Gost autor

Kolaps

freehand RSS / 16.12.2023. u 14:29

Gost autor: tessa1

 

Vrijednosti, skupocjenija riječ i od..

 

Dvoumila sam se pisati tekst tj ovih par rečenica na ekavskom radi riječi vrijednost koja mi na ekavskom zvuči drugačije, kao da su uslovno rečeno i po osjećaju vaše vrednosti malo drugačije od naših..

 

Potrefi se, nemam ništa sretnije od trefenja trenutno, da u par sekundi, ajde dobro minut-dva pročitam prvo na Maksinom blogu ispod mog komentara o ženi osuđenoj na 13 god robije jer je postavljala pitanja o smrti svog djeteta, bogohulila na vrhovnika u Iranu (Ajatolah je aktuelan tek od prve polovine XX stoljeća pa se uklapa i u moje viđenje Kulta vođe stvorenog u komunizmu i zahvaljujući Marksu),

 

 

Pišu o iranskim vrijednostima? Znate vi dobro ko, Dragoševca najradije ne bih ni spomenula :),

odbrana i smisao vrijednosti kroz pokrivenu žensku glavu? Pokrivenu žensku glavu po cijenu života njihove djece?


Zatim navratim do Peščanika, tamo pita Kenan Malik, Ko upravlja veštačkom inteligencijom?, pređem preko slova nemirnom pažnjom kao generacija e-čitača tj kao što ćete vi pročitatati ovo što ja pišem, no dobro, šta je tu je, i kad već rekoh e-čitanje, riješila sam se knjiga iz kuće - među nama, umislila da iz papira one nevza distopijski roman Pjesma proroka, i saznam da je pisao 4 god, ali prvih pola godine pisao pogrešnu knjigu, to mi se svidjelo, stvarno čovjek može ne 6 mjeseci nego deceniju živjeti pogrešno kamoli pisati pogrešnu knjigu, reče dalje kako energiju crpi iz knjiga,  u radnoj sobi, malo mi falilo da zažalim za svojim premda nikad nisam osjetila energiju iz njih kao Linč, al se sjetih bubica i kako mi šetkaju po plućima dok spavam, ma nemoj, energija, sve tako pričam sama sa sobom. :)


Gdje stadoh? A da Kenan Malik,

citiram samo jedan pasusu i poslednju rečenicu podvlačim za funkcionalno nepismene,

"Ljude iz Silicijumske doline, koji misle drugačije i očekuju da AGI svakog časa postane stvarnost, veruju da se čovečanstvo mora zaštititi "prilagođavanjem" - osiguravanjem da veštačka inteligencija uvek bude „prilagođena ljudskim vrednostima i ljudskim intencijama". To zvuči kao dobar način da se spreči moguća katastrofa. Dok ne stignemo do pitanja o tome šta su „ljudske vrednosti", ko je pozvan da ih definiše i šta se događa u slučaju njihovog sukoba?"

 

Baka, Bog, zemlja, porodica, domovina, granice (republikanci ne daju novce Ukrajini iako se Zelenski kleo da ovaj put neće biti korupcije, rekao im: nix džakuzi, no Amerikanci ne daju pošto im treba za njihove granice sa Meksikom), odluke UN o vjerskom ratu u Jeruzalemu il tamo gdje je sve ovo danas i počelo prije 2000 god, patrijarhat, promjena pola, ili vrijednosti iranske? - nadaleko poznate vrijednosti, vrijednosti su i zabrana gejeva u Rusiji, priča o satanizmu, i itd..

 

Rezime: šta su „ljudske vrednosti", ko je pozvan da ih definiše i šta se događa u slučaju njihovog sukoba?

 

 



Komentari (734)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

tessa1 tessa1 23:01 16.12.2023

Re: o cemu je tacno ovaj b(r)log?

Ali zato ima kilo majoneza tako da ispada masnije nego da ima mesa.


Prije neki dan sam vidjela u trgovini posnu majonezu, Dijamant, Srbija, kupujem neke druge, nisam još probala kakva je..

Hm, kad bi se sjetili izvoziti tj uvoziti posni keks na tone kao smoki, posni keks na kg ili veća pakovanja kao što ima kod nas za kolače, nema ovde, posni keks (mogla bih ponoviti 100x, dozvati ga:) ili vegan je kao suvo zlato skup, 100g 3€, kg 30€.

I kad sam kod posta na vodi, izgubih početnu nit, gladujem ili jedem papriku, jabuku, i nemam pojma što sam jadna, em vegan em božićni post nije strogi? :)

Bila bih Džek da sam počela suvi post sa samo koricom kruva, il npr prestala jesti i piti vodu kao onomad Mentol što je u Indiji izvodio bijesne gliste..
shmoo shmoo 01:07 17.12.2023

Re: o cemu je tacno ovaj b(r)log?

promoter

Šmuuuu!
Zar se ti i Tes još niste pomirili?


Да се помирим и дружим са том распалом лудајом која има озбиљне проблеме у глави са самом собом?

Ма да ли си ти нормалан. За који ће ми мој то у животу.

promoter promoter 07:45 17.12.2023

Re: o cemu je tacno ovaj b(r)log?

tessa1
Šmuuuu!
Zar se ti i Tes još niste pomirili?



Ma ne, i molim te ne petljaj se, imaš li ti svojih problema, kakav je bio kačamak jutros?

Tasa je u skripti i pošto ne koristim tel, zabranila mi dr radi oslabljenog očnog mišića, ja i ne vidim njegove komentare, javljam se samo sa laptopa, dok ne kopiraš.

Sjetih se kad mi je Gvozden rekao nešto kao "neću da ti odgovorim zato što si neozbiljna" (i bilo je smiješno:), te i moj blog, nije ozbiljno mjesto za kalibar Tasinog intelekta, drugo, ogorčeni ljudi najprije sebi ne mogu pomoći, samo ih izbjegavati posebno u ovom virtuelnom svijetu gdje postojimo online i offline + ponavlja se isto, moj blog na koji dolazi kao nešto nezadovoljan da se iskenja jer zna da ga ne mogu banovati, smradina ljudska.


Nije logično da te okružuje toliki broj smradina.
Za mene su smradine na blogu tek nekoliko, uz još nekoliko budala, odnosno, priglupih ljudi (ti priglupi možda i nisu loši kao ljudi).
Ali ti previše ljudi opisuješ kao raspale lešine, smradine i skotove.
Mislim da bi, ponekada, mogla da to revidiraš i razmisliš koliko je (i) do tebe.
No, šta znam!
Moguće je da ti sama znaš najbolje.
tessa1 tessa1 07:47 17.12.2023

Re: o cemu je tacno ovaj b(r)log?

Mislim da bi, ponekada, mogla da to revidiraš i razmisliš koliko je (i) do tebe.


Šta je do mene ovaj dolazak Tase na moj blog?

Vidi, predlažem ti da mu se pridružiš jer ako dolaziš na blog kod onog ko te ne može počistiti kao govno tj kao Tasu, to je kukavički? Jesi li ti kukavička smradina?
promoter promoter 07:55 17.12.2023

Re: o cemu je tacno ovaj b(r)log?

tessa1
Mislim da bi, ponekada, mogla da to revidiraš i razmisliš koliko je (i) do tebe.


Šta je do mene ovaj dolazak Tase na moj blog?

Vidi, predlažem ti da mu se pridružiš jer ako dolaziš na blog kod onog ko te ne može počistiti kao govno tj kao Tasu, to je kukavički? Jesi li ti kukavička smradina?

Ja dolazim kod svakoga na blog.
I kod smradina koji su me 'milion' puta počistili.
Šta ja imam sa tim što je taj neko smradina?
Do tebe je, ipak, dosta toga.
Za mene Šmuuu nije smradina.
Naprotiv.
tessa1 tessa1 08:04 17.12.2023

Re: o cemu je tacno ovaj b(r)log?

Ja dolazim kod svakoga na blog.
I kod smradina koji su me 'milion' puta počistili.
Šta ja imam sa tim što je taj neko smradina?
Do tebe je, ipak, dosta toga.
Za mene Šmuuu nije smradina.
Naprotiv.


Prestani da mi manijačiš i namećeš osjećaj krivice zato što je govno kao Taso opet došao na blog sa kojeg ga ne mogu skloniti, smradina nesretna kamči mrvu pažnje,

goni se sa njim ako ti je dobar, šta tražite ovde?
promoter promoter 08:31 17.12.2023

Re: o cemu je tacno ovaj b(r)log?

tessa1
Ja dolazim kod svakoga na blog.
I kod smradina koji su me 'milion' puta počistili.
Šta ja imam sa tim što je taj neko smradina?
Do tebe je, ipak, dosta toga.
Za mene Šmuuu nije smradina.
Naprotiv.


Prestani da mi manijačiš i namećeš osjećaj krivice zato što je govno kao Taso opet došao na blog sa kojeg ga ne mogu skloniti, smradina nesretna kamči mrvu pažnje,

goni se sa njim ako ti je dobar, šta tražite ovde?

Neću da se gonim što nema nikakvog razloga za gonjenje.
tessa1 tessa1 08:45 17.12.2023

Re: o cemu je tacno ovaj b(r)log?

Neću da se gonim što nema nikakvog razloga za gonjenje.


Samo malo, podsjeti me, blog kod Pajića sam radi tebe zatvorila, i kod Jinxa isto, oba nakon dan-dva, i prvi je urnisao Taso, kod Doxa? Jel tako bilo? Taso je sedam dana urnisao taj blog..

Šta ti hoću reći: uporno, čini mi se da je to ipak neki deficit jer mnogo toga vidim da razumjevaš, nešto ti prekopča u glavi,

uporno ne razumiješ da razloge stvara tj o njima donosi odluke onaj kod koga si na blogu, razloge za ostanak ili odlazak.. i da je korištenje okolnosti kada ne mogu da vas fino sklonim iz vidokruga jer mi smo u svijetu virtuelnosti, u fizičkom svijetu bi se makeo neko koracima, ja od vas ili vi od mene, samo pouzdan znak pokvarenosti i kukavičluka..
solo solo 09:11 17.12.2023

Tess ljubavi-opušteno

Prestani da mi manijačiš i namećeš osjećaj krivice zato što je govno kao Taso opet došao na blog sa kojeg ga ne mogu skloniti, smradina nesretna kamči mrvu pažnje,

goni se sa njim ako ti je dobar, šta tražite ovde?


Pusti svađe, jebeš nam koncentraciju pred glasanje a treba zaokružiti.

Bog voli Srblje.

Ovde osvanuo divan sunčan dan. Ljudi hrle ka biralištima ozareni i nasmejani puni neke čudne nade kao kad izlaze iz lutrije popunjenog tiketa lotoa očekujući bar 3 pogodtka za zamenu.

Em wikend em izbori.

Život je lep.

A posle?

Posle lagano pošarano sa ......hu kerz!



tessa1 tessa1 09:30 17.12.2023

Re: Tess ljubavi-opušteno

Pusti svađe, jebeš nam koncentraciju pred glasanje a treba zaokružiti.


Ma naravno,

Emsi, idi glasaj, sutra će biti da vam prekodrinski Srbi kroje vlast u državi sa 6-7 miliona duša, ne dozvolite, nikom.

I koja je to cifra ljudi iz RS koja odlučuje današnje izbore?

Ozbiljno pitam, ima li neka statistika dvojnih državljana i glasanja u RS jer neće svi jutros doći u BG? I da napomenem kao AI na kraju ono bitno, to osuđujem, uh, debili kod nas, debili su i kod vas, ne desi se ništa prelaskom rijeke, nikakva magija..
solo solo 09:39 17.12.2023

Re: Tess ljubavi-opušteno

I da napomenem kao AI na kraju ono bitno, to osuđujem, uh, debili kod nas, debili su i kod vas, ne desi se ništa prelaskom rijeke, nikakva magija..


Zato je kod vas bolje.

Da,kad već....šta je sa Kurcom?




Ovoliki?

Lažeš.
tessa1 tessa1 09:46 17.12.2023

Re: Tess ljubavi-opušteno

Da,kad već....šta je sa Kurcom?


Kurc se povukao radi par SMS.


Tvoja ambivalencija je zastrašujuća i bez ovih slika i prostih doskočica 1+1=budalaština,

ideš li ti na glasanje ili ne? Prvi si počeo..
solo solo 09:52 17.12.2023

Re: Tess ljubavi-opušteno

ideš li ti na glasanje ili ne?


Sumnjaš?

Kako se kod vas zovu beli listići?

weiße blatt

Čarli enšuldigung zi bitte.

tessa1 tessa1 10:06 17.12.2023

Re: Tess ljubavi-opušteno

Sumnjaš?

Kako se kod vas zovu beli listići?

Ne znam, pitam, ne znam kad sunce kod vas izlazi?

Beli listići su kod nas bijeli i mi ih nemamo, u neku ruku, na žalost.
solo solo 10:20 17.12.2023

Re: Tess ljubavi-opušteno

Ne znam, pitam, ne znam kad sunce kod vas izlazi?


Sunce kod nas uvek sija.

promoter promoter 10:21 17.12.2023

Re: o cemu je tacno ovaj b(r)log?

tessa1
Neću da se gonim što nema nikakvog razloga za gonjenje.


Samo malo, podsjeti me, blog kod Pajića sam radi tebe zatvorila, i kod Jinxa isto, oba nakon dan-dva, i prvi je urnisao Taso, kod Doxa? Jel tako bilo? Taso je sedam dana urnisao taj blog..

Šta ti hoću reći: uporno, čini mi se da je to ipak neki deficit jer mnogo toga vidim da razumjevaš, nešto ti prekopča u glavi,

uporno ne razumiješ da razloge stvara tj o njima donosi odluke onaj kod koga si na blogu, razloge za ostanak ili odlazak.. i da je korištenje okolnosti kada ne mogu da vas fino sklonim iz vidokruga jer mi smo u svijetu virtuelnosti, u fizičkom svijetu bi se makeo neko koracima, ja od vas ili vi od mene, samo pouzdan znak pokvarenosti i kukavičluka..

Nisi u pravu!
Pojma ja nemam zašto ti zatvaraš, a niti zašto otvaraš blogove.
Tu ne postoji nikakav problem, nikakva dvojnost - samo trivijalan odgovor.
Problem je uvek, i samo uvek (što bi rekla matematičarka Tadejus i prirodna matematičarka Endži) u onom ko zatvara drugima blog.
Ili usta.
promoter promoter 10:28 17.12.2023

Re: Tess ljubavi-opušteno

tessa1
Pusti svađe, jebeš nam koncentraciju pred glasanje a treba zaokružiti.


Ma naravno,

Emsi, idi glasaj, sutra će biti da vam prekodrinski Srbi kroje vlast u državi sa 6-7 miliona duša, ne dozvolite, nikom.

I koja je to cifra ljudi iz RS koja odlučuje današnje izbore?

Ozbiljno pitam, ima li neka statistika dvojnih državljana i glasanja u RS jer neće svi jutros doći u BG? I da napomenem kao AI na kraju ono bitno, to osuđujem, uh, debili kod nas, debili su i kod vas, ne desi se ništa prelaskom rijeke, nikakva magija..

Ne znam zašto mene prozivaš kada za mene ne postoji Srbin drugoga reda.
Ja nemam problem da svi (do jednoga) Srbi iz Republike Srpske dođu da glasaju kod nas.
Naprotiv, bilo bi mi drago-
tessa1 tessa1 10:29 17.12.2023

Re: o cemu je tacno ovaj b(r)log?

Nisi u pravu!
Pojma ja nemam zašto ti zatvaraš, a niti zašto otvaraš blogove.
Tu ne postoji nikakav problem, nikakva dvojnost - samo trivijalan odgovor.
Problem je uvek, i samo uvek (što bi rekla matematičarka Tadejus i prirodna matematičarka Endži) u onom ko zatvara drugima blog.
Ili usta.

Ma da, pozivaš se na slobodu i pravo glasa dok drugi sisaju vesla oko tebe.
promoter promoter 10:32 17.12.2023

Re: o cemu je tacno ovaj b(r)log?

tessa1
Nisi u pravu!
Pojma ja nemam zašto ti zatvaraš, a niti zašto otvaraš blogove.
Tu ne postoji nikakav problem, nikakva dvojnost - samo trivijalan odgovor.
Problem je uvek, i samo uvek (što bi rekla matematičarka Tadejus i prirodna matematičarka Endži) u onom ko zatvara drugima blog.
Ili usta.

Ma da, pozivaš se na slobodu i pravo glasa dok drugi sisaju vesla oko tebe.

A na šta drugo da se pozivam?
Prvi amandman je u rangu deset zapovesti.
tessa1 tessa1 10:36 17.12.2023

Re: o cemu je tacno ovaj b(r)log?

A na šta drugo da se pozivam?
Prvi amandman je u rangu deset zapovesti.

Recimo na razum?
shmoo shmoo 10:59 17.12.2023

Re: o cemu je tacno ovaj b(r)log?

promoter

Nije logično da te okružuje toliki broj smradina.

Neću da se gonim što nema nikakvog razloga za gonjenje.



Тако је, Чарли!


U svojim krajnjim oblicima manija gonjenja je priznat oblik duševne poremećenosti... Svi smo se sretali s onim tipom čoveka, žene ili muškarca koji je po vlastitom tvrđenju stalno žrtva nezahvalnosti, neljubaznosti i izdajstva. Ljudi takve vrste često su neobično dopadljivi i od prve privlače simpatije ljudi koji ih ne poznaju odavno. Po pravilu, nema ništa neverovatno u samim stvarima koje oni iznose. Zao postupak na koji se žale, nesumnjivo da se često dešava. Što na kraju izaziva sumnju slušaoca, jeste mnoštvo rđavih ljudi s kojima je nesreća htela da se dotični sretne. U saglasnosti s teorijom verovatnoće razni ljudi koji žive u nekom datom društvu verovatno će u toku svojih života naići otprilike na istu količanu rđavih postupaka. Ako jedno lice u datom društvu, po svom shvatanju doživi sveopšti rđav postupak, vrlo je verovatno da uzrok leži u njemu samome i da on ili uobražava rđav postupak koji u stvari nije doživeo, ili se nesvesno ponaša na način koji izaziva neodoljivo uzbuđenje. Iskusni ljudi biće sumnjičavi prema ljudima koji su po svojim sopstvenim izjavama neprestano izloženi rđavim postupcima od strane čitavog sveta; odsustvom saosećanja oni će te nesrećnike još utvrditi u uverenju da je ceo svet protiv njih. U stvari stojimo pred nezgodmm slučajem zato što je podjednako potpirivan simpatijama i odsustvom simpatija. Kada utvrdi da se veruje njegovim strašnim pričama, lice sklono maniji gonjenja ulepšaće ih sve do granice verovatnoće: a s druge strane, ako vidi da mu ne veruju, imaće pred sobom samo nov slučaj izuzetne surovosti čovečanstva prema njemu.





promoter promoter 11:01 17.12.2023

Re: o cemu je tacno ovaj b(r)log?

tessa1
A na šta drugo da se pozivam?
Prvi amandman je u rangu deset zapovesti.

Recimo na razum?

Tvoj?
promoter promoter 11:19 17.12.2023

Re: o cemu je tacno ovaj b(r)log?

shmoo
promoter

Nije logično da te okružuje toliki broj smradina.

Neću da se gonim što nema nikakvog razloga za gonjenje.



Тако је, Чарли!


U svojim krajnjim oblicima manija gonjenja je priznat oblik duševne poremećenosti... Svi smo se sretali s onim tipom čoveka, žene ili muškarca koji je po vlastitom tvrđenju stalno žrtva nezahvalnosti, neljubaznosti i izdajstva. Ljudi takve vrste često su neobično dopadljivi i od prve privlače simpatije ljudi koji ih ne poznaju odavno. Po pravilu, nema ništa neverovatno u samim stvarima koje oni iznose. Zao postupak na koji se žale, nesumnjivo da se često dešava. Što na kraju izaziva sumnju slušaoca, jeste mnoštvo rđavih ljudi s kojima je nesreća htela da se dotični sretne. U saglasnosti s teorijom verovatnoće razni ljudi koji žive u nekom datom društvu verovatno će u toku svojih života naići otprilike na istu količanu rđavih postupaka. Ako jedno lice u datom društvu, po svom shvatanju doživi sveopšti rđav postupak, vrlo je verovatno da uzrok leži u njemu samome i da on ili uobražava rđav postupak koji u stvari nije doživeo, ili se nesvesno ponaša na način koji izaziva neodoljivo uzbuđenje. Iskusni ljudi biće sumnjičavi prema ljudima koji su po svojim sopstvenim izjavama neprestano izloženi rđavim postupcima od strane čitavog sveta; odsustvom saosećanja oni će te nesrećnike još utvrditi u uverenju da je ceo svet protiv njih. U stvari stojimo pred nezgodmm slučajem zato što je podjednako potpirivan simpatijama i odsustvom simpatija. Kada utvrdi da se veruje njegovim strašnim pričama, lice sklono maniji gonjenja ulepšaće ih sve do granice verovatnoće: a s druge strane, ako vidi da mu ne veruju, imaće pred sobom samo nov slučaj izuzetne surovosti čovečanstva prema njemu.






Ali?
Za mene Tes nije loša.
Bez obzira na svu razbarušenost.
Šteta je što se vas dvoje ne podnosite.
A evidentno se radi o načitanim ljudima.
I onda, što je poprilično porazno, smradine i budaletine likuju.
No, šta da se radi!
tessa1 tessa1 11:23 17.12.2023

Re: o cemu je tacno ovaj b(r)log?

Čovjek je došao, iskenjao se na moj blog da bi druge nahranio bedom i jutros priča o mojoj maniji gonjenja, mojoj ženskoj?

Kakva spodoba, nemam riječi.
shmoo shmoo 11:57 17.12.2023

Од Чернишевског?

promoter

Ali?

No, šta da se radi!


Али.

Није мени нико лош.

Само констатујем чињенично стање ствари.

И о женама и о мушкарцима на Блогу Б92.

Не правим разлику у полу и роду када сводим рачуне и констатујем какав је ко.

EDIT: Сад ћеш да видиш, има опет да промени наслов овог блога. Када будем дошао следећи пут на Блог Б92, овај блог ће носити наслов Пролапс.

dragosevacsutra dragosevacsutra 17:58 16.12.2023

o cemu je tacno ovaj b(r)log?

duplo

ovo je izgleda ozbiljnije nego sto sam mislio

solo solo 21:03 16.12.2023

Ima i salata od reči - bez majoneza

Поремећаји мишљења по форми се карактеришу брзином асоцијација, лингвистичком регуларношћу, усмереношћу и континуитетом. Брзина асоцијација, може да варира од особе до особе, али у нормалним оквирима, саговорник је увек у стању да разуме излагача; Лингвечки регуларно мишљење је адекватно у домену лексике, синтаксе, семантике и прагматике; Усмереност мисаоног тока се изражава кроз логичност и смисаону повезаност са јасном теденцијом ка одређеном циљу; Континутираност мисаоног тока јесте његова непрекидност све до потпуне реализације циљне представе.

Конфузно или инкохерентно мишљење
Конфузно или инкохерентно мишљење се манифестује очуваношћу реченица, али уз кидање веза између њих, због чега излагање постаје разбијено и фрегментирано, па је могуће схватити тек из целокупног контекста. Увид болесника у проблеме оштећеног асоцијативног повезивања изостаје


Салата од речи
Салата од речи је најтежи поремећај мишљења по форми. Карактерише га изговарање потпуно бесмислених и неповезаних речи и реченица, без икакве форме и смисла. Пацијента није могуће разумети
amika amika 21:57 16.12.2023

Разне ВИ, празне В

Већ сада има десетак ВИ, биће их стотинак. Свака са својим уграђеним људским вредностима.
Па једна ВИ схвати да је чиста планетаа предуслов за остале вредности и крене од највећег загађивача... Само на пример...
solo solo 22:13 16.12.2023

Re: Разне ВИ, празне В

Већ сада има десетак ВИ, биће их стотинак. Свака са својим уграђеним људским вредностима.
Па једна ВИ добије задатак да смањи загађења планете и крене од највећег загађивача... Само на пример...


Veštačka inteligencija ko veštački kurac.

Liči,radi nešto ali nije to.

Jbg.
tessa1 tessa1 23:05 16.12.2023

Re: Разне ВИ, празне В

Већ сада има десетак ВИ, биће их стотинак. Свака са својим уграђеним људским вредностима.
Па једна ВИ схвати да је чиста планетаа предуслов за остале вредности и крене од највећег загађивача... Само на пример...


Čovjeka ili sebe? :)

Amika, izvinjavam se, nisam razumjela na šta ste mislili,

Negativan uticaj AI na klimatske promjene?, ne pratim ja to tako podrobno, vidjela sam da ste vi pisali,

Ne mogu se sjetiti trenutno npr velika potrošnja energije, za koju zemlju rekoše čitala sam nedavno da koncentriše negdje u prašumi servere? Bahrein, na slovo B? Zadužuju se, kupuju struju od susjeda i fino prave u prašumi atomsko sklonište od servera.. :)

Zatim šta bi još moglo zeznuti sve a da ne zamislim distopiju iz Mr. Robota? Jedan malecni bag? :)




promoter promoter 11:06 17.12.2023

Re: Разне ВИ, празне В

tessa1

...

Amika, izvinjavam se, nisam razumjela na šta ste mislili,
...

Izvini sada ti!
Ulažem prigovor, nadam se opravdano.
Zašto samo Amiku oslovljavaš sa Vi?
tessa1 tessa1 11:14 17.12.2023

Re: Разне ВИ, празне В

Zašto samo Amiku oslovljavaš sa Vi?

Ne mogu se sjetiti jesam li na blogu o Ninu, umal napišem Nobelu, presirala Amiku, ako nisam to je sigurno zato što nije uvriježeno, inače: moje pravo da presiram, na koncu i po osjećaju..

Želiš li da se persiramo?
freehand freehand 11:15 17.12.2023

Re: Разне ВИ, празне В

Želiš li da se persiramo?

Konačno postaje zanimljivo.
promoter promoter 11:16 17.12.2023

Re: Разне ВИ, празне В

tessa1
Zašto samo Amiku oslovljavaš sa Vi?

Ne mogu se sjetiti jesam li na blogu o Ninu, umal napišem Nobelu, presirala Amiku, ako nisam sigurno zato što nije uvriježeno, inače: moje pravo da presiram, na koncu i po osjećaju..

Želiš li da se persiramo?

Taman posla!
Pa persiranje je pouzdan indikkator rastuđenja ov ič adr.
tessa1 tessa1 11:18 17.12.2023

Re: Разне ВИ, празне В

Konačno postaje zanimljivo.

:))
solo solo 09:21 17.12.2023

E brate moj Taso!


Dok Čukarica mirno spava Novi Beograd poraniJo i vredno šljaka.

Dokle bre da rintamo za vas?



Pančevo?

StudiJo?
promoter promoter 12:26 17.12.2023

Re: E brate moj Taso!

solo

Dok Čukarica mirno spava Novi Beograd poraniJo i vredno šljaka.

Dokle bre da rintamo za vas?



Pančevo?

StudiJo?

Solo, ja glasao!
freehand freehand 10:28 17.12.2023

lektira

U priči o vrednostima ovaj film je obavezno štivo, "Plavi vojnik" i ne mora.



A i ona flaša od koka kole koju su nam ludi bogovi bacili na glavu a koju je Tesa onomad pomenula - nije samo metafora.
jinks jinks 11:31 17.12.2023

...

Da li je uopšte moguće napraviti VI tako da bude dobra ili zla, na primer, šta god to sve značilo.

Mislim, ukoliko bi neko imao toliko znanje o svemu da svesno tako iskonstruiše VI, to bi predstavljalo ozbiljan iskorak i u mnogo čemu drugom mimo VI-a.

Opet, možda VI, kao i bilo ko drugi, takvim nekakvim jedino i može sama da postane.

Za sada je u svakom slučaju ozbiljno politički korektna (bar ChatGPT, Bard i Bing). Doduše, možda je upravo to i jedan od prvih koraka ka odgovoru na pitanje iz prve rečenice komentara.
freehand freehand 11:48 17.12.2023

Re: ...

jinks
Da li je uopšte moguće napraviti VI tako da bude dobra ili zla, na primer, šta god to sve značilo.

Mislim, ukoliko bi neko imao toliko znanje o svemu da svesno tako iskonstruiše VI, to bi predstavljalo ozbiljan iskorak i u mnogo čemu drugom mimo VI-a.

Opet, možda VI, kao i bilo ko drugi takvim nekakvim jedino i može sama da postane ... kao i bilo ko drugi.

Za sada je u svakom slučaju ozbiljno politički korektna (bar ChatGPT, Bard i Bing). Doduše, možda je upravo to i jedan od prvih koraka ka odgovoru na pitanje iz prve rečenice komentara.

U "Zvezdanim dnevnicima Ijona Tihog" jedna od priča govori o tome kako se kapetan Zvezdane plovidbe Ijon nađe na nekoj planeti koja mu je, dok je sletao, izgledala čudesna u svojoj lepoti, a što se niže spuštao to su mu njeni gradovi i palate izgledalo još veličanstenije u svom bleštavilu. A onda je shvatio da su beskrajne linije ispred najvećih palata u stvari -redovi njenih stanovnika.
I onda mu jedan od tih stanovnika, u svojoj dobroti, objasni dešavanje:
Čitav sistem na toj planeti bazirao se na tome da je njome upravljao red sveštenika koji su propisivali Vrlinu a osnovnbi Cilj je bio da se dostigne Savršenstvo. I onda su da bi taj cilj postigli pravili sve savršenije mašine i mašine koje prave mašine dok nisu napravili Jedinstvenu mašinu. I od nje zatražili da od planete načini Savršenstvo.
"Jeste li sigurni?" Pitala je mašina.
"Da!" bio je jednoglasan odgovor.
"Baš sigurni?"
"Da."
Onda je Mašina počela da pravi palate, a u jednom trenutku su se na tim palatama otvorile kapije. "Uđite sad!" pozvao je Glas.
i stanovnici planete, na čelu sa Sveštenicima, stali su u red i počeli da ulaze. I ulazili su, i ulazili. A sa druge strane roboti su počeli da iznose male,prstenaste oblike načinjene kao da su od ćilibara, savršene u svom obliku i lepoti.
A ijon je užasnut utrčao u svoju raketu i punom brzinom odleteo gledajući sa visine kako su redovi onih što ulaze sve kraći a savršene šare načinjene od ćilibarskih prstenova sve duže.

Ovo je za Maksu, specijalno, koji knjigu, kladio bih se, nije pročitao.


jinks jinks 11:58 17.12.2023

Re: ...

Setih se, kada su pitali nekog poznatog pisca kako bi on posle toliko napisanih knjiga predstavio the hell, rekao je (parafraziram): "To mesto zamišljam kao prikaz vrta, i u njemu scenu kolibrija koji uživa u nektaru najlepšeg cveta ... koja se ponavlja jedna te ista u beskonačnost."
tessa1 tessa1 12:15 17.12.2023

Re: ...

Nešto gledam, možda je malo preambiciozno bilo od mene napraviti temu između prve i poslednje tačke, od kamenog doba do tehnološke budućnosti. :)
promoter promoter 12:22 17.12.2023

Re: ...

freehand
jinks
Da li je uopšte moguće napraviti VI tako da bude dobra ili zla, na primer, šta god to sve značilo.

Mislim, ukoliko bi neko imao toliko znanje o svemu da svesno tako iskonstruiše VI, to bi predstavljalo ozbiljan iskorak i u mnogo čemu drugom mimo VI-a.

Opet, možda VI, kao i bilo ko drugi takvim nekakvim jedino i može sama da postane ... kao i bilo ko drugi.

Za sada je u svakom slučaju ozbiljno politički korektna (bar ChatGPT, Bard i Bing). Doduše, možda je upravo to i jedan od prvih koraka ka odgovoru na pitanje iz prve rečenice komentara.

U "Zvezdanim dnevnicima Ijona Tihog" jedna od priča govori o tome kako se kapetan Zvezdane plovidbe Ijon nađe na nekoj planeti koja mu je, dok je sletao, izgledala čudesna u svojoj lepoti, a što se niže spuštao to su mu njeni gradovi i palate izgledalo još veličanstenije u svom bleštavilu. A onda je shvatio da su beskrajne linije ispred najvećih palata u stvari -redovi njenih stanovnika.
I onda mu jedan od tih stanovnika, u svojoj dobroti, objasni dešavanje:
Čitav sistem na toj planeti bazirao se na tome da je njome upravljao red sveštenika koji su propisivali Vrlinu a osnovnbi Cilj je bio da se dostigne Savršenstvo. I onda su da bi taj cilj postigli pravili sve savršenije mašine i mašine koje prave mašine dok nisu napravili Jedinstvenu mašinu. I od nje zatražili da od planete načini Savršenstvo.
"Jeste li sigurni?" Pitala je mašina.
"Da!" bio je jednoglasan odgovor.
"Baš sigurni?"
"Da."
Onda je Mašina počela da pravi palate, a u jednom trenutku su se na tim palatama otvorile kapije. "Uđite sad!" pozvao je Glas.
i stanovnici planete, na čelu sa Sveštenicima, stali su u red i počeli da ulaze. I ulazili su, i ulazili. A sa druge strane roboti su počeli da iznose male,prstenaste oblike načinjene kao da su od ćilibara, savršene u svom obliku i lepoti.
A ijon je užasnut utrčao u svoju raketu i punom brzinom odleteo gledajući sa visine kako su redovi onih što ulaze sve kraći a savršene šare načinjene od ćilibarskih prstenova sve duže.

Ovo je za Maksu, specijalno, koji knjigu, kladio bih se, nije pročitao.



Meni je ovo zanimljivo.
Molim naravoučenije, ukoliko ga u toj knjizi ima.
Ili makar tvoje mišljenje šta bi bilo naravoučenje?
freehand freehand 20:48 17.12.2023

Re: ...

Molim naravoučenije, ukoliko ga u toj knjizi ima.
Ili makar tvoje mišljenje šta bi bilo naravoučenje?

Nema naravoučenija, sem da je Ijon tihi pobegao glavom bez obzira iz sveta u kome ljudi ostvarivanje sopstvenog ideala o savršenstvu poveravaju mašinama i plaćaju sopstvenim životima.
jer kakav je to savršen svet u kome postoji čovek kao suština nesavršenosti?
U bilo kom obliku društvene organizacije.
predatortz predatortz 11:32 17.12.2023

Činjenica radi

Pišu o iranskim vrijednostima? Znate vi dobro ko, Dragoševca najradije ne bih ni spomenula :),

odbrana i smisao vrijednosti kroz pokrivenu žensku glavu? Pokrivenu žensku glavu po cijenu života njihove djece?


Mislim da sam ovu temu otvorio ja, ali svakako ne u kontekstu u kojem to ovde predstavljaš.

Napisao sam, čini mi se Maksi, da smo mi zapadnjaci, a rekoh mu da tu iz nekog nejasnog razloga svrstavam i nas Srbe, rasisti i nasilnici zbog svog stava da naše vrednosti moraju biti univerzalno prihvaćene.
I ta floskula o odbrani naših vrednosti graniči sa nacizmom, a ni metode joj nekad nisu drastično različite.
Rekoh i da se ne mogu braniti svoje vrednosti u tuđoj kući. Da je to posao onih koji u toj kući žive. Oni treba da definišu šta su za njih vrednosti, oni treba da menjaju postojeće ako im se ne doopadaju
Ne mi i ne našim metrom mereno.

Nigde ne iznesoh mišljenje o tim tuđim vrednostima. Zapravo, jesam!
Rekoh da mi je sve u vezi islama strano, ali to ne znači da se oni moraju da povinuju mom viđenju sveta.

tessa1 tessa1 12:06 17.12.2023

Re: Činjenica radi

Nigde ne iznesoh mišljenje o tim tuđim vrednostima.


Dobro, prvo sam napisala pa obrisala Gvozden i Predatorz, reko liči na prozivku i vjerovatno nećete razumjeti da nisam zlonamjerna, i spominjući Dragoševca stavila sam jedan smajli iako sad kad vidim kako na to reaguje i brljavi, priča o kodexu oblačenja u Švajcarskoj nakon teksta o ženi na robiji je budalaština par ekselans..


Ok, razumjela sam te i na Maksinom blogu, nije ni trenutno tema poziv da krenemo besposleni oslobađati žene Irana,

Nego,

ko piše ljudske vrijednosti na koje mi iz pristojnosti okrećemo glavu, gledamo svoja posla..
promoter promoter 12:21 17.12.2023

Re: Činjenica radi

predatortz
Pišu o iranskim vrijednostima? Znate vi dobro ko, Dragoševca najradije ne bih ni spomenula :),

odbrana i smisao vrijednosti kroz pokrivenu žensku glavu? Pokrivenu žensku glavu po cijenu života njihove djece?


Mislim da sam ovu temu otvorio ja, ali svakako ne u kontekstu u kojem to ovde predstavljaš.

Napisao sam, čini mi se Maksi, da smo mi zapadnjaci, a rekoh mu da tu iz nekog nejasnog razloga svrstavam i nas Srbe, rasisti i nasilnici zbog svog stava da naše vrednosti moraju biti univerzalno prihvaćene.
I ta floskula o odbrani naših vrednosti graniči sa nacizmom, a ni metode joj nekad nisu drastično različite.
Rekoh i da se ne mogu braniti svoje vrednosti u tuđoj kući. Da je to posao onih koji u toj kući žive. Oni treba da definišu šta su za njih vrednosti, oni treba da menjaju postojeće ako im se ne doopadaju
Ne mi i ne našim metrom mereno.

Nigde ne iznesoh mišljenje o tim tuđim vrednostima. Zapravo, jesam!
Rekoh da mi je sve u vezi islama strano, ali to ne znači da se oni moraju da povinuju mom viđenju sveta.


Zašto ti ne bi iznosio svoje mišljenje o bilo čemu?
Pa i o vrednostima u tuđoj kući.
Nije valjda da tvoje mišljenje nekoga ubija.
To da je beli čovek bio (verovatno mnogi od belih ljudi i sada) najveći zločinac do sada, to valjda nikome nije sporno.
I da zbog toga neki pripadnik bele rase ne bi smeo da kaže svoje mišljenje o 'kulturi' koja polovini svoje populacije, ženskom delu, nameće gotovo ropski položaj.
Mene za tu 'kulturu' boli kurac.
I ne mislim o njo ništa dobro.
gvozden1 gvozden1 12:31 17.12.2023

Re: Činjenica radi

ko piše ljudske vrijednosti

Pa "zapad"
I ne samo da ih piše, nego ih proglašava vrhunskim za koje se isplati ubijati .
Sve pa i decu.

E sad, izgleda, a i ja navijam za to, da se taj poredak ljulja, kad će pasti, da li će pasti, to ćemo sačekati.

Rusija je ta koja je zadrmala poredak koji zbog svojih vrednosti ubija, sve pričajući o humanosti.

Iran je na strani Rusije, i to je razlog što se baš on izdvaja i po njemu pljuje.

Šta je sa Emiratima, Kuvajtom, Saudijskom Arabijom, Jemenom, nema mnogo razlike u pravima žena između Irana i njih, ali u odnosu prema Rusiji, a prema "zapadu" posebno, je razlika povelika.

I zapitaj se sad, jesi li ti iskreno na strani žena, ili na strani zapada protiv Rusije.




predatortz predatortz 12:32 17.12.2023

Re: Činjenica radi

Pa i o vrednostima u tuđoj kući.


Zato što smatram da i drugi imaju pravo na svoje vrednosti i da sa mnom neće imati problema dok ne nasrnu na moje.
Ja na njihove nemam nameru da nasrćem, niti da svoje namećem.
promoter promoter 12:36 17.12.2023

Re: Činjenica radi

predatortz
Pa i o vrednostima u tuđoj kući.


Zato što smatram da i drugi imaju pravo na svoje vrednosti i da sa mnom neće imati problema dok ne nasrnu na moje.
Ja na njihove nemam nameru da nasrćem, niti da svoje namećem.

Ko kaže da je tvoje iskazivanje mišljenja o tuđim vrednostima nasrtanje na njihove vrednosti?
Nasrtanje na vrednosti koje uskraćuju slobodu polovini svoje populacije?
Boli me kurac za takve vrednosti.
Pa da su (i) moje milion puta.
O mišljenju je reč, a ne o ubijanju nekoga uz ime 'svojih' vrednosti.
A mišljenje o bilo čemu ne dozvoljavam da mi iko ograničava, niti mi je za mišljenje, i iskazivanje mišljenja, potrebno ičije odobrenje.
predatortz predatortz 12:40 17.12.2023

Re: Činjenica radi

promoter
predatortz
Pa i o vrednostima u tuđoj kući.


Zato što smatram da i drugi imaju pravo na svoje vrednosti i da sa mnom neće imati problema dok ne nasrnu na moje.
Ja na njihove nemam nameru da nasrćem, niti da svoje namećem.

Ko kaže da je tvoje iskazivanje mišljenja o tuđim vrednostima nasrtanje na njihove vrednosti?
Nasrtanje na vrednosti koje uskraćuju slobodu polivini svoje populacije?
Boli me kurac za takve vrednosti.
Pa da su (i) moje milion puta.
O mišljenju je reč, a ne o ubijanju nekoga uz ime 'svojih' vrednosti.
A mišljenje o bilo čemu ne dozvoljavam da mi iko ograničava, niti mi je za mišljenje, i iskazivanje mišljenja, potrebno ičije odobrenje.


Ja cenim da mi u kući imamo mnogo preča posla.
promoter promoter 12:41 17.12.2023

Re: Činjenica radi

predatortz
promoter
predatortz
Pa i o vrednostima u tuđoj kući.


Zato što smatram da i drugi imaju pravo na svoje vrednosti i da sa mnom neće imati problema dok ne nasrnu na moje.
Ja na njihove nemam nameru da nasrćem, niti da svoje namećem.

Ko kaže da je tvoje iskazivanje mišljenja o tuđim vrednostima nasrtanje na njihove vrednosti?
Nasrtanje na vrednosti koje uskraćuju slobodu polivini svoje populacije?
Boli me kurac za takve vrednosti.
Pa da su (i) moje milion puta.
O mišljenju je reč, a ne o ubijanju nekoga uz ime 'svojih' vrednosti.
A mišljenje o bilo čemu ne dozvoljavam da mi iko ograničava, niti mi je za mišljenje, i iskazivanje mišljenja, potrebno ičije odobrenje.


Ja cenim da mi u kući imamo mnogo preča posla.

Sve je to povezano.
Nema danas izolovanih ostrva.
Nego, što bi Endži rekla, da li si glasovao?
tessa1 tessa1 13:13 17.12.2023

Re: Činjenica radi

I zapitaj se sad, jesi li ti iskreno na strani žena, ili na strani zapada protiv Rusije.

Eto sad. :))

A ja čekam priliku da pokažem ovu kartu, postoji i nešto dobro (ok, možemo prećutati da najviše dijamanata iz Jakutije ima u Antverpenu i da manjine Putin nije štedio u ratu sa Ukrajinom tj oni ne kažu manjine, svi su Rusi)
tessa1 tessa1 13:14 17.12.2023

Re: Činjenica radi


tessa1 tessa1 13:16 17.12.2023

Re: Činjenica radi

Sve je to povezano.
Nema danas izolovanih ostrva.


Mudro, mudre su to riječi.

Prije neki dan vidim negdje u prolazu, patrijarh Pavle pričao o mudroj zmiji pa se sjetih sove.. :)


I kad sam kod dijamanata, Mirni rudnik..


nask nask 13:43 17.12.2023

Re: Činjenica radi

ok, možemo prećutati da najviše dijamanata iz Jakutije ima u Amsterdamu

Biće pre da je Antverpen u pitanju.
tessa1 tessa1 13:51 17.12.2023

Re: Činjenica radi

Biće pre da je Antverpen u pitanju.


Da, da, greška, i bilo mi je čudno, sjetih se odmah naravno Čorbinog Amsterdam, i razmišljam, kako nikad nisam povezala dijamante sa tom pjesmom?

gvozden1 gvozden1 14:33 17.12.2023

Re: Činjenica radi

tessa1
I zapitaj se sad, jesi li ti iskreno na strani žena, ili na strani zapada protiv Rusije.

Eto sad. :))

A ja čekam priliku da pokažem ovu kartu, postoji i nešto dobro (ok, možemo prećutati da najviše dijamanata iz Jakutije ima u Antverpenu i da manjine Putin nije štedio u ratu sa Ukrajinom tj oni ne kažu manjine, svi su Rusi)

I zbog toga si ti na strani žena, selektivno naravno.

Zbog Rusije?

Ili što te zapad namamio na Iran i Rusiju.
predatortz predatortz 14:33 17.12.2023

Re: Činjenica radi

Nego, što bi Endži rekla, da li si glasovao?


Malopre sam to obavio.

freehand freehand 14:38 17.12.2023

Re: Činjenica radi

A ja čekam priliku da pokažem ovu kartu, postoji i nešto dobro (ok, možemo prećutati da najviše dijamanata iz Jakutije ima u Antverpenu i da manjine Putin nije štedio u ratu sa Ukrajinom tj oni ne kažu manjine, svi su Rusi)
To je valjda normalno. Uvek je pitanje šta će američka i britanska nafta ispod vašeg peska, i šta će belgijski dijamanti ispod sibirskog i kongoansko tla?
Nego, ge ima najviše kongoanskih desnih ruku? U Kongu ili Amsterdamu?
Dobro, antverpenu?
i gde ima najviše bosanske bukve, u Glamoču ili u Beču?
Ako pitamo Icka, na primer, ne moraš da nosiš maramu ali si genocidna četnikuša, al to, valjda, tako treba. To je ok, vrednosti.
gvozden1 gvozden1 14:57 17.12.2023

Re: Činjenica radi

predatortz
Nego, što bi Endži rekla, da li si glasovao?


Malopre sam to obavio.


Koga?:)
predatortz predatortz 15:02 17.12.2023

Re: Činjenica radi

gvozden1
predatortz
Nego, što bi Endži rekla, da li si glasovao?


Malopre sam to obavio.


Koga?:)


S verom u Boga...
tessa1 tessa1 15:04 17.12.2023

Re: Činjenica radi

Free, hajde molim te, izgleda da se ne razumijemo,

Umjesto da podvučeš jednu rečenicu i odvojiš od zareza, ti si kopirao jednu dva puta,


Pa to sad ovako izgleda,


"za distopijski roman Pjesma proroka, i saznam da je pisao 4 god,ali prvih pola godine pisao pogrešnu knjigu, to mi se svidjelo, stvarno čovjek može ne 6 mjeseci nego deceniju živjeti pogrešno kamoli pisati pogrešnu knjigu,, to mi se svidjelo, stvarno čovjek može ne 6 mjeseci nego deceniju živjeti pogrešno kamoli pisati pogrešnu knjigu, reče dalje kako energiju crpi iz knjiga"


A trebalo bi ovako,


“za distopijski roman Pjesma proroka, i saznam da je pisao 4 god, ali prvih pola godine pisao pogrešnu knjigu, to mi se svidjelo, stvarno čovjek može ne 6 mjeseci nego deceniju živjeti pogrešno kamoli pisati pogrešnu knjigu, reče dalje kako energiju crpi iz knjiga”
tessa1 tessa1 15:05 17.12.2023

Re: Činjenica radi

To je valjda normalno. Uvek je pitanje šta će američka i britanska nafta ispod vašeg peska, i šta će belgijski dijamanti ispod sibirskog i kongoansko tla?
Nego, ge ima najviše kongoanskih desnih ruku? U Kongu ili Amsterdamu?
Dobro, antverpenu?
i gde ima najviše bosanske bukve, u Glamoču ili u Beču?
Ako pitamo Icka, na primer, ne moraš da nosiš maramu ali si genocidna četnikuša, al to, valjda, tako treba. To je ok, vrednosti.


Neću da odgovaram na ovakve komentare, suludo je,

nalaziš li da svako spominjanje Rusije tebi izaziva duševnu bol koju teško podnosiš, zatvori ovaj blog slobodno.
tessa1 tessa1 15:06 17.12.2023

Re: Činjenica radi

Ili na koncu, odjaviću se, šteta što ne mogu samu sebe da banujem. :)
tessa1 tessa1 15:07 17.12.2023

Re: Činjenica radi

I zbog toga si ti na strani žena, selektivno naravno.

Zbog Rusije?

Ili što te zapad namamio na Iran i Rusiju.


Dobro Gvozdene, emancipacija žena u XXI stoljeću nije kupiti sebi staklence na vašaru.
gvozden1 gvozden1 15:10 17.12.2023

Re: Činjenica radi


Dobro Gvozdene, emancipacija žena u XXI stoljeću

Sa naglaskom na Iran:)
predatortz predatortz 15:12 17.12.2023

Re: Činjenica radi

Dobro Gvozdene, emancipacija žena u XXI stoljeću nije kupiti sebi staklence na vašaru


Čini mi se da to polako prerasta u degradaciju.
Možda grešim, ali...
tessa1 tessa1 15:26 17.12.2023

Re: Činjenica radi

Čini mi se da to polako prerasta u degradaciju.
Možda grešim, ali...


Da, samo što konkretno žene Irana, kažem konkretno jer i emancipacija ima različite vrijednosti kao i skala čistoće dijamanta,

Nisu ni stigle do tačke od koje bi mogla krenuti njihova erozija..

Slikovito, -1 i 1 su vrijednosti


-1 ———————> 0 ———————> 1, 2, itd
gedza.73 gedza.73 15:26 17.12.2023

Re: Činjenica radi

gvozden1
Rusija je ta koja je zadrmala poredak koji zbog svojih vrednosti ubija, sve pričajući o humanosti.

Petar Ivancov, ambasador Rusije u Sarajevu,
U Srebrenici se desio zločin genocida

Ruski predsednik Vladimir Putin izjavio je da strahuje da bi, ako bi Kijev stekao kontrolu nad granicom u Donbasu bez davanja garancija zaštite svojim stanovnicima, nacionalisti mogli da ponove Srebrenicu, prenosi "Tas".

"Ja zamišljam šta bi se dogodilo posle toga. To bi bila Srebrenica", rekao je Putin na sastanku ruskog Saveta za ljudska prava.

ruske pravoslavne vrednosti (možda peva 'Budi se istok i Zapad'?)

a onda 'devojka'


I jes zadrmala. Zlatnoj milijardi. Ista ova sa njenim voznim parkom. Sve kineski auto do kineskog auta.


Njena ćerka, pastorka Lavrova, kupila stan u satanističkom Londonu za 4,4 miliona funti. Sa dvadeset i jednom godinom. Dete odraslo, samo donosi odluke. I mAma na švalerku je fina, kulturna dama. Vozi se dimpomatskim avionom u šoping.


Čisto sledeći put kad kreneš oko Jovanke Broz da imaš reper za 'drmanje poretka'


tessa1 tessa1 15:27 17.12.2023

Re: Činjenica radi

Sa naglaskom na Iran:)


Gvozdene, smijem se. :)


Hajde dobro, pređimo lagano na srpske vrijednosti. :)
tessa1 tessa1 15:46 17.12.2023

Re: Činjenica radi

Ili najbolje da Gedžo sugeriše, pošto je dovitljiviji. :)
predatortz predatortz 15:58 17.12.2023

Re: Činjenica radi

Hajde dobro, pređimo lagano na srpske vrijednosti. :)


Bolje na status Srba.
Uz dužno poštovanje ženama u Iranu, pripadnicima i pripadnicama zajednica koji svoje spolovilo koriste na netradicionalan način i u za to nepredviđena mesta, mene mnogo više zanimaju prava Srba koja su ugrožena i na koje se atakuje i fizički i na svaki drugi način.

Od Kosova i Metohije gde su Srbi potpuno stavljeni van zakona, preko Hrvatske koja je na veliku sramotu EU njena članica i u kojoj se posle fizičkog genocida i napada na retke preostale Srbe došlo do toga da se zahteva uklanjanje spomenika sa ćiriličnim natpisima,do ugrožene bezbednosti Srba u Federaciji BiH i opstruisanja njihovog ustavom propisanog učešća u vlasti u tom entitetu, do političkog aparthejda nad Srbima u Crnoj Gori u kojoj američki ambasador kaže da uprkos uspehu na izborima ne mogu u vladu.

To su za nas teme o kojim treba da mislimo i na čijem rešavanju treba da radimo pre svih tih svetskih za koje nas ionako niko ne pita i na koje imamo uticaj koliko i morski krastavac na rod merkantilne pšenice u Vojvodini.
gvozden1 gvozden1 16:16 17.12.2023

Re: Činjenica radi

Petar Ivancov, ambasador Rusije u Sarajevu,
U Srebrenici se desio zločin genocida

I šta s tim?

Njegovo mišljenje, stav Rusije, pa šta s tim?

Kako to demantuje tvrdnju da je Rusija zatresla uverenje da su zapadne vrednosti jedino ispravne vrednosti?

Da li je Rusija na srpskoj strani, ili protiv srpskih interesa ama baš nikakve veze nema sa tom tvrdnjom.


Mislim, komplikovano je to za tebe koji mrzi Ruse, i koji misli da se sve završava tako što ćeš da pljuješ na tu naciju.
gvozden1 gvozden1 16:24 17.12.2023

Re: Činjenica radi

tessa1
Sa naglaskom na Iran:)


Gvozdene, smijem se. :)


Hajde dobro, pređimo lagano na srpske vrijednosti. :)

Ma samo me zanima zašto si baš Iran odabrala za primer.
Kako to da ti se izbor poklopi sa antiiranskom i antiruskom histerijom na zapadu?

Možda je slučajno:)
predatortz predatortz 16:36 17.12.2023

Re: Činjenica radi

I šta s tim?


Ništa!
Brzo otišao na drugu dužnost, došao drugi koji je na isto pitanje odgovarao sa:

Genocid? Koji genocid?
gedza.73 gedza.73 16:41 17.12.2023

Re: Činjenica radi

gvozden1
Kako to demantuje tvrdnju da je Rusija zatresla uverenje da su zapadne vrednosti jedino ispravne vrednosti?

Zatresla kako? Nemoj mi samo one politkomesarske gluposti koje plasira FSB po tabloidima i koje izgovaraju opskurni likovi na medijima a na koje se kače ograničeni u prostoru i vremenu.
promoter promoter 16:46 17.12.2023

Re: Činjenica radi

predatortz
Nego, što bi Endži rekla, da li si glasovao?


Malopre sam to obavio.


Za koga?
promoter promoter 16:48 17.12.2023

Re: Činjenica radi

predatortz
gvozden1
predatortz
Nego, što bi Endži rekla, da li si glasovao?


Malopre sam to obavio.


Koga?:)


S verom u Boga...

Ja sam, da prosti Endži, glasao za Sinišu Kovačevića.
predatortz predatortz 16:48 17.12.2023

Re: Činjenica radi

promoter
predatortz
Nego, što bi Endži rekla, da li si glasovao?


Malopre sam to obavio.


Za koga?


Uvek za kralja, nikad za Tita!
Mozak se pita!
promoter promoter 16:53 17.12.2023

Re: Činjenica radi

tessa1
Ili najbolje da Gedžo sugeriše, pošto je dovitljiviji. :)

Gedža ne može, pošto nije objektivan.
Mrzi Ruse kao da je Nemac.

tessa1 tessa1 16:54 17.12.2023

Re: Činjenica radi

“stvarno čovjek može ne 6 mjeseci nego deceniju živjeti pogrešno kamoli pisati pogrešnu knjigu,, to mi se svidjelo, stvarno čovjek može ne 6 mjeseci nego deceniju živjeti pogrešno kamoli pisati pogrešnu knjigu,”



Ala gospode bože ove dvije rečenice i dva zareza će me u grob otjerati. :))


Vi nemate, nemate pojma kakav se iza ove naoko nezainteresovanosti perfekcionista krije, kreativan perfekcionizam, bolest, ukratko. Propast. :)
gvozden1 gvozden1 16:56 17.12.2023

Re: Činjenica radi

Zatresla kako?

Pa tako što se na njih na obazire, što ih ne poštuje, i što je dovoljno jaka da tera po svome.
I još, što ima saveznike koji odbijaju da se povinuju zapadu.

Generalno, menja se politička situacija u svetu na štetu zapadnih vrednosti, kad i da li će trend biti prekinut ili promenjen, to se ne može znati, ali da bi se to primetilo mora se biti makar malo razuman.

Tebe taj uslov isključuje.
tessa1 tessa1 16:56 17.12.2023

Re: Činjenica radi

Gedža ne može, pošto nije objektivan.
Mrzi Ruse kao da je Nemac.

Ma Gedžo je kul na ovom blogu, prepuštam mu kormilo. :)
tessa1 tessa1 16:59 17.12.2023

Re: Činjenica radi

Ma samo me zanima zašto si baš Iran odabrala za primer.
Kako to da ti se izbor poklopi sa antiiranskom i antiruskom histerijom na zapadu?

Možda je slučajno:)


Nije slučajno, rekoh ispod Jinxovog komentara da sam preambiciozno povezala vremensku liniju između kamenog doba i vremena kad će nam AI korigovati ljudske vrijednosti, praviti bolje naše verzije..


Tema je otvorena za sve ljudske vrijednosti, nije lokalnog karaktera..
tessa1 tessa1 17:01 17.12.2023

Re: Činjenica radi

Od Kosova i Metohije gde su Srbi potpuno stavljeni van zakona, preko Hrvatske koja je na veliku sramotu EU njena članica i u kojoj se posle fizičkog genocida i napada na retke preostale Srbe došlo do toga da se zahteva uklanjanje spomenika sa ćiriličnim natpisima,do ugrožene bezbednosti Srba u Federaciji BiH i opstruisanja njihovog ustavom propisanog učešća u vlasti u tom entitetu, do političkog aparthejda nad Srbima u Crnoj Gori u kojoj američki ambasador kaže da uprkos uspehu na izborima ne mogu u vladu.

Hm, sve crnje zvuči ovako na papiru.
tessa1 tessa1 17:02 17.12.2023

Re: Činjenica radi

Sa naglaskom na Iran:)

:))
gedza.73 gedza.73 17:07 17.12.2023

Re: Činjenica radi

gvozden1
Pa tako što se na njih na obazire, što ih ne poštuje, i što je dovoljno jaka da tera po svome.

Tvrdilo se kako Turska izlazi iz NATO pakta. Da se stvara nova valuta. Da se raspada EU. Da Finska ne sme u NATO jer je na granici Rusije. Tri dana u Kijevu. Da rusku teritoriju niko ne sme da napadne.

Niko (dve, tri ruska satelita i jedna, dve diktature) na svetu nije priznao DNR i LNR. Čak ni Belorusija. Ruske platne kartice skoro niko na svetu ne priznaje. BRICS razvojna banka neće da finansira projekte po Rusiji kako ne bi kršila međunarodni sistem.
ali da bi se to primetilo mora se biti makar malo razuman.

Ukratko što bi Kinezi rekli 'Dogodine u Vladivostoku' ili 'kad se kineska vojska u Sibir vrati'.
Generalno, menja se politička situacija u svetu na štetu zapadnih vrednosti

Super. Sad će svi Srbi sa Zapada da se vrate u Srbiju ili odu u Rusiju, ovde će svi da pređu na rupije ili rublje a žene ćemo da kamenujemo ako otkriju kosu.


Za svakog ponešto od vrednosti. Nacistički pozdrav, slika nekog ruskog arijevca-svetitelja, crvenoarmejac i ruska carevina.
gvozden1 gvozden1 17:31 17.12.2023

Re: Činjenica radi


Tvrdilo se kako Turska izlazi iz NATO pakta. Da se stvara nova valuta. Da se raspada EU. Da Finska ne sme u NATO jer je na granici Rusije. Tri dana u Kijevu. Da rusku teritoriju niko ne sme da napadne.

Niko (dve, tri ruska satelita i jedna, dve diktature) na svetu nije priznao DNR i LNR. Čak ni Belorusija. Ruske platne kartice skoro niko na svetu ne priznaje. BRICS razvojna banka neće da finansira projekte po Rusiji kako ne bi kršila međunarodni sistem.


Ti opet nešto što blage veze s mozgom nema, a ni sa temom, a ona je, da te potsetim, trend menjanja odnosa u svetu, koji je takav da zapadne vrednosti postaju sve manje važne, i sve se manje poštuju.

Rekoh ja, tebe nedostatak razuma isključuje iz onih koji to mogu da uvide i shvate.

Super. Sad će svi Srbi sa Zapada da se vrate u Srbiju ili odu u Rusiju, ovde će svi da pređu na rupije ili rublje a žene ćemo da kamenujemo ako otkriju kosu.

Pa neće, ali otkud ti sad ovo, i kakve to veze ima sa promenom odnosa snaga u svetu?

Kakvi sad Srbi?

Tačno je, ovaj proces koji se dešava ide u korist srpskih interesa, ali to je zasebna tema.

Ako i to možeš da razumeš, mada te i u tome verujem, sprečava nedostatak razuma, ali i IQ.



Za svakog ponešto od vrednosti. Nacistički pozdrav, slika nekog ruskog arijevca-svetitelja, crvenoarmejac i ruska carevina.


Pa dobro, onda će to biti set vrednosti jednako bitan kao i zapadne vrednosti.


Valjda neće njih, poput zapadnih, niko oružjem nametati.
freehand freehand 20:05 17.12.2023

Re: Činjenica radi

Uz dužno poštovanje ženama u Iranu

Uz dužno poštovanje ženama u Iranu i ženama generalno, mora da postoji ozbiljan razlog zbog kga se uvek i isključivo pominju žene u Iranu, ali ne i u Saudijskoj Arabiji ili Kataru, na rpimer? Ili u libiji u kojoj su zaživele vrednosti?
Zašto je u pitanju uvek Iran o kome sem jeftinih stereotipa ogromna većina onih koji o njemu govore sa velikim poznanjem - nema pojma?
gedza.73 gedza.73 21:13 17.12.2023

Re: Činjenica radi

gvozden1
koji je takav da zapadne vrednosti postaju sve manje važne, i sve se manje poštuju.

A talibanske i autokratske na polzu naroda postaju sve više važne i sve se više u svetu poštuju?

dragosevacsutra dragosevacsutra 21:22 18.12.2023

Re: Činjenica radi

i spominjući Dragoševca stavila sam jedan smajli iako sad kad vidim kako na to reaguje i brljavi, priča o kodexu oblačenja u Švajcarskoj nakon teksta o ženi na robiji je budalaština par ekselans..


tesko da je odelo codex ponasanja u svajcarskoj


freehand freehand 14:47 17.12.2023

Vrednosti i kolaps

Inače, sa prijateljima nema greške ni oko vrednosti ni oko kolapsa. Eto, na primer, kao što je onomad žan Klod Junker u ime EU čestitao na pobedi Tomislavu Nikoliću u sred izbornog dana, jutros je naš veliki prijatelj Karl Bild iz EU objavio svoju prognozu rezultata, da ne zakasni.



Možda ga je Putin nagovorio, ko zna? Icko, Bosanski Bog i svedržotelj sigurno nije. On je čovek vrednosti koji zna šta je genocid i ko su genocidaši. I ume i druge da poduči sa naglaskom na gastarbajtere koji odmah shvate šta je istina i šta su vrednosti.
gedza.73 gedza.73 15:32 17.12.2023

Re: Vrednosti i kolaps

Eto, na primer, kao što je onomad žan Klod Junker u ime EU čestitao na pobedi Tomislavu Nikoliću

Ovde se nekako preskače vrlo bitan podatak. A to su procenti koje je Tomislav Nikolić dobio glasovima građana. Pa nije valjda EU zaokruživala umesto birača?
Partija koja ima većinu u opoziciji bi blokirala apsolutno sve. Birači su ti koji odlučuju. Ovi drugi samo koriste situaciju u svoju korist.
On je čovek vrednosti koji zna šta je genocid i ko su genocidaši.

Aj i za tebe još jednom
U Srebrenici se desio zločin genocida
Petar Ivancov, ambasador Rusije u Sarajevu

Ambasador (lat. ambactus — „sluga”; franc. ambassadeur) ili izaslanik je diplomata najvišeg ranga koji predstavlja određenu zemlju... predstavljati svoju zemlju i zastupati njene interese


alselone alselone 16:31 17.12.2023

Re: Vrednosti i kolaps

Hoće li naši partneri izraziti zabrinutost na ovaj brutalan nivo krađe danas?
maksa83 maksa83 16:44 17.12.2023

Arena

Gomile autobusa bez tablica istovaruju ljude koji ulaze u Arenu, Ana Brnabić kaže da su to regularni glasači sa prijavom boravka prisutni u biračkom spisku, RIK tvrdi da to nije glasačko mesto, privatno obezbeđenje ne dozvoljava pristup i tvrdi da su to "statisti jer se snima neki film".

Cirkus Arena.

maksa83 maksa83 17:31 17.12.2023

Sankt Vladimirsburg

huči brt je l znaš tog Mileta? I još važnije - u kom je on fazonu što se tiče pravoslavnog blek metala?

alselone alselone 17:35 17.12.2023

Re: Sankt Vladimirsburg

Ovaj put se krade ludački. Do sada je bilo u rukavicama, ali sada je otimačina kao drumski pirati. Ako im prođe ovaj put, onda ih bukvalno nikada nećemo skinuti, biće sve agresivniji prilikom krađe.

gvozden1 gvozden1 17:39 17.12.2023

Re: Sankt Vladimirsburg

alselone
Ovaj put se krade ludački. Do sada je bilo u rukavicama, ali sada je otimačina kao drumski pirati. Ako im prođe ovaj put, onda ih bukvalno nikada nećemo skinuti, biće sve agresivniji prilikom krađe.


Ajd malo konkretnije.
tessa1 tessa1 17:48 17.12.2023

Re: Sankt Vladimirsburg

Šta ovo rade, ne razumijem, kupuju glasove? Meni je to uvijek zvučalo nevjerovatno, sve mislim griješim, nemoguće da neko plaća glas, možda neko da novac jednom čovjeku da bi on vrbovao druge, ali na ruke glas za novac, stvarno nevjerovatno.



I oni gore autobusi, sve što kažem pogrešno je..



Dešava se upravo ono što sam pričala prije neki dan da više ne razumijem ljude i postupke, šta god mi mama ispriča ja pitam, šta to znači?

Ništa ne razumijem.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana