Društvo| Muzika| Roditeljstvo| Satira

Daddy's coming home

maksa83 RSS / 01.11.2023. u 09:59

Šešelj: Radikali u koaliciji sa SNS na beogradskim i lokalnim izborima.



Komentari (461)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

gedza.73 gedza.73 09:59 06.11.2023

Re: ..

promoter
Sa druge strane, legitimno je biti i kukavica.

Ković and Company? Gori od kukavica. U ravni su onih koji za (tuđe) interese kladioničara podbunjuju i navode ljude da voze u suprotnom smeru po autoputu.

Srba ima manje (pokazao popis). Prosečan građanin Srbije je stariji od prosečnog Srbina gastarbajtera. Delovi Srbije pusti. Samo oni koji mrze Srbiju ili od nje žele da stvore potencijalno topovsko meso (ponovo) mogu da podržavaju Kovićeve stavove.

Skoro svake godine JKP Pogrebne usluge apeluju na ljude da plate zaostala dugovanja kako im pokojne pretke ne bi vadili iz grobova i premeštali kosti u zajedničke grobnice.

K'o što rekoh kuće predaka polusrušene, imanja po rodnim krajevima u parlogu a ovamo prosipaju floskule o 'zavetima'.

gvozden1 gvozden1 10:10 06.11.2023

Re: ..

Ako ne, gde su ovi neslobodni kojima se obraca?

Nekome konkretno se obraća, nečijoj konkretnoj deci?
Kome konkretno su se obraćali oni sa bolje grob nego rob, pošto te na to asocira?

Nisi ti baš toliko glup da ne razumeš, ali pritisnut argumentima izmišljaš na silu.



Jel se ti osecas neslobodnim pa da moras da uzmes slobodu, zivis i pogines

Da, s tim što je stepen neslobode takav da je dovoljno glasati, ne mora da se gine, nije tolika nesloboda, za razliku od pre nekoliko decenija.


Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 10:12 06.11.2023

Re: ..

principessa_etrusca
A ovo ima veze sa cime tacno? Ovo fora o 'rezervnoj drzavi'? Ali nije problem da odgovorim: imam dve kuce u dve zemlje, jedna je Srbija. Ne zivim u Srbiji ali imam samo srpsko drzavljanstvo. Da predjem iz BG u Vojvodinu ili Sumadiju ne treba mi pasos ili licna karta - nema granicnog prelaza. Da udjem na Kosovo treba mi pasos republike Srbije (ne znam moze li jos sa licnom kartom). Sto ce reci da je tu granica. Drzava Srbija nije u ratu zbog te granice tako da njeni drzavljani nemaju obavezu da slede Pogini.

Питање није имало никакве везе са тзв. резервном државом, нити са твојим односом према њој, већ се искључиво тицало српске куће и граница српске земље које би бранио.

Твој критеријум је где се може отићи без личне карте. На КиМ се не може без личне карте, па је искључемо. А ако неко сутра окупира рецимо Врачар, па ти треба аусвајс да одеш тамо са Савског венца, да ли то значи да би се одрекао и Врачара?




Ti ne odgovori na moja pitanja ali ne propustas da postavljas nova meni.

Ne znam kako se to desilo ali izgleda si prespavala par decenija. Rat za Kosovo se vec desio. I tu je svak po svojim osecanjima odnosno obavezama imao priliku da kako bi Kovic uskliknuo Pogine.

Jos jednom: ko gde, treba DANAS da pogine? Zaboravi vracarske zodoverzume, mozemo ovako da razvodnjavamo temu sa jos 30 izmisljenih prica, imamo konkretnu izjavu iz konkretnog vremena i prostora iza koje stoji konkretan covek. I sta sprecava njega neslobodnog da uzme slobodu, zivi i... pogine? I sta je sa tobom, kako kod tebe stoji to sa neslobodom itd?

Ima jedan sto je slicno sanjao za druge pa mu se san ostvario na njemu samom:

Wheelchair bound from youth, the founder of Hamas claimed that while “Israelis love life,” “we celebrate the greatest gift of martyrdom for our children. Every mother wants that for her child.”

A few weeks later the Israelis killed him.



promoter promoter 10:13 06.11.2023

Re: ..

gedza.73
promoter
Sa druge strane, legitimno je biti i kukavica.

Ković and Company? Gori od kukavica. U ravni su onih koji za (tuđe) interese kladioničara podbunjuju i navode ljude da voze u suprotnom smeru po autoputu.

Srba ima manje (pokazao popis). Prosečan građanin Srbije je stariji od prosečnog Srbina gastarbajtera. Delovi Srbije pusti. Samo oni koji mrze Srbiju ili od nje žele da stvore potencijalno topovsko meso (ponovo) mogu da podržavaju Kovićeve stavove.

Skoro svake godine JKP Pogrebne usluge apeluju na ljude da plate zaostala dugovanja kako im pokojne pretke ne bi vadili iz grobova i premeštali kosti u zajedničke grobnice.

K'o što rekoh kuće predaka polusrušene, imanja po rodnim krajevima u parlogu a ovamo prosipaju floskule o 'zavetima'.


Ma!
Takvih primera ti možeš (i bilo ko) da pronađeš milion.
I to ne mora ništa posebno da dokazuje.
I mnogi drugi narodi imaju negativan priraštaj, pa nisu u našoj poziciji.
principessa_etrusca principessa_etrusca 10:13 06.11.2023

Re: ..

Ković and Company?

Његош & Co.

”Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека!”
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 10:29 06.11.2023

Re: ..

Nekome konkretno se obraća, nečijoj konkretnoj deci?
Kome konkretno su se obraćali oni sa bolje grob nego rob, pošto te na to asocira?

Nisi ti baš toliko glup da ne razumeš, ali pritisnut argumentima izmišljaš na silu.


Pusti mene, ako ti znas objasni. Kome se on obraca danas? Vodi, vatri, vetru...?

Da, s tim što je stepen neslobode takav da je dovoljno glasati, ne mora da se gine, nije tolika nesloboda, za razliku od pre nekoliko decenija.


Upravo se o tome radi. Kod njega je sloboda nesto kategoricno - ili je imas ili je nemas. Nema izmedju. Eto i ti odbijas taj pogled posto dozvoljavas da sloboda moze postojati u stepenima.

Po njemu ti ne mozes izaci pred pretke jer si neslobodan - ali nemoj da te to mnogo sikira posto ni on sam ne ispunjava taj uslov. Po tebi dozvoljeno je biti malo neslobodan i to je eto kako se danas zivi u Srbiji sto ce reci da zapravo ni sam ne verujes u ispravnost njegovog stava. Ali ipak podrzavas njegovu izjavu. Iz ideoloskih razloga.

Btw. to kad su bile te decenije sa vecim stepenom neslobode jel ste ti i Kovic tad poginuli? Mozda niste znali da ste neslobodni a nije bilo nekog drugog Kovica da to objasni.
gedza.73 gedza.73 10:39 06.11.2023

Re: ..

principessa_etrusca
Његош & Co.
”Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека!”

Po Njegošu meni nije jasno što se ti mešaš u muške razgovore.
Ne zna žena ko je kakve vjere, stotinu će promijenit vjera da učini što joj srce žudi
Njegoš

Jedino ako misliš kako su muški predodređeni da ginu a žene genetski da se kurvaju. Po Njegošu. Moš bude vladika i pesnik po sto puta ja se ne slažem.
Kad me žena pita đe sam bio,
kazaću joj da sam so sijao.
Kuku njojzi ako ne vjerova!
Njegoš



gedza.73 gedza.73 10:44 06.11.2023

Re: ..

promoter
Takvih primera ti možeš (i bilo ko) da pronađeš milion.
I to ne mora ništa posebno da dokazuje.

Pogledaj preovlađujući narativ 'pogini', vidi u čijem je interesu da se stvori masa piona koji ne cene život svoje dece, zašto Srbija treba da bude takva i proceni zašto se ne promoviše rad i obrazovanje koje bi praktičnom primenom unapredilo život svih nas.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 10:46 06.11.2023

Re: ..

principessa_etrusca
Ković and Company?

Његош & Co.

”Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека!”


Moze bez guglanja iz koje je ovo knjige i u kom kontekstu se tacno pojavljuje?


newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:50 06.11.2023

Re: ..

maksa83
Malo je detinjasto, time i infantilno, ne priliči ozbiljnim ljudima, mada ti takve stvari često radiš umesto kritike, koja je kad je Ković u pitanju sasvim moguća.

Ne sumnjam da njegovo Pogini rezonira sa tvojom neumrlom tendencijom da dobrovoljno daješ tuđu krv i da te zato sve ovo iritira.

Šta još znaš o njemu?

Šta me bre boli kurac da išta znam o njemu, dosta je ceo taj Pa Poogini govor koji je ubr. još groteskniji u integralnoj verziji pošto posle toga sledi "izađi pred svoje pretke i reci im ja sam poginuo" posle čega sledi "a tvoja deca će reći moj tata je poginuo za Kosovo". Mrš bre jebem ti mater bolesnu.

Poooogini.
Pizda.


što bi ti rekao kakva zemlja takav death cult leader..
ladno zakasnio vijek i kusur..
nastavimo li ovom progresijom vratićemo se na spaljivanje na trgu sa sve kliktavom publikom..
kamilo_emericki kamilo_emericki 11:01 06.11.2023

Re: ..

"U Solunu ne ima junaka,
Da iziđe njemu na mejdana:
Dojčin bio, pa se razboljeo;
Bio Duka, pa ga boli ruka;
Jest Ilija luda adžamija,
Ono boja nije ni viđelo,
A kamo li s kime učinilo,"

Kuća se ne počinje praviti od krova već od temelja.
Prvo se oslobodiš parazita koji ti pije krv u sasluženju sa vanjskim neprijateljima.
Parazita koji svoje interese i interese onih koje naziva prijateljima, proglašava za tvoje. Budalasto je i nekorisno ginuti na bilo kojim granicama i za bilo koje ideje dok ti državu uređuju strani diktati i ambasadori, dokazano, neprijateljskih država.
Slabašan i od parazita oštećen organizam se bori za puko preživljavanje. Nema snage za bilo kakvu drugu borbu,

gedza.73 gedza.73 11:31 06.11.2023

Re: ..

Grupa srpskih intelektualaca uputila pismo podrške A. Duginu

Tragedija koja ga je zadesila teška je i bremenita, takve stvari menjaju čoveka. Gubitak kćerke koju je neizmerno voleo i kojoj se nesebično posvećivao nenadoknadiv je i u svakom pogledu bolan.
...
Prof. dr Miloš Ković
...


Ne znam da li je dr. Miloš Ković u post scriptum dodao svoje reči
Pogini za slobodu.
Pogini čoveče, pa je l to najstrašnije?
Pa šta je ovaj život?!!

u bar sličnom obliku.
gvozden1 gvozden1 12:24 06.11.2023

Re: ..


Pusti mene, ako ti znas objasni. Kome se on obraca danas?

Pa nikome konkretno, ni jednom čoveku, obraća se savesti, moralu, dostojanstvu.

Sad, ti toga nemaš pa verovatno zato ne možeš ni da razumeš, ali ja sam te verovatno precenio pa te zato i pitao.

Po njemu ti ne mozes izaci pred pretke jer si neslobodan


Vidi ti su čim ćeš pred Miloša.
Tj ako ti Miloš nešto znači, što ne verujem.

kad su bile te decenije sa vecim stepenom neslobode

U ono tvoje vreme, za vakta komunista.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 12:47 06.11.2023

Re: ..

Pa nikome konkretno, ni jednom čoveku, obraća se savesti, moralu, dostojanstvu.

Sad, ti toga nemaš pa verovatno zato ne možeš ni da razumeš, ali ja sam te verovatno precenio pa te zato i pitao.


Covek jezikom moze da se obraca samo drugom coveku. Kad nekog pitas da li hoce da jede ne obracas se njegovoj gladi nego coveku. Pusti to kvazimoralno lelemudanje.

Vidi ti su čim ćeš pred Miloša.
Tj ako ti Miloš nešto znači, što ne verujem.


I ti progluslao! Lako je kriti se iza Milosa, Njegosa, predaka... Oni su svoje rekli i uradili, ti pricaj i radi za sebe. Ovim sto si prvo rekao ti si odbacio Kovicevu tezu da je sloboda kategoricki pojam. Ukoliko ipak prihvatas njegovu tezu onda si ti neslobodan ali nisi spreman da uzmes slobodu, zivis i pogines. Znaci ne mozes pred pretke. Sta da se radi.

U ono tvoje vreme, za vakta komunista.


Ok, znaci da je tad bila nesloboda. I jel si poslusao Koviceve reci i poginuo? Ili tad nisi znao da treba da se gine?

Vrati se fino na pocetak i porazmisli jos jednom o tome sta ovaj prica. Zajebi to sto ti je srcu mio, citaj sta kaze i objasni sebi svoju poziciju. Ne mozes promovisati njegov moralni imperativ a sebe istovremeno sve vreme iskljucivati iz istog.
maksa83 maksa83 13:00 06.11.2023

Re: ..

Ne mozes promovisati njegov moralni imperativ a sebe istovremeno sve vreme iskljucivati iz istog.

Što ne može, ako može Ković koji nije rekao "pa poooginimo" nego "pa pooogini" može i huči.

Kad se već pozivamo literarne opuse, to je kao u onoj sceni Đekne kada treba da se pomeri orman pa Radosav kaže Ljeposavi:

"Ajd ti Ljeposava diži a ja ću te kuražit. O-o-o-o-o!"

(Ovo sa "O" je kuraženje.)
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 13:08 06.11.2023

Re: ..

maksa83
Ne mozes promovisati njegov moralni imperativ a sebe istovremeno sve vreme iskljucivati iz istog.

Što ne može, ako može Ković koji nije rekao "pa poooginimo" nego "pa pooogini" može i huči.

Kad se već pozivamo literarne opuse, to je kao u onoj sceni Đekne kada treba da se pomeri orman pa Radosav kaže Ljeposavi:

"Ajd ti Ljeposava diži a ja ću te kuražit. O-o-o-o-o!"

(Ovo sa "O" je kuraženje.)


meni čak nije problem ni to što bi on da drugi poginu a on će da spejevava stihove o njihovom poginuću valjda..
mora i to neko..
nego što je potpuno beslovesan na temu konteksta, politčkog, ekonomskog, tehnološkog, ma kakvog hoćeš i nacionalnog i regionalnog i globalnog i opet kakvog hoćeš..
da ga neka sirota duša i posluša pa ode da pogine na tom Kosovu danas sve je prilika poginula bi braneći koridore šverca droge i ljudi..
ovaj kao da toga nije uopšte svjestan..
pa se onda postavlja pitanje a što ne mučiš jado ako već ne možeš ni vijek da potrefiš a ne aktuelne teme
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 13:14 06.11.2023

Re: ..

maksa83
Ne mozes promovisati njegov moralni imperativ a sebe istovremeno sve vreme iskljucivati iz istog.

Što ne može, ako može Ković koji nije rekao "pa poooginimo" nego "pa pooogini" može i huči.

Kad se već pozivamo literarne opuse, to je kao u onoj sceni Đekne kada treba da se pomeri orman pa Radosav kaže Ljeposavi:

"Ajd ti Ljeposava diži a ja ću te kuražit. O-o-o-o-o!"

(Ovo sa "O" je kuraženje.)


Sta ti je taj njegosevski jezik. Sva epika i herojski etos sazeti u jedno slovo.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 13:23 06.11.2023

Re: ..

newimprovedtadejus
maksa83
Ne mozes promovisati njegov moralni imperativ a sebe istovremeno sve vreme iskljucivati iz istog.

Što ne može, ako može Ković koji nije rekao "pa poooginimo" nego "pa pooogini" može i huči.

Kad se već pozivamo literarne opuse, to je kao u onoj sceni Đekne kada treba da se pomeri orman pa Radosav kaže Ljeposavi:

"Ajd ti Ljeposava diži a ja ću te kuražit. O-o-o-o-o!"

(Ovo sa "O" je kuraženje.)


meni čak nije problem ni to što bi on da drugi poginu a on će da spejevava stihove o njihovom poginuću valjda..
mora i to neko..
nego što je potpuno beslovesan na temu konteksta, politčkog, ekonomskog, tehnološkog, ma kakvog hoćeš i nacionalnog i regionalnog i globalnog i opet kakvog hoćeš..
da ga neka sirota duša i posluša pa ode da pogine na tom Kosovu danas sve je prilika poginula bi braneći koridore šverca droge i ljudi..
ovaj kao da toga nije uopšte svjestan..
pa se onda postavlja pitanje a što ne mučiš jado ako već ne možeš ni vijek da potrefiš a ne aktuelne teme


Otuda ona pitanja koja ponavljam kao papagaj (da ne kazem kao jedan blogokolega ovde) ali Principesa i Gvozden mudro eskiviraju susret sa istima. Lakse je sakriti se iza internet citata ili tvrditi kako saman Kovic ima sposobnost da razgovara direktno sa Savescu.
promoter promoter 14:37 06.11.2023

Re: ..

Neues aus der Nachbarschaft
maksa83
Ne mozes promovisati njegov moralni imperativ a sebe istovremeno sve vreme iskljucivati iz istog.

Što ne može, ako može Ković koji nije rekao "pa poooginimo" nego "pa pooogini" može i huči.

Kad se već pozivamo literarne opuse, to je kao u onoj sceni Đekne kada treba da se pomeri orman pa Radosav kaže Ljeposavi:

"Ajd ti Ljeposava diži a ja ću te kuražit. O-o-o-o-o!"

(Ovo sa "O" je kuraženje.)


Sta ti je taj njegosevski jezik. Sva epika i herojski etos sazeti u jedno slovo.

Ja se ne bih sa Njegošem zajebavao.

Nego, ja sam ovde negde postavio sledeće pitanje - zašto velika većina ljudi izbegava da kaže da je kukavica?
Pa pribegavaju sprdnji i raznim relativizacijama.
A tako je prirodno biti kukavica.
gedza.73 gedza.73 15:48 06.11.2023

Re: ..

A tako je prirodno biti kukavica.

Ili kako kaže Ković

Idemo u rat da se bijete. Neki ćete da poginete al' neki ćemo i da se vratimo.
zašto velika većina ljudi izbegava da kaže da je kukavica?

Oni najglasniji za silan boj kad zagusti po pravilu prvi pobegnu.
gvozden1 gvozden1 15:59 06.11.2023

Re: ..

Covek jezikom moze da se obraca samo drugom coveku

To ti pričam, nemaš ti savesti, morala i dostojanstva, pa ne možeš da prihvatiš da se iko tome obraća.

Sam si pominjao bolje grob nego rob, kome je to upućivano?
Deci nečijoj?

Sram ih bilo, oni će tuđu decu da huškaju.


Na banalnim nivou je nemoguće razgovarati o moralu, onaj kome je prva misao " hoćeš li da jedeš" ne može da dobaci do moralnih dilema.

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 16:23 06.11.2023

Re: ..

Na banalnim nivou je nemoguće razgovarati o moralu, onaj kome je prva misao " hoćeš li da jedeš" ne može da dobaci do moralnih dilema.


Objection! Onaj ko ne ume da odgovori na banalno pitanje nema kapacitet ni za nesto vise. Pa to onda krije pseudometafizickim objasnjenjima. I/ili licnim napadima.

P.S. Ovo se ne obracam konkretno tebi nego tvojoj sposobnosti citanja teksta na srpskom jeziku.
gvozden1 gvozden1 16:48 06.11.2023

Re: ..

Onaj ko ne ume da odgovori na banalno pitanje

A pitanje je bilo, kome se Ković obraća, pošto se može obratiti samo drugom čoveku.
Banalan odgovor na banalno pitanje je, pa obraća se onome s kim razgovara.

Zadovoljan?
promoter promoter 18:01 06.11.2023

Re: ..

Neues aus der Nachbarschaft
Na banalnim nivou je nemoguće razgovarati o moralu, onaj kome je prva misao " hoćeš li da jedeš" ne može da dobaci do moralnih dilema.


Objection! Onaj ko ne ume da odgovori na banalno pitanje nema kapacitet ni za nesto vise. Pa to onda krije pseudometafizickim objasnjenjima. I/ili licnim napadima.

P.S. Ovo se ne obracam konkretno tebi nego tvojoj sposobnosti citanja teksta na srpskom jeziku.

Nisi u pravu!
bene_geserit bene_geserit 21:22 06.11.2023

Re: ..

Čekaj isti oni koji hvale "Bolje grob, nego rob" i april 1941. pljuju po tome kad neko kaže da se treba boriti za naciju i državu pa makar izginuli.
(pri čemu neko fantaziranje da on stvarno nekog pujda, da ode gde i radi šta, bez smisla ikakvog, čovek filozofira, pa je ko već Gedžovan ili neko već osmislio nekoga ko će tako napujdan stvarno da ode u borbu, mislim šta lupate)
gedza.73 gedza.73 21:34 06.11.2023

Re: ..


čovek filozofira, pa je ko već Gedžovan ili neko već osmislio nekoga ko će tako napujdan stvarno da ode u borbu, mislim šta lupate

Da ponovim. Mogao bi malo da filozofira o dilerima droge umesto što mu je maksimalni domet odbrana Kosova na Autokomandi. Takvih 'branitelja' nacionalnih interesa nikad nije manjkalo.




gvozden1 gvozden1 22:03 06.11.2023

Re: ..

Čekaj isti oni koji hvale "Bolje grob, nego rob" i april 1941. pljuju po tome kad neko kaže da se treba boriti za naciju i državu pa makar izginuli.

Razmisli zašto:)

Razmisli na temu srpskog patriotizma, i tome gde se po tom kriterijumu nalaze pljuvači.

A za bolje grob nego rob, oni su to sebi, komunistima, pogrešno pripisivali (falsikovali) i time se ponosili.
freehand freehand 23:10 06.11.2023

Re: ..

Neues aus der Nachbarschaft
Opet nisi preslušao govor:)

Pričao je o izboru između slobode i neslobode, i preporučio da se uzme sloboda.
Ako to znači da taj izbor podrazumeva pogibiju, pa onda pogini.


Evo i za tebe: gde da pogine? Ko ovi u Banjskoj? Ko je tacno taj neslobodni koji treba danas da pogine?

Jel se ti osecas neslobodnim pa da moras da uzmes slobodu, zivis i pogines? Ako da sta te sprecava da to uradis? Ako ne, gde su ovi neslobodni kojima se obraca? Valjda je i on neslobodan i neziv pa sto ne uzme slobodu, zivi i pogine?

Nemoj samo da kazes da on to metaforicki misli.

U Avdeevki?
gedza.73 gedza.73 08:07 07.11.2023

Re: ..

gvozden1
Da, i Milutin je fiktivan lik


Mi ovaj rat ne smemo da izgubimo, to tebi, Milutine, ne može biti jasno, to su neka viša znanja.
Kako, bre, ne smemo da izgubimo rat a smemo da izgubimo narod! - mislim se. Pa je l' tako, sinovče? Šta ti znači da dobiješ rat a da satreš narod?
Posle sam vido tu računicu, al dockan. Dođe vreme, trebaju ti ljudi, treba ti pamet, Srbi su ti potrebni više nego ikad, al de su, nema nji, ostali u snežnim vejavicama. Pojela i' Albanija. Pa je l' tako? Ne niču ljudi ko pečurke. Lažu oni koji kažu da je narod ko i trava - kosiš ga, a on se podmlađuje.
E pa ti vidi da l' sam ja u pravu, il nisam...

Milutin

crossover crossover 15:47 07.11.2023

Re: ..

Neues aus der Nachbarschaft
Opet nisi preslušao govor:)

Pričao je o izboru između slobode i neslobode, i preporučio da se uzme sloboda.
Ako to znači da taj izbor podrazumeva pogibiju, pa onda pogini.


Evo i za tebe: gde da pogine? Ko ovi u Banjskoj? Ko je tacno taj neslobodni koji treba danas da pogine?

Jel se ti osecas neslobodnim pa da moras da uzmes slobodu, zivis i pogines? Ako da sta te sprecava da to uradis? Ako ne, gde su ovi neslobodni kojima se obraca? Valjda je i on neslobodan i neziv pa sto ne uzme slobodu, zivi i pogine?

Nemoj samo da kazes da on to metaforicki misli.


У Фалуџи.
magnus magnus 17:38 01.11.2023

misterija hadezeja

kad je tuđman rušio račana , najteži posao odradijo je Joža Manolić, stari udbaš ilegalac,premazan svim mastima on je možda godinu dana obilazio Hrvatsku ali i bosnu i srbiju ( subotica, sombor.. ) praveći ne samo mjesne odbore hdz nego i stranke zečeve , od savkinih pristaša , raznih ustaša , do čudnovatih komunista , naravno centrale ovih drugih nisu znale ili uglavnom nisu znale da im joža i njegova ekipa pravi mjesne odbore ,,, ali put franji je bio otvoren, ta stranka i dans opstaje unatoč frakciskim ratovima bar 8 struja ( tuđmanističke , lajt ustaške, tehnomenadžerske , lažnopobožnih komunista i 4 notorne razbojničko interesne bande ) ali koje uvjek nekako znaju izabrat "svedržitelja " od strogog al nepoštenog sanadera , desnoteatralnog rusofila karamarka , briselskog štreberćića a partiskog gojenca plenkija . prvog hadezeovca je kontrolirala služba ( perkovič tuđmana) plenkija briselska "duboka paradržava"
tragedija srpske političke scene što bi svi nešto al kurcem da nemrdnu a zadovolje sve .uz spisak fantazija
Nepostojanje lidera ili ekipe koja iznjedri lidera a koji može formirat bar 150 jakih mjesnih odbora (otprilike broj opština) , koji može konzizno definirati političke ciljeve
a) očuvanje kosova ( da , ne , kako)
b) ekonomska politika ( tržišna , socijalna ...) sa jasnim modelom , zaokružen model djelovanja
b) međunarodni odnosi, lizat dupe ursuli, odjebat ursulu, koliko bit dobar sa rusima , koliko sa kinezima
c) politički vrjednosti , konzervativne , liberalno konzervativne , socijaldemokratske ( svi bi bili socijaldemokrati) pederfrendlično ekološke paranoje ...
i tako radit jedno deset godina ( a mogli su od 2000) školovat kadrove u potrebnim vještinama , govorništvo , pr , upravljanje ...
a ovako . politika za popoden ništa od toga



freehand freehand 17:56 01.11.2023

Re: misterija hadezeja

tragedija srpske političke scene što bi svi nešto al kurcem da nemrdnu a zadovolje sve .uz spisak fantazija

Tragedija srpske političke scene je ona preslikana svetska demokratska politička scena, gde se više ne zna ni šta znači ni šta jeste levo a šta desno, šta je liberalno a šta konzervativno i gde u ogromnom broju država zajedno sede kvazilevičari i kvazifašisti zajedno podržavajući masovne ratne zločine i genocide sopstvenu mirovnu politiku zasnivajući na ratovima i sankcijama.
Pa i ovdašnja apelaška grupa kvaziintelektualaca u dalje vlada što kroz ludističke ideje poput belih listića i bojkot politike što kroz stalni unutrašnji pritisakmoralnih sudija čiji su mandati i legitimitet zasnovani na njihovom sopstvenom samoproglašenju.
Spiridon Spiridon 21:28 01.11.2023

Re: misterija hadezeja

freehand
tragedija srpske političke scene što bi svi nešto al kurcem da nemrdnu a zadovolje sve .uz spisak fantazija

Tragedija srpske političke scene je ona preslikana svetska demokratska politička scena, gde se više ne zna ni šta znači ni šta jeste levo a šta desno, šta je liberalno a šta konzervativno i gde u ogromnom broju država zajedno sede kvazilevičari i kvazifašisti zajedno podržavajući masovne ratne zločine i genocide sopstvenu mirovnu politiku zasnivajući na ratovima i sankcijama.
Pa i ovdašnja apelaška grupa kvaziintelektualaca u dalje vlada što kroz ludističke ideje poput belih listića i bojkot politike što kroz stalni unutrašnji pritisakmoralnih sudija čiji su mandati i legitimitet zasnovani na njihovom sopstvenom samoproglašenju.



Tačno.
Ako mogu da dodam, da su stvari u medjuvremenu generalno toliko otišle u qurac u svetu da će eventualna promena vlasti kod nas biti očajnički trzaj jednog davno zakasnelog društvenog budjenja.
magnus magnus 06:59 02.11.2023

Re: misterija hadezeja

freehand
tragedija srpske političke scene što bi svi nešto al kurcem da nemrdnu a zadovolje sve .uz spisak fantazija

Tragedija srpske političke scene je ona preslikana svetska demokratska politička scena, gde se više ne zna ni šta znači ni šta jeste levo a šta desno, šta je liberalno a šta konzervativno i gde u ogromnom broju država zajedno sede kvazilevičari i kvazifašisti zajedno podržavajući masovne ratne zločine i genocide sopstvenu mirovnu politiku zasnivajući na ratovima i sankcijama.
Pa i ovdašnja apelaška grupa kvaziintelektualaca u dalje vlada što kroz ludističke ideje poput belih listića i bojkot politike što kroz stalni unutrašnji pritisakmoralnih sudija čiji su mandati i legitimitet zasnovani na njihovom sopstvenom samoproglašenju.
u svjetu je to postpolitičko društvo , kod srba predpolitičko .
freehand freehand 08:44 02.11.2023

Re: misterija hadezeja

magnus
freehand
tragedija srpske političke scene što bi svi nešto al kurcem da nemrdnu a zadovolje sve .uz spisak fantazija

Tragedija srpske političke scene je ona preslikana svetska demokratska politička scena, gde se više ne zna ni šta znači ni šta jeste levo a šta desno, šta je liberalno a šta konzervativno i gde u ogromnom broju država zajedno sede kvazilevičari i kvazifašisti zajedno podržavajući masovne ratne zločine i genocide sopstvenu mirovnu politiku zasnivajući na ratovima i sankcijama.
Pa i ovdašnja apelaška grupa kvaziintelektualaca u dalje vlada što kroz ludističke ideje poput belih listića i bojkot politike što kroz stalni unutrašnji pritisakmoralnih sudija čiji su mandati i legitimitet zasnovani na njihovom sopstvenom samoproglašenju.
u svjetu je to postpolitičko društvo , kod srba predpolitičko .

Netačno. Sa povremenim klecanjem Srbija 200 godina ide paralelno sa tim "svetom". I za svako od tih "klecanja" imaš deset primera u kojima se ono javljalo i kod većih i uzoritijih evropskih država. U politici, istoriji kao ni u životu ne postoje prave linije.
Milan Novković Milan Novković 09:20 02.11.2023

Re: misterija hadezeja

freehand
tragedija srpske političke scene što bi svi nešto al kurcem da nemrdnu a zadovolje sve .uz spisak fantazija

Tragedija srpske političke scene je ona preslikana svetska demokratska politička scena, gde se više ne zna ni šta znači ni šta jeste levo a šta desno, šta je liberalno a šta konzervativno i gde u ogromnom broju država zajedno sede kvazilevičari i kvazifašisti zajedno podržavajući masovne ratne zločine i genocide sopstvenu mirovnu politiku zasnivajući na ratovima i sankcijama.
Pa i ovdašnja apelaška grupa kvaziintelektualaca u dalje vlada što kroz ludističke ideje poput belih listića i bojkot politike što kroz stalni unutrašnji pritisakmoralnih sudija čiji su mandati i legitimitet zasnovani na njihovom sopstvenom samoproglašenju.

Sudeći po velikim delovima zapadnog sveta i meni se tako čini, iako vašu scenu ne poznajem mimo ovoga što ne preletim na blogu.

A zapad, da ne poveruješ - uskoro ću, nagađam, imati veće šanse da nadrljam ako na dotičnom insistiram na istini nego tu. UK je da ne poveruješ, npr, i nije šire poznata priča samo zato što su MSMs pod palcem domaćih vučićoida i sličnih.
freehand freehand 09:26 02.11.2023

Re: misterija hadezeja

Milan Novković
freehand
tragedija srpske političke scene što bi svi nešto al kurcem da nemrdnu a zadovolje sve .uz spisak fantazija

Tragedija srpske političke scene je ona preslikana svetska demokratska politička scena, gde se više ne zna ni šta znači ni šta jeste levo a šta desno, šta je liberalno a šta konzervativno i gde u ogromnom broju država zajedno sede kvazilevičari i kvazifašisti zajedno podržavajući masovne ratne zločine i genocide sopstvenu mirovnu politiku zasnivajući na ratovima i sankcijama.
Pa i ovdašnja apelaška grupa kvaziintelektualaca u dalje vlada što kroz ludističke ideje poput belih listića i bojkot politike što kroz stalni unutrašnji pritisakmoralnih sudija čiji su mandati i legitimitet zasnovani na njihovom sopstvenom samoproglašenju.

Sudeći po velikim delovima zapadnog sveta i meni se tako čini, iako vašu scenu ne poznajem mimo ovoga što ne preletim na blogu.

A zapad, da ne poveruješ - uskoro ću, nagađam, imati veće šanse da nadrljam ako na dotičnom insistiram na istini nego tu. UK je da ne poveruješ, npr, i nije šire poznata priča samo zato što su MSMs pod palcem domaćih vučićoida i sličnih.

Jasno je to odavno, samo što je ubrzavanjem i dostupnošću interneta postalo apsolutno na klik dostupno svima.
Nivo i količina cenzure i bestidnost sa kojom je perjanice demokratije primenjuju, načini na koje se suzbija javna reč i pravo na druačije mišljenje prevazilaze najcrnja predviđanja od pre deset i dvadeset godina.
A nema strašnijeg primera od masakra, online genocida koji se pred nama odigrava nad Palestincima uz nesebičnu pomoć i podršku zapadnog sveta.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:43 02.11.2023

Re: misterija hadezeja

magnus
kad je tuđman rušio račana , najteži posao odradijo je Joža Manolić, stari udbaš ilegalac,premazan svim mastima on je možda godinu dana obilazio Hrvatsku ali i bosnu i srbiju ( subotica, sombor.. ) praveći ne samo mjesne odbore hdz nego i stranke zečeve , od savkinih pristaša , raznih ustaša , do čudnovatih komunista , naravno centrale ovih drugih nisu znale ili uglavnom nisu znale da im joža i njegova ekipa pravi mjesne odbore ,,, ali put franji je bio otvoren, ta stranka i dans opstaje unatoč frakciskim ratovima bar 8 struja ( tuđmanističke , lajt ustaške, tehnomenadžerske , lažnopobožnih komunista i 4 notorne razbojničko interesne bande ) ali koje uvjek nekako znaju izabrat "svedržitelja " od strogog al nepoštenog sanadera , desnoteatralnog rusofila karamarka , briselskog štreberćića a partiskog gojenca plenkija . prvog hadezeovca je kontrolirala služba ( perkovič tuđmana) plenkija briselska "duboka paradržava"
tragedija srpske političke scene što bi svi nešto al kurcem da nemrdnu a zadovolje sve .uz spisak fantazija
Nepostojanje lidera ili ekipe koja iznjedri lidera a koji može formirat bar 150 jakih mjesnih odbora (otprilike broj opština) , koji može konzizno definirati političke ciljeve
a) očuvanje kosova ( da , ne , kako)
b) ekonomska politika ( tržišna , socijalna ...) sa jasnim modelom , zaokružen model djelovanja
b) međunarodni odnosi, lizat dupe ursuli, odjebat ursulu, koliko bit dobar sa rusima , koliko sa kinezima
c) politički vrjednosti , konzervativne , liberalno konzervativne , socijaldemokratske ( svi bi bili socijaldemokrati) pederfrendlično ekološke paranoje ...
i tako radit jedno deset godina ( a mogli su od 2000) školovat kadrove u potrebnim vještinama , govorništvo , pr , upravljanje ...
a ovako . politika za popoden ništa od toga


brate magnuse a i svi koji se složiste..
pa jbt jel ne kapiraš da taj HDZ ima te mjesne odbore baš kao što ih ima i SDP zato što se ni u tom HDZu ni tom SDPu nikad nije dosjetilo da ovog drugog ugasi..
e a u SNSu se baš toga dosjetilo
i gle sad kao treba da dođe magnus da objasni kako se prave mjesni odbori stranaka jer jelda u srbalja to niko ne umije..
da, biće da je to problem.. srbi ne umiju da se politički organizuju
magnus magnus 17:52 01.11.2023

moje skromno mišljenje

da srbiji treba ozbiljna konzervativna stranka (klasičnog evropskog konzervativizma) , tržišno liberalna koliko je to moguće , koja treba odgodit eu integracije na 10 godina. Uz jasnu napomenu šta eu treba napraviti da bi integracije počele , efikasna lokalna samouprava , mali broj državne administracije,
ono što je nužno
debroziranje državnog narativa
rastakanje samoupravnog mita
okretanje od regiona kao bivših provincija,
smanjenje broja besplatnih studija za beskorisna zanimanja ( pun biro je mjerilo)
forsiranje poduztništva , industrije i kreativne poljprivrede
stvaranje kvalitetnog oficirskog kadra
freehand freehand 18:08 01.11.2023

Re: moje skromno mišljenje

da srbiji treba ozbiljna konzervativna stranka (klasičnog evropskog konzervativizma)

Kao na primer - koja?

debroziranje državnog narativa

Tebi treba debroziranje sopstvenog mentalono-intelektualnog sklopa. Tita više niko i nigde evo trideset godina ne pominje sem antikomunista zabodenih u sopstveno prkno što bi sopstvenu intelektualnu i kreativnu jalovost još sto godina da pravdaju nekakvim titom i komunistima.


rastakanje samoupravnog mita

Tek to ne postoji evo tri i po decenije. bar dve generacije unazad ne znaju ni šta je bila Jugoslavija, kamoli šta je bilo samoupravljanje.


smanjenje broja besplatnih studija za beskorisna zanimanja ( pun biro je mjerilo)
forsiranje poduztništva , industrije i kreativne poljprivrede
stvaranje kvalitetnog oficirskog kadra

"Beskorisno" će, naravno, definisati neko poput tebe, mada ne znam da li si svestan opasnosti da ima istih takvih samo sa suprotnim predznakom, pa bude nezgodacija da oni u demokratskoj proceduri pobede i beskorisnim zanimanjima proglase baš ona koja ti smatraš korisnim.

Inače, ovo sa forsiranjem preduzetništva, industrije,kreativne poljoprivrede (pšta god to bilo) i naročito kvalitetnog oficirskog kadra su baš sveže ideje, čudo da se toga niko nije setio.
promoter promoter 18:44 01.11.2023

Re: moje skromno mišljenje

magnus
da srbiji treba ozbiljna konzervativna stranka (klasičnog evropskog konzervativizma) , tržišno liberalna koliko je to moguće , koja treba odgodit eu integracije na 10 godina. Uz jasnu napomenu šta eu treba napraviti da bi integracije počele , efikasna lokalna samouprava , mali broj državne administracije,
ono što je nužno
debroziranje državnog narativa
rastakanje samoupravnog mita
okretanje od regiona kao bivših provincija,
smanjenje broja besplatnih studija za beskorisna zanimanja ( pun biro je mjerilo)
forsiranje poduztništva , industrije i kreativne poljprivrede
stvaranje kvalitetnog oficirskog kadra

Magnuse!
Mudro zboriš!
Ovde još uvek vlada popriličan zbun poluintelektualaca koji se i dalje dive drugu Titi i vremenu kada je 'bilo za sve'.
Napredak u razvoju 'društvene svesti', kako su to govorili drugovi komunjare, će biti moguć, tek kada krepaju budale koji u tom 'sistemu', još uvek, pronalaze afirmativne stvari.
A ta tranzicija bi trebalo da se poklopi sa jačanjem privatne svojine i svođenjem uticaja onih sa 'smešnim zanimanjima'.
Dakle, malo po malo, doći će stvari na svoje.
Sreća pa od pomenutih budala zavisi samo intenzitet kočenja promena u smeru progresa - i ništa više.
Na njihovu žalost, a našu sreću, Tito im se neće vratiti.
Milan Novković Milan Novković 21:52 01.11.2023

Re: moje skromno mišljenje

magnus
da srbiji treba ozbiljna konzervativna stranka (klasičnog evropskog konzervativizma) , tržišno liberalna koliko je to moguće , koja treba odgodit eu integracije na 10 godina. Uz jasnu napomenu šta eu treba napraviti da bi integracije počele , efikasna lokalna samouprava , mali broj državne administracije,
ono što je nužno
debroziranje državnog narativa
rastakanje samoupravnog mita
okretanje od regiona kao bivših provincija,
smanjenje broja besplatnih studija za beskorisna zanimanja ( pun biro je mjerilo)
forsiranje poduztništva , industrije i kreativne poljprivrede
stvaranje kvalitetnog oficirskog kadra

Šanse su preko 50% da će se EU raspasti za manje od 10 godina!

Ili će US pući od Bajdena i Jelenove, pa open-borders.

Ovo silovanje raje fintama, silom i pravnim strategemima može da traje poprilično ograničeno vreme, do građanskog rata ako ih NY FED, banke and resting-hawk-face Džeremaja ne pristignu s injekcijicom

EU se koprca neviđeno ovih dana.
bene_geserit bene_geserit 05:56 02.11.2023

Re: moje skromno mišljenje

Šanse su preko 50% da će se EU raspasti za manje od 10 godina!

Ili će US pući od Bajdena i Jelenove, pa open-borders.

Nit će prvo, a ni drugo da se desi.
Kik the can down the road, i tako još decenijama ...
magnus magnus 07:07 02.11.2023

Re: moje skromno mišljenje

Kao na primer - koja?

CDU/csu šezdesetih sedamdesetih , era prije Helmuta Kola
Tačeristi
republikanci donkle , bilo bi preradikalno potpuno


Tita više niko i nigde evo trideset godina ne pominje sem antikomunista
grešiš majndset revolucije iz doba osamdesetih još uvjek traje srbi su zarobljeni u zlatnom dobu kad je bilo svega i sve džabe ( izmaštani titoizam)
Tek to ne postoji evo tri i po decenije

Tek to ne postoji evo tri i po decenije
u državnim službama i firmama i dalje i to je idealno zaposlenje u svim fantazijama
"Beskorisno" će, naravno, definisati neko poput tebe,

"Beskorisno" će, naravno, definisati neko poput tebe,
ne nego ono što je nezaposlivo na birou i što nemože ništa drugo radit osim "te struke" il konobarit
čudo da se toga niko nije setio.
pa ja i nisam za novo , ja sam konzerva liberalna dakle za provjereno staro koje je dokazalo funkcionalnost
freehand freehand 08:40 02.11.2023

Re: moje skromno mišljenje

CDU/csu šezdesetih sedamdesetih , era prije Helmuta Kola

To. Daj vremeplov, nema problema.
Al ja ne mogu da verujem da ti gledaš šta je CSU danas a srpskom političkom populusu preporučuješ da se organizuju na idejama CSU od pre pedeset godina. Pa što se taj CSU ne organizuje na tim idejama i principima, jel ti palo na pamet?

grešiš majndset revolucije iz doba osamdesetih još uvjek traje srbi su zarobljeni u zlatnom dobu kad je bilo svega i sve džabe ( izmaštani titoizam)

Ma kakvi, ne postoji to. Sem u tvojoj glavi u kojoj su Tito i osamdesete arhineprijatelj i bez njih ne znaš šta bi. Nego ih gajhiš paralelno sa vampirima tačerizma i reganovštine, tih antikomunističkih vukodlaka koji su zapatili sve ovo što se danas događa.
u državnim službama i firmama i dalje i to je idealno zaposlenje u svim fantazijama

Misliš, isto kao u Austriji, Nemačkoj, Francuskoj ili Britaniji gde - ne bi verovao - ljudi isto vole da se uvale u sigurno i doživotno zaposlenje uz zaštitu sindikata?

ne nego ono što je nezaposlivo na birou i što nemože ništa drugo radit osim "te struke" il konobarit

Važi. Samo električari i šloseri, ko kod Regana i Tačerke.
Milan Novković Milan Novković 08:52 02.11.2023

Re: moje skromno mišljenje

bene_geserit
Šanse su preko 50% da će se EU raspasti za manje od 10 godina!

Ili će US pući od Bajdena i Jelenove, pa open-borders.

Nit će prvo, a ni drugo da se desi.
Kik the can down the road, i tako još decenijama ...

Nema više decenija, ponestalo

Dobro, kažem šanse preko 50%:

- Sada kreće super-cycle u commodities. Vi ste još uvek skoro pa self-sufficient. Evropljanima fali skoro pa svašta. Cene energenata se podosta manipulišu. Ako i kad nafta dobaci do 150 dolara biće dosta nevroznih igrača.

- Cena zlata se žestoko manipuliše. Ali je prostor u vremenu za to ograničen pošto prosto trgovina polako gravitira ka centrima koji nisu pod anglosaksonskom šapom. Već sad je teško plasirati USTs (US gov obveznice). A zlato im, polako preuzima ulogu.

U doba walkmena i sličnog kako je pripretila opasnost da svi počnemo da kupujemo samo japansko njima je bukvalno naređeno da ojačaju" jen i postanu tako manje konkurentni. Sada ponovo postaju konkurentniji a imaju još dosta high-end manufacturing prostora - guranje i sa Nemcima i sa US. Bukvalno se "derete" na njih zbog neposlušnosti u vazduhu ovih dana (oni su vam i najveći UST holder, ali je ogroman deo ispod godinu dana, a vrlovrlo ogroman sa relativno kratkim maturities.

Cela Evropa drži BUNDs (nemački gov bonds) na veštačkom disanju. Anglosaksonci karaju ceku EU, Nemačka sa ECB kao polugom ostatak Evrope - sve silovanja, nema više ljubavi

Tako, sa više od 50% verovatnoće (još uvek imamo i ono malo manje od 50% sa druge strane):

- EU će pući pošto će polako početi velike članice da bankrotiraju

- US će imati građanski rat pa dokle dobacite, a dugove više nikad ne možete otplatiti nionako, isto dokle dobacili na tu temu

Ako vam open borders, pravnici itd donesu još jednog Bajdena 2024. tek onda vam stupa dramaturgina na scenu.

Ipak, ok, neka vrsta reseta može da pretumba situaciju:

- Veći rat žele britanci, npr, ali vama je više štete nego koristi u celini celosti

- Neki bolji Covid, tj uspešniji

- CBDC pa UBI (Universal Basic Income) pa tako lagano spašavanje uz "neviljivu" krađu bank depozita građanstva - a i njih je sve mane ...

- Ajmo-svi-na-green-sa-anglosaksoncima-kao-kolovođama - al propade ovo, izgleda ...
emilia emilia 06:45 04.11.2023

Izbori se

@ Na stranu šta će da se desi, ali ne znam dokle će neki da se lažu da Vučić vlada jer ima medije, podršku zapada i kupio je javni sektor, a ne zato što smo u top 5 najbednijih zemalja u Evropi po skoro svim parametrima, demografski impotentni, sa prosečnim IQ koji je debelo ispod proseka, nikakvog morala i svetonazora. Mi smo u proseku bednici, muljare, kompleksaši, lezilebovići stručnjaci za sve dok žicamo za pivo i cigaru u kafani i imamo idealnog predstavnika za predsednika. On će da ode kad otvorimo oči i poželimo da budemo bolji. Dok budemo glumili Kalimera jahaće nas on dok ne onemoća pa onda dete Danilo.

„SAD i EU traže moju glavu“: Vulin podnosi ostavku na mesto direktora BIA.
Dok se dotični pakuje za Kremlj, razmišljam ko će ga naslediti.

U kojoj blisko-daleko istočnoj državi ga čeka ambasadorsko mesto?

U onoj koju je najvernije služio, tj. u Putlerstanu.

Ovo je stvarno pitanje od onih sto miliona sendviča, dobro je to bar jedan kreten manje ali je loše što je samo jedan kreten manje.
Najbolje bi bilo kada bi se pokrenuo domino efekat.

Ne tako davno gledam neku emisiju Aleksandara Dikića, i pitali su ljude na ulici šta misle o rezultatima rada Vučića.
Tragikomično je kada ti glupaci ("pripadnici običnog naroda) hvale Vučića jer je izgradio puteve i mnogo toga drugog, a većina njih su penzosi ili motači kablova koji niti su videli te puteve, niti će ih ikada koristiti jer nigde ne putuju i nema pas za šta da ih ujede, a tek neće smeti ni da prismrde stanovima Beograda na vodi i sličnim građevinskim poduhvatima koji služe sa pranje novca od kriminala i gde kvadrat košta boga oca.
solo solo 18:41 01.11.2023

Sunce ti žarko


Sa kojih su blogova ovi?

Gužve širom Srbije: Potpisivanje podrške listi Aleksandar Vučić



Ima raje -nije da nije - kojih će biti više?
emilia emilia 07:45 04.11.2023

Re: Sunce ti žarko

Gužve širom Srbije: Potpisivanje podrške listi Aleksandar Vučić


emilia emilia 07:48 04.11.2023

Re: Sunce ti žarko

Gužve širom Srbije: Potpisivanje podrške listi Aleksandar Vučić



emilia emilia 07:50 04.11.2023

Re: Sunce ti žarko

emilia emilia 07:53 04.11.2023

Re: Sunce ti žarko

Gužve širom Srbije: Potpisivanje podrške listi Aleksandar Vučić

emilia emilia 07:56 04.11.2023

Re: Sunce ti žarko

emilia emilia 07:58 04.11.2023

Re: Sunce ti žarko

zoja444 zoja444 08:32 05.11.2023

Re: Sunce ti žarko

emilija draga, ovde su inteligentni ljudi kojima je prostacki humor odvratan. masis poentu. akcenat je na seselju sinu, koji je super frajer. zene za takve glasaju, ne za program. tako kazu istrazivanja.
emilia emilia 04:11 06.11.2023

Re: Sunce ti žarko

zoja444
emilija draga, ovde su inteligentni ljudi kojima je prostacki humor odvratan. masis poentu. akcenat je na seselju sinu, koji je super frajer. zene za takve glasaju, ne za program. tako kazu istrazivanja.


gavros gavros 19:02 01.11.2023

Meni

se program DJB Suverenisti mnogo dopada, te njihove ideje suverenizma su mi veoma bliske (kao i originalni program DJB), na Tviteru i Instagramu sam im pružio moralnu podršku na prethodnim izborima kao simpatizer ideja ali s obzirom da sam nebitan i nisam državljanin Srbije (ok, dvojno državljanstvo može da se izvede) prosto ne osjećam ispravnim da to ponovim. Ali sam zainteresovan za prilike u matici jer je Srbija uvijek u srcu. Mada politika je ipak za nekoga ko pažljivo prati sve prilike i pamti šta se dešavalo na sceni godinama unazad sa pol. akterima, tako da ne treba biti površan i treba se ipak držati onog u što se razumijem: super zika
promoter promoter 19:48 01.11.2023

Da, da!

Samo za veselo društvo u ćošku!

milisav68 milisav68 20:07 01.11.2023

Pogrešan naslov :)

promoter promoter 20:19 01.11.2023

Za sve moje!

I sve naše!

mlatisa mlatisa 20:44 01.11.2023

Моја 2.22 динара

Мислим да Бели листићи воледу ово. Па нека им буде.

Првовенчаном могу дохакати само мангупи у његовим редовима. Све време има подршку преовладујућих страних и домаћих фактора укључујући и беле и сиве листиће.

Ја ћу и даље бити "антипротиван".
promoter promoter 21:02 01.11.2023

Re: Моја 2.22 динара

mlatisa
Мислим да Бели листићи воледу ово. Па нека им буде.

Првовенчаном могу дохакати само мангупи у његовим редовима. Све време има подршку преовладујућих страних и домаћих фактора укључујући и беле и сиве листиће.

Ја ћу и даље бити "антипротиван".

Mudro zboriš čoveče!
shmoo shmoo 21:52 01.11.2023

Е, јебигаааааа!!!

Šešelj: Radikali u koaliciji sa SNS na beogradskim i lokalnim izborima.






Почела предизборна кампања и на Блогу Б92.

Па ништа онда драги моји, камараткиње и камаради и цимерке и цимери у овом нашем малом заједничком стану...

Видимо се опет тамо негде иза Светог Јована пошто се излуфтира смрад.






П.С. - Само да Бобић не престане да качи своје блогове па макар да имам да гледам шарене сличице током следећа три месеца када повремено свратим на Блог Б92.





maksa83 maksa83 22:46 01.11.2023

Re: Е, јебигаааааа!!!

П.С. - Само да Бобић не престане да качи своје блогове па макар да имам да гледам шарене сличице током следећа три месеца када повремено свратим на Блог Б92.

Taso jasno ti je da u ovo ne veruje niko, ti najmanje.

Evo gledaj.
shmoo shmoo 22:50 01.11.2023

Re: Е, јебигаааааа!!!

maksa83
П.С. - Само да Бобић не престане да качи своје блогове па макар да имам да гледам шарене сличице током следећа три месеца када повремено свратим на Блог Б92.

Taso jasno ti je da u ovo ne veruje niko, ti najmanje.

Evo gledaj.


Вера нас је одржала,
њојзи фала.

(И Нада, и Љубица, и Милица и Драгана, и Милена и Стојанка и Персида и... Чак и понека Брижита и Хелга.)

zoja444 zoja444 22:03 01.11.2023

sveza vest

mask izjavio kako soros mrzi citav svet. sta ono bese solo kaze o velikim i malim kerama?
solo solo 22:22 01.11.2023

Re: sveza vest

mask izjavio kako soros mrzi citav svet. sta ono bese solo kaze o velikim i malim kerama?


To kažu Sremci ja ih samo citiram.

A Sremci znaju šta rade.

p.s.

pričo mi drugar kako su Sremci pre nego odu u kafanu vezivali žicu tvrdu oko stomaka iznad struka. Kad se napiju i ako sed pobodu noževima neda žica da mu se raspara stomak na gore.

Čuvali glavu tako.

A Sremice.....'ebo te!
Milan Novković Milan Novković 22:28 01.11.2023

Re: sveza vest

zoja444
mask izjavio kako soros mrzi citav svet. sta ono bese solo kaze o velikim i malim kerama?

Gospodin je britanski čovek.

U njihovo ime želi da mazne Evropu koja je sada na oba kolena i na jednoj ruci.

Kad spuste i drugu ruku zaobići će bankrotstvo tako što će se konsolidovati izdavanjem ogromne količine perpetual bonds (obveznica koje nikad ne zastarevaju) ali sa jako niskom kamatom - uspešno će se refinansirati i spasiti, možda.

Te bondove će u dovoljnoj meri kupiti anglosaksonci kojima kormani britanija (ne kromani sa svima, npr ne sa America First bratijom) za lovu koju su dobili pritiskom na dugme dok su čika bajden i tetka Dženet na vlasti.

Krenula je bila operacija frkom oko Swiss bank onomad, ali su je spasili ameri koji se opiru tom, FED (bez dodatne dezignacije NY FED i bitne banke) ... jako kompleksna priča oko specijalne kategorije bondova pa neću u tu strnu sad. Izjalovila se, ali se agonija Evrope samo produžila - sad više nema ni skupih energenata pa će postati još skuplji, nemačke vladine obveznice se drže na viskkim cenama (veštački prenizak yield) uz pomoć 3 aparata za oživljavanje i 4 infuzije.

Evo Džeremaja baš danas "pojasni" kako ne misli da menja kurs uskoro, ove noći evropica neće baš mirno spavati.

Realno, svi mlate po Nemačkoj, pa tako Evropi, ponekad imamo bizaran osećaj za feeling: da ih Rusi vozaju ko pajace na sve strane - opet komplikovano sa previše nagađanja i za profesionalce, a opet ko voli može da tvrdi da su u zajedničkim interesima i sa Britancima na neki način, iako znamo da jedni druge mrze ko Nemce.

Osnovni i bitni viši slojevi priče su jasni celom svetu, i obrati pažnju kako Rusi, Brazil, Jordan, KSA, Iran ... prosto sad imaju unapred dogovorene i UN strategije.

Ispod žita su Rusi i Kinezi sve najverovatnije isplanirali do u sitna crevca još mnogo pre Ukrajine i sve ide po planu.
solo solo 22:34 01.11.2023

Re: sveza vest

Gospodin je britanski čovek.

U njihovo ime želi da mazne Evropu koja je sada na oba kolena i na jednoj ruci.


Šta misliš Lanče kolko će deka još tetki da donosi lekove?



happy halloween
zoja444 zoja444 23:04 01.11.2023

Re: sveza vest

milane n., toliko se dogadjaji smenjuju brzinom svetlosti, da ne mogu sve da pohvatam. ovde strucnjaci svako izlaganje zavrsavaju sa: kako ce se ovo zavrsiti, ne znam.
solo solo 23:11 01.11.2023

Re:Zorule

milane n., toliko se dogadjaji smenjuju brzinom svetlosti, da ne mogu sve da pohvatam. ovde strucnjaci svako izlaganje zavrsavaju sa: kako ce se ovo zavrsiti, ne znam.


Što te Maxa ignoriše?

jesi primetila?
zoja444 zoja444 23:17 01.11.2023

Re: sveza vest

zakleo se na vernost endziki, a on je covek od reci, sto izuzetno postujem i cenim. a i nervira ga mask. sta cu, takav je zivot.
maksa83 maksa83 23:22 01.11.2023

Re: sveza vest

zakleo se na vernost endziki, a on je covek od reci, sto izuzetno postujem i cenim. a i nervira ga mask. sta cu, takav je zivot.

Zojo brt nije lepo da me teraš da gasim skriptove da banujem debila koji te loži.

Edit: nije bilo strašno, idemo dalje.
zoja444 zoja444 23:32 01.11.2023

Re: sveza vest

izvini makso. da iskoristim priliku, slazem se sa tobom oko elektricnih trotineta.
solo solo 22:27 01.11.2023

Taso

Što ti ne voleš narativne zajebancije oko izbora?

Najbolje ubija dokonu.

Nego - izađimo na izbore u što većem broju!

Milan Novković Milan Novković 22:40 01.11.2023

Re: Taso


solo
Što ti ne voleš narativne zajebancije oko izbora?

Najbolje ubija dokonu.

Nego - izađimo na izbore u što većem broju!



solo solo 22:50 01.11.2023

M'da


To mu kažem.

Izgleda je enormno netolerantan na promiskuitet.

To su ti prosvetari.
shmoo shmoo 00:11 02.11.2023

Re: M'da

Milan Novković, solo

izađimo na izbore u što većem broju!



Срам вас, бре, било дедекање једне!

Ја сам се, бре, у свом животу заклео на верност само једној држави, само једном народу, само једној жени, само једном фудбалском клубу (добро, два фудбалска клуба, али овај други локални се не рачуна јер је то као секс у породици), само једном пецарошком удружењу, само једном Правопису (оном Матице српске) и само једној Партији!

А да, нисам се заклињао на верност Партији јер нисам никада ни био друг члан.

Дакле, без Партије.

Све оно остало горе стоји.

А не као вас двојица промискуитетних... Срамота!

И сада ми обојица дођете по 500 динара зато што сам се потрудио да уопште и куцкам овај коментар.





maksa83 maksa83 11:19 02.11.2023

Re: M'da

И сада ми обојица дођете по 500 динара зато што сам се потрудио да уопште и куцкам овај коментар.

Auuu Tasooo lepostito zamislio da na moju haubu od Trabanta staviš ponjavu i prodaješ komentare. Pa neće to tako moći.

Cena je (promotivna) 1700 RSD + naknada za moje troškove obrade i naplate + PLUS PEDEVE na sve to jer nismo divljaci. Od toga tebi 600 RSD (oslobođeno od pedevea) a meni šta ostane, ako ostane.


shmoo shmoo 23:17 02.11.2023

Један од непоправљивих оптимиста

maksa83
И сада ми обојица дођете по 500 динара зато што сам се потрудио да уопште и куцкам овај коментар.

Auuu Tasooo lepostito zamislio da na moju haubu od Trabanta staviš ponjavu i prodaješ komentare. Pa neće to tako moći.

Cena je (promotivna) 1700 RSD + naknada za moje troškove obrade i naplate + PLUS PEDEVE na sve to jer nismo divljaci. Od toga tebi 600 RSD (oslobođeno od pedevea) a meni šta ostane, ako ostane.



Договорено.

Скупљам паре за варбург лимузину за летовање следеће године.

П.С. - Јбт, човече, имам другара који је стварно (али пази, стварно) жицкао паре док смо ишли у гимназију и објашњавао нам како то ради да би купио у оно време музички стуб... Фул, грамофон, рисивер, касет дек, звучници,...

Тим темпом којим је он скупљао лову жицкањем испред гимназије, скупио би паре за музички стуб по ондашњим ценама на свој стоти рођендан, 2064. године.

А онда се ипак досетио да може нешто и да ради преко летњег распуста и одмах најесен са поласком у следећи разред гимназије није купио музички стуб него синтисајзер... Јамаху 7.

И после свирао са оном групом Алиса.

Лик је и данас са 60 година непоправљиви оптимиста.

То се тако роди.





maksa83 maksa83 23:46 02.11.2023

Re: Један од непоправљивих оптимиста

А онда се ипак досетио да може нешто и да ради преко летњег распуста и одмах најесен са поласком у следећи разред гимназије није купио музички стуб него синтисајзер... Јамаху 7.

Aaaaah čuvena Yamaha DX7 koja je iznela na svojim plećima muziku osamdesetih, ko bi njene trube zaboravio.


crossover crossover 06:05 03.11.2023

Re: Један од непоправљивих оптимиста

maksa83
Aaaaah čuvena Yamaha DX7 koja je iznela na svojim plećima muziku osamdesetih, ko bi njene trube zaboravio.


Цајтгајст брате, Јамахини фабрички семплови су обележили једну епоху, као на пример натапиране фризуре или заврнути рукави на сакоу са набуџеним нараменицама или колеџице са белим чарапама или Рик Ештли.

Иначе, Пиле, лик који је "певао" у тој Алиси, био је неко СПО муданце у време кад се та екипа омрсила за некретнине на Савском венцу.
dragosevacsutra dragosevacsutra 23:23 01.11.2023

kad je vec blog o roditeljima i turistima

da odgovorim profesionalnim 'turistima' i ovde. za svaki slucaj...



andja

pa upravo sam dala primer, kako jesu,...ti si imao mamu i tatu na prvom mestu u pravom trenutku i na pravoj strani.


cekaj bre dronfuljo ne pokusavaj da mi brises komentare - jer ce se pojaviti na drugom mestu. o banovanju da ne pricamo.

dakle dronfuljo neopevana ko mi je bio veza '99? cale sigurno nije jer je umro '96.
dakle za uzimanje pokojnih roditelja u usta od sad pa na dalje si dronfulja.

dakle turisticko govno - zbog tebe i takvih kao ti su ti osnovali katedru. zbog tebe i takvih kao ti je moj cale zbog toga trpeo progon na faksu. jer se borio svim silama da to spreci.

dronfuljo neopevana.

DAKLE NE VERUJEM - TI SI ME PO TRECI PUT BANOVALA

nemoj slucajno da ovo obrises jer ce se pojaviti opet ne samo ovde vec i na svim aktivnim blogovima .

da ti brises moj odgovor o mojim pokojnim roditeljima, a da tvoja prozivka ostane?
nece da moze.

dronfuljo, jasno?

sad, cibe!



edit: haha bio sam u pravu, eno je vec ga obrisa. izgleda da cu morati opet da se odbanujem


newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:39 02.11.2023

Re: kad je vec blog o roditeljima i turistima

dragosevacsutra
da odgovorim profesionalnim 'turistima' i ovde. za svaki slucaj...



andja

pa upravo sam dala primer, kako jesu,...ti si imao mamu i tatu na prvom mestu u pravom trenutku i na pravoj strani.


cekaj bre dronfuljo ne pokusavaj da mi brises komentare - jer ce se pojaviti na drugom mestu. o banovanju da ne pricamo.

dakle dronfuljo neopevana ko mi je bio veza '99? cale sigurno nije jer je umro '96.
dakle za uzimanje pokojnih roditelja u usta od sad pa na dalje si dronfulja.

dakle turisticko govno - zbog tebe i takvih kao ti su ti osnovali katedru. zbog tebe i takvih kao ti je moj cale zbog toga trpeo progon na faksu. jer se borio svim silama da to spreci.

dronfuljo neopevana.

DAKLE NE VERUJEM - TI SI ME PO TRECI PUT BANOVALA

nemoj slucajno da ovo obrises jer ce se pojaviti opet ne samo ovde vec i na svim aktivnim blogovima .

da ti brises moj odgovor o mojim pokojnim roditeljima, a da tvoja prozivka ostane?
nece da moze.

dronfuljo, jasno?

sad, cibe!



edit: haha bio sam u pravu, eno je vec ga obrisa. izgleda da cu morati opet da se odbanujem




čekaj ćale ti se svim silama borio da se sprječi osnivanje nove katedre na fakultetu i ti se time hvališ?!?
wtf?
kakav je ovo paralelni univerzum u kom se treba svim silama boriti da se ne uvede katedra ni manje ni više nego turizma..
da su eugeniku izučavali pa da kažeš
promoter promoter 11:27 02.11.2023

Re: kad je vec blog o roditeljima i turistima

newimprovedtadejus
dragosevacsutra
da odgovorim profesionalnim 'turistima' i ovde. za svaki slucaj...



andja

pa upravo sam dala primer, kako jesu,...ti si imao mamu i tatu na prvom mestu u pravom trenutku i na pravoj strani.


cekaj bre dronfuljo ne pokusavaj da mi brises komentare - jer ce se pojaviti na drugom mestu. o banovanju da ne pricamo.

dakle dronfuljo neopevana ko mi je bio veza '99? cale sigurno nije jer je umro '96.
dakle za uzimanje pokojnih roditelja u usta od sad pa na dalje si dronfulja.

dakle turisticko govno - zbog tebe i takvih kao ti su ti osnovali katedru. zbog tebe i takvih kao ti je moj cale zbog toga trpeo progon na faksu. jer se borio svim silama da to spreci.

dronfuljo neopevana.

DAKLE NE VERUJEM - TI SI ME PO TRECI PUT BANOVALA

nemoj slucajno da ovo obrises jer ce se pojaviti opet ne samo ovde vec i na svim aktivnim blogovima .

da ti brises moj odgovor o mojim pokojnim roditeljima, a da tvoja prozivka ostane?
nece da moze.

dronfuljo, jasno?

sad, cibe!



edit: haha bio sam u pravu, eno je vec ga obrisa. izgleda da cu morati opet da se odbanujem




čekaj ćale ti se svim silama borio da se sprječi osnivanje nove katedre na fakultetu i ti se time hvališ?!?
wtf?
kakav je ovo paralelni univerzum u kom se treba svim silama boriti da se ne uvede katedra ni manje ni više nego turizma..
da su eugeniku izučavali pa da kažeš

Turizma!?
Na Prirodno-matematičkom fakultetu?
Jebote, pa zar nisu imali neki fakultet za marketing u menadžmentu (i slične nauke za gubljenje vremena) da dokrpe i taj turistički smer tamo?
A ne na Prirodno-Matematičkom.
dragosevacsutra dragosevacsutra 15:25 02.11.2023

Re: kad je vec blog o roditeljima i turistima

čekaj ćale ti se svim silama borio da se sprječi osnivanje nove katedre na fakultetu i ti se time hvališ?!?
wtf?


odjebi
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 15:36 02.11.2023

Re: kad je vec blog o roditeljima i turistima

dragosevacsutra
čekaj ćale ti se svim silama borio da se sprječi osnivanje nove katedre na fakultetu i ti se time hvališ?!?
wtf?


odjebi


pa brate ti se upljuva da to svoje ponavljaš pedeset puta a ovamo sad kao šta oćeš (da ne kažem ovo na o)..
ajde da si jednom rekao, ni prvi ni poslednji glup komentar..
dragosevacsutra dragosevacsutra 17:05 02.11.2023

Re: kad je vec blog o roditeljima i turistima

odjebi
magnus magnus 19:49 02.11.2023

Re: kad je vec blog o roditeljima i turistima

Turizma!?
Na Prirodno-matematičkom fakultetu?

ih pa diplomiranom kelneru treba neeuklidska matematika .
freehand freehand 20:02 02.11.2023

Re: kad je vec blog o roditeljima i turistima

magnus
Turizma!?
Na Prirodno-matematičkom fakultetu?

ih pa diplomiranom kelneru treba neeuklidska matematika .

Uz opsesije Titom, Jugoslavijom i samoupravljanjem imaš i opsesiju kelnerima. Mada si u konkretnom slučaju u pravu, makar da je PMF-u trebala lova a taj smer bio način da se nešto namakne.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 20:31 02.11.2023

Re: kad je vec blog o roditeljima i turistima

magnus
Turizma!?
Na Prirodno-matematičkom fakultetu?

ih pa diplomiranom kelneru treba neeuklidska matematika .


magnuse nije valjda da ni ti ne znaš da se na prirodno mf-u izučava i geografija..
a da ako već oćeš nekog da obrazuješ za turizmologa valjda treba da ga naučiš geografiji..
a da je to onda lakše tamo gdje tih geografa već ima nego negdje drugo..
pa jel moguće ljudi da ste vi baš toliki ignoramusi.. kako je to moguće?
vi svi vjerujete da se na pmf-u uči samo matematika?
a šta ste vjerovali da je to prirodno u toj priči? prirodna matematika?
magnus magnus 20:34 02.11.2023

Re: kad je vec blog o roditeljima i turistima

freehand
magnus
Turizma!?
Na Prirodno-matematičkom fakultetu?

ih pa diplomiranom kelneru treba neeuklidska matematika .

Uz opsesije Titom, Jugoslavijom i samoupravljanjem imaš i opsesiju kelnerima. Mada si u konkretnom slučaju u pravu, makar da je PMF-u trebala lova a taj smer bio način da se nešto namakne.

uz tvoju ppsesiju ba markiraš moje opsesije ,cjepidlačenjem sitnica ne vidiš bit ,a relativizacijom sadašnje politike "sveta" ne vidiš nasljeđene probleme srpske politike

freehand freehand 20:39 02.11.2023

Re: kad je vec blog o roditeljima i turistima

magnus
freehand
magnus
Turizma!?
Na Prirodno-matematičkom fakultetu?

ih pa diplomiranom kelneru treba neeuklidska matematika .

Uz opsesije Titom, Jugoslavijom i samoupravljanjem imaš i opsesiju kelnerima. Mada si u konkretnom slučaju u pravu, makar da je PMF-u trebala lova a taj smer bio način da se nešto namakne.

uz tvoju ppsesiju ba markiraš moje opsesije ,cjepidlačenjem sitnica ne vidiš bit ,a relativizacijom sadašnje politike "sveta" ne vidiš nasljeđene probleme srpske politike


Znao sam da nešto krupno mašim kad god vidim da gađaš Tita, samoupravljanje i Jugoslaviju a ja ne vidim ontološke dubine i visine iza toga skrivene.
dragosevacsutra dragosevacsutra 21:08 02.11.2023

Re: kad je vec blog o roditeljima i turistima

ih pa diplomiranom kelneru treba neeuklidska matematika .



magnus magnus 21:17 02.11.2023

Re: kad je vec blog o roditeljima i turistima

a šta ste vjerovali da je to prirodno u toj priči?

ceđena pomoranđa
cmix909 cmix909 22:21 02.11.2023

Re: kad je vec blog o roditeljima i turistima

promoter

Turizma!?
Na Prirodno-matematičkom fakultetu?...

Da, ali turizam je bio u zgradi Filoloskog, gde su bile i biologija (klasicna i molekularna) i geografija -- koju su valjda i „turisti“ morali da izuce. A ukoliko bi im se posle, u praksi, dogodilo da se zajedno sa gostima ipak pogube u magli, mogli su da se oslone na svoje znanje domorodackih jezika opet steceno na pravom mestu. Znaci, sve to i te kako ima smisla.
shmoo shmoo 23:30 02.11.2023

Re: kad je vec blog o roditeljima i turistima

cmix909
promoter

Turizma!?
Na Prirodno-matematičkom fakultetu?...

Da, ali turizam je bio u zgradi Filoloskog, gde su bile i biologija (klasicna i molekularna) i geografija -- koju su valjda i „turisti“ morali da izuce. A ukoliko bi im se posle, u praksi, dogodilo da se zajedno sa gostima ipak pogube u magli, mogli su da se oslone na svoje znanje domorodackih jezika opet steceno na pravom mestu. Znaci, sve to i te kako ima smisla.


Јесте, у праву си. Поуздано знам да су ови са просторног планирања (Географски факултет) имали предавања у згради Филолошког.

И тешко је похватати све те селидбе разних факултета кроз деценије.

Моја сестра (1950. годиште) студирала енглески у првој половини седамдесетих тако што су јој предавања итд. били у згради Рударско-геолошког факултета (!) преко пута Јевремовца, у шрех. А пошто је у међувремену Филолошком факултету додат онај новији део зграде што излази на Кнез Михајлову, моја жена 14 година млађа од моје сестре) студирала је енглески у тој новој згради Филолошког.

И било је и има тога и данас на Београдском универзитету подоста.

Ја сам се, брате, одмах са студијама закуцао у Капетан Мишином здању (ту ми је била и катедра) као и студенти 100 година пре мене па сам нека предавања и вежбе (мала група - лингвистика) имао у кабинету Ђуре Даничића, у фотељама уз кафицу са професорима...

Ту сам тако и дипломски рад бранио.

crossover crossover 06:07 03.11.2023

Re: kad je vec blog o roditeljima i turistima

magnus
a šta ste vjerovali da je to prirodno u toj priči?

ceđena pomoranđa


Цеђена поморанџа и Риманова зета-функција.
promoter promoter 10:09 03.11.2023

Re: kad je vec blog o roditeljima i turistima

shmoo

...

И било је и има тога и данас на Београдском универзитету подоста.

Ја сам се, брате, одмах са студијама закуцао у Капетан Мишином здању (ту ми је била и катедра) као и студенти 100 година пре мене па сам нека предавања и вежбе (мала група - лингвистика) имао у кабинету Ђуре Даничића, у фотељама уз кафицу са професорима...

Ту сам тако и дипломски рад бранио.


Gospodstvo se prepozna.
Nikada ne bledi.
bayareaaaa bayareaaaa 09:38 02.11.2023

Boze sacuvaj

Ma svi oni lepo na treba na psiho lecenje u medtim.rs

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana