Budućnost| Film| Umetnost| Zabava

NLP

maksa83 RSS / 11.01.2024. u 09:39

... nije Neuro-linguistic Programming, nego Nek Loženje Počne.

Sa 25 miliona dolara po epizodi ovo će biti najskuplja serija do sada.



Komentari (508)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

jovilim_e jovilim_e 18:55 17.01.2024

Re: opalac bato

maksa83

Najbolje onda da se svi povešamo, jer je svet pred kataklizmom, a šta će nam život u takvom svetu.

Aj ti prvi, pošto ne vidiš da se išta dobro može desiti.

Neću, prvo, zato što je to neestetski i nehigijenski, ako bih se rokno izabrao bih belu smrt, kažu samo zaspiš i ne probudiš se, to je jedna stvar.

Drugo, na Tviteru bi ti za ovo ukinuli nalog zbog "navođenja drugog na samoubistvo ili samopovređivanje".


Treće, ko kaže da ne vidim ništa pozitivno - kad se slegne nuklearna prašina i prođe nuklearna zima bubašvabe i Dačić će dobiti šansu da naprave neki bolji svet.

Ne bi ni ti bolje prošao sa tom fatalističkom prognozom o nastupajućem 3. svetskom ratu.
A imajući tvoj ugled u vidu (Zoja i još neke), to bi moglo da izazove nesagledive turbulencije kod (tih) sledbenica.
maksa83 maksa83 18:58 17.01.2024

Re: opalac bato

Pa nije Rusija napala Ameriku, nego Ukrajinu.

Ovo su novi momenti.

Ja sam čuo da je NATO napao Rusiju, ali tajno da se ne zna.
jovilim_e jovilim_e 19:02 17.01.2024

Re: opalac bato

gedza.73
gvozden1
Najbolje onda da se svi povešamo, jer je svet pred kataklizmom, a šta će nam život u takvom svetu.

Ko 'oće. Bolje taj predlog sa mojim amandmanom nego ono tvoje 'Šta će čovek (Putin) mora baČit nuklearku, naterali ga'.

Mene si oduševio tada koliko si analitički zašao u dubinu. Usput najglasniji ruski zagovornici nukelarnog holokausta svi do jednog imaju nekretnine na Zapadu ili su im tamo 'nevenčane' žene ili deca. Tako da ona 'Šta će nama svet bez Rusije' dobija novu dimenzije jer šta će ruski političari, bogataši i njihova deca bez šopinga u parizu i švapskih automobila.

A o ugledu Rusije u svetu najbolje govori činjenica da je teritorije koje je onim smešnim referendumom Moskva pripojila sebi priznalo, ako s ene varam, 3 (tri) države. Rusija, Sirija i Severna Koreja.
Čak ni Belorusija ni Kuba.
Čisto da vidiš u koga se nadaš.


Gedžo, zašto ti misliš da je to Rusiji bitno?
Evo, Kosovo je priznalo makar sto država.
Misliš li da je uglednije od Rusije?
Šta veliku silu briga da li je neko prizna ili ne?
jovilim_e jovilim_e 19:03 17.01.2024

Re: opalac bato

maksa83
Pa nije Rusija napala Ameriku, nego Ukrajinu.

Ovo su novi momenti.

Ja sam čuo da je NATO napao Rusiju, ali tajno da se ne zna.

Dobro si čuo.
maksa83 maksa83 19:04 17.01.2024

Re: opalac bato

Ne bi ni ti bolje prošao sa tom fatalističkom prognozom o nastupajućem 3. svetskom ratu.

Ja sam tamo već prošao kako sam prošao, ali ne zbog fatalističkih prognoza nego zbog maltretiranja SNS pregaoca. Za fatalističke prognoze te niko ne dira.
A imajući tvoj ugled u vidu (Zoja i još neke), to bi moglo da izazove nesagledive turbulencije kod (tih) sledbenica.

Je l znaš ti koliko je Novak osvojio titula? Miki ne zna, a delovalo je da se razume.
maksa83 maksa83 19:06 17.01.2024

Re: opalac bato

jovilim_e
maksa83
Pa nije Rusija napala Ameriku, nego Ukrajinu.

Ovo su novi momenti.

Ja sam čuo da je NATO napao Rusiju, ali tajno da se ne zna.

Dobro si čuo.

To sam čuo ovde, i kod Marića na TV Hepiju, dakle vrhunski izvori.
jovilim_e jovilim_e 19:06 17.01.2024

Re: opalac bato

maksa83
Ne bi ni ti bolje prošao sa tom fatalističkom prognozom o nastupajućem 3. svetskom ratu.

Ja sam tamo već prošao kako sam prošao, ali ne zbog fatalističkih prognoza nego zbog maltretiranja SNS pregaoca. Za fatalističke prognoze te niko ne dira.
A imajući tvoj ugled u vidu (Zoja i još neke), to bi moglo da izazove nesagledive turbulencije kod (tih) sledbenica.

Je l znaš ti koliko je Novak osvojio titula? Miki ne zna, a delovalo je da se razume.

99?
jovilim_e jovilim_e 19:09 17.01.2024

Re: opalac bato

maksa83
jovilim_e
maksa83
Pa nije Rusija napala Ameriku, nego Ukrajinu.

Ovo su novi momenti.

Ja sam čuo da je NATO napao Rusiju, ali tajno da se ne zna.

Dobro si čuo.

To sam čuo ovde, i kod Marića na TV Hepiju, dakle vrhunski izvori.

Sreća moja što od gledanja te TV Hepi imam, tj. u svom TV stažu, ukupno nula minuta.
O njihovom radu sam obaveštavan iz druge ruke 'na mrežama'.
Ali i to mi je bilo dovoljno da nedavno imam 'plodnu' razmenu sa Marićem - na Tnjiteru.
zoja444 zoja444 19:11 17.01.2024

Re: opalac bato

zoja nema energiju da sledi bilo koga. istrosila se zivotom. energija samo za bazalni metabolizam.
benedykt benedykt 19:16 17.01.2024

Re: opalac bato

gedza.73

Stvari teku u povoljnom smeru tako da je Rusija dobila smrtne neprijatelje među Ukrajincima kojih neka ostane i pet miliona čekaće momenat kao Poljaci ili Česi ili Mađari ili braća Rumuni ili "#"/%(! Bugari da im vrate za ovu okupaciju i rušenje države.

Upravo tako, i ta nepobitna činjenica se nekako uvek izostavi iz priče o tome šta je za Rusiju povoljan ishod u trenutnoj situaciji, ili o tome kako treba da izgleda ta kao fol pobeda Rusije.

Dakle, za četvrt veka Putinove ”mudre” vladavine je Rusija uspela da izgubi praktično sve oko sebe sem Lukašenka, ne Belorusije nego njega samog tj kada on ode i Belorusi pobegoše od Moskve, kao i par manjih tzv stanova kako popularno zovu tu grupu zemalja. Otišla zauvek Ukrajina, otišla Gruzija, otišla sad i Jermenija, dok Kazahstan već uveliko vodi neku svoju politiku. Od one grompucatelno najavljivanje Evroazijske unije ostade jedno veliko ništa, dok je ODKB realno prazno slovo na papiru. Finska i Švedska uđoše u NATO pakt na onoj drugoj strani, a oni silni gasovodi ka Evropi i milijarde dolara uloženih u njihovu izgradnju ostadoše kao spomenik kratkovidoj politici Kremlja.

Takođe i ono što se ne zna baš toliko, Kremlj je nekim svojim nedavnim potezima uspeo da ugrozi svoje odnose čak i sa Iranom, jer su na jednoj strani pustili u dogovoru sa Izraelom da se bombarduju pozicije koje su držale pro-iranske grupacije u Siriji a na drugoj strani su zarad druženja sa bin Zajedom podržali pretenzije Emirata na neka tri ostrva u Persijskom zalivu. Pa se tako već uveliko čuju glasovi u Teheranu da Rusija nije pouzdan partner i da pri tome sve ono što Moskva prodaje Iran plaća daleko skuplje od realne cene…
benedykt benedykt 19:19 17.01.2024

Re: opalac bato

jovilim_e

Čekaj!
Pa ti si informisaniji od Vučića.
Jer jedini znaš ono što niko drugi ne zna?
Kako to?

Har Har Mahadev…
gvozden1 gvozden1 19:52 17.01.2024

Re: opalac batou

Tako da kako su radili tako su i prošli

Da, videlo se i tad vidi se i sad, Ukrajina bez prosjačenja na zapadu ni tri dana ne bi izdržala.
Mada joj evo i po Evropi poručuju da smanji malo.

Isteraće Ruse, sva je prilika.

I još, reci ovom idiotu Gedži da ne smara više, mene nešto mrzi da čitam šta piše, znam unapred.
gedza.73 gedza.73 20:16 17.01.2024

Re: opalac bato

jovilim_e
Gedžo, zašto ti misliš da je to Rusiji bitno?

krenula u promenu sveCkog poretka (The Kominterna Strikes Back) a niko osim Kim Džongove Koreje nije podržao?
Šta veliku silu briga da li je neko prizna ili ne?

Velika sila koja kmezi što joj Makedonija uskratila prelet?
gedza.73 gedza.73 20:23 17.01.2024

Re: opalac bato

benedykt
Dakle, za četvrt veka Putinove ”mudre” vladavine je Rusija uspela da izgubi praktično sve oko sebe sem Lukašenka, ne Belorusije nego njega samog tj kada on ode i Belorusi pobegoše od Moskve, kao i par manjih tzv stanova kako popularno zovu tu grupu zemalja. Otišla zauvek Ukrajina, otišla Gruzija, otišla sad i Jermenija, dok Kazahstan već uveliko vodi neku svoju politiku. Od one grompucatelno najavljivanje Evroazijske unije ostade jedno veliko ništa, dok je ODKB realno prazno slovo na papiru. Finska i Švedska uđoše u NATO pakt na onoj drugoj strani, a oni silni gasovodi ka Evropi i milijarde dolara uloženih u njihovu izgradnju ostadoše kao spomenik kratkovidoj politici Kremlja.


Nije nam svima dato da razumemo blistavost uma Velikog Prešjednika Putina. Sve ovo što si naveo je taktika da se zavaraju dušmani.

Zatvara se čuvena 'potkovica', pravi se 'kazan' a onda ide 'kotao'.

Nego izgleda kako vatra ima dva kraja



Массовые протесты в поддержку Фаиля Алчинова начались в Башкортостане 15 января, когда в суде прошли прения сторон по делу активиста.
gedza.73 gedza.73 20:24 17.01.2024

Re: opalac batou

gvozden1
I još, reci ovom idiotu Gedži da ne smara više, mene nešto mrzi da čitam šta piše

depresija u ove tmurne dane?
gvozden1 gvozden1 20:53 17.01.2024

Re: opalac batou

gedza.73
gvozden1
I još, reci ovom idiotu Gedži da ne smara više, mene nešto mrzi da čitam šta piše

depresija u ove tmurne dane?

Tako bre, glupo ali makar kratko, da može da se pročita.
jovilim_e jovilim_e 20:57 17.01.2024

Re: opalac bato

gedza.73
jovilim_e
Gedžo, zašto ti misliš da je to Rusiji bitno?

krenula u promenu sveCkog poretka (The Kominterna Strikes Back) a niko osim Kim Džongove Koreje nije podržao?
Šta veliku silu briga da li je neko prizna ili ne?

Velika sila koja kmezi što joj Makedonija uskratila prelet?

Nije joj Makedonija uskratila prelet preko Makedonije - nego USA.
Nije valjda da ti ne znaš kako se te stvari rade?
predatortz predatortz 21:02 17.01.2024

Re: opalac bato

Nije nam svima dato da razumemo blistavost uma Velikog Prešjednika Putina. Sve ovo što si naveo je taktika da se zavaraju dušmani.



Brat Gedžo, ja ne unosim ovoliko truda i energije da pišem o muslimanima i Hrvatima protiv kojih sam ratovao i bio ranjen.

Odakle crpiš ovoliku mržnju i jesi li se nekad zapitao zašto je imaš?

Rusija je velika sila. Igra svoju igru i niko od nas ovde ne baca zaljubljene poglede u nju.

Ovo što rade trenutno je ono što Amerika radi decenijama.
Nas to ne ugrožava, a neki ćar od slabljenja naših neprijatelja može da bude.

To je sve, bar što se mene tiče.

Kad budu ponižavali Srbiju, kada budu radili protiv Republike Srpske, imaće neprijatelja u meni.
Dok karaju one koji to trenutno čine, imaće moje simpatije za to. Ukrajina i njena sudbina mi nikad ne mogu biti iznad Srbije i Republike Srpske. Ne mogu moji neprijatelji da mi postanu prijatelji jer je neko napao Ukrajinu. To tako ne ide...

Jednostavno!
bene_geserit bene_geserit 21:04 17.01.2024

Re: opalac bato

pa kuš gore brate nego da ti to dvoje bude uporedivo a školstvo treba da pokrije obrazovanje od jaslica do doktorata za cijelo stanovništvo

Opet nešto učitavaš.
Samo smo poredili apsolutne iznose, niko nije davao vredonosne sudove, naravno da se na vojsku troši previše.
mislim da se ta informacija odnosila na troskove na federalnom nivou

A sad je kao pa bitno dal se nešto finansira od federalnih taksi, state taksi ili lokalnih taksi. Pa sve ih plaćaju isti ljudi.
A nisi čak ni pominjao takse nego koliko se u US potroši ...
gvozden1 gvozden1 21:14 17.01.2024

Re: opalac bato

Odakle crpiš ovoliku mržnju i jesi li se nekad zapitao zašto je imaš?

Ma da bi se dopao idolima sa bloga, nema tu istinske mržnje, samo pretvaranje i gluma.

Odabrao stranu zbog sina, glumi mladost i levičarenje, a zapravo prazna glava koja traži sličice po netu.
bene_geserit bene_geserit 21:24 17.01.2024

Re: opalac bato

u nižu srednju klasu ćeš utući sam sebe.. svojim zadrtim stavovima i principom oću da radim za platu i da mi je sigurica, a štednju oću da gurnem u madrac, da štedim volem al samo ako je u madrac.. da mogu pred spavanje da ga opipam.. a ove novotarije neke, neš ti meni prodavat.. inovacije molim te lijepo.. neš ti meni..

eeeeeeeeeeeeeeee ali kad kuća košta milion (a za taj milion bi u rupi živio u Londonu) e onda je precjenjena kuća..
pa nije precjenjena nego košta onoliko koliko su ljudi za nju spremni da plate.. a spremni su reda veličine 5 puta manje po kvadratu u toj tvojoj La Džoli nego po evropskim poželjnim lokacijama e jer ti je to to tržište koje si ti tražio.

Ono kad počneš da lupetaš da bi izgledala zanimljiva, šta li.
Prvo La Jolla se ne čita "La Džola" nego La Hoja. Znaš španski, J postane H, LL postane J. Nije bitno. I ne živim u njoj nego u Carmel Valley-u.
Drugo moja kuća je trenutno izlistana na 2.2M na Zillow, a nije neko 400 kvadrata 5 soba 6 kupatila čudovište u mermeru, već normalna kuća 250 kvadrata 2.5 kupatila koju sam možeš da čistiš i održavaš. Evidentno je precenjena kao i sve ostale kuće okolo. To su bre tipske kuće građene najjeftinije moguće, to ukapiraš kad kreneš da radiš renovacije, OK dobra je lokacija severna granica San Diega 2 km od okeana, ima dvorište fine veličine, al svejedno. Po trenutnim cenama i kamatom na kredite ja ne bi mogao više da je kupim, mortgage bi mi bio 12K$ mesečno na 30 godina.

A to sa stavljanjem para u madrac, šta li tu tek tupiš?
Sve što sam rekao o tome šta radim sa parama je da kad mi vestuju stokovi firme prodam i kupim QQQ radi diversifikacije (istina minimalne, samo na tech stokove) i radim buy and hold. Da li je to pametan način investiranja ne znam, do sad je bio super, jeste risky ali pravo da ti kažem smara me da trošim vreme na to.
al moraš li baš na dnevnoj bazi da prosvjetljuješ narodne mase svojim viđenjima kako treba druuštvo da izgleda? taj mi dio nije jasan? kanda i ti malo sumnjaš, šta li, da si možda nešto krivo iščitao u tim svojim brlog biltenima?

Pazi ko mi kaže, dal ima išta o čemu nemaš strong opinion, a pogotovo o stvarima o kojima pojma nemaš npr. kakvo je zdravstvo u zadnje vreme po Francuskoj ili Kaliforniji.
bene_geserit bene_geserit 21:39 17.01.2024

Re: opalac bato

državi ništa od tih tvojih skrivenih poreza nije skriveno..
sve do zadnjeg dolara i centa je popisano i zna se tačno koliko plaćate od federalnog do nivoa tvog hoa-a i to ti je reda veličine 30% tu a ovde je reda veličine 45% (UK i SRB) a oće da skoči i na 50%..
a to su ti one stvari kad ti kažeš u nas nema inheritance tax.. a mi kažemo u nas deru kožu za to..
pa kad kažeš ja onomad kad sam vested ono akcija porez mi bio neka smijurija, a mi kažemo e u nas 45%

Stvarno mi je teško da povatam šta si sve nalupala.
Kad mi vestuju akcije na to platim 47.3%-49.3% poreza (35%-37% federal, 11.3% kalifornijski, 1% neki za zdravstvo).
Meni je efective tax rate oko 40% a ne reda veličine 30%.
Inheritance tax postoji u nekim državama, ne u Kaliforniji, ali zato imaš estate tax na federalnom nivou (preko nekog iznosa koji je mislim oko 12M, 18%-40%) i na state nivou gde limit ume da bude i svega 1M (ali opet ne u Kaliforniji).
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 21:45 17.01.2024

Re: opalac bato

gvozden1
1. Pripajanje novih regiona Rusiji uključujući Odesu i Harkov
2. Promena vlasti u Ukrajini i postavljanje proruske garniture
3. Slabljenje NATO jedinstva, do dovođenja u pitanje Člana 5

Pod 1, moguće
Pod 2, drugi deo, postavljanje proruske vlasti, ne mora da bude sadržano u krajnjem ishodu, a da bi to ipak bila pobeda.
Pod 3, mi se čini kao podrazumevana posledica poraza NATO u Ukrajini.

U svakom slučaju stvari teku u povoljnom smeru, kako po Rusiju tako i po nas.




Stvarno kako mi nikad nemamo srece! Eeee da su nas ovakvi vizionari vodili ono devedesetih gde bi nam bio kraj. Ups! Bas ovakve vizije su imali ljudi koji su nas vodili devedesetih. I jos uvek nas vode.
predatortz predatortz 21:51 17.01.2024

Re: opalac bato

Neues aus der Nachbarschaft
gvozden1
1. Pripajanje novih regiona Rusiji uključujući Odesu i Harkov
2. Promena vlasti u Ukrajini i postavljanje proruske garniture
3. Slabljenje NATO jedinstva, do dovođenja u pitanje Člana 5

Pod 1, moguće
Pod 2, drugi deo, postavljanje proruske vlasti, ne mora da bude sadržano u krajnjem ishodu, a da bi to ipak bila pobeda.
Pod 3, mi se čini kao podrazumevana posledica poraza NATO u Ukrajini.

U svakom slučaju stvari teku u povoljnom smeru, kako po Rusiju tako i po nas.




Stvarno kako mi nikad nemamo srece! Eeee da su nas ovakvi vizionari vodili ono devedesetih gde bi nam bio kraj. Ups! Bas ovakve vizije su imali ljudi koji su nas vodili devedesetih. I jos uvek nas vode.


Ko tebe vodi?
Živiš u Srbiji?
O čemu uopšte pričaš i zašto se stalno nepozvan trtiš u razgovor?
bene_geserit bene_geserit 21:53 17.01.2024

Re: opalac bato

Posto si ubedjeni zagovornik teze da drzava ne treba mnogo da se mesa u takve stvari onda bi ti jos teze palo da se svi ti troskovi delimicno ili skroz pokrivaju iz budzeta

Pa ne bi.
Naprotiv mislim da od školstva i zdravstva ne treba praviti biznise, kao što je danas.
Evropski sistem školstva mi se daleko više sviđa (usput mislim da i visoko obrazovanje treba da bude besplatno).

Ali uz par uslova:
- prijem na fakultete isključivo merit based, prijemni anonimno, nikakvi eseji i sl.
- ili još bolje primi na studije ko god želi pa ih isfiltriraj posle 1. i 2. godine na osnovu toga ko može
- eliminisati ideološke indokrinacije iz školstva i uspostaviti diversity stavova (ostali diversitiji ne moraju)
- ugroženim slojevima, bez obzira na boju kože, pomoći ali ne kvotama već im obezbediti tutore i uslove da spremaju prijemni i sl. pa ako mogu akademski budu konkurentni dobro je za društvo
- ne dozvoliti pristup školstvu ilegalnim imigrantima

A za zdravstvo:
- ograničiti cenu lekova i medicinskih usluga na ono što plaćaju druge razvijene zemlje, ne vidim zbog mi treba da plaćamo medicinski razvoj za ostatak sveta
- ne dozvoliti pristup zdravstvu ilegalnim imigrantima
- ne dozvoliti diskriminacije koje imaš danas kad su npr. neke lekove davali sa višim prioritetom "ugroženim" kategorijama gde se za određivanje ugoženosti koristila boja kože

I eto, nemam ništa protiv da povećaju poreze da isfinansiraju to besplatno školstvo i univerzalno zdravstvo.
gvozden1 gvozden1 22:11 17.01.2024

Re: opalac bato

Eeee da su nas ovakvi vizionari vodili ono devedesetih gde bi nam bio kraj

Devedesetih su okolnosti bile bitno drugačije od ovih, današnjih.

Rusija je imala sasvim drugačuju politiku i smatrala da ona nema nikakvih posebnih interesa osim opšteljudskih, demokratija i te priče.


Danas Rusija jasno ističe svoje interese i za njih je spremna da ratuje, a za šefa diplomatije uz vremena devedesetih kaže da jeste imao lobanju, ali da u njoj nije bilo mozga.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 22:32 17.01.2024

Re: opalac bato

predatortz
Neues aus der Nachbarschaft
gvozden1
1. Pripajanje novih regiona Rusiji uključujući Odesu i Harkov
2. Promena vlasti u Ukrajini i postavljanje proruske garniture
3. Slabljenje NATO jedinstva, do dovođenja u pitanje Člana 5

Pod 1, moguće
Pod 2, drugi deo, postavljanje proruske vlasti, ne mora da bude sadržano u krajnjem ishodu, a da bi to ipak bila pobeda.
Pod 3, mi se čini kao podrazumevana posledica poraza NATO u Ukrajini.

U svakom slučaju stvari teku u povoljnom smeru, kako po Rusiju tako i po nas.




Stvarno kako mi nikad nemamo srece! Eeee da su nas ovakvi vizionari vodili ono devedesetih gde bi nam bio kraj. Ups! Bas ovakve vizije su imali ljudi koji su nas vodili devedesetih. I jos uvek nas vode.


Ko tebe vodi?
Živiš u Srbiji?
O čemu uopšte pričaš i zašto se stalno nepozvan trtiš u razgovor?

Jes, ti si makar poznat po tome da uvek upitas za dozvolu pre nego prokomentarises neciji komentar.


gedza.73 gedza.73 22:33 17.01.2024

Re: opalac bato

predatortz
Odakle crpiš ovoliku mržnju i jesi li se nekad zapitao zašto je imaš?

Neko od Rusa ako ene grešim je rekao da ako voliš rusku kulturu onda moraš mrzeti rusku državu.

A nije mržnja prema Rusima nego prosto začuđenost koliko slepe vere imaju ovdašnji neostaljinisti i koliko se lako primaju na propagandu koju šire bivši komunistički oficiri u penziji i po svemu sudeći saradnici službe iz 'onog doba' koji verovatno vraćaju neke stare dugove pošto iznose gluposti i prognoze u koje ni oni sami ne veruju.

možda je najbolje opisao Rus koji trenutno živi u Srbiji a koji je rekao nešto u fazonu da njih koji znaju kako je pod Putinom srbi odavde ubeđuju koliko im je bilo dobro tamo 'mi bi krečili grafite posvećene Putinu a Srbi ih telima brane'
Kad budu ponižavali Srbiju

ponižavanje Srba ima daleko više nivoa od Danteovog pakla. jedino ako volimo što nas karaju naši.
Ovo što rade trenutno je ono što Amerika radi decenijama.

I niko na blogu osim one lude Jelene MIlić nije tako nešto branio. Sad odjednom se nalaze opravdanja za Rusiju. meni na primer ta 'ljubav' nije jasna.
gedza.73 gedza.73 22:36 17.01.2024

Re: opalac bato

za šefa diplomatije uz vremena devedesetih kaže da jeste imao lobanju


ovaj novi ima pastorku koja je sa nepunih dvadeset godina postala vlasnica nekretnine u Engleskoj od 4,4 miliona funti dok se majka njegove druge hanume voza državnim avionom do pijace.
putin je bio šef FSB od leta '99, a njegov politički 'otac' čuveni Černomirdin faktički vlast od baš tih devedesetih.
maksa83 maksa83 22:38 17.01.2024

Re: opalac bato

- ograničiti cenu lekova i medicinskih usluga na ono što plaćaju druge razvijene zemlje, ne vidim zbog mi treba da plaćamo medicinski razvoj za ostatak sveta


B'ate ako je ovo dole čart sa cenama inzulina u Americi (a jeste) onda ti ne plaćaš razvoj nego ko-vas-jebe-miševi corporate greed. Isto tako ako se naknadno ispostavi da lek od $25 za nešto sedamdeseto ima kao nusefekat ublažavanje Alchajmer simptoma pa bude povučen sa tržišta pa vraćen pod novim imenom za $500 isto ne plaćaš razvoj, nego opet ko-vas-jebe-miševi corporate greed.

gedza.73 gedza.73 22:41 17.01.2024

Re: opalac bato

jovilim_e
Nije joj Makedonija uskratila prelet preko Makedonije - nego USA.

zar ti ne reče kako je Rusija velesila? ako je USA naredila što skraćena SSSR nije odnaredila?
možda što su uz nju ko što rekoh Severna koreja, Iranska revolucionarna garda i Huti?

što je još jedno čudo koliko je u stvari deo Srba khm blesav da objašnjava kako smo mi u stvari daleko bliži sa Šiitima, Hamasaom i kadirovom autokratskom džamahirijom dok se Šošoni ubiše od pokušaja da se prikažu kao staroevropljani.
Milan Novković Milan Novković 22:42 17.01.2024

Re: opalac bato


bene_geserit
Posto si ubedjeni zagovornik teze da drzava ne treba mnogo da se mesa u takve stvari onda bi ti jos teze palo da se svi ti troskovi delimicno ili skroz pokrivaju iz budzeta

Pa ne bi.
Naprotiv mislim da od školstva i zdravstva ne treba praviti biznise, kao što je danas.
Evropski sistem školstva mi se daleko više sviđa (usput mislim da i visoko obrazovanje treba da bude besplatno).

Ali uz par uslova:
- prijem na fakultete isključivo merit based, prijemni anonimno, nikakvi eseji i sl.
- ili još bolje primi na studije ko god želi pa ih isfiltriraj posle 1. i 2. godine na osnovu toga ko može
- eliminisati ideološke indokrinacije iz školstva i uspostaviti diversity stavova (ostali diversitiji ne moraju)
- ugroženim slojevima, bez obzira na boju kože, pomoći ali ne kvotama već im obezbediti tutore i uslove da spremaju prijemni i sl. pa ako mogu akademski budu konkurentni dobro je za društvo
- ne dozvoliti pristup školstvu ilegalnim imigrantima

A za zdravstvo:
- ograničiti cenu lekova i medicinskih usluga na ono što plaćaju druge razvijene zemlje, ne vidim zbog mi treba da plaćamo medicinski razvoj za ostatak sveta
- ne dozvoliti pristup zdravstvu ilegalnim imigrantima
- ne dozvoliti diskriminacije koje imaš danas kad su npr. neke lekove davali sa višim prioritetom "ugroženim" kategorijama gde se za određivanje ugoženosti koristila boja kože

I eto, nemam ništa protiv da povećaju poreze da isfinansiraju to besplatno školstvo i univerzalno zdravstvo.

Pa ti si levičar
Levičar konzervativac, to ti je kvadrant: futurist, social gospel, paternalistic conservatism, titoism castroism, ... taj rad
gedza.73 gedza.73 22:46 17.01.2024

Re: opalac bato

gvozden1
Odabrao stranu zbog sina, glumi mladost i levičarenje,

Za ovo prvo si već dovoljno puta pokazao koliki si tutuban a za levičarenje ću te moliti lepo da se obratiš drugu Putinu i drugovima komunistima iz Rusije koje uporno pokazuješ kao 'borce za slobodu' i narod koji treba da izgine kako bi ti iz tople sobe nešto ušićario. to ti je knjiški primer onoga što se zove 'karakterna pizda'.

gvozden1 gvozden1 22:46 17.01.2024

Re: opalac bato

ovaj novi ima pastorku

O mozgu se radi, pastorka ne isključuje postojanje mozga.


Ajd probaj nešto suvislo da napišeš.
Napregni se, ko zna, možda ti se i posreći.
gvozden1 gvozden1 22:48 17.01.2024

Re: opalac bato

Rusije koje uporno pokazuješ kao 'borce za slobodu' i narod koji treba da izgine kako bi ti iz tople sobe nešto ušićario

A tebi ih žao:)
Naprasno si zavoleo Ruse?
Milan Novković Milan Novković 22:51 17.01.2024

Re: opalac bato


maksa83
- ograničiti cenu lekova i medicinskih usluga na ono što plaćaju druge razvijene zemlje, ne vidim zbog mi treba da plaćamo medicinski razvoj za ostatak sveta


B'ate ako je ovo dole čart sa cenama inzulina u Americi (a jeste) onda ti ne plaćaš razvoj nego ko-vas-jebe-miševi corporate greed. Isto tako ako se naknadno ispostavi da lek od $25 za nešto sedamdeseto ima kao nusefekat ublažavanje Alchajmer simptoma pa bude povučen sa tržišta pa vraćen pod novim imenom za $500 isto ne plaćaš razvoj, nego opet ko-vas-jebe-miševi corporate greed.


Ih, pa naravno, potpuno je jedinstven sistem, pa upregnut sa svim i svačim, npr medijima - silan lova na reklame, veliki MSM izvor prihoda.

Pa je cela filozofija u lečenju, bar 50% stvari koje se tamo leče ni nisu za lečenje, zdraviji bi otišao u budućnost da se ne lečiš. Ovako, bukvalno imaš ljudi koji usiljeno ganjaju dijagnoze da bi se ličili - ajd, uglvanom nisu svesni baš da to rade - kad bih znao da si se smirio malo posle Covida divnih bi priča mogao da čuješ od mene. šta je sve izašlo na svetlo

Ovako, truba je da te sekiram

Al šta da se radi, uskoro nam se možda posreći patogen X, a u Maju glasanje u US, al ajd da ne mračim, i mi ćemo ga svi ovako ili onako imati

Ja mislim da ću naći neki salašić u okoline Alseovog fiefdoma, za nedaj bože apokalipse
gedza.73 gedza.73 22:52 17.01.2024

Re: opalac bato

A tebi ih žao:)
Naprasno si zavoleo Ruse?

Naglasak je bio na 'karakterna pizda'.

Nadam se kako je dovoljno kratka rečenica da se ne pregreješ u pokušaju da shvatiš šta sam ti rekao.
maksa83 maksa83 22:54 17.01.2024

Re: opalac bato


Pa ti si levičar
Levičar konzervativac, to ti je kvadrant: futurist, social gospel, paternalistic conservatism, titoism castroism, ... taj rad

Hlorizam kao najviši stadijium Kastroizma

- Vladimir Iljič Geserit


P.S. Znam da to ništa ne menja i ne pomaže ali ja bih da izjavim za kolektiv da druga benea iskreno gotivim iako je drkadžija i mrzi crnce i jevreje i u Americi glasa za Putina, ne znam kako to sebi da objasnim a i ne mora meni sve da bude jasno. Možda sam slab na taj kraljevački feromon pošto mi je deda bio najomiljenije biće u univerzumu (a i ja njemu, tada jedini unuk posle dve ćerke) dok nije umro 1980.
gvozden1 gvozden1 23:00 17.01.2024

Re: opalac bato

Naglasak je bio na 'karakterna pizda'.

Hoćeš reći da su oni kojima se ti uvlačiš, karakterne pizde, pošto su poznati po tome da im se više sviđa kad drugi ginu da bi oni ućarili?

Sad su ove glupe Ukrajince poturili pred ruski mlin.

Milan Novković Milan Novković 23:03 17.01.2024

Re: opalac bato


maksa83

Pa ti si levičar
Levičar konzervativac, to ti je kvadrant: futurist, social gospel, paternalistic conservatism, titoism castroism, ... taj rad

Hlorizam kao najviši stadijium Kastroizma

Vladimir Iljič Geserit


P.S. Znam da to ništa ne menja i ne pomaže ali ja bih da izjavim za kolektiv da druga benea iskreno gotivim iako je drkadžija i mrzi crnce i jevreje i u Americi glasa za Putina, ne znam kako to sebi da objasnim a i ne mora meni sve da bude jasno. Možda sam slab na taj kraljevački feromon pošto mi je deda bio najomiljenije biće u univerzumu (a i ja njemu, tada jedini unuk posle dve ćerke) dok nije umro 1980.

Baš sam sinoć uzo da gledam Dune - al zaspo posle sat vremena (počeo da jedem ko kuče, jedan ogroman obrok prekasno - nije mi žena tu pa divljam po kući - pa mi je hronični nedostatak kiseonika u mozgu još malo pogoršan

Dobro, nije Bene samo na N mesta i na levom delu spektra, on je samo konzervativac podosta - al dobro, ček da i do vaš dobaci nešto više tog progresivizma o kojem malo čitate - npr danas jedna u Davosu (WEF) samit, poistovećuje - kaže ista stvar - naglašeniju proizvodnju hrane sa war crimes, crimes agains humanity itd. Što kažeš svaka budala ima svoje radovanje, pa u to ime ja nema pojam zašto ovo čitam, tj slučam, verovatno će biti snimak bar neko sitno vreme na Internetu - javiću se ja još oko političkog spektra, nisam zaboravio, verovatno ne ako ti se blog sutra zatvara, al u nekoj okolini sledećih n dana, da vidiš šta je majka priroda sve danas izrodila.

Bene to najbolje oseća, em je na licu mesta i posvećuje pažnju, kod nas malo kasnije dobaci.
maksa83 maksa83 23:07 17.01.2024

Re: opalac bato

Ovako, truba je da te sekiram

Ne možeš ti mene da sekiraš, ja sam spremniji od tebe za ovo što sledi, mene je život pre neku nedelju vratio u doba hladnog rata kada je nastao Objective-C (1984). Taj jezik je i predivan i užasan u isto vreme, otpr. kao kad bi ti žena rekla da ti je najveći u ulici. Pustim sebi Duran Duran rane radove za potpuni štimung i ćeraj...

maksa83 maksa83 23:12 17.01.2024

Re: opalac bato

- npr danas jedna u Davosu (WEF) samit

Čuli smo ovde za taj Davos, javio nam se Predsednik slikom odande.

Kad sam to video pomislio sam "eto, a šta si TI uradio za Srbiju danas bedniče" i osetio se onako beskorisno i beznadežno kao Ana Brnabić kad treba da nastavi i završi rečenicu ili huči kada pokušava da sastavi smislen argument a već je u svom petom stepenu argumentacije, dakle beyond all logic and reason.

bene_geserit bene_geserit 23:12 17.01.2024

Re: opalac bato

Pa je cela filozofija u lečenju, bar 50% stvari koje se tamo leče ni nisu za lečenje, zdraviji bi otišao u budućnost da se ne lečiš

Nešto si me potsetio na onu epizodu Boston Legal sa onom brain dead mačkom na life support aparatima oko koje se sude.

Nego Tadejus sa jedne strane kaže: "super je što plaćate razvoj lekova i za nas i treba da nastavite to bi bilo fer" a sa druge "pičke ste što ne date pristup zdravstvu svima tj. što nemate universal health care" (parafrazirano naravno). A pazi nemoguće je i jedno i drugo, moraš prvo da oboriš cenu u neku normalu pa tek onda da imaš universal health care.
B'ate ako je ovo dole čart sa cenama inzulina u Americi (a jeste) onda ti ne plaćaš razvoj nego ko-vas-jebe-miševi corporate greed

Pa ima i toga, ali ako svi lekovi kod nas u proseku koštaju 2 ili 3 puta skuplje, što znači da je margina profita kod nas verovatno 10 puta veća, pa nek ode deo na corporate greed, opet plaćamo razvoj novih lekova.
bene_geserit bene_geserit 23:16 17.01.2024

Re: opalac bato

otpr. kao kad bi ti žena rekla da ti je najveći u ulici

definicija pirove pobede?
gedza.73 gedza.73 23:18 17.01.2024

Re: opalac bato

gvozden1
Sad su ove glupe Ukrajince poturili pred ruski mlin.

Glupi, glupi, nego šta
Срби су на себе примили ударце коју су били намијењени нама - истакао је руски политички филозоф. (Dugin)

Hoćeš reći da su oni kojima se ti uvlačiš, karakterne pizde

Ne. Hoću reći da ako dovoljno puta ispred kompjutera ponoviš kako Rusija treba što ubedljivije da razruši ukrajinu onda ćeš sigurno dobiti Srbiju do Kavovca, Oguvina i Vivovitice.
U nekom pokušaju moraš da dobiješ, samo je bitno da se što više puta 'vadiš'



bene_geserit bene_geserit 23:20 17.01.2024

Re: opalac bato

npr danas jedna u Davosu (WEF) samit, poistovećuje - kaže ista stvar - naglašeniju proizvodnju hrane sa war crimes, crimes agains humanity itd.

"With human rights, mass murder and genocide are serious crimes, but there is no equivalent in the environmental space. ...
Unlike an international crime like genocide that involves a specific intent, with ecocide, what we see is that people are trying to do is make money, is farm, is fish... and what's missing is an awareness of the side effects and collateral damage that happens..."
maksa83 maksa83 23:24 17.01.2024

Re: opalac bato

Ne. Hoću reći da ako dovoljno puta ispred kompjutera ponoviš kako Rusija treba što ubedljivije da razruši ukrajinu onda ćeš sigurno dobiti Srbiju do Kavovca, Oguvina i Vivovitice.


To + Orden Miloša Kovića I Reda sa zlatnom lentom.

gvozden1 gvozden1 23:24 17.01.2024

Re: opalac bato

sigurno dobiti Srbiju do Kavovca, Oguvina i Vivovitice.

To je linija, glupi Gedžo, koju je još Pašić crtao, i da Rusija nije propala u tom vremenu, najverovatnije je i da bi bila ostvarena.

A ti što misliš da je nju Šešelj izmislio, govori o tvom "znanju"
Срби су на себе примили ударце коју су били намијењени нама - истакао је руски политички филозоф. (Dugin)

A to je nešto novo?
Ti nisi za to znao, mora Dugin da ti kaže?
bene_geserit bene_geserit 23:29 17.01.2024

Re: opalac bato

mrzi crnce i jevreje i u Americi glasa za Putina

molim te, ja Jevreje uglavnom volim, ne naravno ove psihopate gore nego običan svet, samo se ne libim da kažem kad nam se interesi baš ne poklope sa njihovim
evo i omiljeni pisac SF-a mi je Asimov
super su manje više i kao komšije, evo kuća pored moje Ješe, kuća iznad moje isto
manje više se odnosi na onu džukelu na prozaku koju puštaju da laje, al je makar noću zatvaraju u kuću a ne ko Čarli

što se tiče crnaca oni me uglavnom ne zanimaju, nema ih kod mene u kraju, a ni na poslu, a retko i na plaži, sem kad krenu da im daju neke povlastice na uštrb nas ostalih u ime nekakve nepostojeće ugroženosti

Putin me tek ne zanima, u Rusiji nisam bio nit imam nameru da idem
Što ne znači da treba da budem slep pored očiju i da ne vidim šta ovi moji rade po Ukrajini i čemu to vodi i do čega je dovelo
bene_geserit bene_geserit 23:39 17.01.2024

Re: opalac bato

maksa83 maksa83 23:42 17.01.2024

Re: opalac bato

manje više se odnosi na onu džukelu na prozaku koju puštaju da laje, al je makar noću zatvaraju u kuću a ne ko Čarli

Da budemo fer nije baš tako bilo Čarlija su pokušavali noću da zatvore u kuću ali čim neko otvori vrata pobegne i onda su digli ruke, ne možeš jebiga sve, puštiđaola...

Šta je sa tim čovekom, je l se javlja?
bene_geserit bene_geserit 23:50 17.01.2024

Re: opalac bato

Da budemo fer nije baš tako bilo Čarlija su pokušavali noću da zatvore u kuću ali čim neko otvori vrata pobegne i onda su digli ruke, ne možeš jebiga sve, puštiđaola

Jel ti pričaš o Čarliju kučetu ili o Čarliju što je zamalo studirao filozofiju, al se onda skrasio na elektrotehnici jer je mnogo dobro znao matematiku?
maksa83 maksa83 23:55 17.01.2024

Re: opalac bato

Jel ti pričaš o Čarliju kučetu ili o Čarliju što je zamalo studirao filozofiju, al se onda skrasio na elektrotehnici jer je mnogo dobro znao matematiku?

Nisam znao da postoji i Čarli kuče.
gedza.73 gedza.73 23:56 17.01.2024

Re: opalac bato

gvozden1
To je linija, glupi Gedžo, koju je još Pašić crtao, i da Rusija nije propala u tom vremenu, najverovatnije je i da bi bila ostvarena.

Crtao? Pa crtali su ti isti tvoji i njegovi Rusi Veliku Bugarsku koja bi sigurno bila ostvarena samo da je moskva bila jača i da se mi tada nismo povezali sa Zapadom pa im zajedno uzjebali crtež. Znaš da nam je ruski car pretio ukoliko izvršimo preventivni napad na bugare u Prvom? i koliko nas ta ucena koštala?
A to je nešto novo?
Ti nisi za to znao, mora Dugin da ti kaže?

šta? Da su Srbi glupi? pa kad vidim šta pišeš i nije.
gedza.73 gedza.73 23:59 17.01.2024

Re: opalac bato

Orden Miloša Kovića I Reda sa zlatnom lentom.

Svečana dodela na svetoj srpskoj zemlji SAO Autokomanda.
Milan Novković Milan Novković 00:09 18.01.2024

Re: opalac bato

maksa83
Ovako, truba je da te sekiram

Ne možeš ti mene da sekiraš, ja sam spremniji od tebe za ovo što sledi, mene je život pre neku nedelju vratio u doba hladnog rata kada je nastao Objective-C (1984). Taj jezik je i predivan i užasan u isto vreme, otpr. kao kad bi ti žena rekla da ti je najveći u ulici. Pustim sebi Duran Duran rane radove za potpuni štimung i ćeraj...



Potseća me na vic/meme - u originalu dve žene, ali mogu i dva muškarca:

M1: Ove nedelje sam imao sex 3 puta sa mojom ženom!
M2: Ja samo dva puta.
M1: Pa ja nisam znao da si ti oženjen?!
M2: Nisam, mislio sam da pričamo o tvojoj ženi

Nisam još pohvatao pop-kulturološke cakice i cake oko memea, izgleda uopšte, a na Tviteru baš - vidim i naš Elon ih se često dotiče, pa razni.
maksa83 maksa83 00:17 18.01.2024

Re: opalac bato

M1: Ove nedelje sam imao sex 3 puta sa mojom ženom!
M2: Ja samo dva puta.
M1: Pa ja nisam znao da si ti oženjen?!
M2: Nisam, mislio sam da pričamo o tvojoj ženi

Ima sličan domaći koji koristi naše jezičke quirks, pričaju srpski južnjak i srpski severnjak:

- Danas slavim pet godine s moju ženu.
- Misliš "sa mojom"?
- A ne, s tvoju tri.
dragosevacsutra dragosevacsutra 00:45 18.01.2024

Re: opalac bato

Imas Srbe u drugim republikama i imas medjunarodnu zajednicu koja priznaje republicke granice kao pocetnu situaciju. Da li imas saveznike da se te granice ipak menjaju? Ako i saveznici kazu ne, da li mozes da ubedis saveznike da ce Srbi biti diskriminisani u Hrvatskoj i Bosni i da im zato treba neka autonomija?


ne, pocetna situacija je da imas srbe, hrvate, muslimane, albance u jednoj drzavi, a onda dobijes separatiste i iredentu.

pa ih onda lepo tretiras kao englezi iru.


dragosevacsutra dragosevacsutra 01:11 18.01.2024

Re: opalac bato

kakvo bedasto izvlacenje preko tudje grbace,



ooo stigla konjica



odbanovao te maxa? treba pojacanje?
dragosevacsutra dragosevacsutra 01:15 18.01.2024

Re: opalac bato

Au brt sad kad vidim ovo i kad pomislim da ZAMALO da krunišemo onu Rumuniku Tepesku devojačko Čobanesku vidim kakav smo galimatijas izbegli u budućnosti, onda bi i nama bilo tako.

Sreća nemamo te Rumunike na vlasti (ni-je na-rod mu-tav!), biće valjda onda sve okej, vratiće se i rode i prepelice i mrmoljci i meda i jaga i koza i vo...


rumuni nemaju rumuna na vlasti no nemca...


dragosevacsutra dragosevacsutra 01:20 18.01.2024

Re: opalac bato

drknu šakom





aman bre nije 'drkni nego 'rkni.

ako ne verujes meni, pitaj bratislavu.

bene_geserit bene_geserit 01:22 18.01.2024

Re: opalac bato

Nisam znao da postoji i Čarli kuče.

Pa kačio je slike ne mogu da se setim tačno koji bloger ovde, kako se ne sećaš.
maksa83 maksa83 01:31 18.01.2024

Re: opalac bato

rumuni nemaju rumuna na vlasti no nemca...

Misliš Nemusa.

dragosevacsutra dragosevacsutra 01:45 18.01.2024

Re: opalac bato

što tamo u toj Evropi imaju ti gender neutral toaleti pa su Rusi zgroženi time rešili da se vrate u otadžbinu…


gender neutral toaleti su raniji muski wci pretvoreni u zenske. tako da umesto musko-zenskih gde si imao uglavnom mali red kod muskih i veci kod zenskih; sad imas jednake - gde je uvek isti red i gde su svi uredno zapisani.

cujem da su dame odusevljene kad ulaze u gender neutral wc koji je prethodno zapisao muskarac ne podigavsi dasku.

dragosevacsutra dragosevacsutra 01:46 18.01.2024

Re: opalac batou

Rusija posmatra Ukrajinu kao svoju interesnu zonu, te samim time Ukrajini i Ukrajincima nije dozvoljeno da izaberu na koju će stranu sem ako taj izbor nije Rusija. Cela priča sa ovim ratom nije počela sa Majdanom i Viktorijom Nuland kako se to popularno u propagandi Kremlja voli predstavljati, već praktično sa dolaskom Putina na vlast ali to je već neka duža priča…





monroe doktrina, anuone?

dragosevacsutra dragosevacsutra 01:51 18.01.2024

Re: opalac bato

Cena nekog proizvoda koja je različita u zavisnosti od income kupca - to je klasična libtardska preraspodela.


do kad ono bese bile tarife po hotelima za domace i za strance?

ah da u crnoj gori i 2010. ako ne gresim...

dragosevacsutra dragosevacsutra 01:59 18.01.2024

Re: opalac bato

To može da ima smisla samo teškim komunj..., pardon libtardima.
Samo u Kaliforniji.


i u svajcarskoj. vrtic placas zavisno od plate, oko 10-15%
bene_geserit bene_geserit 02:16 18.01.2024

Re: opalac bato

Podivljala muzika iz pocepanog srca Amerike
Ambrozić o grupi koju smo svi voleli nekad davno

kamilo_emericki kamilo_emericki 11:35 11.01.2024

emerički mlađi

ne zna da li bi se trebao bojati ili smijati.
Jutros mi prijatelj pošalje link da vidim ovu ljepoticu i da pročitam njenu fantastičnu biografiju.
Biografija ljepotice sa fotografije.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:52 11.01.2024

Re: emerički mlađi

kamilo_emericki
ne zna da li bi se trebao bojati ili smijati.
Jutros mi prijatelj pošalje link da vidim ovu ljepoticu i da pročitam njenu fantastičnu biografiju.
Biografija ljepotice sa fotografije.


pa to je tako već decenijama samo je sad prešlo tačku kad se očigledno stvar više ne može zvati pravom osobom..
al još je Hajdi Klum nekih devedestih pričala kako je dobila naslovnu stranu Sport Illustrateda da bi na kraju osvanula naslovna sa slikom žene na kojoj je dal bješe nos bio njen a ostali djelovi od pet drugih žena..
devedesetih..
a otada šta je šminke, pa fotošopa, pa plastične hirurgije..
sad je samo sve to i u pokretnim slikama al princip je isti..
odavno to nisu prave žene i nisu pravi ljudi.. samo sličice.. a ljudi se lože
milisav68 milisav68 16:03 11.01.2024

Re: emerički mlađi

kamilo_emericki
ne zna da li bi se trebao bojati ili smijati.
Jutros mi prijatelj pošalje link da vidim ovu ljepoticu i da pročitam njenu fantastičnu biografiju.
Biografija ljepotice sa fotografije.

Sve to već odavno ima u/na filmu.


S1mOne 2002
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 16:11 11.01.2024

Re: emerički mlađi

milisav68
kamilo_emericki
ne zna da li bi se trebao bojati ili smijati.
Jutros mi prijatelj pošalje link da vidim ovu ljepoticu i da pročitam njenu fantastičnu biografiju.
Biografija ljepotice sa fotografije.

Sve to već odavno ima u/na filmu.


S1mOne 2002


navodno ova nije čak ni generisana nego je kombinacija žive žene i CGI efekata..
možda sutra ponude opciju da svojoj Fati na glavu nakačiš hodajući filter pa biraš voliš više Merlin Monro ili Brižit Bardo..
samo da ne bude ko mujo i mrak
kamilo_emericki kamilo_emericki 16:00 13.01.2024

Re: emerički mlađi

milisav68
kamilo_emericki
ne zna da li bi se trebao bojati ili smijati.
Jutros mi prijatelj pošalje link da vidim ovu ljepoticu i da pročitam njenu fantastičnu biografiju.
Biografija ljepotice sa fotografije.

Sve to već odavno ima u/na filmu.


S1mOne 2002

Pa, mislim da to nije ni slično- U filmu je igrala stvarna žena-glumica koja nije smjela da se predstavi javnosti i koja je kasnije postala, u stvarnom životu, režiserova supruga.
Mene zastršuje mogućnost da se jednoj, potpuno izmišljenoj, osobi daje povjerenje i vidim velike mogućnosti manipulacije ljudima.
Možda ja nisam u pravu, možda samo, kao list breze, podrhtavam i kad vjetar drugi ne osjećaju.
milisav68 milisav68 19:16 14.01.2024

Re: emerički mlađi

kamilo_emericki
Pa, mislim da to nije ni slično- U filmu je igrala stvarna žena-glumica koja nije smjela da se predstavi javnosti i koja je kasnije postala,

Ma jok, režiser je izmislio ženski lik, kada ga je napustila glavna glumica (između dva filma).
kamilo_emericki kamilo_emericki 22:57 14.01.2024

Re: emerički mlađi

milisav68
kamilo_emericki
Pa, mislim da to nije ni slično- U filmu je igrala stvarna žena-glumica koja nije smjela da se predstavi javnosti i koja je kasnije postala,

Ma jok, režiser je izmislio ženski lik, kada ga je napustila glavna glumica (između dva filma).

Vjerovatno je nesporazum i da pričamo o dvije različite stvari. Ti o filmu, koji ja nisam gledao, a ja o stvarnom životu ljudi koji su pravili taj film.
Ja izbjegavam pisati nešto što ne mogu provjeriti.
"Rachel Roberts (born April 8, 1978) is a Canadian model and actress. Roberts has appeared in numerous ad campaigns, most notably for Biotherm Skin Care Products, and she became well known in the United States as the title character in the film Simone. She later married Andrew Niccol, who wrote, produced and directed the film. They have two children: son Jack and daughter Ava"
Tako kaže Wikipedia.
jovilim_e jovilim_e 11:08 15.01.2024

Re: emerički mlađi

newimprovedtadejus
milisav68
kamilo_emericki
ne zna da li bi se trebao bojati ili smijati.
Jutros mi prijatelj pošalje link da vidim ovu ljepoticu i da pročitam njenu fantastičnu biografiju.
Biografija ljepotice sa fotografije.

Sve to već odavno ima u/na filmu.


S1mOne 2002


navodno ova nije čak ni generisana nego je kombinacija žive žene i CGI efekata..
možda sutra ponude opciju da svojoj Fati na glavu nakačiš hodajući filter pa biraš voliš više Merlin Monro ili Brižit Bardo..
samo da ne bude ko mujo i mrak

Šta su CGI efekti?
milisav68 milisav68 21:25 16.01.2024

Re: emerički mlađi

kamilo_emericki
Vjerovatno je nesporazum i da pričamo o dvije različite stvari. Ti o filmu, koji ja nisam gledao, a ja o stvarnom životu ljudi koji su pravili taj film.

Da, jeste nesporazum.
bene_geserit bene_geserit 01:17 18.01.2024

Re: emerički mlađi

Šta su CGI efekti?

Ovi filozofi ništa ne znaju o tehnologiji.
Черевићан Черевићан 11:59 11.01.2024

in circa

или..Nek Loženje Počne

старост граби прaтим Ово...ал' неконтам
слична незнамштато све више ме чуде,
лудило коначно.......баш.......се захуктава
без плана живети..............биће како буде
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 20:21 11.01.2024

NLP

Moram da ulozim protestnu notu: NLP nije samo ova kvazireligija (ovde ne mislim na Nek Loženje Počne) nego i Natural Language Processing.

Kad sam vec tu - nije Frippertronics ali je Fripp (i Toyah):

vlado vlado 17:02 12.01.2024

INFO

Molim da u kajronu vesti ili dnevnika izbacite da je protivoklopna (ne samo protivtenkovska) raketa JAVELIN efikasna na radijusu od 4 km.
To je tehnički pogrešno, jer nišandžija gađa raketom na oklopni cilj ispred sebe (ne na radijusu).
Dakle, protivoklopna raketa (jer ne mora da pogađa samo tenkove, nego i oklopne transportere ili borebna vozila pešadije) je efikasna na dometu od 4 km.
Mislim da ovde nije problem na kom dometu dejstvuje ili je efikasna navedena raketa, nego u situaciji da se može primeniti protiv oklopnih sredstava srpske vojske u kopnenoj zoni beznednosti.
To je mnogo opasnije, jer u rukama dojučerašnjih terorista ovo predstavlja moćno oružje kojim se mogu suprotstaviti sprskim oklopnim sredstvima.
maksa83 maksa83 17:17 12.01.2024

Re: INFO

Molim da u kajronu vesti ili dnevnika izbacite da je protivoklopna (ne samo protivtenkovska) raketa JAVELIN efikasna na radijusu od 4 km.

Vlado,

Hvala na informaciji, drago nam je što nas gledaš - videćemo šta možemo da uradimo da to ispravimo pošto su nam profesionalizam, tačnost i preciznost informacija kao merila kvaliteta programa od najvećeg značaja.

gvozden1 gvozden1 19:09 12.01.2024

Re: INFO

Mislim da ovde nije problem na kom dometu dejstvuje ili je efikasna navedena raketa, nego u situaciji da se može primeniti protiv oklopnih sredstava srpske vojske u kopnenoj zoni beznednosti.

I to ambasador Amerike saopštava srpskom predsedniku, provocirajući ga.

Da je u pitanju ruski ambasador drugu pesmu bismo ovde slušali, pesmu o neprijatelju, o provokaciji, o jesam li ti rekao, a sad.....muk.

Jer, američki ambasador ima pravo da provocira predsednika države u kojoj je ambasador.
maksa83 maksa83 19:33 12.01.2024

Re: INFO

I to ambasador Amerike saopštava srpskom predsedniku, provocirajući ga.

A mogao je lepo da prećuti da ga ne nervira, kao uviđavni ruski Ambasador koji onomad nije obavestio Slobu da Rusi naoružavaju Hrvate sa sve S300 i Mi-8 helikopterima.
gvozden1 gvozden1 19:43 12.01.2024

Re: INFO


A mogao je lepo da prećuti da ga ne nervira, kao uviđavni ruski Ambasador koji onomad nije obavestio Slobu da Rusi naoružavaju Hrvate sa sve S300 i Mi-8 helikopterima.

Pa takav bi bio red, diplomate ne bi trebalo da namerno provociraju domaćine.

Nego, jesi li ispratio susret Vučića sa ruskim ambasadorom i izjave jednog i drugog?

Ako nisi da ti ih prepričam?

A imaš i na netu ako te ne mrzi.

Sasvim različit stav i odnos ambasadora prema Srbiji, ni blizu ove američke nadmenosti.
maksa83 maksa83 19:47 12.01.2024

Re: INFO

Nego, jesi li ispratio susret Vučića sa ruskim ambasadorom i izjave jednog i drugog?

Jesam, učlanio ga čovek u biblioteku, blago nama. Lično mislim da je to mala nagrada za sprovođenje ruskih interesa na Balkanu, ali Rusija je sad u nekoj frci pa daj šta daš.

Nego jesu pomiinjali Banjsku, hoće i porodice onih izginulih da učlani u biblioteku, zna li se šta?
gvozden1 gvozden1 20:00 12.01.2024

Re: INFO

. Lično mislim da je to mala nagrada za sprovođenje ruskih interesa na Balkanu, ali Rusija je sad u nekoj frci pa daj šta daš.

A šta ti je ovde poenta, ruska frka ili sprovođenje ruskih interesa?

Ako je frka u pitanju, biće da je onaj klovn u većoj frci, nešto mu ne ide, a i Ameri mu zavrtoše slavinu.

Ako su interesi, onda nam se poklapaju, pa ja ne vidim neki veliki problem u tome.

Za razliku od devedesetih kad su nam se razilazili, a ni tad ruski ambasador nije provocirao Srbiju izjavama da će neko oružje biti prodato srpskim neprijateljima.
maksa83 maksa83 20:03 12.01.2024

Re: INFO

A šta ti je ovde poenta, ruska frka ili sprovođenje ruskih interesa?

Poenta je da ga je učlanio u biblioteku, tako je bar glasila vest.

Za razliku od devedesetih kad su nam se razilazili, a ni tad ruski ambasador nije provocirao Srbiju izjavama da će neko oružje biti prodato srpskim neprijateljima.

To i ja kažem, divan čovek.
gvozden1 gvozden1 21:43 12.01.2024

Re: INFO

Poenta je da ga je učlanio u biblioteku

Ne, poenta je da je predsednik Srbije rekao da Srbija nije ničiji poslušnik, naglasio da nije ni ruski, (laže, naravno, jeste poslušnik, zapadni) a ruski ambasador da Rusija ni ne očekuje da iko vodi pritisku politiku, nego svoju.
To i ja kažem, divan čovek

Ne znam da li je divan, ali bezobrazan nije, kakav je američki.
maksa83 maksa83 21:51 12.01.2024

Re: INFO

Ne, poenta je da je predsednik Srbije rekao da Srbija nije ničiji poslušnik, naglasio da nije ni ruski, (laže, naravno, jeste poslušnik, zapadni) a ruski ambasador da Rusija ni ne očekuje da iko vodi pritisku politiku, nego svoju.

Sto posto mu je ruski ambasador baš to tako rekao i kad su Rusi shvatili da i mi pomalo prodajemo oružje/džebanu Ukrajini, pa smo onda morali da prestanemo, jer smo svoji i nezavisni i ne zarezujemo pritiske.
gvozden1 gvozden1 22:24 12.01.2024

Re: INFO

Sto posto mu je ruski ambasador baš to tako rekao

Da ja tebi ipak postavim link?

kad su Rusi shvatili da i mi pomalo prodajemo oružje/džebanu Ukrajini

Ček, a što bi Ukrajini prodavali, zar nije logično da ga Srbija prodaje Rusiji?

Srbija je, po tebi, na putu da postane nova Belorusija, pa kako to da naoružava ruskog neprijatelja?

Mislim, ajd malo logike, nekad ti je to baš dobro išlo, šta ti se desilo?
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 23:10 12.01.2024

Re: INFO

Ne, poenta je da je predsednik Srbije rekao da Srbija nije ničiji poslušnik, naglasio da nije ni ruski, (laže, naravno, jeste poslušnik, zapadni) a ruski ambasador da Rusija ni ne očekuje da iko vodi pritisku politiku, nego svoju.


Aco Srbine, Aco Srbine!
gvozden1 gvozden1 23:14 12.01.2024

Re: INFO

Neues aus der Nachbarschaft
Ne, poenta je da je predsednik Srbije rekao da Srbija nije ničiji poslušnik, naglasio da nije ni ruski, (laže, naravno, jeste poslušnik, zapadni) a ruski ambasador da Rusija ni ne očekuje da iko vodi pritisku politiku, nego svoju.


Aco Srbine, Aco Srbine!

Da ja tebi ponovim kad se već nađoh ovde
laže, naravno, jeste poslušnik, zapadni


Ajd razmisli


gedza.73 gedza.73 18:23 13.01.2024

Re: INFO

gvozden1
Sasvim različit stav i odnos ambasadora prema Srbiji, ni blizu ove američke nadmenosti.

"Iskreno smo zahvalni rukovodstvu Srbije i bratskom srpskom narodu na zalaganju za očuvanje istorijske istine o događajima u Drugom svetskom ratu i nenadmašnim vojnim i ratnim podvizima sovjetskog naroda, brižljivom odnosu prema spomenicima vojnicima i oficirima Crvene armije, koji su se rame uz rame sa Srbima borili za oslobođenje Jugoslavije od nacizma", istakao je Bocan-Harčenko.

Ju, ju, ju šta to ambasador kaže o Kalabiću? Osim ako ti i Harčenko tvrdite da se borio rame uz rame sa sovjetskim vojnicima.

gvozden1 gvozden1 18:54 13.01.2024

Re: INFO

Ju, ju, ju šta to ambasador kaže o Kalabiću?

A mora baš sve da se slaže?

Kad budu zamerali što je Kalabić rehabilitovan, onda ćemo drugu priču da pričamo, onda će to biti mešanje u unutrašnje stvari, nešto poput onoga što nam Ameri rade


Imaš li kakav citat gde Rusi pominju Kalabića?

Naravno da nemaš jer Rusija za razliku od Amerike poštuje unutrašnju politiku Srbije, hvali koga hoće, a ne kritikuje bilo šta sa čim se ne slaže, osim ako to nije upereno protiv nje.

Hoće jadan Gedža da bistri svetsku diplomatiju, a sve što ima od škole je vozačka dozvola C kategorije.

I "mrzi" Ruse.

Navodnici su tu da pokažu da to zapravo i nije mržnja nego je moderno, a Gedža, jadan, pokušava da se uvuče u dupe facama sa bloga.

gedza.73 gedza.73 19:43 13.01.2024

Re: INFO

gvozden1
Imaš li kakav citat gde Rusi pominju Kalabića?

Ima dovoljno blizu.
U organizaciju obilježavanja godišnjice Bitke na Kozari i 65 godina od pobjede nad fašizmom, uključila se i Ambasada Ruske Federacije u BiH, a ruski ambasador Aleksandar Bocan Harčenko izrazio je svoje poštovanje veteranima Drugog svjetskog rata

gvozden1
Naravno da nemaš jer Rusija za razliku od Amerike poštuje unutrašnju politiku Srbije, hvali koga hoće, a ne kritikuje bilo šta sa čim se ne slaže, osim ako to nije upereno protiv nje.

I decidno protiv revizionizma kojim se baviš
On (ambasador Bocan-Harčenko) je zahvalio Mihailu Tureckom, osnivaču Hora „Turecki“, zato što je u Spomen kompleks Groblja oslobodilaca Beograda doveo i članove ansambla, i naglasio da su umetnost i pesma, pa i muzika najače oružje u borbi protiv revizije istorije.

Države tzv. kolektivnog Zapada, koje su u manjini, 2022. i 2023. godine istupaju protiv, nastavljajući sa revizijom rezultata Drugog svetskog rata
Aleksandar Bocan Harčenko

U Pranjanima

Sa zanimanjem sam čitao biografiju dr. Franje Tuđmana i znam da se razvijao prvo kao vojnik, a onda kao političar. Ako se dobro sećam, bio je učesnik partizanskog pokreta. Dr. Tuđman ostavio je značajan trag u istoriji cele regije i hrvatskog naroda. Bio je prvi predsednik RH i to govori mnogo – hrvatski mu je narod izrazio poverenje i u istoriji će ostati kao značajni političar i prvi predsednik RH. I puno govori činjenica da je više puta bio izabran, ukazuje na poverenje koje su mu ukazali građani. Zbog svega toga, osetio sam da trebam doći na grob predsednika Tuđmana i staviti ovaj venac s cvećem'' - završava (ruski ambasador) Nesterenko.

Bolje da nade polažeš u Hute.
gvozden1 gvozden1 20:01 13.01.2024

Re: INFO

Ima dovoljno blizu.

Ti procenjuješ:)

Ajd teraj te kamione, nemoj se prtljati u diplomatiju.

Kad nađeš bilo gde da Rusija pominje Kalabića, javi se.

gedza.73 gedza.73 20:36 13.01.2024

Re: INFO

gvozden1
Ti procenjuješ:)

Ruski ambasador se zahvaljuje srpskom narodu koji se protivi reviziji drugog svetskog rata. A ti vidi šta na to kažu oni iz Čikaga što nisu sa Crvenom armijom otišli u Lenjingrad.
gvozden1
Kad nađeš bilo gde da Rusija pominje Kalabića, javi se.

Ruski ambasador je povodom godišnjice bitke na Kozari izrazio poštovanje ratnim veteranima drugog svetskog rata.
Verovatno zna ko je ko
Bitka na Kozari... je bitka iz Drugog svjetskog rata koja se vodila u junu i julu 1942. godine na području bosanskohercegovačke planine Kozare između partizana i osovinskih snaga.


Kad budeš pronašao izjavu nekog ruskog funkcionera da bilo šta pozitivno kaže o četnicima ili srpskim antikomunistima ili srpskim monarhistima ili srpskim demokratama ti slobodno ovde napiši.
gvozden1 gvozden1 21:48 13.01.2024

Re: INFO


Kad budeš pronašao izjavu nekog ruskog funkcionera da bilo šta pozitivno kaže o četnicima ili srpskim antikomunistima ili srpskim monarhistima ili srpskim demokratama ti slobodno ovde napiši.

Ne, ne, tebi ipak mora azbuka.

Rusija ima pozitivan stav komunizmu.
Njeno pravo i njena unutrašnja stvar.
Sve dok to ne nameće drugima, sve je u redu.

Razumeo ovaj deo?

Dalje, pošto Srbija nije osudila komunizam i partizanštinu, podrška tome, partizanštini, je podrška Srbiji.

Razumeo?


Idemo još malo dalje


Ako bi se desilo da Srbija osudi komunizam i komunističku vojsku, a Rusija, ili bilo ko drugi, slavio naše, srpske, komuniste, to bi se moglo smatrati neprijateljstvom.

To što ne pominje četnike je normalno, nisu bili na istoj strani, ali ih i ne osuđuje, ne bavi se njima.

Shvatio?

Ne verujem, ipak je to previše komplikovano za tebe.


gedza.73 gedza.73 13:11 14.01.2024

Re: INFO

gvozden1
Rusija ima pozitivan stav komunizmu.
Njeno pravo i njena unutrašnja stvar.
Sve dok to ne nameće drugima, sve je u redu.

Jes vala. Nije Rusija Srbiji nametala komunizam nikad. Ni 1918. ni 1921. ni 1928. ni 1941. ni 1943. ni 1945. Naravno Rusi nisu podržali komunizam u Srbiji 1990. nego prodemokratsku i prozapadnu opoziciju a rubljama su finasirali 5. oktobar.
gvozden1
To što ne pominje četnike je normalno, nisu bili na istoj strani, ali ih i ne osuđuje, ne bavi se njima.

aaaa, nemoj molim te sa tim revizionizmom. Ruski ambasador je jasno rekao šta misli o revizionizmu i istoriji II svetskog rata na prostoru Srbije. Samo komunistički pokret, ništa JVuO. Da ne širimo temu o naredbu iz Moskve o podizanju ustanka i ko je onda proterao njihove komuniste iz Srbije.
gvozden1
Dalje, pošto Srbija nije osudila komunizam i partizanštinu, podrška tome, partizanštini, je podrška Srbiji.
Razumeo?

Razumeo. Čerčil je vanbračni sin Milana Obrenovića, Tito je vanbračni Čerčilov sin dakle Tito je Obrenović i kralj Srbije. Otprilike si tako pojasnio.
gvozden1
Ako bi se desilo da Srbija osudi komunizam i komunističku vojsku, a Rusija, ili bilo ko drugi, slavio naše, srpske, komuniste, to bi se moglo smatrati neprijateljstvom.

Da probam po tvojoj pametnoj glavici. Đinđić skinuo petokraku a zvaničan stav ruske države je
Како је држава, разваљена либералним обећањима, са сузама испраћала на онај свет марионету Запада Зорана Ђинђића – човека који је, за апстрактну економску помоћ, растурио легендарну српску армију и специјалне службе, који је испоручио у Хаг хероје српског отпора, за шта је и заслужио метак”, изнео је новинар Константин Сјомин

Оно што се чује на каналу „Русија” представља став руске државе, истичу дипломатски извори у Москви.

dok su im Tuđman i Mesić antifašisti. Molim lepo. na tvom mestu ne bih dovodio u pitanje zvaničnu politiku Moskve od koje, po tebi, zavisi naš opstanak.



Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana