Istorija| Jubileji| Ljubav| Na današnji dan| Politika

Frere Djura, bije ali i prašta

freehand RSS / 24.03.2024. u 17:57

Prijatelji iz zemalja koje su u dguom nizu genocida, ratnih zločina i masakriranja civilnog stanovništva u desetinama država sveta izvršile i brojne genocide, našli su vremena da u jeku genocida u Gazi u kome su direktni sačesnici i pomagači - Srbiji i njenim građanimja malom, prikladnom lekcijom iz novije istorije čestitaju današnji zajednički jubilej.  

 

Opera-Snapshot-2024-03-24-173352-rs-ambafrance-org.png 

 

Valja pomenuti da za tu priliku a u svrhu lepših kadrova prilikom slikanja nisu pomerali nijedan spomenik ni na grobljima ni van njih , pa su i Beogradski pobednik i spomenik neznanom junaku, Knjaz Mihajlo i karađorđe još uvek na svojim mestima. 
Takođe, valja imati na umu da nema nikakvih sporova u tome da delimo zajedničke vrednosti poput vladavine prava (uz princip izuzetnosti za prijatelje), suvereniteta nezavisnih država (sem kad su u pitanju države koje nisu na spisku pa i Srbija), kažnjavanja ratnih zločina (opet taj princip izuzetnosti( i da ne nabrajamo dalje gde se sve zna šta je za Jupitera a šta za vola.

U svakom slučaju, šteta bi bilo propustiti  ovaj dirljiv gest vredan svake pažnje. U tom smislu a za potrebe ovekovečenja čina kakav priliči samo najboljim prijateljima:

24. marta 1999. počela je vojna intervencija koju niko nije želeo: Operacija Saveznička snaga osmišljena je da natera Slobodana Miloševića, tadašnjeg predsednika Savezne Republike Jugoslavije, da prekine zlostavljanje civilnog stanovništva na Kosovu, da spreči humanitarnu katastrofu i omogući izbeglicama i raseljenim licima povratak, a humanitarnim organizacijama pristup Kosovu.

Ova vojna operacija pokrenuta je nakon što su iscrpljena sva politička i diplomatska sredstva da se Slobodan Milošević ubedi da se opredeli za rešenje putem pregovora i za mir na Kosovu, na osnovu sporazuma iz Rambujea i uz ispunjenje zahteva iz Rezolucije 1199 Saveta bezbednosti, usvojene u okviru Poglavlja VII uz podršku Rusije.

Operacija Saveznička snaga nije bila usmerena protiv naroda Srbije i osećamo duboko žaljenje zbog izgubljenih ljudskih života na Kosovu i u Srbiji.

Danas se sećamo i žalimo za izgubljenim životima nedužnih, ali i razmišljamo o našoj zajedničkoj budućnosti sa Srbijom i Kosovom u evropskoj porodici naroda.

Podržavamo nalaženje rešenja za spor između Kosova i Srbije, što je hitno pitanje evropske bezbednosti, i uvereni smo da je potpuna primena Ohridskog sporazuma postignutog pod okriljem i posredstvom Evropske unije najbolji put napred ka miru i stabilnosti u korist naroda koji žive u Srbiji i Kosovu.

Vojska Srbije sve tešnje sarađuje sa NATO alijansom i evropskim partnerima učestvujući u misijama Zajedničke bezbednosne i odbrambene politike. Partnerstvo je način na koji možemo zajedno graditi mirnu i stabilnu budućnost kakvu naši narodi zaslužuju.

LINK 

 

P.S. Svakako vredi napomenuti da je današnji dan za Nemce posebno značajan, to je datum kad su oni, što bi se reklo krenuli back in business.
Stare porodične tradicije, takoreći. 


 


Komentari (418)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

jovilim_e jovilim_e 12:44 26.03.2024

Re: Папа Геншер

angie01
Ali je u ovih 11.000 uračunat i onaj broj Srba koje su muslimani ubijali u Pofalićima, Kazanima i drugim stratištima u gradu i oni su pripisani kao žrtve ubijene od Srba a nisu.


nemoj vise, lebati-ti ocigledno u svom bunilu/ludilu ne kapiras morbidnost ovog sto govoris.
I to, ovaj nedostatak objektivnosti i istine, vas svrstava u govna. Bolesna, autošovinistička (za one koji jesu Srbi) govna!


a ovakve bokan/seseljvstine, mozes da turis, znas vec gde-pa ti svakako nisi merica bilo kakve ispravnosti, samo si zatucani idoloski nalozenko, koji nema dovoljno pameti, ni da razdvoji gde je granica u tom civilizacijskom posrnucu.

Evo i ja mislim sličnoi kao Predatortz.
I tebi napominjem da se ne sprdaš sa srpskim žrtvama.
To se ne sme.
I da smanjiš malo tu balijsku propagandu.
Hebote, hebote, ... id u kurac i ti i hebote.
angie01 angie01 12:49 26.03.2024

Re: Папа Геншер

ima veze


ovde sam iskljucivo komentarisala insistiranje na Emilijinu repliku, cija intencija je bila jasna-da pokaze dvostruke arsine, a broj je bio metaforicki upotrebljen....sta bi u toj situaciji tacno promenio statisticki ustanovljen broj ubijene dece.




jovilim_e jovilim_e 12:52 26.03.2024

Re: Папа Геншер

medjutim92
angie01
za feea, kakve veze ima insistiranje na tacnom broju, nije to poenta, nego licimerna briga....da je i jedno dete ubijeno, bilo bi strasno.


ima veze, zato što te insistiranje na tačnom broju automatski prebacuje u četnike, makar pre toga bio omiljeni dokaz da ima dobrih ljudi na svim stranama.

Srđan Puhalo, koji je sve samo ne četnik, to najbolje zna.

Pritom valja primetiti da je isto takvo insistiranje na tačnim brojevima itekako dobrodošlo kad se svakog 24. marta krene s konstantno rastućim brojem nevinih žrtava Nato agresije.

Tačne brojke su najbolji lek protiv stvaranja mitova koji truju društvo koje ih stvara. I baš zato malo ko insistira na njima, a novopečene državice ne žele da ulaze u nepotrebne detalje.

Uostalom, primenjujemo li istu logiku na one koji kažu da je '44/45 ubijeno bar 100 hiljada nevinih srpskih domaćina ali da je tačan broj nebitan jer jedan nevini domaćin je previše?

Da.
Neverovatno je koliko budala kažu nemojmo o brojevima žrtava, jer, zaboga i jedna žrtva je bla, bla, bla, ...
Činjenica da braću Hrvate nikada nije zanimalo koliko Srba su poklali (ne samo u Jasenovcu nego u bezbrojnim jamama - i ne samo jamama, jer su ubijali Srbe gde god su stigli) i zbog toga kako bi mogli da umanjuju broj tih žrtava.
Kako su krenuli, jedva će da doguraju do koje tisuće.
Ali, ne umanjuju samo Hrvati broj pobijenih Srba.
Tu su i razna komunistička govna kojima su najbolji Srbi kada ih nema.
Da, brojevi su ekstremno važni.
Iz prostog razloga što pobijeni, najmanje što, zaslužuju je da svaki bude pobrojan.
medjutim92 medjutim92 12:55 26.03.2024

Re: Папа Геншер

angie01
metaforicki


metafora koja ništa smisleno ne donese i posle koje te više niko ne shvata ozbiljno nije dobar primer stilske figure.

Isto kao što ljude koji pišu o stotinama hiljada Titovih žrtava ili o milion žrtava Jasenovca ne shvatamo ozbiljno, niti njihove brojeve smatramo uspelim metaforama.
angie01 angie01 13:31 26.03.2024

Re: Папа Геншер

metafora koja ništa smisleno ne donese i posle koje te više niko ne shvata ozbiljno nije dobar primer stilske figure.


ovako mozes da vrtis do prekosutra,...znaci, imas volju i kapictet da razumes, ili nemas,...sve se moze posmatrati kroz nameru....ako si dobronameran, razumes receno, ako nisi, trazices i zlabogaoca.
angie01 angie01 13:32 26.03.2024

Re: Папа Геншер

sladjane, odhebi sa svojim debilizmima.
jovilim_e jovilim_e 13:49 26.03.2024

Re: Папа Геншер

angie01
sladjane, odhebi sa svojim debilizmima.

Da li ti je slađana?
Nemoj da se sprdaš sa žrtvama mog naroda.
Budi pažljiva!
angie01 angie01 14:03 26.03.2024

Re: Папа Геншер

to pitaj svoju zenu,...i da li tvoja zena i cerke znaju za ove tvoje porn ispade u javnom prostoru?

...rekoh ti retarde-makni se od mene, mene tvoji kretenizmi ne zanimaju, ko god hoce s tobom da se smara- eto ti ga, ja necu....sramote me, sto uposte postoji mogucnost da se iovako sretnem sa dzibrecinom kao sto si ti.
jovilim_e jovilim_e 14:19 26.03.2024

Re: Папа Геншер

angie01
to pitaj svoju zenu,...i da li tvoja zena i cerke znaju za ove tvoje porn ispade u javnom prostoru?

...rekoh ti retarde-makni se od mene, mene tvoji kretenizmi ne zanimaju, ko god hoce s tobom da se smara- eto ti ga, ja necu....sramote me, sto uposte postoji mogucnost da se iovako sretnem sa dzibrecinom kao sto si ti.

Kravo!
Na svako ovakvo tvoje oslovljavanje će ti slediti pitanje da li ti je slađana.
I ne pominji moju ženu i decu kao što ja ne pominjem tvoje.
Nabijem te na kitonijus tako ofucanu.
Budi pažljiva!
zoja444 zoja444 14:23 26.03.2024

Re: Папа Геншер

neka se sladjana amon ra gebels prikljuci eko aktivistima koji ciste jame sirom hrvatske od kostiju pobacanih srba. mozda dobije neciju lobanju za uspomenu i objavi blog.
angie01 angie01 14:26 26.03.2024

Re: Папа Геншер

sladjane-nemas sta da mi se obracas, ja nisam tvoja raja, nego ova dijagnoza sto ti je balevaci pritrcala da podrzi tvoju retardiranu pornografiju.

znaci, makni se od mene.
jovilim_e jovilim_e 14:27 26.03.2024

Re: Папа Геншер

zoja444
neka se sladjana amon ra gebels prikljuci eko aktivistima koji ciste jame sirom hrvatske od kostiju pobacanih srba. mozda dobije neciju lobanju za uspomenu i objavi blog.

Ma, bre, Zojo!
To je budala najobičnija.
I pička koja me je banovala i neće da me odbanuje jer joj idem na kurac.
predatortz predatortz 14:28 26.03.2024

Re: Папа Геншер

angie01
sladjane-nemas sta da mi se obracas, ja nisam tvoja raja, nego ova dijagnoza sto ti je balevaci pritrcala da podrzi tvoju retardiranu pornografiju.

znaci, makni se od mene.


free, mora li ova da usere baš svaki blog?
jovilim_e jovilim_e 14:31 26.03.2024

Re: Папа Геншер

angie01
sladjane-nemas sta da mi se obracas, ja nisam tvoja raja, nego ova dijagnoza sto ti je balevaci pritrcala da podrzi tvoju retardiranu pornografiju.

znaci, makni se od mene.

Kakva kurčeva pornografija, budalo štrokava.
Nego da te pitam - da li ti je slađana.
Jebote, čije si ti ovde društvo, budalo iskompleksirana?
Maksino?
Pa on se sprda sa tobom samo tako.
Ja sam po tom pitanju mala maca.
Ti bi moje društvo mogla da budeš samo desetak minuta.
Tebe, bre, ovde niko ne jebe za suvu šljivu.
Budi pažljiva.
jovilim_e jovilim_e 14:31 26.03.2024

Re: Папа Геншер

predatortz
angie01
sladjane-nemas sta da mi se obracas, ja nisam tvoja raja, nego ova dijagnoza sto ti je balevaci pritrcala da podrzi tvoju retardiranu pornografiju.

znaci, makni se od mene.


free, mora li ova da usere baš svaki blog?

Mora.
angie01 angie01 14:32 26.03.2024

Re: Папа Геншер

free, mora li ova da usere baš svaki blog?


vidi-ovo sto ispisuju ovi na koje sam reagovala je to o cemu pricas, sa sve tvojim morbidama, al kao sto vec rekoh, ti ne razlikujes, jer si i ti takav,....a ova ti je keva.

a posto ste se lepo okupili, mozete da prostacki bestijate i bez mene, ionako govorite o sebi.
jovilim_e jovilim_e 14:34 26.03.2024

Re: Папа Геншер

angie01
free, mora li ova da usere baš svaki blog?


vidi-ovo sto ispisuju ovi na koje sam reagovala je to o cemu pricas, sa sve tvojim morbidama, al kao sto vec rekoh, ti ne razlikujes....a ova ti je keva.

Ta kojoj se sprdaš je za tebe Sokrat.
Budalo iskompleksirana, vređaš Zoju koja je hiperinteligentna osoba, ne samo u odnosu na tebe.
Ti lepiš nekome psihijatrijske dijagnoze, kravo štrokava?
freehand freehand 15:57 26.03.2024

Re: Папа Геншер

angie01
metafora koja ništa smisleno ne donese i posle koje te više niko ne shvata ozbiljno nije dobar primer stilske figure.


ovako mozes da vrtis do prekosutra,...znaci, imas volju i kapictet da razumes, ili nemas,...sve se moze posmatrati korz nameru....ako si dobronameran, razumes receno, ako nisi, trazices i zlabogaoca.

Da je neko napisao da je u Sarajevu stradalo i nekoliko mališana, bi li imala isti pristup benignoj metafori, ili bi opet ti bila ta koja određuje ko ima volju i kapacitet da razume?
Emilija je botina koja pravda genocid u Gazi. Da ništa drugo ne znam i ne razumem to bi mi bilo dovoljno da razmislim šta je povod da se broj poginule i pobijene dece naduva x10. Kudikamo gore i crnje od onoga što broj "žrtava genocida" u Srebrenici raste protokom godina, pa sem što sahranjuju umrle prirodnom smrću sahranjuju i žive ljude, za one koji imaju volju i kapacitet da razumeju.
Inače, koliko da ne bude da se baš svi foliramo - ovde si ti počela da vređaš i provociraš bez konkretnog povoda i razloga.
To što tebe nervira nečiji stav i mišljenje ne znači da si ovlašćena za vređanje i etiketiranje.

angie01 angie01 17:03 26.03.2024

Re: Папа Геншер

Emilija je botina koja pravda genocid u Gazi. Da ništa drugo ne znam i ne razumem to bi mi bilo dovoljno da razmislim šta je povod da se broj poginule i pobijene dece naduva x10.


ja nisam videla gde emilija pravda genocid u Gazi-svoj stav o tome sam rekla jos prvog dana,...a ovde je broj upotrebljen kao podvlacenje paralele, u istom obliku u kome je upotrebljen u inicijalnom komentaru i samo sam to rekla... a vi nastavite da tupite.


Inače, koliko da ne bude da se baš svi foliramo - ovde si ti počela da vređaš i provociraš bez konkretnog povoda i razloga.


pa vidi, ako je tebi normalno da se ovde izgovaraju morbide nad kostima ubijenih, narativom, kojim se to jednako radi kod marica-bokani, seselji, kepten dragani,...meni nije...ja sam zamerila jednom blogeru sto tako nesto ispisuje- ne prvi put- i on je mogao da mi odgovori,-da ne pominjem koliko puta je meni, bez razloga, ono ucitavanjem lupetao kojesta, a sada, kada ima razloga, je neki problem, i necemo da se foliramo, ili sta..nastavak je uobicajeni cirkus polusveta i dijagnoza...korisni idijoti inkluzivna ekipa, koja se izivljava.

da nije izgovoreno ono sto vredja i moje licne zrtve, ja sa na ovaj blog ne bih ni javila.
freehand freehand 17:08 26.03.2024

Re: Папа Геншер

pa vidi, ako je tebi normalno da se ovde izgovaraju morbide nad kostima ubijenih, narativom, kojim se to jednako radi kod marica-bokani, seselji, kepten dragani,...meni nije...ja sam zamerila jednom blogeru sto tako nesto ispisuje- ne prvi put- i on je mogao da mi odgovori,-da ne pominjem koliko puta je meni, bez razloga, ono ucitavanjem lupetao kojesta, a sada, kada ima razloga, je neki problem, i necemo da se foliramo, ili sta..nastavak je uobicajeni cirkus polusveta i dijagnoza...korisni idijoti inkluzivna ekipa, koja se izivljava.

Ma ja uopšte ne sumnjam da si ti uvek u pravu i da si ti samo ovo i samo ono, al neću uopšte da se uplićem u tu vrstu spirale. Jednostavno ti kažem da si prva počela da vređaš, i to redom. Pa ti gledaj šta ćeš sa tim.


a ovde je broj upotrebljen kao podvlacenje paralele

Ma znam, i ono sa Muslimančićima je iz iste kese izvađeno.
angie01 angie01 17:20 26.03.2024

Re: Папа Геншер

Ma ja uopšte ne sumnjam da si ti uvek u pravu i da si ti samo ovo i samo ono, al neću uopšte da se uplićem u tu vrstu spirale. Jednostavno ti kažem da si prva počela da vređaš, i to redom. Pa ti gledaj šta ćeš sa tim.


ma ti neces nista, ali si se upleo i zauzeo stranu,...ja sam reagovala na predatorovo vredjanje zrtava- sto mu nije prvi put i bolesno je-rekoh ti, isti je narativ i vjekoslava i bokana i inih- tebi je to mozda bas super-meni nije, narocito ako sam i licno pogodjena,..a ostala bolumenta se na to nakacila-kao i uvek, vidi se lepo iz niza.

pa ti sa tim radi sta hoces,..ups,vec si uradio.

mislim, mogu i ja tebi tako da vratim,...ne znam kojim pravom ti spominjes Gazu, kada ti je ono urnisanje Ukraine bas fajn,...aaaaa, pa to misle i ovi koje branis.
predatortz predatortz 17:33 26.03.2024

Re: Папа Геншер

ja sam reagovala na predatorovo vredjanje zrtava


Koje tačno?
Šta sam uvredljivo napisao o žrtvama?

Nije ti prvi put da ovakve stvari izmišljaš.

Dakle, čime sam tačno uvredio žrtve?
Citat!
angie01 angie01 19:40 26.03.2024

Re: Папа Геншер

Koje tačno?


pogledaj na sta sam reagovala....i nije prvi put,...ti covece nemas meru u svojoj ostrascenosti.
predatortz predatortz 19:54 26.03.2024

Re: Папа Геншер

angie01
Koje tačno?


pogledaj na sta sam reagovala....i nije prvi put,...ti covece nemas meru u svojoj ostrascenosti.


Citat uvrede?
Na šta si reagovala me ne zanima.
Godinama sereš o tome da ja vređam neke žrtve.

Evo i ovde!

Daj citat ili se teraj u tri lepe.
Jer tvojim lažima se mora stati u kraj.

Prešlo ti u naviku da cenzurišeš.
Mene nećeš!

angie01 angie01 20:15 26.03.2024

Re: Папа Геншер

Citat uvrede?
Na šta si reagovala me ne zanima.


svako sa iole pameti, kapira da je ovo sto si napisao nonsens, jer ja ti rekoh da sam regovala na uvredu, koju trazis da ti citiram.

ali ti to covece ne umes da preradis, jer si toliko zabetoniran u tim svojim ideoloskim pricama, da vise ni ne razlikujes sta je sta.

znaci, vratis se lepo na pocetak ovog niza i tamo ti je citat-jedan od uvredljivih tvojih iskaza, jer mogu da ti ponovim jos onoliko, jedan ti je ponovila emilija, a ti i dalje objasnjavas, potpuno nesvestan....ili si samo bezobrazan, bas toliko- da ne upotrebim neku dramaticniju rec.

ti bukvalno ovde uporno prostires narativ onih stalnih sramotnih smaraca kod marica, koje sam vec nabrojala.
predatortz predatortz 20:20 26.03.2024

Re: Папа Геншер

svako sa iole pameti, kapira da je ovo sto si napisao nonsens, jer ja ti rekoh da sam regovala na uvredu, koju trazis da ti citiram


Ne svađaj se sa mojim stavovima.
Citiraj uvrede.
Ili odjebi!
angie01 angie01 20:43 26.03.2024

Re: Папа Геншер

Ne svađaj se sa mojim stavovima.
Citiraj uvrede.
Ili odjebi!



sa kojim stavovima?...ti ne razumes sta ti govorim, to ti kazem, a nije tesko,

kazem ti da pogledas pocetak ovog niza, tamo je i citat koji trazis...eto, nacrtala sam ti i toliko od mene...objasnjenje mi nije potrebno.
predatortz predatortz 20:55 26.03.2024

Re: Папа Геншер

angie01
Ne svađaj se sa mojim stavovima.
Citiraj uvrede.
Ili odjebi!



sa kojim stavovima?...ti ne razumes sta ti govorim, to ti kazem, a nije tesko,

kazem ti da pogledas pocetak ovog niza, tamo je i citat koji trazis...eto, nacrtala sam ti i toliko od mene...objasnjenje mi nije potrebno.


Da, mi nismo ubijali svoje građane radi poena u medijskom ratu.
Muslimsnska strana jeste.
Naveo sam Boška i Admiru za primer.
Gde ti vidiš da vređam njih, jer oni su žrtve, kada kažem da su ubijeni od muslimanskog snajperiste, i ime se zna ali jedna "civilizovana država EU" neće da ga ispiruči uprkos zahtevima Suda BiH, i da je njihovo ubistvo pokušano da se pripiše srpskoj strani?

Čime ih ja tu konkretno unižavam?

A za to koliko su muslimani bili spremni da žrtvuju svoje civile nađi šta je govorio Hakija Meholjić, ratni komandant muslimanske policije u Srebrenici.
Čovek koji je prisustvovao svim sastancima političkog i vojnog rukovodstva muslimana koji su se ticali Srebrenice.




bene_geserit bene_geserit 21:07 26.03.2024

Re: Папа Геншер

Emilija je botina koja pravda genocid u Gazi.

Emilija je pre par dana tvrdila kako su Rusi krivi što Jevreji ubijaju Palestince u Gazi jer su ne znam već šta, naložili nešto Palestince.
Takođe je tvrdila kako su Rusi razvalili Siriju.
I tako redom.
Zbog čega uopšte komunicirate sa trolom, ignorišite ga.
angie01 angie01 21:07 26.03.2024

Re: Папа Геншер

Da, mi nismo ubijali svoje građane radi poena


vazi, a ubijali ste ih za sta tacno.

...rekoh ti, ne treba mi tvoje objasnjenje, kao ono sto si dao za odlicnu vojnu strategiju....ono kad mladic daje komandu gde da se gadja opkoljeni grad, i da tu nema puno Srba, pa nema veze...da ne pominjem druge stvari, helikopter turizam i slicno...sve smo vec ispricali,... Sarajevo je bio zlocin-ful pojnt.

toliko.
angie01 angie01 21:09 26.03.2024

Re: Папа Геншер

Emilija je pre par dana tvrdila


gde si to procitao?
predatortz predatortz 21:16 26.03.2024

Re: Папа Геншер

vazi, a ubijali ste ih za sta tacno.


Koliko znam, a dozvoljavam mogućnost da ne znam baš sve, VRS i MUP RS nisu ubijali Srbe radi medijskog benefita.
Muslimani muslimane jesu.

A i za to što je Mladić naložio otvaranje vatre na muslimanske položaje u Pofalićima i rekao da tamo nema Srba dao sam objašnjenje.
Par dana pre toga muslimanska vojska je pobila Srbe civile u Pofalićima.

To je bio razlog što ih nema tamo i to je bio razlog otvaranja žestoke artiljerijske vatre na jedinuce muslimana koje su zločin izvršile.

Ti misliš da ih nije trebalo kazniti?
Ja mislim da jeste. I žešće, ako me pitaš.
No, ja sam tu subjektivan jer mi je u Pofalićima pobijema rodbina po majčinoj liniji.
freehand freehand 22:05 26.03.2024

Re: Папа Геншер

jer ja ti rekoh


I tako pedeset puta.

ti ne razumes sta ti govorim, to ti kazem, a nije tesko,

A nije jedini. Evo ni ja te često ne razumem.
angie01 angie01 22:28 26.03.2024

Re: Папа Геншер

I tako pedeset puta.


to znaci, da je 50 puta ponovio istu glupost!


A nije jedini. Evo ni ja te često ne razumem.


kaze neko, ko pocne sa jednim iskazom, da bi do kraja razgovora provozao slalom sa 100 drugih nepovezanih stvari...ono, blablatruc, pa sta prodje, a izmedju filuje omalovazavanjem.

nemam pojma zasto si se uopste ukljucio...i to na ovaj nacin,...ja sam svoj obrazlozila.
predatortz predatortz 22:31 26.03.2024

Re: Папа Геншер

to znaci, da je 50 puta ponovio istu glupost


Koju?

To što ti nemaš saznanja ili kapacitet da razumeš neke događaje ne znači da neko drugi piše gluposti.

angie01 angie01 22:34 26.03.2024

Re: Папа Геншер

Koju?


pitaj freea, on zna.
predatortz predatortz 22:36 26.03.2024

Re: Папа Геншер

angie01
Koju?


pitaj freea, on zna.


Pitam tebe!

Ti me optužuješ da vređam žrtve.

Kad me za to Free bude optuživao, pitaću njega.
freehand freehand 22:36 26.03.2024

Re: Папа Геншер

kaze neko, ko pocne sa jednim iskazom, da bi do kraja razgovora provozao slalom sa 100 drugih nepovezanih stvari...ono, blablatruc, pa sta prodje, a izmedju filuje omalovazavanjem.


angie01 angie01 23:13 26.03.2024

Re: Папа Геншер

predatore, je l ti pratis ragovor, razumes izreceno, ili sta.
angie01 angie01 23:13 26.03.2024

Re: Папа Геншер

angie01 angie01 23:15 26.03.2024

Re: Папа Геншер

evo, mogu da preporucim,..Cane odlican!

emilia emilia 04:30 27.03.2024

Re: Папа Геншер

freehand Milionima, šta si se stisla.

Lako je tebi, ti se ne stiskaš, sadiš genocide po potrebi i želji.
Čas ga vidiš-Gaza, čas ga ne vidiš-Ukrajina.
freehand Isitini za volju sad postoji izraelsko državno izveštavanje i sa druge strane su svi ostali. čak i zapadni mejnstrim.

I medije isto tako. Lažu a pišu istinu.
Kod tebe je sve moguće, po potrebi.

Ti i prdatvortz, tvoj ratni drug, kao naslovne strane šitformera ste.
emilia emilia 04:37 27.03.2024

Re: Папа Геншер

Mi svoje civile ubijali nismo zarad ekskluzive...

Šta ti je podsvest.

Pogodak u centar.

Jeste. I zbog toga što jeste bila ekskluziva Srbije, hladnjače, Račak, proterivanje Albanaca preko granice, ostala je bez dela svoje teritorije. Predsednik države završio na stubu srama optužen za ratne zločine na međunarodnom sudu pravde.

Jeste. Zbog toga što jeste bila ekskluziva RS u Bosni, Srebenica, Markale, opsada Sarajeva četiri godine, kompletno je rukovodstvo RS završilo na stubu srama i osuđeno je za ratne zločine na međunarodnom sudu pravde.

Zbog toga RS nije nezavisna država a Kosovo jeste.

emilia emilia 04:40 27.03.2024

Re: Папа Геншер

freehand Inače, koliko da ne bude da se baš svi foliramo - ovde si ti počela da vređaš i provociraš bez konkretnog povoda i razloga.
To što tebe nervira nečiji stav i mišljenje ne znači da si ovlašćena za vređanje i etiketiranje.

Nemoj reći?
Uznemirava tebi cenjene pacijente? Prva? Bez razloga?
Prolupao si propisno.

emilia emilia 04:45 27.03.2024

Re: Папа Геншер

medjutim92 Tačne brojke su najbolji lek protiv stvaranja mitova koji truju društvo koje ih stvara. I baš zato malo ko insistira na njima, a novopečene državice ne žele da ulaze u nepotrebne detalje.

Број цивилних жртава у НАТО бомбардовању Савезне Републике Југославије још увек није прецизно утврђен.
Хјуман Рајтс Воч - погинуло је између 489 и 528 цивила.

Aли држава Србија до данас није објавила званичан списак својих погинулих грађана.

Фонд за хуманитарно право је објавио поименични списак страдалих током бомбардовања, према коме је погинуло 754 особе, збирно цивили и војници, Срби, Албанци и остали;

6.601 албански цивил убијен од стране српских оружаних снага, 464 неалбанска цивила су убијена од стране ОВК;
а у војним сукобима ОВК и снага Србије страдало је 1.204 припадника ОВК и 559 припадника српске војске и полиције.

emilia emilia 04:50 27.03.2024

Re: Папа Геншер

freehand Emilia je botina.
Emilia je
Emilia je
Šmrc, šmrc, kmeee, kmeee
Nema te mentalne gimnastike koju neće domaći teoretičari da naprave da bi uklopili realnost u svoju skučenu svest.

Zatrovan narod samosažaljevanju sklon ima neku svoju sliku i živi u nekom svom svetu. Sve svetske zavere je naravno otkrio, ali neshvaćen jedino može da piše komentare na internetu.
predatortz predatortz 07:16 27.03.2024

Re: Папа Геншер

emilia
Mi svoje civile ubijali nismo zarad ekskluzive...

Šta ti je podsvest.

Pogodak u centar.

Jeste. I zbog toga što jeste bila ekskluziva Srbije, hladnjače, Račak, proterivanje Albanaca preko granice, ostala je bez dela svoje teritorije. Predsednik države završio na stubu srama optužen za ratne zločine na međunarodnom sudu pravde.

Jeste. Zbog toga što jeste bila ekskluziva RS u Bosni, Srebenica, Markale, opsada Sarajeva četiri godine, kompletno je rukovodstvo RS završilo na stubu srama i osuđeno je za ratne zločine na međunarodnom sudu pravde.

Zbog toga RS nije nezavisna država a Kosovo jeste.



Snajka, ne znam kako da ti kažem, ali to nisu naši.
Opet iz edicije za glupane, odnosno pojašnjenje za takve:
VRS nije ubijala Srbe, civile, da bi za to pred svetom optuživali muslimansku stranu. Oni svoje jesu.
Malo razumevanja pročitanog ti ne bi škodilo, a doprinelo bi kvalitetu razgovora.

Umesto floskula, za koje druge optužuješ dok nas gađaš floskuletinama muslimanske ratne propagande, probaj da govoriš svojim rečima i da odgovaraš na ono što stvarno piše.

freehand freehand 08:17 27.03.2024

Re: Папа Геншер

Lako je tebi, ti se ne stiskaš, sadiš genocide po potrebi i želji.
Čas ga vidiš-Gaza, čas ga ne vidiš-Ukrajina.
Pa ne baratam ja ovde izmišljenim ciframa ko ti i Hilari Klinton.
Šta je tebi neka desetina hiljada mrtve dece gore-dole?
Inače, genocid u Ukrajini ne pominje niko sem tebe.
jovilim_e jovilim_e 08:46 27.03.2024

Re: Папа Геншер

emilia
Mi svoje civile ubijali nismo zarad ekskluzive...

Šta ti je podsvest.

Pogodak u centar.

Jeste. I zbog toga što jeste bila ekskluziva Srbije, hladnjače, Račak, proterivanje Albanaca preko granice, ostala je bez dela svoje teritorije. Predsednik države završio na stubu srama optužen za ratne zločine na međunarodnom sudu pravde.

Jeste. Zbog toga što jeste bila ekskluziva RS u Bosni, Srebenica, Markale, opsada Sarajeva četiri godine, kompletno je rukovodstvo RS završilo na stubu srama i osuđeno je za ratne zločine na međunarodnom sudu pravde.

Zbog toga RS nije nezavisna država a Kosovo jeste.


Ne!
Nije zbog toga.
Valjda je čak i budaletinama jasno, uključujući ovu Endži (tebe izdvajam, ti nisi budaletina nego nečiji korisni idiot) na koji način je započeto razjebavanje krepale SFRJot, te usitnjavanje srpskog nacionalnog prostora.
A i umanjenje ukupnog broja Srba.
To što ti pričaš veruju samo teške budaletine i neprijatelji Srba.
A njih nije malo.
jovilim_e jovilim_e 08:48 27.03.2024

Re: Папа Геншер

emilia
medjutim92 Tačne brojke su najbolji lek protiv stvaranja mitova koji truju društvo koje ih stvara. I baš zato malo ko insistira na njima, a novopečene državice ne žele da ulaze u nepotrebne detalje.

Број цивилних жртава у НАТО бомбардовању Савезне Републике Југославије још увек није прецизно утврђен.
Хјуман Рајтс Воч - погинуло је између 489 и 528 цивила.

Aли држава Србија до данас није објавила званичан списак својих погинулих грађана.

Фонд за хуманитарно право је објавио поименични списак страдалих током бомбардовања, према коме је погинуло 754 особе, збирно цивили и војници, Срби, Албанци и остали;

6.601 албански цивил убијен од стране српских оружаних снага, 464 неалбанска цивила су убијена од стране ОВК;
а у војним сукобима ОВК и снага Србије страдало је 1.204 припадника ОВК и 559 припадника српске војске и полиције.


Id u kurac!
Ala su ti kredibilni izvori od 'specijalizovanih' militari agencija za promidžbu demokratije.
Koliko iko treba da je budala da se poziva na podatke tih govana.
jovilim_e jovilim_e 08:50 27.03.2024

Re: Папа Геншер

emilia
freehand Emilia je botina.
Emilia je
Emilia je
Šmrc, šmrc, kmeee, kmeee
Nema te mentalne gimnastike koju neće domaći teoretičari da naprave da bi uklopili realnost u svoju skučenu svest.

Zatrovan narod samosažaljevanju sklon ima neku svoju sliku i živi u nekom svom svetu. Sve svetske zavere je naravno otkrio, ali neshvaćen jedino može da piše komentare na internetu.

Aaaaaa, ne bih ja baš potcenjivao ovaj narod.
Nadjebali su oni mnoge ozbiljne neprijatelje.
Zajebani smo mi Srbi.
Zato vas toliko i žuljamo.
Usput - zašto mi ne bi smeli da pišemo po internetu, a vi da?
angie01 angie01 09:01 27.03.2024

kakvo posrnuce,

pa ti pritrcava neartikulisani retard koji svakomalo mase spolovilom i vredja druge komentatore, da ti izigrava korisnog idiota debilizmima i tako te brani-tu nemas primjedbi-preljepo.
jovilim_e jovilim_e 09:10 27.03.2024

Re: kakvo posrnuce,

angie01
pa ti pritrcava neartikulisani retard koji svakomalo mase spolovilom i vredja druge komentatore, da ti izigrava korisnog idiota debilizmima i tako te brani-tu nemas primjedbi-preljepo.

Spolovilo je rezervisano za one koji prelaze granicu.
Budalo tupava!
Antisrpsko đubre idiotsko.
Ne znam da li sam ti već rekao da ne bi bilo loše da se manje izruguješ srpskim žrtvama, pa ti ponavljam.
Budi pažljiva!
jovilim_e jovilim_e 20:35 24.03.2024

Eh!

Bilo, ne ponovilo se!
bangyahead bangyahead 20:37 24.03.2024

Kak komentirovatj interakt v Moskovskoi?

"dguom", umesto "dugom", na samom početku, koriguj to.
PS. препорука текс'а, адрвајз
shmoo shmoo 21:16 24.03.2024

Re: Kak komentirovatj interakt v Moskovskoi?

bangyahead
"dguom", umesto "dugom", na samom početku, koriguj to.



Да помогнем:

Prijatelji iz zemalja koje su u dguom nizu genocida, ratnih zločina i masakriranja civilnog stanovništva u desetinama država sveta izvršile i brojne genocide, našli su vremena da u jeku genocida u Gazi u kome su direktni sačesnici i pomagači - Srbiji i njenim građanimja malom, prikladnom lekcijom iz novije istorije čestitaju današnji zajednički jubilej.








versus






Тко ће побиједити?


bangyahead bangyahead 21:18 24.03.2024

Re: Kak komentirovatj interakt v Moskovskoi?

shmoo
bangyahead
"dguom", umesto "dugom", na samom početku, koriguj to.



Да помогнем:

Prijatelji iz zemalja koje su u dguom nizu genocida, ratnih zločina i masakriranja civilnog stanovništva u desetinama država sveta izvršile i brojne genocide, našli su vremena da u jeku genocida u Gazi u kome su direktni sačesnici i pomagači - Srbiji i njenim građanimja malom, prikladnom lekcijom iz novije istorije čestitaju današnji zajednički jubilej.









versus






Тко ће побиједити?




Знаш да ладно не видим спотове - ако их пласираш. Ускраћени су у мојој верзији странице.
shmoo shmoo 21:42 24.03.2024

Re: Kak komentirovatj interakt v Moskovskoi?

bangyahead

Знаш да ладно не видим спотове - ако их пласираш. Ускраћени су у мојој верзији странице.


То се и мени догађало па ми Чарли објаснио шта да радим и сада видим све клипове.

Али боље да ти он објасни ако ти треба него ја јербо ја нисам баш униформисани припадник глобал диџитал фајер пауер. У томе сам некако више као добри војник Швејк.

А за ове клипове што сам их овде окачио... Ма није ни важно... То ја онако успут.

bangyahead bangyahead 10:17 25.03.2024

Re: Kak komentirovatj interakt v Moskovskoi?

Укинули су нам омиљену форму изражавања - зику на коментар. Нема везе... Него, овај напад у Москви... Врхунско подлаштво, толико је подлачки (туци Русе Мујама, окриви Украјинце, нека се сви побију између себе) и перфидно да личи више на Британце него на Амере... Него, ти си жива енциклопедија Белгрејд Лајфа - је л' се сећаш Таргет Кампање 1999.?
shmoo shmoo 11:49 25.03.2024

Re: Kak komentirovatj interakt v Moskovskoi?

bangyahead
Укинули су нам омиљену форму изражавања - зику на коментар. Нема везе... Него, овај напад у Москви... Врхунско подлаштво, толико је подлачки (туци Русе Мујама, окриви Украјинце, нека се сви побију између себе) и перфидно да личи више на Британце него на Амере...



Искуство, батице, искуство... И дуга традиција са разрађеним методама.

Амери су у односу на Британце у том послу као слон у стакларској радњи.








Него, ти си жива енциклопедија Белгрејд Лајфа - је л' се сећаш Таргет Кампање 1999.?



Сећам се, како не бих... Али сигурно има нешто што нисам тада успевао да испратим.

Најбоље се сећам тренутка када ми један другар са којим сам проводио ноћи и ноћи на дежурствима каже док гледамо на ТВ како из рушевине зграде РТС виси наглавачке један леш:

"Е, сад ће тек људи коначно да укапирају да се ово стварно догађа, да није снимање неког филма, па да сви после лепо устану, отресу прашину и оду кући на вечеру." (ЛИНК)







П.С. - Јбт, и мом шураку у Скојевском насељу излетели прозори и врата из штокова и скупљали смо после срчу по поду када су ономад гађали Стражевицу...



bangyahead bangyahead 13:35 25.03.2024

Re: Kak komentirovatj interakt v Moskovskoi?

shmoo
bangyahead
Укинули су нам омиљену форму изражавања - зику на коментар. Нема везе... Него, овај напад у Москви... Врхунско подлаштво, толико је подлачки (туци Русе Мујама, окриви Украјинце, нека се сви побију између себе) и перфидно да личи више на Британце него на Амере...



Искуство, батице, искуство... И дуга традиција са разрађеним методама.

Амери су у односу на Британце у том послу као слон у стакларској радњи.








Него, ти си жива енциклопедија Белгрејд Лајфа - је л' се сећаш Таргет Кампање 1999.?



Сећам се, како не бих... Али сигурно има нешто што нисам тада успевао да испратим.

Најбоље се сећам тренутка када ми један другар са којим сам проводио ноћи и ноћи на дежурствима каже док гледамо на ТВ како из рушевине зграде РТС виси наглавачке један леш:

"Е, сад ће тек људи коначно да укапирају да се ово стварно догађа, да није снимање неког филма, па да сви после лепо устану, отресу прашину и оду кући на вечеру." (ЛИНК)







П.С. - Јбт, и мом шураку у Скојевском насељу излетели прозори и врата из штокова и скупљали смо после срчу по поду када су ономад гађали Стражевицу...



Сећам се,
како не, ми смо на Миљи исто били у тој линији зграда као Скојевско. После када сам причао другарима у Тел Авиву они су мислили да измишљам... Лудило.

А је л' памтиш код Таргета да нам је Пал Мал лупио рекламе по целом Центру, са шареним таргетима... Живо ме занима ко им је радио ту рекламу, Шапер-Крстић, или је реч била о [тек] још једном британском спонтаном цинизму*?

* иначе, да знаш, има људи у изи-војсци који сматрају да британци (а не руси) стоје иза палестинског напада 7.Х.
shmoo shmoo 15:03 25.03.2024

Re: Kak komentirovatj interakt v Moskovskoi?

bangyahead

Сећам се,
како не, ми смо на Миљи исто били у тој линији зграда као Скојевско. После када сам причао другарима у Тел Авиву они су мислили да измишљам... Лудило.



Ма да, брате, сећам се шта си ми рекао... Вас двојица у срчи по поду, шурак и ти, прво ми паднете на памет када почне прича о бомбардовању.

А је л' памтиш код Таргета да нам је Пал Мал лупио рекламе по целом Центру, са шареним таргетима... Живо ме занима ко им је радио ту рекламу, Шапер-Крстић, или је реч била о [тек] још једном британском спонтаном цинизму*?


Јој, сећам се те рекламе.

Можда је то ипак био само Крстић без Шапера.



* иначе, да знаш, има људи у изи-војсци који сматрају да британци (а не руси) стоје иза палестинског напада 7.Х.


Мени је то такође логично.

Јбг, никада се не питам ко је повукао обарач, то је небитно, него ко има највише користи од тога.

bangyahead bangyahead 15:43 25.03.2024

Re: Kak komentirovatj interakt v Moskovskoi?

Rekao bih čak da savršeni nazi-mozak stoji iza svega: dole su napujdali Semite jedne na druge, gore Slovene... i ovi grizu metak, ludi kakvi su i ubijaju i ginu; dok taj Supernazi sedi iza nekog ekrana i smeje se koje smo mi dijabole...
Јој, сећам се те рекламе.

Можда је то ипак био само Крстић без Шапера.



bene_geserit bene_geserit 21:51 25.03.2024

Re: Kak komentirovatj interakt v Moskovskoi?

Rekao bih čak da savršeni nazi-mozak stoji iza svega: dole su napujdali Semite jedne na druge, gore Slovene... i ovi grizu metak, ludi kakvi su i ubijaju i ginu; dok taj Supernazi sedi iza nekog ekrana i smeje se koje smo mi dijabole...

Hm, a nisi možda primetio koliko se Jevreja tu angažovalo da sigurno bude ovog rata u Ukrajini, od Viktorije Nuland do Zelenskog.
I nemoj sad o nekakvim "Jevreji su ti za sve krivi" i sl., nego ozbiljno odgovori, ko je to napujdao Slovene jedne na druge?
benedykt benedykt 08:00 26.03.2024

Re: Kak komentirovatj interakt v Moskovskoi?

shmoo
bangyahead
Укинули су нам омиљену форму изражавања - зику на коментар. Нема везе... Него, овај напад у Москви... Врхунско подлаштво, толико је подлачки (туци Русе Мујама, окриви Украјинце, нека се сви побију између себе) и перфидно да личи више на Британце него на Амере...



Искуство, батице, искуство... И дуга традиција са разрађеним методама.

Амери су у односу на Британце у том послу као слон у стакларској радњи.



Elem, tri dana pred ono što se desilo u Moskvi, vaš idol Vladimir Vladimirovič se podsmeva tome što je dobio upozorenja sa Zapada da ISIS sprema teroristički napad u Rusiji. Kaže Царь-Батюшка государь всероссийский, слава ему, i to u obraćanju ekipi iz FSB da tragikomedija bude zaista potpuna…
Da podsetim i na nedavne, iskreno govoreći, provokativne izjave niza zvaničnih zapadnih struktura o mogućnosti terorističkih napada u Rusiji. Sve ovo liči na čistu ucenu i nameru da se zastraši i destabilizuje naše društvo

Da pogađam, verovatno ima i oko ovoga nekakva somnambulna teorija po sistemu ništa nije slučajno niti kako na prvi pogled izgleda. Gde li je samo nestala ona uzdržanost i pozivanje na dokaze od pre mesec dana kada je Navaljni iznenada umro u zatvoru, samo to se pitam…
shmoo shmoo 08:53 26.03.2024

Re: Kak komentirovatj interakt v Moskovskoi?

benedykt

Da pogađam



Немој да погађаш.

Држи се уигране тактике обртања теза. Добро ти иде.

А тренутно, Путин је мајка када немаш појма о чему говориш, али би ипак хтео пошто-пото да учествујеш.

И онда због тог неиздржа у буљи проговараш било шта... Само тек да кажеш.

Види се то и по овим твојим коментарима о Палестинцима и Израелу.

Нисам те, богати, никада питао да ли ти поред свег свог осталог свеколиког знања о свему и свачему можда знаш и хебрејски језик?

Ако си то случајно пропустио, ево ти па учи...











Ако будеш приљежан и добро учио и имао жељу да наставиш да учиш, могу да ти позајмим Граматику старо-јеврејског језика коју је у сопственом издању у Београду објавио др Душан Глумац 1937-1939.

(Али да вратиш, под претњом смртне казне и одстрела са оверавањем у вугла испред твог кућног прага када будеш откључавао своја врата уколико је којим случајем не вратиш.)

Купио сам је (као фототипско издање) у нашој Патријаршији половином осамдесетих још као студент... Била ми нешто потребна за полагање испита Упоредна граматика индоевропских језика... Па остала после у кућној библиотеци...






benedykt benedykt 09:19 26.03.2024

Re: Kak komentirovatj interakt v Moskovskoi?

shmoo

Немој да погађаш.

Држи се уигране тактике обртања теза. Добро ти иде.

А тренутно, Путин је мајка када немаш појма о чему говориш, али би ипак хтео пошто-пото да учествујеш.

Zanimljivo… Znači da prihvatimo a priori te vaše somnambulije na temu CiJa snajka CiJa kada je ono što se desilo u Moskvi u pitanju iako nema bilo kakvog dokaza za sve to. Mislim, iako je isti taj ”zli” Zapad upozoravao Kremlj na vreme da se takvo nešto sprema, samo je ekipa oko Putina po običaju imala neke fantazmagorične ideje o tome a zašto ih Zapad upozorava.
Elem, očigledno da Informer/Kurir/Večernje Novosti nisu o tome pisali pa vi na primer nemate pojma za ovo što je Putin rekao pred kolegijumom FSB-a tri dana pred napad, kao što da pogađam nisu objavili ni ovo…

Odnosno da je ISIS preko svoje novinske agencije Amaq objavio ovu fotografiju te četvorice Tadžikistanaca koji su izveli napad u Moskvi…
benedykt benedykt 09:26 26.03.2024

Re: Kak komentirovatj interakt v Moskovskoi?

shmoo

Ако будеш приљежан и добро учио и имао жељу да наставиш да учиш, могу да ти позајмим Граматику старо-јеврејског језика коју је у сопственом издању у Београду објавио др Душан Глумац 1937-1939.

Kakve veze ima ta gramatika sa time da hebrejski jezik nije bio u upotrebi od antičkih vremena samo da mi je to znati, odnosno da je egzistirao jedino za potrebe klera tj nešto kao latinski kada su katolici u pitanju. Mislim, jedina razlika je da se još nisu javili ”naslednici” starih Rimljana da zatraže Italiju kao svoju pradomovinu i da tamo onda uvedu neku novokomponovanu varijantu latinskog…

P.S. Koliko shvatam, vama su ti izlizani YouĆubeti sa ruskim vojnim horovima nešto kao margarin, odnosno u svaku raspravu se mešaju bez ikakvih problema…
benedykt benedykt 09:34 26.03.2024

Re: Kak komentirovatj interakt v Moskovskoi?

shmoo

Види се то и по овим твојим коментарима о Палестинцима и Израелу.


Za moje komentare o Palestincima i Izraelu je dovoljno biti čovek i ništa više…
freehand freehand 10:46 26.03.2024

Re: Kak komentirovatj interakt v Moskovskoi?

Mislim, iako je isti taj ”zli” Zapad upozoravao Kremlj na vreme da se takvo nešto sprema

Gde to može da se vidi?

Sem standardnog upozoravanja svojih građana u vreme izbora i onih ispada Viktorije Nuland o iznenađenjima koja čekaju Putina i Rusiju, al nadam se da to ne tretiraš kao "upozorenje" u kontekstu ozbiljnih država i njihovih institucija?
shmoo shmoo 11:20 26.03.2024

Let us rejoice with a happy heart

benedykt

vaše somnambulije



А твоја лупетања на Блогу Б92 са циљем да покажеш како си најпаметнији, најобразованији и најначитанији ма која год била тема дискусије сва су здраворазумска и високоумна?

( "Предак свих Јовановића је био најбркатији, најгрлатији и најјачи човек на Балкану." Влада Булатовић ВИБ - Је л' то у питању?)

Добро ако ти тако кажеш.

Иди гради вокатив и настави да уживаш у самом себи узимајући у обзир и сопствену повијесну перспективу.






jovilim_e jovilim_e 13:00 26.03.2024

Re: Kak komentirovatj interakt v Moskovskoi?

benedykt
shmoo

Немој да погађаш.

Држи се уигране тактике обртања теза. Добро ти иде.

А тренутно, Путин је мајка када немаш појма о чему говориш, али би ипак хтео пошто-пото да учествујеш.

Zanimljivo… Znači da prihvatimo a priori te vaše somnambulije na temu CiJa snajka CiJa kada je ono što se desilo u Moskvi u pitanju iako nema bilo kakvog dokaza za sve to. Mislim, iako je isti taj ”zli” Zapad upozoravao Kremlj na vreme da se takvo nešto sprema, samo je ekipa oko Putina po običaju imala neke fantazmagorične ideje o tome a zašto ih Zapad upozorava.
Elem, očigledno da Informer/Kurir/Večernje Novosti nisu o tome pisali pa vi na primer nemate pojma za ovo što je Putin rekao pred kolegijumom FSB-a tri dana pred napad, kao što da pogađam nisu objavili ni ovo…

Odnosno da je ISIS preko svoje novinske agencije Amaq objavio ovu fotografiju te četvorice Tadžikistanaca koji su izveli napad u Moskvi…

Ajde, bre, Banadiktu ne kenjaj budalaštine.
Šta ti znaš šta CIJA radi i kako?
Misliš da je trebalo da dostavi ugovore sa ovim teroristima da bi to za tebe bio dokaz.
Jebote, strašno je kada ljudi koji pojma nemaju komentarišu poslove najmoćnijih obaveštajnih organizacija na svetu.
Ko si ti da presuđuješ u tim stvarima da li je CIJA umešana ili ne.
Na osnovu njihove izjave?
Pa ti si onda lud 100 posto ako veruješ u te budalaštine, tj. u izjave CIJE.
Kakva, bre, kurčeva ISISova novinska agencija.
benedykt benedykt 16:45 26.03.2024

Re: Kak komentirovatj interakt v Moskovskoi?

freehand
Mislim, iako je isti taj ”zli” Zapad upozoravao Kremlj na vreme da se takvo nešto sprema

Gde to može da se vidi?

Sem standardnog upozoravanja svojih građana u vreme izbora i onih ispada Viktorije Nuland o iznenađenjima koja čekaju Putina i Rusiju, al nadam se da to ne tretiraš kao "upozorenje" u kontekstu ozbiljnih država i njihovih institucija?



WASHINGTON -- The U.S. warning to Russia couldn't have been plainer: Two weeks before the deadliest attack in Russia in years, Americans had publicly and privately advised President Vladimir Putin's government that “extremists” had “imminent plans” for just such slaughter.

The United States shared those advance intelligence indications under a tenet of the U.S. intelligence community called the “duty to warn," which obliges U.S. intelligence officials to lean toward sharing knowledge of a dire threat if conditions allow. That holds whether the targets are allies, adversaries or somewhere in between.

There's little sign Russia acted to try to head off Friday's attack at a concert hall on Moscow's edge, which killed more than 130 people. The Islamic State's affiliate in Afghanistan claimed responsibility, and the U.S. said it has information backing up the extremist group's claim.

John Kirby, the Biden administration's national security spokesman, made clear that the warning shouldn't be seen as a breakthrough in U.S.-Russian relations or intelligence-sharing. “Yeah, look, there's not going to be security assistance with Russia and the United States,” Kirby told reporters Monday.

“We had a duty to warn them of information that we had, clearly that they didn't have. We did that," Kirby said.

Such warnings aren't always heeded — the United States has dropped the ball in the past on at least one Russian warning of extremist threats in the United States.

Here's a look at the duty to warn, how it came about, and how it can play out when American intelligence officers learn militants are poised to strike.

On March 7, the U.S. government went public with a remarkably precise warning: The U.S. Embassy in Moscow was monitoring unspecified reports that “extremists have imminent plans to target large gatherings in Moscow, to include concerts.” It warned U.S. citizens in Moscow to avoid big events over the next 48 hours.

U.S. officials said after the attack that they had shared the warning with Russian officials as well, under the duty to warn, but gave no details how.

Putin's public reaction was dismissive. Three days before the attack, he condemned what he called “provocative statements” from the West about possible attacks within Russia. Such warnings were aimed at intimidating Russians and destabilizing the country, he said.

LINK
freehand freehand 16:55 26.03.2024

Re: Kak komentirovatj interakt v Moskovskoi?

benedykt
freehand
Mislim, iako je isti taj ”zli” Zapad upozoravao Kremlj na vreme da se takvo nešto sprema

Gde to može da se vidi?

Sem standardnog upozoravanja svojih građana u vreme izbora i onih ispada Viktorije Nuland o iznenađenjima koja čekaju Putina i Rusiju, al nadam se da to ne tretiraš kao "upozorenje" u kontekstu ozbiljnih država i njihovih institucija?



WASHINGTON -- The U.S. warning to Russia couldn't have been plainer: Two weeks before the deadliest attack in Russia in years, Americans had publicly and privately advised President Vladimir Putin's government that “extremists” had “imminent plans” for just such slaughter.

The United States shared those advance intelligence indications under a tenet of the U.S. intelligence community called the “duty to warn," which obliges U.S. intelligence officials to lean toward sharing knowledge of a dire threat if conditions allow. That holds whether the targets are allies, adversaries or somewhere in between.

There's little sign Russia acted to try to head off Friday's attack at a concert hall on Moscow's edge, which killed more than 130 people. The Islamic State's affiliate in Afghanistan claimed responsibility, and the U.S. said it has information backing up the extremist group's claim.

John Kirby, the Biden administration's national security spokesman, made clear that the warning shouldn't be seen as a breakthrough in U.S.-Russian relations or intelligence-sharing. “Yeah, look, there's not going to be security assistance with Russia and the United States,” Kirby told reporters Monday.

“We had a duty to warn them of information that we had, clearly that they didn't have. We did that," Kirby said.

Such warnings aren't always heeded — the United States has dropped the ball in the past on at least one Russian warning of extremist threats in the United States.

Here's a look at the duty to warn, how it came about, and how it can play out when American intelligence officers learn militants are poised to strike.

On March 7, the U.S. government went public with a remarkably precise warning: The U.S. Embassy in Moscow was monitoring unspecified reports that “extremists have imminent plans to target large gatherings in Moscow, to include concerts.” It warned U.S. citizens in Moscow to avoid big events over the next 48 hours.

U.S. officials said after the attack that they had shared the warning with Russian officials as well, under the duty to warn, but gave no details how.

Putin's public reaction was dismissive. Three days before the attack, he condemned what he called “provocative statements” from the West about possible attacks within Russia. Such warnings were aimed at intimidating Russians and destabilizing the country, he said.

LINK

Pažljivo sam pročitao i sem što znam da su zapadne ambasade početkom marta svoje građane upozoravale da se klone velikih okupljanja - vidim razne trtmrt tvrdnje ali nigde ne vidim koja je institucija na koji način obavestila kolege u Rusiji i kakva su tačno saznanja bila u pitanju?
To da Amerikanci lažu i muljaju nije ništa novo, kao što ne čudi da su oni što su istog dana tvrdili da je Putin lično ubio Navaljnija apsolutno isti koji na dan masakra u Moskvi tvrde da Ukrajina sa tim nema ništa.
Elem, mogu ovde da ti citiram desetinu Kirbijevih budalaština i laži, al me mrzi. Pa bi bilo ok da mi, ako to postoji i video si neki dokument ili nupitan dokaz - na taj dokument i dokaz ukažeš, nemam problem ni da takve dokaze prihavtim ni da se na trudu zahvalim. Ovo citirano je veliko ništa.
Otprilike u rangu ruskih tvrdnji da nema ko drugi da bude nego Ukrajinci sa istim nivoom podrazumevanja.
benedykt benedykt 17:03 26.03.2024

Re: Let us rejoice with a happy heart

shmoo
benedykt

vaše somnambulije



А твоја лупетања на Блогу Б92 са циљем да покажеш како си најпаметнији, најобразованији и најначитанији ма која год била тема дискусије сва су здраворазумска и високоумна?


Hajde za promenu ako je ikako moguće da se manemo te zamorne priče o meni, a ovde je poenta u tome da se paušalno i za sve odmah optuži CiA & MI6 a dokazi će se već nekako naći. Dakle, Zapad tj Vašington je blagovremeno upozorio vlasti u Rusiji da se sprema teroristički napad u Moskvi najverovatnije na nekom koncertu, odnosno da budemo precizni prvo je 7. marta upozorenje izdala američka ambasada u Rusiji (LINK), a zatim je Kremlj posle toga upozoren i preko diplomatskih kanala…

Ovo vam je inače slika jednog od ISIS terorista slučajno napravljena tog 7. marta upravo u tržnom centru "Crocus City Hall"…

Najpopularniji ruski pevač Shaman je imao koncert 9. marta u Crocusu i izgleda da je teroristički napad planiran za taj dan ali se zbog upozorenja američke ambasade sve odložilo za dve nedelje…
gvozden1 gvozden1 17:19 26.03.2024

Re: Let us rejoice with a happy heart

Dakle, Zapad tj Vašington je blagovremeno upozorio vlasti u Rusiji da se sprema teroristički napad u Moskvi najverovatnije na nekom koncertu, odnosno da budemo precizni prvo je 7. marta upozorenje izdala američka ambasada u Rusiji (LINK), a zatim je Kremlj posle toga upozoren i preko diplomatskih kanala…

Dakle Rusi su krivi.
A lepo im Ameri govorili i da će roknuti, i gde tačno.
Ono jeste da su Ameri neposredno posle zločina direktno rekli da nisu ništa znali, ali kasnije se ispostavi da su ne samo znali, nego su i Rusima javili.

Kad nešto iskonstruišeš, pa i sebe uveriš u konstrukciju, to se zove konstrukcija:)
benedykt benedykt 17:26 26.03.2024

Re: Kak komentirovatj interakt v Moskovskoi?

freehand

Pažljivo sam pročitao i sem što znam da su zapadne ambasade početkom marta svoje građane upozoravale da se klone velikih okupljanja - vidim razne trtmrt tvrdnje ali nigde ne vidim koja je institucija na koji način obavestila kolege u Rusiji i kakva su tačno saznanja bila u pitanju?

Koliko shvatam nakon upozorenja američke ambasade u Moskvi je Vašington preko diplomatskih kanala dodatno upozorio Kremlj o svojim saznanjima. Očigledno je da je nekog već upozorenja bilo čim je Putin osećao potrebu da sve to pomene pred kolegijumom FSB 19. marta, odnosno da te njegove reči posle prenese ruski Interfax. Ono što je zanimljivo je da je ruski FSB npr 7. marta sprečio drugi teroristički napad upravo te iste ISIS Wilayat Khorasan ekipe na sinagogu u Moskvi (LINK). Znači ti ISIS ludaci nisu ništa nepoznato za Rusiju i njene službe, samo se očigledno oko onog horora u moskovskom Crocusu debelo omašilo i pored blagovremenih upozorenja…
benedykt benedykt 17:41 26.03.2024

Re: Let us rejoice with a happy heart

gvozden1
Dakle, Zapad tj Vašington je blagovremeno upozorio vlasti u Rusiji da se sprema teroristički napad u Moskvi najverovatnije na nekom koncertu, odnosno da budemo precizni prvo je 7. marta upozorenje izdala američka ambasada u Rusiji (LINK), a zatim je Kremlj posle toga upozoren i preko diplomatskih kanala…

Dakle Rusi su krivi.
A lepo im Ameri govorili i da će roknuti, i gde tačno.
Ono jeste da su Ameri neposredno posle zločina direktno rekli da nisu ništa znali, ali kasnije se ispostavi da su ne samo znali, nego su i Rusima javili.

Kad nešto iskonstruišeš, pa i sebe uveriš u konstrukciju, to se zove konstrukcija:)

Izvini ali zaista, imaš dokaze crno na belo da su Amerikanci imali neka saznanja i podelili ih sa Moskvom, a Rusi ta upozorenja očigledno nisu shvatili ozbiljno. Tako da zaista ne znam o kojim konstrukcijama ovde govoriš, niti odakle ti ideja da su Amerikanci rekli da ništa nisu znali kada su pre napada svi znali za ta njihova upozorenja uključujući tu i samog Putina (imaš gore pa pročitaj tj pogledaj šta je rekao 19. marta). Ukoliko ti misliš da ruske službe u ovom slučaju nisu debelo zakazale, ja zaista ne znam šta da ti kažem. Ne znam, da može biti ne smatraš da je preteško bilo da se dodatno obezbede sva javna dešavanja i koncerti u Moskvi u nekom doglednom periodu a ne da teroristi bukvalno ušetaju unutra i onda pobiju sve što se kretalo, da policija praktično i ne interveniše u idućih skoro pa sat vremena tj da oni bez problema izađu i sednu u ista kola sa kojima su došli i odvezu se odatle a da ih niko ne zaustavi.

Da sad ne ulazim u skoro pa neverovatne detalje šta se sve dešavalo tamo tipa da je većina ljudi poginula od gušenja jer iako su teroristi odavno otišli policija nije dozvoljavala ulaz vatrogascima, te da je onaj beli Reno bio parkiran za vreme terorističkog napada do policijskog kombija sa službenim psima, odnosno da su oni mrtvi hladni sa tim istim kolima, za koje su inače svi u Rusiji bukvalno odmah znali kako izgledaju i koje su registarske tablice, nekako izašli iz Moskve i proputovali 350km dok ih sasvim slučajno nisu primetili na putu u nekom selu tamo već kod granice sa Belorusijom tj Ukrajinom, pošto ovi nisu hteli da stanu…
freehand freehand 17:48 26.03.2024

Re: Kak komentirovatj interakt v Moskovskoi?

benedykt
freehand

Pažljivo sam pročitao i sem što znam da su zapadne ambasade početkom marta svoje građane upozoravale da se klone velikih okupljanja - vidim razne trtmrt tvrdnje ali nigde ne vidim koja je institucija na koji način obavestila kolege u Rusiji i kakva su tačno saznanja bila u pitanju?

Koliko shvatam nakon upozorenja američke ambasade u Moskvi je Vašington preko diplomatskih kanala dodatno upozorio Kremlj o svojim saznanjima. Očigledno je da je nekog već upozorenja bilo čim je Putin osećao potrebu da sve to pomene pred kolegijumom FSB 19. marta, odnosno da te njegove reči posle prenese ruski Interfax. Ono što je zanimljivo je da je ruski FSB npr 7. marta sprečio drugi teroristički napad upravo te iste ISIS Wilayat Khorasan ekipe na sinagogu u Moskvi (LINK). Znači ti ISIS ludaci nisu ništa nepoznato za Rusiju i njene službe, samo se očigledno oko onog horora u moskovskom Crocusu debelo omašilo i pored blagovremenih upozorenja…

Uporno ponavljaš da je sem upozorenja zapadnih ambasada njihovim građanima bilo i nekog direktnog diplomatskog ili upozorenja službe službi. I ja uporno pitam postoji li neki validan dokaz sem izjave onog Pinokija od Kirbija i jjegovih kolega -i ne dobijam ni link ni citat. A potpuno sam i nedvosmisleno ubeđen da bi, da tako nešto zaista postoji, odnosno da je zaista bilo istinskog upozorenja na jasne terorističke aktivnosti to bismo imali na naslovnim stranama sledećeg jutra.
ovako je to muljanje kao sa do
Dakle, ja iskreno sumnjam da je bilo kakvog ozbiljnog i dokumentovanih upozorenja zaista bilo.
javama o bombama u školama pa da se nešto zaista desi bilo bi "jeto, a vi se zezate".
kao što se uopšte neću začuditi ako tragovi budu odveli do terorista u vrhu ukrajinske države. I kao što bih se iskreno začudio ako zapadne službe imaju ikakve veze sa tim.
freehand freehand 17:50 26.03.2024

Re: Let us rejoice with a happy heart

Izvini ali zaista, imaš dokaze crno na belo da su Amerikanci imali neka saznanja i podelili ih sa Moskvom

Gde?
Kod Kirbija?
Daj da se ne zezamo sa ozbiljnim stvarima.

P.S.

a ne da teroristi bukvalno ušetaju unutra i onda pobiju sve što se kretalo, da policija praktično i ne interveniše u idućih skoro pa sat vremena tj da oni bez problema izađu i sednu u ista kola sa kojima su došli i odvezu se odatle a da ih niko ne zaustavi.

Ovo je potpuno tačnio i meni nedokučivo.
I da na licu mesta sa tolikim brojem ljudi nema obezbeđenja i nekoliko patrola običnih pandura... Bezbednosni košmar.
benedykt benedykt 17:56 26.03.2024

Re: Let us rejoice with a happy heart

freehand
Izvini ali zaista, imaš dokaze crno na belo da su Amerikanci imali neka saznanja i podelili ih sa Moskvom

Gde?
Kod Kirbija?

Kod Putina ako Kirbiju ne verujemo..



Takođe, niko u Rusiji nije na bilo koji način demantovao da su bili blagovremeno upozoreni. Dakle, upozorenja su došla diplomatskim kanalima, te samim time za njih nema linkova sem izjava američkih zvaničnika tipa portparola Saveta za nacionalnu bezbednost da se to zaista i desilo…

benedykt benedykt 18:01 26.03.2024

Re: Kak komentirovatj interakt v Moskovskoi?

freehand
. A potpuno sam i nedvosmisleno ubeđen da bi, da tako nešto zaista postoji, odnosno da je zaista bilo istinskog upozorenja na jasne terorističke aktivnosti to bismo imali na naslovnim stranama sledećeg jutra.

I bilo je na svim naslovnim stranama ne sledećeg jutra nego bukvalno istog dana ako je to nekakav dokaz…
freehand freehand 18:09 26.03.2024

Re: Kak komentirovatj interakt v Moskovskoi?

I bilo je na svim naslovnim stranama ne sledećeg jutra nego bukvalno istog dana ako je to nekakav dokaz…

Mislio sam da je jasno da bih očekivao vrlo jasne iskaze KO je KOGA i na KOJI NAčin NA ŠTA TAČNo upozorio.
al da ne vrtim više u prazno, ovo sam već video desetinu puta.
Kao što sam slušao Kirbija kako priča o tome da su za SAD civilne žrtve u Gazi neprihvatljive.
gvozden1 gvozden1 21:39 26.03.2024

Re: Let us rejoice with a happy heart


Izvini ali zaista, imaš dokaze crno na belo da su Amerikanci imali neka saznanja i podelili ih sa Moskvom,

To ako Amerima veruješ na reč, a sve što kažu Rusi smatraš za laž.
Evo danas Rusi kažu da po svedočenju uhapšenih ima naznaka da je baš Amerika, uz Ukrajinu i valjda Englesku, stoji iza napada.

niti odakle ti ideja da su Amerikanci rekli da ništa nisu znali kada su pre napada

Odmah su rekli da nemaju saznanja da iza svega stoji Ukrajina, a ako su imali saznanja, i još obavestili Rusiju, logično je i da su znali odakle opasnost stiže.

A da je zapad na neki način upetljan, i Ukrajinu u to treba ubrojati, da se zaključiti i po svojevrsnoj zaštiti terorista, kao, jadni oni, muče ih Rusi.

Ne, sa njima se mora u rukavicama, poštujući njihova građanska prava.

Mislim, hajde da ostavimo sve mogućnosti otvorenim, presecati sad kad malo šta znamo, je ipak neozbiljno, ako nas zanima šta se stvarno desilo.
A ako neko hoće da izabere stranu, lako mu je, traži po netu ono što mu ide u prilog i samo guraj.

Nego, šta misliš, što su baš Ukrajinu izabrali da beže prema njoj?
predatortz predatortz 21:42 26.03.2024

Re: Let us rejoice with a happy heart

To ako Amerima veruješ na reč


Naravno!
Posle bočice sa bojnim otrovima u ruci Kolina Pauela, ja im sve verujem!
Zar ima iko da sumnja?
kamilo_emericki kamilo_emericki 23:25 26.03.2024

Re: Let us rejoice with a happy heart

Ako neki blogeri nisu znali, ili su zaboravili, lijep paket atentata-terorističkih akcija je izveden protiv civilnih osoba u Rusiji, od strane ukrajinske tajne službe, Rusi to nisu zaboravili.
Amerikanci još ne znaju ko im je ubio predsednika prije 60 godina a znali su sat vremena poslije masakra u Moskvi da u to nisu umješani Ukrajinci.
Žak Bod (Jacques Baud) pukovnik švajcarske vojske i obavještajac pita da li je ko vidio i čuo originalno saopštenje ISIS-a i da li je to saopštenje poređeno sa ranijim saopštenjima ISIS-a.
Gledaoc iz Francuske se na drugom blogu već čudio da islamisti ubijaju za pare a ne za dragog Alaha dželešanuma a ni ono čuveno akbar se nije najbolje čulo.
benedykt benedykt 07:11 27.03.2024

Re: Let us rejoice with a happy heart

gvozden1

A da je zapad na neki način upetljan, i Ukrajinu u to treba ubrojati, da se zaključiti i po svojevrsnoj zaštiti terorista, kao, jadni oni, muče ih Rusi.

Ne, sa njima se mora u rukavicama, poštujući njihova građanska prava.

Dokaz da je Zapad upetljan je to što ”štite” teroriste…!? Pod ”štititi” se inače podrazumeva to što su svi mediji primetili da su teroristi mučeni prilikom ispitivanja, da sad ne idemo u onaj snimak sa odsecanjem uveta na mestu hvatanja za jednog od njih…!?? Aferim…!? Mislim, kada samo kod konstrukcija…
benedykt benedykt 07:13 27.03.2024

Re: Let us rejoice with a happy heart

gvozden1

Izvini ali zaista, imaš dokaze crno na belo da su Amerikanci imali neka saznanja i podelili ih sa Moskvom,

To ako Amerima veruješ na reč, a sve što kažu Rusi smatraš za laž.

Znači ni samom Putinu više ne verujemo iako je to sve sam rekao i to pre napada…
benedykt benedykt 07:29 27.03.2024

Re: Let us rejoice with a happy heart

gvozden1


Nego, šta misliš, što su baš Ukrajinu izabrali da beže prema njoj?

Pa sad, njih su uhvatili u Brjanskoj oblasti koja se graniči sa jedne strane sa Belorusijom a sa druge strane sa Ukrajinom, tako da je nagradno pitanje gde su zaista krenuli. Naravno da Rusiji sada odgovara da za sve optuži Ukrajinu što valjda ne treba nikoga da čudi.
Međutim, javio se juče Lukašenko pa je rekao ovo upravo oko toga na koju su stranu bežali teroristi…

Dakle ukratko, kaže Baćka da su teroristi izgleda krenuli ka Belorusiji, da on ima neka saznanja ko su bili njihovi tutori i da će pozvati Putina da mu to kaže. Zatim da ih je Moskva obavestila o situaciji i i da teroristi idu ka Belorusiji, da su u dogovoru sa Rusijom svi putevi bili potpuno blokirani sa preprekama tako da niko nije mogao da uđe kako sa jedne tako i sa druge strane, odnosno da je rusko-beloruska granica bila kompletno zatvorena sa sve jedinicama beloruskog KGB, vojske i policije koje su bili razmeštene u graničnom području. Pa onda kaže ovako…
Zato nisu mogli da uđu u Belorusiju. Videli su to. Pa su se okrenuli i otišli ​​na deo ukrajinsko-ruske granice
benedykt benedykt 07:43 27.03.2024

Re: Let us rejoice with a happy heart

kamilo_emericki

Žak Bod (Jacques Baud) pukovnik švajcarske vojske i obavještajac pita da li je ko vidio i čuo originalno saopštenje ISIS-a i da li je to saopštenje poređeno sa ranijim saopštenjima ISIS-a.
Gledaoc iz Francuske se na drugom blogu već čudio da islamisti ubijaju za pare a ne za dragog Alaha dželešanuma a ni ono čuveno akbar se nije najbolje čulo.

Imamo tu jedan mali problem msje Kamilo, a to je ova slika koju je objavio Amaq tj medijska ispostava ISIS…


Imate zatim i poređenja onoga što su imali na sebi na toj slici i u toku napada tj kada su uhapšeni…



Elem, oni su se pred sam napad slikali zajedno ispod zastave ISIS sve uz njihov karakterističan pozdrav sa jednim prstom uperenim na gore. Dakle, ova fotografija nije pokupljena odnekle već su je oni sami kao ISIS odsek Wilayat Khorasan napravili i poslali u centralu, da bi onda ISIS mogao sa pravom da preuzme odgovornost za teroristički napad. Pri tome je Amaq priložio i video koji su sami teroristi snimali u toku akcije kao dodatni dokaz. Ukoliko imate Telegram, video možete da pogledate ovde (LINK)
benedykt benedykt 07:48 27.03.2024

Re: Kak komentirovatj interakt v Moskovskoi?

freehand
I bilo je na svim naslovnim stranama ne sledećeg jutra nego bukvalno istog dana ako je to nekakav dokaz…

Mislio sam da je jasno da bih očekivao vrlo jasne iskaze KO je KOGA i na KOJI NAčin NA ŠTA TAČNo upozorio.

Previše očekuješ, jer se to trenutno ne zna. Ono što je dostupno sam priložio a svako nek izvuče zaključke po svom nahođenju. Dakle, bukvalno istog sekunda posle napada portparol američkog Saveta za nacionalnu bezbednost na svom Twitter/X nalogu piše da je Moskva blagovremeno obaveštena, američki mediji sve to prenose što ti kažeš sledećeg jutra na naslovnim stranama, kao što je uostalom tri dana pre napada i sam Putin to isto rekao sa time da je on tada to upozorenje Amerikanaca shvatio sasvim drugačije i očigledno potpuno pogrešno…
jovilim_e jovilim_e 08:57 27.03.2024

Re: Let us rejoice with a happy heart

benedykt
shmoo
benedykt

vaše somnambulije



А твоја лупетања на Блогу Б92 са циљем да покажеш како си најпаметнији, најобразованији и најначитанији ма која год била тема дискусије сва су здраворазумска и високоумна?


Hajde za promenu ako je ikako moguće da se manemo te zamorne priče o meni, a ovde je poenta u tome da se paušalno i za sve odmah optuži CiA & MI6 a dokazi će se već nekako naći. Dakle, Zapad tj Vašington je blagovremeno upozorio vlasti u Rusiji da se sprema teroristički napad u Moskvi najverovatnije na nekom koncertu, odnosno da budemo precizni prvo je 7. marta upozorenje izdala američka ambasada u Rusiji (LINK), a zatim je Kremlj posle toga upozoren i preko diplomatskih kanala…

Ovo vam je inače slika jednog od ISIS terorista slučajno napravljena tog 7. marta upravo u tržnom centru "Crocus City Hall"…

Najpopularniji ruski pevač Shaman je imao koncert 9. marta u Crocusu i izgleda da je teroristički napad planiran za taj dan ali se zbog upozorenja američke ambasade sve odložilo za dve nedelje…

I ti ova sranja postavljaš kao dokaze nečega?
Ta ti si onda budala kao i ova emilija i Endži.
jovilim_e jovilim_e 09:00 27.03.2024

Re: Kak komentirovatj interakt v Moskovskoi?

benedykt
freehand

Pažljivo sam pročitao i sem što znam da su zapadne ambasade početkom marta svoje građane upozoravale da se klone velikih okupljanja - vidim razne trtmrt tvrdnje ali nigde ne vidim koja je institucija na koji način obavestila kolege u Rusiji i kakva su tačno saznanja bila u pitanju?

Koliko shvatam nakon upozorenja američke ambasade u Moskvi je Vašington preko diplomatskih kanala dodatno upozorio Kremlj o svojim saznanjima. Očigledno je da je nekog već upozorenja bilo čim je Putin osećao potrebu da sve to pomene pred kolegijumom FSB 19. marta, odnosno da te njegove reči posle prenese ruski Interfax. Ono što je zanimljivo je da je ruski FSB npr 7. marta sprečio drugi teroristički napad upravo te iste ISIS Wilayat Khorasan ekipe na sinagogu u Moskvi (LINK). Znači ti ISIS ludaci nisu ništa nepoznato za Rusiju i njene službe, samo se očigledno oko onog horora u moskovskom Crocusu debelo omašilo i pored blagovremenih upozorenja…

Joj, kakva su duša ta braća Ameri!
Jebote, koji si ti budala sa tim glupostima i tim dezinformativnim informacijama.
Zašto se pozivaš na te splačine izdane od specijalnih vojnih propagandnih agencija?

jovilim_e jovilim_e 09:08 27.03.2024

Re: Let us rejoice with a happy heart

benedykt
gvozden1


Nego, šta misliš, što su baš Ukrajinu izabrali da beže prema njoj?

Pa sad, njih su uhvatili u Brjanskoj oblasti koja se graniči sa jedne strane sa Belorusijom a sa druge strane sa Ukrajinom, tako da je nagradno pitanje gde su zaista krenuli. Naravno da Rusiji sada odgovara da za sve optuži Ukrajinu što valjda ne treba nikoga da čudi.
Međutim, javio se juče Lukašenko pa je rekao ovo upravo oko toga na koju su stranu bežali teroristi…

Dakle ukratko, kaže Baćka da su teroristi izgleda krenuli ka Belorusiji, da on ima neka saznanja ko su bili njihovi tutori i da će pozvati Putina da mu to kaže. Zatim da ih je Moskva obavestila o situaciji i i da teroristi idu ka Belorusiji, da su u dogovoru sa Rusijom svi putevi bili potpuno blokirani sa preprekama tako da niko nije mogao da uđe kako sa jedne tako i sa druge strane, odnosno da je rusko-beloruska granica bila kompletno zatvorena sa sve jedinicama beloruskog KGB, vojske i policije koje su bili razmeštene u graničnom području. Pa onda kaže ovako…
Zato nisu mogli da uđu u Belorusiju. Videli su to. Pa su se okrenuli i otišli ​​na deo ukrajinsko-ruske granice

Benediktu, nemoj da nas jebavaš bombardujući nas tim splačinama?
Kakva to sranja stalno nalaziš po netu i turaš u nekakve dokaze?
Ko od nas zna da čita ruski.
Kaži, bre, u nekoliko rečenica sve ono što ti Frihend kaže već 10 puta.
Šta stalno muljaš te idiotarije?
gvozden1 gvozden1 09:11 27.03.2024

Re: Let us rejoice with a happy heart

Pod ”štititi” se inače podrazumeva to što su svi mediji primetili da su teroristi mučeni prilikom

I baš to su smatrali za vest koju treba objaviti:)
Kanda su malo na njihovoj strani.

A Asanža zbog Gvantanama i objavama o mučenju hoće da ubiju.


gvozden1 gvozden1 09:19 27.03.2024

Re: Let us rejoice with a happy heart


Znači ni samom Putinu više ne verujemo iako je to sve sam rekao i to pre napada…

A što bi njemu verovao?
Zainteresovana strana, govori ono što mu ide u prilog, sve treba vagati, pa i njegove tvrdnje.

Uostalom, to sam već napisao, da malo šta znamo o motivima, o tome ko ih je unajmio, ko stoji iza svega, da bismo zauzeli definitivan sud.

Sasvim je moguće i ovo što priča ruska strana, ali ti to bez imalo razmišljanja proglašavaš lažima.

Tako je najlakše, zapad je u pravu, a Rusi lažu, ta šema ma kako glupa bila je najjednostavnija.

Neko i to guta.
gvozden1 gvozden1 09:21 27.03.2024

Re: Let us rejoice with a happy heart

tako da je nagradno pitanje gde su zaista krenuli.

U Belorusiju, garant, tamo bi se osećali zaštićeno:)
benedykt benedykt 06:02 28.03.2024

Re: Let us rejoice with a happy heart

gvozden1
Pod ”štititi” se inače podrazumeva to što su svi mediji primetili da su teroristi mučeni prilikom

I baš to su smatrali za vest koju treba objaviti:)
Kanda su malo na njihovoj strani.


YouĆube indijskog Hindustan Timesa na potpuno istu temu. Dakle, da li je to i Indija upetljana odnosno ”štiti” teroriste…?! Mislim, kanda su malo na njihovoj strani…
benedykt benedykt 06:28 28.03.2024

Re: Let us rejoice with a happy heart

gvozden1

Znači ni samom Putinu više ne verujemo iako je to sve sam rekao i to pre napada…

A što bi njemu verovao?
Zainteresovana strana, govori ono što mu ide u prilog, sve treba vagati, pa i njegove tvrdnje.

Uostalom, to sam već napisao, da malo šta znamo o motivima, o tome ko ih je unajmio, ko stoji iza svega, da bismo zauzeli definitivan sud.

Sasvim je moguće i ovo što priča ruska strana, ali ti to bez imalo razmišljanja proglašavaš lažima.

Tako je najlakše, zapad je u pravu, a Rusi lažu, ta šema ma kako glupa bila je najjednostavnija.

Neko i to guta.

Javi samo kada se dogovoriš sam sa samim sobom da li Rusi lažu ili ne lažu, pošto su ti stavovi krajnje zbunjujući ako smem da primetim…!?

Mislim, svaka rasprava gubi smisao ako ćeš ti paušalno da isključuješ sve što ti ne ide u prilog, odnosno čak i sam Putin ”laže” po potrebi iako je tada 19. marta samo rekao ono što je bukvalno ceo svet znao a to je da je Zapad upozoravao na mogućnost terorističkog napada u Rusiji tih dana.
Ne, hajde sad da se pretvaramo kako se ništa od toga nije desilo, da pričamo kako Zapad to nije uradio iako postoje očigledni dokazi da jeste. Pa je tako dve nedelje pre napada slično upozorenje izdala i nemačka, odnosno britanska i kanadska ambasada u Moskvi a ne samo Amerikanci.
Upravo ta upozorenja sa svih strana i jesu razlog da tri dana pred napad Putin izađe pred kolegijum FSB i da od toga napravi nešto sasvim deseto, tj optuži Zapad da izmišlja i laže kako će se neki teroristički napad u Moskvi desiti samo zato da bi izazvao paniku i destabilizovao Rusiju.

Naravno kako to već u Putinovoj Rusiji biva, pre će Sunce izaći na zapadu nego što će Kremlj priznati svoju grešku ma koliko ona očigledna i sa katastrofalnim posledicama bila. Sada propaganda tuče iz svih oružja jer treba sopstvene propuste poturiti pod tepih i za sve po običaju optužiti Ukrajinu i po mogućstvu Zapad. Surprise-surprise takve fantazmagorije imaju najbolju prođu kako u Rusiji tako i kod onih koji su priključeni na medijske ispostave Kremlja tj kod svih onih koji su već uveliko izbaždareni da u svemu uvek vide neku grandioznu zaveru a dokazi su uostalom potpuno nebitni samo kada je vera dovoljno jaka…
benedykt benedykt 06:37 28.03.2024

Re: Let us rejoice with a happy heart

gvozden1
tako da je nagradno pitanje gde su zaista krenuli.

U Belorusiju, garant, tamo bi se osećali zaštićeno:)

A možda nisu ni imali nameru da se uopšte zadrže u Belorusiji nego da odmah nastave na neku drugu stranu, odnosno pošli su tamo zato što je to najbliža a najslabije obezbeđena granica i država iz koje posle mogu da odu gde god da požele, plus je to država gde ima ko zna koliko Tadžikistanaca tj lako će se utopiti i proći neprimećeno.

Ne, koliko shvatam krenuli su odmah ka Ukrajini iako je ta granica zatvorena, odnosno vodi se rat i prvo se puca na svakog sumnjivog, sa obe strane granice, pa se tek onda pita bilo šta. Krajnje logično da pravac tamo krenu, a posebno ako veruješ u bukvalno sve što ti propaganda Kremlja servira…

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana