Gost autor

NAJBOLJA GRADONAČELNICA NA SVETU - KOMUNISTKINJA!

Filip Mladenović RSS / 07.02.2024. u 01:21

I posle Tita - Elke
I posle Tita - Elke
Elke Kahr, gradonačelnica Graca, drugog po veličini grada u Austriji, dobila je nagradu Svetske gradonačelnice za 2023. godinu zbog svoje nesebične posvećenosti svom gradu i njegovim ljudima, kao gradska većnica i gradonačelnica. Elke Kahr je dokazala da vođenje lokalne politike blizu svojih sugrađana može biti uverljivo i uspešno. Njena odluka da veliki deo svoje plate podeli sa ljudima u nevolji izazvala je respekt širom sveta.

Kako piše na službenoj stranici organizacije WORLDMAYOR http://www.worldmayor.com/winners-2023/elke-kahr-graz.html:

"Elke Kahr, gradonačelnica Graca, istinski je primer liderstva i predanosti. Njeno vođenje gradom pretvorilo je Grac u model održivosti, inkluzivnosti i kulturnog bogatstva. Pod njenim vođstvom, grad je procvetao u živopisnu i ekološki osveštenu zajednicu. Gradonačelnica Kahr svojom predanošću podršci lokalnih preduzeća, zelenih inicijativa i umetnosti obogatila je živote stanovnika Graca, čineći grad predivnim mestom za život. Njena posvećenost slušanju građana je pohvalna. Grac ima sreću sa takvom posvećenom i vizionarskom gradonačelnicom."

Tokom poslednjih nekoliko godina, njena Komunistička partija Austrije (KPÖ) doživela je impresivan povratak u austrijsku političku arenu, sa posebnim uspehom u Štajerskoj. Njihov uspon na lokalnim izborima u Salcburgu prošle 2023. godine, gde su osvojili 12% glasova (u samom gradu čak 22%), označio je prekretnicu. Ipak, prava politička priča odvija se u Gracu, gdje je KPÖ postala ključna politička snaga zahvaljujući svom fokusu na stambenu politiku i revolucionarnom pristupu transparentnosti u radu.

Stambena politika KPÖ-a u Štajerskoj postala je ključna tačka privlačenja podrške građana. Sa naglaskom na javnom stanovanju, pravednim najamninama i energičnoj borbi protiv špekulacija, komunisti su postali glas onih koji traže pravednost. Njihov mali, ali delotvoran populistički potez, gde gradski odbornici dele deo svoje naknade sa opštinom za socijalnu pomoć, dodatno je ojačao njihovu političku platformu.

Vođa ove političke revolucije je Elke Kahr, gradonačelnica Graca i strastvena zagovornica komunističkih ideala. Njena pobeda na izborima 2021. godine sa 28,9% glasova nije samo rezultat političkog angažmana, već i duboke predanosti socijalnoj pravdi. Veći deo plate poklanja siromašnima, pružajući pomoć velikom broju ljudi u zajednici. Jedna od vrednosti Elke Kahr, koja privlači pažnju, jeste potpuna otvorenost prema građanima. Njen broj mobilnog telefona objavljen je na plakatima širom grada, podstičući direktnu komunikaciju sa građanima. Ova nekonvencionalna pristupačnost postala je njen zaštitni znak, ističući je kao političara koji stvarno sluša svoje birače.

Elke Kahr ističe svoju bliskost sa Marksovom vizijom društva. Inspiraciju nalazi u muzici Džona Lenona i u jugoslovenskom socijalizmu. Svojevremno je izjavila: „TITO MI JE VEĆ OD DETINJSTVA BIO POJAM. ZAHVALJUJUĆI NJEMU, JUGOSLAVIJA, PRE SVEGA ZEMLJE U TOM DELU EVROPE, BILE SU NAJBLIŽE MOJIM IDEALIMA."

Zaključno, uspon KPÖ u Štajerskoj, pod vođstvom Elke Kahr, ne samo da menja politički pejzaž Austrije uoči predstojećih parlamentarnih izbora, nego i postavlja nova merila za angažman političara. Njena fokusiranost na socijalnu pravdu, stambenu politiku i direktnu komunikaciju sa građanima otvara novo poglavlje u politici, dajući glas onima koji žele videti stvarne promene u svojim zajednicama.

 

Atačmenti



Komentari (876)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

jovilim_e jovilim_e 17:11 11.02.2024

Re: Putin - Karlson

benedykt
jovilim_e
tessa1
Meni nije ništa, pre će biti da je tebi sa obzirom da se da primetiti izvesna vrsta faciniranosti, pa ko veli da pitam zašto ti je njihovo mišljenje toliko bitno. Mislim, šta oni uopšte dokazuju bilo kome pa i tebi, zaista ne razumem…

Ajde dobro, meni je. :))

Znaš li možda koliko desetina miliona (možda i stotina) ljudi je pogledalo ovaj intervju sa Putinom za samo 24 sata od objavljivanja?
Da ne pomisle Gedža i Benedikt da su to gledali samo budalasti Srbi.
I da li bi za 24 sata bilo više od milijarde gledalaca kada bi to bilo, kako i dolikuje, objavljeno na najznačajnijim svetskim TV mrežama?

Znači što-no-se kaže Amerika i Engleska biće zemlja proleterska a Kanada zemlja udruženog rada…

Šta buncaš!?
gvozden1 gvozden1 18:21 11.02.2024

Re: Putin - Karlson

Dakle zašto baš Putin

Zato što je Rusija jedina od pobrojanih koja o Srbiji makar razmišlja.
I u ovom intervjuu, kad razgovora sa američkim novinarom, Putin pominje Srbiju, u veoma pozitivnom kontekstu.

Takva situacija u slučaju predsednika Irana ili Severne Koreje, ako bi razgovarali sa američkim novinarima, je nezamisliva, u slučaju Kine je veoma malo verovatna.

Na drugoj strani, jedino Rusija je spremna da uloži veto u SB UN, u korist Srbije.
Kina ima važnijih stvari na koje će da "troši" pravo veta, ostale dve pobrojane sile to pravo i nemaju.

Povlačenje ruske vojske sa Kosova...
Nikad do kraja razjašnjeni motivi, ali šta god da je u pitanju, odbaciti Rusiju zbog toga bi bilo teranje inata na svoju štetu, a posebno jer bi se time odbacio jedini saveznik u srpskoj borbi za svoje interese.
Makar jedini aktivan, jedini koji ne samo da ne priznaje Kosovo, nego je vrlo aktivan i oko statusa Srpske.

Iran, i ostali koji nisu priznali Kosovo su, ajd da to nazovemo, pasivni saveznici, ne pridaju tome mnogo važnosti, ne zanima ih to previše.

Osloniti se na Iran, a odbaciti Rusiju kao saveznika, bi bilo van pameti, i to, hvala bogu, nikome ni na kraj pameti nije.

Ni jedan jedini razlog ne postoji da bi se Srbija odrekla ruskog savezništva, osim ruskog odnosa prema Ukrajini, ili Putinovog načina vladanja u samoj Rusiji, pa ako su nekome Ukrajina i Rusija važnije od Srbije, onda taj i treba da pljuje Putina.


Meni se čini da je nenormalno da i jednom Srbinu Ukrajina i njeni interesi budu ispred srpskih.
benedykt benedykt 18:55 11.02.2024

Re: Putin - Karlson

gvozden1
Dakle zašto baš Putin

Zato što je Rusija jedina od pobrojanih koja o Srbiji makar razmišlja.
I u ovom intervjuu, kad razgovora sa američkim novinarom, Putin pominje Srbiju, u veoma pozitivnom kontekstu.

Takva situacija u slučaju predsednika Irana ili Severne Koreje, ako bi razgovarali sa američkim novinarima, je nezamisliva, u slučaju Kine je veoma malo verovatna.

Na drugoj strani, jedino Rusija je spremna da uloži veto u SB UN, u korist Srbije.
Kina ima važnijih stvari na koje će da "troši" pravo veta, ostale dve pobrojane sile to pravo i nemaju.

Pa sad, koliko mene sećanje služi i za vreme pijanog Jeljcina se Rusija manje više slično ponašala, odnosno i 1999. su zajedno sa Kinom pokušali da izguraju neku rezoluciju za hitan prekid bombardovanja ali im to nije uspelo, a mislim da je i polovinom 90-tih bio neki veto u SB UN za nešto oko Bosne. Takođe, evo još malo pa deset godina kako je Putinova Rusija uložila taj veto na rezoluciju o Srebrenici, a za to vreme Kinezi izgradiše u Srbiji neke puteve, pruge, mostove, otvoriše fabrike pa još i Bor kupiše, odnosno uložiše silne milijarde dolara ali Srbadija samo sa Putinom živi i umire.

Takođe, koliko primećujem, navija se tu bogami onako svojski i svim srcem za Rusiju oko Ukrajine, odnosno nije baš da se samo zbog tog višeg srpskog interesa žmuri na ono što Rusi rade tamo. Kao što se i oko situacije u samoj Rusiji isto tako sa velikim odobravanjem dočekuje svako hapšenje tih nekih izdajnika, odnosno opravdava kako zna u ume sve ono loše što se tamo očigledno dešava.

Dakle, u nekom drugom grmu tu činimiske leži žele zeka, a ne samo kao fol u srpskim interesima i SB UN…
gvozden1 gvozden1 19:08 11.02.2024

Re: Putin - Karlson

Takođe, evo još malo pa deset godina kako je Putinova Rusija uložila taj veto na rezoluciju o Srebrenici, a za to vreme Kinezi izgradiše u Srbiji neke puteve, pruge, mostove, otvoriše fabrike pa još i Bor kupiše, odnosno uložiše silne milijarde dolara ali Srbadija samo sa Putinom živi i umire.

Postoji izvesna razlika između političke i ekonomske podrške.
Ako o ekonomiji pričamo tu je Nemačka dominantna, nadmašuje Kinu, a politički je na suprotnoj strani od srpskih interesa.

Veto jeste bio pre deset godina, u međuvremenu se ništa nije desilo što bi nagovestilo da je to jedini mogući veto.
Putin je o srpskim interesima govorio juče, tako da...



Jasno je da ti, iz nekog razloga, nećeš da prihvatiš da je Rusija srpski saveznik, i da nema nikakvog objektivnog razloga da Srbija to savezništvo odbacuje, ali makar smo došli do toga da Iran i Severna Koreja nisu isto što i Rusija, kad se radi o podršci Srbiji.


benedykt benedykt 19:34 11.02.2024

Re: Putin - Karlson

gvozden1

Jasno je da ti, iz nekog razloga, nećeš da prihvatiš da je Rusija srpski saveznik, i da nema nikakvog objektivnog razloga da Srbija to savezništvo odbacuje, ali makar smo došli do toga da Iran i Severna Koreja nisu isto što i Rusija, kad se radi o podršci Srbiji.

Ja uopšte ne pričam o tome, samo mi se čini kako je Rusija bila kakav takav saveznik i za vreme Jeljcina kao što bi (valjda) bila i da nema Putina. Eto, uostalom i Kina je neki kakav takav saveznik i stoji Americi na crti, ali nekako Srbadija samo u Putinu vidi gotovo polubožansku figuru. Dakle, u nekom drugom grmu zeka pije vode a nisu samo srpski interesi, ili pokušavaš da mi objasniš da je srpski interes navijati baš onoliko za rusku armadu u Ukrajini ili braniti i na svaki mogući način opravdavati pa još onoliko zdušno sve što Putin radi u samoj Rusiji.
Neka je tu emocija ipak u pitanju, odnosno jako slično onome kako npr Filip posmatra druga Titu srpskoga vladara, ako smem da primetim…
gvozden1 gvozden1 19:42 11.02.2024

Re: Putin - Karlson


Ja uopšte ne pričam o tome, samo mi se čini kako je Rusija bila kakav takav saveznik i za vreme Jeljcina kao što bi (valjda) bila i da nema Putina

Ja verujem da bi, i uglavnom pričam o ruskoj podršci, ne o Putinovoj, mada, pošto je on predsednik Rusije nije pogrešno ni ovo drugo.

Srbadija samo u Putinu vidi gotovo polubožansku figuru

Za to moraš tražiti nekog sagovornika, nisam ti ja od tih.

Mada, kad bolje razmislim, nema mnogo takvih ovde.
predatortz predatortz 20:06 11.02.2024

Re: Putin - Karlson

Mada, kad bolje razmislim, nema mnogo takvih ovde.


Realno, ja ne vidim bilo koga ko ovde do te mere baca zaljubljene poglede na Putuna.

Jednostavno, naš interes je da se oni koji nas već duže vreme pritišću, ovde u Srbiji i u Republici Srpskoj, koji nas sile na odricanje od dela teritorije, naroda, imovine, kulturne i verske baštine, malo spuste na zemlju i da njihova snaga bude manja.

Neprijatelji su nam trenutno oni. Kad budu Rusi, onda ćemo se na taj način određivati prema Rusima.

Stvar je zapravo veoma jednostavavna - oni koji nas optužuju za slepu ljubav prema Rusiji zapravo gaje slepu ljubav prema zemljama koje nam trenutno nisu naklonjene i traže opravdanje za to njihovo ponašanje a krivicu u nama.

Pa sad, šta je tu neracionalnije, prosudite svako po svojoj pameti.
jovilim_e jovilim_e 20:10 11.02.2024

Re: Putin - Karlson

predatortz
Mada, kad bolje razmislim, nema mnogo takvih ovde.


Realno, ja ne vidim bilo koga ko ovde do te mere baca zaljubljene poglede na Putuna.

Jednostavno, naš interes je da se oni koji nas već duže vreme pritišću, ovde u Srbiji i u Republici Srpskoj, koji nas sile na odricanje od dela teritorije, naroda, imovine, kulturne i verske baštine, malo spuste na zemlju i da njihova snaga bude manja.

Neprijatelji su nam trenutno oni. Kad budu Rusi, onda ćemo se na taj način određivati prema Rusima.

Stvar je zapravo veoma jednostavavna - oni koji nas optužuju za slepu ljubav prema Rusiji zapravo gaje slepu ljubav prema zemljama koje nam trenutno nisu naklonjene i traže opravdanje za to njihovo ponašanje a krivicu u nama.

Pa sad, šta je tu neracionalnije, prosudite svako po svojoj pameti.

Ma!
Ja mislim da se Gedža zajebava.
A Benedikt radi po zadatku.
Kako drugačije!?
benedykt benedykt 20:22 11.02.2024

Re: Putin - Karlson

gvozden1

Srbadija samo u Putinu vidi gotovo polubožansku figuru

Za to moraš tražiti nekog sagovornika, nisam ti ja od tih.

Mada, kad bolje razmislim, nema mnogo takvih ovde.

Znam, i Angie isto tako tvrdi kako je njena emocija prema drugu Titi sasvim racionalno sagledavanje onoga što je bilo, odnosno da nije ona ne-d’o-Bog pu-pu-pu ta koja u faraonu vidi bilo šta drugo od eto predsednika jedne sretne i berićetne države. Filip je već daleko iskreniji, ali i on isto tako uvek ima neko racionalno opravdanje za sve što su Tita i njegovi boljševici radili…
predatortz predatortz 20:33 11.02.2024

Re: Putin - Karlson



Ma!
Ja mislim da se Gedža zajebava.
A Benedikt radi po zadatku.
Kako drugačije!?



Ja ne znam ko zajebava, a ko radi po zadatku.
Ja ovde primećujem jednu veoma šizofrenu situaciju.
Naime, imamo grupu blogera, koji fanatično podržavaju pravo Ukrajine da silom brani svoje teritorije, a to pravo negiraju svojoj zemlji.
Imamo blogere koji patološki mrze Rusiju jer je napala ukrajinu i zaljubljeno gledaju u one zemlje koje su to isto, samo sa mnogo većim nesrazmerom u odnosu na silu protivnika, uradili njihovoj zemlji.
Imamo blogere kojima nikad nije dosta osuda Srba i Srbije za počinjene zločine, a da nikad nisu pomenuli neki zločin nad njihovim narodom a kamo li insistirali na kaznama za te zločine.
Imamo ljude koji su u stanju da danima raspredaju o tome da su pijane budale ubile jednog Hrvata iz Hrtkovaca, koji je ceo dan pio sa svojim ubicama i to nazivaju progonom Hrvata u Srbiji, a 300.000 njihovih sunarodnika proteranih iz Hrvatske za njih nije nikakav zločin. Čak, smatraju da je to zaslužena sudbina jer je Sloba nešto kurac, palac, a ne da je nastavak Jasenovca drugim sredstvima.
Pa čak ni stenogrami hrvatskog vojnog i civilnog rukovodstva koji su otvoreno govorili o planu proterivanja, čak je i to sepska krivica.
Imamo ljude kojima ništa ne znači što su njihovim sunaridnicima vadili organe, što nam pucaju na decu tokom verskih praznika, što hapse bez dokaza...

Ali, Putin napao Ukrajinu!

Ne znam za vas, ali meni ti ljudi koji nariču nad tudim grobovima a svoje zapišavaju ne mogu biti ni dobri, ni pošteni, niti bih sa takvim želeo ikad kafu da popijem.
gvozden1 gvozden1 20:57 11.02.2024

Re: Putin - Karlson


Znam, i Angie isto tako tvrdi kako je njena emocija prema drugu Titi sasvim racionalno sagledavanje onoga što je bilo, odnosno da nije ona ne-d’o-Bog pu-pu-pu ta koja u faraonu vidi bilo šta drugo od eto predsednika jedne sretne i berićetne države. Filip je već daleko iskreniji, ali i on isto tako uvek ima neko racionalno opravdanje za sve što su Tita i njegovi boljševici radili…

Endži i Filip lažu, to se vidi, ja ne lažem.
Govorim ono što mislim, da je Rusija saveznik Srbije, ne samo sad, tako je oduvek.

Bez Rusije Srbije ne bi bilo, rekoše odavno neki umni i upućeni ljudi.

A ako ti veruješ da sam poput njih, da pričam jedno kako bih prikrio drugo, veruj, to nije moj problem.

gedza.73 gedza.73 21:21 11.02.2024

Re: Putin - Karlson

a mislim da se Gedža zajebava.

Jenkiji su glavni i malo se kolju sa Švabama (na švapskoj strani ne mogu da budem ni u kakvoj kombinaciji).
Rusija trenutno je nikakav faktor osim što izigrava ikebanu na stolu.

Takav raspored, nakon ruskog vojnog fijaska, ostaje za duže.

Videćemo da li će nam (ponovo isto) biranje iste strane za saveznika doneti dobro ili loše.

Rusija ima i danas mogućnost da vrati svoj kontigent vojnika na Kosovo. Bilo je toliko kriza a oni samo izdaju saopštenja. Ni u jednom trenutku nisu preduzeli ništa konkretno. Po njihovom dobrom, starom običaju pokazaće se u budućnosti da su imali dogovor iza naših leđa.

Što se tiče zajebavanja. Zamisli nekog Srbina koji je deves treće, četvrte, pete otišao u Kanadu. I on tamo objašnjava Kanađanima koliko je u Srbiji loše od političke situacije, uređenja, nestašica, kriminala, opšte otimačine, nasilja nad opozicijom.
na to mu jedan od kanađanijana kaže kako on nema pojma, da se Milošević bori protiv globalizma i da je video na teveu kako su samoposluge pune svega.

gvozden1 gvozden1 21:34 11.02.2024

Re: Putin - Karlson


Takav raspored, nakon ruskog vojnog fijaska, ostaje za duže.

I zato, ajd da navijamo da se taj fijasko desi, i to što pre.

Jeste da će Srbija ostati bez saveznika, al će zato Ukrajina da likuje.
A mi baš volimo Ukrajinu.

predatortz predatortz 21:37 11.02.2024

Re: Putin - Karlson

gvozden1

Takav raspored, nakon ruskog vojnog fijaska, ostaje za duže.

I zato, ajd da navijamo da se taj fijasko desi, i to što pre.

Jeste da će Srbija ostati bez saveznika, al će zato Ukrajina da likuje.
A mi baš volimo Ukrajinu.



Fijasko je toliki da Švabe kmeče o tome da moraju hitno da se spreme na rat jer će Rusi da ih napadnu. I to ne babe na pijaci, nego kmeči načelnik generalštaba.
gvozden1 gvozden1 21:48 11.02.2024

Re: Putin - Karlson


Fijasko je toliki da Švabe kmeče o tome da moraju hitno da se spreme na rat jer će Rusi da ih napadnu. I to ne babe na pijaci, nego kmeči načelnik generalštaba

Ma svi kmeče da će Rusija da ih napadne, a šanse za to su male do nepostojeće.

Šta su im motivi za strah, da li više para za vojsku, da li smanjivanje davanja klovnu, vrag će ga znati.

Rusija ni raspalu Ukrajinu ne može da pregazi lako, doduše uz nenormalnu pomoć sa zapada, a tek da napadne neku ozbiljnu evropsku državu, to je van pameti.

O fijasku u Ukrajini naravno da nema govora, to su Gedžina priviđenja, a Gedža i njegovi zakjučci....

gedza.73 gedza.73 21:48 11.02.2024

Re: Putin - Karlson

I zato, ajd da navijamo da se taj fijasko desi, i to što pre.

Nema šta tu da se navija. Srbija je krajem osamdesetih i bogami svih devedesetih čuvala sa Rusijom socijalizam. Sve države Varšavskog pakta su odbacile komunizam, odbacile Moskvu i kao zaštitu odabrale NATO.

Mi smo bili na suprotnoj strani, sa saveznikom na koga smo računali, prošli kako smo prošli pa se bunimo što smo kao neprijatelji velikih sila u sukobu izgubili jer samtramo da mi 'pobednici nad NATO paktom' imamo pravo da 'pobednički' odrežemo dokle je naše po Balkanu.

Danas smo ponovo ubeđeni kako čemo promeniti svet zajedno sa Moskvom i kako ćemo zaokružiti srpski prostor do Ogulina i Vivovitice. Okruženi NATO državama i veoma, veoma zavisni od evrospke privrede.

gedza.73 gedza.73 21:54 11.02.2024

Re: Putin - Karlson

gvozden1
O fijasku u Ukrajini naravno da nema govora, to su Gedžina priviđenja, a Gedža i njegovi zakjučci....

Ruski proklamovani cilj je denacifikacija i demilitarizacija cele Ukrajine.
Koja je verovatnoća da Moskva nakon dve godine (ako se podsetimo blogovskih prognoza rat je trebao da bude okončan ruskom pobedom pre 22 meseca a ruska vojska i dalje pokušava da okupira-oslobodi teritorije koje je na referendumu proglasila svojim) i nakon svega što je uradila u Kijev postavi prorusku vladu, natera Ukrajince da se odreknu oružja kako bi Gvozden dobio ono što sanja u mokrim snovima?

gvozden1 gvozden1 21:58 11.02.2024

Re: Putin - Karlson

anas smo ponovo ubeđeni kako čemo promeniti svet zajedno sa Moskvom

A s kim da ga menjamo, ili da ga ne menjamo uopšte, jer ovakav kakav je baš odgovara Srbima?

Razmišljaj malo ako imaš s čim jebiga.
predatortz predatortz 22:02 11.02.2024

Re: Putin - Karlson

gedza.73
gvozden1
O fijasku u Ukrajini naravno da nema govora, to su Gedžina priviđenja, a Gedža i njegovi zakjučci....

Ruski proklamovani cilj je denacifikacija i demilitarizacija cele Ukrajine.
Koja je verovatnoća da Moskva nakon dve godine (ako se podsetimo blogovskih prognoza rat je trebao da bude okončan ruskom pobedom pre 22 meseca a ruska vojska i dalje pokušava da okupira-oslobodi teritorije koje je na referendumu proglasila svojim) i nakon svega što je uradila u Kijev postavi prorusku vladu, natera Ukrajince da se odreknu oružja kako bi Gvozden dobio ono što sanja u mokrim snovima?



Koja je verovatnoća?

Ukrajinski mobilizacioni potencijal se topi, topi se i volja/sposobnost njihovih saveznika da ih snabdevaju oružjem i municijom.

Činjenica je da se danas glavne bitke vode daleko od velikih centara, ali je i činjenica da se tu gde se vode topi ukrajinska vojska.

Posmatraj to ovako.

Koliko je trajao rat nakon proboja na Kajmakčalanu i kojom brzinom je srpska vojska napredovala nakon tog proboja?

Nije dakle bitno gde se bitka odigrava, pa bili to neznani toponimi kao ovi danas u Ukrajini. Bitno je koja je snaga vojske čiji je front probijen da se konsoliduje.
Ja mislim da Ukrajinci tu snagu više nemaju.

A previranja, smene i nezadovoljstva su već počela.

gedza.73 gedza.73 22:03 11.02.2024

Re: Putin - Karlson

A s kim da ga menjamo, ili da ga ne menjamo uopšte, jer ovakav kakav je baš odgovara Srbima?

Razmišlja ti. U najboljem slučaju nas je šest i po miliona sa tendencijom pada.
Delovi Srbije prazni. Srbi u dijaspori su u proseku mlađi nego Srbi u Srbiji.
Da li svet odgovara ili ne odgovara Srbima vidi sa onom trećinom naše populacije rasute po tom istom svetu i solidan broj onih ovde koji na direktan ili posredan način zavise od tog sveta.
gvozden1 gvozden1 22:09 11.02.2024

Re: Putin - Karlson

. U najboljem slučaju nas je šest i po miliona sa tendencijom pada.
Delovi Srbije prazni. Srbi u dijaspori su u proseku mlaši nego Srbi u Srbiji.

Znači da dižemo ruke od nacionalnih ciljeva, da se predamo, neka cepa ko šta hoće, Srbi su sa svojom državom završili?
gedza.73 gedza.73 22:09 11.02.2024

Re: Putin - Karlson

Koliko je trajao rat nakon proboja na Kajmakčalanu i kojom brzinom je srpska vojska napredovala nakon tog proboja?

Da je bila samo srpska vojska oni bi nas uništili.
Ja mislim da Ukrajinci tu snagu više nemaju.

i Staljin i Žukov su rekli kako bez američke pomoći u naoružanju i opremi bi Švabe pregazile Rusiju.
A previranja, smene i nezadovoljstva su već počela.

Ima toga svuda. Totalitarne autokratije se brže urušavaju od kakvih takvih demokratija.
Šta će se desiti sa bilo kojom evropskom državom ako vlada padne ili odapne predsednik-premijer? šta će se desiti u Rusiji ako odapne Putin?
Uslove koje imaju nemački farmeri su samo pusti snovi srpskih seljaka.

aj će vidimo. ja ni pet para ne bi' stavio na Putinovu Moskvu (s tim što će i oni bez sumnje poput MIloševića proglasiti pobedu)
predatortz predatortz 22:14 11.02.2024

Re: Putin - Karlson

Staljin i Žukov su rekli kako bez američke pomoći u naoružanju i opremi bi Švabe pregazile Rusiju.


E vidiš, sad im pomoć u naoružanju nije potrebna.
A kao što vidiš, ni prednost prvog udara više neće da dozvole
Naučili lekciju!
angie01 angie01 22:14 11.02.2024

Re: Putin - Karlson

Znam, i Angie isto tako tvrdi kako je njena emocija prema drugu Titi




ja o Tiletu rec nikad rekla nisam, a jos manje emocionalnu,...a koliko vidim, uredno ga spominjete u 700 komentara na svakom blogu, pa mi to lici na neku tezu opsesiju.
gedza.73 gedza.73 22:14 11.02.2024

Re: Putin - Karlson

gvozden1
. U najboljem slučaju nas je šest i po miliona sa tendencijom pada.
Delovi Srbije prazni. Srbi u dijaspori su u proseku mlaši nego Srbi u Srbiji.

Znači da dižemo ruke od nacionalnih ciljeva, da se predamo, neka cepa ko šta hoće, Srbi su sa svojom državom završili?

Što završili? Ja bih tebi i svima poput tebe stavio pušku u ruke i poslao na Kosovo. Da vidimo kako ne dižete ruke od nacionalnih ciljeva.

gvozden1 gvozden1 22:16 11.02.2024

Re: Putin - Karlson

Koja je verovatnoća?

Ukrajinski mobilizacioni potencijal se topi, topi se i volja/sposobnost njihovih saveznika da ih snabdevaju oružjem i municijom.

Činjenica je da se danas glavne bitke vode daleko od velikih centara, ali je i činjenica da se tu gde se vode topi ukrajinska vojska.

Posmatraj to ovako.

Koliko je trajao rat nakon proboja na Kajmakčalanu i kojom brzinom je srpska vojska napredovala nakon tog proboja?

Nije dakle bitno gde se bitka odigrava, pa bili to neznani toponimi kao ovi danas u Ukrajini. Bitno je koja je snaga vojske čiji je front probijen da se konsoliduje.
Ja mislim da Ukrajinci tu snagu više nemaju.

A previranja, smene i nezadovoljstva su već počela.


Sve govori u prilog ruske pobede, to je valjda svima jasno, pa i ovima što pričaju o fijasku.

Da li je rat tekao po prvobitnom planu Rusije?
Ne možemo znati jer ne znamo taj plan, i ne znamo rezervne planove, a njih je svakako bilo.

Očekivanja jesu bila da će rat trajati kratko, ali ni ovako dug rat nije ruski poraz.
Ruski poraz bi bio proterivanje ruske vojske sa svih teritorija koje je Rusija pripojila sebi, a da se to dogodi šanse ne postoje.


gvozden1 gvozden1 22:18 11.02.2024

Re: Putin - Karlson

Što završili? Ja bih tebi i svima poput tebe stavio pušku u ruke i poslao na Kosovo. Da vidimo kako ne dižete ruke od nacionalnih ciljeva.

Što meni, ja sam u godinama koje su takve da me mobilizacija ne zahvata.
Ti i tvoj sin ćete, ako se stvari budu odvijale tako, uzeti puške pa na Kosovo.

Ili metak.
gedza.73 gedza.73 22:21 11.02.2024

Re: Putin - Karlson

E vidiš, sad im pomoć u naoružanju nije potrebna.

Kim Džong misli drugačije.
Osim toga ta pomoć u naoružanju je ovog puta na drugoj strani. Onaj njihov ludi šešeljko Medvedev malo, malo pa preti nuklearkom ako im ne omoguće da dobiju teritorije koje su oni zamislili da su njihove.
A kao što vidiš, ni prednost prvog udara više neće da dozvole

Koliko se sećam tvrdnja je bila kako Rusija neće napasti bratsku Ukrajinu. Mada je putin mislio drugačije pa je jednu od svojih jahti (po svim parametrima spada u Zlatnu milijardu) mesec dana pre početka agresije iz Hamburga za svaki slučaj prebacio.

Opet kažem sve ono što je prognozirano od strane analitičara upućenih u svojetsku taktiku i oružje se ispostavilo kao pogrešno.
gedza.73 gedza.73 22:22 11.02.2024

Re: Putin - Karlson

Ti i tvoj sin ćete, ako se stvari budu odvijale tako, uzeti puške pa na Kosovo.

Po zakonu države Srbije ni mi ne možemo.
Ili metak.

Ti si težak retard. Sam si pokazao da si nula od čoveka. Najbolji primer Kovićevog 'poginiii'
Lepo reče neko. Ovi naši ludaci bi tačno sa Rusima ponovo ubijali Srbe.
gedza.73 gedza.73 22:27 11.02.2024

Re: Putin - Karlson

Ruski poraz bi bio proterivanje ruske vojske sa svih teritorija koje je Rusija pripojila sebi

Ruski poraz je ukoliko ne ostvare cilj koji su javno objavili. 'Denacifikacija' (na koju se poziva čovek koji kao primer uzima Hitlera) i demilitarizacija cele Ukrajine.
Aj što im Finska na boku ušla u NATO, aj što ne smeju da privire po Crnom moru nego će sutra na obalu Dnjepra da im stave raketle.
gvozden1 gvozden1 22:27 11.02.2024

Re: Putin - Karlson

Po zakonu države Srbije ni mi ne možemo

Pa dobro, ne znam šta vas izuzima, ali u godinama ste kad bi trebalo da ste vojni obveznici.
Makar on.

Ti si težak retard

A ti nisi kad kažeš da bi mene slao na Kosovo?
Sin te boli, a?

Pričao sam Maksi i sinu jedincu, akademika Ljube Kovačevića, koji je poginuo za Srbiju, a njegov otac nad grobom pričao o Kosovu i Obiliću.
Bez suza.
gvozden1 gvozden1 22:29 11.02.2024

Re: Putin - Karlson


Ruski poraz je ukoliko ne ostvare cilj koji su javno objavili. 'Denacifikacija' (na koju se poziva čovek koji kao primer uzima

Tako se tešiš?
Pa dobro, ako ti je to uteha, imaš pravo na nju.
predatortz predatortz 22:30 11.02.2024

Re: Putin - Karlson

Očekivanja jesu bila da će rat trajati kratko, ali ni ovako dug rat nije ruski poraz.
Ruski poraz bi bio proterivanje ruske vojske sa svih teritorija koje je Rusija pripojila sebi, a da se to dogodi šanse ne postoje.


Ovo je od prvog metka bio rat NATO vs Rusija.
Sad, što neki imaju skučeno poimanje rata pa misle da u ratu učestvuje samo onaj koji daje živu silu, to ne menja činjenicu da su drugi učestvovali dajući obaveštenje podatke, nekad čak i u realnom vremenu, oružje, municiju, specijsliste, a i živu silu podvedenu pod dobrovoljce i plaćenike.

I ovaj rat NATO, po svemu sudeći, gubi.

A gde će im Rusi vratiti za ovaj pokušaj slabljenja Rusije ili možda i vlažne snove o raspadu Rusije, to ćemo da vidimo.

Mislim da će to zavisiti od ishoda američkih izbora.
Ako ostane ovaj ludački, ratni lobi u Americi, to neće valjati po planetu.

Ako pobedi Tramp, već je rekao da ga ulazak u rat zbog nekih tamo država ne zanima.
Onda je moguć sledeći scenario:
Rusi napadnu neku slabiju NATO članicu. Neku baltičku banana tvorevinu.
Tramp iskaže kurobolju da ide u rat za neke tamo čije ime Amerikanci ne znaju ni da izgovore.
Evropski ogranak NATO bez Amera ne može ništa da učini, može samo da kmeči.
Onda NATO gubi svoj smisao.
gedza.73 gedza.73 22:34 11.02.2024

Re: Putin - Karlson

A ti nisi kad kažeš da bi mene slao na Kosovo?

Pa ti si hteo da braniš državne interese al' izgleda tuđim sinovima. iskenjam ti se na taj tvoj 'državni interes'.
Sin te boli, a?

jok, nego će izlapeli Gvozden koji još malo pa neće moći ni makaze da drži u ruci.
Pričao sam Maksi i sinu jedincu, akademika Ljube Kovačevića, koji je poginuo za Srbiju, a njegov otac nad grobom pričao o Kosovu i Obiliću.
Bez suza.

ma šta ti morončino i somino jedna pričaš o tuđoj deci. Pričaj o sebi kako si poginuo. A imao si prilike. Nego pička pobegla kad je trebala pa bi sad 'metak' tuđoj deci.
gvozden1 gvozden1 22:38 11.02.2024

Re: Putin - Karlson

Ako pobedi Tramp

Tj, ako je Amerika demokratska država, pa ne spreče Trampa da se kandiduje.
Ili će na "vlasti" zadrže senilnog starca, dok iz senke vlada bogtepita ko.
gedza.73 gedza.73 22:42 11.02.2024

Re: Putin - Karlson

I ovaj rat NATO, po svemu sudeći, gubi.

nešto nisam video da su proglasili mobilizaciju.
A gde će im Rusi vratiti za ovaj pokušaj slabljenja Rusije ili možda i vlažne snove o raspadu Rusije, to ćemo da vidimo.

Po bivšim sovjetskim republikama ne mogu jer gube pozicije koje preuzima ili zapad ili KIna.
ovo što su odradili sa proksijevcima u vidu Hamasa Jevreji su im obećali da će nakon okončanja sukoba krenuti na Rusiju. a tu tek ne bi dao ni cvonjka na Moskvu.
Ako pobedi Tramp, već je rekao da ga ulazak u rat zbog nekih tamo država ne zanima.

On je rekao 'dajte pare za NATO'. Mnogo je naivno misliti da će američka administracija zaustaviti proces koji su isplanirali analitičari ili da će desničari koji podržavaju trampa naoštreni na oružje i antikomunizam podržati Putina.
Tramp iskaže kurobolju da ide u rat za neke tamo čije ime Amerikanci ne znaju ni da izgovore.

Imalo je država mnogo težih za izgovaranje pa to nije sprečilo jenki jastrebove da izručuju tone bombi. čak ih ni protesti kod kuće poput onih tokom Vijetnama (nešto tako danas u sad ne postoji ni u naznakama) nisu sprečavali.

Bumo videli. Za sada sve prognoze onih koji podržavaju putina su bile pogrešne.
gvozden1 gvozden1 22:42 11.02.2024

Re: Putin - Karlson


Pa ti si hteo da braniš državne interese al' izgleda tuđim sinovima

Ne bre, ničijim sinovima, srpskom vojskom.
Kao i sve države sveta što rade.
Ukrajina recimo.
ma šta ti morončino i somino jedna pričaš o tuđoj deci.

O kojoj bre deci?
O vojnicima pričam.
Vidi kako ginu vojnici za svoju Ukrajinu, ti to podržavaš, pa nije valjda da za Srbiju ne treba da ginu?
predatortz predatortz 22:44 11.02.2024

Re: Putin - Karlson

gvozden1
Ako pobedi Tramp

Tj, ako je Amerika demokratska država, pa ne spreče Trampa da se kandiduje.
Ili će na "vlasti" zadrže senilnog starca, dok iz senke vlada bogtepita ko.


Pazi ovu ironiju:

U Americi se, posle niza decenija, pojavi predsednik koji kaže da neće da ratuje po svetu i da se Amerika treba da bavi svojom kućom.

I ovi naši na blogu ga proglase ludakom i agituju za lobi koji je njihovu zemlju zasipao bombama!

Hiljadu godina da živim, to i takve ljude neću razumeti!
gvozden1 gvozden1 22:47 11.02.2024

Re: Putin - Karlson


I ovi naši na blogu ga proglase ludakom i agituju za lobi koji je njihovu zemlju zasipao bombama!

Nema drugog objašnjenja osim poltronisanja, ili nasedanja na propagandu.
bene_geserit bene_geserit 23:28 11.02.2024

Re: Putin - Karlson

Hajde prvo da se podsetimo odakle mi uopšte u raspravi oko pogroma…
benedykt
Mmmdaaa odakle li se samo stvorila reč pogrom samo to se pitam

Pa je onda Odesa tu istaknuta iz prostog razloga jer je tamo bio prvi ikada pogrom, da bi se onda to sve ponovilo još četiri ili pet puta kroz 19. vek odnosno početak 20. veka.
Pod dva, očigledno da ti čak i ne razumeš šta tačno znači pogrom kao pojam.
Dakle pogrom je Bane kada nahuškana lokalna rulja ide i pali, lomi, siluje, mlati i ubija Ješe, kako ih ti zoveš

Ne mi nismo u toj raspravi od te tvoje rečenice, ne vrti se svet oko toga šta ti kažeš.
Nego vidim opet trabunjaš gluposti "prvi pogrom u Odesi".
Jel si ti beše ovog Dubnov-a citirao, evo šta kaže o pogromina nad Jevrejima u vreme kad je Keljmenski pravio uprizing.
A tog Keljmenskog Ukrajinci smatraju rodonačelnikom Ukrajinskog naroda i po njemu daju imena gradovima. Zaporožanske Kozake smatraju početkom Ukrajinskog naroda a zaporožan Host začetkom Ukrajinske države.
Simon Dubnow
The losses inflicted on the Jews of Poland during the fatal decade 1648–1658 were appalling. In the reports of the chroniclers, the number of Jewish victims varies between one hundred thousand and five hundred thousand. But even if we accept the lower figure, the number of victims still remains colossal, even exceeding the catastrophes of the Crusades and the Black Death in Western Europe. Some seven hundred Jewish communities in Poland had suffered massacre and pillage. In the Ukrainian cities situated on the left banks of the Dnieper, the region populated by Cossacks ... the Jewish communities had disappeared almost completely. In the localities on the right shore of the Dnieper or in the Polish part of Ukraine as well as those of Volhynia and Podolia, wherever Cossacks had made their appearance, only about one tenth of the Jewish population survived
bene_geserit bene_geserit 23:30 11.02.2024

Re: Putin - Karlson

oni koji nas optužuju za slepu ljubav prema Rusiji zapravo gaje slepu ljubav prema zemljama koje nam trenutno nisu naklonjene i traže opravdanje za to njihovo ponašanje a krivicu u nama

Da ovo je suština, izvini se Đuri što je tukao.
benedykt benedykt 07:08 12.02.2024

Re: Putin - Karlson

angie01
Znam, i Angie isto tako tvrdi kako je njena emocija prema drugu Titi




ja o Tiletu rec nikad rekla nisam, a jos manje emocionalnu,...a koliko vidim, uredno ga spominjete u 700 komentara na svakom blogu, pa mi to lici na neku tezu opsesiju.

Pa sad, ili je drug Tita ili je car Putin, ako smem da primetim. Pri tome u oba slučaja, sve pršti od emocija kada su u pitanju odbrane lika i dela realno dve gadne faraončine, ali niko neće po cenu života da prizna kako ih ima nego sve uvek upakovano u racionalnu oblandu. Ne znam, možda se ti osećaš (kao i Filip) kao Jugoslovenka, na šta imate puno pravo naravno, pa je onda i drug Tita branjen jer je u pitanju taj jedan jugoslovenski interes vama jako bitan. Sve razumem u svakom slučaju…
benedykt benedykt 07:24 12.02.2024

Re: Putin - Karlson

bene_geserit

Jel si ti beše ovog Dubnov-a citirao, evo šta kaže o pogromina nad Jevrejima u vreme kad je Keljmenski pravio uprizing.
A tog Keljmenskog Ukrajinci smatraju rodonačelnikom Ukrajinskog naroda i po njemu daju imena gradovima. Zaporožanske Kozake smatraju početkom Ukrajinskog naroda a zaporožan Host začetkom Ukrajinske države.
Simon Dubnow
The losses inflicted on the Jews of Poland during the fatal decade 1648–1658 were appalling. In the reports of the chroniclers, the number of Jewish victims varies between one hundred thousand and five hundred thousand. But even if we accept the lower figure, the number of victims still remains colossal, even exceeding the catastrophes of the Crusades and the Black Death in Western Europe. Some seven hundred Jewish communities in Poland had suffered massacre and pillage. In the Ukrainian cities situated on the left banks of the Dnieper, the region populated by Cossacks ... the Jewish communities had disappeared almost completely. In the localities on the right shore of the Dnieper or in the Polish part of Ukraine as well as those of Volhynia and Podolia, wherever Cossacks had made their appearance, only about one tenth of the Jewish population survived

Bane, sad već kucaš na otvorena vrata ako smem da primetim, jer je odnos prema Jevrejima u Evropi bio svugde manje više isti i cela ova priča i jeste počela upravo zato. Samo da se podsetimo, kako je alselone prvo rekao kako je eto samo Rusija bila neka multikulti-multikonfesiona država za razliku od ostatka Evrope, pa sam ga ja onda podsetio na Tatare odnosno Jevreje uz naknadno dodatu priču oko pokrštavanja baš radi toga.
Svugde su Jevreji trpeli istu sudbinu da ih mlate, proteruju i masakriraju, i niko se tu nije mnogo istakao nekom svojom tolerancijom. Poljaci, Ukrajinci, Rusi, nikakve tu razlike nema kada su Jevreji u pitanju, ali znači kao braća rođena su bili kada je odnos prema njima bio na dnevnom redu.
Moja priča od starta je dakle samo o tome da ta Ruska Imperija nije baš tako bajna i sjajna kada je odnos prema manjinskim narodima i religijama bio u pitanju tj nije se ništa posebno isticala od ostatka Evrope. Niti dakle smatram da su jedino ”zli” Rusi bili nekakvi antisemiti od svih ostalih okolo, niti mi takva idiotarija uopšte pada na pamet…
benedykt benedykt 07:31 12.02.2024

Re: Putin - Karlson

predatortz
Staljin i Žukov su rekli kako bez američke pomoći u naoružanju i opremi bi Švabe pregazile Rusiju.


E vidiš, sad im pomoć u naoružanju nije potrebna.
A kao što vidiš, ni prednost prvog udara više neće da dozvole
Naučili lekciju!

Kog to prvog udara izvini ali zaista, ili to bespogovorno usvajaš kao 11. Božiju zapovest svaku glupost koju prodaje Putinova propaganda…?!
benedykt benedykt 07:42 12.02.2024

Re: Putin - Karlson

predatortz


Ma!
Ja mislim da se Gedža zajebava.
A Benedikt radi po zadatku.
Kako drugačije!?



Ja ne znam ko zajebava, a ko radi po zadatku.
Ja ovde primećujem jednu veoma šizofrenu situaciju.
Naime, imamo grupu blogera, koji fanatično podržavaju pravo Ukrajine da silom brani svoje teritorije, a to pravo negiraju svojoj zemlji.

Pod jedan, čisto da ne bude nesporazuma, nadam se da mene ne trpaš u tu priču jer sam poprilično principijelan kada su takve stvari u pitanju. Da budemo precizni, između ostalog upravo zbog onog zverskog bombardovanja i prateće otimačine Kosova se i protivim onome što radi Rusija u Ukrajini od 2014. Tako da ako smem da primetim, zaboravio si da pomeneš šizofreniju kod svih onih koji smatraju da je to što je nama oteto Kosovo nešto najgore na svetu, a da to što je Putin ćapio prvo Krim pa sada Donbas, Mariuopolj i sve tamo do (u međuvremenu izgubljenog) Hersona, nešto čemu treba nazdravljati i neku pesmu otpevati kada se prigodno društvo okupi…
benedykt benedykt 07:46 12.02.2024

Re: Putin - Karlson

gvozden1

Endži i Filip lažu, to se vidi, ja ne lažem.
Govorim ono što mislim, da je Rusija saveznik Srbije, ne samo sad, tako je oduvek.

Bez Rusije Srbije ne bi bilo, rekoše odavno neki umni i upućeni ljudi.

A ako ti veruješ da sam poput njih, da pričam jedno kako bih prikrio drugo, veruj, to nije moj problem.


Ja samo primećujem zdušno navijanje, odnosno bespogovorno usvajanje svega što propaganda Kremlja tvrdi, a to sa pričom o savezništvu i nema previše veze ako smem da primetim…
gvozden1 gvozden1 08:27 12.02.2024

Re: Putin - Karlson


Ja samo primećujem zdušno navijanje, odnosno bespogovorno usvajanje svega što propaganda Kremlja tvrdi, a to sa pričom o savezništvu i nema previše veze ako smem da primetim…

A ja primećujem da ti ne primećuješ da ja ne znam šta propaganda Kremlja tvrdi, niti me to previše zanima.
Verujem da je ruska pobeda dobra za Srbiju, čini mi se da se stvari u tom i razvijaju, ali da ne ide sve kao po koju, što verujem da ruska propaganda tvrdi.

A šta ti misliš, da li je za nas bolje da Rusija pobedi, ili da nju pobedi Ukrajina?

angie01 angie01 08:30 12.02.2024

Re: Putin - Karlson

Pa sad, ili je drug Tita ili je car Putin, ako smem da primetim.


abre lupetas, ja nisam putinovac, stavise, jako nisam:)

ovako kako ucitavas kojesta, mogu i ja tebi da izmislim stagod-iako nema potrebe:)-pa da se ponasam kao da je to istina,...sem sto je to necasno, deluje i kao da se ocajnik koprca.
benedykt benedykt 08:35 12.02.2024

Re: Putin - Karlson

angie01
Pa sad, ili je drug Tita ili je car Putin, ako smem da primetim.


abre lupetas, ja nisam putinovac, stavise, jako nisam:)

ovako kako ucitavas kojesta, mogu i ja tebi da izmislim stagod-iako nema potrebe:)-pa da se ponasam kao da je to istina,...sem sto je to necasno, deluje i kao da se ocajnik koprca.

Prati fabulu radnje Angie, niko tebe ne vidi u priči oko cara Putina ali zato ima onih koji prema njemu imaju isti odnos kao ti prema drugu Titi. Da budemo precizni, retkost je naći, što Docs prepametno primeti, one koji kapiraju da su u pitanju dve gadne faraončine tj ili jedni mrze druga Titu a car Putin im polubožanstvo koje golo do pojasa jaše konja po Sibiru, ili je drug Tita din-gospo u belom odelcetu sa prstenom od brilijanta a Putin je zli diktator i KGB miš…
benedykt benedykt 08:51 12.02.2024

Re: Putin - Karlson

gvozden1

Ja samo primećujem zdušno navijanje, odnosno bespogovorno usvajanje svega što propaganda Kremlja tvrdi, a to sa pričom o savezništvu i nema previše veze ako smem da primetim…

A ja primećujem da ti ne primećuješ da ja ne znam šta propaganda Kremlja tvrdi, niti me to previše zanima.
Verujem da je ruska pobeda dobra za Srbiju, čini mi se da se stvari u tom i razvijaju, ali da ne ide sve kao po koju, što verujem da ruska propaganda tvrdi.

A šta ti misliš, da li je za nas bolje da Rusija pobedi, ili da nju pobedi Ukrajina?


Ja vidiš pretežno mislim da se ti sakrivaš iza priče oko toga da je ta kao ”pobeda” Rusije dobra kao fol za srpske interese, pošto je Rusija, kao što već 1836 jubilarna puta ponovih, odavno izgubila a posebno ako sve posmatraš iz ugla srpskog interesa. Dakle, Rusija je parija barem kada je Evropa u pitanju a mi nismo sused Azerbejdžanu ako smem da primetim već nas eto u toj istoj Evropi hteli mi to ili ne.

Samim time, možemo samo da imamo problema zbog Putina u neko dogledno vreme, a ta i takva Rusija nam ne može ali ni na koji način pomoći jer je svojim sopstvenim jadom zabavljena. To što nas Putin pominje jedino onima koji su u njega zaljubljeni može da bude nešto super woooow, jer nas pod jedan pominje jedino iz svojih sebilčnih interesa, kao što je svojevremeno pominjao Srebrenicu u za nas jako lošem kontekstu opet radi svojih sebičnih interesa, ili kao što je ćapio Krim i uvek pominje Kosovo kao opravdanje iz istih tih sebičnih interesa.

Ja vidiš isto tako smatram da je srpski interes najbitniji ali sam slab sa emocijama kada dođe do toga, pa mi se čini da je najpreči interes za nas da ostanemo izvan ove idiotarije oko Rusije i Ukrajine i da nas što manje pominje bilo koja strana u bilo kom kontekstu. Šta god da se desi u Ukrajini nema nikakve veze sa nama, odnosno niti ”pobeda” Ukrajine niti ”pobeda” Rusije nam niti ide u korist niti odmaže u bilo kom pogledu.

Ti očigledno navijaš uz prateće pokušaje racionalizacije svojih emocija, pa kao ”pobeda” Rusije je nama jako bitna radi naših interesa. Slažem se, ali samo ako posmatramo to iz ugla prosečnog Srbina kome bi ta ”pobeda” bila kao da je Srbija pobedila na svetskom prvenstvu u fudbalu, te bi Srbadija bila vesela i srećna najmanje dve godine a to jeste dobro za državu, mislim kada je i narod u njoj srećan…

gvozden1 gvozden1 08:52 12.02.2024

Re: Putin - Karlson

a car Putin im polubožanstvo koje golo do pojasa jaše konja po Sibiru, ili je drug Tita din-gospo u belom odelcetu sa prstenom od brilijanta

Na ovom blogu su baš takvi retkost, ali zato ti sebi dozvoljavaš da upadaš u stereotip i da ponavljaš prilično izanđale fraze, i još to nazivaš prepametnom primedbom.

Da li Putin pravi takvu sliku o sebi, da.
To može da se zove harizmom, može da bude njegova prava priroda, može da bude šta god drugo, ali nema ovde ljudi koji mu se zbog toga dive, naprosto nema.

Ili ti u nekome vidiš takvog?
Ako da, ko je to?

angie01 angie01 08:53 12.02.2024

Re: Putin - Karlson

Prati fabulu radnje Angie, niko tebe ne vidi u priči oko cara Putina ali zato ima onih koji prema njemu imaju isti odnos kao ti prema drugu Titi.

pa to je ta fabula u kojoj mi ucitavas, da l Tileta, da l putina,...sta je doks napisao, nisam videla, al poredjenje po meni ne stoji, prvo, jer je Rusija velika sila i ta represija tamo je bas zahebana-pogledas kako su ziveli ljudi u zemljama Varsavskog pakta i kako smo ziveli mi i to ti je ta razlika.

a ono sto jeste tacno, je da obozavaoci putina, najvise pljuju Tileta...i jos ublazavaju strahote zivota onog dela EVrope, koja je zivela pod ruskom gvozdenom zavesom.

ovde se toliko laze/maze u ideoloskom ludilu, da su razgovori vec davno besmisleni.

sta pojedinci sebi dozvoljavaju da izgovore, je isto tako besmislena propaganda, ali i tezak bezobrazluk i morbida.
benedykt benedykt 09:00 12.02.2024

Re: Putin - Karlson

gvozden1

Da li Putin pravi takvu sliku o sebi, da.
To može da se zove harizmom, može da bude njegova prava priroda, može da bude šta god drugo, ali nema ovde ljudi koji mu se zbog toga dive, naprosto nema.

Ili ti u nekome vidiš takvog?
Ako da, ko je to?


Znači i drug Tita bio harizmatičan…?!?

Dakle, šta na primer ti vidiš na ovoj slici, ali budi iskren pa reci…
predatortz predatortz 09:03 12.02.2024

Re: Putin - Karlson

gvozden1

I ovi naši na blogu ga proglase ludakom i agituju za lobi koji je njihovu zemlju zasipao bombama!

Nema drugog objašnjenja osim poltronisanja, ili nasedanja na propagandu.


A pazi dokle seže ta propaganda:


Ako Trump pobijedi, NATO je gotov. Posljedice za Europu bi bile nezamislive

Kažu, mi naseli na rusku propagandu, Sputnjik, RT, kurac, palac...

A vidi kakva govna oni gutaju velikom kašikom.

Ne, gospodo!
Vi nasedate na propagandu američkog ratnog lobija, onog istog koji zbog interesa krupnog kapitala teroriše celu planetu decenijama.
Onog istog koji je u vašoj zemlji, vašoj i mojoj, ubijao trudnice kasetnom municijom po pijacama.
Vi ste im to spremni da oprostite?
Onog istog čija je perjanica bez da trepne izjavila da je vredela smrt pola miliona dece.
Izvinite gospodo, za te vaše Putin je običan vašarski kavgadžija. Mislim, kolika su oni govna i koliki su to zlikovci!

Pa eto...
gvozden1 gvozden1 09:05 12.02.2024

Re: Putin - Karlson

Ja vidiš pretežno mislim da se ti sakrivaš iza priče oko toga da je ta kao ”pobeda” Rusije dobra kao fol za srpske interese,

Pa dobro, ako tako misliš, misli.
Niti imam razloga da te uveravam u suprotno, a ni potrebe.
pa mi se čini da je najpreči interes za nas da ostanemo izvan ove idiotarije oko Rusije i Ukrajine

A to je nešto novo?
Ne daju nam da ostanemo izvan, prvenstvo zapad, teraju nas da se svrstano protiv Rusije to prvo, a drugo, rat u Evropi sigurno utiče na Srbiju, od toga se ne može sakriti.

Ako bi Rusija izgubila rat, a time i uticaj, to bi značilo da nema nikoga ko bi mogao da ograniči moć srpskih protivnika, zapada.

Teza da je rat već izgubljen je naprosto pogrešna, i ne znam šta ti treba da je navodiš, jer rat još traje.

benedykt benedykt 09:06 12.02.2024

Re: Putin - Karlson

angie01
Prati fabulu radnje Angie, niko tebe ne vidi u priči oko cara Putina ali zato ima onih koji prema njemu imaju isti odnos kao ti prema drugu Titi.

pa to je ta fabula u kojoj mi ucitavas, da l Tileta, da l putina,...sta je doks napisao, nisam videla, al poredjenje po meni ne stoji, prvo, jer je Rusija velika sila i ta represija tamo je bas zahebana-pogledas kako su ziveli ljudi u zemljama Varsavskog pakta i kako smo ziveli mi i to ti je ta razlika.

a ono sto jeste tacno, je da obozavaoci putina, najvise pljuju Tileta...i jos ublazavaju strahote zivota onog dela EVrope, koja je zivela pod ruskom gvozdenom zavesom.

I za tebe slično pitanje…

Dakle, šta ti vidiš na ovoj slici gore…?!!


A šta vidiš na ovoj slici dole…?!!
gvozden1 gvozden1 09:10 12.02.2024

Re: Putin - Karlson


Znači i drug Tita bio harizmatičan

E, ajd prvo ti odgovori na pitanje, ko je ovde oduševljen Putinom, kako je to Doks "prepametno primetio"
(Ako se ta njegova primedba odnosila na ovaj blog?)
angie01 angie01 09:14 12.02.2024

Re: Putin - Karlson

Dakle, šta ti vidiš na ovoj slici gore…?!!


A šta vidiš na ovoj slici dole…?!!


:)))),pa ti u stvari volis Tileta,...ova gornja je ocigledno mnogo bolja prodaja imidza, od one donje.
benedykt benedykt 09:23 12.02.2024

Re: Putin - Karlson

gvozden1

Ne daju nam da ostanemo izvan, prvenstvo zapad, teraju nas da se svrstano protiv Rusije to prvo, a drugo, rat u Evropi sigurno utiče na Srbiju, od toga se ne može sakriti.

Ako bi Rusija izgubila rat, a time i uticaj, to bi značilo da nema nikoga ko bi mogao da ograniči moć srpskih protivnika, zapada.

Teza da je rat već izgubljen je naprosto pogrešna, i ne znam šta ti treba da je navodiš, jer rat još traje.

A kako nam to izvini ali zaista može pomoći od Evrope izolovana Rusija u slučaju da ”pobedi” tj šta je tu dijametralno suprotno ili bolje rečeno različito u bilo kom pogledu od toga kada bi Rusija ”izgubila” u Ukrajini…?! Mislim, ako zaboravimo ono oko radovanja kao da smo osvojili svetsko u fudbalu, na koji nam to konkretno način dakle ta i takva Rusija može pomoći…?!!
Realno rečeno, može jedino da nam odmogne ili ne-d’o Bog nahuška u neku ratnu ludoriju svojih interesa radi a o pomoći sa njene strane možemo samo da sanjamo. Nemoj mi zaista reći kako iskreno misliš da će u slučaju ”pobede” Rusije ona biti u stanju da ograniči moć Zapada…?! Mislim, evo je koprca se ali kao magare u blatu već dve godine sa susednom im Ukrajinom. Međutim, samo ako kao fol ako osvoji sve do Dnjepra i to bude neko polu-trajno stanje na koje će Zapad da zažmuri, onda će sve da bude kao drugačije i svi sa Zapada će valjda doći u Kremlj pa će ih onda tamo car Putin primiti ali da kleče pred njim.
Aha, al’ zamalo, odnosno jedina nada za bilo kakav drugačiji odnos je ako opet pobedi onaj debil od Trampa…
apacherosepeacock apacherosepeacock 10:10 12.02.2024

Re: Putin - Karlson

Aha, al’ zamalo, odnosno jedina nada za bilo kakav drugačiji odnos je ako opet pobedi onaj debil od Trampa…



Ma nece cak ni tada.. eno odblokirali republikanci kongres pa predvidjena suma ode Ukrajini i Izraelu bez pardona. Dzabe se nadaju ovi blogovci Trampu i hemijskoj olovci onom nasem tupsonu heheh

A mi (ja bogUmi ne ali ovi sto navijaju..) dok navijamo za sTrumpove i Putine i gubimo vreme eno jos jednog negativnog dastanja od Jevrope tj. od onoga od cega se zivi.
jovilim_e jovilim_e 10:20 12.02.2024

Re: Putin - Karlson

gedza.73
a mislim da se Gedža zajebava.

...
Rusija trenutno je nikakav faktor osim što izigrava ikebanu na stolu.
...


Eto vidiš da sam pogodio da se zajebavaš.
jovilim_e jovilim_e 10:21 12.02.2024

Re: Putin - Karlson

predatortz


Ma!
Ja mislim da se Gedža zajebava.
A Benedikt radi po zadatku.
Kako drugačije!?



Ja ne znam ko zajebava, a ko radi po zadatku.
Ja ovde primećujem jednu veoma šizofrenu situaciju.
Naime, imamo grupu blogera, koji fanatično podržavaju pravo Ukrajine da silom brani svoje teritorije, a to pravo negiraju svojoj zemlji.
Imamo blogere koji patološki mrze Rusiju jer je napala ukrajinu i zaljubljeno gledaju u one zemlje koje su to isto, samo sa mnogo većim nesrazmerom u odnosu na silu protivnika, uradili njihovoj zemlji.
Imamo blogere kojima nikad nije dosta osuda Srba i Srbije za počinjene zločine, a da nikad nisu pomenuli neki zločin nad njihovim narodom a kamo li insistirali na kaznama za te zločine.
Imamo ljude koji su u stanju da danima raspredaju o tome da su pijane budale ubile jednog Hrvata iz Hrtkovaca, koji je ceo dan pio sa svojim ubicama i to nazivaju progonom Hrvata u Srbiji, a 300.000 njihovih sunarodnika proteranih iz Hrvatske za njih nije nikakav zločin. Čak, smatraju da je to zaslužena sudbina jer je Sloba nešto kurac, palac, a ne da je nastavak Jasenovca drugim sredstvima.
Pa čak ni stenogrami hrvatskog vojnog i civilnog rukovodstva koji su otvoreno govorili o planu proterivanja, čak je i to sepska krivica.
Imamo ljude kojima ništa ne znači što su njihovim sunaridnicima vadili organe, što nam pucaju na decu tokom verskih praznika, što hapse bez dokaza...

Ali, Putin napao Ukrajinu!

Ne znam za vas, ali meni ti ljudi koji nariču nad tudim grobovima a svoje zapišavaju ne mogu biti ni dobri, ni pošteni, niti bih sa takvim želeo ikad kafu da popijem.

Ma to su ti budale.
apacherosepeacock apacherosepeacock 10:21 12.02.2024

Re: Putin - Karlson


Dakle, šta na primer ti vidiš na ovoj slici, ali budi iskren pa reci…



Bogami, izgledao je matori Million Dollar..
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 10:35 12.02.2024

Re: Putin - Karlson

apacherosepeacock
Aha, al’ zamalo, odnosno jedina nada za bilo kakav drugačiji odnos je ako opet pobedi onaj debil od Trampa…



Ma nece cak ni tada.. eno odblokirali republikanci kongres pa predvidjena suma ode Ukrajini i Izraelu bez pardona. Dzabe se nadaju ovi blogovci Trampu i hemijskoj olovci onom nasem tupsonu heheh

A mi (ja bogUmi ne ali ovi sto navijaju..) dok navijamo za sTrumpove i Putine i gubimo vreme eno jos jednog negativnog dastanja od Jevrope tj. od onoga od cega se zivi.


Sve i da Trump pobedi i) Kosovo (ni samo sever ni cela teritorija) opet nece postati deo Srbije, ii) RS nece postati nezavisna ili deo Srbije, iii) NATO nece reci e da pogresili smo sa bombardovanjem.

Samo bi se ovo trenutno propadanje Srbije jos vise ubrzalo: posto Trump voli da podrzava likove slicne sebi a EU prosirenje mu nikada nije bio prioritet (pre to vidi kao smetnju) onda bi podrzao Vucicev ostanak na vlasti. E onda bi tek on i njegova mafija mogli da se raspistolje. Sto sve nema veze jer bi patriotski blok imao zadovoljstinu u tome sto je Trump jebokevu NATOu.



jovilim_e jovilim_e 10:35 12.02.2024

Re: Putin - Karlson

gedza.73
gvozden1
O fijasku u Ukrajini naravno da nema govora, to su Gedžina priviđenja, a Gedža i njegovi zakjučci....

Ruski proklamovani cilj je denacifikacija i demilitarizacija cele Ukrajine.
Koja je verovatnoća da Moskva nakon dve godine (ako se podsetimo blogovskih prognoza rat je trebao da bude okončan ruskom pobedom pre 22 meseca a ruska vojska i dalje pokušava da okupira-oslobodi teritorije koje je na referendumu proglasila svojim) i nakon svega što je uradila u Kijev postavi prorusku vladu, natera Ukrajince da se odreknu oružja kako bi Gvozden dobio ono što sanja u mokrim snovima?


Gedžo, sa prognozama šta će da bude trebalo bi biti oprezniji.
Makar si ti načitan čovek.
Jer je blogerskih prognoza bilo raznih.
Ne samo pro Rusije, nego i kontra Rusije.
A Rusi ipak nisu ostali bez municije i ta njihova nemoderna vojna oprema melje Ukrajinu.
Da, izgleda, tamo neće ostati kamen na kamenu čitav.
Pretpostavljam da ti nisi zamišljao da će Rusi da rokaju onako kako to rade braća Amerikanci.
Možda bi onda išlo brže.
Ili kako to, trenutno, rade braća Izraelci.
Na nesreću, to su sve naša slovenska braća.
No sa druge strane, i Hrvati su naša slovenska braća, a uradili su nam isto, ili čak više od onoga, što su nam uradili Germani.
Prema tome, ako su Rusi rekli da će denacifikovati Ukrajinu, ja bih im poverovao.
Jer, Rusi nisu mačji kašalj.
Oni su već jednom stigli i do Pariza, a ne samo do Berlina.
Ili si ti ubeđen kako bi, na primer, da zarate Rusi i Nemci, Francuzi priskočili u pomoć Nemcima? Da, bi, ali u kurcu.
Što je Rusima teško da stignu do Kijeva?
Misliš ne mogu da stignu?
Ako ne veruješ meni, pitaj Benedikta, on ima informacije iz prve ruke.
A da li je do ovog nesrećneg rata (kao da je bilo koji srećan) trebalo da dođe, to ti ja ne znam. To bi mogao da pitaš Viktoriju Nuland, ona zna najbolje.

jovilim_e jovilim_e 10:39 12.02.2024

Re: Putin - Karlson

gedza.73

...
i Staljin i Žukov su rekli kako bez američke pomoći u naoružanju i opremi bi Švabe pregazile Rusiju.
...

To si pročitao u 'Veseloj svesci'?
apacherosepeacock apacherosepeacock 10:45 12.02.2024

Re: Putin - Karlson

Neues aus der Nachbarschaft
apacherosepeacock
Aha, al’ zamalo, odnosno jedina nada za bilo kakav drugačiji odnos je ako opet pobedi onaj debil od Trampa…



Ma nece cak ni tada.. eno odblokirali republikanci kongres pa predvidjena suma ode Ukrajini i Izraelu bez pardona. Dzabe se nadaju ovi blogovci Trampu i hemijskoj olovci onom nasem tupsonu heheh

A mi (ja bogUmi ne ali ovi sto navijaju..) dok navijamo za sTrumpove i Putine i gubimo vreme eno jos jednog negativnog dastanja od Jevrope tj. od onoga od cega se zivi.


Sve i da Trump pobedi i) Kosovo (ni samo sever ni cela teritorija) opet nece postati deo Srbije, ii) RS nece postati nezavisna ili deo Srbije, iii) NATO nece reci e da pogresili smo sa bombardovanjem.

Samo bi se ovo trenutno propadanje Srbije jos vise ubrzalo: posto Trump voli da podrzava likove slicne sebi a EU prosirenje mu nikada nije bio prioritet (pre to vidi kao smetnju) onda bi podrzao Vucicev ostanak na vlasti. E onda bi tek on i njegova mafija mogli da se raspistolje. Sto sve nema veze jer bi patriotski blok imao zadovoljstinu u tome sto je Trump jebokevu NATOu.






Ma sve tacno, komsija. Americka spoljna politika je odavno zacementirana, zna se sta su im i gde odbrana njihovih interesa, Bliski Istok, Evropa itd. i tu nije vise bitno ko je tamo u Beloj kuci na 4/8 godina, Tramp, Bajden pickamaterina, oni se toga, svojih interesa, drze ko pijan plota

Pa Tramp je odmah Bajdena nazvao soprostenjem pickicom kad nije odmah zveknuo po Iranu (nego se malo kao razmisljao) zbog americkih vojnika. Sta da pricamo dalje..

jovilim_e jovilim_e 10:46 12.02.2024

Re: Putin - Karlson

gedza.73
E vidiš, sad im pomoć u naoružanju nije potrebna.

Kim Džong misli drugačije.
Osim toga ta pomoć u naoružanju je ovog puta na drugoj strani. Onaj njihov ludi šešeljko Medvedev malo, malo pa preti nuklearkom ako im ne omoguće da dobiju teritorije koje su oni zamislili da su njihove.
...

Gedžo, od silnog čitanja kojekakvih budalaša, ne bi bilo loše da malo pročitaš o psihološko-propagandnim operacijama, pre i u toku ratnih sukoba.
To što Medvedev govori nije slučajna niti hirovita akcija ludog pojedinca koji je bio, usput, predsednik Rusije.
Podsećanje na nuklearni potencijal Rusije ima efekat sličan dejstvu kaćuša po vitalnim delovima infrastrukture neprijatelja, jer deluje na svest (moral) protivnika, a moral vojske (i ne samo vojske, nego i civila) u ratnom sukobu je najznačajnija supstanca za vođenje rata.
Tako da ne bi bilo loše da malo proučiš tu literaturu.
Jebeš one klipove kojekakvih marginalaca.
jovilim_e jovilim_e 10:48 12.02.2024

Re: Putin - Karlson

gedza.73
Ruski poraz bi bio proterivanje ruske vojske sa svih teritorija koje je Rusija pripojila sebi

Ruski poraz je ukoliko ne ostvare cilj koji su javno objavili. 'Denacifikacija' (na koju se poziva čovek koji kao primer uzima Hitlera) i demilitarizacija cele Ukrajine.
Aj što im Finska na boku ušla u NATO, aj što ne smeju da privire po Crnom moru nego će sutra na obalu Dnjepra da im stave raketle.

Šta će biti sutra, to ne zna ni Benedikt, a kamoli ti.
apacherosepeacock apacherosepeacock 10:53 12.02.2024

Re: Putin - Karlson

A ovo oko imidza sto je benedikt stavio slike Tileta i Putina, evo sta sam ja nedavno napisala kod blogokolege Jinxa oko gradjenja Putinovog imidza od strane Jeljcinove ekipe, moram da se samokvotiram malo..


apacherosepeacock


Pa ne bas tako.. pre je dosao na vlast sticajem okolnosti jer su ga izvukli iz sesira zbog nekih drugih stvari, takoreci vise je slucajno dospeo tu gde jeste. Jeljcin bolestan i odrtaveo vise nije mogao da obnasa duznost preCednika pa je sa svojim ljudima trebalo naci nekog poslusnika kako bi sa marionetom na vlasti i dalje drzali konce u Rusiji. Jeljcinu je bilo predlozeno 20 kandidata a Putin se nasao medju kandidatima jer je u proslosti nekim bizMismenima uspeo da uradi neke papire za privatni biznis jer je radio kao mastiljara u KGB (papire za biznis nije bilo moguce dobiti regularnim putem jer je Jeljcin svu drzavnu imovinu ukljucujuci onu profitabilnu kao sto su nafta/gas/zlato/dijamanti/drvena gradja/fertilatori itd. vec bio podelio svojim pulenima)
Pa se neko setio i njega, Putina, kao potencijalnog korisnog idiota za tu ulogu upravo zbog tih usluga i netalasanja sa pitanjima ko, sta, koliko..i od 20 kandidata izbor padne na njega, eto njemu srecne okolnosti.

Pa su onda upregli citavu masineriju PR i teretane, fotosopove, imidz mejkere, tekstopisce, ne bi li od maleckog rastom, fizicki neuglednog, mirnog, povucenog, nesigurnog u sebe lika koji ne prica mnogo i mislili su - obavljace zadat posao, napravili imidz na koji se vaskoliki Rusi pale - oca nacije, jahaca konja, medveda, tigrova, jebaca'* (*posteno jebe Ruse sto jes' jes'..) prve klase a za koga niko zivi pre toga cuo nije. Tojest za njega izvan uskog nekog kruga tih mesetara bizMismena niko i nije bio cuo.

I tako u znoju lica svoga nekako uspese da ga predstave kako su naumili na sledecim izborima, upali taktika i eto njega kao predsednika Rusije.
E sad, zajebali su se ocito u tom izboru od 20 kandidata jer je maleni Vlada imao druge namere kad ga ustolice pa je cutao i ostavio ih u uverenju da sve ide po planu. Pa je tako cim ga izabrase na izborima dosao i ovima Jeljcinu & co. rekao - vi sad svi radite za mene, ko pristaje bez roptanja moze da zadrzi privilegije, ko ne pristaje moze odmah da emigrira (I'm gonna make him an offer he can't refuse). Vecina pristade (ostali nadjose konjsku glavu u krevetu').

Bez ovakvih gore opisanih okolnosti Putin bi verovatno avanzovao u karijeri administracije KGB, ali do predsednika bez cele ove masinerije prethodnika - jok vala.
Dalje, da je iskoristio jako srecne okolnosti, jeste. Da ih je strucno zajebao (Jeljcina i ekipu), jeste. Da je pobio i na robiju poslao politicke neprijatelje, jeste.
Posto on sebi nece moci da priusti odlazak u peMziju kao sto je to mogao Jeljcin, njegov fizicki opstanak je vezan sa opstankom na vlasti. Jer, previse je zuljeva i suljeva nagazio da bi to sebi to mogao da priusti. Videcemo koliko ce da izdrzi jos (sanse pola-pola) pre nego sto mu/ako mu neko ko sebe vidi kao kalifa umesto kalifa ne smesti metak medju oci carne. Jer takav je redosled stvari u njegovoj situaciji, takvoj ekipi i takvoj drzavi.

P.S. E da, inace mislim (gledano po njegovom nastupu itd.) da uopste nije flipnuo nego da se malo' preracunao sto opet ne spada sve u njegov domen ipak on zavisi u proceni i od ljudi kojima je okruzen a kojima recimo nesto kao veruje.. zatim, neosporno ima ego kao 3 cepelina i eto maksimalno koristi prednosti svog polozaja, sto sve u svemu rade i mnogi drugi lideri drzava ali on (i njemu slicni sa svojim autokratijama) ima tu prednost da nije limitiran preprekama' kao sto su ustav, parlament, sud, opozicija i te trice i kucine' jer mu je drzava prakticno privatna prcija sto nekim drugim predsednicima nije na raspolaganju pa ipak moraju da pripaze.

P.P.S. Ima jedna anegdota koja govori nesto o njegovom karakteru, kad je pozeleo da se ozeni tadasnjoj devojci a posle supruzi (sad bivsoj) je podmetnuo nekog lika, krisom, da joj se udvara, kad on nije prisutan, da bi video kako ce ona na to da reaguje.

jovilim_e jovilim_e 11:02 12.02.2024

Re: Putin - Karlson

benedykt
predatortz


Ma!
Ja mislim da se Gedža zajebava.
A Benedikt radi po zadatku.
Kako drugačije!?



Ja ne znam ko zajebava, a ko radi po zadatku.
Ja ovde primećujem jednu veoma šizofrenu situaciju.
Naime, imamo grupu blogera, koji fanatično podržavaju pravo Ukrajine da silom brani svoje teritorije, a to pravo negiraju svojoj zemlji.

Pod jedan, čisto da ne bude nesporazuma, nadam se da mene ne trpaš u tu priču jer sam poprilično principijelan kada su takve stvari u pitanju. Da budemo precizni, između ostalog upravo zbog onog zverskog bombardovanja i prateće otimačine Kosova se i protivim onome što radi Rusija u Ukrajini od 2014. Tako da ako smem da primetim, zaboravio si da pomeneš šizofreniju kod svih onih koji smatraju da je to što je nama oteto Kosovo nešto najgore na svetu, a da to što je Putin ćapio prvo Krim pa sada Donbas, Mariuopolj i sve tamo do (u međuvremenu izgubljenog) Hersona, nešto čemu treba nazdravljati i neku pesmu otpevati kada se prigodno društvo okupi…

Bez zajebancije, da se malo uozbiljimo, jer su ovo sve mučke i teške teme.
Vidiš, ja se principijelno slažem sa tobom da je potrebna osuda svih 'jačih' koji maltretiraju 'slabije'.
Ono što meni nije jasno je - zašto se kao dokaz uzimaju (kurčeve) državne granice?
Da budem jasniji radi nižeikuisanih glava - zašto je maltretiranje nekoga unutar svojih granica manje maltretiranje od nekoga izvan svojih granica?
U čemu je tu tajna?
Eto, na primer, Hrvati ozbiljno misle da je sasvim u redu što su proterali par stotina hiljada Srba, jer su isti živeli na njihovoj teritoriji.
Da ne pričamo sada otkuda to da je to njihova teritorija.
Prema tome, za mene nema nikakve razlike gde se to maltretiranje događa.
Jer samtram granice irelevantnim u toim smislu.
Granice nikome ne daju nikakvo pravo da mogu da maltretiraju ikoga ko živi u njihovim granicama.
Jer mogu i ti koji maltretiraju da dobiju po pičci.
Kao što i sada svedočimo događanjima u Ukrajini.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 11:05 12.02.2024

Re: Putin - Karlson

apacherosepeacock
Neues aus der Nachbarschaft
apacherosepeacock
Aha, al’ zamalo, odnosno jedina nada za bilo kakav drugačiji odnos je ako opet pobedi onaj debil od Trampa…



Ma nece cak ni tada.. eno odblokirali republikanci kongres pa predvidjena suma ode Ukrajini i Izraelu bez pardona. Dzabe se nadaju ovi blogovci Trampu i hemijskoj olovci onom nasem tupsonu heheh

A mi (ja bogUmi ne ali ovi sto navijaju..) dok navijamo za sTrumpove i Putine i gubimo vreme eno jos jednog negativnog dastanja od Jevrope tj. od onoga od cega se zivi.


Sve i da Trump pobedi i) Kosovo (ni samo sever ni cela teritorija) opet nece postati deo Srbije, ii) RS nece postati nezavisna ili deo Srbije, iii) NATO nece reci e da pogresili smo sa bombardovanjem.

Samo bi se ovo trenutno propadanje Srbije jos vise ubrzalo: posto Trump voli da podrzava likove slicne sebi a EU prosirenje mu nikada nije bio prioritet (pre to vidi kao smetnju) onda bi podrzao Vucicev ostanak na vlasti. E onda bi tek on i njegova mafija mogli da se raspistolje. Sto sve nema veze jer bi patriotski blok imao zadovoljstinu u tome sto je Trump jebokevu NATOu.






Ma sve tacno, komsija. Americka spoljna politika je zacementirana, zna se sta su im i gde odbrana njihovih interesa, Bliski Istok, Evropa itd. i tu nije vise bitno ko je tamo u Beloj kuci na 4/8 godina, Tramp, Bajden pickamaterina, oni se toga, svojih interesa, drze ko pijan plota

Pa Tramp je odmah Bajdena nazvao soprostenjem pickicom kad nije odmah zveknuo po Iranu (nego se malo kao razmisljao) zbog americkih vojnika. Sta da pricamo dalje..



Doduse postoji jos i onaj moguci svet u kome Putin osvoja vlast u US (u Kremlju je vlast predao ruskom Marku Djuricu, Medvedovu), ukida tamo ovu glupost sa dva mandata i tamo u petom mandatu negde posto je resio ono sto se Rusije tice, u cvetu starosti i pred sam kraj svog zivota bi se zdusno poceo angazovati za nasu stvar. Do tad bi od Srbije ostali samo dugmici ali dobro.
jovilim_e jovilim_e 11:06 12.02.2024

Re: Putin - Karlson

benedykt
gvozden1

Endži i Filip lažu, to se vidi, ja ne lažem.
Govorim ono što mislim, da je Rusija saveznik Srbije, ne samo sad, tako je oduvek.

Bez Rusije Srbije ne bi bilo, rekoše odavno neki umni i upućeni ljudi.

A ako ti veruješ da sam poput njih, da pričam jedno kako bih prikrio drugo, veruj, to nije moj problem.


Ja samo primećujem zdušno navijanje, odnosno bespogovorno usvajanje svega što propaganda Kremlja tvrdi, a to sa pričom o savezništvu i nema previše veze ako smem da primetim…

To uopšte nije tačno.
Mislim da ti smatraš da su baš svi drugačijemisleći blogeri baš tolike budaletine.
Kakva kurčeva apologija propagande Moskve.
Pa svi blogeri (osim totalnih budala da ih sada ne imenujemo) su svesni da su sve informacije, bilo od strane Moskve ili Kijeva, ili druge ratujuće strane, tj. USA, obična ratna propaganda.
Nije valjda da ti veruješ u Ukrajinsku propagandu?
jovilim_e jovilim_e 11:11 12.02.2024

Re: Putin - Karlson

benedykt
angie01
Pa sad, ili je drug Tita ili je car Putin, ako smem da primetim.


abre lupetas, ja nisam putinovac, stavise, jako nisam:)

ovako kako ucitavas kojesta, mogu i ja tebi da izmislim stagod-iako nema potrebe:)-pa da se ponasam kao da je to istina,...sem sto je to necasno, deluje i kao da se ocajnik koprca.

Prati fabulu radnje Angie, niko tebe ne vidi u priči oko cara Putina ali zato ima onih koji prema njemu imaju isti odnos kao ti prema drugu Titi. Da budemo precizni, retkost je naći, što Docs prepametno primeti, one koji kapiraju da su u pitanju dve gadne faraončine tj ili jedni mrze druga Titu a car Putin im polubožanstvo koje golo do pojasa jaše konja po Sibiru, ili je drug Tita din-gospo u belom odelcetu sa prstenom od brilijanta a Putin je zli diktator i KGB miš…

Ispustio si da pomeneš da je dragi (im) drug Tito jedini koji je pušio cigarete u Belog Kući.
I da je imao automobila više od engleske kraljice.
I da je cela jedna brigada, Gardijska, elitna, glancala njegove automobile.
Pa tako, npr. potpukovnik duži za glancanje nekog Bentlija, drugi potpukovnik Rols Rojsa, a jadni major mercedesa.
A da ne pričamo koliko je otvorio domova kulture po selima.
O tome koliko žita je iz ambara seljaka, te slanine sa tavana, pokupio, nećemo ovaj puta.
Jebo ih Faraon Tite glupave.
benedykt benedykt 11:19 12.02.2024

Re: Putin - Karlson

NNN

angie01
Dakle, šta ti vidiš na ovoj slici gore…?!!


A šta vidiš na ovoj slici dole…?!!


:)))),pa ti u stvari volis Tileta,...ova gornja je ocigledno mnogo bolja prodaja imidza, od one donje.

Samo primećujem da svako ima svog favorita iz ovih ili onih razloga, odnosno da se nekome više sviđa muštikla & belo odelce fazon a nekom opet mačo trip i jahanje konjića grbonjića. Hvala na pitanju, ja u oba slučaja vidim potpuno istu stvar…
benedykt benedykt 11:22 12.02.2024

Re: Putin - Karlson

apacherosepeacock
Aha, al’ zamalo, odnosno jedina nada za bilo kakav drugačiji odnos je ako opet pobedi onaj debil od Trampa…



Ma nece cak ni tada.. eno odblokirali republikanci kongres pa predvidjena suma ode Ukrajini i Izraelu bez pardona. Dzabe se nadaju ovi blogovci Trampu i hemijskoj olovci onom nasem tupsonu heheh

A mi (ja bogUmi ne ali ovi sto navijaju..) dok navijamo za sTrumpove i Putine i gubimo vreme eno jos jednog negativnog dastanja od Jevrope tj. od onoga od cega se zivi.

Uzmimo da isto to smatram, ali kao dajem tu opciju kao daleko verovatniju za neku promenu odnosa nego bilo šta što ono Putinovo magare u ukrajinskom blatu može da postigne tom nekom svojom kao fol ”pobedom”…
angie01 angie01 11:28 12.02.2024

Re: Putin - Karlson

samo da potpisem Komsijine i Apasine komentare....ovi sto ideoloski napaljeni lupetaju kojesta,ne kapiraju bas nista, narocito kakva je stvarna geopoliticka situacija u svetu, kako se kotira SRbija i sta bi joj pomoglo da popravi imidz.
angie01 angie01 11:35 12.02.2024

Re: Putin - Karlson


Samo primećujem da svako ima svog favorita iz ovih ili onih razloga, odnosno da se nekome više sviđa muštikla & belo odelce fazon a nekom opet mačo trip i jahanje konjića grbonjića. Hvala na pitanju, ja u oba slučaja vidim potpuno istu stvar


ne primecijes dobor, jer sve je marketing u politici,taj koji je radio PR za Tileta, je znao sta radi...rezultat je bio vise nego povoljn za zemlju, jer je bila dobro kotirana u medjunarodnoj zajednici, postovana i uvazavana....a to je valjda cilj.

da li da pomenem, da je Tiletova shrana, bila jos uvek, jedina do sada, koja je okupila onoliko suverena drugih zemalja ili njihove visoke predstavnike,...to se ne desava skoro nikada...uvek su neke podele prisutne, ili ovaj, ili onaj blok, tako da gospodo, serendajte koliko hocete,...isto je cinjenica, da je JUgoslavija imal tu laskavu poziciju, a ovih 6 usiteljnih zemlaja su nebitne i nekom sirem kontekstu....kao sto je Tile i predvidjao.
benedykt benedykt 11:36 12.02.2024

Re: Putin - Karlson

jovilim_e

Ono što meni nije jasno je - zašto se kao dokaz uzimaju (kurčeve) državne granice?
Da budem jasniji radi nižeikuisanih glava - zašto je maltretiranje nekoga unutar svojih granica manje maltretiranje od nekoga izvan svojih granica?
U čemu je tu tajna?
Eto, na primer, Hrvati ozbiljno misle da je sasvim u redu što su proterali par stotina hiljada Srba, jer su isti živeli na njihovoj teritoriji.
Da ne pričamo sada otkuda to da je to njihova teritorija.
Prema tome, za mene nema nikakve razlike gde se to maltretiranje događa.
Jer samtram granice irelevantnim u toim smislu.
Granice nikome ne daju nikakvo pravo da mogu da maltretiraju ikoga ko živi u njihovim granicama.
Jer mogu i ti koji maltretiraju da dobiju po pičci.
Kao što i sada svedočimo događanjima u Ukrajini.

Da se još jednom podsetimo…

Pored ovog iz 2003., potpisana još dva sporazuma pre toga tj Budimpeštanski iz 1994. i onaj o tzv Prijateljstvu Rusije i Ukrajine iz 1997. kojim Rusija garantuje granice države Ukrajine sa sve Krimom i obavezuje se da joj ni na koji način i bilo zbog čega neće nauditi kako vojno tako i ekonomski.
Ovo dole je već nova mapa Rusije prema njihovom viđenju situacije, sa time da je onaj deo oko Hersona na mapi u međuvremenu opet postao Ukrajina…


Nikakvog maltretiranja realno nije bilo, nemoj da vas loži propaganda, odnosno ruskojezično stanovništvo je nastavilo potpuno mirno da živi u ostatku Ukrajine i posle 2014. Ono što se desilo je da je Putinova propaganda zarad sebičnih interesa nahuškavala Ruse u Ukrajini kada im je Janukovič zglajznuo, pošto su to bili njegovi glasači.
Kakva god da je bila ona Majdan revolucija/državni prevrat/puč/CIA whatever u periodu jesen & zima 2013-2014. ništa od toga nije moglo da bude opravdanje za ono što je usledilo, sem ako si naivno poverovao u propagandu iz Kremlja…
angie01 angie01 11:42 12.02.2024

Re: Putin - Karlson

Vidiš, ja se principijelno slažem sa tobom da je potrebna osuda svih 'jačih' koji maltretiraju 'slabije'.
Ono što meni nije jasno je - zašto se kao dokaz uzimaju (kurčeve) državne granice?
Da budem jasniji radi nižeikuisanih glava - zašto je maltretiranje nekoga unutar svojih granica manje maltretiranje od nekoga izvan svojih granica?


je l to vazi i za Kosovo devedesetih?

sa sve ovim detaljima?

Eto, na primer, Hrvati ozbiljno misle da je sasvim u redu što su proterali par stotina hiljada Srba, jer su isti živeli na njihovoj teritoriji.
Da ne pričamo sada otkuda to da je to njihova teritorija.


ili recimo BiH?....Sarajevo? Prijedor, Foca....?
Granice nikome ne daju nikakvo pravo da mogu da maltretiraju ikoga ko živi u njihovim granicama.


evo TO?

i sta je predhodilo Oluji?...eno, Drago Kovacevic napiso sve u knjizi Kavez?

da ne bude ucitavanja-uobicajenog, ja o Oluji mislim sve najgore, kao i o prolsvama iste.
benedykt benedykt 11:45 12.02.2024

Re: Putin - Karlson

gvozden1

E, ajd prvo ti odgovori na pitanje, ko je ovde oduševljen Putinom, kako je to Doks "prepametno primetio"
(Ako se ta njegova primedba odnosila na ovaj blog?)

Ma jok šta ti je, niko nije oduševljen…!? Odakle ti pobogu uopšte tak’a ideja…!? Bože me svašta…!?

Gde smo mi inače u 239 nastavak naše omiljene priče oko rata u Ukrajini i Putinu završili tako što je car imao intervju sa Tucker Carlson-om te se to onda prvo u komentarima najavljivalo kao da je Srbija igrala finale svetskog, pa kao je l’ će da gledamo ljudi, šta mislite je l’ dobijamo utakmicu…?! Da bi onda krenulo komentarisanja svih Putinovih mudrolija, sa specijalnim osvrtima koliko je stotina miliona to već otvorenih usta i prepuno divljenja po svetu pogledalo, kako je eto car Putin, sve mu Bog dobro dao, i nas zaboga pomenuo a to je jedna mnogo dobra stvar, itd itd itd…
apacherosepeacock apacherosepeacock 11:56 12.02.2024

Re: Putin - Karlson

Neues aus der Nachbarschaft
apacherosepeacock
Neues aus der Nachbarschaft
apacherosepeacock
Aha, al’ zamalo, odnosno jedina nada za bilo kakav drugačiji odnos je ako opet pobedi onaj debil od Trampa…



Ma nece cak ni tada.. eno odblokirali republikanci kongres pa predvidjena suma ode Ukrajini i Izraelu bez pardona. Dzabe se nadaju ovi blogovci Trampu i hemijskoj olovci onom nasem tupsonu heheh

A mi (ja bogUmi ne ali ovi sto navijaju..) dok navijamo za sTrumpove i Putine i gubimo vreme eno jos jednog negativnog dastanja od Jevrope tj. od onoga od cega se zivi.


Sve i da Trump pobedi i) Kosovo (ni samo sever ni cela teritorija) opet nece postati deo Srbije, ii) RS nece postati nezavisna ili deo Srbije, iii) NATO nece reci e da pogresili smo sa bombardovanjem.

Samo bi se ovo trenutno propadanje Srbije jos vise ubrzalo: posto Trump voli da podrzava likove slicne sebi a EU prosirenje mu nikada nije bio prioritet (pre to vidi kao smetnju) onda bi podrzao Vucicev ostanak na vlasti. E onda bi tek on i njegova mafija mogli da se raspistolje. Sto sve nema veze jer bi patriotski blok imao zadovoljstinu u tome sto je Trump jebokevu NATOu.






Ma sve tacno, komsija. Americka spoljna politika je zacementirana, zna se sta su im i gde odbrana njihovih interesa, Bliski Istok, Evropa itd. i tu nije vise bitno ko je tamo u Beloj kuci na 4/8 godina, Tramp, Bajden pickamaterina, oni se toga, svojih interesa, drze ko pijan plota

Pa Tramp je odmah Bajdena nazvao soprostenjem pickicom kad nije odmah zveknuo po Iranu (nego se malo kao razmisljao) zbog americkih vojnika. Sta da pricamo dalje..



Doduse postoji jos i onaj moguci sveti u kome Putin osvoja vlast u US (u Kremlju je vlast predao ruskom Marku Djuricu, Medvedovu), ukida tamo ovu glupost sa dva mandata i tamo u petom mandatu negde posto je resio ono sto se Rusije tice, u cvetu starosti i pred sam kraj svog zivota bi se zdusno poceo angazovati za nasu stvar. Do tad bi od Srbije ostali samo dugmici ali dobro.





apacherosepeacock apacherosepeacock 11:57 12.02.2024

Re: Putin - Karlson

angie01
samo da potpisem Komsijine i Apasine komentare....ovi sto ideoloski napaljeni lupetaju kojesta,ne kapiraju bas nista, narocito kakva je stvarna geopoliticka situacija u svetu, kako se kotira SRbija i sta bi joj pomoglo da popravi imidz.



E, hvala, hvala..
gedza.73 gedza.73 11:59 12.02.2024

Re: Putin - Karlson

jovilim_e
Gedžo, sa prognozama šta će da bude trebalo bi biti oprezniji.

Stvarno? Putin neće da napadne. Putin napao, morao. Putin za tri u Kijevu. Putina zajebali, podmetnuli mu dogovor koji nisu ispoštovali. Putin neće da gađa civilni iljeve. Putin morao, tamo su nato oficir. Putin obećao da neće biti mobilizacije. Putin naredio mobilizaciju iako ima i previše dobrovoljaca. Putin poštuje ustav. Putin daje amneistiju kriminalcima koji se prijave u privatnu vojsku. Putinov SVIFT menja međunarodni monetarni poredak. Kad, gde? <par minuta procesuiranja> a što su Ukrajinci ubijali po Donbasu, to te nije briga?

Edrogan uz Putina. Uvek smo znali da su Turci dupljaci. Orban izlazi iz EU. Orban pička, prodao se. Melonijeva ruši EU. Italijani prevaranti. Slovačka desnica, nemački neonacisti, protesti...

A Rusi ipak nisu ostali bez municije i ta njihova nemoderna vojna oprema melje Ukrajinu.
Da, izgleda, tamo neće ostati kamen na kamenu čitav.
Pretpostavljam da ti nisi zamišljao da će Rusi da rokaju onako kako to rade braća Amerikanci.
Možda bi onda išlo brže.

Sudario si se sam sa sobom. Od Rusa neće ostati kamen na kamenu dok Amerikanci 'rokaju' ali ostalo kamenje.
Oni su već jednom stigli i do Pariza, a ne samo do Berlina.

Stigli su i do Finske pa ih to koštalo tokom II svetskog rata. Posredno ih rat sa Japanom koštao pada Ruskog carstva a sa Afganistanom pada sovjetske Rusije.
Što je Rusima teško da stignu do Kijeva?
Misliš ne mogu da stignu?

Ako porade na onoj koloni od 64 kilometra mogu i da stignu.
apacherosepeacock apacherosepeacock 12:02 12.02.2024

Re: Putin - Karlson

benedykt
gvozden1

E, ajd prvo ti odgovori na pitanje, ko je ovde oduševljen Putinom, kako je to Doks "prepametno primetio"
(Ako se ta njegova primedba odnosila na ovaj blog?)

Ma jok šta ti je, niko nije oduševljen…!? Odakle ti pobogu uopšte tak’a ideja…!? Bože me svašta…!?

Gde smo mi inače u 239 nastavak naše omiljene priče oko rata u Ukrajini i Putinu završili tako što je car imao intervju sa Tucker Carlson-om te se to onda prvo u komentarima najavljivalo kao da je Srbija igrala finale svetskog, pa kao je l’ će da gledamo ljudi, šta mislite je l’ dobijamo utakmicu…?! Da bi onda krenulo komentarisanja svih Putinovih mudrolija, sa specijalnim osvrtima koliko je stotina miliona to već otvorenih usta i prepuno divljenja po svetu pogledalo, kako je eto car Putin, sve mu Bog dobro dao, i nas zaboga pomenuo a to je jedna mnogo dobra stvar, itd itd itd…



Ili sto bi rekao blogokolega maksa the gromovnik, kad krene na blogu prica o Putinu nastaje kineski cirkus' logickih vratolomija kakav beli svet video nije..
apacherosepeacock apacherosepeacock 12:07 12.02.2024

Re: Putin - Karlson

Ako porade na onoj koloni od 64 kilometra mogu i da stignu.


Gedzo nemoj da ga lozis..
gedza.73 gedza.73 12:08 12.02.2024

Re: Putin - Karlson

jovilim_e
Podsećanje na nuklearni potencijal Rusije ima efekat sličan dejstvu kaćuša po vitalnim delovima infrastrukture neprijatelja, jer deluje na svest (moral) protivnika, a moral vojske (i ne samo vojske, nego i civila) u ratnom sukobu je najznačajnija supstanca za vođenje rata.

Komunisti druga Kim Džonga i iranska revolucinarna garda podržavaju tvoj komentar.
i Staljin i Žukov su rekli kako bez američke pomoći u naoružanju i opremi bi Švabe pregazile Rusiju.
...


To si pročitao u 'Veseloj svesci'?

napisao drug Žukov u svojoj knjizi. Inače kaćuše bez američkih kamiona i američke hemije bi bile gomila gvožđa.

Ovde Rusija napada, ne brani se šta god pričali ruski politički oligarsi i njihova ovdašnja Kominterna ispostava. Toliko o 'dejstvu na svest'

A što se tiče municije vidi sa onim našim 'dragovoljcima' koje ruski oficiri šalju u borbu sa lukom i strelom da sami zarobe municiju.






gedza.73 gedza.73 12:10 12.02.2024

Re: Putin - Karlson

apacherosepeacock
Ako porade na onoj koloni od 64 kilometra mogu i da stignu.

Gedzo nemoj da ga lozis..

Da ih bar vrte na neke pametne fore. Nego se Rusi čak i ne trude mnogo pošto izgleda znaju 'potencijal' njihove publike u Srbiji.

Silna je i nepokolebljiva njihova vera u patriotizam sovjetsko-ruskih oficira koji su ispod ruke preprodali uniforme i sanitetski materijal pa rezervisti morali sami da kupuju opremu.

Trebalo deci tih 'patriJota' da kupuju gajbice kako bi zaradili rublje za kupovinu nekretnina po satanističkom Zapadu.
angie01 angie01 12:15 12.02.2024

Re: Putin - Karlson

E, hvala, hvala..


ma nista, od ovoliko ludaka, prosto je normalno da predahnem, kada se pojave neki normalni komentatori....ono, sve vreme drzim rucnu da ne reagujem na idiotizme, jer to ionako nema smisla.

ne kapiram samo, kako neko sebi dozvoli da postane idoloski zavisnik, pravi dzanki.
benedykt benedykt 12:18 12.02.2024

Re: Putin - Karlson

jovilim_e

To uopšte nije tačno.
Mislim da ti smatraš da su baš svi drugačijemisleći blogeri baš tolike budaletine.
Kakva kurčeva apologija propagande Moskve.
Pa svi blogeri (osim totalnih budala da ih sada ne imenujemo) su svesni da su sve informacije, bilo od strane Moskve ili Kijeva, ili druge ratujuće strane, tj. USA, obična ratna propaganda.

Šifra pronađi razliku…
jovilim_e
Znaš li možda koliko desetina miliona (možda i stotina) ljudi je pogledalo ovaj intervju sa Putinom za samo 24 sata od objavljivanja?
Da ne pomisle Gedža i Benedikt da su to gledali samo budalasti Srbi.
I da li bi za 24 sata bilo više od milijarde gledalaca kada bi to bilo, kako i dolikuje, objavljeno na najznačajnijim svetskim TV mrežama?


Ili ti ga od… Bože svašta pa nema ovde baš tolikih budala, odnosno svi smo mi, fala Bogu, svesni kako iz Kremlja samo (ratna) propaganda gruva…

Pa do… A je l’ znate vi koliko je ej bre desetina da ne kažem sad i stotina miliona pogledalo intervju cara Putina, a pogledalo bi više od milijarde (sve uz suze radosnice valjda) samo da su to zapadni zlikovci dozvolili…
angie01 angie01 12:22 12.02.2024

Re: Putin - Karlson

e, da, kada sam vec tu,...gledala sam Ivana Ivanovica, gde su gosti bili fenomenalni Boris Isakovic i njegova zena-Jasna Djurisic, zanimalo me je kako vode klase na FDU u NS,...kad ono, postavljeno mu je pitanje oko autenticnosti detalja o mladicu u filmi Quo Vadis, Aida?, posto su ovde neki elementi tvrdili, kako je sve to laz i propaganda,...a covek lepo kaze, kako je insistiro, da apsolutno svaki kadar i reci budu autenticni i da verno prate dokumentarne snimake i nije pristajao ni na jednu promenu.
gedza.73 gedza.73 13:19 12.02.2024

Re: Putin - Karlson

benedykt
svesni kako iz Kremlja samo (ratna) propaganda gruva…

U nekoj izmaštanoj stvarnosti ruski vojni budžet izgleda bar sto puta veći nego budžet dve države kolektivnog zapada sa priblićno istim brojem stanovnika.

A tek u poređenju sa kaubojima da se ne priča.


jovilim_e jovilim_e 13:46 12.02.2024

Re: Putin - Karlson

angie01
samo da potpisem Komsijine i Apasine komentare....ovi sto ideoloski napaljeni lupetaju kojesta,ne kapiraju bas nista, narocito kakva je stvarna geopoliticka situacija u svetu, kako se kotira SRbija i sta bi joj pomoglo da popravi imidz.

Šta bi popravilo imidž?
Da vaskrsne drug Tito?
benedykt benedykt 13:48 12.02.2024

Re: Putin - Karlson

gedza.73
benedykt
svesni kako iz Kremlja samo (ratna) propaganda gruva…

U nekoj izmaštanoj stvarnosti ruski vojni budžet izgleda bar sto puta veći nego budžet dve države kolektivnog zapada sa priblićno istim brojem stanovnika.

A tek u poređenju sa kaubojima da se ne priča.



Ono tamo već uveliko postaje kao da čovek gleda uživo novu ekranizaciju Majstora i Margarite. Dakle ovo je vest TASS-a od pre tri dana, nije šala…


A šefica RT Margo Simonjan je pri tome rekla o svemu ovo, ni ovo nije šala…
Nikada u istoriji novinarstva nije bilo ovakvog intervjua. Ovo je najuspešniji, najznačajniji i istorijski, zaista, medijski događaj u istoriji čovečanstva. Ako posmatramo (samo) novinarstvo, naravno…


Dakle, kurs rublje je ojačao zbog Putinovog intervjua, koji je najgrandiozniji medijski događaj ikada… Novinarski gledano…
predatortz predatortz 13:50 12.02.2024

Re: Putin - Karlson

nadam se da mene ne trpaš u tu priču


Ne!
Tebe i Gedžu na vidim u toj priči, mada ste počeli debelo da zastranjujete!
Ništa što petnaest po tabanima ne može rešiti...
angie01 angie01 13:53 12.02.2024

Re: Putin - Karlson

Šta bi popravilo imidž?
Da vaskrsne drug Tito?


to sam rekla jedo 200 puta, a logicno je svakom mislecm coveku, da se uredi zmelja, da se uspostave institucije sistema koje funkcionisu, vladavaina prava, da se ulaze u obrazovanje i kulturu, zdravstvo,..znaci, da se uspostavi kultivisani ambijent za zivot....to je bilo moguce posle 5. oktobra, al su DOS ovci nesto tesko zahebali, pa su ljudi, kivni na tu izdaju i prevaru, propustili kroz prste ove sada,..i to ti je to.

koga bre zabole za ideologije, treba da se zivi normalno, da deca imaju buducnost, a ne da odlaze, dok im se matorci i dalje glozu oko nekih kompradorskih likova.
jovilim_e jovilim_e 13:54 12.02.2024

Re: Putin - Karlson

angie01

Samo primećujem da svako ima svog favorita iz ovih ili onih razloga, odnosno da se nekome više sviđa muštikla & belo odelce fazon a nekom opet mačo trip i jahanje konjića grbonjića. Hvala na pitanju, ja u oba slučaja vidim potpuno istu stvar


ne primecijes dobor, jer sve je marketing u politici,taj koji je radio PR za Tileta, je znao sta radi...rezultat je bio vise nego povoljn za zemlju, jer je bila dobro kotirana u medjunarodnoj zajednici, postovana i uvazavana....a to je valjda cilj.

da li da pomenem, da je Tiletova shrana, bila jos uvek, jedina do sada, koja je okupila onoliko suverena drugih zemalja ili njihove visoke predstavnike,...to se ne desava skoro nikada...uvek su neke podele prisutne, ili ovaj, ili onaj blok, tako da gospodo, serendajte koliko hocete,...isto je cinjenica, da je JUgoslavija imal tu laskavu poziciju, a ovih 6 usiteljnih zemlaja su nebitne i nekom sirem kontekstu....kao sto je Tile i predvidjao.

Da li je sahranjen u belom odelu?
Hahahaha, sahrana satrapa dokaz kvaliteta života u nekoj državi?
Pa valjda bi dokaz trebalo da bude kvalitet života građana u samoj toj državi.
Koja se, gle kurca, raspala kao pička, na paramparčad, nakon krepavanja Faraona.
A prošlo samo 10 godina.
Pa kako to?
Kvaliteno, a raspalo se na paramparčad?
Nema to!
Kako ide ona komparacija prideva --- glup, gluplji, najgluplji, obožvalac Tite.
benedykt benedykt 13:58 12.02.2024

Re: Putin - Karlson

angie01

Samo primećujem da svako ima svog favorita iz ovih ili onih razloga, odnosno da se nekome više sviđa muštikla & belo odelce fazon a nekom opet mačo trip i jahanje konjića grbonjića. Hvala na pitanju, ja u oba slučaja vidim potpuno istu stvar


ne primecijes dobor, jer sve je marketing u politici,taj koji je radio PR za Tileta, je znao sta radi...rezultat je bio vise nego povoljn za zemlju, jer je bila dobro kotirana u medjunarodnoj zajednici, postovana i uvazavana....a to je valjda cilj.

Primećujem kako je na primer drug Kim Džong Un što-no-se kaže 2 u 1, jer je od najboljih učio kako samo prava gospoda nose bela odela, odnosno kako samo pravi muškarci konja (zavejanim) poljem umeju da jašu…

jovilim_e jovilim_e 14:01 12.02.2024

Re: Putin - Karlson

angie01
Vidiš, ja se principijelno slažem sa tobom da je potrebna osuda svih 'jačih' koji maltretiraju 'slabije'.
Ono što meni nije jasno je - zašto se kao dokaz uzimaju (kurčeve) državne granice?
Da budem jasniji radi nižeikuisanih glava - zašto je maltretiranje nekoga unutar svojih granica manje maltretiranje od nekoga izvan svojih granica?


je l to vazi i za Kosovo devedesetih?

sa sve ovim detaljima?

Eto, na primer, Hrvati ozbiljno misle da je sasvim u redu što su proterali par stotina hiljada Srba, jer su isti živeli na njihovoj teritoriji.
Da ne pričamo sada otkuda to da je to njihova teritorija.


ili recimo BiH?....Sarajevo? Prijedor, Foca....?
Granice nikome ne daju nikakvo pravo da mogu da maltretiraju ikoga ko živi u njihovim granicama.


evo TO?

i sta je predhodilo Oluji?...eno, Drago Kovacevic napiso sve u knjizi Kavez?

da ne bude ucitavanja-uobicajenog, ja o Oluji mislim sve najgore, kao i o prolsvama iste.

Ja ne mislim da ti o Oluji misliš sve najgore.
Ja mislim da ti misliš kako su Srbi zaslužili da budu proterani.
A to šta je Oluji prethodilo.
Pa mnogo toga, na primer skupština ostarelih Ustaša u dvorani Lisinski, pa izbacivanje Srba iz Ustava Hrvatske.
Da ne pominjemo sada Jasenovac i sve ostale jame u kojima su ti Ustaše sa ushićenjem klali Srbe.
Šta je u Bosni prethodilo pomenutome ... pa vrlo slično, diskvalifikovanje postojećeg Ustava nadglasavanjem srpskog naroda, kao i referendum sa nedovoljnom izlaznošću, ono mesto Sijekovac da ne pominjemo, jer je to mesto u kojem su bili poklani Srbi, ko ih jebe.
Mislim, da ne pominjemo ono koliko je Srba i tamo poklano od strane ustaško-muslimanskog cveća.
Toliko o stvarima šta prethodi i šta sledi.
angie01 angie01 14:03 12.02.2024

Re: Putin - Karlson

Hahahaha, sahrana satrapa dokaz kvaliteta života u nekoj državi?


sahrana je pokazala koliko je bio cenjen i postovan u svetu- to ne vazi samo za njega.

Титовој сахрани, присуствовале су 124 званичне државне делегације, на чијем се челу налазило 38 шефова држава (краљева и председника), 5 принчева, 7 потпредседника република, 6 председника парламената, 10 председника влада, 3 потпредседника влада, 12 министара иностраних послова, 20 чланова влада и 21 државни функционер.

ostalome mrzi da objasnjavam, ionako to nije ni ideja- mislim da se normalno razgovara.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana