Gost autor

NAJBOLJA GRADONAČELNICA NA SVETU - KOMUNISTKINJA!

Filip Mladenović RSS / 07.02.2024. u 01:21

I posle Tita - Elke
I posle Tita - Elke
Elke Kahr, gradonačelnica Graca, drugog po veličini grada u Austriji, dobila je nagradu Svetske gradonačelnice za 2023. godinu zbog svoje nesebične posvećenosti svom gradu i njegovim ljudima, kao gradska većnica i gradonačelnica. Elke Kahr je dokazala da vođenje lokalne politike blizu svojih sugrađana može biti uverljivo i uspešno. Njena odluka da veliki deo svoje plate podeli sa ljudima u nevolji izazvala je respekt širom sveta.

Kako piše na službenoj stranici organizacije WORLDMAYOR http://www.worldmayor.com/winners-2023/elke-kahr-graz.html:

"Elke Kahr, gradonačelnica Graca, istinski je primer liderstva i predanosti. Njeno vođenje gradom pretvorilo je Grac u model održivosti, inkluzivnosti i kulturnog bogatstva. Pod njenim vođstvom, grad je procvetao u živopisnu i ekološki osveštenu zajednicu. Gradonačelnica Kahr svojom predanošću podršci lokalnih preduzeća, zelenih inicijativa i umetnosti obogatila je živote stanovnika Graca, čineći grad predivnim mestom za život. Njena posvećenost slušanju građana je pohvalna. Grac ima sreću sa takvom posvećenom i vizionarskom gradonačelnicom."

Tokom poslednjih nekoliko godina, njena Komunistička partija Austrije (KPÖ) doživela je impresivan povratak u austrijsku političku arenu, sa posebnim uspehom u Štajerskoj. Njihov uspon na lokalnim izborima u Salcburgu prošle 2023. godine, gde su osvojili 12% glasova (u samom gradu čak 22%), označio je prekretnicu. Ipak, prava politička priča odvija se u Gracu, gdje je KPÖ postala ključna politička snaga zahvaljujući svom fokusu na stambenu politiku i revolucionarnom pristupu transparentnosti u radu.

Stambena politika KPÖ-a u Štajerskoj postala je ključna tačka privlačenja podrške građana. Sa naglaskom na javnom stanovanju, pravednim najamninama i energičnoj borbi protiv špekulacija, komunisti su postali glas onih koji traže pravednost. Njihov mali, ali delotvoran populistički potez, gde gradski odbornici dele deo svoje naknade sa opštinom za socijalnu pomoć, dodatno je ojačao njihovu političku platformu.

Vođa ove političke revolucije je Elke Kahr, gradonačelnica Graca i strastvena zagovornica komunističkih ideala. Njena pobeda na izborima 2021. godine sa 28,9% glasova nije samo rezultat političkog angažmana, već i duboke predanosti socijalnoj pravdi. Veći deo plate poklanja siromašnima, pružajući pomoć velikom broju ljudi u zajednici. Jedna od vrednosti Elke Kahr, koja privlači pažnju, jeste potpuna otvorenost prema građanima. Njen broj mobilnog telefona objavljen je na plakatima širom grada, podstičući direktnu komunikaciju sa građanima. Ova nekonvencionalna pristupačnost postala je njen zaštitni znak, ističući je kao političara koji stvarno sluša svoje birače.

Elke Kahr ističe svoju bliskost sa Marksovom vizijom društva. Inspiraciju nalazi u muzici Džona Lenona i u jugoslovenskom socijalizmu. Svojevremno je izjavila: „TITO MI JE VEĆ OD DETINJSTVA BIO POJAM. ZAHVALJUJUĆI NJEMU, JUGOSLAVIJA, PRE SVEGA ZEMLJE U TOM DELU EVROPE, BILE SU NAJBLIŽE MOJIM IDEALIMA."

Zaključno, uspon KPÖ u Štajerskoj, pod vođstvom Elke Kahr, ne samo da menja politički pejzaž Austrije uoči predstojećih parlamentarnih izbora, nego i postavlja nova merila za angažman političara. Njena fokusiranost na socijalnu pravdu, stambenu politiku i direktnu komunikaciju sa građanima otvara novo poglavlje u politici, dajući glas onima koji žele videti stvarne promene u svojim zajednicama.

 

Atačmenti



Komentari (876)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

gedza.73 gedza.73 12:12 10.02.2024

Re: megi

Filip Mladenović
Industrija mašina i traktora a. d. (skraćeno IMT) bila je fabrika poljoprivrednih mašina koja se nalazila na Novom Beogradu u bloku 64. Od 1955. do 2015. godine proizvedeno je ukupno 780 hiljada traktora.

Ti stvarno uzimaš IMT kao primer uspešnosti jugoslovenskog komunizma?
Daleko manje 'nekomunističko-samoupravne' firme sa daleko manjim brojem zaposlenih napravile daleko bolje poljoprivredne mašine i stalno ih usavršavali.

IMT ti je bilo preduzeće koje je kupilo licencu za frezu i pet decenija je pravilo u neizmenjenom obliku. Da ne zalazimo u inflacije, kredite, zelene planove gde su podobni botovi dobijali traktore po ceni kutije šibica a drugovi komunisti u samoupravnim zadrugama mešetarili pa za određene novce prepravljali spiskove.
A što se tiče parazitiranja

prosek aktivnog rada u SFRJ bio oko tri i po sata a u svakom trenutku bilo preko milion na bolovanju.

Preko 10 posto državnog budžeta punile doznake naših gastarbajtera.


pecaros pecaros 13:52 10.02.2024

Re: megi

gedza.73

IMT ti je bilo preduzeće koje je kupilo licencu za frezu i pet decenija je pravilo u neizmenjenom obliku.


I tvoji komentari već deceniju, u neizmenjenom obliku, ovde dave blogozajednicu.

Sve znamo - komunizam ne valja iz najmanje dva razloga - nesmenjivost vlasti i status svojine, iz čega sledi nemotivisanost, nepreduzimljivost itd.

A to, opet, znači da smo svi, kolektivno, trebali da se samoubijemo kada smo 1990, kad nas je krenulo, saznali kako je sve moglo da bude, a u kakvom smo nepojmljivo užasnom svetu živeli do tada.

Treba samo malo dobre volje i sagledati svaki argument i iz drugačijeg ugla. Na primer, ovi traktori i freze... Ti očekuješ da raja koja teško da je i videla traktor do tada, prione na proizvodnju i inovacije. Pa valjda je tu potrebno i nekakvo znanje, tradicija koja se u srećnijim zemljama gradila od početka industrijske revolucije?

Drugo - inovacije i razvoj poskupljuju celokupnu proizvodnju. Na neki način, masovna proizvodnja jeftinih mašina, za koje je postojalo ogromno tržište nesvrstanih zemalja, bila je prednost u odnosu na druge proizvođače.

Kad sve pogledaš kroz malo ružičastije naočare, vidiš da smo imali prilično veseo život s elementima hipi pokreta.

Sve znam šta sada sledi iz tvog arsenala - komunisti prodavali bebe, trpali nevine u ludnicu, otimali tuđe vile... Nemoj se truditi. Jedino ako pos'o zahteva.

gedza.73 gedza.73 14:25 10.02.2024

Re: megi

I tvoji komentari već deceniju, u neizmenjenom obliku, ovde dave blogozajednicu.

Ne sumnjam kako će za jedno dvadeset godina današnji botovi isto da pričaju i pišu što i ti. Osim toga vaša fela osam decenija davi kako je nekad bilo bolje (vama jeste) pa mogu valjda sad i ja jednu deceniju da vas podjebavam dok se sećate kako vam čopavi Zagorac trpao svinjske polutke u dupe (mislim da je ovo iz nekog domačeg filma)
Treba samo malo dobre volje i sagledati svaki argument i iz drugačijeg ugla. Na primer, ovi traktori i freze... Ti očekuješ da raja koja teško da je i videla traktor do tada, prione na proizvodnju i inovacije

Pet decenija raja koju je opismenio komunizam nije znala da napravi traktor?
Kažeš da ili je raja glupa ili komunizam ne funkcioniše?
Drugo - inovacije i razvoj poskupljuju celokupnu proizvodnju.

Ma naravno. Motika davno napravljena šta ima tu da se 'poskupljuje' i 'inovira'
za koje je postojalo ogromno tržište nesvrstanih zemalja

Da, druže direktore marjanoviću. Ogromno tržište nesvrstanih zemalja a Jugoslavija bankrotirala, sva bila u nestašicama i tačkicama.
Kad sve pogledaš kroz malo ružičastije naočare, vidiš da smo imali prilično veseo život s elementima hipi pokreta



pecaros pecaros 14:57 10.02.2024

Re: megi

gedza.73

Ne sumnjam kako će za jedno dvadeset godina današnji botovi isto da pričaju i pišu


Lepo što si, konačno, našao i koju samokritičku reč. Mis'im, stvarno daviš, već godinama, svojim paušalnim, uvek istim, pljuvačinama. Daj, nađi si neki drugi izvor prihoda, ovo ovde postaje patetično.
gedza.73 gedza.73 09:44 11.02.2024

Re: megi

Mis'im, stvarno daviš, već godinama, svojim paušalnim, uvek istim, pljuvačinama

Čim izmigolje i ispuze botovi komunističkog režima rečima kako je njima bilo dobro (što znači kako mora da je svima bilo dobro), 'ružičastim naočarama' boje otimanje tuđe imovine, brane uvođenje rusko-azijatskog uređenja, opravdavaju partijsko pravosuđe i veličaju zabranu slobode govora valjda je krajnje pristojno podsetiti ih kako su najobičnija bagra?

Uopšte ne sumnjam kako 'aktivni' i pasivni' štazijevci imaju isti odnos prema vremenu u 'kome se znao red' i 'spavalo u parku'. Ali to ne znači da su u pravu.
Daj, nađi si neki drugi izvor prihoda, ovo ovde postaje patetično.

Volonterski, dragi moj, volonterski. Fetiš mi je da podsećam na onu čuvenu narodnu umotvorinu 'odličan komunista, ali govno od čoveka'.
pecaros pecaros 12:04 11.02.2024

Re: megi

gedza.73

Volonterski, dragi moj, volonterski.


Botovi na radnim zadacima "prekrajanja istorije i prebacivanja krivice za propast i pljačku države na komuniste" (bivši štazijevci, kako ti kažeš) su davno preplavili informacioni prostor, pa bi se moglo reći da ste već i odradili posao. No, muzete i dalje - dobijen tender ovamo, dobijen tender onamo... Doduše, sve zahvaljujući kvalitetu ponude.
jovilim_e jovilim_e 12:20 11.02.2024

Re: megi

gedza.73
Mis'im, stvarno daviš, već godinama, svojim paušalnim, uvek istim, pljuvačinama

Čim izmigolje i ispuze botovi komunističkog režima rečima kako je njima bilo dobro (što znači kako mora da je svima bilo dobro), 'ružičastim naočarama' boje otimanje tuđe imovine, brane uvođenje rusko-azijatskog uređenja, opravdavaju partijsko pravosuđe i veličaju zabranu slobode govora valjda je krajnje pristojno podsetiti ih kako su najobičnija bagra?

Uopšte ne sumnjam kako 'aktivni' i pasivni' štazijevci imaju isti odnos prema vremenu u 'kome se znao red' i 'spavalo u parku'. Ali to ne znači da su u pravu.
Daj, nađi si neki drugi izvor prihoda, ovo ovde postaje patetično.

Volonterski, dragi moj, volonterski. Fetiš mi je da podsećam na onu čuvenu narodnu umotvorinu 'odličan komunista, ali govno od čoveka'.

Gedžo, jalov je to posao.
Komunističke budale su preponosne na savršen politički sistem (zamisli savršenstvo koje se ogleda u jednoj jedinoj Partiji) u kojoj se Maršal Tito u belom maršalskom odelu, uz trostruko narodno herojstvo, mučio pušeći tompuse i ispijajući viski, na privatnom ostrvu, pogleda na privatni brod 'Galeb' (jebo Abramovičevu jahtu) - i tako dalje.
Ali, dragi drug Tito je stoički podnosio tu muku za svoj verni radni narod, koji je trebalo samo da vredno radi, a o svemu drugome misli on.
Ali, zamisli koliko su to budaletine bile da ne znaju da pored njih žive i seljaci (ne samo radnici i poštena inteligencija) koji u velikom broju nisu imali ni zdravstvene knjižice.
No, biologija neumitno radi svoje, pa će budaletine koje pišu kojekakve panegirike da krepaju da ne zagađuju prostor idiotarijama.
Jebo ih Tito!
gedza.73 gedza.73 12:23 11.02.2024

Re: megi

Botovi na radnim zadacima "prekrajanja istorije i prebacivanja krivice za propast i pljačku države na komuniste"

Da, da. Prekrajanje istorije. Komunisti su čuveni po 'istorijskom' poštenju.
No, muzete i dalje - dobijen tender ovamo, dobijen tender onamo... Doduše, sve zahvaljujući kvalitetu ponude.

Posledice postkomunističke raspodele moći i partijskog pravosuđa. Treba vremena (a mi smo priznajem prespori u tome) da se jedno katastrofalno uređenje dovede u koliko toliko normalno. Sa ovim heroinskim zavisnicima od komunizma ('dao mi Tito', 'dobio sam', 'išao sam besplatno'...) još teže ide nego što bi moglo.
solo solo 08:48 10.02.2024

za kraj!


Filip se samo uporno zajebava na već viđene šablone vekovnih šibicarenja.

Ima čovek neku svoju viziju i misiju.

Ne dangubi džabe to je sigurno.

Samo blog 92 i nije neko referentno mesto.

Hu kerz!
solo solo 08:54 10.02.2024

pitanje za starije iskusne blogere

Primećujem da Nebojšu Milikića ignorišu na blogu. Ubedljivo ima najmanje komentara na svojim blogovima.

U čemu je tu kvaka?
Milan Novković Milan Novković 09:51 10.02.2024

Pomoć prijatelja ...

Moje dve bezuslovne i ogromne frustracije su relativno apsolutno nepoznavanje istorije i književnosti.

U to delimično ime koju knjigu preporučiti strancima koja ide dovoljno daleko u prošlost pre WW1 a na temu Srbije kao igrača u WW1. Kažu stranci "ekspert level" ih interesuje. Stvarno se radi o strancima, ali je nesumljivo da će knjige i meni kao apsolutnom dudučetu biti posebno zanimljive.

Da li neko zna, čak i ako nije pročitao kjnige, kako su eksperti iz lokalne perspektive ocenili:

Catastrophe: Europe Goes to War 1914 - Max Hastings

The Struggle for Mastery in Europe 1848–1918 - A. J. P. Taylor

The First World War: An Illustrated History - A. J. P. Taylor

... anything by A. J. P. Taylor
tessa1 tessa1 10:20 10.02.2024

Re: Pomoć prijatelja ...

Moje dve bezuslovne i ogromne frustracije su relativno apsolutno nepoznavanje istorije i književnosti.

Des Milane. :)
Milan Novković Milan Novković 10:25 10.02.2024

Re: Pomoć prijatelja ...


tessa1
Moje dve bezuslovne i ogromne frustracije su relativno apsolutno nepoznavanje istorije i književnosti.

Des Milane. :)

Crnčim ko Japanac

A i "intelektualno" sam u naponu snage


tessa1 tessa1 10:57 10.02.2024

Re: Pomoć prijatelja ...

Crnčim ko Japanac

Ajde de, samo nek nisi crnac iz Skoplja. :)


+


I evo je opet nepoznata američka žena nešto smatra.


tessa1 tessa1 11:01 10.02.2024

Re: Pomoć prijatelja ...

Stiže mi sa YouTube brat Vukan i Elizabeth Zharoff, zaboravim podjeliti s vama, ko voli, meni se sviđa ovo što radi. (+ 3,832 Comments)



Milan Novković Milan Novković 11:11 10.02.2024

Re: Pomoć prijatelja ...

tessa1
Crnčim ko Japanac

Ajde de, samo nek nisi crnac iz Skoplja. :)


+


I evo je opet nepoznata američka žena nešto smatra.



Ona maši poentu - Tucker uopšte nije tema, ne toliko ni Putin, nego je on dobar informativni izbor za osnovnu temu:

- Bolje informisanje zapadnog sveta o geopolitičkoj situaciji u svetu, pogotovo Amera pošto im je velika država upala u neverovatan destruktivni vir

- A to u vreme kad stvarno mnogi i iz zapadnog sveta žele Americi sve najgore, a imaju kontrolu nad njihovim mass medijima, i koriste ih kao hranu bogatu jeftinom lovom i silom.
tessa1 tessa1 11:13 10.02.2024

Re: Pomoć prijatelja ...

Ona maši poentu - Tucker uopšte nije tema, ne toliko ni Putin, nego je on dobar informativni izbor za osnovnu temu:


Ma to je samo jedan dio, i radi ove rečenice "They already think Americans are a bunch of giggling little bitches who can’t control their affect. He’s proving them right by not being serious. It’s a massive display of weakness."


Mene ne interesuje intervju više nego nju, ali me interesuju ljudi, obični, anonimni, milioni Amerikanaca..
Milan Novković Milan Novković 11:24 10.02.2024

Re: Pomoć prijatelja ...


tessa1
Ona maši poentu - Tucker uopšte nije tema, ne toliko ni Putin, nego je on dobar informativni izbor za osnovnu temu:


Ma to je samo jedan dio, i radi ove rečenice "They already think Americans are a bunch of giggling little bitches who can’t control their affect. He’s proving them right by not being serious. It’s a massive display of weakness."

Ne interesuje me intervju više nego nju, ali me interesuju ljudi, obični, anonimni, milioni Amerikanaca..

Da, i mene, oni, tj njihovo informisanje, i jesu osnovna tema.

Ali ona i tu ozbiljno maši poentu: niko se više ne uzbuđuje niti obraća pažnju na mišljenje Killari dok je gleda kako doživljava orgazam pošto su nabili polomljenu flašu Gadafiju u dupe - ljudi kapiraju u kritičnoj masi da su slupali Libiju bez obzira na Gadafijeve monstruozne traits (pedofiliju, npr). A da su to uradili zarad lične koristi, i da je Libija pre toga bila netrivijalno funkcionalna, je manje poznato.

A najbolji primer da je ne samo milione, nego i milijarde moguće pomeriti preko noći je Covid kao psyop - najveći ikad (ignorišimo nauku, medicinu)

I Tucker sa Elonom ima taj potencijal.
alselone alselone 11:32 10.02.2024

Re: Pomoć prijatelja ...

I Tucker sa Elonom ima taj potencijal.


Ovo je važna promena u balansu. Posle one kazne od skoro milijardu Foksu, praktično nije ostao niko ko zastupa suprotnu stranu (ne kažem apriori ispravnu).

Veoma je važno što zapadni svet ima priliku da čuje predsednika države koja je trenutno u ratu koji može da se prelije u globalni. Slušati samo jednu stranu je recept za rat, zato to i rade, a slušati obe je recept za mir, jer koliko god da se ne slaže neko sa Rusima, mora uzeti u obriz da je njihovo viđenje njima u redu, kao i u svakom ratu. Ni jedan rat pa ni ovaj nije crno beli, a to jedna strana uopšte ne prihvata nego planira da ratuje do poslednje Ukrajinca, pa zato i slepac vidi da je u pitanju nešto drugo a ne briga o Ukrajini o kojoj su do pre samo par godina pričali sve najgore - nacisti, korupicija itd.

Ono što je takođe važno i što je ogoljeno intervjuu je to da je zapad spreman da veliča bukvalno naciste, bukvalno bivše SS-ovce, samo da bi uterali kurac Rusima, pa je tako kanadski parlament imao stangind ovation bivšem SS-ovcu prilikom posete Zelenskog toj zemlji. Neverovatno nešto ali je još neverovatnija tišina zapdnog medijskog spektra na to.
tessa1 tessa1 11:34 10.02.2024

Re: Pomoć prijatelja ...

Izvinjavam se, pogriješila sam, ovaj snimak noviji i zanimljivih 3,773 Comments.

tessa1 tessa1 11:36 10.02.2024

Re: Pomoć prijatelja ...

I Tucker sa Elonom ima taj potencijal.


Da, i meni je nepodnošljiva konfuzija u kojoj smo kao miševi u klopci, svijet se mijenja, ne pita me ionako ništa, pozdravljam otvaranje svih portala i da su svima nadohvat ruke, i u Bosni tj Tuzli i u Skoplju.

Ali, veliko i sa uzvičnikom, Mask je nestabilan čovjek da bi donosio odluke bitnije od jačine fara na električnim autima i dizajnu X na ikonici.
benedykt benedykt 11:38 10.02.2024

Pomoć ne baš prijatelja ...

Milan Novković

U to delimično ime koju knjigu preporučiti strancima koja ide dovoljno daleko u prošlost pre WW1 a na temu Srbije kao igrača u WW1. Kažu stranci "ekspert level" ih interesuje. Stvarno se radi o strancima, ali je nesumljivo da će knjige i meni kao apsolutnom dudučetu biti posebno zanimljive.

Ako je samo zbog Srbije i 1. Svetskog a sve to samo za strance, onda definitivno ovo LINK

Ako ni zbog čega drugog a ono jer je Laffan bio savremenik dešavanja i pri tome još i engleski vojni savetnik pri srpskoj vojsci…
benedykt benedykt 11:45 10.02.2024

Re: Pomoć prijatelja ...

tessa1

I evo je opet nepoznata američka žena nešto smatra.



Ne vredi, moraću da uzmem digitron jer je lupanje recki na temu pominjanja Substacka u protekla tri dana postalo neupotrebljivo kao metod…

P.S. Vidi ako ikako možeš a ti lepo pozovi tu nepoznatu ženu da nam se nekako pridruži, mislim em ćemo moći da je čitamo u originalu a ne na copy-paste Substack print screen varijantama, em i tebi valjda lakše…
Milan Novković Milan Novković 12:03 10.02.2024

Re: Pomoć ne baš prijatelja ...


benedykt
Milan Novković

U to delimično ime koju knjigu preporučiti strancima koja ide dovoljno daleko u prošlost pre WW1 a na temu Srbije kao igrača u WW1. Kažu stranci "ekspert level" ih interesuje. Stvarno se radi o strancima, ali je nesumljivo da će knjige i meni kao apsolutnom dudučetu biti posebno zanimljive.

Ako je samo zbog Srbije i 1. Svetskog a sve to samo za strance, onda definitivno ovo LINK

Ako ni zbog čega drugog a ono jer je Laffan bio savremenik dešavanja i pri tome još i engleski vojni savetnik pri srpskoj vojsci…

Preporučio, thanks (svom plaćenom fintech gold-silver++ analitičaru, cool ima desetine hiljada pretplatnika, tj imaju, firma su, ... pa drugom mužu moje prve žene - sad mi jedan od najpajtosa, stiff-upper-lip Englez, fin čoek, i sin im mnogo fin, često se družimo)
tessa1 tessa1 12:05 10.02.2024

Re: Pomoć prijatelja ...

Ne vredi, moraću da uzmem digitron jer je lupanje recki na temu pominjanja Substacka u protekla tri dana postalo neupotrebljivo kao metod…

P.S. Vidi ako ikako možeš a ti lepo pozovi tu nepoznatu ženu da nam se nekako pridruži, mislim em ćemo moći da je čitamo u originalu a ne na copy-paste Substack print screen varijantama, em i tebi valjda lakše…







Zezam se, evo još jedan ugao, od Skoplja prema Železniku (čovjek se zove Terrence Covin)

The Putin interview and America's Stockholm Syndrome

podnaslov: The fools think we're fools.


Any doubts I had concerning the leadership of the United States grew exponentially after watching the interview with Vladimir Putin. Doubts I had concerning the media's ability to be an objective medium for presenting just the facts grew just the same after seeing headlines in regarding the interview:

- Decoding Putin’s ‘obsessive ideas’ in the Tucker Carlson interview

- Putin uses Tucker Carlson interview to press his Ukraine narrative, hints at swapping WSJ reporter

- Tucker Carlson interview: Fact-checking Putin's 'nonsense' history

- Vladimir Putin pulled a classic power move that steamrolled Tucker Carlson

- ‘Talkshow or a serious conversation?’ Tucker Carlson’s interview of Putin offered neither

- Putin walks away with propaganda victory after Tucker Carlson’s softball interview


benedykt benedykt 12:18 10.02.2024

Re: Pomoć prijatelja ...

alselone

Ono što je takođe važno i što je ogoljeno intervjuu je to da je zapad spreman da veliča bukvalno naciste, bukvalno bivše SS-ovce, samo da bi uterali kurac Rusima, pa je tako kanadski parlament imao stangind ovation bivšem SS-ovcu prilikom posete Zelenskog toj zemlji. Neverovatno nešto ali je još neverovatnija tišina zapdnog medijskog spektra na to.

Jeste, ćute svi kao zaliveni, odnosno niko nije ni primetio da je prvi čovek kanadskog parlamenta Anthony Rota podneo istog sekunda ostavku zbog tog gafa sa pozivom SS-ovcu, da se lider vladajuće većine Karina Gould takođe izvinjavala rekavši da je to nešto što je donelo sramotu celom parlamentu kao i svim Kanađanima, kao da se i kanadski premijer Justin Trudeau sit naizvinjavao što u obraćanju novinarima, što u samom parlamentu posle toga.
Sve to su sa velikom pažnjom ispratile sve novinske agencije i veliki mediji, ali pogađam da to iz nekog razloga nisi ni ispratio, odnosno koliko shvatam neko im je valjda naredio da pozovu SS-ovca i to samo zato jer je sve to jedan go nacista tamo…
benedykt benedykt 12:22 10.02.2024

Re: Pomoć prijatelja ...

tessa1
Ne vredi, moraću da uzmem digitron jer je lupanje recki na temu pominjanja Substacka u protekla tri dana postalo neupotrebljivo kao metod…

P.S. Vidi ako ikako možeš a ti lepo pozovi tu nepoznatu ženu da nam se nekako pridruži, mislim em ćemo moći da je čitamo u originalu a ne na copy-paste Substack print screen varijantama, em i tebi valjda lakše…


Zezam se, evo još jedan ugao, od Skoplja prema Železniku (čovjek se zove Terrence Covin)


Naravno, podrazumeva se da treba da pozoveš i Phisto Sobaniija, a Terrence Covina dovuci kako znaš i umeš ako je to ikako moguće.
Evo, već imam utisak kao da se znam sa svima njima, tako da mogu samo da nastave i ovde gde su na Substacku stali…
alselone alselone 12:24 10.02.2024

Re: Pomoć prijatelja ...

Jeste, nisam ispratio jer su verovatno to po običaju objavili jedan dan na sedmoj strani, pa kao ajde. Trebalo je cediti taj slučaj duže, pošto je realno odvratan. I ovde moramo naglasiti da nije bilo Ješa to bi prošlo, nego je njihov pritisak to izdejstvovao a što se tiče Trudoa i klike, sigurno bi nastavili istim tempom. Nije se zajebavati sa Ješama i nacistima.
tessa1 tessa1 12:26 10.02.2024

Re: Pomoć prijatelja ...

Naravno, podrazumeva se da treba da pozoveš i Phisto Sobaniija, a Terrence Covina dovuci kako znaš i umeš ako je to ikako moguće.

:))

Evo, već imam utisak kao da se znam sa svima njima, tako da mogu samo da nastave i ovde gde su na Substacku stali…


Je li da, to je radi mene, kao da sam dovukla familiju ali ti šta ćeš.. :))
jovilim_e jovilim_e 12:39 10.02.2024

Re: Pomoć prijatelja ...

benedykt
alselone

Ono što je takođe važno i što je ogoljeno intervjuu je to da je zapad spreman da veliča bukvalno naciste, bukvalno bivše SS-ovce, samo da bi uterali kurac Rusima, pa je tako kanadski parlament imao stangind ovation bivšem SS-ovcu prilikom posete Zelenskog toj zemlji. Neverovatno nešto ali je još neverovatnija tišina zapdnog medijskog spektra na to.

Jeste, ćute svi kao zaliveni, odnosno niko nije ni primetio da je prvi čovek kanadskog parlamenta Anthony Rota podneo istog sekunda ostavku zbog tog gafa sa pozivom SS-ovcu, da se lider vladajuće većine Karina Gould takođe izvinjavala rekavši da je to nešto što je donelo sramotu celom parlamentu kao i svim Kanađanima, kao da se i kanadski premijer Justin Trudeau sit naizvinjavao što u obraćanju novinarima, što u samom parlamentu posle toga.
Sve to su sa velikom pažnjom ispratile sve novinske agencije i veliki mediji, ali pogađam da to iz nekog razloga nisi ni ispratio, odnosno koliko shvatam neko je valjda naredio da pozovu SS-ovca i to samo zato jer je sve to jedan go nacista tamo…

Ma!
To ti je klasični primer 'zapadnjačkog' morala.
Debelo zaseru, pa se kobajagi izvinjavaju.
Ali rezultat useravanja ne eliminišu, nego eksploatišu.
Jebo ti njihovo izvinjavanje.
benedykt benedykt 13:56 10.02.2024

Re: Pomoć ne baš prijatelja ...

Milan Novković

benedykt
Milan Novković

U to delimično ime koju knjigu preporučiti strancima koja ide dovoljno daleko u prošlost pre WW1 a na temu Srbije kao igrača u WW1. Kažu stranci "ekspert level" ih interesuje. Stvarno se radi o strancima, ali je nesumljivo da će knjige i meni kao apsolutnom dudučetu biti posebno zanimljive.

Ako je samo zbog Srbije i 1. Svetskog a sve to samo za strance, onda definitivno ovo LINK

Ako ni zbog čega drugog a ono jer je Laffan bio savremenik dešavanja i pri tome još i engleski vojni savetnik pri srpskoj vojsci…

Preporučio, thanks (svom plaćenom fintech gold-silver++ analitičaru, cool ima desetine hiljada pretplatnika, tj imaju, firma su, ... pa drugom mužu moje prve žene - sad mi jedan od najpajtosa, stiff-upper-lip Englez, fin čoek, i sin im mnogo fin, često se družimo)

Za vas preporučujem, ako vas možda zanima malo dublja analiza pravih uzroka 1. Svetskog rata, kao i još dosta toga oko istorije 20. veka, a da to nije ono uobičajeno guslanje o Principu i Ferdinandu, ovo LINK

Trebalo bi da vam se baš onako svidi, a ima takođe da se kupi i izdanje iz Hrvatske koje se zove Stoljeće rata…
benedykt benedykt 14:22 10.02.2024

Re: Pomoć prijatelja ...

alselone
Jeste, nisam ispratio jer su verovatno to po običaju objavili jedan dan na sedmoj strani, pa kao ajde. Trebalo je cediti taj slučaj duže, pošto je realno odvratan. I ovde moramo naglasiti da nije bilo Ješa to bi prošlo, nego je njihov pritisak to izdejstvovao a što se tiče Trudoa i klike, sigurno bi nastavili istim tempom. Nije se zajebavati sa Ješama i nacistima.

Pazi realno je tu neko debelo zakakio i to 99% sasvim slučajno, tipa neko od stafera iz parlamenta je imao zadatak da na’vata što više Ukrajinaca ratnih veterana po mogućstvu da bi se uveličao dolazak Zelenskog. Čisto da mu pokažu kako su oni oduvek bili za tu ispravnu ukrajinsku stvar, a i da to izgleda onako svečano pa kao tu i ukrajinski veterani iz 2. Svetskog. Jbg, ukrajinski veteran vrlo često ume da bude u toj SS-lakoj kategoriji, ali to nikome tamo nije očigledno palo na pamet da proverava, jer Kanađani i istorija 2. Svetskog u SSSR odsek Ukrajina, to slabo ide u istu rečenicu. Sami pali, sami se bogami i ubili, a Rusi sve to jedva dočekali. Međutim, da je palo ritualno izvinjavanje i prateće posipanje pepelom po glavi, je takođe tačno…
Milan Novković Milan Novković 14:23 10.02.2024

Re: Pomoć ne baš prijatelja ...

benedykt
Milan Novković

benedykt
Milan Novković

U to delimično ime koju knjigu preporučiti strancima koja ide dovoljno daleko u prošlost pre WW1 a na temu Srbije kao igrača u WW1. Kažu stranci "ekspert level" ih interesuje. Stvarno se radi o strancima, ali je nesumljivo da će knjige i meni kao apsolutnom dudučetu biti posebno zanimljive.

Ako je samo zbog Srbije i 1. Svetskog a sve to samo za strance, onda definitivno ovo LINK

Ako ni zbog čega drugog a ono jer je Laffan bio savremenik dešavanja i pri tome još i engleski vojni savetnik pri srpskoj vojsci…

Preporučio, thanks (svom plaćenom fintech gold-silver++ analitičaru, cool ima desetine hiljada pretplatnika, tj imaju, firma su, ... pa drugom mužu moje prve žene - sad mi jedan od najpajtosa, stiff-upper-lip Englez, fin čoek, i sin im mnogo fin, često se družimo)

Za vas preporučujem, ako vas možda zanima malo dublja analiza pravih uzroka 1. Svetskog rata, kao i još dosta toga oko istorije 20. veka, a da to nije ono uobičajeno guslanje o Principu i Ferdinandu, ovo LINK

Trebalo bi da vam se baš onako svidi, a ima takođe da se kupi i izdanje iz Hrvatske koje se zove Stoljeće rata…

On je classic alt-news čitačima i jedan od prvih zapamćenih linkova.

Ali, ALI, uvek ima blogoproblema. Kad ga, recimo, linkuješ preko njegovog članka na nekom od mesta gde ih objavljuje blogo-drugari često imaju nekontrolisanu želju da po tebi mlate po asocijaciji na članke manjeg kvaliteta sa tog istog sajta.

I.e. nekim blogodrugarima je češće do koškanja i vreća za udaranje nego informacija i analiza

Ok, nafta mu je specijalnost, ali je dobar i na druge teme.

Ja sam mu često linkovao članke, ne pamtim pojedinačne reakcije osim "Eeeh, ...Michel ..." Ivana Marovića, al davno bilo, i verovatno na članak drugog autora al sa istog sajta.

Taj sajt je, btw, jedna od polaznih tačaka pretraživanja nepoželjnih članaka koje su main search engines već uredno obrisale, de-ranking, šta li i kako već rade.

Nači GlobalResearch - Centre for Research on Globalisation - sitna radost i CNN sledbenicima, a više nama ostalima, William E se pojavljuje već kako se skroluje glavna stranica, kao i mnogi interesantni autori kao i - thruth be told - podizači tuđih obrva, gde stvari ipak treba doisproveravati.
benedykt benedykt 14:31 10.02.2024

Re: Pomoć ne baš prijatelja ...

Milan Novković

On je classic alt-news čitačima i jedan od prvih zapamćenih linkova.

Ali, ALI, uvek ima blogoproblema. Kad ga, recimo, linkuješ preko njegovog članka na nekom od mesta gde ih objavljuje blogo-drugari često imaju nekontrolisanu želju da po tebi mlate po asocijaciji na članke manjeg kvaliteta sa tog istog sajta.

I.e. nekim blogodrugarima je češće do koškanja i vreća za udaranje nego informacija i analiza

Ok, nafta mu je specijalnost, ali je dobar i na druge teme.

On je odličan na sve teme koje je do sada obradio u toj svojoj seriji. Ne frlja se tek tako sa teorijama ako ne može da ih debelo opravda istorijskim faktima, što je jako bitno kada se neko dohvati cele te priče. Poziva se upravo u toj knjizi u jednom trenutku i na Laffana i The Serbs, odnosno citirajući ga pojašnjava odakle baš Srbija da bude toliko bitna u celoj toj priči koja je počela sa 1. Balkanskim a završila sa 1. Svetskim ratom, odnosno ko nas je nahuškao da ginemo i zbog čega…
Milan Novković Milan Novković 14:42 10.02.2024

Re: Pomoć prijatelja ...

tessa1
I Tucker sa Elonom ima taj potencijal.


Da, i meni je nepodnošljiva konfuzija u kojoj smo kao miševi u klopci, svijet se mijenja, ne pita me ionako ništa, pozdravljam otvaranje svih portala i da su svima nadohvat ruke, i u Bosni tj Tuzli i u Skoplju.

Ali, veliko i sa uzvičnikom, Mask je nestabilan čovjek da bi donosio odluke bitnije od jačine fara na električnim autima i dizajnu X na ikonici.

Pošto "Ali, veliko i sa uzvičnikom" nije idempotentan operator lepim i ja jednog, i pokušavam da se prisetim reči:

- Jednog Lisp lika, milijardera, koji sa ženom, sad više žena nego on, vodi Y Combinator. Tu je u početku bio i Sam Altman pa verovatno odatle otišao da radi ovo što sad radi - 40% verovatnoća

- Jedan i od tvoj favorita, Richard Feynman -35% verovatnoće da je on to rekao

- ... neko treći, 25%, i iako sam to nedavno čuo, i u cvetu starosti sam, ... zaboravih.

Upravo TAKI moraju da budu da bi probijali tehnološke granice, nestabilni u detaljima, pošto se biznis nikad ne dešava po biznis planu, a religiozno tvrdoglavi u vizijama.

I spremni da munjevito prepoznaju svoje operativne mane pa zaposle bolje od sebe na te teme.

Razne Tesle, SpaceX, itd se nikad ne bi desile dosta ispred vremena bez takvih ljudi.

Ako hoćeš na Mars za života, on reasonably priced godišnji, ja mislim da je ignorisanje sitnica recept, ma kako mnoge sitnice bile neuredne i često pogrešne
tessa1 tessa1 14:45 10.02.2024

Re: Pomoć prijatelja ...

Upravo TAKI moraju da budu da bi probijali tehnološke granice

Ma ne, vrijedi za kopače zlata, mogu biti privatno i slikari, preko dana ubice za grumen.



Tehnologija je kao strune, u rukama nestabilnog tj nesigurne ličnosti, mi smo tek tad ništa, brojka u nekoj njegovoj zamisli koja zavisi od toga je li petoj ženi lujki pukao nokat jutros.
tessa1 tessa1 14:47 10.02.2024

Re: Pomoć prijatelja ...

Ovo ništa zamislite napisano na crnom 7-8 cm dugom noktu.
solo solo 17:57 10.02.2024

Branim ko crni Japanac

Crnčim ko Japanac
Ajde de, samo nek nisi crnac iz Skoplja. :)




'ebo te.




p.s.

Kako joj je stalo?

Za Čarlija i veselo društvo u ćošku.





solo solo 18:00 10.02.2024

Re: Pomoć prijatelja ...


Errata

jovilim_e jovilim_e 18:07 10.02.2024

Re: Pomoć prijatelja ...

tessa1
I Tucker sa Elonom ima taj potencijal.


Da, i meni je nepodnošljiva konfuzija u kojoj smo kao miševi u klopci, svijet se mijenja, ne pita me ionako ništa, pozdravljam otvaranje svih portala i da su svima nadohvat ruke, i u Bosni tj Tuzli i u Skoplju.

Ali, veliko i sa uzvičnikom, Mask je nestabilan čovjek da bi donosio odluke bitnije od jačine fara na električnim autima i dizajnu X na ikonici.

Čini ti se da je Mask nestabilna osoba.
Jer je Mask eksponent drugog jakog pola američke politike, odnosno, drugog pola moći najjače svetske sile.
Koji je uradio jednu od najjačih informaciono-propagandnih operacija u poslednje vreme, preuzimanjem Tvitera.
Čime se polako kreće ka ostalim sferama masmedija, koji bi za posledicu trebalo da imaju informacioni balans uništen besomučnom propagandom drugog pola.
Jer bez borbe mišljenja, kako su to nekada govorili drugovi komunisti (naravno, to su odnekuda prepisali, te naravno2 od tih njihovih proklamacija o borbi mišljenja je bilo ništa - bilo tom borbom zadovoljno sam par istaknutih blogera poput Pecaroša, Filipa i Endži koji su bili oduševljeni informativnošću Borbe - organa Socijalističkog Saveta Radnog Naroda Jugoslvaije) nema prosperiteta.
Samo nadmetanje stavoma na ravnopravnoj osnovi rađa novi kvalitet i novu informacionu vrednost.
Tako da je ne bih Maska potcenjivao.
jovilim_e jovilim_e 18:17 10.02.2024

Re: Pomoć prijatelja ...

benedykt
alselone
Jeste, nisam ispratio jer su verovatno to po običaju objavili jedan dan na sedmoj strani, pa kao ajde. Trebalo je cediti taj slučaj duže, pošto je realno odvratan. I ovde moramo naglasiti da nije bilo Ješa to bi prošlo, nego je njihov pritisak to izdejstvovao a što se tiče Trudoa i klike, sigurno bi nastavili istim tempom. Nije se zajebavati sa Ješama i nacistima.

Pazi realno je tu neko debelo zakakio i to 99% sasvim slučajno, tipa neko od stafera iz parlamenta ....

Benediktu, reci da se zajebavaš!
jovilim_e jovilim_e 18:19 10.02.2024

Re: Pomoć ne baš prijatelja ...

Milan Novković
benedykt
Milan Novković

benedykt
Milan Novković

U to delimično ime koju knjigu preporučiti strancima koja ide dovoljno daleko u prošlost pre WW1 a na temu Srbije kao igrača u WW1. Kažu stranci "ekspert level" ih interesuje. Stvarno se radi o strancima, ali je nesumljivo da će knjige i meni kao apsolutnom dudučetu biti posebno zanimljive.

Ako je samo zbog Srbije i 1. Svetskog a sve to samo za strance, onda definitivno ovo LINK

Ako ni zbog čega drugog a ono jer je Laffan bio savremenik dešavanja i pri tome još i engleski vojni savetnik pri srpskoj vojsci…

Preporučio, thanks (svom plaćenom fintech gold-silver++ analitičaru, cool ima desetine hiljada pretplatnika, tj imaju, firma su, ... pa drugom mužu moje prve žene - sad mi jedan od najpajtosa, stiff-upper-lip Englez, fin čoek, i sin im mnogo fin, često se družimo)

Za vas preporučujem, ako vas možda zanima malo dublja analiza pravih uzroka 1. Svetskog rata, kao i još dosta toga oko istorije 20. veka, a da to nije ono uobičajeno guslanje o Principu i Ferdinandu, ovo LINK

Trebalo bi da vam se baš onako svidi, a ima takođe da se kupi i izdanje iz Hrvatske koje se zove Stoljeće rata…

On je classic alt-news čitačima i jedan od prvih zapamćenih linkova.

Ali, ALI, uvek ima blogoproblema. Kad ga, recimo, linkuješ preko njegovog članka na nekom od mesta gde ih objavljuje blogo-drugari često imaju nekontrolisanu želju da po tebi mlate po asocijaciji na članke manjeg kvaliteta sa tog istog sajta.

I.e. nekim blogodrugarima je češće do koškanja i vreća za udaranje nego informacija i analiza
...

Ja sam taj!
Jer sam odavno zaključio da je mnogo važnije ko kaže, nego šta kaže.
Čudi me da veći broj ljudi nije uočio taj prirodni poredak stvari.
solo solo 20:24 10.02.2024

Re: Pomoć prijatelja ...

Tako da je ne bih Maska potcenjivao.


Maska ili Maksa?
tessa1 tessa1 20:51 10.02.2024

Re: Pomoć prijatelja ...

Solo, odlično je ovo sa crnim Japancem,

nokte da si izostavio ne bi se ništa desilo.
tessa1 tessa1 20:51 10.02.2024

Re: Pomoć prijatelja ...

Čini ti se da je Mask nestabilna osoba.
Jer je Mask eksponent drugog jakog pola američke politike, odnosno, drugog pola moći najjače svetske sile.
Koji je uradio jednu od najjačih informaciono-propagandnih operacija u poslednje vreme, preuzimanjem Tvitera.
Čime se polako kreće ka ostalim sferama masmedija, koji bi za posledicu trebalo da imaju informacioni balans uništen besomučnom propagandom drugog pola.
Jer bez borbe mišljenja, kako su to nekada govorili drugovi komunisti (naravno, to su odnekuda prepisali, te naravno2 od tih njihovih proklamacija o borbi mišljenja je bilo ništa - bilo tom borbom zadovoljno sam par istaknutih blogera poput Pecaroša, Filipa i Endži koji su bili oduševljeni informativnošću Borbe - organa Socijalističkog Saveta Radnog Naroda Jugoslvaije) nema prosperiteta.
Samo nadmetanje stavoma na ravnopravnoj osnovi rađa novi kvalitet i novu informacionu vrednost.
Tako da je ne bih Maska potcenjivao.


Ala bože šta si mi napričao.
jovilim_e jovilim_e 21:01 10.02.2024

Re: Pomoć prijatelja ...

tessa1
Čini ti se da je Mask nestabilna osoba.
Jer je Mask eksponent drugog jakog pola američke politike, odnosno, drugog pola moći najjače svetske sile.
Koji je uradio jednu od najjačih informaciono-propagandnih operacija u poslednje vreme, preuzimanjem Tvitera.
Čime se polako kreće ka ostalim sferama masmedija, koji bi za posledicu trebalo da imaju informacioni balans uništen besomučnom propagandom drugog pola.
Jer bez borbe mišljenja, kako su to nekada govorili drugovi komunisti (naravno, to su odnekuda prepisali, te naravno2 od tih njihovih proklamacija o borbi mišljenja je bilo ništa - bilo tom borbom zadovoljno sam par istaknutih blogera poput Pecaroša, Filipa i Endži koji su bili oduševljeni informativnošću Borbe - organa Socijalističkog Saveta Radnog Naroda Jugoslvaije) nema prosperiteta.
Samo nadmetanje stavoma na ravnopravnoj osnovi rađa novi kvalitet i novu informacionu vrednost.
Tako da je ne bih Maska potcenjivao.


Ala bože šta si mi napričao.

To ti kažem.
solo solo 22:32 10.02.2024

Tesssssss

Solo, odlično je ovo sa crnim Japancem,

nokte da si izostavio ne bi se ništa desilo.



Dobro Tess,onda za tebe sofisticiranija varijanta al' da smo u temi.







p.s.
Spiel mit mir, Schatz...
jovilim_e jovilim_e 08:41 11.02.2024

Re: Pomoć prijatelja ...

solo
Tako da je ne bih Maska potcenjivao.


Maska ili Maksa?

Isti kurac.
solo solo 19:44 10.02.2024

Ko kaže?



HRT + N1 = NRT1

solo solo 20:01 10.02.2024

Obrni okreni...



p.s.

Đe si ba Emilija ?

Okači neki bilbord.
solo solo 20:11 10.02.2024

Naravno pozdrav i za pumojebca Pajića

Glasač.
Pazi vamo:



"Živela Arapska Republika Meksiko"

solo solo 08:50 11.02.2024

Jebo teške narative


Nego, Wikendaši, trošite li i kako svoju mukotrpno stečenu apanažu danas na nešto lijepo ili pametno?

Imal' selameta?

Ko je jutros preteko već je dovoljno postigao za ovaj dan.

Idemo dalje......

A ti Filipe daj neku veselu temu.

Smeh je najbolji lek, kažu naučnici. On izaziva zdrave fizičke i emocionalne promene u telu, jača naš imuni sistem, podiže raspoloženje, smanjuje bol i štiti nas od štetnog dejstva stresa. Ništa ne funkcioniše brže ili pouzdanije da povrati naš um i telo u ravnotežu od dobrog smeha.
Smeh je besplatan.

Smeh i humor nam olakšavaju teret, ulivaju nadu, povezuju nas sa drugima i održavaju nas prizemljenim, fokusiranim i budnim. Takođe nam pomažu da se oslobodimo besa i opraštamo. Sa toliko moći za izlečenje i obnavljanje, težnja da se često smejemo je ogroman resurs za prevazilaženje problema, poboljšanje naših odnosa i podršku fizičkom i emocionalnom zdravlju. A što je najbolje od svega, ovaj neprocenjivi lek je zabavan, besplatan, neprocenjivi lek.




p.s.



Za dragu Tess:

Ćeif je arapska reč koja se na našim prostorima koristi da označi dobro raspoloženje, radost, veselje, uživanje.

Prethodnih godina pojam ćeif se dosta češće upotrebljavao na našim prostorima. Danas, ova reč se gotovo i ne koristi. Prisutna je u nešto manjim sredinama i ruralnim naseljima, dok šanse da se sretnete sa ovim pojmom u nešto urbanijim sredinama su minimalne.Ako posmatramo sa etimološke strane, termin ćeif u naš jezik potekao je iz turskog jezika, a originalno pojam potiče iz arapskog jezika, od reči keyf, koja ima značenje stanje, raspoloženje, zadovoljstvo, uživanje.

Kada je prešla u turski jezik, oni su je obogatili još nekim značenjema, pa se kod njih ovaj pojam uglavnom odnosi na dobro raspoloženje, veselje, radost, uživanje, naslađivanje.

Kod nas ćeif se pre svega koristi da opise uživanje i zdravlje tela i duše, kao i različite naslade života koji kod ćoveka bude osećaj radosti. Vemenom, reč ćeif počela je da se koristi i u značenju volja, prohtev i hir.
tessa1 tessa1 09:12 11.02.2024

+

Word Prompt: Fish. Februllage 2023. Digital Collage by Stella Kalaw




tessa1 tessa1 09:13 11.02.2024

Re: +

Word Prompt: Ladder. Februllage 2024. Digital Collage by Stella Kalaw


zoja444 zoja444 10:18 11.02.2024

asocijacija koju ne mogu da nadjem

znam osobu koja zeli da bude kremirana i da njen pepeo bude podeljen deci da ga drze po dnevnim sobama. kako sebicno i morbidno.
tessa1 tessa1 11:41 11.02.2024

Re: asocijacija koju ne mogu da nadjem

Misliš na mene? - tj asocirala sam te?


Ne znam šta bi oni sa mojim pepelom, zar je bitno, predložila sam da me bace u Dunav i pojedu šarani, mom djetetu se nije svidjela ideja, ne znam je li radi zaštite okoline ili činjenica da sam smrtna? :), pa sam onda rekla: ajde dobro, pojedu me Nemo i Dory. :)
zoja444 zoja444 11:55 11.02.2024

Re: asocijacija koju ne mogu da nadjem

jeste, ti si to spomenula. moj teca je zeleo da mu pepeo bace u savu, ali nije moglo, zabranjeno. ja sam sustinski shvatila da cu umreti, tek kada su mi umrli roditelji. ali, ta svest je trajala samo tren.
tessa1 tessa1 12:39 11.02.2024

Re: asocijacija koju ne mogu da nadjem

jeste, ti si to spomenula. moj teca je zeleo da mu pepeo bace u savu, ali nije moglo, zabranjeno. ja sam sustinski shvatila da cu umreti, tek kada su mi umrli roditelji. ali, ta svest je trajala samo tren.


Hm, kako si sebičnost povezala sa kremiranjem? - sam čin kremiranja, ne i ova dramska podjela po par grama svakom djetetu jer ne mogu ne zamisliti dalje šta bi oni sa tim?, jedno pomješa pepeo sa zemljom i zasadi npr jagode u saksiji? :)

drugom bi pepeo polizao kućni ljubimac nakon zemljotresa, treće prosulo nenamjerno u kutiju sa knjigama preseljavajući, četvrto dijete bi pomislilo: strašno je ostaviti voljenu osobu pod zemljom i okrenuti se i otići..


Duhovna komponenta kremiranja je ispuniti nečiju želju da na taj način “ode”, zatim, oslobodila te mnogo bolnije i teže cermonije, tri, pepeo na polici ispod preparirane glave jelena je prevaziđen filmski kadar.

I jel ti misliš da su Vikinzi i Indijanci bili budale? :)


Kad sam kod Indijanca, ovaj novi poučan blog je o pravu starosjedioca na npr prostor, Njemci na Vojvodinu, Indijanci Ameriku, Sarajlije na Bosnu, Hrvati Hrvatsku, i previše gradski na blog?,

beli, čist mesec je skvo, mesec nikad ne laže, psi su znate ko?, zatim, u evropskim uslovima skvo je Snežana do podneva, od podneva kraljica, i uvek najlepša i Amon Ra?
tessa1 tessa1 12:42 11.02.2024

Re: asocijacija koju ne mogu da nadjem

jedno pomješa pepeo sa zemljom i zasadi npr jagode u saksiji? :)


Ček, imaš u Silosu slično rješenje leševa kao kompost.
principessa_etrusca principessa_etrusca 16:58 11.02.2024

Re: asocijacija koju ne mogu da nadjem

Drugom bi pepeo polizao kućni ljubimac nakon zemljotresa, treće prosulo nenamjerno u kutiju sa knjigama preseljavajući, četvrto dijete bi pomislilo: strašno je ostaviti voljenu osobu pod zemljom i okrenuti se i otići.

У већини земаља родбина слободно располаже пепелом, просипа га по башти, рекама, мору, шумама и сл, али неколико сличних стварних примера које знам су ме скоро уверили да ограничења која примењују српска гробља имају смисла.

Колега је после мајчине смрти узео сабатикал и отишао да путује по Азији, кућу је издао, а личне ствари, углавном књиге и мајчину урну спаковао у картонске кутије и оставио код друга у гаражи. Током године, гаража је била поплављена, друг није одмах ни приметио, књиге се натопиле водом, све се убуђало. и друг је не прегледајући све бацио.

Познаница преносила стричеву урну из Шпаније где је умро и кремиран назад у Енглеску. Ваљда да уштеди, урну је ставила у кофер који је предала. Кофер се изгубио, никада није пронађен, а она је добила одштету од пар стотина евра.

Урна јерног од бивших мужева моје комшинице је завршила код ње. Око десет година је стајала на полици код узглавља у њеној спаваћој соби и једне ноћи кад се пробудила, схватила је да мора да се хитно ослободи тог пепела. Чим је сванула, не обавештавајући децу, родбину и пријатеље, отишла је до оближњег моста, сишла степеницама које иду до површине воде и истресла пепео у Темзу.
tessa1 tessa1 17:25 11.02.2024

Re: asocijacija koju ne mogu da nadjem

Ma sjajno, i hvala lijepo - vidiš kako život piše bolje priče čak i o pepelu. :)





Zoja samo nešto izvodi, sjetih se,




benedykt benedykt 18:17 11.02.2024

Re: asocijacija koju ne mogu da nadjem

tessa1
Benedykt, ova američka gospođa bi ti mogla biti zanimljiva,

Caitlin Johnstone - Notes

A Dementia Patient Is President Because It Doesn't Matter Who The President Is

Pushing Gazans Into Rafah And Then Attacking Rafah, Killing UNRWA Funding Without Evidence




Hvala na pitanju, odavno već jeste, a inače je Australijanka a ne Amerikanka…
tessa1 tessa1 18:43 11.02.2024

Re: asocijacija koju ne mogu da nadjem

Hvala na pitanju, odavno već jeste, a inače je Australijanka a ne Amerikanka…



Je li da, nisam provjerila, primjetih je tek maloprije premda mi je sličica bila odnekud poznata,


napišem prvo gospođa bez američka, i dodam, šta mislite što? :))
tessa1 tessa1 08:02 12.02.2024

Re: asocijacija koju ne mogu da nadjem


Launched on CES 2024, the company Rabbit sold 50K+ devices during pre-sales, based of a demo alone. This colorful, flashy pocket computer has an AI agent baked into it; a retro-style rabbit that you can command with your voice.



solo solo 20:35 11.02.2024

.





jebo 21 vek,DUB PUB i demokratiju!
predatortz predatortz 12:34 12.02.2024

Istine i laži

https://www.facebook.com/mimara0/videos/insert-iz-filma-quo-vadis-aida-gde-srpski-vojnik-pretresa-delegaciju-muslimana-i/710567992949255/

Na ovom snimku je prikazana scena iz filma sarajevske srbomrziteljke, a u produžetku klipa je dokumentarni snimak dolaska delegacije na pregovore.

Tek da se vidi ko je ko ovde...
angie01 angie01 13:36 12.02.2024

Re: Istine i laži


Tek da se vidi ko je ko ovde...


ko je ko ovde se vidi po tome sta ko pise, a ti si se bogami predstavio onoliko, ovaj snimak si vec 100 puta kacio, kao da ne znam sta specijalno dokazuje, covece boziji, ti se bre zahvaljujes svakomalo krvniku, koji je pravosnazno osudjen za dokazani zlocin protiv covecnosti i to nije bas normalna rabota....od tog pregleda zena sa pipkanjem i bez pipkanja ima onoloku uzasnijih stvari koje se jesu dogodile-na zalost....zbog cega Srbe, vec skoro 30 godina ceo svet gleda kao najgore moroncine, jer je taj rat devdesetih na prostorima bivse YU, najdokumentovaniji do sada i nista nije nepoznanica niti sporno.

Srbi kao narod nisu zlikovci i zlocinci, stavise, iz oba rata su izasli kao heroji, nego su to odredjene grupe, koje su te zlocine pocinili, i nekako je morbidno da si uporan u odbrani necega sto nije za ponos...time ne cinis dobro ni ovom narodu, ni ovoj zemlji.

nemoj da te zavara to, sto ti vecina blogera cuti na morbidarije koje ispisujes.
predatortz predatortz 12:47 12.02.2024

Evo, potrudih se...

...da demistifikujem govna!






Kome ne čita, evo link:




https://www.youtube.com/watch?v=urpbonh7kj8&ab_channel=zivstepa
Filip Mladenović Filip Mladenović 01:33 13.02.2024

Re: Evo, potrudih se...

U Bosni i Hercegovini, prema podacima UN-ovog Komiteta za borbu protiv mučenja i seksualnog nasilja u ratu, silovano je oko 50 hiljada žena. Najveći broj u istočnoj Bosni i Bosanskoj Krajini.
predatortz predatortz 07:17 13.02.2024

Re: Evo, potrudih se...

Filip Mladenović
U Bosni i Hercegovini, prema podacima UN-ovog Komiteta za borbu protiv mučenja i seksualnog nasilja u ratu, silovano je oko 50 hiljada žena. Najveći broj u istočnoj Bosni i Bosanskoj Krajini.


Kako izgleda ova istina iz filma o pretresu Ćamile, takva vam je i većina "utvrđenih istina" o ratu u BiH.

jovilim_e jovilim_e 07:44 13.02.2024

Re: Evo, potrudih se...

Filip Mladenović
U Bosni i Hercegovini, prema podacima UN-ovog Komiteta za borbu protiv mučenja i seksualnog nasilja u ratu, silovano je oko 50 hiljada žena. Najveći broj u istočnoj Bosni i Bosanskoj Krajini.

Da li se ti drogiraš?
predatortz predatortz 08:05 13.02.2024

Re: Evo, potrudih se...

jovilim_e
Filip Mladenović
U Bosni i Hercegovini, prema podacima UN-ovog Komiteta za borbu protiv mučenja i seksualnog nasilja u ratu, silovano je oko 50 hiljada žena. Najveći broj u istočnoj Bosni i Bosanskoj Krajini.

Da li se ti drogiraš?



Najviše registrovanih prijava je podneto od Srpkinja iz Sarajeva koje imaju udruženje žena civilnih žrtava rata.
No, o tome Filip nikad neće pisati.

Kao ni o muslimanskom silovanju do smrti dvanaestogodišnje srpske devojčice u Sarajevu.

Ali ćemo o lažnom pipkanju Ćamile ovde imati stotine komentara, pa i kad im podneseš dokaz da lažu.

Govna i neljudi!
jovilim_e jovilim_e 14:53 13.02.2024

Re: Evo, potrudih se...

predatortz
jovilim_e
Filip Mladenović
U Bosni i Hercegovini, prema podacima UN-ovog Komiteta za borbu protiv mučenja i seksualnog nasilja u ratu, silovano je oko 50 hiljada žena. Najveći broj u istočnoj Bosni i Bosanskoj Krajini.

Da li se ti drogiraš?



Najviše registrovanih prijava je podneto od Srpkinja iz Sarajeva koje imaju udruženje žena civilnih žrtava rata.
No, o tome Filip nikad neće pisati.

Kao ni o muslimanskom silovanju do smrti dvanaestogodišnje srpske devojčice u Sarajevu.
...

Boli ga kurac!
Za to se ne plaća.
angie01 angie01 15:01 13.02.2024

Re: Evo, potrudih se...

Boli ga kurac!
Za to se ne plaća.


a je l se placa za velicanje zlocina, zahvaljivanje zlocincima, i pljuvanje po onima, kojima se to ne dopada?
Filip Mladenović Filip Mladenović 13:28 13.02.2024

Maloletne Romkinje-seksualne robinje!

Za težak ratni zločin kao što je ubistvo 27 romskih civila iz sela Skočić u istočnoj BiH, među kojima je bilo i devetoro dece i jedna trudnica, nijedan od pripadnika patavojne srpske formacije "Simini četnici" nije osuđen.
U prvostepenoj presudi Viši sud u Beogradu utvrdio je da su pripadnici jedinice "Simini četnici" 12. jula 1992. godine po dolasku u Skočić prvo eksplozivom srušili seosku džamiju, a zatim u jednu kuću skupili sve meštane, Romkinje i Rome koje su zatekli u selu, među kojima je bilo dece i starih osoba.

Od njih su oduzeli i prisvojili vredne stvari, a zatim su ih tukli rukama, nogama, kundacima pušaka i drugim predmetima, pri čemu su Arifa Nuhanovića ubili.

U isto vreme, pojedini pripadnici jedinice su silovali tri zaštićene svedokinje, a zatim su sve kamionom odvezli do sela Malešić, gde su zaštićene svedokinje izdvojili i sproveli ih u kuće u kojima su bili smešteni pripadnici jedinice. Dve od njih 3 su bile maloletnice, 13 i 15 godina!!!

Nakon toga su preostale Romkinje i Rome odvezli do jame na mestu zvanom Hamzići u blizini sela Šetići, gde su ih ubijali i bacali u jamu, u koju su na kraju bacili bombu. Tom prilikom ubili su 27 romskih civila.

Tri zaštićene svedokinje držane su nekoliko meseci kao robinje "Siminih četnika", tokom kojih su ih silovali, tukli, ponižavali i primoravali da služe pripadnike jedinice.

Apelacioni sud u Beogradu ukinuo je tu presudu u maju 2014. godine i predmet vratio na ponovno suđenje.

U ponovljenom postupku, Viši sud u Beogradu izrekao je u junu 2015. godine oslobađajuću presudu u odnosu na sve optužene, našavši da tokom postupka tužilaštvo nije uspelo da dokaže navode iz optužnice, da bi potom usledila nova odluka Apelacionog suda, takodje oslobadjajuća!

Nacionalni savet romske nacionalne manjine i nevladina organizacija "Romski centar za strategiju, razvoj i demokratiju" najavili su da će podneti tužbu protiv Srbije pred Evropskim sudom za ljudska prava u Strazburu zbog presude, kojom je oslobođeno šest bivših pripadnika jedinice "Simini četnici" za ubistva 27 romskih civila u selu Skočić u BiH jula 1992. godine.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana