Budućnost| Društvo| Politika

Šta smo imali ovde...

maksa83 RSS / 20.12.2023. u 06:30

Da vidimo otpr. 

SPN postigao najbolji rezultat opozicije od 2004. Zapravo prilično dobro, pogotovo imajuć iu vidu kakva ekipa heterogenih što amatera što šalabajzera ih predstavlja i poslovičnu agresivnu stigmatizaciju Đilasa koja ih je pratila. Proizvoljna baba u prozvoljnoj tačci Srbije koja gleda TV ili dođe do nekih "novina" nepogrešivo "zna" da postoje neki Đilas i Šolak (uvek u paru, Arsen i Gabi, Soni i Šer, Vlada i Bajka, Đilas i Šolak, nastavite niz) koji rade Srbiji o glavi pošto su opljačkali SVE.

SPS najzad NAJZAD u strelovitom padu, popišana tužna lica Dačića i Antića su melem za oči. (Tvrdim da dok SPS ne nestane u Srbiji sreće biti neće, samo je pitanje koliko dugo i u kojoj koncentraciji će da ih drži ruski lifeline.)

SNS Izvukao maksimum maksimuma koji će ikad moći da dobije. Rekao bih "odavde im je samo nizbrdo" ali to zvuči previše optimistički a nema baš nikakvog razloga za optimizam.

Deda Šaman sa Jućuba (i Hepija i Pinka, da ne preskočimo) okrunio frindž desnicu tako da je ova propala kroz rešetke u slivnik taman toliko da se sami zadrže. Meni lično su njegovi rezultati neuverljivi ali posle sve reklame koju je imao cult following od 6% ne zvuči naučnofantastično. 

Novi DSS - ne mnogo bombastičani i ignorisan - je što se mene tiče pobednik izbora, koliko god ne verovao u njihovu filozofiju i viđenje sveta i sistem vednosti dobro je što je neka civilizovana desnica (građanska, da ne kažem gradska, jer je to dirty word, fuj grad, fuj sa sve zlim Krugom Dojke i EKV-om) i - ovo je mislim važno - zajebala projekcije koje su je stavljale ispod frindž desnice ("desnice za debile" dakle svi Boškoi, Zavetnici i ostali Vacići i precvali Šešelji). 

Ko god je zasnovao kampanju na NEDAMOKOSOVO je prs'o ili se razmrskao u sudaranju sa ostalima kojima je to bila centralna tema. Kosovo je mnogo manja tema u narodu i uz punu svest o tome kakvo ovo popižđenje može da proizvede rekao bih da je narod uveliko umoran od Kosova uprkos konstantnom pumpanju. Baš umoran. Pričam o većinskom narodu, ne bučnoj nekolicini koja se loži.

Šešelj D7 potopljen falimtebože, mada će da izviri na gradu gde se zalepio za Kartel kao riba-pilot za Veliku Belu. Glasači su im što pomrli što se pretopili u SNS i propale frindž desnice. 

Oportunistički krindž tipa Radule + Davidimkućusad Tadić + Neverne Bebe se pridružili bratu frindžu postradalom od Nestorovića. Prirodnoj publici koju je Radulo okupio u poslednjih 5 godina Tadić deluje sumnjivo, a Tadićevoj prirodnoj publici Radule deluje problematično pa su obojica izgubili po otpr. pola svojih glasača a možda i više i desio se neumitni 2 + 2 = 1. (Ovo je otpr. jedina stvar koju sam predvideo relativno dobro.)

Ono što je neprijatna prećutavana realnost je da dobar deo učesnika nije stvarno skupilo potpise za kandidaturu nego ih je namaklo u procesu koji ćemo nazvati "Hari Poter i Potpisi za Kandidaturu". Otud toliko šarenih rezultata i promašenih predviđanja, ne kandiduju se više stranke pošto je preostala skoro samo jedna nego neke adhoc sakupljene ekipe koje nemaju kapacitet da ubede 10000 ljudi da oni treba da se pojave na izborima uopšte.

Ovo reklo bi se nikome ne smeta, svi se prave blesavi, navikli smo uveliko da je sve poluispravno i neispravno, pa se tako i sledstvena krađa i prekrađa izbora proguta lako ko jutarnja rakijica - zzzk. 

Za sve arbitrarnosti i netačnosti u gornjem tekstu obratite se na šalteru pravo niz hodnik pa desno kroz staklena vrata e tu malo napred gde će vam biti vraćene pare koje ste dali za ovu predstavu, tražite Milanku iz računovodstva ako nije tu sedite sačekajte, sa' će ona.

 



Komentari (1051)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

medjutim92 medjutim92 15:01 20.12.2023

Re: Ponavljanje i reakcije iz inostranstva..

maksa83
Ne bih ja otpisivao Ivicu tek tako, velika je sila iza njega sa nogom na papučici za gas.


svakako nećemo ostati bez dežurnog Moskalja, pitanje je samo ko će to da bude.

Svaka sila s vremena na vreme promeša karte. A sad je zgodan trenutak, pogotovo ako bude trebalo naći nekog ko će lakše da sedne na dve stolice čim zatreba. Ono što znam ljudi iz SPS odavno zamera Ivici vezivanje sudbine partije za SNS, možda je vreme za perestrojku..
maksa83 maksa83 15:15 20.12.2023

Re: Ponavljanje i reakcije iz inostranstva..

Ono što znam ljudi iz SPS odavno zamera Ivici vezivanje sudbine partije za SNS, možda je vreme za perestrojku..

Meni je jednom davno jedan visoko pozicionirani član DS (dotle da mislim da je jedan od ljudi koji su nosili Đinđićev kovčeg) rekao da je SPS sila sa kojom mora da računa svaka vlast, da su duboko zavučeni u sve sisteme i da znaju kako sve funkcioniše. SPS opstaje zato što je SNS još uvek primoran da ga trpi, i jedini ko može da ih zameni u Putinovom krilu je sam SNS. To se još uvek nije desilo zato što je SPS ko Kalašnjikov - poznat, pouzdan i radi a SNS pokušava da sedi na iks stolica a i realno nema za razbacivanje i razne uloge mnogo kadrova koji nisu tupi ko ašov. Ne traže Rusi kao partnera nuklearnog naučnika koji na pamet rešava sisteme dif. jednačina ali ne možeš da im daš nekog konobara ili autolimara kog si prekjuče izvukao iz šanka i postavio za Državnog Sekretara što je standardni SNS kadar, i to u boljem slučaju. Nekom pametnijem od toga ni Vučić ne veruje.


P.S. Tip je bio direktor jednog profitabilnog javnog preduzeća (recimo da su "prodavali vazduh" koji moraš da kupiš, nemaš izbora), a sada je opet direktor drugog javnog preduzeća i naravno uveliko nije član DS.
promoter promoter 06:53 22.12.2023

Re: Ponavljanje i reakcije iz inostranstva..

medjutim92
Ima ovde malo više petljavine nego što izgleda.

Juče mi pade jedan mogući redosled okolnosti, za koji trenutno očekujem da se desi:

- Zapadnjaci ovaj put malo glasnije nego obično pričaju o neregularnostima
- vrhovno đubre zna koliko zavisi od svega što u Srbiju dolazi iz inostranstva i ne može da odgovori onako kako bi najradije odgovorio. Proglašava veliku istorijsku pobedu ali zvog Srbije koju voli najviše na svetu i zarad smanjenja tenzija prihvata ponavljanje gradskih izbora
- opozicija prihvata jer zna da u većem delu Srbije i dalje nema šta da traži dok se ne iscima malo više, a taj film još nećemo da vidimo. Takođe proglašava pobedu jer se izbori ponavljaju
- izbori ovaj put idu u malo normalnijoj atmosferi, uz manje fejk listi, neko ostaje bez dovoljno potpisa za primer, na svakom ćošku hvala predsedniku što je apelovao da se smire strasti, šteta što nije neka vlast inače ne bi ni bilo tih problema
- Nestor na talasu odbijanja saradnje sa svima (osim možda nekakve koalicije sa DSS) zadaje završni udarac SPSu (na opštu radost svih prisutnih), Bošku i Zagrobnici.
- Opozicija pobeđuje u Beogradu, ali nema dovoljno snage da uzme 55+ mandata bez Nestorovića.

Posle toga već zavisi ko će kome šta da suflira sa strane, ali svako ima čemu da se nada.

Ovo je priča u kojoj svako (sem SPS) može nešto da dobije

- Opozicija može da uzme Beograd, ako bude spremna da se dogovori sa svima i sa samom sobom.
- SNS ne može mnogo da padne odjednom, predstavljaju se kao jedini državotvorni i ozbiljni, mešaju karte unutar stranke za šta uvek ima zainteresovanih, nude Nestoroviću ulazak u vladu i poziciju gradonačelnika; nije prijatno, ali takva priča bi opet resetovala opoziciju na fabrička podešavanja i donela još nekoliko novih pokretčića i liderčića. A ako i ne uspe, i dalje može da igra na beogradofobiju i da čeka da se nova beogradska vlast raspadne zbog jakih sujeta.
- Nestorović dolazi do maksimuma koji može da dobije od ovog loženja, ali sad već mora da odluči s kim će. A svaka odluka mu donosi bilo kratkoročnu bilo dugoročnu korist, osim ako neće ni sa kim, u kom slučaju može komotno da se povuče iz politike, završio je svoje.
- Zapadnjaci drže u šaci mnogo više uticajnih likova nego dosad, a usput su izbacili glavnog predstavnika Moskve iz nekih kombinacija

Ja mislim da si ispustio jedinu kombinaciju koja je najizvesnija.
A to je da će Nestorović postati novi gradonačelnik, poput onoga nekoga Radoičića, a da će neki 'Vesić' ili sličan upravljati gradskim parama i poslovima.
Osim ako zaista ti, i još neki blogeri, koliko vidim, ne mislite da je Nestorović autentični i samostalni predstavnik 'dela građana', a ne projekat vlasti u ulozi kompenzatora za eliminaciju nestabilnosti i turbulencija na gradskom nivou.
Dakle, Nestor će posle 'teškog' razmišljanja i 'odgovornih' konsultacija u svojoj partiji (čekaj, otkuda njemu sada odjednom partija), doneti 'dalekosežnu odgovornu odluku, čak državotvornog nivoa, da se složno 'pridruži predsedniku Vučiću i politici koja garantuje prosperitet i dalji napradak izgradnje demokratskih institucija na putu međunarodne afirmacije i sveukupnog razvoja i bla, bla, bla, ... dodati po izboru'.
solo solo 16:59 20.12.2023

Drugarice i drugovi - 'ebo lud zbunjenog


Ovo može u krug beskonačno.



Što se mene tiče - ključne reči:

Gotovo je.

Hu kerz!

Idemo dalje.



p.s.

počinje derbi Rote Sterne gegen Banditen.

ENDE
shmoo shmoo 22:49 20.12.2023

Re: Drugarice i drugovi - 'ebo lud zbunjenog

solo

počinje derbi Rote Sterne gegen Banditen.

ENDE







Цвај партизанен бандитен шлафензи ин кукурузн?

Ја нећу да они буду записани, ја хоћу да они буду отписани.

(хер Кригер)

Какав су крш од фудбала ови српски фудбалски вечити близанци.

Исто као и Вучић и његова "опозиција" у Србији.

Молим, обратити пажњу шта је и једнима и другима заједнички детаљ на грбу.






mlatisa mlatisa 20:37 20.12.2023

Питање


SPN postigao najbolji rezultat opozicije od 2004. Zapravo prilično dobro, pogotovo imajuć iu vidu kakva ekipa heterogenih što amatera što šalabajzera ih predstavlja i poslovičnu agresivnu stigmatizaciju Đilasa koja ih je pratila.


Постављају два питања. Оно мање важно је ко је то опозиција? Одговор на ово питање није лак.

Оно што је битније је Ко је заправо власт? Одговор да је то Вучић је велико поједностављивање.
dragosevacsutra dragosevacsutra 23:45 20.12.2023

nego sta je sa onim mikijem

ne strajkuje gladju vise?

predatortz predatortz 23:49 20.12.2023

Re: nego sta je sa onim mikijem

dragosevacsutra
ne strajkuje gladju vise?



Vera mu ne dozvoljava!
predatortz predatortz 08:27 21.12.2023

Šta smo imali?

Imali smo tvrdnju neformalnog lidera i finansijera pokreta SPN da je u nedelju 17.12. 40000 ljudi doveženo iz Republike Srpske, da doslovno je Rekao iz Republike Srpske, radi glasanja u Beograd, u i da je to presudilo u konačnom rezultatu izbora.


Sa druge strane, Uprava granične policije BiH, institucija koja nije pod kontrolom Dodika, kaže da je 17.12. 2023. granicu između BiH i Srbije prešla 21.000 lica, od čega bar jedna trećina stranaca.

Potom, oni koji poznaju prilike, znaju da u dane vikenda veliki broj građana obe države prelazi granicu radi snabdevanja. Nešto je jedtinije u BiH, gorivo recimo, nešto u Srbiji, a svi ti prelasci se evidentiraju. Samo na graničnim prelazima Mali Zvornik i Trbušnica, u jednom danu, taj broj se meri u hiljadama. To pouzdano znam jer često zaglavim u gužvi na tim prelazima.

Dakle, Dragan Đilas je ofrlje izneo broj koliki mu je potreban da maskira nesposobnost koalicije da animira veći broj glasača i za to okrivio Srbe iz Republike Srpske.

Ne kažem da nije bilo zloupotrebe tih glasova, ali svakako nije u broju kojim nam Đilas vređa inteligenciju i zavađa narod, i ne u broju koji je mogao biti presudan za ishod izbora u Beogradu.

tessa1 tessa1 09:13 21.12.2023

Re: Šta smo imali?

Sa druge strane, Uprava granične policije BiH, institucija koja nije pod kontrolom Dodika, kaže da je 17.12. 2023. granicu između BiH i Srbije prešla 21.000 lica, od čega bar jedna trećina stranaca.


Da, pasusu je čista desetka. I radi Mileta ovih dana pred BiH Sudom.



Izbori i Nikoljdan, ne putuju svi petkom kući.


Ali ipak mora postojati nekakav presjek neuobičajenih kretanja preko granice pored postojećeg očekivanog odstupanja..


Primjer, prošli 17.12 prešlo je granicu 19.000 ljudi

Svaki 17. u mjesecu granicu prelazi 18.000

1000 već imamo očekivanu

i 1000 sumnjivih?


Pitam za ove što bi izglasavali Izetbegovića u RS, interesuje ih koliko ljudi da pošalju?

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 11:00 21.12.2023

Re: Šta smo imali?

Ne kažem da nije bilo zloupotrebe tih glasova, ali svakako nije u broju kojim nam Đilas vređa inteligenciju i zavađa narod, i ne u broju koji je mogao biti presudan za ishod izbora u Beogradu.


Ta je izjava toliko uticala na rapolozenje u narodu da evo svakodnevno slusamo o novim incidentima srbijanskih Srba protiv republikosrpskih Srba.

Prevara i malverzacije su vrlo, vrlo verovatno uticale na ishod izbora u Srbiji a posebno u Beogradu. Deo tih prevara su i prevozeni biraci. To sta je Djilas izjavio dva sata po zatvaranju biralista je tema samo jos kod tabloida posto ta navodna zavada koju je on stvorio ne postoji.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:06 21.12.2023

Re: Šta smo imali?

predatortz
Đilas vređa inteligenciju i zavađa narod


Đilas..
zavađa..
narod..

druže sudija.. umjesto da u slozi živimo sa predsjednikom Vučićem (hvala mu, predsjedniku)

maksa83 maksa83 11:09 21.12.2023

Re: Šta smo imali?

Ta je izjava toliko uticala na rapolozenje u narodu da evo svakodnevno slusamo o novim incidentima srbijanskih Srba protiv republikosrpskih Srba.

Nije baš prošlo bez incidenata, doduše ne u Srbiji, neki tamošnji bemliga valjda viđeni vlasnik pekare iz BL je seirio po Internetu, pretio ne znam čime i još dodao kako će oni da dođu ovde da nam se najebumajke i da ne brinemo jer su vežbali u Srebrenici (zamis'i budalu), pa mu je izgleda radnja osvanula zasuta crvenom farbom.
maksa83 maksa83 11:10 21.12.2023

Re: Šta smo imali?

druže sudija.. umjesto da u slozi živimo sa predsjednikom Vučićem (hvala mu, predsjedniku)

Izvini Predsednik je izašao na televizor i izvinio se što Đilas zavađa narod.

To je čovek, kad izađe i izvini se znajući da on nije ništa kriv i da nema sa celom stvari nikakve veze.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:15 21.12.2023

Re: Šta smo imali?

maksa83
druže sudija.. umjesto da u slozi živimo sa predsjednikom Vučićem (hvala mu, predsjedniku)

Izvini Predsednik je izašao na televizor i izvinio se što Đilas zavađa narod.

To je čovek, kad izađe i izvini se znajući da on nije ništa kriv i da nema sa celom stvari nikakve veze.


šta taj čovjek sve za nas trpi..
tessa1 tessa1 11:18 21.12.2023

Re: Šta smo imali?

umjesto da u slozi živimo sa predsjednikom Vučićem (hvala mu, predsjedniku)



Nešto ne vidim da ti pišeš protiv Mileta i njegove begovine? Jel neko nekad vidio da je ona riječ napisala o otadžbini danas, jednom je pisala da je Srbija počela rat, toga se sjećam.


1) mudrija si (nabedila se kao i na pamet koja zarađuje masne pare?)

2) džukela si?

tessa1 tessa1 11:18 21.12.2023

Re: Šta smo imali?

Samo moram da se izvinim Alsu, pogriješila sam, nisam vidjela kolika je žena džukela.
maksa83 maksa83 11:24 21.12.2023

Re: Šta smo imali?

šta taj čovjek sve za nas trpi..


Definitivno je pokrenuo zabavu. Eno sad karaju onog Nešića (koji je nonšalantno ubacio svežanj papirića u kutiju za lokalne izbore) ali ne zbog svežnja nego što ima stan ili dva u Nomsadu na koji je prijavljen ali ih nema prijavljene tamo kao imovinu što bi morao da je prijavio kao funkcioner.

Pa onaj predsednik skupštine RS koji jebe majku "Bg.Krug.2" i objašnjava da je to osveta za neštonešto ali posle kaže kako on nije glasao mada on ima i državljanstvo i prebivalište u Srbiji ali jeste nagovorio razne oko sebe da dođu ovde i glasaju.

Ti funkcioneri tamo sve go neki pečalbar na privremenom radu u repupcisrskoj...
predatortz predatortz 12:14 21.12.2023

Re: Šta smo imali?

druže sudija.. umjesto da u slozi živimo sa predsjednikom Vučićem (hvala mu, predsjedniku)


drugarce, ja da sam hteo predsednika ne bih glasao za opozicionu listu, glasao bih za njega i ne bih imao problem sa tim da to javno kažem.

što, plašim se nekoga?
gvozden1 gvozden1 12:39 21.12.2023

Re: Šta smo imali?

Izvini Predsednik je izašao na televizor i izvinio se što Đilas zavađa narod.

To je čovek, kad izađe i izvini se znajući da on nije ništa kriv i da nema sa celom stvari nikakve veze.

Dogovori se ti sa ovim tvojim, treba li Vučić da se ponaša kao predsednik svih građana, ili mu i to zamerate.

To izvinjenje je bilo u ime DELA OPOZICIJE, a ne u njegovo lično.

Pa, ima li razloga da im se izvinjava, ili to nisu zaslužili?
maksa83 maksa83 12:46 21.12.2023

Re: Šta smo imali?

Dogovori se ti sa ovim tvojim, treba li Vučić da se ponaša kao predsednik svih građana, ili mu i to zamerate.
To izvinjenje je bilo u ime DELA OPOZICIJE, a ne u njegovo lično.

Spodoba treba da se pokrije ušima pošto je celo sranje NJEGOVO maslo, a jedino suvislo izvinjenje bi bilo ono u kom se ON izvinjava u SOPSTVENO ime zato što je celu stvar ipak ON organizovao i napravio tu situaciju.

A onda kada se već za sve pita treba da kaže vd direktoru policije da pokrene istragu o tome ko je ispod žita izdavao prijave boravka u neskladu sa zakonom koji vrlo jasno definiše ko i pod kojim uslovima može da prijavi boravak na nekoj adresi.
gvozden1 gvozden1 14:59 21.12.2023

Re: Šta smo imali?


Spodoba treba da se pokrije ušima pošto je celo sranje NJEGOVO maslo

I ona nastavnica Predatorovog klinca na njegovoj strani?
Nije na strani ovih koji kažu, što ste dolazili, ko vas je zvao, vi ste Bosanci i treba da idete u Bosnu, ovde mi treba da glasamo.

Tretirati ljude kao stoku, negirati im da poseduju volju, uverenja, negirati da su Đilas i Marinika takvu atmosferu napravili, nego za sve okriviti Vučića, se može, ali to znači slepilo, ostrašćenost, u svakom slučaju nešto što pametni sebi neće dozvoliti.


Šta misliš, koga je glasala ona nastavnica, i da li je Vučićevo izvinjavanje uzrok njenog stava, ili Đilasove laži o autobusima?
maksa83 maksa83 15:09 21.12.2023

Re: Šta smo imali?

I ona nastavnica Predatorovog klinca na njegovoj strani?

Ona da se izvini njegovom detetu i njemu.

Tretirati ljude kao stoku, negirati im da poseduju volju, uverenja,


Misliš kad ih potrpaju u autobuse i istovare negde sa uputstvom za koga da glasaju.

Slažem se da je to užas, užas, užas...

negirati da su Đilas i Marinika takvu atmosferu napravili, nego za sve okriviti Vučića, se može, ali to znači slepilo, ostrašćenost, u svakom slučaju nešto što pametni sebi neće dozvoliti.

Kakva budalaština.

Šta misliš, koga je glasala ona nastavnica, i da li je Vučićevo izvinjavanje uzrok njenog stava, ili Đilasove laži o autobusima?

Vučićevo izvinjavanje je pasivno-agresivno zapišavanje opozicije i skidanje odgovornosti sa sebe pošto je on sam napravio sranje organizujući tu stvar. To je sramotna predstava koja njemu doduše potpuno dolikuje, on izvodi te kerefeke non stop.

Svako ko to ne vidi je ono što naš narod zove - budala.
promoter promoter 15:15 21.12.2023

Re: Šta smo imali?

tessa1
umjesto da u slozi živimo sa predsjednikom Vučićem (hvala mu, predsjedniku)



Nešto ne vidim da ti pišeš protiv Mileta i njegove begovine? Jel neko nekad vidio da je ona riječ napisala o otadžbini danas, jednom je pisala da je Srbija počela rat, toga se sjećam.


1) mudrija si (nabedila se kao i na pamet koja zarađuje masne pare?)

2) džukela si?


O kome ti to?
Jebote, šta je ovo?
Zašto je vama nekolicini poniženje da citirate i nik čiji citat navodite kako bi se znalo na koga mislite?
Kakav je to, k....., fazon?
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 16:13 21.12.2023

Re: Šta smo imali?

Tretirati ljude kao stoku, negirati im da poseduju volju, uverenja, negirati da su Đilas i Marinika takvu atmosferu napravili, nego za sve okriviti Vučića, se može, ali to znači slepilo, ostrašćenost, u svakom slučaju nešto što pametni sebi neće dozvoliti.



Gvozden u akciji empirijskog dokazivanja Istine. Predator kaze da je isto rekla i jednom drugom detetu prosle godine.

Jedno objasnjenje je da je u pitanju rasista a drugo da je to osoba koja sa velikom preciznoscu cita tajne signale koje joj iz buducnosti salje Dragan iz Drvara. Jasno je da je po strogim pravilima Gvozdenove logike ovo drugo u pitanju.
solo solo 16:25 21.12.2023

Re: Šta smo imali?

Sa druge strane, Uprava granične policije BiH, institucija koja nije pod kontrolom Dodika, kaže da je 17.12. 2023. granicu između BiH i Srbije prešla 21.000 lica, od čega bar jedna trećina stranaca.


To je izjavila Ana Brnabić a premijerki treba verovati.

Brnabić: Granicu između Republike Srpske i Srbije prešlo 20.368 ljudi na dan izbora

Predsednica Vlade Srbije Ana Brnabić izjavila je da je tokom čitave predizborne kampanje bilo potpuno jasno da opozicija okupljena ispred liste "Srbija protiv nasilja" priprema proteste. Ona je povodom optužbi da su na glasanje u Beograd dovođeni ljudi iz Republike Srpske kazala da je tog dana granicu prešlo ukupno 20.368 ljudi.

- Čitav taj dan 17. decembra granicu je prešlo 20.368 ljudi. To su i stranci, mnogo njih ljudi koji nemaju naše državljanstvo, i mnogo njih deca. Dakle, vi razumete da to veze sa vezom nema - objasnila je Brnabić.

tessa1 tessa1 16:45 21.12.2023

Re: Šta smo imali?

a drugo da je to osoba koja sa velikom preciznoscu cita tajne signale koje joj iz buducnosti salje Dragan iz Drvara.


:))



Kad reče Dragan Đilas, Svetislav mu je i danas posvetio koji red slova svojih cjenjenih,
i spominje Ponoša (generala?), i od čijih je Ponoš? Ko mu ćaća, ko mu bio dida? :)


Uzdanje u koleru (II)

Traktat o postizbornosti (I)



Odoh tražiti na Netu slike posnog na vodi kolača sa limunom i samo gledati. :)

.. da ne izigravam advokata Predatortzu, mislim da se šalio sa Draganovim drvarskim porijeklom, meni je ono da je premijerka Hrvatica bilo bezveze, ali dobro nije ni prvo ni poslednje od njega, dok se sam ne opeče i vidi kako to može biti besmisleno..



Ovaj blog je fino upao u letargiju tj obamrlost, ma bravo. :)






gvozden1 gvozden1 17:01 21.12.2023

Re: Šta smo imali?

Ona da se izvini njegovom detetu i njemu.

I stvar se time rešava?

Misliš kad ih potrpaju u autobuse i istovare negde sa uputstvom za koga da glasaju.

Ti si taj koji ih tretira kao stoku.
Šta ako su svojim voljom došli da glasaju, dopuštaš li da stoka može da ima volju, ili samo slepo sluša komande?

Ona nastavnica ih makar mrzi, ti ni toliko, ti ih ne brojiš u ljude koji mogu da imaju volju.
Kakva budalaština.

Pa ne reče li ti sam da je glupost o 40000 izvalio da bi opravdao poraz.

Pa misliš da glupost može da prođe bez posledica?


Verujem da, za razliku od bosanske stoke, kojom je lako manipulisati, ljude kojima se Đilas obraća smatraš višom rasom na koju to ne utiče, oni, jelte misle svojom glavom.
Imaš primer na blogu, pročitaj šta piše ona koju štitiš toliko da brišeš komentare ako je neko pomene.
Vučićevo izvinjavanje je pasivno-agresivno zapišavanje opozicije


A to su mu obezbedili Đilas i Marinika.
Budala bi bio ako takav zicer ne bi iskoristio.
maksa83 maksa83 19:21 21.12.2023

Re: Šta smo imali?

Ti si taj koji ih tretira kao stoku.
Šta ako su svojim voljom došli da glasaju, dopuštaš li da stoka može da ima volju, ili samo slepo sluša komande?
Ona nastavnica ih makar mrzi, ti ni toliko, ti ih ne brojiš u ljude koji mogu da imaju volju.


Je l' ti sad pričaš da neko duguje izvinjenje ljudima koji su pri punoj svesti pristali tj. svesno izabrali da prekrše zakone Srbije i učestvuju u izbornoj prevari? Njima niko odavde ne duguje NIŠTA, a ti konkretni ljudi koji su u tome učesvovali duguju Srbiji minimum da se postide zbog toga što su uradili, pošto im izvinjenje verovanto neće pasti na pamet.

NJIMA neko da se izvinjava? Jesi ti jebeno normalan?



gvozden1 gvozden1 19:37 21.12.2023

Re: Šta smo imali?


Je l' ti sad pričaš da neko duguje izvinjenje ljudima koji su pri punoj svesti pristali tj. svesno izabrali da prekrše zakone Srbije i učestvuju u izbornoj prevari?

Aha, to sad znači jesu stoka, osim u slučaju da su pravni eksperti.
Tad su kriminalci.
Znači stoka su, ili kriminalci.

Recimo da nisu pravni eksperti, nisu znali da krše neke zakone, ali su svojim voljom želeli da podrže nekoga u Srbiji, a pri tom su Srbi, pa je logično da su zainteresovani.

A onda njih neko označi kao krivce, lažno uveća njihovu ulogu do besmisla, i za to niko ne treba da im se izvinjava.


Jel bi im se ti izvinjavao, ili ti je dovoljno što ih prezireš i smatraš nižim bićima?


maksa83 maksa83 19:40 21.12.2023

Re: Šta smo imali?

Aha, to sad znači jesu stoka, osim u slučaju da su pravni eksperti.
Tad su kriminalci.
Znači stoka su, ili kriminalci.

Znači da ti jedeš govna i nisi vredan vremena uloženog u "raspravu" koliko bavljenje tvojim "argumentima" može biti rasprava.

Adio, budi budala ali sam sa sobom.


gvozden1 gvozden1 19:44 21.12.2023

Re: Šta smo imali?

maksa83
Aha, to sad znači jesu stoka, osim u slučaju da su pravni eksperti.
Tad su kriminalci.
Znači stoka su, ili kriminalci.

Znači da ti jedeš govna i nisi vredan vremena uloženog u "raspravu" koliko bavljenje tvojim "argumentima" može biti rasprava.

Adio, budi budala ali sam sa sobom.



Nema odgovora opet.
Ajd daj neku sličicu bar.

A možda bi mogao i da razmisliš da li je u redu za svoj neuspeh okriviti bilo koga, i uskratiti pravo ikome da im se zbog toga izvinjava.
zilikaka zilikaka 20:45 21.12.2023

Re: Šta smo imali?

Makso, dvanaestosrpski autošovinisto, ti prvo izgubiš na izborima a onda za to okrivljavaš dobronamerne Srbe Sa Svih Strana koji su svojojm voljom potegli više stotina kilometara kako bi pomogli i doprineli pobedi prave strane.
I to samo zato što oni nemaju do kraja položen Pravosudni ispit te nisu upućeni da to njihovo glasanje izvan mesta prebivališta (a s obzirom da im je ovo verovatno i prvi susret sa izbornim procesom i glasanjem uopšte) osim što nije baš uobičajeno je po malo i nezakonito.

I to nije sve. Još ono najgore, Predsedniku svih građana Srbije, koji je osetio koliko su ti Srbi Sa Svih Strana pogođeni tvojom osudom i koji se izvinuo (ne u nebesa nego i u tvoje ime), ti osporavaš pravo da to uradi.

I to sve zato što ti krivo što si izgubio izbore.
maksa83 maksa83 20:49 21.12.2023

Re: Šta smo imali?

I to nije sve. Još ono najgore, Predsedniku svih građana Srbije, koji je osetio koliko su ti Srbi Sa Svih Strana pogođeni tvojom osudom i koji se izvinuo (ne u nebesa nego i u tvoje ime), ti osporavaš pravo da to uradi.


Što je najluđe ja njih ne osuđujem od početka celog ovog cirkusa, ali me ovaj "izvini se Đuri što te tukao" momenat zateko, ako je i od hučija mnogo je. Doduše to kažem svaki put.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 20:49 21.12.2023

Re: Šta smo imali?

Odoh tražiti na Netu slike posnog na vodi kolača sa limunom i samo gledati. :)


I ovaj poster za Yojimbo za gledanje.
tessa1 tessa1 20:54 21.12.2023

Re: Šta smo imali?

I ovaj poster za Yojimbo za gledanje.


Mnogo dobar.


Navratila sam baš zato, možemo zajedno gledati. :)


gvozden1 gvozden1 21:27 21.12.2023

Re: Šta smo imali?

Predsedniku svih građana Srbije, koji je osetio koliko su ti Srbi Sa Svih Strana pogođeni tvojom osudom

Ne Maksinom, osudom Đilasa, Marinike, Ćute i ostalih intelektualaca, i to đuture, neselektivno, Srbe nazivaju Bosancima, a tih koji su glasali je sigurno manje od jedan posto.

E, ali si ti tu, da priskočiš Maksi, da naglasiš da se radi o državi, da nacija s tim nema ništa, da su nacionalne stvari za nacionalne kongrese, a pošto ovde nema mesta za nacionalna pitanja, već je isključivo za državna (a to valjda znači da je nebitno ko je koje nacije, kakav mu je stav o srpskim interesima, i da to nije u redu ni pominjati) onda se podrazumeva stav da je Bosancima moralo da bude jasno da krše zakone.
To što su Srbi, to, naravno nikakve veze nema.

I da, čitam loše ti prošli Vojvođani na izborima, jesi li glasala za njih ili si ih izdala?
zilikaka zilikaka 21:41 21.12.2023

Re: Šta smo imali?

onda se podrazumeva stav da je Bosancima moralo da bude jasno da krše zakone.

Pa rekoh ja, izbori su potpuno nova stvar na ovim prostorima. Ko bi uopšte mogao da pretpostavi da su vezani za neko mesto koje se sasvim slučajno zove biračko i da to ikakve veze ima sa adresom u ličnoj karti.
A tamo gde su se neki izbori pre ovog održali, bilo gde to bilo, je sasvim normalno moglo da se dođe i glasa po slobodnoj volji. Dovoljno da nagovestiš da si se zatekao kod strine u poseti il da ti je tu baš usput. S tim u vezi najposećenija su bila biračka mesta uz pijace, tamo gde je nedelja pijačni dan.
I da, čitam loše ti prošli Vojvođani na izborima, jesi li glasala za njih ili si ih izdala?


Ni ti očigledno do kraja nisi položio pravosudni pa ne znaš čemu služe one pregrade na biračkim mestima.

tessa1 tessa1 21:43 21.12.2023

Re: Šta smo imali?

To što su Srbi, to, naravno nikakve veze nema.


Gvozdene od danas ćemo ih zvati lonče.


Zbunjuje, Bosanci, Bosančerosi, Srbi, Milijane, seljoberija, Drvarčani, Đido, itd... lonče. :)

Bili oni zavedeni na pogrešan put ili ne, moraju se otrijezniti od te zavedenosti, prave preveliku štetu, i sve je krenulo sa Kecmanovićima da talasa pasivno-agresivno, jel oni koji su organizovali i 1 čovjeka nisu pomislili na posledice?
tessa1 tessa1 21:47 21.12.2023

Re: Šta smo imali?

jel oni koji su organizovali i 1 čovjeka nisu pomislili na posledice?


Ako nas natjeravaju kao goveda na klancu, ima u onom jednom crtanom filmu, ili u kaubojcima kad trče goveda i prva linija zaokrene na rubu klanca sa litice i ne survaju se, ili popadaju svi.. ko je kriv za to? Ne trče goveda sama tako iz čista mira u kolektivni amok, nešto ih nagna, inicira, ako je to čovjek, nije dobro..
gvozden1 gvozden1 21:53 21.12.2023

Re: Šta smo imali?

a to ikakve veze ima sa adresom u ličnoj karti.

A pasoš, to nikoga ne može da navede na pomisao da ima pravo da glasa u državi čiji je državljanin?


Ni ti očigledno do kraja nisi položio pravosudni pa ne znaš čemu služe one pregrade na biračkim mestima.

Nije zabranjeno reći svoj izbor, ali ako kriješ, biće da sam ja dobro pretpostavio.

zilikaka zilikaka 22:05 21.12.2023

Re: Šta smo imali?

A pasoš, to nikoga ne može da navede na pomisao da ima pravo da glasa u državi čiji je državljanin?

Te je potego par stotina kilometara baš da bi glasao u Beogradu. Gde bi inače.
Nego, ja slabo stojim sa geografiom pa da te pitam da li je kojim slučajem Nova Varoš u Šumadiji?
Eno se vrti snimak dovedenih odande, opet, nećeš verovati nego u Beograd.
Stavila bih dobru paru da su u pitanju Srbi, ali da proverim, ako su iz Šumadije, onda nema greške, nisu krivi. Zastupaju Srpski Nacionalni Interes, garant.
maksa83 maksa83 22:08 21.12.2023

Re: Šta smo imali?

Te je potego par stotina kilometara baš da bi glasao u Beogradu. Gde bi inače.

Dodatno je budalaština u tezi o "zbunilo ga što ima pasoš" to što građani BiH ne moraju da imaju pasoš za ulazak u Srbiju, dovoljna je lična karta BiH. Sipa gluposti ko da je džabe ... što i jeste.
gvozden1 gvozden1 22:11 21.12.2023

Re: Šta smo imali?

Eno se vrti snimak dovedenih odande, opet, nećeš verovati nego u Beograd.

Šta, varao Vučić na izborima?!

Ne mogu da verujem, onakav čovek.

Ti ne vidiš razliku između dve tvrdnje, jedne da je Vučić krao, i druge, da za poraz Đilas krivi Bosance?

Ako tu razliku ne vidiš teško da išta može da ti se objasni, posebno ne granice Šumadije.

Ima karta na Guglu, precizna.
Mada.....????
gvozden1 gvozden1 22:15 21.12.2023

Re: Šta smo imali?

" to što građani BiH ne moraju da imaju pasoš za ulazak u Srbiju

Pasoš kao potvrda dvojnog državljanstva:)
Ne mora nigde da ga pokazuje, dovoljno je da on zna ima državljanstvo Srbije.

Makso, ajd skoncentriši se, možeš ti to.
predatortz predatortz 22:20 21.12.2023

Re: Šta smo imali?

A pasoš, to nikoga ne može da navede na pomisao da ima pravo da glasa u državi čiji je državljanin?


Realno, svaki državljanin Srbije ima pravo glasa za parlamentarne izbore.

To nije sporno.

No, to su moji zemljaci mogli obaviti u Republici Srpskoj gde su po gradovima bila organizovana glasačka mesta.


Za lokalne, odnosno gradske i opštinske izborne, državljanstvo nije dovoljno. Moraš imati i prijavu boravka na adresi opštine u kojoj glasaš.
Tu ima spornih stvari.

Formalno, da bi se prijavio na jednu adresu moraš doneti odjavu sa prethodne adrese stanovanja.
E sad...
Nama to nikad nisu tražili!
Ja sam državljanstvo Srbije dobio 2006. Seti se ko je tad bio na vlasti.
Kada sam vršio prijavu boravka na moju kuću i uzimao prvu LK u Srbiji rekli su mi za odjavu iz RS "ma, zajebi to!".

Znači, ovi ljudi koji su glasali nisu imali pravo da to urade bez valjane prijave boravka.

E sad, šta je valjana prijava?
Za tebe kao pojednca je interes da imaš LK i za tebe je valjano sve što ti država dozvoli.
Šta država mulja, to nije tvoj problem ako se poklapa sa tvojim interesom. Ti odeš na šalter i priložiš ona dokumenta koja ti teaže. Niti su dužan da znaš je li to ok, niti je to tvoj posao.


Svi su glasove iz RS koristili za sebe, a Dodik je te glasove uvek usmeravao u pravcu onih koji su na vlasti u Srbiji.

Šta je mene iznerviralo?

Preterivanje i laž o broju takvih glasača.
Opozicija nema drugi argument. Nema primedbi sa glasačkih mesta u Beogradu, nema nepotpisanih zapisnika od strane njihovih kontrolora.
Znači, svaki od njih je rekao svojim potpisom na zapisniku da je glasanje bilo regularno i rezultat prebrojan na tom mestu tačan.
Očekivali su pobedu, potpisivali zapisnike i zajebali se u proceni.

Pa kad su počeli da stižu rezultati, setili se Bosanaca i to u buljucima koje niko nije video.

Jer, po drugom osnovu izbore sporiti ne možeš, jebe te tvoj potpis sa gladačkog mesta da su na njemu izbori bili u skladu sa procedurom.

Dakle, pederski potez i šupačka finta.
Zna Đilas odlično koliko je takvih glasova nekad išlo za DS kada su Dodik i Tadić dizali pobednički spojene ruke u vis.
I nije mu tada smetalo.

Smrad je ispao veliki, ali sam ubeđen da se i grdno zajebao.



zilikaka zilikaka 22:30 21.12.2023

Re: Šta smo imali?

Ti ne vidiš razliku između dve tvrdnje, jedne da je Vučić krao, i druge, da za poraz Đilas krivi Bosance?

Imala bih ja svašta kasti spram evidencije te koalicije uopšte gledano ali to ne menja činjenicu da su Srbi Sa Svih Strana, pa i iz Bosne, organizovano kršili zakone ove države.
No, ako su imali na umu zaštitu srpskih nacionalnih interesa, onda to nema veze, zar ne?

Za diskusiju jeste koliko tačno je tih nezakonitih glasanja bilo i za analizu koliko su oni uticali na konačni rezultat, al je osobito bitno da se oni nama ne sekiraju što ih neko proziva.
Zato im se Precednik i izvinuo. Jedino Maksa neće pa neće.
maksa83 maksa83 22:43 21.12.2023

Re: Šta smo imali?

Ti odeš na šalter i priložiš ona dokumenta koja ti teaže. Niti su dužan da znaš je li to ok, niti je to tvoj posao.

Jasno je da ovde nije bilo nikakvog šaltera nego da je neko tamo skupio gomilu imena, poslao je ovde nekome, a taj neko je (nekim naredbodavnim lancem) proizveo gomilu prijava prebivališta i ličnih karti sa random adresama.
vrabac_onaj vrabac_onaj 22:44 21.12.2023

Re: Šta smo imali?

zilikaka



Aj Zili ne pravi se luda.
Niko ovde ne spori krađu ali se pokušala govnarska finta sa upiranjem prsta na "bosance", podstrekujući najniže i najprimitivnije nagone kod odabranih (odnosno "nebosanaca" ).
Toliko glupo da je Vučiću nabacilo ovaj volej sa ovim izvinjenjem.

I ne znam zašto tu ubacuješ Maksu, pošto on čovek od početka nije u toj priči "bosanci su krivi", naprotiv.

gvozden1 gvozden1 22:47 21.12.2023

Re: Šta smo imali?

ali to ne menja činjenicu da su Srbi Sa Svih Strana

A kola se slomila na Bosancima.
Tako kažu Đilas i Ćuta.
I ti, (Maksa se podrazumeva) kažeš, ma šta ima li da im se izvinjava, zaslužuje stoka da se kola lome na njihovim leđima.

predatortz predatortz 22:49 21.12.2023

Re: Šta smo imali?

maksa83
Ti odeš na šalter i priložiš ona dokumenta koja ti teaže. Niti su dužan da znaš je li to ok, niti je to tvoj posao.

Jasno je da ovde nije bilo nikakvog šaltera nego da je neko tamo skupio gomilu imena, poslao je ovde nekome, a taj neko je (nekim naredbodavnim lancem) proizveo gomilu prijava prebivališta i ličnih karti sa random adresama.


I svi ekspresno upisani u birački spisak?
Moguće, ali tehnički teško izvodljivo.
Uostalom, te oscilacije je lako proveriti a timu od tri pravnika SPN je danas omogućen uvid u birački spisak.
vrabac_onaj vrabac_onaj 23:00 21.12.2023

Re: Šta smo imali?

i još nešto.

komično je što se budaletine sada podsmevaju ovom vučićevom izvinjenju.

svaki političar bi to iskoristio, čist zicer.

nije vam dame i gospodo vučić kriv što ste imbecili pa koketirate sa (ju!) fašizmom.
milisav68 milisav68 23:08 21.12.2023

Re: Šta smo imali?

zilikaka
Za diskusiju jeste koliko tačno je tih nezakonitih glasanja bilo

Takođe, za diskusiju je i to, što je bilo preko 6000 stranih posmatrača, i baš niko nema krupnih zamerki.
maksa83 maksa83 23:16 21.12.2023

Re: Šta smo imali?

I svi ekspresno upisani u birački spisak?
Moguće, ali tehnički teško izvodljivo.


Što, upisivanje u birački spisak je najmanji problem jednom kad su prijavljeni, to su neki rekordi u nekoj bazi, trivijalno. Najveću muku je imao onaj koji im prijavljuje boravak i pravi LK da nabode random adresu koja postoji, pa ako je lenjivac dobiješ 211 ljudi na istoj adresi u Ljuboviji, ili 16000 birača u Malom Zvorniku koji ima 11000 stanovnika, itd.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 23:38 21.12.2023

Re: Šta smo imali?

maksa83
I svi ekspresno upisani u birački spisak?
Moguće, ali tehnički teško izvodljivo.


Što, upisivanje u birački spisak je najmanji problem jednom kad su prijavljeni, to su neki rekordi u nekoj bazi, trivijalno. Najveću muku je imao onaj koji im prijavljuje boravak i pravi LK da nabode random adresu koja postoji, pa ako je lenjivac dobiješ 211 ljudi na istoj adresi u Ljuboviji, ili 16000 birača u Malom Zvorniku koji ima 11000 stanovnika, itd.


Ovo za M. Zvornik navode na sajtu opstine kao zvanicne podatke - od preko 16k upisanih izaslo preko 9k a tamo realno danas zivi 10k stanovnika.
maksa83 maksa83 23:55 21.12.2023

Re: Šta smo imali?

nije vam dame i gospodo vučić kriv što ste imbecili pa koketirate sa (ju!) fašizmom.

Daaa, čuveni Đilasov i Marinikin projekat da Ein Volk glasa za Ein Fuhrer u Ein Reich.

Ta reč je zajeban bumerang sa neobrađenim ivicama.
crossover crossover 00:22 22.12.2023

Re: Šta smo imali?

maksa83
I svi ekspresno upisani u birački spisak?
Moguće, ali tehnički teško izvodljivo.


Što, upisivanje u birački spisak je najmanji problem jednom kad su prijavljeni, to su neki rekordi u nekoj bazi, trivijalno. Najveću muku je imao onaj koji im prijavljuje boravak i pravi LK da nabode random adresu koja postoji, pa ako je lenjivac dobiješ 211 ljudi na istoj adresi u Ljuboviji, ili 16000 birača u Malom Zvorniku koji ima 11000 stanovnika, itd.


To se iz tekst fajla uveze u bazu dok si reko F5.
Po onome što sam video po gradu u nedelju (morao sam da se šetam po raznim biračkim mestima pa sam nekoliko puta pitan na ulici "gde je ovde škola za glasanje?" ) ni taj random nije baš toliki random. Ali ne kao pseudo random što bi pomislio neki random kujundžija nego više kao opštine na periferiji Beograda.
tessa1 tessa1 06:48 22.12.2023

Re: Šta smo imali?

Nagna mi se sinoć učinu čudno japanska riječ, ne sjetih se druge, potražim jutros šta veli Google, prvo je ponudio Magna kartu, drugi put naravno Vukajlija zna odgovor,



Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 09:24 22.12.2023

Re: Šta smo imali?

maksa83
I svi ekspresno upisani u birački spisak?
Moguće, ali tehnički teško izvodljivo.


Što, upisivanje u birački spisak je najmanji problem jednom kad su prijavljeni, to su neki rekordi u nekoj bazi, trivijalno. Najveću muku je imao onaj koji im prijavljuje boravak i pravi LK da nabode random adresu koja postoji, pa ako je lenjivac dobiješ 211 ljudi na istoj adresi u Ljuboviji, ili 16000 birača u Malom Zvorniku koji ima 11000 stanovnika, itd.


Evo malo random deskriptivne statistike kad se uporedi zvanicni broj upisanih biraca i broj stanovnika. Da ostavimo po strani koliki procenat stanovnika ima pravo glasa ali ovo dole sve preko jedan znaci da ima vise upisanih glasaca nego stanovnika. Opozicija bi trebala za sve opstine da uporedi ove brojke plus broj izaslih na izbore i napravi ozbiljnu analizu.

Podaci su od birackispisak.gov.rs (Стање на дан 23.10.2023.) i iz Republickog zavoda za statistiku (Попис становништва, домаћинстава и станова 2022. године)

Grad/Opstina Glasaca Stanovnika razlika
ВРАЊЕ - ГРАД 60305 74381 0.81
УЖИЦЕ - ГРАД 57933 69997 0.83
АРИЉЕ 14764 17063 0.87
КРАГУЈЕВАЦ - ГРАД 152166 171186 0.89
БЕОГРАД-ГРОЦКА 73476 82810 0.89
АРАНЂЕЛОВАЦ 36882 41297 0.89
ЧАЧАК - ГРАД 94536 105612 0.9
КЊАЖЕВАЦ 23068 25341 0.91
БАЈИНА БАШТА 21530 23533 0.91
ТОПОЛА 17501 19134 0.91
ВАЉЕВО - ГРАД 75340 82169 0.92
ИНЂИЈА 40599 43443 0.93
ЧАЈЕТИНА 13634 14585 0.93
ВРЊАЧКА БАЊА 23555 25065 0.94
ШАБАЦ - ГРАД 99964 105432 0.95
СМЕДЕРЕВО - ГРАД 94953 97930 0.97
ЈАГОДИНА - ГРАД 64046 64644 0.99
ТУТИН 32722 33053 0.99
КОВАЧИЦА 21084 21178 1
СОМБОР - ГРАД 71341 70818 1.01
СУБОТИЦА - ГРАД 125889 123952 1.02
БУЈАНОВАЦ 42632 41068 1.04
ЛОЗНИЦА - ГРАД 75677 72062 1.05
БАЧКА ТОПОЛА 27528 26228 1.05
КАЊИЖА 21068 20141 1.05
ШИД 29470 27894 1.06
ЉУБОВИЈА 13027 12168 1.07
БЕЛА ЦРКВА 15676 14451 1.08
МАЈДАНПЕК 15889 14559 1.09
ЋУПРИЈА 28496 25325 1.13
БЕОГРАД-ВРАЧАР 63545 55406 1.15
МАЛИ ЗВОРНИК 15759 11219 1.4



vlad_aleksh vlad_aleksh 12:00 21.12.2023

Нема Слобе, нема Тита, сад се Нестор пита!

Ако сте се питали ко је гласао за проф. др Несторовића и његову листу, ево вам примера. Ја сам гласао.
Ево и моје кратке анализе изборних резултата.
1990. године је на овим просторима обновљен вишепартијски систем, али авај, тешко је правити феникса од блата. Нешто што је на почетку трагедија, прерасте у фарсу, на Марсу.
Ето, 2023. године се налазимо у претполитичком стању, те се поставило питање за кога да гласа један обични влашки Геџа?! За Нестора!!!
Помогло нам је и 40.000 Босанаца да уђемо у парламент. Следеће године идемо сви заједно у Америку да изгласамо Трампа за председника.
Ако вас интересују моји светоназори, они су следећи:

1. Не верујем у корону.
2. Ако корона ипак постоји - не верујем у вакцине.
3. Земља није кугла или јаје, већ је равна плоча.
4. 5Г мрежа је штетна.
5. Волим Русију, Иран и Венецуелу
6. Не волим Вучића, али Ђиласа још више. Или мање, свеједно је, ништа је ништа, црва није ни било.
7. Оно са Микетићем ми је било баш гадно.
8. И на крају, али не и најмање битно, своју хипертензију лечим белим луком и парадајзом. Зашто парадајзом?! Па зато што у њему има доста калијума!

И на крају да поновим наслов:

Нема Слобе, нема Тита, сад се ође Нестор пита!!!
maksa83 maksa83 12:07 21.12.2023

Re: Нема Слобе, нема Тита, сад се Нестор пита!

Нема Слобе, нема Тита, сад се ође Нестор пита!!!


Ravna zemlja vidi se iz Kremlja!

Ameriko, ti si nama mrska, tvoj avion kemtrejlsom nas prska!

Vanzemaljac ti na majku skoči - zato imaš plave oči.

Da nam mladost iz zemlje ne beži, pružićemo otpor 5g mreži!

newimprovedtadejus newimprovedtadejus 13:12 21.12.2023

Re: Нема Слобе, нема Тита, сад се Нестор пита!

maksa83
Нема Слобе, нема Тита, сад се ође Нестор пита!!!


Ravna zemlja vidi se iz Kremlja!

Ameriko, ti si nama mrska, tvoj avion kemtrejlsom nas prska!

Vanzemaljac ti na majku skoči - zato imaš plave oči.

Da nam mladost iz zemlje ne beži, pružićemo otpor 5g mreži!


a koronu podvalio švaba da vakcinu utera nam straga

al vakcino ovde nećeš proći tako nami putinove moći


maksa83 maksa83 13:17 21.12.2023

Re: Нема Слобе, нема Тита, сад се Нестор пита!

a koronu podvalio švaba da vakcinu utera nam straga

al vakcino ovde nećeš proći tako nami putinove moći


Nestorović Bane,
junak je bez mane
noću skida žene
danju HAARP antene
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 13:24 21.12.2023

Re: Нема Слобе, нема Тита, сад се Нестор пита!

maksa83
a koronu podvalio švaba da vakcinu utera nam straga

al vakcino ovde nećeš proći tako nami putinove moći


Nestorović Bane,
junak je bez mane
noću skida žene
danju HAARP antene


Nestorović Bane
leči natenane
žene leči noću
a danju skupoću
promoter promoter 15:23 21.12.2023

Re: Нема Слобе, нема Тита, сад се Нестор пита!

newimprovedtadejus
maksa83
Нема Слобе, нема Тита, сад се ође Нестор пита!!!


Ravna zemlja vidi se iz Kremlja!

Ameriko, ti si nama mrska, tvoj avion kemtrejlsom nas prska!

Vanzemaljac ti na majku skoči - zato imaš plave oči.

Da nam mladost iz zemlje ne beži, pružićemo otpor 5g mreži!


a koronu podvalio švaba da vakcinu utera nam straga

al vakcino ovde nećeš proći tako nami putinove moći



Spreda ili straga,
dilema je draga.

Ko uteruje, zlo ne misli!

Uterati ili ne uterati,
pitanje je sad!

Ko promaši spreda, nek utera straga!

Ili tako enkako.
tessa1 tessa1 16:46 21.12.2023

Re: Нема Слобе, нема Тита, сад се Нестор пита!

Jeste li vi vidjeli koliko Nestorović ima pregleda na YouTube, da li je moguće?
vlad_aleksh vlad_aleksh 11:06 22.12.2023

Re: Нема Слобе, нема Тита, сад се Нестор пита!

tessa1
Jeste li vi vidjeli koliko Nestorović ima pregleda na YouTube, da li je moguće?


Шта да ли је могуће?!
Могуће је.
Ја му лично правио прекидну рутину у алгоритму потпрограма вјештачке интелигенције за повећање броја прегледа.

Ја иначе пишем екавицом, али пређем на ијекавицу чим ме ухвати емоција...
tessa1 tessa1 12:30 22.12.2023

Re: Нема Слобе, нема Тита, сад се Нестор пита!

Шта да ли је могуће?!
Могуће је.

Izvini.

Ја иначе пишем екавицом, али пређем на ијекавицу чим ме ухвати емоција...


:))

I pazi na sebe, vremena su teška. :)
ecce-florian ecce-florian 13:16 21.12.2023

ajmo iz početka, možda uspe

predlog za blogere jer mi se čini da ovo ne rade za pare ( kao botovi) oni koje rade , svaka čast neka se ogluše

četnici i jataci, rojalisti, nezavisni desni intelektualci....

premise

a) oni su glasali protiv sns i spn..... a za , barem bi bilo logično za Nadu
(НАДА чине Покрет обнове Краљевине Србије (ПОКС), Демократска странка Србије (ДСС) и још 25 покрета, странака, удружења и група грађана, као и угледни појединаци, попут академика Мaтије Бећковића, команданта одбране Кошара Љубинка Ђурковића, песника Благоја Баковића, глумице Ане Сакић и других)

b) nada se pre izbora nadala da osvoji "dvocifren procenat" a osvojila je manje

c) NADA ( barem poks tvrdi da su izbori pokradeni i traže da se ponove kao i SPN

koji se logičan zaključak iz ovog može izvući ? da su oni koji žele pobedu ovakvih i ovih predstavnika i za njih su glasali pokradeni i da je njihova volja omalovažena mahinacijama

iz ovog proizilazi zaključak :

blogeri koji su glasali ili im je bliska ovakva opcija trebali bi da podrže zahtev svakog, pa makar i djilasa da se utvrde nepravilnosti i ako se ustanove da se izbori ponove ( to je identično zahtevima stranaka i pokreta koji oličavaju njihovu volju)

da li je ovo teško?

jeste, ali ukoliko želite da u neregularnim uslovima zaštitie vašu i volju gradjana koji se zalažu za iste ili slične političke vrednosti ( monarhija....) onda to i uradite

bivalo je to i ranije. evo podsetila me je sonja brkić ( naknadno predsednica rik i sudija vrhovnog suda) izjavila da su ona i savka gojković ( mati maje gojković) 1997.
sedele na džakovima da bi sprečile kradju sps ( legnda: nije navela da je SPS tada imao "sistem" sa kompletnim džakovima koji su menjani u vozilima koja su dolazila da skupljaju glasački materijal po glasačkim mestima. nije SNS gadljiv na to, (sva pozitivna iskustva su se uvek koristila) jedino pošto angažuje nestručne i neobrazovane onda ih je lakše uhvatiti ko je još mislio da že boja biti tako važna, i moš misliti par hiljada listića, to uopšte ne utiče

znači , kolko god to bilo teško, dragi braćo četnici, jataci, monarhisti, nezavisni intelektualci.... stisnite petlju i podržite zahteve vače stranke pa makar se i poklapali sa zahtevima onih koje ne volite. to se zove politička zrelost

moguće posledice:

ovo je winwin situacija

- scenario 1. samo se utvrdi da xy lica nije imalo pravo glasa, ponište se izbori i održe sa umanjenim brojem ( manje oni koji su laćno bili na spisku) ostane isti raspored političkih snaga, svako od stranaka sem sns ( za koji se osnovano sluti da je ovaj višak glasao) procentualno dobije yz glasova. Nada je prešla cenzus što znači nije rasipanje. dobije i SNS srazmerni postotak ali izgubi mnogo više. ako nije jasno mogu da predstavim grafički

- scenario 2. zasnovan na staroj izbornoj tezi srbi glasaju za pobednike. sns je pokazao slabost i birači su svesni da im je kraj. napušta se brod koji tone. ako je većina sns neki centar ili desno, njihov priliv je normalno veći na stranke i pokrete desne opcije. Znači ostvarile bi "vaše političke opcije" bolji rezultat u odnosu na SPN i ostale domaće i strane izdajnike. morate priznati da bi to trebao da bude cilj vašeg političkog angažmana a ne trošenje prostora na blogu

ovo sve pod pretpostavkom da koristite aparat koji lično posedujete radi procene ovakvih opcija a ne aparat na kom Kuri objavljuje Izjavu da je djilas dao 150 eura

Ta izjava mada naizgled glupa ( ako je tajkun neže valjda da lično daje po 150 eura. pa to ne radi ni vučić. zna se kolko i kome precednik stranke nosi ps izvor je namerno biran, je prilagodjena konzumentu vesti kome se upućuje ta politička poruka. Znači nije od značaja da li je besmislena već kakav politički efekat ostvaruje na tetka leposavu iz Malog Idjoša

Drugi deo je malo profesionalnije odradje. Objavljen je faksimil izjave koju je sačinio samookrivljeni. Da je objavljen zapisnik o informativnom razgovoru postojala bi odgovornost nekog lica ili organa, Ovako, ako neko pita, dečko je sačinio izjavu u dva primerka, jednu predao kad je otičao u stanicu a drugu zadržao kod sebe. Sve ok

Šza ovde nedostaje. Pa poligraf, omiljena sprava na kojoj se Leposavi dokazuje da dećko ne laže

Kako bilo da bilo, eto predloga

Da svi na ovom blogu ( sem SNS-ovaca) i plaćenih botova sns podržimo ovaj zahtev da se utvrde neregularnosti , preispitaju birački spiskovi, iponove izbore tamo gde se nepravilnosti budu utvrdile

nije teško, možda i jeste, ali

ZA NAŠU DECU *

* NAJLEPŠE OD SVEGA MI JE DA SNP NAŠI ( DESNIČARSKI POKRET IZ ARANDJELOVCA KOJI JE GODINU DANA BIO U KOALICIJI SA 1389 MIŠE VACIĆA) TVRDI DA IM JE SNS MAZNU OVAJ SLOGAN KOJI SU KORISTILI 2008.




** nemojte molim vas damo da me neko pita šta je tu smešno
predatortz predatortz 13:55 21.12.2023

Re: ajmo iz početka, možda uspe


blogeri koji su glasali ili im je bliska ovakva opcija trebali bi da podrže zahtev svakog, pa makar i djilasa da se utvrde nepravilnosti i ako se ustanove da se izbori ponove ( to je identično zahtevima stranaka i pokreta koji oličavaju njihovu volju)


Tako je!
Evo, ja podržavam i iskereno želim da svaka individualna zloupotreba dobije svoj sudski epilog, taman da se o mom ocu radi.

Šta ne podržavam?
Laž, naduvavanje i sejanje razdora.
vlad_aleksh vlad_aleksh 14:19 21.12.2023

Re: ajmo iz početka, možda uspe

Буду ли поновљени избори у Београду, Нестор је рекао да ће доћи 200.000 Босанчероса и да ће да скочи на 15 %.
Па ви сад видите шта ћете...
maksa83 maksa83 14:27 21.12.2023

Re: ajmo iz početka, možda uspe

Па ви сад видите шта ћете...

Ja ću burek sa sirom i dve urmašice, pitaj ljude okolo i uzmi ti šta piješ...
tessa1 tessa1 15:03 21.12.2023

Re: ajmo iz početka, možda uspe

taman da se o mom ocu radi.

Da, to je realitet, i tako odgovorni ljudi razmišljaju, ljudi svjesni, ljudi sa emocijama ne džukele virtuelne.
milisav68 milisav68 22:12 21.12.2023

Re: ajmo iz početka, možda uspe

ecce-florian

Neće.

Probaj još neki put.
vlad_aleksh vlad_aleksh 11:04 22.12.2023

Re: ajmo iz početka, možda uspe

maksa83
Па ви сад видите шта ћете...

Ja ću burek sa sirom i dve urmašice, pitaj ljude okolo i uzmi ti šta piješ...


Одмах се види да ниси рођен у Босни. Бурек је увек са месом. Све остало су пите. Са сиром - сирница, са зељем - зељаница...
Ако си студирао, сигурно си имао неког колегу Босанца?
michiganac michiganac 14:42 21.12.2023

Serbia, Anno ex nihilo

Kako li je vidim u aktuelnom vremenu dok se glodje koska sa busevima?


Kao Mordor-grotlo, rusevinu i pustaru kojom tutnji golemi SNS-Behemot*, krcka i drobi ostatke onog sto se opozicijom naziva, ali dockan i sopstvene, posredne i neposredne sljedbenike zombi-umova/oglodane svijesti i savjesti.


*neizbazdaren i ne bas u potpunosti svjestan kolicine jada i cemera koje posredno i istovremeno ostavlja za sobom. Tupo, banalno zlo poput slona u staklarskoj radnji.

Nema u njoj buducnosti.
ecce-florian ecce-florian 18:06 21.12.2023

nego da se vratimo na lične karte

video prilog nekog ko u telefonu ima fotografije iz ličnih isprava studenata za sv nikolu
baš me interesuje ko je taj ko ima i ko mu je ( u skladu sa zakonom o zaštiti podataka o ličnosti koji je domaćin spominjao kao razlog odbijanja davanja podataka o licima koja su neposredno pre izbora šprijavila prebivalište) omogućio ( nadam se u skladu sa zakonom jer se bar kod jednog ne radi o osudjivanom licu) pristup i dao fotografije iz biometrijskih isprava .

Bonus pitanje : ako se vodi neki postupak ko je i kada od nadležnih organa dao dozvolu da organi unutrašnjih poslova prate navedeno lice i dao im mogućnost da koriste navedene fotografije kako bi mogle da ga identifikuju



video

omega68 omega68 06:30 22.12.2023

Чешка је најгора

Да ли креће у Прагу ,,Чешка против насиља", зна ли се шта?
tessa1 tessa1 06:49 22.12.2023

Re: Чешка је најгора

Tek sam maloprije vidjela,


dobro, nemaju Česi istih problema sa nasiljem kao u Srbiji, a ni Bosance.
bene_geserit bene_geserit 07:46 22.12.2023

Re: Чешка је најгора

dobro, nemaju Česi istih problema sa nasiljem kao u Srbiji, a ni Bosance.

To što nemaju Bosance je ključno.
promoter promoter 08:14 22.12.2023

Re: Чешка је најгора

bene_geserit
dobro, nemaju Česi istih problema sa nasiljem kao u Srbiji, a ni Bosance.

To što nemaju Bosance je ključno.

Ovo u Pragu je strašna tragedija sa kojom nije zgodno da se zbijaju šale.
No, pored svega, voleo bih da znam zašto je ovo Putinu bilo potrebno?
tessa1 tessa1 08:40 22.12.2023

Re: Чешка је најгора

To što nemaju Bosance je ključno.


Na ovom blogu def fali Angie, blog o seljoberiji izBosne bez nje kao Arsen bez Gabi, Soni bez Šer, Vlada bez Bajke, Đido bez Marinike, Maksa bez EKV, nastavite niz..


Čak se i ja bez nje sa ovim gorštačkim avatarom osjećam kao prosvjećeno ljudsko biće iako sam samo izBosne, sve me strah opustiću se, skinuti jaknu, osunčati belo lice na planinskom suncu, pokazati previše, nastavite niz :)

tessa1 tessa1 08:43 22.12.2023

Re: Чешка је најгора

Ovo u Pragu je strašna tragedija sa kojom nije zgodno da se zbijaju šale.
No, pored svega, voleo bih da znam zašto je ovo Putinu bilo potrebno?


Bogami, opasno si ovo napisao.


Ne zbijam šale, jutros razmišljam o automatskom zatvaranju učionica kao u bankama trezori, ali šta sa djecom koja ostanu na hodniku? i sve tako smišljam odbranu, strategiju - smišljam kako vježbaju, čim čuju alarm za 5 sec vrata se zatvaraju.
zoja444 zoja444 09:32 22.12.2023

Re: Чешка је најгора

a sta ako su ubice medju njima? onda su blindirano u klopci. ja sam za neku proveru na nekom ulazu i izlazu za svakoga.
ecce-florian ecce-florian 09:38 22.12.2023

Re: Чешка је најгора

sa ovim gorštačkim avatarom osjećam kao prosvjećeno ljudsko biće iako sam samo izBosne, sve me strah opustiću se, skinuti jaknu, osunčati belo lice na planinskom suncu, pokazati previše, nastavite niz :)


ma daj
ne budi prestroga prema sebi. ima nekih kurseva vodjene meditacije kao oprostiti sebi. jer opraštanje sebi vodi ( ne u teške droge, već, djuro... ? ) praštanju drugima

Nego nikako da te pitam

Ta tvoja nova država u kojoj imaš prebivalište boravište je najrigoroznija što se tiče dvojnog državljanstva, što je tebi sigurno bolje poznato nego meni.Pa se pitam, a evo i tebe, ako si poželela ( naglasak na e u pretposlednjem slogu) zarada posla, drugih beneficija i ostalog ... da postaneš državljanke iste, dal su i tebi tražili da se odrekneš svog ma koje ono bilo

Ovo je čisto statusno pitanje da znam dal da te posmatram kao stranog posmatrača ili kao državljanku Srbije

ps

e da

ako ga nisi stekla rodjenjem kao mala deca, nego aplikacijom ( 5-10 god boravka i sl) onda si sigurno polagala onaj ispit iz opšteg poznavanja Ausztrije i njenog demokratskog uredjenja( doduše bilo je predloga da se ukine od pretplošle godine i da ostane samo obavezni kurs a da se ispit ukine ali nisam baš apdejtovan što se austrije tiče)

pa majku mu, ako poznaješ austrijsko demokratsko uredjenje a pišeš na maternjem na blogu b92 pa daj si malo truda da upoznaš osnove demokratskog uredjenja Srbije, mislim sve u cilju kvalitetnije diskusije
tessa1 tessa1 10:07 22.12.2023

Re: Чешка је најгора

pa majku mu, ako poznaješ austrijsko demokratsko uredjenje a pišeš na maternjem na blogu b92 pa daj si malo truda da upoznaš osnove demokratskog uredjenja Srbije, mislim sve u cilju kvalitetnije diskusije



Da, opet podmetačine, baš si uporan.


Poznajem zakon, i nemam austrijsko državljanstvo, i poznato mi je da na stranicama austrijskim učestvuju svi jednako, i građani ove države, grada i svi koji govore njemački odakle god da su.. Moramo razgraničiti jer ste mene ovde neki direktno neki indirektno pitali kakve veze imam sa Srbijom? Hajde dobro i da me diskreditujete radi bosanskog porijekla (porijeklo koje nije srpsko tj vaše iz Srbije, mora neko u basni biti bolji, zar ne?), moj maternji jezik je srpski,

dalje crtam vezu, tebi po 15. put jer si kuražno vojvođanski fašista koji svoji frust preko mene prelama al i ne vidi 15. put da sam tvrd orah..

srpski jezik - Srbija




Ali, šta u ovoj tvojoj podmetačini opet fali,

fali istina, fali crno na bijelo,

ti ne znaš više ni s koje strane da mi priđeš ni kako da mi naudiš?, i naravno sve je to u cilju da otkačim pa vam se milosne majke najebem da bi vi imali dokaz kakvi smo vi, (čitam prije neki dan, kaže čovjek, ne obraća se meni ali kao da jeste, pobjeđujte ih inteligencijom, zamislih se, da li je za mene kasno?)

Hajde prepričaj kakav je moj stav o autobusima iz BiH u Srbiji na ova dva protekla bloga?


Evo sve su oči uprte u tebe - svih onih minimum hiljadu koji mene prate..


p. s. nemam ni državljanstvo Srbije (pitao si me prije tri dana jesam glasala ba?), nemam ni zastavicu Srbije na šahu jer ne osjećam da je to u redu, niti osjećam da je Varta dizajn na BiH zastavi moj..
tessa1 tessa1 10:16 22.12.2023

Re: Чешка је најгора

mislim sve u cilju kvalitetnije diskusije


Stari moj.
ecce-florian ecce-florian 10:17 22.12.2023

Re: Чешка је најгора

Hajde prepričaj kakav je moj stav o autobusima iz BiH u Srbiji na ova dva protekla bloga?


to da je to sve marifetluk bosanomrzaca koje ja kao vojvodjanski fašista podržavam

a ja mislim da si pogrešila temu
evo tebi pitanje?

šta misliš da li je makar jedna od javno iznetih informacija o zloupotrebama i falsifikovanjima biračke volje na izborima u Srbiji tačna

šta misliš da li to dovodi u pitanje regularnost izbora barem na jednom mestu

...
i tako još hiljdau

nigde ne spominjem bosance u vezi izbora

nije lepo imputirati

lepo bi bilo poznavati osnove demokratskog uredjenja srbije ( izborni princip) i zalagati se da se oni održe i ne trovati neprestanim prozivkama, na svakoj baš svakoj temi

ožemo o torti, limun, torta je žuta, ja volim limun tortu. ti misliš da ja volim limun tortu jer sam iz vojvodine a u vojvodini je bila k&K a njihova boja na zastavi je bila šuta. ergo: ako ja volim limun tortu ja sam antibosanac i srbin i to jer sam madjaron ili proaustrijski orijentisan monarhista (dvojni)

to što si ti u Bešu nema veze jer nemaš srpsko državljanstvo

dosta logično

i zasnovano


tessa1 tessa1 10:20 22.12.2023

Re: Чешка је најгора

to da je to sve marifetluk bosanomrzaca koje ja kao vojvodjanski fašista podržavam



Da, samo jeste istina da si ti potuljen fašista, i hrabar na ekranu, u rl cvilkaš kao miš.


I da, utvrditi koliko je ljudi prešlo, prvo, da ne bi tebe naša beda hranila, drugo, da bi se ti ljudi vidjeli i na neki način počelo odmotavati klupko stvoreno na relaciji Srbija-RS, riješilo ono pogrešno što nas spaja po cjenu da se to sve pokida..



Ostalo, pali bre..
tessa1 tessa1 10:22 22.12.2023

Re: Чешка је најгора

Boga ti jebem kako se za mene miševi ovako zalijepe.
ecce-florian ecce-florian 10:53 22.12.2023

Re: Чешка је најгора

@tes
Da, samo jeste istina da si ti potuljen fašista, i hrabar na ekranu, u rl cvilkaš kao miš.


A jel bi me volela ako udjem u Nacionalni stroj. Paz Davidovac je iz Novo Sada, dosta su jaki i Novi sad im je sedište

fotografija tanjuga

jedino, paz ovo nije Autrija i ne postoji Zakona o zabrani veličanja nacizma, i svako može slobodno da ističe nacističke simbole


kažem ja da tebi treba poduka iz demokratskog uredjenja Srbije. ovde i nacisti i neonacisti i ostali mogu slobodno i javno izražavaju svoja ubedjenja , čak pomalo i da deluju. nije ti ovo ta tvoja austrija

ps

ja bi se na tvom mestu zabrinuo da učestvujem na ovakvim blogovima

ps

samo da te upozorim parlament austrije je ovog decembra leta gospodnjeg 2023. pooštrio odredbe ovog zakona tako da se svako nošenje i isticanje nacističkog simbola kažnjava sa 20k jura

sva sreća jer nisi uzela državljanstvo, jer prestupi koje austrijanci učine u inostranstvu (posebno širenjem prpagande putem interneta) će se takodje procesuirati. mislim, ovo nadobronamernije. ja još nisam prelomio da udjem u nacionalni stroj al na ovom blogu ima dosta blogera koji veličaju nacizam i , nisam baš utvrdjivao listu austrije na kojoj su pobrojane ali saglašavanje sa njihovim stavovima putem interneta, moglo bi te možda dovesti u neprijatnu situaciju glede propisa austirije. ovo najdobronamernije

pa sad ti vidi , svet je mali, internet je vilkiki


tessa1 tessa1 11:08 22.12.2023

Re: Чешка је најгора

ja bi se na tvom mestu zabrinuo da učestvujem na ovakvim blogovima

A jel bi me volela



Hm, ne sumnjam da bi me cinkarila i za manje od ove podmetačine, npr taj dan sam nosila crvenu haljinu?, samo što sam ja inteligentija od vas, možda ne izgleda tako ali svaka moja rečenica je prošla brzinom svjetlosti i preko kognitivne karte i kroz misaoni aparat,


kao da ne bih glavu do sada izgubila daaa-vnoo.


Dobro da si se javio, neću više učestvovati u ovom tvom volimte-nevolim performansu, Austrija zemlja teška - budalaštine sa svih izvora kako te zapljusne nadahnuće,

Ipak, moram dodati za funkcionalno nepismene i obuzete nečastivim: Nije mi palo na pamet da si Mađar, vjeruj mi, kao da potuljenih fašista nema među Srbima? Reko, da se ogradim.
solo solo 12:41 22.12.2023

Re: Чешка је најгора

Ovo u Pragu je strašna tragedija sa kojom nije zgodno da se zbijaju šale.
No, pored svega, voleo bih da znam zašto je ovo Putinu bilo potrebno?


Interesantno.

Niko se ne upita odakle tom klincu takva puška i dozvola.

Kao i rendgenologu našeg monstruma odakle i zašto toliko pištolja i dozvola.

Sve ,,olimpijci u streljaštvu,,



Bolja puška od specijalaca koji ga jure.
ecce-florian ecce-florian 16:05 22.12.2023

Re: Чешка је најгора

@tes
Ipak, moram dodati za funkcionalno nepismene i obuzete nečastivim: Nije mi palo na pamet da si Mađar, vjeruj mi, kao da potuljenih fašista nema među Srbima? Reko, da se ogradim.


dobar ti taj tvoj kognitivni sistem, matere mi


svaka moja rečenica je prošla brzinom svjetlosti i preko kognitivne karte i kroz misaoni aparat


i izašla ( na usta) kao istina

Al' lako je kad ti dam sve premise

Nego da sad zanemarimo dal je problem u vidu ( pravilno pročitati) il u pažnji ( pažljivo pročitati) il u tom da se uverenja koja se na kraju koriste stave ipred čitanja , pecepcije, razumevanja....., il u ostalim manjkavostima aparata, ostaje jedna nesporna činjenic:

ti imaš neverovatne skilze, ne samo da pričaš konstantno gluposti koje su vezane za nacionalne grupe i mogu da se donekle podvedu pod govor mržnje ( ovo prvo može svaka budala) nego da ih još vrlo revnosno braniš. E ovo je već ozbiljan kvalite. Ove druge, il neki tragovi zaostalog razuma sprečavaju, tako da si u principu retka ( ako ne i jedinstvena) A za takvim kvalitetom postoji trenutno u srbiji velika potraćnja ( vidi Pilja saradnica Vučeviča) Greota je da se zlopatiš u vanzemaljstvu, dodji u Novi Sad, biće ti mnogo bolje

No moraš malo da radiš na svojoj improved verziji ( to je ono što se stručno zove permanentno obrazovanje) Pa da pomognem u tvojoj karijeri

Kad ti neko nudi da u srbiji udje u nacionalni stroj, to je teško madžar . Madžari idu u njilaše i omladinski pokret 64 županije ( to je ono da je vojvodina delvidek i tužno izgubljena sramnim trianonom, pa daj šta daš da se barem neki ( okruzi opštine, ro madjari zovu županije) priključe matici. To je otprilike ko srbijo iz tri dela ponovo ćeš biti cela al na madćarskom

Oni su otprilike ko nacionalni stroj al mahom to rade na severu vojvodine, povremeno isto u marširaju po subotici i okolini ( dolaze i mladi njilaši povremeno).Po čemu se razlikujzu . Po simbolima su slični nacionalnom stroju




Dakle to što je veličanje nacizma i simbola u austriji zabranjeno a u srbiji dozvoljeno, to nisi ti rešila , ne krivim te nikako.To je odluka moje države koja takav zakon nije donela jer je strankama na vlasti stalo da ako mogu namaknu neki glas pa makar podizali i spomenik dražipred izbore. Možda bi srbija pored tog što ima jeftine pičke, pivo , zubare i gudru u bg , na exitu i šire, mogla da organizuje i turističke posete fašista evrope iz zemalja gde oni ne mogu slobodno da izraze svoja osećanja budući da u srbiji mogu. Što samo domaći fašisti Nedićevci, Ljotićevci, oni koji su fotografije vraćali u skupštinu i sl. kao i simpatizera i kolaboracionista tipa četnici i ini mogu a strane fašiste ne. Jbg nerobni priliv

Znao sam da si ti ustvari budista, jer percepcija je varljiva, sve je to maja, tako da je tvoj doživljaj iznad utisaka i čula. I moram priznati da ovo cenim. To što ti takav stav primenjuješ da bi pisala nebuloze je po meni isto tako ok. Nudim saradnju jer to tvoje mislim da ima kupaca. Ne samo u srbiji. došlo vreme tih delimičnih istina i mislim da će ti tvoj kognitivni pristup ( i ignorantia) omogućiti pristojnu zaradu kad tad ( što ne bi i ja pokupio neku kintu)

No usprkos svemu, jbg nisam madjar.


ps

možda ipak malo da ublažiš to bosanac, madjar, srbin hrvat sa podvrstama. ima raznih od svih ovih nabrojanih: fašista, antiratnih intelektualaca, rodoljuba zemlje u kojoj žive a ne matične zemlje, govana, lopova, lažova, poštenog sveta...

a što se fašista tiče

ne mora ekv


kamilo_emericki kamilo_emericki 09:31 22.12.2023

Bosanci

se izvještili na Srebrenici, kada je i muftija iz Novog Pazara glasao na izborima da namakne koji glas.
I tada sam to smatrao, kao što i sad smatram, bezobrazlukom i krajnjim nepoštenjem.
Predo, pretpostavljam da su autobusi iz Republike Srpske bili, uglavnom, iz istočnog dijela pa me zanima da li imaš preciznija saznanja ko je to organizovao i platio. Šta kažu tvoji izvori?
predatortz predatortz 09:39 22.12.2023

Re: Bosanci

Predo, pretpostavljam da su autobusi iz Republike Srpske bili, uglavnom, iz istočnog dijela pa me zanima da li imaš preciznija saznanja ko je to organizovao i platio. Šta kažu tvoji izvori?


Kažu da je bio ponuđen prevoz za one koji imaju prijavu boravka u Srbiji.
Ostali, oni koji imaju državljanstvo Srbije ali ne i prijavu boravka u Srbiji, su glasali na glasačkim mestima u Republici Srpskoj, samo za parlamentarne izbore.

Čitam sad da Dodik kaže da će vratiti za ovu podmetačinu, a verujem mu da hoće. I ja bih!
Za početak će tražiti ono što su već učinile Mađarska i Hrvatska, da se svim Mađarima i Hrvatima da državljanstvo matičnih država. Tražiće isto i za Srbe iz Republike Srpske.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 09:59 22.12.2023

Re: Bosanci

Čitam sad da Dodik kaže da će vratiti za ovu podmetačinu, a verujem mu da hoće. I ja bih!
Za početak će tražiti ono što su već učinile Mađarska i Hrvatska, da se svim Mađarima i Hrvatima da državljanstvo matičnih država. Tražiće isto i za Srbe iz Republike Srpske.


Sto je naravno racionalna i dobro promisljena odluka koja za razliku od petosekundne izjave Dragana iz Drvara nema za cilj da stvori razdor. Za Dodika su ljudi kao dzakovi krompira sa kojima misli da moze da radi sta hoce.

Kažu da je bio ponuđen prevoz za one koji imaju prijavu boravka u Srbiji.
Ostali, oni koji imaju državljanstvo Srbije ali ne i prijavu boravka u Srbiji, su glasali na glasačkim mestima u Republici Srpskoj, samo za parlamentarne izbore.


Znaci opet sve regularno. Kao i uvek u ovakvim situacijama.
maksa83 maksa83 10:04 22.12.2023

Re: Bosanci

Kažu da je bio ponuđen prevoz za one koji imaju prijavu boravka u Srbiji.

To je sve nezanimljivo, ono što je zanimljivo je kako neko dobije prijavu boravišta/prebivališta sa adresom koju prvi put vidi kad dobije ličnu kartu. E, taj proces ako možeš da izbunariš.

Inače boravište i prebivalište su dva odvojena pojma, nisu sinonim - prebivalište je trajno a boravište je mesto u kome građanin privremeno boravi van mesta svog prebivališta duže od 90 dana.

Pogledao sam zakon o LK i tamo kaže između ostalog:

--- seci ovde ---

Državljaninu koji ima pravo na ličnu kartu, a nema prijavljeno prebivalište na teritoriji Republike Srbije, izdaće se lična karta na osnovu utvrđenog boravišta sa rokom važenja od dve godine.

--- seci ovde ---

Tehnički te dve stvari dakle nisu iste ali za ovaj slučaj praktično jesu jer su fiktivne (za ove koji su morali biti rutirani preko punktova kao što je Arena), neko je još uvek te adrese morao da izmašta i prilepi na te LK.
ecce-florian ecce-florian 10:08 22.12.2023

Re: Bosanci

@predatorz
Kažu da je bio ponuđen prevoz za one koji imaju prijavu boravka u Srbiji.


pa mislim da si ti pravi sagovornik

niko ni ovde a ni tamo nije ljudima objasnio posledice prijave boravka u Srbiji u celosti

ja bih se zadržao samo na jednoj, a to je da se upisuju u evidencije vojnih obveznika ako su ispunjeni ostali uslovi( ovo ne tangiram 90 posto blogera jer su prestareli)

u slučaju rata, ratne opasnosto i sl Vučević ili neko novi Vulin može da proglasi opštu mobilizaciju. u tom slučaju pozivaju se i ova lica. Nadležni organ po Ustavu već odlučuje gde će ta vojska ratovati

Ovo pišem kod tebe jer tih 90 koje često spominjemo policija i vojna policija je u Srbiji hapsila i prosledjivala vojne obveznike ( u jedinice ili u pritvor ukoliko su istrajno odbijali) ti bi toga trebalo da se sećaš


Pretpostavljam da se tog sećađ jer je vojna policija u kojoj si radio isto to radila po spiskovima tamočnjih vojnih odseka, ne kao nešto što želiš nego kao nešto što ti je bio posao

ironijom sudbine lica koja su izbegla iz bivših republika i bila u Srbiji, nisu vodjena u evidencija Vojnih organa ovde pa nisu privodjena.

pored navedenog takva lica su dobijala potvrdu da se ne vode u vojnoj evidenciji koja je morala da bude prikazana pograničnoj policiji. kako su je izbegla lica dobijala, oni su radi preživljavanja stalno putovali i dovozili hranu... i GORIVO iz madjarske npr

digresija :
znam dva brata koja iako nisu baš po fizičkim karakteristikama bila nejač - višlji od 185 - su to radili, jedan imao skladište na roszke pod nekim ciradama a drugi prodavao u kokakola malo termički obradjenim na pijacama i parkinzima. niko ih nije dirao. jedino je bilo jako neprijatno kad je jednom lokalcu sin od 19 poginuo u Bosnni , a tata mu kod ovog kupovao gorivo. I nije čovek ništa rekao, nikada, Jedino je jedna pijana budala posle u kafani pravila scenu oko toga. Ova digresija je više za tess i decu koja nekim stvarima ne mogu da dokuče korenje

No da se vratimo osnovnoj temi: obaveze koje proizilaze iz državljanstva i boravka

Da ne bude da se odnosi samo na Bosance. Isti Problem je sa Madjarima, Hrvatima koji imaju dvojno državljanstvo. Svi polažu zakletvu ( prisegu) Madjarskoj odnosno Hrvatskoj državi. Zasad su Orban i Vučić ok, sa Hrvatskom kako tako. Pitanje je šta ako se ovi odnosi pokvare.Zamislite tu neveselu situaciju u kojoj neko treba da bira na koju će stranu u tom trenutku. Ili, da li su takva lica ranjivija u pogledu vrbovanja od strane odredjenih organa zemlje čije su državljanstvo naknadno uzeli...

No ovo je zemlja čuda, Ovde ministar bezbednosti BIH ( ne republike Srpske) ima državljanstvo i prebivalište u drugoj državi sa kojom odnosi nisu baš prijateljski

Zamislite Nemačkog ili Austrijskog ministra bezbednosti koji ima dvojno državljanstvo u rusiji i prebivalište u Moskvi a u Njemačkoj odnosno Austriji je na privremenom radu

predatortz predatortz 10:12 22.12.2023

Re: Bosanci


Znaci opet sve regularno. Kao i uvek u ovakvim situacijama.


Pazi, ovako...
Posmatrači SPN su na svim glasačkim mestima potpisali zapisnik da su izbori na tim mestima bili regularni, a rezultati tačni.
Na šta da reaguje GIK?
Na primedbe koje ne postoje?

A onda su počeli da pristižu rezultati koji se timu SPN nisu dopali, pa su se setili Bosanaca i autobusa kojih niko osim njih video nije.

Imaju primedbe na prijave boravka?
Super!
Ali to ne rešava RIK!

Dakle, Dragan Đilas jeste ispinovao priču o glasačima iz RS onog momenta kada su izborni rezultati postali nepovoljni po njega. Nije pravio primedbe u toku izbornog dana, nije osporavao zapisnike.

Čak su tvrdili i ovo:

Ono što nam je posebno značajno jeste da je neregularnost iz Arene zaustavljena, razvoz glasača iz susednih republika koji su glasali širom Beograda, a najviše glasača iz susedne BiH koji su glasali sa ličnim kartama izdatim tokom oktobra i novembra 2023. godine, taj spektakl je završen akcijom naših volontera“, saopšteno je tokom obraćanja koalicije „Srbija protiv nasilja“.

A onda, nakon svega:

Kmeee, Bosanci došli!

E pa sad će da mu Bosanci jebu mater!
Ovaj put stvarno!

Što se mene tiče, konkretno, ako bude ponovljenih izbora za Beograd na njih neću izaći jer bi koalicija za koju sam glasao morala praviti makar i tehnički dil sa Đilasom. A nisam jedin sa takvim stavom koji je dao glas opoziciji.


Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana