Društvo| In memoriam

Beli, beli svet

angie01 RSS / 26.10.2023. u 21:00

 
 
Je l se jos neko seca osmoro rudara, koji su poginuli tudjom nebrigom u rudniku Soko...i zasto ne.
Zato sto nikoga vise nije briga ni za koga i  proces prilagodjavanja rascovecenju, koji se godinama sprovodi, polako se privodi uspesnom kraju.
Mrvice sakupljene savesti su slucaj zakljucile tako, sto je Rotari klub Dunav Beograd, odlucio da godinu dana stipendira petoro maloletne dece, ciji su ocevi stradali, sa po 12 000 dinara mesecno i obezbedio za porodice  zdravstvene kartice, kojima ce dobijati popuste u privatnim laboratorijama,...uz to, darivali su im pakete sa hranom.
 
Kao da su u izbeglickom kampu na godinu dana, u rodjenoj zemlji. ..medju njima  dvanaestoro dece.
 

Od drzave fali 2 minuta snimka.

 
 

 
 


Komentari (907)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

angie01 angie01 12:41 29.10.2023

Re: E, vidiš...

ako ne uviđaš ili ne želiš da vidiš analogiju, to nije u mojoj moći



ne vidim analogiju- ni jedna, pa ni najkrvolocnija zivotinja, ne upadne u svoj copor, gnezdo, pecinu i ne pobije iz cista mira desetoro clanova te neke vrste tek tako.

prirodne nepogode isto imaju svoje zakone.

za ovog malog monstruma, mogu samo da ponvim sve sto sam vec rekla, al ne bih da davim.

sustina sveg sto sam rekla je da, po svemu sudeci, za ovakav zlocin nece odgovarati i to mi je prestasno....filozofiranje na ovom tragedijom mi je suvisno,...sigurna sam, da bilo ko, kakvo god misljenje imao o celom slucaju, ne bi imao potrebu da trazi bilo kakav smisao, da se ne daj boze njemu tako nesto desilo.

isto tako verujem, da bi se doslo do nekog olaksanja, sta god to znacilo, jer za porodice ce to biti jako tesko- neka pravda mora da bude zadovoljena...i tu mi tvoje opservacije sa priodnim nepokodama, samo grebu po mozgu i dusi.
docsumann docsumann 12:55 29.10.2023

Re: E, vidiš...

.sigurna sam, da bilo ko, kakvo god misljenje imao o celom slucaju, ne bi imao potrebu da trazi bilo kakav smisao, da se ne daj boze njemu tako nesto desilo.


definitivno ne kapiraš.
nema tu nikakvog smisla, smisao nam izmiče.

kao što tebi izmiče to da sam i pored sve filozofije bio vrlo konktretan što se tiče tretmana psihopata-ubica.

ni jedna, pa ni najkrvolocnija zivotinja, ne upadne u svoj copor, gnezdo, pecinu i ne pobije iz cista mira desetoro clanova te neke vrste tek tako.


eto šta se dešava kad paušalno pristupaš temi, bez poznavanja materije.
međed zna da pobije čitav nakot mladunca ako ih je mečka dobila sa drugim mužjacima.

i znaš šta se polije toga dešava?
taj mužjak i ženka koja je do prije desetak minuta očajnički, al bezspješno pokušavala da odbrani svoje mlade, zajednički požderu njihova leševe i krenu da prave nove mečiće.

ovo se dešava i kod lavova, morskih slonova (dobro oni ne pojedu pobijene mladunce)...

i to je priroda - slijepa za moral, humanost, pravo
što opet ne znači da je među životinjama nema empatije čak i između različitih vrsta.
docsumann docsumann 12:57 29.10.2023

Re: E, vidiš...

predatortz
docsumann
predatortz
mislim ovi koji iskorače do kraja u zločin.


Ostali su, dobrim delom, vrhunski menadžeri.
To su oni koji će analizirati tabelu ispred sebe i doneti rez koji će promeniti hiljade života, a da mi jednom ne pomisle na te ljude.

Ili uspešni vojnici, generali...


tamo gdje te emocije ne sputavaju u procjen i rizika, njihova je prilika.

da, znaju bit zajebani (uspješni) likovi


Ili oni koji pomažu virusima da se lakše prenose, razvijaju bioagense...
Vrhunski naučnici i teške psihopate!


jbg, mi i danas koristimo mnoge tablice koje je sačinio Mengele eksperimentišući na živim ljudima
angie01 angie01 13:03 29.10.2023

Re: E, vidiš...

međed zna da pobije čitav nakot mladunca ako ih je mečka dobila sa drugim mužjacima.


i ti tu vidis analogiju?


i to je priroda - slijepa za moral, humanost, pravo


pa to sam i rekla, priroda ima svoje zakone, protiv kojih nema kazne,...za razliku od coveka, ciji stepen civilizovanosti je upravo i oslonjen na odgovornom ponasanju u drustvu....pecinski covek je evoluirao do 21. veka.
docsumann docsumann 13:11 29.10.2023

Re: E, vidiš...

međed zna da pobije čitav nakot mladunca ako ih je mečka dobila sa drugim mužjacima.


i ti tu vidis analogiju?


ne, tu vidim odgovor na ovo tvoje


ni jedna, pa ni najkrvolocnija zivotinja, ne upadne u svoj copor, gnezdo, pecinu i ne pobije iz cista mira desetoro clanova te neke vrste tek tako.



pa to sam i rekla, priroda ima svoje zakone, protiv kojih nema kazne,...za razliku od coveka, ciji stepen civilizovanosti je upravo i oslonjen na odgovornom ponasanju u drustvu....pecinski covek je evoluirao do 21. veka.


nije čovjek evoluirao nego društvo.
čovjek je praktično ostao isti (ajde jest nešto porastao u prosjeku) kao i onaj prije 200K godina.

a ta civilizovanost o kojoj pričaš upravo nam govori i da maloljetni ubica ima pravo na školovanje, na šta se ti redovno kostrješiš, ne ukazujući na alternativu tome.

zašto se ubice (pa i najsvirepije) za koje se ustanovui da nemaju moć normalnog rasuđivanje ne šalju na muke i vješala već u zdravstbene isnstitucije posebnog tipa?
pa zato što nam je ta civilizivanost pomogla da shvatimo da taj nesretnik ne upravlja sobom. u neku ruku on je produžetak (defektni) slijejpih sila prirode.

jel jasnije?




angie01 angie01 14:27 29.10.2023

Re: E, vidiš...

ne, tu vidim odgovor na ovo tvoje


sad vec imam osecaj da me zahebavas...


nije čovjek evoluirao nego društvo.


toje metafora:)))


a ta civilizovanost o kojoj pričaš upravo nam govori i da maloljetni ubica ima pravo na školovanje, na šta se ti redovno kostrješiš, ne ukazujući na alternativu tome.


ja se kostresim na brigu o njegovom zavrsetku skole, 6 meseci nakon masakra,...bez bilo kakve sucuti prema porodicama, koje su unistene,...bez pokazanog zaljenje, pijeteta i po svemu sudeci i bez kazne za ubicu.

sta bi bila alternativa- manje brige za njegovu buducnost, a vise za porodice i omogucavanja neke pravde.


pa zato što nam je ta civilizivanost pomogla da shvatimo da taj nesretnik ne upravlja sobom. u nu ruku on je produžetak (defektni) slijpih sila prirode.


kada ti tako sigurno dajes okvire situacije,...mogu samo da ti kazem, da meni deluje da je decak ubica, samo neko sa velikim egom i pod pogresnim okolnostima, da ima neki granicni poremecaj, a ne f dijagnozu, koja ga je terala na takav cin,...a generalno, nase drustvo je polaku uslo u granicni poremecaj, pisala sam o tome u blogu- krivo srastanje....ako je Grujcicka javno dala izjavu, da ne postoje pravni okviri da ga zadrze, znaci da jeste nesto ustanovljeno u tom smislu.
milisav68 milisav68 14:40 29.10.2023

Re: E, vidiš...

predatortz
rekao sam to zbog ovih koji lažu ko pseta kada kažu da je kult oružja novotarija.

Ma kapiram, to ko moja baba kad je jednom prilikom ležala u bolnici, a mi joj doneli banane, a ona - te rogove ja nikad nisam jela :)
docsumann docsumann 14:47 29.10.2023

Re: E, vidiš...

ne, tu vidim odgovor na ovo tvoje



sad vec imam osecaj da me zahebavas...


šta te zajebavam?!

jesi li ti napisala ovo - ni jedna, pa ni najkrvolocnija zivotinja, ne upadne u svoj copor, gnezdo, pecinu i ne pobije iz cista mira desetoro clanova te neke vrste tek tako. ?

u čemu je problem? dao sam ti primjer koji opovrgava tvoj navod.


nije čovjek evoluirao nego društvo.



toje metafora:)))


uopšte nije metafora, već suva činjenica. mislim ako se držimo značenja riječi evolucija.

čovjekova evolucija u pravom smislu (biološko-kognitivnom) slijedi u narednih par stotina godina, nakon informatičkog singulariteta...mislim ako poživimo neoštećeni katastrofom (od meteora, nukleranog rata, pobune AI-a...)



ja se kostresim na brigu o njegovom zavrsetku skole, 6 meseci nakon masakra,...bez bilo kakve sucuti prema porodicama, koje su unistene,...bez pokazanog zaljenje, pijeteta i po svemu sudeci i bez kazne za ubicu.


kod koga vidiš nedostatak sućuti prema porodicama žrtacva? to se kao tema nije provlačilo u ovdašnjim kometarima koliko pratim.

sta bi bila alternativa- manje brige za njegovu buducnost, a vise za porodice i omogucavanja neke pravde.

lično nemam nikakvo interesovanje za njegovu budućnost. interesuje me da ga u budućnosti država učini bezopasnim uza društvo, na najhumaniji mogući način. ako to znači zadržavanje u ustanove specifičnog tipa na neodređeno - onda nek ga tamo i zadrže.
ako ne mogu da garantuju da će okolina biti bezbjedna ako ga puste na slobodu, ne treba ni da ga puštaju, akl u tom pritvoru/upsuhijatriji, šta li već, treba mu omogućiti sve ono što mu zakonom pripada.


šta podrazumjevap pod - pravda za porodice žrtava? definiši, kako bi znao o čemu pričamo.


angie01 angie01 15:01 29.10.2023

Re: E, vidiš...

doks- to da me zahebavas sam napisala generalno, za ceo tvoj odgovor, koji je napisan, kao da mi odgovaras u nekoj paralelnoj liniji, recimo to za metaforu da , kada ja kazem covek, mislim na drustvo, a ti mi odgovaras sa dodatnim objasnjavanjem te tvoje pogresne postavke u startu.

znaci, ili se ne rzumemo,
ili me zahebavas,
a svakako si neko, ko ne priznaje svoje greske i tera svoje, kao da ne cuje sagovornika, sto je za cool zen opustenok lika, kako se predstavljas, malo previse.

evo npr,

kod koga vidiš nedostatak sućuti prema porodicama žrtacva? to se kao tema nije provlačilo u ovdašnjim kometarima koliko pratim


gde sam ja govorila da je neko to ovde pokazao, objasnila sam otkud moja reakcija- ovde, u nasem drustvu, se vise govori o tome, da li dete monstrum treba da bude obezbedjen sa nastavkom skolovanja,...sto je njgova majka trazila, bez i jedne reci sucuti izrazenu porodicama, bez i jednog znaka brige za njih, umesto toga, ona brine, kako da resi problem obezbedjivanja imovine.
interesuje me


mene interesuje da dobije adekvatnu kaznu za svoje zlodelo,..ako u nekim kulturama cetrnaestogodisnjaci postaju ocevi, zene se i zapocinju zivot nevezano od roditelja, onda mogu i da odgovaraju,...ako je mogao da bude dovoljno odrastao da ide u streljanu i da ubija, da osmisljava ceo pakleni plan i svoju predaju, onda je dovoljno odrastao i da snosi posledice za svoje delo.


šta podrazumjevap pod - pravda za porodice žrtava? definiši, kako bi znao o čemu pričamo.


svaki zlocin ima kaznu, koja sluzi u jednom delu da omoguci bilo kakvu satisfakciju ostecenima, na tome se zasniva pravni aspekt ljudskog pravednistva u ovakvim slucajevima,...sto se izgleda ovde nece desiti.
milisav68 milisav68 15:10 29.10.2023

Re: E, vidiš...

docsumann

drugo, očigledno ti promiče kao fukcioniše um psihopate.

A tebi promiče da se i psihote plaše nečega.I to ne mora da bude ni zatvor ni ludnica.

Može da bude kamenovanje, može da bude strah od boga (religija), a može da bude i strah od zubara :)

Često čujemo kako neko preti nekome, ne lično, nego onako u bradu - ja ću njemu da polomim koske - ako uradi to i to.

A kad pitaš - gde ćeš posle - muk.

I to je kočnica za "normalne" ljude.

Tako je i ovaj mali psihopata reagovao - guglao - nema kazne do 14 godina i opušteno.

Samo, izmaklo mu nešto, da više neće imati socijalni život, i da će prvom prilikom da bude provaljen i umlaćen od batina.
angie01 angie01 15:10 29.10.2023

Re: E, vidiš...

rekao sam to zbog ovih koji lažu ko pseta kada kažu da je kult oružja novotarija.


ko su ti, koji lazu ko pseta,..cinjenica je da je do devedesetih, bilo mnogo manje ljudi koji su imali oruzje,..sada smo u vrhu svetske liste i to samo po broju prijavljenog oruzja, koliko ima neprijavljenog, ostace nepoznanica.
milisav68 milisav68 15:15 29.10.2023

Re: E, vidiš...

angie01
su ti, koji lazu ko pseta,..cinjenica je da je do devedesetih, bilo mnogo manje ljudi koji su imali oruzje,..sada smo u vrhu svetske liste i to samo po broju prijavljenog oruzja, koliko ima neprijavljenog, ostace nepoznanica.

Uvek smo bili u vrhu po broju ličnog naoružanja, a i stopa ubistava je onda bila veća nego danas.Samo je danas to više u medijima pa ti se čini da je drugačije.

A ljudi su se ubijali noževima i sekirama.
angie01 angie01 15:16 29.10.2023

Re: E, vidiš...

I to je kočnica za "normalne" ljude.


pa ovaj mali, je izucio pravne posledice-koje je znaci, vrlo svesno zeleo da izbegne,...i tako je koncipirao celu akciju,...cak je, kada mu se ucinilo, da je proslo dovoljno vremena, da je neko mogao da pozove policiju, presta da puca, izasao napolje i sam se prijavio nadleznima, i jos im je rekao kako je bolestan,...svi sa F dijagnozom do sada, nisu bili tako svesno savesni, brinuci o sebi....obicno su bili ubijeni u samoj akciji, ili izvrsili samoubistvo.

ovaj monstrum je ocekivqo da ce biti pusten u rekordnom roku i da ce postati idol klincima u ovom shebanom drustvu- sto se i pokazalo, registracijom onolikeog brija fanova jos prvog dana.
Samo, izmaklo mu nešto, da više neće imati socijalni život, i da će prvom prilikom da bude provaljen i umlaćen od batina.


ako ga puste, on nece ostati ovde, oticie negde drugde, promenice ime, mozda i licni opis,...toj porodici nema zivota ovde.
docsumann docsumann 15:17 29.10.2023

Re: E, vidiš...

kada ja kazem covek, mislim na drustvo, a ti mi odgovaras sa dodatnim objasnjavanjem te tvoje pogresne postavke u start


izvini, ali to su suštinski različite stvari, jer društvo jeste evoliitalo - civilizovalo se i izmjenilo iz korjena, a čovjek je u svom kognitivno-emotivnom-fizičkom sklopu ostao isti, ima iste porive, emocije, empatiju, reakciju kao praistoriojski čovjek.

drugo, ne znam šta sam to pogrešno naveo.
več sam ti ispravio navode iz psihologije, evolucije (ovo možemo pripisati nerazumjevanju), zoologije, koje potežeš paušalno, pa kad ti navedem neke činjenice koji opovrgavaju tvoje navode, ti samo preskočiš, kao da se nije dni desilo.

i onda ja zajebavam. pa neće biti.

mrtav sam ozbiljan. možda i suviše

mene interesuje da dobije adekvatnu kaznu za svoje zlodelo,..ako u nekim kulturama cetrnaestogodisnjaci postaju ocevi, zene se i zapocinju zivot nevezano od roditelja, onda mogu i da odgovaraju,.


na koje kulture želiš da se ugledamo?
na te koje žene djecu u 14. ili pak na skandnavske koji najtežim zatvorenicima obezbjeđuju i WiFi u zatvoru.
principessa_etrusca principessa_etrusca 15:17 29.10.2023

Re: E, vidiš...

ja se kostresim na brigu o njegovom zavrsetku skole, 6 meseci nakon masakra,...bez bilo kakve sucuti prema porodicama, koje su unistene,...bez pokazanog zaljenje, pijeteta i po svemu sudeci i bez kazne za ubicu.

sta bi bila alternativa- manje brige za njegovu buducnost, a vise za porodice i omogucavanja neke pravde.

Сваки преступник, и најокорелији убица, има право на могућност да буде рехабилитован. Рехабилитација и јесте један од циљева и функција казненог система.

У овом случају се по прилици ради о психичком поремећају, па постоји потреба за медицинским посматрањем и третманом, и ако ти није јасно, а изгледа да није, то је разлог што је смештен у психијатријску установу, а не да би био кажњен. Занемаривање његовог образовања би била казна.
angie01 angie01 15:20 29.10.2023

Re: E, vidiš...

Uvek smo bili u vrhu po broju ličnog naoružanja, a i stopa ubistava je onda bila veća nego danas.Samo je danas to više u medijima pa ti se čini da je drugačije.


pa to nije istina,...rekli su i ovi sto su objavili da smo u vrhu danas,...nemam pojma sta su, necu da improvizujem.


A ljudi su se ubijali noževima i sekirama.


pa jeste, tradicionalno, malo sekiricom po vratu komsije za 15 cm medje,..al nije bilo ovolikog nasilja, ubistava, femicida, nasilja medju mladima i u skolama,...o cemu pricas,...ranije su ovi krimosi po bgrdu, ordinirali van tokova ged su bili gradjani, sad se sve to preselilo na ulice,...od devedesetih naovamo, potpuna devastacija.
docsumann docsumann 15:21 29.10.2023

Re: E, vidiš...

Сваки преступник, и најокорелији убица, има право на могућност да буде рехабилитован. Рехабилитација и јесте један од циљева и функција казненог система.


mislim da smo zarobljenici monstruoznosti skorodešene tragedije, pa nam ova činjenica neko podsvjesno bježi iz fokusa.
angie01 angie01 15:23 29.10.2023

Re: E, vidiš...


Сваки преступник, и најокорелији убица, има право на могућност да буде рехабилитован. Рехабилитација и јесте један од циљева и функција казненог система.


ma koga bole usi za njegovu rehabilitaciju,...nije on slucajno ubijo jednu osobu, nije ni u afektu, nego planski i smiljeno desetoro ljudi, je l ti kapiras sta je masovni ubica- gde se on molimte rehabilituje?

i ne pokazuje kajanje.

а изгледа да није, то је разлог што је смештен у психијатријску установу, а не да би био кажњен.


on je tu smesten, jer nije bilo drugog resenja, sem zbog procedure ispitivanja njegovog psihickog statusa- tako je i receno.
Занемаривање његовог образовања би била казна.


pazi, molim te.
docsumann docsumann 15:23 29.10.2023

Re: E, vidiš...

A tebi promiče da se i psihote plaše nečega.I to ne mora da bude ni zatvor ni ludnica.


ma promiče mi svašta, al o tome nismo...
angie01 angie01 15:24 29.10.2023

Re: E, vidiš...


mislim da smo zarobljenici monstruoznosti skorodešene tragedije, pa nam ova činjenica neko podsvjesno bježi iz fokusa.


a da vi, koji imate zen razumevanje, pogledate malo, kako zavrsavaju masovne ubice- bilo gde.
angie01 angie01 15:32 29.10.2023

Re: E, vidiš...

izvini, ali to su suštinski različite stvari, jer društvo jeste evoliitalo - civilizovalo se i izmjenilo iz korjena, a čovjek je u svom kognitivno-emotivnom-fizičkom sklopu ostao isti, ima iste porive, emocije, empatiju, reakciju kao praistoriojski čovjek.


doks u raznim tekstovima, knjiga,a raspravama, teorijama, je pojam covek, upotrebljavan kao metafora za drustvo,...ja ti kazem da sam ga tako upotrebila, a ti mi tupis i dalje po svom, evo ne kapiram.
, koje potežeš paušalno, pa kad ti navedem neke činjenice koji opovrgavaju tvoje navode, ti samo preskočiš, kao da se nije dni desilo.


pa da nisam ekspert, nije tajna, al breta, nisi ni ti, taj primer koji si naveo, samo pokazuje kako je priroda resila prevaru, kod nekih zivotinjskih vrsta- i nema dodirnih tacaka sa ovim o cemu pricamo.
na koje kulture želiš da se ugledamo?


ajao, koliko ti nerazumevanja pokazujes, namerno, ili slucajno, nemam pojam,...hocu da kazem, da neko sa toliko godina, koji je uspeo da osmisli sve, da istrazi kako i sta, moze da bude i odgovran za svoje zlodelo,....druge kulture sam pomenula, kao podrsku stavu, da te godine nisu tako nevine.
gvozden1 gvozden1 15:40 29.10.2023

Re: E, vidiš...


a da vi, koji imate zen razumevanje, pogledate malo, kako zavrsavaju masovne ubice- bilo gde.

Brejvik upisuje fakultet, ima pravo na to.

Ah da, to pravo mu proizilazi iz činjenice da mu je Mladić idol.

Endži, jeste blog tvoj, ali ne moraš baš svakome da odgovaraš, pošto očigledno ne razumeš šta ti se priča pa ispadaš tužna.
docsumann docsumann 15:44 29.10.2023

Re: E, vidiš...

angie01

mislim da smo zarobljenici monstruoznosti skorodešene tragedije, pa nam ova činjenica neko podsvjesno bježi iz fokusa.


a da vi, koji imate zen razumevanje, pogledate malo, kako zavrsavaju masovne ubice- bilo gde.


rekao bih da je mnogo važnije postaviti pitanje - da li se pishopate-masovne ubice mogu rehabilitovati u toj mjeri da mogu biti pušteni na slobodu?

koliko je meni poznato, kako danas stvari stoje, odgovor je -ne, ali postoje nade u neke neuro-hiruške i farmakološke metode koje bi mogle da daju pozitivne rezultate.
angie01 angie01 15:53 29.10.2023

Re: E, vidiš...

rekao bih da je mnogo važnije postaviti pitanje - da li se pishopate-masovne ubice mogu rehabilitovati u toj mjeri da mogu biti pušteni na slobodu?


a ja ti rekoh, pogledaj kako to izgleda bilo gde, kada su masovne ubice upitanju.

koliko je meni poznato, kako danas stvari stoje, odgovor je -ne


dovde mi je dovoljno,...onaj nastavk, nije zasluzio neko, ko nije imao mislosti prema drugome.
docsumann docsumann 15:58 29.10.2023

Re: E, vidiš...

.ja ti kazem da sam ga tako upotrebila, a ti mi tupis i dalje po svom, evo ne kapiram.


opet nisi u pravu.

pa jesam li upravo ostavio gore ogradu da je moguć nesporazum u terminologiji u vezi evolucije.
pošto sam na prvu, greškom, pročitao -tvoja metafora (ovo sam sad primjetio, jbg - napisano je skupa - toje)

no, to je djelić diskusije, potpuno nebitan, jer se odnosi na moj "filozofski" dodatak


ajao, koliko ti nerazumevanja pokazujes, namerno, ili slucajno, nemam pojam,...hocu da kazem, da neko sa toliko godina, koji je uspeo da osmisli sve, da istrazi kako i sta, moze da bude i odgovran za svoje zlodelo,....druge kulture sam pomenula, kao podrsku stavu, da te godine nisu tako nevine.


pravo da ti kažem nije problem imati nerazumjevanje spram onog što pišeš ovdje, pošto je toliko konfuzno, neargumentovano, paušalno. mislila na ovo mislila na ono.
a usput se stalno prenemažeš, prevrćeš očima (figurativno), kao ne mogu da vjerujem, bože me sačuvaj , ajaoj, kuku...

kad bih sam reagovao tako na sve što mi kod tebe zazvuči bzv zaleleka bi ka profi narikača.


smorih se skorz

te odoh

pozz



promoter promoter 16:26 29.10.2023

Re: E, vidiš...

predatortz
mislim ovi koji iskorače do kraja u zločin.


Ostali su, dobrim delom, vrhunski menadžeri.
To su oni koji će analizirati tabelu ispred sebe i doneti rez koji će promeniti hiljade života, a da mi jednom ne pomisle na te ljude.

Ili uspešni vojnici, generali...

Ili cenzoril, odnosno, pošto je to cenzori diskreditovano, po novogovoru, moderatori.
milisav68 milisav68 16:31 29.10.2023

Re: E, vidiš...

angie01

pa to nije istina,...rekli su i ovi sto su objavili da smo u vrhu danas,...nemam pojma sta su, necu da improvizujem.

Nemaš pojma, al možeš da pogledaš :)

Da, istina je, imaš zvanične statistike, i to nema veze sa SFRJ, pa nemeš potrebe da reaguješ.Jednostavno, prolazile mnoge vojske pa ostalo :)
pricas,...ranije su ovi krimosi po bgrdu, ordinirali van tokova ged su bili gradjani, sad se sve to preselilo na ulice,...

To je neka bajka u tvojoj glavi.
angie01 angie01 16:43 29.10.2023

Re: E, vidiš...

a usput se stalno prenemažeš,



pa ti si i sujetan,..pa kako si onda cool zen lik.:)))

vidi, mozda se mi ne razumemo, sto je ok- ja svakako regujem iz perspektive prebrizne majke i nije mi do filozofiranja, rekoh ti kako me grebu tvoja filozofska razmisljanja, za koja mislim, da posle ovakvog zlocina, naprosto nema prostora,...al ono sto jeste ocugledno, da ti ne zelis da razumes sta govorim i da teras svoje, kako god.


smorih se skorz


a sta mislis, koliko sam se ja smorila, od tebe, tase, soloa,...i jos nekih slicnih,...ono u neverici sam, doduse, ne za sve, al za tebe svakako...pre svega jer verujem da kapiras sta govorim, al prosto si u fazonu da se pravis da ne, kako bi gurao svoje na neki cudan nacin,...nije problem sto mislimo drugacije, daleko od toga.... no, muska sujeta je cudna rabota.

vrlo dobro se secam, kako razgovaras sa muskim blogerima, kada vam misljenja nisu ista, kada ste neistomisljenici.
angie01 angie01 16:57 29.10.2023

Re: E, vidiš...

Nemaš pojma, al možeš da pogledaš :)


daj link.
Da, istina je, imaš zvanične statistike, i to nema veze sa SFRJ, pa nemeš potrebe da reaguješ.Jednostavno, prolazile mnoge vojske pa ostalo :)


ovo ne znam sta znaci.


To je neka bajka u tvojoj glavi.


nije bajka, ranije su krimosi bili u svom svetu, nisu silazili medju gradjane, da se figurativno izrazim,... danas sedis u restoranu i neko za susednim stolom moze da zapuca.

ne smes vise da opsujes, kada te neko isece na putu, jer isto moze da izvadi pistolj i malo zapuca.
predatortz predatortz 17:04 29.10.2023

Re: E, vidiš...

svakako regujem iz perspektive prebrizne majke i


Nemojte ovo shvatiti kao poziv na svađu, ali me upravo to "iz perspektive majke" zbunjuje kod tebe i tess kada govorimo o ovoj temi.

Ja sam otac, umem da budem drndav lik, imam nekada i taj pandurski refleks da bi neke stvari preko kolena lomio...
Ali u ovom nesrećniku ne mogu da vidim samo zlikovca koji je odneo deset života i kojeg bi najbolje bilo počistiti da ga nema.
Ne mogu, jer deo moje svesti u njemu vidi dete. Nesrećno dete, dete koje je verovatno rođenono sa nekim ozbiljnim poremećajem.

Bol unesrećenih porodica je tolika da čovek pred njom može samo da spusti glavu, da ćuti, da se trudi da ne zaplače. Ovo zadnje nisam uspeo kada je onaj nesrećni otac govorio kod Olje u Utisku. Zaplakao sam prvi put pred ženom i decom. Plakali smo svi u kući.

Ali ja ne bih mogao biti surov, niti bih se usudio da dam konačni sud šta u ovom slučaju treba raditi.

Rekao sam šta bih uradio da sam mu otac. Uzeo bih i njegov i svoj život.
Možda je za malog to i najbolji ishod.

Ali, kao čovek koji nije u srodstvu sa njim, lepo ne znam šta bih pametno imao za reći, osim da to treba prepustiti najboljim iz psihijatrijske struke. I da im ne zavidim na toj ulozi.

docsumann docsumann 17:17 29.10.2023

Re: E, vidiš...

pa ti si i sujetan,..pa kako si onda cool zen lik.:)))


ko nije.

samo se trudim da svoju sujetu držim pod kontrolom.
nikad sebe nisam smatrao cool zen likom, to je neki tvoj opis, oko kojeg si bješe pogriješila

nego, tek sad primjetih ovao

, koje potežeš paušalno, pa kad ti navedem neke činjenice koji opovrgavaju tvoje navode, ti samo preskočiš, kao da se nije dni desilo.



pa da nisam ekspert, nije tajna, al breta, nisi ni ti, taj primer koji si naveo, samo pokazuje kako je priroda resila prevaru, kod nekih zivotinjskih vrsta- i nema dodirnih tacaka sa ovim o cemu pricamo.




e, slatko me nasmija.

kakva bre prevara?! pa nisu taj medbjed i medvjedica živjeli zajedno pa je on uvatio u prevari s drugim.
medvjedi su samotnjaci. opisao sam šta se događa kad medvjed slučajno naleti na ženku koja ima mečoće s nekim drugim mužjakom.
a medvjedi ne žive u paru, mečka sam podiže mlade.

a naravno da nisma ekspert iz zoologije, al znam dovoljno da mi se ne mogu uvaljivati svakakve teorije tipa kod životinja toga nema.



no, nema veze





angie01 angie01 17:41 29.10.2023

Re: E, vidiš...

i kojeg bi najbolje bilo počistiti da ga nema.


ko je to rekao,...sem tebe i vucka,...nisam ni ja, a bogami ni tess.
Ne mogu, jer deo moje svesti u njemu vidi dete.


pa nisi se bas tako izjasnio.


Ovo zadnje nisam uspeo kada je onaj nesrećni otac govorio kod Olje u Utisku. Zaplakao sam prvi put pred ženom i decom. Plakali smo svi u kući.


o tome ne mogu ni da progovorim.


Ali ja ne bih mogao biti surov, niti bih se usudio da dam konačni sud šta u ovom slučaju treba raditi.


izvini, a gde sma ja dala koncani su?...rekoh da me uznemirava briga oko nastavku njegovog skolovanja, o brizi majke oko nekretnina i ni malo sucuti za roditelje, porodice unesrecenih,...niti pokazano kajanje,..eto to sam rekla.

i iskazalasam sumnju u pravedan ishod, odkada je jos Grujcicka izjavila da nema mehanizma da ga zadrze,...je l razumete to ili jos uvek ne,

ja evo, nisam primetila da si bilo ko obratio tebi ili vucku za iskazan radikalno resenje,..a eto meni se strikaju rolkice, sa sve bundicama malih medica, koje je majka mecka dobila sa ljubavnikom, iako nisam ni blizu tako necega izrekla...eto, ne znam u cemu je stvar...aman ljudi, koji vam je.
angie01 angie01 17:46 29.10.2023

Re: E, vidiš...

nikad sebe nisam smatrao cool zen likom, to je neki tvoj opis, oko kojeg si bješe pogriješila


ma nije moj, ja vidim malo bolje od toga, ne brini,..nego te tako ovde kvalifikuju, a i ti se trudis da se tako predstavljas.


samo se trudim da svoju sujetu držim pod kontrolom.


pa eto, skliznolo ti:)))


kakva bre prevara?! pa nisu taj medbjed i medvjedica živjeli zajedno pa je on uvatio u prevari s drugim.


je l kapiras da se zahebavam, ili si poceo kao huci,..evo ne verujem,...ti meni medvedicu, koja dobija bebice sa drugim medvedom i ljubomornog alfa medu, guras kao primer, da eto i zivotinje,...pa rekoh ako cemo tako, hajde:)


no, nema veze


:))),...nema veze, nema veze, pa ispadne da ima i tamo gde nema.
maksa83 maksa83 17:47 29.10.2023

Re: E, vidiš...

kakva bre prevara?! pa nisu taj medbjed i medvjedica živjeli zajedno pa je on uvatio u prevari s drugim.
medvjedi su samotnjaci. opisao sam šta se događa kad medvjed slučajno naleti na ženku koja ima mečoće s nekim drugim mužjakom.

Sad kad to reče pade mi na pamet da je mali uradio najprimalniju evolutivnu moguću stvar - pobio je konkurenciju (svi na spisku su bili briljantna deca koja su se isticala).

Oko psihopata, evolutivno nisu iskorenjeni zato što (što se prirode tiče) imaju svoje mesto, ovo verovatno pišem ne znam koji put - mi smo ustrojeni da NE ubijemo pripadnika svoje vrste kada ga prepoznamo kao "svog" u najširem smislu - kao homo sapiensa, zato npr. preciznost gađanja ručnim naoružanjem opada sa smanjenjem distance. Otud između ostalog i PTSD - ljudi ne uspavaju da racionalizuju da su nekoga ubili i da nastave da žive sa tim kao da se ništa nije desilo. Neki procenat ljudi se rodi bez tog mehanizma, i to su oni koji dobijaju bitke u ratu. Zato ih evolucija u svojoj beskonačnoj mudrosti nije uklonila.
gvozden1 gvozden1 17:54 29.10.2023

Re: E, vidiš...

ili si poceo kao huci,

:)

Rekoh ti da prestaneš, sramotiš se, al sad ti savetujem, samo nastavi, milo mi je kad čitam tvoje budalaštine.

Ne kapira cura ni nacrtano.
docsumann docsumann 17:58 29.10.2023

Re: E, vidiš...

...nema veze, nema veze, pa ispadne da ima i tamo gde nema.


pa kako ima veze kad ti se pokaže da nisui bila u pravu ti okreneš na zajebanciju.
mevjedići, mečka, ha kakve to veze sad ima?

pa nema nikave, nisam znao da se zajebavamo

EDIT:

nikad sebe nisam smatrao cool zen likom, to je neki tvoj opis, oko kojeg si bješe pogriješila


ma nije moj, ja vidim malo bolje od toga, ne brini,..nego te tako ovde kvalifikuju, a i ti se trudis da se tako predstavljas.


ko me tako kvalifikuje? i kako se to trudim? tako što ne ulazim s blogerima u lično obračunavanje i karakterisanje kao što ti sada radiŠ?
docsumann docsumann 18:01 29.10.2023

Re: E, vidiš...

Zato ih evolucija u svojoj beskonačnoj mudrosti nije uklonila.


spominjali smo već onaj roman F.Dika (nisam ga čitao) u kojem vsi oblici pishopatologije (šizofreničari, psihopatiw..) imaju svoju ulogu u odbrani zajednice.
angie01 angie01 18:02 29.10.2023

Re: E, vidiš...

pobio je konkurenciju


pa nije sve ubio sa namerom,..dezurne nije, devojciu koja je istrcala iz WCa nije, dve devojcice koje su mu prisle da ga urazume, nije, posle je pucao nasumicno, jer su deca pocela da beze,..a imao je spisak za to sto pricas.




angie01 angie01 18:10 29.10.2023

Re: E, vidiš...

pa kako ima veze kad ti se pokaže da nisui bila u pravu ti okreneš na zajebanciju.


izvini, al ja ne vidim nikakve veze u tom tvom primeru sa medvedom i ovim o cemu pricamo....pre svega, sto zivotinje sve sto rade, rade po intinktu i to je nepormenljiva u prirodi,..a ovde pricamo o coveku, kome su osnovne karakteristike um i emocije i koji ima socijalnu ulogu u drustvu, sa jasnom odgovornoscu.

ja ne mogu da pristanem na uporedjivanje recimo copor vukova, koji se bori sa drugim coporom, za preimucstvo nad nekom teritorijom,....i ljude, koji to isto rade, jer vukovi ne mogu da promene svoju prirodu i reaguju instinktivno, a ljudi nisu vise oni iz pecine- barem tako misle- imaju razne druge mogucnosti da rese bilo kakav konflikt,..to sto tome ne pribegavaju u dosta situacija, je vec nesto drugo.
docsumann docsumann 18:16 29.10.2023

Re: E, vidiš...

pa radi se upravo uo tome da su neke osobe genetski psihološki predeterminisane u mjeri da ne mogu da kontrolišu svoje poremećena nagone.

vrlo je moguće da je slobodna volja mit. a mi samo imamo sreće da smo rođeni s ovu stranu "normačnosti", pa ne dolazimo po difoltu u sukob s društvom.

angie01 angie01 18:16 29.10.2023

Re: E, vidiš...

ko me tako kvalifikuje? i kako se to trudim?


kako sad ovo da objasnim,..pa mnogi su tokom ovih godina izneli takvo misljenje,..a fakat da se ti tako ponasas, kao sve cool, nema veze...


tako što ne ulazim s blogerima u lično obračunavanje i karakterisanje kao što ti sada radiŠ?


ovo bi morao da konkretizujes, ono na koga mislis,...ja nisam nikada zapocela ni jedan fajt, dugo godina sam ignorisala svako takvo uporno obracanje meni- tako da nisi upravu,...
docsumann docsumann 18:20 29.10.2023

Re: E, vidiš...

.ja nisam nikada zapocela ni jedan fajt, dugo godina sam ignorisala svako takvo uporno obracanje meni- tako da nisi upravu,...


ne pričam ko započinje fajt, mada je i to diskutabilno, a i nije tema.

pitanje je koju granici prelaziš u dijalogu s neistomišljenikom.
onog trenutka kad njegove stavove počinješ da osporavaš okrećući se na njegovu ličnost, karakter ulaziš u adhominem atak, a to definitivno više nije ni cool nit zen.
angie01 angie01 18:23 29.10.2023

Re: E, vidiš...

pa radi se upravo uo tome da su neke osobe genetski psihološki predeterminisane u mjeri da ne mogu da kontrolišu svoje poremećena nagone.


nista nije sporno, ni da ima bolesnih, ni zlih, ni bahatih, ni agresivni,...iz raznih razloga,..al mi ovde pricamo o odgovaranju za zlodela, pocinjena iz bilo kog razloga.

...a ne o tome, da li mali monstrum ima kvrc, pa mi sad to treba da razumemo.
maksa83 maksa83 18:25 29.10.2023

Re: E, vidiš...

ja ne mogu da pristanem na uporedjivanje recimo copor vukova, koji se bori sa drugim coporom, za preimucstvo nad nekom teritorijom,....i ljude, koji to isto rade, jer vukovi ne mogu da promene svoju prirodu i reaguju instinktivno, a ljudi nisu vise oni iz pecine- barem tako misle- imaju razne druge mogucnosti da rese bilo kakav knflikt,..to sto tome ne pribegavaju u dosta situacija, je vec nesto drugo.

Pa nije nešto drugo nego baš nešto prvo. Bogznakako smo evoluirali imamo internet koji prenosimo kroz satelite u svemiru ali još uvek i civilizovana i manje civilizovana društva ratuju. To je zato što u biti nismo evoluirali od pećinskog čoveka koji odvali drugog pećinskog čoveka toljagom da bi mu uzeo <šta god da je ovaj imao> ili sačuvao lovište samo za sebe. Samo smo postali sofisticiraniji pa sad možemo da zavitlamo neko sranje preko pola planete da se npr. domognemo izvora energije za sebe. Od nultog dana je fora pobediti sa što veće razdaljine, i samo smo u tome sve bolji i bolji. Da, naravno da u međuvremenu kvalitetnije živimo i brinemo o ovome i onome, ali esencijalno smo tamo gde smo bili, ovo ne vidiš samo ako baš snažno žmuriš.
docsumann docsumann 18:32 29.10.2023

Re: E, vidiš...

angie01
pa radi se upravo uo tome da su neke osobe genetski psihološki predeterminisane u mjeri da ne mogu da kontrolišu svoje poremećena nagone.


nista nije sporno, ni da ima bolesnih, ni zlih, ni bahatih, ni agresivni,...iz raznih razloga,..al mi ovde pricamo o odgovaranju za zlodela, pocinjena iz bilo kog razloga.

...a ne o tome, da li mali monstrum ima kvrc, pa mi sad to treba da razumemo.


da li istu odgovornost (moralnu, pravnu, krivičnu, younameit) za počinjeno ubistvo ima psihopata i čovjek koji pri normalnoj svijeti planira ubistvo iz koristi/osvete/šta god mu je razlog?

ne, naravno. što i sudska praksa pokazuje.

i niko ovjde ne pokušava da razumje maloljetnog ubicu, niti smo to u stanju. kvaka i jeste u tome da hendluješ nešto što suštinski ne razumješ, što ti je strano, momstruozno.

angie01 angie01 18:39 29.10.2023

Re: E, vidiš...

ne pričam ko započinje fajt, mada je i to diskutabilno, a i nije tema.


prvo, to je kljucno, ako grupa blogera apriori uvek i na svim temama i na bilo sta sto kazem, imaju grupni napad,..cak i tamo gde se ni ne pojavljujem, pa se ispisuje 100 komentara u uzajamnom dobacivanju, nafilovanih eksplicitnim uvredama, onda to valjda nije na mom tasu,..a nisam primetila da si se bilo kome od njih obratio.

i ja to ignorisem godinama, povremeno kazem da se sklone od mene i to traje, traje i u nekom momentu odgovorim, al hiljadu puta blaze od bilo cega sto je meni upuceno,..znaci najgore moguce kvalifikacije, proklinjanje dece, spominjanje muza i familije, stavljanje u porn kontekste,..tako da ne znam sta tacno meni zameras.


onog trenutka kad njegove stavove počinješ da osporavaš okrećući se na njegovu ličnost,


a ovo naprosto nije tacno,...jer svi konflikti upravo i pocinju jer ja ispoljavam drugaciji stav i onda krecu licne kvalifikacije se druge strane,....ima toliko primera, da prosto ne mogu da verujem da si slucajno pogresio.

mogu odmah da povucem, da nemam apsolutno razloga da se pravdam i ubedjujem s tobom na ovu temu, jer si ovde nastupio vrlo nefer.

znaci, samo poslednji primer u kome si ucstvovao isto ovako,

napisem blog o zlostavljanju i svi nesto kazu, dojde tasa i vrti neku pricu kojom hoce da opovrgne cinjenicno stanje, vrti, vrti,...i ja ga pustim bez raci, nista mu ne kazem,,,do momenta kada je zrtve nazvao prostitutkama, tu se usportivim i on kao da je samo to cekao, krene da me vredja najgorim uvredama, ja mu obrisem, jedan takav kometar, pa drugi, posle treceg sam ga banovala, jer ne vidim razloga da tako nesto dopustam,...i onda ti dodjes i krenes da mi drzis slovo, kako sam mu iskljucila mikrofon i kako to nije ok,....i evo, posle nekog vremena, zakacim drugi blog i odbanujem ga, ono, ajde nema veze, valjda ce da se upristoji,...i on zajedno sa solom, 3 dana pravi cirkus, prebacujuci celu budalastinu i kod tebe, znaci bezmilici do neba i bezobrazluk,..a ti, pazi sad molim te, meni zameras sto je on prebacio raspravu kod tebe i sto sam te pomenula, jer sam odgovorila na njegov komentar, u kome te je ON FAKAT ZLOUPOTREBIO, pokusavajuci da degradira neke druge blogere,...pa izvini, tu nesto ozbiljno nije uredu.


angie01 angie01 18:43 29.10.2023

Re: E, vidiš...

doks, izvini, a je l ti stvarno ne razumes sta govorim od pocetka, ili sta,...nista od ovoga sto pricas, ja ne psorim, i verujem da i oni sto se time profesionalno bave, ne znaju tacno sta ce i kako ce, nas zakon prosto nije predvideo takvu strahotu, pisan je bez prethodnih takvih iskustava,...
docsumann docsumann 18:47 29.10.2023

Re: E, vidiš...

a ovo naprosto nije tacno,...jer svi konflikti upravo i pocinju jer ja ispoljavam drugaciji stav i onda krecu licne kvalifikacije se druge strane,....ima toliko primera, da prosto ne mogu da verujem da si slucajno pogresio.


ništa nisam pogriješio. džaba širiš priču.
i nemam pojma kako teku tvoje polemike s drugim blogerima. ok uvatim po nešto, između komentara, al preskačem. baš preskačem


no, znam kako teče naš dijalog.


postoji li i jedan momenat gdje sam ja analizirao tebe kao ličnost, za koga se lažno izdaješ, kakav dojam pokušavaš da ostaviš na blogu.
ne, naravno.
a obratno?
angie01 angie01 18:47 29.10.2023

Re: E, vidiš...

Pa nije nešto drugo nego baš nešto prvo. Bogznakako smo evoluirali imamo internet koji prenosimo kroz satelite u svemiru ali još uvek i civilizovana i manje civilizovana društva ratuju. To je zato što u biti nismo evoluirali od pećinskog čoveka koji odvali drugog pećinskog čoveka toljagom da bi mu uzeo <šta god da je ovaj imao> ili sačuvao lovište samo za sebe. Samo smo postali sofisticiraniji pa sad možemo da zavitlamo neko sranje preko pola planete da se npr. domognemo izvora energije za sebe. Od nultog dana je fora pobediti sa što veće razdaljine, i samo smo u tome sve bolji i bolji. Da, naravno da u međuvremenu kvalitetnije živimo i brinemo o ovome i onome, ali esencijalno smo tamo gde smo bili, ovo ne vidiš samo ako baš snažno žmuriš.


ma slazem se ja sa tim- tako izgleda izvedba mogucnosti u RL,...al jos uvek nije isto sto i instnkt copora vukova, koji nemaju ni mogucnost da se drugacije dogovore,...to sto ljudska pohlepa i bezocnost ne koristi druge mogucnosti je isto deo svesne odluke.
docsumann docsumann 18:48 29.10.2023

Re: E, vidiš...

angie01
doks, izvini, a je l ti stvarno ne razumes sta govorim od pocetka, ili sta,...nista od ovoga sto pricas, ja ne psorim, i verujem da i oni sto se time profesionalno bave, ne znaju tacno sta ce i kako ce, nas zakon prosto nije predvideo takvu strahotu, pisan je bez prethodnih takvih iskustava,...


pa ja ovo pričam cijelo vrijeme.
nemam pojma šta se sporiš sa mnom.
angie01 angie01 18:54 29.10.2023

Re: E, vidiš...

i nemam pojma kako teku tvoje polemike s drugim blogovima.


pa zasto me onda prozivas za fajt i
onog trenutka kad njegove stavove počinješ da osporavaš okrećući se na njegovu ličnost, karakter ulaziš u adhominem atak,


to sto sam rekla da te drugi vide kao cool lika i da se ti tako predstavljas?...to te je pogodilo?

izvini, al ovo je vec presmesno...jer je cinjenica da te tako ljudi dozivljavaju i da imas taj nastup,...a da ovo sve sa tasom, odudara od te cele slike,...ako je tebi to uvredljivo, onda si preosetljiv, niti sam te ja analizirala, niti ti nesto zamerala,...za razliku od tebe, koji meni jesi.
angie01 angie01 18:56 29.10.2023

Re: E, vidiš...



....obrisala sam, bolje da ne nastavljam:)))
docsumann docsumann 19:00 29.10.2023

Re: E, vidiš...

to sto sam rekla da te drugi vide kao cool lika i da se ti tako predstavlja?...to te je pogodilo?


haha, ma da potrešen sam skoz.

samo ukazujem da imaš taj refleks i nije ti prvi put.
imali smo već jednom slično suočavanje , pa ni tad nisi izdržala da ne sklizneš na taj teren.

vidi, mene to ni u promilima ne tangira, al kad već insistiraš na principijelnosti u korektnosti vođenju dijaloga, red je da ti se skrene pažnja na trun u tvom oku dok posmatraš drvorede.

PS ko te proziva za fajt (mislim gdje?)
predatortz predatortz 19:01 29.10.2023

Re: E, vidiš...

docsumann
angie01
doks, izvini, a je l ti stvarno ne razumes sta govorim od pocetka, ili sta,...nista od ovoga sto pricas, ja ne psorim, i verujem da i oni sto se time profesionalno bave, ne znaju tacno sta ce i kako ce, nas zakon prosto nije predvideo takvu strahotu, pisan je bez prethodnih takvih iskustava,...


pa ja ovo pričam cijelo vrijeme.
nemam pojma šta se sporiš sa mnom.


Ljudi,svi smo, bez obzira na naša različita životna iskustva, zatečeni ovim zločinom.
Verujem da ne postoji osoba, a da se ne radi o psihopati, koja ovim nije pokošena,nokautirana.
Naša kriminologija, psihijatrija, naš pravni sistem, nemaju nikakva iskustva ni sa sličnim događajima.

Logično je da emitivno reagujemo. Mislim da mi koji smo roditelji dodatno proživljavamo svoje strahove i u skladu sa njihovim intenzitetom dajemo manje ili više radikalne izjave.

A jedina pametna koju čovek može reći je ta da se sačeka mišljenje i predlog lekarskog tima.
I da se pomirimo sa činjenicom da kazna za njega, zakonska sankcija, ne postoji i da će svaka mera koja bude doneta biti mera lečenja ili pokušaja li lečenja.
tessa1 tessa1 19:05 29.10.2023

Re: E, vidiš...

Nemojte ovo shvatiti kao poziv na svađu, ali me upravo to "iz perspektive majke" zbunjuje kod tebe i tess kada govorimo o ovoj temi.

Ja sam otac, umem da budem drndav lik, imam nekada i taj pandurski refleks da bi neke stvari preko kolena lomio...
Ali u ovom nesrećniku ne mogu da vidim samo zlikovca koji je odneo deset života i kojeg bi najbolje bilo počistiti da ga nema.
Ne mogu, jer deo moje svesti u njemu vidi dete. Nesrećno dete, dete koje je verovatno rođenono sa nekim ozbiljnim poremećajem.

Kratko ću, nemam živaca za virtuelna presvlačenja, vjerujte mi.



Šta si ti ovde napisao,

Ja kao majka žrtve nemam samislost ili ja kao majka zločinca nemam milosti prema djetetu svome u njenom slučaju malom Gospodaru života i smrti?

Dok bi ti međuvremenu pucao u dijete?

Nevjerovatno.


Vidim pridružila se i Principessa za zakonima, jedan je za plavookog čika Miku, drugi za samohrane majke koje po pravilu odgoje silovatelje, i treći za ovo dijete koje bi vjerovatno radi obrazovanih roditelja moralo pohađati školu i u zatvoru.. mislim, neće valjda okopavati krompir?



Nego, Doxe, ne znam kako te drugi vidi, meni si em ljigav u ovom na neki način već danas iživljavanju, em što u tvom jako važnom filozofiranju samo vidim ribanje kupusa,


Pazi samo ovih budalaština i anologija koje on pravi između medvjeda i ljudi, cunami i masakr u školi, nevjerovatno,

Pa ok, medvjedi pootkidaju glave jedni drugima al se ne pojavi jedan serator medvjed koji kaže: alo bre, a školovanje? Alo bre, ne razumijete medvjeđu prirodu, medvjed kad otkači to je kao cunami…


Čovječe, čovječe, da se ovde anomalije smještaju jednako i u pećinu i u civilizovano društvo..

1) Ljudi su kao medvjedi

2) Reaguješ instinktivno da bi preživio (ili na koncu pobio cjelu familiju onih koji su ti naudili), i zaključe: ti nemaš samislosti i razumjevanja, na najnižem si stupnju razvoja, nisi svetac kao Dox
tessa1 tessa1 19:07 29.10.2023

Re: E, vidiš...

Vidimo se sledeći vikend, i pazite na sebe.
vcucko vcucko 19:07 29.10.2023

Re: E, vidiš...

docsumann
međed zna da pobije čitav nakot mladunca ako ih je mečka dobila sa drugim mužjacima.

i ti tu vidis analogiju?


ne, tu vidim odgovor na ovo tvoje


ni jedna, pa ni najkrvolocnija zivotinja, ne upadne u svoj copor, gnezdo, pecinu i ne pobije iz cista mira desetoro clanova te neke vrste tek tako.



To nikako nije tek tako.

Medved hoće da ubaci svoje gene i potre tuđe. Isto će da uradi i lav, ama svaki domaći mačak, samo mu daj priliku. U stvari, skoro svaki karnivorni sisar.
To je evolucija u svoj svojoj surovosti.
Isto rade i ljudi, non - stop, samo ne tako drastično. Uglavnom.
Ali niko od njih nije šetao okolo i iz dosade pomislio "ajde da ih pobijem nekoliko - desetinu - stotinu", tek onako.

Džaba ti sve šarene somnabule, jednostavno postoji dobro i zlo.
Mali je otelotvoreno zlo, kraj.

tessa1 tessa1 19:09 29.10.2023

Re: E, vidiš...

Džaba ti sve šarene somnabule

Govnarije.
angie01 angie01 19:09 29.10.2023

Re: E, vidiš...

samo ukazujem da imaš taj refleks i nije ti prvi put.


o cemu ti pricas, koji refleks

i koji- nije mi prvi put, i kako te sada ne tangira, a sam si to pomenu, kao neki moj prekrsaj, sta li,

vozis slalom doks, a ja to bas ne volim.

al kad već insistiraš na principijelnosti u korektnosti


covece, ja ti dam primer tvoje nekorektnosti, a ti mene najozbiljnije isprozivas za cool lik i jos to kvalifikujes iskliznucem,..pa dragi moj, jeste iskliznuce da me cimas za tasine bezobrazluke, al onoliko, ja sam prema tebi uvek bila korektna i to je sve sto imam da izjavim,..slucja sa carlijem, necu ni da pominjem, jer ti naprosto ne zelis da vidis koliko nisi u pravu i neka ti tako ostane.

odo da param rolkicu, koji si mi isheklao.
docsumann docsumann 19:10 29.10.2023

Re: E, vidiš...

Nego, Doxe, ne znam kako te drugi vidi, meni si em ljigav u ovom na neki način već danas iživljavanju, em što u ovom tvom jako važnom filzofiranju samo vidim ribanje kupusa,


znaš kako ću ja teba da vidim?

nikako.




docsumann docsumann 19:15 29.10.2023

Re: E, vidiš...

o cemu ti pricas, koji refleks

i koji- nije mi prvi put, i kako te sada ne tangira, a sam si to pomenu, kao neki moj prekrsaj, sta li,



čudi me da se ne sjećaš.
isto sam ti to rekao za onu polemiku u vezi čarlije.

čuš, cool lik. cfrkoh za tom "titulom"

ti stvarno ne kapiraš
docsumann docsumann 19:19 29.10.2023

Re: E, vidiš...

Džaba ti sve šarene somnabule, jednostavno postoji dobro i zlo.


samo među ljudima.


angie01 angie01 19:21 29.10.2023

Re: E, vidiš...

ti stvarno ne kapiraš


ma brate, kapiram da se ti pravis da ne kapiras i to je sasvim dovoljno za ovakve slalome.


čuš, cool lik. cfrkoh za tom "titulom"


cus ne cus, ti si me za to prozvao,..a pazi i meni je smesno.


isto sam ti to rekao za onu polemiku u vezi čarlije


pa rekoh ti za carlija, sad to pominjes, kao da nisam.:)))

koji si ti folirant!
docsumann docsumann 19:23 29.10.2023

Re: E, vidiš...

Medved hoće da ubaci svoje gene i potre tuđe. Isto će da uradi i lav, ama svaki domaći mačak, samo mu daj priliku. U stvari, skoro svaki karnivorni sisar.
To je evolucija u svoj svojoj surovosti.
Isto rade i ljudi, non - stop, samo ne tako drastično. Uglavnom.
Ali niko od njih nije šetao okolo i iz dosade pomislio "ajde da ih pobijem nekoliko - desetinu - stotinu", tek onako.


nemam primjedbu na objašnje na prvi dio.
moj osvrt je bio da su životinje surove prema sopstvenim jeinkama.

a zar nisu pishopate oblik evolucije u njenoj surovosti. oni su individulano žilaviji od nas normalnih.

koliko su pishopate slobodni u svojim odlukama?




docsumann docsumann 19:25 29.10.2023

Re: E, vidiš...

pa rekoh ti za carlija, sad to pominjes, kao da nisam.:)))

koji si ti folirant!

pa rekoh ti za carlija, sad to pominjes, kao da nisam.:)))

koji si ti folirant!


pa vidiš da ne shvataš.
ne radi se o čarliju, ni o mojim stavovima kolioko god ih ti smatrala poigrešnim, ni o coolosti
radi se o tome da uvijek u jednom trenutku kreneš lično.
angie01 angie01 19:26 29.10.2023

Re: E, vidiš...

radi se o tome da uvijek u jednom trenutku kreneš lično.


sta je tu licno?
docsumann docsumann 19:27 29.10.2023

Re: E, vidiš...

angie01
radi se o tome da uvijek u jednom trenutku kreneš lično.


sta je tu licno?


ne raspravljaš o stavovima nego atakuješ na ličnost. ad hominem, youknow
predatortz predatortz 19:29 29.10.2023

Re: E, vidiš...

Dok bi ti međuvremenu pucao u dijete?


To mi je prva pomisao šta bih uradio da je moj.A sve to kao pokušaj kompenzacije za bol onih kojima je moje dete, od mene vaspitano, nanelo. Mislim da bi bilo fer da umremo obojica.
A najverovatnije, da je ne dao Bog moj, bi se završilo tako što bih pucao samo u sebe.

Tako razmišljam ja, ali sistem ne sme da se povodi ni emocijama, ni osvetom, ni pritiskom javnosti.
Sistem mora da se drži postojećih zakonskih okvira, ma kako oni manjkavi bili.

A ono što sam rekao tebi i Anđi nije bilo zlonamerno.
Ja u malom vidim i dete, sa defektom ili ne, ali i dete, ne samo patološkog zločinca.
Nekako, očekujem od žena da po tom pitanju budu samilosnije od mene.
Razgovarao sam baš na tu temu i sa mojom ženom. Pitao je šta da je naš, da je peodukt našeg vaspitanja...
Oodgovor je:
Umrla bih za njim!





angie01 angie01 19:30 29.10.2023

Re: E, vidiš...

ne raspravljaš o stavovima nego atakuješ na ličnost. ad hominem, youknow


pa razumem sta znac licno, nego u cemu se ogleda taj moj atak, gde je, daj primer u tom komentaru,...?
tessa1 tessa1 19:32 29.10.2023

Re: E, vidiš...

znaš kako ću ja teba da vidim?

nikako.



Pali bre arogatni i bahati majumune, nisi ti ni medvjed nego majmun na ovoj temi.


Pogledaj ti samo šta je israo iz sebe samozadovoljno.
docsumann docsumann 19:33 29.10.2023

Re: E, vidiš...

angie01
ne raspravljaš o stavovima nego atakuješ na ličnost. ad hominem, youknow


pa razumem sta znac licno, nego u cemu se ogleda taj moj atak, gde je, daj primer u tom komentaru,...?


zadnji pokušaj.

kad budem procjenjivao tvoju ličnost, karakter, moralnost, vjerodostojnost, slobodno mi reci - e, vidiš. a to si ti meni onda prigovarao.


tessa1 tessa1 19:35 29.10.2023

Re: E, vidiš...

Nekako, očekujem od žena da po tom pitanju budu samilosnije od mene.

Predatortz,

sinovi u poslednje vrijeme i tuku majke i ubijaju ih, mislim, ovo što si ti prespojio igrajući na kartu naših ženskih emocija je na nekoliko načina pogrešno, podmetanje.

Ti kao muškarac bi ga ubio a ja kao majka moram da mislim o njegovom školovanju dok je on zavio u crno nekoliko familija? Nevjerovatno.

I itd.
angie01 angie01 19:37 29.10.2023

Re: E, vidiš...

ali sistem ne sme da se povodi ni emocijama, ni osvetom, ni pritiskom javnosti.


kako ovo zanimljivo zvuci, kad ti kazes:)))

vidi, niko ne prica o emociji majke prema zlocincu-po meni, tu i nema druge price,

al pazi momenat, ova majka nije otrcala da vidi dete, kada je cula sta se desilo, nego je otrcala da vidi, kako ce da sacuva imovinu,...nije ga pitala zasto, sta je bilo, nije se obratila porodicama nastradalih, nego je krenula na odmor,...ok i devojcici treba neki predah, azil, ona nije nista kriva,..al brate, ni mrvicu neke ljudskosti da pokazes.
angie01 angie01 19:42 29.10.2023

Re: E, vidiš...

zadnji pokušaj.


ma kakv ti je to pokusaj, kada mi nisi izdvojio to sto tvrdis da postoji u mom komentaru:)))

i jos- ja tebe nisam procenjivala, ni karakter, ni moralnost, ni verodostojnost, ni bilo sta licno,..komentarisem ono sto ispisujes,iskljucivo to.

a ti se prenemazes, izbegavas da odgovoris na konkretna pitanja, pravis se da me ne razumes i picis svoje-tzv-slalom.

izvini, al ne mogu vise, smorio si za medalju.


da pricas normalno i sa uvazavanjem- bilo bi ok, ovako nije.
predatortz predatortz 19:44 29.10.2023

Re: E, vidiš...

angie01
ali sistem ne sme da se povodi ni emocijama, ni osvetom, ni pritiskom javnosti.


kako ovo zanimljivo zvuci, kad ti kazes:)))

vidi, niko ne prica o emociji majke prema zlocincu-po meni, tu i nema druge price,

al pazi momenat, ova majka nije otrcala da vidi dete, kada je cula sta se desilo, nego je otrcala da vidi, kako ce da sacuva imovinu,...nije ga pitala zasto, sta je bilo, nije se obratila porodicama nastradalih, nego je krenula na odmor,...ok i devojcici treba neki predah, azil, ona nije nista kriva,..al brate, ni mrvicu neke ljudskosti da pokazes.


Mislim da ništa od ovoga nije istina i da novinari jedu govna po običaju.
Prvo, pitanje je koliko uopšte ima pristup sinu. Šta ga je pitala kada su se viđali i koliko su uopšte mogli biti sami, to ne znamo.
To što se negde sklonila sa ćerkicom, a odmor nije bio u pitanju sigurno, je najverovatnije po savetu policije. Da skloni malu od pokušaja osvete koja se mogla očekivati.
Ostale stvari radi po savetu advokata. Mislim na imovinu i na kontakte sa roditeljima žrtava.


angie01 angie01 19:56 29.10.2023

Re: E, vidiš...

Mislim da ništa od ovoga nije istina i da novinari jedu govna po običaju.


novinari jedu govna po obicaju i prezirem svako njihovo izivljavanje,..al su davali izjave i neki roditelji i njihovi advokati,...
devojcisu svakako treba da sklone,..a ponasanje majke je cudno, kako god,..da nije smela da se vidi sa deteom- ne verujem,...mozda u tom nekom predistraznom postupku, a ni to nisam sigunra, mali je maloletan i staratelj je odgovoran za njega....pa odrasle osobe imaju pravo da ih vidi porodica, zasto bi to bilo zabranjeno deteu.

da li radi po savetu advokata ili nekog drugog, je ne sprecava da pokaze bilo kakav znak ljudskosti.
docsumann docsumann 20:12 29.10.2023

Re: E, vidiš...

ma kakv ti je to pokusaj, kada mi nisi izdvojio to sto tvrdis da postoji u mom komentaru:)))


sad treba da se tužakam?

pa da ne budem cool lik...bez integriteta...kvazi duhovnjak...lažni moralista..fake zen



angie01 angie01 20:15 29.10.2023

Re: E, vidiš...

sad treba da se tužakam?


docsumann docsumann 20:18 29.10.2023

Re: E, vidiš...

pa da.

bzv da sad ne kačim te komntare, al još mi jadnije da ih lijepim ko kakva uvrijeđena šiparica.

ako te stvarno zanima, prođi kroz one komntare štoi smo razmjenjivali u vezi čarlijevog banovanja.

angie01 angie01 20:21 29.10.2023

Re: E, vidiš...

doks, sta je s tobom, o cemu se radi?
docsumann docsumann 20:29 29.10.2023

Re: E, vidiš...

angie01
doks, sta je s tobom, o cemu se radi?


a šta bi bilo.

ništa. diskutujemo.
pitala si me da ti navedem te komntare, a ja ti kažem gdje ćeš ih naći.

ako se ti ne sjećaš ja se sjećam. jbg, zlopamtilo sam. al nisam osvetoljubiv. ni najmanje (najozbiljnije)
angie01 angie01 20:40 29.10.2023

Re: E, vidiš...

pitala si me da ti navedem te komntare, a ja ti kažem gdje ćeš ih naći.


pa pitala sam te za komentar, posle koga si mi zamerio licne kvalifikacije, da mi izdvojis, gde si tako nesto prepoznao,... sto si isbegao,pa si onda krenu da se navodno salis, a evo te opet sa "spasonosnim" odgovorom, za koji sam ti napomenula da necu da se vracam na slucaj carli-koga se vrlo dobro secam.

i pazi sad momenat- ti si zlopamtilo, koji si uvredio tom odbranom mene jer si omalovazio moje objasnjenje- majkumu, meni su bile upucune sve te svinstine- zasto takvo nasilnistvo nije normalno i sve vreme vrteo neki svoj film, ne slusajuci me uopste, ono pricas sa mnom o necemu gde sam ja ostecena strana i to tretiras, kao da nema veze kako ja to dozivljavam,...dala sam ti i neka strucna objasnjenja takvih ponasanja,..al ti si ostao pri svome, kao i u slucaju sa tasom- u oba slucaja nisi upravu ni zarez,...i sada si ti zlopamtilo:))))

pa koji si ti foler,....pazi molim te, ti si zlopamtilo, koje najozbiljnije nije osvetoljubiv????

molim te kazi da se zezas,...trepni, ako si zaposednut....


docsumann docsumann 20:55 29.10.2023

Re: E, vidiš...

opet o mojoj uvrijeđenosti, koja nit je tema, nit postoji kao takva.


ok, nećeš da prihvatiš moju kritiku, jer opet počinješ sa soptvenom proganjanošću, povrijeđenošću.
meni oni ovo, meni oio ono. pa tasa, ...a ne da siti nešto nekad nekom nedajbože.

ja se svako na ovo neću više vraćati.

ma da zezanje do bola. upišah se živ.

trudiću se da se više ne zezam na taj način.

a sda odoh da gledam Jokića. pozz
predatortz predatortz 21:00 29.10.2023

Re: E, vidiš...


a sda odoh da gledam Jokića. pozz


Razvaljuje!
vcucko vcucko 21:05 29.10.2023

Re: E, vidiš...

docsumann
Džaba ti sve šarene somnabule, jednostavno postoji dobro i zlo.


samo među ljudima.


Pa o ljudima i govorimo. Pušti sad međede, lave i tigre.
vcucko vcucko 21:09 29.10.2023

Re: E, vidiš...

docsumann
nego, evo nešto za čučka
Chimpanzees display psychopathic behaviour in its purest form — and it's helping us to better understand mental illness

Upravo to.

Čimpanze, jer su u svemu najbliže ljudima. U neku ruku, poluljudi. Deca, ljudski mladunci od koliko, 7-8-9 godina. To su čimpanze.
vcucko vcucko 21:12 29.10.2023

Re: E, vidiš...

docsumann


a zar nisu pishopate oblik evolucije u njenoj surovosti. oni su individulano žilaviji od nas normalnih.


Zato nas je, još uvek, više.
docsumann docsumann 21:38 29.10.2023

Re: E, vidiš...

vcucko
docsumann
Džaba ti sve šarene somnabule, jednostavno postoji dobro i zlo.


samo među ljudima.


Pa o ljudima i govorimo. Pušti sad međede, lave i tigre.


lav i međed su metafore slijepe sile. kroy nju se priroda ispoljava od najpitomijeg do najsurovijeg oblika. od brižne majke do scvirepih predatora, čedomoraca

nije isključeno da smo i mi njeni agenti, samo imamo svijesnost koja nam stvara iluziju samovoljnog subjekta.

inače pitanje slobodne volje i njenog (ne)postojanja je itekako aktuelno u naučnim i filozofskim krugovim, danas.
pitanje koje se tu samo nameće - koja je naša odgovornost i kako se uopšte ponašati ako mi nismo zapravo ništa ne odlučujemo?

što reče Sem Haris - ponašajmo se isto kao i do sada


PS Jokić ubija!
angie01 angie01 21:49 29.10.2023

Re: E, vidiš...

opet o mojoj uvrijeđenosti, koja nit je tema, nit postoji kao takva.


ok, nećeš da prihvatiš moju kritiku, jer opet počinješ sa soptvenom proganjanošću, povrijeđenošću.
meni oni ovo, meni oio ono. pa tasa, ...a ne da siti nešto nekad nekom nedajbože.

e izvini, otisla sam da pogledam onaj blog,...pa covece, ti si takav demagog, ono master, sada sam se potsetila i tamo je rasprava krenula od toga sto si ti nevino pitao, zasto carlija banuju, da bi posle meni zamerio- pa ti si me pitala za carlijevo banovanje:))),..kao i sada ovde,

ti pomenese savoje zlopamcenje, a meni spocitavas sto spominjem tvoju uvredjenost, a samo sam se nasmejala na tvoje pakovanje onoga sto se tamo desavalo...gde sam samo ja mogla da budem uvredjena od toga sta si izgovarao i kako si se jednako vozio slalomom, kao i ovde, braneci pri tome nasilnika, koji maltretira druge.

i gde sam ja pomenula proganjanje i povredjenost, koje sada spominjes???

pa ovo je neralno potpuno, izvrces po potrebi,...dobro, sada sam sa onim drugim blogom utvrdila kako funkcionise taj manir.


ma da zezanje do bola. upišah se živ.


bez zahebancije, oplakah ovih par poslednjih komentara.

ti se bre uplices na jedan nacin, a onda se izvlacis, praveci se da veze nemas sa onim sto si rekao, a jos manje sa onim sto je tebi neko odgovorio.

pa preljepo!

gocacomic da uzima casove od tebe,...ako joj jos uvek budu trebali, nesto je nestala.

pozz i tebi
milisav68 milisav68 22:26 29.10.2023

Re: E, vidiš...

angie01
Nemaš pojma, al možeš da pogledaš :)

daj link.

Link da nemaš pojma?
ovo ne znam sta znaci.

Znači da istorija na ovim prostorima ne kreće od `45.
nije bajka, ranije su krimosi bili u svom svetu, nisu silazili medju gradjane,

Osim kad su im otimali imovinu, delili otkaze, napadali žene...nego onda nije bilo N1 i TVNova da to jave.
danas sedis u restoranu i neko za susednim stolom moze da zapuca.

Ma može u školskom dvorištu da te ubije sin nekog penzionisanog vojnog bezbednjaka JNA.Mora da je bio neki pritajeni četnik.
ne smes vise da opsujes, kada te neko isece na putu, jer isto moze da izvadi pistolj i malo zapuca.

Pa da, sigurnije bilo kad se vozilo na bonove i par-nepar, i kad se jurilo 30 na sat.

I ko da te iseče, kad nije bilo gužve u saobraćaju, već se narod gurao po gradskom prevozu.To je jedino mogao Beogradski fantom.

angie01 angie01 22:33 29.10.2023

Re: E, vidiš...

Link da nemaš pojma?


ovde nema covek vise s kim da se zahebava, a da ne mora da crta,...bozemesacuvaj, pa gde vi zivite.
Znači da istorija na ovim prostorima ne kreće od `45.


a ko je to rekao?

e, izvini, na one gluposti u nastavku, necu da odgovaram, smorili ste sa tim propagandnim programom,...bokte ko vucic na teveu.


milisav68 milisav68 22:43 29.10.2023

Re: E, vidiš...

angie01
e, izvini, na one gluposti u nastavku, necu da odgovaram, smorili ste sa tim propagandnim programom,...bokte ko vucic na teveu.

Pa ti uvek počinješ sa pričom da je sad nikad gore u istoriji....

A od `45. do `65. uopšte nije bilo zabavno živeti u Jugoslaviji, al se to nekako uredno izbegava.
angie01 angie01 23:03 29.10.2023

Re: E, vidiš...

Pa ti uvek počinješ sa pričom da je sad nikad gore u istoriji....


pa ja mogu da pricam ono kako sam ja zivela, videla, ne mogu kao sto su oni, koji su ziveli posle tog rata,..al zato znam kako je bilo posle ovog u odnosu na pre.
principessa_etrusca principessa_etrusca 00:02 30.10.2023

Re: E, vidiš...

predatortz
svakako regujem iz perspektive prebrizne majke i

Nemojte ovo shvatiti kao poziv na svađu, ali me upravo to "iz perspektive majke" zbunjuje kod tebe i tess kada govorimo o ovoj temi.

Интересантно је како је та ”перспектива брижне мајке” ограничена на случај страдале деце и њихових родитеља, а не дечака убице и његових родитеља, претпостављам јер је тешко замисливо да би наше дете могло да изврши монструозан злочин.

Ипак, убица је дечак, а ”брижна мајка” му не би дала ни да прати наставу за свој узраст.
angie01 angie01 00:17 30.10.2023

Re: E, vidiš...

Интересантно је како је та ”перспектива брижне мајке” ограничена на случај страдале деце и њихових родитеља, а не дечака убице и његових родитеља, претпостављам јер је тешко замисливо да би наше дете могло да изврши монструозан злочин.


zasto me vise ne iznenadjuju ovakvi tvoji nastupi,...pa kako da ti kazem, ti se roditelji krajnje cudno ponasaju,...upravo sam i rekla, da mi nije bas normalno da majka decaka ubice nije potrcala da ga vidi.
onaj nastavak o pretpostavci je strahota jedna, sta se u tvojoj glavi zbiva, da tako nesto uopste smislis, a kamoli izgovoris, evo ne znam.


Ипак, убица је дечак, а ”брижна мајка” му не би дала ни да прати наставу за свој узраст.


naravno da sam brizna majka, od mene ne zavisi da li ce on da prati nastavu ili ne,...moj komentar se odnosio na brigu o zavrsetku njegove skole, da ne zakasni, ne izgubi vreme, da zavrsi u roku,...6 meseci posle masakra koji je pocinio- to mi je morbidno, ali bas.
principessa_etrusca principessa_etrusca 06:59 30.10.2023

Re: E, vidiš...

...pa kako da ti kazem, ti se roditelji krajnje cudno ponasaju,...upravo sam i rekla, da mi nije bas normalno da majka decaka ubice nije potrcala da ga vidi.
naravno da sam brizna majka, od mene ne zavisi da li ce on da prati nastavu ili ne,...moj komentar se odnosio na brigu o zavrsetku njegove skole, da ne zakasni, ne izgubi vreme, da zavrsi u roku,...6 meseci posle masakra koji je pocinio- to mi je morbidno, ali bas.

Не разумем какве везе има понашање родитеља са правом дечака убице на образовање док је на психијатријском посматрању/лечењу и са тиме што он нешто учи 6 месеци након трагедије коју је изазвао (а нагласила си неколико пута да је то морбидно). Колико времена, по твом мишљењу, треба да прође да би убица наставио основно образовање? Шта са њим до тада? Да буде закључан у неком подруму?

Све време провлачиш нешто о боравку на психијатрији као о некаквом ”решењу”. По важећем закону дете убица не одговара, па не може ни да буде у притвору, а ти инсинуираш да је боравак на психијатрији накаква замена за затвор, односно паркиран је тамо да не би био на слободи.

Само дело које је почињено је индикација да је потребна психијатријска дијагностика и лечење (а психијатријска хоспитализација је једина која може бити присилна, односно може бити спроведена против воље пацијента, па ваљда и против воље старатеља).

С времена на време, када ти је згодно, позовеш се на струку, па бих те питала, ко мислиш да је прописао и организовао да дечко настави са учењем?
crossover crossover 07:03 30.10.2023

Re: E, vidiš...

docsumann
inače pitanje slobodne volje i njenog (ne)postojanja je itekako aktuelno u naučnim i filozofskim krugovim, danas.
pitanje koje se tu samo nameće - koja je naša odgovornost i kako se uopšte ponašati ako mi nismo zapravo ništa ne odlučujemo?


Jednostavnije rečeno, kako se ponašati ako naše ponašanje ne zavisi od nas?

:)
principessa_etrusca principessa_etrusca 07:12 30.10.2023

Re: E, vidiš...

milisav68
angie01
e, izvini, na one gluposti u nastavku, necu da odgovaram, smorili ste sa tim propagandnim programom,...bokte ko vucic na teveu.

Pa ti uvek počinješ sa pričom da je sad nikad gore u istoriji....

A od `45. do `65. uopšte nije bilo zabavno živeti u Jugoslaviji, al se to nekako uredno izbegava.

Не знам шта ти памтиш, али од онога што сам ја видела, убедљиво најгора деценија су биле 80-е (мада је за мене била врло успешна на личном и професионалном плану). То је била деценија лажи, владавине медиокритета, укопаности у небулозу ”и после Тита, Тито” и дисфункционалности сваке врсте у којој се јасно наслућивао расплет који је уследио 90-их.

Тада је ухваћен залет на падини која води право на литицу.
crossover crossover 07:15 30.10.2023

Re: E, vidiš...

milisav68
A od `45. do `65. uopšte nije bilo zabavno živeti u Jugoslaviji, al se to nekako uredno izbegava.


Ne preteruj, mogao si da spavaš na klupi u parku kad god si hteo, išla murija po gradu i pokrivala ako se neko otkrije.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana