Reč i slika

Deco draga, oprostite!

angie01 RSS / 24.12.2023. u 20:57

1703443635-20231224_190355_b-900x506.jpg

 1702936017-1702935680839-1024x683.jpeg

1703444055-20231224_194259_b-Copy-1024x576.jpg

1703437809-1703436869-HAM_2942-1024x683-900x600.jpg 

Tagovi



Komentari (957)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

angie01 angie01 01:11 26.12.2023

Re: Најсмешнији протест у историји

Као и за то што ми бришеш коментаре у којима те питам откада је то шовинистичка изјава што хрватске усташе који су поклали толико хиљада Срба, Јевреја и Рома (што је био злочин геноцида) називам говнима на Блогу Б92 усред Србије и усред Београда.


ne ne pitas ti to, nego Hrvate obelezavas kao ustase-to ti je namera i to su naci/sovinisticki ispadi i zbaranjeni su zakonom, pa ti salji te tvoje svinjarije kome god hoces.

blog B92 isto potpada pod Zakon o javnom informisanju i isto nije dozvoljeno prozivati i omalovazavati po nacionalnoj osnovi, a u sred Srbije, koja nije naci/sovinisticka drzava.
shmoo shmoo 01:29 26.12.2023

Re: Најсмешнији протест у историји

angie01
Као и за то што ми бришеш коментаре у којима те питам откада је то шовинистичка изјава што хрватске усташе који су поклали толико хиљада Срба, Јевреја и Рома (што је био злочин геноцида) називам говнима на Блогу Б92 усред Србије и усред Београда.


ne ne pitas ti to, nego Hrvate obelezavas kao ustase-to ti je namera i to su naci/sovinisticki ispadi i zbaranjeni su zakonom, pa ti salji te tvoje svinjarije kome god hoces.



Немој тако да лажеш и да спинујеш и да ми учитаваш оно што нисам рекао.

Лепо ти пише да говорим о хрватским усташама, а не о Хрватима.

Рекао сам шта мислим о Независној Држави Хрватској и о хрватским усташама.


blog B92 isto potpada pod Zakon o javnom informisanju i isto nije dozvoljeno prozivati i omalovazavati po nacionalnoj osnovi, a u sred Srbije, koja nije naci/sovinisticka drzava.



Није то никаква увреда на националној основи него сам увредио једну болесну идеологију које би свако нормалан требало да се гади јер је за собом оставила на стотине хиљада невиних жртава.

Не извлачи се сада помињући националности када се ради о идеологији. Болесној идеологији.

А је л' ти то браниш усташе?

Поричеш геноцид који су усташе починили над Србима, Јеврејима и Ромима током Другог светског рата у Независној Држави Хрватској намерно бркајући овде појмове националност и идеологија?

И ово ћу да пошаљем Центру Симон Визентал. Нека виде ко то пискара на друштвеним мрежама усред Београда и усред Србије.

vlad_aleksh vlad_aleksh 09:19 26.12.2023

Re: Најсмешнији протест у историји

zilikaka
Овде, у овим снимцима које си приложила, нигде не спомиње равну Земљу. Све сте измислили. Полуписмени другосрбијанци се спрдају са професором доктором наука

Šteta, a tako je dobro počelo. Ja saznala od profesora doktora da mi je pokojna tetka bila vanzemaljac, Bog da joj dušu prosti.
Ovo je tako dobro da mi je žao što toliko dugo nisam bila informisana da postoji.
Saću tražiti dalje, pa ti javljam.


Да ли се шалиш или си озбиљна? Да знам како да наставим полемику.
solo solo 09:32 26.12.2023

Re: Најсмешнији протест у историји

Šteta, a tako je dobro počelo. Ja saznala od profesora doktora da mi je pokojna tetka bila vanzemaljac, Bog da joj dušu prosti.
Ovo je tako dobro da mi je žao što toliko dugo nisam bila informisana da postoji.
Saću tražiti dalje, pa ti javljam.


Da se niste ovako zajebavali možda bi imali mirnu koaliciju u Beogradu.

A i što bi nekog iz Bečkereka boleo kurac za Beograd.

Udri u tamburu, biće šetnji.

Naviklo to da šeće.





p.s.

Tasa ima sigurno neku knjigu narodnih umotvorina na pozajmicu.

Piše tamo:

,,Koga ti je moliti nije ti ga ljutiti,,

Eeeee kad deca neće da čitaju lektiru,jbg.
solo solo 09:52 26.12.2023

Re: Најсмешнији протест у историји

Nestorovom sinu sada griješ pitu,
Proguto si celu Vučićevu kitu.


O-bo-ža-vam ove poetske matineje.

Pojeo si pitu
sedneš mu na kitu.

Najžešće vas jebe Nestor crni,
od njeg' i sad bulja trni!

angie01 angie01 10:59 26.12.2023

Re: Најсмешнији протест у историји

taso, rekoh ti sve sto je trebalo.

shmoo shmoo 13:16 26.12.2023

Re: Најсмешнији протест у историји

angie01
taso, rekoh ti sve sto je trebalo.




Опет не знаш о чему се ради?

Па нека те.


Centar Simon Wiesenthal (engl. Simon Wiesenthal Center židovska je međunarodna nevladina organizacija sa sjedištem u Los Angelesu. Ime nosi po Simonu Wiesenthalu, progonitelju nacionalsocijalista. Organizacija je osnovana 1977 i sa sjedištem u Los Angelesu. Njegov je cilj zaštititi toleranciju i razumijevanje među ljudima kroz aktivno sudjelovanje te informiranjem i educiranjem društva. Bavi se i pitanjima rasizma, antisemitizma, terorizma i genocida. Centar je registriran kao nevladina organizacija pri UN, UNESCOa i Vijeću Europe. (ЛИНК)













- Govornik je imao uobičajeno dugačak i dosadan govor. Iz disanja publike se videlo da ga niko ne sluša. Iznenada je nastao metež. Grupa koju su uglavnom činile žene u crnom, sa crnim maramama, probila se kroz kordon i preko čistine potrčala prema spomeniku. Desetine hiljada, možda čak i sto hiljada ljudi, trčali su preko polja u histeričnom plaču. Ljudi su posrtali, saplitali se i padali. Čuo se užasan prodoran krik, a zatim prigušen plač koji je trajao 7-8 minuta. Narod je prišao spomeniku i okupio se oko njega. Bio je to sablasan prizor. Ubrzo spomenik je bio crn kao saće oko koga se roje pčele - zapisao je Bogdanović o ovom događaju. (ЛИНК)



И шта кажеш?

Мој коментар о усташама и Независној Држави Хрватској је шовинистички?

angie01 angie01 15:11 26.12.2023

Re: Најсмешнији протест у историји

И шта кажеш?

Мој коментар о усташама и Независној Држави Хрватској је шовинистички?


tvoja mutljavina je suvise providna, o ustasama i njihovim zlocinima niko ne misli nista dobro, to je bar jasno, nikada i nigde nisam videla da je tim zlocinima neko dao podrsku, al ovo sto ti radis ovom muljvinom je cist sovinizam,...baska sto nema nikakve veze ova tema sa ustasama, koje su ubacio da tamponiras aktuelni problem.

ti i Vizental ste na dva kraja moralnosti i nemam pojma, kako se uopste usudjujes da njega pominjes, kao svoju referencu.

nego, daj taj clanak iz novina,koje pominje miki da si kacio o Bobicevoj krivici zbog rusenja te zgrade, za koju ne znam na koju mislis.
bata_nimbus bata_nimbus 15:48 26.12.2023

Re: Ре: Најсмешнији протест у историји

angie01
Као и за то што ми бришеш коментаре у којима те питам откада је то шовинистичка изјава што хрватске усташе који су поклали толико хиљада Срба, Јевреја и Рома (што је био злочин геноцида) називам говнима на Блогу Б92 усред Србије и усред Београда.


не не питас ти то, него Хрвате обелезавас као устасе-то ти је намера и то су наци/совинистицки испади и збарањени су законом, па ти саљи те твоје свињарије коме год хоцес.

блог Б92 исто потпада под Закон о јавном информисању и исто није дозвољено прозивати и омаловазавати по националној основи, а у сред Србије, која није наци/совинистицка дрзава.

Хрвати јесу геноцидан народ. То је ствар чињеница, и ту није допустива никаква релативизација зарад полт-коректних лефтард-пресеравања, зато што се тиме негирају и омаловажавају милионске жртве, и банализује њихова трагедија.
У том генералном и вишегенерацијском хрватском озрачју, стању свести, усташе су тек један прононсирани чимбеник.
angie01 angie01 16:43 26.12.2023

Re: Ре: Најсмешнији протест у историји

bata_nimbus


lice, ne moze narod da bude genocidan, zlocinci imaju imena i prezimena, to ti je bejzik,..dalje necu da se smaram s tobom.

naci/sovenske izjave nisu zakonom dozvoljene.


shmoo shmoo 17:21 26.12.2023

Re: Најсмешнији протест у историји

angie01
И шта кажеш?

Мој коментар о усташама и Независној Држави Хрватској је шовинистички?


tvoja mutljavina je suvise providna, o ustasama i njihovim zlocinima niko ne misli nista dobro, to je bar jasno, nikada i nigde nisam videla da je tim zlocinima neko dao podrsku, al ovo sto ti radis ovom muljvinom je cist sovinizam,...baska sto nema nikakve veze ova tema sa ustasama, koje su ubacio da tamponiras aktuelni problem.

ti i Vizental ste na dva kraja moralnosti i nemam pojma, kako se uopste usudjujes da njega pominjes, kao svoju referencu.

nego, daj taj clanak iz novina,koje pominje miki da si kacio o Bobicevoj krivici zbog rusenja te zgrade, za koju ne znam na koju mislis.



Нико од тебе није тражио да комесарски оцењујеш моју морално-политичку подобност да постављам питања на Блогу Б92 него ми одговори на моје врло једноставно питање:

Да ли ти то, Анђо, подржаваш усташе и Независну Државу Хрватску?

Из оваквог твог избегавања у читавом низу коментара јасног одговора на моје јасно питање све ми се чини да ти подржаваш ту геноцидну усташку гамад и ту болесну идеологију.

Зато не скрећи са теме причајући о мени него одговори на моје питање.

Да ли ти то, реагујући овако на моје коментаре о усташама и Независној Држави Хрватској, у ствари подржаваш усташе и Независну Државу Хрватску?

Да?

Не?

(Ја тебе не оцењујем морално-политички унапред већ чекам да се ти сама изјасниш.)


П.С. - А не брини ти за моје везе са Центром Симон Визентал.

Јаке су.

И не наслућујеш колико су јаке.

И сасвим довољне да озбиљно приме од мене обавештење о овим твојим коментарима на Блогу Б92 па будеш тамо код њих уписана у одговарајућем тефтеру.

maksa83 maksa83 17:35 26.12.2023

Re: Најсмешнији протест у историји

И сасвим довољне да озбиљно приме од мене обавештење о овим твојим коментарима на Блогу Б92 па будеш тамо код њих уписана у одговарајућем тефтеру.


Taso ne bih da te požurujem ali sad je 17:34, prevoz je znaš i sam kakav, a treba da stigneš sa Čuke u grad na okupljanje u 18h umesto mene ko što smo se dogovorili.

shmoo shmoo 17:52 26.12.2023

Re: Најсмешнији протест у историји

maksa83
И сасвим довољне да озбиљно приме од мене обавештење о овим твојим коментарима на Блогу Б92 па будеш тамо код њих уписана у одговарајућем тефтеру.


Taso ne bih da te požurujem ali sad je 17:34, prevoz je znaš i sam kakav, a treba da stigneš sa Čuke u grad na okupljanje u 18h umesto mene ko što smo se dogovorili.




Ипак ћу сачекати Анђин одговор.

То ми је важније од било каквих дневно-политикантских препуцавања у Србији.

angie01 angie01 19:27 26.12.2023

Re: Најсмешнији протест у историји

И сасвим довољне да озбиљно приме од мене обавештење о овим твојим коментарима на Блогу Б92 па будеш тамо код њих уписана у одговарајућем тефтеру.


hebote, ovo ko milijanina pretnja da ce zvati dodika telefonom:)))

vidi, ti trazis debilan ogovor na debilno pitanje???...kojim zapusavs temu o maltretirqanoj deci u tvom gradu?...je l to-to!

odgovor ti stoji u tome sto si citirao-gde si ti ikada cuo da je neko dao podrsku fasiticko kvislinskoj samoproklamovanoj drzavi i ustasama?...evo ja nisam nikad ni od koga, nigde,.... a ti jesi, pa sada pitas mene, ti koji kvalifikaciju ustasa lepis svakomalo politickim protivnicima, je l to...pa ko je tu za prijavu, ne samo Vizentalu,...sto je stvarno komicna i neozbiljna pretnja.

al sam cula za velicanje cetnickih zlocina u izmenjenoj verziji istorije u te svrhe.

i koja je ideja uopste pominjanja sada te teme?....muljanja unaokolo?

ah da, treba da se skrene paznja sa uhapsene dece, koja nista nisu kriva, ciji roditelji pojma nemaju ni gde su!

tasa, nastavnik, pedagoski radnik brani nasilnike od dece, koja samo traze fer isbore,..javi to molim te Vizentalu.


shmoo shmoo 20:37 26.12.2023

Re: Најсмешнији протест у историји

angie01
И сасвим довољне да озбиљно приме од мене обавештење о овим твојим коментарима на Блогу Б92 па будеш тамо код њих уписана у одговарајућем тефтеру.


hebote, ovo ko milijanina pretnja da ce zvati dodika telefonom:)))

vidi, ti trazis debilan ogovor na debilno pitanje???...kojim zapusavs temu o maltretirqanoj deci u tvom gradu?...je l to-to!

odgovor ti stoji u tome sto si citirao-gde si ti ikada cuo da je neko dao podrsku fasiticko kvislinskoj samoproklamovanoj drzavi i ustasama?...evo ja nisam nikad ni od koga, nigde,.... a ti jesi, pa sada pitas mene, ti koji kvalifikaciju ustasa lepis svakomalo politickim protivnicima, je l to...pa ko je tu za prijavu, ne samo Vizentalu,...sto je stvarno komicna i neozbiljna pretnja.

al sam cula za velicanje cetnickih zlocina u izmenjenoj verziji istorije u te svrhe.

i koja je ideja uopste pominjanja sada te teme?....muljanja unaokolo?

ah da, treba da se skrene paznja sa uhapsene dece, koja nista nisu kriva, ciji roditelji pojma nemaju ni gde su!

tasa, nastavnik, pedagoski radnik brani nasilnike od dece, koja samo traze fer isbore,..javi to molim te Vizentalu.





Добро, angie01, мислим да више нема сврхе настављати ову преписку са тобом јер ти упорно избегаваш да одговориш на моје питање да ли си ти симпатизер хрватских усташа и Независне Државе Хрватске или ниси њихов симпатизер.

Избегавање јасног одговора са да или са не на ово питање у толиком низу коментара у којем скрећеш са теме, потураш некакву своју празнословну демагогију и лепиш мени разноразне квалификације уместо да одговориш на моје питање, јесте већ одговор сам по себи.

И намеће се из тога сасвим логичан закључак.

Ти јеси симпатизер те болесне идеологије, хрватског усташтва, која је одговорна за злочин геноцида над Србима, Јеврејима и Ромима у Другом светском рату.

И немој после да кажеш да сам ти ја накачио ту етикету да си ти симпатизер хрватских усташа и Независне Државе Хрватске.

Сама си се изјаснила својим коментарима.

angie01 angie01 20:47 26.12.2023

Re: Најсмешнији протест у историји

упорно избегаваш да одговориш на моје питање да ли си ти симпатизер хрватских усташа и Независне Државе Хрватске или ниси њихов симпатизер.


pa ovako nesto, moze samo teska debilcina da napise.
Избегавање јасног одговора са да или са не у толиком низу коментара је одговор сам по себи.


jer kako tebi izgleda jasan odgovor na nesto, kada kazem da apsolutno niko ne podrzava, pa valjda tu spadam i ja.

Ти јеси симпатитер те болесне идеологије, хрватског усташтва, која је одгоиворна за злочин геноцида над Србима, Јеврејима и Ромима у Другом светском рату.


ovo je recimo za prijavu.

sem sto si moralni bednik, jer uporno zapusavas temu o maltretiranoj deci necim sto nema veze sa time, ujedno si i klevetnik, sto smo vec znali od pre, tebe bas nicega nije sramota-pravi si vojnik svoje partije.

ovu tvoju sramotu necu da obrisem, da ne bude posle da nisi napisao.


shmoo shmoo 20:50 26.12.2023

Re: Најсмешнији протест у историји

angie01

ovo je recimo za prijavu.



Не, ја ћу тебе да пријавим.

Знаш већ где.

Рекао сам ти то у претходним коментарима.

А сада знаш и зашто те пријављујем.

Већ сам их контактирао, траже ми да им пошаљем ове коментаре где се ти овако дописујеш са мном.

Послаћу им. Сачувао сам све.

angie01 angie01 20:55 26.12.2023

Re: Најсмешнији протест у историји

Већ сам их контактирао, траже ми да им пошаљем ове коментаре где се ти овако дописујеш са мном.

Послаћу им.


tebi treba terapeut.

a za klevetu se odgovara.
shmoo shmoo 20:57 26.12.2023

Re: Најсмешнији протест у историји

angie01
Већ сам их контактирао, траже ми да им пошаљем ове коментаре где се ти овако дописујеш са мном.

Послаћу им.


tebi treba terapeut.

a za klevetu se odgovara.


Одговара се и за подржавање болесних идеологија одговорних за злочине геноцида.

Увреде попут ове и сличних које си ми упућивала у низу својих коментара трудећи се да ме дисквалификујеш као личност мене не занимају. За то те нећу нигде пријављивати. Нисам ја ту битан и то ме не дотиче.

Много је важније ово твоје очијукање са усташама и Независном Државом Хрватском у 2023. години усред Београда усред Србије.

За то већ треба да се одговара.

angie01 angie01 21:06 26.12.2023

Re: Најсмешнији протест у историји

Одговара се и за подржавање болесних идеологија одговорних за злочине геноцида.


a ko to podrzava i gde si to procitao, sem u tvojoj glavi!
Много је важније ово твоје очијукање са усташама и Независом Државом Хрватском у 2023. години усред Београда усред Србије.


gde ti vidis ocijukanje o kome pricas, sem sto mi ga ucitavas, znaci, kleveces me.


За то већ треба да се одговара.


kazem ti, tebi treba terapeut, jer je bolest izgleda uzela maha.
vlad_aleksh vlad_aleksh 12:01 28.12.2023

Re: Најсмешнији протест у историји

zilikaka
Овде, у овим снимцима које си приложила, нигде не спомиње равну Земљу.


Evo, ja našla gde spominje LINK, ne brigaj, samo premomotaj na 29:00.
JA sad odoh dalje da slušam a ako još nešto zanimljivo nađem, a nemoj da po treći put ponaljam isti link, samo ću ti reći šta ima i vreme kad je ako još šta pronađem.


Ко је први објавио модел округле Земље?
shmoo shmoo 09:31 25.12.2023

.

Циљ овог блога је најобичније патетично пренемагање у коментарима.

Мука ми је од тога и не желим више ни секунде да учествујем у овој пропагандној сплачини од блога.

Све најбоље желим свима и срећни вам свима празници.

angie01 angie01 09:39 25.12.2023

Re: .

Циљ овог блога је најобичније патетично пренемагање у коментарима.


ma jeste, kao sto smo svi bili fukare, jer tvoja drugarica obesmisljava i tamponira tragedije koje se ovde desavaju necijom konkretnom krivicom,...pa kako sad, kada si bio i video i znas kako je bilo, a mi ne znamo,...seres, seres, pa posle samo preskocis, jos mi nisi odgovorio, gde sam ja bilo koga zvala na proteste.
shmoo shmoo 09:41 25.12.2023

Re: .

angie01
Циљ овог блога је најобичније патетично пренемагање у коментарима.


ma jeste, kao sto smo svi bili fukare,



Па јесте фукаре.

Ево и овај твој блог вас показује баш у том светлу.

Наставите само ви започето по задатку, али без мене.

Немам ја времена да се више бавим тим вашим фукарлуком.

Не занима ме.

angie01 angie01 09:45 25.12.2023

Re: .

Наставите само ви започето по задатку, али без мене.


koji je tacno zadatak i od koga?


a tvoj?....ciju ti agendu sprovodis, braneci aposlutno svako sranje koje nam se desava?!


Не занима ме.


pa toliko te ne zanima, da si kao i predator, ispisao gomile komentara, ne bi li nekako istamponirao svinjariju....i ti nekog nazivas fukarom,...ucitavas mi kojesta, opsesivno i patoloski usmeren na mene, nemam pojma zasto, jer nikakve veze s tobom nemam.
maksa83 maksa83 10:21 25.12.2023

Re: .

Све најбоље желим свима и срећни вам свима празници.

Taso je l' ovo znači da danas nećeš doći tamo u 18h? Mislim, opet doći.
shmoo shmoo 00:44 26.12.2023

Re: .

maksa83
Све најбоље желим свима и срећни вам свима празници.

Taso je l' ovo znači da danas nećeš doći tamo u 18h? Mislim, opet doći.



Ја био.

Опет?

А ти?

Изгледа да си опет остао код куће у папучама?

maksa83 maksa83 08:36 26.12.2023

Re: .

Изгледа да си опет остао код куће у папучама?

Nemoj reći nikom ali ne, nego u čarapama jer ne mogu da nađem jednu papuču i mrzi me da virim pod trosede i sva mesta gde je mačka mogla da je odvuče.

Taso sad kad znam da si ti tamo baš redovan ja računam da ideš umesto mene i sve je okej sa svemirom. Hvala ti!

P.S. Hoće biti mnogo ako te zamolim da ne razlupavaš kola motkom i ne napadaš novinare? To se nismo dogovorili.
shmoo shmoo 00:49 27.12.2023

Re: .

maksa83
Изгледа да си опет остао код куће у папучама?

Nemoj reći nikom ali ne, nego u čarapama jer ne mogu da nađem jednu papuču i mrzi me da virim pod trosede i sva mesta gde je mačka mogla da je odvuče.

Taso sad kad znam da si ti tamo baš redovan ja računam da ideš umesto mene i sve je okej sa svemirom. Hvala ti!

P.S. Hoće biti mnogo ako te zamolim da ne razlupavaš kola motkom i ne napadaš novinare? To se nismo dogovorili.



А, па то мора.

То су народни обичаји и традиција међ' Сербљима који се морају поштовати.

А ја сам човек конзервативан. Не волем да се мењам.

Мо'ш рачунати на мене да ћу се вазда држати тих старих народних обичаја и у твоје име.

П.С. - Био сам данас на последњој станици 7Л... Чекао, чекао... Али од тебе и Влада грофа Цепеша ни трага ни гласа.

Баш сте ме разочарали.

Јаки сте само на речима.

angie01 angie01 09:36 25.12.2023

milijana,

da ti pogleda dodk taj ustaski zmijarnik, koji ti se stalno pojavljuje u glavi, mozda ima neko resenje, ono, kako vi vec to resavate,...i ceTkaj, ti se ono pozivas na neki zakon o kleveti, pa buhahahaha...

nego, eno tvoj zemo se ubi da nekako pokaze, kako je sve fajn, regularno, a i ova deca su zasluzila batine na najsmesnijim protestima, jer nisu njega konsultovala,...kako da ti kazem, pa nije ovo rs i ljudi ne zele da im vi krojite kapu, kao sto ste sebi zagovnali, to je jedina prica.

svakako odhebi, potpuno si nebitna.
angie01 angie01 10:54 25.12.2023

Re: milijana,

da ti ipak pozoves onaj dodikov broj, kojim si mi pretila,...doduse, godinu dana pre, al sta ima veze,..resavaju to rsovci, kako god
solo solo 10:16 25.12.2023

Deco draga, oprostite!


'ebo te ima sve u klipovima.

Mrzi me da kuckam.

Nestorović/pedijatar će sve da vam objasni ovijeh dana.

Majdanpek.

Ko zna bolje sa decom od pedijatra?




solo solo 12:01 25.12.2023

Ajde ali bez zezanja


O čemu je ovaj blog u općenito?
angie01 angie01 13:44 25.12.2023

Re: Ajde ali bez zezanja

O čemu je ovaj blog u općenito?





maksa83 maksa83 12:18 25.12.2023

Može malo EKV?


solo solo 13:15 25.12.2023

blogerke i blogeri


Bolje da se jebemo dok još možemo ali ne u mozak.

Onako izistinski,emocionalno.

Evo malo motivacionog.



Angie,sestro,daj otvori jedan blog o sexu.

Ovo smorilo.
angie01 angie01 13:49 25.12.2023

Re: blogerke i blogeri

Angie,sestro,daj otvori jedan blog o sexu.


pa bio,

KLIK

...al izgleda da svi vole sex i rado ga se secaju.
solo solo 14:02 25.12.2023

Re: blogerke i blogeri

pa bio,

KLIK


Bio sam banovan kod tebe pa mi promaklo a vidim sad da su i to pretvorili u politiku.

Valja nekad prošarati i drugim temama.

p.s.

Imaš pravo svakako ali nemoj podcenjivati teme o vanzemaljcima. Nestorović to samo medijski nespretno i loše radi pa stvara utisak za zajebanciju.A moguće i da je manipulator pa to koristi. Svakako loše.

U svetu se vrlo ozbiljni i referentni ljudi bave vrlo ozbiljno i argumentovano sa tom temom.

angie01 angie01 14:04 25.12.2023

Re: blogerke i blogeri

Bio sam banovan kod tebe


odbanovala sam sve, sem lude naste...ona mi klela decu, pa nek ceka da joj se kletva vrati, kako to obicno biva.


Valja nekad prošarati i drugim temama.


pa je l ti kapiras u cemu je stvar i ko je kriv za to,..ja godinama vec govorim, kako nam se zivot pretvorio u jedno te isto sranje i kako bih rekla, mi smo krivi za to.
angie01 angie01 15:27 25.12.2023

Re: blogerke i blogeri

Imaš pravo svakako ali nemoj podcenjivati teme o vanzemaljcima. Nestorović to samo medijski nespretno i loše radi pa stvara utisak za zajebanciju.


kako da ti kazem, moras da budes dovoljno obrazovan, samosvestan i razuman, da pravis razlikuizmedju nestorovica, klepoatre i nauke,...nestorovic je trece oko nivo, ko to ne vidi, nije bas sav svoj.



evo, ja se potrudila da ti budem jasna na tvoj nacin.
solo solo 01:43 26.12.2023

Re: kupačice

evo, ja se potrudila da ti budem jasna na tvoj nacin.


Slušaj turizmološkinjo koju je baba preko veze gurala da peva uvodne pesme u dechijem poshoristu.
Možeš tako da se potrudiš sa recimo onim Srdžom Fuksom i ostalima sa turizmologije da im budeš jasna na vaš način.

Nemam volje čak ni da ti kažem bilo šta ružno trovačice bloga.

Dovoljno ste kažnjeni u svome jadu.

,,129 boje plavo,,



Ko te sad gura da pevaš uvodne pesme na blogu?

Zajebo vas ton film.

angie01 angie01 14:02 25.12.2023

Srecan Bozic, svima koji slave!

...ja se ovog Bozica obicno secam ovako, jednostavna romantika,

maksa83 maksa83 14:24 25.12.2023

kamenjari


angie01 angie01 14:32 25.12.2023

Re: kamenjari

pazi, kad me ne cudi.

sad objasni huciju i predatoru, ubise se da opravdaju ispoljenu brutanost prema studentma.

je l shvatas ti uopste koji su to likovi i sa kim si me poistovetio.
gvozden1 gvozden1 14:39 25.12.2023

Re: kamenjari

pazi, kad me ne cudi.

sad objasni huciju i predatoru, ubise se da opravdaju ispoljenu brutanost prema studentma.

Pa da, sve je jasno, sve se sa slike vidi.
Jasno se vidi da je ovaj što kleči do malo pre bacao kaldrmu.
Da nije to isti onaj sa snimka?

Doduše ne baš sa slike, ali opis je tu.
A opis je dokaz.



Nego, ne pročitah ko je povredio policajce?

DB radi uverljivosti, ili lažu da su policajci povređeni?
angie01 angie01 14:44 25.12.2023

Re: kamenjari

ajd ne serendaj, studenti sigurno nisu bacali spremljeno kamenje- nema sanse da se kamen izvadi iz kaldrme tek tako.

Nego, ne pročitah ko je povredio policajce?


pa evo kazi ti, ko je povredio i ko je povredjen, za decu postoje snimci, znaci, da ne moram da pricam.

sram vas bilo, govna desnicarska retorgradna zarobljena u destrukciji, vama nista nije sveto, ni deca,...a Beograd nije centicko uporiste a ni rs, bogami, tako da odhebite vas dvojica glupa gnoma....ti iz tvog sljivika iz Robaja, dok su ti cerke sejf, a ovaj tvoj kamarad, izmedju RS i Beograda, dok odradjuje karadzica u dodikovoj agendi,...a posle se pitate, sto vas ne vole, pa ne vole vas, Beograd nije RS, a ni retorgradan.

cka vam materina pokavarena, sa sve milijanom i tasom.
maksa83 maksa83 14:46 25.12.2023

Re: kamenjari

Nego, ne pročitah ko je povredio policajce?

Za vas što teško čitate su okačili snimak pandura koji greškom ispendreči po glavi civilnog pandura. To je onaj sa frakturom lobanje.

Huči nije moja dnevna kvota za budale državno subvencionisani dizel za poljoprivrednike, štedi malo.
gvozden1 gvozden1 14:51 25.12.2023

Re: kamenjari

ajd ne serendaj, studenti sigurno nisu bacali spremljeno kamenje- nema sanse da se kamen izvadi iz kaldrme tek tako.

A da se spremi pre toga?
Ni to nema šanse, to je samo DB sposoban da uradi:)
pa evo kazi ti, ko je povredio i ko je povredjen,

Ma evo Maksa je odgovorio, pobili se između sebe:)


Šta vi sve nećete progutati!
angie01 angie01 15:17 25.12.2023

Re: kamenjari

Šta vi sve nećete progutati!


snimljeno, zvanicni izvestaj,..tako da- hebiga, nista od tvog muljanja...mada, sta te sprecava, pa ti obraza nemas, ni sramote.
gvozden1 gvozden1 15:24 25.12.2023

Re: kamenjari


snimljeno, zvanicni izvestaj

Da su se tukli između sebe, i tako trideset puta? :)

Gde je taj izveštaj, ko ga sačinio, ima li neki link?

Kažu da ćurke gutaju svašta, razmisli.
angie01 angie01 15:29 25.12.2023

Re: kamenjari

Da su se tukli između sebe, i tako trideset puta? :)

Gde je taj izveštaj, ko ga sačinio, ima li neki link?


pa gledaj malo vesti, citaj novine, ne znam gde se informises, srbin info, ili sta.


Kažu da ćurke gutaju svašta, razmisli.


pa eto, kazem ti, ne budi curka,...sto je u tvom slucaju bas projekat, verovatno nedostizan, al probaj.
maksa83 maksa83 15:32 25.12.2023

Re: kamenjari

Da su se tukli između sebe, i tako trideset puta? :)


Meni je super kako si ti kao izdvojeni objektivni i nezavisni mislilac zgutao broj 30 koji izrekao Aleksandar Vučić.

Izgurao si sa prvog mesta ono "nije čovek bio u SPS-u jer evo kaže čovek da nije bio u SPS-u" onomad.


niccolo niccolo 16:07 25.12.2023

Re: kamenjari

Ponavljam, postojale su nepremostive političke razlike u vezi sa postizbornim delovanjem. Mi smo javno rekli da ćemo sarađivati sa ostatkom opozicije na smeni režima u Beogradu dok su ovi drugi saradnju sa ostatkom opozicije jasno odbacili.

Ja zadovoljan, saznali šta je bila prepreka dogovoru desnih stranaka - citat je iz intervjua Miloša Jovanovića.

p.s. Evo šta još kaže
S obzirom na to da se na nelegitiman način došlo do rezultata u Beogradu gde je glasao veliki broj ljudi koji u Beogradu ne žive, protest je apsolutno razumljiv i opravdan.
gvozden1 gvozden1 16:08 25.12.2023

Re: kamenjari


pa gledaj malo vesti, citaj novine, ne znam gde se informises, srbin info, ili sta.

Pa daj link, zamolih te,

Meni je super kako si ti kao izdvojeni objektivni i nezavisni mislilac zgutao broj 30 koji izrekao Aleksandar Vučić.

Pa daj ti svoj, evo tebi ću da verujem, neću Vučiću.
Koliko ih je bilo povređenih, samo taj jedan?
Taj što nije kolegi rekao na vreme da je njihov.
shmoo shmoo 00:25 26.12.2023

Re: kamenjari

maksa83







Позориштанце Пуж.





solo solo 14:49 25.12.2023

ISUK


Svako radi svoj posao najbolje što umije.
A ko to ne raumije,njemu dvije (karte za Holivud).







I tako to.
angie01 angie01 14:50 25.12.2023

Re: ISUK

ovo je predator, al original!
solo solo 14:57 25.12.2023

Re: ISUK

ovo je predator, al original!



Naši su mehki ko duša u odnosu na evropske domete.

Predator je tu u pravu.

Baš pažljivo pogledah sliku koju si postavila uz tekst i kolko vidim tu dece nema.

I hvala Bogu što ih nema.

p.s.

Pojasni šta podrazumevaš pod decom jer i mi smo nečija deca sa svojih 40 i više godina.

angie01 angie01 15:22 25.12.2023

Re: ISUK

Baš pažljivo pogledah sliku koju si postavila uz tekst i kolko vidim tu dece nema.

I hvala Bogu što ih nema.


pogledaj bolje, promeni dioptriju.
solo solo 18:54 25.12.2023

Re: ISUK

pogledaj bolje, promeni dioptriju.


Evo,evo promenio



p.s.

Ovi će da useru doček nove godine na trgovima Beograda.

Propade turizam (ovo je nešto iz tvog domena gazdarice-kako gledaš na to?)

Dočekasmo novu 24 kod kuće.

Domaćinski.
angie01 angie01 19:39 25.12.2023

Re: ISUK

Propade turizam (ovo je nešto iz tvog domena gazdarice-kako gledaš na to?)


ja rekoh jos davno, da u turisticku ponudi grada treba da udju protesti,...pa prodaja suvenira, transparenti, pistaljke, bedzevi, majce,...pazi dodje neko iz uredjene zemlje i dozivi proteste u Beogradu.

...kako tuzno.
maksa83 maksa83 19:40 25.12.2023

Re: ISUK

ja rekoh jos davno, da u turisticku ponudi grada treba da udju protesti,...pa prodaja suvenira, transparenti, pistaljke, bedzevi, majce,...pazi dodje neko iz uredjene zemlje i dozivi proteste u Beogradu.

Ja bih ceo srpski izborni proces proglasio za kulturnu baštinu pod zaštitom UNESCO.
kamilo_emericki kamilo_emericki 16:27 25.12.2023

I bilo je vrijeme

da maske padnu.

docsumann docsumann 18:11 25.12.2023

Re: I bilo je vrijeme


maske padnu, glave ostanu


podrška za one koji se ne mire sa sistemom prevare.
solo solo 19:03 25.12.2023

Re: I bilo je vrijeme

podrška za




Kako onamo vamo kod vas?


angie01 angie01 19:37 25.12.2023

Re: I bilo je vrijeme

da maske padnu.


ne znam na koga ti mislis, jer si uvek nedorecen, al mnogi ovde sto i dalje nose ove fals medicinske, su davno provaljeni i ne zele dobro ni ovoj zemlji ni narodu zbog nekog svog licnog ideoloskog cara,..a to nije drugacije misljenje, ne nego je nizak nivo svesti koji ima za posledicu lose namere, koje bi trebalo da kusaju drugi.

sad to serendanje da jos ne sme da se kaze o cemu se radi, jer to je fuj kakano je tek specijalno licemerje,...eno kod maxe, cvetko vrlo lepo i strpljivo sve nacrtao, pa ko hoce da vidi, nece mu biti tesko da razume.

ja priznajem da imam manje strpljenja od njega, al ja se i duze rvem sa agresivnim, primitivnim budalama, koje misle da smo svi blesavi i da jos treba da prostace po nama.

recju, svako ko smatra da je ova cela svinjarija ok, ajde dobro nije bas potpuno, al sta sad, evo djilas laze, treba ga tuziti za klevetu i da su studenti zasluzili pendrek, je skot bez pogovora,...i to nema nikakve veze sa opcijom za koju je bilo ko glasao- u to se nisam mesala- nego sa bazicnim moralom i normalnoscu.
angie01 angie01 19:39 25.12.2023

Re: I bilo je vrijeme

podrška za one koji se ne mire sa sistemom prevare.


hvala doks!
kamilo_emericki kamilo_emericki 00:08 26.12.2023

Re: I bilo je vrijeme

angie01


ne znam na koga ti mislis, jer si uvek nedorecen,

Oni koji čitaju da saznaju šta ja mislim o nečemu, uglavnom, znaju moj stav. Oni koji ne traže kavgu, već pristojan razgovor, upitaju za razjašnjenje onog što nisu razumjeli i razjasnimo se, koliko god stajali na različitim polovima.
Onima koji pucaju s kuka, čitaju ukoso, ne obraćaju pažnju na činjenice i insistiraju da svi moraju imati isto mišljenje ja nisam sposoban da išta razjasnim.
Mislio sam, u prvom redu na one koji se vajkaju kako ništa ne valja, kako treba mjenjati politike koje vode Srbiju prema još većim neslobodama nego što su danas. Na one koji svakoj promjeni traže i nalaze mane i na taj način podržavaju opstajanje ovakvog stanja kakvo je danas.

Zak Prever

Buket

Šta tu radiš devojčice
Sa tim cvećem tek uzbranim
Šta tu radiš devojko
Sa tim cvećem ne više svežim
šta tu radiš lepa ženo
sa tim cvećem koje vene
Šta tu radiš starice
sa tim cvećem davno uvelim

- Čekam pobednika

PS
Ni ti se nisi proslavila sa svojim stavovima na blogu ovih dana ali neću da razvodnjavam temu izborne krađe i ispravljanja nepravde.
Na nekom drugom blogu ću reći šta mislim o tim stavovima.

angie01 angie01 00:22 26.12.2023

Re: I bilo je vrijeme

Oni koji čitaju da saznaju šta ja mislim o nečemu, uglavnom, znaju moj stav. Oni koji ne traže kavgu, već pristojan razgovor, upitaju za razjašnjenje onog što nisu razumjeli i razjasnimo se, koliko god stajali na različitim polovima.


evo ga opet drzi lekcije,...ja sam krajnje iskreno rekla sta mislim, a da nisam bas razumela sta si ti i kome rekao, jer uvek tako pises svoje prozivke, u vazduh, tamo nekome....da li sam ti nesto nepristojno rekla- nisam, da li hocu da se svadjam s tobom- necu, ja stvarno ne znam zasto ucitavas nepostojece stvari, al ajd, tako valjda bolje zvuci.


Ni ti se nisi proslavila sa svojim stavovima na blogu ovih dana ali neću da razvodnjavam temu izborne krađe i ispravljanja nepravde.
Na nekom drugom blogu ću reći šta mislim o tim stavovima.


slobodno kazi, nije problem.
dragosevacsutra dragosevacsutra 09:51 26.12.2023

Re: I bilo je vrijeme

angie01
pa ovde niko, od starih stanovnika, ne kaze Despota stefana, ne kaze ni Kraljice Natalije, svi kazi Narodnog fronta- porodiliste u Frontu, ne kaze bulevar krlaja Aleksandra, nego Bulevar-kao sto je uvek i bio:), ne kaze Svetogorska, nego u Lole Ribara, ne kaze Milesevska, nego u Save Kovacevica,...isto kao sto su i generecije pre, zvali ulice onako kako su ih oni znali....gde je to izdajnicki, evo nemam pojma.

evo na NBGDu, promenili imena ulica Goce Delceva u bulevar Marsala Tolbuhina, koja je bila na Vracarau, pa svi i dalje obe ulice zovu kako su se i zvale,...i Pohorsku isto, koja je sada generala Zdanova,...koja je nekada bila u gradu, ja nikog nisam cula da Pohorsku zove novim imenom.


ma da, sto bi ikome smetali stari dobri komunjarski nazivi. sto da zovemo uzice kad je to titovo uzice, sto da zovemo jajce kad je to titovo jajce... jel da da je onaj parkic u save kovacevica, kakva crna milesevska?

sto krunuska kad je proleterskih brigada?

a onda sto ne i petrograd?



angie01 angie01 11:35 26.12.2023

Re: I bilo je vrijeme

ma da


miki, pa pati se, ako to volis, sta da ti kazem.
dragosevacsutra dragosevacsutra 21:43 25.12.2023

29. novembar

cekaj jel ova gamad sa n1 i nove namerno zovu panduraciju 'u ulici 29. novembra' sto prenose i strani mediji?

angie01 angie01 21:46 25.12.2023

Re: 29. novembar

dragosevacsutra
cekaj jel ova gamad sa n1 i nove namerno zovu panduraciju 'u ulici 29. novembra' sto prenose i strani mediji?



nisam razumela, sta te muci?
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 21:48 25.12.2023

Re: 29. novembar

dragosevacsutra
cekaj jel ova gamad sa n1 i nove namerno zovu panduraciju 'u ulici 29. novembra' sto prenose i strani mediji?


Evo jos jednog koji iznosi kljucni dokaz protiv domacih izdajnika.

Pojma nisam imao da vas je ovde toliko Vucicevaca. Dobro za tebe Miki se ne cudim.
angie01 angie01 21:51 25.12.2023

Re: 29. novembar

Evo jos jednog koji iznosi kljucni dokaz protiv domacih izdajnika.


dobro to, nego sta je problem?...sto nisu rekli u despota stefana?...je l to?
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 22:13 25.12.2023

Re: 29. novembar

angie01
Evo jos jednog koji iznosi kljucni dokaz protiv domacih izdajnika.


dobro to, nego sta je problem?...sto nisu rekli u despota stefana?...je l to?

Pa da. I sad ceo svet kaze 29og novembra umesto Despota Stefana. Katastrofa i za svet i za nas. Ko zna kakve sve nesagledive posledice to moze imati u ovoj situaciji. I bas danas to tako da objave - ko da je to slucajno.
angie01 angie01 22:38 25.12.2023

Re: 29. novembar

Pa da. I sad ceo svet kaze 29og novembra umesto Despota Stefana. Katastrofa i za svet i za nas. Ko zna kakve sve nesagledive posledice to moze imati u ovoj situaciji. I bas danas to tako da objave - ko da je to slucajno.


:)

pa ovde niko, od starih stanovnika, ne kaze Despota stefana, ne kaze ni Kraljice Natalije, svi kazi Narodnog fronta- porodiliste u Frontu, ne kaze bulevar krlaja Aleksandra, nego Bulevar-kao sto je uvek i bio:), ne kaze Svetogorska, nego u Lole Ribara, ne kaze Milesevska, nego u Save Kovacevica,...isto kao sto su i generecije pre, zvali ulice onako kako su ih oni znali....gde je to izdajnicki, evo nemam pojma.

evo na NBGDu, promenili imena ulica Goce Delceva u bulevar Marsala Tolbuhina, koja je bila na Vracarau, pa svi i dalje obe ulice zovu kako su se i zvale,...i Pohorsku isto, koja je sada generala Zdanova,...koja je nekada bila u gradu, ja nikog nisam cula da Pohorsku zove novim imenom.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 23:22 25.12.2023

Re: 29. novembar

evo na NBGDu, promenili imena ulica Goce Delceva u bulevar Marsala Tolbuhina, koja je bila na Vracarau, pa svi i dalje obe ulice zovu kako su se i zvale,...i Pohorsku isto, koja je sada generala Zdanova,...koja je nekada bila u gradu, ja nikog nisam cula da Pohorsku zove novim imenom.

Ovo je tek debilizam. Prebacuju ulice iz jednog u drugi deo grada. Ko da su bozemesacuvaj glasaci SNSa. Pohorska i Goce Delcev im smetalo.

A posebna je prica kako su ulice ocistili od partizanskih i SFRJ toponima ali ne i od crvenoarmejskih.
crossover crossover 23:35 25.12.2023

Re: 29. novembar

Neues aus der Nachbarschaft
A posebna je prica kako su ulice ocistili od partizanskih i SFRJ toponima


Па да, Загребачка улица се сад зове улица Коче Поповића. Срамотно.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 23:57 25.12.2023

Re: 29. novembar

crossover
Neues aus der Nachbarschaft
A posebna je prica kako su ulice ocistili od partizanskih i SFRJ toponima


Па да, Загребачка улица се сад зове улица Коче Поповића. Срамотно.


Interesantno. Neke obrisu a neke vrate. On ranije nije imao ulicu u Beogradu mada mozda gresim.
crossover crossover 00:14 26.12.2023

Re: 29. novembar

Neues aus der Nachbarschaft
crossover
Neues aus der Nachbarschaft
A posebna je prica kako su ulice ocistili od partizanskih i SFRJ toponima


Па да, Загребачка улица се сад зове улица Коче Поповића. Срамотно.


Interesantno. Neke obrisu a neke vrate. On ranije nije imao ulicu u Beogradu mada mozda gresim.


Није имао, али смо зато до пре неку годину имали Булевар Лењина. Не може човек све да има.
shmoo shmoo 00:28 26.12.2023

Re: 29. novembar

crossover
Neues aus der Nachbarschaft
crossover
Neues aus der Nachbarschaft
A posebna je prica kako su ulice ocistili od partizanskih i SFRJ toponima


Па да, Загребачка улица се сад зове улица Коче Поповића. Срамотно.


Interesantno. Neke obrisu a neke vrate. On ranije nije imao ulicu u Beogradu mada mozda gresim.


Није имао, али смо зато до пре неку годину имали Булевар Лењина. Не може човек све да има.



И зато ти ниси хтео да пишеш тетки, срам те било! Само због адресе!





shmoo shmoo 00:29 26.12.2023

Re: 29. novembar

crossover
Neues aus der Nachbarschaft
A posebna je prica kako su ulice ocistili od partizanskih i SFRJ toponima


Па да, Загребачка улица се сад зове улица Коче Поповића. Срамотно.



А шта си ти очекивао?

Све је исто, само њега нема.

crossover crossover 02:28 26.12.2023

Re: 29. novembar

shmoo
И зато ти ниси хтео да пишеш тетки, срам те било! Само због адресе!


Да тетка живи у Рузвелтовој писао бих јој двапут недељно.

А шта си ти очекивао?


Очекивао сам макар овако нешто:


docsumann docsumann 06:30 26.12.2023

Re: 29. novembar

crossover
shmoo
И зато ти ниси хтео да пишеш тетки, срам те било! Само због адресе!


Да тетка живи у Рузвелтовој писао бих јој двапут недељно.

А шта си ти очекивао?


Очекивао сам макар овако нешто:





da, Zapa to i zaslužuje

ali zašto je po ovom bendu nazvano toliko mnogo saobraćajnica?






shmoo shmoo 08:09 26.12.2023

Re: 29. novembar

crossover
shmoo
И зато ти ниси хтео да пишеш тетки, срам те било! Само због адресе!


Да тетка живи у Рузвелтовој писао бих јој двапут недељно.



То ти кажем.

А шта си ти очекивао?


Очекивао сам макар овако нешто:


Али не заборави да то онда за собом повлачи и Џоан Баез Штрасе.

Боље да се ми држимо Коче Поповића, ја да ти кажем.




shmoo shmoo 08:10 26.12.2023

Re: 29. novembar

docsumann
crossover
shmoo
И зато ти ниси хтео да пишеш тетки, срам те било! Само због адресе!


Да тетка живи у Рузвелтовој писао бих јој двапут недељно.

А шта си ти очекивао?


Очекивао сам макар овако нешто:





da, Zapa to i zaslužuje

ali zašto je po ovom bendu nazvano toliko mnogo saobraćajnica?




Па кад Цукић има дебеле везе и протекцију у СОКОЈ.

angie01 angie01 12:00 26.12.2023

Re: 29. novembar

da, Zapa to i zaslužuje


saglasna!

mozda bi i bilo svrsishodnije, da ulice imaju nazive umetnika, mozda oni ne bi smetali svakoj novoj vlasti.
niccolo niccolo 22:59 25.12.2023

Čujem

da su u međuvremenu rešene kosovske tablice. Šta kažu desničari, jel istina?
gvozden1 gvozden1 23:26 25.12.2023

Re: Čujem

niccolo
da su u međuvremenu rešene kosovske tablice. Šta kažu desničari, jel istina?

Ako mene u njih brojiš, kažem da je napadno ćutanje o problemu koji je do pre samo godinu dana predstavljan kao veliki, korak ka ostvarenju arnautskog cilja.

1:0 za njih.

Drugi njihov poen je oprezno Vučić priznao juče ili bi prekjuče.
U govoru je rekao da "nema šanse da im pomaže" prilikom njihovog uključivanja u međunarodne organizacije.

Neće da im pomaže, a do skoro je bilo da će da ih sprečava.

Između sprečavati i nepomagati je velika razlika.

Kosovo lagano ide ka cilju koji je zapad zacrtao, a to je prihvatanje statusa nezavisne države, od strane Srbije.

Ako je do sad izgledalo da Vučić bolje vodi spoljnu nego unutrašnju politiku, sad se vidi da je i na spoljniom planu dospeo u ćorsokak, i da mu je manevarski prostor skučen.

On na retoričkom nivou još može da "neda svetu srpsku zemlju" ali na praktičnom je gubi, i to se vidi sve jasnije.


Biće da je jedini način da se taj proces zaustavi odustajanje od "evropskog puta" i formalno, da je došlo vreme u kom je više nemoguće sedenje na dve stolice, i EU i srpski interes, mora nešto da se žrtvuje.


niccolo niccolo 23:32 25.12.2023

Re: Čujem

Ma ja video na društvenim mrežama, a njih se mora uzeti sa rezervom…znači istina?
gvozden1 gvozden1 23:34 25.12.2023

Re: Čujem

niccolo
Ma ja video na društvenim mrežama, a njih se mora uzeti sa rezervom…znači istina?

Istina.
Od nove godine njihove tablice mogu u Srbiju, a srpske zabranjene na Kosovu.
niccolo niccolo 23:58 25.12.2023

Re: Čujem

Pa dobro, to je ok, građani su većinski glasali za takvu politiku…
gvozden1 gvozden1 00:15 26.12.2023

Re: Čujem

niccolo
Pa dobro, to je ok, građani su većinski glasali za takvu politiku…

Pa jesu.
Glasali su za ono što im se servira i u šta veruju, a veruju u njegovo busanje u prsa srpska, a ispod im prolaze vozovi.


Ali to je demokratija, većina se mora poštovati, sviđalo se to manjini ili ne.

Problem srpskog društva je što je realna alternativa još gora po pitanju nacionalne politike, što je mnogo bliža da odustane od srpskih interesa nego i sam Vučić.

Šta misliš, koliki bi Mariniki, Rumunki, bilo važno Kosovo, ili nacionalni srpski interes?
Pa manje nego i prokomunisti Vučiću.

maksa83 maksa83 00:25 26.12.2023

Re: Čujem

Ali to je demokratija, većina se mora poštovati, sviđalo se to manjini ili ne.

Blage ti veze nemaš šta je demokratija.
gvozden1 gvozden1 00:26 26.12.2023

Re: Čujem

maksa83
Ali to je demokratija, većina se mora poštovati, sviđalo se to manjini ili ne.

Blage ti veze nemaš šta je demokratija.

Ajd objasni mi:)
angie01 angie01 00:35 26.12.2023

Re: Čujem

Šta misliš, koliki bi Mariniki, Rumunki,


Marinika je rodjena ovde, ovo je njena zemlja nista manje nego tvoja, njena etnicka pripadnost se tebe ne tice i nemas prava da je sovinisticki prozivas, ucitavajuci joj neke svoje umisljaje.
gvozden1 gvozden1 00:40 26.12.2023

Re: Čujem

angie01
Šta misliš, koliki bi Mariniki, Rumunki,


Marinika je rodjena ovde, ovo je njena zemlja nista manje nego tvoja, njena etnicka pripadnost se tebe ne tice i nemas prava da je sovinisticki prozivas, ucitavajuci joj neke svoje umisljaje.

Gde ti vidiš šovinizam u konstataciji činjenice da je Rumunka?

Pripadnost naciji je bitan elemenat kad se o nacionalnim pitanjima radi, inače bi Švaba mogao da bude predsednik Srbije.

Šta ti misliš o toj mogućnosti, da Švaba bude srpski predsednik, a da se ne radi o npr Arčibaldu Rajsu?
angie01 angie01 00:48 26.12.2023

Re: Čujem

Gde ti vidiš šovinizam u konstataciji činjenice da je Rumunka?


to si rekao jedno sto puta, sve imputirajuci, da je to manjkavost za Srbiju,...kao sto sada jednako primitivno i glupavo postavljas pitanje o Svabi,...stvarno si nevidjeni jadnik.
gvozden1 gvozden1 01:14 26.12.2023

Re: Čujem


to si rekao jedno sto puta, sve imputirajuci, da je to manjkavost za Srbiju,...kao sto sada jednako primitivno i glupavo postavljas pitanje o Svabi,...stvarno si nevidjeni jadnik.

I jel prestala da bude Rumunka u međuvremenu?
A naravno da je manjkavost za Srbiju ako bi joj na neko vitalno mesto došao neko poput nje, koja se već odredila prema, za Srbiju bitnim pitanjima, Srebrenici npr.

Nego, da te potsetim, klikni Maksi preporuke, vidim kako gugučete pomireni:)

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana