Reč i slika

Deco draga, oprostite!

angie01 RSS / 24.12.2023. u 20:57

1703443635-20231224_190355_b-900x506.jpg

 1702936017-1702935680839-1024x683.jpeg

1703444055-20231224_194259_b-Copy-1024x576.jpg

1703437809-1703436869-HAM_2942-1024x683-900x600.jpg 

Tagovi



Komentari (957)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

angie01 angie01 21:10 24.12.2023

,

angie01 angie01 22:12 24.12.2023

Re: ,

shmoo shmoo 22:14 24.12.2023

Кладионица "Код Максе"

Колико ја видим на снимцима са ових протеста вечерас у Београду, више људи се окупи када дочекујемо наше спортисте са медаљама.

(Морао сам да гледам видео доказе јер смо се код Максе нешто кладили.)

П.С. - Прасетина је лево, а јагњетина десно од шалтера за уплату кладионичарских тикета.

shmoo shmoo 22:17 24.12.2023

Па добро, Анђо, бре!

Ти и Макса све време висите овде на Блогу Б92 блогујући колико видим.

Што нисте на улицама Београда?

Па је л' ја треба да вам идем на те протесте за рушење Вучића на које ви позивате док ви седите код својих кућа у папучама и у удобним фотељама?

И мени исто треба да се извиниш к'о и овој наивној деци.

maksa83 maksa83 22:25 24.12.2023

Re: Па добро, Анђо, бре!

Што нисте на улицама Београда?

Mene su poslali da pazim na SNS kadrove na blogu. Nikad nećeš pogoditi ko mi je zapao.
shmoo shmoo 22:34 24.12.2023

Re: Па добро, Анђо, бре!

maksa83
Што нисте на улицама Београда?

Mene su poslali da pazim na SNS kadrove na blogu. Nikad nećeš pogoditi ko mi je zapao.





(Да није у питању Веран Матић?)

Добаааар!!!

Таквог те волим.

Не клонимо духом ни у најтежим тренуцима.

(Анђа би написала тренуТцима.)

Како пева оно професор Зуба Бојић у Више од игре?

Не губимо време,
не губимо над'...







shmoo shmoo 22:42 24.12.2023

Кладионица "Код Максе"

maksa83


Колико је било људи на вечерашњим протестима по твојој процени?

Или ако не знаш да ми кажеш, немаш представу о томе, дај нечије процене из медија... Ти то пратиш.

Па да поделимо добитак срећним добитницима и да му га у кладионици дамо по фајронту, дигнемо столице на столове, погасимо светла и закључамо локал.

maksa83 maksa83 22:51 24.12.2023

Re: Кладионица "Код Максе"

Колико је било људи на вечерашњим протестима по твојој процени?

Ne znam.

Mogu da ti okačim sliku koju imam pa ... noć je pred tobom, jen, dva, tri...

Ovo nije malo, ali je malo.



shmoo shmoo 23:10 24.12.2023

Re: Кладионица "Код Максе"

maksa83
Колико је било људи на вечерашњим протестима по твојој процени?

Ne znam.

Mogu da ti okačim sliku koju imam pa ... noć je pred tobom, jen, dva, tri...

Ovo nije malo, ali je malo.




Ово десно на фотки накрцано људима је она узана уличица Драгослава Јовановића поред Градске скупштине? Оно где два аутомобила не могу да се мимоиђу ако возачи нису од оних вештијих?

Ма добро, нећемо сад да ситничавимо...

Један човек горе-доле не значи нам ништа.

(Осим ако није Вучић тај један човек. )

Нека буде званично усвојена она твоја процена са кладионице код тебе.

4-17 хиљада људи.

Па ко год се тикетом уклапа у то, нека подели добитак са свима.

Е, а овако изгледа када се скупи најмање четири пута више људи, 60 хиљада, на једном месту па сви заједно запјевају...





Незабораван доживљај... Да се памти читав живот.

Ове протесте вечерас у Београду већина нас ће већ колико сутра заборавити.

maksa83 maksa83 23:23 24.12.2023

Re: Кладионица "Код Максе"

Ово десно на фотки накрцано људима је она узана уличица Драгослава Јовановића?

Ne, nema nje na slici, ono je između onoga što smo kolokvijalno zvali Kluz ("Maršala Tita 10", tu je živeo pok. Đole Trip, ono što se na B92 devedesetih pojavljivalo kao High Spirit) i Andrićevog venca.

Нека буде усвојена она твоја процена са кладионице код тебе.
4-17 хиљада људи.

To svakako nije moja procena, ja nisam ništa procenio. Nekih par drugara koji su bili tamo procenjuju to na nešto između 2 i 3 hiljade.

Ове протесте вечерас у Београду већина нас ће већ колико сутра заборавити.

Bogami obzirom da su neku decu tukli i prihapsili, pričaće se o ovome malo duže.

Ali znaš šta - ovo ovako malo je nesagledivo više nego što kartel može da skupi jednim "dođite". Njih ovakva stvar košta 2 nedelje priprema, skupljanja, dopisa po opštinama, cimanja, angažovanja autobusa.

Ovo su malo "neravnopravni uslovi" na jednom drugom nivou. Ti ljudi (mogu da kažem "mi" ) se bore za neko apstraktno "bolje društvo" koje neko zamišlja ovako, neko onako - samo se slažemo u tome da je ovo popriličan go kurac od društva i da ovako ne može. To je plemenit poriv ali prilično tanak kada sa druge strane imaš nekog kome je cela ta stvar pitanje golog opstanka. Naime bilo kakav ozbiljniji gubitak vlasti nad npr. tužilaštvom i policijom i njihov život bi se drastično promenio. I zato nigde ne smeju da izgube ništa, i zato su ovo bili najprljaviji izbori do sada.

Svejedno - borba - mora.
angie01 angie01 23:29 24.12.2023

Re: Па добро, taso, бре!

vidim, ne obracas mi se,...otkud ti znas gde sam ja, a i sta te zabole.

a ono sto je evidentno da jutkinih i dodikovih baba na blogu ima koliko hoces, sve se upinju da ospore izbornu kradju i omalovaze proteste i to ko poslednje cke, sve kao nije to, nego samo,......patriJotski.
angie01 angie01 23:37 24.12.2023

Re: Кладионица "Код Максе"

Bogami obzirom da su neku decu tukli i prihapsili, pričaće se o ovome malo duže.


sto neke ovde na blogu uopste ne interesuje, oni teraju svoje patriJotske agende, kao svi pravi Srbi.
crossover crossover 23:39 24.12.2023

Re: Кладионица "Код Максе"

"Maršala Tita 10", tu je živeo pok. Đole Trip, ono što se na B92 devedesetih pojavljivalo kao High Spirit


Сирома Ђоле је толико ишутирао зграду Ликовне академије да мислим да јој је пореметио статику. Покој му души:

angie01 angie01 23:42 24.12.2023

Re: Кладионица "Код Максе"

Колико је било људи на вечерашњим протестима по твојој процени?


sto pitas maxu, eno reko ti batica-u glavu.

a, je l si ti ono stalno srao za corave kutije,..a ovo ti je bas cool, ili sta.
gvozden1 gvozden1 23:43 24.12.2023

Re: Кладионица "Код Максе"

angie01
Bogami obzirom da su neku decu tukli i prihapsili, pričaće se o ovome malo duže.


sto neke ovde na blogu uopste ne interesuje, oni teraju svoje patriJotske agende, kao svi pravi Srbi.

Jok, žalilću ih.
Krenuo si na policiju, pa šta očekuješ, limun?

Pendrek brate, ako si bio junak da kreneš, budi junak i da dobiješ batine.
shmoo shmoo 23:44 24.12.2023

Re: Кладионица "Код Максе"

maksa83

Ne, nema nje na slici, ono je između onoga što smo kolokvijalno zvali Kluz ("Maršala Tita 10", tu je živeo pok. Đole Trip, ono što se na B92 devedesetih pojavljivalo kao High Spirit) i Andrićevog venca.



Аха!

Нови двор, не Стари двор.

(Је л' то беше она зграда са које је Ђинђић био скинуо петокраку после 5. октобра?)

Нисам никада до сада видео ту зграду из птичје перспективе.

(Зато и волим голубове, они познају Београд боље од мене.)


Нека буде усвојена она твоја процена са кладионице код тебе.
4-17 хиљада људи.


To svakako nije moja procena, ja nisam ništa procenio. Nekih par drugara koji su bili tamo procenjuju to na nešto između 2 i 3 hiljade.



Ма то си се ти нешто зезао на твом блогу када сам поменуо кладионицу помињући 4-17 хиљада.

Али 2-3 хиљаде... Мршаво.

Мој утисак је да је било више... Али нисам добар у тим проценама поготово када сам и сам учесник.

(Јбг, мени на свакој утакмици Чукаричког изгледа као да нас на трибинама има 2000. А новине после пишу да је било 300 гледалаца.)

Па када ти и Анђа седите код куће док ја идем да рушим Вучића.

А ви мене звали да га рушимо, нисам ја звао вас двоје.

Bogami obzirom da su neku decu tukli i prihapsili, pričaće se o ovome malo duže.



То је медијско курчење.

Vučić: "Pokušano je nasilno zauzimanje institucija države Srbije. Sva lica će biti pohapšena"


Мора своје бираче да убеди да је све под контролом и да држава функционише к'о швицарски сат.

Али не брини, вероватно је већ све договорено са амбасадорима.

Пустиће промптно ту похапшену децу не објављујући ништа.

Као што су ономад промптно пустили буразера Едија Раме када је направио срање са дроном и албанском заставом на стадиону војске када је Србија играла са Албанијом.

Пар телефонских позива и клинци су напољу.

Само, понављам, то неће објављивати.

angie01 angie01 23:46 24.12.2023

Re: Кладионица "Код Максе"

Krenuo si na policiju, pa šta očekuješ, limun?


ko je krenuo na policiju?


Pendrek brate, ako si bio junak da kreneš, budi junak i da dobiješ batine.


e, seronjo, opet it iz svog sljivika nesto serendas.
gvozden1 gvozden1 23:46 24.12.2023

Re: Кладионица "Код Максе"


sto pitas maxu, eno reko ti batica-u glavu.

Pa slažu se njegove brojke sa procenom Maksinih drugara, par hiljada ljudi.
maksa83 maksa83 23:46 24.12.2023

Re: Кладионица "Код Максе"

Сирома Ђоле је толико ишутирао зграду Ликовне академије да мислим да јој је пореметио статику. Покој му души:

Đole je išutirao sve zgrade od Maršala Tita 10 do SKC-a i Poleta, dalje od toga nije išao na tu stranu, to je bio njegov potez, i Terazije. Ljudi romantizuju Đoleta ali on je zapravo bio menace, nisi bio bezbedan u njegovoj okolini, pogotovo klinci. Pokoj mu duši svakako, mir je našao.
gvozden1 gvozden1 23:47 24.12.2023

Re: Кладионица "Код Максе"


ko je krenuo na policiju?

Nisi čula da skupštinu grada čuva policija?

Ne valja biti neinformisan.
angie01 angie01 23:49 24.12.2023

Re: Кладионица "Код Максе"

Nisi čula da skupštinu grada čuva policija?


pitam te, ko je krenuo na policiju, a ne da skupstinu cuva policija,...znaci, ko je krenuo na pliciju, pa su deca zasluzila da dobiju pendrekom?
gvozden1 gvozden1 23:52 24.12.2023

Re: Кладионица "Код Максе"

znaci, ko je krenuo na pliciju, pa su deca zasluzila da dobiju pendrekom?

Pa ta deca, krenuli na skupštinu, tamo ih sačekala policija.
Mora da ni oni nisu znali da tu zgradu čuva policija, pa se iznenadili:)
maksa83 maksa83 23:55 24.12.2023

Re: Кладионица "Код Максе"

Pa ta deca, krenuli na skupštinu, tamo ih sačekala policija.

Nisu deca krenula na skupštinu, ono što sam ja video na snimcima da razbija vrata su kudkamo stariji balvani, između 40 i 60 godina. Mene živo zanima ko su ti likovi, valjda ćemo i to jednom saznati, nadam se što pre. I bilo bi zanimljivo znati da li su oni uhapšeni.
angie01 angie01 23:56 24.12.2023

Re: Кладионица "Код Максе"

Pa ta deca, krenuli na skupštinu, tamo ih sačekala policija.


znaci, nisu krenuli na policiju, krenuli su ispred SVOJE skupstine grada da protestuju zbog izborne kradje-sto je gradjanski nacin borbe- legitiman,...znaci, njihov grad, njihova skupstina, policija, koju oni pkacaju.

zbog cega da dobiju batine?!

cetkaj, je l ti bese stalno serendas protiv neke represije, nametnute vlasti, diktature?...pa sada vise nemas pravo, babo jutkina....sve ista ekipa se raduje i brani- kao i prosli put.
shmoo shmoo 23:58 24.12.2023

Re: Кладионица "Код Максе"

angie01
Колико је било људи на вечерашњим протестима по твојој процени?


sto pitas maxu, eno reko ti batica-u glavu.

a, je l si ti ono stalno srao za corave kutije,..a ovo ti je bas cool, ili sta.



Јбг, Анђо, не помињем ја ћораве кутије због 1945. него због овога данас, ових избора где нас још увек позивају да ГЛАСАМО, а не да БИРАМО.

И ево ми и у 2023. години опет ГЛАСАМО.

Хоћу да БИРАМ, Анђо, а не да ГЛАСАМ.

(За рудник.)

Али нема ни шта ни ко да се бира.

Сви исти и све исто.

Само њега нема.







EDIT:
vidim, ne obracas mi se,...otkud ti znas gde sam ja, a i sta te zabole.



Не постизавам. Због револуције која тече.

Па не, Анђо, све к'о велим ако си ме већ звала на те протесте, ред је да и ти будеш тамо, а не само ја.

Некако је то логично.

А овако је без везе.

И ти исто позиваш на те протесте као што и ова власт и ова "опозиција" у Србији позива на ГЛАСАЊЕ.

Јебо ти такву демократију и такву власт и "опозицију" у Србији.

Кога год да ИЗГЛАСАШ, опет си на истом.

К'о ономад Слободан Милошевић и Вук Драшковић са истог терапеутског кауча Веска Савића пре 30 година.

Па кога год да ИЗГЛАСШ, Американци и Британци задовољни.

Пошто они србима желе само добро, је л' те...



angie01 angie01 00:00 25.12.2023

Re: Кладионица "Код Максе"

Nisu deca krenula na skupštinu, ono što sam ja video na snimcima da razbija vrata su kudkamo stariji balvani, između 40 i 60 godina. Mene živo zanima ko su ti likovi, valjda ćemo i to jednom saznati, nadam se što pre. I bilo bi zanimljivo znati da li su oni uhapšeni.


pa rece neko od ovih opozicionara, da su ubaceni likovi, kao i obicno, da prave sranja,....kada je bio protest protiv zatavaranja, ispred Skupstine, isto su se oko onih konja popeli neki likovi i krenuli da prave nered, pa su ih ljudi koji su tu stajali izgurali,...al je ipak policija izasla i znamo sta su radili.
crossover crossover 00:00 25.12.2023

Re: Кладионица "Код Максе"

Ljudi romantizuju Đoleta ali on je zapravo bio menace, nisi bio bezbedan u njegovoj okolini, pogotovo klinci.


Верујем. :) Ја сам у то време био довољно одрастао и ненормалан да нисам имао проблема са њим. Само ме смарао кад се жицао за цигаре и пиво али није покушавао да изводи никакве егзибиције.
angie01 angie01 00:01 25.12.2023

Re: Кладионица "Код Максе"

Јбг, Анђо, не помињем ја ћораве кутије због 1945. него због овога данас, ових избора где нас још увек позивају да ГЛАСАМО, а не да БИРАМО.


ajde, ajde, ne prenemazi se, jasno je da ti srcu milo.
maksa83 maksa83 00:04 25.12.2023

Re: Кладионица "Код Максе"

pa rece neko od ovih opozicionara, da su ubaceni likovi, kao i obicno, da prave sranja,....

Kad je ovaj bio "dete" ja nisam postojao.

gvozden1 gvozden1 00:04 25.12.2023

Re: Кладионица "Код Максе"

maksa83
Pa ta deca, krenuli na skupštinu, tamo ih sačekala policija.

Nisu deca krenula na skupštinu, ono što sam ja video na snimcima da razbija vrata su kudkamo stariji balvani, između 40 i 60 godina. Mene živo zanima ko su ti likovi, valjda ćemo i to jednom saznati, nadam se što pre. I bilo bi zanimljivo znati da li su oni uhapšeni.

Ovo je već korektno, i ja sam video da je onaj koji je lomio prozor već sed, svakako se može nazvati osim detetom.

Ali termin deca su ti prvi uveo u priču.

A znaš li da li je neko dete uhapšeno ili prebijeno, ili si samo hteo da ganeš terminom deca?
shmoo shmoo 00:06 25.12.2023

Re: Кладионица "Код Максе"

angie01
Јбг, Анђо, не помињем ја ћораве кутије због 1945. него због овога данас, ових избора где нас још увек позивају да ГЛАСАМО, а не да БИРАМО.


ajde, ajde, ne prenemazi se, jasno je da ti srcu milo.



А сад ћу ја као да те уверавам да није тако како ти мислиш и да нисам то што ти мислиш да ја јесам и да ти се правдам?



Иди бре, Анђо, с тобом је увек весело дописивати се.

crossover crossover 00:08 25.12.2023

Re: Кладионица "Код Максе"

shmoo
Колико је било људи на вечерашњим протестима по твојој процени?


Било је око 10.000 људи по мојој процени. У тај број не рачунам полицију, њих је било мало мање.
angie01 angie01 00:10 25.12.2023

Re: Кладионица "Код Максе"

Ali termin deca su ti prvi uveo u priču.


ne, ja sam....jos u naslovu.


A znaš li da li je neko dete uhapšeno ili prebijeno, ili si samo hteo da ganeš terminom deca?


pa ti si se vec izjasnio- da su zasluzili.
gvozden1 gvozden1 00:10 25.12.2023

Re: Кладионица "Код Максе"

krenuli su ispred SVOJE skupstine grada da protestuju zbog izborne kradje-sto je gradjanski nacin borbe- legitiman

E super si:)

Njihova skupština, njihov grad, a ovi koji čine, nisu njihovi nego su Vučićevi.

Mora da su zbog toga oni sprečavali to lupanje, jer su oni uvek protiv Vučića i njegovih, a za mirne proteste.
angie01 angie01 00:11 25.12.2023

Re: Кладионица "Код Максе"

А сад ћу ја као да те уверавам да није тако како ти мислиш и да нисам то што ти мислиш да ја јесам и да ти се правдам?


ma ne trazim, bas me briga,..a i jasno je,...a i secam se svih tvojih odbrana i radovanja od proslog puta.
maksa83 maksa83 00:12 25.12.2023

Re: Кладионица "Код Максе"

A znaš li da li je neko dete uhapšeno ili prebijeno, ili si samo hteo da ganeš terminom deca?


Da, znam, video sam snimke.

A ti opet nisi propustio priliku da ispadneš jadnik. Baš ono jad-nik.
angie01 angie01 00:12 25.12.2023

Re: Кладионица "Код Максе"

Mora da su zbog toga oni sprečavali to lupanje


pa jesu, sklonili su matorg sa kacketom....sprecavali vise puta zapocete incidente.
gvozden1 gvozden1 00:14 25.12.2023

Re: Кладионица "Код Максе"


ne, ja sam....jos u naslovu

Nisam mislio na naslov, na komentar sam mislio:)
Nego, jel to štitiš Maksu, ili štitiš svoja autorska prava?

pa ti si se vec izjasnio- da su zasluzili.

Pa verovao sam Maksi da su deca hapšena i prebijana.

Jesam li pogrešio što sam mu verovao?
maksa83 maksa83 00:15 25.12.2023

Re: Кладионица "Код Максе"

Još "dece" koja su napala Skupštinu.







gvozden1 gvozden1 00:16 25.12.2023

Re: Кладионица "Код Максе"


A ti opet nisi propustio priliku da ispadneš jadnik. Baš ono jad-nik

Zato što nisam naseo na tvoju demagogiju o deci?


A otkud deca na protestu?
maksa83 maksa83 00:17 25.12.2023

Re: Кладионица "Код Максе"

Pa verovao sam Maksi da su deca hapšena i prebijana.

Jesam li pogrešio što sam mu verovao?


Rečeno je da su hapšena deca, a ti si ih sam spojio sa napadanjem skupštine, to ti niko nije pomogao, toga si se sam "setio".
angie01 angie01 00:17 25.12.2023

Re: Кладионица "Код Максе"

Па не, Анђо, све к'о велим ако си ме већ звала на те протесте, ред је да и ти будеш тамо, а не само ја.


ja nikog nigde zvala nisam, ni sada, ni nikada pre- svako neka radi po svojoj savesti.


И ти исто позиваш на те протесте


opet ti, gde si to procitao, zasto lazes?

Пошто они србима желе само добро, је л' те...


otkud sad amerikanci i britanci, opet neki Cvorovici,...a ne znam zasto to pitas za druge, kada sam ne zelis dobro svom gradu.
angie01 angie01 00:19 25.12.2023

Re: Кладионица "Код Максе"

A otkud deca na protestu?


eno ti u klipu kod Kesare, objasnila zasto su na protestu.
shmoo shmoo 00:20 25.12.2023

Re: Кладионица "Код Максе"

maksa83
pa rece neko od ovih opozicionara, da su ubaceni likovi, kao i obicno, da prave sranja,....

Kad je ovaj bio "dete" ja nisam postojao.



Не потцењуј стару гарду.

А клинци...

Јбг, клинци к'о клинци.

Млад си, 'оћеш да једеш, 'оћеш да јебеш... А то кошта.

Ништа ново под капом небеском.




maksa83 maksa83 00:21 25.12.2023

Re: Кладионица "Код Максе"

Zato što nisam naseo na tvoju demagogiju o deci?
A otkud deca na protestu?


Studentarija koja je tu došla svojom voljom, život im počinje i reklo bi se da im se ne sviđa u kakvom društvu treba da ga izgrade i provedu.

Ispunio sam dnevnu kvotu odgovaranja zlim potuljenim budalama, dalje ćeš opet sam.
angie01 angie01 00:21 25.12.2023

Re: Кладионица "Код Максе"

Nisam mislio na naslov, na komentar sam mislio:)


pa naslov je zato i takav, na zalost je bio predvidljiv nastavak.
Pa verovao sam Maksi da su deca hapšena i prebijana.

Jesam li pogrešio što sam mu verovao?


sta sad lupetas,...pa sto pitas da l su bila deca ili nisu, kada si se svakako izjasnio- da su zalsuzili batine....sta se migoljis na isti glupi nacin kao i obicno.
maksa83 maksa83 00:23 25.12.2023

Re: Кладионица "Код Максе"

Не потцењуј стару гарду.



Ovi na vratima su prototipske DB njuške.
shmoo shmoo 00:29 25.12.2023

Re: Кладионица "Код Максе"

angie01
Па не, Анђо, све к'о велим ако си ме већ звала на те протесте, ред је да и ти будеш тамо, а не само ја.


ja nikog nigde zvala nisam, ni sada, ni nikada pre- svako neka radi po svojoj savesti.



Не пренемажи се.

То тако како ти радиш на Блогу Б92 ради обично нека клинка која има 16 година.

Понашај се и говори/пиши како и приличи твојим годинама ако хоћеш да комкуницираш са мном.

Или да се разиђемо.


kada sam ne zelis dobro svom gradu.



А гос'н Бобић и многи њему слични из оне ваше петооктобарске впасти која је сад нека шатро опозиција Вучићу донели су толико тога доброг Београду, је л' да?

Лепо ти кажем, све је исто само њега нема.

Макса ми није одговорио на питање... Можда ћеш ми ти одговорити...

Беше оно Ђилас, главни опозиционар Вучићу данас, увезао први ТВ ријалити у Србију док је био на власти?

И ти хоћеш да ја за њега ГЛАСАМ?

Свашта.

gvozden1 gvozden1 00:29 25.12.2023

Re: Кладионица "Код Максе"


sta sad lupetas,...pa sto pitas da l su bila deca ili nisu, kada si se svakako izjasnio- da su zalsuzili batine....sta se migoljis na isti glupi nacin kao i obicno.

Ma ko god da je krenuo da upada u skupštinu, na poziv bilo koga, morao je da bude junak da istrpi pendrek.

Ako je znao da tamo ima policije.
Ili ih je onaj ko ih je pozvao (čovek zvani Miki) nasankao.

Deca jesu naivna, lako ih je nasankati, ali jbg, ni to ih ne opravdava.
shmoo shmoo 00:32 25.12.2023

Re: Кладионица "Код Максе"

maksa83
Još "dece" koja su napala Skupštinu.




Ма све ово још и некако.

Али када видим оног Миливојевића као једног од предводника протеста против Вучића, онда ми се стварно све то згади.

Љигавију фацу од њега у животу нисам срео.

gvozden1 gvozden1 00:32 25.12.2023

Re: Кладионица "Код Максе"


Studentarija koja je tu došla svojom voljom, život im počinje i reklo bi se da im se ne sviđa u kakvom društvu treba da ga izgrade i provedu.

Koje je ovo muljanje Makso, brate rođeni.

shmoo shmoo 00:34 25.12.2023

Re: Кладионица "Код Максе"

maksa83
Не потцењуј стару гарду.



Ovi na vratima su prototipske DB njuške.



Класичне, брате.

Са задатком да направе срање.

Па да обични грађани избегавају убудуће протесте због насиља.

EDIT: Јбт, стално исти рецепт, стално исти образац...

Излуђује ме колико је досадно јер је предвидљиво.

angie01 angie01 00:37 25.12.2023

Re: Кладионица "Код Максе"

Не пренемажи се.


stalno me prepisujes:)))

pa reci, gde sam ja nekog zvala na proteste?


А гос'н Бобић


a sta je tacno gosn Bobic uradio sto mu zameras?....nesto mi deluje da si mu ti i jos jedan bloger svasta ucitali, al nista da konkretizujete....ono, ko kada se za komsinicu kaze da je kurva, taj rad.


Беше оно Ђилас, главни опозиционар Вучићу данас, увезао први ТВ ријалити у Србију док је био на власти?


kako je ovo smesno,...prvo, djilas svakako nije moj omiljeni lik, al ovo za Velikog brata sto ponavljas 100. put je komicno,...jer taj format, sa ovim sada nikakve veze nema- odmah da se razumemom, nisam bila ljubitelj ni toga.


И ти хоћеш да ја за њега ГЛАСАМ?


ma ja od tebe necu nista, niti da glasas, niti da ne glasas, a jos manje za nekog odredjenog,...ako ti mislis da je sada ovo fajn, samo uzivaj.
angie01 angie01 00:39 25.12.2023

Re: Кладионица "Код Максе"

Koje je ovo muljanje


ajde, ne zadevaj glupostima, rekoh ti lepo, imas tamo klip, odslusaj, nije dugacko, sama su deca rekla sta su imala, valjda znaju bolje od tebe.
gvozden1 gvozden1 00:44 25.12.2023

Re: Кладионица "Код Максе"


ajde, ne zadevaj glupostima, rekoh ti lepo, imas tamo klip, odslusaj, nije dugacko, sama su deca rekla sta su imala, valjda znaju bolje od tebe.

Ne pada mi na pamet, onaj me baš nervira.

A deca, ona ne mogu da pogreše?
Ima, verujem, i dece koja govore suprotno od te dece.

I kojoj deci da verujem?
shmoo shmoo 00:46 25.12.2023

Re: Кладионица "Код Максе"

angie01

stalno me prepisujes:)))



Учим од најбољих. :)))


a sta je tacno gosn Bobic uradio sto mu zameras?



Јао, Анђо, па ону стару звоноливницу на Дорћолу срушену за његова вакта када је ћутао као пизда нећу му никада опростити.

И не бих му ја то ни помињао, али када сам видео како својим шатро опозиционарским шкработинама овде на Блогу после тога сере о Савамали...

А сам је учествовао у таквим стварима док је био нека власт у Београду.

Барем да ћути, лицемер један матори и љигави.

ako ti mislis da je sada ovo fajn, samo uzivaj.


А ако ти после свега што сам ја написао и даље мислиш да ја мислим да је ово фајн, свака ти част на разумевању прочитаног.

Зашто упорнои покушаваш да ме угураш у ту неку фиокицу у својој глави у коју си мене турила па све што напишем покушаваш да окренеш на ту воденицу јер ти се не свиђа то што сам написао иако је истина?

То се, Анђо, назива предрасуде и стереотипи.

Озбиљни људи се боре против тога у својим главама, не препуштају се томе тек тако олако као ти јер то не изискује напор у размишљању.




angie01 angie01 00:47 25.12.2023

Re: Кладионица "Код Максе"

A deca, ona ne mogu da pogreše?


stvarno si jadan.


Ima, verujem, i dece koja govore suprotno od te dece.


sta govore?...i otkud znas da je suprotno, kada ne znas ni sta ova deca kazu?
gvozden1 gvozden1 00:51 25.12.2023

Re: Кладионица "Код Максе"

stvarno si jadan

Što bre?
Što verujem da i deca mogu da greše?

sta govore?...i

Šta god da govore, sigurno da ima i nekih koji govore suprotno od njih.

Znaš, različita mišljenja i te stvari.
Ti se makar time razmećeš.
angie01 angie01 00:53 25.12.2023

Re: Кладионица "Код Максе"

па ону стару звоноливницу срушпену за његова вакта када је ћутао као пизда нећу му никада опростити.


nemam pojma o cemu pricas, a ocigledno je, da je njegova uloga nevidljiva- ti mu sporis cutanje, za koje ni ne znas da li je bilo ili nije,...tacno sam znala da nema nicega, nego smeta svaka opoziciona primedba.


А ако ти после свега што сам ја написао и даље мислиш да ја мислим да је ово фајн, свака ти част на разумевању прочитаног.


pa ti sam tako zboris, apsolutno si sve do sada branio, naziva nas ovde fukoram i jos kojekako, ako kazemo nesto protiv.
angie01 angie01 00:57 25.12.2023

Re: Кладионица "Код Максе"

Što verujem da i deca mogu da greše?


grese u cemu?...je l znas sta govore?...ja ne mislim da grese.


Šta god da govore, sigurno da ima i nekih koji govore suprotno od njih.


pa vlajda si dovoljno odrastao, da znas sa cime se slazes, a sa cime ne,...sta god da deca govore, a to ne cini zlo nekom drugom, u pravu su,

ako se bore za bolju buducnost legitimnim sredstvima, svakako su u pravu i nema razloga da ih bije policija, kako ti kazes, da je normalno...sram te bilo.
gvozden1 gvozden1 01:18 25.12.2023

Re: Кладионица "Код Максе"


grese u cemu?...je l znas sta govore?..

Jebote, al si dosadna.
Ne znam, ne mogu da slušam nikoga ko gostuje kod Kesića, jednom sam se zeznuo i kliknuo na njegovu emisiju, posle živ nisam mogao da ostanem od njega na Jutjubu.

.sta god da deca govore, a to ne cini zlo nekom drugom, u pravu su,

I ona deca koja kažu da je Vučić najveći državnik u srpskoj istoriji u pravu?
Ne čine zlo nikom, ali misle da je Vučić genije politički i državnički.
Jesu li i ona u pravu?

nema razloga da ih bije policija, kako ti kazes, da je normalno.

Razlog da su krenuli na poziv gurua Mikija je dovoljan da bar očekuju takvu mogućnost, a ne da se iznenade što ih je policija sprečila.

shmoo shmoo 01:50 25.12.2023

Re: Кладионица "Код Максе"

angie01

па ону стару звоноливницу срушпену за његова вакта када је ћутао као пизда нећу му никада опростити.



nemam pojma o cemu pricas



Да, знам... О много чему ти немаш појма.

Види се то одмах на први поглед.

cmix909 cmix909 10:14 25.12.2023

Re: Кладионица "Код Максе"

maksa83
Ovi na vratima su prototipske DB njuške.

Meni je bilo interesantno (omiljeni pocetak recenice doktora N.) da niko iz nekolicine slicnih koje sam video nije imao torbicu za set rekvizita. Sta li sad interesantno smeraju? -- pitao sam se u sebi.
dragosevacsutra dragosevacsutra 22:23 25.12.2023

Re: Кладионица "Код Максе"

nemam pojma o cemu pricas, a ocigledno je, da je njegova uloga nevidljiva- ti mu sporis cutanje, za koje ni ne znas da li je bilo ili nije,...tacno sam znala da nema nicega, nego smeta svaka opoziciona primedba.


ne, nego kad ti se da konkretan primer, ti onda odjednom nemas pojma. aj jos malo konkretno - kuce na krovu stambene zgrade u brankovoj?

pazi konstrukciju 'ni ne znas da li je tacno ili nije'.

ja znam. zna i tasa. a ti vidi sama sa sobom. i tvojim djoletom. tj. ni ne moras. nebitna si. idi u ulicu 29. novembra.




shmoo shmoo 23:58 25.12.2023

Re: Кладионица "Код Максе"

dragosevacsutra
nemam pojma o cemu pricas, a ocigledno je, da je njegova uloga nevidljiva- ti mu sporis cutanje, za koje ni ne znas da li je bilo ili nije,...tacno sam znala da nema nicega, nego smeta svaka opoziciona primedba.


ne, nego kad ti se da konkretan primer, ti onda odjednom nemas pojma. aj jos malo konkretno - kuce na krovu stambene zgrade u brankovoj?

pazi konstrukciju 'ni ne znas da li je tacno ili nije'.

ja znam. zna i tasa. a ti vidi sama sa sobom. i tvojim djoletom. tj. ni ne moras. nebitna si. idi u ulicu 29. novembra.




Тако она сваки пут чим ставиш чињенице испред ње.

Одмах не зна о чему се ради.

(Јбт, како ли је она завршила неку школу ако је на све што су јој професори говорили, одговарала са:"Немам појма, професора, о чему ви причате." )


angie01 angie01 00:14 26.12.2023

Re: Кладионица "Код Максе"

ne, nego kad ti se da konkretan primer,


jos uvek ne znam o kojoj zgradi govori niti znamo ulogu g Bobica u tome, sem sto je reko tasa.


kuce na krovu stambene zgrade u brankovoj?


evo, to na primer znam o cemu pricas, ima i iznad bioskopa Balkan-al kada su one zidane?...i ko je za to bio odgovoran?...najveci rusvaj u gradu je zapoceo sa spo.

znaci, stavr je u cinjenicnom stanju, a ne u nabacanim tracevima.

meni je 29. i dalje 29...svi tako govore koji nisu dosli juce, a ti kako hoces...za tvoje primitivne fore mene stvarno nije briga.


Тако она сваки пут чим ставиш чињенице испред ње.


opet ti nesto o meni, pa zar se nisi hiljditi put pozdravio sa mnom,...koje cinjenice, reko nesto tasa, koji govori svasta, malo ovako, malo onako, malo nesto trece.

ja pojma nemam o kojoj zgradi pricas, ni zasto je rusena, ni ko je odgovoran.
maksa83 maksa83 00:18 26.12.2023

Re: Кладионица "Код Максе"

jos uvek ne znam o kojoj zgradi govori niti znamo ulogu g Bobica u tome, sem sto je reko tasa.

Ja mislim priča o one dve "kuće na zgradi" koje se vide kada otpr. na poslednjoj trećini Brankovog mosta ideš u smeru ka gradu pa pogledaš gore desno tj. otpr. 45-45-100 u sfernim koordinatama.

Ali to je samo delić čega sve ima.

angie01 angie01 00:58 26.12.2023

Re: Кладионица "Код Максе"

Ja mislim priča o one dve "kuće na zgradi"


ma to je sada rekao miki, za to znam, nego je tasa rekao,


па ону стару звоноливницу срушпену за његова вакта када је ћутао као пизда нећу му никада опростити.

eto, nemam pojma o cemu prica,...a ni da l to nesto ima veze sa Bobicem.
dragosevacsutra dragosevacsutra 09:33 26.12.2023

Re: Кладионица "Код Максе"

jos uvek ne znam o kojoj zgradi govori niti znamo ulogu g Bobica u tome, sem sto je reko tasa.


stavljao ti je tasa i slike celih novinskih clanaka iz tog perioda o tome. ali ti si 'neobavestena'

tako je. jednom 29. uvek 29. zna se ko su komunjare.

jel cemo onda tako da vidimo na n1 'u Petrogradu kod Kake nema vode'?

jel stari dvor i dalje u ulici Marsala Tita (znamo, za tebe uvek...nego te jebe djindjic sto je skinuo petokraku, za vas iz 29....)?





dragosevacsutra dragosevacsutra 09:34 26.12.2023

Re: Кладионица "Код Максе"

Ja mislim priča o one dve "kuće na zgradi" koje se vide kada otpr. na poslednjoj trećini Brankovog mosta ideš u smeru ka gradu pa pogledaš gore desno tj. otpr. 45-45-100 u sfernim koordinatama.



angie01 angie01 11:43 26.12.2023

Re: Кладионица "Код Максе"

stavljao ti je tasa i slike celih novinskih clanaka iz tog perioda o tome. ali ti si 'neobavestena'


gde je stavljao?...ja nisam videla da je bilo ko stavljao bilo sta konkretno,...ja i trazim da mi se argumentuju navodi,...ovde se naviklo na pljuvanje onih koji nam se ne svidjaju-ucitavanjem...laze se samo tako, sramota je nestala, kao ljudska moralna kategorija.


jel stari dvor i dalje u ulici Marsala Tita (znamo, za tebe uvek...nego te jebe djindjic sto je skinuo petokraku, za vas iz 29....)?


pa normalno da je Marsala Tita:)))....Djinjdic je skinuo petokratku kao simbolican cin raskida sa zlobinim rezimom i to je vise puta receno.

patis se miki, dodje mi zao.
solo solo 11:47 27.12.2023

Re: Кладионица "Код Максе"

Još "dece" koja su napala Skupštinu.


Pa i oni su nečija deca.

Kakva diskriminacija.
solo solo 11:50 27.12.2023

Re: Кладионица "Код Максе"

stavljao ti je tasa i slike celih novinskih clanaka iz tog perioda o tome. ali ti si 'neobavestena'

gde je stavljao?...ja nisam videla da je bilo ko stavljao bilo sta konkretno,..


Tasi bi bilo bolje da ,,stavlja,, manje slika a da se prešalta na ....

Ma hu Kerz.

Šta se i ja petljam.

Kakvo stavljanje takvo i sećanje.

p.s.

Mora da se podigne više da se bolje vidi.

Ko na bilbordima.

Черевићан Черевићан 23:45 24.12.2023

сутра је нови дан

или....Не клонимо духом ни у најтежим тренуцима.

избори нам гле су.....разлог превирања
политичких..........(успут и друштвених),
неслога......ретко када ка бољитку води
недореци често умишљаја прикривених
angie01 angie01 00:30 25.12.2023

Re: сутра је нови дан

неслога......ретко када ка бољитку води


zavadi, pa vladaj.
Ribozom Ribozom 00:57 25.12.2023

Re: сутра је нови дан

Juce slusam nekog novinara, koji je valjda posmatrao izbore. Nazvao ih je PARODIJOM. Nadam se da nova vlast kad dodje (a uvek dodje) nece imati milosti prema starom rezimu. Pa makar nikad ne usli u EU, ponovo uvesti smrtnu kaznu i posteno im suditi

p.s.
A i ja sam se izvinjavao nekoj deci pre nedelju dana kao ti u naslovu.
solo solo 11:52 27.12.2023

Re: сутра је нови дан

zavadi, pa vladaj.


Zavadi pa NE VADI!
bata_nimbus bata_nimbus 00:56 25.12.2023

Молитва Нестору

Ово са мог блога. Уклапа се у причу.
ГОСТ АУТОР: shmoo (а није ни знао да гостује код мене).

https://nimbusovpodrum.blogspot.com/2023/06/blog-post_6.html
angie01 angie01 01:06 25.12.2023

Re: Молитва Нестору



nalupeta se tasa, a ti odusevljen kacis na svoj blog, pa buhahahaha,..sa sve Andjom na celu petooktobaraca:))) који су имали прилику да промене Србију али због сопственог ситносопственичког менталитета сакупљачког карактера,....tasa opsednut endzikom, ubacuje je u svakakve svoje tripove.

pa andja sve vreme i govori, kako su DOSovci, pa posle DSovci, zahebali narod koji se borio za drugaciju Srbiju, da su izneverili onu tada jednom skupljenu energiju i sva data obecanja i tako vratili tocak unazad,...kave veze imam ja, ili bilo ko drugi, ko nije ni na koji nacin ucestvovao u toj prevari?

ili ste ti i tasa u stvari zlobini?
shmoo shmoo 01:10 25.12.2023

Молитва Нестору на бис

bata_nimbus
Ово са мог блога. Уклапа се у причу.
ГОСТ АУТОР: shmoo (а није ни знао да гостује код мене).

https://nimbusovpodrum.blogspot.com/2023/06/blog-post_6.html



Када се ти не би бавио протеривањем људи из Србије називајући при томе себе Србијанцем и још српском десницом, можда бих ти се и захвалио на гостопримству.

А овако од та посла нема ништа.


angie01 angie01 01:15 25.12.2023

Re: Молитва Нестору

nego, pitanje za bata nimbusa i tasu- je l vas dvojica niste bili na protestima za izbornu kradju devedesetih i 5. oktobra?...i uopste, na protestima protiv rata i zlocinackog rezima koji nas je razvalio, pokrao, osiromasio, ubijao?
shmoo shmoo 01:15 25.12.2023

Re: Молитва Нестору

angie01

ili ste ti i tasa u stvari zlobini?


Када сам ти рекао да је све исто само њега нема, нисам мислио на Злобу.

Корени свега овога што живимо последњих 30 година па све до данас су много дубоки и иду даље у прошлост.

Још тада се гајио и неговао тај (не)морал и тај дух у овом друштву у Србији због којег и данас живимо овако како живимо и ко зна још колико ће времена бити потребно док се то не исправи.

Ако се уопште буде исправило јер веселих наследника имовине и привилегија из тих дана има много у Србији.

И зато још увек мене позивају да ја њих ГЛАСАМ на изборима, а не да БИРАМ како би то требало да буде да немамо то наслеђе прошлости.




angie01 angie01 01:21 25.12.2023

Re: Молитва Нестору

Када сам ти рекао да је све исто само њега нема, нисам мислио на Злобу.


pusti te tlapnje o Titu, koga nema vec skoro pola veka, kakve on veze ima sa onim sto se desavalo posle, sto je sve suprotno od onoga kako je bilo, dok je on drzao konce u svojim rukama?...ta cetnicka podvala da su komunisti krivi za sve ono sto je fakat odradila cetnicka provinijencija, je postala vec dosadna,...


И зато још увек мене позивају да ја њих ГЛАСАМ на изборима, а не да БИРАМ како би то требало да буде да немамо то наслеђе прошлости.


a gde se to u svetu bira, ajed kazi mi?

ne rece mi ni gde sam ja pozivala na proteste?

ps- a ovaj gif si kacio vec 100 puta, dosadilo i bogu i ljudima.
shmoo shmoo 01:21 25.12.2023

Re: Молитва Нестору

angie01
nego, pitanje za bata nimbusa i tasu- je l vas dvojica niste bili na protestima za izbornu kradju devedesetih i 5. oktobra?...i uopste, na protestima protiv rata i zlocinackog rezima koji nas je razvalio, pokrao, osiromasio, ubijao?



1997. - два месеца на улици са свим осталим просветним радницима; увече у Коларчевој; играо фудбал у Коларчевој пред кордоном (звали ме неки студенти са којима сам и иначе тада рекреативно пикао лопту) више пута привођен и пендречен; на крају Светосавска литија.

2000. - то сам већ причао... прво бубњари од Брда до Скупштине (обезбеђење), па сам после када је кренуо сузавац морао да пазим на старију секу на протестима и на њене маторе другарице залуђене петооктобарцима да случајно негде не загину. Кева ме заклела да јој сачувам ћерку, јбг.

Што питаш?

bata_nimbus bata_nimbus 01:25 25.12.2023

Re: Ре: Молитва Нестору

angie01
него, питање за бата нимбуса и тасу- је л вас двојица нисте били на протестима за изборну крађу деведесетих и 5. октобра?...и уопсте, на протестима против рата и злоцинацког резима који нас је развалио, покрао, осиромасио, убијао?


Од `85 до 5.Октобра ни једно срање није прошло без мене. Нагуто сам се сузавца за све вас. Дав`ло ме двапут, бежо сам сто пута док их нисам стиго.
Само, то никада нису били протести против рата, већ против издајничког режима.
Носећа парола свих тих протеста и окршаја била је "БАНДО ЦРВЕНА!", па се ти тражи где си у тој причи.

Стигле ме године, јбг. Али што се ових гибања тиче, на сељану не рачунајте. Оћете власт, изволите окрвавити гаће.

РЅ.
Један је Девети март, све остало су имитације.
shmoo shmoo 01:25 25.12.2023

Re: Молитва Нестору

angie01

pusti te tlapnje o Titu, koga nema vec skoro pola veka, kakve on veze ima sa onim sto se desavalo posle



Ако ти не умеш, а пре ми се чини да не желиш, да повезујеш узроке и последице, нико ти ту не може помоћи.

a gde se to u svetu bira, ajed kazi mi?


Е, видиш коначно да се у нечему сложимо.

С тим што имам два амндмана:

1. Што Србија не би била прва у којој би се бирало?

(Знам, знам, илузија... Не дају то ови гувернери Србије из иностранства.)

2. Ако ствари већ стоје како кажеш и са чим се слажем, чему онда све ово... Избори, протести,,...? Чему?

Зарад естраде?

Зашто губити време и снагу на томе када ће ионако неко други одлучивати у моје име?

angie01 angie01 01:27 25.12.2023

Re: Молитва Нестору

Што питаш?


pa kakva je onda razlika izmedju tebe i mene i bilo koga drugog ko je na te proteste isao kao obican grajdanin-barem ja jesam?...otkud sad ja na celu necega, ne umem da ponovim to sto si srocio i ja nestonesto sitnosopstvenicki, a ti nisi,...ajde objasni...otkud meni glavna uloga- bokte, kakva sam ja carica, svi mi dajete glavne role-u toj tvojoj smnabuliji?

e da, ja jos, kada sam videla da je prevara, otprilike vrlo brzo, jer mi stigao demokraCki dErektor- otisla iz zemlje.
bata_nimbus bata_nimbus 01:29 25.12.2023

Re: Молитва Нестору на бис

Када се ти не би бавио протеривањем људи из Србије називајући при томе себе Србијанцем и још српском десницом, можда бих ти се и захвалио на гостопримству.

Полако, кашће ти се само.
РЅ.
За свађу је потребно двоје. Ја кад нећу, нећу, не вреди да се трудиш.
angie01 angie01 01:29 25.12.2023

Re: Молитва Нестору

Ако ти не умеш, а пре ми се чини да не желиш, да повезујеш узроке и последице, нико ти ту не може помоћи.


ma kakvi uzroci i posledice toliko godina posle, valjda je nesto i u narodu,...pa sada imaju skoro 50 godina ljudi koji su se rodili posle Tita.
Зашто губити време и снагу на томе када ће ионако неко други одлучивати у моје име?


ma naravno, samo uzivaj.
shmoo shmoo 01:31 25.12.2023

Re: Молитва Нестору

angie01

otkud sad ja



У јбт, ала те је погодило то што сам рекао да ниси била на протестима вечерас јер све време блогујеш из своје фотеље и папуча.

Зезао сам се, бре.

Види како је Макса лепо примио то зезање, опуштено како и треба.

shmoo shmoo 01:34 25.12.2023

Тече Панта

angie01

Зашто губити време и снагу на томе када ће ионако неко други одлучивати у моје име?


ma naravno, samo uzivaj.


Наравно, и хоћу.

Имам 59 година и толико тога претуреног преко главе.

И после свега још увек се батргам на овој планети.

( "Сан сваког прасета је да умре као свиња." )

Заслужио сам да уживам.

И ти ћеш брзо доћи у ту фазу, не буди нестрпљива.

angie01 angie01 01:34 25.12.2023

Re: Ре: Молитва Нестору

па се ти тражи где си у тој причи.


nema sta da se trazim u tvojoj prici- ja imam svoju,...nego sam pitala, jer si fasciniran tasinim tlapnjama sa sve Endzikom u glavnoj ulozi, koja joj je silom nametnuta.
angie01 angie01 01:35 25.12.2023

Re: Тече Панта

И после свега још се батргам на овој планети.


sve bi to bilo ok, da ne histerises po drugima, kada ti diraju baticu i ono sto radi ovoj zemlji i narodu.
shmoo shmoo 01:35 25.12.2023

Re: Молитва Нестору на бис

bata_nimbus
Када се ти не би бавио протеривањем људи из Србије називајући при томе себе Србијанцем и још српском десницом, можда бих ти се и захвалио на гостопримству.


РЅ.
За свађу је потребно двоје. Ја кад нећу, нећу, не вреди да се трудиш.



Ма нисам ни ја за свађу.

Протеривање било кога из Србије зато што је друге националности, вере, боје коже или зато што није рођен у Србији и није за свађу него за нешто друго.

Али ако је теби један 9. март, онда ме и не чуди то код тебе.

Шта каже доктор Арон на то?

Полако, кашће ти се само.


А не верујем да ће ми се у овим годинама казати само.

Ако до сада није, онда и неће.


П.С. - Јеси видео јуче вест како се оне естонске гњиде нуде Украјинцима да похватају све Украјинце који су побегли од рата у Естонију и да их изруче Украјини?

"Estonija spremna da Ukrajini vrati njene dezertere
Estonija je spremna da na zahtev zvaničnog Kijeva vrati u Ukrajinu građane te zemlje koji se nisu odazvali vojnom pozivu, preneli su danas estonski mediji pozivajući se na izjavu ministra unutrašnjih poslova te zemlje Laurija Lanemeta.

"Ako je to ono što je Ukrajini potrebno, Estonija može da pronađe određenu osobu i da je preda Ukrajini. Generalno, mi znamo gde ti ljudi žive i čime se bave. Većina njih ima prebivalište i posao u Estoniji", rekao je Lanemeta, prenosi TASS.

Iako zvanični Talin još nije primio takav zahtev iz Kijeva, ministarstvo unutrašnjih poslova Estonije je više puta tražilo od ukrajinskog ambasadora i ministra unutrašnjih poslova da u slučaju potrebe zatraže podatke o ukrajinskim izbeglicama u Estoniji."


Не могу ја то да разумем. То су гњиде од људи који друге људе који су побегли од несреће протерују из своје земље.

angie01 angie01 01:36 25.12.2023

Re: Молитва Нестору


У јбт, ала те је погодило то што сам рекао да ниси била на протестима вечерас јер све време бнлогујеш из своје фотеље и папуча.


ma pitam te za moje pominjanje u onoj paskvili, sto je bata nimbus nakacio ponosno kod sebe.
bata_nimbus bata_nimbus 01:40 25.12.2023

Re: Ре: Ре: Молитва Нестору

angie01
па се ти тражи где си у тој причи.


нема ста да се тразим у твојој прици- ја имам своју,...него сам питала, јер си фасциниран тасиним тлапњама са све Ендзиком у главној улози, која јој је силом наметнута.

Таса је сушта инспирација. Његови постови су наратив.
Ти си пак несносно досадна.
shmoo shmoo 01:43 25.12.2023

Re: Молитва Нестору

angie01

У јбт, ала те је погодило то што сам рекао да ниси била на протестима вечерас јер све време бнлогујеш из своје фотеље и папуча.


ma pitam te za moje pominjanje u onoj paskvili, sto je bata nimbus nakacio ponosno kod sebe.



Па зар ниси била петооктобарска перјаница Блога Б92?


angie01 angie01 01:52 25.12.2023

Re: Ре: Ре: Молитва Нестору

Таса је сушта инспирација. Његови постови су наратив.
Ти си пак несносно досадна.


pa vidi, mnogo mi je drago zbog vas dvojice i nemam nista protiv da ti nisam po volji, nekako je to prirodna selekcija.

... a koliko vidim, dosao si kod mene na blog da se pohvalis,...mogao si i na neki drugi da zakacis tu glupost.
bata_nimbus bata_nimbus 01:53 25.12.2023

Re: Ре: Молитва Нестору на бис

shmoo
бата_нимбус
Када се ти не би бавио протеривањем људи из Србије називајући при томе себе Србијанцем и још српском десницом, можда бих ти се и захвалио на гостопримству.

Полако, кашће ти се само.
РЅ.
За свађу је потребно двоје. Ја кад нећу, нећу, не вреди да се трудиш.



Ма нисам ни ја за свађу.

Протеривање било кога из Србије зато што је друге националности, вере или зато што није рођен у србији и није за свађу него за нешто друго.

А не верујем да ће ми се у овим годинама казати само.

Ако до сада није, онда и неће.



Хад сад, да се не настављамо до бесвести... Нисам ја нигде помињао протеривање. Питао сам што не иду кад их нико не воли. Од осталог нема шта да одступам.
Ето да додам, па нећу више - најгоре је бити дођош међу дођошима.
Овде су сви нешто поврећени... па ево, шта би ти да твојој ћерки друг из разреда каже "Ми Босанци смо једини прави људи, а ти си геџованска циганчура!"...Могао бих гледе сличних ствари да напишем "Пасију по Бати". И такооо...
angie01 angie01 01:53 25.12.2023

Re: Молитва Нестору

Па зар ниси била петооктобарска перјаница Блога Б92?


pojma nemam sta to to znaci?...blog je otvotren juna 2006.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana