Budućnost| Društvo| Politika

Šta smo imali ovde...

maksa83 RSS / 20.12.2023. u 06:30

Da vidimo otpr. 

SPN postigao najbolji rezultat opozicije od 2004. Zapravo prilično dobro, pogotovo imajuć iu vidu kakva ekipa heterogenih što amatera što šalabajzera ih predstavlja i poslovičnu agresivnu stigmatizaciju Đilasa koja ih je pratila. Proizvoljna baba u prozvoljnoj tačci Srbije koja gleda TV ili dođe do nekih "novina" nepogrešivo "zna" da postoje neki Đilas i Šolak (uvek u paru, Arsen i Gabi, Soni i Šer, Vlada i Bajka, Đilas i Šolak, nastavite niz) koji rade Srbiji o glavi pošto su opljačkali SVE.

SPS najzad NAJZAD u strelovitom padu, popišana tužna lica Dačića i Antića su melem za oči. (Tvrdim da dok SPS ne nestane u Srbiji sreće biti neće, samo je pitanje koliko dugo i u kojoj koncentraciji će da ih drži ruski lifeline.)

SNS Izvukao maksimum maksimuma koji će ikad moći da dobije. Rekao bih "odavde im je samo nizbrdo" ali to zvuči previše optimistički a nema baš nikakvog razloga za optimizam.

Deda Šaman sa Jućuba (i Hepija i Pinka, da ne preskočimo) okrunio frindž desnicu tako da je ova propala kroz rešetke u slivnik taman toliko da se sami zadrže. Meni lično su njegovi rezultati neuverljivi ali posle sve reklame koju je imao cult following od 6% ne zvuči naučnofantastično. 

Novi DSS - ne mnogo bombastičani i ignorisan - je što se mene tiče pobednik izbora, koliko god ne verovao u njihovu filozofiju i viđenje sveta i sistem vednosti dobro je što je neka civilizovana desnica (građanska, da ne kažem gradska, jer je to dirty word, fuj grad, fuj sa sve zlim Krugom Dojke i EKV-om) i - ovo je mislim važno - zajebala projekcije koje su je stavljale ispod frindž desnice ("desnice za debile" dakle svi Boškoi, Zavetnici i ostali Vacići i precvali Šešelji). 

Ko god je zasnovao kampanju na NEDAMOKOSOVO je prs'o ili se razmrskao u sudaranju sa ostalima kojima je to bila centralna tema. Kosovo je mnogo manja tema u narodu i uz punu svest o tome kakvo ovo popižđenje može da proizvede rekao bih da je narod uveliko umoran od Kosova uprkos konstantnom pumpanju. Baš umoran. Pričam o većinskom narodu, ne bučnoj nekolicini koja se loži.

Šešelj D7 potopljen falimtebože, mada će da izviri na gradu gde se zalepio za Kartel kao riba-pilot za Veliku Belu. Glasači su im što pomrli što se pretopili u SNS i propale frindž desnice. 

Oportunistički krindž tipa Radule + Davidimkućusad Tadić + Neverne Bebe se pridružili bratu frindžu postradalom od Nestorovića. Prirodnoj publici koju je Radulo okupio u poslednjih 5 godina Tadić deluje sumnjivo, a Tadićevoj prirodnoj publici Radule deluje problematično pa su obojica izgubili po otpr. pola svojih glasača a možda i više i desio se neumitni 2 + 2 = 1. (Ovo je otpr. jedina stvar koju sam predvideo relativno dobro.)

Ono što je neprijatna prećutavana realnost je da dobar deo učesnika nije stvarno skupilo potpise za kandidaturu nego ih je namaklo u procesu koji ćemo nazvati "Hari Poter i Potpisi za Kandidaturu". Otud toliko šarenih rezultata i promašenih predviđanja, ne kandiduju se više stranke pošto je preostala skoro samo jedna nego neke adhoc sakupljene ekipe koje nemaju kapacitet da ubede 10000 ljudi da oni treba da se pojave na izborima uopšte.

Ovo reklo bi se nikome ne smeta, svi se prave blesavi, navikli smo uveliko da je sve poluispravno i neispravno, pa se tako i sledstvena krađa i prekrađa izbora proguta lako ko jutarnja rakijica - zzzk. 

Za sve arbitrarnosti i netačnosti u gornjem tekstu obratite se na šalteru pravo niz hodnik pa desno kroz staklena vrata e tu malo napred gde će vam biti vraćene pare koje ste dali za ovu predstavu, tražite Milanku iz računovodstva ako nije tu sedite sačekajte, sa' će ona.

 



Komentari (1051)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

gvozden1 gvozden1 21:48 22.12.2023

Re: CRTA

vrabac_onaj
gvozden1

Takav je Maksin utisak.:)


A i ja sam budala što se mešam, sad sam pažljivije pročitao "raspravu".
Samo vi nastavite, evo ja se izvinjavam obojici :)

Uh, baš je jaka rasprava, šteta što si je prekinuo:)

principessa_etrusca principessa_etrusca 21:59 23.12.2023

Re: CRTA

maksa83

CRTA Konferencija za medije

Погледала, па реко’ да погледам и ко је то ЦРТА и видим да је CRTA (Center for Research, Transparency and Accountability), а енглески акроним је ту ваљда да се страни финансијери не муче са преводом. Заиста, ”партнери” су им the usual suspects, НЕД, селекција амбасада ЕУ земаља у Србији и пар фондација, а организација има седамдесетак запослених и сарадника. Годишњи приходи су им око 3М евра, а скоро половина те своте иде на плате и надокнаде запослених и сарадника (у просеку 20.000 евра по запосленом/сараднику, што вероватно значи да су запослени у просеку плаћени бруто 3-4.000 евра месечно, могуће и више, а то је лепа зарада у Србији).

Неправилности ваљда треба да регистровани контролори, грађани и странке пријаве РИК-у, а не некој НВО.

Ево шта МИ-Глас из народа о НВО сектору кажу:

”Невладине” организације које богато финансирају западне, махом непријатељске државе, неометано шире штетан политички, културни и образовни утицај, а уз то служе и као озбиљни страни обавештајни пунктови, и као инструменти за регрутацију и прављење нових јаничара. И у много чему имају велики утицај на власти у доношењу кључних одлука.

и предлажу:

Елиминисање утицаја страних НВО и стављање њиховог деловања под строгу контролу.
maksa83 maksa83 22:05 23.12.2023

Re: CRTA

Неправилности ваљда треба да регистровани контролори, грађани и странке пријаве РИК-у, а не некој НВО.

Humor. Ok.

Ево шта МИ-Глас из народа о НВО сектору кажу:

Sad da sam se izvrnuo od šoka što je tebi lik koji prodaje lektovite piramide od fejk oniksa i tvrdi da soda bikarbona leči rak neka referenca, baš i nisam.
principessa_etrusca principessa_etrusca 22:08 23.12.2023

Re: CRTA

Sad da sam se izvrnuo od šoka što je tebi lik koji prodaje lektovite piramide od fejk oniksa i tvrdi da soda bikarbona leči rak neka referenca, baš i nisam.

Духовит си, нема шта.
maksa83 maksa83 22:14 23.12.2023

Re: CRTA

principessa_etrusca
Sad da sam se izvrnuo od šoka što je tebi lik koji prodaje lektovite piramide od fejk oniksa i tvrdi da soda bikarbona leči rak neka referenca, baš i nisam.

Духовит си, нема шта.

Nenene, ti si bolja:

Неправилности ваљда треба да регистровани контролори, грађани и странке пријаве РИК-у, а не некој НВО.


Mada bi bolja fora bila da si napisala policiji i tužilaštvu, ali okej, dobro je i ovo.
principessa_etrusca principessa_etrusca 17:45 24.12.2023

Re: CRTA

Mada bi bolja fora bila da si napisala policiji i tužilaštvu, ali okej, dobro je i ovo.

Ти изгледа мислиш да је ЦРТА, која је једна класична страна агентура, изнад и РИК-а, и полиције, и тужилаштва.
vlad_aleksh vlad_aleksh 10:03 25.12.2023

Re: CRTA

maksa83
Неправилности ваљда треба да регистровани контролори, грађани и странке пријаве РИК-у, а не некој НВО.

Humor. Ok.

Ево шта МИ-Глас из народа о НВО сектору кажу:

Sad da sam se izvrnuo od šoka što je tebi lik koji prodaje lektovite piramide od fejk oniksa i tvrdi da soda bikarbona leči rak neka referenca, baš i nisam.


Ниси ми одговорио шта си по специјализацији? Да ли си можда онколог? И да ли имаш субспецијализацију?
vlad_aleksh vlad_aleksh 10:06 25.12.2023

Re: CRTA

principessa_etrusca
Mada bi bolja fora bila da si napisala policiji i tužilaštvu, ali okej, dobro je i ovo.

Ти изгледа мислиш да је ЦРТА, која је једна класична страна агентура, изнад и РИК-а, и полиције, и тужилаштва.


Кад дође до неке веће лове, њему је ЦРТА изнад свега. Изнад оца и мајке. Такви су другосрбијанци наркомани из круга двојке. То јест, из круга седмице. Тако је то у њиховим круговима пакла...
maksa83 maksa83 10:11 25.12.2023

Re: CRTA

Ниси ми одговорио шта си по специјализацији?

Buffy the Vampire Slayer.
principessa_etrusca principessa_etrusca 12:20 25.12.2023

Re: CRTA

maksa83
Ниси ми одговорио шта си по специјализацији?

Buffy the Vampire Slayer.

Ти си девојчица?
maksa83 maksa83 12:50 25.12.2023

Re: CRTA

principessa_etrusca
maksa83
Ниси ми одговорио шта си по специјализацији?

Buffy the Vampire Slayer.

Ти си девојчица?

Prinćipeso ju nou aj lav ju men, ali šale su ti smešnije kad pokušavaš da budeš ozbiljna.
vrabac_onaj vrabac_onaj 10:23 23.12.2023

Re: CRTA Preliminaran nalaz

Aj sad, pre 5 minuta u vestima N1 kažu da je CRTA utvrdila da je NAJVEĆI BROJ fantomskih birača iz Republike Srpske.

To potkrepljuju snimkom sa konferencije za štampu CRTE u trajanju od nekoliko sekundi gde čovek iz crte ni ne spominje Republiku Srpsku.

Takođe ja u ovom izveštaju sa sajta CRTE takvu tvrdnju nigde ne vidim, čak sam skinuo i PDF da ga pretražim.

Zašto N1 to radi?

Ko god ima premotavanje, može da pogleda jutrošnje (23.12.2023) N1 vesti od 10:00 ujutru.
vrabac_onaj vrabac_onaj 10:46 23.12.2023

Re: CRTA Preliminaran nalaz

Dakle, ovako iz ovog izveštaja CRTE koji je Maksa linkovao:

Početak trećeg poglavlja izveštaja

U Beogradu su posmatrači Crte prijavili 71 biračko mesto sa slučajevima organizovanog dovoženja birača, nadziranog glasanja ili neregularnosti koje ukazuju na potencijalne manipulacije identitetom birača. To je visok procenat od oko 14 odsto svih biračkih mesta u Beogradu: Čukarica (10), Palilula (9), Novi Beograd (9), Vračar (7), Voždovac (7) i Zemun (7)


Organizovani transport birača zabeležen na ovim biračkim mestima uključivao je birače iz drugih opština širom Srbije gde se lokalni izbori ne održavaju, kao što su Pančevo, Valjevo, Aranđelovac, Smederevo, Novi Sad, Vršac itd.
Posmatrači su zabeležili i da su ljudi sa Kosova, iz Bosne i Hercegovine i Hrvatske takođe bili deo migracija birača. Autobusi, kombiji i automobili su organizovano prevozili birače, a posmatrači Crte su zabeležili nekoliko logističkih centara odakle su ti birači upućivani na biračka mesta širom Beograda

(boldovanje crtino a ne moje)

Dalje, to poglavlje ima poseban odeljak naslovljen sa: Birači iz Bosne i Hercegovine

Početak tog odeljka kaže:


Posmatrači Crte su identifikovali nekoliko lokacija gde su birači organizovano dovođeni iz Bosne i Hercegovine (entitet Republika Srpska).

Najznačajnije su Štark Arena, Kvantaš pijaca, tržni centar Zmaj i razne lokacije u predgrađima. Iako ovi birači nisu bili jedini organizovani birači
na izborima 17. decembra, mediji i javnost su bili fokusirani na njih.


Boldovanje opet crtino a ne moje.
vrabac_onaj vrabac_onaj 10:54 23.12.2023

Re: CRTA Preliminaran nalaz

Evo premotao sam vesti N1, ovaj tip izgovara
"...i ako ih je bilo i iz drugih gradova u Srbiji, najveći broj ih je došao iz iz Republike Srpske, navode u CRTI".

Otprilike negde na 10:05 (dnevno vreme, ne minutaža snimka).

Zašto N1 i dalje insistira na tome?
predatortz predatortz 10:59 23.12.2023

Re: CRTA Preliminaran nalaz

Zašto N1 to radi?


Znamo svi, to radi od osnivanja.

A odgovor je:


„Naša ljubav prema Srbiji veća je od destrukcije antisrpskog faktora. Svako ko napada Republiku Srpsku, bez obzira na to da li je reč o (Kristijanu) Šmitu, Majklu Marfiju ili Draganu Đilasu, za mene je ista meta i tako će biti tretiran. Zanemarite (Aleksandra) Vučića, sada imate posla sa nama“, rekao je Dodik.
gvozden1 gvozden1 11:04 23.12.2023

Re: CRTA Preliminaran nalaz

Zašto N1 to radi?

Zašto, to znaju svi, ali je teško dokazati.


Kad se kaže da su protiv postojanja Srpske, da su prozapadni, a to automatski znači antisrpski, onda stižu etikete o nacošima, o patriJotama, o zatucanosti, o nedemokratičnosti, o podršci Vučiću, razne...pa se ozbiljni ljudi teže upustaju u to, radije odmahnu rukom u značenju, pusti budale, nije moguće sve budale na svetu opametiti.


A ima ih i iskreno antisrpski nastrojenih, oni nisu budale, oni su ozbiljni antisrbi.






solo solo 11:06 23.12.2023

Re: CRTA Preliminaran nalaz

Naša ljubav prema Srbiji veća je od destrukcije antisrpskog faktora. Svako ko napada Republiku Srpsku, bez obzira na to da li je reč o (Kristijanu) Šmitu, Majklu Marfiju ili Draganu Đilasu, za mene je ista meta i tako će biti tretiran. Zanemarite (Aleksandra) Vučića, sada imate posla sa nama“, rekao je Dodik.


promoter promoter 11:11 23.12.2023

Re: CRTA Preliminaran nalaz

vrabac_onaj
Dakle, ovako iz ovog izveštaja CRTE koji je Maksa linkovao:

Početak trećeg poglavlja izveštaja

U Beogradu su posmatrači Crte prijavili 71 biračko mesto sa slučajevima organizovanog dovoženja birača, nadziranog glasanja ili neregularnosti koje ukazuju na potencijalne manipulacije identitetom birača. To je visok procenat od oko 14 odsto svih biračkih mesta u Beogradu: Čukarica (10), Palilula (9), Novi Beograd (9), Vračar (7), Voždovac (7) i Zemun (7)


Organizovani transport birača zabeležen na ovim biračkim mestima uključivao je birače iz drugih opština širom Srbije gde se lokalni izbori ne održavaju, kao što su Pančevo, Valjevo, Aranđelovac, Smederevo, Novi Sad, Vršac itd.
Posmatrači su zabeležili i da su ljudi sa Kosova, iz Bosne i Hercegovine i Hrvatske takođe bili deo migracija birača. Autobusi, kombiji i automobili su organizovano prevozili birače, a posmatrači Crte su zabeležili nekoliko logističkih centara odakle su ti birači upućivani na biračka mesta širom Beograda

(boldovanje crtino a ne moje)

Dalje, to poglavlje ima poseban odeljak naslovljen sa: Birači iz Bosne i Hercegovine

Početak tog odeljka kaže:


Posmatrači Crte su identifikovali nekoliko lokacija gde su birači organizovano dovođeni iz Bosne i Hercegovine (entitet Republika Srpska).

Najznačajnije su Štark Arena, Kvantaš pijaca, tržni centar Zmaj i razne lokacije u predgrađima. Iako ovi birači nisu bili jedini organizovani birači
na izborima 17. decembra, mediji i javnost su bili fokusirani na njih.


Boldovanje opet crtino a ne moje.

Tako ozbiljni ljudi ne prave izveštaje, nego na taj način izveštaje prave budale i šarlatani.
Izveštaji se prave u formi da se navede - šta je, nedvosmisleno, predmet izveštaja.
Zatim, da se navede tačno mesto događaja (biračko mesto to i to, opština ta i ta, adresa ta i ta) i vreme kada se događaj odvio (odvijao).
Da se navede ko je sačinio izveštaj, ko su svedoci događaja i slično.
A ne da se slikaju automobili sa BiH registracijama i to navodi kao dokaz nečega.
Jebote, Vučić i njegovi će vladati do kraja vremena uz ovakve CRTE i kojekakve slične 'agenicje'.
Jebote, pa ko to uopšte finansira?
vrabac_onaj vrabac_onaj 11:16 23.12.2023

Re: CRTA Preliminaran nalaz

promoter

Tako ozbiljni ljudi ne prave izveštaje, nego na taj način izveštaje prave budale i šarlatani.
Izveštaji se prave u formi da se navede - šta je, nedvosmisleno, predmet izveštaja.
Zatim, da se navede tačno mesto događaja (biračko mesto to i to, opština ta i ta, adresa ta i ta) i vreme kada se događaj odvio (odvijao).
Da se navede ko je sačinio izveštaj, ko su svedoci događaja i slično.
A ne da se slikaju automobili sa BiH registracijama i to navodi kao dokaz nečega.
Jebote, Vučić i njegovi će vladati do kraja vremena uz ovakve CRTE i kojekakve slične 'agenicje'.
Jebote, pa ko to uopšte finansira?


U redu, moja greška. Oni to nisu naslovili kao izveštaj, nego kao:

"Preliminarni nalazi Crte o organizovanoj migraciji birača uoči izbora u Srbiji 17. decembra 2023."

A jesi li ti pročitao cao taj dokument ili samo onako da kažeš nešto?

Po meni, CRTA za sada sasvim dobro radi taj posao.
tessa1 tessa1 11:22 23.12.2023

Re: CRTA Preliminaran nalaz

Tako ozbiljni ljudi ne prave izveštaje, nego na taj način izveštaje prave budale i šarlatani.



Priložite i ovo u ordner kleveta, i primjetiću da Dragan Đilas izgleda nije naojštrija alatka u šupi,

koju onu funkciju obavlja u Demokratskoj stranci Srbije?

I ima još jedan od novinarke iz Srbije, ali taj će neki drugi put ići u ordner zagovaranje genocida- i kleveta.






promoter promoter 11:23 23.12.2023

Re: CRTA Preliminaran nalaz

vrabac_onaj

...

Zašto N1 i dalje insistira na tome?

Zbog istog onoga zbog čega njihov kablovski TV provajder na svom linku nema, jedino, TV kanale iz Republike Srpske, ali zato ima 'pun kurac' hrvatskih RTL-ova i muslimanskih RTL-ova.
Jednom ja njih pitao, od zajebancije, zašto nema tih srpskih kanala, oni mi odgovorili da su ih pitali da ih emituju, ali da su ti srpski kanali tražili sulude pare.
Onda sam ja njima rekao da se malo manje drogiraju i da baš ne razgovaraju sa totalnom budalom, nego sa mnom.
Govna su to najobičnija, ranga Pinka i Hepija.
Ali za ove druge svi znamo da su govna i bez obzira na Vučića.
promoter promoter 11:29 23.12.2023

Re: CRTA Preliminaran nalaz

vrabac_onaj
promoter

Tako ozbiljni ljudi ne prave izveštaje, nego na taj način izveštaje prave budale i šarlatani.
Izveštaji se prave u formi da se navede - šta je, nedvosmisleno, predmet izveštaja.
Zatim, da se navede tačno mesto događaja (biračko mesto to i to, opština ta i ta, adresa ta i ta) i vreme kada se događaj odvio (odvijao).
Da se navede ko je sačinio izveštaj, ko su svedoci događaja i slično.
A ne da se slikaju automobili sa BiH registracijama i to navodi kao dokaz nečega.
Jebote, Vučić i njegovi će vladati do kraja vremena uz ovakve CRTE i kojekakve slične 'agenicje'.
Jebote, pa ko to uopšte finansira?



U redu, moja greška. Oni to nisu naslovili kao izveštaj, nego kao:

"Preliminarni nalazi Crte o organizovanoj migraciji birača uoči izbora u Srbiji 17. decembra 2023."

A jesi li ti pročitao cao taj dokument ili samo onako da kažeš nešto?

Po meni, CRTA za sada sasvim dobro radi taj posao.

Nisam ja tu ovim što sam ja napisao mislio da si ti nešto zajebao.
A, čak, imam potpuno poverenje da ćeš ti interpretirati Izveštaj dovoljno kvalitetno.
Ja izveštaje duboko ideologizovanih 'tela' ne čitam.
Čemu?
Ako pronađeš u Izveštaju navode kako sam ja, u grubo, skicirao, iseci i okači.
Ako hoćeš.
Ako ne, ništa.
Jer - što se mene tiče, ja već imam formirano mišljenje o ovoj temi, tako da ovo pišem bez ikakvih dubinskih pretenzija, nego tek onako da i ja nešto kažem.
tessa1 tessa1 11:30 23.12.2023

Re: CRTA Preliminaran nalaz

Ecce, evo ti ideja da zaradiš za kvalitetniju marihuanu, travu, šta cepaš, prijavi se u Pravni tim Dragana Đilasa, vidiš da vas bruka, pravi budalu i od sebe i od vas.. nagnava vas.


Demonstriraš Zoji pravnu pamet, a Đilas bez tebe kao Beograd bez pravih Beograđana.
gedza.73 gedza.73 11:32 23.12.2023

Re: CRTA Preliminaran nalaz

sada imate posla sa nama“, rekao je Dodik.







Mislim da fotografije najbolje pokazuju kako se brani srpski interes. Švapskima automobilima po srpskim selima. Nadam se kako će i ovde da mu daju neki feud pa i da nama ovako svane.

predatortz predatortz 11:35 23.12.2023

Re: CRTA Preliminaran nalaz

Po meni, CRTA za sada sasvim dobro radi taj posao.


Siže:

1. U Beogradu je u odnosu na prošlu godinu birački spisak uvećan za 12.000 birača. Taj broj sadrži prirodan priraštaj, odnosno one koji su u tom periodu napunili 18 godina i prvi put upisani u birački spisak, one koji su upisani putem prirodne migracije, odnosno birači koji su se zaista doselili u Beograd u tom periodu, a onda i to prelivanje glasova, čiji je broj neutvrđen.

2. Migracija glasača, odnosno organizovano dovođenje ljudi sa fiktivnim adresama u Beogradu, bila je znatno veća iz same Srbije od takve migracije iz okolnih država. A znatan broj je, kažu, dovežen i sa Kosova.

3. Dragan Đilas je bez zadrške ustvrdio da je 17.12.2023. na izbore u Beogradu doveženo 40.000 fiktivnih glasača iz Republike Srpske. Dokaz za to su dva autobusa, jedan kombi za prevoz putnika i tri privatna vozila sa BiH registarskim oznakama uslikana ispred Arene.
Crta je svoje procene iznela na osnovu uvida u birački spisak, Dragan Đilas verovatno metodom gledanja u pasulj. Crta kaže da je beoj glasača koji se razlikuje u odnosu na prošle izbore 12.000, od čega je znatan broj regularnih promena u biračkom spisku. Dragan Đilas kaže 49.000 Srba iz Republike Srpske!

Izjava Dragana Đilasa jeste neosnovani napad na Srbe iz Republike Srpske, verujem iskreno u to da je naručena iz neke od ambasada sa kojim je Dodik u otvorenom ratu.
Tu izjavu treba posmatrati kao neprijateljsku, a njega kao neprijatelja. Kao i sledbenike koji i dalje, uprkos dokazima o besmislenosti te izjave, tu priču guraju i seju mržnju prema Srbima iz Republike Srpske.

tessa1 tessa1 11:35 23.12.2023

Re: CRTA Preliminaran nalaz

sada imate posla sa nama“

Juče je Vukanović imao sa njima posla, hm.


Pusti Mileta, izgura se u svemu naprijed i pravi veću štetu ko bager na suvom čisti snijeg, polomi sve bandere i struju poobara. Ali, pravni osnov postoji za poziv Đilasa na Sud i imaju moju podršku.
tessa1 tessa1 11:36 23.12.2023

Re: CRTA Preliminaran nalaz

verujem iskreno u to da je naručena iz neke od ambasada sa kojim je Dodik u otvorenom ratu.

Ajde čovječe, ne svodi ovu konfuziju na dirao neko Mileta, da se nastavljam koja rečenica ide uz to..
gedza.73 gedza.73 11:39 23.12.2023

Re: CRTA Preliminaran nalaz

Pusti Mileta, izgura se u svemu naprijed i pravi veću štetu ko bager na suvom čisti snijeg

Men' se čini kako se oni mnogo dobro zajebavaju. U tome treba da im damo što veću podršku. Njima je ipak najteže.
promoter promoter 11:41 23.12.2023

Re: CRTA Preliminaran nalaz

gedza.73
Pusti Mileta, izgura se u svemu naprijed i pravi veću štetu ko bager na suvom čisti snijeg

Men' se čini kako se oni mnogo dobro zajebavaju. Mislim kako treba da im u tome damo što veću podršku. Njima je ipak najteže.

Normalno!
Bolu ih kurcovi.
shmoo shmoo 11:44 23.12.2023

Re: CRTA Preliminaran nalaz

tessa1
Ecce, evo ti ideja da zaradiš za kvalitetniju marihuanu, travu, šta cepaš, prijavi se u Pravni tim Dragana Šilasa, vidiš da vas bruka, pravi budalu i od sebe i od vas.. nagnava vas.


Demonstriraš Zoji pravnu pamet, a Đilas bez tebe kao Beograd bez pravih Beograđana.



И као Нови Сад без правих Новосађана.





tessa1 tessa1 11:44 23.12.2023

Re: CRTA Preliminaran nalaz

Njima je ipak najteže.

Uh.



Odoh, lijep dan želim svima. :)
predatortz predatortz 11:44 23.12.2023

Re: CRTA Preliminaran nalaz

tessa1
verujem iskreno u to da je naručena iz neke od ambasada sa kojim je Dodik u otvorenom ratu.

Ajde čovječe, ne svodi ovu konfuziju na dirao neko Mileta, da se nastavljam koja rečenica ide uz to..



Nije niko dirao Mileta ali udar na Republiku Srpku je u punom zamahu. Pri čemu N1 ozbiljno asistira.
Kada si na N1 čula neku pozitivnu vest o Republici Srpskoj?
Ma ni za sport, kulturu, lepote prirode...
Ne, njima se to ne omiče!
Marinika je svoju mržnju prema Republici Srpskoj ispoljavala javno, a ona je potpredsednik Đilasove stranke i glavna eksponirana isored nje.
To ti je i naznaka odnosa njih prema RS ako dobiju izbore.
A ti misliš da neke zemlje blanko daju podršku?
Ili je bliže istini da oni kažu:
Ok, podržaćemo te, ali ćeš ti uraditi ili izjaviti to i to...

gedza.73 gedza.73 11:45 23.12.2023

Re: CRTA Preliminaran nalaz

Bolu ih kurcovi.

Uvek se nađe previše guzova za te kurcove. Otud njihova kurcobolja. A i vedžbaju. Bar tri decenije. Veliki se trud i rad ulaže.
predatortz predatortz 11:49 23.12.2023

Re: CRTA Preliminaran nalaz

gedza.73
Bolu ih kurcovi.

Uvek ima previše guzova za te kurcove. Otud njihova kurcobolja.


Ok!
Ti Gedžo tvrdiš da Dodik treba da oćuti na onu Đilasovu laž?

Ja mislim da mu je obaveza da se Đilasu najebe majke gde god i kad god može to da učini. Od sad pa sve dok ovaj predstavlja bilo šta više od portira u Srbiji.
vrabac_onaj vrabac_onaj 11:51 23.12.2023

Re: CRTA Preliminaran nalaz

Kada si na N1 čula neku pozitivnu vest o Republici Srpskoj?
Ma ni za sport, kulturu, lepote prirode...


E, imao je onaj Lepi Brka, sjajne epizode iz RS u onoj svojoj emisiji "Domaćinske priče", a on i ako mu je glavna tema kao kuvanje dosta vremena posveti lokalnim običajima i istoriji.
I baš je pokrio sve od Trebinja do Banja Luke.

Dobro, to je na Novoj ne na N1, ali nije neka velika razlika, to su "sestrinske" televizije.

Eto, da ne bude baš sve crno belo :)
shmoo shmoo 11:55 23.12.2023

Re: CRTA Preliminaran nalaz


gedza.73 gedza.73 11:58 23.12.2023

Re: CRTA Preliminaran nalaz

predatortz
Ti Gedžo tvrdiš da Dodik treba da oćuti na onu Đilasovu laž?

Ni slučajno. Treba isterati na čistinu Đilasa. I Dodika. Čisto da se ne smejemo podršci stranci Mađara u Vranju. Pošto smo izgleda takav narod.

Što bi rekli onomad pred ratove
Samo jogurt Srbiju spašava


newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:54 23.12.2023

Re: CRTA Preliminaran nalaz

vrabac_onaj
Evo premotao sam vesti N1, ovaj tip izgovara
"...i ako ih je bilo i iz drugih gradova u Srbiji, najveći broj ih je došao iz iz Republike Srpske, navode u CRTI".

Otprilike negde na 10:05 (dnevno vreme, ne minutaža snimka).

Zašto N1 i dalje insistira na tome?


pa jel nije najveći broj iz RS?
valjda to treba prvo da pitaš?
pa bi drugo treblo valjda da ti padne na pamet da veću težinu ima ako dovodiš ljude koji nikad nisu ni živjeli u Srbiji da o njoj odlučuju nego ako si doveo ljude iz druge opštine..
a onda bi bilo logično i da se zapitaš..
pa majkumu..
ako te ovi majmuni jašu evo 11 godina i na sve moguće načine ubijaju svaku opoziciju pa sad evo i otvorenom krađom glasova..
pa kako je moguće da ti ubjedljivo najviše vremena potrošiš na bavljenje time dal je isrpravno izvještavano o krađi a ne o tome dal je krađe bilo i dal nešto po tom pitanju može da se uradi..
bukvalno ne može čovjek da provali dal to radite iz interesa il iz tolike gluposti..
to je prosto tako glupo da ne može čovjek da povjeruje da je moguće..
gore od štokholmskog sindroma..
bio koumljarizam pa ajde da se razumije al opet prošlo toliko godina..
i to ne može da pojmi da bi trebalo da kaže e jbt pa pokrali..
nego nema veze što su pokrali nego pokradeni nisu o tome izvještavali kako mi volimo..
a i đilas je ukro 600 miliona
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:55 23.12.2023

Re: CRTA Preliminaran nalaz

predatortz

Izjava Dragana Đilasa jeste neosnovani napad na Srbe iz Republike Srpske, verujem iskreno u to da je naručena iz neke od ambasada sa kojim je Dodik u otvorenom ratu.

pa onda ništa.. nek jašu još 11 godina..
nema jbg ko da ih zamjeni, šta da se radi
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:58 23.12.2023

Re: CRTA Preliminaran nalaz

gvozden1
Zašto N1 to radi?

Zašto, to znaju svi, ali je teško dokazati.


Kad se kaže da su protiv postojanja Srpske, da su prozapadni, a to automatski znači antisrpski, onda stižu etikete o nacošima, o patriJotama, o zatucanosti, o nedemokratičnosti, o podršci Vučiću, razne...pa se ozbiljni ljudi teže upustaju u to, radije odmahnu rukom u značenju, pusti budale, nije moguće sve budale na svetu opametiti.


A ima ih i iskreno antisrpski nastrojenih, oni nisu budale, oni su ozbiljni antisrbi.


nisam gledala pa ne mogu da sudim..
al meni je ovde potpuno logično da veću težinu ima ako je na Paliluli glasao neko iz Foče nego neko iz Mladenovca..
to tako vidi vjerovatno 99 od 100 ljudi..
dalje širiti teoriju zavjere mi je u rangu sa ovim piramidama, 5g mrežama i harpom..
gvozden1 gvozden1 13:06 23.12.2023

Re: CRTA Preliminaran nalaz

pa jel nije najveći broj iz RS?

Ne zna se, u najboljem slučaju.
A kad se tvrdi nešto što se ne zna, šta može da bude motiv?

da veću težinu ima ako dovodiš ljude koji nikad nisu ni živjeli u Srbiji da o njoj odlučuju nego ako si doveo ljude iz druge opštine..

O Srbiji imaju pravo da odlučuju ljudi koji imaju njeno državljanstvo, bez obzira na to da li su ikad u njoj živeli.

Da li će se o tome izjasniti u Banjaluci ili u Beogradu, je tehničko pitanje.
pa sad evo i otvorenom krađom glasova..


Što se, jelte, dešava po prvi put.
nego nema veze što su pokrali nego pokradeni nisu o tome izvještavali kako mi volimo..

Takvi smo, volimo da nas ne lažu kad izveštaju.

vrabac_onaj vrabac_onaj 13:06 23.12.2023

Re: CRTA Preliminaran nalaz

newimprovedtadejus



zaobiđi me
vrabac_onaj vrabac_onaj 13:09 23.12.2023

Re: CRTA Preliminaran nalaz

gvozden1

Ne zna se, u najboljem slučaju.
A kad se tvrdi nešto što se ne zna, šta može da bude motiv?


Ne zna se a sve indicije su da nije.

Međutim, ovde se radi o nečem drugom. N1 stavlja ljudima iz CRTE u usta nešto što nisu rekli niti se nalazi u onom njihovom dokumentu.
predatortz predatortz 13:10 23.12.2023

Re: CRTA Preliminaran nalaz

bukvalno ne može čovjek da provali dal to radite iz interesa il iz tolike gluposti


Snsjka, jedina koja ovde valja gluposti si ti.

Crta kaže 12.000 novih birača u Beogradu u odnosu na prošle izbore. Kaže potom da su u tom broju oni koji su prvi put upisani u birački spisak jer su u pomenutom periodu napunili 18 godina, potom birači koji su se u tom periodu zaista nastanili u Beogradu, ali i sporni birači.

Pa kažu, a pogledaj klip koji je Maksa postavio, da je najveći broj tih doveženih glasača dovežen iz Srbije.

I na sve to ti pitaš pa zar nije najveći broj iz Republike Srpske nelegalno glasao!

Nešto se kontam, nemoj da se ljutiš, nek' si ti otišla da unapreduješ Britaniju. Bolje njih nego nas...


gvozden1 gvozden1 13:13 23.12.2023

Re: CRTA Preliminaran nalaz

a veću težinu ima ako je na Paliluli glasao neko iz Foče nego neko iz Mladenovca..

Nema ama baš nikakve razlike.
Formalno pravo da glasa na Paliluli nema ni onaj iz Foče, ni onaj iz Mladenovca.

I jedan i drugi imaju državljanstvo Srbije, i ta činjenica ih opet stavlja u isti položaj.

A gde ti vidiš razliku, verujem u tome da ti se čini normalnim da nekoga iz Foče ne interesuje kakva će biti Srbija, kakav će odnos imati prema Srpskoj, prema genocidu...?
predatortz predatortz 13:23 23.12.2023

Re: CRTA Preliminaran nalaz

gvozden1
a veću težinu ima ako je na Paliluli glasao neko iz Foče nego neko iz Mladenovca..

Nema ama baš nikakve razlike.
Formalno pravo da glasa na Paliluli nema ni onaj iz Foče, ni onaj iz Mladenovca.

I jedan i drugi imaju državljanstvo Srbije, i ta činjenica ih opet stavlja u isti položaj.

A gde ti vidiš razliku, verujem u tome da ti se čini normalnim da nekoga iz Foče ne interesuje kakva će biti Srbija, kakav će odnos imati prema Srpskoj, prema genocidu...?


Grešiš, Gvozdene.
Ni onaj iz Foče, ni onaj iz Mladenovca, mada imaju državljanstvo Srbije, nemaju pravo da glasaju na Vračaru ili na Paliluli.
Za parlament i predsnika imaju pravo, ali i to na svom glasačkom mestu gde imaju prijavu boravka ili u inostranstvu, kada je Risto u pitanju. Ni to ne mogu na Vračaru ili Paliluli.

Na lokalnim izborima, za skupštine gradiova ili opština ne mogu da glasaju tamo gde nemaju urednu prijavu boravka.

Tu su Risto iz Foče i Pera iz Mladenovca u jednakom prekršaju, ali je naša Londonerka odlučila da je Ristova krivica veća jer je tako rečeno.


Al jebiga, ona tvrdi da je prepametna i malo je sfera ljudskog delovanja za koje ona misli da nije najpametnija...
gvozden1 gvozden1 14:27 23.12.2023

Re: CRTA Preliminaran nalaz

Grešiš, Gvozdene.
Ni onaj iz Foče, ni onaj iz Mladenovca, mada imaju državljanstvo Srbije, nemaju pravo da glasaju na Vračaru ili na Paliluli

Isto to sam i ja napisao
Formalno pravo da glasa na Paliluli nema ni onaj iz Foče, ni onaj iz Mladenovca.


Pa ako grešim ja, grešiš i ti.
predatortz predatortz 14:32 23.12.2023

Re: CRTA Preliminaran nalaz

gvozden1
Grešiš, Gvozdene.
Ni onaj iz Foče, ni onaj iz Mladenovca, mada imaju državljanstvo Srbije, nemaju pravo da glasaju na Vračaru ili na Paliluli

Isto to sam i ja napisao
Formalno pravo da glasa na Paliluli nema ni onaj iz Foče, ni onaj iz Mladenovca.


Pa ako grešim ja, grešiš i ti.


Da, izvini!
Misam pažljivo čitao.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 14:51 23.12.2023

Re: CRTA Preliminaran nalaz

predatortz
bukvalno ne može čovjek da provali dal to radite iz interesa il iz tolike gluposti


Snsjka, jedina koja ovde valja gluposti si ti.

Crta kaže 12.000 novih birača u Beogradu u odnosu na prošle izbore. Kaže potom da su u tom broju oni koji su prvi put upisani u birački spisak jer su u pomenutom periodu napunili 18 godina, potom birači koji su se u tom periodu zaista nastanili u Beogradu, ali i sporni birači.

Pa kažu, a pogledaj klip koji je Maksa postavio, da je najveći broj tih doveženih glasača dovežen iz Srbije.

I na sve to ti pitaš pa zar nije najveći broj iz Republike Srpske nelegalno glasao!

Nešto se kontam, nemoj da se ljutiš, nek' si ti otišla da unapreduješ Britaniju. Bolje njih nego nas...


eto vidiš kako se lakše komunicira kad lijepo kažeš da ne kontaš..
može da se objasni..

vrati se nazad na vraščev genijalni uvid kako N1 namjerno plasira da je većina FANTOMSKIH glasača iz Bosne..
fantomskih predatore..
fantomskih..
a ne svih novih glasača od kojih su neki legitimni..

e tako isto da priznaš da je tebi prosto sve i jedno kadrovsko rješenje iz SNS po svemu bliže i draže nego bilo koje iz SPNa onda bi i na ostalo trošili mnogo manje vremena..
moj je utisak taj..
ako kažeš da nisi na platnom spisku SNSa (a mogu da povjerujem) jedino logično objašnjenje baš ovako upornog upinjanja da u svemu nađeš samo povoda da pljuješ i ovako mršavu opoziciju je da ti protiv vlasti i nemaš ništa posebno..
da ti biraš možda bi odabrao nešto drugačije ali ne suštinski..
tebi su oni prosto svjetonazorno i na svaki drugi način bliski..
draži ti je Gašić i njegovo klekne od svilenih pederčića iz SPNa, pneumatičarke đuture su ti bolji izbor od Marinke, i radije bi slušao 100 Kebara nego jednog tog Mikešića..
i to ti je to ja bih rekla..
al iz nekog razloga bi da pričaš priču kako nije..

ja bih pak prije gledala bilo kog padobranca il koga god oćeš samo da gledam nekog drugog..
ti kanda nisi dotle stigao nego ti je sasvim ok i ovako pa ako nije baš tvoj padobranac il ko već ti bi radije dalje da gledaš ove..
i ok..
al brate jel teško to reći nego se naprđivati oko kao nekog detalja jel ih više iz RS il ih je više iz drugih krajeva Srbije kao da je to nekakva poenta
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 14:54 23.12.2023

Re: CRTA Preliminaran nalaz

gvozden1
a veću težinu ima ako je na Paliluli glasao neko iz Foče nego neko iz Mladenovca..

Nema ama baš nikakve razlike.
Formalno pravo da glasa na Paliluli nema ni onaj iz Foče, ni onaj iz Mladenovca.

I jedan i drugi imaju državljanstvo Srbije, i ta činjenica ih opet stavlja u isti položaj.

A gde ti vidiš razliku, verujem u tome da ti se čini normalnim da nekoga iz Foče ne interesuje kakva će biti Srbija, kakav će odnos imati prema Srpskoj, prema genocidu...?


formalno da, suštinski ne i zato se toliko i ponavlja ta priča..
jedno je što ljudi Bosance u solidnom broju u Srbiji ili ne vole ili gledaju s visine..
al ovde je još dodatno i to što sasvim mogu da razumijem da neko razmišlja pa jbt ti ovde ni u turizam čestito došao nisi a određivao bi moju sudbinu.. onaj iz Mladenovca bar jeste i on i svi mu pretci vjerovatno djelio tu moju sudbinu..

al opet..
sasvim lijeva tema..
nema veze sa životom..
nego da rašistiš sa sobom jel ti draže još x godina SNSa il bi istrpio SPN neki broj godina al da i tvoja padobranac dođe u priliku..
ti bi kanda ipak radije trpio SNS i ok..
al to onda tako i kaži pa se ne troši vrijeme i energija na nebitne gluposti
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 14:56 23.12.2023

Re: CRTA Preliminaran nalaz

gvozden1
a veću težinu ima ako je na Paliluli glasao neko iz Foče nego neko iz Mladenovca..

Nema ama baš nikakve razlike.
Formalno pravo da glasa na Paliluli nema ni onaj iz Foče, ni onaj iz Mladenovca.

I jedan i drugi imaju državljanstvo Srbije, i ta činjenica ih opet stavlja u isti položaj.

A gde ti vidiš razliku, verujem u tome da ti se čini normalnim da nekoga iz Foče ne interesuje kakva će biti Srbija, kakav će odnos imati prema Srpskoj, prema genocidu...?


I bas slucajno glasaju oni koji izaberu SNS - govorimo o ovima za koje Vuciceva i Dodikova mafija pravi spisak u BiH i prevozi ih na biracka mesta.

A mozemo i da se pravimo ludi kao Brnabicka i insistiramo na formalnostima. Sto kaze Tadejus, tome razlog moze biti samo ili podrzavanje Vucica ili glupost.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 14:57 23.12.2023

Re: CRTA Preliminaran nalaz

vrabac_onaj

Međutim, ovde se radi o nečem drugom. N1 stavlja ljudima iz CRTE u usta nešto što nisu rekli niti se nalazi u onom njihovom dokumentu.


da jbt..
ne radi se o tome dal su izbori pokradeni i dal ima neke šanse da vlast u BG bar djelom ode nekom drugom..
nego se radi o tome kako je rijedak preostali nezavisni medij stavio u usta rijetkom preostalom nezavisnom NGO-u nešto u usta..
predatortz predatortz 15:02 23.12.2023

Re: CRTA Preliminaran nalaz

nego se radi o tome kako je rijedak preostali nezavisni medij


N1 nezavisni medij?

Otkrili smo da ipak znaš da pričaš viceve.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 15:06 23.12.2023

Re: CRTA Preliminaran nalaz

predatortz
nego se radi o tome kako je rijedak preostali nezavisni medij


N1 nezavisni medij?

Otkrili smo da ipak znaš da pričaš viceve.


to ti je iz istog repertoara..
rijedak medij koji izvještava protiv klike treba takođe diskreditovati jer bože moj, ne svira našu muziku..
pa dobro.. de i njega da zatvorimo..
da nema više baš nigdje baš ništa da se pročita što ne bi bilo 100% afirmativno po vlast..
tebi to očigledno baš nimalo ne bi smetalo i to ti je to..
e još to tako i da kažeš pa ćemo moći opet o partizanima i četnicima a ne kofol o izborima u Srbiji
predatortz predatortz 15:15 23.12.2023

Re: CRTA Preliminaran nalaz


to ti je iz istog repertoara..
rijedak medij koji izvještava protiv klike treba takođe diskreditovati jer bože moj, ne svira našu muziku..


Niko njih ne diskredituje koliko to oni čine sebi sami.
Informer druge strane, smeće propagandno.

tebi to očigledno baš nimalo ne bi smetalo i to ti je to..

Kako radi N1 BiH, ne ne bi mi smetalo.
Da li bi ih počistio da sam u mogućnosti?
Da, sa zadovoljstvom!

e još to tako i da kažeš pa ćemo moći opet o partizanima i četnicima



A ti imaš nešto suvislo na tu temu da kažeš?

Nego, nevezano za ove razgovore...
Ne znam šta je uzrok tvojih frustracija, iskreno boli me kurac šta god da jeste, ali ovakav način komunikacije praktikuj sa mužem. On te birao, a u mom životu si nebitan virtuelni lik.
Taj nastup ne primenjuj na meni.
promoter promoter 15:17 23.12.2023

Re: CRTA Preliminaran nalaz

predatortz
gvozden1
a veću težinu ima ako je na Paliluli glasao neko iz Foče nego neko iz Mladenovca..

Nema ama baš nikakve razlike.
Formalno pravo da glasa na Paliluli nema ni onaj iz Foče, ni onaj iz Mladenovca.

I jedan i drugi imaju državljanstvo Srbije, i ta činjenica ih opet stavlja u isti položaj.

A gde ti vidiš razliku, verujem u tome da ti se čini normalnim da nekoga iz Foče ne interesuje kakva će biti Srbija, kakav će odnos imati prema Srpskoj, prema genocidu...?


Grešiš, Gvozdene.
Ni onaj iz Foče, ni onaj iz Mladenovca, mada imaju državljanstvo Srbije, nemaju pravo da glasaju na Vračaru ili na Paliluli.
Za parlament i predsnika imaju pravo, ali i to na svom glasačkom mestu gde imaju prijavu boravka ili u inostranstvu, kada je Risto u pitanju. Ni to ne mogu na Vračaru ili Paliluli.

Na lokalnim izborima, za skupštine gradiova ili opština ne mogu da glasaju tamo gde nemaju urednu prijavu boravka.

Tu su Risto iz Foče i Pera iz Mladenovca u jednakom prekršaju, ali je naša Londonerka odlučila da je Ristova krivica veća jer je tako rečeno.


Al jebiga, ona tvrdi da je prepametna i malo je sfera ljudskog delovanja za koje ona misli da nije najpametnija...

Da li je provereno da se taj iz Foče zove baš Risto?
Da nije, možda, Jovan?
Ili Radomir?
Ili Manojlo?
promoter promoter 15:19 23.12.2023

Re: CRTA Preliminaran nalaz

gvozden1

...
Takvi smo, volimo da nas ne lažu kad izveštaju.


Gvozdene, da li sam ja dobro shvatio, iz citiranog, da mi, pored toga, ne volimo da nas prave budalama?
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 15:19 23.12.2023

Re: CRTA Preliminaran nalaz

predatortz

to ti je iz istog repertoara..
rijedak medij koji izvještava protiv klike treba takođe diskreditovati jer bože moj, ne svira našu muziku..


Niko njih ne diskredituje koliko to oni čine sebi sami.
Informer druge strane, smeće propagandno.

tebi to očigledno baš nimalo ne bi smetalo i to ti je to..

Kako radi N1 BiH, ne ne bi mi smetalo.
Da li bi ih počistio da sam u mogućnosti?
Da, sa zadovoljstvom!

e još to tako i da kažeš pa ćemo moći opet o partizanima i četnicima



A ti imaš nešto suvislo na tu temu da kažeš?

Nego, nevezano za ove razgovore...
Ne znam šta je uzrok tvojih frustracija, iskreno boli me kurac šta god da jeste, ali ovakav način komunikacije praktikuj sa mužem. On te birao, a u mom životu si nebitan virtuelni lik.
Taj nastup ne primenjuj na meni.


ta ti je stvar prosta..
ako želiš u javnom prostoru da iznosiš svoje političke (a i druge) stavove onda će ostali u javnom prostoru da na te tvoje stavove reaguju..
možeš da vriskaš kurvo, jebala si se u dupe!!! sa sve uzvičnicima..
pa će nekad da upali pa da i zapušiš nekome usta tako..
a drugi put neće..
takva ti je priroda diskusije u javnom prostoru..
predatortz predatortz 15:20 23.12.2023

Re: CRTA Preliminaran nalaz

Da li je provereno da se taj iz Foče zove baš Risto?


Računam da je Siniša proverio kad je pisao.
promoter promoter 15:22 23.12.2023

Re: CRTA Preliminaran nalaz

newimprovedtadejus
predatortz
nego se radi o tome kako je rijedak preostali nezavisni medij


N1 nezavisni medij?

Otkrili smo da ipak znaš da pričaš viceve.


to ti je iz istog repertoara..
rijedak medij koji izvještava protiv klike treba takođe diskreditovati jer bože moj, ne svira našu muziku..
pa dobro.. de i njega da zatvorimo..
da nema više baš nigdje baš ništa da se pročita što ne bi bilo 100% afirmativno po vlast..
tebi to očigledno baš nimalo ne bi smetalo i to ti je to..
e još to tako i da kažeš pa ćemo moći opet o partizanima i četnicima a ne kofol o izborima u Srbiji

Lupaš kao otvoren prozor.
Ne diskreditujemo mi taj 'nezavisni' medij, nego oni diskredituju sami sebe.
gvozden1 gvozden1 15:22 23.12.2023

Re: CRTA Preliminaran nalaz

jedno je što ljudi Bosance u solidnom broju u Srbiji ili ne vole ili gledaju s visine

Da, tu si u pravu, otprilike oko 23 posto je takvih.
Ne pitaj me kako znam, i ne pitaj me ko je sve sa ovog bloga među njima.
Rekao bih ti, al se bojim da Maksa ne obriše komentar.
sasvim lijeva tema..
nema veze sa životom..
nego da rašistiš sa sobom jel ti draže još x godina SNSa il bi istrpio SPN neki broj godina al da i tvoja padobranac dođe u priliku..

Pa znaš kako, sviđalo se to meni ili ne, sigurno je da bih radije na vlasti video nekog ko dobije mnogo više, nesumnjivo, i bez fantomskih glasača, od onoga ko se buni, a ni fantomski glasači mu ne bi pomogli da osvoji većinu.


A padobranac, sve i da sam u stanju da ga instaliram na vlast ne bih to činio, jer mi je od njega i njegove ideje ipak draža demokratija.
gvozden1 gvozden1 15:24 23.12.2023

Re: CRTA Preliminaran nalaz

promoter
gvozden1

...
Takvi smo, volimo da nas ne lažu kad izveštaju.


Gvozdene, da li sam ja dobro shvatio, iz citiranog, da mi, pored toga, ne volimo da nas prave budalama?

Tako nekako, samo si ti to sažetije sročio.
promoter promoter 15:27 23.12.2023

Re: CRTA Preliminaran nalaz

newimprovedtadejus
predatortz

to ti je iz istog repertoara..
rijedak medij koji izvještava protiv klike treba takođe diskreditovati jer bože moj, ne svira našu muziku..


Niko njih ne diskredituje koliko to oni čine sebi sami.
Informer druge strane, smeće propagandno.

tebi to očigledno baš nimalo ne bi smetalo i to ti je to..

Kako radi N1 BiH, ne ne bi mi smetalo.
Da li bi ih počistio da sam u mogućnosti?
Da, sa zadovoljstvom!

e još to tako i da kažeš pa ćemo moći opet o partizanima i četnicima



A ti imaš nešto suvislo na tu temu da kažeš?

Nego, nevezano za ove razgovore...
Ne znam šta je uzrok tvojih frustracija, iskreno boli me kurac šta god da jeste, ali ovakav način komunikacije praktikuj sa mužem. On te birao, a u mom životu si nebitan virtuelni lik.
Taj nastup ne primenjuj na meni.


ta ti je stvar prosta..
ako želiš u javnom prostoru da iznosiš svoje političke (a i druge) stavove onda će ostali u javnom prostoru da na te tvoje stavove reaguju..
možeš da vriskaš kurvo, jebala si se u dupe!!! sa sve uzvičnicima..
pa će nekad da upali pa da i zapušiš nekome usta tako..
a drugi put neće..
takva ti je priroda diskusije u javnom prostoru..

Koliko god da ti lupardaš, ja ti neću reći da si kurva koja se jebe u dupe.
To nije korektno bez obzira što je prostor javni.
predatortz predatortz 15:31 23.12.2023

Re: CRTA Preliminaran nalaz

ta ti je stvar prosta


Prilično!
Ja odlučujem dokle ću koga da pustim, a kada ću da ga zateram u tri pičke materine.

Naročito kad taj neko uporno insistira na tome da sam na platnom spisku onih na čijem je on bio.

Na takvo davanje dupeta se moj komentar odnisio, a ne na to što ti bednički pokušavaš da podmetneš.

Ti si radila u njihovim organima, dakle davala si dupe u tom pogledu ako su ti baš toliko mrski bili.

Ja ni sekund, niti sam dinar ikad dobio od njih.

I zato se sa visine obraćaj nekom drugom, nekome ko je spreman da to trpi.

Od mene odjebi!
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 15:54 23.12.2023

Re: CRTA Preliminaran nalaz

ti bi kanda ipak radije trpio SNS i ok..
al to onda tako i kaži pa se ne troši vrijeme i energija na nebitne gluposti


Iste ovakve razgovore smo imali devedesetih kad su oni kojima je Milosevic satro snetao vise se bavili nepatriotizmom Zorana Djindjica i Vesne Pesic nego samim Milosevicem. Jer eto neko od njih je negde nesto izjavio. I onda sirenje straha da zamisli da takvi dodju.

Poseban fenomen je ta prenaglasena osetljivost na svaki pisak nekog opozicionara i toliki stepen tolerancije prema rezimu. Rezim se osudi na neki kao uopsten nacin a onda ide seciranje opozicije u najsitnije delove.

U stvarnosti su zadovoljni u dovoljnoj meri sa vlascu. Sad sto se to otvoreno ne kaze je drugo pitanje.
predatortz predatortz 15:58 23.12.2023

Re: CRTA Preliminaran nalaz

Iste ovakve razgovore smo imali devedesetih kad su oni kojima je Milosevic satro snetao vise se bavili nepatriotizmom Zorana Djindjica i Vesne Pesic nego samim Milosevicem. Jer eto neko od njih je negde nesto izjavio. I onda sirenje straha da zamisli da takvi dodju.


I došli Đinđić i Vesna i bratija.
Šta bi?
Velika priča i divlja privatizacija.
Velike reči i skroman dobačaj.

maksa83 maksa83 16:03 23.12.2023

Re: CRTA Preliminaran nalaz

gvozden1
promoter
gvozden1

...
Takvi smo, volimo da nas ne lažu kad izveštaju.


Gvozdene, da li sam ja dobro shvatio, iz citiranog, da mi, pored toga, ne volimo da nas prave budalama?

Tako nekako, samo si ti to sažetije sročio.

Ne možete osuđivati ljude zato što vole lake rezultate.

Ti bar znaš da se najniže voće najlakše obere.
tessa1 tessa1 16:15 23.12.2023

Re: CRTA Preliminaran nalaz

vise se bavili nepatriotizmom Zorana Djindjica



Uh, što su ova tvoja dva komentara poslednja problematična, jednostrana, pfiju..


Prvo, tebe ne dotiče talasanje naroda u RS i zapišavanje, kao mene i Predatortza (Tadejus iz Londona bi podmetnula našu djecu za bolji rezultati u košarci na koji se kladila samo da pobjedi, kamoli nešto drugo, ne bira sredstva i načine), naprotiv, kako sam shvatila ti sa za cjelovitu BIH, u neku ruku, svaka mržnja među nama tebi odgovara?

Prvo to,

Drugo, Dragan Đilas više radi za Vučića ovim svojim izjavama po medijima, javno daje legitimitet neprovjerenim ozbiljnim otpužbama sa ozbiljnim posledicama, i javnost to dočekuje bez ikakve sumnje u ne samo istinitost nego logičnost,


Alo bre, 500 autobusa i 40.000 ljudi, to je ostalo u svijesti naroda a ne ono što je on morao uraditi npr da prizna da je amater i nakon dvije decenije, amater u politici. I da kaže: ljudi, nešto moramo mijenjati, možda za početaka da se ja maknem?


Zatim, što neko reče, zašto on nije animirao 610 ljudi iz RS da dođu glasati za njega? I kako zna da neko i nije glasao za njega i to bez nasutog za dž goriva?


Đinđić, ko je pravio hajku na njega prije smrti? Npr o tome znam više prateći kolumne Svetislavove, ne Peščanik, i vjerujem ono što kaže Free. Koliko je Đinđić imao podrške u Srbiji prije smrti? Zašto se prešućuje njegov dobar odnos sa RS? Šta je to, arogancija, atrofija mozga, nesposobnost suočavanja sa faktima, pobjedima i porazima?


Samo vi šićarite po blogu, koga bre boli k dal sam glasala za SNS kao i Slobu što se onomad jednom ispostavilo da sam samo ja glasala za njega, čovjek je optužio jedan narod da je doveo Vučića na vlast, drugi narod je to dočekao kao šaka na nos, jedva dočekao.. i to je problem, mora se razmrsiti.

Predlažem prvo da Dragan Đilas priloži dokaze svojim tvrdnjama. I kad LAKO dokaže jer on ne kaže NN lica, ni X autobusa, ni postoji sumnja da su neke firme uticale na dolazak nepoznatog broja automobila u Srbiju iz nekih gradova RS, ne on kaže tačno:

- 40.000 ljudi

- Arena, Srbija

- 500, 800 autobusa

- auta putnička

- 610 po 4 čovjeka (uslov i da se vrate, valjda strah ostaće neki, zalutati u BG?)

- I sipali su gorivo, konkretno kaže na svim pumpama RS



Meni je u stvari najgore u ovom minimum kojim nas zapišavaju i podcjenjuju. Minimum.
gvozden1 gvozden1 16:18 23.12.2023

Re: CRTA Preliminaran nalaz

Ti bar znaš da se najniže voće najlakše obere.

Ali se i zelene oberu ako su na dohvat ruke.

Za one zrelije mora da se potrudi, a ove niže se lakše beru.

Al to ih ne čini zrelim, kvalitetnim.
tessa1 tessa1 16:30 23.12.2023

Re: CRTA Preliminaran nalaz

Gdje se izgubiše grofovi komentari? :)


tessa1 tessa1 16:31 23.12.2023

Re: CRTA Preliminaran nalaz

Vlaški grof, pije krv djevicama. :))
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 16:57 23.12.2023

Re: CRTA Preliminaran nalaz

predatortz
Iste ovakve razgovore smo imali devedesetih kad su oni kojima je Milosevic satro snetao vise se bavili nepatriotizmom Zorana Djindjica i Vesne Pesic nego samim Milosevicem. Jer eto neko od njih je negde nesto izjavio. I onda sirenje straha da zamisli da takvi dodju.


I došli Đinđić i Vesna i bratija.
Šta bi?
Velika priča i divlja privatizacija.
Velike reči i skroman dobačaj.


To ti kazem. Tada je bilo bolje da je ostao Milosevic a sada vam je bolje da ostane SNS. Jer ovi drugi su gori. To moze i jednostavnije da se kaze nego kroz ove konstrukcije koje valjate ovde.
predatortz predatortz 17:06 23.12.2023

Re: CRTA Preliminaran nalaz

Jer ovi drugi su gori


Druže, pogrešna adresa.
Nisam ja birao Vesaru za šefa kabineta, ni Malog da vodi tenderske privatizacije.
Đinđić je!

Jbga, onda su vam oni bili idoli, danas su vam glavni krivci.

Vidite vi to između sebe!

Meni nikad nisu bili omiljeni.

Moj stav je jasan - antikomunizam, umerena desnica, moderna monarhija.

Tu nema mesta ni za Miloševića, ni za Đinđiča, ni za Vučića.


To što vi volite da "smatrate" ko sam i čiji sam, to govori o vašem nevaspitanju i ništa drugo.
gvozden1 gvozden1 17:10 23.12.2023

Re: CRTA Preliminaran nalaz

To moze i jednostavnije da se kaze nego kroz ove konstrukcije koje valjate ovde.

Može.
Na pitanje koga si glasao, odgovara se vrlo otvoreno, Miloša Jovanovića.

Ali to se ne računa, zaključuje se, ako nisi za Mariniku, onda si za Vučića.


Vrlo inteligentan zaključak.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 17:23 23.12.2023

Re: CRTA Preliminaran nalaz

Đinđić, ko je pravio hajku na njega prije smrti? Npr o tome znam više prateći kolumne Svetislavove, ne Peščanik, i vjerujem ono što kaže Free. Koliko je Đinđić imao podrške u Srbiji prije smrti? Zašto se prešućuje njegov dobar odnos sa RS? Šta je to, arogancija, atrofija mozga, nesposobnost suočavanja sa faktima, pobjedima i porazima?


Lepo pise za vreme Milosevica. Bilo isto kao i danas. Mozemo i o ovome sa Pescanikom - nemam nikakav problem sa tim ali to nema veze sa ovim o cemu pricam. Kao ni Djindjicev odnos prema RS.

Sto se ostalog tice, interesantno je neprestano ignorisanje ovoga da niko od nas ko tematizuje izborsku prevaru ne krivi ljude iz RSa ili drugih gradova Srbije. Nego Vucicevu i Dodikovu mafiju koja je sve organizovala. Sa cega se skrece paznja. Kao sto se ne napada Mladenovac ili Kosovo kad se prica o prevozenim biracima tako se ne napada RS kad se ondasnji biraci pominju. Kriv je onaj ko je to organizovao a ne onaj ko ukaze na to.

A mene se prilicno tice i dotice da li je Srbija demokratija ili ne. I naravno da mi smeta svako muljanje. Da se bira izmedju demokratskih stranaka u normalnim uslovima ne bih ucestvovao na izborima. Ovako ucestvujem.
predatortz predatortz 17:31 23.12.2023

Re: CRTA Preliminaran nalaz

Kriv je onaj ko je to organizovao a ne onaj ko ukaze na to.


Pa sad...
Ako ja neku anomaliju pomnožim sa minimum 10, nisam ni ja baš čistog obraza i bez nečasnih namera.
A ni bolji od pomenutog dvojca u tom slučaju.

Platiće političku cenu tog sranja i treba da je plati.



Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 17:34 23.12.2023

Re: CRTA Preliminaran nalaz


To što vi volite da "smatrate" ko sam i čiji sam, to govori o vašem nevaspitanju i ništa drugo.

Kod tebe makar ne manjka na primerima da sagovornika strpas u fijoku - evo i u ovom gore konentaru. Primetices da ja tebe nisam.

Nego rec je o necemu drugom. Mogu i ja da budem teoretski za to da svakog Bozica pada sneg (toliko je sada relevantno ovo da li si za monarhiju ili republiku) ali ovde je tema izborna prevara (kao sto je bila i devedesetih) i podrzavanje rezimske price. Sta je razlog pojma nemam. Ali isto prenemaganje smo imali i onomade. Jer ovi drugi su tek tesko zlo. Sto si ti gore i ponovio.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 17:37 23.12.2023

Re: CRTA Preliminaran nalaz

A ni bolji od pomenutog dvojca u tom slučaju

Isto je izjava jednog politicara (a iz te koalicije smo culi i druge izjave) i mafijasko rasturanje institucija. Nema razlike.
tessa1 tessa1 17:58 23.12.2023

Re: CRTA Preliminaran nalaz

NadN,


Znaš šta mene najviše zbunjuje u ovom tvom nastupu, i ono što sam vidjela da mi Ecce prišiva između dve duvke,


Nemam vremena, idem na literarni kružok - navadila sam se ovih dana gledati rječitog Vukanovića i drugare, Trebinjac Đorđe Vučinić kaže, pa ja sam više minuta na RTRS imao kao srednjoškolac pišući pjesme nego danas kao poslanik, tako i ja, guslam u Zavičajnom klubu -


Da li ti sumnjaš da Srbi nisu sposobni obavljati dvije radnje istovremeno?

1) Zamoliti Dragana Đilasa da se sabere?

2) Paralelno dokazivati nepravilnosti u protekli Izborima?


Kao da jedno isključuje drugo?



Ali pazi sad dalje kako meni to izgleda,

Vi bi 40.000 Srba iz RS ponudili kao žrtvenog jagnje ili žrtvenog jarca - što bi rekla drugarica moje pokojne svekrve kad mi ispriča neki trač iz sela, prvo što je bila detaljna, struktuiran trač, složen, spomene 4 porodice sve poimenice, em nemam pojma o čemu priča em se zabavim kako je tako sve popamtila, u tri minute uvede 17 likova imenom i prezimenom i ko je kome šta, i završi ona mene priču, otpovidi i kaže: ćuti, šuti.

Ćuti, šuti - kao da ja nikom ne pričam,


E to ti je ovih 40.000 seljoberije iz RS koja je em došla za 20 maraka, em su dobili besplatno gorivo,

(na koncu, besplatno gorivo simpatizerima kluba, stranke ili guslarima nije srpski izum, ko je kriv Draganu Đilasu što nije izgleda ni olovke djelio ove god, računao na magnetizam svoje političke ličnosti kao jedini adut za pobjedu?)

Ćuti, šuti jer ako dokažeš da ih nije bilo 40.000, ili zamisli da je nezakonita podrška iz RS bila neznatna, ti automatski daješ legitimet regularnosti Vučićevoj pobjedi?


Ma nemoj, koga vi jebete? Evo opet vas pitam.




Zorana Đinđića spominjem zato što insinuiraš da su Predatortz i Gvozden na neki način učesnici u atentatu - Zoran Đinđić je mjerna jedinica u ovim dešavanjima trenutno u Srbiji po potrebi, a istina je da je i od Kruga dvojke i od intelektualac i ljevičara bio podržan pred smrti sad se ne sjećam radilo se o nekim malim procentima, velikim nulama (ali dobro, i Čerčil je poslije Drugog svj rata izgubio izbore)


Zoran Đinđić u kontekstu danas je opet masna podmetačina kao masne pare u ekonomiji, masne pare u ekonomiji znači da ih pola dana stvaraš, drugu polovinu smišljaš kako da ih sakriješ tj ušuškaš..


vrabac_onaj vrabac_onaj 18:06 23.12.2023

Re: CRTA Preliminaran nalaz

Ja sam pre 5 dana objašnjavao Predu da je ta izjava data iz gluposti, da se previše uzbuđuje oko toga, da to i nije tako bitno. Lupio Đilas kada je video su rezultati lošiji nego što je očekivao. Ako se ne varam rekao sam mu i da smatram da nam je Vučić trenutno mnogo veči problem od Đilasa ili Marinike.

U međuvremenu se ta priča intenzivirala, ona džukela je to iskoristila da odigra predstavu sa "izvinjavanjem" itd.

Zdrav razum bi rekao da je u interesu i opozicije i celokupnog vlasti nenaklonjenog građanstva i medija, da se ta glupost o večini uvezenih birača iz RS malo gurne pod tepih jer, em je neistinita, em gura ovom loptu pravo u noge.

I onda jutros, gledam kako bez ikakvog blama N1 falsifikuje ono što je CRTA saopštila.

Tu sam već morao da se zapitam, da li sam bio u pravu kada sam zezao Preda da je malo "paranoičan" i da sve to previše uzima k srcu.

Dakle ponavljam pitanje, zašto N1, nakon pet dana i svega što se u međuvremenu desilo i saznalo, otvoreno falsifikuje ono što je CRTA saopštila na konferenciji za štampu i objavila u onom svom dokumentu?
predatortz predatortz 18:26 23.12.2023

Re: CRTA Preliminaran nalaz

Ja sam pre 5 dana objašnjavao Predu da je ta izjava data iz gluposti, da se previše uzbuđuje oko toga, da to i nije tako bitno. Lupio Đilas kada je video su rezultati lošiji nego što je očekivao. Ako se ne varam rekao sam mu i da smatram da nam je Vučić trenutno mnogo veči problem od Đilasa ili Marinike.


A ja sam ti rekao da je to projekat. Da je to bila neoprezna, ishitrena izjava, Đilas bi do sad rekao da je preterao i to bi bilo dovoljno.
Umesto toga, on na njegovom portalu "Direktno" gura bar tri članka dnevno o glasačima iz RS, koji postaju sve imbecilniji, a komentari ispod njih vrcaju od mržnje prema Srbima iz Republike Srpske.
Takve komentare puštaju moderatori, verovatno instruisani da ih puštaju iako se mnogi graniče sa ozbiljnim krivičnim delima.

Od prvog vagona sam znao u šta će se ovo izroditi.
Ostaje mi tanka nada da će oni za koje sam glasao da se ograde od Đilasove hajke na Srbe iz Republike Srpske.
Ako to ne urade moj glas više nemaju.

vrabac_onaj vrabac_onaj 18:40 23.12.2023

Re: CRTA Preliminaran nalaz

predatortz


A ja sam ti rekao da je to projekat. Da je to bila neoprezna, ishitrena izjava, Đilas bi do sad rekao da je preterao i to bi bilo dovoljno.


Okej, priznadoh, izgleda si bio u pravu. Meni je to tada delovalo toliko glupo da nisam mogao drugačije da tumačim.

Umesto toga, on na njegovom portalu "Direktno"


Kako bre imaš stomak tamo da ideš :)

Ostaje mi tanka nada da će oni za koje sam glasao da se ograde od Đilasove hajke na Srbe iz Republike Srpske.


Ja mislim da neće propustiti to da urade. Prvo što su takve stvari zaista suporotne njihovim uverenjima, a drugo...zato što im to donosi poene u njihovom biračkom telu :)

Samo mislim da neće još nekoliko dana.
Da ih ne bi sa druge strane optužili da "pomažu Vučiću". Pazi kada se nama ovde to prilično besprizorno uvaljuje, zamisli mašineriju koja bi to jedva dočekala u njihovom slučaju.
maksa83 maksa83 18:50 23.12.2023

Re: CRTA Preliminaran nalaz

Kako bre imaš stomak tamo da ideš :)

Evo ja sam stiso petlju i otišao, i ne vidim ništa od toga o čemu se priča, a skrolovao sam po dubini naslovnu stranu, pa po temi "izbori 2023". Jedini prilog na tu temu koju vidim je neki sa videom u kome tip pita neke ljude u autobusu da li su došli ovde da glasaju i svađa se sa njima.

Ne postoji nijedan "članak" tamo koji pominje 40000, a zapravo osim ovog navedenog ne vidim nijedan koji pominje Bosnu ikako.

Dakle gde je sva ta haranga na direktno.rs?
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 18:56 23.12.2023

Re: CRTA Preliminaran nalaz

promoter

Koliko god da ti lupardaš, ja ti neću reći da si kurva koja se jebe u dupe.
To nije korektno bez obzira što je prostor javni.


i da znaš čarlivoje da ja to cjenim..
ne što mi je odvratan manir ljudi koji su takve stvari u stanju reći..
a jeste mi odvratan..
nego što je onda to i kao crvena marama svemu najgorem i svima najgorima da se pokažu u punom sjaju..
pa se diskusija pretvori u pravi pravcati svinjac..
nije da imam neki predlog kako bi se to dalo suzbiti.. nemam..
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 18:58 23.12.2023

Re: CRTA Preliminaran nalaz

maksa83
Kako bre imaš stomak tamo da ideš :)

Evo ja sam stiso petlju i otišao, i ne vidim ništa od toga o čemu se priča, a skrolovao sam po dubini naslovnu stranu, pa po temi "izbori 2023". Jedini prilog na tu temu koju vidim je neki sa videom u kome tip pita neke ljude u autobusu da li su došli ovde da glasaju i svađa se sa njima.

Ne postoji nijedan "članak" tamo koji pominje 40000, a zapravo osim ovog navedenog ne vidim nijedan koji pominje Bosnu ikako.

Dakle gde je sva ta haranga na direktno.rs?


valjda na onom istom mjestu na kom i zavjera opozicije da uništi ni manje ni više nego RS..
i onda će opet reći kako stvarno otkud da ja podržavam SNS..
predatortz predatortz 18:58 23.12.2023

Re: CRTA Preliminaran nalaz

, a skrolovao sam po dubini naslovnu stranu, pa po temi "izbori 2023"


Biće da nisi!

Ima tamo nebuloza o besplatnom točemju goriva na pumpama u RS uz granicu, pa literarnih sastava na temu "Put glasača iz RS", a i pod drugim naslovima se proteže voriča o glasačima iz RS.

Da, odustao je od te cifre od 40.000 jer je nadam se shvatio koliki je vo ispao.


newimprovedtadejus newimprovedtadejus 19:00 23.12.2023

Re: CRTA Preliminaran nalaz

vrabac_onaj

Samo mislim da neće još nekoliko dana.
Da ih ne bi sa druge strane optužili da "pomažu Vučiću". Pazi kada se nama ovde to prilično besprizorno uvaljuje, zamisli mašineriju koja bi to jedva dočekala u njihovom slučaju.


ma ta besprizornost da se trpi ne može..
zamisli molim te, to se usudilo da pita za motive a vi sve fino, argumentovanim psovkama i treskanjem šakom o sto
promoter promoter 19:01 23.12.2023

Re: CRTA Preliminaran nalaz

vrabac_onaj
Ja sam pre 5 dana objašnjavao Predu da je ta izjava data iz gluposti, da se previše uzbuđuje oko toga, da to i nije tako bitno. Lupio Đilas kada je video su rezultati lošiji nego što je očekivao. Ako se ne varam rekao sam mu i da smatram da nam je Vučić trenutno mnogo veči problem od Đilasa ili Marinike.

U međuvremenu se ta priča intenzivirala, ona džukela je to iskoristila da odigra predstavu sa "izvinjavanjem" itd.

Zdrav razum bi rekao da je u interesu i opozicije i celokupnog vlasti nenaklonjenog građanstva i medija, da se ta glupost o večini uvezenih birača iz RS malo gurne pod tepih jer, em je neistinita, em gura ovom loptu pravo u noge.

I onda jutros, gledam kako bez ikakvog blama N1 falsifikuje ono što je CRTA saopštila.

Tu sam već morao da se zapitam, da li sam bio u pravu kada sam zezao Preda da je malo "paranoičan" i da sve to previše uzima k srcu.

Dakle ponavljam pitanje, zašto N1, nakon pet dana i svega što se u međuvremenu desilo i saznalo, otvoreno falsifikuje ono što je CRTA saopštila na konferenciji za štampu i objavila u onom svom dokumentu?

Evo da ja iskažem svoj stav o tvom rezonu, odnosno da kažem o tvojoj samozapitanosti, bez obzira da li pitaš i nas ostale.
Jednostavno.
Ja sam shvatio da si ti dobar čovek, vrlo inteligentan.
Ali, kod tebe postoji jedno ograničenje.
Jer si vrlo pošten.
Kod vrlo poštenih ljudi postoji inhibicija koja ih sprečava u tome da pojmu koliko neki drugi ljudi mogu da budu gamad.
Zbog toga si ti, istinski korektno, reagovao ka Predatortzu, jer si verovao da je Džilas to rekao ishitreno ne misleći tako.
A Predatortz je taj njegov iskaz ocenio rutinski, u maniru osobe koja se nagledala i previše govana (od ljudi) u svom životu.
A taj koji je izrekao tu tvrdnju, pa ju posle tobože polizao, spada u takvu kategoriju ljudi da bi tebe, mene, bilo koga, pustio da se udavimo u lavoru vode - a ne bi nam ruku pružio.
Lik jednak ovome protiv koga se, kobojagi, bori.
promoter promoter 19:04 23.12.2023

Re: CRTA Preliminaran nalaz

vrabac_onaj
predatortz


A ja sam ti rekao da je to projekat. Da je to bila neoprezna, ishitrena izjava, Đilas bi do sad rekao da je preterao i to bi bilo dovoljno.


Okej, priznadoh, izgleda si bio u pravu. Meni je to tada delovalo toliko glupo da nisam mogao drugačije da tumačim.

Umesto toga, on na njegovom portalu "Direktno"


Kako bre imaš stomak tamo da ideš :)

Ostaje mi tanka nada da će oni za koje sam glasao da se ograde od Đilasove hajke na Srbe iz Republike Srpske.


Ja mislim da neće propustiti to da urade. Prvo što su takve stvari zaista suporotne njihovim uverenjima, a drugo...zato što im to donosi poene u njihovom biračkom telu :)

Samo mislim da neće još nekoliko dana.
Da ih ne bi sa druge strane optužili da "pomažu Vučiću". Pazi kada se nama ovde to prilično besprizorno uvaljuje, zamisli mašineriju koja bi to jedva dočekala u njihovom slučaju.

Da li je to ovo što nahbar piše - ako ja to dobro shvatam?
Pošto nešto mnogo petlja, umesto da iskaže direktno svoj stav.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 19:04 23.12.2023

Re: CRTA Preliminaran nalaz

predatortz
, a skrolovao sam po dubini naslovnu stranu, pa po temi "izbori 2023"


Biće da nisi!

Ima tamo nebuloza o besplatnom točemju goriva na pumpama u RS uz granicu, pa literarnih sastava na temu "Put glasača iz RS", a i pod drugim naslovima se proteže voriča o glasačima iz RS.

Da, odustao je od te cifre od 40.000 jer je nadam se shvatio koliki je vo ispao.




a šta je problem sa tekstom o glasačima iz RS? jel ne smije o tome da se piše?
i šta je problem sa pričom o besplatnom gorivu? ti znaš da je izmišljena?
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 19:05 23.12.2023

Re: CRTA Preliminaran nalaz

promoter
vrabac_onaj
predatortz


A ja sam ti rekao da je to projekat. Da je to bila neoprezna, ishitrena izjava, Đilas bi do sad rekao da je preterao i to bi bilo dovoljno.


Okej, priznadoh, izgleda si bio u pravu. Meni je to tada delovalo toliko glupo da nisam mogao drugačije da tumačim.

Umesto toga, on na njegovom portalu "Direktno"


Kako bre imaš stomak tamo da ideš :)

Ostaje mi tanka nada da će oni za koje sam glasao da se ograde od Đilasove hajke na Srbe iz Republike Srpske.


Ja mislim da neće propustiti to da urade. Prvo što su takve stvari zaista suporotne njihovim uverenjima, a drugo...zato što im to donosi poene u njihovom biračkom telu :)

Samo mislim da neće još nekoliko dana.
Da ih ne bi sa druge strane optužili da "pomažu Vučiću". Pazi kada se nama ovde to prilično besprizorno uvaljuje, zamisli mašineriju koja bi to jedva dočekala u njihovom slučaju.

Da li je to ovo što nahbar piše - ako ja to dobro shvatam?
Pošto nešto mnogo petlja, umesto da iskaže direktno svoj stav.


čarli brate pa de malo između redova
predatortz predatortz 19:06 23.12.2023

Re: CRTA Preliminaran nalaz

a šta je problem sa tekstom o glasačima iz RS? jel ne smije o tome da se piše?
i šta je problem sa pričom o besplatnom gorivu? ti znaš da je izmišljena?


Rekoh ti, taj bosovski način obraćaja po kući upražnjavaj.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 19:07 23.12.2023

Re: CRTA Preliminaran nalaz

promoter

Evo da ja iskažem svoj stav o tvom rezonu, odnosno da kažem o tvojoj samozapitanosti, bez obzira da li pitaš i nas ostale.
Jednostavno.
Ja sam shvatio da si ti dobar čovek, vrlo inteligentan.
Ali, kod tebe postoji jedno ograničenje.
Jer si vrlo pošten.
Kod vrlo poštenih ljudi postoji inhibicija koja ih sprečava u tome da pojmu koliko neki drugi ljudi mogu da budu gamad.
Zbog toga si ti, istinski korektno, reagovao ka Predatortzu, jer si verovao da je Džilas to rekao ishitreno ne misleći tako.
A Predatortz je taj njegov iskaz ocenio rutinski, u maniru osobe koja se nagledala i previše govana (od ljudi) u svom životu.
A taj koji je izrekao tu tvrdnju, pa ju posle tobože polizao, spada u takvu kategoriju ljudi da bi tebe, mene, bilo koga, pustio da se udavimo u lavoru vode - a ne bi nam ruku pružio.
Lik jednak ovome protiv koga se, kobojagi, bori.


eh sad vojvode i serdari, em svi pametni, em pošteni, čudo jedno samo eto ta opozicija kvarna i šta da se radi
gvozden1 gvozden1 19:08 23.12.2023

Re: CRTA Preliminaran nalaz

Ne postoji nijedan "članak" tamo koji pominje 40000, a zapravo osim ovog navedenog ne vidim nijedan koji pominje Bosnu ikako.

Na brzinu pogledah i vidim da nisi baš objektivan
papaka što su došli na plaćenu ekskurziju sa džeparcem koji više muču nego što govore ,koji su prešli granicu bez evidencije i onih zvaničnika i izvestilaca koji kažu da je ovde sve u redu. Razlikuju se samo po tome ko je jeftiniji i ko se u toj trgovini brže i lakše prodao.


Komentar ispod vesti o izborima.


Ne pominje se cifra, ali se pominje prelazak granice, pominje se da muču, šta misliš, na koga se odnosi?
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 19:09 23.12.2023

Re: CRTA Preliminaran nalaz

predatortz
a šta je problem sa tekstom o glasačima iz RS? jel ne smije o tome da se piše?
i šta je problem sa pričom o besplatnom gorivu? ti znaš da je izmišljena?


Tekoh ti, taj bosovski način obraćaja po kući upražnjavaj.


a čuj..
i bolje da ćutiš nego da se daš u obrazlaganje..
od toga bukvalno može da se rikne
predatortz predatortz 19:13 23.12.2023

Re: CRTA Preliminaran nalaz

newimprovedtadejus
predatortz
a šta je problem sa tekstom o glasačima iz RS? jel ne smije o tome da se piše?
i šta je problem sa pričom o besplatnom gorivu? ti znaš da je izmišljena?


Tekoh ti, taj bosovski način obraćaja po kući upražnjavaj.


a čuj..
i bolje da ćutiš nego da se daš u obrazlaganje..
od toga bukvalno može da se rikne


Naravno!
Svi znamo da si ti ovde najpozvanija da objašnjavaš.
Tema nije bitna! Blistaš na svakoj!
Ajde bre, ne smaraj...


maksa83 maksa83 19:15 23.12.2023

Re: CRTA Preliminaran nalaz

Biće da nisi!

Ipak jesam (skorolovao po dubini do kraja).

Otišao sam opet, i morao sam da odem na drugu stranu sekcije "Izbori 2023", tamo su zaista ta dva teksta od juče, jedan od 18h i Đilasova izjava o besplatnom gorivu od juče u 10 ujutru. Očekivao am da će da me zaspe glasačima iz Bosne na naslovnoj i odasvuda ali toga prosto tamo nema.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 19:17 23.12.2023

Re: CRTA Preliminaran nalaz

predatortz
newimprovedtadejus
predatortz
a šta je problem sa tekstom o glasačima iz RS? jel ne smije o tome da se piše?
i šta je problem sa pričom o besplatnom gorivu? ti znaš da je izmišljena?


Tekoh ti, taj bosovski način obraćaja po kući upražnjavaj.


a čuj..
i bolje da ćutiš nego da se daš u obrazlaganje..
od toga bukvalno može da se rikne


Naravno!
Svi znamo da si ti ovde najpozvanija da objašnjavaš.
Tema nije bitna! Blistaš na svakoj!
Ajde bre, ne smaraj...




e na to sam mislila kad sam rekla može da se rikne od tvojih doskočica..
prvo je zaobiđi me, šta me pitaš išta, a onda je šta ti objašnjavaš, umjesto da pustiš mene da objašavam..
pa ne može da izvineš oboje..
maksa83 maksa83 19:19 23.12.2023

Re: CRTA Preliminaran nalaz

Na brzinu pogledah i vidim da nisi baš objektivan
papaka što su došli na plaćenu ekskurziju sa džeparcem koji više muču nego što govore ,koji su prešli granicu bez evidencije i onih zvaničnika i izvestilaca koji kažu da je ovde sve u redu. Razlikuju se samo po tome ko je jeftiniji i ko se u toj trgovini brže i lakše prodao.

Komentar ispod vesti o izborima.


Naravno opet muljaš.

Napisao sam "nema članaka" a ti izbunariš komentar nekog papka. Portal ne utiče na komentare, to vidiš i po tome (naterao si me da uđem u komentre tamo) što figuriše i neki Petar koji objašnjava da je sve to regularno.

Nikad nećeš naučiti.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana