Društvo| Kultura| Ljubav| Politika| Porodica

NEPOPULARNO MIŠLJENJE ili J*#&%€ SE KOŠARKAŠI

aleksandarkarisik RSS / 11.09.2023. u 17:55

„Suprotno od ljubavi nije mržnja, već ravnodušnost."
F.M.Dostojevski

 

Volim sport. Trenirao sam sve i svašta. Fudbal odavno ne gledam mada na nekom roštilju rizikujem prelom ili infarkt kad klinci krenu da pikaju loptu. Teško odoleti. Fudbal ne pratim jer imam utisak da je tu previše mešetarenja i nema mi čari neizvesnosti. Ali to je druga priča.

Hokej i košarku obožavam. Tenis sam počeo da pratim zbog Đokovića. Sa zrelošću sam se istrenirao da se ne jedim ako izgubimo a da se radujem kada pobedimo. Nisam stručnjak ni za šta od navedenog, nisam se udubljivao previše, onako više radoznalosti radi. Kod nas je pride sport opterećen, više nego u većini država ovim nuspojavama huliganstva i kriminala, sva je prilika, pod državnim pokroviteljstvom. Ni to mi nije smetalo čak da se obradujem nekom međunarodnom uspehu Partizana ili Zvezde. Onako usput. Iako sam original slaninar.

I onda se 3. i 4. maja desilo nezamislivo i neizrecivo. Istini za volju, odavno sam napisao na jednom blogu i zbog toga bio pljuvan, da zamislite nešto najogavnije i najstrašnije i ne možete sa sigurnošću da tvrdite - e to u Srbiji ne može da se desi. Ta neopisiva tragedija meni i ogromnoj većini nije pala na pamet kao moguća. Ali nekome jeste. I u Srbiji je imao mogućnost da sumanute ideje realizuje. I da, to sa onim što se dešava u Americi nije isto. Ali i to je druga priča.

I počeli su protesti koji su na čas izgledali kao da je taj šok trgao Srbiju iz kliničke smrti i da je počeo proces reanimacije. No nema te energije koju ovdašnja opozicija ne ume da proćerda. Dokazano. Ali i to je druga priča. Mnogi građani poneti plemenitim osećanjem i činjenicom da je pređena crta preko koje se ne prelazi, verovatno i shvatajući da više nema šta da se izgubi počeli su javno da istupaju. Profesori, glumci, umetnici, javno su digli glas. I zbog toga trpeli ozbiljnu šikanu i torturu uključujući i pretnje deci. To više nije pitanje političke orijentacije već golog opstanka. Međutim, Jokić, Đoković, košarkaši, sva ta družina - muk.

Oni su sportisti, nisu baš pametni, samo ceo život treniraju i slično, nije opravdanje. Jasno je da nisu baš sa Oksforda, Sorbone ili Stendforda. Ali da bi uspeli u svojim sportovima na način na koji su oni uspeli, o još kako je potrebna pamet. Da savladaju strane jezike i daju onakve, često sasvim suvisle pa i duhovite izjave? Ne, nisu oni ni glupi ni zatucani. I vrlo im je kristalno jasno šta se to ovde desilo i dešava se. Kanda su im preče neke druge stvari. Jer nisu dovoljni ovi legalno zarađeni milioni na zapadu. Ili šta im je već sitnosopstvenički interes ili motiv da tako gromoglasno kušuju.

Istupili su ljudi od integriteta, kojima režim može na razne načine da naudi. Ćute oni kojima režim ne može ništa. Naravno, licemerje se podrazumeva. Ne propuštaju priliku da istaknu kako su oni veliki Srbi i kako vole Srbiju. Ne vole oni Srbiju ništa više od onog Bore, ocvale indijanke koji skuplja pseća govanca u zemlji „bečkih konjušara". Baš ih briga koliko će dece stradati još na razne načine ovde. Nekada se mislilo da se sportom treba baviti da se očeliči karakter, socijalizuje, shvati značaj opšteg dobra. Da bi bili bolji ljudi. No taj pristup je sada pluskvanperfekt.

Dobri Bog nekada tako namesti da ljudima pruži priliku da budu veći nego što jesu. Da ne budu veliki samo u nekoj vrsti loptanja, nego ono, ljudski. Uspeh u loptanju im je dat kao odskočna daska ka neslućenim visinama. Nepojmljivo višim od svakog najvišeg pobedničkog postolja na kojem su ikada bili. I na kojima će ikada biti. Da budu dobri i za opšte dobro. Da pišu pravu istoriju. Ali su oni rešili da u svom vrhunskom dostignuću ostanu obični. Da im bude„običnost sudbina a zaborav budućnost"*.

Znate, šta god da postignete u životu uz koliko god hvale i napora vrednog poštovanja, uradite nešto izuzetno, ako nisi preveo bakicu preko ulice, poneo joj cegere, dete sprečio da istrči na put a protrčalo pored tebe, ma nisi ustao zaduvanom dekici u autobusu, sve veličanstveno što si uradio, pod senkom je. Uniženo je i nebitno. Jer je mnogo bitnije da spaseš nečiji život. U njihovom slučaju, mogli su da doprinesu spasu čitavog naroda. Nisi mrdnuo. Svi grend slemovi, svi rekordi, tripl dablovi postaju dostignuća nekih „kišnih ljudi", gluvih, slepih i sebičnih. Mogao si da uđeš u udžbenike istorije, sociološke i filozofske studije o moralu i hrabrosti. Rame uz rame uz istinski velike ljude. Izabrao si da ostaneš samo izuzetan u nekim sportsko-poslovnim statistikama.

Henry Olonga i Andy Flower su igrači nekog tamo kriketa iz nekog tamo Zimbabvea. Na duže staze, istorijski, daleko će duže biti pamćeni i defakto su značajniji od vas. I imali su daleko veća muda nego što ste pomislili da ih vi imate.

Elem, rešio sam još onda da ću u buduće navijati za njih koliko i oni za nas. Od tada ne otvaram ni jednu vest o njima. Nula Bambija od mene. A onda je došlo vreme svetskog prvenstva u košarci. Koliko god ne pratio, jer sam tako rešIo iz navedenih razloga, jer me istinski ne zanima, samo na osnovu tvitova i naslova koje ti iskaču, ne moraš biti bog zna koliko pametan da shvatiš, sada sa protokom vremena pogotovo, da se radi o tako holivudski prijemčivoj a tako istinitoj priči o grupi ljudi koji ostavljeni od svih i uprkos šansama, ostvaruju sjajan rezultat.

Sve zahvaljujući pameti, upornosti, veri, posvećenosti, moguće i inatu. Na stranu sve ali kapa dole za to. Sve si to postigao i onda uradiš šta? Pa naravno, reklamiraš kladionicu. Bog ti dao da budeš uzor deci i ti koristiš to tako što promovišeš nešto što često stvori bolest zavisnosti. Što je ravno nakomaniji ili alkoholizmu. Neki tvrde da je zavisnost od kocke teža od zavisnosti od heroina i teže se leči. Ljudi koji su sve u životu postigli radom, ispravnim, zdravim životom, čeličnom voljom, sada poručuju deci da treba da postanu sive kreature bez volje i da poslednje parice koje njihovi roditelji teškom mukom naskomrče, spiskaju u kladionici.

U normalnim društvima, vaša misija bi trebalo da bude motivacija dece da budu kao vi. Da se posvete, da ulažu napor i trud. Da kao i vi kao igrači budu istovremeno jake, kreativne individue koje su dovoljno pametne da razumeju i šta je timski duh. Ali vi ste izabrali da doprinesete da se koje dete gurne u bolest zavisnosti. Sledeće je verovatno da ispišete na dresovima „Jovanjica".

To su dogovorili ljudi koji vode KSS, nisu tu košarkaši imali izbora i trala la, manite se tih priča. Imali su. Uvek imaš izbor. Šta, izbaciće ga iz reprezentacije? Pa šta i ako te izbace. Izbacili bi te ne zato što nisi dobar igrač nego zato što si dobar čovek. I vi koji ste ugovorili to reklamiranje, sram vas bilo. Tek vi koji imate pameti da organizujete, sportski prijatno iznenađenje i napravite pitu vrlo dobro morate da znate šta radite. Možda ja nisam normalan ali meni to nije normalno. Mislite da preterujem? Jako bih voleo da je istina.

Možda pisati ovo i nema nekog smisla. Vreme je pokazalo i da su tragedije 3. i 4. maja ipak crte preko kojih se prešlo. Koliko god me drži rezignacija, ne mogu da oćutim. Valjda zato što sam dugo verovao da su košarkaši drugačiji od većine naših drugih sportista, karakterniji. Pa se osećam izdanim. I da, ne mrzim ih ja. Niti im želim ništa loše. Ne želim im ni da pobede ni da izgube. Sve jedno mi je. Dok ovo pišem znam da će košarkaši i Đoković igrati neka finala, samo ne znam kada tačno. Po tvitovima i fazonima koji mi stignu na viber, znaću i ishod, hteo ne hteo.

Neću nikome da rušim sneška ni da osuđujem one koji će danas navijati i radovati se. Vaša stvar. Ali što se mene tiče, možete biti i prvaci Mlečnog puta ili svekolike vaseljene. U mom tefteru ste pogrešni ljudi na pravom mestu. Nule, licemeri i sebičnjaci. I još gore, saučesnici. Eto, tuž'te me.
**Vidosav Stevanović - „Nišči"



Komentari (434)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

predatortz predatortz 18:36 16.09.2023

Re: Sablasni muk

Ali važnije pitanje je nešto drugo: odakle uopšte uverenje da se zločinu o Vraniću može govoriti samo i jedino ako se u istom iznetom mišljenju pojavljuju i ubijeni ranjeni četniI' A onda i maljevi u hercegovini i crnogorska pasja groblaj?


U tom grmu leži zec!
Pa, zbog toga što ovde vlada stav da se o Vraniću može uvek, a da su jamari u Hercegovini i umobolnici koji razapinju leševe kerova nad telima ljudi, žrtve nekakve revizije istorije.
A niti su žrtve, psihopate su, koje neki i danas veličaju, niti je u pitanju revizija. U pitanju su lako dokazive i utvrđene činjenice.

Kao što je činjenica da su oni koji ne dozvoljavaju da se pominju zločini njihovih dedova, dok nas vređaju zbog naših dedova, obična licemerna govna.

A puno ih je na blogu!
freehand freehand 18:41 16.09.2023

Re: Sablasni muk

Pa, zbog toga što ovde vlada stav da se o Vreniću može uvek, a da su jamari u Hercegovini i umobolnici koji razapinju leševe kerova nad telima ljudi, žrtve nekakve revizije istorije.
A niti su žrtve, psihopate su, koje neki i danas veličaju, niti je u pitanju revizija. U pitanju su lako dokazive i utvrđene činjenice.

Koliko ja vidim i razumem ovde se mahom priča o tim jamarima i kučećim leševima jer je to proglašeno za nekakve nove istine vampiri kojima je to omiljena tema kojom se tako sladostrasno bave sebe smatraju nekakvim junacima koji se junače pred cevima streljačkog voda.
Jednačeći, u stvari, neuporedive događaje i tendove.


Kao što je činjenica da su oni koji ne dozvoljavaju da se pominju zločini njihovih dedova, dok nas vređaju zbog naših dedova, obična licemerna govna.

Jebem li ga, ja mislim da je tvoj deda jedan od poznatijih blogerskih predaka ovde. Dal je to zato što si ti hrabar i opireš se zabranama ili drugi blogeri svoje dede pominju ili retko ili uopšte - prosto ne umem da procenim.
Bajdvej, to da neko nekom ovde nešto zabranjuje toliko je smešno da ne zaslužuje komentar.
promoter promoter 18:47 16.09.2023

Re: Sablasni muk

freehand
A vidim i da tebe baš dojmilo što je on zaklao bricu.

Ali pobogu!
Pa baš me je dojmilo to što ti pričaš da je on pričao da je on nekoga priklao, eto tako. To su mi omiljeni istorijski izvori!

Jeste, imala ih je.

Nije. OZNA nije bila organizacija u koju se učlanjuje.

Da li bi i oni, u nešto drugačijem kontekstu, fizički uklanjali neistomišljenike strašću kao njihovi prethodnici?

Jesu. Ja sam, na primer, uklonio njih 1128 (na qrtzu te nosam), ali sam zaboravio koliko je tačno bilo odraslih a koliko dece.
Jer zna se da su komuljare bili najveći koljači, po tome smo specijalno poznati.

Pa šta da ti radim kada ne veruješ pukovniku OZNE koji je 'učanjen' u OZNU baš zato što je bio najuzorniji član.
Čudi me da ti, koji znaš gde i zeka pije vodu, nikada od tih silnih partizana nisi čuo neku sličnu priču.
Ti onda veruj Dubravki Stojanović.
Inače, ja ne smatram da su jedino četnici imali monopol na klanje.
A da partizani nisu klali.
Niti smatram da su samo partizani klali, a četnici ne.
Meni je jedino žao ako su i partizani koji su klali Srbe bili Srbi.
gedza.73 gedza.73 18:52 16.09.2023

Re: Sablasni muk

predatortz
U tom grmu leži zec!

Odnosno da komunisti nisu kažnjavanji za ubistva nevinih civila i krađe po kućama političkih neistomišljenika nego da je to bila poželjna osobina za napredovanje u 'službi'.
Павле је као секретар Среског комитета КПЈ за Никшић учествовао у сличним акцијама и на простору Никшићког среза. Као једно од убистава за које се терети Павле Ковачевић, било је и убиство његовог оца Петра Ковачевића

. После је прешао у Херцеговину, где је обављао дужност помоћника политичког комесара Оперативног штаба НОП одреда Херцеговине Мире Попаре



gedza.73 gedza.73 18:56 16.09.2023

Re: Sablasni muk

freehand
jer je to proglašeno za nekakve nove istine

Желим да захвалим свима који су учествовали у сттварању оваквог филма, али највише бих захвалио Србима, четницима који су спасили мог оца, јер без њих ја не би био овде, рекао је Тед Бајфилд, потомак спасеног пилота.

Pošalji protest američkoj ambasadi sa tvojom verzijom komunističke istorije u kojoj Reks spašava Druga TitU. Možda ti uvaže argumente.



Ili demokratski izabranom Kim Džongu da utiče na njihov stav.
p.s.
Ujedno im treba objasniti kako je glupost vraćati se u prošlost i na ovaj način se baviti istorijom.


freehand freehand 19:03 16.09.2023

Re: Sablasni muk

Pa šta da ti radim kada ne veruješ pukovniku OZNE koji je 'učanjen' u OZNU baš zato što je bio najuzorniji član.

Ne bi verovao koliko sam se ja pijanih pukovnika OZNE, Dražinih desnih ruku, raznih diverzanata, masovnih ubica i velikih junaka po kafanama i slavama naslušao.
A nije da nisam slušao i takve ko ti, koji su prepričavali te slavske i kafanske priče.
A da ti kažem da si budala koja sluša pijane starkelje koji bi se kurčili za tuđom sofrom - nije lepo.
Inače, ja ne smatram da su jedino četnici imali monopol na klanje.
A da partizani nisu klali.
Niti smatram da su samo partizani klali, a četnici ne.
Meni je jedino žao ako su i partizani koji su klali Srbe bili Srbi.

Ni ja to ne smatram, sem što je samo kod jednih to bio potpis.
Inače, ne može svako da ubije nožem. A tek civila ili ne daj Bože dete - to je samo delo psihopate. A tih psihopata u ratovima ima uvek i na svim stranama. Samo što ih negde ima malo i drže ih pod kontrolom a negde ih neguju i smatraju specijalnom

predatortz predatortz 19:04 16.09.2023

Re: Sablasni muk

Koliko ja vidim i razumem ovde se mahom priča o tim jamarima i kučećim leševima jer je to proglašeno za nekakve nove istine


Čekaj, jesu li istine ili nisu?
Je li bilo komunističkih zločina tokom i nakon rata?

Kako pišeš, prilično nejasno, ispade de je to sve nekakva izmišljotina i novotarija.
promoter promoter 19:08 16.09.2023

Re: Sablasni muk

freehand
Pa šta da ti radim kada ne veruješ pukovniku OZNE koji je 'učanjen' u OZNU baš zato što je bio najuzorniji član.

Ne bi verovao koliko sam se ja pijanih pukovnika OZNE, Dražinih desnih ruku, raznih diverzanata, masovnih ubica i velikih junaka po kafanama i slavama naslušao.
A nije da nisam slušao i takve ko ti, koji su prepričavali te slavske i kafanske priče.
A da ti kažem da si budala koja sluša pijane starkelje koji bi se kurčili za tuđom sofrom - nije lepo.
Inače, ja ne smatram da su jedino četnici imali monopol na klanje.
A da partizani nisu klali.
Niti smatram da su samo partizani klali, a četnici ne.
Meni je jedino žao ako su i partizani koji su klali Srbe bili Srbi.

Ni ja to ne smatram, sem što je samo kod jednih to bio potpis.
Inače, ne može svako da ubije nožem. A tek civila ili ne daj Bože dete - to je samo delo psihopate. A tih psihopata u ratovima ima uvek i na svim stranama. Samo što ih negde ima malo i drže ih pod kontrolom a negde ih neguju i smatraju specijalnom


Jeste!
Baš su ih držali pod kontrolom.
Kako da ne!
freehand freehand 19:09 16.09.2023

Re: Sablasni muk

Kako pišeš, prilično nejasno, ispade de je to sve nekakva izmišljotina i novotarija.

Opušteno samo.




freehand freehand 19:09 16.09.2023

Re: Sablasni muk

promoter
freehand
Pa šta da ti radim kada ne veruješ pukovniku OZNE koji je 'učanjen' u OZNU baš zato što je bio najuzorniji član.

Ne bi verovao koliko sam se ja pijanih pukovnika OZNE, Dražinih desnih ruku, raznih diverzanata, masovnih ubica i velikih junaka po kafanama i slavama naslušao.
A nije da nisam slušao i takve ko ti, koji su prepričavali te slavske i kafanske priče.
A da ti kažem da si budala koja sluša pijane starkelje koji bi se kurčili za tuđom sofrom - nije lepo.
Inače, ja ne smatram da su jedino četnici imali monopol na klanje.
A da partizani nisu klali.
Niti smatram da su samo partizani klali, a četnici ne.
Meni je jedino žao ako su i partizani koji su klali Srbe bili Srbi.

Ni ja to ne smatram, sem što je samo kod jednih to bio potpis.
Inače, ne može svako da ubije nožem. A tek civila ili ne daj Bože dete - to je samo delo psihopate. A tih psihopata u ratovima ima uvek i na svim stranama. Samo što ih negde ima malo i drže ih pod kontrolom a negde ih neguju i smatraju specijalnom


Jeste!
Baš su ih držali pod kontrolom.
Kako da ne!

Pa nisu. Eto ti Vranić.
predatortz predatortz 19:10 16.09.2023

Re: Sablasni muk

Ni ja to ne smatram, sem što je samo kod jednih to bio potpis.
Inače, ne može svako da ubije nožem. A tek civila ili ne daj Bože dete - to je samo delo psihopate. A tih psihopata u ratovima ima uvek i na svim stranama. Samo što ih negde ima malo i drže ih pod kontrolom a negde ih neguju i smatraju specijalnom


A ti znaš tačan broj onih koje su zaklali četnici i onih koje su zaklali partizani?

Evo, ovih mojih, dede čije ti pominjanje smeta i njegovih vojnika, za jednu noć je ubijeno 80! U jednoj noći!
Maljevima i noževima!

Učio si to u školi? U toj svetoj i istinitoj komunističkoj istoriji?
Svaki četnički kraj ima neku sličnu priču.
promoter promoter 19:11 16.09.2023

Re: Sablasni muk

freehand
promoter
freehand
Pa šta da ti radim kada ne veruješ pukovniku OZNE koji je 'učanjen' u OZNU baš zato što je bio najuzorniji član.

Ne bi verovao koliko sam se ja pijanih pukovnika OZNE, Dražinih desnih ruku, raznih diverzanata, masovnih ubica i velikih junaka po kafanama i slavama naslušao.
A nije da nisam slušao i takve ko ti, koji su prepričavali te slavske i kafanske priče.
A da ti kažem da si budala koja sluša pijane starkelje koji bi se kurčili za tuđom sofrom - nije lepo.
Inače, ja ne smatram da su jedino četnici imali monopol na klanje.
A da partizani nisu klali.
Niti smatram da su samo partizani klali, a četnici ne.
Meni je jedino žao ako su i partizani koji su klali Srbe bili Srbi.

Ni ja to ne smatram, sem što je samo kod jednih to bio potpis.
Inače, ne može svako da ubije nožem. A tek civila ili ne daj Bože dete - to je samo delo psihopate. A tih psihopata u ratovima ima uvek i na svim stranama. Samo što ih negde ima malo i drže ih pod kontrolom a negde ih neguju i smatraju specijalnom


Jeste!
Baš su ih držali pod kontrolom.
Kako da ne!

Pa nisu. Eto ti Vranić.

Eto tebi ovaj pukovnik OZNE.
I onih koji su, po komisiji koju su sami osnovali, pobili u Srbiji (tričavih) šeset hiljada.
Pa se komisiji pokvario kaunter.
predatortz predatortz 19:12 16.09.2023

Re: Sablasni muk

Opušteno samo.


Opušteno i razgivaramo.
Mogu i pošalice, meni ne smetaju.
Pitanje ostaje isto:

Da li je bilo komunističkih zločina tokom i nakon rata i jesu li bili masovni?
freehand freehand 19:17 16.09.2023

Re: Sablasni muk

A ti znaš tačan broj onih koje su zaklali četnici i onih koje su zaklali partizani?

Da. Četnici vode sa 57.244:3.255.



Evo, ovih mojih, dede čije ti pominjanje smeta

Pa eto, pošto počinješ da lažeš i izumišljaš da ovde završimo ovaj kratak i bezvezan razgovor.

To što si rekao da je ovde pominjanje četnika zabranjeno, a ja tebi da ti tvog dedu malo-malo pa pomeneš ne znači da on meni smeta. Pa sad, da ne bih morao da ti kažem da odjebeš sa patetikom - ups, rekao samto - da te pozdravim samo.
freehand freehand 19:20 16.09.2023

Re: Sablasni muk

Eto tebi ovaj pukovnik OZNE.

I ja posle kažem da si ti najveći poštovalac OZNE i KPJ i da ni u jednu reč pijanih pukovnika penzionisanih ko zna kad i željnih pažnje i straha meni kažu ma kakvi, Promoter je antikomunista iz Koštuničinog instituta, on njima ništa ne veruje.
freehand freehand 19:21 16.09.2023

Re: Sablasni muk

Da li je bilo komunističkih zločina tokom i nakon rata i jesu li bili masovni?

Da, kako da ne. Naročito je tragično pratiti hrvatsku novu istorigrafiju po tom pitanju.
gvozden1 gvozden1 19:22 16.09.2023

Re: Sablasni muk

, da ne bih morao da ti kažem da odjebeš sa patetikom - ups, rekao samto -

A nije patetika insistiranje na - klali žene i decu?
freehand freehand 19:24 16.09.2023

Re: Sablasni muk

gvozden1
, da ne bih morao da ti kažem da odjebeš sa patetikom - ups, rekao samto -

A nije patetika insistiranje na - klali žene i decu?


Od toga je počelo, od Vranića, ako dobro razumem.
Pa je onda bilo "a što si ti mene klao?"
"Šovinisitička farsa" je genijalan komad.
Fenijalan.
predatortz predatortz 19:25 16.09.2023

Re: Sablasni muk

Da. Četnici vode sa 57.244:3.255.


Ostaje mi tanka nada da negde u dubini duše razumeš da je ovo neukusno.



A to što svoje postavljanje debilnih pošalica umesto odgovora na postavljena pitanja smatraš duhovitošću, a ne patetikom, to ne znači da se ne primećuje.

Nije patetika kada kažem da bi ti i tebi slični ostavili pod tepihom strašne zločine, ali bi srali na sva usta o nekim drugim zločinima.

Veći ste maheri u tome i od muslimana iz Bosne.

Ima nas koji smo spremni na razgovor o svim zločinima i mislim da je to mnogo civilizovaniji put od ovog vašeg.

Da utvrdimo sve, pa da se onda, na osnovu činjenica, pogledamo u oči.
gvozden1 gvozden1 19:27 16.09.2023

Re: Sablasni muk

Fenijalan

G, ali nema veze.

U Vraniću su komunisti klali a četnici streljali.
predatortz predatortz 19:28 16.09.2023

Re: Sablasni muk

freehand
Da li je bilo komunističkih zločina tokom i nakon rata i jesu li bili masovni?

Da, kako da ne. Naročito je tragično pratiti hrvatsku novu istorigrafiju po tom pitanju.


Dakle, saznali smo!
Kada komunisti kolju, ubijaju maljevima, skrnave grobove, to drugarice i drugovi nije zločin!
Kada u knjizi streljanih, u napomeni uz ime ubijemog, napišu "nije za nas" kao krivicu, to nije zločin.

Dobro!
Vtedno je znati.
freehand freehand 21:43 16.09.2023

Re: Sablasni muk

Ostaje mi tanka nada da negde u dubini duše razumeš da je ovo neukusno.

A šta si ti, u stvaro.pitao? Nisi pitao za rezultat?

Mislim, mogu ja tebi da kažem i "jedi govna mornčino jebo te tovj deda" u ime mog dede koga su četnici ubili pred ženom i sedmorom decom, od kojih su najmlađi bili petogodišnji blizanci Miloš i Srboljub, jedan do njih moj otac. Al na šta bi toličilo, zar ne? Mislim, ti toliko vodiš računa o tome da ne bude neukusno da mi je prosto neprijatno.
freehand freehand 21:48 16.09.2023

Re: Sablasni muk

predatortz
freehand
Da li je bilo komunističkih zločina tokom i nakon rata i jesu li bili masovni?

Da, kako da ne. Naročito je tragično pratiti hrvatsku novu istorigrafiju po tom pitanju.


Dakle, saznali smo!
Kada komunisti kolju, ubijaju maljevima, skrnave grobove, to drugarice i drugovi nije zločin!
Kada u knjizi streljanih, u napomeni uz ime ubijemog, napišu "nije za nas" kao krivicu, to nije zločin.

Dobro!
Vtedno je znati.

Pa šta je sad? Ja kažem da braća ustaše isto nariču, mada realno ne pominju klanje, nad žrtvama komunističkog terora kad se dične ustaše zajedno sa četničkom braćom nisu zamalo dočepali slobode. Mislim, nema ni veze, oni nisu stigli do Majevice a deca sa Kozare ionako su bila kom+unistička kopilad. Sve bi to bili oznaši, da ih kolege nisu sprečile da porastu dok ste imčuvali leđa tamo na onoj cesti.
predatortz predatortz 21:49 16.09.2023

Re: Sablasni muk

freehand
Ostaje mi tanka nada da negde u dubini duše razumeš da je ovo neukusno.

A šta si ti, u stvaro.pitao? Nisi pitao za rezultat?

Mislim, mogu ja tebi da kažem i "jedi govna mornčino jebo te tovj deda" u ime mog dede koga su četnici ubili pred ženom i sedmorom decom, od kojih su najmlađi bili petogodišnji blizanci Miloš i Srboljub, jedan do njih moj otac. Al na šta bi toličilo, zar ne? Mislim, ti toliko vodiš računa o tome da ne bude neukusno da mi je prosto neprijatno.


Što moj?
Zar tvoj drugi deda nije bio četnik?
A još se sećamo tvog perioda četnikovanja, pre nego što si '45. otišo u partizane.
freehand freehand 22:23 16.09.2023

Re: Sablasni muk

predatortz
freehand
Ostaje mi tanka nada da negde u dubini duše razumeš da je ovo neukusno.

A šta si ti, u stvaro.pitao? Nisi pitao za rezultat?

Mislim, mogu ja tebi da kažem i "jedi govna mornčino jebo te tovj deda" u ime mog dede koga su četnici ubili pred ženom i sedmorom decom, od kojih su najmlađi bili petogodišnji blizanci Miloš i Srboljub, jedan do njih moj otac. Al na šta bi toličilo, zar ne? Mislim, ti toliko vodiš računa o tome da ne bude neukusno da mi je prosto neprijatno.


Što moj?
Zar tvoj drugi deda nije bio četnik?
A još se sećamo tvog perioda četnikovanja, pre nego što si '45. otišo u partizane.

Pa to je klasičan pristup blogera-govnara. Mislim, ti moje četnikovanje nekako se poklapa sa tvojim ustaškim periodom, valjda.
predatortz predatortz 22:42 16.09.2023

Re: Sablasni muk

freehand
predatortz
freehand
Ostaje mi tanka nada da negde u dubini duše razumeš da je ovo neukusno.

A šta si ti, u stvaro.pitao? Nisi pitao za rezultat?

Mislim, mogu ja tebi da kažem i "jedi govna mornčino jebo te tovj deda" u ime mog dede koga su četnici ubili pred ženom i sedmorom decom, od kojih su najmlađi bili petogodišnji blizanci Miloš i Srboljub, jedan do njih moj otac. Al na šta bi toličilo, zar ne? Mislim, ti toliko vodiš računa o tome da ne bude neukusno da mi je prosto neprijatno.


Što moj?
Zar tvoj drugi deda nije bio četnik?
A još se sećamo tvog perioda četnikovanja, pre nego što si '45. otišo u partizane.

Pa to je klasičan pristup blogera-govnara. Mislim, ti moje četnikovanje nekako se poklapa sa tvojim ustaškim periodom, valjda.


Samo što ja taj period nikad nisam imao. Napisao sam da sam sa hrvatskim vojnicima, dok smo ih pratili preko naše teritorije da idu i krljaju muslimane, pevao pesme. Odnosno, ja njih učio četničkim, oni mene ustaškim. U zajebanciji, naravno.
Onda mi se jedan govnar, bivši četnik ovdašnji, naklatio na kosti sa tom pričom, kako to zna bezmudo biće koje nikad nije bilo u sličnoj situaciji, ali ima strašnu potrebu da da svoj sud.

Ostali ljudi su to uglavnom shvatili kao crticu iz rata, odnosno paradoks istog.


freehand freehand 22:50 16.09.2023

Re: Sablasni muk

Napisao sam da sam sa hrvatskim vojnicima, dok smo ih pratili preko naše teritorije da idu i krljaju muslimane, pevao pesme.

Vidiš ti kako odjednom za potrebe pranja sopstvenog lika "ustaše" postaju "hrvatski vojnici"...
Ma samo ti rokajČavoglavu, šta se mene smatra. Rekoh gore, nad žrtvama što su u zagrljaju pale pod komunističkim udarom i treba da se zajedno nariče. Braća po krvi, braća u pesmi.
predatortz predatortz 22:58 16.09.2023

Re: Sablasni muk

freehand
Napisao sam da sam sa hrvatskim vojnicima, dok smo ih pratili preko naše teritorije da idu i krljaju muslimane, pevao pesme.

Vidiš ti kako odjednom za potrebe pranja sopstvenog lika "ustaše" postaju "hrvatski vojnici"...
Ma samo ti rokajČavoglavu, šta se mene smatra. Rekoh gore, nad žrtvama što su u zagrljaju pale pod komunističkim udarom i treba da se zajedno nariče. Braća po krvi, braća u pesmi.



Nema čoveka u tebi!
Ja nisam spreman da serem po bilo čijim žrtvama i uvek sam spreman da priznam da je moja vojska činila strašne zločine.

Tebi taj nivo čojstva nije dat, ti konstantno izvrgavaš ruglu i negiraš žrtve komunizma.
Sa takvim se ne gubi vreme.

freehand freehand 23:01 16.09.2023

Re: Sablasni muk

predatortz
freehand
Napisao sam da sam sa hrvatskim vojnicima, dok smo ih pratili preko naše teritorije da idu i krljaju muslimane, pevao pesme.

Vidiš ti kako odjednom za potrebe pranja sopstvenog lika "ustaše" postaju "hrvatski vojnici"...
Ma samo ti rokajČavoglavu, šta se mene smatra. Rekoh gore, nad žrtvama što su u zagrljaju pale pod komunističkim udarom i treba da se zajedno nariče. Braća po krvi, braća u pesmi.



Nema čoveka u tebi!
Ja nisam spreman da serem po bilo čijim žrtvama i uvek sam spreman da priznam da je moja vojska činila strašne zločine.

Tebi taj nivo čojstva nije dat, ti konstantno izvrgavaš ruglu i negiraš žrtve komunizma.
Sa takvim se ne gubi vreme.


Normalno. No se sa braćom i kolegama zapeva ona naša, nemoj da sam ja smetnja u tome kad se mladi druže i napevavaju.
promoter promoter 06:35 17.09.2023

Re: Sablasni muk

freehand
Eto tebi ovaj pukovnik OZNE.

I ja posle kažem da si ti najveći poštovalac OZNE i KPJ i da ni u jednu reč pijanih pukovnika penzionisanih ko zna kad i željnih pažnje i straha meni kažu ma kakvi, Promoter je antikomunista iz Koštuničinog instituta, on njima ništa ne veruje.

Nije taj pukovnik OZNE penzionisan ko zna kad, nego već 52-ge godine.
U penziji je proveo više od 50 godina.
Dodatna zahvalnica mu je za sve koje je pobio (naravno, kada se kaže pobio, misli se na kulake, sitnu buržoaziju i, naravno, pomenutog nesrećnog bricu, te slično, naravno, Srbe) bila da je dobio, a on oberučke prihvatio, i neku silnu zemlju u Sremu koju je decenijama iznajmljivao u arendu.
Naravno, njegovi naslednici nisu bili gadljivi pa nisu mnogo istraživali čija je ta zemlja bila pre nego je oteta.
A to da komuljarama ne verujem, pa to spada u dobro kućno vaspitanje.
freehand freehand 08:04 17.09.2023

Re: Sablasni muk

Dodatna zahvalnica mu je za sve koje je pobio (naravno, kada se kaže pobio, misli se na kulake, sitnu buržoaziju i, naravno, pomenutog nesrećnog bricu, te slično, naravno, Srbe

A ako je taj nesrećni izmaštani brica što je od britve stradao bio Mađar? Jel bi ti duši laknulo, da se ne sekiraš više?
gedza.73 gedza.73 08:56 17.09.2023

Re: Sablasni muk

freehand
A ako je taj nesrećni izmaštani brica što je od britve stradao bio Mađar? Jel bi ti duši laknulo, da se ne sekiraš više?

Neka i tebi duši lakne, da se ne sekiraš više oko nezavisnog Kosova pošto su 'neizmaštani' Albanci iskreni marksisti i komunisti koji imaju puno pravo na samoopredeljenje.
Adem Demaći srpskoj javnosti poznat je kao političar koji je 28 godina proveo u zatvoru optužen da je predvodnik takozvanih marksista–lenjinista. Po izlasku iz zatvora osnovao je Parlamentarnu stranku, a za vreme rata na Kosovu bio je politički lider takozvane Oslobodilačke vojske Kosova.


(desno Demaći, marksista-lenjinista a levo njegov sledbenik Kurti)

Od '45. ispred nosa srpskih komunističkih oznaša.
gedza.73 gedza.73 09:36 17.09.2023

Re: Sablasni muk

freehand
Rekoh gore, nad žrtvama što su u zagrljaju pale pod komunističkim udarom i treba da se zajedno nariče

Analizom kostiju je utvrđeno da se među žrtvama koje su bile žive zatrpane nalazila četrnaestogodišnja devojčica.
zaharaga zaharaga 11:28 17.09.2023

Re: Sablasni muk

Colin_bgd
bene_geserit
ne pokazuju nikakav otpor najgorem režimu, sumnjivog legitimiteta, u istoriji te države

Ha, kakav god da je Vučić, po najgorosti ne može da priđe ni blizu, ali ni blizu, komunjarama.
Kad postrelja 100.000 ljudi jer mu se ideološki ne sviđaju, javi se da ga poredimo po najgorosti, do tada ne kenjaj.

Streljao je kad je to moglo, po Hrvatskoj, Bosni, i na Kosovu. Sad samo moze, u Srbiji, da na kasicicu davi, prvo do potpune iznemoglosti, a zatim i do logicne posledicne smrti, 6.5 miliona ljudi...


E, tu se slazemo!

A vidis, takvog zlotvora kao Vucic ne spakovase u Hag, a imali su 12 godina kada nije bio na vlasti.

A zasto? Pa kao sto i sam shvatas, Vucic obavlja zadatke koje mu daju NATO gazde. Apsolutno je tacno da Vucic radi to sto radi s ciljem unistenja Srbije, to si 100% u pravu. A to je upravo cilj anglosaksonaca i Vatikana, svima je jasno.

Ono, moguce je da Vucic i nije pobio ljude na Kosovu i u Bosni, pa nema osnove da se tera u Hag. Ali, i sam se slazes, Vucic obavlja zadatke Zapada i radi na unistenju Srbije.
gedza.73 gedza.73 13:14 17.09.2023

Re: Sablasni muk

zaharaga
cilj anglosaksonaca i Vatikana, svima je jasno.

Svima jasno, sve se zna

Istakla je da se zna da su Soroš i Bil Gejts to finansirali
...
Prema njenim rečima, 5G mreža elektromagnetnim talasima oduzima kiseonik.
- I, mi to svi to osećamo, ja ćešće zevam, ja se znojim. Prisustvo 5G mreže je prvo oborilo ptice, prisustvo 3G mreže je prvo ubilo pčele kao najslabije organizme. Vi znate da su oni vrsta zakonom zaštićena. Primetili smo da i 3G i 4G mreže utiču na mortalitet starijih ljudi. Najzad dolazimo do 5G mreže, koja treba da pripremi teren da ljudi umiru, a da ne kažem da su sve antene 5G mreže postavljene upravo oko Sajma.
...
Njihov plan je, kako je istakla, da sa 7 milijardi smanje broj stanovnika na zlatnu milijardu (čuveni projekat zlatna milijarda, od milijardu izabranih ljudi).
...
To je samo plan satanske organizacije, s obzirom na kanabalizam, oni su jeli žive ljude, silovali decu, oni su krali bebe, oni su gojili bebe, pa su ih pekli po restoranima tamo u Americi i jeli ljudsko meso. Oni su došli do adeno droge, ta droga ih je podmlađivala, čim prestanu da je uzimaju postaju stari jadni, nikakvi i bolesni - rekla je ona.


Prof. dr Nada Kostić


Prvo 5G mreža i antene oko Sajma, onda satanisti, čipovanje, zevanje, znojenje i najnovija dešavanja sa Harpom pa tek vatikansko-masonsko-judeo zavera.
A nas je malo da se izborimo sa svim tim uništavanjem Srbije.
freehand freehand 13:54 17.09.2023

Re: Sablasni muk

Svima jasno, sve se zna

Samo se 5G i NATO zameni Kominternom i komunistima, ista dijagnoza.
Borba protiv planinarskih zilota ne sme da stane.
principessa_etrusca principessa_etrusca 14:07 17.09.2023

Re: Bože, koja glupost od teksta.

aleksandarkarisik
Ако кладионице постоје у оволиком броју и бљеште као у Лас Вегасу, власт трља руке јер пуни буџет од пореза, а критике су благе, то значи да друштву генерално кладионице не сметају.

У таквој клими лицемерно је тражити одговорност кошаркаша.


U klimi gde se bune oni koji su u realnoj opasnosti zbog toga, licemerno je ne očekivati da se ти pobune oni koji nisu u opasnosti. A ovde nije samo pitanje pobune. Oni su ovde saučesnici u nečasnoj raboti. Tačka.

Ne znam na osnovu čega misliš da društvu generalno ne smetaju kladionice samo zato što ih ima puno? To znači da ni droga ni nasilje ne smetaju zato i toga ima puno?

Uostalom, sve i da većini ne smeta, to je samo zgodan izgovor da se čini ništa. Meni to nekako dođe licemerno.

Ако кладионице заиста сметају, сваки грађанин има прилику да се побуни против њих, било коз институције, било ванинституционално.

Могуће да нисам у току, али мислим да нијадна странка, народни посланик или посланичка група, односно нико у Скупштини где је концентрисана законодавна власт, није покренуо питање промене закона и ефективне забране кладионица.

Лицемерно је очекивати од играча у репрезентацији (просек година 22,3) да, осим тога што треба да одиграју сваку утакмицу најбоље што умеју и могу, исправљају криве Дрине српског друштва.

Уосталом, сваки грађанин има могућност да узме циглу, разбије излог најближе кладионице и тако изрази своје незадовољство. Када би за дан било полупано 100-200 излога, то би било ефектније од свих наклапања на исту тему.


Pa sad, za ovo, ne znam ni šta bih ti rekao.


Изгледа да би ти хтео да се против кладионица бориш преко посредника, млађаних кошаркаша, а да сам баш ништа не ризикујеш.
freehand freehand 14:16 17.09.2023

Re: Bože, koja glupost od teksta.

Изгледа да би ти хтео да се против кладионица бориш преко посредника, млађаних кошаркаша, а да сам баш ништа не ризикујеш.

U ovoj zemlji 99% zakona doneto je po ugledu na EU ili prepisano bukvalno, a rzalike mogu biti samo oko kašnjenja da se usklade sa novim varijantama. Dakle, ne vidim po kom bi pravnom osnovu iko ukidao kladionice. A tek da od ljudi koje niti zna niti poznaje očekuje da ONI treba ili moraju da nešto urade zato što ON misli da je to tako pravilno - e to je već ozbiljna katastrofa.
Da ne zalazimo sad u vezu klaidonica, zločina i sportista koji odbijaju da se ponašaju onako kako je Karišik zamislio. To je već kataklizma.
gedza.73 gedza.73 17:44 17.09.2023

Re: Sablasni muk

Samo se 5G i NATO zameni Kominternom i komunistima

Pogledaj samo dilkice po blogu i po medijima kako sprovode propagandu Moksve kao da iz osamdesetih i JUl-ovih vremena nismo ni izašli.
Ludaci su mrtvi ladni krenuli da kao alternativu promovišu savez Rusije i Severne Koreje, pričaju o nekim nesvrstanima... 2023. je a oni žive u nekoj izmaštanoj komunističkoj prošlosti i prepričavaju komunističku istoriju kojoj je domet spavanje u praku.

Nisam ja Šljivančaninu i Ratku Mladiću, čija su dela u ratu rezultat komunističkog vaspitanja, nakačio komunističku petokraku


gedza.73 gedza.73 18:10 17.09.2023

Re: Bože, koja glupost od teksta.

freehand
U ovoj zemlji 99% zakona doneto je po ugledu na EU ili prepisano bukvalno,

Zato sigurno EU zateže oko reforme pravosuđa.
Uostalom zašto ti mrziš Srbiju i želiš joj zlo? I zašto lažeš?

500 metara minimum od obrazovnih ustanova svih nivoa, svih struktura u oblasti socijalne i zdravstvene zaštite, crkvi odnosno svih bogomolja, omladinskih centara, sportskih i smeštajnih objekata zaštićenih kategorija...
po zakonu bar jedne EU članice (vidim da je i švabo turio 500 metara) ako u gradu imaš crkvu pa vrtić pa ambulantu pa neko omladinsko udruženje pa opet školu pa bolnicu i svi su oni na 499,99 na to dodaš u spoljnom prstenu još 500 tu po zakonu EU ne može da postoji ni jedna kladionica.
'Funkcije nadzora i kontrole poštovanja zabrane vrši opština preko lokalne policije'

Sad me ubedi kako je kod nas tako 'bukvalno' prepisano i primenjeno u praksi.






milisav68 milisav68 19:42 17.09.2023

Re: Sablasni muk

freehand
Da bi bio stručnjak za bilo šta mora da zna sopstveni maternji jezik. Naročito za istoriju, to je nauka koja se mahom temelji na pisanim izvorima.

Ma da, ali je lakše da budeš šibicar, i da prevrćeš kuglice.

Sad ja trebaM da ti obajašnjavam da je "a" ispušteno prilikom kucanja, a da je veliko P namerno kucano da se pojača efekat, kao na primer ovo veliko "M".

A mogao sam da lovim sve tvoje gramatičke i tiplfeler greške, i da ti jašem po kičmi zbog toga, ali nisam, jer ja nisam šibicar kao ti.
Koliko ja vidim i razumem ovde se mahom priča o tim jamarima i kučećim leševima jer je to proglašeno za nekakve nove istine vampiri kojima je to omiljena tema kojom se tako sladostrasno bave sebe smatraju nekakvim junacima koji se junače pred cevima streljačkog voda.

Ne vidiš ti ništa, i ne razumeš ništa - kad hoćeš, a kad nećeš onda doživiš metaformozu, otvori ti se treće oko, i glumiš junAčiNu, koja se sa uživanjem bavi starim - novim - starim - novim - istinama.

Kuglica ovde, kuglica onde...
freehand freehand 20:40 17.09.2023

Re: Sablasni muk

milisav68
freehand
Da bi bio stručnjak za bilo šta mora da zna sopstveni maternji jezik. Naročito za istoriju, to je nauka koja se mahom temelji na pisanim izvorima.

Ma da, ali je lakše da budeš šibicar, i da prevrćeš kuglice.

Sad ja trebaM da ti obajašnjavam da je "a" ispušteno prilikom kucanja, a da je veliko P namerno kucano da se pojača efekat, kao na primer ovo veliko "M".

A mogao sam da lovim sve tvoje gramatičke i tiplfeler greške, i da ti jašem po kičmi zbog toga, ali nisam, jer ja nisam šibicar kao ti.
Koliko ja vidim i razumem ovde se mahom priča o tim jamarima i kučećim leševima jer je to proglašeno za nekakve nove istine vampiri kojima je to omiljena tema kojom se tako sladostrasno bave sebe smatraju nekakvim junacima koji se junače pred cevima streljačkog voda.

Ne vidiš ti ništa, i ne razumeš ništa - kad hoćeš, a kad nećeš onda doživiš metaformozu, otvori ti se treće oko, i glumiš junAčiNu, koja se sa uživanjem bavi starim - novim - starim - novim - istinama.

Kuglica ovde, kuglica onde...

Svaka čast za sažimanje. Sve si preševio.
Izvinjavan se za ono A ako je bio tipfeler.
milisav68 milisav68 21:05 17.09.2023

Re: Sablasni muk

freehand
Svaka čast za sažimanje. Sve si preševio.

Pa da, pomeni Đilasa/Vranić, i pokreni zabavu.

To je taj rad, odnosno to je ta ševa.

Izvinjavan se za ono A ako je bio tipfeler.

Izvinjenje prihvaćeno, valjda si do sad ukapirao da nisam u svađi sa gramatikom.
solo solo 22:29 11.09.2023

JEFTINO I BRZO: Jelo od PARIZERA

prste da poližete (RECEPT)

8 krugova parizera

100 g feta sira

50 g sitno seckanog kikirikija

150 g kukuruza šećerca iz konzerve

prstohvat bibera

prstohvat ljute aleve paprike

Način pripreme:

Parizer kratko propržiti u tiganju na malo ulja i sa obe strane pustiti da zarudi. Izmrviti feta sir i njega pomešati sa iseckanim kikirikijem. Toj smesi dodati pavlaku, alevu papriku i biber, kao i kukuruz šećerac i promešati dok se ne sjedini. Svakom krugu parizera raseći poluprečnik, uviti ga da liči na kupu i puniti smesom. Zatim pričvrstite čačkalicom. Ovaj proces možete izmeniti tako što parizer nećete pržiti već kada ga napunite možete da prekriti kačkavaljem i ostaviti u rerni da se kakčkavalj istopi. Prijatno!!!
kamilo_emericki kamilo_emericki 22:37 11.09.2023

Vidosav

je lažov.
Na početku mog učenja francuskog đavo me nanese na Stevanovićev intervju sarajevskim "Danima" u kojem on kaže kako je u pedesetoj naučio francuski i da piše na francuskom. Ja takođe u pedesetoj ubih se da dnevno naučim 4-5 riječi a o pravilnom pisanju da i ne govorim. Da se ubijem od sramote što sam toliko nesposoban.
Učlanim se u Mediateku Troa da ne kupujem dječije knjige i slikovnice pa zavirim malo i u slavensku literaturu. U jednoj polici nađoh rečenog Vidosava i roman za koji je rekao da je napisao na francuskom. Otvorih ga a unutra lijepo piše da je sa srpskog prevela ta i ta gospođa.
Mislim da ne trebam napisati kako mi je laknulo i kako mi se popravilo mišljenje o meni.
solo solo 22:47 11.09.2023

Re: Vidosav

Vidosav
je lažov.


Znači da ovaj blog uzmemo s' rezervom?
maksa83 maksa83 23:42 11.09.2023

Re: Vidosav

Ja takođe u pedesetoj ubih se da dnevno naučim 4-5 riječi a o pravilnom pisanju da i ne govorim.

Pravilno pisanje francuskog je jedno veliko dizvinite izdrkavanje koliko god godina čovek imao. Ko izmisli onu ortografiju malo je giljotina.
aleksandarkarisik aleksandarkarisik 23:47 11.09.2023

Re: Vidosav

Rekao je da je napisao knjigu na francuskom? Ili samo da je naučio da piše na francuskom? Čovek je ozbiljan. Nišči su u najboljih deset srpskih romana. Hajde da malo ponovo pročitaš šta je rekao.
aleksandarkarisik aleksandarkarisik 23:49 11.09.2023

Re: Vidosav

Tako je. U stvari su Jokić i Đoković stali na čelo protesta a Košarkaši čekaju inspektore ispred suda kada daju iskaze.
solo solo 00:03 12.09.2023

Re: Vidosav

U stvari su Jokić i Đoković stali na čelo protesta


Kog?

Zekiš?



kamilo_emericki kamilo_emericki 07:34 12.09.2023

Re: Vidosav

aleksandarkarisik
Čovek je ozbiljan.

Ozbiljan ili ne, ali, ja znam šta je meni zavrtalo želudac i govorilo: "Ubij se nesposobni stvore".
Hajde da malo ponovo pročitaš šta je rekao.

Da sam mogao naći citirao bih već ja taj njegov iskaz. Ne frljakam se ja takvim stvarima i ne volim nikome stavljati ništa u usta.
Stevanović se žalio kako ga je Miloševićev režim protjerao iz Srbije ali eto, on se nije dao omesti pa je njegov stvaralački genije progovorio i na francuskom.
On malo nahranio svoj ego i prod'o uljepšanu sličicu o sebi a sarajevskoj novini dobro legla pljuvačina po Miloševićevom režimu koji progoni takve genije.

kamilo_emericki kamilo_emericki 07:41 12.09.2023

Re: Vidosav

maksa83
Ko izmisli onu ortografiju malo je giljotina.

Ma poslati u zamjenu pokojnom Sizifu.
Glas "e" obilježava se na 5 načina, koliko ja znam.
Pa ti sad slušaj izgovor i po načinu izgovora zaključi kako ga treba napisati. Ili upamti kako se piše svaka pojedinačna riječ.
maksa83 maksa83 09:04 12.09.2023

Re: Vidosav

Glas "e" obilježava se na 5 načina, koliko ja znam.

Da, e sam prvo imao na umu, pet načina plus kada se piše bez ikakvog akcenta - kada se ne izgovara uopšte. Ali to nije dosta, nego ima kad se piše é, ali i ée. Eeeee...

Kakav zgubidanski jezik.

Ili upamti kako se piše svaka pojedinačna riječ.

Četiri godine za učenja pravila + još osam za izuzetke.
aleksandarkarisik aleksandarkarisik 00:37 14.09.2023

Re: Vidosav

Da sam mogao naći citirao bih već ja taj njegov iskaz. Ne frljakam se ja takvim stvarima i ne volim nikome stavljati ništa u usta.
Stevanović se žalio kako ga je Miloševićev režim protjerao iz Srbije ali eto, on se nije dao omesti pa je njegov stvaralački genije progovorio i na francuskom.
On malo nahranio svoj ego i prod'o uljepšanu sličicu o sebi a sarajevskoj novini dobro legla pljuvačina po Miloševićevom režimu koji progoni takve genije.

Na određen način, on je i dalje progonjen. I jeste genije.
principessa_etrusca principessa_etrusca 16:29 14.09.2023

Re: Vidosav

Na određen način, on je i dalje progonjen. I jeste genije.

Пошто сам ВС упознала давних дана када ми инстинкт још није отупео и када су први утисци још увек били утисци, а не резултати накнадних анализа и рационализација, он ми се толико није допао да ми после никада није пало на памет узмем неку његову књигу.

Баш бих волела да образложиш зашто мислиш да је геније.
solo solo 22:44 11.09.2023

E, da..

I da, ne mrzim ih ja. Niti im želim ništa loše. Ne želim im ni da pobede ni da izgube. Sve jedno mi je.


Ima kome nije svejedno.



Beskrajno vam hvala, momci, na svemu što ste pokazali tokom Svetskog prvenstva. Verujem da je ova srebrna medalja samo zagrevanje pred olimpijsko zlato u Parizu. Pokazali ste svetu koliko je jaka Srbija kada je jedinstvena! - poručio je Vučić na Instagramu.
shmoo shmoo 23:36 11.09.2023

Re: E, da..

solo

JEFTINO I BRZO: Jelo od PARIZERA



Да ли ти капираш да Вучић у ствари носи тај паризер свугде по Србији, исто као што су некада носили штафету другу Титу, у склопу психолошке припреме нације за узимање злата на Олимпијади у Паризу?

Да се којим случајем Олимпијада следеће године одржава у Прагу, Вучић би ових дана по Србији носио прашку шунку.

А за Олимпијаду у Хамбургу не морам да ти причам шта би Вучић носио по Србији да не бих провоцирао Чарлија.





solo solo 00:20 12.09.2023

Re: E, da..

А за Олимпијаду у Хамбургу не морам да ти причам шта би Вучић носио по Србији да не бих провоцирао Чарлија.


Dobro da nije olimpijada u Kurdistanu.
shmoo shmoo 09:46 12.09.2023

Таса на месту прасета у Техерану

solo
А за Олимпијаду у Хамбургу не морам да ти причам шта би Вучић носио по Србији да не бих провоцирао Чарлија.


Dobro da nije olimpijada u Kurdistanu.



Мислим... Осећао бих се врло непријатно и невољено у том друштву да сам на месту тог прасета.

Такорећи, персона нон грата.



docsumann docsumann 10:31 12.09.2023

Re: Таса на месту прасета у Техерану

karnivori i kanibali su isto, samo kanibali jedu bolje meso - Ošo
bene_geserit bene_geserit 10:36 12.09.2023

Re: Таса на месту прасета у Техерану

Opet ti, dosadan si.
Znaš ono kad ljudi popuju drugima šta treba da rade.
Npr. kad bi ja tebi rekao umesto da osnivaš porodicu i neguješ potomstvo ti se zajebavaš sa HoMM3, i čime sve ne. To bi bilo za teranje u 3 lepe.
E pa i ovo tvoje nije mnogo bolje, ako je uopšte bolje.
shmoo shmoo 10:36 12.09.2023

Re: Таса на месту прасета у Техерану

docsumann
karnivori i kanibali su isto, samo kanibali jedu bolje meso - Ošo



Ај агри.







Зар нису и муслимани карнивори?

Мислим, прасе, јагње, јаре,...

У коначници, сви смо ми грешни.

Осим ових што једу оно што обично једе наша храна.



docsumann docsumann 11:00 12.09.2023

Re: Таса на месту прасета у Техерану

Opet ti, dosadan si.


a kad je to bilo prošli put?

Znaš ono kad ljudi popuju drugima šta treba da rade.


ne. pošto ne vidim sebe kao popovača

a je l misliš da je popvanje kad nekim domaćinima zabranjuješ da tuku sopstvenu ženu i djecu i slične stvari? je l i to popovanje.


Npr. kad bi ja tebi rekao umesto da osnivaš porodicu i neguješ potomstvo ti se zajebavaš sa HoMM3, i čime sve ne. To bi bilo za teranje u 3 lepe.


samo naprijed...obećavajuće zvući za jednu opširnu polemiku.

a sad bez zajebancije...je l ti stvarno ne vidišp razliku između to dvoje.
zabrane ubijanje (i mučenja) životinja i zabrane ubijanja svog slobodnog vremena?!
docsumann docsumann 11:23 12.09.2023

Re: Таса на месту прасета у Техерану

У коначници, сви смо ми грешни.

Осим ових што једу оно што обично једе наша храна.


ne, čak ni oni nisu oslobođeni "grijeha"

bilo koji način ishrane (tj. proizvodnje hrane na masovnom nivou) ima za posljedicu stradanje nekih životinjskih vrsta.

krčenje šuma za oranice, pa i sama obrada zemljišta direktno ubija i/ili uništava staništa za gomilu sitnih sisara, insekata, ptica koji žive na tim lokacijama.

ipak odnos štete koja tako nastaje i one koju imamo u industriji mesa, jaja, mliječnih proizvoda je nesrazmjeran.

bukvalno kao odnos stradalih u saobraćajnim nesrećama i koncentracionim logorima (pod pretpostavkom da rade punom parom).

cijenim da bi bilo etično truditi sa da svedeš (tuđu) patnju na što manju moguću mjeru. i stalno raditi na njenom reduciranju.

principessa_etrusca principessa_etrusca 16:51 14.09.2023

Re: Таса на месту прасета у Техерану

mentol mentol 17:26 14.09.2023

Re: Таса на месту прасета у Техерану

docsumann
karnivori i kanibali su isto, samo kanibali jedu bolje meso - Ošo


"A man of my spiritual intensity does not eat corpses.” ~ George Bernard Shaw

principessa_etrusca principessa_etrusca 09:01 15.09.2023

Re: E, da..

Да ли ти капираш да Вучић у ствари носи тај паризер свугде по Србији,

У целој ствари ми је жао паризера што допаде на лош глас.

Pariser (Parisian Sausage)

Pariser is an Austrian sausage that differs from Extrawurst in selection of raw materials and is packed in a larger diameter casing.
Calories: 220
Servings: 10
Prep time: 1.5 hours
Cook time: 2 hours

Nutritional information:
Materials Metric US
Lean beef and/or pork of first quality 600 g 1.32 lb
Pork belly, fat trimmings 250 g 0.55 lb
Water 150 g 5 oz fl

Ingredients per 1000g (1 kg) of materials:
Salt 18 g 3 tsp
Cure #1 2.0 g 1/3 tsp
Mace 1.0 g 1/2 tsp
Cardamom 0.5 g 1/4 tsp
Ginger 0.5 g 1/4 tsp
Potato starch 10 g 1 Tbsp

Instructions:
Grind lean meat through 3 mm (1/8" plate. Mix with salt, Cure #1 and water.
Grind belly and/or fat trimmings through 3 mm (1/8" plate.
Mix ground meats, fat and all ingredients together.
Stuff into 90 mm natural (blind caps-caecum) or synthetic fibrous casings.
Hold at room temperature for 60 minutes.
Boil at 80º C (176º F) for 120 minutes.
Immerse in cold water for 10 minutes, then cool in air and refrigerate.

Notes:
Pariser can be consumed cold, but is also finger size sliced and fried in fat.
maliperica maliperica 03:27 12.09.2023

Катаклизма ....

Možda ja nisam normalan ali meni to nije normalno

U mom tefteru ste pogrešni ljudi na pravom mestu. Nule, licemeri i sebičnjaci. I još gore, saučesnici.


Ратови , Ерупције вулкана, земљотреси, пожари , поплаве .....
Све то изроди и овакве људе .


Није трун у оку - образовање, већ спортски успех једне Нације.
maliperica maliperica 06:48 12.09.2023

Re: Катаклизма ....

Имам утисак да ми, готово консензусом, „Запад“ (како ћу у тексту испод назвати земље окупљене у НАТО и ЕУ) видимо као лицемерну и, иако лепо упаковану, прилично силеџијску целину. Пре више од десет година и сам сам писао да ће преседан са Косовом сигурно изазвати неку катастрофу у свету. С друге стране, овде је много људи уверено да су нам Руси браћа.

Сада, да не идеализујем никога, али по било ком стандарду, Запад, чак и ако није потпуно слободан, далеко је слободнији од Русије


Цитат аутора блога из једног другог рада - Коју страну изабрати? Заиста није велика дилема.
- са портала EAST WEST BRIDGE INT.
shmoo shmoo 09:52 12.09.2023

Re: Катаклизма ....

maliperica
Имам утисак да ми, готово консензусом, „Запад“ (како ћу у тексту испод назвати земље окупљене у НАТО и ЕУ) видимо као лицемерну и, иако лепо упаковану, прилично силеџијску целину. Пре више од десет година и сам сам писао да ће преседан са Косовом сигурно изазвати неку катастрофу у свету. С друге стране, овде је много људи уверено да су нам Руси браћа.

Сада, да не идеализујем никога, али по било ком стандарду, Запад, чак и ако није потпуно слободан, далеко је слободнији од Русије


Цитат аутора блога из једног другог рада - Коју страну изабрати? Заиста није велика дилема.
- са портала EAST WEST BRIDGE INT.



Тапир Филантроп Хасановић и екипа опет?



Јбт, лик је почео као неко мудо у Уноиверзитетској конференцији савеза социјалистичке омладине, па је са Гораном Триваном био један од главних пулена Мире Марковић у преузимању контроле над Београдским универзитетом половином осамдесетих, па је био несуђени зет Слободана Милошевића у првој половини деведесетих, па се онда пред 5. октобар 2000.појављује у Новој демократији Дулета ЦИА Михајловића и бива задужен за расподелу Сорошевих пара којима је је финасирано смењивање власти у Србији у том тренутку (ко је још видео да се претаче мед, а да се не олижу прсти?)...

Док је студирао на ПМФ запамтили су га како поваздан баца фризби у аули факултета уместо да иде на предавања.

Данас је Тапир један од два главна човека (други је Ковач) Трилатерале у Србији и по занимању је, како сам каже на свом сајту, филантроп.

Биографија на каквој би му позавидели и Душан Попов и Мустафа Голубић.





И Брнаба је у српској Трилатерали. И Жекс, што каже Соло, то јест Жељко Миторвић.

Поред свих осталих имена.

Друзја маја, ја имам другачији предлог од Каришиковог.

Да се Мири Гадањи Полак забрани рад као новинарки и aуторки телевизијских прилога за незадовољне домаћице и пензионере.



ulogujete ili registrujete da biste mogli da šaljete komentare.

solo solo 10:08 12.09.2023

Re: Катаклизма ....

Ратови , Ерупције вулкана, земљотреси, пожари , поплаве .....
.....čvarci,gitara,devojke......

solo solo 10:15 12.09.2023

Re: Катаклизма ....


Šta je s' frizbijem?

Jel baca još uvek il' se zeza s' dronovi?

shmoo shmoo 10:43 12.09.2023

Re: Катаклизма ....

solo

Šta je s' frizbijem?

Jel baca još uvek il' se zeza s' dronovi?




С дронови, химарси и абрамси.

Фризби је трампио за кајмак на пијаци представљајући га као летећи тањУр.

aleksandarkarisik aleksandarkarisik 11:12 12.09.2023

Re: Катаклизма ....

Tekst je objavljen na jednom portalu a tu gde si ga našao je samo prenet. Uz moju dozvolu. Nije pisan ni po čijoj narudžbi. Pisao sam ga iz ličnih uverenja.
predatortz predatortz 07:27 12.09.2023

Naljutio se pop na selo...

... pa odsekao sebi kurac!

E, ovo je logika naših dragih drugosrbijanaca!
Lideri opozicije imaju harizmu morskog krastavca. Stranke i pokreti su toliko minorni da ne možeš ni imena da im upamtiš.
Toliko su odrođeni od naroda, ne osete mu bilo, potrebe, želje, strahove, da su čak i ovakvi poluidioti na vlasti u tim stvarima za svetlosnu godinu ispred njih.
I, ko je kriv?

Pa svi, samo ne oni!

I onda čitamo ovakva sranja, pa i to polupismeno priopćeno.
solo solo 07:37 12.09.2023

iz keca u dvojku

E, ovo je logika naših dragih drugosrbijanaca!


Jesu li drugosrbijanci bili prvosrbijanci pa evoluirali ili su se pojavili kao autohtona vrsta 'nako ničim izazvano?

Toliko su odrođeni od naroda, ne osete mu bilo, potrebe, želje, strahove, da su čak i ovakvi poluidioti na vlasti u tim stvarima za svetlosnu godinu ispred njih.


Bolje parizer u ruci nego mortadela u Veru.

Da mi vidimo od čega se živi.

Sve će to narod pozlatiti.

p.s.

Evo izbori idu.
Sad ili nikad.

zoja444 zoja444 07:48 12.09.2023

Re: iz keca u dvojku

kako je krenulo, da mi stignemo do nekih izbora. da se u medjuvremenu ne omane neki gradjanski rat. realno je moguce.
solo solo 07:52 12.09.2023

A seljačka buna?

kako je krenulo, da mi stignemo do nekih izbora. da se u medjuvremenu ne omane neki gradjanski rat. realno je moguce.


Definiši ,,građane,,

Građanin

Građanin odnosno građanstvo je izraz koji, ovisno o pravnom, sociološkom ili historijskom kontekstu može imati različita značenja.

Najjednostavnija definicija pojma građanin jest demografska. Ona pod građanima podrazumijeva stanovništvo gradova, odnosno urbanih naselja u nekoj regiji ili državi, nasuprot stanovništvu seoskih naselja koji se nazivaju seljacima. Ovakva podjela je, s druge strane, danas uglavnom napuštena, jer se često vezuje uz kulturološke stereotipove i ideološke predrasude.

Danas je pak daleko češće korištenje naziva građanin kao sinonima za državljanina neke države ili subnacionalnog (poddržavnog) entiteta, što znači da se građaninom smatra čak i osoba koja živi na selu.

Pojam građanina nije uvijek bio sinonim pojmu državljanin, s obzirom da je evoluirao iz koncepta građanina u starogrčkim polisima. Pod tim pojmom su se tada, pak, podrazumijevali isključivo slobodni muški građani, a što je isključivalo žene, robove i strance (meteci). Taj koncept je kasnije preuzeo i Rim koji je za vrijeme širenja svog Imperija status građanina zadržao samo za osobe rodom iz Rima, dok su sve ostale osobe pod rimskom vlašću bile podanici. Rim je s vremenom dijelove stanovništva pokorenih provincija počeo inkorporirati u svoje građanstvo, a taj je proces dovršen 212. godine kada je Karakala svim slobodnim rimskim podanicima dao status rimskog građanina te je tako ono bilo najsličnije današnjem konceptu državljanstva.

S raspadom Rimskog Carstva i uspostavom feudalizma u Evropi, pojam građanina vraća svoje ranija značenja, odnosno ograničava se na stanovnike srednjovjekovnih gradova, koji se s vremenom profiliraju u posebnu društvenu klasu s privilegijama u odnosu na robove i kmetove. Na temelju toga će marksistička doktrina uvesti pojam građanske klase koja je istovjetna s buržoazijom, te joj suprotstaviti koncept u kapitalizmu stvorene radničke klase. Primjena takve podjele u praksi jest službena ideologija bivše Jugoslavije koja je za svoje stanovništvo koristila izraz radni ljudi i građani, a izraz "građanske" koristila za ne-marksističke odnosno ne-socijalističke ideologije, društva i države.

Suvremeno značenje izraza građanin, pak, temelji se na konceptu jednakosti u pravima koji su sproveli tzv. građanske revolucije te na temelju koga su svi državljani postali građanima. Otada se izraz "građanin", najčešće uz epitete "dobri", "aktivni" ili "odgovorni" često koristi za osobe koje aktivno upražnjavaju svoja građanska prava i vrše građanske dužnosti.

U nekim je državama izraz građanin i službeno kodificiran kao ideal, odnosno titula koju su mogli koristiti svi njeni državljani. Primjer za to predstavlja Francuska nakon revolucije,. odnosno Sovjetski Savez nakon preuzimanja vlasti od strane boljševika. U oba slučaja je izraz trebao zamijeniti ranije "reakcionarne" titule kao što je gospodin. Isti se izraz kraće vrijeme koristio u FNRJ pod sovjetskim utjecajem, ali je 1950-ih uveden izraz drug.
zoja444 zoja444 08:06 12.09.2023

Re: A seljačka buna?

a kako bi ga ti nazvao? civilni rat?
solo solo 08:08 12.09.2023

Re: A seljačka buna?

a kako bi ga ti nazvao? civilni rat?


Fatamorgana.



Kakav bre rat Zoki.

Čika Velja da parizer i sve bude ok.

Ratuje se na blogovima i twiterima i to je donekle civilizacijski prihvatljivo do jedne granice.

Pitaj Maxu.njegovim brkovima više veruješ nego meni.

To se sad zove teorija skripti.

Nešto ko dronovi ali ne lete.
predatortz predatortz 08:09 12.09.2023

Re: A seljačka buna?

zoja444
a kako bi ga ti nazvao? civilni rat?


Ja ga ne bih nazvao nikako. Za svaki rat su potrebne bar dve sukobljene strane. Verujem u destruktivnu sposobnost vladajućih idiota da svoje pristalice organizuju u ubilačke falange, ali ne postoji druga strana koja bi narod nezadovoljan stanjem u Srbiji bila sposobna da organizuje za nasilan otpor.
solo solo 08:16 12.09.2023

Re: A seljačka buna?

Verujem u destruktivnu sposobnost vladajućih idiota da svoje pristalice organizuju u ubilačke falange, ali ne postoji druga strana koja bi narod nezadovoljan stanjem u Srbiji bila sposobna da organizuje za nasilan otpor.



Ma ko je bre nezadovoljan?

Sa rezignacijom odbijam ovakve insinuacije.

A i gledali smo.

Jel ti znaš da sve ima u klipovima?

zoja444 zoja444 08:16 12.09.2023

Re: A seljačka buna?

predatore, nije da nema huskaca. uvek neko padne sa neba, sto bi se reklo. onako spontano.
predatortz predatortz 08:20 12.09.2023

Re: A seljačka buna?

zoja444
predatore, nije da nema huskaca. uvek neko padne sa neba, sto bi se reklo. onako spontano.


Opusti se, Zoja. Neće biti nikakvog rata. Taj kredit je potrošen 2000. godine. Najveći poraz srpskog društva se dogodio tada!

Ne zbog toga što promene nisu bile potrebne. Bile su potrebne koliko i vazduh, voda i sunčeva svetlost.

Poraz je u tome što je zloupotrebljena i bagatelisana narodna energija i što se stvari nisu promenile osim kozmetički, a bila je potrebna promena kompletnog sistema, lustracije, hapšenja i sasvim novo lice Srbije.


solo solo 08:21 12.09.2023

Re: A seljačka buna?

predatore, nije da nema huskaca. uvek neko padne sa neba, sto bi se reklo. onako spontano.



Zoja ti ne veruješ u moć hemijske olovke na izborima?

Mirno,građanski,civilizovano.

Primećujem određenu dozu agresivnosti i pesimizma u tvojim komentarima,

Evo nove prilike.

Raspisaće izbore.

Još jedne.

Ko i wikend.
solo solo 08:24 12.09.2023

Re: A seljačka buna?

Poraz je u tome što je zloupotrebljena i bagatelisana narodna energija i što se stvari nisu promenile osim kozmetički, a bila je potrebna promena kompletnog sistema, lustracije, hapšenja i sasvim novo lice Srbije.


Đinđić, Vuk, ko, ko ko?

Nikove na sunce!

Jel balkon?

predatortz predatortz 08:25 12.09.2023

Re: A seljačka buna?

Đinđić, Vuk, ko, ko ko?

Svi, svi, svi!
solo solo 08:26 12.09.2023

Re: A seljačka buna?

Svi, svi, svi!


Aferim!

freehand freehand 08:27 12.09.2023

Re: A seljačka buna?

Poraz je u tome što je zloupotrebljena i bagatelisana narodna energija i što se stvari nisu promenile osim kozmetički, a bila je potrebna promena kompletnog sistema, lustracije, hapšenja i sasvim novo lice Srbije.

Poraz je u tome što je većina građana pomislila da je promenom vlasti posao završen ne kapirajući da u demokratiji posaotu tek počinje. I nastavili su da gutaju najgluplju propagandu baš kao što su to činili i u godinama ranije. A onda su neki odlučili da državu i demokratiju poprave predajući ih u ruke dokazanih fašista.
solo solo 08:29 12.09.2023

Re: A seljačka buna?

Poraz je u tome što je većina građana pomislila da je promenom vlasti posao završen ne kapirajući da u demokratiji posaotu tek počinje.


Pa i vlast je to pomislila.

,,Nova,,
predatortz predatortz 08:31 12.09.2023

Re: A seljačka buna?

solo
Poraz je u tome što je većina građana pomislila da je promenom vlasti posao završen ne kapirajući da u demokratiji posaotu tek počinje.


Pa i vlast je to pomislila.

,,Nova,,


Istini za volju, jedino je Đinđić shvatao da je potrebna promena mentaliteta.
A baš to Srbin ne želi da čuje.
freehand freehand 08:31 12.09.2023

Re: A seljačka buna?

solo
Poraz je u tome što je većina građana pomislila da je promenom vlasti posao završen ne kapirajući da u demokratiji posaotu tek počinje.


Pa i vlast je to pomislila.

,,Nova,,

Neki u vlasti jesu, neki nisu. Ali građani su ti koji u demokratiji treba da koriguju institucije, ne obrnuuto.
zoja444 zoja444 08:38 12.09.2023

Re: A seljačka buna?

ja sam cula u utisku nedelje reci revolucija, motke... nisam sve ni popamtila. onda dijana hrkalovic zove na duel mariniku tepic i ostale radi malog sente... moram li ja kao izbeglica da imam pasos?
solo solo 08:54 12.09.2023

Re: A seljačka buna?

ja sam cula u utisku nedelje reci revolucija, motke... nisam sve ni popamtila.


Jesu spominjali pištaljke?

Meni ove vuvuzele do jaja.



E da Čukarički ima ovakvu duvačku sekciju gde bi im bio kraj.
predatortz predatortz 08:55 12.09.2023

Re: A seljačka buna?

solo
ja sam cula u utisku nedelje reci revolucija, motke... nisam sve ni popamtila.


Jesu spominjali pištaljke?


To bi već bilo radikalno!
zoja444 zoja444 09:05 12.09.2023

Re: A seljačka buna?

meni je ceo zivot parafrazirani marfi: sve najgore sto moze da se desi, desice se. ja razmisljam iz licnog iskustva.
shmoo shmoo 10:09 12.09.2023

Re: A seljačka buna?

solo

E da Čukarički ima ovakvu duvačku sekciju gde bi im bio kraj.



Ми у последње време свирамо и дувамо у другачије дудулајке.

Не бих да их овде именТујем, непристојно је.

shmoo shmoo 10:13 12.09.2023

Re: A seljačka buna?

predatortz
solo
Poraz je u tome što je većina građana pomislila da je promenom vlasti posao završen ne kapirajući da u demokratiji posaotu tek počinje.


Pa i vlast je to pomislila.

,,Nova,,


Istini za volju, jedino je Đinđić shvatao da je potrebna promena mentaliteta.
A baš to Srbin ne želi da čuje.


Ниједна промена у Србији изведена на улици међ' Сербљима није имала никаквог значаја јербо се у главама ништа није мењало.




docsumann docsumann 10:34 12.09.2023

Re: iz keca u dvojku

Bolje parizer u ruci nego mortadela u Veru.





aleksandarkarisik aleksandarkarisik 11:14 12.09.2023

Re: Naljutio se pop na selo...

Toliko su odrođeni od naroda, ne osete mu bilo, potrebe, želje, strahove

Baš o takvima je reč u tekstu.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana