Politika| Životinjski svet

Mene je danas sramota!

Srđan Mitrović RSS / 28.05.2008. u 14:01

Predstavnici Srpske radikalne stranke, koalicija DSS-NS i SPS-PUPS-JS potpisali su u Beogradu koalicioni sporazum o formiranju gradske vlasti. Mesto nije moglo da bude bolje: u kafani pored zoološkog vrta (Vrta dobre nade).

Sada će Vučić od Beograda da napravi Rajski vrt sa 4 mosta i bežičnim internetom. Za tu priliku može slobodno da preuzme i kućni red od Vrta dobre nade:

 

446395377483d53816122a857371391_extreme.jpgБеоградски зоолошки врт има вредне, осетљиве, али и опасне дивље животиње. Зато Вас молимо да приликом посета Врту поштујете одређена правила, која су установљена ради заштите животињских експоната, али и Ваше личне безбедности.

Посета Зоолошком врту је дозвољена само током радног времена.

-Током боравка у Врту сваки посетилац мора да поседује важећу улазницу и да је покаже у случају контроле.

-Немојте напуштати стазе и површине намењене кретању посетилаца, не нагињите се и не прелазите преко ограда око кавеза и водених површина, не додирујте кавезе и не пружајте руке према животињама.

-Деца млађа од 10 година морају имати пратњу одрасле особе.

-Посетиоцима није дозвољено да улазе у Врт моторним возилима, бициклом, ролерима, скејтбордом, тротинетом и сл.

-Животиње није дозвољено уводити и уносити у Врт.

-У Врту је забрањено пуштати гласну музику и употребљавати уређаје који производе буку.

-Молимо Вас да ни на који начин не узнемиравате животиње. Имајте у виду да и оне имају право на одмор и сан.

-Водите рачуна о биљкама. Немојте газити траву, ломити грање, чупати лишће, нити брати цвеће.

-Помозите нам да Врт одржавамо чистим. Све отпатке бацајте само у канте које су за то намењене. Не додирујте и не прљајте стакла.

-Строго је забрањено хранити животиње, јер оне имају прописани јеловник и режим исхране. Свако одступање од тога може бити веома штетно, па чак и погубно по њих.

shame2.jpg-Уколико притом не узнемиравате животиње, можете их фотографисати и снимати, али само за приватне потребе. У сваком другом случају дужни сте да затражите дозволу од Управе зоолошког врта.

-Молимо Вас да се придржавате налога и савета особља Врта.

Управа и особље Врта не сносе одговорност за нежељене ситуације и несрећне случајеве до којих доведе непоштовање нашег кућног реда.

Молимо Вас за разумевање и напомињемо да ће сваки намерни прекршај ових прописа имати за последицу удаљавање из Врта, забрану даљег приступа Врту, а у тежим случајевима и покретање кривичног поступка, уз захтев за надокнаду проузроковане штете.

Ако имате повода за жалбу, критику или било какав предлог молимо Вас да нам пишете.


1029844206483d4f84b15e5591112752.jpgKako je za B92 rekao funkcioner te stranke Milan Krkobabić, PUPS je doneo ovu odluku nakon što su koalicioni partneri prihvatili njihova tri osnovna zahteva: besplatan gradski prevoz za starije od 65 godina, dodeljivanje jednokratne pomoći najugroženijim starim licima i pomoć licima smeštenim u gerontološke ustanove.

 

 

 

E moji penzioneri, prodali ste se zbog besplatne vožnje gradskim saobraćajem. Sada možete besplatno da se vozite do ambasada i čekate redove umesto vaših unuka.

redovi.jpg

Beograd ima dve reke, ali ni obe nas neće oprati.

 

 

 

 








 
 
 
Vojvoda dr Šešelj odobrio Vučićev plan za Beograd...(hvala Ivana23)
 


Komentari (304)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

duck duck 15:34 28.05.2008

Re: ?

@mariopan
malo si kontradiktoran :),
navodis sve primere gde jedno u porodici nije radilo. Zasto ne kazes da 7000 din ima penzioner koji nema pun radni staz?
Kazes da je minimalna penzija 11000-13000 a znas dobro i da je minimalna plata 14000 din. Mogli bi tako s primerima da se frljamo do ujutro ali to nije poenta. Poenta je da penzioneri ne zive sada mnogo losije u odnosu na ljude koji rade a vecina zivi mnogo bolje nego penzioneri iz '90, sto opet ne znaci da ne treba da zive jos bolje!
A po meni glasanje penzionera i nije neki problem, mene mnogo vise brinu napujdani klinci koji se loze na "Kosovo je Srbija".
Bili Piton Bili Piton 15:34 28.05.2008

Re: ?

Maksa
I mama i tata su mi u penziji (doduše tek nekoliko godina). Ni teško omamljeni ne bi glasali za Krkobabića.


Totalno potpisujem. Jedino sto su moji u penziji malo duze vec.
mariopan mariopan 16:16 28.05.2008

Re: ?

duck
@mariopan
malo si kontradiktoran :),
navodis sve primere gde jedno u porodici nije radilo. Zasto ne kazes da 7000 din ima penzioner koji nema pun radni staz?
Kazes da je minimalna penzija 11000-13000 a znas dobro i da je minimalna plata 14000 din. Mogli bi tako s primerima da se frljamo do ujutro ali to nije poenta. Poenta je da penzioneri ne zive sada mnogo losije u odnosu na ljude koji rade a vecina zivi mnogo bolje nego penzioneri iz '90, sto opet ne znaci da ne treba da zive jos bolje!
A po meni glasanje penzionera i nije neki problem, mene mnogo vise brinu napujdani klinci koji se loze na "Kosovo je Srbija".

A zasto nema pun staz? Ko je njegovo preduzece opljackao pa proglasio stecaj pa prodao za dz? Svejedno, oni sada moraju od toga da zive i nisu jedini....kako ce oni...ili da ih pustimo da crknu? Tkvih, otpustenih radnika koji su polse dosli na penzionerske jasle ima tako mnogo, to je TRANZICIJA proizvela na veliko...a i oni treba da prezive. A moj muz je radio 40 godina 2 meseca i 2 dana i ima 16 000 dinara MESECNO, da li znas koliko je ljudi kojima zene nisu radile pa sada dvoje recimo moraju da zive od toga? Ja jesam radila i ne stavljam nas kao primer ali to nije merilo kada ti neko kaze da je tolika i tolika penzija, nego koliko njih od te penzije zivi.
Brooklyn Brooklyn 16:25 28.05.2008

Re: ?

mariopan, nigde na svetu se ne zivi od drzavne penzije. u americi je ona 5-6 puta manja od medianske plate. zivi se od ustedjevine, a drzavna penzija je tu da oni sto nisu stedeli ne umru od gladi, a ne da pristojno zive. ima svega par (posebnih) zemalja (kao sto je norveska ili island) koji imaju dobro kapitalizovan penzioni fond. tako da ne mogu ni da ti kazem da se zahvalis milosevicu za male penzije. jednostavno penzije ne mogu da budu ko plate bez obzira ko ke bio i ko ce biti na vlasti.

jedino drugo je moguce da "plate i penzije budu male, ali da svima budu male". bojim se da je to plan ovih junaka sto grabe sada.
mariopan mariopan 16:50 28.05.2008

Re: ?

Brooklyn
mariopan, nigde na svetu se ne zivi od drzavne penzije. u americi je ona 5-6 puta manja od medianske plate. zivi se od ustedjevine, a drzavna penzija je tu da oni sto nisu stedeli ne umru od gladi, a ne da pristojno zive. ima svega par (posebnih) zemalja (kao sto je norveska ili island) koji imaju dobro kapitalizovan penzioni fond. tako da ne mogu ni da ti kazem da se zahvalis milosevicu za male penzije. jednostavno penzije ne mogu da budu ko plate bez obzira ko ke bio i ko ce biti na vlasti.

jedino drugo je moguce da "plate i penzije budu male, ali da svima budu male". bojim se da je to plan ovih junaka sto grabe sada.

Znam, sve to znam ali nisu svi penzioneri glasali za PUPS niti su oni krivi za blo sta...meni je samo to zasmetalo, niko da kaze da je gomila mladih ljudi glasala za Radikale ili DSS nego bas po toj bedi od penzionera, to cak nije ni neka stranka, da je sve normalno ovde u Srbiji oni ne bi imali nikakvu snagu, ne bi oni lomili nista a ne odlucivali o necemu vec bi postojali samo kao glas u skupstini da neko malo brine i o njima.

A kod nas se desava da "velike" stranke nisu dovoljno velike kao sto su zelele pa sad moraju da gutaju socijaliste ili penzionere iako im je muka i zeznuce ih prvom prilikom jer one samo i zele vlast, znaci zasto bi penzioneri bili krivi sto te velike stranke gube glasace jer su nesposobne, lazljive, pune poltrona koji bi samo da se ogrebu, i narod to vidi i nece da glasa za njih....a LDP je bio tako pun sebe da bi sad mogao malo da se olaksa, to je bila njihova greska...ne penzionerska. kako god okrenem meni su krivlji mladi a ne ti stari...ali dobro da ne raspredam....taj Krkobabic se uvalio debelo, njega ni bagerom ne bi mogli skloniti...ima tu na jaslama jos sena i sve tako moj do mojega.
Fergal Sarki Fergal Sarki 18:26 28.05.2008

Re: ?

Brooklyn
mariopan, nigde na svetu se ne zivi od drzavne penzije. u americi je ona 5-6 puta manja od medianske plate. zivi se od ustedjevine, a drzavna penzija je tu da oni sto nisu stedeli ne umru od gladi, a ne da pristojno zive. ima svega par (posebnih) zemalja (kao sto je norveska ili island) koji imaju dobro kapitalizovan penzioni fond. tako da ne mogu ni da ti kazem da se zahvalis milosevicu za male penzije. jednostavno penzije ne mogu da budu ko plate bez obzira ko ke bio i ko ce biti na vlasti.

jedino drugo je moguce da "plate i penzije budu male, ali da svima budu male". bojim se da je to plan ovih junaka sto grabe sada.


Ima jos jedna mogucnost.
Ta mogucnost se sastoji u tome da penzionera bude jako malo i da onda njihove penzije budu fenomenalne.
Veliki broj zemalja zapravo ide ka ovom surovom resenju problema povecavajuci broj zaposlenih u odnosu na broj penzionera mahom produzavajuci broh potrebnih godina radnog staza do penzije.
Mozda bi Krka Kozmetika to zeleo ?
Ali koliko Vas zna ko je uopste deda Krka Kozmetika ?
Dolybell Dolybell 19:22 28.05.2008

Re: ?

Maksa
Zakljucujem da vi nemate tate i mame, deke ili bake ili biste vise voleli da ih nemate? Radi vlasti?I mama i tata su mi u penziji (doduše tek nekoliko godina). Ni teško omamljeni ne bi glasali za Krkobabića.


Da li neko može da mi objasni - onako sa sve crtanjem -
zašto postoji stranka penzionera ?
Koja je njihova svrha ?
Oni mogu da budu samo neko udruženje penzionera- kako mogu
da budu stranka ljudi koji su svoj radni vek završili ???
Logično je predpostaviti da se bore za vlast - kako kad
su u penziji ? Meni to nema logike ni pod razno.
Mislim, po kom zakonu mogu uopšte da se radno
odsluženi ljudi mogu organizovati kao stranka i čak
registrovati ? To je van pameti !
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 19:24 28.05.2008

Re: ?

zašto postoji stranka penzionera ?

to sam se i ja pitao.

angie angie 19:45 28.05.2008

Re: ?

zašto postoji stranka penzionera ?


da bi zlobin duh imao kome da se obrati.
mariopan mariopan 20:56 28.05.2008

Re: ?

Srđan Mitrović
zašto postoji stranka penzionera ?

to sam se i ja pitao.


Da bi neko uzeo pare, da prevari stare ljude kako ce im povecati penzije, ha ha ha ...pa od cega? I sad kada obni glasaju neko to debelo naplati...eto zasto postoji. Nema drugu svrhu, bar ja nisam videla do sada.

Ali ako su penzioneri krivi za sve sada sto ce biti, maltene oborili drzavu, zakopali nas....pa onda i treba da je zakopaju, ni za sta nije ni bila, ako su je oni mogli oboriti onda je vec bila sklona padu...a dok neko ne padne, nema pojma kako je lepo hodati uspravno...pa pustite je nak padne.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 20:59 28.05.2008

Re: ?

Ali ako su penzioneri krivi za sve sada sto ce biti

nisu svi penzioneri. moji roditelji, iako sa malim penzijama uvek glasaju za promene i evropu. a uvek im se obije o glavu. i bez obzira na sve, oni su i dalje optimisti.
zato se i stidim, jer imam osećaj kao da sam ih ja lično izneverio.
bar će imati besplatan prevoz. i bežični internet.
die hard die hard 21:24 28.05.2008

Re: ?

A po meni glasanje penzionera i nije neki problem, mene mnogo vise brinu napujdani klinci koji se loze na "Kosovo je Srbija".

Potpisujem,a tih je klinaca sve vise a penzionera sve manje.Tako da tesko da ce ti penzioneri u bliskoj buducnosti odlucivati o sudbini Srbije.
Brooklyn Brooklyn 21:32 28.05.2008

Re: ?

tih je klinaca sve vise a penzionera sve manje

na protiv, penzionera je sve vise, a klinaca sve manje. pojavu zovu jos i bela kuga.
mariopan mariopan 23:33 28.05.2008

Re: ?

Srđan Mitrović
Ali ako su penzioneri krivi za sve sada sto ce biti

nisu svi penzioneri. moji roditelji, iako sa malim penzijama uvek glasaju za promene i evropu. a uvek im se obije o glavu. i bez obzira na sve, oni su i dalje optimisti.
zato se i stidim, jer imam osećaj kao da sam ih ja lično izneverio.
bar će imati besplatan prevoz. i bežični internet.

E pa ja isto tako, i zato me je pogodila ona recenica gde sve nas trpate u isti kos...ja jesam penzionerka sa najmanjom penzijom ali sam glasala za Srbiju u Evropi i sada u Vojvodini isto tako, i ne svidja mi se da nas sve zajedno optuzuju za sve sto sada nastupa, lepo sam dobila kompleks ne smem ni da kazem da sam penzionerka. lepo je da se neko stidi kako smo sve iznevereni mada ne verujem da je to do vas bas toliko bilo, sve su to veliki igraci zamesili.
Dolybell Dolybell 07:28 29.05.2008

Re: ?

E pa ja isto tako, i zato me je pogodila ona recenica gde sve nas trpate u isti kos...ja jesam penzionerka sa najmanjom penzijom ali sam glasala za Srbiju


Svi penzioneri su praktično u istom košu - hrane se sa istih jasala -
a što ih ima različitih boja to je druga stvar.
Penzioneri imaju stranku i to je to.
Tako se zovu i zato se svi penzioneri i trpaju u njihov koš.
Mogli su se nazvati npr. Stranka perspektivnih penzionera ili kako
drugačije, ali nisu i sad ste svi formalno pod njihovom kapom -
hteli to ili ne.
Tražite da promene ime ili šta drugo - pa da se onda jasno imogu izdvojiti oni koji ne žele
da se pod njihovim imenom podrazumevaju.
vukosava vukosava 01:56 31.05.2008

sve to znam ali nisu svi penzioneri glasal

Nisi u pravu za penzionere,nisu svi glasali zaPUPS,moji roditelji su 82g i 73g i glasali su za LDP,a osim toga svu blizu i siru familiju su animirali.da podrze Cedu.,a nekad su bili za Milosevica???
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 14:43 28.05.2008

samo nam fali još Brega i Severina

i onda GAS, GAS!


Bili Piton Bili Piton 15:39 28.05.2008

Re: samo nam fali još Brega i Severina

Srđan Mitrović
i onda GAS, GAS!



Kakav fejk.

Bregina verzija u subotu je bila neuporedivo bolja, na stranu sto je autenticna.
Vračarac Vračarac 17:05 28.05.2008

Re: samo nam fali još Brega i Severina

samo nam fali još Brega i Severina

Bez Brege mogu ali bez Severine, najbolje hrvatske glumice!!
Mmmm
bindu bindu 18:27 28.05.2008

Re: FANTASTIC BUDDHAVERSE

Srđan Mitrović
bindu

super je strip, al jel može to malo manje. uguši učitavanje strane. a ne briše mi se.


kako hoces...odluci sam....mozes ga stavis u nastavcima ako hoces....na svojim proslim ili buducim blogovima......
ili ga stavi kao poseban blog.....ja sam rekla sta sam imala...tu je moj posao zavrsen....sad je na tebi da odlucis sta ces.
bindu bindu 18:32 28.05.2008

Re: FANTASTIC BUDDHAVERSE

al jel može to malo manje


e i da nerazumem kako to mislis manje, pa to ti je otprike cela prica o budizmu koji ljudi izucavaju godnama u tomovima knjiga.cela prica je tu...a trebalo bi da bude i smesno.
bindu bindu 18:49 28.05.2008

Re: FANTASTIC BUDDHAVERSE

uguši učitavanje strane.



a osim toga kad bolje razmislim... jeste da se stranica malo teze otvara mozda, ali secas se tvoj predjasnji cartoon blog je bio pun svega pa se niko nije bunio...mozda nesto u sadrzaju...bas mi je zao.
na kraju ja sam ovo ipak stavila zbog tebe pa ako moras da ga izbrises ti to uradi...meni nece smetati..
inace ja to neznam da uradim.
e asad stvarno cao i pozdrav.b.
sonja k. sonja k. 18:51 28.05.2008

Re: FANTASTIC BUDDHAVERSE

bindu se iznervirala ; )
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 18:52 28.05.2008

Re: FANTASTIC BUDDHAVERSE

na kraju ja sam ovo ipak stavila zbog tebe

hvala
NEĆU DA BRIŠEM, meni se sviđa.
a ionako je vučić obećao bežični internet, pa ćeonda svi moći bez problema da otvore stranicu.
ako bude stranice
bindu bindu 19:11 28.05.2008

Re: FANTASTIC BUDDHAVERSE

sonja k.
bindu se iznervirala ; )


a sto to mislis??? a ne... tesko ces me iznerviras zbog ovoga ili bilo cega .....sve je ok dok ne pocnem da se smejem...znas ono.... ahahaha ....to onda vec postaje opasno.
mmisa_99 mmisa_99 14:47 28.05.2008

...sramota?

Beogradjane je trebalo da bude sramota mnogo ranije pa bi tada mozda nesto preduzeli. Oni koje je sramota danas, su dobrano zakasnili sa svojim stidom a jos daleko vise kasne sa onim sto je trebalo uraditi. Niko ne moze pobeci od sopstvenog odraza u ogledalu a beogradski odraz danas cini vlast koju su Beogradjani sami izabrali. Prema tome nemojte se stideti. Vi ste takvi kakvi ste a izabrali ste vlast koja je takva kakva je ali ipak VASA. Ako vas je ipak stid, onda je to stid od sebe samih
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 14:51 28.05.2008

Re: ...sramota?

Niko ne moze pobeci od sopstvenog odraza u ogledalu a beogradski odraz danas cini vlast koju su Beogradjani sami izabrali.

mrzim generalizacije. nisu SVI beogradjani glasali za ovu vlast.
krunoslava krunoslava 16:01 28.05.2008

Re: ...sramota?

Srđan Mitrović
Niko ne moze pobeci od sopstvenog odraza u ogledalu a beogradski odraz danas cini vlast koju su Beogradjani sami izabrali.mrzim generalizacije. nisu SVI beogradjani glasali za ovu vlast.


. . . n a r a v n o da nisu SVI ! ja sam vec dve godine u penziji, clan LDP-a (Novi Beograd)

i glasac, svakako ! i bas tu sam upoznala prilican broj penzionera koji su veliki entuzijasti i

aktivisti a ne u gerontoloskom centru niti u kalemegdanskom parku.... I STA SAD ?
Fergal Sarki Fergal Sarki 18:35 28.05.2008

Re: ...sramota?

mmisa_99
Beogradjane je trebalo da bude sramota mnogo ranije pa bi tada mozda nesto preduzeli. Oni koje je sramota danas, su dobrano zakasnili sa svojim stidom a jos daleko vise kasne sa onim sto je trebalo uraditi. Niko ne moze pobeci od sopstvenog odraza u ogledalu a beogradski odraz danas cini vlast koju su Beogradjani sami izabrali. Prema tome nemojte se stideti. Vi ste takvi kakvi ste a izabrali ste vlast koja je takva kakva je ali ipak VASA. Ako vas je ipak stid, onda je to stid od sebe samih


Da, samo sto isti takvi rezultati glasanja pre samo nekoliko meseci ili par godina vodili su konstituisanju potpuno suprotne vlasti.
Mislim da tu nkog ne treba da bude sramota zato sto je Srbija zemlja u kojoj se drzavni udari desavaju jednom mesecno.
Ne mozete Vi ocekivati da svi gradjani budu politicki analiticari i da tumace sta ce Kostunica ili Tadic uraditi sa njihovim glasom.
Opet kazem, pre samo nekoliko meseci isti odnos glasova vodio bi totalno desetoj vladi. I onda nikog kao nebi bilo sramota.
U sustini mene bi bilo sramota da sam Tadic. Imao bih osecaj da mi raste vuna po telu kao kakvoj ovci.
Veliki broj ljudi, ali stvarno veliki broj ljudi je zapamtio raspored snaga i iskazano opredeljenje partijskih lidera 5 oktobra i ne sede svakodnevno 24 sata ispred TV-a i nisu svesni da je Kostunica u stvari lord Sit a ne senator Palpatin !
mariopan mariopan 21:04 28.05.2008

Re: ...sramota?

krunoslava
Srđan Mitrović
Niko ne moze pobeci od sopstvenog odraza u ogledalu a beogradski odraz danas cini vlast koju su Beogradjani sami izabrali.mrzim generalizacije. nisu SVI beogradjani glasali za ovu vlast.


. . . n a r a v n o da nisu SVI ! ja sam vec dve godine u penziji, clan LDP-a (Novi Beograd)

i glasac, svakako ! i bas tu sam upoznala prilican broj penzionera koji su veliki entuzijasti i

aktivisti a ne u gerontoloskom centru niti u kalemegdanskom parku.... I STA SAD ?

Pa i ja kazem da nisu SVI penzioneri glasali za PUPS niti mogu onako generalno da nas sve optuze.....vidim zurka se zahuktala, sve mi krivi...pa hajde malo da branim, a vi ste zivi dokaz da nas napadaju bez potrebe.Ja glasala za DS. I sta sad?
Dolybell Dolybell 07:30 29.05.2008

Re: ...sramota?

n a r a v n o da nisu SVI ! ja sam vec dve godine u penziji, clan LDP-a (Novi Beograd)

i glasac, svakako ! i bas tu sam upoznala prilican broj penzionera koji su veliki entuzijasti i

aktivisti a ne u gerontoloskom centru niti u kalemegdanskom parku.... I STA SAD ?


Tražite da stranka promeni ime i odredi se koje to penzionere ona predstavlja ?
Jelena Milić Jelena Milić 14:49 28.05.2008

selila se ne selila

preselila sam se u gospodara vucica
cecas cecas 14:51 28.05.2008

Re: selila se ne selila

Jelena Milić
preselila sam se u gospodara vucica


Na vreme :))) Sto jes'-jes'....
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 14:52 28.05.2008

Re: selila se ne selila

preselila sam se u gospodara vucica

u poslednjem trenutku. bar ti naziv ulice neće menjati :--)
sada ćemo dobiti bulevar gospodara nikolića
Jelena Milić Jelena Milić 14:55 28.05.2008

Re: selila se ne selila

ama ljudi hello vama iz djuka dobrnjca gde stigoh iz tadeusa koscuska .....nego mi danas ceo beograd gospodara vucica
nesha nesha 15:07 28.05.2008

Re: selila se ne selila

nije - od danas je to
edi-va edi-va 16:05 28.05.2008

Re: Seobe

die hard die hard 21:40 28.05.2008

Re: selila se ne selila

preselila sam se u gospodara vucica


Je l samo telom ili i dusom?:)))
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 14:56 28.05.2008

timofejev

Funkcioner SRS-a Aleksandar Vučić izjavio je da je siguran da će nova vlast u Beogradu "naći najbolje rešenje za Studio B".

Posle potpisivanja sporazuma SRS, DSS-NS i stranaka oko SPS-a o formiranju vlasti u Beogradu, Vučić je rekao da na čelo Studija B neće doći član SRS-a i glavni i odgovorni urednik lista "Velika Srbija" Elena Božić-Talijan. Vučić je rekao i da ne zna kada je neka vlast dolazila, a da su na funkcijama ostajali oni koje je postavila prethodna vlast.
Jelena Milić Jelena Milić 15:00 28.05.2008

Re: timofejev

mene drma mikrolokalpatriotizam

sta ce biti sa arenom i adom moje dve oaze?
Maksa Maksa 16:00 28.05.2008

Re: timofejev

sta ce biti sa arenom i adom moje dve oaze?


Arena će na 999 godina biti iznajmljena Centralnoj Otadžbinskoj Upravi za tržišnih 30 EUR godišnje, a Ada se daje Nemanji Kusturici da od nje napravi Četno Selo II With Vengeance. Pa da vi'š baćo od koje se drvo prave točkOvi za rolEri.
WoO WoO 14:59 28.05.2008

Saucesce Beogradjani...

jbg, zajebali ste stvar i sada vas ocekuju posledice.



Evo jedne od tih posledica
Spiridon Spiridon 15:06 28.05.2008

Re: Saucesce Beogradjani...

WoO
jbg, zajebali ste stvar i sada vas ocekuju posledice.Evo jedne od tih posledica


a tebi ce da bude mnogo bolje kada smradikali i dss-ovci udju i u republicki parlament ...
WoO WoO 15:09 28.05.2008

Re: Saucesce Beogradjani...

Isti racku, zajebali smo svi al` vi Beogradjani dupli zajeb.
Nego, posto se svih ovih godina cela Srbija trpala u Bg, vreme je da Beogradjani pocnu da beze u unutrasnjost, kao recimo Novi Sad, Kragujevac...Tamo je demokratska vlast, pa bi valjalo da se i od tih mesta naprave nekakvi centri Srbije
Fergal Sarki Fergal Sarki 18:41 28.05.2008

Re: Saucesce Beogradjani...

WoO
Isti racku, zajebali smo svi al` vi Beogradjani dupli zajeb.
Nego, posto se svih ovih godina cela Srbija trpala u Bg, vreme je da Beogradjani pocnu da beze u unutrasnjost, kao recimo Novi Sad, Kragujevac...Tamo je demokratska vlast, pa bi valjalo da se i od tih mesta naprave nekakvi centri Srbije


Jeste, bas cu ceo zivot da bezim dok me budale budu sustizale svojim glasanjem.
Mozda su cigani cergari tako nastali ?
Zeks Zeks 15:06 28.05.2008

Glupo,sramno,uvredljivo!

Nemam tekst za ovaj tekst.
Crnji je od najcrnje vesti.
Da li se Srdjane Mitrovicu,ti nekad zapitas:
Da li si covek ili si zivotinja!
A ja od sada,u ime ljudskih,zivotinjskih i penzionerskih prava glasam samo za PUPS!
Pa nek' me strpaju u kavez.
Bolje su zivotinje od mnogih ljudi.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 15:08 28.05.2008

Re: Glupo,sramno,uvredljivo!

Da li Srdjane Mitrovicu,ti nekad zapitas:
Da li si covek ili si zivotinja!

često se to pitam, i mora da sam životinja čim sam u stanju ovoliko da istrpim. normalan čovek bi davno poludeo
angie angie 15:16 28.05.2008

Re: Glupo,sramno,uvredljivo!

Bolje su zivotinje od mnogih ljudi.



"Međutim, preduslov bilo koje priče za nas je da prestane progon porodice Milošević i da se oslobodi Dragoljub Milanović", kazao je Mrkonjić.

pa ni jedna zivotinja ne bi mogla posle svega, ovako neshto da izjavi i da je to josh onaj faktor od koga zavisi.
Spiridon Spiridon 15:32 28.05.2008

iskreno

mi dve stvari nisu jasne.

Posle katastrofalnih rezultata izbora mnogi su ovde na blogu (posle kacenja slika otvorenog sampanjca, evropske zastavi i sl. budalastina) iskoristili trenutak da se nayebu majke LDP-u. U celoj toj frci i euforiji, neki ljudi su iskoristili trenutak za obracun sa totalno nevaznom i nedovoljno afirmisanom strankom u povoju. Najgore od svega je da su bas oko te stranke okupljeni najpametniji i najvredniji ljudi koji su igrom slucaja ostali u ovoj nesrecnoj zemlji ali to je sada totalno nevazno.

Bilo je mnogo komentara upucenih Beogradjanima "jbg, zajebali ste stvar i sada vas ocekuju posledice". Imam utisak da je nekim facama drago sto je ovo zadesilo Beograd. Ako samo za trenutak izuzmemo cinjenicu da je pola tih "Beogradjana" koji su glasali za SRS doslo upravi iz provincije i to da je gradska vlast u Beogradu nesto vise od lokalne vlasti tj. da ce posledice biti mnogo sire onda je paradoks totalni.

da su iskoristili svoju energiju na nesto pametnije umesto na na pljuvanje Cede i Biljane, mozda bi sada situacija bila drugacija.

Pa im sada ja porucujem. Ako vam nije valjala Biljana evo vam ga Vucic pa ispljujte malo i njega. Barem onako iz kurtoazije.

O cemu se tu radi??? U koga su uperene cevi? U Cediste? Pa pukaj be bratko vec jednom.
Palilula Palilula 15:36 28.05.2008

Re: iskreno

Spiridone,
preporuka ko vrata!
man ray loves me man ray loves me 15:47 28.05.2008

Re: iskreno

mesas babe i zabe.
ja sam kritikovala ldp i cedu kao njihov glasac, jer nisu uradili vise da se moj glas cuje i da zaista o necemu odlucuje. zasto je uopste dacic u ovoj poziciji? i dalje tvrdim da ceda svojom gluposcu marginalizuje samog sebe i sve nas koji za njega glasamo.
jedan mandat u vojvodini? come on.
angie angie 15:48 28.05.2008

Re: iskreno

O cemu se tu radi???


pa nije sve tako jednostranao- prvo su ldp=eovci, sa chsnim izuzecima ovde po blogu napadali vredjali i podsmevali se neistomishljenicima, chesto veoma organizovano, pa je onda ovo bio samo odgovor- koji da se razumemo ja ne branim, al se drugachije nije moglo ochekivati- narochito medju srBljem.

Drugo- da je Cheda, sa svim tim pametnim ljudima u stranci- opet da se ne razumemo pogreshno, nek od njih ja izuzetno cenima, osmislio adekvatniju prezentaciju svojih cilheva, sigurno taj rezultat ne bi bio tako katasrofalan- ovako mi je delovao samo kao dezavuisanje, jer mi nije jasno da se odluchish na komunikaciju sam sa sobom, kada su ti glasovi onih drugih, spornih neophodni, ako hocesh neshto i da uradish.

Ovo shto se sada deshava je vishe od nedopustive katasrofe- ali to je prava slika srBijice i ja vec duze govorim da nam je potreban tutor za promene.

pri tome- ako se neko sve vreme arogantno postavlja iznad svih ostalih- zashto bi bilo ko to sada shvatio drugachije, kada u novim okolnostima treba da se izrazi briga za nebitne?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 15:49 28.05.2008

Re: iskreno

Palilula
Spiridone,
preporuka ko vrata!

Ma kao dvoje vrata...
Fratello Fratello 15:56 28.05.2008

Re: iskreno

Spiridon
mi dve stvari nisu jasne.

Posle katastrofalnih rezultata izbora mnogi su ovde na blogu (posle kacenja slika otvorenog sampanjca, evropske zastavi i sl. budalastina) iskoristili trenutak da se nayebu majke LDP-u. U celoj toj frci i euforiji, neki ljudi su iskoristili trenutak za obracun sa totalno nevaznom i nedovoljno afirmisanom strankom u povoju. Najgore od svega je da su bas oko te stranke okupljeni najpametniji i najvredniji ljudi koji su igrom slucaja ostali u ovoj nesrecnoj zemlji ali to je sada totalno nevazno.

Bilo je mnogo komentara upucenih Beogradjanima "jbg, zajebali ste stvar i sada vas ocekuju posledice". Imam utisak da je nekim facama drago sto je ovo zadesilo Beograd. Ako samo za trenutak izuzmemo cinjenicu da je pola tih "Beogradjana" koji su glasali za SRS doslo upravi iz provincije i to da je gradska vlast u Beogradu nesto vise od lokalne vlasti tj. da ce posledice biti mnogo sire onda je paradoks totalni.

da su iskoristili svoju energiju na nesto pametnije umesto na na pljuvanje Cede i Biljane, mozda bi sada situacija bila drugacija.

Pa im sada ja porucujem. Ako vam nije valjala Biljana evo vam ga Vucic pa ispljujte malo i njega. Barem onako iz kurtoazije.

O cemu se tu radi??? U koga su uperene cevi? U Cediste? Pa pukaj be bratko vec jednom.


Upravo tako. Pritom, u onome sto zaista jeste Beograd (Vracar, Savski Venac, Novi Beograd, Zvezdara, Cukarica, Palilula, valjda i Vozdovac, u Rakovici je egal) , DS ima laganu vecinu sa LDP, ali nigde ni jedne, jedine reci o koaliciji. Cinculira se sa uvodjenjem SPS u lokalnu vlast, kao nagrada za podrsku ZES-u na republickom nivou. Uprkos, korektnom ponasanju LDP . Dakle, DS da spusti gard, napravi koalicije sa LDP-om u centralnim bg opstinama, i na taj nacin ublazi svinjarije radikalsko-sps-dss druzine. Nece, ta ekipa da izdrzi dugo na okupu.

angie angie 16:00 28.05.2008

Re: iskreno

Drago Kovacevic

PalilulaSpiridone,preporuka ko vrata!Ma kao dvoje vrata...



Drago dear- ko da vas pelcovala doktorka,...pa ovo sve zvuchi kao klinachko=eto vam ga sada kad niste hteli, a nije samo njima shto nisu, nego SVIMA, jer ni ldp nije odradio kako treba, a mene nevidjeno chudi i nervira kako za sve druge vidite i najmanju slamku- pazi vidim i ja i sve se slazem, al za sebe ni ono ochigledno.
Spiridon Spiridon 16:08 28.05.2008

..

ja sam kritikovala ldp i cedu kao njihov glasac,


Ovde se samo radi o prioritetima. Ako kritikujes komsijinog malog sto svira violinu glasno, a ispred zgrade su ti iskopali septicku jamu i govna plivaju po povrsini, tu onda nesto ne valja.

i nemas potrebe meni da se pravdas. Nisam ni primetio da si ga kritikovao (la).

Nisam dobar u davanju politickih ocena i saveta. Ovo mi je samo lezalo na dusi i morao sam to da izbacim iz sebe.

Doctor Wu Doctor Wu 16:11 28.05.2008

Re: iskreno

Spiridon
mi dve stvari nisu jasne.Posle katastrofalnih rezultata izbora mnogi su ovde na blogu (posle kacenja slika otvorenog sampanjca, evropske zastavi i sl. budalastina) iskoristili trenutak da se nayebu majke LDP-u. U celoj toj frci i euforiji, neki ljudi su iskoristili trenutak za obracun sa totalno nevaznom i nedovoljno afirmisanom strankom u povoju. Najgore od svega je da su bas oko te stranke okupljeni najpametniji i najvredniji ljudi koji su igrom slucaja ostali u ovoj nesrecnoj zemlji ali to je sada totalno nevazno.Bilo je mnogo komentara upucenih Beogradjanima "jbg, zajebali ste stvar i sada vas ocekuju posledice". Imam utisak da je nekim facama drago sto je ovo zadesilo Beograd. Ako samo za trenutak izuzmemo cinjenicu da je pola tih "Beogradjana" koji su glasali za SRS doslo upravi iz provincije i to da je gradska vlast u Beogradu nesto vise od lokalne vlasti tj. da ce posledice biti mnogo sire onda je paradoks totalni.da su iskoristili svoju energiju na nesto pametnije umesto na na pljuvanje Cede i Biljane, mozda bi sada situacija bila drugacija. Pa im sada ja porucujem. Ako vam nije valjala Biljana evo vam ga Vucic pa ispljujte malo i njega. Barem onako iz kurtoazije.O cemu se tu radi??? U koga su uperene cevi? U Cediste? Pa pukaj be bratko vec jednom.

Spiridone, upravo je obratno. Vučić je došao na vlast i zbog amaterizma i totalne iracionalnosti BS. I kako to da toliki pametni i bistri ljudi nisu našli način da za njih u Beogradu glasa više od 60K ljudi? Kako to da makar deo tih ljudi koji su bili razočarani korupcijom u gradu nisu glasali za LDP nego za radikale? Kako to da klinci nisu glasali za LDP? Pa Biljana je sama pričala o 13% u Beogradu. Ej, 13%, a to je duplo manje nego što je dobila! O kojoj deluziji je reč zorno govori činjenica da čak i ti koji si verni LDP simpatizer pričaš o LDP-u kao o "totalno nevaznoj i nedovoljno afirmisanoj stranci u povoju". U Novom Sadu su prošli još gore (tamo nisu prošli ni cenzus). A Vojvodina je bila jedna od uzdanica i glavnih tačaka predizbornog programa LDP-a (rezultati izbora su pokazali potpuno opravdano jer se Vojvodina u političkom smislu potpuno preokrenula).

I na kraju su, naravno, krivi svi drugi. Krivi su džiberi (naravno, :)), provincijalci, predgrađa, zavist i nastavlja se neuspešna kalimero politika LDP-a ovde po blogu.

Na svu sreću, izgleda da je Čeda izvukao neke pouke iz svega jer se, po meni, posle izbora ponaša totalno racionalno (pa čak i časno, što je za političara vrlo retko). Oni koji su do sada zastupali LDP na blogu, čini mi se da bi najveću uslugu učinili Čedi i LDP-u kad bi se malo sklonili u stranu.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 16:14 28.05.2008

Re: iskreno

angie
Drago Kovacevic

PalilulaSpiridone,preporuka ko vrata!Ma kao dvoje vrata...



Drago dear- ko da vas pelcovala doktorka,...pa ovo sve zvuchi kao klinachko=eto vam ga sada kad niste hteli, a nije samo njima shto nisu, nego SVIMA, jer ni ldp nije odradio kako treba, a mene nevidjeno chudi i nervira kako za sve druge vidite i najmanju slamku- pazi vidim i ja i sve se slazem, al za sebe ni ono ochigledno.

Angie,
Imam stvarno puno poštovanje za doktorku, pa mi nije jasno šta joj tačno prigovaraš...
Ja mislim da ovakva politiku koju DS vodi nije mogla imati drugoga ishoda. I ako to ne vidimo danas, onda sam ja zabrinut za naš vid. Zar smo već zaboravili Ustav i način na koji je donešen.....
Pogledaj sve moguće kombinacije koje se rade..Pa to su sve kombinacije ustavnih partnera..
I da ti kažem, pošto ponavljaš često da je "ldp doživeo neuspeh".....
Da je imao i trideset mandata Tadić sa ldp-om ne bi pravio koaliciju......našao bi neki način da se napravi drugčija većina.....
Dok to ne vidimo, naša politička percepcija će biti loša.....
angie angie 16:20 28.05.2008

Re: iskreno

Dok to ne vidimo


pa nije ds kriva za losh plasman ldp-a, ja bih pre rekla da, dok ldp ne vidi gde greshi, ostace tu gde jeste, sem ako mu to nije namera.

doktorka je aluzija na detinja i nelogichna istupanja, a nemam nishta protiv da ti izrazavash duboko poshtovanje.

to da stranke funkcionishu kao uvezbana fabrika, ja to zastupam odavno- a gradjani nemaju nikakvu svet o tome shta hoce ni shta im je chiniti, za razliku od onih, kojima bash ovako odgovara.
mariopan mariopan 16:26 28.05.2008

Re: iskreno

angie
O cemu se tu radi???


pa nije sve tako jednostranao- prvo su ldp=eovci, sa chsnim izuzecima ovde po blogu napadali vredjali i podsmevali se neistomishljenicima, chesto veoma organizovano, pa je onda ovo bio samo odgovor- koji da se razumemo ja ne branim, al se drugachije nije moglo ochekivati- narochito medju srBljem.

Drugo- da je Cheda, sa svim tim pametnim ljudima u stranci- opet da se ne razumemo pogreshno, nek od njih ja izuzetno cenima, osmislio adekvatniju prezentaciju svojih cilheva, sigurno taj rezultat ne bi bio tako katasrofalan- ovako mi je delovao samo kao dezavuisanje, jer mi nije jasno da se odluchish na komunikaciju sam sa sobom, kada su ti glasovi onih drugih, spornih neophodni, ako hocesh neshto i da uradish.

Ovo shto se sada deshava je vishe od nedopustive katasrofe- ali to je prava slika srBijice i ja vec duze govorim da nam je potreban tutor za promene.

pri tome- ako se neko sve vreme arogantno postavlja iznad svih ostalih- zashto bi bilo ko to sada shvatio drugachije, kada u novim okolnostima treba da se izrazi briga za nebitne?

Angie, preporuka kao vrata.
Ali ne, krivi su penzioneri, babe, dede...
Spiridon Spiridon 16:29 28.05.2008

Re: iskreno

I na kraju su, naravno, krivi svi drugi. Krivi su džiberi (naravno, :)), provincijalci, predgrađa, zavist i nastavlja se neuspešna kalimero politika LDP-a ovde po blogu.


ne, naravno. Proglasenje nezavisnog Kosova je mnogo vise uticalo na izborne rezultate nego LDP.

Na svu sreću, izgleda da je Čeda izvukao neke pouke iz svega jer se, po meni, posle izbora ponaša totalno racionalno (pa čak i časno, što je za političara vrlo retko). Oni koji su do sada zastupali LDP na blogu, čini mi se da bi najveću uslugu učinili Čedi i LDP-u kad bi se malo sklonili u stranu.


ovo je tacno ali istovremeno i nebitno kao sto je bilo i pre izbora
man ray loves me man ray loves me 16:33 28.05.2008

Re: iskreno

Proglasenje nezavisnog Kosova je mnogo vise uticalo na izborne rezultate nego LDP.

Bollocks. A Vojvodina?
angie angie 16:39 28.05.2008

Re: iskreno

mnogo vise uticalo na izborne rezultate nego LDP.


ma znash gde je kech,...to shto se ljudi boje, boje se za posao, za sutra, za 'leba,...da ako se promene dese u smislu- shkolovani, znanje, skilsi, jezici, rad, stil, kosica, bla, bla,...shta ce onda oni, izmucheni, neobrazovani, sumnjivih sposobnosti, umorni, vechno nauchili na neke druge sprege, a vec se pokazalo, da demokrate promene vrshe bez milosti- ajmo da optpustimo sve, posle veoma neobichno obaveljene privatizacije i niko za te ljude nije osmislio program i to ja nazvao tranzicija- pa ko je tu lud, u toj istoj tranziciji sve su demokrate napunila dzepove. pa ne moze tako- mora da se osmisle rashenja za gradjane, shta ce oni silni od 45-50 godina koji ostanu bez posla, pa ne mogu svi na pijacu i u shverc.

a sa radikalima su barem na chisto- kovertica ispod stola, pa eno ti gradi, radi, snadji se,...nisu svi glasali zato shto su ideoloshki slichni radikalima, nego shto se manje boje toga shto oni nose sa sobom, jer se u tom mehanizmu manje osecaju ugrozeni.

I onda kada ljudi nemaju 'leba da jedu- boli njih za pozorishte i kulturu i da se isteruje pravda- oni hoce da se ne boje, da takvi kakvi su neodgovaraju promenama.
Doctor Wu Doctor Wu 16:42 28.05.2008

Re: iskreno

ne, naravno. Proglasenje nezavisnog Kosova je mnogo vise uticalo na izborne rezultate nego LDP.

pa ja bih pre rekao da je najveći uticaj na rezultate imalo potpisivanje SSP. to je tadiću donelo 200K extra glasova i 102 poslanika u skupštini.

ali to ne menja činjenicu da je LDP potpuno podbacio na izborima i da će njihovo samoobmanjivanje ovog puta skupo koštati i srbiju i grad. još jednom, glavni problem LDP-a je bio totalna iracionalnost i insistiranje na, u ovom trenutku, potpuno irelevantnim (ili kako volite da kažete nebitnim) pitanjima (kosovo, ratni zločini). dakle, manjak pameti, nikako višak.
man ray loves me man ray loves me 16:45 28.05.2008

Re: iskreno

oni hoce da se ne boje

potpuno tacno - i nije ih briga sto takvim svojim ponasanjem upropastavaju sansu onom vitalnom delu drustva koje ne moze da funkcionise u radikalskoj barustini, ali moze u savremenom drustvu. strah i sebicnost, nedostatak brige za bilo koga drugog, pa cak i za sopstvenu decu.
Brooklyn Brooklyn 16:49 28.05.2008

Re: iskreno

potpuno tacno - i nije ih briga sto takvim svojim ponasanjem upropastavaju sansu onom vitalnom delu drustva koje ne moze da funkcionise u radikalskoj barustini, ali moze u savremenom drustvu. strah i sebicnost, nedostatak brige za bilo koga drugog, pa cak i za sopstvenu decu.

pri cemu ih taj vitalni deo drustva izdrzava, pa pucaju sami sebi u nogu.
Doctor Wu Doctor Wu 16:55 28.05.2008

Re: iskreno

angie
... vec se pokazalo, da demokrate promene vrshe bez milosti- ajmo da optpustimo sve, posle veoma neobichno obaveljene privatizacije i niko za te ljude nije osmislio program i to ja nazvao tranzicija- pa ko je tu lud, u toj istoj tranziciji sve su demokrate napunila dzepove. pa ne moze tako- mora da se osmisle rashenja za gradjane, shta ce oni silni od 45-50 godina koji ostanu bez posla, pa ne mogu svi na pijacu i u shverc.

a sa radikalima su barem na chisto- kovertica ispod stola, pa eno ti gradi, radi, snadji se,...nisu svi glasali zato shto su ideoloshki slichni radikalima, nego shto se manje boje toga shto oni nose sa sobom, jer se u tom mehanizmu manje osecaju ugrozeni.

I onda kada ljudi nemaju 'leba da jedu- boli njih za pozorishte i kulturu i da se isteruje pravda- oni hoce da se ne boje, da takvi kakvi su ne odgovaraju promenama.

Eto sad da je Čeda potpuno racionalan otkačio bi Bilju i reko bi:
Anđo, el bi ti bila zainteresirana da ranuješ za mejora of Belgrejd?
angie angie 17:02 28.05.2008

Re: iskreno

samo se ti zezaj doktore, josh ce i cvetkana da nam se povrati.

(ps-ako 'oce da plati, mogu da mu razradim strategiju:))))
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 17:05 28.05.2008

Re: iskreno



Ne volim da pricam o ljudima koji nisu ovde prisutni iz ko zna kojih razloga, ali mislim da je doktorka vrlo principijelno, vec godinama, jos dok se javljala samo kao komentator, pod svojim punim imenom, pa kasnije i pod ovim nickom, zastupala svoje i samo svoje stavove. Ima moju punu podrsku ma gde da je i jako mi je zao da takvih ljudi nema malo vise. A ako neki komentari zvuce po malo naivno, "detinje," to je zato jer su neki ljudi jednostavno iskreni, a to je u ovim pricama u kojima se svakodnevno krecemo silom prilika, misleci da cemo komentarima i reakcijama nesto postici, a u koje nas je sve uvukla ova gamad na vlasti, tuzno.
kumashimoto kumashimoto 17:16 28.05.2008

Re: iskreno

Spiridon
mi dve stvari nisu jasne.Posle katastrofalnih rezultata izbora mnogi su ovde na blogu (posle kacenja slika otvorenog sampanjca, evropske zastavi i sl. budalastina) iskoristili trenutak da se nayebu majke LDP-u. U celoj toj frci i euforiji, neki ljudi su iskoristili trenutak za obracun sa totalno nevaznom i nedovoljno afirmisanom strankom u povoju. Najgore od svega je da su bas oko te stranke okupljeni najpametniji i najvredniji ljudi koji su igrom slucaja ostali u ovoj nesrecnoj zemlji ali to je sada totalno nevazno.Bilo je mnogo komentara upucenih Beogradjanima "jbg, zajebali ste stvar i sada vas ocekuju posledice". Imam utisak da je nekim facama drago sto je ovo zadesilo Beograd. Ako samo za trenutak izuzmemo cinjenicu da je pola tih "Beogradjana" koji su glasali za SRS doslo upravi iz provincije i to da je gradska vlast u Beogradu nesto vise od lokalne vlasti tj. da ce posledice biti mnogo sire onda je paradoks totalni.da su iskoristili svoju energiju na nesto pametnije umesto na na pljuvanje Cede i Biljane, mozda bi sada situacija bila drugacija. Pa im sada ja porucujem. Ako vam nije valjala Biljana evo vam ga Vucic pa ispljujte malo i njega. Barem onako iz kurtoazije.O cemu se tu radi??? U koga su uperene cevi? U Cediste? Pa pukaj be bratko vec jednom.

A sta ste sa tim vasim elitisticko-nadobudnim-istotakopljuvackim stavom ocekivali? Vise glasova? Ne razumem vas zaista.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 17:38 28.05.2008

Re: iskreno

Spiridon

ako je neko ovde pljuvao i napadao odna je ta stranka 5,2%
prema tome svaka dalja diskusija besmislena.
da su iskoristili svoju energiju na nesto pametnije umesto na na pljuvanje Cede i Biljane, mozda bi sada situacija bila drugacija.

malo si pobrkao neke lončiće. hvala bogu, tu je aarhiva ako već pamčenje ne služi.

Pa im sada ja porucujem. Ako vam nije valjala Biljana evo vam ga Vucic pa ispljujte malo i njega.

nemoj da me teraš da biram. to mi je kao sofijin izbor. oboje su mi podjednako "dragi"
AlexDunja AlexDunja 17:45 28.05.2008

Re: iskreno

to mi je kao sofijin izbor.

uh!
vrano.
Doctor Wu Doctor Wu 17:56 28.05.2008

Re: iskreno

nemoj da me teraš da biram. to mi je kao sofijin izbor. oboje su mi podjednako "dragi"

ne, to se kaže:
"to je isto kao da me pitaš koja pesma mi je na albumu najdraža."
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 18:00 28.05.2008

Re: iskreno

"to je isto kao da me pitaš koja pesma mi je na albumu najdraža."

oboje su mi kao deca.
Bili Piton Bili Piton 18:31 28.05.2008

Re: iskreno

Srđan Mitrović


oboje su mi kao deca.


Rasplakacu se, dosta.

U filmu je Strip zrtvovala malecku, zar ne...tearjerking cinema at its best.... :)))
Fergal Sarki Fergal Sarki 18:44 28.05.2008

Re: iskreno

man ray loves me
mesas babe i zabe.
ja sam kritikovala ldp i cedu kao njihov glasac, jer nisu uradili vise da se moj glas cuje i da zaista o necemu odlucuje. zasto je uopste dacic u ovoj poziciji? i dalje tvrdim da ceda svojom gluposcu marginalizuje samog sebe i sve nas koji za njega glasamo.
jedan mandat u vojvodini? come on.


Isto smo mogli da kazemo i za Djindjica 1997 zar ne ?
angie angie 18:45 28.05.2008

Re: iskreno

to je zato jer su neki ljudi jednostavno iskreni,


izvini jelena, koliko se secam, bila si prisutna sve vreme i ovde i "tamo' i jasno ti je shta sam htela da kazem, krajnje ne razumem sad ovu potrebu da se tamponira neshto, shto je uzeto samo kao primer pogreshne reakcije, jer je suvishe ozbiljna stvar u pitanju.
man ray loves me man ray loves me 18:47 28.05.2008

Re: iskreno

Fergal Sarki, ne razumem. jel mozes malo da razradis analogiju i sta iz nje sledi?

Spiridone, sto se tice kritikovanja i prioriteta, kontra-analogija : Da li cu da kritikujem svoje dete jer je bacilo djubre na ulicu, a da znam da je juce na tom istom mestu npr neko premlacen? Ovo drugo je svakako mnogo ozbiljnije, ali moje dete je moje dete :). LDP kritikujem na ovom blogu, jer se oko srs svi vecinom slazemo, a srs kritikujem kad odem kod rodbine u Jagodinu. :)
Spiridon Spiridon 19:31 28.05.2008

Re: iskreno

man ray loves me
Fergal Sarki, ne razumem. jel mozes malo da razradis analogiju i sta iz nje sledi?

Spiridone, sto se tice kritikovanja i prioriteta, kontra-analogija : Da li cu da kritikujem svoje dete jer je bacilo djubre na ulicu, a da znam da je juce na tom istom mestu npr neko premlacen? Ovo drugo je svakako mnogo ozbiljnije, ali moje dete je moje dete :). LDP kritikujem na ovom blogu, jer se oko srs svi vecinom slazemo, a srs kritikujem kad odem kod rodbine u Jagodinu. :)


ma jasno ko dan i ja tako mislim ali ne mogu Biljanu da poistovetim sa Vucicem.
angie angie 20:10 28.05.2008

Re: iskreno

ma jasno ko dan i ja tako mislim ali ne mogu Biljanu da poistovetim sa Vucicem.



ma to se slazem, da je normalna zemlja, on ne bi ni mogao da bude kandidat, al nije on kriv shto je ldp loshe proshao- samo to hocu da kazem,..mislim, razumem ja tebe, al nastup- eto vam sada kad ste hteli, nije adekvatan, jer su posledice katasrofalne za sve nas, a ispalo je ovako, jer od ponude i njene prezentacije, vishe ljudi je prepoznalo da u ovoj drugoj opciji moze da opstane- sad mozemo mi to da recikliramo, nije sporno, kao i postojanje mogucnosti da se na ovaj nachin formira koalicija.
Spiridon Spiridon 20:23 28.05.2008

Re: iskreno

nemoj da me teraš da biram. to mi je kao sofijin izbor. oboje su mi podjednako "dragi"


zar je dotle doslo?
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 20:25 28.05.2008

Re: iskreno

zar je dotle stiglo?

na svu sreću nije. ipak, jedna je Sofija
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 20:51 28.05.2008

Re: iskreno





Ama angy, meni je jasno sta si ti htela da kazes, ali ovo sto ja rekoh ima veze sa "napadima" od strane raznog sveta. Nista ja ne tamponiram. Ja sto na um, to na drum.

angie
to je zato jer su neki ljudi jednostavno iskreni,


izvini jelena, koliko se secam, bila si prisutna sve vreme i ovde i "tamo' i jasno ti je shta sam htela da kazem, krajnje ne razumem sad ovu potrebu da se tamponira neshto, shto je uzeto samo kao primer pogreshne reakcije, jer je suvishe ozbiljna stvar u pitanju.

Fergal Sarki Fergal Sarki 21:11 28.05.2008

Re: iskreno

angie
ma jasno ko dan i ja tako mislim ali ne mogu Biljanu da poistovetim sa Vucicem.



ma to se slazem, da je normalna zemlja, on ne bi ni mogao da bude kandidat, al nije on kriv shto je ldp loshe proshao- samo to hocu da kazem,..mislim, razumem ja tebe, al nastup- eto vam sada kad ste hteli, nije adekvatan, jer su posledice katasrofalne za sve nas, a ispalo je ovako, jer od ponude i njene prezentacije, vishe ljudi je prepoznalo da u ovoj drugoj opciji moze da opstane- sad mozemo mi to da recikliramo, nije sporno, kao i postojanje mogucnosti da se na ovaj nachin formira koalicija.


Ovde se prelazi preko cinjenice da je SRS jedna udbasko policijska stranka koja se sluzi svim sredstvima ukljucujuci i ubistva neistomisljenika kako bi sprecile likove poput Cede a nekada Djindjica da uzmu neku bitniju kolicinu glasova.
UDBA ima vise od pola veka iskustva kako spletkarenjem po sredstvima informisanja i plasiranjem gomile informacija od kojih je svaka peta tacna, da formira tudje misljenje. I ako Vi mislite da SRS nema nikakve veze sa rezultatom Cede Jovanovica i uopste sa polozajem u kome se on trenutno nalazi te da samo od njihove dobre volje zavisi hoce li uopste ziveti ili ne, onda se grdno varate...
die hard die hard 21:52 28.05.2008

Re: iskreno

pa nije sve tako jednostranao- prvo su ldp=eovci, sa chsnim izuzecima ovde po blogu napadali vredjali i podsmevali se neistomishljenicima, chesto veoma organizovano, pa je onda ovo bio samo odgovor- koji da se razumemo ja ne branim, al se drugachije nije moglo ochekivati- narochito medju srBljem


Evo ja od tih prozvanih LDPovih nikako nisam uspeo da se organizujem, pa ako ti Angie znas kako ja te molim da mi javis.Mozda bi mi organizovanje dobro doslo, obzirom da sam nekako anarhiji sklon.
angie angie 00:07 29.05.2008

Re: iskreno

onda se grdno varate...


pa vidi fergal, da tu kojeshta ima, nije sporno, al, hajde barem malo samokritike,...pa evo, ja sve koje poznajem najvishe liche na ldp-mislim na one bliske,..i svi se slazu da su prezentacija i mnogi izbori i nachini delanja bili loshi, naprosto taj ceo paket nije odgovarao takav, kada sam ja neshto od toga shto sam uochila rekla na blogu, iz najbolje namera, isti ti pridrzivachi su krenuli sa poznatim napadima i vredjanjem- pa chekaj, je l je bash to nachin komunikacije, i da ne ponavljam svu prichu odavde, ne moramo da idemo dalje- jer to je to u malomom,..pa ko sad tu nekog treba specijalno da ubedjuje da mu tako neshto ne odgovara,...a da ne prelazimo na one kojima je sve to josh i strano, a nisi se potrudio da im pribizish, nego chak shta vishe, josh vishe si potencirao razliku.
angie angie 00:10 29.05.2008

Re: iskreno

nikako nisam uspeo da se organizujem



pa ti ili si Ivan Generalic, ili ne uochavash bash najbolje- sad kako da ti kazem, u oba sluchaja bi morao dosta da vezbash, pa je najkraci put, da pregledash arhivu, narochito blogive blogera koji pishu o politici- pa sad ako i tu nishta ne vidish-slobodno se opusti.
Dolybell Dolybell 07:39 29.05.2008

Re: iskreno

Da je imao i trideset mandata Tadić sa ldp-om ne bi pravio koaliciju......našao bi neki način da se napravi drugčija većina.....
Dok to ne vidimo, naša politička percepcija će biti loša.....


Gde bi Tdić pristao na boljeg od sebe da mu bude pride -
pa oduvao bi ga Čeda o'čas- i to ne sa namerom već bi ga prirodno
sama stranka i članstvo oduvalo ....toliko Tadić zna , a i ako nije znao -
rek'o mu Koštunica - da se stranka "pročisti" pa onda može sa njim da razgovara -
što je ovaj i uradio - ne znajući da je Kosturica veći maher od njega.
Tadić je samo Tadićev sin i ništa više od toga.
Fergal Sarki Fergal Sarki 08:33 29.05.2008

Re: iskreno

Kako to da makar deo tih ljudi koji su bili razočarani korupcijom u gradu nisu glasali za LDP nego za radikale?


Pa tako sto su rezultati izbora u procentima bukvalno preslikani procenti strukture obrazovanja naseg stanovnistva !
Kako neobrazovan covek da glasa za BS ili da ne nabrajam sad ostale pametne ljude iz LDP-a kad ne moze da shvati o cemu ona govori.
Vise od 50% stanovnistva Srbije nema vise od osnovne skole, mnogi ni osnovnu skolu a upravo 5% ima fakultetsko obrazovanje.
Dakle, potpuno je jasno kako bi BS mogla da ubedi birace da glasaju za nju. Morala bi da se spusti na nivo koji ovi razumeju, ali ona onda nebi bila BS nego Jorgovanka Tabakovic.
Ta teorija da narod treba prevariti nekom retorikom, osvojiti glasove a onda posle raditi reforme se pokazala tragicnom u slucaju Djindjica. Jer ako na prevaru dobijes vecinu za reforme ti je zapravo nemas u dovoljnoj meri kada budes morao da je sprovodis u delo i vrtis se u krug.
Dakle ja se slazem u potpunosti sa teorijom da treba iskreno iznositi svoj program ma koliko manjinski bio, pa ako i kada dobijes vecinu onda ces ga sprovoditi, u suprotnom sramota treba da bude ove ostale a ne onoga ko je iskren u onome sto namerava da radi.
S druge strane, Sloba Milosevic pa i Hitler imali su veliku vecinu u svoje vreme.
Ni tada pametni ljudi nisu mogli da ubede tupavu masu.
Dolybell Dolybell 20:41 30.05.2008

Re: iskreno

Ni Zoran nije prolazio a sad bi ga od blata pravili !
Samo je strašno što narod vodi državu, i to će je i uništiti.
man ray loves me man ray loves me 15:32 28.05.2008

scena iz zoo vrta

kao sto znate, poslednji kavez sa majmunima okupira orangutanka tanja. prisustvovala sam pre par meseci sceni hranjenja. jedan covek je dosao, dao tanji saku punu nekih odvratih bobica iz necega sto je licilo na kompot. prvo uopste nije htela da pruzi ruku i gledala ga je popreko (a bila je gladna, cim je cula da se deli hrana pocela je da gleda unaokolo), onda je on stajao tu i nutkao je, na kraju je uzela, pomirisala i zafrljacila na patos. gledala je sa prezirom.
Sergey Sergey 15:37 28.05.2008

Logican sled:

SADA BI BIO RED DA AMBASADE EVROPSKIH ZEMALJA I SAD,
POVUKU SVOJE AMBASADORE IZ BEOGRADA , A ZATIM I NOVAC I
HUMANITARNCI POMOĆ. ZA POČETAK JAPANCI 100 ŽUTIH AUTOBUSA,
A DA STUDENTI BOJKOTUJU UNIVERZIJADU. GRAĐANI BEOGRADA
MOGU NA MOLEBAN ISPED HRAMA SVETOG SAVE,
A PRIPADNICI LDP-A DA POTRAŽE IMUNITET OD SOLANE.
Fembot Fembot 16:01 28.05.2008

Re: Logican sled:

Sergey
SADA BI BIO RED DA AMBASADE EVROPSKIH ZEMALJA I SAD, POVUKU SVOJE AMBASADORE IZ BEOGRADA , A ZATIM I NOVAC I HUMANITARNCI POMOĆ. ZA POČETAK JAPANCI 100 ŽUTIH AUTOBUSA, A DA STUDENTI BOJKOTUJU UNIVERZIJADU. GRAĐANI BEOGRADA MOGU NA MOLEBAN ISPED HRAMA SVETOG SAVE, A PRIPADNICI LDP-A DA POTRAŽE IMUNITET OD SOLANE.



E bas tako!

Ne mogu da verujem da ce na celo grada stati covek koji ne placa ni infostan! Tj. plati kad ga bas nateraju, pred izbore.
angie angie 16:04 28.05.2008

Re: Logican sled:

Ne mogu da verujem da ce na celo grada stati covek koji ne placa ni infostan! Tj. plati kad ga bas nateraju, pred izbore.


kakv bre infostan, pa on bio jedan od glavnih ljudi koji su podupirali zlobu i shekija, za vreme njgovog ministrovanja, bili maltretirani onoliki novinari, ubijen curuvija,...zar njemu nije mesto negde drugde, a ne u fotelju grada, kakvo smo mi to drushtvo i drzava, kada je ovo moguce- chovek koji mashe palaktom maldica u skupshtini....
duck duck 16:05 28.05.2008

Re: Logican sled:

Fembot
Sergey
SADA BI BIO RED DA AMBASADE EVROPSKIH ZEMALJA I SAD, POVUKU SVOJE AMBASADORE IZ BEOGRADA , A ZATIM I NOVAC I HUMANITARNCI POMOĆ. ZA POČETAK JAPANCI 100 ŽUTIH AUTOBUSA, A DA STUDENTI BOJKOTUJU UNIVERZIJADU. GRAĐANI BEOGRADA MOGU NA MOLEBAN ISPED HRAMA SVETOG SAVE, A PRIPADNICI LDP-A DA POTRAŽE IMUNITET OD SOLANE.



E bas tako!

Ne mogu da verujem da ce na celo grada stati covek koji ne placa ni infostan! Tj. plati kad ga bas nateraju, pred izbore.

He, he, a jel mogu ja da stanem na celo RTS-a s obzirom da ne placam pretplatu (pa ni pred izbore)?
man ray loves me man ray loves me 16:09 28.05.2008

ironic

ipak je pomalo sinister - jos nisu ni razmontirali binu za evroviziju, a rusoradikali su zajahali.
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 16:23 28.05.2008

Opera

Svima im @*%*$@*...sve po spisku im#@%$#@*%$#@! Samo jedna @#$%^& motka moze da razjuri bandu ubica, lopova, krezavih nakaza i zadriglih politicara. Neka se nose u tri lepe @#$%$#@$#$%&*&^!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Rade Rade 16:33 28.05.2008

Kališ

Ja ću i večeras lagano na trčanje na Kališ i po običaju razmišljati preko koliko vekova istorije trčim. Preko koliko fenomenalnih stvari koje je preživelo to kamenje.

Na tom istom Kalemegdanu je zoološki vrt u kom se životinje nenormalno pate, upakovane u betonske boksove, a koje ni stara gradska vlast nije htela da spasi i izmesti ih, zajedno sa Vukom "ljubiteljem zivotinja" Bojovicem. Bitno je da su kiosci sa pljeskama unutar... Ali i Kališ na koji su uveli osvetljenje i obezbeđenje pa može da se trči noću bez obaveznog predznanja iz nindžucua... Na istom tom Kališu su se ujedinile i ove štetočine.

Nadam se da će se ubrzo trčati i smatrati i njih delom istorije.

Ziveo Fićir Bair! Brdo za duboko razmišljanje...
Fergal Sarki Fergal Sarki 18:52 28.05.2008

Re: Kališ

Na tom istom Kalemegdanu je zoološki vrt u kom se životinje nenormalno pate, upakovane u betonske boksove, a koje ni stara gradska vlast nije htela da spasi i izmesti ih, zajedno sa Vukom "ljubiteljem zivotinja" Bojovicem. Bitno je da su kiosci sa pljeskama unutar... Ali i Kališ na koji su uveli osvetljenje i obezbeđenje pa može da se trči noću bez obaveznog predznanja iz nindžucua... Na istom tom Kališu su se ujedinile i ove štetočine.


Da, u tom zooloskom vrtu kada sam poslednji put bio video sam jednu nadrealnu scenu koja je zapravo paradigma
jednog opsteg licemerja u kome zivimo.
Naime, na jednoj strani stojao je poziv posetiocima da potpisu peticiju protiv iseljenja Zooloskog vrta, a pra metara dalje upozorenje da se ne naslanjaju na zid iznad medveda zato sto je trosan !


Dakle, sto bi nas narod rekao voleo bih da se j... al da mi ne u....
Konbeto-san Konbeto-san 16:40 28.05.2008

???

VUČIĆ + MLADENOVIĆ + ŠAROVIĆ

PA, OVI ĆE ODMAH DA SE POBRATIME SA DRVENGRADOM !!!

Možda padne i DRVEGRADSKA bb !?

Uf... Uf !!!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana