Istorija| Zabava

Stogodišnjica

jinks RSS / 26.02.2023. u 14:42
sto.jpg
 
Kažu da novinske vesti predstavljaju prvu skicu istorije. Sad, pošto novine na kraju neizbežno posmatraju stvarnost iz nekog svog ugla, tu bi se negde mogli iznaći i začeci problema svakog istoričara. Naime, na stranu pristrasnost ili nemogućnost sagledavanja događaja iz različitih uglova, uvek ostaje pitanje suočavanja sa nepreglednom bujicom informacija. I jedino što u svemu može da unese nekakav red jeste izgleda vreme, gde, opet, niko na kraju ne može tačno da vam kaže koliko bi vremena trebalo da prođe kako bi se moglo početi sa pisanjem istorije.
 
Ipak, nauka ne bi bila nauka ukoliko ne bi pokušala da iznađe odgovor i na ovo pitanje. Naime, između ostalih postoje četiri teorije o tome koliko je vremena potrebno kako bi se stekla dovoljna istorijska distanca:
 
1. „Pravilo 20 godina" po kome je potrebno oko 20 godina da istoričari steknu pravu perspektivu o određenim događajima. Razlog tome je ideja po kojoj je potrebno vreme da se emocije slegnu, kao i da ljudi zauzmu određenu distancu u odnosu na događaje o kojima je reč. Ovo pravilo je posebno interesantno pošto ga neretko koriste vlade i druge organizacije prilikom uklanjanja oznake tajnosti sa dokumenata ili objavljivanja štićenih informacija.

2. „Pravilo 50 godina" sugeriše da je potrebno oko 50 godina da događaji postanu „istorija", a ne samo tekuća svakodnevica. Naime, ideja je da će nakon 50 godina ljudi koji su preživeli događaje verovatno preminuti ili biti prestari kako bi uticali na sadržinu istorijskih zapisa, što bi trebalo da omogući objektivnije i manje pristrasno tumačenje događaja.

3. „Teorija generacija" navodi da je potrebna čitava generacija (oko 25 godina) kako bi naredna u potpunosti razumela i kontekstualizovala određene istorijske događaje. Sad, pošto sve generacije nose neke svoje (neretko specifične) predrasude, izgleda da je potrebno vreme kako bi svaka naredna  stekla neku svoju istorijsku perspektivu.

4. „Longue Duree" predstavlja teoriju koju je razvio francuski istoričar Fernan Braudel, i ona  sugeriše da događaje treba proučavati tokom dugog vremenskog perioda (vekovima ili čak milenijumima) kako bi se u potpunosti razumeli. Brodel je verovao da istoriju oblikuju dugoročni faktori, kao što su geografija, ekonomija i društvene strukture, i da se događaji mogu razumeti samo u ovom širem vremenskom kontekstu.

Interesantno, kao što je ranije rečeno, države se u principu drže "Pravila 20 godina" prilikom uklanjanja oznake tajnosti sa određenih poverljivih dokumenata, ali šta ako postoje izuzeci u kojima vreme potrebno da se određeni tajni dokumenti otkriju traje mnogo duže. Naime, između ostalih, poznata je i čuvena L'Archivio (Archivio Apostolico Vaticano) za koju se veruje da poseduje dokumenta čiji je rok tajnosti definisan pre nekim viševekovnim ili višemilenijumskim pravilima. Gde sigurno postoje i neke druge arhive, manje ili više poznate, koje bi skidanjem oznake tajnosti sa nekih od svojih dokumenata po svoj prilici uspele iz temelja da promene pogled na čitavu dosadašnju istoriju.

Na primer, relativno su skoro otkrivena tajna dokumenta britanske vojne obaveštajne službe objavljena neposredno nakon početka II sv. rata, 1939. godine, u kojima se daju detaljne instrukcije terenskim operativcima (među kojima je jedan od poznatijih „Memo Trout", na osnovu koga je do sada snimljeno više dokumentarnih i igranih filmova). Naime, radi se o štivu u odnosu na koje i najmoderniji „špijunski" filmovi i romani predstavljaju laku literaturu. Što je posebno interesantno, u tranši dokumenata sa kojih je istovremeno skinuta oznaka tajnosti, nalazi se i njih nekoliko koji se direktno tiču obaveštajnog delovanja na našim prostorima. Suvišno je reći da je jedan pogled na pomenute memorandume dovoljan kako bi se stekla potpuno nova perspektiva na ovdašnja, kako davnašnja, tako i skorašnja istorijska događanja.

U stvari, možda baš ovdašnji primeri najbolje i mogu poslužiti kako bi se definisalo neko donekle preciznije pravilo istorijske distance. Naime, možda upravo naši primeri najbolje i govore o tome koliko je besmisleno pisati neko istorijsko poglavlje pre nego što se ono stvarno i okonča.

Jer, možda "izvorni greh" mnogih ovdašnjih istorijskih pobednika i propovednika svetlih revolucionarnih budućnosti u stvari i nije bio u tome što su prilikom pisanja istorije bili pristrasni ili zaboravni, već najpre zato što su istoriju pisali prerano. Prerano kako bi mogli da sagledaju realne posledice svojih postupaka, umesto onih u koje su verovali i koje su propovedali, ako ništa drugo.

Ali, to je, u svakom slučaju, već neka sasvim druga priča.

 



Komentari (354)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

srdjan.pajic srdjan.pajic 23:50 26.02.2023

Re: sta je ovo, bre?

E, zoja, šta misliš, u tim tajnim labovima u Srbiji koje finansira kolektivni zapad, jel i tu zapošljavaju SNS kadrove, pravo iz onog inkubatora na salašu, o kome se pričalo na ovim izdajničkim
medijma?
zoja444 zoja444 23:57 26.02.2023

Re: sta je ovo, bre?

ne znam pajicu, ja vise nikome nista ne verujem.
srdjan.pajic srdjan.pajic 02:33 27.02.2023

Re: sta je ovo, bre?

zoja444
ne znam pajicu, ja vise nikome nista ne verujem.



Dobro je, uplašio sam se da si poverovala da sam stvarno jeo hranu za ribice.

(zapravo, ti crvčci (chapulines, specijalitet Oaxaca-e, nešto što svako ko ide tamo u posetu MORA da proba, to prodaju ko kod nas semenke i suncokret svuda po ulciama, to, i meskal, onu njihovu rakiju sa larvom od moljca, e i to sam probao, naravno, to je skroz ok, mada može da prođe i bez te larve ako me neko pita) stvarno mirišu ko te flekice za hranjenje akvarijumskih ribica).
softelectronics_e softelectronics_e 07:22 27.02.2023

Re: sta je ovo, bre?

zoja444
i za szo javno pricaju da je podanicka i korumpirana organizacija. da li je to propaganda ili stav slobodomislecih ljudi, videcemo kada se otvore arhive.

Šta ćeš da vidiš kada se otvore arhive?
Otkuda ta ideja i toliko poverenje u neka naknadna otkrića koja se ne znaju sada, u realnom vremenu?
softelectronics_e softelectronics_e 07:23 27.02.2023

Re: sta je ovo, bre?

predatortz
maksa83
Ili to, ili drastično smanjenje populacije raznim sredstvima, a čini mi se da to uveliko traje.

Iz kojih brojeva si utvrdio da to traje?

Smanjenje populacije ne traje niti je u toku, naprotiv populacija još uvek raste, samo je rast usporio.



Ali će, ako se ovako nastavi ćiza brzo na dole.

Tebi ovo ne izgleda kao početak velike žurke sa tužnim krajem?

Šta je to 'ćiza'?
bene_geserit bene_geserit 07:28 27.02.2023

Re: sta je ovo, bre?

zapravo, ti crvčci

Javili na msm-ovima da treba da jedemo bube?
benedykt benedykt 13:16 27.02.2023

Re: sta je ovo, bre?

bene_geserit
zapravo, ti crvčci

Javili na msm-ovima da treba da jedemo bube?

A na ne-MSM medijima javili da je sve to jedna grandiozna radical left zavera sa ciljem da se porobe slobodni ljudi i pri tome im se oduzme njihovo oružje. Zlobnici bi možda primetili kako ne-MSM mediji to uporno pričaju već ko zna koliko godina, odnosno da šta god se desi od toga ispadne neka grandiozna zavera, ali samo naivni ne vide kako će se to desiti vrlo uskoro, gde je to uskoro jedan krajnje relativan i rastegljiv pojam. Zato pištolje i puške u ruke, tin foil hat na glavu, jer radical left neprijatelj vreba pošten svet a posebno belce…

P.S. Ozbiljno se sumnja da su Ješe iza svega toga, dok im crnci i svi ostali garagani samo pomažu…
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 13:37 27.02.2023

Re: sta je ovo, bre?

maksa83
Čak i za Kinu koja trenutno raste 0.1% godišnje se računa da će ovim trendom stanovništvo da joj se prepolovi do 2100.


e vidi se da ništa msm ne čitaš, da te nije milan ipak obrlatio a da ni ne znaš?
elem, ima možda dva mjeseca kako kinezi objaviše da im od sad pada broj glava a brate to je taj dan i te nedelje bilo na naslovnoj apsolutno svake moguće i nemoguće novine, podkasta, emisije i čega god oćeš..
nisi mogao uteći toj činjenici..
onda išla tumačenja kao propade kina gotovo je drugovi (to i dalje teče)
vidjećemo šta teča kinez ima spremno u rukavu (meni hilarious onaj netflix doku o kineskoj fabrici autostakala u US)..
piš brate. straće ih kindža..

nego šta mislim da je ključno jes oće li prezupčimo više u tu fazu da automatizacija ukida radna mjesta i sad nas ne treba toliko..
ono samo postaje gore i gore po pitanju manjka ljudi, možda je to mrak pred svitanje al eto..
i pogledam Dune sa zakašnjenjem, odličan, nema mane.. nego mi padne u oči oni kao super tehnologija, to se putuje po svemiru sve u šesnacac ali i dalje manje više gataju ko stari Grci..
pa možda zaista tako nešto, kao imaš tehnologiju al ti i dalje gataš u plećku i plaćaš gataru da dođe na posao jer eto, navika..
kako bilo neće biti dosadno
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 13:39 27.02.2023

Re: sta je ovo, bre?

bene_geserit
zapravo, ti crvčci

Javili na msm-ovima da treba da jedemo bube?


ne, to je kod tih tovjih javilo da je ovamo javilo a onda ovamo vidjelo da ima budala koje se primaju na to pa i oni javili i tako..
isto ko i onih milion i po žena što ubije bebu u 9. mjesecu iz hira što ti javilo..
brate, dedi vidi šta čitaš, jel mora uvijek pomračenje uma da je na repertoaru
softelectronics_e softelectronics_e 13:40 27.02.2023

Re: sta je ovo, bre?

newimprovedtadejus
maksa83
Čak i za Kinu koja trenutno raste 0.1% godišnje se računa da će ovim trendom stanovništvo da joj se prepolovi do 2100.


e vidi se da ništa msm ne čitaš, da te nije milan ipak obrlatio a da ni ne znaš?
elem, ima možda dva mjeseca kako kinezi objaviše da im od sad pada broj glava a brate to je taj dan i te nedelje bilo na naslovnoj apsolutno svake moguće i nemoguće novine, podkasta, emisije i čega god oćeš..
nisi mogao uteći toj činjenici..
onda išla tumačenja kao propade kina gotovo je drugovi (to i dalje teče)
vidjećemo šta teča kinez ima spremno u rukavu (meni hilarious onaj netflix doku o kineskoj fabrici autostakala u US)..
piš brate. straće ih kindža..

nego šta mislim da je ključno jes oće li prezupčimo više u tu fazu da automatizacija ukida radna mjesta i sad nas ne treba toliko..
ono samo postaje gore i gore po pitanju manjka ljudi, možda je to mrak pred svitanje al eto..
i pogledam Dune sa zakašnjenjem, odličan, nema mane.. nego mi padne u oči oni kao super tehnologija, to se putuje po svemiru sve u šesnacac ali i dalje manje više gataju ko stari Grci..
pa možda zaista tako nešto, kao imaš tehnologiju al ti i dalje gataš u plećku i plaćaš gataru da dođe na posao jer eto, navika..
kako bilo neće biti dosadno

Šta ti misliš, ko će da nadjača u ovom sukobu - Amer ili Rus?
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 13:47 27.02.2023

Re: sta je ovo, bre?

softelectronics_e

Šta ti misliš, ko će da nadjača u ovom sukobu - Amer ili Rus?


zar nismo to tamo apsolvirali pa sad idemo na temu sistem te laže
softelectronics_e softelectronics_e 13:58 27.02.2023

Re: sta je ovo, bre?

newimprovedtadejus
softelectronics_e

Šta ti misliš, ko će da nadjača u ovom sukobu - Amer ili Rus?


zar nismo to tamo apsolvirali
pa sad idemo na temu sistem te laže

Kada?
Ja sam to onda prespavao.
Nije me, baš, mnogo briga šta smo to mi zaključili, nego šta ti misliš?
Ali, molim te, budu koncizna.
benedykt benedykt 14:21 27.02.2023

Re: sta je ovo, bre?

newimprovedtadejus

isto ko i onih milion i po žena što ubije bebu u 9. mjesecu iz hira što ti javilo..
brate, dedi vidi šta čitaš, jel mora uvijek pomračenje uma da je na repertoaru

Bez ludila i pomračenja uma nema ni kvalitetne prodaje straha, a bez kvalitetne prodaje straha nema ni ogromne pastve zaluđenika sa dijagnozom koja veruje u sve te teorije zavere i ostale doom & gloom fantazmagorije, odnosno da MSM lažu i da se jedina prava istina može saznati kod tih šarlatana opšte prakse…
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:25 27.02.2023

Re: sta je ovo, bre?

benedykt
newimprovedtadejus

isto ko i onih milion i po žena što ubije bebu u 9. mjesecu iz hira što ti javilo..
brate, dedi vidi šta čitaš, jel mora uvijek pomračenje uma da je na repertoaru

Bez ludila i pomračenja uma nema ni kvalitetne prodaje straha, a bez kvalitetne prodaje straha nema ni ogromne pastve zaluđenika sa dijagnozom koja veruje u sve te teorije zavere i ostale doom & gloom fantazmagorije, odnosno da MSM lažu i da se jedina prava istina može saznati kod tih šarlatana opšte prakse…


A ako ćemo da budemo i samokritični, bez toga nema ni dobre zajebancije na blogu.
softelectronics_e softelectronics_e 17:30 27.02.2023

Re: sta je ovo, bre?

srdjan.pajic
benedykt
newimprovedtadejus

isto ko i onih milion i po žena što ubije bebu u 9. mjesecu iz hira što ti javilo..
brate, dedi vidi šta čitaš, jel mora uvijek pomračenje uma da je na repertoaru

Bez ludila i pomračenja uma nema ni kvalitetne prodaje straha, a bez kvalitetne prodaje straha nema ni ogromne pastve zaluđenika sa dijagnozom koja veruje u sve te teorije zavere i ostale doom & gloom fantazmagorije, odnosno da MSM lažu i da se jedina prava istina može saznati kod tih šarlatana opšte prakse…


A ako ćemo da budemo i samokritični, bez toga nema ni dobre zajebancije na blogu.

A koga bi sada mogli da zajebavamo?
Mislim, zafrkavam se.
Ko je to video da se zajebavaju kolege blogeri?
To nije lepo.
cmix909 cmix909 19:20 27.02.2023

Re: sta je ovo, bre?

srdjan.pajic
... e i to sam probao...

E, sta ja sve nisam probao... a video u restoranima lanca Pu Fui. Ovo je manji deo menija:











Neki kuvar sazaljiva srca ublazavao mu je muke kapima koje su mu padale na glavu (reptilu, ne kuvaru) iz boce zaleđene vode.








zoja444 zoja444 19:29 27.02.2023

Re: sta je ovo, bre?

reptila su pekli zivog?
Milan Novković Milan Novković 20:04 27.02.2023

Re: sta je ovo, bre?

zoja444
reptila su pekli zivog?

Pa da, Cmix909 je ostao (ček da vidim jel bata ili seka ... ne piše, ubiće nas pronouns) nedorečen

Trivija - ove živuljke imaju mali mozak - objašnjava nam sad davno negde u Južnoj Africi vodič - kaže veličine vrha palca/nokta na šaci, dok nas upozorava da brzo trče pravolinijski.

Ali, kaže vodič, zbog tog malog mozga nisu prepametni ako im fintiramo bežanje naglim menjanjem smera.

Mene bilo blam da pitam šta da radimo mi što dušu ispuštamo posle 35 metara pravolinijskog trčanja, ili dva ipo nagla skretanja ...
zoja444 zoja444 20:12 27.02.2023

Re: sta je ovo, bre?

pa valjda i reptili imaju neke receptore za bol. i kako izdahnu? kad su res peceni? ili ih jedu jos dok su zivi?
kamilo_emericki kamilo_emericki 20:13 27.02.2023

Re: sta je ovo, bre?

maksa83


Industijalizacija i nabijanje ljudi u gradove gde su deca trošak a a ne dodatna radna snaga je dovela dotle da je dece manje, neke države tu stoje bolje a neke gore, npr. Japan, Rusija, mi i otpr. sav naš komšiluk + dobar deo istočne evrope imaju neg. priraštaj. Te nacije nestaju. Afričke uglavnom rastu i njihov drugi izvod izgleda dobro po tom pitanju, Zapadne su trenutno mahom u plusu ali im drugi izvod izgleda neveselo, kako kome, Amerika stoji prilično dobro. Čak i za Kinu koja trenutno raste 0.1% godišnje se računa da će ovim trendom stanovništvo da joj se prepolovi do 2100.




vcucko vcucko 21:51 27.02.2023

Re: sta je ovo, bre?

zoja444
pa valjda i reptili imaju neke receptore za bol. i kako izdahnu? kad su res peceni? ili ih jedu jos dok su zivi?

Ama ne jedu ih žive.
To je isto kao kod nas kad dođeš u riblji restoran, iz akvarijuma izabereš po želji, onaj izvuče ribu, mlatne je po glavi, očisti i pripremi.
Ima (bar bilo) u Spačvi, odmah iza Batrovaca.
vcucko vcucko 22:01 27.02.2023

Re: sta je ovo, bre?

maksa83

Čak i za Kinu koja trenutno raste 0.1% godišnje se računa da će ovim trendom stanovništvo da joj se prepolovi do 2100.

Nije to nikakav fenomen. Nego je u Kini dugo (godinama, decenijama) bila na snazi politika jednog deteta. U prevodu, ako država posumnja da je žena drugi put trudna, oma dođu četir' jaka (dva bolničara i dva pandura) i po kratkom postupku, sve sa pravosnažnim rešenjem, teraju na pobačaj.

Svakako diskutabilno, ali bez toga bi ih već uveliko bilo dve do dve i po milijarde. Onako metodom aproksimacije.
zoja444 zoja444 22:20 27.02.2023

Re: sta je ovo, bre?

vucko, greskom obavestila moderatora. cmix je napisao da mu je kuvar ublazavao muke posipanjem ledene vode po glavi. znaci da je bio ziv pecen.
vcucko vcucko 22:32 27.02.2023

Re: sta je ovo, bre?

zoja444
vucko, greskom obavestila moderatora. cmix je napisao da mu je kuvar ublazavao muke posipanjem ledene vode po glavi. znaci da je bio ziv pecen.

Mislio je pretpostavljam na muke što ga drže vezanog u restoranu (obaška što siroma verovatno ne duma da će da živi dok ga neko ne poruči).

Što reče Željko Pantić (da sad ne objašnjavam). Kinez poruči kuvanog slepog miša i misli da će, kad pojede, da postane Betmen. Isto tako i ovo. Valjda veruje da će da postane jak ko krokodil.

Ma pusti ih u pm.
benedykt benedykt 22:44 27.02.2023

Re: sta je ovo, bre?

srdjan.pajic
benedykt
newimprovedtadejus

isto ko i onih milion i po žena što ubije bebu u 9. mjesecu iz hira što ti javilo..
brate, dedi vidi šta čitaš, jel mora uvijek pomračenje uma da je na repertoaru

Bez ludila i pomračenja uma nema ni kvalitetne prodaje straha, a bez kvalitetne prodaje straha nema ni ogromne pastve zaluđenika sa dijagnozom koja veruje u sve te teorije zavere i ostale doom & gloom fantazmagorije, odnosno da MSM lažu i da se jedina prava istina može saznati kod tih šarlatana opšte prakse…


A ako ćemo da budemo i samokritični, bez toga nema ni dobre zajebancije na blogu.

Što jes’ jes’, bez gazda Tin-Foil-Hat Milančeta i šegrta mu Omege bi zaista bilo poprilično dosadnjikavo…
bene_geserit bene_geserit 01:06 28.02.2023

Re: sta je ovo, bre?

ne, to je kod tih tovjih javilo da je ovamo javilo a onda ovamo vidjelo da ima budala koje se primaju na to pa i oni javili i tako..
isto ko i onih milion i po žena što ubije bebu u 9. mjesecu iz hira što ti javilo

otvorena sezona kenjanja?
kako je to 12 hiljada postalo 1.5 miliona, treći trimestar postao 9. mesec?
a koliko ima abortusa u trećem trimestru u SAD možeš da nađeš sa dva klika

A što se tiče korišćenja insekata u ishrani evo ti na primer na BBC-u. Jel BBC dovoljno msm-ovski?
bene_geserit bene_geserit 01:19 28.02.2023

Re: sta je ovo, bre?

Čak i za Kinu koja trenutno raste 0.1% godišnje se računa da će ovim trendom stanovništvo da joj se prepolovi do 2100.

Kad je porast odnosno smanjenje stanovništva u pitanju, imamo poveliku inerciju.
Tako su Kinezi poodavno oborili fertility rate ispod 2 a tek sad su na vrhu krive broja stanovnika.
Indusi su tek ovih dana oborili fertility rate na nivo proste reprodukcije, ali će broj stanovnika da im raste još skoro 40 godina dok ne dostigne pik tamo negde 2060. od 1.7 milijardi.
Nije to nikakav fenomen. Nego je u Kini dugo (godinama, decenijama) bila na snazi politika jednog deteta.

Samo u gradu, na selu si mogao da imaš dece koliko želiš.
Industijalizacija i nabijanje ljudi u gradove gde su deca trošak a ne dodatna radna snaga je dovela dotle da je dece manje

Bilo bi dobro da je samo to u pitanju.
Ali postoji i onaj sociološki deo, opadanje plodnosti kod muške i ženske populacije, feminizam i smanjenje želje da se rađa, socijalno prihvatanje da je OK da ljudi ostaju sami i ne produkuju potomstvo, da se ne upuštamo sad u trandže i pedere.
Manje više smo već spremni za ovo dole, samo da još postane tehnološki ostvarivo.

bene_geserit bene_geserit 01:59 28.02.2023

Re: sta je ovo, bre?

El Salvador muder rate opao sa 102 na 2.3 za nekih 7 godina.
Tako što su izgradili mega zatvor i u njega stavili 40.000 članova bandi. Ne deluje baš da previše poštuju ljudska prava članova bandi, ali
rezultat je rezultat.

docsumann docsumann 06:24 28.02.2023

Re: sta je ovo, bre?

Tako su Kinezi poodavno oborili fertility rate ispod 2 a tek sad su na vrhu krive broja stanovnika.


trenutno Kineze više brine starosna struktura stanovništva.
sve više penzionera, a sve manje radne snage za ogromnu privredu.
maksa83 maksa83 06:28 28.02.2023

Re: sta je ovo, bre?

trenutno Kineze više brine starosna struktura stanovništva.
sve više penzionera, a sve manje radne snage za ogromnu privredu.

To je manje više belosvecka briga trenutno koja dolazi u fokus polako. Ponestaje zarađivača (i platežnih potrošača, jer džaba praviš ako nema ko da kupi) u najboljim godinama.
maksa83 maksa83 06:30 28.02.2023

Re: sta je ovo, bre?

Tako što su izgradili mega zatvor i u njega stavili 40.000 članova bandi.

Ne znam da li pratite ovaj skandal sa tužiteljkama kod nas, nikad ogoljeniji osnovni problem srpskog društva.

7.5 miliona za koje su ovi kao oštetili EPS falš računima za autoput (jedan od uapšenih je išao sa mnom u srednju) je sića naspram onoga što se tamo radi, kao kada bi tebi mažnjavali mesečno $10K sa računa i onda uhvatiš nekoga ko ti je maznuo 10c, i ni njega ne možeš da tužiš, kamoli osudiš.
docsumann docsumann 06:35 28.02.2023

Re: sta je ovo, bre?

maksa83
Tako što su izgradili mega zatvor i u njega stavili 40.000 članova bandi.

Ne znam da li pratite ovaj skandal sa tužiteljkama kod nas, nikad ogoljeniji osnovni problem srpskog društva.


ne znam šta se dešava u Srbiji, ali se u CG veći broj visokih čindbenika u pravosuđu obreo s onu stranu sudnice. predsednica vrhovnog suda, predsednik privrednog suda, pomoćnik specijalnog državnog tužioca...vjerujem da će se hapšenja nastaviti.

pošto SNS vlast u mnogome kopira DPS-ovu, pretppostavljam da se radi o sličnoj strategiji - staviti pravosuđe pod političku kontrolu, a onda šta god sportnog da se desi samo se pozivaš na institucije sistema
maksa83 maksa83 06:43 28.02.2023

Re: sta je ovo, bre?

pošto SNS vlast u mnogome kopira DPS-ovu, pretppostavljam da se radi o sličnoj strategiji - staviti pravosuđe pod političku kontrolu, a onda šta god sportnog da se desi samo se pozivaš na institucije sistema

Ovo ovde je kudikamo gore. Tužiteljke su sklopile slučaj o korupciji u EPS-u, uhapšeno je njih 6, i viša sila (šef Nenad Stefanović) ih je samo sklonila sa slučaja tj. preprasporedila u druga odeljenja. Nije lako promašiti ovo, bruji o tome poslednjih dana.

Sklonjenja tužiteljka


Tužitelji su otpr. jedini u poziciji da sačuvaju državu od truljenja u koje je gurnuo SNS kartel, ali ih se sapliće na svakom koraku.
milisav68 milisav68 09:14 28.02.2023

Re: sta je ovo, bre?

maksa83
Tužitelji su otpr. jedini u poziciji da sačuvaju državu od truljenja u koje je gurnuo SNS kartel, ali ih se sapliće na svakom koraku.

Hoćeš da kažeš - Nikad u istoriji.

To se konstantno dešava, samo je sad dobilo medijsku pažnju jer prvorođeni mora da potpiše nešto u Briselu.

Osamnaest godina bez istine o smrti sudije Simeunovića

Članak je iz 2018. godine.
cmix909 cmix909 10:01 28.02.2023

Re: sta je ovo, bre?

zoja444
reptila su pekli zivog?

Ne znam imaju li opremu za pripremu krokodila od oko metar i po. Snimio sam ga u tesnom kavezu ispred restorana. Na netu je navodno bilo (mozda ih i sada ima) snimaka kuvanja i dranja zivih pasa, pa se ovde mozda radi o bolecivosti iz tehnickih razloga.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:34 28.02.2023

Re: sta je ovo, bre?

bene_geserit
ne, to je kod tih tovjih javilo da je ovamo javilo a onda ovamo vidjelo da ima budala koje se primaju na to pa i oni javili i tako..
isto ko i onih milion i po žena što ubije bebu u 9. mjesecu iz hira što ti javilo

otvorena sezona kenjanja?
kako je to 12 hiljada postalo 1.5 miliona, treći trimestar postao 9. mesec?
a koliko ima abortusa u trećem trimestru u SAD možeš da nađeš sa dva klika

A što se tiče korišćenja insekata u ishrani evo ti na primer na BBC-u. Jel BBC dovoljno msm-ovski?


pa tako je postalo što bi ti očito da praviš nekakvu bolesnu političku poentu stalno prikazujući taj podatak od 12000 u 3. trimestru kao nekakav pakleni plan protivnika isprave ti desnice koji idu i kolju bebe u stomacima a radi zabave, jer su takvi bolestni..
a stvarnost je ta da ženi dve nedelje pred porođaj kažu da dijete ima recimo tešku srčanu manu i da ne može da preživi duže od dve nedelje po rođenju..
i onda može da ga rodi i gleda kako umire (radila sam sa ženom koje je baš to prošla) ili da ga ubiju da ne rizikuje da umre a oni ne primjete pa ubije i nju (i sa takvih nekoliko sam ležala u bolnici)..
ali jeste, sigurno ima i neka paćenica koja je tek u 5-om mjesecu shvatila da je trudna pa još dok je došla do nekog doktora bio i 7. a njeni primitivni i glupi pa joj je bilo draže i da doživi porođaj mrtvog djeteta nego ocu primitivnom na oči da izađe..
a ti ko da gledam nisi ni vlastitoj ženi na porođaju bio al si pun smatranja po pitanju abortusa u ranim i kasnim trudnoćama..
idi bre čiča, ubiće te ta istina kojom se tako uporno napajaš pa bi još i druge da prosvjetliš..
bene_geserit bene_geserit 11:39 28.02.2023

Re: sta je ovo, bre?

idi bre čiča

Koliko se sećam i ti si oko 50 tj. tu smo negde vršnjaci.
Naravno da sam bio ženi na porođajima, to je u Kanadi standard, skoro da ne postoji otac koji nije bio. Držo je za ruku, i onda ti uvale bebu da je nosaš čim su je malo obrisali, zajebano beba malecka a meni velike šake.

A o abortusima u trećem trimestru ne lupaj kad ne znaš.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 11:45 28.02.2023

Re: sta je ovo, bre?

a koliko ima abortusa u trećem trimestru u SAD možeš da nađeš sa dva klika


I koliko ih ima? Procentualno. Ti si vec klikao pa ne moramo mi.

Ima li podataka o razlozima, starosti zena, nivou siromastva?
bene_geserit bene_geserit 11:48 28.02.2023

Re: sta je ovo, bre?

Sklonjenja tužiteljka

E kod vas zbog toga sklanjaju tužitelje.
Pazi kod nas, pre neki dan u LA-u, District Attorney suspendovao Prosecutor-a zato što je ovaj "misdženderovo" nekog tipa (obraćao mu se sa he umesto she) kome sude za ubistvo (kamenom po glavi) koji je uz to napastvovao neku decu od 4 i 10 godina ali mu taj isti District Attorney nije sudio kao odraslom (ovaj imao dve nedelje manje od 18) pa ovaj osuđen na 2 godine u popravnom domu a i to najveći deo nije izdržao. Kad je izašao nije mu trebalo puno da ubije nekog. Tip kad su ga uhapsili za ubistvo se dosetio da je rešio da postane žensko i tražio da mu se tako obraćaju.
I sad pazi ne znam šta je najluđe u celoj priči.
Što je DA blag prema takvima a maltretira Prosecutor-e.
Što postoji reč miss-gendering i što uopše ima neko značenje.
bene_geserit bene_geserit 11:51 28.02.2023

Re: sta je ovo, bre?

I koliko ih ima? Procentualno

Nešto manje od 1%, tj. preko 12 hiljada od 1.5 miliona abortusa.
Ima li podataka o razlozima, starosti zena, nivou siromastva?

Šta su razlozi je nešto što naravno ne možeš da nađeš jer su takve informacije poverljive. Ono što je bitno je šta su dozvoljeni razlozi. U 8 (sad valjda i nekoliko više) američkih država dozvoljeni razlozi za abortus u 3. trimestru su - bilo šta.
Bila je informacija da je preko 80% od toga bez valjanog razloga (deformacija ploda, opasnost po život majke, silovanje i sl.), ali nisam znao kako da to proverim pa to uzmi sa rezervom.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:19 28.02.2023

Re: sta je ovo, bre?

bene_geserit
I koliko ih ima? Procentualno

Nešto manje od 1%, tj. preko 12 hiljada od 1.5 miliona abortusa.
Ima li podataka o razlozima, starosti zena, nivou siromastva?

Šta su razlozi je nešto što naravno ne možeš da nađeš jer su takve informacije poverljive. Ono što je bitno je šta su dozvoljeni razlozi. U 8 (sad valjda i nekoliko više) američkih država dozvoljeni razlozi za abortus u 3. trimestru su - bilo šta.
Bila je informacija da je preko 80% od toga bez valjanog razloga (deformacija ploda, opasnost po život majke, silovanje i sl.), ali nisam znao kako da to proverim pa to uzmi sa rezervom.


au brate pa ti stvarno ne da si presaugao na tom izvoru mudrosti nego debelo..
čuj opsanost po život majke nije razlog..
deformitet (ne kažeš kog stepena) nije razlog..
pa šta jeste razlog? smrt?

pride..
reći ženi da ne priča o abortusu pošto lupa i ne zna ništa a muško si.. brate za to stvarno treba biti dobar komad.. da ne kažem čega..

i tu vijest koju prepričavaš o otpuštenom tužiocu e jer je misdženderovao.. to ako je istina kolji me na licu mjesta..
prosto ne mogu da pojmim šta se u mozgu desi pa ima potrebu da vjeruje u potpune besmislice, ne više ni laži insistira na tome da su to sve same istine..
te trandže uzele pa zavode reda, pošteno muško ne može da živi od njih.. a tek žene.. pa to je pošast.. molim te uzelo tu da cinculira jel joj život ugrožen ili nije umjesto da lijepo posluša šta je na komitetu odlučilo da ima da se radi..
brate ne da si zastranio nego prestrašno
softelectronics_e softelectronics_e 12:23 28.02.2023

Re: sta je ovo, bre?

newimprovedtadejus
bene_geserit
I koliko ih ima? Procentualno

Nešto manje od 1%, tj. preko 12 hiljada od 1.5 miliona abortusa.
Ima li podataka o razlozima, starosti zena, nivou siromastva?

Šta su razlozi je nešto što naravno ne možeš da nađeš jer su takve informacije poverljive. Ono što je bitno je šta su dozvoljeni razlozi. U 8 (sad valjda i nekoliko više) američkih država dozvoljeni razlozi za abortus u 3. trimestru su - bilo šta.
Bila je informacija da je preko 80% od toga bez valjanog razloga (deformacija ploda, opasnost po život majke, silovanje i sl.), ali nisam znao kako da to proverim pa to uzmi sa rezervom.


au brate pa ti stvarno ne da si presaugao na tom izvoru mudrosti nego debelo..
čuj opsanost po život majke nije razlog..
deformitet (ne kažeš kog stepena) nije razlog..
pa šta jeste razlog? smrt?

pride..
reći ženi da ne priča o abortusu pošto lupa i ne zna ništa a muško si.. brate za to stvarno treba biti dobar komad.. da ne kažem čega..

i tu vijest koju prepričavaš o otpuštenom tužiocu e jer je misdženderovao.. to ako je istina kolji me na licu mjesta..
prosto ne mogu da pojmim šta se u mozgu desi pa ima potrebu da vjeruje u potpune besmislice, ne više ni laži insistira na tome da su to sve same istine..
te trandže uzele pa zavode reda, pošteno muško ne može da živi od njih.. a tek žene.. pa to je pošast.. molim te uzelo tu da cinculira jel joj život ugrožen ili nije umjesto da lijepo posluša šta je na komitetu odlučilo da ima da se radi..
brate ne da si zastranio nego prestrašno

Mislim da sam te već pitao da li postoji škola za prepotentnost?
Otkuda ti ideja da se beneu obraćaš kao imbecilu?
On je popričlično načitan.
I pri tome elektroničar.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 12:24 28.02.2023

Re: sta je ovo, bre?

Nešto manje od 1%, tj. preko 12 hiljada od 1.5 miliona abortusa.


Ok, hvala.

. U 8 (sad valjda i nekoliko više) američkih država dozvoljeni razlozi za abortus u 3. trimestru su - bilo šta.



Sta znaci 'bilo sta'? Ako je zakon toliko neodredjen onda je besmislen.

Bila je informacija da je preko 80% od toga bez valjanog razloga (deformacija ploda, opasnost po život majke, silovanje i sl.), ali nisam znao kako da to proverim pa to uzmi sa rezervom.


Pod uslovom da je informacija tacna kako je definisan onda 'valjani razlog' i ko je prosudio da je u 80% slucajeva bilo nevaljanog razloga? Pa nije valjda 9 hiljada zena cekalo 3. trimestar da bi abortus uradilo iz hira.

Nesto sto je retko i o cemu treba da se prica se cini mi se gura kao politicka tema ali ne sa ciljem da se nekome pomogne.

A nije da se niko ne bavi istrazivanjem razloga i sl:

https://obgyn.onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1002/pd.2188
https://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1363/psrh.12190
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:31 28.02.2023

Re: sta je ovo, bre?

https://obgyn.onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1002/pd.2188


ajde bogati kakvi su ti to izvori.. pa tu nijedne slike nema da ne pominjem da ne flešuje ništa..
žasu, ja to ne bi čitala..
guglecni ovaj beneov super istiniti primjer sklonjene tužiteljke pa da vidiš šta je izvor brale
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 12:45 28.02.2023

Re: sta je ovo, bre?

guglecni ovaj beneov super istiniti primjer sklonjene tužiteljke pa da vidiš šta je izvor brale



Sta se zapravo desilo?

Nego, ovo sto je Maksa pomenuo a sto u Srbiji rade je opasan kriminal.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:52 28.02.2023

Re: sta je ovo, bre?

Neues aus der Nachbarschaft
guglecni ovaj beneov super istiniti primjer sklonjene tužiteljke pa da vidiš šta je izvor brale



Sta se zapravo desilo?

Nego, ovo sto je Maksa pomenuo a sto u Srbiji rade je opasan kriminal.


ma ne možeš ništa da nađeš konkretno.. ne kaže ni dal je suspendovana sa tog slučaja ili generalno ali kaže (i ta suspendovana sama) da ima niz pritužbi, da prave paper trail protiv nje jer hoće da je "sklone", pominju se politički govori (ne znam dozvoljeno li je) i da je pričala u medijima o slučajevima mimo propisa..
čitaj, budala, koja možda ima političke ambicije pa diže prašinu namjerno na formalnostima a somova ko što je bene ne manjka da takvu budalu i izguraju..

slučaja što se tiče..
vjerujem..
imaš i u Škotskoj slično, nedavno je premijerka dala ostavku pa se špekulisalo dal zbog toga (mislim da ne)..
elem tip je silovao dal više puta i tokom suđenja proglasio da je on žena.. ali baš vidno to radi da bi zajebavao sistem..
a sistem jelda po zakonu mora da mu dozvoli da se sad smatra ženom i onda bi ga morao poslati i u ženski zatvor..
jbg..
u ovom US slučaju slično samo dodatno je tip bio maloljetan kod prvog prestupa pa dobio super blagu kaznu pa time još komplikuje stvar..
rječju..
sistem nije savršen.. ni kod transdžender prava ni kod prava žena pa na kraju ni kod činjenice da se život začne a niko ga ne želi..
al opet popravljanju tih nesavršenosti nimalo ne doprinose laži i tendenciozna izvrtanja istine a još manje čvrsta ubjeđenja kad se nemaju ni osnovne ćinjenice u vidu a kamo li stvarna slika problema..
no to nažalost ljudi vole više nego nekakvav tamo racio..
i pride uz svu svoju glupavost gradnje čvrstih uvjerenja na labavim osnovama vole da vjeruju kako je strana koja im na to ukazuje glupava..
pa tako prepoznaju glupavost kod propagiranja prava manjina i slabih..
al je ne vide na svojoj strani ravnozemljaša, lizard people teoretičara opšte prakse a bogami i mase vjerskih fanaktika.. tu preliva od racia i intelekta
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 13:42 28.02.2023

Re: sta je ovo, bre?

newimprovedtadejus
Neues aus der Nachbarschaft
guglecni ovaj beneov super istiniti primjer sklonjene tužiteljke pa da vidiš šta je izvor brale



Sta se zapravo desilo?

Nego, ovo sto je Maksa pomenuo a sto u Srbiji rade je opasan kriminal.


ma ne možeš ništa da nađeš konkretno.. ne kaže ni dal je suspendovana sa tog slučaja ili generalno ali kaže (i ta suspendovana sama) da ima niz pritužbi, da prave paper trail protiv nje jer hoće da je "sklone", pominju se politički govori (ne znam dozvoljeno li je) i da je pričala u medijima o slučajevima mimo propisa..
čitaj, budala, koja možda ima političke ambicije pa diže prašinu namjerno na formalnostima a somova ko što je bene ne manjka da takvu budalu i izguraju..

slučaja što se tiče..
vjerujem..
imaš i u Škotskoj slično, nedavno je premijerka dala ostavku pa se špekulisalo dal zbog toga (mislim da ne)..
elem tip je silovao dal više puta i tokom suđenja proglasio da je on žena.. ali baš vidno to radi da bi zajebavao sistem..
a sistem jelda po zakonu mora da mu dozvoli da se sad smatra ženom i onda bi ga morao poslati i u ženski zatvor..
jbg..
u ovom US slučaju slično samo dodatno je tip bio maloljetan kod prvog prestupa pa dobio super blagu kaznu pa time još komplikuje stvar..
rječju..
sistem nije savršen.. ni kod transdžender prava ni kod prava žena pa na kraju ni kod činjenice da se život začne a niko ga ne želi..
al opet popravljanju tih nesavršenosti nimalo ne doprinose laži i tendenciozna izvrtanja istine a još manje čvrsta ubjeđenja kad se nemaju ni osnovne ćinjenice u vidu a kamo li stvarna slika problema..
no to nažalost ljudi vole više nego nekakvav tamo racio..
i pride uz svu svoju glupavost gradnje čvrstih uvjerenja na labavim osnovama vole da vjeruju kako je strana koja im na to ukazuje glupava..
pa tako prepoznaju glupavost kod propagiranja prava manjina i slabih..
al je ne vide na svojoj strani ravnozemljaša, lizard people teoretičara opšte prakse a bogami i mase vjerskih fanaktika.. tu preliva od racia i intelekta


Sad sam i ja pogledao. Bene voli glasno da nesto izjavi a onda to na kraju ne ispadne sve bas tako.

Ovo sa zloupotrebom je ocekivano. Tako je u Srbiji onaj Vukadinovic usao u Parlament kao Vlah. Ili tako Bosnjaci biraju Hrvatima predstavnika u Federaciji pa opet niko ne odustaje od etnickog principa za izbore.
benedykt benedykt 14:17 28.02.2023

Re: sta je ovo, bre?

Neues aus der Nachbarschaft


Sad sam i ja pogledao. Bene voli glasno da nesto izjavi a onda to na kraju ne ispadne sve bas tako.

Realno nije on toliko kriv već prosto mediji koje on prati tako nekako funkcionišu, odnosno ispostavi se skoro pa uvek da od cele te furtutme i priče (bilo koje realno) koju oni trenutno guraju bude jedno veliko ništa. Naravno, sve će se to koliko sutra zaboraviti, jer će doći nešto novo i još gromopucatelnije da samo zabašuri ono od juče….
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 14:36 28.02.2023

Re: sta je ovo, bre?

benedykt
Neues aus der Nachbarschaft


Sad sam i ja pogledao. Bene voli glasno da nesto izjavi a onda to na kraju ne ispadne sve bas tako.

Realno nije on toliko kriv već prosto mediji koje on prati tako nekako funkcionišu, odnosno ispostavi se skoro pa uvek da od cele te furtutme i priče (bilo koje realno) koju oni trenutno guraju bude jedno veliko ništa. Naravno, sve će se to koliko sutra zaboraviti, jer će doći nešto novo i još gromopucatelnije da samo zabašuri ono od juče….


a pa nije to uopšte ništa, to je jedno poveliko nešto a to nešto je ajmo da se pravimo da nije problem korupcija, nepotizam, otvorena finansijska prevara, utaja poreza, itd. itd. nego je kao problem to što ima jedan i po slučaj zloupotrebe prava nekakvih tamo transdžendera..
a uopšte ne slučajno..
i oni bi da su korumpirani, da zapošljavaju djecu gdje im mjesto nije, da varaju i ne plaćaju porez..
pa svjetini prodaju priču kako je najbitnije pitanje dal je abortirala neka nesrećnica u trečem trimestru i dal postoji slučaj zloupotrebe prava na promjenu pola..
a nije bitno što ti je jedno dobru trećinu potencijalnih prihoda pohapala klika na vlasti i finansijeri im..
a svjetina to posisa sa guštom i idemo dalje..
koliko god slika bjesne lezbejke kačili ni približno se na dršte lopova ne prima ljevica koliko se prima desnica..
njima bi čovjek mogao da proda i priču kako je najbolje da se i njima samima ukine pravo glasa jer šta će im, pogle kakve sve zloupotrebe tog glasanja postoje..
pride, nek se vala ukine i budžet, iz tog budžeta se samo krade..
pa da..
i bolnica, škola, put.. sve ukidaj.. svako svoje oko bašče nek uredi i da vidiš raja
softelectronics_e softelectronics_e 14:42 28.02.2023

Re: sta je ovo, bre?

newimprovedtadejus
benedykt
Neues aus der Nachbarschaft


Sad sam i ja pogledao. Bene voli glasno da nesto izjavi a onda to na kraju ne ispadne sve bas tako.

Realno nije on toliko kriv već prosto mediji koje on prati tako nekako funkcionišu, odnosno ispostavi se skoro pa uvek da od cele te furtutme i priče (bilo koje realno) koju oni trenutno guraju bude jedno veliko ništa. Naravno, sve će se to koliko sutra zaboraviti, jer će doći nešto novo i još gromopucatelnije da samo zabašuri ono od juče….


a pa nije to uopšte ništa, to je jedno poveliko nešto a to nešto je ajmo da se pravimo da nije problem korupcija, nepotizam, otvorena finansijska prevara, utaja poreza, itd. itd. nego je kao problem to što ima jedan i po slučaj zloupotrebe prava nekakvih tamo transdžendera..
a uopšte ne slučajno..
i oni bi da su korumpirani, da zapošljavaju djecu gdje im mjesto nije, da varaju i ne plaćaju porez..
pa svjetini prodaju priču kako je najbitnije pitanje dal je abortirala neka nesrećnica u trečem trimestru i dal postoji slučaj zloupotrebe prava na promjenu pola..
a nije bitno što ti je jedno dobru trećinu potencijalnih prihoda pohapala klika na vlasti i finansijeri im..
a svjetina to posisa sa guštom i idemo dalje..
koliko god slika bjesne lezbejke kačili ni približno se na dršte lopova ne prima ljevica koliko se prima desnica..
njima bi čovjek mogao da proda i priču kako je najbolje da se i njima samima ukine pravo glasa jer šta će im, pogle kakve sve zloupotrebe tog glasanja postoje..
pride, nek se vala ukine i budžet, iz tog budžeta se samo krade..
pa da..
i bolnica, škola, put.. sve ukidaj.. svako svoje oko bašče nek uredi i da vidiš raja

Šta si ti sada ovde napričala?
Da treba da se prate samo MSM ili šta?
Da niko drugi ne može ništa pravilno da zaključi osim tebe?
Dobro - i Benedikta?
Mislim, čemu ta prepotentnost u životu služi?
Osim da se sprdamo sa tim.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 14:52 28.02.2023

Re: sta je ovo, bre?

newimprovedtadejus
benedykt
Neues aus der Nachbarschaft


Sad sam i ja pogledao. Bene voli glasno da nesto izjavi a onda to na kraju ne ispadne sve bas tako.

Realno nije on toliko kriv već prosto mediji koje on prati tako nekako funkcionišu, odnosno ispostavi se skoro pa uvek da od cele te furtutme i priče (bilo koje realno) koju oni trenutno guraju bude jedno veliko ništa. Naravno, sve će se to koliko sutra zaboraviti, jer će doći nešto novo i još gromopucatelnije da samo zabašuri ono od juče….


a pa nije to uopšte ništa, to je jedno poveliko nešto a to nešto je ajmo da se pravimo da nije problem korupcija, nepotizam, otvorena finansijska prevara, utaja poreza, itd. itd. nego je kao problem to što ima jedan i po slučaj zloupotrebe prava nekakvih tamo transdžendera..
a uopšte ne slučajno..
i oni bi da su korumpirani, da zapošljavaju djecu gdje im mjesto nije, da varaju i ne plaćaju porez..
pa svjetini prodaju priču kako je najbitnije pitanje dal je abortirala neka nesrećnica u trečem trimestru i dal postoji slučaj zloupotrebe prava na promjenu pola..
a nije bitno što ti je jedno dobru trećinu potencijalnih prihoda pohapala klika na vlasti i finansijeri im..
a svjetina to posisa sa guštom i idemo dalje..
koliko god slika bjesne lezbejke kačili ni približno se na dršte lopova ne prima ljevica koliko se prima desnica..
njima bi čovjek mogao da proda i priču kako je najbolje da se i njima samima ukine pravo glasa jer šta će im, pogle kakve sve zloupotrebe tog glasanja postoje..
pride, nek se vala ukine i budžet, iz tog budžeta se samo krade..
pa da..
i bolnica, škola, put.. sve ukidaj.. svako svoje oko bašče nek uredi i da vidiš raja


Ja se izvinjavam unapred na pejstovanju poduzeg teksta ali evo male pomoci kako prepoznati da li ste progutali plavu pilulu ili ne:

Sign 1: You’ve adopted at least one of these habits of thought:
• You reject out of hand any facts, statistics, arguments, or studies that contradict your beliefs.

• You wholeheartedly accept significant claims without once asking to see the evidence.

• You believe without question whatever you’re told by your leader.

• You think any news that conflicts with your beliefs is automatically fake.

• You refuse to seriously consider any view that makes you uncomfortable.

• In the worst cases, you simply make up your own ‘facts’.

If we recognize these symptoms in ourselves, the immediate implication is that some of our thinking is probably delusional. It should then be distressingly obvious that we’ve become unmoored.

Sign 2: You can’t defend your views without relying on information that comes exclusively from hyperpartisan sources.
The challenge is to make your case with facts and evidence derived from trustworthy, least-biased sources. If you can’t do that, then your case is weak.

Hyperpartisan sources of any stripe – whether websites, social media, magazines, newspapers, or television – warp perspectives and distort reality. They are often inaccurate, lack credible sourcing, feast on unverifiable information, and spout partisan propaganda, unhinged conspiracies, and fake news (deliberately false or misleading news stories that masquerade as truthful reporting). These sources can’t be trusted because they ignore all contrary information. If you believe Joe Biden is the Antichrist, and your only supporting evidence comes from BidenIstheAntichrist.com, you need to broaden your research.

Sign 3: All your reasoning is motivated reasoning.
Motivated reasoning is reasoning for the purpose of supporting a predetermined conclusion, not to uncover the truth. It’s confirmation bias in overdrive. It’s a way of piling up evidence that agrees with your preferred conclusion and of downplaying, ignoring, or devaluing evidence that supports a contrary view. You set out to prove your point, not to determine whether your point is true.

On social media, people spend hours expounding their one-sided arguments without once examining opposing views – except to try to trash them – or without trying to understand the larger picture that could put issues and evidence in context; or not examining contrary evidence impartially without indulging in knee-jerk rejection. If you were a police detective using motivated reasoning, you might arrest Bill simply because you don’t like the look of him, without any proof even of there being a crime

Sign 4: You can’t formulate an argument for your position without using fallacies.
A good argument consists of a conclusion logically supported by true premises. A fallacy is an illogical argument. In conspiratorial thinking, claims are often propped up by fallacies, most often one of these:


• Appeals to personal certainty: Trying to prove a claim by appealing to the fact that you’re certain of it. ‘No doubt about it, Joe Biden is irredeemably corrupt!’ or ‘Of course climate change is a hoax!’

• Straw man, ‘nutpicking’: This is taking an extreme member of an opposition group and treating them as representative of the group as a whole: ‘Smith – a life-long Democrat – says the best government is a communist government. The Democrats have gone absolutely crazy!’

• Straw man, radicalizing the opposition: This involves transforming a modest, qualified proposition from an opposing group into an unqualified radical proposition so it can be more easily attacked or refuted. You: ‘I think this policy might lead to mistakes or problems in some circumstances, but we should nevertheless implement it.’ Your opponent: ‘So you’re saying problems will always happen with this policy. Why would you institute something so ridiculous?’

• Whataboutism: The opposing of an accusation by arguing that an opponent is guilty of an equally bad or worse offense – which of course is beside the point, and does nothing to disprove the original charge. A good example is Donald Trump defending himself against impeachment charges by asking, “What about all of the Clinton ties to Russia, including Podesta Company, Uranium deal, Russian Reset, big dollar speeches…?”

• Motivism: Dismissing an argument not because the argument is bad but because you think the arguer’s motives are bad: for example, ‘People mistakenly believe Covid vaccinations work because they’re slaves to Big Pharma’ or ‘Scientists warn us about global warming out of greed.’

Sign 5: You can’t talk to anyone opposed to your views without insulting them, mocking them, scolding them, or yelling at them.
Sometimes getting angry with your opponent means only that you care deeply about an issue or the people involved. Sometimes moral outrage is the appropriate response to a moral outrage. But too often, heated reactions just get in the way of clear thinking, and are signs that your argument is weak, that you fear you’re wrong, or that you don’t want to have an honest, rational discussion. Bertrand Russell once made the same point, although perhaps with a pinch of hyperbole:

“When there are rational grounds for an opinion, people are content to set them forth and wait for them to operate. In such cases, people do not hold their opinions with passion; they hold them calmly, and set forth their reasons quietly. The opinions that are held with passion are always those for which no good ground exists; indeed the passion is the measure of the holder’s lack of rational conviction.”
Let the People Think by Bertrand Russell, 1941, 2.

Sign 6: You won’t, or can’t, distinguish between legitimate and illegitimate reasons for believing something.

Blue-pill thinkers ignore this elementary principle of critical reasoning: We should not believe a claim unless there are legitimate reasons for doing so. Legitimate reasons are those that increase the likelihood of a claim being true. Such reasons come from reliable evidence, trustworthy sources, and good critical thinking. The problem is that we frequently reach for illegitimate reasons – those that are irrelevant to the truth of a claim. Illegitimate reasons for accepting or rejecting claims include:

• The statements made by this source feel true; therefore they must actually be true (because my feelings can certify claims).

• Believing this claim or source makes me feel good (and feeling good is what matters).

• I don’t know how I know this statement is true – I just do.

• All my friends believe this claim, so it must be true.

• People I dislike believe this claim, so I will reject it.

Critical thinking isn’t easy. It requires an honest, uncomfortable look at ourselves and the world as we and it really are. It’s a bucket of ice water on our fevered fantasies. Swallowing the partisan blue pill is easier. But it’s also a retreat from real knowledge and from what’s important in life.

© Lewis Vaughn 2023
benedykt benedykt 14:59 28.02.2023

Re: sta je ovo, bre?

maksa83
Tako što su izgradili mega zatvor i u njega stavili 40.000 članova bandi.

Ne znam da li pratite ovaj skandal sa tužiteljkama kod nas, nikad ogoljeniji osnovni problem srpskog društva.

7.5 miliona za koje su ovi kao oštetili EPS falš računima za autoput (jedan od uapšenih je išao sa mnom u srednju) je sića naspram onoga što se tamo radi, kao kada bi tebi mažnjavali mesečno $10K sa računa i onda uhvatiš nekoga ko ti je maznuo 10c, i ni njega ne možeš da tužiš, kamoli osudiš.

Po mom skromnom sudu osnovni problem srpskog društva je u tome što neće biti nikakve ozbiljne reakcije na sve to, jer bi u bilo kojoj iole ozbiljnijoj državi premijer već uveliko pisao ostavku ili u najgorem slučaju Republički javni tužilac. Bukvalno je sve trulo i dok blesavi narod mlati praznu slamu sa jeftinom zabavom i nebeskom geostraktikom, okolo se sve raspada. Naprdnjački kartel nije pao sa neba niti je nekakvo strano i spolja nametnuto telo, već nažalost predstavlja skoro pa savršeni odraz samog društva ili barem njegove velike većine, odnosno kako oni sami vide ”pravilno” funkcionisanje države kao sistema…
benedykt benedykt 15:11 28.02.2023

Re: sta je ovo, bre?

newimprovedtadejus

koliko god slika bjesne lezbejke kačili ni približno se na dršte lopova ne prima ljevica koliko se prima desnica..
njima bi čovjek mogao da proda i priču kako je najbolje da se i njima samima ukine pravo glasa jer šta će im, pogle kakve sve zloupotrebe tog glasanja postoje..
pride, nek se vala ukine i budžet, iz tog budžeta se samo krade..
pa da..
i bolnica, škola, put.. sve ukidaj.. svako svoje oko bašče nek uredi i da vidiš raja

Zato što imaju savršen mentalni sklop za uvaljivanje najneverovatnijih idiotarija u koje bukvalno malo i ne previše pametno dete ne bi ni pomislilo da poveruje.
Evo ti Baneta živog, koji je išao pre dve godine i najozbiljnije uveren pričao kako su onaj napad 6. januara na Kapitol organizovali u suštini oni zlikovci iz Antife. Neko mu je od tih njegovih Tucker & Co. prodao tu maloumnu lagariju i za njega kraj priče. Dakle iako je sve to moglo da se posmatra bukvalno u direktnom prenosu, on nije verovao svojim očima i ušima, nego nekoj najluđoj mogućoj teoriji zavere. Šta dalje da pričamo, kao što i dalje veruje kako su mu Trampa pokrali na izborima na već neki neindetifikovani način, koji je očevidan i samodokaziv samim time što Tramp nije pobedio…!?

Sve za njih u suštini svodi na to da ima ta jedna radical left & Woke grandiozna zavera i samim time za tako plemeniti cilj borbe protivu tolikog zla se automatski ima opravdavati svako moguće sredstvo…
softelectronics_e softelectronics_e 15:18 28.02.2023

Re: sta je ovo, bre?

benedykt
maksa83
Tako što su izgradili mega zatvor i u njega stavili 40.000 članova bandi.

Ne znam da li pratite ovaj skandal sa tužiteljkama kod nas, nikad ogoljeniji osnovni problem srpskog društva.

7.5 miliona za koje su ovi kao oštetili EPS falš računima za autoput (jedan od uapšenih je išao sa mnom u srednju) je sića naspram onoga što se tamo radi, kao kada bi tebi mažnjavali mesečno $10K sa računa i onda uhvatiš nekoga ko ti je maznuo 10c, i ni njega ne možeš da tužiš, kamoli osudiš.

Po mom skromnom sudu osnovni problem srpskog društva je u tome što neće biti nikakve ozbiljne reakcije na sve to, jer bi u bilo kojoj iole ozbiljnijoj državi premijer već uveliko pisao ostavku ili u najgorem slučaju Republički javni tužilac. Bukvalno je sve trulo i dok blesavi narod mlati praznu slamu sa jeftinom zabavom i nebeskom geostraktikom, okolo se sve raspada. Naprdnjački kartel nije pao sa neba niti je nekakvo strano i spolja nametnuto telo, već nažalost predstavlja skoro pa savršeni odraz samog društva ili barem njegove velike većine, odnosno kako oni sami vide ”pravilno” funkcionisanje države kao sistema…

Ja bih dva puta razmislio pre nego što bih ustvrdio boldovano.
Ima tu svega.
benedykt benedykt 16:30 28.02.2023

Re: sta je ovo, bre?

softelectronics_e

Ja bih dva puta razmislio pre nego što bih ustvrdio boldovano.
Ima tu svega.

Mmdaaa Toma Kazandžija i Aca Žvalonja su valjda sa Marsa pali tamo negde pred izbore 2012. i onda ih je zli Zapad svojim dekretom postavio na vlast. Takođe za njih niko nikada nije glasao u međuvremenu odnosno nemaju bukvalno nikakvu podršku u narodu. Mislim, uvek je najlakše tako za sve okrivljivati te neke zle inostrance, koji su sve to sa naprdnjacima izveli iz čiste pakosti i zlobe a sa ciljem da naude narodu nebeskom, prepoštenom i nadasve bogobojažljivom. Javi samo kada dođe onaj deo sa sedam patuljaka u toj priči, pošto sam kao mali baš onako mnogo voleo Uču i Ljutka…
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:52 28.02.2023

Re: sta je ovo, bre?

cmix909
srdjan.pajic
... e i to sam probao...

E, sta ja sve nisam probao... a video u restoranima lanca Pu Fui. Ovo je manji deo menija:




Neki kuvar sazaljiva srca ublazavao mu je muke kapima koje su mu padale na glavu (reptilu, ne kuvaru) iz boce zaleđene vode.












Tek sam sad video ove slike! Jedino ovi dugmići na drugoj slici lilče na insekte, mada ko zna šta je to zapravo, verovatno neka morska živuljka. A šta su ovi srolani (slađani) kurčići na pretposlednjoj slici?

I ovaj siroma aligator, jel i njega spremaju za jelo, ili ga prodaju kao kućnog ljubimca? Bem ti život i koja smo stoka mi ljudi, tačno mi došlo žao guštera što će neko da ga pojede na pravdi boga, dok mi svinje i krave obično nije žao... licemer, odo ja opet u vegane (a vidi kakav je lep, ladno bi mogao da preuzme na sebe da vodi SEF i Davos kraud).



srdjan.pajic srdjan.pajic 16:55 28.02.2023

Re: sta je ovo, bre?

benedykt
srdjan.pajic
benedykt
newimprovedtadejus

isto ko i onih milion i po žena što ubije bebu u 9. mjesecu iz hira što ti javilo..
brate, dedi vidi šta čitaš, jel mora uvijek pomračenje uma da je na repertoaru

Bez ludila i pomračenja uma nema ni kvalitetne prodaje straha, a bez kvalitetne prodaje straha nema ni ogromne pastve zaluđenika sa dijagnozom koja veruje u sve te teorije zavere i ostale doom & gloom fantazmagorije, odnosno da MSM lažu i da se jedina prava istina može saznati kod tih šarlatana opšte prakse…


A ako ćemo da budemo i samokritični, bez toga nema ni dobre zajebancije na blogu.

Što jes’ jes’, bez gazda Tin-Foil-Hat Milančeta i šegrta mu Omege bi zaista bilo poprilično dosadnjikavo…


Oni su ko Betmen i Robin, na neki način.
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:08 28.02.2023

Re: sta je ovo, bre?

benedykt
Neues aus der Nachbarschaft


Sad sam i ja pogledao. Bene voli glasno da nesto izjavi a onda to na kraju ne ispadne sve bas tako.

Realno nije on toliko kriv već prosto mediji koje on prati tako nekako funkcionišu, odnosno ispostavi se skoro pa uvek da od cele te furtutme i priče (bilo koje realno) koju oni trenutno guraju bude jedno veliko ništa. Naravno, sve će se to koliko sutra zaboraviti, jer će doći nešto novo i još gromopucatelnije da samo zabašuri ono od juče….


Da, ja sam zato davno prestao da proveravam te njegove (a pogotovu milančetove) izvore informacija (omegine samo budala otvara). Uvek se pokazalo da je totalna glupost, ili još gore neki miks fakata i laži gde je teško izbunariti šta je šta, pa još naštelovano na ideološku 11-icu, i onda mi je odjednom konačno sinulo koliko je to epsko gubljenje vremena, i koliko sam pglu što sam se time i bavio. Zato sad odma udaram na zajebavanje, skoro nikad ni ne otvaram te linkove koje ovde kače, čim vidim gde su ih pokupili.

Naravno, uvek postoji minimalna mogućnost i da se zajebem, te da propustim nešto od životne važnosti, ali šta ću, se la vi...
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:11 28.02.2023

Re: sta je ovo, bre?

benedykt
maksa83
Tako što su izgradili mega zatvor i u njega stavili 40.000 članova bandi.

Ne znam da li pratite ovaj skandal sa tužiteljkama kod nas, nikad ogoljeniji osnovni problem srpskog društva.

7.5 miliona za koje su ovi kao oštetili EPS falš računima za autoput (jedan od uapšenih je išao sa mnom u srednju) je sića naspram onoga što se tamo radi, kao kada bi tebi mažnjavali mesečno $10K sa računa i onda uhvatiš nekoga ko ti je maznuo 10c, i ni njega ne možeš da tužiš, kamoli osudiš.

Po mom skromnom sudu osnovni problem srpskog društva je u tome što neće biti nikakve ozbiljne reakcije na sve to, jer bi u bilo kojoj iole ozbiljnijoj državi premijer već uveliko pisao ostavku ili u najgorem slučaju Republički javni tužilac. Bukvalno je sve trulo i dok blesavi narod mlati praznu slamu sa jeftinom zabavom i nebeskom geostraktikom, okolo se sve raspada. Naprdnjački kartel nije pao sa neba niti je nekakvo strano i spolja nametnuto telo, već nažalost predstavlja skoro pa savršeni odraz samog društva ili barem njegove velike većine, odnosno kako oni sami vide ”pravilno” funkcionisanje države kao sistema…


Maksa zato odavno obvde kači slike vila, razne modele...
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:18 28.02.2023

Re: sta je ovo, bre?

Neko mu je od tih njegovih Tucker & Co. prodao tu maloumnu lagariju i za njega kraj priče.




I još je sad isplivalo da su Taker i ta govna sa Foxa u koje svaki ugroženi beli hetero muškarac gleda dok mu bala curi niz usnu, zapravo sve vreme zajebavali, podsmevali se trampu iza leđa, dok su javno sa ekrana kreštali isto što i on, o tome kako su izbori bili pokradeni (a i naše trampoljubne papige u Srbiji su to gutale i ponavljale, stvarno nije čudo da je Vučić tamo praktično kralj) i ložili masu da na kraju i uradi ono što je uradila, da pokuša da izvede državni udar.

Prosto su foxovci i sva ta alt rajt medijska govna ukapirala sa kim imaju posla i šta taj narod se te strane političkog spektra voli da čuje i to mu uredno servirali.





docsumann docsumann 18:17 28.02.2023

Re: sta je ovo, bre?

dok mi svinje i krave obično nije žao


zašto?
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:21 28.02.2023

Re: sta je ovo, bre?

docsumann
dok mi svinje i krave obično nije žao


zašto?


Pa ne znam, rekoh gore licemer, ali zapravo verovatno inercija, oguglalost, možda i neka pokvarenost, osim toga kravu i svinju viđam samo u delovima istranžirane u mesari a ne ovako ko ovog funkcionera iz davos krauda na slici, žive, u komadu, vezanih usta i papapka, dok ibezumljeno čekaju svoju sudbinu hudu, dakle dosta je lako apstrahovati proces kako je taj komad mesa sa pašnjaka došao u samišku a ubzo potom i u moju stomačinu.

A i kao većina ljudi imam ogroman kapacitet za relativizaciju, smišljanje opravdanja, sleganje ramenima, skretanje teme i tako dalje.

Ali gledaću nekako da se popravim.
softelectronics_e softelectronics_e 19:28 28.02.2023

Re: sta je ovo, bre?

benedykt
softelectronics_e

Ja bih dva puta razmislio pre nego što bih ustvrdio boldovano.
Ima tu svega.

Mmdaaa Toma Kazandžija i Aca Žvalonja su valjda sa Marsa pali tamo negde pred izbore 2012. i onda ih je zli Zapad svojim dekretom postavio na vlast. Takođe za njih niko nikada nije glasao u međuvremenu odnosno nemaju bukvalno nikakvu podršku u narodu. Mislim, uvek je najlakše tako za sve okrivljivati te neke zle inostrance, koji su sve to sa naprdnjacima izveli iz čiste pakosti i zlobe a sa ciljem da naude narodu nebeskom, prepoštenom i nadasve bogobojažljivom. Javi samo kada dođe onaj deo sa sedam patuljaka u toj priči, pošto sam kao mali baš onako mnogo voleo Uču i Ljutka…

Čekaj!
Ti smatraš da je upliv ineteresnih grupa iz inostanstva na politička zbivanja kod nas nepostojeći?
Kako to da ti koji znaš gde i zeka pije vodu ne znaš sve o tome.
docsumann docsumann 19:46 28.02.2023

Re: sta je ovo, bre?

A i kao većina ljudi imam ogroman kapacitet za relativizaciju, smišljanje opravdanja, sleganje ramenima, skretanje teme i tako dalje.


izvlačiš se pred sopstvenom savješću
al ok to je prirodan refleks.

krava je kao pas. što se emocija i inteligencije tiče



vcucko vcucko 21:10 28.02.2023

Re: sta je ovo, bre?

docsumann
A i kao većina ljudi imam ogroman kapacitet za relativizaciju, smišljanje opravdanja, sleganje ramenima, skretanje teme i tako dalje.


izvlačiš se pred sopstvenom savješću
al ok to je prirodan refleks.

krava je kao pas. što se emocija i inteligencije tiče




Krave mnogo prde i pospešuju globalno zagrevanje.

Ili je to samo leftističko - ekološka mantra?
docsumann docsumann 22:01 28.02.2023

Re: sta je ovo, bre?

vcucko
docsumann
A i kao većina ljudi imam ogroman kapacitet za relativizaciju, smišljanje opravdanja, sleganje ramenima, skretanje teme i tako dalje.


izvlačiš se pred sopstvenom savješću
al ok to je prirodan refleks.

krava je kao pas. što se emocija i inteligencije tiče




Krave mnogo prde i pospešuju globalno zagrevanje.

Ili je to samo leftističko - ekološka mantra?


ne prde, već podriguju.

i to je fakat.


bene_geserit bene_geserit 22:48 28.02.2023

Re: sta je ovo, bre?

guglecni ovaj beneov super istiniti primjer sklonjene tužiteljke pa da vidiš šta je izvor brale

Šta bre serete ko kamile,
guglujte "LA DA suspend prosecutor for misgendering" i izađe vam 500 rezultata.
msm-ovi tom vesti ne bave, tačno, i očekivano
i tu vijest koju prepričavaš o otpuštenom tužiocu e jer je misdženderovao.. to ako je istina kolji me na licu mjesta

nije otpušten već suspendovan
ko da je problem da izguglaš sama šta se desilo, umesto što se praviš pametna
bene_geserit bene_geserit 22:50 28.02.2023

Re: sta je ovo, bre?

Evo ti Baneta živog, koji je išao pre dve godine i najozbiljnije uveren pričao kako su onaj napad 6. januara na Kapitol organizovali u suštini oni zlikovci iz Antife

Ajde bre ne laži i ne seri, ne znam ni zašto odgovaram nekom kao što si ti.

Evo možeš da učiniš dobro delo. Nađi i citiraj da sam to bilo gde rekao i obećavam da neću ništa da postujem ovde o trandžama, abortusima, rasnim i etničkim stvarima do kraja večnosti.
Jedino što je to nemoguće naći pošto si stoka lažljiva.
bene_geserit bene_geserit 22:53 28.02.2023

Re: sta je ovo, bre?

evo male pomoci kako prepoznati da li ste progutali plavu pilulu ili ne

Sad još to da primeniš na sebe.
bene_geserit bene_geserit 22:57 28.02.2023

Re: sta je ovo, bre?

au brate pa ti stvarno ne da si presaugao na tom izvoru mudrosti nego debelo..
čuj opsanost po život majke nije razlog..
deformitet (ne kažeš kog stepena) nije razlog..
pa šta jeste razlog? smrt?

Napišem valjani razlozi, pa u zagradi šta su primeri istih a ti to pročitaš obrnuto?
really?
bene_geserit bene_geserit 23:16 28.02.2023

Re: sta je ovo, bre?

newimprovedtadejus
a pa nije to uopšte ništa, to je jedno poveliko nešto a to nešto je ajmo da se pravimo da nije problem korupcija, nepotizam, otvorena finansijska prevara, utaja poreza, itd. itd. nego je kao problem to što ima jedan i po slučaj zloupotrebe prava nekakvih tamo transdžendera..
a uopšte ne slučajno..
i oni bi da su korumpirani, da zapošljavaju djecu gdje im mjesto nije, da varaju i ne plaćaju porez..
pa svjetini prodaju priču kako je najbitnije pitanje dal je abortirala neka nesrećnica u trečem trimestru i dal postoji slučaj zloupotrebe prava na promjenu pola..
a nije bitno što ti je jedno dobru trećinu potencijalnih prihoda pohapala klika na vlasti i finansijeri im..
a svjetina to posisa sa guštom i idemo dalje..
koliko god slika bjesne lezbejke kačili ni približno se na dršte lopova ne prima ljevica koliko se prima desnica..
njima bi čovjek mogao da proda i priču kako je najbolje da se i njima samima ukine pravo glasa jer šta će im, pogle kakve sve zloupotrebe tog glasanja postoje..
pride, nek se vala ukine i budžet, iz tog budžeta se samo krade..
pa da..
i bolnica, škola, put.. sve ukidaj.. svako svoje oko bašče nek uredi i da vidiš raja

Lepo si ti sve to udrobila. Zla desnica i fina levica. Oni drugi su loši a mi levičari smo dobri. Ma super.
Samo što ta levica uporno glasa za najveće lopove i warmonger-e koji postoje.
Ako se neko pravi da nije problem "korupcija, nepotizam, otvorena finansijska prevara" to je levica, pa pogledaj samo koga su izglasali Biden&co.

A to što bi ti da proglasiš da nije bitno ubistvo beba (što abortus u trećem trimestru jeste) ili stavljanje dece na puberty blokere bez znanja roditelja, neće moći.
Tvoji levičari su od ubistava crnaca od strane policije napravili temu svih tema, i razvaljivali gradove u SAD zbog toga. Pa crnaca policija ubije oko 250 godišnje, tj. za 50 godina ih je ubila koliko je ubijeno beba (tj. abortirano u trećem trimestru) za godinu dana.
I u priči sa "misdženderovanjem" i suspenzijom prosecutora, problem je što se DA, koji se finansira od poreza koji ja plaćam, umesto da štiti društvo od takvog tipa koji siluje decu i ubija okolo, on ga osuđuje na smešne kazne a suspenduje prosecutora što ga je "misdženderovao".

Jedna tema ne isključuje drugu.
Tebi niko ne brani da se baviš temama za koje misliš da su bitne.
benedykt benedykt 23:31 28.02.2023

Re: sta je ovo, bre?

bene_geserit
Evo ti Baneta živog, koji je išao pre dve godine i najozbiljnije uveren pričao kako su onaj napad 6. januara na Kapitol organizovali u suštini oni zlikovci iz Antife

Ajde bre ne laži i ne seri, ne znam ni zašto odgovaram nekom kao što si ti.

Evo možeš da učiniš dobro delo. Nađi i citiraj da sam to bilo gde rekao i obećavam da neću ništa da postujem ovde o trandžama, abortusima, rasnim i etničkim stvarima do kraja večnosti.
Jedino što je to nemoguće naći pošto si stoka lažljiva.

Meni lično si to za Antifu rekao tačno pre dve godine, tj bukvalno čim sam se ponovo vratio na blog ili ti ga tipa nekoliko nedelja posle onog tvog pitanja da li sam ja uopšte Srbin kada nisam napisao o Noletu sve u superlativima. Pazi kada ne mogu da verujem da imaš baš toliko gadan oblik selektivni oblik amnezije. Mislim, potpuno neverovatno jer je upravo to guslao svaki dan tvoj idol Tucker od koga ti bukvalno sve copy-paste kupiš, ali kao fol samo u taj deo oko Antife nisi poverovao iz nekog nepoznatog razloga. Pazi na dobrom si putu, pošto te je makar blam te si od toga sve to i zaboravio pa kao… Sram te bilo lažovčino, kada sam ja to ikada valjao takve neke Tucker & Fox News debilarije
mlatisa mlatisa 23:33 28.02.2023

Re: sta je ovo, bre?

benedykt
bene_geserit
zapravo, ti crvčci

Javili na msm-ovima da treba da jedemo bube?

A na ne-MSM medijima javili da je sve to jedna grandiozna radical left zavera sa ciljem da se porobe slobodni ljudi i pri tome im se oduzme njihovo oružje. Zlobnici bi možda primetili kako ne-MSM mediji to uporno pričaju već ko zna koliko godina, odnosno da šta god se desi od toga ispadne neka grandiozna zavera, ali samo naivni ne vide kako će se to desiti vrlo uskoro, gde je to uskoro jedan krajnje relativan i rastegljiv pojam. Zato pištolje i puške u ruke, tin foil hat na glavu, jer radical left neprijatelj vreba pošten svet a posebno belce…

P.S. Ozbiljno se sumnja da su Ješe iza svega toga, dok im crnci i svi ostali garagani samo pomažu…


Ово нема везе са "radical left". То су само две руке крупног капитала. Једна рука, као "radical left", а друга као "radical right". У ове друге убацују равноземљаше, антиваксере, конзервативце, "беле супермацисте" и све друге који им не пријају. И једни и други су под контролом крупног капитала. А раја се ложи, док су богатији све богатији а сиромашни све сиромашнији.

Ово је радикална левица пре



И после са "конзервативцима" потпомогнутим од стране "западних партнера".




Уосталом, Асанжа треба ослободити!
benedykt benedykt 00:05 01.03.2023

Re: sta je ovo, bre?

bene_geserit
Meni lično si to za Antifu rekao tačno pre dve godine

Tebi lično debilu sam prestao davno da odgovaram i da čitam tvoje kretenarije, pa ću da se vratim tome. Ako može isti tretman sa tvoje strane bilo bi odlično.

U februaru 2021. si mi odgovarao sve u šesnaes’ a u toj istoj raspravi gde si ti valjao Antifu za 6. januar je inače ako se ne varam bio i Cane Srbljanović pa mi nešto dobacivao za to što sam ja Bidena nazvao Uncle Joe. Sve u svemu može jedino eventualno biti da si pominjao tj optuživao tipa BLM ali je poenta bila potpuno ista tj neki tamo Antifa i/ili BLM provokatori su predvodili napad na Kapitol i tako navukli poštene i miroljubive demonstrante.
Sorry, sada sam trenutno gde već jesam, pa kao mogu da pišem komentare jer mi je to dva minuta čiste zabave ali me zaista mrzi da kopam i to na ruke po arhivi bloga od pre dve godine pa da ti nađem i pokažem taj tvoj Antifa i/ili BLM komentar. Ostajem ti dužan barem za sad, a ti pazi šta si tačno obećao tj spremi se da to ispuniš…
vcucko vcucko 00:13 01.03.2023

Re: sta je ovo, bre?

mlatisa


Ово је радикална левица пре


Giorgio Amendola.

U ratu partizan, heroj.
Še'setosme ušao u večnost izjavom: Drug Brežnjev je pogrešio što je ušao u Čehoslovačku. Trebao je da produži do Italije!
Početkom 70-ih deset puta pobedio na predsedničkim izborima (tamo se presidente bira u parlamentu, ne direktno). Deset puta su poništavali glasanje iz nekih glupih proceduralnih razloga. Onda je digao ruke, otišao kao pobednik, a ovi su izabrali neko govance iz DC.

To su bili drugovi, gospodo!
A ne neki Pera iz komiteta, stoka sitnog zuba. Sretan ako ga onaj iznad njega pomazi i baci kosku. Mentalitet na kub. Najgori primerak ljudske vrste = član SKJ/SKS unekoj drugoj-trećoj generaciji. Ono, čini mi se nešto se razmazuje. Fuj.

Sahrana Berlinguera 1984.:


benedykt benedykt 00:18 01.03.2023

Re: sta je ovo, bre?

srdjan.pajic

Da, ja sam zato davno prestao da proveravam te njegove (a pogotovu milančetove) izvore informacija (omegine samo budala otvara). Uvek se pokazalo da je totalna glupost, ili još gore neki miks fakata i laži gde je teško izbunariti šta je šta, pa još naštelovano na ideološku 11-icu, i onda mi je odjednom konačno sinulo koliko je to epsko gubljenje vremena, i koliko sam pglu što sam se time i bavio. Zato sad odma udaram na zajebavanje, skoro nikad ni ne otvaram te linkove koje ovde kače, čim vidim gde su ih pokupili.

Izvori su im najgora moguća vrsta šarlatana koju pri tome dodatno pumpaju informacijama ruske i kineske službe, tipa većinu fantazmagoričnih ludorija vezanih za poreklo Covida su ubacili Kinezi jer im je takvo nešto savršeno odgovaralo. Za vakcine su opet kolo pretežno vodili Rusi pa si npr u istom trenutku na Russia Today na engleskom imao potpuno drugačije vesti od onih koje je plasirala ruska verzija RT. Na Zapadu je trebalo maksimalno forsirati paniku i strah od vakcina, a u samoj Rusiji je trebalo promovisati ideju vakcinacije i tako pomoći da se što više ljudi vakciniše…
benedykt benedykt 00:23 01.03.2023

Re: sta je ovo, bre?

softelectronics_e

Čekaj!
Ti smatraš da je upliv ineteresnih grupa iz inostanstva na politička zbivanja kod nas nepostojeći?
Kako to da ti koji znaš gde i zeka pije vodu ne znaš sve o tome.

Ja smatram, i to ti jasno i nedvosmisleno piše, da naprdnjaci nisu takvi kakvi jesu pali sa Marsa nego da su bukvalno slika i prilika većinskog dela populacije u zemlji Srbiji…
bene_geserit bene_geserit 00:51 01.03.2023

Re: sta je ovo, bre?

Ово је радикална левица пре

Drug Če je negde u to vreme bio zapovednik kubanskih "gulaga" tj. logora za prevaspitavanje.
Komunistički zlikovac.
Ovi isti što i dalje slave naše komunističke zlikovce a posebno rvatskog bravara drže slike ovog zlikovca na zidu.
I posle kukaju što su im po gradu grafiti sa slikom Ratka Mladića.
U gradu gde imaš kuću cveća podignutu zločincu.
shmoo shmoo 09:01 01.03.2023

Re: sta je ovo, bre?

benedykt

Meni lično si to za Antifu rekao tačno pre dve godine

tvoj idol Tucker od koga ti bukvalno sve copy-paste kupiš,

A na ne-MSM medijima javili da je sve to jedna grandiozna radical left zavera

da kopam i to na ruke po arhivi bloga

Izvori su im najgora moguća vrsta šarlatana koju pri tome dodatno pumpaju informacijama ruske i kineske službe,



etc, etc, etc...


Извињавам се што прекидам ову високоучену расправу обликовану стручним терминима попут "лажовчино", "магарчино" и сличнима, али је л' може једно лично питање?

Одакле теби Бенедикте толико времена да све то пратиш?

Руске и кинеске медије, ситуацију на фронту у Украјини, напетости око Тајвана, Такера, српске медије, руске независне медије, архиву Блога Б92 као и нове коментаре блогера на Блогу Б92, лингвистичка, филозофска и историјска питања која вапе за научним решењима, европске сисе у ЕУ и бразилске буље у тангама на Копакабани и све остало што нам овде исписујеш?

Како постижеш, јбт?

Ипак дан има само 24 сата.

Радиш ли ти још нешто друго у свом животу од чега леба једеш осим што све то наведено пратиш?

Мислим, како друго постижеш, од чега онда живиш?

Оставила ти нека тетка наследство, па сада натенане крцкаш камате од улога у банци?

И бавиш се Блогом Б92 поред толико пара?

Стварно не разумем.

Дај и нама нишчима духом тај рецепт из твоје целомудрене главице како се то постиже, то што ти радиш у свом животу и времену које ти је дато на овом земаљском шару.

Мислим, знаш како Црногорци кажу за ђевојку у тангама (на Копакабани или било где другде)?

"Сирота у оца, ни за гаће новца."

Мислим стварно, Бенедикте...







Нико срећан, а нико довољан,
нико миран, а нико спокојан.
Све се човјек брука са човјеком:
гледа мајмун себе у зрцало







Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 09:16 01.03.2023

Re: sta je ovo, bre?

bene_geserit
evo male pomoci kako prepoznati da li ste progutali plavu pilulu ili ne

Sad još to da primeniš na sebe.


Jasno, svak na sebi. Ni to nije garancija ali pomaze da se uspostavi razgovor. A onda u razgovoru testiras svoju tvrdnju. Ovde kod nas najcesce ne dostignemo ni ovaj prvi nivo.
softelectronics_e softelectronics_e 09:22 01.03.2023

Re: sta je ovo, bre?

shmoo
benedykt

Meni lično si to za Antifu rekao tačno pre dve godine

tvoj idol Tucker od koga ti bukvalno sve copy-paste kupiš,

A na ne-MSM medijima javili da je sve to jedna grandiozna radical left zavera

da kopam i to na ruke po arhivi bloga

Izvori su im najgora moguća vrsta šarlatana koju pri tome dodatno pumpaju informacijama ruske i kineske službe,



etc, etc, etc...


Извињавам се што прекидам ову високоучену расправу обликовану стручним терминима попут "лажовчино", "магарчино" и сличнима, али је л' може једно лично питање?

Одакле теби Бенедикте толико времена да све то пратиш?

Руске и кинеске медије, ситуацију на фронту у Украјини, напетости око Тајвана, Такера, српске медије, руске независне медије, архиву Блога Б92 као и нове коментаре блогера на Блогу Б92, лингвистичка, филозофска и историјска питања која вапе за научним решењима, европске сисе у ЕУ и бразилске буље у тангама на Копакабани и све остало што нам овде исписујеш?

Како постижеш, јбт?

Ипак дан има само 24 сата.

Радиш ли ти још нешто друго у свом животу од чега леба једеш осим што све то наведено пратиш?

Мислим, како друго постижеш, од чега онда живиш?

Оставила ти нека тетка наследство, па сада натенане крцкаш камате од улога у банци?

И бавиш се Блогом Б92 поред толико пара?

Стварно не разумем.

Дај и нама нишчима духом тај рецепт из твоје целомудрене главице како се то постиже, то што ти радиш у свом животу и времену које ти је дато на овом земаљском шару.

Мислим, знаш како Црногорци кажу за ђевојку у тангама (на Копакабани или било где другде)?

"Сирота у оца, ни за гаће новца."

Мислим стварно, Бенедикте...







Нико срећан, а нико довољан,
нико миран, а нико спокојан.
Све се човјек брука са човјеком:
гледа мајмун себе у зрцало








Benedikta mora da ima nekoliko komada.
Kako drugačije?!
softelectronics_e softelectronics_e 09:23 01.03.2023

Re: sta je ovo, bre?

Neues aus der Nachbarschaft
bene_geserit
evo male pomoci kako prepoznati da li ste progutali plavu pilulu ili ne

Sad još to da primeniš na sebe.


Jasno, svak na sebi. Ni to nije garancija ali pomaze da se uspostavi razgovor. A onda u razgovoru testiras svoju tvrdnju. Ovde kod nas najcesce ne dostignemo ni ovaj prvi nivo.

To je zato što ste netolerantni, samoživi i egoisti.
Šta drugo?
docsumann docsumann 09:34 01.03.2023

Re: sta je ovo, bre?

softelectronics_e
Neues aus der Nachbarschaft
bene_geserit
evo male pomoci kako prepoznati da li ste progutali plavu pilulu ili ne

Sad još to da primeniš na sebe.


Jasno, svak na sebi. Ni to nije garancija ali pomaze da se uspostavi razgovor. A onda u razgovoru testiras svoju tvrdnju. Ovde kod nas najcesce ne dostignemo ni ovaj prvi nivo.

To je zato što ste netolerantni, samoživi i egoisti.


da, a mi smo širokogrudni, tolerantni altruisti

EDIT: i još ste ružni, prljavi i neuredni i smrdi vam iz usta kao u Dart Vejdera


shmoo shmoo 10:06 01.03.2023

Re: sta je ovo, bre?

softelectronics_e

Benedikta mora da ima nekoliko komada.
Kako drugačije?!


Па ко то онда храни и облачи?

(То је, после увођења вишестраначја у Србији било питање мога деде на које нисам умео да му одговорим:

"Добро, сине, мени је све то јасно... Милошевић, Драшковић, комунисти, Тито,... Него објасни ти мени зашто Шваба нас у рату убија, па нас онда у миру храни и облачи?"

Ћутао сам. Ни данас не бих знао да му одговорим на то питање.)

newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:47 01.03.2023

Re: sta je ovo, bre?

bene_geserit
au brate pa ti stvarno ne da si presaugao na tom izvoru mudrosti nego debelo..
čuj opsanost po život majke nije razlog..
deformitet (ne kažeš kog stepena) nije razlog..
pa šta jeste razlog? smrt?

Napišem valjani razlozi, pa u zagradi šta su primeri istih a ti to pročitaš obrnuto?
really?


ako vjeruješ ja se toliko ne mogu načuditi budalaštinama koje si ti u stanju da napišeš (i vjeruješ) da mi nije bilo čudno da smatraš da je ugroženost života majke nedovoljan razlog..
a i ozbiljan deformitet..
a poenta i jeste ta..
sam kažeš da ne znaš koliko je onih koje ne spadaju u te kategorije i opet godinama već tupiš o tome kao o problemu..
kao da ne možeš bar da naslutiš o kakvom se užasu radi kad žena 8 ili 9 mjeseci nosi u stomaku bebu i onda odluči da je ubije i mrtvu rodi..
id a ne možeš da pojmiš da to svakako nisu slučajevi da kao društvo mora pod hitno da sprječi jer ženetine samo šta rade idu i kolju bebe iz objesti pa im moramo to zabraniti da se dozovu pameti..
ja zaista ne mogu da pojmim da obrazovan čovjek može takvu glupost da širi i to već godinama..
sasvim razumijem da vjerski fanatici za zlo smatraju svaki pobačaj..
ali ovo kao ja sam racionalan al vjerujem da neko iz hira hoda okolo trudan 9 mjeseci pa se onda sjeti da iz hira tu bebu ubije..
gospode dragi bože
kad to možeš da misliš što ne bi mislio i da ugroženost života nije valjan razlog za abortus
benedykt benedykt 10:53 01.03.2023

Re: sta je ovo, bre?

shmoo
softelectronics_e

Benedikta mora da ima nekoliko komada.
Kako drugačije?!


Па ко то онда храни и облачи?


Skoro mi je pa fascinantno kako su se svugde gde sam pisao do sada svoje komentare provlačila jedna te ista nedotupavna pitanja i prateće teorije (zavere), tipa te da ja nisam jedna osoba nego da je to valjda ceo PsyOps (kako to voli gazda Tin-Foli-Hat Milanče reći) tim ljudi. Takođe mi je jako zanimljivo da takve nekakve ideje i prateća pitanja ima uvek bukvalno isti (politički) profil ljudi, odnosno pre bi se od svih vas mogao napraviti tim sa više glava koje potpuno isto razmišljaju nego od mene tih kao nekoliko komada. Da nije sve to baš toliko za sažaljenje još bi bilo i urnebesno smešno, barem meni u svakom slučaju…
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:55 01.03.2023

Re: sta je ovo, bre?

bene_geserit

Lepo si ti sve to udrobila. Zla desnica i fina levica. Oni drugi su loši a mi levičari smo dobri. Ma super.
Samo što ta levica uporno glasa za najveće lopove i warmonger-e koji postoje.
Ako se neko pravi da nije problem "korupcija, nepotizam, otvorena finansijska prevara" to je levica, pa pogledaj samo koga su izglasali Biden&co.

A to što bi ti da proglasiš da nije bitno ubistvo beba (što abortus u trećem trimestru jeste) ili stavljanje dece na puberty blokere bez znanja roditelja, neće moći.
Tvoji levičari su od ubistava crnaca od strane policije napravili temu svih tema, i razvaljivali gradove u SAD zbog toga. Pa crnaca policija ubije oko 250 godišnje, tj. za 50 godina ih je ubila koliko je ubijeno beba (tj. abortirano u trećem trimestru) za godinu dana.
I u priči sa "misdženderovanjem" i suspenzijom prosecutora, problem je što se DA, koji se finansira od poreza koji ja plaćam, umesto da štiti društvo od takvog tipa koji siluje decu i ubija okolo, on ga osuđuje na smešne kazne a suspenduje prosecutora što ga je "misdženderovao".

Jedna tema ne isključuje drugu.
Tebi niko ne brani da se baviš temama za koje misliš da su bitne.


ja nigdje ne rekog dobra ljevica..
ja upravo i rekoh da je ključan problem krađa i zloupotreba na obe strane..
i obe strane imaju svoje validne ciljeve, lijeva da omogući više preraspodjele, desna da ostavi više slobode..
validno..
e al onda imaš izmišljene protiv-ciljeve koji služe samo da se podiđe svjetini..
i toga je mnogo više na desnoj strani prosto zato što je glasačko tijelo desnice slabije obrazovano i podložnije besmislenoj propagandi..
pa tako imaš da se ta tvoja desna štampa ubi da ti objasni kako pljušte otkazi jer se nekom jednom obartilo pogrešnom zamjenicom..
pa tako imaš da je kao gorući problem što bjesne žene ubijaju bebe u osmom i devetom mjesecu iz hira
pa tako imaš da kao masovno idu pa kao zdravoj i pravoj djeci podvaljuju blokatore i sjeku piše iz čista mira
pa jevrejski lobi vlada svijetom
pa one pobijene bebe njih koriste da piju krv da se podmlade
pa imaju mrežu lizarda koji žive pod zemljom i tamo te bebe valjda čuvaju, sve krv im pijući (a noću izlaze iz podruma pizza shopova)
i sve vrijeme te sve lažu jer zamlja je ravna, nebo je prekriveno kemtrejlsom, u vakcinama su čipovi, 5g antene upravljaju tvojim mozgom, itd. itd. itd.
eh da, planiraju i da te tjeraju da jedeš bube (i to u štiklama)
toga je na desnoj strani toliko da se ne da prebrojati..
evo ti meni kaži koji su to idiotski narativi koje plasira ljevica pa da uporedimo
bene_geserit bene_geserit 11:06 01.03.2023

Re: sta je ovo, bre?

id a ne možeš da pojmiš da to svakako nisu slučajevi da kao društvo mora pod hitno da sprječi jer ženetine samo šta rade idu i kolju bebe iz objesti pa im moramo to zabraniti da se dozovu pameti

Znači ti misliš da je OK dozvoliti abortus u trećem trimestru bez razloga kao što je u 8+ SAD država (pod razlogom smatram deformitet ploda, silovanje, opasnost po život majke je tu već upitan jer beba rođena u sedmom mesecu već ima šanse da preživi, tako da nema nikakvog razloga ubijati je umesto joj dati šansu)?
Kako ne shvataš koliko su ti stavovi ekstremni, da se na taj način legalizuje ubistvo
i da takve vrste ekstremizma samo izazivaju protivreakciju.
Zbog čega misliš da si pro-life krenuli sa ovim zabranama abortusa po raznim američkim državama nego kao protiv reakciju na takve evidentne ludosti.
I nemoj da patetišeš, naravno da se radi o užasu, ali pričamo o zakonskoj regulativi.
mlatisa mlatisa 11:10 01.03.2023

Re: sta je ovo, bre?

bene_geserit

Drug Če je negde u to vreme bio zapovednik kubanskih "gulaga" tj. logora za prevaspitavanje.

Негде у то време је било 10 година пре друге слике. Разумем негативне емоције али ово је неумерено свођење лика и дела.

Уосталом, то не значи да Асанжа не треба ослободити!
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:11 01.03.2023

Re: sta je ovo, bre?

bene_geserit
id a ne možeš da pojmiš da to svakako nisu slučajevi da kao društvo mora pod hitno da sprječi jer ženetine samo šta rade idu i kolju bebe iz objesti pa im moramo to zabraniti da se dozovu pameti

Znači ti misliš da je OK dozvoliti abortus u trećem trimestru bez razloga kao što je u 8+ SAD država (pod razlogom smatram deformitet ploda, silovanje, opasnost po život majke je tu već upitan jer beba rođena u sedmom mesecu već ima šanse da preživi, tako da nema nikakvog razloga ubijati je umesto joj dati šansu)?
Kako ne shvataš koliko su ti stavovi ekstremni, da se na taj način legalizuje ubistvo
i da takve vrste ekstremizma samo izazivaju protivreakciju.
Zbog čega misliš da si pro-life krenuli sa ovim zabranama abortusa po raznim američkim državama nego kao protiv reakciju na takve evidentne ludosti.
I nemoj da patetišeš, naravno da se radi o užasu, ali pričamo o zakonskoj regulativi.


prosta je bre stvar..
tvoji degenerici su od odsustva zabrane proizveli namjeru..
niko normalan to ne radi jer voli..
to što u zakonu nije eksplicitno napisano kad smije nego je ostavljeno prosto da smije uopšte ne znači da i treba.. ili da se radi iz hira..
pa jel moguće da i ne vidiš oko čega naklapaš ovde već godinama???
a navodno si za slobode, mrziš komuljare.. pa komuljare su baš te koji propišu sve do u sitna crevca..
sad kad nema citnih crevca i to smeta..
nasankali su te bre ne čitaj to đubre.. prolupaćeš skroz
bene_geserit bene_geserit 11:16 01.03.2023

Re: sta je ovo, bre?

i toga je mnogo više na desnoj strani prosto zato što je glasačko tijelo desnice slabije obrazovano i podložnije besmislenoj propagandi

pogotovo su slabije obrazovani iz oblasti feminizma, diversitija, i sličnih "disciplina"
pa imaju mrežu lizarda koji žive pod zemljom

really, a odakle znaš ko te gluposti plasira
jedna strana da napravi drugu smešnom?
pa ćemo da pričom o ljudima gušterima i čipovima u vakcinama da diskvalifikujemo i proglasimo sve i svašta za idiotske narative

upravo ovako što stavljaš na gomilu evidentne gluposti koje je ne znaš ko plasirao i sa kojim ciljem i validne probleme koje karikiraš, je ono što rade npr. na protestu ubačeni elementi kad zafrljače ciglu u ne ko staklo da se pokaže kako protestvuje banda
bene_geserit bene_geserit 11:18 01.03.2023

Re: sta je ovo, bre?

tvoji degenerici su od odsustva zabrane proizveli namjeru

O Bože, odsustvo zabrane ubistva, jel ti razumeš šta pričaš?
Zabrana ubistva je propisivanje svačega u sitna crevca kao komunjare.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:21 01.03.2023

Re: sta je ovo, bre?

bene_geserit
i toga je mnogo više na desnoj strani prosto zato što je glasačko tijelo desnice slabije obrazovano i podložnije besmislenoj propagandi

pogotovo su slabije obrazovani iz oblasti feminizma, diversitija, i sličnih "disciplina"
pa imaju mrežu lizarda koji žive pod zemljom

really, a odakle znaš ko te gluposti plasira
jedna strana da napravi drugu smešnom?
pa ćemo da pričom o ljudima gušterima i čipovima u vakcinama da diskvalifikujemo i proglasimo sve i svašta za idiotske narative

upravo ovako što stavljaš na gomilu evidentne gluposti koje je ne znaš ko plasirao i sa kojim ciljem i validne probleme koje karikiraš, je ono što rade npr. na protestu ubačeni elementi kad zafrljače ciglu u ne ko staklo da se pokaže kako protestvuje banda


čekaj, jel ti porediš recimo magistre humanih nauka koji su specijalizirali recimo geneder studies sa ljudima koji vjeruju da pod zemljom žive ljudi gušteri?
to ti je isti nivo?
meni nije

jel treba da se traži statistika obrazovnog statusa glasača lijevice i desnice?
ima na dva klika sigurno, al ako i to moramo da dovodimo u pitanje nećemo daleko stići..

ko plasira lizzard people? pa s obzirom da su navodne vođe lizzard pokreta koliko znam Klintonovi onda mi je malo sporno da se može reći da eto ne znamo okud to..
i ne moramo ni u extreme..
treba li opet da se traži i statistika na čijoj političkoj strani cvati antivakseraj?
anti? vakseraj? u 21. vijeku?
i kao podvalili nam narativ sa čipovima a mi samo imamo legitimate concerns..
about vaccines..
in 21. century..
brate
benedykt benedykt 11:24 01.03.2023

Re: sta je ovo, bre?

shmoo

Одакле теби Бенедикте толико времена да све то пратиш?

Руске и кинеске медије, ситуацију на фронту у Украјини, напетости око Тајвана, Такера, српске медије, руске независне медије, архиву Блога Б92 као и нове коментаре блогера на Блогу Б92, лингвистичка, филозофска и историјска питања која вапе за научним решењима, европске сисе у ЕУ и бразилске буље у тангама на Копакабани и све остало што нам овде исписујеш?

Како постижеш, јбт?

Ипак дан има само 24 сата.

Радиш ли ти још нешто друго у свом животу од чега леба једеш осим што све то наведено пратиш?

Мислим, како друго постижеш, од чега онда живиш?

Оставила ти нека тетка наследство, па сада натенане крцкаш камате од улога у банци?

И бавиш се Блогом Б92 поред толико пара?

Стварно не разумем.

Дај и нама нишчима духом тај рецепт из твоје целомудрене главице како се то постиже, то што ти радиш у свом животу и времену које ти је дато на овом земаљском шару.

Vidim da smo već postigli određenu vrstu napretka u komunikaciji, jer mogao bih se skoro pa zakleti kako ste vi isti onaj gosn Tasa a.k.a. Shmoo koji me je optuživao da od svoje bede i jada pišem komentare po blogu za sendvič i valjda koju červenu pride.

Hvala na pitanju, iz neke moje perspektive sve to izgleda poprilično drugačije, odnosno ne mislim ali najiskrenije i zaista da je bilo šta od onoga što ja pišem neko kao fol (sve)znanje. Ne znam, ja se uvek pitam suprotno a to je kako vi kao i ostali sve to isto ne znate kada su to najbanalnije stvari za koje, ako su u pitanju tekući događaji, treba bukvalno pola sata na dnevnom nivou i to maksimum da bi se sve to onako lagano ispratilo. Isto važi samo u nešto manjoj meri za sve ostalo što se ne bi moglo podvesti pod dnevno-politička dešavanja, odnosno pitam se a zašto vi niste za tolike decenije u svojim životima našli makar malo vremena da poradite na sebi.

Što se tog poslednjeg vezanog za pare tiče, kao što već rekoh, drago mi je da smo makar odmakli od onih sendviča ili da sam kao fol zavidan drugima pa pizdim i balavim što Pančevac reče. Samo mi se ako smem da primetim još manje dopada ta neka druga krajnost do koje smo ne znam zaista samo kako već došli, kao što sam i kao blesav bez te novonastale navale znatiželjnih pitanja oko toga šta sam tačno po struci i čime se bavim, sa sve tetkama kao šlagom na torti…
bene_geserit bene_geserit 11:41 01.03.2023

Re: sta je ovo, bre?

čekaj, jel ti porediš recimo magistre humanih nauka koji su specijalizirali recimo geneder studies sa ljudima koji vjeruju da pod zemljom žive ljudi gušteri?
to ti je isti nivo?
meni nije

Pa ovi što su završili "gender studies" i slično su samo banda koja je osetila priliku da radi za sistem, da se ubaci u neki HR negde i da se pita za nešto
isti profil ljudi kao ovi što su u socijalizmu završavali i specijalizirali neke marksizme, prvi se učlanjavali u partiju, i sve ostalo što sledi.
A ako postoji neko ko veruje u ljude guštere koji žive pod zemljom, samo mu treba lečenje.
treba li opet da se traži i statistika na čijoj političkoj strani cvati antivakseraj?
anti? vakseraj? u 21. vijeku?

proglašavanje legitimnih pitanja vezanih za sigurnost kovid vakcine, koliko je istestirana, kakve posledice ima, zbog čega se informacije proglašavaju za tajnu i sl. za anti-vakseraj je, da izvineš, bullshit
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:48 01.03.2023

Re: sta je ovo, bre?

bene_geserit
čekaj, jel ti porediš recimo magistre humanih nauka koji su specijalizirali recimo geneder studies sa ljudima koji vjeruju da pod zemljom žive ljudi gušteri?
to ti je isti nivo?
meni nije

Pa ovi što su završili "gender studies" i slično su samo banda koja je osetila priliku da radi za sistem, da se ubaci u neki HR negde i da se pita za nešto
isti profil ljudi kao ovi što su u socijalizmu završavali i specijalizirali neke marksizme, prvi se učlanjavali u partiju, i sve ostalo što sledi.
A ako postoji neko ko veruje u ljude guštere koji žive pod zemljom, samo mu treba lečenje.
treba li opet da se traži i statistika na čijoj političkoj strani cvati antivakseraj?
anti? vakseraj? u 21. vijeku?

proglašavanje legitimnih pitanja vezanih za sigurnost kovid vakcine, koliko je istestirana, kakve posledice ima, zbog čega se informacije proglašavaju za tajnu i sl. za anti-vakseraj je, da izvineš, bullshit


ajd da ne ulazim u to dal je master gender studies koji se uhljebio na šestocifrenu kintu u neki mastan HR jednako ili gore tup kao neko ko nije imao prilike ni osnovnu školu da završi..

pa to ti proglašavaš antivakserajem legitimnu upitanost..
veze to nema sa legitimnom upitanošću nit ti ljudi znaju nad čim treba da se upitaju..
to je čitav pokret (u nekim zemljama i većian stanovništva) koji vjeruje da je program vakcinacije zlo umjereno valjda na kontrolu stanovništva..
dal treba da tražim dokaze..
i to evo tri godine nekon što se izvakcinisao i bog i otac ti imaš i dalje ladno ove što očekuju da any day now ljudi počnu padati mrtvi na ulici od vakcine jebote..
surreal nivo budaleštine.. davno je otišlo van okvira legitimne upitanosti a dosjetićemo se i na kojoj politićkoj strani..
najgora lijeva histerija koja sad kupuje bose sluje sa ugrađenom brnjicom za filtriranje vazduha.. e ni najgora nije ni blizu ludila koje neće više ni djecu da vakciniše protiv smrtonosnih bolesti..
ni blizu..
a ti verglaj i dalje kako je lijeva ideja ideja budala..
pa da.. pomozi slabom.. kakva kretenska ideja..
softelectronics_e softelectronics_e 11:52 01.03.2023

Re: sta je ovo, bre?

newimprovedtadejus

...

jel treba da se traži statistika obrazovnog statusa glasača lijevice i desnice?
ima na dva klika sigurno, al ako i to moramo da dovodimo u pitanje nećemo daleko stići..
...

Daj link da ne klikćem dva puta.
shmoo shmoo 11:56 01.03.2023

40 и кусур година после Регана и Тачерке

benedykt

Vidim da smo već postigli određenu vrstu napretka u komunikaciji



У, јбт, ала си брз.

Видим да те је у душу погодило. Већ си два коментара написао на ту тему.

Чекај, чекај, идемо редом... Не могу ја тако као ти, немам ја времена толико као ти да се бавим Блогом Б92 јер ми ниси открио рецепт како постижеш да пратиш све то на интернету што нам овде на Блогу Б92 подастиреш у својим коментарима и од чега онда живиш ако се само тиме бавиш.

Дакле, 'ајмо редом...


benedykt

urnebesno smešno



Па зар то није циљ и смисао сваког људског живота у овом нашем Врлом Новом Добу?

Добро се забавити?

Тако нам барем поручују из краљевства на самрти поред којег заиста не желим да будем близу док умире.





softelectronics_e softelectronics_e 11:57 01.03.2023

Re: sta je ovo, bre?

newimprovedtadejus
bene_geserit
čekaj, jel ti porediš recimo magistre humanih nauka koji su specijalizirali recimo geneder studies sa ljudima koji vjeruju da pod zemljom žive ljudi gušteri?
to ti je isti nivo?
meni nije

Pa ovi što su završili "gender studies" i slično su samo banda koja je osetila priliku da radi za sistem, da se ubaci u neki HR negde i da se pita za nešto
isti profil ljudi kao ovi što su u socijalizmu završavali i specijalizirali neke marksizme, prvi se učlanjavali u partiju, i sve ostalo što sledi.
A ako postoji neko ko veruje u ljude guštere koji žive pod zemljom, samo mu treba lečenje.
treba li opet da se traži i statistika na čijoj političkoj strani cvati antivakseraj?
anti? vakseraj? u 21. vijeku?

proglašavanje legitimnih pitanja vezanih za sigurnost kovid vakcine, koliko je istestirana, kakve posledice ima, zbog čega se informacije proglašavaju za tajnu i sl. za anti-vakseraj je, da izvineš, bullshit


ajd da ne ulazim u to dal je master gender studies koji se uhljebio na šestocifrenu kintu u neki mastan HR jednako ili gore tup kao neko ko nije imao prilike ni osnovnu školu da završi..

pa to ti proglašavaš antivakserajem legitimnu upitanost..
veze to nema sa legitimnom upitanošću nit ti ljudi znaju nad čim treba da se upitaju..
to je čitav pokret (u nekim zemljama i većian stanovništva) koji vjeruje da je program vakcinacije zlo umjereno valjda na kontrolu stanovništva..
dal treba da tražim dokaze..
i to evo tri godine nekon što se izvakcinisao i bog i otac ti imaš i dalje ladno ove što očekuju da any day now ljudi počnu padati mrtvi na ulici od vakcine jebote..
surreal nivo budaleštine.. davno je otišlo van okvira legitimne upitanosti a dosjetićemo se i na kojoj politićkoj strani..
najgora lijeva histerija koja sad kupuje bose sluje sa ugrađenom brnjicom za filtriranje vazduha.. e ni najgora nije ni blizu ludila koje neće više ni djecu da vakciniše protiv smrtonosnih bolesti..
ni blizu..
a ti verglaj i dalje kako je lijeva ideja ideja budala..
pa da.. pomozi slabom.. kakva kretenska ideja..

Osim što se previše 'uživiš' i tovariš kao lopatom, ne bi bilo loše da, najpre, malo promisliš.
Na primer, za vreme dragog druga Tite je velika većina smatrala da je drug Tito potcenjen jer je samo 3 puta odlikovan ordenom narodnog heroja.
On, kao najveći svetski državnik od početka vremena.
I da je naše socijalističko samoupravno društvo vrhunac razvoja civilizacije.
I zamisli, takvih budala ima i sada. Čak i među blogerima.
Tako da mi nije jasno šta dokazuje to tvoje o gušterima i sličnom, te kakav je to argument u priči kojom kotriraš Beneu?
Osim što si kao argument jedno desetak puta Beneu rekla da je budala.
I šta to dokazuje?
softelectronics_e softelectronics_e 12:00 01.03.2023

Re: sta je ovo, bre?

benedykt
shmoo
softelectronics_e

Benedikta mora da ima nekoliko komada.
Kako drugačije?!


Па ко то онда храни и облачи?


Skoro mi je pa fascinantno kako se svugde gde pišem svoje komentare provlače jedna te ista nedotupavna pitanja i prateće teorije (zavere), tipa te da ja nisam jedna osoba nego da je to valjda ceo PsyOps (kako to voli gazda Tin-Foli-Hat Milanče reći) tim ljudi. Takođe mi je jako zanimljivo da takve nekakve ideje i prateća pitanja ima uvek bukvalno isti (politički) profil ljudi, odnosno pre bi se od svih vas mogao napraviti tim sa više glava koje potpuno isto razmišljaju nego od mene tih kao nekoliko komada. Da nije sve to baš toliko za sažaljenje još bi bilo i urnebesno smešno, barem meni u svakom slučaju…

Ma dobro!
Zajebavamo te, što se ljutiš?
Naši smo!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana