Istorija| Jubileji| Ljubav| Na današnji dan| Politika

Frere Djura, bije ali i prašta

freehand RSS / 24.03.2024. u 17:57

Prijatelji iz zemalja koje su u dguom nizu genocida, ratnih zločina i masakriranja civilnog stanovništva u desetinama država sveta izvršile i brojne genocide, našli su vremena da u jeku genocida u Gazi u kome su direktni sačesnici i pomagači - Srbiji i njenim građanimja malom, prikladnom lekcijom iz novije istorije čestitaju današnji zajednički jubilej.  

 

Opera-Snapshot-2024-03-24-173352-rs-ambafrance-org.png 

 

Valja pomenuti da za tu priliku a u svrhu lepših kadrova prilikom slikanja nisu pomerali nijedan spomenik ni na grobljima ni van njih , pa su i Beogradski pobednik i spomenik neznanom junaku, Knjaz Mihajlo i karađorđe još uvek na svojim mestima. 
Takođe, valja imati na umu da nema nikakvih sporova u tome da delimo zajedničke vrednosti poput vladavine prava (uz princip izuzetnosti za prijatelje), suvereniteta nezavisnih država (sem kad su u pitanju države koje nisu na spisku pa i Srbija), kažnjavanja ratnih zločina (opet taj princip izuzetnosti( i da ne nabrajamo dalje gde se sve zna šta je za Jupitera a šta za vola.

U svakom slučaju, šteta bi bilo propustiti  ovaj dirljiv gest vredan svake pažnje. U tom smislu a za potrebe ovekovečenja čina kakav priliči samo najboljim prijateljima:

24. marta 1999. počela je vojna intervencija koju niko nije želeo: Operacija Saveznička snaga osmišljena je da natera Slobodana Miloševića, tadašnjeg predsednika Savezne Republike Jugoslavije, da prekine zlostavljanje civilnog stanovništva na Kosovu, da spreči humanitarnu katastrofu i omogući izbeglicama i raseljenim licima povratak, a humanitarnim organizacijama pristup Kosovu.

Ova vojna operacija pokrenuta je nakon što su iscrpljena sva politička i diplomatska sredstva da se Slobodan Milošević ubedi da se opredeli za rešenje putem pregovora i za mir na Kosovu, na osnovu sporazuma iz Rambujea i uz ispunjenje zahteva iz Rezolucije 1199 Saveta bezbednosti, usvojene u okviru Poglavlja VII uz podršku Rusije.

Operacija Saveznička snaga nije bila usmerena protiv naroda Srbije i osećamo duboko žaljenje zbog izgubljenih ljudskih života na Kosovu i u Srbiji.

Danas se sećamo i žalimo za izgubljenim životima nedužnih, ali i razmišljamo o našoj zajedničkoj budućnosti sa Srbijom i Kosovom u evropskoj porodici naroda.

Podržavamo nalaženje rešenja za spor između Kosova i Srbije, što je hitno pitanje evropske bezbednosti, i uvereni smo da je potpuna primena Ohridskog sporazuma postignutog pod okriljem i posredstvom Evropske unije najbolji put napred ka miru i stabilnosti u korist naroda koji žive u Srbiji i Kosovu.

Vojska Srbije sve tešnje sarađuje sa NATO alijansom i evropskim partnerima učestvujući u misijama Zajedničke bezbednosne i odbrambene politike. Partnerstvo je način na koji možemo zajedno graditi mirnu i stabilnu budućnost kakvu naši narodi zaslužuju.

LINK 

 

P.S. Svakako vredi napomenuti da je današnji dan za Nemce posebno značajan, to je datum kad su oni, što bi se reklo krenuli back in business.
Stare porodične tradicije, takoreći. 


 


Komentari (418)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

benedykt benedykt 06:39 28.03.2024

Re: Let us rejoice with a happy heart

jovilim_e

Benediktu, nemoj da nas jebavaš bombardujući nas tim splačinama?
Kakva to sranja stalno nalaziš po netu i turaš u nekakve dokaze?
Ko od nas zna da čita ruski.
Kaži, bre, u nekoliko rečenica sve ono što ti Frihend kaže već 10 puta.
Šta stalno muljaš te idiotarije?


A da ipak još malo prošetaš…
emilia emilia 04:41 30.03.2024

Re: Let us rejoice with a happy heart

Ko je to nama iza Lavrova?






Agents of the FSB special department were recorded on video filmed in Crocus City. Judging by the video, they controlled the operation and recorded it. They were dressed in similar clothes, and communicated with each other.

Agents 2 and 4 coordinated the command to close the doors. Agent 4 moved back into the hall, pushing the woman in front of him, walked to a convenient place and then filmed the attack on video.





Agent 4 is presumably identified as FSB officer Mikhail Shvets, who participated in the assassination attempt on Navalny.


emilia emilia 04:55 30.03.2024

Re: Let us rejoice with a happy heart

Kakav "peh", nahvatali su moskovske bombaše u blizini Belorusije.

Lukashenko said the suspects "took a turn" from attempting to enter Belarus.

Lukashenko's statements on the concert-hall terror suspects fleeing toward Belarus undermine the Kremlin's claims that the suspects tried to escape to Ukraine first, in an attempt to link Ukraine to the attack.

magnus magnus 21:19 24.03.2024

korelacije

Bio sam u Nišu kad je to počelo, u skloništu žena pregledava lične dokumente , ja joj dajem izbegličku, adresa u Bgd, propituje ovo ono.. Kažem gospođo nemojte me još vi jebat , mene samo u ovim ratovoma nisu Čerkezi ganjali.. žena se puče smijat , vrati mi izbjegličku,, kaže ja sam porijeklom čerkez, deda ni je čerkez.. e reko jebiga
Inače svim pripadnicima Nato snaga, političarima, mediskim radnicima i društvenim aktivistima jebem mater u usta kao i njihovim domaćim dopisnicima , promoterima i lokatorima .. kako tada , tako sada , tako i u vjeke vjekova
predatortz predatortz 21:21 24.03.2024

Re: korelacije

Kažem gospođo nemojte me još vi jebat , mene samo u ovim ratovoma nisu Čerkezi ganjali.. žena se puče smijat , vrati mi izbjegličku,, kaže ja sam porijeklom čerkez, deda ni je čerkez.. e reko jebiga


Da, u Nišu ima Čerkeza! To sam na sličan način saznao kad sam bio u vojsci.
predatortz predatortz 21:22 24.03.2024

Re: korelacije

Inače svim pripadnicima Nato snaga, političarima, mediskim radnicima i društvenim aktivistima jebem mater u usta


I želim im da se dugo i lagano dave u svojim govnima!
magnus magnus 21:27 24.03.2024

Re: korelacije

nadam se da će doći dan kad će neka vlast , vješati njih ,ako ih bude živih i oduzimat imovinu njihovoj kopiladi , kako svi civilizirani narodi koji drže do sebe rade
solo solo 22:22 24.03.2024

Re: korelacije

Nato snaga, političarima, mediskim radnicima i društvenim aktivistima jebem mater u usta kao i njihovim domaćim dopisnicima , promoterima i lokatorima .. kako tada , tako sada , tako i uvjeke vjekova


emilia emilia 07:21 25.03.2024

Re: korelacije

predatortz
Inače svim pripadnicima Nato snaga, političarima, mediskim radnicima i društvenim aktivistima jebem mater u usta


I želim im da se dugo i lagano dave u svojim govnima!

Mnogo se dave.



magnus magnus 07:38 25.03.2024

Re: korelacije

Da, u Nišu ima Čerkeza! To sam na sličan način saznao kad sam bio u vojsci
inače , moj pokojni otac je kao dijete upao u vodu dok su biježali od čerkeza koji su upali u selo u WWII .Cjeli život je bio plučni bolesnik zbog toga , tad se jedva izvukao sa upalom pluća
predatortz predatortz 08:07 25.03.2024

Re: korelacije

emilia
predatortz
Inače svim pripadnicima Nato snaga, političarima, mediskim radnicima i društvenim aktivistima jebem mater u usta


I želim im da se dugo i lagano dave u svojim govnima!

Mnogo se dave.





Verujem da te fotografije ovih ruševina raduju. Što se tiče likova na njima, pa oni su više promoteri tvojih "vrednosti" nego što mene reprezentuju u političkom ili bilo kom drugom pogledu.
Tako, vidite vi to među sobom. Svoji ste!
freehand freehand 08:23 25.03.2024

Re: korelacije

magnus
Da, u Nišu ima Čerkeza! To sam na sličan način saznao kad sam bio u vojsci
inače , moj pokojni otac je kao dijete upao u vodu dok su biježali od čerkeza koji su upali u selo u WWII .Cjeli život je bio plučni bolesnik zbog toga , tad se jedva izvukao sa upalom pluća

Čerkezi su vrlo specifično pleme-narod, najdivljiji među divljima iz prilično divljeg regiona. I Rusi su ih istrebili, skoro kao Turci Jermene.
Inače čuveni po okrutnosti i plaćenici svih carevina i poslodavaca na poslovima klanja i ubijanja.
freehand freehand 08:26 25.03.2024

Re: korelacije

Mnogo se dave.

zato ti odlično plivaš.
Da se sklone te ruševine da mogu Makron i Šolc da se slikaju.
medjutim92 medjutim92 09:12 25.03.2024

Re: korelacije

freehand
Inače čuveni po okrutnosti i plaćenici svih carevina i poslodavaca na poslovima klanja i ubijanja.


a u isto vreme Čerkeskinje poznate kao najlepše u svakoj carevini u kojoj su se našle

a trenutno najpoznatiji Čerkez u Srbiji je verovatno Bibras Natho, kapiten reprezentacije Izraela i fudbaler Partizana..
bangyahead bangyahead 10:21 25.03.2024

Re: korelacije

medjutim92
freehand
Inače čuveni po okrutnosti i plaćenici svih carevina i poslodavaca na poslovima klanja i ubijanja.


a u isto vreme Čerkeskinje poznate kao najlepše u svakoj carevini u kojoj su se našle

a trenutno najpoznatiji Čerkez u Srbiji je verovatno Bibras Natho, kapiten reprezentacije Izraela i fudbaler Partizana..


Не помињи му Израел, добиће напад и тикове, као Комесарр Драјфус када чује за Инспектора Клузоа.
bangyahead bangyahead 10:50 25.03.2024

Re: korelacije

freehand
magnus
Da, u Nišu ima Čerkeza! To sam na sličan način saznao kad sam bio u vojsci
inače , moj pokojni otac je kao dijete upao u vodu dok su biježali od čerkeza koji su upali u selo u WWII .Cjeli život je bio plučni bolesnik zbog toga , tad se jedva izvukao sa upalom pluća

Čerkezi su vrlo specifično pleme-narod, najdivljiji među divljima iz prilično divljeg regiona. I Rusi su ih istrebili, skoro kao Turci Jermene.
Inače čuveni po okrutnosti i plaćenici svih carevina i poslodavaca na poslovima klanja i ubijanja.


Код нас - овде одакле је Бибрас Натхо - село Кфар Кама, напротив тим твојим општим квалификацијама супер су мирни... Врхунски специјалитет код њих је домаћа пита (лебац) са маслиновим уљем и козјим сиром. Врхунска јагњетина код њих, без хемије, на галилејским пропланцима одгајана... Занимљива особеност код њих је да су у свом, адигитском језику (кавкаски дијалекат) сачували - ћирилично писмо. Тако да су Израелци, Муслимани сунити који пишу ћирилицом?! Још један детаљ у прилог блиставости израелског друштва и демократије.
jovilim_e jovilim_e 12:32 25.03.2024

Re: korelacije

magnus
Bio sam u Nišu kad je to počelo, u skloništu žena pregledava lične dokumente , ja joj dajem izbegličku, adresa u Bgd, propituje ovo ono.. Kažem gospođo nemojte me još vi jebat , mene samo u ovim ratovoma nisu Čerkezi ganjali.. žena se puče smijat , vrati mi izbjegličku,, kaže ja sam porijeklom čerkez, deda ni je čerkez.. e reko jebiga
Inače svim pripadnicima Nato snaga, političarima, mediskim radnicima i društvenim aktivistima jebem mater u usta kao i njihovim domaćim dopisnicima , promoterima i lokatorima .. kako tada , tako sada , tako i u vjeke vjekova

Amin!
I idemo dalje.
shmoo shmoo 12:44 25.03.2024

Re: korelacije

magnus
Bio sam u Nišu kad je to počelo, u skloništu žena pregledava lične dokumente , ja joj dajem izbegličku, adresa u Bgd, propituje ovo ono.. Kažem gospođo nemojte me još vi jebat , mene samo u ovim ratovoma nisu Čerkezi ganjali.. žena se puče smijat , vrati mi izbjegličku,, kaže ja sam porijeklom čerkez, deda ni je čerkez.. e reko jebiga





Комплетирао си се.



shmoo shmoo 14:54 25.03.2024

Re: korelacije

bangyahead
medjutim92
freehand
Inače čuveni po okrutnosti i plaćenici svih carevina i poslodavaca na poslovima klanja i ubijanja.


a u isto vreme Čerkeskinje poznate kao najlepše u svakoj carevini u kojoj su se našle

a trenutno najpoznatiji Čerkez u Srbiji je verovatno Bibras Natho, kapiten reprezentacije Izraela i fudbaler Partizana..


Не помињи му Израел, добиће напад и тикове, као Инспектор Драјфус када чује за Инспектора Клузоа.


Натхо? Черкез?

Стварно?

Нисам то знао... Знам да је из Израела...

Дакле, Натхо је један од 3,5 фудбалера у нашој Првој (супер моцарт бет пинг понг тојо тајрес итд.) лиги који зна стварно да игра фудбал па знаш зашто си дошао на стадион.

Ови остали су сви углавном ученици средње привредне фудбалске школе смер дунстер, како је то говорио Тирке.

bangyahead bangyahead 18:05 25.03.2024

Re: korelacije

Јако лепо село, у Галилеји подно Тавора (Горе Преображења), водићу те cross country када се смири луд'ло. Није скупо да се дође, организоваћемо се лепо и на време.
freehand freehand 19:06 25.03.2024

Re: korelacije

Код нас - овде одакле је Бибрас Натхо - село Кфар Кама, напротив тим твојим општим квалификацијама супер су мирни...

Čerkezi su zakavkaski narod, a "tu kod vas" je isto kao i "ovde kod nas", ako se neka familija skrasila i ostala u nekoj bežaniji.
emilia emilia 05:01 26.03.2024

Re: korelacije

freehand
Mnogo se dave.

zato ti odlično plivaš.
Da se sklone te ruševine da mogu Makron i Šolc da se slikaju.

Plivaš i ti i to kraul stilom.
Imala je i Hrvatska rat na svojoj teritoriji koji je trajao četiri godine i krenula je u EU, tamo stigla i tera dalje.
Srbija je imala malo više od 2,5 meseca rata na svojoj teritoriji pre četvrt veka, pa upravo ovih dana i dalje kmeči, vreči i dreči kako neće u EU i NATO.

Srbija je okovana nekim drugim mentalnim bukagijama formalno još od Garašanina, i to onim megalomansko-mitomanske prirode, a praktično je mnogo duže.
Mitomanija je malo nezgodna stvar, naročito u 21. veku, jer obično vodi nazad u pećinu.
Sreća u nesreći je da postoji NATO i da niko ozbiljno ni ne pomišlja da napadne Kosovo, inače bi ovo ovde izgledalo kao Burkina Faso ili Burundi.
dragosevacsutra dragosevacsutra 08:34 26.03.2024

Re: korelacije

emilia




Это вам не просто так,
Здесь идут, ускоряя шаг,
Эти ребята.
Нам преграды нипочём,
Открываем дверь плечом.
Ну, а те кто против, пусть бегут -
Русские идут.
Русские идут.
Русские идут.
Русские идут.
Русские идут.
Русские идут.
Русские идут.

shmoo shmoo 11:45 26.03.2024

Re: korelacije

bangyahead
Јако лепо село, у Галилеји подно Тавора (Горе Преображења), водићу те cross country када се смири луд'ло. Није скупо да се дође, организоваћемо се лепо и на време.


Мојне, брате, да трчимо или ходамо к'о Словенци викендима са ранчићима на леђима...

Ја сам човек у годинама.

Макар бициклове, што би рекао мој матори, да јашемо ако ништа друго.




shmoo shmoo 11:59 26.03.2024

Харемска олајавања

freehand
Код нас - овде одакле је Бибрас Натхо - село Кфар Кама, напротив тим твојим општим квалификацијама супер су мирни...

Čerkezi su zakavkaski narod, a "tu kod vas" je isto kao i "ovde kod nas", ako se neka familija skrasila i ostala u nekoj bežaniji.



За Пролећну ружу, Гулбахар, то јест Махидевран, Месец среће, мајку принца Мустафе као први пик на харемском драфту Сулејмана Величанственог све док је на функцији касније није сменила Рокселана, венецијански извори тврде да је била черкеског порекла. И то племенитог черкеског порекла. Аристократија. Племенска вероватно...

(Мада има и неких који тврде да је Махидевран била Албанка и то однекуд са територије данашње Црне Горе, али немају баш неке чврсте доказе за то.)

А Рокселана била Рускиња.



Није ни тај Сулејман био мутав по питању избора жена које ће му рађати децу.

П.С. - Осам стотина жена у Сулејмановом харему!

Боже, зашто некима дајеш а мени не?





jovilim_e jovilim_e 13:53 26.03.2024

Re: korelacije

emilia
freehand
Mnogo se dave.

zato ti odlično plivaš.
Da se sklone te ruševine da mogu Makron i Šolc da se slikaju.

Plivaš i ti i to kraul stilom.
Imala je i Hrvatska rat na svojoj teritoriji koji je trajao četiri godine i krenula je u EU, tamo stigla i tera dalje.
Srbija je imala malo više od 2,5 meseca rata na svojoj teritoriji pre četvrt veka, pa upravo ovih dana i dalje kmeči, vreči i dreči kako neće u EU i NATO.

Srbija je okovana nekim drugim mentalnim bukagijama formalno još od Garašanina, i to onim megalomansko-mitomanske prirode, a praktično je mnogo duže.
Mitomanija je malo nezgodna stvar, naročito u 21. veku, jer obično vodi nazad u pećinu.
Sreća u nesreći je da postoji NATO i da niko ozbiljno ni ne pomišlja da napadne Kosovo, inače bi ovo ovde izgledalo kao Burkina Faso ili Burundi.

Mogao je da traje i 44 godine.
Tamo je zapaljeno više srpskih kuća nego ostalih.
Ono koliko je za 2,5 meseca istovareno na nas, je misaona imenica i za Vijetnam.
Nego, emilijo, da pitam i tebe - zašto ti toliko mrziš Srbe?
Skoro kao i ova nesrećnica Endži.
jovilim_e jovilim_e 13:54 26.03.2024

Re: korelacije

shmoo
bangyahead
Јако лепо село, у Галилеји подно Тавора (Горе Преображења), водићу те cross country када се смири луд'ло. Није скупо да се дође, организоваћемо се лепо и на време.


Мојне, брате, да трчимо или ходамо к'о Словенци викендима са ранчићима на леђима...

Ја сам човек у годинама.

Макар бициклове, што би рекао мој матори, да јашемо ако ништа друго.





Bogami, za te stvari braći Slovencima skidam kapu.
A ne kao ja - 100 metara i pali auto.
Jebeš auto.
magnus magnus 21:53 24.03.2024

van Gogh

a van Gogha kojeg je noć prije Holbruk skino slobi sa zida ,a ovaj mu dao nadajuči se neznam čemu, niko ne spominje.
freehand freehand 22:46 24.03.2024

Re: van Gogh

magnus
a van Gogha kojeg je noć prije Holbruk skino slobi sa zida ,a ovaj mu dao nadajuči se neznam čemu, niko ne spominje.
Valjda zato što se slike sa zidova, naročito Van gog, ne skidaju baš tako, niti se domać
in složi baš tako, nadajući cse ko zna čemu?
Ko je izvor te bajke, može li se znati?
magnus magnus 06:12 25.03.2024

Re: van Gogh

Ko je izvor te bajke, može li se znati?
znam ,znam bezveze , ja sam to ćuo na fb kod prijateljice novinarke iz Izraela, onda mi je mislim Lizdekica (slobodanka lizdek) koja je bila dopisnica nekog /nečeg iz sarajeva mislim da je bilo povodom Holbrukove smrti ,a holbruk je navodno uz sadizam u politici imao i pasiju prema van Goghu. slika je iz kolekcije kneza Pavla narodnog muzeja koja je bila posuđema uredu predsjednika .. Holbruk se svaki put pokušao grebat za nju .. eto bio si /jesi novinar istraži,
magnus magnus 07:49 25.03.2024

blog

meni dragi simplicius je privremeno otključao jedan od svojih plaćenih blogova, vrijedi pročitati,
https://simplicius76.substack.com/p/explosive-secret-french-military

OVDJE

Filip Mladenović Filip Mladenović 10:34 25.03.2024

Samo da podsetim...

NATO bombardovanje Srbije i Crne Gore od marta od juna 1999. godine jeste bilo i zločinačko i protivno medjunarodnom pravnom poretku. No, ne treba zaboraviti da su sve bombe tada bačene na Srbiju i Crnu Goru imale Miloševićevo punjenje.

Tačnije, punjenje zločinačkog Zlobinog režima, koji je pre tog marta/juna 1999, dakle od 1991. do juna 1999. počinio sramotne, grozne i stida dostojne ratne zločine u Hrvatskoj, Bosni i Hercegovini i na Kosovu i Metohiji! Koliko je samo dece stradalo i osakaćeno od Miloševićevih bombi, granata i snajperskih hitaca?! I sva ta municija i oružje proizvedeni su u Srbiji, u ovdašnjim fabrikama!

Činio je isto što sada Putinov režim radi u Ukrajini i režim Netanjahua u Gazi!

Bez tog podsećanja, svako evociranje uspomena na NATO bombardovanje je lažno, licemerno i neiskreno!

medjutim92 medjutim92 10:54 25.03.2024

Re: Samo da podsetim...

bangyahead bangyahead 11:01 25.03.2024

Re: Samo da podsetim...

Ово му дође као да ми сада правдамо зверства Хамаса 7.Х тиме што смо их угњетавали претходних 40-ак година, па ето, онда, они јадни, пекли бебе у микроталасним пећницама и силовали мајке до смрти, јер су били угњетавани... Исти ти твоји Американци су две године раније разбили легитимне демократске протесте у Србији ослањајући се на Милошевића као на "фактор мира и стабилности". Када су почели са бомбардовањем, мимо свих процедура, лепо Фрилетов Ђинђић рече: "Да сада бомбардују демократију у Србији, на ко зна који низ година."

Тако и би - демократија је последња реч која се помиње данас у Србији а ви који и служите Западу, служите као улизице а не као Срби са китцхмом... Бог да јој души прости - српској демократији - чек ракијицу да одлијем у цвеће.
bata_nimbus bata_nimbus 12:54 25.03.2024

Re: Само да подсетим...

Filip Mladenović
НАТО бомбардовање Србије и Црне Горе од марта од јуна 1999. године јесте било и злочиначко и противно међународном правном поретку. Но, не треба заборавити да су све бомбе тада бачене на Србију и Црну Гору имале Милошевићево пуњење.

Тачније, пуњење злочиначког Зобиног режима, који је пре тог марта/јуна 1999, дакле од 1991. до јуна 1999. починио срамотне, грозне и стида достојне ратне злочине у Хрватској, Босни и Херцеговини и на Косову и Метохији! Колико је само деце страдало и осакаћено од Милошевићевих бомби, граната и снајперских хитаца?! И сва та муниција и оружје произведени су у Србији, у овдашњим фабрикама!

Чинио је исто што сада Путинов режим ради у Украјини и режим Нетањахуа у Гази!

Без тог подсећања, свако евоцирање успомена на НАТО бомбардовање је лажно, лицемерно и неискрено!


Igor Jaramaz
bangyahead bangyahead 14:08 25.03.2024

Re: Samo da podsetim...

Činio je isto što sada Putinov režim radi u Ukrajini i režim Netanjahua u Gazi!


Добро си нас подсетио - нама Исламонацисти (на чију страну сте се ставили ви левичари) раде исто што су Русима радили неонацисти, а Србима неоусташе, муџахедини и шиптарофашисти. А Ђура-Георгии-Моша има мало тешку руку па ударио и по нејачи... мада, не знам, ево нека Преда каже - како се брани од Муџахедина који ти праве класичне војне raids, па када ти упаднеш у њихове енклаве, они скину униформе са Џихад знамењима, и крију се иза својих ханума и ђетића... Како се ту ратује? Ти извини - ти буум-ћао, ти извини-ти дуум-ћао; извини-дум, извини-дум...
michiganac michiganac 14:25 25.03.2024

Re: Samo da podsetim...

Tačnije, punjenje zločinačkog Zlobinog režima, koji je pre tog marta/juna 1999, dakle od 1991. do juna 1999.


Bez namjere da aboliram zlocine rezima SM, da te pitam samo ko je barutom punio prve bacve mrznje i vatrene cjevke koje su potom eksplodirale u Sloveniji i usmrtile mlade, nevine pitomce JNA?


Robert Baer, a former CIA agent, talked about the disintegration of the former Yugoslavia in the 90’s.

Baer claims that then he and his colleagues received millions of dollars to influence politicians and to cause the splitting-up of the former Yugoslavia.

“We bribed parties and politicians who were encouraging hatred among nations”, stated Baer.

He also emphasized that one US senator told him during the war that Srebrenica will be the biggest news on the world’s front pages.

“He even told us that we can already start establishing contacts with the media”, said Baer.

This former CIA agent was arrested multiple times in recent years because he was revealing confidential state secrets. So far, he has published several books about the CIA, Bill Clinton and George W. Bush.

I arrived in Sarajevo for the first time on the 12th of January 1991. I came by helicopter with three other agents. Our task was to observe Serbian terrorists who were supposed to attack the city. We got the information that there will be a number of terrorist attacks in the city due to the intention of B&H to withdraw from the former Yugoslavia. But that was a lie, our bosses had lied to us. Our primary task was to spread panic that there would be attacks among politicians, said Baer.

He stated that the mission lasted for two weeks, and then he went to Slovenia for a new mission.

“The entire operation lasted for a month and it was named ‘The Truth’”, said Baer.

He added that his team received several million dollars to fund non-governmental organizations, opposition parties and politicians who promoted hate in Slovenia, which was ready for independence.

“The aim of propaganda was to split up Yugoslavia”, said Baer.

He also emphasized that those who caused the war are today owners of companies, which are using natural and other resources of the former Yugoslavia.

“They made slaves out of you. Now you have to import from other countries, and since you do not have money, you have to borrow it. This is the very essence of the story about the Balkans”, said Baer.

At the end, he invited people of the Balkans not to hate each other and to forget the past, which was just part of one great show.


They gave us Millions to split up Yugoslavia


In April 1993 Jacques Merlino, associate director of French TV 2, interviewed Harff in his role as director to Ruder Finn Global Public Affairs, a PR firm that had been hired by the Republic of Croatia, the Republic of Bosnia-Herzegovina, and the parliamentary opposition in Kosovo. There follows a transcript of part of the interview.

Harrf: For 18 months, we have been working for the Republics of Croatia and Bosnia-Herzegovina, as well as for the opposition in Kosovo. Throughout this period, we had many successes, giving us a formidable international image. We intend to make advantage of this and develop commercial agreements with these countries. Speed is vital, because items favourable to us must be settled in public opinion. The first statement counts. The retractions have no effect.
Marlino: How often do you intervene?
Harff: Quantity is not important. You have to intervene at the right time with the right person. From June to September, we organized 30 meetings with the main press agencies, as well as meetings between Bosnian officials and Al Gore, Lawrence Eagleburger and 10 influential senators, among them George Mitchell and Robert Dole. We also sent out 13 exclusive news items, 37 last-minute faxes, 17 official letters and eight official reports. We placed 20 telephone calls to White House staff, 20 senators, and close to 100 to journalists, editors, newscasters and other influential people in the media.
Marlino: What achievement were you most proud of?
Harff: To have managed to put Jewish opinion on our side. This was a sensitive matter, as the dossier was dangerous looked from this angle. President Tudjman [of Croatia] was very careless in his book "Wastelands of Historical Reality". Reading this writtings, one could accuse him of of antisemitism. In Bosnia, the situation was no better: President Izetbegovic strongly supported the creation of a fundamentalist Islamic state [there] in his book "The Islamic Declaration". Besides, the Croatian and Bosnian past was marked by a real and cruel anti-semitism. Tens of thousands of Jews perished in Croatian camps. So there was every reason for intellectuals and Jewish organizations to be hostile towards the Croats and Bosnians. Our challenge was to reverse this attitude. And we succeded masterfully.
At the beginning of August 1992, New York Newsday came out with the affair of [Serb] concentration camps. We jumped at the opportunity immediately. We outwitted three big Jewish organizations - B'nai B'rith Anti-Defamation League, the American Jewish Committee, and the American Jewish Congress. We suggested to them to publish an advertisement in the "New York Times" and to organize demonstrations outside the United Nations.
That was a tremendous coup. When the Jewish organizations entered the game on the side of the [Muslim] Bosnians, we could promptly equate the Serbs with the Nazis in the public mind. Nobody understood what was happening in Yugoslavia. The great majority of Americans were probably asking themselves in which African country Bosnia was situated. But by a single move we were able to present a simple story of good guys and bad guys, which would hereafter play itself. We won by targeting Jewish audience. Almost immediately there was a clear change of language in the press, with the use of words with high emotional content, such as "ethnic cleansing", "concentration camps", etc., which evoked images of Nazi Germany and the gas chambers of Auschwitz. The emotional charge was so powerful that nobody could go against it.
Marlino: But when you did all of this, you had no proof that what you said was true. You only had the article in "Newsday"!
Harff: Our work is not to verify information. We are not equipped for that. Our work is to accelerate the circulation of information favorable to us, to aim at judiciously chosen targets. We did not confirm the existence of death camps in Bosnia, we just made it known that "Newsday" affirmed it.
Marlino: Are you aware that you took on a grave responsibility?
Harff: We are professionals. We had a job to do and we did it. We are not paid to be moral.


Harff on PR for the Yugoslavian Republics

„Ich muss sagen, als die Nato 1999 angriff, haben wir eine Flasche Champagner aufgemacht“
- James Harff

Operation Balkan: Werbung für Krieg und Tod
bangyahead bangyahead 18:07 25.03.2024

Re: Samo da podsetim...

Шта је, ту је. Како мудри Чарли каже: "Идемо даље." Претходно столеће искористити да не понављамо исте грешке.
freehand freehand 19:11 25.03.2024

Re: Samo da podsetim...

No, ne treba zaboraviti da su sve bombe tada bačene na Srbiju i Crnu Goru imale Miloševićevo punjenje.

Normalno, ne bi valjda donatori i sponzori punili svoje bombe?

I sva ta municija i oružje proizvedeni su u Srbiji, u ovdašnjim fabrikama!

Da nisi bezbadno glup mislio bi čovek da si samo bezočni lažov. Pa neće biti, većina tih mbombi, raketa i granata dolazila je iz Bosne i tamošnjih fabrika.


Bez tog podsećanja, svako evociranje uspomena na NATO bombardovanje je lažno, licemerno i neiskreno!

Tu si bog, za laž, licemerje i neiskrenost. A i govno koje je u stanju da poredi bilo šta sa genocidom koji se odvija u Gazi uz tvoju podršku.
freehand freehand 19:13 25.03.2024

Re: Samo da podsetim...

michiganac
Tačnije, punjenje zločinačkog Zlobinog režima, koji je pre tog marta/juna 1999, dakle od 1991. do juna 1999.


Bez namjere da aboliram zlocine rezima SM, da te pitam samo ko je barutom punio prve bacve mrznje i vatrene cjevke koje su potom eksplodirale u Sloveniji i usmrtile mlade, nevine pitomce JNA?


Robert Baer, a former CIA agent, talked about the disintegration of the former Yugoslavia in the 90’s.

Baer claims that then he and his colleagues received millions of dollars to influence politicians and to cause the splitting-up of the former Yugoslavia.

“We bribed parties and politicians who were encouraging hatred among nations”, stated Baer.

He also emphasized that one US senator told him during the war that Srebrenica will be the biggest news on the world’s front pages.

“He even told us that we can already start establishing contacts with the media”, said Baer.

This former CIA agent was arrested multiple times in recent years because he was revealing confidential state secrets. So far, he has published several books about the CIA, Bill Clinton and George W. Bush.

I arrived in Sarajevo for the first time on the 12th of January 1991. I came by helicopter with three other agents. Our task was to observe Serbian terrorists who were supposed to attack the city. We got the information that there will be a number of terrorist attacks in the city due to the intention of B&H to withdraw from the former Yugoslavia. But that was a lie, our bosses had lied to us. Our primary task was to spread panic that there would be attacks among politicians, said Baer.

He stated that the mission lasted for two weeks, and then he went to Slovenia for a new mission.

“The entire operation lasted for a month and it was named ‘The Truth’”, said Baer.

He added that his team received several million dollars to fund non-governmental organizations, opposition parties and politicians who promoted hate in Slovenia, which was ready for independence.

“The aim of propaganda was to split up Yugoslavia”, said Baer.

He also emphasized that those who caused the war are today owners of companies, which are using natural and other resources of the former Yugoslavia.

“They made slaves out of you. Now you have to import from other countries, and since you do not have money, you have to borrow it. This is the very essence of the story about the Balkans”, said Baer.

At the end, he invited people of the Balkans not to hate each other and to forget the past, which was just part of one great show.


They gave us Millions to split up Yugoslavia


In April 1993 Jacques Merlino, associate director of French TV 2, interviewed Harff in his role as director to Ruder Finn Global Public Affairs, a PR firm that had been hired by the Republic of Croatia, the Republic of Bosnia-Herzegovina, and the parliamentary opposition in Kosovo. There follows a transcript of part of the interview.

Harrf: For 18 months, we have been working for the Republics of Croatia and Bosnia-Herzegovina, as well as for the opposition in Kosovo. Throughout this period, we had many successes, giving us a formidable international image. We intend to make advantage of this and develop commercial agreements with these countries. Speed is vital, because items favourable to us must be settled in public opinion. The first statement counts. The retractions have no effect.
Marlino: How often do you intervene?
Harff: Quantity is not important. You have to intervene at the right time with the right person. From June to September, we organized 30 meetings with the main press agencies, as well as meetings between Bosnian officials and Al Gore, Lawrence Eagleburger and 10 influential senators, among them George Mitchell and Robert Dole. We also sent out 13 exclusive news items, 37 last-minute faxes, 17 official letters and eight official reports. We placed 20 telephone calls to White House staff, 20 senators, and close to 100 to journalists, editors, newscasters and other influential people in the media.
Marlino: What achievement were you most proud of?
Harff: To have managed to put Jewish opinion on our side. This was a sensitive matter, as the dossier was dangerous looked from this angle. President Tudjman [of Croatia] was very careless in his book "Wastelands of Historical Reality". Reading this writtings, one could accuse him of of antisemitism. In Bosnia, the situation was no better: President Izetbegovic strongly supported the creation of a fundamentalist Islamic state [there] in his book "The Islamic Declaration". Besides, the Croatian and Bosnian past was marked by a real and cruel anti-semitism. Tens of thousands of Jews perished in Croatian camps. So there was every reason for intellectuals and Jewish organizations to be hostile towards the Croats and Bosnians. Our challenge was to reverse this attitude. And we succeded masterfully.
At the beginning of August 1992, New York Newsday came out with the affair of [Serb] concentration camps. We jumped at the opportunity immediately. We outwitted three big Jewish organizations - B'nai B'rith Anti-Defamation League, the American Jewish Committee, and the American Jewish Congress. We suggested to them to publish an advertisement in the "New York Times" and to organize demonstrations outside the United Nations.
That was a tremendous coup. When the Jewish organizations entered the game on the side of the [Muslim] Bosnians, we could promptly equate the Serbs with the Nazis in the public mind. Nobody understood what was happening in Yugoslavia. The great majority of Americans were probably asking themselves in which African country Bosnia was situated. But by a single move we were able to present a simple story of good guys and bad guys, which would hereafter play itself. We won by targeting Jewish audience. Almost immediately there was a clear change of language in the press, with the use of words with high emotional content, such as "ethnic cleansing", "concentration camps", etc., which evoked images of Nazi Germany and the gas chambers of Auschwitz. The emotional charge was so powerful that nobody could go against it.
Marlino: But when you did all of this, you had no proof that what you said was true. You only had the article in "Newsday"!
Harff: Our work is not to verify information. We are not equipped for that. Our work is to accelerate the circulation of information favorable to us, to aim at judiciously chosen targets. We did not confirm the existence of death camps in Bosnia, we just made it known that "Newsday" affirmed it.
Marlino: Are you aware that you took on a grave responsibility?
Harff: We are professionals. We had a job to do and we did it. We are not paid to be moral.


Harff on PR for the Yugoslavian Republics

„Ich muss sagen, als die Nato 1999 angriff, haben wir eine Flasche Champagner aufgemacht“
- James Harff

Operation Balkan: Werbung für Krieg und Tod

Iz nekog razloga verujem da će vrlo malo komentatora uzeti u obzir ovaj koemntar, kamoli otvoriti ili komentarisati linkovane tekstove i događaje.
jovilim_e jovilim_e 19:19 25.03.2024

Re: Samo da podsetim...

freehand
michiganac
Tačnije, punjenje zločinačkog Zlobinog režima, koji je pre tog marta/juna 1999, dakle od 1991. do juna 1999.


Bez namjere da aboliram zlocine rezima SM, da te pitam samo ko je barutom punio prve bacve mrznje i vatrene cjevke koje su potom eksplodirale u Sloveniji i usmrtile mlade, nevine pitomce JNA?


Robert Baer, a former CIA agent, talked about the disintegration of the former Yugoslavia in the 90’s.

Baer claims that then he and his colleagues received millions of dollars to influence politicians and to cause the splitting-up of the former Yugoslavia.

“We bribed parties and politicians who were encouraging hatred among nations”, stated Baer.

He also emphasized that one US senator told him during the war that Srebrenica will be the biggest news on the world’s front pages.

“He even told us that we can already start establishing contacts with the media”, said Baer.

This former CIA agent was arrested multiple times in recent years because he was revealing confidential state secrets. So far, he has published several books about the CIA, Bill Clinton and George W. Bush.

I arrived in Sarajevo for the first time on the 12th of January 1991. I came by helicopter with three other agents. Our task was to observe Serbian terrorists who were supposed to attack the city. We got the information that there will be a number of terrorist attacks in the city due to the intention of B&H to withdraw from the former Yugoslavia. But that was a lie, our bosses had lied to us. Our primary task was to spread panic that there would be attacks among politicians, said Baer.

He stated that the mission lasted for two weeks, and then he went to Slovenia for a new mission.

“The entire operation lasted for a month and it was named ‘The Truth’”, said Baer.

He added that his team received several million dollars to fund non-governmental organizations, opposition parties and politicians who promoted hate in Slovenia, which was ready for independence.

“The aim of propaganda was to split up Yugoslavia”, said Baer.

He also emphasized that those who caused the war are today owners of companies, which are using natural and other resources of the former Yugoslavia.

“They made slaves out of you. Now you have to import from other countries, and since you do not have money, you have to borrow it. This is the very essence of the story about the Balkans”, said Baer.

At the end, he invited people of the Balkans not to hate each other and to forget the past, which was just part of one great show.


They gave us Millions to split up Yugoslavia


In April 1993 Jacques Merlino, associate director of French TV 2, interviewed Harff in his role as director to Ruder Finn Global Public Affairs, a PR firm that had been hired by the Republic of Croatia, the Republic of Bosnia-Herzegovina, and the parliamentary opposition in Kosovo. There follows a transcript of part of the interview.

Harrf: For 18 months, we have been working for the Republics of Croatia and Bosnia-Herzegovina, as well as for the opposition in Kosovo. Throughout this period, we had many successes, giving us a formidable international image. We intend to make advantage of this and develop commercial agreements with these countries. Speed is vital, because items favourable to us must be settled in public opinion. The first statement counts. The retractions have no effect.
Marlino: How often do you intervene?
Harff: Quantity is not important. You have to intervene at the right time with the right person. From June to September, we organized 30 meetings with the main press agencies, as well as meetings between Bosnian officials and Al Gore, Lawrence Eagleburger and 10 influential senators, among them George Mitchell and Robert Dole. We also sent out 13 exclusive news items, 37 last-minute faxes, 17 official letters and eight official reports. We placed 20 telephone calls to White House staff, 20 senators, and close to 100 to journalists, editors, newscasters and other influential people in the media.
Marlino: What achievement were you most proud of?
Harff: To have managed to put Jewish opinion on our side. This was a sensitive matter, as the dossier was dangerous looked from this angle. President Tudjman [of Croatia] was very careless in his book "Wastelands of Historical Reality". Reading this writtings, one could accuse him of of antisemitism. In Bosnia, the situation was no better: President Izetbegovic strongly supported the creation of a fundamentalist Islamic state [there] in his book "The Islamic Declaration". Besides, the Croatian and Bosnian past was marked by a real and cruel anti-semitism. Tens of thousands of Jews perished in Croatian camps. So there was every reason for intellectuals and Jewish organizations to be hostile towards the Croats and Bosnians. Our challenge was to reverse this attitude. And we succeded masterfully.
At the beginning of August 1992, New York Newsday came out with the affair of [Serb] concentration camps. We jumped at the opportunity immediately. We outwitted three big Jewish organizations - B'nai B'rith Anti-Defamation League, the American Jewish Committee, and the American Jewish Congress. We suggested to them to publish an advertisement in the "New York Times" and to organize demonstrations outside the United Nations.
That was a tremendous coup. When the Jewish organizations entered the game on the side of the [Muslim] Bosnians, we could promptly equate the Serbs with the Nazis in the public mind. Nobody understood what was happening in Yugoslavia. The great majority of Americans were probably asking themselves in which African country Bosnia was situated. But by a single move we were able to present a simple story of good guys and bad guys, which would hereafter play itself. We won by targeting Jewish audience. Almost immediately there was a clear change of language in the press, with the use of words with high emotional content, such as "ethnic cleansing", "concentration camps", etc., which evoked images of Nazi Germany and the gas chambers of Auschwitz. The emotional charge was so powerful that nobody could go against it.
Marlino: But when you did all of this, you had no proof that what you said was true. You only had the article in "Newsday"!
Harff: Our work is not to verify information. We are not equipped for that. Our work is to accelerate the circulation of information favorable to us, to aim at judiciously chosen targets. We did not confirm the existence of death camps in Bosnia, we just made it known that "Newsday" affirmed it.
Marlino: Are you aware that you took on a grave responsibility?
Harff: We are professionals. We had a job to do and we did it. We are not paid to be moral.


Harff on PR for the Yugoslavian Republics

„Ich muss sagen, als die Nato 1999 angriff, haben wir eine Flasche Champagner aufgemacht“
- James Harff

Operation Balkan: Werbung für Krieg und Tod

Iz nekog razloga verujem da će vrlo malo komentatora uzeti u obzir ovaj koemntar, kamoli otvoriti ili komentarisati linkovane tekstove i događaje.

Ma šta to ima više da se komentariše?
To nije jasno, odavno, samo budalama i beskorisnim idiotima.
Ja to više ne bih komentarisao nego bih se bavio onim što bi sada trebalo da činimo.
emilia emilia 05:58 26.03.2024

Re: Samo da podsetim...

i režim Netanjahua u Gazi!

Nije režim Netanjahua nego su sve stranke u Izraelu u koaliciji dok traje rat.
Da si makar malo pratio situaciju u Izraelu shvatio bi da je muslimanska teroristička horda pod nazivom hamas prva napala Izrael tako što je napravila monstruozni pokolj jevrejske dece i tako što su ispalili samo u prvom barazu 20.000 raketa nasumično po sistemu gde god padne dobro palo koga god ubije dobro je! Dobili su od Izraela odgovor na to divljanje.
Ovde se brane i podržavaju naoružani teroristi po potrebi.
Zlikovci su kada izvedu napad na Moskvu a mučenici i gerila kada, kao, potlačeni od Izraela masakriraju Izraelce, to se gotovo odobrava i smatra nekim prirodnim sledom događaja.

Prema istraživanju AWRAD-a, Arab World for Research and Development, iz novembra prošle godine 75% Palestinaca je podržalo masakar od 7. oktobra, što je zastrašujuće, jer otkriva svu patologiju jedne cele populacije.
Da naglasim: nije u pitanju podrška sukobu već je izražena podrška devijantnim postupcima ostrašćenih fanatika, uz bestijalnu ushićenost zverstvima, ispoljenu kroz podvriskivanje, veseljenje uz talambase i raspucavanje, kao i obavezujuću ikonografiju Trećeg rajha da bi se na kraju ispoljilo kao pervertirani delirijum.

Koje izvore imamo svakodnevno o ovom sukobu, HAMAS i UNRWA nisu kredibilni izvori, koji tvrde da Izrael čini zločine?

Nema nijednog kredibilnog izvora koji može da potvrdi tvrdnje hamasa i njihovih poslušnika iz UNRWA da IDF namerno targetira civile. Nema ni dokaza ni pouzdanih informacija o civilnim žrtvama u Gazi, ponavljam HAMAS i UNRWA NISU kredibilni izvori informacija, kao ni razni pro-palestinski aktivisti.

Napominjem da eventualne kolateralne civilne žrtve sukoba, koje nisu targetirane namerno, nisu žrtve ratnog zločina.

U tom smislu mogu samo da kažem da nisam videla nijedan dokaz, iz kredibilnog izvora, ponovo ponavljam hamas, unrwa, propalestinski aktivisti NISU kredibilni izvori, o bilo kakvim masovnim zločinima koje je skrivio IDF.

I od pre 1948 su pokušavali da ih "očiste" sa teritorije, ali generacija 1948 u Izraelu je dobro znala šta će se desiti ako se ne brane, mnogi od njih su bili preživeli Holokaust i pogrome. Pa 1967 to su oni koji su preživeli etničko čišćenje u svim BI zemljama.

I opet, neki su se 7-og oktobra probudili i nakon toga. Za mene je bilo neverovatno koliko ljudi se spakovalo iz US, na El Alovim letovima, i pridružili se IDFu.

Veoma mali procenat Jevreja još uvek misli da je mir moguć bez potpunog uništenja hamasa. I to su obično oni koji su dovoljno udaljeni od masakra, ili oni što smatraju da će bog da ih zaštiti.

I ovi što ovde neuko pričaju o prekidu vatre, ili 2-state solution, ili ne znaju istoriju ili se prave blesavi.

Da ne zaboravimo, cifra taoca koje hamas drži je još uvek na nekim procenama do 130 iako za primirje nude samo 45. Dece, tinejdžera, odraslih. I staraca i bolesnih. Koliko leševa drže se još ne zna.

Ako je u Gazi 2+ miliona civila rešenje je prosto, vratite otete, i predajte Hamas i IJ, a to je ista bagra, i sve koji su učestvovali u masakru.

Tako da baš baksuz da su Izraelci odlučili da se brane, a ne da legnu da ih kolju.

Ono što je "svet" trebao da uradi je da 8-og blokira Gazu, uđe združenim snagama, i očiste sve nas od hamasa, ali isprečila se politika, tako da je taj teret pao na Izrael. A oni plaćaju ogromnu cenu za rat sa što manje civilnih žrtava.

benedykt benedykt 07:50 26.03.2024

Re: Samo da podsetim...

bangyahead
Ово му дође као да ми сада правдамо зверства Хамаса 7.Х тиме што смо их угњетавали претходних 40-ак година, па ето, онда, они јадни, пекли бебе у микроталасним пећницама и силовали мајке до смрти, јер су били угњетавани...

Mmmdaaaaa samo što iz nekog razloga ne postoji niti jedan jedini dokaz sa bilo koju od te dve monstruozne somnambulije, odnosno došli smo u onu najluđu fazu kada se besramne laži besomučnim ponavljanjem usvajaju kao nekakve nazovi istine…
benedykt benedykt 08:06 26.03.2024

Re: Samo da podsetim...

bangyahead
Činio je isto što sada Putinov režim radi u Ukrajini i režim Netanjahua u Gazi!


Добро си нас подсетио - нама Исламонацисти (на чију страну сте се ставили ви левичари) раде исто што су Русима радили неонацисти, а Србима неоусташе, муџахедини и шиптарофашисти...

Kažeš napali vas ti neki nacisti/fašisti…

dragosevacsutra dragosevacsutra 08:36 26.03.2024

Re: Samo da podsetim...

emilia




Это вам не просто так,
Здесь идут, ускоряя шаг,
Эти ребята.
Нам преграды нипочём,
Открываем дверь плечом.
Ну, а те кто против, пусть бегут -
Русские идут.
Русские идут.
Русские идут.
Русские идут.
Русские идут.
Русские идут.
Русские идут.

jovilim_e jovilim_e 13:58 26.03.2024

Re: Samo da podsetim...

bangyahead
Činio je isto što sada Putinov režim radi u Ukrajini i režim Netanjahua u Gazi!


Добро си нас подсетио - нама Исламонацисти (на чију страну сте се ставили ви левичари) раде исто што су Русима радили неонацисти, а Србима неоусташе, муџахедини и шиптарофашисти. А Ђура-Георгии-Моша има мало тешку руку па ударио и по нејачи... мада, не знам, ево нека Преда каже - како се брани од Муџахедина који ти праве класичне војне raids, па када ти упаднеш у њихове енклаве, они скину униформе са Џихад знамењима, и крију се иза својих ханума и ђетића... Како се ту ратује? Ти извини - ти буум-ћао, ти извини-ти дуум-ћао; извини-дум, извини-дум...

Ono što mene zanima (ne toliko da ne mogu spavati, jer ja znam o čemu se radi) je to zašto niko ko bezrrezervno podržava palestinsku (ili Hamasovu) stranu ne pokuša da da odgovor na sledeće pitanje - šta su Hmasovci očekivali da će Izrael da radi kada su odlučili da pobiju jevrejske civile, uključujući i decu?
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:51 25.03.2024

udario retrogradni merkur, šta li

svako malo se povampirite na belosvecku politiku, baš bude da ne kažem neprijatno..
dal je merkur..
il vas brine ta poslednja inkarnacija režimskog ludila sa sve e mi baš nećemo i iščlanćemo se iz Jevrope za posve i pratećom panduracijom po ulicama..
to mogu da kapiram da brine, razuman čovjek u tome svakako ne bi vidio ništa dobro al to pomračenje uma koje problem ne vidi u pomenutom režimu nego u natou, Bajdenu, Gazi, Ukrajini, ma na sve strane samo nije u režimu..
e taj dio ne kapiram nikako..
ili ajde možda bi nekako mogla, kao neki mix hipertrofiranog balkanskog muškog ponosa u kombinaciji sa jalovom ogorčenošću.. al opet nema smisla.. nit na šta si toliko ponosan nit čime si tačno toliko razočaran i ogorčen.. šta misliš da su drugi dobili..
kanda opet taj komuljarski odgoj koji jednom kad te sjebe u glavu rješen si doživotno
bangyahead bangyahead 11:05 25.03.2024

Re: udario retrogradni merkur, šta li

newimprovedtadejus
svako malo se povampirite na belosvecku politiku, baš bude da ne kažem neprijatno..
dal je merkur..
il vas brine ta poslednja inkarnacija režimskog ludila sa sve e mi baš nećemo i iščlanćemo se iz Jevrope za posve i pratećom panduracijom po ulicama..
to mogu da kapiram da brine, razuman čovjek u tome svakako ne bi vidio ništa dobro al to pomračenje uma koje problem ne vidi u pomenutom režimu nego u natou, Bajdenu, Gazi, Ukrajini, ma na sve strane samo nije u režimu..
e taj dio ne kapiram nikako..
ili ajde možda bi nekako mogla, kao neki mix hipertrofiranog balkanskog muškog ponosa u kombinaciji sa jalovom ogorčenošću.. al opet nema smisla.. nit na šta si toliko ponosan nit čime si tačno toliko razočaran i ogorčen.. šta misliš da su drugi dobili..
kanda opet taj komuljarski odgoj koji jednom kad te sjebe u glavu rješen si doživotno

Добро, мора да се обележи 25-огодишњица, а и Служби одговара: мало народ истресе фрустрацију, мало се баве споредним стварима, нико не истражује cashflow око Београда на води или Ђенералштаба - сви вучићи сити, све овчице на броју. Све потаман!
medjutim92 medjutim92 11:16 25.03.2024

Re: udario retrogradni merkur, šta li

newimprovedtadejus
to mogu da kapiram da brine, razuman čovjek u tome svakako ne bi vidio ništa dobro al to pomračenje uma koje problem ne vidi u pomenutom režimu nego u natou, Bajdenu, Gazi, Ukrajini, ma na sve strane samo nije u režimu..


bivšem, tj. današnjem režimu pominjemo rodbinu svakodnevno.

Možemo valjda s vremena na vreme i onima koji su '99 doneli demokratiju, a danas nastavak tog režima vide kao faktor stabilnosti evo već 12 godina otkad su demokratski čestitali pobedu pre no što su izbori završeni..
predatortz predatortz 11:23 25.03.2024

Re: udario retrogradni merkur, šta li

pomračenje uma koje problem ne vidi u pomenutom režimu nego u natou, Bajdenu, Gazi, Ukrajini, ma na sve strane samo nije u režimu..


A ko ovde brani režim?
Moja politička opcija, onu za koju glasam, predlaže da se proglasi okupacija Kosova i Metohije jer su narušene skoro sve stavke Kumanovskog sporazuma i Rezolicije 1244.
Dakle, to je ono što ja smatram razumnim - proglasimo okupaciju, nazivamo stvari pravim imenom jer okupacija jeste, degažiramo loptu u protivničku polovinu i čekamo.

režim radi ono što vi priželjkujete - daje dupe agresoru.
Ja takav režim ne mogu da podržim.
ti?

predatortz predatortz 11:24 25.03.2024

Re: udario retrogradni merkur, šta li

Možemo valjda s vremena na vreme i onima koji su '99 doneli demokratiju,


ne možemo! ne daju kursisti sa seminara iz vladinog sektora.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:27 25.03.2024

Re: udario retrogradni merkur, šta li

medjutim92
newimprovedtadejus
to mogu da kapiram da brine, razuman čovjek u tome svakako ne bi vidio ništa dobro al to pomračenje uma koje problem ne vidi u pomenutom režimu nego u natou, Bajdenu, Gazi, Ukrajini, ma na sve strane samo nije u režimu..


bivšem, tj. današnjem režimu pominjemo rodbinu svakodnevno.

Možemo valjda s vremena na vreme i onima koji su '99 doneli demokratiju, a danas nastavak tog režima vide kao faktor stabilnosti evo već 12 godina otkad su demokratski čestitali pobedu pre no što su izbori završeni..


to bi skroz bilo ok da je tako a ne upravo obrnuto..
na ovom mjestu režimu sadašnjem se ne prigovara ni ka da.. nikad.. ni dana, ni sata, primjedbi nema..
belosvecka politika se bukvalno protresa svakodnevno i to na blogovima o povišenim trigliceridima.. non stop.. nema pauze..
kako da ti kažem.. tu nešto ne štima
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:28 25.03.2024

Re: udario retrogradni merkur, šta li

predatortz
Možemo valjda s vremena na vreme i onima koji su '99 doneli demokratiju,


ne možemo! ne daju kursisti sa seminara iz vladinog sektora.


e ova ti je dobra..
zemljom ti vlada ngo jebt.. kakav vučić kakvi bakrači
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:29 25.03.2024

Re: udario retrogradni merkur, šta li

predatortz
pomračenje uma koje problem ne vidi u pomenutom režimu nego u natou, Bajdenu, Gazi, Ukrajini, ma na sve strane samo nije u režimu..


A ko ovde brani režim?
Moja politička opcija, onu za koju glasam, predlaže da se proglasi okupacija Kosova i Metohije jer su narušene skoro sve stavke Kumanovskog sporazuma i Rezolicije 1244.
Dakle, to je ono što ja smatram razumnim - proglasimo okupaciju, nazivamo stvari pravim imenom jer okupacija jeste, degažiramo loptu u protivničku polovinu i čekamo.

režim radi ono što vi priželjkujete - daje dupe agresoru.
Ja takav režim ne mogu da podržim.
ti?



e još da može ono da svako živi u svijetu koji priželjkuje gdje bi nam kraj bio pa okupiraj brate
maksa83 maksa83 11:31 25.03.2024

Re: udario retrogradni merkur, šta li

zemljom ti vlada ngo jebt..

Ili kako se to omače pre neku nedelju nekom režimskom analnomlitičaru na televizor:

".... ova opozicija što je sad na vlasti..."
predatortz predatortz 11:39 25.03.2024

Re: udario retrogradni merkur, šta li

e još da može ono da svako živi u svijetu koji priželjkuje gdje bi nam kraj bio pa okupiraj brate


Biće da nisi u terminologiji, ali ću ti pojasniti:

Mi ne okupiramo nikoga, mi treba da proglasimo okupaciju dela naše teritorije.
Kosovo i Metohija, rušenjem Kumanovskog sporazuma i Rezolucije 1244 faktički jeste okupirana teritorija.
Ta konstatacija bi samo formalizovala faktičko stanje i odrešila nam ruke za sasvim druge pristupe problemu u nekom za nas povoljnijem trenutku.
Dakle, ne potpisivati više ništa, jer se potpisano ne poštuje. Ne pregovarati jer druga strana je pokazala nekredibilnost u pregovorima.
Konstatovati činjenično stanje, dati mu pravnu oblandu i čekati...

Ako nas EU neće zbog toga što oni krše dogovore koje smo mi ispoštovali, onda treba razmisliti šta uopšte tražimo među takvim. A planeta je velika, EU je njen bitan ali ne i jedini deo.

Da se prebacimo na tvoj teren, verujem da ćeš bolje razumeti.
Ti i ja postižemo dogovore koje ja stalno menjam u hodu i nikad ne ispoštujem dogovoreno. Bitan sam ti poslovni partner, mnogo ti toga zavisi od poslovanja sa mojom firmom, ali ja to konstantno zloupotrebljavam ne ceneći te ni toliko da ispoštujem bar nešto.
Da li bi razmišljala o alternativama?
gvozden1 gvozden1 11:50 25.03.2024

Re: udario retrogradni merkur, šta li

predatortz
Možemo valjda s vremena na vreme i onima koji su '99 doneli demokratiju,


ne možemo! ne daju kursisti sa seminara iz vladinog sektora.

A ne, JEDINA dozvoljena tema je Srbija i njena vlast, dobro, i Rusija.

Kriviti onoga ko te bombardovao, ili onoga ko to opravdava, ili kaže ma nisu oni krivi, je nedopustivo.

Mora Vučić uvek da bude tema, sve što on uradi je pogrešno.


Svoju biografiju valja zaboraviti, komunističku prošlost, rad za platu u srpskoj državi, samo sadašnjost se računa, završiš neki kurs, odeš u London, i hopa, evo tebe preprane, ko da ništa nije bilo, ko da nisi radila za pare u toj vlasti.

predatortz predatortz 12:08 25.03.2024

Re: udario retrogradni merkur, šta li

maksa83
zemljom ti vlada ngo jebt..

Ili kako se to omače pre neku nedelju nekom režimskom analnomlitičaru na televizor:

".... ova opozicija što je sad na vlasti..."


U pravu je čovek!
Ova vlast jeste opozicija interesu zemlje i naroda. Nisu jedini u tome, ali jesu protiv interesa zemlje.
Pored kriminala, kada odu, treba im suditi i za dela veleizdaje.
Samo, za to treba prava, a ne fejk opozicija i bašibozuk okupljen da bi čerečio lešinu i to je jedino što ih drži na okupu.
bangyahead bangyahead 13:46 25.03.2024

Re: udario retrogradni merkur, šta li

predatortz
maksa83
zemljom ti vlada ngo jebt..


Samo, za to treba prava, a ne fejk opozicija i bašibozuk okupljen da bi čerečio lešinu i to je jedino što ih drži na okupu.

Претходно ти требају војска и мурија с кичмом, а не улизице политичарима, па још и са демократском свешћу - да се повуче из политичког у стриктно безбедносни сектор. А, с обзиром са су Срби Руска школа, ја чисто сумњам да ће Војска и Мурија саме да се повуку, у друштву над којим су навикнути да владају 80 последњих година.
predatortz predatortz 14:05 25.03.2024

Re: udario retrogradni merkur, šta li

Претходно ти требају војска и мурија с кичмом,


Prvo treba opozicija, bez nje nema ništa od posla.

Evo, ko je zainteresovan za analizu portala iza kojeg najverovatnije stoji Federalni MUP iz Sarajeva. Iznenađujuće objektivan članak.

LINK

I oni su primetili - nejma opozicije, ba!



maksa83 maksa83 14:28 25.03.2024

Re: udario retrogradni merkur, šta li

Evo, ko je zainteresovan za analizu portala iza kojeg najverovatnije stoji Federalni MUP iz Sarajeva. Iznenađujuće objektivan članak.

Nepotpisani autor nema veze sa životom.

Samo jedna crtica otalen:

Tako je Čedomir Jovanović osvojio manje glasova nego što je potpisa prikupio,


Čedomir Jovanović nije skupio 10K potpisa, kao ni velika većina kandidovanih, ali se na to odmahnulo rukom jer je kartel sračunao šta i ko im odgovara od protivnika i budućih saradnika. Sve i da zanemarimo sva druga sranja izbori su minimum zbog ovoga u startu neregularni. To omogućava npr. da se kandiduju i frindž pokreti tipa Nestorovićevi svedoci i sl. lepak za budale.

Neko bi rekao "a pa dobro nije to ni bitno", ali to je svakako bitno pošto svašta od ovoga što je istrčalo na teren ne predstavlja realnu organizovanu političku snagu nego neke pijunčiće koje treba trojanskim konjima ubaciti u smešu za kombinovanje. Ti adhok "pokreti" su najbolji za plasiranje spavača na raznim nivoima koji će posle izbora "shvatiti" da Aleksandar Vučić zapravo predstavlja ono za šta se oni zalažu.

Da skratim, jedini tačan članak o izborima u Srbiji bi bio vrlo vrlo kratak:

"Farsa."
predatortz predatortz 14:30 25.03.2024

Re: udario retrogradni merkur, šta li

Ti adhok "pokreti" su najbolji za plasiranje spavača na raznim nivoima koji će posle izbora "shvatiti" da Aleksandar Vučić zapravo predstavlja ono za šta se oni zalažu.


A šta je SPN? Pokret ili neka monolitna struktura sa jasnim političkim, ekonomskim, nacionalnim i inim programima?
maksa83 maksa83 14:38 25.03.2024

Re: udario retrogradni merkur, šta li

A šta je SPN? Pokret ili neka monolitna struktura sa jasnim političkim, ekonomskim, nacionalnim i inim programima?

SPN je koalicija sastavljena iz više stranaka/pokreta okupljena oko ideje da je osnovni problem koji treba rešiti SNS koji je napravio ovaj i ovakav mijazmični "politički" milje, i da je prvo i osnovno povratiti Državu iz ruku kriminalne interesne grupe sastavljene oko Aleksandra Vučića, sa proklamovanom idejom da se tim promenjenim odnosom snaga društvo vrati u zdrave političke okvire. Da pestotriesedmi put objašnjavam kakav je ovo sad politički milje ne bih stvarno.


predatortz predatortz 14:40 25.03.2024

Re: udario retrogradni merkur, šta li

maksa83
A šta je SPN? Pokret ili neka monolitna struktura sa jasnim političkim, ekonomskim, nacionalnim i inim programima?

SPN je koalicija sastavljena iz više stranaka/pokreta okupljena oko ideje da je osnovni problem koji treba rešiti SNS koji je napravio ovaj i ovakav mijazmični "politički" milje, i da je prvo i osnovno povratiti Državu iz ruku kriminalne interesne grupe sastavljene oko Aleksandra Vučića, sa proklamovanom idejom da se tim promenjenim odnosom snaga društvo vrati u zdrave političke okvire. Da pestotriesedmi put objašnjavam kakav je ovo sad politički milje ne bih stvarno.




Znači, ništa... S koca i s konopca. Probali jednom, neslavno se završilo i upravo to je ustoličilo ove nesoje.
dragosevacsutra dragosevacsutra 14:43 25.03.2024

Re: udario retrogradni merkur, šta li


Ili kako se to omače pre neku nedelju nekom režimskom analnomlitičaru na televizor:

".... ova opozicija što je sad na vlasti..."


Jebi ga, ucilo to od DOSa...

jovilim_e jovilim_e 14:52 25.03.2024

Re: udario retrogradni merkur, šta li

predatortz
maksa83
A šta je SPN? Pokret ili neka monolitna struktura sa jasnim političkim, ekonomskim, nacionalnim i inim programima?

SPN je koalicija sastavljena iz više stranaka/pokreta okupljena oko ideje da je osnovni problem koji treba rešiti SNS koji je napravio ovaj i ovakav mijazmični "politički" milje, i da je prvo i osnovno povratiti Državu iz ruku kriminalne interesne grupe sastavljene oko Aleksandra Vučića, sa proklamovanom idejom da se tim promenjenim odnosom snaga društvo vrati u zdrave političke okvire. Da pestotriesedmi put objašnjavam kakav je ovo sad politički milje ne bih stvarno.




Znači, ništa... S koca i s konopca. Probali jednom, neslavno se završilo i upravo to je ustoličilo ove nesoje.

Ma!
To su, bre, svirači kurcu za male pare.
Vučić će uz ovakvu opoziciju vladati do kraja vremena.
Kakva kurčeva opozicija sa 100 kojekakvih strančica koje vode polupismeni 'lideri'.
Da su pametni, angažovali bi, na primer, Dačića da im objasni šta je politika.
No, ono što je poprilični problem kod nas je usproren dinamizam.
Da postoji dinamika i da se vlast mena svake druge, treća godine, iščistilo bi se brzo i došlo do koliko toliko pristojnih ljudi koji se bave politikom.
Ovako se isture kojekakve 'opozicione' budale koje samo osiguravaju produžetak ovoga sranja.
Zamisli nekonzistentnost budala - melju kako su izbori nezakoniti, kako se kralo onoliko na izborima, te, gle kurca, pristanu da uđu u Skupštinu na osnovu takvih izbora?
Pa ko je tu lud?!
maksa83 maksa83 14:52 25.03.2024

Re: udario retrogradni merkur, šta li

Znači, ništa... S koca i s konopca. Probali jednom, neslavno se završilo i upravo to je ustoličilo ove nesoje.

Nesoje sam ustoličio ja kada sam izabrao da ispred glasačkog mesta u parku igram fudbal (a čak ni ne volim čobanski sport sa šabanskom publikom) sa decom umesto da uđem i zaokružim slinavog mediokriteta Borisa Tadića.

Zahvaljujući i meni smo upali u ovo radikalsko ludilo u kome živimo, a brzina kojom se survavamo je zastrašujuća. Aj brzina, ali ubrzanje. Nisam gurnuo ali sam pustio da klizne. "Zločin nečinjenjem".

Jedna od gorih kazni toga je posmatranje ljudi okolo a koji su bili kako tako normalni kako se pretvaraju u zombije ispranog mozga pod teretom hard kor 0-24 propagande i što pasivnog što aktivnog pritiska neposrednog okruženja.



newimprovedtadejus newimprovedtadejus 15:31 25.03.2024

Re: udario retrogradni merkur, šta li

maksa83
Znači, ništa... S koca i s konopca. Probali jednom, neslavno se završilo i upravo to je ustoličilo ove nesoje.

Nesoje sam ustoličio ja kada sam izabrao da ispred glasačkog mesta u parku igram fudbal (a čak ni ne volim čobanski sport sa šabanskom publikom) sa decom umesto da uđem i zaokružim slinavog mediokriteta Borisa Tadića.

Zahvaljujući i meni smo upali u ovo radikalsko ludilo u kome živimo, a brzina kojom se survavamo je zastrašujuća. Aj brzina, ali ubrzanje. Nisam gurnuo ali sam pustio da klizne. "Zločin nečinjenjem".

Jedna od gorih kazni toga je posmatranje ljudi okolo a koji su bili kako tako normalni kako se pretvaraju u zombije ispranog mozga pod teretom hard kor 0-24 propagande i što pasivnog što aktivnog pritiska neposrednog okruženja.


a dobro.. ako su stvarno toliko ludi pa odbiju članstvo (a to je i za njih ludilo, navatirali su se svakako, od članstva samo može više da im kapa).. ali ako stvarno to i urade onda bar znaš na čemu si..
ne vrijedi se nervirati oko toga..
udri po kakvom bosiljku a bogme i nekoj rekreativnoj travci, pa prenesi iskustva, da se i mi ostali bavimo rekreativnim a korisnim povrtlarstvom i bog da nas vidi..
bez članstva tu se nešto nervirati oko murte i kurte ne vidim rezona..
maksa83 maksa83 15:35 25.03.2024

Re: udario retrogradni merkur, šta li

a dobro.. ako su stvarno toliko ludi pa odbiju članstvo (a to je i za njih ludilo, navatirali su se svakako, od članstva samo može više da im kapa).. ali ako stvarno to i urade onda bar znaš na čemu si..

Ma meni je jasno na čemu smo i gde idemo već godinama, ništa se ovo nije desilo odjednom, mislim da sam ovaj njegov konačni "Janukovič momenat" predvideo još pre covida i da sam ga plasirao baš ovde negde u ovo vreme. No što kaže Ćola "a šta imam ja od tog...".
michiganac michiganac 16:06 25.03.2024

Re: udario retrogradni merkur, šta li

ali ako stvarno to i urade onda bar znaš na čemu si..


Svaka takva "prijetnja" protiv EU i/ili ovih drugih preko okeana meni odaje utisak vec prethodnog, odavno dogovorenog sadejstva sa istim* - tipa pustite me da nastavim permanentno da bacam prasinu u oci ovom mom krezubom plebsu (pr. gromkim, farsicnim obiljezavanjem godisnjice NATO-agresije), dok mi paralelno odradjujemo nasu biznis-agendu: prodati KiM (inkluzivno sa ex-generalstabom i dr. ekskluzivnim lokacijama) za obecane investicije u milijardama $/€ u famozni 'EXPO' (..od kog put dalje vodi samo u nepovratno duznicko ropstvo i definitivni slom drzave, poput npr. Grcke nakon OI 2004, YU nakon ZOI 1984..)

*dabome, na sl. nacin se odradjuje biznis i sa istokom, onim u Moskvi i Pekingu.

U tamnom vilajetu sve je na prodaju u bescijenje, pocevsi od tupog, zombiranog plebsa.

Okorjelo, trulezno zlo u svim svojim manifestacijama - to je na vlasti u Srbiji.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 17:17 25.03.2024

Re: udario retrogradni merkur, šta li

michiganac

Svaka takva "prijetnja" protiv EU i/ili ovih drugih preko okeana meni odaje utisak vec prethodnog, odavno dogovorenog sadejstva sa istim* - tipa pustite me da nastavim permanentno da bacam prasinu u oci ovom mom krezubom plebsu


moguće al nema mi smisla..
ovi su izdvojili i neke milijarde za kojekakvu pomoć bez obzira bilo članstvo ili ne.. mnogo je lakše reklamirati tu lovu i polako puku poslati poruku da je nama ipak u interesu da budemo ta Evropa a ne da se pravimo da nismo..
puk se na kraju krajeva na tu temu više puta izjašnjavao i uvijek bio jasno raspoložen da ipak bude Evropa..
bukvalno bi minimalno uvjeravanje tu trebalo, samo da se prestane trovati nonsensom marke putin pokazao svijetu, srbija pokazala i bogu i ocu..
puk već zna kud bi on da ga se pusti..
nisam pametna šta je ovim ludacima osim ako nije stvarno ludilo kod vođe..
tu priču mora on to tako da ga ne proglase izdajicom ne kupujem nipošto.. već ga obožavaju.. sad da se objelodani da je rođenu mater ispekao na ražnju pa pojeo oprostili bi mu

zoja444 zoja444 17:45 25.03.2024

Re: udario retrogradni merkur, šta li

kakva tariguz opozicija i psihopate koji jure starce da ih biju. a sto vi krezubi dolazite ovde da vam ugradjuju implante? i sta to znaci sto je neko krezub? jel to neka karakterna osobina?
freehand freehand 17:46 25.03.2024

Re: udario retrogradni merkur, šta li

maksa83
a dobro.. ako su stvarno toliko ludi pa odbiju članstvo (a to je i za njih ludilo, navatirali su se svakako, od članstva samo može više da im kapa).. ali ako stvarno to i urade onda bar znaš na čemu si..

Ma meni je jasno na čemu smo i gde idemo već godinama, ništa se ovo nije desilo odjednom, mislim da sam ovaj njegov konačni "Janukovič momenat" predvideo još pre covida i da sam ga plasirao baš ovde negde u ovo vreme. No što kaže Ćola "a šta imam ja od tog...".

Vizionar si, nema šta.
maksa83 maksa83 18:09 25.03.2024

Re: udario retrogradni merkur, šta li

Vizionar si, nema šta.

Shvatiću ovo kao "hvala što si me grešnog zadržao na pravoj strani istorije u naručju pravih nosioca vrednosti francuske revolucije". Nema na čemu, odmah da kažem, mada znam da tebi znači.

freehand freehand 18:50 25.03.2024

Re: udario retrogradni merkur, šta li

maksa83
Vizionar si, nema šta.

Shvatiću ovo kao "hvala što si me grešnog zadržao na pravoj strani istorije u naručju pravih nosioca vrednosti francuske revolucije". Nema na čemu, odmah da kažem, mada znam da tebi znači.


Uopšte ne sumnjam da si sve shvatio tačno onako kako je pisac hteo da to bude shvaćeno.
A od svega je najbitnije da ti je desnica ruka na mestu.
freehand freehand 18:56 25.03.2024

Re: udario retrogradni merkur, šta li

da je nama ipak u interesu da budemo ta Evropa a ne da se pravimo da nismo..

Evropa je geografski i istorijski pojam, a jednačenje tog pojma sa EU je propagandni bulšit. Pa se u Evropu ulazi i izlazi otprilike kao što se spomenici srpskim borcima iz prvog svetskog rata pomeraju po pravoslavnim grobljima u Prištini, za potrebe kadra u kome se slikaju "evropekjci" i čemu aplaudriaju njihove podguzne muve. Pa tako Srbija, Rusija, Mađarska, a bogami evo i Slovačke u tom društvu - jesu u Evropi ali i ne moraju da budu.
Bitno je samo da Frankova Španija, Petenova Fransuska, Salazarova Portugalija ili Hitlerova Nemačka nikad nisu bile upitne kao deo Evrope.
Da ne pričam tek o kolonijalnoj genocidnoj Britaniji iz druge polovine dvadesetog veka, a i danas, bogami.
maksa83 maksa83 19:18 25.03.2024

Re: udario retrogradni merkur, šta li

Uopšte ne sumnjam da si sve shvatio tačno onako kako je pisac hteo da to bude shvaćeno.
A od svega je najbitnije da ti je desnica ruka na mestu.

Sa jedne strane dobili smo razvaljeno društvo u vlasništvu psihopate i kriminalaca, ali nas je on - sad, da l zahvaljujući tim svojim svojstvima ili uprkos njima, ja bih rekao ono prvo - gurnuo u topli bratski zagrljaj čekističke imperije koja će osloboditi svet od satanističkog ropstva zlopatna (čito sam na Internetu).

Ova desnica ruka je visoko uzdignuta sa stegnutom pesnicom u trijumfu što je bar neko od nas dvojice zbog moje greške na dobitku, iako to nisam ja.

Priznaj da je to prilično što bi rekao agresor selfless.

srdjan.pajic srdjan.pajic 19:20 25.03.2024

Re: udario retrogradni merkur, šta li

newimprovedtadejus


Mislim da nam ne preostaje ništa drugo nego da svima jebemo kevu!

Tu uključujem i netflix, znamo zbog čega.

E, izdržao sam hrabro do treće epizode, i opet zaspao, doduše ovaj put i ja imam opravdanje, nisam spremao decu u Francusku ko neki ovde, nego sam opet skijao sa klinkom, urnisala me po nekim zaleđenim mogulima, a posle me žena pritegla da kačim neke police, ali dobro to je za neku drugu priču.

Mislim, nije serija loša generalno, ali, brate, otegliše nepotrebno, a još nije ni počelo ono glavno davljenje u trajanju od 4.5 veka, valjda u nameri da verno prenesu dinamiku iz knjige, koja je isto tako dosadna i razvučena u većem delu, uz pojedine blistave momente. Cenim da bi mnogo bolja bila miniserija, ono, pet epizoda max, i to je to, koga interesuje više može da uzme i pročita knjige, ok, bar prvu, ove ostale verovatno i ne mora.

edit: ne znam zašto je ovaj komentar izašao ovde, odgovarao sam tadejus u drugom tredu, izvinjavam se.

edit 2: Maksa da ne čita ovaj komentar da mu ne pozli, nego da nastavi da se nadgornjava sa frihendom, dosta je zabavno za čitanje.
freehand freehand 19:21 25.03.2024

Re: udario retrogradni merkur, šta li

maksa83
Uopšte ne sumnjam da si sve shvatio tačno onako kako je pisac hteo da to bude shvaćeno.
A od svega je najbitnije da ti je desnica ruka na mestu.

Sa jedne strane dobili smo razvaljeno društvo u vlasništvu psihopate i kriminalaca, ali nas je on - sad, da l zahvaljujući tim svojim svojstvima ili uprkos njima, ja bih rekao ono prvo - gurnuo u topli bratski zagrljaj čekističke imperije koja će osloboditi svet od ropstva zlopatna (čito sam na Internetu).

Ova desnica ruka je visoko uzdignuta sa stegnutom pesnicom u trijumfu što je bar neko od nas dvojice zbog moje greške na dobitku, iako to nisam ja.

Priznaj da je to prilično što bi rekao agresor selfless.


Ne kuka majka za onim što je sranje pravio nego za onim što se glupim foricama vadio.

P.S. naravno da na sebe mislim kad kažem sranja i glupe forice, da slučajno ne bi bilo pogrešno shvaćeno. Mislim, sve je to očigledno al eto, za svaki slučaj.
maksa83 maksa83 19:23 25.03.2024

Re: udario retrogradni merkur, šta li

Cenim da bi mnogo bolja bila miniserija, ono, pet epizoda max, i to je to, koga interesuje više može da uzme i pročita knjige, ok, bar prvu, ove ostale verovatno i ne mora.

Meni se čini baš obrnuto, da je prva (otpr. prva i po koliko pokriva ovih 8 epizoda) knjiga koja je bar meni dok sam čitao bila nebulozna (pogotovo onaj VR deo) dobro i razumljivo adaptirana, a da sad mogu da se raspištolje sa ostatkom, što će biti kudikamo veći izazov.
maksa83 maksa83 19:24 25.03.2024

Re: udario retrogradni merkur, šta li

Ne kuka majka za onim što je sranje pravio nego za onim što se glupim foricama vadio.

Uopšte nije fora, sve je (na žalost - moju potpunu, tvoju polovičnu) nepatvorena istina.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 19:26 25.03.2024

Re: udario retrogradni merkur, šta li

srdjan.pajic
newimprovedtadejus


Mislim da nam ne preostaje ništa drugo nego da svima jebemo kevu!

Tu uključujem i netflix, znamo zbog čega.

E, izdržao sam hrabro do treće epizode, i opet zaspao, doduše ovaj put i ja imam opravdanje, nisam spremao decu u Francusku ko neki ovde, nego sam opet skijao sa klinkom, urnisala me po nekim zaleđenim mogulima, a posle me žena pritegla da kačim neke police, ali dobro to je za neku drugu priču.

Mislim, nije serija loša generalno, ali, brate, otegliše nepotrebno, a još nije ni počelo ono glavno davljenje u trajanju od 4.5 veka, valjda u nameri da verno prenesu dinamiku iz knjige, koja je isto tako dosadna i razvučena u većem delu, uz pojedine blistave momente. Cenim da bi mnogo bolja bila miniserija, ono, pet epizoda max, i to je to, koga interesuje više može da uzme i pročita knjige, ok, bar prvu, ove ostale verovatno i ne mora.


moram da priznam da sam i ja u par navrata padala u nosvjesticu i kad nisam djecu u sred noći slala na izlete..
ne znam šta je posrjedi.. možda stvarno jeste razvučeno mada se meni činilo da je to taman ok da povataš šta ko kome i zbog radi čega..
ja bi samo isjekla one trule scene kad cica baju povazda zove na telehon a on s drugom cicom pa se ona zaljuti..
al to je garantovano dodato e jer fokus grupa il tako već nešto.. ja predlažem da mi kad budemo svetili kosovo i ispravljali druge ovozemljaske (a što ne reći i nebeske) nepravde (jesmo li nebeski narod ili nismo).. e tom prilikom da uzmemo časkom i taj netlix i brate to preuredimo da bude ljucki a ne ovo sad kako je..
freehand freehand 19:27 25.03.2024

Re: udario retrogradni merkur, šta li

maksa83
Ne kuka majka za onim što je sranje pravio nego za onim što se glupim foricama vadio.

Uopšte nije fora, sve je (na žalost - moju potpunu, tvoju polovičnu) nepatvorena istina.

Imaš gore P.S., žao mi je što sam zakasnio.
Potpuno je i ndvosmisleno jasno da postoje ljudi, stvorovi i pojave koje ne samo da poseduju istinu nego je i nesebično dele. Ako neko primeti da se istine o istim stvarima nekad razlikuju od delimično do apsolutno ili je budala ili je zlonameran. Tu nema šta drugo da bude.


newimprovedtadejus newimprovedtadejus 19:28 25.03.2024

Re: udario retrogradni merkur, šta li

freehand
da je nama ipak u interesu da budemo ta Evropa a ne da se pravimo da nismo..

Evropa je geografski i istorijski pojam, a jednačenje tog pojma sa EU je propagandni bulšit. Pa se u Evropu ulazi i izlazi otprilike kao što se spomenici srpskim borcima iz prvog svetskog rata pomeraju po pravoslavnim grobljima u Prištini, za potrebe kadra u kome se slikaju "evropekjci" i čemu aplaudriaju njihove podguzne muve. Pa tako Srbija, Rusija, Mađarska, a bogami evo i Slovačke u tom društvu - jesu u Evropi ali i ne moraju da budu.
Bitno je samo da Frankova Španija, Petenova Fransuska, Salazarova Portugalija ili Hitlerova Nemačka nikad nisu bile upitne kao deo Evrope.
Da ne pričam tek o kolonijalnoj genocidnoj Britaniji iz druge polovine dvadesetog veka, a i danas, bogami.


pa čekaj jel ti Česi najaviše da iznilaze iz te prljave i trule EU koliko sutra, samo što nisu a Mađari su već izašli? možda je ne znam?
i ako oni neće jel moramo baš mi da razotkrivamo svu podlost i prljavost takozvane Evrope (molim te lijepo)..
pa što uvijek mi?
maksa83 maksa83 19:29 25.03.2024

Re: udario retrogradni merkur, šta li

edit 2: Maksa da ne čita ovaj komentar da mu ne pozli,


freehand freehand 19:29 25.03.2024

Re: udario retrogradni merkur, šta li

pa čekaj jel ti Česi najaviše da iznilaze iz te prljave i trule EU


možda je ne znam?

ne bih te dalje zadržavao na ovu temu.
U stvari, kad bolje razmislim - ni na koju temu te ne bih zadržavao.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:31 25.03.2024

Re: udario retrogradni merkur, šta li

pogotovo onaj VR deo)


To da, ja sam to preskakao posle prvih nekoliko opisa. A onu treću knjigu sam mogao komotno da ne čitam, jer ništa tu nisam razumeo, a čini mi se da nije ni autor. Cenim da će do tada i serija da bude cancelovana, tu negde oko osamdeset šeste sezone

Isto tako i u seriji sa tim smaraju, ono, par puta je ok, ukapirali smo, ne mora još petnaest puta da prikaziju kako su se razni zajebali oko predikcije haotičnog rešenja.
jovilim_e jovilim_e 19:31 25.03.2024

Re: udario retrogradni merkur, šta li

freehand
pa čekaj jel ti Česi najaviše da iznilaze iz te prljave i trule EU


možda je ne znam?

ne bih te dalje zadržavao na ovu temu.
U stvari, kad bolje razmislim - ni na koju temu te ne bih zadržavao.

Ma da.
Tadejus može da se uhvati ruku pod ruku sa ovim našim Benediktom.
Doduše, Benedikt je nešto konzistentniji, a Tadejus lupa bez veze.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:34 25.03.2024

Re: udario retrogradni merkur, šta li

maksa83
edit 2: Maksa da ne čita ovaj komentar da mu ne pozli,




Sorry, zakasnio sam sa editovanje komentara, nisam baš toliko vešt ko tasa.
freehand freehand 19:36 25.03.2024

Re: udario retrogradni merkur, šta li

srdjan.pajic
maksa83
edit 2: Maksa da ne čita ovaj komentar da mu ne pozli,




Sorry, zakaasino sam sa editovanje komentara, nisam baš toliko vešt ko tasa.

Tasa nikad ne kasni. On samo dopiše, doda edit na P.S. i onda još i P.S. na edit koji je u međuvremenu dopunio i roširio.
Koliko se sećam, zli Rus Tolstoj Anu Karenjinu je pravio iz 13 puta, odnosno toliko je bilo redakcija na osnovni tekst. Tasa ga je nadjebao ihaj.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 19:38 25.03.2024

Re: udario retrogradni merkur, šta li

newimprovedtadejus
freehand
da je nama ipak u interesu da budemo ta Evropa a ne da se pravimo da nismo..

Evropa je geografski i istorijski pojam, a jednačenje tog pojma sa EU je propagandni bulšit. Pa se u Evropu ulazi i izlazi otprilike kao što se spomenici srpskim borcima iz prvog svetskog rata pomeraju po pravoslavnim grobljima u Prištini, za potrebe kadra u kome se slikaju "evropekjci" i čemu aplaudriaju njihove podguzne muve. Pa tako Srbija, Rusija, Mađarska, a bogami evo i Slovačke u tom društvu - jesu u Evropi ali i ne moraju da budu.
Bitno je samo da Frankova Španija, Petenova Fransuska, Salazarova Portugalija ili Hitlerova Nemačka nikad nisu bile upitne kao deo Evrope.
Da ne pričam tek o kolonijalnoj genocidnoj Britaniji iz druge polovine dvadesetog veka, a i danas, bogami.


pa čekaj jel ti Česi najaviše da iznilaze iz te prljave i trule EU koliko sutra, samo što nisu a Mađari su već izašli? možda je ne znam?
i ako oni neće jel moramo baš mi da razotkrivamo svu podlost i prljavost takozvane Evrope (molim te lijepo)..
pa što uvijek mi?


Ne znam otkud ovi Britanci - oni nisu bili deo Evrope ni kad su bili deo EU.
freehand freehand 19:41 25.03.2024

Re: udario retrogradni merkur, šta li

Neues aus der Nachbarschaft
newimprovedtadejus
freehand
da je nama ipak u interesu da budemo ta Evropa a ne da se pravimo da nismo..

Evropa je geografski i istorijski pojam, a jednačenje tog pojma sa EU je propagandni bulšit. Pa se u Evropu ulazi i izlazi otprilike kao što se spomenici srpskim borcima iz prvog svetskog rata pomeraju po pravoslavnim grobljima u Prištini, za potrebe kadra u kome se slikaju "evropekjci" i čemu aplaudriaju njihove podguzne muve. Pa tako Srbija, Rusija, Mađarska, a bogami evo i Slovačke u tom društvu - jesu u Evropi ali i ne moraju da budu.
Bitno je samo da Frankova Španija, Petenova Fransuska, Salazarova Portugalija ili Hitlerova Nemačka nikad nisu bile upitne kao deo Evrope.
Da ne pričam tek o kolonijalnoj genocidnoj Britaniji iz druge polovine dvadesetog veka, a i danas, bogami.


pa čekaj jel ti Česi najaviše da iznilaze iz te prljave i trule EU koliko sutra, samo što nisu a Mađari su već izašli? možda je ne znam?
i ako oni neće jel moramo baš mi da razotkrivamo svu podlost i prljavost takozvane Evrope (molim te lijepo)..
pa što uvijek mi?


Ne znam otkud ovi Britanci - oni nisu bili deo Evrope ni kad su bili deo EU.

Ne znaju ni oni, a to što ne razlikuju slovake i čehe najblaže je ispoljavanje njihovog neznanja.
Sreća je da su za to masno plaćeni, jer da od znanja žive to bi pocrkalo od gladi.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:43 25.03.2024

Re: udario retrogradni merkur, šta li

freehand
srdjan.pajic
maksa83
edit 2: Maksa da ne čita ovaj komentar da mu ne pozli,




Sorry, zakaasino sam sa editovanje komentara, nisam baš toliko vešt ko tasa.

Tasa nikad ne kasni. On samo dopiše, doda edit na P.S. i onda još i P.S. na edit koji je u međuvremenu dopunio i roširio.
Koliko se sećam, zli Rus Tolstoj Anu Karenjinu je pravio iz 13 puta, odnosno toliko je bilo redakcija na osnovni tekst. Tasa ga je nadjebao ihaj.


Ti si dobar ako to čitaš, ja primetim samo po tome što mi svaki put treba malo više drndanja točkića na mišu da bih zaobišao te voluminozne tasine ane karenjine i tihe donove i došao tamo gde sam namerio. A onda kad to odjednom prestane, znam da je opet otišao sa bloga da se (opet) nikad ne vrati.


srdjan.pajic srdjan.pajic 19:45 25.03.2024

Re: udario retrogradni merkur, šta li

Tasa ga je nadjebao ihaj.


Jednom sam uneo tasin komentar u ChatGPT i tražio da ga sažme. Dobio sam nazad prazan oblačić, i prompt da unesem sledeće pitanje ako imam.

freehand freehand 19:48 25.03.2024

Re: udario retrogradni merkur, šta li

srdjan.pajic
Tasa ga je nadjebao ihaj.


Jednom sam uneo tasin komentar u ChatGPT i tražio da ga sažme. Dobio sam nazad prazan oblačić, i prompt da unesem sledeće pitanje ako imam.


Dobro je Šabane. Sad će opet da bude
ONI MENE MUČE! - pa dalje po redu sa moderacijom, psovanjem, egzibionističkim skidanjem do golišavosti i zbogom zauvek na kraju.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 19:51 25.03.2024

Re: udario retrogradni merkur, šta li

freehand
Neues aus der Nachbarschaft
newimprovedtadejus
freehand
da je nama ipak u interesu da budemo ta Evropa a ne da se pravimo da nismo..

Evropa je geografski i istorijski pojam, a jednačenje tog pojma sa EU je propagandni bulšit. Pa se u Evropu ulazi i izlazi otprilike kao što se spomenici srpskim borcima iz prvog svetskog rata pomeraju po pravoslavnim grobljima u Prištini, za potrebe kadra u kome se slikaju "evropekjci" i čemu aplaudriaju njihove podguzne muve. Pa tako Srbija, Rusija, Mađarska, a bogami evo i Slovačke u tom društvu - jesu u Evropi ali i ne moraju da budu.
Bitno je samo da Frankova Španija, Petenova Fransuska, Salazarova Portugalija ili Hitlerova Nemačka nikad nisu bile upitne kao deo Evrope.
Da ne pričam tek o kolonijalnoj genocidnoj Britaniji iz druge polovine dvadesetog veka, a i danas, bogami.


pa čekaj jel ti Česi najaviše da iznilaze iz te prljave i trule EU koliko sutra, samo što nisu a Mađari su već izašli? možda je ne znam?
i ako oni neće jel moramo baš mi da razotkrivamo svu podlost i prljavost takozvane Evrope (molim te lijepo)..
pa što uvijek mi?


Ne znam otkud ovi Britanci - oni nisu bili deo Evrope ni kad su bili deo EU.

Ne znaju ni oni, a to što ne razlikuju slovake i čehe najblaže je ispoljavanje njihovog neznanja.
Sreća je da su za to masno plaćeni, jer da od znanja žive to bi pocrkalo od gladi.


Cesi i Slovaci jos dobro prolaze, doduse Slovake znaju i sa Slovencima razni da pomesaju. Balticke zemlje su ipak sampioni - njih svi mesaju.
freehand freehand 19:55 25.03.2024

Re: udario retrogradni merkur, šta li

Balticke zemlje su ipak sampioni - njih svi mesaju.

Ja znam koji su koji ali slagaću ako kažem da znam išta više od pukih pojmova iz zanimljive geografije o bilo kojoj od tih država.
doduše, jednom sam pominjao da ovde znam Litvanku, prelepu gorostasnu vikinšku princezu. Ono što je interesantno kod nje 8sem što je prelepa i gorostasna kao Hogarova Helga) je da uvek kaže da voli dve nacije: Ruse i Srbe. I da joj brat živi negde posred rusije sa ženom i petoro dece i da je srećan i zadovoljan.
priča je od pre više od deset godina, dakle ni tada nije bila vezana za bilo kakve aktuelne događaje, tek onako usput i uz kafu pričana.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 20:16 25.03.2024

Re: udario retrogradni merkur, šta li

freehand
Balticke zemlje su ipak sampioni - njih svi mesaju.

Ja znam koji su koji ali slagaću ako kažem da znam išta više od pukih pojmova iz zanimljive geografije o bilo kojoj od tih država.
doduše, jednom sam pominjao da ovde znam Litvanku, prelepu gorostasnu vikinšku princezu. Ono što je interesantno kod nje 8sem što je prelepa i gorostasna kao Hogarova Helga) je da uvek kaže da voli dve nacije: Ruse i Srbe. I da joj brat živi negde posred rusije sa ženom i petoro dece i da je srećan i zadovoljan.
priča je od pre više od deset godina, dakle ni tada nije bila vezana za bilo kakve aktuelne događaje, tek onako usput i uz kafu pričana.

I ja imam isto samo povrsno znanje. Bio sam u Estoniji i skroz su prijatna nacija. I zemlja im je lepa. Ali me jeste bilo sramota sto tako malo o njima znam.

predatortz predatortz 20:22 25.03.2024

Re: udario retrogradni merkur, šta li

I ja imam isto samo povrsno znanje. Bio sam u Estoniji i skroz su prijatna nacija. I zemlja im je lepa. Ali me jeste bilo sramota sto tako malo o njima znam.


Ja nisam, ali mi pričao pašenog,koji je tamo bio u nekoj NATO štabnoj školi godinu dana, da su veoma depresivni, skloni alkoholu i promiskuitetni.

I da bolesno mrze Ruse!

Skoro kao neke naše blogokolege koje nas druge optužuju za slepu ljubav prema Rusiji, staljinizam i kojekakve druge budalaštine.
maksa83 maksa83 20:29 25.03.2024

Re: udario retrogradni merkur, šta li

i ako oni neće jel moramo baš mi da razotkrivamo svu podlost i prljavost takozvane Evrope (molim te lijepo)..
pa što uvijek mi?

Nismo uvek mi, i Grci su izašli iz Saveta Evrope 1979. kada se vojnoj hunti na vlasti nije dopao izveštaj o kršenju ljudskih prava. Kad se ratosiljala hunte 1974. Grčka se vratila u Savet Evrope.

To je ta ekipa...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana