Gost autor

Kolaps

freehand RSS / 16.12.2023. u 14:29

Gost autor: tessa1

 

Vrijednosti, skupocjenija riječ i od..

 

Dvoumila sam se pisati tekst tj ovih par rečenica na ekavskom radi riječi vrijednost koja mi na ekavskom zvuči drugačije, kao da su uslovno rečeno i po osjećaju vaše vrednosti malo drugačije od naših..

 

Potrefi se, nemam ništa sretnije od trefenja trenutno, da u par sekundi, ajde dobro minut-dva pročitam prvo na Maksinom blogu ispod mog komentara o ženi osuđenoj na 13 god robije jer je postavljala pitanja o smrti svog djeteta, bogohulila na vrhovnika u Iranu (Ajatolah je aktuelan tek od prve polovine XX stoljeća pa se uklapa i u moje viđenje Kulta vođe stvorenog u komunizmu i zahvaljujući Marksu),

 

 

Pišu o iranskim vrijednostima? Znate vi dobro ko, Dragoševca najradije ne bih ni spomenula :),

odbrana i smisao vrijednosti kroz pokrivenu žensku glavu? Pokrivenu žensku glavu po cijenu života njihove djece?


Zatim navratim do Peščanika, tamo pita Kenan Malik, Ko upravlja veštačkom inteligencijom?, pređem preko slova nemirnom pažnjom kao generacija e-čitača tj kao što ćete vi pročitatati ovo što ja pišem, no dobro, šta je tu je, i kad već rekoh e-čitanje, riješila sam se knjiga iz kuće - među nama, umislila da iz papira one nevza distopijski roman Pjesma proroka, i saznam da je pisao 4 god, ali prvih pola godine pisao pogrešnu knjigu, to mi se svidjelo, stvarno čovjek može ne 6 mjeseci nego deceniju živjeti pogrešno kamoli pisati pogrešnu knjigu, reče dalje kako energiju crpi iz knjiga,  u radnoj sobi, malo mi falilo da zažalim za svojim premda nikad nisam osjetila energiju iz njih kao Linč, al se sjetih bubica i kako mi šetkaju po plućima dok spavam, ma nemoj, energija, sve tako pričam sama sa sobom. :)


Gdje stadoh? A da Kenan Malik,

citiram samo jedan pasusu i poslednju rečenicu podvlačim za funkcionalno nepismene,

"Ljude iz Silicijumske doline, koji misle drugačije i očekuju da AGI svakog časa postane stvarnost, veruju da se čovečanstvo mora zaštititi "prilagođavanjem" - osiguravanjem da veštačka inteligencija uvek bude „prilagođena ljudskim vrednostima i ljudskim intencijama". To zvuči kao dobar način da se spreči moguća katastrofa. Dok ne stignemo do pitanja o tome šta su „ljudske vrednosti", ko je pozvan da ih definiše i šta se događa u slučaju njihovog sukoba?"

 

Baka, Bog, zemlja, porodica, domovina, granice (republikanci ne daju novce Ukrajini iako se Zelenski kleo da ovaj put neće biti korupcije, rekao im: nix džakuzi, no Amerikanci ne daju pošto im treba za njihove granice sa Meksikom), odluke UN o vjerskom ratu u Jeruzalemu il tamo gdje je sve ovo danas i počelo prije 2000 god, patrijarhat, promjena pola, ili vrijednosti iranske? - nadaleko poznate vrijednosti, vrijednosti su i zabrana gejeva u Rusiji, priča o satanizmu, i itd..

 

Rezime: šta su „ljudske vrednosti", ko je pozvan da ih definiše i šta se događa u slučaju njihovog sukoba?

 

 



Komentari (734)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

tessa1 tessa1 09:22 18.12.2023

Re: Al Đilas lupa!

Ali u ovim novim, modernim autobusima, što primaju osamdesset putnika, moliću!
Znači, nismo beda, jer ovde viđam malo takvih.


Da i meni palo na pamet, 20 maraka da se provozaju do Beograda u novim autobusima na sprat. :)
promoter promoter 09:23 18.12.2023

Re: Al Đilas lupa!

freehand
maksa83
Ali je moj stav i to da je Đilasova teorija o 40000 glasača, ilegalnih, bez prijave, namenjena imbecilima i da takva laž nije slučajna, da u pozadini takve izjave stoji dublji razlog od beogradskih izbora.

Ja mislim da je jedini razlog za takvu tvrdnju da se zamagli sopstveni neuspeh.

Zapravo je taj rezultat vrlo pristojan uspeh, kad se u obziruzmu okolnosti. Ovde nije reč o takmičenju političkih protivnika; ovde je u pitanju ludilo borbe sa ogromnom mašinerijom koja u sebi sadrži sve javne resurse, pare, silu i medije. Mene je, priznajem, loženje konačno umorilo. Na sledeće izbore verovatno neću izaći ušuškan u sve uvrede i diskvalifikacije kojima sam štedro čašćendobrih 7-8 godina. Živeti tuđe izbore ionako je jedan od usuda demokratije.


Ne slažem se!
Na izbore treba da se izlazi - uprkos svemu.
Sećam se da sam ja onomad, već bio dostigao nirvanu, kenjao nešto o politici.
I žena mi, inače veoma racionalna i smirena osoba, reče - zašto smaraš kada uopšte ne izlaziš na izbore?
Da bi tvoje smatranje bilo iole relevantno, moraš da učestuješ u izbornom procesu.
I ja otada, kao dobri vojak Švejk, idem na sve izbore.
Čak se dan pre toga i angažujem da pogledam lzbornu listu i odlučim za koga ću da glasam.
Sada sam, u subotu, bio doneo odluku da glasam za DS - zbog dobrog čoveka Lutovca.
Kada tamo, pogledam na listi, DS na četvrtom ili petom mestu neke opskurne koalicije, iza isto tako opskurnih partijica.
I propade mi plan.
Pa sam onda na nekoj od lista ugledao Sinišu Kovačevića - i glasao za njih.
A jutros vidim da je Siniša propo.
Jebiga.
freehand freehand 09:24 18.12.2023

Re: Al Đilas lupa!

Nisi ali si se ložio na Krstića (evo recimo pamtim da si rekao da bi rado sa njim izašao na piće) za kog se ispostavilo da je kapitalno govno, što sam recimo ja oduvek tvrdio. Ne znam samo da li je i on siroma "spao".

Ja se vrlo retko, ako ikad, ložim na bilo šta, kamoli na ljude. A to što sam rako da bih izašao sa Krstićem na piće - bez obzira na kontekst u kome je to napisano - jednom sam sa Krstićem i bio na piću. Nismo bili samo nas dvojica, mada bi i to bilo ok, a priznajem da sam bio blago razočaran.
E sad, Krstić nikad i nigde nije bio nikakav kandidat, za razliku od Radulovića koji je u boj krenuoupravoodavde, podržan i praćen od strane blogera dubokih promišljanja i izoštrene percepcije. Što nije greh, svakom se desi da promaši i bude zaveden, ali oni što su ga pratili uz ministrovanje i posle tog ministrovanja teško da mogu sebi da dozvole da drugima bilo šta o politici popuju.

To je tip koji ima kvalitetnu žvaku ali nekako kada dođe dotle da treba da uradi on kapitalno usere. I onda je "spao". Da ne nabrajam sada gde je sve zasrao od čega je cepanje stranke 15 dana pred izbore samo delić slike.

Tadić bi verovatno bio odličan predsednik i političar za neka laminarna vremena koja na žalost ovde ne traju dugo. Kad što bi rekao agresor "govno udri u ventilator" baš se slabo snalazi. I onda "spadne" na to da izlazi na izbore sa polimorfnim Radulom

Ma sve ok, da ne zalazimo ponovo u iste argumente i kvaziargumente. Ja mislim da je Tadić uradio sve što je trebalo i kako je trebalo, uz neke greške od kojih je ono odustajanje od rezolucije o Kosovu u Un najveća. Mislim, ako mene pitaš.
Ali kao što rekoh, između ostalih demokratija mi je nametnula da živim tuđe izbore, ali to ne znači da bar verbalno moram da tr4pim tuđe bulšitove.
maksa83 maksa83 09:31 18.12.2023

Re: Al Đilas lupa!

Ali u ovim novim, modernim autobusima, što primaju osamdesset putnika, moliću!

Misliš ovim:

predatortz predatortz 09:32 18.12.2023

Re: Al Đilas lupa!

tessa1
Ali u ovim novim, modernim autobusima, što primaju osamdesset putnika, moliću!
Znači, nismo beda, jer ovde viđam malo takvih.


Da i meni palo na pamet, 20 maraka da se provozaju do Beograda u novim autobusima na sprat. :)


I još obediš u Beogradu! Idi bre! Pa to nema cenu!

Mislim, da ima trgovine glasovima, ima.
Da su dovezli neke paćenike, jesu...
Ajde da 5000 prođe ispod radara, što je opet preko 60 tih modernih Maksinih autobusa.
I svinjarija je! Teška Svinjarija koju ne treba pravdati i treba sankcionisati sve koji su u tome učestvovali.

No, tih 5000, najširom četkom krečeno, može uticati sa 0,5% na onoliku izlaznost u Beogradu.

Ali kaže stoka izgubili smo zbog Srba dovedenih iz Republike Srpske.

Na šta mu ja jebem mater!
gvozden1 gvozden1 09:32 18.12.2023

Re: Al Đilas lupa!

Dakle, Đilas je izneo laž i ne, ne treba da prestanemo da govorimo o tome jer će njegova laž imati dalekosežne posledice na odnose među običnim ljudima sa obe strane Drine.

To može da govori i o njegovom odnosu prema Srbima iz Srpske, možda tu ima i nekog samopreziranja, nešto poput autošovinizma, ali toliko je to relativno da je skoro nemoguće utvrditi motive i namere.

Da li na takvu njegovu laž ima uticaja i odnos recimo N1 prema Srpskoj i Srbima, što je moguće ali isto tako teško dokazivo, manje je bitno od činjenice da je teško da se na to primi iko osim onih koji su i do sad imali sličan stav.
Malo je onih koji će zbog toga promeniti stav o Srebrenici, o opsadi Sarajeva, o ulozi srpske strane u ratu, i svemu važnom.

A da je ta laž samo naivna izjava kako bi se opravdao sopstveni neuspeh je takođe iz tih krugova, ili krugova bliskim ekstremima, autošovinizmu, i krugova kojima nije važno da li će Srpska postojati ili će biti žrtvovana zarad "boljeg života svih građana"

U svakom slučaju, neće ta njegova laž bitno uticati na ogromnu većinu građana u Srbiji i Beogradu.

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 09:33 18.12.2023

Re: Al Đilas lupa!

maksa83
Glavni problem je da je SNS spreman i sto moze da organizuje ovako nesto

Podvukao bih izlaganje druga NadN.


Zahvaljujem drugu Maksi i sto bi svojevremeno rekao Unkovic Slobodan (sad vidim jos je ziv) ja bih apelovao da ostanemo kod teme.
predatortz predatortz 09:33 18.12.2023

Re: Al Đilas lupa!

Misliš ovim:


Da, super bus. Misliš da ima takvih 500 u RS?
Jebote, koja smo mi Švajcarska!

Parite oči, sirotinjo!
freehand freehand 09:37 18.12.2023

Re: Al Đilas lupa!

Ali kaže stoka izgubili smo zbog Srba dovedenih iz Republike Srpske.

A suština je da su to uvek neki drugi: Srpska, Kosovo, Lebane, Borča, Marinkova bara. mada je potpunojasno da bi u ovim i ovakvim uslovima Vučić pobedio u svakom slučaju. doduše, u onom prethodnom krugu sa bojkotom ozbiljno se zaljuljao, ali su onda prijatelji iz EU poslali delegaciju koja je opoziciju prislila na "pregovore" i izlazak na izbore. Za koje su Tanja Fajon i drugarirekli da su ok i fer.
Onako prijateljski.
promoter promoter 09:38 18.12.2023

Re: Al Đilas lupa!

vrabac_onaj
predatortz


Ispade da je Dodik motivisao 40000 ljudi, a da ih niko ne vidi ni na granici, mi u Beogradu, niti je bilo povećane gužve u gradu juče.

Kako?

Ljudi, budite ozbiljni!


Ama ne nerviraj se, dovođeni su stranački vojnici i iz Niša, Čačka, Novog Sada itd. kojima je privremeno promenjeno mesto boravka. I da će se takve stvari dešavati je upozoravano i pre izbora.

Samo što je po tim tviterima najlakše udariti po "bosancu" iz "šumske".
Ali to znaš i sam.

Ma normalno!
Što bi onomad rekao žvalavi Tuđman - to su 'objave' za 'stoku sinog zuba'.
freehand freehand 09:39 18.12.2023

Re: Al Đilas lupa!

Neues aus der Nachbarschaft
maksa83
Glavni problem je da je SNS spreman i sto moze da organizuje ovako nesto

Podvukao bih izlaganje druga NadN.


Zahvaljujem drugu Maksi i sto bi svojevremeno rekao Unkovic Slobodan (sad vidim jos je ziv) ja bih apelovao da ostanemo kod teme.

Prođu decenije i onda shvatiš koji je to bio gospodin čovek socijalista od predsednika skupštine...
maksa83 maksa83 09:39 18.12.2023

Re: Al Đilas lupa!

Da, super bus. Misliš da ima takvih 500 u RS?

Ja sam već rekao šta mislim o 40000 u par navrata, pa je ovo već popriličan bezobrazluk ili funkcionalna nepismenost ili nesposobnost da se podatak zadži u glavi, četvrto mi ne pada na pamet.
maksa83 maksa83 09:42 18.12.2023

Re: Al Đilas lupa!

Za koje su Tanja Fajon i drugarirekli da su ok i fer.
Onako prijateljski.

Mnogo je toplije kad Sputnjik objavi da su ruski posmatrači konstatovali da su izbori protekli u najboljem mogućem redu, pošto je to bratski.
predatortz predatortz 09:45 18.12.2023

Re: Al Đilas lupa!

maksa83
Da, super bus. Misliš da ima takvih 500 u RS?

Ja sam već rekao šta mislim o 40000 u par navrata, pa je ovo već popriličan bezobrazluk ili funkcionalna nepismenost ili nesposobnost da se podatak zadži u glavi, četvrto mi ne pada na pamet.


Biće da je sve to obostrano, jer sam se u pojavi još u prvom komentaru izjasnio.

A neki, kada sam ukazao na matematičku nelogičnost i logističku kompleksnost, u priču uvedoše svemirske buseve iz Foče.
freehand freehand 09:52 18.12.2023

Re: Al Đilas lupa!

maksa83
Za koje su Tanja Fajon i drugarirekli da su ok i fer.
Onako prijateljski.

Mnogo je toplije kad Sputnjik objavi da su ruski posmatrači konstatovali da su izbori protekli u najboljem mogućem redu, pošto je to bratski.

Nije mi prijatno ali akoveć moram da ti objašnjavam te finese:
Sputnjik je rusko propagandno glasilo koje na teritoriji Srbije radi svoj posao, baš kao i RFE, VoA, Dojče Vele, BBC i druga slična propagandna glasila.
EU je paradržava, odnosno politička organizacija koja sem što indirektno propagira i širi vrednosti ima na ovu državu direktan uticaj. Pa pred one prethodne izbore delegaciju koja je onaj deo opozicionih stranaka koji je izbore hteo da bojkotuje zbog apsolutne neregularnosti grupu za pritisak nije poslao Sputnjik, odnosno Putin, nego EU. I ta grupa je utvrdila da je sve ok, i da Vučić treba da bude predsednik Srbije.
Ako hoćeš mogu da ti nađem referrence, čak i sa Sputnjika. Jer pretpostavljam da su i oni o tome pisali.

Inače, ne znam kako ti je promaklo ko se sve slaže sa Sputnjikom i ruskim posmatračima:
"AMERIKA IMA 14 TIMOVA POSMATRAČA" Hil: Za građane je važno da imaju priliku da iskažu svoja demokratska prava
Ambasador SAD u Beogradu Kristofer Hil je danas u svojstvu stranog posmatrača izbora u Srbiji izjavio da je za građane važno da imaju priliku da iskažu svoja demokratska i ustavna prava i da glasaju.

LINK


Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 09:56 18.12.2023

Re: Al Đilas lupa!

Biće da je sve to obostrano, jer sam se u pojavi još u prvom komentaru izjasnio


Da bi posle vise puta relativizovao znacaj te pojave. SNS salje buseve (otkud pretpostavka da su busevi republikosrpskanski?) onako jer to svakako nema uticaj na rezultate izbora.

Nisu samo ljudi iz RS dovozeni nego i sa Kosova i iz drugih gradova u Srbiji.

Ovo na slici nije nikakvo svemirsko vozilo nego obican putnicki autobus koji koriste turisticke agencije u Srbiji.
tessa1 tessa1 09:56 18.12.2023

Re: Al Đilas lupa!

i sto bi svojevremeno rekao Unkovic Slobodan (sad vidim jos je ziv) ja bih apelovao da ostanemo kod teme.

Uvažavamo. :)
maksa83 maksa83 10:00 18.12.2023

Re: Al Đilas lupa!

Ambasador SAD u Beogradu Kristofer Hil je danas u svojstvu stranog posmatrača izbora u Srbiji izjavio da je za građane važno da imaju priliku da iskažu svoja demokratska i ustavna prava i da glasaju.

Evo ja mogu bez problema da kažem da je dobro i što ambasador Hil ima priliku da se zadavi na vreću punu kuraca, bez da ga aboliram time što je on ambasador strane zemlje i da zastupa njene interese, isto kao i EU koja zastupa svoje interese. Dodatno ću da primetim da su sve to neki ljudi i institucije sa zlim zadnjim namerama dok Sputnjik samo na teritoriji Srbije radi neki svoj posao.

Ti sad napiši šta bi već napisao, a znaš da ja ovo soproštenjem ne mogu dugo, pa bih se odjavio unapred iz te niti konverzacije pošto se ništa novo i već pedes puta izrečeno neće u njoj pojaviti.
predatortz predatortz 10:01 18.12.2023

Re: Al Đilas lupa!

(otkud pretpostavka da su busevi republikosrpskanski?) onako jer to svakako nema uticaj na rezultate izbora.


rek'o đilas!


Nisu samo ljudi iz RS dovozeni nego i sa Kosova i iz drugih gradova u Srbiji.

njih đilas nije pominjao

Ovo na slici nije nikakvo svemirsko vozilo nego obican putnicki autobus koji koriste turisticke agencije u Srbiji.


slažem se. šta misliš koliko takvih ima u foči?
maksa83 maksa83 10:08 18.12.2023

Re: Al Đilas lupa!

Biće da je sve to obostrano, jer sam se u pojavi još u prvom komentaru izjasnio.

Ti si se izjasnio i nastavio da objašnjavaš kako to i onako nema veze, jer Beograd neće da izađe 75% i tako to, dok ja za to vreme te ljude od početka pokušavam da "izbacim iz jednačine" prebacujući odgovornost na one koji su to organizovali. Tebi je za to vreme najveći problem Đilas kao da je on taj koji zaserava izborni proces (za čiji integritet bi i ti kao građanin ove zemlje trebao da budeš zaintresovan) a ne ljudi sa obe strane Drine koji ga zaseravaju.

Ja mislim da je NEIZMERNO veća odgovornost na ljudima sa obe strane Drine - PREVASHODNO sa ove (mada je i tamo neko morao da pripomaže, skupi imena, angažuje ljude, a taj neko nije neuka sirotinja) za stvaranje tog animoziteta kog se pribojavaš, a taj neko nije Đilas.

promoter promoter 10:13 18.12.2023

Re: Al Đilas lupa!

Neues aus der Nachbarschaft
Ali je moj stav i to da je Đilasova teorija o 40000 glasača, ilegalnih, bez prijave, namenjena imbecilima i da takva laž nije slučajna, da u pozadini takve izjave stoji dublji razlog od beogradskih izbora.

I za to mu treba jebati mater da upamti dobro!


Taj 'dublji razlog' je da opravda rezultate. A zapravo nema potrebe da se pravda posto su za ove uslove to cak i dobri rezultati.

Nego, ovim treba-mu-jebati-mater-insistiranjem kako je sad glavna tema zli Djilas koji ima neke tajne planove (naravno u savezu sa stranim ambasadama - znamo kojim) skrece se paznja sa cinjenice da su ljudi dovozeni iz susedne drzave da glasaju na GRADSKIM izborima. Koliko njih? Pa onoliko koliko je SNS procenio da im treba.

Ti tvrdis da je bilo par autobusa. Zbog cega bi SNS organizovao svoju masineriju da bi prebacio par autobusa do Beograda ako to nece uticati na rezultate izbora?

I ne, za Beograd (i Srbiju) nije glavni problem sto su ti ljudi iz RS, sa Kosova ili odakle god. Glavni problem je da je SNS spreman i sto moze da organizuje ovako nesto. To znaci da se ide prema jos gorem autoritarnom sistemu.

Ma!
To sve što navodiš je efemerno.
I prizemno da prizemnije ne može da bude.
Suština problema osvajanja vlasti su ljudi koji treba da vode taj proces.
Obrati pažnju na reč proces.
Dakle, to nije nešto do danas do sutra da to mogu da vode Marinika i ovi ostali - ne znam ni kako se zovu. Makar sam nju zapamtio.
Dakle, ozbiljni ljudi koji će da dovedu do ukrupnjavanja političke scene, a ne neke ekološke Dabrice i štošta slično.
promoter promoter 10:16 18.12.2023

Re: Al Đilas lupa!

tessa1
Ali u ovim novim, modernim autobusima, što primaju osamdesset putnika, moliću!
Znači, nismo beda, jer ovde viđam malo takvih.


Da i meni palo na pamet, 20 maraka da se provozaju do Beograda u novim autobusima na sprat. :)

Ma kakvim autobusima na sprat?
Na takvim autobusima imaš dva nivoa stakala kao na erbasu A380.
Vidim ovde neke slike autobusa koji jesu visoki, ali nisu na sprat.
Donjeg reda prozora nema.
Osim ako ostatak do 100 putnika nisu strpali u bagažnike.
Jer su to, ionako, Bosanci.
promoter promoter 10:18 18.12.2023

Re: Al Đilas lupa!

predatortz
Ali ti i sam kažeš da nije bitno koliko je tj. da je i jedan autobus previše, zašto je sad to dramatično?


Zašto?

Zato što je čovek slagao da su izbore u Beogradu izgubili zbog 40.000 ljudi dovedenih iz RS.
Targetirao je ljude i posejao mržnju a da nije ponudio ni jedan dokaz za svoju tvrdnju.

Publiku imbecila za takvu laž očigledno ima.




Što je i na blogu očigledno očigledno.
kamilo_emericki kamilo_emericki 10:19 18.12.2023

Re: Al Đilas lupa!

maksa83
Ja očekujem da poslednja profesionalna novina Vreme ovde izbunari najbliži podatak tome koliko je ljudi ovde dovučeno za svrhe lokalnih izbora, ali sve to nećemo znati dok se jednog dana ne iskopaju ovdašnji likovi koji su to ovde organizovali i izveli.


Ovo nije težak posao. Ponekad pročitam objavu granične policije BiH, koja nije pod kontrolom RS, koliko je, tog i tog dana, vozila prešlo granico i na kojem graničnom prelazu. Plus toga svi prelazi, makar na sjeverozapadnoj granici BiH su opremljeni video nadzorom da svi zainteresovani mogu pratiti kakvo je stanje na granici. U realnom vremenu.
Link

freehand freehand 10:22 18.12.2023

Re: Al Đilas lupa!

Evo ja mogu bez problema da kažem da je dobro i što ambasador Hil ima priliku da se zadavi na vreću punu kuraca, bez da ga aboliram time što je on ambasador strane zemlje i da zastupa njene interese, isto kao i EU koja zastupa svoje interese. Dodatno ću da primetim da su sve to neki ljudi i institucije sa zlim zadnjim namerama dok Sputnjik samo na teritoriji Srbije radi neki svoj posao.

Dosta jadan naćčin da se opet, kao i uvek, bude u pravu.
vrabac_onaj vrabac_onaj 10:23 18.12.2023

Re: Al Đilas lupa!

maksa83


Ja mislim da je NEIZMERNO veća odgovornost na ljudima sa obe strane Drine - PREVASHODNO sa ove (mada je i tamo neko morao da pripomaže, skupi imena, angažuje ljude, a taj neko nije neuka sirotinja) za stvaranje tog animoziteta kog se pribojavaš, a taj neko nije Đilas.


Ja se sa ovim slažem u velikoj meri.

Međutim.

Ima i do opozicije i nas samih običnih birača što dozvoljavamo da se ovo dešava.

Juče, kada sam video izveštaje iz i oko Arene, rekoh, "ajmo do Arene". Naravno, nisam otišao :)

Ali da ovaj zna da bi mu se na pokušaj takvog sranja skupilo nekoliko desetina hiljada ljudi ispred Arene, malo bi razmislio da li to da radi.

Vreme je da prestanemo da izborni proces u Srbiji doživljavamo kao neki regularan izborni proces koji "eto neko zaserava".
predatortz predatortz 10:35 18.12.2023

Re: Al Đilas lupa!

dok ja za to vreme te ljude od početka pokušavam da "izbacim iz jednačine"


Ne možemo izbaciti iz jednačine to o kojem broju ljudi se radi. To je neozbiljno!

Imamo ovu situaciju:

1. Usnimljeno je par autobusa kod Arene sa glasačima iz Republike Srpske za koje se sumnja da nemaju prijavu u Beogradu. Pojava za svaku osudu, a nemera je veoma jasna - podrška vladajućoj koaliciji na neregularan način.

2. Tih nekoliko stotina preraste u 40.000 i oni se optužuju za krah opozicije na beogradskim izborima. Bez ijednog valjanog dokaza o tolikom broju. Toliko glupo i toliko paušalno da se čak i neki iz opozicije ograđuju od toga. Jer, krunski dokaz koji je ponuđen javnosti je jedan autobus prevoznika Kondor iz Istočnog Sarajeva, jedan golf, jedan pežo i jedna mazda BiH registarskih oznaka.



Verujem da se svakog dana u godini na parkingu ispred Arene može naći toliko vozila sa BiH tablicama.

Pa te pitam šta je namera tolikog preuveličavanja i može li takva namera biti časna'

dakle, ovo nije nikakva relativizacija, ovo je konstatacija laži.

Kažeš 40.000 iz Republike Srpske (Đilas, ne ti). To znači reka autobusa od granice do Beograda, znači kolaps u Beogradu, a sve to je jako lako dokazati ako je to tako.

Gde su snimci?

Onaj bus iz foče je mogao dovesti glasače, ali je mogao dovesti i klince na turnir recimo. Ovaj Kondorov isto. Ali reku buseva je nemoguće ne primetiti, pa čak ni u gradu veličine Beograda.

Potom, kako su ti ljudi od Arene, njih 40.000 išli do glasačkih mesta, jer su glasali navodno po svim fgradskim opštinama? Opet busevima BiH tabli koje niko nije video?

Ti živiš u ovom gradu mnogo duže od mene. jako dobro znaš kakav kolaps napravi jedna utakmica, znaš kakav kolaps je napravilo dovođenje SNS glasača na miting u Areni, u koju staje 20.000. Grad je bio paralisan.
je li juče bio?
Nije!
Ja iz Zemuna propičio do Novog Beograda na moje glasačko mesto, otišao po ćaleta pa i njega odvezao, išao kod rođaka u jerković na kafu. Gužvu, bar onu neuobičajenu, nisam primetio.

Ti?

Daj, Makso...

Znam da tvrdiš da nije 40.000, ti nisi glup čovek, ali ima glupih koji će četiri godine da verglaju priču o tih 40000.








predatortz predatortz 10:51 18.12.2023

Re: Al Đilas lupa!

Juče, kada sam video izveštaje iz i oko Arene, rekoh, "ajmo do Arene". Naravno, nisam otišao :)


Da jesi, naišao bi na prazan plato, kako se vidi iz snimka N1 u momentu kada je reporterka izveštavala o dramatičnom stanju ispred.

Ja ne znam da li oni zaista veruju da su svi oni kojima se N1 obraća stvarno idioti, ili ja imam problem sa tim da shvatim da jesu.

Pogledaj dramatičan snimak, moli te.

U članku je.

Bus, kombi i par vozila! Propade Beograd, izgibosmo!

[b]VEST O KATASTROFI! SNIMAK MOŽE DA UZNEMIRI OSOBE SA ODREĐENIM POREMEĆAJIMA! 18+![/b]
vrabac_onaj vrabac_onaj 10:55 18.12.2023

Re: Al Đilas lupa!

Ja ne znam da li oni zaista veruju da su svi oni kojima se N1 obraća stvarno idioti, ili ja imam problem sa tim da shvatim da jesu.


Mislim da je ovo drugo.
Ne kažem da si glup pa ne možeš da shvatiš, nego si meka srca, pa ne možeš da poveruješ
tessa1 tessa1 11:00 18.12.2023

Re: Al Đilas lupa!

Kažeš 40.000 iz Republike Srpske (Đilas, ne ti). To znači reka autobusa od granice do Beograda, znači kolaps u Beogradu, a sve to je jako lako dokazati ako je to tako.

Gde su snimci?


Procjene o 50.000 ljudi i 500 autobusa,

u čemu je štos sada?, kalkulisati 10.000 gore-dole?, hoću da pokažem kako taj šum talasa, juče je bilo možda 30.000, i kada rečenica sadrži samo 40.000 ljudi, 500 modernih autobusa i Bosna njene namjere su jasne, opasne i traže odgovore, nije to izgubiti iglu u plastu sijena,

I sve što govorite dokazi su da nešto ne štima,

od - BiH granica nije samo srpska do - postoje kamere što reče Kamilo, protokol, zakon na državnom nivou neki, red, nije BiH hermetički zatvorena Argeta i ko prvi otvori poklopac krivac je za izbore u Srbiji ili samo kava u Sarajevu, država sa dva entiteta pod upravom stranaca, nismo mi juče stavili kamere tj isključili zato što prelaze ilegalno granicu Bosanci ko Meksikanci za 20km da bi glasali (i to pazi nezakonito)…

Za osudu je i jedan autobus, ali to je jedan a ne 500.
predatortz predatortz 11:10 18.12.2023

Re: Al Đilas lupa!


Za osudu je i jedan autobus, ali to je jedan a ne 500.


Ovo je suština! Ajde da na reč poverujemo da su ti ljudi dovedeni da bez prijave i validne lične karte naruše izborni proces u Srbiji, ali da taj broj naraste na 5% ukupnog biračkog tela iz Republike Srpske, mnogo je brate Dragane poreklom iz Drvara i Like!
vrabac_onaj vrabac_onaj 11:19 18.12.2023

Re: Al Đilas lupa!

predatortz
mnogo je brate Dragane poreklom iz Drvara


Odavno meni tazbina priča da su ti preko Oštrelja malo "na svoju ruku". I Mile je otud, sa te strane


Zezam se, šalu na stranu, mislim da se previše uzbuđuješ oko gluposti.
Ponoviću, tih koji će u to da poveruju ima oduvek i ovo će samo da ih utvrdi u tom stavu ali to nije ništa novo. Sumnjam da će neke nove pristalice dobiti.

predatortz predatortz 11:25 18.12.2023

Re: Al Đilas lupa!


Zezam se, šalu na stranu, mislim da se previše uzbuđuješ oko gluposti.
Ponoviću, tih koji će u to da poveruju ima oduvek i ovo će samo da ih utvrdi u tom stavu ali to nije ništa novo. Sumnjam da će neke nove pristalice dobiti.


U pravu si kad kažeš da se uzbuđujem.

A sada ću ti pošteno reći i zbog čega.
Ove Vučićeve organski ne varim! Vidim ko su, nisam ni glup, ni ćorav.
Glasao sam, eto ni to nije tajna, za koaliciju NADA. Pronalazim svoj stav u većem delu njihovih stavova koje javno proklamuju. Šta rade tajno, ne znam , nisam vidovit. Ako iznevere moja očekivanja, neću više glasati za njih i to je ono što ja mogu da uradim na ličnom nivou.

Ali me brine znatan broj kalakotre oko Đilasa, jer da se ne zajebavamo svi oni su bez njega i njegove kinte go kurac.
Ako se igraju sa ovakvim stvarima, ako im je ovo odnos prema srpskom pitanju, stvaranje zavade i prenaduvavanje, onda do qrtza nam braćo i takva promena!

Eto, nadam se da si me razumeo.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 11:26 18.12.2023

Re: Al Đilas lupa!

mnogo je brate Dragane poreklom iz Drvara i Like!


Evo ga, od jedne izjave dosli smo do sustinskih pitanja. O poreklu.

POREKLO ĐILASA

Po tvrdnjama italijanskih, austrijskih i hrvatskih istoričara, pleme Đilasa su Hrvati koji su u Bosnu došli iz Istre, da bi u nekom trenutku iz nekog razloga deo njih otišao u Crnu Goru. Zanimljivo je da se mesto u Crnoj Gori, gde su živeli Đilasi, zove Podbišće, a tako se zove i deo oko Bihaća, što dokazuje tvrdnju da su Đilasi iz Crne Gore došli u Crnu Goru baš iz Bihaća, i novi zavičaj nazvali po starom zavičaju, što se inače radilo u prošlosti prilikom čestih seoba naroda. Neki crnogorski Đilasi tvrde da su svi Đilasi potekli od njih, ali to nije tačno, naročito zbog istorijske činjenice da Crnogorci nikada u svojoj istoriji nisu naseljavali Istru. Đilasa je bilo jedno vreme malo i na Kosovu, ali ih tamo odavno nema. Uglvnom, verovatnoća da su Đilasi srpskog porekla ravna je nuli, jer Srbi nikada u svojoj dugoj istoriji i čestim seobama nisu naseljavali Istru.

KARAKTERISTIKE ĐILASA

Kao i većina Hrvata, svi Đilasi su svetle puti i plavokosi odnosno „žuti“ ili riđokosi. Nije zabeležen nijedan pripadnik plemena Đilas koji je bio tamnoput ili crnomanjast, što je još jedan dokaz da su Đilasi autentični Hrvati. Oni Đilasi koji su se iz Hrvatske iselili u Bosnu i neki kasnije u Crnu Goru prihvatili su u novom okruženju pravoslavlje i vremenom su se počeli izjašnjavati kao Srbi i Crnogorci.


Kakvi autobusi, ko organizovao, sta organizovao...?
vrabac_onaj vrabac_onaj 11:36 18.12.2023

Re: Al Đilas lupa!

Glasao sam, eto ni to nije tajna, za koaliciju NADA. Pronalazim svoj stav u većem delu njihovih stavova koje javno proklamuju. Šta rade tajno, ne znam , nisam vidovit. Ako iznevere moja očekivanja, neću više glasati za njih i to je ono što ja mogu da uradim na ličnom nivou.


Sve isto i ja.


Ali me brine znatan broj kalakotre oko Đilasa, jer da se ne zajebavamo svi oni su bez njega i njegove kinte go kurac.


Mislim da je ovaj procenat maksimum koji takva politička opcija može da dobije i to samo na osnovu kumulativnog efekta. Gomila sveta koja je glasala za nih nije iz te priče nego su glasali "aj u PM, samo da ovaj ode, a ovi su najkrupniji". Mislim da su sada na svom istorijskom maksimumu i teško da će ovakav uspeh u neko dogledno vreme ponoviti.

Mnogo više treba da nas brine žvalavi koji opsenjuje mase sa "patriotskim bajkama" a rasprodao sve živo i tek će da rasproda. Zato su mu "ambasade" i odobrile organizaciju ovih izbora.
Biće zanimljivo gledati pozicioniranje političkih snaga u narednim mesecima.
tessa1 tessa1 12:10 18.12.2023

Re: Al Đilas lupa!

mnogo je brate Dragane poreklom iz Drvara i Like!


Ovo što je Maksa rekao da drugi stvaraju animozitet 364 dana u godini, dobro je rekao,

Đilas je juče dolio ulje na vatru, nepromišljeno i bahato, i imaju ljudi pravo pitati - dobro, da vidimo na šta si mislio, dokaži..



Eto sad, i Lika? :)
tessa1 tessa1 12:11 18.12.2023

Re: Al Đilas lupa!

pleme Đilasa su Hrvati

Ne, neee.. :))
solo solo 12:12 18.12.2023

Re: Al Đilas lupa!

Eto sad, i Lika? :)


A Kordun i Banija?

MVJ lokalšovinističku.

Nego da iskoristim tvoju načitanost i šunjanje među knjigama i statistikama. Imaš li podatke draga Tess čega ba je više preteklo u Bosni. Četnika jal partizana?

Pitam za druga iz Like.
tessa1 tessa1 12:13 18.12.2023

Re: Al Đilas lupa!

Ma kakvim autobusima na sprat?

Ala koliko si smiješan, pa ti si rekao da su autobusi na sprat? I ja ti povjerovala, nema šta, oni veliki, novi ko labudovi bjeli, viđam ih što prevoze turiste sa riječnih brodova do hotela.. :)
predatortz predatortz 12:13 18.12.2023

Re: Al Đilas lupa!

Ti si se izjasnio i nastavio da objašnjavaš


Kad već otvaramo porodične albume...





To je ono što vi ne možete da skapirate!
Svaki predsednik Republike Srpske će biti na prst u dupe sa bilo kim ko je na čelu Srbije.
Prosto, mora!
Mlađi smo brat, koga je moliti nije ga srditi.


predatortz predatortz 12:15 18.12.2023

Re: Al Đilas lupa!

Eto sad, i Lika? :)


Poreklo majke!

Dakle autentičan predstavnik kruga dvojke!
tessa1 tessa1 12:16 18.12.2023

Re: Al Đilas lupa!

MVJ lokalšovinističku.

Solo, smiri se, žao mi te..

Zezam se za Đilasa, pobogu nisam ja od te tvoje fele koja mene ovde evo cijelu 2023. zasipa govnima jer sam izBosne.. pa ne čuh da je neko nekom rekao, stani malo.
tessa1 tessa1 12:17 18.12.2023

Re: Al Đilas lupa!

Dakle autentičan predstavnik kruga dvojke!


mmm, Lika :))
solo solo 12:18 18.12.2023

Re: Al Đilas lupa!

Zezam se za Đilasa, pobogu nisam ja od te tvoje fele koja mene ovde evo cijelu 2023. zasipa govnima jer sam izBosne.. pa ne čuh da je neko nekom rekao, stani malo.


Ko te hebe kad nisi iz Tuzle.
maksa83 maksa83 12:35 18.12.2023

Re: Al Đilas lupa!

Svaki predsednik Republike Srpske će biti na prst u dupe sa bilo kim ko je na čelu Srbije

Mislim da sam ja bar tri puta na ovom mestu to napisao, poslednji put ovde.

Toliko o ovome:
To je ono što vi ne možete da skapirate!



Dalje:

Ako mene pitaš Mile Dodik je svim ovim uveliko prevršio meru i to što on radi je što se mene tiče neprijateljski akt pošto je suprotnosti sa dobrobiti moje zemlje (kako je ja - dobrobit - vidim) pa ga na dalje smatram saučesnikom okupatora odgovornim za razgradnju i propadanje ove države.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 12:44 18.12.2023

Re: Al Đilas lupa!

tessa1
pleme Đilasa su Hrvati

Ne, neee.. :))


Djilas je sve samo ne simpatican lik - kad je bio gradonacelnik Beograda pokazao se kao homofob, rasista i covek koji ne reaguje na gradjanski protest (epizoda masakriranja platana zarad parking mesta).

Ali ove kante govana koje su Vucicevi mediji svakodnevno izrucivali na njegovu glavu nemaju veze sa tim koliko je on simpatican ili ne. Nego je to stara fora iz doba Milosevica da sebe proglasis za srbobranika a da najsnazniju protivnicku opciju demonizujes kao nacionalnog izdajnika i srbomrsca. Tako su svojevremeno prolazili i Djindjic i Pesicka i Draskovic.

Jasno je da je ovo sa glasanjem deo mafijaskog dila izmedju Dodika i Vucica. I to je ono sto bi trebalo da zanima ljude i u Srbiji i u RS. A to da ce SNS iskoristiti ovu Djilasovu izjavu o 40k glasaca da prospe jos koju kantu govana se ocekuje. Kako bi se taj dil gurnuo izvan fokusa.
predatortz predatortz 12:54 18.12.2023

Re: Al Đilas lupa!

Ako mene pitaš Mile Dodik je svim ovim uveliko prevršio meru i to što on radi je što se mene tiče neprijateljski akt pošto je suprotnosti sa dobrobiti moje zemlje (kako je ja - dobrobit - vidim) pa ga na dalje smatram saučesnikom okupatora odgovornim za razgradnju i propadanje ove države.


Sasvim legitimno, individualno mišljenje.
Razumećeš da po istom pravu neki tako vide Đilasa, Mariniku, Jovanovića ili bilo koga iz ponude.
I da svako može obrazložiti to svoje viđenje nekim svojim razlogom.
Samo što su oko Đilasa i koalicije okupljene oko njega saglasni i vlast i opozicija u Republici Srpskoj, a retke su stvari oko kojih su saglasni. Nemaju uopšte visoko mišljenje niti žele da ga vide kao partnera u budućnosti.
Biće da o njemu, odnosno pravcima njegove politike, znaju nešto što im se jako ne dopada.
A nisu baš svi tamo glupi, niti su politički naivni.


predatortz predatortz 13:02 18.12.2023

Re: Al Đilas lupa!

Jasno je da je ovo sa glasanjem deo mafijaskog dila izmedju Dodika i Vucica. I to je ono sto bi trebalo da zanima ljude i u Srbiji i u RS


Trenutno se ta konsrukcija pravi na osnovu par uslikanih autobusa, kombija i privatnih automobila.

Ovo jeste veliki grad, ali ne toliko veliki da ne bi krenula priča o najezdi Bosanaca na glasačka mesta. Neko bi ih, majku mu, valjda video. Nije 40000 ljudi baš toliko neprimetno.

Da vidimo ipak dokaze za takve tvrdnje, pa onda da sudimo.

Šta misliš o tome?
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 13:13 18.12.2023

Re: Al Đilas lupa!

Šta misliš o tome?


Ako stranka-drzava na gradske izbore doveze i JEDAN autobus iz ODAKLE GOD i ljude koji ocigledno nikad nizu ziveli u tom gradu onda je to PROBLEM i dovodi legitimnost izbora u pitanje i otvara pitanja KO to, KAKO i ZBOG CEGA radi.

Ljudima u Bratuncu smeta sto im vlast biraju bivsi stanovnici (slicno kao u Vukovaru), a eto ovo u Beogradu cemo ignorisati iako nisu ni sadasnji ni bivsi gradjani (necemo sad i ovo da relativizujemo) jer je eto Djilas rekao 40 hiljada.


tessa1 tessa1 13:23 18.12.2023

Re: Al Đilas lupa!

Djilas je sve samo ne simpatican lik - kad je bio gradonacelnik Beograda pokazao se kao homofob, rasista i covek koji ne reaguje na gradjanski protest (epizoda masakriranja platana zarad parking mesta).

Je li da?, meni je toliko nepoznat da bih najradije pisala Dragan Đilas, jer ako pišem samo Đilas izgleda kao da o njemu znam nešto više od informacije da je napravio most, i da, sjetih se, neko je ovde davno spominjao radio, radi je na radiju? I završio mašinstvo?, eto, to su tri informacije..



Rest, ili vaša viđenja situacije u zemlji su jednaka onom što ja mislim, možda i gori osjećaj beznadežnosti konkretno na političku atmosferu i ono što je obezglavilo narod..


Prije neki dan, algoritam mi se osvećuje u poslednje vrijeme, drži me u budnom stanju da se patim što više pa ponudi snimke od 3 min, kaže Mile, svi se žale a da im vidite sofre za slavama pune hrane, nema čega nemaju i samo pričaju protiv vlasti.. i ja se skamenim, čovječe, čovječe, prvo i ako imaju, nije to zahvaljući njemu, drugo, oni koji nemaju sa njim veze u nekih 99% imaju nekog u inostranstvu,

nevjerovatno kakva je to konfuzija na relaciji šator - moje selo ljepše od Pariza - BG, nevjerovatno.
predatortz predatortz 13:29 18.12.2023

Re: Al Đilas lupa!

Neues aus der Nachbarschaft
Šta misliš o tome?


Ako stranka-drzava na gradske izbore doveze i JEDAN autobus iz ODAKLE GOD i ljude koji ocigledno nikad nizu ziveli u tom gradu onda je to PROBLEM i dovodi legitimnost izbora u pitanje i otvara pitanja KO to, KAKO i ZBOG CEGA radi.

Ljudima u Bratuncu smeta sto im vlast biraju bivsi stanovnici (slicno kao u Vukovaru), a eto ovo u Beogradu cemo ignorisati iako nisu ni sadasnji ni bivsi gradjani (necemo sad i ovo da relativizujemo) jer je eto Djilas rekao 40 hiljada.




Saglasan u načelu i u pojedinostima.
Najpoštenije bi bilo, nakon dokazivanja da je takvog glasanja bilo, ponoviti izbore za Beograd.

Ali, ako jedna koalicija slaže da je izbore izgubila zbog 40000 ljudi dovedenih iz Republike Srpske, bez da ponudi i jedan valjan dokaz za to, očigledno je da takvi ne biraju put za dolazak na vlast i samim tim ništa bolji nisu.

Jedna je priča da su uočeni neki autobusi sa nekim glasačima koji možda nemaju pravo glasa na lokalnim izborima, pa se to prijavi policiji, RIK, druga priča je bomba o 40000 ljudi koja može biti samo loša namera.

Koliko vidim zakazuju protest na bazi te izmišljotine i to je već sasvim ozbiljna priča koja može imati i ozbiljne posledice.
A ni jedan dokaz o tih 40000 ponudili nisu.
Bar ne dokaz koji ne vređa inteligenciju.


niccolo niccolo 13:30 18.12.2023

Re: Al Đilas lupa!

a eto ovo u Beogradu cemo ignorisati iako nisu ni sadasnji ni bivsi gradjani (necemo sad i ovo da relativizujemo)

Evo ideje za opoziciju - nek na osnovu zakona o dostupnosti informacija traže za imena na onim listićima koji su se pojavljivali po društvenim mrežama ko od njih ima prijavljen i plaća porez na imovinu. I onda za sve ostale podnesu prijavu za poresku utaju.
predatortz predatortz 13:40 18.12.2023

Re: Al Đilas lupa!

niccolo
a eto ovo u Beogradu cemo ignorisati iako nisu ni sadasnji ni bivsi gradjani (necemo sad i ovo da relativizujemo)

Evo ideje za opoziciju - nek na osnovu zakona o dostupnosti informacija traže za imena na onim listićima koji su se pojavljivali po društvenim mrežama ko od njih ima prijavljen i plaća porez na imovinu. I onda za sve ostale podnesu prijavu za poresku utaju.


Evo konstruktivnog predloga.
Neka traže podatke o broju autobusa sa registarskim oznakama Bosne i Hercegovine koji su 17.12. 2023. prošli kroz naplatne rampe.
Neka traže isti podatak od Uprave granične policije o broju takvih vozila koji su 17.12. ušli u Srbiju i napustili je istog dana.
Neka postave snimke desetina takvih vozila na dan izbora u Beogradu sa nekog parkinga, jer ako znaju koliko je ljudi dovedeno, onda valjda znaju i kad i gde...

Sve je to veoma lako!

Ili je, bez toga, uznemiravanje javnosti, krivično delo koje nikad ne treba ignorisati.
maksa83 maksa83 13:41 18.12.2023

Re: Al Đilas lupa!

nek na osnovu zakona o dostupnosti informacija

Ova stvar se davno pokvarila, pritisneš dugme i ništa se ne dešava, samo zveckaju neki otpali delovi unutra.
predatortz predatortz 13:54 18.12.2023

Re: Al Đilas lupa!

maksa83
nek na osnovu zakona o dostupnosti informacija

Ova stvar se davno pokvarila, pritisneš dugme i ništa se ne dešava, samo zveckaju neki otpali delovi unutra.


Radi svaki mobilni, ima kameru.
Daj slike tih stotina autobusa ako već znaš koliko je ljudi u njima.

I pričaj nekom drugom da če uz sve to da se kroz Beograd vozi lađero i bez kolspsa.

Mislim ne ti, oni koji tvrde da je 5% ukupnog glasačkog tela RS, zapravo 10% od broja koji u samoj RS izlazi na tamošnje izbore, juče bilo u Beogradu.

A ako je sve to prošlo neprimećeno od široke javnosti, bez gužvi, kolapsa, incidenta, onda te majstore koji su to organizovali treba dovesti da reše pitanje gužve u Beogradu, debelo ih za to platiti jer su neviđeni eksperti, što se za Đilasa ne bi moglo reći da je bio kad je vodio ovaj grad i meni bio prilično simpatičan.

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 13:56 18.12.2023

Re: Al Đilas lupa!

Koliko vidim zakazuju protest na bazi te izmišljotine i to je već sasvim ozbiljna priča koja može imati i ozbiljne posledice.
A ni jedan dokaz o tih 40000 ponudili nisu.
Bar ne dokaz koji ne vređa inteligenciju.


Koliko sam ja shvatio oni idu sa prikupljenim dokazima u RIK. Ljude su pozvali jer u ovoj situaciji jedino masa ljudi moze naterati institucije da rade svoj posao. Navodno postoje dokazi o vise mesta gde se desavalo ovo kao u Areni. Treba da izadju sa svim dokazima u medije.

RIK i SNS su unapred odbacili sve prigovore. Policija navodno isto nije reagovala na prijave krsenja izbornog zakona juce - na ono sto je u njenoj ingerenciji.

A evo sta pise CRTA:

Čak polovina proglašenih lista na beogradskim izborima je pod sumnjom da je mesto na izbornom listiću stekla protivzakonito, što je potencijalno najobimniji slučaj falsifikovanja potpisa za kandidaturu u izbornoj istoriji. Mnogobrojni pokazatelji zabeleženi u kampanji, a potom i tokom izbornog dana, govore o sprovođenju izbornog inženjeringa na beogradskim izborima, i to manipulacijom biračkog prava i organizovanim migracijama birača u cilju oblikovanja izbornog rezultata u Beogradu.


Na pet procenata biračkih mesta za parlamentarne izbore i na devet procenata biračkih mesta za beogradske izbore zabeležene su nepravilnosti koje su neposredno kompromitovale izborne rezultate na tim biračkim mestima. U popodnevnim i večernjim časovima izbornog dana postojao je jasan trend izrazitog rasta broja slučajeva unapred popunjenih glasačkih listića i nezakonitog prisustva trećih lica na biračkim mestima, posebno u Beogradu.


Ako se ispostavi da je sve ovo tacno onda ni rezultati izbora ni procenat biraca koji su izasli na izbore nije tacan.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 13:59 18.12.2023

Re: Al Đilas lupa!

nevjerovatno kakva je to konfuzija na relaciji šator - moje selo ljepše od Pariza - BG, nevjerovatno.


Verujem da je i seik jemenski prosveceniji od ovih nasih dzepnih diktatora i da zna da se u tudji tanjir ne gleda.
predatortz predatortz 14:03 18.12.2023

Re: Al Đilas lupa!

Neues aus der Nachbarschaft
Koliko vidim zakazuju protest na bazi te izmišljotine i to je već sasvim ozbiljna priča koja može imati i ozbiljne posledice.
A ni jedan dokaz o tih 40000 ponudili nisu.
Bar ne dokaz koji ne vređa inteligenciju.


Koliko sam ja shvatio oni idu sa prikupljenim dokazima u RIK. Ljude su pozvali jer u ovoj situaciji jedino masa ljudi moze naterati institucije da rade svoj posao. Navodno postoje dokazi o vise mesta gde se desavalo ovo kao u Areni. Treba da izadju sa svim dokazima u medije.

RIK i SNS su unapred odbacili sve prigovore. Policija navodno isto nije reagovala na prijave krsenja izbornog zakona juce - na ono sto je u njenoj ingerenciji.

A evo sta pise CRTA:

Čak polovina proglašenih lista na beogradskim izborima je pod sumnjom da je mesto na izbornom listiću stekla protivzakonito, što je potencijalno najobimniji slučaj falsifikovanja potpisa za kandidaturu u izbornoj istoriji. Mnogobrojni pokazatelji zabeleženi u kampanji, a potom i tokom izbornog dana, govore o sprovođenju izbornog inženjeringa na beogradskim izborima, i to manipulacijom biračkog prava i organizovanim migracijama birača u cilju oblikovanja izbornog rezultata u Beogradu.


Na pet procenata biračkih mesta za parlamentarne izbore i na devet procenata biračkih mesta za beogradske izbore zabeležene su nepravilnosti koje su neposredno kompromitovale izborne rezultate na tim biračkim mestima. U popodnevnim i večernjim časovima izbornog dana postojao je jasan trend izrazitog rasta broja slučajeva unapred popunjenih glasačkih listića i nezakonitog prisustva trećih lica na biračkim mestima, posebno u Beogradu.


Ako se ispostavi da je sve ovo tacno onda ni rezultati izbora ni procenat biraca koji su izasli na izbore nije tacan.



I onda izbore treba ponoviti, a dići krivične prijave protiv svih onih koji su ovim stvarima manipulisali.

Nikakav problem nemam sa tim, evo gde treba da potpišem da sam za to.

Ali sam i za to da se podigne krivična prijava zbog uznemiravanja javnosti protiv Dragana Đilasa ukoliko ne potkrepi dokazima iznetu tvrdnju o 40000 lica iz RS koja su juče glasala bez prava glasa!

Pazi, podvlačim, bez prava glasa!
Jer hiljade nekretnina su u Beogradu u vlasništvu ljudi iz RS i oni jesu prijavljeni na adrese svojih nekretnina i državljani su Srbije.


maksa83 maksa83 14:04 18.12.2023

Re: Al Đilas lupa!

Neka postave snimke desetina takvih vozila na dan izbora u Beogradu sa nekog parkinga, jer ako znaju koliko je ljudi dovedeno, onda valjda znaju i kad i gde...

Ja sam sad opet zbunjen i moram opet da postavim pitanje kardinalnosti, dakle je l sad tvoja teza da ih je bilo 0 pa treba da se dokazuje da ih je bilo uopšte, ili treba da se pokaže da ih je bilo bar desetine (koji je to broj tačno? ili bar okvirno) jer smo se složili da je 40K budalaština. Opet ne razumem koji je broj "okej" a koji "nije okej" i pliz nemoj da mi kažeš da si se već izjasnio pošto ću samo da budem još više zbunjen. Dakle šta treba dokazati?

(Ako nije problem da razdvojimo tvoje vrćenje ovde od realnog, pošto postoje snimci koji nedvosmisleno pokazuju da to nisu bila ni sportska ni folklorna društva koja gostuju u Areni, a ni zalutali putnici namernici. Ako tvrdiš da su ti snimci nedovoljni onda hajde da špekulišemo koji se to "film" snimao kada su se skupili "statisti" što je pretekst pod kojim je privatno obezbeđenje izguralo opozicionog člana RIK-ka koji je hteo da uđe da vidi šta se dešava. Ili je i taj snimljeni incident nečija tendenciona montaža?)

Dakle pitam te sad direktno - da li ovim pumpaš NIJE SE DESILO maglu ili si pri tome da se možda desilo ali nije strašno, ili ako se bilo kako desilo onda je to pogrešno, ili šta, pošto ja ne mogu da pohvatam više.

Ili je, bez toga, uznemiravanje javnosti, krivično delo koje nikad ne treba ignorisati.

Zapravo je uznemiravanje javnosti jedno od najspornijih krivičnih dela koje spada u kategoriju koju pravnici zovu kaučuk-norma, nešto što može da se rasteže i skuplja dotle da je zapravo nedovoljno definisano da bi bilo jednoznačno pošteno karakterisano, zbog čega je između ostalog omiljeni alat represivnih režima.
maksa83 maksa83 14:04 18.12.2023

Re: Al Đilas lupa!

.
maksa83 maksa83 14:08 18.12.2023

Re: Al Đilas lupa!

Jer hiljade nekretnina su u Beogradu u vlasništvu ljudi iz RS i oni jesu prijavljeni na adrese svojih nekretnina i državljani su Srbije.


Ti ljudi ne moraju da odu negde da im se kaže gde su im nekretnine i na koje su adrese prijavljeni, a što je cela poenta operacije u Areni. To mesto je bilo ruter za lažno prijavljene.

predatortz predatortz 14:13 18.12.2023

Re: Al Đilas lupa!

maksa83
Jer hiljade nekretnina su u Beogradu u vlasništvu ljudi iz RS i oni jesu prijavljeni na adrese svojih nekretnina i državljani su Srbije.


Ti ljudi ne moraju da odu negde da im se kaže gde su im nekretnine i na koje su adrese prijavljeni, a što je cela poenta operacije u Areni. To mesto je bilo ruter za lažno prijavljene.



A koliko ih je bilo u Areni?

40 iljada ne može da stane! Niti su toliki ljudi nevidljivi, niti je nevidljivo ono čims su tu došli.

Ja videh uspaničenu repirterku N1 koja dramatično izveštava o haosu kod Arene, dva busa, jedan kombi za prevoz putnika i tri privatna vozila!

maksa83 maksa83 14:17 18.12.2023

Re: Al Đilas lupa!

40 iljada ne može da stane! Niti su toliki ljudi nevidljivi, niti je nevidljivo ono čims su tu došli.

Dobro to smo se dogovorili da je 40 iljada glupost, samo i pored najbolje volje ne uspevam da pohvatam koliko treba da ih bude pa su vidljivi.

Kuća u kojoj radim (kad se nakanim da odem tamo pošto nemam obavezu da dolazim a napravio sam sebi udoban ofis blizu moje kuće) je trospratna vila u vlasništvu nekog apotekara iz mislim BL. Video sam ga dosta puta, fin kulturan predusretljiv čovek, on sigurno ne mora da ide do Arene da mu kažu gde je ta kuća.
predatortz predatortz 14:25 18.12.2023

Re: Al Đilas lupa!

maksa83
40 iljada ne može da stane! Niti su toliki ljudi nevidljivi, niti je nevidljivo ono čims su tu došli.

Dobro to smo se dogovorili da je 40 iljada glupost, samo i pored najbolje volje ne uspevam da pohvatam koliko treba da ih bude pa su vidljivi.

Kuća u kojoj radim (kad se nakanim da odem tamo pošto nemam obavezu da dolazim a napravio sam sebi udoban ofis blizu kuće) je trospratna vila u vlasništvu nekog apotekara iz mislim BL. On sigurno ne mora da ide do Arene da mu kažu gde je ta kuća.


Ja te opet pitam, koliko ih je bilo unutra? Neki spisak mora da postoji
Pa da im se zabrani ulazak u Srbiju.
Ja bih bez dvoumljenja potpisao takvu odluku da sam nadležan
Samo, morao bih sa znam kome. Koliko.ljudi, koji im je glasački status i scw te tričarije koje su potrebne za preduzimanje mera.

Ovako se možemo gađati betonskim blokovima. Đilas da tvrdi 40000, a ja, pošto sam siguran da laže ko pas, mogu da teram inat i da kažem da nije bio niko.
maksa83 maksa83 14:35 18.12.2023

Re: Al Đilas lupa!

Ja te opet pitam, koliko ih je bilo unutra? Neki spisak mora da postoji
Pa da im se zabrani ulazak u Srbiju.

Ma jok bre, oni su nebitni za ovaj slučaj i ne treba da im se zabranjuje nikakav ulazak nigde. Mislim, onda, šta, da se jure i hapse Romi koji su glasali za tri črvene, čemu? Treba hapsiti one koji su im delili pare.

Ono što treba da se uradi je da se locira lanac komande i svi koji su učesvovali u izdavanju tih prijava boravka (a zakon vrlo jasno definiše pod kojim uslovima se to izdaje) što je minimum zloupotreba položaja sa namerom uticanja na izborni proces, zatim organizatori koji su ih prikupljali i redistribuirali po glasačkim mestima zbog saučesništva.

E sad, reci ti meni, kako ocenjuješ verovatnoću da će gornji pasus da se desi, nevezano za to da li je izdato 1, 2, 5, 500 1000 ili 40000 takvih prijava boravka, pošto samo 0 ne nosi neku odgovornost.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 14:35 18.12.2023

Re: Al Đilas lupa!

predatortz
maksa83
40 iljada ne može da stane! Niti su toliki ljudi nevidljivi, niti je nevidljivo ono čims su tu došli.

Dobro to smo se dogovorili da je 40 iljada glupost, samo i pored najbolje volje ne uspevam da pohvatam koliko treba da ih bude pa su vidljivi.

Kuća u kojoj radim (kad se nakanim da odem tamo pošto nemam obavezu da dolazim a napravio sam sebi udoban ofis blizu kuće) je trospratna vila u vlasništvu nekog apotekara iz mislim BL. On sigurno ne mora da ide do Arene da mu kažu gde je ta kuća.


Ja te opet pitam, koliko ih je bilo unutra? Neki spisak mora da postoji
Pa da im se zabrani ulazak u Srbiju.
Ja bih bez dvoumljenja potpisao takvu odluku da sam nadležan
Samo, morao bih sa znam kome. Koliko.ljudi, koji im je glasački status i scw te tričarije koje su potrebne za preduzimanje mera.

Ovako se možemo gađati betonskim blokovima. Đilas da tvrdi 40000, a ja, pošto sam siguran da laže ko pas, mogu da teram inat i da kažem da nije bio niko.


poslije pizdiš što ti je neko rekao da si njihov a brate vučić i brnabić zajedno se ne bi bolje zalagali od tebe da se ta stvar nekako gurne pod tepih sa sve đilas je ustaša..
predatortz predatortz 14:43 18.12.2023

Re: Al Đilas lupa!

Dakle pitam te sad direktno - da li ovim pumpaš NIJE SE DESILO maglu ili si pri tome da se možda desilo ali nije strašno, ili ako se bilo kako desilo onda je to pogrešno, ili šta, pošto ja ne mogu da pohvatam više.


Ovaj komentar sam prevideo, izvini!

Moj stav je moj prvi komentar na vest o tim autobsima.

Sve ostalo je revolt i reakcija na Đilasov šupački spin.

Teranje maka na konac, iz osvete.

Uz jednu dodatnu reakciju.

Znam da će koalicija onih za koje sam glasao morati da pravi dil sa koalicijom oko Đilasa i da je to cena promene.

Samo, ta saradnja će mi biti još gadnija nego što je bila do juče.

Do te granice da ovim mojim ne bih zamerio da ga zateraju u pizdu materinu.
tessa1 tessa1 14:43 18.12.2023

Re: Al Đilas lupa!

Verujem da je i seik jemenski prosveceniji od ovih nasih dzepnih diktatora


Kako se šeika sjeti. :)

Jao nemoj sad će početi o šeikovim pravima na vrijednost tri kamile za jednu ženu, jer to nije naša briga.. :)


Podjelila sam sa vama ovde davno moju teoriju, sve su to mozgalice, da su Vučića sa šeikom upoznali programeri iz Niša (kad kažem programeri iz Niša vi komotno zamislite tri nova autobusa sa po 100 sjedišta i na svakom po jedan prezgodan programer:), oni su i prije više od 15 god radili sa šeicima i naftnim tovarima, brodovima il tako nešto oko nekih sistema..
tessa1 tessa1 14:45 18.12.2023

Re: Al Đilas lupa!

što se za Đilasa ne bi moglo reći da je bio kad je vodio ovaj grad i meni bio prilično simpatičan.



Eto sad. :)


I ko su NADA, vidim glasali ti i Vrabac, tj nisam vidjela o njima pojedinosti..
predatortz predatortz 14:47 18.12.2023

Re: Al Đilas lupa!

tessa1
što se za Đilasa ne bi moglo reći da je bio kad je vodio ovaj grad i meni bio prilično simpatičan.



Eto sad. :)


I ko su NADA, vidim glasali ti i Vrabac, nisam vidjela do sada..


I Gvozden, samo se sisa negde sakrio...
tessa1 tessa1 14:49 18.12.2023

Re: Al Đilas lupa!

I Gvozden, samo se sisa negde sakrio..


Je li da? Znači malo udesno, neka koalicija sa monarhijom? :)
predatortz predatortz 15:04 18.12.2023

Re: Al Đilas lupa!

tessa1
I Gvozden, samo se sisa negde sakrio..


Je li da? Znači malo udesno, neka koalicija sa monarhijom? :)


Koalicija stvarno pristojnih, regularno obrazovanih ljudi, koji su spremni da vode Srbiju napred, ali ne i da se mažu svim govnima koja se iz EU nude.


tessa1 tessa1 15:09 18.12.2023

Re: Al Đilas lupa!

Koalicija stvarno pristojnih, regularno obrazovanih ljudi, koji su spremni da vode Srbiju napred, ali ne i da se mažu svim govnima koja se iz EU nude.


Hm, u političkoj areni ovih pravila (pametno napisa Free, država u državi), pristojnost nije dovoljna.


I izvini, šta znači naprijed bez EU?
promoter promoter 15:13 18.12.2023

Re: Al Đilas lupa!

vrabac_onaj
Glasao sam, eto ni to nije tajna, za koaliciju NADA. Pronalazim svoj stav u većem delu njihovih stavova koje javno proklamuju. Šta rade tajno, ne znam , nisam vidovit. Ako iznevere moja očekivanja, neću više glasati za njih i to je ono što ja mogu da uradim na ličnom nivou.


Sve isto i ja.
...

Jbg!
Vi makar imate svog predstavnika u parlamentu.
A ja popušio samo tako.
Pošto ja to uglavnom ništa ne pratim (imam svoje razloge za takav stav), u subotu odvojim pola sata da pogledam izbornu listu.
Zbog mirnog čoveka Lutovca (pun mi je kurac raznih galamdžija, kao i na blogu, uostalom), a te programe ionako nikada ne čitam niti to ima veze sa mozgom.
Kada ono, pogledam, pa to se uopšte i ne zove po Demokratskoj stranci, nego neka, kurčeva, koalicija u koju su iza nekih opskurnih partijica, maltene, na poslednje mesto, stavili Demokratsku stranku.
A u kurac, rekoh sebi, prelećem preko tih idiotskih naziva još idiotskijih koalicija - i ugledam ime Siniše Kovačevića.
Eeee, taj si, za tebe ću da glasam. Naravno da nisam ni znao tu njegovu partiju, nego samo njega i Vuka Jeremića.
Ajde, jebe mi se za Vuka, evo glasam zbog Siniše.
Napravim ja šalabahter (puškicu) sa brojem za Paralmentarne i Gradske izbore (jer nisam znao kako izgledaju ti birački listići).
I odem juče, posle posnog kačamaka sa mlekom, da prosti Bene, od žutog kukuruznog brašna za svinje, odoh da glasam.
Kada ono jutros imam šta da vidim - dobio sam kurčinu, jer ta Sinišina lista nije ni ušla u Parlament niti gradsku skupštinu.
Eeeee, Koštunice, Koštunice, pičko stara, ostavi me na cedilu, jer nemam za koga da glasam.
gvozden1 gvozden1 15:15 18.12.2023

Re: Al Đilas lupa!

predatortz
tessa1
što se za Đilasa ne bi moglo reći da je bio kad je vodio ovaj grad i meni bio prilično simpatičan.



Eto sad. :)


I ko su NADA, vidim glasali ti i Vrabac, nisam vidjela do sada..


I Gvozden, samo se sisa negde sakrio...

Ma nisam bre, za tebe sam znao unapred, ali mi je drago što ih je i Vrabac glasao, mada sam i to mogao da pretpostavim.

Ozbiljni ljudi, regularno obrazovanje, načela zastupaju, a ne silaze u blato u kom su Vučićevi i Đilasovi, nemaju Aleksiće i Orliće, malo im je koalicioni partner tanak, ali to je taj politički smer .
promoter promoter 15:17 18.12.2023

Re: Al Đilas lupa!

tessa1
Ma kakvim autobusima na sprat?

Ala koliko si smiješan, pa ti si rekao da su autobusi na sprat? I ja ti povjerovala, nema šta, oni veliki, novi ko labudovi bjeli, viđam ih što prevoze turiste sa riječnih brodova do hotela.. :)

Pa nisam smešan, nego ti ne pratiš kontekst.
Neko je okačio sliku turističkog busa koji jeste visok (zbog ogromnih bagažnika u donjem nivou).
Ali takav bus nije na sprat.
Zato sam ja pitao kakav kurčev autobus na sprat.
I povukao paralelu sa avionom Erbas A380, koji ima dva nivoa prozora - jer ima na dva nivoa sedišta.
Tako da i busevi na sprat moraju da imaju dva nivoa prozora.

tessa1 tessa1 15:27 18.12.2023

Re: Al Đilas lupa!

Pa nisam smešan, nego ti ne pratiš kontekst.
Neko je okačio sliku turističkog busa koji jeste visok (zbog ogromnih bagažnika u donjem nivou).
Ali takav bus nije na sprat.
Zato sam ja pitao kakav kurčev autobus na sprat.
I povukao paralelu sa avionom Erbas A380, koji ima dva nivoa prozora - jer ima na dva nivoa sedišta.
Tako da i busevi na sprat moraju da imaju dva nivoa prozora.



I neko, molim te neko pokazao?, autobus iz Foče stari model, i ti si otkačio da to nije autobus na dva sprata.. :))


- kombi 8

- mini bus 15 – 20

- midi bus 30 – 39

- veliki autobus 49 – 60

- dvospratni 74 <———


(sa neke stranice nabrzaka, iznajmljuju, ne znam jel to standard)
predatortz predatortz 15:38 18.12.2023

Re: Al Đilas lupa!

kombi 8

- mini bus 15 – 20

- midi bus 30 – 39

- veliki autobus 49 – 60

- dvospratni 74 <———


Ništa ovo ne valja!
Mi iz RS smo krupni ko međedi, ovo mora da se deli sa dva!
Dva sedišta, jedan čovek!

Vidiš da svaki naš glas vredi ko deset ovdašnjih! Došlo četeres iljada i uzelo Beograd za Vučića!


promoter promoter 15:45 18.12.2023

Re: Al Đilas lupa!

predatortz
kombi 8

- mini bus 15 – 20

- midi bus 30 – 39

- veliki autobus 49 – 60

- dvospratni 74


Ništa ovo ne valja!
Mi iz RS smo krupni ko međedi, ovo mora da se deli sa dva!
Dva sedišta, jedan čovek!

Vidiš da svaki naš glas vredi ko deset ovdašnjih! Došlo četeres iljada i uzelo Beograd za Vučića!



Nešto me zanima, no, to bi možda najbolje znao Šmuuu.
Da li se ispravno kaže četeres ili četres?
tessa1 tessa1 16:15 18.12.2023

Re: Al Đilas lupa!

Dva sedišta, jedan čovek!


Ima smisla. :)


I ja sam se smanjila 1cm, nešto razmišljam.


Na stranu šala, sve je počeo Emsi sa dvospratnim autobusima :)),

Došlo četeres iljada i uzelo Beograd za Vučića!


Činjenica je i da stavimo na leer priču o 50.000 tih letećih (što bi rekao Pera Luković, lete sa balkona) Srba iz RS, umal napišem Meksikanaca (posebno 20 maraka je šity koji je samo mogao smisliti neki naš dušman na Twitteru, i pri tom ne mislim na dva susjedna naroda u Bosni) da Vučić i među Bosancima ima glasačko tijelo u samoj Srbiji, ima li 200.000 ljudi koji su došli iz BiH i koliko iz hrvatske Krajine? Pola miliona?, ok, nisu glasali svi, ali jeste npr 40.000?
gvozden1 gvozden1 16:16 18.12.2023

Re: Al Đilas lupa!


Ma nisam bre

Sad vidim da ovo može da se čita i kao, nisam glasao Jovanovića, a samo je nedovoljno precizno napisano, znači, ma nisam se bre sakrio.
A glasao jesam.
tessa1 tessa1 16:19 18.12.2023

Re: Al Đilas lupa!

Da li se ispravno kaže četeres ili četres?

Rekla bih četres, ne znam kako je ispravno jer znam da postoji i jedno i drugo.
promoter promoter 17:02 18.12.2023

Re: Al Đilas lupa!

Neues aus der Nachbarschaft
mnogo je brate Dragane poreklom iz Drvara i Like!


Evo ga, od jedne izjave dosli smo do sustinskih pitanja. O poreklu.

POREKLO ĐILASA

Po tvrdnjama italijanskih, austrijskih i hrvatskih istoričara, pleme Đilasa su Hrvati koji su u Bosnu došli iz Istre, da bi u nekom trenutku iz nekog razloga deo njih otišao u Crnu Goru. Zanimljivo je da se mesto u Crnoj Gori, gde su živeli Đilasi, zove Podbišće, a tako se zove i deo oko Bihaća, što dokazuje tvrdnju da su Đilasi iz Crne Gore došli u Crnu Goru baš iz Bihaća, i novi zavičaj nazvali po starom zavičaju, što se inače radilo u prošlosti prilikom čestih seoba naroda. Neki crnogorski Đilasi tvrde da su svi Đilasi potekli od njih, ali to nije tačno, naročito zbog istorijske činjenice da Crnogorci nikada u svojoj istoriji nisu naseljavali Istru. Đilasa je bilo jedno vreme malo i na Kosovu, ali ih tamo odavno nema. Uglvnom, verovatnoća da su Đilasi srpskog porekla ravna je nuli, jer Srbi nikada u svojoj dugoj istoriji i čestim seobama nisu naseljavali Istru.

KARAKTERISTIKE ĐILASA

Kao i većina Hrvata, svi Đilasi su svetle puti i plavokosi odnosno „žuti“ ili riđokosi. Nije zabeležen nijedan pripadnik plemena Đilas koji je bio tamnoput ili crnomanjast, što je još jedan dokaz da su Đilasi autentični Hrvati. Oni Đilasi koji su se iz Hrvatske iselili u Bosnu i neki kasnije u Crnu Goru prihvatili su u novom okruženju pravoslavlje i vremenom su se počeli izjašnjavati kao Srbi i Crnogorci.


Kakvi autobusi, ko organizovao, sta organizovao...?

A koga boli kurac odakle je Đilas i Đilasovi?
Čemu ta istraživanja odakle je ko?
Kako to da ja nikada ne postavljam pitanje odakle je ko?
tessa1 tessa1 17:03 18.12.2023

Re: Al Đilas lupa!

Vrijeme je za muzičku podlogu, ne znam za koga je Bajaga glasao ali je veliki prijatelj našeg naroda, prijatelj iz strane daleke zemlje. :)



predatortz predatortz 17:09 18.12.2023

Re: Al Đilas lupa!

poslije pizdiš što ti je neko rekao da si njihov a brate vučić i brnabić zajedno se ne bi bolje zalagali od tebe da se ta stvar nekako gurne pod tepih sa sve đilas je ustaša..



Jes videla?
Sad ako mi ne daju Upravni odbor zemljoradničke zadruge u Surčinu, stvarno više neću da ih zastupam!

Milostiva, vi ste svoje nobles banjalučko dupe izvukli odavde i nećete slušati žgadiju kako sere o "Bosancima koji su im blablabla", ja nažalost hoću.

Zbog toga sam i popizdeo!




kamilo_emericki kamilo_emericki 17:16 18.12.2023

Re: Al Đilas lupa!

Molim one koji pričaju o dvospratnim autobusima da postave fotografiju nekog od tih autobusa.
Ja znam, i viđam ih, da imaju autobusi na sprat ali na dva sprata nikad ne čuh ni vidjeh.
promoter promoter 17:20 18.12.2023

Re: Al Đilas lupa!

predatortz
poslije pizdiš što ti je neko rekao da si njihov a brate vučić i brnabić zajedno se ne bi bolje zalagali od tebe da se ta stvar nekako gurne pod tepih sa sve đilas je ustaša..



Jes videla?
Sad ako mi ne daju Upravni odbor zemljoradničke zadruge u Surčinu, stvarno više neću da ih zastupam!

Milostiva, vi ste svoje nobles banjalučko dupe izvukli odavde i nećete slušati žgadiju kako sere o "Bosancima koji su im blablabla", ja nažalost hoću.

Zbog toga sam i popizdeo!





Ja da ti kažem!
A nisam bio u Bosni nigde osim u Banjaluci.
I jednom u Gradačcu.
I nekoj gimnazijskoj ekskurziji na putu ka Dubrovniku.
Niti imam ikoga u Bosni, niti sam imao.
Ja da ti kažem da treba da te boli kurac za bilo koju budalu koja ti išta predbacuje zato što je šaka budala dolazila da glasa.
I da ga/nju slobodno nabiješ na kurac zbog toga.
promoter promoter 17:22 18.12.2023

Re: Al Đilas lupa!

kamilo_emericki
Molim one koji pričaju o dvospratnim autobusima da postave fotografiju nekog od tih autobusa.
Ja znam, i viđam ih, da imaju autobusi na sprat ali na dva sprata nikad ne čuh ni vidjeh.

Hihihihi!
Bravo Kamilo!
Ma, to (mi) je Tes zamutila vodu.
Naravno da se ne radi o autobusima na dva sprata, nego o autobusima na dva nivoa.
Sprat je samo jedan.
predatortz predatortz 17:23 18.12.2023

Re: Al Đilas lupa!

kamilo_emericki
Molim one koji pričaju o dvospratnim autobusima da postave fotografiju nekog od tih autobusa.
Ja znam, i viđam ih, da imaju autobusi na sprat ali na dva sprata nikad ne čuh ni vidjeh.


Ima i na tri! Dovoze njima glasače iz Foče.
Video jedan čovek kod Arene!
tessa1 tessa1 17:35 18.12.2023

Re: Al Đilas lupa!

Ma, to (mi) je Tes zamutila vodu.
Naravno da se ne radi o autobusima na dva sprata, nego o autobusima na dva nivoa.
Sprat je samo jedan.


Pisalo je

Katni 74 sjedala

Obrišem katni i sjedalo

Napišem dvospratni 74

Istina je živa :)


Kat je sprat, dobro primjećeno..
promoter promoter 17:42 18.12.2023

Re: Al Đilas lupa!

tessa1
Ma, to (mi) je Tes zamutila vodu.
Naravno da se ne radi o autobusima na dva sprata, nego o autobusima na dva nivoa.
Sprat je samo jedan.


Pisalo je

Katni 74 sjedala

Obrišem katni i sjedalo

Napišem dvospratni 74

Istina je živa :)


Kat je sprat, dobro primjećeno..

Zavisi kako se postavlja prvi član niza.
Ako je zero-based niz, onda je prvi, tj. početni element nula.
A u našem slučaju ta nula je donji nivo autobusa, a potom, neposredno iznad njega, je sprat (što bi ti neki koje citiraš rekli - kat) - dakle, autobusi su na sprat, tj. jednospratni, a na dva nivoa.
Jebote, kako će ovo Endži da rastumači?
Za nju ćemo da crtamo.
vrabac_onaj vrabac_onaj 17:56 18.12.2023

Re: Al Đilas lupa!

gvozden1

Ma nisam bre, za tebe sam znao unapred, ali mi je drago što ih je i Vrabac glasao, mada sam i to mogao da pretpostavim.

Ozbiljni ljudi, regularno obrazovanje, načela zastupaju, a ne silaze u blato u kom su Vučićevi i Đilasovi, nemaju Aleksiće i Orliće, malo im je koalicioni partner tanak, ali to je taj politički smer .


Čekaj bre, zar ti ne reče da ćeš da glasaš za zeleno-leve?

gvozden1 gvozden1 18:03 18.12.2023

Re: Al Đilas lupa!


Čekaj bre, zar ti ne reče da ćeš da glasaš za zeleno-leve?

Ma ne bre, njima sam potpisao listu, zbog neke snajke koja je kod njih, a zaokružio što i ti, broj 5.
vrabac_onaj vrabac_onaj 18:07 18.12.2023

Re: Al Đilas lupa!

gvozden1

Čekaj bre, zar ti ne reče da ćeš da glasaš za zeleno-leve?

Ma ne bre, njima sam potpisao listu, zbog neke snajke koja je kod njih, a zaokružio što i ti, broj 5.


Ma reče ti da ćeš možda i da glasaš, sećam se :)

Zajebavam se, znao sam tačno za koga ćeš glasati i tada. Odnosno, sa velikom verovatnoćom pretpostavljao.
predatortz predatortz 18:11 18.12.2023

Re: Al Đilas lupa!

gvozden1

Čekaj bre, zar ti ne reče da ćeš da glasaš za zeleno-leve?

Ma ne bre, njima sam potpisao listu, zbog neke snajke koja je kod njih, a zaokružio što i ti, broj 5.


Srbijanska posla!
Sreća da imate nas!
Inače bi vam Rumuni i crveni uzeli Beograd...
gvozden1 gvozden1 18:26 18.12.2023

Re: Al Đilas lupa!

predatortz
gvozden1

Čekaj bre, zar ti ne reče da ćeš da glasaš za zeleno-leve?

Ma ne bre, njima sam potpisao listu, zbog neke snajke koja je kod njih, a zaokružio što i ti, broj 5.


Srbijanska posla!
Sreća da imate nas!
Inače bi vam Rumuni i crveni uzeli Beograd...

I Čarapan s njima:)

Sreća pa imate dovoljno autobusa, a i za malu kintu glasate, 10 evrića:)

Ima li sad Đilas ikakve šanse da ga ikad glasaš, osim u slučaju da protestima obori izbore?:)

predatortz predatortz 18:39 18.12.2023

Re: Al Đilas lupa!

Ima li sad Đilas ikakve šanse da ga ikad glasaš, osim u slučaju da protestima obori izbore?:)


Stekao je neprijatelja!

A stvarno mi bio drag onomad kad je odjebao one iz EU zbog uslovljavanja kredita za obnovu Gazele i još nekih njegovih izjava.

I šalu na stranu, ne mislim da je bio loš gradonačelnik.

Šta će mu ovi s koca i konopca oko njega, pojma nemam.

Jedino mi pada na um da igra za Vučića pa okupi tim za koji zna da nema šanse.

Čak, to mi je najverovatnije. On nije glup čovek. Naprotiv! Ovo oko njega je vo imja oca... Sa Marinikom na čelu!

A ova izjava o 40000 i to je možda volej Vučiću, da zajune i kažu kao ja:

Ajde sad dokažite! Ili je bilo 40000, ili nije bio niko!

Da je ostalo na tih par autobusa, to bi već bilo zajebano za braniti. 40000? Pis ov kejk!
gvozden1 gvozden1 19:05 18.12.2023

Re: Al Đilas lupa!


A ova izjava o 40000 i to je možda volej Vučiću, da zajune i kažu kao ja:

Možda, ako je smišljeno, a možda ga poneo poraz, pa traži opravdanje.

U svakom slučaju je targetirao sasvim određenu grupu, to nije moglo slučajno da se desi.

Nekako je Kosovo bio logičniji izbor, jer su oni oduvek bili tretirani kao rezervoar za marifetluke na izborima, Srpska se po prvi put javlja u toj ulozi.


A poznato je da ako nešto hoće da se obesmisli, da je dovoljno samo preterati sa cifrom, tako da jeste moguć i dil.
tessa1 tessa1 19:14 18.12.2023

Re: Al Đilas lupa!

a i za malu kintu glasate, 10 evrića:)

Vala baš. :)
predatortz predatortz 19:17 18.12.2023

Re: Al Đilas lupa!

tessa1
a i za malu kintu glasate, 10 evrića:)

Vala baš. :)


Da se Đilas otvorio, glasali bi za njega!
Pos'o je pos'o!
Nema tu simpatija!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana