Istorija| Zabava

Dinastija Spiridona Putina

jinks RSS / 04.12.2023. u 09:25

spi.jpg

U istoriji društva nasleđivanje pozicija je česta praksa. U mnogim kulturama, naslednici su automatski nasleđivali rođačke uloge, bilo da se radilo o pozicijama kralja, vođe plemena ili nekakvog bogatog zemljoposednika.

U savremenom svetu, nasleđivanje pozicija je i dalje prisutno, ali je izgleda ipak nešto manje zastupljeno nego u prošlosti. Opet, i dalje postoji mnogo primera u kojima naslednici imaju prednost u odnosu na druge kandidate za određene pozicije.

Jedan od takvih mogao bi delom da bude čak i Vladimir Putin, predsednik Rusije.

Naime, njegov deda, Spiridon Putin, bio je višedecenijski lični kuvar Lenjina i Staljina. I da li je ovo ikako moglo da utiče na Putinovu karijeru? Teško je definitivno reći da li bi Putin postigao iste uspehe bez ovakvog pretka, uprkos izuzetnoj inteligenciji i radnoj etici koju je pokazao tokom karijere. Međutim, nema sumnje da je njegov deda imao priliku da upozna dosta uticajnih ljudi, što je Vladimiru Vladimiroviču nedvosmisleno moglo biti od pomoći tokom karijere.

Takođe, Putin bi mogao da bude i dobar primer hijerarhijskog nasleđivanja koje ne podrazumeva isključivo nasleđivanje pozicije za poziciju u okviru sistema, već nasleđivanje pozicije u najširem smislu, na osnovu stečenog hijerarhijskog "pedigrea".

Jer, pitanje da li je hijerarhijsko nasleđivanje isključivo posledica stečenih poznastava ili se možda radi i o nekim dubljim razlozima. Naime, pored kontakata, potomci pripadnika hijerarhije često nasleđuju i određenu kulturu i vrednosti koje im mogu biti od pomoći prilikom napredovanja. Odrastanje u okruženju u kojem dominira hijerarhijska struktura i fokus na uspeh može uticati na formiranje njihovih vrednosti i ciljeva. Takođe, potomci pripadnika hijerarhije često imaju priliku da nauče nepisana pravila i dinamiku hijerarhije od najranijeg doba, što im može pružiti prednost u odnosu na one koji nemaju takvo iskustvo.

Opet, pored nasleđene kulture i vrednosti, potomci pripadnika hijerarhije ponekad nasleđuju i određene obrasce ponašanja koji im mogu pomoći u napredovanju. Na primer, mogli bi naslediti i harizmatičnost, komunikacijske veštine ili sposobnost odlučivanja koja su svojstvena roditeljima ili drugim članovima porodice. Takođe, mogli bi naslediti i radnu etiku, posvećenost ciljevima ili samopouzdanje koje su česti atributi onih koji uspevaju u hijerarhijskim sistemima.

Naravno, sve ovo ne znači da se navedene osobine ne mogu steći i u prvoj generaciji, kao ni to da podrazumevana naslednost sistemski poželjnih osobina nije često precenjena.

Ipak, da li se sve navedene "sistemske" osobine mogu svesti na jednu - osećaj za zajednički interes? I, ovo nas dovodi do jednog od ključnih istorijskih pitanja - da li se razumevanje zajedničkog interesa gradi i prenosi generacijama, ili ga je moguće steći za neko kraće vreme (za šta bi neki rekli da upravo i predstavlja jednu od ključnih razlika između desnog i levog pogleda na svet).

Drugim rečima, da li se bezbednosni, razvojni, kao i mnogi drugi aspekti neke zajednice mogu razlučiti posmatrano isključivo iz ugla više generacija, ili se mogu sagledati i nešto brže, na osnovu ličnih talenata i afiniteta, po nekakvim ubrzanim partijskim kursevima, ili kako već sve ne.

Na kraju, neki bi rekli da postoji i pitanje koje na određeni način objedinjuje prethodno pomenute levi i desni pogled na svet - a to je koliko je generacija potrebno da bi se stekao osećaj o tome kako drugi vide i doživljavaju zajednički interes. Ali, to je po svoj prilici neki sasvim drugačiji ugao gledanja, kao i neka drugačija vrsta priče.

 



Komentari (664)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

tessa1 tessa1 19:59 05.12.2023

Re: lijevi i desni pogled na svijet

...kakva sreca, sreca, radost.

Zagrli, zagrli me jako, stisni me.
tessa1 tessa1 20:02 05.12.2023

Re: lijevi i desni pogled na svijet

Stisni me hebeno hako. :))
promoter promoter 20:03 05.12.2023

Re: lijevi i desni pogled na svijet

angie01
Tebi iz samilosti, Tadejus da bih joj podvukao njen karakter, nadmenost neutemeljenu u realnosti.




huci, eno ti carli, to ti je prava doza pameti za tvoj nivo.

Ja mislim da Gvozden ipak ima manje škole od mene.
Ali njegov fakultet je veoma ozbiljan fakultet, poljoprivreda je ozbiljna nauka i grana ljudske delatnosti.
Za razliku od tog tvog kursića koji može da završi svako.
Ali, ni to nije presudno važno.
Važno je, najviše, ko je kakav čovek.
A Tes je, očigledno neko ko zna veoma mnogo o evropskoj umetnosti.
Verovatno joj je u vezi toga bliska i struka.
Ja o tome znam malo.
Ali ja zato odoh u nedelju u Pariz da bih u ponedeljak prisustvovao odbrani doktorske disertacije mog starijeg deteta.
U nečemu što me polako, ali sigurno, zbog kompleksnosti, prevazilazi.
Stoga ćete neki dan biti mirni od moga prisustva.
gvozden1 gvozden1 20:04 05.12.2023

Re: lijevi i desni pogled na svijet

jer vidim da vam carli svesrdno pritrcava,

Ko ti Tadejus i Maksi:)

tessa1 tessa1 20:08 05.12.2023

Re: lijevi i desni pogled na svijet

Stisni me hebeno hako. :))


cc, koliko je ovo dobro, što bi rekao Urbani onomad, samu sebe zabavljam :)
tessa1 tessa1 20:09 05.12.2023

Re: lijevi i desni pogled na svijet

Važno je, najviše, ko je kakav čovek.

Dobro je Čarli, ne pravi od vode vino i obratno. :)


I sretan put u Pariz.
angie01 angie01 20:12 05.12.2023

Re: lijevi i desni pogled na svijet

Ko ti Tadejus i Maksi:)


gde se to desilo?

prvo, gde sam ja ikada rekla nesto tipa, ti si kreten, a tadejus je super druper,...ili maxa,...kao sto se u ovim slucajevima desava.

btw- isto mi nije jasna sveopsta opsednutost maxom,...pazi, prvo to, pa onda guranja maxe meni, bez pitanja da li to neko od nas dvoje zeli, sto je ruzno,..gde sam ja ikad pokazala neko padanje u nesvest u tom smislu?...prema bilo kome, rekoh vec, ja nikada nikakve dvosmislenosti, lascivnosti i ni bilo sta slicno nisam ovde nikada ispoljila....kakvo je to flertovanje preko drugih, ja to jos nisam videla u RL, kod normalnog sveta...hocu reci, radite sta mislite da treba, al bez mene, ja u takvim glupostima ne ucestvijem.
angie01 angie01 20:15 05.12.2023

Re: lijevi i desni pogled na svijet

cc, koliko je ovo dobro, što bi rekao Urbani onomad, samu sebe zabavljam :)


ocigledno ne dovoljno dobro, jer ne bi imala potrebu da po cele dane ovde egzibicionises,..al evo, carliju si privukla paznju,..bar nesto.


ne znam sta tacno hoces od mene, kada meni nisi zanimljiva?
tessa1 tessa1 20:19 05.12.2023

Re: lijevi i desni pogled na svijet

ocigledno ne dovoljno dobro, jer ne bi imala potrebu da po cele dane ovde egzibicionises,..al evo, carliju si privukla paznju,..bar nesto.


ne znam sta tacno hoces od mene, kada meni nisi zanimljiva?


Opet ona otresa sline, cc..
promoter promoter 20:26 05.12.2023

Re: lijevi i desni pogled na svijet

angie01
cc, koliko je ovo dobro, što bi rekao Urbani onomad, samu sebe zabavljam :)


ocigledno ne dovoljno dobro, jer ne bi imala potrebu da po cele dane ovde egzibicionises,..al evo, carliju si privukla paznju,..bar nesto.


ne znam sta tacno hoces od mene, kada meni nisi zanimljiva?

Pa pratim ja i to što ti pišeš.
I nepotrebno se mučim.
Ali, šta da se radi!
principessa_etrusca principessa_etrusca 20:32 05.12.2023

Re: lijevi i desni pogled na svijet

newimprovedtadejus
principessa_etrusca
newimprovedtadejus
principessa_etrusca

И још једна специфичност англо-школства је да ђаци узраста од 16 година (GCSE), имају прилику да уместо одвојених предмета физике, хемије и биологије, изаберу дабл сајенс и трипл сајенс, односно комбинацију два или сва три предмета, што је отприлике оно што се у Србији зове ”познавање природе”.


ovo je valjda jedan od glupljih iz plejade komuljarskih argumenata..
nije to kaže jedan sajens to je tri ta sajnesa.. to mora da se odvoji.. kad pošaljem malog u školu da znam da je tamo naučio i bilogiju i hemiju i još i fiziku pride..
mili bože..
dal vi niste skapirali za tog školovanja da su sva tri povezana, šta li..

ali ajde to ok..
nego ne kapiram poentu osim ako je da (po stoti put) pokažeš kako u UK samo što ne laju, ni da govore više u školi ne uče.. e dok u Srbiji znamo kako te stvati treba da se rade i da su pametni oni bi učili od boljih, to jest nas..

nemam riječi za taj nivo budalastosti..

Откуд потреба да браниш баш све што је евидентан недостатак енглеског школства?

Предмети који се зову дабл и трипл сајенс не претпостављају некакав мултидисциплинарни приступ високог нивоа, већ се састоје од мало основа физике, мало основа хемије и мало основа биологије. То се код нас звало и ваљда још увек зове познавање природе (само што тај предмет код нас уче деца од 10-11 година, а у неким енглеским школама 16-годишњаци).

О лектири, солфеђу и другим стварима које се у Србији подразумевају, не вреди ни говорити.


nuklearna fizika i astrofizika su poznavanje prirode

ako koga zanima da vidi gdje mu je djete u odnosu na zahtjeve ovde link
muževoj sestri u Bavarskoj (najjače škole u DE) mi odavde šaljemo literaturu za biologiju jer ona kao doktor molekularne biologije smatra da njihove nisu dovoljno sofisticirane..
a tek da ne ulazimo u to šta je knjiga a šta praktična demonstracija..

ne znam dal je gore da ti u ovo što pišeš vjeruješ ili da znaš da nije istina ali iz nekog motiva lažeš..
kako god okreneš to meni djeluje nešto što bi imalo smisla prostudirati s stručnim licem.. živjeti decenijama u zemlji koju tako dubinski prezireš (dal i mrziš, bog zna) ne vidim kako može biti zdravo

Деца у средњој школи у Енглеској имају предмет ”астрофизика”?

И не разумем шта хоћеш да докажеш тиме што у Енглеској постоји не само добар уџбеник из биологије, већ бољи него у Немачкој.

Ниси коментарисала мој помен школске лектире, а сама извесно знаш колико књига и које, школа твоје деце очекује или тражи од њих да прочитају током једне године. Програм из математике, дито.

Ја Енглеску нити презирем, нити мрзим, али нисам слепа за евидентне мањкавости, што ти очигледно јеси, или би се евентуално могло помислити да немаш никакав референтни систем јер си можда живела у некој пећини док те енглеско сунце није огрејало.
angie01 angie01 20:34 05.12.2023

Re: lijevi i desni pogled na svijet

I nepotrebno se mučim.


pa nemoj, to ti velim.
tessa1 tessa1 20:34 05.12.2023

Re: lijevi i desni pogled na svijet

Pa pratim ja i to što ti pišeš.
I nepotrebno se mučim.
Ali, šta da se radi!


Spletkari mi-vi, hrani se bedom ograničena duša,


Napisala je nacoški manifest, povlači liniju u pesku između dobrih i loših, samo poslije toga što sam ostala ovde primjer je moje beskrajne budalastosti..
tessa1 tessa1 20:35 05.12.2023

Re: lijevi i desni pogled na svijet

јер си можда живела у некој пећини док те енглеско сунце није огрејало.

Ok, ovo je duhovito.
principessa_etrusca principessa_etrusca 20:36 05.12.2023

Re: lijevi i desni pogled na svijet

Ali ja zato odoh u nedelju u Pariz da bih u ponedeljak prisustvovao odbrani doktorske disertacije mog starijeg deteta.

Чарли, честитам детету и родитељима, нека је са срећом.
angie01 angie01 20:37 05.12.2023

Re: lijevi i desni pogled na svijet

Napisala je nacoški manifest, povlači liniju u pesku između dobrih i loših, samo poslije toga što sam ostala ovde primjer je moje beskrajne budalastosti..


popi zeno lekic i ne smaraj vise svojim epi napadima.


tessa1 tessa1 20:39 05.12.2023

Re: lijevi i desni pogled na svijet

popi zeno lekic i ne smaraj vise svojim epi napadima.

Nadam se da ti je bog, pardon Marks, barem dao ljepotu.
jinks jinks 20:53 05.12.2023

Re: lijevi i desni pogled na svijet

Nema to veze sa logikom nego istoriografijom. Najprostije receno, Marks nije bio marksista.

Naravno, moglo bi se reći da možda baš i nije bio prvi svetski marksista, što u principu nije u ovoj priči toliko ni bitno.

Problem je što je objavljivanjem Manifesta komunističke partije postao prvi svetski komunista, rodonačelnik i idejni tvorac njihovih 10 ili koliko već zapovesti.
angie01 angie01 20:54 05.12.2023

Re: lijevi i desni pogled na svijet

Nadam se da ti je bog, pardon Marks, barem dao ljepotu.


nadam se, da razumes bar toliko, da nije tvoja stvar, bilo sta vezano za mene i nemam pojma zasto uporno uopste komentarises, kao najgora Frau Gabrijela....tracarenje, spletkarenje, klevetanje,...kao dusevna hrana polusveta.

a, btw, taman se malo zaboravilo, od ove tvoje virtuelne masturbacije, na najvecu glupost do sada izrecenu na ovom mestu, ne znam zasto vracas reflektor na nju.
tessa1 tessa1 20:58 05.12.2023

Re: lijevi i desni pogled na svijet

nadam se, da razumes bar toliko, da nije tvoja stvar, bilo sta vezano za mene i nemam pojma zasto uporno uopste komentarises, kao najgora Frau Gabrijela....tracarenje, spletkarenje, klevetanje,...kao dusevna hrana polusveta.

a, btw, taman se malo zaboravilo, od ove tvoje virtuelne masturbacije, na najvecu glupost do sada izrecenu na ovom mestu, ne znam zasto vracas reflektor na nju.


Tako se kaže u narodu, srpskom narodu, dao bog ovo-dao bog ono..


Limitirana si i neduhovita, tragično, nadam se da si barem lijepa. Moram vjerovati.
gvozden1 gvozden1 21:01 05.12.2023

Re: lijevi i desni pogled na svijet

gde se to desilo?

Poslednji put na ovom blogu:)

Ne znaš šta bi rekla, a nekako bi da joj pomogneš, pa se setiš moga odnosa prema religiji, a onda dodaš i ŠRO.

ja u takvim glupostima ne ucestvijem.

Uopšte:)
Samo ćutiš i ignorišeš:)
angie01 angie01 21:02 05.12.2023

Re: lijevi i desni pogled na svijet

Moram vjerovati.

a sta to tebe bole usi?
Tako se kaže u narodu, srpskom narodu, dao bog ovo-dao bog ono..


pa hebiga onda- tebe je nesto bas zaobisao.
gvozden1 gvozden1 21:04 05.12.2023

Re: lijevi i desni pogled na svijet

Ali ja zato odoh u nedelju u Pariz da bih u ponedeljak prisustvovao odbrani doktorske disertacije mog starijeg deteta

Čestitke Čarli!

Potseti me, radi li se o onoj ćeri što si mi slao snimak?

I, jesi li ponosan?:)
angie01 angie01 21:06 05.12.2023

Re: lijevi i desni pogled na svijet

Ne znaš šta bi rekla, a nekako bi da joj pomogneš, pa se setiš moga odnosa prema religiji, a onda dodaš i ŠRO.


rekoh nesto sto mislim o onome sto ste pisali, a ne o tebi i njoj, pa jos da poredim,..je l kapiras,...bar malo?


Samo ćutiš i ignorišeš:)


cutim i ignorisem, pa nista, evo, sad sam rekla,..mene izuzmite iz flertovanja s drugima.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 21:08 05.12.2023

Re: lijevi i desni pogled na svijet

principessa_etrusca


nuklearna fizika i astrofizika su poznavanje prirode

ako koga zanima da vidi gdje mu je djete u odnosu na zahtjeve ovde link
muževoj sestri u Bavarskoj (najjače škole u DE) mi odavde šaljemo literaturu za biologiju jer ona kao doktor molekularne biologije smatra da njihove nisu dovoljno sofisticirane..
a tek da ne ulazimo u to šta je knjiga a šta praktična demonstracija..

ne znam dal je gore da ti u ovo što pišeš vjeruješ ili da znaš da nije istina ali iz nekog motiva lažeš..
kako god okreneš to meni djeluje nešto što bi imalo smisla prostudirati s stručnim licem.. živjeti decenijama u zemlji koju tako dubinski prezireš (dal i mrziš, bog zna) ne vidim kako može biti zdravo

Деца у средњој школи у Енглеској имају предмет ”астрофизика”?

И не разумем шта хоћеш да докажеш тиме што у Енглеској постоји не само добар уџбеник из биологије, већ бољи него у Немачкој.

Ниси коментарисала мој помен школске лектире, а сама извесно знаш колико књига и које, школа твоје деце очекује или тражи од њих да прочитају током једне године. Програм из математике, дито.

Ја Енглеску нити презирем, нити мрзим, али нисам слепа за евидентне мањкавости, што ти очигледно јеси, или би се евентуално могло помислити да немаш никакав референтни систем јер си можда живела у некој пећини док те енглеско сунце није огрејало.


da, djeca u Engleskoj na maturi na kraju srednje škole kao obavezan dio fizike polažu i nukelarnu i astrofiziku..
imaš i link sa spiskom svih oblasti a možeš tamo pogledati i primjer testa..
ako o tome nemaš niti predstave odakle ideja da ne samo prepričavaš kako u Engleskoj ne uče fiziku nego poznavanje prirode nego još ispravljaš nekoga ko kaže da nije tako..

dalje, to da je udžbenik biologije napredniji od njemačkog govori o tome da se od djece u ENgleskoj očekuje dublje poznavanje od djece u Njemačkoj..
sa Srbijom iksreno nisam poredila, ne bi me iznenadilo da se kod nas očekuje sličan obim znanja ali je prezentacija bitno različita..
koga zanima evo i udžbenika koji djeca ovde koriste link

valja reći i to da prema tome uče i polažu samo oni koji su odabrali triple science (viši nivo znanja) ali ne i double science polaznici..
po mojoj procjeni odnos ta dva je oko pola pola..
naravno, neće ni svi koji su odabrali triple naučiti sve što u toj knjizi piše..
ali to bi već trebalo da se podrazumijeva..

jezika što se tiče..
gospode, kolika budala trebaš biti, pa da dođeš iz Srbije i Englezima držiš predavanje kako ne čitaju i ne znaju da pišu..
to sam preskočila bukvalno jer je blam o tako nečemu uopšte raspravljati a više puta sam ponavljala koliko mislim da su ispred nas upravo u opismenjivanju, učenju djece da i čitaju i analiziraju i formiraju svoje mišljenje i konačno ga i vrlo efikasno prezentuju u usmenoj i pisanoj formi..
da se ponavljam..

ja zaista riječi nemam za tvoje stavove o Englezima i ENgleskoj jedino bih sugerisala da se ako boga znaš vratiš u raj na zemlji iz kog si došla i ne trpiš više te silne manjkavosti nepismenih i neukih Engleza
tessa1 tessa1 21:08 05.12.2023

Re: lijevi i desni pogled na svijet

angie01
Moram vjerovati.

a sta to tebe bole usi?
Tako se kaže u narodu, srpskom narodu, dao bog ovo-dao bog ono..


pa hebiga onda- tebe je nesto bas zaobisao.

Ala bože kakva patnja.
angie01 angie01 21:13 05.12.2023

Re: lijevi i desni pogled na svijet

Ala bože kakva patnja.

to i kazem, popi medEcinu, pa se smiri.
tessa1 tessa1 21:18 05.12.2023

Re: lijevi i desni pogled na svijet

to i kazem, popi medEcinu, pa se smiri.


,...obNJasnjavam, medEcina, lekic, lekic, stisni me,..
tessa1 tessa1 21:19 05.12.2023

Re: lijevi i desni pogled na svijet

stisni me,..

cetkaj me
kamilo_emericki kamilo_emericki 21:26 05.12.2023

Re: lijevi i desni pogled na svijet

jinks

U Manifestu komunističke partije se radi o nečemu što je predstavljeno u formi neosporivih aksioma, u čije ime je sticajem okolnosti dosta ljudi izgubilo glavu.

I što je najgore, ispostavilo se da se ne radi o aksiomima.

Sad, ko je tačno formulisao te aksiome, da li Marks, Engels, Engelsov batler, ili neki ambiciozniji štamparski šegrt, nije ni bitno.

Ima li kakva procjena koliko je ljudi izgubilo glavu zbog kapitala, potrebe da se kapital širi, povećava, osvaja sve veću moć?
Na čiju dušu treba staviti žrtve kolonijalizma, prvog i drugog svjetskog rata, ratova po Južnoj Americi, Francuske revolucije?
Na račun buržoazije i kapitala ili na račun proletera i Manifesta?
gvozden1 gvozden1 21:35 05.12.2023

Re: lijevi i desni pogled na svijet

rekoh nesto sto mislim o onome sto ste pisali,

O meni, o tome kakav je moj lični odnos prema veri, ni slova o onome što smo pisali.

Da ti nađem tvoj komentar, ili možeš sama da se setiš?

cutim i ignorisem, pa nista, evo, sad sam rekla

Samo sad?:)

Pa kako bre baš sad to da ti se desi?:)
angie01 angie01 21:43 05.12.2023

Re: lijevi i desni pogled na svijet

O meni, o tome kakav je moj lični odnos prema veri, ni slova o onome što smo pisali.


pa ti si pomenut, jer si kao ateista podmetnuo argument, Mojsje i vrhovni sutorite bog, sto je ridikiles u svakom smislu,..a nasuprot ucenju jednog od najvecih filozofa, cije se delo jedno od najznacajnijih u sveri politike u istoriji covecanstva.

znaci, nisam rekla, ti si kreten, a tajeus je mnogo bolja od tebe i slicne usporedbe, koje stalno pravi ovaj blentavac, kako bi dao svoj doprinos desnicarenju, jer ne ume nista pametno da kaze.

ili recimo tes, kojoj je carli do juce bio manijak, a sada je dobar covek, dok ja nisam:)),...je l kapiras jadnocu.


Pa kako bre baš sad to da ti se desi?:)


eto, doslo mi.
tessa1 tessa1 21:57 05.12.2023

Re: lijevi i desni pogled na svijet

"Severnokorejski diktator Kim Džong Un je plakao dok je pozivao žene da imaju više dece, rekavši da je njihova dužnost da zaustave opadajući natalitet u zemlji kako bi ojačali nacionalnu moć."






gvozden1 gvozden1 22:03 05.12.2023

Re: lijevi i desni pogled na svijet


pa ti si pomenut, jer si kao ateista podmetnuo argument, Mojsje i vrhovni sutorite bog

Mojsija je pomenula Tadejus, ja samo rekao da joj poređenje Mojsija i Marksa nije primereno, jer se jedan pozivao na vrhunski autoritet (autoritet za one kojima se obraćao) a Marks na svoju pamet.

Sve je to tako, verovala ti ili ne, i onda ti uskačeš i pitaš me da li sam vernik.

I kakve veze ima s tom činjenicom da li sam ja vernik ili nisam?

Ali jadna Endži hoće da pripomogne drugarici u nevolji, ne zna ništa, pa daj šta daš.



znaci, nisam rekla, ti si kreten

Ni da sam glup?:)
Nikad mi to nisi rekla:)
eto, doslo mi.

Često ti nešto dolazi:)
angie01 angie01 22:14 05.12.2023

Re: lijevi i desni pogled na svijet

Mojsija je pomenula Tadejus, ja samo rekao da joj poređenje Mojsija i Marksa nije primereno, jer se jedan pozivao na vrhunski autoritet (autoritet za one kojima se obraćao) a Marks na svoju pamet.


ajd sad ozbiljno- nemoj vise.

ne nisam te pitala da li si vrenik- znam da si ateista, sam si jednom rekao.

a tadejus mi nije drugarica, niti sam pritrcala njoj, nego me frapiralo to sto si napisao,...samo ne znam s kojim obrazom ovo kazes, s obzirom na tvoje i predatorovo pritcavanje jedan drugome-uvek...je l ste i vi jadni?!


Ni da sam glup?:)


rekla sam tebi licno, kada se nalupetas i insitiras na tome,..a nisam te poredila sa tadejus, je l kapiras razliku?...a ni to ti ne bih rekla, da ti pre toga ne prospes kofu uvreda meni.
gvozden1 gvozden1 22:26 05.12.2023

Re: lijevi i desni pogled na svijet

a tadejus mi nije drugarica, niti sam pritrcala njoj,

Ja pričam, svađam se, sa njom, ti pritrčavaš i napadaš mene.
To nije podrška njoj.

Kako ono ti to zoveš, naskakanje?:)
, nego me frapiralo to sto si napisao

Frapiralo te što znam kako glasi ta biblijska priča, ili to što ne prezirem bibliju?
rekla sam tebi licno,

Jel, meni lično jesi, a to je nešto različito od onoga kad kažeš meni nelično:)

Ajd kaži mi nelično, da vidim kako to izgleda:)
tessa1 tessa1 22:30 05.12.2023

Re: lijevi i desni pogled na svijet

pozivao na vrhunski autoritet


Misliš vrhovni?



Neko gore spomenu težak položaj radnika i značaj Marksa, u to doba,


Ali ni 10 božijih zapovjesti, u to doba, nisu bili tek bon za topli obrok u radničkoj menzi na kraju pustinje..
gvozden1 gvozden1 22:34 05.12.2023

Re: lijevi i desni pogled na svijet

a tadejus mi nije drugarica, niti sam pritrcala njoj

Nego, ajd javi joj neka gleda RTS 1, ide serija o Jovanki, upravo.

I to, bogami, samo najlepše o njoj.

Ni reči da je bila sponzoruša koja se zbog uticaja udala za starkelju, da je bila podvedena, da je pristala na to da ceo život provede pored groba njegove bivše švalerke...
gvozden1 gvozden1 22:36 05.12.2023

Re: lijevi i desni pogled na svijet

Misliš vrhovni?

Može i tako, ako je to termin uobičajen za tu oblast.
tessa1 tessa1 22:40 05.12.2023

Re: lijevi i desni pogled na svijet

Može i tako, ako je to termin uobičajen za tu oblast.


Da, jeste, vrhovno se odnosi na božansko.


Vrhunsko može biti i crno vino i genijalan čovjek. :)
bene_geserit bene_geserit 22:40 05.12.2023

Re: lijevi i desni pogled na svijet

da, djeca u Engleskoj na maturi na kraju srednje škole kao obavezan dio fizike polažu i nukelarnu i astrofiziku..
imaš i link sa spiskom svih oblasti a možeš tamo pogledati i primjer testa..
ako o tome nemaš niti predstave odakle ideja da ne samo prepričavaš kako u Engleskoj ne uče fiziku nego poznavanje prirode nego još ispravljaš nekoga ko kaže da nije tako..

dalje, to da je udžbenik biologije napredniji od njemačkog govori o tome da se od djece u ENgleskoj očekuje dublje poznavanje od djece u Njemačkoj

Samo da dodam kako je tu u Kaliforniji, tačnije u školskom distriktu i školi gde idu moja deca.
Deset puta bolje nego što je bilo u Srbiji kad sam ja išao u školu tamo osamdesetih.
U middle school (6-8 razred) jes malo bezveze što imaju samo to kombinovano sranje.
Ali zato je u srednjoj školi super.
Svako dete bira šta hoće. Lenčuge ne moraju skoro ništa (jedna godina biologije ili nekog sranja što se zove earth science i dovoljno da završiš srednju školu ne mora ništa fizika i hemija).
Moja ćerka je imala 2 AP fizike, hemiju i AP hemiju, bilogiju i par nekih AP iz biologije i srodnih stvari (da ne pominjem matematiku gde imaju nekih 7-8 AP kurseva). Pregledao sam knjige po kojima su radili AP kurseve, daleko viši nivo nego što smo mi radili u srednjoj školi iz svega (uključujući matematiku, a ja sam radio po istom programu kao u Matematičkoj gimnaziji). U suštini neki program na nivou osnovnih kurseva na univerzitetima. Knjige po kojima rade fantastično napisane, prepune slika, kad se setim iz kakvih knjiga smo mi radili muka me uhvati. Jedina knjiga koja je bila sranje iz koje je učila je iz AP Numeričke Analize, tu kao da je neki Rus pisao, kao što smi mi koristili na fakultetu, smaranje živo.

Dakle fenomenalno je sledeće: nastava prilagođena učenicima, pa na tip AP kusrevima imaš samo pametnu i vrednu decu, ne gubi se vreme na one koji ne žele i ne mogu da nauče. Knjige po kojima se radi i ostali materijali prilagođeni 21. veku, dosta multimedijalno. Labaratorija iz hemije super. Oni koji ne žele i ne mogu, ne maltretiraju ih, realno to i jeste gubljenje vremena, i dece i profesora, šta će fizika i hemija kasirkama u Trader Joe-u.
angie01 angie01 23:03 05.12.2023

Re: lijevi i desni pogled na svijet

Nego, ajd javi joj neka gleda RTS 1, ide serija o Jovanki, upravo.

I to, bogami, samo najlepše o njoj.


opet Joka,..pa tebe ce da sahrane sa Jokom.
bene_geserit bene_geserit 23:14 05.12.2023

Re: lijevi i desni pogled na svijet

opet Joka

Anđa tepa isključivo ideološki bliskima, Tibika, Joka, ovo ono.
Kad ćeš da postaneš equal oprotunity tepač, evo npr. Čarlika, Solence i sl.
gvozden1 gvozden1 23:24 05.12.2023

Re: lijevi i desni pogled na svijet

opet Joka,..pa tebe ce da sahrane sa Jokom.

Opet na RTS.
A RTS je pod Vučićevim uticajem.
Sledi, Vučić je na strani na kojoj ste ti,Tibika, Peščanik..... levičar.
angie01 angie01 23:47 05.12.2023

Re: lijevi i desni pogled na svijet


Anđa tepa isključivo ideološki bliskima, Tibika, Joka, ovo ono


tvoja 'ostrumnost' je tak spuvana,...u mojoj ulici se uvek govorilo Tile i Joka.

Tibika je vec druga stvar, covek je toliko vispren i duhovit, a ja to najvise postujem.

...na blogu nisam nikome tepala, koliko brojim...sem- sunce, sto sam preuzela od bivse sekretarice redakcije, koja se tako obracala-kroz zube:)
angie01 angie01 23:48 05.12.2023

Re: lijevi i desni pogled na svijet

Opet na RTS.
A RTS je pod Vučićevim uticajem.
Sledi, Vučić je na strani na kojoj ste ti,Tibika, Peščanik..... levičar.


bolje nemoj javno da zakljucujes.
gvozden1 gvozden1 00:00 06.12.2023

Re: lijevi i desni pogled na svijet

angie01
Opet na RTS.
A RTS je pod Vučićevim uticajem.
Sledi, Vučić je na strani na kojoj ste ti,Tibika, Peščanik..... levičar.


bolje nemoj javno da zakljucujes.

Opet kao i ono o mom verovanju?:)

Hajd ti zaključi, pametnice:)

Šta nije tačno, da Vučić ne utiče na nacionalni servis, da nacionalna televizija ne propagira levičarenje, da ti i Tibika niste na toj strani...šta?
dragosevacsutra dragosevacsutra 00:54 06.12.2023

Re: lijevi i desni pogled na svijet

Dok neko ne pocne da tvrdi da ovo sto A kaze ima neku visu vrednost nego ovo sto B kaze posto A tvrdi da mu je sve to preneo bog (Bog).


jel si citao ti ikad ista na temu teorija drzave i prava? (moze za pocetak cavoski, prva godina).

da ti pomognem, sta kazu lujevi? odakle im vlast?


bene_geserit bene_geserit 00:56 06.12.2023

Re: lijevi i desni pogled na svijet

u mojoj ulici se uvek govorilo Tile i Joka

i u tvojoj kući takođe, ne sumnjam

kod mene je bilo malo drugačije
deda robijao 3 puta po 6 meseci, napije se pa pljuje po Titu u kafani
njemu kad bi počeo da tepaš tom komunističkom gmazu i zločincu i ubici Srba ne bi se dobro proveo
al ne razumete vi to švapske unuke
bene_geserit bene_geserit 03:32 06.12.2023

Re: lijevi i desni pogled na svijet

na maturi na kraju srednje škole


latest PISA results per country
emilia emilia 05:01 06.12.2023

PISA test 2022

Učenici iz Srbije i dalje su ispod proseka u matematičkoj, čitalačkoj i naučnoj pismenosti, rezultati su najnovijeg ciklusa PISA testa za 2022.

Iste rezultate beleže i učenici zemalja iz regiona: Crne Gore, Severne Makedonije, Kosova. Nešto bolji su učenici iz Slovenije.

Ove testove Organizacije za ekonomsku saradnju i razvoj (OECD) 15-godišnji đaci rade na svake tri godine, a ponovo blistaju učenici iz Azije, pre svega iz Singapura, Kine, Tajvana, Japana.

"Ali ono što se meri PISA testom, a to je kompleksno, razvijeno mišljenje i funkcionalna primena znanja, školama u Srbiji nije važno", kaže Dragica Pavlović Babić, PISA koordinatorka u Srbiji.

U istraživanju 2022. godine učestvovalo je oko 690.000 učenika iz 81 zemlje, navodi se na sajtu Zavoda za vrednovanje kvaliteta obrazovanja i vaspitanja.

Oni su predstavljali oko 29 miliona petnaestogodišnjih učenika u školama iz 81 zemlje/ekonomije.

Osnovni cilj PISA testa je da se proveri u kojoj meri su mladi osposobljeni da razumeju i koriste date informacije prilikom rešavanja relevantnih problema iz svakodnevnog života.

Uz čitalačke, matematičke i testove naučne pismenosti, učenici su rešavali zadatke iz kreativnog mišljenja.

Srbija ispod proseka

Više od 6.413 učenika iz 183 škole u Srbiji učestvovalo je u PISA testu.

"Od 2003. godine, učenici iz Srbije imaju iste rezultate, a to znači da se ništa ne radi na tome da se to popravi", govori Pavlović Babić.

Ona smatra da bi škole u Srbiji trebalo da se "otvore više ka znanjima koja insistiraju na razumevanju, zaključivanju, kritičkom i argumentovanom mišljenju, a manje učenju napamet".

Zabrinjavajuće je da se i dalje veliki broj petnaestogodišnjaka nalazi ispod nivoa funkcionalne pismenosti.

Takvih je iz matematike čak 43 odsto, a nešto više od trećine iz čitalačke i naučne pismenosti.

U poređenju sa 2012. godinom, u matematici, čitanju i nauci procenat učenika koji su postigli rezultate ispod osnovnog nivoa znanja (nivo 2) nije se značajno promenio.

Tek četiri odsto đaka iz Srbije može da se pohvali najvišim stepenom znanja iz matematike, a OECD prosek u toj oblasti je devet odsto.

Samo dva odsto učenika je iz čitanja i naučne pismenosti postiglo rezultat na najvišem nivou postignuća, dok je OECD prosek sedam odsto.


Šta je PISA?


PISA (Programme for International Student Assessment - PISA) je program međunarodne evaluacije obrazovnih postignuća koji realizuje OECD sa partnerima.

Program sistematski prati nivo funkcionalne pismenosti koji dostižu petnaestogodišnji učenici u oblasti matematike, prirodnih nauka i razumevanja pročitanog.

Osnovni cilj je da se ispita u kojoj su meri mladi osposobljeni da razumeju i koriste date informacije prilikom rešavanja relevantnih problema iz svakodnevnog života.

PISA se sprovodi od 2000. godine u trogodišnjim ciklusima, a posle ciklusa 2025 studija će se raditi svake četvrte godine.

Učenici iz Crne Gore ostvarili su lošije rezultate nego 2018. godine i nalaze se ispod OECD proseka.

Tako su iz matematike na 54. mestu, čitanja na 56. i nauke na 62.

Od đaka iz Crne Gore, lošiji su vršnjaci iz Severne Makedonije, Kosova i Albanije.

Đaci u Sloveniji i Hrvatskoj bolje su prošli od drugih učenika u regionu.

Slovenija je jedina zemlja od bivših jugoslovenskih republika sa rezultatima iznad proseka.

Kada se uporedi rezultat Srbije sa zemljama koje su ili geografski blizu ili imaju sličan bruto nacionalni dohodak, vidi se da učenici iz Estonije, Poljske, Slovenije, Mađarske i Hrvatske u sva tri predmeta imaju značajno viša postignuća od srpskih đaka.

Pavlović Babić kaže da rezultati svedoče da su zemlje Azije posvećene obrazovanju.

"To što je Singapur bogat je jedna stvar, ali je mnogo važnije što investiraju u školstvo, jer im je obrazovanje prioritet.

"U Singapuru je to bitna delatnost u društvu i svi su posvećeni kvalitetu obrazovanja", objašnjava Pavlović Babić.

Dodaje i da u svesti ljudi postoji poruka da je obrazovanje nešto što je investicija u budućnost zemlje, jer će sutra ti mladi ljudi upravljati državom i društvom.

"Srbija to hronično nema, jer su razne druge stvari prioritet.

U prva tri istraživanja (2000, 2003. i 2006. godine,) Finska je bila na prvom mestu.

PISA testiranje je pokazalo da su devojčice znatno nadmašile dečake u čitanju i neznatno u nauci, dok su dečaci za devet poena bolji od učenica u matematici.


OECD ima 37 država članica, uglavnom razvijenih zemalja poput Sjedinjenih Američkih Država, Japana i Evropske unije.

Ali sve više država učestvuje u testiranju, jer vlasti žele da vide gde su njihovi učenici u odnosu na međunarodne standarde.
predatortz predatortz 08:31 06.12.2023

Re: lijevi i desni pogled na svijet

crossover
maksa83
Melei (novi argentinski predsednik) se poziva na duha svog preminulog psa (koji je za njega bozanstvo)

Iskr. ovo je još ubedljivo najmanje glupo.


Скроз се слажем, дијалектички материјализам је далеко глупљи. Има о томе код Булгакова у новели "Псеће срце".


Sve to je lako merljivo. Hrišćanstvo kao životna filosofija (tako ga posmatram) traje već 2000 godina. Ovo drugo je imalo kratak i neslavan bljesak u vremenu.
promoter promoter 08:32 06.12.2023

Re: lijevi i desni pogled na svijet

bene_geserit
opet Joka

Anđa tepa isključivo ideološki bliskima, Tibika, Joka, ovo ono.
Kad ćeš da postaneš equal oprotunity tepač, evo npr. Čarlika, Solence i sl.

A mogla bi i tebi da potepa.
Pazi ovo - Benica.
predatortz predatortz 08:43 06.12.2023

Re: lijevi i desni pogled na svijet

predatorovo pritcavanje


Jesam li ja tebe negde pomenuo?
Ne?
Pokazao želju za raspravu sa tobom?
Ne?
Pitao te nešto?
Ne?

Odjebi! (by Džoni)
tessa1 tessa1 08:49 06.12.2023

Re: lijevi i desni pogled na svijet

Kult vođe, ključna riječ.


Razmišljam (na sreću, kad mi bog dao) gledajući sličicu uplakanog sjevernokorejskog Velikog vođe, koliko je komunizam na jedan način bio poguban na tlu Afganistana, na drugi nakon S-J korejskog rata, u Kini i itd..

Sjeverna Koreja je izvukla komunizam kao kraću šibicu, ili lošu kartu iz špila, najmanju, dva tref..

Kult vođe u 21. vijeku je veća devijacija od vjere u Boga i 10 zapovjesti, zašto, zato što npr zemlja kao Italija dokazuje da je moguće i višestranačje i religijska tvrdokornost sa Vatikanom i onim silnim raspetim Isusima na raskrsnicima uličica.. dočim u Sjevernoj Koreji religija je zabranjena smrtnom kaznom, u Kini progone Ujgure kroz iglene uši.

Zatim, diktatura Irana (sjetih se kad sam već tu) je devijacija kulta vođe (komunizma) i religije tj metod da se kult vođe održi..
tessa1 tessa1 08:55 06.12.2023

Re: lijevi i desni pogled na svijet

A mogla bi i tebi da potepa.
Pazi ovo - Benica.

Touché.

Meni moronka odavno tepa sa bosancica i lekic.
tessa1 tessa1 08:56 06.12.2023

Re: lijevi i desni pogled na svijet

bosan-cica


newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:14 06.12.2023

Re: lijevi i desni pogled na svijet

bene_geserit
da, djeca u Engleskoj na maturi na kraju srednje škole kao obavezan dio fizike polažu i nukelarnu i astrofiziku..
imaš i link sa spiskom svih oblasti a možeš tamo pogledati i primjer testa..
ako o tome nemaš niti predstave odakle ideja da ne samo prepričavaš kako u Engleskoj ne uče fiziku nego poznavanje prirode nego još ispravljaš nekoga ko kaže da nije tako..

dalje, to da je udžbenik biologije napredniji od njemačkog govori o tome da se od djece u ENgleskoj očekuje dublje poznavanje od djece u Njemačkoj

Samo da dodam kako je tu u Kaliforniji, tačnije u školskom distriktu i školi gde idu moja deca.
Deset puta bolje nego što je bilo u Srbiji kad sam ja išao u školu tamo osamdesetih.
U middle school (6-8 razred) jes malo bezveze što imaju samo to kombinovano sranje.
Ali zato je u srednjoj školi super.
Svako dete bira šta hoće. Lenčuge ne moraju skoro ništa (jedna godina biologije ili nekog sranja što se zove earth science i dovoljno da završiš srednju školu ne mora ništa fizika i hemija).
Moja ćerka je imala 2 AP fizike, hemiju i AP hemiju, bilogiju i par nekih AP iz biologije i srodnih stvari (da ne pominjem matematiku gde imaju nekih 7-8 AP kurseva). Pregledao sam knjige po kojima su radili AP kurseve, daleko viši nivo nego što smo mi radili u srednjoj školi iz svega (uključujući matematiku, a ja sam radio po istom programu kao u Matematičkoj gimnaziji). U suštini neki program na nivou osnovnih kurseva na univerzitetima. Knjige po kojima rade fantastično napisane, prepune slika, kad se setim iz kakvih knjiga smo mi radili muka me uhvati. Jedina knjiga koja je bila sranje iz koje je učila je iz AP Numeričke Analize, tu kao da je neki Rus pisao, kao što smi mi koristili na fakultetu, smaranje živo.

Dakle fenomenalno je sledeće: nastava prilagođena učenicima, pa na tip AP kusrevima imaš samo pametnu i vrednu decu, ne gubi se vreme na one koji ne žele i ne mogu da nauče. Knjige po kojima se radi i ostali materijali prilagođeni 21. veku, dosta multimedijalno. Labaratorija iz hemije super. Oni koji ne žele i ne mogu, ne maltretiraju ih, realno to i jeste gubljenje vremena, i dece i profesora, šta će fizika i hemija kasirkama u Trader Joe-u.


ma naravno..
paralelno i fantastično napredan program ali i trud da svako nauči ono što on može bez insistiranja da svi moraju sve..
sasvim solidan broj djece oprjedjeljuje se za viši nivo a mi naravno fantaziramo kako je to kod nas sve bolje, ameri i englezi glupi, nemaju pojma, sve mora kinez da im radi..
kako da ne..
na stranu da se razumije da ti ovde kad upisuješ taj faks tebi je konkurencija bukvalno cijeli svijet.. a ne pera i laza iz tvog sela..
i koji kvalitet onda ta konkurencija napravi..
al jok..
mi razumijemo da je to sve sralje, budućnost je Kina i Rusija a zapad se raspada..

inače isti utisak imam..
ja i muž baš komentarišemo jbt kako uče, pa plače mi se kad se sjetim kako smo mi..
ja bukvalno sve prođem uz njega (nekad da ne vidi) jer mi je bukvalno plezir..
strah me da ga neću ukenjati što to radim al jače je od mene..
no dobro..
srećna okolnost je što se to sve ipak da nadoknaditi pa nema poterbe razmišljati kako dijete nema šanse ako nije u tom sistemu..
mislim da ima..
al da je sistem bolji od našeg.. baš je bespredmetno porediti
maksa83 maksa83 10:21 06.12.2023

Re: lijevi i desni pogled na svijet

Opet na RTS.
A RTS je pod Vučićevim uticajem.
Sledi, Vučić je na strani na kojoj ste ti,Tibika, Peščanik..... levičar.

A ti kažeš da ne vidiš nikog boljeg od njega da vodi zemlju.
gvozden1 gvozden1 10:39 06.12.2023

Re: lijevi i desni pogled na svijet

maksa83
Opet na RTS.
A RTS je pod Vučićevim uticajem.
Sledi, Vučić je na strani na kojoj ste ti,Tibika, Peščanik..... levičar.

A ti kažeš da ne vidiš nikog boljeg od njega da vodi zemlju.

Nikad to nisam rekao, izmišljaš.

Naravno da postoji bolje rešenje, Miloš Jovanović, od ponuđenih, ako već mora neko ime, a problem Srbije nije u imenu čoveka koji je vodi, nego u političkom sistemu, u opštem odnosu prema državi, prema demokratiji, prema prošlosti, prema tradiciji...

Vučićevo levičarenje je tačno suprotno od srpske tradicije, i dobro ilustruje temu bloga, nasleđivanje.

Ima li koga oko Vučića a da nije levičar?
Brnabić, Dačić, Vulin...


maksa83 maksa83 10:49 06.12.2023

Re: lijevi i desni pogled na svijet

Ima li koga oko Vučića a da nije levičar?
Brnabić, Dačić, Vulin...

Ne bih rekao da iko od navedenih ima neku ideologiju osim eventualno Vulina koji je Born Again Srbin. U neposrednom okruženju dakle u samom vrhu SNS-a su sve sami desničari koji nariču za Dražom, sa sve Šapićem koji se bavi Dražinim grobom dok se grad raspada u najbukvalnijem smislu.
Ako se i lože na neke komunjare i imaju neke slike osim Vučića to je mahom Putin.
kamilo_emericki kamilo_emericki 10:50 06.12.2023

Re: lijevi i desni pogled na svijet

predatortz


Sve to je lako merljivo. Hrišćanstvo kao životna filosofija (tako ga posmatram) traje već 2000 godina. Ovo drugo je imalo kratak i neslavan bljesak u vremenu.

Sjeti se ovog što si sada napisao kad budemo pričali na istu temu tamo oko 3900-4000-te godine.
Zaboravio si kako su na početku htišćanstva hrišćane progonili, ubijali, bacali lavovima?

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 11:00 06.12.2023

Re: lijevi i desni pogled na svijet

mentol
Neues aus der Nachbarschaft

nije ni Hrist bio hriscanin.

Isus nije bio hrišćanin.
Hrist je titula koju je Isus dobio prihvativši krunu od trnja, koju nije želeo...


Upravo! Proizvodnja boga. Spocitavati marksisti Marksu Staljinizam ili Kulturnu revoluciju isto je sto i spocitavati hriscaninu Hristu verske ratove, nasilno pokrstavanje ili inkviziciju.
solo solo 11:09 06.12.2023

Re: lijevi i desni pogled na svijet

Zagrli, zagrli me jako, stisni me.


solo solo 11:16 06.12.2023

Re: lijevi i desni pogled na svijet

Severnokorejski diktator Kim Džong Un je plakao dok je pozivao žene da imaju više dece,




Valjda treba da se jebu a ne da plaču.

Ne širi mala defetizam po blogu. Tvoja apstinencija je samo tvoj problem.





p.s.

Čarli kad se budeš vraćao iz Pariza svrati do Beča na mufine i vidi to tamo šta je problem sa malom.

Francuski parlament ozakonio pravo krava na mukanje
Građani koji odluče da potraže mir i tišinu u bukoličkom francuskom selu teško da će od sada pa nadalje moći da tuže komšije za kukurikanje petlova, mukanje krava ili cviljenje svinja, jer je parlament legalizovao pravo glasa domaćih životinja.
gvozden1 gvozden1 12:34 06.12.2023

Re: lijevi i desni pogled na svijet


Ne bih rekao da iko od navedenih ima neku ideologiju

Ideologija je i odnos prema komunizmu u smislu kvalifikovanja, koji se može manifestovati i odsustvom osude.

Da li si ikoga od njih čuo da osuđuje komunizam?
Pa nisi, i nećeš, jer bi time osudili svoje poreklo, porodično ili ideološko, a to je dokaz Jinksove tvrdnje.

A ima li komunizam ičega za osudu?
Naravno, da je bilo više pozitivnih stvari nego negativnih, pošto idealno ne postoji, taj sistem bi trajao i u demokratskom okruženju, a urušio se.

A oni ćute, ne izjašnjavaju se o njemu, osim indirektno, posredno, preko RTS a ili kad se Vučiću omakne izjava o 29. novembru.

Ako levičarenje možeš da prepoznaš samo kod Vulina, onda dosta površno pratio stvari, ili i sam spadaš u te, pa odobravaš takve postupke, ne smetaju ti, pa ih zato ne primećuješ.




Ako se i lože na neke komunjare i imaju neke slike osim Vučića to je mahom Putin


Putinove slike nisu znak privrženosti komunizmu, prvenstveno su znak privrženosti nacionalnom.

Komunistička dimenzija kod Putina je mnogo manje bitna nego njegova srpskosaveznička, a to, privrženost ili savezništvo sa Rusijom, jeste srpska tradicija.

Takvi ljudi se pre mogu svrstati desno nego levo, šta god o njima mislili.

Najlakše ih je osuditi kao plitkoumne, proste, i tako svoju poziciju opisati kao suprotnu od njihove, koristeći upravo njih.
maksa83 maksa83 13:14 06.12.2023

Re: lijevi i desni pogled na svijet

Ideologija je i odnos prema komunizmu u smislu kvalifikovanja, koji se može manifestovati i odsustvom osude.

Nije.

Nisam ni tebe nikad čuo da kažeš nešto loše o silovanju malih glodara pa te to ne čini potencijalnim silovateljem malih glodara ni podržavaocem koncepta.

Da li si ikoga od njih čuo da osuđuje komunizam?

Da, sve ono u epsilon okolini glavnog odbora hronično bogoradi oko komunjara, isto ko ti. Sve one Đuke Tuke Muke i ostali.

Ako levičarenje možeš da prepoznaš samo kod Vulina, onda dosta površno pratio stvari, ili i sam spadaš u te, pa odobravaš takve postupke, ne smetaju ti, pa ih zato ne primećuješ.

Ne, kod Vulina nisam primetio nikakvo levičarenje, naprotiv, tip je born agen Srbin, promoter Srpskog Sveta. Ne može desnije od toga.

Komunistička dimenzija kod Putina je mnogo manje bitna nego njegova srpskosaveznička, a to, privrženost ili savezništvo sa Rusijom, jeste srpska tradicija.


Dakle Putin kao bivši agent KGB i bivši član komunističke partije ne može da bude komunjara ali zato svi oni koji se tebi ovde ne sviđaju a nisu nikad bili u komunističkoj partiji niti javno podržali tu ideju jesu komunjare, zato što si video emisiju o Jovanki na televizor.

Kako bih ti rekao...

gvozden1 gvozden1 15:30 06.12.2023

Re: lijevi i desni pogled na svijet


Nisam ni tebe nikad čuo da kažeš nešto loše o silovanju malih glodara

A komunizam i silovanje glodara su podjednako značajne teme, pa se odnos, tj neizjašnjavanje o tome, isto tretira?

Smisli nešto drugo, ovo ti je baš površno.




Da, sve ono u epsilon okolini glavnog odbora hronično bogoradi oko komunjara, isto ko ti. Sve one Đuke Tuke Muke i ostali.


Nabrojao sam imena od kojih je to nemoguće čuti, a ti uvodiš druga, što dokazuje da je moja tvrdnja tačna.

Dakle, Vučić lično jeste prokomunista, levičar, ako si i ti u toj grupi, a moj je utisak da jesi, onda vas to čini sličnim.



Ne, kod Vulina nisam primetio nikakvo levičarenje, naprotiv, tip je born agen Srbin, promoter Srpskog Sveta. Ne može desnije od toga.


Ovo je toliko pogrešno da me čudi da od tebe dolazi.
Vulin je naravno levičar, prokomunista, komunista čak, a odnos prema naciji ga sigurno ne svrstava desno.

Evo ti jedan nesumnjiv primer, Krcun.
Gde njega svrstavaš, levo ili desno?
Komunista koji je sve iole desno ubijao, je imao izraženiji odnos prema srpskoj tradiciji od drugova mu.
Njegovi borci su nosili šajkače, koračnica im je bila Marš na Drinu, sumnja se da je ubijen zbog insistiranja na interesima Srbije....
Pa gde ga mećeš?
Dakle Putin kao bivši agent KGB i bivši član komunističke partije ne može da bude komunjara

Može da bude i jeste verovatno.
Ali on ne vodi moju, nego neku drugu državu, pa ja nemam ni prava ni želje da im određujem vođu.

Ono na šta imam i pravo i želju je da cenim odnos te države prema mojoj, a on je saveznički.
zato svi oni koji se tebi ovde ne sviđaju a nisu nikad bili u komunističkoj partiji niti javno podržali tu ideju jesu komunjare, zato što si video emisiju o Jovanki na televizor.


Zato što se radi o mojoj državi, da li dobacuješ do tog nivoa, moja i tuđa država.
Velika je razlika.
angie01 angie01 15:36 06.12.2023

Re: lijevi i desni pogled na svijet

Jesam li ja tebe negde pomenuo?
Ne?
Pokazao želju za raspravu sa tobom?
Ne?
Pitao te nešto?
Ne?

Odjebi! (by Džoni)


blabla truc-by free,

je l pritrcavas uvek huciju, je l pritrcava on uvek tebi,...ko dupe i nosa ste-ciao/zdravo!
gvozden1 gvozden1 16:25 06.12.2023

Re: lijevi i desni pogled na svijet


je l pritrcavas uvek huciju, je l pritrcava on uvek tebi,...ko dupe i nosa ste-ciao/zdravo

Osim kad se razuđemo:)

Bilo tu skoro takva situacija, i ne samo ta, ali lakše ti je kad stvari postaviš šematski, toliko možeš da pratiš, sve van šeme je za tebe komplikovano u pm.
maksa83 maksa83 16:40 06.12.2023

Re: lijevi i desni pogled na svijet

A komunizam i silovanje glodara su podjednako značajne teme, pa se odnos, tj neizjašnjavanje o tome, isto tretira?

Nikako nisu iste, recimo mene bi mnogo više uzrujalo da upoznam nekoga kome je silovanje malih glodara prihvatljivo nego nekog kome je prihvatljiv komunizam, ali to su neki moji prioriteti, ne moraju nužno biti i tvoji.
Vulin je naravno levičar, prokomunista, komunista čak, a odnos prema naciji ga sigurno ne svrstava desno.

Apsolutno ga svrstava desno.

Pa gde ga mećeš?

Nije ovo ni vreme ni mesto za takva pitanja, ali svakako ne u male glodare.

Zato što se radi o mojoj državi, da li dobacuješ do tog nivoa, moja i tuđa država.

A evo mučim se da dobacim kućuštaću, ali imam utisak da smo u još jednom krugu rasprave gde ti meni objašnjavaš da je ova sada vojska komunistička a ne srpska zato što ne nosi šajkače, iako ima i Slavu i bogosluženja a kasarna u tvom Valjevu se zove "Vojvoda Živojin Mišić" a mošti Svetog vladike Nikolaja Žičkog i Ohridskog u portu Vaznesenjske crkve unose pripadnici Garde Vojske Srbije, samo je ovaj put umesto "nemaju šajkaču" krunski dokaz da je Vučić levičar to što je ponekad Jovanka na televizor.

angie01 angie01 17:03 06.12.2023

Re: lijevi i desni pogled na svijet

Osim kad se razuđemo:)


u mom slucaju se niste razudjeli nikada:))),...pridrzavate jedan drugom dupe samo tako....kako ono rece, jadnici...nista cojstvo, junastvo, moral, dignitet, integritet,...pristojnost i slicne trice, da i ne pominjem....ma jok, najnize sto moze da se padne, nije bitno...ovde ide maxina fotka, koju si trazio da obrise.
gvozden1 gvozden1 17:14 06.12.2023

Re: lijevi i desni pogled na svijet

nego nekog kome je prihvatljiv komunizam, ali to su neki moji prioriteti,

Ispravno sam pretpostavio da ti je komunizam blizak, i da po tome ličiš na Vučića.
I ne samo po tome, nego i po pažljivom čuvanju toga kao tajne.
Ali, pošto nismo mali, matori ljudi to lako prepoznaju.
I kod tebe i kod Vučića.
Apsolutno ga svrstava desno.

E dobar si:)

A na ruku ti ide i to što je svrstavanje levo i desno relativna stvar, pa možeš i Vulina da svrstaš desno.
Doduše malo ih je poput tebe, i on sam se ne bi složio da je desničar, stranka mu se zvala imenom koje ga svrstava levo, al nemoj da se obazireš na to.
Teraj ti po svom, baš te briga što nisi u pravu.
Nije ovo ni vreme ni mesto za takva pitanja,


Poznata ličnost, poznata biografija, pa što nije vreme?:)

Stoji levo, nedvosmisleno levo, al tebi to ne odgovara, svrstao bi ga desno, al bi baš mnogo pogrešio, pa onda...nije mesto ni vreme:)

A evo mučim se da dobacim kućuštaću, ali imam utisak da smo u još jednom krugu rasprave gde ti meni objašnjavaš da je ova sada vojska komunistička a ne srpska zato što ne nosi šajkače, iako ima i Slavu i bogosluženja a kasarna u tvom Valjevu se zove "Vojvoda Živojin Mišić" a mošti Svetog vladike Nikolaja Žičkog i Ohridskog u portu Vaznesenjske crkve unose pripadnici Garde Vojske Srbije, samo je ovaj put umesto "nemaju šajkaču" krunski dokaz da je Vučić levičar to što je ponekad Jovanka na televizor.


I kakve to ima veze sa Putinom i odnosu države kojoj je on predsednik prema Srbiji?

A ostalo, šajkača je postala simbol Srbije, srpske tradicije, da je ikome do toga stalo našao bi način da taj simbol oživi.
Možda nekoj svečanoj jedinici, gardi recimo.
Al šajkača sa znakom na njoj, previše bi ootsećala na četnike, na vojsku države koja je njima bila neprijateljska vojska.

Živojin Mišić je poštovan i za vreme komunizma, previše je on veliki i značajan da bi ga ignorisali.
To čak ni komunisti nisu mogli.

Nego, kad ga pomenu, u kojoj je vojsci njegov sin ratovao?


gvozden1 gvozden1 17:18 06.12.2023

Re: lijevi i desni pogled na svijet

nista cojstvo, junastvo, moral, dignitet, integritet,..

Nema od toga ništa, zaboravi.
Ti to ne zaslužuješ i bez veze očekuješ.

Linija je pređena, izgovorilo se šta se izgovorili, nema nazad.

Kad god zaslužiš biće ti odbrušeno, kad god pokažeš svoju glupost biće ti rečeno.

angie01 angie01 17:24 06.12.2023

Re: lijevi i desni pogled na svijet

Al šajkača sa znakom na njoj, previše bi ootsećala na četnike, na vojsku države koja je njima bila neprijateljska vojska.


pa nije sajkaca sa znakom, nego sa kokardom, i ne samo sajkaca, nego i subara, generalska kapa,...simboli onih, koji su bili u kolaboraciji sa fasistickim okupatorom,...ti bi da se ozivi za elitne jedinice,...bozemesacuvaj ovih "pravih" Srba....ti bi da negiras, izbrises i zaboravis antifasiticke pobednike nad najgorim zlom koje se nadvilo nad Evropom i Svetom i tu poziciju pobednika, zamenio falsifikovao gubitnickim saradnicima fasista???!!!...pa ko je tu tacno lud.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 17:35 06.12.2023

Re: lijevi i desni pogled na svijet


Gvozden
Pa gde ga mećeš?


Maksa
Nije ovo ni vreme ni mesto za takva pitanja, ali svakako ne u male glodare.



Gvozden

Stoji levo, nedvosmisleno levo, al tebi to ne odgovara, svrstao bi ga desno, al bi baš mnogo pogrešio, pa onda...nije mesto ni vreme:)


Gvozdene, koji si ti vragolan, seret i obesenjak!
promoter promoter 17:38 06.12.2023

Re: lijevi i desni pogled na svijet

Neues aus der Nachbarschaft

Gvozden
Pa gde ga mećeš?


Maksa
Nije ovo ni vreme ni mesto za takva pitanja, ali svakako ne u male glodare.



Gvozden

Stoji levo, nedvosmisleno levo, al tebi to ne odgovara, svrstao bi ga desno, al bi baš mnogo pogrešio, pa onda...nije mesto ni vreme:)


Gvozdene, koji si ti vragolan, seret i obesenjak!

Šta je Gvozden rekao pogrešno?
bene_geserit bene_geserit 18:40 06.12.2023

Re: lijevi i desni pogled na svijet

mene bi mnogo više uzrujalo da upoznam nekoga kome je silovanje malih glodara prihvatljivo nego nekog kome je prihvatljiv komunizam

Samo vi nastavite da se zajebavate na račun malih glodara, ako vas vcucko vidi, najebali ste.
gvozden1 gvozden1 18:54 06.12.2023

Re: lijevi i desni pogled na svijet

pa nije sajkaca sa znakom, nego sa kokardom

A kokarda je šta, pametnice?
Grb Srbije je dvoglavi orao, a šta je kokarda?

pa ko je tu tacno lud.

Ti, em glupa, em ne baš pametna.
pa nisi ti valjda moralan ili junak zbog nekog drugog,

Junaštvo se ratu pokazuje, ili sličnim situacijama.
Ne znam da li sam junak, nisam bio u prilici da proverim.

Moral, široko polje, od učtivosti do iskrenosti.

Moral je zadovoljen ako iskreno i konkretno kažeš šta misliš, u lice, direktno.

Mimikrija, foliranje, gluma, politička korektnost, sve je to duboko nemoralno.

gvozden1 gvozden1 18:56 06.12.2023

Re: lijevi i desni pogled na svijet


Gvozdene, koji si ti vragolan, seret i obesenjak!

Dobro, gde ti svrstavaš Krcuna, u levičare ili desničare?

Vragolanu jedan.
predatortz predatortz 18:57 06.12.2023

Re: lijevi i desni pogled na svijet

Dobro, gde ti svrstavaš Krcuna, u levičare ili desničare?


U psihopate, pre svega!
gvozden1 gvozden1 19:24 06.12.2023

Re: lijevi i desni pogled na svijet

predatortz
Dobro, gde ti svrstavaš Krcuna, u levičare ili desničare?


U psihopate, pre svega!

Ima ih u obe skupine:)

Ma naravno da je nedvosmisleno levo.
dragosevacsutra dragosevacsutra 19:27 06.12.2023

Re: lijevi i desni pogled na svijet


Kako se drže, pa ne verujem da postoji Pravilnik koji je više izvrdavan i zanemarivan od tih 10 Mojsijevih zapovesti. Ljudi bukvalno non stop rade sve suprotno od toga.


nije u pitanju pravilnik nego disclaimer. pitaj andju i komsiluk.



gedza.73 gedza.73 19:43 06.12.2023

Re: lijevi i desni pogled na svijet

maksa83
kod Vulina nisam primetio nikakvo levičarenje




predatortz predatortz 19:49 06.12.2023

Re: lijevi i desni pogled na svijet

gvozden1
predatortz
Dobro, gde ti svrstavaš Krcuna, u levičare ili desničare?


U psihopate, pre svega!

Ima ih u obe skupine:)

Ma naravno da je nedvosmisleno levo.



Pazi, sve komunističke partije su delovale po principu terorističkih organizacija.
Nešto poput Hamasa danas.

Naravno da je bio ekstremni levičar, terorista i iznad svega psihopata.
Kao i najveći broj visokih partijskih funkcionera, uostalom.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 21:11 06.12.2023

Re: lijevi i desni pogled na svijet

gvozden1

Gvozdene, koji si ti vragolan, seret i obesenjak!

Dobro, gde ti svrstavaš Krcuna, u levičare ili desničare?

Vragolanu jedan.


Jel neki virus ili nesto drugo iskljucilo smisao za humor?

P.S. Evo i ovaj tvoj komentar sa svrstavanjem u technicare dalje nastavlja obesenjacko ponasanje.


gvozden1 gvozden1 21:17 06.12.2023

Re: lijevi i desni pogled na svijet

Neues aus der Nachbarschaft
gvozden1

Gvozdene, koji si ti vragolan, seret i obesenjak!

Dobro, gde ti svrstavaš Krcuna, u levičare ili desničare?

Vragolanu jedan.


Jel neki virus ili nesto drugo iskljucilo smisao za humor?

P.S. Evo i ovaj tvoj komentar sa svrstavanjem u technicare dalje nastavlja obesenjacko ponasanje.




A bilo nešto smešno?

Pa što ne reče na vreme da se smejem.


Znaš, taj nivo humora je onako, pomalo prost.
Aluzije na seks su tipične za moje, seljačko, okruženje.

Ovde deluju baš prosto.
principessa_etrusca principessa_etrusca 21:24 06.12.2023

Re: PISA test 2022

Učenici iz Srbije i dalje su ispod proseka u matematičkoj, čitalačkoj i naučnoj pismenosti, rezultati su najnovijeg ciklusa PISA testa za 2022.

Проблем је ако се деца тестирају тестовима за које нису припремана и ако се оцењују по другим критеријумима од оних који се примењују у редовној настави.

Да ли се у српске школе уопште припремају децу за ПИСА тестове?
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 21:25 06.12.2023

Re: lijevi i desni pogled na svijet

gvozden1
Neues aus der Nachbarschaft
gvozden1

Gvozdene, koji si ti vragolan, seret i obesenjak!

Dobro, gde ti svrstavaš Krcuna, u levičare ili desničare?

Vragolanu jedan.


Jel neki virus ili nesto drugo iskljucilo smisao za humor?

P.S. Evo i ovaj tvoj komentar sa svrstavanjem u technicare dalje nastavlja obesenjacko ponasanje.




A bilo nešto smešno?

Pa što ne reče na vreme da se smejem.


Znaš, taj nivo humora je onako, pomalo prost.
Aluzije na seks su tipične za moje, seljačko, okruženje.

Ovde deluju baš prosto.


Ma uhvatio si se za tog Krcuna i Jovanku ko da su ti najrodjeniji pa ne primetis ni viceve koje sam pravis. Cuj, sad i seljacko okruzenje problematicno. Svasta vala.
gvozden1 gvozden1 21:28 06.12.2023

Re: lijevi i desni pogled na svijet

Ma uhvatio si se za tog Krcuna i Jovanku ko da su ti najrodjeniji pa ne primetis ni viceve koje sam pravis. Cuj, sad i seljacko okruzenje problematicno. Svasta vala.

Ma ne, nije mi seljačko okruženje problem, tu sam, i tu nailazim na očekivane stvari.
Ovaj tvoj humor mi jeste problem, ne očekujem seljački nivo ovde.

Mada, nije da ga nema.....
angie01 angie01 21:35 06.12.2023

Re: lijevi i desni pogled na svijet

Svasta vala.


meni cudno sto uopste gleda emisije, koje mu ne prijaju,...ja ne bih ni znala da takvi serijali postoje, da huci ne dobija nervne slomove ovde, posle mi zao sto nisam gledala:)))

hucibre, plati kablovsku, pa gledaj filmove, diskaveri, histori,...pusti RTS, kad ti skodi.
angie01 angie01 21:36 06.12.2023

Re: lijevi i desni pogled na svijet

Ovaj tvoj humor mi jeste problem, ne očekujem seljački nivo ovde.

Mada, nije da ga nema.....



gvozden1 gvozden1 21:45 06.12.2023

Re: lijevi i desni pogled na svijet

hucibre, plati kablovsku, pa gledaj filmove, diskaveri, histori,...pusti RTS, kad ti skodi

A nacionalni servis, to je valjda i moj servis?
Ili samo ti imaš pravo da ga kritikuješ, a ja ne treba ni da ga gledam ako mi se ne dopada.

Imam daljinski, reći ćeš.

Imam i to što mi predlažeš, N1 gleda moja majka, Kesića, Ivana Ivanovića i to đubre, tačno ono što i ti obožavaš, ali ne gledam tu propagandu.

RTS mi jeste važan ( pink i hepi ostavljam tebi, ni ta propaganda me ne zanima) ali nacionalni servis, e to me zanima.
A i ipak je najbolja televizija u Srbiji, pored svih mana.







angie01 angie01 22:10 06.12.2023

Re: lijevi i desni pogled na svijet

A nacionalni servis, to je valjda i moj servis?


Ili samo ti imaš pravo da ga kritikuješ, a ja ne treba ni da ga gledam ako mi se ne dopada.


pa ono cudno je da gledas program koji ti skodi.


N1 gleda moja majka


eto i neko pametan.

kesaru gledam, Ivana slabo,...samo kada mi je gost zanimljiv-znaci, zbog gosta.


RTS mi jeste važan ( pink i hepi ostavljam tebi, ni ta propaganda me ne zanima) ali nacionalni servis, e to me zanima.
A i ipak je najbolja televizija u Srbiji, pored svih mana.


nacionalni servis, nacionalni servis, a brate radi za vlast,...ok 3. program ima neke dobre emisije-muzicke.

pink i hepi su tv informer,...ne znam sto ih se odrices, kada tamo samo tvoji i gostuju i pricaju iste gluposti, kao ti ovde.

nije los insajder tv- ima odlicne dokumentarce.
gvozden1 gvozden1 22:44 06.12.2023

Re: lijevi i desni pogled na svijet

pa ono cudno je da gledas program koji ti skodi.

Ne škodi mi, samo pričam šta mi se ne dopada. Očekujem takve stvari, jer je Srbija još uvek prokomunistička država.
nacionalni servis, nacionalni servis, a brate radi za vlast,

Da, otud i emisije o komunistima, koji niti su imali kakve škole niti kakvog morala.
Ali pošto vlast takve glorifikuje, javni servis se ponaša u skladu sa tim.
A ni tebi, vidim, ne smetaju.
pink i hepi su tv informer,...ne znam sto ih se odrices,


Rekoh ti, propagandno smeće, isto kao N1, Danas, nova s.....



nije los insajder tv- ima odlicne dokumentarce.

E da, postoji i Kurir TV, Basara, onaj čije mudrosti ovde prenosi tvoja štićenica Emilia, radi na toj televiziji.

Videh ga na Jutjubu, gosti mu bili Vesna Pešić i Čeda Antić.
angie01 angie01 23:03 06.12.2023

Re: lijevi i desni pogled na svijet


Da, otud i emisije o komunistima


mozda zato jer su bili znacajne istorijske licnosti i svakako obelezili jednu epohu,...sta god ti mislo,..a po toj tvojoj logici, ne bi trebalo, pre svega da se snimaju dokumentarci ni o Musoliniju, ni o Hitleru,...u stvari ne, tebe nervira jer je verovatno prikazano odgovaralo istorijskim cinjenicama, a ne verziji koju ti prodajes.
onaj čije mudrosti ovde prenosi tvoja štićenica Emilia,


nije ona moja sticenica, koliko vidim, samostalna je.
gvozden1 gvozden1 23:16 06.12.2023

Re: lijevi i desni pogled na svijet

.a po toj tvojoj logici, ne bi trebalo, pre svega da se snimaju dokumentarci ni o Musoliniju, ni o Hitleru,

A mogu li da se snimaju afirmativni dokumentarci o njima?

Da se pozivaju njihovi saradnici, njihova rodbina, da iznose svoje utiske i sećanja?
Rankovićev sin, Jovankina sestra...

A ovde se baš to radi.
I nema ama baš nikog ko bi svedočio drugu stranu.
, tebe nervira jer je verovatno prikazano odgovaralo istorijskim cinjenicama, a ne verziji koju ti prodajes.


Sve to piše, recimo, u arhivu UDBE, koja se iz nekog (kog li?) razloga ne otvara.

Slovenija, a ona je neki uzor tebi, je ne samo otvorila arhiv, nego je deo toga objavila na internetu.

Što li se Srbija ustručava, ako je sve kako kažeš, istorijske ličnosti koje su obeležile epohu.
Pa jesu, u crno zavile većinu, a opet nema tih koje su zavili u crno da posvedoče.


nije ona moja sticenica, koliko vidim, samostalna je.

Samo što jedna drugoj često pridržavate dupe.
angie01 angie01 23:27 06.12.2023

Re: lijevi i desni pogled na svijet

A mogu li da se snimaju afirmativni dokumentarci o njima?


posto nisam gledala, ne mogu da komentarisem,..al u odnosu na ono sto si jednako ovako dramio za seriju, koju sam pogledala posle tvoji napada- ne celu, neke delove,...verujem, kao sto sam i rekla, da di smeta sto snimano po istorijskim cinjenicama-koje ti negiras i pricas neku svoju pricu.
Slovenija, a ona je neki uzor tebi, je ne samo otvorila arhiv, nego je deo toga objavila na internetu.


daj linak, nisam videla,..al jesam da najvise Slvenaca svake godine ide na festu Titovog rodjendana u Kumrovec.

Što li se Srbija ustručava, ako je sve kako kažeš, istorijske ličnosti koje su obeležile epohu.
Pa jesu, u crno zavile većinu, a opet nema tih koje su zavili u crno da posvedoče.


kako nema, pa svaki dan su na televiziji....ti koji pricaju tvoju verziju istorije.


Samo što jedna drugoj često pridržavate dupe.


pa ja njoj ne pritrcavam da nekoga gazi i vredja, kao sto to radite ti, predator i jos neki, nego je branim kada je isto tako grupno napadate, samo sato vam se ne dopadaju njeni komentari.
gvozden1 gvozden1 23:43 06.12.2023

Re: lijevi i desni pogled na svijet

verujem, kao sto sam i rekla, da di smeta sto snimano po istorijskim cinjenicama-koje ti negiras i pricas neku svoju pricu.

A ti, naravno, znaš sve istorijske činjenice.
Sve arhive obišla,svaki dokument pročitala, pa i one tajne.
Tvoj pogled na drugi svetski rat i komunizam ne da se ne zasniva na poznavanju činjenica, nego je do u detalj ponavljanje komunističke propagande o četnicima koljačima i švapski saradnicima.

To ni pas s maslom ne bi polizao, ali ti ližeš i gutaš

A onda kažeš, mojima je oduzeta imovina, ja bih, da je nisu oduzeli, bila buržujka.

Pa misliš li da iko u to može da poveruje.


daj linak, nisam videla

Evo ti ga
pa svaki dan su na televiziji....ti koji pricaju tvoju verziju istorije.


U tim emisijama ih nema, a na kojim televizijama ih ima?
nego je branim

Tj, pridržavaš joj.:)

Nego, sad kad znaš za koga radi Basara, hoćeš li joj i dalje pridržavati?:)
angie01 angie01 00:06 07.12.2023

Re: lijevi i desni pogled na svijet

Evo ti ga


to je samo vest o tome, gde moze da se vidi to na internetu?


To ni pas s maslom ne bi polizao, ali ti ližeš i gutaš


mislis na one tvoje o kalabicu, mirisnoj bebici?


Pa misliš li da iko u to može da poveruje.


znas koliko me interesuje sta ko misli.

pa to ti kazem, zasto gledas pogresne emisije.


U tim emisijama ih nema, a na kojim televizijama ih ima?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana