Na današnji dan| Sport

Najveći Najbolji NOVAK i NIKOLA!!!

NNN RSS / 11.06.2023. u 17:30

Novak Đoković sada je i zvanično najveći teniser svih vremena!

Novak Đoković sada ima 23 osvojena Grend Slema!!!

NYPICHPDPICT000012540939.jpg 

Novak Đoković je jedini teniser u istoriji koji je svaki Gren Slem osvojio najmanje 3 puta!!! 

Meni lično je nekako mnogo bitno što je Novak baš osvojio (treći) Rolan Garos, jer ne samo da je postao rekorder sa 23 Gren Slem titule, što je kvantitativno, nego je sa trostrukim karijernim Slemom napravio razliku i kvalitativno

Gren Slemovi imaju tradiciju dužu od jednog veka (Vimbldon uskro vek i po) i prvi koji su uspeli da ih kompletiraju su bili 30-ih godina Fred Peri i Don Badž, a onda su 60-ih Roj Emerson i Rod Lejver uspeli to da urade dva puta! Lejver je drugi karijerni slem ostvario na samom početku Open ere, a onda je 90-ih Agasi uspeo da kompletira sva 4, a krajem prve decenije 21. veka su Federer i Nadal stigli do tog dostignuća. Novak je prvi put kompletirao Slem 2016., a 2021. je postao prvi sa duplim Slemom u Open eri (i tada je realno postao G.O.A.T. kada se saberu i druga dostignuća), međutim na kotraverznom AO 2022. Nadal je stigao do svog drugog i ujedno oborio rekord po broju GS titula, što je dalo neku novu dinamiku GOAT debati. 

Novak je ovim 23. Gren Slemom, a posebno 3. karijernim Gren Slemom dodano i prilično "podigao lestvicu", formalno je najraznovrsniji, najkompletniji, najuspešniji - jednom rečju najbolji.

 

A u ponedeljak i drugi Džoker Nikola Jokić juri istoriju 

FyOxlbtWcAApe7x?format=jpg&name=small 

 



Komentari (453)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

niccolo niccolo 10:09 13.06.2023

Re: neka mi oprosti NNN,

menja se na izborima- ako postoje normalni uslovi za to, sto kod nas ne funkcionise

Treba podvući ovu "logičku" podmetačinu koju radikali guraju poslednji nedelja, kao vlast se menja na izborima a ne na ulici. Pa protesti ne traže da neko dođe na vlast bez izbora, već upravo da se stvori okruženje gde će svi moći da predstave svoje programe pod jednakim uslovima, pa ko posle izbora bude mogao da skupi 126 glasova poslanika u Skupštini.
angie01 angie01 10:13 13.06.2023

Re: neka mi oprosti NNN,

mislim da su na zapadu najviše gledanosti imali snimci izbjeglica u Srebrenici


ja sam na Zapadu gledala dokumentarac, koji je bio prilicno korektan, jer su svi autenticni ucesnici govorili u kameru, a ne onaj fazon, da ide snimak, a neki spiker cita potreban tekst/interpretaciju,...tako sam i ja saznala neke stvari, koje su nama ovde drugacije predstavljanje.

isto kao sto sam svojevremeno otisla iz Beograda, gde me je sa tva ispratila slika spomenkesovic, koja cita da je sve uredu i da neka stektanja koja se cuju preko zamrznute slike sa ekrana- neki tenk koji stoji pored neke ograde- dolaze od pucnjave iz vazdusne puske,...i onda 14 sati kasnije, u lobiju hotela, dok pijem kafu, vidim na velikom ekranu neki Bejrut sliku, razrusen grad, nadlecu migovi, ili sta su vec, okolo leze krvavi ljudi,...i u momentu procitam na kajronu Jugoslavija-Vukovar,...nisam mogla da verujem sta vidim.

...gledala sam jos neke snimke van zemlje, neke u ril tajmu...al da ne nastavljam.
angie01 angie01 10:17 13.06.2023

Re: neka mi oprosti NNN,

Treba podvući ovu "logičku" podmetačinu koju radikali guraju poslednji nedelja, kao vlast se menja na izborima a ne na ulici. Pa protesti ne traže da neko dođe na vlast bez izbora, već upravo da se stvori okruženje gde će svi moći da predstave svoje programe pod jednakim uslovima, pa ko posle izbora bude mogao da skupi 126 glasova poslanika u Skupštini.


pa to sam i rekla vec dva puta, al ne vredi, tera se seseljeva mantra.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:22 13.06.2023

Re: neka mi oprosti NNN,

gvozden1
mislim da su na zapadu najviše gledanosti imali snimci izbjeglica u Srebrenici


Najviše gledanosti se diktira, ne dešava se slučajno, pa je veliko pitanje da li smo mi koji su "pravili izbeglice".

Da je neko odlučio da vrti scenu odsečene srpske glave u rukama muslimana, drugi bi prošli sa statusom krvoloka.

Naprosto, ta stvar se diktira, i mudrije je razmišljati zašto je onaj ko diktira odlučio da vrti jednu a ne drugu sliku, nego da li je u ratu bilo svakakvih slika.
Jeste, bilo je, u svakom ratu ih ima.


da ne otvaramo sad ko je kriv za rat..
prosto činjenica je da smo popili ogromnu količinu negativnog publiciteta i da nam je nole džoker nezapamćen da to ipak malo operemo..
i to upravo zbog te svoje smirenosti, čvrstine pa na kraju i inteligencije..
nije obični ganjač lopte nego baš upravo sve suprotno tom stereotipu koji su nam zaljepili da smo mi golemi, glupi, divljaci
gvozden1 gvozden1 11:37 13.06.2023

Re: neka mi oprosti NNN,

prosto činjenica je da smo popili ogromnu količinu negativnog publiciteta

Tačno,
Ali nije na to uticalo, bar ne presudno, šutiranje neke babe.
To im je smo dobrodošlo, a da nije bilo šutiranja, našli bi nešto drugo, jer se u ratu toga uvek može naći.
Zato je i pominjanje babe pogrešno, jer je nevažno.

i da nam je nole džoker nezapamćen da to ipak malo operemo..
i to upravo zbog te svoje smirenosti, čvrstine pa na kraju i inteligencije..


Možda je, ne znam, ne razmišljam na taj način.
O o što je važnije je odnos Đokovića prema Srbiji, i odnos Srba prema njemu.

Njegov odnos prema Srbiji je odnos sa poštovanjem, patriotski, rodoljub odnos, a ondos Srba prema njemu šaren.

I zanimljiva je korelacija između negativnog odnosa prema Đokoviću onih koji takav odnos imaju, i njihovog odnosa prema Srbima, Srbiji.

Naivno je tvrditi da tu nema korelacije, ima je, jasno se vidi, negativan odnos prema Đokoviću često se poklapa sa negativnim odnosom prema Srbima.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:42 13.06.2023

Re: neka mi oprosti NNN,

gvozden1
prosto činjenica je da smo popili ogromnu količinu negativnog publiciteta

Tačno,
Ali nije na to uticalo, bar ne presudno, šutiranje neke babe.
To im je smo dobrodošlo, a da nije bilo šutiranja, našli bi nešto drugo, jer se u ratu toga uvek može naći.
Zato je i pominjanje babe pogrešno, jer je nevažno.


važno je u kontekstu kako te vidi običan čovjek..
običan ne zna za odluke iza zatvorenih vrata koga će se podržati a kome ide medijski topli zeka..
on vidi samo krajnji rezultat, tu baku na ulici i misli jbt fuj ko su ovi ljudi..
to je jako teško isprati iz svijesti jednom kad su ljudi vidjeli..

a to jesmo više usrali što smo dozvolili da neko pomisli da je ok da šutira bake ili što smo dozvolili da iza vrata zaključe da smo mi za zeku..
ja mislim gora je greška ovo sa bakom al jbg, jeste i teško kontrolisati budale pa onda ispadne da je možda ipak bilo pametnije kloniti se zeke..
al sad kasno te tako hvala bogu da nas ima dobrih s loptom inače bi još 100 godina trpili toplog zeku
gvozden1 gvozden1 13:10 13.06.2023

Re: neka mi oprosti NNN,


a to jesmo više usrali što smo dozvolili da neko pomisli da je ok da šutira bake ili što smo dozvolili da iza vrata zaključe da smo mi za zeku..

Ma mora da smo mi krivi:)

Dozvolili da neko pomisli!
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 13:18 13.06.2023

Re: neka mi oprosti NNN,

gvozden1

a to jesmo više usrali što smo dozvolili da neko pomisli da je ok da šutira bake ili što smo dozvolili da iza vrata zaključe da smo mi za zeku..

Ma mora da smo mi krivi:)

Dozvolili da neko pomisli!


ja ti nisam pretplatnik na priču jadni mi, podmetnili nam
gvozden1 gvozden1 13:39 13.06.2023

Re: neka mi oprosti NNN,

newimprovedtadejus
gvozden1

a to jesmo više usrali što smo dozvolili da neko pomisli da je ok da šutira bake ili što smo dozvolili da iza vrata zaključe da smo mi za zeku..

Ma mora da smo mi krivi:)

Dozvolili da neko pomisli!


ja ti nisam pretplatnik na priču jadni mi, podmetnili nam

Vidim.

Nego na, u pravu je selo.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 14:15 13.06.2023

Re: neka mi oprosti NNN,

gvozden1

I zanimljiva je korelacija između negativnog odnosa prema Đokoviću onih koji takav odnos imaju, i njihovog odnosa prema Srbima, Srbiji.

Naivno je tvrditi da tu nema korelacije, ima je, jasno se vidi, negativan odnos prema Đokoviću često se poklapa sa negativnim odnosom prema Srbima.


a malo je komplikovanije od toga..
kad je siroma onomad počeo da gubi pa proglasio da je postao vegan to se digla desničarska kuka i motika na avokado, dobro mu državljanstvo ne oduzešte tom prilikom..
ovi što ga ne vole zbog srbovanja su bar u tom konzistentni..
vi ga volite samo kad pobjeđuje i još bi time da se dičite
gvozden1 gvozden1 14:38 13.06.2023

Re: neka mi oprosti NNN,

vi ga volite samo kad pobjeđuje i još bi time da se dičite

Opet o Đokoviću, i opet o tome šta ja i kad volim?

Rekoh ti, u životu nisam gledao ceo njegov meč.

Nego, šta bi s babom?

Jel taj koji je šutirao babu kriv što nas selo ne voli?
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 14:41 13.06.2023

Re: neka mi oprosti NNN,

gvozden1

Nego, šta bi s babom?

Jel taj koji je šutirao babu kriv što nas selo ne voli?


ma gdje on, on nije sigurno.. da nije baba kriva?
principessa_etrusca principessa_etrusca 14:48 13.06.2023

Re: neka mi oprosti NNN,

mislim da su na zapadu najviše gledanosti imali snimci izbjeglica u Srebrenici.. one slike kad nekakvi izgladnjeli i musavi ljudi mole na kapiji UN kampa da ih puste unutra..
pa onda recimo slike poput onog tipa koji sa cigarom u krezubim ustima šutira baku u vunenom džemperu na zemlji..
slika onog logoraša kome se vide sva rebra.

Издвојила си три слике/снимка из 90-их као најгледаније/најупечатљивије које приказују Србе као лоше момке.

Слика “логораша” из Омарске је скоро одмах по објављивању раскринкана као hoax.

Снимак шутирања, ужасан какав јесте, само будала може да екстраполира на понашање свих Срба, као што ни ужасни примери међуверског насиља Алстеру не могу да се екстраполирају на све католике и све протестанте.

Генерално, медији су пречесто били аљкави (нпр. слика православне сахране описана као муслиманска), да би на то упецали интелигентнији од рецимо просечног читаоца рецимо Сана.

Главна сатанизација и дехуманизација Срба је долазила од политичара, а МСМ, академија, Холивуд и уосталом цео сегмент популарне културе су били њихова пропагандна машинерија. Осим тврдог језгра активних мрзитеља типа Марка Атиле Хора, многе каријере су направљене у то време (Ед Вулиами, Тим Џуда, Ноел Малколм и др.)
Ипак, ствари су се промениле.

Они површни читаоци и гледаоци из тог времена су и тако све заборавили после три дана.

Они мање површни су у међувремену ипак схватили неке ствари након лажи о WMD, Ираку, Либији итд, па оно што им се сервира све чешће узимају with a pinch of salt.

Они најмање површни, којих је наравно најмање, знају више о Сребреници, наводно демилитаризованој и под заштитом УН, о терорисању околних српских села из те наводно демилитаризоване енклаве, о улози Холанђана која је добила доста публицитета, о лажним сребреничким жртвама итд.

У сваком случају, црно-беле представе су у великој мери ствар прошлости.

Иначе, ко је хтео и током рата да се информише, било је трибина на којима су говориле громаде као Пинтер или Пилџер, а рецимо часопис Living Marxism је на насловницу ставио муџахедина са одсеченом српском главом и направио изложбу упоредних фотографија усташких злочина и злочина над Србима 90-их, па сам на неки начин поједностављивање наших ратних сукоба видела као лакмус папир који открива пропагандисте и/или генерално ограничене ликове.
gvozden1 gvozden1 14:49 13.06.2023

Re: neka mi oprosti NNN,

newimprovedtadejus
gvozden1

Nego, šta bi s babom?

Jel taj koji je šutirao babu kriv što nas selo ne voli?


ma gdje on, on nije sigurno.. da nije baba kriva?

On.
Oni što su to o njemu i babi celom svetu razglasili su to uradili jer im bilo žao babe.
Duševni su to ljudi, vole babe.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 14:53 13.06.2023

Re: neka mi oprosti NNN,

principessa_etrusca

Издвојила си три слике/снимка из 90-их као најгледаније/најупечатљивије које приказују Србе као лоше момке..


pa nisam ih ja izdvojila, zapadni mediji su ih izdvojili..

ne vrijedi mene da ubjeđuješ, ja sasvim solidno znam kako stvari kod nas stoje..
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 14:54 13.06.2023

Re: neka mi oprosti NNN,

gvozden1
newimprovedtadejus
gvozden1

Nego, šta bi s babom?

Jel taj koji je šutirao babu kriv što nas selo ne voli?


ma gdje on, on nije sigurno.. da nije baba kriva?

On.
Oni što su to o njemu i babi celom svetu razglasili su to uradili jer im bilo žao babe.
Duševni su to ljudi, vole babe.


e sad vrdaš..
oni su razglasili e jer su neduševni..
a jesu oni krivi i što su imali šta da razglase? il je tu opet baba kriva?
principessa_etrusca principessa_etrusca 14:57 13.06.2023

Re: neka mi oprosti NNN,

Treba podvući ovu "logičku" podmetačinu koju radikali guraju poslednji nedelja, kao vlast se menja na izborima a ne na ulici. Pa protesti ne traže da neko dođe na vlast bez izbora, već upravo da se stvori okruženje gde će svi moći da predstave svoje programe pod jednakim uslovima, pa ko posle izbora bude mogao da skupi 126 glasova poslanika u Skupštini.

Постоје две стране истог новчића. Са једне стране је држава узурпирана од стране владајуће партије, а са друге опозиција је безидејна и неспособна, па рециклира идеје и људе.
gvozden1 gvozden1 15:04 13.06.2023

Re: neka mi oprosti NNN,

a jesu oni krivi i što su imali šta da razglase?

A što ne razglasiše odsečenu glavu u rukama muslimana?

Nisu znali za to ili se nisu setili?

Šta misliš, kako su birali šta da razglašavaju?
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 15:11 13.06.2023

Re: neka mi oprosti NNN,

gvozden1
a jesu oni krivi i što su imali šta da razglase?

A što ne razglasiše odsečenu glavu u rukama muslimana?

Nisu znali za to ili se nisu setili?

Šta misliš, kako su birali šta da razglašavaju?


e tu smo tico.. pa kako su? da nismo možda neku ulogu u tom izboru ipak igrali i mi?
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 15:13 13.06.2023

Re: neka mi oprosti NNN,

principessa_etrusca
Treba podvući ovu "logičku" podmetačinu koju radikali guraju poslednji nedelja, kao vlast se menja na izborima a ne na ulici. Pa protesti ne traže da neko dođe na vlast bez izbora, već upravo da se stvori okruženje gde će svi moći da predstave svoje programe pod jednakim uslovima, pa ko posle izbora bude mogao da skupi 126 glasova poslanika u Skupštini.

Постоје две стране истог новчића. Са једне стране је држава узурпирана од стране владајуће партије, а са друге опозиција је безидејна и неспособна, па рециклира идеје и људе.


malo je teško povjerovati u tezu da eto opozicija sva bez ideje i sposobnosti e jer se sva sposobnost i bogatstvo ideja sleglo valjda u SNS..
ne znam jel vjeruješ da je to problem..
il je neko (dosjetićemo se ko) ipak malo pomogao da opozicija naprasno presuši s idejama
niccolo niccolo 15:17 13.06.2023

Re: neka mi oprosti NNN,

principessa_etrusca
Treba podvući ovu "logičku" podmetačinu koju radikali guraju poslednji nedelja, kao vlast se menja na izborima a ne na ulici. Pa protesti ne traže da neko dođe na vlast bez izbora, već upravo da se stvori okruženje gde će svi moći da predstave svoje programe pod jednakim uslovima, pa ko posle izbora bude mogao da skupi 126 glasova poslanika u Skupštini.

Постоје две стране истог новчића. Са једне стране је држава узурпирана од стране владајуће партије, а са друге опозиција је безидејна и неспособна, па рециклира идеје и људе.

Ovo što si sad napisala nema nikakve logičke veze sa prethodnom diskusijom.

Da podsetimo - počelo je s tvojim pitanjem Angie da li se na vlast dolazi izborima ili kako. Pa sam ja pojasnio da se svi upravo i zalažu za dolazak na vlast izborima, a ne trovanjem sa pinka i hepija.
gvozden1 gvozden1 15:26 13.06.2023

Re: neka mi oprosti NNN,

da nismo možda neku ulogu u tom izboru ipak igrali i mi?

Hajde onda o tome da pričamo, jesmo li pogrešili i gde, a ne da prihvatamo propagandu, Srbin šutirao babu, jer je to nevažno.

Da nije taj šutirao babu, našli bi nešto drugo u čemu je neki Srbin negativac, jer "dajte mi bilo koji tekst bilo kog pisca i u njemu ću naći razloga da on bude streljan"

To su poznate stvari, kad neko želi nekoga da ocrni načiće razlog, šutiranje babe ili nešto drugo.

Zato kažem, nije taj što je šutirao babu razlog, hajd da vidimo šta stvarno jeste, pusti babu.

Šta su Srbi trebali da urade da bi u svet išla slika odsečenih srpskih glava a ne šutiranja babe?
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 15:32 13.06.2023

Re: neka mi oprosti NNN,

gvozden1

Šta su Srbi trebali da urade da bi u svet išla slika odsečenih srpskih glava a ne šutiranja babe?



da se dogovore.. trivijalno.. ne znam kako se tebi to čini neko kao misteriozno pitanje..
pride..
ovde smo govorili o tome kakva nam je reputacija zbog tih slika (ne i zašto) i šta se sad da uraditi da se ta reputacija popravi..
al brate ti da ispratiš o čemu se govori nema šaje..
jel i tu udarila vrućina?
ovde podavi
gvozden1 gvozden1 15:40 13.06.2023

Re: neka mi oprosti NNN,

da se dogovore.. trivijalno

S kim, o čemu, kako?

Sa Hrvatima da Srbi ostanu u Hrvatskoj?
Što bi Hrvati na taj dogovor pristali kad im je bolje bez ogromne populacije Srba koja bi im otežavala funkcionisanje nacionalne države Hrvata, a imali su mogućnost da ti nekažnjeno ostvare?

Što bi pristajali na manje od toga?

Da se razumemo, sa stanovišta hrvatskih interesa, njima jeste bolje, lakše, bez Srba.

Da se dogovore sa muslimanima da njihov stav na referendumu ne znači ništa?

Kako to da dogovore?
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 15:44 13.06.2023

Re: neka mi oprosti NNN,

gvozden1
da se dogovore.. trivijalno

S kim, o čemu, kako?


s onima koji su odlučili koje će se slike puštati..
brate gvođžo jel treba bojice da se donesu..
na blogu o đokoviću i jokiću..
ne prećeruj
tessa1 tessa1 15:56 13.06.2023

Re: neka mi oprosti NNN,

Иначе, ко је хтео и током рата да се информише, било је трибина на којима су говориле громаде као Пинтер или Пилџер, а рецимо часопис Living Marxism је на насловницу ставио муџахедина са одсеченом српском главом и направио изложбу упоредних фотографија усташких злочина и злочина над Србима 90-их, па сам на неки начин поједностављивање наших ратних сукоба видела као лакмус папир који открива пропагандисте и/или генерално ограничене ликове.

Hm, interesantno.
gvozden1 gvozden1 16:17 13.06.2023

Re: neka mi oprosti NNN,

s onima koji su odlučili koje će se slike puštati

A oni stali na stranu protiv Srba.

Šta su Srbi mogli da urade, a nisu, da bi oni stali na srpsku stranu.
Šta da zastupaju u tim pregovorima?

Jednostavna pitanja, ako je postojao način, ako je postojala srpska greška, morala bi da bude vidljiva i logična.

A ti nemaš odgovor na ta jednostavna pitanja, već završavaš razgovor, izvini ali nedotupavnim, trebalo je pregovarati.

Taj odgovor nije ni za osnovnoškolce, i oni bi trebalo malo kompleksnije da odgovaraju.

I onda, naravno, hajmo mi o Đokoviću.

A nadmena:)
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 16:22 13.06.2023

Re: neka mi oprosti NNN,

gvozden1
s onima koji su odlučili koje će se slike puštati

A oni stali na stranu protiv Srba.

Šta su Srbi mogli da urade, a nisu, da bi oni stali na srpsku stranu.
Šta da zastupaju u tim pregovorima?


gvođžo brate ne tupi..
ta je priča toliko puta prežvakana i ispričana da bi stvarno morala biti suicidalna pa da se sad opet u istu priču upuštam..
koje su sve redom srbi pravili greške od 1989. pa do danas i ne prestaju..
brate, mnogo je na ovu vrućinu a i inače

kakav si garantovano bi onda još dodao a što 1989...
gvozden1 gvozden1 16:34 13.06.2023

Re: neka mi oprosti NNN,

ta je priča toliko puta prežvakana i ispričana da bi stvarno morala biti suicidalna pa da se sad opet u istu priču upuštam..

Nemoj, samo par teza...
Osamdeset deveta je, i šta Srbi treba da zastupaju kako bi zapad pridobili na svoju stranu?

Pusti nabrajanje srpskih grešaka (mada ti to bolje ide, a i više ti se dopada) šta je trebalo da rade umesto tih greška.
brate, mnogo je na ovu vrućinu a i inače


Pominjanje babe nije, to uvek može.
promoter promoter 17:37 13.06.2023

Re: PROVOKATORKA -ne reaguj!!! Не реагујем.

shmoo
promoter
shmoo

...




(Поздрав Чарлију и свим осталим баскетарама Блога Б92 заљубљеним у Јокића до имбецилности.)


Али зато подржавам и Нолета, као и ово твоје што си написао о Нолету јер исто то мислим.
...

Jedan je Jokić!

Jedan je Nole!



А тко је побиједио?

Ноле или Јокић?

И шта су то играли њих двојица?

Ако већ треба да се радујем, волео бих да ми неко каже зашто да се радујем.

...

Igrali su hrkljuša.
Šta drugo!
promoter promoter 17:40 13.06.2023

Re: neka mi oprosti NNN,

newimprovedtadejus
gvozden1
s onima koji su odlučili koje će se slike puštati

A oni stali na stranu protiv Srba.

Šta su Srbi mogli da urade, a nisu, da bi oni stali na srpsku stranu.
Šta da zastupaju u tim pregovorima?


gvođžo brate ne tupi..
ta je priča toliko puta prežvakana i ispričana da bi stvarno morala biti suicidalna pa da se sad opet u istu priču upuštam..
koje su sve redom srbi pravili greške od 1989. pa do danas i ne prestaju..
brate, mnogo je na ovu vrućinu a i inače

kakav si garantovano bi onda još dodao a što 1989...

Daj makar dve greške.
Poduči nas pa da se i mi malo kurčimo.
shmoo shmoo 19:39 13.06.2023

Re: PROVOKATORKA -ne reaguj!!! Не реагујем.

promoter
shmoo
promoter
shmoo

...




(Поздрав Чарлију и свим осталим баскетарама Блога Б92 заљубљеним у Јокића до имбецилности.)


Али зато подржавам и Нолета, као и ово твоје што си написао о Нолету јер исто то мислим.
...

Jedan je Jokić!

Jedan je Nole!



А тко је побиједио?

Ноле или Јокић?

И шта су то играли њих двојица?

Ако већ треба да се радујем, волео бих да ми неко каже зашто да се радујем.

...

Igrali su hrkljuša.
Šta drugo!



Аааааа!

Супер!

И ко је био бољи хркљуш?

Ноле или Јокара?





principessa_etrusca principessa_etrusca 20:46 13.06.2023

Re: neka mi oprosti NNN,

1. Питање за тебе је шта мислиш да је значило Новаково ”стоп насиљу”.


to je napisano na tabli, kao podrska Kosovu- i to je ok,...o protestima u Beogradu, koje si ti kreativno opsiala u neistinitoj verziji u svakom smislu, nije rekao nista, a odgovor vlasti, umesto da resava zahteve, su novi progoni, pretnje, cak i porrodicama i deci i podmetanjem laznih napada...znaci o tome nije nista,

Рекао је стоп насиљу и не знам шта си очекивала још да каже, и то пази, специјално везано за Београд.

Београд НИЈЕ пупак света. Колико је људи изашло да протестује испред америчке амбасаде након што је на Косову пуцано на српско дете уочи Божића? Где је тада била опозиција?
angie01 angie01 22:28 13.06.2023

Re: neka mi oprosti NNN,

Рекао је стоп насиљу и не знам шта си очекивала још да каже, и то пази, специјално везано за Београд.


napisao je na tabli, Kosovo je srce Srbije, Stop nasilju!...znaci vezano za Kosovo,...za ono sto tvrdis da je rekao specijalno za Beograd, nisam ni videla ni cula.

rekoh vec, ja ne ocekujem, komentarisala sam da bi bilo lepo...


Београд НИЈЕ пупак света.


pa ja ne pricam o Svetu, pricam o Srbiji, gde se u Beogradu desavaju ozbiljne stvari, koje se ticu cele Srbije i ne vidim zasto podmeces utomsmilu neki slucaj protesta pred americkom ambasadom i opoziciju,...ovde je pucano u osamnaestoro dece i mladih u roku od dva dana,...one ljude na ulici nije izvela opozicija, o cemu ti pricas.
emilia emilia 04:20 14.06.2023

Iz edicije "mrze nas što smo Srbi"

"Ekskluzivno.
Ovako je Novak ispraćen iz hotela u Parizu".


principessa_etrusca principessa_etrusca 07:32 14.06.2023

Re: neka mi oprosti NNN,

napisao je na tabli, Kosovo je srce Srbije, Stop nasilju!...znaci vezano za Kosovo,...za ono sto tvrdis da je rekao specijalno za Beograd, nisam ni videla ni cula.

rekoh vec, ja ne ocekujem, komentarisala sam da bi bilo lepo...

Рекап је/написао је ”стоп насиљу”, остало. си погрешно прочитала. Шта си ти очекивала да каже/напише везано специјалнно за Београд?
pa ja ne pricam o Svetu, pricam o Srbiji, gde se u Beogradu desavaju ozbiljne stvari, koje se ticu cele Srbije i ne vidim zasto podmeces utomsmilu neki slucaj protesta pred americkom ambasadom i opoziciju,...ovde je pucano u osamnaestoro dece i mladih u roku od dva dana,...one ljude na ulici nije izvela opozicija, o cemu ti pricas.

Па шта си очекивала? Да напише можда ”смените РЕМ”?

А што се америчке амбасаде тиче, у америчком протекторату сме да се некажњено пуца на децу, али није ми познато да је у Београду тим поводом протеста било, а поготово није изашло сто хиљада људи ма улицу.
principessa_etrusca principessa_etrusca 07:45 14.06.2023

Re: neka mi oprosti NNN,

newimprovedtadejus
principessa_etrusca
Treba podvući ovu "logičku" podmetačinu koju radikali guraju poslednji nedelja, kao vlast se menja na izborima a ne na ulici. Pa protesti ne traže da neko dođe na vlast bez izbora, već upravo da se stvori okruženje gde će svi moći da predstave svoje programe pod jednakim uslovima, pa ko posle izbora bude mogao da skupi 126 glasova poslanika u Skupštini.

Постоје две стране истог новчића. Са једне стране је држава узурпирана од стране владајуће партије, а са друге опозиција је безидејна и неспособна, па рециклира идеје и људе.


malo je teško povjerovati u tezu da eto opozicija sva bez ideje i sposobnosti e jer se sva sposobnost i bogatstvo ideja sleglo valjda u SNS..
ne znam jel vjeruješ da je to problem..
il je neko (dosjetićemo se ko) ipak malo pomogao da opozicija naprasno presuši s idejama

Нема ту поређења. СНС је заузео позиције и не чува их идејама и способношћу, већ контролом у оквиру своје пирамиде. Идеје и способност су потребни опозицији ако намерава да СНС пошаље у пензију, али нема ни личности, ни идеја. Окренуо се пун круг и сада се доста људи поново гади политике.
predatortz predatortz 08:08 14.06.2023

Re: neka mi oprosti NNN,

Идеје и способност су потребни опозицији ако намерава да СНС пошаље у пензију, али нема ни личности, ни идеја. Окренуо се пун круг и сада се доста људи поново гади политике.


Realno, tako je!
Kada se piše o protestima, piše se "Ćuta izjavio", "Seka Aleksić napisala na društvenim mrežama", "Feđa Štukan šetao" (ej, Feđa Štukan, čovek koji je podvodio žene, po vlastitom priznanju, da zanemarimo sad njegovo "vojno školovanje" kod Mudžahedina, dakle terorista, na protestu protiv nasilja u društvu?! )...

Mene od starta izjeda jedan crv... Da li Vučić kontroliše ove proteste? Da li ih je možda on i inicirao?
Dok se ovo događa, javna preduzeća su prevedena u akcionarska društva, šta se događa oko Kosmeta, šta se pregovara i ko kome šta nudi, to pojma nemamo, odakle dva Norvežanina u upravi EPS...
To su pitanja koja ostaju bez odgovora, dok čitamo šta je napisala Seka Aleksić na Tviteru.

Ne znam, da sam Vučić, meni ovakvi protesti smetali ne bi...
angie01 angie01 08:48 14.06.2023

Re: neka mi oprosti NNN,

Рекап је

Па шта си очекивала?


pa vidi, stvarno mi je glupo da sada vrtis u krug potpuno nepoterbno nesto sto sam odgovorila i sto jos veze nema sa inicijalnim komentarom od koga smo krenuli...da bi dokazala sta?

...mogu eventualno da pomenem, da ljudi u Srbiji vrlo cesto nemaju adekvatnu reakciju na ono sto se-im se- desava, vec dugo se strasne stvari objavljuju, kao da se radi o reportazama, ljudi malo gundjaju medju sobom, sutra se pojavi nova, prekosutra nova,...i tako tece zivot,...potpuno pasivno konsternirano.




angie01 angie01 09:10 14.06.2023

Re: neka mi oprosti NNN,

Kada se piše o protestima, piše se


ma, ti bi uvek nesto da osporavas, a posle sviras, kako te neko proziva,...Seka Aleksic je u poslednjih par dana,- znaci, ovo je vezano za vreme od kada ja pratim, a za pre pojma nemam-imala tako fenomenalne istupe-upravo one, koje bi svako normalan trebalo da pokaze, a narocito poznate licnosti, jer to onda ima neku drugaciju tezinu i odjek- da me je vise nego prijatno iznenadila,...a recimo vezano za slucaj bulinga male Romkinje, je resila covecanski bez puno price-jos su se prikljucili i neki glumci-...i tim najobicnijim gestom, angazovanjem, uradila 100 puta vise za problem rasizama i sovinizma od svih koji samo nesto tupe, jao trebalo bi ovako, treabalo bi onako,...

to sto ti imas problem sa Stukanom, ne znaci da treba da imaju i drugi- on se barem osvestio, za razliku od tebe.

sto se Cute i ostalih opozicionara tice-ne znam sta bih ti rekla, jer sam, sto bi se reklo, neopredeljena i mogla bih svasta da zameram, al sve to skupa uopste nije bitno u situaciji u kojoj s jedne strane imas onakvo zlo- dovoljno je da se pogleda pola sata skupstine i odslusa sta govore vladajuci kandidati, sta predstavljaju i kakvi su im profili,....pa onda odgovore konstanto napadanih opozicionih kandidata-baska sto se taj haos uopste stvara, kao da je to razlog njihvog postojanja-i da bude svima kristalno jasno o cemu se tu radi.

..mislim da je zakon o pretvaranju drzavnih firmi u akcionarska preduzeca- puvucen.

ti bi voleo da si vucic:)
gvozden1 gvozden1 09:15 14.06.2023

Re: neka mi oprosti NNN,

Kada se piše o protestima, piše se "Ćuta izjavio", "Seka Aleksić napisala na društvenim mrežama", "Feđa Štukan šetao

I kad kažeš ne može tako, moraju stranke da budu te koje će nositi, biti u prvom planu i na bini i na pregovorima, onda ti kažu, građani se pobunili.

I ko će da pregovara u ime građana,Seka Sablić, Seka Aleksić, taj Feđa?

Imaš proteste u jednom gradu i sad će vlast da prihvati zahteve?



U Francuskoj gori, i Makron opet kaže neću.

Da bi vlast ustuknula potrebno je ono što se dešavalo pred peti oktobar, da država bude blokirana, a za to izgleda nema.
A kod nas u strankama Ćuta i Marinika.

Lako je Vučiću sa njima.

maksa83 maksa83 09:26 14.06.2023

Re: neka mi oprosti NNN,

Da bi vlast ustuknula potrebno je ono što se dešavalo pred peti oktobar, da država bude blokirana, a za to izgleda nema.
A kod nas u strankama Ćuta i Marinika.

Znači Ćuta i Marinika nas sprečavaju da svaki svoga subašu, a ne to što smo pičke poslušničke koje će da goredoliraju Jutki i lokalnom Feudalcu jer nas je stra' za egzistenciju?

Zamisli ustanike koji su u fazonu "ma okej su ovi Turci bre vidi kakav je drkadžija onaj Karađorđe goni ga u pičku materinu".

(Što se zapravo na kraju i desilo pa su odlučili da im je bolje da odnesu njegove delove Sultanu.)


P.S. Imam svežu priču iz takoreći prve ruke o jednom direktoru jednog JP koji je zvao svog druga iz detinjstva kome je pre 25 godina poklonio Zvezdin dres u kome je tada igrao da mu ga vrati da može da ga pokloni Vučiću.
angie01 angie01 09:43 14.06.2023

Re: neka mi oprosti NNN,

I kad kažeš ne može tako


pa kakav si ti lokalni nestonesto, ako ne kapiras bejzik stvari.
gradjani IMAJU pravo da iskazu svoj stav protestima, to je legardis.


Imaš proteste u jednom gradu i sad će vlast da prihvati zahteve?


pa tu vlast cine zaposlenici tih gradjana- oni ih placaju da obavljau neke poslove za njih na nivou drzave- sem ako ne zivis u nekom fedulazimu, recimo.

...za Cutu i Mariniku i bilo koga ko bi se ukljucio- prilicno je tesko da se izboris u okupiranom sistemu, pa jos ako postoji cela jedna spoljna konstrukcija- pa je to podsmevanje jadno.

ps- ono sa sutiranom mrtvom zenom-koju ti jos zoves babom- na slikama od juce, sto si komentarisao, je za anale bascasca, al me mrzelo da se ukljucujem,...necu ni sada, ovo je samo napomena...jos da dodam odgovor na tvoje pitanje u tim komentarima, ovo je naravno metaforicki u odnosu i na sve drugo- mozda zato, sto je taj lik, koji sutira mrtvu zenu na ulici, danas DJ u Beogradu.
gedza.73 gedza.73 09:49 14.06.2023

Re: neka mi oprosti NNN,

predatortz
odakle dva Norvežanina u upravi EPS...

Pitao neke epsovce koji su baš oni koji kada 'padne sistem' idu da srede taj sistem šta će da se desi.
- Nama može da bude samo bolje. A neka se brinu ovi iz kancelarija.
šta se događa oko Kosmeta, šta se pregovara i ko kome šta nudi,

Nesvesno si povezao dve teme koji su uvezane po sistemu 'ja tebi, ti meni' a za šta nisu krivi Vikinzi nego samo mi. Koliko ta povezanost košta budžet ne znam ali verujem je jedna od 'skupljih reči'.

Ako računamo od devedesete imali smo 33 godina da uredimo taj sektor.


maksa83 maksa83 09:57 14.06.2023

Re: neka mi oprosti NNN,

Ako računamo od devedesete imali smo 33 godina da uredimo taj sektor.

A ono država unutar države sa sve sopstvenom "policijom" i "DB-om". Doduše nemalo je kumova odande izašlo kao milioner.
gedza.73 gedza.73 10:05 14.06.2023

Re: neka mi oprosti NNN,

Tako je otišlo i Kosovo i sve ostalo. Najgore od svega što je urušeno društvo. Koje i pre nije bilo bog zna šta. Šansu da se uljudimo smo prokockali pa je ostalo samo da se peva 'Oj Kosovo, Kosovo' po svadbama ili vašarima kao da je to najvažnija stvar na svetu.
gvozden1 gvozden1 10:18 14.06.2023

Re: neka mi oprosti NNN,

Znači Ćuta i Marinika nas sprečavaju da svaki svoga subašu

Naprotiv, oni treba, kao Đorđe što je, da kažu, svaki svoga ....

Ni ti Srbi nisu baš sami odlučili da krenu, al Karađorđe na čelo a za njim sve vojvode

Al Ćuta i Karađorđe!

Jel ti sad žao što ti se omakko takvo poređenje?
gvozden1 gvozden1 10:20 14.06.2023

Re: neka mi oprosti NNN,


pa tu vlast cine zaposlenici tih gradjana- oni ih placaju da obavljau neke poslove za njih na nivou drzave- sem ako ne zivis u nekom fedulazimu, recimo.


Podvuklo ono, pametno moje:)

Ja budale, majko mila.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:22 14.06.2023

Re: neka mi oprosti NNN,

principessa_etrusca

Нема ту поређења. СНС је заузео позиције и не чува их идејама и способношћу, већ контролом у оквиру своје пирамиде. Идеје и способност су потребни опозицији ако намерава да СНС пошаље у пензију, али нема ни личности, ни идеја. Окренуо се пун круг и сада се доста људи поново гади политике.


princezo jel moguče da si baš toliko naivna..
čuva ih kontrolom unutar piramide..
da sigurno..
opozicije nema ideje i ljued jer im eto dosadilo da se bave politikom..
kako da ne..
sestro princezo pa dal je moguće to misliti nakon što si (jesi li?) vidjela kako je uhapšen mišković, pa kako je u medijima prošao (jbt teško mi imena da mu se sjetim koliko ga je ovaj efikasno zatukao).. da, Đilas.. pa kako je onaj siroma Vladimir Cvijan odlučio da malo pliva u DUnavu u januaru a ispalo bio slab plivač..
oni ubijaju i bukvlano i rade to već deset godina..
i nije ostao niko ko bi da rizikuje život da ga smjeni..
i sad ti kažeš pa nemaju ideje.. to je problem..
ovaj je mali Pućo.. al mi nismo Rusija i nema zapada da razotkriva ko se kako kupao u ladnom Dunavu nego mi sami ako se sjetimo sjetimo..
a onda dođu ovi relativizatori, kao pa Marinka je veće zlo, pa neće valjda Seka da mi nešto priča i jbg
angie01 angie01 10:22 14.06.2023

Re: neka mi oprosti NNN,

Ja budale, majko mila.


pa eto i ti ponekad ubodes nesto sto je tacno.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:24 14.06.2023

Re: neka mi oprosti NNN,

maksa83
Ako računamo od devedesete imali smo 33 godina da uredimo taj sektor.

A ono država unutar države sa sve sopstvenom "policijom" i "DB-om". Doduše nemalo je kumova odande izašlo kao milioner.


a malo rukah malena je snaga, šta ćeš.. i sad još došo viking da ti otima, mamicu mu..
maksa83 maksa83 10:43 14.06.2023

Re: neka mi oprosti NNN,

Al Ćuta i Karađorđe!

Jel ti sad žao što ti se omakko takvo poređenje?

Tu si u pravu, realno bez brkova nije to to.
gvozden1 gvozden1 10:55 14.06.2023

Re: neka mi oprosti NNN,

maksa83
Al Ćuta i Karađorđe!

Jel ti sad žao što ti se omakko takvo poređenje?

Tu si u pravu, realno bez brkova nije to to.

A šta bi sa subašsma?

Kako ono bi išlo to sa subsšsma, građani krenuli da pale hanove i tuku subaše, Il ni neko se dogovorio pa organizovao građane?

Ko sad organizuje, Ćuta i Marinika?


Ne može bez stranaka, ne-mo-že.

A u stranke gde su Ćuta i Marinika šefovi, slabo ko hoće.
Dobro, ti i tvoja šefica hoćete, al malo vas je.

Znaju to i oni pa se kriju, nismo mi, majke mi, kažu.

To da smeni vlast!
tessa1 tessa1 10:59 14.06.2023

Re: neka mi oprosti NNN,

Ćuta nije kriminalac iz devedestih kao što sam mislila? Nemam sad vremena, primjetiću samo da je fotogeničan ako je to taj čovjek o kojem govorite. Prvi put čujem za njega, eto koliko poznajem politiku u Srbiji.

angie01 angie01 11:02 14.06.2023

Re: neka mi oprosti NNN,

ti i tvoja šefica hoćete,


ti prvo da odlucis, da l se ja grebem o maxinu slavu, ili mu sefujem

...moze proteste da organizuje bilo ko, jer prosto neka organizacija mora da postoji, redari, artikulacija, ovo/ono,..al 99% ljudi na ulici tu nikakve veze sa strankama nemaju,...znaci, u nekom momentu ce da glasaju, ili nece,...a protesti su jer je narodu dozlogrdilo od nasilja u svakom smilu i to ce da ti kaze svako u nekom rendom izboru, da l je mlad, star, nebitno-ti ljudi na ulici NISU tu zbog stranaka.
gvozden1 gvozden1 11:09 14.06.2023

Re: neka mi oprosti NNN,


ti prvo da odlucis, da l se ja grebem o maxinu slavu, ili mu sefujem

Avanzovala si, prvo si mu se prišljamčivala, sad je on postao tvoj sledbenik.

A da je Maksa regresirao, to se vidi ne samo po tome, ali i po tome.

Zadovoljna odgovorom?

moze proteste da organizuje bilo ko,


Može.
Zato će tako i proći, imaće rezultate kao da ih je organizovao bilo ko.
zoja444 zoja444 11:14 14.06.2023

Re: neka mi oprosti NNN,

rezimski mediji kazu da je u pozadini svega borba za solakov i djilasov kapital.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 11:15 14.06.2023

Re: neka mi oprosti NNN,

predatortz
Идеје и способност су потребни опозицији ако намерава да СНС пошаље у пензију, али нема ни личности, ни идеја. Окренуо се пун круг и сада се доста људи поново гади политике.


Realno, tako je!
Kada se piše o protestima, piše se "Ćuta izjavio", "Seka Aleksić napisala na društvenim mrežama", "Feđa Štukan šetao" (ej, Feđa Štukan, čovek koji je podvodio žene, po vlastitom priznanju, da zanemarimo sad njegovo "vojno školovanje" kod Mudžahedina, dakle terorista, na protestu protiv nasilja u društvu?! )...

Mene od starta izjeda jedan crv... Da li Vučić kontroliše ove proteste? Da li ih je možda on i inicirao?
Dok se ovo događa, javna preduzeća su prevedena u akcionarska društva, šta se događa oko Kosmeta, šta se pregovara i ko kome šta nudi, to pojma nemamo, odakle dva Norvežanina u upravi EPS...
To su pitanja koja ostaju bez odgovora, dok čitamo šta je napisala Seka Aleksić na Tviteru.

Ne znam, da sam Vučić, meni ovakvi protesti smetali ne bi...


Ne znam, da sam Vucic meni bi bas ovakva interpretacija protesta odgovarala.
angie01 angie01 11:22 14.06.2023

Re: neka mi oprosti NNN,

Avanzovala si, prvo si mu se prišljamčivala, sad je on postao tvoj sledbenik.




pa onda se ti meni prisljamcujes-sa sve ostalom svitom 100 puta vise,...i po broju i po nacinu komentarisanja,...da ne analiziram tvoj i predatorov odnos- ovde fali maxina fotka, koju si trazio da obrise:).

Može.
Zato će tako i proći, imaće rezultate kao da ih je organizovao bilo ko.


ma dobro bre, razumem ja da si ti na suprotnoj strani, ja ti samo rekoh, da ljudi na ulici nemaju veze sa opozicijom.
gvozden1 gvozden1 11:26 14.06.2023

Re: neka mi oprosti NNN,


pa onda se ti meni prisljamcujes

To zbog toga što cenim tvoju pamet.


da ljudi na ulici nemaju veze sa opozicijom.


Ajde?

Ako nemaju, onda o njihovog posla nema ništa.
A ako imaju, onda opet nema ništa, ako su opozicija Ćuta i Marinika.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 11:36 14.06.2023

Re: neka mi oprosti NNN,

A ako imaju, onda opet nema ništa, ako su opozicija Ćuta i Marinika.


Bas gde nestade onaj vas Padobranac? Kralj jos nije pao s neba a ni ovaj ne izgleda da ce uskoro sleteti. Negde u martu najavio "Zvaćemo vas vrlo brzo na ulicu i proteste." ali se izgleda predomislio. Ili kod patriota to 'brzo' ima neko drugacije znacenje. Ljudi od akcije i reci.


angie01 angie01 11:39 14.06.2023

Re: neka mi oprosti NNN,

To zbog toga što cenim tvoju pamet.


..al hebiga, nemas sanse, za to su ipak potrebni i neki prirodni kvaliteti.

All About Eve-muvie, 1950...ovo vezano za tvoje objasnjenje mog puta od prisljamcivanja, do preuzimanja kontrole:)))....e, a odlican film, pogledaj, ako nisi, Bet Dejvis included.

Ako nemaju, onda o njihovog posla nema ništa.
A ako imaju, onda opet nema ništa, ako su opozicija Ćuta i Marinika.


nekako ti je taj deo vec objasnjen, a ti slobodno navijaj za svoje.
predatortz predatortz 11:41 14.06.2023

Re: neka mi oprosti NNN,

Ne znam, da sam Vucic meni bi bas ovakva interpretacija protesta odgovarala.


pa i njemu odgovara. odatle i taj crv sumnje da je on u upravnom odboru protesta.
đilas je najmoćnija figura opozicije, a on je napravio dil.
zato se i izbacuju ćute, seke, trećerazredni stendap komičari koje ne znam zbog čega zovu novinarima, osobe sporne poput štukana... da, i glumice od osamdeset godina.

win-win kombinacija za njega.

prošli put je igrao na db priču i sašu jankovića kojeg je mogao kompromitovati kad god to poželi, jer je ovaj, to lozničani znaju, uradio šta je uradio pa otac i služba to pokrili. došlo vreme da vrati uslugu.
posle njega uvaljuju sergeja trifunovića, kojeg našmrkanog zaustavljaju na nedeljnom nivou.
sad je ova fora...



maksa83 maksa83 11:45 14.06.2023

Re: neka mi oprosti NNN,

A da je Maksa regresirao, to se vidi ne samo po tome, ali i po tome.

Shvatiću ovo kao "na dobrom putu".
angie01 angie01 11:56 14.06.2023

Re: neka mi oprosti NNN,

zato se i izbacuju ćute, seke, trećerazredni stendap komičari koje ne znam zbog čega zovu novinarima, osobe sporne poput štukana... da, i glumice od osamdeset godina.

sašu jankovića

sergeja trifunovića


dok sa druge strane imamo sta?...a i ti, koji omalovazavas sve, pa i glumicu od osamdeset godina, koja je za tebe pojam, da ne analiziram sada i ostale, imas bas neke neverovatne autoritete, koje obozavas.

bozemeprosti, kakvi navijaci...ti bi i od Beograda da pravis RS.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 12:08 14.06.2023

Re: neka mi oprosti NNN,

predatortz
Ne znam, da sam Vucic meni bi bas ovakva interpretacija protesta odgovarala.


pa i njemu odgovara. odatle i taj crv sumnje da je on u upravnom odboru protesta.
đilas je najmoćnija figura opozicije, a on je napravio dil.
zato se i izbacuju ćute, seke, trećerazredni stendap komičari koje ne znam zbog čega zovu novinarima, osobe sporne poput štukana... da, i glumice od osamdeset godina.

win-win kombinacija za njega.




Nisi razumeo. Ja kazem da bi i njemu odgovaralo da se protest diskredituje takvim selektivnim informisanjem. Tog Stukana koji je koliko sam razumeo sam dosao i nije drzao nikakav govor isticu samo SNSovci. Ja od rezimskih medija citam samo Politiku i tamo vidim takvu interpretaciju. Postala stranacko glasilo SNSa:

Хиљаде Хрвата из Хрватске учествује на насилним протестима опозиције, велики број муслимана из Федерације БиХ, и много Албанаца са Косова.


Na protestima pricaju javne licnosti jer je tako kod nas oduvek bilo - i na protestima devedesetih. Ja ne vidim da neko od govornika ima neku korist sto ucestvuje aktivno na protestima. Pre rizikuju da ce ih SNS mafija targetirati pa ce ih 'slucajno' neka budala napasti na ulici ili njihov film nece dobiti sredstva, emisija ce biti ukinuta i sl - svega toga je vec bilo i sve je poznato. Sad kakvi su takvi su, bolje nemamo.

Ja mislim da je pre problem sto samo javne licnosti govore. Mislim da bi i politicari trebali. Ali kod nas je svaki politicar toliko opljuvan i svakom se nesto zamera da se valjda plase da ako izadje da ce rasterati demonstrante. Opet, nije ovo ni 96a i ljudi su se umorili od slusanja politickih govora. Ovo mu vise dodje kao motivacioni govori koji ljudima trebaju posto je sve otislo u krasni.

Kljucno je da ovaj nece lako otici pa ostaje pitanje kako se moze oterati. Osim gradjanskog otpora i neposlusnosti ja ne vidim drugi nacin. Uz delovanje medija, javnih licnosti i opozicionih politicara (koji su takvi kakvi su).





predatortz predatortz 12:18 14.06.2023

Re: neka mi oprosti NNN,

Tog Stukana koji je koliko sam razumeo sam dosao i nije drzao nikakav govor isticu samo SNSovci.


Taj Štukan je šetao sa Kesićem. Dakle, ja pitam Kesića:
Šta čovek sa kriminalnom prošošću, koji je po vlastitom priznanju bio makro i podvodio pet prostitutki, ima da traži u društvu sa njim?
Na stranu što su tog čoveka, opet po njegovom priznanju, obučavali teroristi, koji su nakon divljanja u Bosni devedesetih, sa BiH pasošima u džepu svoj krvav posao nastavili u zemljama Evrope, izvodeći terorističke akcije.

Dakle, na protestima protiv nasilja u Srbiji, šetaš sa makroom, dilerom, čovekom sumnjive ratne prošlosti, osobom koja nije državljanin Srbije, jer se taj sad kao pokajao.

Da li ove informacije mogu ozbiljnog čoveka privući ili odbit od tog skupa?

jer, niko se ogradio nije.

Ja razumem da u masi od par desetina hiljada ljudi može da se pojavi i Gotovina, ili Naser Orić.
Samo, ne razumem da neko ko stoji iza organizacija, kada sazna za to, ne kaže javno:
Ne, mi ne stojimo iza tog čoveka. Ono što je on radio u direktnoj je suprotnosti sa onim za šta se mi zalažemo.

Hajde, reci ti meni, kako čovek nakon te činjenice Kesića da vidi kao pozitivnog lika, čoveka koji želi uljudnu državu?




newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:20 14.06.2023

Re: neka mi oprosti NNN,

predatortz

Da li ove informacije mogu ozbiljnog čoveka privući ili odbit od tog skupa?


ma kakvi ozbiljni ljudi na tom skupu.. ajde molim te..
predatortz predatortz 12:25 14.06.2023

Re: neka mi oprosti NNN,

newimprovedtadejus
predatortz

Da li ove informacije mogu ozbiljnog čoveka privući ili odbit od tog skupa?


ma kakvi ozbiljni ljudi na tom skupu.. ajde molim te..


Razgovaram sa čovekom. Ne vidim nikakvu potrebu za tvojim ubacivanjem u razgovor, naročito ne glupim opaskama koje mi podmećeš.

Na protestu su ljudi kojim je dozlogrdilo. S pravom dozlogrdilo! Najveći broj onih što šetaju, šetaju zbog želje za boljom Srbijom.
Tu želju sa njima delim.

Onaj ko stoji iza organizacije, Štukanom, dilerom i makroom, pljunuo je u oči toj njihovoj želji i borbi.
I nije se ogradio, niti se izvinio zbog toga.
Ko želi "bolju" Srbiju po meri Štukana, taj Srbiju ne voli! Ko Štukana nameće kao pozitivan primer, nije ništa bolji od onih koji nameću Kristijana Golubovića.
Jer i on se nešto kao kajao za sve što je radio.


newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:29 14.06.2023

Re: neka mi oprosti NNN,

predatortz

Onaj ko stoji iza organizacije, Štukanom, dilerom i makroom, pljunuo je u oči toj njihovoj želji i borbi.
I nije se ogradio, niti se izvinio zbog toga.
Ko želi "bolju" Srbiju po meri Štukana, taj Srbiju ne voli! Ko Štukana nameće kao pozitivan primer, nije ništa bolji od onih koji nameću Kristijana Golubovića.
Jer i on se nešto kao kajao za sve što je radio.


nema potrebe ništa podmetati, ti svaki put sam dopišeš ihaaaaaaaa..

predatortz predatortz 12:33 14.06.2023

Re: neka mi oprosti NNN,

newimprovedtadejus
predatortz

Onaj ko stoji iza organizacije, Štukanom, dilerom i makroom, pljunuo je u oči toj njihovoj želji i borbi.
I nije se ogradio, niti se izvinio zbog toga.
Ko želi "bolju" Srbiju po meri Štukana, taj Srbiju ne voli! Ko Štukana nameće kao pozitivan primer, nije ništa bolji od onih koji nameću Kristijana Golubovića.
Jer i on se nešto kao kajao za sve što je radio.


nema potrebe ništa podmetati, ti svaki put sam dopišeš ihaaaaaaaa..



Dobro.
Preformulisaću...
Tebi bi bilo ok da šetaš u istoj koloni sa Štukanom?
Ne bi ti smetalo? Ne bi se zapitala:

Koji će kurac ovaj ovde? Ko ga je doveo? Kome to, osim Vučiću, može biti na korist?


A u Kesićevo i Ivanovićevo opozicionarstvo verujem kao i u mit o bratstvu i jedinstvu jugoslovenskih naroda i narodnosti.

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 12:42 14.06.2023

Re: neka mi oprosti NNN,

predatortz
Tog Stukana koji je koliko sam razumeo sam dosao i nije drzao nikakav govor isticu samo SNSovci.


Taj Štukan je šetao sa Kesićem. Dakle, ja pitam Kesića:
Šta čovek sa kriminalnom prošošću, koji je po vlastitom priznanju bio makro i podvodio pet prostitutki, ima da traži u društvu sa njim?
Na stranu što su tog čoveka, opet po njegovom priznanju, obučavali teroristi, koji su nakon divljanja u Bosni devedesetih, sa BiH pasošima u džepu svoj krvav posao nastavili u zemljama Evrope, izvodeći terorističke akcije.

Dakle, na protestima protiv nasilja u Srbiji, šetaš sa makroom, dilerom, čovekom sumnjive ratne prošlosti, osobom koja nije državljanin Srbije, jer se taj sad kao pokajao.

Da li ove informacije mogu ozbiljnog čoveka privući ili odbit od tog skupa?

jer, niko se ogradio nije.

Ja razumem da u masi od par desetina hiljada ljudi može da se pojavi i Gotovina, ili Naser Orić.
Samo, ne razumem da neko ko stoji iza organizacija, kada sazna za to, ne kaže javno:
Ne, mi ne stojimo iza tog čoveka. Ono što je on radio u direktnoj je suprotnosti sa onim za šta se mi zalažemo.

Hajde, reci ti meni, kako čovek nakon te činjenice Kesića da vidi kao pozitivnog lika, čoveka koji želi uljudnu državu?






Pa nije Kesic ceo skup. Niti je on razlog da neko dolazi na proteste. Pazi, ovde moras napraviti tri koraka kako bi diksreditovao i skoro kriminalizovao proteste: prvo ih svedes na Kesica, pa onda sa Kesica na Stukana, a onda Stukana svedes na ratnog zlocinca.

Ali da bi tako nesto uradio moras da imas jak i jasan motiv. Stukan je za proteste nebitan. Osim za SNS-medije. Sad cu da proverim ko je tacno tip i koliko je tacno da je makro i sve to za sta se tereti.
tessa1 tessa1 12:46 14.06.2023

Re: neka mi oprosti NNN,

Onaj ko stoji iza organizacije, Štukanom, dilerom i makroom, pljunuo je u oči toj njihovoj želji i borbi.
I nije se ogradio, niti se izvinio zbog toga.
Ko želi "bolju" Srbiju po meri Štukana, taj Srbiju ne voli! Ko Štukana nameće kao pozitivan primer, nije ništa bolji od onih koji nameću Kristijana Golubovića.
Jer i on se nešto kao kajao za sve što je radio.

Predatortz, gubiš se u besmislicama.
predatortz predatortz 12:53 14.06.2023

Re: neka mi oprosti NNN,


Ali da bi tako nesto uradio moras da imas jak i jasan motiv


Imam! Veoma jasan!
Ne Srbiji po meri Štukana!


. Sad cu da proverim ko je tacno tip i koliko je tacno da je makro i sve to za sta se tereti.


Da se ne mučiš:


Bio sam makro


O obuci Kod mudžahedina:
Štukan je poznat po tome što se hvalio kako je učestvovao u ratu kao snajperista. On je početak rata dočekao punoletan pa se odmah prijavio u „Zelene beretke”. Prebacio se potom u Policiju gde su radili ’’sve poznate akcije na ratištima oko grada: Poljine, Stup, Azići, Trebević i da su sve obišli u najgorim momentima’’.


„Tu sam bio devet meseci, posle toga sam otišao u 2. brdsku brigadu, jer sam tamo imao najviše prijatelja, oni su me poslali na obuku za specijalne jedinice kod mudžahedina Abaza, Dževada i Huseina u Velesićima. To sam završio za dva meseca otprilike, i bio u Specijalnoj jedinica 2. brdske brigade Armije BiH – pričao je Štukan.

IZVOR





predatortz predatortz 12:54 14.06.2023

Re: neka mi oprosti NNN,

tessa1
Onaj ko stoji iza organizacije, Štukanom, dilerom i makroom, pljunuo je u oči toj njihovoj želji i borbi.
I nije se ogradio, niti se izvinio zbog toga.
Ko želi "bolju" Srbiju po meri Štukana, taj Srbiju ne voli! Ko Štukana nameće kao pozitivan primer, nije ništa bolji od onih koji nameću Kristijana Golubovića.
Jer i on se nešto kao kajao za sve što je radio.

Predatortz, gubiš se u besmislicama.


Ok!

Vi onda u kolonu sa Štukanom i Bursaćem, ja ću svojim putem.

predatortz predatortz 12:55 14.06.2023

Re: neka mi oprosti NNN,


Vidi ovo, čovječe njih u Srbiji može boliti k za probleme u BiH.


Da, ali ako su imbecili prihvatiće "pomoć" ovako besprizornog lika.

tessa1 tessa1 13:07 14.06.2023

Re: neka mi oprosti NNN,

Da, ali ako su imbecili prihvatiće "pomoć" ovako besprizornog lika.


Štukana i Bursaća? Jel ti toliko podcjenjuješ te ljude u Srbiji da će im sudbinu odrediti dva lika iz BiH?
predatortz predatortz 13:10 14.06.2023

Re: neka mi oprosti NNN,

Čovječe, ko je Štukan?


Pogrešno pitanje!

Ko je, to znamo.

Pitanje bi trebalo da glasi:

Zašto ga, već neko vreme, N1 i Nova S promovišu?


tessa1 tessa1 13:13 14.06.2023

Re: neka mi oprosti NNN,

Zašto ga, već neko vreme, N1 i Nova S promovišu?

Neka ga promovišu, možda će shvatiti jedan dan zašto to rade, možda je danas takva moda,

misliš da će Štukan okrenuti Srbiju protiv RS? :)

Ok i da okrene, šta ako se u jednom trenutku interesi ne poklapaju, kažu ovi iz Srbije, mi nećemo više vaš rat da nosimo na našim plećima, hoćemo da se družimo sa Sarajlijama, i šta sad? Mislim, sve dok ne krenu zajedno u osvetu oni imaju pravo razumjevati radikalizovanog Sarajliju.
promoter promoter 13:16 14.06.2023

Re: neka mi oprosti NNN,

Neues aus der Nachbarschaft

...

Kljucno je da ovaj nece lako otici pa ostaje pitanje kako se moze oterati. Osim gradjanskog otpora i neposlusnosti ja ne vidim drugi nacin. Uz delovanje medija, javnih licnosti i opozicionih politicara (koji su takvi kakvi su).



Eeeee, jebiga!
Nije valjda da ne znaš rešenje za ovaj trivijalni problem.
To će otići onoga trenutka kada braća Ameri (i trenutni guverner Hil) odluče.
Ima da odlešršaju kao bele lale.
Meni je apsolutno nejasno da to nije svima jasno.
Ili i ti misliš da se prevrati u 'diktatorskim' društvima događaju spontano i upornošču građana upotrebom demokratskih metoda?
Ako tako misliš, onda me ozbiljno razočaravaš.
tessa1 tessa1 13:16 14.06.2023

Re: neka mi oprosti NNN,

Imam posla, i navratim kilavo, kao po kazni,


saberite se ljudi.
predatortz predatortz 13:18 14.06.2023

Re: neka mi oprosti NNN,

misliš da će Štukan okrenuti Srbiju protiv RS? :)


Neće!
Oni koji su protiv RS, ovde tog besprizornika već u zvezde kuju. Imala si priliku da čitaš.
Oni koji razmišljaju racionalno, neće se povesti za Štukanom, Bursaćem, Todorovićem, Bukom...
Nego se pitam, kakav je to boljitak koji se sa tih medija forsira, kada promovišu čoveka za koga je i Kristijan Golubović gospodin čovek?

Koji je cilj?

promoter promoter 13:18 14.06.2023

Re: neka mi oprosti NNN,

newimprovedtadejus
predatortz

Da li ove informacije mogu ozbiljnog čoveka privući ili odbit od tog skupa?


ma kakvi ozbiljni ljudi na tom skupu.. ajde molim te..

Mogu li ovo tvoje, radi jasnoće, da prevedem - da li ti, u stvari, kažeš da su svi ljudi koji učestuju u protestima neozbiljni, odnosno, budaletine?
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 13:26 14.06.2023

Re: neka mi oprosti NNN,

Imam! Veoma jasan!
Ne Srbiji po meri Štukana!


Bas je to najveca opasnost. Znas i ti da je verovatnoca da Stukan pobedi na izborima ili dobije neki uticaj u Srbiji takva da u poredjenju sa njom sansa da Aca kralj zasedne na presto izgleda kao realna opcija. Jos jednom: ne vodi on proteste i poistovecivati njega sa protestima je SNS spin.

Da se ne mučiš:


Ne deluje kao simpatican lik, ali po onom makro, ubica, diler, mudzahedin, ja sam mislio da je neki aktuelni kriminalac, ratni zlocinac, silovatelj... To sto je on se danas zove ratni veteran i ako nije osudjen za zlocine ostaje da se vodi kao ratni veteran. Pojma nemam sta ce na protestu ali on te proteste ne vodi. Vidim da je neki glumac sto se zanimljivo nigde u tim medijskim tekstovima ne pominje.

I onda ovo impliciranje u SNS tekstu iz Politike: Ne treba izvlačiti dubokoumne zaključke, o na primer, njegovoj ulozi, vezama i stremljenjima. Sve je jasno. Njegova biografija i otrovne reči koje izgovara razotkrivaju i njegove i namere njegovih domaćina.

A sta su namere? Da dovede iranske mudzahedine na vlast (onaj drugi veselnik sto si ga ranio linkovao nam rece da treba da sluze kao uzor) ili uvede narkomafiju u vlast? A dovesce ih neki Fedja iz BH.

Besmislene fantazije. Naspram kojih stoji cinjenica da imas vlast koja JESTE uvezana sa narkomafijom i ministarstvo policije odnosno tajne sluzbe koje saradjuju sa najokorelijim kriminalcima. Jos jednom: ovo se desava, ono prvo je fantaziranje.

I ljudi su izmedju ostalog zbog toga izasli na ulice. Ovo im ugrozava zivot a Fedju mogu da gledaju u nekoj seriji. Ili prebace kanal ako nece.
nikvet pn nikvet pn 13:28 14.06.2023

Re: neka mi oprosti NNN,

Друштвени сукоб у Србији је много дубљи него што се чини.

На једној стrани је грађанство окупљено против насиља. Nа другој је власт којој је насиље иманентно, неодвојив део, conditio sine qua non. Од '44 када је власт насилно освојена, насилно се и одржава. Једини инцидент 2000-2003. Ђинђић; насилно је и окончан. Сама природа насилне власти искључује компромис, договор па чак и разговор.

Хипи-покрет није никакав противник. Оваква власт боји се и поштује само већу силу. Пред страним силеџијама играју пипиревку. Грађански протест заличиће им на опасност тек ако изађе превелики број као 5.10.; дакле сила. То је једини језик кога разумеју.
predatortz predatortz 13:31 14.06.2023

Re: neka mi oprosti NNN,

A sta su namere? Da dovede iranske mudzahedine na vlast (onaj drugi veselnik sto si ga ranio linkovao nam rece da treba da sluze kao uzor) ili uvede narkomafiju u vlast? A dovesce ih neki Fedja iz BH.


To ja tebe pitam! Šta su?
da je prihvatljivije biti i Feđa Štukan, narkoman, diler, makro, mudžahedinski pitomac, nego srpski nacionalista?

U Srbiji?!

Alternativa?

Jer, rekoh ti, N1 i Nova S ga uveliko promovišu.

Zašto?

Koji bi tvoj motiv bio da promovišeš ovakav ljudski otpad?
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 13:41 14.06.2023

Re: neka mi oprosti NNN,

predatortz
A sta su namere? Da dovede iranske mudzahedine na vlast (onaj drugi veselnik sto si ga ranio linkovao nam rece da treba da sluze kao uzor) ili uvede narkomafiju u vlast? A dovesce ih neki Fedja iz BH.


To ja tebe pitam! Šta su?
da je prihvatljivije biti i Feđa Štukan, narkoman, diler, makro, mudžahedinski pitomac, nego srpski nacionalista?

U Srbiji?!

Alternativa?

Jer, rekoh ti, N1 i Nova S ga uveliko promovišu.

Zašto?

Koji bi tvoj motiv bio da promovišeš ovakav ljudski otpad?


Ovo je izmisljena dilema. To ne postoji. Fikcija. Osim u tekstu nekog Bakareca.

Stvarnost je dovoljno strasna da bi se proizvodila izmisljena strasila. Ja jos nisam primetio da se ovdasnji patriotski blok toliko potresao zbog svog ovog dokazanog kriminala i veza vlasti sa narkomafijom. Gubite fokus.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 13:43 14.06.2023

Re: neka mi oprosti NNN,

Хипи-покрет није никакав противник. Оваква власт боји се и поштује само већу силу. Пред страним силеџијама играју пипиревку. Грађански протест заличиће им на опасност тек ако изађе превелики број као 5.10.; дакле сила. То је једини језик кога разумеју.


Pa onda je jedini odgovor da se jos vise ljudi pridruzi protestima, da se ukljuce aktivno u otpor a ne da se traze mane i da se ceka da neko drugi nadje resenje.
predatortz predatortz 13:47 14.06.2023

Re: neka mi oprosti NNN,

Stvarnost je dovoljno strasna da bi se proizvodila izmisljena strasila. Ja jos nisam primetio da se ovdasnji patriotski blok toliko potresao zbog svog ovog dokazanog kriminala i veza vlasti sa narkomafijom. Gubite fokus.


Onda ti ne pratiš tu scenu...
maksa83 maksa83 14:03 14.06.2023

Re: neka mi oprosti NNN,

Ne može bez stranaka, ne-mo-že.

Ne da ne može, nego mora bez stranaka. Jer evo tebi smeta Ćuta na bini, ili Marinika, meni smeta Boško ili Padobranac, nekom smeta neko treći i ode mas u propas.

Za sada bez stranaka ide prilično dobro, npr. jedna od stvari koja se do sada propagirala je "ne može da se skupi puno ljudi bez Boška Obradovića" i ispostavilo se da zapravo može da se skupi sasvim fino sveta bez njega, neko bi rekao čak i više nego sa njim.

Stranke nek se dogovore po osnovnom pitanju - da li je prihvatljivo da država bude piramidalna šema sa psihotičnom budalom na vrhu, i to je početak svega. Vi kojima je to nebitno i sporedno ćete morati da se sastavite oko tih vama važnih pitanja pa da vidite kako vam ide.
angie01 angie01 14:59 14.06.2023

Re: neka mi oprosti NNN,

Taj Štukan je šetao sa Kesićem. Dakle, ja pitam Kesića:
Šta čovek sa kriminalnom prošošću, koji je po vlastitom priznanju bio makro i podvodio pet prostitutki, ima da traži u društvu sa njim?
Na stranu što su tog čoveka, opet po njegovom priznanju, obučavali teroristi, koji su nakon divljanja u Bosni devedesetih, sa BiH pasošima u džepu svoj krvav posao nastavili u zemljama Evrope, izvodeći terorističke akcije.


sve si slagao- ali bez da si trepnuo....a i kako bi drugacije.
Da li ove informacije mogu ozbiljnog čoveka privući ili odbit od tog skupa?


pa hebote, kaze neko ko je ucestvovao u tom sranju tamo i jos ga velica i zahvaljuje se zlocincima i i dalje siri mrznju, fasizam i sve te munje,..pa idi bre predatore, stvarno je tragikomicno.
Ja razumem da u masi od par desetina hiljada ljudi može da se pojavi i Gotovina, ili Naser Orić


ma hajde molim te, ovako bi i seselj rekao.


Ono što je on radio u direktnoj je suprotnosti sa onim za šta se mi zalažemo.

pa on je rekao sta je radio, samo nisi ti.

Hajde, reci ti meni, kako čovek nakon te činjenice Kesića da vidi kao pozitivnog lika, čoveka koji želi uljudnu državu?

pa kazem vec stoti put- tebe smo cekali da nam je uljudis, kao sto si BiH.

kako da ti kazem, ja imam pravo da prozivam i za gotovinu i za orica i za mladica,..a ti nemas, jer sa ovom poslednjem zahvaljujes.
milisav68 milisav68 15:03 14.06.2023

Re: neka mi oprosti NNN,

maksa83
Ne da ne može, nego mora bez stranaka. Jer evo tebi smeta Ćuta na bini, ili Marinika, meni smeta Boško ili Padobranac, nekom smeta neko treći i ode mas u propas.

Mora neko na izborima da broji glasove.I to ne samo u Beogradu ili većim gradovima, nego na svakom jebenom izbornom mestu.

Nek se dogovore, nek nađu prvih pet zajedničkih tačaka da se sklone ovi.

Koje su to tačke, pa uređena država.Sudstvo (tužilaštvo), policija, REM (dozvole za nacionalne frekvencije, poreska kontrola (reforma), privatna svojina (katastar), lustracija, restitucija...

Evo, ode preko pet...bitne stvari, a Kosovo i EU, to sve može posle, ionako je sve na tankoj uzici, i traje....

Dakle, da se ne ponovi greška sa DOS-om i jednom listom, već nek budu recimo tri liste koje će da se dogovore oko osnovnih stvari, pa da vidimo ko je vera, a ko nevera.
angie01 angie01 15:03 14.06.2023

Re: neka mi oprosti NNN,

Nego se pitam, kakav je to boljitak koji se sa tih medija forsira, kada promovišu čoveka za koga je i Kristijan Golubović gospodin čovek?


pa to je tebi!
maksa83 maksa83 15:03 14.06.2023

Re: neka mi oprosti NNN,

da je prihvatljivije biti i Feđa Štukan, narkoman, diler, makro, mudžahedinski pitomac, nego srpski nacionalista?

Čekaj, nešto što se zove Feđa Štukan za šta prvi put čujem (već sam zaboravio kako su se zvala ona dvojica od pre neki dan kojima ste mlatili ovde kao opasnošću po opstanak srpskog naroda) će da ... šta, dođe na proteste i preuzme vlast u Srbiji dok to nemoćno gleda srpski nacionalista kome je to mesto pripadalo, ili se pojavilo to nešto Feđa Štukan i sad treba da se svi - šta? Rasprše kućama i češu po glavi da li je to dobro što su tu ako je tu i to Feđa Štukan, pa onda shvate da je zbog toga sve u šta veruju pogrešno i onda se valjda pokunjeno vrate kući i jedva čekaju da glasaju za Vučića jer u protivnom Feđa Štukan Nešto Nešto...

Teške droge na laganu vrućinu...
angie01 angie01 15:07 14.06.2023

Re: neka mi oprosti NNN,

tessa1
razumjevati radikalizovanog Sarajliju.

Primiti ga u kuću, Angie može i na sisu. Podojiti.

rekoh ti vec, nadji si tog ukiseljenog visuljka kojeg halucuniras, pa se smiri...plus, popi terpaiju da se ne blamiras dodatno.
predatortz predatortz 15:12 14.06.2023

Re: neka mi oprosti NNN,

Teške droge na laganu vrućinu...


Ne seri!
N1 i Nova S poturaju kao neki ispravan model to što se zove Feđa Štukan.
To gostuje po tv, to je u Utisku...
To što ti ne znaš ko je (ali u qrtzu), to ne znači da se to ne događa.

I taj model mi sw ne dopada.
Neću da budem deo bilo čega što uključuje njega i takve.
Legitimno?

Vi šetajte sa njim. To je takođe legitimno.
maksa83 maksa83 15:13 14.06.2023

Re: neka mi oprosti NNN,

I taj model mi sw ne dopada.
Neću da budem deo bilo čega što uključuje njega i takve.
Legitimno?

Nije legitimno.

Moraš brt, mo-raš. Makar i na silu.

angie01 angie01 15:16 14.06.2023

Re: neka mi oprosti NNN,

Čovječe, ko je Štukan? Jel to onaj lik sa kojim Angie manipuliše po blogu, onda zamisli njegov značaj za bilo šta u životu, na javi..


toliko je to nebitno, da ti i predator uz ostale brabonjke i nelecene sizofrenicare, mesicima ovde padate u fras,...eto bas toliko,


i da mnogo mi se svidja tvoj kretenski izum, da sam ja kriva sto predator izgovara najgnusnije sramotne stavove, ono, nije on takav, nego sam ga ja navela, strasna troglava ustasskinja i sta sve ono bese sto se naprezes da kazes, i nisi ti nelecena ludaja koja godinama ovde ispisuje najprostackije primitivizme u svom nezauzdanom ludilu, nisi ti agresivna bolesnica, nego eto, endzi te trigeruje,...i tebe i ovog tvog, sto ga instruises, kao da je debilan i jos par njih moraju da dodju da ga izvlace iz sopstvenih govana koje svaki put ostavi za sobom.

ajde bre, sklizni vise u tu slinu koju ispustas, niti ti se obracam, niti me briga za takvu budalu.
predatortz predatortz 15:20 14.06.2023

Re: neka mi oprosti NNN,

maksa83
I taj model mi sw ne dopada.
Neću da budem deo bilo čega što uključuje njega i takve.
Legitimno?

Nije legitimno.

Moraš brt, mo-raš. Makar i na silu.




Vickasto!
Što reče Gvozden, imao si boljih dana.

Znam, svi mo...
angie01 angie01 15:20 14.06.2023

Re: neka mi oprosti NNN,

Tebi bi bilo ok da šetaš u istoj koloni sa Štukanom?


pa tim ljudima na ulici, smeta mural ratkamladica na stambenoj zgradi u Njegosevoj, a ne Stukan u koloni...je l kapiras sad razliku...i zasto ne.


A u Kesićevo i Ivanovićevo opozicionarstvo verujem kao i u mit o bratstvu i jedinstvu jugoslovenskih naroda i narodnosti


pa zato sto ih ne znas, polazis od sebe,...isto tako kaze i seselj.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana