Društvo| In memoriam

Beli, beli svet

angie01 RSS / 26.10.2023. u 21:00

 
 
Je l se jos neko seca osmoro rudara, koji su poginuli tudjom nebrigom u rudniku Soko...i zasto ne.
Zato sto nikoga vise nije briga ni za koga i  proces prilagodjavanja rascovecenju, koji se godinama sprovodi, polako se privodi uspesnom kraju.
Mrvice sakupljene savesti su slucaj zakljucile tako, sto je Rotari klub Dunav Beograd, odlucio da godinu dana stipendira petoro maloletne dece, ciji su ocevi stradali, sa po 12 000 dinara mesecno i obezbedio za porodice  zdravstvene kartice, kojima ce dobijati popuste u privatnim laboratorijama,...uz to, darivali su im pakete sa hranom.
 
Kao da su u izbeglickom kampu na godinu dana, u rodjenoj zemlji. ..medju njima  dvanaestoro dece.
 

Od drzave fali 2 minuta snimka.

 
 

 
 


Komentari (907)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

tessa1 tessa1 11:44 28.10.2023

Re: Bravo za Doksumanutog!

Ladno se virtuelne psihopate pronalaze u liku ovog djeteta, ladno.
docsumann docsumann 13:37 28.10.2023

Re: Bravo za Doksumanutog!

angie01
pravo pitanje nije kako već zašto s njima komunicirati?


pravo pitanje, zasto ti takve likove branis i dajes im podrsku i vetar u ledja?..dok maltretiraju druge.


konkretno? kad i koga?


nask nask 13:48 28.10.2023

Topli zeka

Neiskusni Dokse Novi, sad će zeka da se ponovi.

Zar ti nije bilo dovoljno što smo te onomad na blogu raskrinkali kao fašistoidnog mizogina, a sad se vidi da si još i psihopata pride. Kuku i lele. Ja bih samo zbog tebe takvog uveo smrtnu kaznu. Dvostruku. Sve bih mogao da ti oprostim, ali neostraščenost nikako.

docsumann docsumann 13:53 28.10.2023

Re: Bravo za Doksumanutog!

tess

kako ti samo vješto manipulišeš činjenicama, a sve onako pošteno, trezveno.
ustvari veoma podlo.

nikad nisam ni slovo u odbranu ustaša pobijenih u Blajburgu rekao. a mogao sam.
pričao sam o civilima pobijenim u Blajburgu, uključujući i djecu.

toliko o vjerodostojnosti tvojih interpretacija.

nemam svoju djecu, al bratova djeca su mi kao moja. štaviše, podizao sam ih i vaspitavao. ne daj bože slučaja u kom bih to morao pokazivati, al njihov život mi je preči od mog.
al šta ti znaš o tome. mnogo pričaš o onome o čemu pojma nemaš. i pričaš ružno. ne nepismeno, već ljudski ružno. maliciozno.


a l, ok, shvatiću ovaj kometra kao još jedan momenat tvoje hiperventilacije na blogu.
ni prvi, ni posljednji. ni najružniji.


pitam se samo, ko će ovo tvoje da zarezuje
docsumann docsumann 13:56 28.10.2023

Re: Topli zeka

nask
Neiskusni Dokse Novi, sad će zeka da se ponovi.

Zar ti nije bilo dovoljno što smo te onomad na blogu raskrinkali kao fašistoidnog mizogina, a sad se vidi da si još i psihopata pride. Kuku i lele.


višeslojna koloritna pseudoličnost


tessa1 tessa1 13:58 28.10.2023

Re: Bravo za Doksumanutog!

ustvari veoma podlo.



Ajde bre ne seri sa tim popovanjem.



Nisi agresivan zato što ti mama još uvijek pere gaće, ne boriš se za kg praška za veš po trgovinama,

Popuješ jer u rl ne prolaziš kroz iskušenja, izazove, šta bi ti čovjek rekao na ovaj apstraktni moralizam? Arogantan i sveznajući jer imaš ovde fanova koji nisu ni za kurac kao što ti nisi, vjerujem.
angie01 angie01 14:00 28.10.2023

Re: Bravo za Doksumanutog!

konkretno? kad i koga?


ne secas se?:)))
docsumann docsumann 14:01 28.10.2023

Re: Bravo za Doksumanutog!

Popuješ jer u rl ne prolaziš kroz iskušenja, izazove, šta bi ti čovjek rekao na ovaj apstraktni moralizam? Arogantan i sveznajući jer imaš ovde fanova koji nisu ni za kurac kao što ti nisi, vjerujem.


opet mlatiš o nečemu o čemu pojma nemaš.

vidim agresija te obuzima, pa ćeš sad malo više da adhomenizuješ pristup
docsumann docsumann 14:02 28.10.2023

Re: Bravo za Doksumanutog!

angie01
konkretno? kad i koga?


ne secas se?:)))


čekam da ti kažeš. a odgovor naravno imam spreman :)
tessa1 tessa1 14:03 28.10.2023

Re: Bravo za Doksumanutog!

vidim agresija te obuzima



Cc, čovjek je maslačak.
nask nask 14:04 28.10.2023

Re: Topli zeka

višeslojna koloritna pseudoličnost

Samo se ti vadi ali ti ne vredi, sva zla ovog sveta postoje zbog tebe. A bio si tako super sa onim Hazartom.

Mada sada nešto razmišljam šta si ti nama poštenim blogerima ustvari hteo da podmetneš tim Hazartom. Nisam još načisto ali sam 360° siguran da je nekakva podlost u pitanju kojom hoćeš da podrivaš utavni i ljudski poredak.
docsumann docsumann 14:04 28.10.2023

Re: Bravo za Doksumanutog!

tessa1
vidim agresija te obuzima



Cc, čovjek je maslačak.


a ti si oluja
shmoo shmoo 14:07 28.10.2023

А где ти је печат?

solo
И што више време пролази све сам ближи закључку да је та могућност игнорисања заправо и најбоље решење у датој ситуацији.

Наравно, то важи за Блог Б92 где је тако нешто могуће извести.


Šta sa onim: ,,Pametniji zaćutaše i skloniše se a budale zajahaše po blogu?,, I šire.




Па ето им га!

Мислим, Блог Б92.

Нека га јашу и даље.

Blog samo kao ,,statistički mali reprezentativni uzorak,,


И баш зато што је статистички тако мали, + социјална структура блогера на Блогу Б92 (степен образовања, економски статус, средина у којој живе и слично), није уопште репрезентативан па самим тим и нема никакав значај нити утицај на реални живот у Србији у 2023. години.

И баш зато што је тако небитан, треба их онда пустити нека јашу на Блогу Б92 докле им се хоће. Највероватније док то интернетско кљусе не липше под њима.

Нико тада у Србији осим нас који смо долазили овде неће ни приметити да је кљусе липсало.

(Опет мали статистички узорак који ништа не говори нити има неког значаја у RL у Србији.)

И зато се ја не бих узбуђивао око тога.

Наставићемо ти и ја ову расправу негде другде, онако опуштено и лењо изваљени на јесењем сунцу уз кафицу или пиво, јер знам да ми ти овде више не можеш одговарати на моје коментаре.

П.С. - Али нећемо код Бобића јер је он мене опет бановао.

Вероватно због јефтиних кинеских акварела.







angie01 angie01 14:07 28.10.2023

Re: Bravo za Doksumanutog!

čekam da ti kažeš. a odgovor naravno imam spreman :)


sta pravis se lud, sa spremnim odgovorom,..ovo je nova forma zahebavanja na blogu, ili sta:))))
docsumann docsumann 14:10 28.10.2023

Re: Bravo za Doksumanutog!

angie01
čekam da ti kažeš. a odgovor naravno imam spreman :)


sta pravis se lud, sa spremnim odgovorom,..ovo je nova forma zahebavanja na blogu, ili sta:))))


pa mislim da imam na umu na šta cilaš...tako da, samo naprijed.
angie01 angie01 14:10 28.10.2023

Re: А где ти је печат?

o boze, dve zaludne prostacine imaju misiju maltretiranja na blogu koji preziru, sa sve prisutnima, koje klevecu i vredjaju-kakva primitivna patologija sns botova.
docsumann docsumann 14:11 28.10.2023

Re: Topli zeka

Mada sada nešto razmišljam šta si ti nama poštenim blogerima ustvari hteo da podmetneš tim Hazartom. Nisam još načisto ali sam 360° siguran da je nekakva podlost u pitanju kojom hoćeš da podrivaš utavni i ljudski poredak.


kad shvatite biće prekasno
angie01 angie01 14:16 28.10.2023

Re: Bravo za Doksumanutog!

pa mislim da imam na umu na šta cilaš.


:))))....pa nemam ja nista na umu, nego si ti realno stao u zastitu ljudi koji ovde proganjaju i maltretiraju druge i jos mene prozivao stao sam ih uklonila, rekavsi da im ugrozavam slobodu govora:))))

sto sve skupa nisi zamerao muskim blogerima u mnogo nevinijoj situaciji.

da ne pominjem isto, realnu visednevnu odbranu nekog, koje ovde mizogino zlostavljao zene nekim svojim porn uradcima i vredjanjima.

ja na sve to necu da se vracam i da otvaram novi krug rasprave, mogu samo da kazem, sa ovim tvojim najnovijim nastupom, ispada da te ipak nisam dobro procenila...sto mi je zao,...no, boze moj.
shmoo shmoo 14:22 28.10.2023

Re: Topli zeka

pravo pitanje nije kako već zašto s njima komunicirati?


Ма то је зека к'о и сваки други зека.

Ништа посебно, непознато и ново.




docsumann docsumann 14:25 28.10.2023

Re: Bravo za Doksumanutog!

ja na sve to necu da se vracam i da otvaram novi krug rasprave, mogu samo da kazem, sa ovim tvojim najnovijim nastupom, ispada da te ipak nisam dobro procenila...sto mi je zao,...no, boze moj.


e, pusti me ovih fora - a neću sad o tome pa ga spustiš u prolazu


rekao sat ti u tim diskusijama sve o što tom mislim i zašto se ne slažem s tobom.

sto sve skupa nisi zamerao muskim blogerima u mnogo nevinijoj situaciji.

ovo mi nije jasno.

a opet intepretiraš po svome, s čim se tek OOnoloiko ne slažem.
ja na sve to necu da se vracam i da otvaram novi krug rasprave, mogu samo da kazem, sa ovim tvojim najnovijim nastupom, ispada da te ipak nisam dobro procenila...sto mi je zao,...no, boze moj.


mnogo ti mene nešto procjenjuješ i griješiš, brišeš. a rekao bih da projektuješ, pa isključiš projektor.

vjerovala ili ni, ja se s tobom u tom smislu ni najmanje ne bavim. tako da ne mogu ni da pogriješim.

mogu samo da od slučaja do slučaja diskutujem na određene teme.
negdje se složim, negdje ne.




predatortz predatortz 14:32 28.10.2023

Re: Bravo za Doksumanutog!

mogu samo da od slučaja do slučaja diskutujem na određene teme.
negdje se složim, negdje ne.


Ovo je, kad si ti u pitanju, jedina istina. To vidi svako ko hoće da bude objektivan.

Da budem iskren, kod tebe sam najmanje primeto uticaj u odnosu ko je šta rekao. Držiš se onog šta je rečeno i na osnovu toga komuniciraš.

Da skratim, vidim te kao jednog od najdoslednijih ovde i veoma to cenim kod tebe.
Iako se X puta nismo slagali.

tessa1 tessa1 14:40 28.10.2023

Re: Bravo za Doksumanutog!

sto sve skupa nisi zamerao muskim blogerima u mnogo nevinijoj situaciji.

da ne pominjem isto, realnu visednevnu odbranu nekog, koje ovde mizogino zlostavljao zene nekim svojim porn uradcima i vredjanjima.


U pravu si 100%, Doksov feminizam je šuplja priča kao i veganizam. I to je kod njega primjetno zato što je na feminističkim temama posebno glasan, međutim kad se sa teorije pređe na praxu, da se ne ponavljam, on valjda nabjeđen na neku izuzetnost brani sve vidove devijacije one strane od koje bi se čestiti muškarac ogradio..
angie01 angie01 14:42 28.10.2023

Re: Bravo za Doksumanutog!

e, pusti me ovih fora - a neću sad o tome pa ga spustiš u prolazu


koje fore, ti krenes sa forom, o cemu pricas, al eto imam odgovor.


rekao sat ti u tim diskusijama sve o što tom mislim i zašto se ne slažem s tobom.


pa eto, u cemu se sada razlikuje moja recenica, da necu ponovo o necemu o cemu vec jesmo pricali.


ovo mi nije jasno.


ma nogo tebi stalno nesto nije jasno,...kada neki muski bloger nekog banuje, njemu ne ides da drzis slovo o slobodi govora, koju je zabranio i iskljucivanju mikrofona.


mnogo ti mene nešto procjenjuješ i griješiš, brišeš. a rekao bih da projektuješ, pa isključiš projektor.


o cemu ti to lebati, pa svako ovde o svakom ima neko misljenje, nekako je procenio one druge koji dolaze, samo sam to rekla, tobom, a ni bilo kim odavde se ne bavim uopste, sem u ovoj komunikaciji,...sta sad tripujes, nemam pojma.


mogu samo da od slučaja do slučaja diskutujem na određene teme.
negdje se složim, negdje ne.


pa nesto si ekstrmno subjektivan u nekim situacijama i neocekivano angazovan, za nekog ko je eto u BTW fazonu,...no kao sto rekoh, boze moj.
angie01 angie01 14:45 28.10.2023

Re: Bravo za Doksumanutog!


Ovo je, kad si ti u pitanju, jedina istina



bozemesacuvaj tvojih jedinih istina!
angie01 angie01 14:52 28.10.2023

Re: Bravo za Doksumanutog!

a opet intepretiraš po svome, s čim se tek OOnoloiko ne slažem.


ovo moram odvojeno, al u drugom kontekstu,..pa ti se nisi OOnoliko slagao ni sa objasnjenjem zlostavljanih zena i neverovatnom upornoscu tvrdio, kako nije nista strasno da te neko zlostavlja, ono brate, preko tudje grbace imas razumevanje za nasilnika.
docsumann docsumann 16:28 28.10.2023

Re: Bravo za Doksumanutog!


angie01
a opet intepretiraš po svome, s čim se tek OOnoloiko ne slažem.


ovo moram odvojeno, al u drugom kontekstu,..pa ti se nisi OOnoliko slagao ni sa objasnjenjem zlostavljanih zena i neverovatnom upornoscu tvrdio, kako nije nista strasno da te neko zlostavlja, ono brate, preko tudje grbace imas razumevanje za nasilnika.


oko onog dugačkog komentara stvarno nemam namjeru da ponavljam (kompletno) neslaganje, al ovdje oću malo da se zadržim, jer se baš na nemu jasno vidi mehanizam pometanja i učitavanja koji rabiš.

a on je vrlo jednostavan - prvo predstaviš sporni dođaja, u potpunosti ga vrednujući i karakterišući iz svog ugla posmatranja, kao da je to suvi fakt, a ne subjektivni utisak (oko kojeg se sporilo više blogera, dakle nikakva koncenzusna istina nije u pitanju) , a onda u samo pra koraka dobiješ crne i bijele karaktere u ondosu na to kako su reagovali na tu tvoju verziju događaja.

kad sam ja to govorio zlostavljanim ženama kako nije strašno da te neko zlostavlja?!!
kojim ženama' u kojem slučaju?

ako misliš na čarli vs tebe, imaš blog na kojem smo o tome diskutovali pa izvoli nađi te navode. a ladno preskačeš da sam među prvima skrenuo čarliju pažnju da se suzdrži od takvog komuniciranja.
baš kao što sam ga zamolio da ne troluje tuđe (art) blogove.

čarli je primio k znanju šta sam imao da mu kažem i kratko mi objasnio da on igra po svom i da ga niko neće ućutkavati (slobodan prevod s moje strane).

dobro se sjećam i njegovog odgovora u kojem je iznios stav da tako reaguje samo kad je izazvan i kad njemu neko dira u porodicu.
nemaš ni jednog retka s moje strane gdje čarliju dajem podršku za njegove prostačke reakcije. naprotiv.

ali ono s čim se nisam slagao je da se čarli trajno banuje s bloga. e, to si ti protumačikla kao već opisuješ kao podrška nasilnicima (pa je opet išlo to "razočaravanje" - ti nisi ono za kog se predstavljaš, s par ličnih spočitavanja nevezanih za samu diskusiju).

tako da cijenim da sam dosta manja hulja nego što si me oslikala.

no, ono čemu me je ta epizoda naučila je da se klonim ličnih trvenja među blogerima.

kad budem osjetio potrebu da reagujem činiću to i dalje, al više ne po moralnom automatizmu dobrog komšije.

i da se ne bih dublje uvlačio u blato od toplih zečeva, ovo će ujedno biti i moj posljednji komentar na ovaj niz replika.

haug



angie01 angie01 17:17 28.10.2023

Re: Bravo za Doksumanutog!

prvo predstaviš sporni dođaja, u potpunosti ga vrednujući i karakterišući iz svog ugla posmatranja, kao da je to suvi fakt, a ne subjektivni utisak (oko kojeg se sporilo više blogera, dakle nikakva koncenzusna istina nije u pitanju) , a onda u samo pra koraka dobiješ crne i bijele karaktere u ondosu na to kako su reagovali na tu tvoju verziju događaja.


sta si ovde napisao, samo ti znas,..ja sam iznela ono sto je u javnost izaslo i jedno 5 puta ponovila, da sam u odnosu na to iznela svoje licno emotivno neslaganje, gde si ti meni zamerio, da to sto sam rekla u radikalnoj verziji jeste poziv na linc- ful pojnt.

gde si ti poziv na linc u lajt verziji video-nemam pojma.

da bi posle rekao, kako nisi bas pratio slucaj,..znaci ujedno ni pojma nemas sta me je trigerovalo.
pri tome je par muskih blogera iznelo bas radikalno misljenje o istom slucaju- na sta ti trepno nisi, a kamoli da tu nesto prozboris, zameris, kao sto si meni.

jos si mi nudio, kako cu se lose osecati, ako se pokaze da je bas bolestan i gde ce mi dusa,...a evo danas, ministraka zdravlja izjavljuje, da drzava nema pravni mehanizam da maloletnog masovnog ubicu zadrzi- pa gde ce tebi dusa zen dokse, sto imas primedbe na moje zapazanje, da nije normalno da se samo 6 meseci posle njegovog krvavog pira, brine o njegovom skolovanju, dok one jadne porodice ne znaju jos uvek kako da disu svakoga dana.

to o carliju je jasno ko dan svima, cak i njegovim saigracima, kojima je on odlican podmetac za namere koje ovde sprovode- samo nije tebi,...jer o trajnom banovanju nije bilo ni reci, barem ne sa moje strane, ja to ne mogu ni da sprovedem, sem na svom blogu,...a covek bio zbog svog nedolicnog ponasanja jedno 50 puta trajno banovan od moderacije, dok je postojala, sto valjda ipak svakom razumnom bicu daje neke implikacije o kakvoj se osobi radi....a jesi me ubedjivao i tess, da to sto radi, nije tako strasno...i pored, visesatnog crtanja....da se sada malo smirio jeste, al i dalje podmece spolovila svakomalo i spamuje besmislenim komentarima i vredja naokolo bez bilo kakvog razloga, ljude koji mu se uopste ne obracaju...al se ti secas da ti je rako, kako on reaguje samo kada je izazvan i kada mu vredjaju porodicu- sto se nikada nije desilo- a ti kao ne znas sve skupa, jer nisi priustan, ili sta.

isto tako si mi drzao pridike o banovanju tase, koji mi je pre tog banovanja irekao gomile najodvratnijih uvreda, jer sam reagovala na njegovo izjednacavanje zrtava seksualnog zlostavljanja sa prostitutkama,...prvo sam mu obrisala dva takva komentara kao opomenu, a posle treceg sam ga banovala,...evo, sada sam pustila i njega i soloa i oni su tu slobodu govora, iskoristili da se ovde izivljavaju-znaci nesto tu ozbiljno nije uredu, matori ljudi ispisuju uvredljive besmislice o drugima, izmisljaju neke gluposti, organizuju hajke, klevecu, spletkare-zasto, niko ne zna, sem ako nisu botovi, jer oni se upravo tako ponasaju,...ako je to tebi ok, meni nije.

i pazi sad, ja ga uklonim, da kos mene ne pravi svinjac, a ti ga pustis kod sebe, da vredja druge:)))

al pazi sad, kada je muski bloger banovao mene i jos dva blogera u vrlo cudnom kontekstu i okolnostima, da ne ponavljam sada jer nije bitno, ti se nisi nasao da prozvanim da njega ucis slobodi govora i ostalom, kao sto si mene...nisi imao potrebu da reagujes po moralnom automatizmu dobrog komsije:)))

tako da ne pravi se nevest i fin i da neces uvlacis dupe u blato, koje si sam napravio, a ja samo reagovala na to.

haug i tebi.
promoter promoter 18:14 28.10.2023

Re: Bravo za Doksumanutog!

docsumann
tess

kako ti samo vješto manipulišeš činjenicama, a sve onako pošteno, trezveno.
ustvari veoma podlo.

nikad nisam ni slovo u odbranu ustaša pobijenih u Blajburgu rekao. a mogao sam.
pričao sam o civilima pobijenim u Blajburgu, uključujući i djecu.

toliko o vjerodostojnosti tvojih interpretacija.

nemam svoju djecu, al bratova djeca su mi kao moja. štaviše, podizao sam ih i vaspitavao. ne daj bože slučaja u kom bih to morao pokazivati, al njihov život mi je preči od mog.
al šta ti znaš o tome. mnogo pričaš o onome o čemu pojma nemaš. i pričaš ružno. ne nepismeno, već ljudski ružno. maliciozno.


a l, ok, shvatiću ovaj kometra kao još jedan momenat tvoje hiperventilacije na blogu.
ni prvi, ni posljednji. ni najružniji.


pitam se samo, ko će ovo tvoje da zarezuje

Ma!
Ima budala koliko hoćeš.
promoter promoter 18:16 28.10.2023

Re: Bravo za Doksumanutog!

tessa1
ustvari veoma podlo.



Ajde bre ne seri sa tim popovanjem.



Nisi agresivan zato što ti mama još uvijek pere gaće, ne boriš se za kg praška za veš po trgovinama,

Popuješ jer u rl ne prolaziš kroz iskušenja, izazove, šta bi ti čovjek rekao na ovaj apstraktni moralizam? Arogantan i sveznajući jer imaš ovde fanova koji nisu ni za kurac kao što ti nisi, vjerujem.

Nisi u pravu!
promoter promoter 18:29 28.10.2023

Re: Bravo za Doksumanutog!

docsumann

angie01
a opet intepretiraš po svome, s čim se tek OOnoloiko ne slažem.


ovo moram odvojeno, al u drugom kontekstu,..pa ti se nisi OOnoliko slagao ni sa objasnjenjem zlostavljanih zena i neverovatnom upornoscu tvrdio, kako nije nista strasno da te neko zlostavlja, ono brate, preko tudje grbace imas razumevanje za nasilnika.


oko onog dugačkog komentara stvarno nemam namjeru da ponavljam (kompletno) neslaganje, al ovdje oću malo da se zadržim, jer se baš na nemu jasno vidi mehanizam pometanja i učitavanja koji rabiš.

a on je vrlo jednostavan - prvo predstaviš sporni dođaja, u potpunosti ga vrednujući i karakterišući iz svog ugla posmatranja, kao da je to suvi fakt, a ne subjektivni utisak (oko kojeg se sporilo više blogera, dakle nikakva koncenzusna istina nije u pitanju) , a onda u samo pra koraka dobiješ crne i bijele karaktere u ondosu na to kako su reagovali na tu tvoju verziju događaja.

kad sam ja to govorio zlostavljanim ženama kako nije strašno da te neko zlostavlja?!!
kojim ženama' u kojem slučaju?

ako misliš na čarli vs tebe, imaš blog na kojem smo o tome diskutovali pa izvoli nađi te navode. a ladno preskačeš da sam među prvima skrenuo čarliju pažnju da se suzdrži od takvog komuniciranja.
baš kao što sam ga zamolio da ne troluje tuđe (art) blogove.

čarli je primio k znanju šta sam imao da mu kažem i kratko mi objasnio da on igra po svom i da ga niko neće ućutkavati (slobodan prevod s moje strane).

dobro se sjećam i njegovog odgovora u kojem je iznios stav da tako reaguje samo kad je izazvan i kad njemu neko dira u porodicu.
nemaš ni jednog retka s moje strane gdje čarliju dajem podršku za njegove prostačke reakcije. naprotiv.

ali ono s čim se nisam slagao je da se čarli trajno banuje s bloga. e, to si ti protumačikla kao već opisuješ kao podrška nasilnicima (pa je opet išlo to "razočaravanje" - ti si ono za kog se predstavljaš, s par ličnih spočitavanja nevezanih za samu diskusiju).

tako da cijenim da sam dosta manja hulja nego što si me oslikala.

no, ono čemu me je ta epizoda naučila je da se klonim ličnih trvenja među blogerima.

kad budem osjetio potrebu da reagujem činiću to i dalje, al više ne po moralnom automatizmu dobrog komšije.

i da se ne bih dublje uvlačio u blato od toplih zečeva, ovo će ujedno biti i moj posljednji komentar na ovaj niz replika.

haug




Taj carli / čarli je bio bloger štogod!
shmoo shmoo 20:13 28.10.2023

Re: Bravo za Doksumanutog!

angie01

isto tako si mi drzao pridike o banovanju tase


По свом обичају и како то већ увек радиш, интерпретираш и тумачиш чињенице онако како теби одговара а не како је стварно било.

Доксуман ти није уопште држао придике зато што си мене бановала него ти је рекао шта мисли о томе што њега тераш да он на свом блогу брише коментаре блогера којима ти на свом блогу бришеш коментаре и банујеш их и тражиш да се поведе за тобом па да и он банује блогере које ти банујеш.

Другим речима, Доксуман ти је приговорио зато што покушаваш да уређујеш и његове блогове, а не само своје.

(Ваљда то тада у тим тренуцима из тебе проговара бивша модераторка Блога Б92.)

Али све то, свака твоја реч, твој поступак и твоје понашање на Блогу Б92 годинама уназад говори само о теби и ни о коме другом.

И служи само теби на част.

Никоме више.

angie01 angie01 20:22 28.10.2023

Re: Bravo za Doksumanutog!

Доксуман ти није уопште држао придике зато што си мене бановала него ти је рекао шта мисли о томе што њега тераш да он на свом блогу брише коментаре блогера којима ти на свом блогу бришеш коментаре и банујеш их и тражиш да се поведе за тобом па да и он банује блогере које ти банујеш.


hebote, pa ti imas celu enciklopediju bescasca- gde sam ja i kada doksu trazila da brise komentare na svom blogu?
Другим речима, Доксуман ти је приговорио зато што покушаваш да уређујеш и његове блогове, а не само своје.


citiraj mi nesto sto sam napisala, a da moze da nekako potkrepi ovu tvoju laz.

glavni klevetnik i spletkaros bloga, koji regrutuje nestabilne likove i organizuje proganjanje nekih izmisljenih neprijatelja, treska se i pravi svakomalo neki cirkus, sa scenarijem iz sumnjivog lica, negog proziva za cast,..pa to je oksimoron...lucidna idiotarija.


solo solo 11:28 28.10.2023

elita ?

Doneta presuda: Pulmolog Žujović mora da plati epidemiologu Konu zbog povrede časti
Kako se navodi u presudi, delimično se usvaja tužbeni zahtev Predraga Kona kojom se Dejan Žujović obavezuje da tužiocu na ime naknade nematerijalne štete zbog povrede časti i ugleda isplati iznos od 80.000 dinara.

U presudi se ističe da je odbijen zahtev Pregraga Kona kao neosnovan kojim je tražio da Žujović zbog povrede časti i ugleda isplati još 320.000 dinara.

Tim povodom, Dejan Žujović je na svom Fejsbuk profilu napisao da „sada može da izmeri podrška aktvizmu u Srbiji“ navodeći žiro račune na koji može da se uplaćuje novac.




Idemooooooo

kako ono reče onaj sa skriptama: ,,Pojas Laze?

Svako ima svoj pojas.
angie01 angie01 20:10 28.10.2023

R.I.P.



imala sam srecu da je slusam uzivo,...kakav glas od somota,... otisla je neprimetno jer vreme kada se znalo sta je kvalitet i biti dama, mora da se zaboravi.

mi nemamo postovanja prema nasim velikanima.

mirno spavaj Kraljice.
kamilo_emericki kamilo_emericki 21:12 28.10.2023

Re: R.I.P.

Došao sam na blog da vidim da li je neko primjetio da je umrla jedna od tri najbolje Pjevačice sa Balkana.
Hvala joj za sve što je otpjevala i sve gospodstvo koje je pokazivala na sceni.

Tri dana poslije smrti napraviste predah u starim svađama pa se sjetiste.
angie01 angie01 21:19 28.10.2023

Re: R.I.P.

Tri dana poslije smrti napraviste predah u starim svađama pa se sjetiste.


ovo je bas ruzno i nepotrebno i to u in momoriam komentaru.

...vest o njenoj smrti nisam videla- do malopre....ne vidim zasto bih morala da se pravdam,,,ako si ti cuo ranije i eto imao si potrebu da se ogalsis- sto ti nisi postavio komentar, niko nema obavezu da tako nesto radi.

mogao si i blog da napises, rado bih ga zakacila.
kamilo_emericki kamilo_emericki 21:35 28.10.2023

Re: R.I.P.

Ja ni u moj omiljeni bistro ne ulazim svaki dan, pa tako ni na blog.
Naročito od kada su višegodišnje svađe, koje se vrte u krug, dominantne.
angie01 angie01 21:48 28.10.2023

Re: R.I.P.


Ja ni u moj omiljeni bistro ne ulazim svaki dan, pa tako ni na blog.


pa tvoja stvar, komentarisala sam tvoju neprimerenu prozivku.

a to za svadje se obrati onima koji ih zapocinju.

edit- evo, na ovom blogu sam odbanovala soloa i tasu, krajnje dobronamerno iako nisu zasluzili,..i oni su to iskoristili da dva dana prave nova sranja.
shmoo shmoo 21:52 28.10.2023

Re: R.I.P.

kamilo_emericki

Нада Кнежевић


У праву си, Камило.

Моја омиљена из детињства:








Нада Кнежевић је становала у једној од зграда изнад ОШ "Бановић Страхиња" у Улици кнеза Вишеслава која се од Пожешке пење на врх Бановог брда. Практично, Кошутњак. Те зграде су зидане крајем шездесетих и у њима су становали углавном професори универзитета, судије високог ранга, али и музичари и композитори из Надиног времена (рецимо, Александар Кораћ).

До короне виђао сам је повремено у аутобусу број 57 који се пење узбрдо уз Кнеза Вишеслава са рукама пуним зембила које вуче са бановобрдске пијаце како се са осталим госпођама њених година (у том бусу се скоро сви познају јер су комшије, бус који иде у круг по Бановом брду и увек је у њему жива дискусија о било чему) жали на ове млађе снаге у породици који ето нису ту да јој помогну када треба него мора сама да носи шта је пазарила на пијаци.



На жалост, после короне (2020.) више је нисам виђао као уосталом ни многе моје старије комшије.

Можда би ово Ела Фицџералд, Сара Вон или Махалија Џексон и боље отпевале, можда, али за мене ова песма више онда не би била то што јесте.





jednarecfonmoi jednarecfonmoi 22:23 28.10.2023

Rudari

mnogo toga tuznog je u ovom blogu.


На жалост, после короне (2020.) више је нисам виђао као уосталом ни многе моје старије комшије. >>>> :(

:(odslusala aam sad pesmu koju je pustio tasa. :(

citala sam dosta toga sto ste ispisali.

dal je neko sem mene video snimak koste kad je imao pet godina?
kamilo_emericki kamilo_emericki 23:59 28.10.2023

Moram da primjetim

Mnogi ne razlikuju kaznu i osvetu.
Pravila srednjeg vijeka treba ostaviti u tom dobu.
angie01 angie01 00:18 29.10.2023

Re: Moram da primjetim

Mnogi ne razlikuju kaznu i osvetu.


na koga mislis?
Pravila srednjeg vijeka treba ostaviti u tom dobu.


generalno smo vraceni u srednji vek.

sto se slucaja tice, mali monstrum, samozvani bog, koji je unistio 10 porodica, po svemu sudeci, nece dobiti ni kaznu.

ne zna se sta je sa ranjenim decakom, koji je odveden u Ameriku na operaciju i lecenje...ima teske povrede vratne kicme.
shmoo shmoo 10:54 29.10.2023

Да се не би тамо више лицемерно извињавала

Са Доксумановог блога:

angie01
23:39 28.10.2023
Re: Резервни положај
а пошто не знам критеријуме по којима то ради,


kako ne znas,..sve sto sam ikada brisala su uvrede,.. a jos uvek stoji gomila kretenskih komentara,

tvoja sam dva komentara obrisala u kojima si po obicaju prozivao i kleo neke izdajnike, sorosevce, zgadiju i neznamstavec

doks, izvini.



У мојим коментарима које си ти обрисала на овом свом блогу никога нисам прозивао јер ничији никнејм нити име нисам конкретно поменуо.

А ако сте се у тим мојим коментарима о сорошевској копилади ти и твоји блогодругари сами препознали, то је већ ваш проблем.

Све што сам имао да упутим конкретном никнејму (Емилија), написао сам у коментару код других блогера а не код тебе и ено тај један преживели примерак тог коментара који није обрисан стоји још увек код Доксумана.

(Бобић и Хорхе су избрисали на својим блоговима такав исти коментар.)

И био је то леп експеримент да се види ко овде има лични интегритет и није ничији послушник као што то већ рекох за Доксумана.


ja sam vas dobronamerno odbanovala, iako niste zasluzili





Па шта си ти овде на Блогу Б92?

Нека мама, васпитачица?

Шта?

Још додај да треба тебе сви да питамо какво мишљење треба да имамо о било чему пре него што то напишемо у својим коментарима... Или уопштено, у животу...

Мама, мама, да ли је ово добра риба за мене? Смем да је женим?



Е, стварно свашта људи себи умишљају.

Ајде сад, Анђо, после свега одговори ти мени искрено ако можеш зашто си ме уопште одбановала ако сам ја већ такав какав сам како ме ти представљаш на Блогу Б92 годинама и као такав не заслужујем да се видим на твојим блоговима?

Питам само за себе, не и за Солоа.

Зашто си ме уопште одбановала на овом свом блогу ако те толико нервира то што ја пишем у својим коментарима?

Али искрено, молим те, ако можеш.

Хвала ти унапред на искреном одговору.

angie01 angie01 11:46 29.10.2023

Re: Да се не би тамо више лицемерно извињавала

kako ti ne dosadi,...mator covek, prosvetni radnik, koji ustane u nedelju sa suncem i nastavi da tracari, evo, nije mi jasno.

prvo, ja se doksu nisam licemerno izvinjavala, bilo mi je glupo jos kada si prvi komentar sa lazima, kao da je neko trece svetsko cudo, prebacio kod njega, pa sam ti tamo na isti odgovorila,...pa je on zamolio, da se tamo ta tvoja splacina ne nastavlja, al si ti nastavio i ja odgovorila i normalno je da sam se izvinila-jer ja nisam primitivan siledzija, da na neciju molbu nastavim da radim ono sto nekome smeta.


У мојим коментарима које си ти обрисала на овом свом блогу никога нисам прозивао јер ничији никнејм нити име нисам конкретно поменуо.


al cemu,...kome to upucujes i zasto?...zasto ides po blogu i kacis na stotine takvih komentara gde prozivas neke nestonesto ruzno, zasto zagadjujes, zasto trazis neke konfliktne situacije,..cemu to sluzi i koga briga za tvoje histericne nastupe.

da li tebi tema o tragicnim dogadjajim lici na mesto za tvoja treskanja?...ako ti se ne svidja, samo preskocis, kome tacno i cemu trebaju i sluze komentari koje ste ti i solo zlonamerno ovde ispisivali?...to je botovska opstrukcija,..sem sto je glupo i besmisleno.

i zasto uopste umisljas da bi neko trebalo da se u tim tvojim budalastinama prepozna,...ko su ovde Sorosevci, izdajnici i sta sve jos tu dodajes, kao najgora zla baba, koja vristi iz prizemlja na komsinicu, koja je ni ne poznaje.

okupio su inkluzivnu ekipu i malteritras po blogu, imas neku zamisljenu misiju u kojoj kleveces i spletkaris, kao bakarec i marjanristicevic,...sta je tebi tacno bilo ko lose uradio,...i kakve ti veze imas sa Emilijom, pa joj upucujes one prostakluke u agresivnom pakovanju,...je l ona nema pravo da komentarise, pre nego dobije dozvolu od tebe sta sme i ne sme,...ove tvoje braboljke si nalozio da je ona Krkar i teras sa tim tracevima do besvesti i bez srama, izigravajuci da tebe neko proganja, dok ti to ustvari radis drugima....ne znacu da pominjem tvojih 100 akcija proganjanja mene sa laznim optuzbama i pricama koje nemaju ni jedan zarez istine,...pa ili si nevidjeno pokvaren ili opasno paranodino bolestan, ili neki miks toga.


(Бобић и Хорхе су избрисали на својим блоговима такав исти коментар.)

И био је то леп експеримент да се види ко овде има лични интегритет и није ничији послушник као што то већ рекох за Доксумана.


evo, odlicnog primera, je l ti nisi svestan, da naprosto pristojni ljudi ne zele takve cirkuse na svojim blogovima, a i sto bi,...ciji su poslusnici Bobic ili Horhe, hebote, ti bez blama lazno optuzujes ljude za neke nepostojece stvari i da su krivi jer ne zele da trpe tvoje svinstine, pa stvarno neverovatno,..to zasto doks ipak sve to trpi, ne pokazuje nikakav integritet, nego nesto sasvim drugo,...al necu da ga uvlacim u ovu tvoju papazjaniju.

i jos ovaj glupavi kraj,...koji specijalan razlog imas na umu, kada pitas nesto ovako idiotski?...ne znam sta si sebi umislio, neku vaznost, da si neki faktor,...ma nisi samo si bedni mali sns bot, dovoljno bezobrazan da te nije sramota svega sto radis,...na svom blogu jesam mama/domacin, u ostalo se ne mesam,...odbanovan si, kao i solo iz moje ciste dobre namere sto se pokazalo kao greska,...koja se nece ponoviti.

prestani da pricas o meni spletkaroske lazi, prestani da me pominjes svakomalo, ti mene covece ne iteresijes ni malo, ni ti ni ovi tvoji brabonjsi sto ih vuces za sobom.


docsumann docsumann 12:03 29.10.2023

Re: Да се не би тамо више лицемерно извињавала

to zasto doks ipak sve to trpi, ne pokazuje nikakav integritet, nego nesto sasvim drugo,...al necu da ga uvlacim u ovu tvoju papazjaniju.


već jesi, po običaju, onoi kad nećeš ali...

je l prtrovaljuješ da ti je ovo manir.

kad kažem da neću da te b spominjem, ne spominjem te uopšte, ni u prolazu, ni uzgred, ni na margini
shmoo shmoo 12:04 29.10.2023

Re: Да се не би тамо више лицемерно извињавала

angie01



Ово је најобичније демагошко празнословље а не искрен одговор на моје питање зашто си ме уопште и одбановала на овом свом блогу ако сам ја већ такав каквог ме ти годинама уназад на Блогу Б92 квалификујеш и представљаш и ако ти већ толико смета то што напишем у својим коментарима.

Ево и овај твој претходни коментар пун је таквих квалификација које ми приписујеш годинама уназад на Блогу Б92.

Али нема искреног одговора на моје питање које уопште није идиотско како ти кажеш јер ми је интересантно да си ме одбановала на овом свом блогу, а квалификујеш ме тако како ме квалификујеш већ годинама.

Мени то никако није јасно јер да сам ја којим случајем на твом месту и да сам аутор на Блогу Б92 и да се којим случајем и одлучим на такав корак да некога банујем трајно или привремено, свеједно,

а то је немогуће јер сам од својих првих ауторских блогова (2016-2019) док сам био аутор имао принцип да никога не банујем ни трајно ни привремено осим из неког зезања (ЛИНК)

ја онда таквог трајно банованог не бих више ни погледао нити би ме занимало шта он има да каже.

И зато ми није јасно то твоје бановање и скидање бановања на твојим блоговима када сам ја у питању.

Нисам у твојој кожи и не разумем те твоје потезе па зато и питам.

Али пошто сам уместо конкретног искреног одговора добио гомилу нових увреда и дисквалификација моје личности са демагошким празнословљем као филом на торту, онда повлачим ону унапред написану захвалност из претходног мог коментара јер ни после овог мог коментара не очекујем твој искрени одговор на моје питање.

angie01 angie01 12:06 29.10.2023

Re: Да се не би тамо више лицемерно извињавала

već jesi, po običaju, onoi kad nećeš ali...


doks, ne prenemazi se,...tasa te izdvojio kao primer i ja sam najmanje sto sam mogla, ukazala da je pogresan, bez da sam ti bilo sta rekla, zamerila,...znaci, obrati se njemu, da te ne uzima u usta, dok pokusava da druge devalvira-to bi bilo vise fer.

i po kom obicaju?


angie01 angie01 12:12 29.10.2023

Re: Да се не би тамо више лицемерно извињавала

ако сам ја већ такав каквог ме ти годинама уназад на Блогу Б92 квалификујеш и представљаш


ne prestavljam te ja, sam se predstavljas, ja sam samo neke od tvojih akcija nabrojala.


Али нема искреног одговора


rekoh ti vec, ja pojma nemam sta ti zamisljas, sta bi mogao da bude razlog, sem toga sto sam rekla?...koji je to specijalni, tajni, konspirativan razlog, da se odbanuje debeli tasa, muljator i histericna baba bloga,...sem da je greska u pitanju, kako se pokazalo, jer se ceo ovaj cirkus koji pravis, ne bi ni desio.
shmoo shmoo 12:19 29.10.2023

Re: Да се не би тамо више лицемерно извињавала

angie01
ако сам ја већ такав каквог ме ти годинама уназад на Блогу Б92 квалификујеш и представљаш


ne prestavljam te ja, sam se predstavljas, ja sam samo neke od tvojih akcija nabrojala.


Али нема искреног одговора


rekoh ti vec, ja pojma nemam sta ti zamisljas, sta bi mogao da bude razlog, sem toga sto sam rekla?...koji je to specijalni, tajni, konspirativan razlog, da se odbanuje debeli tasa, muljator i histericna baba bloga,...sem da je greska u pitanju, kako se pokazalo, jer se ceo ovaj cirkus koji pravis, ne bi ni desio.



Па који је разлог?

Ништа ја не замишљам, зато те и питам.

Зашто си ме уопште одбановала ако о мени мислиш све то што си написала?

Чему?

Ако сам ја већ све то што ти тврдиш и ако ја радим све то што радим како ти тврдиш, који је онда то разлог?

Одмах да кажем да се и не надам више одговору јер ће сада опет из тебе да провали нова бујица бесмислених реченица пуних мржње према мени којима је једини циљ да ме опљујеш што више.

Али си ме ипак одбановала и поред свега тога што мислиш о мени.

Признајем да ми ништа то код тебе није јасно.


angie01 angie01 12:23 29.10.2023

Re: Да се не би тамо више лицемерно извињавала

daj bre, ne dopisuj, nema nikakvog razloga da siris i objasnjavas,...ako hoces, budi normalan, ako neces ili ne zelis- od mene se skloni, ko god hoce s tobom da se bakce- eto im,..ja ne zelm i toliko o tome.

prema tabi sam bila vise nego fer, preskocila ti gomilu progona, kleveta i spletkarenja i na molbu da te ugostim, ucinila sam to bez pogovora, jos amortizovala postojecu neprijatost zbog tvog predjasnjeg ponasanja, pazila da blogu prodje kako treba,...i to posle samo nastavio sa prljavim akcijama,...zasto, nemam pojma, kakve veze imas sa mnom, isto je tajna, ni zasto si se vezao, ono izmislio pricu i kao patoloski ovisnik, zivis u njoj.

znaci, sta god zamisljas, radis, imas nameru, potrebu,...samo sto dalje od mene.

ako nisi zadovoljan sto sam te odbanovala, banovacu te opet, pa da zavrsimo ovu besmislicu.
docsumann docsumann 12:24 29.10.2023

Re: Да се не би тамо више лицемерно извињавала

i po kom obicaju?


tvom


to s tasom završi s tasom, bez da mene objašnjavaš.

šta nije jasno?
docsumann docsumann 12:24 29.10.2023

Re: Да се не би тамо више лицемерно извињавала

duplo
angie01 angie01 12:26 29.10.2023

Re: Да се не би тамо више лицемерно извињавала

нова бујица бесмислених реченица пуних мржње према мени којима је једини циљ да ме опљујеш што више.



pazi disleknicnu paranoju- bezobrazluk,..pa ti si taj koji siri mrznju prema meni,-nicim izazvan, jer ja tebi nista lose nisam ucinila,...ja tebe ne mrzim, uopste me ne interesujes, samo mi smeta tvoje ruzno ponasanje, koje ne zelim u svom okruzenju, sto valjda imam pravo- toliko.
angie01 angie01 12:29 29.10.2023

Re: Да се не би тамо више лицемерно извињавала

tvom

pa razumela sam da se meni obracas, nego o kom obicaju pricas?


to s tasom završi s tasom, bez da mene objašnjavaš.

šta nije jasno?


ovo sam ti objasnila, tasa te je zlouptrebio, ne ja, sta tebi nije jasno.

i ovde cu da stanem,..eno idite kod tebe, pa se igrajte ovih igara do mile volje, ako su vam zabavne- meni nisu.
shmoo shmoo 12:30 29.10.2023

Re: Да се не би тамо више лицемерно извињавала

docsumann


И шта ми ти оно рече око пристојности и непристојности у комуникацији?

Да није уопште питање како са непристојнима комуницирати него да је у ствари право питање зашто би се онда уопште и комуницирало са непристојнима?

Да ти потврдим још једном да си поставио одлично, суштинско питање.

docsumann docsumann 12:35 29.10.2023

Re: Да се не би тамо више лицемерно извињавала

pa razumela sam da se meni obracas, nego o kom obicaju pricas?


već sam ti skrenuo pažnju na to što radiš.

kad smo se sporazumjeli da prekidamo diskusiju u kojoij se ne slažemo, ti si to odradila u stilu - evo i ja prekidam i neću više i onda usput, u fadeoutu, šutneš neku kvalifikaciju u mom pravcu

sad to opet radiš u diskusiji s tasom.
nije problem da se spomene da su komentari ostavljani kod mene (na blogu), nego što ti ne propustiš da ubaciš i ovaj dio

to zasto doks ipak sve to trpi, ne pokazuje nikakav integritet, nego nesto sasvim drugo,...al necu da ga uvlacim u ovu tvoju papazjaniju.


znači nećeš da me uvlačiš, a već si mi spustila,. sad ja mogu da nagađam što to pokazujem umjesto integriteta (sigurno ne nešto lijepo).

tako da kad me ne spominješ - ne spominji me. a slobiodno spominji moj blog kao mjesto dešavanja vaše rasprave.

ne mogu biti jasniji od ovoga.



docsumann docsumann 12:48 29.10.2023

Re: Да се не би тамо више лицемерно извињавала

И шта ми ти оно рече око пристојности и непристојности у комуникацији?


izvini, taso, al ja Endži ne smatram za nepristojnu osobu, iako zna da bude neprincipijelna.

inače ne bih ni polemisao sa njom
angie01 angie01 12:52 29.10.2023

Re: Да се не би тамо више лицемерно извињавала

kad smo se sporazumjeli da prekidamo diskusiju u kojoij se ne slažemo, ti si to odradila u stilu - evo i ja prekida i neću vieš i onda usput, u fadeoutu, šutneš neku kvalifikaciju u mom pravcu


je l ti ne razumes napisano- eno u odgovoru tasi sam rekla zasto sam ti se izvinila,..ja prekinem, ne samo zbog tvoje molbe,...-a pocnem, jer je tasa preneo sve kod tebe, a ti opet opomenuo mene:)))-jer je opet ON nastavio, a ja mu samo odgovorila.

za ovaj primer o integritetu,..tasa te je zloupotrebio, pokasavajuci da drugima spusti, rekavsi, kako eto ti imas integritet, jer ne brises njegova sranja, a drugi brisu,...i ja sam samo rekla da to ne znaci to, bez da sam te kvalifikovala,...mozda imas vise tolerancije, eto ne smesta ti, volis, bas te briga, sta god,...gde ti je tu bilo sta ruzno zapalo za oko, i pri tome, odmah sam se ogradila, da ne zelim da te uplicem, a ti ddojes i opet zameris meni na odgovoru, a ne njemu, koji te JESTE zloupotrebio.
valjda je sada dovoljno jasno, ako ne mozes, ili ne zelis da razumes, to nije u mojoj moci

ps- ako jos uvek ne kapiras, kako on uziva u ovom cirkusu koji je izazvao, a kome si i ti doprineo, a ja glupa nasela, umesto da sam ga odmah iskljucila cim je zapoceo,...onda nista.


docsumann docsumann 13:00 29.10.2023

Re: Да се не би тамо више лицемерно извињавала

je l ti ne razumes napisano


itekako.
zato sam i napisao to što sam napisao.

a sad se opet isključujem

nadam se da neću imati potrebe da se opet pšojavljujem
docsumann docsumann 13:00 29.10.2023

Re: Да се не би тамо више лицемерно извињавала


x
angie01 angie01 13:06 29.10.2023

Re: Да се не би тамо више лицемерно извињавала

itekako.
zato sam i napisao to što sam napisao.


sve sam napisala, ne mogu da ponavljam, zadrzi kako hoces.
shmoo shmoo 16:05 29.10.2023

Re: Да се не би тамо више лицемерно извињавала

docsumann
И шта ми ти оно рече око пристојности и непристојности у комуникацији?


izvini, taso, al ja Endži ne smatram za nepristojnu osobu, iako zna da bude neprincipijelna.

inače ne bih ni polemisao sa njom


Свако има право на своје мишљење о пристојности и непристојности разних људи и немам ту шта да замерам било коме или да било коме држим придике.

Није мој коментар упућен теби био намењен некој причи о томе шта ти мислиш о Анђи.

То ме ионако не занима шта ти о њој мислиш.

Ја знам шта ја мислим о њој и то ми је сасвим довољно, не треба ми ничија подршка или повлађивање у томе шта ја мислим о њој.

Него нисмо ни почели од тога шта ко од нас мисли о блогеркама и блогерима на Блогу Б92 него смо почели од тога како са непристојнима комуницирати.

И да ли уопште треба са таквима комуницирати.

Отуд мој претходни коментар упућен теби. У склопу те наше почетне приче. Анђа је ту само тек илустрација за ту причу и колико видим, није она једина таква илустрација међу блогеркама и блогерима на Блогу Б92 за ту причу о пристојности и непристојности и комуникацији са непристојнима.



shmoo shmoo 16:26 29.10.2023

Re: Да се не би тамо више лицемерно извињавала

angie01

za ovaj primer o integritetu,..tasa te je zloupotrebio... umesto da sam ga odmah iskljucila cim je zapoceo,...onda nista.


Колико видим, још увек ме ниси искључила.

Зашто?

А ниси ми ни одговорила на питање зашто си ме уопште и укључивала када си ме бановала још на оном блогу о Милени Радуловић и Мики Алексићу.

Да ли је разлог што ме још увек ниси искључила исти као и разлог зашто си ме уопште и одбановала?

Да ли си ме одбановала да би могла опет да ме искључујеш, ти јест банујеш?

Немам појма.

А одговор од тебе, један једини поштени и искрени одговор на моје питање нећу очигледно никада ни добити.

Ионако ово вртење у круг у покушајима да избегнеш тај један једини искрени одговор који тражим од тебе постаје бесмислено.

angie01 angie01 16:53 29.10.2023

Re: Да се не би тамо више лицемерно извињавала

odbanovala sam te krajnje dobronamerno, naivno verujuci, da ces se ponasati normalno,..al naivna sam izgled bila.

Анђа је ту само тек илустрација за ту причу и колико видим,


andja je ilustracija za tvoje ucitavanje i satanizaciju tebi nepoznate osobe, koja ti nista nazao nije ucinila, ali te to ne sprecava da je stalno progonis,...bolesni, pokvareni covece.




Колико видим, још увек ме ниси искључила.Зашто?



evo, sad jesam, kad vec toliko insistiras,...skini mi se s kicme, uposte me ne zanimas ni ti ni tvoje botovanje ni tvoje spletke i tracevi, samo odhebi od mene- eto- mir, ucinila sam ti kako si trazio, nemoj posle da kazes da nisam.

nemoj samo sada da trcis okolo i da se zalis na to....bilo bi bas ekstremno glupo.

izvinjavam se, sto sam mislila da mozes da budes pristojan.
kamilo_emericki kamilo_emericki 12:06 29.10.2023

Vedrana Rudan

O djeci i još o koječemu.
promoter promoter 16:56 29.10.2023

M'da!

Pravda za Doksumanutoga!
Ne daj se čoveče!
angie01 angie01 17:56 29.10.2023

Re: M'da!

ajd ne lupetaj i ti uzaludno.
promoter promoter 19:32 29.10.2023

Re: M'da!

promoter
Pravda za Doksumanutoga!
Ne daj se čoveče!

Doksumanutoga za Predsednika!
Što kaže stara narodna - što izdrži drvo stojeći i žena ležeći ... ili tako nekako, to Doksumanuti može sve da nadjača.

Usput, da izvestim Benea i Šmuuuua ... delić sremske parohije obiđen.
Najpre Ruma i pravoslavna crkva sa delom ikonostasa oslikanim od strane Uroša Predića.
Potom, hotel na jezeru Borkovac, popili čajić - i izviđanje za narednu turu, bazen u hotelu radi, što je plus.
Potom obilazak manastira Jazak u kome unutar crkve sve sija - i previše.
Nakon toga, pravac Vrdnik, obilazak manastira Ravanica, bio nekoliko puta, no, ponukalo me da odem opet zato što sam prethodni puta bio u nekim skraćenim pantalonama, pa me 'dežurni' nisu pustili - a meni nije bilo do prepirke.
Potom, pravac na istok, ovaj puta preko Iriga, Krušedola i Maradika, do restorana 'Salaš Mali park', kod Gladnoša, na ručkić.
Naručili 'Selsko meso' za dvoje, neki miks tri vrste mesa (svinja, krava, kokoš) sa mlincima i neki 'bešamelom'. Ne da nismo pojeli ni pola, ljudi nisu normalni koliko su nam doneli.
Naravno, da smo kao pravi Švabe, tražili da nam upakuju preostalo, što su ljubazni kelneri sa zadovoljstvom učinili. Naravno, pre toga je bilo od njihove starane kako plaćanje - a ja odgovorio, plastikom, naravnop. Ali, ne brini biće nešto i u kešu da ne radiš samo za gazdu. Naravno, ne smatram da su samo zbog toga spakovali preostalo, nego sam ubeđen da su pravi profesionalci koji bi i bez ikakvog bakšiša sve spakovali, kako nama, tako i svima drugima. Jer sam video da i drugima pakuju, što indicira da su i ostale porcije prevelike.
Mislim da ćemo ovo što smo doneli nas dvoje imati još za dva ručka.
No, kako je negde i pitao Šmuuu, ovaj puta je sremački rejon za dlaku pobedio u odnosu na rejon Lazarevca - još jutros smo se dvoumili.
Sve u svemu, čak i predobar dan, za moj ukus - pretopao.
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 00:46 30.10.2023

Re: M'da!

ne gotivim banovanje, rekla sam vise puta.
sto puta su mi razni degenerici uporno ili unistavsli napisan blog ili me uvlacili u idiotske price sli ne koristim to kao opciju, sta god da je.
ipak, ne mogu svojim nebom da merim tudje.
to postoji. neko ce da koristi, neko nece.

za shmua sam pisala vise puta da volim mnogo njegove price o bg, o nekim ljudima iz kraja i jos toga, volim kad predlaze knjige, kad pise o detinjstvu..
vise puta mi je ulepsao dan tim pricama jer mene to zanjma i to volim.

niste mi odgovorili, niko, jel ste videli snimak koste kad je imao pet godina?
angie01 angie01 01:04 30.10.2023

Re: M'da!

pa vidi-ti nemoj da banujes,... da tebi ispisuje to sto ispisuje meni, verovatno bi imala drugaciji prag tolerancije, jer vidim kako reagujes na mnogo manje provokacije-ja eto tako ne bih nikada.

da postoji moderacija, mnoge svinjarije koje se ovde desavaju ne bi biile moguce i prosto bi atmosfera bila normalnija-tako je svuda,...disklejmer ovog bloga je bukvalno prepisan, jer blog potpada pod zakon o javnom informisanju i autori bi trebalo da imaju obavezu da moderisu svoje blogove.

meni ta prostacka komunikacija nije normalna i bez disklejmera i ne vidim zasto bih pustila da se neko izivljava, narocito da neko vredja nekog drugog ko je dosao kod mene da komentarise, ili nije ni prisutan, to mi je tek dno- drugi neka rade kako oni misle.

o tasinom banovanju sam vec sve rekla i necu ponovo- sam je covek trazio, ja mu ispunila zelju,...ko voli drugacije, neka izvoli.

videla sam taj snimak.

videla sam i snimak kada je poceo da puca i tonski zapsi njegove pucnjave.
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 01:25 30.10.2023

Re: M'da!

angie,

stvarno ne bih. jer svasta mi je pisano, razne odvratnosti, ali to ne znaci da sam ja sad “faca” jer ne banujem. jednostavno tako to osecam. to mi je kao da upadnem na ferku pa uzmem stanglu. nije mi ugrozen zivot pa da moram.ako sam krenula recima, ili sam odbovorila na reci, onda tako se borim.recju.
tako cu uvek, ali nikog ne bih nagovarala da mora tako.

istina je da ti budes cesto sama protiv njih deset, ne citam detaljno ko sta kome tu sve. kaze.

zaboravila sam od ranije kad sam imala te momente, isto nesto sam se raspravljala sa vise njih.
sto ne znaci da necu. sad povremeno sa ponekim bas imbecilom koji nista drugo nema nego da upadne u raspravu.

za kostu, hvala sto si odgovorila.


jednarecfonmoi jednarecfonmoi 01:35 30.10.2023

Re: M'da!

jos nezto da napisem pre nego sto zaspim.

x njih me smori ovde, x njih vidim kao nadobudne, samozadovoljne, x njih kao dzibere, neke kao prosecne ljude, praznjikave.

ali, neces verovati, ja mislim da na ovom blogu b92 trenutni nema izuzetno pokvarenih ljudi,, ljigavih.

od ovih sto se najvise oglasavaju.



apacherosepeacock apacherosepeacock 01:41 30.10.2023

Re: M'da!



Ja bi brisala i banovala spamere i histerisanje trepnula ne bi..

A masovne ubice i sadisti bi kod mene dobili rehabilitaciju - al na onom svetu.
promoter promoter 07:41 30.10.2023

Re: M'da!

jednarecfonmoi
ne gotivim banovanje, rekla sam vise puta.
sto puta su mi razni degenerici uporno ili unistavsli napisan blog ili me uvlacili u idiotske price sli ne koristim to kao opciju, sta god da je.
ipak, ne mogu svojim nebom da merim tudje.
to postoji. neko ce da koristi, neko nece.

za shmua sam pisala vise puta da volim mnogo njegove price o bg, o nekim ljudima iz kraja i jos toga, volim kad predlaze knjige, kad pise o detinjstvu..
vise puta mi je ulepsao dan tim pricama jer mene to zanjma i to volim.

niste mi odgovorili, niko, jel ste videli snimak koste kad je imao pet godina?

Bravo za tebe!

promoter promoter 07:42 30.10.2023

Re: M'da!

apacherosepeacock


Ja bi brisala i banovala spamere i histerisanje trepnula ne bi..

A masovne ubice i sadisti bi kod mene dobili rehabilitaciju - al na onom svetu.

Tebi bi dobro stajao kožni šinjel.
apacherosepeacock apacherosepeacock 08:05 30.10.2023

Re: M'da!

promoter
apacherosepeacock


Ja bi brisala i banovala spamere i histerisanje trepnula ne bi..

A masovne ubice i sadisti bi kod mene dobili rehabilitaciju - al na onom svetu.

Tebi bi dobro stajao kožni šinjel.



Tisina bre moronu, Endzi da das orden sto te pusta medj ljude.
promoter promoter 08:36 30.10.2023

Re: M'da!

apacherosepeacock
promoter
apacherosepeacock


Ja bi brisala i banovala spamere i histerisanje trepnula ne bi..

A masovne ubice i sadisti bi kod mene dobili rehabilitaciju - al na onom svetu.

Tebi bi dobro stajao kožni šinjel.



Tisina bre moronu, Endzi da das orden sto te pusta medj ljude.

Strašno!
Kakva agresivna budala!
angie01 angie01 09:31 30.10.2023

Re: M'da!


Ja bi brisala i banovala spamere i histerisanje trepnula ne bi..


koje prenemaganje se ovde organizuje oko toga,...prave sranja, pa otisli normalni ljudi,...a ovi sto ne brisu tu srcu u kafani na Ibarskoj- su ljudi od integriteta:))) Prave azile za prostacenja i vredjanje drugih na svojim blogovima, toliki je to integritet.

pa hebote, ne mogu odrasli ljudi da se upristoje,...nego im je do vredjanja i pravljenje djubrista,..za neke nisam bas sigurna, da li i umeju drugacije.
apacherosepeacock apacherosepeacock 11:38 30.10.2023

Re: M'da!

angie01

Ja bi brisala i banovala spamere i histerisanje trepnula ne bi..


koje prenemaganje se ovde organizuje oko toga,...prave sranja, pa otisli normalni ljudi,...a ovi sto ne brisu tu srcu u kafani na Ibarskoj- su ljudi od integriteta:))) Prave azile za prostacenja i vredjanje drugih na svojim blogovima, toliki je to integritet.

pa hebote, ne mogu odrasli ljudi da se upristoje,...nego im je do vredjanja i pravljenje djubrista,..za neke nisam bas sigurna, da li i umeju drugacije.



Dabome..
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 12:49 30.10.2023

Re: M'da!

od pocetka sam imala stav da pisem svoju pricu, ako se neko nedolicno ponasa i obrati mi se neadekvatno, kako mi dodje, uglavnom cu toj osobi svasta reci.

bilo na mom blogu, bilo na drugim blogovima.

uvek u nekom trenutku obavestim tu osobu da je rasprava zavrsena.

ponovicu, ne mislim da ovde postoje izrazito ljigavi i zli ljudi ili se nisam dovoljno uzivela, ili ovde ne mozemo da vidimo sve.

cesto u vasim svadjama ne bude svadja oko sustine nego ko je sta kome rekao ili ucitao. da toga je manje i zadrzavanja na tome, mozda bi dosli do nekih vidjenja koja vas ne bi toliko konfrontirala.

ne pametujem je vredjam neopisivo kad me neko smori, i najcesce na mom blogu jer se uvek nadje neko pametan da gadi ili lupeta.



angie01 angie01 13:48 30.10.2023

Re: M'da!

ponovicu, ne mislim da ovde postoje izrazito ljigavi i zli ljudi ili se nisam dovoljno uzivela, ili ovde ne mozemo da vidimo sve.


evo, ne znam cemu ova izjava vise puta, aboliras zlostavljace svojom nedovoljnom upucenoscu-koju isto konstatujes,...pri tome ja kazem, da svako radi kako misli i po svojoj savesti.

ako ja opomenem vise puta, obrisem par nedopustivih komentara i neko je uporan da bude zlostavljac, pa necu valjda da se s njim upustim u takvu raspravu, gde cu da se spustim sa njim u isto blato- jer cinjenica je da upravo i samo takav jezik razumeju,..a kome to tacno treba i zasto?

druga stvar, evo, kada vec trazis,... da li ti znas koliko je tasa puta ovde organizovao nevidjena sranja, pozivao na linc lazima, klevetao, spletkario, govorio izmisljene stvari o drugima, satanizovao ih i huskao ove svoje brabonjke da ga u tom mufljuskom delanju slede?...nisi ni to primetila? barem od kada si na blogu?

pa na svom blogu padas u nesvest od lepote njegovih komentara, dok nesto iznad on najprostackije povraca po drugim ljudima, bez da su mu se oni uopste obratili- pa sta je to?

ili, nisi primetila da ovede jedna nelecena zena ispisuje neverovatne idiotizme, kune tudju decu i proklinje ih, zeleci im sve najgore sto ne rade ni najgori krimosi svojim neprijateljima- iz neke svoje opet umisljene fiksacije, koju je organizovao isto taj tasa-a bez bilo kakavog stvarnog razloga- na cije se ti komentare topis i osvezavaju ti dan.

pa onda ovaj lik sto u nekoj ne znam kojoj inkarnaciji, bez da mu se bilo ko ikada obrato, sem u situacijama da prestane da se ponasao kao kreten- ono bukvalno svi sa bloga- ide okolo i ocigledno nesposban da se ponasa normalno maltretira pisutne i obraca im se ruzno, iako ga svi preskacu,...koga je isto tvoj omiljeni tasa regrutovao da to radi i uredno mu sparinguje u toj bedastoci....i ti to dozvoljavas u svom javnom prostoru, bez bilo kakve svesti o odgovornosti za isti.

ta prica o nebanovanju i nebrisanju je cisto prenemaganje, jer ti takvi zele sto vise komentara kod sebe i ne zele da se zameraju i zabole ih sto ti neki u tim nebrisanim komentarim vredjaju druge- ma svaka cast na nivou i stavu...preko tudjih ledja, do aplauza od nedotupavnih prostacina-zlostavljaca, koji od ovog mesta prave smetliste.


da ne bude zabune i naknadnog ucitavanja, da ja od nekog trazim da banuje, brise i mesam se u tudje uredjivanje bloga- ovo je samo moje misljenje o svemu tome, a svako neka radi po svojoj savest, kako sam vec rekla,...samo neka ujedno ne izigravaja nekog boljeg lika, od onih, kojima je ipak sve to velika sramota i nedopustivost- i bez disklejmera u kome sve to pise....isto tako, nemam nista protiv da obozavas tasu i kogagod vec hoces-svakom svoje.
promoter promoter 13:51 30.10.2023

Re: M'da!

jednarecfonmoi
od pocetka sam imala stav da pisem svoju pricu, ako se neko nedolicno ponasa i obrati mi se neadekvatno, kako mi dodje, uglavnom cu toj osobi svasta reci.

bilo na mom blogu, bilo na drugim blogovima.

uvek u nekom trenutku obavestim tu osobu da je rasprava zavrsena.

ponovicu, ne mislim da ovde postoje izrazito ljigavi i zli ljudi ili se nisam dovoljno uzivela, ili ovde ne mozemo da vidimo sve.

cesto u vasim svadjama ne bude svadja oko sustine nego ko je sta kome rekao ili ucitao. da toga je manje i zadrzavanja na tome, mozda bi dosli do nekih vidjenja koja vas ne bi toliko konfrontirala.

ne pametujem je vredjam neopisivo kad me neko smori, i najcesce na mom blogu jer se uvek nadje neko pametan da gadi ili lupeta.




Mudro zboriš!
angie01 angie01 14:01 30.10.2023

,

Mi smo oguglali na nenormalnosti, toliko nam se imputiraju agresija, nasilnistvo i ruzna obracanja, da je to posalo normalno i polusvet dozivljava da ima prvo da ispoljava svoje devijacije uz ovacije istih takvih....i posle se pitamo, kako smo dospeli do ovog haosa-pa eto tako, ljudski faktor.
predatortz predatortz 14:06 30.10.2023

Re: ,

angie01
Mi smo oguglali na nenormalnosti, toliko nam se imputiraju agresija, nasilnistvo i ruzna obracanja, da je to posalo normalno i polusvet dozivljava da ima prvo da ispoljava svoje devijacije uz ovacije istih takvih....i posle se pitamo, kako smo dospeli do ovog haosa-pa eto tako, ljudski faktor.


Nemo' da se ljutiš, ali toliko smo oguglali da ti često prednjačiš u vređanju, a ni meni nije mane...

Ako imaš nešto od toga, nekad se osećab bezveze kad čitam moje i tvoje prepiske.
angie01 angie01 14:39 30.10.2023

Re: ,

Nemo' da se ljutiš, ali toliko smo oguglali da ti često prednjačiš u vređanju, a ni meni nije mane.


pa sad, ono sto ja tebi odgovorim, je u odnosu na tvoj inicajalni komentar cista poetika,...sem sto je odbrana,...plus onolike godine, kada sam vas samo ignorisala a vi bili coporativno uporni,...zasto- jer sam neistomisljenik.


ja i kazem, kako je to postao mejnstrim,...ljudi su poceli da se hvale time, sto ne uklanjaju nedopustive komentare i ponasanje, a oni koji su autori takvih svinjarija, pozivaju se na slobodu govora- sve skpua, dno posrnuca.
predatortz predatortz 15:46 30.10.2023

Re: ,

pa sad, ono sto ja tebi odgovorim, je u odnosu na tvoj inicajalni komentar cista poetika,...sem sto je odbrana


Ma dobro Anđo,svi smo primetili da se ti uvek i samo braniš...
angie01 angie01 17:53 30.10.2023

Re: ,

Ma dobro Anđo,svi smo primetili da se ti uvek i samo braniš.


ovo i rade najveci mufljuzi, podsmesljivo pokusavaju da umanje neko svoje nasilnistvo, omalovazavajuci drugu stranu,...to rade i jutkine babe, i one zenetine iz skupstine sto su branile vesaru, oni sto su se smejali roditeljima nastradalog radnika-to je isti taj rad.
predatortz predatortz 18:16 30.10.2023

Re: ,

angie01
Ma dobro Anđo,svi smo primetili da se ti uvek i samo braniš.


ovo i rade najveci mufljuzi, podsmesljivo pokusavaju da umanje neko svoje nasilnistvo, omalovazavajuci drugu stranu,...to rade i jutkine babe, i one zenetine iz skupstine sto su branile vesaru, oni sto su se smejali roditeljima nastradalog radnika-to je isti taj rad.


Eto, vidiš...
Ti i na šalu uzvraćaš teškim uvredama.
Braneći se, naravno!
Od šale.
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 18:18 30.10.2023

Re: ,

rekla sam vec sve.

hvala na trudu da mi ispises sta se tu sve desava, ali ne poznajem ni tebe ni tasu, zaista.

stojim iza toga da zaista ume lepo da napise stvari koje sam nabrojala.

ovo za broj komentara, jednostavno nije tacno. ne banujem iz rzlogs koje sam rekla ali svaki put se obratim osobama koje mi unistavaju blog da prestanu. to sigurno ne radim na takav nacin da mi ne zamere, jer mi je svejedno.

kada si pokrenula blog o rudarima, iskrena da budem, ja sam onda dosta procitala o tom dogadjaju.
tebe ni ne znam dal zanimaju moji blogovi, ali mi svakako je drago da te vidim ako napises nesto sto ima veze sa tenom. ili digresiju koja je interesantna.

i sama se povremeno ovde svadjam, a ovo sam ponovila za ljude sa bloga jer iskonsko zlo je nesto sto ne bih volela da niko od nas sretne ni blizu.

reci su lose, lete kao surikeni i strele, ali ipak nestanu kad izadjes za bloga.






angie01 angie01 18:35 30.10.2023

Re: ,

Eto, vidiš...
Ti i na šalu uzvraćaš teškim uvredama.
Braneći se, naravno!
Od šale.


pa nije to sala i nije prvi put,..a nisu teske uvrede, nego poredjenje kako taj manir funkcionise- a nije lepo, cinjenica.
angie01 angie01 18:50 30.10.2023

Re: ,

ali ne poznajem ni tebe ni tasu, zaista.


pa to nije ni botno, da bi imala svest o tome sta se desava- kada si vec ovde, kada ucestvujes,...ne znam, kada sedim sa ljudima za stolom, primetim valjda kada neko pravi neprimeren nered i kakve veze ima, sto se onda okrene i odrecituje sonet.

no nisam ja ovde pedagog i ponavljam svako neka radi kako misli, svi su punoletni i odgovorni za svoje postupke.

a istina je da tasa ume svasta lepo i dobro da napise, al mu to nije dovoljno, to ga ne uzbudjuje, kao ovi cirkusi koje pravi sa nekim umisljenim konspiracijama, gde svako malo vredja naokolo. bukvalno bez bilo kakvog razloga ljude koje niti poznaje, niti su mu nesto lose uradili-samo jer misle nesto drugacije od njega,...zasto ne koristi to svoje znanje, umesto sto sparinguje gluposti i bedastoce sa ovim brabonjcima, ja nemam pojma,...botuje za sns, recimo.



reci su lose, lete kao surikeni i strele, ali ipak nestanu kad izadjes za bloga.


pa stvar je u tome, da je to nivo, koji nije prihvatljiv, ako u RL ne sedim u takvom odkruzenju, zasto bih ovde, zasto bi bilo ko, sem ako nije izopacen ili zao, i hrani se time,...ili ima neke druge koristi-pogledaj pod skupstina-....i zbog svog tog takvog ambijenta, odavde su otisli mnogi fenomenalni ljudi, koji naprosto nece da se bakcu sa polusvetom na takav nacin,...poslednji je otisao predobri Mikele, koji nikoga nikada nije dirao, niti ruznu rec uputio, jer ga je uporno stalkovala nelecena sizofrenicarka svojim zlom...sto je sve proslo lagano, na sramotu auditorijuma ovdasnjeg,..a ni to nisi primetila, zar ne!
promoter promoter 18:59 30.10.2023

Re: ,

jednarecfonmoi
rekla sam vec sve.

hvala na trudu da mi ispises sta se tu sve desava, ali ne poznajem ni tebe ni tasu, zaista.

stojim iza toga da zaista ume lepo da napise stvari koje sam nabrojala.

ovo za broj komentara, jednostavno nije tacno. ne banujem iz rzlogs koje sam rekla ali svaki put se obratim osobama koje mi unistavaju blog da prestanu. to sigurno ne radim na takav nacin da mi ne zamere, jer mi je svejedno.

kada si pokrenula blog o rudarima, iskrena da budem, ja sam onda dosta procitala o tom dogadjaju.
tebe ni ne znam dal zanimaju moji blogovi, ali mi svakako je drago da te vidim ako napises nesto sto ima veze sa tenom. ili digresiju koja je interesantna.

i sama se povremeno ovde svadjam, a ovo sam ponovila za ljude sa bloga jer iskonsko zlo je nesto sto ne bih volela da niko od nas sretne ni blizu.

reci su lose, lete kao surikeni i strele, ali ipak nestanu kad izadjes za bloga.







Mudro!
A za Šmuuua mogu da ti potvrdim da je bloger štogod.
Za razliku od tupavaca koji melju bez kraja i konca.
Sve zamišljajući kako su otkrili eliksir života.
angie01 angie01 19:09 30.10.2023

Re: ,

A za Šmuuua mogu da ti potvrdim da je bloger štogod.




nemoj vise ti da ga predstavljas, mnogo je lose.


Za razliku od tupavaca koji melju bez kraja i konca.


ne znam na koga mislis, a l ti si lik, koji ovde pored gomile nesuvislih spam komentara koje nemilice kacis, nisi napsiao jedan jedini komentar koji ima nekog smisla,..tako da, cuti bolje,..sem tvog konstantog nabijanja na kikiriki, budale, titici, komunjare, voletitaviseodmameitate gluposti, imas jos kacamak sa slaninicom, o cemu se radi, saglasan i to bi bilo to,...uglavnom ti je namera da nekog omalovazis, ko nije po volji grupi, kojoj si se priklonio i da jednako velicas likove iz grupe i tupavo opstruiras naokolo.

zloupotrebljavas onoliko.
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 19:09 30.10.2023

Re: ,

pisala sam sad svoj blog.

mikele ako je otisao, trebalo bi da se vrati.
on je mnogo toga lepog pisao. fin je i pristojan covek.

ne znam ko je nelecena ludaca.

videla sam da je zoja nesto sa mikeleom imala svadju ali ne znam razlog.

zoja ima kratke izjave, cudne ali i iskrene.




angie01 angie01 19:13 30.10.2023

Re: ,

dobro.
promoter promoter 19:15 30.10.2023

Re: ,

jednarecfonmoi
pisala sam sad svoj blog.

mikele ako je otisao, trebalo bi da se vrati.
on je mnogo toga lepog pisao. fin je i pristojan covek.

ne znam ko je nelecena ludaca.

videla sam da je zoja nesto sa mikeleom imala svadju ali ne znam razlog.

zoja ima kratke izjave, cudne ali i iskrene.





Zoja je ekstremno visprena i inteligentna osoba.
Penicilin za budale.
promoter promoter 19:14 30.10.2023

Eh!

Nije mi jasno da mnogi ljudi nisu u stanju da iskažu svoje stavove koncizno.
Ne shvatajući da se esencija krije u simplifikovanim iskazima.
Možda stoga što i nemaju formirane stavove, nego samo melju kao vodenični kamen kada melje kukuruz osmoredac - za belo kačamačko brašno.
Ja se sada izvinjavam, pošto moram u krevet.
Jer veoma teško podnosim ove jednosatne vremenske tranzicije.
angie01 angie01 19:29 30.10.2023

Re: Eh!

poluumotvorine polusveta!

hvala za primer za moje objasnjenje, kako to funkcionise kod tebe,...mada su i ovaj i svi drugi blogovi puni istog ovakvog tvog baljezganja...al je ovde leglo, ko dupe na nosu.
promoter promoter 08:25 31.10.2023

M'da!

Šta je to sa pojedinim narodom da ne može da izdrži, nego mora i na dupe da progovori.
Da sve pršti.
Od umotvorina.
milisav68 milisav68 20:42 31.10.2023

Psycho Killer 31.10.2022.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana