Astrologija| Astronomija| Budućnost| Sex

Skocko, skocko, pik, pik

angie01 RSS / 12.12.2023. u 12:27
hqdefault.jpg
 
Pokreni rotaciju, za dobitnu kombinaciju.
Sve izmeri, dobro izaberi. 
Saberi, pomnozi, znakove poslozi.
 
Zato kreni, kreni prema meni:) 


Komentari (560)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

zilikaka zilikaka 21:24 15.12.2023

Re: Odlazi curkus iz Beograda

Pa to ti kažem....
maksa83 maksa83 21:29 15.12.2023

Re: Odlazi curkus iz Beograda

Stvarno niste ni zaslužili srpski naziv, komunistički vam sasvim pristaje.

Jabim ukin'o i pijaću vodu.

Uh čekaj...
predatortz predatortz 21:37 15.12.2023

Re: Odlazi curkus iz Beograda

maksa83
Stvarno niste ni zaslužili srpski naziv, komunistički vam sasvim pristaje.

Jabim ukin'o i pijaću vodu.

Uh čekaj...


Kao dete sam išao tamo, a to je bilo u ona svetla vremena, ni tada nisu pili česmovaču.

Sećam se jer mi je to kao detetu bilo jako čudno.


angie01 angie01 21:43 15.12.2023

Re: Odlazi curkus iz Beograda

Sve bi ti drugačije tvrdila da grad ne nisi ime po komunisti.


ne nosi ime po komunisti, nego po narodnom heroju.
maksa83 maksa83 21:45 15.12.2023

Re: Odlazi curkus iz Beograda

Kao dete sam išao tamo, a to je bilo u ona svetla vremena, ni tada nisu pili česmovaču.

Sećam se jer mi je to kao detetu bilo jako čudno.

Nisu sami, tako je i u Kikindi. Iz česme izlazi nešto žućkasto masno/lužasto i smrdljivo, a zovu se tako kako se zovu min. od 15. veka.

zilikaka zilikaka 21:47 15.12.2023

Re: Odlazi curkus iz Beograda

predatortz
maksa83
Stvarno niste ni zaslužili srpski naziv, komunistički vam sasvim pristaje.

Jabim ukin'o i pijaću vodu.

Uh čekaj...


Kao dete sam išao tamo, a to je bilo u ona svetla vremena, ni tada nisu pili česmovaču.

Sećam se jer mi je to kao detetu bilo jako čudno.



Pa kažem ja da smo čudni. Beznadežan slučaj. Ne znam samo zašto se vi tolko sekirate oko nas
gvozden1 gvozden1 21:48 15.12.2023

Re: Odlazi curkus iz Beograda

angie01
Sve bi ti drugačije tvrdila da grad ne nisi ime po komunisti.


ne nosi ime po komunisti, nego po narodnom heroju.

:)

E to isto je i Srki rekao za Savu Kovačević, kaže, on je bre narodni heroj!:)

Mislim, te komunističke titule vas toliko fasciniraju, da ste uvereni da je svako obavezan da to poštuje.

Jebe mi se bre za te vaše titule.
gvozden1 gvozden1 21:49 15.12.2023

Re: Odlazi curkus iz Beograda

Ne znam samo zašto se vi tolko sekirate oko nas

Možda zato što baš ne volimo da se u našoj državi gradovi nazivaju po bitangama.
angie01 angie01 21:51 15.12.2023

Re: Odlazi curkus iz Beograda

Ako im ne smeta da se njihov grad zove po silovatelju,


je l to dokazano, ili je samo ponovljen tekst sa fejsbuka, koji su stampali i neki mediji?...i cija je to fejsbuk stranica> je l mozda Dejana Lucica, onog lika sto daje intervuje na balkan info i sl? slika se sa pistoljima i masonskim obelezjima?
predatortz predatortz 21:51 15.12.2023

Re: Odlazi curkus iz Beograda

maksa83
Kao dete sam išao tamo, a to je bilo u ona svetla vremena, ni tada nisu pili česmovaču.

Sećam se jer mi je to kao detetu bilo jako čudno.

Nisu sami, tako je i u Kikindi. Iz česme izlazi nešto žućkasto masno/lužasto i smrdljivo, a zovu se tako kako se zovu min. od 15. veka.



Što nije sporno, i treba da se zovu tako kako su se oduvek i zvali.

To imenovanje gradova udvorišta radi, po kralju, Titu, silovatelju sa ordenom glupog naziva, nije moja šolja čaja.


maksa83 maksa83 21:54 15.12.2023

Re: Odlazi curkus iz Beograda

Što nije sporno, i treba da se zovu tako kako su se oduvek i zvali.

Hteo sam zapravo da kažem da ljudi imaju goru muku od toga kako se zovu.

Kikinda pored one smrdljive vode dodatno ima i Milenka Jovanova, njima je stvarno najteže.
angie01 angie01 22:08 15.12.2023

Re: Odlazi curkus iz Beograda

E to isto je i Srki rekao za Savu Kovačević, kaže, on je bre narodni heroj!:)


pa kad jeste,..to sto bi vi sada da to negirate, kao sto negirate sve sto nije cetnistvo, je druga stvar.

nisu to komunisticke titule, ti u svakoj drzavi imas slucnu titulu za heroje oslobodioce.
angie01 angie01 22:09 15.12.2023

Re: Odlazi curkus iz Beograda

Kikinda pored one smrdljive vode dodatno ima i Milenka Jovanova, njima je stvarno najteže.

dadada....
angie01 angie01 22:10 15.12.2023

Re: Odlazi curkus iz Beograda

To imenovanje gradova udvorišta radi, po kralju, Titu, silovatelju sa ordenom glupog naziva, nije moja šolja čaja.


pa dobro, to smo vec ustanovili- sta jeste,...da ne ponavljam.
predatortz predatortz 22:12 15.12.2023

Re: Odlazi curkus iz Beograda

angie01
To imenovanje gradova udvorišta radi, po kralju, Titu, silovatelju sa ordenom glupog naziva, nije moja šolja čaja.


pa dobro, to smo vec ustanovili- sta jeste,...da ne ponavljam.


Šta je ustanovljeno?
Ko je ustanovio?
Koji vi?
U čije ime mi se obraćaš?
gvozden1 gvozden1 22:18 15.12.2023

Re: Odlazi curkus iz Beograda

..to sto bi vi sada da to negirate,

Ma ne negiram, samo mi se jebe za komunističke titule koje su međusobno delili.

Možda bih ih i uvažavao da su promenili jedno slovo, da su ih umesto naRodni, nazvali naVodni heroji.
Tako bi više odgovaralo stvarnosti.
gvozden1 gvozden1 22:19 15.12.2023

Re: Odlazi curkus iz Beograda

Kikinda pored one smrdljive vode dodatno ima i Milenka Jovanova, njima je stvarno najteže.

Ni Zrenjanin nije mnogo bolje prošao, ima Zili.
zilikaka zilikaka 22:23 15.12.2023

Re: Odlazi curkus iz Beograda

Ni Zrenjanin nije mnogo bolje prošao, ima Zili.

Eto, vidiš, sve si shvatio.
gvozden1 gvozden1 22:26 15.12.2023

Re: Odlazi curkus iz Beograda

zilikaka
Ni Zrenjanin nije mnogo bolje prošao, ima Zili.

Eto, vidiš, sve si shvatio.

Pa kad brzo shvatam.

angie01 angie01 22:54 15.12.2023

Re: Odlazi curkus iz Beograda

Možda bih ih i uvažavao da su promenili jedno slovo, da su ih umesto naRodni, nazvali naVodni heroji.
Tako bi više odgovaralo stvarnosti.


kaze neko, ko revidira istorijske cinjenice:)))
gvozden1 gvozden1 23:06 15.12.2023

Re: Odlazi curkus iz Beograda

kaze neko, ko revidira istorijske cinjenice:)))

Revizija znači permanentno preispitivanje, što je neophodno.

Izostanak preispitivanja je poštovanje izdiktiranog viđenja.

Svako bira šta mu je raditi, prihvatiti diktat, ili preispitivati.

Za ovo prvo i ne treba neka pamet, samo klimaš glavom.
angie01 angie01 23:38 15.12.2023

Re: Odlazi curkus iz Beograda

Revizija znači permanentno preispitivanje, što je neophodno.


pa tvoje revizije negiraju istorijske cinjenice, tu je problem....novo istorija, new age chetnika.
bene_geserit bene_geserit 00:10 16.12.2023

Re: Odlazi curkus iz Beograda

istorijske cinjenice

Komunističke laži nisu "činjenice".
dragosevacsutra dragosevacsutra 01:00 16.12.2023

Re: Odlazi curkus iz Beograda

Ni Zrenjanin nije mnogo bolje prošao, ima Zili.


ja nikad nisam shvatio sta znaci ono 'kaka'?


angie01 angie01 01:16 16.12.2023

Re: Odlazi curkus iz Beograda

bene_geserit
istorijske cinjenice

Komunističke laži nisu "činjenice".


istorijske cinjenice su potkrepljene istorijskom gradjom i one meaju veze sa ideologijom,...pri tome, mi svu tu gradju delimo i sa drugim narodima, drzavama, tako da tesko mozes da toliko prekorijs stavri, kako vi cetnici novog talasa pokusavate i stvarno je komicna i tragicna sama ideja, da Srbiju svrstavate medju fasite i gubitnike, kada je YU sa sve Srbijom bila na pobednickoj antifasitickoj strani.

...tako da, vidi ti one tvoje nigere tamo.
angie01 angie01 01:18 16.12.2023

Re: Odlazi curkus iz Beograda

dragosevacsutra
Ni Zrenjanin nije mnogo bolje prošao, ima Zili.


ja nikad nisam shvatio sta znaci ono 'kaka'?




miki, ti ko da si u Osnovnoj skoli, to je taj nivo, i to onih, sto nisu bas duhoviti.
promoter promoter 04:38 16.12.2023

Re: Odlazi curkus iz Beograda

angie01
bene_geserit
istorijske cinjenice

Komunističke laži nisu "činjenice".


istorijske cinjenice su potkrepljene istorijskom gradjom i one meaju veze sa ideologijom,...pri tome, mi svu tu gradju delimo i sa drugim narodima, drzavama, tako da tesko mozes da toliko prekorijs stavri, kako vi cetnici novog talasa pokusavate i stvarno je komicna i tragicna sama ideja, da Srbiju svrstavate medju fasite i gubitnike, kada je YU sa sve Srbijom bila na pobednickoj antifasitickoj strani.

...tako da, vidi ti one tvoje nigere tamo.

Na žalost, istorijske 'činjenice' su nerazdvojne od ideologije.
Na žalost, takođe, to nije vezano samo za naše 'istorijske činjenice'.
Tako je svuda u svetu.
Nisu samo komuljare ispisivale svojih 7 ofenziva i svom faraonu dodeljivali 3 narodna herioja i nadnaravne sposobnosti.
Osim za one koji veruju da su se braća Ameri iskrcali na Mesec pre skoro 60 godina, te se potom sa meseca vratili.
I onda im dosadilo kao malom mačku kada ga je stari mačak vodio na seks.
Pa više nisu u stanju ni kršten raketni motor da naprave.
Dakle, istorija je bazirana na ideologiji okruženja u kojem se ispisuje.
emilia emilia 06:09 16.12.2023

Zrenjanin nekad i sad

emilia emilia 06:14 16.12.2023

Cena glasa u okolini Kraljeva

emilia emilia 06:22 16.12.2023

260 evra prosečna penzija, tapšite budale

emilia emilia 06:25 16.12.2023

Beograd

emilia emilia 06:34 16.12.2023

Re:

bene_geserit bene_geserit 06:48 16.12.2023

Re:

Ma jel sve to Vučić stvarno uradio?
Kolike su to bile penzije pre nego je došao na vlast pa ih je uzeo?
Deca i unuci nisu odlazili u inostranstvo pre njega. Ko je oterao decu i unuke u inostranstvo Poljacima, Bugarima, Rumunima, Hrvatima? Oni nemaju Vučića.
Naravno postoji korelacija između kad Vučićev kartel otima višak vrednosti i toga što ljudi idu iz zemlje. Ali išli su iz zemlje i kad su na vlasti bili drugi.
I nemoj Kraljevo da mi diraš ...
Ko da nisu dovoljno sranja pravili da je potrebna smearing kapmanja protiv Vučića.
emilia emilia 07:17 16.12.2023

Re:

bene_geserit
Ma jel sve to Vučić stvarno uradio?
Kolike su to bile penzije pre nego je došao na vlast pa ih je uzeo?
Deca i unuci nisu odlazili u inostranstvo pre njega. Ko je oterao decu i unuke u inostranstvo Poljacima, Bugarima, Rumunima, Hrvatima? Oni nemaju Vučića.
Naravno postoji korelacija između kad Vučićev kartel otima višak vrednosti i toga što ljudi idu iz zemlje. Ali išli su iz zemlje i kad su na vlasti bili drugi.
I nemoj Kraljevo da mi diraš ...
Ko da nisu dovoljno sranja pravili da je potrebna smearing kapmanja protiv Vučića.

Hoćeš da kažeš da je onda glupo da se mučimo i skidamo ovu bagru s vlasti. Bolje da ih ostavimo, je li?
Ako ne, čemu ova bespotrebna tirada.
Kraljevo, Kragujevac, Beograd, nebitno. Slučajno je snimak iz okoline Kraljeva, slikao čovek koga bi da potkupe za glas što se po zakonu RS kažnjava novčanom kaznom i zatvorom.
A Srbija je pravna država samo na papiru zato ovo prolazi.

promoter promoter 07:43 16.12.2023

Re:

emilia
bene_geserit
Ma jel sve to Vučić stvarno uradio?
Kolike su to bile penzije pre nego je došao na vlast pa ih je uzeo?
Deca i unuci nisu odlazili u inostranstvo pre njega. Ko je oterao decu i unuke u inostranstvo Poljacima, Bugarima, Rumunima, Hrvatima? Oni nemaju Vučića.
Naravno postoji korelacija između kad Vučićev kartel otima višak vrednosti i toga što ljudi idu iz zemlje. Ali išli su iz zemlje i kad su na vlasti bili drugi.
I nemoj Kraljevo da mi diraš ...
Ko da nisu dovoljno sranja pravili da je potrebna smearing kapmanja protiv Vučića.

Hoćeš da kažeš da je onda glupo da se mučimo i skidamo ovu bagru s vlasti. Bolje da ih ostavimo, je li?
Ako ne, čemu ova bespotrebna tirada.
Kraljevo, Kragujevac, Beograd, nebitno. Slučajno je snimak iz okoline Kraljeva, slikao čovek koga bi da potkupe za glas što se po zakonu RS kažnjava novčanom kaznom i zatvorom.
A Srbija je pravna država samo na papiru zato ovo prolazi.


Ma!
Ne kaže ti Bene da treba Vučić da ostane na vlasti.
Nego ti kaže da je ovo tvoje debilno kao i ona Vučićeva propaganda za njegove botove.
maksa83 maksa83 07:50 16.12.2023

Re:

I nemoj Kraljevo da mi diraš ...

Kraljevo ima najjači lokalni antivučić građanski pokret, rekao bih osetno kvalitetniji od beogradskog i kadrovski i po nastupu.


(Za razliku od npr. Valjeva koje može bez problema samo da osvoji 15 poslaničkih mesta ... u ruskoj Dumi.)
emilia emilia 07:53 16.12.2023

Re:

Nego ti kaže da je ovo tvoje debilno kao i ona Vučićeva propaganda za njegove botove.

Ma nemoj?
Neka dođe ovamo da ga ruši "pametno" umesto što dobacuje iz Amerike.
A i ti si mi mnogo "pametan" sa svojim Koštunicom, vidim.
promoter promoter 08:03 16.12.2023

Re:

emilia
Nego ti kaže da je ovo tvoje debilno kao i ona Vučićeva propaganda za njegove botove.

Ma nemoj?
Neka dođe ovamo da ga ruši "pametno" umesto što dobacuje iz Amerike.
A i ti si mi mnogo "pametan" sa svojim Koštunicom, vidim.

A zašto ga to što živi u Americi diskvalifikuje u bilo čemu?
I time što se bavi mikroelektronikom, veoma ozbiljnim poslom?
Zato što ne misli kao ti?
I tebi slični?
Koštunica je ozbiljan gospodin.
Ne misliš valjda da ovi kojekakvi picopevci mogu da se porede sa njim?
Jedino je napravio grešku kada je izdao mačkare.
Jer je viđen u zoni studentskog parka kako šeta kera.
emilia emilia 08:20 16.12.2023

Re:

@promoter
Ne diskvalifikuje ga, nepismeni. Kažem neka dođe i pripomogne, ne može se menjati sa ditance hiljada kilometara. Ako nećeš ili ne možeš, ne smetaj.
I vodi Koštunicu kući urami ga i okači na zid, ko ti brani.
S kim ja pričam?!
promoter promoter 08:39 16.12.2023

Re:

emilia
@promoter
Ne diskvalifikuje ga, nepismeni. Kažem neka dođe i pripomogne, ne može se menjati sa ditance hiljada kilometara. Ako nećeš ili ne možeš, ne smetaj.
I vodi Koštunicu kući urami ga i okači na zid, ko ti brani.
S kim ja pričam?!

Nisi u pravu!
Onaj ko 'duva u istu tikvu' sa tobom, i tebi sličnima, ima pravo da iznosi mišljenje, a Bene nema?!
Jebote, kako neko može da bude toliko glup kao ti, i tebi slični, da mu tolika, očigledna, razrokost, ne predstavlja problem?
Da ti ponovim, kao i svakom nabeđenom misliocu, to jest ponavljaču - Bene ima sva prava, kao i svaki drugi državljanin Srbije (dovoljno je i da ne bude državljanin, nego da je samo poreklom iz Srbije), da iznosi svoje stavove o bilo čemu - živeo u Srbiji ili ne.
Što se tiče Tunjavoga, on je svoje završio.
No, nije mi jasno da glupani poput tebe mogu njega da porede sa ovim picopevcima.
Što opet ne znači, da pojasnim za gluplje poput tebe, da Vučić i aktuelna kalakurcija ne trebaju da odu sa vlasti.
Na svim nivoima.
Bože, kako ste glupi propagandisti, nemam reči.
Pa zar nema niko pametniji da botuje protiv Vučića na ovom blogu, nego baš tebe našli?
Strašno!

angie01 angie01 10:14 16.12.2023

Re: Odlazi curkus iz Beograda

Osim za one koji veruju da su se braća Ameri iskrcali na Mesec pre skoro 60 godina, te se potom sa meseca vratili.


pa kod tebe je to ozbiljnije, nego sto sam mislila.
angie01 angie01 10:19 16.12.2023

Re:

Pa zar nema niko pametniji da botuje protiv Vučića na ovom blogu, nego baš tebe našli?


ti bilo koga da prozivas za pamet, je tragikomicno.

od silnog naprezanja da nesto bas skreses Emiliji, evo, propustio si dva dana svog doprinosa, pa da nadoknadis, ponovio si par puta da je ona glupa,...pa covece boziji, to iz tvojih usta moze biti samo kompliment, jer ako si ti mera pameti, onda su svi oni koji ne lice na tebe- Zvajstajni.
angie01 angie01 10:20 16.12.2023

Re: Cena glasa u okolini Kraljeva

ovo u kutiji, ko nedajboze, za prezivljavanje u ekstremnim uslovima.
promoter promoter 13:27 16.12.2023

Re:

angie01
Pa zar nema niko pametniji da botuje protiv Vučića na ovom blogu, nego baš tebe našli?


ti bilo koga da prozivas za pamet, je tragikomicno.

od silnog naprezanja da nesto bas skreses Emiliji, evo, propustio si dva dana svog doprinosa, pa da nadoknadis, ponovio si par puta da je ona glupa,...pa covece boziji, to iz tvojih usta moze biti samo kompliment, jer ako si ti mera pameti, onda su svi oni koji ne lice na tebe- Zvajstajni.

Ja sam pametniji od tebe i nje.
Mnogo.
dragosevacsutra dragosevacsutra 17:44 16.12.2023

Re: Odlazi curkus iz Beograda

Osnovnoj skoli,


osnovnoj skoli.

malo 'o'.


bene_geserit bene_geserit 22:29 16.12.2023

Re:

Ja sam pametniji od tebe i nje.
Mnogo.

U srednjoj školi bila neka Olja. Nekom prilikom bila neka žurka. I sutra se pričalo kakva je bila žurka, kakve su bile ribe na žurci, i kaže Olja "ako uzmete mene kao referentnu tačku, sve ostale ribe na žurci su bile truba". Posle su je zvali "Olja - riba najbolja".
Ribozom Ribozom 23:50 12.12.2023

Nastavak

Danas sam osetio duh promene u bgdu.
Nadam se da ce doci.

Inace sam vezbao slagalicu zato sto sam jednom ucestvovao (kao i pola Srbije). Nisam se bas proslavio, ali bilo lepo iskustvo. Umesto 6 znaka koristis brojeve od 1 do 6, i za sedam pokusaja moras da nadjes dobitnu kombinaciju. Na gornjem primeru greska je u trecem pokusaju.
angie01 angie01 23:55 12.12.2023

Re: Nastavak

Inace sam vezbao slagalicu zato sto sam jednom ucestvovao




Danas sam osetio duh promene u bgdu.
Nadam se da ce doci.


zatalasaj-glasaj:).
emilia emilia 08:14 13.12.2023

Re: Nastavak

Pročitala sam vest da su štampali 6,5 miliona glasačkih listića?? Koliko je tu pokojnika dobilo poziv na glasanje?
@Prema konačnim rezultatima RZS popisa stanovništva, domaćinstava i stanova 2022. godine, u Republici Srbiji živi 6 647 003 stanovnika.
angie01 angie01 09:35 13.12.2023

Re: Nastavak

u Republici Srbiji živi 6 647 003 stanovnika.


je l to Srbija ima samo 150 000 dece-maloletne?
maksa83 maksa83 09:48 13.12.2023

Re: Nastavak

Pročitala sam vest da su štampali 6,5 miliona glasačkih listića?? Koliko je tu pokojnika dobilo poziv na glasanje?

Tamo gde se održavaju i lokalni i parlamentarni dobije se dva listića.
predatortz predatortz 09:50 13.12.2023

Re: Nastavak

maksa83
Pročitala sam vest da su štampali 6,5 miliona glasačkih listića?? Koliko je tu pokojnika dobilo poziv na glasanje?

Tamo gde se održavaju i lokalni i parlamentarni dobije se dva listića.


Plus, listići se štampaju i distribuiraju za glasače van Srbije, kojih je sve više. Srbija ima značajnu dijasporu sa pravom glasa.
angie01 angie01 10:04 13.12.2023

Re: Nastavak

predatortz
maksa83
Pročitala sam vest da su štampali 6,5 miliona glasačkih listića?? Koliko je tu pokojnika dobilo poziv na glasanje?

Tamo gde se održavaju i lokalni i parlamentarni dobije se dva listića.


Plus, listići se štampaju i distribuiraju za glasače van Srbije, kojih je sve više. Srbija ima značajnu dijasporu sa pravom glasa.


pa ako su se pojavili glasacki listici za pokojnike i fantomske stanare, onda i nije bas tako.

sto se dijaspore tice,...ili svih onih koji imaju pravo da glasaju, a ne zive ovde, znaci, nece ni da kusaju rezultat, prosto nije korektno, narocito u ovako neuredjenim zemljama, kao sto je nasa....tamo gde se na izborima za prosecnog gradjanina ne menja bas puno, niti rezultati uticu na bilo sta egzistencijalno vazno, jos i moze.
predatortz predatortz 10:14 13.12.2023

Re: Nastavak

pa ako su se pojavili glasacki listici za pokojnike i fantomske stanare, onda i nije bas tako.


Podsetiću te na činjenicu da je bilo celih 12 godina na raspolaganju da se srede birački spiskovi pre nego što su ovi zajahali.
Generalno, ta nesređenost je odgovarala svima i niko nije želeo da uvede red u tu oblast. Ovi se toga odreći neće, to im je siguran kontejner glasova.
Kad im vidimo leđa imaćemo priliku da vidimo da li će i koliko brzo to učiniti novi, ko god da budu ti novi.

A moja procena je da novih ili starih, svejedno, bez SPS i Dačića neće biti.




sto se dijaspore tice,...ili svih onih koji imaju pravo da glasaju, a ne zive ovde, znaci, nece ni da kusaju rezultat, prosto nije korektno, narocito u ovako neuredjenim zemljama, kao sto je nasa....tamo gde se na izborima za prosecnog gradjanina ne menja bas puno, niti rezultati uticu na bilo sta egzistencijalno vazno, jos i moze.


Ovo nisam baš najbolje razumeo. Zalažeš se da se Spiri, recimo, oduzme pravo glasa? I stotinama hiljada takvih?
Ja mislim da bi to bilo veliko nasilje nad njihovim pravima. Većina tih ljudi ovde poseduje imovinu, značajno učestvuje u punjenju budžeta Srbije, jako su zainteresovani za događanja i život u matici, mogu da budu sasvim solidno informisani.
Mogao bih da razumem da se pravo glasa ograniči samo na one koji imaju prijavu boravka u Srbiji kada su u pitanju lokalni izbori. Za opšte, predsedničke i parlamentarne izbore takvo uskraćivanje bi bilo velika diskriminacija.
Svaki državljanin Srbije mora da ima pravo na to da utiče na izbor vlasti u Srbiji.
angie01 angie01 10:28 13.12.2023

Re: Nastavak

Ovo nisam baš najbolje razumeo. Zalažeš se da se Spiri, recimo, oduzme pravo glasa? I stotinama hiljada takvih?


pa i ja sam ta,..zasto bih nekome u zemlji u kojoj ne zivim odredjivala kako ce neko tamo da zivi- podvlacim, narocito u ovako skenjanoj situaciji? tamo gde se ne menja bas nista za zivot gradjana, jer je zemlja uredjena i sve finkcionise, jos ima smila.


Mogao bih da razumem da se pravo glasa ograniči samo na one koji imaju prijavu boravka u Srbiji kada su u pitanju lokalni izbori.


pa vidis da su i to resili, laznim prijavljivanjem.

nego, gde nadje Spiru,...kazi ti meni, zasto bi neko iz recimo RS dolazio ovde da glasa?...je l ima ovde dedovinu? imovinu, je l puni budzet?....je l ima bilo sta sem mogucnosti da skenjava, jednako kao i tamo, jer je tako organizovano iz iste kancelarije?
...nemoj samo da mi se treskas, jer je jasno i tebi i meni da je tako, a i zasto.
iqiqiq iqiqiq 10:31 13.12.2023

Re: Nastavak



pa ako su se pojavili glasacki listici za pokojnike i fantomske stanare, onda i nije bas tako.

Iz ličnog iskustva, otac je umro pre tačno godinu dana
Juče dva listića u sandučetu na njegovo ime
Danas je poslednji dan da se izbriše iz spiska
Procedura je da moram lično da idem sa izvodom iz MKu u Bircaninovu u Min državne uprave da predam zahtev
maksa83 maksa83 10:33 13.12.2023

Re: Nastavak

pa ako su se pojavili glasacki listici za pokojnike i fantomske stanare, onda i nije bas tako.

Šta nije tako? Jeste baš tako - tamo gde se održavaju i lokalni i parlamentarni izbori dobićeš dva listića po glasaču, konkretno za gradske skupštine Beograd, Vranje, Kragujevac, Kraljevo, Kruševac, Leskovac, Loznica, Novi Pazar, Pirot, Prokuplje, Smederevo i Šabac plus još pedesetak za opštinske.
angie01 angie01 10:35 13.12.2023

Re: Nastavak

Šta nije tako?


pa nije tako da svi listici imaju opravdanje, kako si naveo...ako ih dobijaju i preminuli i fantomi...znaci da su i oni uracunati u taj broj.
predatortz predatortz 10:40 13.12.2023

Re: Nastavak


nego, gde nadje Spiru,...kazi ti meni, zasto bi neko iz recimo RS dolazio ovde da glasa?...je l ima ovde dedovinu? imovinu, je l puni budzet?....


Uglavnom da! Oni koji dolaze da glasaju uglavnom imaju imovinu, deca im ovde studiraju, imaju državljanstvo i jako su zainteresovani za put kojim će se Srbija kretati.

Ja recimo imam pravo glasa i tamo i ovamo, prijavu i tamo i ovamo, imovinu i tamo i ovamo... Izuzetno sam zainteresovan za to kuda će se kretati i Srbija i Republika Srpska.

E sad, što to nekim palančanima smeta, ja tu stvarno ne mogu ništa. Nije mi namera da svoj život uređujem po meri kompleksaša, to bi me stavljalo u inferiornu poziciju a nisam genetski dizajniran da budem takav.

A da pričaš sa mladim ljudima iz Republike Srpske onoliko koliko ja pričam, i da ih poznaješ u onom broju u kojem ih ja poznajem, znala bi da im Vučić nije omiljeni lik iz crtanog filma.

angie01 angie01 10:47 13.12.2023

Re: Nastavak

Oni koji dolaze da glasaju uglavnom imaju imovinu, deca im ovde studiraju, imaju državljanstvo i jako su zainteresovani za put kojim će se Srbija kretati.


ajde ne pricaj gluposti....ima babo na Dedinju.


Ja recimo imam pravo glasa i tamo i ovamo, prijavu i tamo i ovamo, imovinu i tamo i ovamo... Izuzetno sam zainteresovan za to kuda će se kretati i Srbija i Republika Srpska.


ma dobro, tvoj slucaj je jasan, ti si taj cuveni, pravi elemenat, kojih nema sa ove strane Drine, pa eto spasavas situaciju.


E sad, što to nekim palančanima smeta, ja tu stvarno ne mogu ništa. Nije mi namera da svoj život uređujem po meri kompleksaša, to bi me stavljalo u inferiornu poziciju a nisam genetski dizajniran da budem takav.


ti kad pustis tu tvoju kasetu, smori se Univerzum.

kakve bre veze imaju oni dovezeni u autobusima, da bi bili sigurni organizovani glasovi?!


A da pričaš sa mladim ljudima iz Republike Srpske


a ko je njih pomenuo?...verujem da je njima dosta i onoga sto se tamo desava.

nevezano,

nadji negde ceo film, pa pogledaj, posto vidim da ti je potrebno,


predatortz predatortz 10:57 13.12.2023

Re: Nastavak



ajde ne pricaj gluposti....ima babo na Dedinju.


I desetine hiljada lekara, ekonomista, preduzetnika, bogatih seljaka, službenika...
Malo ko iz tih kategorija koje poznajem sa one strane Drine nema neku nekretninu, pa makar i garsonjericu, u Beogradu, Novom Sadu, a oni malo manje platežni u Banji Koviljači, Loznici, Šapcu...



ma dobro, tvoj slucaj je jasan, ti si taj cuveni, pravi elemenat, kojih nema sa ove strane Drine, pa eto spasavas situaciju.


Ne razumem šta si htela da kažeš i šta ja to ispravljam, ali ono što sam rekao se lako može proveriti. Moja porodica, i hiljade takvih porodica, se vodi u aktivno stanovništvo i Srbije i RS/BiH. Ima nas u oba popisa, a sve legalno i po potpisanim sporazumima.



kakve bre veze imaju oni dovezeni u autobusima, da bi bili sigurni organizovani glasovi?!


Ti nemaju nikakve veze, ali pola Bajine Bašte, Ljubovije, Loznice, Koviljače glasa i u Zvorniku, Bratuncu, Skelanima.
Samo ću ti reći da je Vučić jako ljut na Dodika jer mu je ovaj obezbedio jako malo takvih autobusa. A opstruisao ga je iz revolta što mu je ovaj za prošle izbore poslao "emisare" oličene u Mandićima i ostalim majmunima da nose lovu i vrbuju narod da glasa za Dodikovu opoziciju.
A isti broj autobusa je prelazio, čak i veći, kada su Tadić i Dodik držali visoko podignute ruke na bini, a Dodik Vučića zvao političkim pobačajem.



a ko je njih pomenuo?...verujem da je njima dosta i onoga sto se tamo desava.


Ti! Pročitaj pažljivo šta si me pitala.
angie01 angie01 11:11 13.12.2023

Re: Nastavak

I desetine hiljada lekara,


sumnjam da je to bas neki veliki broj,..al recimo, ja kupim gajbu i CG i dodjem tamo da im glasam, a samo letujem tu,...vecina koji se ovde dovoze nemaju bas nikakve veze sa Srbijom utomsmislu.


Ne razumem šta si htela da kažeš i šta ja to ispravljam


pa ti si onaj pravi Srbin, koji brine za Srbiju, tradiciju, retrogradnost i patrijotsku reviziju istorije, da popravis nas ovde, koji sve to nismo, ili bar ne dovoljno ili ne na pravi nacin,...ono pogresni smo u odnsu na vas sa one strane Drine, koji ste sve to u fulu.


Samo ću ti reći da je Vučić jako ljut na Dodika jer mu je ovaj obezbedio jako malo takvih autobusa.


al ocigledno ipak dovoljno, da se ljudi cude, ko im je to prijavljen na adresi....ili u pozoristu, ili tako nekoj instituciji.


Ti! Pročitaj pažljivo šta si me pitala.


mogu samo da ponovim, verujem da je mladima tamo dosta tog sranja, isto kao i mladima ovde...i da zele da zive normalno, pa kada im ovi stariji to nedaju, svi oni, koji su u mogucnosti, samo odu negde drugde, da im ne prolazi zivot uzaludno.
predatortz predatortz 11:18 13.12.2023

Re: Nastavak

sumnjam da je to bas neki veliki broj,..al recimo, ja kupim gajbu i CG i dodjem tamo da im glasam, a samo letujem tu


E to ne može!
Srbija i CG nemaju sporazum o dvojnom državljanstvu. CG ga nema ni sa jednom državom jer bi nestala kao politički subjekt onog trenutka kad bi to dozvolila.



pa ti si onaj pravi Srbin, koji brine za Srbiju, tradiciju, retrogradnost i patrijotsku reviziju istorije, da popravis nas ovde, koji sve to nismo, ili bar ne dovoljno ili ne na pravi nacin,...ono pogresni smo u odnsu na vas sa one strane Drine, koji ste sve to u fulu.


Ove floskule su smešne i ne zavređuju ozbiljan odgovor i osvrtanje na njih.


al ocigledno ipak dovoljno, da se ljudi cude, ko im je to prijavljen na adresi....ili u pozoristu, ili tako nekoj instituciji.


A ti raspolažeš dokazom da su baš svi ti ljudi iz Republike Srpske? Da nema nikoga iz unutrašnjosti Srbije fiktivno prijavljenih tamo gde Vučiću fali glasova? Ili ljudi iz Srbije koji žive u inostranstvu?
Kažu da se sad na listićima pojavljuju i neka arapska imena, a ti pouzdano nisu iz Republike Srpske.
Ubeđen sam da većina tih ljudi zapravo i ne zna da je negde prijavljena. Zloupotrebi se njihov identitet i to je to.
Da li t ia sebe možeš da garantuješ da nisi još negde prijavljena?
Ja za sebe ne! Znam da se ja nisam nigde prijavljivao i za to mogu da garantujem, a da li je neko ko može zloupotrebio moj identitet ili nije, to već ne mogu da garantujem ni za da, ni za ne.
Kako god, ti glasovi neće presuditi izbore. Presudiće, kao i svaki put, oni koji ne izađu na izbore. To najviše odgovara onom ko je na vlasti. To su njihovi sigurni glasovi u raspodeli mandata.


Edit:

Evo novih glasača:


angie01 angie01 11:32 13.12.2023

Re: Nastavak

E to ne može!


rekoh to metaforicki, kao primer o cemu se radi.

to sto je neko kupio nekretninu negde, a tu ne zivi, nema sta da se mesa u to, kako ce da zive oni, koji pak tu zive, to je bila poAnta.


Ove floskule su smešne i ne zavređuju ozbiljan odgovor i osvrtanje na njih.


to nisu nikakve floskule, nego cista istina, to je ono sto ti ovde sprovodis, pricas, radis, ti ukazujes na nas ovde, koji se ne slazem sa tvojim pogledima i nacinima, da nismo dovoljno dobri Srbi, jer ne delimo tvoje vrednosti....pristojni ljudi, kada dodju u novu sredinu, se trude da se asimiluju u nju, a primitivne siledzije, se trude da tu novu sredinu promene prema svojim merilima.


A ti raspolažeš dokazom da su baš svi ti ljudi iz Republike Srpske? Da nema nikoga iz unutrašnjosti Srbije fiktivno prijavljenih tamo gde Vučiću fali glasova? Ili ljudi iz Srbije koji žive u inostranstvu?


mislim na sve, al ovi iz RS nisu cak ni iz Srbije, kakve oni veze imaju sa time sta ce se ovde i kako urediti.


Ja za sebe ne!


pa evo, pricamo o svim kerefekama koje se koriste.
Kako god, ti glasovi neće presuditi izbore


mozda ne presudjuju, al su nekorektna varijanta,...ja ni u kakav autobus ne bih usla, da negde drugde nekome drugome organizujem zivot.

edit- braca Arapi:)
predatortz predatortz 11:41 13.12.2023

Re: Nastavak

rekoh to metaforicki, kao primer o cemu se radi.


Loš ti primer. Ne možeš da dobiješ državljanstvo, ne možeš da imaš prijavu boravka, ne možeš da glasaš.


pristojni ljudi, kada dodju u novu sredinu, se trude da se asimiluju u nju, a primitivne siledzije, se trude da tu novu sredinu promene prema svojim merilima.


Sad ću da ti dokažem koliko jesu floskule. Ja ovde mogu da se prilagodim nekom komunalnom redu, mada ne želim u potpunosti jer su oni segmenti u kojim to ne želim niži od navika koje sam doneo sa sobom.
Ali da se prilagodim politički, jer ovde iznosim svoje političke stavove, to nije floskula, to je floskuletina i glupost n-tog reda!
Kome da se prilagodim? Koji je to zajednički politički stav stanovnika Beograda?
Razumeš li koliko je glupo to što govoriš?
Još gluplji termin je asimilacija! Kome pripadnik srpskog naroda u Srbiji da se asimiluje? Srbima? Razumeš li ti da je asimilacija negativan proces?
U šta da se ja Srbin, pravoslavac, državljanin Srbije asimilujem?
Znaš li ti značenja reči koje koristiš?

angie01 angie01 11:54 13.12.2023

Re: Nastavak

Loš ti primer. Ne možeš da dobiješ državljanstvo, ne možeš da imaš prijavu boravka, ne možeš da glasaš.


je l ti kapiras sta je metafora, ili ipak ne.


mada ne želim u potpunosti jer su oni segmenti u kojim to ne želim niži od navika koje sam doneo sa sobom.



Ali da se prilagodim politički,


pa ne radi se pukoj politici, nego o nacinu razmisljanja, vizuri
Još gluplji termin je asimilacija? Kome pripadnik srpskog naroda u Srbiji da se asimiluje?


je l ti uopste kapiras sta to znaci?...ljudi dolaze is raznih krajeva Srbije u Beograd, nekada su iz cele YU, neki najveci Beogradjani su dosli od negde, znaci, nije bitno odakle si, nego koliko si spreman da se priviknes i prihvatis novu sredinu.
U šta da se ja Srbin, pravoslavac, državljanin Srbije asimilujem?


pa nisu svi drzavljani Srbije Srbi, a nisu svi ni pravoslavci,...sama ta tvoja postavka govori o tvom pogresnom stavu i o tome, kako ti mislis, da si ti samim tim sto ispunjavas te kategorije ispravan.


Znaš li ti značenja reči koje koristiš?


verovatno si guglao, pa video definiciju, al se izraz koristi kolokvijalno, u smislu, da si se prilagodio sredini u koju si dosao, sto je jedni normalan proces,...isto bi bilo potrebno i da ja recimo odem u Kraljevo, ili Sombor, to je sve Srbija, al su razlicite sredine, koje imaju svoje ustrojstvo, navike, nacine, i normalno je da se ja njima prilagodjavam, a ne oni meni.
predatortz predatortz 11:58 13.12.2023

Re: Nastavak

je l ti kapiras sta je metafora, ili ipak ne.


I metafora mora da ima smisao.



je l ti uopste kapiras sta to znaci?...ljudi dolaze is raznih krajeva Srbije u Beograd, nekada su iz cele YU, neki najveci Beogradjani su dosli od negde, znaci, nije bitno odakle si, nego koliko si spreman da se priviknes i prihvatis novu sredinu.


Prilagođavanje sredini i asimilacija su svetlosnim godinama udaljeni pojmovi.

pa nisu svi drzavljani Srbije Srbi, a nisu svi ni pravoslavci,...sama ta tvoja postavka govori o tvom pogresnom stavu i o tome, kako ti mislis, da si ti samim tim sto ispunjavas te kategorije ispravan.


Znači, ti predlažeš da se ja asimilujem u takve?
A šta ako neću ili ne želim?

verovatno si guglao, pa video definiciju, al se izraz koristi kolokvijalno,


I ja sam na Analizi 1 počeo da prosipam profi neke kolokvijalne izraze, pa slavno padoh! Posle seo i naučio...

Edit:

I da, onaj tvoj smeh koji odražava ubeđenost u to da su komunalne navike Beograđana iznad komunalnih navika stanovnika nekih drugih sredina mnogo govori o tebi i tvom osećaju superiornosti nad ljudima došlim iz tih sredina.

Eto Maksa je pričao jedared da je najurbaniji lik kog je upoznao neki moj Tuzlak.
Ti posmatraj to kako god želiš, ali neke navike koje sam iz Tuzle doneo ne želim da menjam jer bi bile nazadovanje. Ne sve, neke!
Neke ovdašnje sam prihvatio, neke svesno neću.
Recimo, nikad neću da budem stoka koja će trubiti onom ispred mene jer nije krenuo u prvoj desetinki nakon promene svetla na semaforu. Neću, pa me smatraj seljakom koliko ti volja.
angie01 angie01 12:06 13.12.2023

Re: Nastavak

I metafora mora da ima smisao.


pa ima u poAnti,...mozes da stavis umesto CG, recimo Istru, ili negde gde jeste moguce sprovesti celu stvar po zakonu u RL,..dala sam ti samo primer, da to sto neko ima negde nekretninu, a tamo ne zivi, jos uvek mu ne daje za pravo- ma sta da zakon kaze- da se mese u zivote ljudi koji tamo pak zive.


Prilagođavanje sredini i asimilacija su svetlosnim godinama udaljeni pojmovi.


pa rekoh ti, da se termin kolokvijalno koristi upravo za taj proces prilagodjavanja, a ti teraj dalje po svom.


Znači, ti predlažeš da se ja asimilujem u takve?


ja ne predlazem nista, samo konstatujem.

da si otiso bilo gde, gde je drustvo uredjeno, ne mi ti bilo omoguceno da pokusavas da instaliras svoje vrednosti i nacine....i jos da denunciras domicil, kao los.


I ja sam


blabla truc.
predatortz predatortz 12:11 13.12.2023

Re: Nastavak




I ja sam
blabla truc.


Da li primećuješ koliko si nadmena u komunikaciji, a kao domaćica si ovde?

Lepo ti kažem, asimilacija je sasvim deseta stvar od onoga što ti želiš da kažeš.
A proces prilagođavanja sredini je postepen i onoliki koliko neko oseća da treba to da radi.
Želja nekih da taj proces bude trenutan i potpun je oblik nasilja i ništa drugo.

Seljaci u Mrkaljima na Romaniji kažu:

Voj mi bučemo! Mora vako!


Ti radiš isto.
maksa83 maksa83 12:13 13.12.2023

Re: Nastavak

Eto Maksa je pričao jedared da je najurbaniji lik kog je upoznao neki moj Tuzlak.

Da budemo precizni, u jednom od prethodnih života tj. firmi najurbanija tri lika su bili Tuzlak N. (koji čak kaže za sebe da je sa neke debele periferije Tuzle), izvesni G. iz Lebane (što je nešto pored nečeg pored Leskovca), i izvesni T. iz Kruševca. Najgori ljomber kog pamtim iz vojske a gde vas ima iz cele SFRJ (napisaću ime i prezime jer zaslužuje) je izvesni Radomirović Nedeljko, samodeklarisani "Crnogorac iz Borče". Taj nivo seljane i odsustvo bilo kakvih etičkih i ljudskih standarda evo zrači i transcendira vreme i prostor već 35 godina, pazi kad mu pamtim ime, a već sam pozaboravljao imena dosta ljudi sa kojima sam išao u 3. i 4. srednje.
angie01 angie01 12:15 13.12.2023

Re: Nastavak

Edit:


hebote, poceo si ko tasa.


I da, onaj tvoj smeh koji odražava ubeđenost u to da su komunalne navike Beograđana iznad komunalnih navika stanovnika nekih drugih sredina mnogo govori o tebi i tvom osećaju superiornosti nad ljudima došlim iz tih sredina.


pa covece, ja se smejem upravo tvojim takvim iskazanim osecanjima...stalno nesto seres po Beogradu i tvrdis, kako je kod tebe nesto bilo bolje,...pa ni ovde nije bilo pre ovako, dok nisu dosli neki drugi ljudi sa svojim navikama.

meni niko ne smeta, ja sam zivela i u dijametralno drugacijim sredinama, gde je bilo onih sa meni nepoznatim nacinima i obicajima, pa sam se prilagodila, znaci, ja svakako nisam neko ko ima protiv nekog drugog bilo sta, samo konstatujem kako se ti ispoljavas.


Eto Maksa je pričao jedared da je najurbaniji lik kog je upoznao neki moj Tuzlak.


sto da ne,...ja isto znam neke iz nekih drugih sredina, koji su nevidjeni likovi, ja i kazem, da nije do toga odakle si.


nikad neću da budem stoka koja će trubiti onom ispred mene


ok, neces da trubis, al zato branis "murale" ratnih zlocinaca na necijoj zgradi i recimo srbomerujes, ukazujes na to, koliko su losi one koje si zatekao, jer ne misle kao ti, bukavlno ih denunciras.
predatortz predatortz 12:21 13.12.2023

Re: Nastavak


ok, neces da trubis, al zato branis "murale" ratnih zlocinaca na necijoj zgradi i recimo srbomerujes,


Ja se o muralima i o kulturi murala precizno izjasnih. I o Ratku više puta, za one koji hoće da čitaju.
Jedino u komunikaciji sa tobom ga uvek uzimam u pozitivnom smislu jer ti ispoljavaš toliku mržnju prema meni i lepiš mi svakakve gluposti, da to radim veoma svesno sa ciljem da te nerviram.

Svoj stav o onome što su Mladić i moja vojska uradili u Srebrenici sam izneo 1995., odmah nakon te svinjarije. Za to se onda i glava mogla izgubiti.

Da ga ponavljam ovde da bih se dodvorio tebi i sličnim, ne pada mi na pamet.


gvozden1 gvozden1 12:23 13.12.2023

Re: Nastavak

zasto bih nekome u zemlji u kojoj ne zivim odredjivala kako ce neko tamo da zivi

Svojevremeno, kad sam ja Srkiju nešto slično rekao, samo uz naglašenu ogradu da se to odnosi na situaciju, koja je praktično nemoguća, ali teoretski jeste moguća, da dijaspora glasa suprotno od većine u Srbiji, pa da tako nametne onima koji ovde žive svoju volju koja ne utiče na njihov život, on me dugo, godinama, proganjao kako se zalažem da mu se oduzme pravo glasa.

Ti si, ako se dobro sećam, tad bila na njegovoj strani, pa šta je ovo sad?

gvozden1 gvozden1 12:26 13.12.2023

Re: Nastavak

nego koliko si spreman da se priviknes i prihvatis novu sredinu.

A imaš li pravo da je menjaš, da utičeš na nju, ili moraš da je prihvatiš takvu kakva je, i da joj se prilagodiš?
predatortz predatortz 12:28 13.12.2023

Re: Nastavak

gvozden1
nego koliko si spreman da se priviknes i prihvatis novu sredinu.

A imaš li pravo da je menjaš, da utičeš na nju, ili moraš da je prihvatiš takvu kakva je, i da joj se prilagodiš?


Za pametne ljude je to uvek dvosmerna ulica. Sredina menja ljude i ljudi menjaju sredinu.

Za binarne je k'o u Mrkaljima:

Voj mi bučemo! Vako moraš i ti!


angie01 angie01 12:28 13.12.2023

Re: Nastavak

Ti si, ako se dobro sećam, tad bila na njegovoj strani, pa šta je ovo sad?


a da li pravis razliku izmedju toga sto je Srki odavde, ovde mu je porodica,...i nekog ko je kupio nekretninu i dolazi iz druge drzave da glasa?!...i zasto ne!
predatortz predatortz 12:29 13.12.2023

Re: Nastavak

angie01
Ti si, ako se dobro sećam, tad bila na njegovoj strani, pa šta je ovo sad?


a da li pravis razliku izmedju toga sto je Srki odavde, ovde mu je porodica,...i nekog ko je kupio nekretninu i dolazi iz druge drzave da glasa?!...i zasto ne!


Šta, sad srki ni u AmeriKi ne sme da glasa?
angie01 angie01 12:31 13.12.2023

Re: Nastavak

Jedino u komunikaciji sa tobom ga uvek uzimam u pozitivnom smislu


ma to nije tacno, jer sam ja prvi put i reagovala, kada si se nesto nalupetao u tom smislu, a do tada nisam ni ucestvovala u razgovoru.


jer ti ispoljavaš toliku mržnju prema meni i lepiš mi svakakve gluposti,


ja tebe uopste ne mrzim, a komentarisam ono sto pises, niti sam ti nesto ucitala, a jos manje nalepila- za razliku od tebe.


Da ga ponavljam ovde da bih se dodvorio tebi i sličnim, ne pada mi na pamet.


pravo da ti velim, sve mi je jedno, dovoljno si toga rekao za sve ove godine.
angie01 angie01 12:32 13.12.2023

Re: Nastavak

Šta, sad srki ni u AmeriKi ne sme da glasa?


je l ti razumes napisano, ili sta.
gvozden1 gvozden1 12:40 13.12.2023

Re: Nastavak


a da li pravis razliku izmedju toga sto je Srki odavde,

Hajmo polako, toliko je jednostavno da je čak i tebi razumljivo.

Rekla si
sto se dijaspore tice,...ili svih onih koji imaju pravo da glasaju, a ne zive ovde, znaci, nece ni da kusaju rezultat

Dakle dijaspora, a Srki je baš to, dijaspora.
Ne živi ovde, neće da kusa posledice svog stava, nikakvu rodbinu nisi pominjala...

Pa šta kažeš sad?
mentol mentol 12:41 13.12.2023

Re: Nastavak

predatortz

Plus, listići se štampaju i distribuiraju za glasače van Srbije, kojih je sve više. Srbija ima značajnu dijasporu sa pravom glasa.


Prošlog meseca odlučim da glasam posle 23 godine. Prvi i jedini put (ako ne računam jedan beli listić) sam glasao, tek što sam bio dobio pravo glasa, u vojsci, na onim čuvenim izborima...
Predao sam listić oficiru, otvoren, zaokružen Koštunica, on pogledao za koga sam glasao i taj listić je verovatno završio u smeću...

Guglam kako da se prijavim za glasanje u ambasadi
(mislio sam za manjine glasati)
kad ono: ambasador - Jelena Milić
Jelena je često ime... odem na sajt MIP-a, biografija... ono stvarno... NATO Jeca
Iste sekunde odustadoh od glasanja... ne želim da sretnem vešticu u ambasadi pa da mi izbaksuzira celu godinu, baš sad pred praznike...



Zato, Emilia, ne brini, ako je bilo za Jecu, Gocu, Bilju... naći će Vučko nešto i za tebe.
Zna on s takvima...
angie01 angie01 12:42 13.12.2023

Re: Nastavak

gvozden1
nego koliko si spreman da se priviknes i prihvatis novu sredinu.

A imaš li pravo da je menjaš, da utičeš na nju, ili moraš da je prihvatiš takvu kakva je, i da joj se prilagodiš?


huci, migracije su prirodni procesi, svet danas ne bi ovako izgledao da ih nije bilo, i ono sto jeste normalno i sto SVE uredjene zemlje imaju kao karakteristiku u odnosu na migrante, je da se oni prilagodjavaju sredini u koju su dosli,...naravno da migracije menjaju i sredinu i to je normalan proces, dug, neagresivan i u nekom procentu koji ne remeti onu autenticnost, al ovo o cemu pricamo je o promeni, koja podrzumeva menjanje sredine po drugim arsinima, sa sve ukazivanjem na domicil, kao na los,...ko kad bih ja dosla kod tebe i premestila ti namestaj, rekla ti kako nemas pojma kako da zivis i da ne trbea tako, nego po mom....evo, gde to jos ima.

je l kod sebe nisi govori babo, jer si ucen da je to fuj kakano, kod mene nije i niko nikoga nije ucio da to ne valja, pa ne mozes da dodjes i kazes mi da sam ustaska kurava jer sam upotrebila tu rec,...je l kapiras metaforu, u primeru koji se dogodio.
angie01 angie01 12:46 13.12.2023

Re: Nastavak

kad ono: ambasador - Jelena Milić



Iste sekunde odustadoh od glasanja... ne želim da sretnem vešticu u ambasadi pa da mi izbaksuzira celu godinu, baš sad pred praznike...


pa nece ona da cuva kutiju,...ona je nedodirljiva...neces je ni videti.




Zato, Emilia, ne brini, ako je bilo za Jecu, Gocu, Bilju... naći će Vučko nešto i za tebe.
Zna on s takvima...


ovo ko da je napisao carli,..ajde bre mentol, pa nisi valjda ti ta kategorija.
gvozden1 gvozden1 12:56 13.12.2023

Re: Nastavak

,...ko kad bih ja dosla kod tebe i premestila ti namestaj, rekla ti kako nemas pojma kako da zivis i da ne trbea tako, nego po mom...

Jesi li ti normalna?

Nameštaj je moj i ja ću da ga stavim kako god ja hoću, sviđalo se tebi ili ne.

A Beograd, jel ti polažeš neko pravo na njega?

I ako ga polažeš u teškoj si zabludi, a tvoja zabluda baš nikoga ni na šta ne obavezuje, isključivo je tvoja i tebe razdire.

Svi drugi mogu ili da ne obraćaju pažnju na nju, ili da seire nad time što te to razdire.
mentol mentol 12:58 13.12.2023

Re: Nastavak

angie01


pa nece ona da cuva kutiju,...ona je nedodirljiva...neces je ni videti.


Naravno da neću. Ne znam kako mi je uopšte pala na pamet glupost da izbori mogu nešto promeniti.
Oni se samo rotiraju na funkcijama i prave nas budalama.

ovo ko da je napisao carli,..ajde bre mentol, pa nisi valjda ti ta kategorija


Svi smo mi pomalo Čarli
angie01 angie01 12:59 13.12.2023

Re: Nastavak

Dakle dijaspora, a Srki je baš to, dijaspora.


imas mnogo onih, koji su dijasporci, nemaju nikoga vise ovde i ni ne dolaze, sto nije Srkijev slucaj....ili ove sa dvojnim drzavljanstvom, jer im je bilo moguce da ga imaju, a nikakve veze sa Srbijom nemaju,... iz nekih su drugih drzava u kojima i zivezive i nemaju nikoga ovde....mozda dalju rodbinu....

verovatno ti je jasno sta kazem, al bi ti sada da odvrtis svojih 100 krugova nerazumevanja.
angie01 angie01 13:00 13.12.2023

Re: Nastavak

Ne znam kako mi je uopšte pala na pamet glupost da izbori mogu nešto promeniti.


al to je jedini nacin, stanje ne menjaju oni koji ne izlaze.


Svi smo mi pomalo Čarli <_<


ne bih rekla.
angie01 angie01 13:01 13.12.2023

Re: Nastavak

Jesi li ti normalna?

Nameštaj je moj i ja ću da ga stavim kako god ja hoću, sviđalo se tebi ili ne.





A Beograd, jel ti polažeš neko pravo na njega?



Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 13:09 13.12.2023

Re: Nastavak

Jelena je često ime... odem na sajt MIP-a, biografija... ono stvarno... NATO Jeca
Iste sekunde odustadoh od glasanja... ne želim da sretnem vešticu u ambasadi pa da mi izbaksuzira celu godinu, baš sad pred praznike...


Glasanje je obicno u konzulatu. Valjda i tu kod vas.
mentol mentol 13:16 13.12.2023

Re: Nastavak

Neues aus der Nachbarschaft


Glasanje je obicno u konzulatu. Valjda i tu kod vas.

To nisam znao... Kako god, sad je kasno, 25.11. je bio krajnji rok za prijavu.
angie01 angie01 13:19 13.12.2023

Re: Nastavak

To nisam znao... Kako god, sad je kasno, 25.11. je bio krajnji rok za prijavu.


da ponovim, Status Quo odrzavaju apstinenti.
mentol mentol 13:41 13.12.2023

Re: Nastavak


da ponovim, Status Quo odrzavaju apstinenti.


Nisi u pravu. Ako uspem nagovoriti i jedan "siguran glas" da apstinira ili da zaokruži nekog drugog onda je 0:0 ili 0:1
zilikaka zilikaka 17:35 13.12.2023

Re: Nastavak

Inace sam vezbao slagalicu zato sto sam jednom ucestvovao (kao i pola Srbije). Nisam se bas proslavio, ali bilo lepo iskustvo. Umesto 6 znaka koristis brojeve od 1 do 6, i za sedam pokusaja moras da nadjes dobitnu kombinaciju. Na gornjem primeru greska je u trecem pokusaju.

Uh, ja to navežbala kad je klinac bio klinac. Prvo igrali da on samo odgovara, pa ja svaki put pogažala. Kad znaš kako igraš, iz šest se pogađa kombinacija
angie01 angie01 18:48 13.12.2023

Re: Nastavak

Kad znaš kako igraš, iz šest se pogađa kombinacija


pa je l smo odradili onih 5
angie01 angie01 20:10 13.12.2023

Re: Nastavak

Nisi u pravu. Ako uspem nagovoriti i jedan "siguran glas" da apstinira ili da zaokruži nekog drugog onda je 0:0 ili 0:1


pa ti apstinencioni glasovi-idu durektno njima, to izgleda ne kapiras.
dragosevacsutra dragosevacsutra 00:48 14.12.2023

Re: Nastavak

Svojevremeno, kad sam ja Srkiju nešto slično rekao, samo uz naglašenu ogradu da se to odnosi na situaciju, koja je praktično nemoguća, ali teoretski jeste moguća, da dijaspora glasa suprotno od većine u Srbiji, pa da tako nametne onima koji ovde žive svoju volju koja ne utiče na njihov život, on me dugo, godinama, proganjao kako se zalažem da mu se oduzme pravo glasa.


pa dijaspora da glasa bi sigurno glasala suprtono od vecine u srbiji.


dragosevacsutra dragosevacsutra 00:52 14.12.2023

Re: Nastavak

i sto SVE uredjene zemlje imaju kao karakteristiku u odnosu na migrante, je da se oni prilagodjavaju sredini u koju su dosli,...naravno da migracije menjaju i sredinu i to je normalan proces, dug, neagresivan i u nekom procentu koji ne remeti onu autenticnost


brate ne da su se prilagodili francuskoj, nemas pojma. pogotovo u predgradjima


dragosevacsutra dragosevacsutra 00:53 14.12.2023

Re: Nastavak

imas mnogo onih, koji su dijasporci, nemaju nikoga vise ovde i ni ne dolaze,


ej, jel smem ja da glasam?


vcucko vcucko 09:56 14.12.2023

Re: Nastavak

dragosevacsutra
Svojevremeno, kad sam ja Srkiju nešto slično rekao, samo uz naglašenu ogradu da se to odnosi na situaciju, koja je praktično nemoguća, ali teoretski jeste moguća, da dijaspora glasa suprotno od većine u Srbiji, pa da tako nametne onima koji ovde žive svoju volju koja ne utiče na njihov život, on me dugo, godinama, proganjao kako se zalažem da mu se oduzme pravo glasa.


pa dijaspora da glasa bi sigurno glasala suprtono od vecine u srbiji.



Siguran?
dragosevacsutra dragosevacsutra 11:04 14.12.2023

Re: Nastavak

Siguran?


definisi 'dijasporu'.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana