Društvo| Hobi| Hronika| Kultura| Zabava

Podkasti

maksa83 RSS / 01.01.2024. u 16:14

 Pokušao sam samostalno da izdokonam etimologiju reči podcast i nisam dospeo nigde. Onda sam pitao sveznajućeg Interneta i ispostavilo se da je stvar banalna - "pod" u podcast nije "mahuna", podcast nije "lansiranje mahune" (kao da bi to imalo ikakvog smisla). Pod u podcast je od iPod zato što su se u početku slušali manje više isključivo na iPodu i to je onda samo tako ostalo - podcast. Meh, toliko o tome.

Osim poznatih - uspavanog Lexa Friedmana koji na neki volšeban način uspeva da dovede kod sebe sve - od anonimnih ex CIA opertivaca, preko Elona Muska pa do Džefa Bezosa (koji uvek u bukvalno svakom svakcijatom trenutku ima prisutna bar tri telohranitelja, mogu da zamislim kako je to snimanje izgledalo), legendarnog Džoa Rogana koji je svirao pa presvirao, neizbežnog Galeba, ima li još čega domaćeg ili stranog što može da se pusti u pozadini da priča priče dok radite nešto što ne zahteva punu moždanu pažnju? 

I c) razno, naravno. 

Umesto muzike ovaj put intervju sa Caseyon Neistatom, jednim od najpoznatijih i najuspešnijih jućubera. Njegov put je zanimljiv, kao i njegova razmišljanja o životu, karijeri, uspehu a unutra je sakriven jedan mali dragulj - priča o bendu Anvil koji je tavorio i tavorio. Manje više je baš ta priča zapravo razlog ovog bloga.

 

 



Komentari (563)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 16:53 03.01.2024

Re: Kedar

maksa83
Da, odlicno primeceno. Reko da ne saljem dva komentara.

Ukratko vidim guglanjem da prodaju kedrovinu tu i tamo po sajtovima ali nemam nikakvo iskustvo, ja za rukotvorine kupujem onu običnu greda/štafla jelovinu. Znam da u Srbiji ima da se kupi i finijeg drveta ali sad ne mogu da nađem link da me ubiješ.


Nasao sam ove http://wood.co.rs/rezana-grada/ Oni izgleda uvoze drvo iz Rusije.

Na Gocu je neki lik napravio kao mini eko selo sa kucama od kedra. Deluje cool pa planiram sledece godine ako se uklopi da idem tamo sa klincima.

A bila je u Cacku neka firma koja je prodavala fino drvo. Pravili su bas fin savremen namestaj (da ne kazem skandinavski) od hrastovine - imali prodavnicu na uglu Kosovske i Kondine ali ih nema sad vec dugo.



Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 16:54 03.01.2024

Re: Kedar

maksa83
Cak se ni ona u svom pismu gde objavljuje svoju ostavku ne bavi time nego sve neka patetika koliko je ona vezana za Harvard, kako je bila spremna da sluzi zajednici..

Ne znam što se prenemaže tamo, dođe lepo ovde i bude automatski kandidat za visoku državnu funkciju.


I osnuje svoj Mega Harvard Trend.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 16:58 03.01.2024

Re: Kedar

Neues aus der Nachbarschaft
e nego jesi ispratio raspravu oko ostavke ove Harvardove predsjednice?
čitam gomilu komentara kako kao to svi rade..
pa kontam jbg. pa jeste da svi naravno, pogotovo na počecima, bjesomučno pokušavamo da nađemo neki clue u nečijem tuđem pisanju al ja ovakva kakva sam (a ne opterećujem se previše moralnim kanonima) nikad nisam prepisala ni rečenicu odnekud..
a ova jbt uzela pa paragrafe čitave..
pa kako je to moguće..
stvarno mi mindboggling..
ajde da ti nije poznat jezik al ni tad..
meni zaista tako nešto nikad na pamet palo nije..
zar je toliko teško napabirčiti nekih bla bla truć truć redova o nečem nečem..da mora da se prepisuje baš ne kapiram


Video sam. I ovaj slucaj pokazuje na sta danasnja komunikacija lici - za utehu da nismo mi ovde na blogu jedini koji ne umemo vise da komuniciraju. Odmah je doslo do polarizacije i vec je objavljeno na desetine tekstova a najmanje je u njima tema sam plagijat. Cak se ni ona u svom pismu gde objavljuje svoju ostavku ne bavi time nego sve neka patetika koliko je ona vezana za Harvard, kako je bila spremna da sluzi zajednici... Konzervativci bi da je canceluju a liberali bi da joj progledaju kroz prste i u prvi plan stavljaju kako su je sponzori naterali da se povuce sto je verovatno tacno ali to je na US univerzitetima uvek tako bilo.

Nisam znao za Yellowface ali cu bas uzeti da procitam. Hvala na preporuci.


e pa to.. narrative control.. ništa nije istina i sve je istina, možeš da se izvučeš bukvalno iz bolo čega (možda odrobijaš al svakako ti to nije prepreka da se poslije ponovo obogatiš od pisanja memoara)..
ajde to.. to je fino obrađeno u Yellow face..
meni je više šok da na tom nivou toliko nema motiva, minimuma radne navike i poštenja da ne kopira tuđe riječi..
to mi je baš neshvatljivo..
odabrati humanities, pa quant sci pol, pa onda da ti je teško da sama sročiš to što si htjela da kažeš..
pa čemu..
nije da je tuklo da moraš da kažeš..
toliko puteva je bilo i ti odabereš da kao se baviš tim poslom a teško ti da napišeš jedan paragraf..
to mi je potpuno neshvatljivo
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 17:38 03.01.2024

Re: Kedar

meni je više šok da na tom nivou toliko nema motiva, minimuma radne navike i poštenja da ne kopira tuđe riječi..


Pojma nemam u kojoj meri je ona plagirala ali ima tog akademskog nepostenja i sitnih i krupnih prevara podosta. U nekim zemljama je dugo bilo institucionalizovano da profesori kradu od svojih studenata - mentorises neciji rad i onda ga celog ili delove istog objavis pod svojim imenom. A profesorska funkcija je u nekim sredinama toliko zasticena da ti je moze oduzeti samo predsednik drzave. Zato i apelujem na sve ljubitelje Nestorovica da budu malo opreznije sa svojim vracem.
jovilim_e jovilim_e 18:20 03.01.2024

Re: Kedar

Neues aus der Nachbarschaft
meni je više šok da na tom nivou toliko nema motiva, minimuma radne navike i poštenja da ne kopira tuđe riječi..


Pojma nemam u kojoj meri je ona plagirala ali ima tog akademskog nepostenja i sitnih i krupnih prevara podosta. U nekim zemljama je dugo bilo institucionalizovano da profesori kradu od svojih studenata - mentorises neciji rad i onda ga celog ili delove istog objavis pod svojim imenom. A profesorska funkcija je u nekim sredinama toliko zasticena da ti je moze oduzeti samo predsednik drzave. Zato i apelujem na sve ljubitelje Nestorovica da budu malo opreznije sa svojim vracem.

Koliko sam ja pročitao (a nisam mnogo), čini mi se da je navedeno da je ona, pre svega, slaba po pitanju naučnog rada, uz samo neke radiće objavljene u časopisima - bez ijedne svoje knjige.
A to mi se ne čini utemeljeno, jer je Harvard, ipak, institucija najvećeg planetarnog značaja.
Šta će od Amerike (čitaj, sveta) da ostane, ako se sprdamo sa Harvardom?
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 18:55 03.01.2024

Re: Kedar

Neues aus der Nachbarschaft
meni je više šok da na tom nivou toliko nema motiva, minimuma radne navike i poštenja da ne kopira tuđe riječi..


Pojma nemam u kojoj meri je ona plagirala ali ima tog akademskog nepostenja i sitnih i krupnih prevara podosta. U nekim zemljama je dugo bilo institucionalizovano da profesori kradu od svojih studenata - mentorises neciji rad i onda ga celog ili delove istog objavis pod svojim imenom. A profesorska funkcija je u nekim sredinama toliko zasticena da ti je moze oduzeti samo predsednik drzave. Zato i apelujem na sve ljubitelje Nestorovica da budu malo opreznije sa svojim vracem.


na nekih 20 mjesta kroz više radova kopirala riječ do riječi čitave paragrafe i to nekog totalnog nonsensa tipa

na uzroku od 20 ispitanika nalazimo da udio crnog stanovništva u bla bla truć pozitivno utičke na razvoj političke misli bla bla truć..
pa onda promjeni tipa pozitivno u negativno i slično..
dakle ništa materijalno ali mindboggling ljenost da se prosto svojim riječima izrazi šta god je htjela da izrazi nego je bukvalno uzmem 10 referentnih radova, smućkam svoju tezu kao presjek tih 10, vjerovatno issilujem neke podatke da to kao dokažem i onda me mrzi i da napišem nego kopiram tekst koji je već suv da ne može biti suvlji..
wtf..
ako te toliko mrzi da to radiš što si se opredjelila za to uopšte.. to ne shvatam..
pritisak na matore profane da nešto objave i kad odavno ništa da kažu nemaju kapiram.. ne opravdavam, daleko bilo, pobila bi ih, ali mislim da tačno vidim kako se u glavi stvori kont ko kom je ok da matorom deda švabi dođe četa gladne srbadije da mu piše radove iz molekularne biologije jer on je švaba a oni roblje i ne bi se sami nikad sjetili, i valjda je ok da njegovo iskustvo a njihov rad, i doće i na njih red i bla bla bla
koliko god odvratno kapiram..
ovo kod nje baš ne mogu ni da ukapiram..
kakav je to misaoni proces uopšte..
bene_geserit bene_geserit 21:02 03.01.2024

Re: Kedar

na nekih 20 mjesta kroz više radova kopirala riječ do riječi čitave paragrafe i to nekog totalnog nonsensa tipa

Konzervativci bi da je canceluju

Kakvi "konzervativci" na Harvardu, jel ovo zajebancija?
I sad vi kao nešto ozbiljno diskutujete o tome kakav je ona naučnik, jebote.
Pa to sve ne bi bilo ni za šta bitno da nije bilo anti-Jevrejskih protesta na Harvardu.

1. Na Harvardu sve drže Ješe
2. Upisali su 17% crnaca prošle godine
3. Moš misliti kakvi su ti crni akademici kad je najbolje što su našli za Dean-a ova
4. Pošto je pustila anti-Jevrejske proteste (tj. pro-Palestinske), ko da je Kanye West bio Dean ...
5. ... znalo se da će Ješe puste niz vodu
6. a nije neki problem eliminisati takve "naučne gigante" kao što je ova
7. ostavili su je (za sad) da predaje (uz primanja sitnica ~1M$)
bene_geserit bene_geserit 21:19 03.01.2024

Re: Kedar

Ta dinamika između crnaca i Ješa je uvek ista i dosadna,
zna se ko pravi muziku a ko drži producentske kuće, ko igra košarku a ko je vlasnik NBA timova, i tako redom,
zna se šta je čija uloga,
samo što se crnci povremeno zaborave pa pomisle da stvarno nešto odlučuju,
pa dobiju po ušima od Ješa, ništa novo nema tu,
kako god okreneš savez gde smo jebena strana mi ostali, no nebitno.


Nego mnogo zanimljivija vest, makar meni,
British police probe VIRTUAL rape in metaverse
Jel to ista ona policija koja je pustila decenijama (a pušta i danas) one bande Pakistanaca da maltretiraju, siluju, teraju na prostituciju hiljade devojčica u realnom svetu, ne u metaversu?
Ma super, stalno imam utisam da se zajebavaju sa nama, čuj silovanje u metaversu, a u realnosti, pa dobro nema veze ...
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:48 04.01.2024

Re: Kedar

bene_geserit
Ta dinamika između crnaca i Ješa je uvek ista i dosadna,
zna se ko pravi muziku a ko drži producentske kuće, ko igra košarku a ko je vlasnik NBA timova, i tako redom,
zna se šta je čija uloga,
samo što se crnci povremeno zaborave pa pomisle da stvarno nešto odlučuju,
pa dobiju po ušima od Ješa, ništa novo nema tu,
kako god okreneš savez gde smo jebena strana mi ostali, no nebitno.


Nego mnogo zanimljivija vest, makar meni,
British police probe VIRTUAL rape in metaverse
Jel to ista ona policija koja je pustila decenijama (a pušta i danas) one bande Pakistanaca da maltretiraju, siluju, teraju na prostituciju hiljade devojčica u realnom svetu, ne u metaversu?
Ma super, stalno imam utisam da se zajebavaju sa nama, čuj silovanje u metaversu, a u realnosti, pa dobro nema veze ...


ti si kanda preko odmora baš solidno potego eliksira sa tih tvojih alt right izvora mudrosti..

odakle uopšte početi sa ovakvim glupostima..
pa da ti ćerku sutra gengbenguju u nekoj online igrici jel bi joj rekao, kuš mala, vidiš kakvih problema ima u RL a ti se tu nešto žališ oko neke igrice..
jel treba da se sačeka da ih se 25 samoubije zbog toga pa onda da se reaguje?

pride šta je oupšte tvoj zaključak iz tog skandala sa paki prostitution ringovima? defund the police? šta li?

a tek tvoja teorija o ješama i crncima, samo si lizard people zaboravio da ubaciš, to bi onda do kraja objasnilo kako stvari stoje..

tj. smanji brate to napajanje na izvoru.. neće ti tri vijuge ostati u glavi cijele..
bene_geserit bene_geserit 18:33 04.01.2024

Re: Kedar

jel treba da se sačeka da ih se 25 samoubije zbog toga pa onda da se reaguje?
pride šta je uopšte tvoj zaključak iz tog skandala sa paki prostitution ringovima? defund the police? šta li?

Ma bre virtuelni svet ima tu osobinu da kad skineš ono čudo sa glave nema ga više.
I sad priča o "silovanju" u metaversu, daj ne zajebavaj.
Svaki policijski resurs potrošen za bavljenje time je bacanje para i vremena.

To "defund the police" je vaša libtardska fora, nemoj mene s time.
Zaključke o vašoj policiji ostavljam vama, imam ja svoje debile ovde da o njima brinem. Mada realno nije do policajaca što tabanaju okolo već do političara i onih koji im daju direkcije kako da rade.


A ko se napaja sa kakvog izvora mudrosti, ja sam više zabrinut za vas napojenih sa mainstream medija koji razmenjujete brdo komentara o Klaudiji ex. Dean-u Harvarda, i trubite o njenim akademskim "dostignućima" bez da pomenete jedinu bitnu stvar.
Pa nije ona skinuta zbog toga već zbog demonstracija protiv Ješa.
Bilo kog od tih crnih "akademika" imaju oni u džepu i mogu da potegnu kad treba.
Kao da je bitno dal je ona tu nešto muvala i kopirala, jbte bavi se glupostima ionako, vi diskutujete o tome kao da je ozbiljna nauka u pitanju.
Čuj "academic honesty", pa da toga ima ne bi ta ni upisala Harvard a ne avanzovala do Dean-a.
I onda eto igrom slučaja su njeni plagijati isplivali na površinu baš kad su bile tolike demonstracije protiv Jevreja i Izraela na Harvardu, ma timing je skroz slučajan i nebitan.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 19:53 04.01.2024

Re: Kedar

bene_geserit

Ma bre virtuelni svet ima tu osobinu da kad skineš ono čudo sa glave nema ga više.
I sad priča o "silovanju" u metaversu, daj ne zajebavaj.
Svaki policijski resurs potrošen za bavljenje time je bacanje para i vremena.

da si ovo govorio recimo 1994. pa da kaže čovjek deka malo gubi korak s vremenom..
al 2024. je bukvalno retardiran stav

bene_geserit
vi diskutujete o tome kao da je ozbiljna nauka u pitanju.
Čuj "academic honesty", pa da toga ima ne bi ta ni upisala Harvard a ne avanzovala do Dean-a.
I onda eto igrom slučaja su njeni plagijati isplivali na površinu baš kad su bile tolike demonstracije protiv Jevreja i Izraela na Harvardu, ma timing je skroz slučajan i nebitan.


il to nije nauka i nema se tu o čemu pričati..
il su svi problemi i nastali baš zato što ta stvar, ko bi trebao i ne bi trebao da bude na tom Harvardu i šta bi tamo trebalo da se radi i nije tako prosta a svako bi da se pita..
oboje ne mere..
i skroz kapiram da ćeš ovde sad načisto da učabriraš pa preporučujem da odeš još malo na taj izvor đe pored golijeh sisa nude i samu istinu i to sve u dve boje..
bene_geserit bene_geserit 22:19 04.01.2024

Re: Kedar

il to nije nauka i nema se tu o čemu pričati..
il su svi problemi i nastali baš zato što ta stvar, ko bi trebao i ne bi trebao da bude na tom Harvardu i šta bi tamo trebalo da se radi i nije tako prosta a svako bi da se pita..

Alo bre, 30 godina je upisuju na prestižne fakultete (Prinston, Stenford, Harvard) i avanzuju je u profesore sve dok nije stigla do Dean-a (predsednika) Harvarda.
Žena se bavi sa "voter turnout, housing policy, politics of race and identity" i bila je "professor of African American studies", tj. woke glupostima.
I sve je bilo fino i bajno 30 godina, dodeljivali joj nagrade šakom i kapom ...

... i onda šta se to desilo?
Odjednom se neko dosetio da je ona imala plagijate.
Čuj plagijate u tim woke glupostima.
Eto 30 godina niko to nije primetio, ali iznenada, baš kad su na Hardvardu bile demonstracije protiv Jevreja, neko je to pronašao.
Jbte komedija absurda.
I to to shvataš za ozbiljno, baviš se stvarno njenim "akademskim dostignućima" i dal je tu bilo plagijata, pa se nešto zgražavaš kako je mogla, Bože mili.

Pa ne postoji academic honesty kod ljudi koji se bave woke budalaštinama, oni su tu da uberu harač na račun diversitija. Baviti se time je samo po sebi academic dishonesty.
Diskutovati o njenim plagijatima je toliko bespredmetno, ono od drveta ne vidiš šumu.
Diskutovati o tome kako si Ješama dobar dok slušaš, možeš da avanzuješ do neba, eto plata milionče da predaješ African American studies i da prosipaš woke fraze, ali kad počneš da ne slušaš, iznenada ti se desi mali problemčić u karijeri čisto radi primera za druge šta se ne sme, e to je već smisleno.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 23:35 04.01.2024

Re: Kedar

bene_geserit
il to nije nauka i nema se tu o čemu pričati..
il su svi problemi i nastali baš zato što ta stvar, ko bi trebao i ne bi trebao da bude na tom Harvardu i šta bi tamo trebalo da se radi i nije tako prosta a svako bi da se pita..

Alo bre, 30 godina je upisuju na prestižne fakultete (Prinston, Stenford, Harvard) i avanzuju je u profesore sve dok nije stigla do Dean-a (predsednika) Harvarda.
Žena se bavi sa "voter turnout, housing policy, politics of race and identity" i bila je "professor of African American studies", tj. woke glupostima.
I sve je bilo fino i bajno 30 godina, dodeljivali joj nagrade šakom i kapom ...

... i onda šta se to desilo?
Odjednom se neko dosetio da je ona imala plagijate.
Čuj plagijate u tim woke glupostima.
Eto 30 godina niko to nije primetio, ali iznenada, baš kad su na Hardvardu bile demonstracije protiv Jevreja, neko je to pronašao.
Jbte komedija absurda.
I to to shvataš za ozbiljno, baviš se stvarno njenim "akademskim dostignućima" i dal je tu bilo plagijata, pa se nešto zgražavaš kako je mogla, Bože mili.

Pa ne postoji academic honesty kod ljudi koji se bave woke budalaštinama, oni su tu da uberu harač na račun diversitija. Baviti se time je samo po sebi academic dishonesty.
Diskutovati o njenim plagijatima je toliko bespredmetno, ono od drveta ne vidiš šumu.
Diskutovati o tome kako si Ješama dobar dok slušaš, možeš da avanzuješ do neba, eto plata milionče da predaješ African American studies i da prosipaš woke fraze, ali kad počneš da ne slušaš, iznenada ti se desi mali problemčić u karijeri čisto radi primera za druge šta se ne sme, e to je već smisleno.


Koji si ti komuljara covece. Sve bi ti to po kratkom postupku.
bene_geserit bene_geserit 00:08 05.01.2024

Re: Kedar

Koji si ti komuljara covece. Sve bi ti to po kratkom postupku.

Ti me sad kao ložiš, a?
U svakom slučaju ja sam gore već lepo ispričao sve šta sam imao o ovoj temi.
A od tebe me zanima koji su to "konzervativci" na Hardvardu.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 11:05 05.01.2024

Re: Kedar

bene_geserit
Koji si ti komuljara covece. Sve bi ti to po kratkom postupku.

Ti me sad kao ložiš, a?
U svakom slučaju ja sam gore već lepo ispričao sve šta sam imao o ovoj temi.
A od tebe me zanima koji su to "konzervativci" na Hardvardu.


'Lepo ispricao' o Jesama i Crnjama i jos se lepse nalupao kako bi zatvarao katedre. A lozenja nema osim ako se sam ne nalozis.

Nigde u mom komentaru ne pise da su konzervativci i liberali (koji ne umeju da vode raspravu) sa Harvarda. Ti i bolje od mene znas koji razni borci protiv wokeisma su zbog ovoga poceli da lupaju gluposti u svojim medijima.

A na samom Harvardu postoje konzervativci kao i liberali kako ne. Neki su u klubovima a neki su samostalni - na nekoj konferenciji jednom prilikom pocnem razgovor sa jednim likom i posto se predstavio da je sa Harvarda treca recenica mu je bilo kako ce Tramp nabolje promeniti Ameriku.
dragosevacsutra dragosevacsutra 11:12 05.01.2024

Re: Kedar

pride šta je oupšte tvoj zaključak iz tog skandala sa paki prostitution ringovima? defund the police? šta li?


eve je the impute princess strikes again

wannabydzorgovanka.




maksa83 maksa83 14:08 03.01.2024

Anvil


Nego je l iko zaronio u okačeni video dovoljno duboko da dođe do priče o bendu Anvil? Meni je ta priča fenomenalna i inspirativna.
predatortz predatortz 14:11 03.01.2024

Re: Anvil

maksa83

Nego je l iko zaronio u okačeni video dovoljno duboko da dođe do priče o bendu Anvil? Meni je ta priča fenomenalna i inspirativna.



A jesi li ti nekad čitao tehnička uputstva za neki novi uređaj, ili si terao bez toga?
maksa83 maksa83 14:23 03.01.2024

Re: Anvil

A jesi li ti nekad čitao tehnička uputstva za neki novi uređaj, ili si terao bez toga?


"Dokumentacija je kao seks - kad je dobra onda je baš dobra, a kad nije dobra onda je bolja nego ništa."

Ali šteta, dobra je priča, baš deci da je pričaš.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 15:15 03.01.2024

Re: Anvil

maksa83
A jesi li ti nekad čitao tehnička uputstva za neki novi uređaj, ili si terao bez toga?


"Dokumentacija je kao seks - kad je dobra onda je baš dobra, a kad nije dobra onda je bolja nego ništa."

Ali šteta, dobra je priča, baš deci da je pričaš.


ajde bogati pa nećemo valjda da čitamo blogove pa još i klipove otvaramo..
nismo divljaci..
al eto kad insistiraš saće da poslušam.. meni ovaj baja ima mesmerising voice

e i da dodam uzela sam sluje od sinka, neke pro gamer nešto nešto.. logitech.. ali kako ovo gruva.. nije ni čudo da je onako lud..
pretpostavljam da su za gaming ok, za slušanje su baš napor al sad me mrzi da se penjem po druge
ova omladina je čudo

e dobro odslušam do Anvil dijela.. pa dobro da.. matori prdonja priča priču klinaca..
oni svi do zadnjeg vjeruju, ne treba njima objašnjavati..
fora je da nastaviš da vjeruješ i kad više nisi klinac a to je već vunica.. oće da bude..
šta znam.. ja ne mislim da to može da se nauči.. ljudi prosto ne vole razočarenja a opet ima nas rijetkih koje razočarenje naljuti i napravi još upornijim..
po meni je to više priča o inatu nego o strpeljenju..
a onda ima i zavisti zbog koje se ljudima i kad imaju sasvim lijepe i srećne živote čini da su trebali drugačije e jer neko ima više..
a na kraju dana svako radi onako kako mu je odredila što genetika što odgoj..
i sam kaže inspoporn.. nema tu baš puno neke strašne mudrosti
crossover crossover 18:23 03.01.2024

Re: Anvil

maksa83

Nego je l iko zaronio u okačeni video dovoljno duboko da dođe do priče o bendu Anvil? Meni je ta priča fenomenalna i inspirativna.


Ја јесам, нисам очекивао да ме баш опаучи као Сиксто Родригез али ништа се није десило.

shmoo shmoo 18:18 04.01.2024

Re: Anvil

crossover

Сиксто Родригез






milisav68 milisav68 17:04 05.01.2024

Re: Anvil

ecce-florian ecce-florian 16:26 03.01.2024

pa sad...

@mn

Acton Town station, sudeći po prljavštini na tabanima - napamet govorim, sve su slične


stanice ili.....?
ako je pod b, ne bih se baš složiJo

misim..

"If You're Not Barefoot, Then You're Overdressed"

normalno, šešir se ne skida, ni kaaaa ko



"Sve su to zasigurno vrlo mudri savjeti, s kojima smo mi, članovi odbora Stranke umjerenog napretka u granicama zakona, došli na sastanak narodnih socijalista u Banzetovu plesnu dvoranu u Nusle. Pošli smo veselo, kao ljudi koji su svjesni da će onaj tko sjedi u zapećku ostati za svijet nepoznat.......
Međutim, mi smo imali najbolje mišljenje o sebi od svih političkih stranaka, tvrdili smo da ćemo rasti .......
Išli smo na sastanak čvrsto uvjereni: ako narodni socijalisti imaju program, možemo ga imati i mi. Ako imaju u programu slobodu govora, želimo je i mi imati, što znači da će oni slušati, a mi govoriti"
J. Hašek ( sa šeširom)
maksa83 maksa83 20:43 03.01.2024

šampion

Za sad vodi prizemni objekat u Ljutice Bogdana 2 površine 333 kvm u kome živi 556 glasača, dakle 1.7 glasača po metru kvadratnom.

Ne razumem kako ljudi žive u takvim uslovima, koja je to muka, ali ne moram ni ja sve da razumem.

bene_geserit bene_geserit 21:41 03.01.2024

Re: šampion

Za sad vodi prizemni objekat u Ljutice Bogrdana 2 površine 333 kvm u kome živi 556 glasača, dakle 1.7 glasača po metru kvadratnom.

Ma dobro to, nego jel imaš ti neki DOKAZ da je bilo muljanja na izborima.
To što su ti pakovani ko sardine ili ko Kinezi u onim "hotelima" gde svaki ima svoju kutiju gde spava, nije baš neki dokaz, mislim teoretski je moguće.
A i ne znaš za koga su te sardine glasale, možda su sve glasale za Đilasa i Mariniku.
A možda sardine uopšte nisu ni izašle na glasanje.
Ccc, sve neke neosnovane insinuacije.
(ovako meni Pajić objašnjava kako nije bilo krađe na izborima kod nas)
gvozden1 gvozden1 22:28 03.01.2024

Re: šampion

sad vodi prizemni objekat u Ljutice Bogdana 2 površine 333 kvm u kome živi 556 glasača, dakle 1.7 glasača po metru kvadratnom.

Od kada su tu prijavljeni, jesu li svi izlazili na izbore, i ako jesu, jesu li svi glasali za Vučića?

Makso, Makso, više sam od tebe očekivao.
Više od ovih insinuacuja, dostojnih N1 i Nove S.
maksa83 maksa83 22:33 03.01.2024

Re: šampion

Makso, Makso, više sam od tebe očekivao.

Ti nisi izneverio.
gvozden1 gvozden1 22:38 03.01.2024

Re: šampion

maksa83
Makso, Makso, više sam od tebe očekivao.

Ti nisi izneverio.

Ma daj odgovori na pitanja konačno, pusti mene.
Bene ti je slično pitanje postavio, odgovori njemu ako nećeš meni.
bene_geserit bene_geserit 22:44 03.01.2024

Re: šampion

Bene ti je slično pitanje postavio, odgovori njemu ako nećeš meni.

Da ne bude zabune, ja mislim da je Vučić pokrao izbore.
Onaj ko napravi stvari takvim da je krađa moguća je to svakako uradio da bi krao.
Tako da bili to takvi birački spiskovi u Srbiji ili glasanje pez IDa, vote harvesting, prijava na spisak na dan glasanja, glasanje poštom i šta je sve bilo kod nas potpuno svejedno, neregularni uslovi su napravljeni da bi se kralo.
crossover crossover 22:46 03.01.2024

Re: šampion

gvozden1
sad vodi prizemni objekat u Ljutice Bogdana 2 površine 333 kvm u kome živi 556 glasača, dakle 1.7 glasača po metru kvadratnom.

Od kada su tu prijavljeni, jesu li svi izlazili na izbore, i ako jesu, jesu li svi glasali za Vučića?


Ма нису, довео их Гашић да гледају Лабудово језеро.
maksa83 maksa83 22:49 03.01.2024

Re: šampion

Ma daj odgovori na pitanja konačno, pusti mene.
Bene ti je slično pitanje postavio, odgovori njemu ako nećeš meni.

Bene se zajebavao, a ti si ozbiljan (bar sebi tako deluješ), zato za tebe ozbiljan odgovor.
gvozden1 gvozden1 22:51 03.01.2024

Re: šampion

Da ne bude zabune, ja mislim da je Vučić pokrao izbore.

Šta znači pokrao?
Pokrasti, u bukvalnom značenju reči, znači uzeti nešto tuđe, a kad su izbori u pitanju to bi značilo uzeti vlast koja treba da pripadne nekom drugom.

A da je krao, muljao, da izbori nisu bili ono što se zove fer i pošteni, to i bez dokaza može da se zaključi.


A da li bi vlast, i u fer i poštenim izborima, osvojio neko drugi, tj da li bi neko drugi imao više glasova od njega, to je već sumnjivo, verovatno i nemoguće.
gvozden1 gvozden1 22:53 03.01.2024

Re: šampion

Ма нису, довео их Гашић да гледају Лабудово језеро.

Opet insinuacija.
Al dobro, tako se valjda tešite.
maksa83 maksa83 22:56 03.01.2024

Re: šampion

gvozden1
Ма нису, довео их Гашић да гледају Лабудово језеро.

Opet insinuacija.
Al dobro, tako se valjda tešite.

Zajebava te cross.

Nije na Labudovo jezero nego ka Krcka Oraščića.
crossover crossover 23:01 03.01.2024

Re: šampion

gvozden1
Ма нису, довео их Гашић да гледају Лабудово језеро.

Opet insinuacija.
Al dobro, tako se valjda tešite.


Право да ти кажем и мени је то мало сумњиво. Зашто баш Лабудово језеро, зашто их није довео да гледају Крцко Орашчић!?
gvozden1 gvozden1 23:01 03.01.2024

Re: šampion

maksa83
gvozden1
Ма нису, довео их Гашић да гледају Лабудово језеро.

Opet insinuacija.
Al dobro, tako se valjda tešite.

Zajebava te cross.

Nije na Labudovo jezero nego ka Krcka Oraščića.

A odgovari, opet ništa?

Da, sad će veliki Maksa neki link na nešto bez veze..

Sve za lajk.
zilikaka zilikaka 23:02 03.01.2024

Re: šampion

Od kada su tu prijavljeni

Taj podatak ima samo MUP. S obzirom da ovakav očigledan nesklad veličine objekta i broja prijavljenih može ukazivati na zloupotrebu, pa i u vezi izbora,do sada, a naročito posle objave podataka, bi to moralo da se proveri po službenoj dužnosti.
Ja sam prošle nedelje pisala kako mi je zbog neprodužene lične na adresi gde sam godinama bila, tražena em overena izjava dva svedoka em su dodatno dolazili na vrata i proveravali.Znači, postoji propisan mehanizam kontrole.
Otkud znamo da se tu nije naviklo 300 kriminalaca?
Zašto bi iko prijavio kod sebe 300 ljudi osim ako nema u planu nešto nezakonito, pa makar to bilo i u vezi izbora?
Zbog samo ovog jednog slučaja bi morala da se potegne krivična odgovornost a očigledno sličnog ima mnogo.
Tužilaštvo verovatno ne diže glavu od ovoliko novog posla.
Sad kad krenu provere pa optužnice...

...ti si prvi počeo

gvozden1 gvozden1 23:02 03.01.2024

Re: šampion

crossover
gvozden1
Ма нису, довео их Гашић да гледају Лабудово језеро.

Opet insinuacija.
Al dobro, tako se valjda tešite.


Право да ти кажем и мени је то мало сумњиво. Зашто баш Лабудово језеро, зашто их није довео да гледају Крцко Орашчић!?


Prepisuješ.
Pa dobro, idol je idol.
bene_geserit bene_geserit 23:05 03.01.2024

Re: šampion

Nego jedno ozbiljno pitanje.
Koliko se ja sećam, ti birački spiskovi kod nas su bili u slično haotičnom stanju i tamo kad je Sloba padao sa vlasti.
Za sve one godine vladavine DOSa, DSa, DSSa - jel su uspeli da srede te spiskove?
Ili je to problem koji se vuče od ko zna kad, pa su ovi naprdnjaci samo to iskoristili.
crossover crossover 23:06 03.01.2024

Re: šampion

a sam prošle nedelje pisala kako mi je zbog neprodužene lične na adresi gde sam godinama bila, tražena em overena izjava dva svedoka em su dodatno dolazili na vrata i proveravali.Znači, postoji propisan mehanizam kontrole.


Брате Зили, ја сам родио мечку са све мечићима пре пар година да променим пријаву боравка и то на истој општини, а ови пљас све одмах и сад, и онда право на Лабудово језеро.
maksa83 maksa83 23:08 03.01.2024

Re: šampion

A odgovari, opet ništa?

Da, sad će veliki Maksa neki link na nešto bez veze..

Rik Eštli bez veze?!

Sad si na OVOLICKO od banovanja.
crossover crossover 23:09 03.01.2024

Re: šampion

gvozden1

Prepisuješ.
Pa dobro, idol je idol.


Боље идол него андол.
zilikaka zilikaka 23:10 03.01.2024

Re: šampion

и онда право на Лабудово језеро.

Umetnost je čudna stvar. Neverovatno šta su sve neki u stanju da urade zbog nje.
P.S. Ali nije Labudovo jezero. Tog petka, dva dana ranije je definitivno bio Ščkelkunščik. Ko bi to inače propustio
gvozden1 gvozden1 23:12 03.01.2024

Re: šampion


Otkud znamo da se tu nije naviklo 300 kriminalaca?

Ili 300 Crnogoraca, oni vole Dedinje.
Možda je vlasnik Crnogorac pa poprimao svoje.
A možda ih je i Gašić isprijavljivao.

Sve je moguće, ali sam, suv podatak da je na nekoj adresi prijavljeno nelogičan broj stanara, je tešenje za one koji bi da dokažu da je Vučić oteo pobedu, a nemaju ništa jače.

Sup sigurno nekome mora da da podatke koje ima, verujem da ovlašćeno lice ispred liste na izborima ima pravo na uvid i u te podatke, pa me čudi da to niko nije proveravao, nego ovako amaterski, opa, evo našao sam, ovde je prijavljeno mnogo ljudi, to je to!

Amaterizam čist
I diletantizam.

zilikaka zilikaka 23:19 03.01.2024

Re: šampion

Sup sigurno nekome mora da da podatke koje ima, verujem da ovlašćeno lice ispred liste na izborima ima pravo na uvid i u te podatke, pa me čudi da to niko nije proveravao,

Ti misliš da su ovi podaci bili dostupni blagovremeno pre izbora?
Na čemu zasnivaš taj stav?
gvozden1 gvozden1 23:29 03.01.2024

Re: šampion


Ti misliš da su ovi podaci bili dostupni blagovremeno pre izbora?
Na čemu zasnivaš taj stav?

A što ne bi bili?

Uostalom, i posle izbora, ako je u toku izbora primećeno muljanje, je sigurno moguće dobiti ovlašćenje za proveru tih podataka, recimo datum prijave na adresu.

Na izborima jeste bilo muljačine, ali da je neko drugi imao više od SNSa teško.

Videlo se to i po masovnosti demonstracija, kad je Sloba krao izbore, dobio je šetnje u celoj Srbiji, kad je pokušao da ospori pobedu DOSa, dobio je blokiranu Srbiju.
A sad, par hiljada ljudi u Beogradu.
Malo, jer i oni koji su glasali za SPN znaju da nisu pobedili.
crossover crossover 23:32 03.01.2024

Re: šampion

Sup sigurno nekome mora da da podatke koje ima, verujem da ovlašćeno lice ispred liste na izborima ima pravo na uvid i u te podatke, pa me čudi da to niko nije proveravao, nego ovako amaterski, opa, evo našao sam, ovde je prijavljeno mnogo ljudi, to je to!


Полиција нема времена да се бави таквим глупостима, неће сканк са Јовањице сам да се попуши.
shmoo shmoo 23:39 03.01.2024

Отпор Канвас А.Д.

crossover
Sup sigurno nekome mora da da podatke koje ima, verujem da ovlašćeno lice ispred liste na izborima ima pravo na uvid i u te podatke, pa me čudi da to niko nije proveravao, nego ovako amaterski, opa, evo našao sam, ovde je prijavljeno mnogo ljudi, to je to!


Полиција нема времена да се бави таквим глупостима, неће сканк са Јовањице сам да се попуши.



Сад је тек мени јасно зашто је толико првобораца и носилаца Споменице 5. октобар 2000. прелетело чартером Вучићу у загрљај 2012. године.









gvozden1 gvozden1 23:39 03.01.2024

Re: šampion


Полиција нема времена да се бави таквим глупостима, неће сканк са Јовањице сам да се попуши.

Može li malo ozbiljno?

Recimo ovako, pretpostavimo da je većina u Beogradu na strani protiv Vučića, kolike su šanse da baš niko iz SUPa , ko ima pristup tim podacima, ne došapne opoziciji o pojavi masovnog prijavljivanja ljudi sa strane?

zilikaka zilikaka 23:46 03.01.2024

Re: šampion

Na izborima jeste bilo muljačine, ali da je neko drugi imao više od SNSa teško.

Svataš li ti koliko je ova izjava štetočinka.
Ja te odžeparim a onda tvrdim da bih i bez toga imala više love od tebe.

crossover crossover 23:48 03.01.2024

Re: šampion

gvozden1

Полиција нема времена да се бави таквим глупостима, неће сканк са Јовањице сам да се попуши.

Može li malo ozbiljno?

Recimo ovako, pretpostavimo da je većina u Beogradu na strani protiv Vučića, kolike su šanse da baš niko iz SUPa , ko ima pristup tim podacima, ne došapne opoziciji o pojavi masovnog prijavljivanja ljudi sa strane?


1. Ја сам ретко озбиљан али кад сам мртав озбиљан онда то изгледа овако.
2. Баш то се и десило.
gvozden1 gvozden1 23:50 03.01.2024

Re: šampion

zilikaka
Na izborima jeste bilo muljačine, ali da je neko drugi imao više od SNSa teško.

Svataš li ti koliko je ova izjava štetočinka.
Ja te odžeparim a onda tvrdim da bih i bez toga imala više love od tebe.


Štetočinska ili ne, važnije je da li je tačna ili nije.

Hajd, šta ti misliš, da li je iko mogao da dobije više glasova od njih u Beogradu?

gvozden1 gvozden1 23:54 03.01.2024

Re: šampion

. Баш то се и десило

Šta, neko je dopašapnuo o masovnom prijavljivanju?

I pored toga ovi išli na izbore, a nisu ispitivali, tražili uvide, ništa nisu preduzimali, nego sve svalili na Bosance, i to na sam dan izbora?

Ako je tako, onda su oni veći kreteni nego što izgledaju.
zilikaka zilikaka 23:54 03.01.2024

Re: šampion

kolike su šanse da baš niko iz SUPa , ko ima pristup tim podacima, ne došapne opoziciji o pojavi masovnog prijavljivanja ljudi sa strane?

Sad se vrati na objave pre izbora i vidi na koliko mesta se ukazivalo o masovnim prijavama. Jedino očigledno nisu imali pristup konktetnim podacima, do objave ovih spiskpva
zilikaka zilikaka 23:57 03.01.2024

Re: šampion

Hajd, šta ti misliš, da li je iko mogao da dobije više glasova od njih u Beogradu?

Ne znam. Za to je potrebna ozbiljna analiza. Lično mislim da je bilo tesno?, ako na jednu stranu staviš SNS i SPS a na drugu one koji neće sa njima
maksa83 maksa83 23:58 03.01.2024

Re: šampion

Svataš li ti koliko je ova izjava štetočinka.

Shvata koliko i Đuka koji se nakačio onoj ženi koju je SNS direktor sa fejk diplomom otpustio iz Direktorata za radijacionu i nuklearnu sigurnost i bezbednost zato što su je provalili da u slobodno vreme pod pseudonimom pljuje narodnu vlast. Đuka je ovih dana proziva kako je nije sramota što je pljuvala Vladu kada radi za tu Vladu i bez Vlade bi bila niko i ništa. A žena afirmisani naučnik koji radi za ustanovu koja je državna po prirodi stvari.

E to je tačno taj nivo društvene svesti i stepen razumevanja države.
gvozden1 gvozden1 23:59 03.01.2024

Re: šampion


Sad se vrati na objave pre izbora i vidi na koliko mesta se ukazivalo o masovnim prijavama. Jedino očigledno nisu imali pristup konktetnim podacima, do objave ovih spiskpva

Za to bi trebalo da me uputiš nekim linkom, ne sećam se baš masovnih ukazivanja.

Ne pratim baš tvitere i fejsbuke, ali opozicioni prvaci to, koliko se sećam, nisu isticali.
crossover crossover 23:59 03.01.2024

Re: šampion

I pored toga ovi išli na izbore, a nisu ispitivali, tražili uvide, ništa nisu preduzimali, nego sve svalili na Bosance, i to na sam dan izbora?


Чекај сад, зар ниси хтео да причамо озбиљно?
gvozden1 gvozden1 00:00 04.01.2024

Re: šampion

Shvata koliko i Đuka

Hajd ti odgovori na isto pitanje, ko je mogao da dobije više glasova od njih?
gvozden1 gvozden1 00:04 04.01.2024

Re: šampion

crossover
I pored toga ovi išli na izbore, a nisu ispitivali, tražili uvide, ništa nisu preduzimali, nego sve svalili na Bosance, i to na sam dan izbora?


Чекај сад, зар ниси хтео да причамо озбиљно?

A šta je neozbiljno u mojoj zapitanosti da li je normalno ići na izbore koje unapred gubiš, za koje znaš da nećeš dobiti jer ćeš biti pokraden, i ništa ne činiti da to makar pokažeš narodu?


crossover crossover 00:09 04.01.2024

Re: šampion

gvozden1
A šta je neozbiljno u mojoj zapitanosti da li je normalno ići na izbore koje unapred gubiš, za koje znaš da nećeš dobiti jer ćeš biti pokraden, i ništa ne činiti da to makar pokažeš narodu?


Неозбиљно је то што имаш чврст став, а не знаш о чему причаш. На коју магичну фору би опозиција могла да има контролоре у бирачким одборима и у РИК и ГИК да није учествовала на изборима?
gvozden1 gvozden1 00:17 04.01.2024

Re: šampion

На коју магичну фору би опозиција могла да има контролоре у бирачким одборима и у РИК и ГИК да није учествовала на изборима?

Pa šta je suština izbora, imati kontrolore, ili imati poštenu priliku?

Uostalom, ti kontrolori su uredno potpisivali zapisnike, a ni ti kontrolori nisu uspeli da dokažu masovne prijave, šta je onda bila njihova svrha u svetlu činjenice da su imali dojave?
maksa83 maksa83 00:17 04.01.2024

Re: šampion

Hajd ti odgovori na isto pitanje, ko je mogao da dobije više glasova od njih?

Ta faza naše veze gde ti ja nešto odgovaram je iza nas bejbe, provihorilo s hujem.

Ovo je najdalje što sam spreman da "raspravljam".

Ostavljam ove dobre ljude da se kao talasi olupavaju o postojane hridi tvog razumevanja pravne države, demokratije i litice kreativnog poimanja istine koje se gube u oblacima.
gvozden1 gvozden1 00:22 04.01.2024

Re: šampion

maksa83
Hajd ti odgovori na isto pitanje, ko je mogao da dobije više glasova od njih?

Ta faza naše veze gde ti ja nešto odgovaram je iza nas bejbe, provihorilo s hujem.

Ovo je najdalje što sam spreman da "raspravljam".

Ostavljam ove dobre ljude da se kao talasi olupavaju o postojane hridi tvog razumevanja pravne države, demokratije i litice kreativnog poimanja istine koje se gube u oblacima.


Ma ok, i kad te pitah.
Znao sam da nisi sposoban da razgovaraš, al si zato influenser u pokušaju.
Sad će lajkovi, ne brini.
crossover crossover 00:33 04.01.2024

Re: šampion

gvozden1

Pa šta je suština izbora, imati kontrolore, ili imati poštenu priliku?

Uostalom, ti kontrolori su uredno potpisivali zapisnike, a ni ti kontrolori nisu uspeli da dokažu masovne prijave, šta je onda bila njihova svrha u svetlu činjenice da su imali dojave?


Па како мислиш да имаш поштену прилику без контролора?

Контролори НЕМАЈУ увид у комплетан бирачки списак. Контролори пред собом имају само "Извод из бирачког списка" на коме су само гласачи који гласају на том конкретном бирачком месту. Контролори НЕМАЈУ овлашћење да се баве пријавом пребивалишта/боравишта, то је посао Полиције. Када ти као контролору дође буљук гласача из Љутице Богдана 2 са уредним личним картама које је издао Гашић и уписани у бирачки списак, по закону не можеш да урадиш ништа осим да их пустиш да гласају. Евентуално можеш да упишеш у записник у рубрику примедба да је на том бирачком месту било групног гласања.
bene_geserit bene_geserit 00:55 04.01.2024

Re: šampion

prizemni objekat u Ljutice Bogdana 2 površine 333 kvm u kome živi 556 glasača

Nego zar je moguće da su toliko glupi i nesposobni (ili možda samo bahati) da čak i varanje na izborima moraju da naprave toliko očiglednim.
Jel nisu mogli malo da rasporede taj narod po adresama drugova nprdnjaka, par ovde, par onde, da se ne primeti.
crossover crossover 00:57 04.01.2024

Re: šampion

Nego zar je moguće da su toliko glupi i nesposobni da čak i varanje na izborima moraju da naprave toliko očiglednim.


Могуће је. Толико су глупи и бахати да ни Милан Божић не може да им помогне.
maksa83 maksa83 01:17 04.01.2024

Re: šampion

Nego zar je moguće da su toliko glupi i nesposobni (ili možda samo bahati) da čak i varanje na izborima moraju da naprave toliko očiglednim.
Jel nisu mogli malo da rasporede taj narod po adresama drugova nprdnjaka, par ovde, par onde, da se ne primeti.

Prvo su dodavali po par birača ovamo onamo razbacano, a nekoliko meseci pred izbore su krenuli sa masovnim prijavama na "njihove" "sigurne" adrese, a tih adresa ima konačno mnogo, kada bi probao to još da raspeš dolaziš brzo do toga da moraš da veruješ prevelikom broju ljudi da neće da progovore.

I nije samo to, npr. na oko 15% biračkih mesta su ih uhvatili da prebacuju listiće na svoju gomilu kad se broji, zatim vrlo nenormalni i čudni brojevi kod glasanja van biračkog mesta, i sl.

I to je na mestima gde je bilo kontrole, a šta se dešava po zabitima to je verovatno još teža fantazmagorija.

Za prošle izbore je neki lik kog nije mrzelo (izgleda da je neki forenzičar po zanimanju) prošao kroz neku suludu količinu zapisnika i onda objavljivao najapsurdnije i iz aviona neregularne. To je pišijada kako njih boli dupe da se više trude oko makar i privida, a i sve nivoe su pokrili, gde god stigne neka žalba/tužba biće uredno ignorisana.
emilia emilia 04:09 04.01.2024

Re: šampon

emilia emilia 04:12 04.01.2024

Novogodišnji program RTS 2

emilia emilia 04:14 04.01.2024

A sad malo on

predatortz predatortz 08:33 04.01.2024

Re: šampion

gvozden1

Otkud znamo da se tu nije naviklo 300 kriminalaca?

Ili 300 Crnogoraca, oni vole Dedinje.
Možda je vlasnik Crnogorac pa poprimao svoje.
A možda ih je i Gašić isprijavljivao.

Sve je moguće, ali sam, suv podatak da je na nekoj adresi prijavljeno nelogičan broj stanara, je tešenje za one koji bi da dokažu da je Vučić oteo pobedu, a nemaju ništa jače.

Sup sigurno nekome mora da da podatke koje ima, verujem da ovlašćeno lice ispred liste na izborima ima pravo na uvid i u te podatke, pa me čudi da to niko nije proveravao, nego ovajavascript:;ko amaterski, opa, evo našao sam, ovde je prijavljeno mnogo ljudi, to je to!

Amaterizam čist
I diletantizam.



Ma sve su to Srbi izBosne!

Kako to znam?
Pa tako rečeno!

Vidim da se nastavlja ta neka žvaka o pokredenim izborima od strane istih...

Prestanite ljudi da se blamirate!

Par stotina hiljada Beograđana je na dan izbora ostalo kod svojih kuća.
To znači dve stvari:

1. oni nisu Vučićevi glasači.
2. opozicija ih nije animirala, smatrali su da nisu vredni pomeranja do glasačkog mesta.

Na to bih ja stavio akcenat da vodim opoziciju.

Zašto sam antipatičan stotinama hiljada ljudi koji nisu za ove?
Gde grešim? Šta pogrešno govorim? Kakvi su ljudi koje sam eksponirao? Zašto ih ti neopredeljeni ne žele?

Ovako, ta priča sa Srbima iz Bosne će ući u anale najbednijih izgovora za neki neuspeh.

A sada reč dve i o tim Srbima, za koje ne negiram da ih je bilo...

Marinika, najisturenija i medijski najpropraćenija ličnost opozicije je iskazala vrlo neprijateljske namere prema Republici Srpskoj.
Šta se onda koji kurac čudite što su ljudi iz RS došli da glasaju protiv takve opcije?
Vi to gledate kao mešanje u stvari Beeograda, njao... A njena verbalno izrečena sranje nisu mešanje protiv mog, mog ne njenog naroda?

Tako vam je rođaci... Pa vi vidite šta ćete sa tim znanjem.
zilikaka zilikaka 08:50 04.01.2024

Re: šampion

Евентуално можеш да упишеш у записник у рубрику примедба да је на том бирачком месту било групног гласања.

Pod uslovom da su došli baš redom u buljucima. Teško je pretpostaviti da kontrolor napamet zna po adresi kakvi su to objekti u pitanju.
Dalje, kontrolor dobija jednu funkciju. Ja sam, recimo, sela između one što gleda ličnu kartu i one što drži spisak, delila sam samo listiće ali mogla da bacim pogled na obe. Uz to pratiš pogledom one što zaokružuju, da li će ubaciti listić. I tako 13 sati.
Telefon ne smeš da koristiš, radi nekog slikanja il guglanja a realno teško i da imaš kad, kad ti nahrupe redom. Samo udaraš table koliko si papira podelio, da ti ne ubace hrpu na gomilu pred brojanje.
Pratiš samo da svako stvarno glasa po jednom, da ti ne potpisuju spisak a da se nije pojavio birač.
Dakle, kolko god se koncentrisao i imao sposobnost rasute pažnje, niti imaš prava nit vremena da analiziraš spisak. Nakon zatvaranja se spisak sklanja i broje se listići. Nemaš pravo da otvaraš spisak a imaš i preča posla.
Dakle, kontrolori tako nešto nisu mogli da primete a i ako slučajno jesu, nemaju osnova za primedbu.
Ne zaboravi da je zabranjeno fotografisanje, čak i prepisivanje podataka iz biračkog spiska. Rekoh, od evidencije jedino smeš da udaraš recke.
Lepo bi bilo da i sam jednom probaš, biće ti jasnije.


zoja444 zoja444 09:21 04.01.2024

ljudi, kako vas ne mrzi?

oni su kontrolori, i imaju moc. da pretvore noc u dan, dan u noc. gde je ta peticija za ukidanje nacionalne penzije ceci bojkovic? moram da placam i poziciju i opoziciju. necu, bre.
gvozden1 gvozden1 09:26 04.01.2024

Re: šampion


Па како мислиш да имаш поштену прилику без контролора?

Hajd da se vratimo korak nazad, na tvoju konstataciju da su imali dojavu iz SUPa o masovnim prijavama.

I šta su po tom pitanju uradili?

Postavili kontrolore koji to ne mogu da utvrde?

Ima li tu ikakve logike?
gvozden1 gvozden1 09:49 04.01.2024

Re: šampion

Vidim da se nastavlja ta neka žvaka o pokredenim izborima od strane istih.

I to idu sve niže, sad se tvrdi da im je javljeno da se masovno prijavljuje u Beograd, ali da to nije bilo moguće dokazati i proveriti, pa su na izbore izašli sa znanjem da će biti masovnog glasanja nebograđana, ali im je motiv bio postavljanje kontrolora.

Time samo pojačavaju Vučićev argument da su svi njihovi kontrolori potpisali zapisnike.


Sad im je krunski dokaz krađe neka kuća u kojoj je prijavljeno mnogo građana.


Našli jebote taj slučaj, to je DOKAZ!


A na logična pitanja da li su svi ti prijavljeni izašli na izbore, da li su zbog izbora prijavljeni, ili iz bogte pita kojih razloga, nema smislenih odgovora, trabunja se nešto o Gašiću i operi.


Moraš da se složiš sa genijalcem Maksim inače si glup ili si Vučićev.
maksa83 maksa83 09:55 04.01.2024

Re: šampion

Moraš da se složiš sa genijalcem Maksim inače si glup ili si Vučićev.

U da, da nije mene niko ne bi primetio.
predatortz predatortz 09:56 04.01.2024

Re: šampion

Moraš da se složiš sa genijalcem Maksim inače si glup ili si Vučićev.



Ja tu imam amandman!

Mislim da treba biti glup pa ne videti da Đilas namerno vuče glupe poteze koji idu u korist Vučiću.

Krunski je eksponiranje Marinike, žene koja je politički promiskuitetna (broj stranaka koje je promenila je poveći) i koja priča stvari koje većinskoj Srbiji ne prijaju.
Pa i sam ovaj štrajk glađu se pretvorio u ozbiljnu sprdnju. Sa tim se sprdaju i ljudi koji su debelo opoziciono nastrojeni.
Uopšte, ta ideja da stožer opozicije budu Đilas i Marinika, koji većini ljudi u Srbiji (jer Srbija nije samo par beogradskih centralnih opština) idu na qratz, ali ono ozbiljno idu na qratz, ne može biti slučajna.

To je dil, secite mi ruku ako nije!
zoja444 zoja444 10:06 04.01.2024

Re: šampion

sto se tice strajka gladju, postoji tzv. nulta dijeta, mesec dana samo na 3l kisele vode dnevno. nista infuzije i ostali bakraci. smisljena pre vise od 40 god.
maksa83 maksa83 10:28 04.01.2024

Re: šampion

sto se tice strajka gladju, postoji tzv. nulta dijeta, mesec dana samo na 3l kisele vode dnevno. nista infuzije i ostali bakraci. smisljena pre vise od 40 god.

...i patentirao je nemački doktor poznat po tome što je voleo da radi sa ljudima.
maksa83 maksa83 10:28 04.01.2024

Re: šampion

Sa tim se sprdaju i ljudi koji su debelo opoziciono nastrojeni.

Na primer?
zoja444 zoja444 10:38 04.01.2024

Re: šampion

makso, ne imputiraj mi neke zlikovce. covek moze da izdrzi 40 dana bez hrane i 7 dana bez vode. jutros sam cula da samo na kubi testiraju lekove na ljudima pre nego sto ih odobre. svi smo mi eksperiment.
maksa83 maksa83 10:42 04.01.2024

Re: šampion

makso, ne imputiraj mi neke zlikovce. covek moze da izdrzi 40 dana bez hrane i 7 dana bez vode.

Ma može bez hrane i duže, bez vode ne. Svejedno svakako to nije nešto što će iko normalan da radi.

jutros sam cula da samo na kubi testiraju lekove na ljudima pre nego sto ih odobre.

Ne verujem da IGDE postoje odobreni lekovi koji nisu testirani na ljudima.
gedza.73 gedza.73 10:42 04.01.2024

Re: šampion

gvozden1
Pa šta je suština izbora

Nije da sam baš iznenađen što podržavaš Titovu pobedu na izborima.
gvozden1 gvozden1 10:44 04.01.2024

Re: šampion

maksa83
Sa tim se sprdaju i ljudi koji su debelo opoziciono nastrojeni.

Na primer?

Na primer ja.
maksa83 maksa83 10:46 04.01.2024

Re: šampion

Uopšte, ta ideja da stožer opozicije budu Đilas i Marinika, koji većini ljudi u Srbiji (jer Srbija nije samo par beogradskih centralnih opština) idu na qratz, ali ono ozbiljno idu na qratz, ne može biti slučajna.

Meni se čini da se Vučićevi mediji poslednjih 12 godina baš vrlo trude da oni većini ljudi ozbiljno idu na kurac, ti ne vidiš neku vezu u tom smeru?
gvozden1 gvozden1 10:47 04.01.2024

Re: šampion

gedza.73
gvozden1
Pa šta je suština izbora

Nije da sam baš iznenađen što podržavaš Titovu pobedu na izborima.

A ni ja, vala, tvojim zaključcima.
maksa83 maksa83 10:49 04.01.2024

Re: šampion

gvozden1
maksa83
Sa tim se sprdaju i ljudi koji su debelo opoziciono nastrojeni.

Na primer?

Na primer ja.

Ne postoji nepodopštna SNS kartela koju ti nisi ovde skočio da braniš dušom i telom tokom godina, tako da ćemo ovo uzeti kao pokušaj šale.

Ozbiljno sam ga pitao.

gvozden1 gvozden1 10:51 04.01.2024

Re: šampion

maksa83
gvozden1
maksa83
Sa tim se sprdaju i ljudi koji su debelo opoziciono nastrojeni.

Na primer?

Na primer ja.

Ne postoji nepodopštna SNS kartela koju ti nisi ovde skočio da braniš dušom i telom tokom godina, tako da ćemo ovo uzeti kao pokušaj šale.

Ozbiljno sam ga pitao.



Kako ti više ne dosadi?
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 11:15 04.01.2024

Re: šampion

Krunski je eksponiranje Marinike, žene koja je politički promiskuitetna (broj stranaka koje je promenila je poveći) i koja priča stvari koje većinskoj Srbiji ne prijaju.



Bogami je Marinika rizikovala svoje zdravlje i zivot kako bi ukazala na to da se ne postuju zakoni drzave Srbije za razliku od kvazipatriota koji pozivaju druge da Poginavaju.

Sto se politickog promiskuiteta (bas slucajno na zeni da se zalomi ovaj izraz) tice promenila je cini mi se samo jednu stranku vise od recimo Vojislava Mihailovica. A postoji veeelika razlika izmedju toga da li neko predje u drugu stranku da bi zadrzao funkciju odn. dobio novu i kada to nije slucaj. Batic je svojevremeno promenio tri stranke i to nikad nije narocito bilo tematizovano.

I dalje se opsesivno bavis gradjanskom opozicijom za koju ionako nikad ne bi glasao - ne smetaju tebi tu Djilas ili Tepicka. Nije pitanje da su napravili propuste ali su izvukli u ovim uslovima verovatno najbolje sto su mogli. Desna opozicija koja je imala dosta lose rezultate ti je manje interesantna tema. A ni ovo izborno muljanje te ne dotice.
zoja444 zoja444 11:20 04.01.2024

Re: šampion

vakcine za covid nisu testirane na ljudima. nejedenje ne mora biti stvar izbora, naprotiv. slucaja, sticaja okolnosti, vise sile. ja to ako postanem beskucnica.
predatortz predatortz 11:25 04.01.2024

Re: šampion

maksa83
Sa tim se sprdaju i ljudi koji su debelo opoziciono nastrojeni.

Na primer?


Ljudi iz mog okruženja. Dvojica su i lekari. Ne verujem da ih poznaješ.
Misle isto što i ja, da je to populizam i teška patetika.

jovilim_e jovilim_e 11:33 04.01.2024

Re: šampion

zoja444
vakcine za covid nisu testirane na ljudima. nejedenje ne mora biti stvar izbora, naprotiv. slucaja, sticaja okolnosti, vise sile. ja to ako postanem beskucnica.

Kako ti znaš da nisu testirane na ljudima?
Osim ako ne misliš da su testirane na ljudima, pa da su se ti ljudi, pre primene, pratili, na primer, 25 godina - tu si u pravu.
Nije se imalo toliko vremena.
Te, ukoliko ne misliš da su ljudi koji se vakcinama bave totalne budale, za razliku od stručnjaka sa neta.
gvozden1 gvozden1 12:07 04.01.2024

Re: šampion

Sto se politickog promiskuiteta

Ne seti se Mikija Aleksića, drugog isturenog pored Marinike.
Što li je on menjao stranke, da nije možda zbog ideologije?

I kakva mu je biografija, loš student na fakultetu koji se završava parama. Politička biografija od levice, preko desnice, do opet levice, baš je jakih ideoloških uverenja.
Takvog bi ismevali ovi koji hvališu Mariniku, a sad im je dobar.

I takvog Đilas istura napred.
Ima smisla ovo što Predator govori, da je sve to Vučićeva igra, a Marinika glupačica nasela, pa se premaže pred kamerama.

shmoo shmoo 12:10 04.01.2024

A sad malo on(a)

emilia





nikvet pn nikvet pn 12:14 04.01.2024

Re: šampion

Како треба да изгледа опозиција и опозиционар који ће срушити Вучића? Можда онај ЧАТ ГПТрт зна?
zoja444 zoja444 12:19 04.01.2024

Re: šampion

nesto mi je kroz maglu informacija da nasa agencija za lekove i truc, truc, uopste nije dala odobrenje za vakcine.
maksa83 maksa83 12:28 04.01.2024

Re: šampion

Како треба да изгледа опозиција и опозиционар који ће срушити Вучића? Можда онај ЧАТ ГПТрт зна?

Napravilo je foto robota

dragosevacsutra dragosevacsutra 13:44 04.01.2024

Re: šampion

Како треба да изгледа опозиција и опозиционар који ће срушити Вучића? Можда онај ЧАТ ГПТрт зна?


pa znas sta, onaj ridjokosi student koji je satro vodio demonstracije 1992. pa onda sa mentorom odlazio na kanabet i dolazio nazad u 5 ujutro da se demostranti razidju sigurno nije i ne moze biti nikakva opozicija.

a ti pitaj chatgpt sto ti ga vucic prodaje kao opozicionara



slusajte predatora, jer sasvim ocigledno poznaje srbiju mnogo bolje od vecine vas ovde.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana