Zdravlje

Genocid Je Samo Riječ, i Ništa Više...

Colin_bgd RSS / 14.07.2023. u 09:22

Metak u glavu je već nešto drugo...

Zlocin, na zalost nekih, ne zastareva, niti protok vremena menja njegovu sustinu definisanu trenutkom dogadjanja... Za iskreno sazaljenje je visegodisnja nacionalisticka kuknjava i histerija povodom "srebrenickih desavanja", toboz-ogorcenost patrijota zbog nepravednih i nicim izazvanih rezolucija i rezolucijica, relativizacija genocidnosti, mesanje baba, zaba i ratnih zarobljenika, gradjanskog rata i agresije, i ostalih 'ladno povucenih srpskih pravih linija po zakrivljenom space-time kontinuumu...

Genocida je u Srebrenici bilo. Ne zato sto je to rekao Hag, ili neka UN rezolucija, ili sto tako Americi geo-strateski odgovara, vec zato sto je vojska (koja je sebe nazivala srpskom) pod komandom kasnosazrevajuceg psihopate Ratka Mladica, a sa aminom vlasnih i nacionalno-ideolosko svesnih iz Beograda, industrijski izvrsila nalog da konkretan nacin ciscenja srebrenicke teritorijice od muslimanskog stanovnistva podrazumeva i bespovratno lisavanje zivota svih onih kojima se igrom slucaja zalomio i Y hromozom...

"Oluja" bi bila genocid da su hrvatske vojno-paravojne snage iz izbeglickih kolona koje su se kretale iz kninske krajine ka Srbiji masovno i organizovano vadile muskarce i mladice i ubijale ih sve do jednog. Srebrenica ne bi bila genocid da su svi muslimani zivi oterani i proterani van te teritorije. Ali nisu. Ubijeni su samo zato da ih vise ne bude. Isto kao i Srbi u Jasenovcu, da ih vise ne bude. Svaka neka apsolutna nehumanost zasnovana na etnicko-religioznom rasizmu i mrznji je jedna stvar, genocid je, medjutim, jedna druga...

Neophodan uslov za genocidnost Srebrenice je, na zalost, ispunjen. A da jeste ispunjen o tome nece imati informaciju neki pesadinci Mita, Pera, Laza koji su tih godina nosili puske, igrali se rata, i glumili topovsko meso u toj vojsci koja je sebe nazivala srpskom, vec se taj uslov dobrano kuvao i vario tokom oficijelnih beogradskih salonskih i kancelarijskih sedeljki, kojih je tih godina bilo i vise nego sto je to zdravo i pozeljno za dobrobit jednog naroda...

Jedini nacin da se ta "genocidnost" nase generacije, i generacije nasih roditelja ne prenese na nasu decu je da se o njemu otvoreno prica, u potpunosti razotkrije, i ne relativizira nesumnjivom, dokazanom i prihvacenom istorijskom (blizom ili daljom) genocidnoscu drugih. U isto vreme, da li je neko drugi (strani ili domaci faktor, svejedno) genocidnu politiku tadasnje srpske drzave iskoristio ili ne za svoje geo-politicke ciljeve takodje nije relevantno. Relevantno za nas je jedino sta je drzava Srbija tada radila. A radila je tada, na zalost, mnogo gore stvari nego sto, cak i dan danas, mozemo i da zamislimo.

Genocid ne zastareva. Pitajte Jevreje, Jermene, Srbe, africku, americku (severnu i juznu) i australijsku indigenioznu populaciju... Neko, medjutim, iz svog negativnog istorijskog iskustva, bilo kao zrtva bilo kao "izvodjac" genocida, izvuce zaceljujucu pouku, a neko nikad ne nauci lekciju. Nacionalno suocavanje sa sopstvenim nedelima nije stvar licnog niti dnevno-politickog izbora, i nije stvar kratkorocnih deklarativnih gestova. To je dugacak i naporan vise-generacijski, drzavno-drustveni intelektualni proces koji se mora prvo postaviti na pravi kolosek (drugim recima, reci narodu potpunu i golu istinu sta je konkretna drzavna vlast u njegovo ime radila), a onda mu omoguciti da prirodno evoluira i sazreva, i da se iskljucivo asimptotski priblizava svome kraju direktno proporcionalno kolicini relevantnih informacija koje se kontinualno pojavljuju u vidokrugu javnosti.

Sta ce se u konkretnom slucaju post-traumatskog perioda (genocidom izazvanog, kako kod zrtve tako i kod dzelata) neke zemlje i nekog naroda desiti je iskljucivo stvar srece. Neke nacije imaju tu srecu da u trenutku kriticnog istorijskog raskrsca u svojim redovima nadju i prihvate Nelsona Mandelu, a neke druge nikad ne znaju za bolje osim da se ciklicno i histericno batrgaju u blatu svojih šizofrenih zabluda...

 



Komentari (657)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

freehand freehand 08:42 16.07.2023

Re: Лицемери малени, ми смо војска права...

Прочитај још једаред мој коментар зарад бољег разумевања прочитаног.

Aj paljba.
shmoo shmoo 08:54 16.07.2023

Re: Лицемери малени, ми смо војска права...

freehand



А ти, скоро па генерацијо моја, ту смо негде, cohort effect што рече Шарски, сваки пут за ових 11 година колико те читам на Блогу Б92 када би почео да губиш тло под ногама јер би ти понестало аргумената за аргументовану расправу за коју се залажеш, ти би ударио онда у неко ситнополитикантско подјебавање и етикетирање саговорника користећи успут и детаље из приватног живота које је сам саговорник саопштио на Блогу Б92 (ниси никада ти то радио, то је тачно) што није баш ни достојанствено ни уљудно.

А злоуптребљавати тако како ти то радиш на тај начин, у недостатку сопствених аргумената у некој расправи, детаље из приватног живота саговорника (које је саговорник сам саопштио, ту си у праву) прилично је џукачка, шабанска фора у намери да покажеш да је твој већи од саговорниковог.

При чему се, наравно, онда изгуби суштина саме расправе јер то више и није расправа него простачко добацивање за столом у кафани.

И онда када се ти такав залажеш за некакву пристојност и уљудност на Блогу Б92, то онда звучи прилично лицемерно, зар не?

shmoo shmoo 08:56 16.07.2023

Re: Лицемери малени, ми смо војска права...

freehand
Прочитај још једаред мој коментар зарад бољег разумевања прочитаног.

Aj paljba.



Што рече тужитељица Марку Краљевићу у Хашком трибуналу на оном клипу који сам окачио (Весна Тривалић и Никола Којо):

"Жваћи, жваћи, сељачино! Жваћи!"

Дакле, жваћи, жваћи, Фрихенде, жваћи.

Боље ћеш га онда сварити.

freehand freehand 08:56 16.07.2023

Re: Лицемери малени, ми смо војска права...

И онда када се ти такав залажеш за некакву пристојност и уљудност на Блогу Б92, то онда звучи прилично лицемерно, зар не?

sluti da će opet biti skičanja i skamukanja i zazivanja moderacije.

shmoo shmoo 08:59 16.07.2023

Re: Лицемери малени, ми смо војска права...

freehand
И онда када се ти такав залажеш за некакву пристојност и уљудност на Блогу Б92, то онда звучи прилично лицемерно, зар не?

sluti da će opet biti skičanja i skamukanja i zazivanja moderacije.




То ти је већ одавно проваљена фора.

Израубовала се од силног коришћења.

Али је одличан пример за ово што сам ти рекао.

Када ти понестане аргумената, почнеш да се просераваш за све паре.

И ти онда такав апелујеш овде на некакву пристојност у комуникацији и на уљудност на Блогу Б92?

Свашта... Баш свашта.

Лицемерје до неба врца.

Него...

Где ти су ти сада то твоје достојанство и уљудност о којем нам овде причаш?

docsumann docsumann 09:07 16.07.2023

Re: А Васа Пелагић је говорио...

Тапкањесличицама? (ЛИНК)


ne, poklape je kad se sličice bacaju (spuštaju) s male visine 40cm do metar u vr glave, a cilj je da preklopiš (makar malčice) neku od sličica koje su već na podu.
ko preklopi/poklopi - nosi sve s poda.
solo solo 09:13 16.07.2023

Re: Лицемери малени, ми смо војска права...

kad sam ja i gde pomenuo bilo šta iz privatnog života bilo kog blogera što on(a) ovde nije sam javno pomenuo?


Smradu pančevački, ušao si Tasi u problem sa buljom i komentarisao si njegov zdravstveni problem sa hemoroidima.

Jel to lepo?

I još se pitaš kad i gde.

Em bulja em zdravlje.

Fuj.
solo solo 09:15 16.07.2023

Re: Лицемери малени, ми смо војска права...

Aj paljba.


Eeee govno na baterije.
solo solo 09:18 16.07.2023

Re: Лицемери малени, ми смо војска права...

То ти је већ одавно проваљена фора.

Израубовала се од силног коришћења.


Greška.

Kablovi nisu više u modi.

Sjebo ga wi-fi pa jedino može sa razvlači žvale po blogu.

shmoo shmoo 10:02 16.07.2023

Re: А Васа Пелагић је говорио...

docsumann
Тапкањесличицама? (ЛИНК)


ne, poklape je kad se sličice bacaju (spuštaju) s male visine 40cm do metar u vr glave, a cilj je da preklopiš (makar malčice) neku od sličica koje su već na podu.
ko preklopi/poklopi - nosi sve s poda.



Аха, схватам!

Хвала ти.

То је нова реч за мене. И нова игра, нисам то никада играо до сада.

Памтим.

(То јест, пишем... Мој ћале ми је вазда говорио да само будале памте, а они паметнији записују. Мудар човек био мој матори.)

Milan Novković Milan Novković 11:00 16.07.2023

Re: А Васа Пелагић је говорио...

shmoo
docsumann
Тапкањесличицама? (ЛИНК)


ne, poklape je kad se sličice bacaju (spuštaju) s male visine 40cm do metar u vr glave, a cilj je da preklopiš (makar malčice) neku od sličica koje su već na podu.
ko preklopi/poklopi - nosi sve s poda.



Аха, схватам!

Хвала ти.

То је нова реч за мене. И нова игра, нисам то никада играо до сада.

Памтим.

(То јест, пишем... Мој ћале ми је вазда говорио да само будале памте, а они паметнији записују. Мудар човек био мој матори.)


Ja nit pamtim nit pišem

A pošto nepisanje ima oštrije granice nego nepamćenje - pošto imamo manju kontrolu nad pamćenjem nego pisanjem - znači da više pamtim u "nit pamtim" nego što pišem u "nit pišem" ...

... uh, probudio sam se sa glavoboljom i IQ4, 5 max (počeo da "vežbam" i sa audio books, a vratio se i na binge watching da pristignem, pa mi je circadian ritam pocirkadio totalno), pa me mrzi sad da se fatam logike gde sa ovim neimenicama/neentitetima može da se radi šta god logičar hoće, singulariteti samo taki al se to ne vidi dok se ne dobaci do derivata - razmišljanja u rečenicama i paragrafima - a onda više nismo svesni koliko smo se upetljali, kako sami tako i od strane drugih ...

... niti smo svesni da smo upetljani

Al dobro jutro, u svakom slučaju




promoter promoter 11:22 16.07.2023

Re: А Васа Пелагић је говорио...

Milan Novković
shmoo
docsumann
Тапкањесличицама? (ЛИНК)


ne, poklape je kad se sličice bacaju (spuštaju) s male visine 40cm do metar u vr glave, a cilj je da preklopiš (makar malčice) neku od sličica koje su već na podu.
ko preklopi/poklopi - nosi sve s poda.



Аха, схватам!

Хвала ти.

То је нова реч за мене. И нова игра, нисам то никада играо до сада.

Памтим.

(То јест, пишем... Мој ћале ми је вазда говорио да само будале памте, а они паметнији записују. Мудар човек био мој матори.)


Ja nit pamtim nit pišem

A pošto nepisanje ima oštrije granice nego nepamćenje - pošto imamo manju kontrolu nad pamćenjem nego pisanjem - znači da više pamtim u "nit pamtim" nego što pišem u "nit pišem" ...

... uh, probudio sam se sa glavoboljom i IQ4, 5 max (počeo da "vežbam" i sa audio books, a vratio se i na binge watching da pristignem, pa mi je circadian ritam pocirkadio totalno), pa me mrzi sad da se fatam logike gde sa ovim neimenicama/neentitetima može da se radi šta god logičar hoće, singulariteti samo taki al se to ne vidi dok se ne dobaci do derivata - razmišljanja u rečenicama i paragrafima - a onda više nismo svesni koliko smo se upetljali, kako sami tako i od strane drugih ...

... niti smo svesni da smo upetljani

Al dobro jutro, u svakom slučaju





Milane, šta si ti ovde rekao?
Milan Novković Milan Novković 11:54 16.07.2023

Re: А Васа Пелагић је говорио...

promoter
Milan Novković
shmoo
docsumann
Тапкањесличицама? (ЛИНК)


ne, poklape je kad se sličice bacaju (spuštaju) s male visine 40cm do metar u vr glave, a cilj je da preklopiš (makar malčice) neku od sličica koje su već na podu.
ko preklopi/poklopi - nosi sve s poda.



Аха, схватам!

Хвала ти.

То је нова реч за мене. И нова игра, нисам то никада играо до сада.

Памтим.

(То јест, пишем... Мој ћале ми је вазда говорио да само будале памте, а они паметнији записују. Мудар човек био мој матори.)


Ja nit pamtim nit pišem

A pošto nepisanje ima oštrije granice nego nepamćenje - pošto imamo manju kontrolu nad pamćenjem nego pisanjem - znači da više pamtim u "nit pamtim" nego što pišem u "nit pišem" ...

... uh, probudio sam se sa glavoboljom i IQ4, 5 max (počeo da "vežbam" i sa audio books, a vratio se i na binge watching da pristignem, pa mi je circadian ritam pocirkadio totalno), pa me mrzi sad da se fatam logike gde sa ovim neimenicama/neentitetima može da se radi šta god logičar hoće, singulariteti samo taki al se to ne vidi dok se ne dobaci do derivata - razmišljanja u rečenicama i paragrafima - a onda više nismo svesni koliko smo se upetljali, kako sami tako i od strane drugih ...

... niti smo svesni da smo upetljani

Al dobro jutro, u svakom slučaju





Milane, šta si ti ovde rekao?

Zamisli imenicu "vrana". Pa sad zamisli imenicu "nevrana". Ako ih podjednako koristiš u logici pa ti neko pokaže jednu belu vranu, ti možeš njemu ili njoj da dokažeš da su sve vrane bele

I ako ti taj neko pokaže "vidi, prolete crna vrana" možeš da mu daš keca zbog nediscipline na času i nepoštovanja profesora (jel se stavlja crtica u ne-disciplina (Ameri), ili ne stavlja (Englezi), ili je Srpski nači oslonjen na slobodu duha )

A opet, nekad je to korisno - video si nas sa elektronima i šupljinama (neelektroni, labavo) koje se kreću i - naučimo kako rade poluprovodnici.

A opet 2: ponekad nam i pogrešna objašnjenja pomažu da nešto korektno naučimo. To je, između ostalog, rezultati činjenice da razna objašnjenja, neka dobra, neka loša, pogrešna, imaju neke najmanje zajedniček sadržaoce koji se koriste kao osnova ili komponenta u ispravnom učenju.

A ludi svet: ponekad je nešto lakše nekog naučiti pogrešnom metodom nego korektnom, zbog te "dekoracije" koja objašnjavanje približava nepodučenom, čak i kad je dekoracija pogrešna.

Pa se, očigledno, u pogrešnom često kriju i dosta potentni asocijativni ključevi na naše "metode", "obrasce" učenja - stari polu-problem, kako nekoga napaliti, pardon, angažovati, naučiti osnove pa dalje ... peca-može-sam ...

... itd, u par reči
solo solo 12:04 16.07.2023

Re: А Васа Пелагић је говорио...

Milane, šta si ti ovde rekao?


Milanče jel i kod vas velika vrućina.

Jel udara?
promoter promoter 12:18 16.07.2023

Re: А Васа Пелагић је говорио...

Milan Novković

...

A opet, nekad je to korisno - video si nas sa elektronima i šupljinama (neelektroni, labavo) koje se kreću i - naučimo kako rade poluprovodnici.
...

Nisam siguran da li su sve vrane bele ili crne kad je samo jedna od njih bela ili crna.
Ali sam prilično siguran da se šupljine ne kreću, nego da se samo kreću elektroni.
A da je 'kretanje' šupljina samo prividno zbog toga što se gubljenjem elektrona iz valentne zone i njegovim prelaskom u vodljivu zonu dobije privid kretanja 'šupljina' nastalih, upravo, gubitkom elektrona.
Što se tiče ekscitacije u pravu si - bez dobre pobude, nema ni (početka) procesa.
A i ako dođe do početka procesa, može da se odvija pogrešnom dinamikom i smer(ovima).
Da čak niti katalizatori posle ne mogu da poprave stvar.
Ili, kako bi to rekli naši stari - što se grdo rodi, vreme ne ispravi.

freehand freehand 13:13 16.07.2023

Re: Лицемери малени, ми смо војска права...


Smradu pančevački, ušao si Tasi u problem sa buljom i komentarisao si njegov zdravstveni problem sa hemoroidima.

Šulj koji se sa ljudima svađa na internetu?!
Beat that shit!


docsumann docsumann 15:07 16.07.2023

Re: Samo da znate,

Naravno da u prvi plan ide priča o onima koji su klali, kako sa njihove, tako i sa naše strane.
Neću valjda da pričam o nekom rudaru, stolaru ili učitelji.
Sa bilo koje strane.


pa i nije tako naravno.

meni, recimo, na pamet prvo padnu nevino pobijeni

i u našim stradanjima, i kod drugih
shmoo shmoo 15:41 16.07.2023

Re: А Васа Пелагић је говорио...

Milan Novković

Ja nit pamtim nit pišem



Е ово ја зовем чистим суфизмом!

А не оно Доксуманово.

Има нас и 'ваких и 'наких, а сви се уливамо у нешто универзално без обзира каки смо.


A pošto nepisanje ima oštrije granice nego nepamćenje - pošto imamo manju kontrolu nad pamćenjem nego pisanjem - znači da više pamtim u "nit pamtim" nego što pišem u "nit pišem"



Тако и треба. Само опуштено на 45 целзијуса у 'ладу.

Подсети ме Соло...





vcucko vcucko 22:31 16.07.2023

Re: А Васа Пелагић је говорио...

solo
Milane, šta si ti ovde rekao?


Milanče jel i kod vas velika vrućina.

Jel udara?


Ne iznosi valjda šut na ovu vrućinu

Milane izvini, morao sam
Milan Novković Milan Novković 22:37 16.07.2023

Re: А Васа Пелагић је говорио...

solo
Milane, šta si ti ovde rekao?


Milanče jel i kod vas velika vrućina.

Jel udara?



vcucko
...

Ne iznosi valjda šut na ovu vrućinu

Milane izvini, morao sam



Ovde temperaturice ispod 20, svako malo kišica.

Šut neće sam da se iznese, to stoji rekao i chatGPT, ali ga je jako malo ostalo, pa ga ignorišem i bacam se na druge projekte
freehand freehand 22:41 16.07.2023

Re: А Васа Пелагић је говорио...

Šut neće sam da se iznese

A ni šulj, bogami
kamilo_emericki kamilo_emericki 14:12 15.07.2023

Vidim

da se ubijate od brige za Bosnu i Hercegovinu ili za Republiku Srpsku, zavisno od političkkog i nacionalnog opredeljenja, mada ja mislim da se dobre stvari i za Bosnu i Hercegovinu i za Republiku Srpsku snažno podudaraju.
Na geografskom prostoru koji se zove Bosna i Hercegovina se, trenutno, vodi teški, prljavi, politički rat koji bi mogao bitno odrediti sudbinu tog prostora i naroda koji tamo žive.
Rat, srećom samo politički i malim dijelom pravni, za ono zbog čega se vode svi ratovi.
Za imovinu. Za kontrolu i korištenje te imovine, a konačne odluke o imovini bi mogle značajno odrediti stepen moći zapadnih ambasadora u BiH koji iz pozadine upravljaju, velikim dijelom, političkim procesima u BiH.
predatortz predatortz 14:26 15.07.2023

Re: Vidim

kamilo_emericki
da se ubijate od brige za Bosnu i Hercegovinu ili za Republiku Srpsku, zavisno od političkkog i nacionalnog opredeljenja, mada ja mislim da se dobre stvari i za Bosnu i Hercegovinu i za Republiku Srpsku snažno podudaraju.
Na geografskom prostoru koji se zove Bosna i Hercegovina se, trenutno, vodi teški, prljavi, politički rat koji bi mogao bitno odrediti sudbinu tog prostora i naroda koji tamo žive.
Rat, srećom samo politički i malim dijelom pravni, za ono zbog čega se vode svi ratovi.
Za imovinu. Za kontrolu i korištenje te imovine, a konačne odluke o imovini bi mogle značajno odrediti stepen moći zapadnih ambasadora u BiH koji iz pozadine upravljaju, velikim dijelom, političkim procesima u BiH.


Mislim da ga naši, imajući u vidu ale i vrane koje ih spotiču, trenutno jako dobro vode.
Sve u okviru zakona, skupštinskih odluka, pametnim opstrukcijana tamo gde mora, bez pominjanja sile i bez puno teških reči.
Zbog ovoga sam se nadao da će Rusi brže i odlučnije završiti posao u Ukrajini, jer bi nam to jako išlo na ruku.
Velika je nervoza među musimanima, nešto kao pokazuju mišiće, ali je sve to kurčenje na prazno.

Željka je napravila dobar potez kada je tražila od Generalnog sekretara UN da se dostavi odluka o imenovanju Šmita za visokog predstavnika.
Pošto svi znamo da takva odluka ne postoji, verujem da sledi tužba protiv nemačkog državljanina Kristijana Šmita zbog lažnog predstavljanja i poternica za koju verujem da će podržati neke bitne zemlje.

Time će se politički neutralisati legitimitet OHR i stranih sudija u spornom Sudu BiH. Spornom, jer zakon o tom sudu ne postoji, a bez nas ne može biti donet da bude na našu štetu.
Republika Srpska je više od države u državi, njene ustavne nadležnosti su veoma visoke i raspolaže veoma jakim zakonskim mehanizmima da koči i guši procese koji joj ne idu u prilog.
Pametni muslimani su odavno za razdruženje, samo im to ne daju Amerika i trabanti koji ne žele čisto muslimansku državu na toj geolokaciji.


kamilo_emericki kamilo_emericki 15:00 15.07.2023

Re: Vidim

predatortz


Mislim da ga naši, imajući u vidu ale i vrane koje ih spotiču, trenutno jako dobro vode.
Sve u okviru zakona, skupštinskih odluka, pametnim opstrukcijana tamo gde mora, bez pominjanja sile i bez puno teških reči.


U zadnjih mjesec dana mi se, skoro, desio Duško Radović: „Vreme prolazi, starimo i odlazimo polako. Najpre smo izgubili četvrtog za poker, pa trećeg za preferans, pa drugog za domine i tabliće. Ostali smo sami i sad otvaramo pasijans da vidimo šta će biti sa nama…“ .
Nisam pratio baš detalje ali grube crte znam i čini mi se da ova ambasadorska stoka, koja upravlja, zajedno sa baščaršijskom sećijom, dijelom političkih procesa u BiH, procijenila da sada mogu lomiti Dodika jer su Rusi zabavljeni Ukrajinom.
Kao i obično, Dodika su loše procijenili i nadam se da će Republika Srpska izaći iz ovog sukoba kao pobjednik.
Naknadno sam čitao štampu iz vremena kad je bilo zasjedanje skupštine i žao mi je što opozicija nije imala više hrabrosti.
dragosevacsutra dragosevacsutra 10:17 16.07.2023

Re: Vidim

Željka je napravila dobar potez kada je tražila od Generalnog sekretara UN da se dostavi odluka o imenovanju Šmita za visokog predstavnika.


ovo je fenomenalno


kamilo_emericki kamilo_emericki 12:28 16.07.2023

Re: Vidim

dragosevacsutra
Željka je napravila dobar potez kada je tražila od Generalnog sekretara UN da se dostavi odluka o imenovanju Šmita za visokog predstavnika.


ovo je fenomenalno



Izgleda da pismo još nije stiglo do primaoca, a kad će ne zna se, jer ovlašteni poštar neće da isporuči pismo.
Bošnjačko-ambasadorska strana u Bosni i Hercegovini udara joć jedan otrovni ekser u tijelo teško otrovanog bolesnika.
Tekst profesora Blagojevića o (ne)slanju pisma u UN.
U Glasu Srpske profesor Blagojević ima seriju osvrta na pravnu problematiku Bosne i Hercegovine i preporučujem to za čitanje onima koji stvarno hoće da znaju stvarno stanje u BiH.
Priče o Dodiku, ovakvom i onakvom, i objašnjavanje situacije u BiH kroz portret Dodika, naslikan rukom neprijatelja Republike Srpske i Bosne i Hercegovine, je skretranje sa pravog puta u bespuće.
predatortz predatortz 14:45 16.07.2023

Re: Vidim

kamilo_emericki
dragosevacsutra
Željka je napravila dobar potez kada je tražila od Generalnog sekretara UN da se dostavi odluka o imenovanju Šmita za visokog predstavnika.


ovo je fenomenalno



Izgleda da pismo još nije stiglo do primaoca, a kad će ne zna se, jer ovlašteni poštar neće da isporuči pismo.
Bošnjačko-ambasadorska strana u Bosni i Hercegovini udara joć jedan otrovni ekser u tijelo teško otrovanog bolesnika.
Tekst profesora Blagojevića o (ne)slanju pisma u UN.
U Glasu Srpske profesor Blagojević ima seriju osvrta na pravnu problematiku Bosne i Hercegovine i preporučujem to za čitanje onima koji stvarno hoće da znaju stvarno stanje u BiH.
Priče o Dodiku, ovakvom i onakvom, i objašnjavanje situacije u BiH kroz portret Dodika, naslikan rukom neprijatelja Republike Srpske i Bosne i Hercegovine, je skretranje sa pravog puta u bespuće.


Da, samo ovo će otvoriti drugi kanal slanja pusma. Preko zainteresovane treće strane.
kamilo_emericki kamilo_emericki 15:22 16.07.2023

Re: Vidim

predatortz

Da, samo ovo će otvoriti drugi kanal slanja pusma. Preko zainteresovane treće strane.

Jasno je da će to otvoriti drugi kanal za slanje pisma. Sve lisice prave najmanje dva izlaza iz skrovišta, a lijevčanske ih prave i više.
Ovo samo šteti odnosima u BiH i ti zemlju udaljava još jedan korak od normalizacije i ublažavanja napetosti.
Oni koji se ubiše dokazujući kako su za multi-kulti Bosnu rade sveda se nikad ne dogodi.
Nije problem što se to ne događa. Problem je što je brak pakao za bračne partnere, što je rastava braka teška, što može biti krvava i da se na putu do nje izgubi više generacija.
Mrcvarenje i iscrpljivanje se nastavlja.
solo solo 09:29 16.07.2023

nego....


Nole će da opere napaljenog Špančića, ižvalaviće pehar wembledonski, dilema oko genocida pliva i dalje,Docs napreduje u muzičkoj karijeri,veseli blogeri igraju kolo uz njegov rege,
Čarli je na dijeti il' mu je provrištao kupus na ovom suncu,Tess luduje u Austrougarskoj,Milanče još nije izbacio šut,za Angie me baš zabole šta god i .........

Prođe wikend.



Da,zaboravih, tonac govno bio govno ost'o.
shmoo shmoo 16:03 16.07.2023

Re: nego....

solo

Живот је леп...



Па јесте леп, шта му па фали?







П.С. -


As part of the “Jumbo Big Band” project, three big bands will share the stage in the MTS hall – the Croatian Radiotelevision Jazz Orchestra, the Slovenian Radio and Television Big Band, and the Radio Television of Serbia Big Band with conductor Sigi Feigl. That concert will be held on October 3rd, starting at 8 p.m.








Већ сам вам овде причао да ми је у дугим ноћима пожарчења и дежурстава у ЈНА у Илирској Бистрици једина утеха била Радио Љубљана са својим ноћним програмом са искључиво џез музиком, а не онај досадни шлагерашки Радио Загреб или Радио Копер... Што би рекао Марко Брецељ "Копер, моје пркно доње".





Predrag Brajovic Predrag Brajovic 17:26 16.07.2023

Болест

А болести се лече.
predatortz predatortz 19:04 16.07.2023

Da ostanemo u temi...

...a sportski blog zatvoren:

Vimbldone, nova Srebrenico!
shmoo shmoo 19:27 16.07.2023

Re: Da ostanemo u temi... Гртал'ца? Може?

predatortz
...a sportski blog zatvoren:

Vimbldone, nova Srebrenico!



Па је л' барем Јокић победио?

Или макар онај наш у грудању у Канади?

predatortz predatortz 19:29 16.07.2023

Re: Da ostanemo u temi...

shmoo
predatortz
...a sportski blog zatvoren:

Vimbldone, nova Srebrenico!



Па је л' барем Јокић победио?

Или макар онај наш у грудању у Канади?




Jokara je institucija!
Nepravedni ste prema čoveku.

shmoo shmoo 19:46 16.07.2023

Re: Da ostanemo u temi...

predatortz
shmoo
predatortz
...a sportski blog zatvoren:

Vimbldone, nova Srebrenico!



Па је л' барем Јокић победио?

Или макар онај наш у грудању у Канади?




Jokara je institucija!
Nepravedni ste prema čoveku.




Откада ми ти то персираш?

А ја сам овде сам, нема нас више.

Институција је Јокара за Амере. Нама у репрезентацији није ништа значајнији од било ког другог играча јер ништа није ни показао играјући у репрезентацији Србије.

У САД нека игра кошарку, а у Србији му је боље да се бави одгајањем коња, то му боље иде од играња кошарке у Србији и за Србију. И мирна Бачка са све Сомбором и фијакерима.

Ал' није битно...

Рекох вам већ да ме не раде ни тенис ни кошарка, па само овлаш пратим. А тек ме НБА не занима уопште.

А јесте ми жао Нолета.

Да отворимо кладиноцу овде?

Питање:

Да ли ће Ноле и следеће године покушати да узме Вимблдон?

Или да ли ће уопште и играти више тенис?

Ипак му је пуних 35 година.







(Јбт, на ком су то нивоу ови неки нови клинци када Ноле са својих 35 година стиже до финала Вимблдона изгубивши успут само два сета?

Назире ли се ту још неки наследник осим овог Алкараза?)

predatortz predatortz 19:56 16.07.2023

Re: Da ostanemo u temi...

А јесте ми жао Нолета.


Noleta?
Zašto?
Čovek ima 36 godina, igra vrhunski tenis, u odličnoj je formi i upisao se u istoriju kao najbolji u svojoj struci.
Meni nije žao Noleta, ja mu se divim.
Kao i Jokiću.
To su naši ambasadori, momci koji bacaju lepo svetlo na Srbiju, o njima se govori kada se govori o vrhunskim dostignućima.

Da, mnogo su uradili za Srbiju!

shmoo shmoo 20:13 16.07.2023

Re: Da ostanemo u temi...

predatortz

А јесте ми жао Нолета.


Noleta?
Zašto?



Само због овогодишњег Вимблдона, није ми уопштено жао Нолета.

(А јебе ми се када Јокара изгуби неку утакмицу у НБА.

У дресу репрезентације Србије је био 9. на последњем Евробаскету, зар не? Шта ме онда боли патка за Јокару у НБА. Зато боље и да не причамо колико који од наведене двојице значи Србији... Испод Ђоковићевог имена када диже трофеј, пише увек Србија. Испод Јокариног имена када диже неки трофеј пише само Денвер, зар не?

Шта ме брига за Денвер.)

predatortz predatortz 20:20 16.07.2023

Re: Da ostanemo u temi...


У дресу репрезентације Србије је био 9. на последњем Евробаскету, зар не? Шта ме онда боли патка за Јокару у НБА. Зато боље и да не причамо колико који од наведене двојице значи Србији... Испод Ђоковићевог имена када диже трофеј, пише увек Србија. Испод Јокариног имена када диже неки трофеј пише само Денвер, зар не?


Babe i žabe!
Kriviti Jokića za loš plasman reprezentacije je kao da krivimo Novaka kada Srbija ispadne iz Dejvis kupa.
Novak igra kao pojedinac, u individualnom sportu. Jokić u kolektivnom.
Kao što izuzetni Novak ne može sam da dovede Srbiju na vrh u Dejvis kupu, ne može ni Jokić u košarci.

shmoo shmoo 20:48 16.07.2023

Re: Da ostanemo u temi...

predatortz

Babe i žabe!



Како год, али и даље ме баш брига и за Денвер и за Јокића у Денверу.

Јокић звани 'Оће Каки, Неће Каки у репрезентацији Србије је једино што ме занима у вези са Николом Јокићем.

Јави ми када Јокара буде подигао неки трофеј у дресу репрезентације Србије. Онда ћу се сложити са тобом да је и он попут Нолета много учинио за Србију. А дотле ништа.

Ноле је освајао Дејвис куп са Србијом, колико се сећам... Не памтим да је овај Јокара откако игра у НБА био првак и шампион на било ком такмичењу у кошарци у дресу репрезентације Србије.

Нека резултати остварени у корист Србије (а не неког тамо НБА клуба) говоре и за Јокару исто као и Нолета и онда ћу се сложити са тобом да и Јокара много чини за Србију.

А за Нолета си у праву. Много чини за Србију.

predatortz predatortz 20:56 16.07.2023

Re: Da ostanemo u temi...

Не памтим да је овај Јокара откако игра у НБА био првак и шампион на било ком такмичењу у кошарци у дресу репрезентације Србије


Biće, ako bog da!
Ima dana, ima takmičenja...

shmoo shmoo 21:00 16.07.2023

Re: Da ostanemo u temi...

predatortz
Не памтим да је овај Јокара откако игра у НБА био првак и шампион на било ком такмичењу у кошарци у дресу репрезентације Србије


Biće, ako bog da!
Ima dana, ima takmičenja...




И ја бих то волео.

Видећемо.

Ако буде, идемо негде на пиће и клопу на Кеју, ја частим.

predatortz predatortz 21:03 16.07.2023

Re: Da ostanemo u temi...

shmoo
predatortz
Не памтим да је овај Јокара откако игра у НБА био првак и шампион на било ком такмичењу у кошарци у дресу репрезентације Србије


Biće, ako bog da!
Ima dana, ima takmičenja...




И ја бих то волео.

Видећемо.

Ако буде, идемо негде на пиће и клопу на Кеју, ја частим.




freehand freehand 22:19 16.07.2023

Re: Da ostanemo u temi...

Нама у репрезентацији није ништа значајнији од било ког другог играча ј

Znao sam da je neka lična ljubomora u pitanju. Uzeo ti mesto u startnoj petorci?
promoter promoter 06:27 17.07.2023

Re: Da ostanemo u temi...

freehand
Нама у репрезентацији није ништа значајнији од било ког другог играча ј

Znao sam da je neka lična ljubomora u pitanju. Uzeo ti mesto u startnoj petorci?

Šmuuu bi igrao sidraša u reketu.
shmoo shmoo 10:02 17.07.2023

Re: Da ostanemo u temi...

freehand
Нама у репрезентацији није ништа значајнији од било ког другог играча ј

Znao sam da je neka lična ljubomora u pitanju. Uzeo ti mesto u startnoj petorci?



Да, брате!

Ево сада ћу да објасним моју позицију у кошарци Чарлију.


shmoo shmoo 10:21 17.07.2023

Re: Da ostanemo u temi...

promoter
freehand
Нама у репрезентацији није ништа значајнији од било ког другог играча ј

Znao sam da je neka lična ljubomora u pitanju. Uzeo ti mesto u startnoj petorci?

Šmuuu bi igrao sidraša u reketu.



То вам кажем.

Када сам био 6-7. разред основне, тадашње једине спортске дневне новине у нас, лист "Спорт", организују турнир за пионирски узраст под називом "Тим моје улице". Ми укапирали да је то стварно тим моје улице, нас шесторица пријавимо екипу, купимо дресове у робној кући Бетекс на Бановом брду, сами нашивамо бројеве и на извлачењу парова за прво коло извучемо екипу под називом "Мали ђаволи". Играло се на 25. мају, доле на Дорћолу.

Одемо ми тамо, пресвучемо се пред текму у свлачионици, кренемо кроз ходник према сали, а ти Мали ђаволи стали у шпалир да нас поздраве. Све неки момци виши дупло од нас у предивним плаво-белим тренеркама. И ми тек ту укапирамо да у ствари треба да играмо против подмлатка ОКК Беко.

Када смо изашли на терен, њихове девојчице на трибинама које су дошле њих да гледају угледају нас у нашим дресовима из Бетекса и чујем како кажу:"Јао, види како су слатки!"

Ја сам тада капирао да се кошарка игра као и фудбал и за себе сам узео позицију шпица сидраша па се нисам ни враћао у одбрану. Чувао ме, по наредби тренера, неки Дугалић, син оног Титовог генерала. И док се утакмица све време одвијала под нашим кошем, Дугалић и ја стојимо сами на центру а он ме моли:"'Ајде, молим те, врати се мало у одбрану па да и ја играм данас."

Изгубили смо 79:2. Случајно смо дали тај један кош када је мој другар из очајања фрљнуо лопту са пола терена на њихов кош.

(А њих њихов тренер нагрдио због тога као да су изгубили утакмицу.)

После смо у следећем колу изгубили од Бањице са 26:6 и часно се опростили од турнира "Тим моје улице".

Још увек чувам тај дрес из Бетекса као успомену на моје кошаркашке дане.

И трећу и последњу званичну такмичарску кошаркашку утакмицу у свом животу играо сам у ЈНА на неким војничким спортским играма.

Скупила се њих четворица активних кошаркаша (Шоштар 2,12 цм који је био тада резерва у Цибони, неки Сале из Младеновца, 2,07 и два Херцеговца од 2,00 цм висине) и фалио им пети. Сви други били заузети неким другим спортовима. И молили они мене.

Јесам ја после оног фијаска на "Тиму моје улице" тренирао кошарку неких 6 месеци и научио оне основне ствари како се игра, али сам им рекао:"Немојте, људи, да се зајебавамо! Могу само да вам са мојом висином и знањем будем маскота!"

"Ма ништа се ти не брини," кажу ми они, "ти само пренеси лопту преко центра и дај нама и то је све."

И убедили ме.

Ја стварно тако и радио. Пренесем лопту преко центра, нису могли да ми је узму јербо сам најбоље савладао вођење лопте обема рукама које су ми и данас брже него ноге, дам некоме од ове четворице и не бринем.

Изгубили смо у финалу од екипе из касарне са Трсата код Ријеке са пола коша разлике.

(За Трсат играли све неки ликови са Новог Београда, из КК "Ушће" итд.)

Али ми остала лепа успомена из ЈНА. Фотографија са војничких спортских игара нас петорице кошаркаша из касарне у Илирској Бистрици, они сви преко два метра висине и ја у средини са лоптом као маскота.

Ето, то су вам сва моја званична кошаркашка искуства.

(Баскет три на три са другарима не рачунам.)

Тако да, Чарли (и Фрихенде), нисте ни наслутили колико сте удруженим снагама близу истини за ово што написасте.

kamilo_emericki kamilo_emericki 22:18 16.07.2023

Lako je za Ukrajinu,

šta će biti sa Evropom?
EU postavlja jednu Amerikanku na mjesto šefice direkcije za nadgledanje konkurencije na EU tržištu. Gospođa ima reputaciju značajnog učesnika u određivanju visokih kazni za evropske firme koje su imale sukob interesa sa američkim. Radila je ranije za neku od GAFA korporacija. Izgleda da EU Komisija nije uopšte konsultovala vlasti EU članica i da je dama s Redžinog kanapea sama donijela odluku.
Kad sam već na tastaturi da priložim i jedan interesantan grafikon. Grafikon pokazuje gdje
su evropske elite nekad krile i gdje sad kriju novac od svojih preznika.



Prostor koji je na grafikonu obilježen sa "van Švajcarske" je prostor koji kontrolišu anglosaksonske vlasti.
emilia emilia 05:30 17.07.2023

Na gluve uši palo, pada, padaće.

Sterija (deo iz predgovora Rodoljupci): "Dokle se god budemo samo hvalili, slabosti i pogreške prikrivali, u povesnici učili koliko je ko od predaka naših junačkih glava odrubio, a ne i gde je s puta sišao, donde ćemo hramati i ni za dlaku nećemo biti bolji, jer prostaci i mladi ljudi, koji se tako zapajaju, i ne misle da može biti i pogrešaka u nas, pak sve što im se predlaže, za čistu istinu i dobrodetelj smatraju. Bacimo pogled na najpoznatiju povesnicu našu. Što je bilo luđe, preteranije, nesmislenije, to je imalo više uvažatelja, a glas umerenosti smatrao se kao nenarodnost, kao protivnost i izdajstvo; jer je svaki čovek sklonjen na črezvičajnosti, pa kad ne zna da može biti nesreće, trči kao slep za tim, i srdi se na svaku pametnu reč. Otud nije čudo što nevaljali i pokvareni pod vidom rodoljubija svaku priliku za svoju sebičnost upotrebljavaju, i najbezumnije sovete daju, ne mareći hoće li se time svojoj opštini ili svome narodu kakva šteta naneti. Sebičnom je dovoljno kad je samo njemu dobro i kad prostaka može na svoju ruku da preokrene, a za dalje se ništa ne brine".
solo solo 08:31 17.07.2023

.


Nema kolektivne odgovornosti.


Odgovornost je lična.

Ima ime i prezime a boga mi i matični broj.

Ima ona legendarna - nickove na sunce!

Tako da duvajte sa ovakvim temama za jednodnevnu politikantsku i ostale zajebancije.

Ja nisam genocidan (šta god to značilo)

Ko jeste nek si jebe mater.

p.s.

Zar je tako dosadno u tom Londonu da nema pametnijih stvari?

Nije do Londona.

predatortz predatortz 08:33 17.07.2023

Re: .

Ja nisam genocidan.

Ko jeste nek si jebe mater.


Kratko, jasno i nadasve tačno!
Colin_bgd Colin_bgd 08:37 17.07.2023

Re: .

solo

Nema kolektivne odgovornosti.


Odgovornost je lična.

Ima ime i prezime a boga mi i matični broj.

Ima ona legendarna - nickove na sunce!

Tako da duvajte sa ovakvim temama za jednodnevnu politikantsku i ostale zajebancije.

Ja nisam genocidan (šta god to značilo)

Ko jeste nek si jebe mater.

Moj blog kaze isto to, samo sklepano sa drugacijom (i malo duzom) kombinacijom odredjenih reci srpskoga jezika...
Colin_bgd Colin_bgd 08:39 17.07.2023

Re: .

Zar je tako dosadno u tom Londonu da nema pametnijih stvari?

Dugacak je dan...

solo solo 08:56 17.07.2023

Re: .

Moj blog kaze isto to, samo sklepano sa drugacijom (i malo duzom) kombinacijom reci srpskoga jezika...


Ako tvoj blog kaže isto onda ok.
Colin_bgd Colin_bgd 08:58 17.07.2023

Re: .

solo
Moj blog kaze isto to, samo sklepano sa drugacijom (i malo duzom) kombinacijom reci srpskoga jezika...


Ako tvoj blog kaže isto onda ok.

Jes' vala... ok...
solo solo 09:02 17.07.2023

Re: .

Dugacak je dan...


Preporuka:

obiđi ponovo



Pa na ručak u





Colin_bgd Colin_bgd 09:18 17.07.2023

Re: .

solo
Dugacak je dan...


Preporuka:

obiđi ponovo



Pa na ručak u






U Stonehenge se ode jednom, maksimalno dvaput, sve preko toga je cist mazohizam.

Bath je malo mesto, odes par puta u 30 godina, i to ti je takodje dovoljno...
solo solo 10:49 17.07.2023

Re: .

U Stonehenge se ode jednom, maksimalno dvaput, sve preko toga je cist mazohizam.

Bath je malo mesto, odes par puta u 30 godina, i to ti je takodje dovoljno...


Da, bolje je na blogu razbijati glavu genocidnim teorijama iščekujući kavgu sa neistomišljenicima.

,,Svaka svinja trči svome nožu da bude zaklana,,

I to je legitimno i demokratsko pravo na izbor i mišljenje.
Colin_bgd Colin_bgd 10:55 17.07.2023

Re: .

solo
U Stonehenge se ode jednom, maksimalno dvaput, sve preko toga je cist mazohizam.

Bath je malo mesto, odes par puta u 30 godina, i to ti je takodje dovoljno...


Da, bolje je na blogu razbijati glavu genocidnim teorijama iščekujući kavgu sa neistomišljenicima.

,,Svaka svinja trči svome nožu da bude zaklana,,

I to je legitimno i demokratsko pravo na izbor i mišljenje.

Sta se onda bunis...
docsumann docsumann 11:20 17.07.2023

Re: .

Nema kolektivne odgovornosti.


ovo je poprilično upitno.

da li su Njemci odgovorni za uspon nacizma i Hitlera? Srbi za Sloba, Bošnjaci za Aliju...

narod ne može biti kriv za zločine, al nivo istorijske (moralne) odgovornosti ide na dušu naroda. a šta to praktično znači?
potomke ne treba opterećivati grijehovima očeva i đedova, al bi oni "morali" imati povišenu senzibilnost prema narodima o koje su se kroz istoriju ogriješili njihovi preci.

recimo Njemci prema Rusisma, Japanci prema Kinezima, Hrvati prema Srbima, Srbi prema sebi i drugima...
predatortz predatortz 11:25 17.07.2023

Re: .

potomke ne treba opterećivati grijehovima očeva i đedova, al bi oni "morali" imati povišenu senzibilnost prema narodima o koje su se kroz istoriju ogriješili njihovi preci.


Vidiš da nemaju!
Ni Nemci, ni Austrijanci, ni Hrvati, ni bosanski muslimani svrstani uz Handžar divizije.
Nemaju ni za prošli, a ni za ovaj rat.
Imajući tu činjenicu u vidu, reci mi zbog čega bi se mi posipali pepelom?
Je li bio zločin?
jeste!
Jesu li osuđeni oni koji su krivi za njega?
Jesu!
Doviđenja, prijatno!

A ako baš insistiraju na našem posipanju pepelom po glavi i puzanju ničice pred njima, onda oterati u tri lepe pičke materine!


maksa83 maksa83 12:15 17.07.2023

Re: .

U Stonehenge se ode jednom, maksimalno dvaput, sve preko toga je cist mazohizam.

Bukvalno najunderwhelming (kak'a reč, a?) turističko iskustvo koje sam iskusio. Bio sam predubeđen da je ono nešto monumentalno bogznakako a potpuno ništa specijalno, bačeno vreme.

newimprovedtadejus newimprovedtadejus 13:00 17.07.2023

Re: .

maksa83
U Stonehenge se ode jednom, maksimalno dvaput, sve preko toga je cist mazohizam.

Bukvalno najunderwhelming (kak'a reč, a?) turističko iskustvo koje sam iskusio. Bio sam predubeđen da je ono nešto monumentalno bogznakako a potpuno ništa specijalno, bačeno vreme.


he pa kad se ne razumeš u turizam u engleza..
dakle odemo muž mi, daca mi i komšijsko dete na oproštajni kamping srednjeg deteta a koje jelda maturira svoju malu maturu pa se porodice tradicionalno organizuju da to proslave vikend kampingom..
sineeeeeeee..
petak popodne torrential rain mi svi vesli kao evo nas, provod može da počne.. stignemo predveče, šatori ladno počeli da puštaju vodu, vjetrušina trese na sve strane, spavalo se kako se stiglo..
jutro osvane vedro milina, neki smo zaboravili ruksak sa stvarima (na sve ostalo) pa tu izgorimo kao nenormalni ali ok, dečica se provode za sve pare..
prognoza.. orange warning, strong winds..
kako se pokupimo na spavanje tako počne da duva da kapiramo ajde bar je dobro što nas je ovoliko glava unutra, teže će da nas odnese i tješimo se bar neće da pada..
jeste da..
znači duva da jedva možeš da govoriš u šatoru koliko je glasno i uz to zaliva kiša pa ti na svo ono duvačenje povremeno na facu zaljepi mokro šatorsko krilo..
ustali, englez kez od uva do uva, had an excellent sleep..
mi zahvaljujemo fortuni što možemo napokon kući u suv krevet..
e da..
dogovaramo se da obavezno idemo ponovo, odlično smo se proveli..
maksa83 maksa83 13:26 17.07.2023

Re: .

he pa kad se ne razumeš u turizam u engleza..

Tauer po meni treba videti ali ne bazati unutri 'nako samostalno nego se prikačiti Bifiteru, to su zanimljive priče.

Sa njihovim cenama turističkih viza rekao sam da ću ih posetiti opet kada im se potopi ostrvo pa tu neko kajakanje iznad Big Bena.
predatortz predatortz 09:17 17.07.2023

Realno

Nije mi jasno koja to vrsta izopačenosti tera ljude da vlastiti narod prozivaju za nešto za šta još ni jedan nije suđen, zbog događaja koji jeste ratni zločin ali je presuda da je to genocid doneta pred sumnjivim sudom i uz jak politički uticaj?
Kakvu katarzu hoćete?
Kakve vi iz Srbije imate veze sa događajima u Srebrenici?
Pa, to je čak i sudski presuđeno, od suda koji je nešto ozbiljniji, da Srbija nije imala uticaj na događaje iz jula 1995.
Sami srebrenički muslimani, ljudi iz tadašnjeg policijskog vrha Srebrenice, tvrde da je Amerika zahtevala velike žrtve na terenu kako bi se umešala u rat.
Onda kreću neprekidni napadi iz "demilitarizovane enklave", VRS kreće u akciju da te napade zaustavi i dešava se ono što se desilo.
Muslimani ginu u napadu VRS, ginu u kolonama koje pokušavaju da se probiju do teritorije pod kontrolom muslimana, a na našu sramotu, znatan broj zarobljenih biva streljan.
Žene, deca i starci, pod asistencijom UN, holandskog Dač bataljona, bivaju premešteni na teritoriju pod kontrolom muslimana.
Javno, ta akcija je trajala danima, a pratila su ih i vozila UN.

Šta imamo nakon toga?

Nato ulazi u rat protiv Srba, kreću forsirani mirovni pregovori, formira se bosna sastavljena od dva entiteta, dakle čak ni NATO, protivnička strana u ratu, ne spori pravo Srbima na RS.

Zločin u Srebrenici postaje najkažnjiviji zločin, vrh politike, vojske i policije odgovara za to. Komandanti i komandiri sa terena, direktni izvršioci...

Sa druge strane, za srpske žrtve, suđenja nema ni skoro trideset godina nakon rata.

I, molim autora da objasni šta još hoće?
Čega mu je malo u kažnjavanju?
Koga bi kažnjavao kada su vinovnici kažnjeni?
Kakav teret na našoj deci?
Teret čega?
Kažnjenog zločina?

Uzgred, mislite li da čovek koji je izgubio brata i druge članove porodice laže kada ovo tvrdi:



Svaki zločin ima inspiratore i one koj ga sprovode. Ko je inspirator, zaključite iz ovog klipa sami.







Colin_bgd Colin_bgd 09:25 17.07.2023

Re: Realno

Nije mi jasno koja to vrsta izopačenosti tera ljude da vlastiti narod prozivaju za nešto...

Apsolutno se slazem sa tobom ako mislis na one (koji delovase kako na terenu, tako i u salonu) koji "vlastiti narod" postavljaju izmedju sebe i sopstvene krivicne odgovornosti...
predatortz predatortz 09:34 17.07.2023

Re: Realno

Colin_bgd
Nije mi jasno koja to vrsta izopačenosti tera ljude da vlastiti narod prozivaju za nešto...

Apsolutno se slazem sa tobom ako mislis na one (koji delovase kako na terenu, tako i u salonu) koji "vlastiti narod" postavljaju izmedju sebe i sopstvene krivicne odgovornosti...


Vidi...
Glupo mi je što moram da naglašavam opšta mesta, ali narod ne sme da ispašta zarad zločibna pojedinca. A osumnjičeni ima sva prava, da beži, da se krije, da laže pred sudom...
Narod za to ne sme da ispašta. Ako narod ispašta zarad dela pojedinaca, ako je narod anatemisan, onda se nad tim narodom čini zločin.

Nad Srbima se, odgovorno tvrdim, zbog streljanja neutvrđenog broja ratnih zarobljenika, za šta su krivično odgovarali svi odgovorni za to, vrši nasilje, cipelarenje, vrši se nacističko stigmatizovanje.

Ti, svesno ili nesvesno, učestvuješ u tome.

Ponoviću ti pitanje:

Šta te tera da čeprkaš po presuđenim zločinima i tražiš da ljudi koji nemaju veze sa njima snose nekakvu, pazi sad i generacijsku, naslednu odgovornost?

Šta te tera, pored toliko zločina koji nisu pravno sankcionisani?
Neka pravdoljubivost?
Želiš da budeš "čist"?
Zahtevaš li to od svoje zemlje, UK, čiji si pretpostavljam državljanin, da se određuje o silnim genocidima i silnom besčašću koju je činila? Pišeš li blogove o tome?
Objašnjavaš li njima kako ti znaš, a oni su glupi?

Odgovori sebi, ja odgovor znam...

Za to treba imati muda, rođače!
Ovo što radiš je cipelarenje iz mase.
Colin_bgd Colin_bgd 09:52 17.07.2023

Re: Realno

predatortz
Colin_bgd
Nije mi jasno koja to vrsta izopačenosti tera ljude da vlastiti narod prozivaju za nešto...

Apsolutno se slazem sa tobom ako mislis na one (koji delovase kako na terenu, tako i u salonu) koji "vlastiti narod" postavljaju izmedju sebe i sopstvene krivicne odgovornosti...


Vidi...
Glupo mi je što moram da naglašavam opšta mesta, ali narod ne sme da ispašta zarad zločibna pojedinca. A osumnjičeni ima sva prava, da beži, da se krije, da laže pred sudom...
Narod za to ne sme da ispašta. Ako narod ispašta zarad dela pojedinaca, ako je narod anatemisan, onda se nad tim narodom čini zločin.

Nad Srbima se, odgovorno tvrdim, zbog streljanja neutvrđenog broja ratnih zarobljenika, za šta su krivično odgovarali svi odgovorni za to, vrši nasilje, cipelarenje, vrši se nacističko stigmatizovanje.

Ti, svesno ili nesvesno, učestvuješ u tome.

Ponoviću ti pitanje:

Šta te tera da čeprkaš po presuđenim zločinima i tražiš da ljudi koji nemaju veze sa njima snose nekakvu, pazi sad i generacijsku, naslednu odgovornost?

Šta te tera, pored toliko zločina koji nisu pravno sankcionisani?
Neka pravdoljubivost?
Želiš da budeš "čist"?
Zahtevaš li to od svoje zemlje, UK, čiji si pretpostavljam državljanin, da se određuje o silnim genocidima i silnom besčašću koju je činila? Pišeš li blogove o tome?
Objašnjavaš li njima kako ti znaš, a oni su glupi?

Odgovori sebi, ja odgovor znam...

Za to treba imati muda, rođače!
Ovo što radiš je cipelarenje iz mase.

Ne. Ne razumes, i neces razumeti o cemu se ovde radi, pa da ti se cinjenice istetoviraju na sred cela...

A sto se tice UK odgovor je, generalno, "da". Samo sto je modus operandi malo drugaciji iz cisto tehnickih razloga i dostupnosti/razvijenosti institucionalno-organizacionih orudja...
shmoo shmoo 11:00 17.07.2023

Re: Realno

Colin_bgd
Nije mi jasno koja to vrsta izopačenosti tera ljude da vlastiti narod prozivaju za nešto...

Ne. Ne razumes, i neces razumeti o cemu se ovde radi, pa da ti se cinjenice istetoviraju na sred cela...



Ја те итекако разумем.

Само је ствар у томе да ти не живиш нити ћеш икада више живети у Србији и Републици Српској чије ће становништво итекако испаштати деценијама ако ове твоје тврдње о медијски исфабрикованом геноциду у Сребреници у корист нечијих туђих интереса постану званична верзија тог догађаја.

Тако да... Лако је теби да се тако просераваш са безбедне даљине.

Шта да радимо ми овде и наша деца и деца наше деце који ћемо онда плаћати и испаштати (и то не само у материјалнпом смислу) деценијама због те твоје "званичне" верзије о геноциду у Сребреници?

Јеси ли помислио можда на то?

И још нас онда преко свега тога, преко тог твог просеравања, убеђујеш овде како ми не капирамо те твоје узвишене мудрости.

Па докле може да иде та твоја лицемерна љигавштина?

Разумем ја да си ти животом у Великој Британији усвојио из њихове културе то љигаво лицемерје Гордог Албиона, али стварно га претера овде убеђујући нас који живимо и данас у Србији и Републици Српској у те твоје величанствене мисли са неслућених висина правдољубивости, човекољубља и демократије једне дојучерашње колонијалне силе у чијим ланцима су побијени и малтретирани милиони људи широм света.

Како ти то онда видиш нас овде, нас који још увек живимо у Србији и Републици Српској?

Као некакав балкански зоолошки врт за људска бића?



Human zoos: The Western world’s shameful secret, 1900-1958 (ЛИНК)



solo solo 11:04 17.07.2023

Re: Predatortz


6:25




,,Imaju samo dobri i loši ljudi,, u svakom narodu....


Fukara i raja.

Vazda bilo,jeste i biće!

ima sve u klipovima.

Bravo Predo
Colin_bgd Colin_bgd 11:08 17.07.2023

Re: Realno

shmoo
Colin_bgd
Nije mi jasno koja to vrsta izopačenosti tera ljude da vlastiti narod prozivaju za nešto...

Apsolutno se slazem sa tobom ako mislis na one (koji delovase kako na terenu, tako i u salonu) koji "vlastiti narod" postavljaju izmedju sebe i sopstvene krivicne odgovornosti...



Разумем ја тебе само је ствар у томе да ти не живиш нити ћеш икада више живети у Србији и Републици Српској чије ће становништво итекако испаштати деценијама ако ове твоје тврдње о медијски исфабрикованом геноциду у Сребреници у корист нечијих туђих интереса постану званична верзија тог догађаја.

Тако да... Лако је теби да се тако просераваш са безбедне даљине.

Шта да радимо ми овде и наша деца и деца наше деце који ћемо онда плаћати и испаштати (и то не само у материјалнпом смислу) деценијама због те твоје "званичне" верзије о геноциду у Сребреници?

Јеси ли помислио можда на то?

И још нас онда преко свега тога, преко тог твог просеравања, убеђујеш овде како ми не капирамо те твоје узвишене мудрости.

Па докле може да иде та твоја лицемерна љигавштина?

Разумем ја да си ти животом у Великој Британији усвојио из њихове културе то љигаво лицемерје Гордог Албиона, али стварно га претера овде убеђујући нас који живимо и данас у Србији и Републици Српској у те твоје величанствене мисли са неслућених висина правдољубивости, човекољубља и демократије једне дојучерашње колонијалне силе у чијим ланцима су побијени и малтретирани милиони људи широм света.

Како тио то онда видиш нас овде, нас који још увек живимо у Србији и Републици Српској?

Као некакав балкански зоолошки врт за људска бића?



Human zoos: The Western world’s shameful secret, 1900-1958 (ЛИНК)




Joj, kak' si vickast...

Ali ne, mozes da kenjas do sutra, ali najgore misljenje o "vama" koji jos zivite u Srbiji imas upravo ti (i tebi slicni) i jedini kavez koji postoji (ako ga uopste ima) je onaj koji ti (i tebi slicni) tamo gradite...

Ali, razumem i ja tebe, sendvic je sedvic, treba i njega zasluziti, a da se gazdica ne najidi...
Colin_bgd Colin_bgd 11:09 17.07.2023

Re: Predatortz

solo

6:25




,,Imaju samo dobri i loši ljudi,, u svakom narodu....


Fukara i raja.

Vazda bilo,jeste i biće!

ima sve u klipovima.

Bravo Predo

A na Wimbledonu hladan tus...
shmoo shmoo 11:09 17.07.2023

Re: Predatortz

solo

6:25




,,Imaju samo dobri i loši ljudi,, u svakom narodu....


Fukara i raja.

Vazda bilo,jeste i biće!






Рекох то и Камилу.

Мада Доксуман јер је пречитао Ибн Арабија мисли да не постоји ни та подела.

Доксуман, растамански суфиста.




tessa1 tessa1 11:11 17.07.2023

Re: Predatortz

A na Wimbledonu hladan tus...

Da si znao da Nole neće pobjediti ne bi se zezao oko ovog bloga o našoj srpskoj genocidnosti?
shmoo shmoo 11:15 17.07.2023

Re: Predatortz

solo

Fukara i raja.


Што волим ове плиткоумне љигаве продане мајмунчиће који би са безбедне даљине, из неке белосветске запиздине, мени овде у Србији на Балкану да прописују како да живим и шта треба да радим.

Та врста фукаре ми је најдража.

Најлепше скиче када их караш.

И при томе боље мешају гузом од домаће фукаре, што јес јес.

Ето видиш, Матори, где је отишла та Еуропа, а где смо ми?

Colin_bgd Colin_bgd 11:17 17.07.2023

Re: Predatortz

tessa1
A na Wimbledonu hladan tus...

Da si znao da Nole neće pobjediti ne bi se zezao oko ovog bloga o našoj srpskoj genocidnosti?

Solo je poslat na tusiranje hladnom vodom...

A Dzokovic je juce samo naisao na mladjeg teniskog sebe...

A ova tvoja recenica ne znaci apsolutno nista...

Se mi rispondi, la doccia fredda aspetta anche te...
Colin_bgd Colin_bgd 11:19 17.07.2023

Re: Predatortz

shmoo
solo

Fukara i raja.


Што волим ове плиткоумне љигаве продане мајмунчиће који би са безбедне даљине, из неке белосветске запиздине, мени овде у Србији на Балкану да прописују како да живим и шта треба да радим.

Та врста фукаре ми је најдража.

Најлепше скичи када их караш.


Hahahahahahahahahaha

S cim je bio danasnji sendvic?
shmoo shmoo 11:22 17.07.2023

Re: Predatortz

Colin_bgd
shmoo
solo

Fukara i raja.


Што волим ове плиткоумне љигаве продане мајмунчиће који би са безбедне даљине, из неке белосветске запиздине, мени овде у Србији на Балкану да прописују како да живим и шта треба да радим.

Та врста фукаре ми је најдража.

Најлепше скичи када их караш.


Hahahahahahahahahaha

S cim je bio danasnji sendvic?




Мешај, Ружо, мешај!


tessa1 tessa1 11:25 17.07.2023

Re: Predatortz

Solo je poslat na tusiranje hladnom vodom...

Je li? :))
Colin_bgd Colin_bgd 11:31 17.07.2023

Re: Predatortz

tessa1
Solo je poslat na tusiranje hladnom vodom...

Je li? :))

Jeste.

Na mojim blogovima moze da se sere do besvesti, slobodna teritorija za sve...

Ali kad pocnete i da jedete sopstvena govna, onda ipak moram da reagujem, da pojedine spasim od njih samih...

One kojima, u istom prehrambenom slucaju, nema spasa nema ni svrhe da banivam...
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 14:02 17.07.2023

Re: Realno

Glupo mi je što moram da naglašavam opšta mesta, ali narod ne sme da ispašta zarad zločibna pojedinca. A osumnjičeni ima sva prava, da beži, da se krije, da laže pred sudom...
Narod za to ne sme da ispašta. Ako narod ispašta zarad dela pojedinaca, ako je narod anatemisan, onda se nad tim narodom čini zločin.

Nad Srbima se, odgovorno tvrdim, zbog streljanja neutvrđenog broja ratnih zarobljenika, za šta su krivično odgovarali svi odgovorni za to, vrši nasilje, cipelarenje, vrši se nacističko stigmatizovanje.

Ti, svesno ili nesvesno, učestvuješ u tome.

Ponoviću ti pitanje:

Šta te tera da čeprkaš po presuđenim zločinima i tražiš da ljudi koji nemaju veze sa njima snose nekakvu, pazi sad i generacijsku, naslednu odgovornost?



Sudeci po uvodnom tekstu covek upravo suprotno radi. Razumljivo je da se odgovorni za ratne zlocine kriju iza mase i laprdaju o tome kako su radili svoj posao i branili narod. To svi razni zlocinci rade svuda u svetu. Nerazumljivo je da narod na tu pricu pristane i kaze jeste tako je.

Da se razumemo, nije narod glup i nije to neka spontana reakcija, nego postoje interesne grupe koje uspevaju skoro 30 godina da odrzavaju takvu interpretaciju.

Colin napise: ajde da otvoreno pricamo i pokazemo da je takva interpretacija a) pogresna, b) losa za nas. Recimo da RTS napravi emisije o umesanosti Miloseviceve sluzbe u Srebrenicu (autobusi medjugradskih prevoznika iz Bajine Baste, Loznice i sl. koji su tamo korisceni, bageri za prekopavanje grobnica, itd) pa da utvrdimo ko je tu za sta odgovoran a da ne bude 'to smo mi radili u ime srpstva'.

I onda ovaj koji ti to kaze ispadne izdajnik, a ovaj sto ti forsira pricu Svi smo mi Mladic nije. E jebiga, ne znam onda ko je ovde lud.
predatortz predatortz 14:43 17.07.2023

Re: Realno

Colin napise: ajde da otvoreno pricamo


Moje pitanje za sve vas ostaje isto:

Šta koji kurac hoćete?
Da pričate o zločinu koji je kažnjen?
Pored gomile nekažnjenih, o kojim nikada ne govorite?


Evo vam predlog!
U vašim novim domovinama nepresuđenih genocida i zločina koliko hoćeš!
Raspalite! Pričajte o tome tamo! Skidajte hipoteke sa Švapčadi, odjebite od moje dece!

Ili bi i dalje da se izdrkavate nad nama?

Koji ti ili kolin kurac imate sa Srebrenicom, Ratkom, Radovanom? Radilu u vaše ime? Ajde! Samo su o vama dvojici mislili!
Da vam verujem da vas to boli? Da vas boli zločin generalno?
Ne, jer bi vam se makar nekad odmaklo da govorite i o drugim zločinima.

Cipelarite iz mase, sve sa lažnom brigom za ua srpsku decu i njihovu hipoteku... Ponekad mi ličite na one Jevreje koji su postrojavali druge Jevreje po logorima, u nadi da ćete se umiliti upravniku.
Ajde bre, ako Švapče nema breme olova na kičmi, nećete ga ni mojoj deci tovariti.
Jedete genocidnu pogaču, gde god da se okrenete oko sebe, sve što vidite napravljeno je vekovnom pljačkom i otimačinom, centrala vam je u gradu u kom su do skoro crnce izlagali u kavezima kao životinje, a hoćete meni da serete.
Oni se denacifikovali? Jesu, ali u kurcu! Ako jesu, što su bili nacisti nad mojom zemljom nedavno?
Usrani Švaba zakon menjao da bi mogao bombardovati Srbiju! Da ne propusti, da ne okasni.

Skroluj gore, pogledaj sliku dece koju sam postavio, pogledaj ih u oči i objasni sebi zašto nikad nisi postavio pitanje kazne za one koji su njih ubili. Zašto niko na ovom licemernom portalu od vas pravednika ne postavi tri reči o tome?

Oslobađam vas brige za moju savest i teret moje dece. Brinite o svojoj!

Od moje što dalje!

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 15:02 17.07.2023

Re: Realno

Oslobađam vas brige za moju savest i teret moje dece. Brinite o svojoj!


Na stranu bombasticne besmislene fraze, ali bice da si dajes malo previse vaznosti. To ne ide tako. Srbija je jebiga i moja domovina - imam samo drzavljanstvo R. Srbije - i meni je stalo ko kakve price o njoj prica. Mozda je tebi u redu da se cela Srbija positovecuje sa kriminalnom bandom i ratnim zlocincima, meni nije.

To da li Nemci/Francuzi/Rusi/Kinezi/Amerikanci/Hrvati hoce da se cela nacija i drzava poistovecuju sa njihovim zlocincima je njihova briga.

O Republici Srpskoj ovde ne pricam.

Radikalsko insinuiranje o kapoima tebi na cast.

Decu nemoj da uvlacis.
maksa83 maksa83 15:10 17.07.2023

Re: Realno

Koji ti ili kolin kurac imate sa Srebrenicom, Ratkom, Radovanom?

Čudni su putevi kuraca. Neko bi se zapitao koj kurac Ratko Mladić ima sa ćoškom ulice u kojoj sam odrastao pa ga je neko tamo ipak namalao.

predatortz predatortz 15:13 17.07.2023

Re: Realno

Srbija je jebiga i moja domovina - imam samo drzavljanstvo R. Srbije - i meni je stalo ko kakve price o njoj prica. Mozda je tebi u redu da se cela Srbija positovecuje sa kriminalnom bandom i ratnim zlocincima, meni nije.


Onda pričaj istinu. Kreni redom! Pričaj o zločinima nad tvojom zemljom i nad tvojim narodom. Strašnim, nekažnjenim.
Ne dozvoli da ti zločinci nabiju zvono zločinca na vrat.
Pred Švabama nemaš ni jedan razlog da pogneš glavu. A ni prema muslimanima iz Bosne, veruj mi.
Mada smo teške zločine činili, to je samo deo onoga što su oni nad nama u XX veku radii.
Zapravo, mi smo samo preuzeli recept od njih, jer nam je dokurčilo.


Edit:

E, da...
Kad ti neko tamo počne srati o Srbiji, pošalji ga u pičku materinu i pozovi se na sudske presude po tužbama BiHi Hrvatske protiv Srbije.
U tim presudama stoji da Srbija nije kriva.

Uspravi se, čoveče!
Uspravi!
Psi laju, to im pos'o...

predatortz predatortz 15:17 17.07.2023

Re: Realno

maksa83
Koji ti ili kolin kurac imate sa Srebrenicom, Ratkom, Radovanom?

Čudni su putevi kuraca. Neko bi se zapitao koj kurac Ratko Mladić ima sa ćoškom ulice u kojoj sam odrastao pa ga je neko tamo ipak namalao.



Isti k'o i Sava Mizara, a još pola ulica u gradu ti nosi nazive po komunističkim banditima za koje je Ratko amater u zločinu.
Uzgred, niti sam ti Ratka crtao, niti je Ratko neka veličina u mojim očima, osim kad svesno podjebavam.

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 15:33 17.07.2023

Re: Realno

predatortz
Srbija je jebiga i moja domovina - imam samo drzavljanstvo R. Srbije - i meni je stalo ko kakve price o njoj prica. Mozda je tebi u redu da se cela Srbija positovecuje sa kriminalnom bandom i ratnim zlocincima, meni nije.


Onda pričaj istinu. Kreni redom! Pričaj o zločinima nad tvojom zemljom i nad tvojim narodom. Strašnim, nekažnjenim.
Ne dozvoli da ti zločinci nabiju zvono zločinca na vrat.
Pred Švabama nemaš ni jedan razlog da pogneš glavu. A ni prema mislima iz Bosne, veruj mi.
Mada smo teške zločine činili, to je samo deo onoga što su oni nad nama u XX veku radii.
Zapravo, mi smo samo preuzeli recept od njih, jer nam je dokurčilo.


Ne, nismo 'MI' tu nista preuzeli nego su odredjeni, konkretni ljudi odgovorni za zlocine ili pomaganje istih. Mene zanimaju oni koji su sedeli u Beogradu i to radili ili su posle skrivali i branili zlocince. Cinili su to i znali su sta cine. Kao sto nismo 'MI' krivi za rusenje Savamale i sve ostale kriminalne radnje koje su prestrasne ali su nista u odnosu na ono sto se u ratu radilo.

O tome sta su Nemci i Austrijanci radili u prvom i drugom svetskom ratu kod nas razgovaram sa njima posto o tome ne znaju skoro nista. Ovde sam vise puta ponovio kakav bi odnos nasa drzava trebala da ima prema nemackim i austrijskim diplomatama: na pocetku svake zvanicne posete da se odvedu na mesto stradanja i poklone se zrtvama. Da se obnove svi spomenici stradalim u tim ratovima.


P.S.

Otkud tebi ideja da se ja moram uspraviti? Nemoj meriti po sebi.
predatortz predatortz 15:44 17.07.2023

Re: Realno

O tome sta su Nemci i Austrijanci radili u prvom i drugom svetskom ratu kod nas razgovaram sa njima posto o tome ne znaju skoro nista.


Uči, čoveče! Uči od najboljih!
Za pišanje po svom narodu, za posipanje pepela po glavi, za naricanje na tuđim grobljima se ne dobija ni medalja, ni poštovanje.
Od toga koristi ima samo jedna vrsta ljudi, gadnija i od pasa rata - oni koji čeprkaju po krastama rana čim rane malo zarastu, ne bi li pronašli svoje parče krvavog leba.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 16:03 17.07.2023

Re: Realno

Za pišanje po svom narodu


Upravo suprotno. Pisanje po narodu je kad recimo neko zaposlen u policiji/sluzbi da 'prijateljski' savet da se TO ne dira nego da se dalje gusla Ratko je Srbija. I nema to apsolutno nikakve veze sa drugima nego samo sa nama. U Srbiji. Naravno da se iza svega krije samo ocuvanje osvojenih pozicija. Posle tog pisanja sve mozes. I da recimo kao prvi covek sluzbe imas svoj narko kartel. Razvalio si i drzavu i drustvo.

predatortz predatortz 16:04 17.07.2023

Re: Realno

neko zaposlen u policiji/sluzbi


A ko je taj?
freehand freehand 16:06 17.07.2023

Re: Realno

O tome sta su Nemci i Austrijanci radili u prvom i drugom svetskom ratu kod nas razgovaram sa njima

Ovo je interesantna tema, pošto se o njoj u gradivu koje sam ja, onomad, učio, nije učilo baš ništa. Ko je i kako Beogradom i srbijom upravljao od 1915. do 1918. je crna rupa.
Imaš li ti neka saznanja o tome, i da li bi, pošto već Nemce i Austrijance tome podušavaš, bio rad da ih i ovde sa kolegama podeliš?
na raspolaganju sam za prostor i asistenciju svake vrste.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 16:21 17.07.2023

Re: Realno

predatortz
neko zaposlen u policiji/sluzbi


A ko je taj?


Ma neki Pera.
freehand freehand 16:24 17.07.2023

Re: Realno

Neues aus der Nachbarschaft
predatortz
neko zaposlen u policiji/sluzbi


A ko je taj?


Ma neki Pera.

Didov brat?
predatortz predatortz 16:26 17.07.2023

Re: Realno

Neues aus der Nachbarschaft
predatortz
neko zaposlen u policiji/sluzbi


A ko je taj?


Ma neki Pera.


Ako su ti i ostale tvrdnje ovako tačne, onda do qrtza!
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 16:35 17.07.2023

Re: Realno

freehand
O tome sta su Nemci i Austrijanci radili u prvom i drugom svetskom ratu kod nas razgovaram sa njima

Ovo je interesantna tema, pošto se o njoj u gradivu koje sam ja, onomad, učio, nije učilo baš ništa. Ko je i kako Beogradom i srbijom upravljao od 1915. do 1918. je crna rupa.
Imaš li ti neka saznanja o tome, i da li bi, pošto već Nemce i Austrijance tome podušavaš, bio rad da ih i ovde sa kolegama podeliš?
na raspolaganju sam za prostor i asistenciju svake vrste.


Ne bih ja to nazvao poducavanjem ali dobro.

Pa zar jedan (manji) deo nisu drzali Bugari a jedan Armeeoberkommando? Madjari i Austrijanci su imali razlicite planove kako ta okupacija treba da izgleda ali zajednicki su bili okupatori. Madjari su bili protiv rata jedno vreme i protiv toga da se Srbija anektira posto su se plasili da ce zbog velicine teritorije i jos veceg broja Slovena poremetiti dualni karakter Monarhije - taj strah od treceg entiteta su Madjari imali i ranije.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 16:37 17.07.2023

Re: Realno

predatortz
Neues aus der Nachbarschaft
predatortz
neko zaposlen u policiji/sluzbi


A ko je taj?


Ma neki Pera.


Ako su ti i ostale tvrdnje ovako tačne, onda do qrtza!


Mislis ovo za Vulina. Ma, nije sigurno. To je od Laze.
freehand freehand 16:41 17.07.2023

Re: Realno

Neues aus der Nachbarschaft
freehand
O tome sta su Nemci i Austrijanci radili u prvom i drugom svetskom ratu kod nas razgovaram sa njima

Ovo je interesantna tema, pošto se o njoj u gradivu koje sam ja, onomad, učio, nije učilo baš ništa. Ko je i kako Beogradom i srbijom upravljao od 1915. do 1918. je crna rupa.
Imaš li ti neka saznanja o tome, i da li bi, pošto već Nemce i Austrijance tome podušavaš, bio rad da ih i ovde sa kolegama podeliš?
na raspolaganju sam za prostor i asistenciju svake vrste.


Ne bih ja to nazvao poducavanjem ali dobro.

Pa zar jedan (manji) deo nisu drzali Bugari a jedan Armeeoberkommando? Madjari i Austrijanci su imali razlicite planove kako ta okupacija treba da izgleda ali zajednicki su bili okupatori. Madjari su bili protiv rata jedno vreme i protiv toga da se Srbija anektira posto su se plasili da ce zbog velicine teritorije i jos veceg broja Slovena poremetiti dualni karakter Monarhije - taj strah od treceg entiteta su Madjari imali i ranije.

Mislio sam da ćeš to ipak malo ozbiljnije i detaljnije, prosto ne mogu da verujem da bi se ti Austrijanci i Nemci zadovoljili ovako kolokvijalnim mazanjem širokom četkom.
Ko je i kako držao Beograd, na kraju krajeva, kakvi Mađari, kakvi bakrači?
Šta se dešavalo u toj državi za to vreme?
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 16:54 17.07.2023

Re: Realno

freehand
Neues aus der Nachbarschaft
freehand
O tome sta su Nemci i Austrijanci radili u prvom i drugom svetskom ratu kod nas razgovaram sa njima

Ovo je interesantna tema, pošto se o njoj u gradivu koje sam ja, onomad, učio, nije učilo baš ništa. Ko je i kako Beogradom i srbijom upravljao od 1915. do 1918. je crna rupa.
Imaš li ti neka saznanja o tome, i da li bi, pošto već Nemce i Austrijance tome podušavaš, bio rad da ih i ovde sa kolegama podeliš?
na raspolaganju sam za prostor i asistenciju svake vrste.


Ne bih ja to nazvao poducavanjem ali dobro.

Pa zar jedan (manji) deo nisu drzali Bugari a jedan Armeeoberkommando? Madjari i Austrijanci su imali razlicite planove kako ta okupacija treba da izgleda ali zajednicki su bili okupatori. Madjari su bili protiv rata jedno vreme i protiv toga da se Srbija anektira posto su se plasili da ce zbog velicine teritorije i jos veceg broja Slovena poremetiti dualni karakter Monarhije - taj strah od treceg entiteta su Madjari imali i ranije.

Mislio sam da ćeš to ipak malo ozbiljnije i detaljnije, prosto nemogu da verujem da bi se ti Austrijanci i Nemci zadovoljili ovako kolokvijalnim mazanjem širokom četkom.
Ko je i kako držao Beograd, na kraju krajeva, kakvi Mađari, kakvi bakrači?
Šta se dešavalo u toj državi za to vreme?


Priznajem, ispao sam glup. Nisam ukapirao da hoces da podjebavas. Evo dva bambi... pardon bonice za Freehanda.
freehand freehand 17:04 17.07.2023

Re: Realno

Neues aus der Nachbarschaft
freehand
Neues aus der Nachbarschaft
freehand
O tome sta su Nemci i Austrijanci radili u prvom i drugom svetskom ratu kod nas razgovaram sa njima

Ovo je interesantna tema, pošto se o njoj u gradivu koje sam ja, onomad, učio, nije učilo baš ništa. Ko je i kako Beogradom i srbijom upravljao od 1915. do 1918. je crna rupa.
Imaš li ti neka saznanja o tome, i da li bi, pošto već Nemce i Austrijance tome podušavaš, bio rad da ih i ovde sa kolegama podeliš?
na raspolaganju sam za prostor i asistenciju svake vrste.


Ne bih ja to nazvao poducavanjem ali dobro.

Pa zar jedan (manji) deo nisu drzali Bugari a jedan Armeeoberkommando? Madjari i Austrijanci su imali razlicite planove kako ta okupacija treba da izgleda ali zajednicki su bili okupatori. Madjari su bili protiv rata jedno vreme i protiv toga da se Srbija anektira posto su se plasili da ce zbog velicine teritorije i jos veceg broja Slovena poremetiti dualni karakter Monarhije - taj strah od treceg entiteta su Madjari imali i ranije.

Mislio sam da ćeš to ipak malo ozbiljnije i detaljnije, prosto nemogu da verujem da bi se ti Austrijanci i Nemci zadovoljili ovako kolokvijalnim mazanjem širokom četkom.
Ko je i kako držao Beograd, na kraju krajeva, kakvi Mađari, kakvi bakrači?
Šta se dešavalo u toj državi za to vreme?


Priznajem, ispao sam glup. Nisam ukapirao da hoces da podjebavas. Evo dva bambi... pardon bonice za Freehanda.

Ma jok, sad si ispao glup zato što misliš da si ispao frajer.
A dovoljno je bilo da odgovoriš na jednostavna pitanja koja su postavljena bez ikakvog podjebavačkog konteksta.
ja sam pre možda deset godina ukapirao da o toj temi baš ništa ne znam. Učili smo u školi i uvek je ponavljan deo do okupacije Srbije i Beograda, i onda od Solunskog fronta naovamo. Između je velika rupa u predavanju i znanju.
pa rekoh, ako si ti već, koliko razumem, znalac i predavač strancima i prijateljima možda bih mogao da saznam nešto o tome, a i da se drugi ovajde usput.
maksa83 maksa83 18:14 17.07.2023

Re: Realno

Uzgred, niti sam ti Ratka crtao, niti je Ratko neka veličina u mojim očima, osim kad svesno podjebavam.

Ma dobro ni ja ne tvrdim da se u Srebrenici desio genocid, nego vidiš kako je to sa kojkuracima komplikovano.
maksa83 maksa83 18:16 17.07.2023

Re: Realno

Mislis ovo za Vulina. Ma, nije sigurno. To je od Laze.

Vulin čovek istančanog muzičkog ukusa.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana