Gost autor| Hronika

The Accused

angie01 RSS / 19.09.2023. u 22:02

 3614374_1_ff.jpg?ver=1695150495

 U Visem sudu u Beogradu odrzano je rociste, vezano za slucaj Mike Aleksica, ucitelja glume, koji je optuzen da je u svojoj privatnoj skoli, seksualno zlostavljao devojcice koje su mu bile poverene na cuvanje. Jedna od zrtava, glumica Milena Radulovic, koja je prva u javnost iznela sta joj se dogodilo, danas je bila saslusana.

Takva svedocenja su veliki stres i neprijatnost, jer neko ko je preziveo zlostavljanje, mora ponovo da prolazi korz istu traumu. Da sve buda jos gore, pobrinuo se tim odbrane, koji je na sve moguce nacine pokusao da Milenu ponizi i omalovazi. Kako je to izgledalo, opisala je Biljana Srbljanovic, koja je bila u sudnici tokom ovog ispitivanja i prenecu njena zapazanja.

 

"Prisustvovala sam današnjem sđjenju i želim da vam kažem da je sve još mnogo gore nego što zamišljate.

Milena je bila hrabra, dostojanstvena, odvažna i jaka, prošla je kroz 3 sata uvredljivog obraćanja i prostačkog ponašanja advokata odbrane i njegovog tima. Odgovarala na teška i komplikovana pitanja bez treptaja, bez da se zagrcnula.

Zagrcnuli smo se u publici mi.

Sudnica je danas bila prepuna, veoma mnogo predstavnika medija i "stručne javnosti" (mislim da su studenti ili mladi pravnici). Gotovo sve medije su predstavljale žene, uglavnom mlade, ozbiljne i diskretne. Ipak su i one, nekoliko puta, pokazale da su zgrožene govorom advokata.

Pored toga, jedine reakcije su dolazile od dve novinarke srednje generacije, kojima se Aleksić osmehnuo, a jednoj i namignuo, a one mu uzvratile srdačno.

Ipak imam utisak da je većina prisutnih bilo zgađeno nad pristupom, ponašanjem i držanjem Aleksićevog pravnog tima.

Ne postoji niti jedan razlog da se branilac optuženog za bilo koje, a pogotovo ovakvo krivično delo, ponaša kao advokati Aleksića.

Ne postoji razlog da se smeju ženi dok odgovara na pitanja o silovanju. Ne postoji nikakav razlog da se advokatica, dakle žena, iz tima branilaca, čitavo vreme cereka Mileni u lice, pravi grimase, negoduje i pokušava da je stavom ponizi dok svedoči o seksualnom nasilju koje je preživela.

To ne može biti prihvatljiva strategija odbrane bilo koga, a pogotovo starca kome se sudi za silovanje i seksualno uznemiravanje devojaka i devojčica.

Nemoguće je da je tako nešto korisno za odbranu, osim što je odvratno i potpuno neprihvatljivo, za to nema čak ni razloga.

Ne postoji razlog da se advokat kezi, navlači pantalone, dobacuje publici, namiguje saradnici, pravi grimase, i da se otvoreno smeje ženi koja je primorana da odgovara na njegova pitanja o silovanju koje je preživela.

Pored toga, moram da kažem da je potpuno neshvatljivo da danas, 2023. godine, odbrana bude bazirana na ponižavanju žena koje svedoče o silovanju sledećim pitanjima:

Koliki je Mikin jezik?

Da li vam je gurnuo u grlo?

Da li vam je glavu vukao na dole? (pokazuje kako vuče zamišljenu žensku glavu ka svojim preponama)

Da li vas je čupao i vukao unazad? (pokazuje, vrlo uverljivo, kako neku zamišljenu ženu siledžijski čupa i vuče unazad)

Da li je vaš otac, kad vas je posle prvog napada vozio kući, osetio miris na vama?

Da li je vaš otac osetio muški parfem ili miris duvana na vama?

Zašto ga niste ugrizli za jezik, kao što je "prirodna reakcija" napadnute žene?

Da li ste vikali jao "kao što je normalno" pri njegovom napadu? (prethodno je više puta ponovljeno da su iz zgrade SVI otišli i da je ostala sama sa njim)

Koje boje su vam bile hulahopke i šta ste imali "iznad haljine"?

Da li su vam pitanja "da li se krešeš", "da li si suvopičasta", "da li svršavaš" delovala neprijatno ili pedagoški?

Da li ste pre toga već imali seksualne odnose i sa kim?

Treba reći da je NA SVE OVO Milena, kao i druge devojke, već satima odgovarala pred tužiocima, veštacima, specijalizovanim psihijatrima. Sve je već rekla, kroz ovo je već prošla, SATIMA je govorila o svojoj traumi, nakon čega se smatrala verodostojnom i na osnovu čega je Aleksić i uhapšen, a optužnica podignuta.

Sve ovo piše u spisima, koje advokat uporno želi da karikira, izvrće ruglu, uz jedan omalovažavajući ton i gest.

Sve je već rekla, i sada ponovila.

Nema nikakvog razloga da je taj raspojasani muškarac pita kolika je dužina jezika, organa, dakle, Miroslava Aleksića, tada čoveka od 62 godine koji je, prema optužnici, taj jezik gurao u usta i grlo devojčici od sedamnaest.

Imajte to uvek u glavi, on tada ima 62 godine, ona nije još ni punoletna.

On je, kako je Milena danas rekla, samo četiri godine mladji od njenog DEDE.

Koliko je dugačak jezik što joj je ugurao u usta, devojci koju je uzeo pod svoje kad je bila dete, pravo dete od samo 11 godina?

Treba to stalno imati na umu, sve ove mlade žene koje se, evo sad će biti četiri godine, bore, prvo su bile deca, devojčice koje je odabrao na "audicijama", koje je zastrašivao, pripremao, ubedjivao, podizao, vaspitavao po svome, gledao ih kako rastu, samo da bi onda u trenutku u kom tek što su od deteta postale devojke, nasrtao na njih da ih fizički, emotivno, psihički, ljudski, kao žene - osakati za uvek.

Danas je Milena bila veličanstvena. Najviše zbog toga što je svima bilo jasno da on nije pobedio. Nije jači od nje. Ne može joj više ništa, ni njoj ni ijednoj drugoj.

Ove hrabre devojke i Milena su ga zaustavile.

Hvala im na tome u ime svih naših kćeri. Hvala, Milena."


 

 



Komentari (481)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

gedza.73 gedza.73 20:47 20.09.2023

Re: onus probandi

principessa_etrusca
Не да су затровани судови, већ су затровани и мозгови, па се унапред зна да је дотични криминалац

Zatrovani mozgovi su advokat koji postavlja onakva pitanja i ponašanje Marine Rajević Savić ('Kad anđeli spavaju') i Duleta Savića dok slušaju devojku koja priča o silovanju.
shmoo shmoo 20:50 20.09.2023

Re: onus probandi

Neues aus der Nachbarschaft
FDU je odavno trebalo zatvoriti kao leglo nepotizma i društvene beskorisnosti, pa nek si esnaf otvori sam "zanatsku školu " za dječicu si i konkubine
a da su sve "umjetničke družine " leglo pervertita, sodoma i gomora i skupljalište čudaka , ološa i kojekakvih "budibogsnami" likova odavno je poznato i sve je to njihovo pravo dok "društvo ne plača "


Moze, ali onda sistematski i da se krene sa ozbiljnijim institucijama. Evo moze recimo od Crkve. Sve sto si nabrojao vazi za ljude u crnom.



Црква је одвојена од Државе. Не може Држава да доноси одлуку о судбини Цркве јер није Држава ни основала ту Цркву.

У нашем случају, код нас Срба и Србије, како је текла наша историја, богами пре ће бити обратно - да нам је Црква у великој мери заслужна што уопште и имамо Државу, ову модерну Србију 200 година уназад. И баш због тога су и дан-данас по свим анкетама - испитивањима јавног мњења две институције овог друштва у Србији у које људи имају највише поверења управо Црква и Војска.

(А не Скупштина, Влада, политичке партије,... Чак ни САНУ нема тај степен поверења као Црква и Војска у Србији.)

А ФДУ је ипак нешто друго.

Ево, ја у том истом духу одавно предлажем да Држава поред ФДУ угаси и Звезду и Партизан као легла криминала. То исто Држава може.

Али Цркву не може.

Преиспитај ти то мало у својој глави пре него што опет извалиш оволику глупост.

zaharaga zaharaga 20:58 20.09.2023

Re: onus probandi

Neues aus der Nachbarschaft
FDU je odavno trebalo zatvoriti kao leglo nepotizma i društvene beskorisnosti, pa nek si esnaf otvori sam "zanatsku školu " za dječicu si i konkubine
a da su sve "umjetničke družine " leglo pervertita, sodoma i gomora i skupljalište čudaka , ološa i kojekakvih "budibogsnami" likova odavno je poznato i sve je to njihovo pravo dok "društvo ne plača "


Moze, ali onda sistematski i da se krene sa ozbiljnijim institucijama. Evo moze recimo od Crkve. Sve sto si nabrojao vazi za ljude u crnom.



Tacno, ali mislim da je najbolje da se Vatikan sam pobrine za svoje ljude u crnom. Na zalost, drzava Srbija je previse slaba da se uhvati u kostac s rimokatolicima.



milisav68 milisav68 21:07 20.09.2023

Re: onus probandi

shmoo
Црква је одвојена од Државе. Не може Држава да доноси одлуку о судбини Цркве јер није Држава ни основала ту Цркву.

Ma bre, šta ima tu da pretresamo pošten svet, KAD SE ZNA KO OVDE KRADE!

A neverovatno je koliko ovde ima poštenog sveta, iskenjam se ja na njihovo poštenje.

dopuna:
Ево, ја у том истом духу одавно предлажем да Држава поред ФДУ угаси и Звезду и Партизан као легла криминала.

E, Zvezdu i Partizan ne treba gasiti, nego doneti zakon o privatizaciji u sportu, jer oba kluba nose neke trofeje...

Pa kako se ko snađe u ravnopravnoj utakmici, a ne da budu beli medvedi i perionice para.


Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 21:17 20.09.2023

Re: onus probandi

Црква је одвојена од Државе. Не може Држава да доноси одлуку о судбини Цркве јер није Држава ни основала ту Цркву.


Ne citas ti pazljivo. Nije Magnus rekao da drzava mora da zatvori FDU nego da ih se mora zatvoriti. Mogu i da se samozatvore, da ih licno Magnus zatvori, da dodje neki Marsovac, Isus vaskrsne i uradi posao... Nego nije fokus na KO bi ih zatvorio nego ZASTO bi ih on zatvorio. A to ZASTO ako vazi za FDU vazi i za Crkvu.
dragosevacprekjuce dragosevacprekjuce 21:28 20.09.2023

Re: onus probandi

Не да су затровани судови, већ су затровани и мозгови, па се унапред зна да је дотични криминалац . Довољна је пријава полицији и подигнута оптужнице, док се занемарује да суд, и само суд, утврђује кривицу, а не медији и улица.


ne samo u srbiji.
dragosevacprekjuce dragosevacprekjuce 21:29 20.09.2023

Re: onus probandi

i baš si našao priliku da to kažeš, svaka ti čast..
ili možda i ti podržavaš silovanja djece?
i na tome, svaka čast


mislim da upravo ti to cinis. mehanizam projekcije, cudo li je.
dragosevacprekjuce dragosevacprekjuce 21:32 20.09.2023

Re: onus probandi

Nego, ne rece zasto mislis da nije trebalo podizati optuznicu i kako je ovo preki sud kad je koliko vidimo Aleksicu i njegovom advokatu dozvoljeno da koriste badgering the witness kako bi manipulisali procesom.


pre ce biti da advokati ostecene manipulisu javnost.
shmoo shmoo 21:36 20.09.2023

Re: onus probandi

Neues aus der Nachbarschaft
Црква је одвојена од Државе. Не може Држава да доноси одлуку о судбини Цркве јер није Држава ни основала ту Цркву.


Ne citas ti pazljivo. Nije Magnus rekao da drzava mora da zatvori FDU nego da ih se mora zatvoriti. Mogu i da se samozatvore, da ih licno Magnus zatvori, da dodje neki Marsovac, Isus vaskrsne i uradi posao... Nego nije fokus na KO bi ih zatvorio nego ZASTO bi ih on zatvorio. A to ZASTO ako vazi za FDU vazi i za Crkvu.



Да се самозатворе?

Па ти си онда наиван исто као и ови што мисле да ће држава да затвара кладионице и коцкарнице одакле има велики прилив у буџет.

А да неко покуша лично и самостално да затвара све што му се не свиђа у једном људском друштву, не препоручујем...

Мислим... Разумем ја тебе. И тата би, сине.

Али не иде то тако.






shmoo shmoo 21:37 20.09.2023

Re: onus probandi

dragosevacprekjuce
Не да су затровани судови, већ су затровани и мозгови, па се унапред зна да је дотични криминалац . Довољна је пријава полицији и подигнута оптужнице, док се занемарује да суд, и само суд, утврђује кривицу, а не медији и улица.


ne samo u srbiji.






milisav68 milisav68 21:44 20.09.2023

Re: onus probandi

Neues aus der Nachbarschaft
A to ZASTO ako vazi za FDU vazi i za Crkvu.

A dobro, treba tu i neki sud, pa neki dokazi, al ko će da se smara sa tim.

Ono što tebi promiče je država nije osnovala crkvu, pa ne može ni da je ukine, za razliku od FDU.

Država može samo da kazni pojedinca(e), članove crkve.

Al to opet nema veze sa crkvom nego sa državom.Možda izgleda komplikovano - ali nije.


shmoo shmoo 21:49 20.09.2023

Re: onus probandi

milisav68
shmoo
Црква је одвојена од Државе. Не може Држава да доноси одлуку о судбини Цркве јер није Држава ни основала ту Цркву.

Ma bre, šta ima tu da pretresamo pošten svet, KAD SE ZNA KO OVDE KRADE!

A neverovatno je koliko ovde ima poštenog sveta, iskenjam se ja na njihovo poštenje.



Милисаве, узеде ми из уста закључну реч на овом блогу.


dopuna:
Ево, ја у том истом духу одавно предлажем да Држава поред ФДУ угаси и Звезду и Партизан као легла криминала.

E, Zvezdu i Partizan ne treba gasiti, nego doneti zakon o privatizaciji u sportu, jer oba kluba nose neke trofeje...

Pa kako se ko snađe u ravnopravnoj utakmici, a ne da budu beli medvedi i perionice para.



Рек'о Вучић још 2015. године да нема срца да угаси два великана, а да нема ни снаге да их приватизује.

(Цитирао сам га, буквално је тако рекао.)

П.С. - Јеси гледао Звезду и Манчестер синоћ?

Шта мислиш, како и зашто и на који начин у Звезду стижу све оне чамуге са две леве ноге, "ученици у фудбалској привреди, смер дунстер" како је то говорио покојни Тирке? (Олајинка, Красо итд.) Не би они мени играли ни у ФК Мала Моштаница, а камоли у Звезди.

Али ето... Знаш већ...

Плејерс ејџенсис.

angie01 angie01 21:50 20.09.2023

Re: onus probandi

Al to opet nema veze sa crkvom nego sa državom.Možda izgleda komplikovano - ali nije.


kako to mislis, pa i u crkvi postoji hijerahija i kazna za neposlusne i izgrednike, ali crkav ih cuva, jer je ona njihova sigurna kuca, pedofili koji se kriju ispod mantija.
angie01 angie01 21:53 20.09.2023

Re: onus probandi

Nije Magnus rekao


ma magnus bi zatvorio sve fakultete, jer obrazovanje nije potrebno, umetnost jos manje, samo smetaju, svi da arbajtuju kao kv radnici-jer je to jedini pravi posao, zna valjda , zene u kunjihu i da te bog vidi....to je njegova mera srece.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 22:10 20.09.2023

Re: onus probandi

milisav68
Neues aus der Nachbarschaft
A to ZASTO ako vazi za FDU vazi i za Crkvu.

A dobro, treba tu i neki sud, pa neki dokazi, al ko će da se smara sa tim.

Ono što tebi promiče je država nije osnovala crkvu, pa ne može ni da je ukine, za razliku od FDU.

Država može samo da kazni pojedinca(e), članove crkve.

Al to opet nema veze sa crkvom nego sa državom.Možda izgleda komplikovano - ali nije.




Ni ti ne kapiras. KO je nebitan posto niko nista nece zatvarati - ni FDU ni Crkvu. To je hipoteticka situacija koju je Magnus dobro postavio da bi se istakao RAZLOG zatvaranja. To je tema. Ovo cak ni ne izgleda komplikovano.
shmoo shmoo 22:17 20.09.2023

Re: onus probandi

Neues aus der Nachbarschaft
milisav68
Neues aus der Nachbarschaft
A to ZASTO ako vazi za FDU vazi i za Crkvu.

A dobro, treba tu i neki sud, pa neki dokazi, al ko će da se smara sa tim.

Ono što tebi promiče je država nije osnovala crkvu, pa ne može ni da je ukine, za razliku od FDU.

Država može samo da kazni pojedinca(e), članove crkve.

Al to opet nema veze sa crkvom nego sa državom.Možda izgleda komplikovano - ali nije.




Ni ti ne kapiras. KO je nebitan posto niko nista nece zatvarati - ni FDU ni Crkvu. To je hipoteticka situacija koju je Magnus dobro postavio da bi se istakao RAZLOG zatvaranja. To je tema. Ovo cak ni ne izgleda komplikovano.



Па када је већ хипотетички, 'ајде онда да забранимо све политичке партије и бављење политиком и све пратеће им невладине организације које нам контролишу медије, културу и образовање, а које се се финансирају и из буџета Републике Србије (линија 481) али и од грантова добијених из иностранства од непријатеља ове државе.

То су највећа легла неморала и лицемерја.

Сви остали у овом друштву, па и ФДУ и Црква, чак и Звезда и Партизан, за њих су само тек пуки аматери.

a_olmos a_olmos 22:54 20.09.2023

Re: onus probandi

za to se saznalo tek sad,...ko od roditelja uopste zna da je biljana masic zena mike aleksica? Vecina ne zna ni ko su profesori na Akademiji,...pri tome, ne upisuju se sva deca tamo, da bi posle isla na studije glume...niti biljana masic prima klasu svake godine.


Знали су сви, још када је Мика водио Драмску групу Радио Београда, а она била асистент па даље. Она је још тада долазила и повремено држала понеки час, просто то се није ни крило, а тада можда није било ни потребе, пошто је драмска група била под Радио Београдом, била је бесплатна за децу, Мика је ту био запослен, прво као помоћник а касније наследник Бате Миладиновића који је групу и основао. Дакле Група је била исто државна као и Факултет. Е ово даље, откако је отворио приватну школу, то је дефинитивно друга прича, али очигледно се наставило по инерцији и прећутно толерисало.
angie01 angie01 23:07 20.09.2023

Re: onus probandi

Знали су сви, још када је Мика водио Драмску групу Радио Београда, а она била асистент па даље.


pa mozda tada nekada, nemam pojma,...znam da sada kada je sve puklo, bilo je opste cudjenje da mu je masicka zena i da imaju razradjenu semu....Fakultet je znao, kazu da je dolazio i na prijemne ispite svojih djaka, sto je onda i ucestvovanje same Akademije u celom mesetarenju.
a_olmos a_olmos 23:13 20.09.2023

Re: onus probandi

Можда је било опште чуђење у општој јавности али просто свако ко се иоле занимао за глуму и Академију и припрему за пријемни наравно да је знао, и тада некада и сада.
milisav68 milisav68 14:52 21.09.2023

Re: onus probandi

shmoo
Рек'о Вучић још 2015. године да нема срца да угаси два великана, а да нема ни снаге да их приватизује.

Ma znam, leči neke frustracije iz detinjstva (zajedno sa onim zlom Čovićem), zato smo mi najebali kao kompletno sportsko društvo.Mislim pazi, ugasiš jedan vaterpolo klub koji je bio 7 puta prvak Evrope, i čija je škola bila nadaleko poznata, i koja je dala gomilu reprezentativaca i medalja.A tamo nema love, pa da kažeš - zbog love, nego čist inat, da komšiji crkne krava.
П.С. - Јеси гледао Звезду и Манчестер синоћ?

Jesam, samo drugo poluvreme, kasno sam se setio, pre toga gledeao basket.
Али ето... Знаш већ...

Ma da, ali mi upalo u oko i tiket iz dvojke u kec.
milisav68 milisav68 15:15 21.09.2023

Re: onus probandi

Neues aus der Nachbarschaft

Ni ti ne kapiras. KO je nebitan posto niko nista nece zatvarati - ni FDU ni Crkvu. To je hipoteticka situacija koju je Magnus dobro postavio da bi se istakao RAZLOG zatvaranja. To je tema. Ovo cak ni ne izgleda komplikovano.

Vidim da ipak jeste komplikovano.

Hipotetička situacija je da Magnus osnuje partiju, osvoji izbore i zatvori FDU kao leglo bluda i nemorala na osnovu prikupljenih dokaza - putem suda.Može da osnuje neki i nov FDU, sa drugačijom upravom i sistemom rada.I sve to može jer je osnivač pomenute organizacije.

A crkvu ne može da zatvori (jer nije osnivač), može samo da zabrani religiju (sve ili određenu).

Naravno, može i da procesuira pojedine članove crkve kao građane/državljane ove zemlje, po važećim zakonima.

I u tom čuču grmi zec (što bi rekla Jelica), mešate frogs end grendmaders, pa se naročito SPC ubacuje i gde treba i gde nema veze sa životom.A kad su u pitanju neke druge nevladine organizacija, onda šuš.Ne videh nijedan komentar na vest da je Nataša Kandić tužena za mobing.

Licemerje do neba.
magnus magnus 19:27 21.09.2023

Re: onus probandi

ma magnus bi zatvorio sve fakultete, jer obrazovanje nije potrebno, umetnost jos manje, samo smetaju, svi da arbajtuju kao kv radnici-jer je to jedini pravi posao, zna valjda , zene u kunjihu i da te bog vidi....to je njegova mera srece.
ne lutkice lažljiva i umišljena koja učitava , ja nigdje nisam rekao da sam samoupravljač nit vjerujem u "proleterezaciju" nego u kapitalizam. ali jesam rekao da "FORMALNO OBRAZOVANJE " nije potrebno za sve , da su danas društveno umjetnički fakulteti debilane koje prodaju ađende ( rodne studije i razne ljeve studije) , žene u kuhinji nikad i nigdje nisam spominjo , pošto ljudima ne dodjeljujem ni slobode ni privilegije po spolu to što si ti neopjevano glupa , pa si mogla završit samo "turizmologiju" što je vjeruj mi teško sviranje kurcu a ne nauka ,šta je to diplomirani kondukter ili diplomirani kelner , zato i prodaješ lelemudije jer si operisana od svakog kritičkog mišljenja. jer da imaš imalo "civilizaciskog" znanja znala bi da niko ne može biti osuđen bez suđenja i suočavanja sa "tužiteljem i svjedocima" unatoč predrasudama to ni inkvizicija nije radila ( al jesu građanski sudovi u to vrijeme). a to kad neko djecu šalje u opskurne škole za pevačice , glumice, modele i slično i misli da ih niko neće ucjenjivat snošajem je teška naiva, svi se tu prave blesavi . samo to tebi "teoriskom kelneru" nije jasno , obrazovana turizmološkinjo
magnus magnus 19:37 21.09.2023

Re: onus probandi

Moze, ali onda sistematski i da se krene sa ozbiljnijim institucijama. Evo moze recimo od Crkve. Sve sto si nabrojao vazi za ljude u crnom.
Naravno, ja sam prvi da se crkvi vrati imovina i da isključivo živi od imovine i milodara , bez dotacija države ,osim kad država koristi njenu imovinu. vaučerizirao bi školstvo , dozvolio privatno za vaučere od osnovne do fakulteta , isto bi bilo i sa naučnim institucijama koje otkrivaju toplu vodu , nek žive od projekata .... a to "državni fakultet glume " za dječicu esnafa i konkubinice ... pa to ni holivud nema ,, a ima dobrih filmova .

angie01 angie01 20:32 21.09.2023

Re: onus probandi

ja nigdje nisam rekao da sam samoupravljač nit vjerujem u "proleterezaciju" nego u kapitalizam.


a gde sam ja rekla da si ti za komunizam?, znaci-lazes ti, isto tako si o zenama 100 puta pricao mizogino i nisam samo ja primetila da sa njim imas neki problem, i to sa kuhinjom je bila nezna metafora o tom tvm problemu,...a o mom obrazovanju, koje svodis posprdno na kelneraj- ocigledno nisi kvalifikovan da govoris-jer se program svodi na sasvim druga polja, geografije, ekonomije, istorije umetnosti, prostorna planiranja, matematike, jezike i slicno-, kao ni o umetnickim fakultetima, koje potcenjujes i jos insinurs na ocekivanu precutnu sxsualnu razmenu, mesajuci ih sa zanimanjima sa kojima nemaju bas puno zajednickog, sem scene.
nisam bas shvatila sta si ti to u Nisu zavrsio, neku visu elektrotehnicku ili slicno, i sada bih po analogiji trebalo sta, da kazem kako je to drek od skole,...pre svega, kakve to veze ima sa raspravama ovde.



znala bi da niko ne može biti osuđen bez suđenja i suočavanja sa "tužiteljem i svjedocima"


a ko ga je tacno osudio?...nisam videla da je iko,.mene ako pitas- ja verujem devojkama i onome sto sam cula van medija-to niti sam iznela, niti mi tako nesto pada na pamet, plus njegova odbrana, koja dosta toga govori,....znaci to je moje licno misljenje, koje nema nikakvog uticaja ni nasta.


dragosevacprekjuce dragosevacprekjuce 09:06 23.09.2023

Re: onus probandi

a o mom obrazovanju, koje svodis posprdno na kelneraj- ocigledno nisi kvalifikovan da govoris-jer se program svodi na sasvim druga polja, geografije, ekonomije, istorije umetnosti, prostorna planiranja, matematike, jezike i slicno-, kao ni o umetnickim fakultetima, koje podcenjujes



noboole noboole 16:39 24.09.2023

Re: onus probandi

Colin_bgd
principessa_etrusca
pa ti utomsmislu predlazes, da optuznica nije ni trebalo da bude podignuta, ili sta.

Шта ја имам да предлажем било шта? Нити знам детаље случаја, ни актере, за Мику Алексића и ту школицу нисам ни чула до ове афере, и све што сада знам је напабирчено из линкова које си окачила овде, а изгледа да и ти не знаш баш много више од тога.

Ја међутим не волим идеју суђења у медијима, нити заузимања страна по блоговима.

Nekolicina devojaka/zena, posle godina cutanja i patnje, skupi hrabrost da iznese na videlo ono sto im se dogadjalo...

Ali onda se javi verna cuvarica patrijarhata da relativizuje stvari, kao "mi ne znamo", nemoj da prenagljujemo sa zakljuccima, i slicne gluposti.

Da tuzilastvo nije bilo "zadovoljno" kolicinom dokaznog materijala (i to cak i u Srbiji!), verovatno ne bi ni podiglo optuznicu.

S obzirom da se ovo desava bas u Srbiji, i s obzirom da znamo kolika i koja "ledja" ima taj doticni "profesor" verovatno je neoborivost i kolicina dokaza bila tolika da nikakva stranacko-poznanicka veza nije mogla da ostavi predmet u fijoci da se kiseli do zastarelosti. Samim tim sto je sve ovo uopste i doslo na sud u Srbiji govori mnogo, a kao sto vidimo "odbrana" je presla na rezervnu taktiku "ako moram ja u mulj, idemo svi" upravo zbog toga...

A Principessa neka i dalje ususkava cerke u krevet u Londonu, a na internetu brani razulareni patrijarhat u Srbiji...




čuvarka
predatortz predatortz 09:35 20.09.2023

Čitao sam negde...

... a verujem da je tako, da je za žrtve silovanja sudski proces jednako stresan kao i sam čin kojem su bile izložene. Nekad i stresniji.
Stručnjaci kažu da je to, pored društvene anateme, jedan od glavnih uzročnika malog broja prijavljivanja silovanja u odnosu na stvaran broj koji se dešava.

Sama činjenica da najgnusniji čin u životu neke osobe ta osoba mora u nedogled da opisuje do najsitnijih detalja, meni kao muškarcu i prilično stabilnom čoveku, deluje kao veliki stres.

Sa druge strane, proces dokazivanja nekog krivičnog dela je takav da se mora odagnati svaka, pa i ona najsitnija sumnja u to da li se delo dogodilo.

Teško je tu naći balans!

Silovanje je jedna od najgnusnijih stvari koju neki čovek može da učini drugom ljudskom biću. Silovanje koje je nastalo kao produkt zloupotrebe mlade osobe korišćenjem autoriteta je posebno gadno i na takve stvari treba imati nultu toleranciju kada se delo nedvosmisleno dokaže.
Tu uvek treba ići na maksimalnu kaznu predviđenu za to delo, jer olakšavajuće okolnosti ne postoje.
angie01 angie01 09:48 20.09.2023

Re: Čitao sam negde...

slazem se skoro sa svime,..ono oko balansa samo nisam razumela.
principessa_etrusca principessa_etrusca 09:55 20.09.2023

Re: Čitao sam negde...

Teško je tu naći balans!

За многе преступе постоји закон о застарелости/statute of limitations, можда и тамо где не би требало, али мислим да апсолутно треба да постоји за пријављивање историјских силовања где више не постоје никакви материјални докази, и то из простог разлога што је немогуће са сигурношћу пресудити такав случај.

Могућност да се нешто догодило у прошлости, па ни вероватноћа да се догодило, ипак није довољна за судску одлуку.

Суд ипак не може да суди на основу речи једног против речи другог.
predatortz predatortz 10:01 20.09.2023

Re: Čitao sam negde...

angie01
slazem se skoro sa svime,..ono oko balansa samo nisam razumela.


Mislio sam na to da je jako teško naći balans da pitanja ne budu izuzetno neugodna za žrtvu, a da ipak bude nedvosmisleno utvrđeno da se radi o silovanju a ne o voljnom činu ili lažnoj optužbi.


angie01 angie01 10:02 20.09.2023

Re: Čitao sam negde...

али мислим да апсолутно треба да постоји за пријављивање историјских силовања где више не постоје никакви материјални докази, и то из простог разлога што је немогуће са сигурношћу пресудити такав случај.


ma hajde, vec je 100 puta objasnjeno, da zrtve silovatelja retko prijave svog zlostavljaca i da ako se to desi, obicno bude naknadano, sa sve razlozima zasto je to tako,..a ti, kao zena, jos imas primedbu, da uopste postoji takva mogucnost, gospodeboze.

KAKO JE IZGLEDAO MALTRETMAN
angie01 angie01 10:08 20.09.2023

Re: Čitao sam negde...

Mislio sam na to da je jako teško naći balans da pitanja ne budu izuzetno neugodna za žrtvu, a da ipak bude nedvosmisleno utvrđeno da se radi o silovanju a ne o voljnom činu ili lažnoj optužbi.


pa ova pitanja ocigledno sluze necemu drugom, da ponize zrtvu, da je uplase, obeshrabre i potpuno su nepotrebna, jer u zapisniku vec postoji sve, eno advokat je objasnio, da se obicno ne ponavlja ispitivanje, ako svedok ostaje pri svom iskazu...ali da to jeste pravo odbrane,...sto je ovaj bolesnik iskoristio da maltretira,...na to je po meni, sudija morao da reaguje,...znaci, ako pricamo o balansu, onda da se vodi racuna gde ispitivanje prelazi u nesto drugo.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:18 20.09.2023

Re: Čitao sam negde...

principessa_etrusca
Teško je tu naći balans!

За многе преступе постоји закон о застарелости/statute of limitations, можда и тамо где не би требало, али мислим да апсолутно треба да постоји за пријављивање историјских силовања где више не постоје никакви материјални докази, и то из простог разлога што је немогуће са сигурношћу пресудити такав случај.

Могућност да се нешто догодило у прошлости, па ни вероватноћа да се догодило, ипак није довољна за судску одлуку.

Суд ипак не може да суди на основу речи једног против речи другог.


au kakav si ti monstrum od žene..
maloljetne klinke i ti si našla za shodno da braniš matorog kretena.. strašno.. baš strašno..
da je bar porekao nego ni to..
angie01 angie01 11:25 20.09.2023

Re: Čitao sam negde...

au kakav si ti monstrum od žene..


i ja se svaki put prenerazim.
predatortz predatortz 11:26 20.09.2023

Re: Čitao sam negde...


pa ova pitanja ocigledno sluze necemu drugom, da ponize zrtvu, da je uplase, obeshrabre


Sasvim moguće! nažalost, zakonom dozvoljena zakonskom zastupniku okrivljenog sve dok pretnja nije direktna.
Neko radi taj posao, pravi plan kako bi mogao da diskredituje žrtvu, da je unizi, sludi pitanjima, a sve u cilju izazivanja sumnje u istinitost žrtvinog iskaza.
Što si veće đubre, bolji si u tom poslu.
Veruješ u to da devojka govori istinu, ali sav svoj intelektualni potencijal koristiš za to da ona ispadne lažov, a silovatelj žrtva njenih laži.

Ja to ne bih mogao raditi, taman da mi otvore sef Narodne banke sa pravom da uzimam kad i koliko hoću.


Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 11:33 20.09.2023

Re: Čitao sam negde...

predatortz

pa ova pitanja ocigledno sluze necemu drugom, da ponize zrtvu, da je uplase, obeshrabre


Sasvim moguće! nažalost, zakonom dozvoljena zakonskom zastupniku okrivljenog sve dok pretnja nije direktna.
Neko radi taj posao, pravi plan kako bi mogao da diskredituje žrtvu, da je unizi, sludi pitanjima, a sve u cilju izazivanja sumnje u istinitost žrtvinog iskaza.
Što si veće đubre, bolji si u tom poslu.
Veruješ u to da devojka govori istinu, ali sav svoj intelektualni potencijal koristiš za to da ona ispadne lažov, a silovatelj žrtva njenih laži.

Ja to ne bih mogao raditi, taman da mi otvore sef Narodne banke sa pravom da uzimam kad i koliko hoću.




Nije sve dozvoljeno i sudija ima zadatak da spreci ovakva propitivanja. Problem za sve buduce slicne slucajeve je da on/ona to nije uradio/uradila.
principessa_etrusca principessa_etrusca 11:36 20.09.2023

Re: Čitao sam negde...

au kakav si ti monstrum od žene..
maloljetne klinke i ti si našla za shodno da braniš matorog kretena.. strašno.. baš strašno..
da je bar porekao nego ni to..

Никога не браним, већ говорим о тешкоћи пресуђивања у оваквим случајевима. Нису нам потребни преки судови..
Colin_bgd Colin_bgd 11:41 20.09.2023

Re: Čitao sam negde...

principessa_etrusca
au kakav si ti monstrum od žene..
maloljetne klinke i ti si našla za shodno da braniš matorog kretena.. strašno.. baš strašno..
da je bar porekao nego ni to..

Никога не браним, већ говорим о тешкоћи пресуђивања у оваквим случајевима. Нису нам потребни преки судови..

Nikad mi nece biti jasne zene koje ne podrzavaju druge zene...

To je verovatno posledica teske religijske indoktrinacije, koje, kako izgleda, nisu ni same svesne...

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 11:42 20.09.2023

Re: Čitao sam negde...

principessa_etrusca
au kakav si ti monstrum od žene..
maloljetne klinke i ti si našla za shodno da braniš matorog kretena.. strašno.. baš strašno..
da je bar porekao nego ni to..

Никога не браним, већ говорим о тешкоћи пресуђивања у оваквим случајевима. Нису нам потребни преки судови..


Koliko je ovo preki sud toliko je ovaj Aleksic vec streljan.

Zasto mislis da nije trebalo podizati optuznicu (ono sa 100% smo rekli nije validna primedba) i da je ovo nalik prekom sudu?
angie01 angie01 11:42 20.09.2023

Re: Čitao sam negde...

Никога не браним, већ говорим о тешкоћи пресуђивања у оваквим случајевима. Нису нам потребни преки судови..


o cemu ti pricas?...kakve teskoce u odnosu na okrivljenog?

i kakvi preki sudovi, ovakve manijaklne predatore treba baciti u najdublju rupu i rendati na sitno.

u zemlji u kojoj svako malo neka budala ubije neku zenu, a silovanja sa ne prijavljiju, zbog sveopsteg odijuma i sramote, ti si zabrinuta za pocinitelje- pa to treba stavrno da budes zesce devijantan.
angie01 angie01 11:44 20.09.2023

Re: Čitao sam negde...


Koliko je ovo preki sud toliko je ovaj Aleksic vec streljan.


pazi, preki sud, koji dozvoljava da se zrtve mrcvare i ponizavaju.
angie01 angie01 11:46 20.09.2023

Re: Čitao sam negde...

Nikad mi nece biti jasne zene koje ne podrzavaju druge zene...


ko one jutkine babe, sto mu tapsu ispred suda i pljuju na zrtvu, eto, isto tako....bolest, primitivizam i zloba proistekla iz nekih licnih frustracija, nemam drugo objasnjenje,..rekoh vec, svaki put se prenerazim, iako je PE vec onoliko puta iskazala iste stavove.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:48 20.09.2023

Re: Čitao sam negde...

Colin_bgd
principessa_etrusca
au kakav si ti monstrum od žene..
maloljetne klinke i ti si našla za shodno da braniš matorog kretena.. strašno.. baš strašno..
da je bar porekao nego ni to..

Никога не браним, већ говорим о тешкоћи пресуђивања у оваквим случајевима. Нису нам потребни преки судови..

Nikad mi nece biti jasne zene koje ne podrzavaju druge zene..


grđe je i od toga.. to nisu ni žene bile nego djeca..
moraš stvarno biti kreten
Spiridon Spiridon 13:42 20.09.2023

Re: Čitao sam negde...

Colin_bgd
principessa_etrusca
au kakav si ti monstrum od žene..
maloljetne klinke i ti si našla za shodno da braniš matorog kretena.. strašno.. baš strašno..
da je bar porekao nego ni to..

Никога не браним, већ говорим о тешкоћи пресуђивања у оваквим случајевима. Нису нам потребни преки судови..

Nikad mi nece biti jasne zene koje ne podrzavaju druge zene...

To je verovatno posledica teske religijske indoktrinacije, koje, kako izgleda, nisu ni same svesne...



ovo bi mogla biti jako interesantna tema za blog ...
angie01 angie01 14:35 20.09.2023

Re: Čitao sam negde...

ovo bi mogla biti jako interesantna tema za blog ..


dadada,...frustirane, obicno nezadovaljne zene u svakom smislu, nikada stvarno voljene, uvek u nekom tudjem zivotu, koje cesto same trpe razne vrste nasilja- obicno su u prvim redovima da bacaju kamenje na druge maltretirane zene,....o mrznji prema lepoti, da ne pricamo, o svemu tome je napravljen fenomenalni film Bestije- Zivko Nikolic je autor.
Colin_bgd Colin_bgd 14:52 20.09.2023

Re: Čitao sam negde...

angie01
ovo bi mogla biti jako interesantna tema za blog ..


dadada,...frustirane, obicno nezadovaljne zene u svakom smislu, nikada stvarno voljene, uvek u nekom tudjem zivotu, koje cesto same trpe razne vrste nasilja- obicno su u prvim redovima da bacaju kamenje na druge maltretirane zene,....o mrznji prema lepoti, da ne pricamo, o svemu tome je napravljen fenomenalni film Bestije- Zivko Nikolic je autor.

Ja ne znam za ovo sto si napisala, ali, u razgovoru, ovakve zene su religijski indoktrinirane. Nisu one, necessarily, i neke vernice, ali im je vestacki, delovanjem crkve i crkvenih aparatcika i velikodostojnika, ugradjena ta poniznost (koje cesto nisu ni svesne) prema muskarcima iz koje onda proistice neka podsvesna obaveza da muskarce uvek "brane", opravdavaju, i/ili da su usluzne prema njima.

To se najbolje vidi, na primer, u mrznji nasih Patrijotkinja prema Hillary Clinton, i kada se pogleda kakav tip amerikanki je glasao za Trumpa 2016, a ne za nju... Sve religijski opicene u glavu...
principessa_etrusca principessa_etrusca 14:54 20.09.2023

Re: Čitao sam negde...

Colin_bgd
principessa_etrusca

Никога не браним, већ говорим о тешкоћи пресуђивања у оваквим случајевима. Нису нам потребни преки судови..

Nikad mi nece biti jasne zene koje ne podrzavaju druge zene...
To je verovatno posledica teske religijske indoktrinacije, koje, kako izgleda, nisu ni same svesne...

Зашто би жене a priori подржавале друге жене?

Мушкарци мушкарце?

Или трансџендери трансџендере, црнци црнце, белци белце,...?

Да ли ти желиш друштво фрагментисано на родне (сексуалне, расне и сл.) групе?
angie01 angie01 14:55 20.09.2023

Re: Čitao sam negde...

Ja ne znam za ovo sto si napisala,


al ja znam.

EDIT- evo filma, koji je jedan od tri najboljih u nasoj kinematografiji, koji o tome govori,

BESTIJE
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 14:56 20.09.2023

Re: Čitao sam negde...

principessa_etrusca
Colin_bgd
principessa_etrusca

Никога не браним, већ говорим о тешкоћи пресуђивања у оваквим случајевима. Нису нам потребни преки судови..

Nikad mi nece biti jasne zene koje ne podrzavaju druge zene...
To je verovatno posledica teske religijske indoktrinacije, koje, kako izgleda, nisu ni same svesne...

Зашто би жене a priori подржавале друге жене?


žene ne moraju.. a djecu bi trebale ako imalo ljudskosti imaju..
pa nekima i to teško ako ta djeca liče na žene..


angie01 angie01 14:56 20.09.2023

Re: Čitao sam negde...

Зашто би жене a priori подржавале друге жене?


za ovakve slucajeve je glupo i da ti objasnjavam zasto.
Да ли ти желиш друштво фрагментисано на родне (сексуалне, расне и сл.) групе?



pa ono je vec takvo- znaci, civilizacija bi trebalo da to promeni.
principessa_etrusca principessa_etrusca 14:57 20.09.2023

Re: Čitao sam negde...

dadada,...frustirane, obicno nezadovaljne zene u svakom smislu, nikada stvarno voljene, uvek u nekom tudjem zivotu, koje cesto same trpe razne vrste nasilja- obicno su u prvim redovima da bacaju kamenje na druge maltretirane zene,....o mrznji prema lepoti, da ne pricamo, o svemu tome je napravljen fenomenalni film Bestije- Zivko Nikolic je autor.

Драго ми је да си ти (пре)задовољна у сваком смислу.
angie01 angie01 14:59 20.09.2023

Re: Čitao sam negde...

Драго ми је да си ти (пре)задовољна у свако смислу.


a gde sam to rekla,...samo nisam frustrirana i ne mrzim druge zene.
Colin_bgd Colin_bgd 15:02 20.09.2023

Re: Čitao sam negde...

principessa_etrusca
Colin_bgd
principessa_etrusca

Никога не браним, већ говорим о тешкоћи пресуђивања у оваквим случајевима. Нису нам потребни преки судови..

Nikad mi nece biti jasne zene koje ne podrzavaju druge zene...
To je verovatno posledica teske religijske indoktrinacije, koje, kako izgleda, nisu ni same svesne...

Зашто би жене a priori подржавале друге жене?

Мушкарци мушкарце?

Или трансџендери трансџендере, црнци црнце, белци белце,...?

Да ли ти желиш друштво фрагментисано на родне (сексуалне, расне и сл.) групе?

Ovo pitanje bi imalo smisla da svet VEC JESTE u svim tim i svakim drugima pogledima ravnopravan...

Ali posto nije, a i zna se vrlo dobro ko je ravnopravniji od koga u navedenim kategorijama, onda to tvoje pitanje nije samo besmisleno, vec i prepuno zlobe...
principessa_etrusca principessa_etrusca 15:25 20.09.2023

Re: Čitao sam negde...

Colin_bgd
principessa_etrusca
Colin_bgd

Nikad mi nece biti jasne zene koje ne podrzavaju druge zene...

Зашто би жене a priori подржавале друге жене?

Мушкарци мушкарце?

Или трансџендери трансџендере, црнци црнце, белци белце,...?

Да ли ти желиш друштво фрагментисано на родне (сексуалне, расне и сл.) групе?

Ovo pitanje bi imalo smisla da svet VEC JESTE u svim tim i svakim drugima pogledima ravnopravan...
Ali posto nije, a i zna se vrlo dobro ko je ravnopravniji od koga u navedenim kategorijama, onda to tvoje pitanje nije samo besmisleno, vec i prepuno zlobe...

Пошто је друштво већ фрагментисано, мислиш да треба да продубљујемо поделе?

Да ли жена судија треба да подржи благом казном оптужену жену, или треба да суди по закону?

Или ће, ако суди по закону, доспети у оно ”специјално место у паклу” (Маделин Олбрајт)?
angie01 angie01 15:29 20.09.2023

Re: Čitao sam negde...

Да ли жена судија треба да подржи благом казном оптужену жену, или треба да суди по закону?


a ko je ovde reako drugacije- sem tebe, koja si se izjasnila, da optuznica nije ni trebalo da se podize,..a i da ce prsuda da izazove dalekosezne posledice- pretpostavljam, lose,...ti si jednima ovde, koja ima neki problem sto se sudi coveku, koji je zloupotreblavao decu koja su mu poverena i to na najgori moguci nacin.
Colin_bgd Colin_bgd 15:52 20.09.2023

Re: Čitao sam negde...

principessa_etrusca
Colin_bgd
principessa_etrusca
Colin_bgd

Nikad mi nece biti jasne zene koje ne podrzavaju druge zene...

Зашто би жене a priori подржавале друге жене?

Мушкарци мушкарце?

Или трансџендери трансџендере, црнци црнце, белци белце,...?

Да ли ти желиш друштво фрагментисано на родне (сексуалне, расне и сл.) групе?

Ovo pitanje bi imalo smisla da svet VEC JESTE u svim tim i svakim drugima pogledima ravnopravan...
Ali posto nije, a i zna se vrlo dobro ko je ravnopravniji od koga u navedenim kategorijama, onda to tvoje pitanje nije samo besmisleno, vec i prepuno zlobe...

Пошто је друштво већ фрагментисано, мислиш да треба да продубљујемо поделе?

Да ли жена судија треба да подржи благом казном оптужену жену, или треба да суди по закону?

Или ће, ако суди по закону, доспети у оно ”специјално место у паклу” (Маделин Олбрајт)?

Ajd' ne kaki, keve ti...
principessa_etrusca principessa_etrusca 16:16 20.09.2023

Re: Čitao sam negde...

Colin_bgd
principessa_etrusca
Colin_bgd
principessa_etrusca
Colin_bgd

Nikad mi nece biti jasne zene koje ne podrzavaju druge zene...

Зашто би жене a priori подржавале друге жене?

Мушкарци мушкарце?

Или трансџендери трансџендере, црнци црнце, белци белце,...?

Да ли ти желиш друштво фрагментисано на родне (сексуалне, расне и сл.) групе?

Ovo pitanje bi imalo smisla da svet VEC JESTE u svim tim i svakim drugima pogledima ravnopravan...
Ali posto nije, a i zna se vrlo dobro ko je ravnopravniji od koga u navedenim kategorijama, onda to tvoje pitanje nije samo besmisleno, vec i prepuno zlobe...

Пошто је друштво већ фрагментисано, мислиш да треба да продубљујемо поделе?

Да ли жена судија треба да подржи благом казном оптужену жену, или треба да суди по закону?

Или ће, ако суди по закону, доспети у оно ”специјално место у паклу” (Маделин Олбрајт)?

Ajd' ne kaki, keve ti...

Колине, упао си у логички ћорсокак.
milisav68 milisav68 20:39 20.09.2023

Re: Čitao sam negde...

Colin_bgd
Ajd' ne kaki, keve ti...

prvo, lepo se ponasaj,..

Domaćice, jel Mance ne mora lepo da se ponaša.
angie01 angie01 20:54 20.09.2023

Re: Čitao sam negde...

Domaćice, jel Mance ne mora lepo da se ponaša.


koliko sabiram, ja sam tebi rekla u nasem razgovoru sta sam imala, a PE, neka kaze Colinu,...mada, ako cemo iskreno, ovo njeno proseravanje spada u specijalni fah morbidarija, zena ladno izmislja kojesta, da bi "dokazala" da je optuznica za silovanje nepotrebna, a sve kao ne bi,...pa zabogamiloga.

pazi, zena koja sebi daje pretenciozni nik- princeza:)))
milisav68 milisav68 21:00 20.09.2023

Re: Čitao sam negde...

angie01
Domaćice, jel Mance ne mora lepo da se ponaša.


koliko sabiram, ja sam tebi rekla u nasem razgovoru sta sam imala, a PE, neka kaze Colinu,...mada, ako cemo iskreno, ovo njeno proseravanje spada u specijalni fah morbidarija, zena ladno izmislja kojesta, da bi "dokazala" da je optuznica za silovanje nepotrebna, a sve kao ne bi,...pa zabogamiloga.

pazi, zena koja sebi daje pretenciozni nik- princeza:)))

A i nosi kratku suknju.
angie01 angie01 21:03 20.09.2023

Re: Čitao sam negde...

A i nosi kratku suknju


pa to,...ako si mislio na Milenu,...lepa, mlada, talentovana, hrabra,..pa jos zgodna i u suknjici, e hebiga.
gvozden1 gvozden1 21:05 20.09.2023

Re: Čitao sam negde...

lepa

Lepa nije.
angie01 angie01 21:13 20.09.2023

Re: Čitao sam negde...

Lepa nije.


ko lutka je, prefinjena, nezna,...
gvozden1 gvozden1 21:16 20.09.2023

Re: Čitao sam negde...

angie01
Lepa nije.


ko lutka je, prefinjena, nezna,...

Meni nije.
angie01 angie01 21:19 20.09.2023

Re: Čitao sam negde...

Meni nije.


pa dobro.
milisav68 milisav68 21:26 20.09.2023

Re: Čitao sam negde...

angie01
A i nosi kratku suknju


pa to,...ako si mislio na Milenu,...lepa, mlada, talentovana, hrabra,..pa jos zgodna i u suknjici, e hebiga.

Naravno da ne, već na blogokoleginicu čijem se niku ti podsmevaš.

Ali sve je to očekivano gde principi ne postoje već izabrane strane.
dragosevacprekjuce dragosevacprekjuce 21:36 20.09.2023

Re: Čitao sam negde...

pa ova pitanja ocigledno sluze necemu drugom, da ponize zrtvu, da je uplase, obeshrabre i potpuno su nepotrebna, jer u zapisniku vec postoji sve, eno advokat je objasnio, da se obicno ne ponavlja ispitivanje, ako svedok ostaje pri svom iskazu...ali da to jeste pravo odbrane,...sto je ovaj bolesnik iskoristio da maltretira,...na to je po meni, sudija morao da reaguje,...znaci, ako pricamo o balansu, onda da se vodi racuna gde ispitivanje prelazi u nesto drugo.


koja je svrha sudjenja i svedocenja, ako se 'ne ponavlja ispitivanje'?

ali ipak jeste pravo odbrane? sram ga bilo sto koristi svoje pravo?

bolesnik je pretpostavljam advokat? da nema u ovom postu mozda elemenata klevete?
angie01 angie01 21:37 20.09.2023

Re: Čitao sam negde...

Naravno da ne, već na blogokoleginicu čijem se niku ti podsmevaš.


pa PE ne nosi minice, to se vidi iz aviona,..a ne podsmevam se nego mi je smesno, pazi molim te, neko ko ima svetonazore kao kapo u logoru- mogu da je zamislim kao Aunt Lydia u The Handmaid's Tale, seba naziva princezom....generalno mi je smesno da odrasli ljudi sebi daju takva imena, jer to bas mnogo govori o njima...ko krljeusa sto sama sebe zove divom.


Ali sve je to očekivano gde principi ne postoje već izabrane strane.


koje strane, ja PE uredno lupam preporuke, kada kaze nesto normalno,..al radikalske retrogradne primitivizme prezirem, ma ko da ih ispisuje...kada se to jos odnosi na na nekog ko je bio zlostavljan, pa tu nema govora, sve jutkine babe koje tapsu nasilniku su aut....treba same da se zamisle nad takvom bedastocom.
angie01 angie01 21:40 20.09.2023

Re: Čitao sam negde...

koja je svrha sudjenja i svedocenja, ako se 'ne ponavlja ispitivanje'?


eno, citirala sam ti objasnjenje advokata.


ali ipak jeste pravo odbrane? sram ga bilo sto koristi svoje pravo?


ok pravo da ponovo ispituje takve stvari, ali nema prava da maltretira.


bolesnik je pretpostavljam advokat? da nema u ovom postu mozda elemenata klevete?


pa bolesnik si ti, koji postavljas ovakva pitanja,... je l si ti ikada dosao na blog sa nekim normalnim komentarom,...i zasto ne.
dragosevacprekjuce dragosevacprekjuce 21:56 20.09.2023

Re: Čitao sam negde...

ok pravo da ponovo ispituje takve stvari, ali nema prava da maltretira.


ko procenjuje sta je maltretiranje? andja, ili jorgovankinapemzija?
angie01 angie01 21:58 20.09.2023

Re: Čitao sam negde...

ko procenjuje sta je maltretiranje?


zdrav razum, koji tebi fali.
milisav68 milisav68 21:58 20.09.2023

Re: Čitao sam negde...

angie01
Naravno da ne, već na blogokoleginicu čijem se niku ti podsmevaš.


pa PE ne nosi minice, to se vidi iz aviona,..a ne podsmevam se nego mi je smesno, pazi molim te, neko ko ima svetonazore kao kapo u logoru- mogu da je zamislim kao Aunt Lydia u The Handmaid's Tale, seba naziva princezom....generalno mi je smesno da odrasli ljudi sebi daju takva imena, jer to bas mnogo govori o njima...ko krljeusa sto sama sebe zove divom.


Ali sve je to očekivano gde principi ne postoje već izabrane strane.


koje strane, ja PE uredno lupam preporuke, kada kaze nesto normalno,..al radikalske retrogradne primitivizme prezirem, ma ko da ih ispisuje...kada se to jos odnosi na na nekog ko je bio zlostavljan, pa tu nema govora, sve jutkine babe koje tapsu nasilniku su aut....treba same da se zamisle nad takvom bedastocom.

Jao kako smo fini.

I otkud sad Jutkine babe?

Blogokoleginica samo insistira na prezumpaciju nevinosti dok se ne dokaže suprotno.

I ja sam za to.

A ne zauzimam stranu, bez obzira o kome se radi, jer se pokazalo da postoje zloupotrebe (ne samo kod nas, već i svetu).

A ti si krenula u napad kao da je već sve dokazano i da je u ovom slučaju Miki Aleksić već osuđen.

Ako već hoćeš demokratiju, onda moram da ti kažem da ne funkcioniše to tako.
angie01 angie01 22:21 20.09.2023

Re: Čitao sam negde...

I otkud sad Jutkine babe?


pa i one su branile sexualnog napasnika.


Blogokoleginica samo insistira na prezumpaciju nevinosti dok se ne dokaže suprotno.


prezumpciju,...ma nije tacno, ona se izjasnila da ta optuznica nije ni trablo da bude podignuta i da ce presuda da ima dalekosezne-lose-posledice po drustvo.

da ne pominjem ostale njene specije- retrogradne zatucanosti.
A ne zauzimam stranu, bez obzira o kome se radi, jer se pokazalo da postoje zloupotrebe (ne samo kod nas, već i svetu).


aman covece, ko ce da se upusta u takav maltretman i to javni iz nekih ne znam kakvih razloga- taj covek je bio obozavan, izgradio je ceo kult, vestaci su sve vec izpitali.


A ti si krenula u napad kao da je već sve dokazano i da je u ovom slučaju Miki Aleksić već osuđen.


ja nisam krenula ni u kakav napad, prenela sam utiske sa sudjenja i odgovarala na komentare.

licno- verujem devojkama, po svemu sto je u javnosti izneto i sa njihove i sa njegove strane,...ako bas hoces, moje dete je trebalo da se u tu skolu upise-doduse, musko- i kada sam od prijatelja glumaca cula kako on tamo postrojava decu, vredja ih- objasnjavajuci im da ih tako jaca i slicne gluposti- odustala sam, nije mi se dopalo da neko izigrava boga maloj deci, uceci ih umetnosti, koja je kreativna i blagodetna.

Ako već hoćeš demokratiju, onda moram da ti kažem da ne funkcioniše to tako.


o kakvoj demokratiji pricas- kakvo ponizavanje silovanih devojaka moze da bude demokratija.
angie01 angie01 22:58 20.09.2023

Re: Čitao sam negde...

A ne zauzimam stranu, bez obzira o kome se radi, jer se pokazalo da postoje zloupotrebe (ne samo kod nas, već i svetu).


pa vidi, ova sama tema je vrlo specificna,...npr, kada je krenula lavina, pa bio dokacen i leka- ne znam da li secac nekih bas ozbiljnih glumica koje kada su cule za slucaj, bez da im je bilo receno o kome se radi, odmah su znale ko je upitanju,...pa su se posle pojavile price sa Akademije i sve je zataskano i leka i akademija,..znaic, da neka okolina nije bas u nenzanju...a za Holivud da ne pricamo, samo sto mene zanima ovo ovde, jer smo daleko od uredjenog sistema i neke podrske i razuma u javnosti.
dragosevacprekjuce dragosevacprekjuce 22:59 20.09.2023

Re: Čitao sam negde...

i sta cemo sad? jel leka silovao onu malu slovakinju ili nije?
angie01 angie01 23:10 20.09.2023

Re: Čitao sam negde...

jel leka silovao onu malu slovakinju ili nije?


ne znam da l je bitno sta je po nacionalnosti,...
dragosevacprekjuce dragosevacprekjuce 23:42 20.09.2023

Re: Čitao sam negde...

ne znam da l je bitno sta je po nacionalnosti,...


nije. bitno je da li je silovao ili nije, kao i koliko je uloga posle pokretanja postupka dobio.
angie01 angie01 23:49 20.09.2023

Re: Čitao sam negde...

nije. bitno je da li je silovao ili nije, kao i koliko je uloga posle pokretanja postupka dobio.


postupak nije ni pokrenut, jer je prijava odbacena,...iako je i Merima Isakovic tvrdila da joj se desilo isto,...ne znam sta bih ti rekla,...to kako se on ponasao tokom cele price i to kako je lako prepoznat od strane svojih koleginica,...ne zvuci bas najbolje.
Colin_bgd Colin_bgd 08:25 21.09.2023

Re: Čitao sam negde...

principessa_etrusca
Colin_bgd
principessa_etrusca
Colin_bgd
principessa_etrusca
Colin_bgd

Nikad mi nece biti jasne zene koje ne podrzavaju druge zene...

Зашто би жене a priori подржавале друге жене?

Мушкарци мушкарце?

Или трансџендери трансџендере, црнци црнце, белци белце,...?

Да ли ти желиш друштво фрагментисано на родне (сексуалне, расне и сл.) групе?

Ovo pitanje bi imalo smisla da svet VEC JESTE u svim tim i svakim drugima pogledima ravnopravan...
Ali posto nije, a i zna se vrlo dobro ko je ravnopravniji od koga u navedenim kategorijama, onda to tvoje pitanje nije samo besmisleno, vec i prepuno zlobe...

Пошто је друштво већ фрагментисано, мислиш да треба да продубљујемо поделе?

Да ли жена судија треба да подржи благом казном оптужену жену, или треба да суди по закону?

Или ће, ако суди по закону, доспети у оно ”специјално место у паклу” (Маделин Олбрајт)?

Ajd' ne kaki, keve ti...

Колине, упао си у логички ћорсокак.

Nisam ja upao ni u kakav corsokak, nego je tvoj "plafon" frapantno nizak, pa cim tvoj sugovornik "prenese loptu" na nivo koga nisi ni svesna svaka dalja konverzacija (ako se neka, kao takva, uopste i odigravala, in the first place) postane jednostavno nemoguca...

Meni je, u sustini, iskreno zao ljudi poput tebe koji se trude, trude, trude, iz petnih zila, ali, brate, mislim, ne ide, pa ne ide...

Ajd' sad odtastaturiraj mi neko mudro spustanje na cirilici...
milisav68 milisav68 15:39 21.09.2023

Re: Čitao sam negde...

angie01
pa i one su branile sexualnog napasnika.

I dalje ne vidim razlog zašto si to ubacila u razgovor, valjda da rasplineš priču ili me zbuniš.Možemo da pričamo o tome, ali neki drugi put.
prezumpciju,...ma nije tacno, ona se izjasnila da ta optuznica nije ni trablo da bude podignuta i da ce presuda da ima dalekosezne-lose-posledice po drustvo.

I donekle je u pravu (mislila je na anglosaksonsko pravo), kao i na to da je optužnica tanka i sa priličnim zakašnjenjem, i da će oslobađajuća presuda da natera ostale/buduće žrtve da ne podižu optužnicu.
aman covece, ko ce da se upusta u takav maltretman i to javni iz nekih ne znam kakvih razloga- taj covek je bio obozavan, izgradio je ceo kult, vestaci su sve vec izpitali.

Pričamo uopšte, pa tako postoje ekonomski i politički razlozi, nevezano sa ovim slučajem.

Ekonomski - plati se milionska odšteta, a politički se dezavuiše neki politički kandidat ili političar koji je već na vlasti.A i ne mora da bude političar, može da bude neki glumac ili vlasnik neke firme čije će akcije posle toga da padnu...
.ako bas hoces, moje dete je trebalo da se u tu skolu upise-doduse, musko- i kada sam od prijatelja glumaca cula kako on tamo postrojava decu, vredja ih- objasnjavajuci im da ih tako jaca i slicne gluposti- odustala sam, nije mi se dopalo da neko izigrava boga maloj deci, uceci ih umetnosti, koja je kreativna i blagodetna.

Pa eto, ti nisi bila pohlepna, ali mnogi jesu, otud i dugo trajanje te škole i tog maltretiranja.
o kakvoj demokratiji pricas- kakvo ponizavanje silovanih devojaka moze da bude demokratija.

Demokratija je sudski proces, gde mogu da se čuju obe strane, a sudija odluči ko je u pravu.

Ponižavanje silovanih devojaka se dešava svuda, pa i u najrazvijenijim zemljama, tako da ja ne vidim zašto je tu Srbija posebna.
milisav68 milisav68 15:57 21.09.2023

Re: Čitao sam negde...

angie01
pa vidi, ova sama tema je vrlo specificna,...npr, kada je krenula lavina, pa bio dokacen i leka- ne znam da li secac nekih bas ozbiljnih glumica koje kada su cule za slucaj, bez da im je bilo receno o kome se radi, odmah su znale ko je upitanju,...pa su se posle pojavile price sa Akademije i sve je zataskano i leka i akademija,..znaic, da neka okolina nije bas u nenzanju...

Odličan primer.

Ako se sve to znalo još odavno, zašto se niko nije bunio kad je bio osnivač LDP-a?

A kad se neko usudio da kaže nešto na blogu B92 protiv LDP-a, odmah je bio brisan/banovan i proglašavan za četnika, nacionalistu i šta već sve....
dragosevacprekjuce dragosevacprekjuce 09:08 23.09.2023

Re: Čitao sam negde...

A kad se neko usudio da kaže nešto na blogu B92 protiv LDP-a, odmah je bio brisan/banovan i proglašavan za četnika, nacionalistu i šta već sve....


ma kud bi oni bre, samo su komentari bili brisani i u boljem slucaju editovani da ih se zastiti od njih samih - da se greskom ne odreknu od odgovornosti, da ne kazem disklejmeruju...


Spiridon Spiridon 10:02 20.09.2023

..

To sto je ovaj monstrum radio je strasno. Milena nije bila jedina zrtva i to ne treba zaboraviti.
angie01 angie01 10:05 20.09.2023

Re: ..

Spiridon
To sto je ovaj monstrum radio je strasno. Milena nije bila jedina zrtva i to ne treba zaboraviti.


nije zaboravljano, samo sto je juce Milena svedocila,...na nekom od prethodnih rocista, svedocila je druga zrtva, a nju su iz publike opstruirali marina rajevic i dule savic, eno, postavila sam link.
Spiridon Spiridon 10:23 20.09.2023

Re: ..

marina rajevic i dule savic



angie01 angie01 10:25 20.09.2023

Re: ..

Spiridon
marina rajevic i dule savic






bas tako.
ephemeris ephemeris 13:21 20.09.2023

Tribunal u Hagu - silovanja u toku rata

Naravno, ovo se dosta razlikuje od slučaja iz teme bloga, ali ipak treba pomenuti.

Na suđenjima je postavljeno pitanje da li se silovanje uopšte dogodilo ako o njima ne postoji medicinska dokumentacija. Specijalista sudske medicine je govorio o pregledu kao neophodnom elementu i o ustanovljavanju eventualnih posledica. I psihoterapeut se složila da je potrebna i medicinska dokumentacija. Međutim, iako jeste (sudsko)medicinska doktrina, to nije i pravna potreba/zahtev. Posebno, što u toku rata žene koje su kasnije prijavile silovanje nisu u datom momentu imale mogućnosti pregleda, a pride su bile i zarobljenice.
angie01 angie01 13:35 20.09.2023

Re: Tribunal u Hagu - silovanja u toku rata

za ta ratna silovanja postoje svedoci- mnogi su svedocili i u Hagu i u drugim sudovima,...postoje vestaci za stvari koje nemaju materijalne dokaze, kao sto bi bila medicinska dokumentacija u slucajevima silovanja.

koliko znam, u zivotnjskom svetu ne postoji silovanje, zenka mora da da pristanak, priroda je tako uredila,...znaci, covek je najgora vrsta koju je priroda stvaorila, kakav izopaceni monstrum treba da budes, da silom izvrsis takav cin?...pa to ne radi normalan covek i krajnje je vreme da se nasilje prema zenama razoblici i kazni u svoj svojoj vekovnoj zasticenosti.
nask nask 14:11 20.09.2023

Re: Tribunal u Hagu - silovanja u toku rata

u zivotnjskom svetu ne postoji silovanje

Postoji. Recimo delfini su poznati po grupnom silovanju, a ako im ne uspe silovanje onda često udave ženku. Femicid je kod dosta kičmenjaka redovna pojava.
angie01 angie01 14:39 20.09.2023

Re: Tribunal u Hagu - silovanja u toku rata

Postoji. Recimo delfini su poznati po grupnom silovanju, a ako im ne uspe silovanje onda često udave ženku. Femicid je kod dosta kičmenjaka redovna pojava.


nisam znala, sve dokumentarce o zivotanjama koje sam gledala, prikazuju nevidjen trud muzjaka da se dodvori zenki.
nask nask 15:29 20.09.2023

Re: Tribunal u Hagu - silovanja u toku rata

prikazuju nevidjen trud muzjaka da se dodvori zenki

Evo ovaj se ubi od truda



Generalno se primeri iz životinjskog sveta mogu (zlo)upotrebiti za dokazivanje bilo čega, tako da bi se pri ovakvim raspravama trebalo ograničiti samo na ljudsko delovanje, tj. na pomenuti primerak o kome je ovaj blog.

Btw, ne mogu, niti pokušavam, da zamislim kroz kakvu noćnu moru prolaze silovane/i, kako za vreme tako i posle. Nažalost znam takoreći iz prve ruke (moji đaci) šta to radi čoveku mentalno i fizički.

angie01 angie01 17:56 20.09.2023

Re: Tribunal u Hagu - silovanja u toku rata

Generalno se primeri iz životinjskog sveta mogu (zlo)upotrebiti za dokazivanje bilo čega, tako da bi se pri ovakvim raspravama trebalo ograničiti samo na ljudsko delovanje, tj. na pomenuti primerak o kome je ovaj blog.


izvini, a gde je zloupotreba dokazivanja bilo cega, rekoh, da sve sto sam videla u dokumentarcima o zivotinjama, prikazuje razne vrste u kojima se muzjaci udvaraju zenkama, kako bi doslo do intimnog cina,...i naravno da mi je to palo napamet,...i ne samo sada, nego i u drugim slucajevima, gde je moguce uporediti zivotinjski svet sa onim sto ljudi cine,....jer slucajevi silovanja, pa jos dece, ne spadaju u ljudsku rabotu.
nask nask 19:42 20.09.2023

Re: Tribunal u Hagu - silovanja u toku rata

izvini, a gde je zloupotreba dokazivanja bilo cega

Izvini, a gde ja kažem da ti išta zloupotrebljavaš.
rekoh, da sve sto sam videla u dokumentarcima o zivotinjama, prikazuje razne vrste u kojima se muzjaci udvaraju zenkama, kako bi doslo do intimnog cina,

Znači da nisi videla dovoljno dokumentaraca na temu ili nisi obratila pažnju na gomilu izuzetaka. I nije problem gledanje istih već pravljenje. Dokumentarce prave ljudi, da bi isti bili gledani treba sve te priče upakovati i to pakovanje je slučajno ili namerno vrlo antropcentrično. Prave se uglavnom kao ogledalo za nas ljude. Po mom mišljenju pogrešan pristup ali sam svestan da je taj pristup dobar za gledanost.
gde je moguce uporediti zivotinjski svet sa onim sto ljudi cine

O tome i jeste moj komentar, prvo sa kojom vrstom se upoređuje i u kom kontekstu. Pošto su generalno ta upoređivanja vrlo pojednostavljena do te mere da su besmislena.
jer slucajevi silovanja, pa jos dece, ne spadaju u ljudsku rabotu.

Pa te rabote sami ljudi rabotaju tako da jesu ljudske rabote. Druga je stvar što to nije ljudski tako nešo uraditi drugom ljudskom biću.
angie01 angie01 19:55 20.09.2023

Re: Tribunal u Hagu - silovanja u toku rata

Izvini, a gde ja kažem da ti išta zloupotrebljavaš.


rekao si da je moguce,

Generalno se primeri iz životinjskog sveta mogu (zlo)upotrebiti za dokazivanje bilo čega, tako da bi se pri ovakvim raspravama trebalo ograničiti samo na ljudsko delovanje, tj. na pomenuti primerak o kome je ovaj blog.


ja licno ne vidim problem uporedjivanja nekih stvari sa drugim vrstama, gde se stvari odvijaju po prirodnim zakonima, a kod coveka uticu i mnoge nametnute, ti si u poslednjoj recenici rekao isto sto i ja, samo drugim recima.

da li ja nisam pogledala sve dokumentarce- nisam sigurno, al volim da gledam sve o zivotinjama i ostao mi je taj utisak koji sam navela,...da postoje vrste kod koji stvari funkcionisu drugacije, kao sto kazes, ne menja moj osnovni utisak.


Pošto su generalno ta upoređivanja vrlo pojednostavljena do te mere da su besmislena.


pa mozda tebi i uvazavam takav pristup, ali kada se recimo uporedjuje, kako i najkrvolocnije zivotinje ubijaju samo ako su ugrozene ili zbog gladi, a covek iz mnogi drugih idiotskih razloga, meni onda takvo poredjenje nije besmisleno,...pa mnogi istrazivaci zivotinja, koji godinama zive sa njima, snimaju ih i proucavaju njihova ponasanja, tvrde kako su mnogo toga naucili od njih i meni je to logicno,...mi smo svi stanovnici iste planete.
nask nask 21:04 20.09.2023

Re: Tribunal u Hagu - silovanja u toku rata

Znam da sam dosadio sa FdeW ali



Knjiga je odlična, otvorila mi oči, nadam se.

kako i najkrvolocnije zivotinje ubijaju samo ako su ugrozene ili zbog gladi,

Šta određuje krvoločnost jedne životinje? Da ne bude zabune ovo je retorsko pitanje.
a covek iz mnogi drugih idiotskih razloga, meni onda takvo poredjenje nije besmisleno,.

Mi uglavnom ne kapiramo motive životinja zašto rade stvari koje rade. Ako ćemo jedan na jedan da upoređujemo: sliuju li životinje, siluju, tlače na bilo koji drugi način, tlače, ubijaju pripadnike svoje vrste, ubijaju, maltretiraju svoje žrtve iz sporta, da, ... Šta hoću da kažem je da mi gledamo svojim očima i mozgom sa sve ugrađenim filterima na njihove postupke i pritom uglavnom ne kapiramo puno toga ali rado to prevodimo na ljudsko ponašanje i zajednicu.

Moraću na kraju da poslušam Docsa i totalno se izmaltretiram pisanjem jednog blogouvoda na temu. Životinjsku.
angie01 angie01 21:28 20.09.2023

Re: Tribunal u Hagu - silovanja u toku rata

Mi uglavnom ne kapiramo motive životinja zašto rade stvari koje rade


verovatno ne u potpunosti, ali dosta toga je prouceno i dokazano, zasto, sta...
Ako ćemo jedan na jedan da upoređujemo: sliuju li životinje, siluju, tlače na bilo koji drugi način, tlače, ubijaju pripadnike svoje vrste, ubijaju, maltretiraju svoje žrtve iz sporta, da,


da, samo sto zivotilje nemaju ljudsku inteligenciju, ako je covek najsavrsenije bice na Zemlji, valjda bi u 21. veku MORAO da stigne do nekog viseg nivoa svesti i u odnosu na to ponasanja, kako do bilo kakvog poredjenja ne bi ni moglo da dodje, a neka se sama namecu....kao npr, da je covek najveca stetocina na planeti.


u ovom slucaju, cuveni ucitelj, ono mitski, itelektualac, poznat u profesionalnim krugovima, sa sve zenom- koja je morala da zna da nesto nije bas uredu- decenijama zlostavlja devojcice u sred grada,...pa to je potpuno posrnuce i poraz,...i jos se neki ljudi svrstavaju da tako nesto brane,..eto ne znam koliko smo mi uopste civilizovani.


Moraću na kraju da poslušam Docsa i totalno se izmaltretiram pisanjem jednog blogouvoda na temu. Životinjsku.


to bi bilo lepo.
nask nask 22:19 20.09.2023

Re: Tribunal u Hagu - silovanja u toku rata

ako je covek najsavrsenije bice na Zemlji,

Uh.

Btw, potpuno kapiram da tema bloga ne ostavlja nikoga ravnodušnim ali ne kapiram zašto dolazimo na ovo mesto i ne umemo ili ne želimo da čujemo šta drugi o ovome misli, tj, čujemo ono što mislimo da treba da čujem/čitamo, raspravljamo se sa svojim projekcijama, ... baš zamorno, a ne bi baš uvek moralo da bude.
promoter promoter 08:16 21.09.2023

Re: Tribunal u Hagu - silovanja u toku rata

nask
ako je covek najsavrsenije bice na Zemlji,

Uh.

Btw, potpuno kapiram da tema bloga ne ostavlja nikoga ravnodušnim ali ne kapiram zašto dolazimo na ovo mesto i ne umemo ili ne želimo da čujemo šta drugi o ovome misli, tj, čujemo ono što mislimo da treba da čujem/čitamo, raspravljamo se sa svojim projekcijama, ... baš zamorno, a ne bi baš uvek moralo da bude.

Mudro!
shmoo shmoo 16:33 20.09.2023

Занимљиво

Примећујем да је Милени Радуловић глумачка каријера на филму нагло кренула узлазном линијом од тренутка када се исповедила медијима и покренула медијску хајку на Мику Алексића.

Пре тога (2015-2020) ова глумица играла је само неколико епизодних улога у домаћим ТВ серијама и имала једну епизодну улогу у филму Патуљци са насловних страна код Дебелог (Милинковића).

А откако се ова прича о силовању повлачи по медијима, Милена Радуловић је у периоду јануар 2021 - 2023 добила улоге у чак 4 домаћа филма (Беса, Тома, Кошаре, Траг дивљачи).

Занимљиво.

newimprovedtadejus newimprovedtadejus 16:38 20.09.2023

Re: Занимљиво

shmoo
Примећујем да је Милени Радуловић глумачка каријера на филму нагло кренула узлазном линијом од тренутка када се исповедила медијима и покренула медијску хајку на Мику Алескића.

Пре тога (2015-2020) ова глумица играла је само неколико епизодних улога у домаћим ТВ серијама и имала једну епизодну улогу у филму Патуљци са насловних страна код Дебелог (Милинковића).

А откако се ова прича о силовању повлачи по медијима, Милена Радуловић је у периоду јануар 2021 - 2023) добила улоге у чак 4 домаћа филма (Беса, Тома, Кошаре, Траг дивљачи).

Занимљиво.



čekaj jel hoćeš reći da je ona zapravo sa 17 godina njega zavela?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana