Budućnost| Društvo| Istorija| Politika| Region

Kako god izgledalo

maksa83 RSS / 04.10.2023. u 16:32

Reklo bi se da je akcija dole uspela.



Komentari (601)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

solo solo 22:38 07.10.2023

Re: a u međuvremenu

Od nas je i počelo, mi smo zaduženi za finte telom


Aaaaa taj rad.

uf da, bez gifova.

Koči.
promoter promoter 23:05 07.10.2023

Re: a u međuvremenu

bene_geserit
jesi im video 7nm čipove - ne baš neki yield, al svejedno im, isteraće i to

Pa sad, oni prave 7nm čipove bez EUV tehnologije sa nekim polu maskama, ali je taj proces jako skup, tj. broj maski preveliki da bi išao dalje na dole (a i kao što si primetio yield nije baš neki).
Isteraće i to naravno, zapravo ne kapiram kako ne uspevaju da sami naprave te EUV mašine, imaju para ko blata i špijunsku službu koja rastura, kako nisu već marnuli holandezima tehnologiju.
njihove core competences su muža love iz budžeta i insider trading

Od demokratije je ostala sprdnja.
Sad dal je problem "završne" faze kapitalizma i po prirodi stvari tako idu, ili je problem demokratije koja ne funkcioniše ne znam, ljudska priroda ko ljudska priroda, pohlepa i zavist.

Gledam pre neki dan, nekog pisca ili šta već u Švici osudili na 2 meseca zatvora jer je debelu lezbejku nazvao debelom lezbejkom. To bre ni u komunizmu nije bilo, moj deda je robijao 3 puta po nekoliko meseci jer se napije u kafani pa počne da psuje Tita, al Tito je bio jedan a debelih lezbejki koliko hoćeš.

Za vreme dragog druga Tite osude jednog čiču iz Šumadije da plati 500 dinara što je opsovao dragoga (im) druga Titu.
Čiča se maši za džep i izvadi 1000 dinara.
Sudija kaže - ne samo 500 dinara.
Čiča uporan hoće da plati 1000 dinara.
Sudija mu, videvši da je uporan, reče da nije normalan.
Čiča kaže, pa i nisam. 1000 dinara ili ništa.
I čiča, mrtav ladan, na to - jebem ti Titu još jednom.
Može li sada iljadarka?
Da proste na priči ovdašnji blogerski ljubitelji lika i dela druga (im) Tite kada se znao red i kada smo išli fićom na more, a kada nismo na moru u Domove kulture po selima.
Selima bez puteva, struje i još koječega.
promoter promoter 23:10 07.10.2023

Re: a u međuvremenu

Milan Novković

...

U stvari, skoro da je garancija toga samopouzdanost Rusa ovih dana i pogotovo Putina i njegovog govora u Valdaiu (to je vrh u smislu njihovog geopolitičkog konferencijskog delovanja i signaliziranja gde su krenuli...

Daj nešto o tome dok Gedža ne počne da nam to objašnjava.
nask nask 23:15 07.10.2023

Re: a u međuvremenu

Pa nisu još uvek,

Jesu, jesu, ali treba malo vremena za implementaciju. Ograman skandal oko toga bio ovde, toliko veliki da su ga uspešno zataškali.

BTW Onomad su Pakistanske centrifuge za obogaćivanje uranijuma takođe potekle iz NL.
nask nask 23:17 07.10.2023

Re: a u međuvremenu

Gvozdena kupola

Pa da su imale troduplu GK teško je oboriti 3000 raketa u par sati.
promoter promoter 23:18 07.10.2023

Re: a u međuvremenu

nask
Gvozdena kupola

Pa da su imale troduplu GK teško je oboriti 3000 raketa u par sati.

Da li kada kažeš 'troduplu', u stvari, misliš na šestostruku?
nask nask 23:21 07.10.2023

Re: a u međuvremenu

Da li kada kažeš 'troduplu', u stvari, misliš na šestostruku?

Ne, nego imitiram glupe kada žele da ispadnu pametni.
predatortz predatortz 23:23 07.10.2023

Re: a u međuvremenu

nask
Gvozdena kupola

Pa da su imale troduplu GK teško je oboriti 3000 raketa u par sati.


Ne teško, nego nemoguće!
No, to me ne zbunjuje.
Zbunjuje me kako su dopustili da ovi nagomilaju toliko projektila.
Ozbiljan propust obaveštajnih službi!
Čitam, generali sad okrivljuju političare.
No, neće biti da su im političari zabranili obaveštajni rad...
Milan Novković Milan Novković 00:25 08.10.2023

Re: a u međuvremenu

promoter
Milan Novković

...

U stvari, skoro da je garancija toga samopouzdanost Rusa ovih dana i pogotovo Putina i njegovog govora u Valdaiu (to je vrh u smislu njihovog geopolitičkog konferencijskog delovanja i signaliziranja gde su krenuli...

Daj nešto o tome dok Gedža ne počne da nam to objašnjava.

Otkud ti ovde u sitne sate?!

Opet počeo da cirkaš?!
shmoo shmoo 06:34 08.10.2023

Re: a u međuvremenu

Milan Novković
predatortz
Rusi su u igri, nema zbunjoze.


Jedna od opcija, da.
Ali je simptomatično da to još niko naglas ne pominje.
Sad svi svima podmeću klipove i ovo sve će otići predaleko.
A onda ćemo biti nostalgični za vremenom naših malih, kokošarskih ratova...

Ne mora da ode predalieko: Ameri će da izađu iz Sirije, doći Kinezi



Увек на крају дођу Кинези.

(Није добра идеја за писање неког холивудског сценарија.)

uz obnovu će se region bezo smiriti - jedna od mogućnosti.


Можда. Не знам...

Регионално је само микрослика глобалног.

Овај мој Кум после 20 година изгубио посао у луци у Ванкуверу. (Дошли Кинези.) Тражи нови посао од јуна месеца и ништа. Кредит за стан купљен пре десет година огроман. Сад ради само Кума, а она је моја професија у Кењади. Знате већ какве су просветарске плате ол овер д врлд (сем у Јапану).

И овај другар у Бремену у дубокој депресији. Прети му иста судбина. (металска индустрија у Немачкој, он доктор наука, али џабе)

Обојица су у Кењади и у Немачкој преко 20 година. (Моји школски другари, дакле моји вршњаци, 59 нам је година.)

Добро је, Милане, што си у пензији. Ти и Соло сте се на време извукли из ове глобалне калакурције.

Чујем да је неки посланик у Енглеској предложио да се у пензију иде са 75 година старости зарад смањења јавних трошкова. Сада је та граница на 66.

Тешко ми је да себе замислим у школској учионици и са овом нашом старосном границом за пензију за мушкиће од 65 година. А замисли тек са 75 година?

Док изговорим палатализација, вештачка вилица ми пред оном ситном дечицом одлети у други крај учионице а деца се разбеже јер помисле да сам неки лик из хорор филмова.

shmoo shmoo 06:40 08.10.2023

Re: a u međuvremenu

predatortz

A onda ćemo biti nostalgični za vremenom naših malih, kokošarskih ratova...



То је шјор Иво Висковић рекао одмах чим је почео сукоб у Украјини.

"Зажалићемо ми још за оним биполарним светом од пре пада Берлинског зида."

(Разговор се водио на тему краја униполарног света који је трајао 30 година (Pax Ameicana ма како год ко од нас перцепирао оно Pax у тој синтагми) и почетка раздобља мултиполарног света чему управо сведочимо.

promoter promoter 07:08 08.10.2023

Re: a u međuvremenu

Milan Novković
promoter
Milan Novković

...

U stvari, skoro da je garancija toga samopouzdanost Rusa ovih dana i pogotovo Putina i njegovog govora u Valdaiu (to je vrh u smislu njihovog geopolitičkog konferencijskog delovanja i signaliziranja gde su krenuli...

Daj nešto o tome dok Gedža ne počne da nam to objašnjava.

Otkud ti ovde u sitne sate?!

Opet počeo da cirkaš?!

Alkohol ne pijem od svoje 24. godine.
Probudio se sasvim naspavan.
Malo blejao na kompu, pa opet zalegao.
I sada kafenišemo i većamo da li da krećemo negde ili ne.
Ženi se ne da, a i ja nisam pregrejan.
Pa ćemo da brojimo tegle sa zimnicom.
maksa83 maksa83 08:21 08.10.2023

Re: a u međuvremenu

Rusi su u igri, nema zbunjoze.

Hoćemo sad da kažemo da će Rusi da se biju sa Amerikancima do poslednjeg Izraelca i Palestinca ili je to rezervisano samo za Ukrajince?
Milan Novković Milan Novković 09:12 08.10.2023

Re: a u međuvremenu

maksa83
Rusi su u igri, nema zbunjoze.

Hoćemo sad da kažemo da će Rusi da se biju sa Amerikancima do poslednjeg Izraelca i Palestinca ili je to rezervisano samo za Ukrajince?

S malo sreće Ameri će brzo da izađu iz Sirije i region će da se smiri.

Ne mogu da priušte toliko ratova u vreme već velike inflacije i sve teže prodaje novih obveznica na svetskom tržištu - tj sve su slabiji, a sve jačih protivnika sve više.

Usput, Iran je ovde instrumentalan - sve nezgodniji igrač uvek sa potencijalom da minira Strait of Hormuz u vreme kad su Ameri poprilično ispraznili naftne rezerve da bi smirili cenu nafte.

Opet, kako skinu Ukrajinu s vrata "prodisaće" Ameri - šalim se, neće, i toplo se nadam da će se ceo svet smiriti uskoro i vratiti na zajednički civilizacijski napredak kao nikad do sad, u multipolarno law-based međunarodno okruženje.

U stvari se tuku US i Evropa, i najgori mogući ishod je lose-lose tu - ako pratiš US politiku možda si video da ponestaje hotelskih kapaciteta u NY za open-border izbeglice, a evropsku paniku potvrđuje i uvek vredno pijani Junker koji biiiiimuje iz penzije spuštajući korumpiranu ukrajinu na zemlju, sa koje se nije nikad ni uzdigla.

Itd, ... da sad ne potežem i ako-rastegnemo-i-400-500-godina britanski imperiju, Rotšilde i ostale family-gringos ... pratimo FED rates i objave, borbu za senate speakera, Kenedija, Trampa, 2024 ... i nerviramo se ko ljudi
predatortz predatortz 09:24 08.10.2023

Re: a u međuvremenu

Opet, kako skinu Ukrajinu s vrata "prodisaće" Ameri - šalim se, neće, i toplo se nadam da će se ceo svet smiriti uskoro i vratiti na zajednički civilizacijski napredak kao nikad do sad, u multipolarno law-based međunarodno okruženje.


Naravno!
Planeta mora biti policentrična, to je prirodno stanje.
Na stranu to što je meni bliži zapadni način života, jedan centar je jednostavno neprimenjiv.
Ne postoji način da Rusi, Kinezi, Indija i drugi trpe dominaciju Amerike ili da prihvate ove površne i sve tupavije "vrednosti" koje plasira EU.
Ko to ne uviđa, glup je k'o qratz.
zoja444 zoja444 09:38 08.10.2023

Re: a u međuvremenu

imam utisak da radi samo vojna industrija sirom sveta. ja sam se jos pitala kako su zamislili tu zlatnu milijardu. ratovi, poplave, zemljotresi-ocas posla.
shmoo shmoo 09:44 08.10.2023

Re: a u međuvremenu

maksa83
Rusi su u igri, nema zbunjoze.

Hoćemo sad da kažemo da će Rusi da se biju sa Amerikancima do poslednjeg Izraelca i Palestinca ili je to rezervisano samo za Ukrajince?


Поредити ситуације и положаје Украјине и Израела као и Украјинце и Јевреје у данашњем свету прилично је бесмислено.

Да не кажем неумесно.

Исто важи и за поређење односа снага Украјина vs. Русија са односом снага Израел vs. Хамас.

И политички и војно и економски и медијски и у сваком другом погледу.

То су две потпуно различите ситуације. Јесу коцкице једно те истог глобалног мозаика али су саме ситуације потпуно другачије.

Milan Novković Milan Novković 10:08 08.10.2023

Re: a u međuvremenu

zoja444
imam utisak da radi samo vojna industrija sirom sveta. ja sam se jos pitala kako su zamislili tu zlatnu milijardu. ratovi, poplave, zemljotresi-ocas posla.

Za zlatnu milijardu samo prati ludake: Bila Gejtsa, Klausa Švaba i Yuvala Noaha Hararija - ne zna se koji je bizarniji i bolesniji, plus je prvi još opasno pametan sa opasno mnogo novca.
zoja444 zoja444 10:25 08.10.2023

Re: a u međuvremenu

pratim povrsno. gejts se izgleda bavi zdravljem. najveci donator szo za koju kazu da je privatizovana.
vrabac_onaj vrabac_onaj 11:14 08.10.2023

Re: a u međuvremenu

predatortz


Ne teško, nego nemoguće!
No, to me ne zbunjuje.
Zbunjuje me kako su dopustili da ovi nagomilaju toliko projektila.


I mene od juče ujutru.

A onda sam pre par minuta shvatio:

https://www.slobodnaevropa.org/a/bia-vulin-izrael/32614005.html
Milan Novković Milan Novković 11:15 08.10.2023

Re: a u međuvremenu

zoja444
pratim povrsno. gejts se izgleda bavi zdravljem. najveci donator szo za koju kazu da je privatizovana.

Gejts se uglavnom bavi gramzivošću, nezdravljem i bolesnom verom u eugeniku čak i decenijama pošto je, npr, snimljena Gataka - popularna referenca pošto je nelogično očekivati da prosečna osoba čita specijalizovane članke na ove teme.

Neverovatno je kako ideja ne umire i koliko je magnet mnogima - još od kako ju je Francis Galton "izmislio" (ajd ne baš, može da se ode i do Stare Grčke).

Dok nisu "izmišljeni" social network influenceri malo je kategorija bilo potencijalno opasnije po društvo od površnih polymaths u društvima pri vrhu piramide, kao npr u viktorijanskoj Engleskoj. Kažem "potencijalno" pošto neko može da usklikne a šta ćemo sa Poinkareom - vanredni genije koji bi bio veći Ajnštajn od Ajnštajna da je neke druge rase, kad smo već kod rasnog.

A naš Galton je savremenih naših Hakslijevih, ajd možda ne toliko našeg Aldousa, kojeg svi znamo, ali lahkog mu na okidaču brata Juliana, tatice, dedice (deda imao zadatak da "redizajnira" britansku imperiju)

Pa se oni onda druže i preklapaju sa D Rokfelerom, njegovim potrčkom Kisindžerom, kisindžerovim detetom za sve The-Grand-Chessboard-Brzezinskim, na prst-u-dupe-pajtosom mauricijem Strongom, multimilijarderom kojeg je promovisao Trudoov utefterisani tatko (mama se od Roling Stonsove devojke za sve internacionalizovala malo).

E sad, Kisindžer je našem Švabu bio naj-učitelj, Strong naj-uzor, došao WEF, mladi lideri, dete Trudo poslat u kandske teritorije, makron francuske, vidi nove zelande, finske bog te pita ...

... došla civilizovanija vremena, ali strast za Eugenikom i sterilisanjem devojčica nije utihnula.

Njihovo igranje bogova spada u top ešalon monstruoznog, bar rame uz rame sa američkim bombardovanjem slabijih od sebe sa sigurne udaljenosti. Al ok, kolevka eugenike je UK, oni vuku dosta US poteza, ... jefin a krvoločni pičvajs već kako samo zagrebeš temu ...
Milan Novković Milan Novković 11:47 08.10.2023

Re: a u međuvremenu


maksa83
Danas su pali mnogi mitovi na kojim počiva Izrael! Gvozdena kupola, najbolja obaveštajna služba, brz i mobilan IDF...

Bogami da, Iron Dome zakazao (mada sam za njega već ranije od nekog čuo da nije tako jaka fora kao što su ga predstavljali) a obaveštajna služba koja zna šta si ti predatortze juče jeo i da li je bilo preslano je dozvolila da je iznenadi masovna ofanziva. Potpuno sam zbunjen. Zbunjen sam i svrhom, pošto je Izrael svakako sposoban da uzvrati ozbiljno. Jedino što bi imalo smisla je da se po nekom dogovoru priključi Iran (jer Hezbolah je ipak njino dete) ili bar Sirija, onda je Izrael u baš baš ozbiljnom ratu.

P.S. Hvala unapred što ne kačite slike mrtvih.

Prelistao jutarnje vesti:

- Kažu to da Mosad nije znao je čista fantazija, naravno da su znali

- Prosto se rat seli iz Ukrajine u zapadnu Aziju

- A kad već "mora" da se ratuje koristi se prilika da se uništi Gaza i za očekivati je kataklizmičku destrukciju

Meni i dalje Sirija zvuči kao glavna tema tamošnjih igrača.
tessa1 tessa1 14:15 08.10.2023

Re: a u međuvremenu

Prelistao jutarnje vesti:

- Kažu to da Mosad nije znao je čista fantazija, naravno da su znali

- Prosto se rat seli iz Ukrajine u zapadnu Aziju

- A kad već "mora" da se ratuje koristi se prilika da se uništi Gaza i za očekivati je kataklizmičku destrukciju

Meni i dalje Sirija zvuči kao glavna tema tamošnjih igrača.


Ima smisla, što bi rekao Emsi, djelimično se slažem, i neću stvarati mišljenje do prvog kvartala sledeće godine (ovaj sukob tj intenzitet i strategija je artikulisan prije nekoliko mjeseci). Vidim da već postoje snimci izlomljenog ženskog tijela na kamionetu, pljuju je i uzvikuju Allahovo ime. Fino.

Tj ne mislim da bi Izrael po cjenu razaranja Palestine toliko žrtvovao svoj narod, zašto bi?, ali da Iranci i Rusi imaju svoje interese čak više u ovom trenutku i od Amerike, to da.

tessa1 tessa1 14:16 08.10.2023

Re: a u međuvremenu

Zaboravih, nešto slično, ilustrovano, u vrzinom kolu,



Milan Novković Milan Novković 15:33 08.10.2023

Re: a u međuvremenu

tessa1
Zaboravih, nešto slično, ilustrovano, u vrzinom kolu,

Uh, naletela si na opasnu propagandu. Iako, s obyirom sa sovjetsku zastavu ne znam koliko je ovo staro i kad je upotrebljeno poslednji put.

Početkom devedesetih, sa raspadom Sovjetskog Saveza, pojavila se Volšoviceva doktrina. Ona se odnosila i na urušavanje i uništavanje i neagresivnih država koje bi postale previše snažne i pretile da ugroze US hegemoniju - čitaj anglosaksonsku pošto su Britanci uvek tu bitan sastojak.

Ta doktrina je u tom trenutku proširena i formalizovana, ali možeš da ideš unazad u vremenu i čitaš o tome kako su naterali Japan da obore svoju konkurentnost, kad su postali previše jaki, njima nezdravo visokim kursom Jena.

Ili da pratiš šta rade Nemačkoj i Evropi sada.

A po doktrini je došao i novi manual kako voditi hibridne ratove. Usput Britanija gura svoj prastaru foru cepanja i prekrajanja tuđih granica.

Jugoslavija je bila jedan od prvih poligona.

A da bi dobila bolju sliku o Bliskom Istoku sve će ti biti jasno, iako bez underlying detalja, iz ovog videoa - gde se ukazuje na iracionalost i početke kokanja po bliskom istoku.

Bliski istok, u principu, sada želi mir. Sa isterivanjem okupatora, naravno. Izrael želi rat Amerike protiv Irana, Britanci žele rat uopšte, zbog svođenja igrača na nejaku meru pa tako lakog potencijalnog pokoravanja.

zoja444 zoja444 15:46 08.10.2023

Re: a u međuvremenu

da li ce biti neka uloga ovih mladih, jakih, naoruzanih migranata koji se setaju po evropi bez zena i dece? pre neki dan su ovde pucali na policiju.
tessa1 tessa1 16:01 08.10.2023

Re: a u međuvremenu

Uh, naletela si na opasnu propagandu.


Ne, ovo je vrijeme kada se Izrael počeo priblažavati Saudijcima i obratno, i itd..


No, dobro, kad smo kod Homeland i Faude, prvu nisam gledala, nemam živaca, drugu dvije sezone,


ja definitivno nemam problem savjesti i morala, i odabrati stranu,

vjerske fanatike treba sve pobiti.. za početak.



Evo npr snimak, ti sad meni možeš pokazati statistiku pobijene djece u Palestini proteklo desteljeće, dokazati kao da je ne znam da Britanci svugdje smrde iza kulisa, dokazati i šta sve rade Amerikanci u Afganistanu tj radili, dokazati da živim u boljem svijetu iza zida dok za mene djeca Afrike vade rukama kobalt i prave mi patike, i itd,

moje konačno, ok, svijet je jedno gadno mjesto, i meni ovi vjerski fanatici nikada ne mogu biti na mojoj strani ili strana koju ja podržavam jer eto osjećaj za pravdu tipa “a šta rade Amerikanci?”..


Pobiti govna, to je sve go šizofrenik i goloruk i naoružan je neupotrebljiv na zemlji, poslati ga Allahu..


Na drugom snimku je ona vjerovatno već mrtva, gola, vidi se položaju tjela da su joj kosti izlomljene, prebacio jedan nogu preko nje, ona leži u kamionetu, pljuju je i uzvikuju Allaha.


Kakve bre vage, polovi svjetova, tasovi, Očenaši? Ili vi stvarno mislite da će vas Iran i Rusija spasiti od Satane? Pa ok, evo ja sam na strani te Satane protiv koje ste vi i ovi sa snimka rodoljubi.



(Ne znam šta je Maksa mislio sa onim da ne postavljaju ljudi ovde slike mrtvih, da li je neko ikad postavljao ne sjećam se?)
tessa1 tessa1 16:05 08.10.2023

Re: a u međuvremenu

da ne postavljaju ljudi ovde slike mrtvih

Pričamo o smrti i igramo domine?
gvozden1 gvozden1 16:16 08.10.2023

Re: a u međuvremenu


vjerske fanatike treba sve pobiti

Ubrajaš li u tu grupu i Izraelce?
tessa1 tessa1 16:18 08.10.2023

Re: a u međuvremenu

Ubrajaš li u tu grupu i Izraelce?

Ne, iako ima i među njima fanatika, ima snimak i starije čike i djeca pljuju hrišćanke i hrišćane na ulici.

Hoću reći, imam preglednost i mirne duše i bistre glave stojim iza svojih rječi.
tessa1 tessa1 16:20 08.10.2023

Re: a u međuvremenu

i mirne duše i bistre glave

I da se ispostavi socipatska, ne možeš se od ovakvih rodoljuba braniti dobrotom i ljepotom.
gvozden1 gvozden1 16:27 08.10.2023

Re: a u međuvremenu

ne možeš se od ovakvih rodoljuba braniti dobrotom i ljepotom.

A oni napadaju ili brane svoje?
tessa1 tessa1 16:32 08.10.2023

Re: a u međuvremenu

A oni napadaju ili brane svoje?


Gvozdene, izvini ako ne nastavimo ovo začikivanje.

ja kažem čik, ti kažeš čik


Ček nađem Miroslava Ilića.


+

promoter promoter 17:05 08.10.2023

Re: a u međuvremenu

zoja444
da li ce biti neka uloga ovih mladih, jakih, naoruzanih migranata koji se setaju po evropi bez zena i dece? pre neki dan su ovde pucali na policiju.

Gde ovde?
zoja444 zoja444 17:46 08.10.2023

Re: a u međuvremenu

u srbiji. na granici sa madjarskom.
promoter promoter 18:15 08.10.2023

Re: a u međuvremenu

zoja444
u srbiji. na granici sa madjarskom.

U Srbiji brale!
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 20:47 08.10.2023

Re: a u međuvremenu

gvozden1

vjerske fanatike treba sve pobiti

Ubrajaš li u tu grupu i Izraelce?


Koje Izraelce? Ili mislis svi Izraelci verski fanatici? Uopste, kakve veze ima navodni izraelski (sic.) verski fanatizam sa ovim sto se desava?
bene_geserit bene_geserit 20:53 08.10.2023

Re: a u međuvremenu

i meni ovi vjerski fanatici nikada ne mogu biti na mojoj strani ili strana koju ja podržavam jer eto osjećaj za pravdu tipa “a šta rade Amerikanci?”

I ja "navijam" za Ješe u sukobima tamo, ne zato što mislim da su nešto više u pravu ili manje zli i manje maltretiraju one druge, nisu, možda su i gori.
Nego jednostavno njihov krajnji rezultat je zemlja gde i bilo ko od nas mogao da živi a ovo što prave ovi drugi nikako nije.
tessa1 tessa1 20:58 08.10.2023

Re: a u međuvremenu

I ja "navijam" za Ješe u sukobima tamo, ne zato što mislim da su nešto više u pravu ili manje zli i manje maltretiraju one druge, nisu, možda su i gori.
Nego jednostavno njihov krajnji rezultat je zemlja gde i bilo ko od nas mogao da živi a ovo što prave ovi drugi nikako nije.

Apsolutno.


Šta su prvo uradili rodoljubi na snimku, vezali joj ruke na leđa, ulovili je kao životinju, bosa i okrvavljena, silovali i ubili, njih šestorica, sedmorica naoružanih do zuba, šapće im Allah od rođenja da vrijede više.


I kaže Gvozden, oni samo brane svoje pravo da vrijede više u očima Allaha.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 21:05 08.10.2023

Re: a u međuvremenu

bene_geserit
i meni ovi vjerski fanatici nikada ne mogu biti na mojoj strani ili strana koju ja podržavam jer eto osjećaj za pravdu tipa “a šta rade Amerikanci?”

I ja "navijam" za Ješe u sukobima tamo, ne zato što mislim da su nešto više u pravu ili manje zli i manje maltretiraju one druge, nisu, možda su i gori.
Nego jednostavno njihov krajnji rezultat je zemlja gde i bilo ko od nas mogao da živi a ovo što prave ovi drugi nikako nije.


Srednji vek, ko talibani i iranske mule.
vcucko vcucko 21:14 08.10.2023

Re: a u međuvremenu

solo
Edit - i Hezbolah je u igri, ovo je zajednička akcija, i Iran je u igri.


Jesmo i mi u igri?

'ebo te,kako bez nas?

Pisao više puta. Mada možda i nije najpametniji trenutak, mislim svakako nije.

Proveri, gde je osnovan Hamas.
shmoo shmoo 21:18 08.10.2023

Суштинска разлика

bene_geserit
i meni ovi vjerski fanatici nikada ne mogu biti na mojoj strani ili strana koju ja podržavam jer eto osjećaj za pravdu tipa “a šta rade Amerikanci?”

I ja "navijam" za Ješe u sukobima tamo, ne zato što mislim da su nešto više u pravu ili manje zli i manje maltretiraju one druge, nisu, možda su i gori.
Nego jednostavno njihov krajnji rezultat je zemlja gde i bilo ko od nas mogao da živi a ovo što prave ovi drugi nikako nije.



Ма у реду то, него је проблем стамбени простор јер су Јевреји решили да праве ту идеалну државу у којој би ти могао да живиш на простору на којем је већ 2000 година пре тога живео неки други народ.

Отприлике као када би се теби у твој стан уселио подстанар па полако заузимао собу по собу док тебе сасвим не избаци из стана.

Ено, окачио Соло слику на блогу код Јаковљевића...







Оно јес да су Јевреји такође ту живели, али пре 2000 година.

И позивајући се на тај угледни пример код Јевреја, онда ми Срби с пуним правом можемо убудуће уместо добар дан и довиђења да се поздрављамо поздравом "Догодине у Призрену".

Проблем је једино што ми Срби не бисмо то радили тако сложно као Јевреји па тако од та наша српска посла нема ништа.







EDIT: Успут још да додам да многи Срби данас не би никада пристали да живе у некој шиптарској држави због истог разлога због којег ти не би желео да живиш у Палестини него у Израелу, али су истовремено ти исти Срби спремни да Шиптарима предају Косово и Метохију да они тамо праве још једну албанску државу на Балкану.

Шта је следеће?

Коју ће следећу собу Шиптари да заузимају по том свом опробаном рецепту уз подршку западних демократских земаља?

Западну Македонију? Делове Црне Горе, централне Србије и делове северне Грчке?
angie01 angie01 21:19 08.10.2023

Re: a u međuvremenu

Srednji vek, ko talibani i iranske mule.


eto, hvala sto si ti rekao...ako sam te dobro razumela.
tessa1 tessa1 21:22 08.10.2023

Re: a u međuvremenu

Srednji vek, ko talibani i iranske mule.


Bez sumnje, ako su oni u Iranu bili onako bestijalni prema svojim ženama, siluju ih jer ne smiju ubiti nevinu, ej.
gvozden1 gvozden1 21:26 08.10.2023

Re: a u međuvremenu

Nego jednostavno njihov krajnji rezultat je zemlja gde i bilo ko od nas mogao da živi a ovo što prave ovi drugi nikako nije

Pragmatizam.

Iza toga je ne baš tako čista situacija. Izrael je teokratska država, nasilna, brutalna.
Palestinci nemaju mnogo izbora, ostala im je sila da pokušavaju da vrate ono što smatraju svojim.
A kako im je snaga manja, terorizam je iznuđena opcija.

Ovo sada je moguća reakcija na približavanje nekih arapskih država i Izraela, pokušaj da se puštanje Palestinaca niz vodu prekine.



solo solo 21:40 08.10.2023

Re: Суштинска разлика

јер су Јевреји решили да праве ту идеалну државу у којој би ти могао да живиш на простору на којем је већ 2000 година пре тога живео неки други народ.


shmoo shmoo 22:09 08.10.2023

Re: Суштинска разлика

solo
јер су Јевреји решили да праве ту идеалну државу у којој би ти могао да живиш на простору на којем је већ 2000 година пре тога живео неки други народ.





Ово сада са Хамасом је вероватно casus belli. Нека врста израелског паљења Рајхстага.

Израел (читај САД и Велика Британија... добро, и Холандија) је морао да реагује јер је почео да губи контролу над оним за шта је мислио да је свршен посао.


Saudijska Arabija je testirala svoj raketni odbrameni sistem s ciljem da dopusti izraelskim ratnim avionima da prelete preko njene teritorije na putu da napadnu nuklearna postrojenja u Iranu, piše londonski Tajms, pozivajući se na izvore u Persijskom zalivu. Prelet iznad Saudijske Arabije bi skratio put do Irana, a test je izveden da bi se osiguralo da se izraelski avioni ne obore dok prelijeću preko teritorije kraljevine. (ЛИНК)





(2010.)


Па онда ове године:


Već su se u ožujku visokorangirani predstavnici Irana i Saudijske Arabije rukovali u Pekingu, sudeći po fotografijama koje su snimljene tom prilikom raspoloženje je bilo prilično opušteno (naslovna fotografija). Pod posredovanjem kineskog šefa diplomacije Wanga Yija, dvoje nekadašnjih konkurenata se dogovorilo oko toga da ponovno uspostave diplomatske odnose – nakon što su oni godinama bili na „ledu". (ЛИНК)


(2023.)


Амери се већ приближавају Израелу...

SAD šalju udarnu grupu nosača aviona u istočni Mediteran u znak podrške Izraelu (ЛИНК)



Ударна група носача авиона због Хамаса?

Ма да, како да не...

Што кажу у мојој улици, ложи бабу да ти штрика чарапе.

То је као када би хтео да зољом гађаш мишју рупу да би истерао мишеве из куће.


shmoo shmoo 22:25 08.10.2023

Re: Суштинска разлика

solo


А погледај само, Матори, ову антииранску (и уопште антимуслиманску, тобож због женских права) хистерију на Блогу Б92 узроковану прекомерном употребом тешких дрога званом медији на "слободарском и демократском Западу".

Зашто им онда исто тако због женских права не сметају и муџахедини у Федерацији БиХ?

То нам је ближе, у комшилуку.

Сећам се како су почетком осамдесетих година прошлог века такође у анииранској хистерији по Њујорку носили мајице са натписом NUKE TO AYATOLLAH.

Тада им је Садам Хусеин у Ираку био симбол мира, демократије и људских права исто као и Милошевић оних пар година после Дејтона.

Фани гејм, мен, фани гејм... Еврибадиз флипин сајдс ол д тајм.





tessa1 tessa1 23:37 08.10.2023

Re: Суштинска разлика

А погледај само, Матори, ову антииранску (и уопште антимуслиманску, тобож због женских права) хистерију на Блогу Б92 узроковану прекомерном употребом тешких дрога званом медији на "слободарском и демократском Западу".

Зашто им онда исто тако због женских права не сметају и муџахедини у Федерацији БиХ?

То нам је ближе, у комшилуку.



Ma dobro Taso mudžahedini u Federaciji, naši ahbabi,

interesantniji je alfa mužja čika Mika sa tim kokoškicama koje ošamućivao prvo Očenašem,

kakav bre Iran, trice i kučine, ženska prava, pobiše i osakatiše onolike ženice jer neće da nose maramu, zamisli.


Prođe 12 sati, odjavljujem se do sledećeg vikenda,


i sad me interesuje gdje i kako je Srđan i njegova familija? Mislim, budimo ljudi, samo Taso je kraljica drame. Ve-čna.

crossover crossover 23:43 08.10.2023

Re: a u međuvremenu

nask

Nego je li zna neko čemu služe oni lanci što vise po donojem obodu tenkovske kupole.


Пасивна заштита од кумулативне муниције. У стварности није баш много ефикасно али мало повећава вероватноћу да ће да скрене кумулативни млаз са оклопа.
Milan Novković Milan Novković 23:48 08.10.2023

Re: a u međuvremenu

bene_geserit
i meni ovi vjerski fanatici nikada ne mogu biti na mojoj strani ili strana koju ja podržavam jer eto osjećaj za pravdu tipa “a šta rade Amerikanci?”

I ja "navijam" za Ješe u sukobima tamo, ne zato što mislim da su nešto više u pravu ili manje zli i manje maltretiraju one druge, nisu, možda su i gori.
Nego jednostavno njihov krajnji rezultat je zemlja gde i bilo ko od nas mogao da živi a ovo što prave ovi drugi nikako nije.

Ako bi malo zagrebao po "principu" možda bi ubrzo primetio da je jako neuredan moralno.

Pored ove mogućnosti koju i sam navodiš, a ja sam boldovao, zamisi misaoni eksperiment gde je na čelu jednog protivnika pljačkaška bagra, ali ti bi među njima mogao živeti - npr neki kriminalni klan iz Beograda, a na čelu drugog tima je pošten narod koji brani svoje, ali ti tamo ne bi mogao živeti.

Nameće se prost zaključak da ne možemo navijati za bagru samo zato što dolaze iz kraja koji je nama privlačniji.

Lako je svesti i mnoge geopolitičke sukobe na ovo - iz mog iskustva, a radio sam sa mnogima, kad iz specifičnih grupa izbaciš njihovu bagru, često karakterističnu, ostaje ogromna većina normalnih ljudi. I dalje neki mogu više da nam se sviđaju a neki manje, ali kako provedeš neko vreme sa bilo kojima navikneš se na njih (možda se neko od onih koji prate Snežanu seća njenih utisaka u početku dolaska u Kinu, pa kad je posle N meseci otišla - prvi su bili neprijatni, drugi prijatni, a Kinezi se nisu promenili za tih nekoliko meseci.

Pa kad tako malo odsečes kriminalne outliers iz grupa pa ti ostaju normalni i modifikovana game teorija pokazuje da je fer-play potentniji modifikator od proste abstrakcije win-win. Ti i ja možemo oboje da budemo na dobitku, ali da je raspodela nefer - npr ti si radio više i kreativnije i dobio dobar bonus, ali je moj 10x viši iako sam bio nekreativna lenština.

Ima i nešto psihologije u ubacivanju fer-playa, tj evolutivne psihologije:

1. Mi smo spremni da žrtvujemo nešto od materijalnog da bi pomogli dobrim i ljubaznim ljudima

2. Mi smo spremni da žrtvujemo nešto od materijalnog da bi podmetnuli nogu lopužama

Dosta našeg brzopletog, emotivnog mašenja u navijanju nije uopšte dobro poravnato sa onim šta mi stvarno jesmo, iz bar dva prosta razloga, možda tri:

1. Žurba i nedostatak razmišljanja

2. Malo znanja pa tako korišćenje reprezentativaca kao proksija za celu grupu. U politici su to po pravilu vodeća garnitura, i po pravilu lopuže raznih vrsta

3. I kad znamo malo više i u mislima se nešto bolje osećamo, vraćam se na boldovano kod tebe, među lopužama koje bolje poznajemo, i/ili smo se navikli na njih
shmoo shmoo 23:57 08.10.2023

Re: Суштинска разлика

tessa1

Ma dobro Taso


Ма добро, Теса.

Не просеравај се више, молим те. Толико ти је глупо све ово што си написала да постаје дегутантно за читање и некако ти не пристаје уз те моцарт кугле.

sad me interesuje gdje i kako je Srđan i njegova familija


Јавићу вам овде када ми Фукс буде одговорио на мејл.

Мислим...

Да смањимо мало ту твоју драму и патетику.

А ти ако већ немаш ништа паметније у свом репертоару, некакав аргумент којим би побила то што рекох за муџахедине у Федерацији БиХ и душебрижнике за људска права жена међу Србима, онда немој више ни да покушаваш са оваквим шабанско-џиберским настојањима дисквалификација личности саговорника јер ти је то баш онако дно дна (каце за купус) у овој овде комуникацији на Блогу Б92.

gedza.73 gedza.73 00:22 09.10.2023

Re: a u međuvremenu

zoja444
pratim povrsno


U stvari 'Zlatna milijarda' je odličan primer kako ljudi poput Miroljuba Petrovića i Vidovite Zorke pronalaze mušterije.

Termin 'Zlatna milijarda' je nastao tokom komunističkog SSSR-a kada se tvrdilo kako na planeti sa ovim resursima može opstati samo jedna milijarda (doslovce navedeno 'između dve i osam stotina miliona').



Dakle to je izvorno ideja svojetsko-ruskih intelektualaca dok je Bil Gejts imao 15, 16 godina.

Tu temu uvodi u javnost prvo ekonomista pod pseudonimom a koji je radio u odelu za pravnu korespodenciju početkom devedesetih u nekim ruskim novinama tipa 'Treće oko'. U stvari isto kao 'ona' Crvena Borba samo što su u sojvetskoj Rusiji bile bilten centralnog komiteta Komsomola (Treće oko k'o što rekoh) a onda i Sergej Kara-Murza, po struci hemičar.
Kara-Murza se inače zalagao tih devedesetih za ponovnu nacionalizaciju po uzoru na onu nakon Oktobarske, pozivao se na Marksa i vraćanje na sovejtski sistem urpavljanja.

Najluđe u svemu što delove tih opskurnih članaka kao cilj borbe jedne države su naveli predsednik te zemlje, njegov ministar inostranih poslova i sekretar saveta bezbednosti.

A još luđe da u tako nešto ljudi veruju iako je na nastanak 'Zlatne milijarde' uticaj imao na primer rad



crossover crossover 00:30 09.10.2023

Re: a u međuvremenu

maksa83
Hoćemo sad da kažemo da će Rusi da se biju sa Amerikancima do poslednjeg Izraelca i Palestinca ili je to rezervisano samo za Ukrajince?


Хоћемо, сви већи ратови од 2. светског рата су прокси ратови између Америке и Русије. Него, пошто је овај рат између Израела и Хамаса почео на педесетогодишњицу Јомкипурског рата, мора мало пикантних занимљивости из тог времена:

The Soviets moved quickly and prepared to intervene on the side of the beleaguered Egyptians. They realized that the Americans had raised the stakes by re-supplying the Israelis and were preparing to react accordingly. They took several military steps that they intended for the U.S. to pick up from their signals intelligence (SIGINT) networks.

On March 24th, Moscow placed four airborne divisions on alert, which added to the three that had been alerted earlier that month. The Soviets has also set up an airborne command post in the southern Soviet Union. In addition, several air force units were alerted. Reports also indicated that at least one of the divisions and a squadron of transport planes had been moved from the Soviet Union to an airbase in Yugoslavia. The Soviets also had seven amphibious warfare craft with naval infantry deployed in the Mediterranean. With some 40,000 combat troops 6 ready for action, the Soviets posed a serious threat to the military balance on the Sinai.

All of these military alerts caused an increase in Soviet communications, which was picked up by the U.S. SIGINT collection system, thus informing Washington of Moscow's actions. The Soviets knew this, and deliberately wanted these alerts to send a clear signal to the U.S.
shmoo shmoo 00:47 09.10.2023

Дизниленд, брате, Дизниленд

solo



At least three Americans killed in attacks in Israel near Gaza border, according to memo (ЛИНК)



Israel's UN Ambassador Says 'Dozens' of U.S. Citizens Held Hostage in Gaza (ЛИНК)



On je napad Hamasa na južnu i centralnu izraelsku teritoriju označio "neoprostivim grehom", ne samo te organizacije koju je označio "ubilačkom i terorističkom, već osovine zla čija je baza u Iranu". (ЛИНК)



Беше Кулама близнакињама почео напад на Ирак?

И помиње ли неко у медијима уопште у последњих пар дана дешавања у Украјини, на украјинском ратишту?

Шта ли сада ради Зеленски?

Рат у Украјини је изгубљен.

Треба им нови рат.






bene_geserit bene_geserit 04:30 09.10.2023

Re: a u međuvremenu

Ako bi malo zagrebao po "principu" možda bi ubrzo primetio da je jako neuredan moralno.

Ali ja se uopšte ne vodim moralom kad navijam za ovog ili onog.
Ljudi otimaju jedni drugima zemlju i ubijaju jedni druge otkad je sveta i veka.
Tražiti ko je tu manje loš me slabo zanima.
Uveć ću da navijam za onog ko mi je civilizacijski bliži, koliko god malo ili mnogo bio u "pravu".
zoja444 zoja444 06:15 09.10.2023

Re: a u međuvremenu

gedzo, za zlatnu milijardu sam cula da je narativ iz davosa i da oni to ne kriju. bilo na tiviju sa nac.frek. niko nije demantovao.
promoter promoter 06:39 09.10.2023

Re: a u međuvremenu

tessa1
Srednji vek, ko talibani i iranske mule.


Bez sumnje, ako su oni u Iranu bili onako bestijalni prema svojim ženama, siluju ih jer ne smiju ubiti nevinu, ej.

Bagra.
promoter promoter 07:20 09.10.2023

Re: a u međuvremenu

Milan Novković
bene_geserit
i meni ovi vjerski fanatici nikada ne mogu biti na mojoj strani ili strana koju ja podržavam jer eto osjećaj za pravdu tipa “a šta rade Amerikanci?”

I ja "navijam" za Ješe u sukobima tamo, ne zato što mislim da su nešto više u pravu ili manje zli i manje maltretiraju one druge, nisu, možda su i gori.
Nego jednostavno njihov krajnji rezultat je zemlja gde i bilo ko od nas mogao da živi a ovo što prave ovi drugi nikako nije.

Ako bi malo zagrebao po "principu" možda bi ubrzo primetio da je jako neuredan moralno.

Pored ove mogućnosti koju i sam navodiš, a ja sam boldovao, zamisi misaoni eksperiment gde je na čelu jednog protivnika pljačkaška bagra, ali ti bi među njima mogao živeti - npr neki kriminalni klan iz Beograda, a na čelu drugog tima je pošten narod koji brani svoje, ali ti tamo ne bi mogao živeti.

Nameće se prost zaključak da ne možemo navijati za bagru samo zato što dolaze iz kraja koji je nama privlačniji.

Lako je svesti i mnoge geopolitičke sukobe na ovo - iz mog iskustva, a radio sam sa mnogima, kad iz specifičnih grupa izbaciš njihovu bagru, često karakterističnu, ostaje ogromna većina normalnih ljudi. I dalje neki mogu više da nam se sviđaju a neki manje, ali kako provedeš neko vreme sa bilo kojima navikneš se na njih (možda se neko od onih koji prate Snežanu seća njenih utisaka u početku dolaska u Kinu, pa kad je posle N meseci otišla - prvi su bili neprijatni, drugi prijatni, a Kinezi se nisu promenili za tih nekoliko meseci.

Pa kad tako malo odsečes kriminalne outliers iz grupa pa ti ostaju normalni i modifikovana game teorija pokazuje da je fer-play potentniji modifikator od proste abstrakcije win-win. Ti i ja možemo oboje da budemo na dobitku, ali da je raspodela nefer - npr ti si radio više i kreativnije i dobio dobar bonus, ali je moj 10x viši iako sam bio nekreativna lenština.

Ima i nešto psihologije u ubacivanju fer-playa, tj evolutivne psihologije:

1. Mi smo spremni da žrtvujemo nešto od materijalnog da bi pomogli dobrim i ljubaznim ljudima

2. Mi smo spremni da žrtvujemo nešto od materijalnog da bi podmetnuli nogu lopužama

Dosta našeg brzopletog, emotivnog mašenja u navijanju nije uopšte dobro poravnato sa onim šta mi stvarno jesmo, iz bar dva prosta razloga, možda tri:

1. Žurba i nedostatak razmišljanja

2. Malo znanja pa tako korišćenje reprezentativaca kao proksija za celu grupu. U politici su to po pravilu vodeća garnitura, i po pravilu lopuže raznih vrsta

3. I kad znamo malo više i u mislima se nešto bolje osećamo, vraćam se na boldovano kod tebe, među lopužama koje bolje poznajemo, i/ili smo se navikli na njih

Milane, stoji sve što si napisao.
Međutim, počeo si od Beneove konstatacije sa kim bi on mogao da živi.
A ti se nisi izjasnio sa kim bi ti mogao da živiš, bez obzira na dobrotu 90% svake populacije,
Jer onih 10% bagre koji drže vlast tebi čine život nemogućim, štaviše, kompletnom ženskom svetu (a to je nemali broj ukupne svetske populacije, valjda i veći od 50%).
Tretirajući žene gore od robova.
Na žalost, ja, zbog toga, za njihovu civilizaciju nemam ni gram poštovanja.
gedza.73 gedza.73 07:35 09.10.2023

Re: a u međuvremenu

zoja444
gedzo, za zlatnu milijardu sam cula da je narativ iz davosa i da oni to ne kriju. bilo na tiviju sa nac.frek. niko nije demantovao.

O 'vidovitim Kleopatrama' ti i pričam

Rusi su poprilično diskutabilan koncept iz sedamdesetih samo 'apgrejdovali' krajem osamdesetih i početkom devedesetih kao argumente za odbranu Sovjetske Rusije i komunističkog ustrojstva da bi danas 'Zonu Sumraka' reciklirali za ljude koji su do sada verovali u bar pedeset smakova sveta. Tekstovi o Zlatnoj milijardi su objavljivani u časopisima poput


Pisac (pod pseudonimom) pamfleta na koji se danas pozivaju teoretičari zavera je neka vrsta gubitnika tranzicije koji je uvezao žal za vremenom sovjetskog saveza (izgubio posao u državnom preduzeću), delove Hitlerovog Majn kampfa o 'nepravednosti' podele interesnih sfera, marskizam, leninjizam i Zlatnu milijardu.

Danas se na tom pamfletu zasniva politika državnog vrha jedne svetske sile.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 07:41 09.10.2023

Re: a u međuvremenu

angie01
Srednji vek, ko talibani i iranske mule.


eto, hvala sto si ti rekao...ako sam te dobro razumela.


Mislim na Hamas koji vlada u Gazi. Koji su toliko radikalni da je zbog njih i Egipat blokirao granicu sa Gazom. Ni jedan od vodja im ne zivi u Gazi nego u inostranstvu a svaki pokusaj stvaranja neke politicke alternative u Gazi guse oruzjem. Ako imas neku prodavnicu onda njima placas danak, ako imas musko dete onda nam ga das da od njega napravimo verskog fanatika i teroristu, a zensko zna se za sta je. Iranske mule im daju vojnu, funansijsku i ideolosku podrsku.
maksa83 maksa83 07:44 09.10.2023

Re: Дизниленд, брате, Дизниленд

Треба им нови рат.

Kome njima? Ko je organizovao ovu stvar?
maksa83 maksa83 07:50 09.10.2023

Re: Суштинска разлика

Оно јес да су Јевреји такође ту живели, али пре 2000 година.


Prva mapa je svakako falsifikat, bukvalno pola toga nikad nije bilo Palestina.

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 07:57 09.10.2023

Re: a u međuvremenu

tessa1
Srednji vek, ko talibani i iranske mule.


Bez sumnje, ako su oni u Iranu bili onako bestijalni prema svojim ženama, siluju ih jer ne smiju ubiti nevinu, ej.


Pojavio se snimak iz nekog centra za izbeglemigrante u Grckoj koji proslavljaju ovo sto Hamas radi uzvikujuci Alahu Akbar i Slobodna Palestina. WTF! Kakva su tacno njihova ocekivanja sta ce da rade i kako da zive u Evropi?


solo solo 08:19 09.10.2023

Re: Суштинска разлика

Ударна група носача авиона због Хамаса?

Ма да, како да не...

Што кажу у мојој улици, ложи бабу да ти штрика чарапе.

То је као када би хтео да зољом гађаш мишју рупу да би истерао мишеве из куће.


I onda oće blogeri neku ozbiljnu raspravu a ne zajebanciju. Pa kako?

Zar neko stvarno misli da je Mosad zakazao i da su zatečeni?

Ma daj.

Da ne kvarim narative zabave miliona. Onda se Zoja ljuti kad je sprdanje jedini mogući način komunikacije ovde.

To što većina ne vidi ili ,,neće da vidi,,(po zadatku) transparentnu višeslojnost ove zajebancije u kojoj na žalost ginu nedužni ljudi je očekivano u predstavi.

Mosad je zakazao. Izrael zatečen. Skoro nisam čuo veću glupost.

Neke predstave su komplikovanije i sofisticiranije. Zahtevaju i ,,kolateralnu štetu,, koju smo i mi osetili u milosrdnom anđelu onomad. Ipak je ovo 21 vek.

Sad će Fucs Bibi pa da nam objasni.

solo solo 08:22 09.10.2023

Re: Дизниленд, брате, Дизниленд

Беше Кулама близнакињама почео напад на Ирак?

И помиње ли неко у медијима уопште у последњих пар дана дешавања у Украјини, на украјинском ратишту?

Шта ли сада ради Зеленски?

Рат у Украјини је изгубљен.

Треба им нови рат.


Znam da je tebi jasno ali mi nisu jasni ovi kojima nije jasno zašto su ti uzeli autorsku opciju.

Eto zato.
predatortz predatortz 08:37 09.10.2023

Re: a u međuvremenu

Pojavio se snimak iz nekog centra za izbeglemigrante u Grckoj koji proslavljaju ovo sto Hamas radi uzvikujuci Alahu Akbar i Slobodna Palestina. WTF! Kakva su tacno njihova ocekivanja sta ce da rade i kako da zive u Evropi?



To pitajte onu kravetinu Merkelovu, ona ih je pozvala. I pravomodernunovulevicu.

Živeće tako da ćemo se vijati sa njima po ulicama!
Islam je umiljat, dok su u manjini. Kad ojačaju, prestaju biti simpatični i postaju agresivni.
Znam iz vlastitog iskustva.
angie01 angie01 08:42 09.10.2023

Re: Суштинска разлика

https://www.bbc.com/serbian/lat/svet-57073163-Sve što treba da znate o dugogodišnjem sukobu

ZASTO IZRAEL MRZI PALESTINCE
angie01 angie01 08:49 09.10.2023

Re: Суштинска разлика

Ono ne čemu Izrael najviše zavidi je palestinsko historijsko i kulturalno pripadanje Palestini, njihovoj vezi sa zemljom, vezi koju je cionizam morao napraviti kako bi potakao jevreje da postanu kolonijalni naseljenici. Izrael mrzi Palestince jer su neodvojivi od historije, geografije i prirode zemlje koju svojata. Izrael se dugo okretao teologiji i mitologiji da opravda svoje postojanje, a Palestincima takvo opravdanje ne treba: oni pripadaju tu bez napora, tako prirodno.

Izrael pokušava izbrisati ili zakopati sve tragove palestinskog postojanja, čak mijenja imena ulica, susjedstva i gradova. Kako reče jedan izraelski historičar, „kako bi našao prave paralele za ponovno posvećivanja mjesta molitve kako čini osvajač, čovjek se mora vratiti skroz u kasno 15. stoljeće i tadašnju Španiju ili Bizantijsko carstvo“.

Izrael mrzi Palestince jer su živući dokaz da su osnove cionizma – ljudi bez zemlje naseljavaju zemlju bez ljudi – u najmanju ruku mitske, a nasilne i kolonijalne u biti. Izrael ih mrzi jer sprječavaju ostvarenje cionističkog sna na svoj teritoriji historijske Palestine. A naročito mrzi one koji žive u Gazi jer pretvaraju san u noćnu moru.

Ipak, bilo bi pogrešno glorificirati bilo šta od rečenog. Ljubav je uvijek bolja od mržnje. Mržnja razara i stvara dodatnu mržnju. Mržnja razara i onog koji mrzi i onog koga mrze.

Izrael još uvijek može pretvoriti svu tu mržnju u toleranciju, zavist u cijenjenje, a ljutnju u empati, samo ako nađe hrabrosti da se odvoji od svoje nasilne prošlosti, izvini za zločine, kompenzira Palestince za sve patnje i počne ih tretirati kao jednake, uz poštovanje i čast koju zaslužuju, čak kao privilegirane jednake u njihovoj domovini.

Izraelska mržnja neće otjerati Palestince, ali bi mogla otjerati Jevreje daleko.

Marwan Bishara
Marwan Bishara je politički analitičar Al Jazeere. Bio je profesor međunarodnih odnosa na Američkom univerzitetu u Parizu. Piše o svjetskoj politici i važi za vodećeg eksperta o temi Blistog istoka i međunarodnih odnosa.

tessa1 tessa1 08:56 09.10.2023

Re: a u međuvremenu

Pojavio se snimak iz nekog centra za izbeglemigrante u Grckoj koji proslavljaju ovo sto Hamas radi uzvikujuci Alahu Akbar i Slobodna Palestina. WTF! Kakva su tacno njihova ocekivanja sta ce da rade i kako da zive u Evropi?

Uh, gledala sam dokumentarac u 4 nastavka na Arte o Afganistanu, možda sam i spominjala kad si ti pričao o onom dečku iz Sirije?, pomagao si mu nešto?..

I prije toga sam imala stav ili viđenje tih desetine hiljada muškaraca koji dolaze, instinktivno kao žena.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 08:57 09.10.2023

Re: a u međuvremenu

predatortz
Pojavio se snimak iz nekog centra za izbeglemigrante u Grckoj koji proslavljaju ovo sto Hamas radi uzvikujuci Alahu Akbar i Slobodna Palestina. WTF! Kakva su tacno njihova ocekivanja sta ce da rade i kako da zive u Evropi?



To pitajte onu kravetinu Merkelovu, ona ih je pozvala. I pravomodernunovulevicu.

Živeće tako da ćemo se vijati sa njima po ulicama!
Islam je umiljat, dok su u manjini. Kad ojačaju, prestaju biti simpatični i postaju agresivni.
Znam iz vlastitog iskustva.


Kad se podvuce linija bice da si u pravu. Nije ih bas pozvala ali je ondasnja reakcija na izbeglicku/migrantsku krizu bila katastrofa i ona je za to odgovorna. Jedna je stvar pomoci ljudima u nevolji a druga ostaviti granice potpuno otvorenim i pustiti da udje ko hoce. Levica i liberali imaju debeli udeo suodgovornost ali se prave blesavi. Sto je desnica vise huskala to su Zeleni/levi insistirali da dolaze hipici.

Za sebe mogu svecano na izjavim da sam ispao magarac. Ne jer sam verovao u pricu o hipicima ali u danasnjoj situaciji ne bih vise bio spreman da pomognem kao tada.




promoter promoter 09:09 09.10.2023

Re: a u međuvremenu

Neues aus der Nachbarschaft
predatortz
Pojavio se snimak iz nekog centra za izbeglemigrante u Grckoj koji proslavljaju ovo sto Hamas radi uzvikujuci Alahu Akbar i Slobodna Palestina. WTF! Kakva su tacno njihova ocekivanja sta ce da rade i kako da zive u Evropi?



To pitajte onu kravetinu Merkelovu, ona ih je pozvala. I pravomodernunovulevicu.

Živeće tako da ćemo se vijati sa njima po ulicama!
Islam je umiljat, dok su u manjini. Kad ojačaju, prestaju biti simpatični i postaju agresivni.
Znam iz vlastitog iskustva.


Kad se podvuce linija bice da si u pravu. Nije ih bas pozvala ali je ondasnja reakcija na izbeglicku/migrantsku krizu bila katastrofa i ona je za to odgovorna. Jedna je stvar pomoci ljudima u nevolji a druga ostaviti granice potpuno otvorenim i pustiti da udje ko hoce. Levica i liberali imaju debeli udeo suodgovornost ali se prave blesavi. Sto je desnica vise huskala to su Zeleni/levi insistirali da dolaze hipici.

Za sebe mogu svecano na izjavim da sam ispao magarac. Ne jer sam verovao u pricu o hipicima ali u danasnjoj situaciji ne bih vise bio spreman da pomognem kao tada.





Ooooo, kako je to lepo kada se priznaju vlastite zablude.
Verovatno ćeš, opet, za neko vreme priznati sadašnje zablude.
Nije lako biti Srbin!
Milan Novković Milan Novković 09:15 09.10.2023

Re: a u međuvremenu

promoter
Milan Novković
bene_geserit
i meni ovi vjerski fanatici nikada ne mogu biti na mojoj strani ili strana koju ja podržavam jer eto osjećaj za pravdu tipa “a šta rade Amerikanci?”

I ja "navijam" za Ješe u sukobima tamo, ne zato što mislim da su nešto više u pravu ili manje zli i manje maltretiraju one druge, nisu, možda su i gori.
Nego jednostavno njihov krajnji rezultat je zemlja gde i bilo ko od nas mogao da živi a ovo što prave ovi drugi nikako nije.

Ako bi malo zagrebao po "principu" možda bi ubrzo primetio da je jako neuredan moralno.

Pored ove mogućnosti koju i sam navodiš, a ja sam boldovao, zamisi misaoni eksperiment gde je na čelu jednog protivnika pljačkaška bagra, ali ti bi među njima mogao živeti - npr neki kriminalni klan iz Beograda, a na čelu drugog tima je pošten narod koji brani svoje, ali ti tamo ne bi mogao živeti.

Nameće se prost zaključak da ne možemo navijati za bagru samo zato što dolaze iz kraja koji je nama privlačniji.

Lako je svesti i mnoge geopolitičke sukobe na ovo - iz mog iskustva, a radio sam sa mnogima, kad iz specifičnih grupa izbaciš njihovu bagru, često karakterističnu, ostaje ogromna većina normalnih ljudi. I dalje neki mogu više da nam se sviđaju a neki manje, ali kako provedeš neko vreme sa bilo kojima navikneš se na njih (možda se neko od onih koji prate Snežanu seća njenih utisaka u početku dolaska u Kinu, pa kad je posle N meseci otišla - prvi su bili neprijatni, drugi prijatni, a Kinezi se nisu promenili za tih nekoliko meseci.

Pa kad tako malo odsečes kriminalne outliers iz grupa pa ti ostaju normalni i modifikovana game teorija pokazuje da je fer-play potentniji modifikator od proste abstrakcije win-win. Ti i ja možemo oboje da budemo na dobitku, ali da je raspodela nefer - npr ti si radio više i kreativnije i dobio dobar bonus, ali je moj 10x viši iako sam bio nekreativna lenština.

Ima i nešto psihologije u ubacivanju fer-playa, tj evolutivne psihologije:

1. Mi smo spremni da žrtvujemo nešto od materijalnog da bi pomogli dobrim i ljubaznim ljudima

2. Mi smo spremni da žrtvujemo nešto od materijalnog da bi podmetnuli nogu lopužama

Dosta našeg brzopletog, emotivnog mašenja u navijanju nije uopšte dobro poravnato sa onim šta mi stvarno jesmo, iz bar dva prosta razloga, možda tri:

1. Žurba i nedostatak razmišljanja

2. Malo znanja pa tako korišćenje reprezentativaca kao proksija za celu grupu. U politici su to po pravilu vodeća garnitura, i po pravilu lopuže raznih vrsta

3. I kad znamo malo više i u mislima se nešto bolje osećamo, vraćam se na boldovano kod tebe, među lopužama koje bolje poznajemo, i/ili smo se navikli na njih

Milane, stoji sve što si napisao.
Međutim, počeo si od Beneove konstatacije sa kim bi on mogao da živi.
A ti se nisi izjasnio sa kim bi ti mogao da živiš, bez obzira na dobrotu 90% svake populacije,
Jer onih 10% bagre koji drže vlast tebi čine život nemogućim, štaviše, kompletnom ženskom svetu (a to je nemali broj ukupne svetske populacije, valjda i veći od 50%).
Tretirajući žene gore od robova.
Na žalost, ja, zbog toga, za njihovu civilizaciju nemam ni gram poštovanja.

Nikako (za boldovano). Počeo sam od Benove uzročno-posledičnosti: Sa kim/gde bi mogao živeti (uzrok) --> koga podržavati u ratu (posledica)

A sad bih mogao živeti u Srbiji, UK, US (priroda, preduzimačka kultura, a i dobro se slažem sa Amerima) - prezirem sve tri garniture na vlasi.

A zamisli da cenim bolivijsku vlast - ipak, tamo ne bih mogao živeti

2-6 meseci bih mogao da živim na jako mnogo mesta.

Ja sam prosto radio sa jako mnogo raznih ljudi, i ne vidim kako pomažemo iranskim ženama ako navijamo za Killari koja je dovela flotu i baze da iz bombarduje do kamenog doba, zarad geopolitičke dobiti.

Tako su bombardovali i Srbiju, ne misle o Srbima mnogo bolje nego o Irancima, npr, i, surprise-surprise, britanskih 0.1% pri vrhu ne misle ni o svom narodu mnogo bolje nego o Srbima, Irancima, Iračanima, .... ovde je tu vrhušku raja samo "maltretirala" izlazeći na proteste protiv iračkog rata, i proglašavanjem Tonija Blera za ratnog zločinca ...

... do ne znamo šta ćemo najbolje je navijati da ubijanja i razaranja prestanu što pre, i da se pređe na pregovore, ako je moguće ... a često nije ako ideš protiv interesa moćnih.

Kad sam ja ovde "sleteo" u Aug 87 da bih počeo da radim firma-labs su mi dale kuću na korišćenje po subvencionisanoj ceni (po tržišnoj je ne bih mogao priuštiti tada - vanredno niska plata). Desno od mene Kineskinja sa sinom i mužem, levo od mene Iračanin sa ženom. Dobroćudan i slušao ženu samo tako. Evo, 35 godina i ja još ne znam ni jednog muslimana da ide u džamiju - recimo da sam radio sa 50 njih, odoka.

Od te njihove idiosinkratičnosti primećujem: ne piju alkohol, ne jedu svinjetinu ... u proseku ... a ispod proseka žene nose marame (to je neka seljačka fora, sećam se kad sam bio mali da su i moja majka i drugarice joj nerado izlazile bez marame - posle je to nestalo, i ovde nije nešto prisutno, više viđam muslimanki golih ramena, poneku i sa tetovažom ...

Elem, kako ti sevnu pred očima i konkretni ljudi, realni ili virtuelni, zamišljeni, malo se pomera "logika"

Jedno od tužnijih blagih sećanja: kad je moja starija ćerka posle faksa uzela slobodnu godinu da putuje podelila je putovanje na male projekte: te slonovi ovde, orangutani onde (jbt, danas svi nešto spašavaju te orangutane, a ti orangutani flegme samo tak), kung-fu u kineskim planinama, ... pa rad u sirotištu za devojčice u Šri Lanci (cunami im odneo roditelje).

Zavolela ona devojčice, devojčice nju (nekoliko desetina) i kad je odlazila sve su poželele da im iz UK pošalje ... hemikalije/masti za belenje kože.

Humans, vrtimoo sreća-nesreća kolo oko pigmenta u koži, a mi u Prigrevici kao klinci goreli na suncu da što više pocrnimo.

Jednom u Londonu jedna induskinja - crna ko ugarak ako mene pitaš - jako zgodna (da bih skrenuo pažnju kako nije imala problema sa dečacima)

1. Svako malo menjala te dečake, sve belci, poslednji kojeg se sećamo za dve glave viši od nje Holanđanin.

2. Jednom vidimo da izbegava sunce, pitamo zašto (i žena i ja često prvo propričamo pa onda razmislimo) - njoj bilo malo neprijatno, kaže ima svadbu za 3 nedelje pa pazi da ne pocrni

angie01 angie01 09:23 09.10.2023

Re: a u međuvremenu

Kad se podvuce linija bice da si u pravu. Nije ih bas pozvala ali je ondasnja reakcija na izbeglicku/migrantsku krizu bila katastrofa i ona je za to odgovorna. Jedna je stvar pomoci ljudima u nevolji a druga ostaviti granice potpuno otvorenim i pustiti da udje ko hoce. Levica i liberali imaju debeli udeo suodgovornost ali se prave blesavi. Sto je desnica vise huskala to su Zeleni/levi insistirali da dolaze hipici.

Za sebe mogu svecano na izjavim da sam ispao magarac. Ne jer sam verovao u pricu o hipicima ali u danasnjoj situaciji ne bih vise bio spreman da pomognem kao tada.


ja sam upoznala neke od tih migranata i oni su ljudi isti kao ti i ja, sam sa losijom podelom karata, jedan moj prijatelj Iranac je radio sa njima u nekom centru- znaci, sudbine da se srozas,...
gledala sam i snimke odkle su bezali,..pa ti niko ne bi ostao...

e sada, to sto su Eu ladno pustile da se migranska kriza odvija tako improvizovano, sa sve onim davljanjem po morima, a otvorenim granicama je nesto sasvim drugo, ja sam odmah pitala, a zasto nisu organizovani prihvatni logori/centri, pa se tu obave svi moguci pregledi, od lekarskog, preko onih o identifikaciji, namerama, do dobijanja nekih statusa i organizovanja odlaska gde je vec ko mogao,

ovako neorganizovano, je sa tim ljudima mogao da udje i seta se naokolo, ko god je hteo, a onda krece i otpor prema svima, koji veze nemaju sa nekim prosvercovanim elementima.

pa hebote, ako tebi, identifikobanom gradjaninu treba viza za neko putovanje od 2 nedelje, kako je moguce da je sterilna Evropa dopustila ovako haoticno kretanje, gde niko nije odgovarao ni za stradale migrante na njihovim teritorijama.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 09:30 09.10.2023

Re: a u međuvremenu

tessa1
Pojavio se snimak iz nekog centra za izbeglemigrante u Grckoj koji proslavljaju ovo sto Hamas radi uzvikujuci Alahu Akbar i Slobodna Palestina. WTF! Kakva su tacno njihova ocekivanja sta ce da rade i kako da zive u Evropi?

Uh, gledala sam dokumentarac u 4 nastavka na Arte o Afganistanu, možda sam i spominjala kad si ti pričao o onom dečku iz Sirije?, pomagao si mu nešto?..

I prije toga sam imala stav ili viđenje tih desetine hiljada muškaraca koji dolaze, instinktivno kao žena.


Jedan otac i maloletni sin iz Sirije su nocili kod mene a posle sam preko Flüchtlingspatenschaft podrzvao nekog klinca iz Afganistana. OK je on bio ovako ali je razlika u mindsetu izmedju drustva u kome je on odrastao i Evrope kao da je neko prespavao zadnjih 200 godina promena u zapadnom delu sveta (gde ubrajam i nas).

Kako je vreme u vidjanju sa njim i njegovim sunarodnicima prolazilo to mi je bivalo jasnije da ne postoji scenario po kome ce ti ljudi moci da zive u Evropi neki zivot koji mi smatramo normalnim.

Stav o zenama a posebno evropskim zenama da ne poverujes.

Radna etika ni kod mladjih generacija u Evropi nije nesto pohvalna ali kod ovih klinaca (sad vec odraslih ljudi) cast izuzecima to je bila mesavina nekog gangsta-rap stila i afganistanskih gusala. Znaci, nikakva jasna predstava o tome sta bi radili ali fizicki poslovi tipa rada kod biciklo-mehanicara nisu dolazili u obzir.

A ovo za gusle nije stilska figura nego su im glavni heroji neki moderni mucenici iz tih desetominutnih jadikovki. Nisam nikad tacno ukapirao o kome je rec. ISISovci nisu posto su od njih pobegli ali neka vrsta talibana vrlo verovatno.

Ovaj klinac je posle nestao iz zemlje i pojma nemam vise gde je. Ali veliki broj Afganistanaca koji su tada dosli zivi od kriminala. Vecinska evropska nemaju plan sta bi sa njima a i kad bi imali ne bi islo lako. Ali ni ovo ignorisanje i zatvaranje ociju pred cinjenicu da su tu i da rade to sto rade nije bas pametno.
tessa1 tessa1 09:33 09.10.2023

Re: a u međuvremenu

NadN, komentar čista desetka.
promoter promoter 09:34 09.10.2023

Re: a u međuvremenu

Milan Novković
promoter
Milan Novković
bene_geserit
i meni ovi vjerski fanatici nikada ne mogu biti na mojoj strani ili strana koju ja podržavam jer eto osjećaj za pravdu tipa “a šta rade Amerikanci?”

I ja "navijam" za Ješe u sukobima tamo, ne zato što mislim da su nešto više u pravu ili manje zli i manje maltretiraju one druge, nisu, možda su i gori.
Nego jednostavno njihov krajnji rezultat je zemlja gde i bilo ko od nas mogao da živi a ovo što prave ovi drugi nikako nije.

Ako bi malo zagrebao po "principu" možda bi ubrzo primetio da je jako neuredan moralno.

Pored ove mogućnosti koju i sam navodiš, a ja sam boldovao, zamisi misaoni eksperiment gde je na čelu jednog protivnika pljačkaška bagra, ali ti bi među njima mogao živeti - npr neki kriminalni klan iz Beograda, a na čelu drugog tima je pošten narod koji brani svoje, ali ti tamo ne bi mogao živeti.

Nameće se prost zaključak da ne možemo navijati za bagru samo zato što dolaze iz kraja koji je nama privlačniji.

Lako je svesti i mnoge geopolitičke sukobe na ovo - iz mog iskustva, a radio sam sa mnogima, kad iz specifičnih grupa izbaciš njihovu bagru, često karakterističnu, ostaje ogromna većina normalnih ljudi. I dalje neki mogu više da nam se sviđaju a neki manje, ali kako provedeš neko vreme sa bilo kojima navikneš se na njih (možda se neko od onih koji prate Snežanu seća njenih utisaka u početku dolaska u Kinu, pa kad je posle N meseci otišla - prvi su bili neprijatni, drugi prijatni, a Kinezi se nisu promenili za tih nekoliko meseci.

Pa kad tako malo odsečes kriminalne outliers iz grupa pa ti ostaju normalni i modifikovana game teorija pokazuje da je fer-play potentniji modifikator od proste abstrakcije win-win. Ti i ja možemo oboje da budemo na dobitku, ali da je raspodela nefer - npr ti si radio više i kreativnije i dobio dobar bonus, ali je moj 10x viši iako sam bio nekreativna lenština.

Ima i nešto psihologije u ubacivanju fer-playa, tj evolutivne psihologije:

1. Mi smo spremni da žrtvujemo nešto od materijalnog da bi pomogli dobrim i ljubaznim ljudima

2. Mi smo spremni da žrtvujemo nešto od materijalnog da bi podmetnuli nogu lopužama

Dosta našeg brzopletog, emotivnog mašenja u navijanju nije uopšte dobro poravnato sa onim šta mi stvarno jesmo, iz bar dva prosta razloga, možda tri:

1. Žurba i nedostatak razmišljanja

2. Malo znanja pa tako korišćenje reprezentativaca kao proksija za celu grupu. U politici su to po pravilu vodeća garnitura, i po pravilu lopuže raznih vrsta

3. I kad znamo malo više i u mislima se nešto bolje osećamo, vraćam se na boldovano kod tebe, među lopužama koje bolje poznajemo, i/ili smo se navikli na njih

Milane, stoji sve što si napisao.
Međutim, počeo si od Beneove konstatacije sa kim bi on mogao da živi.
A ti se nisi izjasnio sa kim bi ti mogao da živiš, bez obzira na dobrotu 90% svake populacije,
Jer onih 10% bagre koji drže vlast tebi čine život nemogućim, štaviše, kompletnom ženskom svetu (a to je nemali broj ukupne svetske populacije, valjda i veći od 50%).
Tretirajući žene gore od robova.
Na žalost, ja, zbog toga, za njihovu civilizaciju nemam ni gram poštovanja.

Nikako (za boldovano). Počeo sam od Benove uzročno-posledičnosti: Sa kim/gde bi mogao živeti (uzrok) --> koga podržavati u ratu (posledica)

A sad bih mogao živeti u Srbiji, UK, US (priroda, preduzimačka kultura, a i dobro se slažem sa Amerima) - prezirem sve tri garniture na vlasi.

A zamisli da cenim bolivijsku vlast - ipak, tamo ne bih mogao živeti

2-6 meseci bih mogao da živim na jako mnogo mesta.

Ja sam prosto radio sa jako mnogo raznih ljudi, i ne vidim kako pomažemo iranskim ženama ako navijamo za Killari koja je dovela flotu i baze da iz bombarduje do kamenog doba, zarad geopolitičke dobiti.

Tako su bombardovali i Srbiju, ne misle o Srbima mnogo bolje nego o Irancima, npr, i, surprise-surprise, britanskih 0.1% pri vrhu ne misle ni o svom narodu mnogo bolje nego o Srbima, Irancima, Iračanima, .... ovde je tu vrhušku raja samo "maltretirala" izlazeći na proteste protiv iračkog rata, i proglašavanjem Tonija Blera za ratnog zločinca ...

... do ne znamo šta ćemo najbolje je navijati da ubijanja i razaranja prestanu što pre, i da se pređe na pregovore, ako je moguće ... a često nije ako ideš protiv interesa moćnih.

Kad sam ja ovde "sleteo" u Aug 87 da bih počeo da radim firma-labs su mi dale kuću na korišćenje po subvencionisanoj ceni (po tržišnoj je ne bih mogao priuštiti tada - vanredno niska plata). Desno od mene Kineskinja sa sinom i mužem, levo od mene Iračanin sa ženom. Dobroćudan i slušao ženu samo tako. Evo, 35 godina i ja još ne znam ni jednog muslimana da ide u džamiju - recimo da sam radio sa 50 njih, odoka.

Od te njihove idiosinkratičnosti primećujem: ne piju alkohol, ne jedu svinjetinu ... u proseku ... a ispod proseka žene nose marame (to je neka seljačka fora, sećam se kad sam bio mali da su i moja majka i drugarice joj nerado izlazile bez marame - posle je to nestalo, i ovde nije nešto prisutno, više viđam muslimanki golih ramena, poneku i sa tetovažom ...

Elem, kako ti sevnu pred očima i konkretni ljudi, realni ili virtuelni, zamišljeni, malo se pomera "logika"

Jedno od tužnijih blagih sećanja: kad je moja starija ćerka posle faksa uzela slobodnu godinu da putuje podelila je putovanje na male projekte: te slonovi ovde, orangutani onde (jbt, danas svi nešto spašavaju te orangutane, a ti orangutani flegme samo tak), kung-fu u kineskim planinama, ... pa rad u sirotištu za devojčice u Šri Lanci (cunami im odneo roditelje).

Zavolela ona devojčice, devojčice nju (nekoliko desetina) i kad je odlazila sve su poželele da im iz UK pošalje ... hemikalije/masti za belenje kože.

Humans, vrtimoo sreća-nesreća kolo oko pigmenta u koži, a mi u Prigrevici kao klinci goreli na suncu da što više pocrnimo.

Jednom u Londonu jedna induskinja - crna ko ugarak ako mene pitaš - jako zgodna (da bih skrenuo pažnju kako nije imala problema sa dečacima)

1. Svako malo menjala te dečake, sve belci, poslednji kojeg se sećamo za dve glave viši od nje Holanđanin.

2. Jednom vidimo da izbegava sunce, pitamo zašto (i žena i ja često prvo propričamo pa onda razmislimo) - njoj bilo malo neprijatno, kaže ima svadbu za 3 nedelje pa pazi da ne pocrni


M'da!
Dakle, zaključio sam iz tvog uradka da si sličan Beneu.
I meni u odabiru mesta.
No što reče Predatortz negde iznad, sve je OK dok broj nekih ljudi ne postane većina na nekom prostoru.
Tada kreće.
A to da ima predivnih ljudi Iračana, Iranaca i ostalih njima sličnih, to može da bude sporno samo budalčinama.
Ali u njihovim zemljama ne bih nikada živeo, tj. da budem precizniji, nikada ne bih njihove zemlje izabrao za mesto življenja.
Poslovno može, za neko oročeno vreme, pod uslovom da je lova pristojna.
Moj svet nema mnogo toga zajedničkog sa njihovim.
Njihov svet tretira pola populacije, ženske, da budem precizan, kao roblje.
A to se višestruko (puta) kosi sa mojim poimanjem ljudske vrste.
I zbog toga njihovo poimanje sveta sa mojim je ortogonalno.
angie01 angie01 09:43 09.10.2023

Re: a u međuvremenu

Ali veliki broj Afganistanaca koji su tada dosli zivi od kriminala.


verujem da je tako-sve sto si napisao,..al recimo, izbeglice iz Avganistana u Kanadi su se odlicno inkorporirale u sistem i usvojili su sva pravili, ful pojnt.

znaci, da moze....tamo slecu izbeglice iz svih krajeva sveta, oni sto recimo kod kuce zive u zemunicama, govore dvadeset prostih recenica , gramaticki netacnih na svom jeziku i cim spuste nogicu iz aviona, spremni su da usvoje pravila,...jer bi inace bili ekspedovani po kratkom postupku.

zasto to u Evropi ne funkcionise0 nemam pojma,...i zasto je dozvoljeno da ne funkcionise, bez prihvatnih kampova na granicama, kako bi se odmah postavile stvari na svoje mesto,...
Milan Novković Milan Novković 09:47 09.10.2023

Re: a u međuvremenu

promoter
Milan Novković
promoter
Milan Novković
bene_geserit
i meni ovi vjerski fanatici nikada ne mogu biti na mojoj strani ili strana koju ja podržavam jer eto osjećaj za pravdu tipa “a šta rade Amerikanci?”

I ja "navijam" za Ješe u sukobima tamo, ne zato što mislim da su nešto više u pravu ili manje zli i manje maltretiraju one druge, nisu, možda su i gori.
Nego jednostavno njihov krajnji rezultat je zemlja gde i bilo ko od nas mogao da živi a ovo što prave ovi drugi nikako nije.

Ako bi malo zagrebao po "principu" možda bi ubrzo primetio da je jako neuredan moralno.

Pored ove mogućnosti koju i sam navodiš, a ja sam boldovao, zamisi misaoni eksperiment gde je na čelu jednog protivnika pljačkaška bagra, ali ti bi među njima mogao živeti - npr neki kriminalni klan iz Beograda, a na čelu drugog tima je pošten narod koji brani svoje, ali ti tamo ne bi mogao živeti.

Nameće se prost zaključak da ne možemo navijati za bagru samo zato što dolaze iz kraja koji je nama privlačniji.

Lako je svesti i mnoge geopolitičke sukobe na ovo - iz mog iskustva, a radio sam sa mnogima, kad iz specifičnih grupa izbaciš njihovu bagru, često karakterističnu, ostaje ogromna većina normalnih ljudi. I dalje neki mogu više da nam se sviđaju a neki manje, ali kako provedeš neko vreme sa bilo kojima navikneš se na njih (možda se neko od onih koji prate Snežanu seća njenih utisaka u početku dolaska u Kinu, pa kad je posle N meseci otišla - prvi su bili neprijatni, drugi prijatni, a Kinezi se nisu promenili za tih nekoliko meseci.

Pa kad tako malo odsečes kriminalne outliers iz grupa pa ti ostaju normalni i modifikovana game teorija pokazuje da je fer-play potentniji modifikator od proste abstrakcije win-win. Ti i ja možemo oboje da budemo na dobitku, ali da je raspodela nefer - npr ti si radio više i kreativnije i dobio dobar bonus, ali je moj 10x viši iako sam bio nekreativna lenština.

Ima i nešto psihologije u ubacivanju fer-playa, tj evolutivne psihologije:

1. Mi smo spremni da žrtvujemo nešto od materijalnog da bi pomogli dobrim i ljubaznim ljudima

2. Mi smo spremni da žrtvujemo nešto od materijalnog da bi podmetnuli nogu lopužama

Dosta našeg brzopletog, emotivnog mašenja u navijanju nije uopšte dobro poravnato sa onim šta mi stvarno jesmo, iz bar dva prosta razloga, možda tri:

1. Žurba i nedostatak razmišljanja

2. Malo znanja pa tako korišćenje reprezentativaca kao proksija za celu grupu. U politici su to po pravilu vodeća garnitura, i po pravilu lopuže raznih vrsta

3. I kad znamo malo više i u mislima se nešto bolje osećamo, vraćam se na boldovano kod tebe, među lopužama koje bolje poznajemo, i/ili smo se navikli na njih

Milane, stoji sve što si napisao.
Međutim, počeo si od Beneove konstatacije sa kim bi on mogao da živi.
A ti se nisi izjasnio sa kim bi ti mogao da živiš, bez obzira na dobrotu 90% svake populacije,
Jer onih 10% bagre koji drže vlast tebi čine život nemogućim, štaviše, kompletnom ženskom svetu (a to je nemali broj ukupne svetske populacije, valjda i veći od 50%).
Tretirajući žene gore od robova.
Na žalost, ja, zbog toga, za njihovu civilizaciju nemam ni gram poštovanja.

Nikako (za boldovano). Počeo sam od Benove uzročno-posledičnosti: Sa kim/gde bi mogao živeti (uzrok) --> koga podržavati u ratu (posledica)

A sad bih mogao živeti u Srbiji, UK, US (priroda, preduzimačka kultura, a i dobro se slažem sa Amerima) - prezirem sve tri garniture na vlasi.

A zamisli da cenim bolivijsku vlast - ipak, tamo ne bih mogao živeti

2-6 meseci bih mogao da živim na jako mnogo mesta.

Ja sam prosto radio sa jako mnogo raznih ljudi, i ne vidim kako pomažemo iranskim ženama ako navijamo za Killari koja je dovela flotu i baze da iz bombarduje do kamenog doba, zarad geopolitičke dobiti.

Tako su bombardovali i Srbiju, ne misle o Srbima mnogo bolje nego o Irancima, npr, i, surprise-surprise, britanskih 0.1% pri vrhu ne misle ni o svom narodu mnogo bolje nego o Srbima, Irancima, Iračanima, .... ovde je tu vrhušku raja samo "maltretirala" izlazeći na proteste protiv iračkog rata, i proglašavanjem Tonija Blera za ratnog zločinca ...

... do ne znamo šta ćemo najbolje je navijati da ubijanja i razaranja prestanu što pre, i da se pređe na pregovore, ako je moguće ... a često nije ako ideš protiv interesa moćnih.

Kad sam ja ovde "sleteo" u Aug 87 da bih počeo da radim firma-labs su mi dale kuću na korišćenje po subvencionisanoj ceni (po tržišnoj je ne bih mogao priuštiti tada - vanredno niska plata). Desno od mene Kineskinja sa sinom i mužem, levo od mene Iračanin sa ženom. Dobroćudan i slušao ženu samo tako. Evo, 35 godina i ja još ne znam ni jednog muslimana da ide u džamiju - recimo da sam radio sa 50 njih, odoka.

Od te njihove idiosinkratičnosti primećujem: ne piju alkohol, ne jedu svinjetinu ... u proseku ... a ispod proseka žene nose marame (to je neka seljačka fora, sećam se kad sam bio mali da su i moja majka i drugarice joj nerado izlazile bez marame - posle je to nestalo, i ovde nije nešto prisutno, više viđam muslimanki golih ramena, poneku i sa tetovažom ...

Elem, kako ti sevnu pred očima i konkretni ljudi, realni ili virtuelni, zamišljeni, malo se pomera "logika"

Jedno od tužnijih blagih sećanja: kad je moja starija ćerka posle faksa uzela slobodnu godinu da putuje podelila je putovanje na male projekte: te slonovi ovde, orangutani onde (jbt, danas svi nešto spašavaju te orangutane, a ti orangutani flegme samo tak), kung-fu u kineskim planinama, ... pa rad u sirotištu za devojčice u Šri Lanci (cunami im odneo roditelje).

Zavolela ona devojčice, devojčice nju (nekoliko desetina) i kad je odlazila sve su poželele da im iz UK pošalje ... hemikalije/masti za belenje kože.

Humans, vrtimoo sreća-nesreća kolo oko pigmenta u koži, a mi u Prigrevici kao klinci goreli na suncu da što više pocrnimo.

Jednom u Londonu jedna induskinja - crna ko ugarak ako mene pitaš - jako zgodna (da bih skrenuo pažnju kako nije imala problema sa dečacima)

1. Svako malo menjala te dečake, sve belci, poslednji kojeg se sećamo za dve glave viši od nje Holanđanin.

2. Jednom vidimo da izbegava sunce, pitamo zašto (i žena i ja često prvo propričamo pa onda razmislimo) - njoj bilo malo neprijatno, kaže ima svadbu za 3 nedelje pa pazi da ne pocrni


M'da!
Dakle, zaključio sam iz tvog uradka da si sličan Beneu.
I meni u odabiru mesta.
No što reče Predatortz negde iznad, sve je OK dok broj nekih ljudi ne postane većina na nekom prostoru.
Tada kreće.
A to da ima predivnih ljudi Iračana, Iranaca i ostalih njima sličnih, to može da bude sporno samo budalčinama.
Ali u njihovim zemljama ne bih nikada živeo, tj. da budem precizniji, nikada ne bih njihove zemlje izabrao za mesto življenja.
Poslovno može, za neko oročeno vreme, pod uslovom da je lova pristojna.
Moj svet nema mnogo toga zajedničkog sa njihovim.
Njihov svet tretira pola populacije, ženske, da budem precizan, kao roblje.
A to se višestruko (puta) kosi sa mojim poimanjem ljudske vrste.
I zbog toga njihovo poimanje sveta sa mojim je ortogonalno.

Dakle, dijametralno sam suprotan od Benea

Da sutra Killary raspali iz sve artiljerije i avijacije po Iranu i počne da ubija na stotine hiljada civila da bi oborila cenu nafte ja bih navijao za Irance.

Jel može jasnije od ovoga?

Ovo oko Izraela mi je mnogo komplikovanije pošto ne znam dovoljno.

Ček, esam ikad rekao da mrzim naciste?!
predatortz predatortz 09:49 09.10.2023

Re: a u međuvremenu

znaci, da moze....tamo slecu izbeglice iz svih krajeva sveta, oni sto recimo kod kuce zive u zemunicama, govore dvadeset prostih recenica , gramaticki netacnih na svom jeziku i cim spuste nogicu iz aviona, spremni su da usvoje pravila,...jer bi inace bili ekspedovani po kratkom postupku.


Onda me i ne čudi ono klicanje nacistima u kanadskom parlamentu...

Uzgred, moj kum koji već dvadesetak godina živi u Torontu ne deli ovu tvoju idiličnu sliku Kanade.
gedza.73 gedza.73 09:49 09.10.2023

Re: a u međuvremenu

Njihov svet tretira pola populacije, ženske, da budem precizan, kao roblje.

Njihova 'elita' žensku populaciju tretira kao roblje a mušku kao pokretne nosače dinamita.

Da su Jevreji cvećke, nisu al' ovi drugi su fanatici. Što je najgore ti njihovi fanatici su neka vrsta 'Starca sa planine Alamut' u svili i kadifi dok potomcima svojih naroda u nasledstvo ostavljaju bedu, zaostalost i nesreću.
angie01 angie01 09:57 09.10.2023

Re: a u međuvremenu


Onda me i ne čudi ono klicanje nacistima u kanadskom parlamentu...


ne znam sta si to povezao,...neko dojde sa statusom izbeglice, sto u Kanadi podrazumeva poprilicnu pomoci,...i za uzvrat treba da postuje zakone te zemlje- u cemu je problem?...znaci, ti si nekog prihvatio, koga inace ne bi kao lendid imigranta, das mu sve sto treba, sto ne bi imao u svojoj zemlji i da nije zivotno ugrozen, a ti bi za uzvrat da pravis neki nered, sta li.


Uzgred, moj kum koji već dvadesetak godina živi u Torontu ne deli ovu tvoju idiličnu sliku Kanade.


gde si ti video idilicnu sliku Kanade u jednom segmentu koji sam predstavila?...ja ne znam sta tvoj kum prica, al nema sanse, da bi mogao vise da kritikuje od mene, s obzirom da je jos uvek tamo, a ja nisam.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 09:57 09.10.2023

Re: Суштинска разлика

Ono ne čemu Izrael najviše zavidi je palestinsko historijsko i kulturalno pripadanje Palestini, njihovoj vezi sa zemljom, vezi koju je cionizam morao napraviti kako bi potakao jevreje da postanu kolonijalni naseljenici. ...



Iskreno, ovo meni deluje kao neki pokusaj da se preko metafizicke teorije krvi i tla da veci legitimitet Arapima nego Jevrejima da zive tamo. Nije da na tom prostoru nisu ziveli i Jevreji. Ne mislim pre 2000 godina nego i pre nastanka izraelske drzava tako da tamo Jevreji kao i Arapi jednako istorijski i kulturno pripadaju Palestini tako da nije jasno na sta misli kad insinuira da Jevreji moraju da izmisljaju ili pravdaju svoju vezu sa tim prostorom. A tamo gde je danas Izrael nije bilo bas neke visoke civilizacije dok je to bio feudalni ejalet na margini Osmanskog carstva i ono sto je tamo posle izgradjeno nije bas malo dostignuce.

Izraelci su napravili sistem slican aparthejdu i nastavak gradnje naselja na Zapadnoj obali ili povladjivanje ortodoksnim fanaticima znaci potkopavanje samih temelja Izraela, ali ovaj analiticar prica o potpuno drugim stvarima.

Ovo za mrznju, palestinski Arapi mrze Jevreje makar isto toliko koliko je to i obrnuto slucaj i jeste na teritoriji Izraela veca sila u rukama Jevreja ali nije ni da su se svi Arapi stalno zalagali za mirovno resenje i nije da 'slobodna Palestina' za neke ne znaci istrebljenje svih Jevreja sa cele teritorije Izraela. Da ne pricamo o susednim drzavama.
shmoo shmoo 10:02 09.10.2023

Re: Суштинска разлика

solo
Ударна група носача авиона због Хамаса?

Ма да, како да не...

Што кажу у мојој улици, ложи бабу да ти штрика чарапе.

То је као када би хтео да зољом гађаш мишју рупу да би истерао мишеве из куће.


Zar neko stvarno misli da je Mosad zakazao i da su zatečeni?

Ma daj.

To što većina ne vidi ili ,,neće da vidi,,(po zadatku) transparentnu višeslojnost ove zajebancije u kojoj na žalost ginu nedužni ljudi je očekivano u predstavi.

Mosad je zakazao. Izrael zatečen. Skoro nisam čuo veću glupost.


"Можда сте добили погрешан број, али сте добили оног ког сте тражили. 'Оће централа једном да погреши..."

Па само у Београду према последњим подацима имаш преко 600 камера за надзор. И то нису само саобраћајне камере. Замисли тек на Западној обали и у Појасу Газе.

Тамо је одавно сваки Палестинац већ означен бројем и прате га... Па када почне да знају где је ко. Тамо се на снимку сваком Палестинцу (а и непалестинцима) одмах испод појави име и презиме и лични подаци.

Nowhere to hide: The impact of Israel's digital surveillance regime on the Palestinians (ЛИНК)



Israel helps other countries to spy on their own citizens (ЛИНК)


Мосад има посебне одељке који се само тиме баве. Вероватно најјача таква служба на свету.

Раме уз раме са Кинезима.(ЛИНК)


Чуј, Мосад није знао, затечени су...

Да, да... 'Оће то и то може да прође само у Дизниленду западних медија.


Neke predstave su komplikovanije i sofisticiranije. Zahtevaju i ,,kolateralnu štetu,, koju smo i mi osetili u milosrdnom anđelu onomad. Ipak je ovo 21 vek.

I onda oće blogeri neku ozbiljnu raspravu a ne zajebanciju. Pa kako?



Што рече Богдан Тирнанић за време бомбардовања 1999. године:"Свако јутро када изађем из куће да бих отишао до најближе кафане на кафу, прво се гледајући у небо ухватим обема рукама за муда и упутим поздрав аваксу, па одем на кафу."






bene_geserit bene_geserit 10:03 09.10.2023

Re: a u međuvremenu

izbeglice iz Avganistana u Kanadi su se odlicno inkorporirale u sistem i usvojili su sva pravili, ful pojnt

Ma daj bre.
Ne postoji interes evropskog stanovništva da primaju imigraciju iz Afrike, sa Bliskog Istoka, iz Afganistana i sl.
Za početak im ne razvaljivati zemlje, pomoći im tamo gde su tehnologijom i parama da imaju šta da jedu i piju, a na Mediteranu ratne brodove, na granicama mitraljeze.
To je jedino moguće i jedino održivo.
Štititi i ne dati svoje, a pomoći tim ljudima tamo gde su.
angie01 angie01 10:06 09.10.2023

Re: Суштинска разлика

Iskreno, ovo meni deluje kao neki pokusaj da se preko metafizicke teorije krvi i tla da veci legitimitet Arapima nego Jevrejima da zive tamo. Nije da na tom prostoru nisu ziveli i Jevreji. Ne mislim pre 2000 godina nego i pre nastanka izraelske drzava tako da tamo Jevreji kao i Arapi jednako istorijski i kulturno pripadaju Palestini tako da nije jasno na sta misli kad insinuira da Jevreji moraju da izmisljaju ili pravdaju svoju vezu sa tim prostorom


pa istina je da je palestina naseljavana Jevrejima-najkrace receno, posle Holokausta su jos masovnije dolazili i ulazili u kuce i imanja palestinaca,...na prvom linku u pretkodnom komentaru postoji neka skracena istorija tog sukoba.

Ovo za mrznju, palestinski Arapi mrze Jevreje makar isto toliko koliko je to i obrnuto slucaj i jeste na teritoriji Izraela veca sila u rukama Jevreja ali nije ni da su se svi Arapi stalno zalagali za mirovno resenje i nije da 'slobodna Palestina' za neke ne znaci istrebljenje svih Jevreja sa cele teritorije Izraela. Da ne pricamo o susednim drzavama.


ovde si upravu, al taj uzajamni odnos do istrebljenja je posledica prethodnih 100 godina, u kojima je Izrale potpuno ignorisao Palestince, na ne bas simpaticne nacine....sad, stoji i to, da su nama Iraelci blizi, drzai, ...al nisu bas u oravu.
bene_geserit bene_geserit 10:07 09.10.2023

Re: a u međuvremenu

Da sutra Killary raspali iz sve artiljerije i avijacije po Iranu i počne da ubija na stotine hiljada civila da bi oborila cenu nafte ja bih navijao za Irance

Ovo je misinterpretacija.
Nisam rekao da bi navijao za npr. SAD da ide da ubija po Iranu, nema NATO šta tamo da traži.
Ali Izrael je i jevrejska i palestinska zemlja.
angie01 angie01 10:08 09.10.2023

Re: a u međuvremenu

a pomoći tim ljudima tamo gde su.


jesi li video samo jedan snimak tih krajeva odkle beze i kako izgleda jedan jedini dan,...ili opet pricas napamet?
solo solo 10:08 09.10.2023

Re: Суштинска разлика

Да, да... 'Оће то и то може да прође само у Дизниленду западних медија.


Izrael: Borbi više nema; Sva naselja pod kontrolom

Portparol izraelske vojske Danijel Hagari saopštio je danas da u ovom trenutku na teritoriji Izraela više nema borbi.


Ok. Sad još da (možda) i vidimo rasplet. Ili bar nagađamo.

,,Poentu fabule radnj,,

Alo London.Sa okolinom.

Šta je sa tim šutom u Gazi?

Pičkin dim što bi rekla Vedrana Rudan.

shmoo shmoo 10:10 09.10.2023

Re: Дизниленд, брате, Дизниленд

solo
Беше Кулама близнакињама почео напад на Ирак?

И помиње ли неко у медијима уопште у последњих пар дана дешавања у Украјини, на украјинском ратишту?

Шта ли сада ради Зеленски?

Рат у Украјини је изгубљен.

Треба им нови рат.


Znam da je tebi jasno ali mi nisu jasni ovi kojima nije jasno zašto su ti uzeli autorsku opciju.

Eto zato.



Јебеш ауторску опцију на Блогу Б92. Кој' ће ми то курац у животу.

Није требало ни ономад да се прихватим тога када су ми били понудили него сам се зајебооооо...







Јбг... Свака школа се плаћа.

shmoo shmoo 10:12 09.10.2023

Re: Суштинска разлика

solo

Šta je sa tim šutom u Gazi?



Што каже Наск, ала ће да им наплате трошкове кречења.


Alo London.Sa okolinom.





solo solo 10:12 09.10.2023

Re: Дизниленд, брате, Дизниленд

Јебеш ауторску опцију на Блогу Б92. Кој' ће ми то курац у животу.


I to je jasno.

Prosto je stvar principijelne prirode.

Mlogo bi bilo kume.



Mora da se čuje i poslednja puška sa Ljubinog groba......
promoter promoter 10:13 09.10.2023

Re: Суштинска разлика

solo
Да, да... 'Оће то и то може да прође само у Дизниленду западних медија.


Izrael: Borbi više nema; Sva naselja pod kontrolom

Portparol izraelske vojske Danijel Hagari saopštio je danas da u ovom trenutku na teritoriji Izraela više nema borbi.


Ok. Sad još da (možda) i vidimo rasplet. Ili bar nagađamo.

,,Poentu fabule radnj,,

Alo London.Sa okolinom.

Šta je sa tim šutom u Gazi?

Pičkin dim što bi rekla Vedrana Rudan.


Ja se s' ovim ne bih zajebavao.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 10:13 09.10.2023

Re: a u međuvremenu

zasto to u Evropi ne funkcionise0 nemam pojma,...i zasto je dozvoljeno da ne funkcionise, bez prihvatnih kampova na granicama, kako bi se odmah postavile stvari na svoje mesto,...


Ima mnogo razloga, od politicara koji nisu zainteresovani da resavaju problem nego da od njega prave resurs za sledece izbore preko generalno negativnog raspolozenja prema ljudima iz muslimanskih zemalja do objektivnog nepostojanja resursa.

Kad u zemlji odjednom imas milion ljudi (ili slican procenat u nekoj zemlji manjoj od Nemacke) rasporedjenih u par gradova koji su vecinom starosti od 15 do 25 godina, veliki deo njih su analfabeti i na maternjem jeziku, nemaju iskustvo rada, dolaze sa svojim vrednostima itd. a pri tom nemas dovoljno nastavnog osoblja i stanova ni za postojecu populaciju plus imas zakone koji nisu uskladjeni sa novom realnoscu onda imamo sistem koji ne funkcionise.

bene_geserit bene_geserit 10:15 09.10.2023

Re: a u međuvremenu

jesi li video samo jedan snimak tih krajeva odkle beze i kako izgleda jedan jedini dan,...ili opet pricas napamet?

Jel si ti svesna koji broj ljudi želi da pobegne iz raznoraznih vukojebina?
Zbog čega bi im dala svoju zemlju?
Do 2100. godine preko 4 milijarde ljudi u podsaharskoj Africi (a ni danas nemaju vode i hrane dovoljno). A Afganistanu broj stanovnika dupliran za vreme američkog boravka, i biće dupliran ponovo za 30 godina, a hrane prave za pola onog broja koliko ih je bilo kad su došli Ameri.
Razumem ja njih što žele da pobegnu, ali ne razumem takve kao ti koji ih ne bi primili kod sebe na gajbu nego bi ne znate ni sami šta.
solo solo 10:15 09.10.2023

Re: Суштинска разлика

Ja se s' ovim ne bih zajebavao.


Od tebe (nas) se i ne očekuje.

Oni oće.

Hu kerz!

p.s.

Konzul: Aerodrom u Tel Avivu granatiran posle poletanja aviona Er Srbije, biće još letova za evakuaciju


'ebo te kakav tajming.

Živ je Tito umro nije, eh ti nesvrstani.....

,,Još ste živi duh naših naroda....,,

Jebote uleteh u himnu Hej Slaveni.

Izvini Čaki.

A ljuša (Ljubiša Ristić) se celo jutro smeška na Pinku.

Krle se još nije pojavio.

Mora podloga da 'ebe oca pa briši.

shmoo shmoo 10:19 09.10.2023

Re: Дизниленд, брате, Дизниленд

solo
Јебеш ауторску опцију на Блогу Б92. Кој' ће ми то курац у животу.


I to je jasno.

Prosto je stvar principijelne prirode.



Мењам принципе за једног ваљаног Принципа.

Због џукела у чопору.





predatortz predatortz 10:21 09.10.2023

Re: a u međuvremenu

ne znam sta si to povezao,...neko dojde sa statusom izbeglice, sto u Kanadi podrazumeva poprilicnu pomoci,...i za uzvrat treba da postuje zakone te zemlje- u cemu je problem?...znaci, ti si nekog prihvatio, koga inace ne bi kao lendid imigranta, das mu sve sto treba, sto ne bi imao u svojoj zemlji i da nije zivotno ugrozen, a ti bi za uzvrat da pravis neki nered, sta li.


Ja nikad nisam pokušao da tražim vizu za tu vukojebinu, mada me kum stalno zivka.

Jedan moj prijatelj jeste.
Prilično situiran čovek, tražio da sa porodicom ode turistički, da obiđu ženinog brata. Dakle, useljenička ga nije zanimala jer bi mu to bilo veliko nazadovanjer u životu i karijeri.

E, sad...
U nekom upitniku bilo pitanje da li je učesnik rata. On čovek bio par meseci u nekoj studentskoj četi 1995., čuvali ih u debeloj pozadini pa u septembru raspustili da idu na fakultete. Dakle, barut omirisao nije.
E, tu dođe neki 63. "savetnik za kulturu" da ga drka i ispituje ko mu je bio nadređeni, koliko ih je bilo, na kom terenu...
Ovaj moj, sve sem naivan, kaže im:

Jebala vas vaša viza, vratite mi pasoš i da se razilazimo.

Ovaj smrad kanadski počeo nešto da se kofrči, kao morate da prođete intervju i slična sranja.

Drugar popizdi i krene na vrata:

Kaže mu da će po svoj pasoš da dođe sa policijom, a da će on morati da objašnjava sa kojim pravom postavlja pitanja koja mu je postavljeo.
I krene na vrata!
Bukvalno ga za rukav vukli da mu vrate pasoš koji je predao na ulazu, ovaj se zainatio da neće nego će da dođe sa policijom po njega...

Cirkus im napravio!

Naravno, za vizu ga boleo kurac i svestan je da je nikad ne bi dobio ponovo.




solo solo 10:21 09.10.2023

Re: Дизниленд, брате, Дизниленд

Мењам принципе за једног ваљаног Принципа.

Због џукела у чопору.





Dao si mi ideju.

Menjam sarkazam za orgazam!

Šta veliš Čarli, jel iskusno?
angie01 angie01 10:26 09.10.2023

Re: a u međuvremenu

Ima mnogo razloga, od politicara koji nisu zainteresovani da resavaju problem nego da od njega prave resurs za sledece izbore preko generalno negativnog raspolozenja prema ljudima iz muslimanskih zemalja do objektivnog nepostojanja resursa.


pa eto, lepo si srocio.
Kad u zemlji odjednom imas milion ljudi (ili slican procenat u nekoj zemlji manjoj od Nemacke) rasporedjenih u par gradova koji su vecinom starosti od 15 do 25 godina, veliki deo njih su analfabeti i na maternjem jeziku, nemaju iskustvo rada, dolaze sa svojim vrednostima itd. a pri tom nemas dovoljno nastavnog osoblja i stanova ni za postojecu populaciju plus imas zakone koji nisu uskladjeni sa novom realnoscu onda imamo sistem koji ne funkcionise.


koliko znam, taj zakon za ibeglice postoji, postojao je i mnogo ranije,...koliko se secam i nasi gradjani iz YU su odlazili u neke kampove blizu Trsta, kako bi dobili izbeglicke statuse.

ti imas dve mogucnosti da emigriras- jedan je lendidi imigrant, prodjes sve pocedure i budes legalni imigrant i drugi, da odes kao izbeglica, ako dokazes da ti je zivot ugrozen,...to sve funkcionise mnogo pre ove krize i zato me i cudi da nije bilo i uobicajenih organizacija i procedura...ja ne znam za slucajeve ranije, da tako ljudi ulaze, izlaze iz zemalja, bez kontrole, provera.




a pri tom nemas dovoljno nastavnog osoblja i stanova ni za postojecu populaciju plus imas zakone koji nisu uskladjeni sa novom realnoscu onda imamo sistem koji ne funkcionise.


znaci, kampovi, organizacije koje se bave tom problematikom zaposle nove kadrove, od lekara, psihologa, socijalnih radnika, do paraligal strucnjaka.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana