Astrologija| Politika

Majka

niccolo RSS / 24.06.2023. u 13:02

Šta se kk događa u Rusiji? Kojoj budali je uošte palo na pamet da je dobra ideja da postoji nekakva privatna vojska, od kad se to radi?

 
Ako ima neka dobra duša da pojasni nama koji slabo pratimo, bili bismo zahvalni...

 



Komentari (889)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

freehand freehand 09:21 30.06.2023

Re: Ludilo uzima maha

Neues aus der Nachbarschaft
freehand
Ne, to je paralela koju ti pravis insinuirajuci da je UKC jednako sto i ustaski pokusaj da se napravi HPC. Onda i dalje paralelele verovatno slede.

Ukrajinska pravoslavna crkva i Pravoslavna crkva Ukrajine
KLIK

Nauči nešto.


Od kad je poceo rat u Ukrajini tri porodice odande su mi prosle kroz kucu. U dva slucaja vernici jedne a u jednom slucaju druge crkve. I dalje nigde veze sa tvojom paralelom sa NDH.


Nisam pominjao porodice koje su prošle kroz tvoju kuću, niti vidim u kom je kontekstu i na koji način to relevantno.
Paralelea je nasilno stvaranje posebne crkve kao dela kompletiranja identitetskog projekta i cepanja od ruske nacije i crkve.
Bukvalno isto što se i u NDH dešavalo.
predatortz predatortz 09:26 30.06.2023

Re: Ludilo uzima maha

Crkva odlucila


Koja i zbog čega se nameće ovoj drugoj, koja ništa nije odlučila?
Kakve to veze ima sa suzbijanjem ruskog uticaja?
Može li, po tebi, Hrvatska da kaže da će SPC u Hrvatskoj da slavi Božić 25. decembra, da se suzbije srpski uticaj.
Mislim, može, ali to onda jeste ono što je radila NDH.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 09:36 30.06.2023

Re: Ludilo uzima maha

predatortz

Od kad je poceo rat u Ukrajini tri porodice odande su mi prosle kroz kucu. U dva slucaja vernici jedne a u jednom slucaju druge crkve. I dalje nigde veze sa tvojom paralelom sa NDH.


Poređenje sa NDH uopšte nije nelogično.
Naoružani ljudi ulaze u crkve, hapse sveštenike, rasteruju vernike, crkve predaju sveštenicima drugih crkava, mošti i stvari od izuzetne verske vrednosti planiraju da izmeste u Vatikan "na čuvanje", što je težak i bolestan udarac celom pravoslavlju.

Prvo mi odgovori šta od nabrojanog nije istina, pa onda reci ima li mesta poređenju sa NDH.


Pa i ti kao i Freehand interpretiras tako kako ti odgovara. Zauzeo si stav i to je to.

Naoruzani ljudi koji ulaze u crkve se nalaze sa obe strane. Ruska vojska je do sada unistila preko 150 pravoslavnih crkava pa to ne poredis sa NDH. I Srbi su iznosili mosti i sl. kako bi ih sacuvali od unistavanja kad su bezali od rata i to bas u podrucje gde je Vatikan bio aktivan pa to nije bio tezak i bolestan udarac celom pravoslavlju.

To sve ne opravdava torturu ukrajinske vojske i maltretiranje obicnih vernika ili svestenstva RPC.

Dobijamo jednostrane informacije o tome sta se tamo desava, malo znamo o istoriji Rusa i Ukrajinaca pa uz to sve jos posmatramo iz vizure nase nedavne proslosti. Opet, porediti Ukrajinu danas sa NDH ili nacistickom Nemackom znaci samo ublazavati ova dva rezima.
gvozden1 gvozden1 09:36 30.06.2023

Re: Ludilo uzima maha

Crkva odlucila da promeni kalendar

U vestima to nigde ne piše, Zelenski o tome ne govori, govori i identitetu kad priča o promeni datuma.
O onome što ti ne prihvataš kod Srba.

A kako je rekla geneza promene datuma u Ukrajini mi baš i nije toliko važno da bih istraživao.

Tebi vidim jeste pa si istraživao, ili si tresnuo pa ako pogodiš - pogodiš?

Gde si našao tu informaciju?

gedza.73 gedza.73 09:37 30.06.2023

Re: Ludilo uzima maha

A neka zavesa

Opet ti kažem Druže Gvozdene, komunistički atamanu, koji pričaš o pravoslavlju i tradiciji da to nije 'neka zavesa'.
Ako ti neko kaže da Božić više nije tog dana koga si ga slavio vekovima

A ako ti neko kaže da te je upecao kao soma na bućku pa sad mlataraš repom a da nemaš pojma koje su se promene već desile pa nije bio 'udar na identitet'


Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 09:40 30.06.2023

Re: Ludilo uzima maha

gvozden1
Crkva odlucila da promeni kalendar

U vestima to nigde ne piše, Zelenski o tome ne govori, govori i identitetu kad priča o promeni datuma.
O onome što ti ne prihvataš kod Srba.

A kako je rekla geneza promene datuma u Ukrajini mi baš i nije toliko važno da bih istraživao.

Tebi vidim jeste pa si istraživao, ili si tresnuo pa ako pogodiš - pogodiš?

Gde si našao tu informaciju?



To bas gore kazem. Citate u vestima i privatite da je tako.

Nigde nisam pominjao genezu promene datuma. Pominjao sam istoriju crkvenih odnosa izmedju Ukrajinaca i Rusa. Da me nije interesovalo ne bih trazio knjige da citam. Tebe nije pa nisi i ne mora ni jedan od nas da se pravda.
gedza.73 gedza.73 09:42 30.06.2023

Re: Ludilo uzima maha


freehand
Samo najučeniji protomajstori znaju razliku između gradske i seoske crkve, to je od običnog sveta dobro skrivena tajna.

Sad ćeš sigurno da objašnjavaš i tipike.
U toj crkvi sam kršten i klupe su u njoj od kad pamtim.

Klupe? baš klupe? Aj slikaj te klupe danas i nađi neku fotografiju tih klupa iz 2003. I da li je iste liturgije?

I da te podsetim da si ti onaj kome je bio smešan (čak mi se čini kako si tvrdio da je izmišljen) izraz 'ispovedanje vere'. Što pokazuje kako si pravi Veliki Pravoslavac. A ovamo 'Opus Dei nam menja kalendar'.
gvozden1 gvozden1 09:45 30.06.2023

Re: Ludilo uzima maha

Opet ti kažem druće Gvozdene, komunistička atamanu, koji pričaš o pravoslavlju da to nije 'neka zavesa'.

Evo ga guglteolog:)

Ajd objasni teološku osnovu te firange, i značaj jednog i drugog položaja, i iznesi svoj stav o tome koji položaj je usaglašeniji sa osnovama pravoslavne vere:)
gvozden1 gvozden1 09:46 30.06.2023

Re: Ludilo uzima maha


Nigde nisam pominjao genezu promene datuma.

Pa kako znaš da je Zelenski datum promenio zato što je crkva to tražila?
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 09:48 30.06.2023

Re: Ludilo uzima maha

freehand
Neues aus der Nachbarschaft
freehand
Ne, to je paralela koju ti pravis insinuirajuci da je UKC jednako sto i ustaski pokusaj da se napravi HPC. Onda i dalje paralelele verovatno slede.

Ukrajinska pravoslavna crkva i Pravoslavna crkva Ukrajine
KLIK

Nauči nešto.


Od kad je poceo rat u Ukrajini tri porodice odande su mi prosle kroz kucu. U dva slucaja vernici jedne a u jednom slucaju druge crkve. I dalje nigde veze sa tvojom paralelom sa NDH.


Nisam pominjao porodice koje su prošle kroz tvoju kuću, niti vidim u kom je kontekstu i na koji način to relevantno.
Paralelea je nasilno stvaranje posebne crkve kao dela kompletiranja identitetskog projekta i cepanja od ruske nacije i crkve.
Bukvalno isto što se i u NDH dešavalo.


Pa rekao si da nista ne znam i da treba da ucim iz Vikipedije pa u tom kontekstu pomenuh.

Ostatak sam objasnio u drugim komentarima pa se necu ponavljati. Samo da dodam da je NDH sistematski nasilno i pod pretnjom smrcu pokrstavala Srbe u hrvatske pravoslavce. Ta pravoslavna crkva nije imala tradiciju nego su je izmislili preko noci. Kod Rusa i Ukrajinaca ta verska nesuglasica nije od juce.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 09:50 30.06.2023

Re: Ludilo uzima maha

gvozden1

Nigde nisam pominjao genezu promene datuma.

Pa kako znaš da je Zelenski datum promenio zato što je crkva to tražila?


Pa ta crkva je to objavila. U aprilu ili maju valjda.
gedza.73 gedza.73 09:52 30.06.2023

Re: Ludilo uzima maha

iznesi svoj stav o tome koji položaj je usaglašeniji sa osnovama pravoslavne vere:)

Desila se promena koju vi veliko serBski tradicionalsti komunističko-ruske-pravoslavne provenijencij niste ni primetili sve od trenutka dok vas spavače Centrala Kominterne nije probudila. I nije jedina niti je to nešto loše iako je vama komunistima izgleda upropastila dan.
predatortz predatortz 09:55 30.06.2023

Re: Ludilo uzima maha

To sve ne opravdava torturu ukrajinske vojske i maltretiranje obicnih vernika ili svestenstva RPC.


Ukrajinska vojska maltretira sveštenstvo Ukrajinske pravoslavne crkve moskovskog patrijarhata.

Ta Crkva nije promenila datum slavljenja Božića, niti ima nameru da to uradi.
Ukrajinska država hoće da ih izbriše i nametne vernicima drugu crkvu, onu koja je po volji njima a ne vernicima.

Nešto slično je pokušao Milo sa onim raspopom, ali nije imao snagu da to uradi.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 09:58 30.06.2023

Re: Ludilo uzima maha

predatortz
To sve ne opravdava torturu ukrajinske vojske i maltretiranje obicnih vernika ili svestenstva RPC.


Ukrajinska vojska maltretira sveštenstvo Ukrajinske pravoslavne crkve moskovskog patrijarhata.

Ta Crkva nije promenila datum slavljenja Božića, niti ima nameru da to uradi.
Ukrajinska država hoće da ih izbriše i nametne vernicima drugu crkvu, onu koja je po volji njima a ne vernicima.

Nešto slično je pokušao Milo sa onim raspopom, ali nije imao snagu da to uradi.


Dobro, ako ti je bitno da ponavljas jednu te istu mantru ok. Ja sam pokusao da razgovaram ali ne ide.
predatortz predatortz 10:00 30.06.2023

Re: Ludilo uzima maha

Neues aus der Nachbarschaft
predatortz
To sve ne opravdava torturu ukrajinske vojske i maltretiranje obicnih vernika ili svestenstva RPC.


Ukrajinska vojska maltretira sveštenstvo Ukrajinske pravoslavne crkve moskovskog patrijarhata.

Ta Crkva nije promenila datum slavljenja Božića, niti ima nameru da to uradi.
Ukrajinska država hoće da ih izbriše i nametne vernicima drugu crkvu, onu koja je po volji njima a ne vernicima.

Nešto slično je pokušao Milo sa onim raspopom, ali nije imao snagu da to uradi.


Dobro, ako ti je bitno da ponavljas jednu te istu mantru ok. Ja sam pokusao da razgovaram ali ne ide.


Ok, to ćemo lako razrešiti.
Daj nam link na informaciju kada je Ukrajinska pravoslavna crkva moskovskog patrijarhata donela odluku o datumu proslave Božića i stvar će biti rešena.

Ako nema te odluke, ko je onda u pravu?
Ti ili ja?
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 11:01 30.06.2023

Re: Ludilo uzima maha

predatortz
Neues aus der Nachbarschaft
predatortz
To sve ne opravdava torturu ukrajinske vojske i maltretiranje obicnih vernika ili svestenstva RPC.


Ukrajinska vojska maltretira sveštenstvo Ukrajinske pravoslavne crkve moskovskog patrijarhata.

Ta Crkva nije promenila datum slavljenja Božića, niti ima nameru da to uradi.
Ukrajinska država hoće da ih izbriše i nametne vernicima drugu crkvu, onu koja je po volji njima a ne vernicima.

Nešto slično je pokušao Milo sa onim raspopom, ali nije imao snagu da to uradi.


Dobro, ako ti je bitno da ponavljas jednu te istu mantru ok. Ja sam pokusao da razgovaram ali ne ide.


Ok, to ćemo lako razrešiti.
Daj nam link na informaciju kada je Ukrajinska pravoslavna crkva moskovskog patrijarhata donela odluku o datumu proslave Božića i stvar će biti rešena.

Ako nema te odluke, ko je onda u pravu?
Ti ili ja?


Ja sam to cuo od ovih svojih Ukrajinaca. Zato se ne secam tacno kad je bilo. Ali evo ovde pise:

Orthodox Church of Ukraine changes calendar
May 25, 2023 | 11:34 in Church of Ukraine, FrontPage

http://orthodoxtimes.com/orthodox-church-of-ukraine-changes-calendar


A da nije sve Jevrejin juce nametnuo vidi se i dole - iz vremena pre rata i pre Zelenskog. Nije dovoljno 'tako pisalo u novinama'. Mislim jeste dovoljno za 'udri Putine'.

On 16 February 2019, the primate of the OCU, Epiphanius, said the OCU would implement reforms "normally and gradually" He gave the example of switching to the Orthodox new calendar. Before that, on 16 December 2018, he had also talked about switching to the Orthodox new calendar.

I u originalu:

16.02.2019

"Ми будемо поступово, тверезо, втілювати певні реформи в житті церкви. Це не буде відбуватися швидкими темпами. Але я вірю, що навіть у питанні календаря, який теж не є догмою, ми можемо приймати відповідні зміни. Як тільки побачимо, що суспільство готове до цих змін. Але це поки що не на часі. Ми повинні проводити просвітницьку роботу, пояснювати, щоб український народ розумів, що календар – це не догма. Але потрібно ще багато попрацювати у цьому напрямку", - сказав митрополит.


"Людина, яка вперше переступає поріг храму, не повинна відчувати перепон, які інколи ставить старше покоління. Наприклад, що жінкам обов’язково потрібно бути в хустці і мати певний вигляд. Ми повинні стати ближчими до людей. Звичайно, що ми шануємо ці традиції, ми не будемо їх порушувати. Але я стою на позиції того, щоб ми не робили перепон людям, які вперше переступають поріг храму. Ми повинні бути відкритими і прийняти людину в тому вигляді, в якому вона приходить. Тобто, якщо вона прийде вперше, вона потім прийде і вдруге, і втретє, вона зрозуміє і усвідомить, що в такому вигляді недоречно відвідувати храм. Але якщо ми поставимо цю перепону на першому кроці, то людина ніколи вже не матиме бажання прийти до храму", - сказав Епіфаній.

Ako IMA te odluke, ko je onda u pravu?
Ti ili ja?

gvozden1 gvozden1 11:15 30.06.2023

Re: Ludilo uzima maha

Neues aus der Nachbarschaft
gvozden1

Nigde nisam pominjao genezu promene datuma.

Pa kako znaš da je Zelenski datum promenio zato što je crkva to tražila?


Pa ta crkva je to objavila. U aprilu ili maju valjda.


I Zelenski ne kaže da je to samo rutinsko usaglašavanje sa crkvenom promenom, nego da se datum menja zbog Rusije.

Zar je moguće da ne vidiš ovakvo drastično državno petljanje u verska pitanja?

Što se tiče Ukrajine, baš me briga, neka postave klovna i za patrijarha te njihove crkve, ionako nešto nisam zainteresovan za njihovu sudbinu, tvoja neprincipijelnost mi je zanimljiva.


Recimo, SPC odluči da slavi Vaskrs, u godinama kad se poklapa sa katoličkim, nekog drugog dana.
To se neće desiti, ali zamisli da se desi.

To je suvereno pravo crkve i država to samo ima da aminuje.

E sad, zamisli da Vučić kaže, pomerili smo Vaskrs da bismo se razlikovali od Hrvata.

Zar bi ti to prihvatio kao normalno, a ovo prihvataš?

Crkva je pomerila iz nekog svog razloga, država nema šta tu da se petlja, aminuje, objavi da se usaglasila sa tim, i to je sve što bi trebalo da radi.

Normalna država, ne ova karikatura kojoj je klovn instaliran za predsednika, pa se uživeo u ulogu, a sad misli da je on taj ko treba da pomera crkvene praznike.
predatortz predatortz 11:16 30.06.2023

Re: Ludilo uzima maha

Orthodox Church of Ukraine changes calendar
May 25, 2023 | 11:34 in Church of Ukraine, FrontPage


Ne govorimo o istoj crkvi, evidentno.

Ti govoriš o Pravoslavnoj crkv Ukrajine, osnovanoj 2018. godine, nepriznatoj od većine pomesnih crkava.

Ja govorim o Ukrajinskoj pravoslavnoj crkvi koja je do 1990. bila deo RPC, a od koje je dobila autonomiju. Ona, niti njenih preko 5 miliona vernika, nisu menjali kalendar, koriste Julijanski kalendar.

Ova druga, o kojoj ti govoriš, jeste prešla na revidirani Julijanski kalendar.

Namera ukrajinske države je da silom, pljačkom i ucenom ugasi Ukrajinsku pravoslavnu crkvu moskovskog patrirarhata.

Dakle, ja govorim o OVOJ CRKVI, a ti o OVOJ
gvozden1 gvozden1 11:19 30.06.2023

Re: Ludilo uzima maha


Desila se promena koju vi veliko serBski tradicionalsti komunističko-ruske-pravoslavne provenijencij niste ni primetili sve od trenutka dok vas spavače Centrala Kominterne nije probudila. I nije jedina niti je to nešto loše iako je vama komunistima izgleda upropastila dan.

A šta bi sa objašnjenjem?:)

Nema na guglu ili je previše komplikovano da išta razumeš od onoga što tamo piše?

Ali pazi kad su toliko glup da ne shvataš kako jadno izgledaš kad ti takav kreneš da se baviš teološkim teorijama o položaju zavese.
gedza.73 gedza.73 11:45 30.06.2023

Re: Ludilo uzima maha

gvozden1
Nema na guglu

Primetio sam da si ti neka varijanta Sime Spasića. Tvrdiš da je tradicija kalendar a onda kažeš 'tamo neka zavesa' da bi mene ispitivao šta ona predstavlja. Pa još na sve to pominješ gugl. U ustvari nemaš pojma nego si u modu kao sa diskusijom o železnici u Srba. Koj će nam krivak voz kad je tako rekla majčica Rusija. Ovde ti rekli nešto drugo i ti to ponavljaš kao papagaj. Ne odlaze nam deca zvog kalendara nego zbog daleko drastičnijih stvari koje nam se uporno guraju kroz tupavu propagandu jedne strane a koja oduševljava još tupavije pojedince.
gvozden1 gvozden1 11:54 30.06.2023

Re: Ludilo uzima maha

gedza.73
gvozden1
Nema na guglu

Primetio sam da si ti neka varijanta Sime Spasića. Tvrdiš da je tradicija kalendar a onda kažeš 'tamo neka zavesa' da bi mene ispitivao šta ona predstavlja. Pa još na sve to pominješ gugl. U ustvari nemaš pojma nego si u modu kao sa diskusijom o železnici u Srba. Koj će nam krivak voz kad je tako rekla majčica Rusija. Ovde ti rekli nešto drugo i ti to ponavljaš kao papagaj. Ne odlaze nam deca zvog kalendara nego zbog daleko drastičnijih stvari koje nam se uporno guraju kroz tupavu propagandu jedne strane a koja oduševljava još tupavije pojedince.

Sad o železnici:)

Pa uspe ti nekad i da me nasmeješ.

A šta za tebe predstavlja ta zavesa i promena.
Jesi li se obradovao kad su promenili, ili te je to rastužilo?

Evo, oko kalendara ljudi imaju mišljenja, jedni su sa promenu, drugi protiv.

A kakvo je tvoje mišljenje o firanzi, kako je bolje da stoji?

:)
benedykt benedykt 12:01 30.06.2023

Re: Ludilo uzima maha

gvozden1

Ajd objasni teološku osnovu te firange, i značaj jednog i drugog položaja, i iznesi svoj stav o tome koji položaj je usaglašeniji sa osnovama pravoslavne vere:)

Pa sad i ako smem da primetim, datum rođenja Hristovog tj Božić je identičan (25. decembar) za sve hrišćanske crkve na ovom svetu, odnosno isti nema nikakve veze (samo) sa osnovama pravoslavne vere. Pravo pitanje je kada tačno pada 25. decembar tj koji kalendar koristi koja crkva za računanje vremena. Pri tome, čak ni to pitanje blage veze nema sa pravoslavnom verom, pošto na kraju krajeva polovina pravoslavnih crkava koristi Julijanski a druga polovina Gregorijanski kalendar…
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 12:36 30.06.2023

Re: Ludilo uzima maha

predatortz
Orthodox Church of Ukraine changes calendar
May 25, 2023 | 11:34 in Church of Ukraine, FrontPage


Ne govorimo o istoj crkvi, evidentno.

Ti govoriš o Pravoslavnoj crkv Ukrajine, osnovanoj 2018. godine, nepriznatoj od većine pomesnih crkava.

Ja govorim o Ukrajinskoj pravoslavnoj crkvi koja je do 1990. bila deo RPC, a od koje je dobila autonomiju. Ona, niti njenih preko 5 miliona vernika, nisu menjali kalendar, koriste Julijanski kalendar.

Ova druga, o kojoj ti govoriš, jeste prešla na revidirani Julijanski kalendar.

Namera ukrajinske države je da silom, pljačkom i ucenom ugasi Ukrajinsku pravoslavnu crkvu moskovskog patrirarhata.

Dakle, ja govorim o OVOJ CRKVI, a ti o OVOJ


Gore sam pomenuo vec da imaju dve pravoslavne crkve. Pa naravno da nece ova koja je deo RPS i nema autokefalnost nece menjati kalendar kad nema potrebu da se od iste distancira. Jasno je od pocetka o kojoj od dve crkve govorim.

Sve u svemu, jedna od te dve legalno priznate crkve na teritoriji Ukrajine a ne Jevrejin je donela odluku o promeni kalendara. Nije sporno da je on to jedva docekao, ali nije njegova odluka. I koliko razum jos to nisu uradili nego rade sada.
gedza.73 gedza.73 12:44 30.06.2023

Re: Ludilo uzima maha

gvozden1
A šta za tebe predstavlja ta zavesa i promena.

Trudim se sa tobom da budem pažljiv jer mi se sve čini da ti FSB nije ažurirao softver pa si malo usporen.
Evo još jednom. Promena kalendara (koja je za tebe kršenje tradicije jer ti neko ubacio taj program u glavu) je daleko manja promena nego 'firanga'. Sam izraz koji si upotrebio pokazuje da ti nemaš pojma o pravoslavlju niti o hrišćanstvu iako si navodni borac za tradiciju
Da si nešto slično uputio Kadirovu u Putinovoj majčici Rusiji sad bi ležao u bukagijama u nekom podrumu ili bi drvenim štapom bockao minirane livade po Ukrajini dok Čečeni na tebe bacaju opklade. Nekako sam ubeđen da bi ti i tebi slični sutra, da vam se kaže, zagovarali neku kombinaciju ruskog staroverja sa Putinovim komunističkim pravoslavljem.

Da ti odgovorim. Meni promene ne smetaju. Iako su se neki bunili da je te promene unela rimokatolička struja (koja je izbacila Tasin crkvenoslovenački) mislim da je ovako daleko... ne znam koji izraz da upotrebima ali više su ljudi uključeni u samu službu nego nekada.
predatortz predatortz 12:50 30.06.2023

Re: Ludilo uzima maha


Sve u svemu, jedna od te dve legalno priznate crkve na teritoriji Ukrajine a ne Jevrejin je donela odluku o promeni kalendara.


tako je!
A Jevrejin je turio u zakon da i ovi drugi praznuju 25. i ko ih jebe...
Pa kad se 7. januara ne pojave na posao, jer im je Božić, onda zakon o radu, qratzpalatz...
benedykt benedykt 12:58 30.06.2023

Re: Ludilo uzima maha

predatortz

Sve u svemu, jedna od te dve legalno priznate crkve na teritoriji Ukrajine a ne Jevrejin je donela odluku o promeni kalendara.


tako je!
A Jevrejin je turio u zakon da i ovi drugi praznuju 25. i ko ih jebe...
Pa kad se 7. januara ne pojave na posao, jer im je Božić, onda zakon o radu, qratzpalatz...

Nažalost i za jednu i za drugu stranu je to pitanje identiteta, pa sad Ukrajinci pokušavaju da dokažu kako pripadaju Zapadu i Evropi tako što će slaviti Božić 25. decembra, kao što se, kako i pre stotinu godina (Sabor u Konstantinopolju) tako i danas, svaka pomisao da ruska (kao i srpska) crkva pređu na Gregorijanski kalendar posmatra kao prodavanje duše satanističkom Zapadu i Evropi…
gvozden1 gvozden1 13:03 30.06.2023

Re: Ludilo uzima maha

benedykt
gvozden1

Ajd objasni teološku osnovu te firange, i značaj jednog i drugog položaja, i iznesi svoj stav o tome koji položaj je usaglašeniji sa osnovama pravoslavne vere:)

Pa sad i ako smem da primetim, datum rođenja Hristovog tj Božić je identičan (25. decembar) za sve hrišćanske crkve na ovom svetu, odnosno isti nema nikakve veze (samo) sa osnovama pravoslavne vere. Pravo pitanje je kada tačno pada 25. decembar tj koji kalendar koristi koja crkva za računanje vremena. Pri tome, čak ni to pitanje blage veze nema sa pravoslavnom verom, pošto na kraju krajeva polovina pravoslavnih crkava koristi Julijanski a druga polovina Gregorijanski kalendar…


To za kalendar je jasno, a za zavese?

Kalendar, tačno je, nema veze sa verom, ali sa nečim što ljudima bitno, ima.
Dosta je ljudi koji imaju stav prema tome, ovakav ili onakav, ali ga imaju.
Biće da je to u vezi sa identitetom, ne sa verom, jer je dosta i ateista, agnostika, onih ovlaš vernika, koji o tome imaju stav.

I nisam pitao koji kalendar je usaglašeniji sa pravoslavnom verom, nego koji položaj zavese, pošto je to uvedeno u priču.
A uveo ga je neko ko valjda o tome nešto zna, i ko ima stav o tome.

Pa evo, pitaj ga ti, pošto meni neće da odgovori, kako treba da stoji zavesa.

predatortz predatortz 13:05 30.06.2023

Re: Ludilo uzima maha

benedykt
predatortz

Sve u svemu, jedna od te dve legalno priznate crkve na teritoriji Ukrajine a ne Jevrejin je donela odluku o promeni kalendara.


tako je!
A Jevrejin je turio u zakon da i ovi drugi praznuju 25. i ko ih jebe...
Pa kad se 7. januara ne pojave na posao, jer im je Božić, onda zakon o radu, qratzpalatz...

Nažalost i za jednu i za drugu stranu je to pitanje identiteta, pa sad Ukrajinci pokušavaju da dokažu kako pripadaju Zapadu i Evropi tako što će slaviti Božić 25. decembra kao što se, kako i pre stotinu i kusur godina tako i danas, svaka pomisao da ruska (kao i srpska) crkva pređu na Gregorijanski kalendar posmatra kao prodavanje duše satanističkom Zapadu i Evropi…


ja bih to posmatrao kao elementarno građansko pravo, koje - pokazalo se, u Ukrajini ne stanuje.
Mene ništa ne košta što katolici i ostali u Srbiji imaju pravo na neradne dane za Božić koji slave 25. decembra.
Jevrejin je sebi uzeo za pravo da jednoj velikoj grupi pravoslavaca u Ukrajini pravo da praznuju na svoj Božić (bio taj dan matematički ispravan ili ne, a nije ni jedan) uskrati.
Meni to govori o prirodi režima, a ne o verskim, identitetskim i teološkim pitanjima.
Upadljivo ćutanje zapada takođe.
Ne mislim da koristim prejaku reč kada takvo ponašanje nazovem fašizmom.
A otpor fašizmu - to je sveta obaveza za svako ljudsko biće!
gvozden1 gvozden1 13:06 30.06.2023

Re: Ludilo uzima maha


Nažalost i za jednu i za drugu stranu je to pitanje identiteta

A kalendar za Srbe nije?
Kako to?
gvozden1 gvozden1 13:08 30.06.2023

Re: Ludilo uzima maha

Sam izraz koji si upotrebio pokazuje da ti nemaš pojma o pravoslavlju niti o hrišćanstvu

Nemam, zato i pitam tebe poznavaoca stvari:)
benedykt benedykt 13:10 30.06.2023

Re: Ludilo uzima maha

gvozden1

Kalendar, tačno je, nema veze sa verom, ali sa nečim što ljudima bitno, ima.
Dosta je ljudi koji imaju stav prema tome, ovakav ili onakav, ali ga imaju.
Biće da je to u vezi sa identitetom, ne sa verom, jer je dosta i ateista, agnostika, onih ovlaš vernika, koji o tome imaju stav.

I nisam pitao koji kalendar je usaglašeniji sa pravoslavnom verom, nego koji položaj zavese, pošto je to uvedeno u priču.

Mislio sam, očigledno greškom, da se priča o kalendaru. Tako je, ta priča sa kalendarom je jedino i samo pitanje identiteta, kako i za Ukrajince koji sad tu krajnje ljigavo dokazuju da su deo Zapada, što inače nalazi na poprilično odobravanje na istom tom Zapadu da se i to ne lažemo, tako i za Ruse, odnosno Srbe koji toj problematici prilaze na potpuni identičan način samo sa različitim usmerenjem.

Tako da ako mene lično pitaš, imam onako baš gorak ukus u istima kada čitam oko promene datuma slavljenja Božića u Ukrajini. Ne slažem se sa tom zadrtošću sa one jedne (ruske & srpske) strane, čisto da ne bude nesporazuma, ali to što rade sada Ukrajinci je bukvalno dno svakog dna…
gvozden1 gvozden1 13:12 30.06.2023

Re: Ludilo uzima maha


Mislio sam, očigledno greškom, da se priča o kalendaru.

Ok, sad je jasno.
Hvala.
benedykt benedykt 13:15 30.06.2023

Re: Ludilo uzima maha

gvozden1

Nažalost i za jednu i za drugu stranu je to pitanje identiteta

A kalendar za Srbe nije?
Kako to?

Jeste i za Srbe je naravno sve to takođe pitanje identiteta. Kao što rekoh, cela ta priča sa promenom kalendara je odavno izašla iz bilo koje sfere racionalnog, i jedino je bitno da li si za Zapad tj hajde da slavimo Božić kada i sav ”normalan” svet, ili si protiv Zapada pa se svaki poziv za usklađivanje crkvenog sa svetovnim kalendarom posmatra kao prodaja duše satanističkom Zapadu…
benedykt benedykt 13:17 30.06.2023

Re: Ludilo uzima maha

gvozden1

Mislio sam, očigledno greškom, da se priča o kalendaru.

Ok, sad je jasno.
Hvala.

Nemaš pojma koliko sam pročitao raznih komentara na zapadnim medijima, gde oni oduševljeno pozdravljaju prelazak Ukrajinaca na proslavu Božića 25. decembra tj dobro nam došli varijanti. Tužno ali istinito…
gvozden1 gvozden1 13:26 30.06.2023

Re: Ludilo uzima maha

Jeste i za Srbe je naravno sve to takođe pitanje identiteta

S čemu onda ova tvoja izjava
sa druge strane insistira na nekim stvarima i od njih pravi politicko i identitsko pitanje


Ako jeste identitesko pitanje, onda se ono ne pravi, nego jeste.

U redu je polemika oko toga da li Srbi treba ili ne treba da štite sopstveni identitet, legitimno je mišljenje i da ne treba, da je bolje da se svega što ih odvaja od drugih odreknu, i da se utope u neku amorfnu bezidentitetsku masu, ali to onda tako treba reći, a ne, nije kalendar srpsko identitesko pitanje, to od njega neko pravi.
gvozden1 gvozden1 13:26 30.06.2023

Re: Ludilo uzima maha

Nemaš pojma koliko sam pročitao raznih komentara na zapadnim medijima, gde oni oduševljeno pozdravljaju prelazak Ukrajinaca na proslavu Božića 25. decembra tj dobro nam došli varijanti. Tužno ali istinito…

Očekivano sasvim.
shmoo shmoo 16:44 30.06.2023

Re: Ludilo uzima maha

gedza.73

rimokatolička struja (koja je izbacila Tasin crkvenoslovenački)






Па морали смо да се бранимо црквенословеначким јер су после 1945. фрањевци са језуитима у Централној комитеји хтели да нама у СПЦ наметну црквенобошњачки, црквеноцрногорски и црквеномакедонски, а ево данас нам иста та екипа намеће и црквеноукрајински, као језик црквене службе у Србији.

Да нам није успела та одбрана са црквенословеначким, покушали бисмо ми и са црквенорусинским, црквенословачким, црквеномађарским и црквеноромским јер су нам ти народи такође осведочени пријатељи исто као и Словенци.









П.С. - Није римокатоличка струја у СПЦ него струја оног америчког шпијунчине, васељенског патријарха Вартоломеја.

Што му у коначници изађе на исто јер је то васељенско ђубре одавно пољубило руку римском папи и признало папски примат у екумени.






freehand freehand 16:46 30.06.2023

Re: Ludilo uzima maha

Sad ćeš sigurno da objašnjavaš i tipike.

Ne, morončina koja zna razliku između "građanske" i "seosrke" crkve će. I koja zna razliku između običnih i neobičnih vernika.
Ali morončina koija zna šta je tipik i šta je liturgija, al u kurcu.
freehand freehand 17:02 30.06.2023

Re: Ludilo uzima maha

Pa rekao si da nista ne znam i
Gde sam to rekao?


Ostatak sam objasnio u drugim komentarima pa se necu ponavljati. Samo da dodam da je NDH sistematski nasilno i pod pretnjom smrcu pokrstavala Srbe u hrvatske pravoslavce. Ta pravoslavna crkva nije imala tradiciju nego su je izmislili preko noci. Kod Rusa i Ukrajinaca ta verska nesuglasica nije od juce.

Nego od kad je "verska nesuglasica" između Ukrajinaca i Rusa (redosled nije nebitan)?
Umesto da to objasniši ukažeš na izvor ti nepšrekidno, skoro ko Benedykt, tvrdnjama bez ikakve argumentacije zatrpavaš razgovor.
Evo ja tvrdim da je proces apsolutno isti kao9 u NDH, i kao kod Sekule Drljevića.

promoter promoter 17:34 30.06.2023

Re: Ludilo uzima maha

benedykt
predatortz

Sve u svemu, jedna od te dve legalno priznate crkve na teritoriji Ukrajine a ne Jevrejin je donela odluku o promeni kalendara.


tako je!
A Jevrejin je turio u zakon da i ovi drugi praznuju 25. i ko ih jebe...
Pa kad se 7. januara ne pojave na posao, jer im je Božić, onda zakon o radu, qratzpalatz...

Nažalost i za jednu i za drugu stranu je to pitanje identiteta, pa sad Ukrajinci pokušavaju da dokažu kako pripadaju Zapadu i Evropi tako što će slaviti Božić 25. decembra, kao što se, kako i pre stotinu godina (Sabor u Konstantinopolju) tako i danas, svaka pomisao da ruska (kao i srpska) crkva pređu na Gregorijanski kalendar posmatra kao prodavanje duše satanističkom Zapadu i Evropi…

Pa zašto onda Zapad ne pređe na julijanski kalendar kada je, ionako, to pitanje kalendara pičkin dim i kerov kurac?
benedykt benedykt 18:10 30.06.2023

Re: Ludilo uzima maha

promoter

Pa zašto onda Zapad ne pređe na julijanski kalendar kada je, ionako, to pitanje kalendara pičkin dim i kerov kurac?

Čekaju tebe da budeš dosledan i držiš se Julijanskog kalendara u kompletu, umesto što npr slaviš Novu godInu 31. decembra zajedno sa ti zapadnim satanistima…
promoter promoter 18:20 30.06.2023

Re: Ludilo uzima maha

benedykt
promoter

Pa zašto onda Zapad ne pređe na julijanski kalendar kada je, ionako, to pitanje kalendara pičkin dim i kerov kurac?

Čekaju tebe da budeš dosledan i držiš se Julijanskog kalendara u kompletu, umesto što npr slaviš Novu godInu 31. decembra zajedno sa ti zapadnim satanistima…

Ja rekao da su ti zapadni satanisti?
Meni je nejasno zašto je nekima bitno da mi pređemo na gregorijanski kalendar?
Zašto je to toliko bitno?
Šta fali da mi slavimo kada mi hoćemo, a oni kada oni hoće?
Zbog čega je, inače, zapadnom svetu toliko stalo da sve bude po njihovom?
O čemu se to radi?
A sa druge strane, usta im puna tolerancije - do balčaka.
benedykt benedykt 18:30 30.06.2023

Re: Ludilo uzima maha

gvozden1
Jeste i za Srbe je naravno sve to takođe pitanje identiteta

S čemu onda ova tvoja izjava

Zato što pitanje crkvenog kalendara nije vezano za bilo šta drugo sem za pitanje identiteta, i odavno je kao što rekoh izašlo iz sfere racionalne rasprave. Najlogičnije bi bilo da je to pitanje rešeno još davnih dana kada se prelazilo na novi kalendar prevashodno zato što je precizniji od onog starog Julijanskog. Međutim, tada je ogromna većina pravoslavnih crkava bila na teritoriji Osmanskog carstva, gde je sve do tzv Tanzimata polovinom 19. veka važio jedino Islamski kalendar koji je lunarni, kao što su tek posle završetka 1. Svetskog rata kako Srbija tako i Rusija (Sovjetija) prešle kao države na Gregorijanski kalendar.
Pa je onda na saboru pravoslavnih crkava tj Svepravoslavnom kongresu u Konstantinopolju pre tačno stotinu godina ponovo isključivo identiteta radi izbegnuta promena na tzv Revidirani julijanski kalendar (Milankovićev). Tada su naša i RPC pričale priču o nekakvoj tradiciji srpskog tj ruskog naroda i svemu ostalom što realno nema veze sa realnošću, jer sve hrišćanske crkve kao što rekoh slave Božić isključivo 25. decembra tj kada kažeš 7. januar ti samim time priznaješ Gregorijanski kalendar kao onaj validan za računanje vremena. Pravi razlog za odbijanje je bio naravno taj da neće nama satanistički Zapad da kaže kada pada 25. decembar, kao što se apsolutno ništa nije promenilo po tom pitanju u proteklih sto godina…

benedykt benedykt 19:00 30.06.2023

Re: Ludilo uzima maha

promoter

Meni je nejasno zašto je nekima bitno da mi pređemo na gregorijanski kalendar?
Zašto je to toliko bitno?
Šta fali da mi slavimo kada mi hoćemo, a oni kada oni hoće?
Zbog čega je, inače, zapadnom svetu toliko stalo da sve bude po njihovom?
O čemu se to radi?
A sa druge strane, usta im puna tolerancije - do balčaka.šao

Koliko ja nešto znam zemlja Srbija se isključivo drži Gregorijanskog kalendara evo ima bogami više od jednoga veka, odnosno prešli smo na njega odavno i svi jedino prema njemu računamo vreme. Tu onda dolazi do male pometnje jer mi uvek volimo da ponosno ističemo kako je Božić 7. januara a nije, jer je on uvek bio i ostao za sve hrišćane 25. decembra. Samo je dakle pitanje kada tačno pada 25. decembar, odnosno u običnom životu on je na isti dan kada i u celom svetu, ali se sve to pretvara u 7. januar kada pričamo o Božiću. No, najbitnije je da mi slavimo Božić kada to mi hoćemo…
freehand freehand 19:06 30.06.2023

Re: Ludilo uzima maha

benedykt
promoter

Meni je nejasno zašto je nekima bitno da mi pređemo na gregorijanski kalendar?
Zašto je to toliko bitno?
Šta fali da mi slavimo kada mi hoćemo, a oni kada oni hoće?
Zbog čega je, inače, zapadnom svetu toliko stalo da sve bude po njihovom?
O čemu se to radi?
A sa druge strane, usta im puna tolerancije - do balčaka.šao

Koliko ja nešto znam zemlja Srbija se isključivo drži Gregorijanskog kalendara evo ima bogami više od jednoga veka, odnosno prešli smo na njega odavno i svi jedino prema njemu računamo vreme. Tu onda dolazi do male pometnje jer mi uvek volimo da ponosno ističemo kako je Božić 7. januara a nije, jer je on uvek bio i ostao za sve hrišćane 25. decembra. Samo je dakle pitanje kada tačno pada 25. decembar, odnosno u običnom životu on je na isti dan kada i u celom svetu, ali se isti pretvara u 7. januar kada pričamo o Božiću. No, najbitnije je da mi slavimo Božić kada to mi hoćemo…

I gde je problem, kad ionako 99% onih koji se svađaju sa SPC nisu vernici niti ih interesuju verski a broj neradnih dana u Srbiji je otprilike isti kao i u Nemačkohj?
shmoo shmoo 19:06 30.06.2023

Re: Ludilo uzima maha

freehand

Nego od kad je "verska nesuglasica" između Ukrajinaca i Rusa (redosled nije nebitan)?

Evo ja tvrdim da je proces apsolutno isti kao9 u NDH, i kao kod Sekule Drljevića.



Тешко могу "несугласицом" да се назову зверства која су починили током Другог светског рата украјински бандеровци, следбеници Стјепана Бандере, над православним становницима Украјине.

Кажу да су бандеровци по злочинима над цивилима у Украјини били и гори од усташа који су дивљали и клали православне Србе по Хрватској, Босни, Хецеговини, Далмацији, Срему,...

И онда су пре десетак година бандеровци награђени на Мајдану тиме што им је дато да предводе Украјину у светлу "демократску" будућност.

Тако да је та промена календара украјинске цркве по наредби кловна Зеленског исто што и "Данке, Дојчланд" у Хрватској.

А није ни "верска" јер све то нема никакве везе са вером, него има везе са идеологијом и политиком.

И вишевековним ширењем римокатоличанства на Исток и на Југ Европе.

Јесте, процес је исти код усташа и код бандероваца.

(Не знам колико оних целих 26 франковаца Секуле Дрљевића у Црној Гори можемо да рачунамо као некакву озбиљну снагу јер је усташа међу Хрватима и бандероваца међу Украјинцима ипак било много много више... Читави велики делови тих народа припадали су тим војно-идеолошким клерофашистичким државним институцијама и војскама током Другог светског рата, док су их Немци, занимљиво опет Немци, подржавали.)

А процес је исти јер су и усташе и бандеровци само модерни производ једно те исте идеолошке језуитско-фрањевачке ватиканске кухиње која већ вековима закувава покоље православних у троуглу Берлин, Истамбул (Цариград, Константинопољ), Москва.

Дакле, није од јуче тај процес.









Исто као што су то радили и муслиманима на Блиском Истоку, зар не? На крају крајева, једаред су тако опет пошли на Јерусалим, али су се успут предомислили и заузели Константинопољ, опљачкали га и владали балканским делом Ромејског царства читавих 60 година назвавши ту своју државу на Балкану Ахајским царством. После тих 60 година Ромејско царство више није имало шансе да се одупре налетима прво Селџука, па затим Османлија из унутрашњости Мале Азије.







promoter promoter 19:19 30.06.2023

Re: Ludilo uzima maha

benedykt
promoter

Meni je nejasno zašto je nekima bitno da mi pređemo na gregorijanski kalendar?
Zašto je to toliko bitno?
Šta fali da mi slavimo kada mi hoćemo, a oni kada oni hoće?
Zbog čega je, inače, zapadnom svetu toliko stalo da sve bude po njihovom?
O čemu se to radi?
A sa druge strane, usta im puna tolerancije - do balčaka.šao

Koliko ja nešto znam zemlja Srbija se isključivo drži Gregorijanskog kalendara evo ima bogami više od jednoga veka, odnosno prešli smo na njega odavno i svi jedino prema njemu računamo vreme. Tu onda dolazi do male pometnje jer mi uvek volimo da ponosno ističemo kako je Božić 7. januara a nije, jer je on uvek bio i ostao za sve hrišćane 25. decembra. Samo je dakle pitanje kada tačno pada 25. decembar, odnosno u običnom životu on je na isti dan kada i u celom svetu, ali se isti pretvara u 7. januar kada pričamo o Božiću. No, najbitnije je da mi slavimo Božić kada to mi hoćemo…

Eto vidiš!
Ćka probljem, što bi rekao Šmuuu?
benedykt benedykt 19:52 30.06.2023

Re: Ludilo uzima maha

shmoo
На крају крајева, једаред су тако опет пошли на Јерусалим, али су се успут предомислили и заузели Константинопољ, опљачкали га и владали балканским делом Ромејског царства читавих 60 година назвавши ту своју државу на Балкану Ахајским царством. После тих 60 година Ромејско царство више није имало шансе да се одупре налетима прво Селџука, па затим Османлија из унутрашњости Мале Азије.

A da malčice ne preterujemo sad gosn Shmoo, jer se čuvena Bitka kod Mancikerta, koja se uvek u istoriji označava kao početak propasti Istočnog rimskog carstva tj Vizantije, dogodila čitav vek i po pre osvajanja Konstantinopolja od strane Krstaša. Nakon te katastrofe kod Mancikerta su Seldžuci osvojili praktično celu Malu Aziju, što onda kao posledicu ima da vizantijski car Aleksej traži pomoć od Vatikana odnosno podršku onoga što mi danas kolokvijalno nazivamo Zapad za borbu protiv Seldžuka. To će se kasnije uz još neke događaje kao uzročnike pretvoriti u ideju započinjanja Krstaških pohoda…
shmoo shmoo 19:58 30.06.2023

Paqja e Zotit mes njerëzve

promoter

Eto vidiš!
Ćka probljem, što bi rekao Šmuuu?



Да, ни мени није јасно зашто људи праве проблем тамо где проблема нема.

Сви ми славимо Божић 25. јануара.

Али некима од нас тај 25. јануар по нашем Црквеном календару пада на 7. јануар по Државном календару.

А Црква и Држава су одавно раздвојене и свака се бави својим питањима, а не туђим питањима као да су Црква и Држава, боже ме се прости, неке сеоске торокуше које иду по кућама и олајавају цело село.

Мислим, шта Државу има да боле уши који је данас датум у Цркви и шта Цркву има да боле уши који је данас датум у Држави.

Свако треба својим стадом да се бави, зар не?

Држава да брине о грађанима (и власт у Држави да брине колико ће гласова имати на следећим изборима), а Црква треба да се брине о верницима и да размишља како да их задржи у своме крилу да је не би напуштали у великом броју.

И онда нема никаквих проблема.






benedykt benedykt 20:06 30.06.2023

Re: Ludilo uzima maha

shmoo


Дакле, није од јуче тај процес.







Niti jedan niti drugi film sa pravim Nevskim blage veze nemaju, odnosno oba predstavljaju tipične predstavnike propagande umotane u celuloidnu oblandu tj odslikavaju politička stremljenja režima u čije su vreme napravljeni. Ono što je najtragikomičnije je da je taj Ajzenštajnov Nevski povučen iz svih bioskopa kada su se drug Staljin i Hitler dogovorili 1939. kao što je naravno posle 1941. ponovo vraćen i maksimalno forsiran za prikazivanje…
gedza.73 gedza.73 20:16 30.06.2023

Re: Ludilo uzima maha

freehand
Ne, morončina koja zna razliku između "građanske" i "seosrke" crkve će.

Da. Shvatio sam da nemaš pojma. Ti i Gvozden ste izgleda članovi Erine 'tradicionalne' sekte sa sve onim ukrštanjem na kraju. Valjda da bi vam Kelopatra bolje videla šta ima u šolji. Isto volite da tupite o 'pravoslavnoj tradiciji' al' na komesarski način. Nakaradno.






shmoo shmoo 20:27 30.06.2023

Олош, шљам, курве и сецикесе

benedykt
shmoo
На крају крајева, једаред су тако опет пошли на Јерусалим, али су се успут предомислили и заузели Константинопољ, опљачкали га и владали балканским делом Ромејског царства читавих 60 година назвавши ту своју државу на Балкану Ахајским царством. После тих 60 година Ромејско царство више није имало шансе да се одупре налетима прво Селџука, па затим Османлија из унутрашњости Мале Азије.

A da malčice ne preterujemo sad gosn Shmoo, jer se čuvena Bitka kod Mancikerta, koja se uvek u istoriji označava kao početak propasti Istočnog rimskog carstva tj Vizantije, dogodila čitav vek i po pre osvajanja Konstantinopolja od strane Krstaša. Nakon te katastrofe kod Mancikerta su Seldžuci osvojili praktično celu Malu Aziju, što onda kao posledicu ima da vizantijski car Aleksej traži pomoć od Vatikana odnosno podršku onoga što mi danas kolokvijalno nazivamo Zapad za borbu protiv Seldžuka. To će se kasnije uz još neke događaje kao uzročnike pretvoriti u ideju započinjanja Krstaških pohoda…



У праву сте Ви, гос'н Бенедикт. Нисам ја то добро срочио.

Хтедох на што мање места да стиснем 4 века историје па је испало накарадно.

Треба овако:

Ромејско царство пре крсташког освајања Константинопоља 1204. године било је начето селџучким освајањима у Малој Азији још од 12. века.

Али треба и додати да се Ромејско царство колико-толико опоравило и опет стало на ноге под Комнинима док је селџучка држава нестала за то време.

Унутрашњи сукоби после Комнина у самом Ромејском царству (а у тим сукобима сада су Селџуци без своје државе у Малој Азији били плаћеници у војскама ромејских генерала, претендената на престо) опет су ослабили Царство.

Но, то није био разлог "браћа" хришћани са Запада уз благослов раре, опрост'те папе, ишутирају свога брата у вери са Истока док он лежи на земљи и то искључиво зарад пљачке Константинопоља али и зарад ширења ватиканског утицаја на Исток.

(И Италијани, то јест Венецијанци, Млечани, да врате Лизипове коње - Коње Светог Марка) у данашњи Истамбул (константинопољ) које су украли са цариградског Хиподрома у том "светом хришћанском" походу на невернике у Цариграду! )

После тога Османлијама није било тешко да Ромејском царству на инфузији и у сталним унутрашњим превирањима после 1261. када су крсташи коначно и отишли ишчупа ту танушну иглицу из вене кроз коју је још само танко капао живот некада моћне империје на самртничкој постељи.

Хоћу да кажем, гпос'н Бенедикт, да разумем и Селџуке и Османлије. Само тако су њихове државе и могле да постоје - освајањима.

Али не разумем баш потез хришћанске "браће" са Запада.

Осим да су се и у том случају понашали као најобичнији друмски разбојници и као што се и иначе понашају кроз читаву своју дичну историју Запада, а ево видимо и да то раде и до дана данашњег.

Знате, гос'н Бенедикт, ја Ромејско царство током 1000 година његовог трајања (најдуговечнија држава на овој страни света за коју у историји знамо) видим као ону рибу старог Сантјага којем грабљивице током те десетовековне пловидбе кроз историју откидају комад по комад меса док на крају не остане само скелет.

Али нису баш хришћанска "браћа" морала да својим сврдлом избуше толику рупчагу на дну чамца због које је на крају потонуо и чамац и скелет рибе и стари Сантјаго са њима на дно мора.

gedza.73 gedza.73 20:51 30.06.2023

Re: Ludilo uzima maha

shmoo
бранимо црквенословеначким

To je fora iz Državnog posla koja odlično pokazuje 'najglasnije' pravoverce.
фрањевци са језуитима у Централној комитеји хтели да нама у СПЦ

Jezuiti? Zar nije naredba bila da se 'ljudi odozgo' postave na čelo svake službe i da oni rukovode pa su po njihovim rukovodstvom rušene crkve, decu na ekskurzije vodili da uništavaju hramove, za sveštenike postavljali predsednike mesnih zajednica a od crkvi pravili silose za žito. A ti 'ljudi' su bili poslati iz Moskve. kakvi crni jezuiti.
ZA RANKOVIĆA
9. oktobar 1944. .
Kraj ova
U Krajovu su stigli ljudi odozgo za rad po Ozni. Potrebno je odmah obavijestiti štabove radi znanja. U G[lavni] š[tab] Vojvodine dolazi kapetan Terskij. U GŠ Srbije major Gordijanko, pored Odinceva, koji je tamo. U GŠ Makedonije kapetan Injkov. U Crnu Goru, tj. u Štab Drugog korpusa, major Barodkin. U GŠ Hrvatske major Zakurdajev. U GŠ Slovenije major Žavronkov i major Sorokoumov. Oni će odmah biti otpravljeni avionima u dotične Štabove

Ovo su oni koji su najviše upropastili Srbiju a danas se njihov ambasador poziva na tu tradiciju i to savezništvo.
Није римокатоличка струја у СПЦ него струја оног америчког шпијунчине, васељенског патријарха Вартоломеја.

Aj navedi par hramova SPC u Rusiji koji su izgrađeni od 1920. pa na ovamo.
Stari ruski gradovi u kojima su Srbi našli utočište
Deotroit

MIlvoki

I tako dalje i tako dalje.
Ovi ljudi su napravili demonstracije protiv ruskih agenata u Srbiji, nisu Srbi koji su danas preko noći postali najveći 'vernici' i zagovornici staroslovenačkog.


freehand freehand 21:08 30.06.2023

Re: Ludilo uzima maha

Da. Shvatio sam da nemaš pojma.

Shvatio si ti moj kurac, sem da ti niko ne da priliku da poentiraš sa tim kako znaš šta je promenjeno u crkvi od "skoro", potšo znaš kad je i šta uneto u panečvačku crkvu sa dva tornja.
Inače, i pulskoj crkvi Svetog Nikole, najstarijem "ćivućem" objektu SPC, postoje stolice, na njima nema imena, i sedi svako kome je tšeko da stoji sve vreme službe.
Normalno, moron zna da su stolice unete "skoro".
Kjao da to ima veze sa bilo čime sm sa bulštiom u njegovoj praznoj lobanji koji ga vazda tera da sa nekim pokušava da se nadgornjava oko gluposti koje smatra nekakvim svojim "znanjem".

freehand freehand 21:10 30.06.2023

Re: Ludilo uzima maha

Niti jedan niti drugi film sa pravim Nevskim blage veze nemaju,

Zna se, naravno, ko je ovde jedini ovlašćeni tumač ko je pravi i šta je pravo.


shmoo shmoo 21:17 30.06.2023

Re: Ludilo uzima maha

gedza.73

shmoo
бранимо црквенословеначким


To je fora iz Državnog posla koja odlično pokazuje 'najglasnije' pravoverce.





Знам, само се зезам. Нисам ни помислио да не знаш за црквенословенски.

фрањевци са језуитима у Централној комитеји хтели да нама у СПЦ


Jezuiti?


Е, ово ти је сада фора из мог државног посла.




Aj navedi par hramova SPC u Rusiji koji su izgrađeni od 1920. pa na ovamo.


У совјетској Русији у совјетском СССР?

Ало, Геџо, о чему причаш?

И како то можеш да поредиш са Америком?

Претера га.

Руси су по том питању цркве после револуције прошли још горе од нас.

(Евентуално само би Црногорци могли понешто да испричају о убијању неког већег броја свештеникa и о јахању попова што би рекао војвода Вјекослав за Мићуновића демократу.)

Ево ти овај филм за гледање за викенд.

Боље тако да проведеш време него да блогујеш овде и овако се срамотиш мешајући бабе и жабе.






П.С. - Сам ти причао о мојој другарици из гимназије?

Потомак белих Руса пристиглих у Србију после Револуције 1917. Отац јој је рођен у Београду, али баба и деда су Руси. Бели Руси. Отац се у Југославији оженио Сплићанком, родили моју другарицу у Београду...

Елем, уда се та моја другарица почетком деведесетих. За Србина. Али човек добије неки посао у Русији и она оде са њим, наравно. Тамо изроде два сина, клинци завршили школу у Русији све до поласка на факс. Тада су моја другарица и њен муж са синовима решили да се врате у Србију и да деца овде студирају. То је било пре десетак година.

А сада један њен син, који је у међувремену завршио факс и запослио се овде код нас, међу свим овим људима пристиглим у Београд из Русије због сукоба у Украјини нашао малу Рускињу, зљубио се и већ њих двоје живе заједно. Ишчекује се и свадба ускоро.

Пази, моја другарица полурускиња и полусплићанка, потомак белих Руса, удата за Србина, живи 25 година у Русији, изроди и децу тамо, врати се у Србију, њен син се жени у Београду Рускињом.

Жизнь, Геџо мој, јесте глупая шутка.

Пробај тој мојој другарици сада да увалиш ту твоју жваку о српским црквама у САД и у СССР. Баш ме занима шта би ти она рекла после свега што су она и сви њени доживели у својим животима.



И зато немој тако убудуће мешати бабе и жабе у жељи да ми као неки корисни идиот испраног мозга доказујеш да је Америка боља од Русије.

Све то твоје онда звучи баш онако без везе када су појединачни људски животи у питању.

А ако још једном то урадиш овако глупо као са примером српских цркава којих није било у СССР после 1920, а било их је у САД, стварно ћу поверовати да си ти неки плаћени НАТО пропагандиста на Блогу Б92.

Али од оне најниже и најпростије врсте пропагандиста. Такорећи као једноћелијски организам.

gedza.73 gedza.73 21:18 30.06.2023

Re: Ludilo uzima maha

Normalno, moron zna da su stolice unete "skoro"

Nađi gde sam napisao 'da su stolice unete skoro'
sem da ti niko ne da priliku da poentiraš sa tim kako znaš šta je promenjeno u crkvi od "skoro"

Zato onomad bili protesti i svašta nešto za šta ti izgleda tvrdiš da se nije desilo.
sedi svako kome je tšeko da stoji sve vreme službe

Opet pokazuješ koliko ništa ne znaš nego juriš po netu. Ne može da se sedi kome je teško da stoji sve vreme službe. Zna se kad može a kad ne može i to nije 'sve vreme službe'. Zato molim te da ne lupaš. I ponavljam to do skora obični vernici nisu mogli. Nego su ljudi izlazili napolje pa se vraćali jer klupa nije bilo.

freehand freehand 21:23 30.06.2023

Re: Ludilo uzima maha

I ponavljam to do skora obični vernici nisu mogli.

Ponovi još jednom da podvučeš koliko si glupa neznalica.
gedza.73 gedza.73 21:28 30.06.2023

Re: Ludilo uzima maha

У совјетској Русији у совјетском СССР?

Ало, Геџо, о чему причаш?

Vi bre od te Rusije napraviste mađioničarski trik 'sad je vidiš, sad je ne vidiš'. Ruski oficiri danas nose oznake SSSR-a, oni vraćaju spomenike Lenjinu.

nego znaš li da je danas jedan od glavnih Putinovih ljudi bio čovek koji je pomogao Jeljcinu (koji je doveo Putina) da dođe na vlast?
levo od zastave u tamnom odelu. Malo iznad Jeljcina


ако још једном то урадиш овако глупо као са примером српских цркава којиух није било у СССР, а било их је у САД

evo sad ima sigurno mnogo Srba u Rusiji pa podižu srpske pravoslavne hramove. Verovatno ih privuako Putin koju je uporedio Lenjina sa hrišćanskim svecima. I koji je rekao da je najveća tragedija XX veka, paz čuda, pad SSSR-a.
Da ne bude samo spomenik Slobodanu Miloševiću.
gedza.73 gedza.73 21:31 30.06.2023

Re: Ludilo uzima maha

freehand
I ponavljam to do skora obični vernici nisu mogli.

Ponovi još jednom da podvučeš koliko si glupa neznalica.

Dobro, shvatio sam da bi ti seo na vladikinu stolicu samo tako to ne ide. Podsećaš me na jednog komunističkog žbira koji je cinkario ljude po selu i onda se odjednom pojavio u crkvi pa sve vreme u pola glasa tražio da mu se dodeli 'diploma' jer je dao prilog. ostao mu Pavlovljev refleks iz vtremena dok je radio za 'službu'.
freehand freehand 21:48 30.06.2023

Re: Ludilo uzima maha

Dobro, shvatio sam da bi ti seo na vladikinu stolicu samo tako to ne ide.

"Shvatanje" u skladu sa kapacitetom. Planinarski ziloti podelili vernike na obične i neobične i uveli pojam "od skoro" kao istorijsku odrednicu.
gedza.73 gedza.73 21:53 30.06.2023

Re: Ludilo uzima maha

Planinarski ziloti podelili vernike na obične i neobične i uveli pojam "od skoro" kao istorijsku odrednicu.

Znaš ti vrlo dobro šta sam rekao.
freehand freehand 21:55 30.06.2023

Re: Ludilo uzima maha

gedza.73
Planinarski ziloti podelili vernike na obične i neobične i uveli pojam "od skoro" kao istorijsku odrednicu.

Znaš ti vrlo dobro šta sam rekao.


benedykt benedykt 21:57 30.06.2023

Re: Ludilo uzima maha

freehand
Niti jedan niti drugi film sa pravim Nevskim blage veze nemaju,

Zna se, naravno, ko je ovde jedini ovlašćeni tumač ko je pravi i šta je pravo.

Tako prosto kaže istorija, koja je bukvalno svakom u Rusiji ko ono baš nije neki zadrti ватник (što-no-se tamo za takve kaže) jako dobro poznata. Evo npr jednog zanimljivog izvoda o Nevskom iz Istorije Rusije koju je napisao Pavel Nikolajevič Miljukov, poznatiji u Srbiji kao Pavle Miljukov.

Osim skupljanja danka, Tatari se ne mešaju u poslove osvojenih oblasti, koje ostavljaju ruskim kneževima, ali zadržavaju pravo da ih potvrđuju u tome zvanju; zato ruski kneževi moraju da odlaze u Hordu i traže od hana jarlik (povelju) koji im daje kneževsku vlast. Opljačkano i desetkovano tom svirepom najezdom, rusko stanovništvo povija se pod tatarskim jarmom. Preostali kneževi pokoravaju se takođe; ponekad oni čak obuzdavaju pokušaje pobune stanovništva, koje gubi strpljenje zbog globljenja i nasilja što ga vrše skupljači poreza.Tako Aleksandar Nevski postavši veliki knez oblasti Vladimira, održava u miru, čak i silom, stanovništvo pobunjeno protivu Tatara.


Pretpostavljam da za ovaj deo o velikom junaku Nevskom koji brani Rusiju i Ruse od stranih zavojevača nismo znali…
shmoo shmoo 22:02 30.06.2023

Re: Ludilo uzima maha

gedza.73

Vi bre od te Rusije napraviste mađioničarski trik 'sad je vidiš, sad je ne vidiš'. Ruski oficiri danas nose oznake SSSR-a, oni vraćaju spomenike Lenjinu.



Прво, који то "ви"?

Друго, ти си рекао Русија после 1920. године. А ја ти лепо рекох да је то била совјетска Русија у СССР-у све до деведесетих.

nego znaš li da je danas jedan od glavnih Putinovih ljudi bio čovek koji je pomogao Jeljcinu (koji je doveo Putina) da dođe na vlast?
levo od zastave u tamnom odelu, Malo iznad Jeljcina

evo sad ima sigurno mnogo Srba u Rusiji pa podižu srpske pravoslavne hramove. Sigurno ih privuako Putin koju je rekao kako je Lenjin svetac poput hrišćanskih svetaca.
Da ne bude samo spomenik Slobodanu Miloševiću.



Немој да се љутиш што сам искрен, али заболе ме патка ко је данас један од Путинових главних људи.

Нити сам љубитељ Путина нити сам љубитељ Русије.

САД, Русија, Кина,... Мени то као Србину све исти курац јер морам да размишљам како да ме они тим курцем не лупају у чело.

Рекао сам ти ја то више пута, али изгледа да теби то што сам ти рекао нешто не одговара па упорно настављаш ову твоју глупу мантру у дописивању са мном.

Па нека те онда.

Ако је теби тако лепо, да не кварим.

Али и даље мислим да би ти боље било да погледаш онај филм што сам ти га окачио него да блогујеш овде на Блогу Б92 бламирајући се овако.

shmoo shmoo 22:07 30.06.2023

Re: Ludilo uzima maha

benedykt
shmoo


Дакле, није од јуче тај процес.



Niti jedan niti drugi film sa pravim Nevskim blage veze nemaju, odnosno oba predstavljaju tipične predstavnike propagande umotane u celuloidnu oblandu tj odslikavaju politička stremljenja režima u čije su vreme napravljeni. Ono što je najtragikomičnije je da je taj Ajzenštajnov Nevski povučen iz svih bioskopa kada su se drug Staljin i Hitler dogovorili 1939. kao što je naravno posle 1941. ponovo vraćen i maksimalno forsiran za prikazivanje…



Хм, да...

Свеједно су оба филма одлична илустрација за оно што Ватикан ради вековима у правцу Истока и Југа.

Зато и волим да их користим. Слика је увек јача од хиљаду речи објашњења.

Отприлике као Фрихендових 12 жигосаних.

Има нешто у томе...

gedza.73 gedza.73 22:15 30.06.2023

Re: Ludilo uzima maha

Немој да се љутиш што сам искрен, али заболе ме патка ко је данас један од Путинових главних људи.

Нити сам љубитељ Путина нити сам љубитељ Русије.

Upravo zbog toga nisi prenosio šta priča onaj ruski ЧхатГПТ Конашенко.
ти си рекао Русија после 1920. године. А ја ти лепо рекох да је то била совјетска Русија у СССР-у све до деведесетих.

Sve je to isto. Što bi rekao Staljin 'Za Veliki ruski narod'. Ili 'ja nisam Gruzin, ja sam Rus'.
shmoo shmoo 22:23 30.06.2023

Једно питање... Само једно... Довољно је..

freehand, benedykt



Пустите Невског, 12 жигосаних итд. него реците вас двојица мени...

Је л' ви стварно мислите да Ватикан не покушава вековима да шири папски утицај на Исток и на Југ Европе?

Па то онда иде мало покатоличавањем, мало протеривањем становништва, мало клањем...

Стварно то мислите да Ватикан то не ради и не стоји иза свих тих покоља које смо имали током векова не само на Балкану и у Украјини?

(Како их је назвао онај? "Верске несугласице не од јуче"? Заиста језуитски лицемеран израз за толике стотине и стотине хиљада покланих зато што су православни а не католици.)

Заиста вас двојица мислите да Ватикан нема везе са тим?

И поред Пацовских канала?

'Ај пробајте искрено и директно да одговорите на ово моје питање без демагогије, релативизација и задржавања на небитним детаљима.

Да или не?


vrabac_onaj vrabac_onaj 22:31 30.06.2023

Re: Ludilo uzima maha

Ljudi, stvarno me mrzi da čitam svu silesiju ovih komentara, nešto sam prešao onako "ukoso".

Postoje mnogo ozbiljnije razlike između nas i katolika, protestanata.

Kelendar je običan "merni uređaj". Svi merni uređaji imaju neku grešku, ovaj naš juljanski ima mnogo veću grešku od gregorijanskog.

Ne dozvolite bre da vam jebena "sprava" bude identitet.

Ako dođemo do ozbiljnijih pitanja, npr. koja ipostas iz koje ishodi (a to je teološki prvobitni sukob), to je već ozbiljno, to jeste stvar identiteta, pristupa životu, smrti, svemiru, svemu.

Možda nekima zvuči apsurdno, to "ishođenje Svetoga Duha", ozbiljno deli "nas i njih". U svemu.

I ja ću uvek, po cenu života, držati našu stranu po tom pitanju.

Al zajebite me sa kalendarom. Jebeni metar, dozvolili ste da vam metar bude identitet.

И в Духа Свјатаго, Господа Животворјашчаго, Иже от Оца исходјашчаго





shmoo shmoo 22:34 30.06.2023

Re: Ludilo uzima maha

gedza.73
Немој да се љутиш што сам искрен, али заболе ме патка ко је данас један од Путинових главних људи.

Нити сам љубитељ Путина нити сам љубитељ Русије.

Upravo zbog toga nisi prenosio šta priča onaj ruski ЧхатГПТ Конашенко.




Па морао сам да те зајебавам јер си баш био много досадан са том твојом НАТО пропагандом.

Али признајем ти, Геџо, да си издржљив као да си у роду са Суровикином када кренеш са тим твојим просеравањима и одавно ми више није занимљиво ни да те зајебавам.

(Оно са Грађанским васпитањем је било баш добро).

А овде сам само хтео да ти укажем колико лупеташ са оним црквама у совјетској Русији јер ми те је баш било жао да се толико бламираш.

Но, нема везе... Покушао сам да те спасем бламаже, није ми успело, али је барем мени савест чиста и сада могу мирно да одем на спавање.

А прескакање твојих коментара ћу наставити сутра. Много ми се сада приспавало од силне досаде овде.
shmoo shmoo 22:45 30.06.2023

О календару, Рају, Паклу и километражи

Па када те вековима називају шизматиком, када покушавају на силу да те утерају у свој тор а ако не пристанеш онда ти нуде или нож или тракторску приколицу која се котрља ка Србији (а једног дана ти вероватно и у самој Србији понуде лагуме да не би завршио у чељустима неке звери у Колосеуму као у првим вековима хришћанства док оно није постало званична религија Римске империје), онда ти и тај календар поред свих осталих много битнијих разлика и са свим тим осталим разликама такође постане део идентитета.

А у ствари једини у праву је Чарли.

Ти слави свој православни Божић 25. децембра по грегоријанском календару, ја ћу и даље славити свој православни Божић 7. јануара по грегоријанском клалендару и не видим шта би то теби могло да смета нити шта би то мени могло да смета.

Може да смета једино твојим поповима што више неће добијати никакав новац од мене и мојим поповима што више неће добијати никакав новац од тебе.

Али нека о томе брину ти попови а не ти и ја.

vrabac_onaj vrabac_onaj 22:52 30.06.2023

Re: Ludilo uzima maha

shmoo



Ja mislim da smo ti i ja imali neki dogovor o međusobnom neobraćanju.
shmoo shmoo 22:59 30.06.2023

Re: Ludilo uzima maha

vrabac_onaj
shmoo



Ja mislim da smo ti i ja imali neki dogovor o međusobnom neobraćanju.


Изменио сам свој коментар.

Брисање је из Раја изашло.

Мислим да је то сасвим довољна измена.

vrabac_onaj vrabac_onaj 23:03 30.06.2023

Re: Ludilo uzima maha

shmoo
vrabac_onaj
shmoo



Ja mislim da smo ti i ja imali neki dogovor o međusobnom neobraćanju.



Изменио сам свој коментар.

Брисање је из Раја изашло.

Мислим да је то сасвим довољна измена.





A ko je onda Ti u ovome, jajaro?

Ти слави свој православни Божић 25. децембра по грегоријанском календару,


A i dalje citiraš ono što sam ja napisao.

Pri tome ja sam u dva komentara rekao da ja slavim Božić kada mi moja crkva nalaže.

Jajaro i džukelo.

vrabac_onaj vrabac_onaj 23:05 30.06.2023

Re: Ludilo uzima maha

*
freehand freehand 23:07 30.06.2023

Re: Paqja e Zotit mes njerëzve

Сви ми славимо Божић 25. јануара.

Koja ste vi frakcija brt?
vrabac_onaj vrabac_onaj 23:13 30.06.2023

Re: Paqja e Zotit mes njerëzve

freehand
Сви ми славимо Божић 25. јануара.

Koja ste vi frakcija brt?


Januarci.

freehand freehand 23:17 30.06.2023

Re: Paqja e Zotit mes njerëzve

vrabac_onaj
freehand
Сви ми славимо Божић 25. јануара.

Koja ste vi frakcija brt?


Januarci.


Али некима од нас тај 25. јануар по нашем Црквеном календару пада на 7. јануар по Државном календару.

Neobični vernici gradkse crkve, od skoro.
shmoo shmoo 23:47 30.06.2023

Re: Ludilo uzima maha

vrabac_onaj

A ko je onda Ti



Неко кога уопште и нема. Тај Ti у ствари не постоји.


A i dalje citiraš ono što sam ja napisao.



Јбг, добро ми дошло. Згодно као увод за оно што сам написао.

Но добро, мојне се секираш. Ево, обрисаћу и тај један твој ред.

Здравље је најпрече.

А ни Бог неће да нам помогне у томе ако не помогнемо прво сами себи.


Pri tome ja sam u dva komentara rekao da ja slavim Božić kada mi moja crkva nalaže.



То је твоја приватна ствар. И нико не треба да ти се у то меша.

Као ни мени.


Jajaro i džukelo.



А како у твојој цркви решавају проблем греха који поједини верници имају са својим речником у комуникацији са другима?

1) Испирају вернику уста сапуном?

2) Наложе да изговори 10 пута Оченаш и да уплати неки износ на рачун цркве па као да ништа није било и да вулгарности и увреде нису ни изречене?

3) Као покору верник мора да почисти порту, да очисти ципеле црквењаку и да ориба под у цркви?

4) Банују верника као овде неког блогера на Блогу Б92?

5) Нешто друго?

vrabac_onaj vrabac_onaj 23:50 30.06.2023

Re: Ludilo uzima maha

А како у твојој цркви решавају проблем греха који поједини верници имају са својим речником у комуникацији са другима?


Pozovu se na trgovce u Hramu.
vrabac_onaj vrabac_onaj 23:51 30.06.2023

Re: Ludilo uzima maha

vrabac_onaj
А како у твојој цркви решавају проблем греха који поједини верници имају са својим речником у комуникацији са другима?


Pozovu se na trgovce u Hramu.


E da, zaboravih.

Mrš bre, mamicu ti jebem.
shmoo shmoo 23:56 30.06.2023

Re: Ludilo uzima maha

vrabac_onaj
А како у твојој цркви решавају проблем греха који поједини верници имају са својим речником у комуникацији са другима?


Pozovu se na trgovce u Hramu.



Гуд тинкинг.

Профитабилан.

shmoo shmoo 23:59 30.06.2023

Re: Ludilo uzima maha

vrabac_onaj
vrabac_onaj
А како у твојој цркви решавају проблем греха који поједини верници имају са својим речником у комуникацији са другима?


Pozovu se na trgovce u Hramu.


E da, zaboravih.

Mrš bre, mamicu ti jebem.



Ау, бајо, ала ћеш ти да се наплаћаш у тој твојој цркви. Има да зараде на теби онолико.

И то све без пореза, ПДВ-а итд.

shmoo shmoo 00:09 01.07.2023

Re: Paqja e Zotit mes njerëzve

freehand
Сви ми славимо Божић 25. јануара.

Koja ste vi frakcija brt?



Јебигаааа... Има се, може се.







Још увек чекам одговор од тебе и гос'н Бенедикта о организаторској улози Ватикана и свих папа до сада у клању православних, углавном словенских, вратова на Истоку и Југу Европе.

Било је тога и пре 1054. године, али после те године се нарочито појачало јер је отворена сезона лова на шизматике (у односу на Ватикан) која ево траје сада већ скоро 1000 година.

Мислите да Света Римска Црква нема ништа са тим?

Да или не.

shmoo shmoo 20:45 28.06.2023

667.

Тек да не буде за број мање...

promoter promoter 09:55 29.06.2023

Re: 667.

shmoo
Тек да не буде за број мање...


Eh!
shmoo shmoo 10:56 29.06.2023

Re: 667.

promoter
shmoo
Тек да не буде за број мање...


Eh!



Тко би рекел да ће се овдје дописиват' у још 60 и кусур коментара.

Не знам о чему уопште више и пишу јер су већ све рекли ко је имао шта да каже и све приче су одавно испричане.

Али свака им част!

Идемо на 1000!






promoter promoter 16:42 29.06.2023

Re: 667.

shmoo
promoter
shmoo
Тек да не буде за број мање...


Eh!



Тко би рекел да ће се овдје дописиват' у још 60 и кусур коментара.

Не знам о чему уопште више и пишу јер су већ све рекли ко је имао шта да каже и све приче су одавно испричане.

Али свака им част!

Идемо на 1000!



Samo neka je veselo!
Ono što meni jeste frapantno, pri ovim 'razgovorima', je stepen samouverenosti kojima se barata - a izvor informacija su agitprop vojne sekcije zaraćenih strana, tj. njihove objave na netu.
Neverovatno koliko su ljudi tupavi.
shmoo shmoo 20:16 29.06.2023

Re: 667.

promoter

Samo neka je veselo!
Ono što meni jeste frapantno, pri ovim 'razgovorima', je stepen samouverenosti kojima se barata - a izvor informacija su agitprop vojne sekcije zaraćenih strana, tj. njihove objave na netu.



Мора да буде весело када баратају таквим "информацијама", дубоко верују у њих, преносе их даље и још се свађају са другим људима на крв и нож зато што други људи одбијају да верују у те њихове полуинформације, дезинформације и спинове које нештедимице просипају около невесни да шире производе ратних пропагандних машинерија.

Наравно да онда буде весело.

Али после извесног времена мени то бесконачно понављање једно те истих глупости досади и више ми није ни смешно ни занимљиво ни весело.

Постане тужно и отужно.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana