Astrologija| Astronomija

Samo daj, taj stari zagrljaj

angie01 RSS / 19.11.2023. u 11:26
Amy+Hiley+Art+-+Hug+-+10.jpg?format=1000w
Amy Hiley art

 
 
 ustanovljeno dejstvo sirokog spektra:


koristiti protiv umora, tuge, losih misli, bolova u zglobovima, migrene, prosirenih vena i hemorodia, upala, problema sa prostatom, lose probave i  opstipacije, knedli u grlu, zastalih suza, suse i poplava, drhtavice i nesanice, hladnih nogu i srca, hladnog znoja, starackih fleka i onih svrbecih na obrazu, dlaka iz nosa i keratoza, nebuloza, artritisa, oseroporoza, ciroza, kifoza, lordoza, skleroza, lumbaga i nevidljivih tereta na ledjima, bradavica i polnih bolesti, kratkovidosti, pogleda na dole i zaborava, dubokog minusa u banci i neplacenih racuna, dugova u dusi, prevara prijatelja, izgubljenog sna i rasprsenih leptirica, tuznog kraja, celulita i strija, bora, i okesavilih stomaka,...i jos kojecega unaokolo,... i kad ne mozes i kad ti se nece, protiv losih izbora i krivih poteza, gresaka u koracima i recima, protiv Granda, Zadruga i Parova i spanskih serija, seronja, guzonja, smutljivaca, zla i mrzanje, rupe na cipeli i rasparanih dzepva, krompirica na rasparenoj carapi, lose frizure i krzavih noktiju, silikona, botoksa i laznog Luj Vitona, kamiona, aviona, gipsanih lavova na ogradi i laznih fasada,....kad te je sramota zbog drugih...
Izrazeno delovanje protiv sadasnjosti!

upotreba po potrebi, ako nije drugacije prepisano.

sajdefekti-povremeni trzaji i pogled u ogledalo, ponekad malo dublje od ocekivanog.

Balkan Polzela pharmacy inc ddt



Komentari (934)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

predatortz predatortz 09:12 22.11.2023

Re: Strašno!


Gde se desilo to sa mahanjem kitama ispred Crkve?


Pardon, dupetom. Kita se blago nazirala ispod suknjice koju je momak tako fensi nosio.


Ko to vi? Ko te dirao?


Ko me je dirao, pitaš?
Pa, vidi druže... Kad neko u tvoju kuću postavi Švabu i kaže ima da ga slušaš bez pogovora jer on može i osnovna građanska prava da ti uskrati, a znam ljude kojima jedan takav jeste i to na deset petnaest godina a da protiv njih nisu vođeni nikakvi sudski procesi, a protiv jednog protiv koga jeste, mog bivšeg šefa, čak i na smrdljivom sudu kakav je sud BiH završi se oslobađanjem, onda te dira.
Naročito ako taj apsolutista nije postavljen u skladu sa kakvim-takvim pravilima, odnosno ne imenuje ga SB UN. Ti kažeš da on nema legitimitet zbog toga, kažu dve stalne članice SB UN, a oni kažu ma ko te jebe i tebe i legitimitet.
Pa nam malo, eno, spomenike u stranu sklanjaju da ne smetaju novoj istoriji WWI, po kojoj su izgleda Nemci i Francuzi branili Kosovo od Srba.
Pa nam malo pripucaju na decu za Božić, pa ništa.

Dakle promicatelji tih i takvih sloboda me diraju. I oni ovde koji bi takve slobode slepo da slede.

Tebe ne?

promoter promoter 09:13 22.11.2023

Re: Strašno!

predatortz
promoter
Levičari se upljuvaše (umalo ne napisah levaci) da ukinu Prvi Amandman jednom popu.
Strašno!


Drugovi i drugar'ce bi Crkvu (a to je da im objasnim sveštenstvo, monaštvo i verujući narod, dakle cirka par miliona u Srbiji) da steraju u zidove verskih objekata, ali bi zato kitom ispred tih crkava mogao da maše svaki pervertid jer je to sloboda.

Koliko jednoumlja, zapravo praznoumlja koje rado pripisuju Crkvi, ima u tim njihovim "slobodama" nisu ni svesni!
A te "slobode" postaju i jako opasne.
Ajde, sine majčin, kaži u EU neku u korist Rusije, što je sloboda pa makar i grešio. Obrušiće se na tebe i ala i vrana!
Privatna imovina Rusa u EU je zaštićena taman koliko i imovina Jevreja u Nemačkoj za vreme Hitlera. Ruska kultura poput nepodobnih njiga...

Itd, itd...

Sačuvaj me Bože od tih njihovih "sloboda". Ako se ovako nastavi, brzo ćemo doći u situaciju da se oružjem moramo braniti od njih!


Valjda, ipak, nećemo.
Doduše, nisu to male budale.
maksa83 maksa83 09:34 22.11.2023

Re: Strašno!

Dakle promicatelji tih i takvih sloboda me diraju.

I ti ćeš zato ovde da odmastiš šmajser da se osvetiš poljskim metalcima (i njihovim fanovima) za sve što su ti ovi priredili?

U situaciji kada imaš prave pravcate fašističke falange u organizaciji države a koje služe tome da zastraše i uteraju u red nepoćudan narod, ti si se osetio ugroženo od strane jednosatnog performansa za koji nisi ni znao da postoji dok ti jeromonah Arsenije nije mašući rukama razrogačenh očiju objasnio da ti oni rade o glavi tako što se oblače ko ruski monasi.

Zajebavaš.
predatortz predatortz 09:39 22.11.2023

Re: Strašno!

I ti ćeš zato ovde da odmastiš šmajser da se osvetiš poljskim metalcima (i njihovim fanovima) za sve što su ti ovi priredili?


Gde sam izneo takav stav o koncertu koji se neće održati?

U situaciji kada imaš prave pravcate fašističke falange u organizaciji države a koje služe tome da zastraše i uteraju u red nepoćudan narod, ti si se osetio ugroženo od strane jednosatnog performansa za koji nisi ni znao da postoji dok ti jeromonah Arsenije nije mašući rukama razrogačenh očiju objasnio da ti oni rade o glavi tako što se oblače ko ruski monasi


Te falange su, takođe, promicatelji vrednosti koje mi se ne dopadaju. Njihov obergrupenfirer se otvoreno grlio sa svim mojim neprijateljima, a ja to ne praštam.
maksa83 maksa83 09:42 22.11.2023

Re: Strašno!

Gde sam izneo takav stav o koncertu koji se neće održati?

O tom koncertu pričamo ovde sve vreme, pravu da se on održi u Beogradu i pravu ljudi koji nisu Iguman iz Mionice ni Valjevski Ekstremni Pravoslavci da odu na njega, a ti si nekako izveo da će kako je krenulo sa tim morati da se odmašćuje šmajser. Zvučalo je baš dramatično.
predatortz predatortz 09:55 22.11.2023

Re: Strašno!

maksa83
Gde sam izneo takav stav o koncertu koji se neće održati?

O tom koncertu pričamo ovde sve vreme, pravu da se on održi u Beogradu i pravu ljudi koji nisu Iguman iz Mionice ni Valjevski Ekstremni Pravoslavci da odu na njega, a ti si nekako izveo da će kako je krenulo sa tim morati da se odmašćuje šmajser. Zvučalo je baš dramatično.


Pa, takav je trend...
Mic po mic, doći će i do šmajsera.
gedza.73 gedza.73 10:46 22.11.2023

Re: Strašno!

predatortz
Ajde, sine majčin, kaži u EU neku u korist Rusije

Aj sine majčin kaži neku u Rusiji protiv Putina.
Privatna imovina Rusa u EU je zaštićena taman koliko

Taman onoliko koliko i u Rusiji. Pošto se naveliko konfiskuje imovina onima koji se usprotive agresiji na Ukrajinu. Ili prođu k'o neki dan pukovnik i pukovnica 'smrt pod nerazjašnjenim okolnostima' koje verovatno nemaju veze sa pukovnikovom kritikom lošeg stanja u vojsci kao rezultat korupcije i Putinovog vođstva.
Osim toga ja lično sa ove moje lepe plave oči letos video jahte bogatih Rusa (jahte koje imaju vikipediju moš misliti) po nekim letovalištima i mnogo skupih automobila sa ruskim tablicama. Niko ih ne dira. Čak ni onom krvoločnom propagandisti Solovjevu nisu konfiskovali dve (i brojevima dve) vile na jezeru Komo. Iako on uredno kuka na državnoj televiziji kako je zapad strašan jer su mu uveli sankcije pa ne može da se brčka po Italiji dok sirotinja gine. Ovamo satanistički zapad a krivo mu što je pod sankcijama.
Ruska kultura poput nepodobnih njiga...

Teatar Maksim Gorki u Berlinu. Na programu

Il balletto Il lago dei cigni su musiche di Pëtr Il'ič Čajkovskij al Teatro alla Scala dal 15 al 27 settembre 2023. Coreografia di Rudolf Nureyev.

promoter promoter 10:49 22.11.2023

Re: Strašno!

gedza.73
predatortz
Ajde, sine majčin, kaži u EU neku u korist Rusije

Aj sine majčin kaži neku u Rusiji protiv Putina.
Privatna imovina Rusa u EU je zaštićena taman koliko

Taman onoliko koliko i u Rusiji. Pošto se naveliko konfiskuje imovina onima koji se usprotive agresiji na Ukrajinu. Ili prođu k'o neki dan pukovnik i pukovnica 'smrt pod nerazjašnjenim okolnostima' koje verovatno nemaju veze sa pukovnikovom kritikom lošeg stanja u vojsci kao rezultat korupcije i Putinovog vođstva.
Osim toga ja lično sa ove moje lepe plave oči letos video jahte bogatih Rusa (jahte koje imaju vikipediju moš misliti) po nekim letovalištima i mnogo skupih automobila sa ruskim tablicama. Niko ih ne dira. Čak ni onom krvoločnom propagandisti Solovjevu nisu konfiskovali dve (i brojevima dve) vile na jezeru Komo. Iako on uredno kuka na državnoj televiziji kako je zapad strašan jer su mu uveli sankcije pa ne može da se brčka po Italiji dok sirotinja gine. Ovamo satanistički zapad a krivo mu što je pod sankcijama.
Ruska kultura poput nepodobnih njiga...

Teatar Maksim Gorki u Berlinu. Na programu

Il balletto Il lago dei cigni su musiche di Pëtr Il'ič Čajkovskij al Teatro alla Scala dal 15 al 27 settembre 2023. Coreografia di Rudolf Nureyev.


Gedžo, pusti to!
Ne reče da li se u Evropi javno (ne između svoja 4 zida) sme stati na stranu Rusije?
Pusti očas malo Ruse po strani.
Jer znamo da su oni zaostali i tako to.
gedza.73 gedza.73 11:01 22.11.2023

Re: Strašno!

promoter
Ne reče da li se u Evropi javno (ne između svoja 4 zida) sme stati na stranu Rusije?

Naravno. Imaš po Italiji i novinare i novine i političare i analitičare koji su na strani političkog i vojnog vrha Rusije. Po emisijama pršti na sve strane kad se dohvate (kao i po svakoj temi sa par Italijana) za i protiv Rusije .

Za to vreme jedan od umešanih u ubistvo Ane Politkovskaje je pomilovan nakon što je bio na ratištu u Ukrajini. Čak napredovao u oficira.
promoter promoter 11:11 22.11.2023

Re: Strašno!

gedza.73
promoter
Ne reče da li se u Evropi javno (ne između svoja 4 zida) sme stati na stranu Rusije?

Naravno. Imaš po Italiji i novinare i novine i političare i analitičare koji su na strani političkog i vojnog vrha Rusije. Po emisijama pršti na sve strane kad se dohvate (kao i po svakoj temi sa par Italijana) za i protiv Rusije .

Za to vreme jedan od umešanih u ubistvo Ane Politkovskaje je pomilovan nakon što je bio na ratištu u Ukrajini. Čak napredovao u oficira.

Opet ti o Rusiji?
Rekli smo da su oni zaostali i tako to.
angie01 angie01 11:16 22.11.2023

Re: Strašno!

Sačuvaj me Bože od tih njihovih "sloboda". Ako se ovako nastavi, brzo ćemo doći u situaciju da se oružjem moramo braniti od njih!


evo ga opet ovaj, sa svojim ludilom, kakvi smajseri o cemu pricas?....ko ste to vi i ko su oni?
gedza.73 gedza.73 11:21 22.11.2023

Re: Strašno!

promoter
Opet ti o Rusiji?

O ruskoj vrhuški. Dakle ima po Evropi i ruske kulture i proputinovaca.
Rusi nisu zaostali. Zahvaljujući Rusima Srbija je šampion Evrope u šahu.
Što se tiče naše reprezentacije, njoj su spektakularan uspeh doneli i ruski šahisti koji nastupaju za srpski tim na prve dve table, Aleksej Sarana i Aleksandar Predke.

Mnogo volim Rusiju, ali mrzim sve političke stvari. Ovo što naša vlada sada radi je apsolutno odvratno. Ne mogu to da prihvatim, ali ne mogu ništa da uradim povodom toga. Nemam simpatija za ovaj rat, svi razlozi su apsolutno strašni", rekao je Sarana u razgovoru za portal Chess.com

Rus koji je živeo u Rusiji nema pojma pa će Bene iz sani kalifornija da ga ubedi kako ništa ne zna.

promoter promoter 11:26 22.11.2023

Re: Strašno!

gedza.73
promoter
Opet ti o Rusiji?

O ruskoj vrhuški. Dakle ima i ruske kulture i proputinovaca.
Rusi nisu zaostali. Zahvaljujući Rusima Srbija je šampion Evrope u šahu.
Što se tiče naše reprezentacije, njoj su spektakularan uspeh doneli i ruski šahisti koji nastupaju za srpski tim na prve dve table, Aleksej Sarana i Aleksandar Predke.

Mnogo volim Rusiju, ali mrzim sve političke stvari. Ovo što naša vlada sada radi je apsolutno odvratno. Ne mogu to da prihvatim, ali ne mogu ništa da uradim povodom toga. Nemam simpatija za ovaj rat, svi razlozi su apsolutno strašni", rekao je Sarana u razgovoru za portal Chess.com

Rus koji je živeo u Rusiji nema pojma pa će Bene iz sani kalifornija da ga ubedi kako ništa ne zna.


Nas i Rusa 800 miliona!
I šta kažeš - ako taj jedan Rus kaže kako jeste, šta ima tu Bene da smatra o tome?
Iskusno!
predatortz predatortz 11:56 22.11.2023

Re: Strašno!

angie01
Sačuvaj me Bože od tih njihovih "sloboda". Ako se ovako nastavi, brzo ćemo doći u situaciju da se oružjem moramo braniti od njih!


evo ga opet ovaj, sa svojim ludilom, kakvi smajseri o cemu pricas?....ko ste to vi i ko su oni?


Evo, objašnjenje za imbecile (u koje te odavno svrstavam ali sam po prirodi dobar čovek pa ti odgovaram kao da nisi):

Mi smo oni kojem nameću Gaulajtera u našoj kući, mi smo oni kojima pomeraju spomenike pradedovima, mi smo oni kojima nekažnjeno pucaju u decu, mi smo oni kojima otimaju zemlju, mi smo oni kojima su vadili organe i stavljali na crno tržište, mi smo oni čije svetinje usrani nemački ćata zove kosovskim...

Oni su oni koji to rade, koji guraju takve procese, metodima direktnog ili mekog pritiska, a jedan od tih mekih je da dovedeš usrani poljski bend da ti u tvojoj kući izvrgava ruglu tvoju veru. I oni su svi oni koji se na ovo prave slepi, gluvi, relativizuju i pokušavaju da opravdaju takav odnos prema nama.

I da, cenim da će to, kad tad, doći i do šmajsera.

Kad ti toliko najašu za vrat, prosto jednom mora.
angie01 angie01 12:05 22.11.2023

Re: Strašno!

Evo, objašnjenje za imbecile


cekaj, ti si meni jedan komentar iznad zamerio sto nazivam bolestinom nenormalno ponasanje,...


Mi smo oni kojem nameću


na ovo bih ti samo rekla, taj smajser kojeg pominjes je i doveo do ovakve situacije.


Oni su oni koji to rade, koji guraju takve procese, metodima direktnog ili mekog pritiska, a jedan od tih mekih je da dovedeš usrani poljski bend da ti u tvojoj kući izvrgava ruglu tvoju veru. I oni su svi oni koji se na ovo prave slepi, gluvi, relativizuju i pokušavaju da opravdaju takav odnos prema nama.


ovo je ozbiljan kvrc,...ono Cvorovic....da si malo mrdno dupe i obisao sveta, ne bi mozda imao tako ogranicen0 i paranoicno vidjenje sveta.

koliko se secam, ti si imao problem i sa Merlinom u Beogradu, a covek napunio 4 Areme uz opste odusevljenje,...ljudi nemaju tvoje retrogradno vidjenje, desnicarsko ogranicenje, zatvorentost balkona, koji su samo napravili nesrecu.
promoter promoter 12:13 22.11.2023

Re: Strašno!

predatortz

...

Oni su oni koji to rade, koji guraju takve procese, metodima direktnog ili mekog pritiska, a jedan od tih mekih je da dovedeš usrani poljski bend da ti u tvojoj kući izvrgava ruglu tvoju veru. I oni su svi oni koji se na ovo prave slepi, gluvi, relativizuju i pokušavaju da opravdaju takav odnos prema nama.
...

Ja te klasifikujem jednostavo kao - govna.
predatortz predatortz 12:13 22.11.2023

Re: Strašno!

na ovo bih ti samo rekla, taj smajser kojeg pominjes je i doveo do ovakve situacije.


Znači, kolektivna krivica?
Nastavlja se i na rođene decenijama posle toga?
Pa da, tako je i Hitler imao podobne i nepodobne narode.

koliko se secam, ti si imao problem i sa Merlinom u Beogradu,


Naravno:

– Ma, kakav suživot sa Srbima! Bog ne voli one koji seju nered i on će ih ukloniti pomoću naših pušaka. - Dino Štakor Merlin, zagrebačkom Nacionalu 1994. GODINE.

promoter promoter 12:15 22.11.2023

Re: Strašno!

predatortz
na ovo bih ti samo rekla, taj smajser kojeg pominjes je i doveo do ovakve situacije.


Znači, kolektivna krivica?
Nastavlja se i na rođene decenijama posle toga?
Pa da, tako je i Hitler imao podobne i nepodobne narode.

koliko se secam, ti si imao problem i sa Merlinom u Beogradu,


Naravno:

– Ma, kakav suživot sa Srbima! Bog ne voli one koji seju nered i on će ih ukloniti pomoću naših pušaka. - Dino Štakor Merlin, zagrebačkom Nacionalu 1994. GODINE.


Čekaj, da li je to ovaj Merlin na kojega svršava deo glupih Srba?
To on izjavio?
angie01 angie01 12:33 22.11.2023

Re: Strašno!

Znači, kolektivna krivica?


gde to pise, ja apsolutno verujem u krivice pojedinaca, zna se ko su, tacka.


Nastavlja se i na rođene decenijama posle toga?


o cemu pricas?


Pa da, tako je i Hitler imao podobne i nepodobne narode.


pa to ti i kazem, tebi, vama, koji brojite krvan zrca, srbomerujete i proglasavate nepodobne.


– Ma, kakav suživot sa Srbima! Bog ne voli one koji seju nered i on će ih ukloniti pomoću naših pušaka. - Dino Štakor Merlin, zagrebačkom Nacionalu 1994. GODINE.


ovo je jedno hiljadu puta demantovano kao laz,....a mogla bih i da ddoam, kada bih skupila sve sto si samo ti ovde izgovarao za Muslimane u BiH, ne znam da l bi i prisao na kilometar ovome sto si citirao.
freehand freehand 12:39 22.11.2023

Re: Strašno!

maksa83
Gde sam izneo takav stav o koncertu koji se neće održati?

O tom koncertu pričamo ovde sve vreme, pravu da se on održi u Beogradu i pravu ljudi koji nisu Iguman iz Mionice ni Valjevski Ekstremni Pravoslavci da odu na njega, a ti si nekako izveo da će kako je krenulo sa tim morati da se odmašćuje šmajser. Zvučalo je baš dramatično.

Onomad je to ušlo u terminalnu fazu sa zabranom "Kosovskog boja" - pajz sad, SINIŠE KOVAČEVIĆA!? - i krvavom glavom Mirka Kovača.
predatortz predatortz 12:39 22.11.2023

Re: Strašno!

o cemu pricas?



O tome da pucaju u decu staru do 15 godina, a ti kažeš da je to jer je nešto prethodilo.
Pa kontam, šta misliš da krenemo i mi sa tim vrednostima "sećanja na grehe predaka", pa da pripucamo na Švapčad, Hrvatčad i druge po Srbiji?
Jer, jbga, od pre zaslužili neki...

pa to ti i kazem, tebi, vama, koji brojite krvan zrca, srbomerujete i proglasavate nepodobne.


Nama broje krvna zrnca. Koliko znam sa nama ni jedan narod u Srbiji nema problema. Imao je onaj koji je digao oružanu pobunu, drugi jok.
angie01 angie01 12:45 22.11.2023

Re: Strašno!

O tome da pucaju u decu staru do 15 godina, a ti kažeš da je to jer je nešto prethodilo.
Pa kontam, šta misliš da krenemo i mi sa tim vrednostima "sećanja na grehe predaka", pa da pripucamo na Švapčad, Hrvatčad i druge po Srbiji?
Jer, jbga, od pre zaslužili neki...


sta bih ja, ili bilo ko mogao da ogovori na ovakav kretenizam,...pri tome, vidi kako se obracas, a prozivas za ucitana obracanja kojati se ne dopadaju.


Nama broje krvna zrnca. Koliko znam sa nama ni jedan narod u Srbiji nema problema. Imao je onaj koji je digao oružanu pobunu, drugi jok.


sta si sad rekao, pojma nemam, a nije ni bitno, ti vodis svoje ratove u glavi i kada je prestao ovaj poslednji,...a cinjenica je da brojis krvna zrnaca, srbomerujes, denunciras i ruzno govoris sa ociglednom mrznjom o drugim narodima.
predatortz predatortz 12:52 22.11.2023

Re: Strašno!

ovo je jedno hiljadu puta demantovano kao laz,..


Super! Drago mi je zbog njega!

A je li demantovao i ovo?





angie01 angie01 13:03 22.11.2023

Re: Strašno!

A je li demantovao i ovo?


ko su prisutni i oni nabrojani, nemam pojmaniti gde je ovo snimljeno i u kom kontekstu, neka kafana, sta li- al pretpostavljam da su neki koji dokazuju da je Dino smrtni neprijatelj,...ne znam je l imas ti neki fotku sa osudjenim ratnim zlocincima, kojima se jos uvek zahvaljujes, ili se to ne vazi.
predatortz predatortz 13:11 22.11.2023

Re: Strašno!

ko su prisutni i oni nabrojani,


Ramiz Delalić Ćelo

Jusuf Juka Prazina

Imet Bajramović


Eto, sad znaš. Sve fina Raja i Dino među njima.


angie01 angie01 13:17 22.11.2023

Re: Strašno!

Eto, sad znaš. Sve fina Raja i Dino među njima.


rekoh, pretpostavljam da su neki takvi,...jedino ne znamo, u kom kontekstu je Dino bio sa njima i sta ova fotka tacno dokazuje,..rekoh, verovatno i ti imas takvu neku,...a imas koliko god hoces fotki nasih pevaca sa krimosima, pevali im na proslavama, znaci po pozivu, u kafanama, ovamo, onamo,...na televiziji se snimale emisije o takvim svedocanstvima,...i dan danas se pisu tekstovi o njima-krimosima- kao da su bili neki heroji, njihova deca su vipovci...
predatortz predatortz 13:24 22.11.2023

Re: Strašno!

rekoh, pretpostavljam da su neki takvi,...jedino ne znamo, u kom kontekstu je Dino bio sa njima i sta ova fotka tacno dokazuje,

Dokazuje da se Dino kretao u krugovima fine sarajevske raje, sve samih akademika i poznatih boraca za suživot u različitosti.


.a imas koliko god hoces fotki nasih pevaca sa krimosima, pevali im na proslavama, znaci po pozivu, u kafanama, ovamo, onamo,...na televiziji se snimale emisije o takvim svedocanstvima,...i dan danas se pisu tekstovi o njima-krimosima- kao da su bili neki heroji, njihova deca su vipovci.


da, samo što ti krimosi nisu ubijali muslimane kao što su ovi ubijali Srbe po Sarajevu, zatvarali ih u logore, mučili, pljačkali i silovali.

A ako jesu, takve sigurno neće dobiti saglasnost da pevaju u Sarajevu.

A "građanska" gradonačelnica Sarajeva se nedavno vajkala kako nema mehanizam da Prijovićki zabrani nastup. Pazi, osobi koja je rođena 1995., nikakve veze sa ratovima nema, niti je ikad dala bilo kakvu izjavu o tome.
I teško palo gradonačelnici što jedna takva eto može da nastupa u Sarajevu. Da ona ima mehanizme da to zabrani, ne bi ta pevala ni pod razno, al' het' nema jadna...

A ovaj će pevati u Beogradu sve dok je Srba sitnog zuba...
gedza.73 gedza.73 13:47 22.11.2023

Re: Strašno!


promoter
I šta kažeš - ako taj jedan Rus kaže kako jeste, šta ima tu Bene da smatra o tome?

Nije jedan nego mnogo njih. Ovaj je sasvim slučajno prvak Evrope u šahu.
Verovatno i kod njih ima mnogo julovaca kao kod nas devedesetih koji su tvrdili kako je pod Miloševićem najbolje i kako će nam samo biti gore bez njega (opciono Putina).

Što kaže jedan brat Rus. Nama koji smo iz Rusije Srbi iz Srbije objašnjavaju koliko je dobro u Putinovoj Rusiji. Ukoliko žele možemo sa njima zameniti pasoše.

Al' niki od ovih 'naših' neće, nego lupetaju bezveze sa bezbedne udaljenosti.
angie01 angie01 14:09 22.11.2023

Re: Strašno!

Dokazuje da se Dino kretao u krugovima fine sarajevske raje, sve samih akademika i poznatih boraca za suživot u različitosti.


pa ne dokazuje, jer to je neka situacija o kojoj ne znamo nista, upravo ti rekoh, da takvih fotki ima sa nasim pevacima, koliko hoces,...a ti si se kretoa sa bas finom rajom i jos je velicas nakon 30 godina.


da, samo što ti krimosi nisu ubijali muslimane kao što su ovi ubijali Srbe po Sarajevu, zatvarali ih u logore, mučili, pljačkali i silovali.


ajao, ono nisu samo Muslimane- da zanemarim ovu tvoju sovinisticku nacosku podelu...ono malko su kinjili i Srbe po Erdutu...


A "građanska" gradonačelnica Sarajeva se nedavno vajkala kako nema mehanizam da Prijovićki zabrani nastup. Pazi, osobi koja je rođena 1995., nikakve veze sa ratovima nema, niti je ikad dala bilo kakvu izjavu o tome.
I teško palo gradonačelnici što jedna takva eto može da nastupa u Sarajevu. Da ona ima mehanizme da to zabrani, ne bi ta pevala ni pod razno, al' het' nema jadna...


pa sta si sad reko, ista budala sa istim idiotizmima.


A ovaj će pevati u Beogradu sve dok je Srba sitnog zuba...


ti si ozbiljna dijabola.
dragosevacsutra dragosevacsutra 21:23 22.11.2023

Re: Strašno!

Sačuvaj me Bože od tih njihovih "sloboda".


kad smo vec kod 'sloboda', izgleda da ovaj klempavi indijac ((c) by maxa) nije bas toliki moron.

ne, ovo nije monti pajton. ovo je stvarno.

Esther McVey returns to Cabinet as minister of common sense
freehand freehand 21:26 22.11.2023

Re: Strašno!

dragosevacsutra
Sačuvaj me Bože od tih njihovih "sloboda".


kad smo vec kod 'sloboda', izgleda da ovaj klempavi indijac ((c) by maxa) nije bas toliki moron.

ne, ovo nije monti pajton. ovo je stvarno.

Esther McVey returns to Cabinet as minister of common sense


Misliš, nije u kanadskom parlamentu stojećki paludirao esesovcu, zajedno sa ambasadorkom Nemačke, drugim ambasadorima,, svim poslanicima, kanadskim premijerom i ukrajinskim predsednikom??
Esesovcu koji je preko Britanije stigao do kanade?

dragosevacsutra dragosevacsutra 21:51 22.11.2023

Re: Strašno!

Rus koji je živeo u Rusiji nema pojma pa će Bene iz sani kalifornija da ga ubedi kako ništa ne zna.


a taj sarapa je neki faktor, sta li? sa svojim 20 i kusur godina ima stav? ajde?
samo nastavi da se pozivas na neka leva derista.

nego sta kaze sergej karjakin, kako je u rusiji?

sta kaze tvoj ljubljeni chess com o karjakinu?


dragosevacsutra dragosevacsutra 22:00 22.11.2023

Re: Strašno!

Ovaj je sasvim slučajno prvak Evrope u šahu.


sasvim slucajno. i, sta kaze karjakin?


dragosevacsutra dragosevacsutra 22:05 22.11.2023

Re: Strašno!

Misliš, nije u kanadskom parlamentu stojećki paludirao esesovcu,


ko? klempavi indus? ne, da ja znam. mada nije nemoguce.
freehand freehand 22:09 22.11.2023

Re: Strašno!

dragosevacsutra
Misliš, nije u kanadskom parlamentu stojećki paludirao esesovcu,


ko? klempavi indus? ne, da ja znam. mada nije nemoguce.

Ma nije, ali da je imao priliku uopšte nemoj da sumnjaš. Čitava ta "Galicija" ekipa je preko Britanije stigla u kanadu.
dragosevacsutra dragosevacsutra 22:10 22.11.2023

Re: Strašno!

Ma nije, ali da je imao priliku uopšte nemoj da sumnjaš. Čitava ta "Galicija" ekipa je preko Britanije stigla u kanadu.



predatortz predatortz 08:58 23.11.2023

Re: Strašno!

ti si ozbiljna dijabola.


Ja, ili ona stoka sitnog zuba kojoj je normalno da u Beogradu peva čovek koji se grlio sa tri najveća zlikovca nad Srbima u Sarajevu? Sa osobama koje su svojeručno ubijale sarajevske Srbe, a oni njima potčinjeni ih odvodili na Kazane, klali i bacali u ambis. Ili silovali do smrti devojčice od 12 godina.

Jer, ta gospopda sa Diiinom, su upravo oni koji su komandovali tim jedinicama.

Uzgred, stoka sitnog zuba kojoj je tako nešto normalno nije ni građanska, ni neutralna. To je stoka koja je izabrala stranu i gubi svako pravo da išta govori o sličnim pojavama u našem društvu. Ceci i Arkanu (koji je uzgred za pomenuti trojac bio gospodin).
Kada takva stoka sitnog zuba ubuduće nešto počne da mrsomudi na temu srpskih zločina, treba joj odgovoriti sa:

Marš. marvo!

Smatraj ovo mojim odgovorom tebi na svaki budući tvoj komentar o tim temama.
I ne samo tebi, ima vas još ovde.

Dinoljubac = Cacoljubac = Ćeloljubac

Na onoj fotki je vaš obraz!

E, da...
Kad kažete nešto i za Knindžu na "vašem" Tašu, odgovor je isti.
angie01 angie01 10:55 23.11.2023

Re: Strašno!

Marš. marvo!

Smatraj ovo mojim odgovorom tebi na svaki budući tvoj komentar o tim temama.
I ne samo tebi, ima vas još ovde.

Dinoljubac = Cacoljubac = Ćeloljubac

Na onoj fotki je vaš obraz!


znaci, jos jednom, ti si ozboljna dijabola, huskac zla i mrznje!

kako da ti kazem, neko ko se posle 30 godina posle onog strasnog i besmislenog rata, koji je samo doneo smrti i razaranje, patnju i nesrecu, zahvaljuje najvecim krvnicima i ratnim zlocincima, prosto nema pravo da zamera nekom drugom bilo sta....i to jos fasitickim licemerjem....ja za razliku od tebe, osudjujem svaki zlocin, a ti selektivno...isto tako, ja nisam ljubac nikoga, za razliku od tebe, tako da ne podmeci, ni meni ni nikome drugome kukavicije jaje.
ecce-florian ecce-florian 21:40 24.11.2023

Re: Strašno!

predatortz 08:56 22.11.2023
Re: Strašno!

promoter
Levičari se upljuvaše (umalo ne napisah levaci) da ukinu Prvi Amandman jednom popu.
Strašno!



Drugovi i drugar'ce bi Crkvu (a to je da im objasnim sveštenstvo, monaštvo i verujući narod, dakle cirka par miliona u Srbiji) da steraju u zidove verskih objekata, ali bi zato kitom ispred tih crkava mogao da maše svaki pervertid jer je to sloboda.


paz pandur, moram polako

a) Crkve u Srbiji mogu da sva svoja prava uživaju u crkvama ( sa malim, znači objektima gde se odredjena verqa ispoveda) što bi ti reko "steraju u verske objekte"

zašto

yato što je Srbija ( za sada ) sekularna država ( guglaj jbg) ber tako piše u Ustavu

mahanje kitom ispre crkve neje zabranjeno kanonskim zakonima već zakonom o javnom redu i miru po kom se kita ne može pokazivati na javnom mestu pa bilo to ispred crkve, na pijaci il pred kuplerajom ( unutra istih nije zabranjeno)

ali

ako crkveni dostojanstvenik ishodi da se mural preko puta ukloni ( iako nema kitu) onda ljudi na to kitu nacrtaju

znači

faza 1

mural preko puta vladičinog dvora ( bez kurca)




faza 2

okrečen mural

kurci dodati naknadno



faza 3

VLAST legla na rudu Crkvi i napravila "neutralni "kulturnoistoriujskodomaćevrednosti" mural

i dobila

kurac



paz
kako da ti ka'em , što Crkva tražila to i dobila, želje uslišene


predatortz predatortz 21:51 24.11.2023

Re: Strašno!

paz pandur, moram polako


Pazi, fiškal...

Ja ću nastojati da budem prilično jasan.

Zanemariću ova opšta mesta, koju si uz dozu cinizma izložio, uz nadu da si na sudu ipak malo rečitiji.

Osvrnuću se na ovu pizmu, koju iz nekog razloga ispoljavaš.

Moj stav o tome šta ti misliš o meni, a vidim da si glup k'o qratz jer sam bar pedeset puta rekao da pandur od 1996. nisam, je da mi je to bitno koliko i rasplet božićnjeg limunada filma koji žena trenutno gleda.

Pa ti i dalje ubacuj J u reči da bi postigao efekat koji priželjkuješ u pokušajima da budeš duhovit.
Ako te zabavlja, mene to sigurno potresti neće.
ecce-florian ecce-florian 22:04 24.11.2023

Re: Strašno!

predatortz
paz pandur, moram polako


Pazi, fiškal...

Ja ću nastojati da budem prilično jasan.

Zanemariću ova opšta mesta, koju si uz dozu cinizma izložio, uz nadu da si na sudu ipak malo rečitiji.

Osvrnuću se na ovu pizmu, koju iz nekog razloga ispoljavaš.

Moj stav o tome šta ti misliš o meni, a vidim da si glup k'o qratz jer sam bar pedeset puta rekao da pandur od 1996. nisam, je da mi je to bitno koliko i rasplet božićnjeg limunada filma koji žena trenutno gleda.

Pa ti i dalje ubacuj J u reči da bi postigao efekat koji priželjkuješ u pokušajima da budeš duhovit.
Ako te zabavlja, mene to sigurno potresti neće.


volim kod tebe što ti je uvek komentar o predmetu rasprave

ne volim kad blogeri komentarišu ad personam


ecce-florian ecce-florian 22:08 24.11.2023

Re: Strašno!

@predator z
Zanemariću ova opšta mesta, koju si uz dozu cinizma izložio, uz nadu da si na sudu ipak malo rečitiji.


nego nije mi jasno

zasto se Djujić plašio da ga USA ne izruči?

il to ovaj jedini četnik na izborima u Srbiji 2023. izmišlja da bi dobio glasove?

ps

pazi Vojka je jedini četnik kojem su "saveznici" sudili i pustili ga

ako im je verovati , samo je srao al nije klao

da se ja pitam

ja bi ga i za ovo prvo ozbiljno optužio da sam nadležni tužilac ( važeće kd u Srbiji izazivanje ili raspirivanje rasne ili verske mržnje ili netrpeljivosti...... i to teži oblik berem zbog izlaganja poruzi)

ako se pozove na imunitet.... ništa lepše
predatortz predatortz 22:09 24.11.2023

Re: Strašno!

volim kod tebe što ti je uvek komentar o predmetu rasprave


Ja kod tebe nit' šta volim, nit' šta ne volim.
Ne bavim se tobom.
Primećujem neku potrebu da me podjebavaš već neko vreme, ali rekoh šta misim o tome.

Inače, tvoj komentar gubi smisao jer razgovor o "predmetu rasprave" počinješ sa "pazi pandur".
ecce-florian ecce-florian 22:20 24.11.2023

Re: Strašno!

Inače, tvoj komentar gubi smisao jer razgovor o "predmetu rasprave" počinješ sa "pazi pandur".


inače bi bio smislen?


baš mi žao što nećeš da mi odgovoriš

bilo kvalifikovano
.....


predatortz predatortz 22:23 24.11.2023

Re: Strašno!

inače bi bio smislen?


Ne, ali bi bio manje bezobrazan.

A pitanje je, šta?

Nisam baš sve ispratio?
predatortz predatortz 12:02 25.11.2023

Re: Strašno!

ja bi ga i za ovo prvo ozbiljno optužio da sam nadležni tužilac ( važeće kd u Srbiji izazivanje ili raspirivanje rasne ili verske mržnje ili netrpeljivosti...... i to teži oblik berem zbog izlaganja poruzi)


Uvek možeš to da učiniš kao građanin, tako da ta priča ja bih ovoono može da uveseli domaćice i ništa više.

A ako ga tužiš zbog navedenog, boleće me kurac onoliko!

I za njega, i za tebe i za vaš proces.

Jer, ja sa tom gnjidom nemam dodirnih tačaka, uzalud ti trud da ih iskonstruišeš.
ecce-florian ecce-florian 21:38 25.11.2023

Re: Strašno!

@predatorz

Uvek možeš to da učiniš kao građanin, tako da ta priča ja bih ovoono može da uveseli domaćice i ništa više.

A ako ga tužiš zbog navedenog, boleće me kurac onoliko!

I za njega, i za tebe i za vaš proces.


kao da ti kažem a da se ne uvrediš

ako si ( bio pandur do 1996) čak i ako nisi završio srednju školu unutrašnjih poslova nego si u krajini angažovan i tamo si morao da prodješ nekuobuku. U Banja Luci u nastavnom programu za kadete policijske akademije postoje predmeti: Krivično i krivičnpo procesno pravo, Ustavno uredjenje, Policijska etika i bogami nose oko jedne trećine teoretskih predmeta

E sad, ja verujem da nisi samouki policajac nego neko ko je prošao barem minimalnu obuku
Ok bilo je davno ali neke stvari se ipak ne zaboravljaju ( ili si bežao sa časova a položio na puškice i vezu što opet trenutno ne umanjuje tvoju odgovornost)

Kako bilo da bilo

Narečeno gore krivično delo spada u glavu 28 a to su KRIVIČNA DELA PROTIV USTAVNOG UREĐENJA I BEZBEDNOSTI REPUBLIKE SRBIJE

Kako si sada u Srbiji, a nadam se da iako više nisi policajac ipak poštuješ ustavno uredjenje i bezbednost nove države, te kao lice koje je osposobljeno - školovano za zaštitu ovakvih vrednosti, morao bi da znaš da se za ovo delo ne goni po privatnoj tužbi ( to piše u ZKP gde je predvidjeno da se po privatnoj goni samo za dale za koje je to navedeno a u zakoniku ni za jedno od dela iz ove glave, budući da je zaštitno dobro država Srbija, odnosno nešto čije napadanje mora da uživa adekvatnu zaštitu) Pojednostavljeno, nešto što ima nejveću vrednost ne štiti se inicijativom fiyičkog lica već pstupanjem dela pravosudnih organa - tužilaštva

Još je gore da te boli qurac da li će neko ( tužilaštvo) protiv gdina Šešelja da pokrene postupak za ugrožavanje ovakvih vrednosti. Pa zar tebi kao i svim drugim ne bi trebalo da je stalo do njih?

To da je izazivanje rasne , nacionalne i verske mržnje odnosno postupci poritv lica za koja se sumnja da to čine nešto što uveseljava domaćice je krajnje ružno od nekog ko je bio plaćeni službenik policije koja bi trebala da štiti takve vrednosti - ustavno uredjenje i bezbednost

To što ti snjim ( gnjidom) nemaš dodirnih tačaka i to što više nisi policajac ne znači da ne treba da štitiš ustavno uredjenje i bezbednost Srbije kao nove zemlje u kojoj živiš. To se zove lojalnost novoj domovini

Ukoliko to ne radiš, a ne možeš da se vadiš na neznanje i nepoznavanje ( jer kao bivši policajac postoji prezumpcija da si znao ili morao znati koje su vrednosti i koji državni organi i na koji način ih štite) to znači da si ti a ne on obična gnjida

Kao i drugi koji rade u pravosudnim i upravnim organima Srbije a koji ne štite ove vrednosti već trenutnu autoritarnu vlast koju ne voliš( u ovom delu se ti i ja slažemo)

Jedino ne razumem zašto te za njih i za takve vrednosti boli qurac, nije lepo

Dakle nisam se ja NA TEBE lično navrzao, nego na izjave, ideje, manipulacije, neistine koje na ovom blogu sa grupom istomišljenika širiš

Jedino, oni mogu biti u zabludi ali ti ne

Da je obićno lupetanje o bezveznoj stvari ne bih reagovao, ali ti i tvoj crkveni hor pored tog što ste agresivni smišljeno i namerno sistematski iznosite netačne i nesitinite tvrdnje i vršite relativizacije bez argumenata, a ponavljenjem do u besvest nebuloznih lupetanja mislite da će to postati uverljivo. Ne bih baš olako propustio da reagujem na ovo vaše divljanje po blogu koji je deo javnog servisa da ne mislim da stvarno može imati štetne posledice. Znaći ne reagujem radi menjanja vađih pogleda na svet Ti to možeš zvati misijom, ja to zovem neophodnim skladom da ono što mislim govorim i radim bude u skladu. mene radi a i vrednosti odnosno vrednosnog sistema koji zastupam

žao mi je, ništa lično
angie01 angie01 21:51 25.11.2023

Re: Strašno!

To da je izazivanje rasne , nacionalne i verske mržnje odnosno postupci poritv lica za koja se sumnja da to čine nešto što uveseljava domaćice je krajnje ružno od nekog ko je bio plaćeni službenik policije koja bi trebala da štiti takve vrednosti - ustavno uredjenje i bezbednost


cvetko, ti si izgleda bio opravdano odsutan, kada se uvde srbomerilo i prog;asavali drugi ustasama i Turcima.
predatortz predatortz 21:55 25.11.2023

Re: Strašno!

ecce-florian
@predatorz

Uvek možeš to da učiniš kao građanin, tako da ta priča ja bih ovoono može da uveseli domaćice i ništa više.

A ako ga tužiš zbog navedenog, boleće me kurac onoliko!

I za njega, i za tebe i za vaš proces.


kao da ti kažem a da se ne uvrediš

ako si ( bio pandur do 1996) čak i ako nisi završio srednju školu unutrašnjih poslova nego si u krajini angažovan i tamo si morao da prodješ nekuobuku. U Banja Luci u nastavnom programu za kadete policijske akademije postoje predmeti: Krivično i krivičnpo procesno pravo, Ustavno uredjenje, Policijska etika i bogami nose oko jedne trećine teoretskih predmeta

E sad, ja verujem da nisi samouki policajac nego neko ko je prošao barem minimalnu obuku
Ok bilo je davno ali neke stvari se ipak ne zaboravljaju ( ili si bežao sa časova a položio na puškice i vezu što opet trenutno ne umanjuje tvoju odgovornost)

Kako bilo da bilo

Narečeno gore krivično delo spada u glavu 28 a to su KRIVIČNA DELA PROTIV USTAVNOG UREĐENJA I BEZBEDNOSTI REPUBLIKE SRBIJE

Kako si sada u Srbiji, a nadam se da iako više nisi policajac ipak poštuješ ustavno uredjenje i bezbednost nove države, te kao lice koje je osposobljeno - školovano za zaštitu ovakvih vrednosti, morao bi da znaš da se za ovo delo ne goni po privatnoj tužbi ( to piše u ZKP gde je predvidjeno da se po privatnoj goni samo za dale za koje je to navedeno a u zakoniku ni za jedno od dela iz ove glave, budući da je zaštitno dobro država Srbija, odnosno nešto čije napadanje mora da uživa adekvatnu zaštitu) Pojednostavljeno, nešto što ima nejveću vrednost ne štiti se inicijativom fiyičkog lica već pstupanjem dela pravosudnih organa - tužilaštva

Još je gore da te boli qurac da li će neko ( tužilaštvo) protiv gdina Šešelja da pokrene postupak za ugrožavanje ovakvih vrednosti. Pa zar tebi kao i svim drugim ne bi trebalo da je stalo do njih?

To da je izazivanje rasne , nacionalne i verske mržnje odnosno postupci poritv lica za koja se sumnja da to čine nešto što uveseljava domaćice je krajnje ružno od nekog ko je bio plaćeni službenik policije koja bi trebala da štiti takve vrednosti - ustavno uredjenje i bezbednost

To što ti snjim ( gnjidom) nemaš dodirnih tačaka i to što više nisi policajac ne znači da ne treba da štitiš ustavno uredjenje i bezbednost Srbije kao nove zemlje u kojoj živiš. To se zove lojalnost novoj domovini

Ukoliko to ne radiš, a ne možeš da se vadiš na neznanje i nepoznavanje ( jer kao bivši policajac postoji prezumpcija da si znao ili morao znati koje su vrednosti i koji državni organi i na koji način ih štite) to znači da si ti a ne on obična gnjida

Kao i drugi koji rade u pravosudnim i upravnim organima Srbije a koji ne štite ove vrednosti već trenutnu autoritarnu vlast koju ne voliš( u ovom delu se ti i ja slažemo)

Jedino ne razumem zašto te za njih i za takve vrednosti boli qurac, nije lepo

Dakle nisam se ja NA TEBE lično navrzao, nego na izjave, ideje, manipulacije, neistine koje na ovom blogu sa grupom istomišljenika širiš

Jedino, oni mogu biti u zabludi ali ti ne

žao mi je


Hvala na trudu, ali si u zabludi.
Nisam prolazio nikakve policijske obuke ni škole, obučavan sam za vojne veštine, za potrebe MUP RS, i bio u onom segmentu policije koji se nije bavio JRM, ni javnom bezbednošću uopšte.
Naša namena je bila isključivo vođenje borbenih dejstava.

Ako sam ja gnjida zbog činjenice da Šešelj nije suđen za dela koja mu pripisuješ, onda ste vi srpski pravnici, koji to svoje znanje ne iskoristite za pritisak na tužilaštvo, gnjide na kub!

Ja jedan taj protisak ne mogu izvršiti, taman i da imam poznavanje zakona u malom prstu, a nemam.
Vas hiljade možete, ali očigledno muda za tako nešto, van jedenja govana po netu, nemate.

A što se Šešelja tiče, niz je načina da ga tužiš, van onoga što je isključiva nadležnost Tužilaštva.

Možeš da zastupaš neku grupu (nacionalnu, versku...) koja se Šešeljevim istupima nalazi uvređena ili ugrožena.

I da, jeste lična pizma koja lagano počinje da ide na kurac.




predatortz predatortz 22:34 25.11.2023

Re: Strašno!

angie01
To da je izazivanje rasne , nacionalne i verske mržnje odnosno postupci poritv lica za koja se sumnja da to čine nešto što uveseljava domaćice je krajnje ružno od nekog ko je bio plaćeni službenik policije koja bi trebala da štiti takve vrednosti - ustavno uredjenje i bezbednost


cvetko, ti si izgleda bio opravdano odsutan, kada se uvde srbomerilo i prog;asavali drugi ustasama i Turcima.



Pa, evo pravnik Cvetko mene, i neke druge ,proglašava četnikom, a ja četnik nikad nisam bio. Bio sam pripadnik (ovim redom) JNA, VRS i na kraju MUP Republike Srpske.
Voleo bih da sam imao priliku da budem četnik, da su u minulim ratovima postojali četnici, sigurno bih bio među njima.
Međutim, nije ih bilo.
To što su neki bizgovi mislili da jesu neki kurčevi četnici, dok su ih vodili, naoružavali i komandovali njima isprdci UDBE i KOS, to ne znači da su četnici zaista i postojali.

Za mladog sarajevskog komunistu i stručnjaka za koncept opštenarodne odbrane i društvene samozaštite, koji je posle dobio referat da glumi četnika, kao i kum mu Vuk, vidite izmđu sebe.
Rekoh, te vaše frakcije me ne zanimaju.




Ja bosanske muslimane nikad nisam zvao Turcima. Oni bi želeli da su Turci. Turci su veliki narod, sa velikom i bogatom istorijom, bosanski muslimani nisu ništa od toga pa što da im onda dajem na značaju.
angie01 angie01 22:56 25.11.2023

Re: Strašno!

Međutim, nije ih bilo.


pa kako nisu, noisli i obelezja, sami sebe tako zvali, new age chetnici,...velica se draza i ostali, revidira istorija, osporava pobeda partizana,..ne znam sta jos treba...


Ja bosanske muslimane nikad nisam zvao Turcima


ovde na blogu si vise puta.


Oni bi želeli da su Turci.


parvio si anketu medju jima...ja licno, nikada nisam cula da sebe tako zovu, niti da govore o nekoj svojoj takvoj pripadnosti, prosto je jasno da nisu.
predatortz predatortz 22:59 25.11.2023

Re: Strašno!

pa kako nisu, noisli i obelezja, sami sebe tako zvali, new age chetnici,...velica se draza i ostali, revidira istorija, osporava pobeda partizana,..ne znam sta jos treba...


Izvini Anđo, trenutno su mi interesantnije ove Cvetkove podmetačine i optužbe bez pokrića od tvog trabunanja.



angie01 angie01 23:03 25.11.2023

Re: Strašno!

Izvini Anđo, trenutno su mi interesantnije ove Cvetkove podmetačine i optužbe bez pokrića od tvog trabunanja.


sta, nesto nije istina, pa zoves trabunjanjem,...nije da mi je ideja da se mesam, nego vidim da cvetku, koji nije bas redovan i dosta je pauzirao, pa je dosta toga propustio, prodajes neku finocu i negiras stvari koje su tvoja uobicajena vokacija.
predatortz predatortz 23:06 25.11.2023

Re: Strašno!

angie01
Izvini Anđo, trenutno su mi interesantnije ove Cvetkove podmetačine i optužbe bez pokrića od tvog trabunanja.


sta, nesto nije istina, pa zoves trabunjanjem,...nije da mi je ideja da se mesam, nego vidim da cvetku, koji nije bas redovan i dosta je pauzirao, pa je dosta toga propustio, prodajes neku finocu i negiras stvari koje su tvoja uobicajena vokacija.


Tako je, drugar'ce Anđo! Ispravno! Denuciranje vas je održalo, istina je precenjena, cilj opravdava sredstvo i sva ta vaša sranja...

Zbog takvih govana su ljudi na Golom otoku završavali!
A takve svesne drugarice su duple tačkice za kupovinu robe dobijale.
angie01 angie01 23:13 25.11.2023

Re: Strašno!

Fenuciranje


ne znam sta ti ovo znaci.

koji cilj, kakvo sredstvo, Goli otok,...bozemesacuva, o cemu pricas?
predatortz predatortz 23:18 25.11.2023

Re: Strašno!

angie01
Fenuciranje


ne znam sta to ovo znaci.

koji cilj, kakvo sredstvo, Goli otok,...bozemesacuva, o cemu pricas?


Denuciranje, ispravljeno.

A pričam o takvim tužnim pojavama poput tebe.
Uvek su tu da prijave, da nešto ne promakne. Naravno, svoju verziju koja najčešće sa istinom bema dodirnih tačaka.

I da su zbog takvih ljudi slobodu i glave gubili.
angie01 angie01 23:27 25.11.2023

Re: Strašno!

A pričam o takvim tužnim pojavama poput tebe.


pazi, sad sam ja tuzna pojava, koja je rekla nesto sto si ti 100 ponovio, a nisi ti, koji ucitavas nesto sto nije istina....zanimljiv koncept.

kome sam ja denuncirala?...ovo sto sam ponovila tvoje reci?

a nije denunciranje srbomerenje, ukazivanje na neprijatelja drzave i optuzivanje da se mrzi sopstveni narod i to svakomalo, cim nema argumenata, ajmo ....


I da su zbog takvih ljudi slobodu i glave gubili.


tragikomicno je da ti to meni kazes.
bene_geserit bene_geserit 10:31 22.11.2023

samo da kažem

1. nije moguće da Gedža krene u 10 komentara da natura svoje idiotske teme (ovaj put o grobljima nekim, who cares, znamo svi šta je poenta "Rusi loši", poenta mu je ista šta god da mu je tema) i krenu da se primaju i da mu odgovaraju, brate mili čovek priča sam sa sobom, pustite budalu, ne primajte se, da bi skripta za ignorisanje pojedinih blogera radila kako treba

2. libtradi krenuli da brane "slobodu govora", e svašta čovek može da vidi
nekom opskurnom bendu otkazan koncert od strane organizatora (a zbog protesta popa) i to je razlog za nekakvo patetisanje i tupljenje
who the fuck cares?

da ne pominjem koliko je ljubitelja Tita i njegovog režima među ovima što su se našli uvređeni zbog otkazanog koncerta, koliko je ljubitelja "zakona o govoru mržnje" čija je osnovna uloga da se zapuše usta onima koji ne misle kao libtardi
bezbroj otkazanih govora gostiju konzervativnih studenata na američkih univerzitetima na tu istu foru, obezbeđenje ne može da garantuje truć broć, naravno pojave se 10 BLM debila i eto, jel ikom od ovih što ovde dižu glas to zasmetalo, čisto sumnjam
u Nemačkoj za negiranje holokausta ideš u zatvor, ako umanjuješ broj jevrejskig žrtava u WW2 isto ideš u zatvor, ko ja za a ko protiv takvog zakona u Srbiji?
recimo umanješ broj zvaničnih žrtava (koje je utvrdila Titova vlast) u Jasenovcu, ideš u zatvor
u Švajcarskoj, Austriji, Nemačkoj ljudi zaglavljivali zatvor i sudske procese jer su rekli da su imigranti disproporcionalno uključeni u kriminal, gde je tu nestala sloboda govora, na stranu što je istina

I milion drugih primera, koji libtardima ne smetaju, jer su to zabrane od strane libtarda za sve ono što se libtardima ne sviđa.
I sad brane neku kao slobodu govora, daj ne zajebavajte. Jedina sloboda govora koju libtardi žele je da sami kenjaju koliko god mogu a drugima da se zapuše usta.
promoter promoter 10:33 22.11.2023

Re: samo da kažem

bene_geserit
1. nije moguće da Gedža krene u 10 komentara da natura svoje idiotske teme (ovaj put o grobljima nekim, who cares, znamo svi šta je poenta "Rusi loši", poenta mu je ista šta god da mu je tema) i krenu da se primaju i da mu odgovaraju, brate mili čovek priča sam sa sobom, pustite budalu, ne primajte se, da bi skripta za ignorisanje pojedinih blogera radila kako treba

2. libtradi krenuli da brane "slobodu govora", e svašta čovek može da vidi
nekom opskurnom bendu otkazan koncert od strane organizatora (a zbog protesta popa) i to je razlog za nekakvo patetisanje i tupljenje
who the fuck cares?

da ne pominjem koliko je ljubitelja Tita i njegovog režima među ovima što su se našli uvređeni zbog otkazanog koncerta, koliko je ljubitelja "zakona o govoru mržnje" čija je osnovna uloga da se zapuše usta onima koji ne misle kao libtardi
bezbroj otkazanih govora gostiju konzervativnih studenata na američkih univerzitetima na tu istu foru, obezbeđenje ne može da garantuje truć broć, naravno pojave se 10 BLM debila i eto, jel ikom od ovih što ovde dižu glas to zasmetalo, čisto sumnjam
u Nemačkoj za negiranje holokausta ideš u zatvor, ako umanjuješ broj jevrejskig žrtava u WW2 isto ideš u zatvor, ko ja za a ko protiv takvog zakona u Srbiji?
recimo umanješ broj zvaničnih žrtava (koje je utvrdila Titova vlast) u Jasenovcu, ideš u zatvor
u Švajcarskoj, Austriji, Nemačkoj ljudi zaglavljivali zatvor i sudske procese jer su rekli da su imigranti disproporcionalno uključeni u kriminal, gde je tu nestala sloboda govora, na stranu što je istina

I milion drugih primera, koji libtardima ne smetaju, jer su to zabrane od strane libtarda za sve ono što se libtardima ne sviđa.
I sad brane neku kao slobodu govora, daj ne zajebavajte. Jedina sloboda govora koju libtardi žele je da sami kenjaju koliko god mogu a drugima da se zapuše usta.

Ma noramlno!
Budale.

Izuzimam Gedžu.
gedza.73 gedza.73 10:50 22.11.2023

Re: samo da kažem

bene_geserit
brate mili čovek priča sam sa sobom, pustite budalu

Ti bi onaj pametnjaković koji je svuda pokušavao da uglavi 'Ješe' i lupetao gluposti o ruskoj istoriji koja je navodna zapadna propaganda a u stvari bilo iz ruskih udžbenika iz osnovne škole?
ovaj put o grobljima nekim, who cares

Najveće vojničko srpsko groblje who cares? Ili je who cares što su francuzi i Švabe na Kosovu pomerili spomenik srpskim vojnicima?
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:32 22.11.2023

Re: samo da kažem

bene_geserit
...


e od svih budala ti identifikovao gedžu, nema šta, taj budala detektor ti radi sve pršti..
al ajd to..
svaka bena ima svoje veselje što se kaže..
nego brate ti nisi bio u Srbiji kanda 10 godina? al uporno vjeruješ kako je tamo ko u po Kalefornje.. malnebi Ladžole..
brate..
nije problem što je Srbija bliže Afganistanu nego La Džoli.. nije.. problem je što jasno ide u pravcu talibanizacije (dobro primjećeno od strane drug makse).. i to nimalo slučajno..
al nađe se kretena koji aplaudiraju.. tako jeeeeeeeeeee.. zamrači eto ga pomračenje sunca, osljepićemo, ne damo da nam čipuju djecu i uostalom dole lektrika!
jeste, to baš treba podržati..
e jer nekom već nije dozvoljeno da govori na ivy league školi..
baš si dijagnostifikovao problem, svaka ti čast..
sad ako bi se zapitao a kakve veze ima nekakav tamo satanistički metal bend i lektrika..
jbg, te stvari u svezi s tolerancijom oće u paketu..


Milan Novković Milan Novković 11:39 22.11.2023

Re: samo da kažem

bene_geserit
1. nije moguće da Gedža krene u 10 komentara da natura svoje idiotske teme (ovaj put o grobljima nekim, who cares, znamo svi šta je poenta "Rusi loši", poenta mu je ista šta god da mu je tema) i krenu da se primaju i da mu odgovaraju, brate mili čovek priča sam sa sobom, pustite budalu, ne primajte se, da bi skripta za ignorisanje pojedinih blogera radila kako treba

2. libtradi krenuli da brane "slobodu govora", e svašta čovek može da vidi
nekom opskurnom bendu otkazan koncert od strane organizatora (a zbog protesta popa) i to je razlog za nekakvo patetisanje i tupljenje
who the fuck cares?

da ne pominjem koliko je ljubitelja Tita i njegovog režima među ovima što su se našli uvređeni zbog otkazanog koncerta, koliko je ljubitelja "zakona o govoru mržnje" čija je osnovna uloga da se zapuše usta onima koji ne misle kao libtardi
bezbroj otkazanih govora gostiju konzervativnih studenata na američkih univerzitetima na tu istu foru, obezbeđenje ne može da garantuje truć broć, naravno pojave se 10 BLM debila i eto, jel ikom od ovih što ovde dižu glas to zasmetalo, čisto sumnjam
u Nemačkoj za negiranje holokausta ideš u zatvor, ako umanjuješ broj jevrejskig žrtava u WW2 isto ideš u zatvor, ko ja za a ko protiv takvog zakona u Srbiji?
recimo umanješ broj zvaničnih žrtava (koje je utvrdila Titova vlast) u Jasenovcu, ideš u zatvor
u Švajcarskoj, Austriji, Nemačkoj ljudi zaglavljivali zatvor i sudske procese jer su rekli da su imigranti disproporcionalno uključeni u kriminal, gde je tu nestala sloboda govora, na stranu što je istina

I milion drugih primera, koji libtardima ne smetaju, jer su to zabrane od strane libtarda za sve ono što se libtardima ne sviđa.
I sad brane neku kao slobodu govora, daj ne zajebavajte. Jedina sloboda govora koju libtardi žele je da sami kenjaju koliko god mogu a drugima da se zapuše usta.


Esi vido gag-orders u NY u trampovim slučajevima, public case, bez porote, a ne sme da se pisne pošto ima dokaza da su sudije kompromitovane.

Vaš Barnes (constitutional law pro, brani underdogs), i naš (grčki) Britanac, Mercouris

World order in disorder w/ Robert Barnes
promoter promoter 11:48 22.11.2023

Re: samo da kažem

Milan Novković
bene_geserit
1. nije moguće da Gedža krene u 10 komentara da natura svoje idiotske teme (ovaj put o grobljima nekim, who cares, znamo svi šta je poenta "Rusi loši", poenta mu je ista šta god da mu je tema) i krenu da se primaju i da mu odgovaraju, brate mili čovek priča sam sa sobom, pustite budalu, ne primajte se, da bi skripta za ignorisanje pojedinih blogera radila kako treba

2. libtradi krenuli da brane "slobodu govora", e svašta čovek može da vidi
nekom opskurnom bendu otkazan koncert od strane organizatora (a zbog protesta popa) i to je razlog za nekakvo patetisanje i tupljenje
who the fuck cares?

da ne pominjem koliko je ljubitelja Tita i njegovog režima među ovima što su se našli uvređeni zbog otkazanog koncerta, koliko je ljubitelja "zakona o govoru mržnje" čija je osnovna uloga da se zapuše usta onima koji ne misle kao libtardi
bezbroj otkazanih govora gostiju konzervativnih studenata na američkih univerzitetima na tu istu foru, obezbeđenje ne može da garantuje truć broć, naravno pojave se 10 BLM debila i eto, jel ikom od ovih što ovde dižu glas to zasmetalo, čisto sumnjam
u Nemačkoj za negiranje holokausta ideš u zatvor, ako umanjuješ broj jevrejskig žrtava u WW2 isto ideš u zatvor, ko ja za a ko protiv takvog zakona u Srbiji?
recimo umanješ broj zvaničnih žrtava (koje je utvrdila Titova vlast) u Jasenovcu, ideš u zatvor
u Švajcarskoj, Austriji, Nemačkoj ljudi zaglavljivali zatvor i sudske procese jer su rekli da su imigranti disproporcionalno uključeni u kriminal, gde je tu nestala sloboda govora, na stranu što je istina

I milion drugih primera, koji libtardima ne smetaju, jer su to zabrane od strane libtarda za sve ono što se libtardima ne sviđa.
I sad brane neku kao slobodu govora, daj ne zajebavajte. Jedina sloboda govora koju libtardi žele je da sami kenjaju koliko god mogu a drugima da se zapuše usta.


Esi vido gag-orders u NY u trampovim slučajevima, public case, bez porote, a ne sme da se pisne pošto ima dokaza da su sudije kompromitovane.

Vaš Barnes (constitutional law pro, brani underdogs), i naš (grčki) Britanac, Mercouris

World order in disorder w/ Robert Barnes

Milane, najebaćemo od ovih levaka totalno.
Oni bi da budu crkva umesto Crkve.
Opet bi da jašu popove.
Milan Novković Milan Novković 12:24 22.11.2023

Re: samo da kažem

promoter
Milan Novković
bene_geserit
1. nije moguće da Gedža krene u 10 komentara da natura svoje idiotske teme (ovaj put o grobljima nekim, who cares, znamo svi šta je poenta "Rusi loši", poenta mu je ista šta god da mu je tema) i krenu da se primaju i da mu odgovaraju, brate mili čovek priča sam sa sobom, pustite budalu, ne primajte se, da bi skripta za ignorisanje pojedinih blogera radila kako treba

2. libtradi krenuli da brane "slobodu govora", e svašta čovek može da vidi
nekom opskurnom bendu otkazan koncert od strane organizatora (a zbog protesta popa) i to je razlog za nekakvo patetisanje i tupljenje
who the fuck cares?

da ne pominjem koliko je ljubitelja Tita i njegovog režima među ovima što su se našli uvređeni zbog otkazanog koncerta, koliko je ljubitelja "zakona o govoru mržnje" čija je osnovna uloga da se zapuše usta onima koji ne misle kao libtardi
bezbroj otkazanih govora gostiju konzervativnih studenata na američkih univerzitetima na tu istu foru, obezbeđenje ne može da garantuje truć broć, naravno pojave se 10 BLM debila i eto, jel ikom od ovih što ovde dižu glas to zasmetalo, čisto sumnjam
u Nemačkoj za negiranje holokausta ideš u zatvor, ako umanjuješ broj jevrejskig žrtava u WW2 isto ideš u zatvor, ko ja za a ko protiv takvog zakona u Srbiji?
recimo umanješ broj zvaničnih žrtava (koje je utvrdila Titova vlast) u Jasenovcu, ideš u zatvor
u Švajcarskoj, Austriji, Nemačkoj ljudi zaglavljivali zatvor i sudske procese jer su rekli da su imigranti disproporcionalno uključeni u kriminal, gde je tu nestala sloboda govora, na stranu što je istina

I milion drugih primera, koji libtardima ne smetaju, jer su to zabrane od strane libtarda za sve ono što se libtardima ne sviđa.
I sad brane neku kao slobodu govora, daj ne zajebavajte. Jedina sloboda govora koju libtardi žele je da sami kenjaju koliko god mogu a drugima da se zapuše usta.


Esi vido gag-orders u NY u trampovim slučajevima, public case, bez porote, a ne sme da se pisne pošto ima dokaza da su sudije kompromitovane.

Vaš Barnes (constitutional law pro, brani underdogs), i naš (grčki) Britanac, Mercouris

World order in disorder w/ Robert Barnes

Milane, najebaćemo do ovih levaka totalno.
Oni bi da budu crkva umesto Crkve.
Opet bi da jašu popove.

Ma nisu nikakvi levaki - pusti Benea, njemu Pacifik sad ladan pa mora ovako da se zagreva

Nisu ni desnaki, tj i jedni i drugi su, ali samo kao alat, oni iznad se bore za razne dominacije i konce raspodele hiljada milijardi, pa koriste sve od alata što mogu.
freehand freehand 12:30 22.11.2023

Re: samo da kažem

nego brate ti nisi bio u Srbiji kanda 10 godina? al uporno vjeruješ kako je tamo ko u po Kalefornje.. malnebi Ladžole..
brate..

Normalno je da se Srbija iz Londre bolje vidi, samo ti njemu objasni talibanizaciju, sa mesta koje je po iskrivljenoj slici realnosti koje mediji produkuju i prezentuju i cenzuri javne reči pije zeka vodice sa Beogradom, sa stanovišta nadzora kudikamo gora nego Beograd a sa stanovišta bukvalne talibanizacije - u Beogradu nema delova u koje policija ne ulazi i gde su islamski učitelji glavne baje.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:35 22.11.2023

Re: samo da kažem

freehand
nego brate ti nisi bio u Srbiji kanda 10 godina? al uporno vjeruješ kako je tamo ko u po Kalefornje.. malnebi Ladžole..
brate..

Normalno je da se Srbija iz Londre bolje vidi, samo ti njemu objasni talibanizaciju, sa mesta koje je po iskrivljenoj slici realnosti koje mediji produkuju i prezentuju i cenzuri javne reči pije zeka vodice sa Beogradom, sa stanovišta nadzora kudikamo gora nego Beograd a sa stanovišta bukvalne talibanizacije - u Beogradu nema delova u koje policija ne ulazi i gde su islamski učitelji glavne baje.


leba ti jel ti to meni spočitavaš da ja ne znam kako je u Beogradu pošto ja u Beograd ne dolazim..
a pri tom mi objašnjavaš i kako je kod mene u Londonu koji ti valjda redovno obilaziš..
aman..
jel realno to..
bene_geserit bene_geserit 12:40 22.11.2023

Re: samo da kažem

pusti Benea, njemu Pacifik sad ladan pa mora ovako da se zagreva

Ma bre Pacifik uvek ladan, često i u sred leta.
Nego kad kažem libtardi to se ne odnosi na "poštene Drugove" tj. one koji bi nešto veću preraspodelu a ne revoluciju, ne zagovaraju cenzure i sl.

A kod naših Drugova je sad zanimljivo pratiti kako se međusobno obračunavaju, tj. kako nemilosrdno ućutkuju one koji dignu glas protiv Ješa u ovom sukobu sad.
Sa jedne strane nije baš prijatno što Ješe demonstriraju silu tako otvoreno, sa druge strane kad vidiš Drugove kako kusaju sami ono što su drugima spremili ne možeš da se ne smeješ.

Nego na Babilon Bee, Kanye West kao dean Harvarda, jesu duhoviti po nekad ...
freehand freehand 12:41 22.11.2023

Re: samo da kažem

newimprovedtadejus
freehand
nego brate ti nisi bio u Srbiji kanda 10 godina? al uporno vjeruješ kako je tamo ko u po Kalefornje.. malnebi Ladžole..
brate..

Normalno je da se Srbija iz Londre bolje vidi, samo ti njemu objasni talibanizaciju, sa mesta koje je po iskrivljenoj slici realnosti koje mediji produkuju i prezentuju i cenzuri javne reči pije zeka vodice sa Beogradom, sa stanovišta nadzora kudikamo gora nego Beograd a sa stanovišta bukvalne talibanizacije - u Beogradu nema delova u koje policija ne ulazi i gde su islamski učitelji glavne baje.


leba ti jel ti to meni spočitavaš da ja ne znam kako je u Beogradu pošto ja u Beograd ne dolazim..
a pri tom mi objašnjavaš i kako je kod mene u Londonu koji ti valjda redovno obilaziš..
aman..
jel realno to..

Ne, podsmevam ti se jer ti Beneu iz Londona objašnjavaš kako je u beogradu, usput lupetajući naveliko.
Jer niti mene boli dupe da li ti dolaziš ovamo niti tebe da li ja dolazim tamo, mada se naravno podrazumeva da je pokondirena ludaja uvek u pravu. O Londonu, o Beogradu, o Afi Kentaur i o kafani na kraju Vasione.
promoter promoter 12:51 22.11.2023

Re: samo da kažem

Milan Novković
promoter
Milan Novković
bene_geserit
1. nije moguće da Gedža krene u 10 komentara da natura svoje idiotske teme (ovaj put o grobljima nekim, who cares, znamo svi šta je poenta "Rusi loši", poenta mu je ista šta god da mu je tema) i krenu da se primaju i da mu odgovaraju, brate mili čovek priča sam sa sobom, pustite budalu, ne primajte se, da bi skripta za ignorisanje pojedinih blogera radila kako treba

2. libtradi krenuli da brane "slobodu govora", e svašta čovek može da vidi
nekom opskurnom bendu otkazan koncert od strane organizatora (a zbog protesta popa) i to je razlog za nekakvo patetisanje i tupljenje
who the fuck cares?

da ne pominjem koliko je ljubitelja Tita i njegovog režima među ovima što su se našli uvređeni zbog otkazanog koncerta, koliko je ljubitelja "zakona o govoru mržnje" čija je osnovna uloga da se zapuše usta onima koji ne misle kao libtardi
bezbroj otkazanih govora gostiju konzervativnih studenata na američkih univerzitetima na tu istu foru, obezbeđenje ne može da garantuje truć broć, naravno pojave se 10 BLM debila i eto, jel ikom od ovih što ovde dižu glas to zasmetalo, čisto sumnjam
u Nemačkoj za negiranje holokausta ideš u zatvor, ako umanjuješ broj jevrejskig žrtava u WW2 isto ideš u zatvor, ko ja za a ko protiv takvog zakona u Srbiji?
recimo umanješ broj zvaničnih žrtava (koje je utvrdila Titova vlast) u Jasenovcu, ideš u zatvor
u Švajcarskoj, Austriji, Nemačkoj ljudi zaglavljivali zatvor i sudske procese jer su rekli da su imigranti disproporcionalno uključeni u kriminal, gde je tu nestala sloboda govora, na stranu što je istina

I milion drugih primera, koji libtardima ne smetaju, jer su to zabrane od strane libtarda za sve ono što se libtardima ne sviđa.
I sad brane neku kao slobodu govora, daj ne zajebavajte. Jedina sloboda govora koju libtardi žele je da sami kenjaju koliko god mogu a drugima da se zapuše usta.


Esi vido gag-orders u NY u trampovim slučajevima, public case, bez porote, a ne sme da se pisne pošto ima dokaza da su sudije kompromitovane.

Vaš Barnes (constitutional law pro, brani underdogs), i naš (grčki) Britanac, Mercouris

World order in disorder w/ Robert Barnes

Milane, najebaćemo do ovih levaka totalno.
Oni bi da budu crkva umesto Crkve.
Opet bi da jašu popove.

Ma nisu nikakvi levaki - pusti Benea, njemu Pacifik sad ladan pa mora ovako da se zagreva

Nisu ni desnaki, tj i jedni i drugi su, ali samo kao alat, oni iznad se bore za razne dominacije i konce raspodele hiljada milijardi, pa koriste sve od alata što mogu.

Ma znam!
Od budala nema boljeg alata.
promoter promoter 12:52 22.11.2023

Re: samo da kažem

freehand
newimprovedtadejus
freehand
nego brate ti nisi bio u Srbiji kanda 10 godina? al uporno vjeruješ kako je tamo ko u po Kalefornje.. malnebi Ladžole..
brate..

Normalno je da se Srbija iz Londre bolje vidi, samo ti njemu objasni talibanizaciju, sa mesta koje je po iskrivljenoj slici realnosti koje mediji produkuju i prezentuju i cenzuri javne reči pije zeka vodice sa Beogradom, sa stanovišta nadzora kudikamo gora nego Beograd a sa stanovišta bukvalne talibanizacije - u Beogradu nema delova u koje policija ne ulazi i gde su islamski učitelji glavne baje.


leba ti jel ti to meni spočitavaš da ja ne znam kako je u Beogradu pošto ja u Beograd ne dolazim..
a pri tom mi objašnjavaš i kako je kod mene u Londonu koji ti valjda redovno obilaziš..
aman..
jel realno to..

Ne, podsmevam ti se jer ti Beneu iz Londona objašnjavaš kako je u beogradu, usput lupetajući naveliko.
Jer niti mene boli dupe da li ti dolaziš ovamo niti tebe da li ja dolazim tamo, mada se naravno podrazumeva da je pokondirena ludaja uvek u pravu. O Londonu, o Beogradu, o Afi Kentaur i o kafani na kraju Vasione.

Čekaj!
Ti stvarno veruješ da ima nešto što Tadejus ne zna?!
I to ne makar kako, nego najbolje.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:55 22.11.2023

Re: samo da kažem

freehand

Ne, podsmevam ti se jer ti Beneu iz Londona objašnjavaš kako je u beogradu, usput lupetajući naveliko.
Jer niti mene boli dupe da li ti dolaziš ovamo niti tebe da li ja dolazim tamo, mada se naravno podrazumeva da je pokondirena ludaja uvek u pravu. O Londonu, o Beogradu, o Afi Kentaur i o kafani na kraju Vasione.


šta veliš afa kentaur..
ma ne radi se tu o mojoj upravosti.. to se tebi samo čini da ja kao nešto jako puno smatram, mislim da sve o svemu znam..
to su bukvalno stvari opšte kulture.. to što ja tu kažem je nekakav common knoledge iole informisane osobe danas.. dobro, u normalnom sviejtu, ne u talibaniji..
al se tebi čini uh kao vidi što pametuje, misli da sve zna..
ti brate ne možeš uopšte da razumiješ o čemu se govori i kako dani prolaze sve je manji i manji dio toga što razumiješ..
ne zna čovjek odakle bi počeo pa da ima smisla.. dal krajeva grada u koje policija ne ulazi, pojma talibanizacije kao takvog, ideje kako to tačno izgleda taj život u toj La Džoli, Londonu i Beogradu..
sve je bukvalno nakaradno i nakrivo..
dal ćeš imati pameti da to pojmiš pa da negdje staneš.. slutim da nećeš.. nego će se samo gomilati iskrivljene percepcije a slutim da će jednog dana hanuma biti sretnica koja će morati da sluša gorljive tirade o paralelnom univerzumu..
štaš
promoter promoter 13:02 22.11.2023

Re: samo da kažem

newimprovedtadejus
freehand

Ne, podsmevam ti se jer ti Beneu iz Londona objašnjavaš kako je u beogradu, usput lupetajući naveliko.
Jer niti mene boli dupe da li ti dolaziš ovamo niti tebe da li ja dolazim tamo, mada se naravno podrazumeva da je pokondirena ludaja uvek u pravu. O Londonu, o Beogradu, o Afi Kentaur i o kafani na kraju Vasione.


šta veliš afa kentaur..
ma ne radi se tu o mojoj upravosti.. to se tebi samo čini da ja kao nešto jako puno smatram, mislim da sve o svemu znam..
to su bukvalno stvari opšte kulture.. to što ja tu kažem je nekakav common knoledge iole informisane osobe danas.. dobro, u normalnom sviejtu, ne u talibaniji..
al se tebi čini uh kao vidi što pametuje, misli da sve zna..
ti brate ne možeš uopšte da razumiješ o čemu se govori i kako dani prolaze sve je manji i manji dio toga što razumiješ..
ne zna čovjek odakle bi počeo pa da ima smisla.. dal krajeva grada u koje policija ne ulazi, pojma talibanizacije kao takvog, ideje kako to tačno izgleda taj život u toj La Džoli, Londonu i Beogradu..
sve je bukvalno nakaradno i nakrivo..
dal ćeš imati pameti da to pojmiš pa da negdje staneš.. slutim da nećeš.. nego će se samo gomilati iskrivljene percepcije a slutim da će jednog dana hanuma biti sretnica koja će morati da sluša gorljive tirade o paralelnom univerzumu..
štaš

Ne čini se samo njemu da ti sve znaš najbolje o svemu.
Čini se i meni.
No, lako je za naše činjenje o tome.
Ono što jeste delikatno, čini se meni da si ti u to uverena.
angie01 angie01 13:06 22.11.2023

Re: samo da kažem

carli, matereti, kako te ne mrzi da ides okolo i spamujes podrsku u nekim tudjim razgovorima, ono ne kazes nista, sem da su neki dudale i da si sa nekim drugima saglasan, a pojma nemas o cemu pricaju.

baska sto je bas ruzno to pritcavanje.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 13:10 22.11.2023

Re: samo da kažem

promoter

Ne čini se samo njemu da ti sve znaš najbolje o svemu.
Čini se i meni.
No, lako je za naše činjenje o tome.
Ono što jeste delikatno, čini se meni da si ti u to uverena.


čuj, tebi se čini da je prepoznavanje vodovodne cijevi nekakvo znanje za savremenog muškarca..
normalno da ti se sve preko toga onda čini nekakvim sveznanjem neviđenim...
bar si spoznao da je odgovor u kačamaku sa slaninicom i sve ok..
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 13:14 22.11.2023

Re: samo da kažem

angie01
carli, matereti, kako te ne mrzi da ides okolo i spamujes podrsku u nekim tudjim razgovorima, ono ne kazes nista, sem da su neki dudale i da si sa nekim drugima saglasan, a pojma nemas o cemu pricaju.

baska sto je bas ruzno to pritcavanje.


često da al ovde ne..
ja mu vjerujem da njega iskreno fascinira kako mlaĐa ženska osoba može da smatra na teme koje oni vide kao misteriozne.. ne mogu prosto to da svare.. kako.. to u njihovo vrijeme nije bivalo (žene jelda mrtve umorne s posla od 7 do 3 dolazile da kuvaju ručkove, peru, peglaju, pletu, šišaju, okopavaju i bog dragi zna šta još sve ne, taman bi stizale da još i smatraju)..
a ove današnje..
em smatraju em ne moš više da pohvataš kako, šta, odakle to..
misterija sve u svemu
freehand freehand 13:18 22.11.2023

Re: samo da kažem

ma ne radi se tu o mojoj upravosti.. to se tebi samo čini da ja kao nešto jako puno smatram, mislim da sve o svemu znam..
to su bukvalno stvari opšte kulture.. to što ja tu kažem je nekakav common knoledge iole informisane osobe danas.. dobro, u normalnom sviejtu, ne u talibaniji..

A zato ti iz Londona Beneu u Kaliforniji objašnjavaš šta se dešava u beogradu? Zato što on nema opštukulturu koju ti, naravno, imaš?
al se tebi čini uh kao vidi što pametuje, misli da sve zna..
ti brate ne možeš uopšte da razumiješ o čemu se govori i kako dani prolaze sve je manji i manji dio toga što razumiješ..
ne zna čovjek odakle bi počeo pa da ima smisla.. dal krajeva grada u koje policija ne ulazi, pojma talibanizacije kao takvog, ideje kako to tačno izgleda taj život u toj La Džoli, Londonu i Beogradu..
sve je bukvalno nakaradno i nakrivo..
dal ćeš imati pameti da to pojmiš pa da negdje staneš.. slutim da nećeš.. nego će se samo gomilati iskrivljene percepcije a slutim da će jednog dana hanuma biti sretnica koja će morati da sluša gorljive tirade o paralelnom univerzumu..
štaš



Baš ti nije dobro.
angie01 angie01 13:19 22.11.2023

Re: samo da kažem

često da al ovde ne..


ja mu rekoh to generalno,...ovo mu je neki 10 takav komentar, samo na ovom blogu.
promoter promoter 13:19 22.11.2023

Re: samo da kažem

newimprovedtadejus
angie01
carli, matereti, kako te ne mrzi da ides okolo i spamujes podrsku u nekim tudjim razgovorima, ono ne kazes nista, sem da su neki dudale i da si sa nekim drugima saglasan, a pojma nemas o cemu pricaju.

baska sto je bas ruzno to pritcavanje.


često da al ovde ne..
ja mu vjerujem da njega iskreno fascinira kako mlaĐa ženska osoba može da smatra na teme koje oni vide kao misteriozne.. ne mogu prosto to da svare.. kako.. to u njihovo vrijeme nije bivalo (žene jelda mrtve umorne s posla od 7 do 3 dolazile da kuvaju ručkove, peru, peglaju, pletu, šišaju, okopavaju i bog dragi zna šta još sve ne, taman bi stizale da još i smatraju)..
a ove današnje..
em smatraju em ne moš više da pohvataš kako, šta, odakle to..
misterija sve u svemu

Šta ti lupaš?
Kakvo moje vreme i kakve žene kuvarice?
Pa moja žena trenutno zarađuje više od mene?
A zamisli, ne zna sve o svemu kao ti - i to najbolje?
promoter promoter 13:25 22.11.2023

Re: samo da kažem

angie01
često da al ovde ne..


ja mu rekoh to generalno,...ovo mu je neki 10 takav komentar, samo na ovom blogu.

Ali!
Moje 'saglasan' više vredi od tvoga 'ja sam se samo branila' ... i ostalog bla, bla, bla ...
Bla!
Kako ti to ne kapiraš?
A obrisala si mi onomad komentar kada sam prebrojao tvoje 'komentare' na jednom blogu.
Kojih je bilo (tvojih), u tom trenutku, 249 od 608, ili (u procentima), 40,95%.
Čak sam se i izvinio jer mi je kaunter pobrojao i 12 komada više, pa sam u prvom 'proračunu' napisao da je tvojih komentara bilo, samo, 261 od 608, ili 42,93%.
I ti nekom brojiš komentare?
Jebote!
Baš si me sada naljutila, odoh da pojedem bananu.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 13:27 22.11.2023

Re: samo da kažem

freehand
ma ne radi se tu o mojoj upravosti.. to se tebi samo čini da ja kao nešto jako puno smatram, mislim da sve o svemu znam..
to su bukvalno stvari opšte kulture.. to što ja tu kažem je nekakav common knoledge iole informisane osobe danas.. dobro, u normalnom sviejtu, ne u talibaniji..

A zato ti iz Londona Beneu u Kaliforniji objašnjavaš šta se dešava u beogradu? Zato što on nema opštukulturu koju ti, naravno, imaš?


sve si pobrkao..
opšta kultura je da znaš nešto o problemima u UK danas pa da razumiješ koliko je smješno govoriti da se UK društvo talibanizovalo..
da ne ulazim sad u to koliko smisla ima misliti kako u Srbiji uživaš mnogo veću slobodu govora nego u UK..
tolike su ti rupe u razumjevanju problema u svijetu da ne vjerujem da bi i poslije sati priče razumio suštinu, na stranu sad što na svaki pomen činjenica momentalno bježiš u kokoško, gluperdo, elajza, pokondirena i šta već sve ne..
što je sve ok da se ne vraćaš uporno po još..

bene pak sasvim solidno vidi i razumije e jer ima što se danas kaže lived experience..
samo u Srbiji nije radio kanda dve decenije bar a nije čak ni bio kanda deceniju bar.. a kanda se ni ne zanima nit komunicira sa ljudima koji upravo imaju lived experience u tom Beogradu danas pa da razumije šta stvarno jesu problemi (nazovimo ih tailbanizacijom) a šta pak nisu (dal BLM proganja desnicu po ivy league fakultetima ili ne)..
sad možeš nazad u mod kokoško, pokondirena i šta sve ide..
a da je smorno.. jeste..
takav jedna predaja intelektualna, strašno
predatortz predatortz 13:27 22.11.2023

Re: samo da kažem

Moje 'saglasan' više vredi od tvoga 'ja sam se samo branila'




newimprovedtadejus newimprovedtadejus 13:28 22.11.2023

Re: samo da kažem

promoter

Šta ti lupaš?
Kakvo moje vreme i kakve žene kuvarice?
Pa moja žena trenutno zarađuje više od mene?
A zamisli, ne zna sve o svemu kao ti - i to najbolje?


e ovo moja žena zarađuje više od mene je ladno imam druga pedera pravog srpskog muškarca..
ako en vidiš zašto teško da ti ja mogu objasniti..
bolje da se vratimo na slannicu
freehand freehand 13:30 22.11.2023

Re: samo da kažem

mlaĐa

Da podvučemo, možda neko nije primetio, a i da ne bude da se sama hvališ.

kako.. to u njihovo vrijeme nije bivalo (žene jelda mrtve umorne s posla od 7 do 3 dolazile da kuvaju ručkove, peru, peglaju, pletu, šišaju, okopavaju i bog dragi zna šta još sve ne, taman bi stizale da još i smatraju)..
a ove današnje..
em smatraju em ne moš više da pohvataš kako, šta, odakle to..
misterija sve u svemu

bez namere da ti diram u komplekse i sujete moram da ti kažem da sam imao sreću da u životu živim i radim sa mnogo žena kojima ti, sudeći po ovome što ovde bulazniš, ni na koji način ne možeš ni da prismrdiš. Starijih, mlađih, sa raznim nivoima akademskog obrazovanja i čudesnim veštinama.
Nijedna od njih nije bila isprazna pokondirena ludaja koja je svoje domete ostvarivala hvaleći se (kad već niko neće) svojim dometima od kojih su najveći njene godine i "opšta kut+ltura" čiji je deo svakako i tvrdnja o bosanstvu kao etničkoj pripadnosti.
freehand freehand 13:37 22.11.2023

Re: samo da kažem

na stranu sad što na svaki pomen činjenica momentalno bježiš u kokoško, gluperdo, elajza, pokondirena i šta već sve ne..

Važi. Da li bila toliko ljubazna da mi ponovo ukažeš na bilo koju činjenicu koju si ovde u svojim komentarima pomenula?
Sem da si mlaĐa zgodna iberintelktualka?
promoter promoter 13:40 22.11.2023

Re: samo da kažem

newimprovedtadejus
promoter

Šta ti lupaš?
Kakvo moje vreme i kakve žene kuvarice?
Pa moja žena trenutno zarađuje više od mene?
A zamisli, ne zna sve o svemu kao ti - i to najbolje?


e ovo moja žena zarađuje više od mene je ladno imam druga pedera pravog srpskog muškarca..
ako en vidiš zašto teško da ti ja mogu objasniti..
bolje da se vratimo na slannicu

Pa.
Imam i druga pedera, a i drugaricu pederku.
U čemu je problem sa njima?
Imaš li ih ti?
promoter promoter 13:41 22.11.2023

Re: samo da kažem

freehand
na stranu sad što na svaki pomen činjenica momentalno bježiš u kokoško, gluperdo, elajza, pokondirena i šta već sve ne..

Važi. Da li bila toliko ljubazna da mi ponovo ukažeš na bilo koju činjenicu koju si ovde u svojim komentarima pomenula?
Sem da si mlaĐa zgodna iberintelktualka?

Ako je zgodna, pola joj se oprašta.
gedza.73 gedza.73 13:43 22.11.2023

Re: samo da kažem

bene_geserit
A kod naših Drugova je sad zanimljivo pratiti kako se međusobno obračunavaju, tj. kako nemilosrdno ućutkuju one koji dignu glas protiv Ješa u ovom sukobu sad.

Zanimljivo je da ti kmečiš kad neko drugo piše ono što ti se ne dopada dok za sebe tražiš pravo da pišeš kombinaciju Dejana Lučića, Nestorovića, Dragana Vujičića i njima sličnih.
i ne možeš da se ne smeješ

Ko se smeje? Ovi tvoji na čelu sa Vukom 'Moja Zubarka' Roksandićem najavljuju smak sveta svakodnenvo



Tako da ti ništa novo ne pričaš.
promoter promoter 13:48 22.11.2023

Re: samo da kažem

gedza.73
bene_geserit
A kod naših Drugova je sad zanimljivo pratiti kako se međusobno obračunavaju, tj. kako nemilosrdno ućutkuju one koji dignu glas protiv Ješa u ovom sukobu sad.

Zanimljivo je da ti kmečiš kad neko drugo piše ono što ti se ne dopada dok za sebe tražiš pravo da pišeš kombinaciju Dejana Lučića, Nestorovića, Dragana Vujičića i njima sličnih.
i ne možeš da se ne smeješ

Ko se smeje? Ovi tvoji na čelu sa Vukom Roksandićem 'Moja Zubarka' najavljuju smak sveta svakodnenvo



Tako da ti ništa novo ne pričaš.

Gedžo!
Ti stvarno pratiš ove budalaštine, makar i u klipovima?
Reci da se zajebavaš?
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 13:53 22.11.2023

Re: samo da kažem

freehand
mlaĐa

Da podvučemo, možda neko nije primetio, a i da ne bude da se sama hvališ.

kako.. to u njihovo vrijeme nije bivalo (žene jelda mrtve umorne s posla od 7 do 3 dolazile da kuvaju ručkove, peru, peglaju, pletu, šišaju, okopavaju i bog dragi zna šta još sve ne, taman bi stizale da još i smatraju)..
a ove današnje..
em smatraju em ne moš više da pohvataš kako, šta, odakle to..
misterija sve u svemu

bez namere da ti diram u komplekse i sujete moram da ti kažem da sam imao sreću da u životu živim i radim sa mnogo žena kojima ti, sudeći po ovome što ovde bulazniš, ni na koji način ne možeš ni da prismrdiš. Starijih, mlađih, sa raznim nivoima akademskog obrazovanja i čudesnim veštinama.
Nijedna od njih nije bila isprazna pokondirena ludaja koja je svoje domete ostvarivala hvaleći se (kad već niko neće) svojim dometima od kojih su najveći njene godine i "opšta kut+ltura" čiji je deo svakako i tvrdnja o bosanstvu kao etničkoj pripadnosti.


i nazad u mod pokondirena kokoško u bukvalno već narednom postu..
što bi ja skroz razumjela da sam te uzela prozivati i spopadati za tvoja smatranja ali avaj.. nisam..
nego si ti taj koji se stalno kači na komentare ali na prvu opasku da ti kačenja možžda baš i ne piju previše vode odmah padaš u kokoška mod..
i tako svaki božiji dan.. kako ti brate ne dosadi..
i čega se toliko plašiš u rapravi?
i kako ti ne dosadi..
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 13:54 22.11.2023

Re: samo da kažem

promoter
newimprovedtadejus
promoter

Šta ti lupaš?
Kakvo moje vreme i kakve žene kuvarice?
Pa moja žena trenutno zarađuje više od mene?
A zamisli, ne zna sve o svemu kao ti - i to najbolje?


e ovo moja žena zarađuje više od mene je ladno imam druga pedera pravog srpskog muškarca..
ako en vidiš zašto teško da ti ja mogu objasniti..
bolje da se vratimo na slannicu

Pa.
Imam i druga pedera, a i drugaricu pederku.
U čemu je problem sa njima?
Imaš li ih ti?


ono kad sam ti reklad a nećeš razumjeti.. to nije nekakava stilska figura.. to sam i mislila..
te praštaj al nema smisla dalje o tome tupiti
gedza.73 gedza.73 13:56 22.11.2023

Re: samo da kažem

Ti stvarno pratiš ove budalaštine, makar i u klipovima?
Reci da se zajebavaš?

Pustim u pozadini ponekad kad sam na kompjuteru. I uopšte nisu budalaštine nego mejnstrim u Srbiji. Te budalaštine kako ih zoveš a ja se slažem šire istoričari, novinari, ekonomisti, diplomate, bivši ministri, političari... Šta ti misliš ome je u interesu da dobije sluđen narod koji veruje kako je jedini spas u Moskvu, jedina alternativa BRICS, Putinova Rusija, Lukašenkova Belorusija, talibanski Afganistan, Hamasova Palestina i Iran u kojoj vlada Revolucionarna garda. Da li želiš da tvoj, moj, naš narod bude takav i da li je to njegova budućnost?

Tu ima svega. Zavere grupe ljudi od Vavilona do danas, reptila, 'izvanzemaljskih sila', Teslinog oružja, kanibala Tom Henksa (sad klon koji treba da izvuče novac iz banke pošto su pravog žrtvovali), Revolucije


čipova i meni omiljeno 'Ilon Mask iz Republike Srpske i pripada poznatom plemenu koje menja prezime kad se seli... što je potvrđeno na fejsbuku'




@asimasimas9766
2 years ago
Ovo je 100% tacno. Meni je prije 35 godina dovlacio armaturu za kucu. Mislim da je iz Janje, nedaleko od Bijeljine.



angie01 angie01 14:04 22.11.2023

Re: samo da kažem

predatortz
Moje 'saglasan' više vredi od tvoga 'ja sam se samo branila'






slican se slicnom raduje, nista novo na kugli zemlajskoj.
predatortz predatortz 14:10 22.11.2023

Re: samo da kažem

slican se slicnom raduje, nista novo na kugli zemlajskoj.


Kakva misao! Od ovoga može da se rikne!
promoter promoter 14:10 22.11.2023

Re: samo da kažem

gedza.73
Ti stvarno pratiš ove budalaštine, makar i u klipovima?
Reci da se zajebavaš?

Pustim u pozadini ponekad kad sam na kompjuteru. I uopšte nisu budalaštine nego mejnstrim u Srbiji. Te budalaštine kako ih zoveš a ja se slažem šire istoričari, novinari, ekonomisti, diplomate, bivši ministri, političari... Šta ti misliš ome je u interesu da dobije sluđen narod koji veruje kako je jedini spas u Moskvu, jedina alternativa BRICS, Putinova Rusija, Lukašenkova Belorusija, talibanski Afganistan, Hamasova Palestina i Iran u kojoj vlada Revolucionarna garda. Da li želiš da tvoj, moj, naš narod bude takav i da li je to njegova budućnost?

Tu ima svega. Zavere grupe ljudi od Vavilona do danas, reptila, 'izvanzemaljskih sila', Teslinog oružja, kanibala Toma Henksa (sad klon koji treba da izvuče novac iz banke pošto su pravog žrtvovali), Revolucije


čipova i meni omiljeno 'Ilon Mask iz Republike Srpske i pripada poznatom plemenu koje menja prezime kad se seli... što je potvrđeno na fejsbuku'




@asimasimas9766
2 years ago
Ovo je 100% tacno. Meni je prije 35 godina dovlacio armaturu za kucu. Mislim da je iz Janje, nedaleko od Bijeljine.




Kakav mejnstrim u Srbiji?
To je mejnstrim svuda, a ne, samo, u Srbiji.
Postavlja se prosto pitanje, svim političarima, osim ovima koji trenutno vladaju.
Kada je narod toliko glup i prizeman, zašto najpametniji političari ne osvajaju vlast?
Valjda je njima najlakše da za njih glasaju najtupaviji?
promoter promoter 14:11 22.11.2023

Re: samo da kažem

newimprovedtadejus
promoter
newimprovedtadejus
promoter

Šta ti lupaš?
Kakvo moje vreme i kakve žene kuvarice?
Pa moja žena trenutno zarađuje više od mene?
A zamisli, ne zna sve o svemu kao ti - i to najbolje?


e ovo moja žena zarađuje više od mene je ladno imam druga pedera pravog srpskog muškarca..
ako en vidiš zašto teško da ti ja mogu objasniti..
bolje da se vratimo na slannicu

Pa.
Imam i druga pedera, a i drugaricu pederku.
U čemu je problem sa njima?
Imaš li ih ti?


ono kad sam ti reklad a nećeš razumjeti.. to nije nekakava stilska figura.. to sam i mislila..
te praštaj al nema smisla dalje o tome tupiti

Pa objasni mi još jednom!
Šta te košta?
Pišeš kilometre koještarija i teško ti je da meni pojasniš u nekoliko rečenica sa subjektom, predikatom i objektom.
gedza.73 gedza.73 14:14 22.11.2023

Re: samo da kažem

promoter
To je mejnstrim svuda, a ne, samo, u Srbiji.

Ne bih rekao.
freehand freehand 14:15 22.11.2023

Re: samo da kažem

Kakav mejnstrim u Srbiji?
To je mejnstrim svuda, a ne, samo, u Srbiji.
To nije mejnstrim nigde, pa ni u Srbiji na sreću.
Bez obzira što se ponavljam - o "malom znanjju" kao najvećoj opasnosti i đavoljim slugama kako ih je on zvao izvanredni italijanski erudita Umerto Eko napisao je knjigu-enciklopediju, "Fukoovo klatno". Prava knjiga-dragulj u svakom smislu, ali prevashodno u nabrajanju i opisivanju svih ludila i svih "znanja" od STarog veka naovamo. Inače, Eko je bio Italijan mada sa falinkom - antifašista. A radnja romana odvija se najvećim delom upravo u Italiji, i Milanu kao stecištu šarlatana i psihopata svih boja i vrsta.
angie01 angie01 14:18 22.11.2023

Re: samo da kažem

Kakva misao!


narodna mudrost!

ovaj smesni lik, sa spam komentarima, tebe cini srecnim,...pa je l moze jadnije.
freehand freehand 14:20 22.11.2023

Re: samo da kažem

narodna mudrost!

Kombinacija narodne izreke i iskrivljenog citata iz "Pesme nad pesmama", tačno je "ništa novo pod suncem" ili "pod kapom nebeskom" u zavisnosti od prevoda.
predatortz predatortz 14:21 22.11.2023

Re: samo da kažem

, tačno je "ništa novo pod suncem" ili "pod kapom nebeskom" u zavisnosti od prevoda.


Pod neonom, što bi pjesnik rek'o...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana