In memoriam

SLAVA NAVALJNOM!

Filip Mladenović RSS / 01.03.2024. u 13:48

Gledam građanke i građane Rusije, koji su uprkos svemu došli da odaju poslednju počast Alekseju Navaljnom.

Došli su zapravo da glasno i jasno kažu NE Putinovom režimu, ogrezlom u korupciji i nepotizmu, u zločinima pre svega prema vlastitom ruskom narodu.

Da aplauzima pozdrave jednu od nada slobode, mira, demokratije...

Da glasovima protesta pokažu celom svetu da je još uvek živa normalna, nadarena, slobodoljubiva Rusija! 

Da pokažu da se nisu sve Ruskinje i svi Rusi predali letargiji, pomirenju sa sudbinom, odsustvu vere...

Hoće li sloboda umeti da peva kao što je Navaljni pevao o njoj?! 

 

 



Komentari (823)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Черевићан Черевићан 14:17 01.03.2024

compos sui

или....Došli su zapravo da glasno i jasno kažu

несложних ће вазда (знано) бити
док Власт своје идеје.....ће брани,
ништа ново...........историја сведок
појединци упорни биће помињани
benedykt benedykt 16:04 01.03.2024

Pravda za Filipa…

highshalfbooze highshalfbooze 20:37 01.03.2024

Слава Навальному

Došli su zapravo da glasno i jasno kažu NE Putinovom režimu, ogrezlom u korupciji i nepotizmu, u zločinima pre svega prema vlastitom ruskom narodu.


Гражданин Младенович, вы против правителя России?
Filip Mladenović Filip Mladenović 21:05 01.03.2024

Re: Слава Навальному

highshalfbooze
Došli su zapravo da glasno i jasno kažu NE Putinovom režimu, ogrezlom u korupciji i nepotizmu, u zločinima pre svega prema vlastitom ruskom narodu.


Гражданин Младенович, вы против правителя России?


Путин убил Навального. Помните это. Не забывайте этого и не прощайте. Они ответят за всё.
magnus magnus 05:57 05.03.2024

Re: Слава Навальному

Došli su zapravo da glasno i jasno kažu NE Putinovom režimu, ogrezlom u korupciji i nepotizmu, u zločinima pre svega prema vlastitom ruskom narodu.
oni koji nisu došli, ostali su da daju podšku putinu, al su mučki i iznenada izašli na izbore i zaokružili Putina
solo solo 20:58 01.03.2024

i?


Koji mu je to kurac trebalo u životu?

Da se pojavi i na tvom blogu?

Aferim!
Filip Mladenović Filip Mladenović 21:04 01.03.2024

Re: i?

solo solo 22:26 01.03.2024

.


Šta li je u tom tvom organu što obično nazivaju mozgom.

Pitam te - I šta?
Filip Mladenović Filip Mladenović 22:56 01.03.2024

Re: .

solo solo 02:33 02.03.2024

pazi vako


Priroda je ,,Bog,, priroda je istina.

Nesretnik Alek to nije naučio.

Priroda preferira pozitivnu selekciju. Jači idu dalje i prave potomstvo,slabi nestaju.

Tvoj pristup kao i mnogih je prirodna devijacija, protivprirodni blud.

Šta su razlozi tvojoj devijaciji su poznati tebi ili tvom psihoterapeutu.

Kako god ponavljam se dok blogovski mudraci ne nauče:

DOK VELIKE KERE JEBU MALE KERE GLEDU.

Sve ostalo su individualni zajebi.

Svidelo se to tebi ili ne.




solo solo 02:35 02.03.2024

Re: pazi vako


A što se tiče Sinatre.

Pazi vamo. Varijacija na temu.

solo solo 08:43 02.03.2024

.


Loše je počelo.

Nema ni novi DUB PUB !

Uplovila 6 flota u Boku ili koji moj?

shmoo shmoo 11:01 02.03.2024

Re: .

solo

Nema ni novi DUB PUB !



Стварно нема!

Очекивао сам, долазећи уз кафицу 'вамо на Блог Б92, барем 2-3 DUB PUB-а на јутрошњем тапету.

Није ваљда да ни од та посла нема ништа?





shmoo shmoo 11:14 02.03.2024

Особито лепа сахрана је била

Filip Mladenović

Gledam građanke i građane Rusije, koji su uprkos svemu došli da odaju poslednju počast Alekseju Navaljnom.



Колико је то грађанки и грађана Русије дошло?

Нигде не видим ту информацију о броју присутних на сахрани Наваљног.

Гледам ово окачено (пренос сахране) овако снимано у уводном тексту и имам утисак да је тај број грађана и грађанки Русије некако приближан (пропорционално гледано узимајући у обзир број становника Москве и Русије и број становника Београда и Србије) броју грађана и грађанки Србије који се окупљају на протестима које сазива "опозиција" у Србији.





benedykt benedykt 12:50 02.03.2024

Re: Особито лепа сахрана је била

shmoo

Колико је то грађанки и грађана Русије дошло?

Нигде не видим ту информацију о броју присутних на сахрани Наваљног.

Гледам ово окачено (пренос сахране) овако снимано у уводном тексту и имам утисак да је тај број грађана и грађанки Русије некако приближан (пропорционално гледано узимајући у обзир број становника Москве и Русије и број становника Београда и Србије) броју грађана и грађанки Србије који се окупљају на протестима које сазива "опозиција" у Србији.



August Landmesser, brodogradilište u Hamburgu 1936…


Njih sedmoro, Crveni trg u Moskvi, avgust 1968 nakon invazije na SSSR na Čehoslovačku…

P.S. Nadležni organi u Severnoj Koreji i dalje rade na utvrđivanju identita onih 0.01% građana koji nisu glasali za ponuđene kandidate na nedavno održanim lokalnim izborima…
angie01 angie01 13:02 02.03.2024

Re: Особито лепа сахрана је била

Njih sedmoro, Crveni trg u Moskvi, avgust 1968 nakon invazije na SSSR na Čehoslovačku…


hebote, oni dobili zabranu okupljanja u represivnom rezimu, koji je jos u ratu i ipak su izasli, a neki mucenici iz SRbije na zaboraljenom mestu im se jos podsmevaju, koliko treba biti jadan od o do takvog botovanja,..ono, cak je i nepotrebno, al ipak.
shmoo shmoo 13:15 02.03.2024

Re: Особито лепа сахрана је била

benedykt
shmoo

Колико је то грађанки и грађана Русије дошло?

Нигде не видим ту информацију о броју присутних на сахрани Наваљног.

Гледам ово окачено (пренос сахране) овако снимано у уводном тексту и имам утисак да је тај број грађана и грађанки Русије некако приближан (пропорционално гледано узимајући у обзир број становника Москве и Русије и број становника Београда и Србије) броју грађана и грађанки Србије који се окупљају на протестима које сазива "опозиција" у Србији.



August Landmesser, brodogradilište u Hamburgu 1936…


Njih sedmoro, Crveni trg u Moskvi, avgust 1968 nakon invazije na SSSR na Čehoslovačku…

P.S. Nadležni organi u Severnoj Koreji i dalje rade na utvrđivanju identita onih 0.01% građana koji nisu glasali za ponuđene kandidate na nedavno održanim lokalnim izborima…



Да?

Па?

Је л' то одговор на моје конкретно питање?

Колико је људи присуствовало сахрани Наваљног?

Дајте неке цифре јер ја број присутних на сахрани Наваљног не видим нигде у медијима.

А што се тиче ових сличица које сте окачили...

Заборављате да ово није ни 1936. година у Хитлеровој Немачкој ни 1968. година у СССР него 2024. година у Москви, Русија.

Од 1968. године до данас прошло 56 година, више од пола века. Од 1936. године прошло још више, 88 година.

Какве то онда везе има једно са другим, ове Ваше сличице и подаци од пре пола века и више и сахрана Наваљног од јуче?

Не видим ја ту никакву везу.

А и мало ми је светогрдно да се стављају у исти кош Ландмесер и ових седморо на Црвеном тргу 1968. са присутнима на сахрани Наваљног. Не иде...

И онда једино могу да закључим да је овај Ваш коментар на мој коментар само тек покушај спиновања и скретања пажње са мог конкретног питања.

Колико је то грађанки и грађана Русије било јуче на сахрани Наваљног?

benedykt benedykt 13:47 02.03.2024

Re: Особито лепа сахрана је била

shmoo

Не видим ја ту никакву везу.

А и мало ми је светоигрдно да се стављају у исти кош Ландмесер и ових седморо са присутнима на сахрани Наваљног. Не иде...

Ne vidite zato što ne znate ili nećete da znate kako u Rusiji stoje stvari.
Dakle, slučaj prvi, 24. februara ove godine je 18-godišnja studentkinja Darija Kozirjeva
na spomenik Tarasu Ševčenku u Piteru postavila beli papir sa par njegovih stihova…

Uhapšena je istog dana i preti joj do pet godina zatvora za diskreditaciju ruske vojske…

U januaru su je inače izbacili sa fakulteta zbog njenog posta na VK socijalnoj mreži tj ruskom Fejsbuku…

Slučaj drugi, 71-godišnji Oleg Orlov jedan od vodečih ljudi, nedavno zabranjene, organizacije Мемориал (osnovao je Andrej Saharov još tamo krajem osamdesetih) koja se prevashodno bavila raznim manifestacijama u znak sećanja na žrtve staljinističkog terora. Na svom Fejsbuku je pre nekoliko meseci objavio rusku verziju svog sopstvenog članka, koji se inače pre toga već pojavio u nezavisnom francuskom onlajn magazinu Mediapart…

Uhapšen po istom članu o diskreditaciji ruske armije, inicijalno osuđen na novčanu kaznu, međutim tužilaštvo zatraži i dobije ponovno suđenje jer je navodno sud prevideo motive političke i ideološke mržnje. Pre par dana osuđen na 2.5 godine zatvora…

Prema tome, svako od ljudi koji su došli na sahranu Navaljnog je znao da će ga kamere službi tamo snimiti i da će potencijalno zbog toga imati problema, jer se i sam dolazak na njegovu sahranu smatra u Rusiji nečim što je no-no. Kao što su npr pre par dana uhapsili još jednog u nizu advokata Navaljnog, ovog puta onoga ko je pomagao majci oko preuzimanja tela i išao sa njom do zatvora. U proteklih pola godine se što u zatvoru a što na poternici našlo petoro njegovih advokata. Zašto, zato što se i takva delatnost u Rusiji smatra jednim velikim no-no, odnosno ni advokati nisu pošteđeni…
shmoo shmoo 13:56 02.03.2024

Re: Особито лепа сахрана је била

benedykt
shmoo

Не видим ја ту никакву везу.

А и мало ми је светоигрдно да се стављају у исти кош Ландмесер и ових седморо са присутнима на сахрани Наваљног. Не иде...

Ne vidite zato što ne znate ili nećete da znate kako u Rusiji stoje stvari.


Нисам сигуран, узимајући у обзир шта сте све и како писали на Блогу Б92 у последње две године откако је почео сукоб у Украјини, да сте Ви она права особа која може да ми објасни како заиста стоје ствари у Русији данас.

Ништа лично...

Само бирам коме од мојих саговорника верујем а коме не верујем као што то радим и за сваку другу тему.

А саговорника на ову тему како заиста стоје ствари у Русији данас имам на претек, нарочито међу оним мојим пријатељима и познаницима који живе у тој Русији већ дуги низ година, имају породице тамо,...

Зато и могу да бирам.

benedykt benedykt 14:02 02.03.2024

Re: Особито лепа сахрана је била

shmoo
benedykt
shmoo

Не видим ја ту никакву везу.

А и мало ми је светоигрдно да се стављају у исти кош Ландмесер и ових седморо са присутнима на сахрани Наваљног. Не иде...

Ne vidite zato što ne znate ili nećete da znate kako u Rusiji stoje stvari.


Нисам сигуран, узимајући у обзир шта сте све и како писали на Блогу Б92 у последње две године откако је почео сукоб у Украјини, да сте Ви она права особа која може да ми објасни како заиста стоје ствари у Русији данас.


A vi proverite slobodno niko vam ne brani, ili vam kognitivna disonanca ne dozvoljava čak ni to, odnosno sve je to valjda nekakva laž ako vas dobro shvatam…!?
Elem, ukoliko se ispostavi da ovo što sam ja sada napisao jeste tačno, kao što nepobitno jeste, onda imam pitanje za vas. Dakle, da li se vlast koja hapsi i u zatvor tera 18-godišnje devojčice za stihove na spomeniku pesnika, odnosno 71-godišnje ljude za ono što su napisali na Fejsbuku, može staviti u istu ravan sa gore već navedenim slučajevima iz Hamburga 1936. i Moskve 1968….?!
shmoo shmoo 14:19 02.03.2024

Re: Особито лепа сахрана је била

benedykt



И да додам...

Примећујем да сте опет, по други пут, помињући неке појединачне случајеве елегантно избегли одговор на моје конкретно питање колико је то заиста грађанки и грађана Русије било на сахрани Наваљног.

Русија има 143 милиона становника, а Москва 13 милиона становника.

Колико је то од тог броја, може и процентуално, грађанки и грађана Русије било на сахрани Наваљног?

Мислим да је то важан податак у овом тренутку јербо неки које свакако не можемо називати пропутиновским изворима кажу да Путин и даље ужива подршку преко 80% грађанки и грађана Русије и да му популарност расте у односу на стање од пре две године, с почетка сукоба у Украјини. (ЛИНК)


Такође и CFR каже исто то. (ЛИНК)


Зато би било занимљиво да се сазна број грађана и грађанки Русије који су били на сахрани Наваљног да се не би на новом блогу стекли неки погрешни утисци о томе како заиста стоје ствари у Русији.



shmoo shmoo 14:31 02.03.2024

Re: Особито лепа сахрана је била

benedykt

A vi proverite slobodno niko vam ne brani, ili vam kognitivna disonanca ne dozvoljava čak ni to, odnosno sve je to valjda nekakva laž ako vas dobro shvatam…!?



Повређена Вам је сујета?

Пошто не успевате да ме убедите у то што хоћете овде да кажете наводећи неке појединачне случајеве хапшења у Русији каквих иначе има по целом свету.

Ево, рецимо пре само месец дана:







Па сте зато онда решили да пређете на увреде?

Тако типично јапајаистички.

Шта је то у питању код Вас?

У ком сте то моду када комуницирате са другим људима?

Нико као ја?

Ја па ја па хрпа гована испод мене?

То јест у преводу, ја сам овде најпаметнији и ја све најбоље знам, а ви сви остали имате зато да ме слушате? А ако ме не слушате, онда сте нека нижа раса, примитивни облик живота?

Немојте, поштовани гос'н Бенедикте... Одрасли смо људи.

Такав Ваш однос према саговорницима можете да продајете некима који нису још увек превазишли ону пубертетску фазу у свом животу и тај пубертетски ниво комуникације са другим људима иако су спрцали у дупе по 30, 40, 50, 60 и више година.

Него, 'ајмо сада на врло озбиљно питање... По трећи пут јер сте прва два пута избегли одговор.

Колико је заиста било присутно грађана и грађанки Русије на сахрани Наваљног?

И колики је то проценат од укупног броја грађана и грађанки Русије?

П.С. - Ако и по трећи пут покушате да избегнете конкретан одговор на ово моје конкретно питање, потврдиће се само оно што Вам рекох још у првом коментару:


shmoo

И онда једино могу да закључим да је овај Ваш коментар на мој коментар само тек покушај спиновања и скретања пажње са мог конкретног питања.


benedykt benedykt 15:48 02.03.2024

Re: Особито лепа сахрана је била

shmoo

Пошто не успевате да ме убедите у то што хоћете овде да кажете наводећи неке појединачне случајеве хапшења у Русији каквих иначе има по целом свету.

Takvih slučajeva ima na hiljade u Rusiji, odnosno ova dva su trenutno aktuelna a inače ništa specijalno niti retko. Na drugoj strani ovo što vi prilažete kao kontraprimer su nekakve demonstracije, odnosno nešto sasvim deseto što bukvalno ne ide u istu rečenicu jer se u Rusiji radi o klasičnim primerima verbalnog delikta. Dakle, možete li da mi navedete jedan jedini sličan primer gde je neko uhapšen samo zato što je na spomeniku pesnika ostavio papir sa njegovim sopstvenim stihovima, ili da je dobio 2.5 godine zatvora za objavljivanje članka na svom Fejsbuku u kome nije pozivao na oružanu revoluciju ili bilo šta slično tome, već jedino izneo svoje mišljenje o vlasti…?!

Vas je nemoguće ubediti zato što ste veliki poštovalac lika i dela, a kada bi bilo gde na Zapadu ili ne d’o Bog u Srbiji neko hapsio ljude za ovakve i slične stvari kao u Rusiji, vi bi neku sasvim drugu priču pričali, odnosno do neba kukali o povampirenom fašizmu.
Takođe, nikakva uvreda nije konstatovati da je u pitanju očigledna kognitivna disonanca kada ste vi u pitanju, međutim istina ume da bude bolna.

Tako da je potpuno nebitno, sem vama naravno, koliko je tačno ljudi bilo juče na sahrani, kao što nije bilo bitno da je jedan jedini čovek od njih hiljadu odbio da digne ruku u vis 1936. , ili što je samo njih sedmoro od cele milionske Moskve na leto 1968. izašlo na Crveni trg…
benedykt benedykt 16:06 02.03.2024

Re: Особито лепа сахрана је била

shmoo


Мислим да је то важан податак у овом тренутку јербо неки које свакако не можемо називати пропутиновским изворима кажу да Путин и даље ужива подршку преко 80% грађанки и грађана Русије и да му популарност расте у односу на стање од пре две године, с почетка сукоба у Украјини. (ЛИНК)


Такође и CFR каже исто то. (ЛИНК)


Зато би било занимљиво да се сазна број грађана и грађанки Русије који су били на сахрани Наваљног да се не би на новом блогу стекли неки погрешни утисци о томе како заиста стоје ствари у Русији.

Evo da se i ja pozovem na zapadne izvore kada je Severna Koreja u pitanju, sa time da su tamo održani izbori pa nema pitanja o nekoj kao proceni, nego se tačno zna koliko narod podržava vlast Kim Džong Una…
Pa nam Reuters pre par meseci javlja sledeće…

"Among the voters who took part in the ballot-casting, 99.91 percent voted for the candidates for deputies to provincial people's assemblies.... (and) 99.87 percent voted for candidates for deputies to city and county people's assemblies," state news agency KCNA said.

The North's parliament and regional councils serve as a rubber stamp to the ruling Workers' Party, with their elections usually registering over 99% voter turnout.

This month's election marks the first time North Korea has referred to dissenting votes in local polls since the 1960s, an official at South Korea's unification ministry handling relations with the North said.

Held every four years, the latest regional election was also the first polls since North Korea revised its election law in August to allow multiple candidates.

Eto, bilo i više kandidata, znači sve kako treba…

Na kraju krajeva ne treba zaboraviti da je i Hitler je u novembru 1933. dobio 92% glasova a na izbore izašlo 95% Nemaca.

Tja, samo 80%…!? Dug je put pred Vladimirom Vladimirovičem…
benedykt benedykt 16:57 02.03.2024

Re: Особито лепа сахрана је била

shmoo

Колико је заиста било присутно грађана и грађанки Русије на сахрани Наваљног?

И колики је то проценат од укупног броја грађана и грађанки Русије?


Inače, koliko je vaše pitanje bukvalno samo ogledalo skoro pa tragikomičnog neznanja o stanju u Rusiji neka posluži i sledeća priča.
Dakle, u Rusiji praktično ne postoji ništa sem podaničkih medija. Bile dve radio stanice, ugašene u martu 2022., ona jedna televizijska stanica takođe a preostali dnevni list sam stavio katanac na bravu jer je postalo besmisleno više izlaziti pošto je svaki disonantni napis o ratu u Ukrajini značio istovremeno i kršenje zakona. Ostao je sveukupno jedan jedini nedeljnik sa nekim realno smešnim tiražem, i to je sve. Međutim taj nedeljnik se pre nekoliko dana pojavi sa ovakvom naslovnom stranom…

Navaljni na slici, i piše u tekstu… Aleksej Navaljni pred smrt: No nade ima!

Ceo tiraž je isti dan kada se pojavio bio zaplenjen na svim trafikama o čemu je i prvi čovek nedeljnika posvedočio, znači ništa tračevi i rekla kazala.

Prema tome o smrti Navaljnog mediji u Rusiji nisu praktično javili ništa sem možda jedne rečenice negde sakrivene, a o samoj sahrani se bukvalno nigde nije mogla pronaći niti jedna jedina reč u smislu kada i gde. Ljudi koji su se pojavili su za to saznali negde na internetu tj socijalnim mrežama i pri tome imali dovoljno hrabrosti da na sahranu i odu, a vi bi da ih prebrojavate. Mene bi bilo bukvalno sramota da samo pomislim takvo nešto pitam, iskren da vam budem, ali očigledno da nismo svi isti. Vama očajnički treba potvrda da je Vladimir Vladimirovič i dalje voljen, sve ostalo vas bukvalno ne zanima da čujete. Pretpostavljam da je i u Nemačkoj 1936. odnosno SSSR-u 1968. masa ljudi razmišljala na sličan način kao i vi…
Filip Mladenović Filip Mladenović 17:06 02.03.2024

Re: Особито лепа сахрана је била

Lepo piše u tekstu bloga:

...Došli su zapravo da glasno i jasno kažu NE Putinovom režimu, ogrezlom u korupciji i nepotizmu, u zločinima pre svega prema vlastitom ruskom narodu.

Da aplauzima pozdrave jednu od nada slobode, mira, demokratije...

Da glasovima protesta pokažu celom svetu da je još uvek živa normalna, nadarena, slobodoljubiva Rusija!

Da pokažu da se nisu sve Ruskinje i svi Rusi predali letargiji, pomirenju sa sudbinom, odsustvu vere...

Sve će proći, pa i Putinova strahovlada, a jedan Solženjicin ili Gari Gasparov ili Aleksej Navaljni biće večni, na svetloj strani istorije Rusije.
shmoo shmoo 17:08 02.03.2024

Лик и дело велештованог Бенедикта

benedykt

shmoo

Пошто не успевате да ме убедите у то што хоћете овде да кажете наводећи неке појединачне случајеве хапшења у Русији каквих иначе има по целом свету.


Takvih slučajeva ima na hiljade u Rusiji, odnosno ova dva su trenutno aktuelna a inače ništa specijalno niti retko.




Докажите.

Дајте неке веродостојне податке, неке линкове, уместо ових Ваших паушалних "на хиљаде".

Зашто бих Вам веровао на реч?

Ево, колико ја видим, до сада је резултат у хапшењима нерешен?


By the end of June, at least 14,000 people had been arrested at protests. Polls have estimated that between 15 million and 26 million people have participated at some point in the demonstrations in the United States, making them the largest protests in United States history.


The protests have been met with widespread repression by the Russian authorities. According to OVD-Info, at least 14,906 people were detained


То је оно што сам нашао.

Ово ваше паушално "на хиљаде ухапшених у Русији" звучи веома манипулаторски у том контексту.


Tako da je potpuno nebitno, sem vama naravno, koliko je tačno ljudi bilo juče na sahrani


Јесте Ви баш сигурни да је то само мени битно?

Нисам сигуран да је тај податак баш толико небитан чак и онима који су били на сахрани Наваљног.

Vas je nemoguće ubediti zato što ste veliki poštovalac lika i dela


Чијег?

Путиновог?

Јао, извините.

Смео сам са ума да морам да будем пре свега поштовалац Вашег лика и дела на Блогу Б92 па се тај Путин некако ушуњао, сасвим незаслужено, између Вас и мене.

Evo da se i ja pozovem na zapadne izvore kada je Severna Koreja u pitanju,


Какве све то везе има са питањем колико је људи јуче присуствовало сахрани Наваљног?

Мислите да је тај број присутних на сахрани Наваљног та критична маса која ће оборити Путина са власти?

Не делује ми тако...





shmoo shmoo 17:10 02.03.2024

Re: Особито лепа сахрана је била

Filip Mladenović
Lepo piše u tekstu bloga:

...Došli su zapravo da glasno i jasno kažu NE Putinovom režimu, ogrezlom u korupciji i nepotizmu, u zločinima pre svega prema vlastitom ruskom narodu.

Da aplauzima pozdrave jednu od nada slobode, mira, demokratije...

Da glasovima protesta pokažu celom svetu da je još uvek živa normalna, nadarena, slobodoljubiva Rusija!

Da pokažu da se nisu sve Ruskinje i svi Rusi predali letargiji, pomirenju sa sudbinom, odsustvu vere...

Sve će proći, pa i Putinova strahovlada, a jedan Solženjicin ili Gari Gasparov ili Aleksej Navaljni biće večni, na svetloj strani istorije Rusije.



Не манипулиши и не спинуј тим својим јефтиним бедним пропагандно-политикантским флоскулама једног исподпросечног новинарчића плаћеника у Србији.

Један Солжењицин никада не би дошао на сахрану Наваљног.

Оно издајничко говно слично Наваљном, Каспаров, друга је прича.

И ту сте негде, и тај Каспаров и Наваљни и ти... У истој равни.

Поставио сам јасно питање, не може бити јасније.

КОЛИКО ЈЕ ГРАЂАНКИ И ГРАЂАНА РУСИЈЕ ПРИСУСТВОВАЛО САХРАНИ НАВАЉНОГ?

Нигде не видим ту цифру.

Само неке коментаре - нагађања, спиновања, полуинформације, дезинформације,...

А то ме не занима.

Filip Mladenović Filip Mladenović 18:30 02.03.2024

Re: Особито лепа сахрана је била

Prisustvovalo je mnogo Ruskinja i Rusa... Uprkos svemu.

Režim koji hapsi, zatvara i ubija političke protivnice i protivnike, profesionalne novinarke i novinare, slobodnomisleće gradjanke i gradjane...na mračnoj je strani istorije.

I skončaće svoju strahovladu na djubrištu povesti, kao i mnogi pre njega!
benedykt benedykt 19:06 02.03.2024

Re: Лик и дело велештованог Бенедикта

shmoo

Ево, колико ја видим, до сада је резултат у хапшењима нерешен?


By the end of June, at least 14,000 people had been arrested at protests. Polls have estimated that between 15 million and 26 million people have participated at some point in the demonstrations in the United States, making them the largest protests in United States history.


The protests have been met with widespread repression by the Russian authorities. According to OVD-Info, at least 14,906 people were detained


То је оно што сам нашао.

Ово ваше паушално "на хиљаде ухапшених у Русији" звучи веома манипулаторски у том контексту.

Pod jedan, ne pričamo o nikakvim demonstracijama kao što već rekoh, a pod dva evo izvolite precizne podatke pošto vam se koliko shvatam ne sviđa ta navodno manipulatorska paušalnost.


Podaci su malčice bajati, jer ovo je zaključno sa septembrom 2023. Po nešto novijim podacima iz polovine februara ove godine, sveukupno 8696 zavedenih slučajeva prema članu 20.3.3 Krivičnog zakonika RF tzv Diskreditacija oružanih snaga. Dakle u pitanju su samo slučajevi kada je neko nešto negde na internetu napisao, rekao negde pa ga čuo neko, stavio papir sa pesmom na spomenik ili držao u rukama list papira na kome je nešto pisalo, tipa Ne ratu, ili ponekad samo prazan beli papir. Nikakve dakle demonstracije ili bilo šta slično tome u bilo kom pogledu, sem naravno ako se pod time ne podrazumeva stajati i pri tome ćutati negde na nekom trotoaru ili trgu, i u svojim rukama imati parče papira sa nekim bilo kakvim natpisom.
Nemojte zato pričati stvari o kojim ne znate previše…
principessa_etrusca principessa_etrusca 19:17 02.03.2024

Re: Особито лепа сахрана је била

Sve će proći, pa i Putinova strahovlada, a jedan Solženjicin ili Gari Gasparov ili Aleksej Navaljni biće večni, na svetloj strani istorije Rusije.

Солжењицин је био морална громада, а Наваљни MI6 asset.
benedykt benedykt 19:21 02.03.2024

Re: Лик и дело велештованог Бенедикта

shmoo


Какве све то везе има са питањем колико је људи јуче присуствовало сахрани Наваљног?

Мислите да је тај број присутних на сахрани Наваљног та критична маса која ће оборити Путина са власти?

Не делује ми тако...


Ima itekako, zato što se u svim takvim režimima gde ne postoje slobodni mediji i gde se ljudi hapse za izgovorenu reč a kamoli za izlazak na ulicu, broj ljudi koji se protive režimu nikada ne može tačno utvrditi. To što vi srcem i dušom podržavate taj i takav opresivan režim samo i jedino o vama govori. Ti ljudi su juče došli da odaju poštu Navaljnom ne da ruše Putina, ali vi čak ni toliko ne shvatate. Vaš maksimalni domet u poimanju bilo čega vezanog za Rusiju su fotografije Putina golog do pasa kako jaše konja, odnosno takvi infantilni YouĆubeti ponekad doduše prošarani sa snimcima ruskog vojnog hora. Aferim…
jovilim_e jovilim_e 19:29 02.03.2024

Re: Лик и дело велештованог Бенедикта

benedykt
shmoo


Какве све то везе има са питањем колико је људи јуче присуствовало сахрани Наваљног?

Мислите да је тај број присутних на сахрани Наваљног та критична маса која ће оборити Путина са власти?

Не делује ми тако...


Ima itekako, zato što se u svim takvim režimima gde ne postoje slobodni mediji i gde se ljudi hapse za izgovorenu reč a kamoli za izlazak na ulicu, broj ljudi koji se protive režimu nikada ne može tačno utvrditi. To što vi srcem i dušom podržavate taj i takav opresivan režim samo i jedino o vama govori. Ti ljudi su juče došli da odaju poštu Navaljnom ne da ruše Putina, ali vi čak ni toliko ne shvatate. Vaš maksimalni domet u poimanju bilo čega vezanog za Rusiju su fotografije Putina golog do pasa kako jaše konja, odnosno takvi infantilni YouĆubeti ponekad doduše prošarani sa snimcima ruskog vojnog hora. Aferim…

Ajde ne lupardaj!
Obraćaš se profesoru jezika, a ne nekakvoj primitivnoj budali.
benedykt benedykt 19:37 02.03.2024

Re: Особито лепа сахрана је била

principessa_etrusca
Sve će proći, pa i Putinova strahovlada, a jedan Solženjicin ili Gari Gasparov ili Aleksej Navaljni biće večni, na svetloj strani istorije Rusije.

Солжењицин је био морална громада, а Наваљни MI6 asset.

Ima li neki bilo koji dokaz za to ili da zaključimo kako pričaš napamet, što je u najmanju ruku licimurno ako ne i sramotno a sve sa obzirom na onaj Free Julian Assange NOW! blog. Ili se po tebi sve deli na te neke ”naše” i te ”njihove” pa su onda ovi u zatvorima kod ”naših” naravno MI6 & CIA assets a šta drugo. Čisto da se opet podsetimo kako neka tvoja sabraća na Zapadu drve već godinama kako je i Assange samo i jedino asset ruskih službi…
shmoo shmoo 20:37 02.03.2024

Beat around the bush

Filip Mladenović
Prisustvovalo je mnogo Ruskinja i Rusa...


А ја лепо јасно да не може бити јасније питам колико је то твоје "много Рускиња и Руса"?

Дај неку цифру.

То твоје "много Рускиња и Руса" је као ударање у празну канту.

Да звучи, а да не значи ништа.

Ове твоје јефтине политикантско-пропагандне флоскуле у наставку твог коментара уопште me не занимају.

Најобичнији булшит.

Исто као и код овог Бенедикта.

benedykt benedykt 20:48 02.03.2024

Re: Особито лепа сахрана је била

principessa_etrusca
Sve će proći, pa i Putinova strahovlada, a jedan Solženjicin ili Gari Gasparov ili Aleksej Navaljni biće večni, na svetloj strani istorije Rusije.

Солжењицин је био морална громада, а Наваљни MI6 asset.

Kada smo već kod Solženjicina samo par reči. Njegovo praktično prvo delo je bila priča, nikad dovršena doduše, pod nazivom Volite revoluciju, gde je kroz lik glavnog junaka Gleba praktično predstavio sebe i svoja razmišljanja u prvim ratnim godinama. Kaže Solženjicin ovako u jednom odlomku…
Ali u Glebu je sazrela čvrsta odluka: neće se pokoriti! Ako naše vojske odu dalje od Urala, izaći će preko Urala, ako padne Sibir, otići će u Kinu, otići u prekomorje, naći parče zemlje na zemlji gde će kucati slobodno ljudsko srce; tamo će se sakupiti drugi poput njega i drugi - fragmenti crvenog kontinenta razbijeni u komade, i oni će ostatak života posvetiti pomaganju rečima i oružjem u obnavljanju Lenjinove vatre, očišćene od smrada tridesetih. Zbog čega Gleb da živi ako je nešto najsvetlije (SSSR) u istoriji čovečanstva uništeno?

Inače u zatvor je otišao ne kao bilo kakav ruski nacionalista ili bilo šta slično tome, nego zato što je smatrao da je drug Staljin izneverio ”mudru” viziju lenjinizma.
By the way, i za Solženjicina je KGB proturao priče kako je izdajnik i strani plaćenik, pa je tako čak KGB platio nekog Čeha da napiše i knjigu o tome. Ona se završava ovako…
Postao je najpogodnija figura za određene krugove na Zapadu, stekavši posebnu popularnost. Imajući mnogo kompromitujućih dela u svojoj evidenciji, Solženjicin je dar od Boga za neprijatelje Sovjetskog Saveza i drugih socijalističkih zemalja, jer je njime lakše manipulisati.

Gde je SSSR i druge socijalističke zemlje stavite Rusija, i kao da je pisano juče u negde u nekim bespućima propagande Kremlja…
shmoo shmoo 20:56 02.03.2024

Re: Лик и дело велештованог Бенедикта

benedykt

evo izvolite precizne podatke



Џабе ова табела.

Не знам ја руски језик.

А нормално је да се хапсе они који подривају и војску и државу изнутра на било који начин док је држава у рату.

Све државе то раде у таквим ситуацијама.

Да је Србија у рату, не дај боже, Ви бисте пустили пету колону да Вам вршља и ровари изнутра по Србији?

У ратном стању за то постоје посебни закони. И другачије казне него када држава није у ратном стању.


Ukraine’s courts impose prison sentences for reposting or even ‘liking’ social media posts that support Russian aggression (ЛИНК)



Dozens of Arab citizens of Israel have been arrested in connection with social media posts about the war in Gaza. (ЛИНК)



Је л' имате неку статистику и за ова хапшења у Украјини и у Израелу?

Или се бавите овако статистички само Русијом?

docsumann docsumann 20:58 02.03.2024

Re: Лик и дело велештованог Бенедикта

А нормално је да се хапсе они који подривају и војску и државу изнутра на било који начин док је држава у рату.





shmoo shmoo 21:03 02.03.2024

Re: Лик и дело велештованог Бенедикта

docsumann
А нормално је да се хапсе они који подривају и војску и државу изнутра на било који начин док је држава у рату.




Још када би ми препричао шта си то окачио у овом коментару, можда бих ти и одговорио.

(Има већ неко време како уопште не видим ни своје ни туђе клипове у коментарима... У уводном тексту видим, у коментарима не видим. Па ово што и окачим, качим на невиђено на самом Блогу Б92 јер то изгледа други овде виде... Ја не видим.)

shmoo shmoo 21:18 02.03.2024

Re: Лик и дело велештованог Бенедикта

benedykt

Ti ljudi su juče došli da odaju poštu Navaljnom ne da ruše Putina,




Опет спиновање?

Докле?


Vaš maksimalni domet u poimanju bilo čega vezanog za Rusiju su fotografije Putina golog do pasa kako jaše konja, odnosno takvi infantilni YouĆubeti ponekad doduše prošarani sa snimcima ruskog vojnog hora. Aferim…



Наравно.

Неизмерно је забавно подјебавати овакве острашћене крајпуташе на Блогу Б92 који због неких сопствених фрустрација и испразног живота који воде до подне мрзе себе а од подне читав свет. И којима је онда једина утеха у животу да припадају неком племену у сукобу са правцем размишљања само у једном смеру што их чини сасвим неспособним да сагледају ширу слику било чега.





превод са хебрејског на српски:

Радујмо се
Радујмо се
Радујмо се, и будимо срећни
(строфа се понавља једном)

Певајмо
Певајмо
Певајмо, и будимо срећни
(строфа се понавља једном)

Пробудите се, пробудите се, браћо!
Пробудите се браћо, са срећом у срцу
(стих се понавља три пута)

Пробудите се, браћо, пробудите се, браћо!
Са срећом у срцу


shmoo shmoo 21:19 02.03.2024

Re: Особито лепа сахрана је била

principessa_etrusca
Sve će proći, pa i Putinova strahovlada, a jedan Solženjicin ili Gari Gasparov ili Aleksej Navaljni biće večni, na svetloj strani istorije Rusije.

Солжењицин је био морална громада, а Наваљни MI6 asset.





shmoo shmoo 21:50 02.03.2024

Re: Особито лепа сахрана је била

benedykt

Gde je SSSR i druge socijalističke zemlje stavite Rusija



Управо у овом исказу јесте и Ваша полазна грешка када данас, у 2024. години, размишљате о Русији. И Ваша и још многих...

Сами сте лепо дефинисали ту грешку.

А ако може да Вас икако утеши, нисте једини који тако размишља.

Тако размишљају, услед сопствене неизмерне грамзивости, бахатости, осионости и охолости, и НАТО и земље Колективног Запада и још неке земље широм планете под притиском НАТО и Колективног Запада.

И то ће им се зато и обити о главу јер имају погрешну поставку у свом односу према данашњој Русији.

Нажалост, те чворуге на глави Колективног Запада и НАТО које добијају због сопствене неизмерне грамзивости и неспособности да прихвате чињеницу да не могу да владају читавим светом неће вратити из мртвих толике хиљаде и хиљаде Украјинаца нити ће ту земљу у скорије време довести на ниво на којем је била пре почетка сукоба... Оно што остане од Украјине умираће полако, на етапе... Од глади, сиромаштва, болести, запуштености... Јер чим престану оружани сукоби, Украјина ће постати далека периферија за све на овом свету, нарочито за медије на Колективном Западу. За све...

Осим за Русију.

И то Украјинци одлично знају.

Али ето, имају криминалце и нацисте, НАТО плаћенике, на власти који их голом силом терају у један рат који не могу да добију.

Ово гарантовано није ни пропутиновски ни проруски извор нити производ пропаганде Кремља, како Ви кажете:

"Ukraine needs peace, otherwise it will destroy itself," said the founder of the private military company "Blackwater" Eric Prince in a podcast with Patrick Bet-David.

He also drew attention to the poor state of the Western armies and stressed that American citizens are not obliged to provide hundreds of billions of dollars to a corrupt state, such as Ukraine.



ЛИНК






VAŠINGTON - Nakon što se tokom većeg dela 2022. godine mučila pod teškim međunarodnim sankcijama, ruska ekonomija se oporavila poslednjih meseci pošto su uvoznici pronašli nove puteve kako bi u zemlju uneli robu široke potrošnje i druge proizvode.

Izveštaj Međunarodnog monetarnog fonda objavljen ove nedelje pokazuje da će ruska ekonomija verovatno rasti za 0,3 odsto u 2023. godini, umesto da se smanjuje za 2,3 odsto, kako je ranije predviđano.

SAD i njihovi saveznici su reagovali na rusku invaziju na Ukrajinu u februaru 2022. godine oštrim režimom sankcija i izvozne kontrole, za koji su mnogi očekivali da će urušiti rusku ekonomiju. Pored toga, mnoge međunarodne kompanije su naglo smanjile prodaju u Rusiji, dok su druge u potpunosti prestale da posluju u zemlji.

Novo istraživanje pokazuje da su alternativni putevi snabdevanja i mogućnost uvoza robe iz zemalja prijateljski nastrojenih prema Rusiji, poput Kine, umesto zapadne robe, vratili su ruski uvoz na predratni nivo.



(ЛИНК)


И после свега овога заиста мислите да је сахрана Наваљног баш толико значајан политички догађај у Русији, онај камичак који ће покренути лавину до критичне масе да би у Русији дошло до смене власти?

Мени не изгледа тако.

Мени сахрана Наваљног изгледа као периферни догађај, само тек једна крпица и то она од оних најмањих, у том пачворку.


"Nije ga ni pomenuo"; Evo gde je Putin bio za vreme sahrane Navaljnog

U Moskvi je sahranjen najveći ruski opozicionar Aleksej Navaljni, a sada se zna šta je za to vreme radio predsednik Rusije Vladimir Putin.

IZVOR: AVAZ.BA PETAK, 1.03.2024. | 21:01 -> 22:47

Dok su sahranjivali njegovog najžešćeg kritičara, Putin je predsedavao sastankom ruskog Saveta za nacionalnu bezbednost, gde Navaljnog nije ni pomenuo.


Putin je iskoristio sastanak da odbaci nedavne izveštaje iz Amerike da Rusija razvija svemirsko antisatelitsko nuklearno oružje.


On je tokom sastanka upozorio da "pitanje neutralisanja pretnji koje se mogu pojaviti za Ruse u svemirskoj sferi treba da ostane prioritet Moskve".

Putin je izjavio da se "kategorički protivi razmeštanju nuklearnog oružja u svemiru".



ЛИНК

Filip Mladenović Filip Mladenović 21:51 02.03.2024

Re: Beat around the bush

shmoo
Filip Mladenović
Prisustvovalo je mnogo Ruskinja i Rusa...


А ја лепо јасно да не може бити јасније питам колико је то твоје "много Рускиња и Руса"?

Дај неку цифру.

То твоје "много Рускиња и Руса" је као ударање у празну канту.

Да звучи, а да не значи ништа.

Ове твоје јефтине политикантско-пропагандне флоскуле у наставку твог коментара уопште me не занимају.

Најобичнији булшит.

Исто као и код овог Бенедикта.




Pogledajte snimak sahrane Alekseja Navaljnog, pa izbrojte sami koliko je Ruskinja i Rusa prisustvovalo. Možete do mile volje vraćati snimak i tačno izbrojiti!
shmoo shmoo 21:54 02.03.2024

Re: Beat around the bush

Filip Mladenović
shmoo
Filip Mladenović
Prisustvovalo je mnogo Ruskinja i Rusa...


А ја лепо јасно да не може бити јасније питам колико је то твоје "много Рускиња и Руса"?

Дај неку цифру.

То твоје "много Рускиња и Руса" је као ударање у празну канту.

Да звучи, а да не значи ништа.

Ове твоје јефтине политикантско-пропагандне флоскуле у наставку твог коментара уопште me не занимају.

Најобичнији булшит.

Исто као и код овог Бенедикта.




Pogledajte snimak sahrane Alekseja Navaljnog, pa izbrojte sami koliko je Ruskinja i Rusa prisustvovalo. Možete do mile volje vraćati snimak i tačno izbrojiti!



Немам намеру.

Зато сам тебе питао јер ти овде промовишеш сахрану Наваљног као догађај од прворазредног политичког значаја у Русији.

Зато нам ти кажи колико је то било грађанки и грађана Русије на сахрани Наваљног?

Ред је да то урадиш као домаћин овог промо поста о једној сахрани.

Тако налажу правила ПОШТЕНОГ И НЕЗАВИСНОГ новинарства.


gvozden1 gvozden1 21:56 02.03.2024

Re: Beat around the bush

pa izbrojte sami koliko je Ruskinja i Rusa prisustvovalo

Pa i nije teško, toliko ih je da se zaista mogu prebrojati.

Da mu je na sahrani bila žena, bilo bi za jedno više.
shmoo shmoo 22:00 02.03.2024

Re: Beat around the bush

gvozden1
pa izbrojte sami koliko je Ruskinja i Rusa prisustvovalo

Pa i nije teško, toliko ih je da se zaista mogu prebrojati.

Da mu je na sahrani bila žena, bilo bi za jedno više.


Ваљда је удовица била?

Да баци на сандук у раки један папир са љубавном песмом?

Па да Филип отвори још један блог о случају Наваљни.

Упоредо са хистеријом у медијима Колективног Запада.

Filip Mladenović Filip Mladenović 22:06 02.03.2024

Re: Beat around the bush

Evo brojeva:

Više od hiljadu novinara je otišlo iz Rusije tokom prvih sedmica rata, što je deo ogromnog egzodusa u kojem su stotine hiljada Ruskinja i Rusa pobegle iz zemlje tokom protekle dve godine.

Samo u Srbiji spas od zločinačkog Putinovog režima našlo je oko 50 hiljada Ruskinja i Rusa.

Krajem prošle 2023. godine u Srbiji je poslovalo oko 10 hiljada ruskih preduzeća.
gvozden1 gvozden1 22:09 02.03.2024

Re: Beat around the bush


Ваљда је удовица била?

Kažu, nije.

Al je ožalošćena u pm.
Bajdenu na ramenu plakala.

I da, kaže, nije smela da dođe, jer ko zna šta bi joj Putin radio, iako protiv nje ne postoji nikakva optužnica, nikakav spor, žena slobodna ko ptica, i jedino po čemu je poznata je bilo to što je njegova žena.
A Navaljni bio običan pajac, ako je verovati Maksi.
Filip Mladenović Filip Mladenović 22:14 02.03.2024

Re: Beat around the bush

gvozden1

Ваљда је удовица била?

Kažu, nije.

Al je ožalošćena u pm.
Bajdenu na ramenu plakala.

I da, kaže, nije smela da dođe, jer ko zna šta bi joj Putin radio, iako protiv nje ne postoji nikakva optužnica, nikakav spor, žena slobodna ko ptica, i jedino po čemu je poznata je bilo to što je njegova žena.
A Navaljni bio običan pajac, ako je verovati Maksi.


I da je zaista bio pajac, barem je imao muda!
I kao takav ostaće zapamćen, za razliku od KGB miša Putina!
gvozden1 gvozden1 22:18 02.03.2024

Re: Beat around the bush

I kao takav ostaće zapamćen, za razliku od KGB miša Putina!

Da, taj će baš biti zaboravljen:)

shmoo shmoo 22:21 02.03.2024

Re: Beat around the bush

Filip Mladenović
Evo brojeva:

Više od hiljadu novinara je otišlo iz Rusije tokom prvih sedmica rata, što je deo ogromnog egzodusa u kojem su stotine hiljada Ruskinja i Rusa pobegle iz zemlje tokom protekle dve godine.

Samo u Srbiji spas od zločinačkog Putinovog režima našlo je oko 50 hiljada Ruskinja i Rusa.

Krajem prošle 2023. godine u Srbiji je poslovalo oko 10 hiljada ruskih preduzeća.



Опет к'о киша око Крагујевца?

Питање је било колико је људи било јуче на сахрани Наваљног?

Не верујем да је овакво твоје понашање узроковано неразумевањем прочитаног.

Мислим да је код тебе нешто друго у питању.

Али није моје да се тиме бавим.


shmoo shmoo 22:24 02.03.2024

Re: Beat around the bush

gvozden1
I kao takav ostaće zapamćen, za razliku od KGB miša Putina!

Da, taj će baš biti zaboravljen:)




Јбт, како греше у полазној поставци.

КГБ, СССР=Русија у 2024. години, Стаљин=Хитлер=Путин,...

А све под утицајем те њихове црно-беле, к'о у вестерн филмовима са гуд гајз-бед гајз, НАТО пропаганде.

shmoo shmoo 22:28 02.03.2024

Re: Beat around the bush

gvozden1

Ваљда је удовица била?

Kažu, nije.

Al je ožalošćena u pm.
Bajdenu na ramenu plakala.






Filip Mladenović Filip Mladenović 22:43 02.03.2024

Re: Beat around the bush

shmoo
Filip Mladenović
Evo brojeva:

Više od hiljadu novinara je otišlo iz Rusije tokom prvih sedmica rata, što je deo ogromnog egzodusa u kojem su stotine hiljada Ruskinja i Rusa pobegle iz zemlje tokom protekle dve godine.

Samo u Srbiji spas od zločinačkog Putinovog režima našlo je oko 50 hiljada Ruskinja i Rusa.

Krajem prošle 2023. godine u Srbiji je poslovalo oko 10 hiljada ruskih preduzeća.



Опет к'о киша око Крагујевца?

Питање је било колико је људи било јуче на сахрани Наваљног?

Не верујем да је овакво твоје понашање узроковано неразумевањем прочитаног.

Мислим да је код тебе нешто друго у питању.

Али није моје да се тиме бавим.





Ama imate snimak celog toka sahrane, pa brojite! Slobodno, sa vraćanjem snimka, da ne pogrešite.

U čemu je Vaš problem?
principessa_etrusca principessa_etrusca 23:19 02.03.2024

Re: Особито лепа сахрана је била

benedykt
principessa_etrusca
Sve će proći, pa i Putinova strahovlada, a jedan Solženjicin ili Gari Gasparov ili Aleksej Navaljni biće večni, na svetloj strani istorije Rusije.

Солжењицин је био морална громада, а Наваљни MI6 asset.

Ima li neki bilo koji dokaz za to ili da zaključimo kako pričaš napamet, što je u najmanju ruku licimurno ako ne i sramotno a sve sa obzirom na onaj Free Julian Assange NOW! blog. Ili se po tebi sve deli na te neke ”naše” i te ”njihove” pa su onda ovi u zatvorima kod ”naših” naravno MI6 & CIA assets a šta drugo. Čisto da se opet podsetimo kako neka tvoja sabraća na Zapadu drve već godinama kako je i Assange samo i jedino asset ruskih službi…

Не ради се о ”нашима” и ”њиховима”, већ је то све документовано. Ако ниси сигуран, follow the money, Aсанжа и Викиликс не финансирају агенције било којих влада.
angie01 angie01 23:22 02.03.2024

Re: Beat around the bush

Питање је било колико је људи било јуче на сахрани Наваљног?



neko broji ljude na sahranam?..nikad cula,...cula sam da neko broji ljude na demonstracijama i zna tacan broj u glavu-kako, nemam pojma,...sa jaknama, a i bez,...al na sahranama, pa jos kada je proglasena zabrana okupljanja-nikad cula,..znam za one malogradjanske babe, koje broj ljudi na sahranama komentarisu kao, bila velika sahrana, ili bilo je malo ljudi- a oba komentara su bedna, nedostojna ljudskosti i casti.

a za one, koji bi da broje-kojih vidim ima,..evo snimka bolje od onog gore ,pa brojte, ako vas nije sramota...a nije, ocigledno.



shmoo shmoo 23:28 02.03.2024

Re: Beat around the bush

Filip Mladenović
shmoo
Filip Mladenović
Evo brojeva:

Više od hiljadu novinara je otišlo iz Rusije tokom prvih sedmica rata, što je deo ogromnog egzodusa u kojem su stotine hiljada Ruskinja i Rusa pobegle iz zemlje tokom protekle dve godine.

Samo u Srbiji spas od zločinačkog Putinovog režima našlo je oko 50 hiljada Ruskinja i Rusa.

Krajem prošle 2023. godine u Srbiji je poslovalo oko 10 hiljada ruskih preduzeća.



Опет к'о киша око Крагујевца?

Питање је било колико је људи било јуче на сахрани Наваљног?

Не верујем да је овакво твоје понашање узроковано неразумевањем прочитаног.

Мислим да је код тебе нешто друго у питању.

Али није моје да се тиме бавим.





Ama imate snimak celog toka sahrane, pa brojite! Slobodno, sa vraćanjem snimka, da ne pogrešite.

U čemu je Vaš problem?



Аман, нећу ја да бројим.

Треба ти да бројиш.

И да нам онда кажеш колико је то "хиљада и хиљада грађана Русије" било на сахрани Наваљног.

Ти си домаћин овог блога.

И ти нас овде извештаваш о сахрани Наваљног у Москви.

Ти треба онда и да нам кажеш колико је то заиста грађанки и грађана Русије било на сахрани Наваљног.

Макар неку приближну цифру.

У чему је твој проблем па ниси у стању да то урадиш?

Иако правила НЕЗАВИСНОГ И ПОШТЕНОГ новинарства то налажу... Знаш ти то и сам.

angie01 angie01 23:30 02.03.2024

Re: Особито лепа сахрана је била

а Наваљни MI6 asset.


a Asanza treba osloboditi?...pa koja komedija od licemerja.
angie01 angie01 23:32 02.03.2024

Re: Beat around the bush

Иако правила НЕЗАВИСНОГ И ПОШТЕНОГ новинарства то налажу... Знаш ти то и сам.


nezavosni i posteni-verzalom-novinari broje ljude na sahranama?...tako nalazu pravila novinarstva?
shmoo shmoo 23:33 02.03.2024

Re: Beat around the bush

angie01
Питање је било колико је људи било јуче на сахрани Наваљног?


a za one, koji bi da broje-kojih vidim ima,..evo snimka bolje od onog gore ,pa brojte









angie01 angie01 23:36 02.03.2024

Re: Beat around the bush

pa to ti kazem, babe narikace broje po sahranama ljude, ko sto bi ti da se radi...ispaisao si 10 komentara, trazeci da ti neko broji, koliko je ljudi na sahrani bilo.
shmoo shmoo 23:37 02.03.2024

Re: Beat around the bush

angie01
Иако правила НЕЗАВИСНОГ И ПОШТЕНОГ новинарства то налажу... Знаш ти то и сам.


nezavosni i posteni-verzalom-novinari broje ljude na sahranama?...tako nalazu pravila novinarstva?



Да.

Због ових Филипових реченица:


Gledam građanke i građane Rusije, koji su uprkos svemu došli da odaju poslednju počast Alekseju Navaljnom.

Došli su zapravo da glasno i jasno kažu NE Putinovom režimu, ogrezlom u korupciji i nepotizmu, u zločinima pre svega prema vlastitom ruskom narodu.

Da aplauzima pozdrave jednu od nada slobode, mira, demokratije...

Da glasovima protesta pokažu celom svetu da je još uvek živa normalna, nadarena, slobodoljubiva Rusija!

Da pokažu da se nisu sve Ruskinje i svi Rusi predali letargiji, pomirenju sa sudbinom, odsustvu vere...

Hoće li sloboda umeti da peva kao što je Navaljni pevao o njoj?!



Очигледно за Филипа није то била само тек нека обична сахрана.

И овај његов текст није само тек обични извештај са једне сахране него има јасну пропагандно-политикантску ноту.

(Што и сам текст чини једним од оних на најнижем нивоу "новинарства".)

Па би зато био ред да нам он због ових својих реченица у уводном тексту свог блога каже колико је то било грађана и грађанки Русије на сахрани Наваљног.

Важно је то моје питање да не бисмо из оваквог Филиповог текста стекли погртешан утисак о правом стању ствари у Русији.

angie01 angie01 23:44 02.03.2024

Re: Beat around the bush

Очигледно за Филипа није то била само тек нека обична сахрана.


ti kao nisi informisan, da ceo svet izvestava o ovoj sahrani?
(Што и сам текст чини једним од оних на најнижем нивоу "новинарства".)


znaci, ceo svet, najpoznatiji mediji i njihovi novinari su na najnizem nivou, jer su pisali o ovoj sahrani-iz razumljivih razloga-kaze tasa.
Па би зато био ред да нам он због ових својих реченица у уводном тексту свог блога каже колико је то било грађана и грађанки Русије на сахрани Наваљног.


kakve tacno veze ima broj ljudi na bilo cijoj sahrani?...sem za babe narikace, da bimogle da se izraze o sahrani, da l je bila velika, ili ne.
solo solo 23:48 02.03.2024

Re: Beat around the bush

kakve tacno veze ima broj ljudi na bilo cijoj sahrani?...sem za babe narikace, da bimogle da se izraze o sahrani, da l je bila velika, ili ne.


Stigla glavna baba sa klupe.

Počinje Wikend.

Konačno.



maksa83 maksa83 23:57 02.03.2024

Re: Beat around the bush

Важно је то моје питање да не бисмо из оваквог Филиповог текста стекли погртешан утисак о правом стању ствари у Русији.

Ja se ne plašim, ako nas Filip povede stranputicom ti ćeš valjda posegnuti u svoje kredibilne nezavisne izvore i okačiti neki video kojim ćeš nas vratiti na put Istine.
shmoo shmoo 23:59 02.03.2024

Re: Beat around the bush

angie01

kakve tacno veze ima broj ljudi na bilo cijoj sahrani?



Није то било чија сахрана него сахрана Наваљног о којој нас је овде Филип известио тако како нас је известио.

И онда број присутних на тој сахрани Наваљног итекако има везе са оним што је Филип желео да нам представи овде у својим политикантско-пропагандистичким напорима једног исподпросечног инструментализованог новинарчића у Србији.

angie01 angie01 23:59 02.03.2024

Re: Beat around the bush

ne mogu da ti uzvratim, da si stigao, je l stalno viris iz tasinog dupeta,..a smesno je da matori raspali brabonjak, bilo koga zove babom.
angie01 angie01 00:02 03.03.2024

Re: Beat around the bush

И онда број присутних на тој сахрани Наваљног итекако има везе


pa eno ti na klipu, vidi se da je bila gomila ljudi i pored zabrane i realne opasnosti po njih u diktatorskom rezimu, sta ti nije jasno?!
shmoo shmoo 00:07 03.03.2024

Re: Beat around the bush

maksa83
Важно је то моје питање да не бисмо из оваквог Филиповог текста стекли погртешан утисак о правом стању ствари у Русији.

Ja se ne plašim, ako nas Filip povede stranputicom ti ćeš valjda posegnuti u svoje kredibilne nezavisne izvore i okačiti neki video kojim ćeš nas vratiti na put Istine.



Видим, упоран си да комуницираш са мном.

Мислио сам да смо ти и ја завршили сваку комуникацију за сва времена?

Па добро... Кад хоћеш...

Зајеб ти је ово што си написао.

Ја својим путевима и странпутицама идем увек сам. Немам своје племе нити се приклањам било коме. И не зовем никога да тако ради.

А све што сам и окачио на овом Филиповом блогу (осим оног фејк клипа о "Макрону"... Пардон, оног бућкала за тебе...) нашао сам на прозападним изворима, а не на руским изворима.

И зато и нећу да ћутим када видим докле иде нечија бескрупулозност и безобразлук у јефтиним пропагандно-политикантским покушајима попут овог Филиповог да у Србији протура нешто што једноставно није истина.

Таквима ћу увек да кажем у лице шта мислим и о њима и о њиховим ураТцима у јавном медијском простору Србије.

maksa83 maksa83 00:08 03.03.2024

Re: Beat around the bush

А све што сам и окачио на овом Филиповом блогу (осим оног фејк клипа о "Макрону"... Пардон, оног бућкала за тебе...

Nemoj NI SLUČAJNO da se ložiš da IKO u ovo veruje.

NI SLU-ČAJ-NO.
shmoo shmoo 00:15 03.03.2024

Re: Beat around the bush

angie01
И онда број присутних на тој сахрани Наваљног итекако има везе


pa eno ti na klipu, vidi se da je bila gomila ljudi i pored zabrane i realne opasnosti po njih u diktatorskom rezimu, sta ti nije jasno?!



Хмммм...

"Хиљаде и хиљаде грађанки и грађана Русије" - Филип Младенбовић

"Била је гомила људи" - Анђа

А нико од вас који се тако просеравате да коначно каже макар некакву приближну цифру колико је заправо људи заиста било на сахрани Наваљног.

И колики је то проценат од 143 милиона грађанки и грађана Русије и 13 милиона грађанки и грађана Москве.

Док по изворима (са Колективног Запада) Путин има подршку 80% руских грађанки и грађана.

И онда прочитам у Филиповом тексту:

Došli su zapravo da glasno i jasno kažu NE Putinovom režimu, ogrezlom u korupciji i nepotizmu, u zločinima pre svega prema vlastitom ruskom narodu.



Како и зашто један народ даје толику подршку једном режиму "огрезлом у корупцији и непотизму, у злочинима пре свега према сопственом народу"?

Зар не би онда требало да на сахрани Наваљног буду милиони и милиони Руса и Рускиња без побзира на страх јер је стање у русији тако како Филип покушпава овде да нам прикаже?

Ето то ми није јасно.

shmoo shmoo 00:18 03.03.2024

Re: Beat around the bush

maksa83
А све што сам и окачио на овом Филиповом блогу (осим оног фејк клипа о "Макрону"... Пардон, оног бућкала за тебе...

Nemoj NI SLUČAJNO da se ložiš da IKO u ovo veruje.

NI SLU-ČAJ-NO.


Па пази, да ти кажем...

И за то ме заболе да ли неко верује у то или не.

Сасвим ми је довољно да ја верујем у то.

И за то не тражим ни од кога подршку.

Препоруке исто тако бистрооких и бистроумних попут тебе на Блогу Б92 препуштам теби.

Мени је много важнија чињеница да си ти испао заиста класична умишљена будала која се хвата на бућку јер си одмах дотрчао на Филипов блог да кажеш како је онај клип са "Макроном" фејк.

Уживао сам неизмерно у том твом чину.

А шта сви остали, па и ти, мисле о томе заболе ме баш.

angie01 angie01 00:28 03.03.2024

Re: Beat around the bush

А нико од вас који се тако просеравате да коначно каже макар некакву приближну цифру колико је заправо људи заиста било на сахрани Наваљног.


a sto bi neko trebalo da zna tacan broj-ko to broji?
И колики је то проценат од 143 милиона грађанки и грађана Русије и 13 милиона грађанки и грађана Москве.


kakvo je ovo pitanje, dosli su oni koji su zeleli, kao na svaku sahranu,...u ovom slucaju i oni koji su smeli.
Како и зашто један народ даје толику подршку једном режиму "огрезлом у корупцији и непотизму, у злочинима пре свега према сопственом народу"?


to mozes da pitas Ruse, koji su izbegli u Srbiju, pun ih je Beograd.
Зар не би онда требало да на сахрани


ovo je vec zesce lupetanje.
shmoo shmoo 00:55 03.03.2024

Re: Beat around the bush

angie01
А нико од вас који се тако просеравате да коначно каже макар некакву приближну цифру колико је заправо људи заиста било на сахрани Наваљног.


a sto bi neko trebalo da zna tacan broj-ko to broji?




Па ето, мене занима.

Кад већ читам овакве текстове на Блогу Б92 попут овог Филиповог.

Све ово остало што си прокоментарисала даље у овом свом коментару није вредно пажње.

Прдиш у празно по свом обичају и навици бивше модераторке Блога Б92.

Смрад је неиздржив.

angie01 angie01 01:09 03.03.2024

Re: Beat around the bush

Па ето, мене занима.


pa broji onda, imas, sem ovih postavljenih klipova ovde, na jucjubu, koliko hoces drugih.
Кад већ читам овакве текстове на Блогу Б92 попут овог Филиповог.


rekoh vec- ovakvi tekstovi su izasli u apsolutno svim medijima, to sto se tebi to ne svijda, koga briga, napisao si 20komentara histerisanja sa pokusajem da omalovazis nesto sto se jeste desilo, da bi sta, odbranio putkov rezim.

Све ово остало што си прокоментарисала даље у овом свом коментару није вредно пажње.


pa upravo to vazi za tebe, podmeces, izvraces, lazes, kao iobicno, podmeces lazne snimke, vredjas sagovornike, recju- botujes...nemas srama.

a to za moderatorku je vec davno postalo dosadano i kao da je to neki argument za bilo sta sto brljavis, bila sam, pa sta, to nije nikakva losa kvalifikacija, kao sto pokusavas da predstavis ti i ovi tvoji ikluzivci- naprotiv.
angie01 angie01 01:16 03.03.2024

Re: Beat around the bush

Смрад је неиздржив.


pa jeste, dolazi od onog koji bi da broji ljude koji su dosli na sahranu nekog ko je tragicno stradao, u zemlji, gde je zvanicno zabranjeno to dolazenje od strane represivnog rezima.
solo solo 02:58 03.03.2024

Re: Beat around the bush

Nemoj NI SLUČAJNO da se ložiš da IKO u ovo veruje.

NI SLU-ČAJ-NO.


Usta moja il' čete me falit' il ' ću vas razvalit!

Mukica hpersuperegoshizoidna.
benedykt benedykt 06:55 03.03.2024

Re: Особито лепа сахрана је била

[b][/b]
principessa_etrusca
benedykt

Ima li neki bilo koji dokaz za to ili da zaključimo kako pričaš napamet, što je u najmanju ruku licimurno ako ne i sramotno a sve sa obzirom na onaj Free Julian Assange NOW! blog. Ili se po tebi sve deli na te neke ”naše” i te ”njihove” pa su onda ovi u zatvorima kod ”naših” naravno MI6 & CIA assets a šta drugo. Čisto da se opet podsetimo kako neka tvoja sabraća na Zapadu drve već godinama kako je i Assange samo i jedino asset ruskih službi…

Не ради се о ”нашима” и ”њиховима”, већ је то све документовано. Ако ниси сигуран, follow the money, Aсанжа и Викиликс не финансирају агенције било којих влада.

Šta je to tačno dokumentovano evo izvoli pa priloži neki primer, ili ako nema nekog bilo kakvog dokaza da definitivno zaključimo kako na ružan način blatiš čoveka o kome realno ne znaš ništa sem da je bio protiv Putina, a ti Vladimira Vladimiroviča mnogo voliš.

Dakle, Kremlj mu je natovario u nedavnim suđenjima bukvalno apsolutno sve što se moglo i nije moglo, gde su sve optužnice bile skoro pa neverovatna bajkovita konstrukcija, a opet nigde niti jednog slova o špijunaži, Mi6, stranim službama…?! Međutim, ti znaš bolje a nemaš čak ni toliko pojma da su Navaljnog finansirali isključivo i samo Rusi, konkretno Zimin i Čičvarkin najviše.

Pričaš stvari da me je sramota tvoje sramote, a inače njegov FBK proglašen stranim agentom pre par godina tako što im je neki nikad čuli za njega lik iz Španije uplatio neku bednu sumu od par stotina eura na neki levi račun. Pokušali da mu vrate pare istog momenta ali bilo taknuto maknuto, mislim kada smo kod follow the money bajki za malu decu. Inače to sa misterioznim uplatama malih suma od potpuno nepoznatih ljudi je standardna FSB procedura kada ne mogu da dokažu nekome da se finansira iz inostranstva, pa to onda oni sami urade.

Koliko ti o Rusiji ništa bukvalno ne znaš, sem što ti neke medijske ispostave Kremlja saopšte kao nekakvu ”istinu”…
benedykt benedykt 07:12 03.03.2024

Re: Лик и дело велештованог Бенедикта

shmoo
benedykt

evo izvolite precizne podatke



Џабе ова табела.

Не знам ја руски језик.

А нормално је да се хапсе они који подривају и војску и државу изнутра на било који начин док је држава у рату.

Све државе то раде у таквим ситуацијама.

Dozens of Arab citizens of Israel have been arrested in connection with social media posts about the war in Gaza. (ЛИНК)

Znači toliko volite Rusiju i Vladimira Vladimiroviča da ne znate čak ni toliko ruski, niti vidite onu ogromnu cifru u desnom uglu grafikona od 8055 zavedenih slučajeva (u međuvremenu porasla na preko 8696) po članu o Diskreditaciji vojske od početka rata. Takođe niste pročitali ni moje pojašnjenje na srpskom oko toga o čemu se tu radi, to jest šta potpada tačno pod taj član. Znači podrivanje vojske je ostaviti papir sa stihovima pesme na pesnikovom spomeniku, pisanje na Fejsbuku i svi ostalo. U kojim to državama je takvo nešto normalno izvinjavam se…?!!

Inače, savršen ste primer dali za Izrael i hvala vam najiskrenije za to, a sve sa obzirom da ta država i Rusija užasno liče, odnosno da i u jednom i u drugom slučaju vi imate nešto što najviše liči na fašizam bukvalno po svim aspektima. Bravo gosn Shmoo, napredujemo odnosno počinjete konačno da shvatate gde se tačno mogu sresti takve pojave, pošto je hapšenje za delikt mišljenja svojstveno jedino totalitarnim političkim sistemima koji mogu da kose na levo u staljinizam, odnosno da kose na desno u fašizam…
benedykt benedykt 07:17 03.03.2024

Re: Beat around the bush

gvozden1
pa izbrojte sami koliko je Ruskinja i Rusa prisustvovalo

Pa i nije teško, toliko ih je da se zaista mogu prebrojati.

Da mu je na sahrani bila žena, bilo bi za jedno više.

A vidiš mogao bih se skoro pa zakleti kako sam te ne znam ni sam koliko puta čuo kako kažeš da su unutrašnje stvari Rusije nešto u šta se nikada ne treba mešati, jer Rusija je nama saveznik i jedino se to broji. Koliko sad shvatam broje se znači i ljudi na sahrani Navaljnog, jer je iz nekog razloga sve to užasno bitno za Srbiju i to savezništvo. Aferim druže moj, aferim…
maksa83 maksa83 07:29 03.03.2024

Re: Особито лепа сахрана је била

a opet nigde niti jednog slova o špijunaži, Mi6, stranim službama…


Ali ima VIDEO na Internetu gde razgovara sa hendlerom a i Cucker Turlson je potvrdio.
benedykt benedykt 07:44 03.03.2024

Re: Особито лепа сахрана је била

maksa83
a opet nigde niti jednog slova o špijunaži, Mi6, stranim službama…


Ali ima VIDEO na Internetu gde razgovara sa hendlerom a i Cucker Turlson je potvrdio.

Znam, pozivao se na njega pre par dana a ko drugi do naš dobri gosn Milanče. Taj video (LINK) inače postavio na svom Telegramu Ezra Cohen, koji je koliko sam shvatio gosn Milančeta bivši Trampov savetnik.
Ostalo je naravno nejasno gde je na ovom snimku uopšte Navaljni, odnosno da li je koristio tu supertajnu CIA & MI6 tehnologiju koja ga čini nevidljivim, ili je on jedan od ove dvojice samo sa onom specijalnom Mission Impossible maskom koja se navlači na glavu i modulatorom glasa, samo da ga Putin ne bi provalio. Međutim, Tucker Carlson je prozreo sve te CIA & MI6 trikove i svojim iskusnim okom odmah prepoznao nevidljivog/maskiranog/whatever Navaljnog na snimku, pošto on kao Superman ima onu super vid foru koja sve sakriveno može da primeti …
solo solo 08:02 03.03.2024

Re: Beat around the bush

ne mogu da ti uzvratim, da si stigao, je l stalno viris iz tasinog dupeta,..a smesno je da matori raspali brabonjak, bilo koga zove babom.



p.s.

benedykt benedykt 08:07 03.03.2024

Re: Особито лепа сахрана је била

shmoo
benedykt

Gde je SSSR i druge socijalističke zemlje stavite Rusija



Управо у овом исказу јесте и Ваша полазна грешка када данас, у 2024. години, размишљате о Русији. И Ваша и још многих...

Сами сте лепо дефинисали ту грешку.

А ако може да Вас икако утеши, нисте једини који тако размишља.

Тако размишљају, услед сопствене неизмерне грамзивости, бахатости, осионости и охолости, и НАТО и земље Колективног Запада и још неке земље широм планете под притиском НАТО и Колективног Запада.

И то ће им се зато и обити о главу јер имају погрешну поставку у свом односу према данашњој Русији.


Skoro pa neverovatno…!? Dakle, ne samo da onaj citirani odlomak, iz knjige koju je pre pedeset godina KGB naručio da se napiše o Solženjicinu, zvuči kao da je juče napisan samo ako umesto SSSR stavimo Rusija, nego pri tome i vi sada zvučite kao tipičan комитетчик sa tom svojom tiradom samo ako bi umesto Rusija stavili SSSR. Pokušavam samo da shvatim odakle vam to, odnosno da li ste to negde nešto slično pročitali u skorije vreme ili se samo prisećate vremena mladosti pa odatle crpite inspiraciju za takav način pisanja…
jovilim_e jovilim_e 08:16 03.03.2024

Re: Лик и дело велештованог Бенедикта

shmoo
docsumann
А нормално је да се хапсе они који подривају и војску и државу изнутра на било који начин док је држава у рату.




Још када би ми препричао шта си то окачио у овом коментару, можда бих ти и одговорио.

(Има већ неко време како уопште не видим ни своје ни туђе клипове у коментарима... У уводном тексту видим, у коментарима не видим. Па ово што и окачим, качим на невиђено на самом Блогу Б92 јер то изгледа други овде виде... Ја не видим.)


To sam objašnjavao, ali, ako nisi čitao, evo opet.

Pored adres bara, u levo, tj. adrese 'blog.bd2.net....itd', ima ikonica.
Klikni na nju, otvoriće se meni sa 4 stavke, klikni na poslednju 'site settings', skroluj do stavke 'Insecure content'.
Odaberi 'Allow'.
Potom zatvori taj 'tab'.
Na 'tabu' bloga će da ti se pojavi plavo dugme 'Reload'.
Klikni to dugme i jutjub klipovi će da ti se pojave.

Ukoliko brišeš ('clear history') istoriju brauzera, to ćeš morati da ponoviš i sledeći puta.
Odnosno, onda kada ne vidiš jutjub klipove, samo ovo ponovi.
solo solo 08:17 03.03.2024

Re: Beat around the bush

pa upravo to vazi za tebe, podmeces, izvraces, lazes, kao iobicno, podmeces lazne snimke, vredjas sagovornike, recju- botujes...nemas srama.


principessa_etrusca principessa_etrusca 08:40 03.03.2024

Re: Особито лепа сахрана је била

benedykt
[b][/b]
principessa_etrusca
benedykt

Ima li neki bilo koji dokaz za to ili da zaključimo kako pričaš napamet, što je u najmanju ruku licimurno ako ne i sramotno a sve sa obzirom na onaj Free Julian Assange NOW! blog. Ili se po tebi sve deli na te neke ”naše” i te ”njihove” pa su onda ovi u zatvorima kod ”naših” naravno MI6 & CIA assets a šta drugo. Čisto da se opet podsetimo kako neka tvoja sabraća na Zapadu drve već godinama kako je i Assange samo i jedino asset ruskih službi…

Не ради се о ”нашима” и ”њиховима”, већ је то све документовано. Ако ниси сигуран, follow the money, Aсанжа и Викиликс не финансирају агенције било којих влада.

Šta je to tačno dokumentovano evo izvoli pa priloži neki primer, ili ako nema nekog bilo kakvog dokaza da definitivno zaključimo kako na ružan način blatiš čoveka o kome realno ne znaš ništa sem da je bio protiv Putina, a ti Vladimira Vladimiroviča mnogo voliš.

Dakle, Kremlj mu je natovario u nedavnim suđenjima bukvalno apsolutno sve što se moglo i nije moglo, gde su sve optužnice bile skoro pa neverovatna bajkovita konstrukcija, a opet nigde niti jednog slova o špijunaži, Mi6, stranim službama…?! Međutim, ti znaš bolje a nemaš čak ni toliko pojma da su Navaljnog finansirali isključivo i samo Rusi, konkretno Zimin i Čičvarkin najviše.

Pričaš stvari da me je sramota tvoje sramote, a inače njegov FBK proglašen stranim agentom pre par godina tako što im je neki nikad čuli za njega lik iz Španije uplatio neku bednu sumu od par stotina eura na neki levi račun. Pokušali da mu vrate pare istog momenta ali bilo taknuto maknuto, mislim kada smo kod follow the money bajki za malu decu. Inače to sa misterioznim uplatama malih suma od potpuno nepoznatih ljudi je standardna FSB procedura kada ne mogu da dokažu nekome da se finansira iz inostranstva, pa to onda oni sami urade.

Koliko ti o Rusiji ništa bukvalno ne znaš, sem što ti neke medijske ispostave Kremlja saopšte kao nekakvu ”istinu”…

Фантазираш.

За Зимина не знам, а Чичваркин (који држи ”кафану” у Лондону) је дао Наваљном 100.000 фунти (што је пристојна, али не сензационална годишња плата). Толико о том великом финансијеру.
jovilim_e jovilim_e 08:40 03.03.2024

Re: Beat around the bush

Filip Mladenović
shmoo
Filip Mladenović
Prisustvovalo je mnogo Ruskinja i Rusa...


А ја лепо јасно да не може бити јасније питам колико је то твоје "много Рускиња и Руса"?

Дај неку цифру.

То твоје "много Рускиња и Руса" је као ударање у празну канту.

Да звучи, а да не значи ништа.

Ове твоје јефтине политикантско-пропагандне флоскуле у наставку твог коментара уопште me не занимају.

Најобичнији булшит.

Исто као и код овог Бенедикта.




Pogledajte snimak sahrane Alekseja Navaljnog, pa izbrojte sami koliko je Ruskinja i Rusa prisustvovalo. Možete do mile volje vraćati snimak i tačno izbrojiti!

A zašto su tamo bili samo Ruskinje i Rusi?
Šta je sa gradjankama i gradjanima Rusije?
jovilim_e jovilim_e 08:57 03.03.2024

Re: Beat around the bush

angie01
ne mogu da ti uzvratim, da si stigao, je l stalno viris iz tasinog dupeta,..a smesno je da matori raspali brabonjak, bilo koga zove babom.

Šta ima veze što te zove babom?
Nije te nazvao raspalom babuskarom.
gvozden1 gvozden1 08:57 03.03.2024

Re: Beat around the bush

benedykt
gvozden1
pa izbrojte sami koliko je Ruskinja i Rusa prisustvovalo

Pa i nije teško, toliko ih je da se zaista mogu prebrojati.

Da mu je na sahrani bila žena, bilo bi za jedno više.

A vidiš mogao bih se skoro pa zakleti kako sam te ne znam ni sam koliko puta čuo kako kažeš da su unutrašnje stvari Rusije nešto u šta se nikada ne treba mešati, jer Rusija je nama saveznik i jedino se to broji. Koliko sad shvatam broje se znači i ljudi na sahrani Navaljnog, jer je iz nekog razloga sve to užasno bitno za Srbiju i to savezništvo. Aferim druže moj, aferim…


Sahrana svetski poznatog čoveka je stvar koja privlači pažnju svima, i to nije samo unutrašnja stvar Rusije, i primetno je da je na toj sahrani bilo malo ljudi.
U odnosu na broj stanovnika Rusije vidljivo malo.

I nije tačno da se takve stvari tiču samo jedne zemlje, mnogo je sahrana na kojima se komentarisao broj prisutnih, Titina recimo.
I sad imamo ovde, Endži npr, koja je taj primer često isticala, kako govori, pa ne prebrojavaju se ljudi na sahrani.

Sad, kad je malo prisutnih, sad se ne prebrojavaju, a kad je mnogo onda se prebrojavaju:)

Da ih je bilo mnogo, ona bi prva "brojala"

Naravno da se to gleda, i na običnim sahranama nepoznatih ljudi, i da je bitan pokazatelj odnosa ljudi prema pokojniku.

Ovde su Rusi pokazali kakav odnos imaju prema Navaljnom, sličan kao i dok je bio živ, kakav je i normalan prema pajacu.

Odnos svetskih medija prema njemu je zapravo odnos prema Putinu, Rusiji, i tu je on ipak nebitni pajac.

jovilim_e jovilim_e 09:06 03.03.2024

Re: Beat around the bush

benedykt
gvozden1
pa izbrojte sami koliko je Ruskinja i Rusa prisustvovalo

Pa i nije teško, toliko ih je da se zaista mogu prebrojati.

Da mu je na sahrani bila žena, bilo bi za jedno više.

A vidiš mogao bih se skoro pa zakleti kako sam te ne znam ni sam koliko puta čuo kako kažeš da su unutrašnje stvari Rusije nešto u šta se nikada ne treba mešati, jer Rusija je nama saveznik i jedino se to broji. Koliko sad shvatam broje se znači i ljudi na sahrani Navaljnog, jer je iz nekog razloga sve to užasno bitno za Srbiju i to savezništvo. Aferim druže moj, aferim…

Benediktu, radiš li prekovremeno?
gedza.73 gedza.73 09:09 03.03.2024

Re: Beat around the bush

Ovde su Rusi pokazali kakav odnos imaju prema Navaljnom, sličan kao i dok je bio živ, kakav je i normalan prema pajacu.

Prigožin po Rusima, i Zrbima naravno, dugo nije bio pajac. Čini mi se da je bar jedan blog bio posvećen 'njegovoj' vojsci. Komentare u kojima se veličao da ne pominjem.

A onda preko noći 'Rusi pokazali kakav odnos imaju' prema Prigožinu.
jovilim_e jovilim_e 09:09 03.03.2024

Re: Особито лепа сахрана је била

benedykt
maksa83
a opet nigde niti jednog slova o špijunaži, Mi6, stranim službama…


Ali ima VIDEO na Internetu gde razgovara sa hendlerom a i Cucker Turlson je potvrdio.

Znam, pozivao se na njega pre par dana a ko drugi do naš dobri gosn Milanče. Taj video (LINK) inače postavio na svom Telegramu Ezra Cohen, koji je koliko sam shvatio gosn Milančeta bivši Trampov savetnik.
Ostalo je naravno nejasno gde je na ovom snimku uopšte Navaljni, odnosno da li je koristio tu supertajnu CIA & MI6 tehnologiju koja ga čini nevidljivim, ili je on jedan od ove dvojice samo sa onom specijalnom Mission Impossible maskom koja se navlači na glavu i modulatorom glasa, samo da ga Putin ne bi provalio. Međutim, Tucker Carlson je prozreo sve te CIA & MI6 trikove i svojim iskusnim okom odmah prepoznao nevidljivog/maskiranog/whatever Navaljnog na snimku, pošto on kao Superman ima onu super vid foru koja sve sakriveno može da primeti …

Benediktu, ne kenjaj mnogo o Milanu!
I da ustaneš kada njega pominješ.
Ne znam samo šta se Maksa upregao u tvoja kola?
Valjda mu je to nivo, ko bi ga znao.
gvozden1 gvozden1 09:12 03.03.2024

Re: Beat around the bush

gedza.73
Ovde su Rusi pokazali kakav odnos imaju prema Navaljnom, sličan kao i dok je bio živ, kakav je i normalan prema pajacu.

Prigožin po Rusima, i Zrbima naravno, dugo nije bio pajac. Čini mi se da je bar jedan blog bio posvećen 'njegovoj' vojsci. Komentare u kojima se veličao da ne pominjem.

A onda preko noći 'Rusi pokazali kakav odnos imaju' prema Prigožinu.

I kako ti uporedi njih dvojicu, leba ti?
Tek da nešto kažeš?
benedykt benedykt 09:13 03.03.2024

Re: Особито лепа сахрана је била

principessa_etrusca

Фантазираш.

За Зимина не знам, а Чичваркин (који држи ”кафану” у Лондону) је дао Наваљном 100.000 фунти (што је пристојна, али не сензационална годишња плата). Толико о том великом финансијеру.

Nisi da pretpostavim ni čula za Zimina, mlađeg naravno, i ne znaš da je finansirao Navaljnog kao i Čičvarkin koji je by the way dao daleko više ali kao nebitno, ali zato znaš da je follow the money to bio MI6 samo nikako da vidimo bilo koji dokaz za tu somnambuliju. Mislim kada smo kod toga ko od nas ovde fantazira. Da ponovim još jednom, gde je bilo kakav dokaz za tu MI6 teoriju ili da konačno zaključimo kako si sve izmislila, odnosno čula negde neko rekla kazala u bespućima ruske treš propagande za englesko govorno područje, pa samo prenosiš te besramne laži…!?

P.S. Taj isti Čičvarkin je poprilično bogat ako i to nisi znala jer je svojevremeno prodao u Rusiji svoju kompaniju za nekoliko stotina miliona dolara, odnosno da budemo precizni bilo mu je objašnjeno da bi bilo lepo da to uradi, kako to obično u Rusiji ide kada su takve stvari u pitanju. U prevodu ta kao fol kafana kako je ti zoveš, odnosno prodavnica sa eksluzivnim vinima mu je više onako za zezanje i razonodu.
jovilim_e jovilim_e 09:14 03.03.2024

Re: Beat around the bush

gedza.73
Ovde su Rusi pokazali kakav odnos imaju prema Navaljnom, sličan kao i dok je bio živ, kakav je i normalan prema pajacu.

Prigožin po Rusima, i Zrbima naravno, dugo nije bio pajac. Čini mi se da je bar jedan blog bio posvećen 'njegovoj' vojsci. Komentare u kojima se veličao da ne pominjem.

A onda preko noći 'Rusi pokazali kakav odnos imaju' prema Prigožinu.

Evo Gedže, evo pojačanja!
Šmuuu, tek sada ćeš da ne vidiš brdo klipova.
Osim ako ne uradiš ono što sam ti napisao.
benedykt benedykt 09:19 03.03.2024

jovilim_e

Benediktu, ne kenjaj mnog o Milanu!
I da ustaneš kada njega pominješ.
Ne znam samo šta se Maksa upregao u tvoja kola?
Valjda mu je to nivo, ko bi ga znao.

A da ti smanjiš za promenu sa tim debilnim trolovanjem i konačno se posvetiš veš mašini marke Bosch, ždrljekanju u nekoj već lokalnoj čatrlji, pranju kola, čekanju ručka, ili svojoj retko lepoj frizuri…
jovilim_e jovilim_e 09:24 03.03.2024

Re: …

benedykt
jovilim_e

Benediktu, ne kenjaj mnog o Milanu!
I da ustaneš kada njega pominješ.
Ne znam samo šta se Maksa upregao u tvoja kola?
Valjda mu je to nivo, ko bi ga znao.

A da ti smanjiš za promenu sa tim debilnim trolovanjem i konačno se posvetiš veš mašini marke Bosch, ždrljekanju u nekoj već lokalnoj čatrlji, pranju kola, čekanju ručka, ili svojoj retko lepoj frizuri…

Veš mašina rešena, kola oprana, kačamak pojeden (blago poplašen slaninicom), zajebavanje Benedikta i pridruženih budalaša u toku, ručak na čekanju.
A ako mi dosadi, mogao bi da skočim negde na obale Tamiša na kafičicu.
NES, naravno.
benedykt benedykt 09:24 03.03.2024

Re: Beat around the bush

gvozden1
benedykt
gvozden1
pa izbrojte sami koliko je Ruskinja i Rusa prisustvovalo

Pa i nije teško, toliko ih je da se zaista mogu prebrojati.

Da mu je na sahrani bila žena, bilo bi za jedno više.

A vidiš mogao bih se skoro pa zakleti kako sam te ne znam ni sam koliko puta čuo kako kažeš da su unutrašnje stvari Rusije nešto u šta se nikada ne treba mešati, jer Rusija je nama saveznik i jedino se to broji. Koliko sad shvatam broje se znači i ljudi na sahrani Navaljnog, jer je iz nekog razloga sve to užasno bitno za Srbiju i to savezništvo. Aferim druže moj, aferim…


Sahrana svetski poznatog čoveka je stvar koja privlači pažnju svima, i to nije samo unutrašnja stvar Rusije, i primetno je da je na toj sahrani bilo malo ljudi.
U odnosu na broj stanovnika Rusije vidljivo malo.


Naravno da se to gleda, i na običnim sahranama nepoznatih ljudi, i da je bitan pokazatelj odnosa ljudi prema pokojniku.

Ovde su Rusi pokazali kakav odnos imaju prema Navaljnom, sličan kao i dok je bio živ, kakav je i normalan prema pajacu.

Pazi kada me je ali zaista i najiskrenije sramota tvoje sramote i skoro pa neverovatne lakoće sa kojim ti prodaješ to neopevano licimurje umotano u nekakve kao fol razloge zašto tebe odjednom takve stvari sada interesuju. Gvozden, brojač ljudi po sahranama. Aferim…
benedykt benedykt 09:30 03.03.2024

Re: …

jovilim_e

Veš mašina rešena, kola oprana, kačamak pojeden (blago poplašen slaninicom), zajebavanje Benedikta i pridruženih budalaša u toku, ručak na čekanju.
A ako mi dosadi, mogao bi da skočim negde na obale Tamiša na kafičicu.
NES, naravno.

Sačekaj, ti zaista živiš u naivnom ubeđenju da je ovo tvoje debilno trolovanje nekakvo zajebavanje bilo koga…?!! Jbt pa i Kursadžije su za tebe preveliki domet po tom pitanju, odnosno mislio sam da si neopevani debil, ali baš toliko da budeš nesvestan svoje jadne nesvesti, to već nisam iskren da ti budem…

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana