Gost autor

Kolaps

freehand RSS / 16.12.2023. u 14:29

Gost autor: tessa1

 

Vrijednosti, skupocjenija riječ i od..

 

Dvoumila sam se pisati tekst tj ovih par rečenica na ekavskom radi riječi vrijednost koja mi na ekavskom zvuči drugačije, kao da su uslovno rečeno i po osjećaju vaše vrednosti malo drugačije od naših..

 

Potrefi se, nemam ništa sretnije od trefenja trenutno, da u par sekundi, ajde dobro minut-dva pročitam prvo na Maksinom blogu ispod mog komentara o ženi osuđenoj na 13 god robije jer je postavljala pitanja o smrti svog djeteta, bogohulila na vrhovnika u Iranu (Ajatolah je aktuelan tek od prve polovine XX stoljeća pa se uklapa i u moje viđenje Kulta vođe stvorenog u komunizmu i zahvaljujući Marksu),

 

 

Pišu o iranskim vrijednostima? Znate vi dobro ko, Dragoševca najradije ne bih ni spomenula :),

odbrana i smisao vrijednosti kroz pokrivenu žensku glavu? Pokrivenu žensku glavu po cijenu života njihove djece?


Zatim navratim do Peščanika, tamo pita Kenan Malik, Ko upravlja veštačkom inteligencijom?, pređem preko slova nemirnom pažnjom kao generacija e-čitača tj kao što ćete vi pročitatati ovo što ja pišem, no dobro, šta je tu je, i kad već rekoh e-čitanje, riješila sam se knjiga iz kuće - među nama, umislila da iz papira one nevza distopijski roman Pjesma proroka, i saznam da je pisao 4 god, ali prvih pola godine pisao pogrešnu knjigu, to mi se svidjelo, stvarno čovjek može ne 6 mjeseci nego deceniju živjeti pogrešno kamoli pisati pogrešnu knjigu, reče dalje kako energiju crpi iz knjiga,  u radnoj sobi, malo mi falilo da zažalim za svojim premda nikad nisam osjetila energiju iz njih kao Linč, al se sjetih bubica i kako mi šetkaju po plućima dok spavam, ma nemoj, energija, sve tako pričam sama sa sobom. :)


Gdje stadoh? A da Kenan Malik,

citiram samo jedan pasusu i poslednju rečenicu podvlačim za funkcionalno nepismene,

"Ljude iz Silicijumske doline, koji misle drugačije i očekuju da AGI svakog časa postane stvarnost, veruju da se čovečanstvo mora zaštititi "prilagođavanjem" - osiguravanjem da veštačka inteligencija uvek bude „prilagođena ljudskim vrednostima i ljudskim intencijama". To zvuči kao dobar način da se spreči moguća katastrofa. Dok ne stignemo do pitanja o tome šta su „ljudske vrednosti", ko je pozvan da ih definiše i šta se događa u slučaju njihovog sukoba?"

 

Baka, Bog, zemlja, porodica, domovina, granice (republikanci ne daju novce Ukrajini iako se Zelenski kleo da ovaj put neće biti korupcije, rekao im: nix džakuzi, no Amerikanci ne daju pošto im treba za njihove granice sa Meksikom), odluke UN o vjerskom ratu u Jeruzalemu il tamo gdje je sve ovo danas i počelo prije 2000 god, patrijarhat, promjena pola, ili vrijednosti iranske? - nadaleko poznate vrijednosti, vrijednosti su i zabrana gejeva u Rusiji, priča o satanizmu, i itd..

 

Rezime: šta su „ljudske vrednosti", ko je pozvan da ih definiše i šta se događa u slučaju njihovog sukoba?

 

 



Komentari (734)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

maksa83 maksa83 15:52 18.12.2023

Re: Sankt Vladimirsburg

A i mi smo ti muškarci osećajna sorta pa pustimo suzu na tako neke tugaljive scene.

Ja sam jednom pustio suzu kacam gledao film.

Film Takedown, o hvatanju Kevina Mitnika. Na kraju ga jedva uhvate i uhapse, i onda završna scena kada tip koji je bio što kažu instrumentalan u njegovom hvatanju Tsutomu Shimomura (kog u filmu igra neki lepi Azijat a u realnosti je ružni japanac) dakle on u završnoj sceni odlazi do bankomata da izvadi pare, gurne karticu otkuca pin a bankomat kaže - CVRC - nema para. Ovaj zabezeknut gleda i misli se kako nema para znam da imam para, ali bankomat još uvek u fazonu CVRC nemaš para i onda samo krene da trepće na sred ekrana FREE KEVIN. A meni samo u uglu oka onako jedna kap koja se formirala ali neće da se skotrlja.

gedza.73 gedza.73 15:56 18.12.2023

Re: Sankt Vladimirsburg

A meni samo u uglu oka onako jedna kap koja se formirala ali neće da se skotrlja.

Što kažu 'muška suza je najteža'.

Lako je ženama. One se zacmizdre i na Sjaj u travi



newimprovedtadejus newimprovedtadejus 16:51 18.12.2023

Re: Sankt Vladimirsburg

gedza.73
A meni samo u uglu oka onako jedna kap koja se formirala ali neće da se skotrlja.

Što kažu 'muška suza je najteža'.
Lako je ženama. One se zacmizdre i na Sjaj u travi


fakat ja sam oduvijek bila veliki štovalac žanra bezumna romantika al u zadnje vrijeme je i tu došlo do metamorfoze koju bi moj muž opisao kao žanr bili tip i treba i onda ona njega izbola nožom..
zadnji što sam gledala Fair game ne valja, al je u temi
tessa1 tessa1 17:05 18.12.2023

Re: Sankt Vladimirsburg

bili tip i treba i onda ona njega izbola nožom..

Extra. :)
dragosevacsutra dragosevacsutra 22:12 19.12.2023

Re: Sankt Vladimirsburg

Ovo su ozbiljni Rusi:


vidi, evo ga i ovaj ozbiljan rus

Bilčik: Nije bilo većih neregularnosti na izborima u Srbiji


Cekaj, jel on Rus? Ma mora da je Ruja cim se zove Vladimir.
Ili je mozda promenio ime? Sad je Volodimir?








sto rece dusan kovacevic onomad - 'prosto ne znas da li je lepsi ili pametniji'

doci ce nam ruje glave, nema sta...

gavros gavros 18:48 17.12.2023

.

Greška
tessa1 tessa1 18:58 17.12.2023

Re: .

Greška

Ma nema toga ovde. :)
gavros gavros 19:48 17.12.2023

Re: .

tessa1
Greška

Ma nema toga ovde. :)


:) Bio dupli komentar.
tessa1 tessa1 19:52 17.12.2023

Re: .

:) Bio dupli komentar.


Zezam se, najviše sebi i onim rečenicama što ih Free uduplao.. :))



promoter promoter 20:08 17.12.2023

Eh!

Šta kažu dobro obavešteni izbori - za koliko smo pukli ovaj puta?
niccolo niccolo 23:10 17.12.2023

Re: Eh!

Ovog puta za desne stranke. Od početka su se trudili da postignu što manje i evo uspelo im je. Leve su postigle koliko realno mogu da dobiju u Srbiji, ali su desni odigrali za protivnika (ako je protivnik uopšte).
predatortz predatortz 21:57 17.12.2023

Sve razumem

Ali, Nestorović?!
solo solo 22:10 17.12.2023

Jednom smo sadili lipu

Sve razumem
Ali, Nestorović?!


Ko nije drvo razumeo prvo
Pa tek onda sadio
Taj nije ništa uradio
I, shvatiće, kad-tad, da ne zna šta je hlad
gvozden1 gvozden1 23:14 17.12.2023

Re: Sve razumem

predatortz
Ali, Nestorović?!

Ali Dačić, sroza se na pola.

Možda mu je onaj iz Naše Drine došao glave.
Zajebao se sa spomenikom Draži.
Ne idu Draža i petokraka zajedno.
predatortz predatortz 00:01 18.12.2023

Re: Sve razumem

Ali Dačić, sroza se na pola.


I mene je to iznenadilo.
shmoo shmoo 22:21 17.12.2023

Косово Репубљик

Е сад следи дефинитивно званично признање Косова као државе од стране Србије.








Овако су данас исто аутобусима довозили грађане Србије групно на гласање и у београдским предграђима.

Овај пут председник неће морати да у бесу због резултата избора ломи намештај у својој председничкој канцеларији.





shmoo shmoo 23:03 17.12.2023

П.С.



ПРИЧА О СРБИМА


Од војника чуо и забележио на Крфу 1917. године Драгиша Васић


Било је то у лето и на жаркој врућини. Господ беше заузет претешким бригама. Оне му у не даваху ни главе да дигне и само усрдна помоћ Светога Петра, вернога у помагача, олакшавала је донекле његове божанске напоре. Радио је тако Господ једнога дана и бринуо кад, усред ових напора, зачу он некакву необичну ларму која се са Земље подизала. А ларма, на коју се он најпре и не обзираше, иако на њу није навикао, постајала је све јача, жешћа и несноснија док му, најзад, у ономе његовоме небеском раду, стаде силно досађивати.

Тада Господ, не могући даље да је подноси, остави перо, подиже главу, па ослушну и замисли се, трудећи се да појми оне чудне узроке једне тако нечувене и паклене узбуне. Али и поред свег његовог божанског старања, то му не пође за руком.

Изненађен тиме Господ се обрати Светом Петру.

— Петре — рече он благо. — Ово није без ништа. Не остаје нам друго него да ти лично сиђеш доле и увериш се шта значи ова ларма која нам обојици толико досађује.

Смерно и кротко Св. Петар поклони се тада Господу, обећавши да ће тачно испунити ову његову жељу, па се брзо спреми и наврат-нанос сиђе на Земљу.

Али не потраја дуго, врати се он натраг, и врати се брже него што је и сам Господ
очекивао, па стаде пред њега:

— Господе — рече у он — ево испуних ја твоју наредбу и сазнах оно што си желео. Урнебес онај доле на земљи, а због кога нас двојица не могасмо ништа да радимо, не потиче ни од кога другог, већ главом од Срба, од оних који и иначе никада мира и спокојства давали нису.

— Гле! — зачуди се ипак Господ. — Шта ми кажеш? Дакле од Срба? А шта би они
хтели?

— Срби — настави Св. Петар — Срби хоће да ратују!

— Да ратују? А с ким и зашто? — питаше Господ, а Св. Петар одговори:

— С Турцима, Господе! Због земље, веле, коју су им од предака отели.

Тада се Господ понова замисли, а после мале почивке: — Па нека ратују — рече. — Нека им се таква жеља испуни!

Али Св. Петар усуди се да примети:

— Господе — промуца он. — Ти рече нека ратују. Добро, и сâм сам за то. Али у том рату хоће ли они победити, или ће бити побеђени, јер и то ...

— Петре — прекиде га Господ — тачно сам знао шта ћеш ме питати. И баш то
хоћу да и ти кажеш, али да ми речеш по души: јеси ли за то да они победе или да их Турци победе. Реци ми, дакле, слободно, јер добро знаш да сам ја на твоје мишљење увек много полагао.

Но на ово Св. Петар оклеваше да одговори и снебиваше се, пошто у том часу не погађаше вољу Божију.

— Е видиш, Петре, — приметиће Господ, изводећи га из забуне и кад се увери да
светац још увек оклеваше — што се мене тиче ја сам за то да их пустимо нека победе. Враг би га знао зашто и не знам теби, али су мени ти Срби врло драги. Дакле нека победе, како сам казао!...

И доиста, зби се онако како заповеди Господ. Нападоше Срби Турке још исте јесени , надбише их и Косово, толико оплакивано, осветише, па све то испунише лако, чудећи се и сами како без велике муке, са песмом и радосно, остварише оне вековне снове толиких својих нараштаја.

И опет бијаше лето и Господ свеједнако а са Св. Петром бакташе се и знојаше између безбројних и замршених рачуна што их читава војска његових светаца сваке године у то време на врховно одобрење подносаше. Али баш у јеку његова тако мучна рада она чудна ларма понова Га узнемири. Господ беше добре воље замисли се мало, остави перо, подиже главу и опет благо позва Св. Петра па му нареди да се понова потруди до земље и тамо извиди у чему је ствар. И Св. Петар сиђе, па се још брже неголи први пут поврати и још са самих рајских врата довикну Господу:

— Господе, опет Срби!

А са својим добрим изразом Господ га упита благо:

— Но? А сад шта хоће?
— Опет да ратују!

— С ким, побогу? И зашто сад?

— Бугарима. Не дају им, веле, оно што су отели од Турака!

— Добро, а Бугари?

— Они једва чекају, јер тврде да су у праву.

— Па лепо нека ратују кад хоће — одобри Господ. — Само нас нека оставе на миру.

И рекавши ово он се таман хтеде понова загњурити у сијасет оних светачких биланса, кад га Св. Петар опомену:

— Господе — примети он. — Ти заповеди да ратују. Ама опет не рече ништа о победи. Ко ће победити треба и то да наредиш, јер нисам рад да међу нама било какав неспоразум због тога наступи.

— Срби! — заповеди Господ кратко и руком даде знак да је разговор свршен.

И опет се зби како рече Господ. И Срби победише браћу и вратише се кућама
својим овенчани славом јунака, али још слађом од прве баш зато што то беху браћа коју су победили.

А после тога опет прође година дана. Увек неуморан, милостив, добар и благ радио је Господ мирно своје послове, неизневерен никад од свога првог помагача, који и сам не познаваше одмор и сласти од њега. Бејаше опет лето и рачуни светаца заузимаху сву пажњу њихову, кад се намах, и опет са земље, заори и затресе једна нова, али незапамћена узбуна од које се чињаше е ће и само небо проломити се. Узбуђен, а богами донекле и наљућен, Господ брзо дозва Св. Петра па га одмах посла доле те да се и по трећи пут увери у чему је сад разлог пакленога овог новог урнебеса поред кога је већ и самом њему немогуће да се својим пословима озбиљно посвети.

Али се он изненади кад Св. Петар и по трећи пут јави:

— Срби, Господе!

— Побогу! — узвикну тада Господ, трудећи се колико је год могао да сачува хладнокрвност и задржи ону божанску своју благост. — А шта би сад хтели?

— И опет рат, Господе! — промуца Св. Петар као да се он стиди уместо Срба.

— А с ким, да од мене нађеш? — не кријући своје узбуђење упита Господ. —
С ким сад? Зашто сад?

— Сад са Швабом. 'Оће, веле, да их прогута!

Поћутавши кратко време, Господ опет одсече:

— Па нека буде! Ђаво нек’ их носи! Нека ратују!

— Молим, а победа? — пожури се Св. Петар са уобичајеним питањем, те да га после не би узнемиравао.

— Победа на њиховој страни! — одсече стрпљиви Господ, дајући руком знак Св. Петру да се удаљи,јер хоће сам да остане.

И понова се догоди како одлучи Господ. Однеше Срби победу над противником и на двема чувеним планинама њихове земље, на Церу и на Руднику, потукоше га до ноге и сломише потпуно. Када им неизбројна царска војска и силан плен од ње паде у руке, па се славно име њихово пренесе широм света, чији најбољи део и сам беше у пламену страшнога рата. Али тада, после такве победе, и за њихову несрећу, Срби се осилише, заборавише Бога спаситеља свога и расрдише га делима својим. силише се они и опише овим победама, па се пропише, завадише и покварише тако да онај скромни и поштени народ нико више није могао познати. Њиховом разметању није било краја, а хвале њихове нису се више могле подносити, јер стадоше омаловажавати чак и своје савезнике и у песмама певати како им јуначког такмаца на свету нема и како ће они сад „и Белгији у помоћ.“ И тако та дрека овакве њихове хвале и претње и онај заборав на Бога, досади и разгњеви самога Господа.

Па озлојеђен тиме Господ позва Св. Петра.

— Петре, — рече му он — верни мој, почуј ме што ћу ти сад, рећи. Чуј ме, дакле:
ови Срби, незахвални овај народ, дојадили су ми; довде су ми дошли. — И ту Господ показа руком више главе. — Благост моја и доброта моја, милосрђе моје за њих и доброчинства моја, о којима си се ти бар толико пута уверио, исцрпена су. Сам знаш да сам вазда био на њиховој страни и победе им досуђивао, будући увек широке руке за њих а на штету других. Али сад, сад ево признајем ти, ја их презирем и о њима више нећу ни да знам. Зато ти наређујем да их испред мојих очију уклониш! Нека нестану, несретници, нека пропадну, нека потону, нека сасвим ишчезну, земљу своју рођену нека изгубе, нека им се трага не зна, о њима, као што рекох, ни да чујем нећу! Разумеш ли ме, Петре, верни мој помагачу!

А Св. Петар тресући се сав од овог страшног гнева Божијег, и збуњено чупкајући браду, једва изгогвори:

— Разумем те, Господе. Досадили су!...

И опет зби се тачно како рече Господ. Као бесни, нападоше, са свих страна, Србе силни непријатељи; земљу им опустошише, из ње их протераше, многе побише, а села и вароши попалише им и са земљом сравнише. Када многи поумираше, а што остаде изгуби се без трага, баш како Господ нареди, по мрачним гудурама, пећинама и шумама туђинским, те несташе као да никад ни постојали нису. И тек после тога смири се и ваздух и вода и небо и земља, те се у том миру Господ одаде бригама својим на које се никад више не потужи ни Светоме Петру нити било коме другом небескоме свецу.

И тако, у томе преданоме раду Господовом, пролажаху дани и месеци, све до једнога дана кад се наједанпут , а при особито доброј вољи својој, Господ опет не опомену Срба. Било је то у зиму, али кад уместо снега он беше пустио велику кишу те да би опрала људске крваве трагове којима је земља била испрскана.
Седео је тако Господ са Св. Петром и са њим ћаскао о свачему, па ће тек наједанпут рећи:

— Ама, Перо!
А Св. Петар поклони се и одговори:

— Молим, Господе!

— Ама, бога ти, упитао бих те нешто.

— Да чујем, Господе!

— Ево — настави Господ. — Мислим малочас те на ово те на оно, па ми тек одједанпут нешто на ум падоше Срби. Да ли ти, тако ти мене, знадеш шта би с њима, куд се дедоше ти људи, шта се с њима догоди? Јер, ево, ми на њих бесмо сасвим и заборавили.

Св. Петар положи руку на срце.

— Господе, — одговори он — а ко би и могао знати где су ти?! Као што се сећаш
нареди ми ти једнога дана, онда кад ти оно додијаше, да их пошљем у бестрага, да их уклоним испред твојих очију, како им се трага не би знало и ја, право да ти кажем, тако и учиних. Од тада више никад на њих ни помислио нисам, е па откуд ћу сад знати где су!

— Знам, знам, Петре, — настави Господ — лепо је то што си ти моју наредбу извршио и сећам се ја ње добро. Ама, брате, признаћеш и сам, и тако није право. Народ је то, братац, као и сваки други мој народ, и не може бити тако да ни ја ни ти не знамо шта је са њима. Него ево шта: како смо ми иначе, углавном, отаљали наше послове и седимо овде тако рећи скрштених руку, право је и мени драго да ти сиђеш доле и потражиш наше Србе. Као што рекох, немамо много посла и ја могу неко време сам и без тебе, па ти зато дајем неограничено одсуство, све дотле док их, јаднике наше, ма где не нађеш. А после, видећемо шта ћемо с њима. Дакле спреми се, душе ти, па иди!

И тако се Св. Петар обрете на земљи. Обрете се Св. Петар на земљи и стаде тражити Србе. Па их је тражио, тражио, али све узалуд. Нигде Срба ни од корова, као да су у земљу пропали. Где није ишао Св. Петар и где није завиривао и распитивао, али њих нема па нема, те се он увелико забрину како ће Господу на очи изаћи. И тако све без резултата до једнога дана кад је мркла ноћ била и кад се прст пред оком није видео. Таман се Св. Петар стао љутити на самога Господа што га по најгорем времену шаље ради Срба који су, по његовом мишљењу онакву судбину потпуно и заслужили, кад се наједном обрете над неким маслинама. Обрео се Св. Петар над маслинама, натукао капуљачу на главу и све му цури киша низ њега у млазевима, кад му се уједанпут учини како међу тим маслинама, мокрим до сржи, миче нешто баш као да су живи створови. Тада он успори мало лет и баш лепо зачу где једна од оних прилика и чисто на српском опсова једну капку која јој је, како Св. Петар логично закључи, морала пасти иза самога врата. „Тако ми Господа Бога, помисли он, ето по овој псовци,
рекао бих да сам набасао где треба.“ И би му мило и бог зна како што ће Божју вољу моћи испунити, јер дотле никад није било да наредбу његову није извршио.

Сада и у тој нади реши се он да облети неколико пута укруг и пође му за крилом
да се задржи у месту, кад зачу некакав жагор. Ту се он згури и стаде прислушкивати па замало гласови они постадоше разговетнији и јасно се зачу некаква прозивка све познатих српских имена као што су Милун Јокић, Милован Кривокапић, Гојко Гиздавић и друга. Онда ова прозвата имена стадоше редом одговарати и то нека за, а нека против и Св. Петар, кад то чу, умало не врисну од радости, јер му сад беше као дан јасно да то нико други не може бити до Срби, јер их ево затече на њиховом најмилијем послу — на гласању.

Мада срећан, што их беше пронашао, претвори се он у старца просјака, те ти наједанпут сиђе међу њих. Али се брзо покаја Св. Петар што је то учинио, јер му се душа стаде стезати од бола, видећи их како јадни и жалосни изгледају.
Прибили се Срби уза оне мокре маслине, покрили се шаторским крилима, све по десеторица под једно, па, поцрнели, помодрели и мршави као аветиње, а поцепани као просјаци, те седе онамо према малој свећици, што се сваки час на оној киши гаси, и онде турили некакве кутије од конзерви и гласају. Чим су га угледали салетеше ти га они да седне, па га понудише пексимитом и конзервом што је још било остало,а онда једни навалише да гласа у црвену, а други у белу кутију, пошто се пре тога сви сложише да и он има право гласати. И тако гласа и Св. Петар, први пут у животу, па после кад због овога наста велика свађа ратосиља се он свега и полете Господу. Велико је било нестрпљење у Господа кад је Св. Петар наишао. А чим светац стаде пред њега он га дочека:

— Перо, вере ти, шта би? Говори, пронађе ли их? Једва те сачеках да чујем шта ми доносиш.

— Пронађох, Господе! — одахну уморно Св. Петар.

— А тако ти неба, где су?

— Господе — продужи Св. Петар — ено их на Крфу.

— На Крфу? — запрепасти се Господ. — А шта раде? Како су?

— Како су, питаш ме Господе? Покисли к’о несретници, пропали к’о нико, а гласају, па и мене натераше да гласам.

И тада и сам Господ, кад чу ово од Св. Петра, загрцну се и зацени од смеја, па кад
се мало утиша:

— Петре, — рече — ако ћемо право доста им је било. Него сад одмах душе ти, нареди: нека се изоблаче и добро на’ране, па после море нека пређу, нико да не фали, и земљи својој нека се приближе. А кад стигну тамо, одакле је могу гледати, на самом прагу њеном, око три године нека остану, и тек то кад се испуни и кад буду доказали да чувају заповести моје и законе моје да пазе, онда нека победе, земљу своју нека поврате и трипут је већом учине па од тада нека живе и владају у срећи и задовољству све докле траје света и века.







solo solo 23:31 17.12.2023

Sveti Petre 'ebivetre

и тек то кад се испуни и кад буду доказали да чувају заповести моје и законе моје да пазе, онда нека победе, земљу своју нека поврате и трипут је већом учине па од тада нека живе и владају у срећи и задовољству све докле траје света и века.


ALEKSANDAR VUČIĆ – SRBIJA NE SME DA STANE
46.20% 128


'ebo te evo ispuni se Božja volja.

Počelo je - dok je sveta i veka.



Rijalitno blogerska elito.

p.s.

Vidimo se 2027g ako Bog da a SV. Pera odradi.

A od sutra svi na svoje radne zadatke.

Volim i ja vas.

shmoo shmoo 00:13 18.12.2023

Re: Sveti Petre 'ebivetre

solo

ALEKSANDAR VUČIĆ – SRBIJA NE SME DA STANE
46.20% 128



И сад се јасно види колико је све било инсценирано са инструментализованом и инструираном тобожњом опозицијом Вучићу са све оним драмулетом, односно уличним протестима "Србија против насиља" од пролетос које је "опозиција" одмах узела под своју контролу да би се због наводног незадовољства грађана расписали још једни избори у непуних две године (прошло је само годину дана и 8 месеци) после оних избора у априлу 2022. године.

Била им је потребна та апсолутна већина у Скупштини.

Медији су, наравно, одрадили шта се од њих захтевало. Не уједа се рука која те храни.

И сада ето коначно Вучић и његов СНС имају апсолутну већину у Скупштини.

Сад ће "аналитичари" да почну да нас убеђују преко медија да је признавање Косова као државе од стране Србије неопходно.

Чак и на Пинку и у Информеру.

А са апсолутном већином у Скупштини лако је донети одлуку о избацивању из Устава Србије преамбуле која је спречавала да Србија призна Косово као државу (чин велеиздаје).

Не треба им више референдум за такво мењање Устава Републике Србије.

Сад могу све сами да обаве у Скупштини.

И да се при томе заклањају иза флоскуле да је тако народ одлучлио јер је њих бирао.


Polazeći od državne tradicije srpskog naroda i ravnopravnosti svih građana i etničkih zajednica u Srbiji,
polazeći i od toga da je Pokrajina Kosovo i Metohija sastavni deo teritorije Srbije, da ima položaj suštinske autonomije u okviru suverene države Srbije i da iz takvog položaja Pokrajine Kosovo i Metohija slede ustavne obaveze svih državnih organa da zastupaju i štite državne interese Srbije na Kosovu i Metohiji u svim unutrašnjim i spoljnim političkim odnosima,
građani Srbije donose

USTAV REPUBLIKE SRBIJE

...


shmoo shmoo 00:39 18.12.2023

Vidimo se 2027g ako Bog da

solo

A od sutra svi na svoje radne zadatke.

Volim i ja vas.



Највећи губитник Дачићев СПС који је имао на прошлим изборима 2022. године 31 мандат, а сада има 18.

А "Србија против насиља" чак 65 мандата.

Са Вучићем заједно имаће скоро 200 мандата у Скупштини.






promoter promoter 05:57 18.12.2023

Re: Sveti Petre 'ebivetre

solo
и тек то кад се испуни и кад буду доказали да чувају заповести моје и законе моје да пазе, онда нека победе, земљу своју нека поврате и трипут је већом учине па од тада нека живе и владају у срећи и задовољству све докле траје света и века.


ALEKSANDAR VUČIĆ – SRBIJA NE SME DA STANE
46.20% 128


'ebo te evo ispuni se Božja volja.

Počelo je - dok je sveta i veka.

...

Gvozdene!
Da li sam ja dobro shvatio da Vučić može da odjebe Dačića i komotno skrpi vlast sa Nestorovićem i strankama građana koji nisu Srbi?
U stvari, prema broju poslaničkih mandata SNS, kojih bi prema ovome što sam video, trebalo da bude 129 (što je više od polovine od 250), SNS može da vlada sam bez ikoga.
Mada ne verujem da će ići sam.
U stvari, mislim da se neće desiti ništa, Brnabićka će ostati premijer, nastaviće i dalje sa Dačićem.
Jedino ako ne stigne direktiva od Guvernera da se Dačić eliminiše iz vlasti.
promoter promoter 05:58 18.12.2023

Re: Sveti Petre 'ebivetre

solo
и тек то кад се испуни и кад буду доказали да чувају заповести моје и законе моје да пазе, онда нека победе, земљу своју нека поврате и трипут је већом учине па од тада нека живе и владају у срећи и задовољству све докле траје света и века.


ALEKSANDAR VUČIĆ – SRBIJA NE SME DA STANE
46.20% 128


'ebo te evo ispuni se Božja volja.

Počelo je - dok je sveta i veka.



Rijalitno blogerska elito.

p.s.

Vidimo se 2027g ako Bog da a SV. Pera odradi.

A od sutra svi na svoje radne zadatke.

Volim i ja vas.


M'da!
promoter promoter 06:04 18.12.2023

Re: Sveti Petre 'ebivetre

Šmuuuu!
Nisam siguran kako ide to sa promenama Ustava.

Mada ova predstava da se poveća već ionako ogromna omraza ljudi iz Republike Srpske vladajućima daje još veću fleksibilnost u pogledu relaksacije Republike Srpske i njeno dodatno utapanje u islamsku državu Bosnu.
To je, verovatno, bio i cilj, a ne nekih par hiljada glasova.
Jer će posle ljudi da kažu - ko ih jebe, oni su se petljali kod nas i slične gluposti.
Majstorski urađena predstava za ljude sa mozgom poput nekih blogera ovde, da ih ne imenujem, znaju oni sami koji su.
gedza.73 gedza.73 07:33 18.12.2023

Re: Sveti Petre 'ebivetre

promoter
U stvari, prema broju poslaničkih mandata SNS, kojih bi prema ovome što sam video, trebalo da bude 129 (što je više od polovine od 250), SNS može da vlada sam bez ikoga.

Fenomenalan rezultat. Prijatno sam iznenađen jer mi se činilo kako će da imaju negde oko 41, 42 posto. Ne može se reči da nije zasluženo. Ozbiljan rad i trud je stajao iza svega.
Gledajući noviju istoriju nikad se više kilometara puta nije izgradilo i nikad se više nesvrstana politika nije vodila. Da ne spominjeno brigu o građanima. Samo preko sto zdravstvenih ustanova.
Nadam se kako više neće biti prevremenih izbora.
promoter promoter 07:44 18.12.2023

Re: Sveti Petre 'ebivetre

gedza.73
promoter
U stvari, prema broju poslaničkih mandata SNS, kojih bi prema ovome što sam video, trebalo da bude 129 (što je više od polovine od 250), SNS može da vlada sam bez ikoga.

Fenomenalan rezultat. Prijatno sam iznenađen jer mi se činilo kako će da imaju negde oko 41, 42 posto. Ne može se reči da nije zasluženo. Ozbiljan rad i trud je stajao iza svega.
Gledajući noviju istoriju nikad se više kilometara puta nije izgradilo i nikad se više nesvrstana politika nije vodila. Da ne spominjeno brigu o građanima. Samo preko sto zdravstvenih ustanova.
Nadam se kako više neće biti prevremenih izbora.

Ovakih izbora i ne treba.
Dok se opoziciona scena ne ukrupni.
Jebote, ja prekjuče pokušao da pronađem Demokratsku stranku u spisku izbornih lista, jer sam mislio da zbog Lutovca za njih glasam.
Kad ono, kurac, jedva su ih naveli u nekoj opskurnoj koaliciji na n-tom mestu iza nekih za koje pola ljudi nikada nije čulo.
I onda ugledam Sinišu Kovačevića na nekom spisku - i odlučim da glasam za te.
Naravno, ni njih nisam mogao da zapamtim, pa sam napisao šalabahter (puškicu, za drugačije pamteće) sa dva broja.
Ali ta dva broja mi nisu bila dovoljna, pa ssam morao da napiše i Parl i Bg kako bih znao na kom listiću šta da napišem.
I ovaj moj primer ti na neki način govori o nivou opozicije kod nas.
No, šta je tu je - idemo dalje.
Što bi rekao Solo, a ja mu poverovao - glavu gore, biće gore!
gvozden1 gvozden1 07:57 18.12.2023

Re: Sveti Petre 'ebivetre

Da li sam ja dobro shvatio da Vučić može da odjebe Dačića

Može na republičkom nivou, na beogradskom mu treba, tu mu treba i Nestorović, jer je takva matematika.

Dačić mu se sinoć otvoreno nudio, a ima i potencijal ucene zbog Beograda, tako da verujem da će sve ostati slično.

Teško mi je da zamislim Nestorovića sa ovima protiv nasilja jer su se oni najotvorenije sprdali s njim, baš kao i njihovi glasači ovde na blogu.

Mora da bude baš krpa od karaktera da bi sa njima pravio vlast.
maksa83 maksa83 08:01 18.12.2023

Re: Sveti Petre 'ebivetre

Mora da bude baš krpa od karaktera da bi sa njima pravio vlast.

Potpuno je nezamislivo da lekar koji prodaje kamene uglancane piramidice kao lekovite ispolji neku pukotinicu u karakteru.
gvozden1 gvozden1 08:05 18.12.2023

Re: Sveti Petre 'ebivetre

maksa83
Mora da bude baš krpa od karaktera da bi sa njima pravio vlast.

Potpuno je nezamislivo da lekar koji prodaje kamene uglancane piramidice kao lekovite ispolji neku pukotinicu u karakteru.

Videćemo.
Kad sam pomenuo blogere, ti si mi prvi pao na pamet, a onda spisak ovih koji te slede, Endži i ostali.
maksa83 maksa83 08:12 18.12.2023

Re: Sveti Petre 'ebivetre

Kad sam pomenuo blogere, ti si mi prvi pao na pamet,




Videćemo.


Videćemo naravno jako brzo, pošto se smeši plen od 12 milijardi EUR, a Nestorović nije silazio sa Pinka i ostalih šundovizija, plus ga je Vučić 3 meseca promovisao tokom Covida a onomad dodelio Bošku kao Šamana da ga pregura preko cenzusa.
gvozden1 gvozden1 08:20 18.12.2023

Re: Sveti Petre 'ebivetre


Videćemo naravno jako brzo, pošto se smeši plen od 12 milijardi EUR, a Nestorović nije silazio sa Pinka i ostalih šundovizija, plus ga je Vučić 3 meseca promovisao tokom Covida a onomad dodelio Bošku kao Šamana da ga pregura preko cenzusa.

Ovo samo potvrđuje moj stav da nije logično da Nestorović paktuje sa onima koji se s njim sprdaju.

Ne znam kakav je njegov karakter, možda se i proda, ali sva je prilika da će vlast u Beogradu ostati ista (a za to nisu zaslužni Bosanci)
solo solo 08:22 18.12.2023

Re: Sveti Petre 'ebivetre

vladajućima daje još veću fleksibilnost u pogledu relaksacije Republike Srpske i njeno dodatno utapanje u islamsku državu Bosnu.


solo solo 08:27 18.12.2023

Re: Sveti Petre 'ebivetre

Potpuno je nezamislivo da lekar koji prodaje kamene uglancane piramidice kao lekovite ispolji neku pukotinicu u karakteru.



Hahahaha jedan je Nestor!!!

shmoo shmoo 09:02 18.12.2023

Re: Sveti Petre 'ebivetre

promoter

Šmuuuu!
Nisam siguran kako ide to sa promenama Ustava.



Колико се сећам те приче, Устав се мења референдумом.

Али може и гласањем у Скупштини ако Скупштина тако одлучи.

А сасвим је могуће да не знам како то иде.

gedza.73 gedza.73 10:56 18.12.2023

Re: Sveti Petre 'ebivetre

gvozden1
Ovo samo potvrđuje moj stav da nije logično da Nestorović

Tvoj stav i program Nestorovićeve stranke su isti. U stvari Nestorovićeva stranka ima ogromnu podršku na blogu pa je sa te strane pomalo čudno da nisu imali i neki glas više.

I da odma' ne skočiš. Evo javno priznajem da ste ti, pojedini blogeri, Nestorović i njegova stranka potpuno u pravu za sve što tvrdite.


gedza.73 gedza.73 11:18 18.12.2023

Re: Sveti Petre 'ebivetre

promoter
Jebote, ja prekjuče pokušao da pronađem Demokratsku stranku u spisku izbornih lista, jer sam mislio da zbog Lutovca za njih glasam

Kakva crna Demokratska? Koliko su imali? 0,001?
Stalno si me pitao kako mogu da slušam 'budale'. To su ljudi ozbiljni intelektualci, naučnici, doktori, engleski penzioneri, predsednici srpske dijaspore (mnogobrojne) koji su među prvima analitički perfektno protumačili promene u svetu. I glasalo pet posto građana Srbije za njih. A ti navalio budale pa budale. Srami se.
gvozden1 gvozden1 11:18 18.12.2023

Re: Sveti Petre 'ebivetre


Tvoj stav i program Nestorovićeve stranke su isti.

Možda, ali ja ne znam koji je program, ni da li ima stranku.

Ti, vidim, znaš, pa te molim da mi ga prepričaš, i kažeš kad i pod kojim imenom je registrovao stranku.

Ili ti je cilj da mene nekako uniziš, kao što je i Maksa, idol tvoj i sina ti, pokušao pa se okliznuo?
gedza.73 gedza.73 11:21 18.12.2023

Re: Sveti Petre 'ebivetre

gvozden1
Možda, ali ja ne znam koji je program, ni da li ima stranku.
Ti, vidim, znaš, pa te molim da mi ga prepričaš, i kažeš kad i pod kojim imenom je registrovao stranku.

Sve vrednosti koje promovišeš su sadržane u njihovom programu. Eto i mene ste pridobili.
Ili ti je cilj da mene nekako uniziš

Ne, ne, ni slučajno. Kažem kako ste potpuno u pravu i kako ste odlično razumeli međunarodnu situaciju. Bio sam poprilično tupav, kao što ti reče, pa mi trebalo vremena da otovrim oči.

Samo me malo pecka što im je logo švapska šajkača a ne ruska portjanka ali to je više neko sitno estetsko neslaganje koje je skroz nebitno.
gvozden1 gvozden1 11:32 18.12.2023

Re: Sveti Petre 'ebivetre

Sve vrednosti koje promovišeš su sadržane u njihovom programu

Čitao si ga ili samo naslućuješ?
Ako je ovo drugo, zaboravi da sam te išta molio, tvoja sposobnost zaključivanja mi je poznata, i poštedi me nje ovoga puta.

švapska šajkača

E ovo sam samo čekao, da ti pljuješ na šajkaču, što se moglo očekivati od trenutka kad si krenuo da slediš sina drugosrbijanca, koji liči na Maksu, a ti se time ponosiš.

Evo, desilo se.

Sad je red da se desi sve ostalo, da je Srbija agresor, da je Srebrenica genocid i sve iz paketa koji si preuzeo.

I da, promeni avatar, ne paše ti više.
promoter promoter 14:46 18.12.2023

Re: Sveti Petre 'ebivetre

gedza.73
promoter
Jebote, ja prekjuče pokušao da pronađem Demokratsku stranku u spisku izbornih lista, jer sam mislio da zbog Lutovca za njih glasam

Kakva crna Demokratska? Koliko su imali? 0,001?
Stalno si me pitao kako mogu da slušam 'budale'. To su ljudi ozbiljni intelektualci, naučnici, doktori, engleski penzioneri, predsednici srpske dijaspore (mnogobrojne) koji su među prvima analitički perfektno protumačili promene u svetu. I glasalo pet posto građana Srbije za njih. A ti navalio budale pa budale. Srami se.

O kojima pričaš?
Molim preciznije odrednice!
gedza.73 gedza.73 15:45 18.12.2023

Re: Sveti Petre 'ebivetre

gvozden1
E ovo sam samo čekao, da ti pljuješ na šajkaču

Ko pljuvao? Gde pljuvao?
Šajkača i šubara su ono što nam glavu čuva. Jes' šubara malo starija ali i šajkača koju smo doneli sa Zapada (ona jeste švapska) se pokazala kao praktična pa se odomaćila i ušla u istoriju. Ovde sam se samo naglas upitao zašto šajkača a ne ruska čarapa? Više mi ide uz 'Mi - glas iz naroda'
Čitao si ga ili samo naslućuješ?

Čitao. I pomno pratio šta su pričali kadnidati sa njihove plej liste. Opet ti se izvinjavam što sam ti protivurečio
koji liči na Maksu, a ti se time ponosiš.

ufff (težak uzdah)

gedza.73 gedza.73 15:53 18.12.2023

Re: Sveti Petre 'ebivetre

promoter
O kojima pričaš?
Molim preciznije odrednice!

Nakon citata skoro svaki put me pitaš gde sam 'našao te budale' i ko njih sluša.
A ta stranka je dobila pet posto od izašlih birača. U stranci su visoki intelektualci, Englezi, doktori, studenti Berklija... Dobar si čarli ali u vezi njih si grdno pogrešio, bez ikakve osnove vređajući ih.

K'o što rekoh Gvozdenu uvideo sam (malo podsvesni uticaj O'Brajana iz sobe 101) da ono što većina na blogu tvrdi je potpuna i jedina istina, odnosno da stranka Nestorovića ima ovde mnogobrojne poklonike koji su me vremenom ubedili kako jesu u pravu i da će nam tim putem biti samo bolje.

gvozden1 gvozden1 16:03 18.12.2023

Re: Sveti Petre 'ebivetre


Ko pljuvao? Gde pljuvao

Reći švapska za srpski simbol, je pljuvanje srpstva.

Tako ja taj termin i razumem i koristim, tebi su Švabe drage, pa si možda hteo i da podiđeš Srbiji, da naglasiš da i Srbi imaju nešto švapsko, da nije sve kao na tvom avataru, srpsko.

Red je da ga skloniš, ali na tebi je odluka, imaš pravo da budeš šizofren.
maksa83 maksa83 16:28 18.12.2023

Re: Sveti Petre 'ebivetre

Ili ti je cilj da mene nekako uniziš, kao što je i Maksa, idol tvoj i sina ti, pokušao pa se okliznuo?

O čemu pričaš?

Vidim da se opet nepozvan baviš tuđom decom. Nije manje glupo ni ružno nego prošli put.


gvozden1 gvozden1 16:56 18.12.2023

Re: Sveti Petre 'ebivetre

O čemu pričaš?

O stvarima koje su javno ovde izgovorene.
Ako tebi zvuči glupo, trebalo je tad da reaguješ.
Nisi, sad je gotovo.
Imaš i drugi izbor, da ne čitaš.
promoter promoter 17:00 18.12.2023

Re: Sveti Petre 'ebivetre

gedza.73
promoter
O kojima pričaš?
Molim preciznije odrednice!

Nakon citata skoro svaki put me pitaš gde sam 'našao te budale' i ko njih sluša.
A ta stranka je dobila pet posto od izašlih birača. U stranci su visoki intelektualci, Englezi, doktori, studenti Berklija... Dobar si čarli ali u vezi njih si grdno pogrešio, bez ikakve osnove vređajući ih.

K'o što rekoh Gvozdenu uvideo sam (malo podsvesni uticaj O'Brajana iz sobe 101) da ono što većina na blogu tvrdi je potpuna i jedina istina, odnosno da stranka Nestorovića ima ovde mnogobrojne poklonike koji su me vremenom ubedili kako jesu u pravu i da će nam tim putem biti samo bolje.


Jebiga, sve ti meni ispriča, osim o kome pričaš - koja je to stranka sa tim intelektualcioma za koju sam ja rekao da su budale?
gedza.73 gedza.73 17:46 18.12.2023

Re: Sveti Petre 'ebivetre

gvozden1
Reći švapska za srpski simbol, je pljuvanje srpstva.

Izvorno jeste austrijska. Otud 'švapska'.
Tako ja taj termin i razumem i koristim

Nov si Šumadinac pa ti oprošteno.
tebi su Švabe drage

E? Ceniš ti?
Red je da ga skloniš

Nestorovićeva stranka kao logo ima šajkaču (kad moram da ti raščlanim na proste činioce). Šajkača je u Srbiju došla sa Zapada ergo satanistička.
Jedino mi to zasmetalo. Mislim kako bi adekvatnija bila stilizovana ruska krpa.
Sa svim ostalim programskim načelima i stavovima, koji se poklašaju sa tvojim viđenjem, sam potpuno saglasan i ništa ne bi diro.
gedza.73 gedza.73 17:51 18.12.2023

Re: Sveti Petre 'ebivetre

promoter
Jebiga, sve ti meni ispriča, osim o kome pričaš - koja je to stranka sa tim intelektualcioma za koju sam ja rekao da su budale?

Nestorović i njegova stranka - pokret 'Mi - glas iz naroda'
promoter promoter 18:31 18.12.2023

Re: Sveti Petre 'ebivetre

gedza.73
promoter
Jebiga, sve ti meni ispriča, osim o kome pričaš - koja je to stranka sa tim intelektualcioma za koju sam ja rekao da su budale?

Nestorović i njegova stranka - pokret 'Mi - glas iz naroda'

Aaaaa, o njima pričaš!
Pa zar nisu?

Eeee, da sam makar za njega glasao, sada bih imao svoga predstavnika u Parlamentu.
A ja glasao za (mučenog) Sinišu Kovačevića pa dobio kitonijus.
Jebote, valjda nisu navukli ni do 1 procenat.
gedza.73 gedza.73 20:56 18.12.2023

Re: Sveti Petre 'ebivetre

Aaaaa, o njima pričaš!
Pa zar nisu?

Nisu. Jer ako jesu onda su i pojedini blogeri budale . A to nije lepo da se kaže. kako onomad reče Jejts 'prostrli su svoje snove pa ne gazi po njima'
Eeee, da sam makar za njega glasao, sada bih imao svoga predstavnika u Parlamentu.

Imaju Bunjevca. Valjda prvi na listi. Imaju Britanca, Rusa (jal' ruskog Ukrajinca i to uniformisanog) i naravno Džeja






predatortz predatortz 00:47 18.12.2023

Al Đilas lupa!

40.000 dovedeno iz Republike Srpske! I to samo u Beograd!
Da nije mislio 400.000?
Sunce ti jebem, pa to je minimum 800 autobusa, a usnimiše par komada.
800 autobusa ne može proći neprimećeno ni u mnogo većem gradu od Beograda.
Ima li taj Drvarčanin poreklom ideju da sva prevoznička preduzeća u Republici Srpskoj verovatno nemaju taj broj autobusa?
Zna li koliko treba vremena da se taj broj pregleda na graničnim prelazima?
Zna li kolika je to logistička akcija u pitanju?

Ili misli da smo svi glupi, pa može da trabunja šta hoće?
promoter promoter 06:10 18.12.2023

Re: Al Đilas lupa!

predatortz
40.000 dovedeno iz Republike Srpske! I to samo u Beograd!
Da nije mislio 400.000?
Sunce ti jebem, pa to je minimum 800 autobusa, a usnimiše par komada.
800 autobusa ne može proći neprimećeno ni u mnogo većem gradu od Beograda.
Ima li taj Drvarčanin poreklom ideju da sva prevoznička preduzeća u Republici Srpskoj verovatno nemaju taj broj autobusa?
Zna li koliko treba vremena da se taj broj pregleda na graničnim prelazima?
Zna li kolika je to logistička akcija u pitanju?

Ili misli da smo svi glupi, pa može da trabunja šta hoće?

Ma budale.
Jasan je cilj te predstave sa par autobusa iz Republike Srpske.
Podiže se nivo 'mržnje' dobrog dela našeg stanovništva (imaš primer blogera ovde) prema ljudima u Republici Srpskoj (dakle, prema instituciji Republike Srpske), pa će popustljivost Vučića prema utapanju u unitarnu islamsku državu Bosnu biti poželjna.
Jer, ko ih jebe, znaš kako su se oni petljali u izbore kod nas.
Majstorska obaveštajna akcija za ljude pilećeg mozga, uključujući i pojedine blogere.
Da ih ne imenujem, znaju oni sami koji su.
maksa83 maksa83 06:12 18.12.2023

Re: Al Đilas lupa!

Sunce ti jebem, pa to je minimum 800 autobusa, a usnimiše par komada.

Nije baš 800 ali jeste oko 500, novi autobusi (a ono na slikama jesu bili novi autobusi) imaju oko 80 mesta.

Zna li koliko treba vremena da se taj broj pregleda na graničnim prelazima?

Ne verujem da je to iko pregledao na graničnom prelazu, ni da su se zaustavljali, eventualno su malo usporili.

Zna li kolika je to logistička akcija u pitanju?

Ozbiljna akcija je u pitanju, ali su oni kroz godine dovlačenja ljudi za razne mitinge svuda po Srbiji to uveliko navežbali, ne zovu ih džabe Srpska Transportna Stranka. Najmasovnije je bila kada je dovodio narod na poklonjenje Putinu, toliko autobusa ovaj grad nije video nikad pre, niti će (verovatno do sladećeg dolaska Putina). Samo duž Bulevara u dva reda sa obe strane sve do Cvetka.

Inače i ja mislim da je broj 40000 preteran, a ne umem da procenim koliko ih je dovedeno, bilo je kažu bar 6 punktova gde su dovoženi, ne samo iz Bosne.

Kad sam već tu da pitam - gde je granica, dokle je "nema veze ništa bitno neće da utiče", a gde počinje "au ovo je ozbiljan marifetluk"?

Ne pričam o ljudima koji ovde imaju prebivalište i dvojno državljanstvo nego o onima kojima je prebivalište saopšteno kada su istovareni.

P.S. I Dodo i onaj bezbednjak su u prekršaju, pošto funkcioner ne sme da ima prebivalište u inostranstvu. Prema zakonu Srbije i definiciji prijave boravka nevalidne su i te "daljinski izdate" prijave, ali nije bitno, sve može.
bene_geserit bene_geserit 06:52 18.12.2023

Re: Al Đilas lupa!

Srpska Transportna Stranka

Vučić neokrznut, kao što se očekivalo.
Budimo ozbiljni, ovi izbori su bili forme radi, nije tu bilo nikakvog pokušaja skidanja Vučića.
Dokle god ne postoji ozbiljna desna građanska stranka da počne da ga kruni sa te strane, neće ni da bude. I naravno izlazak u max 2 kolone, mada levica nije prosula puno glasova ovaj put (Tadić i Čeda koliko 1.4%, noise), ali realno nije ni desnica nego nema nikog ozbiljnog.
Jel ste makar prebrojali šta je potrebno za rušenje?
Na žalost još minimum dva izborna ciklusa, prvi da se dobiju lokalni izbori u Beogradu i Novom Sadu. Drugi stvarno rušenje. To ako bude sve idealno. Jebote još 8 godina.
tessa1 tessa1 07:04 18.12.2023

Re: Al Đilas lupa!

Nije baš 800 ali jeste oko 500, novi autobusi (a ono na slikama jesu bili novi autobusi) imaju oko 80 mesta.

Nadam se da ova procjena o 50.000 ljudi iz RS nije samo Twitter hajka.
tessa1 tessa1 07:07 18.12.2023

Re: Al Đilas lupa!

Free još nije obrisao onu rečenicu? Lijepo. I dobar dan svima.
predatortz predatortz 07:08 18.12.2023

Re: Al Đilas lupa!

Jasnan je cilj te predstave sa par autobusa iz Republike Srpske.

Naravno da je jasan!
Na njegovom portalu "Direktno" odavno se vidi kampanja protiv Srba iz Republike Srpske, nevezano za ove i prošle izbore a komentari ispod takvih vesti su blago rečeno debilni i puni mržnje nekih neostvarenih likova kojima su za sve njihove životne neuspehe krivi Bosanci.

Takve zamišljam kao četrdesetogodišnjake koji su fakultet priterali skoro do kraja, žive kod mame i tate i ne jebu ništa.

Đilas je ovom laži od 40000, a ciljna grupa su mu idioti koji u tu cifru mogu poverovati bez dokaza, samo nastavio tu kampanju radi prikrivanja političke impotencije koalicije koju on vodi.

I treba mu jebati mater za ovo.
tessa1 tessa1 07:10 18.12.2023

Re: Al Đilas lupa!

Ima li taj Drvarčanin

Ko je Drvarčanin?
predatortz predatortz 07:12 18.12.2023

Re: Al Đilas lupa!

tessa1
Nije baš 800 ali jeste oko 500, novi autobusi (a ono na slikama jesu bili novi autobusi) imaju oko 80 mesta.

Nadam se da ova procjena o 50.000 ljudi iz RS nije samo Twitter hajka.


50000? Pa to raste?

A snimili par automobila i jedan Kondorov bus ispred Arene.

Debili!


Govno riđokoso iz Drvara svađa Srbe po nalogu iz ambasade, zna se koje.

Veruj mi!

Ja sam popizdeo na tih par autobusa koji su realni, pa i do par hiljada ljudi verujem, što je za BG smešno da utiče na rezultat ali jeste i ružan i glup čin, ali u 50.000 može da poveruje samo totalni imbecil!
tessa1 tessa1 07:14 18.12.2023

Re: Al Đilas lupa!

50000? Pa to raste?

Računam da nisu svi sjedili, napunili nove autobuse ko šibicu. Vješali se po krovu kao što reče onomad Pero Luković, skaču sa balkona..
tessa1 tessa1 07:15 18.12.2023

Re: Al Đilas lupa!

Govno riđokoso iz Drvara svađa Srbe po nalogu iz ambasade, zna se koje.

Ma Dodik i Vučić sa jednim polovnim autobusom stvore 500 novih autobusa, nije pitanje ko je štetočina, samo da li je moguće da je 50.000 ljudi prešlo juče Drinu?
predatortz predatortz 07:16 18.12.2023

Re: Al Đilas lupa!

tessa1
Ima li taj Drvarčanin

Ko je Drvarčanin?


Đilasovi otac i mater! Ali on je "rođeni Beograđanin" koji se očigledno stidi porekla. Pun grad takvih "rođenih'.
promoter promoter 07:17 18.12.2023

Re: Al Đilas lupa!

predatortz
Jasnan je cilj te predstave sa par autobusa iz Republike Srpske.

Naravno da je jasan!
Na njegovom portalu "Direktno" odavno se vidi kampanja protiv Srba iz Republike Srpske, nevezano za ove i prošle izbore a komentari ispod takvih vesti su blago rečeno debilni i puni mržnje nekih neostvarenih likova kojima su za sve njihove životne neuspehe krivi Bosanci.

Takve zamišljam kao četrdesetogodišnjake koji su fakultet priterali skoro do kraja, žive kod mame i tate i ne jebu ništa.

Đilas je ovom laži od 40000, a ciljna grupa su mu idioti koji u tu cifru mogu poverovati bez dokaza, samo nastavio tu kampanju radi prikrivanja političke impotencije koalicije koju on vodi.

I treba mu jebati mater za ovo.

Ma naravno!
Kakvih kurčevih 500 autobusa 'na sprat'?
U eri neta u to mogu da poveruju samo budaletine.
I zlobnici.
Da ne kažem gamad.
tessa1 tessa1 07:18 18.12.2023

Re: Al Đilas lupa!

Đilasovi otac i mater!

Ih, nešto se ne mogu sjetiti da sam to negdje pročitala.
tessa1 tessa1 07:19 18.12.2023

Re: Al Đilas lupa!

Kakvih kurčevih 500 autobusa 'na sprat'?

Ko je rekao sprat? Al ajd dobro. :)
predatortz predatortz 07:22 18.12.2023

Re: Al Đilas lupa!

tessa1
Govno riđokoso iz Drvara svađa Srbe po nalogu iz ambasade, zna se koje.

Ma Dodik i Vučić sa jednim polovnim autobusom stvore 500 novih autobusa, nije pitanje ko je štetočina, samo da li je moguće da je 50.000 ljudi prešlo juče Drinu?


Glupost!
To bi bila takva kolona na granici, na autoputu, takav saobraćajni kolaps u Beogradu, takav priblem gde toliki broj parkirati...

Ali prosvetli nas Maksa da postoje ti novi busevi gde stane 80 ljudi pa je sve to lakše.

Alo bre debili! 50000 ljudi pomeriti u jednom danu, da dođu i odu neprimećeno od svih koji žive u Beogradu, da ne naprave totalni kolaps...
Pa ko to uspe i treba da vlada jer je Bog za organizaciju!
Da li ste normalni?
Čime vas drogiraju pa u svaku glupost verujete?
promoter promoter 07:24 18.12.2023

Re: Al Đilas lupa!

tessa1
Govno riđokoso iz Drvara svađa Srbe po nalogu iz ambasade, zna se koje.

Ma Dodik i Vučić sa jednim polovnim autobusom stvore 500 novih autobusa, nije pitanje ko je štetočina, samo da li je moguće da je 50.000 ljudi prešlo juče Drinu?

Ma bre!
Te cifre odvaljuju budaletine.
A još veće budaletine u to poveruju.
Pa bilo bi opšte vrenje na netu od slika i klipova ukrcavanja, puta, pristizanja, istovara putnika.
A ono moj kurac - par autobusa.
I sada zamisli - par autobusa dovoljno da tupavcima da alibi ... eto, izgubili zbog Bosanaca.
Kao da je razlika bila 51 na prema 49 procenata u korist Vučića.
I naravno, sve na polzu antiSrpskih govana.
I njihovo seirenje.
promoter promoter 07:31 18.12.2023

Re: Al Đilas lupa!

tessa1
Kakvih kurčevih 500 autobusa 'na sprat'?

Ko je rekao sprat? Al ajd dobro. :)

Kada si se ti zadnji puta vozila u autobusu?
Koji je to autobusd koji može da primi 80 putnika, ako nije 'na sprat'?
tessa1 tessa1 07:36 18.12.2023

Re: Al Đilas lupa!

I sada zamisli - par autobusa dovoljno da tupavcima da alibi ... eto, izgubili zbog Bosanaca.


Ne sumnjam da izvjesni Bosanci postoje, i da ih ima i u strukturama društva Srbije tu i tamo na obe strane, evo i Đilas je iznenadih se iz Drvara porijeklom, ne čine ni Dodikovu partiju Klingonci i itd.

500 novih autobusa nije mala stvar, velika stvar kao novi sat za struju, samo što je nov sat nešto dobro, 500 novih autobusa i 50.000 ljudi je ozbiljna procjena, u lošim vremenima.
tessa1 tessa1 07:37 18.12.2023

Re: Al Đilas lupa!

Koji je to autobusd koji može da primi 80 putnika, ako nije 'na sprat'?

Stvarno koliko mjesta ima običan stari autobus?
maksa83 maksa83 07:51 18.12.2023

Re: Al Đilas lupa!

Ali prosvetli nas Maksa da postoje ti novi busevi gde stane 80 ljudi pa je sve to lakše.

To uopšte nisam napisao, nego da za 40K ljudi ne treba 800 autobusa nego 500. Takođe sam napisao da ne verujem u broj od 40000 ljudi koji je ne znam kako postao 50000.

Ti mi nisi odgovorio na pitanje gde je granica, dokle je "nema veze ništa bitno neće da utiče", a gde počinje "au ovo je ozbiljan marifetluk"?
promoter promoter 07:51 18.12.2023

Re: Al Đilas lupa!

tessa1
Koji je to autobusd koji može da primi 80 putnika, ako nije 'na sprat'?

Stvarno koliko mjesta ima običan stari autobus?

50.
tessa1 tessa1 07:55 18.12.2023

Re: Al Đilas lupa!

50.

Propast, stvarno ne znam, pazi ako ne bih rekla 100 ljudi.
predatortz predatortz 08:00 18.12.2023

Re: Al Đilas lupa!

Ne sumnjam da izvjesni Bosanci postoje, i da ih ima i u strukturama društva Srbije,


Naravno da postoje, ali kao državljani Srbije. Kao i Srbi iz Crne Gore, Hrvatske...



predatortz predatortz 08:03 18.12.2023

Re: Al Đilas lupa!

Ti mi nisi odgovorio na pitanje gde je granica, dokle je "nema veze ništa bitno neće da utiče", a gde počinje "au ovo je ozbiljan marifetluk"?


Ne podmeći!

Ja sam i za onih par autobusa koji su snimljeni rekao da je glupo, nepotrebno i štetno.

Šta još hoćeš?

Da se javno spalim na Terazijama?

Jer, reko Đilas 40.000 a srpski tviter 50.000 Bosanaca?
tessa1 tessa1 08:12 18.12.2023

Re: Al Đilas lupa!

Naravno da postoje, ali kao državljani Srbije. Kao i Srbi iz Crne Gore, Hrvatske...


Nesumnjivo,


Neću se više nastavljati na ovu temu, vaši izbori vaša stvar, velika i mala,

samo sam primjetila da od Net hajki nema hljeba..

promoter promoter 08:16 18.12.2023

Re: Al Đilas lupa!

predatortz
Ne sumnjam da izvjesni Bosanci postoje, i da ih ima i u strukturama društva Srbije,


Naravno da postoje, ali kao državljani Srbije. Kao i Srbi iz Crne Gore, Hrvatske...




Pa što ne bi postojali.
Bar pola građana Srbije su poreklom zapadno od Drine.
To je sporno samo budaletinama - bili Srbi ili antiSrbi.
maksa83 maksa83 08:18 18.12.2023

Re: Al Đilas lupa!

Ne podmeći!

To nije podmetnje, to je pitanje. Podmetanje je kad ti napišeš:

Ali prosvetli nas Maksa da postoje ti novi busevi gde stane 80 ljudi pa je sve to lakše.

... a ja napisao da je operacija netrivijalna (što je tačno) ali da je SNS uveliko navežbao (što je takođe tačno) i da ne verujem u broj do 40000 ljudi (što je, tvrdim, tačno, mislim - da ja ne verujem).

Pitao sam koje su granice prihvatljivog pošto si gore na nekom drugom mestu objašnjavao da ne bi bilo problema sa autobusima da je u Beogradu izlaznost 75%.

Da se javno spalim na Terazijama?

Nemoj samo da ispadne da sam ovo ja sugerisao.

Jer, reko Đilas 40.000 a srpski tviter 50.000 Bosanaca?

Gde je rekao srpski tviter 50000 Bosanaca?

promoter promoter 08:22 18.12.2023

Re: Al Đilas lupa!

tessa1
Naravno da postoje, ali kao državljani Srbije. Kao i Srbi iz Crne Gore, Hrvatske...


Nesumnjivo,


Neću se više nastavljati na ovu temu, vaši izbori vaša stvar, velika i mala,

samo sam primjetila da od Net hajki nema hljeba..


Što da se ne mešaš?
Ko može to da ti ospori?
Pa nikoga svojim mešanjem ne ubijaš.
Ti si naša i imaš sva prava da izneseš svoje mišljenje i o ovoj temi.
Nama koji ovde živimo treba što više kvalifikovanijih mišljenja i o ovoj temi.
A tvoje mišljenje i o ovome je, svakako, kvalifikovanije od mišljenja jedne Endži.
Jer ti živiš u gradu koji je nekoliko godina proglašavan najboljim mestom za život.
U svetu, a ne u nekakvoj lokalnoj pripizdini.
I naravno da, i stoga, je tvoje mišljenje relevantnije od mišljenja nekih lokalnih budala.
Koji su rođeni Beograđani.
A što im ne umanjuje ni najmanje nivo debilizma.
freehand freehand 08:30 18.12.2023

Re: Al Đilas lupa!

maksa83
Ali prosvetli nas Maksa da postoje ti novi busevi gde stane 80 ljudi pa je sve to lakše.

To uopšte nisam napisao, nego da za 40K ljudi ne treba 800 autobusa nego 500. Takođe sam napisao da ne verujem u broj od 40000 ljudi koji je ne znam kako postao 50000.

Ti mi nisi odgovorio na pitanje gde je granica, dokle je "nema veze ništa bitno neće da utiče", a gde počinje "au ovo je ozbiljan marifetluk"?

Smešno u celoj stvari je da se javnost mahom bavi efemernim stvarima. Na primer, 500 autobusa proguta jedna pPalilula, kamoli Beograd, da se ne vide kao dečije igračke u kutiji od cipela.
Ali suština je da nisu Srbiji ti ljudi iz Bosne izabrali Vučića. Što kaže moja gospođa - izabrali su ga oni što su onomad psovali DS jer pred izbore deli hemijske olovke.
i oni što nisu hteli manje zlo. A da ne obnavljamo sad gradivo zašto se fašistima NIKAD ne daje vlast u ruke.
freehand freehand 08:32 18.12.2023

Re: Al Đilas lupa!

tessa1
Free još nije obrisao onu rečenicu? Lijepo. I dobar dan svima.

Koliko si ti puta pročitala svoj tekst?
Sinoć sam kopirao tvoju ispravku ali nema problema, sad ću ioet.

P.S. Evo sad je valjda ok. Izvinjavam se na nenamernoj grešci.
predatortz predatortz 08:34 18.12.2023

Re: Al Đilas lupa!

To nije podmetnje, to je pitanje.


Zapravo, jeste!
Jer sam se u prvom komentaru jasno odredio o tome, pa ne postoji nikakva dobronamerna potreba da od mene ponovo tražiš da se o tome izjašnjavam.

No, nema veze...

Evo, za tebe i druge koje to zanima, moj stav je:

Jedan autobus gladača iz RS, ako nemaju uredno i po zakonu prijavljen boravak, je previše i to je svinjarija.

Ali je moj stav i to da je Đilasova teorija o 40000 glasača, ilegalnih, bez prijave, namenjena imbecilima i da takva laž nije slučajna, da u pozadini takve izjave stoji dublji razlog od beogradskih izbora.

I za to mu treba jebati mater da upamti dobro!
maksa83 maksa83 08:37 18.12.2023

Re: Al Đilas lupa!

Ali je moj stav i to da je Đilasova teorija o 40000 glasača, ilegalnih, bez prijave, namenjena imbecilima i da takva laž nije slučajna, da u pozadini takve izjave stoji dublji razlog od beogradskih izbora.

Ja mislim da je jedini razlog za takvu tvrdnju da se zamagli sopstveni neuspeh.

Edit: Ja naravno pratim taj antisrpski tviter i pokušavam da nađem još uvek odakle ti se stvorilo 50000 Bosanaca, ne nalazim.
predatortz predatortz 08:41 18.12.2023

Re: Al Đilas lupa!

Na primer, 500 autobusa proguta jedna pPalilula, kamoli Beograd, da se ne vide kao dečije igračke u kutiji od cipela.


Znaš li ti ko kontroliše granicu između BiH i Srbije?
Ne, nije MUP Republike Srpske, pa da dignu rampu i da autobusi prolaze bez zadržavanja.
Kotroliše Granična policija BiH, a struktura tih policajaca odražava nacionalnu strukturu BiH.
Znači da je svaki treći policajac na granici Srbin, a da ni nad njim Dodik nema nikakvu kontrolu.

Potom, Vučić koji ima 800.000 članova i neograničene resurse ne može da motiviše, uceni, pokrene 40000 ljudi u Srbiji da dođi na neki skup koji on orgsnizuje.

Nedavno su napunili Arenu, u loju staje 20000 ljudi i grad je bio u totalnom kolspsu satima.

Ispade da je Dodik motivisao 40000 ljudi, a da ih niko ne vidi ni na granici, mi u Beogradu, niti je bilo povećane gužve u gradu juče.

Kako?

Ljudi, budite ozbiljni!
freehand freehand 08:42 18.12.2023

Re: Al Đilas lupa!

maksa83
Ali je moj stav i to da je Đilasova teorija o 40000 glasača, ilegalnih, bez prijave, namenjena imbecilima i da takva laž nije slučajna, da u pozadini takve izjave stoji dublji razlog od beogradskih izbora.

Ja mislim da je jedini razlog za takvu tvrdnju da se zamagli sopstveni neuspeh.

Zapravo je taj rezultat vrlo pristojan uspeh, kad se u obziruzmu okolnosti. Ovde nije reč o takmičenju političkih protivnika; ovde je u pitanju ludilo borbe sa ogromnom mašinerijom koja u sebi sadrži sve javne resurse, pare, silu i medije. Mene je, priznajem, loženje konačno umorilo. Na sledeće izbore verovatno neću izaći ušuškan u sve uvrede i diskvalifikacije kojima sam štedro čašćendobrih 7-8 godina. Živeti tuđe izbore ionako je jedan od usuda demokratije.

maksa83 maksa83 08:45 18.12.2023

Re: Al Đilas lupa!

Zapravo je taj rezultat vrlo pristojan uspeh, kad se u obziruzmu okolnosti.

Zapravo jeste, tako posmatran to je odličan rezultat. Inače pročitao sam Đilasovu izjavu i ako zanemarimo "prema nekim našim procenama možda i 40000" ono je prilično realno sagledavanje svega. Mašinerija je prejaka i beskrupulozna.

Na sledeće izbore verovatno neću izaći ušuškan u sve uvrede i diskvalifikacije kojima sam štedro čašćendobrih 7-8 godina.

U to ime uzdravlje.

maksa83 maksa83 08:50 18.12.2023

Re: Al Đilas lupa!

Ispade da je Dodik motivisao 40000 ljudi, a da ih niko ne vidi ni na granici, mi u Beogradu, niti je bilo povećane gužve u gradu juče.

Ljudi nisu dovoženi samo iz Bosne nego i sa Kosova i ne zna se sve odakle. Prema svemu što se zna ti ljudi iz Bosne su plaćeni 20KM. Ranije je bilo reči o tome da se prijavljuju ljudi iz opština u kojima nema lokalnih izbora, neki autobusi su bili bez tablica, itd.

Ja bih voleo da prestanemo da se bavimo njima, oni su nečiji alat, i ako bi ih dalje abolirao isto bi ispalo bezveze (mislim, znaš da je to što radiš pogrešno ali boli te kurac, a ako ne znaš onda ne znam šta da kažem) jer beskrano je "zanimljivije" ko to ovde organizuje, kako i na kom nivou. Recimo ko izda naredbu - kome? i ko je izvrši - da an mas prijavi neku veliku količinu ljudi na adrese na koje nikad nisu kročili, niti će. To je fizički posao koji neko mora da uradi. Njih treba loviti ko zečeve.
freehand freehand 08:50 18.12.2023

Re: Al Đilas lupa!


U to ime uzdravlje.

U to ime nisam se ja ovde ložio na Radulovića, a jako mi je žao Tadića koji je spao na ovo. Koliko mogu da razumem on nije čovek koji odustaje a ne može sebi da dozvoli da bude potrčko bilo kome u bilo kojoj kombinaciji pa je prisiljen da traži te kombinacije u za prelazak cenzusa u kojima je bar ravnopravan partner.
Istinski strašno je što je on i dalje najvkalitetniji čovek u politici Srbije po svakom parametru. Pa kad sam već krenuo sa patetikom da tako i zaključim - nije njegov problem što ga društvo SRbije ne zaslužuje. Ono sebi bira sliku i priliku, a sve od 2000-2012 bio je samo jedan eksces.
Dakle, šta sam ono hteo da kažem... Da, ložnjava na Đilasa onih koji su se juče ložili na Radulovića a Vučiću čestitali na hapšenju Miškovića ozbiljna je tragikomedija. Ko shvata.
vrabac_onaj vrabac_onaj 08:56 18.12.2023

Re: Al Đilas lupa!

predatortz


Ispade da je Dodik motivisao 40000 ljudi, a da ih niko ne vidi ni na granici, mi u Beogradu, niti je bilo povećane gužve u gradu juče.

Kako?

Ljudi, budite ozbiljni!


Ama ne nerviraj se, dovođeni su stranački vojnici i iz Niša, Čačka, Novog Sada itd. kojima je privremeno promenjeno mesto boravka. I da će se takve stvari dešavati je upozoravano i pre izbora.

Samo što je po tim tviterima najlakše udariti po "bosancu" iz "šumske".
Ali to znaš i sam.
maksa83 maksa83 08:58 18.12.2023

Re: Al Đilas lupa!

U to ime nisam se ja ovde ložio na Radulovića

Nisi ali si se ložio na Krstića (evo recimo pamtim da si rekao da bi rado sa njim izašao na piće) za kog se ispostavilo da je kapitalno govno, što sam recimo ja oduvek tvrdio. Ne znam samo da li je i on siroma "spao".

U to ime nisam se ja ovde ložio na Radulovića, a jako mi je žao Tadića koji je spao na ovo.

Spadneš kada stojiš na skeli pa odjednom dune jak vetar, i nije on tu "spao" nego je sebe tu doveo.

Istinski strašno je što je on i dalje najvkalitetniji čovek u politici Srbije po svakom parametru. Pa kad sam već krenuo sa patetikom da tako i zaključim - nije njegov problem što ga društvo SRbije ne zaslužuje.

To je tip koji ima kvalitetnu žvaku ali nekako kada dođe dotle da treba da uradi on kapitalno usere. I onda je "spao". Da ne nabrajam sada gde je sve zasrao od čega je cepanje stranke 15 dana pred izbore samo delić slike.

Tadić bi verovatno bio odličan predsednik i političar za neka laminarna vremena koja na žalost ovde ne traju dugo. Kad što bi rekao agresor "govno udri u ventilator" baš se slabo snalazi. I onda "spadne" na to da izlazi na izbore sa polimorfnim Radulom.
maksa83 maksa83 09:03 18.12.2023

Re: Al Đilas lupa!


Nego ljudi da vam čestitam, desilo se čudo ludo. Nekako se otpušilo i počeli da stižu računi za struju.

MIRAKOLO!!!
predatortz predatortz 09:06 18.12.2023

Re: Al Đilas lupa!

Ljudi nisu dovoženi samo iz Bosne nego i sa Kosova i ne zna se sve odakle. Prema svemu što se zna ti ljudi iz Bosne su plaćeni 20KM. Ranije je bilo reči o tome da se prijavljuju ljudi iz opština u kojima nema lokalnih izbora, neki autobusi su bili bez tablica, itd.


Netačno!

Đilas je rekao sledeće:



Đilas: SNS nije osvojio većinu u Beogradu
Predsednik Stranke slobode i pravde Dragan Đilas rekao je za N1 da SNS nije osvojio većinu glasova u Beogradu i da je broj izbornih neregularnosti ogroman. Ističe da su procene da je 40.000 glasača dovedeno u prestonicu Srbije iz Republike Srpske i da bi lista "Srbija protiv nasilja" mogla da formira vlast sa koalicijom "NADA" da do toga nije došlo.


Izvor je portal pod njegovom kontrolom, tako da mu ovu izjavu niko nije podmetnuo.

IZVOR

Dakle, Đilas je izneo laž i ne, ne treba da prestanemo da govorimo o tome jer će njegova laž imati dalekosežne posledice na odnose među običnim ljudima sa obe strane Drine.

Mene sada zanimaju dublji razlozi zbog kojih on plasira ovakve laži i da je po mojoj pameti isterao bi ih na čistac jer se ne radi o benignoj laži.

vrabac_onaj vrabac_onaj 09:11 18.12.2023

Re: Al Đilas lupa!

predatortz


Dakle, Đilas je izneo laž i ne, ne treba da prestanemo da govorimo o tome jer će njegova laž imati dalekosežne posledice na odnose među običnim ljudima sa obe strane Drine.


Imaće uticaj samo na one koji već imaju formiran takav stav. Svi ostali će odmahnuti rukom i reči: "Tja, budala".



Mene sada zanimaju dublji razlozi zbog kojih on plasira ovakve laži i da je po mojoj pameti isterao bi ih na čistac jer se ne radi o benignoj laži.


Ja mislim da nema dubljih razloga sem možda duboke gluposti.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 09:13 18.12.2023

Re: Al Đilas lupa!

Ali je moj stav i to da je Đilasova teorija o 40000 glasača, ilegalnih, bez prijave, namenjena imbecilima i da takva laž nije slučajna, da u pozadini takve izjave stoji dublji razlog od beogradskih izbora.

I za to mu treba jebati mater da upamti dobro!


Taj 'dublji razlog' je da opravda rezultate. A zapravo nema potrebe da se pravda posto su za ove uslove to cak i dobri rezultati.

Nego, ovim treba-mu-jebati-mater-insistiranjem kako je sad glavna tema zli Djilas koji ima neke tajne planove (naravno u savezu sa stranim ambasadama - znamo kojim) skrece se paznja sa cinjenice da su ljudi dovozeni iz susedne drzave da glasaju na GRADSKIM izborima. Koliko njih? Pa onoliko koliko je SNS procenio da im treba.

Ti tvrdis da je bilo par autobusa. Zbog cega bi SNS organizovao svoju masineriju da bi prebacio par autobusa do Beograda ako to nece uticati na rezultate izbora?

I ne, za Beograd (i Srbiju) nije glavni problem sto su ti ljudi iz RS, sa Kosova ili odakle god. Glavni problem je da je SNS spreman i sto moze da organizuje ovako nesto. To znaci da se ide prema jos gorem autoritarnom sistemu.
maksa83 maksa83 09:15 18.12.2023

Re: Al Đilas lupa!

Dakle, Đilas je izneo laž i ne, ne treba da prestanemo da govorimo o tome jer će njegova laž imati dalekosežne posledice na odnose među običnim ljudima sa obe strane Drine.

Ali ti i sam kažeš da nije bitno koliko je tj. da je i jedan autobus previše, zašto je sad to dramatično?

Da li bi bilo bolje da je rekao 20K, ili 10K? Ljudi bi se manje uzrujali i odnosi bi se manje poremetili? Zato sam te pitao u kom opsegu "nebitno" postaje "strašno".

Ja očekujem da poslednja profesionalna novina Vreme ovde izbunari najbliži podatak tome koliko je ljudi ovde dovučeno za svrhe lokalnih izbora, ali sve to nećemo znati dok se jednog dana ne iskopaju ovdašnji likovi koji su to ovde organizovali i izveli.

predatortz predatortz 09:15 18.12.2023

Re: Al Đilas lupa!

Ja mislim da nema dubljih razloga sem možda duboke gluposti.


Grešiš!

Ne postoji portal u Srbiji na kom se ističe toliko negativnosti o RS kao što je to njegov "Direktno". A komentari na takve vesti često graniče sa patološkom mržnjom.
I to je nevezano za izbore. Na nedeljnom nivou se proturi nekoliko takvih tekstpva.

Nije to slučajno i uvek se poklapa sa nekim napadom visokog predstavnika ili američkog ambasadora na neke poteze, institucije ili ličnosti iz struktura RS.

Obrati pažnu i videćeš.

maksa83 maksa83 09:16 18.12.2023

Re: Al Đilas lupa!

Glavni problem je da je SNS spreman i sto moze da organizuje ovako nesto

Podvukao bih izlaganje druga NadN.
predatortz predatortz 09:18 18.12.2023

Re: Al Đilas lupa!

Ali ti i sam kažeš da nije bitno koliko je tj. da je i jedan autobus previše, zašto je sad to dramatično?


Zašto?

Zato što je čovek slagao da su izbore u Beogradu izgubili zbog 40.000 ljudi dovedenih iz RS.
Targetirao je ljude i posejao mržnju a da nije ponudio ni jedan dokaz za svoju tvrdnju.

Publiku imbecila za takvu laž očigledno ima.



tessa1 tessa1 09:19 18.12.2023

Re: Al Đilas lupa!

plaćeni 20KM


I ovo je podcjenjivanje, nisu ljudi tamo baš, baš tolika beda, ili što kod nas kažu: luntori.

U cjeloj RS nećeš naći 100 ljudi koji će za 20km krenuti za Srbiju i ilegalno glasati tj nezakonito..

Em debili, em beda, mnogo je.
tessa1 tessa1 09:20 18.12.2023

Re: Al Đilas lupa!

Koliko si ti puta pročitala svoj tekst?
Sinoć sam kopirao tvoju ispravku ali nema problema, sad ću ioet.


:))

Samo taj dio gdje je nastao kolpas nekoliko puta, jutros jednom i sad drugi put. I hvala ti od srca. :)
predatortz predatortz 09:21 18.12.2023

Re: Al Đilas lupa!

tessa1
plaćeni 20KM


I ovo je podcjenjivanje, nisu ljudi tamo baš, baš tolika beda, ili što kod nas kažu: luntori.

U cjeloj RS nećeš naći 100 ljudi koji će za 20km krenuti za Srbiju i ilegalno glasati tj nezakonito..

Em debili, em beda, mnogo je.


Ali u ovim novim, modernim autobusima, što primaju osamdesset putnika, moliću!
Znači, nismo beda, jer ovde viđam malo takvih.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana