Reč i slika

Deco draga, oprostite!

angie01 RSS / 24.12.2023. u 20:57

1703443635-20231224_190355_b-900x506.jpg

 1702936017-1702935680839-1024x683.jpeg

1703444055-20231224_194259_b-Copy-1024x576.jpg

1703437809-1703436869-HAM_2942-1024x683-900x600.jpg 

Tagovi



Komentari (957)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

kamilo_emericki kamilo_emericki 23:29 26.12.2023

Re: Djeco

angie01
Đula i Cvijeta.


ja bih rekla-Ruzica.

Da, puno bliže nego Cvjeta. Nisam se sjetio tog lijepog imena.
angie01 angie01 23:36 26.12.2023

Re: Djeco

u djul basti,
kraj simsira,
sjedi jedna,
cura fina.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:48 27.12.2023

Re: Djeco

kamilo_emericki

-Hercegovina je područje u kojem ima najviše čudnih prezimena jer su se Hercegovci, valjda, sprdali sa Austrijancima kad su ih ovi popisivali. Guzina, Trbonja, Grebo, Oroz, Bitanga, Palikuća...


i ja znam za tu verziju i skroz mi liči na nas al mi nije jasno zašto to kasnije nisu promjenili..
ajde Guzina..
ali Ocokoljić i Mučibabić..
pa jbt..
a ima ih baš dosta
principessa_etrusca principessa_etrusca 14:17 27.12.2023

Re: Djeco

Hercegovina je područje u kojem ima najviše čudnih prezimena jer su se Hercegovci, valjda, sprdali sa Austrijancima kad su ih ovi popisivali. Guzina, Trbonja, Grebo, Oroz, Bitanga, Palikuća...

Ово објашњење се наводи за необична презимена личких Срба који су вековима били у Хапзбуршкој монархији. Херцеговина се са Босном нашла под аустро-угарском управом тек 1878. када су презимена увелико била успостављена и уписивана у црквене књиге, па свакако то објашњење за њихова необична презимена не пије воду.
shmoo shmoo 22:50 28.12.2023

Бигус Дикус и Инконтинентија Батокс

principessa_etrusca
Hercegovina je područje u kojem ima najviše čudnih prezimena jer su se Hercegovci, valjda, sprdali sa Austrijancima kad su ih ovi popisivali. Guzina, Trbonja, Grebo, Oroz, Bitanga, Palikuća...

Ово објашњење се наводи за необична презимена личких Срба који су вековима били у Хапзбуршкој монархији. Херцеговина се са Босном нашла под аустро-угарском управом тек 1878. када су презимена увелико била успостављена и уписивана у црквене књиге, па свакако то објашњење за њихова необична презимена не пије воду.



Окука, Кајтез, Туце,... Тих фудбалера са тим презименима се сећам. Сви играли за Вележ из Мостара.

А сећам се да сам у некој књизи о херцеговачким презименима (писао Херцеговац) прочитао баш што Принцеза каже. Спрдали се са аустроугарским властима које су их пописивале па се пријављивали под таквим презименима.

Чак у тој књизи има и неки новински оглас из локалних мостарских новина од пре Првог светског рата којим се објављује да ће се у недељу у цркви венчати Јоко Курило и Мара Тртица.

На једном месту аутор књиге каже како су они баш задовољни што им се председник општине презива Будалина.

И тако...

Нису ни Личани бољи. Мој венчани Кум и другар од првог основне презива се Половина. Отац му Личанин, а мајка Мађарица. Па га и дан-данас зезам да је имао среће што му је отац дао име па се зове Горан Половина јер да му је кева давала име, звао би се Пишта Половина.







emilia emilia 02:45 29.12.2023

Re: Бигус Дикус и Инконтинентија Батокс

shmoo
principessa_etrusca
Ово објашњење се наводи за необична презимена личких Срба који су вековима били у Хапзбуршкој монархији. Херцеговина се са Босном нашла под аустро-угарском управом тек 1878. када су презимена увелико била успостављена и уписивана у црквене књиге, па свакако то објашњење за њихова необична презимена не пије воду.


А сећам се да сам у некој књизи о херцеговачким презименима (писао Херцеговац) прочитао баш што Принцеза каже. Спрдали се са аустроугарским властима које су их пописивале па се пријављивали под таквим презименима.

Ne. Princeza kaže upravo suprotno. I obrazlaže u dve rečenice zašto nije tačno.
Shmoo poznat kao -2000 godina=20 milenijuma- nije u stanju da razume ni dve rečenice koje citira.
I to predaje deci?
U Srbiji sve može, jadna li je.
shmoo shmoo 07:52 29.12.2023

Фуснота за функционално неписмене

shmoo

у некој књизи о херцеговачким презименима (писао Херцеговац) прочитао

Спрдали се са аустроугарским властима које су их пописивале па се пријављивали под таквим презименима.





principessa_etrusca principessa_etrusca 09:38 29.12.2023

Re: Бигус Дикус и Инконтинентија Батокс

Princeza kaže upravo suprotno.

Нисам се бавила пореклом презимена, али ми се чини да је та прича у великој мери урбана легенда о ”довитљивим Србима”, а код нас постоји и тенденција да се занемарују писани извори.

И у Лици, и у Херцеговини, постојале су црквене књиге у којима се водила евиденција крштених и умрлих уписаних под именом и презименом. Уз евентуалне изузетке, мислим да објашњење о спрдању са аустријским властима не стоји ни за Лику, а још мање за Херцеговину где се К&К појавила тек 1878.

Ја пре верујем да су та презимена настала као израз неке самоироније и да су се и интерно користила, односно да нису смишљена за комуникацију са властима.

Осим тога, и у Лици, и у Херцеговини постоји много ”необичних” презимена, која ни на који начин нису поспрдна, рецимо Тесла, Дедијер, Шотра, Пецељ,...
kamilo_emericki kamilo_emericki 15:13 29.12.2023

Re: Бигус Дикус и Инконтинентија Батокс

principessa_etrusca
Princeza kaže upravo suprotno.

Нисам се бавила пореклом презимена, али ми се чини да је та прича у великој мери урбана легенда о ”довитљивим Србима”, а код нас постоји и тенденција да се занемарују писани извори.

И у Лици, и у Херцеговини, постојале су црквене књиге у којима се водила евиденција крштених и умрлих уписаних под именом и презименом. Уз евентуалне изузетке, мислим да објашњење о спрдању са аустријским властима не стоји ни за Лику, а још мање за Херцеговину где се К&К појавила тек 1878.

Ја пре верујем да су та презимена настала као израз неке самоироније и да су се и интерно користила, односно да нису смишљена за комуникацију са властима.

Осим тога, и у Лици, и у Херцеговини постоји много ”необичних” презимена, која ни на који начин нису поспрдна, рецимо Тесла, Дедијер, Шотра, Пецељ,...

Da dosolim malo ovaj niz postova koji sam počeo.
Nisam čitao ni jednu studiju o porijeklu neobičnih prezimena u Hercegovini ali poznajem nekoliko Hecegovaca koji su mi pričali o porijeklu takvih prezimena.
Izmeđo ostalih i jedan kamiondžija koji se preziva Sudar.
Pored legende o sprdnji sa Austro-Ugarskim popisivačima postoji i ona da su se u Hercegovin neki begovi takmičili ko će dati pogrdnije prezime kmetovima ili sirotinji. Zbog toga takva prezimena nisu ekskluzivno srpska
Granica između Like i Bosne nije, do današnjih dana, bila neka čvrsta granica i ljudi su se puno lakše selili. Današnja vremena sloboda protoka ljudi i kapitala su stavila čvrste granice pa se jednom Zlojutru teško doseliti u mjesto gdje žive Trbonje ili Budalići.
solo solo 01:13 27.12.2023

Stisni to dugme Vladimire!


Kolko ih je bilo danas?

Šta kažu i čiji dronovi?



1992god.

'ebo te 30 godina.

Dok su neki drugi živeli mi ......... za bolje i nismo realno.

SRETNA 2024g!

Nabijem je na kurac kad ovako počinje.
angie01 angie01 10:38 27.12.2023

komentar sa jedne slicne rasprave

Pa svi su oni decenijama imali gde da pobegnu kada naprave sranje tamo gde žive, a mi !? Treba li da se iselimo u skandinaviju kako bi se opametili i okupili oko ičega zajedničkog ?
Dosta mi je više "zavičajnih udruženja" i zemljačkih kombinacija SVIH tih srba koji nama sole pamet da su veći Srbi oda nas čije porodice vekovima žive ovde !!!

DOSTA !!!

Dorcolac


lepo je rekao Peca Popovic, koga na blogu pravi Srbin iz RS zove pogrdnim imenima, jednu legendu Beograda, koji nikome nista lose nije uradio, naprotiv,...da je krajnje vreme da se ustanovi zavicajno udruzenje Beogradjana,..ja bih dodala i Srbije, a bogami i Vojvodine.

je l ce sad neko od tih dovezenih da dodje da vadi tu decu iz zatvora, da placa advokate, barem da kuva kafe i cajeve studentima na protestima, ili su oni zavrsili misiju time sto su obavili zadatak i uzeli pare,..cekaj, je l sada ova posledica samo nas problem,...ah da, jos ce da serendaju da su deca idioti, da su zasluzili batine i hapsenje...kako kazu, najpraviji Srbi.

solo solo 10:50 27.12.2023

Re: komentar sa jedne slicne rasprave

Treba li da se iselimo u skandinaviju kako bi se opametili i okupili oko ičega zajedničkog ?
Dosta mi je više "zavičajnih udruženja" i zemljačkih kombinacija SVIH tih srba koji nama sole pamet da su veći Srbi oda nas čije porodice vekovima žive ovde !!!


Aj' ne drami. Bliže ti je da odeš u RS i da ti bude bolje.



Vulin postao senator Republike Srpske
Izvor: TV Nova/Među nama

Predsednik Republike Srpske Milorad Dodik imenovao je Aleksandra Vulina za člana Senata Srpske.

U odluci se navodi da se na osnovu Ustava Republike Srpske i Zakona o Senatu Vulin imenuje za senatora Republike Srpske od 1. decembra, javlja RTRS .

Ova odluka biće objavljena u Službenom glasniku Republike Srpske.

Inače, Senat Republike Srpske je kako piše na njihovom sajtu savetodavno telo najviših ustavnih institucija Republike Srpske.
angie01 angie01 10:53 27.12.2023

Re: komentar sa jedne slicne rasprave

Vulin postao senator Republike Srpske


moj je zivot Svicarska, skoro pa savrsen(o)...
maksa83 maksa83 10:55 27.12.2023

Re: komentar sa jedne slicne rasprave

angie01
Vulin postao senator Republike Srpske


moj je zivot Svicarska, skoro pa savrsen(o)...

Ne znam odakle si ovo pokupila ali mislim da se ispravno piše serator.
solo solo 10:56 27.12.2023

Re: komentar sa jedne slicne rasprave

moj je zivot Svicarska, skoro pa savrsen(o)...


Pa šta se onda sekiraš?

Zar tamo nemaš pametnija posla nego da brineš o Tasi,Čarliju i meni?
angie01 angie01 10:57 27.12.2023

Re: komentar sa jedne slicne rasprave

Ne znam odakle si ovo pokupila ali mislim da se ispravno piše serator.


iz solovog komentara, nesto ispred,

a evo pise i u novinama,

KLIK


...AAaaaaaa:)))...kasno paljenje.
angie01 angie01 10:58 27.12.2023

Re: komentar sa jedne slicne rasprave

Zar tamo nemaš pametnija posla nego da brineš o Tasi,Čarliju i meni?


a gde se ja to brinem o vama trojici?

koliko brojim, vi ste fokusirani na mene, a ne ja na vas.


ps, citat pesme se odnsi na senatora.
solo solo 11:04 27.12.2023

Re: komentar sa jedne slicne rasprave

a evo pise i u novinama,


Nisu to obične novine.
To su ,,vaše,, novine. Nije svejedno.

angie01 angie01 11:07 27.12.2023

Re: komentar sa jedne slicne rasprave

Nisu to obične novine.
To su ,,vaše,, novine. Nije svejedno.


glupsone, ti si naveo taj izvor.
angie01 angie01 11:18 27.12.2023

Re: komentar sa jedne slicne rasprave

solo, idi svojim putem, a taj pravac nije prema meni.
solo solo 11:27 27.12.2023

Re: komentar sa jedne slicne rasprave

solo, idi svojim putem, a taj pravac nije prema meni.


Mojne tako crvenokosa. Sad nam najviše trebaju moderatori sa iskustvom. Bila si dobra njima,bićeš i nama. Iskustvo i znanje nema cenu.


Ima sve na slikama.



angie01 angie01 11:29 27.12.2023

Re: komentar sa jedne slicne rasprave

dobro je solo, idi casti nekog, tasu, carlija, koga vec volis.
solo solo 11:33 27.12.2023

Re: komentar sa jedne slicne rasprave

dobro je solo, idi casti nekog, tasu, carlija, koga vec volis.


Tebe volim najviše.
angie01 angie01 11:37 27.12.2023

Re: komentar sa jedne slicne rasprave

Tebe volim najviše.


pa, mnogo vas je, ne mogu da se snadjem sa tolikom ljubavlju...sarajte malo.

mora da ima zainteresovanijih od mene.
bene_geserit bene_geserit 11:50 27.12.2023

Re: komentar sa jedne slicne rasprave

angie01
https://nova.rs/vesti/hronika/dvostruki-arsini-tuzioca-nikole-pantelica-iz-vjt-koji-postupa-po-nalogu-rezima-radoicica-nije-smeo-da-uhapsi-a-bez-dokaza-pritvara-studente/

Čekaj ovo mi zvuči strašno poznato.
Zloupotreba sudskog sistema za obračun sa političkim protivnicima, izmišljanje nekih pobuna i nasilnih pokušaja promene sistema, provokatori koji rade za službu koji su uvek tu povedu protest u poželjnom smeru, ...
Bukvalno isto kao i ovde kod nas u SAD.
Samo što za ovo u SAD nikad nigde ni jedan libtard nije digao glas protiv toga.
A mnogi, tipa Pajić, i svršavaju od sreće što se to događa. Proglašava to za, zaboravih tačnu frazu koju je upotrebio, nešto tipa novi domet u civilizaciji koji će za primer da uzimaju naredne generacije.
Skoro da bih svim libtardima poželeo da im ostane Vučić na vlasti još 30 godina, da nije sve one rodbine i drugara i ostalih koji ipak nisu libtardi, a i srpskog plemena generalno na putu beznađa, Vučićevi satrapi su samo akceleracija, ne da menjaju pravac nešto puno.
angie01 angie01 11:56 27.12.2023

Re: komentar sa jedne slicne rasprave

Bukvalno isto kao i ovde kod nas u SAD.


a pa nisam ni sumnjala, da imas istovetan primer i da onda nema veze, evo i drugi isto tako.
Skoro da bih svim libtardima poželeo da im ostane Vučić na vlasti još 30 godina, da nije sve one rodbine i drugara i ostalih koji ipak nisu libtardi, a i srpskog plemena generalno na putu beznađa, Vučićevi satrapi su samo akceleracija, ne da menjaju pravac nešto puno

e, beno jedna, ti si jos na nivou plemena, ne znam zasto si otisao na zapadnu obalu USA, kad ti mozak nije evoluirao dalje od plemenskih vrednosti.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:32 27.12.2023

Re: komentar sa jedne slicne rasprave

bene_geserit
angie01
https://nova.rs/vesti/hronika/dvostruki-arsini-tuzioca-nikole-pantelica-iz-vjt-koji-postupa-po-nalogu-rezima-radoicica-nije-smeo-da-uhapsi-a-bez-dokaza-pritvara-studente/

Čekaj ovo mi zvuči strašno poznato.
Zloupotreba sudskog sistema za obračun sa političkim protivnicima, izmišljanje nekih pobuna i nasilnih pokušaja promene sistema, provokatori koji rade za službu koji su uvek tu povedu protest u poželjnom smeru, ...
Bukvalno isto kao i ovde kod nas u SAD.
Samo što za ovo u SAD nikad nigde ni jedan libtard nije digao glas protiv toga.
A mnogi, tipa Pajić, i svršavaju od sreće što se to događa. Proglašava to za, zaboravih tačnu frazu koju je upotrebio, nešto tipa novi domet u civilizaciji koji će za primer da uzimaju naredne generacije.
Skoro da bih svim libtardima poželeo da im ostane Vučić na vlasti još 30 godina, da nije sve one rodbine i drugara i ostalih koji ipak nisu libtardi, a i srpskog plemena generalno na putu beznađa, Vučićevi satrapi su samo akceleracija, ne da menjaju pravac nešto puno.


Jebote, bene, ti ko pravi trampovac sa MAGA(rac) kačeketom muljaš i foliraš. Pa nisu libtardi ovde pokušali da na prevaru dobiju izbore, i potom izvedu državni udar, nego Tramp i kamarila oko njega, kao što su u Srbiji Vučič i narko kartel oko njega upravo pokrali izbore, uz pomoć braće preko Drine i ovih naših iz UŽAS-a i ruske obaveštajne službe i tako praktično uveli diktaturu. Razlika je, dakle, samo što je ovaj satrap u Srbiji u tome uspeo, a ovaj naš bilmez, na tvoju veliu žalost, nije. Ni u Srbiji zbog toga sad ne protestuju qanon budale, šamani i kukuljičarski desničnarski debili koje je diktator na to nagovorio, nego upravo ljudi koje bi ti proglasio libtardima.

A to što se protiv Trampa, bivšeg nam predsednika, trenutno vodi gomila sudskih procesa nije zloupotreba pravnog sistema, nego upravo funkcionisanje pravnog sistema koji reaguje na ono što je ovaj za svog vakta počinio. Naš sud u Koloradu je to doveo do kraja i ovaj ne može da nam smrdi više na izbornim listićima i da mi ovde zajedno sa svojim qanon budalama, antivakserima i ravnozemljašima kukuljčari, ometa saobraćaj i jede govna na stadionima.

Sve si, dakle, pobrkao, i čudi me baš tolika sluđenost kod tebe, ali oće to ako mnogo sisaš Fox News, i čitaš gluposti po agregatorima istih, dok praviš balončiče u džakuziju na obali mora.



bene_geserit bene_geserit 04:52 28.12.2023

Re: komentar sa jedne slicne rasprave

da imas istovetan primer i da onda nema veze, evo i drugi isto tako.

naprotiv, itekako ima veze
ovo nije bilo o krađi izbora nego o vama libtardima
principijelnost 0
dve identične pojave, jedna u SAD, druga u Srbiji
ova u SAD vam je OK jer to rade vaši
ova u Srbiji nije jer to radi Vučić

pazi primer zloupotrebe sudskog sistema za obračun sa političkim protivnicima
Rudi Đulijani je zbog twita u kome je prokometarisao neki video sa dve crnkinje kako nešto muljaju tokom izbora, ali eto nema dokaza da su stvarno muljale, osuđen da im plati 148 miliona dolara (ako neko ne veruje može da izgugluje)
pazi kad bi neki sudija u Srbiji osudio Đilasa da plati 148 miliona dolara jer eto nema dokaza da je 40,000 Srba iz Republike Srpske glasalo na izborima u Srbiji (ionako ima viška para koje mogu korisnije da se upotrebe od finansiranja stranke), šta bi ste rekli živo me zanima
bene_geserit bene_geserit 05:25 28.12.2023

Re: komentar sa jedne slicne rasprave

Pa nisu libtardi ovde pokušali da na prevaru dobiju izbore

Libtardi su pokušali i uspeli da na prevaru dobiju izbore, republikanci onaj globalistički deo se nisu mnogo bunili za puštanje Trampa niz vodu.
Pa pogledaj samo ko se se zalagao i uveo sve stvari koje remete integritet izbora tj. omogućavaju izbornu krađu:
- glasanje bez IDa - libtardi
- vote harvesting - libtardi
- masovno glasanje poštom - libtardi
- masovno glasanje danima i nedeljama unapred umesto na dan izbora - libtardi
Potpuno isto kao SNS i Vučić u vezi biračkog spiska.
Pa sad ti nađi dokaze, samo napred.
A to što se protiv Trampa, bivšeg nam predsednika, trenutno vodi gomila sudskih procesa nije zloupotreba pravnog sistema, nego upravo funkcionisanje pravnog sistema koji reaguje na ono što je ovaj za svog vakta počinio. Naš sud u Koloradu je to doveo do kraja

To je zloupotreba sudskog sistema nezabeležena u istoriji.
Imaš 3 vrste procesa protiv Trampa:
- za davanje novca onoj hm osobi lakog morala za ćutanje iz fonda za izbore - praktično identičan, zapravo mnogo gori primer je kad je Hilari platila opet iz istog fonda za falsifikovanje onog dosijea protiv Trampa, za šta nikada nije gonjena
- za dokumenta sa oznakom tajnosti, Hilari na stranu kakva je sve sranja radila, eto Bajden potpuno istu stvar i naravno nema procesuiranja
- za izmišljeni insurrection, identično sa ovim u Srbiji, koja hiljada nenaoružanih budala, puno ljudi koji rade za službu i potpaljuju stvari, murja koja ih pušta da rade šta hoće da bi mogli da slože priču, kao da je par hiljada nenaoružanih ljudi moglo da napravi puč u SAD, ne bi mogli ni na Farskim Ostrvima, i naravno onda nastavak farse i gonjenje tih jadnika sudskim putem (nadam se da to nećemo da gledamo u Srbiji)
Naš sud u Koloradu je to doveo do kraja

Da 7 libtardskih sudija je glasalo 4:3, pazi kad je čak i troje libtarda bilo blam od toga.
Što će Savezni Vrhovni Sud da obori pa ćeš, na tvoju veliku žalost, morati da gledaš Trampovo ime na listićima. Kako bi lepo bilo i da pobedi tu kod vas, ali na žalost prevelika ste libtardija za to.
mnogo sisaš Fox News

Već sam ti reko da sam cable cutter već 10+ godina tako da ne znam ni gde bi gledam i da hoću a neću. A izgleda i da ne pratiš, Fox je globalističko govno koliko znam, a razuman svet plaća neki streaming Tucker Carlson-a, koga politika bez gluposti zanima, mene nedovoljno da bi to gledao
Nego uvek taj Fox news, zato što je 90+% medija u libtardskim rukama pa vam šta ostane nego da serete o Fox newsu - neverovatno ali opet isto kao u Srbiji.
srdjan.pajic srdjan.pajic 06:10 28.12.2023

Re: komentar sa jedne slicne rasprave

bene
...što je više kleveta i laži, Trampo nam je miliji i draži...


Izvini, bene, ali malo sam se umorio jer vrtiš istu besmislenu i neosnovanu priču milioniti put u nadi da će tako postati istina. Nema te zavere protiv Trampa o kojoj pričaš, da su izbori bili neregularni do sada bi to već uveliko isplivalo, a čak je i pomenuti Taker Karlson rekao da se zapravo zajebavao kad je huškao Trampovce i tebe na fox newsu u vreme izbora. Trampa će, nadam se, odradi sudovi ko mačku za sve za šta su ga navatali, a republikanci će, isto tako se nadam, izaći sa nekim bar polunormalnim kandidatom za ove izbore.

Ali ne gajim veliku nadu da ću te ubediti da si u krivu, zato: živ ti bio, nadam se da si uzeo neki odmor za ove praznike (i da ne moraš u tazbninu ko ja), i sve najbolje u idućoj godini ti želim, zdravlje pre svega, to je najvažnije za nas dedekanje duboko zašle u petu, jelte, deceniju.
emilia emilia 02:54 29.12.2023

Re: komentar sa jedne slicne rasprave

Vulin postao senator Republike Srpske

Ovo je uvreda za Kaligulinog konja Incitatusa!
emilia emilia 03:10 29.12.2023

Re: komentar sa jedne slicne rasprave

najpraviji Srbi.

Odavno je tu pojavu jedan pametan čovek sumirao:

"Bašibozluk, bagra i brabonjci ustali da obnove Dušanovo carstvo. Srbi su samo protiv onoga ko bi hteo da ih makar malo opameti, a oduševljeno kliču svakome ko ih još više zaglupljuje, unazađuje i unesrećuje. Žalosno je što su Srbi u civilizacijskom i kulturnom pogledu ostali na nivou na kome su bili pre sto godina. Oni nisu u sukobu sa svetom, već sa samima sobom, vraćajući se na šajkaču i opanak iz kojih su jedva izašli. Bio sam i ostao Srbin, ali nisam bolesna zadribanda i Srbenda. Takvi su izdali i osramotili srpski narod i narugali se njegovoj slavnoj istoriji".

Pisao je Koča Popović 1992 godine o braniteljima srpstva i "Srbima po profesiji".



angie01 angie01 11:22 27.12.2023

,

angie01 angie01 11:23 27.12.2023

Re: ,

solo solo 11:30 27.12.2023

Pravac Kasablanka




angie01 angie01 11:48 27.12.2023

da li ste svesni

da su uhapsena prebijena deca od dvadesetak godina i da im se imputiraju krivicna dela, koja nisu pocinili.

..aha, nema veze...dobro onda.

gde su ti pravi Srbi, da brane srpsku decu od terora,...Aaaa, imaju neka posla, ne mogu sada....a i misle da su ta deca idioti i da su zasluzili pendrek i hapsenje,...bas lepo.

je l se ogalsio neko od onih fantomskih glasaca iz rs-....i zasto ne.
angie01 angie01 12:02 27.12.2023

Re: da li ste svesni

pitala bih jos, gde su profesori te studentarije na ulici?
solo solo 12:48 27.12.2023

Re: da li ste svesni

pitala bih jos, gde su profesori te studentarije na ulici?


I blogeri, i blogeri - seratori u papučama za tastaturom.

angie01 angie01 12:50 27.12.2023

Re: da li ste svesni

I blogeri, i blogeri - seratori u papučama za tastaturom.


pa je l dolazis?
bata_nimbus bata_nimbus 13:46 27.12.2023

Re: да ли сте свесни

angie01
да су ухапсена пребијена деца од двадесетак година и да им се импутирају кривицна дела, која нису поцинили.

..аха, нема везе...добро онда.

где су ти прави Срби, да бране српску децу од терора,...Аааа, имају нека посла, не могу сада....а и мисле да су та деца идиоти и да су заслузили пендрек и хапсење,...бас лепо.

је л се огалсио неко од оних фантомских гласаца из рс-....и засто не.

Звинте мадам, сте чули за "језив одговор државе"? Та нисте били толико стари као данас да се не сећате кад нам се догодио Хомен.
Тада су се огласили левичари народном паролом "Мој Београд си дошао да рушиш?!"
Хоћу рећи да је питање вишеслојно.
Елем, ево нешто на тему "пендереком кроз транзицију":
https://nimbusovpodrum.blogspot.com/2021/11/blog-post_30.html
angie01 angie01 15:03 27.12.2023

Re: да ли сте свесни

dobro je nimbuse, al, ajd ne lazi,

Видимо богате и лење левичаре. Десничари су скромни људи.

Левичари су порочни, облапорни, бахати и вулгарни. Десничари су породични људи.

Левичари су "лепи и паметни". Десничари су "ружни и неписмени ћириличари".

Левичари краду. Коруптивни су. Воле туђе куће, туђе есцајге и тепихе. Десничари се боре.

Левичари се сликају за телевизију, Десничари иду у затвор и страдају јер се боре за Србију.


da vidimo, ko su bogati, ko se slika na telviziji, ko je porocan, bahat i vulgaran i za sta se bore i ko je u zatvoru?
solo solo 17:13 27.12.2023

Re: da li ste svesni

pa je l dolazis?


Posle 9.marta daleke....

NIKAD VIŠE!

p.s.

Kod tebe bi i došao na kafi.
maksa83 maksa83 17:38 27.12.2023

Re: да ли сте свесни

da vidimo, ko su bogati, ko se slika na telviziji, ko je porocan, bahat i vulgaran i za sta se bore i ko je u zatvoru?

Možda ovaj:



ili ovaj:




Meni ovo deluju kao prilično dobri zatvorski uslovi iskr.

angie01 angie01 18:00 27.12.2023

Re: да ли сте свесни

sve skromni i porodicni,...doduse jesu i cirilicari- kod marica.

za kradju, pljacku,...da kaze Tomislav Djordjevic iz NS, za onih 250 000 dojce marke.

bata_nimbus bata_nimbus 18:20 27.12.2023

Re: Ре: да ли сте свесни

angie01
добро је нимбусе, ал, ајд не лази,

Видимо богате и лење левичаре. Десничари су скромни људи.

Левичари су порочни, облапорни, бахати и вулгарни. Десничари су породични људи.

Левичари су "лепи и паметни". Десничари су "ружни и неписмени ћириличари".

Левичари краду. Коруптивни су. Воле туђе куће, туђе есцајге и тепихе. Десничари се боре.

Левичари се сликају за телевизију, Десничари иду у затвор и страдају јер се боре за Србију.


да видимо, ко су богати, ко се слика на телвизији, ко је пороцан, бахат и вулгаран и за ста се боре и ко је у затвору?

Сви до једног.
Укључив и Порфирија.
Да не мислиш, ево примерице, да је Вулин десничар и срБски националиста?
Сви тајкуни из Милошевићева доба су безусловни левичари.
Да случајно сам Милошевић није био десничар?
Марић, Ж. Митровић, Бујошевић, г.г. са Н1, нађи једног десничара, чик!
У јавном простору Србије нема НИ ЈЕДНЕ познате личности да потиче из србијанске традиционалне породице, дакле да има солунашко-четничко порекло. А већинска Србија је таква.
Такву дискриминацију могу спроводити тешке комуњаре и то у сарадњи са окупатором.
Србија је земља дискриминације. Земља левичарских усташоликих дискриминатора.
Међутим, има и оних који се декларишу као антифашисти, што стварно могу бити само у случају да постоји усташки антифашизам. Е, где такве - типа Чанак, Бисерко, Жене у црном, или министар Томислав Жигманов (а и себе можеш тражити у том озрачју) ....- стрпати не знам, али српски десничари сигурно нису. Аутошовинизам није одлика српске националне деснице.

РЅ.
Тита су Енглези звали "последњим Аустроугаром". Може такав за себе да каже да је антифашиста, али му траг смрди фашизмом.
angie01 angie01 18:24 27.12.2023

Re: Ре: да ли сте свесни

..eaj izvini, nisam odmah ukapirala da si bas takav slucaj...doduse, nisam te bas pratila, pa ne zameri.
gedza.73 gedza.73 19:08 27.12.2023

Re: да ли сте свесни

angie01
sve skromni i porodicni

Jednom levičar, uvek levičar, ali levičarstvo ili bolje reći levičarenje nije uvek politički profil. U mom slučaju to je način života, posebno u epohi koja je po svojoj biti desna.



Što kaže pandur iz Vratiće se rode 'retko lepa misao'
gedza.73 gedza.73 19:13 27.12.2023

Re: да ли сте свесни

Možda ovaj:

Levica je uvek bila ideologija intelektualaca, profesora, studenata. Zato danas na Univerzitetu obeležavamo 166 godina od prvog izdanja čuvenog dela Karla Marksa", rekao je Jovanović i osvrnuo se na ideale socijalne pravde sadržane u Manifestu Komunističke partije



Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 09:15 28.12.2023

Re: da li ste svesni

angie01
da su uhapsena prebijena deca od dvadesetak godina i da im se imputiraju krivicna dela, koja nisu pocinili.

..aha, nema veze...dobro onda.

gde su ti pravi Srbi, da brane srpsku decu od terora,...Aaaa, imaju neka posla, ne mogu sada....a i misle da su ta deca idioti i da su zasluzili pendrek i hapsenje,...bas lepo.

je l se ogalsio neko od onih fantomskih glasaca iz rs-....i zasto ne.


Nikad nacionalpatriote nisu izasle toga radi da se bune. Njih covek kao pojedinac i gradjanin nikad nije zanimao. Nego uvek samo kao deo nacionalne zajednice. A tu onda iskljucivo ako je zrtva. Jer onda oni mogu sebe da predstave kao namrgodjenog zastitara te zajednice. Super fora - nista te ne kosta a zvuci zajebano. Taj stav je sazet u onoj formulaciji Ostatak zaklanog naroda.
angie01 angie01 09:59 28.12.2023

Re: da li ste svesni

Nikad nacionalpatriote nisu izasle toga radi da se bune. Njih covek kao pojedinac i gradjanin nikad nije zanimao. Nego uvek samo kao deo nacionalne zajednice. A tu onda iskljucivo ako je zrtva. Jer onda oni mogu sebe da predstave kao namrgodjenog zastitara te zajednice. Super fora - nista te ne kosta a zvuci zajebano. Taj stav je sazet u onoj formulaciji Ostatak zaklanog naroda.


dadada,...pleme, vrac, vodja i sila.
gedza.73 gedza.73 10:05 28.12.2023

Re: da li ste svesni


Neues aus der Nachbarschaft
Jer onda oni mogu sebe da predstave kao namrgodjenog zastitara te zajednice. Super fora - nista te ne kosta a zvuci zajebano.

Stare navike se teško menjaju.
Na toj ideologiji su počivale i SFRJ i JNA.





angie01 angie01 10:37 28.12.2023

bez Tita-nista!

bokte, ispada da je Tile bio najveci car evr, evo, pokojan je vec skoro pola veka, a poslednju deceniju zivota i nije nesto bio aktivan zbog bolesti, a jos uvek se stalno pominje, pripisuju mu se neverovatna znacenja, po kojima sve pocinje i zavrsava od njega, on je vinovnik svega u zivotima ljudi sa ovih prostora, uzrok i tvorac,... cak je krivac za stanje svesti i karakter naroda,...mitsko bice...drvo zivota:)))



gedza.73 gedza.73 17:13 28.12.2023

Re: bez Tita-nista!

angie01
cak je krivac za stanje svesti i karakter naroda

U pravu si. To jeste isti narod i ista svest. Čak su fraze iste. Baš ono što si napisala
pleme, vrac, vodja i sila.

Zato sam i dodao pleme eseferjotista, sliku Vođe i 'sile'.


emilia emilia 03:21 29.12.2023

Re: da li ste svesni

angie01
Nikad nacionalpatriote nisu izasle toga radi da se bune. Njih covek kao pojedinac i gradjanin nikad nije zanimao. Nego uvek samo kao deo nacionalne zajednice. A tu onda iskljucivo ako je zrtva. Jer onda oni mogu sebe da predstave kao namrgodjenog zastitara te zajednice. Super fora - nista te ne kosta a zvuci zajebano. Taj stav je sazet u onoj formulaciji Ostatak zaklanog naroda.


dadada,...pleme, vrac, vodja i sila.

emilia emilia 03:38 29.12.2023

Izbori u Srba



emilia emilia 03:40 29.12.2023

Re: Izbori u Srba

emilia emilia 03:52 29.12.2023

Re: Izbori u Srba

emilia emilia 03:53 29.12.2023

Re: Izbori u Srba



emilia emilia 03:54 29.12.2023

Re: Izbori u Srba

emilia emilia 03:55 29.12.2023

Re: Izbori u Srba

emilia emilia 03:59 29.12.2023

Re: Izbori u Srba





Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 12:37 29.12.2023

Re: da li ste svesni

gedza.73

Neues aus der Nachbarschaft
Jer onda oni mogu sebe da predstave kao namrgodjenog zastitara te zajednice. Super fora - nista te ne kosta a zvuci zajebano.

Stare navike se teško menjaju.
Na toj ideologiji su počivale i SFRJ i JNA.







Slazem se. Uvek neki veliki ideali a ne umes ni trotoar da odrzavas kako treba.
gedza.73 gedza.73 12:53 29.12.2023

Re: da li ste svesni

Neues aus der Nachbarschaft
Uvek neki veliki ideali a ne umes ni trotoar da odrzavas kako treba.

Kompleks veličine. Srbija do Tokija a na svakom čošku đubre i opusteli krajevi.

solo solo 00:43 30.12.2023

Re: Emilija

emilia


Tebe su baš spržili ovi izbori, al' baš,baš.

Biće to ok.

Man' se bre pašće ti imunitet, navučićeš neku boleštinu.

p.s.

Javi se čika pedijatru Nestorijusu da ti da neki mehlem za na nervnoj bazi.

shmoo shmoo 08:00 30.12.2023

Emilija - Знаш ме, знам га

solo
emilia


Tebe su baš spržili ovi izbori, al' baš,baš.



Него шта су...

Спржили га до коске.

Али и даље је исти какав је био у младости док смо студирали заједно.

И даље воли да удара човека који је везан и не може да му врати ударце.

Шта год да му ја у његовом стилу одговорим овде на овом блогу на његове коментаре упућене мени, Анђа ће то да обрише.

Такав је био и као студент са чланском картом Савеза комуниста која вири два прста из горњег џепа сакоа.

Ето, и мени је пре неколико месеци овде на Блогу Б92 претио како ће се физички обрачунати са мном.

Ја га још увек чекам, нигде га нема.

Исти је такав био и док смо студирали заједно.

И тада је био јак на речима, претио је, галамио, био онако баш примитивно и вулгарно грлат...

Али када бисмо дошли до суштине где речи више ништа не значе, побегао би главом без обзира, нигде не би могао да га нађеш.

Тако ће са њим исто бити и сада после ових избора у Србији.

И не може ту да му помогне ниједан лекар. Ни педијатар.

angie01 angie01 18:34 27.12.2023

upravo sam videla na Pinku,

snimak sa protesta, gde neki matorac sa kapuljacom, kome se ne vidi dobro lice, poziva neke likove da guraju rulju napred i preko njega ide tekst Miki, Srbija protiv nasilja,

taj lik nije Miki Aleksic,...ne znam da l ima jos neki?
maksa83 maksa83 19:18 27.12.2023

Re: upravo sam videla na Pinku,

.
solo solo 19:53 27.12.2023

Šta je sa protestom?

solo solo 20:04 27.12.2023

Pušti to


Anđo evo jedan mali rebus za tebe (i ostale)



angie01 angie01 20:47 27.12.2023

,

angie01 angie01 21:08 27.12.2023

,

solo solo 23:18 27.12.2023

Re:Krivi smo mi

Ako se ti osećaš krivom to je tvoj problem.

Ja sam sve dao od sebe i 9 marta onomad dok je bradonja klatio na balkonu nogicama i urlao juriš ( Đinđić i kompanija stajala pored bradatog) a mi gutali suzavac,vodene topove i pendreke - shvatio ovu zajebanciju.

NIKAD VIŠE!

Sad malo Vi.



Mi odosmo na pecanje.

S' proleća.
dragosevacsutra dragosevacsutra 22:35 27.12.2023

nego ima svasta da bude kad nestane

struja

Serbian government-owned electricity company Elektroprivreda Srbije impacted by Qilin ransomware, group shares screenshots of internal files as proof of breach: Blog Photo via Qilin Ransomware Group.

kazu da nisu samo racuni affected...

angie01 angie01 23:16 27.12.2023

Re: nego ima svasta da bude kad nestane

kazu da nisu samo racuni affected...


mi dobili danas racun- uvecan, skoro duplo.

...ovo je bre, zahebancija od zemlje.
maksa83 maksa83 23:33 27.12.2023

Re: nego ima svasta da bude kad nestane

kazu da nisu samo racuni affected...

Svakakve priče kolaju, definitivno im je nešto razjebalo neznani komad IT infrastrukture pošto ni sami sebi plate ne mogu da podele a računi za struju su im fazon "nek da kolko ko može, neko da 50 neko 100". Ako im je stvarno zašao ransomware ko što se priča a nemaju krštene bekap i ristor procedure i sposoban IT staf spreman da hendluje ekstremne krizne momente biće BAŠ čupavo, tj. već je.

To je EPS, truli monopolski državni behemot koji ne jebe živu silu i ima sopstvenu "policiju" i sopstveni "DB" ali usmerene na držanje zaposlenih pod kontrolom. Ima vrednih i pametnih ljudi sigurno ali i nesagledive količine beskorisnih i štetnih budala i sisača para.
zilikaka zilikaka 07:25 28.12.2023

Re: nego ima svasta da bude kad nestane

nemaju krštene bekap i ristor procedure i sposoban IT staf spreman da hendluje ekstremne krizne momente biće BAŠ čupavo, tj. već je.

Ja bih dobru paru stavila da nemaju. Sad će da probaju verovtno da nađu nekog spolja al to je opet plan na tanjiru pa će krenuti grabež čijoj firmi da se nameste masne pare.
Na kraju će neko angažovati podizvođače koji će nekad nekako to i rešiti a do tada će se praviti da to sve baš tako i treba da ide.
maksa83 maksa83 11:01 28.12.2023

Re: nego ima svasta da bude kad nestane

Na kraju će neko angažovati podizvođače koji će nekad nekako to i rešiti a do tada će se praviti da to sve baš tako i treba da ide.

Džaba to sad, mogu da angažuju i Sv. Sajber Petra, ako nemaju bekape nemaju šta da ristoruju, mogu samo da se dovedu u vozno stanje od nule, a da zapuše rupe kroz koje su izbušeni im treba ozbiljna ekipa i rekonstrukcija cele infrastrukture od servera do njihovih internih korisnika sa softverom i procedurama i podešavanjima koja zapuše većinu rupa (pošto rupe UVEK postoje, samo je pitanje ko za njih zna). Znam da je bilo pre nekoliko nedelja kako je iscurela gomila juzernejm/pasvorda iz državnih preduzeća ovde, kačili ljudi slike sa dark weba (ljutićete se ako kažem da je to sa ruskog dark weba, ali štaetue kamaradi).
emilia emilia 03:48 29.12.2023

Re: nego ima svasta da bude kad nestane

Buzdovan nam poručuje:

dragosevacsutra dragosevacsutra 00:02 28.12.2023

nego sta je sa onim mikijem?

strajkuje li jos?

solo solo 00:16 28.12.2023

Briši Anđo,briši

Boli istina jbg.
ecce-florian ecce-florian 12:34 28.12.2023

da vidimo šta smo imali..

zima '46.



1) pitanje 1 : ko ima pravo na na uvid
član 21

2) mišljenje poverenika o davanju na uvid drugima
pasusu 6

3) ko pored navedenih u slučaju da je prijavljeno ili da postoji osnovana sumnja da je u vezi sa izbornim procesom izvršeno krivično delo
pasus 2

............

grupa 2

1) ko, kako i do kada može da zahteva upis u birački spisak kojim stiče pravo da glasa na lokalnim izborima

evo saopštenj crte od 5.11. ( ako je pitanje zašto kačim njihovo - zato da bi se otklonile sumnje na pristrasnot i to da "lažu" kako su izjavili neki visoki predstavnici vlasti)

2) čime se dokazuje prebivalište - lk ( rešenjem)

3) kome ,kako i kada se podnosi zahtev za promenu prebivališta
evo jedno sa sajta za nekretnine hahahaha
evo da ne budem preterano šaljiv
[url=http://www.mup.gov.rs/wps/portal/sr/gradjani/dokumenta/prebivaliste/prebivaliste] Пријава пребивалишта

Пријава пребивалишта подноси се лично на прописаном обрасцу (који се искључиво добија код службеника на шалтеру),
... [/url]
4) izuzeci od ličnog podnošenja zahteva
može se podneti i u elektronskom obliku ako gradjanin ima "ćipovanu" ličnu kartu i elektronski sertifikovan potpis ( zahtev za izdavanje elektronskog potpisa se podnosi LIČNO kao i preuzimanje el.ser. pot može da se izvrši samo LIČNO. ne dajme i za ovo link jer je nesporno. samo ponovo naglašavam da se termini u policiji zakazuju preko e-uprave te se može i preko te baze podataka utvrditi da li je neko lično pristupio. Ako nije, opet se vraža na gore navedenu oblast koja je u nadlešnosti tužilaštva

............

grupa 3- špodaci o ličnosti
prethodno sam već u jednom komentaru citirao mišljenja poverenika i zakonsku regulativu pa da ne ponavljam

da malo razjasnimo telefone imenike i JMBG

pored državnih organa i razne druge ustanove, javna preduzeća zahtevaju od klijenata - potrošača da im dostave jmbg

1) pretraga u raznim ustanovama, bankama i preduzećima zahteva da korisnik - potrošač ukuca svoj jmbg. evo samo dva linka, jedan iz zdravstvene ustanove jer sam već spominjao da je javno mogla 7 dana da se koristi ime korisnika i lozinka u bazi podataka pacijenata, a druga grupa je mts ( telefoni , ono šta je problem u imeniku ranije je bila i adresa
dom zdravlja novi sad

upozorenja poverenika

i

ekran mts

da ne bude zabune, kod post paid opcije vi dajete mobilnim operaterima OBAVEZNO svoj JMBG

ne kažem da operateri to zloupotrebljavaju, samo kažem da je mnogo lakše upariti broj telefona ( koji je gore na onom ekranu cinsa bio nedostatan sa JMBG

da ne bude da je paranoja podsećam samo na ove dokazane slučajeve po kojim su se gradjani obratili poovereniku za informacije


sve ostale rasprave jezičke prirode tipa birački spisak ili spisak birača smatram da imaju istu dokaznu snagu kao i djilas i 40 autobusa, premijerkino šider laže, predsednikovo šider je lopov, nisu predmet ovog komentara

ne sporim ( niti mislim da to iko iole razuman može) geostrateške interese u vezi Srbije te želju u sklopu ostvarenja geostrateških ciljeva da većinu ima jedna ili druga stranka

ovde je, barem meni jedino pitanje ex sudije vrhovnog suda, član visokog saveta tužilaštva i tužilac i ex ombudsman zašto tužilaštvo nije preduzelo radnje koje je dužno da preduzme u vezi prijava i sumnju oko izbornih nepravilnosti

to je mnogo vaćnije od izbora jer ukazuje na mmoguće odustvo pravne države te potpuno potčinjavanje pravosudnih organa izvršnoj vlasti a što može imati dalekosežne loše posledice

ukoliko se već dobrano uzdrmano poverenje u pravnu državu još pojača to može dovesti do jačanja tendencija vaninstitucionalnog rešenja

to jeste moguće u skladu sa opštim pravnim tendencijama u svetu ( vidi pravo jačeg, nazakonito bombardovanje srbije od strane nato, isključenje gradjana neke države iz nadlećnosti medjunarodnih sudova, prizemljivanje aviona kojim putuje predsednik suverene države od strane zemalja koje su mu odobrile korišćenje vazdućnog prostora...... no bojim se da nikako nije, da se i toga dotaknem, demokratska tekovina (nije pravo jačeg nego jednakost pred sudom i jednaka primena prava za sve

poniđavanje pravosudja i pretvaranje izvršnih organa ( policije... ) u pretorijansku gardu teško da vodi demokratizaciji društva , ne kao masci za ručenje postojećeg aparata nego kao istinski izraćenoj volji večine birača na izborima
zilikaka zilikaka 14:24 28.12.2023

Re: da vidimo šta smo imali..

to je mnogo vaćnije od izbora jer ukazuje na mmoguće odustvo pravne države te potpuno potčinjavanje pravosudnih organa izvršnoj vlasti a što može imati dalekosežne loše posledice

U sridu, Cvetko.
Jedino se nadam da beležite kolegama iz tužilaštva poene.
I da li postoji mehanizam kojim bi se pokrenulo pitanje odgovornosti tužilaca tokom svog mandata?
angie01 angie01 14:46 28.12.2023

Re: da vidimo šta smo imali..

zilikaka
to je mnogo vaćnije od izbora jer ukazuje na mmoguće odustvo pravne države te potpuno potčinjavanje pravosudnih organa izvršnoj vlasti a što može imati dalekosežne loše posledice

U sridu, Cvetko.
Jedino se nadam da beležite kolegama iz tužilaštva poene.
I da li postoji mehanizam kojim bi se pokrenulo pitanje odgovornosti tužilaca tokom svog mandata?


e jos jedino da huci ukapira, ali sumnja mi je veca od nade.
gvozden1 gvozden1 16:21 28.12.2023

Re: da vidimo šta smo imali..

to je mnogo vaćnije od izbora jer ukazuje na mmoguće odustvo pravne države

Moguće odsustvo?
Teško je u to poverovati, stvarno.

A šta se radi kad nema pravne države?

Pa na građanima je da joj dokažu ono što ona ne želi da otkrije, a trebala bi.

I kako to građani treba da rade?

Pa tako što će tražiti da se učini javnim i dostupnim ono na šta imaju pravo.

Recimo, birački spisak.

Al prc, u ovom slučaju je to već bilo dostupno.

Sad traže nešto što je zabranjeno objavljivati.

Pametna neka deca.
maksa83 maksa83 16:57 28.12.2023

Re: da vidimo šta smo imali..

Recimo, birački spisak.
Al prc, u ovom slučaju je to već bilo dostupno.

Izgleda da ipak nisi naučio šta je birački spisak. Nije delovalo kao mnogo gradiva.
ecce-florian ecce-florian 17:01 28.12.2023

Re: da vidimo šta smo imali..

gvozden1
to je mnogo vaćnije od izbora jer ukazuje na mmoguće odustvo pravne države

Moguće odsustvo?
Teško je u to poverovati, stvarno.

A šta se radi kad nema pravne države?

Pa na građanima je da joj dokažu ono što ona ne želi da otkrije, a trebala bi.

I kako to građani treba da rade?

Pa tako što će tražiti da se učini javnim i dostupnim ono na šta imaju pravo.

Recimo, birački spisak.

Al prc, u ovom slučaju je to već bilo dostupno.

Sad traže nešto što je zabranjeno objavljivati.

Pametna neka deca.


čekaj a gde je

40 k autobusa
marinka rumunka
džilasupederu

nemo sad u ovom odsutnom trenutku da posustaješ
gvozden1 gvozden1 17:08 28.12.2023

Re: da vidimo šta smo imali..

maksa83
Recimo, birački spisak.
Al prc, u ovom slučaju je to već bilo dostupno.

Izgleda da ipak nisi naučio šta je birački spisak. Nije delovalo kao mnogo gradiva.

A ti čak ni to šta je javno a šta mora da bude tajno, i da je zahtev da se objavi ono što je tajno protivzakonit.


Muljao si nešto žonglirajući izrazom uvid, kad sam te saterao u ćošak, morao si da priznaš da ne znaš ni šta je uvid u birački spisak, ni šta je potrebno da se to pravo ostvari.

A potrebno je, sad ću da ti objasnim.

1. Građanin to pravo ostvaruje samo po podnetom zahtevu, i ima uvid u isključivo svoje podatke.

Ni slučajno ne može da lista ceo spisak.

2.
Lista takođe ima pravo na uvid, ali ona mora nekoga da ovlasti, ni slučajno ne mogu svi da liste da imaju uvid u birački spisak.


Pa, jel sad malo jasnije?
gvozden1 gvozden1 17:10 28.12.2023

Re: da vidimo šta smo imali..


čekaj a gde je

40 k autobusa
marinka rumunka
džilasupederu

I dalje je sve to tu, nego sad pričamo o drugoj temi, o pravnoj državi, za koju ti naslućuješ da možda ne postoji u Srbiji, a ja sam u to siguran.


maksa83 maksa83 17:15 28.12.2023

Re: da vidimo šta smo imali..

čekaj a gde je

40 k autobusa
marinka rumunka
džilasupederu

nemo sad u ovom odsutnom trenutku da posustaješ

Ajde polako brt nije lepo da tako gomilaš gradivo čoveku koji za 24h ne može da nauči šta je to birački spisak. Dakle čekaj čoeče, če-kaj.
niccolo niccolo 17:16 28.12.2023

Re: da vidimo šta smo imali..

U Srbiji gotovo da više ne postoji ni država, pa svakako ne možemo da pričamo ni o pravnoj…
gedza.73 gedza.73 17:17 28.12.2023

Re: da vidimo šta smo imali..

gvozden1
o pravnoj državi, za koju ti naslućuješ da možda ne postoji u Srbiji, a ja sam u to siguran.

Siguran si u šta?
maksa83 maksa83 17:17 28.12.2023

Re: da vidimo šta smo imali..

A ti čak ni to šta je javno a šta mora da bude tajno, i da je zahtev da se objavi ono što je tajno protivzakonit.

Potpuno neočekivano lupetaš oko stvari koje smo već utvrdili. Prvo, nije "javno", drugo pravo na uvid je definisano i oni ga IMAJU.

Pa, jel sad malo jasnije?


Ne, ne, ne, nije mi sve jasno, imam samo još jednu nedoumicu, da li si neviđeno bezobrazan ili neviđeno glup. Nije da je bitno pošto je rezultat isti, ali eto oko toga se lomim.
gvozden1 gvozden1 17:18 28.12.2023

Re: da vidimo šta smo imali..

maksa83
čekaj a gde je

40 k autobusa
marinka rumunka
džilasupederu

nemo sad u ovom odsutnom trenutku da posustaješ

Ajde polako brt nije lepo da tako gomilaš gradivo čoveku koji za 24h ne može da nauči šta je to birački spisak. Dakle čekaj čoeče, če-kaj.


Ajd ti (i sad) odgovori jesi li razumeo šta je uvid u birački spisak, i ko sve i pod kojim uslovima ima pravo na njega.

Nemoj opet da te sateram u ćošak.


gvozden1 gvozden1 17:20 28.12.2023

Re: da vidimo šta smo imali..

drugo pravo na uvid je definisano i oni ga IMAJU.

Ko ima ovlašćenje?
Rekao si da ne znaš, jesi li u međuvremenu saznao?

Ako jesi, da li je on među ovima što traže, i da li se pozvao na to ovlašćenje?
maksa83 maksa83 17:32 28.12.2023

Re: da vidimo šta smo imali..

Nemoj opet da te sateram u ćošak.

Sad sam zakrkljao.

gvozden1 gvozden1 17:38 28.12.2023

Re: da vidimo šta smo imali..

maksa83
Nemoj opet da te sateram u ćošak.

Sad sam zakrkljao.


Nije valjda da je toliko strašno da ne možeš da odgovoriš na postavljena pitanja?

Hajd da ih ponovim, pa kad te prođe krkljanje odgovori

Ko ima ovlašćenje?
Rekao si da ne znaš, jesi li u međuvremenu saznao?

Ako jesi, da li je on među ovima što traže, i da li se pozvao na to ovlašćenje?

angie01 angie01 17:41 28.12.2023

Re: da vidimo šta smo imali..

da li si neviđeno bezobrazan ili neviđeno glup.


ucitelj'ce, ucitelj'ce, mogu ja- mogu...oba!...to se zove, arogantni glupak.
maksa83 maksa83 17:41 28.12.2023

Re: da vidimo šta smo imali..

Nije valjda da je toliko strašno da ne možeš da odgovoriš na postavljena pitanja?

Ne možemo da idemo dalje dok ne utvrdimo da si savladao osnove.

Šta je birački spisak?
gvozden1 gvozden1 17:58 28.12.2023

Re: da vidimo šta smo imali..

maksa83
Nije valjda da je toliko strašno da ne možeš da odgovoriš na postavljena pitanja?

Ne možemo da idemo dalje dok ne utvrdimo da si savladao osnove.

Šta je birački spisak?

Krkljaš još?

Dobro, razumem, polako, kad se povratiš odgovori

Evo opet ću ih ponoviti

Ko ima ovlašćenje?
Rekao si da ne znaš, jesi li u međuvremenu saznao?

Ako jesi, da li je on među ovima što traže, i da li se pozvao na to ovlašćenje?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana