Gost autor

NAJBOLJA GRADONAČELNICA NA SVETU - KOMUNISTKINJA!

Filip Mladenović RSS / 07.02.2024. u 01:21

I posle Tita - Elke
I posle Tita - Elke
Elke Kahr, gradonačelnica Graca, drugog po veličini grada u Austriji, dobila je nagradu Svetske gradonačelnice za 2023. godinu zbog svoje nesebične posvećenosti svom gradu i njegovim ljudima, kao gradska većnica i gradonačelnica. Elke Kahr je dokazala da vođenje lokalne politike blizu svojih sugrađana može biti uverljivo i uspešno. Njena odluka da veliki deo svoje plate podeli sa ljudima u nevolji izazvala je respekt širom sveta.

Kako piše na službenoj stranici organizacije WORLDMAYOR http://www.worldmayor.com/winners-2023/elke-kahr-graz.html:

"Elke Kahr, gradonačelnica Graca, istinski je primer liderstva i predanosti. Njeno vođenje gradom pretvorilo je Grac u model održivosti, inkluzivnosti i kulturnog bogatstva. Pod njenim vođstvom, grad je procvetao u živopisnu i ekološki osveštenu zajednicu. Gradonačelnica Kahr svojom predanošću podršci lokalnih preduzeća, zelenih inicijativa i umetnosti obogatila je živote stanovnika Graca, čineći grad predivnim mestom za život. Njena posvećenost slušanju građana je pohvalna. Grac ima sreću sa takvom posvećenom i vizionarskom gradonačelnicom."

Tokom poslednjih nekoliko godina, njena Komunistička partija Austrije (KPÖ) doživela je impresivan povratak u austrijsku političku arenu, sa posebnim uspehom u Štajerskoj. Njihov uspon na lokalnim izborima u Salcburgu prošle 2023. godine, gde su osvojili 12% glasova (u samom gradu čak 22%), označio je prekretnicu. Ipak, prava politička priča odvija se u Gracu, gdje je KPÖ postala ključna politička snaga zahvaljujući svom fokusu na stambenu politiku i revolucionarnom pristupu transparentnosti u radu.

Stambena politika KPÖ-a u Štajerskoj postala je ključna tačka privlačenja podrške građana. Sa naglaskom na javnom stanovanju, pravednim najamninama i energičnoj borbi protiv špekulacija, komunisti su postali glas onih koji traže pravednost. Njihov mali, ali delotvoran populistički potez, gde gradski odbornici dele deo svoje naknade sa opštinom za socijalnu pomoć, dodatno je ojačao njihovu političku platformu.

Vođa ove političke revolucije je Elke Kahr, gradonačelnica Graca i strastvena zagovornica komunističkih ideala. Njena pobeda na izborima 2021. godine sa 28,9% glasova nije samo rezultat političkog angažmana, već i duboke predanosti socijalnoj pravdi. Veći deo plate poklanja siromašnima, pružajući pomoć velikom broju ljudi u zajednici. Jedna od vrednosti Elke Kahr, koja privlači pažnju, jeste potpuna otvorenost prema građanima. Njen broj mobilnog telefona objavljen je na plakatima širom grada, podstičući direktnu komunikaciju sa građanima. Ova nekonvencionalna pristupačnost postala je njen zaštitni znak, ističući je kao političara koji stvarno sluša svoje birače.

Elke Kahr ističe svoju bliskost sa Marksovom vizijom društva. Inspiraciju nalazi u muzici Džona Lenona i u jugoslovenskom socijalizmu. Svojevremno je izjavila: „TITO MI JE VEĆ OD DETINJSTVA BIO POJAM. ZAHVALJUJUĆI NJEMU, JUGOSLAVIJA, PRE SVEGA ZEMLJE U TOM DELU EVROPE, BILE SU NAJBLIŽE MOJIM IDEALIMA."

Zaključno, uspon KPÖ u Štajerskoj, pod vođstvom Elke Kahr, ne samo da menja politički pejzaž Austrije uoči predstojećih parlamentarnih izbora, nego i postavlja nova merila za angažman političara. Njena fokusiranost na socijalnu pravdu, stambenu politiku i direktnu komunikaciju sa građanima otvara novo poglavlje u politici, dajući glas onima koji žele videti stvarne promene u svojim zajednicama.

 

Atačmenti



Komentari (876)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

jovilim_e jovilim_e 12:57 08.02.2024

Re: Čekaj

Filip Mladenović
medjutim92
Filip Mladenović
Pa zato što im je bilo bolje u Sloveniji i u Bosni i Hercegovini, naročito posle uspešno održane zimske Olimpijade u Sarajevu 1984.


A u realnom životu, sarajevska radnička klasa kojoj je crko Maršal je imala ovo:

Ti ćeš s njime da ideš na Jahorinu
Tamo je lijepo i zdravo šta više
A ja ću ostati u prljavom gradu
I ustima hvatati kapi kiše


U vreme "zlikovca" Tita bilo je mnogo radničkih i djačkih odmarališta, kako na Jadranskom primorju i obalama jezera, tako i na planinama širom Jugoslavije.

Kao radničko dete, leta sam provodio u djačkim odmaralištima u Milni na Braču, u Kaštel starom kod Splita i na Jakljanu kod Dubrovnika.

A zime na Jastrepcu, Tari, Divčibarama...

E, jeste.
A dok su u isto to vreme mali Francuzi, Lihtenštajnijanci, Danci, Norvežani, Belgijanci, Austrijanci (i ostali nepomenuti koji nisu imali na vlasti dragog ti faraona Titu) radili u rudnicima po 16 sati od svojih 10 navršenih godina.
benedykt benedykt 13:00 08.02.2024

Re: Čekaj

alselone

Tog Elona nikada ranije nisam voleo ali realno da nema njega, alternativni glasovi bi ostali glasići, sakriveni negde duboko na internetu i pod konstantnom pretnjom demonetizacije i blokiranja od strane "verifikatora istine". Ovako, demokratija. Pričajte ljudi, pa neka svako uzme šta mu se sviđa.

Misliš ovog Elona iz edicije Pinki je video druga Tita, ili ima neki drugi…


Pošto ako o njemu pričamo on daje sve od sebe da ispuni Bibijevu želju o borbi protivu antisemitizma iskazanu povodom tog gotovo istorijskog susreta pre dva meseca, gde se surprise-surprise pod antisemitizmom podrazumeva kritika Cionističkog entiteta zvanog još i Izrael. Naravno, sve se radi fino i u shadow ban rukavicama, odnosno za (cionističke) prijatelje sve čari te Twitter / X demokratije a za one druge šta im već spada…
alselone alselone 13:06 08.02.2024

Re: Čekaj

Misliš ovog Elona iz edicije Pinki je video druga Tita, ili ima neki drugi…


Da, mislim na njega.

Upadaš u istu zamku isključivosti cancel woke kulture. Slikali su se zajedno, nije on niti lično ubijalo Palestince, niti podržao genocid tamo.
tessa1 tessa1 13:06 08.02.2024

Re: Čekaj

Što je bila super serija ali samo u prvoj sezoni…

Cjenim ljude koji imaju barem neko predznanje o drugoj sezoni. :))

Iako nikada neću shvatiti one koji čitaju do kraja knjigu koja im se ne sviđa, nevjerovatno mi zvuči samo ovako kad izgovorim. :)

Meni je npr druga sezona Reacher bila negledljiva, muka velika, odustala sam odmah.

I desilo se par puta ovde pokažem neku seriju, gledam možda samo prvu epizodu, poslije budem lijena objašnjavati da dobro razmislite o onom što pokažem, i odlučite sami hoćete li gledati ili ne :)


Ova scena gore sa Talijanom je iz serije Boat Story, tačno sam poslije posljedne epizode, ugasila ekran i pomislila: ala bože, šta sam ovo gledala? - šteta što nisu malo ozbiljnije pristupili, ima par nesavršenosti, inače je odlična, likovi fenomenalni,



I sve radi Baptiste,






(Yellowjackets su dobre mlađe glumice, i Christina Ricci kao starija jedino, kad su ubili Juliette Lewis, ja sam im tad na Twitteru napisala: ljudi, hvala vam)
medjutim92 medjutim92 13:07 08.02.2024

Re: Čekaj

Filip Mladenović
U vreme "zlikovca" Tita bilo je mnogo radničkih i djačkih odmarališta, kako na Jadranskom primorju i obalama jezera, tako i na planinama širom Jugoslavije.

Kao radničko dete, leta sam provodio u djačkim odmaralištima u Milni na Braču, u Kaštel starom kod Splita i na Jakljanu kod Dubrovnika.

A zime na Jastrepcu, Tari, Divčibarama...


Kao radničko dete osamdesetih imao sam jedan odlazak u Makarsku s porodicom u fabričko odmaralište, i nula zimovanja. A seoska deca iz familije nisu imala ni toliko.

Oni koji su bili nesvesni svoje privilegije su vazda bili najglasniji u odbrani boljih lepših vremena gde nam je očigledno svima bilo tako.

Kao što su i autori pesme koju sam citirao, napisane baš u vreme Olimpijade, mnogo drugačije pričali o jednakosti i radničkim pravima u to vreme. Kao uostalom i svi iole dobri autori iz tog vremena..

predatortz predatortz 13:26 08.02.2024

Re: Čekaj

Upadaš u istu zamku isključivosti cancel woke kulture. Slikali su se zajedno, nije on niti lično ubijalo Palestince, niti podržao genocid tamo.


Znači da cepam fotke sa Ratkom i Radovanom?
alselone alselone 13:31 08.02.2024

Re: Čekaj

Znači da cepam fotke sa Ratkom i Radovanom?


Čuvaj, ako im zatreba, ima da se okrene ploča i postanu heroji u danu.
benedykt benedykt 13:41 08.02.2024

Re: Čekaj

alselone
Misliš ovog Elona iz edicije Pinki je video druga Tita, ili ima neki drugi…


Da, mislim na njega.

Upadaš u istu zamku isključivosti cancel woke kulture. Slikali su se zajedno, nije on niti lično ubijalo Palestince, niti podržao genocid tamo.

Nisu se oni eto tek tako slučajno sreli pa bezveze slikali zajedno, nego je Elon otišao Bibiju u Tel Aviv na noge…

Plus se tamo nalupetao gluposti tipa ovoga…
These people have been fed propaganda since they were children. And it’s remarkable what humans are capable of if they’re fed falsehoods from when they are children. They will think that the murder of innocent people is a good thing. That is how much propaganda can affect people’s minds. Those that are intent on murder must be neutralized, the propaganda must stop that is training people to be murderers in the future.


Čisto da se podsetimo on ovo priča krajem novembra kada je ”samo” 15.000 Palestinaca već bilo pobijeno i trećina Gaze sravnjena sa zemljom. Nije podržavao genocid kažeš ti, pri tome surprise-surprise na Twitter/X-u posle toga još i odrađena shadow ban varijanta za gomilu prominentnih naloga koji su mnogo talasali oko onoga šta se dešava u Gazi…
alselone alselone 13:44 08.02.2024

Re: Čekaj

Nije podržavao genocid kažeš ti, pri tome surprise-surprise na Twitter/X-u posle toga još i odrađena shadow ban varijanta za gomilu prominentnih naloga koji su pričali sve i svašta o onome šta se dešava u Gazi…


Na mom fidu mogu da vidim solidnu količinu sadržaja protiv Izraela po ovom pitanju a ako bi se poredilo sa Tviterom za vreme prošlih vlasnika, da ne kažem vlasti, to je svetionik slobodne reči.
gedza.73 gedza.73 13:45 08.02.2024

Re: Čekaj

predatortz
Znači da cepam fotke sa Ratkom i Radovanom?

Nemoj. Nisi jedini koji ima fotke sa njima.



Govor u kojem se slavi Mladić, kako se čini na snimku koji nije najboljeg kvaliteta, drži osnivač i bivši komandant Azova Andrij Bileckij. Na snimku se vide zastave Azova, bilbordi podrške Mladiću i ljudi u uniformama.

Bilecki je Mladića nazvao srpskim patriotom i, pominjući Ukrajinu i Azov, sugerisao da se i on borio “za slobodu i protiv okupatora”. Posebno spominje “Albance, Muslimane i druge”.

Osnivač Azova je u par navrata uzvikivao “Slava Ratku Mladiću”, a muškarci su odgovarali “Slava, slava, slava”, prenosi Index.hr.




Filip Mladenović Filip Mladenović 13:47 08.02.2024

Re: Čekaj

medjutim92
Filip Mladenović
U vreme "zlikovca" Tita bilo je mnogo radničkih i djačkih odmarališta, kako na Jadranskom primorju i obalama jezera, tako i na planinama širom Jugoslavije.

Kao radničko dete, leta sam provodio u djačkim odmaralištima u Milni na Braču, u Kaštel starom kod Splita i na Jakljanu kod Dubrovnika.

A zime na Jastrepcu, Tari, Divčibarama...


Kao radničko dete osamdesetih imao sam jedan odlazak u Makarsku s porodicom u fabričko odmaralište, i nula zimovanja. A seoska deca iz familije nisu imala ni toliko.

Oni koji su bili nesvesni svoje privilegije su vazda bili najglasniji u odbrani boljih lepših vremena gde nam je očigledno svima bilo tako.

Kao što su i autori pesme koju sam citirao, napisane baš u vreme Olimpijade, mnogo drugačije pričali o jednakosti i radničkim pravima u to vreme. Kao uostalom i svi iole dobri autori iz tog vremena..



Veliki broj radničkih i djačkih odmarališta tokom Titovog režima jasno i ubedljivo govori o socijalnoj pravdi i društvenoj brizi o najranjivijim i najsiromašnijim slojevima društva.

Dakle, upravo ono za šta se sada bori Elke Kahr i čime je zaslužila zvanje najbolje gradonačelnice na svetu.

A što se tiče pomenutih radničkih i djačkih odmarališta iz Titove epohe, u medjuvremenu skoro svi su ukinuti, čitaj: oteti i privatizovani!
gedza.73 gedza.73 13:50 08.02.2024

Re: Čekaj

Filip Mladenović
Veliki broj radničkih i djačkih odmarališta tokom Titovog režima jasno i ubedljivo govori o socijalnoj pravdi i društvenoj brizi o najranjivijim i najsiromašnijim slojevima društva.

Da li su u vreme 'Tita' sve porodilje imale pravo na dečiji dodatak ili samo pripadnici radničke klase?

Ti si dipl. ekonomista, novinar istraživač, odličan poznavalac osamdesetih pa da vidimo tu jednakost, ravnopravnost, bratstvo i jedinstvo.
predatortz predatortz 13:50 08.02.2024

Re: Čekaj

alselone
Znači da cepam fotke sa Ratkom i Radovanom?


Čuvaj, ako im zatreba, ima da se okrene ploča i postanu heroji u danu.


Ja godinama tvrdim, i bivam ismevan zbog toga, da će svet ove naše smatrati herojima otpora.
Znaš kako to ide, petao koji prvi kukuriče u supi prvi završi.
Tako i oni.
Ali da su prvi pružili otpor ludilu koje se već dugo iza brda valja - jesu!
gedza.73 gedza.73 13:54 08.02.2024

Re: Čekaj

Ali da su prvi pružili otpor ludilu koje se već dugo iza brda valja - jesu!

Naš'o snimak


benedykt benedykt 13:55 08.02.2024

Re: Čekaj

alselone
Nije podržavao genocid kažeš ti, pri tome surprise-surprise na Twitter/X-u posle toga još i odrađena shadow ban varijanta za gomilu prominentnih naloga koji su pričali sve i svašta o onome šta se dešava u Gazi…


Na mom fidu mogu da vidim solidnu količinu sadržaja protiv Izraela po ovom pitanju a ako bi se poredilo sa Tviterom za vreme prošlih vlasnika, da ne kažem vlasti, to je svetionik slobodne reči.

Pa sad kako da ti kažem, pre će biti da ti upadaš u zamku gde se pod demokratijom smatra pravo da tebi bliska politička opcija ima svu moguću slobodu da govori šta god poželi. Elem, kao što rekoh sve se radi u shadow ban rukavicama, pa je tako i John Cusack dospeo na crnu listu, odnosno Twitter / X algoritam je sve nekako slučajno zaboravljao da ti pokaže njegove tvitove, iako ga ti pratiš tamo. Pri tome nisi mogao da ga nađeš do skora ma koliko se trudio u search opcijama, odnosno Twitter / X ti je pokazivao svakog mogućeg John Cusack (lažnjaka) samo ne i njega…
jovilim_e jovilim_e 14:02 08.02.2024

Re: Čekaj

benedykt
alselone
Nije podržavao genocid kažeš ti, pri tome surprise-surprise na Twitter/X-u posle toga još i odrađena shadow ban varijanta za gomilu prominentnih naloga koji su pričali sve i svašta o onome šta se dešava u Gazi…


Na mom fidu mogu da vidim solidnu količinu sadržaja protiv Izraela po ovom pitanju a ako bi se poredilo sa Tviterom za vreme prošlih vlasnika, da ne kažem vlasti, to je svetionik slobodne reči.

Pa sad kako da ti kažem, pre će biti da ti upadaš u zamku gde se pod demokratijom smatra pravo da tebi bliska politička opcija ima svu moguću slobodu da govori šta god poželi. Elem, kao što rekoh sve se radi u shadow ban rukavicama, pa je tako i John Cusack dospeo na crnu listu…

A u čemu je problem između Izraelaca i Palestinaca?
maksa83 maksa83 14:03 08.02.2024

Re: Čekaj


Nego koliko predviđate da će dobiti ovaj Nadeždin na ruskim predsedničkim izborima?

benedykt benedykt 14:16 08.02.2024

Re: Čekaj

tessa1
Što je bila super serija ali samo u prvoj sezoni…

Cjenim ljude koji imaju barem neko predznanje o drugoj sezoni. :))

Iako nikada neću shvatiti one koji čitaju do kraja knjigu koja im se ne sviđa, nevjerovatno mi zvuči samo ovako kad izgovorim. :)

Meni je npr druga sezona Reacher bila negledljiva, muka velika, odustala sam odmah.

Tja, umesto što gubiš vreme na te američanske Reacher a la Rambo ludorije, pogledaj bolje ovo na Amazon Prime (uključi CC engleske titlove)…

Mada je knjiga po kojoj je rađena serija, The Story of My Assassins - Tarun Tejpal, deset puta bolja iz milion razloga a jedan od njih je da se u seriji ne pojavljuje guru (dži)…
predatortz predatortz 14:21 08.02.2024

Re: Čekaj

Nadeždin


Ništa!
banovala ga moderacija!
maksa83 maksa83 14:27 08.02.2024

Re: Čekaj

Ništa!
banovala ga moderacija!

Bravo, ovo je bilo trik pitanje!

Ja sam se čudio što ga pušta da se kandiduje međutim sve je na mestu, mada ne može da ugrozi Putina kao pobednika izbora kandidovanje bilo koga na tu temu bi zapravo bilo referendumsko pitanje "šta mislimo o ratu u Ukrajini?" a to se ne sme dozvoliti.
angie01 angie01 14:41 08.02.2024

Re: Čekaj

predatortz
alselone
Znači da cepam fotke sa Ratkom i Radovanom?


Čuvaj, ako im zatreba, ima da se okrene ploča i postanu heroji u danu.


Ja godinama tvrdim, i bivam ismevan zbog toga, da će svet ove naše smatrati herojima otpora.
Znaš kako to ide, petao koji prvi kukuriče u supi prvi završi.
Tako i oni.
Ali da su prvi pružili otpor ludilu koje se već dugo iza brda valja - jesu!


je l ste vi uopste svesni sta pricate,...je-zi-vo...van svake ideologije, pripadnosti bilo cemu, ono samo iz ljudskih cipela-JE-ZI-VO!

ono svo lupetanje oko gradonacelnice tudjeg grada,u kome gradjani zive normalno, jer se radi o uredjenoj zemlji i institucije sistema su glavna konstrukcija te uredjenosti, sve izabrane figure skoro da i ne uticu na zivot obicnog gradjana, sto se ovde pretvorilo u uobicajenu ideolosku ratnu zonu, je sve presmesno, koliko gluposti moze da se na temu ispise,..al ovo prelazi visestruko granice normalnosti.
benedykt benedykt 14:45 08.02.2024

Re: Čekaj

jovilim_e

A u čemu je problem između Izraelaca i Palestinaca?


Har har Mahadev…

predatortz predatortz 14:48 08.02.2024

Re: Čekaj

maksa83
Ništa!
banovala ga moderacija!

Bravo, ovo je bilo trik pitanje!

Ja sam se čudio što ga pušta da se kandiduje međutim sve je na mestu, mada ne može da ugrozi Putina kao pobednika izbora kandidovanje bilo koga na tu temu bi zapravo bilo referendumsko pitanje "šta mislimo o ratu u Ukrajini?" a to se ne sme dozvoliti.

Izgleda da Rusi imaju sposobniju moderaciju!

Bajden pokušava da banuje Trampa, u pauzama nakon rukovanja sa mrtvim ljudima i razgovora sa mrtvim francuskim predsednikom.
tessa1 tessa1 14:57 08.02.2024

Re: Čekaj

Tja, umesto što gubiš vreme na te američanske Reacher a la Rambo ludorije, pogledaj bolje ovo na Amazon Prime (uključi CC engleske titlove)…

Mada je knjiga po kojoj je rađena serija, The Story of My Assassins - Tarun Tejpal, deset puta bolja iz milion razloga a jedan od njih je da se u seriji ne pojavljuje guru (dži)…


Ma meni je bitna priča i na ekranu da bih zaboravila svoje priče.

Je li Albahari rekao: pisanje je zaborav.


Istinito i lijepo rečeno, kada priča izađe iz čovjeka, odnese rukom i nemire kao zaborav.

Prije neki dan razmišljam da je poziv glumca, ogoljen bez priče, prilično besmislen posao, ljudi nauče tekst napamet i izgovaraju, i američki glumci postanu milioneri?, hajde razmislite malo o tome i vidjećete nešto strašno u stalnom ponavljanju..

Ali sa pričom koju mi ispričaju, ili kroz nju, ja gledam glumce, dobro, istina je da prvo vidim pisce, scenariste i režisere, kostimografa i scenu..

Noćas se probudim i zato što sam proklet čovjek, dođe mi nepozvana pozorišna predstava sa tri ženska lika, drugarica S, drugarica B i drugarica L, sve tri su umrle, jedna je iz Hrvatske i dvije iz Srbije, tj jedna je Crnogorka,

Na bini tri stola i stolice, tj tri klupe kao one đačke, i klupe kratke za sjedenje, znate koje, klavirske?, i kraj svake je govornica.

Još jednom: tri klupe i po tri govornice sa mikrofonom koji će raditi samo prvih par sekundi, izlaze svaka za svoju govornicu ali i moraju pričati glasnije jer mikrofon ne radi,

Iza njih projekcija crno-bjela performansa žene (umjetnice M) u dva djela, prvi, ona je gola, hoda i skuplja zemlju u bjelu vreću koju vuče za sobom, znači sa jedne strane ekrana ili razvučenog u pozadini platna prelazi polako nogu pred nogu na drugi i vraća se vukući tu vreću, hoda po mekoj zemlji, crnoj, ima dugu crnu kosu, ne vidimo joj lice, samo tjelo golo iz profila, drugi dio, obučena u crno, zakopčana do grla i gleda nepomično u njih, drugarici S će biti neprijatno i pitati ko je ova žena, zašto to radi? I itd, atmosfera analogna, sa istim frizurama i suknjama do koljena.. priča o feminizmu u komunizmu, Srbima, raspadu Jugoslavije i itd..

I eto zašto gledam seriju ili čitam tuđu priču, da bi moja priča u meni postala zaborav, ne, ne postane, progoni me sa manje i ili više energije. :)
tessa1 tessa1 15:00 08.02.2024

Re: Čekaj

pisanje je zaborav

Oči mi zasuze od ljepote. :)
jovilim_e jovilim_e 15:00 08.02.2024

Re: Čekaj

tessa1
Tja, umesto što gubiš vreme na te američanske Reacher a la Rambo ludorije, pogledaj bolje ovo na Amazon Prime (uključi CC engleske titlove)…

Mada je knjiga po kojoj je rađena serija, The Story of My Assassins - Tarun Tejpal, deset puta bolja iz milion razloga a jedan od njih je da se u seriji ne pojavljuje guru (dži)…


Ma meni je bitna priča i na ekranu da bih zaboravila svoje priče,

Je li Albahari rekao: pisanje je zaborav.


Istinito i lijepo rečeno, kada priča izađe iz čovjeka, odnese rukom i nemire kao zaborav.

Prije neki dan razmišljam da je poziv glumca, ogoljen bez priče, prilično besmislen posao, ljudi nauče tekst napamet i izgovaraju, i američki glumci postanu milioneri?, hajde razmislite malo o tome i vidjećete nešto strašno u stalnom ponavljanju..

Ali sa pričom koju mi ispričaju, ili kroz nju, ja gledam glumce, dobro, istina je da prvo vidim pisce, scenariste i režisere, kostimografa i scenu..

Noćas se probudim i zato što sam proklet čovjek, dođe mi nepozvana pozorišna predstava sa tri ženska lika, drugarica S, drugarica R i drugarica L, sve tri su umrle, jedna je iz Hrvatske i dvije iz Srbije, tj jedna je Crnogorka,

Na bini tri stola i stolice, tj tri klupe kao one đačke, i klupe one kratke za sjedenje, znate koje, klavirske?, i kraj svake je govornica,

Još jednom: tri klupe i po tri govornice sa mikrofonom koji će raditi samo prvih par sekundi, one će izlaziti svaka za svoju govornicu ali i morati pričati glasnije jer mikrofon ne radi,

Iza njih projekcija crno-bjela performansa žene (umjetnice) u dva djela, prvi ona je gola, hoda i skuplja zemlju u bjelu vreću koju vuče za sobom, znači sa jednoe strane ekrana ili razvučenog u pozadini platna prelazi na drugi i vraća se vukući tu vreću, hoda po mekoj zemlji, crnoj, ona ima dugu crnu kosu, ne vidimo joj lice, samo tjelo golo iz profila, drugi dio, obučena u crno, zakopčana do grla i gleda u njih, drugarici S će biti neprijatno i pitati ko je ova žena, zašto to radi? I itd, atmosfera analogna, sa istim frizurama i suknjama do koljena.. priča o feminizmu u komunizmu, Srbima, raspadu Jugoslavije i itd..

I eto zašto gledam seriju ili čitam tuđu priču, da bi moja priča u meni postala zaborav, ne, ne postane, progoni me sa manje i ili više energije. :)

Čime se ti baviš?
Inače.
tessa1 tessa1 15:04 08.02.2024

Re: Čekaj

Čime se ti baviš?
Inače.

Jesam li ja tebi zabranila da kopiraš cjele moje komentare?
benedykt benedykt 15:22 08.02.2024

Re: Čekaj

angie01

je l ste vi uopste svesni sta pricate,...je-zi-vo...van svake ideologije, pripadnosti bilo cemu, ono samo iz ljudskih cipela-JE-ZI-VO!

ono svo lupetanje oko gradonacelnice tudjeg grada,u kome gradjani zive normalno, jer se radi o uredjenoj zemlji i institucije sitema su glavna konstrukcija te uredjenosti, sve izabrane figure skoro da i ne uticu na zivot obicnog gradjana, sto se ovde pretvorilo u uobicajenu ideolosku ratnu zonu, je sve presmesno, koliko gluposti moze da se na temu ispise,..al ovo prelazi visestruko granice normalnosti.

Ma šta kažeš…!? Sačekaj, ti beše ona ista Angie koja hvali SFRJ i druga Titu na sva usta, odnosno predvodnika boljševičke bande propalica i Staljinovih agenata, koja je u crno zavila, sistemom metak u potiljak, pola Srbije odmah posle rata, i pri tome pootimala gde god da je šta i kome mogla a posebno ako je nekako moglo na Dedinju.
Pa piše ovako Milovan Đilas o svemu tome…
Navala na dedinjske vile počela je sa oslobođenjem Beograda, najpre na napuštene a zatim, jer je pretendenata bilo previše, na eksproprisane iz stvarnih i nategnutih razloga. U posedanju vila bilo je skorojevićstva, surevnjivosti i ogovaranja. Ali, eksproprijacija fabrika, radionica i trgovina saradnika okupatora, u vrhovima je primana sa suzdržanim, a u komunističkim nizinama sa otvorenim, pomamnim oduševljenjem. Jer dole su ne samo zaslužni, nego i novopečeni komunisti dobijali uprave, raspolagali bogatstvima. Svaki krupniji vlasnik mogao je biti podvrgnut pod propis o eksproprijaciji zbog saradnje sa okupatorom: fabrike, radionice, imanja, hoteli, kuće, sve je to okupator koristio, bez obzira na volju i držanje vlasnika…


Sačekaj, je l’ mogao u tom tvom i Filipovom SFRJ raju da se kandiduje neko za bilo koju funkciju a kamoli za gradonačelnika ako nije bio član one jedne boljševičke partije, mislim kada već pričamo o Gracu i tim kao uređenim državama kao svetlom primeru…?!
medjutim92 medjutim92 15:27 08.02.2024

Re: Čekaj

angie01
ono svo lupetanje oko gradonacelnice tudjeg grada,u kome gradjani zive normalno, jer se radi o uredjenoj zemlji i institucije sistema su glavna konstrukcija te uredjenosti, sve izabrane figure skoro da i ne uticu na zivot obicnog gradjana, sto se ovde pretvorilo u uobicajenu ideolosku ratnu zonu


ideologija na koju se loži gradonačelnica je isključivi razlog postojanja ovog bloga.

Da je nagradu dobila kao "obična" socijalistkinja, ne bi bila bitna.
medjutim92 medjutim92 15:33 08.02.2024

Re: Čekaj

Filip Mladenović
Veliki broj radničkih i djačkih odmarališta tokom Titovog režima jasno i ubedljivo govori o socijalnoj pravdi i društvenoj brizi o najranjivijim i najsiromašnijim slojevima društva.


postojala su odmarališta, postojali su jednaki, i postojali su jednakiji.

A najjednakijima nikako nije jasno kako nekom ne odgovara takva jednakost.

Filip Mladenović
A što se tiče pomenutih radničkih i djačkih odmarališta iz Titove epohe, u medjuvremenu skoro svi su ukinuti, čitaj: oteti i privatizovani!


Komunistički otpor otimanju tuđe imovine nastaje s padom komunizma. Dotad nije bilo tih problema.
benedykt benedykt 15:39 08.02.2024

Re: Čekaj

tessa1
Tja, umesto što gubiš vreme na te američanske Reacher a la Rambo ludorije, pogledaj bolje ovo na Amazon Prime (uključi CC engleske titlove)…

Mada je knjiga po kojoj je rađena serija, The Story of My Assassins - Tarun Tejpal, deset puta bolja iz milion razloga a jedan od njih je da se u seriji ne pojavljuje guru (dži)…


Ma meni je bitna priča i na ekranu da bih zaboravila svoje priče.

A u Reacheru je priča još malo pa ista k’o i u Rambou, odnosno ima tamo neki nabildovani baja koji je nekada bio opasan vojnik i onda sada kada je skinuo uniformu mlati malim prstom sve okolo da to samo pršti. Američka teve, filmovi, stripovi, knjige, whatever, opsesija (super) herojima kao Šeherzada u 1001 bajkovitom nastavku. Priče nema, jer čemu priča kada svi i onako i ovako samo čekaju da krene tuča i jurnjava kolima za sve pare…
Pokušaj da nađeš ovo, Sahsiyet ili ti ga Persona na engleskom…
maksa83 maksa83 15:54 08.02.2024

Re: Čekaj

Izgleda da Rusi imaju sposobniju moderaciju!

A dobro ipak je Vljadimir old skul moderator, oblikovan u vreme kada je moderatorska partija bila jedna jedina i kada se i na samu pomisao o nekim izborima kod Vljadimira i njegove ekipe stvarala nelagoda takva da pomislenik dobije besplatno zimovanje, ako ima sreće.

Da kažemo da se za Rusiju smatra uspehom što Nadeždin još uvek emituje toplotu. Trenutno. Jer danas si cvet Nadeždin sutra si uvela ruža Nemcov...


angie01 angie01 15:55 08.02.2024

Re: Čekaj

Sačekaj, ti beše ona ista Angie koja hvali SFRJ i druga Titu na sva usta,



lazes bas najstrasnije, ono sto jesam rekla jeste, da je SFRJ, po svemu sto se broji za sve zemlje na svetu, bila boja od svega pre i posle nje i to je cinjenica, koju nisam ja izmislila, znaci, ja nisam ikakva titic i komunjara, kako podmecu ovi cetnicki unuci, koji su u stvari podrzavaoci ovog sranja u kome stojimo i smaraju skoro 18 godina o necemu sto se davno zavrsilo.

znaci cetnici, kolaboracionisti okupatora, koriste svaku priliku pa i ovu potpuno neadekvatnu, jer su okolnosti drugacije, da serendaju svoju mantru i jos seusudjuju da opravdaju desavanja, u kojima je stradalo toliko civila, bez bilo kakvog razloga,...ko se sa tim slaze je necovek.
ideologija na koju se loži gradonačelnica je isključivi razlog postojanja ovog bloga.


pojma nemam sta je Filipov razlog, al reakcije su za Monti Pajton!

a ovo sto predtor podmece je bolesno!
Da je nagradu dobila kao "obična" socijalistkinja, ne bi bila bitna.


rekoh vec, u uredjenim zemljama, je skoro nebitno ko je na nekoj funkciji, jer funkionisanje institucija sistema obezbedjuju, da ti neki zaposlenici na nivou drzve, ne uticu previse nazivot obicnih gradjanina,...sto se kod nas, recimo, uredno desava,...ja ne znam kako je moguce da serendate kojekave gluposti, a da uredno preskcete nas slucaj, koji je sve vise Slucaj.

slobodno nastavite da divljate, presmesno je, sem dela, gde se podmecu nevine zrtve, kao opravdani "detalj".
angie01 angie01 15:58 08.02.2024

Re: Čekaj

postojala su odmarališta, postojali su jednaki, i postojali su jednakiji.



to sve postoji mnogo gore u kapitalizmu.


Komunistički otpor otimanju tuđe imovine nastaje s padom komunizma.


sta ti ovo znaci,...je l znas od kada nema komunizma?

zasto do sada nije vraceno oteto?

zasto je oteto i ono sto je bila zajednicka imovina?

evo, ja zelim da se mojoj porodici vrati, sve sto su joj oduzeli.
predatortz predatortz 16:00 08.02.2024

Re: Čekaj

maksa83
Izgleda da Rusi imaju sposobniju moderaciju!

A dobro ipak je Vljadimir old skul, oblikovan kao moderator u vreme kada je moderatorska partija bila jedna jedina i kada se i na samu pomisao o nekim izborima moglo dobiti besplatno zimovanje.

Da kažemo da se za Rusiju smatra uspehom što Nadeždin još uvek emituje toplotu. Trenutno. Jer danas si cvet Nadeždin sutra si uvela ruža Nemcov...




Dao sam ti preporuku.
Realno, jebe mi se za tavariš palkovnika i njegovu svitu, ali ću se veseliti svakom udarcu koji direktno ili indirektno nanese marvi koja je činila zločine nad mojim narodom.

tessa1 tessa1 16:16 08.02.2024

Re: Čekaj

A u Reacheru je priča još malo pa ista k’o i u Rambou, odnosno ima tamo neki nabildovani baja koji je nekada bio opasan vojnik i onda sada kada je skinuo uniformu mlati malim prstom sve okolo da to samo pršti. Američka teve, filmovi, stripovi, knjige, whatever, opsesija (super) herojima kao Šeherzada u 1001 bajkovitom nastavku. Priče nema, jer čemu priča kada svi i onako i ovako samo čekaju da krene tuča i jurnjava kolima za sve pare…
Pokušaj da nađeš ovo, Sahsiyet ili ti ga Persona na engleskom…



Njegova gluma je bila čudna u prvoj sezoni, automatizovana (The Punisher je npr emotivniji i draži), kao navijena nabildana figurica puštena u kadar dok se ne isključi, i sve tako, naviješ i pustiš ga da hoda i izgovara riječi..

Ali druga sezona da li što sam saznala da je bipolaran, ma ne, vidjela bih i sama da nešto ne štima, krupna glava, krupan plan, čovjek je onesvješten tabletama, ili vidno neraspoložen, nasilan, ili pospan, neispavan..

Ne, ne moram to gledati, mom interesovanju je došao kraj. :)


+

Pa vi blogujte, i široka vam Bačka. :)


tessa1 tessa1 16:17 08.02.2024

Re: Čekaj

Pokušaj da nađeš ovo, Sahsiyet ili ti ga Persona na engleskom…

Pogledaću sve za vikend, i samo ti mene kritikuj. :)

(mislim, kratko pogledati šta si predložio)
tessa1 tessa1 16:18 08.02.2024

Re: Čekaj

ali ću se veseliti svakom udarcu koji direktno ili indirektno nanese marvi koja je činila zločine nad mojim narodom.

Ma dobro, nama i kad bi bili u mogućnosti nije pametno da smo kategorični, mudrosti ni na vidiku.
predatortz predatortz 16:27 08.02.2024

Re: Čekaj

tessa1
ali ću se veseliti svakom udarcu koji direktno ili indirektno nanese marvi koja je činila zločine nad mojim narodom.

Ma dobro, nama i kad bi bili u mogućnosti nije pametno da smo kategorični, mudrosti ni na vidiku.


Ми радимо оно што можемо да радимо. Када неко има геноцидне намере према теби, а Германи су их више пута у пракси потврдили, онда можеш да будеш мудар колико хоћеш, твоја мудрост их неће зауставити.


medjutim92 medjutim92 16:59 08.02.2024

Re: Čekaj

angie01
Komunistički otpor otimanju tuđe imovine nastaje s padom komunizma.


sta ti ovo znaci,...je l znas od kada nema komunizma?

zasto do sada nije vraceno oteto?

zasto je oteto i ono sto je bila zajednicka imovina?

evo, ja zelim da se mojoj porodici vrati, sve sto su joj oduzeli.


znači da je licemerno kad poklonici onih koji su od '45 do '50 napravili dotad najveću preraspodelu imovine u poznatoj istoriji primete da nije fer da neko nekom otme tuđe, kao što autor bloga žali za otimanjem radničkih odmarališta (od kojih bi mnoga svakako morala na doboš zajedno s preduzećima kojima su pripadala).

Što naravno ne abolira nikog za kriminalno sprovedenu privatizaciju i još goru restituciju u kojoj crkva i srećnici imaju prioritet, a ostali da čekaju red, zaborav ili izumiranje.

I želim ti da se tvojoj porodici vrati oteto, i ne samo onima kojima je direktno oteto nego i onima koji su pod prinudom prodavali njive za nadoknadu na nivou para cipela, ali ne verujem da će se desiti.
predatortz predatortz 17:09 08.02.2024

Re: Čekaj


I želim ti da se tvojoj porodici vrati oteto, i ne samo onima kojima je direktno oteto nego i onima koji su pod prinudom prodavali njive za nadoknadu na nivou para cipela, ali ne verujem da će se desiti.


Ако се настави пут ЕУ то је један од услова. То и одрицање од тоталитаристичких идеологија. Јавно, у парламенту.

Биће то велика мука за Филипа и многе кад дође на ред да се јавно каже да је Тито био злочинац, његов режим тоталитаристички.
benedykt benedykt 17:28 08.02.2024

Re: Čekaj

tessa1
Pokušaj da nađeš ovo, Sahsiyet ili ti ga Persona na engleskom…

Pogledaću sve za vikend, i samo ti mene kritikuj. :)

(mislim, kratko pogledati šta si predložio)

Ne kritikujem, samo iznosim svoj stav o američkoj kulturnoj industriji svake vrste.
Isto preporuka, kao i za sve njegove filmove uostalom…
angie01 angie01 17:33 08.02.2024

Re: Čekaj

(od kojih bi mnoga svakako morala na doboš zajedno s preduzećima kojima su pripadala).


ne znam sta ti ovo znaci, al ajd. preduzeca zaradila, izdvojila za odmaralista, zajednicka je imovina radnika koji su to zaradili.

crkva i srećnici imaju prioritet, a ostali da čekaju red, zaborav ili izumiranje.


s ovim se slazem, mnogi ce cekati do kukovog leta, vec im je sto puta preprodavana imovina, zemljiste dato nekom petom, navodno nema dokumentacije, iako je naslednici vlasnika uredno poseduju.

ali to sve ne abolira nove vlasti, koje su oteli ono sto je pripadalo SVIMA, ekstremno spornim privatizacijama, u kojima je stvorena nova feudalna klasa bogatih i ekstremno siromasnih svih ostalih, tako da mi je ta uporna prica o komunjarama, kojih nema evo vise odcetres godina tezak smor,..pa kakva je samo pljacka bila od devedesetih naovamo, je l se to pokriva tom zastarelom pricom o otimanju imovine posle rata- zasto do danas te nekomunisticke vlasti nusu sve to vratile, nego su jos uzele sve sto je u posleratnom periodu stvoreno.
gedza.73 gedza.73 17:33 08.02.2024

Re: Čekaj

medjutim92
angie01
ono svo lupetanje oko gradonacelnice tudjeg grada,u kome gradjani zive normalno, jer se radi o uredjenoj zemlji i institucije sistema su glavna konstrukcija te uredjenosti, sve izabrane figure skoro da i ne uticu na zivot obicnog gradjana, sto se ovde pretvorilo u uobicajenu ideolosku ratnu zonu

ideologija na koju se loži gradonačelnica je isključivi razlog postojanja ovog bloga.
Da je nagradu dobila kao "obična" socijalistkinja, ne bi bila bitna.

Stavljanje u istu ravan jednopartijske komunističke diktature (što SFRJ po ustavu jeste bila) i višepartijske kapitalističke države je posebna priča.

Filip bi za ovakva pisanja u nekom od medija tokom postojanja SFRJ verovatno u najblažem slučaju bio priveden na informativni razgovor u najgorem odveden u neko od KPZ Odmarališta.
angie01 angie01 17:38 08.02.2024

Re: Čekaj

Биће то велика мука за Филипа и многе кад дође на ред да се јавно каже да је Тито био злочинац, његов режим тоталитаристички.


dok su krlj i cetnaje sa sve cica drzaom bili male mace napuderisanih pelena i divota jedna, i naravno ratko i radovan i cela ta zlocinacka bolumenta, pa kakvo licemerje, al na deseti.

pa se sada, na meni vrlo nerazumljivu nameru o postavci teksta o komunistickoj gradonacelnici u Gracu i podvucenu paralelu sa Titom, divlja na neprimeren nacin, koji veze nema sa zivotom, ni pre, ni posle, a ni izmedju, ono, ludilo mozga.
gedza.73 gedza.73 17:45 08.02.2024

Re: Čekaj

angie01
zajednicka je imovina radnika koji su to zaradili.


Po unutrašnjosti Srbije da bi se dobio trofazni priključak (monofazni bio malo jači nego petrolejka) ili telefonska linija nije bilo potrebno samo kulučiti ili uplaćivati samodoprinos za nešto što su u uskom krugu botova odlučila tri najblaže rečeno soma koja bi u svakoj normalnoj državi posle godinu dana rada u državnoj službi zaglavili dugogodišnju robiju zbog pronevera i prevara.

Moralo da se radi na postavljanju linije, plati enormna suma (jeftinije bilo po nekim zemljama zapadne Evrope) a onda da se potpiše sporazum po kome se odričeš sredstava u korist državnog preduzeća. Koja su gradila a i danas imaju odmarališta za svoje radnike.
ali to sve ne abolira nove vlasti, koje su oteli ono sto je pripadalo SVIMA, ekstremno spornim privatizacijama

Svima? Kojima SVIMA? Osim toga mogli su i radnici da se organizuju pa da otkupe fabriku i privatizuju.

na stranu što te fabrike većinom nisu vredele apsolutno ništa. Loši objekti, zastarele tehnologije... Jedino što je vredelo su bile lokacije. Koje su uglavnom posle rata komunisti oteli.

A onda su doneli zakone o privatizaciji, izbegli restituciju i na teret budžeta države umesto vraćanja u naturi stavili maksimalnu sumu od pola miliona eura.
nego su jos uzele sve sto je u posleratnom periodu stvoreno.

Stambeni fond? Stanovi su bili državno vlasništvo dato na korišćenje. Svi komunisti a preko noći po 'Slobovom' zakonupostali rentijeristi za par stotina maraka.
U svakom bloku, svakoj stambenoj zgradi ispod Mire trista tajkunića vire.

angie01 angie01 17:55 08.02.2024

Re: Čekaj

Svima? Kojima SVIMA? Osim toga mogli su i radnici da se organizuju pa da otkupe fabriku i privatizuju.


pa nije odgovaralo novim vlastima, kako je u Cehoslovackoj to reseno, svima su podeljeni vauceri od zajednicke imovine, zasto to nije urdjeno kod nas?...i sad serendate o necemu od pre 70 godina, a ovo se preskace.


na stranu što te fabrike većinom nisu vredele apsolutno ništa. Loši objekti, zastarele tehnologije... Jedino što je vredelo su bile lokacije. Koje su uglavnom posle rata komunisti oteli.


ovo je takva pausalna papazjanija od lazi, da je sramota, ono tendencija da se negira i ono sto jeste bilo, kako bi se omalovazio ceo period je smehotresan....i destruktivan, jer to znaci da su tri generacije bile nevidjene budale, neradnici i nepsoobnjakovici, sto aposlutno nije tacno.


Stambeni fond? Stanovi su bili državno vlasništvo dato na korišćenje.


stanovi su zidani parama iz stambenog fonda, koji su isto punili radnici,...i toliko o tome....neko se tu zesce okoristio, na racun nekog ko nije dobio nista, al generalno, jeste bio pokriven vecinski deo radnika,....a sada ti izvrsitelji otimaju imovinu, na racun prevara fransiza stranih banaka, koje su zamenile domace.
maksa83 maksa83 18:08 08.02.2024

Re: Čekaj

Po unutrašnjosti Srbije da bi se dobio trofazni priključak

Fan fekt - u Grčkoj ni dan danas fizičko lice ne može da dobije trofaznu struju, samo ako si biznis kome to treba za poso.
zoja444 zoja444 18:16 08.02.2024

Re: Čekaj

jedno je nacionalizacija a drugo konfiskacija imovine. konfiskovana se ne vraca jer su vlasnici bili saradnici nacista a nacionalizovana se vraca.
gedza.73 gedza.73 18:20 08.02.2024

Re: Čekaj

maksa83
Po unutrašnjosti Srbije da bi se dobio trofazni priključak

Fan fekt - u Grčkoj ni dan danas fizičko lice ne može da dobije trofaznu struju, samo ako si biznis kome to treba za poso.

I kod nekih novih industrijskih mašina ti je skuplje ako tražiš monofazni motor. 'teo sam reči da je struja bila loša (televizor bez stabilizatora nije mogao da radi a kamoli mlin ili neka linija za preradu poljoprivrednih proizvoda). A kao bila elektrifikacija.
tessa1 tessa1 18:28 08.02.2024

Re: Čekaj

Ne kritikujem, samo iznosim svoj stav o američkoj kulturnoj industriji svake vrste.
Isto preporuka, kao i za sve njegove filmove uostalom…


Indijce ne mogu očima gledati, turski jezik ne volim (arapski i persijski da, moram napomenuti za ove što nam polomljene sitne koščice ruke prebiru pincetom na metalnoj tacni), (turski je službeni jezik u Bugarskoj?)

+


Ruski novinari i lijevi i desni dobro pišu, uvjerljivi su. Inteligentni.


Prije neki dan pročitam Mašin tekst, preporučujem Benedyktče.

engleski - Ukraine’s Democracy in Darkness

srpski za Kamila - Ukrajinska demokratija u mraku




Vidim prije sec da je smjenio generala, i sjetih se da je Maša o tome pisala.


"Zelenski i Zalužni su najpopularniji muškarci u Ukrajini. Istraživanja pokazuju da više ljudi veruje vojsci, i Zalužnom lično, nego Zelenskom. Njihov javni nesporazum mogao bi da destabilizuje vladu i državu. Pa je administracija zbila redove. Kada sam se u novembru sastala sa Zagorodnjukom, vladinim savetnikom, rekao mi je da je The Economist pogrešno razumeo izjavu Zalužnog. „Pat pozicija je kad niko ne može da mrdne. Mi se stalno krećemo napred-nazad. Ovo je ekvilibrijum.“ Zelenski je, na pitanje o sumornoj proceni Zalužnog, samo mlako demantovao svog komandanta i rekao da to nije pat pozicija. I da, u svakom slučaju, Ukrajina nema izbora nego da nastavi borbu: „Ako predamo trećinu svoje zemlje, ništa se neće završiti.“


ili npr ovo:

"Za Zelenskog je jesen počela loše, a završila se još gore. On i njegovi ljudi su veći deo rata proveli zabarikadirani u zgradi predsedništva, u Bankovoj ulici u Kijevu. Ceo blok je okružen vojnim kontrolnim punktovima. Sama zgrada je uglavnom u mraku. Zavese su navučene preko vreća s peskom kojima su obloženi prozori. U oktobru je Time opisao Zelenskog kao iscrpljenog i u sve dubljoj izolaciji, a njegovu administraciju kao demoralisanu uvidom da se rat ne može dobiti."

tessa1 tessa1 18:30 08.02.2024

Re: Čekaj

srpski za Kamila

Druga Kamila i mog zemljaka. :))
gedza.73 gedza.73 18:34 08.02.2024

Re: Čekaj

angie01
svima su podeljeni vauceri od zajednicke imovine, zasto to nije urdjeno kod nas?... pa nije odgovaralo novim vlastima...

kako pre ili kasnije izađe na površinu
Marko Milošević: Slobu bi obesili na Terazijama da je sproveo privatizaciju kao od 2000.

vauceri od zajednicke imovine, zasto to nije urdjeno kod nas?

zato što su tamo komunisti izgubili a kod nas pobedili Devedesetih su se stvarale startne pozicije, donosili zakoni i čuvao socijalni mir. Narod birao. Svaki izbor u životu vuče određene posledice.
ovo je takva pausalna papazjanija od lazi, da je sramota,

Da bre. Ovo što si napisala je malo izmenjeno, u suštini isto 'plašila se Evropa naše privrede pa nas rasturila'
Pored onoga gore sam zaboravio da su fabrike bile nerentabilne sa viškom zaposlenih.
destruktivan, jer to znaci da su tri generacije bile nevidjene budale, neradnici i nepsoobnjakovici, sto aposlutno nije tacno

Što je najgore te tri generacije neviđenih budala (saglasan), neradnika i nesposobnjakovića (saglasan) su upropastile živote vrednih, radnih i sposobnih ljudi na kojima je taj sistem počivao. Ima Đinđić nešto na tu temu ali vidim da su tebi bliži julovci.

U bilo kom drugom uređenju oni bi, umesto uranilovke, bili plaćeni za svoj rad i znanje, od tog sloja bi se regrutovala elita i danas bi Srbija bila drugačija država. Komunisti su pobedili i eto kako taj eksperiment izgleda u praksi.
stanovi su zidani parama iz stambenog fonda, koji su isto punili radnici,...i toliko o tome....neko se tu zesce okoristio, na racun nekog ko nije dobio nista, al generalno, jeste bio pokriven vecinski deo radnika,....

uf, uf, uf. Ima onaj Irac (jal beše Škot) štošta na tu temu. A i sama si priznala da je sistem bio lopovski u kome su neki dobijali a neki gubili. zahvaljujući moralno-političkoj podobnosti i vezama.
a sada ti izvrsitelji otimaju imovinu, na racun prevara fransiza stranih banaka, koje su zamenile domace.

Ako mi je nešto drago što je nestalo to su domaće banke i službenici u njima.
Izvršitelji jesu pošast ali i oni koji su se naučili da uzmu kredite pa da ne vraćaju ili da ne plaćaju račune (poput one babe koja je kao socjalni slučaj jer ne može da plati račune a u vlasništvu ima nekretninu na Vračaru beše)


tessa1 tessa1 18:42 08.02.2024

Re: Čekaj

Ruski novinari i lijevi i desni dobro pišu, uvjerljivi su. Inteligentni.

Ne, pogrešno, ne novinari, intelektualci.
angie01 angie01 18:55 08.02.2024

Re: Čekaj

zato što su tamo komunisti izgubili a kod nas pobedili Devedesetih su se stvarale startne pozicije, donosili zakoni i čuvao socijalni mir. Narod birao. Svaki izbor u životu vuče određene posledice.


sta ovo lupetas, odgovorila sam ti, iako te ignorisem, jer, konstruises, kao i u ovom odgovoru, kakvi komunisti su pobredili o cemu pricas, raspala se zemlja-Berlinski zid, je pao, raspao se Varsavski pakt, svi su krenuli u nesto novo, samo smo miresili da shebemo i onos sto je stvoreno, sto ratom, sto otimanjem.


Što je najgore te tri generacije neviđenih budala (saglasan), neradnika i nesposobnjakovića (saglasan) su upropastile živote vrednih, radnih i sposobnih ljudi na kojima je taj sistem počivao.


ko su bili ti o kojima pricas, pa zemlja je pre rata bila u stalnoj tenziji, vecinsko stanovnistvo nepismeno i siromsno, radili za saku brsna kod gazde, ratni heroji su osakaceni bili prosjaci na ulici, ajd ne serendaj,

U bilo kom drugom uređenju oni bi, umesto uranilovke, bili plaćeni za svoj rad i znanje, od tog sloja bi se regrutovala elita i danas bi Srbija bila drugačija država.


sta bi bilo kad bi bilo, da je moja baba bila deda, onda bi,...to je ta prica,...pa ko Srbiju sprecava vise od 30 godina da se uredi, zasto je nova vlast pribegla destrukciji, sta je ovo sada, ko sada ne da da se zemlja uredi? tito?


Ako mi je nešto drago što je nestalo to su domaće banke i službenici u njima.


boze, kako nemas pojma, pa sada si primoran da te tlaci strana banka i to ne prava, nego fransiza strane banke, nepovoljnim uslovima, za bilo koju uslugu.

ps- eda, ono za nesposobne glupake, pa Juga imala svetski poznate i priznate strucnjake, koji su radili po celom svetu, al to je stara tlapnja, ovde vise puta ponovljena, mrzi me ponovo, vi sada ko ti vodi eps ili bilo sta drugo, hebote, vi idoloski nalozeni, ste ko najgori slepci.


benedykt benedykt 18:58 08.02.2024

Re: Čekaj

angie01
Биће то велика мука за Филипа и многе кад дође на ред да се јавно каже да је Тито био злочинац, његов режим тоталитаристички.


dok su krlj i cetnaje sa sve cica drzaom bili male mace napuderisanih pelena i divota jedna, i naravno ratko i radovan i cela ta zlocinacka bolumenta, pa kakvo licemerje, al na deseti.

Pa sad, te male i napuderisane mace su bile ako ništa drugo za parlamentarnu demokratiju a ne za totalitarizam staljinističkog tipa, kao što se koliko ja nešto znam nisu zalagali da se krade, otima i u tuđe kuće useljava. Takođe, čisto sumnjam da bi se u slučaju da vlast nije 1944. uzela ona boljševička banda propalica, išlo okolo i ubijalo bez suda i suđenja. Mislim kada smo već kod licemerja i tog kao fol zalaganja za uređenu državu evropskog tipa, što je Titina SFRJ svakako bila… Mislim, al’ zamalo…
benedykt benedykt 19:06 08.02.2024

Re: Čekaj

angie01


Što je najgore te tri generacije neviđenih budala (saglasan), neradnika i nesposobnjakovića (saglasan) su upropastile živote vrednih, radnih i sposobnih ljudi na kojima je taj sistem počivao.


ko su bili ti o kojima pricas, pa zemlja je pre rata bila u stalnoj tenziji, vecinsko stanovnistvo nepismeno i siromsno, radili za saku brsna kod gazde, ratni heroji su osakaceni bili prosjaci na ulici, ajd ne serendaj,


Ta zemlja je pre rata bila pretežno u tenziji jer su nam Englezi uvalili najveću moguću idiotariju zvanu Jugoslavija, plus smo zapatili tada modernu bandu boljševičkih propaliteta koji su hteli na silu da od zemlje naprave copy-paste Sovjetiju, a onda su nam još i ubili kralja. O tom siromaštvu i nepismenosti možemo još jedan krug sa svim onim grafikonima šta se tada dešavalo u Evropi, pošto vidim da se u roku od dve nedelje sve to surprise-surprise zaboravilo, pa se se opet guslaju lagarije iz udžbenika istorije za V osnovne u SFRJ…
angie01 angie01 19:10 08.02.2024

Re: Čekaj

Pa sad, te male i napuderisane mace su bile ako ništa drugo za parlamentarnu demokratiju a ne za totalitarizam staljinističkog tipa, kao što se koliko ja nešto znam nisu zalagali da se krade, otima i u tuđe kuće useljava. Takođe, čisto sumnjam da bi se u slučaju da vlast nije 1944. uzela ona boljševička banda propalica, išlo okolo i ubijalo bez suda i suđenja. Mislim kada smo već kod licemerja i tog kao fol zalaganja za uređenu državu evropskog tipa,


zanimljivo, za vreme kralja i njegove "demokratije" hapseni su sprovodjeni sto u aps, sto u logore, svi ideoloski neistomisljenici, sta je s njima posle bilo, nadji sam.

isto tako je kralj ukinuo sve stranke i parlamentarizam, kada mu se ucinilo, da ne moze stvari da drzi pod kontrolom, ubijani su predstavnici stanaka u skupstini, pa sad ti pricaj o licemerstvu.

YU jeste bila priznata i postovana zemlja, ovi iz Varsavskog pakta, ako su uopste uspeli da predju granicu putem trikova, odve su dolazili kao u Kaliforniju i to je opste poznata stvar.

ne znam samo o cemu vi svi pricate, kada niste bili ni rodjeni u periodu u koji se kunete, nisu ni vasi roditelji, ili su bili mala deca, ono znate, pricao vam deda, pradeda,...pa stavrno smesno.
angie01 angie01 19:15 08.02.2024

Re: Čekaj

pošto vidim da se u roku od dve nedelje sve to surprise-surprise zaboravilo,


ma ovde cetnaje vrte pesmicu/recitaciju od 2012....pa ih sada vrte i oko gradonacelnice Graca:))))


pa se se opet guslaju lagarije iz udžbenika istorije za V osnovne u SFRJ…


ja se ne secam da smo u skoli ucili, da je yu bila zemlja siromsnih i nepismenih seljaka.

mozda pre iz knjiga Branka Copica, koji verovatno nije bio upoznat sa tvojim grafikonima, pa je lagao naivan.
benedykt benedykt 19:19 08.02.2024

Re: Čekaj

angie01
Sačekaj, ti beše ona ista Angie koja hvali SFRJ i druga Titu na sva usta,



lazes bas najstrasnije, ono sto jesam rekla jeste, da je SFRJ, po svemu sto se broji za sve zemlje na svetu, bila boja od svega pre i posle nje i to je cinjenica, koju nisam ja izmislila, znaci, ja nisam ikakva titic i komunjara, kako podmecu ovi cetnicki unuci, koji su u stvari podrzavaoci ovog sranja u kome stojimo i smaraju skoro 18 godina o necemu sto se davno zavrsilo.

Kao što već rekoh, mogu ja opet one grafikone i tabele oko toga gde je tačno bila SFRJ u svakom mogućem pogledu kada se uporedi sa ostalim zemljama Evrope, gde se pod time biti bolji verovatno podrazumeva živeti bolje nego kod Čaušeskua u Rumuniji ili kod Brežnjeva u SSSR, a i to jedino u periodu posle 1970. što je definitivno vrhunski domet.
Inače čisto da se podsetimo velikog i iz nekog razloga zaboravljenog hita…

Bidža i Raka u skupštini pevaju… Slobodane, Slobodane ti si komunista, volimo te, volimo te k'o Isusa Hrista...!?
Mislim kada smo već kod SFRJ, druga Tite i njegove boljševičke bande, odnosno odakle su se neke stvari pojavile kada je to kako ti kažeš sranje (s’oproštenjem) počelo…
angie01 angie01 19:21 08.02.2024

Re: Čekaj

Inače čisto da se podsetimo velikog i iz nekog razloga zaboravljenog hita…


a gde ti je tu Tile?...to ti je zlobina ekipa.


ps- Jugoslaviju nije smislo Tile, niti komunisti.
gvozden1 gvozden1 19:29 08.02.2024

Re: Čekaj

angie01
Inače čisto da se podsetimo velikog i iz nekog razloga zaboravljenog hita…


a gde ti je tu Tile?...to ti je zlobina ekipa.

A Sloba bio nastavljač Dražine politike, a ne Titine, i podržavao četnike a ne partizane.

Ono kad je neko dovoljno glup i dovoljno bezobrazan da za crno kaže da je belo.
principessa_etrusca principessa_etrusca 19:29 08.02.2024

Re: Čekaj

SAJT: http://www.worldmayor.com/winners-2023/elke-kahr-graz.html

У последњих пар деценија, сведоци смо поплаве награда из свих области и скоро да је постало обавезно да уз име појединца или организације који претендују да буду озбиљно схваћени, иде и придев ”награђен”, или још боље ”вишеструко награђиван”.

Погледала сам сајт ове организације са циљем да видим чиме се баве осим додељивања ове награде, из којих извора се финансирају и како тече процес номиновања, ужег избора и коначно проглашавање победника. Мој закључак је да се ради о још једној бесмисленој награди коју су једнако могле да добију стотине и стотите градоначелника, под условом
(1) да их је неко номиновао,
(2) да су написали ”есеј” који представља њихове квалитете и заслуге и коначно, али вероватно најважније,
(3) да је градска управа на чијем су челу била спремна да плати неку непознату своту на име учешћа у наградном процесу.

The World Mayor Project воде људи који извесно нису глупи да овога горе нису свесни, као и да нису свесни да сви са КИ већим од двоцифреног разумеју проблематичност титуле ”најбољи градоначелник”, па у уводној реченици о себи кажу:
The World Mayor Project was established in 2004 to discover, portray and honour exceptional mayors from all parts of the world. The Project has never been about finding the ‘best mayor’ in the world. It would indeed be ludicrous to attempt to do so.


Још само када би то Филип могао да укапира!
gedza.73 gedza.73 19:35 08.02.2024

Re: Čekaj

angie01
kakvi komunisti su pobredili o cemu pricas

Први вишестраначки парламентарни избори у Републици Србији одржани су 9. и 23. децембра 1990.
Социјалистичка партија Србије ... Број гласова 2.320.587 ... % 46,09 ... Број мандата 194
Резултати избора за председника Републике Србије 9. децембра 1990.
Слободан Милошевић Социјалистичка партија Србије 3.285.799 65,34
Партија је настала, 17. јула 1990. у тадашњој СФР Југославији, тачније СР Србији, уједињењем Савеза комуниста Србије (СКС) и Социјалистичког савеза радног народа Србије (ССРНС). За председника партије на Првом оснивачком конгресу, изабран је Слободан Милошевић... од 1986. до 1989. налазио се на функцији председника Председништва Централног комитета Савеза комуниста Србије,

Eto ti komunisti. Za koje su ljudi glasali jer su naučeni na komunizam a obećan im je švedski standard i paj sad 'socijalističko radno vreme'. Na koje su zabalili pa im posle bio kriv neko drugi.
angie01
ko su bili ti o kojima pricas

Moralno - politička podobnost i društveno - politički radnik su tekovine komunizam. Razni afežeovi, radnički saveti, subnori, kursevi u političkim školama, razni defektološki za drugove komunističke direktore... ...
pa ko Srbiju sprecava vise od 30 godina da se uredi

Koje godine su otvoreni dosijei i kad je izvrđena lustracija?
negde je navedeno da oko 80 posto posednika krupnog kapitala u Srbiji su u direktnoj ili indirektnoj vezi sa komunizmom.
boze, kako nemas pojma, pa sada si primoran da te tlaci strana banka i to ne prava

Tlači me strana banka? Mene? Nije mi poznato. I kako su me na to tlačenje strane banke primorale?
boze, kako nemas pojma

Bože, bože, bože. A stara devizna štednja? jel' to pokradoše naše banke i naše bankarke? Ko je pokrao pare iz predratnih zadužbina? Da nisu komunistički bankari?

Da li su u SFRJ postojale banke ili fondovi koji su finansirali male i srednje preduzetnike? Pošto je takvih banaka i udruženja bilo i u kneževini i u kraljevini Srbiji.
pa Juga imala svetski poznate i priznate strucnjake, koji su radili po celom svetu

Grevs ipsravlja grčke mitove i umesto Prometeja stavlja 'Jugosloven ljudima doneo vatru'. na svakoj sklupturi i slici Prometeju sa titovkom na čelu i raširenom jugoslovenskom zastavom jetru kljucaju ptičurine sa šubarama na kojima su kokarde.

benedykt benedykt 19:39 08.02.2024

Re: Čekaj

angie01
Pa sad, te male i napuderisane mace su bile ako ništa drugo za parlamentarnu demokratiju a ne za totalitarizam staljinističkog tipa, kao što se koliko ja nešto znam nisu zalagali da se krade, otima i u tuđe kuće useljava. Takođe, čisto sumnjam da bi se u slučaju da vlast nije 1944. uzela ona boljševička banda propalica, išlo okolo i ubijalo bez suda i suđenja. Mislim kada smo već kod licemerja i tog kao fol zalaganja za uređenu državu evropskog tipa,


zanimljivo, za vreme kralja i njegove "demokratije" hapseni su sprovodjeni sto u aps, sto u logore, svi ideoloski neistomisljenici, sta je s njima posle bilo, nadji sam.

isto tako je kralj ukinuo sve stranke i parlamentarizam, kada mu se ucinilo, da ne moze stvari da drzi pod kontrolom, ubijani su predstavnici stanaka u skupstini, pa sad ti pricaj o licemerstvu.

YU jeste bila priznata i postovana zemlja, ovi iz Varsavskog pakta, ako su uopste uspeli da predju granicu putem trikova, odve su dolazili kao u Kaliforniju i to je opste poznata stvar.

Mmmdaa pod ideološkim neistomišljenicima se valjda podrazumeva boljševička banda koja je htela da izvrši revoluciju i uvede totalitarni sistem sovjetskog tipa.
Takođe čisto da podsetimo, Puniša Račić je za ono što je uradio u skupštini osuđen na 20 godina robije, pošto je to bila maksimalna moguća kazna po zakonu a kralj Aleksandar je pokušao zbog svega toga da napravi bilo kakav kompromis sa Hrvatima i Slovencima nudeći im sve i svašta pa čak i razdruženje Kraljevine SHS kao jednu od solucija. Da bi na kraju u nemoći da bilo kako smiri stanje u zemlji, pošto dogovor među predstavnicima političkih partija nije mogao da se postigne, ukinuo (privremeno) sve stranke. Kao jedna od posledica toga je bila i promena imena zemlje iz Kraljevine SHS u Kraljevina Jugoslavija, ako nisi znala, tj pokušaj da se tim imenom dođe do nekog kao jedinstva u zemlji.

Ukoliko je merilo dobrog života da ti Rumuni za vreme Čaušeskua i Rusi za vreme Brežnjeva zavide, onda se kod Vučića živi isto tako ako ne i bolje, pošto kapiram da bi oni nesretnici iz Severne Koreje danas mislili da su došli u raj kada bi videli Beograd…
gedza.73 gedza.73 19:45 08.02.2024

Re: Čekaj

angie01
a se ne secam da smo u skoli ucili, da je yu bila zemlja siromsnih i nepismenih seljaka.

U komunističkom sistemu se po školama posebna pažnja posvećivala kritičkom razmišljanju.
Ali zato u mnogim dokumentarcima tog vremena se pokazuje jad, beda i siromaštvo. A ti i dalje izigravaj Mariju Antoanetu.
mozda pre iz knjiga Branka Copica

Možda pre iz njegove Jeretičke priče i njegovog života.
Poslije objavljivanja “Jeretičke priče” Ćopić je zajedno sa drugim odgovornim urednikom “Književnih novina”, Dušanom Kostićem, bio na saslušanju u CK kod glavnog partijskog ideologa Milovana Đilasa. Ćopić svjedoči: “Po objavljivanju čujem s različitih strana da će moje gaće otići na panj. Tako i bi.

Poslije objavljene “Jeretičke priče” formirani su u Gradskom komitetu SK Beograda i u Udbi dosijei o Branku Ćopiću.

. Evo nekoliko izvoda iz tih dosijea:

“Informacija o predavanju B. Ćopića na Građevinskom fakultetu … Tendencija mu je bila sa ovim primerom da pokaže rđave korene pri formiranju Narodne vlasti…. Dalje je dodao kako bi moglo da se piše a naročito o bednom životu studenata, ali vi znate kako sam ja prošao sa onom mojom satirom ranijom. Tu je od studenata kad je podvukao bedan život dobio aplauz.

(Anonim) 19 novembar 1954 god. Beograd”


benedykt benedykt 19:52 08.02.2024

Re: Čekaj

angie01
Inače čisto da se podsetimo velikog i iz nekog razloga zaboravljenog hita…


a gde ti je tu Tile?...to ti je zlobina ekipa.


ps- Jugoslaviju nije smislo Tile, niti komunisti.

Misliš ovaj Slobodan Milošević…

Ili ima neki drugi, tipa onaj koga Berček glumi u Dečko koji obećava…?!

Pitaj uostalom Filipa, on je zajedno sa njim sedeo na partijskim sastancima gradskog komiteta SKJ, samo je kao i ti posle doživeo selektivnu amneziju kada je Milošević u pitanju tj priznaje samo druga Titu a Sloba je valjda pao sa Marsa na mesto predsednika Srbije…
tessa1 tessa1 19:54 08.02.2024

Re: Čekaj

tessa1 tessa1 20:07 08.02.2024

Re: Čekaj

(3) да је градска управа на чијем су челу била спремна да плати неку непознату своту на име учешћа у наградном процесу.


Umorna sam, ne mogu pričati kako je policija našla moj paket, došao čovjek na vrata (liči na vlasnika bordela, starosti devedeset godina), vratio mi novac i poklonio flašu skupog pića, ali novac mi je za nestali paket nazad poslala i farmaceutska firma (vegan proizvodi), i ja napišem: nisam vjerovala da ću vam javiti, našli su ko je uzeo paket, da vam vratim uplaćeno?, oni odgovore - ne, ne morate, poklonite nekom, zamisli, da poklonim npr nekom udruženju za zaštitu životinja od farmaceuta?, i poziva me inspektor policije da provjeri jel bio čovjek, ja ga pitam jel mogu ostaviti njegov br u tel, za nedajbože, on odgovori: naravno..


Tako izgleda i put do nagrade gradonačelnice iz gradske kase. :)


E da, taj dan sam znači dobila dva puta pare za nestali paket, flašu skupog pića, dobila br inspektora, i na konto mi stiglo nešto neplanirano, nevjerovatno, i ne bi stalo da nisam morala ići spavati :)
alselone alselone 20:09 08.02.2024

Re: Čekaj

Iskreno da vam priznam, idete mi nakurac podjednako i komunisti i antikomunisti. I to ne lično ovako kao ljudi, vas gotivim, nego kad upadnete u taj trip razgovora krajnostima, bez kraja i početka.
benedykt benedykt 20:40 08.02.2024

Re: Čekaj

tessa1
Ruski novinari i lijevi i desni dobro pišu, uvjerljivi su. Inteligentni.

Ne, pogrešno, ne novinari, intelektualci.

Na koga konkretno misliš…?
benedykt benedykt 20:45 08.02.2024

Re: Čekaj

alselone
Iskreno da vam priznam, idete mi nakurac podjednako i komunisti i antikomunisti. I to ne lično ovako kao ljudi, vas gotivim, nego kad upadnete u taj trip razgovora krajnostima, bez kraja i početka.

A meni vidiš ide na ganglije kada ovi što su im danas puna usta EU, uvođenja eura, evropski uređene države i svega ostalog, krenu sa bajkama o bandi boljševika koja je od zemlje napravila azijatsku despotiju staljinističkog tipa jer im tako drug Koba naredio…
angie01 angie01 20:46 08.02.2024

Re: Čekaj

gospodo, rekoh sta sam imala, nemam nameru da se gurkam s vama 100. put oko istih stvari, ne bih se ni javila, da nije bilo izreceno nesto bas neprimereno,...meni je stvarno svejedno za bilo koju ideolosku napaljenost, ko voli, neka prima tu infuziju i nek uziva u carima efekta...ono, serendate uvek isto o necemu iz proslosti, a sve stojeci u blatu, koje ne primecujete.

...rekoh, ne vidim ni kakve veze gradonacelnica Graca ima sa omiljenom temom nekih blogera, pa mi je generalno smesna ova prica i ubedjivanje.
predatortz predatortz 20:52 08.02.2024

Re: Čekaj

Iskreno da vam priznam, idete mi nakurac podjednako i komunisti i antikomunisti


Pa majku mu jebem, valjda je uz sve ono što se o komunizmu* danas zna normalno biti antikomunista!

* Ne komunizmu kao teoriji, nego o praksi i iskustvima onih koji su imali nesreću da ga osete na svojoj koži.
gedza.73 gedza.73 20:57 08.02.2024

Re: Čekaj

a sve stojeci u blatu, koje ne primecujete.

U blatu? Nikad više puteva izgrađeno, nikad više stanova, nikad više fabrika otvoreno, nikad se više nije putovalo, nikad manja nezaposlenost, nikad više automobila.
Srpski poljoprivrednik nije mogao u SFRJ da sanja kako će voziti ovakve traktore



a sve to zahvaljujući našoj vlasti koja vodi računa o svim građanima podjednako.
benedykt benedykt 21:06 08.02.2024

Re: Čekaj

angie01
gospodo, rekoh sta sam imala, nemam nameru da se gurkam s vama 100. put oko istih stvari, ne bih se ni javila, da nije bilo izreceno nesto bas neprimereno,...meni je stvarno svejedno za bilo koju ideolosku napaljenost, ko voli, neka prima tu infuziju i nek uziva u carima efekta...ono, serendate uvek isto o necemo iz proslosti, a sve stojeci u blatu, koje ne primecujete.

Misliš, ti od srca podržavaš i opravdavaš samo zločince tebi ideološki bliske a svi drugi su je-zi-vi. Koliko je Srebrenica napravila ona boljševička banda pitaš li se ikada, ili ne primećuješ licemerje sa onom pričom tj lagarijom o saradnicima okupatora koje je valjda trebalo sve pobiti. Sačekaj, a koja je tačno razlika između onoga što se desilo u Srebrenici i onoga što su Tita i njegovi boljševici uradili odmah posle rata, pa sve to puta dvadeset i to najmanje…?! Pri tome, tom Ratku i Radovanu niko nije mogao da nađe dokaze o direktnoj umešanosti u Srebrenicu po bilo kom osnovu, a ti tvoji heroji su svi do jednog imali krvave ruke do lakata, tj eno im potpisa na naređenjima za likvidaciju i direktne komandne odgovornosti u najmanju ruku, ako već nisu imali pištolj u rukama pa sami presuđivali…
gvozden1 gvozden1 21:08 08.02.2024

Re: Čekaj

alselone
Iskreno da vam priznam, idete mi nakurac podjednako i komunisti i antikomunisti. I to ne lično ovako kao ljudi, vas gotivim, nego kad upadnete u taj trip razgovora krajnostima, bez kraja i početka.

Meni na to idu Anđa, Filip manje, a Marinika više i od Anđe.

Ona bre traži da joj se neko drugi meša u njenu državu. Ono što se nekad, dok je bilo Srbije, prave, suverene, smatralo nedopustivim, i dovoljnim razlogom da se zagazi u rat sa mnogo jačim protivnikom, sad se traži i raduje se tome.

Traže da neko sa strane dođe i prčka po srpskim izborima!
Odakle ikome pravo na to, da li bi to dopustila Nemačka?

To se ne radi, domaći izbori su domaća stvar, i tiču se samo Srbije, a ne neke tamo Nemačke ili Bugarske.

Al treba biti Srbin da te to dotakne.

angie01 angie01 21:25 08.02.2024

Re: Čekaj

ti od srca podržavaš i opravdavaš samo zločince tebi ideološki bliske


hebote, kad pocnes/te da ucitavate nepostojece stvari, to je kraj svakog dostojanstva i tu onda nema razloga za uvazavanje, a kamoli odgovor.
gedza.73 gedza.73 21:26 08.02.2024

Re: Čekaj

Ono što se nekad, dok je bilo Srbije, prave, suverene, smatralo nedopustivim, i dovoljnim razlogom da se zagazi u rat sa mnogo jačim protivnikom,

Tako je breee.
To se ne radi, domaći izbori su domaća stvar, i tiču se samo Srbije, a ne neke tamo Nemačke ili Bugarske.

Šta opet oće ti Bugari da im ebam maјkata blgarska, nisam u toku.
tessa1 tessa1 21:35 08.02.2024

Re: Čekaj

Na koga konkretno misliš…?


Na Juliju i Mašu, desne tj umjerenije od lijevo ovih dana viđam na Substack. (i "Amerikanci" koje spominjem, u par tekstova čitam i o bombardovanju Srbije, obrazovani, kritični, bjeli, i moramo shvatiti da ljudi rođeni prije 30 god imaju danas 30 god i u Americi)


Ne razumijem o čemu se radi ovih par poslednjih komentara, mislim, vidim od juče da se muti tema ne bi li opet do kraja sedmog dana bili podjeljeni, iste morbidarije i manipulacija koje samo možeš naučiti ignorisati.


Ko su komunisti a ko antikomunisti?

I da li možemo zajedno zaključiti da je Filip podmetnuo blog o komunistkinji tj da citiram medjutim92, "ideologija na koju se loži gradonačelnica je isključivi razlog postojanja ovog bloga", i po ko zna koji put pravi budalom u principu i inteligentnije i iskrenije ljude od njega?
maksa83 maksa83 21:40 08.02.2024

Re: Čekaj

Iskreno da vam priznam, idete mi nakurac podjednako i komunisti i antikomunisti. I to ne lično ovako kao ljudi, vas gotivim, nego kad upadnete u taj trip razgovora krajnostima, bez kraja i početka.

Banina je iz raja izašla.
gvozden1 gvozden1 21:41 08.02.2024

Re: Čekaj

Šta opet oće ti Bugari

Oče da broje glasove na srpskim izborima.
Oni i Švabe, a ti ih, siguran sam, podržavaš u tome, jer je sve to "zapad" EU, klinci palci, oni kojima se ti uvlačiš.

Tražila Marinika koja mešanje u unutrašnje stvari Srbije smatra uspehom, a onaj bilmez Lazović se raduje, neki Hrvat kaže da je Srbija žestoko iskritikivana, nije teško pretpostaviti šta ti o tome misliš.
predatortz predatortz 21:45 08.02.2024

Re: Čekaj

Oče da broje glasove na srpskim izborima.
Oni i Švabe,


A ni hrvatski zastupnici nisu baš neaktivni.

I ja ne mogu da verujem da su ovi Đilasovi i on lično toliko glupi da se diče ovim što su danas uradili.


Cenim Miloševu izjavu, i mogu da je potpišem kao svoju, da bi se pre tukao na ulici nego što bi Srbiju tužio bilo kom strancu.

gedza.73 gedza.73 21:49 08.02.2024

Re: Čekaj


Oče da broje glasove na srpskim izborima.
Oni i Švabe

Bugari i Švabe? K'o 1914? Samo još Rumuni fale.
E vala neće moći.
a ti ih, siguran sam, podržavaš u tome, jer je sve to "zapad" EU, klinci palci, oni kojima se ti uvlačiš.

Ko? Ja? S gnušanjem odbijam ovakvu insinuaciju.
tessa1 tessa1 21:51 08.02.2024

Re: Čekaj

Ko? Ja? S gnušanjem odbijam ovakvu insinuaciju.

Fino. Nobles. :))
bene_geserit bene_geserit 21:54 08.02.2024

Re: Čekaj

Kao radničko dete, leta sam provodio u djačkim odmaralištima u Milni na Braču, u Kaštel starom kod Splita i na Jakljanu kod Dubrovnika.

A zime na Jastrepcu, Tari, Divčibarama

Ja, kao radničko dete, ni jedno od tih đačkih odmarališta video nisam.
Izgleda da su, u tom komunizmu, neki bili jednakiji od drugih.
gvozden1 gvozden1 22:00 08.02.2024

Re: Čekaj


I ja ne mogu da verujem da su ovi Đilasovi i on lično toliko glupi da se diče ovim što su danas uradili.

Mariniku mogu, zaboli nju za srpsku nacionalnu državu, Rumunka jbg.

Onaj Lazović je verovatno Srbin, al Srbi su bili i Leka, i Ljotić, i Gedža...
predatortz predatortz 22:09 08.02.2024

Re: Čekaj

gvozden1

I ja ne mogu da verujem da su ovi Đilasovi i on lično toliko glupi da se diče ovim što su danas uradili.

Mariniku mogu, zaboli nju za srpsku nacionalnu državu, Rumunka jbg.

Onaj Lazović je verovatno Srbin, al Srbi su bili i Leka, i Ljotić, i Gedža...


Ne znam čemu su se konkretno nadali, ali sam ubeđen da su se danas mnogo zajebali.


gedza.73 gedza.73 22:13 08.02.2024

Re: Čekaj

al Srbi su bili i Leka, i Ljotić, i Gedža...

Vuk Branković?
gvozden1 gvozden1 22:15 08.02.2024

Re: Čekaj

Ne znam čemu su se konkretno nadali, ali sam ubeđen da su se danas mnogo zajebali.

I ja se tome nadam, da su se baš zajebali, i da će, ako gradskih izbora ponovo bude, oni ili pući kao koalicija, raspasti se, ili dobiti mnogo manje glasova.

Nadam se da je ovo Marinikina labudova pesma, da u srpskoj politici nema više šta da traži.
benedykt benedykt 22:27 08.02.2024

Re: Čekaj

angie01
ti od srca podržavaš i opravdavaš samo zločince tebi ideološki bliske


hebote, kad pocnes/te da ucitavate nepostojece stvari, to je kraj svakog dostojanstva i tu onda nema razloga za uvazavanje, a kamoli odgovor.

Koje nepostojeće stvari izvini, samo u Srbiji je odmah posle rata pobijeno bez ikakvog suda i suđenja na desetine hiljada ljudi. Naredbodavci i izvršioci tih zločina su do kraja svojih života bili oni koji su neprikosnoveno vladali u SFRJ. Bajke ovde pričaš i u zvezde kuješ istu tu SFRJ sa sve tom boljševičkom bandom krvavih ruku na njenom čelu, a Ratko i Radovan su ju-ju-ju je-zi-vo. Licimurje ono najbednije moguće, plus ispran mozak titoističkom propagandom…
pecaros pecaros 23:27 08.02.2024

Re: Čekaj

gedza.73

Социјалистичка партија Србије ... Број гласова 2.320.587 ... % 46,09 ... Број мандата 194
Резултати избора за председника Републике Србије 9. децембра 1990.
Слободан Милошевић Социјалистичка партија Србије 3.285.799 65,34
Партија је настала, 17. јула 1990. у тадашњој СФР Југославији, тачније СР Србији, уједињењем Савеза комуниста Србије (СКС) и Социјалистичког савеза радног народа Србије (ССРНС). За председника партије на Првом оснивачком конгресу, изабран је Слободан Милошевић... од 1986. до 1989. налазио се на функцији председника Председништва Централног комитета Савеза комуниста Србије,

Eto ti komunisti. Za koje su ljudi glasali jer su naučeni na komunizam a obećan im je švedski standard i paj sad 'socijalističko radno vreme'. Na koje su zabalili pa im posle bio kriv neko drugi.


Hajde da budemo pošteni - nudio je Sloba i mnoge "nekomunističke" stvari, što putem svoje partije, što putem svojih "najdražih opozicionara". I te stvari su ljudima poput tebe više godile nego švedski standard. Naime, upravo je zemlja pod Antom Markovićem krenula da cveta, teško da je Sloba, rušenjem njegovog programa, zaista mogao zemlju da vodi u prosperitet

Nema sumnje da si i ti bio napaljen na te "nacionalne poslove" koje je on nagoveštavao da treba odraditi, upravo si na drugom blogu potezao argumente iz Slobinih tadašnjih huškačkih medija (druge nisi ni čitao), kojim je dokazivao da svi mrze Srbe i Srbiju, pa stoga nisu ni oružani sukobi isključeni. Mislim, naravno, na preseljenje nekih industrijskih postrojenja iz Srbije. Zaboravio si na "vest" koja je išla u istom paketu sa ovom, da je Tito nameravao da minira Đerdap i potopi Vojvodinu, ako Rusi navale s te strane. A sve zato što je mrzeo Srbe.
angie01 angie01 23:52 08.02.2024

Re: Čekaj

Koje nepostojeće stvari izvini


one koje konstruises bez casti, samo laprdas, a na trabunjanja se ne odgovara,...to sto si ti cetnaja, ne znaci, da je oponent komunista, ja se gadim svih tih udruga u kojima se podanicki mantra....ja tebi nista ucitala nisam, a ti bez Andersena ne mozes ni posteno jedan komentar da napises.
milisav68 milisav68 23:58 08.02.2024

Re: Čekaj

Filip Mladenović
A što se tiče pomenutih radničkih i djačkih odmarališta iz Titove epohe, u medjuvremenu skoro svi su ukinuti, čitaj: oteti i privatizovani!



Pa kad su mnogi bili oteti i nacionalizovani.

Neki ljudi su generacijama stvarali, gradili, doziđivali, i onda dođe neko i kaže im, vi ste kapitalisti, i otme im sve, i da nekom mestu iz Srbije, da đaci letuju.

I posle, ko nas zavadi, pa ja bih popizdeo da mi se desi tako nešto, i da mi neki Filip priča hvalospev o Titu i Jugoslaviji.
dragosevacsutra dragosevacsutra 00:05 09.02.2024

Re: Čekaj


Tlači me strana banka? Mene? Nije mi poznato. I kako su me na to tlačenje strane banke primorale?


bas kao sto te njihove drzave tlacile da moras da imas vizu. istrenirano to, vidis kako se koprca...


milisav68 milisav68 00:13 09.02.2024

Re: Čekaj

maksa83
Po unutrašnjosti Srbije da bi se dobio trofazni priključak

Fan fekt - u Grčkoj ni dan danas fizičko lice ne može da dobije trofaznu struju, samo ako si biznis kome to treba za poso.

Pa nema ni potebe.Koji će ti trofazna struja u kući sem za grejanje, a Grčkoj baš i ne treba neko grejanje.

Fan fakt dva - SFRJ je sedamdestih i osamdestih gradila silne hidro i termo centrale, ali nije uradila kvalitetnu mrežu distribucije (a nije baš imala kome da izveze, što zbog politike što zbog cene) i onda smo imali višak struje, pa je zbog skoka cene nafte krenula kampanja sa zamenom naftarica - TA pećima.Čak je krenuo eksperiment sa trećom tarifom (koja je jeftinija od jeftine struje, a koja se isporučuje kada se pojavi višak struje), i gde je moje mesto bilo jedno od četiri grada u Srbiji koji su imali, i još uvek imaju treću tarifu.
maksa83 maksa83 00:19 09.02.2024

Re: Čekaj

Pa nema ni potebe.Koji će ti trofazna struja u kući sem za grejanje, a Grčkoj baš i ne treba neko grejanje.

Ima potrebe. Ne treba ti grejanje ali ti treba 'lađenje.
milisav68 milisav68 00:24 09.02.2024

Re: Čekaj

alselone
Iskreno da vam priznam, idete mi nakurac podjednako i komunisti i antikomunisti. I to ne lično ovako kao ljudi, vas gotivim, nego kad upadnete u taj trip razgovora krajnostima, bez kraja i početka.

E, potpuno te razumem, ali ima nas ovde prilično matorih koji su odrastali u to vreme, i koji se sećaju svega, pa kad ti pričaju o tome kako je tad teklo med i mleko, proradi žila glupača i krene rasprava.

Ima i druga stvar što vidiš paralelu tog vremena, i ovog danas, pa pokušavaš da objasniš gde se greši, i kako da se izađe iz tog kruga - ćorsokaka.

Nekad sam mislio da to može da se ispravi, a sada to radim iz zajebancije, kada mi je dosadno.
milisav68 milisav68 00:26 09.02.2024

Re: Čekaj

maksa83
Ima potrebe. Ne treba ti grejanje ali ti treba 'lađenje.

Za u kuću?

Ne treba ti.
bene_geserit bene_geserit 00:38 09.02.2024

Re: Čekaj

Ima potrebe. Ne treba ti grejanje ali ti treba 'lađenje.

A da ne pominjemo đakuzi.

Imam nekog drugara, četvrtinom Grka, kome neki deda ujak, evo napunio 80, ceo život živi od raznošenja nekog komunističkom časopisa u Grčkoj. Vole Grci te komunističke fore, čuj ne može trofazna struja ...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana