Astrologija| Astronomija| Reč i slika

Zasto je nebo tako blizu nad pucinom?

angie01 RSS / 23.06.2023. u 20:30

rachel-gordon-830x0.jpg

 

U vodi sve pocinje, na nebu se sve zavrsava i tamo gde nista ne remeti dodir dva simbola beskraja i vecitog kruzenja  iskonske slobode,  naizgled obojene u plavo, tu je najbliskiji susret svega- mistike zivota i nepreglednog oltara nad njom.

Koliko su ova dva plavetnila bliska, moze se vdeti jednim pogledom u baricu izmedju stena.

 

Ovakva formacija oblaka, kao na slici, u nauci se naziva Kelvin-Helmholc. Naziv je dobila po naucnicima Lordu Kelvinu i Hermanu fon Helmholcu koji su izucavali ovaj fenomen.

Nastaje kada se dve vazdusne struje razlicitih brzina susrecu u atmosferi.

 

..............

blog o svemu.

 

 

Tagovi



Komentari (669)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

angie01 angie01 09:08 28.06.2023

Re: ,

није ни моја шоља чаја, али ја сматрам да свако има право да плати закуп терена и пева. Ти мислиш другачије и то нас разликује.


kakvo lose foliranje.

ti si covece ovde na blogu branio apsolutno svako obelezje doneseno sa tog tamo ratista, kao da branis zivot , sa istom upornoscu, ma sta ti neko dao kao objasnjenje i sa ociglednim pripadanjem tim obelezjima,...pa samo kad pogledas ekipu na tom koncertu i lozenje na niske strasti- jasno je da to u leto 23. dovedeno da podgreva mrznju i odrzi razdvojenost strana, kako bi se lakse manipulisalo.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 09:13 28.06.2023

Re: ,

promoter
Neues aus der Nachbarschaft
Београд није Таљин, Виљнус или Букурешт у које западњаци иду због јефтиног провода и прилично јефтиног секса, већ нуди садржаје заиста различитим демографијама и то га сврставва у ранг занимљивијих градова у Европи.


Nisam bio u Bukurestu ali za prva dva grada gresis. Nisu to uopste nezanimljivi gradovi a ni zemlje. Meni nije izgledalo da je jeftin provod i prilicno jeftin seks* glavni razlog zasto ljudi tamo idu.
...

Pa koliko si ti plaćao?


Ja sam verovao da si ti malo pismeniji i da umes da razumes recenicu od jedne do druge tacke. A da Sladjana cene zanimaju nije nista novo nego iste je pomenula principessa_etrusca a ne ja pa mozda ona zna.
promoter promoter 09:13 28.06.2023

Re: ,

angie01
carli, poslednja opomena.

WTF?
predatortz predatortz 09:15 28.06.2023

Re: ,

.pa samo kad pogledas ekipu na tom koncertu i lozenje na niske strasti- jasno je da to u leto 23. dovedeno da podgreva mrznju i odrzi razdvojenost strana, kako bi se lakse manipulisalo.


За разлику од тебе, нити сам био тамо, нити сам гледао снимке, нити имам разлог да тражим снимке по нету да би их гледао.

А о обележјима...
Да ли ми сметају мурали Ратку и Радовану?
Не!
По теби су они злочиници, по мени су хероји. Шта о томе мисли неки инстант наци суд, боли ме патка.
Шта је мислим о том суду, није тајна.


promoter promoter 09:20 28.06.2023

Re: ,

Neues aus der Nachbarschaft
promoter
Neues aus der Nachbarschaft
Београд није Таљин, Виљнус или Букурешт у које западњаци иду због јефтиног провода и прилично јефтиног секса, већ нуди садржаје заиста различитим демографијама и то га сврставва у ранг занимљивијих градова у Европи.


Nisam bio u Bukurestu ali za prva dva grada gresis. Nisu to uopste nezanimljivi gradovi a ni zemlje. Meni nije izgledalo da je jeftin provod i prilicno jeftin seks* glavni razlog zasto ljudi tamo idu.
...

Pa koliko si ti plaćao?


Ja sam verovao da si ti malo pismeniji i da umes da razumes recenicu od jedne do druge tacke. A da Sladjana cene zanimaju nije nista novo nego iste je pomenula principessa_etrusca a ne ja pa mozda ona zna.

Jebote patak!
Pa ti si se naljutio?
Ja za seks nisam nikada plaćao pa o tome nemam nikakvo iskustvo.
Istina, nekada davno, idem ja sa jednim drugarom, Ri Sen Deniz, u Parizu, grickamo nešto poput girosa sa previše pomfrita, te razgledamo 'izloge'.
I taj moj drugar, mrtav ladan, pita jednu 'radnicu' - pošto?
Na to mu ona odgovori - bez prezervativa ni za milion.
A naša prevodilica za francuski, jedna predivna žena, se zamalo udavila od smeha i girosa.
Eeeee, da!
Nekada je Pariz bio štogod.
I to ne samo zbog toga što sam bio mlad.
Mada meni, maltene, matore drtine izazivaju odvratnost onim pričama kako je nekada trava bila zelenija, a nebo plavlje.
angie01 angie01 09:20 28.06.2023

Re: ,

Команде нису следиле ничије идеје. Извршавале су одлуке политичког и војног руководства Републике Српске, која теби смета у сваком помињању и била би срећна да она нестане, заједно са свим њеним становницима Србима.


ma pusti ti mene i tvoja somnabulna ucitavanja, nego ko je tu bio orkestrator i zasto,..znaci i dalje nije pitanje, tako da ne moras da odgovaras, narocito ne andersen verzijom.
Овде се активно јавља четворо из РС. Тес, тадејус, Камило и ја. Нас четворо се у мало чему слажемо, а признајем да сај ја најрадикалнији по неким питањима.
Међутим, троје је сагласно у идеји да си ти жесток мрзитељ Срба из РС, а Камило ти често на финији начин опонира.


pa hebote, koliko je ovo jadno, kakve ja veze imam sa svim tim- i sto se desavalo i o cemu pricamo, a i sa misljenjem o meni,...cije misljenje ja tu treba da razmotrim?...tvoje, koji si ono nacoski nastrojen, ili one nelecene, koja je prvim nastupom ovde bezumno nasrtala na mene i izgovarala neke prostacke besmislice, tadejus-lazljiva nadobudna folirantkinja,...pa niste vi neki verifikovani cenzus, nego losi primerci,...sto se kamila tice, meni je on bas bio drag, nije bilo bitno sto se ne slazemo u svemu, imala sam prilicno postovanje prema njemu, ali posle par nekih komentara- nevezano da l meni ili nekom drugom- sto se mene tice, nije vise cika kamilo i toliko cu samo reci...sto je potpuno nebitno, samo moj licni dozivljaj.

no sto sad tebe tera da posegnes za drugima, cija misljenja isto ne zarezujes bas previse, al da ti se nadju u razgovoru sa mnom- je ponizavajuce.
angie01 angie01 09:27 28.06.2023

Re: ,

За разлику од тебе, нити сам био тамо, нити сам гледао снимке, нити имам разлог да тражим снимке по нету да би их гледао.


ahahaha,...pa jasno je da nisam trazila, videla sam na nekom tw profilu.


А о обележјима...


to su tvoja obelzeja, nisi morao da dodatno potvrdjujes.
predatortz predatortz 09:28 28.06.2023

Re: ,

cije misljenje ja tu treba da razmotrim?...tvoje, koji si ono nacoski nastrojen, ili one nelecene, koja je prvim nastupom ovde bezumno nasrtala na mene i izgovarala neke prostacke besmislice, tadejus-lazljiva nadobudna folirantkinja,...pa niste vi neki verifikovani cenzus, nego losi primerci,...sto se kamila tice, meni je on bas bio drag, nije bilo bitno sto se ne slazemo u svemu, imala sam prilicno postovanje prema njemu, ali posle par nekih komentara- nevezano da l meni ili nekom drugom- sto se mene tice, nije vise cika kamilo i toliko cu samo reci...sto je potpuno nebitno, samo moj licni dozivljaj.





Значи, 4 од 4 не ваља!

.pa niste vi neki verifikovani cenzus,


Зато ти увек јеси!
predatortz predatortz 09:30 28.06.2023

Re: ,

to su tvoja obelzeja, nisi morao da dodatno potvrdjujes.


Рекох, ако је неко довео у питање, да спречим забуну на време.

Ратко и Радован ЈЕСУ МОЈИ!
angie01 angie01 09:31 28.06.2023

Re: ,

Значи, 4 од 4 не ваља!


cekaj, je l po istom principu ja treba da nabrojim koliko ovde ljudi misli isto sto i ja o tebi ili sta?...pa veruj mi na rec, mnogo vise od 4 i to bez foliranja i ucitavanja i vredjanja.


Зато ти увек јеси!


pa ja iznosim svoje misljenje, nisam se pozivala na druge, koji bi navodno trebali sve to da potvrde.
angie01 angie01 09:36 28.06.2023

Re: ,

да спречим забуну на време.


koju zabunu- ja ne vidim da se ovde neko zbunio- sem tebe....ti nesto pokusavas prvo, kao vi seljoberi ne shvatate da svako moze da zakupi, pa do nije moja solja caja, a onda al bas volim sto se nervirate,...i ona uobicajeni kraj sa rs i ratnim zlocincima, dok izmedju filujes sa ucitavanjem mrznje, dok sam ispisujes fasiticke receneice.

znaci, nista novo, uobicajeno, bez stvaranja bilo kakvih dilema.
predatortz predatortz 09:40 28.06.2023

Re: ,

kao vi seljoberi ne shvatate da svako moze da zakupi,


Тачно!
Избрисао бих то "сељобери" због Максе, он човек то није, али суштина је погођена - сваки грађанин који није под неком врстом забране обављања делатности има право да закупи Таш и одржи концерт.

Тачка!

a onda al bas volim sto se nervirate,


Тачно! И што не можете да учините ништа по том питању. Јер, кад се оголи лицемерје, онда је то логична реакција.

Дакле, боли ме курац за Бају и његову уметност, али ми је јако драго што те је толико погодио у живац.
angie01 angie01 09:46 28.06.2023

Re: ,

Тачно!
Избрисао бих то "сељобери" због Максе, он човек то није, али суштина је погођена - сваки грађанин који није под неком врстом забране обављања делатности има право да закупи Таш и одржи концерт.

Тачка!


pa samo jako ogranicena osoba ne moze da shvati ono sto joj je objsnjeno i to sa vise strana i da tera dalje, kao da nije,...ili bas pokvarena, a ta dva cesto i idu zajedno.


Тачно! И што не можете да учините ништа по том питању. Јер, кад се оголи лицемерје, онда је то логична реакција.

Дакле, боли ме курац за Бају и његову уметност, али ми је јако драго што те је толико погодио у живац.


pa ovo samo potvrdjuje to sto sam rekla, koliko si sitna, zabetonirana dusa, koja ispoljava najnize strasti-nista drugo,...ti si skolski prdestavnik tog primitivnog naci miljea.
predatortz predatortz 09:49 28.06.2023

Re: ,

.ti si skolski prdestavnik tog primitivnog naci miljea.


Не срећо, ти си!
Паланачког!


angie01 angie01 09:53 28.06.2023

Re: ,

kada bi se skupili svi tvoji komentari sa svih blogova, to bi se svelo na jednu istu smarajucu traku par floskula sumnjivog sadrzaja, izmedju koji vredjas i ucitavas oponentima i to bi bilo to,...procitas tvoje komentare na jednom blogu, ne mors vise da citas na ostlima- jer su jedno te isto- na bilo koju temu, ti pusti tu tvoju traku, pri cemu vrlo neinteligentno nastupas, sem agresivnosti i bezobrazluka, nema niceg pametno osmiljenog, makar bilo i fejk, samo bejzik nasilje i primitivizam u nasrtaju.
angie01 angie01 09:56 28.06.2023

Re: ,

Не срећо, ти си!
Паланачког!


ma mozes ti da sviras do prekosutra, jedina primitivna zatucana palanka si ti....dobro, nisi jedini....jer ono sto ti zastupas i nacin na koji to radis je upravo to.
predatortz predatortz 10:02 28.06.2023

Re: ,

pri cemu vrlo neinteligentno nastupas


Драго ми је што то баш ти кажеш.

Јер кад еталон за глупост каже да пишеш глупости, значи да си на добром путу.
Јер, теби срећо просто није дато да капираш.


angie01 angie01 10:08 28.06.2023

Re: ,

Јер кад еталон за глупост каже да пишеш глупости, значи да си на добром путу.
Јер, теби срећо просто није дато да капираш.


jeste, za tvoje bejzik zatucane primitivizme, mi nije dato da razumem:)))

to ti je izgleda neki kompleksaski specijalitet, ono nalupetas se bez zadrske- i to svaki put, da te cak i menadzerka opominje-pa kao glavni argument oponentu kazes, da mu nije dato da razume tvoje umutvorine:))))...idi bre, smehotresni lice.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:13 28.06.2023

Re: ,

principessa_etrusca

Нису то никакви странци који имају потребу да мени ласкају и улизују ми се, нити сам ја баш много осетљива на Београд и Београђане којима видим и знам многе мане. Ја сам у ствари прилично индиферентна када је Београд у питању.

Говорим о странцима који нама често пролазе испод радара, о Грцима, Бугарима и Турцима који у Београду проналазе нешто њима блиско, о Немцу који је пословно долазио у Београд, па први следећи одмор одлучио да проведе на Ади, или о Јапанцу који је на један дан долетео из Беча да види у музеј Николе Тесле.

Београд није Таљин, Виљнус или Букурешт у које западњаци иду због јефтиног провода и прилично јефтиног секса, већ нуди садржаје заиста различитим демографијама и то га сврставва у ранг занимљивијих градова у Европи.


ma ne mislim na ulizivanje nego elementarnu pristojnost..
mada zna i to da smori ako je u fazonu jao jeste baš je tamo kod vas krasno, imate i struju i sve..
tu ti je po mom mišljenju neki orjentir plaća li se strancima za život u tvojoj zemlji takozvani hardship allowance..
ako se plaća piši kući po odjelo..
mislim da se plaća al nisam sigurna.. ako da plaća se i za Poljsku pa eto, jbg.. realno zapadnim Evropljanima i Amerima kad kažeš da dobijaju premještaj u istočnu Evropu oni to smatraju kaznom..
takve nam karte zapale..
opet je sto puta bolje nego na bliskom istoku ili u Aziji ili u Africi ili u Južnoj Americi pa OK..

sex turizma što se tiče, nažalost mislim da ima ohoho..
Banjaluka je ljeti preplavljena slovencima koji su došli u provod.. dal se stvarno i ogrebu za snošaj ili ne, ne znam, last time I checked naša je omladina i dalje bila dosta konzervativna..
al da mi se bljuje od njih bljuje mi se..
ajde kao možda nije baš samo sex, možda im je fun da mogu da plate cijelu noć provod i idu u nekakvo skakanje, ludilo, otkud znam.. al miriši malo na sex turizam.. ne znam..
iznenadila bih se da i u Beogradu još uvijek ne cvjeta al nisam bila na tim mjestima sigurno dobrih dvadeset godina pa realno ne znam
promoter promoter 10:50 28.06.2023

Re: ,

newimprovedtadejus
principessa_etrusca

Нису то никакви странци који имају потребу да мени ласкају и улизују ми се, нити сам ја баш много осетљива на Београд и Београђане којима видим и знам многе мане. Ја сам у ствари прилично индиферентна када је Београд у питању.

Говорим о странцима који нама често пролазе испод радара, о Грцима, Бугарима и Турцима који у Београду проналазе нешто њима блиско, о Немцу који је пословно долазио у Београд, па први следећи одмор одлучио да проведе на Ади, или о Јапанцу који је на један дан долетео из Беча да види у музеј Николе Тесле.

Београд није Таљин, Виљнус или Букурешт у које западњаци иду због јефтиног провода и прилично јефтиног секса, већ нуди садржаје заиста различитим демографијама и то га сврставва у ранг занимљивијих градова у Европи.


ma ne mislim na ulizivanje nego elementarnu pristojnost..
mada zna i to da smori ako je u fazonu jao jeste baš je tamo kod vas krasno, imate i struju i sve..
tu ti je po mom mišljenju neki orjentir plaća li se strancima za život u tvojoj zemlji takozvani hardship allowance..
ako se plaća piši kući po odjelo..
mislim da se plaća al nisam sigurna.. ako da plaća se i za Poljsku pa eto, jbg.. realno zapadnim Evropljanima i Amerima kad kažeš da dobijaju premještaj u istočnu Evropu oni to smatraju kaznom..
takve nam karte zapale..
opet je sto puta bolje nego na bliskom istoku ili u Aziji ili u Africi ili u Južnoj Americi pa OK..

sex turizma što se tiče, nažalost mislim da ima ohoho..
Banjaluka je ljeti preplavljena slovencima koji su došli u provod.. dal se stvarno i ogrebu za snošaj ili ne, ne znam, last time I checked naša je omladina i dalje bila dosta konzervativna..
al da mi se bljuje od njih bljuje mi se..
ajde kao možda nije baš samo sex, možda im je fun da mogu da plate cijelu noć provod i idu u nekakvo skakanje, ludilo, otkud znam.. al miriši malo na sex turizam.. ne znam..
iznenadila bih se da i u Beogradu još uvijek ne cvjeta al nisam bila na tim mjestima sigurno dobrih dvadeset godina pa realno ne znam

Taš je naš!

Eeeee, da!
Ima to godina, ihaj.
Za vreme dragog (im) druga Tite, kada se znao red, a po farmerke moralo u Trst, stigne meni jedna majica sa kragnicom (one ala Lakosta), bela, sa izvezenim konjićem Ferarijevim, dva prsta iznad srca.
I ja se tako, u toj majici, uvalim u jednu od onih kraljevskih fotelja, u diskoteci Cepelin (jer je Taš naš) - a konjić na majici sve poskakuje u ritmu disko svetla.
A rokaju Irapšn sa stvari 'I kent stend d rein'!
Eeeee, to su bila vremena štogod kada je trava bila zelenija, a nebo plavlje.

Meni sa tim snošavanjem van svoga matičnog rejona uopšte ništa nije jasno.
Ja, otkada sam se oženio, snošavam samo kod kuće.
Besplatno.
angie01 angie01 10:56 28.06.2023

Re: ,

ja se tako, u toj majici, uvalim u jednu od onih kraljevskih fotelja, u diskoteci Cepelin (jer je Taš naš) - a konjić na majici sve poskakuje u ritmu disko svetla.


pa po svemu sto lupetas ovde, ti si autenticno iz neke suburban area u nabolju ruku, neka gruba obrada, kakav bre Cepalin i kraljevska fotelja,...pa posle daljinski obavijen kesom.

...da ne pominjem ponizavajucu recenicu na kraju- sem sto je prostacka.
promoter promoter 11:20 28.06.2023

Re: ,

angie01
ja se tako, u toj majici, uvalim u jednu od onih kraljevskih fotelja, u diskoteci Cepelin (jer je Taš naš) - a konjić na majici sve poskakuje u ritmu disko svetla.


pa po svemu sto lupetas ovde, ti si autenticno iz neke suburban area u nabolju ruku, neka gruba obrada, kakav bre Cepalin i kraljevska fotelja,...pa posle daljinski obavijen kesom.

...da ne pominjem ponizavajucu recenicu na kraju- sem sto je prostacka.

Ma!
Nemaš ti pojma!
angie01 angie01 11:59 28.06.2023

Re: ,

evo, prezivecu nekako zagadjenje, pa su posle da obrisem,

zasto krindzi nije mesto u Beogradu na Tasu u junu 23.

Pala je i Srebrenica
A past će i Žepa
Republiko Srpska
Al’ ćeš biti lepa

Na redu je Bihać
I Tuzla će pasti
Kad uzmemo Goražde
Baja će da časti

Idemo dalje, idemo dalje
Sa Ratkom do slobode.

i komentar uz stihove,

Sramota za Beograd kakvo zlo trpi. Ovo zlo vam je donelo NATO bombe i ovo vam je otelo Kosovo...

pa da se ne foliramo vise- biznis, ko moze da plati, taj nek peva, sto vi seljoberi ne kapirate, nije vam dato i slicne munje...
predatortz predatortz 12:07 28.06.2023

Re: ,

evo, prezivecu nekako zagadjenje, pa su posle da obrisem,



– Jedna od najupečatljivijih izjava Edina Dervišhalidovića je ona data zagrebačkom Slobodnom tjedniku u kojoj je Beograd nazvao "leglom fašizma", a 1994. na pitanje novinarke Globusa da li je moguć zajednički život sa Srbima, oštro je odgovorio:

– Ma, kakav suživot sa Srbima! Bog ne voli one koji seju nered i on će ih ukloniti pomoću naših pušaka.


A kad je rat uveliko završen, Dino nije prestao da zatvara usta. U sarajevskim Danima 2001. izjavio je sledeće:

– Srbi bi trebalo da uzmu lekove za svoje bolesti, jer je evidentno da su bolesni. Većina je bolesna i to je jedan od razloga zbog kojih bi trebalo da idem u Beograd, jer bolesnici se obilaze.

Po Anđi, poželjan u Beogradu, pa i na Tašu ako treba.

Zašto je Anđi blizak jedan šovinizam, a drugi nije, zaključite sami.

Meni nije blizak ni Baja, ni Dino, ali mi je drago zbog ovakvih kao što je Anđa što je Baja zauzeo Taš.


promoter promoter 12:13 28.06.2023

Re: ,

angie01
evo, prezivecu nekako zagadjenje, pa su posle da obrisem,

zasto krindzi nije mesto u Beogradu na Tasu u junu 23.

Pala je i Srebrenica
A past će i Žepa
Republiko Srpska
Al’ ćeš biti lepa

Na redu je Bihać
I Tuzla će pasti
Kad uzmemo Goražde
Baja će da časti

Idemo dalje, idemo dalje
Sa Ratkom do slobode.

i komentar uz stihove,

Sramota za Beograd kakvo zlo trpi. Ovo zlo vam je donelo NATO bombe i ovo vam je otelo Kosovo...

pa da se ne foliramo vise- biznis, ko moze da plati, taj nek peva, sto vi seljoberi ne kapirate, nije vam dato i slicne munje...

Ma!
To su trivijalne 'boračke' pesme svih ratujućih strana?
Šta tu ima tako fantastično?
A komentar je još trivijalniji.
I poprilično gluplji.
NATO bombardovanje nam je doneo onaj kome se nismo poklonili.
I, što kaže, Vesić - to je tako.
A rat su, kao što znamo, da ne pominjemo sada Slovence, hteli Hrvati (što reče Tuđman onomad ... mi smo rat mogli da izbegnemo i bla, bla, bla ..., a Glavaš onome svome pred TV kamerama negde kod Osijeka ... kaži slobodno da si ustaša itd.) i muslimani (lepo su mu njegovi 'palestinci' govorili ... potpiši Alija, makar bila ko avlija) ... i tako dalje. Ali njima se 'osladilo' da najaše na Srbe. I još su se čudili kako Srbi nisu prihvatili da ih, kao nekada, vode na klanje - mirno.
Ne znam, samo, kome ovo, sa dve vijuge više od kokoški, još uvek nije jasno.
angie01 angie01 12:21 28.06.2023

Re: ,

Po Anđi, poželjan u Beogradu, pa i na Tašu ako treba.

Zašto je Anđi blizak jedan šovinizam, a drugi nije, zaključite sami.

Meni nije blizak ni Baja, ni Dino, ali mi je drago zbog ovakvih kao što je Anđa što je Baja zauzeo Taš.


vidi ovako, prvo lazes, jer andja nikada Dinu nije pomenula, niti ga slusam, nego ti ovek ubacis Dina kao protivtezu-potpuno neadekvatnu,...jedinog Dina kojeg ja promovisem je Dino Jelusic.

znaci, ne podmeci, ne lazi,...


Zašto je Anđi blizak jedan šovinizam, a drugi nije, zaključite sami.


znaci, koji moj sovinizam?


Meni nije blizak ni Baja, ni Dino, ali mi je drago zbog ovakvih kao što je Anđa što je Baja zauzeo Taš.


ti branis krindzu, jer je on sve ono sto ti zagovaras nevezano za njega i to je jedina istina,...a to sto ti je drago, je ista ta matrica- okupacije necega sto nije tvoje,...osvajanje teritorija, kao sto narice ovaj nesrecnik,...koji kad bude sve puklo i otislo u rac upravo zbog tih obelzeja, uzeti pasos i otici negde na Zapad da zivi normalno,...kao sto verovatno vec i zivi, nemam pojma, hvala bogu.

i onda kada se pitas u cemu je problem sa takvima kao sto si ti- evo ti odgovora, ti si donosilac i podrzavalac svog tog sranja...a ne sto neko mrzi i ima neke elitisticke bubice, kako se jadno branis.
predatortz predatortz 12:21 28.06.2023

Re: ,

okupacije necega sto nije tvoje


Šta nije moje?
Bosna?
angie01 angie01 12:24 28.06.2023

Re: ,

Šta nije moje?
Bosna?


cekaj, je si li ti bas toliko glup ili sta?!
predatortz predatortz 12:27 28.06.2023

Re: ,

angie01
Šta nije moje?
Bosna?


cekaj, je si li ti bas toliko glup ili sta?!


Ne, nego me fascinira tvoja glupost.
Možda bi pomoglo da koristiš pravopis, semantiku i sintaksu srpskog jezika.
Onda bi, verovatno, nabacani karakteri, bez reda i suštine, dobili neki smisao.

Jer, ja u Bosni ne mogu osvajati, kao što reče ti nesrećnica. Bosna je moja! Pet generacija moja! Šta ja tu ima da osvajam?
Ti, glupačo, nisi u stanju da razlikuješ građanski od osvajačkog rata.
A htela bi nešto da nam objasniš....

angie01 angie01 12:34 28.06.2023

Re: ,

Možda bi pomoglo da koristiš pravopis, semantiku i sintaksu srpskog jezika.

aaaaa, stigli smo do korekture:)))


Jer, ja u Bosni ne mogu osvajati, kao što reče ti nesrećnica. Bosna je moja! Pet generacija moja! Šta ja tu ima da osvajam?


pa ti ljudi sto su cisceni su isto bili na svom...


Ti, glupačo, nisi u stanju da razlikuješ građanski od osvajačkog rata.


pa ako odvajas teritorije, onda valjda nesto osvajas....ako kaze tvoj komnadant, osvojili smo, valjda je onda to ta odrednica...mozes da dopises i svoju, svejedno, evo i Tas je pao, oslobodjen sta li.

u svakom slucaju necu da se vracam na tvoju omiljenu temu, samo sam htela da ilustrujem o cemu se tacno radi vezano za baju.
predatortz predatortz 12:38 28.06.2023

Re: ,


pa ti ljudi sto su ciseni su isto bili na svom...


To se zove građanski rat. I po tom principu su počišćeni moji u Pofalićima. Svi civili. U Sarajevu, maja 1992.
angie01 angie01 12:40 28.06.2023

Re: ,

To se zove građanski rat.


pa bitno je sta je intencija.

i ovde je kraj price o ratu, ne mogu ponovo.
gvozden1 gvozden1 13:42 28.06.2023

Re: ,

maksa83


Kažeš, ok je Silvana u Knezu, ali nije ok Baja na Tašmajdanu?

Čekaj, da li sam razumeo?


Nisi.
Hvala
A jel može objašnjenje šta znači

Pa nije neko pustio Silvanu Armenulić u sred Kneza nego Baju Malog Knindžu na Tašmajdanu


Ako je Baja Mali Knindža na Tašmajdanu negativna pojava, iz tvoje rečenice zaključujem da je Silvana u Knezu ili pozitivna ili bar manje štetna.

Može opet ovako, jedna reč i ti kao ispadaš šmeker, ali probaj da objasniš ipak.

Ili je objašnjavanje ("on misli na RS"
"prema Sarajevu ima otpor" ) rezervisano samo vas iz istog buljuka?
maksa83 maksa83 14:56 28.06.2023

Re: ,

A jel može objašnjenje šta znači

Mogu.

Ako je Baja Mali Knindža na Tašmajdanu negativna pojava, iz tvoje rečenice zaključujem da je Silvana u Knezu ili pozitivna ili bar manje štetna.

Pretpostavljam da neće pomoći, ali ovo moraš da pitaš principessu (kako si to preskočio, ne razumem?) koja se izjasnila da je njoj narodna muzika u gradu prihvatljiva, a ja sam hteo da odvojim narodnu muziku sa Silvanom Armenulić kao predstavnicom od Baje Malog Knindže koji realno nije narodna muzika nego neko ratnohuškačko šund vulgarno srbovanje.

Meni narodna muzika nije prihvatljiva nigde.

gvozden1 gvozden1 15:23 28.06.2023

Re: ,

Meni narodna muzika nije prihvatljiva nigde.

To sam (do pre izvesnog vremena doduše) podrazumevao, zato se i začudih kad pročitah, nije bre to Silvana u Knezu, to je Baja na Tašu!

Pomislih, zar je moguće da je Silvana u Knezu prihvatljiva.
nikvet pn nikvet pn 17:43 28.06.2023

Re: ,

maksa83

Meni narodna muzika nije prihvatljiva nigde.


Ни на свадби на јужну пругу? Или тамо, ајде добро, може

Ribozom Ribozom 21:23 28.06.2023

Re: ,

Na jednom stubu ispod autokomande zalepljena tri postera/reklame.
Hemoroidi
Scorpionsi
Bmk
maksa83 maksa83 21:50 28.06.2023

Re: Судар титана домољубне глазбе

( * - Вида Галовић некадашња професорка уметности у бившој Трећој, па Осмој, па опет сада Трећој гимназији, обраћајући се својим ученицима: "Ево теби лепо једна јединица јер лупеташ глупости, а то што је Тезеј оставио Аријадну и ту испао свиња, то је сасвим десета ствар и нема везе са твојом јединицом."

Da dodamo da smo je zvali Vida Vatrena Voda.

P.S. Mis-lim da je predavala i u Vladislavu, ali varljivi hodnici sjećanja su zakrčeni mašću i prašinom.
maksa83 maksa83 21:52 28.06.2023

Re: ,

Ни на свадби на јужну пругу? Или тамо, ајде добро, може

Nigde ja ne varim narodnjake, taj pathos me promašuje i pijanog i treznog, kao što me promašuje i pathos Đoke Balaševića ... uglavnom. Šta da se radi...
ecce-florian ecce-florian 22:11 28.06.2023

Re: ,

@predatortz
Заправо, да будем искрен, у Србији сам гласао један једини пут. На прошлим изборима.

Но, редовно гласам у Републици Српској. Тамо су СНС и радикали политичка маргина.
Значи, Данице, овде им је плодније тло


ajde stvarno, molim te da malo povremeno zastaneš i uzmeš vazduha

ok i sloboda i borba i oružje i odbrana, ajde da to sve batalimo, bilo po prošlo ali nemoj, stvarno te molim nemoj pookušavati da prodaješ ovu varijantu o SNS i RS. Nije lepo

Ljudi znaju

Znaš kako novosadjani zuvu Pupin palatu

DODIKOVA PALATA

poljoprivredna zemljišta, kombinati, zadruge, šume na Fruškoj Gori ......

Što bi se u političkom šargonu reklo ; svi smo mi jedna velika porodica

Vama Beograd na vodi vama Novi sad na vodi









predatortz predatortz 22:22 28.06.2023

Re: ,

Znaš kako novosadjani zuvu Pupin palatu

DODIKOVA PALATA


Znam. Znam i ljude koji figuriraju kao suvlasnici firme koja ju je gradila.

Samo, ja govorim o onome za koga narod glasa u RS, a SNS i SRS su tamo politička margina.
Da Dodik ima široko razgranate poslove u Srbiji, još davno pre Vučića - izvini ali to nije neko otkriće.

Bio je mnogo više na prst u dupe sa demokratama, sa ovim je na "ljubi brat u znojav vrat" za javnost. U praksi, Vučić je za prošle izbore u RS slao Mandiće da rade za Jelenu. Ovaj mu vratio sad za miting, kad je poslao deset puta manje naroda od broja kojeg je Vučić očekivao iz RS.

ecce-florian ecce-florian 22:30 28.06.2023

Re: ,

Baje Malog Knindže koji realno nije narodna muzika nego neko ratnohuškačko šund vulgarno srbovanje.


to je samo zabava ( što bi reko Zappa , Government is the Entertainment division of the military-industrial complex)

A ministar vojni Vučević ( neki zli jezici ga povezuju sa Galensom i "vlasnikom Novog Sada"

A za kulturu i zabavu Maja Gojković , poznatija u Novom Sadu kao "zamalo druga žena četnički vojvoda" ( ideja se pripisuje Šešelj) u medjuvremenu predsednica SRBATOM-a Direktorat za radijacionu i nuklearnu sigurnost i bezbednost Srbije

ecce-florian ecce-florian 22:39 28.06.2023

Re: ,

Samo, ja govorim o onome za koga narod glasa u RS


pa za koga je "narod" ( uključujući i tebe) u RS glasao na izborima za predsednika?
Kaću izveštaji da je prošle godine osvojio skoro 50 % . Jel to istina? A koa Dodika je u rs protiv sns-a?

a ovaj majski miting ( ove , 2023. u bg)

Председник Републике Српске Милорад Додик изјавио је данас да ће доћи на митинг Српске напредне странке (СНС) у Београду и да стабилност Србије зависи од снаге њеног председника Александра Вучића.

„Пре три дана сам јасно рекао да подржавам митинг 26. маја у Београду и да позивам све људе из Републике Српске, који могу да иду на митинг, да тај дан оду у Београд”, рекао је Додик новинарима у Бањалуци, јавља Бета.


Ili misliš da smo svi mi budale . Kome da verujemu , tebi ili ovim izveštavanjima?

ps

molim te nemoj da koristiš izraz "palanački" u pežerativnom smislu kad govoriš o duhu nekih blogera ovde. Pomisliće neki drugi blogeri da si Konstantinovićevac a to je Druga Srbija itd,etc .... u nedogled
predatortz predatortz 22:46 28.06.2023

Re: ,

Председник Републике Српске Милорад Додик изјавио је данас да ће доћи на митинг Српске напредне странке (СНС) у Београду и да стабилност Србије зависи од снаге њеног председника Александра Вучића.


Pa naravno da je izjavio!
Treba biti glup, ali ono baš kvalitetno glup, pa očekivati da će ijedan predsednik Republike Srpske javno izneti stavove protiv predsednika Republike Srbije, ili obrnuto

Bitne su stvari koje se odvijaju iza pozornice.
Dodik i Vučić nisu u ljubavi.
Nisu nikad ni bili.
ecce-florian ecce-florian 22:56 28.06.2023

Re: ,

@pretator


ajde?

znao sam ja da tu nešto nije baš... misim... razumeš me


negp, oće l mu sad pooduzimatinsvu onu zemlju, fršku goru i firmenzbog nezakonitog bogaćenja i pranja para?


a onima što su od njega kupuli stanove oće i njima?
gvozden1 gvozden1 23:05 28.06.2023

Re: ,

, kao što me promašuje i pathos Đoke Balaševića

Ako ovo vidi Als:)

predatortz predatortz 23:08 28.06.2023

Re: ,

ecce-florian
@pretator


ajde?

znao sam ja da tu nešto nije baš... misim... razumeš me


negp, oće l mu sad pooduzimatinsvu onu zemlju, fršku goru i firmenzbog nezakonitog bogaćenja i pranja para?


a onima što su od njega kupuli stanove oće i njima?


Naravno da neće.
Takva očekivanja bi imao moj komšija
Kasim.
Njemu bi to bilo logično.
Ozbiljni ljudi znaju da to tako ne ide. Kad neko zna puno o tebi, bez obzira što znaš i ti o njemu, ne čepiš ga jer bi šteta mogla da bude velika.
Dodik i Vučić nikad neće ući u javni i otvoreni sukob. Ni politički, a još manje finansijski. Vučić, Dodik i Đukanović su kriminalci velikog kalibra. Tako i nastupaju - kao vođe klanova koji se drže dogovora šta je čije. Neće tu nikad biti teških reči.
No, to ne znači da se gotive.
Uzgred, glavna mantra i takoreći jedini program opozicije u RS, za koju sam glasao i zbog čega me ta njihova priča posebno nervira, je da Dodik javno govori za Vučića a tajno radi protiv njega.




angie01 angie01 23:44 28.06.2023

Re: ,

Uzgred, glavna mantra i takoreći jedini program opozicije u RS, za koju sam glasao i zbog čega me ta njihova priča posebno nervira, je da Dodik javno govori za Vučića a tajno radi protiv njega.


ja tebi asolutno nista ne verujem, kazes da si glasao za opoziciju, koja je vuciceva, a protiv si njega, a ovde glasno govoris upravo sve sto i babo dodik-sve isto, na svaku temu.
angie01 angie01 23:45 28.06.2023

Re: ,

maxo- mora malo narodjnjaci u kafani-odabrani,...cetkaj, ti bese rece da ne ides u kafane,..onda ok.
pecaros pecaros 02:43 29.06.2023

Re: ,

maxo- mora malo narodjnjaci


Pun blog patriota koji "ne vole narodnjake". Još Maxu i da ne računamo, on je izdajnik, nego svi ovi ostali. Pitam se - šta je, uopšte, sadržaj tog patriotizma, kada ne voliš kulturno nasleđe svog naroda? Meni je ovako nešto vrhunski doživljaj, čak i kad cenim hladne glave, čisto estetskim kriterijumima:


crossover crossover 03:48 29.06.2023

Re: ,

pecaros
Pun blog patriota koji "ne vole narodnjake". Još Maxu i da ne računamo, on je izdajnik, nego svi ovi ostali. Pitam se - šta je, uopšte, sadržaj tog patriotizma, kada ne voliš kulturno nasleđe svog naroda? Meni je ovako nešto vrhunski doživljaj, čak i kad cenim hladne glave, čisto estetskim kriterijumima:


Ма волимо, само се фолирамо. Нисмо етномузиколози ал шамарамо Мокрањца сваки дан. Него, кад рече Јордан Николић, ево нешто модернизовано из његовог репертоара:

principessa_etrusca principessa_etrusca 05:44 29.06.2023

Re: ,

Neues aus der Nachbarschaft
Београд није Таљин, Виљнус или Букурешт у које западњаци иду због јефтиног провода и прилично јефтиног секса, већ нуди садржаје заиста различитим демографијама и то га сврставва у ранг занимљивијих градова у Европи.


Nisam bio u Bukurestu ali za prva dva grada gresis. Nisu to uopste nezanimljivi gradovi a ni zemlje. Meni nije izgledalo da je jeftin provod i prilicno jeftin seks* glavni razlog zasto ljudi tamo idu. Ova dva grada imaju i veci broj turista, ali to verovatno ima veze sa tim sto ovi nasi ne znaju da predstave Beograd kako treba. Za pocetak bi recimo one nepismene natpise na engleskom mogli da preprave. I da se smrknuta-faca-usluznost malo osvezi - to je fenomen svih bivsih socijalistickih zemalja.

*Ovo ces od nekih cuti kao razlog zasto ljudi dolaze u Beograd.

Ја видим да се из Енглеске иде у балтичке градове, а и у Букурешт, понајвише на момачке вечери, као у неку ближу и јефтинију замену за Вегас (мада су ти градови, када се ради о енергији, негде у рангу са Љубљаном).

Букурешт је леп град, као и Таљин и Виљнус, то није спорно, али сви неупоредиво више од Београда, имају проблем са намргођеношћу, односно класичним источноевропским customer service-ом.

Балтик, осим смркнутих лица, има и много озбиљније проблеме: дубоко је расистички. Историјски, релативно мали број немачких нациста је учестовао у истребљењу балтичких Јевреја, у највећој мери су то радили локалци, а сада, у све три државе, аутохтони Руси у великом проценту немају ни држављанство.

Последње, балтички градови су листом били немачки, јеврејски, руски, било је ту свега и свачега, русификованих Швеђана and what not, а локално становништво је у највећем проценту било сеоско и бавило се пољопривредом, слично као у деловима Пољске, нпр. Гданск или Вроцлав су суштински били немачки градови, па постоји и питање презентације туђег културног наслеђа.

А што се накарадног енглеског тиче, то је мање-више проблем свугде ван англо-света, а у Србији, за разлику највећег дела Европе, млађи људи говоре сасвим пристојан енглески.

Мени се чини да је већи проблем начина представљања себе странцима. (Рецимо, на београдском аеродрому поред карусела где се подиже пртљаг стоји огроман натпис ”WELCOME, BRE", па сам се питала коме је то намењено и шта један странац може ту да разуме, без неких компликованих објашњења.)
crossover crossover 06:29 29.06.2023

Re: ,

principessa_etrusca
А што се накарадног енглеског тиче, то је мање-више проблем свугде ван англо-света, а у Србији, за разлику највећег дела Европе, млађи људи говоре сасвим пристојан енглески.


Најнакараднији енглески који сам икад чуо, чуо сам у Ливерпулу. Срби боље говоре енглески од њих. Bloody Scousers.
promoter promoter 06:41 29.06.2023

Re: ,

ecce-florian
@predatortz
Заправо, да будем искрен, у Србији сам гласао један једини пут. На прошлим изборима.

Но, редовно гласам у Републици Српској. Тамо су СНС и радикали политичка маргина.
Значи, Данице, овде им је плодније тло


ajde stvarno, molim te da malo povremeno zastaneš i uzmeš vazduha

ok i sloboda i borba i oružje i odbrana, ajde da to sve batalimo, bilo po prošlo ali nemoj, stvarno te molim nemoj pookušavati da prodaješ ovu varijantu o SNS i RS. Nije lepo

Ljudi znaju

Znaš kako novosadjani zuvu Pupin palatu

DODIKOVA PALATA

poljoprivredna zemljišta, kombinati, zadruge, šume na Fruškoj Gori ......

Što bi se u političkom šargonu reklo ; svi smo mi jedna velika porodica

Vama Beograd na vodi vama Novi sad na vodi





Pa red je da sada bude malo i njima, dosta je bilo vama.
Što reče onaj Držić --- kolo sreće uokolo vrteći se ne prestaje, ko bi gori sad je doli, a ko doli gore pristaje ... ili tako nekako?
Zašto bi ikome bilo sporno pravo na njegovo gledište na događaje iz bliže i dalje prošlosti?
Nije valjda da moramo svi da mislimo uniformno na način kako su to propisivakli drugovi komunisti?
Dokle ta komesarska samouverenost i arogancija?
predatortz predatortz 07:33 29.06.2023

Re: ,

angie01
Uzgred, glavna mantra i takoreći jedini program opozicije u RS, za koju sam glasao i zbog čega me ta njihova priča posebno nervira, je da Dodik javno govori za Vučića a tajno radi protiv njega.


ja tebi asolutno nista ne verujem, kazes da si glasao za opoziciju, koja je vuciceva, a protiv si njeg, a ovde glasno govoris upravo sve sto i babo dodik-sve isto, na svaku temu.


Verujem da domaćice glasaju po tom principu. Kada dajem glas stranici u Republici Srpskoj, sasvim mi je svejedno kakav je njen stav o predsedniku Srbije.
Zašto?
Pa, ko god da bude predsednik Republike Srpske, imaće isti stav o predsedniku Srbije, ma ko da sedi u toj fotelji.
Taj odnos će biti odnos najbliže saradnje.
I tako treba da bude. Ta saradnja i zajedništvo će za javnost uvek biti naglašeni. Lična netrpeljivost neće biti vidljiva ni najpažljivijim posmatračima, ukoliko oni ne raspolažu nekim insajderskim informacijama. Te moje informacije su tri poslanika Skupštine RS i dva relativno visoka pandura, sa kojim često i rado pijem kafu kad god sam sa one strane Drine.

Što se tiče poklapanja mojih i Dodikovih stavova, tu si u pravu.
Preko 90% njegovih javno iznetih stavova, naročito onih koji se odnose na birokratsko smeće i ljudski talog koji se u BiH kolokvijalno naziva "međunarodna zajednica" mogu potpisati kao svoje stavove.
Gde je onda problem? Što ne glasam za njega?
Iz prostog razloga - ne verujem u njegovu iskrenost, niti u namere da izrečeno ostvari u praksi.
On, kao i ovaj nesoj ovde, urade sve ono u šta su se čvrsto zakleli da neće uraditi. Za obojicu mislim da su eksponenti stranog, zapadnog faktora.

Zbog toga sam tvrdo protiv obojice.

A to šta ti i Cvetko mislite o tome šta ja mislim, to mi je zadnja rupa na svirali.
Ti si mi nebitna na više nivoa, plus u političke tokove u RS se razumeš kao Mara u kriv kurac.
Cvetko me iznenadio jer se pozvao na ono što se vidi sa površine. Za njega sam bio ubeđen da je mnogo informisaniji.
On se osvrnuo na biznis dilove između Vučića i Dodika, ono što i vrapci na grani znaju.
No, među njima postoji lični rascep koji je nepremostiv. Još od perioda kada je Dodik Vučića zvao političkim nedonoščetom.

gvozden1 gvozden1 07:57 29.06.2023

Re: ,

koji "ne vole narodnjake". Još Maxu i da ne računamo, on je izdajnik, nego svi ovi ostali. Pitam se - šta je, uopšte, sadržaj tog patriotizma, kada ne voliš kulturno nasleđe svog naroda?

Uh bre!

Narodnjaci i kulturno nasleđe!

Ustvari, trebalo bi prvo definisati šta se podrazumeva pod narodnjacima.

Da li je Bisenija, ćeri najmilija, isto što i Mili moj ti si bog, ne znam šta bih ja bez tvog, ili, osam sati udara i kupiću ti kuću veću od Amerike.

Izraz narodnjaci ne označava ukupnu narodnu muziku.
maksa83 maksa83 08:33 29.06.2023

Re: ,

Pitam se - šta je, uopšte, sadržaj tog patriotizma, kada ne voliš kulturno nasleđe svog naroda?

Volim!

Vrabac mi je otkrio ovu pesmu:



i ja se primio i naučio je celu napamet u nadi da ću da je pevam s nekim iz Vranje/Surdulicu, ali se ispostavilo da tamo za tu pesmu nisu nikad čuli. :(

Evo sad sam je pustio i naježio se kad krene ono višeglasje.

P.S. Umem i Resavo Vodo Ladna.
ecce-florian ecce-florian 08:45 29.06.2023

Re: ,

On se osvrnuo na biznis dilove između Vučića i Dodika, ono što i vrapci na grani znaju.
No, među njima postoji lični rascep koji je nepremostiv. Još od perioda kada je Dodik Vučića zvao političkim nedonoščetom.


Al ipak ulaže "svoje" pare u Srbiju, jer veruje u srpsku pravnu državu i njen sistem koji mu garantuje da mu ta imovina nikada neće biti oduzeta?

Usput, odakle mu te silne pare?

Ok ako nije od medjunarodne zajednice onda mora da je od državljana republike srpske ili republike srbije. Ok u srpskoj uživa imunitet ( pitanje je da li i za ovo) ali u srbiji ne može da se pozove na isti ako su radnje koje imaju obeležja krivičnog dela učinjene na njenoj teritoriji ( srbija ima pored ratifikovanog FATCA sa USA 2019 i Upravu za sprečavanje pranja novca kao deo Vlade ( resorno minostarstvo -ministarstvo finansija) Narodna banka sa Jorgovankom Tabaković je DUŽNO da prati sve novčane transakcije i izveštava putem resornog ministarstva obaveštava upravu)

U izveštajima do 2021. ( 2016, 2017, 2018, 2019. 2020.) "..Uprava je pokazala zabrinutost zbog trenda investiranja novca nepoznatog porekla, kao i od organizovanog kriminala ili pojedinaca kriminalaca, u izgradnju stanova ili promet nekretnina."

Na zarinutosti uprave se i ostalo. od 2021 nema ni "zabrinutosti"

Stekli su se uslovi da se posluje "legalno"

fondovi države Srbije ( sredstva budžeta RS)
(Nikola Tabaković, sin guvernerke Narodne banke Srbije (NBS) Jorgovanke Tabaković, imenovan je za zastupnika Razvojnog fonda Vojvodine 4. oktobra, a izbrisan 26. oktobra 2022. - evidencija Agencije za privredne registre (APR)

Novi sad na vodi nije samo da imaš saglasnost grada i urbanizma, moraš da smeniš i direktora u srbija vode, da kupiš zemljište i od vojske..... pa da od 165 Ha površine odvojiš za sebe i svoje "podinvestitore" samo 90 ha ( dosta tu otpadne). Na kraju ostane da tu možeš da podigneš cca 40k m2 stanova. po 2000eur/m2 to ti je otprilike 80 miliona eura ( poredjenja radi cela Srbija je od 2015 do 2020 ako se ne varam iz IPA pristupnih fondova uspela da ostvari priliv izmedju 200-250 miliona eur godišnje)

Ovde su u pitanju Galens i dve tri "podinvestitorske firme" i to samo na jednoj lokaciji. I ove firme to rade bez prijatelj šeikova koji ulažu u beograd na vodi.

Dok se čeka Novi sad na vodi , na telepu Galens je već započeo zidanje kompleksa sa 71 stanom ( za nenovosadjane to je u produžetku "novog sada na vodi" uzvodno) od cca 4000 m2 stambenog + garaže + poslovni prostor


U pravu si, 2ovo i vrapci znaju" pa.....

ima jedna pesma iz srbije koju je zapisao Vuk Karadžić, zove se gost

Svaka tica lepo poje

Ali kos! Ali kos!

I domaćin dobro je*e

Ali gost! Ali gost!



Ne da je rascep nego zjaaaap

Nego brinem se ipak za sigurnost tolikih investicija Dodika u srbiji


predatortz predatortz 08:52 29.06.2023

Re: ,

Usput, odakle mu te silne pare?


Opet opšta mesta...
Jedan od razloga zbog kojih ne glasam za njega je i taj - privatizacija Republike Srpske. Odnosno, ponašanje kao da je RS njegova lična ili stranačka imovina.

Opasna po više osnova, a najopasniji je onaj što će takvo izmećarsko ponašanje da ogadi narodu i samu Republiku.
To se lagano događa, po istom principu koji se dešava i u Srbiji.

Samo, kao što primetiš, mentori zbog toga ne diraju ni Dodika, ni Vučića a nisu ni Đukanovića.
Sve dok rade ono što se od njih očekuje da rade.

Još jedan od priloga mojoj tezi da su eksponenti.

No, privatno se ova dvojica ne podnose.
ecce-florian ecce-florian 08:53 29.06.2023

Re: ,

angie01
maxo- mora malo narodjnjaci u kafani-odabrani,...cetkaj, do bese rece da ne ides u kafane,..onda ok.



el to sigurno, ja u bg uvek idem u kafanu. evo jedne fotke od prošle nedelje

pogled s Leposave . U SFRJ kiša



i šta fali bg kafanama?

more

evo jedna fotka sa FB Svakodnevnik. baš mi je legla ( preko od doma omladine)

angie01 angie01 09:24 29.06.2023

Re: ,

crossover
principessa_etrusca
А што се накарадног енглеског тиче, то је мање-више проблем свугде ван англо-света, а у Србији, за разлику највећег дела Европе, млађи људи говоре сасвим пристојан енглески.


Најнакараднији енглески који сам икад чуо, чуо сам у Ливерпулу. Срби боље говоре енглески од њих. Bloody Scousers.


pa kod nas rendom nekog zaustavis na uici nesto da pitas, ladno ti odgovori,..evo kod mene u maxi kasirka, koja lose govori i srpski-u smislu fonda reci, gramatike-ladno isto tako odgovara strancima na engleskom,...o mladjem svetu nema ni govora da ne znaju.
u restoranima nema sanse da neko ne zna, jelovnici imaju prevod,...znaci to sa jezikom nije sorno, dapace.
gvozden1 gvozden1 09:27 29.06.2023

Re: ,

Vrabac mi je otkrio ovu pesmu:

Ja je postavljao ovde bar dva puta:)
To je taj Predatorov Tuzlak koga sam pominjao.
angie01 angie01 09:28 29.06.2023

Re: ,

i šta fali bg kafanama?


nista!
angie01 angie01 09:40 29.06.2023

Re: ,

Volim!

i ja se primio i naučio je celu napamet


daj bre ljudi uozbiljite se, zna se sta su narodnjaci za u kafance....i to ne mislim na tresine, al ni na epska naricanja, ni Mokranjca.
angie01 angie01 09:53 29.06.2023

Re: ,

A to šta ti i Cvetko mislite o tome šta ja mislim, to mi je zadnja rupa na svirali.


ja sam komentarisala to sto se vidi ovde po onome sta pises, znaci, nije da sam zainteresovana, nego je ocigledno.


Ti si mi nebitna na više nivoa, plus u političke tokove u RS se razumeš kao Mara u kriv kurac.


pa vidi, ja ni ne pretendujem da ti budem bitna, al opet koliko vidim, ti se upravo upinjes uvek meni nesto da obNjasnis.

ja politicke tokove u rs ni ne pratim- bas me briga, sem dela gde bi oni trebalo da imaju neke veze sa nekim desavanjima kod nas-gde su obavezno ukljuceni...i to na onoj losoj strani.

da l postoji licni rascep izmedju babe i vicka- uopste nije bitno, oni su u istom taboru.


jos da ti kazem za cvetka- cisto sumnjam da on nesto povrsno posmatra i da nema info-...u slucaju da ga nesto zainteresuje.
ecce-florian ecce-florian 10:34 29.06.2023

Re: ,

Opet opšta mesta...

predatortz predatortz 10:44 29.06.2023

Re: ,

ecce-florian
Opet opšta mesta...





Pa šta drugo da ti kažem?
Otkrio čovek da su Vučić i Dodik muljatori?!

Jbte, kakvo kolosalno saznanje!

Dodik ima investicije u Srbiji?
Jbte, kome bi to palo na pamet?!
angie01 angie01 10:52 29.06.2023

Re: ,

Pa šta drugo da ti kažem?


nisi ni svestan, da komentarises kao veljaselja svojevremeno, al zato nadobudno sebe postavljas kao nekog pamtenog,...sto vam je igleda neki tamo trip, koji uzimate s vodom.
predatortz predatortz 11:03 29.06.2023

Re: ,

angie01
Pa šta drugo da ti kažem?


nisi ni svesta, da komentarises kao veljaselja svojevremeno, al zato nadobudno sebe postavljas kao nekog pamtenog,...sto vam je igleda neki tamo trip, koji uzomate s vodom.


Opet mali, palanački fašizam...

Nas tamo su, izgleda, naučili da budemo funkcionalno pismeni. A to, pored poznavanja svih slova, podrazumeva i razumevanje pročitanog.

Ja sam, da razložim tebi i tvom novom jaranu na proste činioce, krenuo sa tezom da je Srbija mnogo plodnije tlo za SNS i Radikale.
Kao dokaz svoje teze izneo sam činjenicu da uprkos tome što SNS i Radikalna stranka Republike Srpske postoje u političkoj ponudi nemaju glasače, odnosno da predstavljaju političku marginu.

Evo, da to i konkretno prikažem. Poslanički klubovi u Skupštini Republike Srpske:

Клуб посланика Савеза независних социјалдемократа СНСД
Клуб посланика СДС
Клуб посланика ПДП
Клуб посланика ДЕМОС
Клуб посланика Социјалистичке партије
Клуб посланика Народне партије Српске - НПС
Клуб посланика Покрет за државу
Клуб посланика Уједињене Српске
Клуб посланика За правду и ред
Посланичка група Социјалистичке партије Српске - СПС
Посланичка група ДНС

Kao što se vidi, nema Naprednjaka, nema Radikala. Nema ih, iako SRS postoji od devedesetih godina, a SNS unazad par godina u Republici Srpskoj.

U Srbiji, sa poslaničkim grupama svi znamo kako stoje stvari. SNS dominira u toj meri da je smešno i pominjanje ostalih.

Dakle, funkcionalno pismeni bi u mojoj tvrdnji videli samo činjenice. RS nije plodno tlo za SNS i SRS. Nije plodno do te mere da im je i sam cenzus problem.

Druga moja teza je da će svaki predsednik ili izabrani funkcioner imati izuzetno naglašen odličan odnos sa svojim ekvivalentom u Srbiji, i obrnuto.
Zašto, nadam se da ne treba posebno objašnjavati, ali ako treba stojim na raspolaganju.

Umesto toga, tvoj novi jaran uvodi opšta mesta. Dodik gradi po Novom Sadu, gradi na Fruškoj Gori.

Da, gradi!
No, kakve to veze ima sa onim što sam ja rekao? Sa činjenicom da u RS Naprednjaci i Radikali ne mogu ni cenzus da namaknu?




pecaros pecaros 11:07 29.06.2023

Re: ,

gvozden1

Izraz narodnjaci ne označava ukupnu narodnu muziku.


Neg' da šta označava? Istina je da pojam nije jasno definisan, svako može da u njega strpa šta mu je volja, ali nešto nisam primetio da se na blogu vršila selekcija nego je primetan gadljiv odnos prema prokazanim narodnjacima, onako, đuture. Čast izuzecima.
angie01 angie01 11:25 29.06.2023

Re: ,

Opet mali, palanački fašizam...


sta je palanacki fasizam- to sto konstatujem da vi iz rs na blogu nastupate nadobudno, da stalno isticete kako ste pametniji, da sa su drugi glupi-sto je cinjenica.
kao na primer,
Nas tamo su, izgleda, naučili da budemo funkcionalno pismeni. A to, pored poznavanja svih slova, podrazumeva i razumevanje pročitanog.



Evo, da to i konkretno prikažem


a ovo sto si ovde poslozio-kakve tacno veze ima sa konkretnim desavanjem?

to kako se koja partija zove i koliko ima procenata,...pa sns/radikali nisu ni u Srboji u vecini-realno ih ima na spisku 700 hiljada, ne znam koliko bi zbirno imali ostali,...ali je najveci broj gradjana neopredeljeno, zbog opsteg haosa i letagrije, tako da ovi sto vladaju, otprilike imaju 20 posto nategnitih na razne nacine glasackog tela,...ali, ponovo te pitam, kakve sada veze ima to sto pricas, sa onim sto se desava u realnosti sa sve razlozima za to.

ti bre objasnjavas da je comicka opozicija u onom smesnom igrokazu tadasnjih izbora=to radis, kao funkcionalno pismeniji:)....kakve tacno veze ima kako se zove babina stranka, kada radi isto i jos gore, nego ovi ovde, isto pricaju o istim stvarima,...i jos nastupaju kao ti i huci.
ecce-florian ecce-florian 11:32 29.06.2023

Re: ,

Umesto toga, tvoj novi jaran uvodi opšta mesta. Dodik gradi po Novom Sadu, gradi na Fruškoj Gori.


dobro
budući da si pismen i obično i funkcionalno molim te odgovor na jedno pitanje:
nesporno:

premise
Dodik i Vučić se ne podnose,

sns je marginalizovana u rs

aktivnost

dodik investira u srbiju u kojoj sns (vučić) ima punu kontrolu nad vladom policijom i pravosudjem

pitanje je :

Zašto Dodik to čini ako nije glup ili neobavešten ( za mene je premisa da nije). Zar to nije rizična investicija koju ozbiljni političari, menadžeri.... izbegavaju

Ne moraš da mi odgovoriš ali ukoliko to ne učiniš, smatram bespredmetnu dalju raspravu ko je kome jaran i ostala vaćnija pitanja sa bloga

Mene interesuje ovo, ne razumem baš a ti tvrdiš da poznaješ prilike u rs ( sigurno bolje od mene) a ja sam oduvek bio znatiželjan

hvala unapred
edit

pitanje je u realnom vremenu , ovde i sada

to ko će koga na kraju izdati i prodati jednog dana i za kolko i pod kojim uslovima, to me trenutno ne interesuje

meni se čini da se ovakvi transferi kapitala ne vrše bez drćavnih ( i ličnih -porodičnih) garancija za njihovu bezbednost. kmožda grešim. zato pitam
angie01 angie01 11:32 29.06.2023

Re: ,

meni ovo super,

angie01 angie01 11:33 29.06.2023

Re: ,

tvoj novi jaran uvodi opšta mesta


nisi dobro pratio.
predatortz predatortz 11:45 29.06.2023

Re: ,

premise
Dodik i Vučić se ne podnose,

sns je marginalizovana u rs


To nisam tvrdio. Izneo sam činjenicu da za SNS u RS ne glasa ni toliko glasača da stranka samostalno pređe cenzus.




aktivnost

dodik investira u srbiju u kojoj sns (vučić) ima punu kontrolu nad vladom policijom i pravosudjem

pitanje je :

Zašto Dodik to čini ako nije glup ili neobavešten ( za mene je premisa da nije). Zar to nije rizična investicija koju ozbiljni političari, menadžeri.... izbegavaju



Dodikove investicije u Srbiji su starije od vlasti SNS u Srbiji. Krenule su za vreme demokrata i Tadića, a nastavljaju se i danas.
Vučić i Dodik nikad, ponavljam nikad, neće krenuti jedan drugom na biznis, niti će se javno sukobiti.
Zašto?
Prvo, to ne bi donelo politički benefit ni jednom ni drugom.
Drugo, da Vučić recimo krene na Dodikov interes u Srbiji, to sigurno ne bi prošlo bez reakcije od strane Dodika. Dodik je veoma upućen i veoma zajeban igrač. Siguran sam da o poslovima Vučić co zna mnogo više nego što ćemo ti i ja ikada znati.

Treće, ma koliko nam se oni lično ne dopadali, obojica su veoma ozbiljni igrači u svakom pogledu i svakako ne glupi. U svakom slučaju, mnogo šlifovaniji od ostatka ponude u Srbiji i RS.
To znači da će praviti dilove i u poslu i u politici, uprkos ličnim animozitetima.
Koji postoje, veruj mi.
Tako im je najisplativije. I u politici i u biznisu.

newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:44 29.06.2023

Re: ,

ecce-florian
Umesto toga, tvoj novi jaran uvodi opšta mesta. Dodik gradi po Novom Sadu, gradi na Fruškoj Gori.


dobro
budući da si pismen i obično i funkcionalno molim te odgovor na jedno pitanje:
nesporno:

premise
Dodik i Vučić se ne podnose,

sns je marginalizovana u rs

aktivnost

dodik investira u srbiju u kojoj sns (vučić) ima punu kontrolu nad vladom policijom i pravosudjem

pitanje je :

Zašto Dodik to čini ako nije glup ili neobavešten ( za mene je premisa da nije). Zar to nije rizična investicija koju ozbiljni političari, menadžeri.... izbegavaju

Ne moraš da mi odgovoriš ali ukoliko to ne učiniš, smatram bespredmetnu dalju raspravu ko je kome jaran i ostala vaćnija pitanja sa bloga

Mene interesuje ovo, ne razumem baš a ti tvrdiš da poznaješ prilike u rs ( sigurno bolje od mene) a ja sam oduvek bio znatiželjan

hvala unapred
edit

pitanje je u realnom vremenu , ovde i sada

to ko će koga na kraju izdati i prodati jednog dana i za kolko i pod kojim uslovima, to me trenutno ne interesuje

meni se čini da se ovakvi transferi kapitala ne vrše bez drćavnih ( i ličnih -porodičnih) garancija za njihovu bezbednost. kmožda grešim. zato pitam


bre cvećko pa jesi i ti salonski desničar pa tu obilaziš ko maca oko vruće kaše silnim nekim jezičkim vratolomijama i bespredmetnim pitanjima a sve jel ti kakano da kažeš kako su bosanci krivi za sve, da nije njih niko ne bi glasao za taj kakani SNS?
jel to poenta?
izvinjavam se ako grješim al il si ti neki istraživački novinar sa životnom misijom razotkrivanja dodinih poslovnih šema (ja što znam radi se o jednoj kući u Beogradu al dozvoljavam da ja baš i ne znam na tu temu previše) e dakle il neko istraživačko novinarstvo il je salosnki fašizam..

ne moram da ealboriram šta ja mislim o ljudima koji dan danas za neddaće u Srbiji krive šaku jada koja je uspjela da pobjgne iz Bosne..
sve ljudska veličina do ljudske veličine
ecce-florian ecce-florian 12:53 29.06.2023

Re: ,

jada koja je uspjela da pobjgne iz Bosne.


i Dodik pobego iz bosne? Kada?

E ovo jeste prava vest.


predatortz predatortz 12:58 29.06.2023

Re: ,

ne moram da ealboriram šta ja mislim o ljudima koji dan danas za neddaće u Srbiji krive šaku jada koja je uspjela da pobjgne iz Bosne..
sve ljudska veličina do ljudske veličine


Ali zamisli koliko glup moraš da budeš da misliš da par procenata Srba iz Bosne, koliko učestvuje u političkom životu Srbije, a i tu je najveći broj ovakvih poput mene koji ne glasaju, određuje život?!
A onda pogledaš da je SNS razvalio u opštinama u kojim Srbina iz Bosne, svećom da ga tražiš, naći nećeš.

Pun mi je kurac te njihove nadrase i izdrkavanja po nama zbog svake njihove nesposobnosti!

Pa ako smo toliko dominantniji, sposobniji, bezobrazniji, šta god, da vas jebemo toliko koliko kukate o tome, pa skočite s mosta u Dunav, nabijem vas sve nesposobne!
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:59 29.06.2023

Re: ,

ecce-florian
jada koja je uspjela da pobjgne iz Bosne.


i Dodik pobego iz bosne? Kada?

E ovo jeste prava vest.


da, i mislila sam al reko možda krivo čitam.. šta znam..
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 13:02 29.06.2023

Re: ,

predatortz

Pa ako smo toliko dominantniji, sposobniji, bezobrazniji, šta god, da vas jebemo toliko koliko kukate o tome, pa skočite s mosta u Dunav, nabijem vas sve nesposobne!


ovo ti on čita u duhu, pazi ovaj seljačić će da mi govori a ne zna ni da se ne kaže glooooooooova..

no dobro..
meni je tu paradokslano što su se zgražavali kad je izvorna desnica potjerivala Slovence i Hrvate iz Beograda e da bi sad oni tražili da se potjeraju Bosanci al nema šaje da bi provalili da je to potupuno na dlaku isti mehanizam smo su oni prvo potjerivani imali malo bolji muzički ukus...
brate sestro, šta reći a ne zaplakati..
toliko uzelo maha da ni normalni više ne registruju pojavu
predatortz predatortz 13:05 29.06.2023

Re: ,


ovo ti on čita u duhu, pazi ovaj seljačić će da mi govori a ne zna ni da se ne kaže


Evo, zabole me u predelu prepona!


promoter promoter 13:09 29.06.2023

Re: ,

newimprovedtadejus
predatortz

Pa ako smo toliko dominantniji, sposobniji, bezobrazniji, šta god, da vas jebemo toliko koliko kukate o tome, pa skočite s mosta u Dunav, nabijem vas sve nesposobne!


ovo ti on čita u duhu, pazi ovaj seljačić će da mi govori a ne zna ni da se ne kaže glooooooooova..

no dobro..
meni je tu paradokslano što su se zgražavali kad je izvorna desnica potjerivala Slovence i Hrvate iz Beograda e da bi sad oni tražili da se potjeraju Bosanci al nema šaje da bi provalili da je to potupuno na dlaku isti mehanizam smo su oni prvo potjerivani imali malo bolji muzički ukus...
brate sestro, šta reći a ne zaplakati..
toliko uzelo maha da ni normalni više ne registruju pojavu

Ne dajte se braćo Srbi iz Republike Srpske!
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 13:13 29.06.2023

Re: ,

predatortz

ovo ti on čita u duhu, pazi ovaj seljačić će da mi govori a ne zna ni da se ne kaže


Evo, zabole me u predelu prepona!


samo kažem, vjerovatno nema previše smisla raspravljati se
angie01 angie01 13:25 29.06.2023

Re: ,

Ali zamisli koliko glup moraš da budeš da misliš da par procenata Srba iz Bosne,


pa ja evo ne znam, koliko ono bas, bas glup moras da budes, da prvo ucitas nesto nesuvislo i pretvoris ociglednu rasprvu o jednom, u zakljucak o necem drugom-izmisljenom,...je l to onaj pokusaj preskoka, bezanije,...ili sta.

e, al ovaj detalj moram da izdovjim:


Pa ako smo toliko dominantniji, sposobniji, bezobrazniji, šta god, da vas jebemo toliko koliko kukate o tome, pa skočite s mosta u Dunav, nabijem vas sve nesposobne!


:)))
angie01 angie01 13:30 29.06.2023

Re: ,

meni je tu paradokslano što su se zgražavali kad je izvorna desnica potjerivala Slovence i Hrvate iz Beograda e da bi sad oni tražili da se potjeraju Bosanci al nema šaje da bi provalili da je to potupuno na dlaku isti mehanizam smo su oni prvo potjerivani imali malo bolji muzički ukus...


cetkaj, tebi seselj vjekoslav izvorna bgd desnica, ili sta!

drugo, ko ovde tera Bosance- gde to pise?

sekijev muzicki ukus se moze videti na poslednjim snimcima sa svadbe njegovog sina, zbog kojih se i batica nesto pravdo, nisam ga bas razumela,...nesto nisam ja, ja sam samo pio zero kolu.
gvozden1 gvozden1 13:33 29.06.2023

Re: ,

pecaros
gvozden1

Izraz narodnjaci ne označava ukupnu narodnu muziku.


Neg' da šta označava? Istina je da pojam nije jasno definisan, svako može da u njega strpa šta mu je volja, ali nešto nisam primetio da se na blogu vršila selekcija nego je primetan gadljiv odnos prema prokazanim narodnjacima, onako, đuture. Čast izuzecima.

To otprilike, svako podrazumeva različito.
Većina, verujem, pod narodnjaci podrazumeva novokomponovano.
ecce-florian ecce-florian 13:38 29.06.2023

Re: ,

predatortz
ne moram da ealboriram šta ja mislim o ljudima koji dan danas za neddaće u Srbiji krive šaku jada koja je uspjela da pobjgne iz Bosne..
sve ljudska veličina do ljudske veličine


Ali zamisli koliko glup moraš da budeš da misliš da par procenata Srba iz Bosne, koliko učestvuje u političkom životu Srbije, a i tu je najveći broj ovakvih poput mene koji ne glasaju, određuje život?!
A onda pogledaš da je SNS razvalio u opštinama u kojim Srbina iz Bosne, svećom da ga tražiš, naći nećeš.

Pun mi je kurac te njihove nadrase i izdrkavanja po nama zbog svake njihove nesposobnosti!

Pa ako smo toliko dominantniji, sposobniji, bezobrazniji, šta god, da vas jebemo toliko koliko kukate o tome, pa skočite s mosta u Dunav, nabijem vas sve nesposobne!

evo da i ja citiram ceo komentar, vredi jer svaki deo objašnjava uzroke nerazumevanja

slažem se u potpunosti sa ovim iz tvog komentara nešto niže
samo kažem, vjerovatno nema previše smisla raspravljati se


ali da pokušam da ti objasnim sve razloge koji su doveli do loše postavke za logiško zaključivanje

a)Ali zamisli koliko glup moraš da budeš da misliš da par procenata Srba iz Bosne, koliko učestvuje u političkom životu Srbije, a i tu je najveći broj ovakvih poput mene koji ne glasaju, određuje život?!
To TI kažeš
Ja to nigde nisam ni spomenuo ( proveri)
Ovo je pogrešna premisa gde se odgovor loše adresuje.

b) zašto ja mislim da si ga adresovala na mene:
zato što si se uključila i nastavila u raspravu koju smo vodili predator i ja , pa kako si se uključila onda si stvorila pojmove "mi" i "oni"
Pun mi je kurac te njihove nadrase i izdrkavanja po nama zbog svake njihove nesposobnosti!
Pogrešno odredjenje, nikad nisam bio mi i nikad nisam vodio razgovor sa vama nego sam ja vodio razgovr sa predatorom i to ne o licima pobeglim iz bosne i nastanjenih u srbiji, već o Dodiku i njegovom kapitalu

c) zaključak da skočim u Dunav jer sam nesposoban nije mi rešenje ovog nerazumevanja. mnogo je jednostavnije da prekinem razmenu mišljenja sa predatorom o dodiku jer mi ovaj način vodjenja razgovora ne prija

U tom delu eto saglasni smo oboje

Eto vidiš da se u nečem slažemo

shmoo shmoo 13:42 29.06.2023

Историја уметности је ђавоља работа

исто као и блуз.

maksa83
( * - Вида Галовић некадашња професорка уметности у бившој Трећој, па Осмој, па опет сада Трећој гимназији, обраћајући се својим ученицима: "Ево теби лепо једна јединица јер лупеташ глупости, а то што је Тезеј оставио Аријадну и ту испао свиња, то је сасвим десета ствар и нема везе са твојом јединицом."

Da dodamo da smo je zvali Vida Vatrena Voda.

P.S. Mis-lim da je predavala i u Vladislavu, ali varljivi hodnici sjećanja su zakrčeni mašću i prašinom.



Могуће за Рибникар, тај део не знам.

Није мени предавала него мојој жени (у Осмој, Трећој,...) па сам све то тако чуо. И знам да је писала уџбеник за историју уметности.

А то "десета ствар"...

Користила је често, не само за Тезеја и Аријадну. Ово је још боље клада се показује...

Рецимо, обраћала се мојој жени овако:

- Ти, мала, ти из последње клупе што правиш журку. Напусти час.

- Извините, професорка, нећу више.

А Вида испружи руку испред себе под правим углом, сви прсти на шаци стиснути осим оног средњег, знаш већ којег и шта њиме показујемо, тим средњаком боде ваздух испред себе надоле и каже:

- Извини се ти самој себи јер твоје извињење је сасвим десета ствар, а сада излази напоље.

И ја сам имао сличну професорку историје уметности у Земунској гимназији, Споменку Медурић. Исто је шикала виски и уз то била страствени коцкар. На екскурзији на 4. години гимназије у Медулину смо једну целу ноћ у побожној тишини кибицовали како наша професорка игра покер са рецепционерима и још неким хотелским особљем.

Гаће им је скинула и порасла у нашим очима још више него до тада, а ионако смо је обожавали.






predatortz predatortz 14:10 29.06.2023

Re: ,

Pogrešno odredjenje, nikad nisam bio mi i nikad nisam vodio razgovor sa vama nego sam ja vodio razgovr sa predatorom i to ne o licima pobeglim iz bosne i nastanjenih u srbiji, već o Dodiku i njegovom kapitalu


Sve je krenulo u pogrešnom smeru kada si skrenuo priču sa činjenice koju sam izneo -da SRS i SNS nemaju uporište u Republici Srpskoj da je to više odraz volje birača u Srbiji, na Didikov kapital.

Tu negde smo počeli jedan o babama, drugi o žabama.
ecce-florian ecce-florian 14:40 29.06.2023

Re: ,

@predatar

dobro ajde da odgovorim još na ovo

moje premise o strankama izborima i politici su marksističke: ko ima ekonomsku moć taj vlafa. u skladu sa ti

a) stranka košta
b) izbori koštaju stranku pored onog što dobije po zakonu
c) pobeda na izborima košta još više ( niko više ne veruje obećanjima)

da sad ne sužim važi i za vučića i za dodika

kako se plaća

jedan drugom znači sns je aleksandar a dodik je ono pto baš ne mogu da se setim kako se zove, ekem stranka koja ga je kandidovala

prošla su vremena da se plaća direktno ili na ruke još posle dačićevig koferčeta i par fijaska žutih

nego posredno

velika investicija angažuje velike izvodjače i podizvodjače. posao dobija onaj koji xy donira na....( važi u oba pravca)

u srbiji stanogradnja u rs tenderi i javne nabavke koje su dobijale u dobijaju fieme iz srbije. naravnu tu razliku u ceni uvek plaća krajnji korisnik. znači nije bitno šta si ti zaikružio već šta si kupio u srbiji i republici srpskoj

da bi se zidalo mora da se dobije lokacija. da bi se postigla potrebna razlika u ceni kupi se zemljište ili firma da zemljoštem pa posle grad- opština promeni namenu u generalnom i inim urbanističkim planovima. da li još neko može da ga kupi. može. teoretski

da li su bosanci u ovom biznisu u srbiji ili republici srskoj nebitno, važi i za srbe( doseljene ore 90.

da skratim

moj zaključak je da dodik i vučić mrdjusovno finansiraju jedno drugom i sami sebi ostanak na vlasti prekoračenjem ovlašćenja a ma štetu budžeta u gradjana obe zajednice

a ko je gde glasao i za koga pitanje je koje njemu može lično nešto da znači i to cenim i poštujem

dali sam,sada, konačno bio jasan zašto je vučić=srbija=sns a dodik= rs= stranka..

jedino u tom i takvom kontekstu mi je bilo interesantno i zabavno pokušati pobiti tvoju tezu fa su njohovi odnosi bitno poremećeni

i stvarno bih ovim zaključio ovaj niz nesporazuma

da bi se vodio dijalog mora se saslušati sagovornik, utvrditi njeve osnovne premise u stavovima, zaključci koje iznosi i onda argumentovano pokušati ( ako se želi) u delu ili u celosti pobiti isti.

sve ostalo zaista nije dijalog barem za mene, a komentari na blogu mi ne služe da drugima dokažem koliko sam ja pameta.... etc

da suprotstavljanje bečijim stavovima može biti i sofističko( da ne misliš ono što iznosiš kao kontraatgument) ali se opet moraju poštovati pravila vodjenja fijaloga inače je besmislen

ovo je možda razlog što radprave o stavovima koje iznosiš ovde na blogu često zapadnu u ćorsokak
angie01 angie01 14:42 29.06.2023

Re: ,

Tu negde smo počeli jedan o babama, drugi o žabama.


ajd ne lazi,

jer uopste nije bitno kako se zovu partije u rs-cime ti pametan pokusavas da dokazes, kako je to nesto drugo i da dupe i nosa nisu bas najbolji izmedju sebe-nego je neprijatan deo tamo gde izvrcete, ucitavate, i vredjate- kao i obicno, samo sto cvetko nije imao takvih iskustava....a to je uobicajeno s vase strane.

...ne znam da l da dodam, da u i dupe i nosa-vasi....kao i oni sto su povampirili cetnike.

i jos da pitam- sta bi to tacno trebalo da bude zanimljivo i blisko u onome sto krindza naridce, kakve veze bilo ko odavde ima sa tim sranjem, pa da je ono nalozen, makar i primitivnoscu...znaci ko je ta publika tamo,..tipa lepimica krindza, eto, tome se radi, a predator na blogu jos likuje, e bas volim sto pizdite, a pre toga dva dana nesto licemerno ispisuje o biznisu i slicnim fatamorganama sa premenmaganjem.

pa majkemimila, ja takve likove, kao sto ste vi rsovci na blogu- nikada nisam imala prilike da sretnem...jezivi ste.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 14:53 29.06.2023

Re: ,

ecce-florian

ovo je možda razlog što radprave o stavovima koje iznosiš ovde na blogu često zapadnu u ćorsokak


čekaj ti for real objašnjavaš predatoru kako bi trebao da koristi argumente u raspravi da mu rasprave ne bi zapadale u ćorsokak?
a na pitanje zašto se baviš dodikovom imovinom (i šta uopšte o tome znaš da ne kažem znaš li išta) odgovaraš sa tralalala ptice cvijeće..

pa imao si zicer priliku da objasniš svoje stvove koji su tobože neshvaćeni ali moša..

elem, ni to ne kapiraš al i to ti je taj čist fašizam..
"rekao narod" da je palata u NS Dodikova..
"zna se" kako valjda SNS dobija tendere u RS a bosanci valjda zmeljište šta li u Srbiji..
ko zna to?
odakle te ifnormacije?
osim iz fašističkog kotla u kom se kuva priča kako su bosanci ni manje ni više nego glavni finansijeri SNS-a
sad ćeš pretpostavljam nazad u traallalal mod jer si kao predatoru objasnio al brate vrišti, vrišti neofašizam marke fuj bosanci iz tebe..

naravno slobodan si da predočiš odakle tačno ideja da je SNS jedanko Dodik ili još bolje bosna/RS i tako još jednom arguemntime pokažeš kako si svo vrijeme neshvaćen a samo si iznosio argumente..
a možeš i tralalala
angie01 angie01 14:53 29.06.2023

Re: ,


da bi se vodio dijalog mora se saslušati sagovornik, utvrditi njeve osnovne premise u stavovima, zaključci koje iznosi i onda argumentovano pokušati ( ako se želi) u delu ili u celosti pobiti isti.


e moj cvetko-pa ti nisi video ni bizu kako to izgleda sa njima ovde.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 14:55 29.06.2023

Re: ,

angie01
Tu negde smo počeli jedan o babama, drugi o žabama.


ajd ne lazi,

jer uopste nije bitno kako se zovu partije u rs-cime ti pametan pokusavas da dokazes, kako je to nesto drugo i da dupe i nosa nisu bas najbolji izmedju sebe-nego je neprijatan deo tamo gde izvrcete, ucitavate, i vredjate- kao i obicno, samo sto cvetko nije imao takvih iskustava....a to je uobicajeno s vase strane.

...ne znam da l da dodam, da u i dupe i nosa-vasi....kao i oni sto su povampirili cetnike.

i jos da pitam- sta bi to tacno trebalo da bude zanimljivo i blisko u onome sto krindza naridce, kakve veze bilo ko odavde ima sa tim sranjem, pa da je ono nalozen, makar i primitivnoscu...znaci ko je ta publika tamo,..tipa lepimica krindza, eto, tome se radi, a predator na blogu jos likuje, e bas volim sto pizdite, a pre toga dva dana nesto licemerno ispisuje o biznisu i slicnim fatamorganama sa premenmaganjem.

pa majkemimila, ja takve likove, kao sto ste vi rsovci na blogu- nikada nisam imala prilike da sretnem...jezivi ste.


a što brate lijepo ne kažeš dupe to ste vi bosanci, noša, to vam je SNS..
pa da skratimo priču..
taj dio ne kapiram..
čemu femkanje
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 14:55 29.06.2023

Re: ,

angie01

da bi se vodio dijalog mora se saslušati sagovornik, utvrditi njeve osnovne premise u stavovima, zaključci koje iznosi i onda argumentovano pokušati ( ako se želi) u delu ili u celosti pobiti isti.


e moj cvetko-pa ti nisi video ni bizu kako to izgleda sa njima ovde.


daj još malo iz te kuhinje
gvozden1 gvozden1 14:59 29.06.2023

Re: ,


jedino u tom i takvom kontekstu mi je bilo interesantno i zabavno pokušati pobiti tvoju tezu fa su njohovi odnosi bitno poremećeni

Ali primeti da si politiku apsolutno isključio iz razmatranja, a na tom polju su odnosi poremećeni.

Ovo o čemu ti pričaš je biznis, korupcija, pljačka, zovi kako hoćeš, u svakom slučaju, pare.

A kad su pare u pitanju tu sarađuju i mnogo veći neprijatelji nego što su Vučić i Dodik.

Tako da ova tvoja teza, moguće sasvim ispravna, ne pobija Predatorovu o tome da radikali nemaju političku snagu u Srpskoj, niti da su Dodik i Vučić politički oponenti.

angie01 angie01 15:01 29.06.2023

Re: ,


pa imao si zicer priliku da objasniš svoje stvove koji su tobože neshvaćeni ali moša..

elem, ni to ne kapiraš al i to ti je taj čist fašizam..

evo, ovako izgleda
naravno slobodan si da predočiš odakle tačno ideja da je SNS jedanko Dodik ili još bolje bosna/RS i tako još jednom arguemntime pokažeš kako si svo vrijeme neshvaćen a samo si iznosio argumente..


a ootkud babo kao podrska u aposlutno svakoj situaciji!...sta god da je tema, eto njega sa konjicom...bukavalno ko huci i predator,...nema ni jedne rasprave, nicega sto se desilo, da oni nisu u ekstazi zagrljaja....pa se ovde milijana raduje, sto snajperisti iz rs glasaju u bgd i odlucuju sta ce se nama skuvati za rucak,..ade bre bona, jos nam kazi u cemu je tvoja mesetarska konekcija sa guvernantom, koju pominje tvoj sunarodnik, pa da znamo odakle ti ideja da ovde lupas cvrge svakom i za sve sto kazu.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 15:04 29.06.2023

Re: ,

gvozden1

Tako da ova tvoja teza, moguće sasvim ispravna, ne pobija Predatorovu o tome da radikali nemaju političku snagu u Srpskoj, niti da su Dodik i Vučić politički oponenti.


iskreno sumnjam da dodik u Srbiji ima išta osim privatne kuće.. zašto bi, bilo bi i komplikovano i skupo a prilika po RS ne manjka..
ali sasvim je i nebitno..
bitna je spremnost da se teza proguta hook, line and sinker, vidi bosanci finansiraju SNS, pola novog sada je njihovo, sve nam uzeše.. ne trebaju dokazi..

newimprovedtadejus newimprovedtadejus 15:05 29.06.2023

Re: ,

angie01

pa imao si zicer priliku da objasniš svoje stvove koji su tobože neshvaćeni ali moša..

elem, ni to ne kapiraš al i to ti je taj čist fašizam..

evo, ovako izgleda
naravno slobodan si da predočiš odakle tačno ideja da je SNS jedanko Dodik ili još bolje bosna/RS i tako još jednom arguemntime pokažeš kako si svo vrijeme neshvaćen a samo si iznosio argumente..


a ootkud babo kao podrska u aposlutno svakoj situaciji!...sta god da je tema, eto njega sa konjicom...bukavalno ko huci i predator,...nema ni jedne rasprave, nicega sto se desilo, da oni nisu u ekstazi zagrljaja....pa se ovde milijana raduje, sto snajperisti iz rs glasaju u bgd i odlucuju sta ce se nama skuvati za rucak,..ade bre bona, jos nam kazi u cemu je tvoja mesetarska konekcija sa guvernantom, koju pominje tvoj sunarodnik, pa da znamo odakle ti ideja da ovde lupas cvrge svakom i za sve sto kazu.


a ti jadna svaki put strogo miko fo i arguemnti al ono navalilo na tebe pa navalilo..
jah
angie01 angie01 15:05 29.06.2023

Re: ,

daj još malo iz te kuhinje


iz koje kuhinje,..moji svi komentari su rekacija na vase proseravanje, a ne obratno, ono godinama sam cutala, ignorisala, sada mi se smucilo, pa necu vise da cutim,...onoo ko da ste specijalno odelenje,...inkluzivno....a agresivno i bezobrazno do zla boga.
a što brate lijepo ne kažeš dupe to ste vi bosanci, noša, to vam je SNS..


to ti je bona- metafora, je l si u toj tvojoj skoli ucila nesto o tome.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana