Društvo| Ekonomija| Sex

Ja bih da platim struju,

zilikaka RSS / 14.12.2023. u 19:56

stbepnS.png

al ne znam koliko.

Nikad ovako dugo nisam čekala račun, tačno se brinem da mu se nije nešto desilo 

 



Komentari (182)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

zilikaka zilikaka 20:04 14.12.2023

ovaj skrinšot

je napravljen pre 15 minuta. Ne vidi se na sliki datum, malo sam je okresala. A čujem da mnogi imaju sličan problem, to me i inspirisalo da javno pitam di su naši računi.
Ovo je za Bg a isto je i ovde u Banatu gde poštari donose. Plus ovde nije stigao ni račun za gas.

highshalfbooze highshalfbooze 20:08 14.12.2023

Zavisi od 17.

Mislim da je sve stalo do 17.
Sad sam pogledao i kod mene je ista situacija.
highshalfbooze highshalfbooze 20:11 14.12.2023

Re: Zavisi od 17.

Nego, ne vidim gde se prijavljuje za elektronski račun. Čuo sam da može i na portalu da se prijavi. Popiću pivo za 50 dinara
zilikaka zilikaka 20:23 14.12.2023

Re: Zavisi od 17.

Misliš da iznos računa zavisi od ishoda izbora?
I kakve veze uopšte ima račun za struju sa izborima?


milisav68 milisav68 20:29 14.12.2023

Re: Zavisi od 17.

zilikaka
Misliš da iznos računa zavisi od ishoda izbora?
I kakve veze uopšte ima račun za struju sa izborima?

A tebi baš zapelo da danas platiš struju?
zilikaka zilikaka 20:37 14.12.2023

Re: Zavisi od 17.

Pokušavam od ponedeljka al ne daju dušmani.
milisav68 milisav68 20:49 14.12.2023

Re: Zavisi od 17.

zilikaka
Pokušavam od ponedeljka al ne daju dušmani.

Ih ne daju.

Imaš oči, znaš matematiku, zabeležiš stanje na strujomeru od prvog do prvog, onda odeš na EPS kalkulator, ukucaš brojeve, i vidiš koliko treba da uplatiš.

Inače, nama redovno računi za struju stižu posle 20. u mesecu.

A ako platiš do 28. nema kamate.

To je tako već duže vreme.
zilikaka zilikaka 20:57 14.12.2023

Re: Zavisi od 17.

Imaš oči, znaš matematiku, zabeležiš stanje na strujomeru od prvog do prvog, onda odeš na EPS kalkulator, ukucaš brojeve, i vidiš koliko treba da uplatiš.

Nisam znala za ovaj kalkulator.
Jeste, to je opcija B, nego eto ja starija žena, navikla da mi kažu zvanično šta sam dužna. A evo sad ispada da još neće da mi kažu.
Iskreno, meni ne bi palo na pamet da povežem račun za struju sa izborima al izgleda da ima kome jeste.
Ti ne vidiš u tome problem?
angie01 angie01 20:59 14.12.2023

Re: Zavisi od 17.

mi nismo dobili ni jedan racun, prosli put, kada su postari bili u strajku, zvala sam eps i infostan i trazila koliki je racun po onom broju racuna, svi ostali racuni su fiksni, a telefone sam platila kod provajdera- sve platila na uplatnicama koje mi je otkucala ljubazna sluzbenica, po onim starim,...posle dva dana, stigli svi racuni:)))

najveca zahebancija je bila ono cekanje na telefonu, dok se javi slobodni operater,...to mi je generalno najvece smaranje i prevara, koju sam vezbala jos na Zapadu, hebale vas centrale i operateri.

necu da placam on lajn, jer se par puta desila neka greska-da ne objasnjavam- i necu vise da se akam...u ovoj zemlji, skoro sve sto je elektronski radi losije nego na peske...barem je takvo moje inskustvo.
highshalfbooze highshalfbooze 21:07 14.12.2023

Re: Zavisi od 17.

zilikaka
Misliš da iznos računa zavisi od ishoda izbora?
I kakve veze uopšte ima račun za struju sa izborima?


Koliko sam ja uspeo da pročitam i razumem ono što si pisala, nije bilo reči o iznosu računa, već o njegovom odsustvu.

Odgovor na ovo drugo pitanje ćeš dobiti ako odeš u bilo koju ustanovu ovih dana i pokušaš da završiš neki posao, bilo koji.
nikvet pn nikvet pn 21:41 14.12.2023

Re: Zavisi od 17.

Ето прилике Милисаве да ти захвалим. Дао си ово одавно, ја скинуо и сваког првог сликам струјомер. Има тамо ставка да се рачун умањује 5% ако си у преплати. Тек после иде ПДВ и акциза па уштеда изађе између 7 и 8%. А то значи да ме ЕПС части један просечан месец годишње. Тако добре камате немаш у банци.
zilikaka zilikaka 21:47 14.12.2023

Re: Zavisi od 17.

Koliko sam ja uspeo da pročitam i razumem ono što si pisala, nije bilo reči o iznosu računa, već o njegovom odsustvu.

Pa nešto se priča da računi treba da budu veći ali da to ne sme da se spozna pre 17.
Kako za struju tako i za gas.
Ne tvrdim, nagađam, ali ima logike da se upravo zato i ne pojavljuju, da to ne bi bio faktor koji kod nekog nešto prelama.
ZAšto bi se inače tako masovno kasnilo baš sad, izuzetno.
Eto, mene nije mrzelo da proverim za nekoliko godina unazad, na ovom čiji sam deo postovala, nikad nisu bili objavljeni posle 11. u mesecu.

angie01 angie01 21:51 14.12.2023

Re: Zavisi od 17.

ZAšto bi se inače tako masovno kasnilo baš sad, izuzetno.


nama barem, racuni za struju uvek dodju najkasnije,...al nisu stigli ni svi ostali racuni, znaci- niti jedan.

mozes u EPSu da saznas koliko te duze.
Ribozom Ribozom 22:33 14.12.2023

Re: Zavisi od 17.

I mene keva slala da uzmem racun iz sanduceta, a tamo ove pozivnice za izbore podstanarima.
Nego, jbt. ove cene kod vas sve blize norveskim. Nisu normalni.
zilikaka zilikaka 22:33 14.12.2023

Re: Zavisi od 17.

mozes u EPSu da saznas koliko te duze.

NE znam da li mogu ali objava nije zbog toga što je meni lično sad jako bitno koliko je račun nego što je izgleda ovo nedostavljanje računa vezano sa 17, što je u mom koordinatnom sistemu ozbiljan prelaz na sledeći nivo.
zilikaka zilikaka 22:41 14.12.2023

Re: Zavisi od 17.

Ribozom
I mene keva slala da uzmem racun iz sanduceta, a tamo ove pozivnice za izbore podstanarima.
Nego, jbt. ove cene kod vas sve blize norveskim. Nisu normalni.

Da, ovih dana sam saznala da imamo vrlo nezgodan sistem u vezi tih prijavljivanja. Možda je čak na blogu o tome bilo priče.
Konkretno, moraš da podneseš zahtev i platiš taksu da bi proverio ko je prijavljen na nakretnini čiji si vlasnik, a ako ustanoviš da imaš podstanare, nema načina da ih skineš sa prijave valjda bez njihove saglasnosti.
Recimo, kod svake kupovine stana ovo može da bude problem jer ostavlja prostor za razne zloupotrebe.
Prijava boravišta nema veze sa kupoprodajom, ni sa katastrom, ni računima, i stvarno možeš da naslediš gomilu "podstanara" kojih nisi ni svestan.
angie01 angie01 22:51 14.12.2023

Re: Zavisi od 17.

NE znam da li mogu ali objava nije zbog toga što je meni lično sad jako bitno koliko je račun nego što je izgleda ovo nedostavljanje računa vezano sa 17, što je u mom koordinatnom sistemu ozbiljan prelaz na sledeći nivo.


pa ako si u pravu, onda nemaju iznos tvog racuna, ili ga imaju i ne mogu da ga promene 17....a rekoh ti, nama nije stigao ni jedan racun, za telefone dobijamo sms, sto smo dobili, al nije stigla koverta,...nije stigao ni jedan racun, ni oni sto su fiksni, to ti kazem.
zilikaka zilikaka 23:25 14.12.2023

Re: Zavisi od 17.

To što koverte ne stižu je možda do pošte. Ja na sajtu uvek pogledam račune mnogo pre nego što koverte stignu. Sad ih nema.
Za iznos računa za struju rekoh da tek kad ga vidim i uporedim sa prethodnim moći ću da proverim da li je nešto poskupelo.
Nije priča o količini nego o ceni. Da li novi računi nose neka iznaneđenja. Zašto bi se inače krili.

angie01 angie01 23:32 14.12.2023

Re: Zavisi od 17.

Nije priča o količini nego o ceni. Da li novi računi nose neka iznaneđenja. Zašto bi se inače krili.


ne znam da l se ne razumemo,..ako proveris telefonom, moraju da ti kazu koliko ti je zaduzenje, jer je ocitavanje proslo, to pod jedan, a pod dva, nema samo tog racuna, nego ni jednog drugog, ne samo meni- nikome, s tim sto sam iznose za telefone dobila smsom,...zasto nisu stigle koverte- nepoznanica je.

koverta iz EPSa, barem nama uvek stigne poslednja, al svi ostali racunistignu pocetkom meseca, a sada nisu.
zilikaka zilikaka 23:49 14.12.2023

Re: Zavisi od 17.

ako proveris telefonom, moraju da ti kazu koliko ti je zaduzenje,

Da li ti stvarno misliš da mi je to jako važno?
angie01 angie01 23:53 14.12.2023

Re: Zavisi od 17.

Da li ti stvarno misliš da mi je to jako važno?


pa ne da ti je vazno, nego da imaju cifru, koju ne mogu da menjaju,...ako je sumnja da cekaju da vide sta ce biti sa izborima.
Nije priča o količini nego o ceni. Da li novi računi nose neka iznaneđenja. Zašto bi se inače krili.


ako mislis da se radi o ovako necemu,...zoves vidis-moraju da imaju koliko je zaduzenje.
milisav68 milisav68 00:53 15.12.2023

Re: Zavisi od 17.

zilikaka
Iskreno, meni ne bi palo na pamet da povežem račun za struju sa izborima al izgleda da ima kome jeste.
Ti ne vidiš u tome problem?

Ma jok, zato što si napravila skrinšot originalnog tvita Radomira Martina koji je jedan od glavnih bacača koski u ime "opozicije".

I nije mu ovo prvi put da pravi šum tamo gde ga nema ili je nebitna tema.

A i ovo nije prvo lupetanje u vezi struje i računa po mrežama.

Doduše, moram da priznam da jesu zakomplikovali račun odvajanjem svega i svačega, kao i ubacivanjem raznih taksi, poreza i akciza.

Usput, i greške se dešavaju, ali mogu da se isprave ako se ode do elektrodistribucije.

Da, piše datum izdavanja 11. u mesecu, ali to je datum štampanja, pa dok se preda pošti, pa dok pošta razdeli prođe 7-10 dana.

Ponoviću još jednom, kod nas računi za struju retko kad stignu pre 20. u mesecu.

Još nešto, postoji popust od 50% ako potrošiš manje struje nego prošle godine za isti mesec.

Pa je tako zbog veoma toplog oktobra i novembra ove godine (od prvog novembra su poskupeli struja 8% i gas 10%) onome ko se greje ili dogreva na struju račun bio i biće drastično manji.

Zato ne vidim problem i mislim da je ovo em lupetanje, em bacanje koski da se ne bi pričalo o bitnim stvarima.
maksa83 maksa83 07:55 15.12.2023

Re: Zavisi od 17.

zilikaka
Misliš da iznos računa zavisi od ishoda izbora?
I kakve veze uopšte ima račun za struju sa izborima?



Je l' se zezaš?

Račun za struju nisi dobila zato što će biti veći. A nije red da te nerviraju pred izbore.

Postoji i alternativno objašnjenje da još uvek "otpušavaju" čep koji se napravio tokom štrajka, što je takođe moguće, nekim ljudima koje znam još uvek kasne paketi koji su trebali da stignu pre mesec dana.
tessa1 tessa1 08:58 15.12.2023

Re: Zavisi od 17.


Nikad ovako dugo nisam čekala račun, tačno se brinem da mu se nije nešto desilo



Mislila sam samo ja imam specijalan odnos sa strujom i gasom. :)

Prvi put otkad sam u inostranstvu, skoro tri decenije, stigao je obračun +83€, godišnji obračun znali smo biti u minusu i 500-600€, dočekujem ga kao draga svog mornara sa daleke plovidbe..

Potrošnja manja nego što uplaćujem se još nije desila,

Znam kako se desila sad kao nikad, prvo su radi specijalnog rata u Ukrajini podigli cijenu struje i gasa i odmah podigli i kvartalni račun, da bi u toku godine olabavili jer specijalni rat obećava da će se nastaviti a oni našli i druge izvore napajanja + zimus shvatim da veliki radijator u hodniku ne mora raditi, stvarno ne mora, i to je to, nestabilna globalna privreda + ideja jednako +83€..

Zamjenili su nam i sat prije neki dan,


- jel stigao

- jeste

- kada krene daj mu 10€

- ?

- novi sat za struju je velika stvar, jesi ga pitao hoće li kafu, čaj, rakiju?

- jesam

- ok, daj mu 10€

- dobro

- i reci: sat za struju je velika stvar

- ne


:))


nikvet pn nikvet pn 09:10 15.12.2023

Re: Zavisi od 17.


Па добро блогогосподо драга зар не знате да постоји:
https://portal.eps.rs/
где се улогујеш и направиш персонални налог. На њему пише твоје стање у свакоме моменту. Рачун обично одраде око 10-тог у месецу и после пар дана стигне поштом ко и свима. Не морам ни да га отварам. Управо сам сада отворио своје стање на налогу и видим да рачун за новембар још није урађен. А ако није урађен не надајте му се пре избора. Знамо и зашто.

Персонални ЕПС налог има могућности за више мерних места под истим именом. Нпр. издајеш стан и одмах видиш је ли станар уплатио струју или није.

Практично мене не занима рачун кад стиже него пазим да увек останем у преплати пре десетог у месецу, објаснио горе зашто. И нико ми не брани да уплатим унапред колико год сам у могућности. Тако добре камате у банци нема.

zilikaka zilikaka 09:50 15.12.2023

Re: Zavisi od 17.

Па добро блогогосподо драга зар не знате да постоји:
https://portal.eps.rs/


Pa naslovna slika je sa mog računa os sinoć, otud i priča.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:45 15.12.2023

Re: Zavisi od 17.

zilikaka
Misliš da iznos računa zavisi od ishoda izbora?
I kakve veze uopšte ima račun za struju sa izborima?




pa i meni asocijacija prva..
biće veći račun.. a ko šalje veliki račun par dana pred izbore.. niko..

angie01 angie01 10:54 15.12.2023

Re: Zavisi od 17.

biće veći račun.. a ko šalje veliki račun par dana pred izbore.. niko..



vazi, vrlo moguce,..al sto nema i ostalih racuna, onih fiksnih recimo?
tessa1 tessa1 11:38 15.12.2023

Re: Zavisi od 17.

блогогосподо драга

Gospodo draga, on je nestao bez traga, i to celoj priči daje čudan ton. :)
niccolo niccolo 11:50 15.12.2023

Re: Zavisi od 17.

Pa nešto se priča da računi treba da budu veći ali da to ne sme da se spozna pre 17.
Kako za struju tako i za gas.

Pa naravno da je zbog toga, poskupelo je od novembra, znači prvi uvećani računi stižu u decembru...ali nije zgodno da stignu dok se ne zaokruži šta treba da se zaokruži, pa će posle da stigne. Kao uostalom što će posle zaokruživanja da umre i ono smanjivanje cena u marketima.
maksa83 maksa83 13:09 15.12.2023

Re: Zavisi od 17.

vazi, vrlo moguce,..al sto nema i ostalih racuna, onih fiksnih recimo?

Ima, ja dobio Infostan, doduše samo jedan a inače dobijem dva (pošto šalju odvojeno za stan i za garažno mesto). U principu stižu zajedno ali sad nije stigao ovaj za garžno mesto.
zilikaka zilikaka 13:22 15.12.2023

Re: ovo sam propustila

Je l' se zezaš?

Od prvog vagona.
zilikaka zilikaka 13:27 15.12.2023

Re: Zavisi od 17.

Ima, ja dobio Infostan,

Ja sam infostan skinula elektronski, odnah prvih dana decembra. Isti je ko pre.
Ovo sa strujom pomera granice srpske domišljatosti.
zilikaka zilikaka 13:55 15.12.2023

Re: Zavisi od 17.

Ma jok, zato što si napravila skrinšot originalnog tvita Radomira Martina koji je jedan od glavnih bacača koski u ime "opozicije".

Mapravila sam skrišot svog računa. Za tog Martina prvi put čujem
maksa83 maksa83 14:32 15.12.2023

Re: Zavisi od 17.

Mapravila sam skrišot svog računa. Za tog Martina prvi put čujem

Ma to je potpuni car, onaj novinar Vremena koji prenosi Vučićeva ukazanja na televizor pod heštegom #KažePrecednik što je jedini razuman način da konzumiraš Vučićeva ukazanja. Ne vole ga SNS botovi i evo sad vidim ni Milisav.

Npr. od pre neki dan: KažePrecednik.
zilikaka zilikaka 14:53 15.12.2023

Re: Zavisi od 17.

i ovo nije prvo lupetanje u vezi struje i računa po mrežama.

Doduše, moram da priznam da jesu zakomplikovali račun odvajanjem svega i svačega, kao i ubacivanjem raznih taksi, poreza i akciza.

Usput, i greške se dešavaju, ali mogu da se isprave ako se ode do elektrodistribucije.

Da, piše datum izdavanja 11. u mesecu, ali to je datum štampanja, pa dok se preda pošti, pa dok pošta razdeli prođe 7-10 dana.

Alo, e, nema štampe, ne čekam poštara, ja svoje račune pregledan sa sajta i oni su se do sada uvek tamo pojavljivali najkasnije 11. u mesecu. Evo, danas 15.a računa tamo nema.
od prvog novembra su poskupeli struja 8% i gas 10%) onome ko se greje ili dogreva na struju račun bio i biće drastično manji.

Pokušala sam da pronađem mesečni izveštaj temperatura ra ovaj novembar i sravnim sa prošlim (gde postoji izveštaj). Izgleda da još nije objavljen pa ne mogu. Jedino tako možemo da poredimo bar taj deo, al pošto potrošnja energije ne prati linearno temperaturu, ja se ne bih usudila da tvrdim koliki će računi biti.
Ti očigledno o tome mnogo znaš, kad tako samouvereno nastupaš.

A inače, ne bacam koske, nemam ja ništa od toga.
Jedino me iznenadjuje šta sve Srbin neće izmisliti.

predatortz predatortz 15:51 15.12.2023

Re: Zavisi od 17.

necu da placam on lajn, jer se par puta desila neka greska-da ne objasnjavam- i necu vise da se akam...u ovoj zemlji, skoro sve sto je elektronski radi losije nego na peske...barem je takvo moje inskustvo.


Kod mene druga priča!
Ne pamtim kad sam na neki šalter otišao!
Sve plaćam online, još su me razmazili sa ovim QR-ovima, očitaš iz bančine aplikacije, ne unosiš ništa, nema greške...
Milina!

Da, ni mi nismo dobili ni jedan račun za struju.
Smešni su!
milisav68 milisav68 16:11 15.12.2023

Re: Zavisi od 17.

maksa83
Ne vole ga SNS botovi i evo sad vidim ni Milisav.

E, izvini što ne piškam u gaće na takve mudrosti.

Inače, ne smeta mi on (nije jedini, ima još tih par "genijalaca" ), nego količina sledbenika koji ga smatra za nekakvog gurua, pa im malo da ga repostuju (što ne vidim jer sam ga mutirao), nego naprave skrinšot pa objave.


predatortz predatortz 16:19 15.12.2023

Re: Zavisi od 17.

milisav68
maksa83
Ne vole ga SNS botovi i evo sad vidim ni Milisav.

E, izvini što ne piškam u gaće na takve mudrosti.

Inače, ne smeta mi on (nije jedini, ima još tih par "genijalaca" ), nego količina sledbenika koji ga smatra za nekakvog gurua, pa im malo da ga repostuju (što ne vidim jer sam ga mutirao), nego naprave skrinšot pa objave.




Najefikasniji način borbe je ne biti na tim mrežama.
Jedino sam na FB, što je dokaz da sam teški đuturum, ali sam tamo zbog nekih dragih mi ljudi.
Tamo nema, ili bar ovi moji to nisu, tih Mesija. Ni ovih, ni onih.
Zapravo, ovo mesto je moj jedini porok.
Zašto, jebem li ga ako i to znam!


milisav68 milisav68 16:23 15.12.2023

Re: Zavisi od 17.

zilikaka
A inače, ne bacam koske, nemam ja ništa od toga.
Jedino me iznenadjuje šta sve Srbin neće izmisliti.

Nisam rekao da si ti ta koja baca koske, nego da si eho nekoga ko to radi.

Dan pre nego što si objavila blog se na tviteru vrteo skrinšot njegovog računa sa istim komentarom.

Mislim, baš je genijalno primetio da nema računa na portalu EPS-a, za koji zna da postoji daj bože 10% ljudi u Srbiji ) od kojih verujem pola ne glasa.

I da, baš se Srbin prvi setio da pravi slične marifetluke pre izbora.
Jedino tako možemo da poredimo bar taj deo, al pošto potrošnja energije ne prati linearno temperaturu, ja se ne bih usudila da tvrdim koliki će računi biti.

Pa ne prati ako se ne greješ na struju.
milisav68 milisav68 16:30 15.12.2023

Re: Zavisi od 17.

predatortz
Najefikasniji način borbe je ne biti na tim mrežama.

Ma ima zanimljivih ljudi koji interesntno (razne teme) pišu, i jesu duhoviti čak i kad je politika u pitanju.A ima i nekih brzih i tačnih informacija.

Tviter je zgodan da baciš pogled dok nešto čekaš, ne traži udubljivanje, odnosno možeš da prekineš kad hoćeš, a da ne gubiš nekakvu nit, kao recimo kad čitaš ovde komentare, pa da vidiš od kog vagona i ko je kome šta rekao, naročito kada se ne citira ime sagovornika.
maksa83 maksa83 16:46 15.12.2023

Re: Zavisi od 17.

I da, baš se Srbin prvi setio da pravi slične marifetluke pre izbora.

Najbolji prijatelji ovog režima su oni koji ti na potpuna ludila objašnjavaju "pa šta, svi tako" a ono niđe veze.

MOLIM TE nađi mi još neku zemlju gde je stranka na vlasti koja kontroliše tržište energije zaustavila naplatu pred izbore da joj se rejting ne bi sroljao. Ne postoji tako nešto, čak ni u zemljama gde se izbori održavaju čisto protiv uroka pošto je ishod unapred poznat.
tessa1 tessa1 16:53 15.12.2023

Re: Zavisi od 17.

Najefikasniji način borbe je ne biti na tim mrežama.


Nemam ja ništa, samo ovde, ako ne računamo Viber sa ljudima iz rl koji čine moj život (vratila sam se sa WhatsApp na Viber, kažem ovoj jednoj prijateljici, tačno je ovde tračerskija atmosfera:)

Volim ideju Tvitera, već sam priznala, sve što želiš vidjeti iz svijeta u par sekundi odvija se pred očima i stvaraš širu sliku, savršeno,

Ali srpski Tviter je kao ispit zrelosti, želiš li provjeriti s kim imaš posla samo ga stavi na srpski Tviter i uglavnom je rezultat 99% da će ti se čovjek ogaditi, malo ko uspjeva držati glavu iznad te propasti ili potonuća u ljudske slabosti..
milisav68 milisav68 21:25 15.12.2023

Re: Zavisi od 17.

maksa83
Najbolji prijatelji ovog režima su oni koji ti na potpuna ludila objašnjavaju "pa šta, svi tako" a ono niđe veze.

Nisam to napisao, poenta je u čuvenoj floskuli to samo u Srbiji ima.

Jeste, samo u Srbiji je struja socijalna kategorija, i samo u Srbiji je to kao nasleđe ostalo od bivše nam države koja se toliko hvali.Samo u Srbiji nisu otvoreni dosijei tajne policije, pa se tako za vlast i dalje bore dve frakcije jedne partije.I mogu ja sad tu nabrajam primere svega šta se dešavalo onda, od sudstva, zdravstva, prosvete, građevinskih dozvola, privatne svojine, sindikata i polutki....i da sad to gledamo samo ogoljenije i bezobraznije, jer nema ko da im se suprostavi, pošto se ne razlikuje suštine od forme.

A forma je upravo ovo oko čega ste se dohvatili jer - U MOM MESTU, RAČUNI ZA STRUJU STIŽU OKO 20. U MESECU, pa tako u mom mestu niko neće da primetu tu teoriju o stopiranju računa pred izbore koji su 17. u mesecu.

Tako da, izvinite što vam kvarim zabavu.
zilikaka zilikaka 21:36 15.12.2023

Re: Zavisi od 17.

U MOM MESTU, RAČUNI ZA STRUJU STIŽU OKO 20. U MESECU, pa tako u mom mestu niko neće da primetu tu teoriju o stopiranju računa pred izbore koji su 17. u mesecu.

U toj matematici i borbi za svaki poen, vi ste neutralan elemenat po ovom pitanju ali ima onih kojima to može da bude okidač, pa ne iskažu o"ekivanu lojalnost.
Rekoh već da skidam kapu za širinu sagledavanja problema.
maksa83 maksa83 22:25 15.12.2023

Re: Zavisi od 17.

A forma je upravo ovo oko čega ste se dohvatili jer - U MOM MESTU, RAČUNI ZA STRUJU STIŽU OKO 20. U MESECU, pa tako u mom mestu niko neće da primetu tu teoriju o stopiranju računa pred izbore koji su 17. u mesecu.

Ja bih recimo pre poverovao da računi ne stižu pošto Pošta još nije otpušila svoje od štrajka pretrpane kjuove i skladišta KADA bi računi za struju bili dostupni elektronski jer, je l' da, nagomilani paketi zbog kojih isporuka sve pošte kasni svakako ne utiču na EPS obradu podataka, ovako ipak mislim da kartel sada kada mu je popularnost u merljivom padu ništa ne prepušta slučaju, pa ni to.
bene_geserit bene_geserit 00:29 16.12.2023

Re: Zavisi od 17.

MOLIM TE nađi mi još neku zemlju gde je stranka na vlasti koja kontroliše tržište energije zaustavila naplatu pred izbore da joj se rejting ne bi sroljao.

Amateri.
Ovde kod nas, evo Jerome Powell (chair of the Federal Reserve, tj. onaj baja koji određuje kamatnu stopu) je upravo najavio da će da obaraju kamatnu stopu bar 3 puta sledeće godine, na šta su stokovi vrlo lepo đipili, fala mu.
Jbga, izborna godina, gde da 401K izgledaju loše (što niža kamatna stopa to jeftiniji kapital to stokovi idu na gore), nećemo valjda Bidenu da pravimo probleme za reizbor (ako preživi do tad).
To se tako radi a ne neki računi za struju ...
Hansel Hansel 12:51 16.12.2023

Re: Zavisi od 17.

zilikaka
Da, ovih dana sam saznala da imamo vrlo nezgodan sistem u vezi tih prijavljivanja. Možda je čak na blogu o tome bilo priče.
Konkretno, moraš da podneseš zahtev i platiš taksu da bi proverio ko je prijavljen na nakretnini čiji si vlasnik, a ako ustanoviš da imaš podstanare, nema načina da ih skineš sa prijave valjda bez njihove saglasnosti.
Recimo, kod svake kupovine stana ovo može da bude problem jer ostavlja prostor za razne zloupotrebe.
Prijava boravišta nema veze sa kupoprodajom, ni sa katastrom, ni računima, i stvarno možeš da naslediš gomilu "podstanara" kojih nisi ni svestan.

Добро, за тренутак ћу заборавити где живимо, па да кажем, ако је заиста немогуће да власник одјави подстанара, нарочито оног који није пријављен с његовом сагласношћу (а то је ваљда обавезно), може да га пријави јер фактички не живи ту а није то пријавио "надлежном органу", а морало би да буде могуће тражити информацију на основу чега се тај-и-тај пријавио, па обарати пријаву и на тај начин.
angie01 angie01 13:11 16.12.2023

Re: Zavisi od 17.

Добро, за тренутак ћу заборавити где живимо, па да кажем, ако је заиста немогуће да власник одјави подстанара, нарочито оног који није пријављен с његовом сагласношћу (а то је ваљда обавезно), може да га пријави јер фактички не живи ту а није то пријавио "надлежном органу", а морало би да буде могуће тражити информацију на основу чега се тај-и-тај пријавио, па обарати пријаву и на тај начин.




slazem se,..al brate, sve finkcionise nenormalno,...kakvi su to zakoni koji stite neregularnost institucija, koje gradjani placaju- pazi molim te "institucija",..sta hoci da kazem, ti kao gradjanin, za najmanji neki propust, automatski dobijes izvrsitelje za vrat, a kada se prema tebi zgresi nesto s druge strane, ti moras da to isterujes privatnom tuzbom,...gde procesi traju nenormalno dugo i gde je neizvestan kraj, bez obzira na realno stanje,...sta rade oni, koji nemaju para da placaju advokate, sporove i sudjenje?....i kojima ta neka greska zaustavlja zivot sam?
Hansel Hansel 13:28 16.12.2023

Re: Zavisi od 17.

Тако је, баш. И није само то случај са овим разним административно-бирократским мољцима, него и са здравством. Ко је сасвим обичан грађанин, нема везу, нема пара да потплати или да плати приватника... и ако уз то нема неку луду срећу у несрећи која га је снашла... и ако не зна довољно о медицини и нема снаге да буде упоран или бар некога око себе таквог... може слободно да планира "бању иловачу". Сведочио сам баш тешким причама, или слушао о њима, а у некима био и учесник. Има изузетака, има позитивних примера, свака част лекарима и особљу у тим случајевима, али изгледа да има много више оних других (говорим о целој Србији, не само о Београду, овде још здравство некако и функционише).
zilikaka zilikaka 13:51 16.12.2023

Re: Zavisi od 17.

Hansel
zilikaka
Da, ovih dana sam saznala da imamo vrlo nezgodan sistem u vezi tih prijavljivanja. Možda je čak na blogu o tome bilo priče.
Konkretno, moraš da podneseš zahtev i platiš taksu da bi proverio ko je prijavljen na nakretnini čiji si vlasnik, a ako ustanoviš da imaš podstanare, nema načina da ih skineš sa prijave valjda bez njihove saglasnosti.
Recimo, kod svake kupovine stana ovo može da bude problem jer ostavlja prostor za razne zloupotrebe.
Prijava boravišta nema veze sa kupoprodajom, ni sa katastrom, ni računima, i stvarno možeš da naslediš gomilu "podstanara" kojih nisi ni svestan.

Добро, за тренутак ћу заборавити где живимо, па да кажем, ако је заиста немогуће да власник одјави подстанара, нарочито оног који није пријављен с његовом сагласношћу (а то је ваљда обавезно), може да га пријави јер фактички не живи ту а није то пријавио "надлежном органу", а морало би да буде могуће тражити информацију на основу чега се тај-и-тај пријавио, па обарати пријаву и на тај начин.

Da, ali kod kupoprodaje stvarno može da bude nezgodno.
Možda je prethodni vlasnik prijavio pola šire familije, sasvim legalno.
Novi vlasnik uradi sve po protokolu al ispada da em mora da podnese zahtev i plati da bi saznao ko je možda prijavljen kod njega, što ima logike, jer MUP ne vodi evidenciju o kupoprodajama, al bi svakako trebalo da bude besplatno, da samo izvuku listing.
E, ako zatekne nekog, mora da prijavi da taj nije tamo al ne može da ga formalno skine sa prijave.
Od negde ranije mislim da sam načula da se to i dalje vodi kao adresa tih nelegalnih, ali prvi put kad bude produžavao neki lični dokument će se pojaviti poruka službeniku da je adresa sporna.
Kako su godine u pitanju, taj neko može cirkus da napravi novom vlasniku stana, da mu život presedne

Hansel Hansel 13:54 16.12.2023

Re: Zavisi od 17.

Нисам размишљао о тој варијанти, само о оној да су некоме без његовог знања прикачили станаре, како се прича сада, пред изборе.
milisav68 milisav68 15:02 16.12.2023

Re: Zavisi od 17.

zilikaka
U toj matematici i borbi za svaki poen, vi ste neutralan elemenat po ovom pitanju ali ima onih kojima to može da bude okidač, pa ne iskažu o"ekivanu lojalnost.

Ma znam, to je ista ona matematika kada je ludi Radule (lista Dosta je bilo) "pobedio" na Tviteru, a u realnosti jedva prešo cenzus od 3%.

I da, nije samo moje mesto u pitanju, već i Velika Plana, Rača, Topola, Smederevo....za koje sigurno znam da kasne računi baš za struju, i dolaze oko 20. u mesecu.

A to je opet posledica rasula vladavine ovih, gde je rasulo u funkcionisanju tih preduzeća.

To je delimično i zbog ovoga što pominje Maksa, štrajk poštara, ali je generalno haos naročito po selima, gde opet žive stariji ljudi, koji čekaju - papir.A i ne troše mnogo struje, jer se greju na drva, ugalj i gas (mlađi koji imaju parno grejanje).

Ono što vi ne znate je da je prošle godine asfaltirana skoro cela opština Palanka sa sve selima, a ove godine Velika Plana, pa je tako prošo nov asfalt u ulici moje tazbine, a pre toga pre jedno 60 godina...

Tašta dobila 20.000 preko penzije (a unuci dali 10.000), i sad će nju da brine što kasni račun za struju...

Inače, za nju i ljude poput nje je Pink zakon, šta jave tamo - to je, pa makar bila kiša u pitanju.

A to je ono iz Radovana 3. - Jebo vas TV Dnevnik nek se nosi u pizdu materinu...

A od tad prošlo 40 godina...

Ali dobro, svako ima svoje koordinate, pa da ne kvarimo.
vcucko vcucko 21:03 17.12.2023

Re: Zavisi od 17.

angie01
NE znam da li mogu ali objava nije zbog toga što je meni lično sad jako bitno koliko je račun nego što je izgleda ovo nedostavljanje računa vezano sa 17, što je u mom koordinatnom sistemu ozbiljan prelaz na sledeći nivo.


pa ako si u pravu, onda nemaju iznos tvog racuna, ili ga imaju i ne mogu da ga promene 17....a rekoh ti, nama nije stigao ni jedan racun, za telefone dobijamo sms, sto smo dobili, al nije stigla koverta,...nije stigao ni jedan racun, ni oni sto su fiksni, to ti kazem.

Meni nije došla struja, ali Infostan, Telekom (fiksni) i Supernova su juče uredno bili u sandučetu. Otkad, ne znam, ne pamtim kad smo poslednji put gledali.
Mobilne nikad i ne plaćamo po štampanom računu, dobiješ poruku odeš u poslovnicu i platiš. To za ženu i kćer, ja imam Biznet broj sa posla i to mi je dovoljno, za ovo ostalo (bus, parking, šta god) imam neki prepaid broj na A1 i to uplaćujem unapred po potrebi.
solo solo 23:32 14.12.2023

Računi ne smeju da stanu!


Plati meni kad ti se baš oće. Meni stigo.

A ja ću da ti pustim jednu pesmicu.



p.s.

Kako je dobro kad ti je poštar SNS.

Stigli svi računi.
zilikaka zilikaka 23:50 14.12.2023

Re: Računi ne smeju da stanu!

Meni stigo.

Ima li poskupljenja?
Najozbiljnije pitam
solo solo 23:58 14.12.2023

Re: Računi ne smeju da stanu!

Ima li poskupljenja?
Najozbiljnije pitam


Pravo da ti kažem nemam pojma.

Svakako su oni uvek u pravu i moraš da platiš.

Bolje onda opušteno.

Nivo govana i nije bitan dok te ne uguši.

A onda tek nije bitan



Ne mogu da tupim puno.

Sve smo već ispričali.

Nije ni depresija,nije ni melanholija...sve stane u jednu rečenicu. Kratku.

Mi smo potrošena raja.


p.s. Struja? Hu kerz.

kraj velikog skupa „ProGlasa“



Jeftino potrošena raja.
zilikaka zilikaka 00:08 15.12.2023

Re: Računi ne smeju da stanu!

Pravo da ti kažem nemam pojma.

Verujem.
Ipak, ako nekom ko ima primanja 20 hiljada stigne 1000 dinara veći račun, to može da bude ozbiljan poremećaj koji će prevagnuti da se 17. ne ponaša na očekivan način.
Onda zamrzneš informaciju i držiš stvar pod kontrolom.
Ne lepim se baš na teorije zavere al ovo liči.
Priznajem da i dalje umeju da me iznenade.
solo solo 00:12 15.12.2023

Re: Računi ne smeju da stanu!

Ipak, ako nekom ko ima primanja 20 hiljada stigne 1000 dinara veći račun, to može da bude ozbiljan poremećaj


Šta misliš o nekom ko je sebi dozvolio i pristao da ima 20000 primanja?

Ali iskreno.
zilikaka zilikaka 00:27 15.12.2023

Re: Računi ne smeju da stanu!

Šta misliš o nekom ko je sebi dozvolio i pristao da ima 20000 primanja?

Ali iskreno.

Da nije umeo bolje, ali i kao takkav apsolutno zaslužuje da ne bude gladan i hladan.
A takvih ima mnogo.
solo solo 00:33 15.12.2023

Re: Računi ne smeju da stanu!

Da nije umeo bolje, ali i kao takkav apsolutno zaslužuje da ne bude gladan i hladan.
A takvih ima mnogo.


To beše uspešno rešavao socijalizam/komunizam?

Sad će blogodesnica da te startuje.
solo solo 00:25 15.12.2023

crtica iz realnosti

Da ti ispričam kratku pričicu iz života od pre par meseci. Istinitu.

Dolazi ciga kod doktora u dom zdravlja treba mu uput za skener. Doktor mu traži termine da mu da uput i termina nigde.
Kaže ciga mrtav ladan nema veze uradiću privatno žuri mu se.

Čime se baviš pita ga doktor znajući kolko košta privatni skener.
Reciklažom kaže ciga. Skupljam kartonske kutije i otpad.

Eto toliko o empatiji i 20000rsd primanja.



Mnogo se lažemo draga, onako genetski nam se zavuklo u DNK.

zilikaka zilikaka 00:39 15.12.2023

Re: crtica iz realnosti

Mislim da je medijana penzija oko 260 evra. Znači, polovina prima toliko i manje. Mnogi više ne mogu da uzmu dodatni posao, stari su.
To ti je znnači oko 800 hiljada takvih ljudi. Znači, više nego svaki deseti.
Takvoma je povećanje nekog troška za 1000 dinara značajno.
A i oni veselo zaokružuju na listama. Slabo apstiniraju
solo solo 00:59 15.12.2023

Re: crtica iz realnosti

A i oni veselo zaokružuju na listama.


Opet će.

No sikiriki.
gedza.73 gedza.73 17:15 15.12.2023

Re: crtica iz realnosti

zilikaka
To ti je znnači oko 800 hiljada takvih ljudi. Znači, više nego svaki deseti.
Takvoma je povećanje nekog troška za 1000 dinara značajno.
A i oni veselo zaokružuju na listama. Slabo apstiniraju

Dobar deo tih ljudi su devedesetih bili u nekim ajde četrdesetim godinama, punoj snazi i pameti. I imali su 'Slobove' penzionere kao sliku ispred i iznad sebe.

Tako da em im je penzija velika em im je taj trošak mali.

Hansel Hansel 12:57 16.12.2023

Re: crtica iz realnosti

Mislim da je medijana penzija oko 260 evra.

Како се беше зове вредност или интервал вредности на којој је највећа фреквенција? Оно на апсциси Гаусове криве... у ствари, ако је "правилна" Гаусова крива, онда је то исто што и медијана, али убеђен сам да постоји и ово што питам? Зна ли неко?

EDIT: Нашао сам – мод(ус).
Черевићан Черевићан 00:37 15.12.2023

маамом ‘лектрике

ју....da se nije nešto desilo računu

товар пара пристиг'о пензијом
коректно је и да се........одлива,
све на дугме па је ред платити
јок да се из шлајпика...прелива
alselone alselone 09:31 15.12.2023

Ovo je naslov članka iz BBC-a

od pre par dana, taman pred izbore.



Ako vratim film, za svake izbore su bili uz njega. Frihend je imao odlično pamćenje i saobrao u jednom komentaru šta je to sve bilo ali ne mogu da ga nađem. Mogu samo da kažem da je sve počelo pred one tamo nesretne izbore kada su pijuni EU Vučića i Dačića zvadi De Golom i onim drugim, kako se zove, plus je EU čestitala Tomi pobedu tokom poslepodneva na dan izbora.

Ako bi se neko setio kako su mu sve pomagali, bio bih veoma zahvalan, pošto imam jednog što je zajunio i neće da pogleda činjenicama u oči.
solo solo 15:11 15.12.2023

Re: Buljaka,buljaka.....

Ako bi se neko setio kako su mu sve pomagali, bio bih veoma zahvalan, pošto imam jednog što je zajunio i neće da pogleda činjenicama u oči.




p.s.

genesis



Cuo sam da vi blogeri volite da kacite dobru muziku.

Uzivajte.


mlatisa mlatisa 23:15 15.12.2023

Re: Ovo je naslov članka iz BBC-a

Ako bi se neko setio kako su mu sve pomagali, bio bih veoma zahvalan, pošto imam jednog što je zajunio i neće da pogleda činjenicama u oči.


Ja samo da pomenem poslednje hapšenje u Češkoj dojavljivača bombi. Doduše, pitanje je kada se to desilo, ali liči na zapadni projekat osnaživanja posustalog vazala.

I moram da priznam da me čudi da se beli listići čude razvoju događaja. I pitam se da li su i dalje beli?
shmoo shmoo 23:35 15.12.2023

Re: Buljaka,buljaka.....

solo

genesis



Када гуштеру исечеш реп, том гуштеру израсте нови реп.

Када Демократској странци исечеш реп, из тог репа израсте нови гуштер.

То је по дефиницији противприродни блуд.


Molitva svetom Nestoru, koji je ubio alu,
a iz nje postali miševi, gušteri, zmije i druga gamad

Ubio si, sveti Nestore, alu,
hvala ti!
Al da smo posle odahnuli — nismo!
Razmileli se iz njene strvi miševi,
daždevnjaci, zmije, i ostala gamad,
ne znaš kad ćeš zmiju pod jastukom zateći,
kad miša kašikom izvući iz tanjira,
kad će te daždevnjak iz hleba ujesti;
možeš lopatom gamad po zemlji da skupljaš,
iz vode izviru, padaju sa zvezda;
što nam je nekad sa jednog mesta smrdelo,
sveti Nestore, posle tvog junaštva
preti i smrdi sa hiljadu mesta!

Pokupi, sveti Nestore, ove zmije,
guštere, miševe, slepiće, daždevnjake,
škorpione, i drugu gamad, u vreću,
odnesi vreću na vrh brda,
istresi je, zasuči visoko rukave,
pa od njih opet onu alu umesi,
veliku ko što je bila, i još veću!
S daždevnjakom u ustima, sa zmijom oko ruku i nogu,
sa slepićem na očima, sa škorpionom u nozdrvi,
dok mi u žabi nestaju ovca i pas,
gvozdenzubu i stoglavatu, molim te,
sveti Nestore,
vrati nam onu alu,
spasi nas!


Ljubomir Simović
(1935)


promoter promoter 04:21 16.12.2023

Re: Buljaka,buljaka.....

shmoo
solo

genesis



Када гуштеру исечеш реп, том гуштеру израсте нови реп.

Када Демократској странци исечеш реп, из тог репа израсте нови гуштер.

То је по дефиницији противприродни блуд.


Molitva svetom Nestoru, koji je ubio alu,
a iz nje postali miševi, gušteri, zmije i druga gamad

Ubio si, sveti Nestore, alu,
hvala ti!
Al da smo posle odahnuli — nismo!
Razmileli se iz njene strvi miševi,
daždevnjaci, zmije, i ostala gamad,
ne znaš kad ćeš zmiju pod jastukom zateći,
kad miša kašikom izvući iz tanjira,
kad će te daždevnjak iz hleba ujesti;
možeš lopatom gamad po zemlji da skupljaš,
iz vode izviru, padaju sa zvezda;
što nam je nekad sa jednog mesta smrdelo,
sveti Nestore, posle tvog junaštva
preti i smrdi sa hiljadu mesta!

Pokupi, sveti Nestore, ove zmije,
guštere, miševe, slepiće, daždevnjake,
škorpione, i drugu gamad, u vreću,
odnesi vreću na vrh brda,
istresi je, zasuči visoko rukave,
pa od njih opet onu alu umesi,
veliku ko što je bila, i još veću!
S daždevnjakom u ustima, sa zmijom oko ruku i nogu,
sa slepićem na očima, sa škorpionom u nozdrvi,
dok mi u žabi nestaju ovca i pas,
gvozdenzubu i stoglavatu, molim te,
sveti Nestore,
vrati nam onu alu,
spasi nas!


Ljubomir Simović
(1935)



Eh!
Hansel Hansel 13:01 16.12.2023

Re: Ovo je naslov članka iz BBC-a

alselone
od pre par dana, taman pred izbore.

Ako vratim film, za svake izbore su bili uz njega. Frihend je imao odlično pamćenje i saobrao u jednom komentaru šta je to sve bilo ali ne mogu da ga nađem. Mogu samo da kažem da je sve počelo pred one tamo nesretne izbore kada su pijuni EU Vučića i Dačića zvadi De Golom i onim drugim, kako se zove, plus je EU čestitala Tomi pobedu tokom poslepodneva na dan izbora.

Ako bi se neko setio kako su mu sve pomagali, bio bih veoma zahvalan, pošto imam jednog što je zajunio i neće da pogleda činjenicama u oči.

Руку на срце, чланак баш и није афирмативан, а и не знам на кога би текст Би-Би-Си-ја на енглеском овде могао да много утиче, осим ако га не пренесе бар неки од делова пропагандне машинерије.
Hansel Hansel 13:03 16.12.2023

Re: Ovo je naslov članka iz BBC-a

mlatisa
I moram da priznam da me čudi da se beli listići čude razvoju događaja. I pitam se da li su i dalje beli?

Јесте, јесте, зашто домаћица сада мудро ћути, а сви се сећамо њене кечиге и печата , шта има да каже сада, и ја сам одавно 'тео да је питам?
alselone alselone 13:23 16.12.2023

Re: Ovo je naslov članka iz BBC-a

Руку на срце, чланак баш и није афирмативан,

A nije baš nešto ni kritičan, koliko je AV zaslužio i koliko "putera na glavi" on ima. Onako je osrednji, kao da se radi o nekom normalno predsedniku normalne države.
Hansel Hansel 13:46 16.12.2023

Re: Ovo je naslov članka iz BBC-a

Није много критичан, слажем се.

Кад ми нисмо овде успели да се изборимо за колико-толико нормалне медије, џаба нам и да БиБиСи и ко год други, извештава коректно.
alselone alselone 15:49 16.12.2023

Re: Ovo je naslov članka iz BBC-a

Кад ми нисмо овде успели да се изборимо за колико-толико нормалне медије

Jesmo i onda ih je Vučić što pokupovao, što pozatvarao, što zaplašio a naši partneri iz EU to gledaju i žmirkaju ko svrake na jugovinu.
zilikaka zilikaka 16:51 16.12.2023

Re: Ovo je naslov članka iz BBC-a

Јесте, јесте, зашто домаћица сада мудро ћути, а сви се сећамо њене кечиге и печата , шта има да каже сада, и ја сам одавно 'тео да је питам?

Sećaš li se ti kod koga se ta kečiga pojavila? I za koga je ta bivša blogokoleginica, (a sada ambasadorka u Hrvatskoj) agitovala, i to u formi proglasa, bez namere da se uključuje u diskusiju?
Jedino što je dozvolila komentare pa smo iskoristili priliku da se zabavimo.
Posle sam jednom pogledaka, sve je pedantno očistila tako da nema traga toj zabavi.


Hansel Hansel 18:51 16.12.2023

Re: Ovo je naslov članka iz BBC-a

alselone
Кад ми нисмо овде успели да се изборимо за колико-толико нормалне медије

Jesmo i onda ih je Vučić što pokupovao, što pozatvarao, što zaplašio a naši partneri iz EU to gledaju i žmirkaju ko svrake na jugovinu.

Нисмо, веруј ми. Мислим, и не треба да верујеш мом закључку у погледу онога чему сам помало сведочио "изнутра", само се сети како је споља било. Изгледало је пристојније и не као очигледна пропаганда, али није суштински било много другачије. Сети се за почетак шта је било с Пинком после 5. октобра, како је затворена приватна телевизија са солидним програмом (али која је почела да фаворизује свог власника, са свим његовим манама), како су локални медији уместо да се трансформишу у какве-такве локалне јавне сервисе заправо дивље приватизовани (као и мање-више све друго) и учињени зависнима од милостиње партија на власти у њиховим срединама итд. итд. Слично са РТС-ом, само што он није приватизован. Људи који га данас воде били су "са друге стране", а неки и на истим позицијама као и сада.

Могу да подсећам још конкретније, моја теза (коју могу да доказујем ако треба) је да су постпетооктобарске власти, углавном функционисале у односу на претходнике по систему "где ја стадох, ти продужи" у свему лошем, наравно.

P.S. Од летос не налазим времена и воље да напишем један блог с битним доказом о привидима на медијској сцени, али ем не стижем, ем немам воље. А када сам пре неколико дана сазнао да и неки људи које сам сматрао информисаним то не знају, опет сам се суздржао од објављивања да не би испало да пред изборе за неког или за нешто агитујем, пошто памтим да људи схвате ствари како их они виде а не како су дате. Тако да ћу сачекати да прођу избору, некоме ће можда то бити ново.
Hansel Hansel 18:57 16.12.2023

Re: Ovo je naslov članka iz BBC-a

zilikaka
Sećaš li se ti kod koga se ta kečiga pojavila? I za koga je ta bivša blogokoleginica, (a sada ambasadorka u Hrvatskoj) agitovala, i to u formi proglasa, bez namere da se uključuje u diskusiju?
Jedino što je dozvolila komentare pa smo iskoristili priliku da se zabavimo.
Posle sam jednom pogledaka, sve je pedantno očistila tako da nema traga toj zabavi.

То сам пропустио, али се одлично сећам да си ме ти подсећала на неком од блогова да нисам ставио печат. Не знам ко је први почео, знам ко је наставио!

А сада нећу да се шалим, стварно мислим да су они реално били лоши у много чему, да нам се то смучило с разлогом и да је основно питање међу свима њима само коме се и колико слива. Све друго је у суштини само ствар козметике и појединачних афинитета.
alselone alselone 19:49 16.12.2023

Re: Ovo je naslov članka iz BBC-a

Могу да подсећам још конкретније, моја теза (коју могу да доказујем ако треба) је да су постпетооктобарске власти, углавном функционисале у односу на претходнике по систему "где ја стадох, ти продужи" у свему лошем, наравно.


Vučića ne cenim ni po segmentima vlasti ili ličnosti osim jednog - ogolio je koliko su naši "lideri DOS-a" zapravo loši ljudi - puštao ih sve da mu ljube čizme i mole za neko zrno vlasti, onda ih je puštao da čekaju i sramote se i na kraju im to nije ni dao. Đilas nekada kao gradonačelnih, pa nesretni Čeda, pa Tadić sa ovom komedija fazom sa Ludim Radulom, i tako dalje.
alselone alselone 19:50 16.12.2023

Re: Ovo je naslov članka iz BBC-a

Нисмо, веруј ми.

Ja verujem da su mediji bili manipulisani ali to ne menja činjenicu da naši partneri iz EU gledaju blagotelećim pogledom dok Vučić masakrira medijsku scenu motornom testerom. Sada već piša po njenom grobu, masakriranje je odavno završio. A gledali su i pustili su ga.

Doduše moram priznati da ne znam sve detalje, može biti da su izražavali zabrinutost dok se to dešavalo.
angie01 angie01 20:02 16.12.2023

Re: Ovo je naslov članka iz BBC-a

Doduše moram priznati da ne znam sve detalje, može biti da su izražavali zabrinutost dok se to dešavalo.

ceo komentar je za 5,...oni su njega odabrali da im odradi sta njima treba, a za uzvrat su ga pustili da ovde radi sta hoce, bas ih briga.


ogolio je koliko su naši "lideri DOS-a" zapravo loši ljudi


ogolili bi se oni u bilo kojoj kombinaciji- do njih je-vidi pod dacic,...pobroj samo koliko je dsovaca preslo rampu cim je bilo jasno, da je gotova igranka s njihove strane-trivanka, vesic, mali, savetnik,...ne zaboravimo comicku, njeno posrnuce je bilo epohalno,...hebiga to su ljudi koji rade za sebe, nemoralna bagra lezilebovica, njima je politika privatni biznis....nafatirali se, svako uzeo sta mu je trebalo, obezbedili decu, unuke, obel ih usi- a sve smo mi platili.
alselone alselone 20:13 16.12.2023

Re: Ovo je naslov članka iz BBC-a

ogolili bi se oni u bilo kojoj kombinaciji- do njih je-vidi pod dacic,...pobroj samo koliko je dsovaca preslo rampu cim je bilo jasno, da je gotova igranka s njihove strane-trivanka, vesic, mali, savetnik,...ne zaboravimo comicku, njeno posrnuce je bilo epohalno,...hebiga to su ljudi koji rade za sebe, nemoralna bagra lezilebovica, njima je politika privatni biznis....nafatirali se, svako uzeo sta mu je trebalo, obezbedili decu, unuke, obel ih usi- a sve smo mi platili.


Sve je to tačno nažalost. Za mnoge sam mogao posumnjati, a možda i biti siguran da bi tako postupili dok za Tadića ne bih nikad rekao. Delovao je ipak drugačije. I sada mu Vučić preko nekih pacovski kanala namiče potpise za listu sa ludim Radulom kako bi oto koji glas pravoj opoziciji. Neverovatno.

Na kraju kada se osvrnemo na DOS-ovce, Koštunica ispao najveći dingospo.
angie01 angie01 20:27 16.12.2023

Re: Ovo je naslov članka iz BBC-a

za listu sa ludim Radulom kako bi oto koji glas pravoj opoziciji. Neverovatno.


meni to deluje bezvredno-ko racuna na njih, bota ne sme da se popne ni na jednu binu, jer ga odmah izzvizde,...radolovi neki likovi, kada su delili letke poziva na podrsku, zales se, kako niko nece da im potpise,...tako da ne kapiram uopste, kako nisu svesni svog nestatusa.


Koštunica ispao najveći dingospo.


ma ispao maj es, on je odradio sta je nameravao i povukao se, kada su njegovi nejbrojniji glasaci- citaj, oni koji su glasali za njega protiv zlobe, znaci ne dssovci- popizdeli, kada su vieli, kakvu zmiju u nedrima odgajili....on je samo shvatio da nema vise,...za razliku od bote.
predatortz predatortz 20:27 16.12.2023

Re: Ovo je naslov članka iz BBC-a

alselone
ogolili bi se oni u bilo kojoj kombinaciji- do njih je-vidi pod dacic,...pobroj samo koliko je dsovaca preslo rampu cim je bilo jasno, da je gotova igranka s njihove strane-trivanka, vesic, mali, savetnik,...ne zaboravimo comicku, njeno posrnuce je bilo epohalno,...hebiga to su ljudi koji rade za sebe, nemoralna bagra lezilebovica, njima je politika privatni biznis....nafatirali se, svako uzeo sta mu je trebalo, obezbedili decu, unuke, obel ih usi- a sve smo mi platili.


Sve je to tačno nažalost. Za mnoge sam mogao posumnjati, a možda i biti siguran da bi tako postupili dok za Tadića ne bih nikad rekao. Delovao je ipak drugačije. I sada mu Vučić preko nekih pacovski kanala namiče potpise za listu sa ludim Radulom kako bi oto koji glas pravoj opoziciji. Neverovatno.

Na kraju kada se osvrnemo na DOS-ovce, Koštunica ispao najveći dingospo.



Jebo ga ti, bar ti si pametan čovek...
Ti misliš da naši političari imaju visok stepen autonomije u odlučivanju?
Sve su to kučkice koje polažu račune nekim ambasadorima i rade ono što im se kaže.
Vučić je Zapadu još potreban!
Gde da nađu nekoga ko će:

a) ovako efikasno izdavati i potpisivati sve što se od njega traži
b) vršiti ovakvu lobotomizaciju naroda i pretvaranje istog u prosjake, poslušnike, šupljoglavce i sve ono što je potrebno da čivek bude da bi bio po volji moćnicima


predatortz predatortz 20:29 16.12.2023

Re: Ovo je naslov članka iz BBC-a

Na kraju kada se osvrnemo na DOS-ovce, Koštunica ispao najveći dingospo.


Srbija nije bila zrela za Koštunicu.
Koštunica je bio državnik na duge staze, Đinđić šibicar koji je prekombinovao.
alselone alselone 20:37 16.12.2023

Re: Ovo je naslov članka iz BBC-a

on je samo shvatio da nema vise

Ja bih rekao ovo malo drugačije - kada je završen mandat, gospodski se povukao iz politike i niti pametuje sa TV-a, niti jede govna sa bine, niti izražava zabrinutost, niti išta. Živi normalnim mirnim životom i može da ode na pijacu bez obezbeđenja i da se prošeta ulicom bilo kog grada. To mnogi od njih ne mogu.
angie01 angie01 20:44 16.12.2023

Re: Ovo je naslov članka iz BBC-a

Koštunica je bio državnik na duge staze, Đinđić šibicar koji je prekombinovao.


koja si ti budala.

ti za Zorana Djindjica kazes da je sibicar, dok za lika koji se navodno kandidovao protiv zlobe, pa bio posle zloba veci od originala, kazes da je drzavnik,..ma idi bre...zloba unistio Srbiju, da se do danas oporavila nije, a bogami i jos neke republika bivse nam zemlje, BiH svakako, kostunije nastavio njegov put, praveci se na prvim izborima, da je protiv toga, Djindjic, kada je pokusao da se resi otpada, biva ubijen.

Djindjic je uzalud dao zivot, ovaj narod ga nije zasluzio, a ti si skolski primer da sam upravu.
predatortz predatortz 20:46 16.12.2023

Re: Ovo je naslov članka iz BBC-a

angie01
Koštunica je bio državnik na duge staze, Đinđić šibicar koji je prekombinovao.


koja si ti budala.

ti za Zorana Djindjica kazes da je sibicar, dok za lika koji se navodno kandidovao protiv zlobe, pa bio posle zloba veci od originala, kazes da je drzavnik,..ma idi bre...zloba unistio Srbiju, da se do danas oporavila nije, a bogami i jos neke republika bivse nam zemlje, BiH svakako, kostunije nastavio njegov put, praveci se na prvim izborima, da je protiv toga, Djindjic, kada je pokusao da se resi otpada, biva ubijen.

Djindjic je uzalud dao zivot, ovaj narod ga nije zasluzio, a ti si skolski primer da sam upravu.


Nemaš ti pojma, ali voliš da objašnjavaš.
To je obično tako.
angie01 angie01 20:50 16.12.2023

Re: Ovo je naslov članka iz BBC-a

kada je završen mandat, gospodski se povukao iz politike i niti pametuje sa TV-a, niti jede govna sa bine, niti izražava zabrinutost, niti išta.


pa da li si ti svestan, kakvo sranje je ostavio za sobom- to mu je bilo najlakse, da nestane.
Živi normalnim mirnim životom i može da ode na pijacu bez obezbeđenja i da se prošeta ulicom bilo kog grada. To mnogi od njih ne mogu.


jer ovaj narod ima kratko pamcenje a i prilicno nenormalne reakcije...isto tako je ziveo i milan milutinovic, debela imela koja je bila po funkciji odgovorna za mnoga sranja, a pre svega za pridrzavanje dupeta zlobi.
angie01 angie01 20:56 16.12.2023

Re: Ovo je naslov članka iz BBC-a

Nemaš ti pojma, ali voliš da objašnjavaš.

al zato ti imas, tvoje razmisljanje, vrednosni sistem i stavovi su ono sranje sto je shebalo ovu zemlju i dovela do ovoga sada,...ti si lik, koji moze onom vasom morzu da gleda kroz prste, jer radi na istoj destruktivnoj frkvenciji kao i ti, a za jednog Zorana Djindjica da izjavis da je sibicar,...dok se svakomalo zahvaljujes ratnim zlocincima,...koliko je to posrnuce, evo ne mogu da procenim....nema dna.

kakav si ti to Srbin?...i iz kakve rupe si izasao sa takvim retrogradnim primitivnim stavovima!...nisu Srbi toliko losi, kako ti zelis da ih predstavis svojim primerom.

ovde fali apashe ili krkar, da ti kazu onim svojm nacinom, koji nije moj, al je adekvatniji od ovoga, koliko ja mogu da dohvatim.
predatortz predatortz 21:00 16.12.2023

Re: Ovo je naslov članka iz BBC-a

angie01
Nemaš ti pojma, ali voliš da objašnjavaš.

al zato ti imas, tvoje razmisljanje, vrednosni sistem i stavovi su ono sranje sto je shebalo ovu zemlju i dovela do ovoga sada,...ti si lik, koji moze onom vasom morzu da gleda kroz prste, jer radi na istoj destruktivnoj frkvenciji kao i ti, a za jednog Zorana Djindjica da izjavis da je sibicar,...dok se svakomalo zahvaljujes ratnim zlocincima,...koliko je to posrnuce, evo ne mogu da procenim....nema dna.

kakav si ti to Srbin?...i iz kakve rupe si izasao sa takvim retrogradnim primitivnim stavovima!...nisu Srbi toliko losi, kako ti zelis da ih predstavis svojim primerom.

ovde fali apashe ili krkar, da ti kazu onim svojm nacinom, koji nije moj, al je adekvatniji od ovoga, koliko ja mogu da dohvatim.



Ja ovaj komentar nisam čitao i neću.
Volja za razgovor sa tobom mi rapidno opada, počinje to opasno da me smara.

Pošto vidim da je meni upućen, evo ti fer predlog - smanji malo smaranje. Bar mene, ostali neka ti kažu ili te trpe, od volje im.
angie01 angie01 21:03 16.12.2023

Re: Ovo je naslov članka iz BBC-a

Ja ovaj komentar nisam čitao i neću.


ma procitao si,...
Pošto vidim da je meni upućen, evo ti fer predlog - smanji malo smaranje. Bar mene, ostali neka ti kažu ili te trpe, od volje im.


pa ti smanji zagadjenje, jer na isto, necu da cutim kao drugi,...cutali, cutali i evo.

a posle se treskas, kada ti se kaze, da to tvoje sranje ne pripada ovoj sredini,...covece, ne pripada, cao.
promoter promoter 21:11 16.12.2023

Re: Ovo je naslov članka iz BBC-a

predatortz
angie01
Koštunica je bio državnik na duge staze, Đinđić šibicar koji je prekombinovao.


koja si ti budala.

ti za Zorana Djindjica kazes da je sibicar, dok za lika koji se navodno kandidovao protiv zlobe, pa bio posle zloba veci od originala, kazes da je drzavnik,..ma idi bre...zloba unistio Srbiju, da se do danas oporavila nije, a bogami i jos neke republika bivse nam zemlje, BiH svakako, kostunije nastavio njegov put, praveci se na prvim izborima, da je protiv toga, Djindjic, kada je pokusao da se resi otpada, biva ubijen.

Djindjic je uzalud dao zivot, ovaj narod ga nije zasluzio, a ti si skolski primer da sam upravu.


Nemaš ti pojma, ali voliš da objašnjavaš.
To je obično tako.

Ne mogu komunjare da mu oproste gospodstvo ni anti-komunističku prošlost.
Vidiš kako se upljuju od histerije samo na pomen gospodina Koštunice.
Zapene.
angie01 angie01 21:19 16.12.2023

Re: Ovo je naslov članka iz BBC-a

Ne mogu komunjare


pa vidim ti komunjara si najveci fan kostunija, za cije vladavine su se desila razne neverovatno strasne stvari u nasoj zemlji.
promoter promoter 21:29 16.12.2023

Re: Ovo je naslov članka iz BBC-a

angie01
Ne mogu komunjare


pa vidim ti komunjara si najveci fan kostunija, za cije vladavine su se desila razne neverovatno strasne stvari u nasoj zemlji.

Jeste, jeste.
Da imaš malo bolje pamćenje (baš me čudi) onda bi se setila ko je obavljao lukrativne poslove u tom periodu.
A ko se Koštunici sprdao sa njegovim moralom, institucijama i mazanjem Ustava na hleb.
Doduše, nisi jedina koja se sećaš na taj način.
Tako da se ne sekiraš previše.
Jebo moral i tuču dva vrapca u prašini.
Bitno je da se asfaltira i noću.
Stoga, entšuldigung zi, bite!
Ih habe niht mer cajt fu(sa umlautom)r dih!
Ist das kla?
angie01 angie01 21:44 16.12.2023

Re: Ovo je naslov članka iz BBC-a

Ist das kla?


ist das klar,..sta, ti si bio neki gastos, al sa losim znanjem jezika.

zilikaka zilikaka 22:18 16.12.2023

Re: Ovo je naslov članka iz BBC-a

Ja sam odavno izgubila iluziju da se bilo ko bavi politikom da bi meni bilo bolje. Doduše, nisam je baš nikad ni imala.
E, iz tog ugla gledano, lakše ocenjuješ neke stvari. Zapravo ih gledam kao advokate koje sam angažovala da mi nešto urade.
Ne zanima me kakvi su oni inače, šta o čemu zaista misle, nego da li i kako vrše poso.
Sa tog aspekta, Đinđić je imao sjajan potencijal.
Za Koštunicu ne znam šta da mislim. Nije neko koga bih angažovala za bilo šta da mi završi, mislim da bi se na prvom koraku upetljao u ono čuveno pravničko "zašto ne može".
Da se razumemo, uopšte ne sumnjam u njegovo ogromno znanje, čak možda ni u načelnu dobronamernost i poštenje, diskutujem upotrebljivost. Dozvolio je da se oko njega nalepi najgori šljam koji je celu priču brzo povukao na bankinu. Ne znam da li je bio toga svestan, ali nekako se meni duboko urezala scena njega, mislim ispred Skupštine nekom prilikom, gde Ceca Nacionale počinje da mekeće* sa bine, a on okružen saradnicima cupka, samo što ne podvriskuje.
Gospodin.

*njena specifična tehnika pevanja
angie01 angie01 22:34 16.12.2023

Re: Ovo je naslov članka iz BBC-a

čak možda ni u načelnu dobronamernost i poštenje, diskutujem upotrebljivost.

pa ne znam sta bih rekla, lik je dokazana zmija u nedrima, kada je izabran- jer ga je Djindjic kandidovao, svestan da populacija nije zrela za dramticnije promene, on je okrenuo curak, on je pustio i karice i majcicu sa nosacem gajbica iz zemlje sa sve parama, on je radetamarkovica drzao na duznosti, dok nije uklonio razne neprijatne dokaze, za njegova vakta je ubijen major Gavrilovic ispred svoje zgrade, posto je izasao iz njegove kancelarije, on je odrzao onaj sramni moleban za patike, palila se americka ambasada, dok je policija iz hamera pozdravljala nasilnike, pravdao blokadu jso i slicne stvari,...on se legalisticki pravio lud na razne neprimerenisti, recju, bio zloba na kvadrat....da ne spominjem Djindjica, koji mu je smeato,

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana