Gost autor

Kolaps

freehand RSS / 16.12.2023. u 14:29

Gost autor: tessa1

 

Vrijednosti, skupocjenija riječ i od..

 

Dvoumila sam se pisati tekst tj ovih par rečenica na ekavskom radi riječi vrijednost koja mi na ekavskom zvuči drugačije, kao da su uslovno rečeno i po osjećaju vaše vrednosti malo drugačije od naših..

 

Potrefi se, nemam ništa sretnije od trefenja trenutno, da u par sekundi, ajde dobro minut-dva pročitam prvo na Maksinom blogu ispod mog komentara o ženi osuđenoj na 13 god robije jer je postavljala pitanja o smrti svog djeteta, bogohulila na vrhovnika u Iranu (Ajatolah je aktuelan tek od prve polovine XX stoljeća pa se uklapa i u moje viđenje Kulta vođe stvorenog u komunizmu i zahvaljujući Marksu),

 

 

Pišu o iranskim vrijednostima? Znate vi dobro ko, Dragoševca najradije ne bih ni spomenula :),

odbrana i smisao vrijednosti kroz pokrivenu žensku glavu? Pokrivenu žensku glavu po cijenu života njihove djece?


Zatim navratim do Peščanika, tamo pita Kenan Malik, Ko upravlja veštačkom inteligencijom?, pređem preko slova nemirnom pažnjom kao generacija e-čitača tj kao što ćete vi pročitatati ovo što ja pišem, no dobro, šta je tu je, i kad već rekoh e-čitanje, riješila sam se knjiga iz kuće - među nama, umislila da iz papira one nevza distopijski roman Pjesma proroka, i saznam da je pisao 4 god, ali prvih pola godine pisao pogrešnu knjigu, to mi se svidjelo, stvarno čovjek može ne 6 mjeseci nego deceniju živjeti pogrešno kamoli pisati pogrešnu knjigu, reče dalje kako energiju crpi iz knjiga,  u radnoj sobi, malo mi falilo da zažalim za svojim premda nikad nisam osjetila energiju iz njih kao Linč, al se sjetih bubica i kako mi šetkaju po plućima dok spavam, ma nemoj, energija, sve tako pričam sama sa sobom. :)


Gdje stadoh? A da Kenan Malik,

citiram samo jedan pasusu i poslednju rečenicu podvlačim za funkcionalno nepismene,

"Ljude iz Silicijumske doline, koji misle drugačije i očekuju da AGI svakog časa postane stvarnost, veruju da se čovečanstvo mora zaštititi "prilagođavanjem" - osiguravanjem da veštačka inteligencija uvek bude „prilagođena ljudskim vrednostima i ljudskim intencijama". To zvuči kao dobar način da se spreči moguća katastrofa. Dok ne stignemo do pitanja o tome šta su „ljudske vrednosti", ko je pozvan da ih definiše i šta se događa u slučaju njihovog sukoba?"

 

Baka, Bog, zemlja, porodica, domovina, granice (republikanci ne daju novce Ukrajini iako se Zelenski kleo da ovaj put neće biti korupcije, rekao im: nix džakuzi, no Amerikanci ne daju pošto im treba za njihove granice sa Meksikom), odluke UN o vjerskom ratu u Jeruzalemu il tamo gdje je sve ovo danas i počelo prije 2000 god, patrijarhat, promjena pola, ili vrijednosti iranske? - nadaleko poznate vrijednosti, vrijednosti su i zabrana gejeva u Rusiji, priča o satanizmu, i itd..

 

Rezime: šta su „ljudske vrednosti", ko je pozvan da ih definiše i šta se događa u slučaju njihovog sukoba?

 

 



Komentari (734)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

predatortz predatortz 17:55 17.12.2023

Re: Sankt Vladimirsburg


I oni gore autobusi, sve što kažem pogrešno je..


I što je najgore, radi se svesno da bi nas zavadili i razdvojili.

Da je pameti, a tu smo deficitarni, mi koji smo rođeni u BiH a živimo ovde, uredno prijavljeni i koji delimo sudbinu ovog grada i ove zemlje, trebalo je da izađemo pred Arenu, pred ove ljude, da im kažemo:

Lažu vas, ne brukajte sebe, nas, Republiku Srpku! Idite kući! Glasate za izdaju, za izdajnika, sutra će vas prodati čim ovde Kosovo završi.


Pogrešno je! Mnogo je pogrešno! Slažem se i osećam jad zbog toga.



maksa83 maksa83 17:56 17.12.2023

Re: Sankt Vladimirsburg

Ajd malo konkretnije.

Konkretno, postoji nekoliko punktova u gradu od kojih je Arena samo jedan gde dolaze autobusi iz RS i sa Kosova i istovaruju neke ljude koji se onda porede sa spiskovima tu na licu mesta i odande rutiraju na odgovarajuća biračka mesta. Ti punktovi nisu registrovana biračka mesta pa RIK skida sa sebe odgovornost, a obezbeđuje ih privatno obezbeđenje. Ranije toga nije bilo, bar ne u toj razmeri, a ovo sad je nemoguće sakriti pa se ni ne trude mnogo (osim kod Arene gde je obezbeđenje nasilno i tvrdi da se "snima film" i da su to "statisti" ). Fora je što postoji 16 biračkih mesta u RS gde oni mogu da glasaju za parlamentarne izbore ako imaju državljanstvo Srbije, ali tamo ne mogu da glasaju na gradskim izborima.



promoter promoter 17:57 17.12.2023

Re: Sankt Vladimirsburg

predatortz

I oni gore autobusi, sve što kažem pogrešno je..


I što je najgore, radi se svesno da bi nas zavadili i razdvojili.

Da je pameti, a tu smo deficitarni, mi koji smo rođeni u BiH a živimo ovde, uredno prijavljeni i koji delimo sudbinu ovog grada i ove zemlje, trebalo je da izađemo pred Arenu, pred ove ljude, da im kažemo:

Lažu vas, ne brukajte sebe, nas, Republiku Srpku! Idite kući! Glasate za izdaju, za izdajnika, sutra će vas prodati čim ovde Kosovo završi.


Pogrešno je! Mnogo je pogrešno! Slažem se i osećam jad zbog toga.




A možda oni ne glasaju za ove nego za naše?
alselone alselone 18:02 17.12.2023

Re: Sankt Vladimirsburg

Konkretno, postoji nekoliko punktova u gradu

Punktova i dovoženja ima svugde. Eno ih brate malo dalje od mene, u Futogu?!

Futog ne sme pasti!
gvozden1 gvozden1 18:02 17.12.2023

Re: Sankt Vladimirsburg

maksa83
Ajd malo konkretnije.

Konkretno, postoji nekoliko punktova u gradu od kojih je Arena samo jedan gde dolaze autobusi iz RS i sa Kosova i istovaruju neke ljude koji se onda porede sa spiskovima tu na licu mesta i odande rutiraju na odgovarajuća biračka mesta. Ranije toga nije bilo, bar ne u toj razmeri, a ovo sad je nemoguće sakriti pa se ni ne trude. Fora je što postoji 16 biračkih mesta u RS gde oni mogu da glasaju za parlamentarne izbore ako imaju državljanstvo Srbije, ali tamo ne mogu da glasaju na gradskim izborima.





Pa drsko stvarno.
Tretiraju ljude kao marvu, upotrebi ga i baci.

Kako li su obezbedili da dovezu one koji će njih da zaokruže?



tessa1 tessa1 18:03 17.12.2023

Re: Sankt Vladimirsburg

Pogrešno je! Mnogo je pogrešno! Slažem se i osećam jad zbog toga.


Ma da, zamisli za koje sitne novce su oni spremni napraviti mnogo veću bedu. Nesagledivu. Kao da sutra ne postoji.


Šta njima znače ti glasovi ljudi istovarenih iz autobusa, dovezenih odnekud, pa to je strašno. Nemam riječi, i žao mi i pljunula bih.
alselone alselone 18:04 17.12.2023

Re: Sankt Vladimirsburg

Kako li su obezbedili da dovezu one koji će njih da zaokruže?

Sumnjam na pare.
gvozden1 gvozden1 18:06 17.12.2023

Re: Sankt Vladimirsburg

alselone
Kako li su obezbedili da dovezu one koji će njih da zaokruže?

Sumnjam na pare.

Onda bi morali da slikaju listić.
Mada čitam slikaju se listići naveliko.
maksa83 maksa83 18:07 17.12.2023

Re: Sankt Vladimirsburg

Kako li su obezbedili da dovezu one koji će njih da zaokruže?

Ovdašnje uslovljavaju da slikaju listić, ne znam da li to važi i za njih ili će oni prosto da urade kako im se kaže.
promoter promoter 18:10 17.12.2023

Re: Sankt Vladimirsburg

predatortz

I oni gore autobusi, sve što kažem pogrešno je..


I što je najgore, radi se svesno da bi nas zavadili i razdvojili.

Da je pameti, a tu smo deficitarni, mi koji smo rođeni u BiH a živimo ovde, uredno prijavljeni i koji delimo sudbinu ovog grada i ove zemlje, trebalo je da izađemo pred Arenu, pred ove ljude, da im kažemo:

Lažu vas, ne brukajte sebe, nas, Republiku Srpku! Idite kući! Glasate za izdaju, za izdajnika, sutra će vas prodati čim ovde Kosovo završi.


Pogrešno je! Mnogo je pogrešno! Slažem se i osećam jad zbog toga.




Šta ti imaš sa njima?
To su govna za koje ti nemaš nikakvu odgovornost.
Šta te boli kitonijus za budaletine?
Za marvu.
Ti odgovaraš jedino, i samo jedino, za sebe.
predatortz predatortz 18:15 17.12.2023

Re: Sankt Vladimirsburg

tessa1
Pogrešno je! Mnogo je pogrešno! Slažem se i osećam jad zbog toga.


Ma da, zamisli za koje sitne novce su oni spremni napraviti mnogo veću bedu. Nesagledivu. Kao da sutra ne postoji.


Šta njima znače ti glasovi ljudi istovarenih iz autobusa, dovezenih odnekud, pa to je strašno. Nemam riječi, i žao mi i pljunula bih.


Ti glasovi su kap u moru u milionskom Beogradu.
Presudni me mogu biti, presudiće oni Beograđani koji su danas ostali kod kuće a takvih je skoro kao celo glasačko telo Republike Srpske. Jer se u najboljem slučaju izlaznost kreće nešto iznad 50%.
Dakle, ovi ljudi neće uticati na ishod, ali će napraviti ogromnu štetu srpsko-srpskim odnosima.

maksa83 maksa83 18:18 17.12.2023

Re: Sankt Vladimirsburg

Ti glasovi su kap u moru u milionskom Beogradu.

Za republičke su beznačajni, ali za gradske nisu uopšte, pošto su izgleda baš precizno ciljali da dopune gde im fali.
tessa1 tessa1 18:20 17.12.2023

Re: Sankt Vladimirsburg

ali će napraviti ogromnu štetu


Da, da, štetočinstvo veliko, tako vidim.

I ima razloga za mnoge emocije, paletu emocija.
predatortz predatortz 18:21 17.12.2023

Re: Sankt Vladimirsburg

Šta ti imaš sa njima?


Lično, ništa.
Ako sagledavaš širu sliku, a imam neki običaj da to činim, tiče me se na nekoliko nivoa.

Ovo je klanje vola radi kile mesa, a to je uvek glupo i retko se dobro završava.
gvozden1 gvozden1 18:22 17.12.2023

Re: Sankt Vladimirsburg


Šta ti imaš sa njima?
To su govna za koje ti nemaš nikakvu odgovornost.
Šta te boli kitonijus za budaletine?
Za marvu.
Ti odgovaraš jedino, i samo jedino, za sebe.

E sad tu dolazi ono što je Endži skoro pisala pa posle pokušala da poliže, o glasanju onih koji neće osetiti posledice svog glasa.


Ovako masovno glasanje takvih jeste problem, utiče na rezultat, a oni ne trpe posledice, nego ih nameću drugima.

Ne može se to zakonom regulisati, svest i spremnost da se izgube izbori, a da se to ne doživi kao smak sveta, je ono što bi trebalo da spreči pojavu ovakvih situacija.

Ni jedan zakon se ovde ne krši, verovatno da u segmentu plaćanja glasa, ali to je nemoguće dokazati, ali se krši princip fer izbora.
predatortz predatortz 18:24 17.12.2023

Re: Sankt Vladimirsburg

tessa1
ali će napraviti ogromnu štetu


Da, da, štetočinstvo veliko, tako vidim.

I ima razloga za mnoge emocije, paletu emocija.


Ogroman vetar u jedra onih koji nas ovde mrze i povod onima koji nas vole da nas pitaju koji nam to kurac treba.

A ne treba nam!

Ako ova dva vola na ovaj način pokazuju savezništvo, rezultat će biti razdor.

maksa83 maksa83 18:25 17.12.2023

Re: Sankt Vladimirsburg

Ovo je klanje vola radi kile mesa, a to je uvek glupo i retko se dobro završava.

U ovo je mnogo više od kile mesa, za kartel. Gubitak Beograda bi bio ravan kataklizmi prvo zato što je gubitak (navikli su da se šire), a zatim zato što je to do sada bio početak kraja neke vlasti pa je simbolika vrlo zajebana, em je baš baš puno para u pitanju. Ovo poslednje je presudno.
tessa1 tessa1 18:26 17.12.2023

Re: Sankt Vladimirsburg

Ogroman vetar u jedra onih koji nas ovde mrze i povod onima koji nas vole da nas pitaju koji nam to kurac treba.

A ne treba nam!

Ako ova dva vola na ovaj način pokazuju savezništvo, rezultat će biti razdor.


Razumijem te od slova do slova, vjeruj mi.
alselone alselone 18:26 17.12.2023

Re: Sankt Vladimirsburg

Ti glasovi su kap u moru u milionskom Beogradu.

Ne.
Ne možemo ponovo skretati temu sa Vučića i kako smo mi govna. Nismo! Kradu nas nemilice. Zastražuju, osiromašuju, zaplašuju, licemerišu nam i lažu nas, svi odreda, i onda nam kažu "Ha! Vidite kakvi ste krezubi, koga ste izabrali". Prvo, ne bi ga ni izabrali da je pošteno. Drugo, da se svi malo potrudite oko nas, tek ga onda ne bismo izabrali.

Ovaj nivo logistike da se organizuje država u državi je zastrašujući. Prođe li ovo, proći će sve. Država i ovako malo vredi, posle danas vredeće nulu.

Svi znamo kako je i Hitler došao na vlast - između ostalog jer su Francuska i Britanija malo više jeli govna sa reparacijama i kažnjavanjem posle WWI.

Svako ko se pravi da ne razume kako diktatori dolaze na vlast, pravi se budala.
alselone alselone 18:27 17.12.2023

Re: Sankt Vladimirsburg

U ovo je mnogo više od kile mesa, za kartel. Gubitak Beograda bi bio ravan kataklizmi prvo zato što je gubitak (navikli su da se šire), a zatim zato što je to do sada bio početak kraja neke vlasti pa je simbolika vrlo zajebana, em je baš baš puno para u pitanju. Ovo poslednje je presudno.

Em otvaranje medija, kao najvažnije.
predatortz predatortz 18:30 17.12.2023

Re: Sankt Vladimirsburg

Ni jedan zakon se ovde ne krši, verovatno da u segmentu plaćanja glasa, ali to je nemoguće dokazati, ali se krši princip fer izbora.


Krši se!
Lažne prijave boravka.

Državljani Srbije sa adresom u Republici Srpskoj mogu da glasaju na izborima za Skupštinu u svim gradovima Republike Srpske.
Dakle, nema potrebe da dolaze u Srbiju.

Ovi su dovedeni radi gradskih izbora i to je bezobrazno, glupo, kontraproduktivno...

Ako ovi banditi uzmu Beograd, sav bes će se sručiti na ove koji su dovedeni, na Republiku Srpku, samo če par procenata onih sklonih upotrebi mozga kontati da ova fukara nije ništa odlučilla, da su odlučili oni koji nisu glasali. Jer da jesu, ovi iz buseva bi bili statistička greška na ovoliki Beograd.
predatortz predatortz 18:32 17.12.2023

Re: Sankt Vladimirsburg

maksa83
Ovo je klanje vola radi kile mesa, a to je uvek glupo i retko se dobro završava.

U ovo je mnogo više od kile mesa, za kartel. Gubitak Beograda bi bio ravan kataklizmi prvo zato što je gubitak (navikli su da se šire), a zatim zato što je to do sada bio početak kraja neke vlasti pa je simbolika vrlo zajebana, em je baš baš puno para u pitanju. Ovo poslednje je presudno.


A koliko bi to uticalo na ishod da recimo Beograđani izađu preko 75%?
maksa83 maksa83 18:33 17.12.2023

Re: Sankt Vladimirsburg

Em otvaranje medija, kao najvažnije.

Ne bi se tu mislim ofajdili, Studio B je privatizovan i više nije deo gradskog plena tako da sad može da nastavi kao do sada, eventualno bi mogli da utiču na to gde se i koliko takvim kućama skreću gradske pare. Inače vlasnici Studia B (koji su zapravo proxy vlasnici) su vlasnici tabloida Alo! za koji je Informer skoro pa profesionalna novina.
alselone alselone 18:33 17.12.2023

Re: Sankt Vladimirsburg

A koliko bi to uticalo na ishod da recimo Beograđani izađu preko 75%?

To nije pitanje koje treba da se postavlja.

alselone alselone 18:34 17.12.2023

Re: Sankt Vladimirsburg

Ne bi se tu mislim ofajdili, Studio B je privatizovan i više nije deo gradskog plena tako da sad može da nastavi kao do sada, eventualno bi mogli da utiču na to gde se i koliko takvim kućama skreću gradske pare. Inače vlasnici Studia B (koji su zapravo proxy vlasnici) su vlasnici tabloida Alo! za koji je Informer skoro pa profesionalna novina.


Napravili bi novi. Informisali bi postojeće davaljem informacija o marifetlucima.
promoter promoter 18:36 17.12.2023

Re: Sankt Vladimirsburg

predatortz
Šta ti imaš sa njima?


Lično, ništa.
Ako sagledavaš širu sliku, a imam neki običaj da to činim, tiče me se na nekoliko nivoa.

Ovo je klanje vola radi kile mesa, a to je uvek glupo i retko se dobro završava.

Ja sagledavam najširu moguću sliku.
I nakon tog mog sagledavanja sam ti rekao da ti sa govnima nemaš ništa.
Odakle god da jesu.
predatortz predatortz 18:36 17.12.2023

Re: Sankt Vladimirsburg

alselone
A koliko bi to uticalo na ishod da recimo Beograđani izađu preko 75%?

To nije pitanje koje treba da se postavlja.



To je pitanje svih pitanja!
Neko nije motivisao ljude.
Vučić svoje jeste! Milom, silom, ucenom, parama...
Njegovi su danas svi izašli.

Šta je sa onim koji neće?
Za njih ne možemo kriviti Vučića.
Mada će njemu na ruku ići.
predatortz predatortz 18:40 17.12.2023

Re: Sankt Vladimirsburg

promoter
predatortz
Šta ti imaš sa njima?


Lično, ništa.
Ako sagledavaš širu sliku, a imam neki običaj da to činim, tiče me se na nekoliko nivoa.

Ovo je klanje vola radi kile mesa, a to je uvek glupo i retko se dobro završava.

Ja sagledavam najširu moguću sliku.
I nakon tog mog sagledavanja sam ti rekao da ti sa govnima nemaš ništa.
Odakle god da jesu.


Sve je to super u teoriji.
Ali koliko sutra nekom majmunu može zasmetati ijekavica moje porodice.

Onda ću, nerado, morati da bijem takve ako postanu previše bezobrazni.
promoter promoter 18:42 17.12.2023

Re: Sankt Vladimirsburg

predatortz
promoter
predatortz
Šta ti imaš sa njima?


Lično, ništa.
Ako sagledavaš širu sliku, a imam neki običaj da to činim, tiče me se na nekoliko nivoa.

Ovo je klanje vola radi kile mesa, a to je uvek glupo i retko se dobro završava.

Ja sagledavam najširu moguću sliku.
I nakon tog mog sagledavanja sam ti rekao da ti sa govnima nemaš ništa.
Odakle god da jesu.


Sve je to super u teoriji.
Ali koliko sutra nekom majmunu može zasmetati ijekavica moje porodice.

Onda ću, nerado, morati da bijem takve ako postanu previše bezobrazni.

Takvih budala ima koliko hoćeš i bez ovih izbora.
Budaletina koji ne znaju da mnogi stariji ljudi u Srbiji, čak i do Čačka, govore ijekavski.
predatortz predatortz 18:44 17.12.2023

Re: Sankt Vladimirsburg

Budaletina koji ne znaju da mnogi stariji ljudi u Srbiji, čak i do Čačka, govore ijekavski


Mene oduševljavaju Zlatiborci. Toliko sličnisti sa Majevicom recimo, vidi se da je to jedan narod, iz Stare Hercegovine došao.
maksa83 maksa83 18:45 17.12.2023

Re: Sankt Vladimirsburg

To je pitanje svih pitanja!
Neko nije motivisao ljude.

Pa, to nije skroz tačno, koliko sam pratio na nekim mesitma je izlaznost bila 10-15% veća nego prošli put, a sve zajedno će biti oko 5% u gradu što nije malo. Ukupna izlaznos će biti preko 60% što je baš baš mnogo. Ne verujem da postoji zemlja u kojoj je glasanje neobavezno sa izlaznošću od 75% na bilo kom nivou.
Vučić svoje jeste! Milom, silom, ucenom, parama...

Da, stvarno, kako se toga nisu setili.

Zamisli da su kampanju za lokalne izbore zasnovali na AJMO LJUDI STIŽU BOSANCI, kako bi ti se to svidelo?
predatortz predatortz 18:48 17.12.2023

Re: Sankt Vladimirsburg

Zamisli da su kampanju za lokalne izbore zasnovali na AJMO LJUDI STIŽU BOSANCI, kako bi ti se to svidelo?


Pomislio bih da neki samo glasno govore ono što odavno misle i potenciometar prezira prema takvim bi bio blago pomeren.

Pa, to nije skroz tačno, koliko sam pratio na nekim mesitma je izlaznost bila 10-15% veća nego prošli put, a sve zajedno će biti oko 5% u gradu što nije malo. Ukupna izlaznos će biti preko 60% što je baš baš mnogo.


Odlično! Onda ovi iz autobusa neće imati značajan uticaj na ishod.

promoter promoter 18:48 17.12.2023

Re: Sankt Vladimirsburg

predatortz
Budaletina koji ne znaju da mnogi stariji ljudi u Srbiji, čak i do Čačka, govore ijekavski


Mene oduševljavaju Zlatiborci. Toliko sličnisti sa Majevicom recimo, vidi se da je to jedan narod, iz Stare Hercegovine došao.

Ma normalno.
alselone alselone 18:50 17.12.2023

Re: Sankt Vladimirsburg

Ali koliko sutra nekom majmunu može zasmetati ijekavica moje porodice.

Jasno je meni zašto se ti ljutiš - postavio si sebe u centar glasanja u Beogradu. Kako će MENI biti zbog ovoga.

To nije pitanje. Pitanje je da li Vučiću može da prođe pravljenje države u državi pred našim očima. Džipovi na izbornim mestima, paralelni spiskovi, lažne prijave boravišta, zastrašivanje, plaćanje na ruke za glasanje...
gvozden1 gvozden1 18:52 17.12.2023

Re: Sankt Vladimirsburg


Ali koliko sutra nekom majmunu može zasmetati ijekavica moje porodice.

Onome kome do sad nije smetala, ovo neće biti razlog da počne da mu smeta.

Može dobro da dođe nekome da kaže, e jesam li vam ja pričao...


Tako da, ništa ovo ne menja stvari, samo si ti malo oprezniji.


Jer, koji procenat Srba iz Srpske je doveden?

Minoran, ali ako je nekome stalo on može reći, govorio sam ja, Bosanci su to.
gavros gavros 18:53 17.12.2023

Pratim X

i ima mnogo opravdano bijesnih reakcija na vijest o glasačima iz RS i žao mi je što se to desilo :(
tessa1 tessa1 18:54 17.12.2023

Re: Sankt Vladimirsburg

Jao ovaj Emsi kao najbolja idealna prijateljica tješi. :))
tessa1 tessa1 18:54 17.12.2023

Re: Pratim X

i ima mnogo opravdano bijesnih reakcija na vijest o glasačima iz RS i žao mi je što se to desilo


Ma da, vidjela sam i ja kratko u Blicu, okrenula se tiho i nestala,

osjećaj pocjepanosti, razumijem ljutnju ljudi u Srbiji ali i znam kako cjela konstrukcija može odvesti u veliko zlo..
alselone alselone 18:54 17.12.2023

Re: Sankt Vladimirsburg

Jer, koji procenat Srba iz Srpske je doveden?

Mali procenat ali velika logistička operacija. Veoma velika logistička operacija.
maksa83 maksa83 18:58 17.12.2023

Re: Sankt Vladimirsburg

Odlično! Onda ovi iz autobusa neće imati značajan uticaj na ishod.


Mmmda.

Inače, zašto su prvo skupljani u Arenama i po punktovima? Zato što zapravo oni sami nemaju prijave boravka, tu su dolazili da im se kaže gde su prijavljeni.

Za njih me iskoreno boli uvo, to je neka zabludela sirotinja, bes na Bosance bi bio vrlo misgajded, ali me VRLO zanimaju ljudi ovde koji su sve to organizovali, lično sam u baš srednjovekovnom fazonu što se njih tiče.
alselone alselone 19:00 17.12.2023

Re: Sankt Vladimirsburg

To nisu mali procenti.

Par posto je zastražio da ne izađu, par posto su ukrali direktno na listićima, par posto su dovezli na izborna mesta, par posto će ukrasti tamo gde nema kontrolora, par posto su direktno platili, i eto ti na kraju 10% i skok sa 30 na 40 i pobeda.

Malo po malo pa se namakne.
gvozden1 gvozden1 19:00 17.12.2023

Re: Sankt Vladimirsburg

alselone
Jer, koji procenat Srba iz Srpske je doveden?

Mali procenat ali velika logistička operacija. Veoma velika logistička operacija.

Skupa da, ali imaju oni para.
predatortz predatortz 19:02 17.12.2023

Re: Sankt Vladimirsburg

alselone
Jer, koji procenat Srba iz Srpske je doveden?

Mali procenat ali velika logistička operacija. Veoma velika logistička operacija.


Ista takva je bila i za "naše". Možda i veća.
Eno, čitam Tadić traži krivične prijave za organizaciju glasača iz drugih država.

I to je super, treba da se podnese.

Samo, ima nas koji znamo koliko je tih glasača dovoženo radi njega.

Tad to nije bio problem!




maksa83 maksa83 19:02 17.12.2023

Re: Sankt Vladimirsburg

Tako da, ništa ovo ne menja stvari, samo si ti malo oprezniji.


Jer, koji procenat Srba iz Srpske je doveden?

Minoran, ali ako je nekome stalo on može reći, govorio sam ja, Bosanci su to.

Huči ne preskačeš priliku da se izglupiraš. Ajde jednom bar ono - HOP - a ona prođe ispod.

Oni su u svemu tome zapravo irelevantni, postoji cela jedna ekipa ovde duboko zavučena u institucije koja je spremna na te stvari i na VRLO kompleksne operacije koje podrazumevaju razna falsifikovanja i koja tako shvata izbore u sopstvenoj državi i nije im problem da u tome učestvuju. To je zastrašujuće.
alselone alselone 19:03 17.12.2023

Re: Sankt Vladimirsburg

Skupa da, ali imaju oni para.

Ne samo to nego toliko bezobrazna i osiona da nam to rade pred očima u fazonu "šta je miševi, sme li neko da se usprotivi"?! To mene najviše plaši i zato kažem da ako prođe, sve će moći nadalje da prođe.
alselone alselone 19:05 17.12.2023

Re: Sankt Vladimirsburg

ako falsifikuju


kada falsifikuju
promoter promoter 19:06 17.12.2023

Re: Sankt Vladimirsburg

tessa1
Jao ovaj Emsi kao najbolja idealna prijateljica tješi. :))

A šta ti je tu nejasno?
Ovaj Srbe nikada nije delio.
Gde god da žive.
Od Sidneja do Surdulice.
Svi su oni moji.
Takvi kakvi jesu.
I ja ih takve prihvatam.
maksa83 maksa83 19:06 17.12.2023

Re: Sankt Vladimirsburg


Ista takva je bila i za "naše". Možda i veća.
Samo, ima nas koji znamo koliko je tih glasača doviženo radi njega.


Evo ja ne znam, i baš bih bez trunke ironije voleo da saznam bar obrise te operacije, ko je ovde izdavao masovne prijave boravka, gde su se okupljali, ko razvozio, gde i sve o tome.
predatortz predatortz 19:10 17.12.2023

Re: Sankt Vladimirsburg

maksa83

Ista takva je bila i za "naše". Možda i veća.
Samo, ima nas koji znamo koliko je tih glasača doviženo radi njega.


Evo ja ne znam, i baš bih bez trunke ironije voleo da saznam bar obrise te operacije, ko je ovde izdavao masovne prijave boravka, gde su se okupljali, ko razvozio, gde i sve o tome.



Što se tiče Republike Srpske, tu operaciju su radili manje više isti ljudi kao i danas.
Dodikovi ljudi. Najviše se upisivalo na Stari grad.

Znam i koji prevoznik ih je gratis dovozio, ali pravo da ti kažem to su jebeni igrači i ne bih da se preterano kurčim ovde tim znanjem.


gvozden1 gvozden1 19:27 17.12.2023

Re: Sankt Vladimirsburg


Oni su u svemu tome zapravo irelevantni

A šta sam ja drugo rekao?

A ti si mogao da sačekaš bolju priliku da mi kažeš da sam se izglupirao, jer sad si ti mogao da skočiš.


Predator kaže, zbog ovoga će neko njegovoj porodici zamerati nešto, ja na to da ovo nije važno.

A što bi neko njegovoj porodici išta zamerao zbog ekipe ovde?

Makso, drugi put propusti ono što ti se učini kao povoljna prilika, razmisli dvaput.

maksa83 maksa83 19:34 17.12.2023

Re: Sankt Vladimirsburg

Makso, drugi put propusti ono što ti se učini kao povoljna prilika, razmisli dvaput.

Ma nagomilalo se, ali u pravu si. Pogrešno je čoveku reći da se izglupirao osim ako nije baš uporan, mada verovatno ni tada. Svi smo malo edži zbog ovog sranja.
gvozden1 gvozden1 19:37 17.12.2023

Re: Sankt Vladimirsburg

maksa83
Makso, drugi put propusti ono što ti se učini kao povoljna prilika, razmisli dvaput.

Ma nagomilalo se, ali u pravu si. Pogrešno je čoveku reći da se izglupirao osim ako nije baš uporan, mada verovatno ni tada. Svi smo malo edži zbog ovog sranja.

Hajd da ovo pročitam kao izvini, dobre sam volje.
alselone alselone 19:37 17.12.2023

Re: Sankt Vladimirsburg

Ista takva je bila i za "naše". Možda i veća.

Baš si uporan da ovo relativizuješ.

Znaš, ja sam do sada bio siguran da nisi njihov, i sada je to preko 50%, ali ne mogu reći da sam baš baš siguran.
alselone alselone 19:38 17.12.2023

Re: Sankt Vladimirsburg

dobre sam volje.

zbog izbora?
gvozden1 gvozden1 19:41 17.12.2023

Re: Sankt Vladimirsburg

alselone
dobre sam volje.

zbog izbora?

Normalno, NADAm se:)
maksa83 maksa83 19:41 17.12.2023

Re: Sankt Vladimirsburg

alselone
dobre sam volje.

zbog izbora?

predatortz predatortz 19:43 17.12.2023

Re: Sankt Vladimirsburg

alselone
Ista takva je bila i za "naše". Možda i veća.

Baš si uporan da ovo relativizuješ.

Znaš, ja sam do sada bio siguran da nisi njihov, i sada je to preko 50%, ali ne mogu reći da sam baš baš siguran.


Vidiš, ja se nikad nisam ni bavio time čiji si ti čovek, a na ovkav bezobrazluk ti mogu reći samo da me boli kurac za to što misliš da jesam ili nisam.

Odgovor je zapravo jednostavan - ja sam svoj čovek! Idem gde me vodi moja pamet. Nekad ispravno, nekad pogrešno.

I baš zbog toga što sam svoj oni koji to nisu me svrstavaju među ove ili one.
Očigledno im je pojam svoj nepoznat.

alselone alselone 19:44 17.12.2023

Re: Sankt Vladimirsburg

NADAm se:)

Ajao!

Nesretni padobranac o kom sam imao neko "agnostičko" mišljenje, al ajde uvažavao malo, je ispao prava gnjida. Prvo se uvlačio Vučiću kao kamenjarka za zrno vlasti, čak je išao doliko nisko da se uvlačio Vulinu?!?! i onda kada nije dobio ništa, sada je principijelni opozicionar.
tessa1 tessa1 19:45 17.12.2023

Re: Sankt Vladimirsburg

Tad to nije bio problem!


Da, i ja gledam, ne možeš sad balansirati nego odabrati jednu stranu i ići do kraja..
tessa1 tessa1 19:48 17.12.2023

Re: Sankt Vladimirsburg

Od Sidneja do Surdulice.


Ovo se nešto rimuje, na slovo s ili šta? :))
gvozden1 gvozden1 19:52 17.12.2023

Re: Sankt Vladimirsburg

alselone
NADAm se:)

Ajao!

Nesretni padobranac o kom sam imao neko "agnostičko" mišljenje, al ajde uvažavao malo, je ispao prava gnjida. Prvo se uvlačio Vučiću kao kamenjarka za zrno vlasti, čak je išao doliko nisko da se uvlačio Vulinu?!?! i onda kada nije dobio ništa, sada je principijelni opozicionar.

Čovek može i da pogreši u proceni, veruješ li u svoju bezgrešnost?

Uvlačenja o kojima pričaš nisam ispratio, mada se svašta može proceniti kao uvlačenje.

Nedostaje mu ono što krasi Mariniku i Aleksića, napadi na ličnost, više je načelan, a to neko tumači kao uvlačenje.
predatortz predatortz 19:59 17.12.2023

Re: Sankt Vladimirsburg

Uvlačenja o kojima pričaš nisam ispratio, mada se svašta može proceniti kao uvlačenje.


I meni je to promaklo.

Što kažeš svako može da pogreši.

Recimo, ja sam ubeđen da Vučić i Đilas imaju dil.

Jedan dvanaest godina govori da je drugi lopov ali ga ne apsi niti mu u biznis dira (ono poreska, MUP...), drugi ga "napada" tako mlitavo a svi znamo da mlitav nije.
Marinka?
Koja?
Ima ih više, mislim politički gledano. Jedino joj Maja Gojković može parirati u tim političkim presvlačenjima dresa.

freehand freehand 20:02 17.12.2023

Re: Sankt Vladimirsburg

alselone
Ovaj put se krade ludački. Do sada je bilo u rukavicama, ali sada je otimačina kao drumski pirati. Ako im prođe ovaj put, onda ih bukvalno nikada nećemo skinuti, biće sve agresivniji prilikom krađe.


Ma kralo se i luđe i divljačkije, uz otimanje i prebijanje ljudi. Nego je uvek najgore ono što je danas.
Ova zemlja je poslednje demokratske izbore imala 2012. sa ogromnom aferom sa onimdžakovima za koje se posle ispostavilo da je bila bvudalaština.
Ali danas Kristofer Hil ima svoje ljude na 13 biračkih mesta, po njegovim rečima.
Na onim prethhodnim EU je pomogla da se sredi situacija oko bojkota i legne na rudu.
alselone alselone 20:05 17.12.2023

Re: Sankt Vladimirsburg

I meni je to promaklo.

OK, momci - promaklo ali ja sam zato tu. Rekao je da Vulin ima genetski profil za direktora BIA.

Sad mi recite da li mislite da je to tužno ili smešno ili možda jadno uvlačenje?

BIlo je sličnih pokušaja i sa Vučićem. Ono - kritikuje ga mlako ali kao ajde kritikuje i onda samo baci jednu ovakvu izjavu da gazda vidi šta on zaista misli i kako je poslušan pa se možda umilostivi da mu da nešto, neko javno preduzeće, ministartsko mesto, ambasadosrsko, nešto, nešto, biću poslužan, zar ne vidiš. To je kao pas kada se igra sa tobom i reži i onda se samo s vremena na vreme izvrne na leđa i ogoli ti vitalne organe da ti bude jasno da te smatra gazdom, pa se igrate dalje.
maksa83 maksa83 20:06 17.12.2023

Re: Sankt Vladimirsburg

Ma kralo se i luđe i divljačkije, uz otimanje i prebijanje ljudi. Nego je uvek najgore ono što je danas.

Mislim da je ovo ipak nekst level ko-vas-jebe-miševi, od skupljanja potpisa, preko kampanje (Vučić koji se sam ne kandiduje nizašta se u četvrtak sa raznih televizija obratio OSAM puta) pa do dizviniš same egzekucije.
predatortz predatortz 20:06 17.12.2023

Re: Sankt Vladimirsburg

OK, momci - promaklo ali ja sam zato tu. Rekao je da Vulin ima genetski profil za direktora BIA.


Pa ima! Glup je i komunjara je!
alselone alselone 20:11 17.12.2023

Re: Sankt Vladimirsburg

Pa ima! Glup je i komunjara je!


Oćeš da pričaš ili da se zajebavaš i relativizuješ non stop?
To je rekao u dobrom svetlu.
predatortz predatortz 20:14 17.12.2023

Re: Sankt Vladimirsburg

alselone
Pa ima! Glup je i komunjara je!


Oćeš da pričaš ili da se zajebavaš i relativizuješ non stop?
To je rekao u dobrom svetlu.


Pa eno, ja iznad rekoh zašto mislim da su neki drugi u dilu.


alselone alselone 20:15 17.12.2023

Re: Sankt Vladimirsburg

Pa eno, ja iznad rekoh zašto mislim da su neki drugi u dilu.

I ja mislim da su u dilu.
freehand freehand 20:19 17.12.2023

Re: Sankt Vladimirsburg

Ovaj nivo logistike da se organizuje država u državi je zastrašujući.

Taj voz sa državom u državi je prošao, odavno. Možda 2014-2015.
Oni sad JESU država. Ovo što se bunui su antidržavni elementi, u bukvalnom smislu. Koliko god suludo zvučalo - to je tako.
105. put - volkanje, jutkanje, bunga-bunga, paljenje kuća novinarima,hapšenje i suđenje žutim lopovima, progon svih koji se usude da progovore o lopovlucima, beograd na vodi i osuđeni ubica kao direktor pančevačke pijace - e to je država.
A ovo samo na dah, inače i goreg i crnjeg koliko ho9ćeš.
Da podsetim na možda najslikovitiji primer: 2013. Vučić vapi svojim stranačkim odborima: "Koga mi šaljete za kadrove, pa niko ne može osnovne bezbednosne provere da prođe!"
To su rešili tako da ti što NISU prošli provere sad RADE provere. Gašić je ministar policije, Vučević je ministar vojni a Vulin je diretkor BIA.
I o čemu smo, ono, pričali?
predatortz predatortz 20:21 17.12.2023

Re: Sankt Vladimirsburg

alselone
Pa eno, ja iznad rekoh zašto mislim da su neki drugi u dilu.

I ja mislim da su u dilu.


Ja imam još crnje primisli.

Niko normalan sad neće da uzima vlast.
Zbog Kosova!
Pošteno, i ja bih više voleo iz udobnosti opozicionog poslanika da pljujem po Vučiću i da gledam kako tone u septičku koju je sam govnima prepunio nego da preuzmem vlast od njega pa da ja ostanem upamćen kao "onaj koji je definitivno dao".

alselone alselone 20:22 17.12.2023

Re: Sankt Vladimirsburg

Niko normalan sad neće da uzima vlast.
Zbog Kosova!

Iako ovo zvuči logično, mislim da to gledaš sa stanovišta nas, običnih ljudi.
U njihovom svetu svi hoće da uzmu vlast u svakom momentu.
predatortz predatortz 20:23 17.12.2023

Re: Sankt Vladimirsburg

alselone
Niko normalan sad neće da uzima vlast.
Zbog Kosova!

Iako ovo zvuči logično, mislim da to gledaš sa stanovišta nas, običnih ljudi.
U njihovom svetu svi hoće da uzmu vlast u svakom momentu.


Onda su glupi!
alselone alselone 20:26 17.12.2023

Re: Sankt Vladimirsburg

Snaći će se nešto. Znaš ti gde je rešenje Kosova? Može da bude i za 5 godina. Može da bude i za 10, možda nikada. Daj sada da uzmemo vlast, pa ćemo lako posle. Na kraju krajeva on je predsednik i dalje i biće tu da potpiše Kosovo dok ga mi kritikujemo sa druge pozicije vlasti.
freehand freehand 20:39 17.12.2023

Re: Sankt Vladimirsburg

predatortz
alselone
Pa eno, ja iznad rekoh zašto mislim da su neki drugi u dilu.

I ja mislim da su u dilu.


Ja imam još crnje primisli.

Niko normalan sad neće da uzima vlast.
Zbog Kosova!
Pošteno, i ja bih više voleo iz udobnosti opozicionog poslanika da pljujem po Vučiću i da gledam kako tone u septičku koju je sam govnima prepunio nego da preuzmem vlast od njega pa da ja ostanem upamćen kao "onaj koji je definitivno dao".


Ne postoji tako nešto kao "uzeti vlast". Ovde ljudi ne razumeju,ili neće da razumeju da ne postoji opcija u kojoj će jedna lista dauzme vlast i da će za dugo biti u pšrilici da vlada komotno kao vučić psolednjih deset godina.
Moraće da se prave postizborne koalicije, moraće da se udvara Dačiću i Zorani Mihajlović, kao onomad Dačiću i Dinkiću. Što je sa jedne strane po sebi dovratno, ali sa druge garantuje da nikakve odluke poput vučićevog potpisianja kojekakvih sranja po Briselu i Vašingtonu neće biti moguće.
promoter promoter 20:48 17.12.2023

Re: Sankt Vladimirsburg

freehand
predatortz
alselone
Pa eno, ja iznad rekoh zašto mislim da su neki drugi u dilu.

I ja mislim da su u dilu.


Ja imam još crnje primisli.

Niko normalan sad neće da uzima vlast.
Zbog Kosova!
Pošteno, i ja bih više voleo iz udobnosti opozicionog poslanika da pljujem po Vučiću i da gledam kako tone u septičku koju je sam govnima prepunio nego da preuzmem vlast od njega pa da ja ostanem upamćen kao "onaj koji je definitivno dao".


Ne postoji tako nešto kao "uzeti vlast". Ovde ljudi ne razumeju,ili neće da razumeju da ne postoji opcija u kojoj će jedna lista dauzme vlast i da će za dugo biti u pšrilici da vlada komotno kao vučić psolednjih deset godina.
Moraće da se prave postizborne koalicije, moraće da se udvara Dačiću i Zorani Mihajlović, kao onomad Dačiću i Dinkiću. Što je sa jedne strane po sebi dovratno, ali sa druge garantuje da nikakve odluke poput vučićevog potpisianja kojekakvih sranja po Briselu i Vašingtonu neće biti moguće.

Na kojoj listi je bila Zorana?
gedza.73 gedza.73 21:10 17.12.2023

Re: Sankt Vladimirsburg

predatortz
Znam i koji prevoznik ih je gratis dovozio, ali pravo da ti kažem to su jebeni igrači i ne bih da se preterano kurčim ovde tim znanjem.

Tamo krajem prošlog veka bile po novinama tupave neke mozgalice gde imaš imena, zanimanja, događaje koje treba da povežeš po kolonama na osnovu par rečenica. 'Ruža je udata za Milana' prekrižiš ostale, 'Zora nije u vezi sa Goranom'.

Ima blogera koji žive u Americi, Engleskoj, Francuskoj, Nemačkoj i Austriji. Ima blogera koji pretpostavljaju kako je u Rusiji, Kini, Belorusiji, Iranu ili Severnoj Koreji.

U kome sistemu je ova rečenica poput tvoje moguća? I ko se zalaže za tako nešto? Odnosno da li je to u interesu Srbije i naroda koji u njoj živi? A to jeste naš izbor, to blogeri podržavaju uvijajući u neke kvaziumne oblande i prebacujući krivicu na nekog trećeg.

p.s.
Kad su bili izbori 2008. stalno sam slušao Radio Fokus i Đukanovića. Oni su sa tom jednom radio emisijom od par sati dobili izbore. A onda su nekoliko puta uspeli da okrenu biračko telo u različitim pravcima. Ne bih baš rek'o da je taj ogroman broj birača bio plaćen od strane Zapada da glasa kako je glasao.
alselone alselone 21:22 17.12.2023

Re: Sankt Vladimirsburg

Što je sa jedne strane po sebi dovratno, ali sa druge garantuje da nikakve odluke poput vučićevog potpisianja kojekakvih sranja po Briselu i Vašingtonu neće biti moguće.


Vašingtonu bi valjalo da prvo reše svoju mogućnost glasanja bez ID-a (u nekim stejtovima), pošto to nema nigde na planeti, pa da onda drže pridike drugima.
freehand freehand 21:25 17.12.2023

Re: Sankt Vladimirsburg

promoter
freehand
predatortz
alselone
Pa eno, ja iznad rekoh zašto mislim da su neki drugi u dilu.

I ja mislim da su u dilu.


Ja imam još crnje primisli.

Niko normalan sad neće da uzima vlast.
Zbog Kosova!
Pošteno, i ja bih više voleo iz udobnosti opozicionog poslanika da pljujem po Vučiću i da gledam kako tone u septičku koju je sam govnima prepunio nego da preuzmem vlast od njega pa da ja ostanem upamćen kao "onaj koji je definitivno dao".


Ne postoji tako nešto kao "uzeti vlast". Ovde ljudi ne razumeju,ili neće da razumeju da ne postoji opcija u kojoj će jedna lista dauzme vlast i da će za dugo biti u pšrilici da vlada komotno kao vučić psolednjih deset godina.
Moraće da se prave postizborne koalicije, moraće da se udvara Dačiću i Zorani Mihajlović, kao onomad Dačiću i Dinkiću. Što je sa jedne strane po sebi dovratno, ali sa druge garantuje da nikakve odluke poput vučićevog potpisianja kojekakvih sranja po Briselu i Vašingtonu neće biti moguće.

Na kojoj listi je bila Zorana?

Na nekoj Hilovoj, na kojoj bi bila?
promoter promoter 21:29 17.12.2023

Re: Sankt Vladimirsburg

freehand
promoter
freehand
predatortz
alselone
Pa eno, ja iznad rekoh zašto mislim da su neki drugi u dilu.

I ja mislim da su u dilu.


Ja imam još crnje primisli.

Niko normalan sad neće da uzima vlast.
Zbog Kosova!
Pošteno, i ja bih više voleo iz udobnosti opozicionog poslanika da pljujem po Vučiću i da gledam kako tone u septičku koju je sam govnima prepunio nego da preuzmem vlast od njega pa da ja ostanem upamćen kao "onaj koji je definitivno dao".


Ne postoji tako nešto kao "uzeti vlast". Ovde ljudi ne razumeju,ili neće da razumeju da ne postoji opcija u kojoj će jedna lista dauzme vlast i da će za dugo biti u pšrilici da vlada komotno kao vučić psolednjih deset godina.
Moraće da se prave postizborne koalicije, moraće da se udvara Dačiću i Zorani Mihajlović, kao onomad Dačiću i Dinkiću. Što je sa jedne strane po sebi dovratno, ali sa druge garantuje da nikakve odluke poput vučićevog potpisianja kojekakvih sranja po Briselu i Vašingtonu neće biti moguće.

Na kojoj listi je bila Zorana?

Na nekoj Hilovoj, na kojoj bi bila?

Eeee, da!
Bez Hila nema pobede!
freehand freehand 21:33 17.12.2023

Re: Sankt Vladimirsburg

Eeee, da!
Bez Hila nema pobede!

Nema. Inače, meni i ona karikaturalna ruska lista deluje kao da su je u lokalnoj ispostavi CIA pravili specijalno za ovdašnje lokalne trčuljke na točku da mogu da viču "VIDI RUSI VIDI RUSI!".
gedza.73 gedza.73 21:57 17.12.2023

Re: Sankt Vladimirsburg

freehand
Eeee, da!
Bez Hila nema pobede!

Nema. Inače, meni i ona karikaturalna ruska lista deluje kao da su je u lokalnoj ispostavi CIA pravili specijalno za ovdašnje lokalne trčuljke na točku da mogu da viču "VIDI RUSI VIDI RUSI!".

Zato ovi tvoji čiji program prenosiš na blogu razbili. Brat Nestor, na radost pojedinih blogera, postigao ozbiljan rezultat.

maksa83 maksa83 22:17 17.12.2023

Re: Sankt Vladimirsburg

Nema. Inače, meni i ona karikaturalna ruska lista deluje kao da su je u lokalnoj ispostavi CIA pravili specijalno za ovdašnje lokalne trčuljke na točku da mogu da viču "VIDI RUSI VIDI RUSI!".

Jok, to su neki čobani budale.

Ovo su ozbiljni Rusi:



Dakle smir'te pičke i raziđite se, sve okej.
freehand freehand 22:24 17.12.2023

Re: Sankt Vladimirsburg

maksa83
Nema. Inače, meni i ona karikaturalna ruska lista deluje kao da su je u lokalnoj ispostavi CIA pravili specijalno za ovdašnje lokalne trčuljke na točku da mogu da viču "VIDI RUSI VIDI RUSI!".

Jok, to su neki čobani budale.

Ovo su ozbiljni Rusi:



Dakle smir'te pičke i raziđite se, sve okej.

Šta kažu ovi Hilovi, slažu li se sa Karlom Biltom?
Inače, ozbiljni Rusi, valjda, biraju predsednika u SAD, zna se da su ovde Hil i Eskobar tate. A EFrancuzi i nemci služe samo da mrdaju spomenike ako im smetaju u kadru.
I ako treba neki bojkot da se prejebe kroz institucije EU, usput.
maksa83 maksa83 22:26 17.12.2023

Re: Sankt Vladimirsburg

Šta kažu ovi Hilovi, slažu li se sa Karlom Biltom?
Inače, ozbiljni Rusi, valjda, biraju predsednika u SAD, zna se da su ovde Hil i Eskobar tate. A EFrancuzi i nemci služe samo da mrdaju spomenike ako im smetaju u kadru.
I ako treba neki bojkot da se prejebe kroz institucije EU, usput.


Nemam pojma, reko Sputnjik da je sve okej, meni je to dosta, gotovo, ajmo sad o nečemu drugom.

Počeo Reacher druga sezona, ko voli.


Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 23:02 17.12.2023

Re: Sankt Vladimirsburg

Ako ova dva vola na ovaj način pokazuju savezništvo, rezultat će biti razdor.


E to su ti volovi koje sam pominjao neki dan. Samo sam ja upotrebio rec 'bik'.

Nema tu nikakve ideologije ni ideala. Cista mafija.
promoter promoter 05:48 18.12.2023

Re: Sankt Vladimirsburg

freehand
Eeee, da!
Bez Hila nema pobede!

Nema. Inače, meni i ona karikaturalna ruska lista deluje kao da su je u lokalnoj ispostavi CIA pravili specijalno za ovdašnje lokalne trčuljke na točku da mogu da viču "VIDI RUSI VIDI RUSI!".

Stari je to obaveštajac.
Ne bi ga braća Ameri tek tako postavili za Guvernera Srbije.
tessa1 tessa1 07:06 18.12.2023

Re: Sankt Vladimirsburg

E to su ti volovi koje sam pominjao neki dan. Samo sam ja upotrebio rec 'bik'.

I volovi i bikovi je malo, traži se bolja riječ, ili gora.


+

tessa1 tessa1 07:51 18.12.2023

Re: Sankt Vladimirsburg

Počeo Reacher druga sezona, ko voli.


Prošla sezona i mislim da sam stavljala ovde..


newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:57 18.12.2023

Re: Sankt Vladimirsburg

maksa83

Počeo Reacher druga sezona, ko voli.


to mi je skroz misterija kako je to dobilo 100% na rotenu?
pogledala trailer bukvalno ni to nisam izdržala do kraja.. ovaj steorid baja lice mu se uopšte ne pomjera kad govori.. svi stoje u nekom sobičku i kamera ide s jednog na drugog.. dijalog neki bezveze..
kako jbt 100% ne kapiram..

pride ted lasso oko kog je bila pomama isto ništa ne kapiram.. nijednom se nisam nasmješila a ne nasmijala u cijeloj prvoj epizodi..

ali ima i toga da mi i succession bio kao oooooo jbt kakvi debili, batalila poslije dve epizode al poslije kad sam sjela da odgledam stvar je genijalna..
jel vrijedi taj reacher da se izdura par epizoda..
gedza.73 gedza.73 11:08 18.12.2023

Re: Sankt Vladimirsburg

ovaj steorid baja lice mu se uopšte ne pomjera kad govori

'Original' Ričer je sitan lik.
to mi je skroz misterija kako je to dobilo 100% na rotenu?

Klasičan kaubojac.
Ima serija, d'm'ubiješ ne mogu da se setim kako se zove, sa mnogo sezona. Neki američki jug, policajac li je, šerif li je sa stetsonom koji se iz velikog grada vraća u rodno mesto. U prvoj epizodi u prva tri minuta upuca na terasi lika koga zna. Ozbiljna gledanost.
jel vrijedi taj reacher da se izdura par epizoda..

Što da ne.
Mene zalepila

fantastika ali sa dobrim efektima i scenografijom. Delovalo mi baš novo (iako je android replika iz Metropolisa)
maksa83 maksa83 11:19 18.12.2023

Re: Sankt Vladimirsburg

Ima serija, d'm'ubiješ ne mogu da se setim kako se zove, sa mnogo sezona. Neki američki jug, policajac li je, šerif li je sa stetsonom koji se iz velikog grada vraća u rodno mesto. U prvoj epizodi u prva tri minuta upuca na terasi lika koga zna. Ozbiljna gledanost.


To je Justified, i ta serija IZUVA. Olifant manje više, okej, klasičan kauboj preseljen u XXI vek, ali glavni negativac Boyd je pokid'o.

Plus jedna od najkul pesama za špicu u poslednjih ne znam koliko.

Country hip hop.

maksa83 maksa83 11:25 18.12.2023

Re: Sankt Vladimirsburg

to mi je skroz misterija kako je to dobilo 100% na rotenu?
pogledala trailer bukvalno ni to nisam izdržala do kraja.. ovaj steorid baja lice mu se uopšte ne pomjera kad govori.. svi stoje u nekom sobičku i kamera ide s jednog na drugog.. dijalog neki bezveze..
kako jbt 100% ne kapiram..

Nema tu šta da se objašnjava, serija je potpuni kliše Strong Silent Stranger Dolazi u Mali Grad da nađe ko mu je ubio brata ali meni je ono dobro, ja sam čovek prizeman kome je tućamaćevanje skroz prihvatljiv žanr i ono je dobro urađeno. Nemoj da očekuješ duboke životne uvide iz serije, samo neuništvii baja koji sprovodi pravdu, klasika. Inače glavni glumac je u realnom životu obeležen bipolarnim poremećajem, i meni je ta njegova kratka priča o tome kako je biti bipolaran prilično približila tu stvar.
gedza.73 gedza.73 11:25 18.12.2023

Re: Sankt Vladimirsburg

To je Justified, i ta serija IZUVA.

Bravo. Blokirao mi mozak. Vidim glavnog lika, vidim epizode al' nikako da se setim.
Plus jedna od najkul pesama za špicu u poslednjih

Jedno vreme sam vrteo kantri pesmu iz Lucifera (tuča u baru). Bukvalno je lala-la, lala-la pa uđe u uvo.
gedza.73 gedza.73 11:27 18.12.2023

Re: Sankt Vladimirsburg

Strong Silent Stranger Dolazi u Mali Grad da nađe

Za mene ubedljivo prvo mesto

Ceo film, naravno.
maksa83 maksa83 11:29 18.12.2023

Re: Sankt Vladimirsburg

Za mene ubedljivo prvo mesto

Slažem se.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:47 18.12.2023

Re: Sankt Vladimirsburg

gedza.73
Strong Silent Stranger Dolazi u Mali Grad da nađe

Za mene ubedljivo prvo mesto

Ceo film, naravno.


quality shit, nema šta
tessa1 tessa1 11:56 18.12.2023

Re: Sankt Vladimirsburg

Za mene ubedljivo prvo mesto

Nisam gledala.
Milan Novković Milan Novković 15:24 18.12.2023

Re: Sankt Vladimirsburg


maksa83
to mi je skroz misterija kako je to dobilo 100% na rotenu?
pogledala trailer bukvalno ni to nisam izdržala do kraja.. ovaj steorid baja lice mu se uopšte ne pomjera kad govori.. svi stoje u nekom sobičku i kamera ide s jednog na drugog.. dijalog neki bezveze..
kako jbt 100% ne kapiram..

Nema tu šta da se objašnjava, serija je potpuni kliše Strong Silent Stranger Dolazi u Mali Grad da nađe ko mu je ubio brata ali meni je ono dobro, ja sam čovek prizeman kome je tućamaćevanje skroz prihvatljiv žanr i ono je dobro urađeno. Nemoj da očekuješ duboke životne uvide iz serije, samo neuništvii baja koji sprovodi pravdu, klasika. Inače glavni glumac je u realnom životu obeležen bipolarnim poremećajem, i meni je ta njegova kratka priča o tome kako je biti bipolaran prilično približila tu stvar.

Meni je sasvim cool obrazac, i sa uživanjem sam odgledao prvu sezonu.

Tom Kruz mi je bio još bolji, i ne kapiram i baš taj problem njegove visine zbog kojeg su ga, kobajagi, zamenili - jes book lik "glomazan" al cenim da je malo ljudi čitalo knjige (ja nisam) a i meni to ne "grebe" kon(tra)cepciju.

Rotten Tomatos broj glasova je jako mali - to mogu friend & family da izboksuju.
gedza.73 gedza.73 15:37 18.12.2023

Re: Sankt Vladimirsburg

newimprovedtadejus
gedza.73
Strong Silent Stranger Dolazi u Mali Grad da nađe

Za mene ubedljivo prvo mesto
Ceo film, naravno.

quality shit, nema šta

To ti je filmski klasik poput Marko Kraljević ukida svadbarinu, Robina Huda, Tezeja, Rame ... Priče za decu i odrasle u trenucima dokolice.
A i mi smo ti muškarci osećajna sorta pa pustimo suzu na tako neke tugaljive scene. Osim toga ko nije bio zaljubljen u Dajanu Lejn?


Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana