Filozofija| Gastronauti| Život

kašika, viljuška...bass

docsumann RSS / 19.04.2023. u 09:08

Pošto se na predhodnom, netom zatvorenom blogu, diskusija o (is)hrani tek zahuktala, na sugestiju blogerke kick otvaram novi blog, namjenjen prevashodno toj temi.

yhFNrdH.png 

i moj mali prilog naručenoj temi, prepjev stare pjesmice (pjevanje u meksičkom tugovanka fazonu)

 

koliko sam puta ja ost'o bez ručka

a večere nije bilo 

a ja ja-ja, autofagija 

 

pa da naručimo ...

 

 

Tagovi



Komentari (957)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

predatortz predatortz 12:12 21.04.2023

Re: Aretej

I Ukrajina nakon 'delovanja' ruskog voditelja


Pojednostavljuješ stvari, brat Gedžo...
Prvo, zaboravljaš da pomeneš da je Ukrajina zvanično najkorumpiranija zemlja Evrope, sa istom takvom upravom.
Zaboravljaš da pomeneš da se ista ta Ukrajina, zbog korumpirane vlasti, dovela u poziciju da bude poligon, Pasuljanske livade, rata NATO-Rusija.
Zaboravljaš da pomeneš kako su neki iz NATO, nakon rokanja tvoje zemlje i tvog naroda, koji je branio legitimno pravo na teritoriju, i sprečavao oružanu pobunu, kao što Ukrajina tvrdi da je radila, ostvarili neke benefite nad resursima tvoje zemlje, pa na Kosovu postali veliki biznismeni i akcionari u onome za šta je tvoj otac izdvajao.
Zaoravljaš mutne poslove porodice Bajden u Ukrajini.

Mnogo slika je između ovih koje si postavio.

A da u svakom ratu najebava običan narod, to nije novina.


predatortz predatortz 12:18 21.04.2023

Re: Aretej


U velikom delu zapadnog sveta danas je nacizam endemski.


Zapravo, nikad nije ni prestajao da postoji.
Dođe ti u kuću ljigavi Švaba, govorim o mojoj kući, i tebe optužuje za nekakve zločine, preti ti, nameće zakone, smeje ti se u lice, neće da primi porodice tvojih žrtava i tvojih ubijenih, nikad ne ode ni na jedno stratište na kom je, a puna ih je Bosna, njegov narod ubijao tvoj narod, da se pokloni, da traži oproštaj, a od tebe traži da se svakodnevno izvinjavaš za zločine za koje su iz reda tvog naroda osuđeni od glavnokomandujućeg do komandira odjeljenja pešadije...

I to su vrednosti, a ti si divljak!
Za tebe ne važe zakoni kao za druge, za tvoje mrtve nema pravde, nema saosećanja, nema poštovanja, moraš da ćutiš o njima...

Kažu, narod voli Rusiju!
Ja kažem:
Boli narod kurac i za Putina i za Rusiju! Narod podržava svakog ko je protiv ovakvih licemernih govana.

I to je razumljivo...
maksa83 maksa83 12:19 21.04.2023

Re: Aretej

Došli smo, kao vrsta, da mjesto straha i zabrinutosti zbog rata budemo ushićeni pred predstojećim prolijevanjem krvi i razaranjem.

Čika Kamilo nemoguće da ti je ta stvar promakla ovde.
gedza.73 gedza.73 12:26 21.04.2023

Re: Aretej

Prvo, zaboravljaš da pomeneš da je Ukrajina zvanično najkorumpiranija zemlja Evrope, sa istom takvom upravom.


Ne zaboravljam. Evropa je prepuna nevaspitanih, bahatih i prebogatih Ukrajinaca.
Zaoravljaš mutne poslove porodice Bajden u Ukrajini.

Ne zaboravljam. Kao što je Rusija uradila Ukrajini tako je NATO pakt nama.
Mnogo slika je između ovih koje si postavio.

Ne gledam na te slike različito. Nego ova patetika koliko su nehumani francuski novinari je samo izavala reakciju da se prisetimo ruskih novinara koji su pozivali na genocid, nuklearni holokaust (što je posebna bolest kako ovih što su pričali tako i onih koji su se oduševljavali i odobravali ili pozivali na njega ako Rusija ne uradi ono što je naumila... zamisli samo nekog gestapovca koji kaže kako je Hitler imao pravo da baci nuklearku jer mora da zaštiti interes nemačke nacije... što mu je bilo na umu kad je izazvao II svetski rat), pričaju o Zlatnoj milijardi, satanizmu i nacizmu Zapada a imaju ne skupocene nego preskopucene vile na jednom od najpoznatijih svetskih mondenskih mesta. Na samoj obali. Običan voditelj koji ubeđuje rusku sirotinju kako mora da gine i kako su svi kukavice i izdajnici koji su odbili da trpaju pare u džepove Putinovim oligarsima.

Boli narod kurac i za Putina i za Rusiju!

Ovde se ne slažemo. Narod bi dupe dao za Rusiju iako stalno to dupe daje zapadnim parama. Kad nas pogledaš sa strane nismo baš neki uzor.
panta panta 12:44 21.04.2023

Re: Aretej

gedza.73

kamilo_emericki
Šokiran sam činjenicom da su voditelji i reporteri blago ushićeni komentarišući te pripreme.

Došli smo, kao vrsta, da mjesto straha i zabrinutosti zbog rata budemo ushićeni pred predstojećim prolijevanjem krvi i razaranjem.

I ja sam bio šokiran činjenicom da su pojedini blogeri na početku ruske agresije bili blago ushićeni komentarišući ruski napad.
I bio blago iznenađen da su prenosili rusku propagandu kako u vezi strategije tako i u vezi ciljeva, oružja (ako se ne varam bio si jedan od ushićenih Kindžalom ili nekom sličnom mudo-sarma raketom), napadom slabih pa profesionalnih (ili obrnuto) ruskoh vojnika (isto si pojašnjavao taktiku) pa tek kad je prošao taj prvi nalet ushićenja ruskim razaranjima (neće gađaju civilne ciljeve kako ne bi izazavali mržnju između dva bratska naroda... iako se vidi na šta liči Ukrajina nakon Putinovog 'oslobađanja' države čije je granice priznao) a ruska vojska imala gubitke zbog kojih je proglasila mobilizaciju (nešto nema napretka sa tim mobilisanim pa se priča o nekoj novoj mobilizaciji) počinju da 'mirotvore'.

Ako si isti ovakav komentar uputio ruskim jastrebovima kad su napala Ukrajinu ili kad su Putinovi glasnogovornici tvrdili kako će baciti nuklearke pa nema veze što že svi da izginu pošto su oni pravednici koji će u raj a drugi u pakao (ruski voditelj Solovjev i ruska voditeljka Simonjan) imaš obraz i saglasan sam sa tvojim komentarom. Al, mi se nešto čini da si tek nakon ruskih neuspeha počeo priču 'rat je grozan'.

Pa nije rat krenuo tako što je Ukrajina napala Rusiju nego je Putin tenkovima ušao u Ukrajinu.
Inače najpoznatiji Putinov antisatanistički i antizapadni voditelj Solovjev ima daču ni manje ni više nego na lago di Como.



Ovo levo je čerka ruskog ministra odbrane a desno je ruski vojnik



deca ruskih zvaničnika provode praznike u trulom kapitalizmu dok njihovi vršnjaci ginu (kako kaže jedan momak Rus nemam nikakvih vesti od mojih drugova koji su mobilisani i poslati an ratište)




Nevezano za ostalo što si napisao, izdvojio bih samo jedno.
Zašto su granice Ukrajine bitne?
Mislim, čemu ta opčinjenost granicama kao indikatoru da je neko kriv za rat, ako je prešao nečije granice?
Jebeš granice?
Zar nisu bitni ljudi, pa bili i Rusi.
Pa Ameri su par stotina puta dokazali da granice nisu važne - nego demokratija i ljudska prava, isključivo.
Što se tiče granica, jebeš granice.
Mislim, vidiš i da granice naše države nisu bile sveto pismo, prvo jedne, pa onda druge.
Ali su, gle čuda, granice Bosne i Kosova ekstremno bitne, do jaja.
A da ne pominjemo Koreju i razne druge Kiprove po svetu.
Prema tome, granice su tu da se menjaju, prelaze, pa i ratom, te ponovno crtaju.
Kako sila uredi.
Mislim, nije mi jasno kako iko u nekim razgovorima prenosi kojekakve slike iz agitpropova zaraćenih strana?
gedza.73 gedza.73 13:21 21.04.2023

Re: Aretej

Mislim, vidiš i da granice naše države nisu bile sveto pismo, prvo jedne, pa onda druge.

Ako misliš na Jugoslaviju kao 'našu' državu onda prema njoj nemam nikakav sentiment.
ne vidim ništa loše što se raspala osim u načinu, odnosno građanskom ratu. A u taj građanski rat koliko mi se čini su bile umešane sve svetske sile podjednako.
I slažem se sa tvojim komentarom. Kako su sad granice Kosova važne (nemoj da zaboraviš kako su opštine centralne Srbije Kosovu pripojili Srbi odnosno Stamolić i kamarila) a granice Ukrajine nisu i obrnuto? Sam drug Putin je izjavio ako može Kosovo mogu i oni.
A da ne pominjemo Koreju i razne druge Kiprove po svetu.

Jedan narod na dve polovine. U Severnoj Koreji je neki proruski sistem u južnoj proamerički. Ni jedan nije zlatan al' bar ove južnjake ne teraju da se šišaju kao onaj debeli debil.

To će isto da bude sa Ukrajinom. Zapadni deo će nakon svih ovih žrtvovanja ljudi i razaranja da bude san za ruski, istočni.

To je jedan od razloga što je rat izbio (korupciju Ukrajinci kao narod nisu mogli da sikorene a vide šta je EU uradila na Baltiku ili u Slovačkoj) jer u slučaju da Ukrajina bude proevrpska i pronatovska ugovor sa Crnomorskom flotom postaje vrlo nesiguran a ruski uticaj zanemarljiv.

Rusija je kao imperija uradila potpuno isto što i Amerika, Britanija ili Nemačka. Hitlerove reči skoro u dlaku ponavlja Putin. Ugrožena nacija, interes države, resursi, teritorija, Rusi su arijevci koji štite svet od najezde reptila... Čak i napad na Ukrajinu je kopija nacističkog napada na Gljivice.

Nevezano za ostalo što si napisao

mene i dalje oduševljava ovaj ruski Dragoljub Milanović ukršten sa Milijanom Baletić što ima dve vile na trulom imperijalističkom jezeru koji kuka na državnoj televiziji što ne može da se kupa u svom bazenu dok mu mladost države ili gine ili beži.


panta panta 14:11 21.04.2023

Re: Aretej

gedza.73

...

Nevezano za ostalo što si napisao

mene i dalje oduševljava ovaj ruski Dragoljub Milanović ukršten sa Milijanom Baletić što ima dve vile na trulom imperijalističkom jezeru koji kuka na državnoj televiziji što ne može da se kupa u svom bazenu dok mu mladost države ili gine ili beži.



Nije taj ništa specifičan, da ne kažeš poseban.
Bilo da je Rus ili antiRus.
Uostalom, ništa se nije promenilo od kada je sveta i veka - ko ima silu, taj pomera granice.
vcucko vcucko 14:12 21.04.2023

Re: Aretej

gedza.73

zamisli samo nekog gestapovca koji kaže kako je Hitler imao pravo da baci nuklearku jer mora da zaštiti interes nemačke nacije...

Gestapovac bi je bacio bez problema, ali je nije imao. I bolelo bi ga uvo, šta ti o tome misliš.

Amerikanac je bacio, a nije čak ni morao. Dobijao je rat i bez nje, samo je procenio da će ovako da ima manje gubitke. Iskreno me čudi, ali nije se setio da pita gedžu73 za mišljenje.

Rus kaže, meni ne treba svet bez Rusije. Sasvim legitimno.
Imaš nešto protiv? Očigledno ništa efikasno.
A tvoje mišljenje ga zanima taman koliko je i onu dvojicu.

maksa83 maksa83 14:15 21.04.2023

Re: Aretej

mene i dalje oduševljava ovaj ruski Dragoljub Milanović ukršten sa Milijanom Baletić što ima dve vile na trulom imperijalističkom jezeru

I sina u Londonu.
docsumann docsumann 14:15 21.04.2023

Re: Aretej

panta
gedza.73

kamilo_emericki
Šokiran sam činjenicom da su voditelji i reporteri blago ushićeni komentarišući te pripreme.

Došli smo, kao vrsta, da mjesto straha i zabrinutosti zbog rata budemo ushićeni pred predstojećim prolijevanjem krvi i razaranjem.

I ja sam bio šokiran činjenicom da su pojedini blogeri na početku ruske agresije bili blago ushićeni komentarišući ruski napad.
I bio blago iznenađen da su prenosili rusku propagandu kako u vezi strategije tako i u vezi ciljeva, oružja (ako se ne varam bio si jedan od ushićenih Kindžalom ili nekom sličnom mudo-sarma raketom), napadom slabih pa profesionalnih (ili obrnuto) ruskoh vojnika (isto si pojašnjavao taktiku) pa tek kad je prošao taj prvi nalet ushićenja ruskim razaranjima (neće gađaju civilne ciljeve kako ne bi izazavali mržnju između dva bratska naroda... iako se vidi na šta liči Ukrajina nakon Putinovog 'oslobađanja' države čije je granice priznao) a ruska vojska imala gubitke zbog kojih je proglasila mobilizaciju (nešto nema napretka sa tim mobilisanim pa se priča o nekoj novoj mobilizaciji) počinju da 'mirotvore'.

Ako si isti ovakav komentar uputio ruskim jastrebovima kad su napala Ukrajinu ili kad su Putinovi glasnogovornici tvrdili kako će baciti nuklearke pa nema veze što že svi da izginu pošto su oni pravednici koji će u raj a drugi u pakao (ruski voditelj Solovjev i ruska voditeljka Simonjan) imaš obraz i saglasan sam sa tvojim komentarom. Al, mi se nešto čini da si tek nakon ruskih neuspeha počeo priču 'rat je grozan'.

Pa nije rat krenuo tako što je Ukrajina napala Rusiju nego je Putin tenkovima ušao u Ukrajinu.
Inače najpoznatiji Putinov antisatanistički i antizapadni voditelj Solovjev ima daču ni manje ni više nego na lago di Como.



Ovo levo je čerka ruskog ministra odbrane a desno je ruski vojnik



deca ruskih zvaničnika provode praznike u trulom kapitalizmu dok njihovi vršnjaci ginu (kako kaže jedan momak Rus nemam nikakvih vesti od mojih drugova koji su mobilisani i poslati an ratište)




Nevezano za ostalo što si napisao, izdvojio bih samo jedno.
Zašto su granice Ukrajine bitne?
Mislim, čemu ta opčinjenost granicama kao indikatoru da je neko kriv za rat, ako je prešao nečije granice?
Jebeš granice?
Zar nisu bitni ljudi, pa bili i Rusi.
Pa Ameri su par stotina puta dokazali da granice nisu važne - nego demokratija i ljudska prava, isključivo.
Što se tiče granica, jebeš granice.
Mislim, vidiš i da granice naše države nisu bile sveto pismo, prvo jedne, pa onda druge.
Ali su, gle čuda, granice Bosne i Kosova ekstremno bitne, do jaja.
A da ne pominjemo Koreju i razne druge Kiprove po svetu.
Prema tome, granice su tu da se menjaju, prelaze, pa i ratom, te ponovno crtaju.
Kako sila uredi.
Mislim, nije mi jasno kako iko u nekim razgovorima prenosi kojekakve slike iz agitpropova zaraćenih strana?


čarli, šta trošiš?

da znam čega da se klonim.
tessa1 tessa1 14:52 21.04.2023

Re: Aretej

čarli, šta trošiš?

Eee, nećete vi njega prevariti, Panta nikad ne hoda bos. :)
tessa1 tessa1 14:53 21.04.2023

Re: Aretej

Šta se ovo dešava, opet Kamilo piše šansone o okupaciji Ukrajine?
gedza.73 gedza.73 15:11 21.04.2023

Re: Aretej

vcucko
Gestapovac bi je bacio bez problema... Amerikanac je bacio... Rus kaže, meni ne treba svet bez Rusije... Imaš nešto protiv? Očigledno ništa efikasno.

Imam 'nešto' protiv i ništa efikasno. Izgleda kako se misli da su nacizam samo Hitlerovi brkovi i svastika (znak, ne prava svastika). Nacizam počinje malim koracima.

Pojavi se Milićka NATO v.1.0. i napiše NATO pakt treba da baci nukelarku a Vcucko kaže kako je to sasvim legitimno i da mišljenje suprotne strane ništa ne vredi. Meni su uopšte nisu dopadali oni njeni histerični nastupi al' ovi putinofili su je za ceo nivo prešišali.

Ili Bugari krenu da brane interese Bugara na jugu Srbije, upadnu preko granice i počnu raketama da ravnjaju Pirot, Srbi se pobune, počnu da uzvraćaju a Vcucko kaže kako Bugari imaju legitimno pravo da frljnu u Srbiju nukelarku (koju na sreću nemaju) jer šta će Bugarinu svet bez Bugarske.

Što kaže Tuta Bugarin 'imamo najgolemije patriote na svet ali najdestruktivnije'

Da se vratimo na nacizam. Hitler je smatrao kako je nemačka nacija ugrožena, kako su nemački interesi ugroženi, kako ne treba da postoji svet bez Nemačke a Vcucko napiše
- To care, sravni Evropu i onako je satanistička.

Mora da ti je od vakcine.



A tvoje mišljenje ga zanima taman koliko je i onu dvojicu.

Misliš ono što i Hrvati za SAO Krajinu? Dobro ako se slažeš sa njima kako bi išao uz dlaku Rusima. Meni ni iz džepa, ni u džep.





gedza.73 gedza.73 15:18 21.04.2023

Re: Aretej

maksa83
mene i dalje oduševljava ovaj ruski Dragoljub Milanović ukršten sa Milijanom Baletić što ima dve vile na trulom imperijalističkom jezeru

I sina u Londonu.

Nemoguće da je sina poslao u prestonicu nacizma gde imaju virus razvijen samo kako bi ubijao Slovene.

Mada možda nije mogao da utiče na postupke svog sina pa sad leči komplekse terajući tuđu decu da ginu dok on tuguje za prohladnim vodama Koma a njegovo dete se pati u Londonu. Gde proteruju Ruse poput Čajkovskog a žmure na Solovjeva Jr.
Doakaće i njemu Putin mobilizacijom.

A možda i računa kako će praunuk, koji će da odraste u Londonu, jednog dana da se opaše dinamitom i osveti se za evropske nepravde njegovom pradedi.

Iako je verovatnije kako će praunuk biti pripadnik britanskih vojnih snaga.
maksa83 maksa83 15:33 21.04.2023

Re: Aretej

Doakaće i njemu Putin mobilizacijom.

Taj problem je rešen, napravili su neku "jedinicu" duboko u pozadini Donbasa, kao, sajberneštoovoono, i tu "služe" članovi dume i drugi povezani drugovi i njihova rodbina ako na njih padne prst da budu čuvar čvrst.


predatortz predatortz 15:34 21.04.2023

Re: Aretej

maksa83
mene i dalje oduševljava ovaj ruski Dragoljub Milanović ukršten sa Milijanom Baletić što ima dve vile na trulom imperijalističkom jezeru

I sina u Londonu.


A ti si Makso ubeđen da će deca da te pitaju gde će da idu kad postanu svoji ljudi?

Oće, kako da neće!

Slušaće te, kao što sam i ja majku poslušao kada me je molila da ne idem u rat.

gedza.73 gedza.73 15:39 21.04.2023

Re: Aretej

Taj problem je rešen, napravili su neku "jedinicu" duboko u pozadini Donbasa, kao, sajberneštoovoono, i tu "služe" članovi dume i drugi povezani drugovi i njihova rodbina ako na njih padne prst da budu čuvar čvrst.

uf, dobro je. Takvim patriotama ne sme ništa da se desi jer ko onda jednog sutra da rukovodi Rusijom? Pa neće valjda ovi liberali koji samo gledaju kako i kome da izdaju otadžbinu.



gedza.73 gedza.73 15:42 21.04.2023

Re: Aretej

A ti si Makso ubeđen da će deca da te pitaju gde će da idu kad postanu svoji ljudi?

Oće, kako da neće!

Daj Predo molim te. Da li bi terao i huškao tuđu decu u rat znajući da je tvoje pobeglo (ili da si ga sklonio pa se kao praviš da je to njegova samostalna odluka)?
Ubeđen sam da ti ne bi.

Ovo su bre goveda koja sva imaju nešto (da je to nešto nego je ogromno i zahvaljujući pripadnosti strukturama poput onih naših komunista) na Zapadu, svi sklonili decu a ovamo vrište kako je taj zapad zlo, kako ih mrzi i kako moraju da proglase mobilizaciju jer više nemaju topovskog mesa.

Gde u tome ovi naši nalaze pravoslavlje i odbranu domovine nemam pojma.
predatortz predatortz 16:05 21.04.2023

Re: Aretej

Daj Predo molim te. Da li bi terao i huškao tuđu decu u rat znajući da je tvoje pobeglo (ili da si ga sklonio pa se kao praviš da je to njegova samostalna odluka).
Ubeđen sam da ti ne bi.


Nikad nikoga ne bih huškao na rat. Zato što znam kako rat izgleda.

No, moji stavovi ničim ne obavezuju moje sinova kada postanu punoletni ljudi.


A da li su sklonili decu ili nisu, to ti ne mogu reći.
Mogu ti reći nešto drugo.
Njihova deca su daleko izloženija opasnostima tamo gde su sad, nego da su u Moskvi.
Šta misliš, gde im je sad lakše nauditi - u Moskvi ili u Londonu?
Da sam istaknut u ruskom establišmentu, trudio bih se da svoju decu vratim u Rusiju, ne da ih šaljem iz nje gde ih svaka budala na ulici može izbosti.

A to, poslali tuđu decu u rat, a svoju sklonili... To su floskule!

Koliko dece istaknutih pripadnika bilo kog establišmenta na planeti ratuje, a da nisu profesionalna vojna lica?





maksa83 maksa83 16:10 21.04.2023

Re: Aretej

A ti si Makso ubeđen da će deca da te pitaju gde će da idu kad postanu svoji ljudi?


Ubeđen sam da samo pička može da priča na televiziji kako "mladi moraju da ginu, Rusija nikad nije mogla da pobedi ako mladi ne ginu" (da, baš to su bukvalno njegove reči) dok mu sin klati muda na modnoj pisti u Londonu.

maksa83 maksa83 16:12 21.04.2023

Re: Aretej

Koliko dece istaknutih pripadnika bilo kog establišmenta na planeti ratuje, a da nisu profesionalna vojna lica?

Sad mrsiš muda gore nego kada si objašnjavao da nema ničeg debilnog u tome što Putin plaši svoj narod Satanistima.
predatortz predatortz 16:19 21.04.2023

Re: Aretej

maksa83
Koliko dece istaknutih pripadnika bilo kog establišmenta na planeti ratuje, a da nisu profesionalna vojna lica?

Sad mrsiš muda gore nego kada si objašnjavao da nema ničeg debilnog u tome što Putin plaši svoj narod Satanistima.


Ajde, ne bilo ti zapoveđeno, nađi gde sam ja bilo kakve sataniste pominjao.

A da je širenje NATO na istok Rusije radi, i da to sigurno nije briga za demokratiju i slobode, to je smešno i objašnjavati.

Na kraju, ako Amerika i EU tvrde da svoje interese i sobode brani u Ukrajini, zašto to ne bi tvrdila i Rusija?


predatortz predatortz 16:21 21.04.2023

Re: Aretej

maksa83
A ti si Makso ubeđen da će deca da te pitaju gde će da idu kad postanu svoji ljudi?


Ubeđen sam da samo pička može da priča na televiziji kako "mladi moraju da ginu, Rusija nikad nije mogla da pobedi ako mladi ne ginu" (da, baš to su bukvalno njegove reči) dok mu sin klati muda na modnoj pisti u Londonu.



Ja verujem da je on više kažnjen time što mu sin klati muda na modnoj pisti nego da mosi pušku.

Iskreno, lično bih teško podneo i jedno i drugo.

maksa83 maksa83 16:26 21.04.2023

Re: Aretej

Ja verujem da je on više kažnjen time što mu sin klati muda na modnoj pisti nego da mosi pušku.

Sad kad to tako kažeš evo meni suze zbog njega potekle, sve mi tastatura šljapka...
maksa83 maksa83 16:28 21.04.2023

Re: Aretej

Ajde, ne bilo ti zapoveđeno, nađi gde sam ja bilo kakve sataniste pominjao.

Ne reci da si zaboravio kad ste ti i huči objašnjavali da je sasvim normalno to što Putin u svom govoru rajca narod pričom o Satanistima?
predatortz predatortz 16:35 21.04.2023

Re: Aretej

maksa83
Ajde, ne bilo ti zapoveđeno, nađi gde sam ja bilo kakve sataniste pominjao.

Ne reci da si zaboravio kad ste ti i huči objašnjavali da je sasvim normalno to što Putin u svom govoru rajca narod pričom o Satanistima?


Verovatno akcenat nije bio na satanistima.
A Putin uopšte ne mora da loži Ruse, opasnost po Rusiju je evidentna.
A sve ovo je, to je sve jasnije, bilo planirano.
To što su Rusi možda povukli prvi potez, verujem da je zbog prethodnih iskustava sa oklevanjem, čekanjem i žmurenjem pred činjenicama.
maksa83 maksa83 16:42 21.04.2023

Re: Aretej

A Putin uopšte ne mora da loži Ruse, opasnost po Rusiju je evidentna.

U ovoj situaciji ja uvek pitam šta bi se Rusiji desilo da nije napala Ukrajinu, i još uvek čekam suvisao odgovor.
predatortz predatortz 16:54 21.04.2023

Re: Aretej

maksa83
A Putin uopšte ne mora da loži Ruse, opasnost po Rusiju je evidentna.

U ovoj situaciji ja uvek pitam šta bi se Rusiji desilo da nije napala Ukrajinu, i još uvek čekam suvisao odgovor.


Desilo bi se prvo ruskom i ruskojezičkom stanovništvu u Ukrajini,kao što sad i najavljuju da će biti ako vrate teritorije, pa kažu da moraju zatreti sve rusko - jezik, kulturu, tradiciju... A to ne može dok ne zatreš narod.
Ne čuh reakcije Zapada na taj izliv nacizma, a ni ovde od blogokolega.

Pa rekoše da su sporazumi bili finta, dok se Ukrajina ne naoruža.
Znači, sednemo, dogovorimo, potpišemo, pa ne važi.

Pa bi Ukrajina ušla u NATO...
A rečeno da neće, to čak i zvaničnici bivših američkih administracija priznaju.

A Ukrajina u NATO nije lepa vest za rusku nacionalnu bezbednost.

Šta bi se desilo nećemo saznati, šta će biti, gledaćemo.



maksa83 maksa83 17:06 21.04.2023

Re: Aretej

A Ukrajina u NATO nije lepa vest za rusku nacionalnu bezbednost.

Eto sad su dobili još 1340km kopnene granice sa NATO.

Šta bi se desilo nećemo saznati, šta će biti, gledaćemo.

Znači još uvek ništa od suvislog odgovora na pitanje "šta bi se desilo Rusiji da nije napala Ukrajinu?"

Obzirom da je narativ "napali jer su bili ugroženi", tim napadom su onda predupredili neki razvoj događaja, pa mislim da je to vrlo bitno pitanje - koji je to razvoj događaja, ali odgovora ni od korova.

alselone alselone 17:07 21.04.2023

Re: Aretej

U ovoj situaciji ja uvek pitam šta bi se Rusiji desilo da nije napala Ukrajinu, i još uvek čekam suvisao odgovor.

Baš smo mnogo pričali o ovome i bilo je veoma detaljnih odgovora. Znam da sam se ja baš trudio par puta da objasnim. Vrabac takođe. A i drugi. Mislim, nije fazon se ovako igrati, "ja prihvatam sud samo moje partije, sve što kažete nije suvislo". Veoma suvislih odgovora je bilo puno. Nesviđaju ti se? Jebeš ga, nema veze, ali je bilo.
gedza.73 gedza.73 17:09 21.04.2023

Re: Aretej


predatortz
Nikad nikoga ne bih huškao na rat. Zato što znam kako rat izgleda.
No, moji stavovi ničim ne obavezuju moje sinova kada postanu punoletni ljudi.

O tome pričam. Ne o odluci dece nego o ponašanju roditelja.
Njihova deca su daleko izloženija opasnostima tamo gde su sad, nego da su u Moskvi.

Meni ovde nešto čkripi. Što se ne vrate u Moskvu kad su ugrožena u Londonu? I ako ćemo pošteno gore prolaze neka ruska deca čiji roditelji nisu 'poznati' u Rusiji nego ruska deca poznatih roditelja u Londonu.
A to, poslali tuđu decu u rat, a svoju sklonili... To su floskule!

nisu to floskule. Floskule su 'nosili gajbice pa sami zaradili, oni su odrasli ljudi' pa dok se tamo negde ratuje oni motornim testerama 'patriotuju' po diskotekama a njihovi roditelji pateći se po televizijama mobilišu tuđu decu.
predatortz predatortz 17:10 21.04.2023

Re: Aretej

Eto sad su dobili još 1340km kopnene granice sa NATO.


A ti veruješ da bi oni ostali neutralni u eventualnom ratu Rusija - NATO?
Ja ne.

Znači još uvek ništa od suvislog odgovora na pitanje "šta bi se desilo Rusiji da nije napala Ukrajinu?"


Rekoh ti, nećeš ga dobiti. Ne samo od mene. Nećemo saznati, jer Rusija nije htela da čeka takav razvoj događaja. Ubeđen sam, na osnovu neke ozbiljne analize, računala je da su ovakve akcije po njih bolje rešenje.

gedza.73 gedza.73 17:15 21.04.2023

Re: Aretej

Obzirom da je narativ "napali jer su bili ugroženi"

Glupost na koju su se upecala ista kateogrija ljudi koja prati rijaliti.
Rusija je ugroženija od Finske pa je nije napala. Ni tokom najava da će ući u NATO pakt niti sada kad je članica NATO pakta.

Jedan od glavni argumenata 'preventivnog' ruskog napada na Ukrajinu ovde na blogu su potenicijalne rakete na par minuta od ruskih gradova.

p.s.
Sad vidim da 'Finska - NATO - rakete na tri minuta' već pomenuto.


gedza.73 gedza.73 17:18 21.04.2023

Re: Aretej

predatortz
Ubeđen sam, na osnovu neke ozbiljne analize, računala je da su ovakve akcije po njih bolje rešenje.

Po njihovoj ozbiljnoj analizi rat je trebao da bude gotov prošle godine. A jedan od onih što su radili početne analize je zaglavio kućni pritvor baš zbog analitike.
Plus ona bruka sa zaglavljenom kolonom borbenih vozila i gubljenje zauzetog aerodroma zbog loše logistike.
maksa83 maksa83 17:19 21.04.2023

Re: Aretej

Baš smo mnogo pričali o ovome i bilo je veoma detaljnih odgovora. Znam da sam se ja baš trudio par puta da objasnim. Vrabac takođe. A i drugi. Mislim, nije fazon se ovako igrati, "ja prihvatam sud samo moje partije, sve što kažete nije suvislo". Veoma suvislih odgovora je bilo puno. Nesviđaju ti se? Jebeš ga, nema veze, ali je bilo.

Podseti me na jedan jedini odgovor koji je opisao razvoj događaja fatalan po Rusiju. Da Rusija nije napala Ukrajinu desilo bi se to-to-to-pa-to-pa-to. Jedan.


maksa83 maksa83 17:20 21.04.2023

Re: Aretej

Ubeđen sam, na osnovu neke ozbiljne analize, računala je da su ovakve akcije po njih bolje rešenje.

Jesu to iste ozbiljne analize koje su rekle da će rat da potraje par nedelja?
alselone alselone 17:24 21.04.2023

Re: Aretej

Podseti me na jedan jedini odgovor koji je opisao razvoj događaja fatalan po Rusiju. Da Rusija nije napala Ukrajinu desilo bi se to-to-to-pa-to-pa-to. Jedan.


Pa da opet zaboraviš kao sad?

Nemam sada živaca a i po svemu sudeći nema potrebe. Svakako se nećemo saglasiti. Ti pod "fatalan scenario" očekuješ nivo atomske bombe koji bi ih sve pobio jer u suprotnom nije fatalno i nema nikakvog povoda za rat. Ja ti to ne mogu dati, a i neću da opravdavam rat pošto je to ružno, i onda se nećemo razumeti nikako. A znamo obojica da smo probali i da nije išlo. Počnimo ljubav iz početka ne važi za ovo.
predatortz predatortz 17:29 21.04.2023

Re: Aretej

gedza.73
Obzirom da je narativ "napali jer su bili ugroženi"

Glupost na koju su se upecala ista kateogrija ljudi koja prati rijaliti.
Rusija je ugroženija od Finske pa je nije napala. Ni tokom najava da će ući u NATO pakt niti sada kad je članica NATO pakta.

Jedan od glavni argumenata 'preventivnog' ruskog napada na Ukrajinu ovde na blogu su potenicijalne rakete na par minuta od ruskih gradova.




Kolika je granica Ukrajine i Rusije, kolika udaljenost od ruskih gradova?
Misliš li da bi Rusija bila više ugrožena napadom iz Finske ili iz Ukrajine?

I još bitnije pitanje - zbog čega NATO ide na istok kad je rekao da neće?
Zašto je pohrlio da odmah primi sve zemlje bivšeg Varšavskog pakta?

Zašto se decenijama širi rusofobija, koja sada poprima obrise one iz nacističkog perioda?

Da li se iz Rusije širila histerija protiv zapada, ili je Rusija jačala ekonomsku saradnju?

Da li je Rusija, a može, uništila neki strateški infrastrukturni objekat zapada, kao što su njima uništili Severni tok?

Da li su iz Rusije upućivane pretnje zapadu?

Da li je u Ukrajini pokrenuta kampanja protiv ruskog jezika, kulture, naroda, crkve, pre sukoba 2014.?

Šta misliš, da je Rusija Srbija pa da mora da uzmiče i trpi sve to?

Rekoh, ovo je rat NATO - Rusija, na Pasuljansim livadama koje se zovu Ukrajina.
To reče i ona nemačka ministarka, a to govore i milijarde u novcu i oružju koje je NATO uložio u taj rat.

I sad nema nazad! Ni jednim, ni drugim.

predatortz predatortz 17:32 21.04.2023

Re: Aretej

maksa83
Ubeđen sam, na osnovu neke ozbiljne analize, računala je da su ovakve akcije po njih bolje rešenje.

Jesu to iste ozbiljne analize koje su rekle da će rat da potraje par nedelja?


Ima tu jedna sitnica...
Do nas dolaze izjave portparola, ne i procene štabova.
Šta one kažu, to ne znamo.

maksa83 maksa83 17:35 21.04.2023

Re: Aretej

Ti pod "fatalan scenario" očekuješ nivo atomske bombe koji bi ih sve pobio jer u suprotnom nije fatalno

To bi bio neki ekstreman ishod i najverovatniji konačni ishod za sve neke vojne akcije protiv RF, a kao fatalne bih privhatio i gubitak suvereniteta i trenutnih teritorija RF.

U realnosti, da nisu izminirali ukrajinski put u EU (što aktivno rade, ovo je samo krajnji korak pošto je sve drugo propalo) u opasnosti bi bilo tamošnje ustrojstvo i trenutni establišment koji ga održava i živi od njega jako dobro.
gedza.73 gedza.73 17:35 21.04.2023

Re: Aretej

Misliš li da bi Rusija bila više ugrožena napadom iz Finske ili iz Ukrajine?


Ručno mogu da dobace.
To reče i ona nemačka ministarka, a to govore i milijarde u novcu i oružju koje je NATO uložio u taj rat.

I ovde je rečeno kako se Putin godinama spremao i bildovao za rat. Tako da je izgleda želja za ratom bila obostrana.

Iako je Putin priznao granice Ukrajine, izjavio kako nema problema sa Ukrajinom kao nezavisnom državom, da nemaju problema na Krimu pa kad je izgledalo da suverena Ukrajina možda neće produžiti ugovor sa Crnomorksom flotom (koji je isticao baš tu negde pred početak rata) onda daj da se igramo imperijalista i kolonista.
Da li se iz Rusije širila histerija protiv zapada, ili je Rusija jačala ekonomsku saradnju?

Jel' Moldavija spada u Zapad? Ko je ugrožen u Moldaviji da bi Rusija pretila?
p.s.
Ovim uopšte ne aboliram namere Zapada da preko Ukrajine uruši Rusiju. Što kaže jedan poznat Rus 'Rusija je kao Alisa koja sedi na stolici, pada u provaliju rušeći predmete oko sebe ali uporno ponavljajući kako joj je dobro jer sedi stabilno u toj stolici'

Bilo je mobilisano beše 300 000 ljudi. Oni su trebali, opet po ovde iznošenim analizama i prognozama, da reše rat do Nove godine. Iako su Bahmut, opet po blogerima, osvojili pre dva meseca tek sad su na nekih 92,99 posto kako kažu. Moguće da za veliku Rusiju gubici rezervista nisu veliki ali oni imaju roditelje, rođake, prijatelje i koliko god bili patriote u jednom trenutku se postavlja pitanje gubitaka i dobitaka. U totalitarnim autokratijama bez institucija poput Putinove Rusije svašta je moguće.
Izgledniji su gadni unutrašnji problemi u Rusiji nego da će ruska vojska umarširati u Kijev.



alselone alselone 17:42 21.04.2023

Re: Aretej

U realnosti, da nisu izminirali ukrajinski put u EU (što aktivno rade, ovo je samo krajnji korak pošto je sve drugo propalo) u opasnosti bi bilo tamošnje ustrojstvo i trenutni establišment koji ga održava i živi od njega jako dobro.


Meni zaista ne bi smetalo da i ovoliko snažno pravednički protiv rata da sam to video i protiv ostalih ratova. A biće i budućih, ćeraćemo se još. Eno, Amerika se brani u Sudanu. Šta misliš o tome?
gedza.73 gedza.73 17:50 21.04.2023

Re: Aretej

I još bitnije pitanje - zbog čega NATO ide na istok kad je rekao da neće?
Zašto je pohrlio da odmah primi sve zemlje bivšeg Varšavskog pakta?

Još ovo. Gledajući iz perspektive Ukrajine i pretnje iz Moskve kako će vratiti granice SSSR-a i Petra Velikog upućene poimence bivšim kolonijama istočnog bloka kako su jedna Letonija i jedna Češka (na koju je Rusija slala tenkove 1968.) mogle da se zaštite a da nisu u NATO paktu?

Jedina zaštita od Rusije im je taj vojni savez. Da je Rusija toliko dobra i toliko divna kako se kod nas priča o njoj kao 'brani protiv imperijalizma i hegemonizma' već decenijama na politkomesarksim časovima oni bi sami prišli ODKB-u. Pa ipak nekih 120 miliona (među njima dobar broj su Sloveni i pravoslavci) neće sa Rusijom.
p.s.
Možda su Ukrajinci imali sličnu ideju.
maksa83 maksa83 17:54 21.04.2023

Re: Aretej

Meni zaista ne bi smetalo da i ovoliko snažno pravednički protiv rata da sam to video i protiv ostalih ratova.

Ovo ko kad huči dokazuje kako mrzimo Srbiju zato što navijamo za Jokića umesto za Đokovića.

Šta mislim o "izvini se za američke ratove pa da pričamo" argumentu sam rekao u nekoliko navrata.

To što se ja nisam po nekome dovoljno naizvinjavao za američke ratove (+ možda ostavljam dlake u kadi i ko zna kakve još druge stvari) ne menja ništa u realnom svetu. Nula argument.
alselone alselone 17:57 21.04.2023

Re: Aretej

Nula argument.

Nije. Pokazuje, kako se to moderno kaže, bias. "nisam protiv ratova nego protiv jednog rata".

Na kraju krajeva ovo je rat na granici jedne imperije, a ono su bili ratovi i biće ratovi na desetinama hiljada kilometara od granice imperije. Jebem li ga, meni to nije ni slično.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 18:05 21.04.2023

Re: Aretej

predatortz
gedza.73
Obzirom da je narativ "napali jer su bili ugroženi"

Glupost na koju su se upecala ista kateogrija ljudi koja prati rijaliti.
Rusija je ugroženija od Finske pa je nije napala. Ni tokom najava da će ući u NATO pakt niti sada kad je članica NATO pakta.

Jedan od glavni argumenata 'preventivnog' ruskog napada na Ukrajinu ovde na blogu su potenicijalne rakete na par minuta od ruskih gradova.




Kolika je granica Ukrajine i Rusije, kolika udaljenost od ruskih gradova?
Misliš li da bi Rusija bila više ugrožena napadom iz Finske ili iz Ukrajine?

I još bitnije pitanje - zbog čega NATO ide na istok kad je rekao da neće?
Zašto je pohrlio da odmah primi sve zemlje bivšeg Varšavskog pakta?

Zašto se decenijama širi rusofobija, koja sada poprima obrise one iz nacističkog perioda?

Da li se iz Rusije širila histerija protiv zapada, ili je Rusija jačala ekonomsku saradnju?

Da li je Rusija, a može, uništila neki strateški infrastrukturni objekat zapada, kao što su njima uništili Severni tok?

Da li su iz Rusije upućivane pretnje zapadu?

Da li je u Ukrajini pokrenuta kampanja protiv ruskog jezika, kulture, naroda, crkve, pre sukoba 2014.?

Šta misliš, da je Rusija Srbija pa da mora da uzmiče i trpi sve to?

Rekoh, ovo je rat NATO - Rusija, na Pasuljansim livadama koje se zovu Ukrajina.
To reče i ona nemačka ministarka, a to govore i milijarde u novcu i oružju koje je NATO uložio u taj rat.

I sad nema nazad! Ni jednim, ni drugim.



ovo si bukvalno sve stavku po stavku krivo ukačio..
pa zar zaista misliš da je Poljacima trebalo uvrtati ruku da uđu u Nato.. čuj zbog čega su.. brate na čemu si ako treba da se objašnjava zbog čega..
ditto i bukvy svima ostalima tamo..
Ukrajina je tu bila jedina tačka u kojoj ipak ima solidan broj i Rusa pa baš nije stvar čista ko suza al nije ni daleko..
čak i da ljudi imaju nekakvu ljutu ljubav prema RUsiji i njenoj istoriji, kulturi, načinu života (a nemaju) opet para vrti đe burgija neće i da slobodno biraju jasno je ko dan šta bi izabrali..
ko što je i kod nas jasno bilo i bombardovanje i sve i opet bi ljudi sutra izabrali i nato i eu i sve skupa s mašnom samo da im je nuđeno..
i kad glasaju novčanicima i pasošima i čime god oćeš jasno se opredjele gdje bi a gdje ne bi..

širenja mržnje prema RUsiji što se tiče promašio si fubal i po..
od pada Berlinskog zida bilo je aktivno širenje ljubavi i lijevo i desno.. kraljica im lično išla podilaziti, nema ko nije i kako se nije dodvoravao..
naravno ne iz neke ljubavi il šta slično, jasno zbog lovuše, Rusi sjede na čemu niko drugi ne sjedi pa ni približno..
al opet.. stvarno je nemanje pojma ne shvatati kako se ta ljubav vremenom razvijala i gušila..

a kad pričaš o tome kako u Ukrajini proganjaju Ruse i oće da ih zatru i kulturu im zatru i jezik i bla bla bla to ti je propaganda koje smo se u BiH lijepo nagledali.. nekom sasvim u džep da ljude u to ubjeđuje a stvar je takva da jednom kad tu buvu pustiš, e ovi vas mrze, gle grafite pišu, oće da vas kolju, a znaš 43 ono kako je bilo.. tako će opet.. ili već neki arbitrarni datum.. e kad jednom kreneš s tom pričom nema nazad..
i onda odjednom od većine kojoj se jebe dal je neko Ukrajinac ili Rus dobiješ ljude koji prosto razmišljaju, a slušaj, kažu da ovaj oće da me kolje, ko zna, vidio sam i grafit svojim očima a kad polete i meci više ne staješ da pitaš a jel on to stvarno misli.. kasno je.. može se samo čekati da dođu neka djeca djece koja će biti pametnija..
ti si kanda učinio da ni tvoja ne budu ta..
možda će njihova..

e to sve kad je već tako daleko od toga da zapad Rusiji ne bi mogao i htio da napravi štetu..
al vi ne dobacujete uopšte do artikulacije kako tačno..
a nije teško..
nego kao ma znamo svi, ma pričali smo.. a bukvy nema više kapaciteta da se formuliše prosta misao.. kako tačno zapad može da ošteti Rusiji i kako bi tačno to uradio.. ili bar otprilke, tačno jeste izazov za ljude van tog posla..

that said
maxo ne propusti ako si do sad..
The World for Sale: Money, Power and the Traders Who Barter the Earth’s Resources
tu ćeš naići na poneku ideju kako nekog poput Rusije možeš da sjebeš ako ti se ukaže prilika
i sigurno bi i pokušali i to im je i cilj
e al da se od toga brani tako što staneš da urnišeš Ukrajinu i to onaj njen dio gdje žive tvoji..
jebaga ne brani se..
to bi moralo biti jasno al eto nije
maksa83 maksa83 18:08 21.04.2023

Re: Aretej

Nije. Pokazuje, kako se to moderno kaže, bias. "nisam protiv ratova nego protiv jednog rata".

To kad bismo pričali o meni, ali ne pričamo o meni nego o tome šta se tamo i zašto dešava. Je l to meni manje ili više strašno od nečeg drugog (jer sam loš čovek i nisam dobro pravednički baždaren) ne menja ništa u toj stvari i njenoj realnosti, tak'a je kak'a je, a svakako nije onakva kakvom je predstavlja Kremlj, što se iz nekog razloga ovde predstavlja kao "realan izbalansiran stav".
alselone alselone 18:10 21.04.2023

Re: Aretej

To kad bismo pričali o meni, ali ne pričamo o meni nego o tome šta se tamo i zašto dešava.

Odlično. Ti hoćeš da pričaš generalnije od toga šta ti konkretno misliš, nego da se priča tom ratu. A ja kažem - hajde da ne pričamo o tom jednom ratu nego još generalnije, o ratovima koji su vođeni u poslednje vreme. Tu onda obično prestane dobra volja za razgovorom.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 18:11 21.04.2023

Re: Aretej

maksa83
Nije. Pokazuje, kako se to moderno kaže, bias. "nisam protiv ratova nego protiv jednog rata".

To kad bismo pričali o meni, ali ne pričamo o meni nego o tome šta se tamo i zašto dešava. Je l to meni manje ili više strašno od nečeg drugog (jer sam loš čovek i nisam dobro pravednički baždaren) ne menja ništa u toj stvari i njenoj realnosti, tak'a je kak'a je, a svakako nije onakva kakvom je predstavlja Kremlj, što se iz nekog razloga ovde predstavlja kao "realan izbalansiran stav".


nije to samo kod nas..
bukvalno imaš novi temin global south uveden samo zato što svijet ne podržava Ukrajinu i saveznike jer im dopizdilo američkog bahaćenja..
tek će se vidjeti poslijedice toga..

jasno je ko dan da su ameri i saveznici pohlepna stoka i da bi bilo dobro taj establishment kazniti pa kako god..
e al opet da se to radi tako što sad ubijaš puru u to malo tamo zemlje u kojoj još dobrim dijelo i žive upravo Rusi.. a jebogabog kad nisu mogli drugačije da smisle..
po meni je trebalo i dalje mirno i uz Kineze da se burgija al kanda Putin izgubio strpljenje..
ima onaj dobar klip kako su ga brush offovali za handshake
potraži..
sasvim mi je uvjerljiva teza da mu je prosto prekipilo.. presporo i izgubio strpljenje..
što ajde i da progutaš da on to bombarduje američke baze..
al brate ni blizu
žalosno
maksa83 maksa83 18:20 21.04.2023

Re: Aretej

po meni je trebalo i dalje mirno i uz Kineze da se burgija

Ne možeš da burgijaš mirno uz Kineze ako tvoj najbliži komšija i bratski narod koji ti je zapravo najsličniji hoće u EU, a kod njega ti ostala vojna pomorska baza. Obaška što bi to bio baš loš primer domaćem stanovništvu koje je lepo izdresirano da u životu ne možeš da biraš roditelje i Predsednika Rusije.
predatortz predatortz 18:21 21.04.2023

Re: Aretej

čekati da dođu neka djeca djece koja će biti pametnija..
ti si kanda učinio da ni tvoja ne budu ta


Nakon ovoga ćemo ti i ja prekinuti svaku komunikaciju.
Ja umem biti svakakav, ali u decu ne diram.
Ti o mojoj deci ništa ne znaš, ali te to ne sprečava da sudiš o njihovoj pameti.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 18:24 21.04.2023

Re: Aretej

maksa83
po meni je trebalo i dalje mirno i uz Kineze da se burgija

Ne možeš da burgijaš mirno uz Kineze ako tvoj najbliži komšija i bratski narod koji ti je zapravo najsličniji hoće u EU, a kod njega ti ostala vojna pomorska baza. Obaška što bi to bio baš loš primer domaćem stanovništvu koje je lepo izdresirano da u životu ne možeš da biraš roditelje i Predsednika Rusije.

pa na čijoj si ti strani onda? ako je tako nema šta, morali su da ih zbombaju i to je to..
sad kad saberu koji im je trošak mogli su na marsu da naprave novu pomorsku bazu sa sve nuklearnim podmornicama za ove pare.. mask da im dođe bude šegrt..
e al jelda sad teško nazad..
po meni je samo pitanje dal su se preračunali misleći da će im se progledati kroz prste (nešto sumnjam, nemoguće da nisu znali da ipak ima i opcija gdje će ameri ovakod a ih mrcvare)..
ili je prosto putini pukao film.. mator, umoran i rekao prosto ma jebe mi se bombarduj.. malo mi više na to liči.. da je prosto njegova lična odluka kontra savjeta svih oko njega i zbog pucanja filma..
al naravno nit znam nit vidim kako bismo ikad mogli saznati..
u majčici Rusiji nema holivud da ti poslije prepriča ovako je to bilo
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 18:25 21.04.2023

Re: Aretej

predatortz
čekati da dođu neka djeca djece koja će biti pametnija..
ti si kanda učinio da ni tvoja ne budu ta


Nakon ovoga ćemo ti i ja prekinuti svaku komunikaciju.
Ja umem biti svakakav, ali u decu ne diram.
Ti o mojoj deci ništa ne znaš, ali te to ne sprečava da sudiš o njihovoj pameti.


kako god voliš al iskreno mi se sere od te budaleštine zvane u djecu mi ne diraj..
bukvalno čarlijeva pamet, mislim da je on i patentirao
gvozden1 gvozden1 18:27 21.04.2023

Re: Aretej

maksa83
Ajde, ne bilo ti zapoveđeno, nađi gde sam ja bilo kakve sataniste pominjao.

Ne reci da si zaboravio kad ste ti i huči objašnjavali da je sasvim normalno to što Putin u svom govoru rajca narod pričom o Satanistima?

O satanistima ne znam, možda i to, ali da se motiviše nacija za rat, da to rade svi, to je em normalno, em uobičajeno, em, a kako bi ti?

Da priča vojsci kako treba da idu da ubijaju mlade nedužne ljude?


Pristrasnost od tebe pravi prilično nerazumnog čoveka.

To što ti uporno ponavljaš da neko negde šalje decu ( koja su uglavnom odrasli ljudi) je negde devetnaesti vek.
Ja sam te rodio, i te gluposti.

Jel stvarno imaš takav odnos, i smatraš li to normalnim?
gvozden1 gvozden1 18:31 21.04.2023

Re: Aretej

da si ga sklonio pa se kao praviš da je to njegova samostalna odluka)?

E ovo se već uklapa u mentalitet onoga ko je napisao.

O Makse nisam očekivao.
Ali kad se setim da je popularni Maksa delio roditelje sa muškom i one sa ženskom decom, ništa ne treba da iznenađuje.
tessa1 tessa1 18:34 21.04.2023

Re: Aretej

Maksa delio roditelje sa muškom i one sa ženskom decom

Nisam vidjela da je dijelio, jesam ja.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 18:36 21.04.2023

Re: Aretej

gvozden1
da si ga sklonio pa se kao praviš da je to njegova samostalna odluka)?

E ovo se već uklapa u mentalitet onoga ko je napisao.

O Makse nisam očekivao.
Ali kad se setim da je popularni Maksa delio roditelje sa muškom i one sa ženskom decom, ništa ne treba da iznenađuje.


ne prećeruj..
to se zove skin in the game i sasvim je legitiman stav..
riječi nekoga ko nema skin in the game (son of a military age) svakako ne mogu da vrijedi isto kao onoga ko ih ima..
nema tu trt mrt.. valjda je jasno zašto..

isto tako za ovog tipusa sve zavisi..
ako je zaista dijete pobjeglo od kuće i kontra očevih svjetonazora zapucao pravo u London u modelling career onda da, šta može on tu da uradi.. ništa.. punoljetno dijete..

e al ako je tajko poslao u boarding school sa 16 a ovamo serenda kako se otadžbina brani krvavljenjem gaća onda te i takve riječi tog i takvog tajke em imaju težinu tačno nula em bi i govnjava motka sasvim bila in order
tessa1 tessa1 18:37 21.04.2023

Re: Aretej

Nakon ovoga ćemo ti i ja prekinuti svaku komunikaciju.

Eto sad, zašto ona ne želi nešto više od tebe?

+

Njihova deca su daleko izloženija opasnostima tamo gde su sad, nego da su u Moskvi.
Šta misliš, gde im je sad lakše nauditi - u Moskvi ili u Londonu?
Da sam istaknut u ruskom establišmentu, trudio bih se da svoju decu vratim u Rusiju, ne da ih šaljem iz nje gde ih svaka budala na ulici može izbosti.


Kakvo govno, propast.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 18:38 21.04.2023

Re: Aretej

tessa1

Njihova deca su daleko izloženija opasnostima tamo gde su sad, nego da su u Moskvi.
Šta misliš, gde im je sad lakše nauditi - u Moskvi ili u Londonu?
Da sam istaknut u ruskom establišmentu, trudio bih se da svoju decu vratim u Rusiju, ne da ih šaljem iz nje gde ih svaka budala na ulici može izbosti.


Kakvo govno, propast.


ovaj biser sam propustila..
pa to kad ih princeza pali da po Londonu samo šta rade izbadaju polomljenim flašama
tessa1 tessa1 18:41 21.04.2023

Re: Aretej

ovaj biser sam propustila..
pa to kad ih princeza pali da po Londonu samo šta rade izbadaju polomljenim flašama

Ali on riječ ne kaže da tajkun šalje druge u rat dok je njegovo u Londonu nego, vratio bi ga kući na sigurno, u vilu neku u Moskvi, iza 4 zida da dočeka kraj rata u Ukrajini?

+

i rat je ono što svaki tinejdžer poželi, šta tu otac može ako on želi ići u rat?
tessa1 tessa1 18:46 21.04.2023

Re: Aretej

Kad bi nekolicini ovih virtuelnih ratnika nasabrao IQ ne bi bio za jedan dobar panj.
predatortz predatortz 18:50 21.04.2023

Re: Aretej

tessa1
Kad bi nekolicini ovih virtuelnih ratnika nasabrao IQ ne bi bio za jedan dobar panj.


Jbte, tačno joj ide u talasima!
Dok drži lek, nema je.
A prođe dejstvo, izliv ludila kao kod pucanja brane - plavni talas gluposti zasipa na sve strane.



tessa1 tessa1 18:52 21.04.2023

Re: Aretej

Jbte, tačno joj ide u talasima!
Dok drži lek, nema je.
A prođe dejstvo, izliv ludila kso kod pucanjs brane - plavni talas gluposti zasipa na sve strane.

Abre, čovječe. Strašno je gledati koliko si i glup i tašt.
maksa83 maksa83 18:56 21.04.2023

Re: Aretej

pa na čijoj si ti strani onda? ako je tako nema šta, morali su da ih zbombaju i to je to..

I ja mislim da su svakako morali da otkinu Krim na kom je taj nesretni Sevastopolj, ovako ili onako, što su i uradili 2014. Da su tu stali jedan uslov bi bio zadovoljen i bitan strateški resurs je sačuvan, ali ostaje onaj drugi deo - Ukrajina ne sme u EU, to je loš primer, kao što su poslali svoju vojsku da puca u beloruski narod u Minsku - menjanje Lukašenka na izborima (pri čemu je alternativa bila isto rusofilna, samo ljudima dopizdelo da gledaju jednog istog lika 20 godina sa svim što uz to ide) bi isto bio loš primer.

ili je prosto putini pukao film.. mator, umoran i rekao prosto ma jebe mi se bombarduj.. malo mi više na to liči.. da je prosto njegova lična odluka kontra savjeta svih oko njega i zbog pucanja filma..

Po količini viđenijeh ljudi koji lete kroz prozor ili bivaju izbodeni nožem u po noći sa sve ženama i decama reklo bi se da je to njegov lični projekat ili bar projekat nekog vrlo uskog broja ljudi, a da ovi najbliži i koji nisu baš načisto ne smeju da pisnu. Tamo se vratilo vreme Staljina kog su se i mrtvog plašili (bar u nekoj epsilon okolini te tužne zgode).
gvozden1 gvozden1 18:57 21.04.2023

Re: Aretej

ako je zaista dijete pobjeglo od kuće i kontra očevih svjetonazora zapucao pravo u London

A samo to važi?

Ne važi ono, tata, ja sam odlučio da idem u London, treba mi para, pomoć ovakva ili onakva od tebe, mogu li na to da računam?

Šta u toj situaciji treba da radi roditelj, eto baš takvih svetonazora, nacionalnih, nacionalističkih, zovi kako hoćeš?

Da pomogne svom detetu da ostvari svoje planove, ili da mu kaže, tvoji planovi se ne uklapaju u moje političke stavove?


I da, ovo sa Maksom i stavljanje roditelja ženske dece u podređen položaj je bilo baš oštro i drastično, tipa, ima da ćute, tako nešto.
Ne preterujem.

predatortz predatortz 18:57 21.04.2023

Re: Aretej

tessa1
Jbte, tačno joj ide u talasima!
Dok drži lek, nema je.
A prođe dejstvo, izliv ludila kso kod pucanjs brane - plavni talas gluposti zasipa na sve strane.

Abre, čovječe. Strašno je gledati koliko si i glup i tašt.


Pa nemoj, jebo te! Nemoj! Šta te boli za mene?
Glup sam, tašt sam, sve sam...
Zadovoljna?

K'o ker si nasrnula čim je ona pomenula moju decu. I sipaš deset komentara!
Cepaš se, gubiš!

A sve zbog nebitmog, glupog lika?

Da ti objasniš, da ti ukažeš...




maksa83 maksa83 19:01 21.04.2023

Re: Aretej

Ali kad se setim da je popularni Maksa delio roditelje sa muškom i one sa ženskom decom, ništa ne treba da iznenađuje.

Naravno da ću da ih delim. Ratoborni roditelji ženske dece koja bi tuđu mušku slala da ih kolju Šošoni na straži zarad njihovog tripa slobodno da se napasu vreće puna muda.
maksa83 maksa83 19:02 21.04.2023

Re: Aretej

I da, ovo sa Maksom i stavljanje roditelja ženske dece u podređen položaj je bilo baš oštro i drastično, tipa, ima da ćute, tako nešto.
Ne preterujem.

Ne da ne preteruješ, nego ozbiljno umanjuješ. Imao sam mnogo ozbiljniji zadatak za njih.
gedza.73 gedza.73 19:03 21.04.2023

Re: Aretej

gvozden1
Ne važi ono, tata, ja sam odlučio da idem u London, treba mi para, pomoć ovakva ili onakva od tebe, mogu li na to da računam?
Šta u toj situaciji treba da radi roditelj

Po zakonu da ga mobiliše. Ako neće onda metak u čelo. Ko će da gine ako ne on?
Tako si ti rekao. Šta sad koji krasni
Da pomogne svom detetu da ostvari svoje planove, ili da mu kaže, tvoji planovi se ne uklapaju u moje političke stavove?

sine ćero poslaće tebi tvoj taja paketić u London da se snađeš?


tessa1 tessa1 19:03 21.04.2023

Re: Aretej

Pa nemoj, jebo te! Nemoj! Šta te boli za mene?
Glup sam, tašt sam, sve sam...
Zadovoljna?

K'o ker si nasrnula čim je ona pomenula moju decu. I sipaš deset komentara!
Cepaš se, gubiš!

A sve zbog nebitmog, glupog lika?

Da ti objasniš, da ti ukažeš...


Bogami i ove tvoje reakcije su sad tek interesantne.
tessa1 tessa1 19:04 21.04.2023

Re: Aretej

Naravno da ću da ih delim. Ratoborni roditelji ženske dece koja bi tuđu mušku slala da ih kolju Šošoni na straži zarad njihovog tripa slobodno da se napasu vreće puna muda.

A jesi. :)
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 19:08 21.04.2023

Re: Aretej

maksa83

Po količini viđenijeh ljudi koji lete kroz prozor ili bivaju izbodeni nožem u po noći sa sve ženama i decama reklo bi se da je to njegov lični projekat ili bar projekat nekog vrlo uskog broja ljudi, a da ovi najbliži i koji nisu baš načisto ne smeju da pisnu. Tamo se vratilo vreme Staljina kog su se i mrtvog plašili (bar u nekoj epsilon okolini te tužne zgode).


jao dal si gledao The death of Stalin.. suvi genije film, obavezno da vidiš ako nisi.. kontra svih očekivanja (gdje amer da napravi dobar film o stalji) baš odličan
gvozden1 gvozden1 19:09 21.04.2023

Re: Aretej


Naravno da ću da ih delim. Ratoborni roditelji ženske dece koja bi tuđu mušku slala da ih kolju Šošoni na straži zarad njihovog trip


Onda se sve uklapa.

Muško dete je kvalitetnije dete, otac je taj koji odlučuje gde će dete ići i da li će ići, roditelji muške dece su vredniji, i ostalo.
To je onaj devetnaesti vek, to je taj paket.


Naravno, i na to se ima pravo, apsolutno legitiman stav, kao i onaj drugi, da su to gluposti.

Ono što je bitno da je taj devetnaedtovekovni rezon ostao samo kao pravo na mišljenje, bez ikakvog uticaja na društvo, državu.

Stvarnost je onakva kakva i treba da bude, roditelji ženske dece imaju ista prava, pa i pravo da se zalažu za rat, a ko treba da ide u rat, zna se.
Mladi ljudi pretežno muškog pola.

Kome se to ne dopada, jebiga, ima problem.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 19:11 21.04.2023

Re: Aretej

gvozden1
ako je zaista dijete pobjeglo od kuće i kontra očevih svjetonazora zapucao pravo u London

A samo to važi?

Ne važi ono, tata, ja sam odlučio da idem u London, treba mi para, pomoć ovakva ili onakva od tebe, mogu li na to da računam?

Šta u toj situaciji treba da radi roditelj, eto baš takvih svetonazora, nacionalnih, nacionalističkih, zovi kako hoćeš?

Da pomogne svom detetu da ostvari svoje planove, ili da mu kaže, tvoji planovi se ne uklapaju u moje političke stavove?


I da, ovo sa Maksom i stavljanje roditelja ženske dece u podređen položaj je bilo baš oštro i drastično, tipa, ima da ćute, tako nešto.
Ne preterujem.



ne znam koje samo to..
ako je prihvatio djetetovu ljubav prema zapadu i zapadnom načinu života onda šta sere drugima..
ako nije prihvatio.. onda jbg.. ok.. nije prihvatio..
realno ne znam, guglecnuh izgleda nije poznato ni dal je diejte uopšte u Londonu a kamo li dalje..
meni to miriši da je taj tipus čisto lutka na navijanje za pare a za takve govnjiva motka i nema tu puno šta da se priča
gvozden1 gvozden1 19:11 21.04.2023

Re: Aretej


Po zakonu da ga mobiliše. Ako neće onda metak

Naravno, ako je mobilizacija u toku, ako je na spisku a beži, naravno metak.

sine ćero poslaće tebi tvoj taja paketić u London da se snađeš?

A to je greh?
gedza.73 gedza.73 19:12 21.04.2023

Re: Aretej

gvozden1
pa i pravo da se zalažu za rat, a ko treba da ide u rat, zna se.
Mladi ljudi pretežno muškog pola.

Pa š'o nisi?
gvozden1 gvozden1 19:13 21.04.2023

Re: Aretej

onda šta sere drugima

Imati politički stav je " sranje drugima"?

A šta ti radiš kad iznosiš političke stavove?
gvozden1 gvozden1 19:13 21.04.2023

Re: Aretej

gedza.73
gvozden1
pa i pravo da se zalažu za rat, a ko treba da ide u rat, zna se.
Mladi ljudi pretežno muškog pola.

Pa š'o nisi?

Nisam morao.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 19:13 21.04.2023

Re: Aretej

gvozden1

Naravno da ću da ih delim. Ratoborni roditelji ženske dece koja bi tuđu mušku slala da ih kolju Šošoni na straži zarad njihovog trip


Onda se sve uklapa.

Muško dete je kvalitetnije dete, otac je taj koji odlučuje gde će dete ići i da li će ići, roditelji muške dece su vredniji, i ostalo.
To je onaj devetnaesti vek, to je taj paket.


kakvo kvalitetnije dijete, šta bulazniš..
skin in the game.. lako je tuđim k gloginje mlatiti.. tako je to prosto..
jel moguće da stvarno ne vidiš (dal tebe stvarno za srce ujeda jer su ti djeca ženska jer 19. vijek, nadam se da ne)
predatortz predatortz 19:13 21.04.2023

Re: Aretej

Naravno, ako je mobilizacija u toku, ako je na spisku a beži, naravno metak.


Odavno nema metka zbog izbegavanja mobilizacije, gospodo.
gedza.73 gedza.73 19:14 21.04.2023

Re: Aretej

A to je greh?

Jeste. Jer za mnogo manje stvari proziva tuđu decu koja nemaju sreće da im je otac baraba poput njega stavljajući tu decu u rizik.
Naravno, ako je mobilizacija u toku, ako je na spisku a beži, naravno metak.

Ima nešto što se zove moral. Al' izgleda džabe da ti objašnjavam pošto ti to ne razumeš.
Naravno, ako je mobilizacija u toku, ako je na spisku a beži, naravno metak.

Eno ti gore malog Peskova šta je odgovorio. Sad pošalji u rusku ambasadu podnesak da ga streljaju.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 19:15 21.04.2023

Re: Aretej

gvozden1
onda šta sere drugima

Imati politički stav je " sranje drugima"?

A šta ti radiš kad iznosiš političke stavove?


brate ja ne pozivam nikog da ide izgine u 21. vijeku koljuči se sa bukvalno identičnim takvim ko i sam što je..
ima li glupljeg načina da umreš..
razlika je.. kako ne vidiš ne znam..
poziv da se ide ginuti u ratu u 21. vijeku bi morao biti stvarno krajnja linija, kad više baš nikako i nigdje nema kud..
ono, došli trisolarci to je to, il da ginemo il da ginemo, nema treće..
ako bi ti ipak da kažeš da ima rezona da ginemo mada nismo morali jbg to onda nije samo eto tako politički stav i malo bi morao da pokažeš da bi ti i sam neku žrtvu da podneseš ako već tuđe glave bi tako lako da arčiš
gedza.73 gedza.73 19:16 21.04.2023

Re: Aretej

gvozden1
gedza.73
gvozden1
pa i pravo da se zalažu za rat, a ko treba da ide u rat, zna se.
Mladi ljudi pretežno muškog pola.

Pa š'o nisi?

Nisam morao.

Ali moraš da pričaš kako drugi treba da idu u rat i ginu. E pa ne moraju ni oni.
maksa83 maksa83 19:17 21.04.2023

Re: Aretej

Muško dete je kvalitetnije dete, otac je taj koji odlučuje gde će dete ići i da li će ići, roditelji muške dece su vredniji, i ostalo.


gvozden1 gvozden1 19:18 21.04.2023

Re: Aretej

dal tebe stvarno za srce ujeda jer su ti djeca ženska jer 19. vijek, nadam se da ne)

E baš to:)

Ne, samo smatram da politički stavovi nisu uslovljeni polom dece.
Prosto glupavo je tako razmišljanje.

Dok razmišljam šta je dobra politika za Srbiju, na pamet mi ne pada pol dece.

Ako mi iz tog razmišljanja opcija rata proizađe kao prihvatljiva, šta da radim, da kažem sebi, jeste to najbolje, ali ja nemam mušku decu.

Idiotski.
maksa83 maksa83 19:19 21.04.2023

Re: Aretej

jao dal si gledao The death of Stalin.. suvi genije film, obavezno da vidiš ako nisi.. kontra svih očekivanja (gdje amer da napravi dobar film o stalji) baš odličan

Jesam, odličan je, vrhunska ekipa. Ako bi da gledaš lepe ljude i dobre glumce preporučujem The Night Manager na Prajmu. Loki i Dr Haus u špijunskom trileru Johna Le Carea.
gvozden1 gvozden1 19:21 21.04.2023

Re: Aretej

gedza.73
gvozden1
gedza.73
gvozden1
pa i pravo da se zalažu za rat, a ko treba da ide u rat, zna se.
Mladi ljudi pretežno muškog pola.

Pa š'o nisi?

Nisam morao.

Ali moraš da pričaš kako drugi treba da idu u rat i ginu.



Ne moram da pričam, ali eto tako mislim pa pričam.

E pa ne moraju ni oni.


Naravno da ne moraju ako se ne zarati.
A ako pukne, bogami....

Oduvek i zauvek je tako.
Milan Novković Milan Novković 19:31 21.04.2023

Re: Aretej

maksa83
jao dal si gledao The death of Stalin.. suvi genije film, obavezno da vidiš ako nisi.. kontra svih očekivanja (gdje amer da napravi dobar film o stalji) baš odličan

Jesam, odličan je, vrhunska ekipa. Ako bi da gledaš lepe ljude i dobre glumce preporučujem The Night Manager na Prajmu. Loki i Dr Haus u špijunskom trileru Johna Le Carea.

Baš odličan, odlgedao pre par nedelja - malo sam zaostao sa gledanjima pa sam se sad razleteo na sve strane.
panta panta 19:31 21.04.2023

Re: Aretej

gedza.73
vcucko
Gestapovac bi je bacio bez problema... Amerikanac je bacio... Rus kaže, meni ne treba svet bez Rusije... Imaš nešto protiv? Očigledno ništa efikasno.

Imam 'nešto' protiv i ništa efikasno. Izgleda kako se misli da su nacizam samo Hitlerovi brkovi i svastika (znak, ne prava svastika). Nacizam počinje malim koracima.

Pojavi se Milićka NATO v.1.0. i napiše NATO pakt treba da baci nukelarku a Vcucko kaže kako je to sasvim legitimno i da mišljenje suprotne strane ništa ne vredi. Meni su uopšte nisu dopadali oni njeni histerični nastupi al' ovi putinofili su je za ceo nivo prešišali.

Ili Bugari krenu da brane interese Bugara na jugu Srbije, upadnu preko granice i počnu raketama da ravnjaju Pirot, Srbi se pobune, počnu da uzvraćaju a Vcucko kaže kako Bugari imaju legitimno pravo da frljnu u Srbiju nukelarku (koju na sreću nemaju) jer šta će Bugarinu svet bez Bugarske.

Što kaže Tuta Bugarin 'imamo najgolemije patriote na svet ali najdestruktivnije'

Da se vratimo na nacizam. Hitler je smatrao kako je nemačka nacija ugrožena, kako su nemački interesi ugroženi, kako ne treba da postoji svet bez Nemačke a Vcucko napiše
- To care, sravni Evropu i onako je satanistička.

Mora da ti je od vakcine.



A tvoje mišljenje ga zanima taman koliko je i onu dvojicu.

Misliš ono što i Hrvati za SAO Krajinu? Dobro ako se slažeš sa njima kako bi išao uz dlaku Rusima. Meni ni iz džepa, ni u džep.






Zašto ti misliš da su bilo čiji interesi kontaminirani Hitlerom?
Pa nisu svi čiji su interesi ugroženi one koji su ih ugrožavali bacali u gasne komore i Aušvice?!
Interesi su imanentna kategorija, koliko god ih Hitler usrao.
Da ti pojasnim na primeru Bugara i Hrvata, koje si pomenuo.
Kada bi Srbija počela da kolje Bugare u Pirotu (nedavno sam bio 2 puta nekim poslom u Pirotu) i odvodi ih u koncentracione logore gde bi ih klala i kuvala od njih sapun, Bugari bi imali sva prava da ignorišu granice (jebeš granice) Srbije, te čak, zbog te pretpostavljene srpske genocidnosti bace i atomsku bombu.
Ako nikako drugačije ne bi mogli da spasu svoj narod od klanja.
Zašto ti misliš da bi u tom slučaju bugarski lider bio Hitler?
Da!
Jebeš granice koje onima unutar tih granica predstavljaju garanciju da će nekažnjeno klati one malobrojnije.
Kakav kurčev Hitler!
panta panta 19:38 21.04.2023

Re: Aretej

docsumann
panta
gedza.73

kamilo_emericki
Šokiran sam činjenicom da su voditelji i reporteri blago ushićeni komentarišući te pripreme.

Došli smo, kao vrsta, da mjesto straha i zabrinutosti zbog rata budemo ushićeni pred predstojećim prolijevanjem krvi i razaranjem.

I ja sam bio šokiran činjenicom da su pojedini blogeri na početku ruske agresije bili blago ushićeni komentarišući ruski napad.
I bio blago iznenađen da su prenosili rusku propagandu kako u vezi strategije tako i u vezi ciljeva, oružja (ako se ne varam bio si jedan od ushićenih Kindžalom ili nekom sličnom mudo-sarma raketom), napadom slabih pa profesionalnih (ili obrnuto) ruskoh vojnika (isto si pojašnjavao taktiku) pa tek kad je prošao taj prvi nalet ushićenja ruskim razaranjima (neće gađaju civilne ciljeve kako ne bi izazavali mržnju između dva bratska naroda... iako se vidi na šta liči Ukrajina nakon Putinovog 'oslobađanja' države čije je granice priznao) a ruska vojska imala gubitke zbog kojih je proglasila mobilizaciju (nešto nema napretka sa tim mobilisanim pa se priča o nekoj novoj mobilizaciji) počinju da 'mirotvore'.

Ako si isti ovakav komentar uputio ruskim jastrebovima kad su napala Ukrajinu ili kad su Putinovi glasnogovornici tvrdili kako će baciti nuklearke pa nema veze što že svi da izginu pošto su oni pravednici koji će u raj a drugi u pakao (ruski voditelj Solovjev i ruska voditeljka Simonjan) imaš obraz i saglasan sam sa tvojim komentarom. Al, mi se nešto čini da si tek nakon ruskih neuspeha počeo priču 'rat je grozan'.

Pa nije rat krenuo tako što je Ukrajina napala Rusiju nego je Putin tenkovima ušao u Ukrajinu.
Inače najpoznatiji Putinov antisatanistički i antizapadni voditelj Solovjev ima daču ni manje ni više nego na lago di Como.



Ovo levo je čerka ruskog ministra odbrane a desno je ruski vojnik



deca ruskih zvaničnika provode praznike u trulom kapitalizmu dok njihovi vršnjaci ginu (kako kaže jedan momak Rus nemam nikakvih vesti od mojih drugova koji su mobilisani i poslati an ratište)




Nevezano za ostalo što si napisao, izdvojio bih samo jedno.
Zašto su granice Ukrajine bitne?
Mislim, čemu ta opčinjenost granicama kao indikatoru da je neko kriv za rat, ako je prešao nečije granice?
Jebeš granice?
Zar nisu bitni ljudi, pa bili i Rusi.
Pa Ameri su par stotina puta dokazali da granice nisu važne - nego demokratija i ljudska prava, isključivo.
Što se tiče granica, jebeš granice.
Mislim, vidiš i da granice naše države nisu bile sveto pismo, prvo jedne, pa onda druge.
Ali su, gle čuda, granice Bosne i Kosova ekstremno bitne, do jaja.
A da ne pominjemo Koreju i razne druge Kiprove po svetu.
Prema tome, granice su tu da se menjaju, prelaze, pa i ratom, te ponovno crtaju.
Kako sila uredi.
Mislim, nije mi jasno kako iko u nekim razgovorima prenosi kojekakve slike iz agitpropova zaraćenih strana?


čarli, šta trošiš?

da znam čega da se klonim.

Ujutro NES kafu.
Preko dana, na poslu, čaj od nane ili kamilice.
A može i bilo kakav.
Predveče, odonosno, neposredno pre spavanja, malo više od pola jutarnje doze NES kafe.
I to ti je sva moja potrošnja.
Uglavnom, ne pijem ni kiselu vodu.
Osim ako nema drugačije vode.
panta panta 19:43 21.04.2023

Re: Aretej

gedza.73
A ti si Makso ubeđen da će deca da te pitaju gde će da idu kad postanu svoji ljudi?

Oće, kako da neće!

Daj Predo molim te. Da li bi terao i huškao tuđu decu u rat znajući da je tvoje pobeglo (ili da si ga sklonio pa se kao praviš da je to njegova samostalna odluka)?
Ubeđen sam da ti ne bi.

Ovo su bre goveda koja sva imaju nešto (da je to nešto nego je ogromno i zahvaljujući pripadnosti strukturama poput onih naših komunista) na Zapadu, svi sklonili decu a ovamo vrište kako je taj zapad zlo, kako ih mrzi i kako moraju da proglase mobilizaciju jer više nemaju topovskog mesa.

Gde u tome ovi naši nalaze pravoslavlje i odbranu domovine nemam pojma.

Pa takvih ima u svakom sukobu.
Zašto je to karakteristično za Ruse?
Takvih je bilo i Srba koliko hoćeš koji su nosili tetki lek i vadili se na malu decu.
Kao da oni koji su išli u rat, nisu bili ničija deca.
Kao što to reče Predatortz i mnogi poput njega.
I ne samo njega.
Koga boli kurac za ta govna koja ti pominješ koja imaju nektretnine tamo i onamo?
panta panta 19:51 21.04.2023

Re: Aretej

gedza.73
Obzirom da je narativ "napali jer su bili ugroženi"

Glupost na koju su se upecala ista kateogrija ljudi koja prati rijaliti.
Rusija je ugroženija od Finske pa je nije napala. Ni tokom najava da će ući u NATO pakt niti sada kad je članica NATO pakta.

Jedan od glavni argumenata 'preventivnog' ruskog napada na Ukrajinu ovde na blogu su potenicijalne rakete na par minuta od ruskih gradova.

p.s.
Sad vidim da 'Finska - NATO - rakete na tri minuta' već pomenuto.



Gedžo, strategu?
Kakva kurčeva Finska i opasnost po Rusiju od Finske?
Gde si ti to pročitao?
Ako nisi pročitao, kako si zaključio?
Eto im, Amerima i ostalima, Kalinjingradska oblast, okružena bojnim neprijateljskim ruskim državama, pa zašto se neko ne drzne pa to časom zbriše sa lica zemlje?
Oće, ali u kurcu. Ne smeju da pisnu.
Slabo se ti razumeš u geostrategijske igre najvišeg nivoa.
gedza.73 gedza.73 19:56 21.04.2023

Re: Aretej

gvozden1
Naravno da ne moraju ako se ne zarati.
A ako pukne, bogami....
Oduvek i zauvek je tako.

E baš zbog takvih poput tebe koji imaju 'zakone' ja imam 'podzakonska akta' pa vidiš da ne moraju.
panta panta 19:57 21.04.2023

Re: Aretej

predatortz
čekati da dođu neka djeca djece koja će biti pametnija..
ti si kanda učinio da ni tvoja ne budu ta


Nakon ovoga ćemo ti i ja prekinuti svaku komunikaciju.
Ja umem biti svakakav, ali u decu ne diram.
Ti o mojoj deci ništa ne znaš, ali te to ne sprečava da sudiš o njihovoj pameti.

Koja gnjida ti je na tako ružan način pomenula decu?
Da ne guglam.
panta panta 20:01 21.04.2023

Re: Aretej

newimprovedtadejus
maksa83
po meni je trebalo i dalje mirno i uz Kineze da se burgija

Ne možeš da burgijaš mirno uz Kineze ako tvoj najbliži komšija i bratski narod koji ti je zapravo najsličniji hoće u EU, a kod njega ti ostala vojna pomorska baza. Obaška što bi to bio baš loš primer domaćem stanovništvu koje je lepo izdresirano da u životu ne možeš da biraš roditelje i Predsednika Rusije.

pa na čijoj si ti strani onda? ako je tako nema šta, morali su da ih zbombaju i to je to..
sad kad saberu koji im je trošak mogli su na marsu da naprave novu pomorsku bazu sa sve nuklearnim podmornicama za ove pare.. mask da im dođe bude šegrt..
e al jelda sad teško nazad..
po meni je samo pitanje dal su se preračunali misleći da će im se progledati kroz prste (nešto sumnjam, nemoguće da nisu znali da ipak ima i opcija gdje će ameri ovakod a ih mrcvare)..
ili je prosto putini pukao film.. mator, umoran i rekao prosto ma jebe mi se bombarduj.. malo mi više na to liči.. da je prosto njegova lična odluka kontra savjeta svih oko njega i zbog pucanja filma..
al naravno nit znam nit vidim kako bismo ikad mogli saznati..
u majčici Rusiji nema holivud da ti poslije prepriča ovako je to bilo

Ti znaš šta Putin misli?!
Oooo, bazmeg!
Nije mi jasno čemu ta potreba za budalesanjem i lupardanjem gromopucatelnih zaključaka!
Planetarnog i vaseljenskog nivoa.
Kako ti možeš da znaš šta misli Putin i kakve odluke on donosi?
Gledaš u staklenu kuglu ili šta?
gedza.73 gedza.73 20:02 21.04.2023

Re: Aretej

panta
Kakva kurčeva Finska i opasnost po Rusiju od Finske?

Kakva kurčeva Ukrajina i opasnost od Ukrajine po Rusiju?
Eto im, Amerima i ostalima, Kalinjingradska oblast, okružena bojnim neprijateljskim ruskim državama, pa zašto se neko ne drzne pa to časom zbriše sa lica zemlje?
Oće, ali u kurcu. Ne smeju da pisnu.

Eno Litvanija beše zabranila prolaz robe železnicom ka Kaljiningradu pa Rusija nije smela da pisne. Lavrovu Makedonija zabranila prelet pa nisu smeli da pisnu.
Kakva kurčeva Rusija kad njenom ministru Makedoncite i braća Bugari ne daju dozvolu.
Koga boli kurac za ta govna koja ti pominješ koja imaju nektretniomna tamo i onamo?

Putinov glasnogovornik govno?
Milan Novković Milan Novković 20:02 21.04.2023

Re: Aretej

alselone
U realnosti, da nisu izminirali ukrajinski put u EU (što aktivno rade, ovo je samo krajnji korak pošto je sve drugo propalo) u opasnosti bi bilo tamošnje ustrojstvo i trenutni establišment koji ga održava i živi od njega jako dobro.


Meni zaista ne bi smetalo da i ovoliko snažno pravednički protiv rata da sam to video i protiv ostalih ratova. A biće i budućih, ćeraćemo se još. Eno, Amerika se brani u Sudanu. Šta misliš o tome?

Možda će uskoro da se brani i u Čileu - ajd možda ne ovde, Meksiku, ...

... Meksiko, takoe, evo, njegovo visoko krvoločno visočanstvo, Pi Kappa Phi batica-speciman fraterniti drug član od lidera, ...

"... Sen. Lindsey Graham will introduce a bill that would allow the US military to use force in Mexico less than a month after President AMLO moved forward with plans to nationalize Mexico's lithium ..."

A i "nesretni" Čile se dosetio ovih dana pa nacionalizuje litijumsku industriju, mmcuim, svi navalili ko sivonje na taj bolji životić povrh svojih rudnih, energetskih i ostalih bogatstava, umesto da postave Huntera Bajdena na upravni odbor kao predsedavajućeg i CEOa, da im on kaže šta i kako.

Elem, frka će da frči uskoro, jedan od većih najavljuje commodities supercycle, dramaturgija će da se razleti na sve strane pa ako nisi počeo da bušiš negde kod Bukovačkih salaša počinji odmah, pa na šta naletiš - nafta, zlato, dijamanti, litijum, pork bellies, ... ne pitaj
panta panta 20:03 21.04.2023

Re: Aretej

newimprovedtadejus
predatortz
čekati da dođu neka djeca djece koja će biti pametnija..
ti si kanda učinio da ni tvoja ne budu ta


Nakon ovoga ćemo ti i ja prekinuti svaku komunikaciju.
Ja umem biti svakakav, ali u decu ne diram.
Ti o mojoj deci ništa ne znaš, ali te to ne sprečava da sudiš o njihovoj pameti.


kako god voliš al iskreno mi se sere od te budaleštine zvane u djecu mi ne diraj..
bukvalno čarlijeva pamet, mislim da je on i patentirao

Ne verujem da sam to ja patentirao.
Ali za to jebem mater hiljadu puta bez pardona.
Govnima koji pominju tuđu decu u toku bilo kakvih razmirica.
Sralo se njima ili ne.
Jer su to najobičnija govna, šugava da teško mogu da budu šugavija.
gedza.73 gedza.73 20:06 21.04.2023

Re: Aretej

Bugari bi imali sva prava da ignorišu granice (jebeš granice) Srbije

Bugari tvrde da je jug Srbije njihov. Ako se opravdava ruska agresija na Ukrajinu zarad navodne zaštite ruskog stanovništva od srpskih nacista (kako su nas nazivali devedesetih) tako i Bugari mogu očas posla smisle ugrožavanje Bugara (a otkad su ušli u EU ima sve više Bugara na tom prostoru pošto svako ko ima askurđela Bugarina bez obzira na tvrdu srpsku veru uzima bugarski EU pasoš... na čirilici) i napadnu Srbiju. Ako krenu da dobijaju po tamburi ovi naši što tvrde kako Putin mora baci boNbu po istom principu podržavaju Bugare.
gvozden1 gvozden1 20:06 21.04.2023

Re: Aretej

gedza.73
gvozden1
Naravno da ne moraju ako se ne zarati.
A ako pukne, bogami....
Oduvek i zauvek je tako.

E baš zbog takvih poput tebe koji imaju 'zakone' ja imam 'podzakonska akta' pa vidiš da ne moraju.

I ovo verujem.
Kažeš sinu, pakuj se, ideš.
On, a šta bi drugo, dobro oco, oću oco.

Šta ćeš, ima toga još.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana