Budućnost| Društvo| Politika

Šta smo imali ovde...

maksa83 RSS / 20.12.2023. u 06:30

Da vidimo otpr. 

SPN postigao najbolji rezultat opozicije od 2004. Zapravo prilično dobro, pogotovo imajuć iu vidu kakva ekipa heterogenih što amatera što šalabajzera ih predstavlja i poslovičnu agresivnu stigmatizaciju Đilasa koja ih je pratila. Proizvoljna baba u prozvoljnoj tačci Srbije koja gleda TV ili dođe do nekih "novina" nepogrešivo "zna" da postoje neki Đilas i Šolak (uvek u paru, Arsen i Gabi, Soni i Šer, Vlada i Bajka, Đilas i Šolak, nastavite niz) koji rade Srbiji o glavi pošto su opljačkali SVE.

SPS najzad NAJZAD u strelovitom padu, popišana tužna lica Dačića i Antića su melem za oči. (Tvrdim da dok SPS ne nestane u Srbiji sreće biti neće, samo je pitanje koliko dugo i u kojoj koncentraciji će da ih drži ruski lifeline.)

SNS Izvukao maksimum maksimuma koji će ikad moći da dobije. Rekao bih "odavde im je samo nizbrdo" ali to zvuči previše optimistički a nema baš nikakvog razloga za optimizam.

Deda Šaman sa Jućuba (i Hepija i Pinka, da ne preskočimo) okrunio frindž desnicu tako da je ova propala kroz rešetke u slivnik taman toliko da se sami zadrže. Meni lično su njegovi rezultati neuverljivi ali posle sve reklame koju je imao cult following od 6% ne zvuči naučnofantastično. 

Novi DSS - ne mnogo bombastičani i ignorisan - je što se mene tiče pobednik izbora, koliko god ne verovao u njihovu filozofiju i viđenje sveta i sistem vednosti dobro je što je neka civilizovana desnica (građanska, da ne kažem gradska, jer je to dirty word, fuj grad, fuj sa sve zlim Krugom Dojke i EKV-om) i - ovo je mislim važno - zajebala projekcije koje su je stavljale ispod frindž desnice ("desnice za debile" dakle svi Boškoi, Zavetnici i ostali Vacići i precvali Šešelji). 

Ko god je zasnovao kampanju na NEDAMOKOSOVO je prs'o ili se razmrskao u sudaranju sa ostalima kojima je to bila centralna tema. Kosovo je mnogo manja tema u narodu i uz punu svest o tome kakvo ovo popižđenje može da proizvede rekao bih da je narod uveliko umoran od Kosova uprkos konstantnom pumpanju. Baš umoran. Pričam o većinskom narodu, ne bučnoj nekolicini koja se loži.

Šešelj D7 potopljen falimtebože, mada će da izviri na gradu gde se zalepio za Kartel kao riba-pilot za Veliku Belu. Glasači su im što pomrli što se pretopili u SNS i propale frindž desnice. 

Oportunistički krindž tipa Radule + Davidimkućusad Tadić + Neverne Bebe se pridružili bratu frindžu postradalom od Nestorovića. Prirodnoj publici koju je Radulo okupio u poslednjih 5 godina Tadić deluje sumnjivo, a Tadićevoj prirodnoj publici Radule deluje problematično pa su obojica izgubili po otpr. pola svojih glasača a možda i više i desio se neumitni 2 + 2 = 1. (Ovo je otpr. jedina stvar koju sam predvideo relativno dobro.)

Ono što je neprijatna prećutavana realnost je da dobar deo učesnika nije stvarno skupilo potpise za kandidaturu nego ih je namaklo u procesu koji ćemo nazvati "Hari Poter i Potpisi za Kandidaturu". Otud toliko šarenih rezultata i promašenih predviđanja, ne kandiduju se više stranke pošto je preostala skoro samo jedna nego neke adhoc sakupljene ekipe koje nemaju kapacitet da ubede 10000 ljudi da oni treba da se pojave na izborima uopšte.

Ovo reklo bi se nikome ne smeta, svi se prave blesavi, navikli smo uveliko da je sve poluispravno i neispravno, pa se tako i sledstvena krađa i prekrađa izbora proguta lako ko jutarnja rakijica - zzzk. 

Za sve arbitrarnosti i netačnosti u gornjem tekstu obratite se na šalteru pravo niz hodnik pa desno kroz staklena vrata e tu malo napred gde će vam biti vraćene pare koje ste dali za ovu predstavu, tražite Milanku iz računovodstva ako nije tu sedite sačekajte, sa' će ona.

 



Komentari (1051)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

vrabac_onaj vrabac_onaj 00:16 26.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

gvozden1
[
Pa Srbija ga smatra i tituliše tako



Pa dobro. Onda ne treba ni zamerati nekome što se "utrkuje da razgovara sa njim". Jebiga, državna politika, što bi se išlo protiv toga.

(jeste, malo sam ciničan)
tessa1 tessa1 10:07 26.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

Taj komentar je zapravo najkorisniji po mene na ovom mestu.
Zahvalan sam na njemu.
Jedna od najvećih grešaka koju čovek može da napravi je da se ubedi da je među prijateljima i da je razmena stavova samo razmena stavova, da ništa drugo ne stoji iza toga.
Taj komentar me vratio u tu vrstu realnosti.



Rekoh li ja odmah da su preporuke dobre. Ali šta je tebe iznenadilo?

Zezaš?, malo te oni ne vole koliko ti daješ sve od sebe protiv sebe, i nas..


Plus, samo je Angie korisni idiot. Ne da oka otvoriti godinama.

Evo i ovaj njen blog sam preporučila, reko nije valjda tolika bitanga, kad ona piše otvoreno da srbijanske bubrege odbijaju Bosanci,

Nakon 7 dana što se smetala sa uma na onom Filipovom blog, sramtebiloRS, sramtebiloRS..

Zlo sa dna kace virtuelne..


Nešto gledam, 1.680.000 ljudi ima Beograd, N. Beograd ima više stanovnika nego Banjaluka,

Meni je tih 10 preporuka malo koje je ovo zmijsko leglo uvijek bilo.. i ajde što se izlažemo sadizmu nego nemaš ni autorsku da se možeš braniti.

I Itd, ono što juče rekoh vidimo se krajem Januara, ne vidimo se,

Ovih 1.680.000 stanovnika Beograda me stvarno otrijezni, za koju vražiju mater bi se ja podmetala nedojebanoj i frustriranoj nekolicini? - da imaju pametnija i zdravija posla ne bi navraćali ovde gledati ovo zlo očima..

Ne vidimo se krajem Januara, zatvaram knjigu sa 2023, sve preko toga je moje svjesno pristajanje na ono što mi ne želi i ne donosi ništa dobro..


U 2024. koga interesuje jesam li živa, šta radim, i šta vas briga kako sam i šta radim, što bi rekao Zdravko Čolić :), napravila sam prije sec Substack, imam već dvije teme planirane, Vizuelizacija i Klimatske promjene (nova pandemija?), možda ubacim poneki skeč sa dva lika i prostim mjestom radnje :),

i to je to, idemo dalje.


https://synops1.substack.com

tessa1 tessa1 10:08 26.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

Naravno da su dve situacije vrlo razlicite. Srbi van Srbije su slicniji Madjarima u toj situaciji.

Hehe, stari moj.

Nije tebi radi Dodika i mafije, nismo djeca..


Hajde prećutaću ti na kraju.


I vidim spominješ Pupovca kao uspješan experiment u Hrvatskoj? Nisu svi zaklani? Primjer gospode? Nevjerovatno.
promoter promoter 10:33 26.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

vrabac_onaj
predatortz


Ja misam izbegao. U Srbiju sam došao nakon rata.


Htedoh to da kažem, ali aj da ti ne izigravam drvenog advokata.

A o tretiranju "bosanaca" (ili "crnogoraca" ) po Beogradu ili Novom Sadu bi se mogla studija napisati.

U ostalom, onih osam preporuka koje si spomenuo govore same.
(ja te preporuke uglavnom ne gledam, ne bih ni primetio da nisi spomenuo)

Te preporuke su dali govna.
Iako su Srbi ili nisu Srbi.
Zajednički sadražalac za njih je da su govna.
predatortz predatortz 10:36 26.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

Plus, samo je Angie korisni idiot. Ne da oka otvoriti godinama.


Ona je bezopasna. Frustrirana, dosadna, priglupa, ali bezopasna.

Mnogo su gori ovi potuljeni!

Oni "de si brate", pa nož u leđa.

I da, iznenadio me broj takvih obzirom da u je u toj raspravi učestvovalo nas desetak ukupno. Ajde, neka je i toliko čitalo bez komentarisanja.

Posle tog komentara bogatiji sam za veliko znanje.
promoter promoter 10:37 26.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

tessa1
Taj komentar je zapravo najkorisniji po mene na ovom mestu.
Zahvalan sam na njemu.
Jedna od najvećih grešaka koju čovek može da napravi je da se ubedi da je među prijateljima i da je razmena stavova samo razmena stavova, da ništa drugo ne stoji iza toga.
Taj komentar me vratio u tu vrstu realnosti.



Rekoh li ja odmah da su preporuke dobre. Ali šta je tebe iznenadilo?

Zezaš?, malo te oni ne vole koliko ti daješ sve od sebe protiv sebe, i nas..


Plus, samo je Angie korisni idiot. Ne da oka otvoriti godinama.

Evo i ovaj njen blog sam preporučila, reko nije valjda tolika bitanga, kad ona piše otvoreno da srbijanske bubrege odbijaju Bosanci,

Nakon 7 dana što se smetala sa uma na onom Filipovom blog, sramtebiloRS, sramtebiloRS..

Zlo sa dna kace virtuelne..


Nešto gledam, 1.600.000 ljudi ima Beograd, N. Beograd ima više stanovnika nego Banjaluka,

Meni je tih 10 preporuka malo koje je ovo zmijsko leglo uvijek bilo.. i ajde što se izlažemo sadizmu nego nemaš ni autorsku da se možeš braniti.

I Itd, ono što juče rekoh vidimo se krajem Januara, ne vidimo se,

Ovih 1.600.000 stanovnika Beograda me stvarno otrijezni, za koju vražiju mater bi se ja podmetala nedojebanoj i frustriranoj nekolicini? - da imaju pametnija i zdravija posla ne bi navraćali ovde gledati ovo zlo očima..

Ne vidimo se krajem Januara, zatvaram knjigu sa 2023, sve preko toga je moje svjesno pristajanje na ono što mi ne želi i ne donosi ništa dobro..


U 2024. koga interesuje jesam li živa, šta radim, i šta vas briga kako sam i šta radim, što bi rekao Zdravko Čolić :), napravila sam prije sec Substack, imam već dvije teme planirane, Vizuelizacija i Klimatske promjene (nova pandemija?), možda ubacim poneki skeč sa dva lika i prostim mjestom radnje :),

i to je to, idemo dalje.


https://synops1.substack.com


I ti zbog govana odustaješ od blogovanja ovde.
Zbog govana se ne rade takve stvari.
Naprotiv!
promoter promoter 10:41 26.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

predatortz
Plus, samo je Angie korisni idiot. Ne da oka otvoriti godinama.


Ona je bezopasna. Frustrirana, dosadna, priglupa, ali bezopasna.

Mnogo su gori ovi potuljeni!

Oni "de si brate", pa nož u leđa.

I da, iznenadio me broj takvih obzirom da u je u toj raspravi učestvovalo nas desetak ukupno. Ajde, neka je i toliko čitalo bez komentarisanja.

Posle tog komentara bogatiji sam za veliko znanje.

Posle tog komentara je trebalo samo da pripaziš na (svoj) kurac.
Da te ne zaboli previše.
Jer je već odavno trebalo da shvatiš koliko ovde ima govana.
Pa ta ista govna su aplaudirala kada je neki lik bio banovan iks puta zbog upornog ponavljanja da 'nije lako biti Srbin'.
gedza.73 gedza.73 11:05 26.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

A onomad se onoliko bunilo što je Đukanović avionima dovodio Crnogorce iz inostranstva da na referendumu glasaju za otcepljenje.
predatortz predatortz 11:24 26.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

gedza.73
A onomad se onoliko bunilo što je Đukanović avionima dovodio Crnogorce iz inostranstva da na referendumu glasaju za otcepljenje.


A je li neko tvrdio da je u tim avionima bilo minimim 10x više doveženih nego što jeste?

Uostalom, hajde da vas pitam - koliko je tačno doveženo ljudi iz RS, a koliko njih nema prijavu boravka?

Tvrdite nešto, izvolite!

Prva vaša tvrdnja, odnosno Đilasova, iza koje ste zdušno stali, pokazala se kao očigledna laž.

Pa, izvoli?


maksa83 maksa83 11:42 26.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

Prva vaša tvrdnja, odnosno Đilasova, iza koje ste zdušno stali, pokazala se kao očigledna laž.

Ko je zdušno stao iza nje, kome se tačno obraćaš?
gedza.73 gedza.73 11:43 26.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

A je li neko tvrdio da je u tim avionima bilo minimim 10x više doveženih nego što jeste?

Nisam iznosio brojke, samo stav da su pojedini odavde osuđivali što Crnogorci iz inostranstva glasaju na referndumu.
Uostalom, hajde da vas pitam - koliko je tačno doveženo ljudi iz RS, a koliko njih nema prijavu boravka?
Tvrdite nešto, izvolite!

Nisam ni tvrdio ništa. Ono što mogu da tvrdim da ja nikada ne bi' otišao organizovano ili neorganizovano autobusom u Beograd da glasam. Šta ću ja tamo?
Prva vaša tvrdnja, odnosno Đilasova, iza koje ste zdušno stali, pokazala se kao očigledna laž.

Nekoliko njih je pokušalo da objasni u čemu je problem. Veliki problem. Uz pojašnjenje da je bilo i iz unutrašnjosti Srbije.



predatortz predatortz 11:50 26.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

Nekoliko njih je pokušalo da objasni u čemu je problem. Veliki problem.


Ja vidim dva problema:
1. u dovlačenju ljudi bez iz RS i unutrašnjosti Srbije na glasanje u Beograd na osnovu fiktivnih prijava boravka. Taj problem ni jednog sekunda nisam sporio.


2. Namerno uvećavanje broja ljudi dovežennih iz RS, i to do granice da u njega može poverovati samo neko ko ima IQ u visini sobne temperature, od strane Dragana Đilasa i to u momentu u kom je Republika Srpska izložena najžešćem udaru pojedinih sila od potpisivanja Dejtona do danas. Slučajno? Siguran sam da nije! Kada se tome dodaju Marinikini stavovi izneti o RS, koji su otvoreno neprijateljski, takvo naduvavanje broja glasača iz RS, koje Đilasu uzgred nije smetalo dok je donosilo glasove Demokratskoj stranci, je akt neprijateljstva. Tako ga je doživela pozicija u RS, tako ga je doživela opozicija, tako ga je doživela javnost u RS.


gedza.73 gedza.73 12:30 26.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

Saglasan sam sa tobom uz par amandmana na tačku 2.

bez namere da nešto posebno branim... zamalo da napišem Šapića... Đilasa ili Mariniku.
naduvavanje 'transportovanih' po meni nije imalo za cilj neku mržnju prema Srbima iz RS (ti bolje znaš da i u RS ima svakavih baš kao i s'ove strane duge) nego da je bilo više kopija 'kralo se džakovima... evo dokazi iz kontejnera' sa izbora od pre deset godina. A posle video da se zaleteo i gađao pogrešnu metu.
Tako ga je doživela pozicija u RS, tako ga je doživela opozicija, tako ga je doživela javnost u RS

Što je mnogo dobra fora skretanja pažnje ('dva minuta mržnje') sa mnogo većih problema koje, siguran sam, imate u RS.
predatortz predatortz 12:40 26.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

bez namere da nešto posebno branim... zamalo da napišem Šapića... Đilasa ili Mariniku.
naduvavanje 'transportovanih' po meni nije imalo za cilj neku prema Srbima iz RS (ti bolje znaš da i u RS ima svakavih baš kao i s'ove strane duge) nego da je bilo višekopija 'kralo se džakovima... evo dokazi iz kontejnera' sa izbora od pre deset godina. A posle video da se zaleteo i gađao pogrešnu metu.


SPN je na izbore izašla znajući da ih ne može dobiti. Računali su da možda mogu dobiti Beograd, preračunali se i krenuli u ovo što imamo. U prilog mojoj tezi govori zanemarljivo mali broj primedbi njihovih kontrolora na biračkim mestima. Uredno su potpisivali zapisnike, a to znači da si i ti saučesnik u izbornoj neregularnosti ako si svoj potpis kao kontrolor stavio na glasačkom mestu za koje si bio zadužen.
Tim potpisom gubiš pravo na naknadnu pamet.

Čak su u jednom momentu na Đilasovom Direktno, verovatno uvereni u mnogo bolji rezultat od onog koji se ispostavio na kraju, izašli sa člankom "problem Arene rešen, Bosanci rasterani, tralalala".
Čekaj, jesu li rasterani ili su glasali, a malo ko ih je u Areni i video? Osim ona dva busa, kombi i par privatnih automobila, za koje ti garantujem da sad ti i ja odemo pred Arenu da će ih biti više sa BiH tablama danas.

Onda kreću u ovo što sad imamo, što je pokušaj uvlačenja stranog faktora za koji su čak neki dovoljno glupi i da ga otvoreno traže.


Što je mnogo dobra fora skretanja pažnje ('dva minuta mržnje') sa mnogo većih problema koje, siguran sam, imate u RS.


Ovo bi pilo vodu samo u slučaju da su i opozicija i narod u RS đuture glupi, pa ih vlast nasankala na tu foru. A veruj da nisu.
vrabac_onaj vrabac_onaj 13:06 26.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

predatortz
U prilog mojoj tezi govori zanemarljivo mali broj primedbi njihovih kontrolora na biračkim mestima. Uredno su potpisivali zapisnike, a to znači da si i ti saučesnik u izbornoj neregularnosti ako si svoj potpis kao kontrolor stavio na glasačkom mestu za koje si bio zadužen.
Tim potpisom gubiš pravo na naknadnu pamet.


Čekaj bre. Kontrolori (bilo čiji) su u ovom slučaju potpuno nevini.
Ti si dobio birački spisak za to izborno mesto. Dođe ti čovek sa ličnom kartom i pozivom za glasanje. Ti ga nađeš na spisku, daš mu listiće i to je to.
Ne može kontrolor za svakog birača da vrši istražne radnje i utvrđuje kako se našao na spisku.

Prevara je mnogo dublje sprovedena. A jasno je da je bilo prevare. U kom obimu, ne zna se. Ja mislim da je manja nego što se dreči ali da im je nabacila npr. 2-3 odbornika u Beogradu. Dovoljno da se uđe u ovu pat poziciju.
Mada mislim da je Vučić računao da će mu to dobiti dovoljno da može da uspostavi vlast u gradu uz pomoć SPS.
predatortz predatortz 13:13 26.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

Prevara je mnogo dublje sprovedena. A jasno je da je bilo prevera. U kom obimu, ne zna se


Zna se.
Državljanstvo Srbije ima 163.000 građana Republike Srpske. Dokumenta Republike Srbije ima 20.000 građana Republike Srpske.
Od tih 20.000 sa prijavom boravka u Srbiji, a među njih spadamo i mi koji stvarno živimo u Srbiji a državlani smo obe države, 13.000 je biračko pravo iskoristilo u Republici Srpskoj. Tih 13000 nije glasalo na gradskim izborima.
To kažu zvanični izvori koji su organizovali glasanje.

Dakle, ostaje 7000 sa prijavom boravka, regularnom kao što je moja ili fiktivnom.
Ali, paz sad - na celu Srbiju! Pod pretpostavkom da su svi glasali, a to je priznaćeš malo verovatno.
Ne na Beograd!
A Đilas kaže 40.000 u Beogradu.

Evo, moja žena, ja, moj kolega, njegova žena, njihova kćerka, mi smo regularni glasači u Beogradu a vodimo se u onih 7000.
Regularni smo jer tu živimo decenijama.
Koliko je takvih koji ulaze u obe statistike?
I šta ti onda ostane i koliki je to zapravo uticaj?

A podvlačim, to je pojava koja traje dvadesetak godina. Samo je sada palo na pamet Đilasu da pokrije njome vlastitu nesposobnost, ili da odrađuje neku obećanu agendu.

Edit:

Plus, svi mi navedeni (kolega i njegovas porodica, ja, moja gospoja) glasali prtotiv Vučića.
vrabac_onaj vrabac_onaj 13:25 26.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

predatortz
Prevara je mnogo dublje sprovedena. A jasno je da je bilo prevera. U kom obimu, ne zna se


Zna se.


Aj polako, znam da te sve ovo pogađa i nervira ali polako

Moje "ne zna se" se odnosilo na ukupan broj tih koji su dobili fiktivne prijave a ne samo na one iz RS.

Mislim, pored svega što sam napisao u poslednjih nedelju dana ti si sad i meni krenuo krenuo da objašnjavaš i raspravljaš se.

Polako bre sa tim topuzom kojim mlatiš levo desno oko sebe u pravednom gnevu, sve će da nas potepaš i krive i prave

Inače, moj komentar se najviše odnosio na kontrolre na biračkim mestima. Oni ovo nisu mogli da spreče. Nisu imali mogučnosti za to.
maksa83 maksa83 13:31 26.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

Inače, moj komentar se najviše odnosio na kontrolre na biračkim mestima. Oni ovo nisu mogli da spreče. Nisu imali mogučnosti za to.

Mislim da smo sve to obojica objasnili u par navrata.

U tom smislu predatortz, zašto vičeš ovde na ljude koji su što individualno što kolektivno eksplicitno odbacili tu priču o 40000 dovedenih Srba iz repupkesrske? Da li se ovde našao iko ko te ubeđuje da je to tačno?
promoter promoter 13:35 26.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

vrabac_onaj
predatortz
U prilog mojoj tezi govori zanemarljivo mali broj primedbi njihovih kontrolora na biračkim mestima. Uredno su potpisivali zapisnike, a to znači da si i ti saučesnik u izbornoj neregularnosti ako si svoj potpis kao kontrolor stavio na glasačkom mestu za koje si bio zadužen.
Tim potpisom gubiš pravo na naknadnu pamet.


Čekaj bre. Kontrolori (bilo čiji) su u ovom slučaju potpuno nevini.
Ti si dobio birački spisak za to izborno mesto. Dođe ti čovek sa ličnom kartom i pozivom za glasanje. Ti ga nađeš na spisku, daš mu listiće i to je to.
Ne može kontrolar za svakog birača da vrši istražne radnje i utvrđuje kako se našao na spisku.

Prevara je mnogo dublje sprovedena. A jasno je da je bilo prevare. U kom obimu, ne zna se. Ja mislim da je manja nego što se dreči ali da im je nabacila npr. 2-3 odbornika u Beogradu. Dovoljno da se uđe u ovu pat poziciju.
Mada mislim da je Vučić računao da će mu to dobiti dovoljno da može da uspostavi vlast u gradu uz pomoć SPS.

Zar nije Vučić pobedio Đilasa i u gradu?
Za većinu mu je dovoljan samo SPS, čak i bez Nestora?
Ili ja nešto pogrešno čitam i računam?

Inače, Predatortz se, kako ja čitam, nije mnogo uzbudio zbog tebe, niti onih za koje iz njihovod dosadašnjeg rada na blogu znamo da su dragi ljudi, nego, najviše, zbog onih govana kojii su dali preporuku idiotskom komentaru u kome se Predatortz proteruje iz Srbije.
A o svinjariji one usrane nastavnice informatike, da ne govorimo.
O tome se u najvećoj meri radi, a ne o tome da su govna pokušala da falsifikuju određen broj glasova.
U konačnici, od 'prvih demokratskih izbora' (mada se ove budale kunu da su izbori pod Titom bili do jaja), po količini neispravnosti na njima, svi bi trebalo da budu poništeni - kako oni na kojima su pobeđivali 'njihovi', tako i oni na kojima su pobeđivali 'naši'.

predatortz predatortz 13:35 26.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

Mislim, pored svega što sam napisao u poslednjih nedelju dana ti si sad i meni krenuo krenuo da objašnjavaš i raspravljaš se.


Nema ovde rasprave.
Evo, ja sam izneo prve činjenice o mogućem obimu.
Mislim da su dobra polazna osnova za razgovor o mogućem uticaju na ukupni rezultaz.

Ako je u Beogradu izašlo oko 950000 birača, recimo da je svih ovih 7000 glasalo u Beogradu a nije, da su svi glasali za Vučića, a nisu, to bi biuo uticaj od 0,7%.

predatortz predatortz 13:36 26.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

repupkesrske


Puši kurac za ovo!
Vređam li ja tebe?
Ne?
Onda odjebi sa ovakvim pederlucima.
predatortz predatortz 13:39 26.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

Zar nije Vučić pobedio Đilasa i u gradu?
Za većinu mu je dovoljan samo SPS, čak i bez Nestora?
Ili ja nešto pogrešno čitam i računam?


Ne!
Ključ je kod Nestorovića.
A on je rekao idemo na nove izbore. Sa SPN neću jer su strani plaćenici, sa Vučićem neću dok ne odbije nemačko-francuski plan za Kosovo, Briselski sporazum i uticaj LGBT zajednice na društvo. I rekao je još da sa Vučićem hoće samo i samo ako ovi prvi krenu da prave Majdane.


promoter promoter 13:49 26.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

predatortz
Zar nije Vučić pobedio Đilasa i u gradu?
Za većinu mu je dovoljan samo SPS, čak i bez Nestora?
Ili ja nešto pogrešno čitam i računam?


Ne!
Ključ je kod Nestorovića.
A on je rekao idemo na nove izbore. Sa SPN neću jer su strani plaćenici, sa Vučićem neću dok ne odbije nemačko-francuski plan za Kosovo, Briselski sporazum i uticaj LGBT zajednice na društvo. I rekao je još da sa Vučićem hoće samo i samo ako ovi prvi krenu da prave Majdane.



Pa ja mislim da nije ključ kod Nestorovića.
Vučić je osvojio 49 odbornika, plus Dačić 5, jeste jednako 55 odbornika.
Đilas je osvojio 42 odbornika. Da mu se pridruži Miloš sa svojih 7, to bi bilo 49, pa potom Nestor sa njima, to je takođe 55.
Zašto iko misli da će Miloš i Nestor da stanu na stranu Đilasa, a ne na stranu Vučića?
U svakom slučaju, ja ne vidim da je Vučić prošao lošije nego na prošlim gradskim izborima, a vladao je na nivou grada veoma komotno.
Vrlo lako će on da prevuče jednog odbornika i dobije većinu iz tog 'lagera' od 13 odbornika (Miloš i Nestor).
maksa83 maksa83 13:54 26.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

Puši kurac za ovo!
Vređam li ja tebe?
Ne?
Onda odjebi sa ovakvim pederlucima.

Zašto ja to ne mogu da izgovaram isto kao Mile Dodik?

Preformulisaću pitanje:

U tom smislu predatortz, zašto vičeš ovde na ljude koji su što individualno što kolektivno eksplicitno odbacili tu priču o 40000 dovedenih Srba iz RS? Da li se ovde našao iko ko te ubeđuje da je to tačno?
predatortz predatortz 13:57 26.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

U tom smislu predatortz, zašto vičeš ovde na ljude koji su što individualno što kolektivno eksplicitno odbacili tu priču o 40000 dovedenih Srba iz RS? Da li se ovde našao iko ko te ubeđuje da je to tačno?


A gde tačno vičem i na koga?
vrabac_onaj vrabac_onaj 14:01 26.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

predatortz

Ako je u Beogradu izašlo oko 950000 birača, recimo da je svih ovih 7000 glasalo u Beogradu a nije, da su svi glasali za Vučića, a nisu, to bi biuo uticaj od 0,7%.


Prvo ja tim zvaničnim podacima mnogo ne verujem.
Tačnije, verujem im, mislim da odslikavaju regularno stanje ali da ovi koji su na mufte uvedeni uopšte nisu u tom broju.

Međutim, ponoviću opet po ko zna koji put, mnogo je više bilo tih koji su na prevaru glasali iz drugih gradova u Srbiji nego iz RS. A da ih je bilo i iz RS, bilo ih je i sam si svestan toga i takve si sam častio prigodnim imenima.

Inače, imam utisak da je na ovim lokalnim izborima bilo više muljanja sa prijavama i biračkim spiskovim nego što je "uobičajeno".
Pri tome, ponovo, mislim na SVE, ne samo na ljude iz RS.

Srpski Svet, što bi rekao Vulin :)




maksa83 maksa83 14:03 26.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

A gde tačno vičem i na koga?

Evo poslednji put ovde:

Prva vaša tvrdnja, odnosno Đilasova, iza koje ste zdušno stali, pokazala se kao očigledna laž.


A mene si nasisao kurcem zbog izraza koji ovde koristim serijski već nemam pojma koliko.
maksa83 maksa83 14:05 26.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

Inače, imam utisak da je na ovim lokalnim izborima bilo više muljanja sa prijavama i biračkim spiskovim nego što je "uobičajeno".

Treba pročitati onaj CRTA izveštaj, ljudi su IZBACIVANI iz biračkog spiska ako se za njih mislilo da će da glasaju "pogrešno". Dodatno, u toku je i "prepravljanje prepravljanog" biračkog spiska pa sad birači iz njega naknadno nestaju, posle izbora, u onom detaljinijem CRTA izveštaju ima materijalnih dokaza.

Razmere će tek biti iole pouzdanije utvrđene u sledećih nekoliko dana ili nedelja, a pouzdano kada (ako?) se jednom promeni vlast ili kada neko progovori.

Meni je zastrašujuće koja količina ljudi je spremna da u tome učestvuje sa te "organizacione i operativne" strane, to je zapravo momenat koji ubija nadu da će se ovde nešto promeniti.
vrabac_onaj vrabac_onaj 14:17 26.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt


Treba pročitati onaj CRTA izveštaj, ljudi su IZBACIVANI iz biračkog spiska ako se za njih mislilo da će da glasaju "pogrešno".


Taj deo mi je kod CRTE najtanji. Toga i ako je bilo, bilo je u veoma malom broju.
maksa83 maksa83 14:24 26.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

Taj deo mi je kod CRTE najtanji. Toga i ako je bilo, bilo je u veoma malom broju.

I ja verujem da to nije bila neka supermasovna pojava ali ako je bila sporadična - koliko treba da bude masovna pa da kažemo "a pa ovo nije okej"?

Opet (švabatralala) - to sve ovde rade neki ljudi koji bi morali da znaju da je to što rade ilegalno i njih nema malo.
vrabac_onaj vrabac_onaj 14:26 26.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

maksa83
koliko treba da bude masovna pa da kažemo "a pa ovo nije okej"?


Odgovor je naravno, dovoljan je jedan.
predatortz predatortz 14:35 26.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

vrabac_onaj
maksa83
koliko treba da bude masovna pa da kažemo "a pa ovo nije okej"?


Odgovor je naravno, dovoljan je jedan.


koje ste vi princeze na zrnu grašla...
maksa83 maksa83 14:43 26.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

koje ste vi princeze na zrnu grašla...

Puši kurac za ovo!
Vređam li ja tebe?
Ne?
Ja sam u nekoliko navrata ovde rekao šta mislim o grašku (NEĆU DA GA VIDIM NI U RUSKOJ SALATI!) i mirođiji.
vrabac_onaj vrabac_onaj 14:44 26.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

predatortz


koje ste vi princeze na zrnu grašla...


daj bre ne zajebavaj.
principijelno to jeste jedini ispravan odgovor.

a niko ne gaji iluzije u kakvom svetu živimo.
promoter promoter 14:45 26.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

vrabac_onaj

Treba pročitati onaj CRTA izveštaj, ljudi su IZBACIVANI iz biračkog spiska ako se za njih mislilo da će da glasaju "pogrešno".


Taj deo mi je kod CRTE najtanji. Toga i ako je bilo, bilo je u veoma malom broju.

Vidim da si informisan o aktivnosti CRTE, pa te molim da, ukoliko znaš nešto, mi kažeš ko je to osnovao i ko to finansira?
kako bih ja to, kako se popularno kaže, mogao da smestim u za to namenjenu fioku.

Pošto se ja sećam i nekih drugih u koje 'smo' (ne ti i ja) se zaklinjali, npr. onaj neki CESID koji su bili važniji od bilo koga, a ono, gle kurca potom, njihov lider prešao kod Vučića i botovao za sve pare.
A da ne pominjemo onaj 'strateški marketing' čija margina (greška) u prognozma se kretala reda veličine 10 procenata.
Prema tome, da bi izveštaji te CRTE bili verodostojni, ti izveštaji ne smeju da obiluje frazama poput onih lupetanja od naše Endži 'kako svi znaju, kako je opštepoznato' i slično.
vrabac_onaj vrabac_onaj 14:49 26.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

promoter

Vidim da si informisan o aktivnosti CRTE, pa te molim da, ukoliko znaš nešto, mi kažeš ko je to osnovao i ko to finansira?


Evo OVDE ćeš naći sve što te zanima.
ecce-florian ecce-florian 15:13 26.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

vrabac_onaj
maksa83
koliko treba da bude masovna pa da kažemo "a pa ovo nije okej"?


Odgovor je naravno, dovoljan je jedan.

jedan po jedan, ovo je 941 kometar, autobus bieacki spisak kontrolor, austrijanac ili sta vec... nebitno

ustvari, sta sam hteo da kazem


a da, setio sam se. hiljaditi komentar se blizi

sto nije nesto narocito

u bg ima vise glasackih mesta

puta 4

eto 40000


studio
predatortz predatortz 15:15 26.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

maksa83
[quote]koje ste vi princeze na zrnu grašla...

Puši kurac za ovo!
Vređam li ja tebe?
Ne?
Ja sam u nekoliko navrata ovde rekao šta mislim o grašku (NEĆU DA GA VIDIM NI U RUSKOJ SALATI!) i mirođiji.


predatortz predatortz 15:17 26.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

u bg ima vise glasackih mesta

puta 4

eto 40000


80.000 ili ni jedan!
maksa83 maksa83 15:23 26.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

Ja sam u nekoliko navrata ovde rekao šta mislim o grašku (NEĆU DA GA VIDIM NI U RUSKOJ SALATI!) i mirođiji.

Ja se ne zajebavam, meni gospođa izlazi u susret tako što za NG pravi 2 ruske salate - jednu "normalnu" (koliko je išta što ima grašak normalno) i jednu kako treba, tj. bez graška. Za moj rođendan samo ta bez graška, a kome treba grašak u ruskoj salati da bi bio srećan izvolte na onaj šalter tamo (pokazuje na rotaciona izlazna vrata).
ecce-florian ecce-florian 15:29 26.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

predatortz
u bg ima vise glasackih mesta

puta 4

eto 40000


80.000 ili ni jedan!


za to nemam reLATIVne izvore

nego, kad smo vwl mod vlade i bajke s malim slivima

ko su uobicajeni likovi pitate se s pravom vi

p u srpkoj tradiciji vrlo cesto vile
a gde vile zive, pitate se vi?

pa na Vilinim vodama ovo je link, kucni na viline vode iako su samo obojene u plavo normalno

a sta vile rade

pa vilene

a sta vile rade za 3000 dnevno

pa rade

a sta jos treba da rade 17.

pa zna se


i sada, vi se s pravom putate da li je ovo bajka

ne

ovo je vlada i bajka
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 15:47 26.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

I vidim spominješ Pupovca kao uspješan experiment u Hrvatskoj? Nisu svi zaklani? Primjer gospode? Nevjerovatno.


Opet neko levo citanje koje veze nema sa onim sto sam napisao.
predatortz predatortz 15:52 26.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

Neues aus der Nachbarschaft
I vidim spominješ Pupovca kao uspješan experiment u Hrvatskoj? Nisu svi zaklani? Primjer gospode? Nevjerovatno.


Opet neko levo citanje koje veze nema sa onim sto sam napisao.


Ti si napisao da Srbi iz Hrvatske nisu dolazili na glasanje. Crta je rekla da jesu i oni.
Eto, činjenica radi.

Ali neko je odlučio da glavi krivci budu Bosanci.
Iako je jasno i nedvosmisleno rečeno da je ubedljivo najveći broj spornih prijava bio iz Srbije

Ali Bosanci, jbga...


newimprovedtadejus newimprovedtadejus 15:55 26.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

vrabac_onaj
predatortz


Ja misam izbegao. U Srbiju sam došao nakon rata.


Htedoh to da kažem, ali aj da ti ne izigravam drvenog advokata.

A o tretiranju "bosanaca" (ili "crnogoraca" ) po Beogradu ili Novom Sadu bi se mogla studija napisati.

U ostalom, onih osam preporuka koje si spomenuo govore same.
(ja te preporuke uglavnom ne gledam, ne bih ni primetio da nisi spomenuo)


chances are da preporuke nemaju nikakve veze s tim što je bosanac izbosne (nije jedini očigledno) nego s tim što je naporno a tupo govedo koje agresivno nameće svoj u suštini kretenski stav..
a zašto kretenski..
pa zato što je za ovih 20 godina na blogu bilo milion prilika da se požali na to što ga kao bosanca ne dočekuju uvijek raširenih ruku u Srbiji..
vrlo je rijetko to radio..
e al sad kad se ukazala prilika da oplete po efektivno prvom čovjeku opozicije sad se upljuva od boli nanesene mu kao bosancu..
to pas s maslom pojeo ne bi..
motivi su očigledno drugačiji i ljudi reaguju na to..
a ne što im smeta njegova bosanština..
a znaš to i sam al si od iste treskam ruku o sto fele pa se praviš lud..
i to može..
al ljudi opet vide i to i tako urkug..
svi smo to što jesmo a dosad se već solidno i znamo..
vrtiti na 1000 komentara neki nonsens kao da će sad da zaborave sve što su znali je poprilično tupa strategije
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 15:57 26.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

promoter
vrabac_onaj
predatortz


Ja misam izbegao. U Srbiju sam došao nakon rata.


Htedoh to da kažem, ali aj da ti ne izigravam drvenog advokata.

A o tretiranju "bosanaca" (ili "crnogoraca" ) po Beogradu ili Novom Sadu bi se mogla studija napisati.

U ostalom, onih osam preporuka koje si spomenuo govore same.
(ja te preporuke uglavnom ne gledam, ne bih ni primetio da nisi spomenuo)

Te preporuke su dali govna.
Iako su Srbi ili nisu Srbi.
Zajednički sadražalac za njih je da su govna.


e da dodam i da ja nisam jer ni inače ništa ne preporučujem, mrzi me, al i ne bih takve gluposti preporučivala..
al opet mi je jasno odakle frust da neko preporuči i tako nešto..
valjda negdje ipak treba i stati
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 16:00 26.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

maksa83
Ja sam u nekoliko navrata ovde rekao šta mislim o grašku (NEĆU DA GA VIDIM NI U RUSKOJ SALATI!) i mirođiji.

Ja se ne zajebavam, meni gospođa izlazi u susret tako što za NG pravi 2 ruske salate - jednu "normalnu" (koliko je išta što ima grašak normalno) i jednu kako treba, tj. bez graška. Za moj rođendan samo ta bez graška, a kome treba grašak u ruskoj salati da bi bio srećan izvolte na onaj šalter tamo (pokazuje na rotaciona izlazna vrata).


meće li meso?
ja ne mećem meso jer kapiram pa jbg jedeš ga s mesom..
elem sam ove godine protivno svim čestitim tradicijama ispekla tjurku..
kupila join do grudi i filovala ga miksom kobajinog mesa, kestena, leba i malo gljiva..
i ispalo skoz dobro..
tjurka nije prasica, tu nema šta, al pošto prasice ovde da kupiš takve kakva je kod nas mlada prasetina realno ne možeš.. onda reko nek bude tjurka.. to znaju..
sasvim je dobro ispalo, evo sad slinim, čekam da se okupi muškarčad pa da nasrnem..
predatortz predatortz 16:00 26.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

chances are da preporuke nemaju nikakve veze s tim što je bosanac izbosne (nije jedini očigledno) nego s tim što je naporno a tupo govedo koje agresivno nameće svoj u suštini kretenski stav..


Sad ćeš za ovo dobiti tri Bambija!

Ok, ja tupo govedo u tvojim očima, ti kategorija "ni daljinskim" u mojim očima.
Idemo dalje.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 16:05 26.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

maksa83

Meni je zastrašujuće koja količina ljudi je spremna da u tome učestvuje sa te "organizacione i operativne" strane, to je zapravo momenat koji ubija nadu da će se ovde nešto promeniti.


e to je po meni upravo taj razdor..
solidnoj većini je sasvim ok da živi u sistemu čija pravila određuje ko god je na vlasti, dok god je taj po njegovim svjetonazorima ok..
ako li je na vlasti neko ko ruši sistem sam..
njemu opet ne smeta, sve ok, nek je to donekle slično njegovih svjetonazorima i može..
ne mogu prosto da sagledaju dugoročne poslijedice rušenja sistema..
od obrazovanja, preko zdravstva pa konačno pravosuđa i izvršne vlasti..
ne razmišljaju o tome..
čemu..
bitno da je to kao nešto nešto kosovo nešto ballpark priča koju ja zgutam a sad finese tipa sistem dotle se ne dobacuje..
a taj takav razvaljeni sistem u kom je gazda jedan.. pa u njemu će svaki dan biti sve više i više podanika koji baš nikakav aršin nizašta nemaju mimo reko gazda..
i jbg..
maksa83 maksa83 16:07 26.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

meće li meso?

Samo praška u sitne kocke.
Postalo je prilično teško naći ovde prašku koja ne smrdi na neznane konzervanse i neke neznane užase - Carnex, Yuhor, Neoplanta, sve krš. Jedino što valja je Pikova Zlatna ali se sve teže nalazi.

ja ne mećem meso jer kapiram pa jbg jedeš ga s mesom..

Rusku? Rusku ščim oćeš, najčešće sa mesom koji zovemo dobra domaća pogača.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 16:08 26.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

predatortz
chances are da preporuke nemaju nikakve veze s tim što je bosanac izbosne (nije jedini očigledno) nego s tim što je naporno a tupo govedo koje agresivno nameće svoj u suštini kretenski stav..


Sad ćeš za ovo dobiti tri Bambija!

Ok, ja tupo govedo u tvojim očima, ti kategorija "ni daljinskim" u mojim očima.
Idemo dalje.


ja bih opet na tvom mjesto malo oladila, rekoh ti i prije ovih eskapada..
ili ne moraš..
al ne možeš onda da se žališ kao ju vidi šta su oni meni rekli..
realno si ga prećero preko svih granica i onda nastavio dalje..
ne znam jel ti se čini da ako poniviš milion puta onda će ti neko povjerovati..
na stranu što ta opozicija već svakako nema nikakvu šansu bolju od recimo tri opštine u BG i to u nekim fenomenalno srećnim okolnostima..
a vjerovatno ni to..
predatortz predatortz 16:16 26.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

na stranu što ta opozicija već svakako nema nikakvu šansu bolju od recimo tri opštine u BG i to u nekim fenomenalno srećnim okolnostima..
a vjerovatno ni to..


Realno, ja jednako lošom opcijom smatram ostanak Vučića ili dolazak SPN.
Opcija za koju sam gladao se vrti oko 5% i dugo će biti tako.
Sa te strane, sam prilično indiferentan prema ovim izborima.
Reagovao sam na ono što je meni bitno.
Ok, verovatno sam to previše potencirao.

maksa83 maksa83 16:16 26.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

solidnoj većini je sasvim ok da živi u sistemu čija pravila određuje ko god je na vlasti, dok god je taj po njegovim svjetonazorima ok..

Da, kako reče neki mudrac - "ljude ne žele demokratiju, žele Diktatora sa kojim se slažu", što je verovatno kontekst zemalja koje su "prekjuče" dobile pravo da glasaju pa im se desi da izglasaju nekog na 4 godine a onda to postane 20 ili dok-ih-smrt-ne-rastavi. Od zapadnjaka su tako prošli i Španci sa Frankom i njina mlađa braća Portugalci sa Salazarom, a Crnogorcima kapa dole što su uspeli da se ratosiljaju Mila Vječitog, makar im posle sve vlade bile stabilne ko police za knjige od krompir-pirea.

Severni sused otklizao u to sa Orbanom i FIDESZ-om koji je koliko vidim iz onog CRTA izveštaja isto ozbiljan potrošač "migracije glasača". Koliko su i oni onako malo truli pokazuje to što je za tu zgodu bilo potrebno da FIDESZ izglasa dekriminalizovanje falsifikovanja ličnih isprava. Onda ih je što kaže u onom vicu Mujo "krenula karta".
maksa83 maksa83 16:21 26.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

Realno, ja jednako lošom opcijom smatram ostanak Vučića ili dolazak SPN.
Opcija za koju sam gladao se vrti oko 5% i dugo će biti tako.


A je l ti ne pada na pamet da bi - kada bi se pozabavili Vučićem i stanjem demokratije u Srbiji recimo jednogodišnjom tehničkom prelaznom vladom (što je u programu SPN-a) da bi ta tvoja opcija dobila zasluženijih 15%?

Ona će tu da tavori dok god ti je Vučić manji problem od svih ostalih.
vrabac_onaj vrabac_onaj 16:26 26.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

recimo jednogodišnjom tehničkom prelaznom vladom


to nije moguće trenutno. postoje stvari koje moraju da se isporuče i postoji tajming.
tehnička prelazna vlada ne bi imala mandat za tako krupne stvari.
predatortz predatortz 16:38 26.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

maksa83
Realno, ja jednako lošom opcijom smatram ostanak Vučića ili dolazak SPN.
Opcija za koju sam gladao se vrti oko 5% i dugo će biti tako.


A je l ti ne pada na pamet da bi - kada bi se pozabavili Vučićem i stanjem demokratije u Srbiji recimo jednogodišnjom tehničkom prelaznom vladom (što je u programu SPN-a) da bi ta tvoja opcija dobila zasluženijih 15%?

Ona će tu da tavori dok god ti je Vučić manji problem od svih ostalih.


Pala mi je i zbog toga sam glasao, znajući da će ti moji ići u koaliciju sa ovom "vesela sveska" opcijom bez jasnog programa, ideoloških i nacionalnih stavova. Tu koaliciju oko Đilasa kao centralne figure ozbiljan čovek može svrstati u "nešto" i da to bude najpreciznija moguća definicija.
A više od polovine tog "nešto" mi se ni malo ne dopada a ostatak mi je uglavnom smešan. I organizaciono i personalno. Ekologijom se u ozbiljnim strankama bave odbori. Ekologija nije ozbiljan politički program, naročito ne u zemlji koja ima ozbiljne poteškoće kao što ih Srbija ima. Ekologija ne može biti okosnica neke politike
U ozbilljnoj zemlji pokreti i nevladine organizacije, grupe građana i slična udruženja ne ulaze u vladu. To je neozbiljan potencijal za vođenje društva.
Okosnica koalicije, Đilas i Marinika, beže od ozbiljnih tema poput granica, integracija, nacionalnog pitanja, odnosa prema Srbima van Srbije (dobro, na to smo sad dobili odgovor), a ni za ekonomsku politiku ne čuh da nešto kategorički rekoše.

Sve u svemu, u najboljem slučaju menja se loše za nešto. To nešto ne liči na išta sa potencijalom.



maksa83 maksa83 16:46 26.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

Sve u svemu, u najboljem slučaju menja se loše za nešto. To nešto ne liči na išta sa potencijalom.

Mislim da nisi razumeo, ili si razumeo ali ti se ne sviđa ideja "ajmo godinu dana pošteno pa da narod STVARNO bira šta bi i kako bi".

Pa onda kom opanci kom obojci, ako treba u rat - u rat (POOOGINI), ako nas bol kurac onda nas bol kurac, ako ovako onda tako..

Nego ko ima vremena - zakazane su za danas velike demonstracije od strane rodoljubivog političkog bloka zbog kosovskih tablica.

Šalim se, nisu, čuju se samo zrikavci.
gvozden1 gvozden1 16:49 26.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

"ajmo godinu dana pošteno pa da narod STVARNO bira šta bi i kako bi".

:)

Veruješ u ovo?
maksa83 maksa83 16:52 26.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

Veruješ u ovo?

To je jedina stvar koja ima smisla i za koju se vredi boriti, sve ostalo je sviranje kurcu.
predatortz predatortz 16:53 26.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

Mislim da nisi razumeo, ili si razumeo ali ti se ne sviđa ideja "ajmo godinu dana pošteno pa da narod STVARNO bira šta bi i kako bi".


Odlično sam te razumeo. I da, ne sviđa mi se ni minut, makar i tehničkog, paktiranja sa od Silvane do Nirvane koalicijom koja se đuture zove SPN.
Ali mora se, jbga to je trenutna realnost.

Što se drugog dela komentara tiče, šta sprečava ove da organizuju demomstracije zbog toga?
Ili priznaješ da patriotizma ima samo sa desne strane spektra?



gedza.73 gedza.73 16:55 26.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

predatortz
Onda kreću u ovo što sad imamo, što je pokušaj uvlačenja stranog faktora za koji su čak neki dovoljno glupi i da ga otvoreno traže

priznajem kako ne razumem rad 'stranih faktora' i sve mi liči na Filipove svingerske žurke na kojima smo mi stalno u buretu.
Ovo bi pilo vodu samo u slučaju da su i opozicija i narod u RS đuture glupi, pa ih vlast nasankala na tu foru. A veruj da nisu.

Ne verujem da su glupi ali pošto smo isti narod verujem da se često damo nasankati.
Osim ona dva busa, kombi i par privatnih automobila, za koje ti garantujem da sad ti i ja odemo pred Arenu da će ih biti više sa BiH tablama danas.

Prvo da vidimo da li se u Areni snimao film ili bilo glasačko mesto.
predatortz predatortz 16:58 26.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

Prvo da vidimo da li se u Areni snimao film ili bilo glasačko mesto.


Glasačko mesto definitivno nije bilo.

Tvrde, bez očiglednih dokaza, da su se tu okupljali oni koje je trebalo razvoziti na glasačka mesta po gradskim opštinama.

A i za to su tvrdili da su rasterali.

Dakle, od svega imamo dva sutobusa, kombi i par automobila.

maksa83 maksa83 16:59 26.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

Ili priznaješ da patriotizma ima samo sa desne strane spektra?

Ne, nego da je Kosovo napumpana tema za koju ne postoji ozbiljno interesovanje u narodu, u protivnom bi se makar svi ovi koji su kampanju i svoj politički program zasnovali na NEDAMOKOSOVO mrdnuli i uradili nešto, ali nisu jer su zapravo svesni realnog dometa takvog pokušaja.

Čak ni onaj manje tup deo Vučićevog glasačkog tela koji je svestan da je ovaj dao sve osim priznanja ne reaguje na njegovu faktičku izdaju (imaš video od pre 2 meseca gde on objašnjava da NEMA ŠANSE da se desi ovo što se sad desilo sa tablicama), a Vučiću je JA ČUVAM KOSOVO velika takoreći centralna tema, pored avioni kamioni investitori dogodine plata đilion EUR i sl.
vrabac_onaj vrabac_onaj 17:00 26.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

jovanović reče da bilo kakva koalicija sa njima ne dolazi u obzir na republici.
samo na lokalu.
gedza.73 gedza.73 17:01 26.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

predatortz
Dakle, od svega imamo dva sutobusa, kombi i par automobila.

Dakle, zaključili smo da problema nema.
predatortz predatortz 17:01 26.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

vrabac_onaj
jovanović reče da bilo kakva koalicija sa njima ne dolazi u obzir na republici.
samo na lokalu.


I to je ogromna, krastava žabetina za mene i moj ukus.
predatortz predatortz 17:06 26.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

gedza.73
predatortz
Dakle, od svega imamo dva sutobusa, kombi i par automobila.

Dakle, zaključili smo da problema nema.


Zaključili smo da dokaza o onoj cifri od koje se krenulo nema.

Zloupotrebe je sigurno bilo.

Moj prvi, onaj uslovni iskonski, refleks je bio da psujem mater Dodiku i Vučiću što kolju vola radi kilo mesa.

Onda je uklizao Đilas i potisnuo taj osećaj u stranu.

I dalje mislim da su ova dvojica kreteni, da se razumemo.
Ali ih je veće govno bacilo u drugi plan.

ecce-florian ecce-florian 17:08 26.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

ove godine protivno svim čestitim tradicijama ispekla tjurku


a pozivnica?
ništa?

ecce-florian ecce-florian 17:11 26.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

@maha

Samo praška u sitne kocke.


koji prašak?

kako ga formiraš u kocke,šta dodaješ?
gedza.73 gedza.73 17:20 26.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt


predatortz
Moj prvi, onaj uslovni iskonski

Razumem zašto si skočio ali mašiš. Šumadinci su oduševljeni zato što ih je organizovano odvezlo da vide Beograd na vodi nakon Arene. 'Prelepo, predivno, sija, šljašti...'
obično posle ogledalaca i đinđuva idu velike boginje iz ćebeta.
Pola familije 'Tamo daleko', ovo ovde jad, beda i sirotinja. Oću reći da grešiš što misliš kako je umereno protiv 'Bosanaca'. Ovo je priča koja nadizali... jbmumiša treći put pokušavam da napišem 'nadizilazi' samo očekujem da mi zaigra oko i trni desna ruka... lokalne zađevice. Nije ni broj bitan.

I da se razumemo. Mislim kako su ovo realni rezultati i naš domet. Narod koji veruje u bajke Erih fon Denikena sa šajkačom je taman tu gde treba da bude.
gedza.73 gedza.73 17:21 26.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

ecce-florian
koji prašak?

Onaj što se volE.


ecce-florian ecce-florian 17:27 26.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

nego kasmo kod ekologije

ene ga ekološki ustanak
cit....
saopštio je da im je veći broj zaposlenih u "Poštama Srbije" posvedočio da je šalterskim radnicima izdat usmeni nalog da pisma koja se šalju RIK-u ne prosleđuju dalje.


Kako navodi Ekološki ustanak, radnici pošte umesto toga ta pisma treba da prijave predsedniku RIK-a Vladimiru Dimitrijeviću


Iz ovog pokreta su u saopštenju istakli da je Dimitrijević istovremeno i izvršni direktor "Pošte Srbije".

ima on još i neke druge funkcije u aerodromu i šire




ajmo blogeri i ke, još samo 25 komentara me uz vašu malu pomoć deli od 1000.

ecce-florian ecce-florian 17:30 26.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

Prvo da vidimo da li se u Areni snimao film


za arenu ne znam

al evo snimaka iz Čaira
od 5.12.2023

stvarno je straćno koja količina glasila, novinara, ljudi, organizacija ... laže i iskrivljuje podatke izbora koji su bili tek u najavi
promoter promoter 18:05 26.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

newimprovedtadejus
vrabac_onaj
predatortz


Ja misam izbegao. U Srbiju sam došao nakon rata.


Htedoh to da kažem, ali aj da ti ne izigravam drvenog advokata.

A o tretiranju "bosanaca" (ili "crnogoraca" ) po Beogradu ili Novom Sadu bi se mogla studija napisati.

U ostalom, onih osam preporuka koje si spomenuo govore same.
(ja te preporuke uglavnom ne gledam, ne bih ni primetio da nisi spomenuo)


chances are da preporuke nemaju nikakve veze s tim što je bosanac izbosne (nije jedini očigledno) nego s tim što je naporno a tupo govedo koje agresivno nameće svoj u suštini kretenski stav..
a zašto kretenski..
pa zato što je za ovih 20 godina na blogu bilo milion prilika da se požali na to što ga kao bosanca ne dočekuju uvijek raširenih ruku u Srbiji..
vrlo je rijetko to radio..
e al sad kad se ukazala prilika da oplete po efektivno prvom čovjeku opozicije sad se upljuva od boli nanesene mu kao bosancu..
to pas s maslom pojeo ne bi..
motivi su očigledno drugačiji i ljudi reaguju na to..
a ne što im smeta njegova bosanština..
a znaš to i sam al si od iste treskam ruku o sto fele pa se praviš lud..
i to može..
al ljudi opet vide i to i tako urkug..
svi smo to što jesmo a dosad se već solidno i znamo..
vrtiti na 1000 komentara neki nonsens kao da će sad da zaborave sve što su znali je poprilično tupa strategije


promoter promoter 18:12 26.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

predatortz
na stranu što ta opozicija već svakako nema nikakvu šansu bolju od recimo tri opštine u BG i to u nekim fenomenalno srećnim okolnostima..
a vjerovatno ni to..


Realno, ja jednako lošom opcijom smatram ostanak Vučića ili dolazak SPN.
Opcija za koju sam gladao se vrti oko 5% i dugo će biti tako.
Sa te strane, sam prilično indiferentan prema ovim izborima.
Reagovao sam na ono što je meni bitno.
Ok, verovatno sam to previše potencirao.


Pošto si ti previše potencirao, ja bih samo malo da dopotenciram.

Nemam nikoga u Bosni, tek toliko.
Jebem mater svima, po hiljadu puta, kojima Srbi iz Republike Srpske smetaju.

vrabac_onaj vrabac_onaj 18:39 26.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

maksa83
Veruješ u ovo?

To je jedina stvar koja ima smisla i za koju se vredi boriti, sve ostalo je sviranje kurcu.


Izvini, ali ja ne verujem toj tvojoj strani da ne bi pokušala da zajebe.

Ovo POOOOGINI sa kojim se sprdaš, je dovoljno da vam se zalupe vrata za sva vremena.
Ne zato što nećete da POOOGINETE, to je vaša stvar, nego zato što ste u potpunosti izvukli izgovoreno iz konteksta i krenuli da blatite i pljujete čoveka.

Sa takvima se ne vodi zajedno ni STR a kamoli država.
maksa83 maksa83 18:45 26.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

Izvini, ali ja ne verujem toj tvojoj strani da ne bi pokušala da zajebe.


Dobro. ©

Ovo POOOOGINI sa kojim se sprdaš, je dovoljno da vam se zalupe vrata za sva vremena.
Ne zato što nećete da POOOGINETE, to je vaša stvar, nego zato što ste u potpunosti izvukli izgovoreno iz konteksta i krenuli da blatite i pljujete čoveka.

Sa takvima se ne vodi zajedno ni STR a kamoli država.

Iskreno. teško mi pada što sudbina Srbije zavisi od mene i mog stava prema Koviću.

Breme je, ali ne bira čovek breme, breme bira njega.
vrabac_onaj vrabac_onaj 18:53 26.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

maksa83

Iskreno. teško mi pada što sudbina Srbije zavisi od mene i mog stava prema Koviću.


Ne od tvog stava. Možeš o njemu misliti šta hoćeš, tvoje pravo.
Radi se o manipulaciji koja se ni malo ne razlikuje od onih na Pinku kad zasedne DJ Vučićević. Ja ne vidim da bi se išta promenilo, na osnovu toga.

I ne radi se o tebi, nisi ti ovo smislio. To što ga tako besomučno rabiš je već zaista čudno.
predatortz predatortz 18:58 26.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

vrabac_onaj
maksa83

Iskreno. teško mi pada što sudbina Srbije zavisi od mene i mog stava prema Koviću.


Ne od tvog stava. Možeš o njemu misliti šta hoćeš, tvoje pravo.
Radi se o manipulaciji koja se ni malo ne razlikuje od onih na Pinku kad zasedne DJ Vučićević. Ja ne vidim da bi se išta promenilo, na osnovu toga.

I ne radi se o tebi, nisi ti ovo smislio. To što ga tako besomučno rabiš je već zaista čudno.


Maksa voli da na taj način unizi sagovornika.
Ono, besmislica je sve što je njemu besmisleno.
To izvrgava ruglu do beskonačnosti.
Legitimno, ali ume da bude i bezveze.
vrabac_onaj vrabac_onaj 19:01 26.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

predatortz

Ono, besmislica je sve što je njemu besmisleno.


Fora je da čovek uopšte nije pričao o Kosovu, nego o slobodi. To se vidi i iz onog skračenog snimka kojem su se rugali a kada se pogleda malo duži segment razgovora kristalno je jasno.
predatortz predatortz 19:06 26.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

vrabac_onaj
predatortz

Ono, besmislica je sve što je njemu besmisleno.


Fora je da čovek uopšte nije pričao o Kosovu, nego o slobodi. To se vidi i iz onog skračenog snimka kojem su se rugali a kada se pogleda malo duži segment razgovora kristalno je jasno.


Znam, ali je svaki pokušaj da se kaže da je to izvađeno iz koneksta završavao podsmehom.

Eno, maločas Maksa reče šta je vredno bore.

I sad ja budem on i kažem:

Idi i POGINI!

Mislim mogu, ali nije to za naše godine...
maksa83 maksa83 19:23 26.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

I ne radi se o tebi, nisi ti ovo smislio. To što ga tako besomučno rabiš je već zaista čudno.

Ja te uveravam da je to moje i samo moje.

Ja ako imam neku religiju to je dogfooding, a mlaćenje gloginja tuđim kurcem mi je visoko na šitlisti ljudskih nekvalieta. Nemoj da pevaš POGINI sage ako si jebeni trećepozivac, ili ako nemaš da žrtvuješ nešto važnije od sebe da POGINE. Imam fizičko gađenje prema takvim ljudima. Nema ničeg lepog, plemenitog u sugerisanju nekome da POGINE, možemo da farbamo taj kontekst kako hoćeš. Rat je ružan, smrt je retko lepa, a u ratu najmanje.

Da mi Deki Berić kaže "POGINI" rekao bih "važi lafe, alal tebi vera, ti si otišao tamo da pogineš za to na šta se ložiš, na braniku Pravoslavlja, Rusije, u šta god od toga veruješ, SVAKA TEBI ČAST, ja imam neke druge ideje"

.. ali ti unjkavi Koviću mojne me životati.
maksa83 maksa83 19:24 26.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

Fora je da čovek uopšte nije pričao o Kosovu, nego o slobodi.

Uooopsa.

Čekčekček. Pusti taj njegov govor pa odmotaj do 30s.

maksa83 maksa83 19:26 26.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

Znam, ali je svaki pokušaj da se kaže da je to izvađeno iz koneksta završavao podsmehom.

Ali nije. Eno ti ga na 30s kako lepo objašnjava šta da kažeš precima i kako će tvoja deca biti srećna što si poginuo za Kosovo.
maksa83 maksa83 19:27 26.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

Maksa voli da na taj način unizi sagovornika.
Ono, besmislica je sve što je njemu besmisleno.

Izvini što mi nije besmisleno ono što je tebi besmisleno. A sad se ti izvini meni zbog iste stvari. Šalim se, ne moraš.


vrabac_onaj vrabac_onaj 19:32 26.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

maksa83

Ja te uveravam da je to moje i samo moje.

Ja ako imam neku religiju to je dogfooding, a mlaćenje gloginja tuđim kurcem mi je visoko na šitlisti ljudskih nekvalieta. Nemoj da pevaš POGINI sage ako si jebeni trećepozivac, ili ako nemaš da žrtvuješ nešto važnije od sebe da POGINE. Imam fizičko gađenje prema takvim ljudima. Nema ničeg lepog, plemenitog u sugerisanju nekome da POGINE, možemo da farbamo taj kontekst kako hoćeš. Rat je ružan, smrt je retko lepa, a u ratu najmanje.



Nisi ti tako glup da ne možeš da shvatiš čak i iz tog skraćenog snimka.

Evo malo duži segment

https://www.tiktok.com/@popmita2/video/7283108337275669766
gvozden1 gvozden1 19:32 26.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

ali ti Unjkavi Koviću mojne me životati.

Ali što si baš njega izabrao, što to isto ne poručiš Njegošu, ili bilo ko me koji je to isto, žrtvovanje, preporučivao?

Da nema, možda, taj tvoj izbor sa odnosom Kovića prema Srbiji?

Ili možda sa odnosom Dubravke Stojanović i Nikole Samardžića prema Koviću?


vrabac_onaj vrabac_onaj 19:34 26.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

maksa83
Fora je da čovek uopšte nije pričao o Kosovu, nego o slobodi.

Uooopsa.

Čekčekček. Pusti taj njegov govor pa odmotaj do 30s.



Da i?

Koristi najjači simbol žrtve koji postoji u našoj kulturi. Ali ne priča konkretno o Kosovu.
vrabac_onaj vrabac_onaj 19:37 26.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

I evo na Novoj emisija o tome. Tu je i Srđan Milošević, inače autor na Peščaniku (dakle dijametralno suprotna politička opcija).

Začudo i on se slaže da je izvučeno iz konteksta.

maksa83 maksa83 19:42 26.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

Evo malo duži segment

Evo odslušao sam taj produženi segment.(čak i on nije ceo nego je isečen pre vremena), i ja potpuno razumem kako Ković može nekog da opčini ali on ipak kaže to što kaže, možemo da širimo klip u oba smera koliko hoćeš. To je NJEGOVA opsesija, kapiraš? Možda je i tvoja (nije, ali ostani sa mnom) ali nije moja. Nije ni Žikina, a ni Perina. Ne možeš da tražiš od Žike i Pere da poginu za tvoju opsesiju, ne sada - 2023. godine.

Imam osećaj da smo već bili ovde i da nigde nismo stigli.
maksa83 maksa83 19:44 26.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

Ali što si baš njega izabrao, što to isto ne poručiš Njegošu, ili bilo ko me koji je to isto, žrtvovanje, preporučivao?

Modemske veze sa Svetim Petrom su trenutno u prekidu.
gvozden1 gvozden1 19:45 26.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

. To je NJEGOVA opsesija, kapiraš?

To je univerzalno ljudska opsesija, a ti izabrao samo NJEGA?

predatortz predatortz 19:46 26.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

Izvini što mi nije besmisleno ono što je tebi besmisleno. A sad se ti izvini meni zbog iste stvari. Šalim se, ne moraš.


Ima tu jedna sitna razlika.
Mnogo toga što je drugima smisleno, važno, meni nije.
Ali se ne sprdam i ne podsmevam im se.

Slažem se sa tobom da je rat besmislen i što sam ja matoriji a sinovi mi prispevaju u godine za rat sve manje sam ratoboran.

Odlično te razumem kada tako govoriš.

Samo, ne možeš uvek da biraš. Ne zavisi sve od tebe i tvojih izbora.
Nekada ti ne ostave izbor, nateraju te da se uspraviš i kažeš odoh pa ako se gine, idemo da ginemo!
Ja sam to tako shvatio.

Uzmi Gazu danas. Tamo možeš da se uspraviš, boriš i verovatno da pogineš ili da te ustrele kao psa dok čekaš i oklevaš.

Na Kosovu, kada ti pobiju decu na reci, decu koja su otišla na kupanje, možeš samo da sa se uspraviš i da vratiš, pa i pogineš...

Nije to njegovo pogini rečeno kao idi skoči sa zgrade.
Ipak je rečeno u nekom drugom kontekstu.
maksa83 maksa83 19:48 26.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

To je univerzalno ljudska opsesija, a ti izabrao samo NJEGA?

Kosovo univerzalna ljudska opsesija?
gvozden1 gvozden1 19:50 26.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

Uzmi Gazu danas

Ili, Maksi je to bliže, Ukrajinu.

Tamo ih isto ovako poput Kovića pozivaju da ginu za svoju državu.
I oni idu i ginu.

Ne zamera im Maksa, ne sprda se sa njima.

predatortz predatortz 19:51 26.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

maksa83
To je univerzalno ljudska opsesija, a ti izabrao samo NJEGA?

Kosovo univerzalna ljudska opsesija?


Da, u širem smislu.
Ako Kosovo posmatraš kao nepravdu i nasilje nad nama, skoro svi imaju neko svoje Kosovo i neke nasilnike pred koje treba stati i reći:

Dosta je bilo, majstori! Sad će vaše majke malo da kukaju, makar ja i poginuo!

gvozden1 gvozden1 19:51 26.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

maksa83
To je univerzalno ljudska opsesija, a ti izabrao samo NJEGA?

Kosovo univerzalna ljudska opsesija?

Žrtvovanje za svoju zemlju.

maksa83 maksa83 19:56 26.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

Ima tu jedna sitna razlika.
Mnogo toga što je drugima smisleno, važno, meni nije.
Ali se ne sprdam i ne podsmevam im se.

Ja duboko verujem u nepovredivo ljudsko pravo na sopstvene tripove, ali parafraziraću jednu foru - to sa tripovima je kao penis - vidim da ti je drago što ga imaš, ali ne mlataraj njim okolo i dalje sa njim od moje dece.

A a o misliš da je to neki kolektivni trip koji 2023. godine zaslužuje neko specijalno uvažavanje vratiću te na činjenicu da je Vučić kuvajući žabu uradio sve osim formalnog priznanja Kosova.

Naš izveštač sa lica mesta:



ecce-florian ecce-florian 19:56 26.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

gvozden1
maksa83
To je univerzalno ljudska opsesija, a ti izabrao samo NJEGA?

Kosovo univerzalna ljudska opsesija?

Žrtvovanje za svoju zemlju.




e do qurca
ovo je 1000.

tako mi i treba
sjebem nedelju dana ovde nebil maNo trofej

i
maksa83 maksa83 19:58 26.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

Ne zamera im Maksa, ne sprda se sa njima.

Prestaću i sa tobom da se sprdam kad uložiš SEBE u ono u šta veruješ.

Do tad, trpi bejbe.
maksa83 maksa83 19:58 26.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

Žrtvovanje za svoju zemlju.

Ti si, kao i Ković, ipak opsednut žrtvovanjem drugih za tvoju zemlju.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana