Astrologija| Astronomija| Budućnost| Sex

Skocko, skocko, pik, pik

angie01 RSS / 12.12.2023. u 12:27
hqdefault.jpg
 
Pokreni rotaciju, za dobitnu kombinaciju.
Sve izmeri, dobro izaberi. 
Saberi, pomnozi, znakove poslozi.
 
Zato kreni, kreni prema meni:) 


Komentari (560)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

promoter promoter 13:31 16.12.2023

Re: Nastavak

predatortz
maksa83
Pročitala sam vest da su štampali 6,5 miliona glasačkih listića?? Koliko je tu pokojnika dobilo poziv na glasanje?

Tamo gde se održavaju i lokalni i parlamentarni dobije se dva listića.


Plus, listići se štampaju i distribuiraju za glasače van Srbije, kojih je sve više. Srbija ima značajnu dijasporu sa pravom glasa.

Upravo mi mlađe dete iz Londona javlja da kreće u našu ambasadu na glasanje.
promoter promoter 14:03 16.12.2023

Re: Nastavak

angie01
kad ono: ambasador - Jelena Milić



Iste sekunde odustadoh od glasanja... ne želim da sretnem vešticu u ambasadi pa da mi izbaksuzira celu godinu, baš sad pred praznike...


pa nece ona da cuva kutiju,...ona je nedodirljiva...neces je ni videti.




Zato, Emilia, ne brini, ako je bilo za Jecu, Gocu, Bilju... naći će Vučko nešto i za tebe.
Zna on s takvima...


ovo ko da je napisao carli,..ajde bre mentol, pa nisi valjda ti ta kategorija.

Kakav sad Karli?
Pa ti si sa Gocom, Jecom, te sličnima, u 'zlatno doba bloga', bila na 'prst u dupe'.
Nije lepo da se tako lako odrekneš njih.
niccolo niccolo 12:17 13.12.2023

Ja ću

izaći na izbore i glasati za opoziciju.
predatortz predatortz 12:33 13.12.2023

Re: Ja ću

niccolo
izaći na izbore i glasati za opoziciju.


Nećeš! Fiškali uvek glasaju za onog koji ima lovu!
angie01 angie01 12:51 13.12.2023

Re: Ja ću

niccolo


zaokruzi,...pa produzi.:.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 13:16 13.12.2023

Re: Ja ću

angie01
niccolo


zaokruzi,...pa produzi.:.


Nema opravdanja da se ne izadje na ove izbore. Ova vlast je toliko pogresna da je jedino zaglupljenost biraca moze spasiti.

Svaka cast svim ovim ljudima (od glumaca pa nadalje) koji su se angazovali.
angie01 angie01 13:18 13.12.2023

Re: Ja ću

Neues aus der Nachbarschaft
angie01
niccolo


zaokruzi,...pa produzi.:.


Nema opravdanja da se ne izadje na ove izbore. Ova vlast je toliko pogresna da je jedino zaglupljenost biraca moze spasiti.

Svaka cast svim ovim ljudima (od glumaca pa nadalje) koji su se angazovali.

maksa83 maksa83 13:23 13.12.2023

Re: Ja ću

Nema opravdanja da se ne izadje na ove izbore. Ova vlast je toliko pogresna da je jedino zaglupljenost biraca moze spasiti.

U biće tu svačeg, biće marifetluka, tupe sile, proceduralnih trikova, mislim da će ovo biti najprljaviji izbori do sada. Sve drže, od policije preko sudova i medija pa do republičke izborne komisije i agencija za stondažu.

Trebalo bi organizovati kao što je Marko onomad organizovao ovde neko "klađenje" (uslovno klađenje pošto nema nagrade) tj. da ljudi postuju svoje očekivanje pa da vidimo ko je bio najbliži.
Izborne krajcerice!
angie01 angie01 13:29 13.12.2023

Re: Ja ću

nemam nikakvo ocekivanje,...samo se nadam da ce izaci vise ljudi nego obicno, oni sto obicno apstiniraju.
predatortz predatortz 13:31 13.12.2023

Re: Ja ću

mislim da će ovo biti najprljaviji izbori do sada.


Neke procene kažu da će SNS sa SPS imati ispod 50%. U takvoj varijanti je za očekivati da im pragmatični Dačić kaže ćao i "podari" većinu nekoj širokoj koaliciji.
Ovi su do te mere ogrezli u onaj najprizemniji kriminal da Dačić mora da bude ekstremno glup da padne sa njima.
A Dačić nije glup.
Mislim da je ključ u rukama Dačića i koalicije oko SPS.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 13:37 13.12.2023

Re: Ja ću

maksa83
agencija za stondažu.


jel ima tamo kakvo otvoreno radno mesto?

e i moram da mraknem al ja bogami ne mogu da se naćeram u ambahadu na glasovanje.. i tamo je zavladao mrak težak.. nije da je prije bila civilizacija al sad su tamo takvi likovi da se smrzneš (da ne griješim dušu ne znam koje sad ambasador, zamjenik, štagod, srećem samo ove dole i ovi dole su.. mrakuša)..
ne merem..

a pri tom sam i od ovih što im šalju listiće na pogrešne adrese..
ali sam uredno pokušala da se odjavim kad smo se selili.. prvo sam pokušala da odjavim djecu iz doma zdravlja.. neš bato..
vrh što sam uspjela je da dobijem vakcionacione kartone a za ostalo je trebalo da tražim pravnika koji radi svaki drugi utorak od 12 do podne..
i tako i za sve ostalo..
i jbg.. sad stiže garant svakakvih ćitaba tim tamo ljudima al šta da se radi..
angie01 angie01 13:43 13.12.2023

Re: Ja ću

sta bih rekla- samo-DOSTA!

a kada pricam sa ljudima oko sebe, svi su istom fazonu, al je jasno i da mi nismo pravi uzorak- kako smo do toga uopste dosli, da neka normalnost bude upitna, hebale vas mrvice koje dobijate ni za sta, kako bi sve bilo tesko stranje, hebale vas mrvice, zbog kojih deca odlaze iz svoje zemlje i radjaju svoje bebice tamo daleko.

kakvi ste vi sto pravi Srbi, koji svojoj zemlji ne zelite dobro.

Apolo !1 je sleteo na Mesec 69., a Srbija u 2023. ima tendenciju vracanja u feudalizam, sta je bre vama.
predatortz predatortz 13:45 13.12.2023

Re: Ja ću

angie01
sta bih rekla- samo-DOSTA!

a kada pricam sa ljudima oko sebe, svi su istom fazonu, al je jasno i da mi nismo pravi uzorak- kako smo do toga uopste dosli, da neka normalnost bude upitna, hebale vas mrvice koje dobijate ni za sta, kako bi sve bilo tesko stranje, hebale vas mrvice, zbog kojih deca odlaze iz svoje zemlje i radjaju svoje bebice tamo daleko.

kakvi ste vi sto pravi Srbi, koji svojoj zemlji ne zelite dobro.

Apolo !1 je sleteo na Mesec 69., a Srbija u 2023. ima tendenciju vracanja u feudalizam, sta je bre vama.



Kome se obraćaš?

Ubeđen sam da u ovom razgovoru ne učestvuje ni jedan njihov glasač.
angie01 angie01 13:46 13.12.2023

Re: Ja ću

al sad su tamo takvi likovi da se smrzneš


upoznala sam prilicno embajadora tokom mojih boravaka naokolo,...brate mili, gde nalaze te likove, ja ne znam.
angie01 angie01 13:48 13.12.2023

Re: Ja ću

Kome se obraćaš?


ovima, koji odrzavaju stanje...mozda nisu prisutni, al kada bolje pogledam i jesu neki.
predatortz predatortz 13:56 13.12.2023

Re: Ja ću

angie01
Kome se obraćaš?


ovima, koji odrzavaju stanje...mozda nisu prisutni, al kada bolje pogledam i jesu neki.


Ovo stanje održavaju oni kojih je u nekom društvu uvek najviše - plitkoumi, lako potkupljivi, beskarakterni ili glupi.

To je siže profila glasača SNS.

Ovde takvi ne zalaze.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 13:57 13.12.2023

Re: Ja ću

maksa83
Nema opravdanja da se ne izadje na ove izbore. Ova vlast je toliko pogresna da je jedino zaglupljenost biraca moze spasiti.

U biće tu svačeg, biće marifetluka, tupe sile, proceduralnih trikova, mislim da će ovo biti najprljaviji izbori do sada. Sve drže, od policije preko sudova i medija pa do republičke izborne komisije i agencija za stondažu.

Trebalo bi organizovati kao što je Marko onomad organizovao ovde neko "klađenje" (uslovno klađenje pošto nema nagrade) tj. da ljudi postuju svoje očekivanje pa da vidimo ko je bio najbliži.
Izborne krajcerice!


Ljuba Zivkov napisao (polus)saljivi tekst sa njegovom racunicom gde ce sta pokrasti - kaze to je samo polovina.

Ljubin tekst:http://pescanik.net/koeficijent-podvale/
angie01 angie01 13:58 13.12.2023

Re: Ja ću

Ovde takvi ne zalaze.


kako to mislis?!
angie01 angie01 14:00 13.12.2023

Re: Ja ću

Ljuba Zivkov napisao (polus)saljivi tekst sa njegovom racunicom gde ce sta pokrasti - kaze to je samo polovina.



ok, al izadji i glasaj!
maksa83 maksa83 14:22 13.12.2023

Re: Ja ću

Neke procene kažu da će SNS sa SPS imati ispod 50%. U takvoj varijanti je za očekivati da im pragmatični Dačić kaže ćao i "podari" većinu nekoj širokoj koaliciji.

Oko ovoga uopšte ne treba brinuti, imaće preko pola zajedno a posle svakih izbora Vučić tradicionalno leti u Moskvu da mu se kaže da će morati opet da pravi Vladu sa Dačićem pošto je SPS zadužen za vitalne ruske interese u Srbiji. Ovo se desilo poslednja 3 puta, koliko pratim, a ako je ranije taj ishod bio izvesntan 80% sada je 99% izvestan pošto su SNS i SPS na istoj liniji + što kao i svaki lokalni autoritarni satrapić svoje održanje vidi u vezivanju za Putina.

Predsednik je gostovao i juče na nekoj televiziji gde je objasnio svoju taktiku - on se kladi na Putina i Rusiju i pobedu Trampa. Već je kaže utvrđena ruska vojna moć pošto nisu poraženi i samo još treba da pobedi Tramp da se izmeni situacija na terenu i to je naša prilika. Dao je i primer Azerbejdžana koji je valjda 20 godina čekao da se promeni situacija i dočekao i uzeo Nagorno Karabah. Tako ćemo, kaže, i mi, od sledeće godine sve zavisi, moramo da izdržimo.

Tako da, Predsednikova strategija je usklađena sa frindž strategijom stručnjaka koji gostuju na BalkanInfo i nema razloga za brigu.
predatortz predatortz 14:24 13.12.2023

Re: Ja ću

Oko ovoga uopšte ne treba brinuti, imaće preko pola zajedno


Nisam ubeđen i nadam se da grešiš.
maksa83 maksa83 14:33 13.12.2023

Re: Ja ću

Nisam ubeđen i nadam se da grešiš.

Kad kažem "imaće preko pola" ne mislim da će nužno oni sami (SNS+SPS) imati preko pola, može da se desi im zafali procenat ili dva ali to svakako neće rezultovati u formiranju neke SPS + NE-SNS Vlade, za to šiljenje su tu Zavetnici (praktično satelitska stranka kojoj je zalepljen Boško kog je prošli put pregurao preko cenzusa dodelivši mu Šamana Nestorovića) ili novi DSS. Ovi prvi su laka roba (SNS aktivisti po unutrašnjosti radili za njih) a Novi DSS treba samo da ubedi u svoj čvrst ruski kurs. Ako bih se kladio ko će da mu doda na vagu koliko treba rekao bih Zavisnici sa verovatnoćom 0.9. Eh da, ne zaboraviti ni stranke manjina koje su uvek tu za njega pa će možda moći i bez Zavisnika.
angie01 angie01 16:35 13.12.2023

Re: Ja ću

Oko ovoga uopšte ne treba brinuti,


pa to je vec uigrana shema.
zilikaka zilikaka 17:56 13.12.2023

Re: Ja ću

maksa83
Nisam ubeđen i nadam se da grešiš.

Kad kažem "imaće preko pola" ne mislim da će nužno oni sami (SNS+SPS) imati preko pola, može da se desi im zafali procenat ili dva ali to svakako neće rezultovati u formiranju neke SPS + NE-SNS Vlade, za to šiljenje su tu Zavetnici (praktično satelitska stranka kojoj je zalepljen Boško kog je prošli put pregurao preko cenzusa dodelivši mu Šamana Nestorovića) ili novi DSS. Ovi prvi su laka roba (SNS aktivisti po unutrašnjosti radili za njih) a Novi DSS treba samo da ubedi u svoj čvrst ruski kurs. Ako bih se kladio ko će da mu doda na vagu koliko treba rekao bih Zavisnici sa verovatnoćom 0.9. Eh da, ne zaboraviti ni stranke manjina koje su uvek tu za njega pa će možda moći i bez Zavisnika.

JA sam sinoć sličan zaključak izvela na osnovu usputnih pokazatelja. Dakle, na RTS1 u najudarnijem terminu išle predizborne reklame otprilike u sledećem rasporedu (ni jedna nije bila ispod minuta)
SNS,SPS, NADA, Zavetnici,SNS, NADA, SPS, Zavtnici, SRbija protiv NAsilja, SPS, Zavetnici, SNS, NADA, SNS, ZAvetnici, SPS, NADA

Promešila sam raspored sigurno ali su ukupne količine tu.
Možda je neko od navedenih (osim SNS) ipak imao samo 3 a ne 4 reklame

Znam da nije eksplicitno ali meni se čini da mnogo govori o pravoj situaciji na terenu

angie01 angie01 18:49 13.12.2023

Re: Ja ću

o pravoj situaciji na terenu


prava situacija su autobusi...kao i za mitinge.
milisav68 milisav68 20:07 13.12.2023

Re: Ja ću

maksa83
Trebalo bi organizovati kao što je Marko onomad organizovao ovde neko "klađenje" (uslovno klađenje pošto nema nagrade) tj. da ljudi postuju svoje očekivanje pa da vidimo ko je bio najbliži.
Izborne krajcerice!

Nije Marko nego Krkar.

Moje dve krajcerice:

- republički - SNS+SPS preko 50% sami.

- na lokalu (Beorad i veći gradovi), nešto ispod 50%, ali dovoljno da kupi većinu, ostalo kao i na republičkim.

RIK je izbacio podatak da opozicija nema predstavnike na 35% izbornih mesta.
angie01 angie01 20:17 13.12.2023

Re: Ja ću

RIK je izbacio podatak da opozicija nema predstavnike na 35% izbornih mesta.


ako je to tacno, to je prilicno neozbiljno.
predatortz predatortz 20:34 13.12.2023

Re: Ja ću

angie01
RIK je izbacio podatak da opozicija nema predstavnike na 35% izbornih mesta.


ako je to tacno, to je prilicno neozbiljno.


Nije neozbiljno nego nemaju jake stranačke infrastrukture. Jer, to košta!
Broj zainteresovanih za volontiranje, čitaj mogučnost fizičkog obračuna sa pavijanima na glasačkom mestu, nije toliko visok.

Ni ideju nemaš kako izgleda biti volonter-posmatrač neke opozicione liste u nekim zadrtijim krajevima gde ovi koji rade za vlast dobiju naređenje da Prozor noćas mora pasti.
Tu te bukvalno išamaraju i pošalju u ćošak kad krene brojanje, a onda ti daju da potpišeš zapisnik.
Usput ti jasno stave do znanja da tebi i tvojim tu nema života ako kreneš da isteruješ pravdu.

angie01 angie01 20:41 13.12.2023

Re: Ja ću

Ni ideju nemaš kako izgleda biti volonter-posmatrač neke opozicione liste u nekim zadrtijim krajevima gde ovi koji rade za vlast dobiju naređenje da Prozor noćas mora pasti.
Tu te bukvalno išamaraju i pošalju u ćošak kad krene brojanje, a onda ti daju da potpišeš zapisnik.
Usput ti jasno stave do znanja da tebi i tvojim tu nema života ako kreneš da isteruješ pravdu.


nesto su prosli put pricali o dzipovima koji kruze i slicne stvari,...pa je l imamo neke posmantrace barem,...ako je onoliko sveta bilo na ulicama, kako je moguce da nema dovoljno onih, koji bi mogli isto da se organizuju i za cuvare,..evo ovi Proglasovci idu po Srbiji bez obezbedjenja.

...koja smo mi Kolumbija, majkomila.
maksa83 maksa83 20:44 13.12.2023

Re: Ja ću

Usput ti jasno stave do znanja da tebi i tvojim tu nema života ako kreneš da isteruješ pravdu.

Tako je, kurčenje po velikim gradovima je bez rizika. U manjim mestima je pakao, već su nekog nesretnika pre neki dan umlatili lopatama.
angie01 angie01 21:16 13.12.2023

Re: Ja ću

Tako je, kurčenje po velikim gradovima je bez rizika. U manjim mestima je pakao, već su nekog nesretnika pre neki dan umlatili lopatama.


KLIK-strasno sta smo dozvolili da je moguce.
zilikaka zilikaka 21:27 13.12.2023

Re: Ja ću

RIK je izbacio podatak da opozicija nema predstavnike na 35% izbornih mesta.

Ja sam ovih dana naišla na podatak da imaju bukvalno po troje na svakom mestu. Sad, šta je stvarno, ne znam.
Inače, to nisam znala do prethodnih izbora, da se pre izbora masovno trguje mestima u biračkim odborima. Ja dežurala u jednom većinski mađarskom selu gde je predsednica biračkog odbora bila ispred da li liste za Sandžak ili neke albanske partije. Mađarica, naravno, i veze sa njima nije imala nego se menjali za mesta.
zilikaka zilikaka 21:30 13.12.2023

Re: Ja ću

Dobar fazon se pojavio ovih dana povodom izbora.

"Halo, Vranje, vigyázz!"

angie01 angie01 21:34 13.12.2023

Re: Ja ću

Dobar fazon se pojavio ovih dana povodom izbora.
ja dobila od dijasporaca na viber fazon, ne mogu da ga nadjen na netu, gde je kao predizborna kampanja u HR i neki lik predstavlja program stanke i sve u fazonu, zalazem se za korupciju obicnih gradjana.
predatortz predatortz 21:40 13.12.2023

Re: Ja ću

angie01
Dobar fazon se pojavio ovih dana povodom izbora.
ja dobila od dijasporaca na viber fazon, ne mogu da ga nadjen na netu, gde je kao predizborna kampanja u HR i neki lik predstavlja program stanke i sve u fazonu, zalazem se za korupciju obicnih gradjana.


Bila je u Rumi ili Mitrovici, zaboravio sam, lista "Da nama bude bolje!". Lokalni zajebanti se okupili, prijavili i postavili bilborde sa porukom:

Glasajte za nas, da nama bude bolje!


angie01 angie01 21:46 13.12.2023

Re: Ja ću

evo ga nasla sam, Dario Juricanin- reziser,



KLIK

angie01 angie01 22:57 13.12.2023

Re: Ja ću

sto ne kazete, da ima show biksi i batica,...kad ja ne pratim te kanale...
maksa83 maksa83 23:00 13.12.2023

Re: Ja ću

sto ne kazete, da ima show biksi i batica,...kad ja ne pratim te kanale...

Ma jebo kanale na Internetu je pravo zezanje. Kandidat za Gradonačelnika Miša Vacić je pozvao sve svoje takmace za mesto gradonačelnika na sparing u ring, da se oprobaju u plemenitoj veštini. Odazvao se Čeda slikom go do pojasa u fazonu ajdešaebiloevomožepetak.

Cirkus Medrano...
angie01 angie01 23:05 13.12.2023

Re: Ja ću

Ma jebo kanale na Internetu je pravo zezanje. Kandidat za Gradonačelnika Miša Vacić je pozvao sve svoje takmace za mesto gradonačelnika na sparing u ring, da se oprobaju u plemenitoj veštini. Odazvao se Čeda slikom go do pojasa u fazonu ajdešaebiloevomožepetak.

Cirkus Medrano...





gde to gledas?

...bogami, ovo malo sto sam videla je potpuno suludo...na kanalu.
maksa83 maksa83 23:11 13.12.2023

Re: Ja ću

gde to gledas?


Poziv.

Odziv.
angie01 angie01 23:16 13.12.2023

Re: Ja ću

ovde ne znas ko je ludji, cedica ko straleta...a vacic ko onaj sa metlama, sad sam zaboravila kako se zvao.

...e, da, secerovcki desnicar.
predatortz predatortz 23:19 13.12.2023

Re: Ja ću

maksa83
gde to gledas?


Poziv.

Odziv.


Ovo je standardna fora - ćuti i ništa ne menjaj, vidiš kakvih ludaka sve ima...
angie01 angie01 23:22 13.12.2023

Re: Ja ću

Ovo je standardna fora - ćuti i ništa ne menjaj, vidiš kakvih ludaka sve ima...


ma ovi bi to radili i bez fore,..ja stvarno ne znam, ko bi sta god da misli i kakve god stavove imao, glasao za ovu dvojicu, meni oni deluju kao pajaci.

biksi-posrnuce.
crossover crossover 00:05 14.12.2023

Re: Ja ću

predatortz
Ni ideju nemaš kako izgleda biti volonter-posmatrač neke opozicione liste u nekim zadrtijim krajevima gde ovi koji rade za vlast dobiju naređenje da Prozor noćas mora pasti.


Ево нпр. Нови Београд, 1990. године није било задртијег краја. Матора скотина комунистичка вадио пиштољ на мене и драо се "неће мени четници да контролишу гласање!". Дошли пандури и извињавали се скоту што су морали да интервенишу. Кад се завршило гласање, еспесеовци су покушали нешто да муљају са џаковима, кренули да их пакују у њихова кола ("ништа ви не брините, ми ћемо то" ), онда смо се и ту натезали једно пола сата, срећом да им је председник бирачког одбора био неки релативно разуман лик па сам му објаснио да то тако неће моћи и да ми идемо сви заједно у РИК, и нашим колима.

Ту смо изгубили са великом разликом али смо зато у другом кругу на Старој Бежанији поцепали, матори контролор еспесовац отишао кући на ручак око 2 и није се више појавио, ни он ни његов заменик. Ту смо их добили са више него дупло. :)
Ribozom Ribozom 00:30 14.12.2023

Re: Ja ću

biksi-posrnuce

A ne znam sta si ocekivala. I ja odgledao, dobro je sto je Antonijevic uspeo da izmami da vucic pozove da se ne fotografisu listici. Inace je sve bedno.
Danas sam saznao u kakvom je kolapsu zdravstvo i da tzv prosecnu platu ne namaknu ni doktori opste prakse.

angie01 angie01 00:38 14.12.2023

Re: Ja ću

Inace je sve bedno.



nisam nista ocekivala, nego mi gadno.


Danas sam saznao u kakvom je kolapsu zdravstvo i da tzv prosecnu platu ne namaknu ni doktori opste prakse.


zdravstvo je u totalnom kolapsu, nedajboze da se razbolis,...cula sam da je nudjeno neko premestanje prema gore na dugackim listama cekanja za neke ozbiljne zhvate, u zamenu za glas,...pa je l moze jezivije.
dragosevacsutra dragosevacsutra 00:56 14.12.2023

Re: Ja ću

Nema opravdanja da se ne izadje na ove izbore. Ova vlast je toliko pogresna da je jedino zaglupljenost biraca moze spasiti.

Svaka cast svim ovim ljudima (od glumaca pa nadalje) koji su se angazovali.


pa jel izlazis?



andjelija eve ti ga jos jedan dijasporac sto 'oce da glasa



javi djuri da blokira aerodrom 17.


angie01 angie01 01:01 14.12.2023

Re: Ja ću

andjelija eve ti ga jos jedan dijasporac sto 'oce da glasa


miki, ti ne razumes napisano ni pored objasnjenja i onda teras neku svoju pricu kako god....ajd se vrati na grama naci mod,...doduse to je jednako glupo.
milisav68 milisav68 08:24 14.12.2023

Re: Ja ću

predatortz
Ni ideju nemaš kako izgleda biti volonter-posmatrač neke opozicione liste u nekim zadrtijim krajevima

Ma ne mora mnogo daleko da se ide, imaš Malu Moštanicu, Beli Potok, Ritopek....sve to nije pokriveno - jer nije "interesantno".

A tu imaš gomilu glasova - bez kontrole - znači "glasaće" i mrtvi.

I onda se posle izbora čuje vajkanje, kako eto opozicija je pobedila na Vračaru i Starom Gradu.Kao to je kul, tu su svi pametni, a ovamo - krezubi.

Od prvih "višestranačkih" izbora 1990. meni je bolo oči kako samo pored SPS-a, radikali imaju komplet infrastrukturu, i kontrolora na svakom biračkom mestu, kao i to da su uvek posle sat i po imali skoro tačne rezultate izbora.

Tako su preko Kosova "dobijali" sve izbore - do `99.

Onda je Đinđić ukapirao da i on mora da broji glasove u Maloj Moštanici, pa se 2000. stiglo do famozne "pobede" (za koju nikda nećemo da znamo da li se desila).

Uglavnom, nema Đinđića, a nema ni DS-a, a glasove nam i dalje broji SPS i radikali (presvučeni i nepresvučeni).

I ta priča oko crnih džipova je smešna, jer da opozicija stvarno postoji, i da je stvarno organizovala mrežu svojih ljudi (koji usput treba i nešto da vrede u svom lokalu), crni džipovi ne bi bili crni nego ljubičasti, a "majstori" sa fantomkama bi dobili slanu sačmu u dupe.
dragosevacsutra dragosevacsutra 11:06 14.12.2023

Re: Ja ću

Onda je Đinđić ukapirao da i on mora da broji glasove u Maloj Moštanici, pa se 2000. stiglo do famozne "pobede" (za koju nikda nećemo da znamo da li se desila).


naravno da nije - ti izbori su maestralno pokradeni, i naravno nikome iz deomkratskog sveta ta izborna kradja nije smetala (sem naravno slobi i ekipi).

nece ni sada...




nikvet pn nikvet pn 11:32 14.12.2023

Re: Ja ću

dragosevacsutra
ti izbori su maestralno pokradeni


Ово није тачно. Али довољно пута поновљено прети да пређе у истину.

Због добре контроле старе љига-лопине нису могли да се искажу. И данас верују надмашио их је бољи лопов, ни на памет да може и поштено.
milisav68 milisav68 19:01 14.12.2023

Re: Ja ću

dragosevacsutra
naravno da nije - ti izbori su maestralno pokradeni, i naravno nikome iz deomkratskog sveta ta izborna kradja nije smetala (sem naravno slobi i ekipi).

E, razumem šta hoćeš da kažeš, ali mašiš moju poentu.

Sva izborna mesta su bila pokrivena od strane opozicije, ali pobeda nije bila u prvom krugu, zato je organizovan miran puč (tzv 5. oktobar), da ne bi došlo do problema u drugom.
milisav68 milisav68 19:07 14.12.2023

Re: Ja ću

nikvet pn
dragosevacsutra
ti izbori su maestralno pokradeni


Ово није тачно. Али довољно пута поновљено прети да пређе у истину.

Због добре контроле старе љига-лопине нису могли да се искажу. И данас верују надмашио их је бољи лопов, ни на памет да може и поштено.

Heh, pa nije bilo pošteno da se organizuje puč i zapale glasački listići.

I to posle prvog kruga.
dragosevacsutra dragosevacsutra 21:59 14.12.2023

Re: Ja ću


Ово није тачно. Али довољно пута поновљено прети да пређе у истину.


apsolutno je tacno - da nije bilo te kradje bio bi drugi krug.
dragosevacsutra dragosevacsutra 22:01 14.12.2023

Re: Ja ću


Sva izborna mesta su bila pokrivena od strane opozicije, ali pobeda nije bila u prvom krugu, zato je organizovan miran puč (tzv 5. oktobar), da ne bi došlo do problema u drugom.




na isto mislimo - da je sigurno morao da bude drugi krug ali je sprecen kradjom glasova, bas da ne bi doslo do problema u drugom. puc izveo ko bese - ono montgomeri rings a bell?
crossover crossover 23:25 14.12.2023

Re: Ja ću

milisav68
Sva izborna mesta su bila pokrivena od strane opozicije, ali pobeda nije bila u prvom krugu, zato je organizovan miran puč (tzv 5. oktobar), da ne bi došlo do problema u drugom.


Не би било другог круга јер је Савезни уставни суд 4. октобра поништио председничке изборе и рекао да се избори у целости понове. Кад је Милошевић схватио да га је војска (и делови полиције) оставила са спуштеним гаћама на Бањици и Вождовцу (и на Колубари) онда је 6. октобра тај исти Савезни уставни суд преиначио своју одлуку и одлучио да је сад Коштуница победио. Тај "пуч" о коме причаш се није десио на улици.
milisav68 milisav68 01:06 15.12.2023

Re: Ja ću

crossover
Тај "пуч" о коме причаш се није десио на улици.

Ma znam, kuvalo se to dugo, skoro celo leto, a ulica je bila finale, jer su nekako morali da spale glasačke listiće.
promoter promoter 04:46 16.12.2023

Re: Ja ću

angie01
Ovo je standardna fora - ćuti i ništa ne menjaj, vidiš kakvih ludaka sve ima...


ma ovi bi to radili i bez fore,..ja stvarno ne znam, ko bi sta god da misli i kakve god stavove imao, glasao za ovu dvojicu, meni oni deluju kao pajaci.

biksi-posrnuce.

Čeda nije pajac.
Bio zamenik jednog od najvažnijih ljudi u našoj nedavnoj prošlosti.
promoter promoter 14:07 16.12.2023

Re: Ja ću

Neues aus der Nachbarschaft
angie01
niccolo


zaokruzi,...pa produzi.:.


Nema opravdanja da se ne izadje na ove izbore. Ova vlast je toliko pogresna da je jedino zaglupljenost biraca moze spasiti.

Svaka cast svim ovim ljudima (od glumaca pa nadalje) koji su se angazovali.

Iskusno!
promoter promoter 14:12 16.12.2023

Re: Ja ću

angie01
Ni ideju nemaš kako izgleda biti volonter-posmatrač neke opozicione liste u nekim zadrtijim krajevima gde ovi koji rade za vlast dobiju naređenje da Prozor noćas mora pasti.
Tu te bukvalno išamaraju i pošalju u ćošak kad krene brojanje, a onda ti daju da potpišeš zapisnik.
Usput ti jasno stave do znanja da tebi i tvojim tu nema života ako kreneš da isteruješ pravdu.


nesto su prosli put pricali o dzipovima koji kruze i slicne stvari,...pa je l imamo neke posmantrace barem,...ako je onoliko sveta bilo na ulicama, kako je moguce da nema dovoljno onih, koji bi mogli isto da se organizuju i za cuvare,..evo ovi Proglasovci idu po Srbiji bez obezbedjenja.

...koja smo mi Kolumbija, majkomila.

Kako znaš da idu bez obezbeđenja?
Kvalitetno obezbeđenje obični posmatrači ne vide.
promoter promoter 20:34 16.12.2023

Re: Ja ću

angie01
Oko ovoga uopšte ne treba brinuti,


pa to je vec uigrana shema.

Pa da.
No, meni nije jasno kako u opoziciji nema nikoga da sklopi te trivijalne šeme - i kurtališu se ovoga.
Pa nije to sveto pismo.
Jasno je da su to sve trivijalne gluposti.
Zašto se, dakle, opozicija ljuti i dozvoli da im se proda cigla po iksti puta?
shmoo shmoo 07:28 14.12.2023

18. децембар 2023.

А ја сам од ТВ Слагалице најбоље волео Виолету Прашчевић.

Ал' су је прекомандовали да чита временску прогнозу.

Јбг.





angie01 angie01 11:00 14.12.2023

,

angie01 angie01 21:41 14.12.2023

Beograd sada

angie01 angie01 22:53 14.12.2023

Re: Beograd sada

angie01 angie01 23:06 14.12.2023

Re: Beograd sada

ziva legenda Beograda, Srbije!!!



...koju neki ovde zovu ruznim imenima...a kazu da su Beogradjani i Srbi-oni pravi.
angie01 angie01 23:19 14.12.2023

Re: Beograd sada

angie01 angie01 23:40 14.12.2023

Re: Beograd sada

promoter promoter 13:25 15.12.2023

Hm!

Pošto Koštunica (ne mogu komunjare da mu oproste što nije bio komunjara - i zato ga mrze više od Slobe) ne učestuje na izborima, ja ću ovaj puta da glasam za Demokratsku stranku.
Iz prostog razloga što mi se dopada onaj njen predsednik (pomozite, kako se zove), miran i sabran lik.
Ne podnosim galamdžije.
Koji je on broj na izbornim listama?
gvozden1 gvozden1 13:50 15.12.2023

Re: Hm!

promoter
Pošto Koštunica (ne mogu komunjare da mu oproste što nije bio komunjara - i zato ga mrze više od Slobe) ne učestuje na izborima, ja ću ovaj puta da glasam za Demokratsku stranku.
Iz prostog razloga što mi se dopada onaj njen predsednik (pomozite, kako se zove), miran i sabran lik.
Ne podnosim galamdžije.
Koji je on broj na izbornim listama?


On je sa Marinikom i Ćutom, pa izvoli.
Broj 7.
promoter promoter 18:09 15.12.2023

Re: Hm!

gvozden1
promoter
Pošto Koštunica (ne mogu komunjare da mu oproste što nije bio komunjara - i zato ga mrze više od Slobe) ne učestuje na izborima, ja ću ovaj puta da glasam za Demokratsku stranku.
Iz prostog razloga što mi se dopada onaj njen predsednik (pomozite, kako se zove), miran i sabran lik.
Ne podnosim galamdžije.
Koji je on broj na izbornim listama?


On je sa Marinikom i Ćutom, pa izvoli.
Broj 7.

Jeeeebiga!
Kako beše ono - zapuši nos i glasaj za DOS!

promoter promoter 05:20 16.12.2023

Re: Hm!

gvozden1
promoter
Pošto Koštunica (ne mogu komunjare da mu oproste što nije bio komunjara - i zato ga mrze više od Slobe) ne učestuje na izborima, ja ću ovaj puta da glasam za Demokratsku stranku.
Iz prostog razloga što mi se dopada onaj njen predsednik (pomozite, kako se zove), miran i sabran lik.
Ne podnosim galamdžije.
Koji je on broj na izbornim listama?


On je sa Marinikom i Ćutom, pa izvoli.
Broj 7.

Pa ti veruj drugu sa bloga!
Sada sam proverio službene izborne liste.
Demokratska stranka nije u koaliciji broj 7, nego u koaliciji broj 3.
Pardon, na gradskom nivou.
Jebote, jedva sam pronašao da je Demokratska stranka na listi broj 7 za parlamentarne izbore.
Jer ja preko imena kandidata pojma nemam ko je iz koje stranke.
Nema nama napred dok ne uljudimo politički sistem i ne svedemo broj partija na broj prstiju jedne ruke - kao u većini zemalja sa parlamentarnom tradicijom.
bene_geserit bene_geserit 06:13 16.12.2023

Re: Hm!

jedva sam pronašao da je Demokratska stranka na listi broj 7 za parlamentarne izbore

Samo da znaš Čarli, za njih će i Emilija da glasa, a i Anđa, pa ti vidi.
angie01 angie01 10:22 16.12.2023

Re: Hm!

Samo da znaš Čarli, za njih će i Emilija da glasa, a i Anđa, pa ti vidi.


ti ne znas za koga ce da glsas bilo ko, pa je bas glupo da dajes takve izjave.
gvozden1 gvozden1 11:00 16.12.2023

Re: Hm!


ti ne znas za koga ce da glsas bilo ko, pa je bas glupo da dajes takve izjave.

Za razliku od tebe koja nikad ne daje izjave ko je sve pristalica SNSa:)
principessa_etrusca principessa_etrusca 11:06 16.12.2023

Re: Hm!

ti ne znas za koga ce da glsas bilo ko, pa je bas glupo da dajes takve izjave.

Па углавном се има идеја за кога неко сигурно неће гласати.

Ја нисам приметила да иједна странка у свом програму као дугорочни циљ има комплетан прелазак на органску пољопривреду, уместо садашњег тровања сопственог становништва хербицидима, хормонима, пестицидима, алфатоксинима и сл. Примарни смисао пољопривреде нису фабрике, запошљавање и профит, већ производња квалитетне, пре свега здраве хране за сопствено становништво, а евентуално и за извоз.

Такође, нисам приметила да ико истиче као део свог програма рециклирање свега што се рециклирати може. Тиме треба да се бави држава и обезбеди контејнере за рециклажу поред сваког контејнера за ђубре, и подржи рециклирање и казненим мерама. (Не могу Роми да буду одговорни за целокупно рециклирање. Једна Ромкиња ми каже да се килограм пластичних боца плаћа 10 динара, па им се наравно не исплати да их скупљају.)

Трећа, држава припада грађанима и неопходно је да грађанин има директан приступ сваком државном органу, а видим да ће сада бити могуће комуницирати са катастром само преко адвоката. Да ли иједна странка каже нешто о томе?

Да ли ико зна нешто о ове три ствари?
maksa83 maksa83 11:57 16.12.2023

Re: Hm!

Да ли ико зна нешто о ове три ствари?

Što se tiče organske poljoprivrede i reciklaže podizanja katastra na nivo grofovije najvažnije je da odbijemo francusko-nemački sporazum i ne uvedemo sankcije Rusii.
angie01 angie01 12:54 16.12.2023

Re: Hm!

Za razliku od tebe koja nikad ne daje izjave ko je sve pristalica SNSa:)

pa vi ste se samodeklarisali- prosli put ste se otvoreno radovali i jos ste se podsmesljivo i podrugljivo zahebavali sa cinjenicom, da se nastavlja tortura,...toliko o brizi za naciju, SrBstvo i ostalo trucanje.
angie01 angie01 13:02 16.12.2023

Re: Hm!

Ја нисам приметила да иједна странка у свом програму као дугорочни циљ има комплетан прелазак на органску пољопривреду

ovo je presmesno, sta je organska poljovprivreda,...ono, kako se pre ovde radilo, je l to?!
Примарни смисао пољопривреде нису фабрике, запошљавање и профит, већ производња квалитетне, пре свега здраве хране за сопствено становништво, а евентуално и за извоз.


prodaja zdravlja svog stanovnistva i unistavanje zemlje, vode i vazduha, je glavna zaduzbina ovog sistema, sem osiromasivanja, ponizavanja, dovodjenje zemlje u potpuno rasulo, unistavanje kulturnih dobara i kulture uopste, pravljenje od zemlje deponiju za otrovne otpade iz zemlaja gde oni nisu dozvoljeni, pravljenje zemlje trzistem jeftine radne snage i bagatelisanja zivota generalno.


Такође, нисам приметила да ико истиче као део свог програма рециклирање свега што се рециклирати може. Тиме треба да се бави држава и обезбеди контејнере за рециклажу поред сваког контејнера за ђубре, и подржи рециклирање и казненим мерама. (Не могу Роми да буду одговорни за целокупно рециклирање. Једна Ромкиња ми каже да се килограм пластичних боца плаћа 10 динара, па им се наравно не исплати да их скупљају.)


pa da li ti shvatas, koliko mnogo vaznijih koraka ima pre ovoga o cemu pricas?...ono ko comicka svojevremeno, prica o nekim sporednim stvarima, prikrivajuci one ogromen i strasne, koji su i dovele do toga, da se ove sporedne ni ne uzimaju u obzir, nego je normalno da ne funkcionisu.


Трећа, држава припада грађанима и неопходно је да грађанин има директан приступ сваком државном органу, а видим да ће сада бити могуће комуницирати са катастром само преко адвоката. Да ли иједна странка каже нешто о томе?


prvi put cujem da gradjani komuniciraju sa katastrom preko advokata, odakle ti ta info?...katastar je svakako jedna od najkrticnijih sluzbi u zemlji, a s obzirom sta je njen resor poslovanja, vrlo opasna tacka ugrozavanja osnovnih prava gradjana.

gvozden1 gvozden1 13:08 16.12.2023

Re: Hm!


pa vi ste se samodeklarisali

A ti nisi, a ni Emilia nije:)


Ja sam se vrlo jasno deklarisao protiv Vučića koga smatram komunistom kao i tebe i Emiliu, tako da si mu ti mnogo bliža od mene, ali ti to zanemariš i teraš svoju glupost.

Kad neko drugi samo pretpostavi koga ćeš da glasaš (a to je baš teško, izbor se svodi na par mogućnost, koalicija od Silvane do Nirvane, ili muslimansko hrvatska koalicija, što je manje verovatno jer nisu dovoljno oštri protiv Srbije) evo tebe sa "niko nikom ne sme da se meša"


Endžika, pre nego što lupiš glupost, razmisli o sebi.

angie01 angie01 13:17 16.12.2023

Re: Hm!

A ti nisi, a ni Emilia nije:)


gde?


Ja sam se vrlo jasno deklarisao protiv Vučića koga smatram komunistom kao i tebe i Emiliu, tako da si mu ti mnogo bliža od mene, ali ti to zanemariš i teraš svoju glupost.


pusti sad te tvoje tlapnje, ti bio SRO, a ja sam komunista, ajde molim te.

ti se radovao vucicevoj pobedi, a meni je blizi?!

ti branis sve sto se u drzavi desava, a kao protiv vlasti si,...pa to je sve suvise komicno.
Kad neko drugi samo pretpostavi koga ćeš da glasaš (a to je baš teško, izbor se svodi na par mogućnost, koalicija od Silvane do Nirvane, ili muslimansko hrvatska koalicija, što je manje verovatno jer nisu dovoljno oštri protiv Srbije) evo tebe sa "niko nikom ne sme da se meša"


ovo samo ti znas sta si rekao,...ja vrlo jasno nikome nisam rekla nista, sem da izadje i glasa i tu je kraj price.


Endžika, pre nego što lupiš glupost, razmisli o sebi.


blabla truc.
gvozden1 gvozden1 13:27 16.12.2023

Re: Hm!

gde?

Pa na blogu bog te jebo, gde bi drugo?
ti se radovao vucicevoj pobedi, a meni je blizi?!

Jel može neko citat ili te opet mrzi?
ranis sve sto se u drzavi desava

Opet isto, citat ili te (opet) mrzi
ja vrlo jasno nikome nisam rekla nista

Enede sad:)

A pre sekund šta si rekla?
ovo samo ti znas sta si rekao

Evo je stara dobra Endži, ništa ne razume, al hoće da priča:)
promoter promoter 14:16 16.12.2023

Re: Hm!

bene_geserit
jedva sam pronašao da je Demokratska stranka na listi broj 7 za parlamentarne izbore

Samo da znaš Čarli, za njih će i Emilija da glasa, a i Anđa, pa ti vidi.

Jebiga!
Zapušiću nos.
angie01 angie01 14:26 16.12.2023

Re: Hm!

huci, sta hoces, da ti citiram tvoje ushicenje i jos nekkih, koji ste eksplicitno rekli da se radujete njihovoj pobedi od pre dve godine, da trazim i kopiram ti- pa hebiga, zapamtila sam,...ne treba meni tvoja potvrda, ti bi ionako izmislio neko opravdanje, na ovom istom blogu, apsolutno za svako sranje koje se desava, nalazis opravdanje- ti si njihov 2000 posto...ti si lik, koji se presvlaci po potrebi, ko je na vlasti, ti si njegov i to besramno barnis raznim lazima, ja lika poput tebe- i jos nekih, nisi usamljen- nikada nisam upoznala u RL>

Pa na blogu bog te jebo, gde bi drugo?


pa citiraj, ako je na ovom blogu.
promoter promoter 14:30 16.12.2023

Re: Hm!

angie01
huci, sta hoces, da ti citiram tvoje ushicenje i jos nekkih, koji ste eksplicitno rekli da se radujete njihovoj pobedi od pre dve godine, da trazim i kopiram ti- pa hebiga, zapamtila sam,...ne treba meni tvoja potvrda, ti bi ionako izmislio neko opravdanje, na ovom istom blogu, apsolutno za svako sranje koje se desava, nalazis opravdanje- ti si njihov 2000 posto...ti si lik, koji se presvlaci po potrebi, ko je na vlasti, ti si njegov i to besramno barnis raznim lazima, ja lika poput tebe- i jos nekih, nisi usamljen- nikada nisam upoznala u RL>

Pa na blogu bog te jebo, gde bi drugo?


pa citiraj, ako je na ovom blogu.

Nisi nikada upoznala inženjera poljoprivrede, što bi naši rekli - agronoma?
Pa, jebote!
A pun ih je Beograd.
gvozden1 gvozden1 14:44 16.12.2023

Re: Hm!

koji ste eksplicitno rekli da se radujete njihovoj pobedi od pre dve godine, da trazim i kopiram ti- pa hebiga, zapamtila sam,...n

Nećeš ništa ni slično naći, a tvoje pamćenje, e to je baš pouzdana stvar.
ja lika poput tebe- i jos nekih, nisi usamljen- nikada nisam upoznala u RL>

Pa verujem da ti je okruženje antisrpsko, tako da ti i ovo verujem.


A to da li sam ja njihov, šta da uradim da razumeš kad kažem da nisam?

Pa ništa, ti ništa ne možeš da razumeš, nije ti dato.
pa citiraj, ako je na ovom blogu.


Evo ti tvojih slika sa ulica Beograda na kojima su oni za koje verujem da ćeš da glasaš.
Ili postavljaš njihove slike a glasaćeš za neke druge?

Ako je tako, onda za Ugljaninove, oni su najjače protiv Srbije i Srba.
angie01 angie01 18:49 16.12.2023

Re: Hm!

Evo ti tvojih slika sa ulica Beograda na kojima su oni za koje verujem da ćeš da glasaš.
Ili postavljaš njihove slike a glasaćeš za neke druge?


pa ko je na slikama, gradjani Beograda i Proglasovci- oni nisu na spisku, oni su grupa intelektualaci i umetnika, koji su se okupili da u kazu ljudima na znacaj izlaska na glasanje i mogucnost promena, za njih se ne moze glasati, jer nisu stranka, oni su gradjanska inicijativa,...znaci, ne lupetaj.
Nećeš ništa ni slično naći,


ako je nesto gadno, to je kada covek ne stane ni iza onoga sto je sam rekao....ali nisi usamljen.


Pa verujem da ti je okruženje antisrpsko,


pa ako si ti mera srBstva, onda, veruj mi na rec, postoji bas mnogo onih, koji se u taj okvir ne uklapaju, dapace....Srbi nisu tako skuceni i primitivni po difoltu.
šta da uradim da razumeš kad kažem da nisam?


nista, suvise za sve lososti nalazis opravdanje da bi mogao da bilo sta uradis,...za razliku od onih, kojima ti ucitavas neke stavri koje nisu tacne, a samo zato jer se ne slazu s tobom.
angie01 angie01 18:50 16.12.2023

Re: Hm!

Nisi nikada upoznala inženjera poljoprivrede, što bi naši rekli - agronoma?


carli, ostani kod, saglasan, objasni i sl, manje je glupo.
gvozden1 gvozden1 20:17 16.12.2023

Re: Hm!


pa ko je na slikama, gradjani Beograda i Proglasovci

Ko su ti proglasovci, koga li oni promovišu,
Evo izguglah
Списак јавних личности који су подржали ПроГлас
уреди
Драган Бјелогрлић - редитељ и глумац
Миодраг Мајић - судија и писац
Светлана Бојковић - глумица
Владимир Костић ....

Jebote, toliko si glupa (ili bezobrazna) da ni očigledno ne umeš da vidiš.

Ajd da treniramo malo, da li će oni da glasaju SRS, neće
NADU, neće
SPS, neće....
Dveri, neće.

Pa ko im onda ostaje?

Imaš pravo triput da pogađaš:)


promoter promoter 20:48 16.12.2023

Re: Hm!

angie01
Nisi nikada upoznala inženjera poljoprivrede, što bi naši rekli - agronoma?


carli, ostani kod, saglasan, objasni i sl, manje je glupo.

Saglasan nije glupo, nego esencija validacije nečijeg komentara.
Ali, tebi, i tebi sličnima, nije data moć iole rafiniranijeg mišljenja.
Što ne znači da si potpuno glupa.
A nisi ni usamljena.
maksa83 maksa83 20:50 16.12.2023

Re: Hm!

Ko su ti proglasovci, koga li oni promovišu,
Evo izguglah
Списак јавних личности који су подржали ПроГлас
уреди
Драган Бјелогрлић - редитељ и глумац
Миодраг Мајић - судија и писац
Светлана Бојковић - глумица
Владимир Костић ....


Ovo ostavljam samo da vidim kakav ćeš luping da probaš da izvedeš.

Miloš Jovanović i Matija Bećković podržali „ProGlas“
gvozden1 gvozden1 20:58 16.12.2023

Re: Hm!


Ovo ostavljam samo da vidim kakav ćeš luping da probaš da izvedeš.

Miloš Jovanović i Matija Bećković podržali „ProGlas“

A da li će proglas podržati Jovanovića?

Ajd, i ti imaš pravo triput da pogađaš.
angie01 angie01 21:09 16.12.2023

Re: Hm!

Jebote, toliko si glupa (ili bezobrazna) da ni očigledno ne umeš da vidiš.


pa glup je onaj, koji tvrdi da se za njih glasa, a to nisam ja.
gvozden1 gvozden1 21:30 16.12.2023

Re: Hm!

angie01
Jebote, toliko si glupa (ili bezobrazna) da ni očigledno ne umeš da vidiš.


pa glup je onaj, koji tvrdi da se za njih glasa, a to nisam ja.

Oni glasaju, ne za njih.
Ni to ne razumeš?
Onda ovo u zagradi otpada.
angie01 angie01 21:47 16.12.2023

Re: Hm!

gvozden1
angie01
Jebote, toliko si glupa (ili bezobrazna) da ni očigledno ne umeš da vidiš.


pa glup je onaj, koji tvrdi da se za njih glasa, a to nisam ja.

Oni glasaju, ne za njih.
Ni to ne razumeš?
Onda ovo u zagradi otpada.


mulj, mulj, mulj,...
gvozden1 gvozden1 21:53 16.12.2023

Re: Hm!

mulj, mulj, mulj

Tu i jesi.
maksa83 maksa83 21:57 16.12.2023

Re: Hm!

A da li će proglas podržati Jovanovića?


To ne radi u tom smeru, to je INICIJATIVA i PROGLAS - šest kratkih pasusa teksta, oni ne mogu da podrže nikoga, mogu samo ljudi da podrže te pasuse.

Tebi je crvena marama sve što nije eksplicitno uvlačenje u rusku bulju.
angie01 angie01 22:04 16.12.2023

Re: Hm!

Tu i jesi.


kako sad ja, kada ti muljaris.
angie01 angie01 22:05 16.12.2023

Re: Hm!

Tebi je crvena marama sve što nije eksplicitno uvlačenje u rusku bulju.

upravo, cetnik, zaljubljen u komunjarsku ruju:))),jos nije ukapirao da ljudi nisu stranka na spisku za glasanje:)))
gvozden1 gvozden1 22:09 16.12.2023

Re: Hm!


To ne radi u tom smeru, to je INICIJATIVA

Koju su pokrenuli neki ljudi, a ti ljudi će nekoga da podrže.
Koga, šta ti misliš, recimo za one koje sam zahvatio sa spiska.

Ili je inicijativa neko mitsko biće?




Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana