Budućnost| Društvo| Istorija| Politika| Region

Kako god izgledalo

maksa83 RSS / 04.10.2023. u 16:32

Reklo bi se da je akcija dole uspela.



Komentari (601)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

angie01 angie01 10:18 10.10.2023

Re: Izrael, Gaza, Zapadna Obala

Imam bre, ne deliš ti prava pa da mi ga oduzmeš.


nemas, to sta sam ja po nacionalnosti i koje sam vere je moja privatna stvar i nema veze ni sa kim, a narocito ne sa tobom....i tvojim prozivkama, koje nisu dozvoljene ni na ovom mestu.

zanimljiva je vasa potreba da se bavite mnome, a onoliko ste zabrinuti za desavanje na Bliskom istoku.
gedza.73 gedza.73 10:18 10.10.2023

Re: Брејнвошинг тоталитаризма Новог Доба

shmoo
То је потпуно небитно и машиш тему.

Pomenuo si 'zapadne vrednosti' pa rek'o sigurno se Tasa zalaže za 'istočne' vrednosti poput suverenog prava fundamentalista da kamenuju svoje žene i siluju dečake. 'moji su pa mogu i da ih ubijem' princip
Сети се бомбардовања Србије када је прескочен Савет безбедности Уједињених нација па је један војни савез

Sećam se. Srbi (Jevreji) su maltretirali Albance (Palestince) na njihovoj vekovnoj 'ilirskoj' teritoriji pa su se Albanci poput hamasovaca borili za svoja prava i svoju slobodu na njima dostupne načine. Ili 'potomci bogumila' u Bosni koje su svesrdno podržavali hamasovci.
Серем вам се онда у такву глобалну цивилизацију и не желим нити пристајем да будем део таквог света.

Očekujem da odbaciš sve tekovine poput majkrosofta, GPS-a i interneta.
Зато што си лицемерна културфашистичка пизда од човека која бескрупулозно у свом просеравању користи двоструке аршине и замену теза да оправда злочине против човечанства које деценијама и вековима чини западна цивилизација над остатком планете.

neke od 'istočnih' vrednosti koje braniš
Najbrojinija jedinica koja je gušila Bokserski ustanak i okupirala Peking je bila ruska

Dostojevski da vlasnik zemlje može biti samo Rus

Moskva sa kolonizacijom Kavkaza (divljaci kako su ih nazivali... a tako su i Ukrajince okarakterisali, doduše kao zapadne divljake) uz poklič
'Rusija Rusima' i sad uz ruske zastave kad su muslimani proterali Jermene.


predatortz predatortz 10:21 10.10.2023

Re: a u međuvremenu

pa tako seljober valjda zamislja celu stvar,...tamo su neki sluzbenici, ti treba da ispostujes procedure i pravila i to je to,.


Ne, tako seljanke zamišljaju "procedure".

Ti podnosiš zahtev za vizu. Konzularni službenik je na osnovu tog zahteva odobri ili odbije.
Tebi, ovo drugo, nije dužan da objašnjava.
Ukoliko ima nekih nejasnoća, možeš biti pozvan/a na dodatni razgovor.
Tu si, ukoliko želiš vizu, u mogućnosti da odgovoriš na dodatna pitanja.

Ali to nikako ne sme da se pretvori u špijuniranje.

Pitanja tipa ko ti je komandovao, kojoj jedinici si pripadao, na kojoj teritoriji je jedinica dejstvovala su špijuniranje a ne redovna praksa u skladu sa viznom politikom.

Seljanka misli da je dužna odgovoriti na sve to, a verovatno i gaće skinuti ako od nje to neki strani ćata zatraži. Jer, kanada je to, oni po kratkom postupku...
angie01 angie01 10:28 10.10.2023

Re: a u međuvremenu

Ti podnosiš zahtev za vizu. Konzularni službenik je na osnovu tog zahteva odobri ili odbije.
Tebi, ovo drugo, nije dužan da objašnjava.
Ukoliko ima nekih nejasnoća, možeš biti pozvan/a na dodatni razgovor.
Tu si, ukoliko želiš vizu, u mogućnosti da odgovoriš na dodatna pitanja.


prvo, smeno je da ti meni objasnjavas kako sve to funkcionise,


Ali to nikako ne sme da se pretvori u špijuniranje.


to je u tvojoj glavi,...da se taj tvoj pravnik malo raspitao, zano bi da je to normala deo zbog tarova devedesetih i Kanada ne daje vize onim koji su u tom ratu ucestvovali, pre svega u odredjenim jedinicama, sta misis zasto,...i onda tako izgleda procedura...znaci, svi muski su kroz isto prosli od devedesetih naovamo.
Seljanka misli da je dužna odgovoriti na sve to, a verovatno i gaće skinuti ako od nje to neki strani ćata zatraži. Jer, kanada je to, oni po kratkom postupku.


pa ako ti mislis da je skidanje gaca to sto si dosao kod njih i oni od tebe traze da ispunis odredjene uslove- onda je i dobro sto nikada nigde nisi isao.
gvozden1 gvozden1 10:33 10.10.2023

Re: Izrael, Gaza, Zapadna Obala

to sta sam ja po nacionalnosti i koje sam vere je moja privatna stvar i nema veze ni sa kim,

Ima ako sama kažeš da nisi Srpkinja.

koje nisu dozvoljene ni na ovom mestu.

Moderator:)
Ajd iskreno, malo žališ za vremenom vlasti?
predatortz predatortz 10:37 10.10.2023

Re: a u međuvremenu

to je u tvojoj glavi,...da se taj tvoj pravnik malo raspitao, zano bi da je to normala deo zbog tarova devedesetih i Kanada ne daje vize onim koji su u tom ratu ucestvovali, pre svega u odredjenim jedinicama, sta misis zasto,...i onda tako izgleda procedura...znaci, svi muski su kroz isto prosli od devedesetih naovamo.


To je u redu samo u glavama podanika.
Istina je da oni na to nemaju pravo ni po jednom zakonu.
Ja u upitniku napisao da sam učesnik rata. Odbiješ me, to da. Tvoja država, tvoje pravo!
Da me isleđuješ u mojoj državi, na to nemaš pravo ni po jednom zakonu.

pa ako ti mislis da je skidanje gaca to sto si dosao kod njih i oni od tebe traze da ispunis odredjene uslove- onda je i dobro sto nikada nigde nisi isao.


Grešiš!
Bio ja u AmeriKi! Na kratko doduše, ali bio.

I veruj mi, nisu me isleđivali.
Sve se završilo na šalteru.
Za razliku od ovih ljubitelja nacista sa dušom u nosu, Ameri su tu restriktivni samo za useljeničku vizu. Što razumem i poštujem.



angie01 angie01 10:39 10.10.2023

Re: Izrael, Gaza, Zapadna Obala

Ima ako sama kažeš da nisi Srpkinja.


a gde sam ja rekla bilo sta takvo,...rekla sam jednom nesto o genezi moje porodice, a to je i dalje moja privatna stvar, nije tema za raspravljanje.


Ajd iskreno, malo žališ za vremenom vlasti?


rekoh vec, izgleda da ste vi ovde vise fascinirani tom moderacijo od mene:)))
gvozden1 gvozden1 10:47 10.10.2023

Re: Izrael, Gaza, Zapadna Obala

a gde sam ja rekla bilo sta takvo,...rekla sam jednom nesto o genezi moje porodice, a to je i dalje moja privatna stvar, nije tema za raspravljanje.

Zabranjeno, nemam pravo?:)

Ono što se javno napiše postaje legitimna tema za raspravu.

Poput moje Bileće.

Tako da, nesrpkinjo, ubuduće pazi šta pišeš javno.
angie01 angie01 10:47 10.10.2023

Re: a u međuvremenu

To je u redu samo u glavama podanika.


o cemu ti pricas,...u civilizovanom svetu se zna, da kada si usao u ambasadu neke zemlje, ti si prakticno na njenoj teritoriji, kada trazis vizu, jos jednom, postoje procedure, za nas, zbog ratova devedesetih0 su te i tu je kraj price,...niko ne sme da radi nesto sto nije po zakonu u takvim sluzbama.


I veruj mi, nisu me isleđivali.
Sve se završilo na šalteru.


pa eto, zavisi kada, kako, ko-mada ti ne verujem,...ima dosta slucajeva, da neko dobije vizu u embajadi, a ne pusti ga sluzbenik na granici.

rekoh ti, ja imam slucaj u porodici, gde je kandidat zensko, sa svim mogucim argumentima, nema nikakv dosje, iz porodice je uglednih gradjana grad u kome zivi, ide u posetu rodbini koji su drzavljani, ostavlja muza, dete, gajbu, posao, ima lovu...i nisu je pustili-zasto, niko nema pojma.
angie01 angie01 10:50 10.10.2023

Re: Izrael, Gaza, Zapadna Obala

huci, ti si samo budala i te tvoje fasitiske budalastine i spadaju samo u to, jadnosti.

ja cu da pisem o sebi ono sto hocu, nemam cega da se stidim, a ti nemas prava da to prevodis u neka svoja sranja.
gvozden1 gvozden1 10:52 10.10.2023

Re: Izrael, Gaza, Zapadna Obala

ja cu da pisem o sebi ono sto hocu, nemam cega da se stidim, a ti nemas prava da to prevodis u neka svoja sranja

Opet o mom pravu? :)

Imam ga bre, koji ti je vrag.

Vidiš i sama da ne možeš da mi ga oduzmeš.
angie01 angie01 10:56 10.10.2023

Re: Izrael, Gaza, Zapadna Obala

Vidiš i sama da ne možeš da mi ga oduzmeš.


tipicna receneci svakog primitivnog siledzije.

pristojni ljudi i sami znaju sta je ok, a sta nije i sramota ih je da prelaze tu granicu.

cega se pametan stidi, time se budala ponosi.
gvozden1 gvozden1 11:02 10.10.2023

Re: Izrael, Gaza, Zapadna Obala

pristojni ljudi i sami znaju sta je ok

Sebe tu ubrajaš?

Ajd da vidimo tvoju pristojnost

huci, ti si samo budala i te tvoje fasitiske budalastine

seljober

da pridrzis predatorovu guzicu:

Itd
shmoo shmoo 11:07 10.10.2023

Re: Брејнвошинг тоталитаризма Новог Доба

gedza.73

Pomenuo si 'zapadne vrednosti' pa rek'o sigurno se Tasa zalaže za 'istočne' vrednosti


Не, Таса се залаже за српске вредности.

Те српске вредности би могле да буду и у облику 10 заповести, што да не?

Па онда једна од 10 заповести да гласи:

Брате Србине и сестро Српкињо, престани да лажеш људе около и да се прсераваш зарад својих ситносопственичких материјалних вредности и свог менталитета сакупљачког карактера.

shmoo shmoo 11:13 10.10.2023

Re: Izrael, Gaza, Zapadna Obala

gvozden1

Да, али палестински цивили нису Хамас.

Ali im Izrael isključuje sve, pa i vodu.

Izrael i Zelenski slede istu logiku, sve je dozvoljeno jer smo mi napadnuti.

Zelenski je nešto slično pokušao sa Krimom, da ih ostavi bez vode, ali njegova nesreća je u tome što nije dovoljno moćan da to i ostvari, a Izrael to može i hoće da uradi.

I nema osuda, nema kukanja, nema slika, ničega nema osim podrške.

Licemerje do neba.





Наск је одмах лепо рекао да ће папрено да им наплате трошкове кречења.

Као и увек до сада што су радили од 1948. године на овамо етнички чистећи свој Израел од Палестинаца.

Oslanjajući se na dugogodišnju dokumentaciju o ljudskim pravima, studije slučaja i pregled vladinih dokumenata, izjava zvaničnika i drugih izvora, HRW je uporedio politike i prakse prema Palestincima na okupiranoj teritoriji i Izraelu sa onima koji se tiču Jevreja Izraelaca, u tim oblastima.

HRW je pisao izraelskoj vladi u julu 2020.g, tražeći da se izjasne o ovim pitanjima, ali nije dobio odgovor.

Širom Izraela i okupirane teritorije, izraelske vlasti nastoje da okupiraju zemljište za jevrejske zajednice, a Palestinace izoliraju u gustim naseljenim teritorijama.


ЛИНК


И само бескрупулозни лицемери могу да подржавају такво понашање израелске војске сада.


Prva "packa" Izraelu: Međunarodno pravo je jasno

U vazdušnim napadima izraelske vojske na pojas Gaze pogodjene su stambene zgrade, uključujući višespratnice, kao i škole i objekti Ujedinjenih nacija.

IZVOR: TANJUG UTORAK, 10.10.2023. | 10:59 -> 11:31


Ti napadi doveli su do brojnih civilnih žrtava.


"Međunarodno humanitarno pravo je jasno: Obaveza da se vodi stalna briga kako bi se poštedelo civilno stanovništvo i civilni objekti na snazi je sve vreme tokom napada", rekao je visoki komesar UN za ljudska prava Folker Tirk.

Reagujući na najavu izraelskog ministra odbrane Joava Galanta da će blokada pojasa Gaze biti pojačana, Tirk je, u saopštenju, naveo da su "opsade" koje ugrožavaju živote civila zabranjene međunarodnim pravom, prenosi Rojters.

Podsetimo, Izrael je pokrenuo najsnažnije napade na Gazu i Hamas ikad izvedene na taj pojas, nakon subotnjih napada Hamas na izraelske položaje i civilno stanovništvo.

Proglašeno je ratno stanje, a spremna je i velika ofanziva na teritoriju Gaze u kojoj će najverovatnije stradati i brojno civilno stanovništvo zbog velike gutsine naseljenosti.

Takođe, u ponedeljak je doneta odluka da se Gazi obustavi voda, struja, lekovi, gorivo i hrana što već sada izaziva veliku humanitarnu katastrofu.



ЛИНК

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 11:35 10.10.2023

Re: Izrael, Gaza, Zapadna Obala

gvozden1

Да, али палестински цивили нису Хамас.

Ali im Izrael isključuje sve, pa i vodu.

Izrael i Zelenski slede istu logiku, sve je dozvoljeno jer smo mi napadnuti.

Zelenski je nešto slično pokušao sa Krimom, da ih ostavi bez vode, ali njegova nesreća je u tome što nije dovoljno moćan da to i ostvari, a Izrael to može i hoće da uradi.

I nema osuda, nema kukanja, nema slika, ničega nema osim podrške.

Licemerje do neba.


Mislis kao ono kad si ti osudjivao sa onim 'jebi ga rat je' (+ona slavna mantra) mlevenje Mariopolja i drugih ukrajinskih gradova?
shmoo shmoo 11:41 10.10.2023

Re: Izrael, Gaza, Zapadna Obala

predatortz
Ovo si sama smislila ili ti lično došapnuo sadašnji iranski ajatolah?


Ajatolaha mi ne spominji!
Zbog njega sam dobio sedam dana prekoredne straže!
Naime, kad je umro naš, odnosno Titin, jaran Homeini, nas vojsku potrpaju u salu da gledamo đenazu rahmetlije.
Onda su puštali isečke njegovih govora, koje je počinjao sa:

Ja, veliki imam!

Ne izdržim, pa rekoh:

Imam i ja, ali se ne hvalim pred tolikim narodom!

Komandir 2.PDČ, strogi ali pravedni Đoti, me umilno pogleda i ja završih na straži zbog ajatolaha, jeb'o mu ja mater!
najebah zbog istine!






Па коју си ти то аскару служио, бре?

Каква вам је била то морално-политичка обука кад сте морали да гледате ђеназу амиџе Хомеинија.

Нама је барем овај мајор у Илирској Бистрици на морално-политичкој обуци кењао како, цитирам га, "једва чека да нас Албанија нападне па да им се најебемо миле мајке!"

А ја се осврнем око себе и у клупама у учионици видим 50% Шиптара међу присутним војницима.

Те '83/'84, три године после Титине смрти.

Касније ми је мало лакнуло када су ме изместили из те јединице у неку другу са мањим бројем Шиптара.





predatortz predatortz 11:47 10.10.2023

Re: Izrael, Gaza, Zapadna Obala

Па коју си ти то аскару служио, бре?

Каква вам је


JNA-ju, bre! A posle i neke srpske. Oće me uniforma!

Mislim da je to bio jun '89., sećam se da sam već uveliko bio džomba, a morao na stražu zbog rahmetli jarana naše samoupravne domovine...

Mi smo svim tim skotovima oružje isporučivali na angro!
Jarani u vojsci su mi bili i pripadnici Polisario fronta, sa nama su prolazili diverzantsku obuku, stariji kažu da je bilo i Nikaragvanaca...
Sve naša raja!
I onda se čudimo što smo najebali devedesetih!


gedza.73 gedza.73 11:49 10.10.2023

Re: Брејнвошинг тоталитаризма Новог Доба

shmoo
Таса се залаже за српске вредности.

a-ha. Poput onih kad si sav ponosan objašnjavao kako tvoji učenici kao navijači maltretiraju dva starca na stadionu.
Па онда једна од 10 заповести да гласи

Izgleda da je tom vašem patrioJotskom bloku najvažnija
Nemoj imati drugog idola osim mene
V.V. Putin



Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 12:17 10.10.2023

Re: a u međuvremenu

emilia
Izraelska desnicarska vlada

Benjamin Netanyahu i njegova koalicija su katastrofa za budućnost i Izraelaca i Palestinaca.


Sto je najcrnje ima i gorih od njega i ovo ce sigurno doprineti rastu popularnosti Zvi Sukkota i krajnje desnice.


shmoo shmoo 12:21 10.10.2023

Re: Izrael, Gaza, Zapadna Obala

predatortz

JNA-ju, bre! A posle i neke srpske. Oće me uniforma!






Што се каже, тебе баш усрало са тим униформама.

А замисли мене, ја у средњој школи носио беџ на којем је писало FUCK THE ARMY.

И онда мене пандури због тог беџа испендрекају на неком концерту испред Дома синдиката на Тргу Маркса и Енгелса (Николе Пашића), а истовремено око нас на том истом концерту шетају Палестинци у маскирним униформама забрађени у оне арапске мараме и носе транспаренте ПЛО. Њих пандури нису дирали. А мене васпитно умлатили.

И онда сам одмах после свега тога обукао униформу ЈНА.

Да смо се тада познавали, у знак сећања поклонио бих ти тај беџ када сам одлазио у војску.



Sve naša raja!

I onda se čudimo što smo najebali devedesetih!


Да, у праву си.

Зато и нема места чуђењу.

Јбг, тако је како је.

Било па прошло.

Не повратило се.

nikvet pn nikvet pn 12:21 10.10.2023

Re: Izrael, Gaza, Zapadna Obala


predatortz
pripadnici Polisario fronta, sa nama su prolazili diverzantsku obuku, stariji kažu da je bilo i Nikaragvanaca...
Sve naša raja!


Да, '84. са мном и SWAPO-вци, Југозападна Африка...

Тешко ће се унуцима објаснити таква количина лудила, тако мали а да се толико курчиш.



shmoo shmoo 12:24 10.10.2023

Re: Брејнвошинг тоталитаризма Новог Доба

gedza.73
shmoo
Таса се залаже за српске вредности.

a-ha. Poput onih kad si sav ponosan objašnjavao kako tvoji učenici kao navijači maltretiraju dva starca na stadionu.
Па онда једна од 10 заповести да гласи

Izgleda da je tom vašem patrioJotskom bloku najvažnija
Nemoj imati drugog idola osim mene
V.V. Putin






Ти си сигурно похађао тај Емилијин курс о извештавању из непријатељског окружења и завршио са одличном оценом.

Види се то одмах у твојим коментарима.


shmoo shmoo 12:25 10.10.2023

Re: a u međuvremenu

Neues aus der Nachbarschaft
emilia
Izraelska desnicarska vlada

Benjamin Netanyahu i njegova koalicija su katastrofa za budućnost i Izraelaca i Palestinaca.


Sto je najcrnje ima i gorih od njega i ovo ce sigurno doprineti rastu popularnosti Zvi Sukkota i krajnje desnice.






Него шта него их има.

Објасниће вам то већ Фукс ако буде уопште заинтересован да се овде јавља.


predatortz predatortz 12:32 10.10.2023

Re: Izrael, Gaza, Zapadna Obala

Тешко ће се унуцима објаснити таква количина лудила, тако мали а да се толико курчиш.



Tu disciplinu kurčenja na prazno, ova dva idiota koja trenutno vode srpski narod sa obe strane Drine, su usavršili do savršenstva.
Obojica se ponašaju kao da iza njih stoji kineska armija, a ne poluraspadnuta vojska iza jednog i par hiljada trbljavih pandura iza drugog.
Bojim se da će cena biti previsoka, a ubeđen sam da ni jedan od njih nije baš toliko glup nego da posao rade za poznatog kupca.
maksa83 maksa83 12:43 10.10.2023

Re: Izrael, Gaza, Zapadna Obala

Sve naša raja!

Prema tvrdnjama pok. ćaleta mog pok. druga Arafat je tokom studija u Beogradu učestvovao u tučama sa Cvetkovcima. (Cvetkovci - ekipa iz oko Cvetkove pijace), ne sećam se kako se zvala ovdašnja suparnička grupa kojoj je pripadao.
maksa83 maksa83 12:44 10.10.2023

Re: Izrael, Gaza, Zapadna Obala

Тешко ће се унуцима објаснити таква количина лудила, тако мали а да се толико курчиш.

Pogotovo kad dođeš do tačke "a onda kad je sve to prošlo bilo je malo truckavo i na kraju smo uspeli da zaratimo sa NATO paktom".
promoter promoter 12:58 10.10.2023

Re: Izrael, Gaza, Zapadna Obala

predatortz
Тешко ће се унуцима објаснити таква количина лудила, тако мали а да се толико курчиш.



Tu disciplinu kurčenja na prazno, ova dva idiota koja trenutno vode srpski narod sa obe strane Drine, su usavršili do savršenstva.
Obojica se ponašaju kao da iza njih stoji kineska armija, a ne poluraspadnuta vojska iza jednog i par hiljada trbljavih pandura iza drugog.
Bojim se da će cena biti previsoka, a ubeđen sam da ni jedan od njih nije baš toliko glup nego da posao rade za poznatog kupca.

Daj neki predlog - šta da se radi?

I ja sam za to da se uđe odmah sutra u NATO pakt, te, dodatno, da postanemo 51. američka država.
Jebote, zašto su Havajćani (ili ti neki tamo) pametniji od nas?
Pa da možemo ko ljudi da se kurčimo.
angie01 angie01 13:05 10.10.2023

Re: Izrael, Gaza, Zapadna Obala

Itd


prvo, moje je reakcija na tvoje, a drugo, ako ne pravis razliku izmedju tvojih fasistickih prozivki i mojih kvalifikacija takvog ponasanja, onda nista.
predatortz predatortz 13:09 10.10.2023

Re: Izrael, Gaza, Zapadna Obala


Daj neki predlog - šta da se radi?


Iskreno, ne znam šta bih ti pametno predložio u ovom momentu.
To ti je kao da ekipa lekara godinama pogrešno leči pacijenta, pa kad je bolest uzela maha do te mere da otkazuje jedan po jedan organ, pozoveš drugi konzilijum i kažeš im da preuzmu.
Mi decenijama vodimo pogrešnu politiku, bez ijednog apdejta!
Ova politika nije na korist ni Srbiji, ni srpskom narodu u celini. Kada vidim istaknutu nomenklaturu sa obe strane Drine, lepo me uhvati strah.

Napraviću poređenje sa zidanjem kuće.
Domaćin gleda da se okruži što boljim majstorima u odnosu na onu količinu novca koju može da izdvoji.
Ako domaćin bira idiote da mu liju temelje, računaju statiku i dižu krov, novac je bačen koliko god da je jeftinije bilo, a kuća će da se skrlja.

e, mi to sad imamo!

Da li neko ima muda da zamisli Srbiju na čijem čelu je Vučić, a ispod njega Vulin, onaj ćelavi iz Novog Sada, Bata Keramika, u ratu sa nekom ozbiljnom silom?
A sve sile oko nas su ozbiljne jer su u NATO, ili je NATO u njima.

Srbija je sada u fazi da nema ozbiljne promene sistema bez ozbiljnog unutrašnjeg sukoba. Tu izbori više ništa ne rešavaju.
A takav sukob, ko god da izađe kao pobednik, Srbija ne bi preživela.
Ionako smo šaka zobi...
gvozden1 gvozden1 13:13 10.10.2023

Re: Izrael, Gaza, Zapadna Obala


Mislis kao ono kad si ti osudjivao sa onim 'jebi ga rat je' (+ona slavna mantra) mlevenje Mariopolja i drugih ukrajinskih gradova?

Tamo su se tad nalazile ozbiljne snage Azov, i njih su mleli, ne civile.
Niko nikome nije isključivao vodu i struju, niko nikome nije naređivao da se seli u drugu državu,

Previše je razlika, ne može se porediti ni sa čim osim eventualno sa "opsadom Sarajeva" a tek tu je licemerje na vrhuncu.

Vi koji kmečite nad sudbinama muslimana, sad ne kmečite nad sudbinom Palestinaca, iako je teror nebrojeno puta užasniji.
angie01 angie01 13:22 10.10.2023

Re: Izrael, Gaza, Zapadna Obala

sad ne kmečite nad sudbinom Palestinaca, iako je teror nebrojeno puta užasniji.


kako si to zakljucio?

ne citas komentare sa razumevanjem, ili sta.

prvo, svodjenje uzasa rata, gde stradaju obicno nevini, na necije kmecanje i to rasporedjeno po nacionalnoj osnovi, je odvratno.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 13:26 10.10.2023

Re: Izrael, Gaza, Zapadna Obala

Tamo su se tad nalazile ozbiljne snage Azov, i njih su mleli, ne civile.


A civili su bili gde? Do njih raketa kad dodje zaustavi se pa preusmeri pravac i trazi Azovca.

Nego, nisam ni pitao ni zbog ceg drugog nego da vidim kakvu ces sada vratolomiju da izmislis. I da ti kazem nisi omano.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 13:33 10.10.2023

Re: Izrael, Gaza, Zapadna Obala

Charlie

I ja sam za to da se uđe odmah sutra u NATO pakt, te, dodatno, da postanemo 51. američka država.


Ali pod uslovom da u preambulu novog ustava udje da se i dalje dozvoli da navijamo za Putina, imamo razumevanje za Iran a da Arapima i Kinezima poklanjamo resurse. Neki minimum dostojanstva i u koloniji mora da postoji.
gvozden1 gvozden1 13:36 10.10.2023

Re: Izrael, Gaza, Zapadna Obala


A civili su bili gde?

Tu, oko vojnika.
Dobro, i nacisti su vojnici.

A za to je kriv, ko?
Onaj što gađa neprijatelja, ili onaj što se krije među civilima?

Ili su Rusi trebali da ih puste da prežive zato što su se skrivali među civilima?
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 13:41 10.10.2023

Re: Izrael, Gaza, Zapadna Obala

gvozden1

A civili su bili gde?

Tu, oko vojnika.
Dobro, i nacisti su vojnici.

A za to je kriv, ko?
Onaj što gađa neprijatelja, ili onaj što se krije među civilima?

Ili su Rusi trebali da ih puste da prežive zato što su se skrivali među civilima?


Docim vojnici Hamasa nisu tu 'oko' civila nego su izasli na livadu da ih Izrael ne bi pogodio. Sto je sve naravno razlog da ti pravoveran i nelicemeran imas razumevanje za Ruse ali ne i za Izraelce.
promoter promoter 13:42 10.10.2023

Re: Izrael, Gaza, Zapadna Obala

Neues aus der Nachbarschaft
Charlie

I ja sam za to da se uđe odmah sutra u NATO pakt, te, dodatno, da postanemo 51. američka država.


Ali pod uslovom da u preambulu novog ustava udje da se i dalje dozvoli da navijamo za Putina, imamo razumevanje za Iran a da Arapima i Kinezima poklanjamo resurse. Neki minimum dostojanstva i u koloniji mora da postoji.

Normalno!
Sloboda mišljenja i slobodnog izražavanja mišljenja je neprikosnovena.
Ne dam Prvi amandman nizašta na kugli zemaljskoj.
Doduše, slobodu mišljenja još nisu zabranili, ali slobodno izražavanje mišljenja je već debelo ugroženo.
Ne daju se komunjare tako lako.
promoter promoter 13:43 10.10.2023

Re: Izrael, Gaza, Zapadna Obala

Neues aus der Nachbarschaft
gvozden1

A civili su bili gde?

Tu, oko vojnika.
Dobro, i nacisti su vojnici.

A za to je kriv, ko?
Onaj što gađa neprijatelja, ili onaj što se krije među civilima?

Ili su Rusi trebali da ih puste da prežive zato što su se skrivali među civilima?


Docim vojnici Hamasa nisu tu 'oko' civila nego su izasli na livadu da ih Izrael ne bi pogodio. Sto je sve naravno razlog da ti pravoveran i nelicemeran imas razumevanje za Ruse ali ne i za Izraelce.

Kao što i ti imaš razumevanja za Izraelce, ali nemaš kada Rusi tamane Azovce.
promoter promoter 13:45 10.10.2023

Re: Izrael, Gaza, Zapadna Obala

predatortz

Daj neki predlog - šta da se radi?


Iskreno, ne znam šta bih ti pametno predložio u ovom momentu.
To ti je kao da ekipa lekara godinama pogrešno leči pacijenta, pa kad je bolest uzela maha do te mere da otkazuje jedan po jedan organ, pozoveš drugi konzilijum i kažeš im da preuzmu.
Mi decenijama vodimo pogrešnu politiku, bez ijednog apdejta!
Ova politika nije na korist ni Srbiji, ni srpskom narodu u celini. Kada vidim istaknutu nomenklaturu sa obe strane Drine, lepo me uhvati strah.

Napraviću poređenje sa zidanjem kuće.
Domaćin gleda da se okruži što boljim majstorima u odnosu na onu količinu novca koju može da izdvoji.
Ako domaćin bira idiote da mu liju temelje, računaju statiku i dižu krov, novac je bačen koliko god da je jeftinije bilo, a kuća će da se skrlja.

e, mi to sad imamo!

Da li neko ima muda da zamisli Srbiju na čijem čelu je Vučić, a ispod njega Vulin, onaj ćelavi iz Novog Sada, Bata Keramika, u ratu sa nekom ozbiljnom silom?
A sve sile oko nas su ozbiljne jer su u NATO, ili je NATO u njima.

Srbija je sada u fazi da nema ozbiljne promene sistema bez ozbiljnog unutrašnjeg sukoba. Tu izbori više ništa ne rešavaju.
A takav sukob, ko god da izađe kao pobednik, Srbija ne bi preživela.
Ionako smo šaka zobi...

Eeeee, jebajiga, što kaže jedan moj drugar, Srbin iz Republike Srpske - ja mislio ti ćeš sada nešto konkretno, a ti o lekarskom konzilijumu.
gvozden1 gvozden1 13:49 10.10.2023

Re: Izrael, Gaza, Zapadna Obala


Docim vojnici Hamasa nisu tu 'oko' civila nego su izasli na livadu da ih Izrael ne bi pogodio. Sto je sve naravno razlog da ti pravoveran i nelicemeran imas razumevanje za Ruse ali ne i za Izraelce

Dočim Rusija nije opsedala gradove, kao što radi Izrael sa Gazom.

I to neskriveno kaže, blokiraćemo vam sve, vodu, struju, hranu, gorivo....idite u Egipat.
Dakle civilima se obraća, ne Hamasu.

Naravno, UN su saopštile da je to zabranjeno, ali ako Amerika kaže da može, onda može.
shmoo shmoo 13:55 10.10.2023

Re: Izrael, Gaza, Zapadna Obala

maksa83
Sve naša raja!

Prema tvrdnjama pok. ćaleta mog pok. druga Arafat je tokom studija u Beogradu učestvovao u tučama sa Cvetkovcima. (Cvetkovci - ekipa iz oko Cvetkove pijace), ne sećam se kako se zvala ovdašnja suparnička grupa kojoj je pripadao.



И Арафатова јахта била половином осамдесетих везана у дубровачкој марини, тамо код летњиковца Соркочевића.

Али не видим какве све то везе има са покољима Палестинаца које деценијама врше Израелци чистећи етнички ту територију од сваког Палестинаца и при томе ниједан од Израелаца не одговара за ратне злочине или злочине геноцида над Палестинцима?
predatortz predatortz 14:03 10.10.2023

Re: Izrael, Gaza, Zapadna Obala

promoter
predatortz

Daj neki predlog - šta da se radi?


Iskreno, ne znam šta bih ti pametno predložio u ovom momentu.
To ti je kao da ekipa lekara godinama pogrešno leči pacijenta, pa kad je bolest uzela maha do te mere da otkazuje jedan po jedan organ, pozoveš drugi konzilijum i kažeš im da preuzmu.
Mi decenijama vodimo pogrešnu politiku, bez ijednog apdejta!
Ova politika nije na korist ni Srbiji, ni srpskom narodu u celini. Kada vidim istaknutu nomenklaturu sa obe strane Drine, lepo me uhvati strah.

Napraviću poređenje sa zidanjem kuće.
Domaćin gleda da se okruži što boljim majstorima u odnosu na onu količinu novca koju može da izdvoji.
Ako domaćin bira idiote da mu liju temelje, računaju statiku i dižu krov, novac je bačen koliko god da je jeftinije bilo, a kuća će da se skrlja.

e, mi to sad imamo!

Da li neko ima muda da zamisli Srbiju na čijem čelu je Vučić, a ispod njega Vulin, onaj ćelavi iz Novog Sada, Bata Keramika, u ratu sa nekom ozbiljnom silom?
A sve sile oko nas su ozbiljne jer su u NATO, ili je NATO u njima.

Srbija je sada u fazi da nema ozbiljne promene sistema bez ozbiljnog unutrašnjeg sukoba. Tu izbori više ništa ne rešavaju.
A takav sukob, ko god da izađe kao pobednik, Srbija ne bi preživela.
Ionako smo šaka zobi...

Eeeee, jebajiga, što kaže jedan moj drugar, Srbin iz Republike Srpske - ja mislio ti ćeš sada nešto konkretno, a ti o lekarskom konzilijumu.


Konkretnije ne smem, da ne bude okarakterisano kao poziv na pobunu!
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 14:05 10.10.2023

Re: Izrael, Gaza, Zapadna Obala

gvozden1

Docim vojnici Hamasa nisu tu 'oko' civila nego su izasli na livadu da ih Izrael ne bi pogodio. Sto je sve naravno razlog da ti pravoveran i nelicemeran imas razumevanje za Ruse ali ne i za Izraelce

Dočim Rusija nije opsedala gradove, kao što radi Izrael sa Gazom.

I to neskriveno kaže, blokiraćemo vam sve, vodu, struju, hranu, gorivo....idite u Egipat.
Dakle civilima se obraća, ne Hamasu.

Naravno, UN su saopštile da je to zabranjeno, ali ako Amerika kaže da može, onda može.


Nije, nego su civili dok su Rusi orali Mariopolj mogli u svojim stanovima fino da sede i gledaju ceo okrsaj Crvene Armije sa nacistima na televiziji, posle toga veceraju, istusiraju i na spavanjac. Imali sve sto im treba.

Nego da ne lupas dalje: isto ovako kako Izraelci 'nude' Palestincima da izbegnu udare su i Rusi nudili Ukrajincima da napuste Mariopolj i druge gradove preko koridora.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 14:09 10.10.2023

Re: Izrael, Gaza, Zapadna Obala

promoter
Neues aus der Nachbarschaft
gvozden1

A civili su bili gde?

Tu, oko vojnika.
Dobro, i nacisti su vojnici.

A za to je kriv, ko?
Onaj što gađa neprijatelja, ili onaj što se krije među civilima?

Ili su Rusi trebali da ih puste da prežive zato što su se skrivali među civilima?


Docim vojnici Hamasa nisu tu 'oko' civila nego su izasli na livadu da ih Izrael ne bi pogodio. Sto je sve naravno razlog da ti pravoveran i nelicemeran imas razumevanje za Ruse ali ne i za Izraelce.

Kao što i ti imaš razumevanja za Izraelce, ali nemaš kada Rusi tamane Azovce.


Kaki! Nikakvog razumevanja za ovog ludaka i njegovo bombardovanje naseljenih mesta, najavljenu opsadu i kopneni napad nemam.
gvozden1 gvozden1 14:10 10.10.2023

Re: Izrael, Gaza, Zapadna Obala

: isto ovako kako Izraelci 'nude' Palestincima da izbegnu udare su i Rusi nudili Ukrajincima da napuste Mariopolj i druge gradove preko koridora.

Da se isele u treću državu?
U koju?

Koja država je bila Egipat?

Veseli me ovo s tobom, kad shvatiš nacrtano, ali te mržnja prema Srbiji i Rusiji tera da izmišljaš.

Dakle, gde su Rusi upućivali civile?
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 14:18 10.10.2023

Re: Izrael, Gaza, Zapadna Obala

gvozden1
: isto ovako kako Izraelci 'nude' Palestincima da izbegnu udare su i Rusi nudili Ukrajincima da napuste Mariopolj i druge gradove preko koridora.

Da se isele u treću državu?
U koju?

Koja država je bila Egipat?

Veseli me ovo s tobom, kad shvatiš nacrtano, ali te mržnja prema Srbiji i Rusiji tera da izmišljaš.

Dakle, gde su Rusi upućivali civile?


Nudili im da idu u Rusiju i okupirane teritorije koje su upisali u svoje.

Aaaaa evo ga i slavni argumentic je stigao. Znaci doslo do duvara.
gvozden1 gvozden1 15:07 10.10.2023

Re: Izrael, Gaza, Zapadna Obala


Nudili im da idu u Rusiju i okupirane teritorije koje su upisali u

Zovu li Izraelci Palestinace kod sebe?

Pitanje je dakle, u koju državu, treću, da nije ni Ukrajina ni Rusija, su Rusi upućivali Ukrajince, kao što sada Izrael upućuje Palestince, civile, u Egipat?


To što ti mrziš Srbe i Ruse nije ništa novo, to smo već apsolvirali.


Nego, hajd odgovori na pitanje.

tessa1 tessa1 15:40 10.10.2023

Re: Брејнвошинг тоталитаризма Новог Доба

a-ha. Poput onih kad si sav ponosan objašnjavao kako tvoji učenici kao navijači maltretiraju dva starca na stadionu.

Ček, ček, šta je to bilo? :))
tessa1 tessa1 15:40 10.10.2023

Re: Брејнвошинг тоталитаризма Новог Доба

Taso, siledžijo.. i prokletniče. :))
maksa83 maksa83 15:42 10.10.2023

Re: Izrael, Gaza, Zapadna Obala

Pitanje je dakle, u koju državu, treću, da nije ni Ukrajina ni Rusija, su Rusi upućivali Ukrajince, kao što sada Izrael upućuje Palestince, civile, u Egipat?

Ne ti Rusi stvarno i kad bombarduju civile rade to nekako, toplo, ljudski, a ne ko neki divljaci...
gvozden1 gvozden1 15:47 10.10.2023

Re: Izrael, Gaza, Zapadna Obala


Ne ti Rusi stvarno i kad bombarduju civile rade to nekako, toplo, ljudski, a ne ko neki divljaci...

Što govori da su Izraelci divljaci?

Pa ako ti tako kažeš....
A nije da nema osnova.
milisav68 milisav68 16:34 10.10.2023

Re: Izrael, Gaza, Zapadna Obala

predatortz
Затворили су им снабдевање водом и струјом бре, човече! И оставили им пролаз према Египту саветујући их да се исељавају тамо.


Zanimljivo da ni jedan ovdašnji naricatelj nad sudbinom "opkoljenog Sarajeva" nije ni jednu reč posvetio toj činjenici.
Uzgred, podsetiću da Sarajevu nikad nije uskraćena voda, hrana, medicinska pomoć i sanitetski materijal, a kao što znamo i municije su dovoljno imali za skoro četiri godine rata.

Slična situacija je i sada na severu Kosova.Banke nemaju novca, ne radi bilo kakav platni promet, nestaje lekova, hrane....prema Srbiji možeš, nazad - NE.

Al koga boli qrac, to su sve šverceri drOge.
milisav68 milisav68 16:51 10.10.2023

Re: Izrael, Gaza, Zapadna Obala

predatortz
Mi smo svim tim skotovima oružje isporučivali na angro!

I ne samo njima.

Pričao meni kapetan kakva je frka bila kad su ovi naši iz valjda MIP-a napravili sranje pa zakazali u isti dan posetu Banja Luci, i Irancima i Iračanima, u sred njihovog rata, tamo neke `81./`82.

Pa jedne poslali na Manjaču, a druge vodali po gradu na neku klopu, pa onda rokada.
predatortz predatortz 16:58 10.10.2023

Re: Izrael, Gaza, Zapadna Obala

Pa jedne poslali na Manjaču, a druge vodali po gradu na neku klopu, pa onda rokada.


Na Mujin ćevap! Kojeg ovde zovu banjalučki.



milisav68 milisav68 17:59 10.10.2023

Re: Izrael, Gaza, Zapadna Obala

predatortz
Na Mujin ćevap! Kojeg ovde zovu banjalučki.

Ma de znam.

Al kaže bila opasna frka da se slučajno ne sretnu negde, pa su svi tad bili pod uzbunom, a on bio u centru veze, beše kasarna "Mali logor" (ja bio u Kozari).

Kad sam trebao da se skinem u martu `88., on je postao magistar telekomunikacija, i dobio čin majora.
bene_geserit bene_geserit 18:18 10.10.2023

Re: Izrael, Gaza, Zapadna Obala

Rusi stvarno i kad bombarduju civile rade to nekako, toplo, ljudski, a ne ko neki divljaci

Ne znam zašto niko da pomene Ukrajince koji bombarduju, čak i kasetnim bombama, civile. Koje smo im mi poslali.
promoter promoter 19:00 10.10.2023

Re: Izrael, Gaza, Zapadna Obala

gvozden1
: isto ovako kako Izraelci 'nude' Palestincima da izbegnu udare su i Rusi nudili Ukrajincima da napuste Mariopolj i druge gradove preko koridora.

Da se isele u treću državu?
U koju?

Koja država je bila Egipat?

Veseli me ovo s tobom, kad shvatiš nacrtano, ali te mržnja prema Srbiji i Rusiji tera da izmišljaš.

Dakle, gde su Rusi upućivali civile?

Čekaj!
Zar, pa zar Nojes auz der Nahbaršaft nije naš?
shmoo shmoo 20:27 10.10.2023

Re: Брејнвошинг тоталитаризма Новог Доба

tessa1
Taso, siledžijo.. i prokletniče. :))


Ретардиране НАТО корисне идиоте испраног мозга треба увек јебати у главу било када и било где ма колико год година имали.

Моја деца.

Поносим се њима.






П.С. -





Hava Nagila (Come Let Us Be Glad) - english translation

solo solo 20:42 10.10.2023

Re: Брејнвошинг тоталитаризма Новог Доба

Ретардиране НАТО корисне идиоте испраног мозга треба увек јебати у главу било када и било где ма колико год година имали.


Stvarno bre huliganu debeli čurakičke provenijencije.

Koj će kitonijus ruska zastava na svetoj zemlji Čukaričkog?

Da je zastava SSSRa pa i ajde.

Nemam reči.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 20:45 10.10.2023

Re: Izrael, Gaza, Zapadna Obala

gvozden1

Nudili im da idu u Rusiju i okupirane teritorije koje su upisali u

Zovu li Izraelci Palestinace kod sebe?

Pitanje je dakle, u koju državu, treću, da nije ni Ukrajina ni Rusija, su Rusi upućivali Ukrajince, kao što sada Izrael upućuje Palestince, civile, u Egipat?


To što ti mrziš Srbe i Ruse nije ništa novo, to smo već apsolvirali.


Nego, hajd odgovori na pitanje.



Sta smo imali do sada?
Gvozden koji se zali na do neba vristuce licemerje drugih

i) pravda Ruse koji gadjaju civile medju koje su se sakrili ovi koje Rusi traze

ii) istovremeno osudjuje Izrael koji gadja civile medju koje su se sakrili ovi koje Izraelci traze.

Tek da se ne zagubi u ovom tvom manirizmu. A sad mozes da nastavis. Doduse bez mene posto ja ovde silazim a ti slobodno belezi da je tvoja zadnja i da si sve u najpravljivijem pravu.
shmoo shmoo 20:46 10.10.2023

Re: Брејнвошинг тоталитаризма Новог Доба

solo
Ретардиране НАТО корисне идиоте испраног мозга треба увек јебати у главу било када и било где ма колико год година имали.


Stvarno bre huliganu debeli čurakičke provenijencije.

Koj će kitonijus ruska zastava na svetoj zemlji Čukaričkog?

Da je zastava SSSRa pa i ajde.

Nemam reči.



Клинци су млади, нисам стигао да им објасним шта је то СССР.

Да додам уз НАТО корисне идиоте испраног мозга у Србији и НАТО плаћенике у Србији.

И њих треба јебати у главу такође.




gvozden1 gvozden1 20:59 10.10.2023

Re: Izrael, Gaza, Zapadna Obala

ii) istovremeno osudjuje Izrael koji gadja civile medju koje su se sakrili ovi koje Izraelci traze.

Zanemario si detalj opsade i ukidanje vode, struje, hrane....

I to ne osuđuje samo Gvozden, nego i UN.

Sitan detalj, zato ti promakao:)
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 21:08 10.10.2023

Re: Izrael, Gaza, Zapadna Obala

gvozden1
ii) istovremeno osudjuje Izrael koji gadja civile medju koje su se sakrili ovi koje Izraelci traze.

Zanemario si detalj opsade i ukidanje vode, struje, hrane....

I to ne osuđuje samo Gvozden, nego i UN.

Sitan detalj, zato ti promakao:)


Ne, ne, detalj koji si ti izbrisao je ono pod i). Tek i) + ii) imaju veze sa temom tvog komentara koji je bio licemerje. Ne iskljucujem da si zaboravio sta si pisao ali ja nisam.

Evo jos jednom: licemerni Gvozden koji proziva za licemerje osudjuje ii) ali pravda i). Nemoj se sad sakrivati iza UN posto tamo nije na ovaj tvoj nacin pravdano ovo pod i). Odnosno, jeste od strane Rusa. Ali i Izrael moze isto tako da se pravda.
predatortz predatortz 21:09 10.10.2023

Re: Izrael, Gaza, Zapadna Obala

gvozden1
ii) istovremeno osudjuje Izrael koji gadja civile medju koje su se sakrili ovi koje Izraelci traze.

Zanemario si detalj opsade i ukidanje vode, struje, hrane....

I to ne osuđuje samo Gvozden, nego i UN.

Sitan detalj, zato ti promakao:)



Ma pusti!
Kad ja kažem da je opsada gradova ratna radnja stara koliko i gradovi, onda sam ja nacoš, a oni su humanisti zabrinuti za sudbinu civila.
A oni sarajevski Srbi koji su svoj grad opsedsli, znajući jako dobro zbog čega to rade, su psihopate i divljaci sa brda.

Sada kad Jevreji dezintegrišu grad, ubivši za dva dana 140 dece, a američki nosači aviona i razarači puni krstarećih projektila jure da ne okasne na feštu, tišina na vezi!
Muk, ili tek pokoja stidljiva reč o tome.
Da li će neko insistirati na suđenjima, mislim od ovih što mašu haškim presudama vičući da je "utvrđeno"?

A, šta misliš?



dragosevacprekjuce dragosevacprekjuce 21:54 10.10.2023

Re: Брејнвошинг тоталитаризма Новог Доба

indijac,


indus, za pocetak. polupismeni prodavci na sve strane.


angie01 angie01 22:00 10.10.2023

Re: Izrael, Gaza, Zapadna Obala

Kad ja kažem da je opsada gradova


hebote,..ako si ti normalan....


tišina na vezi!
Muk, ili tek pokoja stidljiva reč o tome.


kako to mislis tisina,...pa naravno da je strahota jedna,...samo mi nije jasno sta tacno poredis.
Da li će neko insistirati na suđenjima, mislim od ovih što mašu haškim presudama vičući da je "utvrđeno"?


niko ne mase haskim presudama, nego onim zbog cega su donete,...i ne mase, jer to nije nista lepo, dobro, pozeljno, to su patnja i zlo.
gvozden1 gvozden1 22:08 10.10.2023

Re: Izrael, Gaza, Zapadna Obala

Ne, ne, detalj koji si ti izbrisao je ono pod i). Tek i) + ii) imaju veze sa temom tvog komentara koji je bio licemerje

Rusi vijaju naciste po Maripolju, azovce, nisu opsedali Maripolj, nisu nikome ukidali vodu i struju, nikome predlagali da se iseljava, samo njih mleli, davili ih ko pacove.

To sa izraelskim postupkom može da uporedi samo licemer poput tebe koji mrzi Ruse.
gvozden1 gvozden1 22:10 10.10.2023

Re: Izrael, Gaza, Zapadna Obala

A, šta misliš

Evo, javila se.
predatortz predatortz 22:14 10.10.2023

Re: Izrael, Gaza, Zapadna Obala

gvozden1
A, šta misliš

Evo, javila se.


I jasno osudila divljake koji ruše grad, ubijaju civile u njemu, a i ove što su pohrlili da im se pridruže u tome!

Raduje se osnivanju ad hoc suda koji će se baviti samo tim zločinima.

Jer, princip je princip!
Tu nema mesta za kalkulisanja.
gvozden1 gvozden1 22:18 10.10.2023

Re: Izrael, Gaza, Zapadna Obala

I jasno osudila divljake koji ruše grad, ubijaju civile u njemu, a i ove što su pohrlili da im se pridruže u tome!

Raduje se osnivanju ad hoc suda koji će se baviti samo tim zločinima.

Jer, princip je princip!
Tu nema mesta za kalkulisanja.


Jeste, sve je tako.
A možda i nije.

Ajd, ti je pitaj:)
maksa83 maksa83 00:42 11.10.2023

Re: Izrael, Gaza, Zapadna Obala

Rusi vijaju naciste po Maripolju, azovce, nisu opsedali Maripolj, nisu nikome ukidali vodu i struju,

Nemoj da zajebavaš da veruješ da su Rusi razjebali onolike gradove i da pritom niko nije ostao ni bez vode ni bez struje i grejanja usred zime? Kada su razvaljivali Maruopolj prvi ciljevi su bili električni vodovi, vodosnabdevanje i skladišta hrane.

maksa83 maksa83 00:49 11.10.2023

Re: Брејнвошинг тоталитаризма Новог Доба

indus, za pocetak. polupismeni prodavci na sve strane.

Miki gnječiš kurac, ispravno je i jedno i drugo.
emilia emilia 03:44 11.10.2023

Re: a u međuvremenu

angie01 da ti meni objasnjavas kako sve to funkcionise,

Sve će tebi Angie, koja si živela u Kanadi i po svetu, objasniti ovi koji su Kanadu kao i bilo koju stranu zemlju videli samo na razglednicama a poneku stranu ambasadu sa ulice. Urnebesno.
emilia emilia 03:54 11.10.2023

Re: a u međuvremenu

Neues aus der Nachbarschaft
emilia
Izraelska desnicarska vlada

Benjamin Netanyahu i njegova koalicija su katastrofa za budućnost i Izraelaca i Palestinaca.


Sto je najcrnje ima i gorih od njega i ovo ce sigurno doprineti rastu popularnosti Zvi Sukkota i krajnje desnice.



Ima, Netanyahu i njegov Likud je naspram aktuelne koalicije još i umeren. Zaista crnjak.
promoter promoter 06:28 11.10.2023

Re: Izrael, Gaza, Zapadna Obala

predatortz
gvozden1
ii) istovremeno osudjuje Izrael koji gadja civile medju koje su se sakrili ovi koje Izraelci traze.

Zanemario si detalj opsade i ukidanje vode, struje, hrane....

I to ne osuđuje samo Gvozden, nego i UN.

Sitan detalj, zato ti promakao:)



Ma pusti!
Kad ja kažem da je opsada gradova ratna radnja stara koliko i gradovi, onda sam ja nacoš, a oni su humanisti zabrinuti za sudbinu civila.
A oni sarajevski Srbi koji su svoj grad opsedsli, znajući jako dobro zbog čega to rade, su psihopate i divljaci sa brda.

Sada kad Jevreji dezintegrišu grad, ubivši za dva dana 140 dece, a američki nosači aviona i razarači puni krstarećih projektila jure da ne okasne na feštu, tišina na vezi!
Muk, ili tek pokoja stidljiva reč o tome.
Da li će neko insistirati na suđenjima, mislim od ovih što mašu haškim presudama vičući da je "utvrđeno"?

A, šta misliš?


Ma!
To su ti ordinarne budaletine i beskorisni idioti.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 06:32 11.10.2023

Re: Izrael, Gaza, Zapadna Obala

gvozden1
Ne, ne, detalj koji si ti izbrisao je ono pod i). Tek i) + ii) imaju veze sa temom tvog komentara koji je bio licemerje

Rusi vijaju naciste po Maripolju, azovce, nisu opsedali Maripolj, nisu nikome ukidali vodu i struju, nikome predlagali da se iseljava, samo njih mleli, davili ih ko pacove.

To sa izraelskim postupkom može da uporedi samo licemer poput tebe koji mrzi Ruse.


E, ono gore da su gledali teve je bila zajebancija, ironija, ismevanje. Nisam ocekivao da ces u to poverovati.

Za vreme opsade u Mariopolju bilo toliko sve fino da je kolera izbila jer su ljudi pili kisnicu. Imas izvestaje UN o tome da civilima ne mogu da doture hranu, vodu i lekove i da Rusi gadjaju bolnice i civilne objekte. Rusi pobili za par meseci nekoliko hiljada civila a i danas je idila. Ukrajinski je zabranjen, uveden ruski skolski sistem, imas samo ruske kanale da gledas a gradom vlada ruska mafija. O onome kako su ruske snage kidnapovale i odvele u Rusiju preko 10 hiljada dece si moguce i ti cuo.

Gvozden THE licemer!
predatortz predatortz 06:35 11.10.2023

Re: Izrael, Gaza, Zapadna Obala

Ma!
To su ti ordinarne budaletine i beskorisni idioti.


Naprotiv!
Budale nisu, podmukli su.
Nisu ni beskorisni. Veoma su korisni našim neprijateljima.
Klasična peta kolona!
Kao Srbi komunisti u kraljevini.
Mržnja prema svemu svom i posvećen rad za tuđi interes, a u cilju propasti svoje zemlje i svog naroda.

promoter promoter 06:37 11.10.2023

Re: a u međuvremenu

emilia
angie01 da ti meni objasnjavas kako sve to funkcionise,

Sve će tebi Angie, koja si živela u Kanadi i po svetu, objasniti ovi koji su Kanadu kao i bilo koju stranu zemlju videli samo na razglednicama a poneku stranu ambasadu sa ulice. Urnebesno.

Ali!
Ja znam popriličan broj ljudi koji su tupavi kao kurac, a žive dobar deo života po inostranstvima.
Sa druge strane, znam popriličan broj ljudi koji su veoma bistri, a da nisu mrdnuli iz svoga mesta življenja.
Za boravak u inostranstvu nije presudan IQ, niti to strane ambasade mere pre ulaska u njihovu zemlju.
Važi za one zemlje za koje naši građani moraju da traže vizu.
Da je pamet onoga ko ulazi toliko bitna stranim zemljama, sve zemlje na svetu bi imale vizni režim sa svim ostalim zemljama sveta.
Što bi se reklo, Predatortzov pravnik je sigurno kompetentniji od kojekakvih polupismenjakovića.
promoter promoter 06:41 11.10.2023

Re: Izrael, Gaza, Zapadna Obala

predatortz
Ma!
To su ti ordinarne budaletine i beskorisni idioti.


Naprotiv!
Budale nisu, podmukli su.
Nisu ni beskorisni. Veoma su korisni našim neprijateljima.
Klasična peta kolona!
Kao Srbi komunisti u kraljevini.
Mržnja prema svemu svom i posvećen rad za tuđi interes, a u cilju propasti svoje zemlje i svog naroda.


Ma, kakvi!
Zašto!
Oni koji plaćaju te 'kretene' vrlo dobro znaju verodostojnost i specifičnu težinu tih očajnika.
Štaviše, postojanje takvih opskurnih udruženja domicilnoj zemlji može da bude pouzdani indikator o tome kakav joj je tretman u 'slobodnom' svetu.
Bez da za svrhu takvog istraživanja treba da koriste 'specijalne' službe.
Da budem jasniji - postojanje 'npr. Žena u crnom u nekoj zemlji je nepogrešivi indikator da je ta zemljkerov kurac i pičkin dim.
predatortz predatortz 06:42 11.10.2023

Re: a u međuvremenu

Za boravak u inostranstvu nije presudan IQ, niti to strane ambasade mere pre ulaska u njihovu zemlju.


U inostranstvo idu dve vrste. Nesnađeni i nesposobni i ekstra sposobni i stručni.

Anđa i Emilija mi se ne uklapaju u ove druge.

Na gastarbajtersku priču se nikad ložio nisam.
gedza.73 gedza.73 07:23 11.10.2023

Re: Izrael, Gaza, Zapadna Obala

Kao Srbi komunisti u kraljevini.

Ili ovi današnji Z Srbi.
Meri se ko je 'dobar Srbin' po tome koliko je za Putina i njegove Ruse. Onomad u vreme komunista isto samo što je bio Lenjin, Staljin i njihovi Rusi. Valjda se nadaju kako će se konačno ostvariti viševekovna rasistička želja Moskovljana da će Moskva (po njihovoj stalno prisutnoj i danas od Putina aktuelnoj teoriji oni su naslednici rimskih i vizantijskih careva koji će spasiti svet) biti treći Rim jer četvrti neće postojati.

Što reče neko 'nismo mi ovakvi zbog trista i kusur godina pod Turcima nego zbog sto i kusur godina pod Rusima'.

Muslimani u Bosni žele povratak turskog a srpske 'komunjare' povratak ruskog komunističko-imperijalnog carstva.



angie01 angie01 07:27 11.10.2023

Re: a u međuvremenu

Klasična peta kolona!
Kao Srbi komunisti u kraljevini.
Mržnja prema svemu svom i posvećen rad za tuđi interes, a u cilju propasti svoje zemlje i svog


jeste, svi koji ne podrzavaju tvoju pricu, su izdajice i peta kolono,...pa to sta si ti zagovarao, a bogami i ucestvovao, je vise zla i stete nanelo svima i jos ce se dugo kusati posledice.
U inostranstvo idu dve vrste. Nesnađeni i nesposobni i ekstra sposobni i stručni.


pa u poslednjih tridesetak godina je poprilicno onih koji su otisli, to uradili kao izbeglice, ili isesljenici- sta mislis zbog cega.

a ta tvoja podela i lici na tebe-ti si sposoban i snadjen,..a neki normalni obrazovani ljudi, koji su ostvarili i opstanak i karijere od 0 u nekom tudjem svetu, su nesnadjeni i nesposobni,...o bozemesecuvaj budala.


Na gastarbajtersku priču se nikad ložio nisam.


gastarbajter je onaj koji samo neko vreme negde radi-to je bilo za vreme YU, ovi sto su odlazili u poslednjem decenijama su imigranti,...hebiga i to treba nauciti.
gedza.73 gedza.73 07:43 11.10.2023

Re: a u međuvremenu

Na gastarbajtersku priču se nikad ložio nisam

Moj otac je otišao sedamdesetih. Sa malo više od dvadeset godina je sebi stvorio posao koji mu je ovde donosio solidan novac (neka vrsta 'samozaposlenog') a onda, jedan razgovor među prijateljima, je otišao iz ondašnje države. Onda ide splet okolnosti. Vrati se kući, krene za Beograd, zaglavi se bus u snegu u koloni ispod Avale (autoput nije postojao), u koloni italijan sa kamionom, popričaju, dogovore se i posle par provera u zajedničkoj vožnji otac zaduži novu skaniju 141 i jednu od prvih proizvedenih šleperksih hladnjača pošto su do tada bili prikoličari.
Pre nekih petnaestak godina svratimo do ljudi i bilo je prilično emotivno. Bukvalno se u trenutku napunila kuća, došli i neki ljudi iz komšiluka, zet južnjak... Grle se, plaču oni, plačem ja.

Profesionalac koji i danas strogo poštuje propise. Nikad nije mešao alkohol i volan a prešao je Evropu i Bliski istok uzduž i popreko uz milion dogodovština.
Da je ostao ovde nikad ne bi imao takvo iskustvo. Samo sa osnovnom školom perfektno govori italijanski (sa par dijalekata) pa su padale opklade šta je po nacionalnosti i nevereca da je stranac a ne 'njihov'. Pored italijanskog se sasvim solidno služi rumunskim ('čuje mu se u glasu da je stranac ali ni jednom nije pogrešio'), bugarskim, poljskim, grčkim, mađarskim i pomalo turskim. Često ga zezam kako je nesvesno postao 'njihov' jer hteo ili ne podsvesno je usvojio njihov način razmišljanja.

Pitao sam ga da li je ikada imao problem što je Srbin. Kaže nikad. Bitno je samo bilo da znaš da radiš svoj posao. U njegovom rodnom selu su mu njegovi pretili rečima 'pazi mali šta pričaš' i 'znamo mi šta radiš'. Ruski i evropski sistem na delu za običnog čoveka. Bilo i ostalo.
angie01 angie01 08:16 11.10.2023

Re: a u međuvremenu

Anđa i Emilija mi se ne uklapaju u ove druge.




dok ste ti i gvozden -snadjeni:)))...pretpostavljam da je to ta razlika,...
tessa1 tessa1 08:17 11.10.2023

Re: a u međuvremenu

U inostranstvo idu dve vrste. Nesnađeni i nesposobni i ekstra sposobni i stručni.

Stari moj, kakav je to stadionski rock.



+


tessa1 tessa1 08:19 11.10.2023

Re: a u međuvremenu

Na gastarbajtersku priču se nikad ložio nisam.

Pa ste ti, Ratko i Baja prilagodili Srbiju sebi, ko velite, neće ona nama, oćemo mi njoj?

(realno, meni je i Dodiklend strana država)
predatortz predatortz 08:23 11.10.2023

Re: a u međuvremenu


(realno, meni je i Dodiklend strana država)


realno, koga boli qratz?
tessa1 tessa1 08:24 11.10.2023

Re: a u međuvremenu

realno, koga boli qratz?

Realno, probudio si se jutros kao balvan.
gvozden1 gvozden1 08:25 11.10.2023

Re: Izrael, Gaza, Zapadna Obala

Za vreme opsade u Mariopolju

Ovo što radiš je još jedan dokaz tvog licemerstva.

Nije postojala opsada Mariupolja.
Opsada je postavljanje vojnih jedinica oko neke teritorije i zatvaranje svega živog u obruč.
To je po međunarodnom pravu zabranjeno, a upravo to danas Izrael radi.

U svakom ratu je otežano snabdevanje, ali nije svaka vojna akcija opsada.

Napadi na infrastrukturu su legitimni, nisu zabranjeni po međunarodnom pravu.

Makar tri elementa nedostaju, bitna elementa, a to su vojne jedinice oko neke teritorije, poziv stanovništvu da se iseli u drugu državu, i ocena UN da se radi o zabranjenoj aktivnosti.

Mrzeti Ruse jeste dozvoljeno, ali zbog te mržnje poistovećivati dve neuporedive stvari je licemerno.
gvozden1 gvozden1 08:30 11.10.2023

Re: a u međuvremenu

angie01
Anđa i Emilija mi se ne uklapaju u ove druge.




dok ste ti i gvozden -snadjeni:)))...pretpostavljam da je to ta razlika,...

Nego, nikako da te pitam, što si se ti vratila u Srbiju?
Nisi mogla da se snađeš tamo?
solo solo 22:22 07.10.2023

no brining


Sa'če Srdžan (Srđan Fuchs) da uleti sa pravim informacijama sa prve borbene linije.

Srdžo javi se!

Lutamo i nagađamo.

Ko je u igri?

,,Studio,,?
solo solo 22:35 07.10.2023

?


Nema ni Krla na Pinku.

Izgleda je zadužen za unutrašnju politiku.

Il' ne divani Hebrejski.
shmoo shmoo 11:28 08.10.2023

Re: ?

solo

Nema ni Krla na Pinku.

Izgleda je zadužen za unutrašnju politiku.

Il' ne divani Hebrejski.



Па ваљда је научио хебрејски радећи раме уз раме са Асафом Ејсином?


Prvi zvanični susret Aleksandra Vučića i Asafa Eisina dogodio se 2004. godine, kada je sa aktuelnim predsednikom države radio na njegovoj kampanji za gradonačelnika Beograda. (ЛИНК)




Матори, јебо Блог Б92...

Него, 'оћемо ли следећег викенда на Маурицијус на пецање?

Мислим, знам да су нам обојици Киншаса и Каракас у срцу, али треба с времена на време мало да променимо ритам.







solo solo 18:18 08.10.2023

Re: ?

Мислим, знам да су нам обојици Киншаса и Каракас у срцу, али треба с времена на време мало да променимо ритам.


Da,ovde ubi besmisao.
emilia emilia 02:43 10.10.2023

2000 godina=20 milenijuma, MMuka-bruka.

solo Da,ovde ubi besmisao.

Ubi.
Q: Koja je ovo godina, Anno Domini?
shmoo: MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMXXIII - 20 023.
shmoo Да би на тој територији 1948. био основан данашњи Израел, 2000 година после последње јеврејске државе на тој територији. То је 20 миленијума. Колико је то генерација људског рода... Или поколења, свеједно.

solo solo 08:44 10.10.2023

Re: 2000 godina=20 milenijuma, MMuka-bruka.

Ubi.
Q: Koja je ovo godina, Anno Domini?
shmoo: MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMXXIII - 20 023.


Fali ti jedno M

Ima samo 19.
emilia emilia 08:49 10.10.2023

Re: 2000 godina=20 milenijuma, MMuka-bruka.

Ima samo 19.

Ima 20.
solo solo 09:18 10.10.2023

Re: ono kad si nesiguran

Ima 20.


Moša

Pazi brojao si.

Razočarao si me Emily.

A u momentima sam te prihvatao za ozbiljnog lika.
shmoo shmoo 12:03 10.10.2023

Re: 2000 godina=20 milenijuma, MMuka-bruka.

emilia

shmoo Да би на тој територији 1948. био основан данашњи Израел, 2000 година после последње јеврејске државе на тој територији. То је 20 миленијума.


Шта да ти кажем...

Дебели прстићи, а мали дугмићи.

Знаш ти одлично каква је то мука са малим тастатурама јер имаш исте проблеме.

Зато више волиш да копипејстујеш туђе текстове (и качиш их непотписане) јербо знаш да ако будеш сам куцкао нешто своје, имаћеш гомилу типфелера.

Него шта је ово сада? Овај твој коментар?

Је л' ово нешто са курса за омладину о извештавању из непријатељског окружења?

Па у духу обуке на том твом курсу који држиш клинцима прелазимо сада на фазу личних (опрости, особних) увреда и дисквалификација личности саговорника у недостатку боље аргументације?

Ко те не зна, скупо би те платио.

Али...

Знамо се ти и ја одавно, знамо се.

Како те оно беше назвао Фрихенд једном приликом на Блогу Б92?

Нилски коњ са хипертрофираним егом?


П.С. - Ко је аутор оног текста булшита који си окачио овде одакле смо и почели ово дописивање?

Још увек нисам видео твој одговор.

solo solo 22:14 09.10.2023

Da, i to bi bilo to

"Ostvarili smo svoje ciljeve": Hamas spreman na prekid vatre?

Hamas je otvoren za razgovore o mogućem primirju sa Izraelom, pošto je "ostvario svoje ciljeve".


Ajd' sad svi na svoje radne zadatke.

Ko preživeo pričaće.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana