In memoriam

REALITY DJAVO JE DOŠAO PO SVOJE!

Filip Mladenović RSS / 03.05.2023. u 11:00

Kola višegodišnjeg tolerisanja i promovisanja nasilja i netrpeljivosti, slomila su se jutros na djacima, nastavnicima i čuvaru osnovne škole "Vladislav Ribnikar" u strogom centru prestonice Srbije.

Učenik VII razreda, dakle četrnaestogodišnjak, hladnokrvno je pobio i ranio toliko ljudskih bića pomoću očevog pištolja. Očigledno je da je imao ne samo slobodan pristup vatrenom oružju, nego i da je obučavan!

Ova tragedija je logičan epilog upornog, projektovanog i programiranog trovanja gradjanstva Srbije svih uzrasta reality djubretom, nasiljem, netolerancijom...

Tačno je da je klinac od 14 godina pucao iz očevog pištolja, ali je okidač bila (ne)kultura nasilja iz svakojakih "Zadruga" i tabloidnog smeća, pomoću kojih je čitava Srbija postala deponija govora mržnje, duhovne bede, necivilizovanosti...

Atačmenti



Komentari (1255)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

maliperica maliperica 20:52 05.05.2023

Re: Ako vam ovo nije dovoljno ....

newimprovedtadejus
maliperica
newimprovedtadejus


pa ne da nije ne baš nego neupordivo je sigurnije po Evropi..
rekoh neki dan a evo pitaj ostale koji žive po Evropi ima li policije u školama njihove djece..
kod mojih nema.. ni policije ni bilo kakvog obezbjeđenja.. samo žene iz administracije.. u gradu od 8 miliona stanovnika..
neuporedivo bolje funkcioniše kontrola agresije.. neuporedivo bolje..


Не знам у којој држави живиш ?

Али претпостаљам да су и њу држали под санкцијама, бомбардовали осиромашеним уранијумом , опљачкали богатства стечена радом више генерација, посејали семе зла и мржње.

...па су Србија и та земља - упоредиве.




kakva je ovo nakaradna logika..
pošto smo imali sankcije i bombardovanje, i to prije dve decenije, mi više ne treba niskim da se poredimo ili ne daj bože na koga ugledamo..
kako je tako je valjda

Ни ниским,ни недај боже.
dragosevacsutra dragosevacsutra 21:21 05.05.2023

Re: Ako vam ovo nije dovoljno ....

e brate pa ne možeš dva reda da ispišeš a da se ne upleteš..
pa kao policija je tu zbog dilovanja droge.. u osnovnoj školi.. đe problem..





“At first it revolted me, as there are schools here. But then I realized that the children were not becoming druggies,” she said in the report. “I started to appreciate them [the dealers], as they were respectful to me. They know that I live in the neighbourhood. I have never been attacked or stopped to sell me drugs. Sometimes they say hello and I always answer them politely.”

jebi ga, ovi nasi dzukci nemaju lepe manire...



However, this co-existence is fragile and can change rapidly, such as in 2012, when a dealer was spotted in a Pâquis school yard. Local politicians, school directors, parents and the press got involved in the controversy, which led to an increased police presence around schools.

The authors conclude that in the two Geneva neighbourhoods studied “co-existence is partly self-regulated, but it is also backed up by policing and by community workers who help school representatives, residents, the police force and drug dealers to maintain a dialogue.”



The Geneva City Council has voted to close the school courtyard in the Paquis.

The move comes after the area has become a magnet for drug users and dealers.

But not all were convinced. Many from left-wing parties voted against or abstained. They argued closing the school yard will only push the problem elsewhere and deprive the young of a meeting space. Most of the dealing and using is overnight.





dragosevacsutra dragosevacsutra 00:03 06.05.2023

Re: Ako vam ovo nije dovoljno ....

Mira Škorić je išla sa mnom u razred u OŠ Vladislav Ribnikar.




ala si ti mator brate
magnus magnus 06:43 06.05.2023

Re: Ako vam ovo nije dovoljno ....

Jel postoje u Srbiji i dalje redovni sistematski lekarski pregledi za decu školskog uzrasta, i da li oni uključuju i psihijatra?
nije on bolestan u smislu psihoze, pa se lako otkriva, psihopata je "prilagođen" ozbiljna bi tu psihodijagnostika trebala , i šta onda , izbacio bi iz škole dijete jer nema ni trunke emocija i empatije. to nit se lješi tableticama nit psihoterapijom
panta panta 07:00 06.05.2023

Re: Ako vam ovo nije dovoljno ....

magnus
Jel postoje u Srbiji i dalje redovni sistematski lekarski pregledi za decu školskog uzrasta, i da li oni uključuju i psihijatra?
nije on bolestan u smislu psihoze, pa se lako otkriva, psihopata je "prilagođen" ozbiljna bi tu psihodijagnostika trebala , i šta onda , izbacio bi iz škole dijete jer nema ni trunke emocija i empatije. to nit se lješi tableticama nit psihoterapijom

Šta, onda, može da se učini u takvim slučajevima?
magnus magnus 07:21 06.05.2023

Re: Ako vam ovo nije dovoljno ....

Akumulacija tog kapitala počiva na nizu genocida.
nmanji dio istine
niko nije radio pokolje i genocide ko arapi, kozojebi bili,kozojebi ostali
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 09:50 06.05.2023

Re: Ako vam ovo nije dovoljno ....

gvozden1

Tvoj pristup takođe polazi, ili makar u sebi sadrži, pogrešne premise.
"Udri ga" i " neka se čeliči" je toliko retko da ja, koji živim u i sama znaš kojoj sredini, ni jedan takav slučaj ne poznajem.


po meni je recimo nasilje sukob neravnopravnih.. bilo da je više protiv jednog, jači protiv slabijeg i to fizički jači ili neko ko je u poziciji moći..
ali ukratko sukob neravnopravnih pogotovo ako je ponavljan..
mislim da to onda dosta jasno podjeli šta je ok a šta nije..

kad kažeš da ti ne vidiš..
gdje gledaš? ne bi se šokirala da je tih problema mnogo mnogo manje u seoskoj sredini.. ljudi se znaju, neki najagresivniji (da ne kažem najambicioozniji) vjerovatno i odu..
u BG ga je jako puno..
u krajevima u koje se guraju ti agresivni i ambiciozni zaista jako jako puno..
meni su djeca išla u onaj gore vrtić kod kuće cvjeća, nekad bio Braća Bajić mislim, danas je Sv Petka..
još mi dok smo bili je bilo novokomponovanih dobrostojećih i njihova su djeca u pravilu bila problem.. osoblje je bar dobra trećina otvoreno navijalo za agresiju i bespogovorno podržavalo male nasilnike..
mi smo sve u svemu bili zadovoljni, pogotovo time što je vrtić praktično u šumi, ali kultura nasilja je jasno bila prisutna..
kad smo se pakovali za odlazak krenuo je talas sns prodora, prvo su smjenili upravu a onda navodno je postalo nemoguće dobiti mjesto ako nisi iz stranke..
mene se više nije ticalo pa se nisam udubljivala al mogu da zamislim kako su se tek onda stvari promjenile..
od roditelja po drugim BG opštinama sam slušala slične priče..
e sad dal je to manjina u Srbiji, ja bih rekla da nije
i uvijek zavisi s čim porediš..
ja sam i tada bila svjesna da postoji problem i gurala osoblje da reaguje ali mislim da apsolutno nisam doprla do njih.. da su mislele, budala, misli da je njeno dijete zlatno i sve u tom stilu..
poslije me stigle majčinske obaveze troje male djece a i shvatili smo da odosmo..
tek ovde sam u punoj mjeri sagledala koliko je to zaista ružna i agresivna sredina..
ako te zanima mogu i plastičnije, nije ništa što bi u štampi osvanulo, sve sitni detalji ali atmosfera je jasno nasilna atmosfera..
a ljepše se mnogo živi u atmosferi koja je nenasilna
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:25 06.05.2023

Re: Ako vam ovo nije dovoljno ....

dragosevacsutra
e brate pa ne možeš dva reda da ispišeš a da se ne upleteš..
pa kao policija je tu zbog dilovanja droge.. u osnovnoj školi.. đe problem..





“At first it revolted me, as there are schools here. But then I realized that the children were not becoming druggies,” she said in the report. “I started to appreciate them [the dealers], as they were respectful to me. They know that I live in the neighbourhood. I have never been attacked or stopped to sell me drugs. Sometimes they say hello and I always answer them politely.”

jebi ga, ovi nasi dzukci nemaju lepe manire...



However, this co-existence is fragile and can change rapidly, such as in 2012, when a dealer was spotted in a Pâquis school yard. Local politicians, school directors, parents and the press got involved in the controversy, which led to an increased police presence around schools.

The authors conclude that in the two Geneva neighbourhoods studied “co-existence is partly self-regulated, but it is also backed up by policing and by community workers who help school representatives, residents, the police force and drug dealers to maintain a dialogue.”



The Geneva City Council has voted to close the school courtyard in the Paquis.

The move comes after the area has become a magnet for drug users and dealers.

But not all were convinced. Many from left-wing parties voted against or abstained. They argued closing the school yard will only push the problem elsewhere and deprive the young of a meeting space. Most of the dealing and using is overnight.


o jbt jel moguće da se tebi čini da ako problem postoji još negdje u razvijenom svijetu onda i nije problem?
mogao si okačiti sliku beskućnika u centru SFa pa reći šta oćete, kušujte, dobro vam je kako vam je..
ionako većina to i misli.. prosto se ljudi ni ne sjećaju šta znači normalan život
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:35 06.05.2023

Re: Ako vam ovo nije dovoljno ....

maliperica

ja

kakva je ovo nakaradna logika..
pošto smo imali sankcije i bombardovanje, i to prije dve decenije, mi više ne treba niskim da se poredimo ili ne daj bože na koga ugledamo..
kako je tako je valjda

Ни ниским,ни недај боже.


meni to zvuči kao obično zamlaćivanje da prostiš..
ok i da razumijem da ti lično kao eto ne bi da više imaš ništa sa mrskim zapadom.. ok.. pretpostaviću da ne gledaš i ne slušaš zabavni sadržaj koji tuče iz svih kanala, da voziš ladu ili čeri, oblačiš se u kineskoj robnoj kući, radiš na nekom šaomi računaru (imaju li oni to?) ali ne znam šta radiš za softver?
ajde neka si to sve i uspio..
ali smeta li ti kad izađeš na ulicu a tamo 99% svega je sa zapada? stavra li ti to kakvo šizofreno osjećanje? i čemu onda?
nije li lakše da si objasniš da spoljna politika u svijetu nažalost nije nikad bila a kanda za naših života neće ni biti ništa do zakon sile..
ima možda i pametnija načina da se utroši životna energija nego u demonstrativno okretanje leđa mrskom zapadu e jer je bully
na stranu sad što sasvim lako sebi možeš da dočaraš da je bully u priču skoro pa isključivo us..
pa možeš čak ostati dosljedan svom preziru ka bully-ju bez da okreneš leđa komšijaskoj Evropi koja ti po svemu nasušno treba
magnus magnus 15:48 06.05.2023

Re: Ako vam ovo nije dovoljno ....

Šta, onda, može da se učini u takvim slučajevima?
dok neučini, ne mnogo, realno strah od kazne ih usmejreava jer su racionalni, sublimacija u "društveno korisne poslove " od menadžera do generala ili interventnih specijalaca , ako nije sadista i nije pod frustracijama podnošljivo. sulude su ideje da vršiš neka testiranja djece pa one sa manjkom empatije , ili emocija ne znam šta , stavi u ludnicu , lobotomiziro. Ako malo bolje pogledaš sve komentare vidiš jedno "magisko vjerovanje " da se sve može uredit "zakonima i strukom" ko da su ljudi kokoši u kokošinjcu . lažni promicatelji "slobode i različitosti" al strikno propisane , užas
dragosevacsutra dragosevacsutra 19:35 07.05.2023

Re: Ako vam ovo nije dovoljno ....

o jbt jel moguće da se tebi čini da ako problem postoji još negdje u razvijenom svijetu onda i nije problem?


o jebote jel moguce da se i dalje sluzis znanjima sa sns akademije?

da te podsetim -

moj komentar je na tvoje



pa ne da nije ne baš nego neupordivo je sigurnije po Evropi..

e brate pa ne možeš dva reda da ispišeš a da se ne upleteš..
pa kao policija je tu zbog dilovanja droge.. u osnovnoj školi.. đe problem..



đe problem..? jel sigurnije ili nije sigurnije?

jel u bg predlazu komunjare da se dileri puste u skolska dvorista ili to cine u 'razvijenoj evropi'?


i by the way, nisam imao pojma - dakle ti si stvarno bila neki sns faktor u beogradu? dosla bosanka da uci srbijance kako da urede beograd?

pa sto ti je onda smetalo kad su tvoji preuzeli vrtic?





newimprovedtadejus newimprovedtadejus 14:50 09.05.2023

Re: Ako vam ovo nije dovoljno ....

dragosevacsutra

i by the way, nisam imao pojma - dakle ti si stvarno bila neki sns faktor u beogradu? dosla bosanka da uci srbijance kako da urede beograd?

pa sto ti je onda smetalo kad su tvoji preuzeli vrtic?


kako sad nisi pojma imao kad si me raskrinkao ima već bar godinu dana?


dragosevacsutra dragosevacsutra 23:07 09.05.2023

Re: Ako vam ovo nije dovoljno ....

kako sad nisi pojma imao kad si me raskrinkao ima već bar godinu dana?


ne treba niko tebe da raskrinkava, pogotovo ne ja. nisi bila ni krinkava da bi te bilo ko raskrinkavao.

nego, aj dogovori se, jel panduracija u skolama problem ili nije? jel droga u skolama problem ili nije?

sta kazu na akademiji?
Filip Mladenović Filip Mladenović 23:07 04.05.2023

Tata i maloletni sin:

Šta je Er soft koji je dečak ubica trenirao tri godine?

"To je ekstremni sport, napredna verzija Pejntbola nekadašnjeg. To je klasična vojno-taktička simulacija gde imate pištolj, pušku, mitraljez, snajper, šta god zamislite, kao što ima u igricama. Njegov plan škole je kao iz igrica, dete je treniralo Er soft, samo što je sve te veštine koje je steklo tamo, iskoristilo na potpuno pogrešan način. Na tim treninzima mogu da prisustvuju deca u pratnji roditelja. Ovog dečaka je otac vodio na treninge Er softa. Ovaj sport se trenira na posebno napravljenim poligonima kojih ima nekoliko u Beogradu. Dečak je trenirao zajedno sa svojim ocem. To je antistres igra današnjice, da tako kažem", objasnila je oružarka i dodala:

"Da naglasim, to nije ništa loše, bolje da dete dođe da trenira to, nego da sedi kod kuće i igra igrice. Odatle ovom detetu i poznavanje oružja, jer 90 odsto znanja o oružju steknu kroz igrice. Konkretno, u situaciji o kojoj govorimo, preciznost, poznavanje menjanja okvira i punjenje je odatle. Er soft ne možete da dođete da igrate ako imate ispod 18 godina. Ako dođete sa roditeljem, možete da igrate dok god vam zaštitna oprema ne spada. Postoji i Laser tag, gde mlađa deca masovno slave rođendane, a slično je Er softu. Skuplje replike oružja koje se koriste u Er softu, od 200-300 evra su verne kopije pravog oružja i te puške koje se koriste u ovom sportu mogu da trzaju kao prave. Ove skuplje replike oružja su vrlo verne replike pravog oružja, jedan kroz jedan su verne replike", kazala je stručnjak za oružja Ana Simonović.
Filip Mladenović Filip Mladenović 00:37 05.05.2023

Bože, pravde...

U pucnjavi u Mladenovcu sinoć oko 23.30 časova ubijeno je 8, a ranjeno 13 ljudi!

Na mestu incidenta su i jake snage policije.

Mediji javljaju da je navodno pucano iz automatske puške iz automobila u pokretu i da se sve odigralo u selu Dubona.

Kako se nezvanično saznaje, Uroš Blažić (21) iz vozila u pokretu, iz kalašnjikova je pucao ne birajući žrtve. Prema nepotvrđenim informacijama među ranjenima ima i dece.
highshalfbooze highshalfbooze 07:28 05.05.2023

Re: Bože, pravde...

Filip Mladenović
U pucnjavi u Mladenovcu sinoć oko 23.30 časova ubijeno je 8, a ranjeno 13 ljudi!
...


Bolji smo i od Amerikanaca. Kod nas su masovna ubistva na dnevnom nivou.
kamilo_emericki kamilo_emericki 07:38 05.05.2023

Mogli bi malo pred ogledalo

Do sinoć sam izbjegavao čitanje tekstova o tragediji u ovoj školi i "listanje" ovog bloga mi je prvo čitanje mišljenja i komentara. Samo suva vijest da se događaj desio.
Znam šta poslije toga slijedi:
"I zanatske suze zabrađenih žena,
I bol izveštačen ravnodušnih ljudi"
Gomile tekstova u kojima će biti više onog što novinari nagađaju da je bilo nego stvarnih činjenica, objašnjenja psihologa, sociologa, socijalnih radnika i političara. I svi, ili velika većina, guraju svoju ideju, ne samog događaja, već onog što je bilo prije i što treba da se desi poslije. Kao i ja sada što radim.
Upitate li se, makar ponekad, koliko ima nasilja na blogu? Pa i na ovom konkretnom.
Nasilje nije samo ono fizičko. Ima ga raznog, bar ja mislim.
Uvreda, psovka, neskriveni prezir i nepoštovanje sagovornika, uporno nametanje jednog viđenja i mišljenja bez podastiranja bilo kakvih dokaza, obraćanje ljudima koji su zamolili da im se ne obraća ili koji ti se ne obraćaju...
angie01 angie01 08:56 05.05.2023

Re: Mogli bi malo pred ogledalo

Upitate li se, makar ponekad, koliko ima nasilja na blogu? Pa i na ovom konkretnom.
Nasilje nije samo ono fizičko. Ima ga raznog, bar ja mislim.
Uvreda, psovka, neskriveni prezir i nepoštovanje sagovornika, uporno nametanje jednog viđenja i mišljenja bez podastiranja bilo kakvih dokaza, obraćanje ljudima koji su zamolili da im se ne obraća ili koji ti se ne obraćaju...


upravo, ovaj blog je postao mesto na kome se ispoljava nasilje, dok vecina cuti i to sve ignorise- jer je tako "pametnije", kao i u RL...i onda ta agresija postane normalna.

"Da bi zlo trijumfovalo,
dovoljno je da dobri ljudi ne čine ništa"

Edmund Burke
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:20 05.05.2023

Re: Mogli bi malo pred ogledalo

kamilo_emericki

Nasilje nije samo ono fizičko. Ima ga raznog, bar ja mislim.


sigurno.. prvi i osnovni razlog i jasno vidiš po reakcijama da ljudi uopšte ne asgledavaju da nasilje rađa nasilje..
bukvalno bi da linčuju cijelu porodicu sa sve tom jadnom desetogodišnjom djevojčicom u njoj..
već su ih odredili za odstrel, nula empatije, nula sagledavanja problema..
ne znam kako izaći iz toga bez nekog baš ogromnog loma..
panta panta 12:18 05.05.2023

Re: Mogli bi malo pred ogledalo

newimprovedtadejus
kamilo_emericki

Nasilje nije samo ono fizičko. Ima ga raznog, bar ja mislim.


sigurno.. prvi i osnovni razlog i jasno vidiš po reakcijama da ljudi uopšte ne asgledavaju da nasilje rađa nasilje..

bukvalno bi da linčuju cijelu porodicu sa sve tom jadnom desetogodišnjom djevojčicom u njoj..
već su ih odredili za odstrel, nula empatije, nula sagledavanja problema..
ne znam kako izaći iz toga bez nekog baš ogromnog loma..

Ma.
Ne treba to ikoga da čudi.
Jer su, većina ljudi, ipak budale.
Kojima nije svojstveno razmišljanje u iole kompleksnijim formama.
Razgovaram sa jednim drugarom koji za ovo ima 'jednostavno' rešenje (bla, bla, bla, ... da ne navodim te gluposti) - a ja na to vrtim glavom.
Dobro, kaže on meni - kada si toliko pametan, reci šta je po tebi rešenje.
Ja mu na to kažem, da ne postoji jedno (trenutno) rešenje, nego da postoji samo 'početak rešenja'.
A to je, pita on.
Pa, rekoh, za početak bi bilo dovoljno da budale poput tebe ne predlažu rešenja.
Zinuo je kao tele.
Rekoh mu, ajd ćao, vidimo se.
panta panta 13:27 05.05.2023

Re: Mogli bi malo pred ogledalo

angie01
Upitate li se, makar ponekad, koliko ima nasilja na blogu? Pa i na ovom konkretnom.
Nasilje nije samo ono fizičko. Ima ga raznog, bar ja mislim.
Uvreda, psovka, neskriveni prezir i nepoštovanje sagovornika, uporno nametanje jednog viđenja i mišljenja bez podastiranja bilo kakvih dokaza, obraćanje ljudima koji su zamolili da im se ne obraća ili koji ti se ne obraćaju...


upravo, ovaj blog je postao mesto na kome se ispoljava nasilje, dok vecina cuti i to sve ignorise- jer je tako "pametnije", kao i u RL...i onda ta agresija postane normalna.

"Da bi zlo trijumfovalo,
dovoljno je da dobri ljudi ne čine ništa"

Edmund Burke

U pravu si za ovo, u neku ruku.
Ti ispoljavaš nasilje nada mnom, a ostali ćute.
A to nije u redu.
magnus magnus 20:42 05.05.2023

Re: Mogli bi malo pred ogledalo

"Da bi zlo trijumfovalo,
dovoljno je da dobri ljudi ne čine ništa"

Edmund Burke
volio bih da se i u svemu drugom pozivaš na misao blažene uspomene edmunda berka


kamilo_emericki kamilo_emericki 08:32 05.05.2023

Alse

Hoću ovdje, posebno, da istaknem moje slaganje sa tvojim komentarom pod naslovom "Moja analiza".
Naročito sa prve dvije rečenice pod tačkom 1:
"Potka - raspad društva globalno kako ga poznajemo. Sve važno je postalo nevažno, sve nevažno je postalo važno, polarizacija društva je nagurana na maksimum a relativizacija je sveobuhvatna."
Socijalna uloga preduzeća i rada su potpuno zanemarena, takmičenje se proširilo u sve pore društva, ništa nije važno sem profita koji se mora uvećavati na svakom bilansu. Ko ne uvećava, koliko god profit bio visok, odlazi na njegovo mjesto dolazi zahtjevniji gonič robova ili onaj ko udara čekićem brže i veslačima galije ubrzava ritam.

Ovaj vestern je uvijek aktuelan, danas još više nego u vrijeme kad je snimljen.
alselone alselone 09:10 06.05.2023

Re: Alse

Alse
Hoću ovdje, posebno, da istaknem moje slaganje sa tvojim komentarom pod naslovom "Moja analiza".

Hvaa misje Kamilo.

Treba napuštati civilizaciju. Kačio sam ovaj video pre par godina, i svideo mi se prvi komentar (nekad je bio prvi) na kom je pisao "kada vidim ovaj video poželim da napustim civilizaciju".

predatortz predatortz 08:36 05.05.2023

Objektivan prikaz

U nizu budaletina, ovih i onih, koje ovu nesreću koriste za teranje vode na svoje vodenice, preporučujem tekst istinski pametnog čoveka.

Moj poznanik, D. Kečkić
angie01 angie01 09:05 05.05.2023

Re: Objektivan prikaz

Moj poznanik, D. Kečkić


je l to onaj lik, sto je pravio sranja na PMFu, pa su studenti napravili blokadu i on jedini dosao da se sa njima fizicki obracunava i to bukvalno, da ih gurka sa stolova na kojima su mirno sedeli, vuce te stolove i slicno,...i to on jedini, svi ostali profani su ispostovali miran strajk svojih studenata, koji su cekali da im se odgovori na zahteve.
principessa_etrusca principessa_etrusca 09:08 05.05.2023

Re: Objektivan prikaz

predatortz
U nizu budaletina, ovih i onih, koje ovu nesreću koriste za teranje vode na svoje vodenice, preporučujem tekst istinski pametnog čoveka.

Moj poznanik, D. Kečkić

Све речено, одлична анализа!

Да ли је аутор Драгољуб Ј. Кечкић?
predatortz predatortz 09:10 05.05.2023

Re: Objektivan prikaz


Да ли је аутор Драгољуб Ј. Кечкић?


Da.
angie01 angie01 09:12 05.05.2023

Re: Objektivan prikaz

Све речено, одлична анализа!


nisam ni sumnjala, da ce se tebi dopasti.
principessa_etrusca principessa_etrusca 09:16 05.05.2023

Re: Objektivan prikaz

angie01
Све речено, одлична анализа!


nisam ni sumnjala, da ce se tebi dopasti.

Опет си измилела из серпентаријума!
maksa83 maksa83 09:30 05.05.2023

Re: Objektivan prikaz

Све речено, одлична анализа!


Izdvajam iz te sve rečeno odlične analize:

Ima to, naravno, veze i sa zapadnim vrednostima, jer napredna Amerika je prepuna sličnih događaja, tzv nemotivisanih ubistava, kada ludak upadne u školu, jedino mesto u SAD gde je nošenje oružja zabranjeno. i nasumice puca, pa se to prelilo i u Evropu, dok takve vesti nekako ne stižu iz nazadne Severne Koreje, Irana ili Saudijske Arabije, gde se to na vreme reši putem nazadnog i patrijarhalnog šamara ili kaiša.



Gde iskopavate ove majmunčine?

U OŠ (baš ovoj Vladislav Ribnikar) sam imao dečka koji je u četvrtom donosio svojeručno odsečene glave veverica i golubova "da plaši devojčice". Bio je oduvek malo nemiran i ispostavilo se da je otac to regulisao redovnim zverskim lemanjem kaišem kad se ta nemirnost ispolji.

Tako da, D. Kečkić da se leči, može i kaišem, ako baš tako voli, a potom da ga se deportuje u neku od tih zemalja sreće pa da uživa a ne da se muči ovde kao mi.


angie01 angie01 09:30 05.05.2023

Re: Objektivan prikaz

Опет си измилела из серпентаријума!


pa sad ne znam ko je izmilieo iz zmijarnika, s obzirom da ti sa sigurne udaljenosti- i tvog deteta- stalno ispustas otrove ovde na nas, zagovarajuci radikalski mrak i primitivizam, koji nama nudis kao idealna resenja...dok si za sebe izabrala sve suprotno,..pa ti zeno zivis na tom zapadu, koristis zapadne vrednosti, a bas si zadovoljna opservacijom nasilnog profesora, koji te vrednosti naziva losim.


jesi li ti upoznata sa stanjem u skolama u Srbiji, je l znas koji su problemi, na sta se zale deca i roditelji koji su izbezumljeni od svega, decenijama placaju paralelno obrazovanje svoje dece, je l znas sta govore strucnjaci, koji se tom materijom bave,...ili samo politikanski odradjujes u korist retrogradnih vrednosti,....pri tome, nasilje je preplavilo kompletno drustvo i deca samo imitiraju odrasle, jer nista vise ne funkcionise i ona nemaju za sta da se uhvate,..znaci nisu deca kriva, nego odrasli....

tetkino tetkino 09:35 05.05.2023

Re: Objektivan prikaz

Najzad, dajte oružje obezbeđenju. Čemu služi radnik obezbeđenja bez oružja? Da izvuče uši nevaljalom učeniku? Pa to može i profesor fiskulture.


Razne budalaštine pročitah, ali ovo!

Pobogu, šta da radi naouružano obezbeđenje - da puca po deci kad ne poslušaju?

Ovog čoveka hitno skloniti iz medija. Nakon ovoga stvarno nema ništa da kaže

angie01 angie01 09:38 05.05.2023

Re: Objektivan prikaz

Gde iskopavate ove majmunčine?


ma, kreten je nasrtao na svoje studente, to mu je normalno ponasanje.
tessa1 tessa1 09:47 05.05.2023

Re: Objektivan prikaz

iz nazadne Severne Koreje, Irana ili Saudijske Arabije

Brt,

i ja se pitam i dajem odgovor otkud Magnusu preporuke.
gedza.73 gedza.73 09:59 05.05.2023

Re: Objektivan prikaz

ne stižu iz nazadne Severne Koreje, Irana ili Saudijske Arabije, gde se to na vreme reši putem nazadnog i patrijarhalnog šamara ili kaiša.

kao što je moj stric prislanjao detetu pištolj na čelo ili ga toliko prebijao kaišem da je imao epilepsiju i mokrio u krevet kao tinejdžer (sedamdesete, osamdesete) pa posredno upropastio dve naredne generacije.

E zbog ovakvih debila nam je ovako kako nam je. Tu je srž problema a ne serije, igrice, internet ili kineski 'istočni' državni projekat TikTok.
predatortz predatortz 10:01 05.05.2023

Re: Objektivan prikaz

Izdvajam iz te sve rečeno odlične analize:


Izdvajaš nešto što je irelevantno.
Čovek je jako lepo opisao naš pogrešan odnos prema deci i sistem vrednosti po kojem su oni centar univerzuma, a koji im mi prezentujemo.

A kad podigneš sebičnog malog kretena, od njega nikad neće biti čovek. Nuspojave su ovakvi užasi.


principessa_etrusca principessa_etrusca 10:05 05.05.2023

Re: Objektivan prikaz

Manite se razgovora, naklapanja, a naročito se manite opravdavanja počinioca – kao sa njime se nije razgovaralo i slično. Problem je u nedostatku jasnih granica ponašanja u školama
Postoji jedan profil učenika u Srbiji, naročito karakterističan za dvadeset i prvi vek. To je učenik kome nikada ništa nije uskraćivano, koji nije kažnjavan, koga roditelji vole najviše na svetu, i koji je vrednost sam po sebi. Za njega/nju se podrazumeva izvestan uspeh – koji varira od dvojke bez obzira što ne radi domaći i ne uči ništa, do proseka „pet zapeta nula“, a sve zavisno od toga kakve predstave o uspehu imaju njegovi/njeni ugledni roditelji.

Деца која расту без јасне границе дозвољеног и недозвољеног, и за чије ће трансгресије родитељи увек наћи оправдање.

А ви се преслишајте која правила су важила за ваше понашање у кући, школи и на улици када сте били дете.

highshalfbooze highshalfbooze 10:05 05.05.2023

Re: Objektivan prikaz


predatortz
Izdvajam iz te sve rečeno odlične analize:


Izdvajaš nešto što je irelevantno.
Čovek je jako lepo opisao naš pogrešan odnos prema deci i sistem vrednosti po kojem su oni centar univerzuma, a koji im mi prezentujemo.

A kad podigneš sebičnog malog kretena, od njega nikad neće biti čovek. Nuspojave su ovakvi užasi.


Nemojte da se svađate, sad će nepomenik u direktnom obraćanju naciji da saopšti rešenje koje će nam doneti spas.
maksa83 maksa83 10:07 05.05.2023

Re: Objektivan prikaz

Čovek je jako lepo opisao naš pogrešan odnos prema deci i sistem vrednosti po kojem su oni centar univerzuma, a koji im mi prezentujemo.

Nek se taj čovek drži Hilbertovih prostora i Lebegovih tačaka.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:13 05.05.2023

Re: Objektivan prikaz

principessa_etrusca
predatortz
U nizu budaletina, ovih i onih, koje ovu nesreću koriste za teranje vode na svoje vodenice, preporučujem tekst istinski pametnog čoveka.

Moj poznanik, D. Kečkić

Све речено, одлична анализа!

Да ли је аутор Драгољуб Ј. Кечкић?


ali kako zaboga možeš nazvati odličnom analizom naklapanje bez da se imaju i osnovne činjenice na raspolaganju..
šta ako se ispotavi da dijete ima šizofreniju? jel to sad prihvaćen stav da mentalne bolesnike samo treba jače tući?
zaboga miloga..
i kao otkud pucnjava u državi u kojoj je odgovor na sve da treba jače tući..
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:15 05.05.2023

Re: Objektivan prikaz

principessa_etrusca

Деца која расту без јасне границе дозвољеног и недозвољеног, и за чије ће трансгресије родитељи увек наћи оправдање.

А ви се преслишајте која правила су важила за ваше понашање у кући, школи и на улици када сте били дете.

zaboga princezo pa nije transgresija da hladnokrvno ubije i rani 15 svojih drugara..
šta je s tobom..
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:16 05.05.2023

Re: Objektivan prikaz

highshalfbooze

Nemojte da se svađate, sad će nepomenik u direktnom obraćanju naciji da saopšti rešenje koje će nam doneti spas.


zar nije već rekao da je rješenje još policije u školama..
policije..
u..
školama..
vrabac_onaj vrabac_onaj 10:22 05.05.2023

Re: Objektivan prikaz

Aj kad svi citiraju nešto, da i ja citiram.

Imao je juče Mihailo Medenica osvrt na tu kuknjavu na "zapadne vrednosti".

samo par citata:


Но, храбро смо упрли прстом на кривца: „наметнуте западне вредности“, лакше је тако- све што не ваља нама је сиротима и наивнима неко наметнуо.

Не смрдимо што смо говна, но што нас је неко намазао говнима и убедио да смо тако лепши, бољи, паметнији…

Говно је лековито онолико колико смо похитали да нас њиме лече, а појурили смо ко манити плашећи се да неће бити довољно гована за све…



Гадимо се фукаре што је успела, заправо жалећи што ми нисмо та фукара!

Презиремо кукољ не желећи да будемо жито јер житу треба времена, а ми га, ето, немамо…



Све због тих проклетих западних вредности које су нам наметнули таман ко курви ону работу…

А, како се то тачно нешто намеће човеку коју не пристаје да му шта буде наметнуто?!

Где је то поган западна ушла а да је нисмо призвали?!

Борба против свакојаког зла свела се на: „Нисам учинио ништа лоше, а још мање доброга“!

Нигде се ђаво није раскомотио где му човек није разместио постељу…


Link ka celom tesktu:

Ми смо вас убили, анђели мили…
predatortz predatortz 10:26 05.05.2023

Re: Objektivan prikaz

maksa83
Čovek je jako lepo opisao naš pogrešan odnos prema deci i sistem vrednosti po kojem su oni centar univerzuma, a koji im mi prezentujemo.

Nek se taj čovek drži Hilbertovih prostora i Lebegovih tačaka.


Pričaj ti šta hoćeš, ali helikopter mame, koje kampuju oko škola i vade oči za svaku četvorku jer je zaboga njihovo dete jedinstveno, genijalno i ima tako svi da ga tretiraju, vaspitaće gomilu takvih degenerika da će nam posle svima uši da ozpadaju!

Prosek u Ribnikaru preko 4.0! A i po drugim školama! Gospodo, matematički je to nemoguće ako nije veštački napumpano.
Daj detetu odmah sve što želi, tvrdi mu da je ono uvek u pravu i bingo - jeb'o si mu mater za ceo život!
Taj se neće prilagoditi ni u školi, ni u kolektivu, ni u braku, ni u životu. Do osamnaeste ćeš imati lečenog depresivca, nasilnika, potencijalnog ubicu ili samoubicu.

Raspalite!
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 10:29 05.05.2023

Re: Objektivan prikaz

newimprovedtadejus
highshalfbooze

Nemojte da se svađate, sad će nepomenik u direktnom obraćanju naciji da saopšti rešenje koje će nam doneti spas.


zar nije već rekao da je rješenje još policije u školama..
policije..
u..
školama..

Vidi ovo:

"Nećemo samo da postignemo sigurnost, već ćemo za 80 odsto smanjiti vršnjačko nasilje u školama. To je velika stvar."

Znaci on za nesto sto tek treba da se MOZDA realizuje vec analizira rezultate i daje pozitivnu evaluaciju kao da se to vec desilo.

Imas na celu drzave coveka koji je verovatno sociopata (ako ne i nesto gore), premijerku koja je nesto slicno, politiku koja celo drustvo deceniju drzi u podrumu i maltretira ga a kriv je internet i decija prava i resenje je da se jos jace udara po ovima u podrumu.

Kusturica ne mora da snima drugi deo Undergrounda.
vrabac_onaj vrabac_onaj 10:33 05.05.2023

Re: Objektivan prikaz

predatortz


Pričaj ti šta hoćeš, ali helikopter mame, koje kampuju oko škola i vade oči za svaku četvorku jer je zaboga njihovo dete jedinstveno, genijalno i ima tako svi da ga tretiraju, vaspitaće gomilu takvih degenerika da će nam posle svima uši da ozpadaju!

Prosek u Ribnikaru preko 4.0! A i po drugim školama! Gospodo, matematički je to nemoguće ako nije veštački napumpano.
Daj detetu odmah sve što želi, tvrdi mu da je ono uvek u pravu i bingo - jeb'o si mu mater za ceo život!
Taj se neće prilagoditi ni u školi, ni u kolektivu, ni u braku, ni u životu. Do osamnaeste ćeš imati lečenog depresivca, nasilnika, potencijalnog ubicu ili samoubicu.

Raspalite!


Ma sa ovim što si TI napisao se ja uglavnom slažem ali se ne slažem sa naoružanim obezbeđenjem u školama i Saudijskom Arabijom kao uzorom.
maksa83 maksa83 10:33 05.05.2023

Re: Objektivan prikaz

Do osamnaeste ćeš imati lečenog depresivca, nasilnika, potencijalnog ubicu ili samoubicu.

A da ga se samo revnosnije tuklo kaišem po metodi Dr. Kečkića...
tessa1 tessa1 10:37 05.05.2023

Re: Objektivan prikaz

ali helikopter mame

Ko su helikopter mame?

Žene na neki način u službi vodeće političke partije u Srbiji, ili urbane i obrazovane žene? Primjetim odavno da ti sa ženama van patrijarhalnog kalupa kuburiš, znao bi Magnus o tome malo više..
predatortz predatortz 10:37 05.05.2023

Re: Objektivan prikaz


Ma sa ovim što si napisao se ja uglavnom slažem ali se ne slažem sa naoružanim obezbeđenjem u školama i Saudijskom Arabijom kao uzorom.


Ne slažem se ja sa mnogo stvari u tekstu, pa ni sa ovim koje si izdvoijo. Niti sam neki preterani zagovornik fizičkog kažnjavanja.

Ali model po kom ih proglašavamo za centar Univerzuma je pogrešan.
Oni nama jesu centar sveta, bar meni moji sinovi, ali ne mogu biti centar svima i svugde. Neki ljudi, svoje dece radi, moraju da shvate da je takav pristup poguban po njihovu decu.
Budi najbolji, budi 5.0, ma kakav nastavnik/učitelj/profesor, niko ne sme da povisi glas na tebe, pametniji si od Milice, Marka...
To uništava decu!
predatortz predatortz 10:40 05.05.2023

Re: Objektivan prikaz

Ko su helikopter mame?


To je termin za mame koje su uvek u blizini škole, koje kao jastrebovi bdiju nad njenim jedinstvenim i genijalnim detetom, štiteći ga od druge dece, nastavnika, "glupog" obrazovnog sistema, mame koje na roditeljskim sastancima ne daju nastavniku da progovori, naročito onda kada se povede pitanje o bezobrazluku ili neradu dece. Onda te mame za to krive društvo, državu, zakone, školu, nastavnike, ali nikad svog razmaženog upišanka.
tessa1 tessa1 10:41 05.05.2023

Re: Objektivan prikaz

To je termin za mame koje su uvek u blizini škole, koje kao jastrebovi bdiju nad njenim jedinstvenim i genijalnim detetom, štiteći ga od druge dece, nastavnika, "glupog" obrazovnog sistema, mame koje na roditeljskim sastancima ne daju nastavniku da progovori, naročito onda kada se povede pitanje o bezobrazluku ili neradu dece. Onda te mame za to krive društvo, državu, zakone, školu, nastavnike, ali nikad svog razmaženog upišanka.

Nije to termin: potpun...


Američke helikopter mame podrazumjeva mnogo više od vađenja očiju nastavniku za 5.
tessa1 tessa1 10:43 05.05.2023

Re: Objektivan prikaz

I evo zbunjena sam, kako si ti problem ubijanja djece, i očinske figure koja uči sina pucanju doveo u vezu sa ženama alapačama koje oči vade?


Zar tu nije problem malo, premalo matrijarhata, nije bilo žene u kući da utiče na muža?
predatortz predatortz 10:47 05.05.2023

Re: Objektivan prikaz

tessa1
I evo zbunjena sam, kako si ti problem ubijanja djece, i očinske figure koja uči sina pucanju doveo u vezu sa ženama alapačama koje oči vade?


Zar tu nije problem malo, premalo matrijarhata, nije bilo žene u kući da utiče na muža?


Iz nekih procurelih izveštaja socijalnih službi, koje su malog ispitivale po pitanju ovog zločina, došli su do zaključka da je mali imao trip od neprihvaćenosti okruženja, pa i same majke.
Otac je, izgleda, na veoma pogrešan način pokušavao da ga socijalizuje jer je mali bio veoma nedruštven i asocijalan.
Niko ko odvede dete na paintbol ne očekuje da će to proizvesti masovnog ubicu.
vrabac_onaj vrabac_onaj 10:48 05.05.2023

Re: Objektivan prikaz

predatortz

Ali model po kom ih proglašavamo za centar Unicerzuma je pogrešan.
Oni nama jesu centar sveta, bar meni moji sinovi, ali ne mogu biti centar svima i svugde. Neki ljudi, svoje dece radi, moraju da shvate da je takav pristup poguban po njihovu decu.
Budi najbolji, budi 5.0, ma kakav nastavnik/učitelj/profesor, niko ne sme da povisi glas na tebe, pametniji si od Milice, Marka...
To uništava decu!


Slažem se 100%.

Mene direktorka škole zaprepaščeno gledala kada sam joj rekao za ćerku: "Dajte joj ukor. Tražim od vas da joj date ukor."

Jebiga, prekršila je neka pravila. Sad, zašto ih je prekršila je druga stvar, dosta komplikovanija ali ih je prekršila.
gedza.73 gedza.73 10:48 05.05.2023

Re: Objektivan prikaz

Budi najbolji, budi 5.0,

Sin zaglavi na nekom aerodromu i liku koji ga upitao kako da stigne do grada kaže da je vrlo teško a i nema šta da vidi pošto je noć. Ostanu u priči sve do ranih jutanjih sati. Palestinac koji je preko Nemačke stigao da bude u Bazelu na fakultetu u komisiji za prijem. Između ostalog mu pričao kako su odbili studenta sa vrhunskim ocenama jer na pitanje što je odabrao Švajcarsku rekao zbog para. 'Nije da nisu bitne ocene ali bitno da procenimo koliko je čak i osrednji student spreman na rad i nova saznanja'. Ovog iz priče su odbili.

Kod nas je već dugo glavni problem da su deca nepripremljena na rad i da je rad nešto sramotno. Da se na zanate gleda sa visine. Umesto tetoviranih na sterodidima ti ćeš širom Evrope u vozovima da vidiš mlade ljude, ponekad u radnim odelima, da poput njihovih vršnjaka bulje u telefone sa slušalicama u ušima dok idu na posao. Mi čak i za tako nešto imamo izreku 'oni na Zapadu samo rmbače, ne znaju da žive'.
Pogrešne krivce tražimo, u pogrešne stvari upiremo prst i sve mi se čini kako ćemo samo još više da se upletemo u spiralu koja će samo da ubrzava.

p.s.
Dok je klinac bio osnovac učiteljici smo rekli da za svaku promenu ponašanja, za svaki prekršaj koji uradi slobodno nas obavesti. Nismo hteli profesore da uznemiravamo svaki čas ali je bilo par učitelja-profesora (ne nužno razredni starešina) sa kojima smo rado kao roditelji razgovarali.
predatortz predatortz 10:51 05.05.2023

Re: Objektivan prikaz

Mene direktorka škole zaprepaščeno gledala kada sam joj rekao za ćerku: "Dajte jo ukor. Tražim od vas da joj date ukor."


Ista stvar!

Moj je bahato kasnio na prve časove u prvoj smeni. Pazi, ni jednom retard nije pobegao, nego u upisu stoji "kasnio 5 minuta, kasnio 12 minuta".
Razredna, divna žena, pita mene:

Šta ćemo sa ovim?

Šta sleduje, rekoh.

I bi šta sleduje!
Sad ustaje prvi u kući kad je prva smena.
tessa1 tessa1 11:01 05.05.2023

Re: Objektivan prikaz

Iz nekih procurelih izveštaja socijalnih službi, koje su malog ispitivale po pitanju ovog zločina, došli su do zaključka da je mali imao trip od neprihvaćenosti okruženja, pa i same majke.
Otac je, izgleda, na veoma pogrešan način pokušavao da ga socijalizuje jer je mali bio veoma nedruštven i asocijalan.
Niko ko odvede dete na paintbol ne očekuje da će to proizvesti masovnog ubicu.

Dobro, sad je već krenulo talasanje, do kraja dana ćemo saznati da su se njih dvojica u streljani krili da odmore malo od žene u kući.


Razmišljam, kao što se Afganistanci kad dođu ovamo moraju navići na žene bez hidžaba,

tako i kod nas muškarci nikako da shvate da je žena nešto više od patrijarhalno-crkvenih uzora, nema napretka za zemlju koja to ne shvati,

zato je normalno da mi nakon ubijanja djevojčica u školi i svaki mjesec ubijenih nekoliko žena razgovaramo o helikopter mama i feministkinjama..


Ne postavljam dijagnoze nikada, ali prvi put mislim da se mi susrećemo sa šizofrenijom naroda, da li može narod imati dijagnozu, da, nešto nije u redu,

ne može Srbija ni RS biti kao neka tvrđava na Balkanu u koju ulaze i izlaze samo domaćini,

jer vidiš da domaćina žena poprijeko pogleda on uzme pištolj pa krene ubijati oko sebe..

Narod bez društvene i političke zrelosti, a u društvu i posebno politici drugih zemalja to podrazumjeva i ženu, može očekivati svaki dan ubijanja, taj narod je stvorio muškarca kao onoga koji ima pravo na život i smrt svega oko sebe..

tessa1 tessa1 11:02 05.05.2023

Re: Objektivan prikaz

Šta ćemo sa ovim?

Šta sleduje, rekoh.

Moj muž je ljudima koji su se žalili na mene rekao da me tuže.. I to je okej, pametan čovjek.
angie01 angie01 11:05 05.05.2023

Re: Objektivan prikaz

To je termin za mame koje su uvek u blizini škole, koje kao jastrebovi bdiju nad njenim jedinstvenim i genijalnim detetom, štiteći ga od druge dece, nastavnika, "glupog" obrazovnog sistema, mame koje na roditeljskim sastancima ne daju nastavniku da progovori, naročito onda kada se povede pitanje o bezobrazluku ili neradu dece. Onda te mame za to krive društvo, državu, zakone, školu, nastavnike, ali nikad svog razmaženog upišanka.


koliko ima tih keva, a koliko je ceo skolski sitem urusen, celo drustvo,...ovo su plodovi onoga sto smo mi posejali, a ti sviraj svoju politicku agendu do prekusutra,...te iste jadne mame, moraju da paralelno placaju privatne casove za skoro sve predmete, od kada je skola postala reporuktivna trakalica sa nenormalnim zahtevima- vecina profesora sastavlja testove iz svoj skripti sa fakulteta.

u srednji skoli mog sina, sva deca su iz infomatike imala 1 ili dva, pazi iz predmeta, koji je bukvalno njihova zila kucavica i o svemu zanju vise i od profesorke, koja je zavrsila studiranje pre 30 godina, i ina se lepo dosetila, kako da svoje frustracije izivi, tako sto ih tera da naizust nauce napamet definicije iz njene sveske sa faksa,...i krajnje je ponosna zbog toga- niti je tako u programu, niti to bilo ko tako tretira, jer zasto bi, kada je gradivo svedeno na bejzik informatiku, a deca znaju jedno 1000 puta vise.....mogu do prekusutra o raznim devijacijama, tipa, iz muzickog se precrtavaju muszicki instrumenti iz udzbenika u svesku i na osnovu toga ocenjuje, da se slusaju poznata dela na casu, kada se obradjuju odredjene epohe i kpozitori, ni u ludilo- kod nas je to bilo obavezno-,...iz matetamtike se na kontrolnom daju zadaci iz matematicke i to za one koji se spremaju za takmicenje,...iz srpskog- deca nepismena u totalu- ne analizaraju se knjizevna dela????...mogu do prekosutra.
angie01 angie01 11:16 05.05.2023

Re: Objektivan prikaz

sad su krive mame helikopteri, koje ceo dan rade, dodju u 6 popodne kuci i saceka ih sve sto treba kod kuce i decije skolske obaveze, koje je skola organizovala tako, da se deci izdeklamuje lekcija, upise u dnevnik i posle trazi da to tako bez razumevanja reprodukuju,...pa te keve su heroine ovog raspada i besmisla, jer se jos uvek trude da nesto drze na povrsini poplavljenog terena- popalvljenog potpunim haosom.
principessa_etrusca principessa_etrusca 11:26 05.05.2023

Re: Objektivan prikaz

zaboga princezo pa nije transgresija da hladnokrvno ubije i rani 15 svojih drugara..
šta je s tobom..

Ради се о формирању једног менталног склопа и свести о томе да ти је дозвољено све или макар више него осталима.
За родитеље, крив је увек неко други, твој друг, наставник који те мрзи па си добио гору оцену него што заслужујеш, власник кола који их је оставио незакључана па ти ниси могао да их не украдеш итд, итд.
То се све наравно изнимно заврши на неки баш трагичан начин, као убиством у овом случају.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:30 05.05.2023

Re: Objektivan prikaz

principessa_etrusca
zaboga princezo pa nije transgresija da hladnokrvno ubije i rani 15 svojih drugara..
šta je s tobom..

Ради се о формирању једног менталног склопа и свести о томе да ти је дозвољено све или макар више него осталима.
За родитеље, крив је увек неко други, твој друг, наставник који те мрзи па си добио гору оцену него што заслужујеш, власник кола који их је оставио незакључана па ти ниси могао да их не украдеш итд, итд.
То се све наравно изнимно заврши на неки баш трагичан начин, као убиством у овом случају.


ali bukvalno ništa od ovoga ne znaš, sve do zadnje nagađaš, jedino što se skoro pouzdano može reći jeste da dijete nije psihički zdravo..
otkud uopšte idaje da razmaženo dijete ima sposobnost da hladnokrvo ubije i rani 15 vršnjaka..
zašto nisi pretpostavila da bi to prije uradilo dijete koje je odrastalo uz čeličnu disciplinu ako već nisi pomislila da se radi prosto o psihopati i da tu odgoj teško šta može da pomogne..
otkad su razmaženi ljudi ubice a ne oni koji su okrutno odgajani?

gedza.73 gedza.73 11:40 05.05.2023

Re: Objektivan prikaz

zašto nisi pretpostavila da bi to prije uradilo dijete koje je odrastalo uz čeličnu disciplinu ako već nisi pomislila da se radi prosto o psihopati i da tu odgoj teško šta može da pomogne..

Tragedija od noćas je sve suprotno od tragedije u beogradskoj osnovnoj školi. Povod kako kažu svađa oko utakmice, selo, uzori srpska kriminalci, srpska serija i istočni sistem vrednosti, otac vojno lice, nema nasilja u školi niti izopštenosti iz društva, stradali rođaci.
predatortz predatortz 11:41 05.05.2023

Re: Objektivan prikaz

gedza.73
zašto nisi pretpostavila da bi to prije uradilo dijete koje je odrastalo uz čeličnu disciplinu ako već nisi pomislila da se radi prosto o psihopati i da tu odgoj teško šta može da pomogne..

Tragedija od noćas je sve suprotno od tragedije u beogradskoj osnovnoj školi. Povod svađa oko utakmice, selo, uzori srpska kriminalci, srpska serija i istočni sistem vrednosti, otac vojno lice, nema nasilja u školi niti izopštenosti iz društva, stradali rođaci.


E, ovaj mamlaz ima veze sa Farmom, Parovima, Golubovićem... Ono dete ne!
gedza.73 gedza.73 11:45 05.05.2023

Re: Objektivan prikaz

E, ovaj mamlaz ima veze sa Farmom, Parovima, Golubovićem... Ono dete ne!

Što znači da je nešto drugo trulo u državi Danskoj. Onaj mali je po svemu sudeći psihopata, sadista dok ubica iz Mladenovca da nije izvršio ovaj zločin nego bio 'ugledan' kriminalac (poput onog Tocila) za deset, petnaest godina bi se našao u rijalitiju i Pulsu asfalta kao model ponašanja koji deli savete, priča o 'viteštvu' i nanogicama.


predatortz predatortz 11:49 05.05.2023

Re: Objektivan prikaz


Što znači da je nešto drugo trulo u državi Danskoj.


Ne nešto!
Mnogo toga!
Kada imaš predsednika koji vrednost Ustava svede na ispod rolne toalet papira, sve je trulo,
To uopšte nije sporno.

Samo, ne znači da to što sam protiv njega moram da budem za one koji Srbiji dobro ne misle.
Meni je to, što bi uBosni rekli, ista raja...
principessa_etrusca principessa_etrusca 11:53 05.05.2023

Re: Objektivan prikaz

newimprovedtadejus

Већ више пута сам написала су сe социопатске/психопатске црте извесно до сада већ манифестовале на неки начин код овог детета, посебно кроз недостатак емпатије. Како то родитељи нису приметили или су изабрали да игноришу? Да крајње поједноставим, то су деца коју не додиче судбина Бамбија или девојчице са шибицама.
И не постају све психопате серијске убице, већ се те склоности неретко каналишу да се изразе кроз неку врсту креације, уместо на деструктиван начин.
Већ сам то писала и мрзи ме да се понављам, али родитељ треба да познаје своје дете, и да детету помогне да упозна себе.
Ти са троје деце имаш на неки начин хедстарт јер можеш одмах да видиш да није свако дете исто, већ да свако има своје потенцијале и своја ограничења.
predatortz predatortz 11:58 05.05.2023

Re: Objektivan prikaz

И не постају све психопате серијске убице, већ се те склоности неретко каналишу да се изразе кроз неку врсту креације, уместо на деструктиван начин.


Kažu da od njih uglavnom postaju vrhunski menadžeri po multinacionalnim kompanijama, MMF-ovima, svetskim bankama.
Oni koji u tabeli izračunaju koliko ljudskih sudbina poništiti radi skoka profita.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:11 05.05.2023

Re: Objektivan prikaz

principessa_etrusca
Како то родитељи нису приметили или су изабрали да игноришу?


pa ni to ne znamo i vjerovatno nećemo ni saznati pošto se stvar u medijama izgleda otela kontroli..
vjerovatno da nekih problema u porodici jeste bilo.. dva složna, razumna roditelja bi vjerovatno uspjeli da sprječe..
ali složnih i razumnih brakova je jako malo, ako je i pola dobro je i to je tako svugdje.. onda neko ima sreće pa mu se zalome super djeca i sve ide glatko, neko nema..
po meni bi imalo smisla više empatije za tu porodicu.. ne samo jer im je možda čak i teže od porodica ubijenih (mislim da im jeste teže, ali morbidna je tema pa da ne širim, kad bi te neko postavio pred taj izbor, šta bi odabrao)..
nego više zato što se iz tih drugih porodica koje reaguju i čija djeca sad reaguju sa ubij, udri, osveti.. odatle se rađaju onda neki novi koji će da biju svoju djecu, pa sutra da biju na ulici, pa da zapucaju kad ima prilike.. pa će ostali da pobjegnu iza nekih čuvara i zaštitara.. pa tako polako i sigurno idemo u pravcu Južne Amerike umjesto u pravcu Evrope i posebno njenog sjevera..
ja iskreno ne vidim kako se to sad može preokrenuti, sve mi se čini pogrešno..
tessa1 tessa1 12:19 05.05.2023

Re: Objektivan prikaz

onda neko ima sreće pa mu se zalome super djeca i sve ide glatko, neko nema..

Ovako moja mama govori. I ne misli na nas, mene i brata, gleda na neke druge sudbine.
panta panta 12:35 05.05.2023

Re: Objektivan prikaz

vrabac_onaj
predatortz


Pričaj ti šta hoćeš, ali helikopter mame, koje kampuju oko škola i vade oči za svaku četvorku jer je zaboga njihovo dete jedinstveno, genijalno i ima tako svi da ga tretiraju, vaspitaće gomilu takvih degenerika da će nam posle svima uši da ozpadaju!

Prosek u Ribnikaru preko 4.0! A i po drugim školama! Gospodo, matematički je to nemoguće ako nije veštački napumpano.
Daj detetu odmah sve što želi, tvrdi mu da je ono uvek u pravu i bingo - jeb'o si mu mater za ceo život!
Taj se neće prilagoditi ni u školi, ni u kolektivu, ni u braku, ni u životu. Do osamnaeste ćeš imati lečenog depresivca, nasilnika, potencijalnog ubicu ili samoubicu.

Raspalite!


Ma sa ovim što si TI napisao se ja uglavnom slažem ali se ne slažem sa naoružanim obezbeđenjem u školama i Saudijskom Arabijom kao uzorom.

Naravno!
Najporaznije je histerično reagovanje i donošenje zaključaka, mera, postupaka, planova, samo dva dana nakon nemilog događaja.
Ozbiljna društva na ovako tektonske poremećaje ne reaguju ishitreno i histerično.
Naravno, postoji ekstremni pritisak javnosti da se 'nešto' uradi.
Ja lično, od ovih ne mogu da očekujem ništa.
Ali, svako od nas se, ipak, pita - šta može bilo ko od nas, dok čeka državu,da učini.
Prva stvar je, i najosnovnija, da se duboko zamisli o svemu.
O ostalim 'zaključcima', kasnije, kako bude zorila stvar.
Prvi zaključak koji treba da izvuče svako od nas je - da je ovo početak i da će toga biti i ubuduće.
O 'zadacima' na nivo društva, ne bih hteo da spekulišem.
Imam neke ideje, no, ne bih da ih iznosim, jer sam svestan da nemaju nikakvu težinu.
Osim da sebi projektujem neke 'projekcije' koje će me usmeravati kada me prijatelji budu pitali šta savetujem njima i njihovoj deci.
principessa_etrusca principessa_etrusca 12:38 05.05.2023

Re: Objektivan prikaz

po meni bi imalo smisla više empatije za tu porodicu.. ne samo jer im je možda čak i teže od porodica ubijenih (mislim da im jeste teže, ali morbidna je tema pa da ne širim, kad bi te neko postavio pred taj izbor, šta bi odabrao)..

Исто размишљам и питам се како ће ти људи да наставе, а морају да некако заштите друго, млађе дете. Страшно.
panta panta 12:39 05.05.2023

Re: Objektivan prikaz

gedza.73
ne stižu iz nazadne Severne Koreje, Irana ili Saudijske Arabije, gde se to na vreme reši putem nazadnog i patrijarhalnog šamara ili kaiša.

kao što je moj stric prislanjao detetu pištolj na čelo ili ga toliko prebijao kaišem da je imao epilepsiju i mokrio u krevet kao tinejdžer (sedamdesete, osamdesete) pa posredno upropastio dve naredne generacije.

E zbog ovakvih debila nam je ovako kako nam je. Tu je srž problema a ne serije, igrice, internet ili kineski 'istočni' državni projekat TikTok.

Užas!
panta panta 12:41 05.05.2023

Re: Objektivan prikaz

tessa1
iz nazadne Severne Koreje, Irana ili Saudijske Arabije

Brt,

i ja se pitam i dajem odgovor otkud Magnusu preporuke.

Ja Magnusu često dajem preporuku.
Ne samo zbog njegovog specifičnog stila.
Za razliku od budaletina koji samo kopi pejstuju floskule kao govna lopatom.
tessa1 tessa1 12:43 05.05.2023

Re: Objektivan prikaz

Ja Magnusu često dajem preporuku.
Ne samo zbog njegovog specifičnog stila.
Za razliku od budaletina koji samo kopi pejstuju floskule kao govna lopatom.

Nisam ni ja rekla da ga mrzim. Izvini.
predatortz predatortz 12:43 05.05.2023

Re: Objektivan prikaz

Исто размишљам и питам се како ће ти људи да наставе, а морају да некако заштите друго, млађе дете. Страшно.


Grešan sam što ovo govorim, ali na mestu oca bih presudio malom, pa sebi. Tim očajničkim činom bih pokušao makar za promil da umanjim bol ljudima kojim je moje dete nanelo toliko zlo.
vrabac_onaj vrabac_onaj 12:47 05.05.2023

Re: Objektivan prikaz

principessa_etrusca

Исто размишљам и питам се како ће ти људи да наставе, а морају да некако заштите друго, млађе дете. Страшно.


Bolje da to dete štiti neka tetka, strina.
panta panta 12:51 05.05.2023

Re: Objektivan prikaz

gedza.73

...
Kod nas je već dugo glavni problem da su deca nepripremljena na rad i da je rad nešto sramotno. Da se na zanate gleda sa visine. Umesto tetoviranih na sterodidima ti ćeš širom Evrope u vozovima da vidiš mlade ljude, ponekad u radnim odelima, da poput njihovih vršnjaka bulje u telefone sa slušalicama u ušima dok idu na posao. Mi čak i za tako nešto imamo izreku 'oni na Zapadu samo rmbače, ne znaju da žive'.
Pogrešne krivce tražimo, u pogrešne stvari upiremo prst i sve mi se čini kako ćemo samo još više da se upletemo u spiralu koja će samo da ubrzava.
...

Gedžo!
Mrzi me da više ponavljam o tome kako je bilo pod dragim drugom Titom.
Posebno se to odnopsi na radničku klasu koja je imala svu vlast.
Ali u kurcu.
Radnici su se stideli da ih na ulici vide u radnim odelima.
Meni je taj paradoks bio čudan, jer sam u to vreme, u truloj Evropi, viđao koliko god hoćeš radnika na ulici - u njihovim odelima.
Radnička klasa bila na vlasti, a radnici se stideli svojih radnih odela.
Ma!
Jebeš više Titu i one budaletine koji mu se još uvek dive.
vcucko vcucko 12:52 05.05.2023

Re: Objektivan prikaz

predatortz
Исто размишљам и питам се како ће ти људи да наставе, а морају да некако заштите друго, млађе дете. Страшно.


Grešan sam što ovo govorim, ali na mestu oca bih presudio malom, pa sebi. Tim očajničkim činom bih pokušao makar za promil da umanjim bol ljudima kojim je moje dete nanelo toliko zlo.

Očekuj račun za povredu autorskih prava.
Račun za uplatu je kod Inteze, a za utehu nisam obveznik PDV
nask nask 12:52 05.05.2023

Re: Objektivan prikaz

Grešan sam što ovo govorim

Razumem taj stav, barem mislim tako, ali krst na leđima mora da se nosi do kraja. Usput bi tako nešto vrlo verovatno bilo okarakterisano kao kukavičluk i izbegavanje vlastite odgovornosti. U svakom slučaju ne bio u koži tih roditelja, a pogotovo roditelja koji će ovih dana da sahranjuju stradalu decu.
panta panta 12:55 05.05.2023

Re: Objektivan prikaz

tessa1
Iz nekih procurelih izveštaja socijalnih službi, koje su malog ispitivale po pitanju ovog zločina, došli su do zaključka da je mali imao trip od neprihvaćenosti okruženja, pa i same majke.
Otac je, izgleda, na veoma pogrešan način pokušavao da ga socijalizuje jer je mali bio veoma nedruštven i asocijalan.
Niko ko odvede dete na paintbol ne očekuje da će to proizvesti masovnog ubicu.

Dobro, sad je već krenulo talasanje, do kraja dana ćemo saznati da su se njih dvojica u streljani krili da odmore malo od žene u kući.


Razmišljam, kao što se Afganistanci kad dođu ovamo moraju navići na žene bez hidžaba,

tako i kod nas muškarci nikako da shvate da je žena nešto više od patrijarhalno-crkvenih uzora, nema napretka za zemlju koja to ne shvati,

zato je normalno da mi nakon ubijanja djevojčica u školi i svaki mjesec ubijenih nekoliko žena razgovaramo o helikopter mama i feministkinjama..


Ne postavljam dijagnoze nikada, ali prvi put mislim da se mi susrećemo sa šizofrenijom naroda, da li može narod imati dijagnozu, da, nešto nije u redu,

ne može Srbija ni RS biti kao neka tvrđava na Balkanu u koju ulaze i izlaze samo domaćini,

jer vidiš da domaćina žena poprijeko pogleda on uzme pištolj pa krene ubijati oko sebe..

Narod bez društvene i političke zrelosti, a u društvu i posebno politici drugih zemalja to podrazumjeva i ženu, može očekivati svaki dan ubijanja, taj narod je stvorio muškarca kao onoga koji ima pravo na život i smrt svega oko sebe..


Ima svega u ovome što ti kažeš.
Sa druge strane, ignorisati ulogu žene u društvu, time i u ovakvim slučajevima, je svojevrsna budalaština.
Žena ima tačno pedeset procenata zasluga, ali i pedeset procenata odgovornosti.
Načelno!
Samim tim što je žena, ne može da bude pošteđena razgovora o njenoj odgovornosti.
Ravnopravno do kraja.
panta panta 12:59 05.05.2023

Re: Objektivan prikaz

newimprovedtadejus
principessa_etrusca
zaboga princezo pa nije transgresija da hladnokrvno ubije i rani 15 svojih drugara..
šta je s tobom..

Ради се о формирању једног менталног склопа и свести о томе да ти је дозвољено све или макар више него осталима.
За родитеље, крив је увек неко други, твој друг, наставник који те мрзи па си добио гору оцену него што заслужујеш, власник кола који их је оставио незакључана па ти ниси могао да их не украдеш итд, итд.
То се све наравно изнимно заврши на неки баш трагичан начин, као убиством у овом случају.


ali bukvalno ništa od ovoga ne znaš, sve do zadnje nagađaš, jedino što se skoro pouzdano može reći jeste da dijete nije psihički zdravo..
otkud uopšte idaje da razmaženo dijete ima sposobnost da hladnokrvo ubije i rani 15 vršnjaka..
zašto nisi pretpostavila da bi to prije uradilo dijete koje je odrastalo uz čeličnu disciplinu ako već nisi pomislila da se radi prosto o psihopati i da tu odgoj teško šta može da pomogne..
otkad su razmaženi ljudi ubice a ne oni koji su okrutno odgajani?


Auuu, ala i ti sada kenjaš!
Pa, naravno da Principesa priča o modelima i načelno.
Kako si zaključila da ona sa sigurnošću priča o tome šta je razlog da se ovo dogodi?
I ti pričaš načelno, i mnogo kontretnij, ponekada od Principese.
Ko, uopšte, osim totalnih budaletina, može da zna šta je neposredni okidač za ovo?
Svi pričamo svoja smatranja.
panta panta 13:00 05.05.2023

Re: Objektivan prikaz

gedza.73
zašto nisi pretpostavila da bi to prije uradilo dijete koje je odrastalo uz čeličnu disciplinu ako već nisi pomislila da se radi prosto o psihopati i da tu odgoj teško šta može da pomogne..

Tragedija od noćas je sve suprotno od tragedije u beogradskoj osnovnoj školi. Povod kako kažu svađa oko utakmice, selo, uzori srpska kriminalci, srpska serija i istočni sistem vrednosti, otac vojno lice, nema nasilja u školi niti izopštenosti iz društva, stradali rođaci.

Ma!
Ko to kaže Gedžo?
Pročitao si na netu?
Ili šta?
vrabac_onaj vrabac_onaj 13:06 05.05.2023

Re: Objektivan prikaz

nask
Grešan sam što ovo govorim

Razumem taj stav, barem mislim tako, ali krst na leđima mora da se nosi do kraja. Usput bi tako nešto vrlo verovatno bilo okarakterisano kao kukavičluk i izbegavanje vlastite odgovornosti. U svakom slučaju ne bio u koži tih roditelja, a pogotovo roditelja koji će ovih dana da sahranjuju stradalu decu.


Da i ja sam tog stava.
tessa1 tessa1 13:17 05.05.2023

Re: Objektivan prikaz

Ima svega u ovome što ti kažeš.
Sa druge strane, ignorisati ulogu žene u društvu, time i u ovakvim slučajevima, je svojevrsna budalaština.
Žena ima tačno pedeset procenata zasluga, ali i pedeset procenata odgovornosti.
Načelno!
Samim tim što je žena, ne može da bude pošteđena razgovora o njenoj odgovornosti.
Ravnopravno do kraja.


Neću sad odgovoriti kuda vodi ovaj tvoj nagovještaj 50%-50%, i kad bi pratili trag od žrtve do zločinca i obratno,


drugi put jer ako sam ja ovako kao u snu, da sanjam čini mi se, kako li je ljudima.



Primjer polarizacije ili devijacije su i primjeri žena u politici Srbije i RS, one su bukvalno ženske političke figure u patrijarhatu, one na vlasti ili uz partiju, one koje su odabrane kao evo vidite da imamo i žena u politici,

i s druge strane su helikopter mame i feministkinje, kao neka pogrda, kreature sa Zapada, a na Zapadu imaš matrijarhat u Njemačkoj sa Merkel, ili u Francuskoj Makrona sa ženom starijom koliko godina od njega. U Engleskoj kraljicu ne mogu prežaliti, tek sad kad vide kako je kilav sin ostao iza nje.. Spominjem random, nisam ni razmišljala o tome, samo sam sigurna da ovo što se predstavlja ovde kao feminizam sa zapada ili krunski dokaz da kod nas ne treba mijenjati ništa osim kilavog kralja primjer je zastranjenosti svijesti društva..
principessa_etrusca principessa_etrusca 13:28 05.05.2023

Re: Objektivan prikaz

Ja Magnusu često dajem preporuku.
Ne samo zbog njegovog specifičnog stila.
Za razliku od budaletina koji samo kopi pejstuju floskule kao govna lopatom.

Магнус је један од највиспренијих блогера, а и најнекомформистичкијих.
tessa1 tessa1 13:30 05.05.2023

Re: Objektivan prikaz

Магнус је један од највиспренијих блогера, а и најнекомформистичкијих.

Ala bre ljudi, na cijeni će postati oni koje spomenem. :)
gedza.73 gedza.73 13:35 05.05.2023

Re: Objektivan prikaz

predatortz
Samo, ne znači da to što sam protiv njega moram da budem za one koji Srbiji dobro ne misle.

osnovni problem je poštovanje institucija, odnosno nepostojanje. Nema to veze sa perosanlnim rešenjima. Nekome ovakvo stanje zbog ličnih interesa (bilo pojedinaca bilo velikih sila) ne odgovara i onda uvek kad treba da se reši okrene se na pitanje ugrožavanja Srbije iz inostranstva. Šta bi nam falilo da nam pravosuđe, zdravstvo, socijalna zaštita, prosveta bude kao u Slovačkoj? Šta njima fali? Što sad mi oćemo da budemo belorusija?

Ubica iz Mladenovca ako sam razumeo je imao neka krivična dela i napad na policajca. Odakle mu bre kalašnjikov i bombe? Otkud na slobodi? Tako isto nisu mogli navodno da nađu nekog ludaka pa ga sudija osudi na uslovnu a on bejzbolkom prebije nevinog dečka i od njega napravi invalida. U tome je problem ne što ćemo sad da organizujemo lov na veštice ili što pokušavamo rešavanje preko kolena.

Meni je to, što bi uBosni rekli, ista raja.

Znam šta kažeš, razumem te i oko toga se slažem. Kao da imamo dve grupe navodne patriote koji iako se pozivaju na tradiciju i Srbiju upravo najviše rade protiv nekih vrednosti i šizike koji bi pevanjem Hare Krišna od Srbije napravili Vudstok.
gedza.73 gedza.73 13:39 05.05.2023

Re: Objektivan prikaz

panta
Užas!

Užas ne užaš čovek je bio nasilnik i alkoholičar koji je u svoje ludilo uvukao sve oko sebe. Pa kad dođe narodna milicija ona sa njim posedi, popije po koju, 'posavetuje' ga da se smiri i naravno ostave mu puške i pištolje. Eto to je ta tradicija osamdesetih koja se izrodila iz Staljinovog ustava i jedinstva vlasti na koju bi da se vratimo pošto nam demokratija nije po volji.
panta panta 13:41 05.05.2023

Re: Objektivan prikaz

tessa1
Ima svega u ovome što ti kažeš.
Sa druge strane, ignorisati ulogu žene u društvu, time i u ovakvim slučajevima, je svojevrsna budalaština.
Žena ima tačno pedeset procenata zasluga, ali i pedeset procenata odgovornosti.
Načelno!
Samim tim što je žena, ne može da bude pošteđena razgovora o njenoj odgovornosti.
Ravnopravno do kraja.


Neću sad odgovoriti kuda vodi ovaj tvoj nagovještaj 50%-50%, i kad bi pratili trag od žrtve do zločinca i obratno,


drugi put jer ako sam ja ovako kao u snu, da sanjam čini mi se, kako li je ljudima.



Primjer polarizacije ili devijacije su i primjeri žena u politici Srbije i RS, one su bukvalno ženske političke figure u patrijarhatu, one na vlasti ili uz partiju, one koje su odabrane kao evo vidite da imamo i žena u politici,

i s druge strane su helikopter mame i feministkinje, kao neka pogrda, kreature sa Zapada, a na Zapadu imaš matrijarhat u Njemačkoj sa Merkel, ili u Francuskoj Makrona sa ženom starijom koliko godina od njega. U Engleskoj kraljicu ne mogu prežaliti, tek sad kad vide kako je kilav sin ostao iza nje.. Spominjem random, nisam ni razmišljala o tome, samo sam sigurna da ovo što se predstavlja ovde kao feminizam sa zapada ili krunski dokaz da kod nas ne treba mijenjati ništa osim kilavog kralja primjer je zastranjenosti svijesti društva..

Od svega ovoga što si rekla, meni ništa ne može da se zalepi.
Jer ja jesam za ravnopravnost žena i muškaraca.
Istinsku.
I da - meni je bilo žao engleske kraljice.
Bez obzira što je vladala skoro ceo vek.
tessa1 tessa1 13:46 05.05.2023

Re: Objektivan prikaz

Od svega ovoga što si rekla, meni ništa ne može da se zalepi.

Eno sad, ne lijepim tebi ništa, i još sam mislila odvojiti crticama, nije prostor između prvog i drugog pasusa bio dovoljan, i stvarno nije, ali bi lijena..

I da - meni je bilo žao engleske kraljice.
Bez obzira što je vladala skoro ceo vek.

Nemam riječi.
vcucko vcucko 13:56 05.05.2023

Re: Objektivan prikaz

gedza.73

osnovni problem je poštovanje institucija, odnosno nepostojanje.

Zakonske regulative i osnovnih postulata društva.
Sve je pogrešno postavljeno i to traje od kadikad. Službeno od prvih višestranačkih izbora krajem 1990.
I dalje budale mantraju "čovek je naše najveće bogatstvo", ali ne vladaju više postulati iz SeFeRJot. Bar ne službeno. Sistem je promenjen, a sve je ostalo isto.
I dalje je važećom zakonskom regulativom obezvređena privatna imovina. Pa je u slučaju da zatekneš provalnika u kući najpametnije da mu otvoriš sve fioke i pomaziš ga po kosi. Jer ako ga kokneš ili prebiješ sa ku-fa (kurblom od FAP-a) nećeš skoro na sunčan dan. Jerbo si ugrozio život i zdravlje lopine, a to je eto naše najveće bogatstvo. A tvoja pošteno stečena imovina, ko je jebe.
U isto vreme, nigde nećeš dobiti za džabe veknu hleba ili kutiju antibiotika. E to ne može.
To jedno s drugim ne ide, ne može, nekompatibilno je.
Čitam već treći dan (znam da je besmisleno ali šta mogu) opštu kuknjavu nad teškom sudbinom malog monstruma, koji je pobio devetoro (koliko shvatam i deseto je tu negde blizu, pu-pu ali tako kažu). Te jadan maltretiran, eto reagovao. More mrš.
Dvadeset komada policije oko njega i trepavicu ako pomeri rokaj. Kraj.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 14:01 05.05.2023

Re: Objektivan prikaz

vcucko
i trepavicu ako pomeri rokaj. Kraj.


dobro brate čučko al kako bi to rješilo problem? bilo koji problem u društvu?
na stranu sad kako može da ti se čini da je ideal za Srbiju divlji zapad ako već imaš pa eto već i Italija, ne mora dalje, na pljucomet i vidiš kako ljudi tamo lijepo žive i bez da se kako kažeš rokaju, kraj, po kućama?

principessa_etrusca principessa_etrusca 14:02 05.05.2023

Re: Objektivan prikaz

tessa1
Магнус је један од највиспренијих блогера, а и најнекомформистичкијих.

Ala bre ljudi, na cijeni će postati oni koje spomenem. :)

Не знам за друге, али за “bad-boy-Magnus” имам soft spot. :)
vcucko vcucko 14:10 05.05.2023

Re: Objektivan prikaz

newimprovedtadejus
vcucko
i trepavicu ako pomeri rokaj. Kraj.


dobro brate čučko al kako bi to rješilo problem? bilo koji problem u društvu?
na stranu sad kako može da ti se čini da je ideal za Srbiju divlji zapad ako već imaš pa eto već i Italija, ne mora dalje, na pljucomet i vidiš kako ljudi tamo lijepo žive i bez da se kako kažeš rokaju, kraj, po kućama?


Mislim da se praviš nevješta.

Kakav Divlji Zapad, pričam o 20 do 30 komada policije spremnih da ga roknu čim se pomeri i to je to. Rešio bi se taj konkretan problem. Sa tim monstrumom.

Neke stvari se ne uklapaju u opšte priče. Ovo je onkraj opštih i bilo kakvih priča. Ukloniti ga kao korov što počupaš, kakve priče i prepriče. Pogrešili geni i hromosomi, pogrešio Bog, svejedno. Ni prva ni poslednja greška.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 14:17 05.05.2023

Re: Objektivan prikaz

vcucko
newimprovedtadejus
vcucko
i trepavicu ako pomeri rokaj. Kraj.


dobro brate čučko al kako bi to rješilo problem? bilo koji problem u društvu?
na stranu sad kako može da ti se čini da je ideal za Srbiju divlji zapad ako već imaš pa eto već i Italija, ne mora dalje, na pljucomet i vidiš kako ljudi tamo lijepo žive i bez da se kako kažeš rokaju, kraj, po kućama?


Mislim da se praviš nevješta.

Kakav Divlji Zapad, pričam o 20 do 30 komada policije spremnih da ga roknu čim se pomeri i to je to. Rešio bi se taj konkretan problem. Sa tim monstrumom.

Neke stvari se ne uklapaju u opšte priče. Ovo je onkraj opštih i bilo kakvih priča. Ukloniti ga kao korov što počupaš, kakve priče i prepriče. Pogrešili geni i hromosomi, pogrešio Bog, svejedno. Ni prva ni poslednja greška.


ne kapiram, bilo ih je tamo definitivno dovoljno..
dijete ih je samo pozvalo.. jel govoriš da su došli i ubili ga na licu mjesta da bi to onda nekako rješilo neki problem? koji problem? niko se više ne bi usudio da uradi isto?

kad kažem divlji zapad ne aludiram na ovo konkretno nego to tvoje da provalnike treba da ubijamo nemilice e jer se tako brani poredak valjda..
pretpostavljam da ako je ove koji se predaju trebalo na mjestu ubiti, pa provlanike isto, da ti tu ne bi stao..
brate, tako ni na divljem zapadu nisu radili..
to je baš neka ultra distopija, kapiram afekat i da ne misliš stvarno tako al teško se probija šta stvarno misliš..
šta je ovde po tebi trebalo uraditi? osim ubiti dijete (pošto vidim i predsjednik je predložio smrtnu kaznu, očito neku žilu napipava pa te pitam ozbiljno kako ti zamišljaš to idealno društvo, kako stari stoje nije uopšte nemoguće da ga i dočekaš)
tessa1 tessa1 14:19 05.05.2023

Re: Objektivan prikaz

Не знам за друге, али за bad-boy-Magnus имам soft spot. :)

Ma Magnus uopšte nije negativac nego je malo kako bi naši stari narodi rekli koloritan, pa gdje da ne obratim pažnju na ono što piše.

Interesantno da je meni njegov ijekavski baš blizak, oslušnem,

uz svu karambolažu čudnih riječi, i čudnog ponašanja. :)
principessa_etrusca principessa_etrusca 14:28 05.05.2023

Re: Objektivan prikaz

Ma Magnus uopšte nije negativac

Наравно да није, пропустила сам да ставим наводнике. :)

vcucko vcucko 14:28 05.05.2023

Re: Objektivan prikaz

newimprovedtadejus

šta je ovde po tebi trebalo uraditi? osim ubiti dijete (pošto vidim i predsjednik je predložio smrtnu kaznu, očito neku žilu napipava pa te pitam ozbiljno kako ti zamišljaš to idealno društvo, kako stari stoje nije uopšte nemoguće da ga i dočekaš)

Pa tako kako sam napisao se radi u društvu i državi koja se smatra predvodnikom vrlog novog sveta. U čemu problem?

Ponavljam. Postoje dela koja su onkraj bilo kakvog razuma, promišljanja, razgovora i pregovora. Samo ukloniti bad seed kao trulu voćku, kraj. Postoji u krivičnom pravu tušta i tma svega i svačega oko čega može da se razgovara i pregovara. Ovo u to ne spada.

I nije da prostiš dijete. Time što je pobio devetoro ili desetoro se iz djece ispisao. Svojeručno.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana