Gost autor| Hronika

The Accused

angie01 RSS / 19.09.2023. u 22:02

 3614374_1_ff.jpg?ver=1695150495

 U Visem sudu u Beogradu odrzano je rociste, vezano za slucaj Mike Aleksica, ucitelja glume, koji je optuzen da je u svojoj privatnoj skoli, seksualno zlostavljao devojcice koje su mu bile poverene na cuvanje. Jedna od zrtava, glumica Milena Radulovic, koja je prva u javnost iznela sta joj se dogodilo, danas je bila saslusana.

Takva svedocenja su veliki stres i neprijatnost, jer neko ko je preziveo zlostavljanje, mora ponovo da prolazi korz istu traumu. Da sve buda jos gore, pobrinuo se tim odbrane, koji je na sve moguce nacine pokusao da Milenu ponizi i omalovazi. Kako je to izgledalo, opisala je Biljana Srbljanovic, koja je bila u sudnici tokom ovog ispitivanja i prenecu njena zapazanja.

 

"Prisustvovala sam današnjem sđjenju i želim da vam kažem da je sve još mnogo gore nego što zamišljate.

Milena je bila hrabra, dostojanstvena, odvažna i jaka, prošla je kroz 3 sata uvredljivog obraćanja i prostačkog ponašanja advokata odbrane i njegovog tima. Odgovarala na teška i komplikovana pitanja bez treptaja, bez da se zagrcnula.

Zagrcnuli smo se u publici mi.

Sudnica je danas bila prepuna, veoma mnogo predstavnika medija i "stručne javnosti" (mislim da su studenti ili mladi pravnici). Gotovo sve medije su predstavljale žene, uglavnom mlade, ozbiljne i diskretne. Ipak su i one, nekoliko puta, pokazale da su zgrožene govorom advokata.

Pored toga, jedine reakcije su dolazile od dve novinarke srednje generacije, kojima se Aleksić osmehnuo, a jednoj i namignuo, a one mu uzvratile srdačno.

Ipak imam utisak da je većina prisutnih bilo zgađeno nad pristupom, ponašanjem i držanjem Aleksićevog pravnog tima.

Ne postoji niti jedan razlog da se branilac optuženog za bilo koje, a pogotovo ovakvo krivično delo, ponaša kao advokati Aleksića.

Ne postoji razlog da se smeju ženi dok odgovara na pitanja o silovanju. Ne postoji nikakav razlog da se advokatica, dakle žena, iz tima branilaca, čitavo vreme cereka Mileni u lice, pravi grimase, negoduje i pokušava da je stavom ponizi dok svedoči o seksualnom nasilju koje je preživela.

To ne može biti prihvatljiva strategija odbrane bilo koga, a pogotovo starca kome se sudi za silovanje i seksualno uznemiravanje devojaka i devojčica.

Nemoguće je da je tako nešto korisno za odbranu, osim što je odvratno i potpuno neprihvatljivo, za to nema čak ni razloga.

Ne postoji razlog da se advokat kezi, navlači pantalone, dobacuje publici, namiguje saradnici, pravi grimase, i da se otvoreno smeje ženi koja je primorana da odgovara na njegova pitanja o silovanju koje je preživela.

Pored toga, moram da kažem da je potpuno neshvatljivo da danas, 2023. godine, odbrana bude bazirana na ponižavanju žena koje svedoče o silovanju sledećim pitanjima:

Koliki je Mikin jezik?

Da li vam je gurnuo u grlo?

Da li vam je glavu vukao na dole? (pokazuje kako vuče zamišljenu žensku glavu ka svojim preponama)

Da li vas je čupao i vukao unazad? (pokazuje, vrlo uverljivo, kako neku zamišljenu ženu siledžijski čupa i vuče unazad)

Da li je vaš otac, kad vas je posle prvog napada vozio kući, osetio miris na vama?

Da li je vaš otac osetio muški parfem ili miris duvana na vama?

Zašto ga niste ugrizli za jezik, kao što je "prirodna reakcija" napadnute žene?

Da li ste vikali jao "kao što je normalno" pri njegovom napadu? (prethodno je više puta ponovljeno da su iz zgrade SVI otišli i da je ostala sama sa njim)

Koje boje su vam bile hulahopke i šta ste imali "iznad haljine"?

Da li su vam pitanja "da li se krešeš", "da li si suvopičasta", "da li svršavaš" delovala neprijatno ili pedagoški?

Da li ste pre toga već imali seksualne odnose i sa kim?

Treba reći da je NA SVE OVO Milena, kao i druge devojke, već satima odgovarala pred tužiocima, veštacima, specijalizovanim psihijatrima. Sve je već rekla, kroz ovo je već prošla, SATIMA je govorila o svojoj traumi, nakon čega se smatrala verodostojnom i na osnovu čega je Aleksić i uhapšen, a optužnica podignuta.

Sve ovo piše u spisima, koje advokat uporno želi da karikira, izvrće ruglu, uz jedan omalovažavajući ton i gest.

Sve je već rekla, i sada ponovila.

Nema nikakvog razloga da je taj raspojasani muškarac pita kolika je dužina jezika, organa, dakle, Miroslava Aleksića, tada čoveka od 62 godine koji je, prema optužnici, taj jezik gurao u usta i grlo devojčici od sedamnaest.

Imajte to uvek u glavi, on tada ima 62 godine, ona nije još ni punoletna.

On je, kako je Milena danas rekla, samo četiri godine mladji od njenog DEDE.

Koliko je dugačak jezik što joj je ugurao u usta, devojci koju je uzeo pod svoje kad je bila dete, pravo dete od samo 11 godina?

Treba to stalno imati na umu, sve ove mlade žene koje se, evo sad će biti četiri godine, bore, prvo su bile deca, devojčice koje je odabrao na "audicijama", koje je zastrašivao, pripremao, ubedjivao, podizao, vaspitavao po svome, gledao ih kako rastu, samo da bi onda u trenutku u kom tek što su od deteta postale devojke, nasrtao na njih da ih fizički, emotivno, psihički, ljudski, kao žene - osakati za uvek.

Danas je Milena bila veličanstvena. Najviše zbog toga što je svima bilo jasno da on nije pobedio. Nije jači od nje. Ne može joj više ništa, ni njoj ni ijednoj drugoj.

Ove hrabre devojke i Milena su ga zaustavile.

Hvala im na tome u ime svih naših kćeri. Hvala, Milena."


 

 



Komentari (481)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

maksa83 maksa83 13:30 21.09.2023

Re: Рибетине - Мери Цакић

hebiga isto ovako je meni maxa promovisao zen pristup, dok njega nisu zakacili, pa je nekako zen pukao na prvu.


Nisi ti baš ništa razumela od onoga što sam ti objašnjavao. Nije isto popizdeti sa jedne strane i sa druge zasipati neko mesto BUKVALNO stotinama komentara apsolutno ničega - ping pongom najbanalnijih uvreda. Ta žilavljenja žele da čitaju samo budale koje se naslađuju tuđim napriđivanjem (da ne vadim opet Mirela featuring Šekspir citat). To je minimum nepoštovanje okoline i tuđeg vremena. Niko ne može da kontroliše da li će to nekeo drugi da radi, može samo sebe da spreči da učestvuje u tome i time je taj posao gotov. Mada sam sve ovo već objašnjavao nadam se da je sada jasno.

angie01 angie01 13:30 21.09.2023

Re: Рибетине - Мери Цакић

recimo, šta je sve Filipu izgovarano na blogu? je l' on muško?


jeste, Filip je tu u prednosti sto se toga tice- zaboravila sam, jer radim ujedno i nesto drugo, nisam usredredjena na blog, al on je izuzetak, jer se ne brani, pa je kao laka meta omiljen za grupna rendanja.- to sto on to dozvoljava, jos uvek ne znaci da je to normalno.


o što se ti toga ne sjećeš ne znači da se nije dogodilo.


ovo je vise nego nefer izjava, trenutno sam smetnula s uma,..a ako ga je neko stalno branio od grupnog blacenja, to sam ja i zbog toga jos stradala od iste ekipe.


da mi je baš stalo vjerovatno bih pobrojao još pokoju sočnu


ovo sto si nabrojao je cista romantika u odnosu na ono cime sam ja cascavana,...pa i moja porodica, muz, klela mi se deca sa najgorim zeljama za njih,...ne znam sta ti nije jasno.
angie01 angie01 13:31 21.09.2023

Re: Рибетине - Мери Цакић

pa rekoh ti ne trpim ništa, al nikog i ne banujem.

što je tu nejasno?


pa ti nemoj, ja hocu- posle treceg insistiranja na ekstremnom prostakluku- hocu.
angie01 angie01 13:38 21.09.2023

Re: Рибетине - Мери Цакић

Nisi ti baš ništa razumela od onoga što sam ti objašnjavao


sada, iskreno ne secam se tacno ni o cemu se radilo, ni kako je tako razgovor, al se secam tvojih zen ponuda, koje se posle jednog dana prekrsio- a za ignorisanje budala sam jedno 10 puta ponovila, da sam to radila pre svih i to godinama, dok su se svi drugi upistali u prepucavanja,...

maksa83 maksa83 13:42 21.09.2023

Re: Рибетине - Мери Цакић

sada, iskreno ne secam se tacno ni o cemu se radilo, ni kako je tako razgovor, al se secam tvojih zen ponuda, koje se posle jednog dana prekrsio

Ne razumem - ne sećaš se tačno ali se sećaš nečega što po svoj prilici nije napisano.

Kako su - po tvom "sećanju" - izgledale moje "zen ponude"?

angie01 angie01 13:44 21.09.2023

Re: Рибетине - Мери Цакић

A šta je bre bilo toliko gadno?


dobro je huci, to sto si napiso, nema veze sa onim na sta sam reagovala,...

i ne vidim sto bih se bilo kome pravdala.


to su klasicne siledzijske fore, kao nije ok da uklanjas vredjanja...ako je vama takav ambijent noramalan, meni nije.

ja kod dokas nisam dosla da ga pitam, zasto dopusta da se kod njega vredjaju drugi, nego je on kod mene pitao, zasto ja to isto ne dozvoljavam,..pa dajte malo logike...
docsumann docsumann 13:45 21.09.2023

Re: Рибетине - Мери Цакић

ovo sto si nabrojao je sita romantika u odnosu na ono cime sam ja cascavana,...pa i moja porodica, muz, klela mi se deca sa najgrim zeljama za njih,...ne znam sta ti nije jasno.


ne vršim klasifikaciju ni kategorizaciju uvrijeda, nit ih upoređujem sa uvrijede izrečenim drugima.

govorim o principu.

nekom romantika nekom hard core. a napušavanja nisam ni brojao. meni je to infatilno, niži nivo igre

u mom referentnom sistemu ustašoljubac je mnogo teži pokušaj omalovažavanja. al svak neka koristi sopstvenu skalu...
docsumann docsumann 13:46 21.09.2023

Re: Рибетине - Мери Цакић

angie01
pa rekoh ti ne trpim ništa, al nikog i ne banujem.

što je tu nejasno?


pa ti nemoj, ja hocu- posle treceg insistiranja na ekstremnom prostakluku- hocu.


a jesam li ti rekao - nemopj?
angie01 angie01 13:48 21.09.2023

Re: Рибетине - Мери Цакић

Kako su - po tvom "sećanju" - izgledale moje "zen ponude"?


pa nudio si da ignorisem napade, pa onda ceo sistem nestaje kao magija- tako nekako.

rec magija jesi upotrebio:),...sad nemam vremena, al mozda pronadjem, ako je to sve bilo na mom blogu, kako mi se trenutno cini.

znaci, to je bio neki d pojnt- da se ne upustam...kao sto ti samo preskocis i onda puf, nema nicega.
predatortz predatortz 13:50 21.09.2023

Re: Рибетине - Мери Цакић

u mom referentnom sistemu ustašoljubac mnogo teži pokušaj omalovažavanja


Ja ti variram od toga, pa do nekoga ko bi pobio sve muslimane i Hrvate!
Mislim, u nekim pomućenim umovima ovde.

Svaki pokušaj objašnjavanja sa takvim da ni jedno nije ni blizu istini bio bi pišanje uz vetar.

principessa_etrusca principessa_etrusca 13:51 21.09.2023

Re: Рибетине - Мери Цакић

zaharaga
principessa_etrusca
angie01
Мислим да њих нико не криви што су ћутале, већ се говори о томе накнадне пријаве отежавају судски процес

ja stavrno ne znam sta pricas- ti licno si rekla da ta optuznica nije ni trebalo da bude podignuta.

Само и искључиво јер се суди на основу њене речи против његове (по сећању), и речи сведока оптужбе против речи сведока одбране (по сећању), и речи вештака обе стране итд, а судије ипак нису мудри Соломони.


To i mene kopka, kako se sudi u Srbiji?

Ti ces znati za Englesku najbolje, ali sam ja cuo da tamo vazi
da za zlocine, tj.za zatvorske kazne dokaz mora da bude
"beyond reasonable doubt", dok je za isplate i nadoknade
dovoljan dokaz "on the balance of probabilities", sto je daleko
lakse postici.

Sudjenje, iskreno, niti pratim niti me zanima, ali cisto zdravorazumski,
"on the balance of probabilities", Mika mozda i jeste kriv,
ali "beyond reasonable doubt" moguce i da nije.

Не знам шта се доказује у Србији, у Енглеској важи критеријум ”beyond reasonable doubt”.

(У Енглеској је генерално реч reasonable важна, чак кључна, мада је то шта је reasonable доста интуитивна, па и субјективна ствар. Била сам једном на суђењу у суду за привредне прекршаје. Радило се о класичној превари са две фирме, једна која наплаћује, прави добит и нема трошкове, и друга на коју иду сви трошкови које не плаћа, па уследи стечај и замена новом ”потрошном” фирмом. На питање директору прве да ли они уопште плаћају неке рачуне, он је мртав озбиљан рекао ”if we find them fair and reasonable".)

angie01 angie01 13:57 21.09.2023

Re: Рибетине - Мери Цакић

a jesam li ti rekao - nemopj?


nisi rekao nemoj, al si me prozvao zasto jesam,...i pored svih mojih objasnjenja, al bas strpljivih i dalje si uporan:)


u mom referentnom sistemu ustašoljubac mnogo teži pokušaj omalovažavanja. al svak neka koristi sopstvenu skalu...


pa dobro, ja sam vise puta bila ustaska kurva,...al kada mi neko dira decu, koja pri tome sa blogom nemaju nista, onda bas ne vidim da tu neki drugi vrednosni sitem moze da bude jaci.

mislim, nije mi ideja se nadmecem u trci, ko je dobio vise prostakluka, nego da ti ukazem da nisi ni blizu u odnosu na takve idiotarije u poredjenju s drugima,...ja licno smatram da je to sve nedopustivo, a ti smtaras da bi trebalo da sve to ostane i da govori o autorima....da si ti u pravu, disklejmer ne bi ni postojao, ne ovde nego nigde,...a to sto su nas prepustili nama samima, je sasvim druga prica.
angie01 angie01 14:00 21.09.2023

Re: Рибетине - Мери Цакић

Ja ti variram od toga, pa do nekoga ko bi pobio sve muslimane i Hrvate!
Mislim, u nekim pomućenim umovima ovde


hebote, sad ti ko carli, sto je nesto gore izjavio, da bi sve matorce koji se udvaraju klikama nestonesto,..daj bre, budite malo razumni u tom retusiranju.
angie01 angie01 14:11 21.09.2023

maxo,

http://blog.b92.net/text/30671/Ne-daj-mene-za-nju/#komentari

evo, nasla sam, na prvoj strani je glavni deo tvog upustva:)
maksa83 maksa83 14:20 21.09.2023

Re: maxo,

evo, nasla sam, na prvoj strani je glavni deo tvog upustva:)

Da, stojim iza svega napisanog. To što ti imaš sopstvenu interpretaciju toga što tami piše (ovo je fini nači da kažem "nisi razumela" ) - jebiga.

angie01 angie01 14:28 21.09.2023

Re: maxo,

Da, stojim iza svega napisanog. To što ti imaš sopstvenu interpretaciju toga što tami piše (ovo je fini nači da kažem "nisi razumela" ) - jebiga.


sta nisam razumela, sto si mi rekao da ignorisem napade?...nisi to rekao> nego sta> evo, objasni mi.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 14:46 21.09.2023

Re: Рибетине - Мери Цакић

docsumann
.ako je tebi tako ok, ti kod sebe pusti da se divlja, pusti da ljudi vredjaju druge i tebe-ja necu.


mene sigurno ne vrijeđa njihovo vrijeđanje.
svojim postupcima mogu da uvrijede samo sebe.


pa ne baš..
ako blati konkreno tu Milenu baš prizemnim uvredama onda ne vidim da je to da samo sebe vrjeđa..
ipak vrjeđa i nekog konkretnog drugog..
rekla bih da je stvar i protiv zakona..
al ko će naravno da ga progoni za pogan jezik na nekom tamo ćošku interneta..
ja bih to obrisala mislim..
docsumann docsumann 14:58 21.09.2023

Re: Рибетине - Мери Цакић

newimprovedtadejus
docsumann
.ako je tebi tako ok, ti kod sebe pusti da se divlja, pusti da ljudi vredjaju druge i tebe-ja necu.


mene sigurno ne vrijeđa njihovo vrijeđanje.
svojim postupcima mogu da uvrijede samo sebe.


pa ne baš..
ako blati konkreno tu Milenu baš prizemnim uvredama onda ne vidim da je to da samo sebe vrjeđa..
ipak vrjeđa i nekog konkretnog drugog..
rekla bih da je stvar i protiv zakona..
al ko će naravno da ga progoni za pogan jezik na nekom tamo ćošku interneta..
ja bih to obrisala mislim..


pričam u slučaju kod vrijeđanja u međusobnom dijalogu na blogu. situacija 1 na 1, ma može i 1 na x, ali uvijek u direktnom obraćanju.

ovo što spominješ je drugi slučaj. ocrnjavanje osobe koja nije prisutna.

e da, i tu bih reagovao, al ne bih brisao.

EDIT: medijsko opljuvavanje i ocrnjavanje je već nešto drugo. tu bih sankcionisao al po džepu, i privremeniom zabranom izdanja dok se javno ne izvinu dotičnoj osobi.
angie01 angie01 14:58 21.09.2023

Re: Рибетине - Мери Цакић

pa ne baš..
ako blati konkreno tu Milenu baš prizemnim uvredama onda ne vidim da je to da samo sebe vrjeđa..
ipak vrjeđa i nekog konkretnog drugog..
rekla bih da je stvar i protiv zakona..
al ko će naravno da ga progoni za pogan jezik na nekom tamo ćošku interneta..
ja bih to obrisala mislim..


pa normalno, pazi foru, devojcice su dopustale seksualno maltretiranja zbog karijere- to treba u one mengele, pa na trg, da se gadja paradajzom i jajima i da stoji sta je izjavio o devojkama, a ne samo banovanje, mene je sramota od ovakvih izjava.

a btw, nisam videla da je bilo ko od pravdoljubivih otisao da odbrani Mikelea od nelecene sizofrenicrke, koja je ocigledno poludela, sto niko ne reaguje na njene bolesne provpkacije, pa je ubacila u trecu...ili je i to deo mantranja, da svako sebe predstavlja, sto jeste, al kojim pravom maltretira druge. mikele je miran covek i nikoga ni na koji nacin nije uvredio, on se kloni ovakvih stuacija, na zalost, tako sto vise ne dolazi na ovo mesto,..eto to su posledice tolerancije prema gadostima.
angie01 angie01 15:00 21.09.2023

Re: Рибетине - Мери Цакић


e da, i tu bih reagovao, al ne bih brisao.


pa tu sam i reagovala, a nisam brisala, a na sva druga proseravanja nisam,...pa sam dobila kofu govana po glavi, sto sam samo obrisala, pa je onda srucio dve, pa sam ga uklonila- sta tebi vise nije jasno, evo ne znam.
docsumann docsumann 15:04 21.09.2023

Re: Рибетине - Мери Цакић

sta tebi vise nije jasno, evo ne znam.


zašto smatraš da mi nešto nije jasno?

to što se ne slažem s nekim tvojim stavovima?! oh, gad demidž




newimprovedtadejus newimprovedtadejus 15:12 21.09.2023

Re: Рибетине - Мери Цакић

docsumann
newimprovedtadejus
docsumann
.ako je tebi tako ok, ti kod sebe pusti da se divlja, pusti da ljudi vredjaju druge i tebe-ja necu.


mene sigurno ne vrijeđa njihovo vrijeđanje.
svojim postupcima mogu da uvrijede samo sebe.


pa ne baš..
ako blati konkreno tu Milenu baš prizemnim uvredama onda ne vidim da je to da samo sebe vrjeđa..
ipak vrjeđa i nekog konkretnog drugog..
rekla bih da je stvar i protiv zakona..
al ko će naravno da ga progoni za pogan jezik na nekom tamo ćošku interneta..
ja bih to obrisala mislim..


pričam u slučaju kod vrijeđanja u međusobnom dijalogu na blogu. situacija 1 na 1, ma može i 1 na x, ali uvijek u direktnom obraćanju.

ovo što spominješ je drugi slučaj. ocrnjavanje osobe koja nije prisutna.

e da, i tu bih reagovao, al ne bih brisao.

EDIT: medijsko opljuvavanje i ocrnjavanje je već nešto drugo. tu bih sankcionisao al po džepu, i privremeniom zabranom izdanja dok se javno ne izvinu dotičnoj osobi.


pardoniram, mislila sam da je tasa nastradao a nisam sigurna dal to piše što misli il da privuče kakvu takvu pažnju i komunikaciju..
either way nije u redu..
ostalo preskačem pogotovo kad se ovako otme kontroli
angie01 angie01 15:18 21.09.2023

Re: Рибетине - Мери Цакић

zašto smatraš da mi nešto nije jasno?


pa zato sto si uporan u necemu sto sam ti detaljno objasnila.


to što se ne slažem s nekim tvojim stavovima?! oh, gad demidž


pa nije problem sto se ne slazes, izneo si svoje neslaganje, ja ti odgovorila i i dalje insitiras da je to nesto sto nije ok,...pa ja mislim da nije ok sto dopustas da se na tvom blogu odvija vredjanje drugih, pa ti nista nisam rekla,...baska sto je potpuno van svake logike, da se raspravljas sa mnom oko sasvim normalne odluke, da ne dopustim prostacenje na blogu, pri cemu se ja ne raspravljam s tobom, sto to ipak dozvoljavas.
angie01 angie01 15:21 21.09.2023

Re: Рибетине - Мери Цакић


EDIT: medijsko opljuvavanje i ocrnjavanje je već nešto drugo. tu bih sankcionisao al po džepu, i privremeniom zabranom izdanja dok se javno ne izvinu dotičnoj osobi.


isto ne kapiram, da li ste vi svesni da je blog medij- javni medij, deo zvanicnog sajta medija sa nacionalnom frekvencijom.
gvozden1 gvozden1 16:03 21.09.2023

Re: Рибетине - Мери Цакић

, da li ste vi svesni da je blog medij- javni medij, deo zvanicnog sajta medija sa nacionalnom frekvencijom.

A ti urednik:)
angie01 angie01 16:16 21.09.2023

Re: Рибетине - Мери Цакић

A ti urednik:)


koga ja uredjujem,...koliko vidim, postoje tendenice, da se ja uredim:)

jedan kaze da bi trebalo da ignorisem, drugi da ne brisem, treci da ne uporedjujem, a ti da ucutim,..sve neka uputstva za trpljenje:)))
gvozden1 gvozden1 16:28 21.09.2023

Re: Рибетине - Мери Цакић

koga ja uredjujem

Pa medij sa nacionalnom frekvencijom.
Posetila si na činjenicu da je ovaj blog deo medija, to valjda znači da sve što neko napiše mora da bude u okviru zakona.

Za tebe to, naravno, ne važi.
principessa_etrusca principessa_etrusca 16:54 21.09.2023

Re: Рибетине - Мери Цакић

angie01

pa normalno, pazi foru, devojcice su dopustale seksualno maltretiranja zbog karijere- to treba u one mengele, pa na trg, da se gadja paradajzom i jajima i da stoji sta je izjavio o devojkama, a ne samo banovanje, mene je sramota od ovakvih izjava.

a btw, nisam videla da je bilo ko od pravdoljubivih otisao da odbrani Mikelea od nelecene sizofrenicrke, koja je ocigledno poludela, sto niko ne reaguje na njene bolesne provpkacije, pa je ubacila u trecu...ili je i to deo mantranja, da svako sebe predstavlja, sto jeste, al kojim pravom maltretira druge. mikele je miran covek i nikoga ni na koji nacin nije uvredio, on se kloni ovakvih stuacija, na zalost, tako sto vise ne dolazi na ovo mesto,..eto to su posledice tolerancije prema gadostima.

Две ствари.

Прво, ова прича се распреда у медијима и Милена, главна протагонисткиња, обасута је похвалама типа ”хероина” и сл. Таса има друкчије мишљење од већинског о мотивима њених поступака и овде га изнео, а ти си га бановала/цензурисала/отерала и то још браниш ”вишим разлозима”. Звучи познато?

Друго, нисам у току са сукобом о коме пишеш, али како је у реду да се на ”zvanicnom sajtu medija sa nacionalnom frekvencijom" :) објављују туђе дијагнозе? Евентуално, можеш да поделиш своју, а коментар о туђем здравственом стању бриши.
docsumann docsumann 17:47 21.09.2023

Re: Рибетине - Мери Цакић

zašto smatraš da mi nešto nije jasno?



pa zato sto si uporan u necemu sto sam ti detaljno objasnila.


koliko se sjećam ovaj niz replika, u ovom smislu, je upravo započeo tvojim opširnim objašnjavanjem korišćenja mehanizama brisanja i banovanja, kad, kako i zašto...

ja sam samo iznio svoj stav, bez ikakve namjere da se oko njega raspravljam.

tako da bi se dalo i o tvojoj upornosti kasti pokoja.


angie01 angie01 18:44 21.09.2023

Re: Рибетине - Мери Цакић

koliko se sjećam ovaj niz replika, u ovom smislu, je upravo započeo tvojim opširnim objašnjavanjem korišćenja mehanizama brisanja i banovanja, kad, kako i zašto...

ja sam samo iznio svoj stav, bez ikakve namjere da se oko njega raspravljam.

tako da bi se dalo i o tvojoj upornosti kasti pokoja.

ovaj niz je poceo tvojom zamerkom oko brisanja i banovanja tase, ja sam ti vrlo strpljivo odgovorila na svaki novi komentar i to bi bila moja upornost oko toga.

da je neko drugi bio upitanju, verovatno se ne bih toliko potrudila.
angie01 angie01 18:53 21.09.2023

Re: Рибетине - Мери Цакић

Таса има друкчије мишљење од већинског о мотивима њених поступака и овде га изнео, а ти си га бановала/цензурисала/отерала и то још браниш ”вишим разлозима”. Звучи познато?


tasa nije banovan zbog misljenja, jer da je tako, brisala bih ga od samog pocetka, ni na jedan njegov odvratan komentar u kojima spletkari o njemu nepoznatim devojkama, ja nisam ni reagovala, do poslednjeg u kome ih je sveo na prostitutke, na sta sam mu odgovorila, a na sta je on mene polio kofom govana- sto sam obrisala, pa se onda vratio i polio me sa dve i onda sam ga banovala, da li je to tebi cenzura i da li bi ostavila nekog da te vredja na tvom blogu najgorim prostaklucima- ne verujem.

cenzurisan nije, svi njegovi komentari o slucaju jos uvek stoje, nema samo onih sa licnim uvredama...nikakvi visi razlozi ne postoje, kako spinujes, nego upravo bazicni.

ovo drugo necu ni da komentarisem- ako pucanstvo zabavlja nelecena osoba koja divlja po blogu i maltretira ljude koji jo se uopste ne obracaju, to sa mnom nema nikakve veze ...i jos je koriste da se obracunava u njihovo ime-to sto ta osoba izgovara je potpuno suludo za javni prostor i prisutna je samo zahvaljujuci tome sto niko o tome ne vodi racuna, ja je nisam imenovala i toliko o tome.


gvozden1 gvozden1 19:02 21.09.2023

Re: Рибетине - Мери Цакић

ja je nisam imenovala

I ne zna se na koga misliš:)

Nelečena je jedna jedina... Zoja.
angie01 angie01 19:06 21.09.2023

Re: Рибетине - Мери Цакић

I ne zna se na koga misliš:)


pa sta bi to onda trebalo da znaci.
docsumann docsumann 19:28 21.09.2023

Re: Рибетине - Мери Цакић

ovaj niz je poceo tvojom zamerkom oko brisanja i banovanja tase, ja sam ti vrlo strpljivo odgovorila na svaki novi komentar i to bi bila moja upornost oko toga.


da, rekoh da može i drugačije. i tu se ptiča mogla sasvim elegantno završiti konstatacojom da svak gura svojhim putem za koji misli da je ispravan, ali...ti si imala još nešto da kažeš

misim, nisam ja tebi prebacivao nešto poput ovoga

zasto ti imas potrebu da branis ocigledne devijante, ja ne znam i necu ponovo da se oko toga raspravljam, ja sam na nasilnistvo netolerantna, ti nisi i to bi bilo to,


već viđeno. i to ništa linteresantno





angie01 angie01 20:04 21.09.2023

Re: Рибетине - Мери Цакић


da, rekoh da može i drugačije. i tu se ptiča mogla sasvim elegantno završiti konstatacojom da svak gura svojhim putem za koji misli da je ispravan, ali...ti si imala još nešto da kažeš


verovatno se razlicito tumacimo,, ja sam imala utisak da ti odgovaram i bilo mi je cudno sto ponavljas da nije trebalo da ga banujem iako sam objasnila zasto jesam.


već viđeno. i to ništa linteresantno


mozda tebi deluje da sam upotreblia prejaku rec, mozda tako deluje kada se otkuca ovde, da pricamo uzivo, bio bi drugi utisak, a ja priznajem, da nekada mogu da delujem dramaticnije nego sto je bia ideja, valjda navikla da se sa ljudima iz svoje okoline razumem- ovo bi trebalo da znaci, a u nedostatku bolje reci u tom trenutku, da evo, vec drugi put se zauzimas za nasilnike,...ja nemam problem s tim da tebi takvo ponasanje ne smeta i da si mozda tolerantniji- meni smeta i nemam toleranciju za bilo kakvo nasilinistvo,..isto tako, mogu da prihvatim da ti to sve vidis drugacije- ja vidim tako,...cini mi se da si stosta toga propustio, sto bi zaokruzilo pricu, al nije ni bitno,...na svom blogu cu se truditi da komunikacija bude sto normalnija, a drugi neka na svojim blogovima rade kako misle da treba.

svakako cu stati sa ovom pricom, da ne ispada da imam zelju da je vrtim, a da ja mislim da sam pristojna i da ti odgovaram,

sve najbolje.
docsumann docsumann 21:04 21.09.2023

Re: Рибетине - Мери Цакић

sve najbolje.



takođe
dragosevacprekjuce dragosevacprekjuce 07:16 22.09.2023

Re: Рибетине - Мери Цакић

Onako redom, kako koje muško se pojavi.


ovako nesto
promoter promoter 09:50 22.09.2023

Re: Рибетине - Мери Цакић

angie01
Ja ti variram od toga, pa do nekoga ko bi pobio sve muslimane i Hrvate!
Mislim, u nekim pomućenim umovima ovde


hebote, sad ti ko carli, sto je nesto gore izjavio, da bi sve matorce koji se udvaraju klikama nestonesto,..daj bre, budite malo razumni u tom retusiranju.

Pravim izuzetak jer se ti nalaziš na spisku 4 (2 blogerke i 2 blogera) koje ne citiram, niti im odgovaram. Satisfakcija može da ti bude da si poslednja dospela na spisak.
Pravim izuzetak zbog 'materijalne' greške - jer ja nisam rekao da bih matorim drtinama koji su sa mladim devojkama išta radio, nego da su mi odvratni.
Ako su, pri tom i sa maloletnim devojkama, tj. devojčicama, onda neka im radi zakon.
A pomenutoga Miku, ako sud dokaže da je silovao devojčice koje je podučavao (ako i ne dokaže sud, a ako je to radio), sam predložio da ga zakon skrati za glavu, a pošto to ne može da ga osudi doživotno. A ako ni to ne može, da ga osudi na 40 godina ako je silovao devojčicu Milenu. I po 40 godina dodatnih za svaku silovanu devojčicu (ako je bilo još silovanih devojčica od njegove strane), koju je podučavao glumi. Pa koliko skupi.
Tebi nisam nikada rekao da si ustaška kurva. Rekao sam ti štošta drugo. A šta si ti meni sve rekla, to znaš sama bolje od mene.
Mada o tebi ne mislim niti nešto dobro.
Ako o tebi uopšte mislim.
Eeeee, takoc.
Da te sada vratim na policu sa još onih troje.
angie01 angie01 09:57 22.09.2023

Re: Рибетине - Мери Цакић

Pravim izuzetak jer se ti nalaziš na spisku 4 (2 blogerke i 2 blogera) koje ne citiram, niti im odgovaram


sta bih ti rekla- konacno, ja sam godinama pokusavala da ti objasnim, kako nije noramlno da se nekome silom obracas- i to kojecime.

i sam znas, da je nas los odnos proistekao iz tvojih nasilnickih performansi i toliko o tome.
dragosevacprekjuce dragosevacprekjuce 21:39 22.09.2023

Re: Рибетине - Мери Цакић

kako da ti kažem, disklajmer je meni potpuno nebitan.
baš me briga što tamo piše. svoj disklajmer nosim u sebi.

ako je sajt ozbilja sam će se potruditi da sprovodi u dijelo svoj pravilnik putem profesionalavca zaduženih za red i mir u kući, a ne da pravi od blogera žandarme.

ja ga nisam pisao niti učestvovao u njegovom donošenju, pa ga neću ni sprovoditi silom.

a biću zadnji koji će ga prekršiti.




konacno da neko upotrebi pravi naziv - pravilnik, a ne imbecilno 'odricanje od odgovornosti'.

ajde - odricem se odgovornosti na sajtu b92?

sama upotreba reci 'disclaimer' umesto 'pravilnik' (da ne ulazimo u to zasto je bila potrebna na engleskom), pokazuje kakve su feme stvorile ovaj brlog onomad.

disclaimer
/dɪˈskleɪmə/
noun
a statement that denies something, especially responsibility.
"the novel carries a disclaimer about the characters bearing no relation to living persons"
Similar:
denial
refusal
rejection
Opposite:
acceptance
acknowledgement
LAW
an act of repudiating a claim, warranty, or bequest.
"a disclaimer stating that the holidaymaker accepts compensation in full and final settlement of any claims"
Similar:
renunciation
relinquishment
resignation
abdication
repudiation

dragosevacprekjuce dragosevacprekjuce 21:42 22.09.2023

Re: Рибетине - Мери Цакић

ja sam svojevremeno vratila palice upravo zbog toga sto mi je bilo zanimljivije da komentarisem i nije mi bilo ok da ujedno imam moc, kako ti kazes, iako se ona svodila na neke zajednicke odluke i dogovorena pravila sa ostalima iz tima- ja licno sam vise stitila "izgrednike", nego sto sam nesto konkreto radila, na onom velikom blogu sam obrisala mozda samo par bas skandaloznih komentara sa pretnjama i nocu, zbog vremenske razlike, cistila zoksterove komentare od delova zbog koga bi ga banovali,...ja nisam bila jedini modreator sa bloga, al sam se jedina autovala, sto je ocigledno bila greska,...


sta kazes - stitila si zokstera od njega samog?



moj fer pristup




dobila gumbice da zastiti blogere da se slucajno ne odreknu od odgovornosti


tetkino tetkino 21:33 21.09.2023

Deni Masterson

Čudi me da niko nije povezao slučaj Mika, sa slučajem Denija Mastersona n1info.rs/magazin/showbiz/osudjen-deni-masterson/ koji je trenutno aktuelan u Americi.

Mediji su preneli da je dobio 30 godina, dobio je doživotnu, sa mogućnošću da za 30 g traži izlazak na uslovnu.
Mislim da nema šanse da takvu presedu neko dobije u Srbiji za silovanje, pa ko god da je žrtva.

bene_geserit bene_geserit 21:46 21.09.2023

Re: Deni Masterson

Mislim da nema šanse da takvu presedu neko dobije u Srbiji za silovanje, pa ko god da je žrtva

Dobar trenutak da se sudska praksa promeni ka oštrijim kaznama za tu vrstu krivičnog dela.
angie01 angie01 21:49 21.09.2023

Re: Deni Masterson

n1info.rs/magazin/showbiz/osudjen-deni-masterson/

pa objasnio je jedan od komentatora, da je ta visina kazne jer je tri puta ponovio isto delo i ona se smatra teskim kriminalcem, znaci nije "slucajno", nije jednom, pod nekim okolnostima,...nego je sa namerom,...ovaj nas je jos pripremao zrtve i ima ih za sada 7, koje su se oglasile.
angie01 angie01 21:50 21.09.2023

Re: Deni Masterson


Dobar trenutak da se sudska praksa promeni ka oštrijim kaznama za tu vrstu krivičnog dela.


bene, prijatno si me iznendaio, ne samo ovim komentarom, eto, hvala ti.
kamilo_emericki kamilo_emericki 21:59 21.09.2023

Pročitah blog i komentare

malo ukoso. Baš onako kako treba.
Predo je briljirao. Zbog ovoga bih ga, da sam član partije, na prvom partijskom sastanku preporučio za članstvo u partiji.
Muškarac nije muškarac ako mu žena budi potrebu da je uzme na silu ili ucenom.

Svaka čast gospodine.

U ovom konkretnom slučaju seksualnog iskorištavanja, sa vrlo jakom pretpostavkom i silovanja, meni bode oči da se malo govori o profesorovoj poziciji moći i autoriteta kao i zloupotrebi toga.
On je profesor a ona njegova učenica, maloljetna. Dovoljno za osudu. Profesionalni kodeksi nekih profesija zabranjuju ili osuđuju seksualne relacije, čak i dobrovoljne, sa klijentima.

Zašto neke žene ne prijavljuju nikako ili kasno prijavljuju silovanja? Vrlo je širok spektar razloga, strahova, dilema. Skoro sam, poslije projekcije jednog filma o silovanju, slušao ispovjesti žena, običnih, šta su prolazile poslije silovanja. Neke priče su bile jezive. Policajac, pored voditelja jedini prisutan muškarac, je ispričao kao se njegova supruga ubila bacanjem sa vrha zgrade 5-6 godina poslije pretrpljenog silovanja od strane kolege na poslu.
Prvo je pokušavala da se ponaša kao da se ništa nenormalno nije desilo, pa se počela povlačiti u sebe odbacujući od sebe i njega i djecu. Poslije nekoliko godina je konačno ispričala šta se desilo i po njegovom nagovoru je otišla u policiju da podnese prijavu. To je bila prva administrativno-pravnička tortura pa onda i suđenje.
Nije dočekala čitanje presude.
angie01 angie01 22:20 21.09.2023

Re: Pročitah blog i komentare

meni bode oči da se malo govori o profesorovoj poziciji moći i autoriteta kao i zloupotrebi toga


mora da ti je pormaklo, ja sam rekla bar ar puta, da je on njima bio bog, autoritet, da je stvorio kult, odgajao ih je od 7,8 gofine, da su mu deca bila poverena na cuvanje, da je on to zloupotrebio.

kod nas u drustvu je tema silovanja bila tabu-generalno maltretiranje zena, sem u nekim scanama domacih filmova, koje su prihvacene maltene normalno, nas soc realizam, sta tu ima- tek u skorije vreme je krenula neka prica, ali nedovoljna, uglavnom se teoretise, kao i o svim drugim stvarima, prosto je pristup pogresan, prvo jer je osetljiva tema i "analiticarsko" drobljenje nije nacin da se o tome prica, pre svega zbog dece, koja bi trebalo da nauce sta je sta i kako se u odredjenim situacijama reaguje, kao i da mali decaci od malena usvoje pravila ponasanja i sta je ok, a sta nije, bez obzira, kakve primere imali kod kuce.

takodje drustvo nije dovoljno osudilo pojau jutkinh baba- znaci podrska nasilnicima i ismevanje zrtve,...svi su se smo cuditli u fazonu, vidi budle, a one su mnogo gore od toga,...ko sto se sada na isti nacin zrtvama u sudnici podsmeva bracni par rajevic savic, to su nedopustive stvari.
mlatisa mlatisa 22:21 21.09.2023

Ваља се присетити случаја Асанж

Нарочито се важа присетит оптужби због којих је првобитно притворен. Терен о коме се овде дискутује је веома клизав. И да овде је реч о оптужници само на основу исказа "оштећених". Материјалних доказа нема. А да се такав приступ може злоупотребити по потреби говори и случај Асанжа.

А о каквим све људима "може" бити реч, говоре и примери буквално подвођења од стране родитеља. Нпр. случај Полански.

Боље да се манемо ћорава посла и да пустимо суд да каже своје, па онда да га пљујемо по потреби.

Уосталом, Асанжа треба ослободити!
angie01 angie01 22:35 21.09.2023

Re: Ваља се присетити случаја Асанж


А о каквим све људима "може" бити реч, говоре и примери буквално подвођења од стране родитеља. Нпр. случај Полански.


gde si to procitao,...koliko znam, Polanski je priznao krivicu, silovao je 13ogodisnju devojcicu i pre izricanja presude pobegao je u Ameriku,...priznao je i da ga loze mladje tinejdzerke-lik je genijalan reditelj, ali ocigledno manijakalni pedofil.

Meni licno je odvratan i slucaj Vudija Alena, koji je isto nesporno genijalac, ali je seksualno koristio usvojenu cerku, iza ledja svoje supruge,...i izvukao se,...znaci neko ko bi trebalo da je odgovoran kao roditelj, to zloupotrebi- zahebi me tih Holivudskih perverznjka.


Уосталом, Асанжа треба ослободити!


s ovim se slazem.
principessa_etrusca principessa_etrusca 23:14 21.09.2023

Re: Ваља се присетити случаја Асанж

Боље да се манемо ћорава посла и да пустимо суд да каже своје, па онда да га пљујемо по потреби.

Поздрављам!

Један од проблема данашњег правосуђа је суђење у медијима које претходи суђењу у судници, а судски процес потпуно губи смисао ако оптуженом не може да се обезбеди фер суђење.

Цитираћу овде члан 6(1) Европске конвенције о људским правима (ECHR):

“In the determination of his civil rights and obligations or of any criminal charge against him, everyone is entitled to a fair and public hearing within a reasonable time by an independent and impartial tribunal established by law. Judgement shall be pronounced publicly but the press and public may be excluded from all or part of the trial in the interest of morals, public order or national security in a democratic society, where the interests of juveniles or the protection of the private life of the parties so require, or the extent strictly necessary in the opinion of the court in special circumstances where publicity would prejudice the interests of justice.”

Била сам пре више година поротник на суђењу, што је обевеза из које не можеш да се извучеш осим ако ниси на самрти или нешто слично. Срећом, у питању није било убиство, већ превара руског тајкуна. Суђење је трајало 2-3 недеље, а случај је добио осредњи публицитет. Понављано упуство је било да игноришемо медије.

У случају суђења имаму Абу Хамзи Ал-Масрију, судија је издао више захтева медијима у којима је тражио да поштују право на фер суђење и претпоставку невиности.

Фер суђење је први предуслов да не дође до неосноване осуде (miscarriage of justice , односно wrongful conviction), где оптужени који је невин заврши у затвору, што је најгори могући исход судског процеса.
angie01 angie01 23:29 21.09.2023

Re: Ваља се присетити случаја Асанж

Један од проблема данашњег правосуђа је суђење у медијима које претходи суђењу у судници, а судски процес потпуно губи смисао ако оптуженом не може да се обезбеди фер суђење.


a sta tcno ometa ovo sudjenje i utice da ne bude fer, ja nisam videla da je aleksica bilo ko u medijima osudio, i u tabloidima, sto je cudno, iznesene su samo izvestaji sta se desavalo, iskazi zrtava i njegovi,...marina rajevc je snimala emisiju sa njegovom zenom, u znak podrske, nisam cula da je neko snimao takvu emisiju sa ovim devojkama.

ove devojke na mrezama rendaju primitivci, jednako kao sto su ih i ovde neki omalovazavali i ubacivali u nprilicne kontekste, to ti ne smeta vidim....jos proglasavas sankcionisanje misljelja, brisanje licnih uvreda- evo stvarno ne mogu da shvatim u cemu je tvoj problem.


principessa_etrusca principessa_etrusca 08:36 22.09.2023

Re: Ваља се присетити случаја Асанж

Meni licno je odvratan i slucaj Vudija Alena, koji je isto nesporno genijalac, ali je seksualno koristio usvojenu cerku, iza ledja svoje supruge,...i izvukao se,...znaci neko ko bi trebalo da je odgovoran kao roditelj, to zloupotrebi- zahebi me tih Holivudskih perverznjka.

Прецизности ради, Ален и Миа Фароу јесу били у вези, али не брачној, нису живели заједно, нити је Сун-Ји била његова усвојеница, већ њена и њеног бившег мужа. Да ли је Вуди Ален било за Сун-Ји нека врста очинске фигуре? То не знамо, могуће, мада је она имала свог оца/усвојитеља, Андре Превена. Коначно, када су ушли у везу, Сун-Ји је имала 21 годину, односно била је свакако пунолетна.

Њих двоје су у браку 25 година, имају заједничку усвојену децу, али њему ипак не опраштају ту везу и наводно злостављање друге деце Мие Фароу (види доле снимка протеста са Венецијанског фестивала). Можда се овде треба подсетите да не постоји судски процес или пресуда, осим суђења у медијима.

Soon-Yi Previn gives rare interview to defend Woody Allen


angie01 angie01 09:45 22.09.2023

Re: Ваља се присетити случаја Асанж

Прецизности ради, Ален и Миа Фароу јесу били у вези, али не брачној, нису живели заједно, нити је Сун-Ји била његова усвојеница, већ њена и њеног бившег мужа.


kako bih rekla, kakva preciznost u holivudskim vezama, oni su se predstavljali da su u braku, da l je bio potpisan ili ne, nema znacaja, pri tome on je Sun Preven vozao do skole, vodio je na utakmice,...sa onolikom decom, naravno da je prisustvovao kao ocuh, njegovo biolosko dete sa Miom je bilo brat toj devojcici,...to sto nisu ziveli zajedno, nego u stanovima jedan prekoputa drugog, jer bozemoj, njemu treba prostor za kreativno razmisljanje, meni lici na odstupnicu, jer lik tako i deluje,..i druga cerka Dilan ga je isto optuzila za seksualno zlostavljanje, a ona je tada bila mala,...ceo taj slucaj je bio mutan i naravno da je imao veze da se izvuce-danas nisam sigurna da bi tako lako,...sto se mene tice, zloupotreba je svakako, matori krelac zavodi klinku, kojoj je ocuh,...to sto ti tu ne vidis nista sporno, me ne cudi.

matori perverznjak, koji je od svojih frustracija, napravio genijalne filmove.
apacherosepeacock apacherosepeacock 10:13 22.09.2023

Re: Ваља се присетити случаја Асанж



Vudi Alen je koliko je javnosti poznato imao veze sa Dajanom Kiton, Mijom Farou, daleko od maloletnica po godinama.

Utoliko mi zvuci cudno da bi pipkao usvojenu decu. Jer ne postoji kod njega istorija udvaranja i veza sa maloletnicama.

Drugo neobicno je za tako nesto i da deo usvojene dece bude na njegovoj strani a deo na strani (u konfliktu) Mije Farou (meni je ona licno malo cudan lik), logicnije bi bilo da su sva deca na majcinoj strani ako je postojalo neko napastvovanje. Ne znam, pricam kako sam videla u stampi o slucaju..

Ok deluje skakljivo veza (pa brak) sa usvojenicom, tacno ne bas njegovom vec iz veze Mije Farou pre Vudija Alena koji nikad nisu ni ziveli zajedno niti se Alen brinuo o njenoj usvojenoj deci - takav im je bio dil tj. veza, ona zivi u svom apartmanu sa decom - on u svom, mada imaju i svoje (biolosko) zajednicko dete.

Roman Polanski s obzirom na svoju istoriju da je kao dete pobegao iz Varsavskog (ili Krakovskog?) geta i preziveo rat sam u sumama i radeci sa 8-9 godina starosti na farmama da bi se prehranio, cesto prebijan i zamalo ustreljen, verovatno (ma sigurno) ima neke psihicke posledice..

Koliko mi je poznato ta jedna 13 godisnja devojka ga je tuzila i da nije bio valjda neki masovni napadac na maloletnice.

Nije on pobegao pre izricanja presude, naprotiv, dobio je od sudije kaznu zatvora od par godina (ne drzite me za rec ali nesto ne bas tesku zatvorsku kaznu) i bio je spreman da je odsluzi, priznao krivicu itd. ali se posle toga sudija popismanio i rekao da ce preinaciti prvobitnu presudu i osuditi ga na nesto oko 30 godina..

Tada je Polanski zbrisao iz Amerike a u Svajcarskoj je odsluzio neki kucni pritvor.

Sve u svemu obojica su prosli sudjenje, Polanski ovako, Vudija Alena je FBI ispretresao i nije nasao dokaze za dizanje optuznice, Kevin Spejsi je oslobodjen, Vajnstin je osudjen (nije mogao da ne bude pored toliko dokaza, svedoka i zrtava njegovog napastvovanja..), OJ Simpson oslobodjen iako je jasno 99.999% da je ubica, i tako.

Ali ipak sud radi svoj posao, mislim, tamo, ne znam kako je u 21 veku i svemu sta se desava u Srbiji sudjenje za napastvovanje, silovanje, maltretiranje, iskoriscavanje polozaja moci ni manje ni vise nego TABU/presedan?!


P.S. Za ovog matorog iz inicijalne teme nemam sumnje da je iskoriscavao svoj polozaj da maltretira i ucenjuje decu. 99.9% sam sigurna na osnovu podataka iznetih u javnosti da je mrcina to radila.
angie01 angie01 10:34 22.09.2023

Re: Ваља се присетити случаја Асанж


Vudi Alen je koliko je javnosti poznato imao veze sa Dajanom Kiton, Mijom Farou, daleko od maloletnica po godanama.


pa dobro, bili su svi mladji,...
niti se Alen brinuo o njenoj usvojenoj deci

ono sto sam napisala, sam saznala iz medija, gde je i on potvrdio, da je Sun vozio u skolu i vodio je na utakmice i da su se tako i zblizili,...da ga je i druga devojcica Dilan optuzila , da ju je vodio na tavan i tamo zlostavljao,...sve njegove izjave su skroz cudne,...da i Mia nije bas sva u gvintu, isto deluje-meni kao neko ko je nesrecan i svim silama se trudi da bude voljen i prihvacen- sad otkud podela medju decom u stavovima, nemam pojma, secam se da su i nju optuzivali da je surova majka, sta bi to znacilo isto ne znam,...suvise kortaverzi, a mi sa strane ne mozemo pouzdano znati nista,...al brate, da zivis sa nekim-nije bitno da l u istom stanu, mozda je to i idealan model:), rodis mu dete, a on se tebi iza ledja muva sa tvojom cerkom, je vec previse odvratno-svakako matorac i to hiper poznat i bogat, smuljava neku klinku, ciji je bekraund nepoznat.

Polanskog sam bas pratila i u skraceoj verziji- priznao je krivicu, kao sto je priznao da voli klinke.


P.S. Za ovog matorog iz inicijalne teme nemam sumnje da je iskoriscavao svoj polozaj da maltretira i ucenjuje decu. 99.9% sam sigurna na osnovu podataka iznetih u javnosti da je mrcina to radila.


saglasna.
apacherosepeacock apacherosepeacock 10:47 22.09.2023

Re: Ваља се присетити случаја Асанж


Pa Polanski voli klinke ali se nije javila ni jedna pored te male (tada) da ga optuzi a bila je idealna prilika kad je vec pokrenut postupak protiv njega..Ozenio se takodje dosta mladjim zenama ali punoletnim (Tejt, Seigner), priznao krivicu za tu mladu devojku.. Jos onaj horor sa Seron Tejt..

Za Vudija Alena ne postoji patron ponasanja da je ikada napastvovao decu i maloletnice pa da ta prica pored toga sto se ozenio usvojenicom Mije Farou (rekoh jeste khm skakljiva moralna situacija) ali fakat da je i ona sama izjavila da su u vezi kad je bila punoletna.

E sad, ta druga cerka je prilicno pod uticajem majke (Farou) pa je prica pocela tek kada su ovo dvoje obelodanili vezu, a Mija Farou popizdela - sto mi je sasvim razumljivo pored toga i mimo toga sto je lujka i inace.

Jbg. rekoh kako meni lici, odnosno sta mi jeste a sta nije logicno kad posmatras dakle patron ponasanja kod ljudi pa to govori i upucuje (i istragu) na krivicu ili mozda nesto drugo, osvetu, itd.

newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:48 22.09.2023

Re: Ваља се присетити случаја Асанж

apacherosepeacock

P.S. Za ovog matorog iz inicijalne teme nemam sumnje da je iskoriscavao svoj polozaj da maltretira i ucenjuje decu. 99.9% sam sigurna na osnovu podataka iznetih u javnosti da je mrcina to radila.


meni se čini (nisam provalila na prvu) da solidan broj upošte tako ni ne misli nego piše takve budalaštine čisto da bi išla uz k anđi..
nevjerovatno mi je da se ljudi toliko opterećuju virtuelnim likovima..
a anđa bi trebala da oladi od ovakvih tema, očigledno pravi više štete nego koristi i to mnogo više..
a onda imaš i ove što stvarno tako misle, da je to nekako sramota na te curice i društvo i da bi bolje bilo da se o cijeloj stvari prosto ne govori..
šta da radiš..
proći će i to, poumiraće ako ništa drugo..
do tad bi bilo dobro da ko stvarno nema neko mišljenje možda ipak prećuti a anđi drugom prilikom kaže šta misli..
svakako bi joj gore pao blog koji se ne čita nego onaj na kom se po milioniti put proganja sa progoniocima, šta li
principessa_etrusca principessa_etrusca 10:55 22.09.2023

Re: Ваља се присетити случаја Асанж

Што се Вуди Алена тиче, можда није у складу са нечијим личним вредностима, али поента је да ли све било у оквиру закона или није, а очигледно је да јесте. То је оно што је извесно, све друго су спекулације.

Осим тога, пре 25 година, сексуално злостављање деце је третирано врло озбиљно, не мање озбиљно него данас, а никаква оптужница није подигнута, па не знам шта значи “данас се не би тако лако извукао”.
angie01 angie01 10:58 22.09.2023

Re: Ваља се присетити случаја Асанж

Jbg. rekoh kako meni lici, odnosno sta mi jeste a sta nije logicno kad posmatras dakle patron ponasanja kod ljudi pa to govori i upucuje (i istragu) na krivicu ili mozda nesto drugo, osvetu, itd.


naravno da niko od nas ne moze da zna,..al pogledaj njegov intervju, mucavo vrcenje nicegniceg nigde,..a i to on, koji ume od buve da napravi slona i to zanimljivo i sa humorom.
apacherosepeacock apacherosepeacock 10:59 22.09.2023

Re: Ваља се присетити случаја Асанж

meni se čini (nisam provalila na prvu) da solidan broj upošte tako ni ne misli nego piše takve budalaštine čisto da bi išla uz k anđi..


Ne znam, ali bas i nije normalno da se negira nesto i izmislja samo da bi se nekome koga virtuelno simpatises ili ne isao uz ili niz k.

Eto ako se predator i Endzi dzapaju cesto na neku temu vidim da njemu to ne smeta da se slozi sa njom i obrnuto ona s njim kad misli da je u pravu. primer. pa ne znam zasto bi drugi radili suprotno posebno ako misle isto na ovu ili neku drugu temu pa njoj da teraju inat (mislim ne tera se time njoj inat nego onda licne stavove tako neko samo izvrce ruglu, zar ne?)

P.S. I ja sam uzasnuta sta sam ovde procitala na temu, ovo blacenje devojaka koje su ga prijavile. I to blacenje uz nasladjivanje, ono, ko to radi osim poremecenih umova.
angie01 angie01 11:01 22.09.2023

Re: Ваља се присетити случаја Асанж

Осим тога, пре 25 година, сексуално злостављање деце је третирано врло озбиљно, не мање озбиљно него данас, а никаква оптужница није подигнута, па не знам шта значи “данас се не би тако лако извукао”.


znaci, da je nekada i u Holivudu cuvan, ocigledno ne tako redak 'momenat' sekusalnog zloupotrebljavanja i da tek u poslednjim gdinama imamo podizanje te koprene...sto je cinjenica....i tamo se tek sada otkrivaju razna takva sranja od pre 10, 20,...godina.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:02 22.09.2023

Re: Ваља се присетити случаја Асанж

apacherosepeacock
meni se čini (nisam provalila na prvu) da solidan broj upošte tako ni ne misli nego piše takve budalaštine čisto da bi išla uz k anđi..


Ne znam, ali bas i nije normalno da se negira nesto i izmislja samo da bi se nekome koga virtuelno simpatises ili ne isao uz ili niz k.

Eto ako se predator i Endzi dzapaju cesto na neku temu vidim da njemu to ne smeta da se slozi sa njom kad misli da je u pravu. primer. pa ne znam zasto bi drugi radili suprotno posebno ako misle isto na ovu ili neku drugu temu pa njoj da teraju inat (mislim ne tera se time njoj inat nego onda licne stavove tako neko samo izvrce ruglu, zar ne?)


tako mi djeluje, nije da se meni tu ko povjeravao..
inače mi je instinkt da nekako (u koju god obladnu ga uvijaš) pravdaš mrcinu a kriviš djevojčice (nek su i djevojke bile) bukvalno zlo samo..

apacherosepeacock apacherosepeacock 11:08 22.09.2023

Re: Ваља се присетити случаја Асанж

inače mi je instinkt da nekako (u koju god obladnu ga uvijaš) pravdaš mrcinu a kriviš djevojčice (nek su i djevojke bile) bukvalno zlo samo..



Pa da, eno sam dodala PS

P.S. I ja sam uzasnuta sta sam ovde procitala na temu, ovo blacenje devojaka koje su ga prijavile. I to blacenje uz nasladjivanje, ono, ko to radi osim poremecenih umova.

angie01 angie01 11:14 22.09.2023

Re: Ваља се присетити случаја Асанж

a anđa bi trebala da oladi od ovakvih tema, očigledno pravi više štete nego koristi i to mnogo više..


kako to mislis,...koja je tacno steta nastala, sto sam prenela utiske sa sudjenja,...sto su neki likovi reagovali kretenski, kao i neki slicni na drugim mrezama, ili sta?

ja bas mislim da bi trebalo da su ove teme zastupljene, jer su dugo bile tabu, sa ogromnim posledicama.

sama ideja da se neko bavi nekim virtuelnim likom, koga ne poznje, pripisuje mu kojesta, spletkari, pravi grupe za proganjanje i slicno- je teska devijacija.

to sto neko ima neke druge stavove, je valjda normalna stvar, sve ostalo je primitivna palanka.
do tad bi bilo dobro da ko stvarno nema neko mišljenje možda ipak prećuti a anđi drugom prilikom kaže šta misli..


ovo mi tek nije jasno,..pa ne mora meni niko da kaze svoje misljenje, blog je interaktivna platforma za razmenu stavova, pa ko voli neka izvoli, nikoga ja nista ne primoravam.
svakako bi joj gore pao blog koji se ne čita nego onaj na kom se po milioniti put proganja sa progoniocima, šta li


sta bi ovo tek trebalo da znaci, sem sto ima neku jeftinu zaoku,...pa neki super blogovi nisu imali nikakvu citanost, jos manje komentara,...i jos, ako mozes za trenutak da budes postena- gde mi je sumnja veca od nade- ja ni jedno od prepucavanja nisam zapocela, vcinu ignorisem, kako to da ispada da su glavni protagonisti nevini, i otkud toliko interesovanje za mene:)))
promoter promoter 11:15 22.09.2023

Re: Ваља се присетити случаја Асанж

newimprovedtadejus
apacherosepeacock

P.S. Za ovog matorog iz inicijalne teme nemam sumnje da je iskoriscavao svoj polozaj da maltretira i ucenjuje decu. 99.9% sam sigurna na osnovu podataka iznetih u javnosti da je mrcina to radila.


meni se čini (nisam provalila na prvu) da solidan broj upošte tako ni ne misli nego piše takve budalaštine čisto da bi išla uz k anđi..
nevjerovatno mi je da se ljudi toliko opterećuju virtuelnim likovima..
a anđa bi trebala da oladi od ovakvih tema, očigledno pravi više štete nego koristi i to mnogo više..
a onda imaš i ove što stvarno tako misle, da je to nekako sramota na te curice i društvo i da bi bolje bilo da se o cijeloj stvari prosto ne govori..
šta da radiš..
proći će i to, poumiraće ako ništa drugo..
do tad bi bilo dobro da ko stvarno nema neko mišljenje možda ipak prećuti a anđi drugom prilikom kaže šta misli..
svakako bi joj gore pao blog koji se ne čita nego onaj na kom se po milioniti put proganja sa progoniocima, šta li


Daj primere nikova na blogu za jednu i drugu tvrdnju.
Ako ti nije teško?
predatortz predatortz 11:16 22.09.2023

Re: Ваља се присетити случаја Асанж

P.S. I ja sam uzasnuta sta sam ovde procitala na temu, ovo blacenje devojaka koje su ga prijavile. I to blacenje uz nasladjivanje, ono, ko to radi osim poremecenih umova.



Refleksno, uvek postavljam pitanje motiva. Ovde ne vidim ni jedan motiv da ove mlade žene pokrenu proces provlačenja sebe kroz kaljugu, medijsko i druga iživljavanja nad njima.
Koju bi koprist mogle da ostvare?
Materijalnu ne, jer ovaj lik nije milioner.
Osveta?
Za šta, ako ih nije zlostavljao?
Medijska pažnja?
Kome treba ta vrsta pažnje u kojoj opisuje kako je neko penetrirao u njega, koliko puta, na koji način?

Zbog trenutka slave i izlaska iz anonimnosti?

Ove žene nisu Mace Diskrecije, Stanije i slične eminencije iz sveta prostitucije pa da im je potrebna ta vrsta pozornosti.

Zaista ne vidim ni jedan jedini razlog da one sve to izmisle.

Vidim hrabrost, za koju nisam siguran da bih je posedovao da sam na njihovom mestu.


angie01 angie01 11:19 22.09.2023

Re: Ваља се присетити случаја Асанж

Што се Вуди Алена тиче, можда није у складу са нечијим личним вредностима, али поента је да ли све било у оквиру закона или није, а очигледно је да јесте. То је оно што је извесно, све друго су спекулације.


sta je tacno u okviru kog zakona?

ti bilo gde mozes zakon da tumacis na razne nacine- a jasno je sta se desilo,...znaci, on je kao partner njene majke, ocuh, otac njenog brata, zloupotrebio oklnosti u kojima je njegova uloga svakako MORALA da bude zastitnicka.
principessa_etrusca principessa_etrusca 11:21 22.09.2023

Re: Ваља се присетити случаја Асанж

a sta tcno ometa ovo sudjenje i utice da ne bude fer, ja nisam videla da je aleksica bilo ko u medijima osudio, i u tabloidima, sto je cudno, iznesene su samo izvestaji sta se desavalo, iskazi zrtava i njegovi,...marina rajevc je snimala emisiju sa njegovom zenom, u znak podrske, nisam cula da je neko snimao takvu emisiju sa ovim devojkama.

На пример, прејудицирање да је већ непобитно утврђено да је МР жртва, а МА злочинац (предатор, перверзњак, педофил итд), а то је на суду да утврди, као и прејудицирање да су вештаци непобитно утврдили да девојке говоре истину (знаш да јесу утврдили, али не знаш који вештаци, из које струке, којом методом итд), а то је такође на суду да одлучи.

Оптужба за силовање је једна од најозбиљнијих и захтева озбиљан приступ.
angie01 angie01 11:24 22.09.2023

Re: Ваља се присетити случаја Асанж

predatortz


hebote, razbolecu se od ovolikih preporuka koje lepim na tvoje komentare.

dodala bih samo da su Radulovic i Ilincic vec poznate i sa karijerama,...a sto se tice odijuma, on jeste odvratan i to nikome ne treba u zivotu, sa sve traumom koju isto neces nikada izbrisati.

hrabre zene, koje probijaju barijeru koja je u drustvu postavljena vezano za probleme silovanja i sama ta cinjenica je vec velika stvar.
principessa_etrusca principessa_etrusca 11:26 22.09.2023

Re: Ваља се присетити случаја Асанж

angie01
Што се Вуди Алена тиче, можда није у складу са нечијим личним вредностима, али поента је да ли све било у оквиру закона или није, а очигледно је да јесте. То је оно што је извесно, све друго су спекулације.


sta je tacno u okviru kog zakona?

ti bilo gde mozes zakon da tumacis na razne nacine- a jasno je sta se desilo,...znaci, on je kao partner njene majke, ocuh, otac njenog brata, zloupotrebio oklnosti u kojima je njegova uloga svakako MORALA da bude zastitnicka.

У оквиру америчког закона. Колико знам, оптужбе за злостављање су истраживали амерички истражни органи и оптужница није подигнута.
apacherosepeacock apacherosepeacock 11:29 22.09.2023

Re: Ваља се присетити случаја Асанж

predatortz
P.S. I ja sam uzasnuta sta sam ovde procitala na temu, ovo blacenje devojaka koje su ga prijavile. I to blacenje uz nasladjivanje, ono, ko to radi osim poremecenih umova.



Refleksno, uvek postavljam pitanje motiva. Ovde ne vidim ni jedan motiv da ove mlade žene pokrenu proces provlačenja sebe kroz kaljugu, medijsko i druga iživljavanja nad njima.
Koju bi koprist mogle da ostvare?
Materijalnu ne, jer ovaj lik nije milioner.
Osveta?
Za šta, ako ih nije zlostavljao?
Medijska pažnja?
Kome treba ta vrsta pažnje u kojoj opisuješ kako je neko penetrirao u njega, koliko puta, na koji način?

Zbog trenutka slave i izlaska iz anonimnosti?

Ove žene nisu Mace Diskrecije, Stanije i slične eminencije iz sveta prostitucije pa da im je potrebna ta vrsta pozornosti.

Zaista ne vidim ni jedan jedini razlog da one sve to izmisle.

Vidim hrabrost, za koju nisam siguran da bih je posedovao da sam na njihovom mestu.





Upravo. I dovoljno je za pocetak da svako sebe zamisli u toj situaciji i svemu ko sto kazes prodjes godinama kroz postupak i sudjenje - pa ko bi to pri cistoj svesti radio, izmisljao, ili vise njih u jednom slucaju??

I zene i muskarci jer videli smo koliko ima slucajeva silovanja i decaka i maltretiranja, pa eto nema tu dzender razlike, da li i ti decaci zele paznju i sta ja znam sta se vec poslovicno pripisuje od nekih devojkama da glume zrtve.

Ma jezivo i pomisliti na njihove traume pa jos preko svega cujes zlurade opaske.
angie01 angie01 11:29 22.09.2023

Re: Ваља се присетити случаја Асанж

На пример, прејудицирање да је већ непобитно утврђено да је МР жртва, а МА злочинац (предатор, перверзњак, педофил итд), а то је на суду да утврди, као и прејудицирање да су вештаци непобитно утврдили да девојке говоре истину (знаш да јесу утврдили, али не знаш који вештаци, из које струке, којом методом итд), а то је такође на суду да одлучи.


pa ti ocigledno ne citas one druge kometare, koje su upucene devojkama, gde ih nazivaju kojekavim imenima, evo, tovij drug tasa ih je ladno spustio na razinu prostitutki- znaci devojke od 15, 16, 17 godia,...kakve su to gluposti, sa pitanjem da ja ne znam koji su vstaci- pa oni koji se bave utvrdjivanjem u istragama- ja nisam iz te struke, sto bih znala, potvrdila sam ti 10 puta, da optuznica ne bi ni mogla da bude podignuta, da nije pronadjeno dovoljno nespornih elemenata za nju, a ti i dalje vrtis isto.

sud ce dati presudu, kako na osnovu svedocenja i dokazivanja zrtava, tako i njegoih i to je to.
angie01 angie01 11:31 22.09.2023

Re: Ваља се присетити случаја Асанж

У оквиру америчког закона. Колико знам, оптужбе за злостављање су истраживали амерички истражни органи и оптужница није подигнута.


a sta to tacno menja u onom sto sam napisala.
angie01 angie01 11:34 22.09.2023

Re: Ваља се присетити случаја Асанж

Ma jezivo i pomisliti na njihove traume pa jos preko svega cujes zlurade opaske.


ne razumem uopste motiv za tako nesto....sta bilo ko ia od toga, sto pljuje po devojkama i staje u odbranu nekog ko ih je povredio-kakvi su to likovi.
apacherosepeacock apacherosepeacock 11:46 22.09.2023

Re: Ваља се присетити случаја Асанж

kakvi su to likovi.



Neke licne frustracije, sta drugo.. al bar da preskoce ako nemaju empatije, nego jok.
principessa_etrusca principessa_etrusca 11:52 22.09.2023

Re: Ваља се присетити случаја Асанж

Refleksno, uvek postavljam pitanje motiva. Ovde ne vidim ni jedan motiv da ove mlade žene pokrenu proces provlačenja sebe kroz kaljugu, medijsko i druga iživljavanja nad njima.
Koju bi koprist mogle da ostvare?
Materijalnu ne, jer ovaj lik nije milioner.
Osveta?
Za šta, ako ih nije zlostavljao?
Medijska pažnja?
Kome treba ta vrsta pažnje u kojoj opisuje kako je neko penetrirao u njega, koliko puta, na koji način?

На основу чега ми уопште можемо да спекулишемо о нечијим мотивима?

Интересантан чланак
angie01 angie01 12:03 22.09.2023

Re: Ваља се присетити случаја Асанж


Интересантан чланак


eto, pri cemu ispada da je Milena nagovorila i ostalih 6 devojaka da prolaze kroz pakao, po scenariju koji kaze aleksic da je zamisljen po predstavama i filmovima- a da bi se ona osvetila za losu kritiku:))...i jos je Milena Rdulovic vec bila poznata, sa karijerom i van zemlje, kao i Ilincic.

no videcemo dalje.
predatortz predatortz 12:04 22.09.2023

Re: Ваља се присетити случаја Асанж

На основу чега ми уопште можемо да спекулишемо о нечијим мотивима?


Na osnovu ličnih iskustava, zdravog razuma, običaja i prilika koje vladaju u nekoj sredini...

Može biti da sam glup, neiskusan, naivan, ali ne mogu da vidim ni jedan motiv ovih žena da lažu.
Naročito ako im takve laži ne mogu doneti nikakvu korist.

Moralo bi se raditi o žešćoj patologiji, pa da se nekoliko mladih žena udruži u grupu i da lažno optuži istog čoveka za istu stvar.
Računam da bi sve one tu patologiju ispoljavale i pre tog događaja, te da bi veštaci lako otkrili tu njihovu karakternu osobinu.

Mi jesmo muško društvo, društvo koje muškarcu daleko više toleriše nego ženi. Društvo gde se žena olako proglasi kurvom, a neki bizgov za frajera.

Zloupotrebe autoriteta profesora je bilo u gimnaziji koju sam pohađao, pa su se neki i sami hvalili kako su "klinke lako davale, uz malo pretnje ili obećanja".

To su smatrali svojom vrlinom, a meni je to uvek izazivalo gađenje.




principessa_etrusca principessa_etrusca 12:34 22.09.2023

Re: Ваља се присетити случаја Асанж

angie01

Интересантан чланак


eto, pri cemu ispada da je Milena nagovorila i ostalih 6 devojaka da prolaze kroz pakao, po scenariju koji kaze aleksic da je zamisljen po predstavama i filmovima- a da bi se ona osvetila za losu kritiku:))...i jos je Milena Rdulovic vec bila poznata, sa karijerom i van zemlje, kao i Ilincic.

no videcemo dalje.

Мени је интересантно да је Милена позивала Мику на све своје представе током студија и долазила му у кућу, као да је и њена млађа сестра још четири године похађала Микину школицу након Милениниг одласка, мада је у тој школи старија сестра, обично заштитнички расположена према млађој, ту доживљавала силовање. Чак да није хтела да подели своје искуство, могла да инсистира да млађа сестра тамо не иде јер је рецимо та школа бескорисна, Мика лош учитељ, нешто друго би било корисније за сестру итд. Да ли је? Шта каже та сестра? Шта кажу њихови родитељи?

Много ствари ми не знамо, али волимо да доносимо закључке.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:53 22.09.2023

Re: Ваља се присетити случаја Асанж

principessa_etrusca
angie01

Интересантан чланак


eto, pri cemu ispada da je Milena nagovorila i ostalih 6 devojaka da prolaze kroz pakao, po scenariju koji kaze aleksic da je zamisljen po predstavama i filmovima- a da bi se ona osvetila za losu kritiku:))...i jos je Milena Rdulovic vec bila poznata, sa karijerom i van zemlje, kao i Ilincic.

no videcemo dalje.

Мени је интересантно да је Милена позивала Мику на све своје представе током студија и долазила му у кућу, као да је и њена млађа сестра још четири године похађала Микину школицу након Милениниг одласка, мада је у тој школи старија сестра, обично заштитнички расположена према млађој, ту доживљавала силовање. Чак да није хтела да подели своје искуство, могла да инсистира да млађа сестра тамо не иде јер је рецимо та школа бескорисна, Мика лош учитељ, нешто друго би било корисније за сестру итд. Да ли је? Шта каже та сестра? Шта кажу њихови родитељи?

Много ствари ми не знамо, али волимо да доносимо закључке.


ima li dna?
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 12:54 22.09.2023

Re: Ваља се присетити случаја Асанж

predatortz

angie01



hebote, razbolecu se od ovolikih preporuka koje lepim na tvoje komentare.


I ja mislim da ovo vise nije zdravo. Da unesemo malo ravnoteze: EKV.


Salu na stranu, verujem da vecina ljudi u Srbiji nema nikakvu dilemu da ovom matorom kenjcu treba suditi i da treba podrzati ove (danas) mlade zene u iznosenju dokaza bez ikakvih 'ako' ili 'mozda ipak'. Opet moram reci da je dobro i videti da neko ne samo tako misli nego to i napise kao sto je slucaj na ovom blogu.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 12:57 22.09.2023

Re: Ваља се присетити случаја Асанж

principessa_etrusca
angie01

Интересантан чланак


eto, pri cemu ispada da je Milena nagovorila i ostalih 6 devojaka da prolaze kroz pakao, po scenariju koji kaze aleksic da je zamisljen po predstavama i filmovima- a da bi se ona osvetila za losu kritiku:))...i jos je Milena Rdulovic vec bila poznata, sa karijerom i van zemlje, kao i Ilincic.

no videcemo dalje.

Мени је интересантно да је Милена позивала Мику на све своје представе током студија и долазила му у кућу, као да је и њена млађа сестра још четири године похађала Микину школицу након Милениниг одласка, мада је у тој школи старија сестра, обично заштитнички расположена према млађој, ту доживљавала силовање. Чак да није хтела да подели своје искуство, могла да инсистира да млађа сестра тамо не иде јер је рецимо та школа бескорисна, Мика лош учитељ, нешто друго би било корисније за сестру итд. Да ли је? Шта каже та сестра? Шта кажу њихови родитељи?

Много ствари ми не знамо, али волимо да доносимо закључке.


Sto bi Charlie rekao sto uvijas, sto ne izneses fino svoje pretpostavke ili zakljucke pa ce se lakse razumeti sta hoces da kazes umesto ovog 'meni je zanimljivo'.
principessa_etrusca principessa_etrusca 13:38 22.09.2023

Re: Ваља се присетити случаја Асанж

Sto bi Charlie rekao sto uvijas, sto ne izneses fino svoje pretpostavke ili zakljucke pa ce se lakse razumeti sta hoces da kazes umesto ovog 'meni je zanimljivo'.

I don’t jump to conclusions. Ја само постављам питања.
angie01 angie01 13:47 22.09.2023

Re: Ваља се присетити случаја Асанж

Много ствари ми не знамо, али волимо да доносимо закључке.


koliko citam, ti si donela dva zakljucka- da optuznica nije trebala da bude odignuta i da ce resuda da ima dalekosezne posledice- verovatno lose-cvrc,...i js sve vreme obleces sa nekim upakovanim negedovanjem, nikako da kazes lepo i otvoreno da si na mikinoj strani ili da su devojke kurve, kao sto je rekao tasa.

avi ostali su izneli sta oni msle, kako njima deluje sve oko slucaja i na veliko pozitivno iznenadjenje, vecina je reagovala krajnje ljudski i hvala im na tome-zaista i iskreno.
angie01 angie01 13:49 22.09.2023

Re: Ваља се присетити случаја Асанж

don’t jump to conclusions. Ја само постављам питања.




njao, pe ne, ti samo sve vreme navodis na "tradiciju".
angie01 angie01 13:53 22.09.2023

Re: Ваља се присетити случаја Асанж

ja mislim da ovo vise nije zdravo. Da unesemo malo ravnoteze: EKV.


evo, unplugged verzija, da bude nezna provokacija




zaharaga zaharaga 13:57 22.09.2023

Re: Ваља се присетити случаја Асанж


apacherosepeacock


...

Sve u svemu obojica su prosli sudjenje, Polanski ovako, Vudija Alena je FBI ispretresao i nije nasao dokaze za dizanje optuznice, Kevin Spejsi je oslobodjen, Vajnstin je osudjen (nije mogao da ne bude pored toliko dokaza, svedoka i zrtava njegovog napastvovanja..), OJ Simpson oslobodjen iako je jasno 99.999% da je ubica, i tako.

...



I Bil Klninton se izvukao, ali lako je njemu, on je izbombardovao i onda okupirao, a pani Olbrajtnoj dao deonice otete imovine.

newimprovedtadejus newimprovedtadejus 15:27 22.09.2023

Re: Ваља се присетити случаја Асанж

principessa_etrusca
Sto bi Charlie rekao sto uvijas, sto ne izneses fino svoje pretpostavke ili zakljucke pa ce se lakse razumeti sta hoces da kazes umesto ovog 'meni je zanimljivo'.

I don’t jump to conclusions. Ја само постављам питања.


Kome? Mileni?
predatortz predatortz 16:17 22.09.2023

Re: Ваља се присетити случаја Асанж

evo, unplugged verzija, da bude nezna provokacija


Eh, sad...
Slušao sam ja EKV, ko iz naše generacije nije...
Samo, nikad me to nije vozilo, što kažu dsnašnji klinci, kao što me vozila Azra.

Milan je definitivno bio bolji pevač od Džonija! Bolje je svirao gitaru od njega. Malo ko nije, jer Džonijeva tehnika je veoma upitna.

Ali tekstovi, braćo i sestre, drugarice i drugovi!
Tekstovi su neuporedivi u korist Azre!
A mene tekstovi voze...
angie01 angie01 17:20 22.09.2023

Re: Ваља се присетити случаја Асанж

sto se mene tice i Dzoni i Milan i Azra i EKV,...to su dva razlicita senzibiliteta, dve razlicite vozje, ja se ne bih opredeljivala, a i zasto bih.

principessa_etrusca principessa_etrusca 18:08 22.09.2023

Re: Ваља се присетити случаја Асанж

newimprovedtadejus
principessa_etrusca
Sto bi Charlie rekao sto uvijas, sto ne izneses fino svoje pretpostavke ili zakljucke pa ce se lakse razumeti sta hoces da kazes umesto ovog 'meni je zanimljivo'.

I don’t jump to conclusions. Ја само постављам питања.

Kome? Mileni?

Не, бре, него теби и Анђи, свезналицама блога.
angie01 angie01 18:16 22.09.2023

Re: Ваља се присетити случаја Асанж

Не, бре, него теби и Анђи, свезналицама блога.





odmah da se ogradim, ja ne mislim da sam sveznalica i priznajem kada sam pogresila, ne lazem, ne muljam i ne izvrcem stvari, nikome nista ne ucitavam,...al svejedno, ti si mi mnogo smesan lik sa losim PRovima, kada teme ugrozavaju neku seseljevu mantru...ne znam zasto- jer ni od koga nista ne ocekujem, valjda jer sam nepopravljivi pozitivac:)-svaki put sa nanovo prenerazim tvojim nastupima u tim situacijama i tvojoj upornosti da dokazes nedokazivo.
gvozden1 gvozden1 18:28 22.09.2023

Re: Ваља се присетити случаја Асанж

priznajem kada sam pogresila, ne lazem, ne muljam i ne izvrcem stvari, nikoe nista ne ucitavam


Jel ovo neki oglas?

angie01 angie01 18:44 22.09.2023

Re: Ваља се присетити случаја Асанж

Jel ovo neki oglas?


za tebe.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 18:45 22.09.2023

Re: Ваља се присетити случаја Асанж

principessa_etrusca
newimprovedtadejus
principessa_etrusca
Sto bi Charlie rekao sto uvijas, sto ne izneses fino svoje pretpostavke ili zakljucke pa ce se lakse razumeti sta hoces da kazes umesto ovog 'meni je zanimljivo'.

I don’t jump to conclusions. Ја само постављам питања.

Kome? Mileni?

Не, бре, него теби и Анђи, свезналицама блога.


uh oh.. zar ne bi kako se ne smije špekulisati o nečijim motivima.. najbolje bi bilo ćutati..
a sad ti nas pitaš a što je dotične sestra pohađala školu molit ću lijepo i šta na to kaže gospođa majka..
sele ta sns večernja škola političke debate, i to dopisno, iz dijaspore, ne da se otplatila nego sve pršti..
vlasi nema šaje da su se dosjetili
gvozden1 gvozden1 18:46 22.09.2023

Re: Ваља се присетити случаја Асанж

angie01
Jel ovo neki oglas?


za tebe.

Što za mene, ja sam oženjen?
angie01 angie01 18:47 22.09.2023

Re: Ваља се присетити случаја Асанж

Što za mene, ja sam oženjen?


pa ne u tom smislu, nego da se ovako javis, kao sto jesi.
promoter promoter 18:52 22.09.2023

Re: Ваља се присетити случаја Асанж

newimprovedtadejus
principessa_etrusca
newimprovedtadejus
principessa_etrusca
Sto bi Charlie rekao sto uvijas, sto ne izneses fino svoje pretpostavke ili zakljucke pa ce se lakse razumeti sta hoces da kazes umesto ovog 'meni je zanimljivo'.

I don’t jump to conclusions. Ја само постављам питања.

Kome? Mileni?

Не, бре, него теби и Анђи, свезналицама блога.


uh oh.. zar ne bi kako se ne smije špekulisati o nečijim motivima.. najbolje bi bilo ćutati..
a sad ti nas pitaš a što je dotične sestra pohađala školu molit ću lijepo i šta na to kaže gospođa majka..
sele ta sns večernja škola političke debate, i to dopisno, iz dijaspore, ne da se otplatila nego sve pršti..
vlasi nema šaje da su se dosjetili

Zašto ti ne podnosiš Principesu?
Da nije neki kompleks u pitanju?
Ili šta?
gvozden1 gvozden1 18:52 22.09.2023

Re: Ваља се присетити случаја Асанж

angie01
Što za mene, ja sam oženjen?


pa ne u tom smislu, nego da se ovako javis, kao sto jesi.


Ne liči na tako nešto, pre na neki oglas radi braka, al hajd.

Ti bre kao da te niko ovde ne poznaje, ne učitavaš kao, a u istom komentaru princezi učitaš Šešelja.

angie01 angie01 20:12 22.09.2023

Re: Ваља се присетити случаја Асанж


Ne liči na tako nešto, pre na neki oglas radi braka, al hajd.

pa ne treba meni drugi muz,...nego, kako ne lici na tako nesto, kada si se odmah javio.


a u istom komentaru princezi učitaš Šešelja.


kako mislis ucitavam- ona glasnogovori upravo isto sto i on.


Zašto ti ne podnosiš Principesu?


to nije istina, ume ona da bude i normalna...a kada nije, je bas zabavno.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana