Lingvistika| Moj grad| Muzika

Wassup

maksa83 RSS / 17.10.2023. u 20:05

Ne znam da li se sećate ovog viralnog klipa od pre desetak godina:

 

Kako god, prolazim juče ne sećam se više ni gde i izgleda da se i ovaj street busker proslavio dotle da ne mora više da se smrzava na ulici nego eto može da se vidi i u našem malom mestu ni manje ni više nego na Kolarcu:

GdZdmjY.jpg 

Danas nešto vitlam po kraju i pogled mi se zaustavi na pločniku, reko' nemoj da me zajebavaš...  

Ko ne veruje može da ode da proveri, na Bulevaru, otpr. ispred prostorija Stranke Pravde i Pomirenja pok. Zukorlića.

Glasno sam se nasmejao.

vCWTyK9.jpg 

 

 



Komentari (509)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 13:22 18.10.2023

Re: kad niko neće o Gazi

newimprovedtadejus
pa moram ja..
nama škola poslala dopis, uvijek pošalju šta god da se desi i uvijek je poruka mir, sreća, ljubav, podrška..
e ovaj put..
ladno u mejlu opet mir, sreća, ljubav, ako se neko dijete osjeća aknsiozno ili pod pritiskom ili šta god da se obrate školi, škola podrška, mir ljubav sve super i prosleđuju mail opštine a kad li tamo..
mir, ljubav, podrška, i mi sarađujemo sa lokalnom jevrejskom zajednicom da sprječimo, preduprječimo..
sad ajde ja vjerujem da je lokalno bilo okupljanja oko sinagoga a ne džamija.. al brate pa jel niste to mogli da sročite da pomenete i muslimanske zajedice majmu mu..
nevjerovaj..



Ovo izmedju radikalnih Irazelaca i Palestinaca je bilo pitanje vremena kad ce se desiti. Ja sam mislio da ce to doci mnogo kasnije ali prevarih se. O radikalnom islamu i Hamasu koji finansira Iran se dosta zna. Manje se zna o radikalnim desnicarima u Izraelu ili o ortodosknom pokretu ciji pripadnici danas cine skoro 15% populacije. To su ovi sto im vera zabranjuje da rade a kad im ministar finansija kaze da ce menjati propise bude proglasen za djavla.

U medjuvremenu na Zapadu se desilo sirenje anti-islamskog narativa sa jedne i Denkverbota sa druge strane. Dodaj tome i ubrzavanje sirenja eksplicitnih slika nasilja i laznih informacija preko medija i nestajanje zelje da se nauci, kriticki porazmisli i razume.

Pa onda emancipacija raznih radikalnih islamistickih pokreta na teritoriji Evrope ili US koji su pokupili levicarski diskurs kad muslimane treba predstaviti samo kao zrtve odnosno desnicarski diskurs kad treba uskliknuti koja rasa je vrednija.

Papazjanija.





newimprovedtadejus newimprovedtadejus 14:07 18.10.2023

Re: kad niko neće o Gazi

Neues aus der Nachbarschaft
newimprovedtadejus
pa moram ja..
nama škola poslala dopis, uvijek pošalju šta god da se desi i uvijek je poruka mir, sreća, ljubav, podrška..
e ovaj put..
ladno u mejlu opet mir, sreća, ljubav, ako se neko dijete osjeća aknsiozno ili pod pritiskom ili šta god da se obrate školi, škola podrška, mir ljubav sve super i prosleđuju mail opštine a kad li tamo..
mir, ljubav, podrška, i mi sarađujemo sa lokalnom jevrejskom zajednicom da sprječimo, preduprječimo..
sad ajde ja vjerujem da je lokalno bilo okupljanja oko sinagoga a ne džamija.. al brate pa jel niste to mogli da sročite da pomenete i muslimanske zajedice majmu mu..
nevjerovaj..



Ovo izmedju radikalnih Irazelaca i Palestinaca je bilo pitanje vremena kad ce se desiti. Ja sam mislio da ce to doci mnogo kasnije ali prevarih se. O radikalnom islamu i Hamasu koji finansira Iran se dosta zna. Manje se zna o radikalnim desnicarima u Izraelu ili o ortodosknom pokretu ciji pripadnici danas cine skoro 15% populacije. To su ovi sto im vera zabranjuje da rade a kad im ministar finansija kaze da ce menjati propise bude proglasen za djavla.

U medjuvremenu na Zapadu se desilo sirenje anti-islamskog narativa sa jedne i Denkverbota sa druge strane. Dodaj tome i ubrzavanje sirenja eksplicitnih slika nasilja i laznih informacija preko medija i nestajanje zelje da se nauci, kriticki porazmisli i razume.

Pa onda emancipacija raznih radikalnih islamistickih pokreta na teritoriji Evrope ili US koji su pokupili levicarski diskurs kad muslimane treba predstaviti samo kao zrtve odnosno desnicarski diskurs kad treba uskliknuti koja rasa je vrednija.

Papazjanija.


nisam stekla utisak da se skup desnice i ortodoksnih vjernika u Izraelu 100% preklapaju.. čini mi se da se radi o odvojenim pitanjima..
kako bilo..
ja definitivno nikad nisam vidjela ovakav broj senaria vezanih isključivo za ratne sukobe..
nisam pristalica teorije kako to neko namjerno planira e da bi izbjegao suočavanje sa problemom deficita, inflacije ili šta je već trenutno aktuelno..
to nema smisla..
ali prosto realan broj otvorenih žarišta i količina energije koja se posvećuje analizama a šta ako ovi zarate, a šta ako oni je tolika da ne možeš da ne razmišljaš o Čehovu i pušci iz prvog čina..
jeste i da čitam stalno neku mračnu literaturu, od ljetos sam s grupom mama u ni manje ni više nego u book club-u pa mame mahom ne žele da čitaju mračnu literaturu (ne može se namaći dovoljno uppera) al sad stvarno počinjem da mislim da treba i ja da smanjim
Milan Novković Milan Novković 14:09 18.10.2023

Re: kad niko neće o Gazi

Neues aus der Nachbarschaft
newimprovedtadejus
pa moram ja..
nama škola poslala dopis, uvijek pošalju šta god da se desi i uvijek je poruka mir, sreća, ljubav, podrška..
e ovaj put..
ladno u mejlu opet mir, sreća, ljubav, ako se neko dijete osjeća aknsiozno ili pod pritiskom ili šta god da se obrate školi, škola podrška, mir ljubav sve super i prosleđuju mail opštine a kad li tamo..
mir, ljubav, podrška, i mi sarađujemo sa lokalnom jevrejskom zajednicom da sprječimo, preduprječimo..
sad ajde ja vjerujem da je lokalno bilo okupljanja oko sinagoga a ne džamija.. al brate pa jel niste to mogli da sročite da pomenete i muslimanske zajedice majmu mu..
nevjerovaj..



Ovo izmedju radikalnih Irazelaca i Palestinaca je bilo pitanje vremena kad ce se desiti. Ja sam mislio da ce to doci mnogo kasnije ali prevarih se. O radikalnom islamu i Hamasu koji finansira Iran se dosta zna. Manje se zna o radikalnim desnicarima u Izraelu ili o ortodosknom pokretu ciji pripadnici danas cine skoro 15% populacije. To su ovi sto im vera zabranjuje da rade a kad im ministar finansija kaze da ce menjati propise bude proglasen za djavla.

U medjuvremenu na Zapadu se desilo sirenje anti-islamskog narativa sa jedne i Denkverbota sa druge strane. Dodaj tome i ubrzavanje sirenja eksplicitnih slika nasilja i laznih informacija preko medija i nestajanje zelje da se nauci, kriticki porazmisli i razume.

Pa onda emancipacija raznih radikalnih islamistickih pokreta na teritoriji Evrope ili US koji su pokupili levicarski diskurs kad muslimane treba predstaviti samo kao zrtve odnosno desnicarski diskurs kad treba uskliknuti koja rasa je vrednija.

Papazjanija.


Ukratko sada, više kasnije:

- Hamas uglavnom finansira Katar - čitaj Anglosaksonci

- Istorijski su ih uglavnom finansirali Izrael i Anglosaksonci (ja sam mislio onomad da ti dam neke linkove ali otišao poslom, a sada imaš "materijala" na sve strane.

- Iranski konj za trku su Hezbolah - višestruko moćniji i bolje organizovani

- Izrael je znao unapred za ovaj napad i dozvolio ga je (u grubim crtama, detalji su ih možda neki iznenadili). Sada ima oklevanja zbog svega i svačega: dinamike oko spašavanja Netanjahua, u ime njihove unutrašnje borbe, nejasnoće što se tiče Hezbolah planova, neočekivanog uspeha ruske i kineske diplomatije u organizovanju bliskog istoka oko konsenzusa, dometa neocons sa dva nosača tama i pripadajućom skalamerijom (oni obično bombarduju slabije sa sigurne udaljenosti, al ovaj konflikt je specifičan na razne načine ...) - čisto da ti malo zagolicam maštu, pa poso zove ponovo, počinju kiže pa moram da "konzerviram" poteze na nezavrenim poslovima
ecce-florian ecce-florian 14:14 18.10.2023

Re: kad niko neće o Gazi

maksa83

Svi brinu o njima u Pojasu Gaze a mi što živimo u Pojasu Laze ko nas jebe...


Pz, ja sam ovaj tvoj post met'o u favorite, mis'im nema reči

čitam ,čitam, pa mi malo malo krene salvacija, pa onda ipak teško al'


uzdržim se

ps

drago mi je jedino da konačno pobedjuje istina, da je Kralj ( maloletni kojem je naredjeno da bude punoletan) mada u Londonu, ipak bio komunista ( što tamo uopšte u to vreme nije bilo čudno), i da je ( moguće ) on organizovao 27. mart ( jer je iz Zagreba ipak preko Beograda otputovao u Grčku sve ispraćen s engleskim otpravnikom poslova) a da je komandant vojske bio rusofil i rojalista, da je bio za kraljOv brak s grkinjom a protivu engleskih komunjara) , al mu to nije vredIlo jer su ga Briti izdali ( ko kneza kojeg su o'stranili u južnu afriku sa sumLJOm da je bio profašista , a zbog tog su i Leskovac na njegov rodjendan bombardovali, normaaaalno neopravdanom jer je bilo MORALNO da potpiše trojni pakt i ko Norvežani sačuva Srbe što je u datom trenutku bila teška , ali mudra nadasve odluka.

A Kralj ( onaj maloletni kojem je ministar vojni - to ko ex Vulin a sad VCučević - dao saglasnos' za brak kad ni Idn nije teo)dao da mu engleski komunisti u DFJ odnosno FNRJ sude jer je proruski orijentisan , a sve da bi engleski komunista Tito reko ne ruskom caru Džugašviliju koji je pobio prethodnu carsku familiju da bi posto novi sveruski car ( i šire)

a mi smo jelte normalono rojalisti ( caristi included)


ne može se OBJEKTIVNA istorija nikako sakriti

fala maho za ovaj post

ps

baš sam kod Spire te pit'o ( ko stručnjaka za okoštale platforme) kako bi mogao pred sam kraj svog blogerskog života, da sve kometare metem u sivu zonu ( ono citiram pa posive) al od prvog do poslednjeg i onda ,crno na belo , napišem (npr)


m - daa

u očekivanju tvoje pomoći u mom probelmu, ostajem s poštovanjem

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 14:28 18.10.2023

Re: kad niko neće o Gazi

nisam stekla utisak da se skup desnice i ortodoksnih vjernika u Izraelu 100% preklapaju.. čini mi se da se radi o odvojenim pitanjima..
kako bilo..
ja definitivno nikad nisam vidjela ovakav broj senaria vezanih isključivo za ratne sukobe..


Ne poklapaju se skroz ali nije to ni nuzno. Dovoljno je da imas znacajan procenat populacije gde svaka grupa na svoj nacin doprinosi nefunkcionalnosti drustva. Jedna na politicki a drugo na drustveno-reliogiozni nacin. Pri cemu se sve to desava u drzavi koja je stalno egzistencijalno ugrozena i pri cemu je to drustvo sa istorijom Holokausta i pri cemu sa druge strane imas jednu potpuno nefunkcionalnu zajednicu sa kojom treba da vodis dijalog.

Nije da nije dovoljno tamno.


newimprovedtadejus newimprovedtadejus 14:35 18.10.2023

Re: kad niko neće o Gazi

Neues aus der Nachbarschaft
nisam stekla utisak da se skup desnice i ortodoksnih vjernika u Izraelu 100% preklapaju.. čini mi se da se radi o odvojenim pitanjima..
kako bilo..
ja definitivno nikad nisam vidjela ovakav broj senaria vezanih isključivo za ratne sukobe..


Ne poklapaju se skroz ali nije to ni nuzno. Dovoljno je da imas znacajan procenat populacije gde svaka grupa na svoj nacin doprinosi nefunkcionalnosti drustva. Jedna na politicki a drugo na drustveno-reliogiozni nacin. Pri cemu se sve to desava u drzavi koja je stalno egzistencijalno ugrozena i pri cemu je to drustvo sa istorijom Holokausta i pri cemu sa druge strane imas jednu potpuno nefunkcionalnu zajednicu sa kojom treba da vodis dijalog.

Nije da nije dovoljno tamno.


da, pročitah i ja tih zaključaka da je njima društvo u dubokoj političkoj krizi..
bilo bi zanimljivo vidjeti zašto, njima ekonomski ide odlično.. zaista odlično.. jedna od rijetkih razvijenih privreda sa visokim standardom a i visokim rastom, malim dugom, niskom inflacijom, izrazito niskom nezaposlenošću, solidnom demografskom situacijom, rječju rijetko solidna a bogata privreda posebno danas kad razvijene privrede mahom imaju ozbiljne strukturne probleme a demografiju da i ne pominjemo..
kako i zašto se tako upucaše po sred koljena, ne znam
Milan Novković Milan Novković 15:02 18.10.2023

Re: kad niko neće o Gazi

Neues aus der Nachbarschaft
nisam stekla utisak da se skup desnice i ortodoksnih vjernika u Izraelu 100% preklapaju.. čini mi se da se radi o odvojenim pitanjima..
kako bilo..
ja definitivno nikad nisam vidjela ovakav broj senaria vezanih isključivo za ratne sukobe..


Ne poklapaju se skroz ali nije to ni nuzno. Dovoljno je da imas znacajan procenat populacije gde svaka grupa na svoj nacin doprinosi nefunkcionalnosti drustva. Jedna na politicki a drugo na drustveno-reliogiozni nacin. Pri cemu se sve to desava u drzavi koja je stalno egzistencijalno ugrozena i pri cemu je to drustvo sa istorijom Holokausta i pri cemu sa druge strane imas jednu potpuno nefunkcionalnu zajednicu sa kojom treba da vodis dijalog.

Nije da nije dovoljno tamno.


U Izraelu ide polako i unutrašnja drama.

Da ne pokušavam svojim-rečima bluz evo ti link - specijalno sam razmislio koji da ti dam. Pomeriće ti kontekst na kvalitetan način.

A male tajne još manjih majstora: autor članka je bio emajšes 30 godina, uglavnom na bliskom istoku. Kad mu čitaš članke rekao bi pro-ruski, u penziji, bolestan, ...

... al treba znati jedno pravilo: jednom emajšes, uvek emajšes - sumnjam da postoji njihov polu-bitni bivši operativac kod kojeg ovo nije tačno po bar 50% verovatnoći.

I treba znati da su britanci još uvej vanredno moćni pošto kontrolišu velike delove US spoljne politike (neocons su njihovi korisni idioti, npr, wef/eu vrhunski neprijatelji ... al brzo kreće zbunjoza - kad im se mnogi sitni ili veći interesi poklapaju oni liče na jedno, a u stvari su samo članovi istog kartela dok im se interesi ne raziđu.

U znanju šta se sad dešava imamo 3 bitna sloja:

- Vrh: Putin, Xi, Soros, ovaj emajšes što je nasledio open sosajti fondejšn i bio glavni na glasačke mašine (manje poznat fakat) u prethodnim us izborima, emajšes topbrass uopšte, ... E Rotšilde i slične nadprostornovremenske ne računam (on je Sorosov line manager ionako, ako bi morali da mu pripišemo nekog). Bitno: i da je pri zdravoj pameti Biden, npr, jedva da bi bio u ovoj grupi - Tramp bi bio bliže (opisuje ih nedavno jedan autor - Tramp: relativno genijalan spoljnopolitičar u šarlatanskoj ulozi/odori, Bajden: šarlatan u relativno "genijalnoj" odeći (nije, al bar što se tiče velikog dela u populacije ...)

- Srednji sloj: izuzetno dobro informisani profesionalci, mnogi pišu

- Mi ostali što nas donekle interesuje što se dešava: čitači srednjeg sloja.

Bitno je shvatiti da svako ima poneku kartu koju ne pokazuje, čak i na vrhu Putin i Xi beprekorno rade kao tim, nema nikakvih gličeva, ali ni jedan ne zna potpuno strategijsku postavku drugog na duži rok u sitnim detaljima.

- Srednji sloj mnogo toga ne zna i kad su im odlične i "očigledne" teorije.

- A mi dole cepamo, pogotovo ako smo Srbi (a svi u Srbiji smo Srbi, valjda - čisto da malo podbodem Maksu-i-Mikija, što sam ja gori od drugih

- ... itd

Pošto si već par puta pomislio da Iranci finansiraju Hamas evo zašto to ljudima brzo pada na pamet: zato što Izraelci žele veći rat protiv Irana, ali ne mogu da ga dobiju pa žele da ga US+šira svetska zapadna zajednica vode. Ne može da ga dobije ni US, al o iz njihove perspektive nije bitno.

Tako, šta god da se desi protiv njih, a da međunarodna zajednica osudi, oni će na sve polu-ubedljive načine pokušati da stave Iran iza toga. Ovom prilikom nisu imali te načine pa su te teze uglavnom povučene.

EDIT: Ne dadoh bitan članak, pažljivo probran, na temu unutrašnjih izraelskih sitnica

Pulling the Roof Down on Today’s Paradigm

ecce-florian ecce-florian 15:05 18.10.2023

Re: kad niko neće o Gazi

newimprovedtadejus




da, pročitah i ja tih zaključaka da je njima društvo u dubokoj političkoj krizi..
bilo bi zanimljivo vidjeti zašto, njima ekonomski ide odlično.. zaista odlično.. jedna od rijetkih razvijenih privreda sa visokim standardom a i visokim rastom, malim dugom, niskom inflacijom, izrazito niskom nezaposlenošću, solidnom demografskom situacijom, rječju rijetko solidna a bogata privreda posebno danas kad razvijene privrede mahom imaju ozbiljne strukturne probleme a demografiju da i ne pominjemo..
kako i zašto se tako upucaše po sred koljena, ne znam


da
ali za razumevanje istorijskih tokova potreban je ipak pomak

ajd po sećanju da probam da citiram Časlava Koprivicu

"Ne postoji savremena filozofija ( savremena istorija) Samo je politika SAVREMENA ( sa svojim vremenom, isto vremena)"

U tom kontekstu savremena politika naplaćuje odredjene ustupke (koristi, pomoći) iz prošlosti i obećava odredjene koristi u budućnosti

Pljačkanje srednjeg ( nama bliskog) istoka zarad , biraj, zaštite Isusovog groba, Aleksandrovih pohoda na Aziju... nije nikakva novost za evropsku i anglosaksonsku politiku. Pre neki dan je bio petak 13. početkom XIV veka. Crni Je po Filipu koji je započeo akciju da pobije SVE templare . A pobio ih je jer su u jednom od "oslobadjanja " Palestine Vitlejema, Betlehema..... opljačkali sve što je moglo pa Filipu Vrancuskom kralju za rat sa Englezima ( sic a svi se sećaju Ričarda srca lavljeg iz filmova, kad ono...) popunili budžetske rupe jer je ista ( Francuska ) bila pred bankrotom. Birajući izmedju tog da im vratii ( a nije imao odakle) i da ih proglasi jereticima i pobije, on je izabrao ovo drugo. Nije čudno, zar ne?

Svaka sličnost sa trenutnim potpisivanjem sporazuma nekih država u Pekingu u okviru Pojas i put , kao i preraspodela zona uticaja od Turske do Arabijskog poluostrva je slučajna

newimprovedtadejus newimprovedtadejus 15:14 18.10.2023

Re: kad niko neće o Gazi

ecce-florian
newimprovedtadejus




da, pročitah i ja tih zaključaka da je njima društvo u dubokoj političkoj krizi..
bilo bi zanimljivo vidjeti zašto, njima ekonomski ide odlično.. zaista odlično.. jedna od rijetkih razvijenih privreda sa visokim standardom a i visokim rastom, malim dugom, niskom inflacijom, izrazito niskom nezaposlenošću, solidnom demografskom situacijom, rječju rijetko solidna a bogata privreda posebno danas kad razvijene privrede mahom imaju ozbiljne strukturne probleme a demografiju da i ne pominjemo..
kako i zašto se tako upucaše po sred koljena, ne znam


da
ali za razumevanje istorijskih tokova potreban je ipak pomak

ajd po sećanju da probam da c"itiram Časlava Koprivicu

"Ne postoji savremena filozofija ( savremena istorija) Samo je politika SAVREMENA ( sa svojim vremenom, isto vremena)"

U tom kontekstu savremena politika naplaćuje odredjene ustupke (koristi, pomoći) iz prošlosti i obećava odredjene koristi u budućnosti

Pljačkanje srednjeg ( nama bliskog) istoka zarad , biraj, zaštite Isusovog groba, Aleksandrovih pohoda na Aziju... nije nikakva novost za evropsku i anglosaksonsku politiku. Pre neki dan je bio petak 13. početkom XIV veka. Crni Je po Filipu koji je započeo akciju da pobije SVE templare . A pobio ih je jer su u jednom od "oslobadjanja " Palestine Vitlejema, Betlehema..... opljačkali sve što je moglo pa Filipu Vrancuskom kralju za rat sa Englezima ( sic a svi se sećaju Ričarda srca lavljeg iz filmova, kad ono...) popunili budžetske rupe jer je ista ( Francuska ) bila pred bankrotom. Birajući izmedju tog da im vratii ( a nije imao odakle) i da ih proglasi jereticima i pobije, on je izabrao ovo drugo. Nije čudno, zar ne?

Svaka sličnost sa trenutnim potpisivanjem sporazuma nekih država u Pekingu u okviru Pojas i put , kao i preraspodela zona uticaja od Turske do Arabijskog poluostrva je slučajna


ko se jednom na izvoru marksizma napoji tom dijalektički materijlizam iz glave ne izbi..
ecce-florian ecce-florian 15:27 18.10.2023

Re: kad niko neće o Gazi

ko se jednom na izvoru marksizma napoji tom dijalektički materijlizam iz glave ne izbi..


hahah ( volim ovaj ROFL više nego išta, nigde ga nema sem na b92 blogu

da
zaboravio sam da napišem ( kažem)

par godina pre nego je pobio temlare, prvo je Jevrejima u Francuskoj uveo porez na zelenaške poslove a zatim konfiskovao svu imovinu ( i njima je bio dužan)

kad ih je narečeni Filip pobiJo ( temlare) , i na taj način sam sebi dao indulgentio ( oprost) duga preostalo je još ponešto od onog što je opljačkao od templara. Da ne bi bilo da je alav , a velikodušan kakav jepoklonio je to ( na nagovor Pape tadašnjeg) redu Malteških sokolova sv Jovana nešto para i pokretnih a naročito, zemlju koju je konfiskovao. Medjutim ( hahaha)
Na poklonjenu zemlju je uveo takve poreze da su je se Malteški sokolovi ( vitezovi) jedva uspeli ratosiljati

Kad već govorimo o dijalektičkom materijalizmu, ovako se ponaša pravi Car

vidi pod - ko ima ekonomsku moć.....


newimprovedtadejus newimprovedtadejus 16:55 18.10.2023

Re: kad niko neće o Gazi

ecce-florian
ko se jednom na izvoru marksizma napoji tom dijalektički materijlizam iz glave ne izbi..


hahah ( volim ovaj ROFL više nego išta, nigde ga nema sem na b92 blogu

da
zaboravio sam da napišem ( kažem)

par godina pre nego je pobio temlare, prvo je Jevrejima u Francuskoj uveo porez na zelenaške poslove a zatim konfiskovao svu imovinu ( i njima je bio dužan)

kad ih je narečeni Filip pobiJo ( temlare) , i na taj način sam sebi dao indulgentio ( oprost) duga preostalo je još ponešto od onog što je opljačkao od templara. Da ne bi bilo da je alav , a velikodušan kakav jepoklonio je to ( na nagovor Pape tadašnjeg) redu Malteških sokolova sv Jovana nešto para i pokretnih a naročito, zemlju koju je konfiskovao. Medjutim ( hahaha)
Na poklonjenu zemlju je uveo takve poreze da su je se Malteški sokolovi ( vitezovi) jedva uspeli ratosiljati

Kad već govorimo o dijalektičkom materijalizmu, ovako se ponaša pravi Car

vidi pod - ko ima ekonomsku moć.....




moraš prvo sa sobom da se dogovoriš dal je ko ima ekonomsku moć il je ko ima ekonomski dug jer jebaga ne mere oboje odjednom..
onda moraš da vidiš i šta je tačno u Gazi još ostalo da se pokrade.. ili pak aludiraš da Izrael namjerava pokrađivanje da vrši od Irana..
ili je to ipak UK koja pokrađuje Gazu-- ili bješe Iran..
al dobro, može i ovo po marksu.. taman jednako objašnjava problem
promoter promoter 17:11 18.10.2023

Re: kad niko neće o Gazi

Milan Novković
Neues aus der Nachbarschaft
nisam stekla utisak da se skup desnice i ortodoksnih vjernika u Izraelu 100% preklapaju.. čini mi se da se radi o odvojenim pitanjima..
kako bilo..
ja definitivno nikad nisam vidjela ovakav broj senaria vezanih isključivo za ratne sukobe..


Ne poklapaju se skroz ali nije to ni nuzno. Dovoljno je da imas znacajan procenat populacije gde svaka grupa na svoj nacin doprinosi nefunkcionalnosti drustva. Jedna na politicki a drugo na drustveno-reliogiozni nacin. Pri cemu se sve to desava u drzavi koja je stalno egzistencijalno ugrozena i pri cemu je to drustvo sa istorijom Holokausta i pri cemu sa druge strane imas jednu potpuno nefunkcionalnu zajednicu sa kojom treba da vodis dijalog.

Nije da nije dovoljno tamno.


U Izraelu ide polako i unutrašnja drama.

Da ne pokušavam svojim-rečima bluz evo ti link - specijalno sam razmislio koji da ti dam. Pomeriće ti kontekst na kvalitetan način.

A male tajne još manjih majstora: autor članka je bio emajšes 30 godina, uglavnom na bliskom istoku. Kad mu čitaš članke rekao bi pro-ruski, u penziji, bolestan, ...

... al treba znati jedno pravilo: jednom emajšes, uvek emajšes - sumnjam da postoji njihov polu-bitni bivši operativac kod kojeg ovo nije tačno po bar 50% verovatnoći.

I treba znati da su britanci još uvej vanredno moćni pošto kontrolišu velike delove US spoljne politike (neocons su njihovi korisni idioti, npr, wef/eu vrhunski neprijatelji ... al brzo kreće zbunjoza - kad im se mnogi sitni ili veći interesi poklapaju oni liče na jedno, a u stvari su samo članovi istog kartela dok im se interesi ne raziđu.

U znanju šta se sad dešava imamo 3 bitna sloja:

- Vrh: Putin, Xi, Soros, ovaj emajšes što je nasledio open sosajti fondejšn i bio glavni na glasačke mašine (manje poznat fakat) u prethodnim us izborima, emajšes topbrass uopšte, ... E Rotšilde i slične nadprostornovremenske ne računam (on je Sorosov line manager ionako, ako bi morali da mu pripišemo nekog). Bitno: i da je pri zdravoj pameti Biden, npr, jedva da bi bio u ovoj grupi - Tramp bi bio bliže (opisuje ih nedavno jedan autor - Tramp: relativno genijalan spoljnopolitičar u šarlatanskoj ulozi/odori, Bajden: šarlatan u relativno "genijalnoj" odeći (nije, al bar što se tiče velikog dela u populacije ...)

- Srednji sloj: izuzetno dobro informisani profesionalci, mnogi pišu

- Mi ostali što nas donekle interesuje što se dešava: čitači srednjeg sloja.

Bitno je shvatiti da svako ima poneku kartu koju ne pokazuje, čak i na vrhu Putin i Xi beprekorno rade kao tim, nema nikakvih gličeva, ali ni jedan ne zna potpuno strategijsku postavku drugog na duži rok u sitnim detaljima.

- Srednji sloj mnogo toga ne zna i kad su im odlične i "očigledne" teorije.

- A mi dole cepamo, pogotovo ako smo Srbi (a svi u Srbiji smo Srbi, valjda - čisto da malo podbodem Maksu-i-Mikija, što sam ja gori od drugih

- ... itd

Pošto si već par puta pomislio da Iranci finansiraju Hamas evo zašto to ljudima brzo pada na pamet: zato što Izraelci žele veći rat protiv Irana, ali ne mogu da ga dobiju pa žele da ga US+šira svetska zapadna zajednica vode. Ne može da ga dobije ni US, al o iz njihove perspektive nije bitno.

Tako, šta god da se desi protiv njih, a da međunarodna zajednica osudi, oni će na sve polu-ubedljive načine pokušati da stave Iran iza toga. Ovom prilikom nisu imali te načine pa su te teze uglavnom povučene.

EDIT: Ne dadoh bitan članak, pažljivo probran, na temu unutrašnjih izraelskih sitnica

Pulling the Roof Down on Today’s Paradigm


Bravo Milane!
Sreća te imamo tebe, pa ne moramo da čitamo kojekakve budaletine.
ecce-florian ecce-florian 18:13 18.10.2023

Re: kad niko neće o Gazi

@newimprovedtadejus
moraš prvo sa sobom da se dogovoriš dal je ko ima ekonomsku moć il je ko ima ekonomski dug jer jebaga ne mere oboje odjednom..

ma mere
vid OVU igračku. jako mi se svidja

nominalno tlies'tli tliliona, procentualno 128% GDP. Očeš da kažeš da nemaju moć već samo dug?

onda moraš da vidiš i šta je tačno u Gazi još ostalo da se pokrade

jbg ni Libija nije baš bila mnogo drugačija 2010. pa se BP nije libijo da im donese demokratiju ( onaj autokrata rešio da poveća cene nafte nakon isteka ugovora, pa de to ima)

ili je to ipak UK koja pokrađuje Gazu-- ili bješe Iran..

dal "pokradjuje" ne znam al da je "pokradjivao" čini se. u Persiji ( današnjem Iranu) je bila prva koncesija nafteza BP ( tad su se zvali malo drugačije. ondak su se malko otimali s nemcima sredinom prošlog veka, pa ondaK Teheranska ko'ferencija i ondak ajax demokratija pesedest i neke


ili je to ipak UK koja pokrađuje Gazu-- ili bješe Iran..

mhm, u kontinuitetu

al dobro, može i ovo po marksu.. taman jednako objašnjava problem
sad ne znam dal je po Marxu al drago mi je da ti je objasnilo

ps
Marx je ipak preko 30 godina bio Londoner, tako da .....
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 19:53 18.10.2023

Re: kad niko neće o Gazi

Ukratko sada, više kasnije:


Probao sam ja nesto i sam da nadjem ali hvala.

Mozda je do mene ali meni ovaj tekst ne objasnjava zasto Izrael hoce da napadne Iran. Meni je tekst neuverljiv jer umesto da izvuce jednu ili dve teze i onda ih potvrdi nekim izvorima ili argumentacijom autor nabacuje iznova nove teze i sve se pretvori u jako slabu spekulaciju.

Isto ovo za Hamas i Britance. Istina da im sefovi sede u Kataru i da ih Katar sponzorise ali Iran ne krije da ih i oni finansijski i vojno podrzavaju. Ne iskljucujem da ih i Britanci sponzorisu ali do sada jos ne videh neke izvore kojima se moze verovati. Plus sta bi bila motivacija? Da pretpostavimo da je ovo oko Britanac tacno, ali sta bi bila motivacija Hamasu?

Kako objasniti da oni tamo godinama prave desetine kilometara supersigurnih tunela da bi realizovali neku britansku politiku protiv Irana? Pri cemu Iran koji kaze da ih podrzava to sve ne primeti? Kako da ne ukapiraju? Ili kad kazemo Hamas, nisu to vanzemaljci nego muskarci 20 do 50 godina koji su odrasli u izbeglickom naselju u Gazi i cije porodice tamo zive. Ne znam kako objasniti da oni rade na stetu svoje zajednice a u korist Britanaca. Da kazemo da su izmanilupisani ali bas niko da ne ukapira.

Ono sto mene zanima je kako je Hamas uspeo da napravi te svoje tunele. Kojom lovom i logistikom, i kako da nije bilo dovoljno otpora medju Palestincima da se usprotive da celu Gazu (sa skolama, dzamijama, privatnim kucama...) pretvore u vojni cilj?

Milan Novković Milan Novković 21:31 18.10.2023

Re: kad niko neće o Gazi


Neues aus der Nachbarschaft
Ukratko sada, više kasnije:


Probao sam ja nesto i sam da nadjem ali hvala.

Mozda je do mene ali meni ovaj tekst ne objasnjava zasto Izrael hoce da napadne Iran. Meni je tekst neuverljiv jer umesto da izvuce jednu ili dve teze i onda ih potvrdi nekim izvorima ili argumentacijom autor nabacuje iznova nove teze i sve se pretvori u jako slabu spekulaciju.

Isto ovo za Hamas i Britance. Istina da im sefovi sede u Kataru i da ih Katar sponzorise ali Iran ne krije da ih i oni finansijski i vojno podrzavaju. Ne iskljucujem da ih i Britanci sponzorisu ali do sada jos ne videh neke izvore kojima se moze verovati. Plus sta bi bila motivacija? Da pretpostavimo da je ovo oko Britanac tacno, ali sta bi bila motivacija Hamasu?

Kako objasniti da oni tamo godinama prave desetine kilometara supersigurnih tunela da bi realizovali neku britansku politiku protiv Irana? Pri cemu Iran koji kaze da ih podrzava to sve ne primeti? Kako da ne ukapiraju? Ili kad kazemo Hamas, nisu to vanzemaljci nego muskarci 20 do 50 godina koji su odrasli u izbeglickom naselju u Gazi i cije porodice tamo zive. Ne znam kako objasniti da oni rade na stetu svoje zajednice a u korist Britanaca. Da kazemo da su izmanilupisani ali bas niko da ne ukapira.

Ono sto mene zanima je kako je Hamas uspeo da napravi te svoje tunele. Kojom lovom i logistikom, i kako da nije bilo dovoljno otpora medju Palestincima da se usprotive da celu Gazu (sa skolama, dzamijama, privatnim kucama...) pretvore u vojni cilj?


Ove priče su teške za početi pošto su ogromne, pa teške za pratiti iz više razloga, dva interesantna su:

- Mi koji ne zamo mnogo imamo tendenciju da državu vidmo kao jedan entitet, npr Izrael. A te države umeju da imaju i svoj ozbiljna unutrašnja previranja. Zbog Izraelske unutrašnjosti sam ti dao link. To je jedan članak, a ako hoćeš mnogo više detalja imaš podcastu, samo je on sat i 20 minuta:



Pošto je Glenn Diesen organizovao podcast (Professor at the University of South-Eastern Norway. Specijalnosti: International Relations, Greater Eurasia, Geoeconomics, Neoclassical realism, Russian Conservatism) a možda nisi čuo za njega evo i preporuke profe za kojeg si verovatno čuo (stvavljan je na blog njegovo predavanje dal još iz 2014 gde je rekao šta će se Ukrajini desiti, sve sa prljvaim NATOom kao oruđem, u vreme kad čelična stega "zvaničnog" narativa nije bila ni približno jaka kao ova sad.

John J. Mearsheimer - John J. Mearsheimer is the R. Wendell Harrison Distinguished Service Professor of Political Science at the University of Chicago, where he has taught since 1982.

- Glen Diesen je napisao svašta <-- LINK i ako obratiš pažnju na datume videćeš da je o mnogim stvarima pisao pre nego što su se desile. Onda oni, što znaju, promovišu i kopiraju edni druge, sjate se oko podcasts, i na kraju mi amateri prelistavamo

Upravo mu je izašla bitna knjiga (nisam pročitao, izlazi sledeće godine, ali su mnogi videli rukopis):


The Ukraine War & the Eurasian World Order

Preporuke:

- John J. Mearsheimer: "Diesen has written a terrific book about the emerging world order... A must read for anyone who wants to understand the great shift in the global distribution of power that is taking place before our eyes"

- Ambassador Chas Freeman: "A most thoughtful and realistic account of the evolution of the world order"

- Sergey Karaganov: "A must read to understand the complexity of the Ukraine War as a historical inflection point"

- Richard Sakwa: "A corrective to mainstream Western narratives, providing a powerful conceptual framework for critique. A brilliant foundational work"

- Clare Daly: “A superb book! Diesen dismantles the war propaganda and outlines why the Ukraine War is a symptom of a collapsing world order"

Amazon editorijal (uopšte ovo i prilažem zato što ogromna većina ovog nje nova, nego je sada na jednom mestu, i svašta ovog se već pojavilo na blogu, neke stvari više puta, neke baš mnogo puta)

"...Five hundred years of Western hegemony has ended, while the global majority's aspiration for a world order based on multipolarity and sovereign equality is rising. This incisive book addresses the demise of liberal hegemony, though pointing out that a multipolar Westphalian world order has not yet taken shape, leaving the world in a period of interregnum. A legal vacuum has emerged, in which the conflicting sides are competing to define the future order.

NATO expansionism was an important component of liberal hegemony as it was intended to cement the collective hegemony of the West as the foundation for a liberal democratic peace. Instead, it dismantled the pan-European security architecture and set Europe on the path to war without the possibility of a course correction. Ukraine as a divided country in a divided Europe has been a crucial pawn in the great power competition between NATO and Russia for the past three decades.

The war in Ukraine is a symptom of the collapsing world order. The war revealed the dysfunction of liberal hegemony in terms of both power and legitimacy, and it sparked a proxy war between the West and Russia instead of ensuring peace, the source of its legitimacy.

The proxy war, unprecedented sanctions, and efforts to isolate Russia in the wider world contributed to the demise of liberal hegemony as opposed to its revival. Much of the world responded to the war by intensifying their transition to a Eurasian world order that rejects hegemony and liberal universalism. The economic architecture is being reorganised as the world diversifies away from excessive reliance on Western technologies, industries, transportation corridors, banks, payment systems, insurance systems, and currencies. Universalism based on Western values is replaced by civilisational distinctiveness, sovereign inequality is swapped with sovereign equality, socialising inferiors is replaced by negotiations, and the rules-based international order is discarded in favour of international law. A Westphalian world order is reasserting itself, although with Eurasian characteristics.

The West's defeat of Russia would restore the unipolar world order while a Russian victory would cement a multipolar one
..."

Otišao sam postrance ...

2. Razlog zašto je teško pratiti neke od ovih priča, pored toga što države nisu pojedinačni entiteti sa jasnim interesima: ima dosta jako pametnih igrača. Ni jedan ne može deterministički da unapred napiše listu koraka/tranzicija koje će se desiti.

Po početku svakog novog velikog događaja, kako se izađe iz "otvaranja" nije lako predvideti sve bitne poteze "protivnika.

Primer, zapad je stvarno verovao da će Rusiju brzo paciti na kolena dobro isplaniranim sankcijama, već u početku finansijskim. To se nije desilo pa je "standardno otvaranje" prerazlo u partiju gde je potrebno mnogo razmišljanja na sve strane.

Ako ti A Crook nije ubedljiv ni u podcastu: ja ne znam boljeg što se tiče unutrašnjih bliskoistočnih čak i malih igrača i trvenja. Bolje on zna Bliski Istok (bio glavni pregovarač u raznim dramama koje smo pratili proteklih decenija - kao takav je morao da zna sve istorije, tekuća stanja i sitnice) nego što visprena i pametna baba, sa drugaricama, zna zbivanja u osrednjem selu.

E sad, o tvom komentaru bih ja mogao mnogo (što se tiče tema koje si potegao).

Ali toga ima toliko da bi stvarni ekpert mogao danima. Spominjao sam i ja sad N puta ih 500 zapadnih godina, al probaj ovog lika, što se tiče Britanije, od njih toliko toga ide: dva svetska rata, hladni, i ovaj sad treći ako se desi. Mi svi kažemo Jevrejiii, drže Amerikuuuu, .... ali Britanija, u stvari, drži i jedne i druge. U US je krenuo bunt sa Trampom, a operativno i posebno bitno sa NY FEDom, JP Morgano i još nekim iza ... puno Jevreja u mixu. Kažem ovo pošto zvuči nelogično da Londonu otmu LIBOR, "lebac" i kutija i sa štapom i kanapom za zapad, a iza leđa Britanci vuku mnoge bitne konce ... dok ne primetiš ...

... da je US podeljena - FED i US Tresury su potegli bodeže jedni na druge, ovi drugi su ...

...WEF/EU alat, sve sa Bidenom i timom...

...a EU je bliska Iranu, da ne ispadne da ih ne dotaknem, a komentar je predugačak...

... pa je EU neprijatelj Britanije, plus je Iran okosnica, sa Rusijom i Kinom, azijske integracije...

... a Britanci kontrolišu Izrael...NS2 su već podrili...

Al dobro, ako mislim da profesionalci ne mogu sve da smeste u nekoliko dana priče nemam iluzija o tome šta ja mogu da "prepričam", ako i to iole dobro, u komentaru.

Britanci nisu juče spoznali da su mali, i šta i kako rade je sve više ispriana priča, pa za hit-the-ground-running ljude koji kreću od malo znanja imamo:

Richard Poe - one and only. Oprez, on je controverzan:

Kao takvog ga je najbolje čuti u nedavnom podcastu - nemam pojma gde, ali ne bi trebalo da je teško naći.

A za iznenađenost i uvređenost - kako koga i od ljudi koji su ovo uopšte doticali jedino se sećam Benea, samo ne ne sećam da li krivi Jevreje ili Britance - toliko o pažljivom praćenju šta drugi pričaju ...

How the British Invented Communism (And Blamed it on the Jews)

E sad, tek ovde ćeš ostati neuveren - jedan trik što ja koristim kad je neko neubedljiv a hvale ga je da tu osobu odlsušam u diskusiji sa ostalima, o kojima već imam dobro mišljenje.

A od Rols-Rojseva imamo Kanađanina, bar sam ga 5 puta preporučio:

Matthew Ehretov THE CANADIAN PATRIOT

Napisao sam ovaj komentar u brzini, ograničeno mi je jako znanje, plus oni koji su mi reference i provereno dobri često imaju ...

... suprotna mišljenja, pa ako ti se nekad učinim kao previše nefleksibilan u stavu sa "očigledno" sumnjivim mišljenjem to je, skoro sigurno, ...

... neko emotivno-paralizovano frljanje








Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 22:01 18.10.2023

Re: kad niko neće o Gazi


Ove priče su teške za početi pošto su ogromne, pa teške za pratiti iz više razloga, dva interesantna su:


Mearsheimer je dosta dobro procenio ovo sa Rusijom i Evropom. Ono sa Kinom je totalno promasio.

Ovo ostalo sto si napisao morao bih prvo da uvezem u neku celinu.
dragosevacprekjuce dragosevacprekjuce 12:47 18.10.2023

aman -

ne rece mi jel pravilno 'mongolijci'?

(majstori, majstori...)

a privezak/ratkapnu da ostavimo za dalju diskusiju



p.s. valjda ces u narednih sedam dana da s'vatis da sam u pravu, pre zatvaranja ovog bloga.
maksa83 maksa83 12:50 18.10.2023

Re: aman -

ne rece mi jel pravilno 'mongolijci'?

Ne pravilno je Mongusi i Amerikanusi.

p.s. valjda ces u narednih sedam dana da s'vatis da sam u pravu, pre zatvaranja ovog bloga.


Lasen di Lion šprehen.



jednarecfonmoi jednarecfonmoi 14:14 18.10.2023

Ako dodjes u bilo koji grad -Ritam

Hvala sto ste pomenuli MatijuBeckovica.

Meni je “Kad dodjes u bilo koji grad” pesma nad pesmama.

Takodje,on je recituje na takav nacin da to nije samo puko citanje pesme, nego je tu citav zivot, pozornica, smena emocija, on te vodi sa tobom kao da u najmanju ruku slusas “Carmina burana”uzivo.

Upravo on ima tu savrsenu dinamiku, pesma je dugacka, ali nijednog trenutka ne trazis kraj, kao sto, moram proznati, svakako sjajni gitarista sa snimka, nije umeo, bar ne ovako savrseno, da zaustavi orkane emocija.

Hvala vam, jer sam je sad pustila glasno. Mene ova pesma rasplace.

Zasluzio je sve moguce nagrade za svoju umetnost.

Zbog ove pesme sam molila jednob coveka da me mino plana( bila sam u Valjevu poslom) pobede do te poste.

Dopusticete da ga spomenem i na ovaj nacin jer smatram da bi trebalo.




promoter promoter 17:16 18.10.2023

Re: Ako dodjes u bilo koji grad -Ritam

jednarecfonmoi
Hvala sto ste pomenuli MatijuBeckovica.

Meni je “Kad dodjes u bilo koji grad” pesma nad pesmama.

Takodje,on je recituje na takav nacin da to nije samo puko citanje pesme, nego je tu citav zivot, pozornica, smena emocija, on te vodi sa tobom kao da u najmanju ruku slusas “Carmina burana”uzivo.

Upravo on ima tu savrsenu dinamiku, pesma je dugacka, ali nijednog trenutka ne trazis kraj, kao sto, moram proznati, svakako sjajni gitarista sa snimka, nije umeo, bar ne ovako savrseno, da zaustavi orkane emocija.

Hvala vam, jer sam je sad pustila glasno. Mene ova pesma rasplace.

Zasluzio je sve moguce nagrade za svoju umetnost.

Zbog ove pesme sam molila jednob coveka da me mino plana( bila sam u Valjevu poslom) pobede do te poste.

Dopusticete da ga spomenem i na ovaj nacin jer smatram da bi trebalo.





Jedan je Matija!
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 18:20 18.10.2023

Re: aman -

dragosevacprekjuce
ne rece mi jel pravilno 'mongolijci'?

(majstori, majstori...)

a privezak/ratkapnu da ostavimo za dalju diskusiju



p.s. valjda ces u narednih sedam dana da s'vatis da sam u pravu, pre zatvaranja ovog bloga.

da, sad vidim i ja
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 18:20 18.10.2023

Re: aman -

dragosevacprekjuce
ne rece mi jel pravilno 'mongolijci'?

(majstori, majstori...)

a privezak/ratkapnu da ostavimo za dalju diskusiju



p.s. valjda ces u narednih sedam dana da s'vatis da sam u pravu, pre zatvaranja ovog bloga.

da, sad vidim i ja
dragosevacprekjuce dragosevacprekjuce 23:03 18.10.2023

Re: aman -

Ne pravilno je Mongusi i Amerikanusi.




nepravilno


nema razmaka, pise se spojeno.
maksa83 maksa83 23:04 18.10.2023

Re: aman -

nema razmaka, pise se spojeno.


dragosevacprekjuce dragosevacprekjuce 23:04 18.10.2023

Re: aman -

da, sad vidim i ja


sta vidis? ratkapnu?
maksa83 maksa83 21:16 18.10.2023

OBZNANA


<ping>

Anđa huči i predatortz su banovani na jedan dan zato što su smorili.

<ping>

Anđa huči i predatortz su banovani na jedan dan zato što su smorili.

<ping>

<klik>
Milan Novković Milan Novković 21:42 18.10.2023

Re: OBZNANA

maksa83



Anđa huči i predatortz su banovani na jedan dan zato što su smorili.



Anđa huči i predatortz su banovani na jedan dan zato što su smorili.





Ja trenutno obustavljam doticanje double-creama u kuvanju

Prelazim na manje masTne Talijane ala: Fried Monkfish with Salsa Verde :)
shmoo shmoo 22:28 18.10.2023

Re: OBZNANA

maksa83


<ping>

Anđa huči i predatortz su banovani na jedan dan zato što su smorili.

<ping>

Anđa huči i predatortz su banovani na jedan dan zato što su smorili.

<ping>

<klik>








<ping>



<ping>




<ping>





<pong>


Иако је овај Естас Јеврејин из Украјине, а такве Јевреје после познанства са Зеленским избегавам заобилазећи их у широком луку, отишао бих ипак сутра на Коларац да га чујем уживо.

Ал' сутра је Свети Тома, морам да идем у госте на славу, тако да од концерта нема ништа.

И ови Ирци, Rhythm of the dance, гостују у Београду на Свету Петку.

Па оца им мангупског, шта раде ти организатори културних догађања у Београду? Што не погледају мало у црквени календар? Да ли капирају колико људи им неће доћи на ова догађања због црвеног слова у црквеном календару?


<klik>






maksa83 maksa83 22:31 18.10.2023

Re: OBZNANA

Па оца им мангупског, шта раде ти организатори културних догађања у Београду? Што не погледају мало у црквени календар? Да ли капирају колико људи им неће доћи на ова догађања због црвеног слова у црквеном календару?

Bolihkurac doći će im Rusi.
shmoo shmoo 22:47 18.10.2023

Re: OBZNANA

maksa83
Па оца им мангупског, шта раде ти организатори културних догађања у Београду? Што не погледају мало у црквени календар? Да ли капирају колико људи им неће доћи на ова догађања због црвеног слова у црквеном календару?

Bolihkurac doći će im Rusi.


На Естаса?

Цисто сумлам, цисто сумлам...

А истини за вољу, и ти Руси су нам се овде сада већ сасвим довољно одомаћили да су почели да иду по нашим славама као гости исто као и они несврстани корисници услуга студентског дома Патрис Лумумба.

Ово је Србија, брале...

Посерем им се ја у њихове организаторске способности ако не уважавају ту чињеницу.





maksa83 maksa83 22:58 18.10.2023

Re: OBZNANA

На Естаса?

Цисто сумлам, цисто сумлам...

U hoće, oni su sad glavna koncertna publika, vrlo su platežni i nije im problem da plate skuplje karte. Napravili su sebi ovde ceo paralelni svemir, imaju svoje koncerte.(ne samo ruskih izvođača), počeli su da niču i njihovi kafići, prodavnice.

А истини за вољу, и ти Руси су нам се овде сада већ сасвим довољно одомаћили да су почели да иду по нашим славама као гости исто као и они несврстани корисници услуга студентског дома Патрис Лумумба.

Ts, prema svemu što čujem prilično su hermetični još uvek, imaju taj svoj paralelni ruski svemir ovde koji su izgradili i u kom žive i slabo se mešaju sa domorocima.

A da budemo fer nisu ni Sveti Toma ni Sveta Petka neke masovne slave pa da oko njih sad neko pravi neki raspored.
dragosevacprekjuce dragosevacprekjuce 23:07 18.10.2023

Re: OBZNANA

maksa83



Anđa huči i predatortz su banovani na jedan dan zato što su smorili.



Anđa huči i predatortz su banovani na jedan dan zato što su smorili.






ne smaram ja
ne smaras ti
ne smaramo
iz ljubavi

shmoo shmoo 05:46 19.10.2023

Re: OBZNANA

maksa83


A da budemo fer nisu ni Sveti Toma ni Sveta Petka neke masovne slave pa da oko njih sad neko pravi neki raspored.


Како год, и Естас и Ирци ће овај пут продефиловати кроз наш мали град на крају света бРез мене управо због ове две славе.

Неки ред мора да се зна.

А руски паралелни свет у Београду?

Ја протеклог лета ишао на четири венчања/веридбе мешовитих српско/руских парова.

Али можда је све то мој лични одокативни утисак, ко може то знати.

Нисам још увек налетео на српско/украјинску комбинацију у том смислу у Бгд. мада и Украјинаца и Украјинки овде има, није да их нема.

Ти Укри ће вероватно ићи на Естаса, а?

principessa_etrusca principessa_etrusca 08:48 19.10.2023

Re: OBZNANA

Па оца им мангупског, шта раде ти организатори културних догађања у Београду? Што не погледају мало у црквени календар?

Сваког дана се обележава неки светац, па треба проценити колико је неки црквени празник значајан и колико црквени календар утиче на друштвени календар неке средине.

У Београду је од слава св. Никола наравно без премца. Ипак, први Погорелићеви концерти у Сава центру након оног Шопеновог такмичења када је Марта Аргерич изашла из жирија због његове елиминације пре финала, одржани су 19. и 20. децембра и били распродати тек што су карте пуштене у продају.
promoter promoter 09:03 19.10.2023

Re: OBZNANA

principessa_etrusca
Па оца им мангупског, шта раде ти организатори културних догађања у Београду? Што не погледају мало у црквени календар?

Сваког дана се обележава неки светац, па треба проценити колико је неки црквени празник значајан и колико црквени календар утиче на друштвени календар неке средине.

У Београду је од слава св. Никола наравно без премца.
Ипак, први Погорелићеви концерти у Сава центру након оног Шопеновог такмичења када је Марта Аргерич изашла из жирија због његове елиминације пре финала, одржани су 19. и 20. децембра и били распродати тек што су карте пуштене у продају.

Nemoj Đurđevdan da mi potcenjuješ.
maksa83 maksa83 09:08 19.10.2023

Re: OBZNANA

У Београду је од слава св. Никола наравно без премца.

Sveti Nikola, Sveti Đorđe/Đurađ alias Đurđevdan (postoji i Đurđic što nije isto), Sveti Ilija i Sveti Jovan su masovne slave.
maksa83 maksa83 09:11 19.10.2023

Re: OBZNANA

Нисам још увек налетео на српско/украјинску комбинацију у том смислу у Бгд. мада и Украјинаца и Украјинки овде има, није да их нема.

Ти Укри ће вероватно ићи на Естаса, а?

Pa nešto ih i nema, Rusi preovlađuju u ozbiljnom odnosu, i verovatno se mešaju sa domorocima u istom tom odnosu, stvar verovatnoće.

Misliš da će neko ići na Estasa Tonnea zato što je Ukrajinac? Šašava ideja.
shmoo shmoo 09:37 19.10.2023

Re: OBZNANA

maksa83
Нисам још увек налетео на српско/украјинску комбинацију у том смислу у Бгд. мада и Украјинаца и Украјинки овде има, није да их нема.

Ти Укри ће вероватно ићи на Естаса, а?

Pa nešto ih i nema, Rusi preovlađuju u ozbiljnom odnosu, i verovatno se mešaju sa domorocima u istom tom odnosu, stvar verovatnoće.

Misliš da će neko ići na Estasa Tonnea zato što je Ukrajinac? Šašava ideja.



Не мислим.

Има Украјинаца у Београду откако је почео рат.

Нема их као Руса, али их има поприлично.

Ако ослушнеш по улицама, чућеш и руски и украјински језик...

promoter promoter 09:45 19.10.2023

Re: OBZNANA

shmoo
maksa83
Нисам још увек налетео на српско/украјинску комбинацију у том смислу у Бгд. мада и Украјинаца и Украјинки овде има, није да их нема.

Ти Укри ће вероватно ићи на Естаса, а?

Pa nešto ih i nema, Rusi preovlađuju u ozbiljnom odnosu, i verovatno se mešaju sa domorocima u istom tom odnosu, stvar verovatnoće.

Misliš da će neko ići na Estasa Tonnea zato što je Ukrajinac? Šašava ideja.



Не мислим.

Има Украјинаца у Београду откако је почео рат.

Нема их као Руса, али их има поприлично.

Ако ослушнеш по улицама, чућеш и руски и украјински језик...


Lako je vama koji ste učili ruski.
gedza.73 gedza.73 09:47 19.10.2023

Re: OBZNANA

Па оца им мангупског, шта раде ти организатори културних догађања у Београду? Што не погледају мало у црквени календар? Да ли капирају колико људи им неће доћи на ова догађања због црвеног слова у црквеном календару?

E vi 'e b'e novoverci koji bi da budu staroverci stvarno počinjete da idete na nerve.
shmoo shmoo 09:51 19.10.2023

Re: OBZNANA

Ма само да се Руси и Украјинци н покрљају на Естасовом концерту у Коларцу и тако направе срање усред Београда баш на Светог Тому.

Није то у реду према нама домороцима у Бгд.

Нека оду Украјинци и Руси у Тополу па нека тамо рашчишћавају своје рачуна.

Имаће тамо гарантовано праведно суђење у тој утакмици.

За Београд то већ не бих смео да им гарантујем.

Па ко победи у тој утакмици Руса и Украјинаца у Тополи, Геџа га води о свом трошку у Италију.

promoter promoter 09:53 19.10.2023

Re: OBZNANA

shmoo
Ма само да се Руси и Украјинци н покрљају на Естасовом концерту и тако направе срање на Светог Тому.

Ниј ето у реду према нама домороцима у Бгд.

Нека оду Украјинци и Руси у Тополу па нека тамо рашчишћавају своје рачуна.

Имаће тамо гарантовано праведно суђење у тој утакмици.

За Београд то већ не бих смео да им гарантујем.

Па ко победи у тој утакмици Руса и Украјинаца у Тополи, Геџа га води о свом трошку у Италију.


Jedan je Gedža!
Nije lako biti Gedža!
shmoo shmoo 09:55 19.10.2023

Re: OBZNANA

promoter
shmoo
Ма само да се Руси и Украјинци н покрљају на Естасовом концерту и тако направе срање на Светог Тому.

Ниј ето у реду према нама домороцима у Бгд.

Нека оду Украјинци и Руси у Тополу па нека тамо рашчишћавају своје рачуна.

Имаће тамо гарантовано праведно суђење у тој утакмици.

За Београд то већ не бих смео да им гарантујем.

Па ко победи у тој утакмици Руса и Украјинаца у Тополи, Геџа га води о свом трошку у Италију.


Jedan je Gedža!
Nije lako biti Gedža!



Геџи је најтеже да буде Геџа.

Не може то свако.

shmoo shmoo 09:57 19.10.2023

Re: OBZNANA

promoter
shmoo
maksa83
Нисам још увек налетео на српско/украјинску комбинацију у том смислу у Бгд. мада и Украјинаца и Украјинки овде има, није да их нема.

Ти Укри ће вероватно ићи на Естаса, а?

Pa nešto ih i nema, Rusi preovlađuju u ozbiljnom odnosu, i verovatno se mešaju sa domorocima u istom tom odnosu, stvar verovatnoće.

Misliš da će neko ići na Estasa Tonnea zato što je Ukrajinac? Šašava ideja.



Не мислим.

Има Украјинаца у Београду откако је почео рат.

Нема их као Руса, али их има поприлично.

Ако ослушнеш по улицама, чућеш и руски и украјински језик...


Lako je vama koji ste učili ruski.



Ма знам ја и амерички, него нећу да се овде тако нескромно продуцирам.


shmoo shmoo 10:00 19.10.2023

Re: OBZNANA

principessa_etrusca

Ипак, први Погорелићеви концерти у Сава центру након оног Шопеновог такмичења када је Марта Аргерич изашла из жирија због његове елиминације пре финала, одржани су 19. и 20. децембра и били распродати тек што су карте пуштене у продају.



То је било још за време СФРЈ и Савеза комуниста Југославије. То се не рачуна.

Тада смо од слава славили само Светог Јосипа Радника 25. маја.

maksa83 maksa83 10:03 19.10.2023

Re: OBZNANA

Ма само да се Руси и Украјинци н покрљају на Естасовом концерту у Коларцу и тако направе срање усред Београда баш на Светог Тому.

Ne znam koliko si pratio situaciju u svetu poslednjih godina ali Rusi i Ukrajinci koji bi da se se krljaju međusobno (ili nemaju izbora) su ostali u Rusiji i Ukrajini. Ovde su oni koji su pobegli od tih budalaština.
Milan Novković Milan Novković 10:11 19.10.2023

Re: OBZNANA

maksa83
У Београду је од слава св. Никола наравно без премца.

Sveti Nikola, Sveti Đorđe/Đurađ alias Đurđevdan (postoji i Đurđic što nije isto), Sveti Ilija čest kod Srba došlih iz Like i Sveti Jovan su masovne slave.

Moj ćale Đurađ, njegov ćale Ilija (nadimak Ilijaš, teški ćutolog, strog, mogao balvan da nosi - verovatno su ga babe dale malo po artistic license (meni svi grand-xyz pomrli pre nego što sam se rodio) ... ja sam do poslednjeg sastanka porodičnog veća žena trebao da budem Ilija, nego je ćale rekao њет, on je bio za moj što jedinstveniji identitet unutar njegove familije, i uopšte retko koristio prezimena i za neporodične poznanike, daleke, kad je ime jedinstveno određivalo osobu, ili skoro jedinstveno - prosta fora, ponosiš se precima, ali se u ogromnoj većini kurčiš onim što si ti kreirao i doprineo društvu uopšte, a ne oni.

Đurađ je lak, Georgios, zemljoradnik, iako je bio mnogo veći ćutolog od prosečnog Grka.

Ilija - tek nedavno sam proverio (detalje) - ćerka ženinog rođenog brata dala sinu ime Ilija pre manje od godinu dana i kažem idem da proverim: leleee, koji šire-regionalni pičvajz - novi testamentovi, Talmudi (sve pisano i prepričavano kod jevreja), Korani, ... I pošto taj Elijah, prophet, božji glavni na pisma i razglednice, ... treba po nekim tumačenjima da se pojavi @ The End of Times ... ja imam vezu, očigledno, i sve će vi otkucam ako se ne budete ponašali
maksa83 maksa83 10:16 19.10.2023

Re: OBZNANA

ja sam do poslednjeg sastanka porodičnog veća žena trebao da budem Ilija

Šta da ti kažem, ja sam rođen na Svetog Alimpija, ne zovem se tako verovatno zahvaljujući sretnom spletu okolnosti što su moji ne baš religiozni a i preturanje jednog istog muškog imena kroz prečanske generacije je nadjačalo sve ostalo. Iz ove perspektive mislim da bi baš bila fora danas se zvati Alimpije.
Milan Novković Milan Novković 10:24 19.10.2023

Re: OBZNANA

maksa83
Ма само да се Руси и Украјинци н покрљају на Естасовом концерту у Коларцу и тако направе срање усред Београда баш на Светог Тому.

Ne znam koliko si pratio situaciju u svetu poslednjih godina ali Rusi i Ukrajinci koji bi da se se krljaju međusobno (ili nemaju izbora) su ostali u Rusiji i Ukrajini. Ovde su oni koji su pobegli od tih budalaština.

Kad se Herder zadesio u Parizu, već poznat pa počeli da ga razvlače po pariskim salonima, tamo je naletao na buljuke poznatih koje je "znao" po pisanjima.

Neretko bi na istim uštoglenjim terevenkama naletao na parove koji su se, dok su rabotali iz non-co-located otadžbina, klali međusobno pisanom rečju.

Kaže da su na prijemima bili mnogo ljubazni jedni prema drugima - ali je on to tumačio ne samo kao ponašanje prema raznim protokolarnostima, nego su prosto lebdeli videći sebe sad kao viša bića koja su se "uzdigla" nad rajom koja je ostala iza njih da više jednom razreši ta nihova potpaljena p-č pitanja

Tako, ijako ja volim da svojatam udri-bližnjega-svoga obrazac vidimo da je, bar na relaciji "elita" (drugoxyz-bogata) - plebs, taj obrazac bio vrlo atraktivan raznima, i odavno


newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:28 19.10.2023

Re: OBZNANA

maksa83
ja sam do poslednjeg sastanka porodičnog veća žena trebao da budem Ilija

Šta da ti kažem, ja sam rođen na Svetog Alimpija, ne zovem se tako verovatno zahvaljujući sretnom spletu okolnosti što su moji ne baš religiozni a i preturanje jednog istog muškog imena kroz prečanske generacije je nadjačalo sve ostalo. Iz ove perspektive mislim da bi baš bila fora danas se zvati Alimpije.


haralampije bi istina bilo još kulje..

ja sam u provj trudnoći tripovala razne kao orginalne ideje na temu imena, mužev drugar nam je poklonio neki stari imenar (dal tako zovemo zbirku imena) sa svim imenima u upotrebi na prostorima ex YU..
baš sam se bila raspojasala al smo se na kraju (tipa 30. dana od rođenja) ipak dozvali pameti i djeci dali dosadna biblijska imena pa nek budu zanimljivi po nečemu drugom a ne imenu..
sudba kleta ipak isposlova da sva trojica opet moraju da odgovaraju na pitanja how do you spell that..
istina Marko samo zbog tog k, Nikola jer svi misle da je to žensko ime (brat Tesla nas je tu do groba zadužio) a Petar.. e za njega smo se izborili da ga svi zovu Petar.. a ne Markou i Nikoula a pogotovo ne Piter..
sad mi žao što i mlađe ne naučismo kako se zapravo zovu al ima još vremena..
e teške su muke pačalbarske
Milan Novković Milan Novković 10:29 19.10.2023

Re: OBZNANA

maksa83
ja sam do poslednjeg sastanka porodičnog veća žena trebao da budem Ilija

Šta da ti kažem, ja sam rođen na Svetog Alimpija, ne zovem se tako verovatno zahvaljujući sretnom spletu okolnosti što su moji ne baš religiozni a i preturanje jednog istog muškog imena kroz prečanske generacije je nadjačalo sve ostalo. Iz ove perspektive mislim da bi baš bila fora danas se zvati Alimpije.

Pa ti si asketa, bre, kakve bre pica-peći i karbonare te spopale
shmoo shmoo 10:35 19.10.2023

Re: OBZNANA

maksa83
Ма само да се Руси и Украјинци н покрљају на Естасовом концерту у Коларцу и тако направе срање усред Београда баш на Светог Тому.

Ne znam koliko si pratio situaciju u svetu poslednjih godina ali Rusi i Ukrajinci koji bi da se se krljaju međusobno (ili nemaju izbora) su ostali u Rusiji i Ukrajini. Ovde su oni koji su pobegli od tih budalaština.



Ни њима који су побегли не треба много да до крљања дође исто као и онима који су остали.

Само им убациш са стране нешто мало и ето крљања.

Знам то, испробао сам.

нису њихове нетрпељивости од јуче и нису почеле са Путином и Зеленским.

Има то своју историју исто као и случај Срба и Хрвата.


gedza.73 gedza.73 11:20 19.10.2023

Re: OBZNANA

shmoo
Нека оду Украјинци и Руси у Тополу па нека тамо рашчишћавају своје рачуна.

Bili su. Tako kako su oni i njihovi 'satrapi' rašćićavali tako nam je i danas. Ista retorika, samo drugi likovi.
Па ко победи у тој утакмици Руса и Украјинаца у Тополи, Геџа га води о свом трошку у Италију.

Oće, baš ga zaboli. Imaju tamo i svoje Ruse i svoje Ukrajince pa neka ih oni troškare.
Bolje je za sve da Rusi vode vas u Rusiju kad je toliko branite i u nju se kunete evo čitav vek i neku godinicu pride. Na kraju uvek isti rezultat. Ko je bilo šta dobro dobio osim bede, siromaštva i haosa od ruskih oligarha, komunista i imperatora?

I što se tiče religije. Ne znam da li si ispratio najnovije direktive ali ovdašnji glasnogovornici Moskve su već uveliko počeli da pojašnjavaju (Kadirovi Čečeni su se opredelili za 'sveti rat') kako mi nemamo toliko veze sa hrišćanstvom koliko sa ekstremističkim islamom. Pa bolje počni na vreme da praznuješ petke kao neradne dane kao kad smo bili pod Turcima.
ecce-florian ecce-florian 12:22 19.10.2023

Re: OBZNANA

za početak a sve da ne uvredim domatjina i uvažene ( većibske zvanice)

Pozdravljam vas

Za kralja i otadžbinu, smrt i sloboda

e dobro

ajd sad

@mn
Djurad - Georgios ....

svojevremeno je Č Veljčić , prof ist filo. prevodilac sanskrita i palija, partizan u mladosti a budistički monah od rane starosti, negde spominjao da kad je birao ime monaško ( nana jivako ) je za osnovu uzeo ime živko, a da je dosta drugi imena u "lošoj kompilaciji tekstova zvanoj Biblija, poreklom indijskog izvora te je naveo primer mitološkog božansta Gordža ili ti bokje izgovorenog Gordja , koji usto još ima i žezlo , jedino mitska kosmička uroboris zmija - vidi pod aždaha fali. Tako da, mada ceneći skromnost mn koji izvore pronalazi u zemljodelstvu, ipak zezlo nije baš najprikladnije sredstvo za lranje...

A kad smo već kod crvenog slova Tome ( didimoa ili blizanca po jevandjeljima koja nisu ušla u kompilaciju, nije za zanemariti da su mu život oduzeli u Madrasu u kom je došao da širi veru bratovljevu a sve nakon prvog dugogodišnjeg stručnog usavršavanja u Indiji

Ovo normalno, ne bih dovodahnuo ( ovo je moja konstrukcija aorista kojeg volim ali aorista za buduce svrseno proslo vreme ( buduca vremena )u vezu sa tezama o indiji kao prapostojbini Srba koji bi na taj nacin mogli biti dovedeni u vezu sa ovim ubistvom.

Postoje i druge teze, kao ona da su Srbi starosedeoci Irana, sto nas sada, kao savremenike , stavlja u ovom istorijskom trenutku na probu kom da se privolimo carstvu


toliko
ecce-florian ecce-florian 12:37 19.10.2023

Re: OBZNANA

maksa83
Ма само да се Руси и Украјинци н покрљају на Естасовом концерту у Коларцу и тако направе срање усред Београда баш на Светог Тому.

Ne znam koliko si pratio situaciju u svetu poslednjih godina ali Rusi i Ukrajinci koji bi da se se krljaju međusobno (ili nemaju izbora) su ostali u Rusiji i Ukrajini. Ovde su oni koji su pobegli od tih budalaština.


илегална срећа
Milan Novković Milan Novković 12:56 19.10.2023

Re: OBZNANA

ecce-florian
za početak a sve da ne uvredim domatjina i uvažene ( većibske zvanice)

Pozdravljam vas

Za kralja i otadžbinu, smrt i sloboda

e dobro

ajd sad

@mn
Djurad - Georgios ....

svojevremeno je Č Veljčić , prof ist filo. prevodilac sanskrita i palija, partizan u mladosti a budistički monah od rane starosti, negde spominjao da kad je birao ime monaško ( nana jivako ) je za osnovu uzeo ime živko, a da je dosta drugi imena u "lošoj kompilaciji tekstova zvanoj Biblija, poreklom indijskog izvora te je naveo primer mitološkog božansta Gordža ili ti bokje izgovorenog Gordja , koji usto još ima i žezlo , jedino mitska kosmička uroboris zmija - vidi pod aždaha fali. Tako da, mada ceneći skromnost mn koji izvore pronalazi u zemljodelstvu, ipak zezlo nije baš najprikladnije sredstvo za lranje...

A kad smo već kod crvenog slova Tome ( didimoa ili blizanca po jevandjeljima koja nisu ušla u kompilaciju, nije za zanemariti da su mu život oduzeli u Madrasu u kom je došao da širi veru bratovljevu a sve nakon prvog dugogodišnjeg stručnog usavršavanja u Indiji

Ovo normalno, ne bih dovodahnuo ( ovo je moja konstrukcija aorista kojeg volim ali aorista za buduce svrseno proslo vreme ( buduca vremena )u vezu sa tezama o indiji kao prapostojbini Srba koji bi na taj nacin mogli biti dovedeni u vezu sa ovim ubistvom.

Postoje i druge teze, kao ona da su Srbi starosedeoci Irana, sto nas sada, kao savremenike , stavlja u ovom istorijskom trenutku na probu kom da se privolimo carstvu


toliko

Đurađ - navraga nalik dobrim delom, to stoji

Mene to uopšte nije interesovalo, ali mi je pomalo sve interesantnije kako starim.

Žena mi još uvek ne veruje da bi mi od sutra nametnuto ime Marko Marjanović bilo zen-calm ok zato što sam aktivno učestvovao u biranju imena za našu decu - nego tu je fora što ne znamo kakva će nam deca biti unapred a mi želimo da im pomognemo, tj ne mogu od njih da očekujem sličnu flegmatičnost kad je ime u pitanju kao kod sebe.

A Ilijaš Novković - dobra fora, ako mi ponestane projektića možda promenim an neoiko godina, ili do kraja života

Ili Dušan Arbutina - Arbutina nam je prezime za zezanje u kući pošto smo ga imali u Prigrevici, neobično, al nemam pojma šta znači
promoter promoter 13:01 19.10.2023

Re: OBZNANA

Milan Novković
ecce-florian
za početak a sve da ne uvredim domatjina i uvažene ( većibske zvanice)

Pozdravljam vas

Za kralja i otadžbinu, smrt i sloboda

e dobro

ajd sad

@mn
Djurad - Georgios ....

svojevremeno je Č Veljčić , prof ist filo. prevodilac sanskrita i palija, partizan u mladosti a budistički monah od rane starosti, negde spominjao da kad je birao ime monaško ( nana jivako ) je za osnovu uzeo ime živko, a da je dosta drugi imena u "lošoj kompilaciji tekstova zvanoj Biblija, poreklom indijskog izvora te je naveo primer mitološkog božansta Gordža ili ti bokje izgovorenog Gordja , koji usto još ima i žezlo , jedino mitska kosmička uroboris zmija - vidi pod aždaha fali. Tako da, mada ceneći skromnost mn koji izvore pronalazi u zemljodelstvu, ipak zezlo nije baš najprikladnije sredstvo za lranje...

A kad smo već kod crvenog slova Tome ( didimoa ili blizanca po jevandjeljima koja nisu ušla u kompilaciju, nije za zanemariti da su mu život oduzeli u Madrasu u kom je došao da širi veru bratovljevu a sve nakon prvog dugogodišnjeg stručnog usavršavanja u Indiji

Ovo normalno, ne bih dovodahnuo ( ovo je moja konstrukcija aorista kojeg volim ali aorista za buduce svrseno proslo vreme ( buduca vremena )u vezu sa tezama o indiji kao prapostojbini Srba koji bi na taj nacin mogli biti dovedeni u vezu sa ovim ubistvom.

Postoje i druge teze, kao ona da su Srbi starosedeoci Irana, sto nas sada, kao savremenike , stavlja u ovom istorijskom trenutku na probu kom da se privolimo carstvu


toliko

Đurađ - navraga nalik dobrim delom, to stoji

Mene to uopšte nije interesovalo, ali mi je pomalo sve interesantnije kako starim.

Žena mi još uvek ne veruje da bi mi od sutra nametnuto ime Marko Marjanović bilo zen-calm ok zato što sam aktivno učestvovao u biranju imena za našu decu - nego tu je fora što ne znamo kakva će nam deca biti unapred a mi želimo da im pomognemo, tj ne mogu od njih da očekujem sličnu flegmatičnost kad je ime u pitanju kao kod sebe.

A Ilijaš Novković - dobra fora, ako mi ponestane projektića možda promenim an neoiko godina, ili do kraja života

Ili Dušan Arbutina - Arbutina nam je prezime za zezanje u kući pošto smo ga imali u Prigrevici, neobično, al nemam pojma šta znači

To može samo da znači da je neka baba imala butinu površine jednog ara.
Pa su je onda zli jezici krstili kao arbutina.
Što joj se posle prelilo u prezime.
cmix909 cmix909 13:02 19.10.2023

Re: OBZNANA

maksa83
...počeli su da niču i njihovi kafići, prodavnice...



Iz Semafora, suncokretova, ukusna,150 din...
zilikaka zilikaka 15:53 19.10.2023

Re: OBZNANA

preturanje jednog istog muškog imena kroz prečanske generacije je nadjačalo sve ostalo

Da, kod Srba se to prosto podrazumervalo, najstariji unuk dobija dedino ima ali moram da primetim da ni babe nisu istajale uskraćene po pitanju tog nasleđa. Naravno, prvo baba po ocu, pa ako pretekne još koje žensko, možda i ona druga dobije naslednicu.
E, ali Mađari i Slovaci su šampioni. Ovde bila tradicija da najstariji sin obavezno nosi ime oca, i tako u nedogled. Za žene kod Slovaka isto. Što se raznolikosti imena tiče, Mađari i tako-tako al Slivaci...
Sad da otvoriš evidenciju, 50% je Janko, 30% Pavel, a resto svi ostali.
Za žene su imali više varijanti 45% Zuzana,25% Ana, 15% Marka.
freehand freehand 16:47 19.10.2023

Re: OBZNANA

zilikaka
preturanje jednog istog muškog imena kroz prečanske generacije je nadjačalo sve ostalo

Da, kod Srba se to prosto podrazumervalo, najstariji unuk dobija dedino ima ali moram da primetim da ni babe nisu istajale uskraćene po pitanju tog nasleđa. Naravno, prvo baba po ocu, pa ako pretekne još koje žensko, možda i ona druga dobije naslednicu.
E, ali Mađari i Slovaci su šampioni. Ovde bila tradicija da najstariji sin obavezno nosi ime oca, i tako u nedogled. Za žene kod Slovaka isto. Što se raznolikosti imena tiče, Mađari i tako-tako al Slivaci...
Sad da otvoriš evidenciju, 50% je Janko, 30% Pavel, a resto svi ostali.
Za žene su imali više varijanti 45% Zuzana,25% Ana, 15% Marka.

Da iskoristim priliku i iz efea poturim jednu od davnih potencijalnih tema za još jedan nenapisani blog:
Zlatija, Stamena, Mirosava, Milanka, Ružica, Desanka, Zlatica, Persida, Nadežda, Miladija, Anika, Rajna, Katarina i kao apsolutna šampionka moja baba-tetka Aferija koju su svi iz milošte zvali Sejče * imnea u mojoj familiji u prethodne dve generacije.
mentol mentol 16:48 19.10.2023

Re: OBZNANA

ecce-florian

u vezu sa tezama o indiji kao prapostojbini Srba




freehand freehand 16:50 19.10.2023

Re: OBZNANA

Тада смо од слава славили само Светог Јосипа Радника 25. маја.

Kako ko.
:udno je to vreme bilo, kad su samo komunisti smeli da slave Uskrs, Boi' i krsne slave i kad niko drugi sem njih nijem smeo ni da ;uje ni da yna ni ya Jasenovac ni ya Jadovno.
promoter promoter 16:56 19.10.2023

Re: OBZNANA

freehand
Тада смо од слава славили само Светог Јосипа Радника 25. маја.

Kako ko.
:udno je to vreme bilo, kad su samo komunisti smeli da slave Uskrs, Boi' i krsne slave i kad niko drugi sem njih nijem smeo ni da ;uje ni da yna ni ya Jasenovac ni ya Jadovno.

Pa smeli su i ostali da znaju.
Ali samo komunjarske verzije tih znanja.
freehand freehand 17:02 19.10.2023

Re: OBZNANA

promoter
freehand
Тада смо од слава славили само Светог Јосипа Радника 25. маја.

Kako ko.
:udno je to vreme bilo, kad su samo komunisti smeli da slave Uskrs, Boi' i krsne slave i kad niko drugi sem njih nijem smeo ni da ;uje ni da yna ni ya Jasenovac ni ya Jadovno.

Pa smeli su i ostali da znaju.
Ali samo komunjarske verzije tih znanja.

Pa bar ste vi iz tih instituta bili u tome šampioni, u tim specijalnim znanjima sa Radio Londona koji ste slušali noću pod jorganom..
Mene su o tim verskim stvarima u osnovi malo poučavali otac i majka - mada i oni prilično tanki, a više popovi u raznim crkvama i manastirima. Iguman Studenice ponajviše, mada priznajem da nisam baš bio prilježan slušalac, jer su me najviše interesovale bombone na stolu a i kako da šmugnem u crkvu, zvonik ili da jurcam oko manastira.
Jedan od tomsojerovskih podviga mi datira odande kad sam utrčao u zvonik i okačio se o uže i krenuo da zvonim kad zvonjavi vreme nije. Čitava se uzbuna digla a nezaboravne su mi izbezumljene face monaha koji su utrčali da vide ko luduje i šta se dešava u zvoniku.
Milan Novković Milan Novković 17:14 19.10.2023

Re: OBZNANA

freehand
zilikaka
preturanje jednog istog muškog imena kroz prečanske generacije je nadjačalo sve ostalo

Da, kod Srba se to prosto podrazumervalo, najstariji unuk dobija dedino ima ali moram da primetim da ni babe nisu istajale uskraćene po pitanju tog nasleđa. Naravno, prvo baba po ocu, pa ako pretekne još koje žensko, možda i ona druga dobije naslednicu.
E, ali Mađari i Slovaci su šampioni. Ovde bila tradicija da najstariji sin obavezno nosi ime oca, i tako u nedogled. Za žene kod Slovaka isto. Što se raznolikosti imena tiče, Mađari i tako-tako al Slivaci...
Sad da otvoriš evidenciju, 50% je Janko, 30% Pavel, a resto svi ostali.
Za žene su imali više varijanti 45% Zuzana,25% Ana, 15% Marka.

Da iskoristim priliku i iz efea poturim jednu od davnih potencijalnih tema za još jedan nenapisani blog:
Zlatija, Stamena, Mirosava, Milanka, Ružica, Desanka, Zlatica, Persida, Nadežda, Miladija, Anika, Rajna, Katarina i kao apsolutna šampionka moja baba-tetka Aferija koju su svi iz milošte zvali Sejče * imnea u mojoj familiji u prethodne dve generacije.

Katarine nose ne-zaklapam gene! Moju mlađu ćerku Katarinu ume da izignoriše jedino jedna o njenih najboljih drugarica, bivša komšinica, polu-Japanka-polu-Novozelanđanka

Kao radio amater u Bgd ja sam mogao da primam oko 195 karaktera u minutu morzeovim kodom. To je jako brzo i ne može više lako da se zapisuje pa mi imamo svoje specijalne "azbuke".

YU rekorder je bio Raša Lazarević (politika, Valjevo, kako li im se zvaše partija) sa dal 250 karaktera. Tu sam ja još razbirao obrise Morzea, ali vežbanje pisanja bi predugo trajalo pa ja nisam dalje napredovao. Svetski rekorder je bio Rus/Sovjet sa oko 300 karaktera u minutu i tu više nisam prepoznavao da se uopšte radi o Morzeu.

Već sam hvalio ćerku da je onomad kucala 8.5 karaktera u sekunu na mobilnom, greške ispravljene. Mislim da je sad malo brža.

Juče mi žena pušta play-back voice poruke gde nam se ćerka raskokodakala pošto je dobila ulogu u Almeida Teatru u mjuziklu, reputable režiser (njihov artistic director, Rupert Goold, je još nahvalio i njoj doštancovali neko soloisanje).

I sad priča jako brzo u poruci - kuka uglavnom kako joj je otišlo grlo i mora da ga naparava i manje priča pa ubrzava, ubrzava, ... i u jednom trenutku nisi više siguran da li se radi o ljudskom govoru, al "osećaš" da kapiraš pa znaš da je human sa druge strane
promoter promoter 17:18 19.10.2023

Re: OBZNANA

freehand
promoter
freehand
Тада смо од слава славили само Светог Јосипа Радника 25. маја.

Kako ko.
:udno je to vreme bilo, kad su samo komunisti smeli da slave Uskrs, Boi' i krsne slave i kad niko drugi sem njih nijem smeo ni da ;uje ni da yna ni ya Jasenovac ni ya Jadovno.

Pa smeli su i ostali da znaju.
Ali samo komunjarske verzije tih znanja.

Pa bar ste vi iz tih instituta bili u tome šampioni, u tim specijalnim znanjima sa Radio Londona koji ste slušali noću pod jorganom..
Mene su o tim verskim stvarima u osnovi malo poučavali otac i majka - mada i oni prilično tanki, a više popovi u raznim crkvama i manastirima. Iguman Studenice ponajviše, mada priznajem da nisam baš bio prilježan slušalac, jer su me najviše interesovale bombone na stolu a i kako da šmugnem u crkvu, zvonik ili da jurcam oko manastira.
Jedan od tomsojerovskih podviga mi datira odande kad sam utrčao u zvonik i okačio se o uže i krenuo da zvonim kad zvonjavi vreme nije. Čitava se uzbuna digla a nezaboravne su mi izbezumljene face monaha koji su utrčali da vide ko luduje i šta se dešava u zvoniku.

Slabo je na mojim institutima bilo bavljenja tim tvojim znanjima.
A što se tiče Toma Sojera - respekt.
Ali moj glavni junak je, ipak, bio Haklberi Fin.
dragosevacprekjuce dragosevacprekjuce 18:31 19.10.2023

Re: OBZNANA

Rusi preovlađuju u ozbiljnom odnosu,


Panta rei

devedesetih su preovladjivale ukrajinke. doduse i moldavke.


dragosevacprekjuce dragosevacprekjuce 18:47 19.10.2023

Re: OBZNANA

Arbutina nam je prezime za zezanje u kući pošto smo ga imali u Prigrevici, neobično, al nemam pojma šta znači


andjelija!


(kosarkasica, ne ova nasa).
dragosevacprekjuce dragosevacprekjuce 18:54 19.10.2023

Re: OBZNANA

haralampije


imam klinku u firmi, pajz' sad - Charalampia.

nemam pojma 'oklen je.
zoja444 zoja444 09:42 19.10.2023

makso

sta je to: maksina skripta? i gde to moze da se nadje?
maksa83 maksa83 09:50 19.10.2023

Re: makso

zoja444
sta je to: maksina skripta? i gde to moze da se nadje?

To je nešto što sam napravio a što omogućava da se onome ko to koristi ne pojavljuju komentari smarača šumenka toksičnih budala (svako sam bira ko mu je to), i radi samo na "velikom kompjuteru" ne na telefonima.


shmoo shmoo 09:53 19.10.2023

Re: makso

maksa83
zoja444
sta je to: maksina skripta? i gde to moze da se nadje?

To je nešto što sam napravio a što omogućava da se onome ko to koristi ne pojavljuju komentari smarača šumenka toksičnih budala (svako sam bira ko mu je to), i radi samo na "velikom kompjuteru" ne na telefonima.





Зојо, ако искамчиш ту скрипту од Максе, сети се мене на Дан безбедности.

Бићу ти захвалан до неба.


zoja444 zoja444 10:14 19.10.2023

Re: makso

taso, meni je zanimljivo da sve citam. i sta bi mi vredelo da samo ja ne mogu da citam a svi ostali mogu. bilo bi kao ono: zena poslednja sazna.
shmoo shmoo 10:38 19.10.2023

Re: makso

zoja444
taso, meni je zanimljivo da sve citam. i sta bi mi vredelo da samo ja ne mogu da citam a svi ostali mogu. bilo bi kao ono: zena poslednja sazna.



Мени није занимљиво, нема овде баш бог зна шта ни да се сазна.

Зато би ми та Максина скрипта баш значила да не губим време у испразним дописивањима на Блогу Б92 чији је, како ствари стоје, једини циљ постао само тек да се убија време.

То је за оне који имају времена на претек.

Не спадам у ту групу.
zoja444 zoja444 10:50 19.10.2023

Re: makso

taso, nemam ja nikakvu protekciju kod makse. a nemam ni kompjuter. trazi mu ti.
maksa83 maksa83 11:12 19.10.2023

Re: makso

Зато би ми та Максина скрипта баш значила да не губим време у испразним дописивањима на Блогу Б92 чији је, како ствари стоје, једини циљ постао само тек да се убија време.

Mislim da sam ti u bar dva navrata ponudio pomoć oko toga, ta ponuda još uvek važi.
shmoo shmoo 14:38 19.10.2023

Re: makso

maksa83
Зато би ми та Максина скрипта баш значила да не губим време у испразним дописивањима на Блогу Б92 чији је, како ствари стоје, једини циљ постао само тек да се убија време.

Mislim da sam ti u bar dva navrata ponudio pomoć oko toga, ta ponuda još uvek važi.



Јеси.

Још само да смислим начин како да ми је доставиш.

Знам!

Остави је у пукету цвеча испод споменика Дражи Михајловићу. Нека буду црвени куранфили да знам који пукет да тражим на гомили.

На папирићу уз пукет нека пише Шабац-шанац и знаћу да си ти, односно да си ми ту оставио скрипту.

solo solo 14:54 19.10.2023

Re: Hahahahaha

На папирићу уз пукет нека пише Шабац-шанац и знаћу да си ти, односно да си ми ту оставио скрипту.




maksa83 maksa83 15:09 19.10.2023

Re: makso

Остави је у пукету цвеча испод споменика Дражи Михајловићу. Нека буду црвени куранфили да знам који пукет да тражим на гомили.

Ne bih se sa tim zajebavao, to mi nije sigurno, odmah pored su Franjevci, ali pravi pravcati, crkva Sv. Antuna Padovanskog, šta ako se dokopaju.

P.S. Svetom Antunu Padovanskom se Italijani mole kada nešto izgube ili im ukradu da im se vrati, to je što kažu forte odn supermoć te sličice.
zoja444 zoja444 17:58 19.10.2023

Re: makso

ne znam zasto sam bila ubedjena da je ta skripta u elektronskom obliku i da se salje mailom.
maksa83 maksa83 18:02 19.10.2023

Re: makso

ne znam zasto sam bila ubedjena da je ta skripta u elektronskom obliku i da se salje mailom.

Ne šalje se ni mejlom, javno je dostupna ovde.
zoja444 zoja444 18:56 19.10.2023

Re: makso

sv.alimpije, znaci 9. decembar, znaci strelac. pise: najsrecniji znak zodijaka, voli nezavisnost i slobodu, putovanja i filozofiju. odan porodici. aaa, samo sam toliko zapamtila. sta si u podznaku? sala, sala
shmoo shmoo 20:29 20.10.2023

Макса и Таса - колаборационистичка посла

maksa83
Остави је у пукету цвеча испод споменика Дражи Михајловићу. Нека буду црвени куранфили да знам који пукет да тражим на гомили.

Ne bih se sa tim zajebavao, to mi nije sigurno, odmah pored su Franjevci, ali pravi pravcati, crkva Sv. Antuna Padovanskog, šta ako se dokopaju.








Па је закопају. Скрипту. Да нико не зна где је сахрањена исто к'о и за Дражу Михаиловића што се не зна.

(За Анту Павелића знамо да му је гроб у Мадриду.)

Зајебано. Видим то сад и ја... Ти Чучкови фрањевци никада не спавају исто к'о и шиптарски иредентисти.

Преко тих фрањеваца онда скрипта иде у Владу Србије, па одатле прекоредно у председнички кабинет, а одатле право на стадион ЈНА пошто је прво испечатирају и наплате Лекину таксу и Крцунов порез за доставу у Љутице Богдана 1.

А ја на стадиону ЈНА имам статус Палестинца и не смем да уђем тамо ако ми је живот мио још од своје треће године живота.

Морамо да смислимо нешто друго.

Да пробамо у братском нам Загребу?

Остави ми скрипту на споменику Фрањи Туђману, одмах испод његових ногу.

Да се фрањевци не досете...

И не брини за мене, ући ћу преко границе у Хрватску прерушен у Кајли Миног а изаћи оданде као чудновати кљунаш и ето ме назад опет у мајчици Србији са скриптом у рукама.












gedza.73 gedza.73 14:13 19.10.2023

Advokat Dragić Joksimović

Dragić Joksimović bio je srpski političar i advokat, najpoznatiji kao branilac generala Dragoljuba Mihailovića.

"Taj advokat (Joksimović) brani Mihailovića na način koji je protivan interesima naših naroda, prosto - kao svaki narodni neprijatelj. Ali ovo nije samo ideologija Joksimovića, već i drugih sličnih njemu koji se kriju iza demokratske maske"
Josip Broz Tito

U OPTUŽNICI JE PISALO:

„Dr Dragić Joksimović, krajem 1948. g. pa sve do juna 1949, u stanu dr Milivoja Ivankovića, gde je često odlazio radi slušanja emisija stranih radio-stanica, i na drugim mestima, zajedno s optuženim Ivankovićem, Savom Đorđevićem i dr Čedomirom Stankovićem, u prisustvu drugih lica, uzimao je učešća u političkim razgovorima, u kojima je i lično tvrdio da će uskoro doći do rata, koji će se završiti pobedom imperijalističkih sila, da će se postojeće državno uređenje u našoj zemlji uskoro izmeniti, da će naša zemlja prići imperijalističkom bloku, da će se na vlast povratiti bivše buržoaske stranke, te je radi ovoga u zajednici s optuženim Ivankovićem i Đorđevićem, koji su na sebe preuzeli zadatke da nabave statute bivših buržoaskih stranaka, pristupio pripremama za izradu novog statuta bivše Demokratske stranke“.

16. juna 1949. godine je uhapšen i ubrzo optužen za neprijateljsku delatnost i osuđen na tri godine zatvora i gubitak građanskih prava na godinu dana. U sremskomitrovačkom zatvoru je i umro 1. avgusta 1951. godine. Njegovo telo nije predato familiji do okončanja zatvorske kazne.


ecce-florian ecce-florian 14:35 19.10.2023

Re: Advokat Dragić Joksimović

promoter promoter 16:31 19.10.2023

Re: Advokat Dragić Joksimović

gedza.73
Dragić Joksimović bio je srpski političar i advokat, najpoznatiji kao branilac generala Dragoljuba Mihailovića.

"Taj advokat (Joksimović) brani Mihailovića na način koji je protivan interesima naših naroda, prosto - kao svaki narodni neprijatelj. Ali ovo nije samo ideologija Joksimovića, već i drugih sličnih njemu koji se kriju iza demokratske maske"
Josip Broz Tito

U OPTUŽNICI JE PISALO:

„Dr Dragić Joksimović, krajem 1948. g. pa sve do juna 1949, u stanu dr Milivoja Ivankovića, gde je često odlazio radi slušanja emisija stranih radio-stanica, i na drugim mestima, zajedno s optuženim Ivankovićem, Savom Đorđevićem i dr Čedomirom Stankovićem, u prisustvu drugih lica, uzimao je učešća u političkim razgovorima, u kojima je i lično tvrdio da će uskoro doći do rata, koji će se završiti pobedom imperijalističkih sila, da će se postojeće državno uređenje u našoj zemlji uskoro izmeniti, da će naša zemlja prići imperijalističkom bloku, da će se na vlast povratiti bivše buržoaske stranke, te je radi ovoga u zajednici s optuženim Ivankovićem i Đorđevićem, koji su na sebe preuzeli zadatke da nabave statute bivših buržoaskih stranaka, pristupio pripremama za izradu novog statuta bivše Demokratske stranke“.

16. juna 1949. godine je uhapšen i ubrzo optužen za neprijateljsku delatnost i osuđen na tri godine zatvora i gubitak građanskih prava na godinu dana. U sremskomitrovačkom zatvoru je i umro 1. avgusta 1951. godine. Njegovo telo nije predato familiji do okončanja zatvorske kazne.



Gedžo, zašto mučiš preostala komunjarska govna?
... kada je istorijski dokazano i u arhivama sahranjeno i bla, bla, bla ...
gedza.73 gedza.73 18:33 19.10.2023

Re: Advokat Dragić Joksimović

kada je istorijski dokazano

Tito je po njihovoj istoriji svinjskom glavom nahranio celo selo. Čak su ga i životinje toliko volele da je Reks ne žaleći život svoj golim grudima skočio na švapsku bonbu. Klasično testiranje mentola koliku udicu mogu da progutaju.

Nepobitna činjenica da su komunisti na prostor Srbije uveli jedinstvo vlasti (prepisali od Rusa) i institucionalizovali moralno-političku podobnost. Kao što je nepobitna činjenica da su hapsili i ubijali dokazane antifašiste koji su bili njihovi politički neistomišljenici. I da nisu krenuli u antifašističku borbu kada je napadnuta Srbija nego kad je napadnut SSSR.

p.s.
I da budem pošten taj mentalitet 'komunista' je živ i danas, umro nije među patriJotama.

Spiridon Spiridon 20:22 19.10.2023

The one and only

Moj muzički idol ... akustična, mobilni i glas

https://youtu.be/SvoWvaELytg?si=XGedL0oycsCHjdMD
ecce-florian ecce-florian 10:59 20.10.2023

Re: The one and only

Spiridon
Moj muzički idol ... akustična, mobilni i glas

https://youtu.be/SvoWvaELytg?si=XGedL0oycsCHjdMD


popravi ovo da moš da se sluša i gleda

dotle

muzika iz studia

Moj muzički idol ... akustična, mobilni i glas



[u][/u]
zoja444 zoja444 09:07 20.10.2023

jucerasnja vest

verovatno je bilo na n1 ili nova s. sve pratim. izgleda da su na prodaju b92 i prva, a da je zainteresovan telekom. jedva cekam rasplet oko bloga b92.
solo solo 09:19 20.10.2023

Re: jucerasnja vest

jedva cekam rasplet oko bloga b92.


Milan Novković Milan Novković 09:37 20.10.2023

Re: jucerasnja vest

solo
jedva cekam rasplet oko bloga b92.



Ako daju autorske porno zvezdama najebaće i partizani i četnici
zoja444 zoja444 09:48 20.10.2023

Re: jucerasnja vest

solo, jedino u pinkovom dnevniku mozes da cujes socne detalje. zasto se milena radulovic rasplakala, verovatno zato sto ju je aleksicev advokat pitao: zasto je sirila noge, bila bez hulahopki, posle silovanja nastavila da dolazi utorkom...
Spiridon Spiridon 09:50 20.10.2023

Re: jucerasnja vest

zoja444
verovatno je bilo na n1 ili nova s. sve pratim. izgleda da su na prodaju b92 i prva, a da je zainteresovan telekom. jedva cekam rasplet oko bloga b92.


... a mene tako mrzi da sačuvam svoje blogove

Jel ima neko bolju ideju od klasicnog copy/paste fazona?
maksa83 maksa83 09:55 20.10.2023

Re: jucerasnja vest

... a mene tako mrzi da sačuvam svoje blogove

Jel ima neko bolju ideju od klasicnog copy/paste fazona?

Ako hoćeš uz minimum muke onda nađeš neki alat koji ume da skine ceo sajt na disk, tražiš "web scraping an entire site" ili slično. Ne umem da ti preporučim neki konkretan jer sam prvi i poslednji put tako nešto radio ne sećam se ni sam kad.
maksa83 maksa83 10:00 20.10.2023

Re: jucerasnja vest

Ako daju autorske porno zvezdama najebaće i partizani i četnici

Kupovina Prve od strane telekoma bi bilo kršenje zakona pošto je u državnom vlasništvu, ali ovi ne jebu zakone 3%.

Inače pare za kupovinu B92 su već jednom uzete od Telekoma tako što je Telekom za 300 miliona kupio Kopernikus koji je onda za te pare kupio B92 i Prvu 2018., to je bio način da se u skladu sa zakonom to stavi pod Vučićevu šapu. Sada ih već boli dupe za zakone pa će još jednom da daju Telekomove pare da Telekom kupi još jednom ono što je već kupio preko Kopernikusa.

Kako ono kažu u M i H vicu "bitno da se para okreće".
zoja444 zoja444 10:05 20.10.2023

Re: jucerasnja vest

mislim da prvo treba da izglasaju zakon koji bi omogucio telekomu da ima svoje medije... tako nesto.
Spiridon Spiridon 10:40 20.10.2023

Re: jucerasnja vest

maksa83
... a mene tako mrzi da sačuvam svoje blogove

Jel ima neko bolju ideju od klasicnog copy/paste fazona?

Ako hoćeš uz minimum muke onda nađeš neki alat koji ume da skine ceo sajt na disk, tražiš "web scraping an entire site" ili slično. Ne umem da ti preporučim neki konkretan jer sam prvi i poslednji put tako nešto radio ne sećam se ni sam kad.


Ok znači izvodljivo je ...hvala Maksiću

Jedino ne bih krenuo u ovu avanturu ako mi treba 2 terabajta da sačuva ceo blog b92
Milan Novković Milan Novković 10:49 20.10.2023

Re: jucerasnja vest

Spiridon
maksa83
... a mene tako mrzi da sačuvam svoje blogove

Jel ima neko bolju ideju od klasicnog copy/paste fazona?

Ako hoćeš uz minimum muke onda nađeš neki alat koji ume da skine ceo sajt na disk, tražiš "web scraping an entire site" ili slično. Ne umem da ti preporučim neki konkretan jer sam prvi i poslednji put tako nešto radio ne sećam se ni sam kad.


Ok znači izvodljivo je ...hvala Maksiću

Jedino ne bih krenuo u ovu avanturu ako mi treba 2 terabajta da sačuva ceo blog b92

Pa moraš malo da odrešiš kesu ako hoćeš sabrana p-č dela u vlasništvu

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana