Budućnost| Društvo| Politika

Šta smo imali ovde...

maksa83 RSS / 20.12.2023. u 06:30

Da vidimo otpr. 

SPN postigao najbolji rezultat opozicije od 2004. Zapravo prilično dobro, pogotovo imajuć iu vidu kakva ekipa heterogenih što amatera što šalabajzera ih predstavlja i poslovičnu agresivnu stigmatizaciju Đilasa koja ih je pratila. Proizvoljna baba u prozvoljnoj tačci Srbije koja gleda TV ili dođe do nekih "novina" nepogrešivo "zna" da postoje neki Đilas i Šolak (uvek u paru, Arsen i Gabi, Soni i Šer, Vlada i Bajka, Đilas i Šolak, nastavite niz) koji rade Srbiji o glavi pošto su opljačkali SVE.

SPS najzad NAJZAD u strelovitom padu, popišana tužna lica Dačića i Antića su melem za oči. (Tvrdim da dok SPS ne nestane u Srbiji sreće biti neće, samo je pitanje koliko dugo i u kojoj koncentraciji će da ih drži ruski lifeline.)

SNS Izvukao maksimum maksimuma koji će ikad moći da dobije. Rekao bih "odavde im je samo nizbrdo" ali to zvuči previše optimistički a nema baš nikakvog razloga za optimizam.

Deda Šaman sa Jućuba (i Hepija i Pinka, da ne preskočimo) okrunio frindž desnicu tako da je ova propala kroz rešetke u slivnik taman toliko da se sami zadrže. Meni lično su njegovi rezultati neuverljivi ali posle sve reklame koju je imao cult following od 6% ne zvuči naučnofantastično. 

Novi DSS - ne mnogo bombastičani i ignorisan - je što se mene tiče pobednik izbora, koliko god ne verovao u njihovu filozofiju i viđenje sveta i sistem vednosti dobro je što je neka civilizovana desnica (građanska, da ne kažem gradska, jer je to dirty word, fuj grad, fuj sa sve zlim Krugom Dojke i EKV-om) i - ovo je mislim važno - zajebala projekcije koje su je stavljale ispod frindž desnice ("desnice za debile" dakle svi Boškoi, Zavetnici i ostali Vacići i precvali Šešelji). 

Ko god je zasnovao kampanju na NEDAMOKOSOVO je prs'o ili se razmrskao u sudaranju sa ostalima kojima je to bila centralna tema. Kosovo je mnogo manja tema u narodu i uz punu svest o tome kakvo ovo popižđenje može da proizvede rekao bih da je narod uveliko umoran od Kosova uprkos konstantnom pumpanju. Baš umoran. Pričam o većinskom narodu, ne bučnoj nekolicini koja se loži.

Šešelj D7 potopljen falimtebože, mada će da izviri na gradu gde se zalepio za Kartel kao riba-pilot za Veliku Belu. Glasači su im što pomrli što se pretopili u SNS i propale frindž desnice. 

Oportunistički krindž tipa Radule + Davidimkućusad Tadić + Neverne Bebe se pridružili bratu frindžu postradalom od Nestorovića. Prirodnoj publici koju je Radulo okupio u poslednjih 5 godina Tadić deluje sumnjivo, a Tadićevoj prirodnoj publici Radule deluje problematično pa su obojica izgubili po otpr. pola svojih glasača a možda i više i desio se neumitni 2 + 2 = 1. (Ovo je otpr. jedina stvar koju sam predvideo relativno dobro.)

Ono što je neprijatna prećutavana realnost je da dobar deo učesnika nije stvarno skupilo potpise za kandidaturu nego ih je namaklo u procesu koji ćemo nazvati "Hari Poter i Potpisi za Kandidaturu". Otud toliko šarenih rezultata i promašenih predviđanja, ne kandiduju se više stranke pošto je preostala skoro samo jedna nego neke adhoc sakupljene ekipe koje nemaju kapacitet da ubede 10000 ljudi da oni treba da se pojave na izborima uopšte.

Ovo reklo bi se nikome ne smeta, svi se prave blesavi, navikli smo uveliko da je sve poluispravno i neispravno, pa se tako i sledstvena krađa i prekrađa izbora proguta lako ko jutarnja rakijica - zzzk. 

Za sve arbitrarnosti i netačnosti u gornjem tekstu obratite se na šalteru pravo niz hodnik pa desno kroz staklena vrata e tu malo napred gde će vam biti vraćene pare koje ste dali za ovu predstavu, tražite Milanku iz računovodstva ako nije tu sedite sačekajte, sa' će ona.

 



Komentari (1051)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

niccolo niccolo 22:23 20.12.2023

Re: Saglasan

bene_geserit
a sam ovde dosadio postenom blogeru govoreći o ujedinjenju desnih stranaka

Pa ne može DSS da se ujedini sa DB projektima (Zavetnici, Nestorović najverovatnije).

Ali može sa Narodnom strankom. Uostalom, SRI - koja je najavila da se povlači iz politike zbog rezultata - je nekad i bila tamo. O čemu ja i pričam, niko ne ume da objasni u čemu je razlika u programima desnih stranaka, ali su ostali podeljeni. A upravo ti i trebaju neki normalni desni političari, recimo poput SRI…

Edit: možda čak i sa Ludim Raduleom, ne znam doduše koliko bi to bilo pametno, ali u teoriji.
predatortz predatortz 22:24 20.12.2023

Re: Saglasan

gvozden1
niccolo
Da ti pokažem da je glupo govoriti o drugima a na čelu ti je osoba kao on. I stalno dobija nadpolovičnu većinu glasova/mesta u parlamentu…čak je pitanje da li je uopšte i same Srbe briga za srpski interes ako tako gledaš.

Pa jbg sad, Marinika nije tek neka žena tamo, anonimna, ona je javna ličnost, političar, žena koja se izjašnjavala javno i o srpskim interesima, doduše često dijametralno suprotno, što bi ona bila pošteđena?


Zašto je taboo reći da nije ok da ozbiljne institucije u Srbiji vode nesrbi?
Eto, ja nisam imresioniran činjenicom da je trenutna premijerka Hrvatica.

I ovo je sasvim legitiman politički stav.


gvozden1 gvozden1 22:25 20.12.2023

Re: Saglasan


Mislim, ne radi se ni o kakvoj isforsiranoj političkoj korektnosti, nego onako iz duše, bezveze je :)

Pa nije bez veze.
Bez veze je pre to što se pominjanje njene nacionalnosti doživljava kao kritika.
A nije kritika, pre objašnjenje njenog stava.

Naravno, postoje i primeri suprotni od nje, Nušić, nesrbin sa veoma izraženim srpskim patriotizmom, muslimani sa osećajem pripadnosti srpskoj naciji, Mustafa Golubić, Emir Kusturica....

Ali Marinika nije Nušić
milisav68 milisav68 22:26 20.12.2023

Re: Saglasan

bene_geserit
a sam ovde dosadio postenom blogeru govoreći o ujedinjenju desnih stranaka

Pa ne može DSS da se ujedini sa DB projektima (Zavetnici, Nestorović najverovatnije).

A ko nam garantuje da DSS nije isto to.

vrabac_onaj vrabac_onaj 22:30 20.12.2023

Re: Saglasan

gvozden1


Naravno, postoje i primeri suprotni od nje, Nušić, nesrbin sa veoma izraženim srpskim patriotizmom, muslimani sa osećajem pripadnosti srpskoj naciji, Mustafa Golubić, Emir Kusturica....

Ali Marinika nije Nušić


Tako je, eto sam si naveo neke primere a mogli bi još.
A Marinika je deo i proizvod srpskog društva baš kao i neki drugi neetnički Srbi koji na primer glasaju za DSS (ja na primer znam jednog Mađara).

Nema Marinika takve političke stavove zato što je etnička Rumunka, nego zato što postoji određeni deo srpskog društva koji je u tom fazonu.
gvozden1 gvozden1 22:31 20.12.2023

Re: Saglasan


Zašto je taboo reći da nije ok da ozbiljne institucije u Srbiji vode nesrbi?

Ma politička korektnost, nema drugog objašnjenja.

Mislim, nije problem da ne budu Srbi, ali bi njihov srpski patriotizam, nacionalizam, morao da bude nesumnjiv.

Kao kod pominjanog Nušića npr.
vrabac_onaj vrabac_onaj 22:35 20.12.2023

Re: Saglasan

gvozden1

Ma politička korektnost, nema drugog objašnjenja.


dobro
vrabac_onaj vrabac_onaj 22:35 20.12.2023

Re: Saglasan

vrabac_onaj
gvozden1

Ma politička korektnost, nema drugog objašnjenja.


dobro


Srbine
gvozden1 gvozden1 22:36 20.12.2023

Re: Saglasan

koji na primer glasaju za DSS (ja na primer znam jednog Mađara).

Nisam ni sumnjao da postoje takvi slučajevi, ali većina Mađara ipak glasa za mađarske stranke.
Zato što je to normalno, Mađarima je u prvom planu mađarski nacionalni interes, a srpski tek na nekom drugom mestu, ako im je uopšte važan.

Rumunima rumunski, Grcima grčki, sve je to logično i očekivano, pa malo iznenadi kritika pominjanja nečije nacionalne pripadnosti.
gvozden1 gvozden1 22:37 20.12.2023

Re: Saglasan

vrabac_onaj
vrabac_onaj
gvozden1

Ma politička korektnost, nema drugog objašnjenja.


dobro


Srbine

:)
niccolo niccolo 22:37 20.12.2023

Re: Saglasan

muslimani sa osećajem pripadnosti srpskoj naciji

Dobro, muslimani i jesu Srbi, samo druge vere u odnosu na većinu
milisav68 milisav68 22:43 20.12.2023

Re: Saglasan

gvozden1
Kao kod pominjanog Nušića npr.

Samo što niko tada nije potencirao da nije Srbin.

Bez veze si se zaglavio sa tim pominjanjem njene nacionialnosti.

Određen procenat glasača u Srbiji ide na tu (i njenu) priču i to je to.
predatortz predatortz 22:44 20.12.2023

Re: Saglasan

niccolo
muslimani sa osećajem pripadnosti srpskoj naciji

Dobro, muslimani i jesu Srbi, samo druge vere u odnosu na većinu


Nemoj nikada da dođeš u iskušenje da ovo kažeš u Sarajevu ili Novom Pazaru.

Uzgred, muslimani odavno nisu Srbi.
Jednostavno, identitet koji oni već vekovima imaju nije srpski identitet.
Insistiranje na tome da im je neki predak bio Srbin (a zapravo je možda bio Vlah, Cincarin, Hrvat, Ilir...) vodi u slepu ulicu.
Muslimane smo davno izgubili kao deo nacionalnog bića.

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 22:45 20.12.2023

Re: Saglasan

predatortz
gvozden1
niccolo
Da ti pokažem da je glupo govoriti o drugima a na čelu ti je osoba kao on. I stalno dobija nadpolovičnu većinu glasova/mesta u parlamentu…čak je pitanje da li je uopšte i same Srbe briga za srpski interes ako tako gledaš.

Pa jbg sad, Marinika nije tek neka žena tamo, anonimna, ona je javna ličnost, političar, žena koja se izjašnjavala javno i o srpskim interesima, doduše često dijametralno suprotno, što bi ona bila pošteđena?


Zašto je taboo reći da nije ok da ozbiljne institucije u Srbiji vode nesrbi?
Eto, ja nisam imresioniran činjenicom da je trenutna premijerka Hrvatica.

I ovo je sasvim legitiman politički stav.




Naravno da je to politicki stav. Zove se sovinizam. Jer ako Ferenc koji je rodjen u Srbiji i ima drzavljanstvo iste nema pravo da bude recimo sudija, predsednik skupstine, dekan, ministar ili premijer (=ozbiljne institucije) docim Miso iz Bilece* koji od juce ima drzavljanstvo Srbije ima pravo na sve to, onda je to diskriminacija na osnovu nacionalne pripadnosti. Odnosno sovinizam.

*Da ostavimo malo Jova da odmori.
gvozden1 gvozden1 22:46 20.12.2023

Re: Saglasan

niccolo
muslimani sa osećajem pripadnosti srpskoj naciji

Dobro, muslimani i jesu Srbi, samo druge vere u odnosu na većinu

Idi u Sarajevo, objasni im:)

Ma ta nacija je već nastala, samo još da se dogovore oko imena.
I da im se obezbedi njihova nacionalna država.

A tu Srbi mogu dosta da im pomognu, baš kao i Hrvatima i Slovencima što su pomogli da naprave svoje.

Jeste da su Srbi najveću cenu platili, al tako im se zalomilo.
niccolo niccolo 22:50 20.12.2023

Re: Saglasan

Muslimane smo davno izgubili kao deo nacionalnog bića.

Ma dobro, ja i onako počeo da se sprdam - jer vi desničari o svemu hoćete da pričate, najviše o krvnim zrncima, osim o ujedinjenju desnih stranaka. Što mi je zanimljivo, ali ne toliko da ne bih krenuo sa zezanjem…a svakako da nikome ne bih zaista srao o tome da je Srbin, Rumun ili Bugarin, to je glupa rabota.
gvozden1 gvozden1 22:50 20.12.2023

Re: Saglasan


Bez veze si se zaglavio sa tim pominjanjem njene nacionialnosti.

Jebote, nisam trebao, zeznuh se:)

Daj bre Milisave, kakvo zaglavljivanje, žena jeste Rumunka, i to je u dobroj meri objašnjava njene političke stavove.
vrabac_onaj vrabac_onaj 22:54 20.12.2023

Re: Saglasan

gvozden1


Daj bre Milisave, kakvo zaglavljivanje, žena jeste Rumunka, i to je u dobroj meri objašnjava njene političke stavove.


Daj bre Gvozdene, Biljana Srbljanović jeste Srpkinja, i to je u dobroj meri objašnjava njene političke stavove.
gvozden1 gvozden1 22:54 20.12.2023

Re: Saglasan

Srbin, Rumun ili Bugarin,

Znaš za onaj ljubavni četvorougao, Srbi vole Ruse, Rusi vole Bugare, a Bugari Nemce:)
gvozden1 gvozden1 22:56 20.12.2023

Re: Saglasan


Daj bre Gvozdene, Biljana Srbljanović jeste Srpkinja, i to je u dobroj meri objašnjava njene političke stavove.

Ne, njena nacionalna pripadnost ih ne objašnjava, za razliku od Marinike kojoj su nacionalna pripadnost i politički stavovi u skladu.
vrabac_onaj vrabac_onaj 23:01 20.12.2023

Re: Saglasan

gvozden1

Daj bre Gvozdene, Biljana Srbljanović jeste Srpkinja, i to je u dobroj meri objašnjava njene političke stavove.

Ne, njena nacionalna pripadnost ih ne objašnjava, za razliku od Marinike kojoj su nacionalna pripadnost i politički stavovi u skladu.


Jebote, tebi mora da je mnogo dobro sa tako svedenim svetom u glavi.
milisav68 milisav68 23:03 20.12.2023

Re: Saglasan

gvozden1
Daj bre Milisave, kakvo zaglavljivanje, žena jeste Rumunka, i to je u dobroj meri objašnjava njene političke stavove.

Ma kakvi, takve stavove ima i moja komšinica Srpkinja, koja je preletala od DS, preko LDP, pa...više nisam mogao da pohvatam...do sad SPN-a.

To je klasična priča o bezgrešnoj EU, i Srbiji u njoj bez sumnje i pogovora.

A ako izraziš neku sumnju - onda si zaostali nacionalista, četnik itd.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 23:04 20.12.2023

Re: Saglasan

bene_geserit
a sam ovde dosadio postenom blogeru govoreći o ujedinjenju desnih stranaka

Pa ne može DSS da se ujedini sa DB projektima (Zavetnici, Nestorović najverovatnije).


Ako pretpostavimo da je Srbija vecinski konzervna (a ne izdajnicki libtardska) sta su razlozi da desnica ne uspeva da prebaci ni do 10%? Ne secam se sta je istorijski rekord srpske, da je nazovemo, gradjanske desnice ali mislim da je daleko od onoga sto HDZ u Hrvatskoj dobija. Za kralja manje od pet posto, za desnica manje od deset pa izgleda da sve te kao tradicionalne srpske vrednosti nisu bas toliko opstesrpske.
predatortz predatortz 23:06 20.12.2023

Re: Saglasan

Neues aus der Nachbarschaft
predatortz
gvozden1
niccolo
Da ti pokažem da je glupo govoriti o drugima a na čelu ti je osoba kao on. I stalno dobija nadpolovičnu većinu glasova/mesta u parlamentu…čak je pitanje da li je uopšte i same Srbe briga za srpski interes ako tako gledaš.

Pa jbg sad, Marinika nije tek neka žena tamo, anonimna, ona je javna ličnost, političar, žena koja se izjašnjavala javno i o srpskim interesima, doduše često dijametralno suprotno, što bi ona bila pošteđena?


Zašto je taboo reći da nije ok da ozbiljne institucije u Srbiji vode nesrbi?
Eto, ja nisam imresioniran činjenicom da je trenutna premijerka Hrvatica.

I ovo je sasvim legitiman politički stav.




Naravno da je to politicki stav. Zove se sovinizam. Jer ako Ferenc koji je rodjen u Srbiji i ima drzavljanstvo iste nema pravo da bude recimo sudija, predsednik skupstine, dekan, ministar ili premijer (=ozbiljne institucije) docim Miso iz Bilece* koji od juce ima drzavljanstvo Srbije ima pravo na sve to, onda je to diskriminacija na osnovu nacionalne pripadnosti. Odnosno sovinizam.

*Da ostavimo malo Jova da odmori.


Šovinizam bi bio da Ferenc ne sme, slažem se.
Samo, ja se ne zalažem za to.
Ja samo kažem da nisam oduševljen time što je Čale Hrvatica, niti bih bio oduševljen da je zameni Rumunka.
I u skladu sa tim mojim stavom nikad ne bih gladao za njih.
Sasvim legitiman izraz političke volje.

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 23:13 20.12.2023

Re: Saglasan

predatortz
Neues aus der Nachbarschaft
predatortz
gvozden1
niccolo
Da ti pokažem da je glupo govoriti o drugima a na čelu ti je osoba kao on. I stalno dobija nadpolovičnu većinu glasova/mesta u parlamentu…čak je pitanje da li je uopšte i same Srbe briga za srpski interes ako tako gledaš.

Pa jbg sad, Marinika nije tek neka žena tamo, anonimna, ona je javna ličnost, političar, žena koja se izjašnjavala javno i o srpskim interesima, doduše često dijametralno suprotno, što bi ona bila pošteđena?


Zašto je taboo reći da nije ok da ozbiljne institucije u Srbiji vode nesrbi?
Eto, ja nisam imresioniran činjenicom da je trenutna premijerka Hrvatica.

I ovo je sasvim legitiman politički stav.




Naravno da je to politicki stav. Zove se sovinizam. Jer ako Ferenc koji je rodjen u Srbiji i ima drzavljanstvo iste nema pravo da bude recimo sudija, predsednik skupstine, dekan, ministar ili premijer (=ozbiljne institucije) docim Miso iz Bilece* koji od juce ima drzavljanstvo Srbije ima pravo na sve to, onda je to diskriminacija na osnovu nacionalne pripadnosti. Odnosno sovinizam.

*Da ostavimo malo Jova da odmori.


Šovinizam bi bio da Ferenc ne sme, slažem se.
Samo, ja se ne zalažem za to.
Ja samo kažem da nisam oduševljen time što je Čale Hrvatica, niti bih bio oduševljen da je zameni Rumunka.
I u skladu sa tim mojim stavom nikad ne bih gladao za njih.
Sasvim legitiman izraz političke volje.



Onda sam pogresno razumeo. To za koga i zbog cega ti glasas je naravno tvoja stvar i tvoje pravo.
gvozden1 gvozden1 23:16 20.12.2023

Re: Saglasan

. Jer ako Ferenc koji je rodjen u Srbiji i ima drzavljanstvo iste nema pravo da bude recimo sudija, predsednik skupstine, dekan, ministar ili premijer (=ozbiljne institucije) docim Miso iz Bilece* koji od juce ima drzavljanstvo Srbije ima pravo na sve to, onda je to diskriminacija na osnovu nacionalne pripadnosti.

Razliku između Ferenca i Miša, čini razlika između države Srbije i srpske nacije.


U državi Srbiji je tačno propisano ko kakva prava ima, i na to ne utiče pripadnost naciji, već isključivo pripadnost državi.

Kad su nacionalni interesi u pitanju, tu nipošto ne važe isti aršini kao u državi, ništa nije propisano.

I zato Marinika može da bude neko kome je stalo do dobra države Srbije, a da to istovremeno bude u suprotnosti sa dobrom srpske nacije.


Primer, moguće je, sa stanovišta državnih interesa, posmatrati Srbe iz Srpske kao deo druge, strane, države, priznati Kosovo, i tvrditi da je to bolje za Srbiju.
Tu se mogu navoditi dosta jaki argumenti, kao što su smanjene pritisaka, ispunjavanje uslova itd.


Ali kad u jednačinu ubacimo nacionalni interes Srba, stvari se menjaju, i tu Marinika ili Ferenc nemaju nikakva prava unapred, već naprotiv, sumnju u namere jer je logično da štite interese svojih nacija, a da budu prihvaćeni kao zaštitnici srpskih, moraju debelo da dokažu.
milisav68 milisav68 23:18 20.12.2023

Re: Saglasan

Neues aus der Nachbarschaft
Ako pretpostavimo da je Srbija vecinski konzervna (a ne izdajnicki libtardska) sta su razlozi da desnica ne uspeva da prebaci ni do 10%?

Strašilo zvano Šešelj, uz pomoć kuma Draškovića.

dopuna:

Vidiš da sad lutaju sa Boškom, Mišom i Zanokticom.
gvozden1 gvozden1 23:24 20.12.2023

Re: Saglasan

takve stavove ima i moja komšinica Srpkinja

Njeni stavovi su u raskoraku sa njenom nacijom, dok su Marinikini stavovi usklađeni sa nacijom.

Što ne mora da znači da su Rumuni protiv srpskih interesa, ali da im nisu važni je sasvim logično.
predatortz predatortz 23:25 20.12.2023

Re: Saglasan

milisav68
Neues aus der Nachbarschaft
Ako pretpostavimo da je Srbija vecinski konzervna (a ne izdajnicki libtardska) sta su razlozi da desnica ne uspeva da prebaci ni do 10%?

Strašilo zvano Šešelj, uz pomoć kuma Draškovića.


Desilo se to da će oni koji vuku konce iz senke pre dozvoliti jačanje neke hipotetičke pedofilske stranke nego ozbiljne desnice.
Jer bi to značilo gubitak njihove moći.

Oni su napravili takav inženjering i takvo ispiranje mozga da čak i nekim pametnim ljudima sama reč desnica deluje kao nešto strašno, a desnica danas je zapravo mnogo umerenija od raznih neoliberalnih, zelenih i ostalih idiota kojima obiluje Evropski parlament.

Kada kažem desnica, uvek govorim o desnom centru.
Takve ideje su uvek bile stecište gospode.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 23:32 20.12.2023

Re: Saglasan

milisav68
Neues aus der Nachbarschaft
Ako pretpostavimo da je Srbija vecinski konzervna (a ne izdajnicki libtardska) sta su razlozi da desnica ne uspeva da prebaci ni do 10%?

Strašilo zvano Šešelj, uz pomoć kuma Draškovića.

dopuna:

Vidiš da sad lutaju sa Boškom, Mišom i Zanokticom.

Ali Seselj i Zanoktice su ekstremne opcije i one ne bi smele da imaju vise od umerene desnice ako su te vrednosti navodno rasprostranjene u Srbiji. Vise dobije umerena desnica u nekoj liberalno raspolozenom drustvu nego u navodno konzervativnom srpskom. Nesto tu ne stima.
Jedine dve opcije koje imaju svoju intelektualnu i kulturnu elitu su umereni konzervativci i umeren liberali (da ih tako nazovemo). I ni jedni ni drugi nisu uspeli da se nametnu kao jake politicke opcije neko duze vreme. Od kad imamo visestranacki sistem.
dragosevacsutra dragosevacsutra 23:47 20.12.2023

Re: Saglasan

Нормална политичка сцена подразумева да и десница, и левица, у први план стављају национални интерес јер је национални интерес по дефиницији основа државне политике.

Шта ће нам странке које су индиферентне према националним интересима (или чак раде против њих)?




prokomentarisah isto gore, samo u srbiji se desnici imputira pajz' sad, zalaganje za teritorijalni integritet svoje zemlje
'

dragosevacsutra dragosevacsutra 23:51 20.12.2023

Re: Saglasan

Ali bih kao kontraargument istakao Aleksandra Vučića, koji kao Srbin e.g. nema ništa protiv da Srbi sa Kosova uzmu njihove tablice.


dok marinika se recimo ubi protestujuci kod lajcaka da im se vrate tablice?
(cim to resi, prelazi na povratak 1000 trupa na osnovu 1244).

mada, ne znam sta cemo ako ogladni u medjuvremenu




dragosevacsutra dragosevacsutra 23:55 20.12.2023

Re: Saglasan

a u čemu se tačno programi desnih stranaka uopšte razlikuju između sebe?


evo ga i ovaj. a koje su uopste 'desne' stranke? nabroj mi jednu pa mi kazi koja karakteristika je stavlja da 'desno'?

onda predji na leve.

sta su tacno programi levih stranaka? ne davimo kurtija?


dragosevacsutra dragosevacsutra 23:57 20.12.2023

Re: Saglasan

Nećemo ni ovde na blogu naći nikoga ko za sebe kaže, ja sam protiv da Srbiji bude bolje, svi će reći, ovo što ja zagovaram, to je u najboljem interesu Srbije.




a ko drukcije kaze, jel da, klevece i laze; i ja cu naravno da odredim ko je 'desnicar'. pocevsi od ovog nikoletine bursaca.
zilikaka zilikaka 00:02 21.12.2023

Re: Saglasan

Ali kad u jednačinu ubacimo nacionalni interes Srba,

U izbore države Srbije moraš da ubaciš interes njenih državljana. Ovo nije bio nikakav svesrpski kongres nego državni izbori.
Prebaci svoj stav na bilo koju višenacionalnu državu pa će ti biti jasno kako to mora da funkcioniše. Kao što na lokalnim izborima ostvaruješ interes te zajednice. Ko što ti i ja ne treba da glasamo u Beogradu, ma koliko bili emotivno, poslovno il materijalno za njega vezani.
dragosevacsutra dragosevacsutra 00:10 21.12.2023

Re: Saglasan

Aha, sad više ne postavljamo stvari pro-contra, kao u prvom komentaru, nego merimo kome je značajniji (da ne kažem veći)…lep napredak. Ali bih kao kontraargument istakao Aleksandra Vučića, koji kao Srbin e.g. nema ništa protiv da Srbi sa Kosova uzmu njihove tablice. Ne znam šta o tome misli prosečan Rumun


Aj ovako - nadji mi JEDNU vodecu opozicionu partiju u evropi ciji je vodja pripadnik nacionalne manjine i koji odbija da se izjasnjava o teritorijalnom integritetu drzave u kojoj je vodja opozicione partije?

ajmo i plasticnije - jel mozes da zamislis da neki pripadnik madjarske nacionalne manjine u Ukrajini (sa jakim vezama sa Orbanom, recimo) postane protiv kandidat Zelenskom, i odbija da se izjasni o teritorijalnom integritetu Ukrajine?


dragosevacsutra dragosevacsutra 00:14 21.12.2023

Re: Saglasan

Daj bre Gvozdene, bezveze ti to podvlačenje, Rumunka.
Možeš nači i 100% Srpkinju koja deli ta politička uverenja.


podvlaci nicolo, ne gvozden. tek da primetimo...
gvozden1 gvozden1 00:16 21.12.2023

Re: Saglasan

Ovo nije bio nikakav svesrpski kongres nego državni izbori.

Pa je zabranjeno razmišljati o odnosu kandidata prema nacionalnom interesu Srba?

Rekoh i ranije, razlikuju se odnos prema državi Srbiji i odnos prema srpskoj naciji, i oba odnosa se procenjuju kod odluke koga glasati.

Mariniku, po mojim kriterijumima, isključuje njen odnos prema srpskoj naciji, i to je sasvim u skladu sa njenom nacionalnom pripadnošću.
dragosevacsutra dragosevacsutra 00:19 21.12.2023

Re: Saglasan

A Marinika je deo i proizvod srpskog društva baš kao i neki drugi neetnički Srbi koji na primer glasaju za DSS (ja na primer znam jednog Mađara).


i kertes, takodje. i laslo djere. i mali hamid.


dragosevacsutra dragosevacsutra 00:20 21.12.2023

Re: Saglasan

A ko nam garantuje da DSS nije isto to.



A ko nam garantuje da Marinika nije isto to.

dragosevacsutra dragosevacsutra 00:34 21.12.2023

Re: Saglasan

er ako Ferenc koji je rodjen u Srbiji i ima drzavljanstvo iste nema pravo da bude recimo sudija, predsednik skupstine, dekan, ministar ili premijer (=ozbiljne institucije) docim Miso iz Bilece* koji od juce ima drzavljanstvo Srbije ima pravo na sve to, onda je to diskriminacija na osnovu nacionalne pripadnosti. Odnosno sovinizam.


jel pupovac moze da bude premijer hrvatske?
maksa83 maksa83 06:14 21.12.2023

Re: Saglasan


Drugaritji, sve vam je to jalovo - Đoka bi inače imao 15% a Pera bi imao 14.2% a Mile ne zaslužuje ništa zato što je poreklom Hotentot koji mrzi Srbiju i njen narod, sve su to dizvinete ajde neću da kažem gluposti (mada jesu, ko vas jebe) nego besmislena natezanja u ovom našem tužnom realnom kontekstu.

Pošto ni sam često ne čitam cele (a ponekad ni prvi pasus) tekstove blogova nego kao i svako normalan ovde često uskačem pravo u komentare ne mogu da očekujem da drugi čitaju tekstove blogova ali moja poenta je u poslednjem pasusu - DŽABA sve ako prihvatiš da igraš po polomljenim pravilima koja se menjaju u letu. Sve i da zanemarimo (a zapravo ne treba, nego hajde za ovu priliku) neravnopravan teren gde on ima sve šundovizije i deset tabloida po narodu pristupačnoj ceni od 20 dinara i sve pare iz budžeta da se reklamira 0/24/365 i krlja po opoziciji kako mu se svidi i pare da podmićuje i bandite da zastrašuju, dakle sve i da sve to zanemarimo, hajde da se resetujemo na momenat samih izbora. E odande onog trenutka kada prihvatiš da je skupljanje potpisa za kandidaturu evidentno neregularno i kažeš "pa šta, jebiga" onda si pristao na bilo šta. Onda može i da teleportuje glasače sa Neptuna i pravi aviončiće od zapisnika koji mu se ne sviđaju i sve ostalo. Nemaš uredne papire za učestvovanje u izborima nego neki fejk "ajde prolazi" žvrlj kurac, pa šta hoćeš onda, nema glumljenja ludila i kukanja na bilo šta drugo, onda sve može i sve je dozvoljeno, jer ako se na jednu stvar kaže "nema veze" zašto onda na bilo šta drugo ne bi rekao "nema veze" i onda zapravo sve to "nema veze", ko što i nema, od izbora je napravljena potpuna sprdačina i što kažu u Kaunteru - "terrorsts win". To se desilo, tu smo.
promoter promoter 07:13 21.12.2023

Re: Saglasan

niccolo
Znači li tebi rumunski nacionalni interes kao što znači nekom Rumunu?

Aha, sad više ne postavljamo stvari pro-contra, kao u prvom komentaru, nego merimo kome je značajniji (da ne kažem veći)…lep napredak. Ali bih kao kontraargument istakao Aleksandra Vučića, koji kao Srbin e.g. nema ništa protiv da Srbi sa Kosova uzmu njihove tablice. Ne znam šta o tome misli prosečan Rumun, osim što vidim da Rep. Rumunija nije priznala Kosovo. S obzirom da je ovaj pomenuti predsednik Rep. Srbije, empirijski gledano, kome je značajniji srpski interes, Rumuniji ili Srbiji?

Tako kao ti pričaš bi mogli da relativizujemo i da je sutra prvi dan zime.
promoter promoter 07:23 21.12.2023

Re: Saglasan

niccolo
bene_geserit
a sam ovde dosadio postenom blogeru govoreći o ujedinjenju desnih stranaka

Pa ne može DSS da se ujedini sa DB projektima (Zavetnici, Nestorović najverovatnije).

Ali može sa Narodnom strankom. Uostalom, SRI - koja je najavila da se povlači iz politike zbog rezultata - je nekad i bila tamo. O čemu ja i pričam, niko ne ume da objasni u čemu je razlika u programima desnih stranaka, ali su ostali podeljeni. A upravo ti i trebaju neki normalni desni političari, recimo poput SRI…

Edit: možda čak i sa Ludim Raduleom, ne znam doduše koliko bi to bilo pametno, ali u teoriji.

Šta je to SRI?
niccolo niccolo 07:27 21.12.2023

Re: Saglasan

da je aura prvi dan zime.

Onaj brend kozmetike?

Edit:
SRI - Sanda Rašković Ivić
promoter promoter 07:43 21.12.2023

Re: Saglasan

niccolo
da je aura prvi dan zime.

Onaj brend kozmetike?

Edit:
SRI - Sanda Rašković Ivić

Ispravio sam - ne aura, nego sutra.
niccolo niccolo 08:40 21.12.2023

Re: Saglasan

Srećan i tebi prvi dan zime!
promoter promoter 14:45 21.12.2023

Re: Saglasan

vrabac_onaj
a nije ni srpski

... ćutati.

Ili tako nekako.
milisav68 milisav68 18:05 21.12.2023

Re: Saglasan

Neues aus der Nachbarschaft
Vise dobije umerena desnica u nekoj liberalno raspolozenom drustvu nego u navodno konzervativnom srpskom. Nesto tu ne stima.

Ma sve štima.

Šta smo imali, komunističko nasleđe, raspad zemlje u krvavom građanskom (verskom, nacionalnom) ratu, ponašanje međunarodne zajednice, odnosno stajanje na stranu svih protiv Srbije i Srba.

Ne možeš da imaš umerenu desnicu (desni centar što kaže Preda), a da ti se okolo šetaju neosuđeni ratni zločinci, a usput se i dalje vrši pritisak da se odrekneš dela teritorije.

Da se razumemo, ne mislim da je srpsko rukovodstvo bezgrešno, ali danas sa nekom vremenskom distancom od skoro 20 godina, vidimo da je tu bilo svačega, i da se i dalje uporno duva u jedra ekstremizmu u Srbiji.
vrabac_onaj vrabac_onaj 11:59 20.12.2023

Poranio si sa svođenjem računa

O tome možemo tek kada se ova saga sa beogradskim izborima završi.
A to može da potraje i nekoliko meseci.
predatortz predatortz 13:04 20.12.2023

Re: Poranio si sa svođenjem računa

vrabac_onaj
O tome možemo tek kada se ova saga sa beogradskim izborima završi.
A to može da potraje i nekoliko meseci.


Trenutno mi liči da će Nestor, nakon sastanka šamana kojeg je najavio, dati podršku za manjinsku koaliciju SNS-SPS.Naravno "samo pametnim projektima". A onda će ta podrška bivati sve otvorenija.

Đilas će još malo paliti glasače SPN, a onda će to sve stati jer će on štititi svoj biznis koji nije mali.

Slušaćemo i dalje priče o tome kako je Đilas lopov i tajkun koje dolaze iz Vučićevog tabora, a iz ovog drugom priče o Vučiću diktatoru. Svi će i dalje krckati svoje parče kolača bez nasrtaja na biznis onih drugih.

I tak pahože, i tak pahože...

Ništa novo pod neonom, što bi rek'o Džoni.


maksa83 maksa83 13:06 20.12.2023

Re: Poranio si sa svođenjem računa

Trenutno mi liči da će Nestor, nakon sastanka šamana kojeg je najavio, dati podršku za manjinsku koaliciju SNS-SPS.

To se, ako sam dobro shvatio, već desilo.
vrabac_onaj vrabac_onaj 13:11 20.12.2023

Re: Poranio si sa svođenjem računa

maksa83

To se, ako sam dobro shvatio, već desilo.


Ja koliko sam shvatio nije. Tek treba da većaju. Samo je najavio.
U svakom slučaju, dovoljno je da samo nekoliko njegovih pretrče.
Pitanje je da li se SNS to dopada.

Ja bih ipak sačekao, možda bude i ponovljenih izbora.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 13:19 20.12.2023

Re: Poranio si sa svođenjem računa

vrabac_onaj
maksa83

To se, ako sam dobro shvatio, već desilo.


Ja koliko sam shvatio nije. Tek treba da većaju. Samo je najavio.
U svakom slučaju, dovoljno je da samo nekoliko njegovih pretrče.
Pitanje je da li se SNS to dopada.

Ja bih ipak sačekao, možda bude i ponovljenih izbora.


Mozda budu i ponovljeni izbori na par mesta ali tako da o tome mediji ne izvestavaju previse pa ce tamo da namakne par odbornika a onda ce i Nestorovic pojeftiniti.
vrabac_onaj vrabac_onaj 13:27 20.12.2023

Re: Poranio si sa svođenjem računa

Neues aus der Nachbarschaft

Mozda budu i ponovljeni izbori na par mesta ali tako da o tome mediji ne izvestavaju previse pa ce tamo da namakne par odbornika a onda ce i Nestorovic pojeftiniti.


Ja danas gledao Mariniku iz skupštine gde štrajkuje glađu i žena rekla da traži ponavljanje izbora u celom Beogradu.
Ako sam dobro shvatio.

Pri tome ja ne sumnjam mnogo da bi se Nestorović uz još nekoliko svojih priklonio SNS.
Pitanje je da li se SNS to sviđa.
predatortz predatortz 13:27 20.12.2023

Re: Poranio si sa svođenjem računa

Ja bih ipak sačekao, možda bude i ponovljenih izbora.


Sad slažem mozaik...

U iznornom danu se puste dve informacije. Prva, dokumentovana sa snimkom dva autobusa i jednim kombijem o Risti iz Foče koji je u Areni.
Potom, opet na portalu Direktno ide priča, koja je volšebno nestala, o otklonjenoj opasnosti od Riste iz Foče. Poruka "Risto rasteran!".
Potom pada "skupi softver za brojanje glasova" u štabu SPN, pa do 23 ne objavljuju nikakve svoje procene.
Onda su skontali, verujem, da podaci koji dolaze sa biračkih mesta nisu očekivani i ponovo se aktivira priča o Risti iz Foče kao glavnom i jedinom krivcu.

Ta priča, po meni, ima za cilj da na ponovljenim gradskim izborima naplaši što više onih koji 17. nisu izašli i natera ih da izađu, jer ako dođe Risto iz Foče ode sve u qratz.

Legitimna taktika jer su im ovi nabacili na volej taj neutvrđeni broj glasača iz RS, ali šupačka.
Doduše, šupačko je i to dovođenje glasača pa su egal.

Kako god okreneš, imamo posla sa šupcima.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 13:33 20.12.2023

Re: Poranio si sa svođenjem računa

vrabac_onaj
Neues aus der Nachbarschaft

Mozda budu i ponovljeni izbori na par mesta ali tako da o tome mediji ne izvestavaju previse pa ce tamo da namakne par odbornika a onda ce i Nestorovic pojeftiniti.


Ja danas gledao Mariniku iz skupštine gde štrajkuje glađu i žena rekla da traži ponavljanje izbora u celom Beogradu.
Ako sam dobro shvatio.

Pri tome ja ne sumnjam mnogo da bi se Nestorović uz još nekoliko svojih priklonio SNS.
Pitanje je da li se SNS to sviđa.


Razumem za sta se ona zalaze ali razmisljam sta je Vuciceva strategija.
maksa83 maksa83 13:36 20.12.2023

Re: Poranio si sa svođenjem računa

a priča, po meni, ima za cilj da na ponovljenim gradskim izborima naplaši što više onih koji 17. nisu izašli i natera ih da izađu, jer ako dođe Risto iz Foče ode sve u qratz.

Legitimna taktika jer su im ovi nabacili na volej taj neutvrđeni broj glasača iz RS, ali šupačka.
Doduše, šupačko je i to dovođenje glasača pa su egal.

Negde zakačih krajem oka da je razlika oko 28K glasova, i u svetlu tih brojeva dovlačenje fejk glasača ne zvuči više tako besmisleno.

Inače mislim da oni ne mogu da isteraju na glasanje više ljudi nego što mogu, tamo gde eventualno mogu po centru oni već dobijaju ali svaka od tih centralnih gradskih opština (Stari Grad, Savski Venac, Zvezdara, itd.) bude bez problema pregažena nekom spoljnom (Sopot, Surčin, Grocka, Barajevo, Mladenovac itd.) čak i kad im je autput svima maksimizovan.
vrabac_onaj vrabac_onaj 13:51 20.12.2023

Re: Poranio si sa svođenjem računa

Ja ne bih isključio mogućnost da kranji rezultat svega ovoga bude "velika koalicija" SNS-SPN.
promoter promoter 10:11 21.12.2023

Re: Poranio si sa svođenjem računa

Neues aus der Nachbarschaft
vrabac_onaj
Neues aus der Nachbarschaft

Mozda budu i ponovljeni izbori na par mesta ali tako da o tome mediji ne izvestavaju previse pa ce tamo da namakne par odbornika a onda ce i Nestorovic pojeftiniti.


Ja danas gledao Mariniku iz skupštine gde štrajkuje glađu i žena rekla da traži ponavljanje izbora u celom Beogradu.
Ako sam dobro shvatio.

Pri tome ja ne sumnjam mnogo da bi se Nestorović uz još nekoliko svojih priklonio SNS.
Pitanje je da li se SNS to sviđa.


Razumem za sta se ona zalaze ali razmisljam sta je Vuciceva strategija.

Štaaaaa?
Još uvek ti nije jasno šta je Vučićeva strategija?
Pa koliko puta treba da ti ponovi isto da bi ukapirao njegovu strategiju.
Njegova strategija je trivijalna.
24 sata, svakoga dana, vodi predizbornu kampanju.
Kada se po izveštaju ozbiljne agencije uveri da osvaja vlast, raspisuje izbore.
Vanredne, naravno.
Jer se on ne zamara tim stvarima kao što su redovni izbori.
Kalkurcija iz opozicije, bez obzira što i sama zna rezultat, pristaje na te izbore, izlazi na njih, gubi ih, normalno.
I time daje legitimitet Vučićevoj vlasti.
Prava opozicija na ovakve izbore neće pristajati.
Neka Vučić vlada bez izbora, pa da se vidi dokle će.
Do pravih izbora opozicija će da se uozbilji i kreirati 2, najviše 3, mnogo ozbiljnije partije - nego što je ova kalakurcija.
ecce-florian ecce-florian 14:10 20.12.2023

molim za dozvolu

molim domaćina za dozvolu da malo pišem o autobusima u novom sadu, broju, vrsti veličini, broju sedišta, mestima za parkiranje prilikom skorašnjih ( decembar 2023) i ranijih dešavanja ( ako se može o Risti iz Foče, valjda se može i o autobusima

ilustracije radi, "proljeće je 13.decembru" 2023, miting sns u ns

autobusi u narodnog fronta kod limanskog parkića ( bilo ih je i na drugim mestima)

evo npr firma za iznajmljivanje autobusa fi kaže da ovaj prima 91+3 ( ofo je fotka narečenog u industrijskoj zoni ispred tempa ovo leto, jedan od mitinga)
a tes kaki je, ko lutka

ako na ovo dodamo

- one koji imaju svoj auto da dodju sami
- kapilarne glasove hahah
- one za lovu
- one preko pretnji zaposlenim u javnim preduzećima..... ( broj je bio maksimiran na 8,5 k 2016, otada je na snazi zakon o zabrani broja koji se izbegava zaposljavanje po ugovoru o delu, preko agencija i sl) i njihovim porodicama ( da nemaju više od jednog člana porodice sa pravom glasa ( čena, deca roditelji) da će ostati bez posla ako ne dovedu sebe, svoje i.... to je otprilike 16k, da je pola popustilo pod pritiskom, to je 8 k bez autobusa
- prosvetare i druge razne

očas se skupi, kaki 10k , samo nebo je granica

pogledati rezultate u kaću i po 400 glasova više sns-u pa sve može biti jasnije ko je mahom glasao za sns
maksa83 maksa83 14:25 20.12.2023

Re: molim za dozvolu

Mislio sam da se podrazumeva da može da piše ko šta hoće - ja ponekad tu klauzulu dodam ponekad zaboravim, u nekom trenutku više ni ne znam šta se piše, osim ako ne krene neki toksin da umnožava kurvo-budalo-debilu komentare tad prvo pucam rafalno pa posle nišanim. Ako se setim utulim skript za smarače pa briši banuj ako nađem za shodno ali stalno paliti i gasiti skript je ručni posao od 3 klika a ja sam vi druže sudija lijen čoek...

predatortz predatortz 16:32 20.12.2023

Re: molim za dozvolu

ilustracije radi, "proljeće je 13.decembru" 2023, miting sns u ns

autobusi u narodnog fronta kod limanskog parkića ( bilo ih je i na drugim mestima)


Upravo o tome ja i govorim.
Redak prirodni fenomen!

Kad ih ima, vide se i prave gužvu!

Neobjašnjivo, ali tako je.

U nedelju su bili neki nevidljivi.
Zapravo, viđeno ih je nekoliko.
A prevezli 40.000! Bez gužve, bez kolapsa!



maksa83 maksa83 16:39 20.12.2023

Re: molim za dozvolu

U nedelju su bili neki nevidljivi.


Ovo nije nevidljivo ali jeste neviđeno, da se lične karte na Vračaru dele ceo dan subotom i nedeljom.

predatortz predatortz 16:50 20.12.2023

Re: molim za dozvolu

Ovo nije nevidljivo ali jeste neviđeno, da se lične karte na Vračaru dele ceo dan subotom i nedeljom.


Da li su tamo uočene gužve? Je li bilo autobusa tamo?

Mislim, subotom rade redovno, ovde u Zemunu do 18h čini mi se.
Nedeljom ne rade.
Gužva uvek, pa ja deci vadio na Savskom vencu.

maksa83 maksa83 17:02 20.12.2023

Re: molim za dozvolu

Da li su tamo uočene gužve? Je li bilo autobusa tamo?

Mislim, subotom rade redovno, ovde u Zemunu do 18h čini mi se.
Nedeljom ne rade.
Gužva uvek, pa ja deci vadio na Savskom vencu.

Nemam problem sa gužvom od kad su napravili ono zakazivanje koje bar kod mene (Milana Rakića) radi. Isklikćeš, dođeš tad, uradiš šta imaš, pokupiš kad kažu (doduše nikad nedeljom).
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 17:04 20.12.2023

Re: molim za dozvolu

maksa83
Da li su tamo uočene gužve? Je li bilo autobusa tamo?

Mislim, subotom rade redovno, ovde u Zemunu do 18h čini mi se.
Nedeljom ne rade.
Gužva uvek, pa ja deci vadio na Savskom vencu.

Nemam problem sa gužvom od kad su napravili ono zakazivanje koje bar kod mene (Milana Rakića) radi. Isklikćeš, dođeš tad, uradiš šta imaš, pokupiš kad kažu (doduše nikad nedeljom).


eto šta ti je nezahvalni narod!
predsjednik Vučić vam uvede (hvala predsjedniku Vučiću) da možete ličnu kartu i nedeljom da podignete i to do osam i sad vama opet ni to ne valja!!

predatortz predatortz 17:05 20.12.2023

Re: molim za dozvolu

maksa83
Da li su tamo uočene gužve? Je li bilo autobusa tamo?

Mislim, subotom rade redovno, ovde u Zemunu do 18h čini mi se.
Nedeljom ne rade.
Gužva uvek, pa ja deci vadio na Savskom vencu.

Nemam problem sa gužvom od kad su napravili ono zakazivanje koje bar kod mene (Milana Rakića) radi. Isklikćeš, dođeš tad, uradiš šta imaš, pokupiš kad kažu (doduše nikad nedeljom).


Radi, ali ubadao prvi slobodan termin tek posle par nedelja. U Savski venac samo dođeš i završiš za pola sata.

ecce-florian ecce-florian 17:38 20.12.2023

Re: molim za dozvolu

da možete ličnu kartu i nedeljom da podignete i to do osam


pa posle 8 ......

više nije važno


ecce-florian ecce-florian 18:45 20.12.2023

Re: molim za dozvolu

@predatorz
U nedelju su bili neki nevidljivi.
Zapravo, viđeno ih je nekoliko.
A prevezli 40.000! Bez gužve, bez kolapsa!



@maha
"Nakon otvaranja glasačke kutije utvrđeno je da dva lica koja su glasala van biračkog mesta nisu bila upisana u to biračko mesto, pa su dva listića nasumično izvađena iz kutije i odneta u susednu prostoriju", piše u primedbi u zapisniku.


izveštaj 021

ajde i ovo da rešimo: koliko glasača autobusa... je potrebno da bi se poništili izbori na newkom glasačkom mestu, 1, 10, 20, 40 ili više

da preciziram budući da su u pitanju prebivališta lica na lokalnim izborima koja su dovedena u sumnju da su uradjena uz pomoć upravnih organa kojim je povereno vodjenje evidencije prebivališta odnosno boravišta

zakon izričito ustanovljava da je za poništavanje po službenoj dužnosti dovoljno samo jedno lice

Poništavanje glasanja na biračkom mestu po službenoj dužnosti

Član 56

Izborna komisija po službenoj dužnosti donosi rešenje kojim poništava glasanje na biračkom mestu ako utvrdi:

1) da je broj glasačkih listića u glasačkoj kutiji veći od broja birača koji su izašli na izbore;

2) da je birački odbor omogućio da glasa lice koje nije upisano u izvod iz biračkog spiska;


prevedeno

autobus sa 45 putnika koji su distribuirani na 45 biračkih mesta a da nemaju prebivalište ( ili im je ono na volšeban način upisano u poslednjem trenutku a dokaz o tome uručen u 19 i 30) može da dovede do poništavanja na 45 mesta


budući da se u pogledu ovog iskazala sumnja a da su organi kojim je povereno vodjenje evidencije prebivališta i boravišta državni organi, te da su ovi podaci moralki biti usaglašeni sa biračkim spiskom koji je objavljen dosta ranije ovde bi ako su navodi tačni, postojala sumnja na saizvršilaštvo krivičnog dela

Sastavljanje netačnih biračkih spiskova

Član 158

Ko u nameri uticanja na rezultate izbora ili na referendumu, sačini netačan birački spisak,
kazniće se novčanom kaznom ili zatvorom do tri godine.


obim vrsta i struktura organa i ppjedinaca uključenih u ovo ako su tačni navodi bi ukazivao na kvalifikovani oblik, odnosno udruživanje radi vršenja više ovih krivičnih dela

sve u svemu

ako je jedno biračko mesto na kom se to dokaže izbori se poništavaju a organi gonjenja i tužilaštvo treba de preduzmu radnje na otkrivanju izvršioca

dakle, dovoljno je jedno

ako je više i u grupi to pooštrava odgovornost

retko se izvršioci krivičnih dela ove vrste trude da budu vidjeni pa ni ove do što ih ti predatorz nisi video, niti što baš nisu snimljeni svi izvršioci i postavljeni na net nije nikakva izvinjavajuća okolnost za izvršioce


toliko o autobusima, prebivalištima, spiskovima......
predatortz predatortz 18:55 20.12.2023

Re: molim za dozvolu

ajde i ovo da rešimo: koliko glasača autobusa... je potrebno da bi se poništili izbori na newkom glasačkom mestu, 1, 10, 20, 40 ili više


Koliko ja znam, prijavljuju se neregularnosti na samom glasačkom mestu, ne autobusi i privatna vozila na parkingu neke sportske hale.

Mene zanima, a stvarno nisam nigde naišao na taj podatak, koliko su nepravilnosti prijavili kontrolori SPN na glasačkim mestima u Beogradu i na kojim su to glasačkim mestima masovno glasali glasači iz RS.

To je već podatak. Fotografija Kondorovog busa, kombija, pežoa i golfa su budalaština.

I, koliko ja znam, pritužbe za gradske izbore rešava GIK, pa mi nije jasno čemu protesti ispred RIK.

A panduri imali info da će biti protesta ispred RIK još pre izbora i pozvali predstavnike opozicije u subotu na sastanak zbog te informacije.


vrabac_onaj vrabac_onaj 18:58 20.12.2023

Re: molim za dozvolu

predatortz

Koliko ja znam, prijavljuju se neregularnosti na samom glasačkom mestu, ne autobusi i privatna vozila na parkingu neke sportske hale.

Mene zanima, a stvarno nisam nigde naišao na taj podatak, koliko su nepravilnosti prijavili kontrolori SPN na glasačkim mestima u Beogradu i na kojim su to glasačkim mestima masovno glasali glasači iz RS.

To je već podatak. Fotografija Kondorovog busa, kombija, pežoa i golfa su budalaština.

I, koliko ja znam, pritužbe za gradske izbore rešava GIK, pa mi nije jasno čemu protesti ispred RIK.

A panduri imali info da će biti protesta ispred RIK još pre izbora i pozvali predstavnike opozicije u subotu na sastanak zbog te informacije.




vernicima ne vredi objašnjavati
maksa83 maksa83 19:16 20.12.2023

Re: molim za dozvolu

Mene zanima, a stvarno nisam nigde naišao na taj podatak, koliko su nepravilnosti prijavili kontrolori SPN na glasačkim mestima u Beogradu i na kojim su to glasačkim mestima masovno glasali glasači iz RS.

Kako si to mislio da se utvrdi? Kako kontrolor koji od podataka ima ime, prezime, JMBG i adresu da utvrdi u realnom vremenu da nešto nije kako treba? To je NE-MO-GU-ĆE bez false positives. Moguće bi bilo recimo da postoji posvećeni kontrolor čiji je jedini posao da zagleda SVAKI JMBG koji se pojavi i iz njega dekoduje regiju rođenja ili tako nešto i fleguje glasača kao potencijalno lažnog, pri čemu on to može da bude a i ne mora, možda je sve legitimno, kontrolor nema način da to proveri na licu mesta, a ni posle, osim da sam ode na tu adresu i kuca na vrata i gleda ko će da mu otvori. Suludo.

Ljudi nisu kompletni debili pa su pre nekoliko nedelja ubrzo pošto su počeli da pristižu "listići viška" tražili od MUP-a podatak koliko je ljudi promenio prebivalište u poslednjih 6 meseci i - gle - MUP je odbio da im da taj podatak. Samo broj, ne imena i prezimena. Ne može.

Jedini koji eventualno zna priblližno tačan odgovor koliko je takvih prebivališta izdato je onaj ko ih je izdao, što je po svoj prilici ne baš realno očekivanje u ovom trenutku, mada i ta informacija može biti rasuta na više ljudi.

P.S. U Ljuboviji je na jednoj jedinoj adresi bilo prijavljeno 211 (dvestajedanaest) ljudi iz BiH.
ecce-florian ecce-florian 19:19 20.12.2023

Re: molim za dozvolu

Koliko ja znam, prijavljuju se neregularnosti na samom glasačkom mestu, ne autobusi i privatna vozila na parkingu neke sportske hale.


Član 158

Ko u nameri uticanja na rezultate izbora ili na referendumu, sačini netačan birački spisak,
kazniće se novčanom kaznom ili zatvorom do tri godine.

ja o inkriminaciji sačinjavanja netaćnog biračkog spiska
ti o
parkinzima i autobusima, po ko zna koji put

ja odgovaram na pitanje koliko je dovoljno da se poništi glasanje

ti o golfu i pežou

i tako od prvog vagona

jbg teško da žemo moći uspostaviti komunikaciju mada pišemo istim jezikom

da ponovim odgovor na pitanje koliko je bilo potrebno glasača iz bih

jedan za po jedno mesto glasanja

kako je tamo stigao je vezano samo za to da li je krivično delo izvršeno u grupi za izvršenje više krivičnih dela

mogao je i peške, onaj ko ga je uvrstio u netačni birački spisak odgovara, a izbori na tom mestu se poništavaju

dalje sa tobom stvarno nežu raspravljati o broju vrsti tipu autobusa i koliko ti smatraš da su dovezli putnika i gde

rik i gik imaš moj komentar kod tes pa procunjaj ako te baš interesuje, da ne ponavljam isti komentar na dva posta, to je protivno disclaimeru
edit

primedbe koje su stavljane na zapisnik imaš u linku koji je maksa gore postavio za glasačka mesta u vojvodini
vrabac_onaj vrabac_onaj 19:25 20.12.2023

Re: molim za dozvolu

maksa83

Kako si to mislio da se utvrdi? Kako kontrolor koji od podataka ima ime, prezime, JMBG i adresu da utvrdi u realnom vremenu da nešto nije kako treba? To je NE-MO-GU-ĆE bez false positives. Moguće bi bilo recimo da postoji posvećeni kontrolor čiji je jedini posao da zagleda SVAKI JMBG koji se pojavi i iz njega dekoduje regiju rođenja ili tako nešto i fleguje glasača kao potencijalno lažnog, pri čemu on to može da bude a i ne mora, možda je sve legitimno, kontrolor nema način da to proveri na licu mesta, a ni posle, osim da sam ode na tu adresu i kuca na vrata i gleda ko će da mu otvori. Suludo.


To je tačno. I jasno je da su na taj način pokrali, samo nisu samo to ljudi dovedeni iz RS nego i iz cele Srbije. Čak bih se usudio da tvrdim su ti iz RS manjina u odnosu na ove druge, bar u Beogradu. U pograničnim mestima tipa Ljubovija verovatno ih ima u većem procentu.
O tome da se to radi i sprema se pričalo se još pred izbore, ja sam poslednji put slušao samo dva dana pred izbore. Pričao onaj profa Ratko Ristić i baš navodio da je to razlog što nisu svuda lokalni izbori.

Međutim, izveštaje o autobusima pred samim biračkim mestima nisam čuo ni video, a pratim kao vesti ovih dana.
gvozden1 gvozden1 19:26 20.12.2023

Re: molim za dozvolu


za glasačka mesta u vojvodini

P.S. U Ljuboviji je na jednoj jedinoj adresi bilo prijavljeno 211 (dvestajedanaest) ljudi iz BiH.

Ljubovija, Vojvodina, a traži se poništavanje izbora u Beogradu!

Ima li tu ikakvih dokaza osim slika autobusa?
vrabac_onaj vrabac_onaj 19:35 20.12.2023

Re: molim za dozvolu

gvozden1


Ima li tu ikakvih dokaza osim slika autobusa?


To je teško dokazivo bez policije, a ako je policija saučesnik je nemoguće.
vrabac_onaj vrabac_onaj 19:41 20.12.2023

Re: molim za dozvolu

maksa83
[

Ljudi nisu kompletni debili pa su pre nekoliko nedelja ubrzo pošto su počeli da pristižu "listići viška" tražili od MUP-a podatak koliko je ljudi promenio prebivalište u poslednjih 6 meseci i - gle - MUP je odbio da im da taj podatak. Samo broj, ne imena i prezimena. Ne može.


E da ovo.
MUP se pozove na zaštitu podataka o ličnosti i ne možeš tome ništa da prigovoriš.
Jebiga.
maksa83 maksa83 19:42 20.12.2023

Re: molim za dozvolu

Ima li tu ikakvih dokaza osim slika autobusa?


Ne postoji način da se bez insajdera u MUP-u dokaže da je neko ko je glasao negde "lažni glasač" u lokalu, sa postojećim podacima, nebitno je l' iz Bosne ili Valjeva, bez pojedinačne provere svakog glasača, dakle neko mora da uzme sve lične karte i onda fizički proveri da li na svakoj pojedinačoj adresi u ličnoj karti stvarno živi baš taj čovek sa lične karte. Prevara je prilično foolproof, jedina slaba karika je neznani junak koji je te potvrde izdavao u MUP-u.

Posredan "dokaz" su npr. papirići koji su masovno stigli u zgrade u kojima oni koji tu stvarno žive tvrde da ti ljudi tu ne žive niti su ikad živeli ali to nije dovoljno, možeš da glasaš i bez tog papirića, treba samo da znaš gde ti je biračko mesto, taj papir on bukvalno služi samo tome da ti kaže gde da ideš, nije nikakva identifikacija. Posredan dokaz je i snimak tipa koji je ceo dan odblejao na glasačkom mestu sa spiskom u ruci razvodeći ljude. Stiglo je dovoljno tih papirića da se opozicija alarmira i traži od MUP-a podatke o migracijama koje je MUP odbio da im da.
maksa83 maksa83 19:43 20.12.2023

Re: molim za dozvolu

MUP se pozove na zaštitu podataka o ličnosti i ne možeš tome ništa da prigovoriš.

Kako je podatak o ličnosti ugrožen ako MUP tebi odgovori: "U poslednjih 6 meseci imali smo 1456 novih prijava prebivališta na opštini Zvezdara"?
vrabac_onaj vrabac_onaj 19:46 20.12.2023

Re: molim za dozvolu

maksa83
MUP se pozove na zaštitu podataka o ličnosti i ne možeš tome ništa da prigovoriš.

Kako je podatak o ličnosti ugrožen ako MUP tebi odgovori: "U poslednjih 6 meseci imali smo 1456 novih prijava prebivališta na opštini Zvezdara"?


Okej, izgleda sam pogrešno svhatio ovo:

Samo broj, ne imena i prezimena.


Mislio sam da je odbio da da imena i prezimena a dao broj.

Dakle, ni broj nisu hteli da daju?
maksa83 maksa83 19:47 20.12.2023

Re: molim za dozvolu

Dakle, ni broj nisu hteli da daju?

Samo su ih odjebali.

Edit: vidim gore da sam ga nesrećno sročio tako da se pogrešno protumači.
gvozden1 gvozden1 19:59 20.12.2023

Re: molim za dozvolu

vrabac_onaj
gvozden1


Ima li tu ikakvih dokaza osim slika autobusa?


To je teško dokazivo bez policije, a ako je policija saučesnik je nemoguće.

Pa onda ostaje pristup, ma krali su garant, daj da oborimo izbore štrajkom glađu.

Pravno to tako ne radi, ali videćemo da li će da im uspe.

Nego, jesi li čuo Jovanovića kad traži da Nestorovića istera na čistac?


vrabac_onaj vrabac_onaj 20:05 20.12.2023

Re: molim za dozvolu

gvozden1


Nego, jesi li čuo Jovanovića kad traži da Nestorovića istera na čistac?


Da da, jesam.
Samo tog jazavca bez jedno 5 lovačkih kerova, teško da ćeš da izvučeš na čistac :)


Pa onda ostaje pristup, ma krali su garant, daj da oborimo izbore štrajkom glađu.


Vidiš ja sam prilično siguran da su krali. Takođe mislim da je taj štrajk glađu nebuloza tj. loša predstava.
maksa83 maksa83 20:09 20.12.2023

Re: molim za dozvolu

To je tačno. I jasno je da su na taj način pokrali, samo nisu samo to ljudi dovedeni iz RS nego i iz cele Srbije.

Tako nešto kaže i Palve Grbović, da su ovi iz Bosne samo "vidljiviji" zato što su dovoženi organizovano većim vozilima.

(Nije da je bitno ali i ja od početka pričam o ljudima dovoženim od kojekuda, lako se proveri)
predatortz predatortz 20:11 20.12.2023

Re: molim za dozvolu

Vidiš ja sam prilično siguran da su krali.


Krali su, to je sigurno.
Kradu se svaki izbori.
Ko može, gde može i koliko može.
Da je bilo manipulacija sa glasačima iz RS i u to sam ubeđen.
Ali, 40000!
Brate slatki!
Pa to je skoro 10% onih koji izlaze na izbore u Republici Srpskoj!

A Đilas je bio decidan - 40000 ljudi iz Republike Srpske doveženo na dan izbora.

Sad čitam da nešto pegla tu izjavu...

Kao, odnosi se na sve.

gvozden1 gvozden1 20:31 20.12.2023

Re: molim za dozvolu

Samo tog jazavca bez jedno 5 lovačkih kerova, teško da ćeš da izvučeš na čistac

Ma pri glasanju o gradonačelniku je gotov, tu mora da izabere stranu, ili da ide na nove izbore.

Neće mu pomoći cenkanje o "podršci za pojedine projekte"

A sa ovima neće, i ja ga razumem, previše su se sprdali sa njim.
vrabac_onaj vrabac_onaj 20:32 20.12.2023

Re: molim za dozvolu

predatortz

Krali su, to je sigurno.
Kradu se svaki izbori.
Ko može, gde može i koliko može.


Mislim da su ovog puta krali malo više i brutalnije.

Opet, mislim da sve zajedno nema 40 000 lažnih glasova.

Jel može neko da nađe i apsolutni broj glasova i izašlih? Ja svuda nalazim samo procente.
vrabac_onaj vrabac_onaj 20:35 20.12.2023

Re: molim za dozvolu

gvozden1

Ma pri glasanju o gradonačelniku je gotov, tu mora da izabere stranu, ili da ide na nove izbore.

Neće mu pomoći cenkanje o "podršci za pojedine projekte"

A sa ovima neće, i ja ga razumem, previše su se sprdali sa njim.


On može da bude dobar izgovor za ponavljanje izbora.
"Eto Nestorović neće ni sa kim" a ne "Popustili smo pred strašnom Marinikom".
milisav68 milisav68 22:10 20.12.2023

Re: molim za dozvolu

maksa83
Posredan "dokaz" su npr. papirići koji su masovno stigli u zgrade u kojima oni koji tu stvarno žive tvrde da ti ljudi tu ne žive niti su ikad živeli ali to nije dovoljno,

A zašto bi onda to neko uradio (da se ofira), kad se sprema na krađu?

Moglo je i bez toga.

Ti papirići i priča o Areni su dimna zavesa.

Interesantan podatak je da je Nestorović u svim Beogradskim opštinama dobio od 5 do 8%.Slično je prošao i SPS, sem u Grockoj gde je imao 1,5%.

Moje skromno mišljenje je da je igrica prešla na novi nivo, gde ne samo da se krade, nego se i namešta rezultat određenih partija - po zasluzi.

Usput, čitam neke komentare po mrežama, i ljudi tvrde da se opozicioni kontrolori nisu pojavili na svim prijavljenim biračkim mestima.

dopuna:

Ni Čankov LSV nije više u pokrajinskom parlamentu (posle 30 godina).
maksa83 maksa83 22:53 20.12.2023

Re: molim za dozvolu

Interesantan podatak je da je Nestorović u svim Beogradskim opštinama dobio od 5 do 8%.Slično je prošao i SPS, sem u Grockoj gde je imao 1,5%.

Moje skromno mišljenje je da je igrica prešla na novi nivo, gde ne samo da se krade, nego se i namešta rezultat određenih partija - po zasluzi.

Meni isto njegov rezultat deluje čudno sintetički kao štelovan lokalno pošto slabo varira, ali me ubeđuju da je skroz prirodan.
milisav68 milisav68 23:13 20.12.2023

Re: molim za dozvolu

maksa83
Meni isto njegov rezultat deluje čudno sintetički kao štelovan lokalno pošto slabo varira, ali me ubeđuju da je skroz prirodan.

Pa da, Sopotska rivijera se emancipovala kao krug dojke.

Sad ozbiljno, tradicionalno se znaju uporišta ovih i onih, a ovaj ravnomerno raspoređen.
pecaros pecaros 23:13 20.12.2023

Re: molim za dozvolu

maksa83

Meni isto njegov rezultat deluje čudno sintetički kao štelovan lokalno pošto slabo varira, ali me ubeđuju da je skroz prirodan.


Ja bih rekao da oni mogu da ostvare rezultate kakve god hoće.


Interesantni su rezultati Vučić/Orbanovog SVM u opštinama južne, istočne Srbije, Šumadije, Sandžaka... Odakle toliko glasova a Mađara jedva i da ima?

Vladičin Han 35( 2 Mađara po popisu 2022), Grad Vranje 92(7), Leskovac 116(14), Vlasotince 78(4), Pirot 27, Prokuplje 29, Kuršumlija 14, Žitorađa 41(2), Svrljig 10, Aleksinac 24, Pantelej 26,Crveni Krst 23, Palilula (Niš)27, Medijana 57, Sokobanja 21, Knjaževac 15, Zaječar 21, Bor 36, Petrovac na Mlavi 121(10), Požarevac 30, Smederevo 203, Velika Plana 57

Šumadija i Zapadna Srbija
Trstenik 31, Kruševac 108, Aleksandrovac 40(1), Novi Pazar 25, Kraljevo 66, Čačak 64, Gornji Milanovac 33, Priboj 31, Užice 39, Paraćin 53(2), Jagodina 39, Despotovac 24, Topola 34, Kragujevac 149, Knić 25, Valjevo 54, Šabac 162, Loznica 55, Bogatić 61(7)...


KLIK
zilikaka zilikaka 00:18 21.12.2023

Re: molim za dozvolu

maksa83
Interesantan podatak je da je Nestorović u svim Beogradskim opštinama dobio od 5 do 8%.Slično je prošao i SPS, sem u Grockoj gde je imao 1,5%.

Moje skromno mišljenje je da je igrica prešla na novi nivo, gde ne samo da se krade, nego se i namešta rezultat određenih partija - po zasluzi.

Meni isto njegov rezultat deluje čudno sintetički kao štelovan lokalno pošto slabo varira, ali me ubeđuju da je skroz prirodan.

To da su oni projekat uopšte nije sporno jer ta šaka jada ne bi mogla da overi ni 1000 potpisa.
S druge strane verujem da je procenat onih kojie još drži antivakserstvo taman toliki i da su ravnomerno raspoređeni
niccolo niccolo 08:42 21.12.2023

Re: molim za dozvolu

Da, potpuno neverovatno, prošle dve godine od te vakcina priče a imaš i dalje ljude koji se opterećuju tim pitanjem. Nego, mislim da sam spominjao jednog našeg što živi u Nemačkoj, pa je najstrašnije besneo u to vreme kako mu uskraćuju prava i kako se razočarao u Nemačku - eno ga u međuvremenu našu neku devojku, Kenijku, sad je Nemacka opet super
promoter promoter 15:04 21.12.2023

Re: molim za dozvolu

vrabac_onaj
gvozden1

Ma pri glasanju o gradonačelniku je gotov, tu mora da izabere stranu, ili da ide na nove izbore.

Neće mu pomoći cenkanje o "podršci za pojedine projekte"

A sa ovima neće, i ja ga razumem, previše su se sprdali sa njim.


On može da bude dobar izgovor za ponavljanje izbora.
"Eto Nestorović neće ni sa kim" a ne "Popustili smo pred strašnom Marinikom".

Ma nema govora o ponavljanju izbora.
Zašto bi Vučić sebi pucao u nogu 'pokazujući popustljivost što bi se pokalazlo kao strah' u očima njegovih birača.
Sve to ide za njega najpovoljnije moguće.

Opozicija greši što potcenjuje ekipu uz Vučića - koji nisu ni malo nepismeni.
A to su oni koji se ne vide, profesionalci koji rade iz senke.
U ovom slučaju, isticanje 2 do 3 autobusa iz republike Srpske, služi da se maskira mnogo veći broj koji su možda dovoženi, ili sami dolazili, iz drugih krajeva Srbije gde nisu problematični, po vlast, rezultati izbora. I zato u tim mestima lokalni izbori nisu ni raspisivani, kako bi postojao 'bazen glasova' kojim se vrši 'dinamička kompenzacija' na izboru u Beogradu.
Eventualno, ako je potrebno.


medjutim92 medjutim92 14:25 20.12.2023

Ponavljanje i reakcije iz inostranstva..

Ima ovde malo više petljavine nego što izgleda.

Juče mi pade jedan mogući redosled okolnosti, za koji trenutno očekujem da se desi:

- Zapadnjaci ovaj put malo glasnije nego obično pričaju o neregularnostima
- vrhovno đubre zna koliko zavisi od svega što u Srbiju dolazi iz inostranstva i ne može da odgovori onako kako bi najradije odgovorio. Proglašava veliku istorijsku pobedu ali zvog Srbije koju voli najviše na svetu i zarad smanjenja tenzija prihvata ponavljanje gradskih izbora
- opozicija prihvata jer zna da u većem delu Srbije i dalje nema šta da traži dok se ne iscima malo više, a taj film još nećemo da vidimo. Takođe proglašava pobedu jer se izbori ponavljaju
- izbori ovaj put idu u malo normalnijoj atmosferi, uz manje fejk listi, neko ostaje bez dovoljno potpisa za primer, na svakom ćošku hvala predsedniku što je apelovao da se smire strasti, šteta što nije neka vlast inače ne bi ni bilo tih problema
- Nestor na talasu odbijanja saradnje sa svima (osim možda nekakve koalicije sa DSS) zadaje završni udarac SPSu (na opštu radost svih prisutnih), Bošku i Zagrobnici.
- Opozicija pobeđuje u Beogradu, ali nema dovoljno snage da uzme 55+ mandata bez Nestorovića.

Posle toga već zavisi ko će kome šta da suflira sa strane, ali svako ima čemu da se nada.

Ovo je priča u kojoj svako (sem SPS) može nešto da dobije

- Opozicija može da uzme Beograd, ako bude spremna da se dogovori sa svima i sa samom sobom.
- SNS ne može mnogo da padne odjednom, predstavljaju se kao jedini državotvorni i ozbiljni, mešaju karte unutar stranke za šta uvek ima zainteresovanih, nude Nestoroviću ulazak u vladu i poziciju gradonačelnika; nije prijatno, ali takva priča bi opet resetovala opoziciju na fabrička podešavanja i donela još nekoliko novih pokretčića i liderčića. A ako i ne uspe, i dalje može da igra na beogradofobiju i da čeka da se nova beogradska vlast raspadne zbog jakih sujeta.
- Nestorović dolazi do maksimuma koji može da dobije od ovog loženja, ali sad već mora da odluči s kim će. A svaka odluka mu donosi bilo kratkoročnu bilo dugoročnu korist, osim ako neće ni sa kim, u kom slučaju može komotno da se povuče iz politike, završio je svoje.
- Zapadnjaci drže u šaci mnogo više uticajnih likova nego dosad, a usput su izbacili glavnog predstavnika Moskve iz nekih kombinacija
maksa83 maksa83 14:31 20.12.2023

Re: Ponavljanje i reakcije iz inostranstva..

Da, to nije potpuno nemoguć razvoj događaja mada ima krajeva koji baš landaraju neprikačeni ali tako je kad se predviđa budućnost.

- Zapadnjaci drže u šaci mnogo više uticajnih likova nego dosad, a usput su izbacili glavnog predstavnika Moskve iz nekih kombinacija

Ne bih ja otpisivao Ivicu tek tako, velika je sila iza njega sa nogom na papučici za gas.
vrabac_onaj vrabac_onaj 14:40 20.12.2023

Re: Ponavljanje i reakcije iz inostranstva..

Ja mislim da je ovo dosta dobro poslagano.
S tim da je ponavljanje izbora za sada samo pretnja.
Ili ćete da podelite vlast sa nama ili idemo opet na izbore na kojima ćete uzeti još manje.
Ne zato što što mi možemo da izvučemo više ljudi nego prethodni put nego zato što vi nećete moći da kradete koliko ste krali pa će vam sledstveno biti i procenat manji.
(Jer biće pooštrena kontrola stranih posmatrača)

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana