Gost autor

NAJBOLJA GRADONAČELNICA NA SVETU - KOMUNISTKINJA!

Filip Mladenović RSS / 07.02.2024. u 01:21

I posle Tita - Elke
I posle Tita - Elke
Elke Kahr, gradonačelnica Graca, drugog po veličini grada u Austriji, dobila je nagradu Svetske gradonačelnice za 2023. godinu zbog svoje nesebične posvećenosti svom gradu i njegovim ljudima, kao gradska većnica i gradonačelnica. Elke Kahr je dokazala da vođenje lokalne politike blizu svojih sugrađana može biti uverljivo i uspešno. Njena odluka da veliki deo svoje plate podeli sa ljudima u nevolji izazvala je respekt širom sveta.

Kako piše na službenoj stranici organizacije WORLDMAYOR http://www.worldmayor.com/winners-2023/elke-kahr-graz.html:

"Elke Kahr, gradonačelnica Graca, istinski je primer liderstva i predanosti. Njeno vođenje gradom pretvorilo je Grac u model održivosti, inkluzivnosti i kulturnog bogatstva. Pod njenim vođstvom, grad je procvetao u živopisnu i ekološki osveštenu zajednicu. Gradonačelnica Kahr svojom predanošću podršci lokalnih preduzeća, zelenih inicijativa i umetnosti obogatila je živote stanovnika Graca, čineći grad predivnim mestom za život. Njena posvećenost slušanju građana je pohvalna. Grac ima sreću sa takvom posvećenom i vizionarskom gradonačelnicom."

Tokom poslednjih nekoliko godina, njena Komunistička partija Austrije (KPÖ) doživela je impresivan povratak u austrijsku političku arenu, sa posebnim uspehom u Štajerskoj. Njihov uspon na lokalnim izborima u Salcburgu prošle 2023. godine, gde su osvojili 12% glasova (u samom gradu čak 22%), označio je prekretnicu. Ipak, prava politička priča odvija se u Gracu, gdje je KPÖ postala ključna politička snaga zahvaljujući svom fokusu na stambenu politiku i revolucionarnom pristupu transparentnosti u radu.

Stambena politika KPÖ-a u Štajerskoj postala je ključna tačka privlačenja podrške građana. Sa naglaskom na javnom stanovanju, pravednim najamninama i energičnoj borbi protiv špekulacija, komunisti su postali glas onih koji traže pravednost. Njihov mali, ali delotvoran populistički potez, gde gradski odbornici dele deo svoje naknade sa opštinom za socijalnu pomoć, dodatno je ojačao njihovu političku platformu.

Vođa ove političke revolucije je Elke Kahr, gradonačelnica Graca i strastvena zagovornica komunističkih ideala. Njena pobeda na izborima 2021. godine sa 28,9% glasova nije samo rezultat političkog angažmana, već i duboke predanosti socijalnoj pravdi. Veći deo plate poklanja siromašnima, pružajući pomoć velikom broju ljudi u zajednici. Jedna od vrednosti Elke Kahr, koja privlači pažnju, jeste potpuna otvorenost prema građanima. Njen broj mobilnog telefona objavljen je na plakatima širom grada, podstičući direktnu komunikaciju sa građanima. Ova nekonvencionalna pristupačnost postala je njen zaštitni znak, ističući je kao političara koji stvarno sluša svoje birače.

Elke Kahr ističe svoju bliskost sa Marksovom vizijom društva. Inspiraciju nalazi u muzici Džona Lenona i u jugoslovenskom socijalizmu. Svojevremno je izjavila: „TITO MI JE VEĆ OD DETINJSTVA BIO POJAM. ZAHVALJUJUĆI NJEMU, JUGOSLAVIJA, PRE SVEGA ZEMLJE U TOM DELU EVROPE, BILE SU NAJBLIŽE MOJIM IDEALIMA."

Zaključno, uspon KPÖ u Štajerskoj, pod vođstvom Elke Kahr, ne samo da menja politički pejzaž Austrije uoči predstojećih parlamentarnih izbora, nego i postavlja nova merila za angažman političara. Njena fokusiranost na socijalnu pravdu, stambenu politiku i direktnu komunikaciju sa građanima otvara novo poglavlje u politici, dajući glas onima koji žele videti stvarne promene u svojim zajednicama.

 

Atačmenti



Komentari (876)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

alselone alselone 12:51 09.02.2024

Re: Putin - Karlson

Evropa je multikulturastija od Rusije, ako je to neko merilo kvaliteta. Kao što rekoh gore u PS-u poštenije bi bilo da merimo multietničnost Evropske Unije i Ruske Federacije nego "vidi kako je Rusija koja se prostire na đilijardu kvadratnih kilometara sa 150 miliona stanovnika multietničkija od random 40x manje evropske zemlje>".

Evopa jeste multikulturastija ali zato što ima imigraciju. Nema iznutra. Kapiraš? Kao što Rusi imaju. Evropljani su svoja plemena porazili i unificirali, Rusi nisu. Evropljani su kasnije uvezli druge narode iz kolonija da im rade kolonijalne poslove.
alselone alselone 12:52 09.02.2024

Re: Putin - Karlson

Koja je vladala kao premijer a ne kao svemoćni gospodar neba i zemlje, pri tome u koalicionim vladama, da bi na kraju rekla…

Sve je to tačno, samo pričamo koliko dugo je vladala. Stekao sam utisak da je to neprihvatljivo.
benedykt benedykt 12:54 09.02.2024

Re: Putin - Karlson

alselone
Koja je vladala kao premijer a ne kao svemoćni gospodar neba i zemlje, pri tome u koalicionim vladama, da bi na kraju rekla…

Sve je to tačno, samo pričamo koliko dugo je vladala. Stekao sam utisak da je to neprihvatljivo.

Nije direktno birana, niti je zbog produžetka svoje vladavine dva puta menjala nemački ustav. Jako bitna razlika…
maksa83 maksa83 13:05 09.02.2024

Re: Putin - Karlson

Evopa jeste multikulturastija ali zato što ima imigraciju. Nema iznutra. Kapiraš? Kao što Rusi imaju. Evropljani su svoja plemena porazili i unificirali, Rusi nisu. Evropljani su kasnije uvezli druge narode iz kolonija da im rade kolonijalne poslove.


Koja su to svoja plemena Evropljani porazili i unificirali? Ujedinjavanjem raznih evropslih plemena su nastale evropske etničke grupe koje su danas evropski narodi koji mahom žive u svojim nacionalnim državama (minus navedeni primeri tipa Južni Tirol, Alzas Lorena, Baskijci, Belgija sa Flamancima i Valoncima...

P.S. Kako su Rusi sačuvali plemena može da se vidi i iz invertovanja etničke slika Krima za poslednjih 200 godina. Tatara odande samo puf - nestade.
alselone alselone 13:05 09.02.2024

Re: Putin - Karlson

Nije direktno birana, niti je zbog produžetka svoje vladavine dva puta menjala nemački ustav. Jako bitna razlika…


Jeste, to je tačno, ali imaš takvih primera koliko hoćeš u EU. Gomiletina njih je na vlasti po 30 godina, osamdesetih, devedesetih. Te su malo ministri finansija, pa premijeri, pa ministri odbrane, pa neki kurac u EU, pa NATO, pa Svetska banka, MMF, pa nazad. Suštinski imaš jednu kastu vlasti i privid izbora.
alselone alselone 13:07 09.02.2024

Re: Putin - Karlson

Koja su to svoja plemena Evropljani porazili i unificirali?

Ona koja su postojala na teritorijama današnji jednonacionalnih država. Praktično sve države EU su jednonacionalne, osim ako nije ostao neki narod iz susedne države negde u ćošku posle pretakanja granica u WWI i WWII. Ali nema ono suštinski što kažem - a to je ostanak šarolikosti naroda koji su tu nekada živeli, kao u Rusiji. I to ne samo naroda nego i religija. Vamo imaš katolike i katolike v2.0 i to je to. Čak i ove koje su uvezli pokušali su da asimiluju (Merkelova je pričala o tome) a ne prihvate.
maksa83 maksa83 13:10 09.02.2024

Re: Putin - Karlson

Sve je to tačno, samo pričamo koliko dugo je vladala. Stekao sam utisak da je to neprihvatljivo.

Angela Merkel je bila Kancelar kog bira Bundestag na predlog Predsednika tj. ona je bila ono što se ovde zove Premijer (dizviniš Ana Brnabić) a Nemačka je za to vreme izmenjala solidan broj Predsednika. Dodatno, Angela nije morala da upreže Bundestag da menja Ustav da bi ona bila Premijer for life.

jovilim_e jovilim_e 13:10 09.02.2024

Re: Putin - Karlson

maksa83
Putin je seo sa svim ovim novinarima kroz godine:
Neka je i tako. Gde je kontra režirana predstava? Ili ruski novinari neće da režiraju ili ovi neće da sednu ni na režiranu predstavu.

Ne volim da ističem očigledno ali Putin je imao vremena da se sastane sa svim tim novinarima kroz godine zato što nema rok trajanja (on čovek kog biraju na 4 godine troši evo trećeg Papu koje biraju doživotno), za razliku od zapadnih lidera koji su zapravo ipak stvarno službenici sa vremenski ograničenim mandatom pa i nisu nešto zanimljivi.


Ima nešto i od toga što su Paponje u trenutku izbora dosta stariji od Putina, pa bi Putin mogao da ih nadživi i šest, a ne tek samo tri.
alselone alselone 13:10 09.02.2024

Re: Putin - Karlson

Pa da, bila je 16 godina na vlasti a za to vreme su oni promenili veliki broj nebitnih predsednika koji imaju protokolarnu vlast. Baš ono što i ja kažem.
alselone alselone 13:11 09.02.2024

Re: Putin - Karlson

Dodatno, Angela nije morala da upreže Bundestag da menja Ustav da bi ona bila Premijer for life.

Pa kad je već dozvoljeno.
gvozden1 gvozden1 13:17 09.02.2024

Re: Putin - Karlson


Dok on ne odluči drugačije.

A drugačije je šta?
Da nas bombarduje?
Teško, nikad se to nije desilo, male su šanse da će ikad.
To rade Švabe i Ameri.

Da li će nam se nekad razići interesi, da li će naše žrtvovati za ruske, moguće jeste, malo je verovatno, a nimalo verovatno da nam se direktno suprotstave.


Tvoj pristup, hajd da pljucnem Rusiju, da bih ostavio odškrinuta vrata prema "drugoj Srbiji" je malo iznenađujući.

Da li je Srbija dovoljno jaka da sama štiti svoje interese, nije.
Treba li joj neko jak na njenoj strani, treba.

Ima li izbor između Rusije i zapada, nema.

Pa šta je razlog nećkanja i zatezanja da se otvoreno i bez ograde zauzme proruski stav?

To što će možda nekad neko nešto uraditi, a sigurno je da neće ono što su nam drugu već radili, sigurno nije dovoljan razlog za rezervu.


Liči na pokušaj podilaženja, što me iznenađuje.
gvozden1 gvozden1 13:23 09.02.2024

Re: Putin - Karlson


Ne volim da ističem očigledno ali Putin je imao vremena da se sastane sa svim tim novinarima kroz godine zato što nema rok trajanja (on čovek kog biraju na 4 godine troši evo trećeg Papu koje biraju doživotno), za razliku od zapadnih lidera koji su zapravo ipak stvarno službenici sa vremenski ograničenim mandatom pa i nisu nešto zanimljivi.

Evo ga ovaj zabrinuti za ruski ustav, i koji smatra da je sve što se ne dešava na zapadu neispravno:)
jovilim_e jovilim_e 13:30 09.02.2024

Re: Putin - Karlson

benedykt
alselone
da je predsednik Jelcin morao pomoći Srbima devedesetih jer smo mi bratski i pravoslavan narod, kurac palac...


Takođe je rekao da su tada igrali kako Amerikanci sviraju kako bi pokazali kooperativnost u novom svetu posle pada Berlinskog zida i kako bi bili primljeni u "Civilizovani Zapad". Tu je pomenuo i nas u kontekstu kako sam ja razumeo, da nam nisu pomogli koliko je trebalo a trebali su i da je Jeljcin to uradio iz pomenutih razloga. Posle toga je rekao kako je sve to bila laž i da se ništa od pomenutog primanja u Zapad nije desilo nego naprotiv, NATO se širio na istok kroz pet krugova a Amerikanci su postavili rakete kao protiv Irana (jebote!) blizu ruskim granicama.

Ajde…!?! Sačekaj, ko je onda ovaj čovek pored Čaka Šumera u Njujorku 2003. na otvaranju Lukoilove pumpe…?!

Mislim, zar to sa uvlačenjem Americi pod repić nije bilo samo za vreme pijanog Jeljcina, odnosno zar se NATO nije odavno proširio na istok kada se sve ovo dešava…?!
By the way, mrzi me sad da ti nalazim tačan citat Putinovog odgovora na novinarsko pitanje tipa 2009-2010. tako nešto kada mu je neko došao kao premijeru u posetu, čini mi se neko iz Japana, pa ga pitali oko Ukrajine i saradnje sa NATO a on odgovara kako je Ukrajina suverena država i da ima puno pravo da radi šta hoće i sa kim god hoće…

Ako ti to ne možeš da pronađeš, onda ne znam ko može?
Što se Ukrajine tiče, verujem da Putin i sada misli da je Ukrajina suverena država.
Najmanje koliko Nemačka, Francuska, Češka, Letonija, Litvanija, Danska itd.

alselone alselone 13:31 09.02.2024

Re: Putin - Karlson

Evo ga ovaj zabrinuti za ruski ustav, i koji smatra da je sve što se ne dešava na zapadu neispravno:)

Pa eto zapad izmislio poziciju koja je faktični na vlasti da može nebrojeno puta da se bira a tamo nekog levo smetalo predsednika da može dva puta jer demokratija.
predatortz predatortz 13:34 09.02.2024

Re: Putin - Karlson

gvozden1

Dok on ne odluči drugačije.

A drugačije je šta?
Da nas bombarduje?
Teško, nikad se to nije desilo, male su šanse da će ikad.
To rade Švabe i Ameri.

Da li će nam se nekad razići interesi, da li će naše žrtvovati za ruske, moguće jeste, malo je verovatno, a nimalo verovatno da nam se direktno suprotstave.


Tvoj pristup, hajd da pljucnem Rusiju, da bih ostavio odškrinuta vrata prema "drugoj Srbiji" je malo iznenađujući.

Da li je Srbija dovoljno jaka da sama štiti svoje interese, nije.
Treba li joj neko jak na njenoj strani, treba.

Ima li izbor između Rusije i zapada, nema.

Pa šta je razlog nećkanja i zatezanja da se otvoreno i bez ograde zauzme proruski stav?

To što će možda nekad neko nešto uraditi, a sigurno je da neće ono što su nam drugu već radili, sigurno nije dovoljan razlog za rezervu.


Liči na pokušaj podilaženja, što me iznenađuje.


Sve pogrešno čitaš/tumačiš.
Podilaziti nemam kome, a i boli me kurac da bilo kome podilazim.
A i da podilazim, koga bi to interesovalo i na šta bi tačno uticalo?
Putin ili NATO bi to registrovali?

Stvar je zapravo veoma jednostavna - ja sam Srbin i jedino me srpski interes zanima.
Ni ruski, ni NATO, ni EU, ni ukrajinski...
Prema njemu, tom našem interesu, merim, prema njemu sečem.
Slepu ljubav, onu koju nikad ne preispitujem, jedino prema svojoj deci imam.
Izdvojio sam deo iz intervjua koji se meni nije dopao. Malo mi je ličilo da nas doživljava kao idiote kada je o nama govorio.

Rekoh, jedno iskreno i muško:
Nismo mogli pomoći, nismo imali snage!
bi bilo mnogo poštenije, korektnije i meni mnogo draže od ovih bajki o Jeljcinovoj podršci.

Ne volim kad me smatraju za idiota, ma od koga to dolazilo. A ovo mi je na to zaličilo.

Ruski interes je ruski interes, srpski je srpski. Dok se podudaraju, kao sad, podržavam.
Slepo i bez analize, ni ocu svome kada su bitne stvari u pitanju.
A ovde je ulog dosta visok.
Da li treba da uvedemo sankcije? Ne!
Da cipelarimo iz mase? Ne!
Da zahtevamo za drugog ono što su ti koji od nas to očekuju nama uskratili? Ne, niklako!

Ali ni da oćutimo ovakav izliv licemerja... Bar na ovako beznačajnom mestu možemo da kažemo:

Aj' ne seri, majstore! Smanji lafinu!
jovilim_e jovilim_e 13:39 09.02.2024

Re: Putin - Karlson

maksa83
Sve je to tačno, samo pričamo koliko dugo je vladala. Stekao sam utisak da je to neprihvatljivo.

Angela Merkel je bila Kancelar kog bira Bundestag na predlog Predsednika tj. ona je bila ono što se ovde zove Premijer (dizviniš Ana Brnabić) a Nemačka je za to vreme izmenjala solidan broj Predsednika. Dodatno, Angela nije morala da upreže Bundestag da menja Ustav da bi ona bila Premijer for life.


Zašto bi menjala ustav da bude kancelar koliko god hoće, kada joj postojeći ustav to dozvoljava?
Rusi makar moraju da menjaju ustav, a Švabe ni to.
gvozden1 gvozden1 13:42 09.02.2024

Re: Putin - Karlson

alselone
Evo ga ovaj zabrinuti za ruski ustav, i koji smatra da je sve što se ne dešava na zapadu neispravno:)

Pa eto zapad izmislio poziciju koja je faktični na vlasti da može nebrojeno puta da se bira a tamo nekog levo smetalo predsednika da može dva puta jer demokratija.

Recimo Bajden, ne vlada sigurno, nije sposoban, vlada boga pitaj ko, ali Bajden može samo dva puta, jer ... demokratija.

A onaj iz senke, što zaista vlada, e taj može doveka.

Licemerje najobičnije.
Putin zaista vlada, ruski narod ga očigledno hoće, i koja je to sila koja će ruskom narodu da kaže, e ne može više Putin, sad mora neko drugi.

Zapadne vrednosti su, kažu, jedine vrednosti koje se smeju svima naturanti:)
predatortz predatortz 13:45 09.02.2024

Re: Putin - Karlson

gvozden1
alselone
Evo ga ovaj zabrinuti za ruski ustav, i koji smatra da je sve što se ne dešava na zapadu neispravno:)

Pa eto zapad izmislio poziciju koja je faktični na vlasti da može nebrojeno puta da se bira a tamo nekog levo smetalo predsednika da može dva puta jer demokratija.

Recimo Bajden, ne vlada sigurno, nije sposoban, vlada boga pitaj ko, ali Bajden može samo dva puta, jer ... demokratija.

A onaj iz senke, što zaista vlada, e taj može doveka.

Licemerje najobičnije.
Putin zaista vlada, ruski narod ga očigledno hoće, i koja je to sila koja će ruskom narodu da kaže, e ne može više Putin, sad mora neko drugi.

Zapadne vrednosti su, kažu, jedine vrednosti koje se smeju svima naturanti:)


Po meni je to sa dva mandata najobičnija glupost.
neko treba da bude biran tačno onoliko puta koliko ga narod hoće.
Bitno je samo da se to utvrdi na poštenim izborima.

A takvih, izgleda, malo gde još ima...

gvozden1 gvozden1 13:49 09.02.2024

Re: Putin - Karlson

Po meni je to sa dva mandata najobičnija glupost.

Ne znam koren toga, ali šta god da je primilo se slepo, i tu budalaštinu smatraju svetim pismom, ko to naruši svetinju je dirnuo.
predatortz predatortz 13:52 09.02.2024

Re: Putin - Karlson

gvozden1
Po meni je to sa dva mandata najobičnija glupost.

Ne znam koren toga, ali šta god da je primilo se slepo, i tu budalaštinu smatraju svetim pismom, ko to naruši svetinju je dirnuo.


Šta je onda sa monarhijama?
Evo, ja sam rojalista. Meni uopšte ne bi smetalo da kralj doživotno radi te protokolarne stvari, simbolizuje postojanost, tradiciju i radi ono što u demokratskim društvima rade predsednici.

Predsednik vlade i ministri da vode državu i da polažu račun narodu na izborima.

gvozden1 gvozden1 14:00 09.02.2024

Re: Putin - Karlson


Predsednik vlade i ministri da vode državu i da polažu račun narodu na izborima.

U kancelarskom sistemu, gde je predsednik protokolarna pozicija, gde ga bira skupština, tu možda i ima smisla ograničiti broj mandata, možda i jedan mandat.

A tamo gde narod bira, građani na izborima, nikakvog smisla nema ograničavati volju građana, jer se uvek postavlja pitanje, a koja je to sila koja će građanima da određuje koliko puta će da glasaju istog?
predatortz predatortz 14:05 09.02.2024

Re: Putin - Karlson

A tamo gde narod bira, građani na izborima, nikakvog smisla nema ograničavati volju građana, jer se uvek postavlja pitanje, a koja je to sila koja će građanima da određuje koliko puta će da glasaju istog?


Slažem se, besmisleno...
A u krhkim demokratijama, kao što je naša, otvara prostor za zloupotrebe koje smo gledali i u Srbiji, i U RS, i u Crnoj Gori.
Kada je najjača politička figura predsednik, sistem je predsednički, kada je premijer, onda je premijerski.

Evo ova naša zamlata!
Ovlašćenja prilično smešna, ali čovek samo što ne operiše!

to je neozbiljno i takve države su nesolidne.


maksa83 maksa83 14:08 09.02.2024

Re: Putin - Karlson

Evo ga ovaj zabrinuti za ruski ustav, i koji smatra da je sve što se ne dešava na zapadu neispravno:)

De si Vuline kućo stara, jesi isporučio nekog nepoćudnog Rusa danas u Centralu? Je l' glancaš ordenje?
maksa83 maksa83 14:09 09.02.2024

Re: Putin - Karlson

A onaj iz senke, što zaista vlada, e taj može doveka.

Je l' taj iz senke sad tu sa tobom u sobi?
maksa83 maksa83 14:12 09.02.2024

Re: Putin - Karlson

Po meni je to sa dva mandata najobičnija glupost.
neko treba da bude biran tačno onoliko puta koliko ga narod hoće.
Bitno je samo da se to utvrdi na poštenim izborima.

Postoji dobar razlog za ograničavanje mandata.

Vlasnik Tuckwooda je to davno ukapirao pa je menjao zaposlene na 3 meseca pošto im tačno toliko treba da se upoznaju i uštele svi zajedno i krenu da potkradaju bioskop.
maksa83 maksa83 14:16 09.02.2024

Re: Putin - Karlson

Ne znam koren toga, ali šta god da je primilo se slepo, i tu budalaštinu smatraju svetim pismom, ko to naruši svetinju je dirnuo.

I po ko zna koji put se pokazuje da ne znaš ništa ni o državi ni o demokratiji.

Kakve akrobacije izvodite samo zato što se Putin samoproglasio za doživotnog Predsednika milina gledati smjehotres.

Živ nisam da čujem i dobar razlog što se u tom super ustrojstvu neprijatnim kandidatima prosto zabrani kandidovanje. (Pretpostavljam neka mudrost tipa "kad već sigurno ne mogu da pobede šta ima da se kandiduju, u pravu je Putko" )
maksa83 maksa83 14:17 09.02.2024

Re: Putin - Karlson

Evo ova naša zamlata!
Ovlašćenja prilično smešna, ali čovek samo što ne operiše!

E pa to ti je ipak do nedozrelog naroda, a ne do njega. On samo radi ono što mu piramida ispod njega dozvoli.
predatortz predatortz 14:19 09.02.2024

Re: Putin - Karlson

maksa83
Po meni je to sa dva mandata najobičnija glupost.
neko treba da bude biran tačno onoliko puta koliko ga narod hoće.
Bitno je samo da se to utvrdi na poštenim izborima.

Postoji dobar razlog za ograničavanje mandata.

Vlasnik Tuckwooda je to davno ukapirao pa je menjao zaposlene na 3 meseca pošto im tačno toliko treba da se upoznaju i uštele svi zajedno i krenu da potkradaju bioskop.


Da, ali država nije bioskop.
Ja verujem da je narod, bar većina, sposoban da proceni da li mu neko odgovara ili ne.
Pa ako krade, menjaće ga.
Ako neke druge stvari radi toliko dobro, da je narod spreman da pređe preko krađe, opet ok...

Naročito kod nas, gde nemaš ni jednu garnituru koja je bila imuna na krađu.

Ja moram da priznam da su iz mog iskustva po privredi Srbije najmanje alavi bili oni koje sam najmanje voleo - Slobini socijalisti.
Em su bili gospoda, em su znali svoj posao, em su imali potrebne kvalifikacije za njega.
Pred nekim od njih (pokojni Dobrica Milosavljević iz Đerdapa, ili Sloba Mihailović iz TIR, lepo si osećao da ne treba da istrčavaš, nego da slušaš i učiš). Već posle njih gologuzija!
predatortz predatortz 14:21 09.02.2024

Re: Putin - Karlson

maksa83
Evo ova naša zamlata!
Ovlašćenja prilično smešna, ali čovek samo što ne operiše!

E pa to ti je ipak do nedozrelog naroda, a ne do njega. On samo radi ono što mu piramida ispod njega dozvoli.


Mi nemamo poštene izbore!
plus, znaš šta će biti kada on ne bude više mogao da bude predsenik?
Biće premijer n puta i sistem će biti premijerski a ne predsednički. Predsednik će tada da deli kolajne i šalje telegrame čestitki i saučešća.
maksa83 maksa83 14:22 09.02.2024

Re: Putin - Karlson

Ako neke druge stvari radi toliko dobro, da je narod spreman da pređe preko krađe, opet ok...

E ovde se razilazimo, ne, nije ok.

Ja moram da priznam da su iz mog iskustva po privredi Srbije najmanje alavi bili oni koje sam najmanje voleo - Slobini socijalisti.

Perspektiva posle 12 godina srpskih radikala je da su svi prethodni bili skromni profesionalci.
predatortz predatortz 14:27 09.02.2024

Re: Putin - Karlson


E ovde se razilazimo, ne, nije ok.


naravno da nije. Tebi i meni nije. Ali kad imaš mentalitet po kom je ok da vlast krade, onde većini jeste.
Ljudima kojima je normalno da komunista živi ko pijani ruski knez, da se bahati, da ima ostrvo, voz, vozni park kao nekoliko najbogatijih evropskih vlada, sve je normalno.


Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 14:32 09.02.2024

Re: Putin - Karlson

alselone
Ovo zapravo ne stoji baš tako.


Zapravo stoji jer mešaš imigraciju sa asimilacijom.


U evropskom delu Rusije Rusi cine 90 i 95% populacije. U azijskom kako gde - od 50 do 70% zavisnosti od toga gde su naseljavani. Nije bila ista dinamika promena svuda - Grcka, Nemacka, Finska, Srbija, Spanija, Irska su imale razlicite procese. A nije isto porediti 'istorijske' i kolonizovane teritorije.

A kulturne, jezicke i politicke asimilacije je u Rusiji bilo kao i u drugim slicnim slucajevima. U Kirgistanu, koji danas vise nije deo Rusije, je recimo ruski do pocetka devedesetih bio jedini zvanicni jezik a i danas se tako koristi pored kirgiskog iako tamo ima manje Rusa (5%) nego Uzbeka.
alselone alselone 14:43 09.02.2024

Re: Putin - Karlson

naravno da nije. Tebi i meni nije. Ali kad imaš mentalitet po kom je ok da vlast krade, onde većini jeste.
Ljudima kojima je normalno da komunista živi ko pijani ruski knez, da se bahati, da ima ostrvo, voz, vozni park kao nekoliko najbogatijih evropskih vlada, sve je normalno.




Kako si profi presuo vodu na svoju vodenicu u jednoj rečenici, svaka čast.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 14:50 09.02.2024

Re: Putin - Karlson

maksa83
Evo ga ovaj zabrinuti za ruski ustav, i koji smatra da je sve što se ne dešava na zapadu neispravno:)

De si Vuline kućo stara, jesi isporučio nekog nepoćudnog Rusa danas u Centralu? Je l' glancaš ordenje?


Vulin nikad zivlji od kad je postao bivsi sef BIA. Proteruje, zabranjuje, dobija ordenje od Putina, senatorise, pise za Politiku.


jovilim_e jovilim_e 14:53 09.02.2024

Re: Putin - Karlson

predatortz

E ovde se razilazimo, ne, nije ok.


naravno da nije. Tebi i meni nije. Ali kad imaš mentalitet po kom je ok da vlast krade, onde većini jeste.
Ljudima kojima je normalno da komunista živi ko pijani ruski knez, da se bahati, da ima ostrvo, voz, vozni park kao nekoliko najbogatijih evropskih vlada, sve je normalno.



Zašto si ispustio iz nabrajanja Titin brod 'Galeb'?
jovilim_e jovilim_e 14:56 09.02.2024

Re: Putin - Karlson

Neues aus der Nachbarschaft
maksa83
Evo ga ovaj zabrinuti za ruski ustav, i koji smatra da je sve što se ne dešava na zapadu neispravno:)

De si Vuline kućo stara, jesi isporučio nekog nepoćudnog Rusa danas u Centralu? Je l' glancaš ordenje?


Vulin nikad zivlji od kad je postao bivsi sef BIA. Proteruje, zabranjuje, dobija ordenje od Putina, senatorise, pise za Politiku.



On se za to borio.
gvozden1 gvozden1 15:04 09.02.2024

Re: Putin - Karlson

maksa83
A onaj iz senke, što zaista vlada, e taj može doveka.

Je l' taj iz senke sad tu sa tobom u sobi?

Ne znam, zato što ne znam ko je taj koji vlada.
Znaš li ti?
Mora da je Bajden, on čovek dobio izbore, nema ko drugi, Amerika je to, demokratija, narod odlučuje ko će da vlada, jel tako?

A da, možda je Vulin, a možda i Vacić, tvoju favoriti, kojih se setiš uvek kad bi da ispadneš duhovit.
maksa83 maksa83 15:25 09.02.2024

Re: Putin - Karlson

Vulin nikad zivlji od kad je postao bivsi sef BIA. Proteruje, zabranjuje, dobija ordenje od Putina, senatorise, pise za Politiku.

To je valjda ono što zovu "aktivan penzioner".
predatortz predatortz 15:26 09.02.2024

Re: Putin - Karlson

jovilim_e
predatortz

E ovde se razilazimo, ne, nije ok.


naravno da nije. Tebi i meni nije. Ali kad imaš mentalitet po kom je ok da vlast krade, onde većini jeste.
Ljudima kojima je normalno da komunista živi ko pijani ruski knez, da se bahati, da ima ostrvo, voz, vozni park kao nekoliko najbogatijih evropskih vlada, sve je normalno.



Zašto si ispustio iz nabrajanja Titin brod 'Galeb'?


Teško je nabrojati baš sve što je drug Tiiitooo Ljubičica Bijela bio prinuđen da koristi u ime naroda.
maksa83 maksa83 15:31 09.02.2024

Re: Putin - Karlson

A da, možda je Vulin, a možda i Vacić,

Možda su u šumi?
A možda su u bunaru?

Nemaš pravo da se ljutiš zbog Vulina, ti si bukvalno 1-1 predstavnik njegove škole mišljenja ovde.

Takođe sa tvojim poimanjem države i društva nemaš moralno pravo da se ljutiš na komuniste što su iskoristili trenutak i nametnuli se pravom jačeg i uspostavili represiju, verbalni delikt i radili šta im dune sa sve kultom ličnosti i Brijunima i voznim parkom - nije im Zapad diktirao šta će i kako će nego samosvojno molim lepo. Sve su to stvari koje su tebi okej ... osim ako se ti ne nalaziš na pogrešnom tasu, tada postaju puj puj strašne.

principessa_etrusca principessa_etrusca 15:43 09.02.2024

Re: Putin - Karlson

jovilim_e
predatortz

Ljudima kojima je normalno da komunista živi ko pijani ruski knez, da se bahati, da ima ostrvo, voz, vozni park kao nekoliko najbogatijih evropskih vlada, sve je normalno.

Zašto si ispustio iz nabrajanja Titin brod 'Galeb'?

И није било само острво, већ цео аехипелаг.
benedykt benedykt 15:48 09.02.2024

Re: Putin - Karlson

predatortz

Stvar je zapravo veoma jednostavna - ja sam Srbin i jedino me srpski interes zanima.
Ni ruski, ni NATO, ni EU, ni ukrajinski...
Prema njemu, tom našem interesu, merim, prema njemu sečem.

Zašto onda vezuješ naš interes za tu neku, šta god ona već bila, pobedu Rusije u Ukrajini, odnosno kako bilo šta od onoga što se dešava u Ukrajini može da utiče na naše interese, mislim sem da je eto Rusija pobedila pa smo mi kao radosni jer je pobedio ”naš” tim…?! Naš interes je da se izmaknemo od cele priče ako ikako možemo, odnosno da gledamo svoja posla umesto da se svrstavamo na jednu ili na drugu stranu. Barem su nas iskustva oba svetska rata naučila da je to najbolja moguća opcija, odnosno kamo sreće da nas nisu ti neki naši kao fol saveznici tipa Englezi u oba, a Sovjeti u drugom iskoristili za svoje sebične potrebe…
tessa1 tessa1 15:58 09.02.2024

Re: Putin - Karlson


tessa1 tessa1 15:58 09.02.2024

Re: Putin - Karlson

Initial thoughts after the interview:

- Putin knows way too much history

- Putin is operating on an intellectual plane far above all US politicians

- Putin appears to want cooperation but the West have isolated Russia

- Putin does not want to invade Poland or take over the world

- Putin is not the deranged warmonger the MSM describes him as

- Putin is well-aware of the “Deep State” and recognizes the CIA as nefarious

I really wanted to see Putin go into detail on the degeneration of Western society, gender insanity, etc., because I think it would have resonated with the American People. The history about Ukrainian Nazism will be effective and his talk of “denazification” will certainly draw some attention.

Obviously I wanted Tucker to ask Putin about the biolabs in Ukraine, but as I stated yesterday, this topic might be too far of a jump down the rabbit hole for those new to this realm. This interview seemed to be an introductory first impression to appeal to Western citizens and disprove the MSM-created perception of Putin.

Anyone who watched the interview objectively would have to agree that Putin is not the monster we were told he was, and negotiations can be made if there is competency from US leadership. Hopefully this will change the perception of the US being innocent darlings in the conflict, and can eventually lead to mass realization that the US/NATO are the ones who brought war and weapons to Russia’s doorstep via espionage and CIA color revolutions.
tessa1 tessa1 16:01 09.02.2024

Re: Putin - Karlson

Svijet se nezaustavljivo mjenja, internet je krivac, ili pokretač. I mi tu ne možemo više ništa.
Filip Mladenović Filip Mladenović 16:04 09.02.2024

Re: Putin - Karlson

Teško zemlji koja ima ovako prepredenog i namazanog diktatora evo već 25 godina!

Neka je večna slava svim njegovim žrtvama, od Ane Politkovske do hiljada i hiljada Ukrajinki i Ukrajinaca, kao i ruskih mladića, dece radnika i seljaka, koje je ovaj zlikovac gurnuo u rat i u smrt!
benedykt benedykt 16:19 09.02.2024

Re: Putin - Karlson

Filip Mladenović
Teško zemlji koja ima ovako prepredenog i namazanog diktatora evo već 25 godina!

Neka je večna slava svim njegovim žrtvama, od Ane Politkovske do hiljada i hiljada Ukrajinki i Ukrajinaca, kao i ruskih mladića, dece radnika i seljaka, koje je ovaj zlikovac gurnuo u rat i u smrt!

Ahahahaha Filip Mladenović izvodi titoistički salto mortale pa pravac samom sebi u usta…

Filip Mladenović
Elke Kahr ističe svoju bliskost sa Marksovom vizijom društva. Inspiraciju nalazi u muzici Džona Lenona i u jugoslovenskom socijalizmu. Svojevremno je izjavila: „TITO MI JE VEĆ OD DETINJSTVA BIO POJAM. ZAHVALJUJUĆI NJEMU, JUGOSLAVIJA, PRE SVEGA ZEMLJE U TOM DELU EVROPE, BILE SU NAJBLIŽE MOJIM IDEALIMA.”


Drug Tita doživotni predsednik (36 godina na vlasti) ili bolje reći prepredeni i namazani diktator u istoj toj SFRJ, čiji je zločinački režim odmah posle rata bez suda i suđenja pobio ko zna koliko desetina hiljada ljudi a da ne pričamo već o bratoubilačkom građanskom ratu izazvanom samo zato što je on po naređenju Putinovog idola Staljina napravio svoju partijsku vojsku…
benedykt benedykt 16:25 09.02.2024

Re: Putin - Karlson

tessa1
Initial thoughts after the interview:


Anyone who watched the interview objectively would have to agree that Putin is not the monster we were told he was, and negotiations can be made if there is competency from US leadership. Hopefully this will change the perception of the US being innocent darlings in the conflict, and can eventually lead to mass realization that the US/NATO are the ones who brought war and weapons to Russia’s doorstep via espionage and CIA color revolutions.


A ko mu dođe pisac date papazjanije, sa Twittera koliko shvatam, odnosno a zašto je njegovo mišljenje uopšte važno da bi se prenosilo u tom copy-paste integralnom obliku…?!? Unapred zahvalan na pojašnjenju…
tessa1 tessa1 16:27 09.02.2024

Re: Putin - Karlson

A ko mu dođe pisac date papazjanije, sa Twittera koliko shvatam, odnosno a zašto je njegovo mišljenje uopšte važno da bi se prenosilo u tom copy-paste integralnom obliku…?!? Unapred zahvalan na pojašnjenju…

Otprilike kao kad bi tebe čovjek pitao o onom smeću sa Telegrama?

Substack je i artikulisan i savremeniji. Sudionik.


+

nije bitno da li je ovo našeg šora mišljenje, evo Filip ispisuje parole, reflexno reaguje,

neko je napisao, gledao- razmišljao, nekom se sviđa,

i to moramo uzeti u obzir u široj slici svijeta oko nas

tessa1 tessa1 16:32 09.02.2024

Re: Putin - Karlson

i to moramo uzeti u obzir

Nisam ni razmišljala kolika je stvarno konfuzija u Americi kad oni prvo primjete da je Putin tj Rus inteligentniji političar.
benedykt benedykt 16:37 09.02.2024

Re: Putin - Karlson

tessa1
A ko mu dođe pisac date papazjanije, sa Twittera koliko shvatam, odnosno a zašto je njegovo mišljenje uopšte važno da bi se prenosilo u tom copy-paste integralnom obliku…?!? Unapred zahvalan na pojašnjenju…

Otprilike kao kad bi tebe neko pitao o onom smeću sa Telegrama?

Substack je i artikulisan i savremeniji. Sudionik.

+

nije bitno da li je ovo našeg šora mišljenje, evo Filip ispisuje parole, reflexno reaguje,

neko je napisao, gledao- razmišljao, nekom se sviđa,

i to moramo uzeti u obzir u široj slici svijeta oko nas


Da udaram recke koliko si puta pomenula Substack u protekla dva dana…?! Elem, nešto se ne sećam da sam radio copy-paste čaršave nekih XY neimenovanih likova sa Telegrama, a ti me slobodno ispravi ako grešim. Dakle, šta konkretno dokazuje ta Substack sudionička ”analiza”, mislim sem toga da pisac datih redova nije baš na ti sa istorijom, pošto je Putinovo ”znanje” datog predmeta odavno opšte mesto u zezanju.
Mislim ne kapiram ali ziasta, ili si upravo otkrila toplu vodu istovremeno sa rupom na saksiji i to da na Zapadu postoji određena, pretežno desno orijentisana, grupacija onih koji u Putinu i Rusiji vide neku navodnu zvezdu vodilju…?!

P.S. Koliko ona Filipova gradonačelnica dokazuje bilo šta o popularnosti komunista u Austriji i Evropi, tako i taj tvoj Substack lik dokazuje o popularnosti Putina u Americi…
tessa1 tessa1 16:49 09.02.2024

Re: Putin - Karlson

Da udaram recke koliko si puta pomenula Substack u protekla dva dana…?! Elem, nešto se ne sećam da sam radio copy-paste čaršave nekih XY neimenovanih likova sa Telegrama, a ti me slobodno ispravi ako grešim. Dakle, šta konkretno dokazuje ta Substack sudionička ”analiza”, mislim sem toga da pisac datih redova nije baš na ti sa istorijom, pošto je Putinovo ”znanje” datog predmeta odavno opšte mesto u zezanju.
Mislim ne kapiram ali ziasta, ili si upravo otkrila toplu vodu istovremeno sa rupom na saksiji i to da na Zapadu postoji određena, pretežno desno orijentisana, grupacija onih koji u Putinu i Rusiji vide neku navodnu zvezdu vodilju…?!


I ti meni komentar ovog sadržaja od prve do poslednje rečenice napisao si na ovom blogu već dva puta,

poklopili se istih ivica i šara, kopirao i zamjenio Mašu za NN američkog dječaka sa Neta.

Samo ne razumijem šta je problem, ne čini li ti se da sam kanda malo atraktivnija od tebe? Prvi put kopiram jedan tekst, pretpostavljajući da nećete otvoriti naslov na slici,

šta je tebe uznemirilo, ako već odavno znaš ono što sam ja maloprije saznala? Stvarno ne razumijem.

Zatim, nisam tebi lično kopirala nešto nego je naslov pod kojim pišem o intervjuu, niti sam ja mašila temu niti pretjerala u odnosu na one tvoje deponije sa Telegrama gdje si pokazivao detalje mrtvih Rusa u rovovima iz ptičije perspektive, ptičija perspektiva je ukrajinski dron nabavljen u Americi?

I itd.
tessa1 tessa1 16:50 09.02.2024

Re: Putin - Karlson

P.S. Koliko ona Filipova gradonačelnica dokazuje bilo šta o popularnosti komunista u Austriji i Evropi, tako i taj tvoj Substack lik dokazuje o popularnosti Putina u Americi…

Ne, ali istina, i komunistkinja u Austriji i Putinova pamet u Americi pokazuju na različite načine krizu političkih partija.
tessa1 tessa1 16:51 09.02.2024

Re: Putin - Karlson

Čovjeku kao da se ljulja tron od moje pameti? :))
benedykt benedykt 16:55 09.02.2024

Re: Putin - Karlson

alselone
Koja su to svoja plemena Evropljani porazili i unificirali?

Ona koja su postojala na teritorijama današnji jednonacionalnih država. Praktično sve države EU su jednonacionalne, osim ako nije ostao neki narod iz susedne države negde u ćošku posle pretakanja granica u WWI i WWII. Ali nema ono suštinski što kažem - a to je ostanak šarolikosti naroda koji su tu nekada živeli, kao u Rusiji. I to ne samo naroda nego i religija. Vamo imaš katolike i katolike v2.0 i to je to. Čak i ove koje su uvezli pokušali su da asimiluju (Merkelova je pričala o tome) a ne prihvate.

Koja to tačno šarolikost i koje religije u evropskom delu Rusije…?! Pogledaj samo primere Krima ili Kazanja odnosno šta se dešavalo sa Tatarima tamo, ili kako su prolazili Jevreji gde god da su bili. Jedini razlog te šarolikosti preko Urala je što je premalo Rusa otišlo tamo tj pretežno po kazni se išlo nekada, pa je samim time i autohtono stanovništvo moglo da zadrži svoj identitet i religiju…
Filip Mladenović Filip Mladenović 16:58 09.02.2024

Re: Putin - Karlson

benedykt
Filip Mladenović
Teško zemlji koja ima ovako prepredenog i namazanog diktatora evo već 25 godina!

Neka je večna slava svim njegovim žrtvama, od Ane Politkovske do hiljada i hiljada Ukrajinki i Ukrajinaca, kao i ruskih mladića, dece radnika i seljaka, koje je ovaj zlikovac gurnuo u rat i u smrt!

Ahahahaha Filip Mladenović izvodi titoistički salto mortale pa pravac samom sebi u usta…

Filip Mladenović
Elke Kahr ističe svoju bliskost sa Marksovom vizijom društva. Inspiraciju nalazi u muzici Džona Lenona i u jugoslovenskom socijalizmu. Svojevremno je izjavila: „TITO MI JE VEĆ OD DETINJSTVA BIO POJAM. ZAHVALJUJUĆI NJEMU, JUGOSLAVIJA, PRE SVEGA ZEMLJE U TOM DELU EVROPE, BILE SU NAJBLIŽE MOJIM IDEALIMA.”


Drug Tita doživotni predsednik (36 godina na vlasti) ili bolje reći prepredeni i namazani diktator u istoj toj SFRJ, čiji je zločinački režim odmah posle rata bez suda i suđenja pobio ko zna koliko desetina hiljada ljudi a da ne pričamo već o bratoubilačkom građanskom ratu izazvanom samo zato što je on po naređenju Putinovog idola Staljina napravio svoju partijsku vojsku…


Josip Broz Tito je prema svim istorijskim dokumentima, hronikama, enciklopedijama... uvršten među najznačajnije državnike XX veka.

A Putin, taj KGB sivi miš, biće zapamćen kao krvnik, diktator, ubica, agresor, i na kraju krajeva, kao zlotvor vlastitog, ruskog naroda!

Družite se malo sa mladim, obrazovanim i prosvećenim ruskim izbeglicama širom Beograda, da iz prve ruke saznate ko je i šta je Putin!
tessa1 tessa1 17:19 09.02.2024

Re: Putin - Karlson

"My quote is a reference to a show called Peep Show where a character asks that while dressed as the Nazi. To be more accurate, the government of the United States are proper villains."


jovilim_e jovilim_e 17:25 09.02.2024

Re: Putin - Karlson

predatortz
jovilim_e
predatortz

E ovde se razilazimo, ne, nije ok.


naravno da nije. Tebi i meni nije. Ali kad imaš mentalitet po kom je ok da vlast krade, onde većini jeste.
Ljudima kojima je normalno da komunista živi ko pijani ruski knez, da se bahati, da ima ostrvo, voz, vozni park kao nekoliko najbogatijih evropskih vlada, sve je normalno.



Zašto si ispustio iz nabrajanja Titin brod 'Galeb'?


Teško je nabrojati baš sve što je drug Tiiitooo Ljubičica Bijela bio prinuđen da koristi u ime naroda.

Muka.
gvozden1 gvozden1 17:25 09.02.2024

Re: Putin - Karlson

Nemaš pravo da se ljutiš zbog Vulina, ti si bukvalno 1-1 predstavnik njegove škole mišljenja ovde.

Jel i ovo duhovito, da se smejem ako jeste, i da ti kucnem lajk?

nije im Zapad diktirao šta će i kako će nego samosvojno molim lepo

Nije zapad nego Staljin,
A onda zapad krene da finansira propali sistem i tako ga održi u životu dok im je trebao, kad je shvatio da mu ne treba više, pustio ga niz vodu, i ovaj krepao.

Ali sve to treba znati, jer nije dovoljno da je mama lekar a tata neznam šta, mora da se čita, misli i najvažnije, da se shvati da demokratija nije prepisivanje od Amerike, da je to mnogo složenije od kopipejstovanja.
jovilim_e jovilim_e 17:26 09.02.2024

Re: Putin - Karlson

maksa83
A da, možda je Vulin, a možda i Vacić,

Možda su u šumi?
A možda su u bunaru?

Nemaš pravo da se ljutiš zbog Vulina, ti si bukvalno 1-1 predstavnik njegove škole mišljenja ovde.

Takođe sa tvojim poimanjem države i društva nemaš moralno pravo da se ljutiš na komuniste što su iskoristili trenutak i nametnuli se pravom jačeg i uspostavili represiju, verbalni delikt i radili šta im dune sa sve kultom ličnosti i Brijunima i voznim parkom - nije im Zapad diktirao šta će i kako će nego samosvojno molim lepo. Sve su to stvari koje su tebi okej ... osim ako se ti ne nalaziš na pogrešnom tasu, tada postaju puj puj strašne.


Ne slažem se sa ovim tvojim unižavanjem Gvozdena.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 17:28 09.02.2024

Re: Putin - Karlson

maksa83
Vulin nikad zivlji od kad je postao bivsi sef BIA. Proteruje, zabranjuje, dobija ordenje od Putina, senatorise, pise za Politiku.

To je valjda ono što zovu "aktivan penzioner".


U skladu sa poetikom domacina onda bi se to na filipovskom zvalo radno... pardon radioaktivni penzioner.
jovilim_e jovilim_e 17:36 09.02.2024

Re: Putin - Karlson

Filip Mladenović
benedykt
Filip Mladenović
Teško zemlji koja ima ovako prepredenog i namazanog diktatora evo već 25 godina!

Neka je večna slava svim njegovim žrtvama, od Ane Politkovske do hiljada i hiljada Ukrajinki i Ukrajinaca, kao i ruskih mladića, dece radnika i seljaka, koje je ovaj zlikovac gurnuo u rat i u smrt!

Ahahahaha Filip Mladenović izvodi titoistički salto mortale pa pravac samom sebi u usta…

Filip Mladenović
Elke Kahr ističe svoju bliskost sa Marksovom vizijom društva. Inspiraciju nalazi u muzici Džona Lenona i u jugoslovenskom socijalizmu. Svojevremno je izjavila: „TITO MI JE VEĆ OD DETINJSTVA BIO POJAM. ZAHVALJUJUĆI NJEMU, JUGOSLAVIJA, PRE SVEGA ZEMLJE U TOM DELU EVROPE, BILE SU NAJBLIŽE MOJIM IDEALIMA.”


Drug Tita doživotni predsednik (36 godina na vlasti) ili bolje reći prepredeni i namazani diktator u istoj toj SFRJ, čiji je zločinački režim odmah posle rata bez suda i suđenja pobio ko zna koliko desetina hiljada ljudi a da ne pričamo već o bratoubilačkom građanskom ratu izazvanom samo zato što je on po naređenju Putinovog idola Staljina napravio svoju partijsku vojsku…


Josip Broz Tito je prema svim istorijskim dokumentima, hronikama, enciklopedijama... uvršten među najznačajnije državnike XX veka.

A Putin, taj KGB sivi miš, biće zapamćen kao krvnik, diktator, ubica, agresor, i na kraju krajeva, kao zlotvor vlastitog, ruskog naroda!

Družite se malo sa mladim, obrazovanim i prosvećenim ruskim izbeglicama širom Beograda, da iz prve ruke saznate ko je i šta je Putin!

Baš prema svim dokumentima i svoj istoriji?
Jebote, tebi leka nema.
Filip Mladenović Filip Mladenović 17:48 09.02.2024

Re: Putin - Karlson

Ne samo da nema leka za mene...

Nema ga ni za Encyclopædia Britannica:

https://www.britannica.com/biography/Josip-Broz-Tito/Partisan-leader

gedza.73 gedza.73 17:57 09.02.2024

Re: Putin - Karlson

korektnije i meni mnogo draže od ovih bajki o Jeljcinovoj podršci.


Naš politički i vojni vrh je početkom išao u Moskvu rečima da se socijalizam (komunizam) brani u SFRJ (ništa srpski interesi).
Ili je Putin nikakav SMERŠ- ovac (Putin je na okupirane ukrajinske teritorije vratio SMERŠ koji će raditi na isti način kao ta organizacija tokom postojanja SSSR-a... izvor RT) pa nije znao ili mu trebaju spavači na Balkanu koji će u pogodnom trenutku po ruske interese krvariti (kako onomad reče ruski car) jer malo, malo pa izbacuju parole 'Srbija se saginjati neće, mogu se uništiti ali se neće slomiti'.

Ujedno ne treba imati dileme kakva je Rusija pod Putinom.


Rusija ima mogućnost da vrati svoje snage na Kosovo. Takođe Putin zna za ulogu Černomirdina oko Kosova a izjavio kako je Černomirdin političar od koga je mnogo naučio i čovek koji je uvek radio u interesu svoje zemlje.

Od Rusije ne očekivati ništa. istorija pokazala.
Od Zapada očekivati štetu.
Kad se okrenemo od Rusije od zapada dobijemo nešto važno za srpske interese, kad se okrenemo Rusiji ne dobijemo ništa i najebemo od zapada.
Da li treba da uvedemo sankcije? Ne!

Umesto što nas trpa ponovo tamo gde mi ne trebali da budemo mogli su ladno (valjda zna da je Rusija glasala za sankcije Srbiji) da kažu 'znamo da vas pritiskaju, znamo da ste u lošoj poziciji, nama ništa ne znače te sankcije, kao prijatelji i saveznici nećemo shvatiti to kao gest uperen protiv ruskog naroda' oni nas stavljaju između nakovnja i čekića jer ide njima u prilog.

I da. Manje, više se slažem sa tvojim viđenjem.





gedza.73 gedza.73 18:01 09.02.2024

Re: Putin - Karlson

Filip Mladenović
Družite se malo sa mladim, obrazovanim i prosvećenim ruskim izbeglicama širom Beograda, da iz prve ruke saznate ko je i šta je Putin!

Neš verovati ali u SAD su beše pedesetih ili šezdesetih godina mladi, obrazovani i prosvećeni Srbi protestvovali protiv Tita pa čak neko transparentom razbio glavu onom njegovom dvojniku, bliskom saradniku i čoveku od poverenja koji je bio glavni za navijačke grupe devedesetih.
Josip Broz Tito

A Putin, taj KGB sivi miš


Pa to ti je ista škola.
gedza.73 gedza.73 18:05 09.02.2024

Re: Putin - Karlson

Filip Mladenović
Ne samo da nema leka za mene...
Nema ga ni za Encyclopædia Britannica:
https://www.britannica.com/biography/Josip-Broz-Tito/Partisan-leader

Both the Chetniks under Mihailović and the communist-dominated Partisans, who were led by Josip Broz Tito, resisted the occupying German forces, but political differences led to distrust and eventual armed conflict between them. Reports of Chetnik resistance in the early stages of occupation buoyed the Allies and made of Mihailović a heroic figure. Fearful, however, of further brutal Axis reprisals against Serbs, Mihailović came to favour a restrained policy of resistance until the Allies could provide more assistance. The Partisans supported a more aggressive policy against the Germans. Favouring the latter policy and confronted with reports of Chetnik collaboration (particularly in Italian-held areas) directed against Partisan forces, the Allies switched their support from Mihailović to Tito in 1944.

Mihailović was sentenced to death and was executed in Belgrade in 1946. Although a U.S. commission of inquiry cleared Mihailović and those under his immediate command of the charge of collaboration, the issue is still disputed by some historians.


gedza.73 gedza.73 18:09 09.02.2024

Re: Putin - Karlson

gvozden1
Putin zaista vlada, ruski narod ga očigledno hoće, i koja je to sila koja će ruskom narodu da kaže, e ne može više Putin, sad mora neko drugi.

Tako je Gvozdene.
Nećemo kralja, hoćemo Tita, narod se pita.


A tamo gde narod bira, građani na izborima, nikakvog smisla nema ograničavati volju građana, jer se uvek postavlja pitanje, a koja je to sila koja će građanima da određuje koliko puta će da glasaju istog?

Nećemo valjda sad dovoditi u pitanje volju srpskog naroda da doživotno podržava Tita i ruši monarhiju?

gedza.73 gedza.73 18:12 09.02.2024

Re: Putin - Karlson

Filip Mladenović
Elke Kahr ističe svoju bliskost sa Marksovom vizijom društva. Inspiraciju nalazi u muzici Džona Lenona i u jugoslovenskom socijalizmu. Svojevremno je izjavila: „TITO MI JE VEĆ OD DETINJSTVA BIO POJAM. ZAHVALJUJUĆI NJEMU, JUGOSLAVIJA, PRE SVEGA ZEMLJE U TOM DELU EVROPE, BILE SU NAJBLIŽE MOJIM IDEALIMA.”

Jel' kaže nešto i za Goli otok?
Ili za Titov logor za žene Sveti Grgur?
Filip Mladenović Filip Mladenović 18:14 09.02.2024

Re: Putin - Karlson

Neko je danas na društvenim mrežama duhovito primetio da je u Moskvi bio jedan fake novinar - Karlson, dok su pravi profesionalni novinari u Putinovim kazamatima:
Alsa Kurmaševa i Evan Gerškovič:

"...Putinov odgovor je njegov najopsežniji javni komentar o Gerškoviču otkako je reporter "Vol strit žurnala" zatvoren u martu 2023. zbog optužbi za špijuniranje koje se smatraju neosnovanim i politički motivisanim. Gerškovič, njegova medijska kuća i američka vlada oštro poriču optužbe protiv reportera. Američki Stejt department je takođe proglasio Gerškoviča nezakonito pritvorenim. Činilo se da je Putin implicirao da bi Moskva bila voljna da razmeni Gerškoviča za ruskog ubicu zatvorenog u Nemačkoj.

Ubica o kome je reč je Vadim Krasikov. Nemački sud je 2021. proglasio Krasikova krivim za ubistvo bivšeg čečenskog pobunjeničkog vođe u Berlinu 2019. Sud je saopštio da su ruske vlasti naredile ubistvo i osudile Krasikova na doživotni zatvor.

„Ta osoba je iz patriotskih osećanja eliminisala bandita u jednoj od evropskih prestonica“, rekao je Putin.

Žurnal je ranije objavio da Moskva želi da Krasikov bude pušten u razmeni zarobljenika, verovatno za Gerškovića.

Uprkos tome što je Gerškovič u zatvoru skoro godinu dana zbog optužbi za špijunažu, Moskva do sada nije uspela da javno pruži nijedan dokaz koji bi potkrepio te tvrdnje.

U intervjuu, Putin je pojačao navode o špijuniranju, ali nije pružio nikakve dokaze.

Karlson je odbio tvrdnje o špijunaži i rekao: „Momak očito nije špijun“.

Bivši voditelj "Foks njuza" pitao je Putina i da li bi pustio Gerškoviča u znak pristojnosti. Putin je odgovorio da je Rusiji ponestalo gestova dobre volje.

U intervjuu je izostalo pominjanje druge američke novinarke koja je trenutno u zatvoru u Rusiji, Alse Kurmaševe, urednice u Tatarsko-baškirskoj službi sestrinske kuće "Glasa Amerike", Radija "Slobodna Evropa".

Dvojna državljanka SAD i Rusije, Kurmaševa je otputovala u Rusiju u maju 2023. zbog hitne porodične situacije. Kada je u junu 2023. pokušala da napusti zemlju, oduzeti su joj pasoši. Čekala je da joj vrate pasoše kada je u oktobru privedena pod optužbom da se nije registrovala kao "strani agent".

Vlasti su kasnije dodale optužbe za širenje lažnih informacija o ruskoj vojsci. Kurmaševa i njena medijska kuća odbacuju optužbe protiv nje."
Filip Mladenović Filip Mladenović 18:22 09.02.2024

Re: Putin - Karlson

gedza.73
Filip Mladenović
Elke Kahr ističe svoju bliskost sa Marksovom vizijom društva. Inspiraciju nalazi u muzici Džona Lenona i u jugoslovenskom socijalizmu. Svojevremno je izjavila: „TITO MI JE VEĆ OD DETINJSTVA BIO POJAM. ZAHVALJUJUĆI NJEMU, JUGOSLAVIJA, PRE SVEGA ZEMLJE U TOM DELU EVROPE, BILE SU NAJBLIŽE MOJIM IDEALIMA.”

Jel' kaže nešto i za Goli otok?
Ili za Titov logor za žene Sveti Grgur?


Tamo su bili zatočeni poštovaoci lika i nedela Staljina, Putinovog uzora.

A za Elzu Kahr uzor je Tito, a ne Staljin ili Putin!
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 18:28 09.02.2024

Re: Putin - Karlson

Filip Mladenović
Ne samo da nema leka za mene...

Nema ga ni za Encyclopædia Britannica:

https://www.britannica.com/biography/Josip-Broz-Tito/Partisan-leader



Skroz korektan tekst. Samo sto tamo ne pise ovo sto ti tvrdis. Ali se pominje recimo kako je Tito odlucio da se okrene Rusiji odnosno SSSRu umesto da dozvoli demokratizaciju Jugoslavije posle Staljinove smrti (samo osam godina posle rata) i da integrise zemlju u zapadni sistem. Pominju se i ostale protivrecnosti kao sto je gajenje neprijateljstva prema Zapadu i istovremeno dozvoljavanje nekih sloboda po zapadnom modelu, militarizacija drustva i proklamovanje bratstva i jedinstva, samoupravljanje i monopol partije.

To su manje vise konstante koje su ostale i u srpskoj politici danas.

Ovde cu parafrazirati blogokolegu Maksu:

Takođe sa tvojim poimanjem države i društva nemaš moralno pravo da se ljutiš na nacionaliste, Milosevica i Vucica što su iskoristili trenutak i nametnuli se pravom jačeg i uspostavili represiju i radili šta im dune - nije im Zapad diktirao šta će i kako će nego samosvojno molim lepo. Sve su to stvari koje su tebi okej ... osim ako se ti ne nalaziš na pogrešnom tasu, tada postaju puj puj strašne.

Nisi Gvozden ali to mu dodje kao u onoj prici od Roberta Seklija sa dva lika koji pokusavaju da pobegnu iz zatvora pa menjaju identitete i onda vise ne znaju ko je ko.


gedza.73 gedza.73 18:30 09.02.2024

Re: Putin - Karlson

Tamo su bili zatočeni poštovaoci lika i nedela Staljina, Putinovog uzora.

Opa mićko. Relativizuješ kriminalni režim J. B. Tita?
Жени Лебл
Због вица који је испричала колегама у редакцији Политике, оптужена је за „клевету против народа и државе”. Осуђена је августа 1949. године и кажњена принудним радом у трајању од годину дана. Помилована је после више од две године проведене у Главњачи, Забели, Рамском риту, Светом Гргуру и на Голом отоку. Због пресуде избачена је из редакције Политике, избрисана из чланства Савеза бораца Југославије и Удружења новинара НР Србије.

Eva Nahir Panić
Zatražili su da ga se javno odreknem kao izdajnika. Rekli su da će to biti objavljeno sutradan u „Borbi“ - a ja ću biti slobodna. Odbila sam i prkosno rekla da moj suprug nikada nije bio narodni neprijatelj i da ga se nikada neću odreći. - Dobro, onda idete u zatvor, a Vaša Tijana će ostati na ulici! – zapretili su. Ostala sam pri svojoj odluci i ubrzo se našla iza rešetaka, u istražnom zatvoru na Obilićevom vencu – svega nekoliko metara od stana u kom smo živeli.“

Posle šest meseci provedenih u istražnom zatvoru na Obilićevom vencu, Eva Panić je sa još 17 žena odvedena u logor na ostrvu Sveti Grgur. U zloglasnom radilištu na Jadranu, kako su ženski logor nazivale tadašnje vlasti, provela je narednih 19 meseci. Ponižavanja, fizičko maltretiranje i surove metode reedukacije kažnjenica, bile su svakodnevica stotinama žena zatočenih u bespuću Kvarnerskog zaliva.

„Tijana je ostala potpuno sama. Bez oca koji je bio nevino optužen, i majke koja je bila daleko




To uzor?



benedykt benedykt 18:34 09.02.2024

Re: Putin - Karlson

tessa1

Samo ne razumijem šta je problem, ne čini li ti se da sam kanda malo atraktivnija od tebe? Prvi put kopiram jedan tekst, pretpostavljajući da nećete otvoriti naslov na slici,

šta je tebe uznemirilo, ako već odavno znaš ono što sam ja maloprije saznala? Stvarno ne razumijem.

Zatim, nisam tebi lično kopirala nešto nego je naslov pod kojim pišem o intervjuu, niti sam ja mašila temu niti pretjerala u odnosu na one tvoje deponije sa Telegrama gdje si pokazivao detalje mrtvih Rusa u rovovima iz ptičije perspektive, ptičija perspektiva je ukrajinski dron nabavljen u Americi?

I itd.

Problem je što dati copy-paste predstavlja mišljenje nekog tamo XY lika iz Amerike, što veruj mi nikome od nas nije ništa novo ili misliš da je ta desničarska Tucker ekipa tek sad posle intervjua počela da voli Putina. Hint, Tucker se ubi pričajući na temu Rusije već godinama, kao što ga i svi ruski kanali hvale na sva usta baš zbog toga. Verovatno da pitaš bilo koga u Rusiji iz te ekipe koju zovu путриоты ko mu je omiljeni američki novinar svi će ti na keca reći Tucker, kao što i ako bi pitao prosečnog gledaoca njegovih emisija ko mu je omiljeni strani političar će ti bez razmišljanja reći Putin.
Sorry, ali mislim da si malo nova u celoj toj priči pa odatle valjda i te copy-paste Substack varijante i prateća promišljanja. To sve je inače krenulo daleko pre Tuckera na ondašnjim prostorima ili ti ga još tamo od ludog Alex Jonesa i InfoWarsa, pre,o one Tea Party ekipe od pre petnaest godina, pa sve do Trumpa i onoga što je napravio od GOP tj republikanaca, tj Tucker i ovaj intervju su samo šlag na toj celoj torti koja se peče skoro pa dve decenije u Americi.

P.S. Slike koje sam ja ovde postavljao su bile u sklopu diskusije tj dokaz u raspravi na temu jesu li ili nisu Rusi gadno izginuli na jednom mestu u Ukrajini. To i ovaj copy-paste su dva sveta…
tessa1 tessa1 18:34 09.02.2024

Re: Putin - Karlson

Jel' kaže nešto i za Goli otok?
Ili za Titov logor za žene Sveti Grgur?

Razmišljala sam o ovome i mogla bih se zakleti da je rekao kad smo turistički prolazili logorskom džadom da su tu bile muške i ženske prostorije.. (i ima u dokumentarcu kada ona kaže: poslije je na Golom otoku bilo drugačije?, neka me ispravi ko zna sigurno da li je bilo i žena)

tessa1 tessa1 18:35 09.02.2024

Re: Putin - Karlson

P.S. Slike koje sam ja ovde postavljao su bile u sklopu diskusije tj dokaz u raspravi na temu jesu li ili nisu Rusi gadno izginuli na jednom mestu u Ukrajini. To i ovaj copy-paste su dva sveta…

Dobro, ti si bolji, znaš više i pametniji si.



+





tessa1 tessa1 18:38 09.02.2024

Re: Putin - Karlson

To uzor?


Ma sjajno, na taj dio mislim,

i odustanem, reko, neće me valjda Filip cimati da se s njim nadmudrujem ko su sve bili osuđenici radnog logora..
maksa83 maksa83 18:43 09.02.2024

Re: Putin - Karlson

Ali sve to treba znati, jer nije dovoljno da je mama lekar a tata neznam šta, mora da se čita,


1) Ostavi moje roditelje izvan ovoga pošto ja tvoje nisam pominjao. Ovako će neko da pomisli da si neizbaždarena džiberčina.

2) Oko čitanja, reklo bi se da ti za ceo život nisi pročitao koliko sam ja pročitao do punoletstva.

maksa83 maksa83 18:45 09.02.2024

Re: Putin - Karlson

Ne slažem se sa ovim tvojim unižavanjem Gvozdena.

Siguran sam da mu znači tvoja podrška a ja ću razmotriti tvoju primedbu sa punom ozbiljnošću kao i uvek do sada.
Filip Mladenović Filip Mladenović 18:45 09.02.2024

Re: Putin - Karlson

Da nije bilo Golog otoka i SV. Grgura, cela FNRJ, kasnije SFRJ bila bi Goli otok i Sv. Grgur pod ruskom "bratskom" čizmom, po ugledu na Bugarsku, Albaniju, Rumuniju, Mađarsku, Čehoslovačku, Poljsku...
benedykt benedykt 18:52 09.02.2024

Re: Putin - Karlson

Filip Mladenović

Josip Broz Tito je prema svim istorijskim dokumentima, hronikama, enciklopedijama... uvršten među najznačajnije državnike XX veka.

A Putin, taj KGB sivi miš, biće zapamćen kao krvnik, diktator, ubica, agresor, i na kraju krajeva, kao zlotvor vlastitog, ruskog naroda!



Sačekaj, sada sam već potpuno zbunjen… Znači Tito nije ipak bio doživotni predsednik u SFRJ, odnosno samo i jedino lokalna verzija Staljina-Kim Il Sunga-Mao Cedunga-Fidela, ili ti ga prepredeni i namazani diktator boljševičke provinijencije…?! Nije znači u SFRJ vladala krvava diktatura za koju je čak i ova i ovakva Putinova Rusija danas svetionik svake moguće slobode…

Da se podsetimo onda…
Kaže član 133. Krivičnog zakona SFRJ ovako…
Ko natpisom, letkom, crtežom, govorom ili na drugi način poziva ili podstiče na obaranje vlasti radničke klase i radnih ljudi, na protivustavnu promenu socijalističkog samoupravnog društvenog uređenja, na razbijanje bratstva i jedinstva i ravnopravnosti naroda i narodnosti, na svrgavanje organa društvenog samoupravljanja i vlati ili njihovih izvršnih organa, na otpor prema odlukama nadležnih organa vlasti i samoupravljanja koje su od značaja za zaštitu i razvoj socijalističkih samoupravnih odnosa, bezbednost i obranu zemlje, ili zlonamerno i neistinito prikazuje društveno-političke prilike u zemlji, kazniće se zatvorom od jedne do deset godina.

Ko delo iz stava 1 ovog člana učini uz pomoć ili pod uticajem iz inostranstva, kazniće se zatvorom najmanje od tri godine.
gvozden1 gvozden1 18:58 09.02.2024

Re: Putin - Karlson


Nećemo valjda sad dovoditi u pitanje volju srpskog naroda da doživotno podržava Tita i ruši monarhiju?

Pa da, to si ti.
Neko ko vrlo rado pljuje po srpskom narodu, i ko uz to laže.

Nećemo kralja, hoćemo Tita, narod se pita.

Ko je pitao srpski narod šta hoće?
tessa1 tessa1 19:01 09.02.2024

Re: Putin - Karlson

Da nije bilo Golog otoka i SV. Grgura, cela FNRJ, kasnije SFRJ bila bi Goli otok i Sv. Grgur pod ruskom "bratskom" čizmom, po ugledu na Bugarsku, Albaniju, Rumuniju, Mađarsku, Čehoslovačku, Poljsku...


Hm, samo odahnem glavom.


I evo razmišljam da o Putinu mislim isto od prvog dana rata u Ukrajini, glavni krivac i isto me ne impresionira,

i razmišljam o redovima veličina licemjerja, od srpskog glumca i sporedne uloge u kontroverznoj seriji do naslova u novinama da Zelenskog Kinezi uporno ignorišu,

zamislite bojkot kineskog tržišta od strane američke filmske industrije? Nezamislivo?


Ok, svi smo u paklu, ali ostanimo dostojanstveni. :)
gvozden1 gvozden1 19:01 09.02.2024

Re: Putin - Karlson

maksa83
Ali sve to treba znati, jer nije dovoljno da je mama lekar a tata neznam šta, mora da se čita,


1) Ostavi moje roditelje izvan ovoga pošto ja tvoje nisam pominjao. Ovako će neko da pomisli da si neizbaždarena džiberčina.

2) Oko čitanja, reklo bi se da da ti za ceo život nisi pročitao koliko sam ja pročitao do punoletstva.



Pa vidi, ako neko državu poistoveti sa bioskopom, teško je oteti se utisku da taj nije čitao o državi i demokratiji mnogo.





predatortz predatortz 19:08 09.02.2024

Re: Putin - Karlson

Filip Mladenović
Da nije bilo Golog otoka i SV. Grgura, cela FNRJ, kasnije SFRJ bila bi Goli otok i Sv. Grgur pod ruskom "bratskom" čizmom, po ugledu na Bugarsku, Albaniju, Rumuniju, Mađarsku, Čehoslovačku, Poljsku...


Verovatno bi neki tako loš čovek poput tebe, a nacista po opredeljenju, rekao:

Da nije bilo Aušvica i Dahaua, cela Nemačka bi bila opljačkana od Jevreja.


Sram te bilo, Filipe Mladenoviću!
maksa83 maksa83 19:38 09.02.2024

Re: Putin - Karlson

Pa vidi, ako neko državu poistoveti sa bioskopom, teško je oteti se utisku da taj nije čitao o državi i demokratiji mnogo.

... reče mudrac i veliki čitač kome nije jasno zašto su mandati vremenski ograničeni.
maksa83 maksa83 19:43 09.02.2024

Re: Putin - Karlson

Verovatno bi neki tako loš čovek poput tebe, a nacista po opredeljenju, rekao:

Da nije bilo Aušvica i Dahaua, cela Nemačka bi bila opljačkana od Jevreja.



Kad to reče, vidim Putko u onom intervjuu kaže Takeru da je Poljska kriva jer nisu hteli da pregovaraju pa je Hitler bio primoran da počne da sprovodi svoje planove u Poljskoj.

Ne znam kako vama to zvuči, meni baš onako neprijatno.



tessa1 tessa1 19:45 09.02.2024

Re: Putin - Karlson

tessa1 tessa1 19:47 09.02.2024

Re: Putin - Karlson

Amerikanka komentariše intervju, ok, Benedykt nikad za nju čuo nije..

predatortz predatortz 19:47 09.02.2024

Re: Putin - Karlson

maksa83
Verovatno bi neki tako loš čovek poput tebe, a nacista po opredeljenju, rekao:

Da nije bilo Aušvica i Dahaua, cela Nemačka bi bila opljačkana od Jevreja.



Kad to reče, vidim Putko u onom intervjuu kaže Takeru da je Poljska kriva jer nisu hteli da pregovaraju pa je Hitler bio primoran da počne da sprovodi svoje planove u Poljskoj.

Ne znam kako vama to zvuči, meni baš onako neprijatno.





Zvuči mi totalno suludo!
Ja bih ga pitao koja je onda krivica SSSR-a, pa ga je Hitler morao napasti.

gedza.73 gedza.73 19:49 09.02.2024

Re: Putin - Karlson


Kad to reče, vidim Putko u onom intervjuu kaže Takeru da je Poljska kriva jer nisu hteli da pregovaraju pa je Hitler bio primoran da počne da sprovodi svoje planove u Poljskoj.

Ne znam kako vama to zvuči, meni baš onako neprijatno.

Gvozden će da se zanesvesti. Sad mi to priča sin.
jovilim_e jovilim_e 19:52 09.02.2024

Re: Putin - Karlson

maksa83
Ne slažem se sa ovim tvojim unižavanjem Gvozdena.

Razmotriću tvoju primedbu sa punom ozbiljnošću kao i uvek do sada.

Premudro!
Moramo da zbijemo redove u ovim odsudnim danima.
gedza.73 gedza.73 19:53 09.02.2024

Re: Putin - Karlson

gvozden1
Ko je pitao srpski narod šta hoće?

Plebiscitarna podrška baš kao danas Putinu u Rusiji. Oni koji su protiv su strani agenti i izdajnici koji mrze Rusiju - Jugoslaviju - Srbiju.
Pa da, to si ti.
Neko ko vrlo rado pljuje po srpskom narodu, i ko uz to laže.

Pa nisam valjda ja fotošopirao onu sliku? lepo čovek tebe i Filipa stavio u istu ravan. Uopšte ne moram da pratim vesti u toku dana. Dođem na blog a ti kao navijena muzička kutija. Sve čime te napunili ponavljaš bez da imalo koristiš vijuge.

Što bi reko Zoka Bosanac 'đe si Gvozdene komunjaro stara'
maksa83 maksa83 19:55 09.02.2024

Re: Putin - Karlson

Gvozden će da se zanesvesti. Sad mi to priča sin.

Priznajem da sam to video samo u klipu gde to kaže, ne znam da li postoji neki širi kontekst iz kog je izvađeno a u kome ne zvuči tako kako zvuči. Koga ne mrzi može da traži to u dvosatnom intervjuu, a možda negde već postoji verzija sa automatski generisanim transkriptom.
gedza.73 gedza.73 20:01 09.02.2024

Re: Putin - Karlson

Filip Mladenović
Da nije bilo Golog otoka i SV. Grgura, cela FNRJ, kasnije SFRJ bila bi Goli otok i Sv. Grgur pod ruskom "bratskom" čizmom, po ugledu na Bugarsku, Albaniju, Rumuniju, Mađarsku, Čehoslovačku, Poljsku...

Oćeš reći da nije bilo Golog otoka mi bi danas bili u EU?
Pa Tito doveo bratsku rusku čizmu. Prvi Ustav ti prepisan od Staljina.

Filipe, šta god mislio o staljnistima i komunistima Goli otok i Grgur su moralno posrnuće jednog društva, najgore unižavanje ljudskog bića, najcrnji sadizam totalitarizma i bezakonja.

čak i robijaši (a bilo je žena, ljudi koji nisu bili informbirovci nego protivnici režima pa pod lažnim optužbama zatvarani a bilo je i puno njih tek na granici punoletstva) decenijama nisu hteli da pričaju o onome šta su preživeli i na šta su od čuvara logora bili naterani da čine drugim zatvorenicima.

Pre Golog otoka po naredbi tvog voljenog Tiitteee (komandna odgovornost) beogradski gimnazijalci, budući intelektualci i elita, su kroz 'toplog zeca' propuštali i prebijali svoje vršnjake. Komunisti su decu naterali da prebijaju decu ispred školskog dvorišta.

Seti se toga kad sledeći put pričaš o antifašizmu.
alselone alselone 20:04 09.02.2024

Re: Putin - Karlson

Priznajem da sam to video samo u klipu gde to kaže, ne znam da li postoji neki širi kontekst iz kog je izvađeno a u kome ne zvuči tako kako zvuči. Koga ne mrzi može da traži to u dvosatnom intervjuu, a možda negde već postoji verzija sa automatski generisanim transkriptom.


Ja sam gledao sve i to je bilo veoma loše, ali je ipak krenuo od toga da su Poljaci na početku sarađivali sa Hitlerom a kasnije prestali pa dobili po tamburi.
gedza.73 gedza.73 20:06 09.02.2024

Re: Putin - Karlson

Priznajem da sam to video samo u klipu gde to kaže, ne znam da li postoji neki širi kontekst iz kog je izvađeno a u kome ne zvuči tako kako zvuči.

Ni on nije odgledao do kraja ali mi ovo izdvojio.
Putin je bukvalno sebe uporedio sa Hitlerom a agresiju na Ukrajinu nacističkim napadom na Poljsku. Bukvalno sve isto od pre Jnaukoviča pa do danas.

'ladno preskočio deo gde su oni (Rusi) napali Poljsku zajedno sa nacistima (uvek neki nađu opravdanje za rusku podelu Poljske sa Hitlerom)

docsumann docsumann 20:09 09.02.2024

Re: Putin - Karlson

maksa83
A onaj iz senke, što zaista vlada, e taj može doveka.

Je l' taj iz senke sad tu sa tobom u sobi?


prazna stolica, pored stola sa računarom, prestala je da se ljulja...
jovilim_e jovilim_e 20:11 09.02.2024

Re: Putin - Karlson

maksa83
Ali sve to treba znati, jer nije dovoljno da je mama lekar a tata neznam šta, mora da se čita,


1) Ostavi moje roditelje izvan ovoga pošto ja tvoje nisam pominjao. Ovako će neko da pomisli da si neizbaždarena džiberčina.

2) Oko čitanja, reklo bi se da ti za ceo život nisi pročitao koliko sam ja pročitao do punoletstva.


Šta si ti to pročitao do punoletstva?
Ja bih mogao da se kladim da sam od tebe više pročitao do punoletstva.
Sa svim Na Drini ćuprijama i Anama Karenjinima i Rat i Mirovima, kao i Tihim Donovima.
A Toma Sojera i Haklberi Fina da ne pominjem.
Čak sam do punoletstva pročitao i Odavde do večnosti, izuzetno erotomatičnu knjigu.
Knjige do cca 250 stranica sam, uglavnom, čitao za dan.
Jebote, kao klinac sam pročitao, ne samo, Jazavac pred sudom, Doživljaje Mačka Toše, Priče iz zlatne doline, Vetar sa juga, nego i Ilijadu te Odiseju.
Na sreću, kao maloga me napustila želja da čitam istorijska smeća.
I ostalo đubre.
docsumann docsumann 20:11 09.02.2024

Re: Putin - Karlson

jovilim_e
maksa83
Ne slažem se sa ovim tvojim unižavanjem Gvozdena.

Razmotriću tvoju primedbu sa punom ozbiljnošću kao i uvek do sada.

Premudro!
Moramo da zbijemo redove u ovim odsudnim danima.


zvuči pomalo gej, al ako se mora...
jovilim_e jovilim_e 20:14 09.02.2024

Re: Putin - Karlson

maksa83
Verovatno bi neki tako loš čovek poput tebe, a nacista po opredeljenju, rekao:

Da nije bilo Aušvica i Dahaua, cela Nemačka bi bila opljačkana od Jevreja.



Kad to reče, vidim Putko u onom intervjuu kaže Takeru da je Poljska kriva jer nisu hteli da pregovaraju pa je Hitler bio primoran da počne da sprovodi svoje planove u Poljskoj.

Ne znam kako vama to zvuči, meni baš onako neprijatno.




Misliš da to Putin nije rekao kao neki paradoks, kao paralelu sa nečim aktuelnim, sa načinom kako braća Ameri relativizuju događaje prema svojim potrebama.
Nije valjda da je Putin baš budala, šta god ti mislio o njemu.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana