Budućnost| Društvo| Politika

Šta smo imali ovde...

maksa83 RSS / 20.12.2023. u 06:30

Da vidimo otpr. 

SPN postigao najbolji rezultat opozicije od 2004. Zapravo prilično dobro, pogotovo imajuć iu vidu kakva ekipa heterogenih što amatera što šalabajzera ih predstavlja i poslovičnu agresivnu stigmatizaciju Đilasa koja ih je pratila. Proizvoljna baba u prozvoljnoj tačci Srbije koja gleda TV ili dođe do nekih "novina" nepogrešivo "zna" da postoje neki Đilas i Šolak (uvek u paru, Arsen i Gabi, Soni i Šer, Vlada i Bajka, Đilas i Šolak, nastavite niz) koji rade Srbiji o glavi pošto su opljačkali SVE.

SPS najzad NAJZAD u strelovitom padu, popišana tužna lica Dačića i Antića su melem za oči. (Tvrdim da dok SPS ne nestane u Srbiji sreće biti neće, samo je pitanje koliko dugo i u kojoj koncentraciji će da ih drži ruski lifeline.)

SNS Izvukao maksimum maksimuma koji će ikad moći da dobije. Rekao bih "odavde im je samo nizbrdo" ali to zvuči previše optimistički a nema baš nikakvog razloga za optimizam.

Deda Šaman sa Jućuba (i Hepija i Pinka, da ne preskočimo) okrunio frindž desnicu tako da je ova propala kroz rešetke u slivnik taman toliko da se sami zadrže. Meni lično su njegovi rezultati neuverljivi ali posle sve reklame koju je imao cult following od 6% ne zvuči naučnofantastično. 

Novi DSS - ne mnogo bombastičani i ignorisan - je što se mene tiče pobednik izbora, koliko god ne verovao u njihovu filozofiju i viđenje sveta i sistem vednosti dobro je što je neka civilizovana desnica (građanska, da ne kažem gradska, jer je to dirty word, fuj grad, fuj sa sve zlim Krugom Dojke i EKV-om) i - ovo je mislim važno - zajebala projekcije koje su je stavljale ispod frindž desnice ("desnice za debile" dakle svi Boškoi, Zavetnici i ostali Vacići i precvali Šešelji). 

Ko god je zasnovao kampanju na NEDAMOKOSOVO je prs'o ili se razmrskao u sudaranju sa ostalima kojima je to bila centralna tema. Kosovo je mnogo manja tema u narodu i uz punu svest o tome kakvo ovo popižđenje može da proizvede rekao bih da je narod uveliko umoran od Kosova uprkos konstantnom pumpanju. Baš umoran. Pričam o većinskom narodu, ne bučnoj nekolicini koja se loži.

Šešelj D7 potopljen falimtebože, mada će da izviri na gradu gde se zalepio za Kartel kao riba-pilot za Veliku Belu. Glasači su im što pomrli što se pretopili u SNS i propale frindž desnice. 

Oportunistički krindž tipa Radule + Davidimkućusad Tadić + Neverne Bebe se pridružili bratu frindžu postradalom od Nestorovića. Prirodnoj publici koju je Radulo okupio u poslednjih 5 godina Tadić deluje sumnjivo, a Tadićevoj prirodnoj publici Radule deluje problematično pa su obojica izgubili po otpr. pola svojih glasača a možda i više i desio se neumitni 2 + 2 = 1. (Ovo je otpr. jedina stvar koju sam predvideo relativno dobro.)

Ono što je neprijatna prećutavana realnost je da dobar deo učesnika nije stvarno skupilo potpise za kandidaturu nego ih je namaklo u procesu koji ćemo nazvati "Hari Poter i Potpisi za Kandidaturu". Otud toliko šarenih rezultata i promašenih predviđanja, ne kandiduju se više stranke pošto je preostala skoro samo jedna nego neke adhoc sakupljene ekipe koje nemaju kapacitet da ubede 10000 ljudi da oni treba da se pojave na izborima uopšte.

Ovo reklo bi se nikome ne smeta, svi se prave blesavi, navikli smo uveliko da je sve poluispravno i neispravno, pa se tako i sledstvena krađa i prekrađa izbora proguta lako ko jutarnja rakijica - zzzk. 

Za sve arbitrarnosti i netačnosti u gornjem tekstu obratite se na šalteru pravo niz hodnik pa desno kroz staklena vrata e tu malo napred gde će vam biti vraćene pare koje ste dali za ovu predstavu, tražite Milanku iz računovodstva ako nije tu sedite sačekajte, sa' će ona.

 



Komentari (1051)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

vlad_aleksh vlad_aleksh 10:41 22.12.2023

Re: Bosanci

predatortz

Znaci opet sve regularno. Kao i uvek u ovakvim situacijama.


Pazi, ovako...
Posmatrači SPN su na svim glasačkim mestima potpisali zapisnik da su izbori na tim mestima bili regularni, a rezultati tačni.
Na šta da reaguje GIK?
Na primedbe koje ne postoje?

A onda su počeli da pristižu rezultati koji se timu SPN nisu dopali, pa su se setili Bosanaca i autobusa kojih niko osim njih video nije.

Imaju primedbe na prijave boravka?
Super!
Ali to ne rešava RIK!

Dakle, Dragan Đilas jeste ispinovao priču o glasačima iz RS onog momenta kada su izborni rezultati postali nepovoljni po njega. Nije pravio primedbe u toku izbornog dana, nije osporavao zapisnike.

Čak su tvrdili i ovo:

Ono što nam je posebno značajno jeste da je neregularnost iz Arene zaustavljena, razvoz glasača iz susednih republika koji su glasali širom Beograda, a najviše glasača iz susedne BiH koji su glasali sa ličnim kartama izdatim tokom oktobra i novembra 2023. godine, taj spektakl je završen akcijom naših volontera“, saopšteno je tokom obraćanja koalicije „Srbija protiv nasilja“.

A onda, nakon svega:

Kmeee, Bosanci došli!

E pa sad će da mu Bosanci jebu mater!
Ovaj put stvarno!

Što se mene tiče, konkretno, ako bude ponovljenih izbora za Beograd na njih neću izaći jer bi koalicija za koju sam glasao morala praviti makar i tehnički dil sa Đilasom. A nisam jedin sa takvim stavom koji je dao glas opoziciji.




А зашто не би гласао за Нестора? Нестор на поновљеним изборима иде на 15%. Па ако понове још једном иде на 30%. Геометријска прогресија. Чему бојкот сада, када улазимо у најинтересантнију политичку кризу још од атентата у скупштини...
maksa83 maksa83 10:43 22.12.2023

Re: Bosanci

А зашто не би гласао за Нестора?

Možda zato što nije debil?

Ne znam, nagađam u mraku...
predatortz predatortz 10:44 22.12.2023

Re: Bosanci

. Чему бојкот сада, када улазимо у најинтересантнију политичку кризу још од атентата у скупштини


Nešto slično tvrdi i deo opozicije. Narodnjaci Vuka Jeremića * kažu da je ovo što SPN traži od EU slično onome što je Austrougarska 1914. tražila od Srbije.

Ovaj "bosanski" momenat je izgleda dugo i pažljivo planiran, ali ne od vlasti.
Biće zanimljivo pogledati i te dokaze o uplivu BND u izborni proces.

* ovo sam ispravio jer sam greškom napisao naprednjaci
vlad_aleksh vlad_aleksh 10:45 22.12.2023

Re: Bosanci

predatortz
Predo, pretpostavljam da su autobusi iz Republike Srpske bili, uglavnom, iz istočnog dijela pa me zanima da li imaš preciznija saznanja ko je to organizovao i platio. Šta kažu tvoji izvori?


Kažu da je bio ponuđen prevoz za one koji imaju prijavu boravka u Srbiji.
Ostali, oni koji imaju državljanstvo Srbije ali ne i prijavu boravka u Srbiji, su glasali na glasačkim mestima u Republici Srpskoj, samo za parlamentarne izbore.

Čitam sad da Dodik kaže da će vratiti za ovu podmetačinu, a verujem mu da hoće. I ja bih!
Za početak će tražiti ono što su već učinile Mađarska i Hrvatska, da se svim Mađarima i Hrvatima da državljanstvo matičnih država. Tražiće isto i za Srbe iz Republike Srpske.


Да ли имаш информацију колико је људи гласало из Републике Српске?
Колико сам схватио, Ђиласовци тврде да је гласало 40.000. Ја сам наишао на следеће податке, немам проверу веродостојности. Право гласа има око 180.000 људи. За изборе се пријавило око 13.000. Гласало је око 11.000.
Шта мислиш колико су ови бројеви реални?
vlad_aleksh vlad_aleksh 10:47 22.12.2023

Re: Bosanci

maksa83
А зашто не би гласао за Нестора?

Možda zato što nije debil?

Ne znam, nagađam u mraku...


Мислиш да су дебили гласали за Нестора?
Ево, на пример, ја сам гласао за Нестора.
Да ли мислиш да сам ја дебил?
Индукција или дедукција, питање је сад...
predatortz predatortz 10:47 22.12.2023

Re: Bosanci

Да ли имаш информацију колико је људи гласало из Републике Српске?


Kao i za svake izbore pre ovih - između 4500 i 6000 ljudi. Kažem za svake od uspostavljanja dvojnog državljanstva.
vlad_aleksh vlad_aleksh 10:49 22.12.2023

Re: Bosanci

predatortz
. Чему бојкот сада, када улазимо у најинтересантнију политичку кризу још од атентата у скупштини


Nešto slično tvrdi i deo opozicije. Narodnjaci Vuka Jeremića * kažu da je ovo što SPN traži od EU slično onome što je Austrougarska 1914. tražila od Srbije.

Ovaj "bosanski" momenat je izgleda dugo i pažljivo planiran, ali ne od vlasti.
Biće zanimljivo pogledati i te dokaze o uplivu BND u izborni proces.

* ovo sam ispravio jer sam greškom napisao naprednjaci


Ми, глас из народа, који имамо већ довољно искуства, одмах смо препознали рад страних обавештајних служби.
Дрина није граница.
maksa83 maksa83 10:53 22.12.2023

Re: Bosanci

Мислиш да су дебили гласали за Нестора?
Ево, на пример, ја сам гласао за Нестора.
Да ли мислиш да сам ја дебил?
Индукција или дедукција, питање је сад...

maksa83 maksa83 10:55 22.12.2023

Re: Bosanci

Biće zanimljivo pogledati i te dokaze o uplivu BND u izborni proces.

U jebemtisunce. Najgori izbori ikad, muljačina i otimačina na sve strane a BND uplivao u izborni proces. Je l' pliva leđno ili kraul?
vlad_aleksh vlad_aleksh 10:56 22.12.2023

Re: Bosanci

maksa83
Мислиш да су дебили гласали за Нестора?
Ево, на пример, ја сам гласао за Нестора.
Да ли мислиш да сам ја дебил?
Индукција или дедукција, питање је сад...



За кога си ти гласао?
Кажи ми за кога си гласао, па ћу ти рећи шта си ти.
predatortz predatortz 10:58 22.12.2023

Re: Bosanci

maksa83
Biće zanimljivo pogledati i te dokaze o uplivu BND u izborni proces.

U jebemtisunce. Najgori izbori ikad, muljačina i otimačina na sve strane a BND uplivao u izborni proces. Je l' pliva leđno ili kraul?


Pa ne znam, šta ti misliš?
Mislim, izbori bez upliva nekoliko ambasada, odnosno službi tih država, ovde odavno nisu održani.
Sačekajmo, možda iskrsne i neki snimak, audio zapis...
vlad_aleksh vlad_aleksh 11:00 22.12.2023

Re: Bosanci

maksa83
Biće zanimljivo pogledati i te dokaze o uplivu BND u izborni proces.

U jebemtisunce. Najgori izbori ikad, muljačina i otimačina na sve strane a BND uplivao u izborni proces. Je l' pliva leđno ili kraul?


Немци када упливавају, то чине брутално. Ту са на стил не обраћа пажња. Небитно ко је на власти: кајзер, фирер или неки педерко попут Шолца.
Не бих се ја баш на овакав начин шалио са швапским тајним службама...
maksa83 maksa83 11:03 22.12.2023

Re: Bosanci

За кога си ти гласао?
Кажи ми за кога си гласао, па ћу ти рећи шта си ти.

Postoje tri stvari koje se ne pitaju u civilizovanom svetu - za koga si glasao i koliko zarađuješ, ne mogu da se setim treće.

Super je Nestorović, gledao sam onaj intervju sa Lj. Smailović. Najbolji momenat mi je bio kada iz SNS-ovih 47% od izašlih on izračuna da Vučić ima podršku 90% stanovništva, ta grana matematike tek čeka da bude otkrivena, ali manje ne očekujemo od tipa koji tvrdi da je soda bikarbona lek za rak.
maksa83 maksa83 11:04 22.12.2023

Re: Bosanci

Pa ne znam, šta ti misliš?
Mislim, izbori bez upliva nekoliko ambasada, odnosno službi tih država, ovde odavno nisu održani.
Sačekajmo, možda iskrsne i neki snimak, audio zapis...

Je l mi sad ovde očekujemo nešto opipljivo na osnovu toga što je nešto najavila Ana Brnabić?

Pa nismo došli ovde da se vređamo.
maksa83 maksa83 11:04 22.12.2023

Re: Bosanci

Не бих се ја баш на овакав начин шалио са швапским тајним службама...

Je l tako reko Nestorović?
predatortz predatortz 11:09 22.12.2023

Re: Bosanci

Je l mi sad ovde očekujemo nešto opipljivo na osnovu toga što je nešto najavila Ana Brnabić?


Zamisli da nije laž baš sve što ona objavi.
Za taj upliv sam sklon da joj verujem jer i meni liči na pažljivo smišljan scenario.
Ono, autobusi koje niko ne vidi i slično.
Nestorović sa Marsovcima je amater.
vlad_aleksh vlad_aleksh 11:11 22.12.2023

Re: Bosanci

maksa83
За кога си ти гласао?
Кажи ми за кога си гласао, па ћу ти рећи шта си ти.

Postoje tri stvari koje se ne pitaju u civilizovanom svetu - za koga si glasao i koliko zarađuješ, ne mogu da se setim treće.

Super je Nestorović, gledao sam onaj intervju sa Lj. Smailović. Najbolji momenat mi je bio kada iz SNS-ovih 47% od izašlih on izračuna da Vučić ima podršku 90% stanovništva, ta grana matematike tek čeka da bude otkrivena, ali manje ne očekujemo od tipa koji tvrdi da je soda bikarbona lek za rak.


Моје питање је реторичке природе, разуме се.
Ја знам за кога си ти гласао.
Гласао си за Ђиласа и његову коалицију "Србија против насиља".
А ко тако гласа је дебил.

А што се тиче овог цитирања Несторовића, дај тачан минут када он изговара овај нонсенс.
vlad_aleksh vlad_aleksh 11:12 22.12.2023

Re: Bosanci

maksa83
Не бих се ја баш на овакав начин шалио са швапским тајним службама...

Je l tako reko Nestorović?


Мислим да ти је смисао за хумор остао на концерту ЕКВ-а.
maksa83 maksa83 11:16 22.12.2023

Re: Bosanci

А ко тако гласа је дебил.

Vidi baćo, ako ti stvarno veruješ u pola od onog spiska koji si tamo naređao ti svakako nisi debil.

Ti si jedna ozbiljna gromada od koje može da se napravi četiri debila i još majstor mazne materijala da napravi i baštenskog debilčića.

U svetlu navedenog, da li misliš da to što ti imaš da kažeš o nekome ima težinu veću od zujanja muva oko Nestorovića?

Ja mislim baš i ne, ali to je neko moje mišljene.

maksa83 maksa83 11:17 22.12.2023

Re: Bosanci

Zamisli da nije laž baš sve što ona objavi.

Baš sam probao i ne ide.
solo solo 11:23 22.12.2023

Re: Bosanci

Postoje tri stvari koje se ne pitaju u civilizovanom svetu - za koga si glasao i koliko zarađuješ, ne mogu da se setim treće.


Treća je kolko se sećam - jel drkaš.
predatortz predatortz 11:34 22.12.2023

Re: Bosanci

maksa83
Zamisli da nije laž baš sve što ona objavi.

Baš sam probao i ne ide.


Šta znam...
Ako bi isplivao neki snimak, ja bih poverovao.

jer, "došli bosanci", "rasterali smo bosance isred arene", "40.000 bosanaca glasalo"...
smrdi, brate makso!
vonja!

maksa83 maksa83 12:04 22.12.2023

Re: Bosanci

jer, "došli bosanci", "rasterali smo bosance isred arene", "40.000 bosanaca glasalo"...
smrdi, brate makso!

To se otelo uplakanom Đilasu, ali Pavle Grbović kaže nešto sasvim drugo - da ih je bilo odasvuda a da su Bosanci zaštrčali jer je moralo da ih se dovozi većim vozilima do Arene i odande razvozi.

Inače mislim da je broj od 40000 preveliki i kad sve računaš (i ove dovučene iz opština u kojima nisu bili izbori a kojih bi da se složim s vrapcem moglo lako biti dosta više nego Bosanaca) ali da pravi broj tako pretočenih glasova nije baš baš mnogo daleko od toga. Konkretno za Beograd razlika je 28000, dakle nešto dovezeš, nešto ukradeš na klasičan način + kupljeni + ucenjeni + kapilarni kurci palci i eto ga. Muljanja su u centralnim gradskim opštinama takoreći nemoguća ali odmakneš malo izvan incestuoznog dekadentnog kruga dojke i ima šta oćeš i šta nećeš.

Kako god, ja mislim da rezultati OVAKVIH izbora ne odražavaju narodnu volju, ako bih morao da okačim neki broj mislim da SNS minimum 30% svojih glasova dobija nelegitimno, i u republici i u lokalima, a tu ne računamo sve ono što se dešava pre izbora.
predatortz predatortz 12:22 22.12.2023

Re: Bosanci

Kako god, ja mislim da rezultati OVAKVIH izbora ne odražavaju narodnu volju, ako bih morao da okačim neki broj mislim da SNS minimum 30% svojih glasova dobija nelegitimno, i u republici i u lokalima, a tu ne računamo sve ono što se dešava pre izbora.


ovo je izgleda završena stvar.
Hil rekao da se raduje nastavku saradnje i da gledaju da jedan dan od nedelje otklone nepravilnosti...
vlad_aleksh vlad_aleksh 12:44 22.12.2023

Re: Bosanci

maksa83
А ко тако гласа је дебил.

Vidi baćo, ako ti stvarno veruješ u pola od onog spiska koji si tamo naređao ti svakako nisi debil.

Ti si jedna ozbiljna gromada od koje može da se napravi četiri debila i još majstor mazne materijala da napravi i baštenskog debilčića.

U svetlu navedenog, da li misliš da to što ti imaš da kažeš o nekome ima težinu veću od zujanja muva oko Nestorovića?

Ja mislim baš i ne, ali to je neko moje mišljene.



Ниси поставио тај део интервјуа Несторовића код Љиље Смајловић. Дакле, он није то рекао за проценте. Или свесно лажеш, или си јако глуп па ниси разумео шта је човек рекао. Спомињеш математику, а онда и соду бикарбону која лечи рак. Јеси ли ти по специјализацији онколог?
Твој профил је јасан. Ти си другосрбијанац и аутошовиниста из круга седмице. Јебига, када су твоји дошли са села у град, нису баш били такви да би могли да себи приуште круг двојке. Остао си заробљен у југо року, или новом таласу, јебем ли га, а онај наркоманчић из ЕКВ-а ти је преминуо пре 30 година. Вероватно имаш формално образовање, што ти даје кураж да се мешаш у све науке: вакцине, вирусе, маске, небеску механику, електромагнетно зрачење из 5Г опсега, онкологију, генетику, историју. Ти школски пример полуинтелектуалца, што би рекао Слободан Јовановић.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:46 22.12.2023

Re: Bosanci

maksa83
За кога си ти гласао?
Кажи ми за кога си гласао, па ћу ти рећи шта си ти.

Postoje tri stvari koje se ne pitaju u civilizovanom svetu - za koga si glasao i koliko zarađuješ, ne mogu da se setim treće.


godine i žene..
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:48 22.12.2023

Re: Bosanci

vlad_aleksh
maksa83
А ко тако гласа је дебил.

Vidi baćo, ako ti stvarno veruješ u pola od onog spiska koji si tamo naređao ti svakako nisi debil.

Ti si jedna ozbiljna gromada od koje može da se napravi četiri debila i još majstor mazne materijala da napravi i baštenskog debilčića.

U svetlu navedenog, da li misliš da to što ti imaš da kažeš o nekome ima težinu veću od zujanja muva oko Nestorovića?

Ja mislim baš i ne, ali to je neko moje mišljene.



Ниси поставио тај део интервјуа Несторовића код Љиље Смајловић. Дакле, он није то рекао за проценте. Или свесно лажеш, или си јако глуп па ниси разумео шта је човек рекао. Спомињеш математику, а онда и соду бикарбону која лечи рак. Јеси ли ти по специјализацији онколог?
Твој профил је јасан. Ти си другосрбијанац и аутошовиниста из круга седмице. Јебига, када су твоји дошли са села у град, нису баш били такви да би могли да себи приуште круг двојке. Остао си заробљен у југо року, или новом таласу, јебем ли га, а онај наркоманчић из ЕКВ-а ти је преминуо пре 30 година. Вероватно имаш формално образовање, што ти даје кураж да се мешаш у све науке: вакцине, вирусе, маске, небеску механику, електромагнетно зрачење из 5Г опсега, онкологију, генетику, историју. Ти школски пример полуинтелектуалца, што би рекао Слободан Јовановић.


ma pusti sad to..
de ti obrazloži šta jeste rekao.. i za sodu i za 90% a možeš i po izboru šta ti smatraš da je vrijedno da ga se podrži..
ne kapiram kod vas frindž (ili dobro, evo neka bude, neobičnih) podržavalaca šta vam je problem da objasnite i nama slijepcima šta je to što treba podržati..
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:51 22.12.2023

Re: Bosanci

predatortz
maksa83
Zamisli da nije laž baš sve što ona objavi.

Baš sam probao i ne ide.


Šta znam...
Ako bi isplivao neki snimak, ja bih poverovao.

jer, "došli bosanci", "rasterali smo bosance isred arene", "40.000 bosanaca glasalo"...
smrdi, brate makso!
vonja!



ma da brate, opozicija smrdi, vonja tako reći.. a vlasti eto ne može čovjek da ne vjeruje..
ooooooooooooooooo jbt i danima tako a onda kao otkud da ja podržavam sns, ja nikad ne bih samo eto šta ću kad opozicija vonja a i oni očito nije da nisu u pravu
solo solo 12:57 22.12.2023

Re: Bosanci

šta vam je problem da objasnite i nama slijepcima šta je to što treba podržati..


Uhvatiš lepo pa podržiš......čekaj ima nešto u klipovima o tomu.

maksa83 maksa83 13:03 22.12.2023

Re: Bosanci

Ти си другосрбијанац и аутошовиниста из круга седмице. Јебига, када су твоји дошли са села у град, нису баш били такви да би могли да себи приуште круг двојке.


Ovo si meeeestimično pogodio, baba se doselila iz Like između dva rata na Rospi-ćupriju gde mi je rođena i majka pošto ih je tamo dovlačio neki brat/rođak koji je došao pre prvog rata i otvorio tu kafanu. To je danas Karaburma, takoreći tu iza ćoška, ali tada je bilo kao recimo sad, šta znam, Barajevo. Pred kraj rata udala se za dedu koji je živeo u Kosovskoj (tamo gde je danas Drinka) odakle su se nešto kasnije preselili u Dragoslava Jovanovića (to je ono što gleda na Pionirski Park). U međuvremu je moj otac došao iz Novog Sada i od firme dobio na korišćenje stan u Alekse Nenadovća, što je 2 ulice iznad Slavije, tako da sam ja odrastao na tom potezu Slavija - Terazije što je ipak taj nesretni krug dvojke, sa svim što to nosi. U pravu si utoliko što ja trenutno živim u krugu sedmice.

Tako da je tvoj Pigmalion procenat šuta tu negde oko 2%, taman koliko bi realno Nestorović dobio da ga kartel nije gurao.

Ako mene pitaš ja sam tebe dosta precizno kvalifikovao, a i da nisam to da si debil je svakome jasno iz aviona, pa se ne bih više bavio tobom.

U tom smislu ne bih te više zadržavao, slobodan si ovde da šareniš dok ti ne prođe taj produženi vikend koji si dobio, a onda nazad u Ustanovu.

Ako preteraš naravno moraćeš da tražiš neki drugi park da se skidaš go i trčiš okolo pevajući noćas su mi ruže procvetale, tvoj izbor.
tessa1 tessa1 13:06 22.12.2023

Re: Bosanci


Primjetila sam ovaj novi fazon VELIKIH slova,

Samo mi izgleda da bi ipak ova rečenica bila napisana MALIM slovima, SITNIM.


(i ove dovučene iz opština u kojima nisu bili izbori a kojih bi da se složim s vrapcem moglo lako biti dosta više nego Bosanaca)


moglo lako biti nije mala stvar jer do juče je lako bilo 500 modernih autobusa..



napomena: ne abolira ni jedan autobus na kraju više ništa, pogrešno je sve i sigurno da ima dobrih razloga za ovo sada, što se mene tiče to je prije neki dan zaokruženo na 40.000 i prihvaćeno brže nego što bi čovjek pomislio, dočekano raširenih ruku.. dalje je samo naše pristajanje na mrcvarenje sadista po Netu..
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 13:08 22.12.2023

Re: Bosanci

maksa83

Ako preteraš naravno moraćeš da tražiš neki drugi park da se skidaš go i trčiš okolo pevajući noćas su mi ruže procvetale, tvoj izbor.


dobro a šta ti smeta da se čovjek malo razgraći
tessa1 tessa1 13:08 22.12.2023

Re: Bosanci

ma da brate, opozicija smrdi, vonja tako reći.. a vlasti eto ne može čovjek da ne vjeruje..
ooooooooooooooooo jbt i danima tako a onda kao otkud da ja podržavam sns, ja nikad ne bih samo eto šta ću kad opozicija vonja a i oni očito nije da nisu u pravu

Evo opet je ona najahala na Predatortza, al prije toga zaštitila dojkom Krug dvojke?
maksa83 maksa83 13:12 22.12.2023

Re: Bosanci

dobro a šta ti smeta da se čovjek malo razgraći

Nije celomudreno, kad mu daju lek pa se smiri biće mu neko drugi kriv što puče bruka a rezervne nema, pa ne moram ja baš za sve da budem kriv...
tessa1 tessa1 13:20 22.12.2023

Re: Bosanci

Kako se samo džukela primiri, hinjski.


Što ga targetiraš, hoće li tebi polagati račune za koga je glasao? Šta hoćeš? Da ga progone po blogu? Džukelo jedna. Ako ne možeš pomoći, ne odmaži.


Odjavljujem se, lijep dan vam želim svima.
Milan Novković Milan Novković 13:33 22.12.2023

Re: Bosanci

vlad_aleksh
maksa83




Drugarce i drugoi, kako vas ne mrzi, ... dok GPUs gore vi se češljate

AMD Radeon Instinct MI300X

...

FP16: 383.0 TFLOPS
FP32: 47.87 TFLOPS
FP64: 47.87 TFLOPS

...

Sa ovim ćete moći da izszsimulirate sredeće srpske izbore i ušteđeno vreme uložite u kafanjering

...

A tek tričavih 5nm, Kinezi pritrčavaju prigalopirajući, Bene sve nervoznije meditira uz-i-niz pacifičku plažu, ... ja polako vidim budućnost u kojoj ću da simuliram ponašanje moje žene, pa se pripremim unapred ...
maksa83 maksa83 13:38 22.12.2023

Re: Bosanci

... ja polako vidim budućnost u kojoj ću da simuliram ponašanje moje žene,


Skrinšotovao. Očekuj mejl napisan fontom slova isečena iz novina koji od tebe traži da svakog meseca uplatiš 0.5 BTC u određeni wallet inače će skrinšot biti dostavljen nadležnima.

Udobna starosti hir aj kam!

vlad_aleksh vlad_aleksh 13:44 22.12.2023

Re: Bosanci

newimprovedtadejus
vlad_aleksh
maksa83
А ко тако гласа је дебил.

Vidi baćo, ako ti stvarno veruješ u pola od onog spiska koji si tamo naređao ti svakako nisi debil.

Ti si jedna ozbiljna gromada od koje može da se napravi četiri debila i još majstor mazne materijala da napravi i baštenskog debilčića.

U svetlu navedenog, da li misliš da to što ti imaš da kažeš o nekome ima težinu veću od zujanja muva oko Nestorovića?

Ja mislim baš i ne, ali to je neko moje mišljene.



Ниси поставио тај део интервјуа Несторовића код Љиље Смајловић. Дакле, он није то рекао за проценте. Или свесно лажеш, или си јако глуп па ниси разумео шта је човек рекао. Спомињеш математику, а онда и соду бикарбону која лечи рак. Јеси ли ти по специјализацији онколог?
Твој профил је јасан. Ти си другосрбијанац и аутошовиниста из круга седмице. Јебига, када су твоји дошли са села у град, нису баш били такви да би могли да себи приуште круг двојке. Остао си заробљен у југо року, или новом таласу, јебем ли га, а онај наркоманчић из ЕКВ-а ти је преминуо пре 30 година. Вероватно имаш формално образовање, што ти даје кураж да се мешаш у све науке: вакцине, вирусе, маске, небеску механику, електромагнетно зрачење из 5Г опсега, онкологију, генетику, историју. Ти школски пример полуинтелектуалца, што би рекао Слободан Јовановић.


ma pusti sad to..
de ti obrazloži šta jeste rekao.. i za sodu i za 90% a možeš i po izboru šta ti smatraš da je vrijedno da ga se podrži..
ne kapiram kod vas frindž (ili dobro, evo neka bude, neobičnih) podržavalaca šta vam je problem da objasnite i nama slijepcima šta je to što treba podržati..


Види се да си из Босне. Да ли си у недељу гласао у Београду?
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 13:46 22.12.2023

Re: Bosanci

vlad_aleksh
newimprovedtadejus
vlad_aleksh
maksa83
А ко тако гласа је дебил.

Vidi baćo, ako ti stvarno veruješ u pola od onog spiska koji si tamo naređao ti svakako nisi debil.

Ti si jedna ozbiljna gromada od koje može da se napravi četiri debila i još majstor mazne materijala da napravi i baštenskog debilčića.

U svetlu navedenog, da li misliš da to što ti imaš da kažeš o nekome ima težinu veću od zujanja muva oko Nestorovića?

Ja mislim baš i ne, ali to je neko moje mišljene.



Ниси поставио тај део интервјуа Несторовића код Љиље Смајловић. Дакле, он није то рекао за проценте. Или свесно лажеш, или си јако глуп па ниси разумео шта је човек рекао. Спомињеш математику, а онда и соду бикарбону која лечи рак. Јеси ли ти по специјализацији онколог?
Твој профил је јасан. Ти си другосрбијанац и аутошовиниста из круга седмице. Јебига, када су твоји дошли са села у град, нису баш били такви да би могли да себи приуште круг двојке. Остао си заробљен у југо року, или новом таласу, јебем ли га, а онај наркоманчић из ЕКВ-а ти је преминуо пре 30 година. Вероватно имаш формално образовање, што ти даје кураж да се мешаш у све науке: вакцине, вирусе, маске, небеску механику, електромагнетно зрачење из 5Г опсега, онкологију, генетику, историју. Ти школски пример полуинтелектуалца, што би рекао Слободан Јовановић.


ma pusti sad to..
de ti obrazloži šta jeste rekao.. i za sodu i za 90% a možeš i po izboru šta ti smatraš da je vrijedno da ga se podrži..
ne kapiram kod vas frindž (ili dobro, evo neka bude, neobičnih) podržavalaca šta vam je problem da objasnite i nama slijepcima šta je to što treba podržati..


Види се да си из Босне. Да ли си у недељу гласао у Београду?



šta me odalo?
vlad_aleksh vlad_aleksh 13:48 22.12.2023

Re: Bosanci

solo
šta vam je problem da objasnite i nama slijepcima šta je to što treba podržati..


Uhvatiš lepo pa podržiš......čekaj ima nešto u klipovima o tomu.



Какав ти је ово падеж "о тому"? Да ли знаш ћирилицу? Или су код тебе спаљене све књиге на ћирилици? Да пређемо на њемачки?
vlad_aleksh vlad_aleksh 13:49 22.12.2023

Re: Bosanci

newimprovedtadejus
vlad_aleksh
newimprovedtadejus
vlad_aleksh
maksa83
А ко тако гласа је дебил.

Vidi baćo, ako ti stvarno veruješ u pola od onog spiska koji si tamo naređao ti svakako nisi debil.

Ti si jedna ozbiljna gromada od koje može da se napravi četiri debila i još majstor mazne materijala da napravi i baštenskog debilčića.

U svetlu navedenog, da li misliš da to što ti imaš da kažeš o nekome ima težinu veću od zujanja muva oko Nestorovića?

Ja mislim baš i ne, ali to je neko moje mišljene.



Ниси поставио тај део интервјуа Несторовића код Љиље Смајловић. Дакле, он није то рекао за проценте. Или свесно лажеш, или си јако глуп па ниси разумео шта је човек рекао. Спомињеш математику, а онда и соду бикарбону која лечи рак. Јеси ли ти по специјализацији онколог?
Твој профил је јасан. Ти си другосрбијанац и аутошовиниста из круга седмице. Јебига, када су твоји дошли са села у град, нису баш били такви да би могли да себи приуште круг двојке. Остао си заробљен у југо року, или новом таласу, јебем ли га, а онај наркоманчић из ЕКВ-а ти је преминуо пре 30 година. Вероватно имаш формално образовање, што ти даје кураж да се мешаш у све науке: вакцине, вирусе, маске, небеску механику, електромагнетно зрачење из 5Г опсега, онкологију, генетику, историју. Ти школски пример полуинтелектуалца, што би рекао Слободан Јовановић.


ma pusti sad to..
de ti obrazloži šta jeste rekao.. i za sodu i za 90% a možeš i po izboru šta ti smatraš da je vrijedno da ga se podrži..
ne kapiram kod vas frindž (ili dobro, evo neka bude, neobičnih) podržavalaca šta vam je problem da objasnite i nama slijepcima šta je to što treba podržati..


Види се да си из Босне. Да ли си у недељу гласао у Београду?



šta me odalo?


Бурек.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 13:52 22.12.2023

Re: Bosanci

vlad_aleksh

Бурек.

samo da nije sa sirom
vlad_aleksh vlad_aleksh 13:55 22.12.2023

Re: Bosanci

maksa83
Ти си другосрбијанац и аутошовиниста из круга седмице. Јебига, када су твоји дошли са села у град, нису баш били такви да би могли да себи приуште круг двојке.


Ovo si meeeestimično pogodio, baba se doselila iz Like između dva rata na Rospi-ćupriju gde mi je rođena i majka pošto ih je tamo dovlačio neki brat/rođak koji je došao pre prvog rata i otvorio tu kafanu. To je danas Karaburma, takoreći tu iza ćoška, ali tada je bilo kao recimo sad, šta znam, Barajevo. Pred kraj rata udala se za dedu koji je živeo u Kosovskoj (tamo gde je danas Drinka) odakle su se nešto kasnije preselili u Dragoslava Jovanovića (to je ono što gleda na Pionirski Park). U međuvremu je moj otac došao iz Novog Sada i od firme dobio na korišćenje stan u Alekse Nenadovća, što je 2 ulice iznad Slavije, tako da sam ja odrastao na tom potezu Slavija - Terazije što je ipak taj nesretni krug dvojke, sa svim što to nosi. U pravu si utoliko što ja trenutno živim u krugu sedmice.

Tako da je tvoj Pigmalion procenat šuta tu negde oko 2%, taman koliko bi realno Nestorović dobio da ga kartel nije gurao.

Ako mene pitaš ja sam tebe dosta precizno kvalifikovao, a i da nisam to da si debil je svakome jasno iz aviona, pa se ne bih više bavio tobom.

U tom smislu ne bih te više zadržavao, slobodan si ovde da šareniš dok ti ne prođe taj produženi vikend koji si dobio, a onda nazad u Ustanovu.

Ako preteraš naravno moraćeš da tražiš neki drugi park da se skidaš go i trčiš okolo pevajući noćas su mi ruže procvetale, tvoj izbor.


Хоћеш да се нађемо негде у граду, па да наставимо овај сукоб уживо. Мислим само вербално, разуме се. Ја предлажем у 18 часова испред РИК-а. Обуци џемпер.
vlad_aleksh vlad_aleksh 13:56 22.12.2023

Re: Bosanci

newimprovedtadejus
vlad_aleksh

Бурек.

samo da nije sa sirom


Са зељем.
Или си духовит, или си Хрват. Босанац ниси.
vlad_aleksh vlad_aleksh 14:01 22.12.2023

Re: Bosanci

maksa83
dobro a šta ti smeta da se čovjek malo razgraći

Nije celomudreno, kad mu daju lek pa se smiri biće mu neko drugi kriv što puče bruka a rezervne nema, pa ne moram ja baš za sve da budem kriv...


Заборавио сам да те питам који си разред.
Ми смо у школи те фазоне за лекове форсирали у целом петом разреду, као и у првом полугодишту шестог.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 14:02 22.12.2023

Re: Bosanci

vlad_aleksh
newimprovedtadejus
vlad_aleksh

Бурек.

samo da nije sa sirom


Са зељем.
Или си духовит, или си Хрват. Босанац ниси.


ma dobro de sad to nego daj još ovih mudrosti u vezi sa tom vakcinama i tim mrežama..
imaš li kakva saznanja i u vezi geopolitike..
nešto, da ne kažem, povjerljivo?

mada otkad je elon uveo for you dugme meni fakat više nikakav alternativni izvor nije potreban..
svakog ćuda tamo ima
maksa83 maksa83 14:07 22.12.2023

Re: Bosanci

Хоћеш да се нађемо негде у граду, па да наставимо овај сукоб уживо. Мислим само вербално, разуме се. Ја предлажем у 18 часова испред РИК-а. Обуци џемпер.

Može.

Ja sam treći čovek s leva.

Jesi vakcinisan? Nemoj da te golog skrlja nešto, znaš da je sezona gripova i te pičkematerine.
maksa83 maksa83 14:08 22.12.2023

Re: Bosanci

Заборавио сам да те питам који си разред.
Ми смо у школи те фазоне за лекове форсирали у целом петом разреду, као и у првом полугодишту шестог.

Mda, sad će svi da poveruju da si dogurao dalje od četvrtog, kad bi se gađali Nestorovićevim Lekovitim Piramidama...
gvozden1 gvozden1 14:37 22.12.2023

Re: Bosanci

imaš li kakva saznanja i u vezi geopolitike

Valjda se čovek prvo pita šta je po obrazovanju i kolika mu je plata.
Ako ga to diskfalifukuje, ako nije ekonomista debelo plaćen, nema smisla pitati ga išta o geopolitici.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 14:54 22.12.2023

Re: Bosanci

E pa sad će da mu Bosanci jebu mater!
Ovaj put stvarno!


Kako sad odjednom nije problem da se kaze kolektivno Bosanci? A zapravo nece Bosanci i nece Draganu nego ce Mile i ekipa i to gradjanima Srbije. Jer umesto da se prica o malverzacijama sad cemo da preuvelicavamo jednu izjavu. Dok ce AV da uvodi u pricu teoriju o mesanju stranog faktora - Nemacke naravno.

Bice da je tu bilo prilicno vise od onog 'regularnog'. Imas citave opstine gde broj biraca prevazilazi broj stanovnika. A ovi su se odnekud morali stvoriti. A i neko ih je morao stvoriti.

Tome dodaj i da je broj stanovnika zapravo manji pa ces doci do mnogo vece izlaznosti. Ali ona opet malo znaci kad SNS dopunjava glasove laznim glasacima. Na nivou nekih opstina moze se pretpostaviti da su tako nadodali
i vise od 20% glasova.

promoter promoter 15:09 22.12.2023

Re: Bosanci

Neues aus der Nachbarschaft
E pa sad će da mu Bosanci jebu mater!
Ovaj put stvarno!


Kako sad odjednom nije problem da se kaze kolektivno Bosanci? A zapravo nece Bosanci i nece Draganu nego ce Mile i ekipa i to gradjanima Srbije. Jer umesto da se prica o malverzacijama sad cemo da preuvelicavamo jednu izjavu. Dok ce AV da uvodi u pricu teoriju o mesanju stranog faktora - Nemacke naravno.

Bice da je tu bilo prilicno vise od onog 'regularnog'. Imas citave opstine gde broj biraca prevazilazi broj stanovnika. A ovi su se odnekud morali stvoriti. A i neko ih je morao stvoriti.

Tome dodaj i da je broj stanovnika zapravo manji pa ces doci do mnogo vece izlaznosti. Ali ona opet malo znaci kad SNS dopunjava glasove laznim glasacima. Na nivou nekih opstina moze se pretpostaviti da su tako nadodali
i vise od 20% glasova.


Meni nije jasno čemu više gubljenja energije u ovom izbornom ciklusu.
Pošto je ozbiljna institucija verifikovala ovaj izborni proces, time i njegove rezultate.
A ozbiljna institucija nije RIK, nego naš Guverner Hil.
Ovih '200' strančica sklepanih u smešne koalicije je ostvario svoj 'istorijski' maksimum.
Da bi se pobedio Vučić i ekipa oko njega (pri tome ni najmanje ne mislim na ove ljude što se voze busevima i jedu sendviče), potrebni su ozbiljni ljudi.
Pre svega.
solo solo 15:12 22.12.2023

Re: Bosanci

Sa ovim ćete moći da izszsimulirate sredeće srpske izbore i ušteđeno vreme uložite u kafanjering



Kako će da prođe Nestor?

Šta kaže,šta kaže?
promoter promoter 15:14 22.12.2023

Re: Bosanci

solo
Sa ovim ćete moći da izszsimulirate sredeće srpske izbore i ušteđeno vreme uložite u kafanjering



Kako će da prođe Nestor?

Šta kaže,šta kaže?

Nestor će posle dubokog promišljanja, da postupi odgovorno, državnički čak, ne dozvoljavajući da se koči razvoj našeg društva i podiže sveopšti prosperitet.

Milan Novković Milan Novković 15:31 22.12.2023

Re: Bosanci

solo
Sa ovim ćete moći da izszsimulirate sredeće srpske izbore i ušteđeno vreme uložite u kafanjering



Kako će da prođe Nestor?

Šta kaže,šta kaže?

Ma kako ja da znam, ja o ovoj materiji pojma nemam, samo volim da dajem netražene savete
solo solo 15:37 22.12.2023

Re: Bosanci

Nestor će posle dubokog promišljanja, da postupi odgovorno, državnički čak, ne dozvoljavajući da se koči razvoj našeg društva i podiže sveopšti prosperitet.


Svi bre pod jedan barjak sunce vam mangupsko nesložno!

gedza.73 gedza.73 16:35 22.12.2023

Re: Bosanci

vlad_aleksh
Ми, глас из народа, који имамо већ довољно искуства

Mi, potomci plavookih vanzemaljaca, smo vas, Mi glas iz naroda, odmah prepoznali kao ljude sa dovoljno iskustva.
Zato smo vam i davali informacije mada je zbog šuma na vezama delovalo kako ponekad lupetate gluposti.

Sad sa novim glasačima samo nebo će biti granica. Vi, to jest Mi glas iz naroda, konačno otvarate oči ovom jadnom napaćenom srpskom narodu koji je decenijama tumarao. Ne dajte da vas dušmani obeshrabre na tom vašem putu.



vlad_aleksh vlad_aleksh 09:54 25.12.2023

Re: Bosanci

tessa1
Kako se samo džukela primiri, hinjski.


Što ga targetiraš, hoće li tebi polagati račune za koga je glasao? Šta hoćeš? Da ga progone po blogu? Džukelo jedna. Ako ne možeš pomoći, ne odmaži.


Odjavljujem se, lijep dan vam želim svima.


Јеси ли се ово мени обратила?
vlad_aleksh vlad_aleksh 10:00 25.12.2023

Re: Bosanci

maksa83
Заборавио сам да те питам који си разред.
Ми смо у школи те фазоне за лекове форсирали у целом петом разреду, као и у првом полугодишту шестог.

Mda, sad će svi da poveruju da si dogurao dalje od četvrtog, kad bi se gađali Nestorovićevim Lekovitim Piramidama...


Понављао сам два пута 6. разред. Након тога више нисам ни ишао у школу. Зашто? Зато што је физика много тешка била. Никако нисам могао да схватим примену лапласове трансформације у физици. А да не спомињем она силна пребацивања из фреквенцијског у временски домен, и обратно. А Паулијев принцип искључења - шпанско село...
vlad_aleksh vlad_aleksh 10:01 25.12.2023

Re: Bosanci

gedza.73
vlad_aleksh
Ми, глас из народа, који имамо већ довољно искуства

Mi, potomci plavookih vanzemaljaca, smo vas, Mi glas iz naroda, odmah prepoznali kao ljude sa dovoljno iskustva.
Zato smo vam i davali informacije mada je zbog šuma na vezama delovalo kako ponekad lupetate gluposti.

Sad sa novim glasačima samo nebo će biti granica. Vi, to jest Mi glas iz naroda, konačno otvarate oči ovom jadnom napaćenom srpskom narodu koji je decenijama tumarao. Ne dajte da vas dušmani obeshrabre na tom vašem putu.





Теби је смисао за хумор остао у дому здравља, док си примао пету дозу вакцине.
maksa83 maksa83 10:25 22.12.2023

A u međuvremenu


Dok ovde slabo šta, nešto se dešava u Ljigu, Novom Pazaru i Nišu, i ništa od toga ne možeš da vidiš na medijima sa nacionalnom frekvencijom - naravno.

U Novom Pazaru su ozbiljne masovne tuče dve grupe oko jednog mesta, u Ljigu protest zbog dva prebega što je grupama građana otelo većinu i prebacio je SNS-u (baš me zanima kako će da izgleda život ta dva tipa u Ljigu posle toga) a u Niš nemam pojma šta se dešava.
solo solo 11:25 22.12.2023

Stara narodna za fajronat


Prijatelju,Srbine,ko ti iskop'o oko?

Brat rođeni.

Ahaaaa. Zato je tako duboko.


Razmislimo o dubini vijekovnoj bar dok su teška vremena.
predatortz predatortz 14:08 22.12.2023

Шта је ово, леб ти јебем?!

Posmatrači Crte su na 71 biračkom mestu, odnosno na 14 odsto birališta u Beogradu, uočili primere organizovanog dovođenja birača, nadgledanog glasanja, mogućih manipulacija identitetom birača – na Čukarici (10), Novom Beogradu (9), Vračaru (7), Voždovcu (7) i u Zemunu (7).

Zabeleženo je da su organizovano pristizali birači iz raznih delova Srbije (npr. iz Pančeva, Valjeva, Čačka, Aranđelovca, Smedereva, Vršca, Novog Sada itd.), kao i sa Kosova, iz Bosne i Hercegovine i Hrvatske, što pojačava sumnju da su lokalni izbori strateški raspisani samo u trećini jedinica lokalne samouprave kako bi se omogućile privremene selidbe birača.


ВЕСТ

Ко украде Ђиласу 40.000 Босанаца?!

Да их врати, све до једног!





solo solo 14:47 22.12.2023

Nestor ne vadi

Nestorović: Ako neko pokuša nasilne promene na ulici, podržaćemo vlast

Nosilac liste "Mi, glas iz naroda" Branimir Nestorović izjavio je da ta lista ostaje pri stavu da neće pružati podršku nijednoj stranci, ali kaže da bi podržali vlast ukoliko bi došlo do pokušaja nasilnih promena na ulici.

Nestorović je rekao da se komplikuje situacija i da ako bi došlo do nasilne promene na ulicama da bi njegova lista podržala vlast.

„Samo jednu malu ogradu imamo, jer se komplikuje situacija sa tzv. prozapadnom opozicijom – ako bi došlo do nasilne pomene na ulici mi bismo onda podržali vast, jer onaj ko je na vlasti predstavlja državu“, rekao je Nestorović za Tan‌jug na pitanje da li su doneli odluku koga će podržati i da li će sa nekom strankom ići u koaliciju. On je istakao da bi to bila jedina varijanta da nekoga podrže.

Mi nećemo ni sa kim, jer i nas niko nije podržao. Mi smo od početka sami. Svi su nas bojkotovali, potcenjivali. Bilo bi loše za pokret da se na početku svrstavamo na jednu stranu. Možda bi bilo profitabilno za nekog pojedinačno, ali loše za pokret“, rekao je Nestorović u intervjuu za Tan‌jug, koji prenosi RTS.



Ako održi reč

Treća Srbija se rađa!

U mukama!

maksa83 maksa83 14:51 22.12.2023

i tako počinje


Pošto su se sabrali zapisnici i izveštaji sa terena sutra izlazi izveštaj CRTA koji će da pokaže da se radi o najvećoj izbornoj krađi do sada u kojoj su učestvovali policija, sudovi, zavod za statistiku i razni još.

Pet ambasadora zvalo Vučića na sastanak, on im rekao da je mooožda nešto tu muljalo samo u Beogradu ali ništa strašno.

Stiže postizborna misija koja treba da utvrdi šta se desilo.

U nedelju veliki skup pred Skupštinom.
solo solo 14:55 22.12.2023

Re: i tako počinje

U nedelju veliki skup pred Skupštinom.


Nije oktobar.

U decembru smo.

zoja444 zoja444 17:19 22.12.2023

Re: i tako počinje

solo, samo se ti mene mani, zaobidji ili preskoci. ne povezuj nepovezivo, niti je bilo, niti jeste, niti ce biti. ovde mi je zgodno da ti se obratim, da ne citam ponovo komentare.
solo solo 22:57 22.12.2023

Re: i tako počinje

solo, samo se ti mene mani, zaobidji ili preskoci. ne povezuj nepovezivo, niti je bilo, niti jeste, niti ce biti. ovde mi je zgodno da ti se obratim, da ne citam ponovo komentare.


Ajde begaj - tolko mu se uvlačiš neukusno u bulju da je ispod svakog nivoa a i njegove podnošljivosti samo se pravi baja pa ćuti.

Nema preskakanja - ušla si ovde u bubanj ima da čuješ šta ti se misli.

Imaš sreće što briše moje komentare.
Obrisaće i ovaj samo me boli tuki.



zoja444 zoja444 06:24 23.12.2023

Re: i tako počinje

hahaha solo, ma jesi li ti kanda nesto ljubomoran? i nebojsa. ja sam u drugoj centrifugi, drugi bubanj, drugo izvlacenje. nesto ci citao u sreh.
promoter promoter 07:22 23.12.2023

Re: i tako počinje

solo
solo, samo se ti mene mani, zaobidji ili preskoci. ne povezuj nepovezivo, niti je bilo, niti jeste, niti ce biti. ovde mi je zgodno da ti se obratim, da ne citam ponovo komentare.


Ajde begaj - tolko mu se uvlačiš neukusno u bulju da je ispod svakog nivoa a i njegove podnošljivosti samo se pravi baja pa ćuti.

Nema preskakanja - ušla si ovde u bubanj ima da čuješ šta ti se misli.

Imaš sreće što briše moje komentare.
Obrisaće i ovaj samo me boli tuki.




Zašto bi iko brisao tvoje komentare?
solo solo 09:45 23.12.2023

Re: i tako počinje

Zašto bi iko brisao tvoje komentare?


Zašto si ti promoter a nisi više emsi.

Valjda zato.
solo solo 10:55 23.12.2023

Re: i tako počinje

hahaha solo, ma jesi li ti kanda nesto ljubomoran?


Izgoreh!
shmoo shmoo 11:05 23.12.2023

Живот овде никада није досадан, а?

maksa83

Pošto su se sabrali zapisnici i izveštaji sa terena sutra izlazi izveštaj CRTA koji će da pokaže da se radi o najvećoj izbornoj krađi do sada u kojoj su učestvovali policija, sudovi, zavod za statistiku i razni još.

Pet ambasadora zvalo Vučića na sastanak, on im rekao da je mooožda nešto tu muljalo samo u Beogradu ali ništa strašno.

Stiže postizborna misija koja treba da utvrdi šta se desilo.

U nedelju veliki skup pred Skupštinom.



Еееее, кад се само сетим тог 5. октобра пре 23 године... Беше му некада давно у једној земљи сељака на брдовитом Балкану.

Читав дан сам имао посла водећи рачуна о некоме.

Прво сам на њихову молбу ишао у обезбеђењу бубњара са Бановог брда до Скупштине.

Па када смо тамо стигли, онда сам морао у гомили да пронађем моју сестру и њене другарице (тада све жене од 50 и нешто година) које су кренуле у освајање слободе... У ствари, да скину Курту да би дошао Мурта. Молила ме мајка да припазим на сестру и њене другарице у тој фртутми да не настрадају колико су блесаве.

И нађем сестру и њене другарице испод дрвета у Пионирском парку. Изнад нас на дрвету на гранама неки Вељини мајмуни из Чачка. Сви у тренеркама и патикама, наравно. Искусни људи. А не к'о моја сестра и њене другарице у ципелицама на штиклице.

Кад је бачен први сузавац ти Вељини мајмуни поскакали са својих грана и почели да урлају:

"'Ајмо, 'ајмо, 'ајмо!!!"

И потрчаше према Скупштини.

Моја сестра и њене другарице напаљене као хепо коцкице кренуле за њима, и оне вичу 'ајмо, 'ајмо, 'ајмо...

Ја стао испред њих, дигао руке и вичем:"Стој!!! Није то, бре, позив за вас!!! Све налево круг брзо и идемо према Краља Милана и даље до Краљице Наталије!!!"

Када сам ту групу девојака од 50 и кусур година спровео кроз неке хаусторе и пролазе кроз зграде у Краља Милана и Краљице Наталије до стана једне од њих у Краљице Наталије и када су оне мало смириле своје политичке страсти, обрнем број телефона кеве и ћалета и кажем кеви:

"Кево, не брини! Ова наша лудаја и њене политичарке су на сигурном, све је у реду."

А сестри и њеним другарицама запретио да никако не излазе из тог стана до сутра ујутро док не дођем по њих.

После ме болео курац шта се даље догађа испред Скупштине, у Скупштини и уопште на београдским улицама, ја сам тог 5. октобра 2000. године обавио све задатке које су ми задали и свима сам удовољио њиховим жељама.

Једино ми је жао што нисам и ја узео неки сувенир из Скупштине. Што само Вељини мајмунчићи да имају нешто по чему би се сећали тог сунчаног јесењег дана пре 23 године.

Ал' јбг, сад је готово... Било (давно некада) па прошло. Тече даље живот исто као и Дунав и Сава поред Београда.





promoter promoter 11:16 23.12.2023

Re: Живот овде никада није досадан, а?

shmoo
maksa83

Pošto su se sabrali zapisnici i izveštaji sa terena sutra izlazi izveštaj CRTA koji će da pokaže da se radi o najvećoj izbornoj krađi do sada u kojoj su učestvovali policija, sudovi, zavod za statistiku i razni još.

Pet ambasadora zvalo Vučića na sastanak, on im rekao da je mooožda nešto tu muljalo samo u Beogradu ali ništa strašno.

Stiže postizborna misija koja treba da utvrdi šta se desilo.

U nedelju veliki skup pred Skupštinom.



Еееее, кад се само сетим тог 5. октобра пре 23 године... Беше му некада давно у једној земљи сељака на брдовитом Балкану.

Читав дан сам имао посла водећи рачуна о некоме.

Прво сам на њихову молбу ишао у обезбеђењу бубњара са Бановог брда до Скупштине.

Па када смо тамо стигли, онда сам морао у гомили да пронађем моју сестру и њене другарице (тада све жене од 50 и нешто година) које су кренуле у освајање слободе... У ствари, да скину Курту да би дошао Мурта.

И нађем сестру и њене другарице испод дрвета у Пионирском парку. Изнад нас на дрвету на гранама неки Вељини мајмуни из Чачка. Сви у тренеркама и патикама, наравно. Искусни људи. А не к'о моја сестра и њене другарице у ципелицама на штиклице.

Кад је бачен први сузавац ти Вељини мајмуни поскакали са својих грана и почели да урлају:

"'Ајмо, 'ајмо, 'ајмо!!!"

И потрчаше према Скупштини.

Моја сестра и њене другарице напаљене као хепо коцкице кренуле за њима, и оне вичу 'ајмо, 'ајмо, 'ајмо...

Ја стао испред њих, дигао руке и вичем:"Стој!!! Није то, бре, позив за вас!!! Све налево круг брзо и идемо према Краља Милана и даље до Краљице Наталије!!!"

Када сам ту групу девојака од 50 и кусур година спровео до стана једне од њих у Краљице Наталије и када су оне мало смириле своје политичке страсти, обрнем број телефона кеве и ћалета и кажем кеви:

"Кево, не брини! Ова наша лудаја и њене политичарке су на сигурном, све јке у реду."

После ме болео курац шта се догађа, ја сам тог 5. октобра 2000. године обавио све задатке које су ми задали и свима удовољио њиховим жељама.






Iskusno.
shmoo shmoo 11:18 23.12.2023

Re: Живот овде никада није досадан, а?

promoter

Iskusno.



Сестро брате, ћале си, кеве ми.

maksa83 maksa83 16:23 22.12.2023

CRTA

gvozden1 gvozden1 16:58 22.12.2023

Re: CRTA

maksa83

CRTA Konferencija za medije

Crta, dobro, nego, kako ti biraš kome ćeš da veruješ?
Đilas kaže jedno, ovi kažu drugo, pa kako odlučiš ko laže?

I ono oko stoke koja ne zaslužuje izvinjenje, evo i Savo Manojlović se izvinio.

I on Vučićev?
ecce-florian ecce-florian 16:59 22.12.2023

Re: CRTA

gvozden1
maksa83

CRTA Konferencija za medije

Crta, dobro, nego, kako ti biraš kome ćeš da veruješ?
Đilas kaže jedno, ovi kažu drugo, pa kako odlučiš ko laže?

I ono oko stoke koja ne zaslužuje izvinjenje, evo i Savo Manojlović se izvinio.

I on Vučićev?


izvini šta si hteo da kažeš? ne razumem
maksa83 maksa83 17:03 22.12.2023

Re: CRTA

Crta, dobro, nego, kako ti biraš kome ćeš da veruješ?
Đilas kaže jedno, ovi kažu drugo, pa kako odlučiš ko laže?

Koristim jedan trikčić koji zovem cerebrum.


I ono oko stoke koja ne zaslužuje izvinjenje, evo i Savo Manojlović se izvinio.

Zašto nazivaš te ljude stokom? Je l' te nije bar malo sramota zbog toga?
predatortz predatortz 17:19 22.12.2023

Re: CRTA

maksa83

CRTA Konferencija za medije


Dakle, ako sam dobro razumeo, Beograd u odnosu na prošlu godinu ima 12.000 birača više.
U taj broj ulaze oni koji su napunili 18 godina i prvi put se pojavljuju u biračkom spisku, oni koji su zaista promenili mesto boravka i nastanili se u Beogradu, tzv prirodna migracija, potom to sporno prelivanje glasača iz drugih gradova u Beograd.

Pa kažu iz CRTE da i među tim spornim dominiraju oni iz Srbije.

To kaže CRTA.

A Dragan Đilas kaže 40.000 iz Republike Srpske!

Ovi 12.000 novih, što regularnih, što ovih drugih, ali u oba slučaja većinom iz Srbije, a Đilas 40.000 iz Republike Srpske!

CRTA na osnovu uvida u birački spisak, a Đilas odokativno i bez ijednog dokaza.

I nije u pitanju sejanje razdora?

gvozden1 gvozden1 17:26 22.12.2023

Re: CRTA

ecce-florian
gvozden1
maksa83

CRTA Konferencija za medije

Crta, dobro, nego, kako ti biraš kome ćeš da veruješ?
Đilas kaže jedno, ovi kažu drugo, pa kako odlučiš ko laže?

I ono oko stoke koja ne zaslužuje izvinjenje, evo i Savo Manojlović se izvinio.

I on Vučićev?


izvini šta si hteo da kažeš? ne razumem


Objasnite ti Maksa, on je razumeo.


Koristim jedan trikčić koji zovem cerebrum.

Dobro je da ga imaš.
Ajd objasni onima koji ga nemaju, ko je u pravu, Đilas koji kaže da su za sve krivi Bosanci, ili crta koja priča da to nije baš tako?


Zašto nazivaš te ljude stokom? Je l' te nije bar malo sramota zbog toga?


Htedoh da nađem tvoj komentar u kom mi nisi zamerao na terminu, nego si tvrdio da ne zaslužuju nikakvo izvinjavanje, ali nije na ovoj strani, setićeš ga se (ako ti bude odgovaralo, ako ne smislićep već nešto)

Pa šta te navelo da promeniš mišljenje, Manojlović?

maksa83 maksa83 17:29 22.12.2023

Re: CRTA

A Dragan Đilas kaže 40.000 iz Republike Srpske!


Dragan Đilas će, ako ima mozga (ima svakako, samo je pitanje za šta će da ga koristi) i nije balvan da izađe i kaže da je pretrao i da se izvini zbog štete koju je naneo svojom ishitrenom procenom.

Mene, pedesedmi put, ti ljudi ne zanimaju, čak me ne zanimaju ni ovi odavde kojima je menjano mesto boravka za potrebe glasanja, zanimaju me isključivo oni koji su to zamislili, organizovali i izveli. Izborne prevare kod nas su velike i postoji jedna nemala količina ljudi koja u njima učestvuje, njih treba SVE izvesti pod lice pravde i objaviti im ime i prezime, od Đoke. koji je zvao telefonom Peru da ga obavesti da tad i tad ide tamo i tamo, preko Mike koji menadžuje Đoku, pa uzbrdo, sa svim prepravljačima podataka i onom na vrhu ko je izdao naredbu nižim ešelonima što državnim štopartijskim. Sve. Sveeeee.

maksa83 maksa83 17:35 22.12.2023

Re: CRTA

Ajd objasni onima koji ga nemaju, ko je u pravu, Đilas koji kaže da su za sve krivi Bosanci, ili crta koja priča da to nije baš tako?

Mislim da sam već dva puta u tri dana citirao Pavla Grbovića koji je to rekao i pre Crte.

Da nisi zlonamerni ćup kratkog pamćenja ne bi to morao da pitaš.

Htedoh da nađem tvoj komentar u kom mi nisi zamerao na terminu, nego si tvrdio da ne zaslužuju nikakvo izvinjavanje, ali nije na ovoj strani, setićeš ga se (ako ti bude odgovaralo, ako ne smislićep već nešto)

Čekaj stani, ti mi staviš nešto soproštenjem u usta, i ja na to ne reagujem nego preskočim u nepreglednom moru tvojih budalaština, i onda to automatski postaje MOJE?

Sram te bilo. Meni ne moraš da se izvinjavaš zbog masne laži da je to moje, ali bi bilo lepo da se izviniš narodu koji si TI LIČNO bez ičije pomoći nazvao stokom. Kreni slobodno od predatortza koji je ovde.
predatortz predatortz 17:36 22.12.2023

Re: CRTA

Dragan Đilas će, ako ima mozga (ima svakako, samo je pitanje za šta će da ga koristi) i nije balvan da izađe i kaže da je pretrao i da se izvini zbog štete koju je naneo svojom ishitrenom procenom.


Dragan Đilas će zbog te "ishitrene izjave", za koju sam siguran da je sve sem slučajna i sve sem ishitrena, tako da se zajebe dugoročno da nije ni svestan koliku će kurčinu da ispuši.

promoter promoter 17:43 22.12.2023

Re: CRTA

predatortz
Dragan Đilas će, ako ima mozga (ima svakako, samo je pitanje za šta će da ga koristi) i nije balvan da izađe i kaže da je pretrao i da se izvini zbog štete koju je naneo svojom ishitrenom procenom.


Dragan Đilas će zbog te "ishitrene izjave", za koju sam siguran da je sve sem slučajna i sve sem ishitrena, tako da se zajebe dugoročno da nije ni svestan koliku će kurčinu da ispuši.


Taj lik je retko iritantna pojava na političkoj sceni.
Da dođe na vlast, ne verujem da bi se razlikovao od ovoga.
A o tome da takav lik ima i zrnce empatije ka 'malim' ljudima, nema ni govora.
gvozden1 gvozden1 17:47 22.12.2023

Re: CRTA

Čekaj stani, ti mi staviš nešto soproštenjem u usta, i ja na to ne reagujem nego preskočim u nepreglednom moru tvojih budalaština, i onda to automatski postaje MOJE?

Znači tvoj komentar nije tvoj:)

Dobro, ako me ne bude mrzelo naćiću ga, na prethodnoj je strani, valjda.

Ali vispreni si ti, pokušaćeš i to da eskiviraš:)
Mislim da sam već dva puta u tri dana citirao Pavla Grbovića koji je to rekao i pre Crte.


A Đilas je pokušao da opravda svoj neuspeh, i zato okrivio Bosance.

I to si, jednim davno, tvrdio.

Sad Pavle i Crta tvrde da nije u pitanju neuspeh nego krađa.



maksa83 maksa83 17:48 22.12.2023

Re: CRTA

Dragan Đilas će zbog te "ishitrene izjave", za koju sam siguran da je sve sem slučajna i sve sem ishitrena, tako da se zajebe dugoročno da nije ni svestan koliku će kurčinu da ispuši.

Ne znam zašto njemu pripisuješ tu nameru, on je čak u celoj toj galeriji verovatno poslednji koji bi gurao na tu stranu pošto slovi za konzervativnog i desnog jer mu kum Mlađa već decenijama masira mozak u tom smeru. Dakle od svih ljudi baš on da namerno antagonizuje repupkusrsku ne ide uz profil koji mu znamo već dugo ama baš nikako.
predatortz predatortz 17:52 22.12.2023

Re: CRTA

maksa83
Dragan Đilas će zbog te "ishitrene izjave", za koju sam siguran da je sve sem slučajna i sve sem ishitrena, tako da se zajebe dugoročno da nije ni svestan koliku će kurčinu da ispuši.

Ne znam zašto njemu pripisuješ tu nameru, on je čak u celoj toj galeriji verovatno poslednji koji bi gurao na tu stranu pošto slovi za konzervativnog i desnog jer mu kum Mlađa već decenijama masira mozak u tom smeru. Dakle od svih ljudi baš on da namerno antagonizuje repupkusrsku ne ide uz profil koji mu znamo već dugo ama baš nikako.


Pa, možda zbog činjenice da je baš on izneo laž o broju i ulozi birača iz RS koji su uticali na ishod izbora u Beogradu i time podvojio narod sa dve strane reke.

A koliko vidim na njegovom portalu, nastavlja da vergla tu priču


maksa83 maksa83 17:52 22.12.2023

Re: CRTA

Znači tvoj komentar nije tvoj:)

Dobro, ako me ne bude mrzelo naćiću ga, na prethodnoj je strani, valjda.

Šta ćeš da nađeš? Mene kako taj narod zovem "stoka"?

Nećeš, naćićeš samo sebe, i da imaš obraza izvinio bi se bar ovde prisutnom predatortzu zbog toga.

Meni ne moraš jer nisam ni prvi ni poslednji kome si probao da imputiraš neku sopstvenu budalaštinu. Svaki put te ljudi uhvate u tome ali ti uporno nastavljaš da se brukaš. Zašto to radiš sebi?

A Đilas je pokušao da opravda svoj neuspeh, i zato okrivio Bosance.

I to si, jednim davno, tvrdio.

Tvrdim to još uvek.

Oni su znali da će ovi da kradu ali su se uzdali u matematiku i projekcije i da će izlaznost opozicionih birača da kompenzuje krađu, kada se isopostravilo da nije bilo dovoljno da kompenzuje krađu sledstveno to je neuspeh za koji je on okrivio 40000 Bosanaca.

maksa83 maksa83 17:55 22.12.2023

Re: CRTA

Pa, možda zbog činjenice da je baš on izneo laž o broju i ulozi birača iz RS koji su uticali na ishod izbora u Beogradu i time podvojio narod sa dve strane reke.

Ne, ti kažeš da on to radi baš namerno da bi podvojio narod sa dve strane reke, ali to se ne uklapa u profil Dragana Đilasa kog znamo. Bukvalno su svi ostali bolji kandidati za to od njega.
predatortz predatortz 17:59 22.12.2023

Re: CRTA

maksa83
Pa, možda zbog činjenice da je baš on izneo laž o broju i ulozi birača iz RS koji su uticali na ishod izbora u Beogradu i time podvojio narod sa dve strane reke.

Ne, ti kažeš da on to radi baš namerno da bi podvojio narod sa dve strane reke, ali to se ne uklapa u profil Dragana Đilasa kog znamo. Bukvalno su svi ostali bolji kandidati za to od njega.


Da, ja mislim da inteligentan čovek kakav je Đilas tako nešto ne može uraditi slučajno i bez namere.

Mislim to od prvog dana.

A pošto vidim da se svađate oko termina stoka i pozivate jedan drugog da se meni izvini, nema potrebe.

Moj stav je da je stoka svaki čovek koji je iz Republike Srpske došao da glasa u Beogradu na osnovu fiktivne prijave.

Ne samo stoka, nego je i govno jeftino.



maksa83 maksa83 18:05 22.12.2023

Re: CRTA

Da, ja mislim da inteligentan čovek kakav je Đilas tako nešto ne može uraditi slučajno i bez namere.

Đilas nije tip hladne glave, on je koliko ja pratim bar 2x do sada plakao pred kamerama, prethodni put kada su mu ovi Srpski Napredni Orci dolazili pred kuću i traumirali decu, polednji put sad pre neko veče kad su se njihova očekivanja razlupala, a ljudi skupili.

Koja je njegova računica? Ako smo se složili da nije glup, onda je valjda dovoljno pametan da shvati da u toj namernoj antagonizaciji može samo da izgubi. Zašto bi on to radio baš sa tim ciljem? To mi nema smisla.
predatortz predatortz 18:08 22.12.2023

Re: CRTA

Koja je njegova računica? Ako smo se složili da nije glup, onda je valjda dovoljno pametan da shvati da u toj namernoj antagonizaciji može samo da izgubi. Zašto bi on to radio baš sa tim ciljem? To mi nema smisla.


Kao i kod drugih, samo treba pratiti tokove novca i interesa.
gvozden1 gvozden1 18:11 22.12.2023

Re: CRTA


Šta ćeš da nađeš? Mene kako taj narod zovem "stoka"?

Nećeš, naćićeš samo sebe, i da imaš obraza izvinio bi se bar ovde prisutnom predatortzu zbog toga.

Da, ja sam taj koji o tom narodu misli da je stoka, može se to zaključiti iz svakog mog komentara.
Predator je, siguran sam, tako zaključio, pa očekuje izvinjenje.
A ja neću da mu se izvinim:)


Makso, detinjasto ti je ovo, više sam očekivao od tebe, a ne da ono što je očigledno, pokušavaš da predstaviš u dijametralno suprotnom značenju od onoga što stvarno znači, a što može da zaključi svako ko ima malo mozga.
Ti se hvališ da ga imaš.
maksa83 maksa83 18:18 22.12.2023

Re: CRTA

Makso, detinjasto ti je ovo, više sam očekivao od tebe, a ne da ono što je očigledno, pokušavaš da predstaviš u dijametralno suprotnom značenju od onoga što stvarno znači, a što može da zaključi svako ko ima malo mozga.

Ma muljaj ti do prekustra, potpuno je jasno šta si pokušao.
Ti se hvališ da ga imaš.

Opet lažeš.

Još uvek si nesposoban da napišeš više od tri reči da ne slažeš.

gvozden1 gvozden1 18:23 22.12.2023

Re: CRTA


Ma muljaj ti do prekustra,

Ja

Tretirati ljude kao stoku, negirati im da poseduju volju, uverenja,



Maksa

Misliš kad ih potrpaju u autobuse i istovare negde sa uputstvom za koga da glasaju.

Slažem se da je to užas, užas, užas


Evo, nije me mrzelo, nađoh naše komentare od juče.

Nisi se bunio na termin, čak si se slagao i obrazlagao zašto bi se tako mogli tretirati.

Šta ti bi odjednom
vrabac_onaj vrabac_onaj 20:39 22.12.2023

Re: CRTA

Nisi se bunio na termin, čak si se slagao i obrazlagao zašto bi se tako mogli tretirati.


ja iz ovde priloženih dokaza ne stičem takav utisak :)
gvozden1 gvozden1 21:18 22.12.2023

Re: CRTA


ja iz ovde priloženih dokaza ne stičem takav utisak :)

Onda ti je utisak da treba da se izvinjavam Predatoru:)
vrabac_onaj vrabac_onaj 21:30 22.12.2023

Re: CRTA

gvozden1

Onda ti je utisak da treba da se izvinjavam Predatoru:)


ne, nije.
odakle ti sad pa to?
gvozden1 gvozden1 21:33 22.12.2023

Re: CRTA

vrabac_onaj
gvozden1

Onda ti je utisak da treba da se izvinjavam Predatoru:)


ne, nije.
odakle ti sad pa to?

Takav je Maksin utisak.:)
Ma bre znam da nije ničiji.
vrabac_onaj vrabac_onaj 21:39 22.12.2023

Re: CRTA

gvozden1

Takav je Maksin utisak.:)


A i ja sam budala što se mešam, sad sam pažljivije pročitao "raspravu".
Samo vi nastavite, evo ja se izvinjavam obojici :)

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana