Obaveštenja

Petar Luković

Spiridon RSS / 13.02.2024. u 12:00

images?q=tbn:ANd9GcTVCqL0IVZAgbc5RVkqUQhJkxqcFrKGJZDKog99ju8leA&s



Komentari (590)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

angie01 angie01 12:24 13.02.2024

RIP

https://www.bbc.com/serbian/lat/balkan-68276480

KLIK

Pera Lukovic, covek koji je o ruznim stavrima umeo da pise na zabavan nacin.



gvozden1 gvozden1 14:30 13.02.2024

Re: RIP

Pera Lukovic, covek koji je o ruznim stavrima umeo da pise na zabavan nacin

Ono o što je pisao o Srbima smatraš zabavnim?
docsumann docsumann 14:31 13.02.2024

Re: RIP

gvozden1
Pera Lukovic, covek koji je o ruznim stavrima umeo da pise na zabavan nacin

Ono o što je pisao o Srbima smatraš zabavnim?


ne, već Srbe smatra ružnim
gvozden1 gvozden1 14:52 13.02.2024

Re: RIP

docsumann
gvozden1
Pera Lukovic, covek koji je o ruznim stavrima umeo da pise na zabavan nacin

Ono o što je pisao o Srbima smatraš zabavnim?


ne, već Srbe smatra ružnim

I to se uklapa:)
A razmišljao sam da li na to da stavim akcenat, ili na zabavu pljuvanja po Srbima.
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:22 13.02.2024

Re: RIP

Pera

Sine, svaka mu je bila na mestu, i malo toga se promenilo od tada. Sem što nema Dinkića u vlasti, ni Ljajića. Dobro, možda je to neka promena na bolje.


Spiridon Spiridon 19:19 13.02.2024

Re: RIP

angie01
https://www.bbc.com/serbian/lat/balkan-68276480

KLIK

Pera Lukovic, covek koji je o ruznim stavrima umeo da pise na zabavan nacin.





kakva je ovo spirala ludila i tekstova, coveka koji umire od raka pluca


LINK
Spiridon Spiridon 19:28 13.02.2024

Re: RIP

srdjan.pajic
Pera

Sine, svaka mu je bila na mestu, i malo toga se promenilo od tada. Sem što nema Dinkića u vlasti, ni Ljajića. Dobro, možda je to neka promena na bolje.




LINK
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:36 13.02.2024

Re: RIP

Spiridon
srdjan.pajic
Pera

Sine, svaka mu je bila na mestu, i malo toga se promenilo od tada. Sem što nema Dinkića u vlasti, ni Ljajića. Dobro, možda je to neka promena na bolje.




LINK


Sjajno, slušao sam naravno u real time-u, a ovaj deo o Tadiću sam oplakao od smeha. Posle mi je bilo malo žao, to kako smo od takve dileje od predsednika u dva poteza došli do ovog sad pacijenta. A Tadić se i dalje trpa za neku funkciju, umesto da se bavi pecanjem, igra mice u parku ili da se prosto ubije ako baš ne zna šta će sa sobom.
freehand freehand 21:05 13.02.2024

Re: RIP

srdjan.pajic
Spiridon
srdjan.pajic
Pera

Sine, svaka mu je bila na mestu, i malo toga se promenilo od tada. Sem što nema Dinkića u vlasti, ni Ljajića. Dobro, možda je to neka promena na bolje.




LINK


Sjajno, slušao sam naravno u real time-u, a ovaj deo o Tadiću sam oplakao od smeha. Posle mi je bilo malo žao, to kako smo od takve dileje od predsednika u dva poteza došli do ovog sad pacijenta. A Tadić se i dalje trpa za neku funkciju, umesto da se bavi pecanjem, igra mice u parku ili da se prosto ubije ako baš ne zna šta će sa sobom.

Sve se to iz Vučićeve bulje najbolje vidi.
Bar su pokojni Pera i još živa Bikisrki to videli pa prepričavali svojim tarzančićma.
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:16 13.02.2024

Re: RIP

Sve se to iz Vučićeve bulje najbolje vidi.
Bar su pokojni Pera i još živa Bikisrki to videli pa prepričavali svojim tarzančićma.


A Krleta, Tadićev mozak i usta, si izgleda zaboravio.
freehand freehand 21:23 13.02.2024

Re: RIP

srdjan.pajic
Sve se to iz Vučićeve bulje najbolje vidi.
Bar su pokojni Pera i još živa Bikisrki to videli pa prepričavali svojim tarzančićma.


A Krleta, Tadićev mozak i usta, si izgleda zaboravio.

Njega mi je odvratno i da pomenem, ali njega ko kod pomene kao Tadićev loš izbor u pravu je.

A što se tiče ovih drugih, da Tadić ništa drugo nije uradio nego rasterao Bebe, čede i Vesare i Vesne Pešić - da se obrati pažnja gde su i šta rade i ko mu pored tebe i Pere Lukovića to nikad nije oprostio - dakle da ništa drugo nije uradio time bi zaslužio da mu Srbija bude zahvalna, bar za ono kratko vreme kad ih nije tamo gde se nešto odlučuje.
nask nask 23:39 13.02.2024

Re: RIP

Tadić ... dakle da ništa drugo nije uradio time bi zaslužio da mu Srbija bude zahvalna, bar za ono kratko vreme kad ih nije tamo gde se nešto odlučuje.

E ja sam Tadiću neizmerno zahvalan za dve stvari, Deklaraciju od 18. oktobra 2008 i nadasve uspešnu reformu sudstva. Samo toliko. Zbog te dve monumentalne stvari koje su Srbiju lansirale u stratosferu on i DS su mi se zapisali u srce samo tako.

Aman Free, porediti zasluge za narod i doprinos Srbiji jednog benignog novinara sa čovekom koji je zaista imao moć je blago rečeno neozbiljno.

Tadiću želim dug život ali dabogda da mu na sahrani govore držali Dačić i Vučić.
srdjan.pajic srdjan.pajic 01:21 14.02.2024

Re: RIP

A što se tiče ovih drugih, da Tadić ništa drugo nije uradio nego rasterao Bebe


Pa i nije ništa drugo uradio, bar ne dobro, da bi ga sad po tome pamtili i plakali za njim što ga više nema, mislim u političkom pojavnom obliku. A nije napravio ni Teslin dildo na Slaviji koji je obećavao, a zbog čijeg pominjanja sam i ja pao kao kolateralna šteta na blogu gosn' Krstića.

Pera je sveže pokojan, tako da nije baš lepo da ga ovde natačinjete na kolac a da se još nije ni oladio. Ja sam se suzdržao kad je riknulo ono polupismeno šovinističko đubre od Kobrice Ćosića, zato mislim da bi bilo red i da vi zavežete labrnje i zapušite kloake, bar dok Peri ne damo 40 dana.
freehand freehand 08:33 14.02.2024

Re: RIP


Pera je sveže pokojan,

Dapače, Pera je pokojan odavno. Ovo što je sad otišlo su nekakvi ostaci obnoga što je bio i mogao da bude.
angie01 angie01 08:57 14.02.2024

Re: RIP

freehand

Pera je sveže pokojan,

Dapače, Pera je pokojan odavno. Ovo što je sad otišlo su nekakvi ostaci obnoga što je bio i mogao da bude.


dobro bre free, rekao si jednom, dva puta, tri puta,...morbidno je i nepristojno.

ne volis Lukovica, nemoj mu dolaziti na pomen.
freehand freehand 09:43 14.02.2024

Re: RIP

Aman Free, porediti zasluge za narod i doprinos Srbiji jednog benignog novinara sa čovekom koji je zaista imao moć je blago rečeno neozbiljno.
Potpuno si u pravu. Samo što ja nigde nisam poredio "benignog novinara" sa čovekom koji je zaista imao moć je blago rečeno neozbiljno".

Tadiću želim dug život ali dabogda da mu na sahrani govore držali Dačić i Vučić.

Sudbina Zorana Đinđića, takoreći.
bene_geserit bene_geserit 01:08 15.02.2024

Re: RIP

Jel Luković beše onaj što Republiku Srpsku zove "Genocidna Republika Šumska"?
Pazi kad ga nikad nisam čuo da Hrvatsku zove Genocidna štagod Hrvatska. Ne znam zbog čega. A da ne pominjem recimo Nemačku, Austriju, SAD, Španiju, Portugaliju i tako redom. To je izgleda rezervisao za Srbe iz nekog razlog, pitam se zbog čega.
A uvek mi je bilo čudno da neko to "Šumska" smatra za uvredu šta li, normalnim ljudima su šume lepše od betona.

Nego ako je pandrknuo, šteta što nije ranije, ne zagađuje više medijski prostor.
emilia emilia 04:36 15.02.2024

Re: RIP

RIP
Petar Luković.

Rođen 21. januara 1951. godine u Kraljevu, pohađao je Šestu beogradsku gimnaziju i završio Mašinski fakultet Univerziteta u Beogradu.

Karijeru je započeo 1976. kao novinar „Duge”. Kao politički i rokenrol kritičar pisao je za mnoge novine i časopise, kao što su „Džuboks”, „Mladost”, „Polet”, „Nedelja”, „Nedeljna Dalmacija”, „Politika”, „Oslobođenje”, „Vjesnik”, „Rok 82” i „Rok”.

Bio je glavni i odgovorni urednik portala „E-novine”, radio je za beogradski nedeljnik „Vreme”, gde je jedno vreme bio i zamenik glavnog urednika, pisao je i za „Našu Borbu”.

Za hrvatski satirični nedeljnik „Feral Tribune” pisao je od osnivanja 1984. godine. Sarađivao je sa časopisima „Reporter” iz Beograda, „Dani” iz Sarajeva i „Mladina” iz Ljubljane.

Bio je glavni urednik časopisa „X Zabava”.
Objavio je i tri knjige: „Bolja prošlost“, „Ćorava Kutija“ i „Godine raspada – hronika srpske propasti“.

Nagradu „Dragiša Kašiković” je dobio 1994. godine, a nagradu dnevnika Danas „Staša Marinković” je dobio 2001.

Za počasnog građanina Sarajeva bio je proglašen 2010.godine.
Черевићан Черевићан 13:03 13.02.2024

hominem quaero

или.....nema podilaženja masovnoj histeriji

ко је Гос'н Перу чит'о
.....тај ће га жалити,
а.......сви......који нису
ти ће...........пожалити

RIP
Colin_bgd Colin_bgd 13:29 13.02.2024

Bolji čovek...

Spiridon Spiridon 19:03 13.02.2024

Re: Bolji čovek...

Colin_bgd
.........


1986
freehand freehand 14:46 13.02.2024

Džuboks i Vreme

... bilo bi sve što treba znati o Peri Lukoviću.
Pre nego što je umro i povampirio se kao zli goblin i vučićevac pre Vučića.
Spiridon Spiridon 18:56 13.02.2024

Re: Džuboks i Vreme

... bilo bi sve što treba znati o Peri Lukoviću.
Pre nego što je umro i povampirio se kao zli goblin i vučićevac pre Vučića.


ovo je tacno jedino ne razumem njegov motiv. Reci samo da se "prodao" je povrsno. Mozda ga je neka muka naterala, a mozda je prepoznao da bolje i ne zasluzujemo ... ko zna.

... i naravno da cu ga se secati po nekim drugim stvarima
solo solo 19:11 13.02.2024

Francuske sobarice iz Mrđuše donje

ovo je tacno jedino ne razumem njegov motiv. Reci samo da se "prodao" je povrsno. Mozda ga je neka muka naterala, a mozda je prepoznao da bolje i ne zasluzujemo ... ko zna.


A možda je nešto naučio od Dinkića i inih i shvatio priču o žirafi.

Da, pitaš li se Spiridone gde je Dinkić?

Mora da je negde na ručku u narodnoj kuhinji.

Mojne samo da kažeš da te boli kurac gde je Dinkić jer tek njega boli kurac gde si ti. I mi svi ostali.

p.s.

Dokle više sa tim proseravanjima.



Spiridon Spiridon 19:15 13.02.2024

Re: Džuboks i Vreme

Mora da je negde na ručku u narodnoj kuhinji.




ja iskreno pojma nemam, neko mi je rekao da i dan danas poducava i ove sada kako se krade
freehand freehand 19:18 13.02.2024

Re: Džuboks i Vreme

ovo je tacno jedino ne razumem njegov motiv. Reci samo da se "prodao" je povrsno. Mozda ga je neka muka naterala, a mozda je prepoznao da bolje i ne zasluzujemo ... ko zna.

Pojela ga je mržnja, ne treba mu veći motiv, klasična drugosrbijanština u njenom kvintesencijalnom obliku. A prepoznao je u vučiću isto što i čitav LDP zajedno sa Prokićem, Andrićem, Srbljanovićkom i drugim perjanicama te svetačke legije.

... i naravno da cu ga se secati po nekim drugim stvarima

Ja bih voleo da mogu da ga se sećam po ćoravoj kutiji, ali sam je ušao u nju i postao junak sopstvenih sprdanja.
Spiridon Spiridon 19:24 13.02.2024

Re: Džuboks i Vreme

A prepoznao je u vučiću isto što i čitav LDP zajedno sa Prokićem, Andrićem, Srbljanovićkom i drugim perjanicama te svetačke legije.



sta je tacno prepoznao? Nije retoricko pitanje. Stvarno me zanima na sta ciljas.

ta metamorfoza postoji u svakom coveku. O tome Dostojevski pise. Ja sam licno oprezan u osudi plaseci se sta sutra donosi i kako bih eventualno reagovao u situaciji "kada te zivot namesti". Samo da budem jasan. Ovo nije nikakvo opravdanje.
freehand freehand 19:32 13.02.2024

Re: Džuboks i Vreme

sta je tacno prepoznao? Nije retoricko pitanje. Stvarno me zanima na sta ciljas.

To je pitanje za njega (njih). Ja to spoznanje nisam osetio. Ono što je posebno iritantno u njihovom slučaju jeste legenda o njihovoj nadnaravnoj moralnosti i na osnovu nje spremnost i pravo da se sudi svemu i svakom sa te nedodirljive visine.

ta metamorfoza postoji u svakom coveku.

Ne postoji. U svakom čoveku postoji mogućnost i predispozicija. U metamorfozu skliznu oni posrnuću skloni.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 21:11 13.02.2024

Re: Džuboks i Vreme


sta je tacno prepoznao? Nije retoricko pitanje. Stvarno me zanima na sta ciljas.


Nista. Hteo samo da vidi Tadicevim ledja iz licnog razloga. Do kraja zivota se vukao po sudovima zbog tuzbi i presuda iz DS vremena. Da nije bilo donacija ni ovoliko ne bi poziveo.
freehand freehand 21:19 13.02.2024

Re: Džuboks i Vreme

Neues aus der Nachbarschaft

sta je tacno prepoznao? Nije retoricko pitanje. Stvarno me zanima na sta ciljas.


Nista. Hteo samo da vidi Tadicevim ledja iz licnog razloga. Do kraja zivota se vukao po sudovima zbog tuzbi i presuda iz DS vremena. Da nije bilo donacija ni ovoliko ne bi poziveo.

Dabre.


Petar Luković: Protiv Vučića protestuju oni koji pod kulturom podrazumevaju svakog električnog guslara koji kriči nad lažnim ishodom Kosovskog boja

KLIK

Edit:

Za slučaj da nekome smeta izvor koji sam ponudio možda će hteti da pogleda original. Dakle, Pera Luković o izborima na
pink.rs


Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 21:40 13.02.2024

Re: Džuboks i Vreme

freehand
Neues aus der Nachbarschaft

sta je tacno prepoznao? Nije retoricko pitanje. Stvarno me zanima na sta ciljas.


Nista. Hteo samo da vidi Tadicevim ledja iz licnog razloga. Do kraja zivota se vukao po sudovima zbog tuzbi i presuda iz DS vremena. Da nije bilo donacija ni ovoliko ne bi poziveo.

Dabre.


Petar Luković: Protiv Vučića protestuju oni koji pod kulturom podrazumevaju svakog električnog guslara koji kriči nad lažnim ishodom Kosovskog boja

KLIK

Edit:

Za slučaj da nekome smeta izvor koji sam ponudio možda će hteti da pogleda original. Dakle, Pera Luković o izborima na
pink.rs




I? Ko je tvrdio da se to nije desilo? Objavili i Nikolicev baner na e-novinama.

Komentarisao sam motiv. To sto su Tadicevi tada radili Lukovicu i e-novinama Vucic je preneo na sve medije koji mu se nisu dopadali. Ostalo i to zabelezeno kao i ovo gostovanje na Pinku.
freehand freehand 21:44 13.02.2024

Re: Džuboks i Vreme

To sto su Tadicevi tada radili Lukovicu i e-novinama Vucic je preneo na sve medije koji mu se nisu dopadali. Ostalo i to zabelezeno kao i ovo gostovanje na Pinku.

Pa sad, nne znam šta su "Tadićevi radili e-novinama", ja na to đubre ne bih obraćao pažnju da sam bio na njihovom mestu. Ali me više interesuje kakvo "gostovanje na Pinku pominješ"?

Link koji sam postavio je Lukovićeva "analiza" izbora na Pinkovom sajtu, gde on nije bio gost.
BAJDVEJ, odlična analiza, ni Vesara i Basara ne bi bolje.

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 05:58 14.02.2024

Re: Džuboks i Vreme


Pa sad, nne znam šta su "Tadićevi radili e-novinama", ja na to đubre ne bih obraćao pažnju da sam bio na njihovom mestu

Na njegovu zalost oni jesu. Nebitno sta bi ti radio.
srdjan.pajic srdjan.pajic 06:27 14.02.2024

Re: Džuboks i Vreme

Neues aus der Nachbarschaft
Nebitno sta bi ti radio.



Frihend će se sad snažno usprotiviti, jer je zapravo jako važno šta bi on radio ili ne bi, čim je osetio potrebu da nam to saopšti.
apacherosepeacock apacherosepeacock 07:20 14.02.2024

Re: Džuboks i Vreme

Neues aus der Nachbarschaft

sta je tacno prepoznao? Nije retoricko pitanje. Stvarno me zanima na sta ciljas.


Nista. Hteo samo da vidi Tadicevim ledja iz licnog razloga. Do kraja zivota se vukao po sudovima zbog tuzbi i presuda iz DS vremena. Da nije bilo donacija ni ovoliko ne bi poziveo.



Bas mi je zao. Tek sam nedavno saznala da je bio jako bolestan i u jako losem stanju. Kao i da je ziveo od tudje pomoci. Strasno za bilo koga. Citala sam ga redovno '90, veoma inspirativno i duhovito je pisao, kasnije nisam vise pratila kada se ta tadasnja vrcavost duha pocela da osipa.

U svakom slucaju pocivao u miru.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 09:13 14.02.2024

Re: Džuboks i Vreme

apacherosepeacock
Neues aus der Nachbarschaft

sta je tacno prepoznao? Nije retoricko pitanje. Stvarno me zanima na sta ciljas.


Nista. Hteo samo da vidi Tadicevim ledja iz licnog razloga. Do kraja zivota se vukao po sudovima zbog tuzbi i presuda iz DS vremena. Da nije bilo donacija ni ovoliko ne bi poziveo.



Bas mi je zao. Tek sam nedavno saznala da je bio jako bolestan i u jako losem stanju. Kao i da je ziveo od tudje pomoci. Strasno za bilo koga. Citala sam ga redovno '90, veoma inspirativno i duhovito je pisao, kasnije nisam vise pratila kada se ta tadasnja vrcavost duha pocela da osipa.

U svakom slucaju pocivao u miru.


Da, bas se napatio i doziveo veliko ponizavanje.



Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 09:17 14.02.2024

Re: Džuboks i Vreme

srdjan.pajic
Neues aus der Nachbarschaft
Nebitno sta bi ti radio.



Frihend će se sad snažno usprotiviti, jer je zapravo jako važno šta bi on radio ili ne bi, čim je osetio potrebu da nam to saopšti.


Ima dve boljke: jedna je Tadic, druga Putin. Lukovic je ismevao i jednog i drugog.
angie01 angie01 09:23 14.02.2024

Re: Džuboks i Vreme

Bas mi je zao. Tek sam nedavno saznala da je bio jako bolestan i u jako losem stanju. Kao i da je ziveo od tudje pomoci. Strasno za bilo koga. Citala sam ga redovno '90, veoma inspirativno i duhovito je pisao, kasnije nisam vise pratila kada se ta tadasnja vrcavost duha pocela da osipa.

U svakom slucaju pocivao u miru.


Da, bas se napatio i doziveo veliko ponizavanje.


tako se to kod nas odvija, kada krene lose, samo se svi okrenu i odu da spasavaju sebe,...toliko je ljudi ostalo samo u najtezim trenucima, da bi posthumno krenula patetika.
kamilo_emericki kamilo_emericki 10:00 14.02.2024

Re: Džuboks i Vreme

Neues aus der Nachbarschaft

sta je tacno prepoznao? Nije retoricko pitanje. Stvarno me zanima na sta ciljas.


Nista. Hteo samo da vidi Tadicevim ledja iz licnog razloga. Do kraja zivota se vukao po sudovima zbog tuzbi i presuda iz DS vremena. Da nije bilo donacija ni ovoliko ne bi poziveo.

Čekajte ljudi.
Da li je Luković pisao laži i uvrede protiv nekih ljudi i zbog toga morao plaćati odštete? Po kojem to pravilu i moralu novinari mogu širiti nekažnjeno laži o bilo kome?
Uvrede, manje-više. Ali laži, pa nekažnjeno širenje laži nas je i dovelo u ovu situaciju. Ne samo Srbiju već i čitav svijet.
tessa1 tessa1 10:18 14.02.2024

Re: Džuboks i Vreme

Da, bas se napatio i doziveo veliko ponizavanje.


Hm, ne razumijem šta poručuješ, da su ga za ona pisanja morali poštedjeti zato što je lud?

Pa jesu, trpili su ga dok ludilo nije uzelo maha.

Prvi put kad sam vidjela E-novine bukvalno zamislila elektronske novine regiona, nemaju sjedište negdje određeno, posebno ne Beograd i Srbija, navraćala ponekad i svaki put je bilo plodonosno, onolika mržnja i pasivna agresija kao da ne postoji sutra te drži budnom za neke buduće dane.

Pero je dobro pisao, ali kako je bilo ljudima muslimani u Švedskoj koji su ga pozvali da dođe, otišao, dočekali ga, primili u svoju kuću, vjerujem da su mu i platili kartu (bile su slike, sjede i pričaju za sofrom, ne smijem ni zamisliti oko čega su se slagali),

nakon nekog vremena reklamira Vučićevu stranku, muslimani BiH i njegovi do tada najveći donatori razočarani su na ivici suza, i to je E-novine srušilo više nego Kusturica, i pazi dalje, kako je moguće da na račun Kusturice nije imao više donatora iz Srbije, njegovi donatori su iz Hrvatske najviše, iz BiH i inostranstva muslimani i Crnogorci, i gdje to u kojoj zemlji mogu novine pišati po javnoj ličnosti a da ne završe na sudu? U Austriji? Oni su se preigrali računajući na donacije protiv Kusturice.


Pero je dobro pisao, ali sve što mu se desilo (osim ovog raka, ne mislim da iako je imao novine kutak za ustaše svih fela, čovjek morao umrijeti, ma ne), sam je stvarao i dobro prolazio, zamisli iste novine u Sarajevu ili Zagrebu doniraju ih Srbi iz Srbije i inostranstva.. da, u jednoj fazi obračunavao se i sa Teofilom i Srbljanovićkom. Tadiću nije mogao oprostiti što je bio Srbin i demokrata, to valjda jedno drugo isključuje? I školu Srbija na Palama?
tessa1 tessa1 10:21 14.02.2024

Re: Džuboks i Vreme

Npr razmišljate li vi kako će se završiti ovo,

Kaže žena u ponedeljak u 12 sati: I setila sam se genocida, i kad sam već tu, setila sam se genocida?

11.42 o Foči, Sarajevu i Prijedoru

12.22 kad sam već tu, setila sam se genocida

Navuče nas na tanak led i očita nam bukvicu, i to traje, traje, traje.. Ali, kao što Peri nisu pomogle donacije ni njoj jedan dan više neće pomoći ringe ringe raja blogovi nakon sodomije.


11.42



tessa1 tessa1 10:23 14.02.2024

Re: Džuboks i Vreme

Ponedeljak, podne, 2024, kad sam već tu, setila sam se genocida.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 10:29 14.02.2024

Re: Džuboks i Vreme

kamilo_emericki
Neues aus der Nachbarschaft

sta je tacno prepoznao? Nije retoricko pitanje. Stvarno me zanima na sta ciljas.


Nista. Hteo samo da vidi Tadicevim ledja iz licnog razloga. Do kraja zivota se vukao po sudovima zbog tuzbi i presuda iz DS vremena. Da nije bilo donacija ni ovoliko ne bi poziveo.

Čekajte ljudi.
Da li je Luković pisao laži i uvrede protiv nekih ljudi i zbog toga morao plaćati odštete? Po kojem to pravilu i moralu novinari mogu širiti nekažnjeno laži o bilo kome?
Uvrede, manje-više. Ali laži, pa nekažnjeno širenje laži nas je i dovelo u ovu situaciju. Ne samo Srbiju već i čitav svijet.


Koliko se secam vecinu tih tekstova nije on pisao nego su njegove novine objavljivale ili prenosile a onda je on tuzen kao glavni urednik a ne autori. Cak i kad su tekstovi prenoseni.

A lazi i uvrede su objavljivali i objavljuju i drugi mediji (eno otvori Politiku) pa ni jedan zbog toga nije bio ugasen niti je uredniku oduzimano polovina penzije da plati troskove sudjenja i ostalo.

Ovo sve ne znaci da se ja slazem sa tekstovima koji su tamo objavljivani ili koje je Pera pisao. Samo je fer reci sta se desavalo i ne praviti se tosa.


freehand freehand 10:34 14.02.2024

Re: Džuboks i Vreme

Koliko se secam vecinu tih tekstova nije on pisao

E onda dobro. Tui negde kao vučićević u Informeru ili Mitrović na Pinku.

A lazi i uvrede su objavljivali i objavljuju i drugi mediji

Još bolje, ovoga se ni Vučić ne bi setio. Da i drugi lažu i kleveću a na njega ste mučenog navalili.
Bajdvej, ko je Lukoviću oduzimao tu polovinu penzije i za šta?
Trebalo je da se neki leks specijalis donese ili šta?

Ovo sve ne znaci da se ja slazem sa tekstovima koji su tamo objavljivani ili koje je Pera pisao. Samo je fer reci sta se desavalo i ne praviti se tosa.



angie01 angie01 10:38 14.02.2024

Re: Džuboks i Vreme

i ti si izmilela iz svoje rupe, da bi plakatirala moj komentar, pa sta tebe bole usi milijana, prenosis komentar sa drugog bloga van konteksta, na in memorim blog, jer si propustila priliku, da pokazes koliko mozes da prostacis, pa kakva je to nelecena opsesivna bolestina.

da pokupim sve brljotine koje ste ispisali i ti i tvoj sticenik, pa da plakatiram ovde, koliko strasne destrukcije uvredljive po sve ztrve i normalne ljude, koje prostirete skoro 30 godina posle i vase nasilne reakcije na odgovore na to,... ne znam sta vise hoces.

da se s tobom prljam-necu.
tessa1 tessa1 10:41 14.02.2024

Re: Džuboks i Vreme

i ti si izmilela iz svoje rupe, da bi plakatirala moj komentar, pa sta tebe bole usi milijana, prenosis komentar sa drugog bloga van konteksta, na in memorim blog, pa kakva je to nelecena opsesivna bolestina.

da pokupim sve brljotine koje ste ispisali i ti i tvoj sticenik, pa da plakatiram ovde, koliko strasne destrukcije uvredljive po sve ztrve i normalne ljude, koje prostirete skoro 30 godina posle i vase nasilne reakcije na odgovore na to,... ne znam sta vise hoces.

da se s tobom prljam-necu.


Samo da ne potruje nečiju djecu u komšiluku prije nego ludilo i zlo dođe do vrhunca.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 10:47 14.02.2024

Re: Džuboks i Vreme

Pero je dobro pisao, ali sve što mu se desilo (osim ovog raka, ne mislim da iako je imao novine mali kutak za ustašiju svih fela, čovjek morao umrijeti, ma ne), sam je stvarao i dobro prolazio, zamisli iste novine u Sarajevu ili Zagrebu doniraju ih Srbi iz Srbije i inostranstva.. da, u jednoj fazi obračunavao se i sa Teofilom i Srbljanovićkom. Tadiću nije mogao oprostiti što je bio Srbin i demokrata, to valjda jedno drugo isključuje? I školu Srbija na Palama?


Ne pokusavam ja Peru da opravdam, radio je sta je mislio da treba, svadjao se i raskidao prijateljstva... Ali e-novine jesu ciljano tuzene i sudstvo kojem u drugim slucajevima treba 20 godina da procesuira neki slucaj je ekspresno donosilo sudske odluke a Krstic i ekipa su 'demotivisali' ljude da se kod njih oglasavaju na isti nacina na koji je to posle radila i radi Vuciceva ekipa.

A da su lazi i pisanja prestala ukidanjem e-novina nisu.

Protiv Tadica, Jeremica, Djilasa, Dulica, Krstica i DS je pisao iz istog razloga kao i Basara: jer su korumpirane i umisljene budale koje su upropastile sansu da od Srbije naprave makar Rumuniju.


freehand freehand 10:51 14.02.2024

Re: Džuboks i Vreme

A da su lazi i pisanja prestala ukidanjem e-novina nisu.

E pa onda ništa. Džaba se Gebels ubijao a mogao je lepo da piživi sa braniteljima poput tebe.
tessa1 tessa1 11:09 14.02.2024

Re: Džuboks i Vreme

Ne pokusavam ja Peru da opravdam, radio je sta je mislio da treba, svadjao se i raskidao prijateljstva... Ali e-novine jesu ciljano tuzene i sudstvo kojem u drugim slucajevima treba 20 godina da procesuira neki slucaj je ekspresno donosilo sudske odluke a Krstic i ekipa su 'demotivisali' ljude da se kod njih oglasavaju na isti nacina na koji je to posle radila i radi Vuciceva ekipa.

A da su lazi i pisanja prestala ukidanjem e-novina nisu.

Protiv Tadica, Jeremica, Djilasa, Dulica, Krstica i DS je pisao iz istog razloga kao i Basara: jer su korumpirane i umisljene budale koje su upropastile sansu da od Srbije naprave makar Rumuniju.

Ma ja ne pokušavam Peri suditi, realno bolje da su se tužili sa njim nego kao što ti nagovještavaš opraštali mu, a što? Mene je Pero nasmijavao i kada je pisao protiv mene,

Poslovna politika E-novina je bila donacija-zločinac,

I oni su samo pišajući po RS mogli i dan danas lijepo živjeti. (Ima onaj novinar, zaboravih prezime, još uvijek dokazuje učešće Srbije u Srebrenici, čovjek gori vatrom evo trideset godina kao i ovo ponedeljak podne, setila sam se genocida, kao kad dođu drugarice na kafu a ona se setila da ima negdje jednu čokoladu)


Sa Kusturicom su se preračunali,

I izgleda da je neko među demokratama jedan dan pitao: šta je bre ono?

Svetislav je onomad intervjuišući Tadića rekao: čoveče, šta ćemo mi bez tebe?

Lično sam kroz E-novine smatrala Srbiju demokratičnom na neki način posebnom zemljom, možda jer vas većina naslova i komentara nije doticala pa ste ih puštali, kao ni Angie što po vama ne gazi,

i na kraju sve su to posledice kuraža koji nigdje na svijetu ne bi se tako razmahao i prolazio..
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 11:10 14.02.2024

Re: Džuboks i Vreme

Još bolje, ovoga se ni Vučić ne bi setio. Da i drugi lažu i kleveću a na njega ste mučenog navalili.
Bajdvej, ko je Lukoviću oduzimao tu polovinu penzije i za šta?
Trebalo je da se neki leks specijalis donese ili šta?


Ti ces znati mozda bolje da li je i protiv jednog drugog medija vodjeno 60 sudskih procesa za vreme Tadica a da je urednik i posto je medij prestao da postoji nasledio sudske troskove. Ne znam da li je donesen lex lukovic ili ne ali tako je bilo.

A evo i jednog primera strasnog zla zbog kojeg je on tuzen i ekspresno izgubio proces:

Lukoviceva verzija:

Živim u Očaj državi koja mi daje nacionalnu penziju
U gradu Očaju gde primam nacionalnu penziju
Međ očajnim ljudima koji nemaju nacionalnu penziju
Ja očajna jer nacionalna penzija kasni par sati
Očajnog dragog grlim čekom nacionalne penzije
...

Originalna verzija:

Živim u Očaj državi
U gradu Očaju
Međ očajnim ljudima
Ja očajna
Očajnog dragog grlim

Tuzena: "Ne govori se o mojoj pesmi već se ta pesma skrnavi dodavanjem aluzija i konkretnih primera koji se odnose samo na moju ličnost a ne na pesmu. Korišćeni su izrazi uličnog vokabulara koji su mene kao osobu uvredili. Govori se o meni kao navodnoj književnici i da se predstavljam svojim imenom i prezimenom, dakle da ja nisam ona za koju se predstavljam. ..."


Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 11:12 14.02.2024

Re: Džuboks i Vreme

freehand
A da su lazi i pisanja prestala ukidanjem e-novina nisu.

E pa onda ništa. Džaba se Gebels ubijao a mogao je lepo da piživi sa braniteljima poput tebe.


Pera Gebels, devojacko Lukovic.
noboole noboole 11:50 14.02.2024

Re: Džuboks i Vreme

freehand
... bilo bi sve što treba znati o Peri Lukoviću.
Pre nego što je umro i povampirio se kao zli goblin i vučićevac pre Vučića.



Zaboravio si X Zabavu
freehand freehand 12:29 14.02.2024

Re: Džuboks i Vreme

Ti ces znati mozda bolje da li je i protiv jednog drugog medija vodjeno 60 sudskih procesa za vreme Tadica a da je urednik i posto je medij prestao da postoji nasledio sudske troskove. Ne znam da li je donesen lex lukovic ili ne ali tako je bilo.

Neću sigurno znati bolje jer o tome niti sam vodio računa niti sam to pratio.
Ono što sam ovlaš povremeno viđao na tom đubretu od e-novina bilo je na nivou Perinog brata Milovana Brkića. ETo Peru niko nije izlomio nego su svi kako to Bog zapoveda presavijali tabak i tužili ga a sud je odlučivao.
Da li ekspresno ili sporovozno ni to ne znam, jedino što znam jeste da ti ovde pokušavaš da nađeš način da se uvede nekakav dozvoljeni nivo laži i dozvoljeni nivo vređanja i kleveta za "naše" Pere penzionere.

Pera Gebels, devojacko Lukovic.

Nisam ja Lukovića izjednačio sa Gebelsom, nego sam uporedio Gebelsove i Lukovićeve laži i tvoje relativizacije. Mislim, nema veze što je lagao kad se, eto, laže posle njega.
freehand freehand 12:30 14.02.2024

Re: Džuboks i Vreme

noboole
freehand
... bilo bi sve što treba znati o Peri Lukoviću.
Pre nego što je umro i povampirio se kao zli goblin i vučićevac pre Vučića.



Zaboravio si X Zabavu

Nisam. Za to ne znam niti sam kad čitao.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 12:48 14.02.2024

Re: Džuboks i Vreme

Da li ekspresno ili sporovozno ni to ne znam, jedino što znam jeste da ti ovde pokušavaš da nađeš način da se uvede nekakav dozvoljeni nivo laži i dozvoljeni nivo vređanja i kleveta za "naše" Pere penzionere.


Zapravo ti lazes, vredjas i kleveces (ponovljenih puta) posto ovo sto tvrdis ne postoji.

Ono sto ja jesam tvrdio je da su Lukoviceve novine ugasene zbog ciljanih tuzbi, da je naplacene 'dusevne boli' morao sam da placa i da je to verovatno jedinstven takav slucaj koji se u to vreme desio u Srbiji. Nikakve tu relativizacije onoga sto je on pisao ili objavljivao nema.

ETo Peru niko nije izlomio nego su svi kako to Bog zapoveda presavijali tabak i tužili ga a sud je odlučivao.


Nezavisno i pravedno.
Kako Bog zapoveda.




freehand freehand 13:06 14.02.2024

Re: Džuboks i Vreme

Zapravo ti lazes, vredjas i kleveces (ponovljenih puta) posto ovo sto tvrdis ne postoji.

Važi, kao i uvek. ja lažem i klevećem.
Koliko se secam vecinu tih tekstova nije on pisao nego su njegove novine objavljivale ili prenosile a onda je on tuzen kao glavni urednik a ne autori. Cak i kad su tekstovi prenoseni.

Pošto je on pisao manjinu tih laži i klevetta onda ništa.

A lazi i uvrede su objavljivali i objavljuju i drugi mediji

Pa da, onda ništa ako su i drugi.
A da su lazi i pisanja prestala ukidanjem e-novina nisu.

Jebiga, što ugasiše Folkišer Beobahter...

Nego, što se tiče tužbi i presuda - ja sad ne znam niti mi pada na pamet da proveravam da li je on bio i vlasnik tog đubreta koje je ovde u pitanju, to bi sigurno objasnilo činjenicu da je on i kao penzioner plaćao kazne koje su mu presuđene za ono što je radio on i đubre u kome je sem što je bio glavni bio i ODGOVORNI urednik.
U svakom slučaju, stradao je na pravdi Boga a samo je napadao, vređao i klevetao "budale" koje si pobrojao.
E pa onda ništa, što reče Luković svojim drugsrbijanskim prijateljima.
"Čitajte “Peščanik”, the future belongs to you”."


angie01 angie01 13:10 14.02.2024

Re: Džuboks i Vreme

cekaj free, ti nisi citao e novine, al znas da je Lukovic lagao i klevetao?...a tadiceva medijska kamarila se samo branila od neistina:)...zato je posle narod popizdeo i pristao da mu sedne za vrat jedini botin oponent?

pa kakve su to price za malu decu.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 13:19 14.02.2024

Re: Džuboks i Vreme


Važi, kao i uvek. ja lažem i klevećem.


Kao sto rekoh, nije ti prvi put.

A iz onog podvucenog naravno da ne proizilazi zakljucak da sam ja za to da: se uvede nekakav dozvoljeni nivo laži i dozvoljeni nivo vređanja i kleveta za "naše" Pere penzionere.

Ali proizilazi (odnosno pise) da je cela prica sa tuzbama i sl. verovatno jedini takav slucaj koji se desio za vreme Tadiceve vlasti.


freehand freehand 13:21 14.02.2024

Re: Džuboks i Vreme

pa kakve su to price za malu decu.

Za malu, ali pametnu.
I pismenu.
Koja umeju da pročitaju i shvate da ja nisam rekao da NIKAD nisam čitao e-novine, nego retko ali sa gađenjem.
I koja umeju da pročitaju i shvate da ja nikad i nigde nisam pominjao Tadićevu kamarilu, čak nisam pominjao nikoga ko je Lukovića tužio. Ali sad ću pomenuti Kusturicu koji sigurno nije nikakva Tadićeva kamarila.
Dakle, pametna deca koja se smeju umotvorinama poput "...zato je posle narod popizdeo i pristao da mu sedne za vrat jedini botin oponent?"
Ovo su beba Popović i pera Luković pisali u četiri prednje noge.
freehand freehand 13:26 14.02.2024

Re: Džuboks i Vreme

Kao sto rekoh, nije ti prvi put.

Sem što vičeš "Drži lopova!" - možel li da citiraš šta sam ovde (ili bilo gde, al računam da ti je to sad i ovde najlakše) konkretno slagao=
I koji zaključak koji sam iz tvojih reči o "većinama" i "manjinama" izveo nije logički tačan?
i da li je Luković bio vlasnik onog đubreta pa je i kao takav odgovarao za njegovo poslovanje, i da li je on jedini urednik kome je ispred onog "odgovori" trebalo dodati NE?

Inače, jedini primer za koji znam (a nikad nisam pitao zašto je to tako urađeno) da su su uredničke funkcije bile razdvojene bilo je "Vreme" u kome je Žare bio glavni a Švarm odgovorni urednik.
angie01 angie01 13:28 14.02.2024

Re: Džuboks i Vreme

Za malu, ali pametnu.


blablatructruc,...

koliko si mrznje uputio coveku na in memoriam blogu, sa gomilom ucitavanja i kreativne radinosti- cudo jedno.
jovilim_e jovilim_e 13:29 14.02.2024

Re: Džuboks i Vreme

Neues aus der Nachbarschaft

Važi, kao i uvek. ja lažem i klevećem.


Kao sto rekoh, nije ti prvi put.

A iz onog podvucenog naravno da ne proizilazi zakljucak da sam ja za to da:
se uvede nekakav dozvoljeni nivo laži i dozvoljeni nivo vređanja i kleveta za "naše" Pere penzionere.

Ali proizilazi (odnosno pise) da je cela prica sa tuzbama i sl. verovatno jedini takav slucaj koji se desio za vreme Tadiceve vlasti.



Hehehehe!
Nahbaršaftu, ti si govorenje 'niti smrdi, niti miriše' doveo do savršenstva.
Skoro kao Doksumanuti.
Ja sam rekao, ali ja nisam rekao.
Kao i ja nisam rekao, ali sam rekao.
Mislim, zašto je pametnim ljudima problem da se izražavaju jezgrovito?
Budale razumem.
freehand freehand 13:31 14.02.2024

Re: Džuboks i Vreme

sa gomilom ucitavanja

Mala ali pametna deca znaju šta je učitavanje i umeju da ga citiraju tamo gde o njemu govore.
angie01 angie01 13:33 14.02.2024

Re: Džuboks i Vreme

freehand
sa gomilom ucitavanja

Mala ali pametna deca znaju šta je učitavanje i umeju da ga citiraju tamo gde o njemu govore.


meni je dovoljno odvratno da se ceo ovaj blog pretvorio u mrcvarenje pokojnika, da bih jos opservirala tvoje nastupe- rekoh ti je ok da ti se ne dopada, al ovo sve sto si ispisao niti stoji, niti je zasluzio.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 13:36 14.02.2024

Re: Džuboks i Vreme

jovilim_e
Neues aus der Nachbarschaft

Važi, kao i uvek. ja lažem i klevećem.


Kao sto rekoh, nije ti prvi put.

A iz onog podvucenog naravno da ne proizilazi zakljucak da sam ja za to da:
se uvede nekakav dozvoljeni nivo laži i dozvoljeni nivo vređanja i kleveta za "naše" Pere penzionere.

Ali proizilazi (odnosno pise) da je cela prica sa tuzbama i sl. verovatno jedini takav slucaj koji se desio za vreme Tadiceve vlasti.



Hehehehe!
Nahbaršaftu, ti si govorenje 'niti smrdi, niti miriše' doveo do savršenstva.
Skoro kao Doksumanuti.
Ja sam rekao, ali ja nisam rekao.
Kao i ja nisam rekao, ali sam rekao.
Mislim, zašto je pametnim ljudima problem da se izražavaju jezgrovito?
Budale razumem.


Eh, pise sasvim jasno.
Samo ti je opet isti problem ko prosli put.
freehand freehand 13:36 14.02.2024

Re: Džuboks i Vreme

da bih jos opservirala tvoje nastupe

Mala a pametna deca kad nešto opserviraju ne kažu da im je odvratno da upravo to opserviraju.
tessa1 tessa1 13:44 14.02.2024

Re: Džuboks i Vreme

meni je dovoljno odvratno da se ceo ovaj blog pretvorio u mrcvarenje pokojnika, da bih jos opservirala tvoje nastupe- rekoh ti je ok da ti se ne dopada, al ovo sve sto si ispisao niti stoji, niti je zasluzio.


Hehe, nekrofilka tuži, nekrofilka sudi,


Da je barem ponedeljak podne i nakon Foče, Prijedora, Sarajeva,

kad je već tu, setila se genocida.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 13:45 14.02.2024

Re: Džuboks i Vreme

Sem što vičeš "Drži lopova!" - možel li da citiraš šta sam ovde (ili bilo gde, al računam da ti je to sad i ovde najlakše) konkretno slagao=
I koji zaključak koji sam iz tvojih reči o "većinama" i "manjinama" izveo nije logički tačan?


Kamilo: Da li je Luković pisao laži i uvrede protiv nekih ljudi i zbog toga morao plaćati odštete?

Ja: Koliko se secam vecinu tih tekstova nije on pisao nego su njegove novine objavljivale ili prenosile a onda je on tuzen kao glavni urednik a ne autori. Cak i kad su tekstovi prenoseni.

Iz toga nikako ne sledi

Ti: Pošto je on pisao manjinu tih laži i klevetta onda ništa.

Nego sledi:
On je tuzen i za tekstove koje on nije pisao. Kao sto i pise u drugom delu recenice.

Iz
Ja: A lazi i uvrede su objavljivali i objavljuju i drugi mediji

ne sledi

Ti: Pa da, onda ništa ako su i drugi.

Nego ono sto pise u ostatku te recenice koju si ti isekao:

Ostatak isecene recenice: (eno otvori Politiku) pa ni jedan zbog toga nije bio ugasen niti je uredniku oduzimano polovina penzije da plati troskove sudjenja i ostalo.

Znaci, montiras samo tako.



docsumann docsumann 13:51 14.02.2024

Re: Džuboks i Vreme

Skoro kao Doksumanuti.
Ja sam rekao, ali ja nisam rekao.


ovo si dakako izmislio. a nije da ti je prvi put...
freehand freehand 13:54 14.02.2024

Re: Džuboks i Vreme

Nego sledi:
On je tuzen i za tekstove koje on nije pisao. Kao sto i pise u drugom delu recenice.

Sem što sledi i ono što sam napisao - iz ovoga konkretno sledi da od nas dvojice nisam JA taj koji se pravi Toša. Jer ne pravim se ja lud nad činjenicom da je u e-novinama Luković bio novinar ali i glavni i ODGOVORNI urednik, sem što je bio vlasnik.
Svakako neću trošiti vreme na istraživanje ko ga je sve i za šta tužio ali primer Kusturice je sasvim dovoljan.


Ja: A lazi i uvrede su objavljivali i objavljuju i drugi mediji

ne sledi

Ti: Pa da, onda ništa ako su i drugi.

Nego ono sto pise u ostatku te recenice koju si ti isekao:

Ostatak isecene recenice: (eno otvori Politiku) pa ni jedan zbog toga nije bio ugasen niti je uredniku oduzimano polovina penzije da plati troskove sudjenja i ostalo.

Pošto sam već na času logike i logičkog zaključivanja - šta je tačno pisac rečenice koju sam (kao nebitnu) isekao hteo da kaže?
Dakle, "laži i uvrede objavljuju e-novine, ali ne samo e-novine nego i drugi, na primer Politika" treba da znači šta vezano za e-novine i njihovog novinara, dlorurai vlasnika o kojima se ovde govori?
Kakav zaključak ti predlažeš da izvučem iz tvoje konstrukcije da ne lažu SAMO ovi nego i eno oni tamo?

jovilim_e jovilim_e 14:01 14.02.2024

Re: Džuboks i Vreme

docsumann
Skoro kao Doksumanuti.
Ja sam rekao, ali ja nisam rekao.


ovo si dakako izmislio. a nije da ti je prvi put...

Šta ću kada mi je simpatično!
Naravno da nisam izmislio.
Jer tako nešto ne može da se izmisli.
Kako ja mogu da izmislim moje (ili se kaže svoje - Šmuuuu, pomagaj! Kada ga već pomenuh, gde je taj čovek?) ocenjivanje tvoga kazivanja?
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 14:16 14.02.2024

Re: Džuboks i Vreme

Kakav zaključak ti predlažeš da izvučem iz tvoje konstrukcije da ne lažu SAMO ovi nego i eno oni tamo?


Ne treba ti nikakva narocita sposobnost osim sposobnosti citanja, ali evo: ako lazu A, B i C i samo A bude 60 puta tuzen onda iz toga sledi da samo A bude 60 puta tuzen. Sledi i da B i C nisu 60 puta tuzeni.

Nema tu niceg od tvog namontiranog zakljucka da onda svi smeju da lazu a da SAMO Lukovica niko ne sme da tuzi.

Usput, na isti nacin kao sto su tuzene e-novine je onaj Vucicev ministar posle tuzio i dobio NIN zbog fantoma u Savamali.

Sem što sledi i ono što sam napisao


Zapravo ne. Ali, kad iseces sta ti ne odgovara i napravis odgovarajuci kontekst sve moze da sledi.


predatortz predatortz 14:18 14.02.2024

Re: Džuboks i Vreme

Ne treba ti nikakva narocita sposobnost osim sposobnosti citanja, ali evo: ako lazu A, B i C i samo A bude 60 puta tuzen onda iz toga sledi da samo A bude 60 puta tuzen. Sledi i da B i C nisu 60 puta tuzeni.


Ako je A izvor, a B i C prenose, onda je to logično.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 14:24 14.02.2024

Re: Džuboks i Vreme

predatortz
Ne treba ti nikakva narocita sposobnost osim sposobnosti citanja, ali evo: ako lazu A, B i C i samo A bude 60 puta tuzen onda iz toga sledi da samo A bude 60 puta tuzen. Sledi i da B i C nisu 60 puta tuzeni.


Ako je A izvor, a B i C prenose, onda je to logično.


Slazem se. Ali ako su svi izvor a samo A bude tuzen onda nesto nije u redu. Ili jos gore, ako je D izvor a sadrzaj bude objavljen u A i B i opet samo A bude tuzen opet nesto nije u redu. A eto to se desavalo.

SNS je isto na pocetku krenuo tako ali su posle videli da im je bolje za imidz i isplativije da simuliraju kupovinu medija, postave svoje ljude i kraj price.
freehand freehand 14:30 14.02.2024

Re: Džuboks i Vreme

Ne treba ti nikakva narocita sposobnost osim sposobnosti citanja, ali evo: ako lazu A, B i C i samo A bude 60 puta tuzen onda iz toga sledi da samo A bude 60 puta tuzen. Sledi i da B i C nisu 60 puta tuzeni.

Bulšit.
Sem što zapravo nemamo pojma da li je, ko i koliko puta bio tužen za takve stvari ovo šđto si napisao je običan bućkuriš.
To što B i C nisu tuženi i osuđeni ne znači da je A nevin, naročito ako je belodano da je kršio zakon, da ne treba da bude tužen i suđen. Dapače, i svi drugi treba da budu tuženi i suđeni. ALI NJEGA to ne čini martirom slobodnog novinarstva, dapače. U pitanju je lažov i klevetnik.
Uostalom, kao i kolega mu Milovan brkić koji je sigurno za ista dela više puta tužen i osuđivan.


Usput, na isti nacin kao sto su tuzene e-novine je onaj Vucicev ministar posle tuzio i dobio NIN zbog fantoma u Savamali.

I? Mogao je Pera da se požali Vučiću. Imao je prilike, više puta.

Zapravo ne. Ali, kad iseces sta ti ne odgovara i napravis odgovarajuci kontekst sve moze da sledi.

Šta kažeš, sečem i montiram?

Sem što sledi i ono što sam napisao - iz ovoga konkretno sledi da od nas dvojice nisam JA taj koji se pravi Toša. Jer ne pravim se ja lud nad činjenicom da je u e-novinama Luković bio novinar ali i glavni i ODGOVORNI urednik, sem što je bio vlasnik.
Svakako neću trošiti vreme na istraživanje ko ga je sve i za šta tužio ali primer Kusturice je sasvim dovoljan.
predatortz predatortz 14:32 14.02.2024

Re: Džuboks i Vreme

Slazem se. Ali ako su svi izvor a samo A bude tuzen onda nesto nije u redu. Ili jos gore, ako je D izvor a sadrzaj bude objavljen u A i B i opet samo A bude tuzen opet nesto nije u redu. A eto to se desavalo.


To ti je ko u životu - neko ti antipatičan, pa teraš mak na konac, nekome nešto i pustiš da mu prođe.

Uostalom, kao i u ovim našim nadjebavanjima ovde. Nikad se za istu stvar ne jebe mater svima.

Jedino što je bitno je imaš li osnov za reakciju.
Ako imaš, na tebi je na koga ćeš i kako da reaguješ.

Lik je gurao prst u oko, to se očigledno neko vreme jako dobro plaćalo.
Preuzeo je rizik takvog ponašanja i snosio posledice.

Jer, sve se vrti oko kinte...
Mislim, držiš novinu, ne živiš od vazduha. Plaćaš ljude, zakupljuješ domen, plaćaš održavanje, struju, telefone, internet...
Na kraju je, očigledno, ispala loša poslovna procena.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 14:41 14.02.2024

Re: Džuboks i Vreme

To što B i C nisu tuženi i osuđeni ne znači da je A nevin, naročito ako je belodano da je kršio zakon, da ne treba da bude tužen i suđen.


Da, i to niko ne spori osim sto ti pokusavas da izmonitars da je to moja tvrdnja. Evo sedni legendarni put sta je moja tvrdnja: Ako u datoj situaciji samo A bude tuzen a B i C ne onda nesto nije u redu.

A sta je belodano morao bi sud da utvrdi neselektivno i u SVAKOM slucaju na isti nacin. Pa ako je menjanje pesmice u jednom slucaju prekrsaj onda mora biti i u svakom drugom slucaju.

I to ti je to. Sad dalje moras sam.

freehand freehand 14:44 14.02.2024

Re: Džuboks i Vreme

I to ti je to. Sad dalje moras sam.

Važi.
Samo još jedno pitanje:

A sta je belodano morao bi sud da utvrdi neselektivno i u SVAKOM slucaju na isti nacin.

Ako sud to ne utvrdi u SVAKOM slučaju, šta onda radimo sa mučenim Perom u čijem je slučaju to utvrdio?
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 14:54 14.02.2024

Re: Džuboks i Vreme

To ti je ko u životu - neko ti antipatičan, pa teraš mak na konac, nekome nešto i pustiš da mu prođe.


Ovo jeste smislena primedba. Samo treba dodati da su u ovom slucaju videli da to prolazi i da sud ekspresno radi u korist tuzenih pa navalili. Da su videli da se odugovlaci i sl. ne bi se gnjavili sa tuzbma, rocistima...


Lik je gurao prst u oko, to se očigledno neko vreme jako dobro plaćalo.
Preuzeo je rizik takvog ponašanja i snosio posledice.


Ovo prvo i poslednje stoji. I sve OK, ali citava prica jeste ilustrativna za ono ko je tada kako vladao i upravljao medijima. Za ovo u sredini (da se dobro placalo) sumnjam.

Na kraju je, očigledno, ispala loša poslovna procena.


Pravio je jako lose odluke.

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 15:03 14.02.2024

Re: Džuboks i Vreme

freehand
I to ti je to. Sad dalje moras sam.

Važi.
Samo još jedno pitanje:

A sta je belodano morao bi sud da utvrdi neselektivno i u SVAKOM slucaju na isti nacin.

Ako sud to ne utvrdi u SVAKOM slučaju, šta onda radimo sa mučenim Perom u čijem je slučaju to utvrdio?


Evo samo i odgovor.

Pogresno citas. Sud naravno ne utvrdi u SVAKOM slucaju da je A u pravu i B u krivu nego se desi i obrnuto.

Ali ako je u slucaju M sud sudio na tajitaj naci onda i u slucaju P i Q mora da sudi na tajitaj nacin pod uslovom da su M, P i Q dovoljno slicni. U tom smislu 'u SVAKOM slucaju na isti nacin'.

Ako se desi da u slicnim slucajevima Pera uvek lose prodje a Laza ne, onda se Pera verovatno ciljano progoni.
freehand freehand 15:13 14.02.2024

Re: Džuboks i Vreme

Ako se desi da u slicnim slucajevima Pera uvek lose prodje a Laza ne, onda se Pera verovatno ciljano progoni.

A šta se dešava ako je progonjeni Pera u svakom slučaju kriv po zakonu iako se Mika i Laza nepravedno i sramotno izvlače?
(bez obzira što o onom Miki i Lazi samo pretpostavljamo jer nemamo pouzdane činjenice i tako nam je zgodno)
tessa1 tessa1 15:14 14.02.2024

Re: Džuboks i Vreme

Pravio je jako lose odluke.


Nevjerovatno loše odluke. Ne vidim smisao.

Među Perinim fanovima (i posebno donatorima) nije vrbovao jednu osobu da glasa za Vučića, među radikalima i drugim nije bila jedna osoba koja će naprasno početi čitati E- novine.

Da li je odabrao Vučića nadajući se novcu i opstanku redakcije po cjenu da hladno preko noći žrtvuje donatore? - ne znam.




Ne mogu tipkati, bole me kosti u životu nisam bila ovako bolesna, zato i ne stigoh na onaj Filipov blog, svjetlost sa ekrana mi se gadi, ali nisam završila sa nekrofilkom, sad sam tek shvatila kako,

I njenim pravom na mišljenje i priču o leševima i našem genocidu, Oluji, itd, evo je ponedeljkom u podne..


bene_geserit bene_geserit 01:21 15.02.2024

Re: Džuboks i Vreme

Jel ima iko od vas koji žalite Peru što su ga terali kroz sudove,
da mu je bilo žao Alex Jones-a kad su ga osudili da plati onu sitnicu od milijardu dolara zato što je slagao da su oni slagali za smrt deteta i šta već.
Mislim paralela je solidna, i jedan i drugi su budale koji pričaju gluposti i laži.
E sad to što su budaletine ne znači da mogu da klevetaju kako hoće.
Ali ipak pola penzije sa jedne strane a milijardica u konvertibilnoj valuti sa druge ...
angie01 angie01 01:39 15.02.2024

Re: Džuboks i Vreme

i jedan i drugi su budale koji pričaju gluposti i laži.
E sad to što su budaletine ne znači da mogu da klevetaju kako hoće.


izvini, a o kojim tacno klevetama i lazima pricas tako ljut u pravednickom gnevu?
bene_geserit bene_geserit 01:45 15.02.2024

Re: Džuboks i Vreme

izvini, a

izvini, a jel ti bilo žao Alex Jones-a?
angie01 angie01 01:52 15.02.2024

Re: Džuboks i Vreme

izvini, a


odgovori mi na pitanje, kakve veze ima neko drugi, podmeces neki drugi slucaj, da bi bio gnevan na konrtnog coveka,...znaci, o kojim lazima i klevetama tacno pricas, pa pljujes po coveku?
bene_geserit bene_geserit 01:58 15.02.2024

Re: Džuboks i Vreme

kakve veze ima neko drugi

Pa ima itekako veze, jer je pitanje da li branite prava novinara generalno,
ili branite prava vašeg suborca libtarda isključivo.
Jer osnovna stvar je da zakon bude jednak za sve.
A ne da libtardi mogu da vređaju, lažu i kleveću koliko hoće dok sa druge strane poštenim desničarima to nikako nije dozvoljeno.
angie01 angie01 02:00 15.02.2024

Re: Džuboks i Vreme

Pa ima itekako veze, jer je pitanje da li branite prava novinara generalno,


kazi bre, o kojim tacno klevetama i lazima pricas, ne muljaj vise?!
bene_geserit bene_geserit 02:10 15.02.2024

Re: Džuboks i Vreme

kazi bre,

kaži bre, šta misliš o presudi Alex Jones-u, ne muljaj više?!
angie01 angie01 02:16 15.02.2024

Re: Džuboks i Vreme

znaci pricas u prazno, kao i obicno, ljut si, osudjujes, al nemas pojma za sta...ono necasna rabota.
bene_geserit bene_geserit 02:31 15.02.2024

Re: Džuboks i Vreme

Meni je dovoljno ono "Genocidna Republika Šumska" da mi bude jasno o kakvoj se lažljivoj budali tu radi. Za šta su ga sve tužili nemam nameru da proučavam.
freehand freehand 03:37 15.02.2024

Re: Džuboks i Vreme

angie01
Pa ima itekako veze, jer je pitanje da li branite prava novinara generalno,


kazi bre, o kojim tacno klevetama i lazima pricas, ne muljaj vise?!
Možda da pitaš
Neues aus der Nachbarschaf, on je insistrao na toj temi? Ako te baš interesuje taj deo o tužbama, lažima i klevetama.

P.S.
Evo pošto si me zainteresovala da malo pogledam - ilustracija osvete Tadićeve vlasti sa usporenim dejstvom: Čeda Čupić tuži E-novine 2018. godine:

Čupić na suđenju sa E-novinama: I danas imam posledice; Luković udaljen iz sudnice
U Višem sudu u Beogradu održano je ročište po tužbi profesora Fakulteta političkih nauka Čedomira Čupića za povredu časti i ugleda protiv glavnog i odgovornog urednika portala „E-novine“ Petra Lukovića i autorke teksta „Čedomir Čupić-ime sa SOS telefona“ Lepe Mlađenović objavljenog u ovom mediju.

klik
tessa1 tessa1 10:12 15.02.2024

Re: Džuboks i Vreme

Meni je dovoljno ono "Genocidna Republika Šumska"


Dobro, Bane, ne budi dijete, u ponoć izbjegavaj situacije u kojima nalog Angie01 ima priliku da ti pije krv.


Šumski četnitet je njih i zatvorio, na kraju. I to ne od Vulina i Vučića, neko je u Beogradu rekao, ajde dobro bre dosta više.

Dosta više fejk demokratije.

Evo i noćas ti ljutito očitala bukvicu, imaju pravo pisati genocidni sumski cetnitet i ne moze im niko nista,

demokratija psihodeličnog naloga Angie01, ima pravo ponedeljkom u podne pričati o genocidu - ali ja nikad nisam rekla da je to genocid.. nakon tri decenije, migoljenje je njihov način preživljavanja, izmigolji se iz jedne bede u drugu, u sekundi ispuni 6 ćoškova prostorije, i to traje, traje, traje.
tessa1 tessa1 10:14 15.02.2024

Re: Džuboks i Vreme

I otkud redovnica u Perinom gonzo novinarstvu?




The Sin, Heinrich Lossow (1843-1897)
angie01 angie01 10:43 15.02.2024

Re: Džuboks i Vreme

Možda da pitaš
Neues aus der Nachbarschaf, on je insistrao na toj temi? Ako te baš interesuje taj deo o tužbama, lažima i klevetama.


pa kada vi insitirate da je lagao, klevetao,normalno je da pitam, sta tacno.

Evo pošto si me zainteresovala da malo pogledam - ilustracija osvete Tadićeve vlasti sa usporenim dejstvom: Čeda Čupić tuži E-novine 2018. godine:


:)))))< ja sam te zainteresovla,pasi pogledao:)))))))

je l taj slucaj sa Cedom Cupicemta strahota o kojoj pricamo?....


freehand freehand 10:47 15.02.2024

Re: Džuboks i Vreme

pa kada vi insitirate da je lagao, klevetao,normalno je da pitam, sta tacno.

Amala ali pismena i pametna deca kapiraju da ne insistiramo nikakvi "mi" nego oni koji su Lukovića tužili i sudovi koji su protiv njega u više slučajeva presuđivali.
)))))< ja sam te zainteresovla,pasi pogledao:)))))))

Da.

je l taj slucaj sa Cedom Cupicemta strahota o kojoj pricamo?....

Kao i obično ja ne znam o čemu ti pričaš, sem da je ovo in memoriam blog na kome se o pokojniku sme samo najlepše.
Ja se sa tom kvazimudrošću nikad nisam slagao,ko god da je u pitanju.
angie01 angie01 10:54 15.02.2024

Re: Džuboks i Vreme

Amala ali pismena i pametna deca kapiraju da ne insistiramo nikakvi "mi" nego oni koji su Lukovića tužili i sudovi koji su protiv njega u više slučajeva presuđivali


mala pismena deca vide da se ovde govori o nekim Lukovicevim gresima u tom smislu, a ja pitala, kojim tacno.
Kao i obično ja ne znam o čemu ti pričaš


ajmo, slalom uobicajeni,...znaci vi ovde sto urlicete nad pokojnikom, spominjuci neke njegove strasne grehe, u stvari nemate bas neku argumentaciju da to potvrdite.
angie01 angie01 11:10 15.02.2024

Re: Džuboks i Vreme

pa bokte, na ovom blogu, koji isto pripada javnom prostoru i potpada pod ZAKON o informisanju, se svakodnevno ispisuju takve morbidarije i klevete, da bi tuzba na iste visestruko premasivala slucaj koji si naveo.

recimo, sve ovo sto ispisuje milijana iz Viene-ustane ujutro nezadovoljna i prazna i sta ce, mora nekako da ispuni tu prazniniu i zadovolji svoju frustaciju i krene da ospesivno ispisuje neke idiotizme njoj nepoznatoj zeni, sa sve pretnjama fizickim obracunom,...i tako godinama, pazi ti smisao zivota u Osterajhu.
tessa1 tessa1 13:42 15.02.2024

Re: Džuboks i Vreme

pa bokte, na ovom blogu, koji isto pripada javnom prostoru i potpada pod ZAKON o informisanju, se svakodnevno ispisuju takve morbidarije i klevete, da bi tuzba na iste visestruko premasivala slucaj koji si naveo.

recimo, sve ovo sto ispisuje milijana iz Viene-ustane ujutro nezadovoljna i prazna i sta ce, mora nekako da ispuni tu prazniniu i zadovolji svoju frustaciju i krene da ospesivno ispisuje neke idiotizme njoj nepoznatoj zeni, sa sve pretnjama fizickim obracunom,...i tako godinama, pazi ti smisao zivota u Osterajhu.



Cc, pogledaj ti samo na koji način nalog Angie01 komunicira sa ljudima ovde, ne samo sa mnom.


Da, i dalje mislim tj iskreno, emocijama mislim da te treba istresti iz cipela iako sam siguran da si potpuno poremećena.
tessa1 tessa1 13:45 15.02.2024

Re: Džuboks i Vreme

Samo kako ona ograničava i diskredituje ko će se odakle javljati i kako, nevjerovatno šta smo mi dozvolila da nas poremećana žena zapišava od jutra do sutra.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana