Astrologija| Astronomija

Samo daj, taj stari zagrljaj

angie01 RSS / 19.11.2023. u 11:26
Amy+Hiley+Art+-+Hug+-+10.jpg?format=1000w
Amy Hiley art

 
 
 ustanovljeno dejstvo sirokog spektra:


koristiti protiv umora, tuge, losih misli, bolova u zglobovima, migrene, prosirenih vena i hemorodia, upala, problema sa prostatom, lose probave i  opstipacije, knedli u grlu, zastalih suza, suse i poplava, drhtavice i nesanice, hladnih nogu i srca, hladnog znoja, starackih fleka i onih svrbecih na obrazu, dlaka iz nosa i keratoza, nebuloza, artritisa, oseroporoza, ciroza, kifoza, lordoza, skleroza, lumbaga i nevidljivih tereta na ledjima, bradavica i polnih bolesti, kratkovidosti, pogleda na dole i zaborava, dubokog minusa u banci i neplacenih racuna, dugova u dusi, prevara prijatelja, izgubljenog sna i rasprsenih leptirica, tuznog kraja, celulita i strija, bora, i okesavilih stomaka,...i jos kojecega unaokolo,... i kad ne mozes i kad ti se nece, protiv losih izbora i krivih poteza, gresaka u koracima i recima, protiv Granda, Zadruga i Parova i spanskih serija, seronja, guzonja, smutljivaca, zla i mrzanje, rupe na cipeli i rasparanih dzepva, krompirica na rasparenoj carapi, lose frizure i krzavih noktiju, silikona, botoksa i laznog Luj Vitona, kamiona, aviona, gipsanih lavova na ogradi i laznih fasada,....kad te je sramota zbog drugih...
Izrazeno delovanje protiv sadasnjosti!

upotreba po potrebi, ako nije drugacije prepisano.

sajdefekti-povremeni trzaji i pogled u ogledalo, ponekad malo dublje od ocekivanog.

Balkan Polzela pharmacy inc ddt



Komentari (934)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

gedza.73 gedza.73 17:21 21.11.2023

Re: VRŠENJE SKRNAVLJENJA

Otkud sad Rusi u priči?

Rušili spomenike. Baš kao Švabe. Vidi gornji komentar.
Dakle Švabe i Rusi. Da ih ne razdvajamo.
gvozden1 gvozden1 17:24 21.11.2023

Re: VRŠENJE SKRNAVLJENJA

I otkud da se Gvozden ljuti samo na Švabe?

Na njih se na ljutim, prezirem ih.
Ni na tebe se ne ljutim, i tebe samo te prezirem.

Logično, ti se njima uvlačiš, pa zato isti odnos imam i prema tebi i prema njima.
gvozden1 gvozden1 17:26 21.11.2023

Re: VRŠENJE SKRNAVLJENJA


Rušili spomenike. Baš kao Švabe. Vidi gornji komentar.
Dakle Švabe i Rusi. Da ih ne razdvajamo.

Razdvaja ih mnogo toga, Albanija npr.

Al nemaš ti pojma o tome.
dragosevacsutra dragosevacsutra 17:28 21.11.2023

Re: VRŠENJE SKRNAVLJENJA

kao kad arijevac u zatvoru otkrije religiju. Zameni jedno za drugo potpuno mašeći smisao.


ne mora u zatvoru, moze i u parlamentu. tj. parlament otkrije njega.

tamo daleko, naravno. u kanadi.


gedza.73 gedza.73 17:33 21.11.2023

Re: VRŠENJE SKRNAVLJENJA

Al nemaš ti pojma o tome.

Još jednom. Švabe i Rusi su ti rušili spomenike. Čak su se ovdašnji rusofanatici zalagali da na spomenicima po grobljima umesto krsta potomci o svom trošku promene u petokrake (ima i živih aktera i živih svedoka).

Nađi krunu na spomeniku palim Šumadincima na snimku iz 1970.
(18:07)


Ko ga je oskrnavio?
gvozden1 gvozden1 17:45 21.11.2023

Re: VRŠENJE SKRNAVLJENJA

Još jednom. Švabe i Rusi

Su bili na suprotnim stranama, Rusi na srpskoj, Švabe sa druge strane nišana.

Ali to tebi ne odgovara da znaš, pa Ruse i Švabe poistovećuješ kako bi se umilio gazdama.
gedza.73 gedza.73 17:53 21.11.2023

Re: VRŠENJE SKRNAVLJENJA

Su bili na suprotnim stranama, Rusi na srpskoj, Švabe sa druge strane nišana.

Nešto si preskočio. Priča kreće sa rušenjem spomenika, naglasak je 'i jedni i drugi'.

A to ko je na čijoj strani bio vidi sa Rusima kad su podržavali Bugare da im platimo ratnu odštetu, kad su oteli srpske crkve pa dali Bugarima i kad su bugarske okupatore uključili u jedinice partizanske vojske.
Čisto da vidiš kako rečenica 'ruski komunisti i švapski nacisti na srpskoj strani' ne pije vodu.

Osim ako si mislio na onu glupost da je navodno ruski car poslao Englezima telegram kako se povlači iz rata ako ne pomognu Srbima koja inače nema veze sa životom osim kod rusofanatičnih ravnozemljaša.

Da li znaš za neku srpsku crkvu u Rusiji? A da li znaš za neke srpske crkve na Zapadu? Da li su srpske crkve rušene po Zapadu od strane trulih satanista ili po Srbiji od velikosrpskih Jugoslovena?

Ako se ne varam SPC je starija od ruske.
gvozden1 gvozden1 18:06 21.11.2023

Re: VRŠENJE SKRNAVLJENJA

Nešto si preskočio

Ono kad je bila revolucija u Rusiji?

Tu sitnicu ti preskačeš, ono kad su revolucionari izašle iz rata sa Švabama, i poklonili im pola Rusije.

Al ti to preskačeš i kažeš, ma sve je to isto, i pre i posle, sve je to jedna ista Rusija.

gedza.73 gedza.73 18:12 21.11.2023

Re: VRŠENJE SKRNAVLJENJA

sve je to jedna ista Rusija.

Naravno da jeste. To kažu ruski intelektualci. A onda neki Gvozden, vonabi Šumadinac, tvrdi da se Rusija menja na svakih pedeset godina. Nije careva nego je lenjinova. nije Lenjinova nego je Staljinova. Sutra isto neki ovdašnji sadašnji putinofanatik (obično oficir u penziji skromnih kognitivnih sposobnosti koji je ratove devedesetih proveo u dubokoj pozadini jer mu tako zakon dozvoljavao i po pravilu iz dalekih pasivnih popizdina) ima da tvrdi kako ni ova Putinova Rusija nije dobra za Srbiju nego neka treća. jebeš takvu državu koje malo ima pa je malo nema. A i one koji u takvu nebulozu veruju.

Nisu samo italijanski fašisti ili Švabe organizovali atentate na srpske kraljeve nego i Rusi.


gvozden1 gvozden1 18:20 21.11.2023

Re: VRŠENJE SKRNAVLJENJA

Nije careva nego je lenjinova

Ma ne, isto je to, Lenjin, car , nema razlike.

Ono jeste da je Lenjin bio švapski agent, da su mu Švabe omogućile da stigne u Rusiju, da je on kad uzeo vlast i pored toga što ga Rusi nisu glasali, izašao iz rata i Švabama poklonio pola Evrope, da je ubio cara i celu mu porodicu, da je izbio građanski rat između pristalica cara i pristalica Lenjina, ali isto je to, car, Lenjin, nema tu nikakve razlike....

E moj mučeniče, šta sve ti nećeš lupati...
gedza.73 gedza.73 18:30 21.11.2023

Re: VRŠENJE SKRNAVLJENJA

E moj mučeniče, šta sve ti nećeš lupati...

Objasni Rusima koji danas vraćaju spomenike Lenjinu. I caru. I Staljinu. A i Putinu koji Lenjina poredi sa hrišćanskim svecima pošto je on, Putin, Srbima največi pravoslavni car od koga oćekuju bogatu i veliku milost.
, izašao iz rata i Švabama poklonio pola Evrope

Sam?
Rusi nisu glasali

Rusi moskovske oblasti koji su ostali jesu glasali za njega.

A ovi današnji Rusi mu sređuju spomenik


U Belgorodu Lenjinu restauriraju spoomenik i nadaju se kako će nakon odlaganja biti ponovo postavljen. Poslanica Putinove Jedinstvene Rusije je na početku u Dumi pozvala sve da doniraju novac za restauraciju spomenika.

Pa ti sad njima objasni ovo što pokušavaš meni.
crossover crossover 18:39 21.11.2023

Re: VRŠENJE SKRNAVLJENJA

Neues aus der Nachbarschaft
To ko sto su onomade proglasavali The Residents za sataniste.


Какви црни сатанисти, па бивши председник Коштуница је један од највећих фанова Резидентса. И не само он него и владика Јован (Ћулибрк). Додуше, владика Јован је и обожавалац Џој Дивижн, мало му је необичан укус, да му се свиђају нпр. Генг оф Фор то бих већ поздравио са великим одушевљењем.
gvozden1 gvozden1 19:00 21.11.2023

Re: VRŠENJE SKRNAVLJENJA

Objasni Rusima koji danas vraćaju spomenike Lenjinu.

A što da ja objašnjavam bilo šta Rusima, jedna stvar, druga, kako da im objasnim, treća, što bih im išta objašnjavao?

Imaju svoju državu, uređuju je po svojoj volji, u moju se ne mešaju, i na našoj su strani.
Mojoj, ne na tvojoj.

Ono što su radili , radili su, što rade, rade, moje je samo da to cenim i da zauzimam stav o tome.

I eto, zauzimam ga, cenim, cenim da je carska Rusija bila na srpskoj strani, uglavnom, da nas nikad nije napala, da je Lenjinov SSSR bio protiv nas i mi protiv njega, da je današnja Rusija takođe srpski saveznik.

Objasni im ti šta god misliš da treba, ako imaš načina.


maksa83 maksa83 19:04 21.11.2023

Re: VRŠENJE SKRNAVLJENJA

Какви црни сатанисти, па бивши председник Коштуница је један од највећих фанова Резидентса

Eto ti ga sad!

Meni je više izgledao kao neki dubstep kajnd of gaj - za najbliže, a kad misli da niko ne gleda natakari slušalice i pušti sebe italo disko i uuuotkačii uz neki šta znam Rađo di Luna i peva bez glasa komanćeeerooo-komanćero-komanćero-komančero-o-o...

Za to vreme Bakarec pošto ovaj ima slušalice ne čuje šta Voja pušta nego mu čita sa usana i onako ozareno potvrđuje glavom uz "tako je predsedniče! idemoooo - ajaje-koko-džambo-ajajaeeee" a ne sluti da su to Nemci i da Vojislav ne voli Nemce partikularno ni eurodisko generalno nego samo italo zbog Sabrine.


angie01 angie01 19:15 21.11.2023

Re: VRŠENJE SKRNAVLJENJA

Kad su Srbi skrnavili švapske spomenike?


kako da nisu, eno po Vojvodini i Nemacke i Jevrejske.
angie01 angie01 19:24 21.11.2023

Re: Skrnavljenje prava na hod sredinom ulice

nemas pravo na to. MORAS da budes opredeljen


pa ne moras, gde to pise, ko to trazi,...druga stvar je, da nije normalno da se zabranjuju koncerti grupama po talibanskim uputstvima, to bi trebalo svakog da zanima, da se u njegovoj zemlji tako nesto ne desava.


evo za ove sataniste kako navodi jedna strana a umetnike koji izvode svoj performans kako vidi druga strana.


kakvi satanisti, tako ih je kavlifikovao prsli monah i niko drugi.


e ako bih saznala da ubijaju pse ili macke ili povredjuju decu u okviru obreda, ZABRANILA BIH ODMAH i ako bi se to dokazalo, vesanje za nogu na sred terazija. ali koja je verovatnoca da su to,.mala.


o cemu pricas, kakvo ubijanje macaka i povredjivanje dece???


volim tradiciju, sveca da lepo gori na stolu, kao danas mnogima kojima je slava sveti arandjeo.


pa nek ti gori, tvoje pravo, al ga ne uskracuj onima, kojima ne gori- u tome je pojnt,...danas kada cujem da se neko poziva na tradiciju, odmah mi je sumnjiv,..pa gde ste bili dosada, drugovi tradicionalisti.


i poenta mog pisanja je da sam umorna od toga da moras da imas “pravilan” stav o svemu.


poenta je ono sto rekoh jos u prvoj recenici, a za doticni bend me bole usi, nikad pre za njih nisam ni cula, niti slusam takvu muziku, al sam zainteresovana da me tradiconalisti, vernici od devedesetih, ne pretvaraju u dzamahiriju.
gvozden1 gvozden1 19:24 21.11.2023

Re: VRŠENJE SKRNAVLJENJA

angie01
Kad su Srbi skrnavili švapske spomenike?


kako da nisu, eno po Vojvodini i Nemacke i Jevrejske.

Država Srbija skrnavili, kao što švapska država skrnavi srpske?

Daj neki link za to.
gvozden1 gvozden1 19:28 21.11.2023

Re: Skrnavljenje prava na hod sredinom ulice

, tako ih je kavlifikovao prsli monah i

Prsli monah, kažeš.
A kad tebi nako kaže da si prsla, ti to zoveš pravom na drugačiji stav, ljutiš se, smatraš uvredom, i kažeš da je to protivzakonito.

A on nema pravo na stav, a da zbog njega ne bude vređan?
angie01 angie01 19:32 21.11.2023

Re: VRŠENJE SKRNAVLJENJA

Na njih se na ljutim, prezirem ih.

pa ti prezires i Hrvate i Albance i Muslimane, ti si covek prezira, zabetonirani nacos,..al cak i da tako mislis/osecas, ono potpuno je suludo da tako nesto izgovoris, jer to prilicno nenormalna izjava.
angie01 angie01 19:34 21.11.2023

Re: VRŠENJE SKRNAVLJENJA

Država Srbija skrnavili, kao što švapska država skrnavi srpske?


pa narvno da jeste, skrnavila je sva obelezja, groblja preoravala, rusila spomenike,...i Nemacka i Jevrejska,..kakva tacno link ti treba za to?
angie01 angie01 19:37 21.11.2023

Re: Skrnavljenje prava na hod sredinom ulice

A on nema pravo na stav, a da zbog njega ne bude vređan?


ako lik huska mrznjom protiv nekih ljudi, pri cemu je navodno boziji covek i zbog toga im bude zabranjen nastup- to nije stav, to je pre svega, protivzakonito delovanje, a drugo, dzamahirijska idiotarija.
angie01 angie01 19:40 21.11.2023

Re: VRŠENJE SKRNAVLJENJA

u moju se ne mešaju,



gedza.73 gedza.73 19:40 21.11.2023

Re: VRŠENJE SKRNAVLJENJA

pušti sebe italo disko

Sve naprave ali 'muziku' nikako


Ne može sat na radio stanici da prođe bez bar jedne od ove dve.

gvozden1 gvozden1 19:45 21.11.2023

Re: VRŠENJE SKRNAVLJENJA


pa ti prezires i Hrvate i Albance i Muslimane,

Njih ne, možda malo Arnaute, ali ni njih kao Švabe.

Znaš, kad si jači, prezir nije prvi osećaj, pre njega je ljutnja na onoga ko te sprečava da iskoristiš svoju snagu, koja je veća od pobrojanih.

Opet Švabe i Ameri, Englezi i Francuzi, al polako.


gvozden1 gvozden1 19:47 21.11.2023

Re: Skrnavljenje prava na hod sredinom ulice


ako lik huska mrznjom protiv nekih ljudi,

I ti isto radiš, huškaš mržnju protiv njega.

I ne samo njega, protiv mene npr.

Ne vidiš to kod sebe?
gedza.73 gedza.73 19:47 21.11.2023

Re: VRŠENJE SKRNAVLJENJA

gvozden1
uređuju je po svojoj volji, u moju se ne mešaju, i na našoj su strani.

A-ha. Oni su poznati po tome.
cenim da je carska Rusija bila na srpskoj strani, uglavnom

Dobra ti je fora sa 'uglavnom'
da je Lenjinov SSSR bio protiv nas i mi protiv njega

ovo nije istina. I srpski komunisti tvrde da je lenjinov SSSR bio na našoj strani. Uglavnom.
da je današnja Rusija takođe srpski saveznik.

Uglavnom. Naročito kad je bila ona gužva sa naftom pa su nas naguzili sa paketom akcija kojima se odlučuje dok su uredno sarađivali sa Hrvatskom i Janafom. Čisto da te malo drže za jajca ako im omanji broj prosečnih srpskih Miša Vacića, Šešeljovića i SPS četnika.

I jopet na početak. Srbi su zajedno sa Rusima rušili naše spomenike. Tebi je to koliko vidim normalno. Albanci sa Švabama ruše tuđe spomenike. Jel' ima bar neka dioda u glavi da ti blinka?


maksa83 maksa83 19:47 21.11.2023

Re: VRŠENJE SKRNAVLJENJA

Sve naprave ali 'muziku' nikako

U umeju, umeju itekako. (Mada je ovo onako manje italijanski više napuljski)

Meni je ovo na GuiltlyPleasures Spotify plejlisti, tu stavljam stvari koje "ne bi trebalo da mi se sviđaju" ali mi se ipak sviđaju šta ću grešan sam, svi smo mi pomalo Voja K.



P.S. Ono kad kaže "ulažisunoge kraaaatke".
promoter promoter 19:50 21.11.2023

Re: VRŠENJE SKRNAVLJENJA

gedza.73
gvozden1
uređuju je po svojoj volji, u moju se ne mešaju, i na našoj su strani.

A-ha. Oni su poznati po tome.
cenim da je carska Rusija bila na srpskoj strani, uglavnom

Dobra ti je fora sa 'uglavnom'
da je Lenjinov SSSR bio protiv nas i mi protiv njega

ovo nije istina. I srpski komunisti tvrde da je lenjinov SSSR bio na našoj strani. Uglavnom.
da je današnja Rusija takođe srpski saveznik.

Uglavnom. Naročito kad je bila ona gužva sa naftom pa su nas naguzili sa pektom kojim se odlučuje dok su uredno sarađivali sa Hrvatskom i Janafom. Čisto da te malo drže za jajca ako im omanji broj prosečnih srpskih Miša Vacića, Šešeljovića i SPS četnika.

I jopet na početak. Srbi su zajedno sa Rusima rušili naše spomenike. Tebi je to koliko vidim normalno. Albanci sa Švabama ruše tuđe spomenike. Jel' ima bar neka dioda u glavi da ti blinka?



Gedžo, ne zajebavaj!
Po tebi ispade da su nam Rusi činili veća zala nego Nemci.
Nemci koji su nam pobili pola populacije, u sadejstvu sa lokalnim okolnim govnima.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 19:50 21.11.2023

Re: VRŠENJE SKRNAVLJENJA

predatortz
Da ti skratim muke


Probaj!

da je otisao u Jehovine svedoke onda bi oni imali posla sa jednim ludakom vise a SPC sa ludakom manje.


Pa što ne kažeš da ti zapravo brineš o dobrobiti SPC?

A da pustimo starešinstvo te crkve da odluči o tome je li on ludak ili nije?

Neka se oni bave njime i ugledom Crkve.
Naše je da na to gledamo iz naših cipela.

Meni je ovakav potez, ono
Ljudi, dosta više idiota!
sasvim ok.

A nije mi ok, kad je SPC u pitanju, što isto ne kažu za Farme i Parove.

Imam izbalansiran, a ne binaran pristup.

A politički gledano, sad govorim o onom što je posao države, za sve one koji karijeru prave na izruguvanju nekom drugom, pa bili to i Rusi što je danas u vašim naci nahijama ok, odgovor treba da bude isti:

Marš u pičku materinu iz Srbije!


Ja probao ali izgleda Putin je lansiran pa nije proslo.

Pogresno citas, ne brinem ja za SPC (a ni oni koji bi trebali) nego mi smetaju debilna obrazlozenja zasto se ovo zabranjuje. Pa metal, gothic muzika, gothic knjizevnost itd. su nastali inspirisani katolickom estetikom i sad bi ako se ovaj jurodivi pita sve to trebalo zabraniti. Pa eno odes u Saudijsku Arabiju ili Iran i vidis na sta drustvo lici kad od svakog prda stvaras dogmu i tabu.

Pa rnr je ceo proglasavan kao satanisticka muzika. Ako bi sledili te budale onda bi ti ostao recimo bez Hladnog piva. Ne moze i jedno i drugo. Ili kad smo vec u religioznom stimungu ne mozes prdec klanjat.
gedza.73 gedza.73 19:50 21.11.2023

Re: VRŠENJE SKRNAVLJENJA

U umeju, umeju itekako.

Slabo u odnosu na sve drugo. Imaju oni neke njihove pank fašiste. Dobro zvuče ali reči
angie01 angie01 19:50 21.11.2023

Re: Skrnavljenje prava na hod sredinom ulice

I ti isto radiš, huškaš mržnju protiv njega.


gde si to procitao?...ja reagujem na njegovo dzamahirijsko zabranjivanje i to je sve, inace me ne interesuje ni on, a ni bend.
gedza.73 gedza.73 19:53 21.11.2023

Re: VRŠENJE SKRNAVLJENJA

promoter
Po tebi ispade da su nam Rusi činili veća zala nego Nemci

Drugi svetski rat i oni ruski tokom i nakon rata nisu baš nešto predaleko. jedino ako misliš kako je višedecenijski ruski komunizam imao blagotvoran uticaj na srpsko društvo.
Švabe u I svetskom rata su nas uništili. Sad mi nije jasno pojašnjenje nekih ovdašnjih nesrpskih patriJota kako je za nas navodno najbolje rešenje da Jenkiji ne drže Švabe pod čizmom i kako Švaba treba da se ujedini sa Rusom. Što je svaki put bilo katastrofalno po nas.
gedza.73 gedza.73 19:57 21.11.2023

Re: VRŠENJE SKRNAVLJENJA

Neues aus der Nachbarschaft
Pa rnr je ceo proglasavan kao satanisticka muzika.

Posebno ako se sluša unazad.

maksa83 maksa83 19:57 21.11.2023

Re: VRŠENJE SKRNAVLJENJA

Imaju oni neke njihove pank fašiste.

Ja sam tamo ranih dvehiljaditih bio na nekim italijanskim pankerima u Barutani - Morticia's Lovers, ali to su italijanski pankeri što znači da su bili svi u urednim pantalonama i u urednim košuljama uz telo zakopčani do grla, a nisu bili ni fašisti. Najagresivnija pesma im je bila "I don't like hippies".

Ovu sam zapamtio pa uspem da je nađem na jućubu:



gvozden1 gvozden1 20:01 21.11.2023

Re: Skrnavljenje prava na hod sredinom ulice

gde si to procitao?...ja reagujem na njegovo dzamahirijsko zabranjivanje i to je sve, inace me ne interesuje ni on, a ni bend.

Tamo gde si rekla da je prsli monah.

Tebi kad se to kaže....da ne ponavljam.
angie01 angie01 20:01 21.11.2023

Re: VRŠENJE SKRNAVLJENJA

ali mi se ipak sviđaju


na ovom klipu su svi kadrovi fenomenalno komponovani, kadrirani, apsolutno svaka slika ima onu iskrivljenost u uglu, sa odlicnom presekom linija, bukavlno svaki moze da bude slika-da nije radjeno preko pravih snimaka, al dobro,...

onaj sa lampom i nocnim leptirom i onaj sa stolicom u marku ispred svetlecih vrata-bas dobri.

...evo sad sam pogledala, Cosimo Miorelli...i njegove uradke,...Dobar!
angie01 angie01 20:03 21.11.2023

Re: Skrnavljenje prava na hod sredinom ulice

Tamo

Tebi


ja ne znam kako ti logicki sastavljas bilo sta, ono, jos ti nacrtam, a ti ponovis prethodnu glupost.
gvozden1 gvozden1 20:03 21.11.2023

Re: VRŠENJE SKRNAVLJENJA


ovo nije istina. I srpski komunisti tvrde da je lenjinov SSSR bio na našoj strani.

A takvih je bilo, koliko tačno?
Srbi su zajedno sa Rusima rušili naše spomenike. Tebi je to koliko vidim normalno. Albanci sa Švabama ruše tuđe spomenike. Jel' ima bar neka dioda u glavi da ti blinka?


Rušili komunisti, al tebi nema šta da blinka kad poistovetiš Srbe sa komunistima.
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 20:03 21.11.2023

Re: Skrnavljenje prava na hod sredinom ulice

angie01
nemas pravo na to. MORAS da budes opredeljen


pa ne moras, gde to pise, ko to trazi,...druga stvar je, da nije normalno da se zabranjuju koncerti grupama po talibanskim uputstvima, to bi trebalo svakog da zanima, da se u njegovoj zemlji tako nesto ne desava.


evo za ove sataniste kako navodi jedna strana a umetnike koji izvode svoj performans kako vidi druga strana.


kakvi satanisti, tako ih je kavlifikovao prsli monah i niko drugi.


e ako bih saznala da ubijaju pse ili macke ili povredjuju decu u okviru obreda, ZABRANILA BIH ODMAH i ako bi se to dokazalo, vesanje za nogu na sred terazija. ali koja je verovatnoca da su to,.mala.


o cemu pricas, kakvo ubijanje macaka i povredjivanje dece???


volim tradiciju, sveca da lepo gori na stolu, kao danas mnogima kojima je slava sveti arandjeo.


pa nek ti gori, tvoje pravo, al ga ne uskracuj onima, kojima ne gori- u tome je pojnt,...danas kada cujem da se neko poziva na tradiciju, odmah mi je sumnjiv,..pa gde ste bili dosada, drugovi tradicionalisti.


i poenta mog pisanja je da sam umorna od toga da moras da imas “pravilan” stav o svemu.


poenta je ono sto rekoh jos u prvoj recenici, a za doticni bend me bole usi, nikad pre za njih nisam ni cula, niti slusam takvu muziku, al sam zainteresovana da me tradiconalisti, vernici od devedesetih, ne pretvaraju u dzamahiriju.


angie


koliko volim tradiciju, tol8ko smatram da svako ima pravo da nastupi, nit zbam o kom bednu je rec,niti koji prsli monah, niti veze imam ikakve sa ludacima koji se klanjaju do poda u crkvama i metanisu.




nisam uopste posebno pisala u kontekstu ove grupe.

cak i rekoh ako su neki opiceni likovi obuceni i nasminkani kao mejson ili odakle znam kao itslijan u stiklama,svasta, pa sto da ne nastupe!! ne znam ni koja je grupa u pitanju…zaista.

NE PISEM o OVOJ grupi o klanju macki ili pasa.

nego sam napisala da ne bih dozvolila da bilo koja grupa koja dokazano, dakle dokazano, radi neke jezive stvari…nastupa. sekta, propovedi, muzicka grupa koja d o k a z a n o muci zivotinje, npr. jezivo. rekla kazala je nista.

ovo da volim slavsku svecu…pa stvarno volim. ali volim isto tako i OGROMNA mi je cast naprimer da me pozove neko da proslavimo praznik neke druge religije. divno! secam se slava kad su mi bili gosti stranci. mnogo lepo <3




gvozden1 gvozden1 20:07 21.11.2023

Re: Skrnavljenje prava na hod sredinom ulice

angie01
Tamo

Tebi


ja ne znam kako ti logicki sastavljas bilo sta, ono, jos ti nacrtam, a ti ponovis prethodnu glupost.

Endži crta:)
Opet:)

Dakle, ribo, kad nekoga nazoveš prslim monahom, to tvoji istomišljenici mogu shvatiti kao huškanje na njega, a on kao uvredu.


Ti se u takvim situacijama, kad ti neko kaže da si glupa, da si ćurka, da si prsla, ljutiš, i smatraš nedopustivim i zabranjenim.

Jesi li sad shvatila crtež?

angie01 angie01 20:10 21.11.2023

Re: Skrnavljenje prava na hod sredinom ulice

nego sam napisala da ne bih dozvolila da bilo koja grupa koja dokazano, dakle dokazano, radi neke jezive stvari…nastupa. sekta, propovedi, muzicka grupa koja d o k a z a n o muci zivotinje, npr. jezivo. rekla kazala je nista.


pa moj zacud je bio, koja grupa tako nesto uopste radi?....i ako bi pokusala bila bi u zatvoru, tako da ne razumem.

a performans je nesto drugo, sto rece Komsija, da monasi daju svoje misljenje na ovaj nacin, bile bi zabranjene skoro sve redstave na Bitefima kroz godine....znaci da je glupost nevidjena.
gedza.73 gedza.73 20:11 21.11.2023

Re: VRŠENJE SKRNAVLJENJA

italijanski pankeri što znači da su bili svi u urednim pantalonama i u urednim košuljama uz telo zakopčani do grla, a nisu bili ni fašisti.

Ima ih svakakvih. Jesu ovi malobrojni ali nije da ih nema.
Meni neki Pijemontezi objašnjavali kako je najbolji period za Italiju bio međuratni dok je vladao Musolini.

Nisu baš Ferdinandi koji mirišu cveće (utešan snimak, ne mogu da pronađem s kraja osamdesetih kako sa motkama i štanglama idu na 'prijateljski' razgovor sa navijačima drugog tima)
link

jedne godine sam se zadesio u Veroni kad je njihov klub prešao u viši rang. Od policije u atomobilima i na motorima do ljudi koji su se tu zadesili. Svi. Opštenarodno veselje.

A ja Srbin u fazonu 'koji vam je patak'

zilikaka zilikaka 20:12 21.11.2023

Re: VRŠENJE SKRNAVLJENJA

Doduše, ja bih istim aršinom merio i štošta drugo. Farme, Parove, turbodžihad...

Sve to vređa i moral i zdrav razum normalnom građaninu i sve to treba svesti na razumnu meru - dakle da teži ka nuli.


BINGO...ali ništa od toga, naravno.
Evo, pre više meseci je bila peticija da se, pajz sad, ne negde na periferiji Beograda nego na nTV koje imaju nacionaln frekvenciju, ukinu rijaliti programi (ne sećam se tačne formulacije, al se odnosi na one tipa Zadruga). Peticiju je potpisalo više desetina hiljada ljudi. Možda i stotina.
I šta? Ništa.
Znači, TV, nacionalni resurs, daleko više onih koji su potpisali da se ne uklapa u moralne vrednosti i nema veze.
Ili misliš da je za sve lek "osnuj stranku, pobedi na izborima..."

gedza.73 gedza.73 20:14 21.11.2023

Re: VRŠENJE SKRNAVLJENJA

gvozden1
ovo nije istina. I srpski komunisti tvrde da je lenjinov SSSR bio na našoj strani.

A takvih je bilo, koliko tačno?

Sad vas ima više.
Rušili komunisti, al tebi nema šta da blinka kad poistovetiš Srbe sa komunistima.

Neki ruski 'najmoderniji' tenk iz tog doba sa Srbima koji su tvrdili kako Rusija spašava svet od pošasti i kako je srpski interes da sa sovjetskom Rusijom rušimo satanistički Zapad. Posle su ti potpuno sledili tvoj princip i zapustili srpsko vojničko groblje.

Isto ko danas. nijanse su u pitanju.
maksa83 maksa83 20:15 21.11.2023

Re: Skrnavljenje prava na hod sredinom ulice

Dakle, ribo, kad nekoga nazoveš prslim monahom, to tvoji istomišljenici mogu shvatiti kao huškanje na njega, a on kao uvredu.

Ma pusti njega za njega je uvreda kad neki likovi koje nikad nije video ni čuo - niti će ih ikad videti i čuti - sviraju black metal na osmožičanim gitarama uz pojanje na crkvenoslovenskom. A on čak to ne mora ni da sluša - samo su mu JAVILI da to postoji i on se od toga uvredio i maše pesničicama gnevno ka nebu (i zemlji) da se to zabrani ovde nekako jer se ON uvredio.
angie01 angie01 20:18 21.11.2023

Re: Skrnavljenje prava na hod sredinom ulice

Dakle, ribo, kad nekoga nazoveš prslim monahom, to tvoji istomišljenici mogu shvatiti kao huškanje na njega, a on kao uvredu.


huskanje na sta?


Ti se u takvim situacijama, kad ti neko kaže da si glupa, da si ćurka, da si prsla, ljutiš, i smatraš nedopustivim i zabranjenim.


ovaj tvoj repertoar, koji koristis kao argumentaciju, kada ne znas kako da pokrijes svoje neznanje i glupost-kao svaki pacenik- nije prihvatljiv kao normalna komunikacija, ili i to ne znas?...baska sto ti- ono, najtanji u svim segmentima, koje ovim uvredama insinuras za nekog drugog- uopste potezes svoje ocigledne karakteristike, i lepis ih drugima.


ovo sto je ovaj lik nadrobio za neki, skoro nepoznat metal bend, je cisto prsnuce, s obzirom da covek nije neobrazovan i pri tome se sam bavio muzikom u novom talasu, koji je bio revolucionaran, inovativan, recju protivan ustaljenom ustrojstvu....


promoter promoter 20:25 21.11.2023

Re: VRŠENJE SKRNAVLJENJA

gedza.73
promoter
Po tebi ispade da su nam Rusi činili veća zala nego Nemci

Drugi svetski rat i oni ruski tokom i nakon rata nisu baš nešto predaleko. jedino ako misliš kako je višedecenijski ruski komunizam imao blagotvoran uticaj na srpsko društvo.
Švabe u I svetskom rata su nas uništili. Sad mi nije jasno pojašnjenje nekih ovdašnjih nesrpskih patriJota kako je za nas navodno najbolje rešenje da Jenkiji ne drže Švabe pod čizmom i kako Švaba treba da se ujedini sa Rusom. Što je svaki put bilo katastrofalno po nas.

Ne mislim da je komunizam imao blagotvoran uticaj na bilo koje društvo, pa ni srpsko.
Otkud ti takva ideja, uopšte, da pomisliš da ja mislim takvu idiotariju.
Dakle, da budem jasan, niko nije, ni približno, zadužio Srbina koliko Švabo.
Pardon, da reteriram, Hrvat mu se dobrano primakao.
Tako da o Rusima možemo da pričamo kao odvojenom uticaju.
Poređenjem sa Švabom se samo umanjuje značaj zla koje nam je Švabo priređivao kroz istoriju.
Kada god je mogao i koliko god je stigao.
gvozden1 gvozden1 20:45 21.11.2023

Re: Skrnavljenje prava na hod sredinom ulice


Ma pusti njega za njega je uvreda kad neki likovi koje nikad nije video ni čuo - niti će ih ikad videti i čuti - sviraju black metal na osmožičanim gitarama uz pojanje na crkvenoslovenskom. A on čak to ne mora ni da sluša - samo su mu JAVILI da to postoji i on se od toga uvredio i maše pesničicama gnevno ka nebu (i zemlji) da se to zabrani ovde nekako jer se ON uvredio.

Jeste, i koristi svoje građansko pravo da iznese svoj sud o tome, o tome što su mu rekli, o tome što je načuo, u šta je poverovao....kako god.

I u čemu je problem, u stavu ili u njegovoj profesiji, statusu?

Stav mu je različit od tvog, ali pa šta?

Na njega svakako ima pravo, kao i pravo da se za njega zalaže, da ga propagira, da sve što nije zabranjeno koristi da bi svoju nameru sprovede u delo.


I našao se neki Basara da mu zamera, šta tačno?

Zamera organizatoru što je otkazao svirku!
Nije imao pravo da je otkaže.


Mora da je bio baš mnogo pijan kad je takvu glupost napisao.

A onda stiže Emilia prva, za njom ova Endži, da podržava takvu budalaštinu.
gvozden1 gvozden1 20:47 21.11.2023

Re: VRŠENJE SKRNAVLJENJA

Sad vas ima više

Znači tad ih bilo malo, a ti Srbe s njima poistovećuješ.

Endži ti nije ravna, ni u gluposti ni u antisrpstvu.
promoter promoter 20:47 21.11.2023

Re: Skrnavljenje prava na hod sredinom ulice

gvozden1

Ma pusti njega za njega je uvreda kad neki likovi koje nikad nije video ni čuo - niti će ih ikad videti i čuti - sviraju black metal na osmožičanim gitarama uz pojanje na crkvenoslovenskom. A on čak to ne mora ni da sluša - samo su mu JAVILI da to postoji i on se od toga uvredio i maše pesničicama gnevno ka nebu (i zemlji) da se to zabrani ovde nekako jer se ON uvredio.

Jeste, i koristi svoje građansko pravo da iznese svoj sud o tome, o tome što su mu rekli, o tome što je načuo, u šta je poverovao....kako god.

I u čemu je problem, u stavu ili u njegovoj profesiji, statusu?

Stav mu je različit od tvog, ali pa šta?

Na njega svakako ima pravo, kao i pravo da se za njega zalaže, da ga propagira, da sve što nije zabranjeno koristi da bi svoju nameru sprovede u delo.


I našao se neki Basara da mu zamera, šta tačno?

Zamera organizatoru što je otkazao svirku!
Nije imao pravo da je otkaže.


Mora da je bio baš mnogo pijan kad je takvu glupost napisao.

A onda stiže Emilia prva, za njom ova Endži, da podržava takvu budalaštinu.

Mudro zboriš Gvozdene!
angie01 angie01 21:05 21.11.2023

Re: Skrnavljenje prava na hod sredinom ulice

A onda stiže Emilia prva, za njom ova Endži, da podržava takvu budalaštinu.





sto bi rekla tadejus- gvodzo,...koliko brojim, ovde vas dvojica podrzavate prslog monaha, jedna je susdrzana, a svi ostali prisutni se slazu sa onim sto je Basara napisao...al ti mucenik, ne smes tako da kazes, ti si onaj siledzija, koji se obracunava sa zenama- al verbalno, uvrede, etikete....

a, da, zaboravila sam lokalnog blentavca, koji daje one idiotske naznake podrske,..eto i on je vas- odlicna ekipa.
angie01 angie01 21:07 21.11.2023

Re: VRŠENJE SKRNAVLJENJA

gvozdene, nema srbovanja i lepljenja etiketa, eno ti oni drugi blogovi, pa se tamo ponasaj.
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 21:15 21.11.2023

Re: Skrnavljenje prava na hod sredinom ulice

ne pisem o ovom monahu konkretno.ni ne znam gde je i kako izjavio sta je vec izjavio……i mrzi me da citam.

pravo na slobodu govora. sta dozvoliti a sta ne dozvoliti…ko o tome odlucuje…

monah, svestenik, trebalo bi da ima prava da iznese svoje misljenje jer je to sloboda govora.

performansi kao na bitefu su, svidelo ss nekome ili ne, nesto sto se smatra umetnoscu. i imajju skroz pravo na umetnicko izrazavanje.


i…sad mi je dosadila tema.

lepse je da se vratimo na zagrljaj.

o ovome verovatno vise ne pisem…nije mi zanimljivo….





jednarecfonmoi jednarecfonmoi 21:21 21.11.2023

Re: Skrnavljenje prava na hod sredinom ulice



jedva nadjoh japansku estampu gde je motiv zagrljaj
gvozden1 gvozden1 21:27 21.11.2023

Re: Skrnavljenje prava na hod sredinom ulice

a svi ostali prisutni se slazu sa onim sto je Basara

Basara se nalupetao gluposti, materijalno pogrešnih.
E pa ti sad vidi s kim i sa čim se slažeš.

Ti me ne čudiš, ti si dovoljno prsla da to ni ne shvataš, ali ima ovde ljudi koji mogu da shvate, i verovatno shvataju, ali skreću temu na to da li je kaluđerov stav ispravan ili ne.


A ja u tu temu ne ulazim, pričam o njegovom pravu i slobodi.


gedza.73 gedza.73 21:39 21.11.2023

Re: VRŠENJE SKRNAVLJENJA

promoter
Dakle, da budem jasan, niko nije, ni približno, zadužio Srbina koliko Švabo.

Saglasan. Švabe su najviše zla naneli Srbiji. Onda Rusi. Tu negde sa Britancima.
Pardon, da reteriram, Hrvat mu se dobrano primakao.

Bugari su više naroda pobili a opet smo morali zbog interesa ruske politike da ih prihvatimo.
Zašto je srpski narod na jugu manje vredan pa se o njihovim žrtvama vrlo malo zna i vrlo se malo priča?

Evo navedi ti neki masovni zločin za koji si čuo da su Bugari izvršili nad Srbima u I i II svetskom ratu.

p.s.
А шта је почетак оволике мржње и потребе Бугара да истребе један народ, да униште Србе? За одговор на ово питање морамо се вратити у 1878. годину, када је након руско-турског рата потписан Санстефановски мир који је Бугарској обећавао велико проширење на штету Грчке и Србије

Bugarska je, nošena željom za ostvarenjem ideje „ruskog mira“ i svojih sanstefanskih snova, direktno i nemilosrdno uticala na izazivanje tri velika i krvava sukoba na Balkanu za samo nekoliko decenija XX veka.

Nije Gvozdenova komunistička Rusija nego Gvozdenova carska Rusija. Nisu katolici nego pravoslavci.

p.s.s
Ono 'ruski mir' je ruski svet. Da ne bude zabune



maksa83 maksa83 21:43 21.11.2023

Re: Skrnavljenje prava na hod sredinom ulice

Jeste, i koristi svoje građansko pravo da iznese svoj sud o tome, o tome što su mu rekli, o tome što je načuo, u šta je poverovao....kako god.

I u čemu je problem, u stavu ili u njegovoj profesiji, statusu?

Potpuno je svejedno da li je SPC kaluđer, šloser, akademik, profesionalni ronilac, konkubina ili kosmonaut ako je dovoljno budala da se uvredi što se neki tamo likovi igraju sa simbolima dotle da traži da se to zabrani - svima.

Na njega svakako ima pravo, kao i pravo da se za njega zalaže, da ga propagira, da sve što nije zabranjeno koristi da bi svoju nameru sprovede u delo.

Ovo je tvoj klasičan krajnji argument kada treba da se brani neko budalesanje - ON IMA PRAVO DA TO RADI. Bukvalno džoker koji ništa ne znači.

Pa ima pravo ljubi ga majka, ali eto imam i ja pravo da pokažem prstom na njega i kažem vid' budale.

"Svako ima pravo da se kreće i da bude kreten" običavao je da govori jedan viđeni beogradski dirigent.
angie01 angie01 21:44 21.11.2023

Re: Skrnavljenje prava na hod sredinom ulice

E pa ti sad vidi

pojma nemam sta si sad rekao,...o slobodi govora uopste nije rec, nego o uticaju monahovog misljenja, a cega sve ne izmedju, da se nastup ove grupe zabrani i to je jasno ko dan-takve stvari se desavaju u dzamahirijama i to bi trebalo da se tice svakog misleceg coveka.

a tebe sam zamolila, da se upristojis, cim se pojavis, krene razgovor na prostacku stranu, na agresiju i vredjanje- ako je tebi tako normalno, meni nije....eno imas i drugih koji tako vole, pa se vi unterhalujte izmedju sebe na taj nacin, a normalne ljude pustite da pricaju u kultivisanoj atmosferi.

znaci, bukavlno uvek ista matrica, ti sa mrznjom i vredjanjem, a nerazumevanjem bukvalno nicega, a carli sa nudjenjem kiirikija i budalastim jednim te istim podrskama,...pa kako vam ne dosadi.
maksa83 maksa83 21:44 21.11.2023

Re: Skrnavljenje prava na hod sredinom ulice

jedva nadjoh japansku estampu gde je motiv zagrljaj

Gugluj "shunga" pa klik na "images" ima koliko hoćeš.
maksa83 maksa83 21:46 21.11.2023

Re: Skrnavljenje prava na hod sredinom ulice

A ja u tu temu ne ulazim, pričam o njegovom pravu i slobodi.

Jebeš slobodu koja se ispoljava tako što ograničava tuđu slobodu.
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 21:47 21.11.2023

Re: Skrnavljenje prava na hod sredinom ulice

maksa83
jedva nadjoh japansku estampu gde je motiv zagrljaj

Gugluj "shunga" pa klik na "images" ima koliko hoćeš.



cek bre, to su erotske….

imam u kuci od detinjstva knjigu gde su estampe….ali nije bila nijedna sa zagrljajem.
zilikaka zilikaka 21:53 21.11.2023

Re: Skrnavljenje prava na hod sredinom ulice

A ja u tu temu ne ulazim, pričam o njegovom pravu i slobodi.

I ja samo o tome pričam. Dakle, svako ima pravo da reaguje jer mu nešto vređa nekakva osećanja, verska uverenja, moral...al ovde je priča o tome koji je kriterijum da se ta reakcija uva_ži zabranom koncerta a onu peticiju iza koje dokumantovano stoji daleko više građana ( nećemo spekulisati koliko njih misli kao i kaluđer jer isto tako možemo na svakog potpisanog da pretpostavimo još jednog ili deset istomišljenika koji nisu potpisnici) niko nije ni uzeo u razmatranje.
Pokušaj to da objasniš pravima i slobodom
maksa83 maksa83 21:54 21.11.2023

Re: Skrnavljenje prava na hod sredinom ulice

stvari se desavaju u dzamahirijama i to bi trebalo da se tice svakog misleceg coveka.

Anđo znam da će ovo biti nepopularna mera ali ovo je već drugi put ovde a nisi sama u tome - izraz džamahirija se pogrešno koristi za islamsku teokratsku državu (i iz toga izvedeno idiomatski za bilo koju državu koja je pod jakim verskim uticajem), pošto je prva i poslednja Džamahirija bila Gadafijeva Libija koja je zapravo bila socijalistička i sekularna zemlja.
angie01 angie01 21:58 21.11.2023

Re: Skrnavljenje prava na hod sredinom ulice

izraz džamahirija


se ovde koristi kolokvijalno, barem sam ja tako uvek koristila...a i oni koje poznajem,...jer sama rec znaci-svenarodna republika.
maksa83 maksa83 22:02 21.11.2023

Re: Skrnavljenje prava na hod sredinom ulice

se ovde koristi kolokvijalno, barem sam ja tako uvek koristila...a i oni koje poznajem,...jer sama rec znaci-svenarodna republika.

Rekoh - nisi jedina i da - koristi se - ali je to po-gre-šno pošto ljudi iz nekog razloga kada čuju Džamahirija zamišljaju zabrađene likove na konjima sa isukanim handžarima koji viču Alah Uakbar, što nema veze sa životom. To što se nešto koristi ne čini tu stvar manje pogrešnom, samo učestalom greškom.
angie01 angie01 22:05 21.11.2023

Re: Skrnavljenje prava na hod sredinom ulice

"shunga


od kada je to zagrljaj?!
angie01 angie01 22:11 21.11.2023

Re: Skrnavljenje prava na hod sredinom ulice

To što se nešto koristi ne čini tu stvar manje pogrešnom, samo učestalom greškom.


pa dobro, sutinski i realno- ne znaci to, za sta se u kolokvijalnom govoru koristi, al sam ja eto, barem svesna toga,...a govor je dinamicna pojava, krece se kroz vreme i zivi svoj zivot i to se ne da ispraviti...i ja sam sasvim nesvesno usvojila to koriscenje usput,...bez bilo kakve ideje da se to usatali u mom slucaju,..pa eto, opet nesvesno izvucem prvu rec iz ladice, ne razmisljajuci da l je sad to pravi izraz,...i onda se to tako zakotrlja- pri cemu, ja evo znam pravo znacenje reci, a verujem da mnogi ne znaju.
gvozden1 gvozden1 22:20 21.11.2023

Re: Skrnavljenje prava na hod sredinom ulice

ako je dovoljno budala da se uvredi

To ako svoju tvrdnju da je uvređen uzmeš kao aksiom, a za to nemaš nikakav argument.
Ja sam ga slušao, i uopšte ne zvuči uvređeno, zvuči razložno.

Pa ima pravo ljubi ga majka, ali eto imam i ja pravo da pokažem prstom na njega i kažem vid' budale.


Naravno, i to pravo ti niko ne može oduzeti, a šta ćemo sa Basarom i njegovim tekstom koga ni jednom ne osudi, nego stade iza njega?
maksa83
A ja u tu temu ne ulazim, pričam o njegovom pravu i slobodi.

Jebeš slobodu koja se ispoljava tako što ograničava tuđu slobodu.

Sloboda na sviranje u Beogradu ne spada u ljudske slobode.
gvozden1 gvozden1 22:22 21.11.2023

Re: Skrnavljenje prava na hod sredinom ulice

.al ovde je priča o tome koji je kriterijum da se ta reakcija uva_ži zabranom koncerta

Nije koncert zabranjen nego je otkazan.
Dve sasvim različite stvari.
Otkazao ga organizator, nije zabranila država.
gvozden1 gvozden1 22:32 21.11.2023

Re: Skrnavljenje prava na hod sredinom ulice

, a normalne ljude pustite da pricaju u kultivisanoj atmosferi.

Sebe smatraš normalnom?
Pa dobro, logično, ja te ne smatram takvom, ali to su samo različiti stavovi.
maksa83 maksa83 22:36 21.11.2023

Re: Skrnavljenje prava na hod sredinom ulice

To ako svoju tvrdnju da je uvređen uzmeš kao aksiom, a za to nemaš nikakav argument.
Ja sam ga slušao, i uopšte ne zvuči uvređeno, zvuči razložno.

A pa dobro, on bi mirno i razložno da se zabrani hevi metal koncert koji mu se ne sviđa, ali ne zato što je uvređen nego eto racionalno mirno i staloženo.

Sloboda na sviranje u Beogradu ne spada u ljudske slobode.

Spada itekako. Veruj mi, ja sam odatle. :)

Istina nije spadala u jednom periodu koji zovemo (možda si čuo) - komunizam, tada si isto imao zilote koji su zabranjivali ovo i ono jer im kvari omladinu.
maksa83 maksa83 22:42 21.11.2023

Re: Skrnavljenje prava na hod sredinom ulice

Naravno, i to pravo ti niko ne može oduzeti, a šta ćemo sa Basarom i njegovim tekstom koga ni jednom ne osudi, nego stade iza njega?

Ne znam šta piše u Basarinom tekstu, nisam ga pročitao, niti sad osećam obavezu da ga pročitam da bih ga osudio ili neosudio.
gvozden1 gvozden1 22:42 21.11.2023

Re: Skrnavljenje prava na hod sredinom ulice

, on bi mirno i razložno da se zabrani

Čemu ovo insistiranje na izrazu zabraniti?

Jel moguće da ne praviš razliku između zabraniti i otkazati?
Spada itekako. Veruj mi, ja sam odatle. :)

Znači i ja imam pravo da sviram u Beogradu?

Ne znam doduše da sviram, ali ću pravo da koristim.

Kome da se javim?

Makso, tačno se zna šta spada u korpus ljudskih prava sloboda, svirka u taj korpus sigurno ne spada.



gvozden1 gvozden1 22:51 21.11.2023

Re: VRŠENJE SKRNAVLJENJA

. Švabe su najviše zla naneli Srbiji. Onda Rusi.

Gde NATO svrstavaš?:)
Mala svađa među prijateljima, što reče Hil, koji se izuvao u Drenici.
angie01 angie01 22:56 21.11.2023

Re: Skrnavljenje prava na hod sredinom ulice

ja te ne smatram takvom, ali to su samo različiti stavovi.


ovo mogu da shvatim kao kompliment, tj potvrdu da sam i vise normalna, nego i sama mislim,...jer sve sto si ti, ja nisam i drago mi je zbog toga...eto, imala sam srece.

jedino mi nije jasna tvoja zalepljenost za mene,..ides za mnom ko jos neki ovde, ne bas u vinklu i gnojis.
zilikaka zilikaka 22:57 21.11.2023

Re: Skrnavljenje prava na hod sredinom ulice

gvozden1
.al ovde je priča o tome koji je kriterijum da se ta reakcija uva_ži zabranom koncerta

Nije koncert zabranjen nego je otkazan.
Dve sasvim različite stvari.
Otkazao ga organizator, nije zabranila država.

Da, nije država ni nadležna nego je irganizator konsultovao policiju i doneo odluku o otkazivanju.

A iole ozbiljna država je morala da pošalje jedan kombi pandura i time poruku da smo uređeno i demokratsko društvo.
Međutim, to se ne uklapa u jednoumlje koje se nameće i sa njim komplet poželjnog i nepoželjnog.
Ja se upravo grozim jednoumlja jer nikog nije odvelo u "bolju budućnost" i zabole me za te Poljake i njihove slušaoce ali bih branila njihovo pravo da održe koncert.
Ako se ta svest, da prihvataš i pravo onog ko ti nije po volji, ne održi, društvo upada u gadan kovit. Mi smo jedan prošli.
A kako to biva sa koncertima je lepo opisao film Kabare. I prihvatanje jednoumlja.
gvozden1 gvozden1 23:00 21.11.2023

Re: Skrnavljenje prava na hod sredinom ulice

angie01
ja te ne smatram takvom, ali to su samo različiti stavovi.


ovo mogu da shvatim kao kompliment, tj potvrdu da sam i vise normalna, nego i sama mislim,...jer sve sto si ti, ja nisam i drago mi je zbog toga...eto, imala sam srece.

Uživaj onda.


Ima tu, doduše, i ono Njegoševo o celom životu i veselju, al šta te briga za Njegoša.

Veseli se.
angie01 angie01 23:02 21.11.2023

Re: Skrnavljenje prava na hod sredinom ulice

i zabole me za te Poljake i njihove slušaoce ali bih branila njihovo pravo da održe koncert.


koliko sam razumela, zabole ovde bas sve prisutne za taj bend i niko nije ni cuo za njih,...ovde se samo brani njihovo pravo da koncert odrze, a koji je "otkazan" jer je neki lik u mantiji, nesto nalupetao o njima,..znaci nehriscanka, bespravna namera "ocuvanja javnog morala" u 21. veku u glavnom gradu jedne Evropske zemlje.
zilikaka zilikaka 23:03 21.11.2023

Re: Skrnavljenje prava na hod sredinom ulice

Znači i ja imam pravo da sviram u Beogradu?

Ne znam doduše da sviram, ali ću pravo da koristim.

To što ne znaš da sviraš nije nikakva prepreka. Onolike pevaljke veze sa pevanjem nemaju pa drže silne koncerte.
Znači, bitno je da pronađeš prostor, salu il kafanu gde bi svirao, da te gazda prihvatii i da državi platite porez na tvoju svirku.
Eto, to je demokratija
gvozden1 gvozden1 23:07 21.11.2023

Re: Skrnavljenje prava na hod sredinom ulice


Da, nije država ni nadležna nego je irganizator konsultovao policiju i doneo odluku o otkazivanju.

Šta bi ti uradila da si šef policije?

Predložila da se otkaže rizičan događaj ili bi oklopila ljudstvo i poslala ih da se tuku na ulici?

Dakle na nivou policije, jedne stanice verovatno, je organizator doneo odluku da se mane ćorava posla i da ne čačka mečku.



gvozden1 gvozden1 23:08 21.11.2023

Re: Skrnavljenje prava na hod sredinom ulice

ovde se samo brani njihovo pravo da koncert odrze

A ima li pop pravo da traži otkazivanje?

crossover crossover 23:08 21.11.2023

Re: Skrnavljenje prava na hod sredinom ulice

gvozden1
Sloboda na sviranje u Beogradu ne spada u ljudske slobode.


Не смем ни да замислим шта би се десило неком бенду из Србије да се тако зајебава са католичком црквом на концерту у Варшави. Не би стигли ни до лифта.

Ово "играње са симболима" ми страшно личи на мог давнашњег друга Марека из Лондона који је опасно пиздео на неког Црнца који кара неку локалну плавушу. Не познаје ни њу ни њега, само их је сретао по крају али га је толико мрзео да је хтео да га бије. Како може Црнац да јебе плавушу! А добар дечко био иначе, само му смета кад се неко зајебава са његовим симболима.
gvozden1 gvozden1 23:14 21.11.2023

Re: Skrnavljenje prava na hod sredinom ulice


Не смем ни да замислим шта би се десило неком бенду из Србије да се тако зајебава са католичком црквом на концерту у Варшави.

A pa oni su EU, demokratija, sloboda, ljudska prava:)

A imamo slične primere i po Hrvatskoj, nije se ovde toliko lupalo u demokratske grudi kad su otkazivani koncerti srpskih pevaljki po lijepoj njihovoj.
zilikaka zilikaka 23:14 21.11.2023

Re: Skrnavljenje prava na hod sredinom ulice

Predložila da se otkaže rizičan događaj ili bi oklopila ljudstvo i poslala ih da se tuku na ulici?

Pa rekoh da bih poslala kombi pandura i poruku vođama lokalnih pavijana (a panduri dobro znaju ko su i tesno sarađuju) da za to veče pronađu drugu zabavu.
angie01 angie01 23:16 21.11.2023

Re: Skrnavljenje prava na hod sredinom ulice

Predložila da se otkaže rizičan događaj ili bi oklopila ljudstvo i poslala ih da se tuku na ulici?


u kom smislu rizican dogadjaj?...sto bi se neko tukao na ulici zbog svirke?
zilikaka zilikaka 23:17 21.11.2023

Re: Skrnavljenje prava na hod sredinom ulice

nije se ovde toliko lupalo u demokratske grudi kad su otkazivani koncerti srpskih pevaljki po lijepoj njihovoj.

Lupalo se tamo. Bila opšta zajebancija što je ova neka prodala više karata neg što bi mogao i Oliver, da se povampirio a ovi još zabranili, nego ti čuješ samo ono što ti paše.
gvozden1 gvozden1 23:18 21.11.2023

Re: Skrnavljenje prava na hod sredinom ulice


Pa rekoh da bih poslala kombi pandura i poruku vođama lokalnih pavijana (a panduri dobro znaju ko su i tesno sarađuju) da za to veče pronađu drugu zabavu.

I tako bi svima bilo dobro, svi srećni i zadovoljni:)

A jel shvatiš koliko ovde ima tvrdnji koje ne možeš da znaš?

I da postoje lokalne vođe, i da tesno sarađuju sa pandurima, i da bi ih poslušali?
gvozden1 gvozden1 23:19 21.11.2023

Re: Skrnavljenje prava na hod sredinom ulice


u kom smislu rizican dogadjaj?...sto bi se neko tukao na ulici zbog svirke?

Endžika, pametnice, pa ti reče da si normalna, šta sad bi?

Svirka vređa pravoslavlje, tako kaže kaluđer.

angie01 angie01 23:20 21.11.2023

Re: Skrnavljenje prava na hod sredinom ulice

Ово "играње са симболима" ми страшно личи на мог давнашњег друга Марека из Лондона који је опасно пиздео на неког Црнца који кара неку локалну плавушу. Не познаје ни њу ни њега, само их је сретао по крају али га је толико мрзео да је хтео да га бије. Како може Црнац да јебе плавушу! А добар дечко био иначе, само му смета кад се неко зајебава са његовим симболима.




abrate "simboli" su svuda oko nas...
zilikaka zilikaka 23:21 21.11.2023

Re: Skrnavljenje prava na hod sredinom ulice

Не смем ни да замислим шта би се десило неком бенду из Србије да се тако зајебава са католичком црквом на концерту у Варшави. Не би стигли ни до лифта.

Nisam sigurna baš za Varšavu, ali da uzmemo da je tako, da li to znači da je to mustra koju treba prihvatiti?
dragosevacsutra dragosevacsutra 23:22 21.11.2023

Re: Skrnavljenje prava na hod sredinom ulice

koristi se - ali je to po-gre-šno pošto ljudi iz nekog razloga kada čuju Džamahirija zamišljaju zabrađene likove


kao sto ce i prase uvek mnogo bolje da se provede u teheranu, nego u beogradu. pogotovo tu negde oko 29/11..


angie01 angie01 23:25 21.11.2023

Re: Skrnavljenje prava na hod sredinom ulice

Svirka vređa pravoslavlje, tako kaže kaluđer.


pa te koje vredja- mada nije bas najbolje obrazlozio, ono sa satanizmom je cist bulshit- neka ne dodju,...kojim pravom oni vredjaju ove, koji ni ne vide te izmisljotine kaludjerove, nego ih svrstavaju u valjda sataniste, ako vole taj bend, ili sta.
crossover crossover 23:27 21.11.2023

Re: Skrnavljenje prava na hod sredinom ulice

zilikaka
Не смем ни да замислим шта би се десило неком бенду из Србије да се тако зајебава са католичком црквом на концерту у Варшави. Не би стигли ни до лифта.

Nisam sigurna baš za Varšavu, ali da uzmemo da je tako, da li to znači da je to mustra koju treba prihvatiti?


На тему верске и расне толеранције ја баш ништа не бих прихватио од Пољака.
zilikaka zilikaka 23:28 21.11.2023

Re: Skrnavljenje prava na hod sredinom ulice

gvozden1

Pa rekoh da bih poslala kombi pandura i poruku vođama lokalnih pavijana (a panduri dobro znaju ko su i tesno sarađuju) da za to veče pronađu drugu zabavu.

I tako bi svima bilo dobro, svi srećni i zadovoljni:)

A jel shvatiš koliko ovde ima tvrdnji koje ne možeš da znaš?

I da postoje lokalne vođe, i da tesno sarađuju sa pandurima, i da bi ih poslušali?

Jednako koliko u pretpostavci da bi taj kaluđer imao silne sledbenike.
Oboje znamo da bi teško oni u mantijama došli da se makljaju nego bi naravno angažovali one druge.
E, pa zato panduri imaju ono terenskog rada koji prethodi.
Da se htelo, te marginalce su mogli rešiti sa par razgovora.
zilikaka zilikaka 23:30 21.11.2023

Re: Skrnavljenje prava na hod sredinom ulice

На тему верске и расне толеранције ја баш ништа не бих прихватио од Пољака.

Ali mi polako klizimo.
gvozden1 gvozden1 23:30 21.11.2023

Re: Skrnavljenje prava na hod sredinom ulice


pa te koje vredja- mada nije bas najbolje obrazlozio, ono sa satanizmom je cist bulshit- neka ne dodju

I da ih puste da vređaju pravoslavlje u pravoslavnoj zemlji?

E pa neće, hoće da poslušaju svoga kaluđera i da spreče to.

I šta sad da se radi, da se svoj narod nije, ili da se otkaže koncert nekih anonimnih Poljaka?
maksa83 maksa83 23:31 21.11.2023

Re: Skrnavljenje prava na hod sredinom ulice

Не смем ни да замислим шта би се десило неком бенду из Србије да се тако зајебава са католичком црквом на концерту у Варшави.

Evo da ne moraš da zamišljaš. Nije doduše iz Srbije ali jeste u Varšavi i potpuno isti k. ko ove Baćuške samo na katoličku temu.



I svi živi i zdravi.

gvozden1 gvozden1 23:37 21.11.2023

Re: Skrnavljenje prava na hod sredinom ulice

Jednako koliko u pretpostavci da bi taj kaluđer imao silne sledbenike.
Oboje znamo da bi teško oni u mantijama došli da se makljaju nego bi naravno angažovali one druge.
E, pa zato panduri imaju ono terenskog rada koji prethodi.
Da se htelo, te marginalce su mogli rešiti sa par razgovora.

Verujem da je sve teklo preko društvenih mreža, pa je moguće i da je bila veća frka nego što zamišljamo.
A i sasvim mi je logično da je šef policije stvar i napumpao, i predstavio rizičnijim od realne opasnosti kako bi organizator što pre prihvatio da otkaže događaj.

Da je organizator insistirao, pa naravno da bi policija bila u obavezi da obezbedi dešavanje.

Koliko uspešno, to, na sreću, nećemo proveriti.
angie01 angie01 23:38 21.11.2023

Re: Skrnavljenje prava na hod sredinom ulice

I da ih puste da vređaju pravoslavlje u pravoslavnoj zemlji?


to je rekao kaludjer, a koliko sam sjvatila, nije bas tako...sve je to performans.


E pa neće, hoće da poslušaju svoga kaluđera i da spreče to.

ah, pa kako sad,kaludjer je znaci ipak neki drzavni faktor....i kako si upravo suprotno komentarisao sa krindzu, koji vredja nacionalna i anacionalna osecanja drzavljana ove zemlje, kao i sve gradjanski orijentisane i one koji preziru rat i mrznju,...to ti je bilo super, fajn.


da se svoj narod nije


sta ti ovo znaci?

i kakav svoj narod,...bozemesacuvaj jednih te istih ispraznih floskula.
maksa83 maksa83 23:39 21.11.2023

Re: Skrnavljenje prava na hod sredinom ulice

A jel shvatiš koliko ovde ima tvrdnji koje ne možeš da znaš?

Skroz možeš da znaš. Mesec dana ranije je održan koncert (kažu lošije) kopije te stvari u Beogradu i svi živi i zdravi, samo nije bilo jeromonaha da se uvredi i pujda neku ekipu iz ... Valjeva pošto ga je na celu stvar upozorio neki lik iz ... Austrije. Jebote.

Udruženje građana „Pravoslavna kultura“ iz Valjeva najavilo je ranije da će podneti krivičnu prijavu i zahtev za otkazivanje koncerta „kojim se vređa javni moral, tradicija, kultura i vera našeg naroda“.

Je l ima u tom Valjevu neko normalan osim onih Gama Alata momaka jebotesunce...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana