Budućnost| Društvo| Politika

Šta smo imali ovde...

maksa83 RSS / 20.12.2023. u 06:30

Da vidimo otpr. 

SPN postigao najbolji rezultat opozicije od 2004. Zapravo prilično dobro, pogotovo imajuć iu vidu kakva ekipa heterogenih što amatera što šalabajzera ih predstavlja i poslovičnu agresivnu stigmatizaciju Đilasa koja ih je pratila. Proizvoljna baba u prozvoljnoj tačci Srbije koja gleda TV ili dođe do nekih "novina" nepogrešivo "zna" da postoje neki Đilas i Šolak (uvek u paru, Arsen i Gabi, Soni i Šer, Vlada i Bajka, Đilas i Šolak, nastavite niz) koji rade Srbiji o glavi pošto su opljačkali SVE.

SPS najzad NAJZAD u strelovitom padu, popišana tužna lica Dačića i Antića su melem za oči. (Tvrdim da dok SPS ne nestane u Srbiji sreće biti neće, samo je pitanje koliko dugo i u kojoj koncentraciji će da ih drži ruski lifeline.)

SNS Izvukao maksimum maksimuma koji će ikad moći da dobije. Rekao bih "odavde im je samo nizbrdo" ali to zvuči previše optimistički a nema baš nikakvog razloga za optimizam.

Deda Šaman sa Jućuba (i Hepija i Pinka, da ne preskočimo) okrunio frindž desnicu tako da je ova propala kroz rešetke u slivnik taman toliko da se sami zadrže. Meni lično su njegovi rezultati neuverljivi ali posle sve reklame koju je imao cult following od 6% ne zvuči naučnofantastično. 

Novi DSS - ne mnogo bombastičani i ignorisan - je što se mene tiče pobednik izbora, koliko god ne verovao u njihovu filozofiju i viđenje sveta i sistem vednosti dobro je što je neka civilizovana desnica (građanska, da ne kažem gradska, jer je to dirty word, fuj grad, fuj sa sve zlim Krugom Dojke i EKV-om) i - ovo je mislim važno - zajebala projekcije koje su je stavljale ispod frindž desnice ("desnice za debile" dakle svi Boškoi, Zavetnici i ostali Vacići i precvali Šešelji). 

Ko god je zasnovao kampanju na NEDAMOKOSOVO je prs'o ili se razmrskao u sudaranju sa ostalima kojima je to bila centralna tema. Kosovo je mnogo manja tema u narodu i uz punu svest o tome kakvo ovo popižđenje može da proizvede rekao bih da je narod uveliko umoran od Kosova uprkos konstantnom pumpanju. Baš umoran. Pričam o većinskom narodu, ne bučnoj nekolicini koja se loži.

Šešelj D7 potopljen falimtebože, mada će da izviri na gradu gde se zalepio za Kartel kao riba-pilot za Veliku Belu. Glasači su im što pomrli što se pretopili u SNS i propale frindž desnice. 

Oportunistički krindž tipa Radule + Davidimkućusad Tadić + Neverne Bebe se pridružili bratu frindžu postradalom od Nestorovića. Prirodnoj publici koju je Radulo okupio u poslednjih 5 godina Tadić deluje sumnjivo, a Tadićevoj prirodnoj publici Radule deluje problematično pa su obojica izgubili po otpr. pola svojih glasača a možda i više i desio se neumitni 2 + 2 = 1. (Ovo je otpr. jedina stvar koju sam predvideo relativno dobro.)

Ono što je neprijatna prećutavana realnost je da dobar deo učesnika nije stvarno skupilo potpise za kandidaturu nego ih je namaklo u procesu koji ćemo nazvati "Hari Poter i Potpisi za Kandidaturu". Otud toliko šarenih rezultata i promašenih predviđanja, ne kandiduju se više stranke pošto je preostala skoro samo jedna nego neke adhoc sakupljene ekipe koje nemaju kapacitet da ubede 10000 ljudi da oni treba da se pojave na izborima uopšte.

Ovo reklo bi se nikome ne smeta, svi se prave blesavi, navikli smo uveliko da je sve poluispravno i neispravno, pa se tako i sledstvena krađa i prekrađa izbora proguta lako ko jutarnja rakijica - zzzk. 

Za sve arbitrarnosti i netačnosti u gornjem tekstu obratite se na šalteru pravo niz hodnik pa desno kroz staklena vrata e tu malo napred gde će vam biti vraćene pare koje ste dali za ovu predstavu, tražite Milanku iz računovodstva ako nije tu sedite sačekajte, sa' će ona.

 



Komentari (1051)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

predatortz predatortz 20:53 24.12.2023

Re: ExchangeSumo

vrabac_onaj
predatortz


Ograditi se od ovog cirkusa i ovih klovnova?


Ma zejebavam se.
Sve vreme se čeka i tvrdi da će Jovanović da "proda".
Znaš, kako ono beše, više puta napisano ovde "njima je SNS u stvari idealan, samo m je blam da priznaju".

To se odnosi kako na nas koji smo glasali za njega, tako i na njega samog.


Ja se ne zajebavam.
Mislim da bi trebao da se ogradi od ovakvog amaterizma i bombastičnih cifara koje je izneo Đilas i pozove na ozbiljnost potencijalne koalicione partnere, makar i u tehničkom mandatu.

Jer pokret se ipak obraća ozbiljnim ljudima i pretenduje da iz tog dela populacije crpi glasačko telo.

Ali nešto važu i mere, jer mi na telefon ne stižu nikakve informacije, a vidim da je i na mrežama daleko manje objava. Zapravo, nema ig skoro.




vrabac_onaj vrabac_onaj 20:56 24.12.2023

Re: ExchangeSumo

gvozden1


Ruskoj populaciji, sveobuhvatno

E to je već komplikovanije.
Populacija u Srbiji je "masovno" stala na stranu Hitlera, zbog režima u Rusiji, šta uzeti za utvrđivanje procenta, rusku populaciju u Srbiji, ili ukupnu rusku, je već za diskusiju.


Ako ovim hoćeš da kažeš da je ruska populacija u Srbiji bila u dobroj meri izdajnička prema svom narodu, ja sa tim nemam problem. To nek vide Rusi među sobom.
Ali bila je izdajnička i ni jednog predatog Crvenoj Armiji mi nije žao.
gedza.73 gedza.73 20:56 24.12.2023

Re: ExchangeSumo

gvozden1
A šta ih je odvelo na tu stranu?
Kompilikovano je to za tebe, tvoja sposobnost zaključivanja se završava na, jesu li Rusi, jesu, dalje ti je sve nedostižno.

Upravo si abolirao Marisava Petrovića, njegove ljotićevce i Nemce za streljanje u Kragujevcu.
gvozden1 gvozden1 21:18 24.12.2023

Re: ExchangeSumo

Upravo si abolirao Marisava Petrovića, njegove ljotićevce i Nemce za streljanje u Kragujevcu.

Ma ti kad ga zaključiš, zaključeno je!
vcucko vcucko 22:31 24.12.2023

Re: ExchangeSumo

maksa83
Prvi masovni dolazak Rusa, Belih Rusa, Srbiju je preporodio i podigao intelektualno, kulturno i u svakom drugom pogledu.

Ne zaboravimo ni da smo u toj tranši fasovali Leonida Čudnikovskog.

Nije Čudnikovski nego Čudnovski.

Rodom iz Jekaterinoslava, kasnije Dnjepropetrovsk, danas Dnjipro, Ukrajiii-na.
(ovo da bi tačno izgovorio, u skladu sa ukro novogovorom, moraš da njištiš kao Rz Brzotrz, ono "jiii-naa"
Leonid čisto ukrajinstvujušče ime.

Šta je tu čudno i različito u odnosu na tada i danas?
maksa83 maksa83 22:56 24.12.2023

Re: ExchangeSumo

Leonid čisto ukrajinstvujušče ime.

Gle stvarno, i Brežnjev Leonid odande.

tessa1 tessa1 05:10 25.12.2023

Re: ExchangeSumo

A šta ih je odvelo na tu stranu?
Kompilikovano je to za tebe, tvoja sposobnost zaključivanja se završava na, jesu li Rusi, jesu, dalje ti je sve nedostižno.


:))
tessa1 tessa1 05:12 25.12.2023

Re: ExchangeSumo

Ali, smijem se.

Gedžo kuler, što bi rekao Als: Gedžo, pobedio si. :))
promoter promoter 18:53 25.12.2023

Re: ExchangeSumo

tessa1
Da li si u toj zemlji fremder ili auslender?

Des Emsi, šta radiš?

...


Evo, upravo se pre pola sata vratio sa Kopaonika.
predatortz predatortz 20:23 24.12.2023

Nego...

Ovo ispred Skupštine grada je blamantmo!
I alkos koji razbija staklo i izveštavanje N1 i izjave čelnika SPN.

vrabac_onaj vrabac_onaj 20:26 24.12.2023

Re: Nego...

predatortz
Ovo ispred Skupštine grada je blamantmo!
I alkos koji razbija staklo i izveštavanje N1 i izjave čelnika SPN.



slažem se, gledam i ne verujem.

a pazi, kad zamalo ne odoh.
gvozden1 gvozden1 20:33 24.12.2023

Re: Nego...

Ovo ispred Skupštine grada je blamantmo!
I alkos koji razbija staklo i izveštavanje N1 i izjave čelnika SPN.

Da im se zabrani učestvovanje na izborima ubuduće.
Da se konačno ugledamo na Ameriku:)
maksa83 maksa83 20:52 24.12.2023

Re: Nego...

I alkos koji razbija staklo i izveštavanje N1 i izjave čelnika SPN.

Kome se ne sviđa kako to prenosi N1 može da gleda na RTS-u.

Ustvari čekaj, izgleda da ne može...
predatortz predatortz 20:56 24.12.2023

Re: Nego...

maksa83
I alkos koji razbija staklo i izveštavanje N1 i izjave čelnika SPN.

Kome se ne sviđa kako to prenosi N1 može da gleda na RTS-u.

Ustvari čekaj, izgleda da ne može...


Biće verovatno neka dvominutna reportaža.
Realno, toliko i zavređuje.
zoja444 zoja444 21:07 24.12.2023

Re: Nego...

i sta kazes makso, hoce li biti tog rata? motke vec rade, a reportera ljubi brkati cika u glavu!!! ovo ni felini ne bi smislio.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 23:13 24.12.2023

Re: Nego...

predatortz
maksa83
I alkos koji razbija staklo i izveštavanje N1 i izjave čelnika SPN.

Kome se ne sviđa kako to prenosi N1 može da gleda na RTS-u.

Ustvari čekaj, izgleda da ne može...


Biće verovatno neka dvominutna reportaža.
Realno, toliko i zavređuje.


Svakako zasluzuje mnogo krace nego Djilasova izjava.
tessa1 tessa1 05:07 25.12.2023

Re: Nego...

Svakako zasluzuje mnogo krace nego Djilasova izjava.

Nešto se ućutao na Twitteru. Evo dva dana ne kalkuliše.
predatortz predatortz 21:32 24.12.2023

Izvinite, moram!

Pregršt policije prska suzavcem iz topa!
vrabac_onaj vrabac_onaj 21:38 24.12.2023

Re: Izvinite, moram!

Ma gledam, suludo.

Pri tome sami prenose, vidi se kako izgleda.

Da li oni misle da smo mi budale, da ne znamo kako izgleda pravo zasipanje suzavcem i "brutalna intervencija policije"?

A što kaže moja gospoja, pa jebote, dovešće u zabludu ovu decu, misliće da je to, pa kad jednom stvarno dožive i suzavac i policiju koja mlati, neće znati šta ih snašlo.
predatortz predatortz 21:41 24.12.2023

Re: Izvinite, moram!

Da li oni misle da smo mi budale, da ne znamo kako izgleda pravo zasipanje suzavcem i "brutalna intervencija policije".


A mudrosti tipa:
Policija nema pravo da zaposedne civilni objekat!

Dok mi gledamo kako taj objekat oni devastiraju kamenicama preko glave govornika koji je ovu glupost ispalio ne trepnuvši.

Jbte, ovi si debili level Vulin!
vrabac_onaj vrabac_onaj 21:45 24.12.2023

Re: Izvinite, moram!

predatortz


Jbte, ovi si debili level Vulin!


Ili to ili su u dilu sa Vučićem.
vrabac_onaj vrabac_onaj 21:49 24.12.2023

Re: Izvinite, moram!

Evo profesorka Stojković kaže da su to ubačeni elementi koji izazivaju nasilje.

I to je u redu, to ne bi nelogično da pre sat vremena nisam slušao Milivojevića koji priča drugi priču.

Nek se bar dogovore.
predatortz predatortz 22:02 24.12.2023

Re: Izvinite, moram!

vrabac_onaj
Evo profesorka Stojković kaže da su to ubačeni elementi koji izazivaju nasilje.

I to je u redu, to ne bi nelogično da pre sat vremena nisam slušao Milivojevića koji priča drugi priču.

Nek se bar dogovore.


A Aleksić govori, dok majmuni bacaju kamenje u prozore, kako je narod revoltiran pa eto uzvraća.
bata_nimbus bata_nimbus 22:54 24.12.2023

Re: Ре: Извините, морам!

Нема револуције без Шумадинаца.

Жа` ми само ових огорчених људи, који ће бубрезима својим платити грађанску шоњавост.
tessa1 tessa1 05:02 25.12.2023

Re: Izvinite, moram!

Ne, ne moraš uvijek biti prvi tamo gdje ti nije mjesto, pametan čovjek ne mora.


Predatortz, i na kraju ipak, ti i Angie dva kraja jedne batine, 

tebi dešavanja sinoć nekontrolisano zabavna, rekao bi čovjek da te u Beogradu drže protiv tvoje volje, nešto kao Stokholmski sindrom, razvijene emocije prema otmičaru al nastupi i olakšanje na slobodi, između ljubavi i mržnje.


a ona koristi dešavanja da talasa iz ustaškog zmijarnika, pothrani bedu među narodom..


Fino. Mislim, vaše prisustvo na Netu, blogu dok vani razbijaju glave jedni drugima, posebno onaj mrak Twittera, ne znači ništa nikom osim vama i onima iz kojih izvlačite ono najgore. Ne morate ništa, ni slovce ostaviti, tačku, do vas je.
predatortz predatortz 07:17 25.12.2023

Re: Izvinite, moram!

tebi dešavanja sinoć nekontrolisano zabavna

Pa nisam ja kriv što su debili i diletanti...

I što je Risto iz Foče ozbiljan intelektualac za nepismene studente i još nepismenije novinare N1.

Lupaju za medalju!
predatortz predatortz 08:33 25.12.2023

Re: Izvinite, moram!

dok vani razbijaju glave jedni drugima, p


E, da ti objasnim i zašto su sinoć ispali glupi...


Organizator javnog skupa, na koji je pozvao građane, bio to koncert ili protesti, dužan je da ima obezbeđenje skupa. Ako oni koji su sinoć devastirali Skupštinu grada nisu bili iz redova učesnika skupa, obezbeđenje koje je bio dužan da organizuje organizator skupa bilo je dužno da ih u tome spreči. Intervencija policije kada neko devastira javno dobro ne samo da je poželjna nego je i obavezna. Po zakonu, za svu štetu, posledice, povređene, odgovornost snosi organizator skupa koji je prerastao u nasilje.

Polovina iz SPN govori kako su lupali i razbijali provokatori, druga polovina da su građani izrevoltirani nastupom policije koje je pre intervencije, gle čuda, bila u unutrašnjosti zgrade koju je po zakonu dužna da obezbedi i nije intervenisala osim biber sprejom kada neki manijak gurne glavu kroz polupana vrata gradske skupštine.

To je nepismena studentkinja okarakterisala antologijskom rečenicom.

Pregršt policije pršće suzavac iz topa!

Pa kako čovek da se ne smeje glupanima, diletantima i nepismenjakovićima?

Potom, sama ideja da se neko obraća sa balkona Skupštine grada u nedelju veče, kada je institucija zatvorena, pa se kao još i čudi što mu to nije dozvoljeno je smišljena provokacija sa ciljem da izazove sukob i nered.

Hajde da se tu kod tebe u Austriji rulja sa ulice u nedelju popne na balkon skupštine.
Ili bilo gde u svetu!

Brutalnost policije?
Izvinite, ali posle Francuske ono sinoć je bio balet! Labudovo jezero od elegancije razbijanja skupa.
vlad_aleksh vlad_aleksh 10:16 25.12.2023

Re: Ре: Извините, морам!

bata_nimbus
Нема револуције без Шумадинаца.

Жа` ми само ових огорчених људи, који ће бубрезима својим платити грађанску шоњавост.


Француска револуција се десила без Шумадинаца. Тако да уопште ниси у праву.
tessa1 tessa1 10:38 25.12.2023

Re: Izvinite, moram!

Rekoh ti, pogrešan si kao i ona, samo što si ti svjestan a za njen raspad čovjek mora naći razumjevanje, pa je na tebi i odgovornost veća.


Vidimo se krajem Januara, Sretni praznici svima, i ovi današnji, do Nove Godine, Božića, Stevandana, Jovanja. :)

Budite prvo zdravi, u tim tj ovim godinama, sredovječni ljudi moraju misliti na srce, mozak, krvotok, masnoću, šećer.. biti glup, ili zao, toxičan najmanji problem ako u tome ne želim učestvovati, ako ne želim da me nagnava, okrzne, samo jedan KLIK.


Adieu.
bata_nimbus bata_nimbus 13:04 25.12.2023

Re: Ре: Ре: Извините, морам!

vlad_aleksh
бата_нимбус
Нема револуције без Шумадинаца.

Жа` ми само ових огорчених људи, који ће бубрезима својим платити грађанску шоњавост.


Француска револуција се десила без Шумадинаца. Тако да уопште ниси у праву.

Не знаш ти... Ес био тамо?
predatortz predatortz 22:25 24.12.2023

Ii, naravno...

... neizostavni Damir Kalember!
predatortz predatortz 08:49 25.12.2023

Zakon o javnom okupljanju

Član 11

Organizator okupljanja dužan je da:

1) angažuje redarsku službu i obezbedi održavanje mirnog okupljanja na način da se onemogući izbijanje nasilja i nedolično ponašanje učesnika tokom trajanja okupljanja, kao i prilikom dolaska i odlaska učesnika skupa sa mesta okupljanja;

2) vodi i nadzire okupljanje i organizuje i usmerava rad redara;

3) omogući nesmetan prolazak vozilima hitne pomoći, policije i vatrogasnim vozilima;

4) postupi po naređenjima nadležnog organa;

5) prekine okupljanje ako nastupi neposredna opasnost za bezbednost ljudi i imovine i o tome odmah obavesti policiju.

Ukoliko organizator imenuje vođu okupljanja, vođa okupljanja dužan je da postupa po odredbama stava 1, tač. 2), 3), 4) i 5) ovog člana.

Organizator, odnosno vođa okupljanja može nastaviti prekinuto okupljanje kada se otklone okolnosti iz stava 1. tačka 5) ovog člana u vremenskom periodu u kome je okupljanje prijavljeno.


Znači, nema provokatori i slična sranja i bedni izgovori...
vlad_aleksh vlad_aleksh 10:14 25.12.2023

Re: Zakon o javnom okupljanju

predatortz
Član 11

Organizator okupljanja dužan je da:

1) angažuje redarsku službu i obezbedi održavanje mirnog okupljanja na način da se onemogući izbijanje nasilja i nedolično ponašanje učesnika tokom trajanja okupljanja, kao i prilikom dolaska i odlaska učesnika skupa sa mesta okupljanja;

2) vodi i nadzire okupljanje i organizuje i usmerava rad redara;

3) omogući nesmetan prolazak vozilima hitne pomoći, policije i vatrogasnim vozilima;

4) postupi po naređenjima nadležnog organa;

5) prekine okupljanje ako nastupi neposredna opasnost za bezbednost ljudi i imovine i o tome odmah obavesti policiju.

Ukoliko organizator imenuje vođu okupljanja, vođa okupljanja dužan je da postupa po odredbama stava 1, tač. 2), 3), 4) i 5) ovog člana.

Organizator, odnosno vođa okupljanja može nastaviti prekinuto okupljanje kada se otklone okolnosti iz stava 1. tačka 5) ovog člana u vremenskom periodu u kome je okupljanje prijavljeno.


Znači, nema provokatori i slična sranja i bedni izgovori...


Њихов покрет се зове "Србија против насиља". Код њих је насиље у старту искључено.
ecce-florian ecce-florian 11:14 25.12.2023

ovaj austijanac uporan jbt

„Jedno je potpisao, a drugo govori“, rekla je Brnabić.




izvor

edit

prilikom procene pored tog da je već i 22.reagaovao na izjave premijerke , ovu reakciju i njene hitnosti i važnosti, dobro je uzeti u obzir ( pored funkcija koje akteri obavljaju šef delegacije Socijaldemokratske partije austrije kao ovlašćeni posmatrač EP i sa druge strane predsednik i premijer Srbije) da je danas u Austriji državni praznik, Chrisstag

dodatak za razumevanje i procenu iznetih navoda jedne i druge strane

- OEBS-ova Kancelarija za demokratske institucije i ljudska prava (ODIHR) saopštila je 18. decembra da su izbore u Srbiji obeležile ozbiljne neregularnosti.....
- klub poslanika socijaldemokrata, je prema izveštajima ODIHR i izveštajima svojih ćlanova koji su bili posmatrači ispred EP pozvao 18. 12. na "nezavisnu istragu svih prijavljenih nepravilnosti tokom izbora 17.12.


pps

molio bih blogere da se uzdrže ako mogu od komentara o autobusima, djilasu...
predatortz predatortz 12:14 25.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

molio bih blogere da se uzdrže ako mogu od komentara o autobusima, djilasu...


Čekaj, plasira čovek laž, zakotrlja kamen nizbrdo i aj da zaboravimo.

Jbga, nećemo!
Želeo je da mu budemo moneta za potkusurivanje, ajde onda da se potkusurujemo.




ecce-florian ecce-florian 12:44 25.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

@predatorz
Čekaj, plasira čovek laž, zakotrlja kamen nizbrdo i aj da zaboravimo.


koji čovek ? Šider? koja je laž? primedbe jeste ili nije imao i kada , ili sve što iznosi vezano za inicijativu za pokretanje " nezavisne istrage"

evo prevoda dela izjave koji sam zaokružio:

Ponavljam: ja nisam ništa potpisao i nikada nisam rekao da su izbori bili bez nepravilnosti. Zato zaustavite ovu kampanju dezinformacija

koji je tvoj izvor šta je laž a šta istina

jel brnabić cit

„To verovatno neće biti popularno ovima sa Zapada, ali ja posebno večeras osećam da je važno stati u odbranu Srbije i da se zahvalim ruskim službama bezbednosti koje su imale te informacije i koje su ih podelili sa nama“, izjavila je Brnabić.


„Državni organi Srbije su potom“, nastavila je Brnabić, „podelili te informacije i sa drugim predstavnicima međunarodne zajednice koji su ih odbacili kao ruske dezinformacije“.

“Svi ostali su rekli da je to plasiranje lažnih vesti”, rekla je.

Za ponedeljak je najavila sastanak predsednika Srbije Aleksandra Vučića i ambasadora Rusije u Beogradu Aleksandra Bocan-Harčenka.




da pročitao sam , i na to i ukazujem kada kaćem da se reakcije nastavljaju iako je prvi dan Božića

nije baš najveselije, oćigledno imamo " više istina"

s jedne strane imamo rastuću volju da se vaninstitucionalno ( sve institucije su se po hitnom postupku oglasile i poodbacivale većinu primedbi - "olako obećana brzina" ) jer nije moguće kroz institucije i sumnja se da je deo tih institucija - organa uprave pomogao da do nepravilnosti dodje a ne da ih spreče

s druge strane demonstaciju i najavu upotrebe svih sredstava za odbranu postojećih struktura vlasti uključujući i represivne metode

kao šlag imamo otvoreno pozivanje u pomoć rusije radi sprečavanja mešanja zapada u izbore u srbiji

i imamo donekle i jasan odgovor ambasadora Rusije u Srbiji:

Istakao je da se protesti u Srbiji organizuju i sprovode po principima i tehnologijama ''majdanske revolucije'', da ''Zapad namerava da dovede opozicione snage na vlast u zemlji'', ali je naglasio da ''nikakvi ciljevi ili majdanske šeme'' neće proći.

nije baš veseo kraj-početak godine, moraš priznati

deja vu

ps

sastanak je održan, evo tanjug prenosi izjavu datu za RIA

BEOGRAD - Predsednik Srbije Aleksandar Vučić ima nepobitne informacije o tome da Zapad podstiče proteste u zemlji, izjavio je danas ruski ambasador u Srbiji Aleksandar Bocan-Harčenko.

'"Opozicija je počela proteste, koje se podstiču i podržavaju spolja. O tome je Vučić govorio, ne mogu da ulazim u detalje, jer je to poverljiva informacija. Ali on ima nepobitne dokaze da huškanje i podrška dolaze sa Zapada'', rekao je, posle sastanka sa Vučićem, Bocan-Harčenko za televiziju ''Rusija 24'', a prenose RIA novosti.


predatortz predatortz 13:14 25.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

koji čovek ? Šider? koja je laž?


Ko je Šider? Kakve on ima veze sa Đilasom, autobusima i laži o 40.000 glasača iz RS?
ecce-florian ecce-florian 13:19 25.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

Ko je Šider?

piše sve gore u inicijalnom komentaru

Kakve on ima veze sa Đilasom, autobusima i laži o 40.000 glasača iz RS?


Pitaj Anu Brnabić i Vučića. Oni imaju dokaze, ali su poverljivi ( zasad)
predatortz predatortz 13:21 25.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

ecce-florian
Ko je Šider?

piše sve gore u inicijalnom komentaru

Kakve on ima veze sa Đilasom, autobusima i laži o 40.000 glasača iz RS?


Pitaj Anu Brnabić i Vučića. Oni imaju dokaze, ali su poverljivi ( zasad)


Što da pitam Anu?
Ja Anu ne poznajem, niti sam ikad imao razgovor sa njom.

Ti si tražio da se preskoči priča o Đilasu i autobusima.
Tebe pitam.
Zašto mi Srbi iz RS da to preskačemo?
Oljagao nas je, red je da mu vratimo.
ecce-florian ecce-florian 13:37 25.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

Što da pitam Anu?
Ja Anu ne poznajem, niti sam ikad imao razgovor sa njom



Ana Brnabić je premijer Srbije ( tehnički)

Mediji prenose njene izjave, poseduješ aparat kojim možeš da se upounaš, pa nema potrebe da ti ja objašnjavama. Pročitaj

Budući da nisi čitao njene izjave i da je ne poznaješ kao ni Vučića, samo da pitam one glasine o biračima iz Bosne si ćuo ( pročitao) u izjavama Djilasa. Pa red bi bio da upoznaš i argumente druge strane Brnabić-Vučić

I da ponovim, budući da ni moj komentar nisi pročitao

Pitanje nije da li Djilas laže nego da li Šider laže

Tako da te molim da ovde ne raspravljaš o tom da li Djilas laće. Ima dosta komentara i mesta i postova na kojim to možeš

Hvala ti
predatortz predatortz 13:41 25.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

I da ponovim, budući da ni moj komentar nisi pročitao

Pitanje nije da li Djilas laže nego da li Šider laže


Ja sam se, kao meni posebno interesantano, osvrnuo na deo tvog komentara u kojem tražiš da se ne govori o Đilasu i autobusima, odnosno o evidentnoj laži o 40.000 glasača iz Republike Srpske.
Takva laž ne može biti izrečena iz dobrih namera, lično sam njom pogođen, pa te pitam zbog čega tražiš da ćutim o tome.

Izjave evropskih zvaničnika u mom vrednosnom sistemu vrede koliko izjave Ane Brnabić, Vučića, Vulina...
Dakle, rolna toalet papira ima veću vrednost od njih.
ecce-florian ecce-florian 16:30 25.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

lično sam njom pogođen


ajde, pošto već ne može pristojno ( a lepo sam i tebe i tvoje istomišljenike molio) boli me qrac ćime si ti pogodjen. to nije tema ali ne smanjuje pootojanje posledica koje ja ne bih voleo da nastupe


šta tebi i ostalom antičkom horu nije jasno

ajde da probam jedno po jedno:

zahtev eu za "formiranjem komisije koja će utvrditi ..." je stvara političkog novogovora koja mi u xxi veku ide na q samo tako. Dakle, ti koji si bivši pandur, makar i vojni bi morao biti upućen u način omogućavanja dostupnosti podataka. Otkako su Dačić i Djnidjić kupili Microsoft za držav.... pa na kraju Srbiju, te otkako je USAID i ostali narodnoi neprijatelji isporučio hardver za sudove, policiju ( oni fotoaparati koji ti prave fotos za lk i pasoš), te otkako SVI državni organi Srbije ( uprave, pravosujda...) svoje podatke pohranjuju npr u nemačkoj ili već na nekom drugom serveru, ovo je potpuna budalaština. Mrzi me sada da rondam ali pre desetak godina sam na ovom blogu postavio screenshot ip adrese tućilaštva Srbije u Njemačkoj. Znači svi podaci organima EU i amerima su dostupni i oni mogu sami ( bez komiusija ) da utvrde sve nepravilnosti oko rada državnih organa u vezi izbora ( mup srbije sa područnim i ministarstvo uprave i lokalne samouprave....) te ih već imaju ili će moći da i imaju u najskorije vreme po potrebi. Toliko o prebivalištima i dal su lica sa prebivalištem u bih glasala u bg.

Ajmo na niši nivo, Svi granični prelazi, sve naplatne rampe na autoputevima, sve kamere po raskrsnicama u bg su snimale ovih dana ( kao i uvek) ako neki snimci budu nedostajali 8 što se dečavalo kad neko naš pijan autom ubije nekog za koga nas zabole....) to u najmanju ruku može da potkrepi sumnju

Sva komunikacija preko svih satrapa koji su učestvovali u ovom muljanju išla je preko mreže telefonije mobilne i stabilne koja ima back door

Dakle to što se desilo svi znaju jedino je trenutno predmet trgovine pa čemo videti rezultate

Kako ovo jednostavnije? Pa da probam Kad je Vulin kupio stan od tetkinih para na osnovu sporazuma sa FBI ( američkim jbg) i NBS Jorgovanka koja je dala FATCA na ratifikaciju u skupštini, FBI je imao pristup svim sumnjivim transakcijama za koje je zatražio podatke ( tetka je bila iz Kanade ako se ne varam) I ništa , osto stan

Kad je bilo ovo sranje sa minobacačima u manastiru Vulin je zamolio Vučića da primi njegovu neopozivu ostavku ( spominjali su se neki dokazi). Tu je razlika

Kakva su naša trenutna govna? Svaka budala koja pokušava da izigrava Tita i bude ninaistokninazapad u 21. veku a ima državni aparat hardversko-softverski na izvolte je ozbiljno bolesna

Dogod serveri ne budu u Kini Rusiji....Indiji, ovo je maskebalj

S obe strane ( videti moguće odgovore na pitanje zašto je Koštunica nakon lične posete Ruskoj federaciji potpisao ugovor o prodaji NIS-a po interesantnoj ceni ( oni ljudi rade svoj posao na drugi način, jbg. stvar pristupa)

Zašto ste vi za ovo delimično odgovorni

Zato što ovo nikako nije dobro. Jedino si znaš promašio celu metu, nije ovo da se zavade Srbi iz Srbije i Srbi iz RS zbog glasanja i dal ih ima 40 k

Problem jeste tu negde, al ajde da probam da objasnim

Vearijanta
a) Vučić pobedi

EU uvede sankcije , ukine licima sa SRB pasoš ulaz u EU na 180 dana bez vize.... Ostali drćavljani BIH , Hrvatske... mogu. Znači samo onaj ko nema dvojno državljanstvo ne može da putuje u EU. Vi svi moćete. Moće i u Skandinaviju jednom mesečno po socijalnu pomoć od koje se kupuju stanovi u NS za starost. Oni će moći ( UK udomila Pinočea bez problema ali zato sudi Asanžu jbg) Vas boli qrac državljani samo srbije ga puše. Razumeš ili da crtam

b) Vučić ne pobedi odma nego policija mlati one koji se skupljaju ( mislim da se zvalo sile mraka i bezumlja al nisam siguran) itd. Pitanmje. Imaš neki osećaj odgovornosti ( makar bio samo ona jedan mali autobus i kombi iz Ruda il i to nisi pročitao)


Tako da kako da ti kažem. Ova državna nomenklatura po nespremnosti, nestručnosti, neznanju, bahatosti, beskrupoloznosti, odustvom zdrave pameti koja bi doprinela da se shvati da manijakalna vizija nekog da bude novi Tito prevlada je anahrona, glupa.... ali to ne znači da nije škodljiva. Može da dovede do nepotrebnih problema i žrtava za koje se nadam da niko ne želi

No, us+uk doktrina je : oćete slobodu - izborite se,

eu nije zaostala

ima i to na vestima

no

pa kako ti se čini: ko raspiruje medjusobnu mržnju u Srbiji?
predatortz predatortz 16:52 25.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

ajde, pošto već ne može pristojno ( a lepo sam i tebe i tvoje istomišljenike molio) boli me qrac ćime si ti pogodjen. to nije tema ali ne smanjuje pootojanje posledica koje ja ne bih voleo da nastupe


Pa vidi...
Pošto je posle iznesene Đilasove laži i hajke koja je usledila nakon nje, profesorka moje mlađe dete pitala kad će da se vrati u Republiku Srpku, a to izazvalo oduševljenje jednog ovdašnjeg fašiste na blogu koji je izneo niz uvreda u svom komentaru upućenom meni i na to pobrao silne preporuke, te jedne fašistkinje koja sa Srbima iz Republike Srpske ratuje već godinama, a mene proziva i na blogovima koje ne komentarišem, ne neću da ćutim!

Umesto toga, i kao odgovor na tvoju kurobolju, svečano izjavljujem:

Da mi se napušite kurca svi koji bi da mi postrojavate dete ili se oduševljavate tim činomi, delite jedni drugima preporuke za to.
Nabijem vas na kurac!

Žalbu možete da podnesete Đilasu lično.


Edit:

Ostala tvoja proseravanja, dalje od citiranog pasusa nisam čitao.
Iz razloga što me boli kurac za vašu nesposobnost da smenite Vučića na izborima.
ecce-florian ecce-florian 16:57 25.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

Da mi se napušite kurca svi koji bi da mi postrojavate deteili se oduševljavate tim činomi delite jedni drugima preporuke za
Nabijem vas na kurac!

Žalbu možete da podnesete Đilasu lično.


ok

nadam se da je ovo tvoj poslednji komentar povodim izjave Šidera

ajmo sad na lakše teme

svakog momenta Nestorović treba da sopšti svoju istorijsku odluku

predlažem da budući da se ovde već kladilo položimo neku kintu

a) Dr Haos će ipak nevoljno formirati vladu sa sns

b) Dr Haos neće podržati sns već će pridružiti zahtevima da se izbori ponove


opklade na

a) Dr Haos će biti gradonačelnik beograda
b) Dr Haos neće biti gradonačelnik beograda


i ( najvećakvota)
dr Haos će kao u Parizu podići podići piramidu na majdanu do kraja 2024

a) da

b) ne





ponude u pp da bi mogle da se izračunaju kvote
predatortz predatortz 17:05 25.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

nadam se da je ovo tvoj poslednji komentar povodim izjave Šidera


Ni jedan komentar na tu temu nisam ostavio. Izjavu nisam čitao, boli me kurac za nju.

svakog momenta Nestorović treba da sopšti svoju istorijsku odluku


I za ovo me boli kurac!

Kao i za ostatak.

Izašao sam na izbore, svoj glas dao koaliciji za koju smatram da reprezentuje neke moje političke stavove.

Mogao bih progutati i to da naprave tehničku koaliciju u gradu sa SPN radi obaranja Vučića.

Istina, doživeo bih tu pobedu kao sunčanje pored septičke jame a ne pored bazena, ali jbga ne mogu i pare i jare.




gvozden1 gvozden1 17:17 25.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

iako je prvi dan Božića

Katoličkog.
Treba to naglasiti u Srbiji, jer se ovde podrazumeva da je božić onaj pravoslavni.
ecce-florian ecce-florian 17:20 25.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

I za ovo me boli kurac!

Kao i za ostatak.

Izašao sam na izbore, svoj glas dao koaliciji za koju smatram da reprezentuje neke moje političke stavove.


Hoćeš da kažeš da te zabole q za mene, za moju decu i moje unuke da li će oni moći da putuju kao isključivi državljani srb zbog tvojih političkih stavova

Pa to nije lepo

Empatija je omogućila da iz svoje matične sredine dodješ u Srbiju sa svojom porodicom. Kao i u RS i u Srbiji postoje idiot kao učiteljica tvog deteta ali ja ( za razliku od tebe izgleda ) tu tvoju revoltiranost razumem, osudjujem ponašanje ućiteljice i delim tvoja osećanja)

Zašto misliš da ne bi bilo lepo da ti imaš empatiju preme meni, mojoj porodici i njihovim potrebama, koje uključuju da mogu da putuju slobodno i rade za strane poslodavce van Srbije

Potrebe su različite, jbg

To nije lepo.

Teška su vremena, ljudi stavljaju prvo svoje, pa interese svoje porodice.... pa povremeno zaborave da budu empatični i sa onima u čiju su se sredinu doselili i koja ih je primila i omogućila bezbedan boravak , rad i život

ali, praznično je vreme po novom a uskoro će biti i po starom, pa bi bilo lepo da postoji dobra volja i razumevanje medju ljudima

kada ako ne sada?
predatortz predatortz 17:24 25.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

Hoćeš da kažeš da te zabole q za mene, za moju decu i moje unuke da li će oni moći da putuju kao isključivi državljani srb zbog tvojih političkih stavova


Pazi, majstore...

U raspravi u kojoj je u tom trenutku učestvovalo maksimum deset osoba, osam je dalo preporuku idiotu koji je izneo stav da moja porodica i ja idemo odavde.

Šta misliš koliko me posle toga realno boli kurac za vaše priče?
ecce-florian ecce-florian 17:45 25.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

Šta misliš koliko me posle toga realno boli kurac za vaše priče?


pa to nije lepo

ja, moja porodica,deca i unuci nismo vezani ni za ovaj kao ni za prethodni režim. Usto nećemo da budemo dvojni državljani nićeg ( ajde nek to bude naš isktivljeni patriotizam)

Pa bilo bi lepo da te ne boli kurac da li zbog glasanja nekih ljudi sa strane ( 16,120, 240 nebitno)budemo sankcionisani da ne možemo da putujemo tamo gde radimo

Kako da ti objasnim

da sam kao tes iz rs, imao bih jedno ili kao ti više državljanstava , državljanstvo BH i srb pa se na mene i moje ne bi odnosile sankcije

ako neko neće da saradjuje u srb sa eu i njihovom komisijom telo za kontrolu izbornog procesa, oni kakvi su zadrti, uvešće sankcije srb kao i do sada

Pa to moraš imati u vidu kad glasaš u novoj domovini ( domovina je tamo gde mi je dobro) o komšijama u selu gradu nebitno. Nije tvoj i interes tvoje dece ispred svih.

U tom je problem koji ne razumeš. Jednaki smo, moramo saosećati. Ne može da nas boli kurac ako naše postupanje škodi drugima. To je osnov.

predatortz predatortz 17:57 25.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

ecce-florian
Šta misliš koliko me posle toga realno boli kurac za vaše priče?


pa to nije lepo

ja, moja porodica,deca i unuci nismo vezani ni za ovaj kao ni za prethodni režim. Usto nećemo da budemo dvojni državljani nićeg ( ajde nek to bude naš isktivljeni patriotizam)

Pa bilo bi lepo da te ne boli kurac da li zbog glasanja nekih ljudi sa strane ( 16,120, 240 nebitno)budemo sankcionisani da ne možemo da putujemo tamo gde radimo

Kako da ti objasnim

da sam kao tes iz rs, imao bih jedno ili kao ti više državljanstava , državljanstvo BH i srb pa se na mene i moje ne bi odnosile sankcije

ako neko neće da saradjuje u srb sa eu i njihovom komisijom telo za kontrolu izbornog procesa, oni kakvi su zadrti, uvešće sankcije srb kao i do sada

Pa to moraš imati u vidu kad glasaš u novoj domovini ( domovina je tamo gde mi je dobro) o komšijama u selu gradu nebitno. Nije tvoj i interes tvoje dece ispred svih.

U tom je problem koji ne razumeš. Jednaki smo, moramo saosećati. Ne može da nas boli kurac ako naše postupanje škodi drugima. To je osnov.



Sve super, samo mi nije jasno kako će tebi i tvojima doneti neke sankcije to što mene kao pojedinca za nešto boli kurac? Pojedinca, bez ikakvog uticaja na ono o čemu pišeš.

I ne trudi se da objašnjavaš, usraću se od tolike patetike!

Ja prema tvojoj porodici ovde, na ovom mestu, nikakve loše namere ispoljio nisam.

Prema mojoj jesu.


ecce-florian ecce-florian 18:20 25.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

Sve super, samo mi nije jasno kako će tebi i tvojima doneti neke sankcije to što mene kao pojedinca za nešto boli kurac? Pojedinca, bez ikakvog uticaja na ono o čemu pišeš.

I ne trudi se da objašnjavaš, usraću se od tolike patetike!


da li patetično ili ne moja porodica i ja smo snosili ozbiljne posledice kolektivne odgovornosti dok su neki koji su usto bili i srbi pravili razna sranja širom bivše sfrj tako da ne bih voleo da se ponovi. ZATO MI JE BLIZAK STAV DA SE UTVDRI POJEDINAČNA ODGOVORNOST U OVOM SLUČAJU

- tebe ne boli kurac za izbore i RS i tebe iz rs i tvoju familiju prema kojoj djilas raspiruje mržnju I za to se zalašež i braniš ( to se zove usko lični interes koji je nakon ratova i migracija u Srbiju postao dominantan oblik ponašanja - ja bentli a ti umireš od kacera ko te jebe.

- tebe boli kurac za moju porodici tako što a da pojma nemaš da li je istinito sereš pet dana sa tristo komentara da djilas laže i da je to samo da nas zavadi
Daj bar jedan dokaz da nije NIJEDAN GLASAČ SA PREBIVALIŠTEMIZ RS GLASAO U BEOGRADU. NEMOJ MOLIM TE DA JE PROPUST ZAKONODAVCA JER JE NA VOLJU DRŽAVLJANIMA OSTALO DA SE ODJEVE NAKON PRESELJENJA. TO JE TAČNO I ZA TO JE PREKRŠAJNA KAZNA. ALI DA GLASAŠ A DA ZNAŠ DA IMAŠ DVA PREBIVALIŠTA I DA TI JE DRUGO DODELJENO PAR DANA PRE IZBORA A PREUZEO SI GA U BG I VRATI SE KUĆI U RS, TO JE IPAK NEŠTO SASVIM DRUGO

OD POČETKA TI CRTAM DA AKO GLASA PO JEDAN NA 146 MESTA TO JE PONIŠTENIH 146 BIRAČKIH MESTA PO SLUŽBENOJ DUŽNOSTI ( NEMA KOMISIJA, NE UTVRDJUJE SE BLA BLA BAL)

OD POČETKA SEREŠ O 40000 JA TI CRTAM DA JE 146

dakle ako hoćeš da budeš dobar komšija sused, sugradjanin i već imaš neke validne informacije da nije 146 ljudi koji imaju prebivalište u rs lažno prijavljeno na neke adrese u beogradu, daj ih molim te. pa ti bar znaš šta su validni dokazi

ako nemaš to što ti radiš sa svojim horom na ovom blogu direktno ugrožava mene i moju decu ( nisu svi lažnjaci bili u bg, daleko bilo) tako da sjašite malo

i prestani više da se praviš budala po potrebi. ti veoma dobro razumeš o čemu ja govorim a taj pristup ne razume ostavi za neku drugu priliku

ovim se odjavljujem i sada i ubuduće za bilo kakvu raspravu sa tobom jer mislim da ovo činiš iz zle namere






predatortz predatortz 18:25 25.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

ovim se odjavljujem i sada i ubuduće za bilo kakvu raspravu sa tobom jer mislim da ovo činiš iz zle namere


Ih, kad sam ja tebi rekao za tvoje loše namere...
Eto, konačno se složismo. Bar oko nečega.

A za one koji su na osnovu fiktivne prijave glasali u Beogradu, a iz RS su, sam se davno izjasnio i ko su i šta su.
Nemam nameru da ponavljam.

promoter promoter 19:11 25.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

predatortz
Hoćeš da kažeš da te zabole q za mene, za moju decu i moje unuke da li će oni moći da putuju kao isključivi državljani srb zbog tvojih političkih stavova


Pazi, majstore...

U raspravi u kojoj je u tom trenutku učestvovalo maksimum deset osoba, osam je dalo preporuku idiotu koji je izneo stav da moja porodica i ja idemo odavde.

Šta misliš koliko me posle toga realno boli kurac za vaše priče?

Ko je taj idiot koji je izneo stav da tvoja porodica i ti idete odavde?
Da mu i ja dam da se napuši i mog kurca.
A pretpostavljaš li koji su mu idioti dali preporuku?
maksa83 maksa83 19:22 25.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

U raspravi u kojoj je u tom trenutku učestvovalo maksimum deset osoba, osam je dalo preporuku idiotu koji je izneo stav da moja porodica i ja idemo odavde.

Gde? Je l' na ovom blogu? Ne teraj me da idem kroz 5 strana komentara i linearno pretražujem.
gvozden1 gvozden1 19:49 25.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt


Gde? Je l' na ovom blogu? Ne teraj me da idem kroz 5 strana komentara i linearno pretražujem.

Bata nimbus, na prvoj strani.
predatortz predatortz 19:54 25.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

gvozden1

Gde? Je l' na ovom blogu? Ne teraj me da idem kroz 5 strana komentara i linearno pretražujem.

Bata nimbus, na prvoj strani.


Nema veze!
Taj komentar je zapravo najkorisniji po mene na ovom mestu.
Zahvalan sam na njemu.
Jedna od najvećih grešaka koju čovek može da napravi je da se ubedi da je među prijateljima i da je razmena stavova samo razmena stavova, da ništa drugo ne stoji iza toga.
Taj komentar me vratio u tu vrstu realnosti.
Postoje govna i tu su oko nas.

maksa83 maksa83 19:56 25.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt


Njega u 99% slučajeva preskačem, taj me radi na agresiju što kaže omladina.

nikvet pn nikvet pn 20:30 25.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

Предо, твоја реакција је претерана и безразложна. То је само још једна будалаштина у низу димних бомбица. Згужвај и одбаци као неважно.

Много важнија ми звучи г.Цветкова примедба о серверима тамо-негде одакле се може сакупити и најситнија неподопштина од најмлађег референта у Бирачким списковима па до врха. Правни поступак надаље препустио бих стручним и вољним.
ecce-florian ecce-florian 20:30 25.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt


gvozden1
iako je prvi dan Božića

Katoličkog.
Treba to naglasiti u Srbiji, jer se ovde podrazumeva da je božić onaj pravoslavni.

ova vrsta duhovitosti liči na tebe. mislim da je neumesna, + je naziv prvog dana božića naveden na nemačkom tako da je jasno da se odnosi na Austriju ( i to je navedeno)

šta ovde nije duhovito a sa čim se vi ( mnoćina ) zajebavate 700 komentara

moguće da pre 500 komentara nisam bio jasan kad sam citirao član zakona


Poništavanje glasanja na biračkom mestu po službenoj dužnosti

Član 56

Izborna komisija po službenoj dužnosti donosi rešenje kojim poništava glasanje na biračkom mestu ako utvrdi:

1) da je broj glasačkih listića u glasačkoj kutiji veći od broja birača koji su izašli na izbore;

2) da je birački odbor omogućio da glasa lice koje nije upisano u izvod iz biračkog spiska;


to je bilo ovde link

Buduži da se nekolicina vas ovde pravi blesavim sa djilas, autobusi, 40k , ko je koga hteo da protera, koji čiji božić.... ajde da i ovo malko razjsanimo

znači poništava se na tom mestu ( jednom) po sliužbenoj dužnosti kada je

... birački odbor omogućio da glasa lice koje nije upisano u izvod iz biračkog spiska

podrazumeva se da je odgovornost ( svake vrste, postoje organi koji utvrdjuju da li je u pitanju krivična ili neka druga) na biračkom odboru

Zakonodavac nije predvideo mogućnost da se većem broju lica na većem broju biračkih mesta koji nisu upisani ( zakonmito) na birački spisak omogući da glasaju

to je jednostavno nešto što se ne predvidja ni jednim normalnim zakonom budući da bi to trebali da učine organi ( je dean nego više pripadnika organa) države koji garantuju zakonitost izbora ( MUP Ministarstvo za upravu....)

Ako bi se dokazala tvrdnja u JEDNOM SLUČAJU da su birački spiskovi uz pomoć navedenih organa bili nezakonito ( nisu lica lično pristupila,.......) dopunjavani, to ne dovodi u pitanje xz biračko mesto već izborni proces

Dakle

ako je
JEDNOM LICU BILO ODAKLE , GROCKA, RUDO, ČAJNIČE, SMEDEREVO NEZAKONITIM DOPUNAMA BIRAČKOG SPISKA UČINJENIH RADNJAM ORGANA MUP I MINISTARSTVA ZA UPREVU PO OSNOVU NEZAKONITIH PRIJAVA PREBIVALIŠTA OMOGUĆENO DA GLASA

PONIŠTAVAJU SE IZBORI

NA SVIM NIVOIMA ZBOG SUMNJE U REGULARNOST IZBORNOG PROCESA

da li se sada konačno razumemo ili treba još nešto da se doda

ovo je inače razlog za spinovanje djilas, 40000 i sve ostalo i traženje podrške spolja da se ne bi utvrdjivale činjenice

jedan birač
jedan birač
jedan birač

nije važno gde mu je drugo prebivalište
nije važno gde mu je drugo prebivalište

važno je da li je postupak prijave prebivališta bio zakonit u svakom delu ( lično prisustvo itd....)

da li je lažne prijave uradila misija oebs, eu, rusija ili mup srbije je nevažno za poništavanje. to je od značaja samo za postupke utvrdjivanja moguće odgovornosti

bonus trak

da ne bi bilo de se nije obraćalo domaćim institucija

21.12.2023

Nekadašnja sudija Vrhovnog suda Vida Petrović Škero zatražila je danas od republičke tužiteljke Zagorke Dolovac da izda obavezno uputstvo kako bi tužioci bez odlaganja pokrenuli postupke zbog nepravilnosti tokom izbora i pre njih

ovo u slučaju da republički tužilac nije čuo za primedbe

da li je sada još jasnije i da li neko ima nekih pitanja, sem djilasa, autobusa, čiji božić i sl?

ecce-florian ecce-florian 20:41 25.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

Много важнија ми звучи г.Цветкова примедба о серверима тамо-негде одакле се може сакупити и најситнија неподопштина од најмлађег референта у Бирачким списковима па до врха.

to je već sitan pravni vez.Ne možeš javno da objaviš iako su ti dostupni jer bi te pitali : A što onda i dalje držite Asanža zbog silovanja u snu? Ali možeš da koristiš ( pa ti Vulin samoinicijativno podnese ostavku)

Zato je bitno, da kad ti se nešto naznači kao mogučnost, ti sam preduzmeš mere ( ne u celosti) već odredjenog obima. Pokažeš da si spreman na saradnju

Drugo je ova opcija. Kreneš preventivno da je sve laž pre nego što neko počne da objavljuje bilo kakve podatke, zatražiš prijem kod ambasadora druge strane, dobiješ ćestitku kojom ti se naizgled izražava podrška i onda ako neko nešto objavi jasno je da je to zato što te ne voli i hoće da se meša u unutrašnje stvari suverene države.


tako da i u ovaj postupak "stručnih i voljnih pravnika eu" ne bi baš polagao 100% nade.

videćemo već
U tom trenutku nije više džilas u igri već... pa biraj evropski parlament....

edit

ima jedan stari fazon iz filma vudi alena Anything else , kad mama profi boksera sedi u prvom redu do ringa i gleda kako joj sin dobija ozbiljne batine. Pored nje sedi sveštenik. U jednom trenutku, ona se okrene prema njemu i kaže : Molite za njega oče
na šta on kaže : Hoću ali bolje bi mu bilo da jače udara
predatortz predatortz 20:47 25.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

Много важнија ми звучи г.Цветкова примедба о серверима тамо-негде одакле се може сакупити и најситнија неподопштина од најмлађег референта у Бирачким списковима па до врха. Правни поступак надаље препустио бих стручним и вољним.


Tebi, kao i njemu, izgleda nije jasno da ja ni jednom nisam rekao da imam bilo šta protiv ponavljanja izbora u lokalu ili na republičkom nivou.

Samo sam reagovao i reagovaću na zlu krv koju je Đilas svesno ubacio u igru.

U broj od 40.000 mogu verovati samo ozbiljni idioti, a vidim da se tom cifrom još operiše čak i na ovom mestu za koje sam bio ubeđen da na njega takvi ne zalaze.

A ozbiljni idioti mogu izazvati ozbiljne probleme.

Eto, jedna takva mi je pokušala da vređa dete na času pred drugarima. Dete koje je takmičarski potencijal iz njenog predmeta.

vrabac_onaj vrabac_onaj 21:11 25.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

nikvet pn
Предо, твоја реакција је претерана и безразложна.


Ja mislim da nije. Meni je delovalo u početku da jeste ali je dalji razvoj pokazao da nije.
gvozden1 gvozden1 21:12 25.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

Jedna od najvećih grešaka koju čovek može da napravi je da se ubedi da je među prijateljima

Pa i ja sam ga tako nekako doživljavao.
Ono sa Šumadijom kao najzaslužnijim regionom za nastavak Srbije je i moje mišljenje zbog koga su me proglašavali najcrnjim đavolom, ali vidim da se i tu razlikujemo.

On smatra da to važi i ubuduće, da je Šumadija predodređena da uvek bude u toj ulozi, i još, da kad ona odustane od srpstva nema ništa.

A spavala je Šumadija vekovima, pa opet srpstvo nije propalo.
Spavalo celo pleme "snom mrtvijem"

Sad se probudilo sa druge strane Drine, a i red je da neko odmeni Šumadiju.



gvozden1 gvozden1 21:16 25.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt


ova vrsta duhovitosti liči na tebe

Ma dobro, nego kako ti to posluži kao inspiracija za sve ovo što ispisa?
Nisam čitao, normalno, nego vidim da je nešto dugačko, pa pomislih da si odlučio da se malo razmećeš pa ne biraš priliku.
ecce-florian ecce-florian 21:20 25.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

Nisam čitao, normalno, nego vidim da je nešto dugačko, pa pomislih da si odlučio da se malo razmećeš pa ne biraš priliku.


jbg, da si malo pismeniji, i nije baš preterano dugačko

pa ne biram priliku, prilika bira mene, vi sa refrenom djilas lopov 40000 autobusa

nažalost daleko je ovo od razmetanja, tuga gvozdene tuga i beda
vrabac_onaj vrabac_onaj 21:32 25.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

ecce-florian
vi sa refrenom djilas lopov 40000 autobusa


Đilas mnogo voli da ponavlja taj refren, u tome je problem. Evo i jutros sam ga čuo na N1, opet o Republici Srpskoj. Doduše ovog puta se nije izjašnjavao o brojkama. Ja razumem da je one noći "lupio pa ostao živ".
Do sada bi trebalo da shvati da to polarizuje narod, da mu nemali broj ljudi to zamera i malo da, ako već neće da se distancira od te izjave, bar da je gurne pod tepih.

Ili je glup ili to radi namerno.
predatortz predatortz 21:39 25.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

Ili je glup ili to radi namerno.



Glup nije!

I hiljaditi put - opozicija u RS jebe Dodiku kevu kako ovaj usta otvori.
Oko Đilasa i Marinike postoji apsolutna saglasnost. Niko ih ne želi ni blizu!
Nešto znaju, a u tim krugovima se zna daleko više nego u ovim našim u kojim volimo da se razmećemo pameću na osnovu oskudnih informacija.

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 21:41 25.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

vrabac_onaj
ecce-florian
vi sa refrenom djilas lopov 40000 autobusa


Đilas mnogo voli da ponavlja taj refren, u tome je problem. Evo i jutros sam ga čuo na N1, opet o Republici Srpskoj. Doduše ovog puta se nije izjašnjavao o brojkama. Ja razumem da je one noći "lupio pa ostao živ".
Do sada bi trebalo da shvati da to polarizuje narod, da mu nemali broj ljudi to zamera i malo da, ako već neće da se distancira od te izjave, bar da je gurne pod tepih.

Ili je glup ili to radi namerno.

Trebao bi da se distancira od te izjave.
Ali ni on ni iko drugi ne bi trebao da cuti o biracima uvezenim iz druge drzave.
vrabac_onaj vrabac_onaj 21:41 25.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

predatortz
Dodiku


Eno tog balvana kod Marića trenutno.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 21:44 25.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

Nešto znaju, a u tim krugovima se zna daleko više nego u ovim našim u kojim volimo da se razmećemo pameću na osnovu oskudnih informacija.


Nista lakse. Ako znaju nek objave i tako ih se najlakse rese i oni i mi. Racunam da stvarno 'nesto' znaju ne bi se toliko vezalo za jednu izjavu. Nema sanse.
vrabac_onaj vrabac_onaj 21:48 25.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

Neues aus der Nachbarschaft

Ali ni on ni iko drugi ne bi trebao da cuti o biracima uvezenim iz druge drzave.


To su državljani Republike Srbije koji su učestvovali u izbornoj prevari tako što su glasali na lokalnim izborima van svog mesta prebivališta (na mućku im je vlast dala potvrdu i upisala u birački spisak).

Ni po čemu se taj prestup ne razlikuje od onog koji bi hipotetički napravio moj kum sa prebivalištem u Hajdelbergu kada bi glasao na svom rodnom Voždovcu (gde odavno nije prijavljen).
predatortz predatortz 21:56 25.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

Neues aus der Nachbarschaft
Nešto znaju, a u tim krugovima se zna daleko više nego u ovim našim u kojim volimo da se razmećemo pameću na osnovu oskudnih informacija.


Nista lakse. Ako znaju nek objave i tako ih se najlakse rese i oni i mi. Racunam da stvarno 'nesto' znaju ne bi se toliko vezalo za jednu izjavu. Nema sanse.


A ti misliš da se baš sve što znaš sme da objavi?
gvozden1 gvozden1 21:58 25.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt


nažalost daleko je ovo od razmetanja

Ma nije, baš je to, razmetanje "znanjem"
Naravno da nećeš da priznaš, to nisam ni očekivao.
predatortz predatortz 22:00 25.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

vrabac_onaj
predatortz
Dodiku


Eno tog balvana kod Marića trenutno.


Dodik jeste neotesana balvančina, ali i izuzetno zajeban igrač.
Ja ga ne gotivim, ali ovi moji tamo su postali boranija u odnosu na njega.
Vučić je amater za njega!
Kad bi njih dvojica krenuli jedan na drugoga, bez obzira na to što bi Vučić krenuo sa tri keca u rukama, ubeđen sam da bi ga Dodik sjebao.
Taj ne preza ni od čega...
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 22:03 25.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

vrabac_onaj
Neues aus der Nachbarschaft

Ali ni on ni iko drugi ne bi trebao da cuti o biracima uvezenim iz druge drzave.


To su državljani Republike Srbije koji su učestvovali u izbornoj prevari tako što su glasali na lokalnim izborima van svog mesta prebivališta (na mućku im je vlast dala potvrdu i upisala u biračkom spisku).

Ni po čemu se taj prestup ne razlikuje od onog koji bi hipotetički napravio moj kum sa prebivalištem u Hajdelbergu kada bi glasao na svom rodnom Voždovcu (gde odavno nije prijavljen).


Slazem se da razlike ne bi bilo. Ali se to nije desilo i Vucic nije organizovao glasace iz Nemacke, Rumunije ili Hrvatske. Nego iz RSa. Ali ja i insistiram ovde da je RS kao RS (i ljudi tamo nebitan) u smislu odgovornosti. Bitno je da je ta prevara bila organizovana i sa kime je organizovao. On da je sa Pupovcem uspeo da napravi dil verovatno bi to uradio. Ali na Dodika moze da racuna a na Pupovca ili Savezom Srba Rumunije verovatno ne moze. Na Pastora opet moze.

Da se cuti samo zato sto je iz RSa nema nikakvog smisla. To je kao da se cuti o onom Veselinovicu i ostaloj bandi jer su sa Kosova.

vrabac_onaj vrabac_onaj 22:08 25.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

predatortz


Dodik jeste neotesana balvančina, ali i izuzetno zajeban igrač.



To znam, i u principu nemam ništa protiv zajebanih igrača.

Međutim, treba imati na umu da je ipak on najkrivlji (posle Vučića) što već, evo nedelju dana, mi tupimo o ovome. Oni, a ne Đilas.

Ako sam do sada imao i neko razumevanje za njega, posle ovoga nemam.

Oni su napravili uslove da se mi sada svađamo. Đilas ili je glup ili je kvaran nebitno je. On nije stvorio ovu situaciju samo je koristi, da li zbog gluposti ili nekih drugih razloga, to je sekundarno.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 22:09 25.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

predatortz
Neues aus der Nachbarschaft
Nešto znaju, a u tim krugovima se zna daleko više nego u ovim našim u kojim volimo da se razmećemo pameću na osnovu oskudnih informacija.


Nista lakse. Ako znaju nek objave i tako ih se najlakse rese i oni i mi. Racunam da stvarno 'nesto' znaju ne bi se toliko vezalo za jednu izjavu. Nema sanse.


A ti misliš da se baš sve što znaš sme da objavi?


Ti kazes opozicija zna nesto lose o Djilasu i Mariniki Tepic. Od koga silnog bi se oni trebali plasiti? Od Dodika sigurno ne. Od Visokog Predstavnika? Smesno. Od koga god da se boje nek daju te informacije Dodiku posto bi on to em jedva docekao da objavi em se nikoga sa Zapada ne plasi.

Ako ne objave znaci jos jedna prazna prica.
vrabac_onaj vrabac_onaj 22:11 25.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

Neues aus der Nachbarschaft

Da se cuti samo zato sto je iz RSa nema nikakvog smisla.



Ne treba da se ćuti, ali se vidno preteruje. Stvara se atmosfera kao da su to sve bili ljudi iz RS. A po svemu sudeći, večina je bila iz drugih gradova iz Srbije.

predatortz predatortz 22:16 25.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

Međutim, treba imati na umu da je ipak on najkrivlji (posle Vučića) što već, evo nedelju dana, mi tupimo o ovome. Oni, a ne Đilas


Ma bre, te fiktivne prijave datiraju još od pre dvadeset godina.
Dil je bio takav da ti ovde niko ne traži odjavu.
Stara je to priča, dosta starija od Vučićeve vlasti. Seže još od Koštunice.
Uvek je bilo glasanja i uvek za vlast.
RS jednostavno mora sa onim ko je na vlasti u Srbiji.
Možda je ovaj put bilo malo izraženije, ne znam stvarno nisam pratio, ali nije to nova rabota.
Seti se Borisa Tadića i Dodika...

Svi su se oni omrsili o Ristu iz Foče, veruj mi!

Dodik je pokojnom Đinđiću bio obećao snage MUP RS ako Sloba pruži jači otpor. Stranci to bili amonovali.
Pitaj bilo kog upućenog, kazaće ti.

Igre su to dosta stare...

vrabac_onaj vrabac_onaj 22:22 25.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

predatortz
Međutim, treba imati na umu da je ipak on najkrivlji (posle Vučića) što već, evo nedelju dana, mi tupimo o ovome. Oni, a ne Đilas


Ma bre, te fiktivne prijave datiraju još od pre dvadeset godina.
Dil je bio takav da ti ovde niko ne traži odjavu.
Stara je to priča, dosta starija od Vučićeve vlasti. Seže još od Koštunice.
Uvek je bilo glasanja i uvek za vlast.
RS jednostavno mora sa onim ko je na vlasti u Srbiji.
Možda je ovaj put bilo malo izraženije, ne znam stvarno nisam pratio, ali nije to nova rabota.
Seti se Borisa Tadića i Dodika...

Svi su se oni omrsili o Ristu iz Foče, veruj mi!

Dodik je pokojnom Đinđiću bio obećao snage MUP RS ako Sloba pruži jači otpor. Stranci to bili amonovali.
Pitaj bilo kog upućenog, kazaće ti.

Igre su to dosta stare...



Znam da nije od juče. Ali bi Dodik trebalo da bude svestan da je trenutak previše usijan i da bi mogao da povuče ručnu a ne sada da kenja kod Marića.

O onom Mandiću iz CG da ne pričam i on je bio tamo u izbornoj noći.
Ovi moji ortaci odozdo ga psuju na pasja kola. A sve prilično tvrdi Srbi.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 22:24 25.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

vrabac_onaj
Neues aus der Nachbarschaft

Da se cuti samo zato sto je iz RSa nema nikakvog smisla.



Ne treba da se ćuti, ali se vidno preteruje. Stvara se atmosfera kao da su to sve bili ljudi iz RS. A po svemu sudeći, večina je bila iz drugih gradova iz Srbije.



To je onda lose. Jer se ovde radi o istoj fori: oni i u Srbiji i u RSu imaju dosta precizne informacije o velikom broju gradjana za koga glasaju i u kojoj meri mogu da im rade sta hoce. To pored svega ostalog sto imaju. Ta citava mafijaska mreza od glavesina u MUPu i sudstvu do izvrsitelja na lokalu ako se sad makar ne nacne u sledecoj inkarnaciji ce preci u Pinoceov sistem. Zato su Djilas i njegova izjava ovde mnogo manji problem.
predatortz predatortz 22:27 25.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

bi Dodik trebalo da bude svestan da je trenutak previše usijan i da bi mogao da povuče ručnu a ne sada da kenja kod Marića.


Nemam pojma šta sere jer Marića ne gledam iz higijenskih razloga.
Ali mogu da pretpostavim kako izgleda kad on krene da provocira.

U tome nikad meru nije imao.

maksa83 maksa83 22:28 25.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

Много важнија ми звучи г.Цветкова примедба о серверима тамо-негде одакле се може сакупити и најситнија неподопштина од најмлађег референта у Бирачким списковима па до врха. Правни поступак надаље препустио бих стручним и вољним.

Verovatno će vas ushititi informacija (sa vrlo, vrlo, vrlo visokom verovatnoćom verodostojnosti) da ono što snimaju Huawei kamere po gradu ide u Kinu i procesira se tamo a ovde stižu "odgovori" i proizvodi tog procesiranja.
vrabac_onaj vrabac_onaj 22:31 25.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

predatortz

Nemam pojma šta sere jer Marića ne gledam iz higijenskih razloga.



Ja gledam ponekad iz "obaveštajnih " razloga

Zezam se, ali treba biti svestan i onoga što se dešava van našeg "idealnog sveta".
principessa_etrusca principessa_etrusca 22:32 25.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

Empatija je omogućila da iz svoje matične sredine dodješ u Srbiju sa svojom porodicom.

Ово што пишеш је скучени локал-патриотизам.

Цео српски простор, па и српска матица држава Србија, припада свим Србима, без обзира на место рођења.

Ми нисмо у различитој ситуацији oд израелсkих и дијаспорских Јевреја, макар не много. Сваки Јеврејин, ма где да је рођен, има право на израелскo држављанство и усељавање у Израел.

Просто је незамислива свест која истиче да нови усељеник треба да
зна (вероватно и буде захвалан) због емпатије сабри која му је омогућила долазак у Израел.
predatortz predatortz 22:34 25.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

vrabac_onaj
predatortz

Nemam pojma šta sere jer Marića ne gledam iz higijenskih razloga.



Ja gledam ponekad iz "obaveštajnih " razloga

Zezam se, ali treba biti svestan i onoga što se dešava van našeg "idealnog sveta".


Razumem te, ali ne mogu!
Marića, onu ludaču sa Pinka, Sarapu, Ivanovića i Kesića...
Svi mi idu na onu stvar!
Namćor, jbga.
predatortz predatortz 22:36 25.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

Цео српски простор, па и српска матица држава Србија, припада свим Србима, без обзира на место рођења.

Ми нисмо у различитој ситуацији oд израелсkих и дијаспорских Јевреја, макар не много. Сваки Јеврејин, ма где да је рођен, има право на израелскo држављанство и усељавање у Израел.


Ne vredi to objašnjavati!
Njima je Tito nacrtao granice u glavi i to ni bog više ne izbi iz njih.
Jedino biologija i prirodni procesi...
maksa83 maksa83 22:37 25.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

Цео српски простор, па и српска матица држава Србија, припада свим Србима, без обзира на место рођења.

Minus ono što pripada Kinezima.
ecce-florian ecce-florian 22:47 25.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt


@ vrabac
Znam da nije od juče

pa ajde da suzimo, ne baš na juće ali npr od 15.12.2023

ZAKON O PREBIVALIŠTU I BORAVIŠTU GRAĐANA("Sl. glasnik RS", br. 87/2011) propisuje dve mogućnosti lično i elektronskim putem čl 4 i 5 da sada ne tupim

osnovni uslovi su propisani čl 11

Član 11

Građanin može prijaviti prebivalište po osnovu prava svojine na stanu, ugovora o zakupu stana ili drugom pravnom osnovu.

organ može i da odbije

Član 13

Nadležni organ rešenjem odbija prijavu prebivališta ako se ne može utvrditi da građanin ima nameru da stalno stanuje na adresi koju prijavljuje.

da sada ne tupim ali odredjena glasila su objavila da su odredjena lica ( rudo, čajniče...) potvrdila da su prevezena u bg i da im je tamo dato gde treba da glasaju a da su ih "neki" prijavili na svoje adrese

ima i onih koji su prijavljeni nešto ranije kao neki glasači iz Rudoa


"Mi smo papire popunili. Onda smo poslije otišli u Beograd, popunili još neke papire i prijavili se. E sad, to je jedina mućka, ali nije ni to mućka, jer to je tako ostavljena mogućnost, da se prijavimo na neku adresu", objašnjava proceduru kojom je došao do lične karte.

Kaže, nikad nije živio u Beogradu, niti u Srbiji.

"Nas 10 ili 15 sačeka (u Beogradu) čovjek neki i prijavi nas na svoju adresu", pojašnjava čovjek iz Rudog kako je dobio ličnu kartu na osnovu fiktivnog prebivališta u prijestolnici Srbije.

ali jednostavnosti radi

ako se primeni

Član 12

Podatak o prebivalištu upisuje se u ličnu kartu lica koje se prijavljuje.
te se utvrdi ko je u Beogradu prijavljen u npr 30 dana pre izbora a da nu je prethodno prebivalište bilo rs , odnosno ko je zakazao termin preko e uprave
istraćni organi MUP TUŽILAŠTVO bi bez problema mogli da utvrde tačnost navoda iznetih u tekstovima te ako su neistinite da pokernu adekvatne postupke

Budući da navedeni državni organi isto nisu učinili nego se to pretvorilo u sprdnju, 40000, itd etc postavlja se ako ništa drugo pitanje zašto to nisu učinili i ako jesu da li su te proijave - informacije odbačene ili da li su pokrenuti neki postupci i koji

nikakva velika pamet, samo obavezno postupanje u skladu sa zakonom

ukoliko bi objavili da su xy i ostali iznosili netačene podatke koji bi doveli do uznemirenja javnosti... prvo se možda ovi koji su na ulicama ne bi okupljali, a drugo mogli bi da dokumentuju navode da opozicioni lideri lažu

to nije posao premijera i presednika već MUP-a i tužilaštva ( vidi molba bivše sudije Škero republičkom tućiocu Dolovas za izdavanje uputstva)


vrabac_onaj vrabac_onaj 22:51 25.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

ecce-florian

@ vrabac


Znam sve to i bez tebe. Smaraš.
ecce-florian ecce-florian 22:54 25.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt


@princes
Сваки Јеврејин, ма где да је рођен, има право на израелскo држављанство и усељавање у Израел.

da ali ovde je tema nešto drugo, pa da vidimo kako je u izraelu

Every resident eligible to vote is assigned to a particular polling station close to their registered address, which maintains a list of all voters eligible to vote at that station. At the polling station, officials check the identification of voters to ensure that they are assigned to that particular station, check off their names in the list of voters for that station, and hand the voter an envelope

ecce-florian ecce-florian 22:59 25.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

maksa83
Много важнија ми звучи г.Цветкова примедба о серверима тамо-негде одакле се може сакупити и најситнија неподопштина од најмлађег референта у Бирачким списковима па до врха. Правни поступак надаље препустио бих стручним и вољним.

Verovatno će vas ushititi informacija (sa vrlo, vrlo, vrlo visokom verovatnoćom verodostojnosti) da ono što snimaju Huawei kamere po gradu ide u Kinu i procesira se tamo a ovde stižu "odgovori" i proizvodi tog procesiranja.


jbg, covid je opet masovno registrovan u srb pa nije na odmet nositi maske



a i grlo nije sgoreg ćuvati


ovaj interesantan uzorak za print moće da se nadje na netu

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 23:10 25.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

Ми нисмо у различитој ситуацији oд израелсkих и дијаспорских Јевреја, макар не много. Сваки Јеврејин, ма где да је рођен, има право на израелскo држављанство и усељавање у Израел.


Naravno da su dve situacije vrlo razlicite. Srbi van Srbije su slicniji Madjarima u toj situaciji.

A kad smo vec kod Madjara i Srba koliko drzava Srbija brine o svojoj proslosti govori i to da nikada nije protestvovala jer madjarske vlasti daju pravo na madjarsko drzavljanstvo onima koji su recimo rodjeni u vreme madjarske okupacije u ii sv. ratu ili su potomci tih ljudi. I ne samo Madjarima. Slovaci su reagovali dosta drugacije.
principessa_etrusca principessa_etrusca 23:15 25.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

Какве везе један са другим имају следећа два цитата:

ecce-florian

Empatija je omogućila da iz svoje matične sredine dodješ u Srbiju sa svojom porodicom.


Every resident eligible to vote is assigned to a particular polling station close to their registered address, which maintains a list of all voters eligible to vote at that station. At the polling station, officials check the identification of voters to ensure that they are assigned to that particular station, check off their names in the list of voters for that station, and hand the voter an envelope

ecce-florian ecce-florian 23:29 25.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

principessa_etrusca
Какве везе један са другим имају следећа два цитата:

ecce-florian

Empatija je omogućila da iz svoje matične sredine dodješ u Srbiju sa svojom porodicom.


Every resident eligible to vote is assigned to a particular polling station close to their registered address, which maintains a list of all voters eligible to vote at that station. At the polling station, officials check the identification of voters to ensure that they are assigned to that particular station, check off their names in the list of voters for that station, and hand the voter an envelope



ajd da probam
svako moće da dodje u srbiju i da aplicira za srpsko državljanstvo. ako ispunjava uslo ( trazličito je kad je rus ili srbin iz bivše sfrj organ odlučuje i pod odredjenim uslovima mu dodeljuje isto)

e sad, ajmo na ono "residnet"

evo pitam tebe jer si to spomenula a da ja u tom delu baš nisam...:
da li svaki jevrejin koji ćivi bilo gde na svetu ima pravo da glasa na izborima u izraelu , ili, ako sam dobro shvatio

resident eligible to vote is assigned to a particular polling station close to their registered address

znači, daleko bilo

svaki državljanin srbije ( čak ne mora biti ni srbin) koji ćivi na teritoriji srbije ( kao izraelac jevrejini ili več koji ima registrovanu adresu blizu glasačkog mesta) ima pravo da glasa na tom mestu

slaćemo se , zar ne, predator( i svi drugi) koji je u srb od .... i stalno nastanjen ima pravo glasa

mi ovde , ako nisi primetila, raspravljamo o tome, da li je neko drugi glasao

ps

empatija nije uslov za državljanstvo već zakonom propisani uslovi. Nadam se ( barem do ovog ekscesa sa učiteljicom i njegovim detetom) predator i razni drugi koji su morali da izbegnu, nisu imali negativnih iskustava sa lokalnim življem na mestu gde su se naselili
predatortz predatortz 23:35 25.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

predator i razni drugi koji su morali da izbegnu


Ja misam izbegao. U Srbiju sam došao nakon rata.
gvozden1 gvozden1 23:49 25.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt


I hiljaditi put - opozicija u RS jebe Dodiku kevu kako ovaj usta otvori.

Da, ali su oko vitalnih interesa složni.

Visoki predstavnik UN (koga UN nisu izabrale) Šmit, je i od strane Dodika i od strane opozicije u RS tretiran kao građanin Nemačke bez ikakvog legitimiteta.

U Banja Luci je dočekan u kafani, nije imao pristup državnim institucijama, ni Dodik ni opozicija s njim nisu želeli da se sretnu.

Ovde bi se pojedini utrkivali ko će da razgovara sa takvima, čak su i pozivali strance da istražuju izbore u Srbiji.
vrabac_onaj vrabac_onaj 23:55 25.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

predatortz


Ja misam izbegao. U Srbiju sam došao nakon rata.


Htedoh to da kažem, ali aj da ti ne izigravam drvenog advokata.

A o tretiranju "bosanaca" (ili "crnogoraca" ) po Beogradu ili Novom Sadu bi se mogla studija napisati.

U ostalom, onih osam preporuka koje si spomenuo govore same.
(ja te preporuke uglavnom ne gledam, ne bih ni primetio da nisi spomenuo)
vrabac_onaj vrabac_onaj 23:58 25.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

gvozden1

Ovde bi se pojedini utrkivali ko će da razgovara sa takvima, čak su i pozivali strance da istražuju izbore u Srbiji.


Na sajtu našeg vrlog predsednika (ili vlade, ne drži me za reč) je naslovljen pre nekoliko meseci baš kao "visoki predstavnik". I to ne smeta Dodiku da mu nabacuje birače i slavi sa njim u izbornoj noći.
gvozden1 gvozden1 00:04 26.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

vrabac_onaj
gvozden1

Ovde bi se pojedini utrkivali ko će da razgovara sa takvima, čak su i pozivali strance da istražuju izbore u Srbiji.


Na sajtu našeg vrlog predsednika (ili vlade, ne drži me za reč) je naslovljen pre nekoliko meseci baš kao "visoki predstavnik". I to ne smeta Dodiku da mu nabacuje birače i slavi sa njim u izbornoj noći.

Pa Srbija ga smatra i tituliše tako, to jeste raskorak sa politikom Srpske, ali izgleda ne i dovoljan da se odnosi zaoštre.

A oko odnosa Vučića i Dodika, mislim da je Predator upućeniji, ali i meni se čini da to nisu iskreni prijateljski odnosi.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana