Društvo| Muzika| Roditeljstvo| Satira

Daddy's coming home

maksa83 RSS / 01.11.2023. u 09:59

Šešelj: Radikali u koaliciji sa SNS na beogradskim i lokalnim izborima.



Komentari (461)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 11:42 02.11.2023

Re: ..

jer on bukvalno izmišlja (pogledaj gore, sad sam boldovala, pitam ga jes ti to izmislio, kaže jesam, izvini što te zavitlavam)..
genije..


Zato je jedno od trenutno aktivnijih novih subpolja istrazivanja AI chatbot prompting.
promoter promoter 11:44 02.11.2023

Re: ..

Neues aus der Nachbarschaft
Molim odgovor na boldovano.
Šta je tu toliko ekstremno desno kod pomenutih.
Da li hoće da kolju neSrbe ili šta?
Slabo pratim politiku, pa ni ne znam.
Preferirarju ćirilicu?
Ili šta?


Ista prica kao Jobbik ili AfD. U tom smislu nebirljivi za prosecnog gradjanina. Cirilica je marketing.

Ne znam koji su ovi boldovani?
Pričaj mi o tim silnim 'gresima' ovih Dveri i Zavetnika.
Nevezano za to što bih ja za takve glasao samo u slučaju da su jedini protivnici ovome što sada vlada.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:46 02.11.2023

Re: ..

Neues aus der Nachbarschaft
jer on bukvalno izmišlja (pogledaj gore, sad sam boldovala, pitam ga jes ti to izmislio, kaže jesam, izvini što te zavitlavam)..
genije..


Zato je jedno od trenutno aktivnijih novih subpolja istrazivanja AI chatbot prompting.


e nisam gledala a hoću..
po meni bi velika stvar bila da mu se malo suzbije ta manija da izmišlja..
ako nešto ne zna i ne može da nađe trebalo bi da može da kaže ne znam i ne mogu da nađem..
to bismo i od djece očekivali..
al on odgovara i kad realno ne zna odgovor i to je problem
niccolo niccolo 11:51 02.11.2023

Re: ..

Jel se sećaš kao je ovaj naš "došao na vlast"?

Kad je uhapsio Miškovića.

Eh, ja sam vam ovde prvog dana kad se to desilo pričao da je to glupost i da neće biti ništa od toga. I da to radi samo zbog poena u javnosti. A onoliki bloger se radovao i likovao tad. Jer je bilo bitnije da se oseti krv nego da se racionalno razmišlja.

Uzgred, kažu da je dobio 30 miliona od vašingtonske arbitraže zbog tog slučaja. Ne on lično nego ta firma iz koje je već zemlje da je - tužili državu po onim investicionim sporazumima i dobili.
zilikaka zilikaka 12:07 02.11.2023

Re: ..

Reci mi, šta je lokalno stanovništvo uradilo po pitanju tog incidenta? Ja mislim da je uradilo kurac i nastavilo da se klanja VD-u, i nastaviće.

Odgovor tebi ali i kolegama dole, po pitanju šta je ko spreman da uradi. Generalno, i nema veze sa politikom, ljudi nisu spremni da mrdnu dupetom za bilo šta gde jasno ne vide svoj interes. A nekad ni tada.
Za ilustraciju, anegdota iz života.
Pored moje kuće je kuća stara više stotina godina, sa trščanim krovom, pod zaštitom države. Do pre desetak godina tu je i živeo njen vlasnik, sam i bez volje da bilo šta promeni ili održava. Ne zbog novca nego zbog sebe.

Jednog leta upali se sasušena trava na ulici ispred njegove kuće i plamen krene da se širi. Srećom bio vikend, ja bila kod kuće, shvatila šta se dešava jer su se kerovi jako uznemirili. Još jedna sreća, crevo za zalivanje bilo već montirano baš za taj deo napred.
Naravno, pustim vodu, istrčim sa crevom da gasim i zateknem nesrećnog komšiju kako sam donosi jednu po jednu kantu vode sa svoje dvorišne česme i na desetak metara druge komšije kako stoje uspred svoje kuće i posmatraju.
Naravno da sam se izderala na njih da ne blenu nego izvuku i oni bar crevo, a oni se pravdaju kako su pozvali vatrogasce.
Posle moje dreke su se uključili, mi smo to ugasili pre nego je stiglo da se proširi do same kuće, jrr da je krenulo na trsku svi bismo stradali.
I eto, sad ti pitaš šta smo uradili po pitanju vode u gradu.

maksa83 maksa83 12:13 02.11.2023

Re: ..

e nisam gledala a hoću..
po meni bi velika stvar bila da mu se malo suzbije ta manija da izmišlja..
ako nešto ne zna i ne može da nađe trebalo bi da može da kaže ne znam i ne mogu da nađem..
to bismo i od djece očekivali..
al on odgovara i kad realno ne zna odgovor i to je problem

To jeste neprijatno ako zavisiš od njegovih odgovora ali je totalno ljudski. Pa pogledaj blog uostalom sa kojom lakoćom ljudi ovde izmišljaju podatke, dotle da je to grotesque a ne preslatko kao kod ove malene:

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 12:33 02.11.2023

Re: ..

newimprovedtadejus
Neues aus der Nachbarschaft
jer on bukvalno izmišlja (pogledaj gore, sad sam boldovala, pitam ga jes ti to izmislio, kaže jesam, izvini što te zavitlavam)..
genije..


Zato je jedno od trenutno aktivnijih novih subpolja istrazivanja AI chatbot prompting.


e nisam gledala a hoću..
po meni bi velika stvar bila da mu se malo suzbije ta manija da izmišlja..
ako nešto ne zna i ne može da nađe trebalo bi da može da kaže ne znam i ne mogu da nađem..
to bismo i od djece očekivali..
al on odgovara i kad realno ne zna odgovor i to je problem


Kod izmisljanja je delimicno problem sto je chatbot napravljen da pise tekst. Zvuci banalno ali to je njegova svrha. Ne da odgovara nego da napise tekst u odredjenoj formi. I onda kombinuje informacije koje ima u neku unapred odredjenu formu.

Postoji recimo i opcija da uploadujes pdf fajl i onda razgovaras sa chatbotom o tekstu. Tu onda pise neki rezime ali ne zna da razluci sta je vise a sta manje relevantno.

Ovo da kaze da ne zna se desava u posebnim slucajevima - recimo ako ga pitas o necemu za sta nema podatke posto se to desilo nakon sto su korpusi napravljeni. U drugim slucajevima ima podatke pa ih kombinuje. Moze da bude obazriviji kod nekih politicki senzibilnijih tema kao sto je antisemitizam ili rasizam.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:35 02.11.2023

Re: ..

maksa83
e nisam gledala a hoću..
po meni bi velika stvar bila da mu se malo suzbije ta manija da izmišlja..
ako nešto ne zna i ne može da nađe trebalo bi da može da kaže ne znam i ne mogu da nađem..
to bismo i od djece očekivali..
al on odgovara i kad realno ne zna odgovor i to je problem

To jeste neprijatno ako zavisiš od njegovih odgovora ali je totalno ljudski. Pa pogledaj blog uostalom sa kojom lakoćom ljudi ovde izmišljaju podatke, dotle da je to grotesque a ne preslatko kao kod ove malene:

youtube mi ne učitava ali da..
kad ljudi krenu da seru kako AI nikad neće biti u široj upotrebi e jer griješi uvijek odgovaram sa mislite li da vaš konsultant ne griješi..
pride ne laže..
stvar će siugrno biti u široj upotrebi..
ali jeste realan problem ta black box a ogromna dimenzija kojoj je onda teško reći ako ne znaš kaži ne znam..
realno svi klinci kad dođu s faksa su reluctant da priznaju da nešto ne znaju i u trci da jedni druge pobjede rutinski lažu i kad ne znaju odgovor..
ali brzo i nauče da to ne rade..
ovaj to kanda jako teško uči.. vidjećemo kako će ali i bez toga se problem sigurno ad riješiti nekom procedurom doublecheckinga i već na ovom nivou je fenomenalan
freehand freehand 14:25 02.11.2023

Re: ..

Da iskljucimo Dveri i Zavetnike kao ekstremnu desnicu.

Ali ćemo da ostavimo italijansku premijerku, a ove nemce što su naslednici istočnonemačkim komunistima zvaćemo ekstremnom desnicom, dok su sva evropska politička budalesanja bez obzira kako se zovu i foliraju zajedno u NATO neokolonijalnom američkom senkrupu.

Bajdvej, pitanje za tebe: da li je ovo što Izrael radi palestincima genocid i zašto nema suda ni osude "civilizovanog sveta" niti tribunala za to?
promoter promoter 14:26 02.11.2023

Re: ..

Neues aus der Nachbarschaft
newimprovedtadejus
Neues aus der Nachbarschaft
jer on bukvalno izmišlja (pogledaj gore, sad sam boldovala, pitam ga jes ti to izmislio, kaže jesam, izvini što te zavitlavam)..
genije..


Zato je jedno od trenutno aktivnijih novih subpolja istrazivanja AI chatbot prompting.


e nisam gledala a hoću..
po meni bi velika stvar bila da mu se malo suzbije ta manija da izmišlja..
ako nešto ne zna i ne može da nađe trebalo bi da može da kaže ne znam i ne mogu da nađem..
to bismo i od djece očekivali..
al on odgovara i kad realno ne zna odgovor i to je problem


Kod izmisljanja je delimicno problem sto je chatbot napravljen da pise tekst. Zvuci banalno ali to je njegova svrha. Ne da odgovara nego da napise tekst u odredjenoj formi. I onda kombinuje informacije koje ima u neku unapred odredjenu formu.

Postoji recimo i opcija da uploadujes pdf fajl i onda razgovaras sa chatbotom o tekstu. Tu onda pise neki rezime ali ne zna da razluci sta je vise a sta manje relevantno.
,,,

Pa to isto radi dobar deo blogera.
Baš sada sam video na Endžinom blogu gde je citirala uvodni deo Ustava SFRJ u koe su nosioci suvereniteta narodi.
Ali onda onaj Kolin kaže ... ma to je kerov kurac, to nema veze, to su republike i bla, bla, bla ...
Neverovatno je koliko su ljudi tupavi.
I što je veoma zanimljivo, što tupaviji to upornije tvrde nešto u čemu su 'tanki'.
promoter promoter 14:31 02.11.2023

Re: ..

newimprovedtadejus

...
realno svi klinci kad dođu s faksa su reluctant da priznaju da nešto ne znaju i u trci da jedni druge pobjede rutinski lažu i kad ne znaju odgovor..
...

Prateći tvoj rad na blogu, ja ne mogu da verujem da ti nisi znala sve posle fakulteta.
Kao, uostalom, i kasnije.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 14:55 02.11.2023

Re: ..

freehand
Da iskljucimo Dveri i Zavetnike kao ekstremnu desnicu.

Ali ćemo da ostavimo italijansku premijerku, a ove nemce što su naslednici istočnonemačkim komunistima zvaćemo ekstremnom desnicom, dok su sva evropska politička budalesanja bez obzira kako se zovu i foliraju zajedno u NATO neokolonijalnom američkom senkrupu.

Bajdvej, pitanje za tebe: da li je ovo što Izrael radi palestincima genocid i zašto nema suda ni osude "civilizovanog sveta" niti tribunala za to?


Pomenuo sam neke ne sve primere. Da, italijanska premijerka dolazi otale. O tome smo ovde pricali kad je postala premijerka.


Na sta mislis kad pricas o Izraelu? Ono na Zapadnoj obali sa naseljima je etnicko ciscenje.

Ovo u Gazi nije genocid. Ako mislis drugacije obrazlozi. Ali sigurno ima ratnih zlocina sa izraelske strane.

Jedno pitanje za tebe: da li Izrael ima pravo da se brani protiv Hamasa? I ako da kako to da radi a da ne izgleda ovako kako izgleda?

Meni je nejasno kako UN osoblje koje je u Gazi sve vreme Hamasove vlasti ne primeti da se ispod naseljenih mesta napravi 300-500 km tunela za ratovanje protiv Izraela. Pri cemu za to bude ukraden gradjevinski materijal od donacija za skole i bolnice. Pri cemu to grade gradjevinski radnici iz Gaze i za to dobijaju (natprosecnu) platu.
freehand freehand 15:02 02.11.2023

Re: ..

Ovo u Gazi nije genocid. Ako mislis drugacije obrazlozi.

Ne razumem. Koji element iz definicije genocida nedostaje da bi ti sistematsko i nemilosrdno istrebljivanje jedne etničke grupe nazvao genocidom?
Ja bih do sutra mogao da ti obrazlažem zašto Srebrenica nije genocid, al se bojim da ćeš da se potreseš.

Jedno pitanje za tebe: da li Izrael ima pravo da se brani protiv Hamasa? I ako da kako to da radi a da ne izgleda ovako kako izgleda?

Imam ja kontrapitanje za tebe: koliko daleko van granica jedne države ide pravo države na genocid i ko ja još država sem Izraela i SAD na to ima pravo?
Da vidimo: Izrael je aparthejd-država koja se brani na teritoriji Libana, Sirije, jemena, Iraka a bogami ima i nešto što se javno i direktno zove "okupirane teritorije". I u okviru okupiranih teritorija ima koncentracioni logor koji se zove Gaza.
Jel Republika Srpska imala pravo na samoodbranu u Srebrenici i Goraždu?
cmix909 cmix909 15:05 02.11.2023

Re: ..

crossover
... искомплексирано жвалаво говно...

Devedesetih sam mislio da je vrh vertikale ogavnosti danas zaboravljeni as A. Bakočević i da je doticni odmah ispod. Duet Milošević-Marković ni za bronzu. U daljem toku događaja prvoplasirani je više-manje crk'o a dete je poraslo.
Colin_bgd Colin_bgd 15:25 02.11.2023

Re: ..

promoter
Neues aus der Nachbarschaft
newimprovedtadejus
Neues aus der Nachbarschaft
jer on bukvalno izmišlja (pogledaj gore, sad sam boldovala, pitam ga jes ti to izmislio, kaže jesam, izvini što te zavitlavam)..
genije..


Zato je jedno od trenutno aktivnijih novih subpolja istrazivanja AI chatbot prompting.


e nisam gledala a hoću..
po meni bi velika stvar bila da mu se malo suzbije ta manija da izmišlja..
ako nešto ne zna i ne može da nađe trebalo bi da može da kaže ne znam i ne mogu da nađem..
to bismo i od djece očekivali..
al on odgovara i kad realno ne zna odgovor i to je problem


Kod izmisljanja je delimicno problem sto je chatbot napravljen da pise tekst. Zvuci banalno ali to je njegova svrha. Ne da odgovara nego da napise tekst u odredjenoj formi. I onda kombinuje informacije koje ima u neku unapred odredjenu formu.

Postoji recimo i opcija da uploadujes pdf fajl i onda razgovaras sa chatbotom o tekstu. Tu onda pise neki rezime ali ne zna da razluci sta je vise a sta manje relevantno.
,,,

Pa to isto radi dobar deo blogera.
Baš sada sam video na Endžinom blogu gde je citirala uvodni deo Ustava SFRJ u koe su nosioci suvereniteta narodi.
Ali onda onaj Kolin kaže ... ma to je kerov kurac, to nema veze, to su republike i bla, bla, bla ...
Neverovatno je koliko su ljudi tupavi.
I što je veoma zanimljivo, što tupaviji to upornije tvrde nešto u čemu su 'tanki'.

Kenjas, kao i obicno... Evo sta je Angie citirala iz ustava u narednom postu kao nastavak, ali, naravno, to tebe ne interesuje jer ti se ne uklapa u virtuelno-sizofrenu realnost koju si kreirao u svojoj glavi...

Државно уређење: Југославија се дефинише као савезна република равноправних народа и народности, слободно уједињених на принципу братства и јединства у остварењу посебног и заједничког интереса, са правом народа на самоопредељење до отцепљења. Носиоци суверенитета народа и народности су републике и покрајине у границама својих уставних надлежности. Одлучивање у федерацији заснива се на споразумевању и узајамности права и обавеза република и покрајина. Друштвено-економски односи устројавају се као социјалистички самоуправни систем.


Nisi, takodje, pomenuo ni moje objasnjenje u kome ja nisam rekao da je to kerov kurac, nego je lepo i nadasve naucno objasnjeno zasto su nosioci suverniteta uvek bile republike i zasto je to uvek i jedino moguce, ne samo u SFRJ nego i u bilo kojoj drugoj zemlji...
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 15:40 02.11.2023

Re: ..

freehand

Bajdvej, pitanje za tebe: da li je ovo što Izrael radi palestincima genocid i zašto nema suda ni osude "civilizovanog sveta" niti tribunala za to?


jesus, kakvog tačno smisla ovo ima u kontekstu izbora u Srbiji da ga jebeš pa da se razumije..
kako si ti to sebi tačno u glavi povezao i dal u supiški kad te uvate da se guraš preko reda isto isučeš a jel Gaza genocid?!? (to bi onda istina i imalo smisla)..
al u kontekstu Boška i one ludače kao kandidata koje treba braniti..
jebajiga.. više smisla ima ovo sa supiškom
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 15:42 02.11.2023

Re: ..

Colin_bgd

Nisi, takodje, pomenuo ni moje objasnjenje u kome ja nisam rekao da je to kerov kurac, nego je lepo i nadasve naucno objasnjeno zasto su nosioci suverniteta uvek bile republike i zasto je to uvek i jedino moguce, ne samo u SFRJ nego i u bilo kojoj drugoj zemlji...


koline brate raspravljaš se sa čarlijem o ustavu i suverenitetu..
on to ni da speluje ne bi mogao.. na srpskom..
promoter promoter 17:03 02.11.2023

Re: ..

Colin_bgd
promoter
Neues aus der Nachbarschaft
newimprovedtadejus
Neues aus der Nachbarschaft
jer on bukvalno izmišlja (pogledaj gore, sad sam boldovala, pitam ga jes ti to izmislio, kaže jesam, izvini što te zavitlavam)..
genije..


Zato je jedno od trenutno aktivnijih novih subpolja istrazivanja AI chatbot prompting.


e nisam gledala a hoću..
po meni bi velika stvar bila da mu se malo suzbije ta manija da izmišlja..
ako nešto ne zna i ne može da nađe trebalo bi da može da kaže ne znam i ne mogu da nađem..
to bismo i od djece očekivali..
al on odgovara i kad realno ne zna odgovor i to je problem


Kod izmisljanja je delimicno problem sto je chatbot napravljen da pise tekst. Zvuci banalno ali to je njegova svrha. Ne da odgovara nego da napise tekst u odredjenoj formi. I onda kombinuje informacije koje ima u neku unapred odredjenu formu.

Postoji recimo i opcija da uploadujes pdf fajl i onda razgovaras sa chatbotom o tekstu. Tu onda pise neki rezime ali ne zna da razluci sta je vise a sta manje relevantno.
,,,

Pa to isto radi dobar deo blogera.
Baš sada sam video na Endžinom blogu gde je citirala uvodni deo Ustava SFRJ u koe su nosioci suvereniteta narodi.
Ali onda onaj Kolin kaže ... ma to je kerov kurac, to nema veze, to su republike i bla, bla, bla ...
Neverovatno je koliko su ljudi tupavi.
I što je veoma zanimljivo, što tupaviji to upornije tvrde nešto u čemu su 'tanki'.

Kenjas, kao i obicno... Evo sta je Angie citirala iz ustava u narednom postu kao nastavak, ali, naravno, to tebe ne interesuje jer ti se ne uklapa u virtuelno-sizofrenu realnost koju si kreirao u svojoj glavi...

Државно уређење: Југославија се дефинише као савезна република равноправних народа и народности, слободно уједињених на принципу братства и јединства у остварењу посебног и заједничког интереса, са правом народа на самоопредељење до отцепљења. Носиоци суверенитета народа и народности су републике и покрајине у границама својих уставних надлежности. Одлучивање у федерацији заснива се на споразумевању и узајамности права и обавеза република и покрајина. Друштвено-економски односи устројавају се као социјалистички самоуправни систем.


Nisi, takodje, pomenuo ni moje objasnjenje u kome ja nisam rekao da je to kerov kurac, nego je lepo i nadasve naucno objasnjeno zasto su nosioci suverniteta uvek bile republike i zasto je to uvek i jedino moguce, ne samo u SFRJ nego i u bilo kojoj drugoj zemlji...

A zašto si preskočio ono što je Endži citirala?
Verovatno nije ukapirala da se zajebala?
Ta njena rečenica je suštinska.
Usput, pozovi Tadejus u pomoć.
Ona zna suverenitet da kaže, ne samo da napiše.
Jebote, tupavi ste kao struja.
dragosevacsutra dragosevacsutra 17:04 02.11.2023

Re: ..

kakvog tačno smisla ovo ima u kontekstu izbora u Srbiji


ma ja sam oduševljena mašinom, oduševljena..


kakvog tačno smisla ovo ima u kontekstu izbora u Srbiji?


newimprovedtadejus newimprovedtadejus 17:11 02.11.2023

Re: ..

dragosevacsutra
kakvog tačno smisla ovo ima u kontekstu izbora u Srbiji


ma ja sam oduševljena mašinom, oduševljena..


kakvog tačno smisla ovo ima u kontekstu izbora u Srbiji?


pa nije on otvorio temu o gazi kao kao milan o mašini..
da jeste o tome teško da bi šta imala reći (e jer pojma nemam kako bi ili ne bi trebalo ocjenjivati dal je genocid gaza i dal je genocid srebrenica)..
nego pita komšu o gazi u kontekstu komšine izjave da se za boška i zavjetnicu ne da glasati..
jel ti razumiješ pitanje u tom kontekstu?
realno me zanima..
ja ga tumačim u nekom ključu tragično nerealnih očekivanja od petog oktobra i zapada in general pa onda nekog tragičnog razočarenja i sad jedne opšte papazjanije u glavi pa onda prelivanje toga i gdje ima i gdje nema smisla..
mož bit i grješim..
možda je neka zečija rupa kakavih na netu ne manjka pa se onda odatle sistematski napaja..
bene_geserit bene_geserit 19:00 02.11.2023

Re: ..

Da iskljucimo Dveri i Zavetnike kao ekstremnu desnicu.

Šta je tu toliko ekstremno desno kod pomenutih.

Čekaj da pita AI pa će da ti odgovori.
freehand freehand 19:35 02.11.2023

Re: ..

jesus, kakvog tačno smisla ovo ima

Ako mene pitaš svakako si među poslednja tri stvora na ovom mestu koji treba da smatraju bilo šta o smislu bilo čega.


da ga jebeš pa da se razumije..
kako si ti to sebi tačno u glavi povezao i dal u supiški kad te uvate da se guraš preko reda isto isučeš a jel Gaza genocid?!?

Da gati jebneeš, mene mrzi, čak i pod pretpostavkom da sam razumeo da je ovo "supiška" neka samo fuksi smešna fuksovska fora koja treba da znači "samoposluga".
Inače, ja se nikad ne guram nigde, pa ni u samoposluzi. Valjda je to teško razumljivo stalno nadraženim gastarbajterskim Femama, al to već nije moj problem.
Elem, šta ti misliš - da li je ono što Izrael uz pomoć i sasluženje SAD, Britanije, Francuske i ostalih perjanica "civilizovanog sveta" radi Palestincima u Gazi genocid?
freehand freehand 19:38 02.11.2023

Re: ..

ja ga tumačim u nekom ključu tragično nerealnih očekivanja od petog oktobra i zapada in general pa onda nekog tragičnog razočarenja i sad jedne opšte papazjanije u glavi pa onda prelivanje toga i gdje ima i gdje nema smisla..
mož bit i grješim..

Što se pitanja papazjanije u glavi tiče tu si relevantan sagovornik, koliko i pacijenti u mentalnim ustanovama. Tu si ti, skroz si u materiji, al valjalo bi ipak popričati sa nadležnim zdravstvenim instancama.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 20:24 02.11.2023

Re: ..

freehand
ja ga tumačim u nekom ključu tragično nerealnih očekivanja od petog oktobra i zapada in general pa onda nekog tragičnog razočarenja i sad jedne opšte papazjanije u glavi pa onda prelivanje toga i gdje ima i gdje nema smisla..
mož bit i grješim..

Što se pitanja papazjanije u glavi tiče tu si relevantan sagovornik, koliko i pacijenti u mentalnim ustanovama. Tu si ti, skroz si u materiji, al valjalo bi ipak popričati sa nadležnim zdravstvenim instancama.


čekaj sad, jel sam ja u materiji il su ustanove u materiji il da siđe nana da bude u materiji..
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 20:25 02.11.2023

Re: ..

freehand
jesus, kakvog tačno smisla ovo ima

Ako mene pitaš svakako si među poslednja tri stvora na ovom mestu koji treba da smatraju bilo šta o smislu bilo čega.


da ga jebeš pa da se razumije..
kako si ti to sebi tačno u glavi povezao i dal u supiški kad te uvate da se guraš preko reda isto isučeš a jel Gaza genocid?!?

Da gati jebneeš, mene mrzi, čak i pod pretpostavkom da sam razumeo da je ovo "supiška" neka samo fuksi smešna fuksovska fora koja treba da znači "samoposluga".
Inače, ja se nikad ne guram nigde, pa ni u samoposluzi. Valjda je to teško razumljivo stalno nadraženim gastarbajterskim Femama, al to već nije moj problem.
Elem, šta ti misliš - da li je ono što Izrael uz pomoć i sasluženje SAD, Britanije, Francuske i ostalih perjanica "civilizovanog sveta" radi Palestincima u Gazi genocid?


a brate pa de ginko, de magnezijum, nešto.. bukvalno postavljaš pitanje na post u kom je na pitanje već odgovoreno..
baš je too much
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 20:27 02.11.2023

Re: ..

bene_geserit
Da iskljucimo Dveri i Zavetnike kao ekstremnu desnicu.

Šta je tu toliko ekstremno desno kod pomenutih.

Čekaj da pita AI pa će da ti odgovori.


a čemu taj isprazni hostility..
pa boško ne poriče da je desno.. za ovu paćenicu ne mogu da tvrdim da se izjašnjavala po tom pitanju a ono o čemu se jeste izjašnjavala je toliko maloumno da definitivno ne zaslužuje da joj se još traži i nekakav program partije..
boškov je inače svojevremeno bio toliko glup da je to bilo sramotno..
između ostalog su predlagali da se uzmu devizne rezerve i podjele ljudima..
tim riječima..
vjerujem da su danas evoluirali da to skinu iz programa al moraš biti dobar komad.. intelekta.. pa da glasaš za njega..
that said, da je jedina opcija protiv vučića ja bi ga podržala
freehand freehand 20:28 02.11.2023

Re: ..

newimprovedtadejus
freehand
ja ga tumačim u nekom ključu tragično nerealnih očekivanja od petog oktobra i zapada in general pa onda nekog tragičnog razočarenja i sad jedne opšte papazjanije u glavi pa onda prelivanje toga i gdje ima i gdje nema smisla..
mož bit i grješim..

Što se pitanja papazjanije u glavi tiče tu si relevantan sagovornik, koliko i pacijenti u mentalnim ustanovama. Tu si ti, skroz si u materiji, al valjalo bi ipak popričati sa nadležnim zdravstvenim instancama.


čekaj sad, jel sam ja u materiji il su ustanove u materiji il da siđe nana da bude u materiji..

Pretpostavljam da postoje ti neki gnomi među kojima se krećeš kojima je ovo dugovito, pa probaj njih da pitaš. Možda ni oni neće razumeti šta pokušavaš da kažeš al ime je svejdeno pa ćete zajedno da se siti ismejete.
freehand freehand 20:33 02.11.2023

Re: ..

a brate pa de ginko, de magnezijum, nešto.. bukvalno postavljaš pitanje na post u kom je na pitanje već odgovoreno..
baš je too much

A... Izvini, ne mogu da ti odgovorim sa sestro - al ti svakako nisi adresa za bilo kakva, kamoli za ozbiljna pitanja. Bez obzira što ko i svaka Fema voliš da se utrpaš sa to malo engleskog, koliko da mahala vidi đe smo i koliko smo pametni i načitani.
dragosevacsutra dragosevacsutra 20:36 02.11.2023

Re: ..

pa nije on otvorio temu o gazi kao kao milan o mašini..


ajmo polako sa razumevanjem.

kakvog tačno smisla ovo ima u kontekstu izbora u Srbiji?







newimprovedtadejus newimprovedtadejus 20:41 02.11.2023

Re: ..

freehand
a brate pa de ginko, de magnezijum, nešto.. bukvalno postavljaš pitanje na post u kom je na pitanje već odgovoreno..
baš je too much

A... Izvini, ne mogu da ti odgovorim sa sestro - al ti svakako nisi adresa za bilo kakva, kamoli za ozbiljna pitanja. Bez obzira što ko i svaka Fema voliš da se utrpaš sa to malo engleskog, koliko da mahala vidi đe smo i koliko smo pametni i načitani.


ti brate ne možeš više koncentraciju da održiš ni u dva komentara, čas bi pitao, čas ne bi pitao..
za engleski tek.. aman.. blam je
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 20:42 02.11.2023

Re: ..

dragosevacsutra
pa nije on otvorio temu o gazi kao kao milan o mašini..


ajmo polako sa razumevanjem.

kakvog tačno smisla ovo ima u kontekstu izbora u Srbiji?




brate nemoj više prsnitće aneurizma, nešto će
freehand freehand 20:47 02.11.2023

Re: ..

newimprovedtadejus
freehand
a brate pa de ginko, de magnezijum, nešto.. bukvalno postavljaš pitanje na post u kom je na pitanje već odgovoreno..
baš je too much

A... Izvini, ne mogu da ti odgovorim sa sestro - al ti svakako nisi adresa za bilo kakva, kamoli za ozbiljna pitanja. Bez obzira što ko i svaka Fema voliš da se utrpaš sa to malo engleskog, koliko da mahala vidi đe smo i koliko smo pametni i načitani.


ti brate ne možeš više koncentraciju da održiš ni u dva komentara, čas bi pitao, čas ne bi pitao..
za engleski tek.. aman.. blam je

Važi Femo. Pod pretpostavkom da ti znaš šta je blam.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 20:48 02.11.2023

Re: ..

freehand
newimprovedtadejus
freehand
a brate pa de ginko, de magnezijum, nešto.. bukvalno postavljaš pitanje na post u kom je na pitanje već odgovoreno..
baš je too much

A... Izvini, ne mogu da ti odgovorim sa sestro - al ti svakako nisi adresa za bilo kakva, kamoli za ozbiljna pitanja. Bez obzira što ko i svaka Fema voliš da se utrpaš sa to malo engleskog, koliko da mahala vidi đe smo i koliko smo pametni i načitani.


ti brate ne možeš više koncentraciju da održiš ni u dva komentara, čas bi pitao, čas ne bi pitao..
za engleski tek.. aman.. blam je

Važi Femo. Pod pretpostavkom da ti znaš šta je blam.


vjeruj mi, to što ti pričaš jeste.. ja bi na tvom mjestu bar smanjila
dragosevacsutra dragosevacsutra 20:49 02.11.2023

Re: ..

"supiška" neka samo fuksi smešna fuksovska fora koja treba da znači "samoposluga".


nema saje


freehand freehand 20:51 02.11.2023

Re: ..

vjeruj mi, to što ti pričaš jeste.. ja bi na tvom mjestu bar smanjila

Takvom lumenu je teško ne verovati, ali nemaš ti kapacitet za taj alpinizam do mog mesta.
Fema na kalenić, Fema sa Kalenića. i u Glamoču i u Londonu.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 20:53 02.11.2023

Re: ..

dragosevacsutra
"supiška" neka samo fuksi smešna fuksovska fora koja treba da znači "samoposluga".


nema saje

ko je sad saja?
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 20:55 02.11.2023

Re: ..

freehand
vjeruj mi, to što ti pričaš jeste.. ja bi na tvom mjestu bar smanjila

Takvom lumenu je teško ne verovati, ali nemaš ti kapacitet za taj alpinizam do mog mesta.
Fema na kalenić, Fema sa Kalenića. i u Glamoču i u Londonu.


ali brate nekad si bar umio logički da sastaviš te svoje jezičke bravure..
sad me istovremeno prozivaš da sam pokondirena fema i seljanka koja ne zna da se izrazi.. pa brate ne može oboje..
na stranu sad pitam te, nisam te pitao, ti li lumen, nemaš ti kapacitet..
bukvy ko Pedro Camacho.. ne znam jesi čito, čitaj..
bez zajebancije to je taj sindrom.. oni tamo preporučuju suve šljive..
ne može da odmogne
dragosevacsutra dragosevacsutra 20:59 02.11.2023

Re: ..

brate nemoj više prsnitće aneurizma, nešto će


kakvog tačno smisla ovo ima u kontekstu izbora u Srbiji?

freehand freehand 21:00 02.11.2023

Re: ..

newimprovedtadejus
freehand
vjeruj mi, to što ti pričaš jeste.. ja bi na tvom mjestu bar smanjila

Takvom lumenu je teško ne verovati, ali nemaš ti kapacitet za taj alpinizam do mog mesta.
Fema na kalenić, Fema sa Kalenića. i u Glamoču i u Londonu.


ali brate nekad si bar umio logički da sastaviš te svoje jezičke bravure..
sad me istovremeno prozivaš da sam pokondirena fema i seljanka koja ne zna da se izrazi.. pa brate ne može oboje..
na stranu sad pitam te, nisam te pitao, ti li lumen, nemaš ti kapacitet..
bukvy ko Pedro Camacho.. ne znam jesi čito, čitaj..
bez zajebancije to je taj sindrom.. oni tamo preporučuju suve šljive..
ne može da odmogne

Važi, štagod da si htela da kažeš. I slobodno još neko "bolan" na engleskom, to je cool.
jebote, ko da im nije jedna Liz Tras bila dovoljna...
dragosevacsutra dragosevacsutra 21:00 02.11.2023

Re: ..

ko je sad saja?


pitaj novopoboljsanog oca tadeja.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 21:01 02.11.2023

Re: ..

freehand
newimprovedtadejus
freehand
vjeruj mi, to što ti pričaš jeste.. ja bi na tvom mjestu bar smanjila

Takvom lumenu je teško ne verovati, ali nemaš ti kapacitet za taj alpinizam do mog mesta.
Fema na kalenić, Fema sa Kalenića. i u Glamoču i u Londonu.


ali brate nekad si bar umio logički da sastaviš te svoje jezičke bravure..
sad me istovremeno prozivaš da sam pokondirena fema i seljanka koja ne zna da se izrazi.. pa brate ne može oboje..
na stranu sad pitam te, nisam te pitao, ti li lumen, nemaš ti kapacitet..
bukvy ko Pedro Camacho.. ne znam jesi čito, čitaj..
bez zajebancije to je taj sindrom.. oni tamo preporučuju suve šljive..
ne može da odmogne

Važi, štagod da si htela da kažeš. I slobodno još neko "bolan" na engleskom, to je cool.
jebote, ko da im nije jedna Liz Tras bila dovoljna...


ma tela sam brate zauzdaj ako boga znaš..
to sam tela..
al dobro
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 21:02 02.11.2023

Re: ..

dragosevacsutra
ko je sad saja?


pitaj novopoboljsanog oca tadeja.


jel on zna u tastaturu?
dragosevacsutra dragosevacsutra 21:04 02.11.2023

Re: ..

jel on zna u tastaturu?


kakvog tačno smisla ovo ima u kontekstu izbora u Srbiji?



freehand freehand 21:04 02.11.2023

Re: ..

newimprovedtadejus
freehand
newimprovedtadejus
freehand
vjeruj mi, to što ti pričaš jeste.. ja bi na tvom mjestu bar smanjila

Takvom lumenu je teško ne verovati, ali nemaš ti kapacitet za taj alpinizam do mog mesta.
Fema na kalenić, Fema sa Kalenića. i u Glamoču i u Londonu.


ali brate nekad si bar umio logički da sastaviš te svoje jezičke bravure..
sad me istovremeno prozivaš da sam pokondirena fema i seljanka koja ne zna da se izrazi.. pa brate ne može oboje..
na stranu sad pitam te, nisam te pitao, ti li lumen, nemaš ti kapacitet..
bukvy ko Pedro Camacho.. ne znam jesi čito, čitaj..
bez zajebancije to je taj sindrom.. oni tamo preporučuju suve šljive..
ne može da odmogne

Važi, štagod da si htela da kažeš. I slobodno još neko "bolan" na engleskom, to je cool.
jebote, ko da im nije jedna Liz Tras bila dovoljna...


ma tela sam brate zauzdaj ako boga znaš..
to sam tela..
al dobro

Vidi Femo, konjušari su dole levo niz hodnik, nisam ja tu da te zauzdavam. Mogu eventualno šargarepo da ti dam, i toliko od mene.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 21:15 02.11.2023

Re: ..

freehand

Vidi Femo, konjušari su dole levo niz hodnik, nisam ja tu da te zauzdavam. Mogu eventualno šargarepo da ti dam, i toliko od mene.


ma daj ono s kokoškom.. ovako uvijeno nije to to
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 21:17 02.11.2023

Re: ..

dragosevacsutra
jel on zna u tastaturu?


kakvog tačno smisla ovo ima u kontekstu izbora u Srbiji?



brate nije ništa manje glupo nego prvi put
dragosevacsutra dragosevacsutra 21:20 02.11.2023

Re: ..

brate nije ništa manje glupo nego prvi put


kakvog tačno smisla ovo ima u kontekstu izbora u Srbiji?


freehand freehand 21:22 02.11.2023

Re: ..

newimprovedtadejus
freehand

Vidi Femo, konjušari su dole levo niz hodnik, nisam ja tu da te zauzdavam. Mogu eventualno šargarepo da ti dam, i toliko od mene.


ma daj ono s kokoškom.. ovako uvijeno nije to to


magnus magnus 21:23 02.11.2023

Re: ..

Ne razumem. Koji element iz definicije genocida nedostaje da bi ti sistematsko i nemilosrdno istrebljivanje jedne etničke grupe nazvao genocidom?

zato što su palestinci "etnička grupa" Arapi, nisu etnos po sebi, nemaju veze sa filistejcima po kojima je nazvana palestina .. otprilike satrat jedno selo jebiga nije genocid

freehand freehand 21:28 02.11.2023

Re: ..

magnus
Ne razumem. Koji element iz definicije genocida nedostaje da bi ti sistematsko i nemilosrdno istrebljivanje jedne etničke grupe nazvao genocidom?

zato što su palestinci "etnička grupa" Arapi, nisu etnos po sebi, nemaju veze sa filistejcima po kojima je nazvana palestina .. otprilike satrat jedno selo jebiga nije genocid


Nisam te razumeo.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 21:32 02.11.2023

Re: ..

Ne razumem. Koji element iz definicije genocida nedostaje da bi ti sistematsko i nemilosrdno istrebljivanje jedne etničke grupe nazvao genocidom?


Ako je Gaza ne postoje dokazi da postoji namera da se Palestinci sistematski istrebe kao sto je to bilo u slucaju Holokausta i Jasenovca. Namera je da se unisti Hamas. Hamas nije klasicna vojska nego teroristicka organizacija koja se krije iza civila i civilnih objekata. Sto opet ne opravdava izraelsko neselektivno gadjanje naseljenih podrucja i, da ponovim jos jednom, izraelska vojska je do sada pocinila ratne zlocine u Gazi. I da, Netanjahu je opasan ludak koji je sad poceo i IDF da napada.

Trenutno je situacija beznadezna. To se vidi i iz izvestaja UN i HR organizacija koje sa jedne strane osudjuju Hamas zbog toga sto civile koriste kao ljudski stit (Izrael o tome govori od 2014 i do sada su i UN i ove organizacije to ignorisale), a sa druge strane i Izrael zbog ubijanja civila. Pa onda isticu da Izrael po medjunarodnom pravu ima pravo da se brani od Hamasa. Onda kazu Izrael po medjunarodnom ratnom pravu mora da izda effective advance warning pre napada i moze da naredi evakuaciju stanovnistva sa ratnog podrucja ali i upozoravaju da je raseljavanje potencijalni ratni zlocin. Itd.

Hamas ima te stotine kilometara tunela i ne dozvoljava civilima da se u njih sklanjaju + sprecava evakuaciju istih. Dokumentovano je i da korise UN skole, dzamije ili izbeglicke kampove odakle gadjaju Jerusalim i naselja u Izraelu uz granicu Gaze iz kojih je vojska evakuisala gradjane.

Antisemirski ispadi i fizicki napadi na Jevreje po evropskim i americkim gradovima su posebna prica. Kao i ono sto se u Rusiji neki dan desilo.

Gaza nije KZ.

Eto ja odgovorih, ti nisi a i iz ostalih pitanja i ostatka komentara kapiram da te razgovor ne zanima nego je opet neko podjebavanje u pitanju.
magnus magnus 21:43 02.11.2023

Re: ..

Nisam te razumeo.
ne istrebljuju arape ... bencid je istrebljivanje cijele etničke grupe

freehand freehand 21:43 02.11.2023

Re: ..

Ako je Gaza ne postoje dokazi da postoji namera da se Palestinci sistematski istrebe

Dakle, nije ti interesantna paralela sa Srebrenicom? ne sećam se da si u tom slučaju koristio ovako tupave relativizacije, ovoga se i članovi američke administracije stide u situaciji u kojoj ministri izraelske vlade palestince zovu "human animals", pominju "konačno rešenje" a načelnik generalštaba IDF vojnike pod svojom komandom oslobađa svake odgovornosti i za njih ukida važenje svih ratbnih zakona i pravila unapred ih abolirajući za počinjene zločine.
dok njega i aparthejd genocidnu državu u online masakru podržavaju istim sramotnim antipravnim i neljudskim "argumentima" koje ti ovde koristiš vlade Francuske, Velike Britanije, Nemačke, Holandije i drugih perjanica demokratije.
Svi argumenti koje koristiš su kao prepisani od Jozefa Gebelsa u slučaju Varšavskog geta.
A pošto za tebe očigledno nema nade preporučujem drugim blogerima da pogledaju ovo. Kratko je a sadrži suštinu.




freehand freehand 21:45 02.11.2023

Re: ..

magnus
Nisam te razumeo.
ne istrebljuju arape ... bencid je istrebljivanje cijele etničke grupe


Glupost. Istrebljuju dostupne, a očigledno je da nisi pročitao definiciju. Ni Nemci nisu istrebljivali celu etničku grupu nego one pod rukom, a Republika Srpska su, po donetoj presudi, izvršile genocid.

P.S.
Brzinski, izvod iz kaznenog zakona RH:

GENOCID

Tko s ciljem da potpuno ili djelomice uništi neku nacionalnu, etničku, rasnu ili vjersku skupinu zapovijedi da se članovi skupine ubijaju ili da im se nanose teške tjelesne ozljede ili da im se teško narušava tjelesno ili duševno zdravlje, ili da se pučanstvo prisilno raseljava, ili da se skupina stavi u takve životne uvjete koji bi doveli do njezina potpuna ili djelomična istrebljenja, ili da se primijene mjere kojima se sprječava rađanje između pripadnika skupine, ili da se vrši prisilno preseljavanje djece u drugu skupinu, ili tko s istim ciljem počini neko od navedenih djela,

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 21:58 02.11.2023

Re: ..

newimprovedtadejus
bene_geserit
Da iskljucimo Dveri i Zavetnike kao ekstremnu desnicu.

Šta je tu toliko ekstremno desno kod pomenutih.

Čekaj da pita AI pa će da ti odgovori.


a čemu taj isprazni hostility..
pa boško ne poriče da je desno.. za ovu paćenicu ne mogu da tvrdim da se izjašnjavala po tom pitanju a ono o čemu se jeste izjašnjavala je toliko maloumno da definitivno ne zaslužuje da joj se još traži i nekakav program partije..
boškov je inače svojevremeno bio toliko glup da je to bilo sramotno..
između ostalog su predlagali da se uzmu devizne rezerve i podjele ljudima..
tim riječima..
vjerujem da su danas evoluirali da to skinu iz programa al moraš biti dobar komad.. intelekta.. pa da glasaš za njega..
that said, da je jedina opcija protiv vučića ja bi ga podržala


Ma Bene trenira da postane duhovit.

Ne znam da li su prepisivali od AfD da li je spontano ili su godine u pitanju ali Bosko i ovi Zavetnici usminkali retoriku pa paze da im ne izleti nesto bas otvoreno rasisticki. Izleti svako malo ali nije to tako otvoreno kao na pocetku kad im nije bio problem da sire antisemitizam.

A AfD i Dveri imaju dugogodisnju saradnju. Obradovic kad je isao na poklonjenje svoju stranku predstavio kao srpski AfD. Dobijali su i neku lovu od njih. Ovi su za uzvrat organizovali predavanje nekog AfD ideologa u Matici srpskoj (!). Na junacku temu gendera. A bio i jos neki ludji lik - otvoreni neonacista - koga su zajedno sa Institutom za evropske studije dovodili u Maticu. Simpaticna ekipa.
gvozden1 gvozden1 22:09 02.11.2023

Re: ..


Eto ja odgovorih, ti nisi a i iz ostalih pitanja i ostatka komentara kapiram da te razgovor ne zanima nego je opet neko podjebavanje u pitanju.

Da li je genocid ili ne svako može da ima stav, ma kako nelogičan bio.

Ali da bi nešto bilo proglašeno za zvanični genocid neophodno je da neki sud donese presudu.

Nije realno da će takva presuda biti doneta imajući u vidu stav Amerike.
Druga mogućnost je neka rezolucija UN, ali obzirom na to da Amerika ima pravo veta, i ta mogućnost otpada.

Ono što ostaje je da pojedinci zauzmu stav, i da lično postupaju u skladu sa svojim stavom.
To se već dešava, pa imamo slučaj ostavke službenika UN zbog, po njegovom mišljenju, genocida koji se dešava, a UN ne mogu da ga spreče.

Ono što ide u prilog tezi da se radi o genocidu je broj civilnih žrtava.
Objašnjenje Izraela da Hamas koristi civile kao živi štit bi nečim trebalo dokazati.

Npr, evo juče je išla vest da su Jevreji ubili nekog vođu Hamasa, a kolateralna šteta se brojala stotinama civila.

Stotinama!

Ko će da presudi koliko mrtvih civila zbog jednog vođe jeste dozvoljeno, a koliko je prekomerno, tj da li su civili zapravo cilj?

Uz to, stotine mrtvih civila su činjenica, a sam Izrael kaže da još nije siguran da je ubio tog vođu.



Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 22:10 02.11.2023

Re: ..

freehand
Ako je Gaza ne postoje dokazi da postoji namera da se Palestinci sistematski istrebe

Dakle, nije ti interesantna paralela sa Srebrenicom? ne sećam se da si u tom slučaju koristio ovako tupave relativizacije, ovoga se i članovi američke administracije stide u situaciji u kojoj ministri izraelske vlade palestince zovu "human animals", pominju "konačno rešenje" a načelnik generalštaba IDF vojnike pod svojom komandom oslobađa svake odgovornosti i za njih ukida važenje svih ratbnih zakona i pravila unapred ih abolirajući za počinjene zločine.
dok njega i aparthejd genocidnu državu u online masakru podržavaju istim sramotnim antipravnim i neljudskim "argumentima" koje ti ovde koristiš vlade Francuske, Velike Britanije, Nemačke, Holandije i drugih perjanica demokratije.
Svi argumenti koje koristiš su kao prepisani od Jozefa Gebelsa u slučaju Varšavskog geta.
A pošto za tebe očigledno nema nade preporučujem drugim blogerima da pogledaju ovo. Kratko je a sadrži suštinu.






Tako sam i mislio. Nije namera razgovor.

Ali svasta si vala nadrobio. Americki nacisticki jevreji koji traze konacno resenje. Budibogsnama!

Inace, ja gore nisam izneo ni jedan argument. Sadrzaj komentara jednostavno nije takav.
freehand freehand 22:20 02.11.2023

Re: ..

Ali svasta si vala nadrobio. Americki nacisticki jevreji koji traze konacno resenje. Budibogsnama!

Ništa sem izvrtanja nisam ni očekivao, realno. Nigde nisam pomenuo to što si naveo, ali - juče pročitah podatak da je među jevrejskim naseljenicima na ukradenoj zemlji i imanjima oko 60000 američkih Jevreja. Među kojima su, pos vemu što čine, mnogi nacisti.
Dakle, to je što se tiče američkih nacističkih Jevreja.
Što se tiče drugih nacističkih Jevreja naveo sam ti izjave izraelskih ministara i načelnika GŠ IDF.
A Izrael je inače država koja otima tuđe teriotrije, koja na dnevnoj bazi ubija civile, koja pod svojom opsadom ima najveći koncentracioni logor na svetu, država koja se bavi piraterijom u međunarodnim vodama.
I država protiv koje je doneto na desetine i desetine rezolucija UN zbog stotina i hiljad azločina koje su počinili njeni predstavnici i pripadnici njenih oružanih snaga, od samog njenog nastanka.
Elem, po tvom ličnom, ljudskom mišljenju - da li je ono što Izrael u Gazi radi - genocid?

bene_geserit bene_geserit 22:23 02.11.2023

Re: ..

Ne znam da li su prepisivali od AfD da li je spontano ili su godine u pitanju ali Bosko i ovi Zavetnici usminkali retoriku pa paze da im ne izleti nesto bas otvoreno rasisticki. Izleti svako malo ali nije to tako otvoreno kao na pocetku kad im nije bio problem da sire antisemitizam.

A AfD i Dveri imaju dugogodisnju saradnju.

Guilty by association? Baš jadno, jel nisi mogao ništa bolje da smisliš?
Za te Zavetnike ne znam šta su ali Dveri su normalna desna stranka, nema ništa ekstremno kod njih.
Osim za komunističke isprdke, njima je ekstremna desnica sve što je desno od Mao Tse-Tunga.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 22:47 02.11.2023

Re: ..

bene_geserit
Ne znam da li su prepisivali od AfD da li je spontano ili su godine u pitanju ali Bosko i ovi Zavetnici usminkali retoriku pa paze da im ne izleti nesto bas otvoreno rasisticki. Izleti svako malo ali nije to tako otvoreno kao na pocetku kad im nije bio problem da sire antisemitizam.

A AfD i Dveri imaju dugogodisnju saradnju.

Guilty by association? Baš jadno, jel nisi mogao ništa bolje da smisliš?
Za te Zavetnike ne znam šta su ali Dveri su normalna desna stranka, nema ništa ekstremno kod njih.
Osim za komunističke isprdke, njima je ekstremna desnica sve što je desno od Mao Tse-Tunga.


Slabo ti ide taj trening. Ali ajde.

Ma ono kad su imali kampanju protiv migranata sve prepisano od AfD. Imas citavu mrezu saradnje izmedju tih ekstremnih evropskih desnicara pa je taj neki Dverjanin kordinator za Srbiju i okolne zemlje. U toj grupi je i onaj hrvatski bivsi ministar sto se proslavio izjavama o poklicu ZDS.

Meni je onaj Padobranac smesan ali on je desnica. Bosko je ekstremna desnica. A i ekstremno je glup - da ne citiram sad njegova genetska razmatranja. Ali glasaj za njega pa opet jedan glas manje za AV. Pod uslovom da Dveri u medjuvremenu ne udju u predizbornu koaliciju sa SNS.
bene_geserit bene_geserit 22:54 02.11.2023

Re: ..

Ma ono kad su imali kampanju protiv migranata sve prepisano od AfD

Biti protiv ilegalnih migranata je normalno i zakonito ponašanje, levičarske ludosti su nešto drugo.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 23:03 02.11.2023

Re: ..

freehand
Ali svasta si vala nadrobio. Americki nacisticki jevreji koji traze konacno resenje. Budibogsnama!

Ništa sem izvrtanja nisam ni očekivao, realno. Nigde nisam pomenuo to što si naveo, ali - juče pročitah podatak da je među jevrejskim naseljenicima na ukradenoj zemlji i imanjima oko 60000 američkih Jevreja. Među kojima su, pos vemu što čine, mnogi nacisti.
Dakle, to je što se tiče američkih nacističkih Jevreja.
Što se tiče drugih nacističkih Jevreja naveo sam ti izjave izraelskih ministara i načelnika GŠ IDF.
A Izrael je inače država koja otima tuđe teriotrije, koja na dnevnoj bazi ubija civile, koja pod svojom opsadom ima najveći koncentracioni logor na svetu, država koja se bavi piraterijom u međunarodnim vodama.
I država protiv koje je doneto na desetine i desetine rezolucija UN zbog stotina i hiljad azločina koje su počinili njeni predstavnici i pripadnici njenih oružanih snaga, od samog njenog nastanka.
Elem, po tvom ličnom, ljudskom mišljenju - da li je ono što Izrael u Gazi radi - genocid?


Pa to je size u jednoj frazi onog sto si namontirao. Cuj, 'po svemu sto cine mnogi su nacisti'. Jel svaka vlast koja druge tera sa jedne teritorije odmah nacisticka? Nema drugih termina nego odmah nacisti. Rusi isterali Ukrajince iz Mariopolja, znaci nacisti. Preuzeo si nekriticki taj diskurs koji po svaku cenu pokusava da izjednaci Izraelce sa nacistima i to sto rade Palestincima sa Holokaustom.

Inace, stvarno postoje jevrejski neonacisti ali nije to sto ti mislis. Ovo sto ti pominjes je ortodoksna verska grupa koja jeste desnicarska i od koje - pominjao sam vec - Izraelu preti opasnost, ali nisu nacisti. Ovo sto zoves americki Jevreji prvo nisu svi ortodoskni, drugo nisu svi dosli iz Amerike - mnogi su rodjeni u Izraelu ali imaju dvojno drzavljanstvo.

Ko je lik koji je dao izjavu o final solution?

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 23:08 02.11.2023

Re: ..

bene_geserit
Ma ono kad su imali kampanju protiv migranata sve prepisano od AfD

Biti protiv ilegalnih migranata je normalno i zakonito ponašanje, levičarske ludosti su nešto drugo.


Samo sto je to zadatak drzave i sto je nesto sto se ne resava lepljenjem plakata i nekim rasistickim trabunjanjima. A da drzava to ne ume da resi - vidi sever Vojvodine - i to je fakat.
bene_geserit bene_geserit 00:35 03.11.2023

Re: ..

Samo sto je to zadatak drzave i sto je nesto sto se ne resava lepljenjem plakata

Šta li pokušavaš da kažeš, dal sam znaš?
Da, to je zadatak države, a stranke se bore za vlast u državi, i ako misle da konkurencija na vlasti ne ispunjava taj zadatak kako treba, i da bi njihov prioritet ako dođu na vlast bio rešavanje tog pitanja, šta tačno treba da urade da bi ti bio zadovoljan?
Uostalom šta ima opozicija na raspolaganju za kampanju osim tih plakata, koliko vidim po medijima samo neka smearing kampanja protiv i najmanje opasnosti za "gospodara" Vučića.

Imaš mnogo drastičniji primer u SAD, Biden i njegova politika dođite ilegal alines dođite, i više ih uđe nego beba što se rodi ili tu negde godišnje, a ~80% glasačkog tela je protiv toga. Naravo i ovde razni libtarski lelemudi proglašavaju svakoga ko digne glas protiv toga za "ekstremnu desnicu".
freehand freehand 08:55 03.11.2023

Re: ..

Pa to je size u jednoj frazi onog sto si namontirao. Cuj, 'po svemu sto cine mnogi su nacisti'. Jel svaka vlast koja druge tera sa jedne teritorije odmah nacisticka? Nema drugih termina nego odmah nacisti. Rusi isterali Ukrajince iz Mariopolja, znaci nacisti. Preuzeo si nekriticki taj diskurs koji po svaku cenu pokusava da izjednaci Izraelce sa nacistima i to sto rade Palestincima sa Holokaustom.

Rusi su u ratu zauzeli Mariupolj. Jevrejski naseljenici uz pomoć i podršku izraelske vojske na okupiranim teritorijama iz kuća i sa imanja isteruju ljude otimajući im imovinu, uz teško nasilje, ranjavanja i mnogobrojna ubistva. I to rade sistematski, decenijama. Način na koji to rade uz arijevski pristup čist je nacizam.
Inače, u Buči si za dva dana, gledajući desetinu tela koje su SBU i Azov pobacali po ulicama znao da je u pitanju genocid, ovde deset hiljada mrtvih u tepih bombardovanju gusto naseljenih civilnih naselja za samo par nedelja ne znaš o čemu je reč.
Pajac.


Inace, stvarno postoje jevrejski neonacisti ali nije to sto ti mislis. Ovo sto ti pominjes je ortodoksna verska grupa koja jeste desnicarska i od koje - pominjao sam vec - Izraelu preti opasnost, ali nisu nacisti. Ovo sto zoves americki Jevreji prvo nisu svi ortodoskni, drugo nisu svi dosli iz Amerike - mnogi su rodjeni u Izraelu ali imaju dvojno drzavljanstvo.

Standardno je za propagandističke klovnove da sebi pridaju čudesne moći pa znaju šta neko drugi misli i hoće da kaže. ne ja mislim na Jevreje koji su došli iz SAD da bi oteli arapsku imovinu i na njoj se naselili jer to im je Jahve lično obećao a Netanjahu omogućio. A mnoštvo ortodoksnih Jevreja danas na ulicama Izraela i drugih zemalja protestuje protiv genocida koji država Izrael sprovodi, dok ih policija mlati i sa ulica uklanja.









Ko je lik koji je dao izjavu o final solution?

Čudi me da nisi pitao ko je Palestince nazvao "human animals" u televizijskom obraćanju i ko je za IDF ukinuo obavezu držanja bilo kakvog zakona i ratnog prava.
ali, hoćeš da ti nađem netanjahua koji traži da se palestinska stvar reši jednom i za uvek a ne misli na mirovne pregovore?
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 09:18 03.11.2023

Re: ..


Šta li pokušavaš da kažeš, dal sam znaš?
Da, to je zadatak države, a stranke se bore za vlast u državi, i ako misle da konkurencija na vlasti ne ispunjava taj zadatak kako treba, i da bi njihov prioritet ako dođu na vlast bio rešavanje tog pitanja, šta tačno treba da urade da bi ti bio zadovoljan?


A ti kao ne znas kako krajnja desnica vodi izbornu kampanju. Nije Bosko izneo neku konkretnu strategiju i ponudio da se o tome raspravlja. Nego kao svaka takva stranka, Dveri zloupotrebljavaju temu nekim radikalskim forama jer znaju da se odredjeni biraci na to lako pale. Ovo na severu Vojvodine je kriminal i moze se resiti jedino ako se tako tretira a ne nekim baljezganjima o demografskom inzenjeringu (prepisanom btw od evropskih kolega sa krajnje desnice) i sirenjem lazi da ce Srbija postati najveci azilantski centar u Evropi. U ovaj kriminal su upleteni i drzavljani Srbije.

Nije krajnja desnica svako ko problematizuje temu ilegalne migracije. Ali krajnja desnica voli tu temu da zloupotrebljava nudeci nikakvo resenje.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 09:40 03.11.2023

Re: ..

Rusi su u ratu zauzeli Mariupolj. Jevrejski naseljenici uz pomoć i podršku izraelske vojske na okupiranim teritorijama iz kuća i sa imanja isteruju ljude otimajući im imovinu, uz teško nasilje, ranjavanja i mnogobrojna ubistva. I to rade sistematski, decenijama. Način na koji to rade uz arijevski pristup čist je nacizam.
Inače, u Buči si za dva dana, gledajući desetinu tela koje su SBU i Azov pobacali po ulicama znao da je u pitanju genocid, ovde deset hiljada mrtvih u tepih bombardovanju gusto naseljenih civilnih naselja za samo par nedelja ne znaš o čemu je reč.
Pajac.


Jes, a rat je u Ukrajinu pa s neba. Zevs prebacio ruske vojnike na teritoriju druge drzave i naredio 'Jurriiiis!'.

Cini mi se da nisi svestan kakve gluposti ti ovde pises. Arijevski pristup! Budibogsnama!


Sledeca stvar koju radis je izjednacavanje svih Palestinaca sa Hamasom. Bas se svaki Palestinac raduje kad mu ovako pomazes.

Ovo za human animals sam video ali to sto ti navodis cak ni Dichter nije izjavio:

"You don't need justification to fight against an organization like Hamas that have behaved like animals hunting other animals. It's not going to be to be stopped and we are not going to take it as something that was done, and that's it. We are going to target those animals, human animals, whether during the war or after the war, nobody is going to escape," he said.

Ovo je tvoja tvrdnja:

ministri izraelske vlade palestince zovu "human animals", pominju "konačno rešenje"

Znaci utvrdili smo da ovo prvo nije tacno. Daj sad ovo drugo da vidimo gde je ko od ministara tacno rekao 'konacno resenje'?

Ti bas po svaku cenu pokusavas da izjednacis Izraelce sa nacistima. Puko si skroz.





bene_geserit bene_geserit 09:43 03.11.2023

Re: ..

Nije krajnja desnica svako ko problematizuje temu ilegalne migracije. Ali krajnja desnica voli tu temu da zloupotrebljava nudeci nikakvo resenje.

Mene bi bilo sramota da pričam o ovoj temi da sam levičar. Stvarno pogledaj šta rade pacijenti u SAD a i u EU, protiv volje ogromne većine naroda primaju beskonačne količine ilegalnih imigranata, umesto da to poteraju oružjem. Eto to ti je rešenje od "krajnje" desnice, vojni brodovi na Mediteranu, bodljikava žica i mitraljeska gnezda na turskoj granici, zid sa naoružanim stražarima i elektronikom na granici sa Meksikom i proterati sve što je do sada došlo ilegalno.
A koje rešenje nudi levica, Biden ih zove da dođu manje više, debil. U pod-saharskoj Africi broj stanovnika raste eksponencijalno, nemaju dovoljno ni vode ni hrane, svi bi da mogu u EU ili SAD ili Kanadu ili Australiju. Avganistan i neke azijske zemlje slično. Neke južno-američke zemlje slično.
Dolaze ti masovno ljudi za koje ne znaš da li su teoristi, da li će sledeća generacija da budu teroristi, da li će ako postanu većina da ti uvedu sharia law, koji niti mogu niti hoće da se integrišu, koji nisu prošli lekarske preglede i donose razne zarazne bolesti, koji ne vole zemlju u koju dolaze, i još su uz to u proseku glupi ko dupe a tvrde da ih belci eksploatišu, ma sjajno.
Primati ilegalne imigrante je potpuno samoubistvo.
Libtardi koji se za to zalažu treba da odu da žive u tim zemljama odakle dolaze ilegalni imigranti. Pogotovo idioti iz exYugoslavije, nisu otišli u Avgansitan, Somaliju, Nigeriju i Meksiko da žive nego u EU ili SAD ili Kanadu, pitam se zbog čega, mora da je tamo mnogo dobro. Zemlja je takva kakvo je stanovništvo koje u njoj živi.
freehand freehand 10:00 03.11.2023

Re: ..

Jes, a rat je u Ukrajinu pa s neba. Zevs prebacio ruske vojnike na teritoriju druge drzave i naredio 'Jurriiiis!'.

Ne, sa neba je američka vojska pala u Irak i Siriju i tamo sad ima pravo na samo odbranu.

Cini mi se da nisi svestan kakve gluposti ti ovde pises. Arijevski pristup! Budibogsnama!


Možda, ali sam svestan kakve ti gluposti pišeš. kad jevreji sebe zovu "izabranim narodom" a toimanje zemlje od Arapa pravdaju božijim obećanjem - šta je to? Nikakav problem nije da ti ovde okačim klipove sa takvim tvrdnjama običnih ljudi sa ulice, pošto sad odjednom ne serendaš o ortodoksnim Jevrejima.


Ovo za human animals sam video ali to sto ti navodis cak ni Dichter nije izjavio:

"You don't need justification to fight against an organization like Hamas that have behaved like animals hunting other animals. It's not going to be to be stopped and we are not going to take it as something that was done, and that's it. We are going to target those animals, human animals, whether during the war or after the war, nobody is going to escape," he said.

Ovo je tvoja tvrdnja:

ministri izraelske vlade palestince zovu "human animals", pominju "konačno rešenje"

Znaci utvrdili smo da ovo prvo nije tacno. Daj sad ovo drugo da vidimo gde je ko od ministara tacno rekao 'konacno resenje'?





Znači, utvrdili smo da si najobičniji serator kome nisu bitni ni principi, ni ljudi, ni životi, kamoli istina.
Što se konačnog rešenja tiče trebaće mi vremena da i to nađem, al neće biti problem. Samo će mi trebati malo vremena.
Pošto pretpostavljam da ti "Once and for all" izjave neće biti dovoljne, mada ti ni ove konkretne i direktne ne vrede da opravdaš genocid i nacističko ponašanje netanjahua i ostalih izraelskih nacista.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 10:09 03.11.2023

Re: ..

bene_geserit
Nije krajnja desnica svako ko problematizuje temu ilegalne migracije. Ali krajnja desnica voli tu temu da zloupotrebljava nudeci nikakvo resenje.

Mene bi bilo sramota da pričam o ovoj temi da sam levičar. Stvarno pogledaj šta rade pacijenti u SAD a i u EU, protiv volje ogromne većine naroda primaju beskonačne količine ilegalnih imigranata, umesto da to poteraju oružjem. Eto to ti je rešenje od "krajnje" desnice, vojni brodovi na Mediteranu, bodljikava žica i mitraljeska gnezda na turskoj granici, zid sa naoružanim stražarima i elektronikom na granici sa Meksikom i proterati sve što je do sada došlo ilegalno.
A koje rešenje nudi levica, Biden ih zove da dođu manje više, debil. U pod-saharskoj Africi broj stanovnika raste eksponencijalno, nemaju dovoljno ni vode ni hrane, svi bi da mogu u EU ili SAD ili Kanadu ili Australiju. Avganistan i neke azijske zemlje slično. Neke južno-američke zemlje slično.
Dolaze ti masovno ljudi za koje ne znaš da li su teoristi, da li će sledeća generacija da budu teroristi, da li će ako postanu većina da ti uvedu sharia law, koji niti mogu niti hoće da se integrišu, koji nisu prošli lekarske preglede i donose razne zarazne bolesti, koji ne vole zemlju u koju dolaze, i još su uz to u proseku glupi ko dupe a tvrde da ih belci eksploatišu, ma sjajno.
Primati ilegalne imigrante je potpuno samoubistvo.
Libtardi koji se za to zalažu treba da odu da žive u tim zemljama odakle dolaze ilegalni imigranti. Pogotovo idioti iz exYugoslavije, nisu otišli u Avgansitan, Somaliju, Nigeriju i Meksiko da žive nego u EU ili SAD ili Kanadu, pitam se zbog čega, mora da je tamo mnogo dobro. Zemlja je takva kakvo je stanovništvo koje u njoj živi.


Sad cemo da ucuktujemo sagovornike nabacujuci im neku sramotu. Nema potrebe za tim, mozemo i ovako da prekinemo razgovor. Na stranu da sebe ne vidim kao levicara. Posebno ne u tom nekom tvom smislu.

Ne znam za US ali ilegalna migracija je ozbiljan problem i postaje sve ozbiljniji bezbednosni izazov u Evropi. Pre par nedelja smo ovde o tome pricali. Politicka levica i zeleni se prave ludi a desnica koristi temu da dobije jeftino glasove baljezgajuci ovako kao ti o prosecno glupim i zaraznim migrantima. I tako nastane sum u komunikaciji pa se niko ne bavi stvarnim problemima. Dok ne postane kasno.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 10:52 03.11.2023

Re: ..

Ne, sa neba je američka vojska pala u Irak i Siriju i tamo sad ima pravo na samo odbranu.


Whataboutism. Ne nisu pali niokle. Tamo je US izvrsila agresiju.

Možda, ali sam svestan kakve ti gluposti pišeš. kad jevreji sebe zovu "izabranim narodom" a toimanje zemlje od Arapa pravdaju božijim obećanjem - šta je to? Nikakav problem nije da ti ovde okačim klipove sa takvim tvrdnjama običnih ljudi sa ulice, pošto sad odjednom ne serendaš o ortodoksnim Jevrejima.


Ti ladno mit o 'izabranom narodu' mesas sa nacistickom arijevskom ideologijom. Onda su i rastafarianizam i uma naci ideologije. Omejadi kao nacisti pre nacista.

Znači, utvrdili smo da si najobičniji serator kome nisu bitni ni principi, ni ljudi, ni životi, kamoli istina.
Što se konačnog rešenja tiče trebaće mi vremena da i to nađem, al neće biti problem. Samo će mi trebati malo vremena.
Pošto pretpostavljam da ti "Once and for all" izjave neće biti dovoljne, mada ti ni ove konkretne i direktne ne vrede da opravdaš genocid i nacističko ponašanje netanjahua i ostalih izraelskih nacista.


Ja sam razumeo da je ovo razmena misljenja i informacija a ne sastanak tajnog bratstva na kom se proverava moralno cistunstvo u odnosu na neku zadanu istinu. Ja ne tvrdim da znam istinu. Ni ti je doduse nisi jasno izrekao (ne znam zasto?) ali impliciras da znas da Izraelci vrse genocid nad Palestincima i da se ponasaju kao nacisti sledeci arijevski naci pristup.

Sto se ovog drugo tice, ti si ovo dole izjavio. I to je valjda neka istina.

ministri izraelske vlade palestince zovu "human animals", pominju "konačno rešenje"

Kao sto znas (da ne znas ne bi je pominjao) formulacija 'konacno resenje' ima jasnu implikaciju i naravno da je u kontekstu ovoga sto pises bitno da li su neki ministri stvarno izjavili da ce primeniti konacno resenje na Palestince.

Inace, nisi reagovao gore na to da se ovo 'human animals' odnosilo na Hamas* a ne na Palestince. Ja bih ocekivao kao tvoj odgovor: da, ali to je samo jedan ministar a tvrdnja je bila da ih je vise njih to reklo. Prihvatam - sto ce reci ne odbacujem mogucnost da je to tacno. Ali ostavljam tebi da pokazes da je tvrdnja tacna.

*Dichter je budala jer je ovom zivotinjskom metaforom izjednacio IDF sa Hamasom.


newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:40 03.11.2023

Re: ..

bene_geserit
Ne znam da li su prepisivali od AfD da li je spontano ili su godine u pitanju ali Bosko i ovi Zavetnici usminkali retoriku pa paze da im ne izleti nesto bas otvoreno rasisticki. Izleti svako malo ali nije to tako otvoreno kao na pocetku kad im nije bio problem da sire antisemitizam.

A AfD i Dveri imaju dugogodisnju saradnju.

Guilty by association? Baš jadno, jel nisi mogao ništa bolje da smisliš?
Za te Zavetnike ne znam šta su ali Dveri su normalna desna stranka, nema ništa ekstremno kod njih.
Osim za komunističke isprdke, njima je ekstremna desnica sve što je desno od Mao Tse-Tunga.


niko nije ni rekao extremno, to si uveo ti..
a ako bi trebalo da se odredi koja je od desnih stranaka u Srbiji najdešnja (tj. extremna) vrlo vjerovatno bi se istakao Boško..
ne vidim šta je tu sporno?
što se pravi gradacija, desno, dešnje, najdešnje?
na šta se konkretno ljutiš?

e a programa što mu se tiče.. priznajem da nisam gledala trenutne prerade al sam imala nesreću da vidim te paćenike koji su se okupili prvo oko udruženja roditelj pa onda u stranci dveri u samom startu..
dakle kakve sitne duše.. fuj..
elem..
motivacija je bila kao jao eto mi imamo djecu, kakve smo samo ljudske veličine, bil moglo od države da se izmuze neka kinta jer smo svi skupa nesposobni da zaradimo za svoj život a ne život te djece..
pa se to onda umješalo sa uz to smo i religiozni, i volemo tradicionalne vrijednosti bil moglo nešto..
nepismeni kakvi su ipak su uočili da Srbija bukvalno ima među najizdašnijim programima podrške porodicama sa djecom (Mađari i Poljaci su tu ozbiljni konkurenti) pa da bi namakli neku podršku odabarali su da mrze pedere..
i upalilo im..

a podrške što se tiče..
vrtić u trjanju 10 sati dnevno u BG je koštao 50 evra za prvo dijete, uz to se od 6 do 18 dobiju 4 obroka, kuvana razumije se, po dva vaspitača na grupu, rad u skladu sa programom sve do škole, drugo dijete ima neki popust, treće je besplatno u vrtiću..
majka ima 12 mjeseci puno plaćeno porodiljsko bolovanje za prvo dvoje djece i 24 puno plaćenih mjeseci za treće dijete..
uz to dobija od poslodavca pa od države pomoć u visini nekoliko prosječnih plata jednokratno, pa onda u visini recimo pola prosječne plate mjesečno za svu djecu..
ako se dobro sjećam iznosi su veći za svako naredno dijete..
ispod nekog nivoa primanja postoji naravno i dječiji dodatak..

ne trebam da pričam kako ta stvar stoji u UK a možda i sam znaš kako stoji u US

i onda je na to sve ekipica odlučila da se oni zalažu da se bije pedere jer izgibe majčinstvo..
kakve sitne duše, fuj..
i još imali obraza da pričaju da su oni domaćini nekakvi..
bukvalno bruka i sramota za narod iz kog su izašli
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:47 03.11.2023

Re: ..

bene_geserit
Nije krajnja desnica svako ko problematizuje temu ilegalne migracije. Ali krajnja desnica voli tu temu da zloupotrebljava nudeci nikakvo resenje.

Mene bi bilo sramota da pričam o ovoj temi da sam levičar. Stvarno pogledaj šta rade pacijenti u SAD a i u EU


bene brate pa kud se dede ta koncentracija od dal bi 48 sati?
ti si bukvalno prespavao bar 5 godina..
koji ljevičari pozivaju migrante u Evropu? gdje si to vidio?
pa ni prije pet godina ih nisu pozivali nego pokušavali da objasne sitnim dušama da to što nije održivo da se cijela Afrika i pola Azije pride preseli u Evropu ne znači da treba da pljuješ na vrata svog komšije Turčina i Vijetnamca jer oni tu žive i rade baš kao i ti i ne prave baš niakkav problem, naprotiv..
u UK po bolnicama ne bi imao ko da radi da nije migranata a slutim da je i kod vas isto..
pa jel možeš malo te moždane vijuge da razmrdaš il ćeš do smrti da razvlačiš jednu poluistinu koju si pokupio prije 5 godina na nekom bangavom sajtu..
brate slatki..
kako takvi kapaciteti a takva intelektualna ljenost, baš ne kapiram
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 12:58 03.11.2023

Re: ..

niko nije ni rekao extremno, to si uveo ti..
a ako bi trebalo da se odredi koja je od desnih stranaka u Srbiji najdešnja (tj. extremna) vrlo vjerovatno bi se istakao Boško..
ne vidim šta je tu sporno?
što se pravi gradacija, desno, dešnje, najdešnje?
na šta se konkretno ljutiš?


E, jesam ja. U tom smislu kako si pomenula.

U odnosu na DSS su desnije pa ili cemo DSS pomeriti ulevo ili ove udesno. Padobranac sebe vidi kao desnicu a Dveri ne kriju da su izasli iz onog ekstremno desnog religiozno-politickog pokreta sa Obrazom, Svetim Justinom itd. pocetkom 2000ih. Plus ova sad saradnja sa evropskom ekstremnom desnicom koju sam pominjao.

Ako neko trpi dusevne bolove zbog ovog ekstremna evo moze i krajnja desnica. Bene snowflake a svaka druga rec mu libtardi.
promoter promoter 12:59 03.11.2023

Re: ..

newimprovedtadejus
bene_geserit
Ne znam da li su prepisivali od AfD da li je spontano ili su godine u pitanju ali Bosko i ovi Zavetnici usminkali retoriku pa paze da im ne izleti nesto bas otvoreno rasisticki. Izleti svako malo ali nije to tako otvoreno kao na pocetku kad im nije bio problem da sire antisemitizam.

A AfD i Dveri imaju dugogodisnju saradnju.

Guilty by association? Baš jadno, jel nisi mogao ništa bolje da smisliš?
Za te Zavetnike ne znam šta su ali Dveri su normalna desna stranka, nema ništa ekstremno kod njih.
Osim za komunističke isprdke, njima je ekstremna desnica sve što je desno od Mao Tse-Tunga.


niko nije ni rekao extremno, to si uveo ti..
...

Netačno!
Znam da je problem osobama poput tebe da pročitaju šta drugi kažu, jer ne mogu da dočekaju da izbljuju svoje mudrosti.
Upravo je termin 'ekstremna desnica' pokrenuo diskusiju.
Pročitaj šta je Nahbaršaft napisao.
promoter promoter 13:01 03.11.2023

Re: ..

Neues aus der Nachbarschaft
niko nije ni rekao extremno, to si uveo ti..
a ako bi trebalo da se odredi koja je od desnih stranaka u Srbiji najdešnja (tj. extremna) vrlo vjerovatno bi se istakao Boško..
ne vidim šta je tu sporno?
što se pravi gradacija, desno, dešnje, najdešnje?
na šta se konkretno ljutiš?


E, jesam ja. U tom smislu kako si pomenula.
...

Traži od Tadejus da ti se izvini.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 13:02 03.11.2023

Re: ..

Neues aus der Nachbarschaft
niko nije ni rekao extremno, to si uveo ti..
a ako bi trebalo da se odredi koja je od desnih stranaka u Srbiji najdešnja (tj. extremna) vrlo vjerovatno bi se istakao Boško..
ne vidim šta je tu sporno?
što se pravi gradacija, desno, dešnje, najdešnje?
na šta se konkretno ljutiš?


E, jesam ja. U tom smislu kako si pomenula.

U odnosu na DSS su desnije pa ili cemo DSS pomeriti ulevo ili ove udesno. Padobranac sebe vidi kao desnicu a Dveri ne kriju da su izasli iz onog ekstremno desnog religiozno-politickog pokreta sa Obrazom, Svetim Justinom itd. pocetkom 2000ih. Plus ova sad saradnja sa evropskom ekstremnom desnicom koju sam pominjao.

Ako neko trpi dusevne bolove zbog ovog ekstremna evo moze i krajnja desnica. Bene snowflake a svaka druga rec mu libtardi.


pa ne znam šta je sporno u terminu..
to je nekakav mentalni rascjep kod tih ljudi.. kao ja sam ljuti deničar al neću da me se zove desničarem..
bukvalno nema smisla
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 13:10 03.11.2023

Re: ..

newimprovedtadejus
Neues aus der Nachbarschaft
niko nije ni rekao extremno, to si uveo ti..
a ako bi trebalo da se odredi koja je od desnih stranaka u Srbiji najdešnja (tj. extremna) vrlo vjerovatno bi se istakao Boško..
ne vidim šta je tu sporno?
što se pravi gradacija, desno, dešnje, najdešnje?
na šta se konkretno ljutiš?


E, jesam ja. U tom smislu kako si pomenula.

U odnosu na DSS su desnije pa ili cemo DSS pomeriti ulevo ili ove udesno. Padobranac sebe vidi kao desnicu a Dveri ne kriju da su izasli iz onog ekstremno desnog religiozno-politickog pokreta sa Obrazom, Svetim Justinom itd. pocetkom 2000ih. Plus ova sad saradnja sa evropskom ekstremnom desnicom koju sam pominjao.

Ako neko trpi dusevne bolove zbog ovog ekstremna evo moze i krajnja desnica. Bene snowflake a svaka druga rec mu libtardi.


pa ne znam šta je sporno u terminu..
to je nekakav mentalni rascjep kod tih ljudi.. kao ja sam ljuti deničar al neću da me se zove desničarem..
bukvalno nema smisla


Mozda snowflake desnicar.

Ja znam da oni vole da rabe taj termin za druge ali fino im stoji. Vazda namrgodjeni, uvredjeni i uplaseni.
promoter promoter 13:11 03.11.2023

Re: ..

Neues aus der Nachbarschaft
newimprovedtadejus
Neues aus der Nachbarschaft
niko nije ni rekao extremno, to si uveo ti..
a ako bi trebalo da se odredi koja je od desnih stranaka u Srbiji najdešnja (tj. extremna) vrlo vjerovatno bi se istakao Boško..
ne vidim šta je tu sporno?
što se pravi gradacija, desno, dešnje, najdešnje?
na šta se konkretno ljutiš?


E, jesam ja. U tom smislu kako si pomenula.

U odnosu na DSS su desnije pa ili cemo DSS pomeriti ulevo ili ove udesno. Padobranac sebe vidi kao desnicu a Dveri ne kriju da su izasli iz onog ekstremno desnog religiozno-politickog pokreta sa Obrazom, Svetim Justinom itd. pocetkom 2000ih. Plus ova sad saradnja sa evropskom ekstremnom desnicom koju sam pominjao.

Ako neko trpi dusevne bolove zbog ovog ekstremna evo moze i krajnja desnica. Bene snowflake a svaka druga rec mu libtardi.


pa ne znam šta je sporno u terminu..
to je nekakav mentalni rascjep kod tih ljudi.. kao ja sam ljuti deničar al neću da me se zove desničarem..
bukvalno nema smisla


Mozda snowflake desnicar.

Ja znam da oni vole da rabe taj termin za druge ali fino im stoji. Vazda namrgodjeni, uvredjeni i uplaseni.

Šta znači to 'rabe'?
gedza.73 gedza.73 13:34 03.11.2023

Re: ..

freehand
Način na koji to rade uz arijevski pristup čist je nacizam.
kad jevreji sebe zovu "izabranim narodom" a toimanje zemlje od Arapa pravdaju božijim obećanjem - šta je to?

Русский патриотизм есть великий мистический, геополитический, исторический, сотериологический, эсхатологический ПРОЕКТ, доверенный избранному народу великороссов, как особый Завет, сформировавший для этого специальный этнос, отличающийся чертами и свойствами не, имеющими аналогов нигде больше.
A. Dugin

Все русские суть арийцы, практически поголовно..
Генерал-майор ФСБ Александр Никитин

Хозяин земли Русской — есть один лишь русский
Dostojevski

Kim izrazio Putinu punu podršku za rusku 'svetu borbu'

Мы слушаем слова Создателя в наших сердцах и повинуемся им. Эти слова и дают нам священную цель. Цель остановить верховного властелина ада, какое бы имя он ни использовал — Сатана, Люцифер или Иблис
Medvedev


Rusi su izabran, arijevski narod, vlasnik zemlje može biti samo Rus koji će se boriti protiv Satane.
promoter promoter 13:50 03.11.2023

Re: ..

gedza.73
freehand
Način na koji to rade uz arijevski pristup čist je nacizam.
kad jevreji sebe zovu "izabranim narodom" a toimanje zemlje od Arapa pravdaju božijim obećanjem - šta je to?

Русский патриотизм есть великий мистический, геополитический, исторический, сотериологический, эсхатологический ПРОЕКТ, доверенный избранному народу великороссов, как особый Завет, сформировавший для этого специальный этнос, отличающийся чертами и свойствами не, имеющими аналогов нигде больше.
A. Dugin

Все русские суть арийцы, практически поголовно..
Генерал-майор ФСБ Александр Никитин

Хозяин земли Русской — есть один лишь русский
Dostojevski

Kim izrazio Putinu punu podršku za rusku 'svetu borbu'

Мы слушаем слова Создателя в наших сердцах и повинуемся им. Эти слова и дают нам священную цель. Цель остановить верховного властелина ада, какое бы имя он ни использовал — Сатана, Люцифер или Иблис
Medvedev


Rusi su izabran, arijevski narod, vlasnik zemlje može biti samo Rus koji će se boriti protiv Satane.

Gedžo!
kako ti pronalaziš te idiote na netu?
Imaš neku specijalnu 'srč mašinu'?
Ili kako?
freehand freehand 15:30 03.11.2023

Re: ..

Ti ladno mit o 'izabranom narodu' mesas sa nacistickom arijevskom ideologijom.

Da nisi samozaljubljeni pajac ne bi prastari pojam arijevstvo izjednačavao sa nacizmom.
Onda su i rastafarianizam i uma naci ideologije. Omejadi kao nacisti pre nacista.

Rastafrijanizam je miroljubiv, tupsone. Za razliku od tvojih maluusovskih krvoloka, i njihovih cionističkih kolega.


Ja sam razumeo

Što bi rekao drug stariji vodnik - razumeo si ti moj qratz.
Muljaš i baljezgaš u momentu kad ti je sve na jedan klik dostupno, onomad ti je sve bilo jasno oko genocida u Bosni ali ti sad ništa nije jasno oko genocida nad Palestincima. Da li je rekao jedan ministar ili nijedan, pa nije rekao o Palestincima nego o hamasu, pa držda ga nabijem.
Paljba bre.

A i nisu "human animals". nego "inhuman animals".
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 16:55 03.11.2023

Re: ..

Da nisi samozaljubljeni pajac ne bi prastari pojam arijevstvo izjednačavao sa nacizmom.


Ti pojma vise nemas ni sta tvrdis. Sad ce biti da ti uopste ne govoris das su Izraelci kao nacisti kad pricas o arijevstvu nego nestonesto. Koji je to nivo nepaznje!

Rastafrijanizam je miroljubiv, tupsone. Za razliku od tvojih maluusovskih krvoloka, i njihovih cionističkih kolega.


Ti si povezao mit o izabranom narodu sa nacizmom. Ja ti ukazao da to nije specificno jevrejski mit. Sad se ljutis ko bi ga znao cega radi.



Što bi rekao drug stariji vodnik - razumeo si ti moj qratz.
Muljaš i baljezgaš u momentu kad ti je sve na jedan klik dostupno, onomad ti je sve bilo jasno oko genocida u Bosni ali ti sad ništa nije jasno oko genocida nad Palestincima. Da li je rekao jedan ministar ili nijedan, pa nije rekao o Palestincima nego o hamasu, pa držda ga nabijem.
Paljba bre.

A i nisu "human animals". nego "inhuman animals".


Cuj, ti si zapoceo ovaj razgovor. I to odozgo negde sa nekih sveznajucih visina postavljajuci pitanja. Ja ti dao odgovor. Odgovor ti se nije svideo pa si se samoeksplodirao. Ja tebi postavio jedno pitanje. Na koje ti nisi odgovoris. Posle si nesto tvrdio i ja te pitao da pojasnis/das izvor. Umesto toga ti se opet iznerviras i pocnes da vredjas.

Jesus, sad si bre zaboravio i da si ovo human bez -in ti napisao: ministri izraelske vlade palestince zovu "human animals"....

Sledeci put cu ignorisati tvoja pitanja. Prvo da se ti ne bi iznervirao. Drugo da ti ne bi ovde prosipao antisemitizam.








freehand freehand 17:11 03.11.2023

Re: ..

sa nekih sveznajucih visina
Šta su to sveznajuće visine?
Pretpostavljam da bi nekom normalnom takva glupost mogla da se omakne kao greška ali takvom majstoru tački i zapeta nikako.

Jesus, sad si bre zaboravio i da si ovo human bez -in ti napisao: ministri izraelske vlade palestince zovu "human animals"....

Ministar odbrane Izraela Palestince je nazvao "human animals". Javno, na sednici vlade. ne hamas kako ti pokušavaš da spinuješ, palestince.
A bivši ambasador Izraela u UN nazvao ih je "inhuman animals".
Ne Hamas, Palestince.
Džaba šarlatanišeš, tu su ti snimak i link na snimak, jednog i drugog.

Drugo da ti ne bi ovde prosipao antisemitizam.

Pzivajunje na antisemitizam je stari cionističko-nacistički metod skretanja pažnje sa zverstava i genocida koje cionisti i država Izrael sprovode od svog nastanka.
Dostojna spinera i šarlatana poput tebe.


srdjan.pajic srdjan.pajic 17:30 03.11.2023

Re: ..

meni se čini da će moći kad gledam ove svoje.. i dalje se insistira na vježbanju, čak su sad povećali zahtjeve za vježbanje rukopisa..


To je super, ovde kod nas toga nema. Evo, ja maltretiram ćeru sa time. Užasno je brza, radimo matiš zajedno, ja pročitam prvi red problema ona već rešava. Ali piše ko nogama i ukoso, mešajuj joj se rešenja iz susednih zadataka, i onda pogreši u nekom trivijalnom računu, pa omane na kvizu ili testu. Tamo u školi ih niko ne tera da to rade, a i matiš je onlajn kompletno, taj advanced na koji ide poslednjih par godina, ona dosta toga uradi u glavi i onda nema mnogo prilike da vežba da piše. Pokazao sam joj par fora kako da proveri rezultat nebrzaka i otprilike, ali nekad i to mora da se zapiše, pa onda pogreši kad proverava...



bene_geserit bene_geserit 19:28 03.11.2023

Re: ..

kao ja sam ljuti deničar al neću da me se zove desničarem

Nije problem u reci desničar, već u prefiksu ekstreman.
Koji je prvi pomenuo Neues aus der Nachbarschaft, odskroluj gore pa ćeš da vidiš, kad su Dveri u pitanju.
Dveri ne kriju da su izasli iz onog ekstremno desnog religiozno-politickog pokreta sa Obrazom, Svetim Justinom itd. pocetkom 2000ih. Plus ova sad saradnja sa evropskom ekstremnom desnicom koju sam pominjao.

Tebi je "ekstremno" sve što je desno od Mao Tse Tunga.
Niti su te evropske desne stranke "ekstremne".
ne znači da treba da pljuješ na vrata svog komšije Turčina i Vijetnamca jer oni tu žive i rade baš kao i ti i ne prave baš niakkav problem, naprotiv..
u UK po bolnicama ne bi imao ko da radi da nije migranata a slutim da je i kod vas isto

O čemu bre ti pričaš?
Prvo rasčisti u glavi razliku između legalne i ilegalne imigracije.
Nedostatak radne snage u nekim profesijama se rešava legalnom imigracijom i taj Turčin i Vijetnamac koji rade u bolnici iz primera gore su tu legalno.
Većina stanovništva nije protiv legalne, kontrolisane imigracije, gde biraš ljude u deficitarnim profesijama ili koji ti na neki drugi način odgovaraju, oni prođu celu proceduru uključujući lekarske preglede, broj ljudi koji dolazi je kontrolisan.

Većina stanovništva je protiv ilegalne imigracije gde se zloupotrebljava pravo na azil, a u stvari su u pitanju ekonomski migranti.
vrabac_onaj vrabac_onaj 20:05 03.11.2023

Re: ..

Elem



P.S.
U teškoj konkurenciji, meni je ova verzija najdraža.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 20:13 03.11.2023

Re: ..

bene_geserit

O čemu bre ti pričaš?
Prvo rasčisti u glavi razliku između legalne i ilegalne imigracije.
Nedostatak radne snage u nekim profesijama se rešava legalnom imigracijom i taj Turčin i Vijetnamac koji rade u bolnici iz primera gore su tu legalno.
Većina stanovništva nije protiv legalne, kontrolisane imigracije, gde biraš ljude u deficitarnim profesijama ili koji ti na neki drugi način odgovaraju, oni prođu celu proceduru uključujući lekarske preglede, broj ljudi koji dolazi je kontrolisan.

Većina stanovništva je protiv ilegalne imigracije gde se zloupotrebljava pravo na azil, a u stvari su u pitanju ekonomski migranti.


bolje da se zapitaš o čemu ti pričaš..
sam izraz ilegalna imigracija ti govori da stvar nije legalna, nije zakonom dozvoljena i niko nikad nije zagovarao niti ukidanje granica, niti ukidanje putnih isprava, niti ukidanje sistema viza, niti bilo šta slično..
malo je i sramota da obrazovani ljudi o ovakvim stvarima treba da govore..

s druge strane ti smeta etiketa ekstremno (a što reče komšo, ne smeta ti izraz libtard) ali bukvalno nikakve kvalitativne ocjene nema u izrazu ekstreman
freehand freehand 20:16 03.11.2023

Re: ..

i niko nikad nije zagovarao niti ukidanje granica, niti ukidanje putnih isprava, niti ukidanje sistema viza, niti bilo šta slično..

I tzako je nastala Evropska unija...

malo je i sramota da obrazovani ljudi o ovakvim stvarima treba da govore..

Ali samo obrazovani.
Fema može.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 20:23 03.11.2023

Re: ..

freehand
i niko nikad nije zagovarao niti ukidanje granica, niti ukidanje putnih isprava, niti ukidanje sistema viza, niti bilo šta slično..

I tzako je nastala Evropska unija...

malo je i sramota da obrazovani ljudi o ovakvim stvarima treba da govore..

Ali samo obrazovani.
Fema može.


e praštaj al to kad nema normalnih ljudi pa da se iz dosade bavim tvojom fiziloškom tupošću a inače ne
freehand freehand 20:25 03.11.2023

Re: ..

newimprovedtadejus
freehand
i niko nikad nije zagovarao niti ukidanje granica, niti ukidanje putnih isprava, niti ukidanje sistema viza, niti bilo šta slično..

I tzako je nastala Evropska unija...

malo je i sramota da obrazovani ljudi o ovakvim stvarima treba da govore..

Ali samo obrazovani.
Fema može.


e praštaj al to kad nema normalnih ljudi pa da se iz dosade bavim tvojom fiziloškom tupošću a inače ne

Aujbt... "Fiziološka tupost?!
Bravo Femo. Ajd sad da naučimo značenje reči koje smo negde usput pokupili.
vrabac_onaj vrabac_onaj 20:34 03.11.2023

Re: ..

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 20:49 03.11.2023

Re: ..

Tebi je "ekstremno" sve što je desno od Mao Tse Tunga.
Niti su te evropske desne stranke "ekstremne".



Napao te Mao pa ne pusta. 'ekstremna', 'krajnje' su opisne kategorije koje vaze za sve politicke pravce. Ako ti je lakse zovi ih desnica plus, ekstra desnica, desnica sa dna kace, heavy desnica...
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 20:57 03.11.2023

Re: ..

srdjan.pajic
meni se čini da će moći kad gledam ove svoje.. i dalje se insistira na vježbanju, čak su sad povećali zahtjeve za vježbanje rukopisa..


To je super, ovde kod nas toga nema. Evo, ja maltretiram ćeru sa time. Užasno je brza, radimo matiš zajedno, ja pročitam prvi red problema ona već rešava. Ali piše ko nogama i ukoso, mešajuj joj se rešenja iz susednih zadataka, i onda pogreši u nekom trivijalnom računu, pa omane na kvizu ili testu. Tamo u školi ih niko ne tera da to rade, a i matiš je onlajn kompletno, taj advanced na koji ide poslednjih par godina, ona dosta toga uradi u glavi i onda nema mnogo prilike da vežba da piše. Pokazao sam joj par fora kako da proveri rezultat nebrzaka i otprilike, ali nekad i to mora da se zapiše, pa onda pogreši kad proverava...

pa mala je još, to će se srediti, moj ovaj najstariji je u istom fazonu bio i to se polako ispravlja kako uvode više notacije i više postupaka dokazivanja..
ima i dalje tih fazona da nešto kao na margini šarne pa pobrka šta je zapisao ali je dosta bolje..
u govoru se pogoršao značajno, govori toliko brzo da ja jedva mogu da ga razumijem.. ako još pričamo dok hodamo to je bukvalno da ne vjeruješ, svede se da trčim za njim dok on brklja kao da si okrenuo ploču na na veći broj obrtaja..
pa još akcenat..
ovde se na to dosta pažanje obraća ali u državnim školama manje nego u privatnim pa smo našli tutora da ga malo dribla po pitanju tehnike pisanja eseja a to bi onda trebalo upravo da ga uspori i natjera da planira šta govori a ne ispaljuje rafalno..
djeluje da će doći stvar na svoje..
ovde se isto dosta polaže na dizajn.. to smatraju nacionalnom komparativnom prednošću.. pa tu onda spada svašta od vizualizacije do realizacije što bi isto trebalo da pomogne kod tih malo ubrzanih a rasplinutih tipova..
istina to je više u mlađim uzrastima.. kod njega sad (14 godina) je već počeo dril za one predmete za koje se opredjelio a on nije uzeo ništa iz domena dizajna osim kompjutinga..
i to im jeste neka mana generalna, da dosta rano dosta usko usmjeravaju..
al ok.. ja sam generalno poprilično zadovoljna
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 21:19 03.11.2023

Re: ..

Pzivajunje na antisemitizam je stari cionističko-nacistički metod skretanja pažnje sa zverstava i genocida koje cionisti i država Izrael sprovode od svog nastanka.
Dostojna spinera i šarlatana poput tebe.


'cionisticki-nacisticki' metod!

Losa ti odbrana. Ti po SVAKU cenu pokusavas da izjednacis Izrael sa nacistickom Nemackom. To je antisemitizam. Tacka.


Ministar odbrane Izraela Palestince je nazvao "human animals". Javno, na sednici vlade. ne hamas kako ti pokušavaš da spinuješ, palestince.
A bivši ambasador Izraela u UN nazvao ih je "inhuman animals".
Ne Hamas, Palestince.
Džaba šarlatanišeš, tu su ti snimak i link na snimak, jednog i drugog.


Ovo vec postaje neprijatno. Ispada da branim ove desnicarske kretene iz aktuelne vlade. Ali kad vec nesto tvrdis daj pokazi da se to desilo.

Ja sam gore kopirao izjavu prvog pa procitaj. Ako ima nesto drugo daj kopiraj.

A kod ovog drugog - za sta si postovao link - 'inhuman animals' se jasno odnosi na Hamas. Ne trebaju ti neke narocite hermeneuticke vestine da to razumes.

'Konacno resenje' iscezlo ili jos trazis? Svrati do sajta ajatolaha - tamo ces tu frazu naci.

Šta su to sveznajuće visine?


Ne sveznajuce visine nego SA sveznajucIH visinA.



maksa83 maksa83 21:42 03.11.2023

Re: ..

ovde se isto dosta polaže na dizajn..

Englezi polažu na dizajn ali eventualno nešto teško i kabasto da se ne vidi.

Što se tiče pisanja i izražavanja, to je bukv. funkcija toga koliko si čitao. Nema neke druge specijalne magije.
freehand freehand 21:44 03.11.2023

Re: ..

Tacka



Ne sveznajuce visine nego SA sveznajucIH visinA.

Ti si, u stvari, samo žalosno glup.
zilikaka zilikaka 22:16 03.11.2023

Re: ..

Užasno je brza, radimo matiš zajedno, ja pročitam prvi red problema ona već rešava. Ali piše ko nogama i ukoso, mešajuj joj se rešenja iz susednih zadataka, i onda pogreši u nekom trivijalnom računu, pa omane na kvizu ili testu. Tamo u školi ih niko ne tera da to rade, a i matiš je onlajn kompletno, taj advanced na koji ide poslednjih par godina, ona dosta toga uradi u glavi i onda nema mnogo prilike da vežba da piše. Pokazao sam joj par fora kako da proveri rezultat nebrzaka i otprilike, ali nekad i to mora da se zapiše, pa onda pogreši kad proverava...

Uh, to će morati da pegla, te greške na trivijalnostima. Kad ovako matora analiziram, mnogo su bolje prolazili oni koji su to na vreme odradili.
Mene sastavilo tek na faksu, do tada mi se tolerisalo.
Knjigu bih mogla da napišem o mukama koje sam imala.
Jeste možda surovo i nazadno al vraćaj je da ponovo radi sve iz početka dok ne bude tačan rezultat. Oboma će vam se nekad to smučiti al to kalupljenje jeste korisno i iz njega će za posle bar sistematičnost ostati.

kamilo_emericki kamilo_emericki 23:20 03.11.2023

Re: ..

freehand




Što se konačnog rešenja tiče trebaće mi vremena da i to nađem, al neće biti problem. Samo će mi trebati malo vremena.
Pošto pretpostavljam da ti "Once and for all" izjave neće biti dovoljne, mada ti ni ove konkretne i direktne ne vrede da opravdaš genocid i nacističko ponašanje netanjahua i ostalih izraelskih nacista.

Na blogu kod Milikića sam ostavio link na jedan dokumet-predlog rješenja problema u Gazi.

bene_geserit bene_geserit 00:10 04.11.2023

Re: ..

sam izraz ilegalna imigracija ti govori da stvar nije legalna, nije zakonom dozvoljena i niko nikad nije zagovarao niti ukidanje granica, niti ukidanje putnih isprava, niti ukidanje sistema viza, niti bilo šta slično

Čekaj, ko je od nas dvoje prespavao 5 ili 10 godina?
De jure na stranu, ali de facto levičari (tj. DP) u SAD rade to što si navela jer im to odgovara iz raznoraznih razloga (političkih, jer većina imigranata glasa za njih, ekonomskih jer odgovara velikim korporacijama koji su im sponzori).
Pa ih nisam nazvao ekstremni levičari, kao vi Dveri (koji su realno desna populistička stranka, nema ništa ekstremno kod njih, bez nekog potencijala), mada bi mogao ako se već bacakamo terminima. Ako je već objašnjenje za "ekstremnu" desnicu bilo protiv su imigranata.
Mozda snowflake desnicar

Ako su Dveri ekstremna desnica, onda moram tebi da prilepim da si ekstremni levičar, šta da se radi, komunjara par exselans.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana