Astrologija| Politika

Majka

niccolo RSS / 24.06.2023. u 13:02

Šta se kk događa u Rusiji? Kojoj budali je uošte palo na pamet da je dobra ideja da postoji nekakva privatna vojska, od kad se to radi?

 
Ako ima neka dobra duša da pojasni nama koji slabo pratimo, bili bismo zahvalni...

 



Komentari (889)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

emilia emilia 01:56 26.06.2023

Re: Teroristi i borci za slobodu

@DraganMilosev5
Каква ће ово хитчина да буде

emilia emilia 02:26 26.06.2023

Лебединое

solo solo 07:13 26.06.2023

Re: Teroristi i borci za slobodu

CIJA PLATILA PRIGOŽINU 600 MILIJARDI DA UBIJE PUTINA A ON UZO PARE I ZAJEBO IH MOJ BAJO, PRIČO SINOĆ BOKAN NA HEPIJU NEPOMAKO SE ODAVDE AKO LAŽEM




A blogovski mudraci analitičari razvezli analize da se usereš.

Ovi ,,šibicari,, ih uradili na foru.I još ih zapadni majmuni izfinansirali. 2 u 1.

Ako,neka,ko zna zašto je to dobro.

Toliko je bilo očigledno naivno da tu nešto smrdi.

Izvinjavam se ,,ovom,,što je postavio blog, možda i ne poskupe kirije u Beogradu.
shmoo shmoo 07:23 26.06.2023

Re: Teroristi i borci za slobodu

solo

Izvinjavam se ,,ovom,,što je postavio blog, možda i ne poskupe kirije u Beogradu.



Ја само да додам да смо ми у ФК Чукарички одлучили, као један вид санкција које уводимо обема званично зараћеним странама у овом сукобу, да од следеће фудбалске сезоне наплаћујемо улазнице Русима и Украјинцима који живе под киријом на Бановом брду.

За све остале, незванично зараћене стране, улаз је бесплатан.

Чак и за Америчане и држављане осталих НАТО земаља.


Lord Danat



Да ли си приметио како се водитељ Скај Њуза на крају разговора захвалио преосвећеном лорду на његовој мудрости?

"Thank you for your wisdom."



А лордова мудрост у том разговору се састојала у томе што је рекао да они заправо ништа и не знају... Ни како и откуд Пригожин у Белорусији ни колико вагнероваца сада тамо има ни да ли ће да ударе на Кијев са севера... Ништа не знају.

Ала му је мудрост!

К'о да је окачио слово R на муда.

Па то знам и ја што зна лорд Данат, јбг.

shmoo shmoo 11:38 26.06.2023

Свети Сава и његови Вукови

solo

Izvinjavam se ,,ovom,,što je postavio blog, možda i ne poskupe kirije u Beogradu.



Накнадно се сетих...

Ово је била занимљива емисија на ту тему.

Нисам ни знао да је у Србију већ пристигло око 200 хиљада Руса. И колико су само фирми основали, како су већ направили и своје клубове итд. А углавном све неки високообразовани млади људи што ће итекако утицати и на образовну и на старосну структуру становништва у Србији. И на културу и на уметност... Исто као и пре 100 година после бољшевичке револуције.

То би баш била добра тема за неки блог ако већ хоће да пишу о Русима и Србима и Русији и Србији.

А не ове шараде са Пригожиновим "државним ударом"...



„Putinovi" Rusi u Srbiji (ЛИНК)





predatortz predatortz 11:40 26.06.2023

Re: Свети Сава и његови Вукови


Нисам ни знао да је у Србију већ пристигло око 200 хиљада Руса.


To malo brine nas Bosance. Crnogorce smo oduvali kao mačke sa jebališta, sa ovim nemamo iskustva.
A Srbija je dragocena da bi je čovek prepustio u ruke Srbijancima...
shmoo shmoo 11:54 26.06.2023

Re: Свети Сава и његови Вукови

predatortz

Нисам ни знао да је у Србију већ пристигло око 200 хиљада Руса.


To malo brine nas Bosance. Crnogorce smo oduvali kao mačke sa jebališta, sa ovim nemamo iskustva.







A Srbija je dragocena da bi je čovek prepustio u ruke Srbijancima...



Ај агри.

Уз допуну која се састоји у додавању једне речи у исказу:

САМО Србијанцима.

П.С. - Стварно бре, Предаторе, упропасти те тај К унд К штелунг који се у Земуну само продубио.

Како, бре, "Србијанцима"?

Тачно лепо сада већ видим Чарлија који се онесвестио од изненађења јер то није очекивао од тебе.

Још мало па ћеш и ти к'о и ова моја у кући што јој је прабаба славонска Швабица да ме тераш да китим новогодишњу јелку.

Џабе ја њој објашњавам да су обичаји нас са ове стране Дрине другачији и да ми уместо јелке за празнике држимо турске главе у прозору.

Не вреди. Јелка опет сваке године окићена.

Зато сам и имао онај додатак од једне речи на твој исказ.








(Запази им црвене фесиће на паради... Колонијалне трупе. )


predatortz predatortz 12:15 26.06.2023

Re: Свети Сава и његови Вукови

П.С. - Стварно бре, Предаторе, упропасти те тај К унд К штелунг који се у Земуну само продубио.


Ne vredi! I Zemun smo razjebali. Ne ovakvi kao ja, ali moji prekodrinci. VI ličke i ostale krajiške.

Anegdota od pre neki dan:

Parkiram na kolovoz, preko puta moje zgrade. Izlazi baba, dušu u nosu nosi i kaže da ne mogu tu da parkiram.
Ja smireno, žena u godinama jbga, pitam zbog čega ne mogu da parkiram automobil na kolovozu gde je parkiranje dozvoljeno.

Ona meni:

Ne možeš da parkiraš ispred moje kuće! Ovu kuću je mom ocu Tito dao!

Tu se probudi bezobrazni ja: Zato vam kuća ovako i izgleda! Niste je zidali, niste je kupili, pala Vam sa neba i to tuđa! Zato se i raspada!

Gleda žene, vidim nije joj jasno kako nisam impresioniran što je neki bandit dao nečiju kuću njenom ocu banditu. Vidim da joj je normalno da se kuća otme.

I kontam, nema ovde leba još dugo. Reopvi takvih se vuku po svim institucijama, sin joj neki vozač kod Džorgovanke...




shmoo shmoo 13:26 26.06.2023

Re: Свети Сава и његови Вукови

predatortz

Ne možeš da parkiraš ispred moje kuće! Ovu kuću je mom ocu Tito dao!

Tu se probudi bezobrazni ja: Zato vam kuća ovako i izgleda! Niste je zidali, niste je kupili, pala Vam sa neba i to tuđa! Zato se i raspada!






Ти си баби ипак подношљивија солуција од мене. Ја такве бабе у таквим ситуацијама удавим друштвено-политичким приликама 1944/45. у Југославији, све поткрепљено подацима са ценама са пијаце из оног доба и данас и на крају баба бежи од мене, а не ја од ње.

Ефикасан метод.

I kontam, nema ovde leba još dugo. Reopvi takvih se vuku po svim institucijama, sin joj neki vozač kod Džorgovanke...




angie01 angie01 13:44 26.06.2023

Re: Свети Сава и његови Вукови


I kontam, nema ovde leba još dugo. Reopvi takvih se vuku po svim institucijama, sin joj neki vozač kod Džorgovanke...




sta serete, posle skoro 40 godina vi pricate o repovima, e jade,...pa repovi su iz devedesetih, jer su na vlasti ti likovi,...pa hebotebog, da neko ne moze da uredi zemlju za 30 godina i pozivase na neku bas davnu proslost u kojoj, kada se uporedi sve sto se broji, jos ispada da je bilo bolje,..ajd molim vas,...nekada su nase firme prjektovale i radile po svetu, nama sada ovo malo sto se redi uz veliku pricu i pompu, fusare kinezi, mostove rusi poplava, nove putave rusi polava-pazi, jos postoje putevi iz vremena Osmalija, a ovi sto se grade od pre godinu dana, shebe poplava:))), sve sto je finkcionisalo je shebano, u bgdu, nemas ni autovusku ni Z stanicu, a aerodrom ne ume da radi, gradski prevoz je unisten,...o cemu vi vise pricate, leba vam.
angie01 angie01 22:29 26.06.2023

Re: Свети Сава и његови Вукови

predatortz

Нисам ни знао да је у Србију већ пристигло око 200 хиљада Руса.


To malo brine nas Bosance.
Crnogorce smo oduvali kao mačke sa jebališta, sa ovim nemamo iskustva.
A Srbija je dragocena da bi je čovek prepustio u ruke Srbijancima...



cek cek, ovde ne padas u fras, ili sta, nije ti ugrozen identitet, ili sta vec, duboki osjecaji,...i sta ono jos bese, oko svadje, zeljne komentara i ostale munje:))))
predatortz predatortz 22:35 26.06.2023

Re: Свети Сава и његови Вукови

angie01
predatortz

Нисам ни знао да је у Србију већ пристигло око 200 хиљада Руса.


To malo brine nas Bosance.
Crnogorce smo oduvali kao mačke sa jebališta, sa ovim nemamo iskustva.
A Srbija je dragocena da bi je čovek prepustio u ruke Srbijancima...



cek cek, ovde ne padas u fras, ili sta, nije ti ugrozen identitet, ili sta vec, duboki osjecaji,...i sta ono jos bese, oko svadje, zeljne komentara i ostale munje:))))


Anđo srećo, quod licet Iovi, non licet bovi.
Sve zavisi sa kim se i u kom tonu se razgovara.
angie01 angie01 22:51 26.06.2023

Re: Свети Сава и његови Вукови

Anđo srećo, quod licet Iovi, non licet bovi.
Sve zavisi sa kim se i u kom tonu se razgovara


bozemesacuvaj sta si ti sebi umislio, koja si ti smehotresna pojava.

ocigledno prdonja koji nesto folira sa tim bolom u dusi, po potrebi pa jos kada nije ni njemu upucen, a fras se pojacava:))), profesionalno- pravi si bosanceros!...je l sad dobar ton.
shmoo shmoo 22:59 26.06.2023

Re: Свети Сава и његови Вукови

angie01

repovi su iz devedesetih, jer su na vlasti ti likovi



А њихова "опозиција" данас су исти они ликови из осамдесетих који су такође били на власти у Србији опет од 2000. до 2012?

О, Осма седницо, отвори се и прогутај нас све!!!







angie01 angie01 23:02 26.06.2023

Re: Свети Сава и његови Вукови

А њихова "опозиција" данас су исти они ликови из осамдесетих који су такође били на власти опет од 2000. фо 2012?


ma ko prica o opoziciji,...ne vidim bas neke iz osamdesetih tu...


О, Осма седницо, отвори се и прогутај нас све!!!


ma osma sednica usolicila zloboleona,... al je 30 godina proslo od rat, jeset li vi normalno vise...kakvi bre komunisti urcipalci,..ovo radikali, sles cetnici.
gedza.73 gedza.73 10:40 27.06.2023

Re: Свети Сава и његови Вукови

angie01
nekada su nase firme prjektovale i radile po svetu, nama sada ovo malo sto se redi uz veliku pricu i pompu, fusare kinezi, mostove rusi poplava, nove putave rusi polava-pazi, jos postoje putevi iz vremena Osmalija, a ovi sto se grade od pre godinu dana, shebe poplava:))), sve sto je finkcionisalo je shebano, u bgdu, nemas ni autovusku ni Z stanicu, a aerodrom ne ume da radi, gradski prevoz je unisten,...o cemu vi vise pricate, leba vam.

E ovako će za jedno dvaes, tries godina da priča neko od Jutkinih ili onog iz Grocke što je spalio kuću novinara.
MOžemo da se podsećamo koje su barabe i lopine tada bile, kako su se iživljavali ali bi ponovo krenuli u isti krug.

Pre neko veće je bio film Pavle Pavlović (Bata, Stojkovič, Bekim fehmiju, Milena Dravić...) gde se vide izvori državnog kriminala, uništavanja institucija, kršenje zakona, korupcija, nemoral, šund, kič, estrada... lepo su rekli oni iz osamdesetih kunući se Titu kako sa njegovog puta neće skrenuti. I ne skreću.
dragosevacsutra dragosevacsutra 23:04 28.06.2023

Re: Свети Сава и његови Вукови

sin joj neki vozač kod Džorgovanke...


eee

pa da se raspita za pemziju?


solo solo 07:25 26.06.2023

autoru bloga


Znaš li ti Nikola ,,zasto je nebo tako blizu nad pucinom?,,

Evo,ima sve u klipovima:

shmoo shmoo 07:31 26.06.2023

Re: autoru bloga

solo

Znaš li ti Nikola ,,zasto je nebo tako blizu nad pucinom?,,

Evo,ima sve u klipovima:




Баш си запео са овим небом и пучином!





Јбт, ала ти је Анђа нагазила на сујету зато што те је бановала!





Иди бре, Матори, у першун, што би рекла моја баба. Слатко ме насмеја.

solo solo 07:36 26.06.2023

Re: autoru bloga

Јбт, ала ти је Анђа нагазила на сујету зато што те је бановала!



Ma jebo to.Kakva sujeta,kakvo banovanje.

Da se vusereš od kreacija i ideja na blogu- Kako da se ne sprdaš kad joj je naslov multiupotrebljiv.

Jel znaš da će ljudi jednog dana da se dele na one koje je Anđa banovala i one koje nije.

Vataj voz na vreme.

,,sprema se oluja,,Valteru jedan.
shmoo shmoo 07:51 26.06.2023

Re: autoru bloga

solo

Jel znaš da će ljudi jednog dana da se dele na one koje je Anđa banovala i one koje nije.



Тај дан је одавно дошао и прошао.


,,sprema se oluja,,Valteru jedan.



Тко не слуша пјесму, слушат' ће олују.

Ово није натпис са Грунфове мајице. У његовом селу кере 'вол'ко скачу.







Vataj voz na vreme.






shmoo shmoo 08:03 26.06.2023

Re: autoru bloga

solo



А стварно ти добро иде ово римовање у последње време.

Већ два дана се смејем за оно:

А оклен је Баја? - Из крајишких јаја..




promoter promoter 12:29 26.06.2023

Re: autoru bloga

solo

Znaš li ti Nikola ,,zasto je nebo tako blizu nad pucinom?,,

Evo,ima sve u klipovima:


Solo!
Znaš li ti da oni koji drže puške po kućama moraju da plaćaju puškarinu?
solo solo 14:05 26.06.2023

Re: autoru bloga

Znaš li ti da oni koji drže puške po kućama moraju da plaćaju puškarinu?


Nickove na sunce!
shmoo shmoo 22:55 26.06.2023

Re: autoru bloga

promoter
solo

Znaš li ti Nikola ,,zasto je nebo tako blizu nad pucinom?,,

Evo,ima sve u klipovima:


Solo!
Znaš li ti da oni koji drže puške po kućama moraju da plaćaju puškarinu?



Плаћају парама или ...?


vlad_aleksh vlad_aleksh 07:55 26.06.2023

Случај Хармс

Један Енглез никако није могао да се сети како се та птица зове.

– То је – каже – крешталица. Ах, не, није крешталица, него крештавица. Или не, није крештавица, него кричиличица. Ма без везе! Није кричиличица него крекац. Ама не крекац, него крекатекурица.

Хоћете ли да вам испричам причу о тој крешталици? То јест, не крешталици, него крештавици. Или не, не о крештавици, него о кричиличици. Ма без везе. Не о кричиличици, него крекцу. Ама не о крекцу, него о крекатекурици. Ух, није то. Кукурешталици? Не, није кукурешталица. Да није кукурикача? Не, није ни то.

Заборавио сам како се зове та птица. А да нисам заборавио, испричао бих вам причу о тој кукирикирешталици.
Milan Novković Milan Novković 09:32 26.06.2023

Re: Случај Хармс

vlad_aleksh
Један Енглез никако није могао да се сети како се та птица зове.

– То је – каже – крешталица. Ах, не, није крешталица, него крештавица. Или не, није крештавица, него кричиличица. Ма без везе! Није кричиличица него крекац. Ама не крекац, него крекатекурица.

Хоћете ли да вам испричам причу о тој крешталици? То јест, не крешталици, него крештавици. Или не, не о крештавици, него о кричиличици. Ма без везе. Не о кричиличици, него крекцу. Ама не о крекцу, него о крекатекурици. Ух, није то. Кукурешталици? Не, није кукурешталица. Да није кукурикача? Не, није ни то.

Заборавио сам како се зове та птица. А да нисам заборавио, испричао бих вам причу о тој кукирикирешталици.

Ogromna većina velikih delova ove današne geopolitičke priče je scipted od strane Rusije i Kine, uglavnom, pa do neke mere drugih - Indija, Iran, Turska, KSA, Brazil itd.

Ali ta ptica od priče očigledno nije trivijalna ni top-brassu kolektivno-zapadnog tima pošto su im neki veliki potezi ispali naivni i kontraproduktivni.

A ovo sada poglavlje, detalj nije lak za fatanje na svoj način, ali se treba setiti nekih detalja:

- Rusija u Ukrajini ima toliko svojih ljudi, i ne mislim samo na bojna polaj, da sa satelitima, dronovima, pa ogromnim delom tih ljudi zna sve šta se tamo kreće i dešava.

- Jedan analitičar ovako kaže: Rusija zna bolje šta rade cija i emaj6 u Ukrajini nego što to znaju te dve agencije (dobro, malo je metaforike i Harmsa u ovome)

- Zapad je u posebnoj ekgzistenijlnoj krizi i sada je ona najpregrejanija, uglavnom zbog Britanaca kojima se radi ogromnim delovima prosperiteta, dok imaju veliki uticaj na US spoljnu politiku. Britanci su bez slobode kretanja u ruskim naftnim i gasnim poljima ... PUKLI, i rade svim snagma na provociranju većeg rata a protiv bilo kakvog smirivanja i rešenja.

- Borba za management radna mesta u NATOu je, po odbijanju amera da top mesta dobiju Britanci, je unezverila Britance, i na svašta su spremni.

Rusi su im to SKORO SIGURNO iskoristili u strategijskoj igri u kojoj su bolji od Britanaca.

- Interesantno je da su Britance ovom prilikom spustili na zemlju i Pentagon i Davos crowd.

- Davos crowd pošto, ultimativno, ne žele veći rat u Evropi, iako su Sunak, na primer, pa d kralj "nam", i mnoga vrhuška njihovi ljudi.

- Pentagon svoje dumanje i mouthpiece rabotu radi preko RAND Corporation, i "oni" (nači Pentagon) su pre mesec dva već rekli da protracted rat u Ukrajini protiv Rusije aint good for US.

For everyone's delectation: iako su deep gov, state dep, white house, america first etc granije nejasne, fluidne, i često se po nekim interesima preklapaju, Pentagon je "stariji brat" Elona Muska, America first, i delova US deep gov koji su protiv "ideala" žrtvovanja amerike Davos Crowda u borbi za evropsku vrhovnu vlast nad (ostacima) nekad samo zapadnog sveta.

A da svet pobeže, i realna humility lica imbecila ala Blinken se, preko obrisa, vide u sledećem članku:

U.S. Admits Defeat In War On Russia And China

Pa tako, kako god da zumiraš i kadriraš poslednjih n dana, meseci, ili godina, Rusi i Kinezi su strpljivi, promišljeni i analitični do te mere da su skoro svi operatori koje i bolji sa zapadu probaju nad ovom tvojom harmsovom pričom - idempotentni, priča ostaje ista
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:07 26.06.2023

Re: Случај Хармс

Milan Novković
vlad_aleksh
Један Енглез никако није могао да се сети како се та птица зове.

– То је – каже – крешталица. Ах, не, није крешталица, него крештавица. Или не, није крештавица, него кричиличица. Ма без везе! Није кричиличица него крекац. Ама не крекац, него крекатекурица.

Хоћете ли да вам испричам причу о тој крешталици? То јест, не крешталици, него крештавици. Или не, не о крештавици, него о кричиличици. Ма без везе. Не о кричиличици, него крекцу. Ама не о крекцу, него о крекатекурици. Ух, није то. Кукурешталици? Не, није кукурешталица. Да није кукурикача? Не, није ни то.

Заборавио сам како се зове та птица. А да нисам заборавио, испричао бих вам причу о тој кукирикирешталици.

Ogromna većina velikih delova ove današne geopolitičke priče je scipted od strane Rusije i Kine, uglavnom, pa do neke mere drugih - Indija, Iran, Turska, KSA, Brazil itd.

Ali ta ptica od priče očigledno nije trivijalna ni top-brassu kolektivno-zapadnog tima pošto su im neki veliki potezi ispali naivni i kontraproduktivni.

A ovo sada poglavlje, detalj nije lak za fatanje na svoj način, ali se treba setiti nekih detalja:

- Rusija u Ukrajini ima toliko svojih ljudi, i ne mislim samo na bojna polaj, da sa satelitima, dronovima, pa ogromnim delom tih ljudi zna sve šta se tamo kreće i dešava.

- Jedan analitičar ovako kaže: Rusija zna bolje šta rade cija i emaj6 u Ukrajini nego što to znaju te dve agencije (dobro, malo je metaforike i Harmsa u ovome)

- Zapad je u posebnoj ekgzistenijlnoj krizi i sada je ona najpregrejanija, uglavnom zbog Britanaca kojima se radi ogromnim delovima prosperiteta, dok imaju veliki uticaj na US spoljnu politiku. Britanci su bez slobode kretanja u ruskim naftnim i gasnim poljima ... PUKLI, i rade svim snagma na provociranju većeg rata a protiv bilo kakvog smirivanja i rešenja.

- Borba za management radna mesta u NATOu je, po odbijanju amera da top mesta dobiju Britanci, je unezverila Britance, i na svašta su spremni.

Rusi su im to SKORO SIGURNO iskoristili u strategijskoj igri u kojoj su bolji od Britanaca.

- Interesantno je da su Britance ovom prilikom spustili na zemlju i Pentagon i Davos crowd.

- Davos crowd pošto, ultimativno, ne žele veći rat u Evropi, iako su Sunak, na primer, pa d kralj "nam", i mnoga vrhuška njihovi ljudi.

- Pentagon svoje dumanje i mouthpiece rabotu radi preko RAND Corporation, i "oni" (nači Pentagon) su pre mesec dva već rekli da protracted rat u Ukrajini protiv Rusije aint good for US.

For everyone's delectation: iako su deep gov, state dep, white house, america first etc granije nejasne, fluidne, i često se po nekim interesima preklapaju, Pentagon je "stariji brat" Elona Muska, America first, i delova US deep gov koji su protiv "ideala" žrtvovanja amerike Davos Crowda u borbi za evropsku vrhovnu vlast nad (ostacima) nekad samo zapadnog sveta.

A da svet pobeže, i realna humility lica imbecila ala Blinken se, preko obrisa, vide u sledećem članku:

U.S. Admits Defeat In War On Russia And China

Pa tako, kako god da zumiraš i kadriraš poslednjih n dana, meseci, ili godina, Rusi i Kinezi su strpljivi, promišljeni i analitični do te mere da su skoro svi operatori koje i bolji sa zapadu probaju nad ovom tvojom harmsovom pričom - idempotentni, priča ostaje ista


e vas dvojica se taman sporazumijete kako treba..
ja bih ti na to sve rekla da pogledaš kako raste američka produktivnost, kako evropska, a kako kineska..
ko jelda više žive lovuše uspije da izbaci na jednog svog zaposlenog..
šta misliš kako tu stvari stoje?
na stranu nivo, i dinamika je poprilično ugly za sve koji nisu ameri..
to ako nećeš sebi da priznaš u startu si omašio..
naravno da je lako naći probleme, i u kini i u americi a pogotovo u rusiji, ali kad pogledaš kapacitet za izbacivanje žive lovuše (ili ako hoćeš ideje, mikročipa ili zrna soje) stvar ne stoji dobro ako ti se ne dopada da tu amer jako dobro kotira (sa sve preteko nas kosooki u čipovima, uvodimo sankcije, pokrećimo ratove)..
možda bi se dalo raspravljati o potencijalu evrope da joj klecnu privredna koljena ali poprilično sam sigurna da ni u najgore scenariu mi to nećemo doživjeti..
klecavanju američkih koljena u narednih 100 godina nema smisla se uopšte nadati..
ja se ne bi nadala ni kinezovom, vjerujem da će come out on top čisto mehanizmom reversion to mean..
ali mi to nećemo doživjeti
solo solo 12:04 26.06.2023

Re: Случај Хармс

Један Енглез никако није могао да се сети како се та птица зове.

– То је – каже – крешталица. Ах, не, није крешталица, него крештавица. Или не, није крештавица, него кричиличица. Ма без везе! Није кричиличица него крекац. Ама не крекац, него крекатекурица.


Kako bi taj Englez najebo sa pticom mičiguzom.

Znaš li ti šta je ptica mičiguza?

Aj' u 20 evra da ne zna ni Tasa Debeli.
Milan Novković Milan Novković 12:18 26.06.2023

Re: Случај Хармс



e vas dvojica se taman sporazumijete kako treba..

Pošto su tebi agresivni bezobrazluk pa neutemeljena nadmenost u prvim rečenicama komentara, povrh u najbolju ruku srednješkolskog znanja, hard-coded trademark, border-line autistični (nikako da otreseš lošu naviku pored mnogih komentara sad ne samo jednog ili dvoje blogera) neću ti komentarisati ostatak ispod srednješkolskog trudbeništva dok mi bar ne pokažeš da ipak nisi Koštunica i da ti neće trebati 9 godina više nego prosečnom amateru da ukapiaš šta se desilo sa Credit Suisse, npr (ipak si makro "analitičar", kako kažeš, a sećam se da nisi imala pojma šta se dešava u trenutku kad su već milioni brujali o tome).

Al pročitao sam ti ostatak komentara - ne može biti plići i neinformisaniji, floskule za osnovnu školu, ne srednju ekonomsku. A stvari su prostije, značajno, od CS.

Funkcionalna nepismenost: staggering. Npr, uopšte se ne priča o klecanju američkih kolena, nego o porazu, koji su de-facto priznali, u ratu protiv Rusa i Kineza, a koji su oni započeli.

Ili, upuštati se u pitanja produktivnosti, pa distribucije profita i trenda u standardu srednje klase, u trenutku kad Raytheon kaže da ne mogu da podrže rat protiv Kine (jesi li ukapirala gore moje spominjanje RAND korporacije) pošto imaju previše podizvođača tamo (a sučim će onda i kako ratovati protiv Kine) ... je suludo gubljenje vremena u ove divne Španske dane, i toplu mediteransku vodu

Ps: Dve ćerke here, dvoje starije dece, tajo im onomad pošto su se rodile želeo da budu žive, zdrave, nesebične i nebezobrazne - i ostao mi ožiljak netolerancije bezobraznih žena.

Al jbg, moja zbunjoza je što ti je manir dosta sličan mojoj mlađoj ćerci, u instinktu, al tajo se bori ko lav i dete je fino pa sve finije A i ona se stepeničasto pomera na bolje pa možda moj trud i nije potreban, taka joj karma, fino dete u duši koje se još oblikuje.

newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:29 26.06.2023

Re: Случај Хармс

Milan Novković


e vas dvojica se taman sporazumijete kako treba..

Pošto su tebi agresivni bezobrazluk pa neutemeljena nadmenost u prvim rečenicama komentara, povrh u najbolju ruku srednješkolskog znanja, hard-coded trademark, border-line autistični (nikako da otreseš lošu naviku pored mnogih komentara sad ne samo jednog ili dvoje blogera) neću ti komentarisati ostatak ispod srednješkolskog trudbeništva dok mi bar ne pokažeš da ipak nisi Koštunica i da ti neće trebati 9 godina više nego prosečnom amateru da ukapiaš šta se desilo sa Credit Suisse, npr (ipak si makro "analitičar", kako kažeš, a sećam se da nisi imala pojma šta se dešava u trenutku kad su već milioni brujali o tome).

Al pročitao sam ti ostatak komentara - ne može biti plići i neinformisaniji, floskule za osnovnu školu, ne srednju ekonomsku. A stvari su prostije, značajno, od CS.

Funkcionalna nepismenost: staggering. Npr, uopšte se ne priča o klecanju američkih kolena, nego o porazu, koji su de-facto priznali, u ratu protiv Rusa i Kineza, a koji su oni započeli.

Ili, upuštati se u pitanja produktivnosti, pa distribucije profita i trenda u standardu srednje klase, u trenutku kad Raytheon kaže da ne mogu da podrže rat protiv Kine (jesi li ukapirala gore moje spominjanje RAND korporacije) pošto imaju previše podizvođača tamo (a sučim će onda i kako ratovati protiv Kine) ... je suludo gubljenje vremena u ove divne Španske dane, i toplu mediteransku vodu

Ps: Dve ćerke here, dvoje starije dece, tajo im onomad pošto su se rodile želeo da budu žive, zdrave, nesebične i nebezobrazne - i ostao mi ožiljak netolerancije bezobraznih žena.

Al jbg, moja zbunjoza je što ti je manir dosta sličan mojoj mlađoj ćerci, u instinktu, al tajo se bori ko lav i dete je fino pa sve finije A i ona se stepeničasto pomera na bolje pa možda moj trud i nije potreban, taka joj karma, fino dete u duši koje se još oblikuje.


e ako ti imaš uslove evo imam i ja!
ajde mi objasni tačno kako definišeš bezobrazluk žene?
i kako nadmenost?
jer evo recimo ti koji si elektro inžinjer sa dal 30 godina iskustva iz (cjenim) usko specijalizovanog finansijskom tržišta smatraš da treba da objašnjavaš svima kako stvari stoje kad je makroekonomija i geopolitika u pitanju..
ali meni, doktoru ekonomskih nauka, sa 25 godina iskustva u polju makreokonomije, dakle poprilično specijalizovanoj da dajem ocjene i prognoze rasta američke i kineske privrede (bukvalno me za to plaćaju) e dakle ti meni kažeš da sam ja nadmena kad ti se obraćam..
i bezorbazna kad ti kažem da ste se vas dvojica super razumjeli..
tražiš neko dublje poštovanje od obične komunikacije (sa tragovima sprdnje, kojoj na ovom mjestu svi pribjegavamo)..
dal tražiš persiranje?
obraćanje iskjlučivo u formi traženja savjeta?
ajde kapiram za kćeri ako si ih othranio i možda i danas finansijski pomažeš pa kapiram neko očekivanje poštovanja (mada ja svoje odgajam tako da je ok i da mi ovaj od 8 skreše šta hoće i kako hoće al ne kažem da je ispravno)..
e dakle ajde prema kćerima..
al na osnovu čega od ženskog roda in general očekuješ da ne smije s tobom da komunicira na ravnoj nozi (pa i posprdno)?
i kako misliš u 21. vijeku da je to ok?


Milan Novković Milan Novković 13:11 26.06.2023

Re: Случај Хармс

newimprovedtadejus
...

Bezobrazluk je bezobrazluk, nego meni više smeta kod žena, kao što mi više smetaju i neke druge fizičke i psihičke karakteristike kod njih.

Diplome nisu dovolje, nisu tzv proof of the puding. Moraš da znaš šta se dešava sa CS pre raje, a ne posle, pošto si ti makroekonomista a raja nije.

Nisam ja na tvoj prvi bezobrazluk, kad si se pojavila, odgovorio bezobrazlukom. Ni na drugi. Trebalo je malo hrabrosti da se nekoj novoj ženi obrati bezobrazno, ali ti si bila uporna.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 13:47 26.06.2023

Re: Случај Хармс

Milan Novković
newimprovedtadejus
...

Bezobrazluk je bezobrazluk, nego meni više smeta kod žena, kao što mi više smetaju i neke druge fizičke i psihičke karakteristike kod njih.

Diplome nisu dovolje, nisu tzv proof of the puding. Moraš da znaš šta se dešava sa CS pre raje, a ne posle, pošto si ti makroekonomista a raja nije.

Nisam ja na tvoj prvi bezobrazluk, kad si se pojavila, odgovorio bezobrazlukom. Ni na drugi. Trebalo je malo hrabrosti da se nekoj novoj ženi obrati bezobrazno, ali ti si bila uporna.


pa nije bezobrazuk bezobrazluk svima jednako nego naprotiv, potpuno individualna definicija..
pa je nekom bezobrazluk da mu se mlađi ne pokloni na ulici, nekom da ga na ulici drugi gurne a nekom da se taj drugi prosto ne složi s njegovim mišljenjem..
pa te opet pitam, živ bio definiši ti taj bezobrazluk..
mislim da će i tebi stvari onda biti malo jasnije...

a da ti pomognem..
sjeti se naprimjer blogrke dal bješe yooux, koja se deklarisala kao doktor nauka molekularne biologije i genetike ako se ne varam i pokušala da ti ukaže da tvoja pisanja na temu vakcina nisu u nauci utemeljena..
njoj si rekao da je ni manje ni više nego plaćenik farmakomafije i da naravno o svom poslu nema pojma..
žena je zbog tebe (mada te nije imenom pomenula al cjenim da si ti bio u pitanju) odlučila da na ovom mjestu ne vrijedi diskutovati..
pa da nije to malo bio bezobrazluk s tvoje strane?
šta misliš?
i nisi li ti u ovom našem dijalogu taj koji je besprizorno bezobrazan prema meni samo ja imam strpljenja za tuđe bezobrazluke da ga je zaista jako jako teško potrošiti?
šta misliš?

CSa što se tiče evo još jednom mani se berze dok još ima i do šanije da se ode, ne da ne znaš nego ne znaš ni koga bi uopšte i šta trebalo da pitaš..

solo solo 14:17 26.06.2023

Re: Случај Хармс

pa da nije to malo bio bezobrazluk s tvoje strane?
šta misliš?
i nisi li ti u ovom našem dijalogu taj koji je besprizorno bezobrazan prema meni samo ja imam strpljenja za tuđe bezobrazluke da ga je zaista jako jako teško potrošiti?
šta misliš?


Zar nije sažetije,lakše a nadasve srpski da se lepo pošaljete u tri lepe pičke materine 'nako obostrano.Ubiste se od visokofrekventnog ,,intelektualnog,,napušavanja ko kiša oko Kragujevca.

Al' vas je sjebo taj London, dakle šta reći 'ebo te!

Nije lako biti načitan Srbin što bi reko Čarli puškar.

p.s.

Pritom mogu da se kladim da ni jedno od vas nema pojma - ,,Zasto je nebo tako blizu nad pucinom,,?
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 14:19 26.06.2023

Re: Случај Хармс

solo
pa da nije to malo bio bezobrazluk s tvoje strane?
šta misliš?
i nisi li ti u ovom našem dijalogu taj koji je besprizorno bezobrazan prema meni samo ja imam strpljenja za tuđe bezobrazluke da ga je zaista jako jako teško potrošiti?
šta misliš?


Zar nije sažetije,lakše a nadasve srpski da se lepo pošaljete u tri lepe pičke materine 'nako obostrano.Ubiste se od visokofrekventnog ,,intelektualnog,,napušavanja ko kiša oko Kragujevca.

Al' vas je sjebo taj London, dakle šta reći 'ebo te!

Nije lako biti načitan Srbin što bi reko Čarli puškar.


pa nije do londona meni prosto nikad nije bio manir da bilo koga šaljem bilo kuda niti imam potrebu..
mogu da se raspravljam do prekosutra..
ili da prećutim..
da šaljem na mjesta razna prosto nemam potrebe nikad niukakvoj situaciji..
dobro, osim u saobraćaju
solo solo 14:21 26.06.2023

Re: Случај Хармс

dobro, osim u saobraćaju


počinjem da te obožavam

I samo ču tebi da šanem na uvce - ,,Zasto je nebo tako blizu nad pucinom,,



p.s.

Obožavam i Milančeta jer je matori razvratnik samo se krije iza tog jebenog šuta.

Prodale ga erotske slike koje postavlja.
Milan Novković Milan Novković 15:49 26.06.2023

Re: Случај Хармс


newimprovedtadejus
Milan Novković
newimprovedtadejus
...

Bezobrazluk je bezobrazluk, nego meni više smeta kod žena, kao što mi više smetaju i neke druge fizičke i psihičke karakteristike kod njih.

Diplome nisu dovolje, nisu tzv proof of the puding. Moraš da znaš šta se dešava sa CS pre raje, a ne posle, pošto si ti makroekonomista a raja nije.

Nisam ja na tvoj prvi bezobrazluk, kad si se pojavila, odgovorio bezobrazlukom. Ni na drugi. Trebalo je malo hrabrosti da se nekoj novoj ženi obrati bezobrazno, ali ti si bila uporna.


pa nije bezobrazuk bezobrazluk svima jednako nego naprotiv, potpuno individualna definicija..
pa je nekom bezobrazluk da mu se mlađi ne pokloni na ulici, nekom da ga na ulici drugi gurne a nekom da se taj drugi prosto ne složi s njegovim mišljenjem..
pa te opet pitam, živ bio definiši ti taj bezobrazluk..
mislim da će i tebi stvari onda biti malo jasnije...

a da ti pomognem..
sjeti se naprimjer blogrke dal bješe yooux, koja se deklarisala kao doktor nauka molekularne biologije i genetike ako se ne varam i pokušala da ti ukaže da tvoja pisanja na temu vakcina nisu u nauci utemeljena..
njoj si rekao da je ni manje ni više nego plaćenik farmakomafije i da naravno o svom poslu nema pojma..
žena je zbog tebe (mada te nije imenom pomenula al cjenim da si ti bio u pitanju) odlučila da na ovom mjestu ne vrijedi diskutovati..
pa da nije to malo bio bezobrazluk s tvoje strane?
šta misliš?

i nisi li ti u ovom našem dijalogu taj koji je besprizorno bezobrazan prema meni samo ja imam strpljenja za tuđe bezobrazluke da ga je zaista jako jako teško potrošiti?
šta misliš?

CSa što se tiče evo još jednom mani se berze dok još ima i do šanije da se ode, ne da ne znaš nego ne znaš ni koga bi uopšte i šta trebalo da pitaš..


Ne moraš da mi pomažeš, i ne mislim ništa novo što do sad nisam mislio:

- Tvoje pisanje je i dalje lupetanje. Primer, nema veze što se ta žena (drugačije se zove) "deklarisala" kao doktor nauka molekularne biologije, ona prosto nije znala osnovne stvari o PCR testiranju.

- Ja sam te stvari za tu našu tadašnju raspravu naučio od:

1. Čoveka koji se "deklarisao" kao Nobelovac koji je izmislio PCR (prilagao sam i videoe, i članke, ...

2. Čoveka koji se "deklarisao" kao bivši globalni Fajzerov šef razvoja na temu plućnih infekcija

3. Nekoliko naučnih radova koji analiziraju qvalitativnost i kvantitativnost PCR grešaka kako se koriste razne polimeraze.

I to ništa nije rocket science, pa možeš da se deklarišeš kao novilac pregršta summa-cum-laude diploma, pa još jednog pregršta doktorata u assorted disciplinama i neće ti to mnogo pomoći da impresioniraš ljude koji pokušavaju da nešto nauče s razumevanjem.

Možeš da impresioniraš samo sebi slične, pa da se ljutiš i duriš kada ti skrenu pažnju neki drugi kako ti je znanje stvano na nivou malog deteta, čak i kad pričaš o stvarima za koje dobijaš platu, i koliko je to iritintno kad ga koristiš kao podlogu za idiotske komentare.



promoter promoter 16:43 26.06.2023

Re: Случај Хармс

newimprovedtadejus
solo
pa da nije to malo bio bezobrazluk s tvoje strane?
šta misliš?
i nisi li ti u ovom našem dijalogu taj koji je besprizorno bezobrazan prema meni samo ja imam strpljenja za tuđe bezobrazluke da ga je zaista jako jako teško potrošiti?
šta misliš?


Zar nije sažetije,lakše a nadasve srpski da se lepo pošaljete u tri lepe pičke materine 'nako obostrano.Ubiste se od visokofrekventnog ,,intelektualnog,,napušavanja ko kiša oko Kragujevca.

Al' vas je sjebo taj London, dakle šta reći 'ebo te!

Nije lako biti načitan Srbin što bi reko Čarli puškar.


pa nije do londona meni prosto nikad nije bio manir da bilo koga šaljem bilo kuda niti imam potrebu..
mogu da se raspravljam do prekosutra..
ili da prećutim..
da šaljem na mjesta razna prosto nemam potrebe nikad niukakvoj situaciji..
dobro, osim u saobraćaju

Eeee, što me nervira ovo tvoje turanje reči 'prosto' posvuda?
Jebote, odakle ti to?
To sam čuo još kod jedne žene, bila razredni starešina jednom mom detetu.
I zanimljivo mi što nisam nikada čuo ni jednog muškarca da se poštapa sa tim 'prosto'.
freehand freehand 19:18 26.06.2023

Re: Случај Хармс

ajde mi objasni tačno kako definišeš bezobrazluk žene?

E usraću se mačisto.
shmoo shmoo 22:54 26.06.2023

Re: Случај Хармс

solo
Један Енглез никако није могао да се сети како се та птица зове.

– То је – каже – крешталица. Ах, не, није крешталица, него крештавица. Или не, није крештавица, него кричиличица. Ма без везе! Није кричиличица него крекац. Ама не крекац, него крекатекурица.


Kako bi taj Englez najebo sa pticom mičiguzom.

Znaš li ti šta je ptica mičiguza?

Aj' u 20 evra da ne zna ni Tasa Debeli.



Много је, куме.


newimprovedtadejus newimprovedtadejus 09:44 27.06.2023

Re: Случај Хармс

Milan Novković

newimprovedtadejus
Milan Novković
newimprovedtadejus
...

Bezobrazluk je bezobrazluk, nego meni više smeta kod žena, kao što mi više smetaju i neke druge fizičke i psihičke karakteristike kod njih.

Diplome nisu dovolje, nisu tzv proof of the puding. Moraš da znaš šta se dešava sa CS pre raje, a ne posle, pošto si ti makroekonomista a raja nije.

Nisam ja na tvoj prvi bezobrazluk, kad si se pojavila, odgovorio bezobrazlukom. Ni na drugi. Trebalo je malo hrabrosti da se nekoj novoj ženi obrati bezobrazno, ali ti si bila uporna.


pa nije bezobrazuk bezobrazluk svima jednako nego naprotiv, potpuno individualna definicija..
pa je nekom bezobrazluk da mu se mlađi ne pokloni na ulici, nekom da ga na ulici drugi gurne a nekom da se taj drugi prosto ne složi s njegovim mišljenjem..
pa te opet pitam, živ bio definiši ti taj bezobrazluk..
mislim da će i tebi stvari onda biti malo jasnije...

a da ti pomognem..
sjeti se naprimjer blogrke dal bješe yooux, koja se deklarisala kao doktor nauka molekularne biologije i genetike ako se ne varam i pokušala da ti ukaže da tvoja pisanja na temu vakcina nisu u nauci utemeljena..
njoj si rekao da je ni manje ni više nego plaćenik farmakomafije i da naravno o svom poslu nema pojma..
žena je zbog tebe (mada te nije imenom pomenula al cjenim da si ti bio u pitanju) odlučila da na ovom mjestu ne vrijedi diskutovati..
pa da nije to malo bio bezobrazluk s tvoje strane?
šta misliš?

i nisi li ti u ovom našem dijalogu taj koji je besprizorno bezobrazan prema meni samo ja imam strpljenja za tuđe bezobrazluke da ga je zaista jako jako teško potrošiti?
šta misliš?

CSa što se tiče evo još jednom mani se berze dok još ima i do šanije da se ode, ne da ne znaš nego ne znaš ni koga bi uopšte i šta trebalo da pitaš..


Ne moraš da mi pomažeš, i ne mislim ništa novo što do sad nisam mislio:

- Tvoje pisanje je i dalje lupetanje. Primer, nema veze što se ta žena (drugačije se zove) "deklarisala" kao doktor nauka molekularne biologije, ona prosto nije znala osnovne stvari o PCR testiranju.

- Ja sam te stvari za tu našu tadašnju raspravu naučio od:

1. Čoveka koji se "deklarisao" kao Nobelovac koji je izmislio PCR (prilagao sam i videoe, i članke, ...

2. Čoveka koji se "deklarisao" kao bivši globalni Fajzerov šef razvoja na temu plućnih infekcija

3. Nekoliko naučnih radova koji analiziraju qvalitativnost i kvantitativnost PCR grešaka kako se koriste razne polimeraze.

I to ništa nije rocket science, pa možeš da se deklarišeš kao novilac pregršta summa-cum-laude diploma, pa još jednog pregršta doktorata u assorted disciplinama i neće ti to mnogo pomoći da impresioniraš ljude koji pokušavaju da nešto nauče s razumevanjem.

Možeš da impresioniraš samo sebi slične, pa da se ljutiš i duriš kada ti skrenu pažnju neki drugi kako ti je znanje stvano na nivou malog deteta, čak i kad pričaš o stvarima za koje dobijaš platu, i koliko je to iritintno kad ga koristiš kao podlogu za idiotske komentare.


e ALI
nisam uopšte ja ta koja se ovde ljutim..
ja sam u stanju da i s tobom takvim koji baš ništa da primiš u misaoni proces ne možeš opet raspravljam argumentima (nek su i glupi) dočim ti nikad ali baš nikad nećeš ni meni (a ni toj jooscout, evo sjetila sam se) da uzvratiš argumentom nego isključivo ad hominem i to dosta podlim optužbama..
ni manje ni više nego da ne zanmo i ne razumijemo vlastiti posao (ona je pri tom još i plaćenik)..
e i onda imaš obraza da kažeš meni da sam bezobrazna..
Milane..
da nije malo previše to?
šta misliš ti?

ponavljam, da se raspravljam mogu do prekosutra..
mogu i da slušam kako ja ni za srednjoškolsko znanje nemam, nisam ni za kafu da skuvam, i bezobrazna sam, i neznalica i šta god hoćeš..
al hoću na to da ti i uzvratim sa NE.. NISAM JA TA KOJA JE BEZOBRAZNA OVDE pa koliko god sam ti na sujetu udarila (a teško ju je promašiti)

a pride bih zaista bila rada čuti pa evo ponovo pitam, kako ti definišeš bezobrazluk žene? šta tačno u tvom svijetu tebi žensko smije a šta ne smije da kaže pošto kod muškaraca izgleda idu sasvim drugi aršini?
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 09:47 27.06.2023

Re: Случај Хармс

freehand
ajde mi objasni tačno kako definišeš bezobrazluk žene?

E usraću se mačisto.


on čovjek lijepo kaže da njega bezobrazluk (izbjegava da ga definiše) posebno nervira kod žena..
i sam naglašava da sam ja bezobrazna žena i da mu to teže pada..
pa pitam šta je tačno bezobrazno? što se obraćam posprdnim tonom? čovjeku koji mi je desetine puta (evo i ovde) objašnjavao kako ja pojma nemam o svom poslu on će da mi ga objasni?
pa evo ti mi reci, kako bi se trebala obraćati?
da pogodim? ne bi se trebala obraćati? kad muškarac zbori žena ima da muči? jel to možda?
dragosevacsutra dragosevacsutra 23:08 28.06.2023

Re: Случај Хармс

ali meni, doktoru ekonomskih nauka, sa 25 godina iskustva u polju makreokonomije, dakle poprilično specijalizovanoj


au jebote - a n'ume da izracuna pemzije po svecke banke


antioksidant antioksidant 14:40 26.06.2023

.

...dobra ideja da postoji nekakva privatna vojska, od kad se to radi?


od starog rima ili naticke grcke?
solo solo 15:27 26.06.2023

Bollywood



Analizirajte i dalje.

solo solo 16:31 26.06.2023

Javio se Prigožin: Morao sam...



Москва слезам не верит
mlatisa mlatisa 19:56 26.06.2023

Re: Javio se Prigožin: Morao sam...

Javio se Prigožin: Morao sam...


Натофили на апаратима, русофили у екстази, а србофила и даље нема пуно па није ни битно.

Што ти је живот? Промени се све за 24 сата!
solo solo 21:48 26.06.2023

Re: Javio se Prigožin: Morao sam...

Натофили на апаратима, русофили у екстази, а србофила и даље нема пуно па није ни битно.


Šta je s' vašima?

Vaške isključene.
angie01 angie01 22:55 26.06.2023

i mali entertejment,

kamilo_emericki kamilo_emericki 14:22 27.06.2023

Da ne pratim francuske TV,

pa sam već obiko na gluposti raznih eksperata, zabezeknuo bih se glupostima, izmišljotinama, suprotnostima u istoj rečenici koji su neki blogeri ispisali na ovom blogu. Pritom, ubjeđeni kakao samo oni znaju i govore istinu i samo istinu, tako im bog pomog'o.
Kako nisam u srcu ,a ni u digitus minimus pedis, događaja oslanjam se na mišljenje ljudi koji su, ili su bili, neko i nešto u vojnim i obavještajnim vještinama. Jedan od mojih favorita je Žak Bod (Jacques Baud).
Gospodin Bod kaže da nije bilo nikakvog puča kao ni pokušaja puča već da je bilo pokušaja da se spasi preduzeće koje gubi dio narudžbi, pa samim tim i prihoda.
Po njemu sve je počelo u Bahhmutu gdje je radni zadatak Vagnera bio uništavanje protivničke žive sile a ne osvajanje grada. To je bio plan glavnog ruskog generala u Ukrajini. Ugovor je bio na 6 mjeseci pa produžen na još 20-ak dana i kad je završeno Vagner nije imao više narudžbi jer je Donbas sada u Rusiji a privatna vojna preduzeća nemaju pravo izvoditi ratne radove u Rusiji već samo u inostranstvu. Zbog toga se svi radnici privatnih ratnih preduzeća sada prevode u rusku vojsku i potpisuju direktno ugovor sa ruskom vojskom. Prigožinu se to nije radilo jer mu firma ostaje bez posla i bez kadra. Tako je njegov, i njegovih ljudi, marš prema Moskvi bio malo tvrđi sindikalni odlazak u maršalat, jer se firma gasi ili seli u inostranstvo.
Kako Moskva suzama ne vjeruje tako nije htjela ni mjenjati zakon o preduzećima, ili kako se već zove.
To što su neki, neskloni Rusiji i Putinu, ljudi rekli da je puč nije obaveza da svi prihvatimo taj termin i da danima mlatimo praznu slamu, izmislimo problem pa onda kritikujemo onoga kome smo "učitali" problem.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 14:31 27.06.2023

Re: Da ne pratim francuske TV,

kamilo_emericki

To što su neki, neskloni Rusiji i Putinu, ljudi rekli da je puč nije obaveza da svi prihvatimo taj termin i da danima mlatimo praznu slamu, izmislimo problem pa onda kritikujemo onoga kome smo "učitali" problem.


da pogodim, nije puč nego specijalna paravojna operacija?
gedza.73 gedza.73 14:44 27.06.2023

Re: Da ne pratim francuske TV,

Gospodin Bod kaže da nije bilo nikakvog puča

Znači Putin laže? Doduše on je rekao kako je sprečen građanski rat mada je verovatno mislio na 'građansku specijalnu operaciju' i upotrebio reč мятеж .
kakve crne nebuloze o spašavanju preduzeća. Osim ako ovaj tvoj Žak zna bolje od Putina

организаторы мятежа, предав свою страну, свой народ, предали и тех, кого втянули в преступление
V.V. Putin
izvor kremlin

Tako je njegov, i njegovih ljudi, marš prema Moskvi bio malo tvrđi sindikalni odlazak u maršalat

ja vala svakavog sveta ima. Misliš krenuli tenkovima u sindikalni štrajk a usput se malo gađali raketama i helikopterima? Štrajkuju u svojim uniformama kao što bi štrajkovali doktori ili radnici?




gedza.73 gedza.73 14:45 27.06.2023

Re: Da ne pratim francuske TV,

da pogodim, nije puč nego specijalna paravojna operacija?


Pretekla si me.
Milan Novković Milan Novković 15:11 27.06.2023

Re: Da ne pratim francuske TV,

kamilo_emericki
pa sam već obiko na gluposti raznih eksperata, zabezeknuo bih se glupostima, izmišljotinama, suprotnostima u istoj rečenici koji su neki blogeri ispisali na ovom blogu. Pritom, ubjeđeni kakao samo oni znaju i govore istinu i samo istinu, tako im bog pomog'o.
Kako nisam u srcu ,a ni u digitus minimus pedis, događaja oslanjam se na mišljenje ljudi koji su, ili su bili, neko i nešto u vojnim i obavještajnim vještinama. Jedan od mojih favorita je Žak Bod (Jacques Baud).
Gospodin Bod kaže da nije bilo nikakvog puča kao ni pokušaja puča već da je bilo pokušaja da se spasi preduzeće koje gubi dio narudžbi, pa samim tim i prihoda.
Po njemu sve je počelo u Bahhmutu gdje je radni zadatak Vagnera bio uništavanje protivničke žive sile a ne osvajanje grada. To je bio plan glavnog ruskog generala u Ukrajini. Ugovor je bio na 6 mjeseci pa produžen na još 20-ak dana i kad je završeno Vagner nije imao više narudžbi jer je Donbas sada u Rusiji a privatna vojna preduzeća nemaju pravo izvoditi ratne radove u Rusiji već samo u inostranstvu. Zbog toga se svi radnici privatnih ratnih preduzeća sada prevode u rusku vojsku i potpisuju direktno ugovor sa ruskom vojskom. Prigožinu se to nije radilo jer mu firma ostaje bez posla i bez kadra. Tako je njegov, i njegovih ljudi, marš prema Moskvi bio malo tvrđi sindikalni odlazak u maršalat, jer se firma gasi ili seli u inostranstvo.
Kako Moskva suzama ne vjeruje tako nije htjela ni mjenjati zakon o preduzećima, ili kako se već zove.
To što su neki, neskloni Rusiji i Putinu, ljudi rekli da je puč nije obaveza da svi prihvatimo taj termin i da danima mlatimo praznu slamu, izmislimo problem pa onda kritikujemo onoga kome smo "učitali" problem.

Referenca za tu, najlogičniju priču, je autor koji piše pod imenom Big Serge, na raznim mestima.

Substack članak na ovu temu je: Russo-Ukrainian War: The Wagner Uprising

E sad, to zvuči kao najbolja opšta priča ludi od iole autorskog repekta i vrednih nekog čitanja.

I dalje je to pomalo "čudno" - i taj put kobajagi agresivni put do Moskve, pa opraštanje, Belorusija ... pa ...

... je inteligentnija maskirovka i dalje opcija.

Zvuči skupa, ali u strategiju donosi "strategic ambiguity" - U Belorusiju ne može samo Prigožin, nego i ovi što su se kobajagi "jogunili" - recio neko jezgro za bootstrapping, dok je strategic ambiguity podržan ostalima koji u "pobuni" nisu učestvovali.

Taj strategic ambiguity dalje rasplinjava ionako raplinjene ukrajinske resurse, a Rusima je na pameti možda neka veća ofanziva.

Nemam ideju kolika je verovatnoća da se ovo dešava, ne trivijalna, ali ne ni prevelika. Ali da je maskirovka u kojoj je i Prigožin deo 50%, a da je on nevoljan igrač još 45%.

Ok, ponavljam i sebe i druge, liči na skupu cenu, ali sa pomeranjima u Ukrajini će se brzo zaboraviti, a Nato, Poljaci (iako nevoljni), Britanci ... nisu naivni u njihovim sledećim potezima, a sada je baš sve uskomešano kako Ukrajina pada, Tajvan pada, ... sve u stvari pada bivšim hegemonima.

Belorusija je ovde bitnija nego što izgleda na prvi pogled, me thinks (not really, drugi misle, ja čituckam svašta ...


srdjan.pajic srdjan.pajic 18:35 27.06.2023

Re: Da ne pratim francuske TV,

newimprovedtadejus
kamilo_emericki

To što su neki, neskloni Rusiji i Putinu, ljudi rekli da je puč nije obaveza da svi prihvatimo taj termin i da danima mlatimo praznu slamu, izmislimo problem pa onda kritikujemo onoga kome smo "učitali" problem.


da pogodim, nije puč nego specijalna paravojna operacija?



A crva nije ni bilo. Kamilo ladno nije razumeo ni tog gospodina Boda, ili nije umeo da prepriča to što je čuo, i jadan ne vidi ni da mu ceo kometar nema nikakav smisao. Tako da je vrlo upitno da li je razumeo i komentare kolega na blogu pre nego što se bacio na kritiku. Verovatno nije ni to.

Inače, taj Vagner nije ni nalik na bilo koju plaćeničku kompaniju tipa nepostojećeg Blekvotera, u smislu da im je opis zanimanja to da za pare ratuju za stranu koja ih je angažovala ili da štite neke diktatore po narudžbini. I to ne samo po tome što zapošljavaju najgore kriminalce, nego po tome što se bave mnogo većim biznisom, rudarstvom, dakle direktnim pljačkanjem prirodnih resursa kojekakvih afričkih država. Tako da im je ovo klanje po Ukrajini samo jedan od account-a, i to verovatno manji nego ovo pljačkanje po Africi. I to da su mogli da organizuju marš na Moskvu sa sve zauzimanjem vojnih instalacija obaranjem helikoptera i ubijanjem ruskih vojnika jer im plata nije isplaćena na vreme, a da bi već koliko sutra svima kao bilo oprošteno, pokazuje koliko su zapravo duboko ugrađeni u ovu oligaršku tvorevinu koju Frihend voli za zove ruskom državom.


vrabac_onaj vrabac_onaj 19:16 27.06.2023

Re: Da ne pratim francuske TV,

Milan Novković
[
Referenca za tu, najlogičniju priču, je autor koji piše pod imenom Big Serge, na raznim mestima.

Substack članak na ovu temu je: Russo-Ukrainian War: The Wagner Uprising


Da, ovo je jedno od racionalnijih objašnjenja ove bizarnosti "Pobesnelog Ženje". Rekoh ja u prvom komentaru, kakva budala. Hteo da prdne pa se usro.

Problem sa ludilom je što ćesto nepredvidivo, prosto ne možeš da poveruješ da neko može da povuče tako idiotski potez.
Opet, ruska sramota je što su uopšte dozvolili da do ovoga dođe.


Inače ovaj Serjoža ima odlične tekstove na temu bitaka u Nepoleonovim ratovima i Drugom svetskom ratu.


pa ...

... je inteligentnija maskirovka i dalje opcija.




Što, ovo ti je mnogo jednostavno, tako reči nezanimljivo
freehand freehand 19:21 27.06.2023

Re: Da ne pratim francuske TV,

srdjan.pajic
newimprovedtadejus
kamilo_emericki

To što su neki, neskloni Rusiji i Putinu, ljudi rekli da je puč nije obaveza da svi prihvatimo taj termin i da danima mlatimo praznu slamu, izmislimo problem pa onda kritikujemo onoga kome smo "učitali" problem.


da pogodim, nije puč nego specijalna paravojna operacija?



A crva nije ni bilo. Kamilo ladno nije razumeo ni tog gospodina Boda, ili nije umeo da prepriča to što je čuo, i jadan ne vidi ni da mu ceo kometar nema nikakav smisao. Tako da je vrlo upitno da li je razumeo i komentare kolega na blogu pre nego što se bacio na kritiku. Verovatno nije ni to.

Inače, taj Vagner nije ni nalik na bilo koju plaćeničku kompaniju tipa nepostojećeg Blekvotera, u smislu da im je opis zanimanja to da za pare ratuju za stranu koja ih je angažovala ili da štite neke diktatore po narudžbini. I to ne samo po tome što zapošljavaju najgore kriminalce, nego po tome što se bave mnogo većim biznisom, rudarstvom, dakle direktnim pljačkanjem prirodnih resursa kojekakvih afričkih država. Tako da im je ovo klanje po Ukrajini samo jedan od account-a, i to verovatno manji nego ovo pljačkanje po Africi. I to da su mogli da organizuju marš na Moskvu sa sve zauzimanjem vojnih instalacija obaranjem helikoptera i ubijanjem ruskih vojnika jer im plata nije isplaćena na vreme, a da bi već koliko sutra svima kao bilo oprošteno, pokazuje koliko su zapravo duboko ugrađeni u ovu oligaršku tvorevinu koju Frihend voli za zove ruskom državom.



Ne znam da li bih ikad suzu nad ruskim vojnikom pustio da mi Šaban na tu stvar nije paćnju skrenuo. Mislim, to je isti onaj moj drug što mu je svaki krvolok, pljačkaš i masovni ubica ok, samo ako je iz SAD i GB.
Jako se sekira za Janukoviča i njegove korupcionaške afere, ali su Klintoni i Bajdeni na mestu. Što je razumljivo, jer Janukoviču plaća porez i finansira međunarodni terorizam na taj način.
Nema veze dal su mu sjebali grad ili državu u kojoj je rođen, tek onih pola miliona iračke dece, svatovi i bolnice u Avganistanu ne izazivaju bol u kurcu. A što bi tek spaljeni Rusi u Odesi i ona deca iz Aleje anđela?

gedza.73 gedza.73 20:31 27.06.2023

Re: Da ne pratim francuske TV,

srdjan.pajic
da bi već koliko sutra svima kao bilo oprošteno

Ma to svi rade. U starom Egiptu to bila ustaljena praksa faraona. Čak su i Feničani imali plaćeničke grupe koje su se povremeno okretale protiv svojih poslodavaca. Da ne pominjemo Maje i Acteke. Dejan Lučić i onaj dr.mr.sci.fijuk Petrović su već napisali par knjiga o tome.

Krene grupa robijaša koje je predsednik pustio na slobodu tenkovima na glavni grad, predsednik kaže kako će i' sve poapsi ponovo a onda nikom ništa.
Koliko je bilo ozbiljno pokazuje prpa i bežanija avionima.
Tako da je vrlo upitno da li je razumeo i komentare kolega na blogu pre nego što se bacio na kritiku.

Koje su sve sulude prognoze i strategije od početka rata (prvo su tvrdili kako Rusija neće da napadne pa su prešli na Kindžale, potkovice i Surovikina koji je trebao da reši rat zimus kad ledi zemlja) pisali po blogu ovo sad još i deluje normalno. Meni je bila najjača ona kad dal beše Kamilo razmenio sa jednim 'stranačkim' kolegom mišljenje da Rusija napada Ukrajinu slabim snagama dok 'sili' drži u pozadini. Pa posle jedva mobilisali tu 'silu' jureći ih onako pijane dok im spadaju pantalone ili dok se međusobno biju. sami Rusi su pričali kako su obrukani u svetu. Sad ova tragikomedija
Milan Novković Milan Novković 21:00 27.06.2023

Re: Da ne pratim francuske TV,

vrabac_onaj
Milan Novković
[
Referenca za tu, najlogičniju priču, je autor koji piše pod imenom Big Serge, na raznim mestima.

Substack članak na ovu temu je: Russo-Ukrainian War: The Wagner Uprising


Da, ovo je jedno od racionalnijih objašnjenja ove bizarnosti "Pobesnelog Ženje". Rekoh ja u prvom komentaru, kakva budala. Hteo da prdne pa se usro.

Problem sa ludilom je što ćesto nepredvidivo, prosto ne možeš da poveruješ da neko može da povuče tako idiotski potez.

Opet, ruska sramota je što su uopšte dozvolili da do ovoga dođe.


Inače ovaj Serjoža ima odlične tekstove na temu bitaka u Nepoleonovim ratovima i Drugom svetskom ratu.


pa ...

... je inteligentnija maskirovka i dalje opcija.




Što, ovo ti je mnogo jednostavno, tako reči nezanimljivo

Pa "inteligentna maskirovka" iz mojih amaterskih usta, na temu ruskih strategija jednostavno i ne znači skoro ništa po defaultu, tautološki, to je čista apstrakcija. Slično kao kad bih nešto rekao na temu tekućih strategija šahovskog prvaka sveta u nekoj borbi, dok mi "beli matira u dva poteza" i dalje ume oduzeti 15 minuta, pola sata, čak i sat (ima ih stvarno izazovnih).

Ipak, ostavimo ludilo po stranu, koje je onako kako ti kažeš. Neko staračko ili fiziološko ludilo u toptop profesiji sa realnom egzekutivnom ili menadžement ulogom u ključnom egzistencijalnom domenu nije toliko često, ja mislim. Primer, Biden nije to, on nema takvu ulogu neko je maska za rabotu drugih.

Inteligentna maskirovka ovom prilikom bi bio mat u četiri poteza iz pera autora čiji mat u dva poteza ne ume da uradi 50% majstorskih kandidata u 15-30 minuta.

Pogledaj koju bi konincidenciju imao da potpuno ignorišeš tu mogućnost:

- Drama u Natostanu, pogotovo anglosaknsonskom okrugu

- Veće nedeljama se bruji o false-flagu (zar Zelenovski ne zaklapa o ruskom false-flagu u nuklearki, što bi istorisjki značilo da o tome razmišljaju njegovi hendleri, ili o nečemu sličnom)

- Ko će biti Natostanov spearhead? Poljaci, ko drugi.

- Sveže vesti: već se priča (autori koji imaju bar neki integritet, ali treba proveriti) da će Prigožin dobiti u Belorusiji licencu da radi što je radio sa Wagnerom do sad.

- Poljaci i Litvanci se već pripremaju.

Zašto, ako scenariji nemaju baš nikakav merit, ni tih 1 ili 2 posto.

Kako bi vagao dobit Putinovih poteza u svetlu odrešenih Prigožinovih ruku u Belorusiji, i da li mu uopšte tamo mogu dati tu licencu bez Putinovog odobrenja?! ...

...ok, sve je ovo uslovno u odnostu na tačnost informacije da će tu licencu stvarno dobiti.
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:26 27.06.2023

Re: Da ne pratim francuske TV,

Jako se sekira za Janukoviča i njegove korupcionaške afere, ali su Klintoni i Bajdeni na mestu. Što je razumljivo, jer Janukoviču plaća porez i finansira međunarodni terorizam na taj način.
Nema veze dal su mu sjebali grad ili državu u kojoj je rođen, tek onih pola miliona iračke dece, svatovi i bolnice u Avganistanu ne izazivaju bol u kurcu. A što bi tek spaljeni Rusi u Odesi i ona deca iz Aleje anđela?


Sekiram se ja i oko njih, ali su sad trenutno ovi tvoji hitlerovci na tapetu, pa o njima i pričamo.

vrabac_onaj vrabac_onaj 22:08 27.06.2023

Re: Da ne pratim francuske TV,

Neko staračko ili fiziološko ludilo u toptop profesiji sa realnom egzekutivnom ili menadžement ulogom u ključnom egzistencijalnom domenu nije toliko često, ja mislim.


samo ću podići obrvu

ok, sve je ovo uslovno u odnostu na tačnost informacije da će tu licencu stvarno dobiti.


podržavam tvoju skepsu :)
kamilo_emericki kamilo_emericki 22:40 27.06.2023

Re: Da ne pratim francuske TV,

srdjan.pajic



A crva nije ni bilo. Kamilo ladno nije razumeo ni tog gospodina Boda, ili nije umeo da prepriča to što je čuo, i jadan ne vidi ni da mu ceo kometar nema nikakav smisao. Tako da je vrlo upitno da li je razumeo i komentare kolega na blogu pre nego što se bacio na kritiku. Verovatno nije ni to.

Lijepo je vidjeti kako si se dobro integrisao u zapadni sistem razmišljanja i ponašanja.
Arogancija na vrlo visokom nivou, nema pokušaja da se ospore izneseni razlozi već se ide na diskvalifikaciju sagovornika. Jedan od standardnih šablona je da se sugovorniku kaže da ne razumije šta je njegov pravi interes pa mu se objašnjava kako i šta treba da misli. A i vrcavost te poprilično napušta pa tvoje lupetanje sve više gubi šarm.
I jedan od mojih predsednika, Makron traži da učestvuje na sastanku Briksa u Južnoj Africi iako nije član Briksa a nije i posmatrač. On misli da treba objasniti Predsednicima država Briksa koji su današnji geopolitički problemi svijeta i kako ih treba riješavati.
nego po tome što se bave mnogo većim biznisom, rudarstvom, dakle direktnim pljačkanjem prirodnih resursa kojekakvih afričkih država.

Pa ne okoliši. Reci odmah šta te žulja.
Vi, zapadnjaci naučili pljačkati Afriku i mislite da je to vaše prirodno pravo, a sada došao neko pa vam to osporio.
Kad se priča o pučevima, slobodi govora ili demokratskoj raspravi meni se javljaju sjećanja kako su američki vojnici odbili da poslušaju naredbu vrhovnog komandanta da se povuku iz Sirije, bez posledica, naravno. Sjećam se da je u Americi, bastionu slobode govora i misli Predsednik cenzurisan i uskraćeno mu pravo da se slobodno obrati građanima kojima je predsednik. Sjećam se kako predstavnica jednog stuba vlasti cijepa u tiftike papir na kojem su bili ispisani predlozi drugog stuba vlasti. I prošlo je bez diskusije i rasprave.
kamilo_emericki kamilo_emericki 23:26 27.06.2023

Re: Da ne pratim francuske TV,

Uz ovaj koncert koji je priredio Vagner može se lijepo vidjeti moć zapadne propagande.
Kao što je iz zapadne propagandne kuhinje izašla tvrdnja, nikad i ničim potvrđena i dokazana, o ruskim planovima da za tri dana osvoje Ukrajinu i postave svoju vlast, tako je i sada pokrenuta i priča o puču koju su prihvatili, i dalje je talasaju, osobe koje nisu sklone da razmišljaju svojom glavom. Na takvu sortu propagandisti i računaju.
O Prižoginu se može misliti svašta ali ja ne mislim da je glup ili da nema dosta informacija, puno više od bilo kojeg blogera.
Stavili iko na papir sa koliko je ljudi stvarno krenuo u Moskvu da "pravi puč"? Pitanje je da li je u koloni bilo i 3000 ljudi. Od 25 000 ljudi, koliko kažu da Vagner ima, više od pola ih je odbilo učestvovati u događajima. Motivacija za borbu učesnika i odanost Prigožinu je bila upitna a čekao ih je popriličan broj, više desetina hiljada, dobro naoružanih, motivisanih i vlastima odanih ljudi. Plus kadirovci čija motivisanost za borbu i odanost Putinu nije upitna i nepoznata.
Ako sve to zna obični čitaoc novina, koji čita novine sa uključenim mozgom, to je znao sigurno i Prigožin. Zbog toga to nije bio ni pokušaj puča već "marš upozorenja i za pravdu" kako je Prigožin to zvao, a u stvarnost pokušaj da spasi dio svog preduzeća od usisavanja u državnu vojsku. Prošlo je kako je prošlo, izvukao je deblji kraj, određena šteta je napravljena a posledice će polako da se pokažu.
Ja mislim da njega sada na površini drži samo to što je Rusiji vrlo upotrebljiv u Africi ali ako se nađe dovoljno kvalitetna zamjena situacija će mu se sigurno zakomplikovati.
vrabac_onaj vrabac_onaj 23:58 27.06.2023

Re: Da ne pratim francuske TV,

kamilo_emericki

O Prižoginu se može misliti svašta ali ja ne mislim da je glup ili da nema dosta informacija, puno više od bilo kojeg blogera.


Ja ne mislim da je glup ali spreman sam da posumnjam u njegovo duševno zdravlje.

Dakle, za ovaj burleskni marš na Moskvu po meni postoje dva objašnjenja.

1. Očekivao je podršku u samoj Moskvi i na putu do tamo. Ta podrška je izostala iz nekih razloga (da ne ulazimo kojih, svašta može biti u pitanju) i onda se našao u nebranom grožđu.

2. Akcija hipertrofiranog ega. On deluje kao čovek koji ima taj psiholški profil i tu nikakva inteligencija ne pomaže, prosto, u vlasti si svog ludila.
bene_geserit bene_geserit 04:14 28.06.2023

Re: Da ne pratim francuske TV,

Očekivao je podršku u samoj Moskvi i na putu do tamo.

Podršku za šta (da izbegne integrisanje Vagnera u regularne vojne strukture ili za "puč" ) i od koga (naroda, političara, generala)?

Biznismen kome je ugrožen biznis model pa je napravio maksimalan pritisak koji je mogao.
Putin je to ishendlovao baš kako treba, brzo i bez posledica po vojnu sposobnost.

A ovo Putinov avion, pare ženama i slične budalaštine, to sa maslom mogu da progutaju samo oni što čitaju knjige o Rusiji od osme godine i imaju fotografsko pamćenje. I Gedža, on mrzi Ruse i Rusiju pa šta god mu propaganda servira a da je protiv on to pokusa. I Pajić, al on se ne računa.
Samo mi nije jasno zbog čega u 1000 komentara objašnjavaš kako mrziš Ruse i Rusiju, mogao si i samo sa jednim, ostalo je rasplinjavanje.
gedza.73 gedza.73 07:17 28.06.2023

Re: Da ne pratim francuske TV,

bene_geserit
I Gedža, on mrzi Ruse i Rusiju pa šta god mu propaganda servira

Ruse? Baš Ruse? Misliš kao ti Jevreje? Šta ćemo sa Rusima koji ne podržavaju Putinove komuniste i bogataše? Liberali koji neće da Rusija bude ovako jaka i stabilna kao pod Putinom i njegovim podrepašima a u kojoj ogroman broj ljudi zavisi od socijalnih davanja i državnih plata.
Biznismen kome je ugrožen biznis model pa je napravio maksimalan pritisak koji je mogao

Kažeš da je ludi Prigožin sam bez ikoga ko ga podržava i bez nekih svojih komandanata i bez svojih robijaša koji su srušili par helikoptera (plus avion sa izgleda nekim ozbiljnim glavama) kojima su pilotirali ruski profesionalni piloti krenuo u ovu avanturu bez ikakve pomoći 'iznutra', da niko u vojsci Rusije nema ništa protiv kako građevinski inženjer ministruje ruskom vojskom i da su svi oficiri i svi ruski oligarsi oduševljeni trenutnom situacijom? Da nije bilo oružanog sukoba?

žao mi je što ću da te razočaram ali Vila Zubić i Ded Moroz ne postoje.

kamilo_emericki kamilo_emericki 07:27 28.06.2023

Re: Da ne pratim francuske TV,

vrabac_onaj
kamilo_emericki

O Prižoginu se može misliti svašta ali ja ne mislim da je glup ili da nema dosta informacija, puno više od bilo kojeg blogera.


Ja ne mislim da je glup ali spreman sam da posumnjam u njegovo duševno zdravlje.

Dakle, za ovaj burleskni marš na Moskvu po meni postoje dva objašnjenja.

1. Očekivao je podršku u samoj Moskvi i na putu do tamo. Ta podrška je izostala iz nekih razloga (da ne ulazimo kojih, svašta može biti u pitanju) i onda se našao u nebranom grožđu.

2. Akcija hipertrofiranog ega. On deluje kao čovek koji ima taj psiholški profil i tu nikakva inteligencija ne pomaže, prosto, u vlasti si svog ludila.

Kad sam ga prvi put vidio i čuo kako govori na nekoj TV rekao sam supruzi da liči na M. Jednog sindikalca i samozvanog tribuna iz RŽR Ljubija.
Čovjek je bio pun sebe i svojih zasluga za narod, državu, smoupravljanje, ubijeđen da samo on govori istinu i da jedini ima poštene namjere, bez novčanih interesa koje je, inače, volio praktikovati.
Bila je sjajna predstava kad bi taj uzeo riječ na nekakvom skupu i počeo da se, kako bi mi u Krajini rekli, zahukava. Počinjalo je sa laganim, patetičnim glasom i naglašavnjem "velikih" riječi pa se završavalo kreščendom i gestikulacijama. Tako je u tom svom bijesu ponekad gubio i osjećaj za stvarnost koji su imali za posledicu par izgubljenih sudskih procesa kao i to da su ga svi počeli izbjegavati i uzimati za ozbiljno.
Za ilustraciju prilažem ovaj video a Prigožinova predstava je na samom početku.

gedza.73 gedza.73 07:50 28.06.2023

Re: Da ne pratim francuske TV,

mogao si i samo sa jednim, ostalo je rasplinjavanje.

u Rusiji, na ukrajinskom frontu, pre neki dan ruska vojska (koju su rusofanatici hvalili a sad odjednom 'nebitna baraba koja oće samo pare') krenula tenkom na Moskvu. dopada li ti se ovakva jedna a tačna rečenica?

Putin je to ishendlovao baš kako treba, brzo i bez posledica po vojnu sposobnost.

Preskočio si najvažnije. Putin nije znao da se sprema pobuna. Da je 'hendlovao' kao što ti kažeš pobune ne bi ni bilo. A ova pobuna je daleko ozbiljnija nego onomad kad mu je narod (bravo braćo Rusi) palio vojne odseke.
Osim toga nadnaravne moći dajete komunističkom udbašu koji je javno rekao kome se treba zahvaliti za 'hendlovanje'
Признателен президенту Белоруссии Александру Григорьевичу Лукашенко за его усилия и вклад в мирное разрешение ситуации.
Putin


I bežanije avionima iz Moskve u toku napredovanja Vagnerovaca ka glavnom gradu je bilo. To potvrđuju ruski izvori. Što su bežali ako nije bilo potrebe jer Putin sve sam 'hendluje'? Ili ti Rusi znaju nešto više i malo bolje nego Srbi rasejani po trulom Zapadu?


freehand freehand 07:55 28.06.2023

Re: Da ne pratim francuske TV,

srdjan.pajic
Jako se sekira za Janukoviča i njegove korupcionaške afere, ali su Klintoni i Bajdeni na mestu. Što je razumljivo, jer Janukoviču plaća porez i finansira međunarodni terorizam na taj način.
Nema veze dal su mu sjebali grad ili državu u kojoj je rođen, tek onih pola miliona iračke dece, svatovi i bolnice u Avganistanu ne izazivaju bol u kurcu. A što bi tek spaljeni Rusi u Odesi i ona deca iz Aleje anđela?


Sekiram se ja i oko njih, ali su sad trenutno ovi tvoji hitlerovci na tapetu, pa o njima i pričamo.


Nema mojih hitlerovaca. Svi su tvoji. Ti si iz avenije Stjepana Bandere.
promoter promoter 09:39 28.06.2023

Re: Da ne pratim francuske TV,

Milan Novković
kamilo_emericki
pa sam već obiko na gluposti raznih eksperata, zabezeknuo bih se glupostima, izmišljotinama, suprotnostima u istoj rečenici koji su neki blogeri ispisali na ovom blogu. Pritom, ubjeđeni kakao samo oni znaju i govore istinu i samo istinu, tako im bog pomog'o.
Kako nisam u srcu ,a ni u digitus minimus pedis, događaja oslanjam se na mišljenje ljudi koji su, ili su bili, neko i nešto u vojnim i obavještajnim vještinama. Jedan od mojih favorita je Žak Bod (Jacques Baud).
Gospodin Bod kaže da nije bilo nikakvog puča kao ni pokušaja puča već da je bilo pokušaja da se spasi preduzeće koje gubi dio narudžbi, pa samim tim i prihoda.
Po njemu sve je počelo u Bahhmutu gdje je radni zadatak Vagnera bio uništavanje protivničke žive sile a ne osvajanje grada. To je bio plan glavnog ruskog generala u Ukrajini. Ugovor je bio na 6 mjeseci pa produžen na još 20-ak dana i kad je završeno Vagner nije imao više narudžbi jer je Donbas sada u Rusiji a privatna vojna preduzeća nemaju pravo izvoditi ratne radove u Rusiji već samo u inostranstvu. Zbog toga se svi radnici privatnih ratnih preduzeća sada prevode u rusku vojsku i potpisuju direktno ugovor sa ruskom vojskom. Prigožinu se to nije radilo jer mu firma ostaje bez posla i bez kadra. Tako je njegov, i njegovih ljudi, marš prema Moskvi bio malo tvrđi sindikalni odlazak u maršalat, jer se firma gasi ili seli u inostranstvo.
Kako Moskva suzama ne vjeruje tako nije htjela ni mjenjati zakon o preduzećima, ili kako se već zove.
To što su neki, neskloni Rusiji i Putinu, ljudi rekli da je puč nije obaveza da svi prihvatimo taj termin i da danima mlatimo praznu slamu, izmislimo problem pa onda kritikujemo onoga kome smo "učitali" problem.

Referenca za tu, najlogičniju priču, je autor koji piše pod imenom Big Serge, na raznim mestima.

Substack članak na ovu temu je: Russo-Ukrainian War: The Wagner Uprising

E sad, to zvuči kao najbolja opšta priča ludi od iole autorskog repekta i vrednih nekog čitanja.

I dalje je to pomalo "čudno" - i taj put kobajagi agresivni put do Moskve, pa opraštanje, Belorusija ... pa ...

... je inteligentnija maskirovka i dalje opcija.

Zvuči skupa, ali u strategiju donosi "strategic ambiguity" - U Belorusiju ne može samo Prigožin, nego i ovi što su se kobajagi "jogunili" - recio neko jezgro za bootstrapping, dok je strategic ambiguity podržan ostalima koji u "pobuni" nisu učestvovali.

Taj strategic ambiguity dalje rasplinjava ionako raplinjene ukrajinske resurse, a Rusima je na pameti možda neka veća ofanziva.

Nemam ideju kolika je verovatnoća da se ovo dešava, ne trivijalna, ali ne ni prevelika. Ali da je maskirovka u kojoj je i Prigožin deo 50%, a da je on nevoljan igrač još 45%.

Ok, ponavljam i sebe i druge, liči na skupu cenu, ali sa pomeranjima u Ukrajini će se brzo zaboraviti, a Nato, Poljaci (iako nevoljni), Britanci ... nisu naivni u njihovim sledećim potezima, a sada je baš sve uskomešano kako Ukrajina pada, Tajvan pada, ... sve u stvari pada bivšim hegemonima.

Belorusija je ovde bitnija nego što izgleda na prvi pogled, me thinks (not really, drugi misle, ja čituckam svašta ...



Milane!
Meni nije jasno zašto ti besplatno ljudima otvaraš oči?
Pa potpuno je trivijalna stvar da se u svakom propagandnom ratu zadržava nastojanje da se dostigne maksimum 'strategic ambiguity-ja'.
Neverovatno je koliko su ljudi tupavi da, ne znajući elementarne stvari, lupardaju gluposti.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:00 28.06.2023

Re: Da ne pratim francuske TV,

Milan Novković
vrabac_onaj
Milan Novković
[
Referenca za tu, najlogičniju priču, je autor koji piše pod imenom Big Serge, na raznim mestima.

Substack članak na ovu temu je: Russo-Ukrainian War: The Wagner Uprising


Da, ovo je jedno od racionalnijih objašnjenja ove bizarnosti "Pobesnelog Ženje". Rekoh ja u prvom komentaru, kakva budala. Hteo da prdne pa se usro.

Problem sa ludilom je što ćesto nepredvidivo, prosto ne možeš da poveruješ da neko može da povuče tako idiotski potez.

Opet, ruska sramota je što su uopšte dozvolili da do ovoga dođe.


Inače ovaj Serjoža ima odlične tekstove na temu bitaka u Nepoleonovim ratovima i Drugom svetskom ratu.


pa ...

... je inteligentnija maskirovka i dalje opcija.




Što, ovo ti je mnogo jednostavno, tako reči nezanimljivo

Pa "inteligentna maskirovka" iz mojih amaterskih usta, na temu ruskih strategija jednostavno i ne znači skoro ništa po defaultu, tautološki, to je čista apstrakcija. Slično kao kad bih nešto rekao na temu tekućih strategija šahovskog prvaka sveta u nekoj borbi, dok mi "beli matira u dva poteza" i dalje ume oduzeti 15 minuta, pola sata, čak i sat (ima ih stvarno izazovnih).

Ipak, ostavimo ludilo po stranu, koje je onako kako ti kažeš. Neko staračko ili fiziološko ludilo u toptop profesiji sa realnom egzekutivnom ili menadžement ulogom u ključnom egzistencijalnom domenu nije toliko često, ja mislim. Primer, Biden nije to, on nema takvu ulogu neko je maska za rabotu drugih.

Inteligentna maskirovka ovom prilikom bi bio mat u četiri poteza iz pera autora čiji mat u dva poteza ne ume da uradi 50% majstorskih kandidata u 15-30 minuta.

Pogledaj koju bi konincidenciju imao da potpuno ignorišeš tu mogućnost:

- Drama u Natostanu, pogotovo anglosaknsonskom okrugu

- Veće nedeljama se bruji o false-flagu (zar Zelenovski ne zaklapa o ruskom false-flagu u nuklearki, što bi istorisjki značilo da o tome razmišljaju njegovi hendleri, ili o nečemu sličnom)

- Ko će biti Natostanov spearhead? Poljaci, ko drugi.

- Sveže vesti: već se priča (autori koji imaju bar neki integritet, ali treba proveriti) da će Prigožin dobiti u Belorusiji licencu da radi što je radio sa Wagnerom do sad.

- Poljaci i Litvanci se već pripremaju.

Zašto, ako scenariji nemaju baš nikakav merit, ni tih 1 ili 2 posto.

Kako bi vagao dobit Putinovih poteza u svetlu odrešenih Prigožinovih ruku u Belorusiji, i da li mu uopšte tamo mogu dati tu licencu bez Putinovog odobrenja?! ...

...ok, sve je ovo uslovno u odnostu na tačnost informacije da će tu licencu stvarno dobiti.


ne znam dal si sam smislio ili ne, nije bitno, maskirovka (ne taj termin) je i teza John Auters-a (sad BBG, nekad FT)
link
iza pjevola je ali mislim da može samo da se ostavi email i otvori saržaj..
elem, ko bi otvarao link, čovjek kaže da je teško povjerovati da KGB špijun ne drži stvari pod kontrolom i da se sve dešava spontano..
fakat..
ja sam inače sklona vrlo da vjerujem u ludilo ljudi na visokim položajima ali moram priznati da mi ova njegova teza djeluje ubjedljivo (nije je ni on sigurno sam sjedeći na kanabetu smislio)..
te ostaje da vidimo treba li seliti tamo kod zemljanina ili ne mora
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:02 28.06.2023

Re: Da ne pratim francuske TV,

promoter

Milane!
Meni nije jasno zašto ti besplatno ljudima otvaraš oči?
Pa potpuno je trivijalna stvar da se u svakom propagandnom ratu zadržava nastojanje da se dostigne maksimum 'strategic ambiguity-ja'.
Neverovatno je koliko su ljudi tupavi da, ne znajući elementarne stvari, lupardaju gluposti.


pa ne znam kako bi vojna strategija lažnog prikazivanja slabosti ovde radila posao..
kao prikažemo da smo slabi u Evropi a zapravo čuvamo snage za obračun u Aziji..
ne znam, baš je puno za progutati..
meni ipak to liči da je ovaj kuvar prolupao a kontrola štete je nekakva već muljačina i podmetačina.. al da je cijela stvar smišljena i planirana to mi je baš previše
promoter promoter 11:00 28.06.2023

Re: Da ne pratim francuske TV,

newimprovedtadejus
promoter

Milane!
Meni nije jasno zašto ti besplatno ljudima otvaraš oči?
Pa potpuno je trivijalna stvar da se u svakom propagandnom ratu zadržava nastojanje da se dostigne maksimum 'strategic ambiguity-ja'.
Neverovatno je koliko su ljudi tupavi da, ne znajući elementarne stvari, lupardaju gluposti.


pa ne znam kako bi vojna strategija lažnog prikazivanja slabosti ovde radila posao..
kao prikažemo da smo slabi u Evropi a zapravo čuvamo snage za obračun u Aziji..
ne znam, baš je puno za progutati..
meni ipak to liči da je ovaj kuvar prolupao a kontrola štete je nekakva već muljačina i podmetačina.. al da je cijela stvar smišljena i planirana to mi je baš previše

Eto vidiš!
Odgovorila si sama (sebi)!
Pa kada ti (ej, ti) koja znaš (i) gde zeka pije vodu, nisi ukapirala 'šta je pesnik hteo da kaže', je dokaz da je 'strategic ambiguity' dostigao maksimum (krive).
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:07 28.06.2023

Re: Da ne pratim francuske TV,

promoter
newimprovedtadejus
promoter

Milane!
Meni nije jasno zašto ti besplatno ljudima otvaraš oči?
Pa potpuno je trivijalna stvar da se u svakom propagandnom ratu zadržava nastojanje da se dostigne maksimum 'strategic ambiguity-ja'.
Neverovatno je koliko su ljudi tupavi da, ne znajući elementarne stvari, lupardaju gluposti.


pa ne znam kako bi vojna strategija lažnog prikazivanja slabosti ovde radila posao..
kao prikažemo da smo slabi u Evropi a zapravo čuvamo snage za obračun u Aziji..
ne znam, baš je puno za progutati..
meni ipak to liči da je ovaj kuvar prolupao a kontrola štete je nekakva već muljačina i podmetačina.. al da je cijela stvar smišljena i planirana to mi je baš previše

Eto vidiš!
Odgovorila si sama (sebi)!
Pa kada ti (ej, ti) koja znaš (i) gde zeka pije vodi, nisi ukapirala 'šta je pesnik hteo da kaže', je dokaz da je 'strategic ambiguity' dostigao maksimum (krive).


e sad da čitaš knjige preporučila bi ti
Ne kuvajte jare u mlijeku majke njegove
al pošto ne čitaš, onda ništa
a i ne mogu da je nađem, nije isključeno da se ne zove baš sasvim tako a ni autora se ne sjećam..
al svejedno preporučujem
freehand freehand 11:09 28.06.2023

Re: Da ne pratim francuske TV,

a i ne mogu da je nađem, nije isključeno da se ne zove baš sasvim tako

Od ptice mleko?
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:16 28.06.2023

Re: Da ne pratim francuske TV,

freehand
a i ne mogu da je nađem, nije isključeno da se ne zove baš sasvim tako

Od ptice mleko?

nije al sad kad kažeš sasvim je moguće da se roman u romanu zove ovako kako sam napisala..
glavni lik je ruski pisac, alkos, koji u poznoj karijeri a ako se dobro sjećam iz želje da zadrži pravo na korištenje državne dače, nagradnoj komisiji preda stotine praznih stranica pod nazivom ne kuvajte jare u mlijeku majke njegove..
pa kako je knjiga bila debela a on priznat pisac niko roman ni ne otvori i on dobije nagradu..
pa onda ide na ture predstavljanja svog nagrađenog djela..
davno sam čitala, urnebesno štivo i da se sjetim ko je napisao i kako nazvao nema šaje..
ako koja dobra duša zna nek viče, to bi sasvim mogla i ponovo da pročitam

freehand freehand 11:21 28.06.2023

Re: Da ne pratim francuske TV,

newimprovedtadejus
freehand
a i ne mogu da je nađem, nije isključeno da se ne zove baš sasvim tako

Od ptice mleko?

nije al sad kad kažeš sasvim je moguće da se roman u romanu zove ovako kako sam napisala..
glavni lik je ruski pisac, alkos, koji u poznoj karijeri a ako se dobro sjećam iz želje da zadrži pravo na korištenje državne dače, nagradnoj komisiji preda stotine praznih stranica pod nazivom ne kuvajte jare u mlijeku majke njegove..
pa kako je knjiga bila debela a on priznat pisac niko roman ni ne otvori i on dobije nagradu..
pa onda ide na ture predstavljanja svog nagrađenog djela..
davno sam čitala, urnebesno štivo i da se sjetim ko je napisao i kako nazvao nema šaje..
ako koja dobra duša zna nek viče, to bi sasvim mogla i ponovo da pročitam


Pa da vidiš da jako liči na Grejema Grina i "Naš čovek u Havani" gde Engleza na Kubi Mi6 pritiska da se bavi patriotskom špijunskom dužnošću, pa on na kraju odluči da prihvati i preda im nacrte specijalne kubanske vojne instalacije.
Koja, se posle dugog i ozbiljnog proučavanja eksperata iz naučnih timova vaspostavi kao tehnički crtež usisivača.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:25 28.06.2023

Re: Da ne pratim francuske TV,

freehand

Pa da vidiš da jako liči na Grejema Grina i "Naš čovek u Havani" gde Engleza na Kubi Mi6 pritiska da se bavi patriotskom špijunskom dužnošću, pa on na kraju odluči da prihvati i preda im nacrte specijalne kubanske vojne instalacije.
Koja, se posle dugog i ozbiljnog proučavanja eksperata iz naučnih timova vaspostavi kao tehnički crtež usisivača.


ma jok, autentična ruska autosatira..
oni su za to majstori
promoter promoter 11:26 28.06.2023

Re: Da ne pratim francuske TV,

newimprovedtadejus
promoter
newimprovedtadejus
promoter

Milane!
Meni nije jasno zašto ti besplatno ljudima otvaraš oči?
Pa potpuno je trivijalna stvar da se u svakom propagandnom ratu zadržava nastojanje da se dostigne maksimum 'strategic ambiguity-ja'.
Neverovatno je koliko su ljudi tupavi da, ne znajući elementarne stvari, lupardaju gluposti.


pa ne znam kako bi vojna strategija lažnog prikazivanja slabosti ovde radila posao..
kao prikažemo da smo slabi u Evropi a zapravo čuvamo snage za obračun u Aziji..
ne znam, baš je puno za progutati..
meni ipak to liči da je ovaj kuvar prolupao a kontrola štete je nekakva već muljačina i podmetačina.. al da je cijela stvar smišljena i planirana to mi je baš previše

Eto vidiš!
Odgovorila si sama (sebi)!
Pa kada ti (ej, ti) koja znaš (i) gde zeka pije vodi, nisi ukapirala 'šta je pesnik hteo da kaže', je dokaz da je 'strategic ambiguity' dostigao maksimum (krive).


e sad da čitaš knjige preporučila bi ti
Ne kuvajte jare u mlijeku majke njegove
al pošto ne čitaš, onda ništa
a i ne mogu da je nađem, nije isključeno da se ne zove baš sasvim tako a ni autora se ne sjećam..
al svejedno preporučujem

Da si mi preporučila 'Doživljaji mačka Toše', ponovo bih pročitao.
Ili, makar, 'Jazavac pred sudom'.

Eeee, da.
Bio jednom jedan francuski pisac, umro nije imao ni 30 godina.
Napisao jednu knjigu u kojoj je jedna zanimljiva rečenica - zašto čovek dobrovoljno pristaje da bude rob?
Eee, da 2.
Uzmi ti pa pročitaj knjižicu 'Gun' od Džemsa Džonsa, nije debela - pa da vidiš šta je muka.
freehand freehand 11:27 28.06.2023

Re: Da ne pratim francuske TV,

newimprovedtadejus
freehand

Pa da vidiš da jako liči na Grejema Grina i "Naš čovek u Havani" gde Engleza na Kubi Mi6 pritiska da se bavi patriotskom špijunskom dužnošću, pa on na kraju odluči da prihvati i preda im nacrte specijalne kubanske vojne instalacije.
Koja, se posle dugog i ozbiljnog proučavanja eksperata iz naučnih timova vaspostavi kao tehnički crtež usisivača.


ma jok, autentična ruska autosatira..
oni su za to majstori

Slažem se da su rusi majstori autosatire, baš kao i Britanci. I Pruča u svojoj osnovi liči na Grina.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:30 28.06.2023

Re: Da ne pratim francuske TV,

promoter

Eeee, da.
Bio jednom jedan francuski pisac, umro nije imao ni 30 godina.
Napisao jednu knjigu u kojoj je jedna zanimljiva rečenica - zašto čovek dobrovoljno pristaje da bude rob?
Eee, da 2.
Uzmi ti pa pročitaj knjižicu 'Gun' od Džemsa Džonsa, nije debela - pa da vidiš šta je muka.


e onda imam nešto za tebe!
ježeva kućica...
suv genije.. ja imam neko prastaro izdanje kod mame i tate pa kad odem svako malo ponovo pročitam..
poći ću s tobom jer volim šalu, oću da vidim ježa budalu..
legendarno..
i vjerovali ili ne budale su prepjevale Ćopića i poskidale pola politnekorektnih izraza.. prestrašno..
e al ja imam to izdanje iz sedamdesetih i čuvam za buduća pokolenja
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:32 28.06.2023

Re: Da ne pratim francuske TV,

freehand
newimprovedtadejus
freehand

Pa da vidiš da jako liči na Grejema Grina i "Naš čovek u Havani" gde Engleza na Kubi Mi6 pritiska da se bavi patriotskom špijunskom dužnošću, pa on na kraju odluči da prihvati i preda im nacrte specijalne kubanske vojne instalacije.
Koja, se posle dugog i ozbiljnog proučavanja eksperata iz naučnih timova vaspostavi kao tehnički crtež usisivača.


ma jok, autentična ruska autosatira..
oni su za to majstori

Slažem se da su rusi majstori autosatire, baš kao i Britanci. I Pruča u svojoj osnovi liči na Grina.


našla!
Jare u mleku
freehand freehand 11:36 28.06.2023

Re: Da ne pratim francuske TV,

newimprovedtadejus
freehand
newimprovedtadejus
freehand

Pa da vidiš da jako liči na Grejema Grina i "Naš čovek u Havani" gde Engleza na Kubi Mi6 pritiska da se bavi patriotskom špijunskom dužnošću, pa on na kraju odluči da prihvati i preda im nacrte specijalne kubanske vojne instalacije.
Koja, se posle dugog i ozbiljnog proučavanja eksperata iz naučnih timova vaspostavi kao tehnički crtež usisivača.


ma jok, autentična ruska autosatira..
oni su za to majstori

Slažem se da su rusi majstori autosatire, baš kao i Britanci. I Pruča u svojoj osnovi liči na Grina.


našla!
Jare u mleku

A ja moram da se duboko izvinim, jer sve vreme čitam "jaje u mleku", i ne mogu da se načudim i pokušavam da razumem kakav je sarkazam u pitanju. Otud ono "od ptice mleko", to mi je bila jedina razumna asocijacija.
vrabac_onaj vrabac_onaj 12:03 28.06.2023

Re: Da ne pratim francuske TV,

bene_geserit

Podršku za šta (da izbegne integrisanje Vagnera u regularne vojne strukture ili za "puč" )


U toj prvoj varijanti za puč, ja i dalje ne bih isključio tu mogučnost, mada mislim da je ova druga verovatnija.
Ne pravim se da bilo šta znam, kao što smo već rekli da mi možemo samo da nagađamo i gledamo šta su nam manje ili više verovatna objašnjenja.

i od koga (naroda, političara, generala)?


U slučaju puča, onda "struktura" prevashodno (generali, političari i ostali "močni ljudi" ).

newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:04 28.06.2023

Re: Da ne pratim francuske TV,

promoter

Uzmi ti pa pročitaj knjižicu 'Gun' od Džemsa Džonsa, nije debela - pa da vidiš šta je muka.


muka čitati ili muka njegova?
na tu temu (a ja mnogo volem ratne romane) mi je zadnje vrijeme
The narrow road to the deep north
najupečatljiviji..
o australijskim ratnim zarobljenicima negdje u Burmi..
napisao ga čova
promoter promoter 12:18 28.06.2023

Re: Da ne pratim francuske TV,

newimprovedtadejus
promoter

Eeee, da.
Bio jednom jedan francuski pisac, umro nije imao ni 30 godina.
Napisao jednu knjigu u kojoj je jedna zanimljiva rečenica - zašto čovek dobrovoljno pristaje da bude rob?
Eee, da 2.
Uzmi ti pa pročitaj knjižicu 'Gun' od Džemsa Džonsa, nije debela - pa da vidiš šta je muka.


e onda imam nešto za tebe!
ježeva kućica...
suv genije.. ja imam neko prastaro izdanje kod mame i tate pa kad odem svako malo ponovo pročitam..
poći ću s tobom jer volim šalu, oću da vidim ježa budalu..
legendarno..
i vjerovali ili ne budale su prepjevale Ćopića i poskidale pola politnekorektnih izraza.. prestrašno..
e al ja imam to izdanje iz sedamdesetih i čuvam za buduća pokolenja

Ne samo da su budale, nego čitave budaletine.
promoter promoter 12:18 28.06.2023

Re: Da ne pratim francuske TV,

newimprovedtadejus
promoter

Uzmi ti pa pročitaj knjižicu 'Gun' od Džemsa Džonsa, nije debela - pa da vidiš šta je muka.


muka čitati ili muka njegova?
na tu temu (a ja mnogo volem ratne romane) mi je zadnje vrijeme
The narrow road to the deep north
najupečatljiviji..
o australijskim ratnim zarobljenicima negdje u Burmi..
napisao ga čova

Njegova.
solo solo 14:57 28.06.2023

Re:NIT

našla!
Jare u mleku


Izlazak 34 : Biblija - Stari zavet

5 Nemoj prinositi krv od žrtve moje uz hlebove kisele, i da ne prenoći do jutra žrtva praznika pashe.
26 Prvine od prvog roda zemlje svoje donesi u kuću Gospoda Boga svog; nemoj kuvati jare u mleku majke njegove.
27 I reče Gospod Mojsiju: Napiši sebi te reči; jer po tim rečima učinih zavet s tobom i s Izrailjem.
srdjan.pajic srdjan.pajic 15:06 28.06.2023

Re: Da ne pratim francuske TV,

Lijepo je vidjeti kako si se dobro integrisao u zapadni sistem razmišljanja i ponašanja.



Ma jok, nego se iz aviona vidi da opet nisi razumeo to što si negde pročitao, ali si zato brže bolje dotrčao ovde da to podeliš, pa usput arogantno i sa visine koja su si sam sebi skromno dodelio opleo po blogerima. Ali džabe je tebi bilo šta objašnjavati.

srdjan.pajic srdjan.pajic 15:13 28.06.2023

Re: Da ne pratim francuske TV,

I Gedža, on mrzi Ruse i Rusiju pa šta god mu propaganda servira a da je protiv on to pokusa. I Pajić,


Obdžekšn, spram Rusa sam mahom ravnodušan, uz par časnih izuzetaka koji su mi vrlo dragi. Ovde se radi o ovim njihovim kriminalnim klanovima koji su spletom okolnosti postali vlasnici Rusije, a koje rade to što rade, iz razloga koje je čak i ovaj majmun Prigožin shvatio i pomenuo javno kad se baš iznervirao, za razliku od Frihenda koji još veruje u bajke o denacifikaciji Ukrajine. Ali kapiram da se sa te udice teško skida, pogotovu ako si je progutao do repa, ko grgeč.


newimprovedtadejus newimprovedtadejus 15:15 28.06.2023

Re: Da ne pratim francuske TV,

srdjan.pajic
Lijepo je vidjeti kako si se dobro integrisao u zapadni sistem razmišljanja i ponašanja.



Ma jok, nego se iz aviona vidi da opet nisi razumeo to što si negde pročitao, ali si zato brže bolje dotrčao ovde da to podeliš, pa usput aroganatno i sa visine koja su si sam sebi skromno dodelio opleo po blogerima. Ali džabe je tebi bilo šta objašnjavati.



nemoj tako oštro na čika kamila, samo je podlegao blog sindromu iznošenja stavova u kom prvo sagovorniku kažemo
slušaj govedo glupo, nisi vrijedan proizvoda mog osebujnog intelekta
a potom poentiramo sa
ali evo da ti objasnim kako stvari stoje jer uz to što sam skroman ja sam i nadasve velikodušan čovjek..
freehand freehand 15:17 28.06.2023

Re: Da ne pratim francuske TV,

ali evo da ti objasnim kako stvari stoje jer uz to što sam skroman ja sam i nadasve velikodušan čovjek..

Ovo slobodno možeš da zaštitiš.
freehand freehand 15:18 28.06.2023

Re: Da ne pratim francuske TV,

srdjan.pajic
I Gedža, on mrzi Ruse i Rusiju pa šta god mu propaganda servira a da je protiv on to pokusa. I Pajić,


Obdžekšn, spram Rusa sam mahom ravnodušan, uz par časnih izuzetaka koji su mi vrlo dragi. Ovde se radi o ovim njihovim kriminalnim klanovima koji su spletom okolnosti postali vlasnici Rusije, a koje rade to što rade, iz razloga koje je čak i ovaj majmun Prigožin shvatio i pomenuo javno kad se baš iznervirao, za razliku od Frihenda koji još veruje u bajke o denacifikaciji Ukrajine. Ali kapiram da se sa te udice teško skida, pogotovu ako si je progutao do repa, ko grgeč.





freehand freehand 15:31 28.06.2023

Re: Da ne pratim francuske TV,

srdjan.pajic
I Gedža, on mrzi Ruse i Rusiju pa šta god mu propaganda servira a da je protiv on to pokusa. I Pajić,


Obdžekšn, spram Rusa sam mahom ravnodušan, uz par časnih izuzetaka koji su mi vrlo dragi. Ovde se radi o ovim njihovim kriminalnim klanovima koji su spletom okolnosti postali vlasnici Rusije, a koje rade to što rade, iz razloga koje je čak i ovaj majmun Prigožin shvatio i pomenuo javno kad se baš iznervirao, za razliku od Frihenda koji još veruje u bajke o denacifikaciji Ukrajine. Ali kapiram da se sa te udice teško skida, pogotovu ako si je progutao do repa, ko grgeč.




Ček sad, šta pričaju ovi dobri ljudi? Računam da ćeš ti kao neumorni borac protiv kriminala, korupcije, pedofilije sigurno bolje znati.

IRS whistleblower in Hunter Biden probe says he was stopped from pursuing investigative leads into "dad" or the "big guy"

KLIK

Ovo je samo da se dopuni beskrajni niz u kome su Klintonovi, Bušovi, Ramsfeldi, čejniji, Klarkovi, Olbrajotve , Kondolize Rajs i ostala bezumna zločinačka pljačkaška krvoločna banda organizovana u državu?



srdjan.pajic srdjan.pajic 15:38 28.06.2023

Re: Da ne pratim francuske TV,

freehand
srdjan.pajic
I Gedža, on mrzi Ruse i Rusiju pa šta god mu propaganda servira a da je protiv on to pokusa. I Pajić,


Obdžekšn, spram Rusa sam mahom ravnodušan, uz par časnih izuzetaka koji su mi vrlo dragi. Ovde se radi o ovim njihovim kriminalnim klanovima koji su spletom okolnosti postali vlasnici Rusije, a koje rade to što rade, iz razloga koje je čak i ovaj majmun Prigožin shvatio i pomenuo javno kad se baš iznervirao, za razliku od Frihenda koji još veruje u bajke o denacifikaciji Ukrajine. Ali kapiram da se sa te udice teško skida, pogotovu ako si je progutao do repa, ko grgeč.




Ček sad, šta pričaju ovi dobri ljudi? Računam da ćeš ti kao neumorni borac protiv kriminala, korupcije, pedofilije sigurno bolje znati.

IRS whistleblower in Hunter Biden probe says he was stopped from pursuing investigative leads into "dad" or the "big guy"

KLIK

Ovo je samo da se dopuni beskrajni niz u kome su Klintonovi, Bušovi, Ramsfeldi, čejniji, Klarkovi, Olbrajotve , Kondolize Rajs i ostala bezumna zločinačka pljačkaška krvoločna banda organizovana u državu?





Čoveče, plaćenici i robijaši koje si do prekjuče hvalio ti juče zamalo uzeše Moskvu i Šojgua, a ti se uporno baviš Hanterom Bajednom, Čejnijem i Ramsfeldom. Kako li si samo došao u to stanje, da mi je znati. Moraš nekako da središ u glavi te prioritete, a i da se držiš načete teme, jer ovako deluješ prilično blesavo.

freehand freehand 15:48 28.06.2023

Re: Da ne pratim francuske TV,

srdjan.pajic
freehand
srdjan.pajic
I Gedža, on mrzi Ruse i Rusiju pa šta god mu propaganda servira a da je protiv on to pokusa. I Pajić,


Obdžekšn, spram Rusa sam mahom ravnodušan, uz par časnih izuzetaka koji su mi vrlo dragi. Ovde se radi o ovim njihovim kriminalnim klanovima koji su spletom okolnosti postali vlasnici Rusije, a koje rade to što rade, iz razloga koje je čak i ovaj majmun Prigožin shvatio i pomenuo javno kad se baš iznervirao, za razliku od Frihenda koji još veruje u bajke o denacifikaciji Ukrajine. Ali kapiram da se sa te udice teško skida, pogotovu ako si je progutao do repa, ko grgeč.




Ček sad, šta pričaju ovi dobri ljudi? Računam da ćeš ti kao neumorni borac protiv kriminala, korupcije, pedofilije sigurno bolje znati.

IRS whistleblower in Hunter Biden probe says he was stopped from pursuing investigative leads into "dad" or the "big guy"

KLIK

Ovo je samo da se dopuni beskrajni niz u kome su Klintonovi, Bušovi, Ramsfeldi, čejniji, Klarkovi, Olbrajotve , Kondolize Rajs i ostala bezumna zločinačka pljačkaška krvoločna banda organizovana u državu?





Čoveče, plaćenici i robijaši koje si do prekjuče hvalio ti juče zamalo uzeše Moskvu i Šojgua, a ti se uporno baviš Hanterom Bajednom, Čejnijem i Ramsfeldom. Kako li si samo došao u to stanje, da mi je znati. Moraš nekako da središ u glavi te prioritete, a i da se držiš načete teme, jer ovako deluješ prilično blesavo.


Prvo, ja nikakve plaćenike i kriminalce nikad nisam hvalio, nije lepo da lažeš, pajiću.

ti juče zamalo uzeše Moskvu i Šojgua

Nisu oni meni uzeli ništa, moja kuća i moja zemlja su Srbija. E tu imamo problem sa izvesnom velikom terorističkom organizacijom koja se zove NATO, i terorističkom državom na njenom čelu koja se zove SAD.
E ONI su uzeli štošta i meni i tebi, mada tebi to, očigledno ne smeta.

a ti se uporno baviš Hanterom Bajednom, Čejnijem i Ramsfeldom. Kako li si samo došao u to stanje, da mi je znati. Moraš nekako da središ u glavi te prioritete, a i da se držiš načete teme, jer ovako deluješ prilično blesavo.

Rekao bih da je tu priča obrnuta naglavce. Nije problem što se ja tom bandom bavim, nego što se TI ne baviš, i kriminal, korupciju, pedofiliju i masovne zločine protiv mira smatraš normalnim i prihvatljivim. Tako da, ako me pitaš, uopšte mi ne smeta ako tebi delujem blesavo. To je kudikamo bolje nego da kao ti meni delujem kao beslovsni licemer.

bene_geserit bene_geserit 19:27 28.06.2023

Re: Da ne pratim francuske TV,

Ruse? Baš Ruse? Misliš kao ti Jevreje?

Ja Jevreje nisam pomenuo bar 6 meseci a ti o Rusima ostaviš 20 komentara dnevno.
Neko od nas dvojice je opsednut mržnjom, pogađaj ko.
bene_geserit bene_geserit 19:35 28.06.2023

Re: Da ne pratim francuske TV,

U toj prvoj varijanti za puč, ja i dalje ne bih isključio tu mogučnost ...
U slučaju puča, onda "struktura" prevashodno (generali, političari i ostali "močni ljudi" ).

I gle, niko od moćnih ljudi ga nije podržao.
Da bi nešto bilo "pokušaj puča" mora da ima neke šanse na uspeh koje nisu nula, ovako se samo zezamo, mislim ko onaj "pokušaj puča" u SAD koji je predvodio onaj tip sa rogovima na glavi.
vrabac_onaj vrabac_onaj 19:40 28.06.2023

Re: Da ne pratim francuske TV,

bene_geserit

I gle, niko od moćnih ljudi ga nije podržao.
Da bi nešto bilo "pokušaj puča" mora da ima neke šanse na uspeh koje nisu nula, ovako se samo zezamo, mislim ko onaj "pokušaj puča" u SAD koji je predvodio onaj tip sa rogovima na glavi.


Čekaj, ti bi nešto da se svađaš?
Mislim, nisam nešto raspoložen ali ako baš insistiraš može i tako.
gedza.73 gedza.73 19:40 28.06.2023

Re: Da ne pratim francuske TV,

Ja Jevreje nisam pomenuo bar 6 meseci

Kao lečeni alkoholičar koji broji dane bez alkohola.
'Dobar dan, ja sam Bene i šest meseci nisam pomenuo Jevreje'
<aplauz i odobravanje drugih zavisnika>
ti o Rusima ostaviš 20 komentara dnevno.

Dobro. Ukapirao sam. Nije Putin kriv što mu se desio pokušaj puča i što su mu oborili avion sa tim nekim huper super oficirima nego ja što ostavljam komentare. I ne znam koji je kurac blogerima koji oće da drugi pišu ono što se njima sviđa. Znaš li koliko mene interesuju gender kursevi kod tebe u Kaliforniji pa ti nisam brojao komentare.
Neko od nas dvojice je opsednut mržnjom, pogađaj ko.

Ovakav zicer da se pokaže koliko je rusofanaticima lako prodati muda za bubrege i koliko su skloni idolopoklonstvu prema 'nepogrešivom' Putinu ne bi trebalo propustiti. Samo na ovom blogu su preneli svaku bogovetnu glupost senilnih komunističkih oficira kojima se pravda a veliča Putin i sve to uvijeno u neku obladnu srpskog interesa.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana