In memoriam

REALITY DJAVO JE DOŠAO PO SVOJE!

Filip Mladenović RSS / 03.05.2023. u 11:00

Kola višegodišnjeg tolerisanja i promovisanja nasilja i netrpeljivosti, slomila su se jutros na djacima, nastavnicima i čuvaru osnovne škole "Vladislav Ribnikar" u strogom centru prestonice Srbije.

Učenik VII razreda, dakle četrnaestogodišnjak, hladnokrvno je pobio i ranio toliko ljudskih bića pomoću očevog pištolja. Očigledno je da je imao ne samo slobodan pristup vatrenom oružju, nego i da je obučavan!

Ova tragedija je logičan epilog upornog, projektovanog i programiranog trovanja gradjanstva Srbije svih uzrasta reality djubretom, nasiljem, netolerancijom...

Tačno je da je klinac od 14 godina pucao iz očevog pištolja, ali je okidač bila (ne)kultura nasilja iz svakojakih "Zadruga" i tabloidnog smeća, pomoću kojih je čitava Srbija postala deponija govora mržnje, duhovne bede, necivilizovanosti...

Atačmenti



Komentari (1255)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

srdjan.pajic srdjan.pajic 15:41 08.05.2023

Re: povratak početku

gvozden1
Generali znam da šetaju okolo

A ne bi trebalo.

Nego, kako po Americi stoji to sa generalima, šetaju li se okolo ili su u nekim pritvorima?

Nedopustivo stvarno, general a šeta se okolo.


Ne znam "po Americi", ali u OŠ moje klinke od uniformisanih lica je jednom dolazio samo lokalni vatrogasac. Ne znam da li je bio general vatrogasne brigade i da li ga traže u Hagu, ili običan redov, onaj što mota crevo.

Bio je jednom i neki bilmez fudbaler (mislim na ovaj američki fudbal), ne znam kojim povodom. A, da, Jokić nije bio, ali bukvalno svako dete, učiteljica, direktor i domar znaju za Jokića, izvini huči. Kad bi on došao škola bi kolektivno pala u nesvest.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 15:41 08.05.2023

Re: povratak početku

principessa_etrusca
crkva je pride dovodila i Mariju Bećkovića al je mene malo spopala strepnja Matijinih izliva pa smo se tu izmakli..

Mатија није био у Лондону у јануару како је најављен (а и није га ”доводила црква”).


izvinjavam se, u posjetu škole srpskog u organizaciji SPC je trebao doći (pješke, prevozom ili na drugi način) sam, nisu ga morali dovesti..
aman..



gvozden1 gvozden1 15:49 08.05.2023

Re: povratak početku


Ne znam "po Americi", ali u OŠ moje klinke

Čekaj bre, nisi pisao o školi, nego
Generali znam da šetaju okolo


Generalni su, Stki moj, ugledni članovi društva, i čast je svakom ugostiti ih.
Čak i srpski generali, zamisli.
Mada bi njih trebalo izuzeti, jel da?

i da li ga traže u Hagu


Ne traže ga sigurno, jer ni jedan američki general nije počinio nikakav zločin, jer da jeste bio bi optužen i izručen.

Amerika se ne igra sa tim.
panta panta 16:01 08.05.2023

Re: imam jedno pitanje,

angie01
kako je moguce, da nevinu decu, koja su mucki ubijena, budu svedena na inicijale u svim medijima, kao da su brojevi, a ubica se ladno pominje imenom i prezimenom, o njemu se zna sve,...a zna se da takva "popularnost" moze da bude zanimljiva slicnim likovima, zar ne treba da je obratno,...kazu da su dve devojcice jedine stale pred ubicu i probale da ga urazume, jednu je ubio na mestu, druga se jos uvek, u teskom stanju bori za zivot, zar ne bi njihova imaena trebalo da se obelodane, pre nego ovog malog monstruma?

Meni to, takođe, nije jasno!
Smatram da intenzivnije saosećam ako se kažu imena ubijene dece.
Kakvi idiotski inicijali kada se deca veća sahranjuju?
principessa_etrusca principessa_etrusca 17:53 08.05.2023

Re: povratak početku

izvinjavam se, u posjetu škole srpskog u organizaciji SPC je trebao doći (pješke, prevozom ili na drugi način) sam, nisu ga morali dovesti..
aman..

Дакле, слажеш се да посете није било.

Осим тога, та посета (које није било) није била у црквеној организацији.
principessa_etrusca principessa_etrusca 18:06 08.05.2023

Re: imam jedno pitanje,

Smatram da intenzivnije saosećam ako se kažu imena ubijene dece.
Kakvi idiotski inicijali kada se deca veća sahranjuju?

За дете које није живо, у УК нема ограничења да се објави и цело име, и фотографија, и други детаљи.

gvozden1 gvozden1 18:30 08.05.2023

Re: imam jedno pitanje,

principessa_etrusca
Smatram da intenzivnije saosećam ako se kažu imena ubijene dece.
Kakvi idiotski inicijali kada se deca veća sahranjuju?

За дете које није живо, у УК нема ограничења да се објави и цело име, и фотографија, и други детаљи.


Ma objavljivana su i ovde imena.
Šta god da je pravilo ne poštuje se striktno, neko piše inicijale, neko puno ime i prezime.
dragosevacsutra dragosevacsutra 23:23 08.05.2023

Re: povratak početku

Jane Goodall.


jel te i dalje stiti?


emilia emilia 05:03 09.05.2023

Bolest Bećković:

Naš narod sa hiljadugodišnjom kulturom preuzima kulturu države stare 200 godina koja je ubila najviše tuđe dece širom sveta, uključujući i srpsku!



Posle krvavog pira koji se dogodio u OŠ „Vladislav Ribnikar“ u Beogradu, kada je trinaestogodišnji dečak-ubica K. K. ubio devetoro ljudi, ubica iz Mladenovca U. B. (21) ubio je osmoro ljudi i ranio još 13. poslao je poruku u kojoj za pomenute događaje „okrivljuje“ uticaj zapada na srpski narod i kulturu.



„I to što preuzimate kolektivnu krivicu, i to vam je američka kultura (virtue signaling); i to što ćutite i pozivate na molitvu – i to vam je ono što ste naučili na američkoj mreži od Amera (thoughts and prayers); i to što palite sveće po ulici umesto u crkvi i što odajete počast na ulici, i to vam je američka kultura (rest in peace dear angel); i to što će se uskoro držati javne komemoracije preminulih gde će se pričati o njihovim vrlinama i detaljima iz života, i to vam je američka kultura; i sve što gledamo na televiziji, od vesti, filmova pa do rijalitija, kvizova i šou programa, ceo noviji koncept, i to vam je stiglo iz Amerike; i šoping „molovi“ i Halovin i ceo taj hajp je američka kultura; i ta ogledna škola za „elitnu“ decu, i to je američki izum; i ceo incident je američka kultura; i komentari dece na mrežama (koji su svakako pola na engleskom), i to je američka kultura. I to što vam deca žive od i u društvenim mrežama, i to vam je američka kultura.

Mi smo amerikanizovana nacija. Narod sa hiljadugodišnjom kulturom kopira i preuzima kulturu države stare 200 godina, koja je najviše ubila tuđe dece širom sveta, uključujući i srpsku. I to što nijedan ministar nije već podneo ostavku, i to je američka kultura. Nemamo mi I od Istoka. Mi smo mali Amerikanci“, poručio je Bećković.
panta panta 07:50 09.05.2023

Re: povratak početku

srdjan.pajic
gvozden1
Generali znam da šetaju okolo

A ne bi trebalo.

Nego, kako po Americi stoji to sa generalima, šetaju li se okolo ili su u nekim pritvorima?

Nedopustivo stvarno, general a šeta se okolo.


Ne znam "po Americi", ali u OŠ moje klinke od uniformisanih lica je jednom dolazio samo lokalni vatrogasac. Ne znam da li je bio general vatrogasne brigade i da li ga traže u Hagu, ili običan redov, onaj što mota crevo.

Bio je jednom i neki bilmez fudbaler (mislim na ovaj američki fudbal), ne znam kojim povodom. A, da, Jokić nije bio, ali bukvalno svako dete, učiteljica, direktor i domar znaju za Jokića, izvini huči. Kad bi on došao škola bi kolektivno pala u nesvest.

Nešto si ti prezupčio.
Jer za Jokića bi trebalo da se izviniš Šmuuuu, a ne Gvozdenu.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 09:36 09.05.2023

Re: povratak početku

principessa_etrusca
izvinjavam se, u posjetu škole srpskog u organizaciji SPC je trebao doći (pješke, prevozom ili na drugi način) sam, nisu ga morali dovesti..
aman..

Дакле, слажеш се да посете није било.

Осим тога, та посета (које није било) није била у црквеној организацији.


o isuse otkud znam dal je bilo ili nije i dal me briga.. pa zar nisam rekla da ja izbjegavam da mi djeca budu na mjestu gdje ni on nešto govorio, aman..
a i dal mu neko plaća kartu da dođe ili ne me isto tako zabole..
ako bi da mu plaćaju, pošto nije iz mog džepa, mogu slobodno.. couldn't care less..
principessa_etrusca principessa_etrusca 14:30 09.05.2023

Re: povratak početku

newimprovedtadejus
principessa_etrusca
izvinjavam se, u posjetu škole srpskog u organizaciji SPC je trebao doći (pješke, prevozom ili na drugi način) sam, nisu ga morali dovesti..
aman..

Дакле, слажеш се да посете није било.

Осим тога, та посета (које није било) није била у црквеној организацији.

o isuse otkud znam dal je bilo ili nije i dal me briga.. pa zar nisam rekla da ja izbjegavam da mi djeca budu na mjestu gdje ni on nešto govorio, aman..
a i dal mu neko plaća kartu da dođe ili ne me isto tako zabole..
ako bi da mu plaćaju, pošto nije iz mog džepa, mogu slobodno.. couldn't care less..

Пре неколико постова си одлично знала да је био и ко је организовао посету (а ваљда те интересује шта црква ради ако шаљеш децу тамо на часове и плаћаш парохијал, т.ј. парохијанка си).

Кажем у Лондону више нема позорника који пролазе својим рејоном и позатваране полицијске станице (2010 било 153, 2018 само 45, а планира се да их буде 32 (ЛИНК)), што је све лако провериво, али ти си видела полицајце у центру, итд, итд.

Шта тебе у ствари мучи?
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 14:33 09.05.2023

Re: povratak početku

principessa_etrusca
newimprovedtadejus
principessa_etrusca
izvinjavam se, u posjetu škole srpskog u organizaciji SPC je trebao doći (pješke, prevozom ili na drugi način) sam, nisu ga morali dovesti..
aman..

Дакле, слажеш се да посете није било.

Осим тога, та посета (које није било) није била у црквеној организацији.

o isuse otkud znam dal je bilo ili nije i dal me briga.. pa zar nisam rekla da ja izbjegavam da mi djeca budu na mjestu gdje ni on nešto govorio, aman..
a i dal mu neko plaća kartu da dođe ili ne me isto tako zabole..
ako bi da mu plaćaju, pošto nije iz mog džepa, mogu slobodno.. couldn't care less..

Пре неколико постова си одлично знала да је био и ко је организовао посету (а ваљда те интересује шта црква ради ако шаљеш децу тамо на часове и плаћаш парохијал, т.ј. парохијанка си).

Кажем у Лондону више нема позорника који пролазе својим рејоном и позатваране полицијске станице (2010 било 153, 2018 само 45, а планира се да их буде 32 (ЛИНК)), што је све лако провериво, али ти си видела полицајце у центру, итд, итд.

Шта тебе у ствари мучи?


aman rekla sam da je bio Mitrović, Mitrović Aleksandar, fudbaler, aman zaman..
zabole me lijevi ćošak dal je Bećković bio ili nije.. tad kad su najavili da će doći ja sam odlučila da ne idem i djecu ne vodim..
daj se koncentriši.. ne muči me ništa, odgovorim na tvoja pisanja kad mi se dopadnu ili ne dopadnu..
ako želiš mogu brate sestro da preskočim, nije bi nasušna potreba..

srdjan.pajic srdjan.pajic 18:11 09.05.2023

Re: povratak početku

Čekaj bre, nisi pisao o školi, nego



Pisao sam o toj školi i koje sve deleje ih posećuju, o tome je ovde radilo, nego si ti upao na sredini.

Ne traže ga sigurno, jer ni jedan američki general nije počinio nikakav zločin, jer da jeste bio bi optužen i izručen.


Pogotovu ako je bio vatrogasni general.
solo solo 10:34 08.05.2023

Magnus

Porodica je suština celog problema.

Porodice se rasturaju,nema autoriteta,poštovanja pa ni ljubavi.

Sistematski i dugo je rađeno na tome.

Sve ostale priče i analize su trla baba lan.
panta panta 11:51 08.05.2023

Re: Magnus

solo
Porodica je suština celog problema.

Porodice se rasturaju,nema autoriteta,poštovanja pa ni ljubavi.

Sistematski i dugo je rađeno na tome.

Sve ostale priče i analize su trla baba lan.

Iskusno!
gedza.73 gedza.73 13:28 08.05.2023

Re: Magnus

Sistematski i dugo je rađeno na tome.

Čisto da ne zaboravimo koja se to i čija ideologija na prostoru Srbije zalagala da se vaspitavanje dece od porodice prebaci na društvo kako bi stvorila 'novog čoveka'. Uglavnom rezervisano za totalitarna društva i fanatično religiozna.

Što nema puno veze sa ovim psihopatama. Čak su obojica pripadnici više klase. U poređenju sa razorenim, disfunkcionalnim porodicama, samohranim majkama, očevima alkoholičarima, sirotinjom...

Ovde se postavlja pitanje kako je četrnaestogodišnji dečak došao do oružja koje je njegov otac bio dužan (valjda po zakonu) da čuva na sigurnom mesto i otkud liku iz Mladenovca arsenal oružja poput automata i bombi (na nekoliko lokacija) i ko će (da li će) za to da odgovara.



Jer ovde niko nikad nije odgovoran. Ono jadno dete koje je otac držao zatvoreno u stanu. Valjda ima neko ko je od države primao platu da proverava koje dete ne pohađa školu iako su po zakonu njegovi roditelji obavezni da ga pošalju pa da sa tim nekim nadležnim službama izvrše provere.







maliperica maliperica 14:21 08.05.2023

Re: Magnus

Čisto da ne zaboravimo koja se to i čija ideologija na prostoru Srbije zalagala da se vaspitavanje dece od porodice prebaci na društvo kako bi stvorila 'novog čoveka'. Uglavnom rezervisano za totalitarna društva i fanatično religiozna.

Ти, нажалост не капираш колико си дубоко религиозан човек.

Једно је залагагати се, а друго спроводити.

Узалудно би било указивати ти на " меку моћ " "марш кроз институције " " пројекат промовисања демократије " - дакле, о теорији и стратегији деструкције.
То је сувише озбиљна материја за тебе.

А наступаш као да све знаш.

gedza.73 gedza.73 15:16 08.05.2023

Re: Magnus


Узалудно би било указивати ти на " меку моћ " "марш кроз институције

e man me se molim te sa tom tvojom 'ozbiljnom materijom' koju 'prožimaš' kroz komitete 300, vladare iz senke, reptile, Nestoroviće i tesline X-zrake.
Te gluposti možeš da prodaješ nekom drugom. Ionako češ sledeće godine da se okačiš o neku novu 'ozbiljnu' teoriju zavere.

panta panta 16:09 08.05.2023

Re: Magnus

gedza.73

Узалудно би било указивати ти на " меку моћ " "марш кроз институције

e man me se molim te sa tom tvojom 'ozbiljnom materijom' koju 'prožimaš' kroz komitete 300, vladare iz senke, reptile, Nestoroviće i tesline X-zrake.
Te gluposti možeš da prodaješ nekom drugom. Ionako češ sledeće godine da se okačiš o neku novu 'ozbiljnu' teoriju zavere.


Ja se s time ne bih zajebavao!
Pusti ti to!
gedza.73 gedza.73 16:35 08.05.2023

Re: Magnus

Ja se s time ne bih zajebavao!
Pusti ti to!

jes bre. Preskočio je vlašku magiju. Sa njom bi mu komentar dobio na težini.

maksa83 maksa83 20:11 08.05.2023

novinarstvo kao takvo




angie01 angie01 20:43 08.05.2023

Re: novinarstvo kao takvo

angie01 angie01 20:48 08.05.2023

Re: novinarstvo kao takvo




ima i novost, da je rts izvetila o protestima...doduse sturo i bez prikazivanja broja prisutnih i kao skup koji je organizovala opozicija,...90% gradja je tu bilo nevezano za opoziciju, ako ne i svi.
maksa83 maksa83 21:02 08.05.2023

Prilog za biografiju


Vučić na TV Happy pušta snimak ubistva koji je po njegovim rečima inspirisao K.K. na ubistva u Ribnikaru.

gvozden1 gvozden1 21:06 08.05.2023

Re: Prilog za biografiju

maksa83

Vučić na TV Happy pušta snimak ubistva koji je po njegovim rečima inspirisao K.K. na ubistva u Ribnikaru.


Jesi li gledao, o kakvom snimku se radi?

Juče je išla vest da je uhapšen neko ko je " inspirisao"

Pusti sad Vučića i Vacića, kakav snimak, ima li stvarno neke veze?
predatortz predatortz 21:11 08.05.2023

Re: Prilog za biografiju

gvozden1
maksa83

Vučić na TV Happy pušta snimak ubistva koji je po njegovim rečima inspirisao K.K. na ubistva u Ribnikaru.


Jesi li gledao, o kakvom snimku se radi?

Juče je išla vest da je uhapšen neko ko je " inspirisao"

Pusti sad Vučića i Vacića, kakav snimak, ima li stvarno neke veze?


Ja Marića ne mogu da gledam duže od onoliko koliko je potrebno da tv reaguje na komandu daljinskog.
Vučića ne mogu uopšte da slušam.
Onaj stepen patetike me iznervira u milisekundi.

maksa83 maksa83 21:12 08.05.2023

Re: Prilog za biografiju

Pusti sad Vučića i Vacića, kakav snimak, ima li stvarno neke veze?

Otkud znam da li stvarno ima veze, on kaže da ima, ali imala nemala puštanje takve stvari na TV-u je bukvalno baš ono što ne smeš da uradiš.
gvozden1 gvozden1 21:15 08.05.2023

Re: Prilog za biografiju

Čudno mi bilo da je neko uhapšen jer je inspirisao.
Potstrekavanje je već druga stvar, ali pisalo je baš inspirisao.

A evo i Maksa baš taj termin koristi, zato me zanima šta je u pitanju.

A Hepi i to, jbg ako kažeš da ne gledaš kao da se pravdaš nekome.
gvozden1 gvozden1 21:16 08.05.2023

Re: Prilog za biografiju

maksa83
Pusti sad Vučića i Vacića, kakav snimak, ima li stvarno neke veze?

Otkud znam da li stvarno ima veze, on kaže da ima, ali imala nemala puštanje takve stvari na TV-u je bukvalno baš ono što ne smeš da uradiš.

Pa šta je na snimku?
predatortz predatortz 21:22 08.05.2023

Re: Prilog za biografiju


A Hepi i to, jbg ako kažeš da ne gledaš kao da se pravdaš nekome.


Ma, jebe mi se da se pravdam...
To je negledljivo! Jednom sam, kod tasta ukačio Marića i tu Ćirilicu, ne mogu čoveku u njegovoj kući određivati šta će da gleda.
Ono je toliko odveatno, onaj Marić je ljigav do koske...
Govno udbaško i to je to!
maksa83 maksa83 21:30 08.05.2023

Re: Prilog za biografiju

Pa šta je na snimku?

Ispravka. "Video snimak na kome se promoviše ubistvo kao osveta" sa nekim klincem koji puca.
maksa83 maksa83 21:34 08.05.2023

Re: Prilog za biografiju

Ja Marića ne mogu da gledam duže od onoliko koliko je potrebno da tv reaguje na komandu daljinskog.

Dobro razumem da se smučio ljudima, on baš često gostuje kod Vučića.
gvozden1 gvozden1 21:44 08.05.2023

Re: Prilog za biografiju

maksa83
Pa šta je na snimku?

Ispravka. "Video snimak na kome se promoviše ubistvo kao osveta" sa nekim klincem koji puca.

E da ga....
Snimak sa klincem koji puca!

Hvala tebi za objašnjenje, ali ovo je sumanuto dovesti u vezu.

Ako je protivzakonito promovisati osvetu u redu je što ne uhapšen, ali povezivati to sa ovim monstrumom je glupo.
vrabac_onaj vrabac_onaj 22:20 08.05.2023

Re: Prilog za biografiju

Evo ja odgledao Vučića na Hepi i ne stidim se što sam gledao.

Bilo je svakakvih ludila koje on uobičajeno sipa.

Međutim, ne vidim šta je sporno sa puštanjem tog videa s obzirom da je stavljeno u kontekst.
panta panta 07:31 09.05.2023

Re: Prilog za biografiju

vrabac_onaj
Evo ja odgledao Vučića na Hepi i ne stidim se što sam gledao.

Bilo je svakakvih ludila koje on uobičajeno sipa.

Međutim, ne vidim šta je sporno sa puštanjem tog videa s obzirom da je stavljeno u kontekst.

Ja se divim ljudima koji imaju stomak da, i uz ogromnu odvratnost, gledaju te idiotarije.
Ja sam se u životu nagledao svakakvih sranja, ali više nisam u mogućnosti da gledam ove idiote.
Te tzv. medije ne gledam niti jednu jedinu sekundu.
Ne znam da li je to dobro ili ne?
Ili bi trebalo da pogledam kako bih stekao posredni utisak u kolikim smo govnima?
Od vesti odavno čitam samo komentare.
angie01 angie01 21:49 08.05.2023

,

predatortz predatortz 21:55 08.05.2023

Re: ,

angie01


Sunce ti jebem!
gvozden1 gvozden1 21:55 08.05.2023

Re: ,

angie01

U Ljigu!

Zemljakinja jebote:)

A i ovo je zanimljivo, potseća me na nekog

Ono, Bosanci došli ovde da nama nešto...

predatortz predatortz 22:08 08.05.2023

Re: ,


U Ljigu!

Zemljakinja jebote:)


Najveća "kolonija" mojih prezimenjaka u Srbiji, a prezime mi nije baš neko često i uobičajeno, je oko Ljiga i Rajca.
gvozden1 gvozden1 22:13 08.05.2023

Re: ,

predatortz

U Ljigu!

Zemljakinja jebote:)


Najveća "kolonija" mojih prezimenjaka u Srbiji, a prezime mi nije baš neko često i uobičajeno, je oko Ljiga i Rajca.

Šumadinci ili nisu?
Pola Ljiga je Šumadija, druga polovina nije, kažu.
Da li je Jovana Šumadinka:)
vrabac_onaj vrabac_onaj 22:22 08.05.2023

Re: ,

gvozden1

Da li je Jovana Šumadinka:)


Ona je skot.
predatortz predatortz 22:24 08.05.2023

Re: ,

Šumadinci ili nisu?


Vele da jesu!
gvozden1 gvozden1 22:31 08.05.2023

Re: ,

vrabac_onaj
gvozden1

Da li je Jovana Šumadinka:)


Ona je skot.


Skot koga je nemoguće zaobići.
Ne znam da li postoji čovek u Srbiji a da ne zna ko je Jovana Jeremić.
Gledao TV ne gledao, imao televizor u kući nemao ga, gledao ovo ili ono, ne može se zaobići.

Od poluinteligentnog, ružnjikavog stvorenja, mašinerija napravila zvezdu.

U čudnom vremenu živimo.
solo solo 23:59 08.05.2023

Re: ,

Od poluinteligentnog, ružnjikavog stvorenja, mašinerija napravila zvezdu.

U čudnom vremenu živimo.


Novi pojam

Fenomen Nade Macure
tessa1 tessa1 07:48 09.05.2023

Re: ,

A i ovo je zanimljivo, potseća me na nekog

Ono, Bosanci došli ovde da nama nešto...

Dobro joj je i rekao, šta rade ti ljudi više po Srbiji?
tessa1 tessa1 07:51 09.05.2023

Re: ,

Dobro joj je i rekao, šta rade ti ljudi više po Srbiji?

Srbiji je Srbija opozicija, a ona je šta? Prava keva? Izblajhana kravetina, sa bisernim minđušama.
predatortz predatortz 09:25 09.05.2023

Re: ,

Srbiji je Srbija opozicija, a ona je šta? Prava keva? Izblajhana kravetina, sa bisernim minđušama.


Nemoj tako! Vidi kako se slatko pući!
gvozden1 gvozden1 09:35 09.05.2023

Re: ,

Dobro joj je i rekao, šta rade ti ljudi više po Srbiji

A u redu je reći Srbima iz Bosne, koji se ti klinac mešaš ovde?

Pa što se onda ti mešaš?
tessa1 tessa1 09:50 09.05.2023

Re: ,

Nemoj tako! Vidi kako se slatko pući!


Ona i Zorana su onaj simptom društva pred kojim više ne možeš zatvoriti oči, praviti se i dalje da ti nije ništa.

Za Zoranu ne znam toliko, viđala sam je na novinskim naslovima sa roze šljemom na baušteli ili tako nešto. Za ovu barbiku mi je sve bilo jasno vidjevši njene nastupe onih dana kriznog štaba u pandemiji (u isto vrijeme pratim i AT i DE, i u RS ministar zdravlja bio je musliman, ne znam jel još uvijek), kao da je na proputovanju kroz Srbiju, nevjerovatno. Poslije je nagrađena ministarstvom? Ponašaju se obe kao da su se obrele nekim zaslugama na mjestu koje ih ne zaslužuje u vlasti jedne države, realno njihov stil je bliži Trampovoj ćerki nego političarkama,

ovo njeno pućenje usnama je koketiranje sa narodom? Ministarstvo porodice, zaboravih? Misliš da bi bolje prošla kod nas u RS, pošto znam komentare za onu Dodikovu bedeviju, u bijelim gumenim čizmama je obišla poplavljena područja.
tessa1 tessa1 09:51 09.05.2023

Re: ,

A u redu je reći Srbima iz Bosne, koji se ti klinac mešaš ovde?

Pa što se onda ti mešaš?

Gvozdene, ljeba ti.
gvozden1 gvozden1 09:53 09.05.2023

Re: ,

tessa1
A u redu je reći Srbima iz Bosne, koji se ti klinac mešaš ovde?

Pa što se onda ti mešaš?

Gvozdene, ljeba ti.

Leba mi.
predatortz predatortz 09:57 09.05.2023

Re: ,

ovo njeno pućenje usnama je koketiranje sa narodom? Ministarstvo porodice, zaboravih? Misliš da bi bolje prošla kod nas u RS, pošto znam komentare za onu Dodikovu bedeviju, u bijelim gumenim čizmama je obišla poplavljena područja.


Sa obe strane Drine je u toku negativna selekcija. Što veća budala, to mu veće šanse da uspe.
Bojim se da taj trend nije slučajan.
kad hoćeš nešto da uništiš, okružiš se budalama i daš im vlast.
Počev od vrha, pa na dole, imamo to sa obe strane Drine.
Za Dodika, onakvog krkana, ako mene pitaš, bilo bi sramota da je i portir u zgradi predsedništva RS. I portir bi trebao da ostavi bolji utisak, od fizičkog pa do svakog drugog, na onoga ko uđe u tu instituciju.
Za Vučića mislim da bi bilo posla za lekare.
Oba su nam instalirana, u to ne sumnjaj. Iz itsog centra moći. Ne daj se zbuniti time što srbuju. Što oni više srbuju, manje je Srbije i Republike Srpske. Takvo je njihovo srbovanje i takav je njihov patriotizam.
Kad Vučić kaže da će braniti Republiku Srpsku, ja se iskreno prepadnem!
tessa1 tessa1 10:09 09.05.2023

Re: ,

Predatortz, poenta je da ljudi reaguju s razlogom. Nema potrebe da fokus sad rasipamo na konake Markove..

Dobrim razlogom, i što reče Bane da smo trpeljivi prije neki dan, tako i ja mislim da bih bila mnogo gora od ovih ljudi iz Srbije.
angie01 angie01 22:14 08.05.2023

in memoriam

angie01 angie01 22:18 08.05.2023

o kakvom odlasku u skolu

u sredu pricaju u ministarstvu, kakva bre skola, ta deca vise ne bi trebalo da udju u tu zgradu.

da im se obezbedi druga, od silne one gradnje, ovo vise nikada ne moze biti mesto u koje deca odlaze da uce i druze se.
alselone alselone 05:21 09.05.2023

Re: o kakvom odlasku u skolu

kakva bre skola, ta deca vise ne bi trebalo da udju u tu zgradu.

da im se obezbedi druga, od silne one gradnje, ovo vise nikada ne moze biti mesto u koje deca odlaze da uce i druze se.


Tebi je stvarno najteže u svemu ovome. Čovek bi rekao čitajući, tek zeru ispod nesretnih porodica. U svom pravedničkom gnevu predažeš da se zgrada škole ne koristi više kao škola.

Valjalo bi da se malo primiriš, starno se blamiraš.
vcucko vcucko 06:15 09.05.2023

Re: o kakvom odlasku u skolu

alselone
kakva bre skola, ta deca vise ne bi trebalo da udju u tu zgradu.

da im se obezbedi druga, od silne one gradnje, ovo vise nikada ne moze biti mesto u koje deca odlaze da uce i druze se.


Tebi je stvarno najteže u svemu ovome. Čovek bi rekao čitajući, tek zeru ispod nesretnih porodica. U svom pravedničkom gnevu predažeš da se zgrada škole ne koristi više kao škola.

Valjalo bi da se malo primiriš, starno se blamiraš.

Izvini, al' za divno čudo slažem se sa angie.

Ima zgradurina koliko nećeš, nove gradnje na sve strane. Ne treba deca tu da idu, nikad više. Srušiti i napraviti spomen parkić.
Betona ima i previše, pogotovo na tom Vračaru (ebo ih Vračar, nikad ne bih živeo u nečemu što makar i podseća na centar grada). Parkova nema, a bilo bi lepo koliko u ovako nečemu može da bude nečeg lepog.
alselone alselone 06:50 09.05.2023

Re: o kakvom odlasku u skolu

Srušiti i napraviti spomen parkić.


Ovo vreme je prepuno jakih emocija. Nema više umerenosti ni u čemu. Današnja kultura insistira na tome da bez jake emocije nema vrednosti, iskrenosti, tačnosti. Umerenost je postala znak laži, nezainteresovansti, slabosti.

Otud danas svi plaču po internetu, svađaju se do smrti, osećaju se ugroženima, opressed, svi nešto kukaju, zahtevaju, insistiraju, jebu majke, ruše, pale, grade, sve neke krajnosti kako bi pokazali svoju ispravnost, iskrenost, energiju.

Razum je davno zaboravljen i gurnut u zapećak i samo jake emocije diktiraju sve. Generalno se na svetu odrasli ljudi ponašaju kao deca. Tj. kao tinejdžeri zapravo. Samo lupaju hormonima prenaglašene reakcije.

Druže, zašto bi rušio školu. Nije ti škola ništa kriva. Spomenik se može napraviti i na nekom drugom prikladnom mestu.
vcucko vcucko 07:28 09.05.2023

Re: o kakvom odlasku u skolu

alselone
Srušiti i napraviti spomen parkić.


Ovo vreme je prepuno jakih emocija. Nema više umerenosti ni u čemu. Današnja kultura insistira na tome da bez jake emocije nema vrednosti, iskrenosti, tačnosti. Umerenost je postala znak laži, nezainteresovansti, slabosti.

Otud danas svi plaču po internetu, svađaju se do smrti, osećaju se ugroženima, opressed, svi nešto kukaju, zahtevaju, insistiraju, jebu majke, ruše, pale, grade, sve neke krajnosti kako bi pokazali svoju ispravnost, iskrenost, energiju.

Razum je davno zaboravljen i gurnut u zapećak i samo jake emocije diktiraju sve. Generalno se na svetu odrasli ljudi ponašaju kao deca. Tj. kao tinejdžeri zapravo. Samo lupaju hormonima prenaglašene reakcije.

Druže, zašto bi rušio školu. Nije ti škola ništa kriva. Spomenik se može napraviti i na nekom drugom prikladnom mestu.

Eto ne mogu da zamislim decu koja tu dolaze da borave neki dobar deo dana.
Ne zaboravi da nisu u pitanju samo ižđikljale pubertetlije od 13 do 15. Nego i pačići od 6-7 godina.
Plus kao elita. Elitni kvart, elitna škola, sve qrac palac podređeno sujeti odraslih. Osnovna rečenica života u Srbiji "znaš li ko sam jaa" i nastavak "gde živim, gde mi dete u školu ide itd.
Ne misliš li, da je ta sujeta veći problem od emotivne prenaglašenosti, koju ispravno primećuješ?
tessa1 tessa1 07:49 09.05.2023

Re: o kakvom odlasku u skolu

Od ovog lešinarenja sa slikama djece nema dalje.
panta panta 08:01 09.05.2023

Re: o kakvom odlasku u skolu

vcucko
alselone
Srušiti i napraviti spomen parkić.


Ovo vreme je prepuno jakih emocija. Nema više umerenosti ni u čemu. Današnja kultura insistira na tome da bez jake emocije nema vrednosti, iskrenosti, tačnosti. Umerenost je postala znak laži, nezainteresovansti, slabosti.

Otud danas svi plaču po internetu, svađaju se do smrti, osećaju se ugroženima, opressed, svi nešto kukaju, zahtevaju, insistiraju, jebu majke, ruše, pale, grade, sve neke krajnosti kako bi pokazali svoju ispravnost, iskrenost, energiju.

Razum je davno zaboravljen i gurnut u zapećak i samo jake emocije diktiraju sve. Generalno se na svetu odrasli ljudi ponašaju kao deca. Tj. kao tinejdžeri zapravo. Samo lupaju hormonima prenaglašene reakcije.

Druže, zašto bi rušio školu. Nije ti škola ništa kriva. Spomenik se može napraviti i na nekom drugom prikladnom mestu.

Eto ne mogu da zamislim decu koja tu dolaze da borave neki dobar deo dana.
Ne zaboravi da nisu u pitanju samo ižđikljale pubertetlije od 13 do 15. Nego i pačići od 6-7 godina.
Plus kao elita. Elitni kvart, elitna škola, sve qrac palac podređeno sujeti odraslih. Osnovna rečenica života u Srbiji "znaš li ko sam jaa" i nastavak "gde živim, gde mi dete u školu ide itd.
Ne misliš li, da je ta sujeta veći problem od emotivne prenaglašenosti, koju ispravno primećuješ?

Ima tu svega od ovoga što ti kažeš.
I, kao što je sve kod nas več prokurvano, tako je prokurvan i pojam elite.
Zato što je kod nas sve prokurvano, to ne znači da sve te stvari ne bi trebalo da postoje.
U normalnim društvima se zna ko je elita.
Ne misleći pri tom na kojekakve kurveštije, glavandere, niti njihove simpatizere.
Mi, dakle, više nemamo ni elitu - i zato će, između ostaloga, oporavak našega društva biti poprilično težak.
Bez elite nema napretka.
vrabac_onaj vrabac_onaj 09:57 09.05.2023

Re: o kakvom odlasku u skolu

vcucko

Plus kao elita. Elitni kvart, elitna škola, sve qrac palac podređeno sujeti odraslih. Osnovna rečenica života u Srbiji "znaš li ko sam jaa" i nastavak "gde živim, gde mi dete u školu ide itd.
Ne misliš li, da je ta sujeta veći problem od emotivne prenaglašenosti, koju ispravno primećuješ?


Ta škola je na samom obodu opštine Vračar, da je samo par ulica dalje bila bi na Starom Gradu. U svakom slučaju, malo je ljudi koji pomisle na taj deo grada kada se kaže Vračar. (šta je tek istorijski Vračar je sasvim deseta priča).
Recimo da je pre O.Š. "Sveti Sava" prava "vračarska" osnovna.

Međutim, tačno je da Ribnikar važi za elitnu školu sa i bez znakova navoda, važila je za takvu kada sam još ja bio klinac. I tada su se pojedini roditelji lomili da po svaku cenu upišu dete u nju baš kao i danas.
Sa druge strane, dosta dece tamo ide po tertorijalnom osnovu i roditelji su im sasvim normalni skromni ljudi, neki manje neki više uspešni u životu. Prosto, poneki su tu porodično više od vek i po, u tu školu su išli i oni i njihovi roditelji. Niti su deca iz te škole sve sami razmaženi snobovi, mada sigurno ima i takve dece, bilo ih je i u moje vreme (bar smo ih mi tada smatrali za takve).

E sad, nisam siguran da treba rušiti školu. Detaljno preurediti, svakako. Promeniti raspored prostorija, vizuelno je što više izmeniti unutra a onu učionicu zamandaliti do kraja sveta i veka. Možda posle nekoliko godina pretvoriti u memorijalnu sobu, ali tek kada prođe neko vreme.
angie01 angie01 11:28 09.05.2023

Re: o kakvom odlasku u skolu

Tebi je stvarno najteže u svemu ovome. Čovek bi rekao čitajući, tek zeru ispod nesretnih porodica. U svom pravedničkom gnevu predažeš da se zgrada škole ne koristi više kao škola.

Valjalo bi da se malo primiriš, starno se blamiraš.


evo, odgovoricu samo tebi, iako nisi zasluzio nacinom na koji si nastupio-onaj dole morbidan niz cu samo da preskocim, glupo je da se raspravljam oko normalnih stvari, na nenormalan nacin.

postoji istrazivanje, koje su ovih dana pominjali i psiholozi, psihijatri, strucna lica, da posle ovakvih bas strasnih trauma, povratak na mesto dogadjaja tu traumu povecava i moze da je razvije u nesto mnogo gore,...a ovde bi trebalo jos da se vrate mala deca na mesto masakra svojih drugova,...kako da se u onaj razred vrate ucenici i da jos gledaju prazna mesta u klupama,...evo, kazi....pa sam prolazak pored te skole je stresan, a ne da neko zamislja da sada moze normalno da se igra u tom dvoristu.

poznato je, da ljudi koji su preziveli nesto slicno, u nekom stanu, kuci, nikada vise tu ne ulaze, prodaju, sruse, napuste, jer, kako sad tu da nastavis da zivis.

mogu da mislim u kakvom su stanju svi roditelji cija deca u tu skolu treba da se vrate, to su zahebane stvari, sa kojima svakodnevno trebaju da se susretnu.

psiholozi takodje predlazu, da do kraja godine deca uopste i ne idu u skolu, sa cime se slazem, nista se tu znacajno nece promeniti, vazniji je njihov kolektivni oporavak od te strahote, pa ce onda biti i dovoljno vremena, da se nadje adekvatno resenje, svakako bolje od onoga, da se sutra sve sasvim normalno nastavi.

eto, objasnila sam ti najbolje sto sam umela, ako je tebi to blamaza, neka ti tako i ostane.

sliku dece sa imenima sam okacila, jer mi je jezivo sto su svedena na inicijal, sifru bez lica, kao da su nebitna i nikada nisu ni bila, dok se o malom monstrumu zna sve.

takodje se pokazalo, da takav tretman ovakvih tragedija, gde se samo o izvrsiocu prica, a zrtve stavljaju u neopipljivu senku, stvara osecaj favorizovanja zlocinca i neretko se od raznih budala izrodi kult u kome je on heroj, sto se vec prvog dana, na zolost ovde i dogodilo.

toliko, slobodno nastavite sa izivljavanjem.
crossover crossover 14:45 09.05.2023

Re: o kakvom odlasku u skolu

vrabac_onaj
Sa druge strane, dosta dece tamo ide po tertorijalnom osnovu i roditelji su im sasvim normalni skromni ljudi, neki manje neki više uspešni u životu. Prosto, poneki su tu porodično više od vek i po, u tu školu su išli i oni i njihovi roditelji.


Скупио се комшилук јуче на улици, почела прича ко је све ишао у Шантић+Сељо/Рибникар, каже једна госпођа мојој жени "а, па ви сте млади, кад сам ја ишла у Шантић седели смо у скамијама". Сад јој и унуци иду у Рибникар.
principessa_etrusca principessa_etrusca 14:50 09.05.2023

Re: o kakvom odlasku u skolu

tessa1
Od ovog lešinarenja sa slikama djece nema dalje.

Мислим да треба говорити о тој деци, поименце, са сликама.

Мала Ема Кобиљски је покушала да отме пиштољ у тренутку када уопште сама није била мета и тиме је омогућила да неколико деце побегне. (Била је унука часног генерала Синише Боровића који је 1999. бранио КиМ.)
predatortz predatortz 14:55 09.05.2023

Re: o kakvom odlasku u skolu

Мала Ема Кобиљски је покушала да отме пиштољ у тренутку када уопште сама није била мета и тиме је омогућила да неколико деце побегне. (Била је унука часног генерала Синише Боровића који је 1999. бранио КиМ.)


Dete, heroj!
Po meni, škola bi se od tog momenta trebala zvati po njoj.
vrabac_onaj vrabac_onaj 15:11 09.05.2023

Re: o kakvom odlasku u skolu

principessa_etrusca

Мислим да треба говорити о тој деци, поименце, са сликама.


Da, nema potrebe da se bilo šta krije više. Deca su sahranjena, izašle su čitulje sa slikama.
angie01 angie01 17:45 09.05.2023

Re: o kakvom odlasku u skolu

Dete, heroj!

ona druga devojcica, koja se jos bori za zovot, mislim da se zove Andjelija, je isto krenula da ga smiri....za to vreme su neka druga deca uspela da pobegnu i spasu se.
gvozden1 gvozden1 17:51 09.05.2023

Re: o kakvom odlasku u skolu

Била је унука часног генерала Синише Боровића који је 1999. бранио КиМ.)

Kad si je već pomenula, upravo na njenoj sahrani sam bio.

Da, častan čovek, časna porodica.
angie01 angie01 22:48 08.05.2023

danas, jos dva incidenta

Naime, učenik iz Mirijeva koji pohađa OŠ "Despot Stefan Lazarević" napravio je danas spisak đaka koje želi da ubije, a slična situacija desila se i u OŠ "Bora Stanković".

Beogradska policija privela je učenika šestog razreda zbog izazivanja panike je pored imena svakog učenika na spisku napisao koliko će metaka ispaliti u njega.
.........
Takođe, kako saznajemo, slična situacija desila se danas u jednoj OŠ na Voždovcu kada su dva učenika petog razreda napravila spisak učenika koje žele da likvidiraju. Policija je i u ovom slučaju odmah reagovala.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 07:48 09.05.2023

...

Blog o ubistvu dece na kome se kunu deca sagovornika i za to se dobiju preporuke takvu niskost ovde jos nismo imali. Ne postoji NISTA racionalno sto takvo ponasanje moze opravdati.
tessa1 tessa1 07:54 09.05.2023

Re: ...

Blog o ubistvu dece na kome se kunu deca sagovornika i za to se dobiju preporuke takvu niskost ovde jos nismo imali. Ne postoji NISTA racionalno sto takvo ponasanje moze opravdati.

Da, strašno je što je Zoja napisala, ne znam koji joj je.. Nema načina ni te riječi više vratiti nazad. Šta uraditi?


Angie je mentalna bitanga sa dna kace,

mnogo si ti osjetljiv. Primjetiću.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 08:12 09.05.2023

Re: ...

tessa1
Blog o ubistvu dece na kome se kunu deca sagovornika i za to se dobiju preporuke takvu niskost ovde jos nismo imali. Ne postoji NISTA racionalno sto takvo ponasanje moze opravdati.

Da, strašno je što je Zoja napisala, ne znam koji joj je.. Nema načina ni te riječi više vratiti nazad. Šta uraditi?


Angie je mentalna bitanga sa dna kace,

mnogo si ti osjetljiv. Primjetiću.


Mene najvise iznenadjuje da neko tome daje preporuke. Par dana posle onog masakra.

Mozda zvuci pateticno ali na decu jesam posebno osetljiv.

tessa1 tessa1 08:19 09.05.2023

Re: ...

Mene najvise iznenadjuje da neko tome daje preporuke. Par dana posle onog masakra.


Otkad je to što mentalna bitanga radi po blogu kolektivna odgovornost?

Nisam vidjela koliko preporuka tih par riječi imaju,

i šta to znači?

1) Srbi su genocidni

2) Kako je sebi stvorila takve neprijatelje?
tessa1 tessa1 08:20 09.05.2023

Re: ...

Mozda zvuci pateticno ali na decu jesam posebno osetljiv.

Da, i ja. Ove slike što ih je podijelila to ne bi uradio ni najveći neprijatelj. Zlotvor.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 08:23 09.05.2023

Re: ...

tessa1
Mene najvise iznenadjuje da neko tome daje preporuke. Par dana posle onog masakra.


Otkad je to što mentalna bitanga radi po blogu kolektivna odgovornost?

Nisam vidjela koliko preporuka tih par riječi imaju,

i šta to znači?

1) Srbi su genocidni

2) Kako je sebi stvorila takve neprijatelje?


Ja to vidim kao individualnu odluku. Mozda je ona to napisala u afektu ali ko je dao preporuku je imao vremena da razmisli.
tessa1 tessa1 08:30 09.05.2023

Re: ...

Ja to vidim kao individualnu odluku. Mozda je ona to napisala u afektu ali ko je dao preporuku je imao vremena da razmisli.


Ne, sve preporuke na ovom blogu vidiš kao kolektivnu odluku, tako si napisao.


Ili da pojedinačno protumačimo svaku preporuku? Ko bi se mogao kriti iza njih? Ko upada u afekt, koliko često i zašto?

Blog je pun trolova, pokvarenih ljudi, duša izgubljenih, mentalna bitanga za svoje pravedničko pregalaštvo dobija preporuke uvijek, posebno kad doda gas ljudima preko leđa. Pa ja prema tome ne određujem većinu, iako je često očigledno da je to većina, ali nije život, virtuelnost u kojoj sam dobrovoljno.

Jeste strašna i jedna preporuka na onaj komentar, ali to nije moj problem, srpski problem i itd.
predatortz predatortz 08:32 09.05.2023

Re: ...

ha, vi ste blesavi ili se pravite blesavi. ta zena je upozoravana da me ne vredja i ponizava. nije se zaustavljala. razumljivo je sto joj kao prijatelji dajete podrsku. spremice ona pihtije ili tortilje.


Ja joj nisam prijatelj, zoja. Nije ni ona meni. Vređala me i vređao sam je. Samo, granica mora da postoji u svemu, pa i u tome.
Ta granica su deca. To se ne prelazi!

zoja444 zoja444 08:45 09.05.2023

Re: ...

predatore, moja granica je je samodostojanstvo i samopostovanje. sto bih se ja ovde osecala kao u konc-logoru? nema zaustavljanja sada. spirala mrznje je pokrenuta.
predatortz predatortz 08:48 09.05.2023

Re: ...

predatore, moja granica je je samodostojanstvo i samopostovanje.


Upravo zbog toga nisi trebala da joj pominješ decu.
zoja444 zoja444 09:02 09.05.2023

Re: ...

predatore, ona u boga da veruje i da ga se plasi i za svoju decu, ne bi ovo radila. obicno se nasa zlodela vracaju nasoj deci.
tessa1 tessa1 09:05 09.05.2023

Re: ...

Ala bre Zoja, smiri se, ne hrani je. Ne mogu gledati, ne mogu ne reagovati.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 09:12 09.05.2023

Re: ...

Ne, sve preporuke na ovom blogu vidiš kao kolektivnu odluku, tako si napisao.

Ili da pojedinačno protumačimo svaku preporuku? Ko bi se mogao kriti iza njih? Ko upada u afekt, koliko često i zašto?


Ma naravno da ne mislim da preporuke imaju bilo kakve veze sa nekom zajednicom ili nekom zajednickom odlukom - cak ni ovom ovdasnjom blogovskom mikrozajednicom. Ko god je preporucio taj komentar je to samostalno uradio.

zoja444 zoja444 09:14 09.05.2023

Re: ...

koga tesa da ne hranim? mrznju ili tu zenu? sve ono sto mi izgovara je iz ljubavi?
tessa1 tessa1 09:24 09.05.2023

Re: ...

Mislim da staneš.

Razumjevanje za to što joj pišeš neću nikada naći, samo stani.
apacherosepeacock apacherosepeacock 09:37 09.05.2023

Re: ...

Mene najvise iznenadjuje da neko tome daje preporuke. Par dana posle onog masakra.



Komsija, doslo vreme (nisam verovala da hoce) da te pitam - ma dal si ozbiljan?
Iznenadjuje te???

E, vidim da je ova blogotema podeljena dalje na drustvEnE mrezE, 2x recommend, taman da se doda dragoceni doprinos opstoj slici, na ponos naciji..
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 09:38 09.05.2023

Re: ...

Neues aus der Nachbarschaft
Blog o ubistvu dece na kome se kunu deca sagovornika i za to se dobiju preporuke takvu niskost ovde jos nismo imali. Ne postoji NISTA racionalno sto takvo ponasanje moze opravdati.



zoja444 zoja444 09:41 09.05.2023

Re: ...

tesa, naravno da neces naci kad ste ista ekipa. vidis ja ne razumem tvoju bliskost sa ecce-florian? kako to tako iznenada kad je on dovucen iz duboke proslosti bloga kada ti i nisi bila tu.
tessa1 tessa1 09:53 09.05.2023

Re: ...

tesa, naravno da neces naci kad ste ista ekipa. vidis ja ne razumem tvoju bliskost sa ecce-florian? kako to tako iznenada kad je on dovucen iz duboke proslosti bloga kada ti i nisi bila tu.

Zoja, neću se dalje raspravljati sa tobom.

Bliskost me nasmijala. :)
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 10:05 09.05.2023

Re: ...

apacherosepeacock
Mene najvise iznenadjuje da neko tome daje preporuke. Par dana posle onog masakra.



Komsija, doslo vreme (nisam verovala da hoce) da te pitam - ma dal si ozbiljan?
Iznenadjuje te???

E, vidim da je ova blogotema podeljena dalje na drustvEnE mrezE, 2x recommend, taman da se doda dragoceni doprinos opstoj slici, na ponos naciji..


Ozbiljno. Stvarno nisam ocekivao. Ljudi provode ovde godinama vreme zajedno i nisam mislio do sada da neko drugome zeli zlo.
zoja444 zoja444 10:09 09.05.2023

Re: ...

tesa, bilo je vrlo interesantno kada si pohvalila karikaturu ecce- florian a koja se pojavila tek posle minut. tu je doletela i ona zena sa svojim uradkom. cak je i solo primetio da ti kad ga zavuces, bas ga zavuces. na moj racun.
tessa1 tessa1 10:11 09.05.2023

Re: ...

tesa, bilo je vrlo interesantno kada si pohvalila karikaturu ecce- florian a koja se pojavila tek posle minut. tu je doletela i ona zena sa svojim uradkom. cak je i solo primetio da ti kad ga zavuces, bas ga zavuces. na moj racun.

Ne znam baš tačno na šta misliš, reko one ljubavne pjesme ali ni tu se nije znalo ko je s kim blizak. :)
tessa1 tessa1 10:13 09.05.2023

Re: ...

tu je doletela i ona zena sa svojim uradkom

Ma da, njen najveći strah je da sam nekom medena, a izBosne, zamisli.
apacherosepeacock apacherosepeacock 10:18 09.05.2023

Re: ...

Neues aus der Nachbarschaft
apacherosepeacock
Mene najvise iznenadjuje da neko tome daje preporuke. Par dana posle onog masakra.



Komsija, doslo vreme (nisam verovala da hoce) da te pitam - ma dal si ozbiljan?
Iznenadjuje te???

E, vidim da je ova blogotema podeljena dalje na drustvEnE mrezE, 2x recommend, taman da se doda dragoceni doprinos opstoj slici, na ponos naciji..


Ozbiljno. Stvarno nisam ocekivao. Ljudi provode ovde godinama vreme zajedno i nisam mislio do sada da neko drugome zeli zlo.


Ok. da prepravim pitanje - da li je moguce da si toliko naivan.. ne moras da mi odgovaras vidim da jesi.
zoja444 zoja444 10:24 09.05.2023

Re: ...

vi ste tu bili trojac. ovaj tvoj sukob sa njom je dogovoren i fake. cak ste iskoristili i natasu tasic u svojo dramaturgiji. naivna natasa.
tessa1 tessa1 10:31 09.05.2023

Re: ...

vi ste tu bili trojac. ovaj tvoj sukob sa njom je dogovoren i fake. cak ste iskoristili i natasu tasic u svojo dramaturgiji. naivna natasa.

Ma ne, kad spomenu Natašu, one su čitam razmjenile poruke, i zamislih se taj dana, o veslama, sisanju, čamcima..


Zoja, meni ne smeta tvoja dramaturgija, ni uloge koji mi daješ ili planiraš. Ili si tek naumila. :)
zoja444 zoja444 10:56 09.05.2023

Re: ...

nemam ja nikakvu dramaturgiju. samo citam sta pise. ti si autovala natasu da je romkinja. kako si ti to mogla znati u bosni i becu? to je znao neko iz pozorisnih krugova. i zna se ko je ovde dramaturg.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 10:59 09.05.2023

Re: ...

apacherosepeacock
Neues aus der Nachbarschaft
apacherosepeacock
Mene najvise iznenadjuje da neko tome daje preporuke. Par dana posle onog masakra.



Komsija, doslo vreme (nisam verovala da hoce) da te pitam - ma dal si ozbiljan?
Iznenadjuje te???

E, vidim da je ova blogotema podeljena dalje na drustvEnE mrezE, 2x recommend, taman da se doda dragoceni doprinos opstoj slici, na ponos naciji..


Ozbiljno. Stvarno nisam ocekivao. Ljudi provode ovde godinama vreme zajedno i nisam mislio do sada da neko drugome zeli zlo.


Ok. da prepravim pitanje - da li je moguce da si toliko naivan.. ne moras da mi odgovaras vidim da jesi.


Ma nije uopste problem da odgovorim - ovo sad pokazuje da je tvoje primecivanje na mestu.

Moguce da sam projektovao svoje okruzenje iz nevirtuelnog zivota na ovo ovde. U stvarnom zivotu sa ljudima koji nas mrze najcesce ne vodimo razgovore ako ne moramo. Ali mi je i dalje nejasno da moze da se mrzi neko ko za tebe (ne tebe licno :)) postoji samo virtuelno. Kao da mrzis chatbota.
panta panta 11:06 09.05.2023

Re: ...

Neues aus der Nachbarschaft
apacherosepeacock
Mene najvise iznenadjuje da neko tome daje preporuke. Par dana posle onog masakra.



Komsija, doslo vreme (nisam verovala da hoce) da te pitam - ma dal si ozbiljan?
Iznenadjuje te???

E, vidim da je ova blogotema podeljena dalje na drustvEnE mrezE, 2x recommend, taman da se doda dragoceni doprinos opstoj slici, na ponos naciji..


Ozbiljno. Stvarno nisam ocekivao. Ljudi provode ovde godinama vreme zajedno i nisam mislio do sada da neko drugome zeli zlo.

Pa ti si onda naivan kao sobarica.
Mene bi neki streljali, ali bukvalno.
Samo da mogu.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana