Istorija| Moj grad| Muzika| Nostalgija| Život

Zvizduci koji znace

jednarecfonmoi RSS / 08.11.2023. u 21:50

"K'o nekad u osam i sad prodjem ulicom tvojom
I stanem sam pod prozor tvoj.
Ponekad u osam i sad zvizdim ulicom tvojom,
I stanem  sam pod prozor tvoj.”


Pevao je Djordje Marjanovic a “djokisti” umirali od srece i pevusili hiljadu puta ovu pesmu. Devojke su zamisljajle  njega da ide ulicom kojom  mirisu lipe i peva za nju, izabranu.

U ulici Kralja Milana, kada Beogradjanka jos nije postojala ni kao ideja, dozivalo se ispod prozora posebnim zvizducima koji su bili kao tajne sifre strogo zatvorenog drustva. Na taj zvizduk se ostavljalo sve sto se u tom trenutku radilo, i sa velikom brzinom se trcalo na prozor ili se gledalo preko ograde izmedju unutrasnjih dvorista da se vidi sta je u planu za taj dan.
Saznajem da su i mnogo mladje generacije na Konjarniku isto imale svoje “zvizduk ekipe” ako mogu da ih tako nazovem.

A ono sto vezuje zvizduk koji datira iz Beograda pedesetih, dakle od pre nekih sedamdeset godina i taj, eto, sa Konjarnika godinama kasnije, je da je to melodija koja se ne zaboravlja i kad pitas kako zvuci, iz topa ga “izvuce” bez greske.

To su zvizduci koji sluze za okupljanja.

Postoje i oni koji sluze samo da se pokaze umece zvizdanja sa cetiri prsta u ustima, po dva sa svake strane. Verovatno se koriste na utakmicama. Moja jedna baba-tetka koja je hodala pravih ledja i oblacila se sa ukusom, obozavala je da u parku gde seta fini svet, zvizne na taj nacin, svi se okrenu i nista im nije jasno jer vide samo damu u godinama kako mirno seta pod ruku sa suprugom.

A zvizduk koji su devojke i zene navodno mrzele je onaj koji se skoro nikad vise ne cuje sem u starim crtanim filmovima. To je zvuk odusevljenja jer ulicom prolazi lepa zena koja hoda tako zavodljivo da samo zvizduk moze da izrazi odusevljenje onog koji je posmatra dok polako zamice za ugao jednog suncanog beogradskog popodneva

Tagovi



Komentari (631)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

maksa83 maksa83 08:15 09.11.2023

Re: A zvizduk koji su devojke i zene navodno

maxo, tess, angie, zoja,tess, da li ste ikad slusali cocteau twins?

Jes ali nikad dalje od Lorelei i još par, samo to da su napravili pa je dosta.

Omiljena mi je Bluebeard, što jesu malo kasniji radovi ali tako je kako je.



P.S. Otkud ideja da Cocteau Twins nisu baš poznati?
tessa1 tessa1 08:16 09.11.2023

Re: A zvizduk koji su devojke i zene navodno

vazno je da je ona pomenula nas specijalce.


Ma dobila bi ona u njegovoj skripti u svaku rupu po jedan kurac da mu oči vadi ratom u Bosni, baabom i porijeklom, ne trigeruje nas špagetama i receptima, mamu joj bre jebem koja je okotila stvora vidi samo šta radi iz bloga u blog..


Jednareč, mene banuj, ne prenemaži se.

promoter promoter 08:31 09.11.2023

Re: A zvizduk koji su devojke i zene navodno

apacherosepeacock
maksa83
Kakav si ti seksista postao.

Čuj postao ... ostao.

Ako misliš da ishod i tumačenje nabacivanja nije određeno time KO se KOME nabacuje onda te molim da pošalješ sliku neba na tvojoj planeti.



Sladjane Picicu izadji iz Maxe..

Pa da uđe u tebe!
promoter promoter 08:39 09.11.2023

Re: A zvizduk koji su devojke i zene navodno

jednarecfonmoi
doooooobro!

:)

moracu da ZAZVIZDIM kao sudija na utakmici.

pa stvarno , zar nemate nista na temu zvizdanja kao tajnog koda. kapiram da je tema trivijalna i koga to zanima vise, ali sto da budu svi komentari rasprava.

ne znam da li mnogo trazim, mozete i muziku neku koja ima veze sa blogom.

ne mogu da kazem, i ja sam se posle raspravljala kod jingsa ali sam i napisala na pocetku u vezi same teme.

iskrena da budem, ne osecam se sjajno kad glumim cuvara reda, ali racunam na vasu uvidjavnost.

hvala lepo.

stavicu sad jednu pesmu od grupe koju retko ko zna a ja volim.

makso,angie, tess, ne znam zasto, ali mislim da ims sanse da neko od vas zna za njih ovog jutra sto bi me obradovalo.

Ajde, što bi rekli u Bosni, ne zajebaji!
Pusti narod neka razgovara.
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 08:50 09.11.2023

Re: A zvizduk koji su devojke i zene navodno

maksa83
pa stvarno , zar nemate nista na temu zvizdanja kao tajnog koda. kapiram da je tema trivijalna i koga to zanima vise, ali sto da budu svi komentari rasprava.

Jasizvinjavam ali meni je prva asocijacija na Zvižduk u 8 Đoke Marijanovića veliki beli papagaj (mislim da je to ona bela nimfa) jednog drugara (koji se ovde čak pojavio jednom) koji je umeo da zviždi tu pesmu.

Pored toga kad kreneš da mu zviždiš moravac umeo je da ga igra tako što skakuće levo desno na onoj prečki u kavezu.

Verujem da je u ovo teško poverovati ali ni ja ne bih verovao da to nisam video svojim očima, doduše ima tome baš puno godina papagaj verovatno nije među živima, duša nek mu počiva u miru.



stvarno si me odusevio sa ovom pricom makso <3 i ulepsao jutro. ja verujem, imala sam rozenkolisa, oni kreste, ali svasta umeju da nauce, dolazio je na poziv i spavao na ledjima u mojoj ruci,ponekad. kako onda da ne poverujem u nimfu “ djokistu”
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 08:53 09.11.2023

Re: A zvizduk koji su devojke i zene navodno

maksa83
maxo, tess, angie, zoja,tess, da li ste ikad slusali cocteau twins?

Jes ali nikad dalje od Lorelei i još par, samo to da su napravili pa je dosta.

Omiljena mi je Bluebeard, što jesu malo kasniji radovi ali tako je kako je.



P.S. Otkud ideja da Cocteau Twins nisu baš poznati?


hvala i za ovo makso.

pa pomislila sam da ti znas, bilo mi je logicno, ali x puta, onako kroz zivot, ako sam nekog pitala, nije bas nailazilo na odgovor.
predatortz predatortz 08:55 09.11.2023

Re: A zvizduk koji su devojke i zene navodno

pa stvarno , zar nemate nista na temu zvizdanja


Nemam!
Pričao sam jedared da su glavni muški uzori mog detinjstva bile moje dvije mačo babe.
Sa svima si mogao da se zajebavaš, sa njima jok! Maminu mamu je moj deda, čovek po čijem životu bi se mogla snimiti takva drama da ni najtvrđe srce ne bi ostalo neganuto, zvao žandarmerijski narednik.
Ali ni on, koji je prošao sito i rešeto, nije smeo to pred njom da kaže, nego veoma prilagođenim glasom, sa bezbedne udaljenosti.

Elem, obe moje babe u pogledu zviždanja su imale isti stav:

Ne zviždi!

Nema objašnjenja, nema rasprave, nema pitanja zašto...

Ne zviždi!

Tačka!

A ako tu radnju ne savladaš u detinjstvu, ostaješ amater do kraja života. Tako i ja, n' umem da valja...

Što se zviždanja za ženama/devojkama tiče, to me asocira na mosničku jaliju (Mosnik je deo Tuzle po čuvenju nalik svim stereotipima o Zemunu), tako da mi je ta radnja strana i prilično antipatična, kao i oni koji je upražnjavaju.


maksa83 maksa83 08:56 09.11.2023

Re: A zvizduk koji su devojke i zene navodno

kako onda da ne poverujem u nimfu “ djokistu”

Ako može da igra na Elvisa što ne bi i moravac.


tessa1 tessa1 08:57 09.11.2023

Re: A zvizduk koji su devojke i zene navodno

Pusti narod neka razgovara.




Slikovito, zadržah se oko stvora neplanirano jutros,

trigeruje nas paštetom, Maksu Argetom (kaže da on nije jeo pravu Argetu u Sloveniji jer ti ljudi kod kojih je bio mora da su neki došljaci, ili su nelečeni, seljoberija, misli na Srbe iz Bosne, puno ih tamo ima), a nas podučava šta su mine, šta je rat, kako izgleda tijelo bez udova, koliko krvi se izgubi, ko je za to kriv i šta je gasna komora za inkluzivce i koliko djelotovorna, i šta je njemački antifašizam, jesi li izBosne, bona, jel ti babo Bosanac?, seseljovac i itd..







jednarecfonmoi jednarecfonmoi 09:25 09.11.2023

Re: A zvizduk koji su devojke i zene navodno

predatortz
pa stvarno , zar nemate nista na temu zvizdanja


Nemam!
Pričao sam jedared da su glavni muški uzori mog detinjstva bile moje dvije mačo babe.
Sa svima si mogao da se zajebavaš, sa njima jok! Maminu mamu je moj deda, čovek po čijem životu bi se mogla snimiti takva drama da ni najtvrđe srce ne bi ostalo neganuto, zvao žandarmerijski narednik.
Ali ni on, koji je prošao sito i rešeto, nije smeo to pred njom da kaže, nego veoma prilagođenim glasom, sa bezbedne udaljenosti.

Elem, obe moje babe u pogledu zviždanja su imale isti stav:

Ne zviždi!

Nema objašnjenja, nema rasprave, nema pitanja zašto...

Ne zviždi!

Tačka!

A ako tu radnju ne savladaš u detinjstvu, ostaješ amater do kraja života. Tako i ja, n' umem da valja...

Što se zviždanja za ženama/devojkama tiče, to me asocira na mosničku jaliju (Mosnik je deo Tuzle po čuvenju nalik svim stereotipima o Zemunu), tako da mi je ta radnja strana i prilično antipatična, kao i oni koji je upražnjavaju.




jao,predator, macho babe ne zvizdi!!!!

. moram da ti kazem nesto. u mojoj familiji su postojale neke baba tetke pod nadimkom( tajnim) gestapo babe. smarale sa zategnutim carsafima da drhte, pravim drzanjem za stolom, kasicicama koje ne smeju da bodu oci i nekim secerom iz srebrne cinije koji ne sme da se prospe ni mrvica na sto.
nisam znala za taj deo mostara, u stvari, nikad nisam ni bila u mostaru:/

ali ne smem da se smejem na tvoje fore, ubice me tess. moram samo na tasine.

tessssss, ne ljuti se, zezam te malo.
da te banujem, jok ja, ali ako mislis da je ovo stvarno previse ruzno da izadje iz tebe, ti sama obrisi.

znam da mi neces poverovati, ali ovo je ziva istina, znam da sam tadejku napicila nesto kao odgovor ali vise se ne secam zasto je dotle doslo da bas svasta kazem.

razmisljala bih ovog jutra ipak o maksinim nimfama sto pevuse
predatortz predatortz 09:29 09.11.2023

Re: A zvizduk koji su devojke i zene navodno

nisam znala za taj deo mostara, u stvari, nikad nisam ni bila u mostaru:/


Tuzla, zapravo.
Colin_bgd Colin_bgd 09:31 09.11.2023

Re: A zvizduk koji su devojke i zene navodno

da li ste ikad slusali cocteau twins?

Ko nije slusao Cocteau Twins nije ziveo...

Gledao sam ih, nije da se hvalim ali fakticki je tacno, negde na Heaven or Las Vegas turneji pre vise od 30 godina, ne secam se vise tacno gde, osim da je bilo negde ovde u Londonu...




jednarecfonmoi jednarecfonmoi 09:33 09.11.2023

Re: A zvizduk koji su devojke i zene navodno

maksa83
kako onda da ne poverujem u nimfu “ djokistu”

Ako može da igra na Elvisa što ne bi i moravac.





dakle, da ne verujes, pogotovo poslednji minut kad trese glavom.

kakadu

ali mnogo su osetljivi i ako nemapaznju,
ocupaperje sam sebi
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 09:54 09.11.2023

Re: A zvizduk koji su devojke i zene navodno

predatortz
nisam znala za taj deo mostara, u stvari, nikad nisam ni bila u mostaru:/


Tuzla, zapravo.



izvini molim te, najiskrenije.

ma sminkam se, citam blog, odgavaram na telefone, dozivam se po kuci i eto.
predatortz predatortz 09:56 09.11.2023

Re: A zvizduk koji su devojke i zene navodno

izvini molim te, najiskrenije.

Ništa sporno, samo faktografije radi...
solo solo 10:14 09.11.2023

Re: A zvizduk koji su devojke i zene navodno

makso,angie, tess, ne znam zasto, ali mislim da ims sanse da neko od vas zna za njih ovog jutra sto bi me obradovalo.


Nekako je bilo za očekivati čuti od tebe ovo pitanje.

Naravno pitaš pogrešne ljude, jasno i zašto.

Kako god. da si pazila na času i da nisi blondirano površna naletela bi na njihove klipove koje sam kačio ali hu kerz!

Evo, pošto si predstavnca antibanovanja filozofije uložiću malo truda na tvoju i ostale edukacije.

Nemoj da te zbuni This mortal coil, to je samo deo projekta.





Još daleke 2008 kada je ovo mesto ličilo na nešto Srđan je postavi sjajan blog na ovu temu.

Evo ti malo priseta.

http://blog.b92.net/text/2401/This-mortal-coil/


p.s.

M'da zna da bude često.......ovog puta se slažem sa Colin_bgd

Ko nije slusao Cocteau Twins nije ziveo...


A dok stignemo do Dead Can Dance....
angie01 angie01 10:22 09.11.2023

Re: A zvizduk koji su devojke i zene navodno

iskrena da budem, ne osecam se sjajno kad glumim cuvara reda, ali racunam na vasu uvidjavnost.

hvala lepo.

stavicu sad jednu pesmu od grupe koju retko ko zna a ja volim.

makso,angie, tess, ne znam zasto, ali mislim da ims sanse da neko od vas zna za njih ovog jutra sto bi me obradovalo.


evo, ja stvarno ne znam u cemu je trip,..dolazi ova sludjena i bez bilo kakvog razloga odradjuje svoju terapiju tako sto mi hebe mrtvu majku koja me okotila
, to su valjada neke uobicajene gadosti iz njenog kraja, ispisuje neke komentare pune ruznog ucitavanja, navodno analizira moj razgovor sa nekim drugim, koji je se ne tice,..a ti se ponasas, kao e dobro, budite dobri i jos nas sve zajedno pozivas da nesto kacimo, odgovaramo,...i sve kao tralalalalala,

ludilo mozga bloga B92.
zoja444 zoja444 10:34 09.11.2023

Re: A zvizduk koji su devojke i zene navodno

zeno, glupa si ko kurac, pardone maj frenc. imas pp pa masturbiraj tamo. ne, ti si jos i egzibicionista a mi smo ovce. tessa, ona je rodjena bez empatije. ne mozes iz niceg da stvoris nesto.
predatortz predatortz 10:36 09.11.2023

Re: A zvizduk koji su devojke i zene navodno

, to su valjada neke uobicajene gadosti iz njenog kraja,


E vidiš, ovo je možda i veća gadost, samo umivenija na prvi pogled.

Ona je opljunula tebe, veoma gadno, pogano i kao što im i rekoh to već deluje malo jezivo.

Ti si to njeno, podvlačim - njeno, pripisala celom kraju, kao to je kod njih uobičajeno...

Ne, to "kod njih, u njihovom kraju" nije uobičajeno, a ovo što ti radiš je targetiranje cele jedne mikropopulacije, davanjem paušalnih procena o tome "kakvi su oni".

A to "oni su svi takvi", vodi u zna se šta.
angie01 angie01 10:45 09.11.2023

Re: A zvizduk koji su devojke i zene navodno

E vidiš, ovo je možda i veća gadost, samo umivenija na prvi pogled.


kako to mislis, ja ovde nikada nisam cula, da je neko nekome rekao, hebem ti majku, koja te okotila, ili nije te okotila srpska cka...


Ti si to njeno, podvlačim - njeno, pripisala celom kraju, kao to je kod njih uobičajeno...


mozda ti to tako citas, ja evo objasnila,...oko toga samo se vec toliko sporili, ja ne mislim da ste ti i ona neki predstavnici, iako se tako predstavljate i pozivate na svoj narod...znaci, ne analiziraj ti sada moje reci,...meni je ovo sve van pameti.


A to "oni su svi takvi", vodi u zna se šta.


a u sta vodi ovo sto sam malopre pomenula, necu opet,...bolesni treba da se lece, a ne da se izivljavaju u javnom prostoru,...hebote, ova druga me kune po blogovima, ja se njoj uopste ne obracam, pa jeste li vi normalni,...jedino sto nije upoznata, da se takve kletve vracaju posiljaocu.
predatortz predatortz 10:47 09.11.2023

Re: A zvizduk koji su devojke i zene navodno

ja ne mislim da ste ti i ona neki predstavnici


Ja predstavljam sebe i nikada nisam tvrdio suprotno. Kao što nikad nisam tvrdio da to što ti zastupaš to su valjada neke uobicajene gadosti iz njenog kraja .
Takve generalizacije činiš ti.
tessa1 tessa1 10:48 09.11.2023

Re: A zvizduk koji su devojke i zene navodno

Ona je opljunula tebe, veoma gadno, pogano i kao što im i rekoh to već deluje malo jezivo.


Ma to nije ništa,

stojim iza svake svoje riječi, i nije ništa vjeruj mi šta ja njoj mislim i koliko me pretrigerovala, sistematski i dugo me trigerovala,

I sad se pretvorilo u želju da je u to što je pretrigerovala, sa čime se poigravala, sprdala, uvučem iako znam da ona tome nije dorasla,

Njen maximum ljudski i intelektualni, emocionalni nije moj minimum, ali ona trigeruje traumu, tome nije dorasla, svjesna sam, i ne bih imala milosti..



Ordinara kuja virtuelno, sudi, osuđuje i kuraži se, nema šanse da bi ovakav stvor egzistirao među ljudima i da je do sada neka Srpkinja iz Bosne nije istresla iz gaća..
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:50 09.11.2023

Re: A zvizduk koji su devojke i zene navodno

maksa83
Kakav si ti seksista postao.

Čuj postao ... ostao.

Ako misliš da ishod i tumačenje nabacivanja nije određeno time KO se KOME nabacuje onda te molim da pošalješ sliku neba na tvojoj planeti.


realno tim zviždukom mora bi stvarno biti Brad Pitt pa da normalna cica na to kaže joj baš je super..
a ako ćemo o nebu nad našom planetom ja sam jednom prolazila onim uskim ostrvom tramvajske stanice ispod ekonomskog fakulteta i tip mi je na pola metra od uva zakroktao..
slutilo je da je bila neka masna njuška a realno sam se jedva suzdržala da samo prođem a ne prasnem u smijeh..
tessa1 tessa1 10:50 09.11.2023

Re: A zvizduk koji su devojke i zene navodno

zeno, glupa si ko kurac, pardone maj frenc. imas pp pa masturbiraj tamo. ne, ti si jos i egzibicionista a mi smo ovce. tessa, ona je rodjena bez empatije. ne mozes iz niceg da stvoris nesto.

Zoja, sve što te ne stavlja u koš sa njom, shvati kao dar, blagoslov.
angie01 angie01 10:53 09.11.2023

Re: A zvizduk koji su devojke i zene navodno

Takve generalizacije činiš ti.

objasnila sam ti, ili razumi, ili nemoj,...svakako je bolestina stigla od nje,...iz cista mira,...da se bavim terapijom ljudi, koji ocigledno imaju ozbiljne probleme ali zato nemaju kocnice da ih manifestuju- necu,...ovo je postalo ustanova za izivljavanje.

sto se tice tvoje nepotrebne pogodjenosti- toliko puta si upucivao kritike ovome ovde, jos uporedjujuci sa svojim boljim zavicajem-sto ja nikada nisam radila- da bi sada imao problem sa necim, sto to ne znaci.

edit:a vidis, da i sama insistira na tome, ponosna.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:57 09.11.2023

Re: A zvizduk koji su devojke i zene navodno

angie01
Dobro to zviždanje je i meni oduvek bilo najblaže rečeno bezveze. Ali imao sam recimo prilike da (radnja NL) doživim sledeće, na moj kompliment "kako su ti lepe (crvene) cipele" dobio "Drakulooo skloni se", da bih na isti kompliment upućen drugoj ženskoj osobi (i prilici i vremenu) dobio (maltene u suzama) "jao, ceo dan niko nije primetio da imam nove cipele" (slučajno takođe crvene). U oba slučaja osobe koje poznajem.


pa dobro, to prenemaganja nekih zena, koje ne umeju da prime kompliment, moze da bude bas bez veze.


ma jok, što mu držiš stranu..
prva je lijepa druga je ružna..
u principu klinki od 17 godina će se nabacivati i ako je ružna ko lopata.. još ako uz 17 godina idu i lijepe obline ihaaaaaaaa..
ako se nesretnica još i zaljubila pa malo počešljala e ne bi li privukla pažnju tog nekog onda će x budala da zaključi da ona to zbog njih pa tek onda kad se zaobadaju..
to jako brzo prestane biti simpatično..

a ljudi često oće da zanemare kontekst
predatortz predatortz 10:59 09.11.2023

Re: A zvizduk koji su devojke i zene navodno

sto se tice tvoje nepotrebne pogodjenosti-


Ne, nisam pogođen. Čak, na sasvim drugim krajevima Bosne smo, nismo ni blizu.
Ovako bih reagovao da je Tess iz Pirota, sa kojim baš nikakve povezanosti nemam.

toliko puta si upucivao kritike ovome ovde,


Da! Sa punim pravom koje proističe iz mog srpskog državljanstva i statusa aktivnog stanovnika ovog grada, evo već duže od četvrt veka, zapravo duže od polovine mog života.

Ti bi mi uskratila to pravo? Jer, stalno potenciraš to kako ja nisam rođen ovde a eto nešto komentarišem...
maksa83 maksa83 11:02 09.11.2023

Re: A zvizduk koji su devojke i zene navodno

realno tim zviždukom mora bi stvarno biti Brad Pitt pa da normalna cica na to kaže joj baš je super..

O jeblomajku ne pričamo o zvižduku u ovoj niti diskusije nego o udvaranju, pogledaj gore. Ne znam da li sam otkrio nešto fundamentalno novo ali sudeći po fidbeku reklo bi se da je ideja da su privlačni ljudi privlačniji od neprivlačnih i da će imati više uspeha u udvaranju ovde primljena kao prilično kontraverzna, možda ispadne i neki PhD od toga...

Inače kada se snimao film Diplomac Robert Redford je žaaarko želeo da igra glavnu mušku ulogu, onu koju je dobio Dastin Hofman - lika koji je pomalo nesnađen sa ženama, i baš zapeo da igra on da igra on da igra dajdajdajmeni ... na šta mu je režiser Majk Nikols konačno rekao "Bob ... hajde pogledaj se u ogledalu i reci da li vidiš nekog ko ima problem da nađe devojku?".
angie01 angie01 11:04 09.11.2023

Re: A zvizduk koji su devojke i zene navodno

ma jok, što mu držiš stranu..
prva je lijepa druga je ružna..


ne mora da znaci,...imas zena koje prosto ne umeju da odreaguju kako treba, kada im neko uputi kompliment-koliko sam shvatila, bilo je samo to- pa onda imaju neke nabusite reakcije,...nema veze da l je lepa, utoliko pre je komicno da se obrusava ne nesto sto je samo "znak paznje".

ono sto sam na prvu previdela, je muvanje na poslu, od cega je pocela rasprava,...meni je to prilicno naporna situacija, ako prelazi granicu,...jer moram tu da dodjem i sutra,...da l su dvoje kliknuli, je sasvim druga stvar, u bilo kom okruzenju, sve drugo je neprijatno i smarajuce.

ja ne znam zasto postoji fama da zene vole ta udvaranja naokolo- pa ne vole.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:08 09.11.2023

Re: A zvizduk koji su devojke i zene navodno

maksa83
realno tim zviždukom mora bi stvarno biti Brad Pitt pa da normalna cica na to kaže joj baš je super..

O jeblomajku ne pričamo o zvižduku u ovoj niti diskusije nego o udvaranju, pogledaj gore. Ne znam da li sam otkrio nešto fundamentalno novo ali sudeći po fidbeku reklo bi se da je ideja da su privlačni ljudi privlačniji od neprivlačnih i da će imati više uspeha u udvaranju ovde primljena kao prilično kontraverzna, možda ispadne i neki PhD od toga...

Inače kada se snimao film Diplomac Robert Redford je žaaarko želeo da igra glavnu mušku ulogu, onu koju je dobio Dastin Hofman - lika koji je pomalo nesnađen sa ženama, i baš zapeo da igra on da igra on da igra dajdajdajmeni ... na šta mu je režiser Majk Nikols konačno rekao "Bob ... hajde pogledaj se u ogledalu i reci da li vidiš nekog ko ima problem da nađe devojku?".


ma naravno .. ovo naskovo bi se dalo sažeti sa prva je lijepa, druga je ružna (ove što različito reaguju na kompliment upućen cipelama)..
a ima i ono kad dr haus liječi već nekog ružnjikavog muža bomba cice pa kaže 9s merry 9s, 6s merry 6s, something's wrong here..
taki smo ljudi, šta da se radi


angie01 angie01 11:10 09.11.2023

Re: A zvizduk koji su devojke i zene navodno

ali sudeći po fidbeku reklo bi se da je ideja da su privlačni ljudi privlačniji od neprivlačnih i da će imati više uspeha u udvaranju ovde primljena kao prilično kontraverzna,


stvar je u tome- sada kada sam shvatila o cemu ste poceli- da udvaranje na poslu, nije isto sto i neko drugo muvanje i prilicno je neprijatna stvar,...pa i sa Bred Pitom, ako taj neko to ne zeli.

a druga stvar,...ne znam sto zameras zenama da se loze na frajere, pa ni ti se ne okreces za neatraktivnim zenama...mislim na decke in general.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:10 09.11.2023

Re: A zvizduk koji su devojke i zene navodno

angie01
ma jok, što mu držiš stranu..
prva je lijepa druga je ružna..


ne mora da znaci,...imas zena koje prosto ne umeju da odreaguju kako treba, kada im neko uputi kompliment-koliko sam shvatila, bilo je samo to- pa onda imaju neke nabusite reakcije,...nema veze da l je lepa, utoliko pre je komicno da se obrusava ne nesto sto je samo "znak paznje".

ono sto sam na prvu previdela, je muvanje na poslu, od cega je pocela rasprava,...meni je to prilicno naporna situacija, ako prelazi granicu,...jer moram tu da dodjem i sutra,...da l su dvoje kliknuli, je sasvim druga stvar, u bilo kom okruzenju, sve drugo je neprijatno i smarajuce.

ja ne znam zasto postoji fama da zene vole ta udvaranja naokolo- pa ne vole.


ne bi ja tu nabusitost na prvu prezirala.. kod nas je udvaranje uvijek bilo pomalo agresivno..
neki odmbrambeni mehanizam je po meni ok i sad što će povremeno da se opeče i neki ništa nesluteći iskreni džentlmen koji je samo htio da bude ljubazan.. dešava se..
angie01 angie01 11:12 09.11.2023

Re: A zvizduk koji su devojke i zene navodno

Ti bi mi uskratila to pravo?


ne znam vise o cemu pricas...samo ti rekoh, da nisi na pravom putu, a da to sto mi zameras, upravo ti radis.
angie01 angie01 11:20 09.11.2023

Re: A zvizduk koji su devojke i zene navodno

ne bi ja tu nabusitost na prvu prezirala.. kod nas je udvaranje uvijek bilo pomalo agresivno..
neki odmbrambeni mehanizam je po meni ok i sad što će povremeno da se opeče i neki ništa nesluteći iskreni džentlmen koji je samo htio da bude ljubazan.. dešava se..


pa ne prezirem, nekako mi je nepotrebna,...i jednako kako je neprijatna ta agresivnost u udvaranju o kojoj pricas, blesava je situacija potpunog nerazumevanja.

ja sam radila u muskom kolektivu- i nemam primJedbi...bila sam mazena i pazena,...i danas smo u kontaktu, nekima sam kumovala,...

na spratu ispod je bio cisto zenski kolektiv-majkomilosrdna,....licno nisam imala nikakvih problema, al sam tu ulazila jednom godisnje:).
predatortz predatortz 11:21 09.11.2023

Re: A zvizduk koji su devojke i zene navodno

angie01
Ti bi mi uskratila to pravo?


ne znam vise o cemu pricas...samo ti rekoh, da nisi na pravom putu, a da to sto mi zameras, upravo ti radis.


Pojednostaviću.

rekla si da su svi ljudi iz Tessinog kraja isti i da im je neprikladan način komunikacije normalan.
To je bezobrazluk!
Jednak onome kada bi neko hipotetički tvrdio da su svi beograđani isti, da komuniciraju na isti način vređajući ljude i da je to odlika tog kraja.

Drugi aspekt je da ti meni, državljaninu Republike Srbije i stanovniku Beograda, sa uredno prijavljenom adresom i uredno izmirenim obavezama, uporno spočitavaš to što komentarišem neke stvari koje mi se ne dopadaju, pazi sad u MOM GRADU, gradu u kojem živim pola svog života.
Jer, ti smatraš da ja nemam pravo na to budući da sam rođen u Tuzli.

To ne samo da je bezobrazluk, to je najočigledniji primer palanačkog ponašanja. Tebe i nekih drugih, ali nikako NE SVIH, kao što ti Tessin istup pokušavaš da pripišeš SVIM STANOVNICIMA njenog kraja.

Eto, jednostavnije ne mogu...
angie01 angie01 11:23 09.11.2023

Re: A zvizduk koji su devojke i zene navodno

rekla si da su svi ljudi iz Tessinog kraja isti


nisam to rekla-i tu se zavrsava nastavak ovog smaranja.
Milan Novković Milan Novković 11:28 09.11.2023

Re: A zvizduk koji su devojke i zene navodno

jednarecfonmoi
maksa83
kako onda da ne poverujem u nimfu “ djokistu”

Ako može da igra na Elvisa što ne bi i moravac.





dakle, da ne verujes, pogotovo poslednji minut kad trese glavom.

kakadu

ali mnogo su osetljivi i ako nemapaznju,
ocupaperje sam sebi

Pa kako da ne "ocupaperje sam sebi" kad ga onako ignoriše

Šta je trebao da radi, dubi na glavni?!

Ipak, da joj je ponudio karbonaru sa double-cream, ko zna
tessa1 tessa1 12:36 09.11.2023

Re: A zvizduk koji su devojke i zene navodno

Moj odnos prema Rusima je perverzan. Ja tebja ljublju i kad si luzer. :)






Priča o filmskoj muškoj ljepoti je neozbiljna kao i priča da se sve žene lože na gitariste, muzičare, Bajagu, u džezu poslednji instrument na koji pomislim,

spominjala sam ovde moja dva drugara ne zna se koji je ružniji i da su uvijek imali, imaju zgodne žene, jedan mršav, usukan, nosat, lice koščato, što bi moja mama rekla "kako se rodi onako, a otac izrazito lijep čovjek", ali stvarno mu je otac bio nevjerovatno lijep i on je to iskoristio uvijek da izvodi na svoj račun :), drugi isto i ružan i fizički neartikulisana masa, ali su oni znali tj znaju žene nasmijati, držati kao malo vode na dlanu, i obojica su bili i još uvijek kako čujem dobri ljubavnici.. u stvari su obojica inteligentni.



Sjetih se ovog novopečenog para, Tim sad tek izgleda kao da ga poplava izbacila. :)




zoja444 zoja444 12:45 09.11.2023

Re: A zvizduk koji su devojke i zene navodno

milane n., juce neko rece na tv-u da je bankrotirala nacionalna banka japana, ali da svi cute zbog berzi. dal se tu nesto prica?
maksa83 maksa83 13:19 09.11.2023

Re: A zvizduk koji su devojke i zene navodno

stvar je u tome- sada kada sam shvatila o cemu ste poceli- da udvaranje na poslu

Nisi još uvek shvatila nije udvaranje na poslu pošto se nije udvarao kolega nego klijent.

a druga stvar,...ne znam sto zameras zenama da se loze na frajere, pa ni ti se ne okreces za neatraktivnim zenama...mislim na decke in general.

Nigde ne piše ništa slično.
Milan Novković Milan Novković 13:35 09.11.2023

Re: A zvizduk koji su devojke i zene navodno

zoja444
milane n., juce neko rece na tv-u da je bankrotirala nacionalna banka japana, ali da svi cute zbog berzi. dal se tu nesto prica?

Teško da su oni bankrotirali, ko bi znao šta je novinara zbunilo:

- Oni "oduvek" (ajd ne baš) petljaju sa yield-curve control - žešće "trguju" na sekundarnom tržištu sopstvenih obveznica da bi održavali krivu:

1. Tako da im ameri ne lupaju packe

2. Da im ne bi počeli pucati penzioni fondovi i osiguravajuća društa

(vrlo trivijalizovano i poprilično i netačno, sa tačnim konotacijama)

- Ovih dana se smatra da im je valuta YEN na udaru - ja sam u početku, pre skoro 25 godina, u trgovanju na berzi sa sopstvenim novcem pokušavao i YEN spots, forwards, ... uvek gubio pa jako brzo prestao (YEN i srebro su mi ostale bolne tačke u berzanskoj "karijeri", iako sam kupovao i "cele" velike knjige samo o srebru) - sve amaterski, al sa pravim i mojim novcem (dobro, u jednom trenutku mi je 9 drugara dalo njihov novac i baš sam bio master-of-the-universe među amaterima - prve goine sam sebi napravio 1400% profita. Posle su drugari polako otišli kako sam se sa trading sprata klijenta pomerio u naše prostorije, pa izgubio podatke - Reuters, Blomberg, pa tone izvora statičkih podataka, i utihnulo mi trgovanje.

E sad, to je opšte mišljnje - ja sam nekim stručnjacima rekao pre par nedelja da to možda nije baš tako - i da sam trgovao YEN spot do danas bih zaradio novac.

Naime, iz doba SONY walkmana, ako se sećaš ili si čitala o tome, Japan je bio previše moćan u high-tech i pod ozbiljnim pretnjama (kao onomad nemcima da će im dignuti u vazduh NS2) Japan je uz pomoć Anglosaksonaca počeo da "jača" svoju valutu da bi oborio konkurentnost na svetskom tržištu. Da ga nisu silovali danas bi svet bio drugačiji.

Sada ide pretumbavanje u svetskoj geo-političkoj priči, i ako pogledaš strukturu japansog izvoza i uvoza, pa dugovanja, npr, u prostoru i vremenu (oni su najveći holder obveznica američke vlade, ali u ogromnoj većini mogu da sačekaju dok ne isteknu, za nedaj bože), pa uvoze ...

... i veliki procenat high-end tehnološek manufature, pa ulazak u space business i naoružanje ...

... ja mislim da poprilično i dozvoljavaju da YEN slabi - devizne rezerve su im tolike da bi mogli da ga brane - da bi bili konkurentniji sad kako se uzdiže "global south" (ime polako pluta ka "global majority"

Krenuli su oni agresivniji u priču o otresanju anglosaksonskih majmuna sa ramena, al ne može to preko noći i ne može lako - skoro da je opšte poznato u mnogim suženim krugovima da je bivši rime minister Abe zbog previše lupanja u te doboše poslat u večna lovišta...

... itd
nask nask 13:50 09.11.2023

Re: A zvizduk koji su devojke i zene navodno

Ovaj bi blog, da nije već mrtav, trebalo ubiti. Jedinu korist od bloga imaju razna zdravstvena osiguranja zbog uštede pri lečenju mentalnih problema.

Na temu, ja umem lepo i ako treba vrlo glasno da zviždim. Mislim na klasično zviždanje. Bez ruku.

Pozdrav svima.
tessa1 tessa1 15:05 09.11.2023

Re: A zvizduk koji su devojke i zene navodno

Sjede dvije drugarice, lijepo vrijeme, fensi lokal, nedelja..


- jaoo, evo ga ovaj što je bio pre neki dan kod mene na poslu (ovaj u sredini, pokazuje)

- au

- ma nemaš pojma, najbolji naš klijent, ne skida mi pogled sa grudi, da crknem kako mi se gadi čoveče

- haha, ko je čovek čoveeče?

- tip je iz Jagodine, znam malo privatno o njemu, ima građevinu dole negde na ulazu u Jagodinu i jaaako je poznat, budža, za njega je Palma bukvalno bre palmica, znaš ono puf, ne vidiš ga (puf je pokazala skupljenim prstima kad se nešto rasprši)

I pre neki dan došao meni u biro, baš kod mene a ja to jutro neispavana, kafu nisam popila, nestalo onih talijanskih kapsula, neću da pijem ništa drugo, znaš da mi je stomak osetljiv, uznemiri me jeftin kofein, čoveeče, i hajde što je ušao onako sa oblakom nekog grozno skupog parfema, onesveestilo me, na sreću imam vodotpornu maskaru nije mi se razmazala od suza kako me zapuhnala ta perverzno skupa parfemčina, fuj, odvratno,

Nikako da ti ispričam šta je bilo, bože (pali druga cigaru a drugarica pijucka kafu, trepće očima i sluša pažljivo),

Zazvoni mu telefon čim je ušao kod mene tako da sam gledala između prozora i vrata šta da otvorim da uđe malo vazduha čoveče, ali on stoji tačno između prozora i vrata, ja sam u ćošku kao zverčica neka jadna skupljena, mali mi onaj biro davno sam im rekla, daavnoo,

Nazvao ga taj neki, ima valjda programerske firme, nemam pojma, bre, nešto nabudženo super tehno i pita ga da li može nabaviti bilijare iz Amerike, zamisli, iz Aameerike,

I ne znam da li je lagao, čoveče, kune se da ima veze sa nekim republikancima iz Čikaga koji idu kod naših na slave tamo u Čikagu, znaš, i da će nabaviti prvoklasne bilijare, vezu kao ima i u Amazonu, znaš oni će kao trajektima da prevezu sve maltene tu kod nas na Dunav brodovima u rečnu luku i da ovi tipovi programeri samo dođu, natovare i razvezu sebi po Beogradu, Novom Sadu, onom njihovom sektaškom centru gde imaju tamo na Rtnju,

- haha, kakav bre sektaški centar?

- i pazi dalje molim te, kaže tipu na telefon, ako posao sa bilijarima zaživi, otvorio bi on Centar za bilijar: kao kod Noleta da deca uče, zašto ne, uče tenis, uče bilijar, sve je to sport, znaš, i namiguje na mene, gleda mi u grudi, celo vreme bulji i priča u telefon, odvratan čovek, nemam reči, mislim se u sebi, idi, bre pogini tamo negde, umreću od parfema, gadiš mi se, ali ćutim, rekao mi šef: on je naš najbolji klijent i hoću da zamisliš da je kao Apolon, kakav bre Apolon, Apolon je Bred Pit jebote, ne ovaj, ovaaj, ne znam kako bih ga nazvala, veruj mi, meni cela sedmica propadne ako se on pojavi..









tessa1 tessa1 15:06 09.11.2023

Re: A zvizduk koji su devojke i zene navodno

One su heroine, da me ne razumijete pogrešno, i insistirala bih na govoru,

u ijekavskoj verziji bi bilo gore, čekala bi ga žena u džipu ispred. :)
tessa1 tessa1 15:13 09.11.2023

Re: A zvizduk koji su devojke i zene navodno

Milane, sad tek vidim komentar kod Jinxa, sva sam se raznježila. :))


Hoću, nabaviću sliku i samo tebi pokazati. :)
promoter promoter 15:16 09.11.2023

Re: A zvizduk koji su devojke i zene navodno

tessa1
Sjede dvije drugarice, lijepo vrijeme, fensi lokal, nedelja..


- jaoo, evo ga ovaj što je bio pre neki dan kod mene na poslu (ovaj u sredini, pokazuje, drugarica se nagela gleda u monitor)

- au

- ma nemaš pojma, najbolji naš klijent, ne skida mi pogled sa grudi, da crknem kako mi se gadi čoveče

- haha, ko je čovek čoveeče?

- tip je iz Jagodine, znam malo privatno o njemu, ima građevinu dole negde na ulazu u Jagodinu i jaaako je poznat, budža, za njega je Palma bukvalno bre palmica, znaš ono puf, ne vidiš ga (puf je pokazala skupljenim prstima kad se nešto rasprši),

I pre neki dan došao meni u biro, baš kod mene a ja to jutro neispavana, kafu nisam popila, nestalo onih talijanskih kapsula, neću da pijem ništa drugo, znaš da mi je stomak osetljiv, uznemiri me jeftin kofein, čoveeče, i hajde što je ušao onako sa oblakom nekog grozno skupog parfema, onesveestilo me, na sreću imam vodotpornu maskaru nije mi se razmazala od suza kako me zapuhnala ta perverzno skupa parfemčina, fuj, odvratno,

Nikako da ti ispričam šta je bilo, bože (pali druga cigaru a drugarica pijucka kafu, trepće očima i sluša pažljivo),

Zazvoni mu telefon čim je ušao kod mene tako da sam ja gledala između prozora i vrata šta da otvorim da uđe malo vazduha čoveče, ali on stoji tačno između prozora i vrata, ja sam u ćošku kao zverčica neka jadna skupljena, mali mi onaj biro davno sam im rekla, daavnoo,

Nazvao ga taj neki, ima valjda programerske firme, nemam pojma, bre, nešto nabudženo super tehno i pita ga da li može nabaviti bilijare iz Amerike, zamisli, iz Aameerike,

I ne znam da li je lagao, čoveče, kune se da ima veze sa nekim republikancima iz Čikaga koji idu kod naših na slave tamo u Čikagu, znaš, i da će nabaviti prvoklasne bilijare, vezu kao ima i u Amazonu, znaš oni će kao trajektima da prevezu sve maltene tu kod nas na Dunav brodovima u rečnu luku i da ovi tipovi programeri samo dođu, natovare i razvezu sebi po Beogradu, Novom Sadu, onom njihovom sektaškom centru gde imaju tamo na Rtnju,

- Haha, kakav bre sektaški centar?

- I pazi dalje molim te, kaže tipu na telefon, ako posao sa bilijarima zaživi, otvorio bi on Centar za bilijar: kao kod Noleta da deca uče, zašto ne, uče tenis, uče bilijar, sve je to sport, znaš, i namiguje na mene, gleda mi u grudi, celo vreme bulji i priča u telefon, odvratan čovek, nemam reči, mislim se u sebi, idi, bre pogini tamo negde, umreću od parfema, gadiš mi se, ali ćutim, rekao mi šef: on je naš najbolji klijent i hoću da zamisliš da je kao Apolon, kakav bre Apolon, Apolon je Bred Pit jebote, ne ovaj, ovaaj, ne znam kako bih ga nazvala, veruj mi, meni cela sedmica propadne ako se on pojavi..






Lepa priča.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 15:23 09.11.2023

Re: A zvizduk koji su devojke i zene navodno

tessa1
Sjede dvije drugarice, lijepo vrijeme, fensi lokal, nedelja..


pa ti bre imaš dara, ti treba da pišeš umjesto što se drndaš po blogu ko te voli, ko te ne voli (šta te briga)..
odlično si napisala, pršti od slika..
al da znaš..
ovi će svi da ti se izbeče na to nagEla e jer nije nagela, sagela nego je nagnula i sagnula e a to sve znam jer me zloban muž redovno na tu temu zajebava i još mi zlobnik kaže pomaketaj se da prođem..
a ja mu na to samo kažem piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiica jer oni tamo u tom kraju tako kažu za (ne lažem) picu..
e svakvog šara na svijetu
tessa1 tessa1 15:33 09.11.2023

Re: A zvizduk koji su devojke i zene navodno

Lepa priča.


Ma bilo je baš brzo, nadahnuće. Cak-cak. :)
tessa1 tessa1 15:34 09.11.2023

Re: A zvizduk koji su devojke i zene navodno

ovi će svi da ti se izbeče na to nagEla e jer nije nagela, sagela nego je nagnula i sagnula


Može. Stvarno cijenim korekcije. Fusnote. :)
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 15:49 09.11.2023

Re: A zvizduk koji su devojke i zene navodno

Colin_bgd
da li ste ikad slusali cocteau twins?

Ko nije slusao Cocteau Twins nije ziveo...

Gledao sam ih, nije da se hvalim ali fakticki je tacno, negde na Heaven or Las Vegas turneji pre vise od 30 godina, ne secam se vise tacno gde, osim da je bilo negde ovde u Londonu...







coline, nemam sta da kazem sem >>>>


zoja444 zoja444 15:54 09.11.2023

Re: A zvizduk koji su devojke i zene navodno

nask, svuda ti je ovako na mrezama. ako neko zna neku normalnu, nek predlozi. nemoj da se pozdravljas jer ces se mozda i vratiti. ja bih volela.
promoter promoter 16:44 09.11.2023

Re: A zvizduk koji su devojke i zene navodno

tessa1
ovi će svi da ti se izbeče na to nagEla e jer nije nagela, sagela nego je nagnula i sagnula


Može. Stvarno cijenim korekcije. Fusnote. :)

Ma!
Boli te patka za korekcije budala.
tessa1 tessa1 17:15 09.11.2023

Re: A zvizduk koji su devojke i zene navodno

Ma!
Boli te patka za korekcije budala.


Popusti malo Emsi, popusti te omče oko vrata. :)



U pravu je, i da je ispravno nagela, nisam ni provjerila je li ili nije, nije bilo dobro,

Nešto napišem i lickam poslije, najčešće komentare na blogu, provjeravam pravopis, gramatiku, perfekcionista opsesivan me pati,


A nešto kao ovo i ono što imam privatno ne mogu poslije čitati, prva ruka napisana i odgurnem to od sebe, nevjerovatan osjećaj, najradije bih dala nekom da pregleda i ispravi greške, ne nužno lektoru i da mi sugeriše jer sigurno da ima nešto ali ja više sa tim ne mogu da imam posla. :)



I ovo je tek početak, bilo je toliko ideja, jedna drugu stizala i preskakala, kažu postoji dvije vrste pisanja, kada pisac komunicira sa likovima (narator, ili ugrađen u priču) i kada likovi stvaraju jedan drugoga i događaje, tok misli i itd, i kod mene je ovo drugo..


Ukratko, do petog čina vi bi kada vidite Bezosa pomislila na tipa iz Jagodine. :)
promoter promoter 17:30 09.11.2023

Re: A zvizduk koji su devojke i zene navodno

tessa1
Ma!
Boli te patka za korekcije budala.


Popusti malo Emsi, popusti te omče oko vrata. :)



U pravu je, i da je ispravno nagela, nisam ni provjerila je li ili nije, nije bilo dobro,

Nešto napišem i lickam poslije, najčešće komentare na blogu, provjeravam pravopis, gramatiku, perfekcionista opsesivan me pati,


A nešto kao ovo i ono što imam privatno ne mogu poslije čitati, prva ruka napisana i odgurnem to od sebe, nevjerovatan osjećaj, najradije bih dala nekom da pregleda i ispravi greške, ne nužno lektoru i da mi sugeriše jer sigurno da ima nešto ali ja više sa tim ne mogu da imam posla. :)



I ovo je tek početak, bilo je toliko ideja, jedna drugu stizala i preskakala, kažu postoji dvije vrste pisanja, kada pisac komunicira sa likovima (narator, ili ugrađen u priču) i kada likovi stvaraju jedan drugoga i događaje, tok misli i itd, i kod mene je ovo drugo..


Ukratko, do petog čina vi bi kada vidite Bezosa pomislila na tipa iz Jagodine. :)

Kakve omče i oko čijeg vrata?
tessa1 tessa1 18:39 09.11.2023

Re: A zvizduk koji su devojke i zene navodno

Miriši vani snijeg i sušeno meso, suvalica, odnekud sa Alpi,

I ja bih se oporavila samo da popijem dvije litre vode, dehidrirala sam.

Ne stigoh navratiti ovde u jednu fensi radnjicu, uslikati i naručiti Kaiserschmarrn, nisam vidjela imaju li vegan opciju, nema veze naručiću za dijete, blizu je.

Emsi, popusti malo, ne moramo se stalno mrziti, ne moram te slati u gasnu komoru ni ti mene zato što ne volimo jednako cimt u jabukama, ja volim više, ti manje… da li razumiješ?




Zoja, ne odgovorih na tvoj komentar tamo o tugovanju,

Dešava mi se u poslednje vrijeme, šta god moja mama meni ispriča ja kažem: Šta to znači?

O čemu se radi, ljudi se ponašaju čudno, donose čudne odluke, i učestvuju u čudnim situacijama, ono što je nekad bilo nezamislivo sad je postalo stvarnost i ljudima za koje bi rekao da se to ne može desiti,

I u svemu ima doza besmislenosti, velika, dominira, niz besmislenih postupaka, ne znam jel to dobro ili loše, zašto se dešava i stvarno šta god ona meni ispriča, pitam: Šta to znači? Jednostavno ne razumijem svijet o kojem mi priča..

I ovo tvoje tugovanje, dobro, znam nije dobro, ali ne znam da li poslije loše faze očekuješ bolju, da li da ti spomenem svjetlo na kraju tunela, ili tebi odgovara mrak tugovanje i bojler kojeg ne rješavaš iz milion besmislenih razloga? Nije sramota nemati pare, ali imati pokvaren bojler jer ti cimer cijeli dan slika mrtvu prirodu, piše pjesme, šta znam, drogira se gljivama i zamišlja da se kupa pod vodopadom negdje u Srbiji, imate super onih vodopada.. Razumiješ, ne može i tuga i bojler pokvaren da ide na istu tračnicu, na iste šine i u isti tunel, šta kad izađeš na svjetlost?, prođe te tuga, ostane pokvaren bojler, ili popraviš bojler ali i dalje si tužna?
zoja444 zoja444 19:46 09.11.2023

Re: A zvizduk koji su devojke i zene navodno

tessa, sve sami zacarani krugovi. na sta sam spala da su mi jedina dnevna radost reklame sa kucicima i da mi maksa odgovori na komentar. i to ne moze. makso, ne brini, nisi ti moje svetlo i izlaz iz tunela.
nikvet pn nikvet pn 19:56 09.11.2023

Re: A zvizduk koji su devojke i zene navodno

Једно време имао сам звиждук у 5.

Тачно у 5 ујутру нимфац би почео да ми звижди у мали мозак Жена и деца иначе скакачи на шушањ на папагаја ништа а ја који и под грмљавином хрчем пиздио. Нарочито кад се вратим са ноћног терена да уграбим који сат спавања а он у пет Цијуууу у мали мозак. Ммтјбм Прво потражим танџару али ипак изујем јастучницу па га покријем. Он гад убрзо је свуче па настави. Онда бунован фатам столњак, успе али уз мрве по поду, госпоја рафал сабајле; ма најебо сам од њега онолико.

Једног дана по терену на селу Цијуууу у мали мозак ко сваког јутра; ојбт откуд овде и каже ми домаћин: Сирота моја нимфа кука без мужа и цепа дупе џабе. ?!? Сноси јајца празна. Е па неће више! кажем ја. Кући сложим деци причу о тужној нимфици у Мутници која жели своју децу-у, шмрц....

И стварно је испала романса она срцедрапатељна, папагајчића ко врабаца.
nikvet pn nikvet pn 19:57 09.11.2023

Re: A zvizduk koji su devojke i zene navodno

дупло
maksa83 maksa83 20:08 09.11.2023

Re: A zvizduk koji su devojke i zene navodno

Ipak, da joj je ponudio karbonaru sa double-cream, ko zna

Večeras Tommy Emanuel u Beogradu a ja za to saznao malopre.

E živote karbonaro s pavlakom...
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 20:26 09.11.2023

Re: A zvizduk koji su devojke i zene navodno

nikvet pn
Једно време имао сам звиждук у 5.

Тачно у 5 ујутру нимфац би почео да ми звижди у мали мозак Жена и деца иначе скакачи на шушањ на папагаја ништа а ја који и под грмљавином хрчем пиздио. Нарочито кад се вратим са ноћног терена да уграбим који сат спавања а он у пет Цијуууу у мали мозак. Ммтјбм Прво потражим танџару али ипак изујем јастучницу па га покријем. Он гад убрзо је свуче па настави. Онда бунован фатам столњак, успе али уз мрве по поду, госпоја рафал сабајле; ма најебо сам од њега онолико.

Једног дана по терену на селу Цијуууу у мали мозак ко сваког јутра; ојбт откуд овде и каже ми домаћин: Сирота моја нимфа кука без мужа и цепа дупе џабе. ?!? Сноси јајца празна. Е па неће више! кажем ја. Кући сложим деци причу о тужној нимфици у Мутници која жели своју децу-у, шмрц....

И стварно је испала романса она срцедрапатељна, папагајчића ко врабаца.


<3
stvarno lepo, zar ne?

promoter promoter 20:29 09.11.2023

Re: A zvizduk koji su devojke i zene navodno

tessa1
Miriši vani snijeg i sušeno meso, suvalica, odnekud sa Alpi,

I ja bih se oporavila samo da popijem dvije litre vode, dehidrirala sam.

Ne stigoh navratiti ovde u jednu fensi radnjicu, uslikati i naručiti Kaiserschmarrn, nisam vidjela imaju li vegan opciju, nema veze naručiću za dijete, blizu je.

Emsi, popusti malo, ne moramo se stalno mrziti, ne moram te slati u gasnu komoru ni ti mene zato što ne volimo jednako cimt u jabukama, ja volim više, ti manje… da li razumiješ?




Zoja, ne odgovorih na tvoj komentar tamo o tugovanju,

Dešava mi se u poslednje vrijeme, šta god moja mama meni ispriča ja kažem: Šta to znači?

O čemu se radi, ljudi se ponašaju čudno, donose čudne odluke, i učestvuju u čudnim situacijama, ono što je nekad bilo nezamislivo sad je postalo stvarnost i ljudima za koje bi rekao da se to ne može desiti,

I u svemu ima doza besmislenosti, velika, dominira, niz besmislenih postupaka, ne znam jel to dobro ili loše, zašto se dešava i stvarno šta god ona meni ispriča, pitam: Šta to znači? Jednostavno ne razumijem svijet o kojem mi priča..

I ovo tvoje tugovanje, dobro, znam nije dobro, ali ne znam da li poslije loše faze očekuješ bolju, da li da ti spomenem svjetlo na kraju tunela, ili tebi odgovara mrak tugovanje i bojler kojeg ne rješavaš iz milion besmislenih razloga? Nije sramota nemati pare, ali imati pokvaren bojler jer ti cimer cijeli dan slika mrtvu prirodu, piše pjesme, šta znam, drogira se gljivama i zamišlja da se kupa pod vodopadom negdje u Srbiji, imate super onih vodopada.. Razumiješ, ne može i tuga i bojler pokvaren da ide na istu tračnicu, na iste šine i u isti tunel, šta kad izađeš na svjetlost?, prođe te tuga, ostane pokvaren bojler, ili popraviš bojler ali i dalje si tužna?

Kakav ciment i mržnja!?
Ja ne mrzim nikoga.
Zašto bi ti imala tu privilegiju da budeš jedina?
zoja444 zoja444 20:31 09.11.2023

Re: A zvizduk koji su devojke i zene navodno

tessa, sve ce se to resiti na ovaj ili onaj nacin. slabo se ja tu nesto pitam. odoh da googlam kako se izlazi iz zacaranih krugova. sigurno nije kao sa gordijevim cvorom.
promoter promoter 20:32 09.11.2023

Re: A zvizduk koji su devojke i zene navodno

zoja444
tessa, sve ce se to resiti na ovaj ili onaj nacin. slabo se ja tu nesto pitam. odoh da googlam kako se izlazi iz zacaranih krugova. sigurno nije kao sa gordijevim cvorom.

Samo ljubav može da nam pomogne!
zoja444 zoja444 20:43 09.11.2023

Re: A zvizduk koji su devojke i zene navodno

carli, nemoj da ti ljubav i kitonijus budu smisao zivota. ako ih izgubis, daleko bilo, ali gubitci su neizbezni, izgubices smisao. a kriza smisla je zajebana situacija i stanje.
zoja444 zoja444 21:03 09.11.2023

Re: A zvizduk koji su devojke i zene navodno

tessa, jednom sam se virtualno muvala sa profesionalnim deminerom, vadio je te pastete koje si stavila. posle sam odustala jer sam umirala od straha da li je ostao ziv tog dana.
tessa1 tessa1 21:15 09.11.2023

Re: A zvizduk koji su devojke i zene navodno

tessa, sve sami zacarani krugovi. na sta sam spala da su mi jedina dnevna radost reklame sa kucicima i da mi maksa odgovori na komentar. i to ne moze. makso, ne brini, nisi ti moje svetlo i izlaz iz tunela.



Zoja, vrati se među nas.


Zemlja zove Zoju.


Jel ti ličiš na onu Makedonku iz Magazina, tako te zamišljam.


tessa1 tessa1 21:16 09.11.2023

Re: A zvizduk koji su devojke i zene navodno

Kakav ciment i mržnja!?
Ja ne mrzim nikoga.
Zašto bi ti imala tu privilegiju da budeš jedina?

Molim te, nemoj da si životinja, ne kopiraj cjele komentare radi jedne rečenice.
Milan Novković Milan Novković 21:19 09.11.2023

Re: A zvizduk koji su devojke i zene navodno

maksa83
Ipak, da joj je ponudio karbonaru sa double-cream, ko zna

Večeras Tommy Emanuel u Beogradu a ja za to saznao malopre.

E živote karbonaro s pavlakom...

E jbg

Kad je njega Klepton prvi put čuo rekao je da je najbolji gitarista ikad. Ok, to je u naletu euforije, ... ne znam da li je to posle govorio pošto ... kako ih uopšte porediti.

Ja bih voleo da ga vidim uživo.
tessa1 tessa1 21:20 09.11.2023

Re: A zvizduk koji su devojke i zene navodno

odoh da googlam kako se izlazi iz zacaranih krugova.


Odlična tema, evo ja ne znam zašto ne tražim društvo doktora na Netu, valjda ih ima, imaju odgovore na sva moja pitanja. (ne mislim na kožne dr koji postavljaju dg psihičkog zdravlja, za njih postoji etika i advokati da im uzmu pare)





I šta ovo znači? Zamislih se, boli ili što bi rekli na njemačkom ungewöhnlich,

Radi se o punkciji edema na skočnom zglobu nastalom sportskom povredom tj ko zna kad iskrenuta noga, il u mom slučaju sama sebi podapela.
tessa1 tessa1 21:23 09.11.2023

Re: A zvizduk koji su devojke i zene navodno

tessa, jednom sam se virtualno muvala sa profesionalnim deminerom, vadio je te pastete koje si stavila. posle sam odustala jer sam umirala od straha da li je ostao ziv tog dana.


O bože, imam tri priče, privatne da ne može privatnije, jedna o mom ocu, druga o drugaru i njegovom bratu. Al ajde, ostaviću te paštete za druge prilike. :)
tessa1 tessa1 21:25 09.11.2023

Re: A zvizduk koji su devojke i zene navodno

Al ajde, ostaviću te paštete za druge prilike. :)

I u stvari ništa nije smiješno.
maksa83 maksa83 21:29 09.11.2023

Re: A zvizduk koji su devojke i zene navodno

Kad je njega Klepton prvi put čuo rekao je da je najbolji gitarista ikad. Ok, to je u naletu euforije, ... ne znam da li je to posle govorio pošto ... kako ih uopšte porediti.

Tomi Emanuel je sigurno bolji gitarista od Kleptona, i tu možda pričamo o redovima veličine.

Ako se pitaš "kako to merim" prosto je - Tomi Emanuel može da svira Kleptona ali Klepton ne može da svira Tomija Emanuela.

Milan Novković Milan Novković 21:53 09.11.2023

Re: A zvizduk koji su devojke i zene navodno

maksa83
Kad je njega Klepton prvi put čuo rekao je da je najbolji gitarista ikad. Ok, to je u naletu euforije, ... ne znam da li je to posle govorio pošto ... kako ih uopšte porediti.

Tomi Emanuel je sigurno bolji gitarista od Kleptona, i tu možda pričamo o redovima veličine.

Ako se pitaš "kako to merim" prosto je - Tomi Emanuel može da svira Kleptona ali Klepton ne može da svira Tomija Emanuela.


Ja ga gotivim i što je veseo i voli da se druži sa drugima, promoviše i podržava razne.


crossover crossover 21:56 09.11.2023

Re: A zvizduk koji su devojke i zene navodno

maksa83

Jasizvinjavam ali meni je prva asocijacija na Zvižduk u 8 Đoke Marijanovića veliki beli papagaj (mislim da je to ona bela nimfa) jednog drugara (koji se ovde čak pojavio jednom) koji je umeo da zviždi tu pesmu.

Pored toga kad kreneš da mu zviždiš moravac umeo je da ga igra tako što skakuće levo desno na onoj prečki u kavezu. Papagaj, ne taj drugar.

Verujem da je u ovo teško poverovati ali ni ja ne bih verovao da to nisam video svojim očima, doduše ima tome baš puno godina papagaj verovatno nije među živima, duša nek mu počiva u miru.


Није тешко поверовати. Пре сто година сам правио неке ајди картице и још којешта за београдски зоо врт па сам често висио код њих, имао је Вук Бојовић у канцеларији жакоа који истовремено звижди моравац и игра моравац, умео је да игра и звижди и друга кола, само треба да му даш тему. И не само то него је ладно скидао музику са радија и звиждао то по цео дан, и још је звао секретарицу кад звони телефон: Оливера, телефон! Али најбоље од свега је било кад свом најбољем другу ротвајлеру каже седи и место, и овај га слуша ко газду. Блесава птица.
zoja444 zoja444 23:04 09.11.2023

Re: A zvizduk koji su devojke i zene navodno

u turskoj ne zvizde vec stipaju strankinje za guzu dok one gledaju izloge. obicaj takav, valjda.
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 23:05 09.11.2023

Re: A zvizduk koji su devojke i zene navodno

crossover,

hvala za ovu kratku pricu o zakou. ko zna sta je bilo sa njim. dugo zive. i oni kao i kakadu mogu da krenu da cuoaju perje ako su nesrecni.

bio jednom jos jedan zako koga je je doneo gospodin milence sa svojih putovanja po africi. milence je proveo mnogo godina posle te afrike u nekoj cudnoj starinarnici-antikvarnici u sred bedema kalemegdana gde je moglo da se nadje svasta od razglednica sa ballanskim ratovima do znacki i raznih suvenira.njega je kod kuce cekao zako i kako udje na vrata kaze mu : “pa gde si milence, nema te”
bilo bi mi drago da jos neko mozda zna za ovog gospodina koga vise nema i njegovog zakoa.
maksa83 maksa83 23:37 09.11.2023

Re: A zvizduk koji su devojke i zene navodno

“pa gde si milence, nema te”

Ja ne znam Milenceta ali znam vic sa papagajem, jedan od mnogih.

Žena ulazi u u prodavnicu kućnih ljubimaca i vidi vrlo vrlo jeftinog, ali apsolutno predivnog papagaja.
– U čemu je stvar?
– Znate, taj papagaj je živeo u javnoj kući, tamo je svašta naučio i ima vrlo pogan jezik, niko ga neće, svi ga vrate isto popodne.
Ženi to nije smetalo, kupi papagaja. Stigli kući, ona skine onaj čaršav sa kaveza a ptica će:
– Ooo, nova kuća, nova Madam.
Gospoja se nasmeje i sačeka ćerku. Papagaj nastavlja:
– Nova kuća, nova Madam, nova devojka.
Nastave svi da se smeju, stiže i muž.
– Nova kuća, nova Madam, nova devojka ... ooo gospodine Martinoviću.

jednarecfonmoi jednarecfonmoi 23:43 09.11.2023

Re: A zvizduk koji su devojke i zene navodno

maksa83
“pa gde si milence, nema te”

Ja ne znam Milenceta ali znam vic sa papagajem, jedan od mnogih.

Žena ulazi u u prodavnicu kućnih ljubimaca i vidi vrlo vrlo jeftinog, ali apsolutno predivnog papagaja.
– U čemu je stvar?
– Znate, taj papagaj je živeo u javnoj kući, tamo je svašta naučio i ima vrlo pogan jezik, niko ga neće, svi ga vrate isto popodne.
Ženi to nije smetalo, kupi papagaja. Stigli kući, ona skine onaj čaršav sa kaveza a ptica će:
– Ooo, nova kuća, nova Madam.
Gospoja se nasmeje i sačeka ćerku. Papagaj nastavlja:
– Nova kuća, nova Madam, nova devojka.
Nastave svi da se smeju, stiže i muž.
– Nova kuća, nova Madam, nova devojka ... ooo gospodine Martinoviću.

:



znam ga, samo sa… “ oooo, nova kuca, stara musterija”

blam me da kazem, ali mene nekad opustaju idiotski vicevi recimo o slonovima ( oni neki iz detinjstva) tipa-zasto nije obukao zelene carape, jer su crvene na pranju
Spiridon Spiridon 13:03 10.11.2023

Re: A zvizduk koji su devojke i zene navodno

Ako se pitaš "kako to merim" prosto je - Tomi Emanuel može da svira Kleptona ali Klepton ne može da svira Tomija Emanuela.


ja nikada nisam kapirao to lozenje na Kleptona. U toj kategoriji meni je Mark Knopfler bio mnogo bolji. Tomi Emanuel je druga kategorija sto se svirke tice i tu je nenadjebiv ...

predatortz predatortz 13:05 10.11.2023

Re: A zvizduk koji su devojke i zene navodno


ja nikada nisam kapirao to lozenje na Kleptona.


Šta znam... Svirku dobrom ne čini samo dobra tehnika, mora imati i ono nešto što se rečima teško definiše a jako se oseća pri slušanju.

A Spororuki ima upravo to, taj neki sentiment.
Spiridon Spiridon 13:09 10.11.2023

Re: A zvizduk koji su devojke i zene navodno

Šta znam... Svirku dobrom ne čini samo dobra tehnika, mora imati i ono nešto što se rečima teško definiše a jako se oseća pri slušanju.

A Spororuki ima upravo to, taj neki sentiment.


naravno, samo sto ja taj sentiment nikada nisam osetio kod Kleptona. Stevie Ray Vaughan je vec druga prica. Meni Klepton nema prepoznatljiv zvuk kao na primer Gary Moore ili vec pomenuti SRV.
predatortz predatortz 13:12 10.11.2023

Re: A zvizduk koji su devojke i zene navodno



naravno, samo sto ja taj sentiment nikada nisam osetio kod Kleptona


Ja jesam. Jak!
Svestan činjenice da tehnički nije ni u prvih deset gitarista, ali njegova svirka+tekst+glas me voze što bi rekli današnji klinci.

On mi je bio prvi vesnik smirujuće životne faze, kada sam sa panka prelazio na kultivisan zvuk.
maksa83 maksa83 13:13 10.11.2023

Re: A zvizduk koji su devojke i zene navodno

ja nikada nisam kapirao to lozenje na Kleptona. U toj kategoriji meni je Mark Knopfler bio mnogo bolji

Isto.
Spiridon Spiridon 13:15 10.11.2023

Re: A zvizduk koji su devojke i zene navodno

maksa83
ja nikada nisam kapirao to lozenje na Kleptona. U toj kategoriji meni je Mark Knopfler bio mnogo bolji

Isto.



ovo mi je omiljeni gitarski solo ... jedan od onih od kojih mi se vrti u glavi

za one nestrpljive pocinje na 1:09



da je tacno samo ovo odsvirao u zivotu ja bih isto mislio


Milan Novković Milan Novković 13:25 10.11.2023

Re: A zvizduk koji su devojke i zene navodno

Spiridon
Šta znam... Svirku dobrom ne čini samo dobra tehnika, mora imati i ono nešto što se rečima teško definiše a jako se oseća pri slušanju.

A Spororuki ima upravo to, taj neki sentiment.


naravno, samo sto ja taj sentiment nikada nisam osetio kod Kleptona. Stevie Ray Vaughan je vec druga prica. Meni Klepton nema prepoznatljiv zvuk kao na primer Gary Moore ili vec pomenuti SRV.

Druge vrste energija - često ih je teško do skoro nemoguće porediti.

Kad sam već tu ... gde sam ono stao sa hvalisanjem: Elvis C nije (do/re)aranžirao neku svoju staru pesmu za solo moje ćerke u pozirišnoj predstavi, nego joj napisao novu pesmu.

Sinoć došao prvi put na probu i kaže da su mu suze krenule.

Dobro, možda je samo ljubazan prema novoj klinki, al nebitno, ja sam pokrenuo proces da mu Prigrevica dodeli počasni doktorat na temu meaning of life i slično

A zamalo srčke da dobijemo pre toga, problemi sa grlom, tj glasnim žicama, jedan doktor pogledao, rekao cista, trebalo bi operisati - al uži stručnjak rekao ma jok, dao joj neke vežbe i rutine, kaže ćerka ko rukom odnešeno - pa sam i ja sad zatražio te vežbe i rutine za glasni žice, može mi zatrebati u filozofiranju sa ženom


maksa83 maksa83 13:38 10.11.2023

Re: A zvizduk koji su devojke i zene navodno

Šta znam... Svirku dobrom ne čini samo dobra tehnika, mora imati i ono nešto što se rečima teško definiše a jako se oseća pri slušanju.

A Spororuki ima upravo to, taj neki sentiment.

Ma da ono što gitaristi ironično zovu "feels" (ili feelz) ali ja to ne osećam kod Kleptona, ne prepoznajem ga. Prepoznam Santanu bilo gde kad svira izvan Santana konteksta, Džonija Mara bilo gde kad svira izvan The Smiths, Stivi Rej Vona, B.B. Kingov vibrato prepoznaš uvek nepogrešivo iako ne svira mnogo komplikovanu muziku. Klepton kao gitarista mi je nedovoljno upečatljiv, ili bar nedovoljno upečatljiv za slavu koja ga prati.

Kao autor ... tja, Cocaine nije njegova pesma, ali prepevavanje bluz standarda mu jeste dobro i karakteristično (Steppin' Out, Crossroads, itd.), a one njegove balade ... theh, ne mogu.

P.S. Da budem pošten Layla je briljantna originalpesma ali on je tu ko-autor.

Spiridon Spiridon 14:05 10.11.2023

Re: A zvizduk koji su devojke i zene navodno

Milan Novković
Spiridon
Šta znam... Svirku dobrom ne čini samo dobra tehnika, mora imati i ono nešto što se rečima teško definiše a jako se oseća pri slušanju.

A Spororuki ima upravo to, taj neki sentiment.


naravno, samo sto ja taj sentiment nikada nisam osetio kod Kleptona. Stevie Ray Vaughan je vec druga prica. Meni Klepton nema prepoznatljiv zvuk kao na primer Gary Moore ili vec pomenuti SRV.

Druge vrste energija - često ih je teško do skoro nemoguće porediti.

Kad sam već tu ... gde sam ono stao sa hvalisanjem: Elvis C nije (do/re)aranžirao neku svoju staru pesmu za solo moje ćerke u pozirišnoj predstavi, nego joj napisao novu pesmu.

Sinoć došao prvi put na probu i kaže da su mu suze krenule.

Dobro, možda je samo ljubazan prema novoj klinki, al nebitno, ja sam pokrenuo proces da mu Prigrevica dodeli počasni doktorat na temu meaning of life i slično

A zamalo srčke da dobijemo pre toga, problemi sa grlom, tj glasnim žicama, jedan doktor pogledao, rekao cista, trebalo bi operisati - al uži stručnjak rekao ma jok, dao joj neke vežbe i rutine, kaže ćerka ko rukom odnešeno - pa sam i ja sad zatražio te vežbe i rutine za glasni žice, može mi zatrebati u filozofiranju sa ženom





Nek su živi zdravi ... samo napred!

Milan Novković Milan Novković 14:05 10.11.2023

Re: A zvizduk koji su devojke i zene navodno

maksa83
Šta znam... Svirku dobrom ne čini samo dobra tehnika, mora imati i ono nešto što se rečima teško definiše a jako se oseća pri slušanju.

A Spororuki ima upravo to, taj neki sentiment.

Ma da ono što gitaristi ironično zovu "feels" (ili feelz) ali ja to ne osećam kod Kleptona, ne prepoznajem ga. Prepoznam Santanu bilo gde kad svira izvan Santana konteksta, Džonija Mara bilo gde kad svira izvan The Smiths, Stivi Rej Vona, B.B. Kingov vibrato prepoznaš uvek nepogrešivo iako ne svira mnogo komplikovanu muziku. Klepton kao gitarista mi je nedovoljno upečatljiv, ili bar nedovoljno upečatljiv za slavu koja ga prati.

Kao autor ... tja, Cocaine nije njegova pesma, ali prepevavanje bluz standarda mu jeste dobro i karakteristično (Steppin' Out, Crossroads, itd.), a one njegove balade ... theh, ne mogu.

P.S. Da budem pošten Layla je briljantna originalpesma ali on je tu ko-autor.


Ja mislim da sam (uglavnom i uvek) bio relativno lenj - danas gori nego ikad - za ta kvantifikovanja i rangiranja - fizičari, filozofi, umetnici (a nije lako pored Rembranta i ostalih udaljenih srpskih holandskih teritorija) ... i ostali muzičari.

Ako mogu da vrtim nešto u krug u hyper-autističnom maniru, hyper-cool, ako volim da odkonzumiram - super-cool, od gužve u gradu (ja volim gužve u gradovima, kafanama i na plažama), do besomučnog fotkanja bilo čega ...

Ja od svojih dal 1300 Fb prijatelja mogu ladno da ušetam u fotoalbume neznanog Indusa i ... baš uživam


maksa83 maksa83 14:08 10.11.2023

Re: A zvizduk koji su devojke i zene navodno

Ja mislim da sam (uglavnom i uvek) bio relativno lenj - danas gori nego ikad - za ta kvantifikovanja i rangiranja - fizičari, filozofi, umetnici (a nije lako pored Rembranta i ostalih udaljenih srpskih holandskih teritorija) ... i ostali muzičari.

Naravno, nekog radi ovo nekog radi ono. Ja samo ne osećam da je on bio toliko specijalan koliko mu se pripisuje, neko eto oseća.

Kad izmislU vremeplov mene da se prebaci u ovaj trenutak i mesto:

promoter promoter 14:20 10.11.2023

Re: A zvizduk koji su devojke i zene navodno

Milan Novković
maksa83
Šta znam... Svirku dobrom ne čini samo dobra tehnika, mora imati i ono nešto što se rečima teško definiše a jako se oseća pri slušanju.

A Spororuki ima upravo to, taj neki sentiment.

Ma da ono što gitaristi ironično zovu "feels" (ili feelz) ali ja to ne osećam kod Kleptona, ne prepoznajem ga. Prepoznam Santanu bilo gde kad svira izvan Santana konteksta, Džonija Mara bilo gde kad svira izvan The Smiths, Stivi Rej Vona, B.B. Kingov vibrato prepoznaš uvek nepogrešivo iako ne svira mnogo komplikovanu muziku. Klepton kao gitarista mi je nedovoljno upečatljiv, ili bar nedovoljno upečatljiv za slavu koja ga prati.

Kao autor ... tja, Cocaine nije njegova pesma, ali prepevavanje bluz standarda mu jeste dobro i karakteristično (Steppin' Out, Crossroads, itd.), a one njegove balade ... theh, ne mogu.

P.S. Da budem pošten Layla je briljantna originalpesma ali on je tu ko-autor.


Ja mislim da sam (uglavnom i uvek) bio relativno lenj - danas gori nego ikad - za ta kvantifikovanja i rangiranja - fizičari, filozofi, umetnici (a nije lako pored Rembranta i ostalih udaljenih srpskih holandskih teritorija) ... i ostali muzičari.

Ako mogu da vrtim nešto u krug u hyper-autističnom maniru, hyper-cool, ako volim da odkonzumiram - super-cool, od gužve u gradu (ja volim gužve u gradovima, kafanama i na plažama), do besomučnog fotkanja bilo čega ...

Ja od svojih dal 1300 Fb prijatelja mogu ladno da ušetam u fotoalbume neznanog Indusa i ... baš uživam



Eh!
ephemeris ephemeris 15:18 10.11.2023

Re: A zvizduk koji su devojke i zene navodno

maksa83
Ja ne znam Milenceta ali znam vic sa papagajem, jedan od mnogih.

Žena ulazi u u prodavnicu kućnih ljubimaca i vidi vrlo vrlo jeftinog, ali apsolutno predivnog papagaja.
– U čemu je stvar?



Dođe gospođa do sveštenika i kaže:
“Oče, imam problem. Znate, imam dva papagaja koja pričaju, Seku i Desu, ali one sve vreme govore, znate, samo “one stvari...”.
“One stvari...koje “one stvari ?” upita sveštenik.
“Pa jedino što sve vreme govore je : “Ćao, mi smo dve kurve. Hoćemo li malo da se zabavimo ?"
“Pa to je strašno!" kaže sveštenik. “Ali da znate, imam ja za vas rešenje tog problema. Donesite vi oba papagaja do mene i ja ću ih staviti u kavez sa mojim papagajima, Jovanom i Nikolom. Znate, naučio sam ih da čitaju Bibliju i da se mole. Moji papagaji će se već pobrinuti da Seka i Desa više ne govore – “one stvari”.
Žena, sva srećna što će čovek od crkve rešiti problem, donese sutradan papagaje kod sveštenika. Papagaji sveštenika sede u kavezu, proučavaju Bibliju i sve vreme se mole. Žena otvori kavez i stavi svoja dva papagaja u kavez.
Prvo što su Seka i Desa rekle bilo je : “Ćao, mi smo dve kurve. Hoćemo li malo da se zabavljamo ?"
Jovan pogleda Nikolu i zakrešti : “Nikola, ostavljaj Bibliju, naše molitve su uslišene....!"
zoja444 zoja444 15:18 10.11.2023

Re: A zvizduk koji su devojke i zene navodno

milane n., bravo za dete. mozda joj se otvara neki novi put. samo nek se drzi i neceg konkrektnog. pevanje trazi veliku samodisciplinu. srecno, u svakom slucaju.
Milan Novković Milan Novković 15:20 10.11.2023

Re: A zvizduk koji su devojke i zene navodno

maksa83
Ja mislim da sam (uglavnom i uvek) bio relativno lenj - danas gori nego ikad - za ta kvantifikovanja i rangiranja - fizičari, filozofi, umetnici (a nije lako pored Rembranta i ostalih udaljenih srpskih holandskih teritorija) ... i ostali muzičari.

Naravno, nekog radi ovo nekog radi ono. Ja samo ne osećam da je on bio toliko specijalan koliko mu se pripisuje, neko eto oseća.

Kad izmislU vremeplov mene da se prebaci u ovaj trenutak i mesto:


Ma znam, i ja volim te priče

Čak i ako nisi neki ljubitelj klasične muzike ... Bach Vs Marchand: The Duel That Never Was

Al kad kažem gore negde kako su poređenja često nemoguća možda znaš da je Betoven imao male šake, List ko lopate. Plus različiti temperamenti pa ne možeš olako da praviš neka poređena ni na deonicama gde manje šake nisu problem - pomešaš sve, i ... i dalje je List gigant, kao i uzor mu Paganini, Betoven bog - toliko o mom nepoređenju

Ima tu i dosta toga između ušiju i samo-izvođača, ne samo u prstima u outrigth motorici, i ne mora da bude olako prepoznatljivo - od neviolinskih virtuoza izvođača-kompozitora, ovom prilikom pijanista Bacha (ajd to je matoro, instrumenti bili primitivni), Mocarta, Betovena ... kažu najtop violinisti da jedino kod Čajkovskog ne možeš da primetiš u kompozicijama da nije bio violinista ...
zoja444 zoja444 15:25 10.11.2023

Re: A zvizduk koji su devojke i zene navodno

carbonaru nikad jela niti spremala. to znaci da nema poredjenja. ja sam van konkurencije. potpuno neka druga kategorija.
tessa1 tessa1 15:26 10.11.2023

Re: A zvizduk koji su devojke i zene navodno

Stevie Ray Vaughan

Voljeni.
tessa1 tessa1 15:27 10.11.2023

Re: A zvizduk koji su devojke i zene navodno

Kad sam već tu ... gde sam ono stao sa hvalisanjem: Elvis C nije (do/re)aranžirao neku svoju staru pesmu za solo moje ćerke u pozirišnoj predstavi, nego joj napisao novu pesmu.

Sinoć došao prvi put na probu i kaže da su mu suze krenule.

Milane, bilo bi lijepo da nam sve ispričaš šta se dešava, još jednom. :)
Milan Novković Milan Novković 15:46 10.11.2023

Re: A zvizduk koji su devojke i zene navodno

zoja444
milane n., bravo za dete. mozda joj se otvara neki novi put. samo nek se drzi i neceg konkrektnog. pevanje trazi veliku samodisciplinu. srecno, u svakom slucaju.

Hvala

Njeni top talenti su bili pripovedanje/pisanje i igranje (dance). Onda počela pijano i lepo joj išlo, došla do nivoa gde se malo zamorila i ja joj objašnjavao da joj treba još samo 4 godine teškog rada pa da može da svira nešto novo po notama ili odmah ili sa minutama vežbanja (ne baš tehnički izazovno, naravno) ili da "skine" neku muziku - to je sad bilo pre 10 godina, velika pauza u tim godinama, al polako, možda će dostići taj nivo u ranim 30tim - ovo ja vidim kao bitno pošto onda do kraja života na još jedan način možeš da uživaš u muzici i kreativnosti.

Pa otišla na glumu u top akademiju, a pevanje postrance, sama - otišla preko top grades ali nam nije padalo na pamet da će na pevanje privlačiti najviše pažnje raznih žirija na audicijama.

Jako je spretna da zaradi novac, vanredno, koliko joj treba - preko noći nalazi, čuvanja deca za druge, prodavanje krpica po buticima, predavanja u srednjim školama, preprodavanja svojih starih krpica i cipela (pazi, ona polovne vintage majice kupuje u katakombama u Londonu gde je (žena svedoči) das ugušiš od znoja ljudi koji su te majice, a ima ih na hiljade, nosili pre nego što su dospele u prodavnice - gledam joj ja jednom sajt gde to prodaje i kako prodaje - sve 5*, ni jedne četvorke, i sve na prostu foru a tu im jesam pomagao kao klinkama - da ne laže. Pošto je jako talentovana za pisanje baš lepo sroči te oglase, gde je nešto kupila za 18 funti, i sad prodaje za 25 - sve kaže, ništa ne slaže, objasni strpljivo "numizmatičku" vrednost tih majica, farmerki, cipela ... (kad zaradi koliko joj treba, a skromna - i dalje gledaju u kom pabu je džin i tonik ili cider 3 penija jeftiniji - naglo joj opada interesovanje za novac

Ne voli da joj mi (previše) pomažemo - al svaki put kad je vidim mršaviju nego prethodni put ja joj ubrzo uplatim kintu na račun, iako kaže da je htela da izgubi na težini (ja ženske brige oko viška ponekog kilograma i prevelikog dupeta vidim kao ozbiljan bug koji bi trebalo nekako, vaspitanjem u ranim godinama, fiksirati - poso za majke) - u početku se zaletala čak besno i agresivno u svađanja sa mnom, al u tvrdoglavosti sam ja na domaćem terenu (majku vrti oko malog prsta i od nje "pozajmljuje" lovu pa vraća - ok, kupili smo joj stan, zbog klinaca i sami na kraju počinjemo da ganjamo više novca nego što nam treba za osnovno, pa IT hardware, foto opremu i alat (ponekom brki i gitare, ... rasprštimo se na sve strane) ... pa kad ima osnovno i mali rizik ok je malo mučiti se, čak uživati u tome ...
zoja444 zoja444 16:03 10.11.2023

Re: A zvizduk koji su devojke i zene navodno

mislim da je nekad tesko multi talentovanim osobama da se fokusiraju na onaj gde ce najvise uloziti energije. a iskrenost je uvek na ceni. nema lazi, nema prevare.
Milan Novković Milan Novković 16:03 10.11.2023

Re: A zvizduk koji su devojke i zene navodno

tessa1
Kad sam već tu ... gde sam ono stao sa hvalisanjem: Elvis C nije (do/re)aranžirao neku svoju staru pesmu za solo moje ćerke u pozirišnoj predstavi, nego joj napisao novu pesmu.

Sinoć došao prvi put na probu i kaže da su mu suze krenule.

Milane, bilo bi lijepo da nam sve ispričaš šta se dešava, još jednom. :)

Hoćuhoću, ja sam sve pričao N puta i drugima i samom sebi i dok mi je pamćenje bilo bolje

Deklarisanje značajno naglašenog hvalisanja kao mane je đavolja rabota, me thinks - ima jedna cool Star Trek Next generation epizoda, dal u kvalifikacijama za akademiju.

Bez toga nas, ovako rasprostranjeno-prosečno razmazane po narcisoidnom spektru, mračna sila čupa iz korenja sa grandiose narcisoidnog kraja i šutira ka vulnerable narcisoidnom - gde se uzdižemo spuštanjem drugih i mlaćenjem po drugima.

Na ovom veselijem kraju (za slučaj da pogrešno interpretiraš moj odgovor pod pretpostavkom da sam ja pogrešno interpretirao tvoj odgovor ) hara između ostalog i obrazac/modifier "a rekli su mi da je nemoguće" - igrače veseli i čini im sve veću radost izazov, uključujući i nevericu, savete i kritike okoline ...

... da vidiš kako ja brutalno hvalim i blog i blogere, u stvari sve što oko mene mrda - majčin gen, a i očev ...
gedza.73 gedza.73 16:14 10.11.2023

Re: A zvizduk koji su devojke i zene navodno

mam dva papagaja

Meni jedan od boljih kad papagaj malo, malo pa ukrade džoint gazdi. Ovaj svaki put preti kako će ga krvnički kazniti ako se samo još jednom usudi.
- Pazi, ovo je poslednji put da te upozoravam. Ako pipneš ovaj džoint dok se ne vratim počupaću ti sve perje koje imaš.
nakon nekog vremena vraća se lik, ulazi u sobu a u oblaku dima papagaj čupa perje sa grudi uz usporeno
- Evo ti perje, jebalo te perje

I naravno onaj sa poukom
'šta se kurčiš kad ne znaš da letiš'
p.s.
Kad sam kod narkomana. Uhvate narkomani na travi, kokainu i heroinu zlatnu ribicu. Svakom po jedna želja.
Na travi
- Ja bi da ovo brdo ispred nas bude celo od dobre vutre.
Cap. Učinjeno
Na kokainu
- Ja bi od ovog brda brdo belog
Cap. Rešeno.
Na heroinu ('drhturavim' glasom)
- Brateeee, imaš sto dinara?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana